Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

ScooterMocro vs Politie. De wereld op zijn kop

rwinascootah.jpgHerinnert u hem nog: die leipe MocroTrackr. Een uitvinding van de politie Amsterdam Amstelland om het woon-werkverkeer van Marokkaanse boefjes in kaart te brengen. Welnu, er is nogal een strijd los gebarsten tussen enerzijds de pliesie en anderzijds het scooter-kloodtzakje. Laatstgenoemde weigert namelijk de peilzender terug te geven, omdat hij nog steeds niet weet waarom het apparaat in zijn scooter zat ingebouwd. Volgens hem was er sprake van een inbreuk op zijn privacy. Tot zover kunnen wij, als vrolijke multiculti burgers, de verdediging nog volgen. Maar nu komt het: Meneer eist op hoge poten excuses van politie en justitie wegens het opzettelijk beschadigen van zijn scooter. Meneer negeerde namelijk een stopteken van de politie, wat volgde was een achtervolging, waarbij de verdachte meerdere overtredingen beging. Uiteindelijk wisten agenten hem tot stoppen te dwingen door zijn scooter aan te tikken met de voorbumper. Gevolg: lichte schaafwondjes op zijn arm en scooter, een verbogen voorvork en een beschadigde uitlaat. Ha ha, net goed, moet je maar gewoon gehoor geven aan een stopteken. Nou, dat ziet ons scooterklootzakje toch echt heel anders. RESTEPC, weet je. Schadevergoeding en snel een beetje! Zo niet, dan krijgen de agenten een aangifte wegens poging tot doodslag cq zware mishandeling aan hun broek. Dus zeg het maar. Welnu, pisventje cq mevrouw de kudt-Marokkaantjes-advocaat: zoiets noemen wij de wereld op zijn kop. Ga je ogen uit je kop schamen in plaats van recht praten wat krom is. En dan hebben we het niet over die voorvork...

Reaguursels

Inloggen

Nog even terugkomen op allerlei gejank in deze draad.
Het niet reageren op een stopteken is een misdrijf.
Ongeacht of jij dat stoptteken op dat moment terecht vindt of niet.
En als je van een misdrijf wordt verdacht is de politie bevoegd om
je indien nodig klem te rijden of aan te tikken.

Mark Levinson | 26-11-08 | 00:07

Dekens = hoer.

el mero mero | 25-11-08 | 20:22

Wat een brutale hufter zeg! Ze hadden 'm gewoon plat moeten rammen tussen een lantaarnpaal en de politieauto en vervolgens aan moeten klagen voor de krassen op staatseigendom.

dirty_dick | 25-11-08 | 14:26

marokkanen worden zelfs door de moslim-wereld uitgekotst...

Ali Bi | 25-11-08 | 13:43

Er was destijds ook een dame die een straatboef aan wilde tikken, alleen kwam die toen in de klem en ging dood. Jammer nu niet.

knurfie | 25-11-08 | 13:03

Statistisch gezien is de kans dat de "familie' werkloos is 33.33%. Waar betalen ze die advocaat van ? Idem toen ik een heel vliegtuiglading vol van dat spul naar Mekka zag gaan. Ik vrees van mijn belasting geld.

knus & gezellig | 25-11-08 | 09:47

Pestrec! Recpest! Stepcer!
Ik kan gvd (oh sorry mag niet meer van onze gristenen) niet meer op dat woord komen terwijl het toch voor de hand ligt....

knerf | 25-11-08 | 09:16

ben2man | 24-11-08 | 17:11 :
Van welke planeet komt u? K-pax? Melmek? Krypton?

ReligionSucks | 25-11-08 | 09:16

Had 'm maar gewoon van z'n brommer afgeschoten, een hoop gezeik minder.. RESPECT voor de politie, weetjewel

Dr. Horse | 25-11-08 | 08:46

Het is toch jammer dat we in Nederland niet die finse drunkdriver stopper hebben .
Gewoon van achter die harpoen d'r door jassen en meteen volpompen met traangas .

spierdalaj | 25-11-08 | 06:38

Van nieuws lezen, daar wordt je rascistisch van. Iedere dag 365 dagen per jaar, alleen maar hetzelde nieuws .... kutmarokkanen.

mememe | 25-11-08 | 04:42

Leuk he Dekens, geld verdienen aan het kutvolk van Nederland, het zou je een zorg zijn of je nou wint of niet, je geld krijg je toch wel.

Ben voor een wet dat in beslag genomen scooter recht de crusher ingaat, mocht het lutsertje van de scooter het er niet mee eens zijn mag hij de laatste seconden van zijn scooter er nog opzitten.

Ro_Bert | 25-11-08 | 01:38

Een wielklem mag je toch ook niet houden?

express | 24-11-08 | 23:26

@leesbaar ow | 24-11-08 | 22:46
De rover was iig plat en das een goeie zaak.

der maupmeister | 24-11-08 | 23:12

Houtbar: zucht... was het maar waar..
Altijd dat gezever dat politie te hard optreedt...
Man, als je niks gedaan hebt, heb je ook niets te vrezen zou ik zo zeggen.
Maar als je die lui ziet lopen... standaard bij elke auto naar binnen kijken om te zien of er nog een vette radio te jatten valt etc. bah....

Locos | 24-11-08 | 23:10

Als je iets aan iemands eigendom vastmaakt, dan is dat door natrekking nu eigendom van de eigenaar van dat eigendom. Dus, als de politie een peilzender in een brommer monteert, dan is die peilzender daarna door natrekking eigendom van de eigenaar van de brommer. Dat is de wet.
Als je als automobilist een fietser of brommer aanrijdt, dan heb je altijd de schuld. Ook dat is de wet. Reden: Je rijdt in een potentieel moordwapen. Dus je moet voorzichtig zijn. Als politieagent hoef je een bij jou met naam en adres bekende mens niet plat te rijden om hem te arresteren. Dat kun je gewoon bij hem thuis doen.
Al heeft deze jongen zes albertheyns overvallen, dan nog mag de agent hem niet platrijden, niet vanwege die peilzender, niet vanwege het niet stoppen.
Die tasjesrover is echt een ander verhaal. Dat verhaal van die boom heb ik overigens nooit geloofd. Het was een tweejarig prutsboompje zonder schade. Daar kan niemand tegenaan gereden zijn. Bovendien was de boom beschermd met een ijzeren rek.

leesbaar ow | 24-11-08 | 22:46

Ali el B.?
neefje van?

mossels | 24-11-08 | 22:25

Jammer dat dat ventje niet tussen bumper en boom zat.Net als die tasjesrover in Amsterdam.Was wel de oplossing.

wocky | 24-11-08 | 22:22

Is er nog een greintje gezond verstand in dit rechtssysteem?
Die hele vervolging mot weggejorist worden!! En de NEDERLANDSE paspoorten intrekken van dat volk!

drs. Hunebed | 24-11-08 | 22:12

Geweldsmonopolie
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Een monopolie (alleenrecht) op het gebruik van geweld is volgens de Duitse socioloog Max Weber een van de definiërende kenmerken van een soevereine staat. Staten verbieden in principe het gebruik van geweld door hun onderdanen, en plaatsen het recht om geweld toe te passen bij instituten als de politie en de krijgsmacht, om de orde te handhaven. Het vermogen om dit monopolie te handhaven is een belangrijke maat voor de stabiliteit van een staat.

.... let vooral op de laatste zin...

Bodhisatva040 | 24-11-08 | 21:50

Ze zouden de Mocro-tracker uit moeten rusten met een self-destruct. Niet teruggeven, dan een druk op de knop. Schade uiteraard voor de boef, hij vond toch dat het ding van hem was?

Stropdasje | 24-11-08 | 21:34

Rifjeugd en autonomen, een verongelijkt stel.

Lepo | 24-11-08 | 21:33

Ze zouden die voorvork anaal bij hem moeten inbrengen.

Dr.Zeldenrust | 24-11-08 | 21:21

Gaan ze nu de voorvork recht praten?

Stropdasje | 24-11-08 | 21:14

Advocaat van de duivel.

Marokko heeft niet voor niets een pentagram op zijn vlag staan.

**Nimrod** | 24-11-08 | 21:12

Helaas, helaas ... De huidige PVDA-rechters in dit land zijn erg vatbaar voor dit soort zieligheid. De belastingbetaler mag weer dokken en de rechters en politie hebben weer banengarantie door het loslaten van weer een crimnele mocro op de samenleving. Dat schept immers meer PVDA banen en bevorderd het losmaken van meer subsidies.

Creaguurder | 24-11-08 | 21:03

-weggejorist-

allesisfijn | 24-11-08 | 20:37

@ Locos | 24-11-08 | 20:19
Precies en zo gaat dat ook in andere omliggende landen. In Frankrijk heeft het moortje groot ontzag voor de locale stadswacht (incluis gekorfde vechthond) laat staan voor de gendarmerie (incluis lam schoppen in pliesiebus).
Moet hier ook mogelijk zijn, weet ik zeker.

Houtbar | 24-11-08 | 20:32

Twink | 24-11-08 | 19:09
Als ze ooit een GS-Award voor het grootste megeaule-reaguursel 2008 invoeren, heb je mijn stem in elk geval. Hulde. Beste imitatie kudtjongere-zonder-hersens evah. Bijna eng echt, geweaun.

zak_arme_turf | 24-11-08 | 20:27

ik wou ook advocaat worden.... maar ik paste niet in de fles

watte? | 24-11-08 | 20:26

Bij voorbaat die gasten bij geboorte een enkelband met gps geven!

allesisfijn | 24-11-08 | 20:22

dikkegek: helemaal gelijk. Er was eens een lentefeest in Spanje. Waren er toevallig ook een paar moortjes (waarschijnlijk uit NL omdat ze daar heel goed leren om heel vervelend te zijn) en gingen argeloze voorbijgangers prikken met kapotgeslagen flessen. Oeps, was dat nog eens een vergissing! Spanjaarden boos natuurlijk en... ze helpen elkaar. Moortjes kregen er toch van langs zeg! Maar dat was niet genoeg. Komt de pliesie er aan. Opzij! Opzij! Zien de moortjes en horen ondertussen wat er gebeurd is en die geven die gasten toch een paar knallen....
Is in NL onmogelijk om te doen maar 't zag er echt geweldig uit. Wat vervelend zijn? Knal! Bam! en afvoeren die handel.....

Locos | 24-11-08 | 20:19

Best blij met deze berichtgeving welke wederom aangeeft hoe prachtig ons rechtenstelsel in elkaar steekt.
Nog even doorhalen beste ambtenaren ter burelen, de koek is rond...
Ik ben reuze benieuwd wat de autochtoon gaat doen met deze wetenschappen over pakweg een jaar wanneer de recessie de hardwerkende echt om de oren slaat.
Anarchie hier? nee joh, nooit...

Houtbar | 24-11-08 | 20:15

Ik kan reaguuren wat ik wil, maar het zal weinig helpen om onze lieve nancy dekens om te lullen, zo lang zij d`r PC portemenee kan vullen.

Loeki SE | 24-11-08 | 20:11

Lekker die peilzender bij die leipe MocroTrackr in ze reet proppen, scheelt weer een telefoontje als ze pro-deo advocate hem zoekt.

Badeendje | 24-11-08 | 20:06

@ Dr.Zeldenrust | 24-11-08 | 19:39
Het verontrustende is; dat de meeste OvJ deze praktijken doen terwijl ze er geen toestemming voor hebben.
Ze vinden zichzelf God, Jezus, Rechter en Beul tegelijk.

De gehele top van justitie dient ontslagen te worden, gewoon omdat ze een gevaar voor de samleving zijn.

Hebben ze een goede zaak. Raken ze de dossiers kwijt, tappen af van advocaten, enz...
Met ontslag bedoel ik natuurlijk niet; dat ze een andere deur openen in het zelfde pand. Laat die staande magistraten maar 's achter de bar staan.

ooltgie | 24-11-08 | 20:01

Ik vind Nancy gewoon een lekker wijf. Die gaat nog een enorme praktijk opbouwen met zoveel nav-érs in Amsterdam!

de vleesgigant | 24-11-08 | 19:49

De wereld op zijn kop ja, precies zoals aanpassing van de wet op smalende godslastering (was het 137 of 147?): we gaan niet de geweldplegers aanpakken, maar degene op wie zij met geweld reageren. Briljant, we pakken cartoonisten op en cabaretiers, en misschien kunnen we Yrrah dan nog postuum veroordelen tot celstraf, of gewoon de hele redactie van Vrij Nederland en Humo. Lieve Ernst H.B. waar bent u mee bezig?

Doctorandis | 24-11-08 | 19:47

Wat jammer dat ie geen kromme wervel heeft.....

MH026 | 24-11-08 | 19:43

Tekstboek geval van een leip mocro ventje dat hard van zijn al wankelende voetstuk moet worden afgetrapt, gelukkig staat die legaal ook zo sterk als een strootje riet in een orkaan klasse "Katrina".
Tenzij het Nederlandse rechtsysteem weer eens faalt natuurlijk ...

Jezweetzelluf | 24-11-08 | 19:42

ooltgie | 24-11-08 | 19:23
Dat de politie zich aan de wet moet houden staat buiten kijf. Maar lees nou eens iets over bijzonder opsporingsmethoden zoals hierrr: thesaurus.politieacademie.nl/word.php?...

Dr.Zeldenrust | 24-11-08 | 19:39

Beste Nancy Dekens: steek die universitaire graad maar ik je reet!!!!!!

Henkieeee | 24-11-08 | 19:38

van dal | 24-11-08 | 15:53

Klopt - maar let op he ... in de tweede helft spelen ze van links naar rechts

dorkside | 24-11-08 | 19:27

de politie levert ook altijd half werk, bah, ze hadden nog effe in z'n achteruit gemoeten om de klus af te maken,...

PsychoPedro! | 24-11-08 | 19:27

@ Dr.Zeldenrust | 24-11-08 | 19:02
haha.. niets van dat alles.

Ze zijn bang van mij. Ik weet te veel. Heb voor Leefbaar Rotterdam gewerkt (ja met Pim).
En tsja... Dan ben je rascitisch/nationalist. Met die linkse lutserts, politie, ben je een gevaar.
Je weet tog???

Maar juist de politie moet zich aan de wet houden!!
(maar jij staat ook met een been in de HvB)

ooltgie | 24-11-08 | 19:23

Da's wel erg simplistisch gedacht...

Dr.Zeldenrust | 24-11-08 | 19:15

Twink, denk je er aan op tijd je medicatie te nemen? Of zit je caps-lock weer vast?

In "preciepe" is het gewoon een laf teringcrimineeltje dat met harde hand aangepakt dient te worden. Dat 'ie nog vrij rondrijdt op z'n kudtscootoe zou 'm heel tevreden moeten stellen, maar nee, het is meneer niet goed genoeg.

Als het aan mij lag (ligt het niet, helaas) dan zou het met dat soort mennekes heel anders aflopen (doet het niet, helaas).

johan9991 | 24-11-08 | 19:15

De politie heeft de scooter terug gegeven!, ZONDER TE MELDEN VAN DE WAARDEVOLLE BAKEN!..

Dus in preciepe is het baken nu van de jongen, en is hij NIET verplicht, dit baken terug tegeven.

Twink | 24-11-08 | 19:09

DeSteef | 24-11-08 | 18:36
Dus jij weet waarvoor die zender was geplaatst? En je vind dat te ver gaan?
Het gaat mij niet ver genoeg, zulke dingen gebeuren alleen als zo'n kudtfin misdrijven pleegt, meestal in groepsverband. Zal wel iets zijn als laffe berovingen, met veel geweld tegen een zwak persoon, zoals een oudere dame. Daar mag je van mij alles aan opsporingsmethoden tegenaan gooien. Linkse lutser!

Dr.Zeldenrust | 24-11-08 | 19:05

ooltgie | 24-11-08 | 18:28
Lekker F5-en vanuit het HvB, of heb je proefverlof?

Dr.Zeldenrust | 24-11-08 | 19:02

Een doodgereden/-schoten dader klaagt je niet aan. Just saying...

johan9991 | 24-11-08 | 18:51

Ze moeten die gozer met scooter en al in de sloot kiepen. Elke dag hinderlijk volgen totdat hij er kotsmisselijk van wordt. Elk woord dat hij uitspreekt belonen met een boete. Waardeloos kutvolk.

Chinuk | 24-11-08 | 18:47

Agent327 | 24-11-08 | 15:32
Drie. Maar dan elk met vier wielen :)

mail cheauvinist pic | 24-11-08 | 18:38

Ze moeten gewoon al die finnen chippen, net als je huisdier. Dan weet je wat ze uitvreten en kan "opsporing verzocht" ook uit de lucht.

leefbarbaar | 24-11-08 | 18:36

Ik vind dat de politie ook veel te ver gaat met deze opsporingsmethode. Ik zou die zender ook slopen of aan een vliegtuig monteren of zo :) Vind het maar raar, maar tegelijkertijd prima dat ze die gasten aanpakken ! En die pro-deo muts die bekeerd is tot de islaam wordt toch niet serieus genomen door de rechter :P

DeSteef | 24-11-08 | 18:36

unknownError | 24-11-08 | 16:54
Is heel oud idee dat mensen die echt goed moreel besef hebben eigenlijk geen wetten nodig hebben. Klopt vast ook nog, behalve dat elke jan doedel met het morele besef van een pinda hetzelfde denkt, dus dat schiet niet op. Die wetten hebben we om discussies uit te sparen.

zak_arme_turf | 24-11-08 | 18:35

Het is toch zo jammer dat een baby-ban voor een bevolkingsgroep al als genocide wordt gezien.

vinho | 24-11-08 | 18:31

Koudguipje | 24-11-08 | 18:26

Doe es gewoon mafketel. Wie weet is deze vrouw wel aan die knaap toegewezen omdat ze piketdienst had.

Sikkeneur | 24-11-08 | 18:30

@ unknownError | 24-11-08 | 16:55
Moeten ze bij jou ook doen. Een chip achter je oor plaatsen.
Overal waar je komt, staan ze je op te wachten: 'Hallo UnknownError, wij hadden u al verwacht.' Gewoon omdat het kan! Je hebt toch niks te verbergen.
Wedden dat je binnen een paar weken in 't psychiatrisch ziekenhuis belandt.

Ik ben drie keer aangereden door een psychoot van een Off. v. Jus.. Natuurlijk kon ik daar geen aangifte tegen doen. Sterker nog; ik heb een verbod gekregen om op een politiebureau te komen.

ooltgie | 24-11-08 | 18:28

Tsja, alweer die Nancy Dekens als advokaat. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet zullen we maar zeggen. Kan niemand die ND even aantikken met een auto?

Koudguipje | 24-11-08 | 18:26

Beste PAUL VUGTS,

Lees nou voor de grap eens jouw eigen passages na:

AMSTERDAM - Een jongen uit de Diamantbuurt in wiens scooter de politie heimelijk een zender had geplaatst, zegt opzettelijk door een politieauto te zijn aangereden nadat hij had geweigerd het 'peilbaken' terug te geven....
... In wat voor onderzoek ze gevolgd werden, wil de politie niet zeggen. Ze eist de kostbare bakens terug, de jongens weigeren die af te staan. Een van de jongens is tijdens het dispuut over de zender op 26 oktober door een politieauto aangereden toen hij op het trottoir reed van het Smaragdplein.

Ik zie het dus als volgt voor mij, de jongens rijden keurig op straat en worden herkent door de politie, "dat zijn die jongens die onze peilzender niet terug willen geven" bromt snor tegen zonnebril. zonnebril versnelt en gaat naast ze rijden, snor draait zijn raampje open en bromt: "hé wij willen onze zendert trug, zo´n ding kost duur joh! En je moet ook nog wat boetes betalen!". Er volgt een discusie, waar de bestuurder van de discussie wat minder op het verkeer let tijdens zijn betoog dat hij wil weten waarom die peilzender geplaatst is en hij dreigt met juridsche actie gaat ondernemen omdat hij zich voelt aangetast in zijn privacy.
Zonder het door te hebben is de zich van geen kwaad bewuste scooterbestuurder per ongeluk met zijn scooter op het trottoir gekomen, iets wat door de racistische agenten een vluchtpoging wordt gezien. Terwijl snor het bordje ´stop politie´ aanzet, stuurt zonnebril zonder scrupules de politie auto de stoep op. Gelukkig kan de alterte scooterbestuurder voorkomen dat hij geschept, maar verliest hij nadat tegen het achterwiel te zijn geraakt de macht over het stuur.

Zo is het gegaan he? Denk je niet? Boefjes die politie, zomaar zenders plaatsen, zomaar mensen aanspreken, zomaar scooters van het trottoir afrijden.

Fimbulvetr | 24-11-08 | 18:25

waarom altijd toch de advocaat de schuld geven, die doen gewoon hun werk, net als de politie.

Recht op verdediging is nu eenmaal een recht in Nederland, anders kunnen we wel gewoon overgaan tot standrechterlijke executie, maar het schijnt dat de historie daar uiteindelijk toch ook nog wel een oordeel over heeft (www.mpc.edu/FacultyStaff/AnitaArellano...)

Boris | 24-11-08 | 18:09

Tief op naar je vaders land, daar word je neer geschoten als je niet stopt voor de politie, en echt niet in je been

oudezeur | 24-11-08 | 18:06

Ik ben de eerste die vind dat alle straffen hoger en de opsporingsmethodes strenger mogen zijn, maar zolang de wet niet is veranderd heeft iedereen recht op een advokaat en is het de plicht van die advokaat om zijn client vrij te krijgen...

Plonk | 24-11-08 | 18:03

www.gentag.com.
Hallo politie: koop eens normale apparatuur!

Snorry! | 24-11-08 | 17:58

Onze opperhoofden laten het kwaad gewoon lekker doorsudderen. Eigen schuld, dikke bult. De Hermandad verdient niet anders dan belachelijk te worden gemaakt met hun softe aanpak en dit geld ook voor de burgemeesters en burgemeesteressen, het kabinet en Douw E. theefabrieken.

Niks aan toe te voegen Vleesboom, netjes ook mijn mening verwoord.
Enne, het gebruik van een peilzender gebeurt uiteraard niet willekeurig, maar alleen bij verdenking van behoorlijke misdrijven...

Dr.Zeldenrust | 24-11-08 | 17:42

Zo'n peilzender bouw je niet zomaar in, moet je een reden voor hebben, en je moet 'm ook in de gaten houden, anders kun je hem beter gelijk in de noordzee gooien. Dus deze rifneger heeft zich in de belangstelling gereden, en waarschijnlijk niet met zijn schoolresultaten. Onze jongens van de politie moeten alleen nog even leren dat je zo'n scootermoccro beter achteruit klem kan rijden, is veel veiliger, EN effectief.

Vix707 | 24-11-08 | 17:40

Gonzo the Greath | 24-11-08 | 17:30
Ik ben het niet oneens met jouw verhaal hoor, ja de zender is van de politie, maar de politie moet niet zeiken als ze hem niet goed genoeg verstoppen en dat ding vervolgens gemold wordt. Duh, een zender wordt met toestemming bij een vermoedelijke crimineel geplaatst, die vindt vervolgens de bug, maakt deze onklaar, dat is nou net het risico dat hoort bij het plaatsen van zo´n ding.

Fimbulvetr | 24-11-08 | 17:38

konden ze er geen tijdbom in plaatsen? :| Hakbar kaboemm

Metselateur | 24-11-08 | 17:37

Wat een journalistieke broddelwerkje, héél slecht van het parool. Het lijkt mij een aantal verschillende zaken:
1) De aanrijding, persoon negeert stopteken van de politie, persoon vlucht, politie achtervolgt en dit resulteerd in een aanrijding met schade. Het lijkt mij dat deze situatie normaal geregeld is in de wetgeving.
2) Persoon heeft openstaande boetes, die moeten gewoon gevorderd worden, dit staat los van de aanleiding.
3) Peilzender - lijkt mij een zwaar middel, dus er zal wel wat meer aan de hand zijn dan wat openstaande boetes en dan kudos voor de kit, als er geen gegronde reden is voor het gebruik van een pijlzender dan is dit schandalig.
4) De politie moetniet zeiken over het verlies van de peilzender, dat is het risico van installatie er van. Je kunt een burger niet verantwoordelijk houden voor het verdwijnen van een ongevraagd afluisterapparaat, dat is toch wel weer Nederland op zijn smalst.
Op de één of andere manier veegt het Parool dit weer op een naar racisme riekende hoop, schandalig, de journalistieke vraag is dus, is de peilzender geplaatst omdat deze jongen een Marokkaan is, of omdat deze jongen in criminele circels frequeert, ik hoop dat laatste maar dat is dus juist aan de journalist om dit uit te zoeken wat hier aan de hand is.

Fimbulvetr | 24-11-08 | 17:35

De Politie mag alleen een peilzender (laten) inbouwen na toestemming van een Officier van Justitie. Er vanuit gaande dat dit hier gebeurt is blijft de zender eigendom van de Politie en zal de Mocro deze dus terug dienen te geven. Ondanks dat ik het helemaal mee eens ben met de manier waarop deze persoon gestopt is zal het wel een probleem gaan opleveren. De Politie mag alleen proportioneel geweld gebruiken om hun doel te bereiken. Vraag is of de hoeveelheid toegepast geweld door de rechtbank als proportioneel zal worden gezien. De vraag zal zijn of er geen andere manieren waren om hem te laten stoppen of dat ze niet later gewoon bij hem langs konden gaan om de bekeuring uit te delen. Ben (helaas) bang dat hij gelijk gaat krijgen.

Gonzo the Greath | 24-11-08 | 17:30

Hij boft nog. Het had ook "sta of ik schiet" kunnen zijn. En hij stond niet, toch?

Morgan le Fay | 24-11-08 | 17:29

Is die scooter überhaupt wel van hem?

n0hh | 24-11-08 | 17:20

Volgende keer een op afstand bedienbaar expleuding divice inbouwen.

de honden blaffen... | 24-11-08 | 16:57

:-)))

60CX | 24-11-08 | 17:20

Mevrouw Dekens heeft waarschijnlijk een uitzonderlijk kleine [email protected], welke intiem contact met een normaal geschapen Nederlandsche knul onmogelijk maakt.
Vandaar haar uitgesproken voorliefde voor den (over het algemeen beduidend kleiner geschapen) Marookaanschen man!

kommabijmebinnen | 24-11-08 | 17:19

Nee, de pliesie is weer lekker bezig..

pridsdivd | 24-11-08 | 17:18

Toch lastig, Bij ons in het dorp (Drenthe) stond een ambulance bij een motorfiets en een Fiat Bravo nogwat en verderop een politiewagen. Wat bleek die Fiat was eigenlijk een onopvallende politieauto en dacht dat de motorrijder wilde vluchten en had de motor daarom maar klem gereden. De motorrijder had niet eens in de gaten dat hij moest stoppen en de bijrijdster (zijn vrouw) werd afgevoerd naar het ziekenhuis met minimaal een gebroken been. De echte politie nam de zaak op en de motorrijder kwam naar mij toe toch aardig overtuigd over van zijn onschuld. Een verhaal heeft altijd 2 kanten.

Krokoklaas | 24-11-08 | 17:15

ben2man | 24-11-08 | 17:11

Niet de waarheid met racisme verwisselen he

Eurotokkie | 24-11-08 | 17:14

Jezus wat een racisme.. alles over een kam scheren dat is het enige wat hier gedaan wordt.. kudt marokkaantjes??
en stel dat zo'n marokkaan kudt hollander zou roepen? goh wil ik die reactie van de maker van dit berichtje wel eens zien (ik ben autochtoon)

ben2man | 24-11-08 | 17:11

tricky-vicky | 24-11-08 | 16:56
Niet zo generaliseren mijn beste.

RepubliekBanana | 24-11-08 | 17:07

Wat een vieze Nsb'r is die Nancy Dekens.. Totaal geen moraal.

Pseudoniemand | 24-11-08 | 17:04

Brakke Obama | 24-11-08 | 16:59

idd zeker als die plaat gestolen is , ghe

Eurotokkie | 24-11-08 | 17:02

Die gast zit natuurlijk diep in de poedersuiker.

Eurotokkie | 24-11-08 | 17:01

met de nummerplaatherkenning van tegenwoordig is geen peilzender meer nodig ;-(
Gelukkig staat mijn auto in de garage...

Brakke Obama | 24-11-08 | 16:59

Ik zie het probleem niet, het is toch een peilzender?
Even peilen dat ding en in beslag nemen.
Volgende keer een op afstand bedienbaar expleuding divice inbouwen.

de honden blaffen... | 24-11-08 | 16:57

-weggejorist-

tricky-vicky | 24-11-08 | 16:56

TUIG!

Kopje rooibos thee graag..

GraagGedaan | 24-11-08 | 16:55

Niet willen stoppen en dan voor je flikker gereden worden is 1 ding, het plaatsen van een zender is iets geheel anders.
Mag dat eigenlijk zomaar?

de veteraan | 24-11-08 | 16:55

@vander F | 24-11-08 | 16:17
Als je niks te verbergen hebt, maakt het niet uit toch?

unknownError | 24-11-08 | 16:55

@zak_arme_turf | 24-11-08 | 16:39
Volgens mij vinden ze dat ook logisch als ze wel wat op hun kerfstok hebben.

unknownError | 24-11-08 | 16:54

In het Midden-Oosten bouwen ze wel eens een handgranaat in.
Dat werkt ook vaak heel goed.

Pierus | 24-11-08 | 16:53

@TonySoprano | 24-11-08 | 16:43
Nee, zeg maar niets meer..
Het stond gewoon al in de topic, en verder nog 10-tallen malen in de reacties

unknownError | 24-11-08 | 16:53

Het zijn net mensen, ugh

Eurotokkie | 24-11-08 | 16:52

Volgende keer niet aantikken maar er gewoon overheen rijden en dan nog ff in z'n achteruit... vervolgens de veeg en spuitwagen van de gemeentereiniging de boel even laten opruimen, oeps niet vergeten eerst even die peilzender uit de scooter te halen, anders is het nl. een gevalletje waterschade en dat zou zonde zijn van die mooie spullen he?

60CX | 24-11-08 | 16:45

@Sikkeneur 16:29

Laak hier maar 'n beetje terughoudend zijn met info over hoe ik doorgaans IRL kommuniceer, je weet maar nooit. Maar ik belde niet zelf, ik werd gebeld nav. een van dit geheel volledig losstaande vraag die een oud-studiegenootje (die lul heeft z'n bul nog niet of beter: hij doet 't heel gedegen en neemt 't er verder van) al enige tijd geleden bij haar kantoor had neergelegd. (Fungeer nog altijd als zijn korresp. adresje.) Kon 't niet laten toch een bescheiden opmerking te wagen aan deze aktie en meneer de medewerker liep vervolgens meer leeg dan hem nu wellicht lief was geweest.

*en passant stuk hardware in de kelder prijst die 24/7 alle inkomende en uitgaande gesprekken registreert en opneemt*

widtvoet ® | 24-11-08 | 16:44

Hey, die Nancy geilde ook al op die dooie tasjes dief.
Waaruit Tony concludeert dat mevrouw Dekens behoort tot het genre scooter-mocro-fetishisten.

dekensgroenendaal.nl/dekens.html
Do I need to say more?

TonySoprano | 24-11-08 | 16:43

Logisch dat als de betreffende persoon geen reden ziet voor zijn aanhouding hij dus gewoon doorrijdt.
UOYKCUF | 24-11-08 | 16:31
Tuurlijk, joh. Waar hebben ze eigenlijk justitie voor, dat kan een mens toch allemaal zelluf bedenken?
[tip - a: ik heb altijd gelijk b: zo niet, zie a: - is goeie leidraad in deze.]

zak_arme_turf | 24-11-08 | 16:39

zo'n gekleurde aap meteen het land uitzetten

effelagge | 24-11-08 | 16:37

Misschien verklaart dit een beetje waar het blaartrekkende gedrag van deze mensen vandaan komt: nl.danielpipes.org/article/5424
Je vraagt je wel af wie juist dít volk heeft uitgezocht om hiernaartoe te halen.

Karel Martel | 24-11-08 | 16:33

Ik ben voor het implanteren van onderhuidse peilzenders, dan zijn we van het gezeik af met die scooters!

deropofderonder | 24-11-08 | 16:33

Doorsteken, Overhalen, zo ben ik al jaren bezig een advocaatje te breien van geitenwol.

jonjo | 24-11-08 | 16:32

@dikkegek | 24-11-08 | 15:15
Helemaal niks aan toe te voegen...

Mangoost | 24-11-08 | 16:32

@ De Geus.

idd mijn idee. Eeen aanhouding moet op bepaalde gronden gebeuren. Klaarblijkelijk was de opzet de peilzender terug tehalen. Logisch dat als de betreffende persoon geen reden ziet voor zijn aanhouding hij dus gewoon doorrijdt.

UOYKCUF | 24-11-08 | 16:31

widtvoet ® | 24-11-08 | 16:26

En wat zei je toen ze opnam? Hallo met GS reaguurder Widtvoet hiero, is Mw. Dekens aanwezig voor een aantal pittige vragen?

Sikkeneur | 24-11-08 | 16:29

@De Geus | 24-11-08 | 16:21
Ach ja als je constant andersmans rechten schendt dan is de kans groot dat mensen het een keer terug doen.
Wie teringleijer doet, teringleijer ontmoet.

Framoes | 24-11-08 | 16:28

@ widtvoet ® | 24-11-08 | 16:26
We have a winner: DDSilver | 24-11-08 | 16:21

alpha_mannetje | 24-11-08 | 16:27

*terugdenken doet aan handtasjes incident*

Pjotrovic | 24-11-08 | 16:26

HUMOR! Leg toevallig net de persoonlijk medewerker van mevr. Dekens neer (telefonisch) en die meende ongevraagd te moeten melden dat ze daar inmiddels al een nick hebben aangemaakt om eea. eauk hier in de reaguurderspanelen te weerspreken danwel van nuances te voorzien. Men had daar overigens op kantoor al menig "bericht" ontvangen nav. dit schitterend optreden van Nancy. ("Aan broodjes etc. voorlopig geen gebrek...")

De schattebol zal hier toch niet zelf in de digitale pen zijn geklommen?

*mn. de zwitsalbijdragen nog eens vluchtig skant*

widtvoet ® | 24-11-08 | 16:26

Iemand nog tegen verplichte DNA tests?

Sikkeneur | 24-11-08 | 16:26

Was vorige week in Tjechië, daar dwingt de politie ook nog respect af, ze rijden in Skodaatjes maar die gasten hoef je echt niet te dollen.....
Wordt tijd dat men zich hier ook gaat afvragen waarom het gezag op straat geen reet te vertellen heeft.

Jerry Lundegaard | 24-11-08 | 16:24

Wat een gezeik over die beschadiging; wat lult hij nou? Hij is toch verzekerd [ ! ]

darmflora | 24-11-08 | 16:24

Hey Ennib, is die thee nog warm?

Poezel | 24-11-08 | 16:23

Wat een gedachtengang moet die kerel hebben... Waar zou hij in geloven?

emzy | 24-11-08 | 16:21

Het lijkt er hier toch op dat de politie op oneigenlijke gronden een stopteken gaf. Alles wijst erop dat het de agenten erom te doen was het voertuig in beslag te nemen om de zender eruit te slopen. Hier werd dus de aanzet gegeven voor een staaltje machtsmisbruik. Vervolgens werd de burger botweg van zijn voertuig gereden. Het kan dan wel om een kloodtzakje gaan, maar kloodtzakjes hebben ook rechten.

De Geus | 24-11-08 | 16:21

van dal | 24-11-08 | 15:59
En zo werkt dat in 2008 - die doen echt zelf geen aangifte tenzij je ze goed beschadigd, en ome agent heb je dan alleen maar ellende van. Als je onnodig barstende koppijn wil kan ook je harses ff onder je voorband leggen, is minder gezeik.

zak_arme_turf | 24-11-08 | 16:21

Ik hoor net dat mevrouw Dekens ook niet vies is van een escortje zo nu en dan...

DDSilver | 24-11-08 | 16:21

In brazilie schieten ze je van die brommert af. Had hier ook gemoeten.

Katte Nut | 24-11-08 | 16:21

Zou het ooit nog eens ophouden? Het gaat immers niet alleen om het tuig die de straat onveilig maakt, dat is pas het begin van een criminele "carriere", repsect opbouwen enzeau. Deze snotneuzen groeien op in een kweekvijver voor zware jongens. Zijn het de ouders, is de politie te slap, of is justitie het pad kwijt? We kunnen samen wel roepen dat het leger er op af moet maar eerlijk gezegd heeft niemand een oplossing voor de hand.

DANNY3960 | 24-11-08 | 16:20

@ Oud_en_wijs? | 24-11-08 | 15:55
Nee precies! Je krijgt er ook geen: Subsidie van voor je rapgroep, geen eigen hangplekken, geen general pardon, geen onterechte uitkeringen, geen dag van respect, geen gratis schoolboeken, geen vlindervangvakantie, geen reintegratietraject van 500 ruggen... kortom het leidt nergens toe. Nederland is nog steeds het land waar je moet werken om iets te bereiken.
Het is immers nog steeds zo dat je maar 130%+ van het minimumloon hoeft te verdienen om in koopkracht voor te lopen op een bijstandsklantje.
@ Porrello | 24-11-08 | 16:09
Nee, maar daar zijn we het ook eens: ik ben niet tegen democratie, ik wijs alleen aan dat het sociale aspect, goed bedoeld als het is, leidt tot verlies van efficientie (om maar te zwijgen van verlies van verantwoordelijkheid).

alpha_mannetje | 24-11-08 | 16:19

Ze kennen alleen hun eigen rechten wanneer het ze uitkomt, maar hebben volledig schijt aan andermans rechten en de rest van het wetboek. Moet je eens kijken hoe gek ze worden als je hun schoudertasje (die kleine burberry-print dingen) jat of hun familie uitscheld.
En Nederland geeft ze dan nog gelijk ook, wat hun alleen maar stimuleert om meer te pushen.

Zodra jij een ander zijn rechten schendt/ontneemt, mag de politie die van jou ook schenden. Zou een goeie wet zijn.

Framoes | 24-11-08 | 16:19

De (meeste) Marokkanen was ik al moe, maar nu het mocro-nieuws ook al. Het behoeft niet langer beschreven worden; met het criminele-, rondhangende- en hoofddoekdragende deel van de mocro's kun je niets, maar dan ook niets aanvangen. Gewoon in de VOC-gedachte in een grote lege kolenboot terug naar Noord -Afrika. En we weten van vroeger dat er veel kudt-marokkanen in zo'n schip passen..

Brakke Obama | 24-11-08 | 16:19

@vander F | 24-11-08 | 16:17: Misschien om drugshandel, prostitutienetwerken en straatterreur in kaart te brengen?

Fleauxe | 24-11-08 | 16:18

@oud en wijs. 16:15
Knappe timing.

koolteer | 24-11-08 | 16:17

Peilzender?
Waarom?

Geen ge-fuck met peilzenders plaatsen om onduidelijke redenen.

vander F | 24-11-08 | 16:17

geheel on-topic want ik heb er lang over moeten nadenken; de dwingende voorkeur bij een moslimman voor een maagd als vrouw komt puur voort uit twijfels over de grote van het eigen geslacht.

shcaap | 24-11-08 | 16:17

@NoMinister | 24-11-08 | 16:12: Vrees zit tussen de oren, net als de islam. Maar dat zegt niet dat men er geen wezenlijke last van kan hebben, net als de islam.

Fleauxe | 24-11-08 | 16:16

het blijft lachu met onze melkchocolade capuchondragende medeNederlanders

wao-ertje | 24-11-08 | 16:16

Nu wil hij dus vrijwillig met die zender blijven rijden is het nog niet goed!? Rare mensen die pliesie...

hou-ut | 24-11-08 | 16:15

Nederland is een rechtstaat. De persoon in kwestie heeft rechten. Gelukkig maken we met zijn allen de regels. Vaak door middel van rechtspraak. Dat proces kost tijd. Ik heb nog wel hoop.

Oud_en_wijs? | 24-11-08 | 16:15

Hoe het ook zij, we hebben in 0031 nog iets dat lijkt op een rechtsstaat, en dus heb je recht op een advocaat. De advocaat in kwestie hoort dan ook nog zijn/haar best te doen voor de cliënt. Wat mij betreft chapeau voor advocate.
Haar cliënt echter, mag eens proberen of hij mij voor kan blijven met z'n scootah. M'n bullbar begint al likkebaardend te grijnzen bij het idee.

koolteer | 24-11-08 | 16:14

misschien helpt 500 mg aboutabletjes

basset hound | 24-11-08 | 16:13

Fleauxe | 24-11-08 | 16:10

Ik vrees dat je het allemaal nog veel te beschaafd voorstelt. Maar vrees is een illusie. Toch?

NoMinister | 24-11-08 | 16:12

Opdat alle marrokanen een zender krijgen. Of een ster op het jasje. Trek en trees joe noo.

Porrello | 24-11-08 | 15:21

Durfde je door hen de Nederlands les niet meer in?

Blalender | 24-11-08 | 16:11

@DokterBlaat 16:02

En wanneer iemand (ongevraagd) een belletje of zendertje op/aan mijn fiets schroeft. Hoe zit het volgens jou dan met de juridische eigendom van dat ding?

widtvoet ® | 24-11-08 | 16:11

@ReligionSucks | 24-11-08 | 15:37

Ik ben gelukkig. Recept: 2 kopjes kapitaal, 1 kopje reizen, 4 kopjes ' I don't give a fuck'.
Dat kort laten rijzen, tahdaa.

Modderkip | 24-11-08 | 16:11

Sjonbak | 24-11-08 | 15:59
In Amerika schieten ze die gast gewoon in z'n achterhoofd als hij niet wil luisteren en gaat oom agent daar wel vrijuit.

Officer Barbrady | 24-11-08 | 16:11

De thee
is op.

loesje

rotorkotor | 24-11-08 | 16:10

Wat zou zo'n jongen thuis te horen krijgen?
.
A) "Jai slegte jongen. Jai moet lousteren naar polisie en resjpect tonen voor gastland dat is doen ons zo fijn opvangen en finansijeel ondersjteunen."
.
B) "Als jai krijge geld jai dele met pappa, sjtaat ien koeran en koeran iesj goet! Ja, main jongen iesj goed moesjliem."

Fleauxe | 24-11-08 | 16:10

@alpha_mannetje 15:47

Ja dat is het nadeel van de sociaal-democratie, maar die mensen moeten wel stemrecht hebben anders krijg je rare fratsen met een bepaalde bevolkingsgroep als leiders en ontomkeerbare macht. Daarom is de basis van de liberaal-democratie zoals ik hem ken dan ook educatie. Een goed onderwezen bevokingsgroep is maatschappelijk betrokken en wijst de juiste vertegenwoordigers aan.

Porrello | 24-11-08 | 16:09

@DANNY3960 | 24-11-08 | 15:59
Ja precies. Kortom, je begrijpt me.

Lying Dutchman | 24-11-08 | 16:08

Een inbreker moet dan vervolgt worden voor zijn inbraak, de telefoon blijft gewoon eigendom van de inbreker.

DokterBlaat | 24-11-08 | 16:02

Morgen vallen er weer heel wat bezwaarschriften bij de OvJ op de deurmat...

Sikkeneur | 24-11-08 | 16:01

Och, die krijgt z'n geld wel.

Kartoffels | 24-11-08 | 16:01

Derde geenratie mrocs die zwaar de verkeersregels overtreden worden sinds 9/11 met peilzenders gevolgd door justisie en pliese, die hiermee dus ook zwaar de regels overtreden. Helemaal geen wereld meer.

Beertje Colargol | 24-11-08 | 16:01

@Eagle_Eye | 24-11-08 | 15:51 :
Dan ga er ten onrechte vanuit dat mocro-reljeugd die scooters KOPEN en klant zijn.

koerbagh ® | 24-11-08 | 16:00

Volgende keer nog harder aanrijden, kan die helemaal niet meer zeuren!
Eikûhl

Leutje | 24-11-08 | 16:00

Mocro's horen in Mocronië, en nergens anders!

Boris Poepnagel | 24-11-08 | 15:59

boerenschwanz | 24-11-08 | 15:54 is ook niet volgens de regels.. maar toch, ik heb dat ook eens gedaan, gewoon als burger en omdat het kón.. vóór mij zag ik namelijk bromfietsjongetjes een tasje jatten, van een fietster.. en ze waren niet van plan om te stoppen. dus dan maar een tikje met de voorbumper. ze zijn gevallen en ik ben uitgestapt, tasje gepakt en aan de dame met de fiets teruggegeven... ze wilde de politie bellen, waarop ik zei: "als je dát maar laat"..

nooit meer wat van gehoord of gemerkt, die rifaapjes gaan echt geen aangifte doen van het feit dat ze een tasje hadden gejat.

van dal | 24-11-08 | 15:59

Lying Dutchman | 24-11-08 | 15:47

Whisky? neem ik er ook één.

DANNY3960 | 24-11-08 | 15:59

In Amerika win je zo'n zaak waarschijnlijk ook nog..

Sjonbak | 24-11-08 | 15:59

Ik word een beetje verdrietig van dit soort maatschappelijke mislukkingen. Jammer dat die jongen niet op z'n hoofd van z'n scooter viel. Hoewel, dan was oom agent uiteraard veroordeeld tot 4 jaar waarvan 1 voorwaardelijk.

Officer Barbrady | 24-11-08 | 15:58

Het zou me niets verbazen als mevr. Dekens deze klus pro deo heeft aangenomen vanwege de gratis publiciteit en om wat meer in de picture te komen bij de echte zware jongens.

witwas | 24-11-08 | 15:58

" Hij betwist dat hij misdrijven heeft gepleegd die het plaatsen van zo'n zender kunnen rechtvaardigen"
.
M.a.w. hij heeft wel misdrijven gepleegd, alleen waren dit slechts inbraken, diefstal, intimidatie e.d., niets dat het plaatsen van zo'n zender rechtvaardigt.

Carpe Noctum | 24-11-08 | 15:57

@ van dal | 24-11-08 | 15:53
Juist... loopt u even door naar balie 3 daar ligt uw protestspandoek klaar, de protestcommandant geeft een fluit signaal bij aanvang.
Dank u voor het verlenen van uw eigen mening.

alpha_mannetje | 24-11-08 | 15:57

@ Van Dal: Ik ben tegen iedere advocaat die dit soort procesjes voert.
Wat mij betreft wordt ze voorgoed geschorst.
Wegens vexatie = aanklagen met de bedoeling om de aangeklaagde te treiteren en/of in discrediet te brengen.
En wegens het verkrachten van de wet door het toepassen van "de letter" in plaats van de bedoeling van de wet.

Merlot | 24-11-08 | 15:57

@van dal | 24-11-08 | 15:55: Dat zijn ook marokkanen lijkt me.

Fleauxe | 24-11-08 | 15:56

Maak er maar een rechtzaak van knul, allemaal leuk! JIJ negeerde een stopteken en beging tijdens het vluchten een handvol overtredingen. Dan mag de politie jou staande houden en in jouw geval dus op gepaste wijze van je scooter aframmen. Dat het gepast was is duidelijk, want je bent blijkbaar nog steeds in staat hypocriet te zeiken. Die zaak ga jij dus in elk geval verliezen!
Wat zal ik zeggen? Erg aardig van je dat je nou zelf een deel van de uitkering van de familie op gaat hoesten. En excuses, nooit. Al ga jij de hele ramadan op je opgeschoren geitekop staan, dan nog krijg jij geen excuses, criminele randdebiel.

The Green*Machine | 24-11-08 | 15:56

alpha_mannetje | 24-11-08 | 15:47

Het is mij nog nooit gelukt om door heel hard te schreeuwen mijn zin te krijgen. Oftewel, de irritatie die de finnen opwekken leidt er alleen maar toe dat we er minder van toelaten, ze minder tolerant bejegenen, ze zwaarder straffen en ze uiteindelijk preventief gaan castreren (dat laatste niet denk ik). Uiteindelijk hebben ze dan minder invloed lijkt me.

Oud_en_wijs? | 24-11-08 | 15:55

Niet zuren, gewoon wilders stemmen

Dick Johnson | 24-11-08 | 15:55

Fleauxe | 24-11-08 | 15:53 en tegen marokkanen die advocaten krijgen toegewezen..

van dal | 24-11-08 | 15:55

Peilzenders in voertuigen plaatsen zijn ook gestapo-praktijken, tenzij het natuurlijk om volkert van der graafs en/of andere criminelen gaat.

henkdekanarie | 24-11-08 | 15:55

hmm, een peilbaken plaatsen is niet geheel volgens de regels denk ik en terecht ook vind ik.

Daarnaast zo'n brommer een tik geven waardoor hij omvalt. Prima actie lijkt mij. Hoewel dit ook niet geheel volgens de regels is denk ik.

boerenschwanz | 24-11-08 | 15:54

@van dal | 24-11-08 | 15:53: En tegen Marokkanen.

Fleauxe | 24-11-08 | 15:53

@Kingeef1975 | 24-11-08 | 15:50
Beetje arrogant om van jezelf te vinden dat je een 'great mind' bent.

Agent327 | 24-11-08 | 15:53

eventjes alles gelezen, en resumerend: we zijn dus tégen die hollandse advocate?

van dal | 24-11-08 | 15:53

Ik denk dat Nancy op haar rug veel beter tot haar recht komt.

dagrunge | 24-11-08 | 15:52

En dan hoor je die koning van marokko niet.............

Vogelbeest | 24-11-08 | 15:52

Stel je bent vertegenwoordiger van een bedrijf dat scooters maakt. Je klanten zijn dan, o.a., Mocro's. Aangezien je verdient aan deze beste mensen, behandel je ze dus als koning, want dat is de klant... Stel je bent Openbaar Aanklager of advocaat. Je klanten zijn, o.a., Mocro's. Aangezien je verdient aan deze beste mensen, behandel je ze dus als koning, want dat is de klant...

Eagle_Eye | 24-11-08 | 15:51

@rooie tinus | 24-11-08 | 15:12

U was mij voor, mijn excuses. Great minds think alike zullen we maar zeggen.

Kingeef1975 | 24-11-08 | 15:50

Natuurlijk eisen zij RESPECT. De familie Marok is niet voor niets in Nederland komen wonen. Daar kàn namelijk alles wat in Marokko niet kan. En kan er in Nederland iets NIET, dan doen ze het tóch. En als dan iemand daar iets over zegt dat eisen ze RESPECT, já! En Groenlinksadvocaten die druk meehelpen om ons land te verzieken houd je toch. Conclusie: NIKS AAN TE DOEN. Het wordt gewoon steeds gekker.

grote haas | 24-11-08 | 15:50

@Ikdus | 24-11-08 | 15:44 :
Lol

ReligionSucks | 24-11-08 | 15:50

En dan de hamvraag: wie draait er op voor mevrouw Dekens riante salaris?
Juist,.. u, de hardwerkende belastingsbetaler.
.
Als je ooit een advocaat nodig hebt kan je diegeen waar je een geschil mee hebt maar beter meteen afmaken, dan komt die advocaat vanzelf wel aanwaaien.
Ze zijn tenslotte enkel gratis als je een dader bent.

koen_c_s | 24-11-08 | 15:49

gek he dat die gozert die peilzender vond. Zat in 1en een hele zendmast op zijn scooter!
-1 voor de pliesie

tsjongjonge | 24-11-08 | 15:49

In de categorie; "het had zijn nek moeten wezen".

Kingeef1975 | 24-11-08 | 15:48

@ Porrello | 24-11-08 | 15:41
Dat bedoelde ik niet helemaal. Het gaat echt om de sociaal-democratie. Een socialistisch systeem gaat eigenlijk uit van een opgelegd systeem. Dat is weliswaar ook helemaal niet wenselijk, maar een sociaal-democratie gaat uit van een opgelegd systeem dat gedicteerd wordt van onderaf.
Dat is zo mogelijk nog erger, omdat het niet alleen de precieze afstelling mist dat een systeem heeft dat van onder af wordt opgebouwd, maar omdat het ook nog eens wordt afgesteld door die mensen (de grote waffels), die door het systeem zijn geselecteerd als slechte keuzes (een omgekeerde meritocratie dus).

alpha_mannetje | 24-11-08 | 15:47

@Ennib | 24-11-08 | 15:12
En sodemieter jij maar een heel eind op met je "kopje-thee-first-post-bullshit". Jeeezus, hoe afgezaagd begint DAT te worden zeg. Krijg je nog 16 reaguursels met "Rooibos" er achteraan. Triest.

Lying Dutchman | 24-11-08 | 15:47

De politie is wel erg dom bezig. Voor het aanbrengen van opsporingsapparatuur hebben ze toestemming nodig van de OM. Als ze die niet hebben dan moeten ze dat soort acties ook niet uithalen. Voor de rest is het mij weer duidelijk dat niemand hier meer fysiek boodschappen doet omdat ze bang zijn zich op straat te begeven. Dat is dan wel weer humor.

Absolutisme | 24-11-08 | 15:47

@ penis-aqua-rosA / 15:14
De kaneel was op, is kameel ook goed?

Tobi | 24-11-08 | 15:47

Ikdus

Nancy is geweest, donderdag La Coruna.
Zal wel losgaan, Fey ligt er zo goed als uit.

kritiekaas | 24-11-08 | 15:47

leuk grapje van die voorvork

Sloaperd | 24-11-08 | 15:47

@looranks 15:30

Blonde haren, blauwe ogen
Uit een sprookjesboek gekropen
Kwam ze voor d'r raampje staan en zei

Pijpen-neuqen twintig euro
Voor het beurtje van je leven
En ik zei: waarom graties niet voor mij?

En dit is wat ze zei
Even aan m'n hoeder vragen
Ik sweer je dat ze dat zei
Ze lachte er niet eens bij

Even aan m'n hoeder vragen
Dat is toch uit de tijd meid
Laat mij m'n zaad bij jou kwijt

... ...

widtvoet ® | 24-11-08 | 15:46

Ja, die fin heeft natuurlijk gewoon gelijk. Ik ben ook tegen het rekeningrijden omdat de overheid dan ook precies weet waar ik uithang. Een tracker in je scooter gaat nog even verder. Big Brother moet zijn neus in andere zaken steken.
Nederland is koploper wat betreft het afluisteren van telefoongesprekken en ik verdenk ze ervan dat ze ALLE gespreken opnemen. Maargoed, het betreft hier een zandneger, dus vind ik het geen probleem.

Lying Dutchman | 24-11-08 | 15:45

Het plaatsen van de zenders vind ik erger. Dat tuig mag van mij snoeihard aangepakt worden maar dit soort KGB achtige toestanden word ik niet blij van.

Watcher | 24-11-08 | 15:44

Waar ik wel benieuwd naar ben is waarom die peilzender überhaupt geplaatst is. Dan moet je toch wel verdacht worden van drugshandel of diefstal en is de reden dat ze de volgende schakel (leverancier of heler) willen pakken? Ik neem aan dat je zo'n ding niet krijgt als je je scootertje een beetje hebt aangekleed met leuke spulletjes waarmee die wat harder loopt.

witwas | 24-11-08 | 15:44

Wordt weer eens tijd dat er wat hooligans los gaan in Nancy.

Ikdus | 24-11-08 | 15:44

Dit soort schorem moet verplicht worden de reacties op deze mocronieuwtjes te lezen. Dan voelen ze - Als gevoel hen iets zegt. - hoe gehaat ze in Nederland zijn.

Hasjhies? | 24-11-08 | 15:43

@Karel Kruizenruiker | 24-11-08 | 15:42
*hoerrr van een advocaat*
Zijn er andere dan?

Agent327 | 24-11-08 | 15:43

@penis-aqua-rosA | 24-11-08 | 15:14
"Ja lekker kopje rooibos met kaneel graag!"

met Kameel zul je bedoelen...

relatief | 24-11-08 | 15:43

Moeilijke jeugd, buurthuis, (rooibos) thee, en een hoerrr van een advocaat.

Karel Kruizenruiker | 24-11-08 | 15:42

@ Oud_en_wijs? | 24-11-08 | 15:35
Heh, grappig, maar nee; Ik bedoel dat die mocro-boy z'n zin gaat krijgen en anders wel een van z'n maten, omdat ze het systeem murw zeuren. Maar point taken.

alpha_mannetje | 24-11-08 | 15:41

@alpha_mannetje 15:27

Dat klinkt als een vicieuse cirkel van het socialisme waar we niet meer uit komen.

Porrello | 24-11-08 | 15:41

Of je egt de morco een boete op voor het beschadigen van de voorbumper van de auto en evt het wegdek, verder zullen er vast wel (al dan niet microscopisch kleine) stukjes afval van die scooter afgevallen zijn die die rifaap niet heeft opgeruimd.
Overtredingen genoeg om te bedenken. Vul dáár de schatkist maar mee.

Slakkenspoor | 24-11-08 | 15:41

63 jaar geleden werden "moffenhoeren" als Nancy Dekens publiekelijk het hoofd kaal geschoren. Feauteauxfuck van de dag: deze foto met kaal hoofd: dekensgroenendaal.nl/dekens_large.jpg .

Sir Galahad the Pure | 24-11-08 | 15:41

Waarom draaien de kudt-Marokkanen het altijd om? HIJ ging in de fout door door te rijden... had ie maar moeten stoppen.. nu is zen scooter kapoet en doet ie boehoe... ga ergens anders uithuilen... eigen schuld... dikke bult (in dit geval rekening)

Rest In Privacy | 24-11-08 | 15:41

ik heb een toe, toe, toeter,
op m'n mocro scooter
en daarmee toe, toe toeter ik
naar jou?
ik heb een toe, toe, toeter,
op m'n mocro scooter
het is de pliesie waarik zo
van hou!!

tsjongjonge | 24-11-08 | 15:39

Nou Cohen, zet de rooibosthee en het glijmiddel maar weer klaar, anders belegert-ie straks nog het politieburo met zijn matties. Geen Franse toestanden, heaur.

zak_arme_turf | 24-11-08 | 15:39

Waar ik vandaan kom ben je sociaal al uitgerangeerd als je Nancy heet.

count von ziegenpuss | 24-11-08 | 15:37

Die advocate weet niet dat deze knul ook een loverboy is. Haar toekomst heeft-ie al haarfijn uitgestippeld.
Deze kaffer heeft zéér waarschijnlijk nog nooit een dag gewerkt laat staan dat hij een degelijke opleiding heeft afgerond maar in dit geval "kent" hij (lees : wordt geadviseerd door linkschmensen) alle mazen in de wet.
Ongelooflijk, waar haalt hij met zijn verrotte advocateschlampe het botte lef vandaan. En tal van slachtoffers kunnen naar compensatie of überhaupt rechtsbijstand fluiten...
Wie is er in dit land gelukkig en kan mij dan het recept daarvoor geven?

ReligionSucks | 24-11-08 | 15:37

Dat word een vaste stoel bij Paul en Witteman

Multikuli | 24-11-08 | 15:36

FF, ze (pliesie) hadden dat ding in beslag genomen. Waarom niet direct dat peilzendertje op dat moment verwijderd?

Agent327 | 24-11-08 | 15:36

@Shalome | 24-11-08 | 15:31: Er valt bijna niets meer tegen te doen. We hebben maar een paar opties waarvan uitzetten en opsluiten er twee van zijn. De rest ligt een beetje gevoelig, ik kan je wel verklappen dat het met anticonceptie en lichte dwang te maken heeft.

Fleauxe | 24-11-08 | 15:36

alpha_mannetje | 24-11-08 | 15:27

Beweer je nu dat het posten op GS zin heeft?

OT: wil het gezicht van die fin (= marokkaan neem ik aan) wel eens zien als de rechter hem juist vanwege deze domme actie alsnog een hoge straf oplegt.

Oud_en_wijs? | 24-11-08 | 15:35

Ze hadden die pismocro gewoon helemaal plat moeten rijden. Zand erover, klaar.
Wat een geteisem. Met de scooter om z'n nek in de Noordzee, de Noordzee, de Noordzee moeten dumpert.

Gatsie | 24-11-08 | 15:32

Mmmm. Begrijp het probleem eigenlijk niet zo goed. Etterbakje aanhouden voor Opzet Heling en advocaatje aanhouden voor uitlokking Opzet Heling. Simpel.

Contra | 24-11-08 | 15:32

Na mijn vorige reaguursel ten aanzien van Finnen scoorde ik een kote ban. Vandaar dat ik dit geval begip wil vragen voor de miskenning van hun cultuur, de latente en explicite discriminiatie door de gehele maatschappij en het onbegri[p dat hen treft in het dagelijks leven..

Bloemkoolhoofd | 24-11-08 | 15:32

God o God. Moet hij niet naar school? En als je Niet stopt voor de politie dan vinnik wel dat ze er alles aan mogen doen om toch iemand tot stoppen te krijgen. en dan is dat maar doodslag, doettie zelf.
Dat Zendertje, Tja. gewoon doen in het kader van "algemeen belang" Toch?

public puppet | 24-11-08 | 15:32

@mail cheauvinist pic | 24-11-08 | 15:28
je hebt er zeker twee?

Agent327 | 24-11-08 | 15:32

@ Fleauxe
Prem heeft het ook nog steeds niet door dat dit rioolslib geniet van het kwellen van anderen. Sick in the head. We schrijven toch ook geen brief waarin pedo's worden opgeroepen van kindjes af te blijven? Heeft net zo weinig zin.
Polcor Nederland doet net alsof het iets van voorbijgaande aard is met dat berberse schorem, terwijl de ellende ze in hun bloed zit. Volkomen creepy genenpoel, dat Rifgebied.

Shalome | 24-11-08 | 15:31

@StijlSchrijver | 24-11-08 | 15:26
En wat boeit je dan wel?
Misschien moet je een goed stuk voor GS schrijven dat ze wel moeten plaatsen omdat het zo goed is.

Agent327 | 24-11-08 | 15:31

Tja, advocaat, tegen betaling mag iedereen van je diensten gebruik maken, dus wat ben je dan .....

witwas | 24-11-08 | 15:31

Ze hadden 'm gewoon van zijn scooter moeten knallen.
Problem solved, case closed dacht ik zo.

Genverbrander | 24-11-08 | 15:30

.. kansrijke aanklacht in de multikul, dat wordt diep buigen voor de politie. De heren scooterjeugd hebben nu eenmaal een wat beter gevoel voor de heerschende wormen in naarden.

Jan Passant | 24-11-08 | 15:30

Hadden ze 'm niet beter kunnen deaudrijden? Dán had ie pas recht van klagen!

Malibu Stacy | 24-11-08 | 15:29

Scooters zijn voor homo's. Je weet tog!

mail cheauvinist pic | 24-11-08 | 15:28

Denk eerder dat er ook iets bij die advocate los zit, hoe durf je zoiets te eisen? Heel bijzonder. Bijzonder dikke plaat voor haar hoofd. Nancy Dekens, onthoud die naam. Gaan we nog veel van horen.

mental K | 24-11-08 | 15:28

Uiteindelijk is het gewoon zo dat in een sociaal-democratie, de grootste waffels hun zin krijgen, helaas is het zo dat mensen zonder baan, zonder gêne en zonder opvoeding het vaakst in die categorie vallen. (Lees: Meeste tijd, minste remmingen, grootste behoefte).
Wat wij dus hebben gecreëerd is een samenleving waarin die mensen, die bewezen hebben niet eens voor zichzelf te kunnen zorgen, de meeste invloed kunnen uitoefenen.

alpha_mannetje | 24-11-08 | 15:27

@Geenstijl
Wat boeit mij die actie van één ventje en zijn advocate nou. Helemaal niks. NEXT

StijlSchrijver | 24-11-08 | 15:26

@Shalome | 24-11-08 | 15:23: Misschien moet Prem deze jongen eens een brief sturen.

Fleauxe | 24-11-08 | 15:26

Een paar schaafwondjes... En dan durft hij nog te gaan klagen ook

HOP | 24-11-08 | 15:25

Vooral vaker blijven doen jongen, dan komt er vanzelf straks een karretje met vier wilen. Helaas kost je dan wel de gemeenschap meer geld, maken we van die vier wielen toch gewoon 6 planken?

AllochtoonZiek | 24-11-08 | 15:25

maar goed dat ik niet in die pliesieauto zat, had ik niet alleen zijn voorvork krom gereden, zn nekkie ook.

epo | 24-11-08 | 15:24

LOL @ Zwartbroek.

Ze zouden die Mocro eens goed moeten toetakelen, kan ie zelluf ook zien dat die schrammetjes nog wel meevielen. Als je niet stopt na een stopteken zijn blijkbaar je remmen stuk. Gewoon aardig van de Pliesie dat ze hem hielpen stoppen, stel je voor wat er anders had kunnen gebeuren..... Bij nader inzien, laat maar de plomp in rijden of tegen een of ander niet-meegevend object aan knallen.

Bier-Sexueel | 24-11-08 | 15:24

@Zwartbroek | 24-11-08 | 15:19
Daar komt het inderdaad wel op neer. +1 voor jou.

Boumans | 24-11-08 | 15:24

*mompelt iets over knieschijven en zo..* right next!

azijnsnuivert | 24-11-08 | 15:24

Zender diep anaal inbrengen bij schapekopjes en achteruitrijdende dames er op af sturen

kritiekaas | 24-11-08 | 15:23

Nou, die pliesies hebben hun rijbewijs dus niet bij Germaine gehaald, anders waren ze wel wat succesvoller geweest.

Granaatappel | 24-11-08 | 15:23

@ Fleauxe
Het gehele politieke klimaat maakt dit mogelijk. Vandaag is er weer een beeld onthuld van Spinoza die tolerantie moet symboliseren. Job zit achter deze actie, dus lees 'tolereer de intolerantie van het berbergeteisem'.

Shalome | 24-11-08 | 15:23

Verkoop dat varkensvlees aan die k?t marokkie's
vinden ze vast lekker

El Letoso | 24-11-08 | 15:21

-weggejorist-

Porrello | 24-11-08 | 15:21

@fuckje 15:18

Moet je wel snel wezen. Ze heeft nl. net twee tickets via Iberia naar Casablanca geboekt voor volgende week.

widtvoet ® | 24-11-08 | 15:21

Finnen en politie een pot nat.

Helpen alles naar de klote.

Kniftig | 24-11-08 | 15:21

Ik zou dat baken op een politieauto plakken, ipv zo zitten zeiken.

John McClane | 24-11-08 | 15:20

Te weinig reaguurders bij Vogelaar en Startrek topic?

kapotte_stofzuiger | 24-11-08 | 15:20

Had die jongen dan zijn subsisdie, rapclub of buurthuis gegeven. Dan was het nooit zo ver gekomen.

Porrello | 24-11-08 | 15:20

Suggestie voor nieuwe titel:
"Agent aangeklaagd wegens poging tot arrestatie"

Zwartbroek | 24-11-08 | 15:19

fuckje | 24-11-08 | 15:18
Minstens net zoveel als van taxi's.

Big Ern | 24-11-08 | 15:19

Jammer ze hadden hem plat moeten rijden.

tjeemig | 24-11-08 | 15:19

@snollie.pollie.nl | 24-11-08 | 15:16
Die weddenschap ga ik niet aan want ik ben bang dat je gelijk krijgt.

Agent327 | 24-11-08 | 15:19

Het plaatsen van zo'n tracker is natuurlijk een grove schending van privacy, dat zou ik ook niet pikken.

someguy | 24-11-08 | 15:19

Kan die afschuwelijke sp advertentie rechts weg?

Porrello | 24-11-08 | 15:18

Houdt Nancy Dekens van héél véél pizza's?

fuckje | 24-11-08 | 15:18

Ik verbaas me nergens meer over als het om de brutaliteit van de straatrat aankomt. Dat is voor mij een afgeschreven generatie, wat me bijzonder kwaad kan maken zijn links-soppende scootah-hoertjes als Nancy Dekens. Die maken dit allemaal mogelijk. In plaats van tegen zo'n rat te zeggen dat hij de schade te danken heeft aan zijn eigen criminele en roekeloze gedrag praat ze hem aan dat hij in zijn 'recht' staat. *kots*

Fleauxe | 24-11-08 | 15:17

Vloegten voor pliesie ies koeltoer.
oftewel, incidentje hier, praatgroepje daar, buurtvader hier, subsidie daar...
lekker hoor!

----TWISTED---- | 24-11-08 | 15:17

Peilzender is mi. van die Mengsmeermokro nu: natrekking etc.

widtvoet ® | 24-11-08 | 15:17

En wedden dat ie het nog krijgt ook?

snollie.pollie.nl | 24-11-08 | 15:16

+1 voor de laatste paar zinnen

Sand0rf | 24-11-08 | 15:16

Was vroeger heel normaal dat je van je brommert getrapt werd als je wegreed voor de politie, gelukkig reden ze eerst nog op van die vette boxermotors, deed het nogal goed bij voetganger paaltjes.... Later werden de wouten slimmer en kwamen ze met van die honda rode off-the road gevallen XL nogwat.

Jank-fin, wees een vent en neem je verlies als je wilt sparren met de wouten.

Bluto Blutarsky | 24-11-08 | 15:16

Juist, en als dat niet lukt gooien ze het op discriminatie?

Politiek correct | 24-11-08 | 15:16

Zegt hij vanonder de paraplu van de stigmatisering.

Porrello | 24-11-08 | 15:15

Hij leeft toch nog? Dus wat heeft dat stuk stront te klagen?

Agent327 | 24-11-08 | 15:15

Dan ben je geen advocaat, als je je zo laat gebruiken ben je gewoon de hoer van de onderwereld.

turbopriest | 24-11-08 | 15:15

De cops in Nederland zijn gewoon veel te lief. Even een voorbeeldje nemen aan de Spaanse graag. Eerst rammen en dan vragen.

dikkegek | 24-11-08 | 15:15

@ennib 15:12
Ja lekker kopje rooibos met kaneel graag!

penis-aqua-rosA | 24-11-08 | 15:14

Het moet niet gekker worden

man on the edge | 24-11-08 | 15:13

Het had z'n nek moeten wezen!!

rooie tinus | 24-11-08 | 15:12

kopje thee.. iemand?

Ennib | 24-11-08 | 15:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken