
Eindelijk uitsluitsel voor Refo Anders en Onze Weg. Vorig jaar
bleek dat deze zichzelf 'homo organisatie' noemende gristenclubs het idee aanhangen dat homoseksualiteit te genezen is, en dat zorgde voor een kleine rel in politiek Den Haag. Niet omdat er mensen bestaan die denken dat het echt zo werkt, maar wel omdat zowel Refo Anders als Onze Weg jaarlijks 134.000 euro staatssteun mogen verdelen om provincienichten weer terug in de kast te krijgen. En dat is toch wel gek voor een kabinet dat zegt het zo goed voor te hebben met de homo-emancipatie. Anywaytjes. Plasterk heeft inmiddels wat onderzoek gedaan en kan ons melden dat de subsidiekraan gewoon open blijft. Volgens de minister zijn we allemaal op het
verkeerde been gezet door de media. De genoemde organisaties vinden homoseksualiteit helemáál geen ziekte en richten zich ook totáál niet op gebedsgenezing en dergelijke. Oh nee? Check dan even die 100% Gerard Reve-vrije
boekenlijst op de site van Onze Weg en zoek een titel zonder het woord 'genezing'. Best moeilijk hè? Nee, dat zijn reuze vrolijke boekjes allemaal. En ze werken, getuige het
levensverhaal van Coen die weer helemaal in orde is na het lezen van 'Genezing van de homoseksueel' van Leanne Payne. Of check het verhaal van Hilda, de ex-pot die heel veel gebeden heeft en prompt weer op mannen geilde. Genezen?
Het kan bij Onze Weg. Dit inzicht werd u aangeboden door Grijs I.
Reaguursels
InloggenDoe mij maar gewoon geile hetero neuqseks.
Ik denk liever niet na over was homos allemaal thuis uitvreten. Beetje smerig vind ik het. Maar dit soort achterlijke groeperingen moeten echt geen subsidie krijgen. Homoseksualiteit is helaas (nou ja, bij vrouwen is het natuurlijk niet zo erg) een normaal verschijnsel in de natuur. En het is zeer duidelijk geen keuze. Die relifundis hebben echt niet door hoeveel leed ze veroorzaken in sommige gevallen. Als die een heaumeau als kind krijgen dan dienen de ouders geaborteerd te worden. Anders komt het kind in een soort van hel terecht.
Als Hummes de wereld heeft geschapen - klein gedacht wat er zweeft hier er daar nog >130 planeten rond, maar goed - is dat heaumeauxen gedoe toch ook door Hullie bedacht?
No matter if it is a feature or a bug. It's by design.
Satan Loves You Too
de reacties zijn best goed hoor, het topic wordt helaas verpletterd onder het kijkcijferkanon hierboven.
Moest vannacht effe mijn nick uittesten, was bang dat er zo'n baby achter zou hangen..
doei, skinner loves you too..
@skinner | 08-01-09 | 00:54
Begrijp je het niet dan..?
Hallooo!!! betalen wij daarvoor??? voor zo'n stelletje zaagselkoppen die op anti-bilridder kruistocht zijn, het is 2009 lees eens een ander boekje dan het heilige boek, bijv. een medisch boekje, had je allang kunnen weten dat het geen ziekte is maar aanleg in geentjes, jaja het DNA, verzorgt door onze lieve heer himself...
Kan ik hier een KERK horen.....
.... volgens de minister is dat artikel 'ongenuanceerd'.
Mutsaerts, al kom jij niet uit de provincie, ook jij kan van je rugriddersyndroom afgeholpen worden.
Oh, ik begrijp dat het ongeneeslijk is? Waar is dan dat gen aangetoond waarop de homosuele voorkeur staat geprogrammeerd? Iemand?
ok nu bewezen is dat deze organisaties wel inzetten op genezing zou je denken dat Plassterk de subsidie wel in moet trekken. Ook gezien zijn eigen uitspraken....
Maar het blijft Nederland....
Refo Anders.
Alleen de prijs is anders?
best een interessant topic, iets te hoog gegrepen voor de doorsnee geejesser,
helaas.
Deze is ook leuk
bible.tmtm.com/wiki/Genesis_Chapter_19...
Achteraf zie ik hoe ik bezig was om met die andere vrouw een leegte in mijzelf op te vullen. Het effect was echter averechts: in eerste instantie werd het gat in mij wel gevuld, maar uiteindelijk werd het alleen maar groter.
BRON:Op weg naar verandering..... Een getuigenis van Hilda
Kinki shit en dat van mijn tax poet.
Blijde boodschap voor gelovigen. Niet flauw doen, gewoon kijken en je verstand gebruiken. Oogkleppen op en niet nadenken om een mythe in stand te houden is natuurlijk een heel klein beetje dom. Veel plezier en wijsheid gewenst.
www.youtube.com/watch?v=bu77bs8J1_s&am...
www.youtube.com/watch?v=_UnhwdZLyIM&am...
Het is weer duidelijk, de PvdA laat zich weer aardig in kont neuken door de christenen. Langzaam aan worden we beneveld door de spruitjes lucht. Nederlands glijd weg in een diepe narcose.
We cannot get out. The end comes, drums, drums in the deep. ... they are coming.
-weggejorist-
-weggejorist-
Plasterk mag dan een wetenschapper zijn,
het blijft en discriminerende homo hater,
actief, hij trekt er graag onze portemonnee voor open.
-weggejorist-
Mooi plaatje. En kijk eens, dit schreef Gerard Reve lang, lang geleden:
"Aan de lopende band werden homoseksuelen door psychiaters behandeld, met naar het heette mooie resultaten. Vooral in de Verenigde Staten van Amerika liep de therapie als een trein. Een vindingrijke Newyorkse psyschiater genas homo's door hen op een filmscherm opwindende beelden van homoseksuele aard te tonen om, zodra de patiënt een wellustige reactie vertoonde, hem een misselijk (onpasselijk) makend middel toe te dienen. De pers toonde zich geestdriftig, maar alles heeft zijn duur. De na een voltooide therapie als genezen ontslagen homo's gingen allen op den duur gewoon wederom doen waar ze zin in hadden. Het enige effect dat nog lang stand hield was dat zij, als ze per ongeluk op straat de betrokken psychiater tegenkwamen, onmiddellijk heftig moesten braken. Maar wel zijn er heel wat mensen schatrijk geworden aan het behandelen van homoseksuelen zonder er ook maar één te hebben genezen, aangezien er niets te genezen viel, maar daarover later meer."
Volledige tekst: hoeiboei.blogspot.com/2008/02/zondagmo...
Biff Eagleburger | 07-01-09 | 14:09 <BR>
Ik heb lange tijd meer homo negers gekend dan homo anders. Dat was weliswaar in mijn Surinaamse tijd.
<BR>
Ook in vakantielanden als Tunesie en Marokko is het probleem meer 'hoe kom ik eraf' dan 'hoe kom ik eraan'.
Blonde jongemannen (type Rutger), hebben in die landen geen vrolijke vakantie als ze niet naar een voor 'lokalem' gesloten vakantiepark gaan: ze worden op straat bijna aangerand. Breek mijn bek niet open.
Tenslotte, ben ik het met Noudt eens. OOk ik schaam mij Nederlabder te zijn en politiek Nederland gaat er met de dag op achteruit.Hoofdzakelijk door die klaplullen in Den Haag.
Nrrr, wat gruw ik van Balkenendes en Wouter Bossen. Rugegraatloze opportunisten.
bmwf650 | 07-01-09 | 14:28
Je hebt deels gelijk, 'afwijkingen' zijn de basis van vooruitgang. Je moet er toch niet aan denken dat je precies op je ouders lijkt. Ieder kind wordt geboren met afwijkingen. Zonder dat zouden babies beter meteen terug kunnen kruipen in de baarmoeder.
Plasterk is een enorme LUL, maar ik zou er niet graag aan willen trekken of anderszins.
Ik denk ook dat de christenlobby zich in het nauw geduwnd voelen, en dat ze daarom zo actief zijn.
Ik las vandaag nog in een boek, dat toen in Frankrijk de Verklaring van de Rechten van de Mens en van Burgers werd aangenomen in 1789, dat de luidste protesten kwamen van het christendom, met name de Paus. Hetzelfde gold voor de afschaffing van de slavernij.<BR>
Titus Lucretius Carus (98 v.Chr. - 55 v.Chr.; een Romeins dichter en filosoof, bekend om zijn leerdicht De Rerum Natura) concludeerde toen al 'Tot zoveel kwaad kon godsdienst de mens brengen". <BR><BR>M.a.w. mensen in het algemeen, en homo's in het bijzonder: <BR>bestrijdt godsdienst zoveel je kan. God, hemel en hel bestaan niet, dus we hebben niets te vrezen. Toon geen genade bij de vernietiging van religies: onnozelheid kan nooit een excuus zijn.
Postuum lachen Jesus en zijn apostelen in hun vuistje. Ze hadden nooit gedacht dat hun homoclubje 2000 jaar later het object geworden zou zijn van fundamentalistische grrristentypes.
Plassterk is een landverrader. Een huichelaar van het grootste soort.
Hij heeft zijn ziel verkocht aan Balkenende...
Kan ik eventueel subsidie krijgen voor genezing van religieus achterlijken en maatschappelijk achterlijken (PVV)?
Die Plassterk, het blijft toch een PvdAer met z'n subsidie voor zielige groepjes. Ik schaam mij als Nederlander en homo dat zo'n club subsidie krijgt. Ik walg van de gedachte dat ik en mijn vriend 4000 euro belasting per maand betalen.
[...] mannelijkheid. Er was een grote 'honger' op dat gebied. Een honger die gestild moest worden. In de puberteit is dit verlangen seksueel vertaald gaan worden. Aan vrouwen of meisjes dacht ik niet. Het 'lege gat' in mijn man-zijn is in die levensfase door satan 'gebruikt' om mij op seksueel gebied richting mannen te duwen. [...]
Gelukkig worden homo's volkoen geaccepteert binnen dat enge groepje..
Inert | 07-01-09 | 15:41
Religieus onderwijs wordt in Nederland gesubsidieerd uit algemene middelen.
Als ik morgen een schooltje wil beginnen maak ik echter geen schijn van kans op subsidie, zelfs als ik daar een of ander geloofje bij verzin. Er dient namelijk sprake te zijn van een 'gevestigde godsdienst'. Dus op puur historische gronden is de ene religieuze overtuiging méér waard dan de andere.
Voorts is het wel degelijk zo dat godslastering volkomen los van het beledigen van personen kan worden vastgesteld. Hirsch Ballin heeft gepoogd het betreffende wetsartikel 147 zelfs verder aan te scherpen mede om bijvoorbeeld de veroordeling van enkel de Koran -dus niet het beledigen van degenen die de Koran als Heilig Boek beschouwen- al strafbaar te kunnen stellen.
www.depers.nl/binnenland/198228/Brief-...
Het is hem niet gelukt. Integendeel, hij heeft Artikel 147 moeten schrappen, maar niet zonder Artikel 137, dat belediging van mensen vanwege bijvoorbeeld godsdienst, ras of seksuele geaardheid strafbaar stelt, tegelijkertijd aan te scherpen. Het artikel gaat wel het beledigen van een groep mensen tegen, maar biedt geen bescherming tegen ,,het beledigen van een eigenschap waaraan zij hun identiteit ontlenen''. Ook als iemand bijvoorbeeld de Bijbel of de Koran door het slijk haalt, is er voor gelovigen immers sprake van ,,zich hevig gekwetst voelen en onder omstandigheden zelfs bedreiging in hun maatschappelijke positie''.
www.nd.nl/artikelen/2008/oktober/31/cu...
home.hetnet.nl/~c.brendel/Godslasterin...
Met andere woorden, als je iets 'verkeerds' zegt over een construct dat door bepaalde groeperingen als 'God' wordt gezien, dan loop je de kans aangeklaagd te worden wegens het beledigen van mensen op basis van hun godsdienst. Bij mijn weten is Frans Bauer niet als God van een gevestigde godsdienst geregistreerd.
En nu rap alle subsidies acuut afschaffen... ALLE! Er zijn er die er hun werk van hebben gemaakt om steeds weer nieuwe projectjes op te zetten waarop subsidie kan worden aangevraagd vanwaaruit hun vorstelijke salaris dan uiteraard wordt betaald... En ze vinden zichzelf nog nuttig ook!
Inert | 07-01-09 | 15:33
Eens. Maar ik ben bang dat het juist de andere kant op gaat. We zullen zien.
Voor de volledigheid: de Hoge Raad heeft het vonnis van het gerechtshof inzake El Moumni overgenomen. Dat hij vrijgesproken is, vind ik overigens ook terecht. Alleen niet de gronden waarop.
Schoorsteenveger | 07-01-09 | 15:36
Dat ouders zelf mogen weten wat ze hun kinderen meegeven lijkt me gezonder dan wanneer de staat bepaald. Ideeën die in strijd zijn met de democratische rechtstaat uitgezonderd...
Iedereen mag zich beledigd voelen wanneer hij/zij maar wil... Als ik zeg dat Frans Bauer een zielig mannetje is, zal een grote groep fans beledigd zijn. En ze mogen ook beledigd zijn. Strafbaar ben ik niet en strafbaar is evenmin de persoon die God/Allah/Boeddah/Vischnu of wie ook maar beledigt. Ik zie je punt echt niet.
Inert | 07-01-09 | 15:08
Het interesseert nme niet of een christelijke school afgerekend wordt op de onderwijsprestaties. Gelovigen kunnen via de school hun eigen invloedssfeer in stand houden. Ze worden juist NIET beoordeeld op het brainwashen.
En, meest belangrijke punt, beledig je God, dan mag de gelovige zich beledigd voelen, ontheilig je zijn Heilig Boek, dan mag de gelovige zich beledigd voelen. Met andere woorden, de gelovige mag zich beledigd voelen ook als hij zelf niet beledigd wordt. Dat is geen algemeen punt, dat is een heel essentieel punt.
de 2 getuigenissen zijn van de hand van één hetero dominee en dus fake
harry pikkel | 07-01-09 | 15:30
Laten we hopen dat de tweede dan wel eerste kamer de door Hirsch Ballin voorgestane wijziging van dat artikel blokkeert. Vrijheid van meningsuiting zou een wat hogere status mogen krijgen in dit land...
2 x daags brandnetelpap rectaal inbrengen. Schijnt een wondermiddel te zijn.
mauzzer80 | 07-01-09 | 15:03
Grappig, ik erger mij (irriteren is geen wederkerig werkwoord) regelmatig aan homo's die hun wijze van leven aan anderen opdringen of zo nodig exhibitionistisch in de bootje op de gracht de aandacht opeisen. Bij de meeste homo's heb ik geen last van irritatie. Is dat ook gek? Bij Antillianen en mocro's werk het bij mij net zo: ik zie graag dat nette mensen netjes worden behandeld, maar aandachtvragers mogen van mij worden overgeslagen (om nog maar niet te spreken van criminaliteit en intimidatie - die mogen van mij naar de ratsmodee).
Inert | 07-01-09 | 15:08
"De Hoge Raad heeft bij mijn weten religie weleens betrokken bij zijn oordeel, maar nooit doorslaggevend geacht voor de vraag of een gelovige iemand beledigde"
De Hoge Raad misschien niet, maar het gerechtshof wel: www.trouw.nl/archief/article1312096.ec...
Andersom, wat betreft het beledigen van een godsdienst, is het nog even afwachten of het vernieuwde artikel 137 erdoor komt, en hoe de rechter deze interpreteert.
gristenen zucht
*gooit een boek uit het raam*
Ha ha... gristenen... hi hi... in 2009... ha ha ha... hi hi... gniffel... zucht...
*gaapt, schudt hoofd maar maakt zich niet meer boos*
Schoorsteenveger | 07-01-09 | 14:57
Je blijft lekker algemeen... Volgens mij gaat het bij gristenen niet om gevoelens, maar overtuigingen, zoals anderen (vb humanisten) die ook kunnen hebben. Ik denk dat met het Reve-arrect duidelijk is geworden dat het beledigen van godsdienst en gelovigen mag. Mogen gelovigen meer beledigen dan anderen? Ik weet het niet. De Hoge Raad heeft bij mijn weten religie wel eens betrokken bij zijn oordeel, maar nooit doorslaggevend geacht voor de vraag of een gelovige iemand beledigde.
Met betrekking tot de vrijheid van onderwijs: tja, die is (democratisch) bevochten aan het begin van de 20e eeuw en in de grondwet vastgelegd. Daar kom je niet makkelijk vanaf. Overigens moet het bijzonder onderwijs gewoon netjes voldoen aan de in de wet gestelde eisen. De algemene middelen gaan niet naar het religieonderwijs, maar naar de reken- en taallessen.
Over het algemeen presteren christelijke scholen net zo goed of beter dan openbare scholen... Overigens is bijzonder onderwijs (bijv. ook Montessori) een keuzevrijheid van de ouders die ik toejuich.
Na de moslims met handleidingen om homo's in het water te kieperen, op te hangen, van een berg af te gooien e.d. konden de refo's en de club van Gristus natuurlijk niet achterblijven. Deaudt maken is een moslim ding, bekeren een Gristus ding. Kijk, dat pedofilie een ziekte is oké maar homofilie? En dan boeken schrijven hoe je er van af komt? Echt klasse hoor club van Gristus. Ga lekker zo door. Net zulke amoebes als de boze baardenclub.
Ik ben trouwens hetero en irriteer me mateloos aan discriminatie van vrouwen, homo's en lesbo's. Met antillianen, mocroflavours en boze baarden heb ik dat dan weer niet. Gek he?
Inert | 07-01-09 | 14:34
Gelovigen hebben "diepste gevoelens". Ze mogen beledigen tot op het bot en ze mogen zich beledigd voelen zonder dat ze zelf worden beledigd. Ze mogen weigeren bepaalde zdingen te doen als ze beweren dat hun geloof dat verbiedt. Ze mogen bepaalde dingen eisen als ze beweren dat hun geloof dat van hen vraagt. Ze hebben het recht eigen onderwijs te organiseren en hebben daarbij ook nog eens recht op gemeenschapsgeld, zonnder dat dit onderwijs zich op enigerlei wijze didactisch onderscheidt van openbaar onderwijs.
JaapStar | 07-01-09 | 14:37
Hoezo, hebben ze getracht jou te genezen? Of ben word jij altijd agressief als iemand een andere overtegen heeft?
Teun van het Tuinpad | 07-01-09 | 13:41
Wegmoduleren, opleuken en Dirkje... zeg nou zelf, Teun: is dat bijlachen of niet? Thanx voor je reactie trouwens ;)
ZaK-Weg | 07-01-09 | 14:32
Gebeurd regelmatig. Nooit gehoord van secularisatie?
Heb wel zin om een paar van die GGGristenen te "genezen" dmv linea recta terug naar de hemel te sturen ofzeau.
Teun van het Tuinpad | 07-01-09 | 13:41
Ah dat. Moduleren is het in een andere toonsoort / sleutel zetten (als ik het juist heb, maar mark komt me vast wel even verbeteren), en 'wegmoduleren' is een lelijke verbastering, maar wel prachtig als Kees Prins het zegt. In het klooster wordt heel wat gemoduleerd, qua muziek en pitch.
Schoorsteenveger | 07-01-09 | 14:04
Grapjas. Waaruit leidt jij af dat gristenen meer mogen dan anderen? En wat mogen ze dan wat anderen niet mogen?
note aan zelf: beter vorige comments lezen.
Ik vraag me af, kun je "gristen-zijn" uit hetero- of homosexuele mensen genezen? Dat zou een boel problemen oplossen.
het is een soort fabrieksfout, zo zie ik dat, niks aan te doen, homo's kunnen er niks aan doen en hun verwekkers ook niet.. het is nu eenmaal zo.
Toch wel boeiend. Hoe doe je dat, homo worden?
Begin je met invetten tussen de billen en naar een snelwegparkeerplaats rijden (zit nu toch in de auto richting A'dam) of zoek je direct een Grote Neger om het gat 'once and for all' op maat te maken?
Ik heb hun site eens bekeken en wat artikelen gelezen, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze een behoorlijk gematigd standpunt innemen, en zeker geen 'enge omvormers' zijn. GS zit dit keer toch een beetje fout.
@Bigi Bana Boy | 07-01-09 | 14:11
Duidelijk. Denk ik.
Ik ga die meuk echt niet allemaal lezen,maar één ding staat toch wel vast: 2 kerels in elkaars reet is best ranzig.
-weggejorist-
Biff Eagleburger | 07-01-09 | 14:09
In dat geval zijn ze boelers. Maar je kunt ook een boeler zijn als je een eiqel bent.
Er gaat enorm veel subsidie naar voorlichting emancipatie, hulpverlening, studie (..) en documentatie voor homo's. Homosexualiteit is echter geen plicht. Daarom past het een democratisch staat om ook dit te steunen.
Beatrix riddert zelfs soms mensen van het republikeins genootschap.
Hoe klein kun je zijn?
Ik begin een stichting om mensen van het Christendom te genezen.
Stichting Darwin met de cursus: Doe niet zo Dom, Christen.
Wanneer houden we nu eens op met subsidieeren van alle iniatieven die rieken naar religie of anti-religie. Staat moet gewoon niets te maken hebben met kerk of anti-kerk.
@Bigi Bana Boy | 07-01-09 | 14:03
Negers zijn toch nooit heaumeau? Dat heb ik me wel eens laten vertellen door een euh neger.
Ah, dit zijn nog eens ideale onderwerpen. On topic Reve citeren en tegelijkertijd refo's bashen:
Ik was een heel erg grote beer die toch heel lief was.
God was een Ezel en hield veel van mij.
En iedereen was erg gelukkig.
Lees en wordt hetero?
* Gaat boek kopen van en over J.C. en rijdt naar A'dam om bij Ajax een ijskastcontract te tekenen. *
dr.spin007 | 07-01-09 | 13:51
Ook, bedankt voor de aanvulling maar niet bij allemaal.
Bigi Bana Boy | 07-01-09 | 14:03
Achterwerk Uit de Kast?
Mooi toch dat Hilda hedendaags weer volgeblaft wordt...
Alleen op basis van die boekenlijst had de kraan al dicht gemoeten.
Inert | 07-01-09 | 13:53
Ja, gelovigen mogen méér dan heidenen. Hoezo? Ja, dat is een goeie.
Bigi Bana Boy | 07-01-09 | 14:03
Ja, die eerste zin loopt lekker. Domme negert.
Ik denk dat we alles uit de kast moeten halen om medemannen het afgrijselijke lot van het tot in de lengte der dagen je gerief te moeten in den poepert van een ander man te moeten besparen. Niets tegen heaumeaux maar proebeer je eens in te denken dat je het zelf zou moeten doen. Dus als gebed en Jezus de weg is, dan moeten we dat tenminste proberen.
Geachte minister Plasterk,
Wij van de Kerk der Druipende Kaars, zouden ook graag in aanmerking komen voor subsidie ten behoeve van ons zendelingenwerk. Het opleiden en klaarstomen van onze zendelingen is een tijdrovende en vooral kostbare aangelegenheid. Elke zendeling wordt geleerd zijn genotsknots tot eenzame hoogte te doen stijgen en een welhaast ondraaglijke hardheid aan te nemen, teneinde in staat te zijn de aars van een Christen die de overtuiging heeft dat homofilie zondig is zodanig op te rekken dat sprake is van een onmiddellijke genezing. Uiteraard willen wij niet beweren dat bij deze Christenen sprake zou zijn van een ziekte in de normale zin van het woord. Nee, wij spreken liever van zondigheid, zoals geopenbaard aan de Reetprofeet en neergeschreven op de Heilige Holrol, zondigheid jegens de Grote Ballenjongen. En De Grote Ballenjongen weet het stukken beter.
Hoogachtend,
De Dikke Lul
Aarsbisschop
GAAAAAAAAAAAAAAAP
@Mutsaerts
Coen = Cees?
"het hangt van de geldende normen & waarden af of iets genezen kan worden"
Kanker is een keuze!
Net als je denkt nee zo dom zijn mensen niet dan lees je dit weer. Als ik binnenkort mijn baan verlies ga ik gegarandeerd een sekte beginnen. U stort ik genees.
@rojoni Almerian
vieze pedo
Schoorsteenveger | 07-01-09 | 13:44
Mogen gristenhonden meer dan een ander; hoezo dan?
Lekker hypcriet hierow...... het hangt van de geldende normen & waarden af of iets genezen kan worden.... vlgns. jullie dan!
Als ik nu eens pedosexueel ben, dan moet ik naar een peut. Ben ik homo en leefde ik 100 jr. terug, moest ik naar een peut, ben ik homo en leef ik nu kan het niet...
Je vertoont afwijkend sexueel gedrag of nie. Dit dus wel. Gasten zijn blijven hangen in een fase. Je hebt auto-erotische, homo-erotische en hetero-erotische fase. Iedereen gaat er door heen. Raad jij eens in welke onze vrienden zijn blijven steken? Nou is toch vet als we ze kunnen helpen!
Hoeneer start die inschrijving van PowNed nou, Fleisch.....
Exped | 07-01-09 | 13:48
Tussen de billen, zul je bedoelen.
Subsidie als in Pro Deo, al wordt er makkelijk voorbij gegaan aan (kast)homo's die zelf steun zoeken voor hun vertwijfeling. Krijgt zo toch een gehalte van: 'religie beleef je maar achter de voordeur...'
beetje jammer van plasterk, had beter van 'm verwacht.... ach ik denk maar zo genezen is beter dan van het dak af gooien zoals onze muzzelmannen lopen te preken in de moskee
Geachte minister Plasterk,
Naar aandleiding van dit citaat uit het refdag van vandaag, Het is een misverstand dat alleen groepen met dezelfde visie als het kabinet voor subsidie in aanmerking komen. wil ik hierbij soepsidie aanvragen voor het activeren van een groep Arabierische Nieuwkomers die voor hun prakticum gedeelte van een Universitaire studie via pyrotechniek het cohesisch bereik willen bepalen van de gehechtheidseigenschappen van sociaal-maatschappelijke economisch significante installaties binnen het Nederlands geografisch domein, bij voorkeur van die in hoge demografische contentraties.
Met een miljoen zou ik het moeten kunnen doen
Hoogachtend,
F. von Zeikhoven
anti-materie econoom te Tiengemeten.
Homosexualiteit zit tussen de benen en niet tussen de oren
Teun van het Tuinpad | 07-01-09 | 11:33
wegmoduleren naar C
grote regelneger | 07-01-09 | 11:36
In het Hero-topic, de reactie op een filmpje dat ik plaatste van Jiskefet, er zit een haar in mijn glas.
Ik vond 'm wel toepasselijk, maar goed, wie ben ik.
Gebruiken gereformeerden dan zetpillen in plaats van hosties?
@ Captain Amsterdam | 07-01-09 | 13:15
@ DNA | 07-01-09 | 13:27
Lijkt me inderdaad een leuk item voor PowNed voorafgaande aan de komende gay parade
Homosexualiteit is een ontwerp van god.
Oh ja, het ligt aan de beeldvorming. Typische PvdA oplossing weer.
Inert | 07-01-09 | 13:38
Juist. En dat is nou precies het probleem. Iedereen voelt wat die Christenhonden eigenlijk bedoelen, maar omdat ze vanuit 'diepste gevoelens' redeneren, zich beroepen op een God en zich beroepen op een religieuze overtuiging mogen ze méér dan een ander en zijn ze vrij om de christelijk-homofiele medemens te belagen, met schuldgevoelens te beladen en daarmee geestelijk te penetreren.
Wat ik niet snap, is waarom er überhaupt subsidie wordt verstrekt aan deze *kuch* bruggenbouwende groepjes ter bevordering van de acceptatie/integratie van 'achtergestelde' minderheden (homo's, allochtonen, ...). Is het beste middel hiervoor niet gewoon het jezelf niet omringen met lotgenoten, maar vriendjes/collega's worden met de vele hetero autochtonen in dit land? De politiek denkt de mening van de bevolking te kunnen beïnvloeden en smijt hiervoor met geld, maar op het punt van tolerantie/acceptatie/integratie van minderheden dienen deze minderheden zelf gewoon mee te doen met de samenleving en te stoppen met het hebben van zoveel zelfmedelijden (hoewel dit bij de meeste homo's wel meevalt geloof ik).
Jaap de Paap | 07-01-09 | 13:36
middag Waarde, jij als deskundige....;
Wegmoduleren naar C.
Wat bedoelt men daarmee?
bvd.
Homosexualiteit en religie zijn onverenigbaar, maar dat beseffen die gristenen niet. Daar heb je namelijk toch een beetje intelligentie voor nodig.
Joeper de poeper | 07-01-09 | 13:30
En, wat staat daar dan voor vreselijks? Jij hoeft het niet te geloven, niemand hoeft het te geloven, maar als die mensen dat geloven, wat is daar dan mis mee?
Als het gaat om subsidie, dan draai ik graag de kraan van allerhande clubs dicht, ook van deze. Maar om nu te zeggen dat Plasterk hier onrecht begaat, neuh.
wat een homeau is het toch ook die Plasterk
Als ik de laatste link bekijk gaat het om genezing van geestelijke pijn, geestelijke wonden, niet om genezing van homosexualiteit als ziekte. Lijkt me niets mis mee. Als mensen die homosexuele gevoelens hebben maar die niet willen hebben, dan kunnen ze daarvoor ook hulp zoeken bij het RIAGG, dus waar hebben we het over. Niemand wordt gedwongen te 'genezen' door deze clubs. Moet je homosexualiteit geweldig vinden of zeau, of is een andere opvatting daarover ook al VERBODEN?
Teun van het Tuinpad | 07-01-09 | 13:14
Zag je plemp zojuist. Is het iets om te melen? Je weet 't adres. Of voor hier? Ben af en toe aanwezig deze middag; werkjes etc. je kent het.
Plasterk een leugenaar ?
Gelukkig mogen onze agenten en militairen aankomende zomer wel "in uniform met uitgeknipte kont" door de grachten van 020 trekken.
@ pica: heaumeau-vampieren ?
Ik hoop nog maar een half uur.
En dan de kast weer in.
LETTERLIJK van hun site:
Christus ontmoeten en Hem volgen heeft verandering tot gevolg. Verandering is een levenslang proces en een gave waar iedere christen zich naar mag uitstrekken. Voor een christen met homoseksuele gevoelens betekent verandering dat hij in staat is zijn/haar homoseksuele gevoelens een plaats te geven waardoor hij/zij er niet meer door beheerst wordt en waardoor hij/zij in staat is keuzes te maken die in overeenstemming zijn met zijn/haar overtuiging. Bij sommigen is er ook sprake van verandering naar heteroseksualiteit.
Echt hoor, ik ben ZO blij dat ik niet meer in Nederland woon en dit soort ongelooflijke toestanden fijn via internet kan volgen. Dan kan ik het tenminste gewoon wegklikken en verzuchten dat het niet meer van mijn belastinggeld wordt betaald :-)
Dank voor altijd weer dieper op de zaak ingaan mannen van GS. Hoe komt het toch dat alleen jullie dit naar buiten brengen?! :-)
wanneer kan ik nou geld overmaken naar PowNed?!?!
En straks ook maar weer een extra zak geld naar het COC, ter compensatie. Het lost weliswaar verder niets op maar gratis geld weggeven is voor een pvda-er het mooiste wat er bestaat.
Homo's zijn zooo 2007....
Voor 134000 wordt ik homofiel!
Captain Orange | 07-01-09 | 13:10
Hoer!
TheDeadDude | 07-01-09 | 13:23
Slet! Jij doet het zeker gratis hè?
Plasterk is toch ook gay?
Is dit het relnichten uurtje.
Voor 134000 wordt ik homofiel!
Captain Orange | 07-01-09 | 13:10
Hoer!
Is er ook een stichting die subsidie krijgt om het land te helpen tegen de vertrutting?
Ik wil graag 134.000 vangen om mezelf van bigamie te genezen.
OF Plasterk is eindelijk 'gevallen', of die website moet gewoon eerst ook even 'genezen' worden.
Ik kan Plasterk wel begrijpen, hij is zelf ook een genezen homo. Tegenwoordigd bevredigd hij zichzelf alleen nog op iedere nieuwe subsidie die hij afgeeft.
Wat is er overgebleven van die kordate, kritische toon van Plasterk? Hij is ingepakt door die Christenkliek, heeft het lef niet om op te treden zoals opgetreden zou moeten worden. Mietje!
Zou het andersom ook kunnen? 134.000 euri's om heteromeisjes elkaar te laten bevredigen.
*Mogelijkheden ziet*
Gebedsgenezers of niet, waarom krijgen die clubs ueberhaupt subsidie?
want de centrale vraag is natuurlijk: was jezus gay?
Geloofsextremisten krijgen vrij de ruimte en alle hulp bij dit kabinet. Of het nu gristenen, moslims, hindoes of Lou-de-palingboer aanhangers zijn.
Zelf nadenkende mensen moeten zo veel mogelijk onderdrukt worden tenslotte. Die zijn alleen maar lastig.
zie ook: spraakloos.nl/?p=712
"Pray the gay away!"
Jezelf even lekker insmeren met het laatste avondzaad en genezing zal niet lang uitblijven!
Feiten zijn Feiten
Oogkleppen blijven Oogkleppen
bedankt MR. Plasterk
Altijd fijn om te weten dat mijn belastinggeld weer zorgvuldig wordt besteed
Lezen? Genezen doe je toch met een pilletje?!
middeleeuwse griezels
J.C. werd regelmatig door ene Judas hard genomen, maar daar hoor je die reli-fundies nou nooit over. En wat is de mening van deze betweters over bisexualiteit?
En daar betaal ik belasting voor???
Waar gaat dit over? Homo zijn en/of gristen zijn, zijn persoonlijke keuzes. Val de maatschappij daar niet mee lastig en belast de maatschappij dan zeker niet met subsidies. Ik heb niets tegen homo's, wel heel veel tegen gristenen, maar ik weiger voor beide groepen belasting te betalen. Bekostig je hobby lekker zelf. Moet ik ook doen.
lol @ de aap | 07-01-09 | 13:10
Captain Orange | 07-01-09 | 13:10
Voor 134000 blijf ik hetero!
Welja, geld zat. Gooi maar over de balk!
Kan hier niet even een Vogelaartje gedaan worden?
Plasterk doet ook alles om de grevo's te vriend te houden... En volgend jaar weer vrolijk zwaaiend op de gaypride-boten staan zwaaien. Eigenlijk een beetje hypocriet van onze Neder-Indiana Jones.
I quote: "Toch merk je dat het goed is om het te doen; je houdt de verleidingen buiten, neemt er gezag over. Wat er echter ook gebeurt, is dat de innerlijke pijn voelbaarder wordt, het gapende gat..."
Volgens mij dwaalt Coen toch nog wel es af....!
Grijs I, het Nederlands Dagblad, het Reformatorisch Dagblad, en de EO zijn blijkbaar aan hun gezamenlijk 'slotoffensief' (ook wel bekend als 'De Dag des Oordeels', 'Armageddon' , of 'Endlösung' begonnen).
Try the other hole and Jezus will save your soul.
Ik begin bijna het nut van de Gay parade weer in te zien.
Heb je ook nog een ander soort onderwerpen muts.
Plasterk het volgende slachtoffer, wat een lutser!!!
ik heb mijn buurvouw met tuinbroek ook genezen.
aan moi: niet geheel off-topic, maar toch.
Kan ook gaan schaatsen voor dat geld
homo en christen? hmm, dat is net zoiets als vrouw zijn en redelijk zijn. Gaat gewoonweg niet samen..
Voor 134000 wordt ik homofiel!
Hallelujah, another soul saved.
Is inderdaad te genezen ja.
REAGEER OOK