Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bloedbruiloft voor Femke

Goedverdoeme.jpgGa nou es trouwen met die vriend van je, Femke. In zonde samenleven heurt toch niet voor de leider van een vooraanstaande partij zoals GroenLinks. Bovendien moet je een catch als Robert Oey niet zo maar vrij laten rondlopen. Maatschappelijk betrokken, cultureel ingesteld en in alle opzichten linksdragend. Hij heeft potdomme zelfs een IMDB-notering! (zie hier gratis een docu van Oey, hier nog eentje) Ja, jammer van dat stukje in De Telegraaf vanochtend. Beschuldigt die vervelende rechtse krant je vriendje ineens van graaigedrag en het hebben van een opgeblazen ego. Jouw Robert zou zich als een ouderwetse koloniaal hebben gedragen bij de productie van een opera op Haïti. Exorbitante salariseisen, de initiatiefnemer van het project chanteren, het neukertje van een vriend laten meereizen op kosten van Cordaid en de stichting DOEN ... Karaktermoord als je het ons vraagt. Want er is natuurlijk geen letter waar van dat artikel en de man die je vriendje zo akelig beschuldigt, is vanzelfsprekend een pathologische leugenaar. Gewoon blijven geloven in Robert. Maak een eerbare man van hem!

Reaguursels

Inloggen

Die SStichting Doen! en de Postcode Loterij, zijn ook door en door corrupte, en volstrekt foute organisaties. Daar moet ieder 'weldenkend mens' niets te maken mee willen hebben.

Johan de Witt | 21-12-08 | 11:28

-weggejorist-

Ongelikte Beer | 20-12-08 | 17:02

Die snol wil pas trouwen, als haar bruiloft wordt gesoubsidieert.

whothefuck | 20-12-08 | 15:17

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 20-12-08 | 14:44

Even een testbijdrage proberen voor GU.

Mazzeltov | 20-12-08 | 12:24

koerbagh ® | 19-12-08 | 11:24
Wat simpel gesteld werkt het als volgt: de overheid heeft een vast uitgavenbedrag, als persoon A minder belasting betaalt vanwege belastingaftrek voor giften dan moet persoon B meer belasting betalen.

yacoda | 20-12-08 | 10:34

Oh jee, iets lelijks gezegd en dat mag niet. Zelf doet men niet anders en dat is heel normaal maar anderen mogen dat beslist niet. Nu zou barbertje moeten hangen in deze schijnwereld van verzonnen belangrijkheid.

antizanic | 20-12-08 | 10:05

Cordaid is gewoon een op zichzelf staand gelegaliseerd graaimechanisme geworden. Een soort linxe virtuele robot dus. Doel: dienen van Femmies en andere bijna afgeserveerde linxen. Houdbaarheidsdatum: Tot Geert I.

pennestront | 20-12-08 | 08:37

@pennestront | 19-12-08 | 21:32

Zou die Oei soms zelf dat sletje zijn??

echt_links | 20-12-08 | 07:46

oei links naaien en rechts graaien

bekijketff | 20-12-08 | 07:41

Chari business dus. Iets zieligs verzinnen en dan ten koste van de arme mensen zelf je zakken ongeneerd vullen. Vergelijk eerst voor je geeft www.snakewool.nl/vergelijk/goede-doele... . want anders spek je de speknekken ipv het doel zelf.

seven | 20-12-08 | 02:53

Wie wil er nou met een hippie trouwen, laat me niet lachen, hij is gewoon een slomme profiteur, en zij een KUT HOER zonder ruggengraad.

The Russian | 20-12-08 | 02:24

-weggejorist-

koekerrroe | 19-12-08 | 23:44

ik heb het verhaal gelezen in de telegaaf. Ontzettend negatief stukje over die Robbbeeert. Hij en zijn vrind zouden een graaierds zijn, dit kan gewoon niet kloppen mensen. Het kan niet waar zijn,dat doen groenlinkers namelijk niet. Er zijn wellicht wat uitzonderingen zoals Oberdief en inbreker Duijvenkak en Oberzakkenvuller Rosenmullert maar dat zijn echt incidentjes van mensen die het eigelijk wel goed bedoelen met de samenleving. Ik hoop dat robbeert, zijn filmvrindje en diens sletje een leuke tijd samen gehad hebben met zn drieen.

Dikke Worst | 19-12-08 | 23:25

Oei, da's geen klein relletje...

JeGrootmoeder | 19-12-08 | 22:13

Robert de Goey is een held! Ik heb enkele beelden bekeken van zijn docu's en heb vastgesteld dat GS deze begenadigde filmmaker probeert kapot te maken!
Deze Hoey is een Joris Ivens in disguise, het linkse hart ferm kloppend op de juiste, rode plaats met een magistrale cameravoering en onder die beelden
subtiele dialoogjes gemonteerd. Walgelijk, die verdachtmakingen van GS en de Televaag. Aktie Fem Kaakklem beschadigen no. zoveel.
Deze achterneef van Eddy Zooey verdient rehabilitatie. Stelletje rioolratten.

xavier | 19-12-08 | 21:54

Spring toch maar weer op je roterende citruspers Fem, voor je broodnodige erotiek. Ik vrees dat als Oey je beter leert kennen hij per direct praktizerend chocoprins wordt.
Vals linx lel.

pennestront | 19-12-08 | 21:32


Het nsb handelsblad is een stuk beter zie vermeulen.
Het zijn allemaal roddelkrantjes.

bijtieakumaai | 19-12-08 | 20:54

De telegraaf is toch de prive daarom vind ik het leuk om te lezen.
vaak zwaar overdreven zetten ze hun onderwerpen neer. echt een krant voor roddelaars haha. is het trouwens femke week?

Pearly | 19-12-08 | 20:31

Haha mooi bericht, links lullen, rechts vullen. Maar Femke is een vies wijf, ze krijgt ook nog eens teveel aandacht, dus kappe nu

BlahBart | 19-12-08 | 20:13

weet je wat , Ze doen maar , doe maar lekker des te eerder rotten ze op.
Zo'n Robert Oey vreet continue van de staat uit de ene subsidie pot naa de ander .. daar is links goed in.
pleurisvolk , gaat nergens meer over , niks idealen gewoon plukken en graaien.
En een ander maar laten werken en het geld ophoesten. wat een pleuris lui zeg.
walgelijk .., geen woorden voor... feitelijk zijn ze rijp voor een inrichting .. die hersenen liggen helemaal krom en praten alles recht wat krom is.
Wie grijpt er nu in ? wie gaat die Robert nu eens aanpakken en tegen hem zeggen .. joh je krijgt geen cent meer , uitvreter die je er bent .
gaat niet lukken he , ons kent ons in dat wereldje.

Baron de laclou | 19-12-08 | 19:43

Ach, is er iets nieuws onder de zon? Bovendien moet de tophypotheek van Halsema ook afbetaald worden en de tijden zijn zwaar; ook voor vrouwtjes die
graag anderen beleren v.w.b. overconsumptie.
Fem Kaakklem zou gewoon moeten worden genegeerd: quantité negligeable.
En die tweederangsfotograaf verdient een stageplek (onbetaald) bij 'onze jongens in Uruzgan '.

xavier | 19-12-08 | 19:24

Ik zei het tog: groenlinks = linkse kak.

lekker wijf | 19-12-08 | 19:01

Het zijn net mensen .....

Barbara Drijfzand | 19-12-08 | 17:31

-weggejorist-

Terraas | 19-12-08 | 17:14

-edit doe eens niet schreeuwen -

van Oosten | 19-12-08 | 16:58

Links lullen, rechts vullen. Nieuwswaarde 0 (nul).

GezondVerstand | 19-12-08 | 16:31

Maaier | 19-12-08 | 14:55

Natuurlijk grabbelt de Telegraaf mee, waarom zou je alleen maar goed geld aan kwaad gebruik (de "kwaliteits"media) moeten verspillen? Ik hoop dat GW nu echt een punt gaat maken om elke directe (via de PO) en indirecte (via de STER en veel te grote advertenties in de "kwaliteits"media) overheidsfinanciering van vooral onverteerbare linkse bagger te beeindigen.

Hans Anders | 19-12-08 | 16:29

petteflat | 19-12-08 | 10:41

De Telegraaf is toevallig wel de krant met de beste en meest capabele redactie, met het grootste budget en de grootste persoonlijke journalistieke vrijheid.

De meeste bendeleden van het links journalistiek geteisem zouden wel willen overstappen van de benepen linkse "kwaliteits"redacties naar de objectieve vrijheid van de Telegraaf, ware het niet dat zij zich dan in hun privekring telkens weer zouden moeten verdedigen tegen dom linkse uitspraken van losers zoals jij.

Hans Anders | 19-12-08 | 16:19

Der Mensch ist slecht. Subsidietijgert annex lover van Femke lijkt niet OK (was ook al niet uit zijn allesverwoestende CO2 en roet spuitende oude dieselbak te meppen) en GS speelt weer eens akelig op de man, in dit geval op het koppel. Hoewel een beetje verdedigbaar, rokende Femke heeft immers continu het eeuwige morele gelijk op haar mooie gezichtje staan, en mag dus zelf ook us tegen de lamp gehouden worden, uiteindelijk toch ook heel treurig. GS claimt inmiddels immers ook het Grote Morele Gelijk door hypocriete linksmenschen te schandpalen maar ondanks dat Fleischbaum OK lijkt wordt de commerciële verwevenheid met televaag en de banale behoefte te scoren een beetje onsmakelijk. Wat een treurigheid.

der Mann | 19-12-08 | 15:52

GVD---dat is kut

El Letoso | 19-12-08 | 15:43

El Letoso | 19-12-08 | 15:36
.

Tenzij je Maria heet, gaat dat moeilijk met een tweeling

Maaier | 19-12-08 | 15:38

Wie weet of Femke nog Maagd is ?????

El Letoso | 19-12-08 | 15:36

Hear. Hinderlijk volgen.

Kletskop | 19-12-08 | 15:17

Haiti?
Femmie, wel even een HIV test gaan doen!

Vuilnis | 19-12-08 | 15:15

Ondertussen bedelt de Telegraag gewoon mee om miljoenen van de regering, voor de redding van de dode-boo kranten. In vergelijking daarmee is een paar duizend euro natuurlijk niets.

Maaier | 19-12-08 | 14:55

hoi fem, ik ben blij dat jij nog je idealen hebt behouden, voor jouw niet het graaien, geweldig om een vrouw te zien die niet onnozel achter een goededoelenstruikrover aanhuppelt. oh of zie ik het nou verkeerd? acht wat zijn idealen nou uiteindelijk? als er maar iemand jouw bushbush in trekt... toch?

repulse | 19-12-08 | 14:53

Morgen de tante van Bos op GS?

Broxy | 19-12-08 | 14:26

Linkschmenschen graaien niet, Linksmenschen krijgen een marktconforme vergoeding uit algemene middelen voor diensten ten algemeen nut. Het is natuurlijk dood normaal dat aan de PvdA en GL gelieerde menschen in de ontwikkelingshulp hoek consultancy en projectjes gaan doen en daar per projectje 2x modaal voor opstrijken, dat is ook helemaal niet genant als je bedenkt dat in ontwikkelingslanden mensen soms van 1 á 2 Euri per dag moeten zien rond te komen. Dat is geen graaien, dat heet idealisme, het stokpaardje van Femke Halsema!

Fimbulvetr | 19-12-08 | 14:25

Kakwijf

Malibu Stacy | 19-12-08 | 14:13

Soepsidie corrumpeert, altijd zo geweest, zal altijd zo blijven.

Prof_Bukmaar | 19-12-08 | 14:06

+1 voor 'neukertje'. Gezocht op vrouwen die naast die Laura (want die zal het toch niet wezen?) een recensie geschreven hebben over de film en daaruit rolden een Ermelinda, een Henny en een Belinda. Anders nog iemand gezocht?

doedeljantje | 19-12-08 | 14:06

Nou Fem, wees gelukkig met je graaiende ventje, hij is zo lekker hypocriet het lijkt wel een pvda-er. Lekker je zakkenvullen op kosten van de belastingbetaler die ongevraagd geld aan Haiti moest geven om die arme drommels van een concertje te voorzien.

Veel geluk met die sukkel Fem, ik zou het stoer vinden als je hem gelijk uitkotst maar ja daar ben je dan weer te laf voor he....

de ridder o h paard | 19-12-08 | 13:55

@ Teeuwen | 19-12-08 | 12:45

Juist, noem het sarcasme, cynisme... maar voor alle duidelijkheid, ik werk niet op de GS-redactie (anders had ik het adres van Pritt Stift's kapper allang gehad).

Mongoose | 19-12-08 | 13:43

koerbagh ® | 19-12-08 | 11:03

Idd, die maken enkel aan het eind van het jaar een bedrag over en het 'bonnetje' gaat naar de accountant.
Hebben ze toch nog een goed gevoel met de feestdagen...

Sikkeneur | 19-12-08 | 13:43

El-Sevir
Qui vole un oeuf, vole un boeuf

Jan Boule | 19-12-08 | 13:35

Foto genomen op PvdA-Bukkake party..

kippeNeukert | 19-12-08 | 13:31

Als de Telegraaf een overschrijding van een paar duizend euro, zoals ze schrijft, een financieel drama noemt dan is het inderdaad bar gesteld met de oude media.

El-Sevir | 19-12-08 | 13:31

links lullen, rechts vullen

kippeNeukert | 19-12-08 | 13:30

@Teeuwen 13:23. Nou doei dan. Ben je nog niet weg?

knutsel | 19-12-08 | 13:29

gave fapfoto ook haha
zeker nu we weten dat femke hier leest (want heeft geoordeeld)

Vitayalin | 19-12-08 | 13:28

@Schoorsteenveger | 19-12-08 | 13:12
links en narcistisch, hopenlijk stort die "goede man" een deel van zijn riante inkomen aan de arme zwartjes in Haïti, maar ik betwijfel.

Onderbuik | 19-12-08 | 13:24

-weggejorist-

de^mol | 19-12-08 | 13:24

GeenStijl is de fansite van Wilders...."stijlloos"

Teeuwen | 19-12-08 | 13:23

Links en eeuwige trouw gaat niet samen.

hoocheecoochee | 19-12-08 | 13:21

MK VII | 19-12-08 | 10:50
zegt wel iets over het moreel besef van Femke....

de^mol | 19-12-08 | 13:14

Hans Fels vindt Haïti vooral zo fijn omdat er zo weinig toeristen zijn. Hij omschrijft zichzelf als "ongeangageerde koekeloerder", door de VPRO geschoold in het documentaire-maken. "Op het goeie moment de verkeerde kant op kijken", zoals hij zelf zegt. Ik word hier helemaal warm van.
cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ikon/de...

Schoorsteenveger | 19-12-08 | 13:12

Teeuwen | 19-12-08 | 12:53
kom eens met wat voorbeeldjes dan? Ik ken ze niet.

de^mol | 19-12-08 | 13:09

@Teeuwen

Toevallig lid van RozeLinks, het platform van GroenLinks voor seksuele diversiteit dat het opneemt voor pedofielen?

frenkie4alllll | 19-12-08 | 13:07

@Teeuwen
Je kunt het beste beginnen door je vingers uit je oren te halen.

dikkegek | 19-12-08 | 13:03

@Teeuwen | 19-12-08 | 12:53
dan moet je de volgende keer toch eens wat beter luisteren.

Onderbuik | 19-12-08 | 12:56

@ iedereen die reaguurde op een eerdere comment...
Ik, had al gezegd dat ik in 2009 geen spelvouten meer zou maken.. in ieder geval niet expres.. ;)

SwaY | 19-12-08 | 12:54

@Teeuwen | 19-12-08 | 12:38
niet om het een of ander, maar kijk je wel eens tv als er over Geert Wilders wordt gesproken? de wittemannetjes, polakjes, cohennetjes, pechtoldjes, halsemaatjes zijn meestal NIET inhoudelijk, en geen hond die er naar kraait...

Onderbuik | 19-12-08 | 12:44

Huuuh?
Niet inhoudelijk?
Dat zijn ze zeer zeker wel..... zijn zo inhoudelijk als ik weet niet wat

Teeuwen | 19-12-08 | 12:53

Oei.... maak er maar mooi foei van.... en ja Femke, die meneer van jou.... ik zou zeggen; 6 maanden pikstraf met aftrek....

W@tikzeggunwil=diDt | 19-12-08 | 12:52

Femke, Femke Femke..... je moet ook geen tendentieuze, ongefundeerde en nodeloos kwetsende opmerkingen maken over GS. Daar krijg je alleen maar gedonder van.

Mongoose | 19-12-08 | 12:41

Wat is dit????
Intimidatie?Wraak?Iemand de mond proberen te snoeren? ..... Zo van "Als jij dit of dat over ons zegt dan pakken we jou?
Begint toch behoorlijk te stinken dit soort gedrag....

Teeuwen | 19-12-08 | 12:45

@Teeuwen | 19-12-08 | 12:38
niet om het een of ander, maar kijk je wel eens tv als er over Geert Wilders wordt gesproken? de wittemannetjes, polakjes, cohennetjes, pechtoldjes, halsemaatjes zijn meestal NIET inhoudelijk, en geen hond die er naar kraait...

Onderbuik | 19-12-08 | 12:44

Die krijgt vast pikstraf van Femke hahaha!

Hobbykip | 19-12-08 | 12:43

Oey Oey Oey!
Foei!

Hobbykip | 19-12-08 | 12:42

Femke, Femke Femke..... je moet ook geen tendentieuze, ongefundeerde en nodeloos kwetsende opmerkingen maken over GS. Daar krijg je alleen maar gedonder van.
Trouwens, waarom heb jij wel het adres van Pritt Stift's kapper? Of dateert dat nog uit de tijd waarop er nog iets moois leek te bloeien tussen extreem links en de onderbuik van Nederland?

Mongoose | 19-12-08 | 12:41

Is het haar schuld dan?

Manonvriendelijk | 19-12-08 | 12:39

Die stukjes op GeenStijl worden steeds gekker... deze ook weer... puur lasterlijk schrijven... op de man spelend,over karaktermoord gesproken.... ben benieuwd wanneer iemand er eens een keer werk van maakt.
Heeft niks meer met vrijheid van meningsuiting te maken... die vrijheid is niet absoluut en nooit geweest ook.... je mag mensen niet belasteren en je mag mensen niet beschadigen,laster mag echt niet en je ziet het hier dagelijks gebeuren.

Teeuwen | 19-12-08 | 12:38

@klapvee | 19-12-08 | 12:25
is die oey een negert? Dan geeft hij de negerts wel een slechte naam...

Onderbuik | 19-12-08 | 12:38

pure biologie: links denken is rechts handelen...

Brakke Obama | 19-12-08 | 12:27

een troetelnegerdt van de linksintellectuele media neuqen lijkt spannend, maar vroeg of laat gaat het zeker foudt

klapvee | 19-12-08 | 12:25

Er zijn hier steeds wat mensen die beweren dat ze haar zouden doen, maar ik geloof zeker niet dat Femke door de schaamhaarcontrole van Rouvoet heen zou komen. Gadverdamme, dat lijkt me echt een vies zooitje bij haar.

FrankTheBurned | 19-12-08 | 12:21

Volgens mij heeft FM heel veel schaam-haar.... Of zou ze zich nergens voor schamen. Dat laatste lijkt me meer van toepassing.

svw | 19-12-08 | 12:12

Soort zoekt soort. What else is new.

chewhakbar | 19-12-08 | 12:11

Als het op zakken vullen aankomt dan weet al dat linkse gespuis opeens wel hoe ze hun handjes moeten laten wapperen. Alleen als er gewerkt moet worden, dan laten ze het afweten.

Daran | 19-12-08 | 12:10

weet iemand wat het jaarsalaris van de directeur van Cordaid is?
F. von Zeikhoven | 19-12-08 | 11:08
8400 euro bruto p/m.

zak_arme_turf | 19-12-08 | 12:08

Ik kijk er niet meer van op. De zogenaamde goede doelen zijn voornamelijk goed voor zichzelf. De met haar op elkaar gebonden kaken femke is geen haar beter.

dikkegek | 19-12-08 | 12:05

Helaas is dat bij veel van die idealistische projecten de werkelijkheid. De linkse dromers beschouwen subsidie niet als geld van iemand anders maar als van hen. Het is van hen, van de stichting en degenen die zo hard werken voor de stichting en zo idealistisch zijn mogen toch zeker ook wel eens iets?
Kortom: links lullen, rechts vullen.

Eikenhout | 19-12-08 | 12:04

De Eeuwige Pessimist | 19-12-08 | 11:56
ik*

De Eeuwige Pessimist | 19-12-08 | 12:03

geweldig wat een sociaal gezinnetje toch

veel vaak en vet | 19-12-08 | 12:00

Je weet hoe het werkt. Femke weet waar de subsidies voor "weggegeven" worden en seint vriendje in: "Ga nu een muziekprojectje doen, krijg je veel geld voor". Tralalalala... Zo verdwijnt het meeste subsidie geld...

BarneyBoner | 19-12-08 | 12:00

Haar woning van € 700.000 moet toch ergens van betaald worden. Toch?
En die tweeling willen straks allebei een playstation dus zoek je naar mogelijkheden om aan geld te komen. Toch?
Dat dit ten koste gaat van verwegwonende armoedzaaiers is slechts een detail. Toch?
"kotsen gaat"

Dostranamus | 19-12-08 | 11:59

Jammer dat er geen leuk topic is om op te reaguren, net nu wat tijd moet doden..

De Eeuwige Pessimist | 19-12-08 | 11:56

Femke weet nu in ieder geval hoe het is om het op zijn Haitiaans te doen. Waarschijnlijk zal ze binnenkort wel weer in de TK schreeuwen dat de overheid veel meer geld uit moeten geven aan aids-onderzoek.

spanarchist | 19-12-08 | 11:53

Heerlijk! Daaaaaaaaaaaag Femmeketje.

HeerBommel | 19-12-08 | 11:50


@Bijstandskoning 11:30
In jullie kringen hadden ze meer iets met een spermashaker tog.

bijtieakumaai | 19-12-08 | 11:47

Knet iemand de docu-film Citee du soleil? Franse filmmaakster die een bendeleider in Haiti filmt genaamd 2pac. Die Franse hoer eindigt met hem in het bed. Overigens eindigt 2pac net als de originele. Harstikke dood..

Kniftig | 19-12-08 | 11:46

@MK VII | 19-12-08 | 11:37
Die heeft daar echt niet een half jaar naar de romantische "vakantie" van zijn collega zitten kijken. Zeker niet als de tropische verrassingen zich om de 10 minuten aanbieden.

Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:44

Proleeten! Het is huwelijk!! Kappen met dat vreselijke bruiloft.

drambol | 19-12-08 | 11:43

Lying Dutchman @ 11:33

Asshole? Ik betrap die achterlijke mongloide randdebiel er keer op keer op dat hij voor andere bepaalt wie of wat goed is en wie of wat slecht. Heb hem wel eens van commentaar voorzien daarop dat kon onze moraalridder maar slecht hebben.

Walgelijk manipulerend figuur. Die met zijn handelen de wereld echt naar de klote helpt. Hoe marginaal ook. Dat hij verscheurd mag worden door Arikaantjes...

Kniftig | 19-12-08 | 11:41

Het iiissss toch wat!

T@ Riest | 19-12-08 | 11:41

ik vraag hahahaha potje ketsen? Wat een antwoord van Femke hahaha

Bert Whaha | 19-12-08 | 11:39

cameramannetjes zijn meestal van die afschuwelijke zwarte T-shirt dragende heaumeaux, meestal ielig, abonnement op NRC(Next), en net doen of ze heel belangrijk(gesubsidieerd) werk doen, aufsauzen met die Folkert vd G lookalikes

Lucky Jim | 19-12-08 | 11:39

Wat een grote mond femke, daar ken robert ze zakken bijleggen

Duderoo | 19-12-08 | 11:38

@ Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:16

Volgens de Telegraaf deelde die filmer het bed met die "onafhankelijke journaliste" en niet Robert Oey. Lijkt me voor Femke geen onbelangrijk detail.

MK VII | 19-12-08 | 11:37

spanarchist @ 11:29

Ligt er aan. Bootvluchtelingen helpen aan niet zeewaardige bootjes vind ik niet persé een verspilling... Vroeger brachten we ze gewoon en dat werd nooit gewaardeerd.

Bijstandskoning @ 11:31
Denk dat het probleem meer zit in het gemak waarmee mensen scheiden. Klinkt heel christelijk wat ik zeg... Maar dat is wat ik constateer...

Kniftig | 19-12-08 | 11:36

Wanneer treedt het cynisme bij dit soort personages trouwens in? Is dat al vanaf het begin, of wanneer ze door hebben dat hun hele idealistische geouwehoer toch niets uitmaakt en dat het maar het beste is zo veel mogelijk uit de subsidieboom te plukken?

spanarchist | 19-12-08 | 11:36

Een mevrouw in een huisje van 700.000 met een mannetje dat jat steelt graait en waarschijnlijk veel meer stoute dingen doet. Vriendinnetje van Duyvendak die als het aan haar lag nog gewoon in de kamer zat. Kortom het geweten van Nederland omringd door misdadigers en ander tuig. Zou mij benieuwen wat er allemaal nog meer te ontdekken valt in dit stinkende nest. Zet hem op Telegraaf en GS ontmasker het tuig! Wij domme reaguurders hebben er recht op...

vraaghetmijdanniet | 19-12-08 | 11:35

@Kniftig | 19-12-08 | 11:28
Klopt. Die mag van mijn ieder jaar "The Asshole Of The Year award" winnen.

Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:33

gaaaaap any news today ?

sparrow | 19-12-08 | 11:32

koerbagh ® @ 11:24

Laat de trouwe belastingbetaler lekker in zijn waan... Je moet geen slapende honden wakker maken. Overigens liegen in die kringen de sancties van de Linkse moraal politie er niet om hoor...

Kniftig | 19-12-08 | 11:32

Ze vlogen toch (ook) wel business class met dubbele seats per persooon? En verder: what's new bij a-commerciele linksdenkenden? Als je het niet kunt verdienen ga je gewoon platlopen op subsidies, 2e kamertoelagen of andere (semi)overheidsbaantjes. Qoud licet Jovi, non licet een bovi, zoals de democratische Romeinen al zeiden!

supersniper | 19-12-08 | 11:31

Mijn kennisenkring, allemaal academisch gevormd en links, heeft het ook niet op trouwen. Zijn heel nette mensen met nogal hoge inkomens (betalen die 42% belasting ofzo), maar trouwen wordt in die kringen vooral gezien als duur betaalde symboolpolitiek. Vandaag de dag is trouwen ook vooral een beetje voor tokkies, die trouwen als doel op zich zien. En daarna komt de klad erin, kind erbij, scheiding erna, stront aan de knikker. Valt wel iets voor te zeggen om in het huidige tijdsgewricht dan vooral gewoon niet te trouwen.

Bijstandskoning | 19-12-08 | 11:31

Niks nieuws onder de zon, onder het mom van co2 vervuiling en broeikaseffect worden nu door nog meerdere de zakken gevuld.
Ook de multinationals doen hier graag aan mee.
Bekijk de documentaire "de grote milieu zwendel" maar eens.

wateenzooitje | 19-12-08 | 11:31

daarom krijgt femke een nieuwe vriend in 2009 die plannen heeft voor een nieuwe politieke partij -groen rechts *proest*

poetsnoet | 19-12-08 | 11:30

@ Konny Lingus | 19-12-08 | 11:22

Wie zijn hier de vos, boer en ganzen dan?

MK VII | 19-12-08 | 11:30

Een muziekproject op Haiti om de honger te bestrijden? Je moet het toch een paar keer lezen om het te geloven.
Hoeveel miljoenen worden er aan zinloze projecten per jaar verkwist?

spanarchist | 19-12-08 | 11:29

Weet je op wie ik ook echt kots?

Nee zeggen jullie dan?

"Nee"

Eric Corton... Wat een schijnheilige moraliserende anusridder is dat zeg

Kniftig | 19-12-08 | 11:28

koerbagh ® | 19-12-08 | 11:24 ha, belastingdeskundige..

van dal | 19-12-08 | 11:27

@Kniftig | 19-12-08 | 11:14
Precies. En het mooie is, je komt er ALTIJD mee weg.

Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:26

Ik begreep dat ze een triootje deden...
Robert maakte stiekem een rondje van het sterretje van zn filmmaatje...

BarneyBoner | 19-12-08 | 11:24

@Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:16 :
Dat giften aftrekbaar zijn gaat niet ten laste van de schatkist of van geld dat anderen bij elkaar hebben gebracht. Jan met de pet betaalt dat niet, de gever (persoon of instantie) betaalt wat minder belasting omdat hij het bedrag waarover belasting betaald moet worden (onder dreiging van vrijheidsberoving/geweld) ietsjes mag verlagen. Hoezo betaalt "Jan met de Pet" dat dan? Mag je mij gaan uitleggen.

koerbagh ® | 19-12-08 | 11:24

LOL@Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:20

sjaakdeslinksesul | 19-12-08 | 11:24

Toch jammer Stockton. Toen ik het uiterst zure stukje in de Televaag las vanochtend, was ik al bang dat GS dit zou oppakken en de link met onze geliefde/vervloekte Femke te leggen. Iets met sop en kool... Voor de rest sluit ik mij volledig aan bij F. von Zeikhoven en sjaakdeslinksesul.

DiBaco | 19-12-08 | 11:23

@MK VII | 19-12-08 | 10:50

Sorry hoor,, het gaat hier wel om de vos die de passie preekt, en de eerste normen van moraal en fatsoen worden door die linksdraaiende prutsers zwaar overtreden. DAAR gaat het om !

Konny Lingus | 19-12-08 | 11:22

Vrijdag links-bashdag zullen we maar zeggen... next!

perchloorazijnpisser | 19-12-08 | 11:21

@sjaakdeslinksesul | 19-12-08 | 11:15
Ja, het is nooit orgasme-therapie en stimuleren van de sexualiteit van Zweedse modelletjes van 23 jaar.

Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:20

Schoorsteenveger @ 11:14

Dat heeft hij inderdaad niet goed bekeken. Hoe meer Aids hij verspreid op hoe meer geld hij kan rekenen...
Is toch dat ondernemers instinct wat bij hun ontbreekt...

Kniftig | 19-12-08 | 11:17

Kniftig | 19-12-08 | 11:12
Het stinkt behoorlijk ja.

Schoorsteenveger | 19-12-08 | 11:17

@van dal | 19-12-08 | 11:12
Nee, uiteindelijk betaald Jan met de pet alles. Ook het vreemdgaan van Robert Oey.

Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:16

Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:09
Ga gewoon iets kunstzinnigs met gekleurde mensen doen. In een achterstandswijk of in een derde wereld land. Weet ik veel, stoepkrijten met Turkse vrouwen, vingerverven met AMA's of dirigeren met Haitiaanse straatkinderen.

sjaakdeslinksesul | 19-12-08 | 11:15

Lying Dutchman @ 11:09

Zelfde dat rechtse mensen precies weten wat een aftrekpost is en wat niet. Niks vreemds aan. Het draait allemaal om zelfverrijking. Of je nou linksom of rechtsom doet, zolang je zakken maar gevuld zijn en je iedereen de indruk geeft goed te hebben gedaan is er niks aan de hand.

Kniftig | 19-12-08 | 11:14

De top van de Staatsbank ABN Amro geeft het goede voorbeeld met een eenvoudig kerstdiner in Loosdrecht, volgens de Televaag.

CoffeePatch | 19-12-08 | 11:14

F. von Zeikhoven | 19-12-08 | 11:08
Ik vind het behoorlijk verkeerd om je eigen vriendin mee te nemen en daarmee de plaatselijke dames het brood uit de mond te stoten. Zo krijg je de Haïtiaanse economie nooit van de grond.
Ik weet het wel, dit is een behoorlijk ongenuanceerde opmerking, maar ik kon het toch niet laten. Tuurlijk, je kunt prachtig analyseren hoe de technieken werken om mensen geld uit de zak te kloppen. En als het geld oplevert is dat mooi meegenomen. Maar daarmee is nog niet gezegd dat iedereen deugt die dergelijke technieken met succes toepast.

Schoorsteenveger | 19-12-08 | 11:14

F. von Zeikhoven | 19-12-08 | 11:08
En in hoeverre zal Televaag-hoernalist Bart Mos zich werkelijk druk maken om 'de straatarme inwoners van het door armoede geplaagde eiland Haiti"? Niet echt, hooguit baalt hij dat hij de vriendin van Feis niet heeft kunnen ballen. Wie er ook niet mee zitten zijn Rene Niewint of de directeur van Cordaid, die nog nooit in hun leven iets nuttigs gedaan heeft voor welke minder bedeelde waar dan ook.

sjaakdeslinksesul | 19-12-08 | 11:12

Lekker, even een ( gesubsidieerd) nutteloos nikseltje maken op Haiti, en en passant ook nog even een paar lekkere mokkabruine meisjes naaien, want bieden zich daar wel aan. Ja Oey heeft daar leuke tijden beleefd, en daar gaat het tenslotte om, de principes komen later wel weer. Maar om Femke hierbij dan zo direct te betrekken dat gaat me ook wel weer een beetje ver, ze kan en hoeft ook niet elke stap die haar man zet te verantwoorden.

Zwart gat | 19-12-08 | 11:12

Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:09 en rechtse mensen, de rotary bijvoorbeeld. die doen ook aan goede doelen.. dat achter de schermen van alle 'gulle gevers' de accountants bezig zijn om het tot op de laatste cent in de belastingaangifte te verwerken wordt bijna nooit over gesproken..

van dal | 19-12-08 | 11:12

Schoorsteenveger @ 11:08

Buitengewoon schokkend nieuwsbericht...

Maar zeg ff: Er zit toch echt een luchtje aan de keuze voor die commercial?

Kniftig | 19-12-08 | 11:12

Femke begint steeds meer op het meisje met de Swaffelstokjes te lijken.

mene tekel | 19-12-08 | 11:12

van dal | 19-12-08 | 11:01
tik eens Wilders in. *proest*

Dommelsch | 19-12-08 | 11:11

@van dal | 19-12-08 | 10:32
Eens, maar dan niet doen alsof.

watergeus | 19-12-08 | 11:10

en nu dat ze ontmaskert is noemen we haar Hemke Falsema... klinkt stukken beter.

Konny Lingus | 19-12-08 | 11:10

Kijk, die partij heet niet voor niets Groen sLinks !!!

Konny Lingus | 19-12-08 | 11:09

@sjaakdeslinksesul | 19-12-08 | 11:06
Hoe kom ik bij z' on organisatie? Waarom weten alleen linkschmensen de weg naar de subsidiepot?

Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:09

koerbagh ® @ 11:03

Nee vind je het gek? Die dragen al gigantisch bij aan de grootste liefdadigheidsinstelling ter wereld... De schatkist...

Kniftig | 19-12-08 | 11:08

En wederom is de volgende uitspraak weer van toepassing : Links lullen, rechts vullen!

recessieloos | 19-12-08 | 11:08

@koerbagh ® | 19-12-08 | 11:03
Ook niet de dik betaalde managers?

Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:08

flim | 19-12-08 | 10:48
"Dat die journaliste een vriendin van een van beide is is behoorlijk schandalig"
Precies. Wat een egoïst is die ene!
Misschien gaat het hier om dagvergoeding voor freelance tv-journalisten. Dan is 800 euro niet veel. Want het is beslist niet netto, zelfs niet bruto. Gaat denk ik om een faktuurbedrag van een BV.
Die docu zal wel bedoeld zijn om geld bij u en mij los te bedelen voor de arme mensen daar. Is niks mis mee. De Televaag weet best hoe het werkt in fondsenwervingsland, inderdaad een flauwe poging tot karaktermoord. Ik wil niet weten hoeveel Televaag-journalisten en redacteuren bijschnabbelen en welk uurtarief ze daar voor willen hebben.
Over graaien gesproken, weet iemand wat het jaarsalaris van de directeur van Cordaid is? Ik weet haast wel zeker dat de rel over het salaris van die arts-direkteur van de Hartstichting, was ruim 200.000 euro, al laaaang vergeten is in goededoelendirectieland.

F. von Zeikhoven | 19-12-08 | 11:08

Alle mooie woordjes van Femke en haar GroenLinkse club ten spijt, het is ook nu weer zoals het altijd al geweest is.. Links Lullen, Rechts volop Vullen!
Bah, wat een kudtgedrag!

vangodlos | 19-12-08 | 11:07

Waarom eindigt toch iedere geldstroom in ofwel een linkse subsidiepot ofwel in de zakken van graaigrage linksmensen?

grote regelneger | 19-12-08 | 11:07

Duikduivel @ 11:03

Ja zoiets... Recht door snee...

Kniftig | 19-12-08 | 11:07

Even serieus waar maken we ons druk om? Is dit de problematiek van Nederland?
Ik had eigenlijk wel een artikel verwacht over de verassende keuze voor de SP commercial bij de Loekie-Awards... Als dat zaakje niet stinkt? Dan vind ik de kut van Halsema nog aardig fruitig..

Kniftig | 19-12-08 | 11:06

Lying Dutchman | 19-12-08 | 10:59
Ja gewoon doen. Dat geld is namelijk eerst van je gejat en het wordt toch weer weggegooid aan nutteloze projecten. Goede projecten verdienen zichzelf (bv microkrediet) vanzelf terug.

sjaakdeslinksesul | 19-12-08 | 11:06

LOL@van dal | 19-12-08 | 11:04
Goed te weten dat je er weer helemaal bij bent van dal!!!

Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:05

@van dal | 19-12-08 | 11:02
Ach ja, je hebt gelijk, wij hebben natuurlijk geen idealen, op een dikke bankrekening na dan.

Lying Dutchman | 19-12-08 | 11:04

overigens: zwaar off-topic maar wel een handig weetje:

als je iets te koop hebt moet je het niet op marktplaats zetten, een advertentie in een artsenblad bijvoorbeeld is veel beter, je kunt dan je vraagprijs verdubbelen.

van dal | 19-12-08 | 11:04

vraaghetfemke.groenlinks.nl/

"wil je met me naar bed" zegt genoeg... (nou niet dat het een serieuze vraag was natuurlijk)

saxas | 19-12-08 | 11:04

Boeit me geen ene flikker wat die monggochel (mongool met een bochel) doet.
Wat ik me wel afvraag is hoe kan die eikelenbijter hier (uitvergroting mond van Fatima Halsema): www.oralcancerfoundation.org/dental/im... zijn slavinkie in duwen?

UnKa | 19-12-08 | 11:03

@Lying Dutchman | 19-12-08 | 10:59 :
Je zult verbazingwekkend weinig liberalen aantreffen bij organisaties als Cordaid, stichting DOEN, Greenpeace, WISE etc. etc.

koerbagh ® | 19-12-08 | 11:03

Haha mijn dag begint weer goed ,ben benieuwt hoe die linkserts zich hier weer uit proberen te lullen (wier haben es nicht gewust,und alles ist nur propaganda der rechter seite)

K.Zwellever | 19-12-08 | 11:03

@Kniftig | 19-12-08 | 10:58
Zoiets als... Voor Volk en Vaderland. Brrrrr.....

Duikduivel | 19-12-08 | 11:03

Linkse mensen zijn in en in slecht.

Dr. Pown3rt | 19-12-08 | 11:02

Lying Dutchman | 19-12-08 | 10:59 en dan zijn de salariseisen nog hoger..

van dal | 19-12-08 | 11:02

Dommelsch | 19-12-08 | 10:58 type "fileprobleem"....

van dal | 19-12-08 | 11:01

LInks lullen, rechts vullen ?

pwman | 19-12-08 | 11:01

SwaY @ 10:56

Rotterdammert?

Kniftig | 19-12-08 | 11:00

Wij zijn raar. Als je rechts stemt mag je dus wel gewoon je zakken vullen over de rug van een goed doel omdat het in zekere mate van je verwacht wordt? Heel raar? *steekt nog eens 60 potjes tip-ex in zijn tas*

Lying Dutchman | 19-12-08 | 10:59

van dal | 19-12-08 | 10:55
haha zo reageert ze ook op 'nekschot'

Dommelsch | 19-12-08 | 10:58

SwaY | 19-12-08 | 10:56
*kuch* als ik *kuch*

Superior Bastard | 19-12-08 | 10:58

Duikduivel @ 10:55

Ik zeg je eerlijk , als je genoeg neerlegt doe ik het ook wel. Verstand op nul en erin die lul.

koerbagh ® @ 10:55

Nee eigenlijk niet! Ik wil alleen zeggen dat ik blij ben dat ik er niet aan heb meegedaan. Niet omdat ik dit had voorspelt. Maar omdat die mensen mij geen ene moer interesseren. Slecht he. Maar durf te wedden dat ze ook niet veel om mij geven...

Kniftig | 19-12-08 | 10:58

Niet willen trouwen is een typisch overblijfsel van het linkse denken uit de jaren 70. Uiteindelijk doen ze het wel en voeren ze uit schaamte allerlei lul excuses op (je zal eens zeggen dat je uit liefde of romantische overtuigingen trouwt) en mag de bruiloft ook vooral niet traditioneel zijn (stel je eens voor zeg ..).
Diep in hun hart willen ze het wel maar ja je kunt het niet goed verkopen bij tout-je-hippe-linkse-vriendenkring he ?

Bigi Bana Boy | 19-12-08 | 10:58

SwaY | 19-12-08 | 10:56
als mij... terug naar school jij!

saxas | 19-12-08 | 10:57

Morgen peeps,
Femke, Femke, Femke.. doe net als mij en zoek een hobby!

SwaY | 19-12-08 | 10:56

Linksche hockeymuts, doe je mond eens dicht doen!

struinhaas | 19-12-08 | 10:56

Ah, broodnodige reclame voor de geldschieter. Missie volbracht.

Achterdocht | 19-12-08 | 10:56

@Dèh Dinguh | 19-12-08 | 10:49
Oh jezus wat jammer zeg. Je weet toch dat we met zijn 103.000 altijd op jouw reaguursels zitten te wachten. Ach toe, trakteer ons nog eens op een reactie, om de week goed af te sluiten zeg maar.

Lying Dutchman | 19-12-08 | 10:55

Heeft iemand nog vragen waar de half miljard van giro 555 t.n.v. Tsunami-slachtoffers is gebleven? Gewoon even kijken waar al die dikbetaalde "filantropen" van de liefdadigheids- en hulpverleningsinstanties wonen.
(Tip: zoek niet in een prachtwijk of vinex-achterbuurt.)

koerbagh ® | 19-12-08 | 10:55

Wel een heel rechtse streek van die Robert.
Gs nog steeds boehoe vanwege Femke merk ik wel, heel volwassen,,

reperman | 19-12-08 | 10:55

@Kniftig | 19-12-08 | 10:46
Teen waarschijnlijk;)

Duikduivel | 19-12-08 | 10:55

Nee Stockton, jammer.

Wat de partner van iemand uitspookt is toch meer kost voor de Privé.

progressief | 19-12-08 | 10:54

Schoorsteenveger @ 10:52

Dat is er een uit de oude doos...

Kniftig | 19-12-08 | 10:53

flim | 19-12-08 | 10:48 óf jij hebt een uitkering, óf jij werkt voor niks.

van dal | 19-12-08 | 10:53

Kniftig | 19-12-08 | 10:46
Ze zult er versteld van staan hoe pervers sommigen in deze wereld zijn.

Schoorsteenveger | 19-12-08 | 10:52

Bert Whaha @ 10:47

Je mag hopen dat tijdens het pijpen niet de kaakklem erin schiet...

Kniftig | 19-12-08 | 10:51

Dommelsch | 19-12-08 | 10:46 type daar maar eens "afrika" in dat vraagbalkje..

van dal | 19-12-08 | 10:50

Blij dat er GS is! 10 jaar geleden had in de overwegend linkse media er geen haan naar gekraaid. Waarom Halsema er in dit redactioneel bij gehaald moet worden ontgaat me echter. Ze is een uitstekend vertegenwoordiger van haar achterban in de Tweede Kamer en wat mij betreft hoeft ze niet verantwoordelijk te worden gehouden voor het gedrag van haar man en zijn kameraden. Dat die kerel foto's op onze kosten maakt waarop niemand zit te wachten en daarvan nog een lekker leven leeft ook, verbaast me niets. Welke reaguurder zou dat niet doen als hij/zij daarvoor de kans kreeg?

MK VII | 19-12-08 | 10:50

Het is mij, Robbert. En ik hou van mootoorrijjeennn....

perchloorazijnpisser | 19-12-08 | 10:49

Niet de moeite van het reaguuren waard. Zapperdeflap, nu doe ik het toch....

Dèh Dinguh | 19-12-08 | 10:49

Die heren Fels en Oey zou het volgens De Telegraaf het eerste bezoek aan Haitie 'zwaar zijn gevallen'. Ze hadden er 'maanden' gezeten (om een overigens naar mijn mening aardig stukje documentaire te maken). Ik vraag me af hoe riant meneren daarvoor dan wel niet betaald worden. Gezien dat de later in het stuk genoemde 400(800) euro per dag een normaal salaris voor hen betekent kan ik me nu niks anders voorstellen dat ze er aardig aan verdient hebben (duizenden dan wel tienduizenden euro's), voor Nederlandse maatstaven. Zou wel schandalig zijn om dat te mogen verdienen met al die armoede om je heen. Maar misschien oordelen we te vlug en vonden ze dat ze recht hadden op een groot deel van het ontwikkelingsgeld om het zelf te mogen uitdelen aan 'Haitianse schrijngevallen' die op hun voetpad waren gekomen??? Want als je links geörienteerd bent gaat al die armoede om je heen toch niet in de koude kleren zitten.

Ik vrees dat ook hier weer de waarheid nooit boven tafel zal komen, helaas.

Dat die journaliste een vriendin van een van beide is is behoorlijk schandalig.

flim | 19-12-08 | 10:48

Ongeinspireerde bagger.

mauzzer80 | 19-12-08 | 10:47

kniftig @ 10: 41

hahaha gelukkig verschillen smaken. Maar ik zeg je er eerlijk bij, tijdens de sex moet ze niet gaan praten, want dan krijg ik een implosie in de puut met alle gevolgen van dien. Wat een rare stem.

Bert Whaha | 19-12-08 | 10:47

Femke lullen, Robert zakkenvullen. Goede verdeling toch?

Superior Bastard | 19-12-08 | 10:47

Alle linkse azijndrinkers die op GS komen om 'evenwicht' te geven hebben een erg slechte vermomming aangenomen. Je kunt gewoon niet rechtpraten wat krom is. Niet bij mensen die het wagen vragen te stellen bij zaken die door de meesten blind geaccepteerd worden.

harl | 19-12-08 | 10:47

Als je voor je Koor Nieuwe Muziek en het Willem Breuker-collectief geen subsidie meer peurt, dan ga je maar iets mafs doen in een derde wereld land want daar gaat nog wel subsidie naar toe. De 'aanklager' Rene Niewint is veel verwerpelijker dan Robert Oey. Omdat Niewint doet alsof Haitianen, die veel liever ziekenhuizen, scholen en wegen hebben, beter worden van het uitoefenen van zijn hobby: het dirigeren van kutmuziek.
Als Oey nou ook nog eens eerlijk zou toegeven dat ie het wel een leuk reisje vond en dat ie het geld samen met Femke stuk geslagen heeft in een Amsterdamse kroeg, kan hij niet meer stuk wat mij betreft.

sjaakdeslinksesul | 19-12-08 | 10:47


Men zal dit in hilversum niet oppikken.

bijtieakumaai | 19-12-08 | 10:46

Ok eerlijk zeggen... wie van jullie zou Rita Verdonk doen?

Kniftig | 19-12-08 | 10:46

Hear hear. Microsocialisme. Het verschil tussen arm en rijk wordt kunstmatig in stand gehouden mensen. Geen project kan daar verandering in brengen. Geen doel zal bereikt kunnen worden zolang economische huurmoordenaars de derde wereldlanden afstruinen naar afzetmarkten voor wapens en diamant-, goud- en zilvermijnen. Een grote farce. En dit soort lieden verdienen daar heel goed aan aan die armoede. Het is na de wapenhandel de grootste markt tezamen met de klimaatclubs. CO2 rules!

mauzzer80 | 19-12-08 | 10:46

En weer praten we over die huppelkut van GroenLinks... slechte publiciteit is ook publiciteit...

Lord Typealot | 19-12-08 | 10:45

Bert Whaha | 19-12-08 | 10:38 simpel, zij doet haar werk, en hij het zijne. en dat van zijn collega het vriendinnetje mee moest.. dat is dan weer iets anders..
dus. even resumeren: een filmert wil zijn vriendinntetje mee hebben en die werkt er ook nog.. die wil voor haar werk betaald worden, de filmert werkt er en wil beataald worden, er gaat ook nog een fotograaf mee die voor zijn werk betaald wil worden, en die fotograaf is toevallig de partner van femke.. dus moet je een item maken over femke en die lijn andersom terugvolgen..


als ik een filmert was, die op lokatie moest gaan filmen.. en er moest nog een schrijfster mee, en mijn vriendinnetje is toevallig zo'n schrijfster.. dan lag ook bij mij de keuze voor de hand.

van dal | 19-12-08 | 10:44

Of wat dachtj e van Mei-Lie Vos.... Alsof die er niet om vraagt om even flink keihard geneukt te worden? Moet je wel iemand zijn anders is ze niet in je geinteresseerd heb ik ontdekt...

Kniftig | 19-12-08 | 10:44

Fleur Agema, dat is pas een popje...

Als die haar benen sprijd is het meteen over met de opwarming van de aarde...

Kniftig | 19-12-08 | 10:43

Ik stel voor dat we een onderzoeks commissie instellen, onder leiding van Duijvendak.

hekkesluiter | 19-12-08 | 10:43

@ReaguurDit! | 19-12-08 | 10:32
Rutger zit op kosten van Defensie, eeeh de belastingbetaler, embedded in Uruzgan. Dat betekent dat de brutalerik alleen mag uitzenden wat Defensie vooraf positief heeft bevonden. Das toch tien keer erger dan dit vage verhaal.

de laatste man | 19-12-08 | 10:42

pica + 1 heerlijk dat mondje zo open.

wao-ertje | 19-12-08 | 10:42

Bert Whaha @ 10:38

Doe'es ff normaal met je lekker wijf...

Kniftig | 19-12-08 | 10:41

Pfffffff saai alweer een item uit de telegraaf. Doe eens zelf werken!

petteflat | 19-12-08 | 10:41

Foey foey foey. Lelijke linkse salon socialist met je neoliberale kaptitaalkracht-injectie in je derriere. Fotovoltaische flapdrol.

mauzzer80 | 19-12-08 | 10:41

he leuk, Fapke Kaakklem kapot maken, m'n dag begint al goed vandaag :)

woefdrammer | 19-12-08 | 10:40

Mr aarsch @ 10:16

Exactly my toughts...

Kniftig | 19-12-08 | 10:39

@van Dal

Maar hoe kan zo'n (gigantisch lekker) wijf in de kamer oordelen over graaien in het bedrijfsleven, terwijl in bed de grootste graaier ligt.

Bert Whaha | 19-12-08 | 10:38

Goh een linkse rat die andermans geld over de balk gooit, nee maar.

ExtremeExtremist | 19-12-08 | 10:37

Passen prima bij elkaar die twee, links lullen, rechts vullen. Die lachen zich een ongeluk samen om die dommerds die erin trappen.

zooishettoch | 19-12-08 | 10:36

Toch een leuk kijkje in de keuken van dal? En niemand zal er minder Groenlinks te stemmen die zijn te links, hun brein kan dergelijke berichten niet verwerken. Femke blij, links graait, armen bestolen, dag als alle dagen.

Fragony | 19-12-08 | 10:36

Wanneer verschijnt er nou ein-de-lijk 's een keer een bericht dat Rechts óók uit weldoeners-potten graait. Het zijn al-tijd die hypocriete linksen. Wat de neuq gaat er om in die arrogante koppen? Want spreek ze er vooral niet op aan, dan is het 'nooit gebeurd', 'nooit zo bedoeld'... vult u zelf maar aan.
Nu weer een of andere onbeduidende producer die in naam van de Kunst zichzelf rijkelijk bedruipt. Fok off met je Kunst, Oey... het is niks, het was niks, het wordt niks.
Nou ja... in ieder geval is Femmie in de financiële positie om een en ander linea recta terug te storten. Pak je even je overschrijvingsboekje van gerecycled, zuurvrij papier, groen linkse schattebout van me??

Multiflauwekulti | 19-12-08 | 10:34

SalonGroenlinksterts!

Dundunbanza | 19-12-08 | 10:33

Smeekbede aan GS: hier moet meer achter zitten, gevalletje 'hinderlijk volgen' van maken? Doe ons allen een plezier..... Rutger naar Haiti indien nodig....

ReaguurDit! | 19-12-08 | 10:32

Femke heeft zelf ook een opgeblazen ego en graait mee uit elke ruif waar ze haar klauwen in kan stoppen. Dus die Robert is een prima match.

open_deur | 19-12-08 | 10:32

leuk docu-drama over Tara Sing (o, nee ik ga toch niet deaud) Farma een idee!

b_b | 19-12-08 | 10:32


Groen links en graaien niks nieuws.

bijtieakumaai | 19-12-08 | 10:31

Hé, Femke heeft ook nog twee kinderen. Valt daar niet nog een leuk item uit te halen? "Tweeling Femke terroriseert crèche", o.i.d.?

jekroketje | 19-12-08 | 10:31

fatsoenfeeks Femke, graag commentaar... hahhahaha...

tovenaarvanTatabanya | 19-12-08 | 10:30

of ze nou getrouwd is met hem of niet. dit zijn zijn daden en niet de hare..
slap hoor om het vriendinnetje aan te pakken in plaats van de man zelf. of is ie groot en sterk?

van dal | 19-12-08 | 10:30

@jekroketje 10:26
Wat nou jammer, lijkt me meer een gevalletje van er zelf om gevraagd hebben.

koolteer | 19-12-08 | 10:28

-weggejorist-

bananesoes | 19-12-08 | 10:27

voorspelbare reflex van GS dit
toch jammer...

jekroketje | 19-12-08 | 10:26

Dat er mogelijk subsidiegeld verspild zou zijn, daarover is berichtgeving zteer goed ...

maaar enkel gezeik als het toevallig om het neukertje van een politica gaat en dan van dat slap gelul over 'trouwen' en doen alsof het enkel over halsemaa zou gaan is wel heel erg oppervlakkige bullshit ..

laat halsema verder neuken wie ze wil en bericht gewoon over echte misstanden (ook los ervan of verspillers van subsidiegelden daarnaast ook soms neuken en met wie)

RM-rf | 19-12-08 | 10:26

Toeval? Add op zn IMDB:

People Viewing This Page May Also Be Interested In These Sponsored Links (What's This?)

Best Hemorrhoids Cream
www.NaturalHerbway.com * Try proven, all natural Hem Away® Doctor approved hemorrhoids cream

Kniftig | 19-12-08 | 10:25

Doe eerst maar eens bewijzen, dan lullen we verder. Al zou een en ander me niet verbazen.

brutus68 | 19-12-08 | 10:25


Dat huis van 7 ton is te klein geworden met de 2ling erbij.

bijtieakumaai | 19-12-08 | 10:24

Helaas bewijst dit weer het gelijk van de vooroordelen dat linksch voornamelijk bezig is met z'n eigen zakken te vullen onder de noemer sociaal bezig te zijn.
Ennuh off topic, weer een leuk piratenverhaal:
www.timesonline.co.uk/tol/news/world/a...

koolteer | 19-12-08 | 10:21

Graaigedrag is nou eenmaal een goed linksch gebruik, en Femke is gek op links en groen.
*Denkt aan in eendenstront gedrenkte penis voor Femke*

Bier-Sexueel | 19-12-08 | 10:21

Femke is niet liev.

bethundered | 19-12-08 | 10:20

Ach Fluimke, maak je niet druk, steek er nog een op meid.

knutsel | 19-12-08 | 10:20

Links, dus geen nieuws!

de kaleman | 19-12-08 | 10:20

Wie was dat neukertje?

Schoorsteenveger | 19-12-08 | 10:20

En zo komt de "eerlijkere verdeling van welvaart" uiteindelijk neer op "iedereen evenveel en ik stiekem een beetje meer".

Zeddegeizot | 19-12-08 | 10:19

Femke Halsema is op kosten van Cordaid ook al op vakantie, o nee werkbezoek naar India geweest. Dus dat de partner van Femke ook uit die pot snoept, verbaast me niets.

Gabr | 19-12-08 | 10:19

Joh. dus het oude spreekwoord; 'links lullen, rechts vullen" is van toepassing?

En wanneer komt er nu nieuws?

Elkerlyc | 19-12-08 | 10:19

Toen ik nog last had van mijn winterdip kon ik me hier zó over opwinden.

Lemmus lemmus | 19-12-08 | 10:19

@fuckje | 19-12-08 | 10:17
De spijker op de kop. En dat heet politiek stalken.

de laatste man | 19-12-08 | 10:18

Femke trapt op pik GeenStijl en twee dagen later stampt Telegraaf (lees: GS) op pik en klit van Femke? Gewoon omdat het kan? Dit heeft GS toch niet nodig, al kan ook ik (Groen)links missen als kiespijn...

Brakke Obama | 19-12-08 | 10:18

ik zou der doen...
Maar dan wel met mijn oogjes dicht..

Geiteneuker | 19-12-08 | 10:18

Toch volkomen normaal in die kringen?

Fragony | 19-12-08 | 10:18

Zo zie je maar weer; alles wat niet deugt wordt hinderlijk gevolgd.

fuckje | 19-12-08 | 10:17

Wie wil er nu neuqen met zo`n ongeschoren muts.

Mr aarsch | 19-12-08 | 10:16

hoe is dat nou, Femke, zo voorspelbaar zijn?

NeefSteef | 19-12-08 | 10:16

Waarom wordt dat mens ook wel eens "hypocrita" genoemd?

aquarius | 19-12-08 | 10:14

De constante morele verontwaardiging van Fem komt nu best selectief over.

Zeddegeizot | 19-12-08 | 10:14

Slecht verhaal. Campagnetje aan het voeren, heren?

de laatste man | 19-12-08 | 10:13

Zo, Femke weer even op haar plaats gezet? Die zal nooit meer iets over reaguurders op GeenStijl zeggen

Telegraafhoerrr | 19-12-08 | 10:13

Oey oey Femke. Ik wil niet weten waar die neuqert van jou nog meer graait.

Hilverdorp | 19-12-08 | 10:13

Dat krijg je ervan als je ons reaguurders te kijk probeert te zetten. Eerst je eigen nest maar eens schoonhouden Femmepem.

milo | 19-12-08 | 10:13

Oh de Telegraaf, dan nemen we het wel met een korreltje zout.

John McClane | 19-12-08 | 10:13

Tsja, daar sta je dan met je idealen. Jammer dat linksmensen geen Telegraaf en/of GS lezen, stemmen ze gewoon weer graai-links.

Lying Dutchman | 19-12-08 | 10:12

Femke is zo jaren '80

webcrew | 19-12-08 | 10:11

Je bent zo goed als het gezelschap waarin je je bevindt.

Zeddegeizot | 19-12-08 | 10:11

Het spreekwoord is toch soort zoekt soort? En als ik zo even na denk beschuldigd die Robert degene die hem beschuld van liegen, wat me doet denken dat ie Robert er ook wat van kan, wat als gevolg daarvan weer maakt dat Femke er ook een handje van zou moeten hebben en dat klopt wel... Dus hoe je dit ook uitlegt, het blijft negatief voor Femke...

Capt. Iglo | 19-12-08 | 10:10

Bwehehehe... Sorry Fem,.. Hij neuqtsext buiten de deur.....
Alcoholic | 19-12-08 | 10:09

ALS hij dat al zou doen, vind je dat dan gek?

Mr. C. Delicti | 19-12-08 | 10:10

Bloedbruiloft, da's een mooi woord. @pica: wat heeft daar allemaal ingezeten?

-Strotgrondel- | 19-12-08 | 10:09

Bwehehehe... Sorry Fem,.. Hij neuqtsext buiten de deur.....

Alcoholic | 19-12-08 | 10:09

Wat gaat er nou met zo iets trouwen!/

Lange Bas | 19-12-08 | 10:07

Robbert?! Robbert?!
Mugabe!

Bloemkoolhoofd | 19-12-08 | 10:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken