Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Angst voor PowNed neemt toe

paulpowned.pngAch wat leuk, ook op het weblog voor oude media De Nieuwe Reporter doen ze aan vooruitblikken, met een heus 'Voorspellingen 2009' topic. Uiteraard wordt er weer gretig gewaarschuwd voor het monster dat GeenStijl heet, bijvoorbeeld door Carel 'vunzig hoekje' Kuyl van Nova. Nou Carel, wat zijn volgens jou de uitdagingen voor het nieuwe jaar? "Journalistiek is een vak. Daar hoort bronnenonderzoek bij, hoor en wederhoor, het scheiden van feiten en meningen. Allemaal saaie en ouderwetse begrippen voor wie zich graag laaft aan de puberale oprispingen van Geen Stijl en vergelijkbare sites." Oh ja Carel? Hoor en wederhoor? Je bedoelt wat jij zo goed deed toen je met 20 man een dagelijks Obama Journaal maakte vanaf de democratische conventie in Amerika om een week later met twéé personen verslag te doen van McCain's feessie. (Weet u nog?) Maar nog veel leuker is het om te zien dat de oude media ook steeds angstiger wordt voor onze nieuwe publieke omroep PowNed. Paul Witteman bijt het spits af. En hij is de eerste, maar zal zeker niet de laatste zijn: "Het jaar zal een opmaat zijn voor de verdere versnippering van de publieke omroep omdat er zendtijd zal worden toegekend aan nieuwe zendgemachtigden. Het zal voor het bestuur van de PO steeds moeilijker worden om met al die clubs een herkenbaar geheel te smeden." Tja. Geen speld tussen te krijgen natuurlijk. Zeg dus maar bye bye zwaai zwaai tegen het herkenbare handjeklap ouwe jongens krentebrood-gevoel bij de NPO, want lang zal het niet meer duren. Geef het maar toe oude media, jullie zijn PowNed! Update: Zo, de eerste radiojingles zijn klaarrr Update 2: Standpunt NL zegt u het maar...

Reaguursels

Inloggen

Huillie, Huillie is nu ook al overgeslagen op deze linksch menschen. Ies Koeltoer waarschijnlijk. Hopelijk wordt nu eens de staatsomroep gepowned.

WoodSide City | 04-01-09 | 14:41

oh ja, alleen Rutger heeft niet het charisma dat Bart had

mexicaantje | 03-01-09 | 18:39

angst voor BNN2? Waarom?

mexicaantje | 03-01-09 | 18:38

@hugochavez | 03-01-09 | 11:04
Hans Teeuwen werd ook altijd als puberale humor gezien, totdat hij de meisjes van halal even op hun nummer zette over vrijheid van meningsuiting en de noodzaak om religies te ridiculiseren. Puberaliteit is een prima dekmantel, omdat je tegenstanders je dan onderschatten. Allemaal tactiek, Hugo, dat moet jij toch weten.

tipo | 03-01-09 | 15:04

Ik kijk de oude media ook niet, maar POWned heeft evenmin enige toegevoegde waarde. GS is grappig, puberale humor, maar de diepgang van een surfplank. Bovendien rechts'denkend' Tokkie Nederland heeft SBS-6 toch al? Werkelijk is zie de toegevoegde waarde geenzins.
Wordt POWned gesponsoord door Schültenbräu-bier? Het bier van 30 eurocent (met hoofdpijn-GARANTIE) voor Tokkie-Nederland? Het wordt vrees ik nog een zieligere vertoning dan Ella Vogelaar. En hoe diep kruipt Rutger bij onze Gristelijke minister van defensie in zijn hol tijdens zijn 'documentaires' over Uruzgan?

hugochavez | 03-01-09 | 11:04

GeenStijl zou zijn licht eens op kunnen steken aan de overkant van de grote plas. Daar vult Rush Limbaugh geloof ik in zijn eentje een heel radiostation, en met succes ( www.rushlimbaugh.com/ ). En MIDNR zal misschien ook wel weer een paar uurtjes willen vullen?

Ivoren Toren | 03-01-09 | 10:57

@sjaakdeslinksesul | 02-01-09 | 15:57
Volledig mee eens. <BR>
Bovendien als GS er werk van gaan maken om vreemdelingen te bashen, dan kun je beter aansluiting zoeken bij Wilders en zijn monkeys.<BR>
GS radio/tv moet een politieke pain in the ass zijn. Aleen hoop ik dat jullie daar de kwaliteiten voor hebben en die kunnen vormgeven. Luid schreeuwen of jengelen is niet voldoende. Het gaat niet om vorm maar om inhoud. Kijk maar naar Pim F, ondanks zijn nichtenmaniertjes sloeg hij aan, evenals die andere tv troetel nicht.

Satan Loves You Too | 03-01-09 | 10:47

'Media' is meervoud. Dus de media WORDEN angstig. Gaan jullie nou niet de Televaag achterna zeg, met dat kleuterschoolniveau Nederlands. Komop. Een medium, meerdere media.

Truttebol | 03-01-09 | 10:29

Probleem is dat jullie 2 heel verschillende doelgroepen aanspreken.
Zonder ze verder te hoeven benoemen zijn dat aan de ene kant de groep die jullie graag aan willen spreken, de groep waar de redactie ook grotendeels zelf onder valt. Aan de andere kant zitten de vullers, en zoals de redactie dondersgoed weet, getuige ook de infantiele jingles, is dit helaas *verreweg* de grootste van de twee.
Het gaat geen succes worden voorspel ik, iig niet het soort succes waar een aantal vaste bezoekers hier zo op hopen.

kentika | 03-01-09 | 04:30

Go GS, go!!
Kom op met die stijlloze, ongefundeerde en nodeloos kwetsende tv.
Ik wil Balkie wel eens huilend of zijn broek volzeikend zien op tv, laat geen spaan heel van de gevestigde orde.
Alvast wat suggesties voor programmanamen:
Foute Femke
Wouter het bos in sturen
Vogelaars afschieten
Rouvoet uitgekookt
Rita frontaal naakt
En natuurlijk het soepballenmeisje (mag ik, mag ik.....)

necrosis | 03-01-09 | 03:55

Ik zal het ook hier nog maar een keer posten: Jingles zijn kut. Ik heb nog nooit een relaxte jingle gehoord, en ik ken ook niemand die jingles leuk vind. Waarom zou je zon zwakzinnig en ongelofelijk irritant idee overnemen? Gewoon "GeenStijl Radio" met een goeie stem lijkt me perfect. Simpele oplossingen zijn vaak het beste.

En overigens zit er een verschil tussen "vernieuwend de gevestigde orde wakker schoppen" en "dom puberaal schoppen". Kijk uit dat jullie niet teveel in de laatste categorie belanden...

Phoq | 03-01-09 | 02:58

Tuurlijk!
Jullie gaan ze laten zien dat gokken met ons zoet op de beursen en bij de banken
niet acceptabel is.

LifeCatcher | 03-01-09 | 02:23

Wat een ongelooflijk VUNZIG stukkie van die "volks"krant... Gatverdamme!! Tis tegenwoordig het wormvorm aanhangsel van een darm, genaamd PvdA, dat doorgaans alleen maar stront produceert!! Die noemen zich nog steeds "links", maar elke willekeurige Sp-ert spuugt op deze nepkrant!!

Biomassa | 03-01-09 | 02:11

@Sikkeneur | 03-01-09 | 00:51
Dus je kan niet onder verschillende nicknames omroeplid worden? Is dat wettelijk bepaald?
.
Daarnaast hoop ik nog steeds dat de rokerskerk als onderdeel van Powned horizontaal op het slot van 01:00 uur 's nachts wordt geprogrameerd en daaglijks 1 van de volgende 3340 nummers draait op kosten van de accijnsbetalende sigaretrokers:
www.youtube.com/results?search_query=c...
.
Met als afsluiter 'Liefde is als een sigaret' van Benny Neyman!

tipo | 03-01-09 | 01:53

Ja het probleem is dat mocht er een niet-linkse omroep op tv komen, dan kunnen mensen ook zonder internet zien hoe zeer ze zijn voorgelogen al 30 jaar lang door onze journalisten die heel veel moeite doen om feitelijk nieuws te brengen en vooral niet hun mening laten gelden inzake dingen als de multikul, de VS, Israel, de islam, Wilders, Fortuyn enzovoorts.

ExtremeExtremist | 03-01-09 | 01:19

Ik heb toevallig gisteren een formatje bedacht en dat mogen jullie van mij hebben.... gratis en voor niks..... let op, komt ie!

'Who wants to be a Rutger?'

OneandOnly | 03-01-09 | 01:12

Met 10% stemmerTs van het ledental op de poll en nog geen kwart gaat voor PowNed, heb ik een hard hoofd in de beoogde doelstelling van 50K met maart (alle 2e, 3e en vierde nicks niet meegerekend).

Zou ook meer van hetzelfde worden, aantal omroepen dat al ongefundeerd, tendentieus en nodeloos kwetsend uitzendt is, naar de meningen alhier te vernemen, ruimschoots vertegenwoordigt.

Sikkeneur | 03-01-09 | 00:51

@Prins Pils | 02-01-09 | 22:31
zo is het.
.
Verder lijkt het me handig als gs tv kontakt houd met de achterban, via internet, eventueel via webcam.

Onderbuik | 03-01-09 | 00:31

Ik heb nog nooit zulke zwakzinnige jingles gehoord.
Vergeleken hiermee was Bozebuur een genie.
En die was al achterlijk.

Einde van de Domheid | 02-01-09 | 23:48

.
Jullie krijgen van mij de opdracht om VET mee te VRETEN uit die RUIF !!
.

Ervarings_deskundige | 02-01-09 | 23:29

superjan | 02-01-09 | 22:01
Prachtige slogan! Kudo's

Jaap de Paap | 02-01-09 | 23:07

www.powned.org/
is overigens al vergeven aan iemand die geld wil verdienen met adblocks.

tipo | 02-01-09 | 22:47

NIEUWE STIJL TV POWNED!
Mede door de opkomst van internet is gebleken dat het bedrijven van journalistiek niet altijd een vak is, maar dat dit door veel aanhangers van de linkse kerk als geloof wordt beleden. Een geloof waarbij natuurlijk niet van de gebaande paden mag worden afgeweken op straffe van uitsluiting. Ook is de term kwaliteitskrant eveneens bedacht door linkse journalisten om hun linkse clubbladen (en zichzelf) wat meer allure te geven. De toevoeging kwaliteitskrant heeft niets met de inhoud, waarheidsgehalte, schrijfstijl of kwaliteit van eventueel eigen onderzoek te maken, maar heeft alles te maken met verkooptactiek. Datzelfde is natuurlijk ook van toepassing op die paar actualiteitenprogramma’s die Nederland rijk is. Wat is de concurrentie van de zogenaamde kwaliteitsprogramma’s Paul & Witteman en Nova? Buiten deze twee door de linkse kerk geregisseerde programma’s zijn er ondanks de vele commerciële en niet-commerciële zenders eigenlijk geen actualiteitenprogramma’s op de Nederlandse televisie. Dit gat is natuurlijk goed op te vullen door het maken van een echt onafhankelijk actualiteitenprogramma door Nieuwe Stijl TV oftewel, Powned.

Prins Pils | 02-01-09 | 22:31

GS.TV 2009 at your service !

Manonvriendelijk | 02-01-09 | 22:26

@Lexxy | 02-01-09 | 22:01
Welkom bij de doelgroep.

tipo | 02-01-09 | 22:09

@superjan:
Staat leuk op het subsidieaanvraagformulier (in 14-voud in te leveren in Hilversum):
Doelgroep: de kijkers die niet willen luisteren.

tipo | 02-01-09 | 22:06

@superjan | 02-01-09 | 21:55
Denk dat je gelijk hebt. Gewoon anders zijn. Eigenwijs. Maar niet zo schreeuwerig of hautain. Zo van "wij gaan het eens effe helemaal anders doen". Dat moet je wel doen, maar niet zeggen. Daar houden 0031-ers in meerderheid niet zo van. Zie Talpa of sport 7. We zijn qua media nogal conservatief, denk ik wel eens.

-edit | 02-01-09 | 22:02

-edit dag drol -

Lexxy | 02-01-09 | 22:01

Fleisch. Ik heb de pay off...

GSTV. Voor kijkers die niet willen luisteren.

Is een hele aardige nietwaar? Gratis voor jullie.

superjan | 02-01-09 | 22:01

@doctorandis> pcies.

superjan | 02-01-09 | 21:57

@edit> we zullen zien. Ik zie GS als een spaanse griep virus, dat een verzwakte patient binnendringt. Er is gewoon geen weerstand tegen een nieuwe speler die alle nieuwe trucjes kent en zich niet laat binden door ongeschreven regels, tradities en vriendjespolitiek. GS moet zich niet in laten kapselen, dat is alles. Ik denk inderdaad dat het PO beest nog raar gaat kronkelen voor het zover is. Maar als Geen stijl zijn eigen omroepvereniging heeft, zullen ze zeer snel ee major speler kunnen zijn..
Ze moeten niemand nadoen en bijvoorbeeld ook de strategie van tipo op waarde schatten. de jingles die ik net hoorde waren al veel te hijgerig. Er spreekt uit... wij willen zo graag. Maar misschien is het gewoon mijn smaak niet zo.

superjan | 02-01-09 | 21:55

@tipo | 02-01-09 | 21:52
Ben alleen bang dat vooral Niceau hier beter van wordt. En GS helemaal niet. Maar zeker weten doe ik dat niet, uiteraard.

-edit | 02-01-09 | 21:54

Het 'warme' dekentje dat de publieke omroep over de PvdA/GL/SP heen heeft liggen zal binnenkort met duizelingwekkende vaart eroderen tot een stuiptrekking die de moeite van het vermelden niet eens meer waard is. Genoeg hebben we van het 'ons-kent-ons' idee en de zieke onderonsjes tussen PvdA/GL/SP en de Clairy Polaks van deze wereld op het Binnenhof die het openbare journaal irritant bevooroordelen en reduceren tot belasting-gefinancierde propaganda. Lang leve geenstijl en de vrijheid van meningsuiting

Doctorandis | 02-01-09 | 21:52

@-edit | 02-01-09 | 21:43
Hoogstwaarschijnlijk stelen alle andere omroepen sowieso de goedlopende formats van Geenstijl. Die Audi moet ook roken, weet je, Kouwes zit nu al bij DWDD, wat op televisie niet zo mooi werkt als destijd op GS, omdat het commentaar niet direct op je beeldscherm, maar als mosterd na de maaltijd komt, met een krijsende Mathijs van Nieuwkerk er doorheen. Dat hou je tog.

tipo | 02-01-09 | 21:52

@self 21:38
Excuus: het waren er 108.000 voor de uruzgan uitzending, onmiddellijk gevolgd door 57.000 bij het jaaroverzicht GeenStijl. Toegegeven: oudjaarsavond is wel de meest klotige avond voor je TV-debuut.

-edit | 02-01-09 | 21:51

@superjan | 02-01-09 | 21:39
Binnen de PO? Daar gelden toch hele andere regels? Daarnaast denk ik dat we GS niet moeten overschatten. Met een slordige 160.000 geregistreerden en stijllozen is het niet bepaald een 'machtsfactor' als het gaat om aantallen. Dus is mijn conclusie: alleen inhoud zou een machtsfactor kunnen gaan vormen. En als Benjamin moet je dat altijd eerst bewijzen. In een omgeving vol sceptici is dat een behoorlijke opgave, zeker met een (vrij riskante) naam als POWNED.

-edit | 02-01-09 | 21:47

@tipo | 02-01-09 | 21:37
De VPRO heeft de geschiedenis mee en op die wijze zijn plaats 'verdient'. En stamt uit de tijd dat het inderdaad niet belangrijk was hoeveel kijkers je had. Maar reken maar dat men bij de PO weldegelijk kijkt naar kijkcijfers. Programma's zonder kijkers worden ogenblikkelijk verbannen naar tijdstippen wanneer helemaal niemand meer kijkt. Of als zendervulling tegenover populaire programma's neergezet. Met als gevolg dat je 5 jaar later geen leden kunt krijgen. Je hebt iets meer tijd dan bij de commerciëlen. Maar dat is het dan wel.

-edit | 02-01-09 | 21:43

@tipo> dat is een prachtige strategie.
@edit> antwoord in een woord... macht.

superjan | 02-01-09 | 21:39

@LibertasSimplex | 02-01-09 | 21:29
www.kijkonderzoek.nl/
52.000
Laat dat maar geen maatstaf zijn voor het verwachte succes.

-edit | 02-01-09 | 21:38

@-edit | 02-01-09 | 21:21
Zoals de VPRO moet Powned in eerste instantie helemaal geen kijkers willen. Die luxe heb je bij de PO. Dat is de beste uitgangspositie voor kwaliteit. Zoals Kouwes dat bijvoorbeeld deed: real time poezie over de beslommeringen in P&W met een goed oog voor details. Dat was nieuw en gelijk van het hoogste literaire niveau. Kouwes haalde de kijkers niet weg bij P&W, maar bracht ze er heen en voorzag het van de diepgang, scherpte en hilariteit die zo een programma van zichzelf mist. Maar ik bedenk me dat zoiets helemaal niet kan via TV.

tipo | 02-01-09 | 21:37

@superjan | 02-01-09 | 21:27
Ok, maar die site is er nu ook al. Dus of dat iets gaat toevoegen aan het succes van de omroep vraag ik mij af. In het begin wel, want GS heeft natuurlijk al een behoorlijke naamsbekendheid. Maar als de programma's de 'lading' van de site niet dekken, zou een nieuwe omroep dan wel wat toe kunnen voegen aan wat we nu hebben?

-edit | 02-01-09 | 21:33

Hadden de zeiksnorren van deze wereld eindelijk een nieuw platform, gaan ze het oude opzoeken om daar verder te zeiken. Krijg de tyfus en val dood. (Vrij naar Youp.)

de nakketikker | 02-01-09 | 21:30

Hoe waren de kijkcijfers eigenlijk met oud & nieuw? Heb heel even gekeken, tussen het snuiven, zuipen en vergeefs achter wijven aanzitten door, en vond er geen reet aan.

LibertasSimplex | 02-01-09 | 21:29

Dat is het briljante!!! GS heeft een enorme stok achter de deur. Namelijk de site. Met vaste bezoekers.
Als iets verboten wordt of weggelegd door de netcoordinator is er altijd nog de uitweg naar online die steeds steeds beter van kwaliteit zal worden. Heen en weer kan er reclame voor de platforms gemaakt worden. Als ze het slim doen, berg je dan maar. Gouden tijden.

superjan | 02-01-09 | 21:27

@superjan | 02-01-09 | 21:18
Aha.... de hoop op verandering. Da's altijd mooi en inderdaad: de kans is daar. Maar zou het niet zo zijn dat men slechts binnen de kaders van de mediawet en de beleidsregels van de PO kan werken? En dus redelijk beperkt is in wat men kan vernieuwen? Buiten een stel nieuwe mensen, dan?

-edit | 02-01-09 | 21:24

@tipo | 02-01-09 | 21:14
Dat Rutger met defensie op pad gaat en naar Afghanistan gaat is nieuws maken dat er wel is. En dat Vogelaar-verhaal is een gelukkige toevalstreffer, vergelijkbaar met Wouke van Scherrenburg met Pim destijds. Daar is niets gemaakts aan, da's geweaun nieuws. Je mag best op zoek naar nieuws, maar da's iets anders dan nieuws creëren. Dat doet Peter R de Vries die zegt de zaak Joran van der Sloot opgelost te hebben, maar dat bleek nonsens. Dat doet Alberto Stegeman, die Nederland op zijn grondvesten *kuch* doet schudden. En da's nou precies net wat GS in mijn ogen niet moet gaan doen.

-edit | 02-01-09 | 21:21

@edit> ach, expert, misschien een beetje. Ik denk dat GSTV de kans heeft om supergoede mensen van buiten het setje aan te trekken. (Zie rutger) De GS fans die ik in het dagelijk leven tegenkom, zijn vrijwel allemaal mensen die iets voorstellen. Ik denk dat GS zomaar een hele frisse club aan presentatoren, experts, kunstenaars en artiesten te voorschijn kan toveren. Je komt nu botweg nergens tussen in die kliek van de PO. Allenmaal zoontjes dochtertjes vriendjes van elkaar. GS kan het gruwelijk opschudden. Maar let op mijn woorden. Ze gaan GS proberen te ver "BNN"en en fleisch opnemen in de nomenklatura van sigarenrokers. Dus lekker gek maken maar niet te. GS pas op... blijf de dreiging die je nu bent.

superjan | 02-01-09 | 21:18

Steve Jobs werd in het begin ook heel hard uitgelachen door de gevestigde orde...

Adamski9 | 02-01-09 | 21:15

@superjan | 02-01-09 | 21:02
Het is niet onmogelijk. Ben geen media-deskundige en gelet op jouw comments lijkt het alsof jij dat wel bent. Maar een makkie zal het niet gaan worden, denk ik. Want waarom zijn andere omroepen of produktiemaatschappijen, commercieel of niet, eerder met dergelijke vernieuwende formats gekomen? Daarnaast: de meeste reaguurders hier kijken, getuige de vele discussies, regelmatig TV. Vaak naar de PO, zelfs. Er wordt vaak geklaagd over NOVA, het staatsjournaal of P&W, maar toch denk ik dat je met iets zeer goeds moet komen wil je daar kijkers van weg trekken.

-edit | 02-01-09 | 21:09

@edit> het mooie van GS is, dat ze een brede en voorheen onbereikbare basis hebben gelegd in de maatschappij. Dat creeert mogelijkheden voor totaal nieuwe soorten TV.

superjan | 02-01-09 | 21:02

@tipo | 02-01-09 | 20:49
Zou jammer zijn, want actualiteit creëren heeft de geur van 'nieuws maken dat er niet is'. En dus (terecht) voer voor de criticasters. Persoonlijk zie ik liever een rechtse omroep die serieus te nemen is. Dus met een goed actualiteitenprogramma die het nét even anders brengt met nét even andere onderwerpen dan de andere, vaak links gevonden programma's. Daarbuiten mag er wat mij betreft lekker gedold worden, maar eigenlijk hebben we bnn daar al voor. Zal lastig worden om daarmee de concurrentie aan te gaan. Heb eigenlijk in de plannen tot nu toe nog weinig vernieuwends gezien, maar ik realiseer mij dat het nog veel te vroeg is om echt kritisch te zijn.

-edit | 02-01-09 | 20:59

@KOC/Tipo> het probleem is niet om originele formats te bedenken. Het probleem nu is de funding/sponsoring. Je hoeft nu bij de commercielen, eigenlijk alle omroepen, niet aan te komen met een idee waar geen sponsor voor is. Vrijwel alles wordt betaald of volgedouwd met gesponsorde handel.
Topformats maken voor een grijpstuiver, daar ligt de uitdaging. Hoe uitdagender en confronterender GS weet te blijven, hoe minder stervensdure feelgood bagger dr hoeft te worden geproduceerd. Als het een newzy zender blijft net als de site, met hier en daar een vast programma dat je niet mag missen omdat de krant er morgen vol mee staat, voorspel ik ze een goede start. Paar goede speelfilms dr bij. Goede interactie met de reaguurders houden (essentieel) en super actueel blijven... klaar is kees,

superjan | 02-01-09 | 20:58

@ Captain Orange | 02-01-09 | 17:39

Klinkt goed! Doe dat eens uitwerken en mailen naar de redactie.

Wasbeert | 02-01-09 | 20:58

@King of controversy | 02-01-09 | 20:18
Ja, natuurlijk ga ik daar naar kijken. Het moet nog wat beter dan die paar ideetjes die ik verzin. Venijniger enzo. Een beetje tendentieuze omroep cre-eert zijn eigen gebeurtenissen. De actualiteit herkauwen moet Powned niet doen. De actualiteit cre-eren moeten ze wel doen. Dat is het succes van Geenstijl, dus daar hebben ze wel gevoel voor.

tipo | 02-01-09 | 20:49

@king o c> ik heb nog wel een formatje of 20 liggen.

superjan | 02-01-09 | 20:49

Aan de jingles te horen wordt het een Back to the eighties zender, niet echt vooruitstrefend....

-brulaap- | 02-01-09 | 20:46

@ tipo 19:11
En jij gaat naar al die bagger kijken?
10 uur per week vol programmeren is niet zo moeilijk. 10 uur per week vol programmeren met goede programma's over de actualiteit, en call tv met reaguurders, dat wordt een helse opgave. Ik denk niet dat het mogelijk is, simpelweg omdat er in die hele aardkloot te weinig gebeurt. Daar zou iemand eens iets aan moeten doen.

King of controversy | 02-01-09 | 20:18

Aan de jingletjes te horen is de doelgroep zwitsalkopjeskinderen tussen de 10 en 12 jaar?

Zoetwaterpanharing | 02-01-09 | 20:08

@el mero mero | 02-01-09 | 19:51
mailtje van PON is al weggejorist. nou ja ik word toch van beide lid.
ff eten.

Onderbuik | 02-01-09 | 20:07

Iemand de Elsevier al gelezen?

disone | 02-01-09 | 20:03

@el mero mero | 02-01-09 | 19:51
haha, lol was jij dat... hehe

Onderbuik | 02-01-09 | 19:56

lol Met copy/pasten van die mail.
Koekoek terug trouwens nog.

el mero mero | 02-01-09 | 19:51

@el mero mero | 02-01-09 | 19:47
met lid worden van gs tv of met P.O.N.?

Onderbuik | 02-01-09 | 19:50

Onderbuik was me voor...

el mero mero | 02-01-09 | 19:47

@ Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 18:52
Lame raden: "Hij vergeeft het je" zekers?

Pa Cartwright | 02-01-09 | 19:43

-weggejorist-

Onderbuik | 02-01-09 | 19:42

waarom kun je trouwens lid worden van geenstijl tv, of zijn ze nog niet zo ver?

Onderbuik | 02-01-09 | 19:39

"soebsidiespons, waarom beroof je ons" is briljant...

superjan | 02-01-09 | 19:32

@ tipo

Precies. Jensen. En die is van de buis. ( geen adverteerders ).

GS is op het hoogtepunt verkocht aan de Telegraaf.
Leg mij eens uit, wil je de PO fukken door mee te gaan in het syteem ? Door ook lekker allemaal op de loonlijst van je GSTV BV te komen, en olijk 1,5 ton aan salaris binnenhalen, omdat het kan ?

Deodorant020 | 02-01-09 | 19:31

@Deodorant020 | 02-01-09 | 19:13
Tuurlijk kan je dat hier ook doen (beter zelfs), maar dan is het meestal redelijk onversneden en tijdrovend voor de kijkert. Op TV kan je het iets gemakzuchtigere publiek ook bereiken/irriteren. En geheel risicoloos, want de belastingbetalerT betaalt. Daar is een leuk spelletje mee te spelen.
.
Maar ik ben bang dat het een soort JensenTV wordt aan die afgrijselijke jingles te horen. En dat zou zonde zijn.

tipo | 02-01-09 | 19:23

Ik zou als PO nog niet bang worden voor GS.Met 3 van die tokkie jingles worden 50000 leden nog een hele kluif.

ViciousDick | 02-01-09 | 19:15

@tipo dus

Deodorant020 | 02-01-09 | 19:14

@king

Dit kan je toch allemaal ook hier doen ?

Deodorant020 | 02-01-09 | 19:13

@King of controversy | 02-01-09 | 18:35
Een kwartiertje Youtubefilmpjes aan elkaar plakken en je hebt een 'crisis' in Den Haag. Zo cre-eer je je eigen nieuws. Koerbagh doet de hoofdredactie:
- Een half uurtje Pat Condell filmpjes, met nawoord van Cliteur.
- Een half uurtje credit-crisis-for-dummies-cartonographics, met nawoord van Albert Spits.
- Een half uurtje Gregorius Nekschot Cartoons, met nawoord van een kunstcriticus die verwijst naar Hieronymus Bosch en Pieter Breughel.
- 6x een half uurtje 'Robbie Muntz loopt stage bij de EU.'
- 6x een half uurtje 'lekker op vakantie met Luca' naar Saudi-Arabie, Noord Jemen, Noord-Korea, Darfur, Iran en Somalie.
- 6x een half uurtje 'Rutger stalkt hinderlijke politici, waar ook ter wereld'.
- 12x een half uurtje 'Een Nederlandse Ambtenaar in het spotlicht'.
- 12x een half uurtje 'Subsidiespons, waarom beroof je ons?"

En dat dan maal 500.

tipo | 02-01-09 | 19:11

Ik hoop echt dat Geenstijl hiermee doorgaat. Als dit een zogenaamde ludieke actie is om aandacht te krijgen en ze dus niet doorgaan met 'Powned' zou mijn vertrouwen in ieder geval ernstig beschaamd zijn. Trouwens, wanneer gaan jullie radio presentatoren rekruteren?

Krulsnor | 02-01-09 | 19:11

@King

*vraagt Char om advies*

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 18:52

Witteman is geen kwade vent, maar hij heeft het vak geleerd van wijlen Marcel van Dam, en sinds die tijd neemt ook witteman het met de objektiviteit en de gevarieerdheid van meningen niet zo nauw. Laatst zat er een meneer bij P&W en die was tégen abortus, en vond het leuk om bij mensen kleine plastic embryootjes bij mensen door de brievenbus te doen. In wezen is deze meneer OOK een actievoerder, net als witteman en zijn kliek, maar gek genoeg mocht déze meneer, van witteman en het hele moreel superieure zooitje dat daar zat, niet met plastic embryoos strooien, want dan konden vrouwen die een miskraam hadden gehad wel eens trauma's van krijgen...
.
Kijk het gaat er niet om of iemand voor of tegen abortus is, maar dat witteman zoo duidelijk die man zijn akties afkeurt is niet meer objektief of journalistiek verantwoord te noemen.
Weg met witteman en zijn linkse vrindjes.

Onderbuik | 02-01-09 | 18:47

Waar kunnen we programa formats dumpen?

Slappehap | 02-01-09 | 18:45

@ Teun
Tuurlijk ga ik het eerst aankijken. nu al een mening hebben is dom, je hebt nog geen programma gezien. Speculeren is volledig zinloos. Maar toch doe ik het zelf ook? Waarom zou dat eens zijn?
*2009 tot het jaar van het mysterie uitroept*

King of controversy | 02-01-09 | 18:35

King of controversy | 02-01-09 | 18:28

Fijn dat je kan nuanceren, dat dan weer wel.

Laat men niet vooringenomen zijn, bezie het eerst.
Dan oordelen.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 18:33

Gewoon het geluid zachter zetten.

Izzy Lytshaw | 02-01-09 | 18:31


Youp is ook al bang van geschreeuw op internet.
Internet is waar jij porno kijkt youp.

bijtieakumaai | 02-01-09 | 18:29

@ Teun
Nee, dat is het niet. Maar ik probeer dan ook geen 50.000 betalende leden te krijgen.

King of controversy | 02-01-09 | 18:28

Het herkenbare clubsgewijs negeren van maatschappelijke kwesties zal ik wel gaan missen, for sure. Feiten en meningen lopen, helaas voor Carel, toch wel erg vaak door elkaar heen.

Izzy Lytshaw | 02-01-09 | 18:27

King of controversy | 02-01-09 | 18:15
Alsof jouw getik zinvol tijd doorbrengen is.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 18:22

GSTV krijgt 10 uur televisie. rutger kan met moeite een reportage maken van 10 minuten, dus daar moeten we het niet van hebben. (sorry Rut).
Wat ik vooral bemerk is dat veel reaguurders diepgang willen. Geen loze gesprekjes van 10 minuten over een onderwerp als de mondiale financiële crisis, maar een goed verhaal van op z'n minst een uur.
Dat betekent dat GSTV programma's moet gaan maken van 1 uur. Dat zijn dan ongeveer 10 programma's. Op jaarbasis zijn dat 52 weken maal 10 uur aan interessante programma's.
520 uur, 520 onderwerpen. Kijk eens naar het afgelopen jaar, en bedenk dan welke 520 onderwerpen in het nieuws waren die een uitzending van een uur rechtvaardigden. Dat gaat je niet lukken. Ikzelf kan hooguit een onderwerp of twintig verzinnen. De rest van de 500 uur gaat dus gevuld worden met meuk.
Sorry, Fleischbaum, Hoxha en alle anderen, maar ik denk niet dat PowNed een succes gaat worden. Tijdsverspilling dus.

King of controversy | 02-01-09 | 18:15

@Berserker.Nr 1

*Pleit voor IQ-gerelateerd censuskiesrecht*

Daar pleit ik al jaren voor!

ComiC-Player | 02-01-09 | 18:14

Er was eens iets dat heette Veronica. Het was een zender aan boord van een disfunctioneel schip op de noordzee. De zender grossierde in pop en reclame, twee onbekende zaken binnen het omroepbestel. De politiek draaide de zender de nek om.

Veronica was niet voor een gat te vangen. Verongelijktheid en valse romantiek zorgde voor genoeg steun om toe treden tot de gelederen van de legitieme zendgemachtigden. Als legitieme omroep bleef Veronica er op hameren dat ze anders, sneller, beter waren. En ze hadden jingles. Ja, ja, vroeger was niet álles beter...

En nu is daar GSTV. Romantiek van de outsider met weer dat verongelijkte toontje. En jingles. Ik houd me hart vast...

Mas Rob | 02-01-09 | 18:09

@superjan

Tuurlijk is BNN superbraaf. Anders werkt dat niet op een publiek net. Je kan nu op je PC avonden op youtube cruisen, en alle rommel zien die je wilt.
Nog een voorbeeld. Muntz. kansloos bij elke ''publieke'' omroep, alhier wel aardig, want tieten.
GS is een internet medium. Daar maakt het goed gebruik van, maar het is het laatste jaar meer en meer een verlengstuk van de Telegraaf, vergelijk de koppen maar eens.

GS staat op tussen 8 andere tabs. Meer is het niet. Waarom subsidie ? Waarom niet gewoon een commercieel station ?

Deodorant020 | 02-01-09 | 18:00

hoe meer het Mediapark op hun donder krijgt,hoe beter,kan niet scherp genoeg zijn die ontstopper,omdat het Mediapark tot in de stenen,waarop Pim vermoord is,verrot is,vooral mentaal.

POWned moet niet zo kankeren op de Rotjeknor Populisten,nergens voor nodig en Weesie -geprezen zij zijn naam - moet niet zo pc puberaal kankeren op Fitna.NIks tekenfilm,de waarheid over stukken Islam,gecompileerd,met autenthieke beelden.Meer niet.
Ik word lid,als jullie in panels met politiek correcten niet gaan likken en hard,onthullend en onverzettelijk blijven.Denk eraan Wees,anders lachen ze in hun vuistje.

dagdesoordeels | 02-01-09 | 18:00

Ik ga jullie zeker steunen!!

Bomgordeldier | 02-01-09 | 17:59

Pa Cartwright | 02-01-09 | 17:56
Sorry Pa, will not happen again.

We're niggers, for the time being?

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 17:57

@ Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 17:54
Zo zo, schelden? Held.

Pa Cartwright | 02-01-09 | 17:56

van dal | 02-01-09:

nee hoor, goeie metafoor. En waarom Duits?

disclaimer | 02-01-09 | 17:55

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 17:44
@edit
Groot gelijk, 't was een klootzak met ongenuanceerde meningen. Bovendien op dag 1 van 2009 al een ban - gooi sleutel maar weg.

Pa Cartwright | 02-01-09 | 17:51
Wat de moderator al zegt, smoel houden.

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 17:54

@pa cartwright> maar ik heb iedere keer het idee dat er zo'n sloper uit fall out 3 achter de toetsen zit.
ve3dmedia.ign.com/images/00/07/764_fal...
en dat vind ik toch wel geestig.

@deodorant020> BNN is aardig, en heeft occasional topprogramma's (heb er zef ooit eentje bedacht dus :-)
Maar eigenlijk is BNN superbraaf. Een schijnrebel. (nogmaals met uitzondering van de donorshow) En BNN is zeker geen bedreiging voor de rest. meer een veilige en prettige invulling van een niche.

Geen Stijl TV heeft in potentie veel meer potentie om de tent echt goed overhoop te gooien. En oh wat zou dat heerlijk zijn.

superjan | 02-01-09 | 17:52

@ Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 17:44
Lullig, zeg je?!

Zolderkamerheld.

Pa Cartwright | 02-01-09 | 17:51

Ik ga ze zekurssss steunen, maar hoop wel dat het echt een nieuw geluid naar voren brengt en niet van die TMF achtige-jingles op te televiesie plempt.

TPB-tje | 02-01-09 | 17:50

@[email protected] Riest | 02-01-09 | 17:43
Dat zou ik ook denken. Maar tegelijkertijd denk ik: waarom zijn die programma's er nu niet? Want publieke omroep of niet: vrijwel alle veelbekeken programma's worden door commerciële partijen gemaakt. En die doen dat alleen maar wanneer er kijkers te vinden zijn. Of er kijkcijfergaten zijn die nog niet zijn vervuld is nog af te wachten. Daarnaast is het afwachten of die 50.000 überhaubt gehaald worden. Dat zou betekenen dat iets minder dan 1/3 van de bezoekers (geregistreerd en niet) zich als betalend lid zou moeten aanmelden. En da's behoorlijk veel.

-edit | 02-01-09 | 17:50

@Mutsaerts: is update 2 nou wat we mogen verwachten? Wordt dat de dagelijkse rubriek 'Nieuws met, door en over Finnen'? Mag het niet hopen. Dat we last hebben van een deel van de Mocro's weten we nu wel. Tijd voor iets vruchtbaarder, iets origineler dan dit.

artbrut | 02-01-09 | 17:47

@ superjan | 02-01-09 | 17:38
Huh? Gewoon de zoveelste uit het zolderkamerhelden kokertje toch?

Pa Cartwright | 02-01-09 | 17:45

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:22
Zou niet durven. Er is hier wel een taalnazi, geloof ik, een of ander lullig knaagbeest. Misschien moet je die eens bellen.
-edit die heb ik voor je in lang parkeren gezet -

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 17:44

-edit | 02-01-09 | 17:40
Mee eens maar er moet toch meer en beter tussen hemel en aarde zijn dan rtl boulevard, pauw en witteman, paul de leeuw en ga zo maar door.Ik zie kansen om met wat doordachte programma's kijkers te trekken.

@superjan

BNN was en is de enige omroep waar ''jongeren'' naar kijken. GS haalt het niet bij BNN in de huidige vorm, omdat BNN wel degelijk nog iets anders laat zien dan sec een beetje fokken-om-te-fokken.

Waarom moet ik belastinggeld gaan betalen voor GS TV ? No way.

Deodorant020 | 02-01-09 | 17:42

[email protected] Riest | 02-01-09 | 17:39

Ik had d'r thuis moeten laten, idd.

* met schaamrood op wangen gaat poepen nu*

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:41

Kolere, wat een teringherrie zeg.. die spotjes.
Daar kan ik als oudere jongere niet zo goed tegen heur.

Mazzeltov | 02-01-09 | 17:40

@[email protected] Riest | 02-01-09 | 17:33
Yep, dan mag je een paar uurtjes uitzenden. Zoals llink, ofzo. Maar om bij de grote jongens mee te mogen tellen is er meer nodig. Leden, kijkcijfers, vlak dat niet uit.

-edit | 02-01-09 | 17:40

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:36
Haha daar is schoonmoeder weer. Ze zal wel op het ijs staan nu.

bottehond | 02-01-09 | 17:25
Binnen de huisregels, dear.

*Iets over Benedictus mompelt*

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 17:39

Aaaaarrrggh.. Spel zonder Grenzen met Fleauxe die alle nationaliteiten een kans geeft op een verblijfsvergunning...

Captain Orange | 02-01-09 | 17:39

@beserker nr 1> nick respect.

superjan | 02-01-09 | 17:38

van dal | 02-01-09 | 17:31
Jammer, ik dacht aan een politieserie Stegeman en van Dal. Klinkt goed, zeg zelf.

vander F | 02-01-09 | 17:23
't Was onvermijdelijk. A dirty job etc.

Maak van dat 'jaar' maar 'eeuw'.

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 17:36

[email protected] Riest | 02-01-09 | 17:32

ja, maar om mijn schoonmoeder nou het journaal te laten lezen,nou nee.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:36

Andere jingles gewenst. Internet naar teevee, poehpoeh.
*in spanning wacht
@Ruudje | 02-01-09 | 17:23
tsjeeminee; over afzeiken gesproken, elsevier lust er ook wel pap van. En ja, echt alle reaguurders zijn haat dragende extreem rechtse kaalkopjes 'fnie?

Homeostase | 02-01-09 | 17:36

van dal | 02-01-09 | 17:31
Gek dat ik aan jou dacht he :)

Captain Orange | 02-01-09 | 17:35

@tomba> als Geen Stijl zich niet laat assimileren. Dus een relatieve onafhankelijkheid en frisheid weet te behouden. Dit af blijft dwingen binnen TMG, dan denk ik dat de wereldheerschappij kan beginnen. Nederland is helemaal klaar voor een omroeppartij die de zaak eens flink opschudt. BNN had dat moeten worden, maar dat is vooral een lekker gekke klup geworden met meisjes die lekker gek aan de noodrem trekken en over neuquen en druks praten. Een soort toppie joppie jeugd PO (hoewel de donorshow geweldig was). Daarom ook mijn advies aan Hoxha en Fleischbaum om niet te veel in babbelclubjes te gaan zitten. Hou je frisheid, hou je mystiek. De PO wil maar een ding. Of GS er buiten houden. Of GS erbij trekken. Buiten deze dynamiek blijven is een helse klus, maar als iemand het kan is het Team Hoxha Fleischbaum.

Ik vind het de mooiste ontwikkeling in omroepland sinds "open het dorp"

superjan | 02-01-09 | 17:34

de Bree | 02-01-09 | 17:24
Stik s met je POLICOR!
Wat een kudtwoord is dat....

Captain Orange | 02-01-09 | 17:34

-edit | 02-01-09 | 17:32
Bij de publieken moet je 50.000 leden hebben en dat moet in stand gehouden worden. Ik zie geen problemen daar.

van dal | 02-01-09 | 17:23

die gozerT zou zich moeten beperken tot worstenmaker.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:33

@tomba | 02-01-09 | 17:26
Denk dat je gelijk hebt, maar ik denk ook dat men bij GS voldoende kennis van media in het algemeen heeft om dit te beseffen. Hetgeen nog geen garantie is voor een goede start. Want inderdaad: Talpa van John de Mol, toch geen kleine jongen zonder ervaring, werd het ook niet gegund. En niet alleen door slechte media, maar de programma's waren vooral ruk. Het zal lastig zijn de nek uit te steken. Op het web is dat makkelijker en ook geaccepteerd om met nick's als Hoxha etc te werken. De TV is different koek. Maar toch: ik doe mee en zal mijn lousy euri overmaken. Want ik ben reuze benieuwd of dit gaat lukken. En ik hoop van wel.

-edit | 02-01-09 | 17:32

Captain Orange | 02-01-09 | 17:30
Is er al een levend lijk a la Plairy Colak?

Captain Orange | 02-01-09 | 17:30 mis. ik doe niks. en stegeman is een lul eerste klas.

van dal | 02-01-09 | 17:31

Voor rancuneuze mensen hoeven we overigens ook niet al te ver door te klikken.

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:25
Markies de Sade, I presume?

grote regelneger | 02-01-09 | 17:30

-vanDal doet iets met schokkende reportages over de overheid, a la stegeman.
-CO krijgt zn eigen half uurtje met nieuws over t koningshuis, aan het einde van de aflevering doet CO een duit UIT t zakje bij Maxima.
-Bottehond een culinair koreaans programma over t eten van honden.. met stokjes
-Jaap de Paap zondagmorgen bijbellles + een lezing uit t ethomologisch woordenboek
-Frik t roze uurtje: met zn letterlijke diepte interviews
-

Captain Orange | 02-01-09 | 17:30

Het is tijd voor de eerste nieuwjaarsborrel van dit jaar. Niets kapotmaken terwijl ik weg ben en Berserker: overal met de vingertjes afblijven.

*vreemd wit poeder van smoking klopt*

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:29

tomba | 02-01-09 | 17:26 jij trekt een vergelijk met talpa, onjuist, talpa was een commerciele zender, dat zou gs-tv zonder meer kunnen beginnen maar dan krijg je geen subsidie. het gaat niet om vermaak, het gaat niet om inhoudelijke programmering. het gaat om de subsidie.

van dal | 02-01-09 | 17:28

het blijft een mooi iets! powned!

dechuck | 02-01-09 | 17:28

@bottehond | 02-01-09 | 17:25 ,
kondigt hij al weken aan

vander F | 02-01-09 | 17:28

Als die k*t-jingles representatief zijn, haak ik af.

Peter_S | 02-01-09 | 17:27

superjan | 02-01-09 | 17:23
Kinderfuckje zou moeilijk liggen.

De naam van de nieuwe omroep is wel toepasselijk, lijkt me!

Gaan de 4-uur Cup-a-soup filmpjes ook mee tv op?

Internet is natuurlijk niet 1-op-1 vertaalbaar op tv. De radio is wat dat betreft wat anoniemer.

Lijkt me een mooie stap voor GS, hoop alleen niet dat ze zich erin verslikken. TV maken lijkt mij toch een soort 'uit de kast' komen en reken er maar op dat je dan een hoop stront over je heen zult krijgen van de gevestigde media. Zie wat dat betreft Talpa, zo'n nieuw geluid op TV wordt niet klakkeloos geaccepteerd. Veel mensen delen de kritische standpunten die op GS worden geformuleerd, maar veel mensen deinzen ervoor terug die publiek te uiten omdat er nou eenmaal een hoop (al dan niet door de staat gesponsorde debielen) zijn en niet continu in een ruzie-sfeer door het leven willen..

Derhalve denk ik dat GS wel leden genoeg zou kunnen werven (is immers vrij anoniem) maar dat als het op de buis zou komen wellicht te harde klappen van de gevestigde media zou kunnen krijgen om een factor van belang te worden in het medialandschap.

Mijn zegen is voor jullie, ik wens jullie veel moed en verstand toe (maar daar hebben we jullie tot nu toe al wel op kunnen vertrouwen).

tomba | 02-01-09 | 17:26

van dal | 02-01-09 | 17:23

dan maar iets hoger mikken.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:25

grote regelneger | 02-01-09 | 17:17
Ik dacht vooral aan neo-liberaal, libertijns, hedonistisch en Epicuristisch.

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:25

ethan_joy | 02-01-09 | 17:23
Het klonk niet als een grap...

vander F | 02-01-09 | 17:23

Die heeft besloten dat er een schepje bovenop moet.
Zie topic over dat mocro annex treinslachtoffer.

bottehond | 02-01-09 | 17:25

@tipo> erlkonig?

superjan | 02-01-09 | 17:24

@bottehond | 02-01-09 | 17:20
Die komt uit de stal van het jeugdjournaal, ook wel genaamd het policor jeugdindoctrinatiekwartiertje.

de Bree | 02-01-09 | 17:24

van dal | 02-01-09 | 17:08
En dan te bedenken dat de reedt van GS weer openstaat voor de dode-bomenlul van de televaag. Wat een orgie daar in het journalistieke landschap!

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 17:24

"Er kan er ook nog wel een omroep bij voor Nederlanders die graag naar blote borsten en billen kijken, dol zijn op tendentieus infotainment en afzeiken erg leuk vinden. Die vormen namelijk een omvangrijke stroming in de samenleving." LOL

Ruudje | 02-01-09 | 17:24

Het jaar van de Berserker is begonnen zie ik.

vander F | 02-01-09 | 17:23

@xzaz2> ik wil wel met rouvoet in debat.

@fuckje> en het programma wordt gesponsord door kinder chocolade. Programma gaat "kinderteen" heten.

superjan | 02-01-09 | 17:23

@De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 17:20
Ik schrijf alle taalfouten expresso.

tipo | 02-01-09 | 17:23

van dal | 02-01-09 | 17:21
Ik ken de homoscene niet zo goed maar een vrouw van 28 is te jong voor pensioen.

@ redactie: update 2 is dat een grap?

ethan_joy | 02-01-09 | 17:23

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:22 bigi is groter dan prem... 'negro mastodontico'..

van dal | 02-01-09 | 17:23

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 17:15
Raad eens?

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:22

van dal | 02-01-09 | 17:20
*haalt blikje cola uit koelkast*

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:22

[email protected] Riest | 02-01-09 | 17:17 fleauxe is 23.. eh, nee 28.. eh nee, tóch 23...

van dal | 02-01-09 | 17:21

@van dal | 02-01-09 | 17:20
Zou bigi ook cola blikjes kunnen koppen?

Agent327 | 02-01-09 | 17:21

@xzaz2 | 02-01-09 | 17:19
Rouvoet reageert hier ook hoor. Ies ook wederhoor. Onder welke nick zal ik maar niet zeggen.

tipo | 02-01-09 | 17:21

Stand.nl zei je, Mutsaerts

Ook daar spuit de Doekle van de staatsradio zijn gif.
De naam is Frank Du Mosch.
Houd die viespeuk in de gaten.

bottehond | 02-01-09 | 17:20

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:18 bigi doet iets 'prem'achtigs..

van dal | 02-01-09 | 17:20

die tweede jingle is t beste. wel een beetje veel elementen, maar dat is eigenlijk wel prima.

superjan | 02-01-09 | 17:20

tipo | 02-01-09 | 17:18
Als je betaald had geschreven, had ik het overwogen..

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 17:20

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:13
Minister Geurlings en burgevader Job C.

Net alsof geenstijl aan Wederhoor doet. Ik moet Dominique Weesie nog steeds in debat zien met Rouvoet, alleen wilt Dominique Weesie niet.

xzaz2 | 02-01-09 | 17:19

Het lijkt me overgens logisch dat we niet hoeven te zoeken naar een excuus-homo, daar zijn er hier genoeg van.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:18

@vandal| 17:04
Teen doet het kinderprogramma op de late avond.

fuckje | 02-01-09 | 17:18

"Powned, extragratis door uzelf betaalt."

tipo | 02-01-09 | 17:18

Wat een afschuwelijke jingles.
Denken jullie bij de redactie soms dat wij een stelletje vmbo-pubers zonder smaak en ontwikkeling zijn ? Alsjeblieft zeg !

de Bree | 02-01-09 | 17:17

van dal | 02-01-09 | 17:09
Het is toch maar de vraag of het roze publiek wel zo'n oude homo wil zien. Misschien een gelukje dat pensioen. Waarmee niet gezegd dat oude homo's geen bestaansrecht hebben hoor maar het gaat om die kijkcijfers hè!

Ron de Weijze | 02-01-09 | 17:13
Zo, carièrretijger, wat zit jou dwars?

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:17

@ dr.spin007 | 02-01-09 | 17:04
Ik vind VPRO persoonlijk linksliberaal. Zie dan ook graag een conservatief-liberale omroep.
@Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:13
Bij wijze van pleister
www.youtube.com/watch?v=4j34gG2xR3I

grote regelneger | 02-01-09 | 17:17

*vraagt zich af wat een houdvlod is*

Agent327 | 02-01-09 | 17:17

Jean kon dit nog snappen goedverdoemme.

Dr. Penetration | 02-01-09 | 17:17

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:13
Geef je 't effe door als je 't gevonden hebt? Leerzaam voor alle reaguurdertjes, ook die zonder beebiefees.

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 17:15

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:09
Jazeker mag dat. De pot van GS, dat bekt lekker.

Kwam juist op Sargasso tot de conclusie dat de GS staf slim genoeg is om de reacties niet uit de bocht te laten vliegen en, belangrijker nog, om Het Verschijnsel (nepotisme, vriendjespolitiek, cronyisme, ons soort mensen, ouwe jongens, achterkamertjes, elite, activistencult etc) te identificeren waar het de kop opsteekt. Dit ter ontzenuwing van de overheersende gedachte dat GS geen journalistiek zou bedrijven. Nou jongens, van harte gefeliciteerd en als ik had geweten dat jullie ook de wereld zoveel beter gingen maken, dan had ik nog even gewacht met overmaken. Nu is Pon de gelukkige. Dominique niet zo negatief over die club aub.

Ron de Weijze | 02-01-09 | 17:13

*"houdvlod" opzoekt in DvD*

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:13

Zoek gelijk maar even iemand met een zachte G en iemand die slist.
Anders wordt je als omroep niet serieus genomen.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:13

Zo een Jingle moet gewoon een nasale gapende man zijn, die heel verveeld en volgevreten zegt:
"En dan nu zendtijd voor Powned, van uw geld, voor ons plezier. *hoestbui, burp, gaap, uitrekken doet.* Nou, waar blijft dat geld?"

tipo | 02-01-09 | 17:12

Miretra | 02-01-09 | 16:50
Ja, je tante op een houdvlod, die moet je ook de groeten doen.

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 17:11

Zelfs sven kon dit nog snappen..|-)

J eannn.. | 02-01-09 | 17:10

[email protected] Riest | 02-01-09 | 17:07 shit, en fleauxe is net vervroegd met pensioen..

van dal | 02-01-09 | 17:09

Wach effe.. Al 4 jaar roepen dat alles wat subsidie heeft zo ongeveer naar de zon geschoten dient te worden....

Dus als ik dan nu zogenaamd lid ga worden, moet ik daarna nog meebetalen aan het feit dat ik die Rutger dan op een publiek net ga zien ?

Ik ben wel geil, maar niet gek zei mijn tante altijd. Daar sluit ik me bij aan.

Deodorant020 | 02-01-09 | 17:09

@eierkoekfan: Nou en? Als het flopt, wat dan nog? Toch op kosten van de gemeenschap.

disclaimer | 02-01-09 | 17:09

[email protected] Riest | 02-01-09 | 17:07
Mag het een pot zijn? Die hebben vaak slimmere humor.

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:09

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 17:07 exact. dus die reet van geenstijl hoeft niet omhoog. de reet van de telegraaf ligt veel hoger.

van dal | 02-01-09 | 17:08

van dal | 02-01-09 | 16:59
Tja, pecunia non olet..

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 17:07

Iedere omroep heeft tegenwoordig zijn eigen homo en sommige zelfs meerdere. Is hier al over nagedacht? Ik ben ongeschikt hoor!

disclaimer | 02-01-09 | 17:06 scheissemetafoor..

van dal | 02-01-09 | 17:07

Wij van Coca Cola voorzien grote problemen als mensen Pepsi gaan drinken. Dat leidt tot versnippering van de markt en bij Pepsi doen ze minder aan kwaliteitscontrole, cola maken is echt een vak hoor!

disclaimer | 02-01-09 | 17:06

En Piquant maakt de geile verhaaltjes.

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:06

@ van dal | 02-01-09 | 16:59
Laten we het op welbegrepen eigenbelang houden. Onbaatzuchtigheid lijkt me wat hoog gegrepen.

Pa Cartwright | 02-01-09 | 17:06

grote regelneger | 02-01-09 | 16:58
Ik zie liever een liberale tegenhanger van de VPRO maar in grote lijn zijn we het wel eens.

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:04

fuckje | 02-01-09 | 17:01 shalome de vaginamonologen.. met als gast jane doe..

van dal | 02-01-09 | 17:04

fuckje | 02-01-09 | 17:01

En jij mag Manusje van Alles zijn.
Maar dan ook echt van alles.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 17:04

Alsof de 'oude' media het recht om te bestaan puur en alleen hebben omdat ze 'oud' zijn. Je maakt goed programma's die goed bekeken worden of delft het onderspit.
Dus, Eat your Heart Out en Shit Your Pants! Geenstijl is on its way.
Uitdagend. :)

Koudguipje | 02-01-09 | 17:04

fuckje | 02-01-09 | 17:01
kan hij dan een dorpsgek spelen?

slipstream | 02-01-09 | 16:57
Het is bij mij genetisch uitgesloten dat iets mij dwars zit. Laat ik dat vooropstellen. Voor het overige: ik kan mij nog steeds niet aan de indruk onttrekken dat alle feiten omtrent de dood van Bas voldoende over het voetlicht zijn gekomen. Vooralsnog heb ik redelijke twijfels bij de officiële lezing. Waarmee ik uiteraard niet wil beweren dat het tegendeel waar is, dat doe ik alleen maar als daarvoor betaald wordt.

dr.spin007 | 02-01-09 | 17:04

fuckje | 02-01-09 | 17:01
Zie het eerst maar eens zo ver te laten komen...
Voor die tijd is GS al failliet door dure pauper bakken e.d.

2Nicknames | 02-01-09 | 17:03

Van Frikschoten doet de oudjaarsconference.

fuckje | 02-01-09 | 17:01

wat een oude koe weer uit de sloot gehaald, de obama verkiezing. Drie maanden terug bijna. Het idee dat het fout was om dat te doen bestaat alleen bij de redactie van dit logje en bij malloten die denken dat obama links of liberaal zou zijn en dat dat niet mag van de kijk- en luistergelden. Ga eens wat serieuze informatie zoeken over politiek. Losers

antizanic | 02-01-09 | 17:01

LOL @ Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:58

Jaap de Paap | 02-01-09 | 17:01

Hebben jullie al iemand voor het reis/travel programma? Elke omroep heeft er per
slot 1. Ik bied me aan voor dit format... als het moet doe ik het saampies met Rob Muntz....

ServerGenius | 02-01-09 | 17:01

Miretra | 02-01-09 | 16:57
Da's wel een mooie inderdaad. En maar kijken. Met die ogen en zo...

Jaap de Paap | 02-01-09 | 17:01

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 16:57
Er kan een redacteur zijn die zich wil opofferen...

Captain Orange | 02-01-09 | 16:58 je moet jezelf zien als 'lid'..

van dal | 02-01-09 | 17:00

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 16:57
bedoel ik. de telegraaf heeft een vehicel gekocht om het te verwezenlijken. en het mag als een schok komen, dat is geenstijl.
of dacht jij dat de telegraaf dat gedaan had om ons door te kunnen laten spelen? uit altruïsme?

whaahahahaha...

van dal | 02-01-09 | 16:59

Die jingles zijn kudt..... ERRUG KUDT.... maar dan nog ergur

ServerGenius | 02-01-09 | 16:59

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:48
Interessant punt. Bijvoorbeeld een serieuze rechtse tegenhanger van de VPRO met stukje flauwekul maar primair met scherpzinnige actualiteiteprogramma's en echt goede docu's. Indien e.e.a. zich echt in die richting beweegt zou het misschien wat kunnen worden.

grote regelneger | 02-01-09 | 16:58

Jaap de Paap | 02-01-09 | 16:55

En Frits Spits met de Opsteker van de Week.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:58

van dal | 02-01-09 | 16:56
ernstige zorg; wij passen niet meer in t plaatje als reaguurders... zouden we dan toch die enkele reis peaulen krijgen?

Captain Orange | 02-01-09 | 16:58

Die radiojingles doen me denken aan rappende kalende mannen in vale ribbroeken die na 2 glazen Aldi-Rose hun kinderen voor schut zetten op buurtfeestjes en het zelf niet eens door hebben. Kansloos.

tipo | 02-01-09 | 16:57

Miretra | 02-01-09 | 16:50
Lekker dan, die berserkers waren zo'n beetje de hooligans van hun tijd maar dan bloediger.

Jaap de Paap | 02-01-09 | 16:55
Freek krijgt een eigen stoel met drie poten (op een verhoogd podium, succes verzekerd)

Miretra | 02-01-09 | 16:57

-weggejorist-

slipstream | 02-01-09 | 16:57

van dal | 02-01-09 | 16:53

als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:57

van dal | 02-01-09 | 16:53
In de Stijlloze Klassiekers, GeenStijl, ethisch besef van een pinda, lees ik: "Liever dat dan met je reedt omhoog liggen voor de man met de subsidielul."
Dubieus..

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 16:57

Captain Orange | 02-01-09 | 16:55 taartverdeling. ze eisen een stuk van de reclameinkomsten op.

van dal | 02-01-09 | 16:56

[email protected] Riest | 02-01-09 | 16:53
Met een forse dosis pr0n uiteraard

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:56

@dr.spin007 | 02-01-09 | 16:48
Ik hoop het samen met jou, want een PO met ook een behoorlijk rechts geluid is een verrijking voor Nederland. Ik concludeer ook niets. Ik spreek alleen een bang vermoeden uit.

-edit | 02-01-09 | 16:55

Misschien wil Freek wel wekelijks een column voorlezen bij powned...

Jaap de Paap | 02-01-09 | 16:55

@ Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:37
Voor zelfreflectie – dit mag als een schok voor jou komen, ik weet niet of er ter ondersteuning iemand in de buurt is – zijn doorgaans ook anderen nodig.

Pa Cartwright | 02-01-09 | 16:55

van dal | 02-01-09 | 16:53
Dus jouw en mijn geld gaan voortaan naar GS ipv naar... naar.... noem s een lekker wijf bij de PO?

Captain Orange | 02-01-09 | 16:55

Captain Orange | 02-01-09 | 16:51 die nummering ook.. doet vermoeden dat er nog meer komen.. net als met die percentages..

van dal | 02-01-09 | 16:55

Als die jingles maatgevend zijn wordt het niet best...

Andy Pipkin | 02-01-09 | 16:54

Ik voorzie iedere avond om 23 uur, gelijkigtijdig met Wauw en Pitteman, de glorieus kijkcijfervernietigende talkshow "het vunzige hoekje" op PowNed!

lees nou allemaal nog even de eerste keer dat gs over tv begon.. "50.000 leden en je kunt publiek geld gaan uitgeven"...
het gaat om de subsidie die plasterk niet aan de kranten geeft, waar geen weg is is een omweg...
of zoals die "komiek" van een teeuwsen het verwoordde: "LALALALA .... GELD!"

van dal | 02-01-09 | 16:53

Miretra | 02-01-09 | 16:50
t is te hopen dat berserker nr1 wat intelligenter is dan zn papa..

Captain Orange | 02-01-09 | 16:51

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:43
Nauwlettend volgen, waar heb ik dat eerder gehoord?

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:51

-weggejorist-

slipstream | 02-01-09 | 16:51

Goed zo GeenStijl. Laat die ouwe jongens tof krentebroodkliek maar zweten.
"Hoor en wederhoor. Het scheiden van meningen en feiten" mijn aars.

kuttekrap | 02-01-09 | 16:50

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:44
Memetisch heb ik je gecreëerd, zoon.
Ik ben de geestelijke moeder van alle berserkers.

Miretra | 02-01-09 | 16:50

@artbrut | 02-01-09 | 16:38
een radiotalkshow met maarten van rossem en charles groenhuijsen?

daskapitalist | 02-01-09 | 16:50

sieb13 | 02-01-09 | 16:45
TMG bestaat niet alleen uit dode bomenbundel De Televaag.

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 16:49

Right, was zover van de wereld dat ik me bij tot de Islam heb bekeerd. Et tu, alle vingers nog op een rijtje?

grote regelneger | 02-01-09 | 16:49

grote regelneger | 02-01-09 | 16:46
Ja jij ook nog de beste verwensingen ;-)

JaapStar | 02-01-09 | 16:49

grote regelneger | 02-01-09 | 16:46
Wow, jij hebt lang uitgeslapen...

Captain Orange | 02-01-09 | 16:48

-edit | 02-01-09 | 16:42
Uiteraard maar wie weet ziet Fleisch de organisatie van PowNed wel heel anders dan hier tot nu toe wordt aangenomen. Wie zegt dat PowNed een exacte kopie wordt van GeenStijl? Het enige dat we weten is dat de opstelling in het maatschappelijk middenveld van PowNed vergelijkbaar met die van GeenStijl kan zijn.
Persoonlijk heb ik altijd moeite met mensen die vroegtijdig concluderen. Feiten, grondige analyses, zorgvuldige strategieën... daar draait het om en niet om "gevoel". Ooi John de Mol als woordvoerder van zijn Imperium gezien? Nauwelijks hè? Nou, wie weet ontwikkelt Dominique zich wel steeds meer tot strateeg en laat hij het woordvoeren over aan andere professionals.

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:48

sieb13 | 02-01-09 | 16:45
En dan vervolgens er zelf instappen.... 'k snap het ook niet helemaal maar ik snap wel meer niet...

2Nicknames | 02-01-09 | 16:47

Allen nog fantastisch 2009.

grote regelneger | 02-01-09 | 16:46

Dat voorbeeld van hoor en wederhoor is een slechte. Heeft niets te maken met het aantal journalisten dat je inzet, maar met de kwaliteit.
sjaakdeslinksesul | 02-01-09 | 15:57 heeft gelijk met zijn opmerking. Het slopen van het publieke bestel is het beste wat GS kan doen.

Isser | 02-01-09 | 16:46

Angst, en terecht.

JonahAHAHA | 02-01-09 | 16:46

Ik vind het maar apart van GS om maar te roepen dat de oude media deaud is terwijl het 100% eigendom is van dode bomen media Telegraaf.

sieb13 | 02-01-09 | 16:45

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:40

*biedt de Spin een web aan*

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:45

Wat is er verdomme mis mee dat ik vrijwillig als verongelijkt mens in een vunzig hoekje wil gaan zitten ? Daar heb ik toch net zoveel recht op als dat een salonsocialist in een grachtenpand gaat zitten. Leven en laten leven, dat is ook sociaal Carel !!!

Rest In Privacy | 02-01-09 | 16:45

-weggejorist-

slipstream | 02-01-09 | 16:44

Miretra | 02-01-09 | 16:42
The Chosen One took over control. Beaver is dead as dead can be.

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:44

Eerst zien dan geloven...

Rakesh | 02-01-09 | 16:44

Toch vraag ik me af wat PowNed precies wil toevoegen aan het 'Ollandsche omroepbestel. De website van GS is een uniek iets voor Nederland, maar het soort omroep wat nu in de steigers staat heeft iets weg van de door voornoemde website zo verfoeide campingzender...

JosVerbeek | 02-01-09 | 16:43

Waul Pitteman schrijft in zijn stukje iets over een negatieve spiraal in het werk zetten maar.. beste PieDabbeljoe, dat heet toch " in werking zetten"? Ik wacht nog steeds op het moment waarop ik lid kan worden van PowNed! Zet dat apparaat eens in werking, jongens!

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:40
Bescheidenheid is een prachtkwaliteit voor mensen die het verder aan kwaliteiten ontbreekt.

Ook maar gejat hoor, dus zie het nog maar even aan.

*Gaat dr.spin007 nauwlettend volgen*

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:43

He Mutsaerts... heb je die tunes zelf in elkaar geflanst? Wat een bagger... Dit belooft wat voor de rest...

2Nicknames | 02-01-09 | 16:43

Het is nu trouwens happy hour bij café-bistro Het Pessimistje. Handen voor bier!

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 16:43

@dr.spin007 | 02-01-09 | 16:38
Ah... Wel eens een interview gezien met Fleischbaum, waar hij dan Dominique Weesie wordt genoemd en met enige regelmaat verteld dat zij zich als journalistiek medium niet al te serieus nemen? Doen ze hier op het blog ook met enige regelmaat. Want: tendentieus, etc.... Je weet tog?

-edit | 02-01-09 | 16:42

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:39
Ben jij daar niet veel te jong voor, beverke?
Ik had een half jaar geleden nooit over 'berserkeren' moeten beginnen...

Miretra | 02-01-09 | 16:42

van dal | 02-01-09 | 16:39

dan is het goed.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:41

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:37

Ik ben diep onder de indruk.
Ga vooral zo door.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:40

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:37
Nounou... niet meteen naast je schoenen gaan lopen hè? Zelfverklaarde topppers hebben we hier vaker zien gaan dan zien blijven.

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:40

zinsneetje | 02-01-09 | 16:32
Buiten consequent pessimist ben ik ook wel eens in voor een grapje..

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 16:40

Captain Orange | 02-01-09 | 16:39
*Jorist zichzelf ff weg*

Captain Orange | 02-01-09 | 16:40

Pak ze, Mutsaerts.
Their ass is yours!

bottehond | 02-01-09 | 16:39

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:35 een beetje de stijl van nattebever..

van dal | 02-01-09 | 16:39

@Han, doe s msn

Captain Orange | 02-01-09 | 16:39

Miretra | 02-01-09 | 16:35
Je vertelt vooral wat het niet is. Boeie.

Heb je enig idee waar je 't over hebt? Kan ik er misschien ook wat van opsteken.

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:39

@Captain Orange | 02-01-09 | 16:36 see TheDiplomat | 02-01-09 | 16:25

TheDiplomat | 02-01-09 | 16:38

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:36
haahah, lol. ja zo kun je het ook wel zien. het als kleine zinsnede bedoeld

zinsneetje | 02-01-09 | 16:38

Trouwens, Charles Groenhuijsen lijkt mij een prima journalist voor GSTV.

artbrut | 02-01-09 | 16:38

-edit | 02-01-09 | 16:35
Jouw zinsbouw in het algemeen en "... krijgt met een redactie die zelf verklaard zich niet al te serieus te nemen..." in het bijzonder.

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:38

Wat artbrut | 02-01-09 | 16:35 zegt !!

Kwaliteit a.u.b.!!
Geen BNN kloon!
En geen tokkieprogramma's !!

Hobbykip | 02-01-09 | 16:37

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:35
In vroeger jaren sprak men van 'vorm' of 'vent'. Ik combineer die twee tot vernietigende plempsels.

Zelfs de moderator staat met stomheid geslagen (al zal hij dat hardnekkig ontkennen, downplayen, kortom, het bekende werk).

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:37

van dal | 02-01-09 | 16:28

Ik dacht dat we dit al eensch eerder behandeld hadden.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:37

@Muxje | 02-01-09 | 16:35
Een soort rechtse Wouke? Ja, cool.

-edit | 02-01-09 | 16:36

Berserker Nr. 1 |
En geen hond die t doorheeft... leuk!

Captain Orange | 02-01-09 | 16:36

zinsneetje | 02-01-09 | 16:34
Ik zie bij een sneetje met zin eigenlijk een vochtig lichaamsdeel voor me...

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:36

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:30
RECHTS is alles wat deze eenstemmige publieke omroepen niet zijn.
RECHTS is alles wat stinkt naar socialisme op de hak nemen.
RECHTS is praten zonder meel in de mond.
RECHTS is allochtonen niet als achterlijke idioten behandelen zoals LINKS dat al decennia doet.
Vul zelf maar in/aan.

Miretra | 02-01-09 | 16:35

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 16:29
Het barbarisme is bij mij in goede handen.

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:35

@dr.spin007 | 02-01-09 | 16:34
Wat begrijp je dan niet?

-edit | 02-01-09 | 16:35

@eierkoekfan 16:21: Hmm, precies. De naam en de jingles hebben iets SP-achtigs: "Ik ben niet als de anderen, ik ben lekker stout".
Rutger die het met Femke over beffen heeft is amusant, en leuk voor deze website. Maar op televisie zie ik liever een Rutger die moeilijke vragen aan politici stelt, en door blijft vragen als ze ontwijkende antwoorden geven. Daarmee zou Powned al in 1 klap een unicum in journalistenland worden.

Muxje | 02-01-09 | 16:35

Mubbenschonster | 02-01-09 | 16:33
Waarschijnlijk heeft JorischWorkx dat allang gereedski.

JosVerbeek | 02-01-09 | 16:35

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:27

Qua vorm ben je wel een verrijking.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:35

"verkneukelt zich reeds in vunzig hoekje"

azijnsnuivert | 02-01-09 | 16:35

Die jingles maken me aan het twijfelen of ik lid ga worden. Ik ben bang dat het straks gewoon een ordinaire pies- en poepzender gaat worden met een hoog Jensen gehalte. Ik hoop van ganser harte dat ze daadwerkelijk met kwaliteit gaan komen, want aan één Veronica hebben we genoeg. Docu's op het niveau van Tegenlicht, amusement a la Frans Bromet en een muziekprogramma als van Jools Holland (BBC) is wel het minste dat we mogen verwachten.

Dus mannen, je weet wat je te doen staat.

artbrut | 02-01-09 | 16:35

-edit | 02-01-09 | 16:32
Ja... maar wat bedoel je nu precies?

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:34

van dal | 02-01-09 | 16:31
drie maanden lezen voor ik mee mag doen. hmmm nou ik post gewoon mee hoor

zinsneetje | 02-01-09 | 16:34

-weggejorist-

Violator[xL] | 02-01-09 | 16:34

Kan Joris ook een ledenteller maken voor op de frontpage van GS? Kunnen we live meekijken hoe snel we de 50.000 halen (of heeft Joris dit al klaar en wordt het woensdag online gegooid).

Mubbenschonster | 02-01-09 | 16:33

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 16:31
nou, u bent wel konsekwent met uw nickname in elk geval :-)

zinsneetje | 02-01-09 | 16:32

Die radiozender van jullie gaat toch niet de hele tijd van die "GeenStijl PartyRadio" troep draaien ??

Hobbykip | 02-01-09 | 16:32

@SwaY | 02-01-09 | 16:24
Alleen als u er uitziet als het Unox meisje denk ik.

Kudtkapper | 02-01-09 | 16:32

@Miretra | 02-01-09 | 16:28
Meer rechts geluid bij de publieken lijkt mij, nee, is een prima zaak. Het gevaar is inderdaad dat je met POWNED een GS-kloon krijgt met een redactie die zelf verklaard zich niet al te serieus te nemen. En dan zou je het doel voorbijstreven.

-edit | 02-01-09 | 16:32

The proof of the pudding is the eating ! Stap één is stoppen met afbranden van de concurrentie, negatieve berichten laat je gewoon voor wat het is en voor complimenten moet je hier in de panelen zijn. Wel een beetje aan je identiteit werken, Mutsaerts.

magirus | 02-01-09 | 16:31

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:27
Je zou me bijna overtuigen... Voor het gepeupel blijft de TROS gewoon bestaan hoor.

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:31

zinsneetje | 02-01-09 | 16:29 ja, vast wel.. lees eerst eens drie maanden mee. dan weet je wat meer over hoe en wat we verwachten hier..

van dal | 02-01-09 | 16:31

zinsneetje | 02-01-09 | 16:29
Vaak niet, nee. Kunnen ze ook niets aan doen, maar het valt wel op..

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 16:31

Miretra | 02-01-09 | 16:28
Wat precies is RECHTS? Een hoop geschreeuw met capslock-on?

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:30

laat ik ff vertellne dat ik de jingle's KUT vind.

BYO | 02-01-09 | 16:30

* nog wacht*

Gexto | 02-01-09 | 16:30

van dal | 02-01-09 | 16:28
alsof newbees niets interessants te vertellne hebben zeg

zinsneetje | 02-01-09 | 16:29

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:27
Leuk barbarisme.

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 16:29

zinsneetje ;-)

van dal | 02-01-09 | 16:29

De regenteske druiven zijn zuur!
.
Maar met zijn opmerking over "feiten versus meningen" heeft Carel toch een punt.
Kijk maar naar voorgaande topic: "Wie o Wie is het Unox Ballen Meisje?"
Veel hardcore meningen, maar weinig harde feiten.

Mr. Bator | 02-01-09 | 16:29

Plasterk wil meer rechts geluid bij de publieken, het zou een blunder zijn daar niet op in te spelen.
Dus geen nihilistische lolbroekerij ('BNN2') maar inzetten op RECHTS, dan zit die zendmachtiging geramd.
De Wittemannetjes verzorgen de PR.

Miretra | 02-01-09 | 16:28

zinsneetje | 02-01-09 | 16:26 alles, alles maakt dat uit. stelletje newbees.

van dal | 02-01-09 | 16:28

Voor een goede grap alleen al heb ik wel een paar eurootjes over. Als Powned nou ook nog eens kwaliteit ging leveren, zou ik helemaal tevreden zijn!
Hinderlijke jingles btw..

De Eeuwige Pessimist | 02-01-09 | 16:28

En terecht, als PO-fossiel zou ik het in mijn broek doen voor GS...

JosVerbeek | 02-01-09 | 16:28

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:25
Ik niet. Geef er geen rattenreedt om.

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:27

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:23
Het volk wil ook brood en spelen. Voor alles, eigenlijk. Variatie is alleen maar verwarrend. Het gepeupel begrijpt nergens wat van, zal nooit ergens iets van begrijpen en moet, of course, gewoon de smoel houden.

*Pleit voor IQ-gerelateerd censuskiesrecht*

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:27

wat maakt zon babyface nou uit?

zinsneetje | 02-01-09 | 16:26

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:18

Sommige hier zijn trots op dat koppie.

Teun van het Tuinpad | 02-01-09 | 16:25

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:23 Berserker 2 slaapt?

TheDiplomat | 02-01-09 | 16:25

@ redactie,

Is het insturen van een 'radioshow' met beeld en geluid een optie om te solliciteren bij POWNED?

SwaY | 02-01-09 | 16:24

Witteman, de herkenbaarheid van de PO wordt vooral gekenmerkt door het gebruik van dezelfde taal, het Nederlands. Voor het overige willen we keuze, vrijheid van keuze. Het past misschien in het denkraam van een verstokte linksmeneer van de PO om de illusie te hebben dat "het volk" vooral op eenzijdige en uiteraard totaal niet gekleurde informatie zit te wachten meneer Wittenman maar dat is ten enen male niet waar. Het volk wil keuze, het volk wil variatie.

Veel liefs en een hoop energie in 2009, wen er maar vast aan!
Sytze Vliegen, deel van het volk.

dr.spin007 | 02-01-09 | 16:23

Pa Cartwright | 02-01-09 | 16:19
Beleefde vraag, ik kan niet anders zeggen. Hoewel, 't lijkt meer een suggestie.

Anyway, jij ook welkom.

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:23

Sjees... Die jingles moet je echt effe door een professional in elkaar laten flansen. Wat een amateurisme. Hoop niet dat dit kenmerkend wordt.

-edit | 02-01-09 | 16:23

Ben ik de enige die Van Veldhuisen kut vindT?

(R)evolutie | 02-01-09 | 16:22

jingles zijn ruk

Dr. Onken | 02-01-09 | 16:21

Afgaande op de jingles, kon PowNed wel eens de flop van 2009 worden. Zo makkelijk vertaal je een internetproduct niet naar radio en TV.

eierkoekfan | 02-01-09 | 16:21

Pa Cartwright | 02-01-09 | 16:19 psst..

van dal | 02-01-09 | 16:20

@ Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:18
Dan pleur je toch op?

Pa Cartwright | 02-01-09 | 16:19

Kijk mensen DIT is nog eens GOED nieuws.
Betere reclame kun je je niet wensen.
Ik zie nu al Fitna achtige taferelen ontstaan stel je voor....
Balkje zal in de kamer zodadelijk zijn bezorgdheid uitspreken dat er wat hem betreft een grens is gekomen aan de vrijheid van meningsuiting.
Ik ben zooooo benieuwd wat onze regering uit de kast gaat halen om Geen Stijl het zwijgen op te leggen.
Want een ding is zeker, ze zitten er knap mee in hun maag.
Hulde voor Geen Stijl!!!!
Ga vooral zo door!!!!!

TiSNiX | 02-01-09 | 16:19

Angst? Kan aan mij liggen, maar van angst lees ik niks in de aangehaalde quotes. Mr Nova zegt dat GS niet aan hoor en wederhoor doet en dat klopt. Ies feit. Witteman heeft over het 5 jarig terugkerend fenomeen dat er weer nieuwe zendgemachtigden komen. Ies ook feit. Als het benoemen van feiten angst heet, dan ken ik wel meer menschen die bang zijn.

-edit | 02-01-09 | 16:18

mark twain | 02-01-09 | 16:11 ervaringsdeskundige zeker?

van dal | 02-01-09 | 16:18

@ranqneuzeKleinburger | 02-01-09 | 16:12
Eens, GSTV moet ook inhoudelijk een stuk beter in elkaar zitten dan BNN, want dat is toch de omroep waarmee GSTV vergeleken gaat worden. Beetje leuke docu's ertussendoor, maar ook lekkere wijven en snelle auto's, dat doet het wel bij de rechtse 30'er met 2x modaal.

ramses snaptnie | 02-01-09 | 16:18

Hoop beebiefeesjes vandaag. 't Lijkt wel een plaag.

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:18

Ze zijn waarschijnlijk zo links dat ze het zelf niet zien, linkse mensen hebben een zeer beperkt denkraam.

Fragony | 02-01-09 | 16:18

jingles luisteren.. en een TV gewonnen! yeah..

van dal | 02-01-09 | 16:18

ik kan echt niet wachten :)

Arnodg | 02-01-09 | 16:17

mark twain | 02-01-09 | 16:11
Eg waar joh?

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:17

Nou vat ik m!
Ze zoeken dat Unox-meisje voor de GS-fiets 'm d'r in dagen!

Captain Orange | 02-01-09 | 16:17

Dat soort journalisten zullen waarschijnlijk ook blijven volhouden dat vroeger alles beter was. Ja dat klopt, vroeger kon je je reet afvegen met de Volkskrant zonder dat het papier scheurde, moet je nu eens proberen.

recessieloos | 02-01-09 | 16:15

@ de marketingafdeling van GS

de jingles..
ik zou er nog een nachtje over nadenken!

binman | 02-01-09 | 16:15

Geenstijl kijkt jinglemaken van Rick van V. af...
DJ bij Geenstijlradio??

Wereldverbeteraar | 02-01-09 | 16:14

@ sjaakdeslinksesul | 02-01-09 | 16:11
Behalve als je rookt.

Pa Cartwright | 02-01-09 | 16:13

Hoernalistiek is een vak, ja hoor, je moet maar durven.

*Pleit voor raamhoernalistiekfaculteit*

Berserker Nr. 1 | 02-01-09 | 16:13

Allemaal prima en geweldig initiatief, 55 k betalers is ben ik bang nog niet te realiseren, GS 100k leden, Hunkemoller.nl heeft 335k leden (mensen die een mailing ontvangen) Ik zou de samenwerking met Hunkemoller zoeken...

Captain Orange | 02-01-09 | 16:13

Wordt er ook hardcore gedraaid op Radioloos?

O1 | 02-01-09 | 16:13

P0wn3d wordt de grootste omroep van Nederland!
Nu nog inhoudelijk iets verzinnen.
Ik wil even goede docu's als de VPRO.
Fleisch ga eens Jos de Putter bij uur vd wolf loskopen!

ranqneuzeKleinburger | 02-01-09 | 16:12

Er is een spreekwoord met hoogmoed en val.

mark twain | 02-01-09 | 16:11

Leuk dat in het woord PowNed toevallig het woordje NED voorkomt, maar dat is natuurlijk niet genoeg om zo'n belachelijke naam te gaan voeren op de publieke omroep. Dus zet jullie paarse broeken maar weer aan het werk en verzin iets anders!
Verder natuurlijk veel succes met het opzetten van de nieuwe zender, hoop dat het een succes wordt. Dus geen reportages over een voetbalsupporter die een beledigend gedichtje schrijft of politiebusjes waar het kenteken in de oudejaarsnacht vanaf gevallen is.

beetjemoe | 02-01-09 | 16:11

sinds wanneer is het doel van de po om een duidelijk herkenbaar geheel te smeden? of is ie gewoon bang dat linkse leugens nu ook via de tv ontkracht gaan worden?

zoalshetis | 02-01-09 | 16:11

supervettehardeshit draai je op een pot

sjaakdeslinksesul | 02-01-09 | 16:11

GS Radio gaat het vast helemaal maken op het stampertjesforum. Denk dat ik me gewoon bij GS TV ga houden.

..zapper | 02-01-09 | 16:10

@ van dal
Als we naar Paul Witteman of Carel Kuyl willen kijken hebben we geen speciale PowNed omroep nodig toch?

always bring a towl! | 02-01-09 | 16:09

Mmmm. Journalisten die afhankelijk zijn van staats-subsidie zijn gewoon persvoorlichters meer niet. Simpel Heer Witteman.

Contra | 02-01-09 | 16:09

en he leuke is: GS speelt het gewoon via de regels :D

ODapperDapper | 02-01-09 | 16:08

Ah, wat leuk. Van Jole mag ook wat zeggen op die site: ""Voorspellingen moet je overlaten aan astrologen"...., yeah right, meneertje de trendwatcher...

brutus68 | 02-01-09 | 16:08

kom nou maar met die aanmeldlink

zaqje | 02-01-09 | 16:08

@ Sjors W. | 02-01-09 | 16:01
Een politiebusje zónder nummerplaat. Is inderdaad iets waar ik ont-zet-tend graag over wil lezen.

Pa Cartwright | 02-01-09 | 16:07

Joris, is die ledentellerT al af?

JaapStar | 02-01-09 | 16:07

Hier wordt ik helemaal gelukkig van,breek die linkse staatszooi zo snel mogelijk af.

fleurtje | 02-01-09 | 16:06

Ik dacht dat jullie Powned waren.. het zal wel weer aan mij liggen...

j0shua | 02-01-09 | 16:04

Het woord media is meervoud. Ook al vindt Louis van Gaal ook van niet.

count von ziegenpuss | 02-01-09 | 16:04

zeiden de schoolmeesters in koor, vingertje opgeheven.

dat wordt wel even slikken, maar het is net zo toegestaan als het oprichten van een politieke partij. wees blij, want landen genoeg waar zelfs het geven van persconferenties nog verboden is. anno 2009.

ODapperDapper | 02-01-09 | 16:04

Mijn voorspelling voor 2009.... het vunzige hoekje wordt het helemaal.

Karel Kruizenruiker | 02-01-09 | 16:04

Tja meer over iemand met een kleurtje schrijven dan over iemand zonder kleurtje is GS niet vreemd natuurlijk.

Absolutisme | 02-01-09 | 16:02

Wat een groot feest wordt dat. De leden van de linkse kerk schijten nu al in hun broek!

coho | 02-01-09 | 16:02

Paul heeft wel een beetje gelijk, ware het niet dat hij met 'herkenbaar geheel' een linkse, oud-socialistisch/klein-burgelijk-christelijk geheel bedoelt. En een nieuw geluid zou welkom zijn.
Hmm, nu ik er zo over nadenk, ik twijfelde nog om lid te worden, maar het lijkt er op nu.
Alleen die naam jongens, PowNed, dat kan iets minder gimmick-achtig.

ramses snaptnie | 02-01-09 | 16:01

Ik vind het zooo ontzettend gebrekkig.. waarom willen die lui nou gewoon niet zien dat Geenstijl ook een redactie heeft, die alleen stukken beter nadenkt over wat wij willen lezen/zien?

Sjors W. | 02-01-09 | 16:01

Voorspelling 2009: Televisie kijken wordt weer leuk.

SirHC | 02-01-09 | 16:00

Jaloezie is zo'n slechte eigenschap.

Korterink | 02-01-09 | 16:00

Gnif gnif, kan bijna niet wachten...

®pm | 02-01-09 | 16:00

Ik zal heel die vriendjeskliek missen

dellastrada | 02-01-09 | 15:58

lol, ik ga geenstijl zeker steunen...

Firm36 | 02-01-09 | 15:57

Dat verongelijkte toontje herken ik van de oude media. Niet doen, alleen maar uitlachen, dat werkt het best.

sjaakdeslinksesul | 02-01-09 | 15:57

YOU GO BASTARDS!!!!!!!!

Captain Orange | 02-01-09 | 15:57

inhuren, al die criticasters inhuren, ben je zeker van kijkcijfers en meteen van de kritiek af.

van dal | 02-01-09 | 15:55

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken