Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zaterdagmiddagkringgesprek: einde aan blowen

bobisvoor.jpgNieuwe fittie binnen Grijs 1. Het CDA is vandaag bij elkaar voor een congres en fractievoorzitter Van Geel gaat daar een nieuwe poging wagen om het gedoogbeleid voor softdrugs op te blazen. Sluit de coffeeshops en alle problemen er omheen zijn in één klap opgelost, denkt deze pepermuntsabbelaar. Stoere praat die niets oplost, foetert de PvdA terug. Door de handel in weed en hasj te reguleren kan je de boel controleren. Legaliseren zou daar de overtreffende trap van zijn, maar zóver wil de PvdA ook weer niet gaan. En zo komt er dus nooit een eind aan de kromme situatie die al zo'n 35 jaar bestaat. De Nationale Weedtop is tot nader order afgelast, dus mag ú de oplossing weer verzinnen. De begeleidende muziek voor dit kringgesprek is reggae. In het pro-kamp wordt Bob gedraaid en in het anti-kamp hoort u de chassidische blauwe knoop Matisyahu. Update Van Geel op het congres: de strengere aanpak van dit kabinet is "de goede lijn" en daadwerkelijke sluiting is "een perspectief voor de lange termijn". En daarmee tilt het CDA een écht besluit lafjes over de verkiezingen.

Reaguursels

Inloggen

hahahah

Water en Dysprosium | 10-11-08 | 18:55

Gristelijk geneuzel! Wie denkt Van Geel wel helemaal dat hij is. Ik erger mij er groen maar vooral GEEL aan. Een tevreden roker is geen onruststoker, nu de dealer nog... LEGALIZE IT!

StuffKikker | 10-11-08 | 17:00

Weg met het gedoogbeleid! Legaliseren die handel!

pepie | 10-11-08 | 14:25

@magirus
helemaal waar.

D. G. Narrator | 09-11-08 | 17:33

D. G. Narrator | 08-11-08 | 20:51
Dank voor je opbeurende woorden.
Zolang mijn IP nummer nog niet op mijn arm wordt getatoeërd verkies ik de hongerige wolven boven de corrupte politici, tassensnijders en andere flauwvallers. Wat betreft de zwitsalkuiven, we zien wel wanneer die verdwijnen en tot die tijd reken ik niet te veel op de beschermende werking. De meute heeft altijd honger.

magirus | 09-11-08 | 17:24

matisyahu is een vuile pood

Ali Bi | 09-11-08 | 15:35

-weggejorist-

dondermuis | 09-11-08 | 14:04

dit is gewoon een afleidingsmaneuvre voor het debat over mocro's want daar durven ze toch niks over te zeggen. dit toont gwoon weer aan wat voor weekdieren er in het kabinet zitten.

038-s1m0n | 09-11-08 | 12:55

Waar is stichting moorkop als je hem nodig hebt.

Guusd | 09-11-08 | 11:36

@Dagelijkse Dosis | 09-11-08 | 10:09
Het valt me op dat u inderdaad alleen vandaag leeft.
Ongevoelig voor argumentatie. Wilt u zo vriendelijk zijn op mijn post van gisteren te reageren, of leeft u van het roepen van slogans ?
zie post: suffie63 | 08-11-08 | 14:42

suffie63 | 09-11-08 | 10:55

De criminaliteit die rondom alcohol (=harddrugs) hangt, zoals (zware) mishandelingen, verkrachtingen worden voor het gemak maar even buiten beschouwing gelaten.
Gelijke monniken gelijke kappen is het toch...????
Sluit de cafés ook maar dan, het is immers toch veel te duur in de kroegen (pilsje 2 euro+) en je mag er geeneens tabak meer binnen roken....

Eek-A-Mouse | 09-11-08 | 10:51

Dagelijkse Dosis | 09-11-08 | 10:09

Weer oeverloos gelul zonder onderbouwing....

Statistische informatie bewijst dat in landen waar een verbod van kracht is het veel slechter gaat dan bij ons en er meer drugs gerelateerde criminaliteit is. ( Frankrijk bijvoorbeeld 2.4 promille harddrugs gebruikers tov. 1.6 bij ons)

In Amerika kost de WAR on drugs miljarden en criminaliteit is alleen maar toegenomen. je hebt daar ook de drooglegging gehad en iedereen weet hoe dat is gegaan...... ( weer een voorbeeld dat een verbod niet werkt)

In een coffeeshop wordt niet gedealt ken diverse eigenaren ( al blow ik zelf niet meer) en ze verdienen BAKKEN met geld aan softdrugs.

het enige wat hun inkomsten bron kan verpesten is zich niet aan de regels houden. Denk je nou echt dat ze dan in harddrugs handelen
Daar waar volgens de rapporten diverse kinderen van 12 alcohol kunnen halen ( veel giftiger en volgens onderzoeken veel gevaarlijker dan softdrugs) lukt dit niet bij coffeeshops. als dit wel lukt ligt dit aan de beleidsmakers omdat ze in die plaats te weinig controleren)

In mijn vriendengroep blowde IEDEREEN, inmiddels is iedereen gestopt met blowen en zijn nette " huisvadertjes" geworden.
Blowen is een fase waarbij de meeste gebruikers rond het 30ste levensjaar stoppen. Het gebruiken van drugs komt door de omgeving, opvoeding, school en niet door softdrugs. Kinderen worden de hele dag alleen gelaten , spelen niet meer en worden niet opgevoed DAAR liggen de oorzaken.

Alcohol blijven mensen drinken en zorgt voor veel meer problemen. ( statistieken bewijzen dit)

Je zegt tevens

Quasistatistiek | 09-11-08 | 10:48

Wat een bull-shit te denken dat de criminaliteit omhoog zou gaan als het zogenaamd ongevaarlijke blowen in de ban gaat. In drie van de vier shops is het een komen en gaan van randfiguren, en wordt er bij de vleet in harddope gehandelt. Overigens is er van relaxed een jointje roken al lang geen sprake meer, kijk maar eens in de kaartenbakken van het GGZ (waar het gros van deze relaxte kruidengebruikers in terecht komt) of de GSD (waar ze ook oververtegenwoordigd zijn). In Nederland mag je jezelf gedoogd naar de kloten helpen!

Dagelijkse Dosis | 09-11-08 | 10:09

Einde van de Domheid | 09-11-08 | 09:20

Helaas is je Nick een beetje ver verwijderd van de realiteit.... HEEL VER

Verbod is geen goede zaak voor de portemonnee van toekomstige verslaafde.

Drugs komt in Illegale circuit en wordt derhalve schaarser hierdoor wordt het duurder...... ( snap je het nog of wordt het al te moeilijk voor je...)
Hierdoor is het dus slechter voor portemonnee , krijg je niet alleen criminaliteit voor de teelt maar ook voor de verkoop en het gebruik ( of wou je gebruik dan weer niet strafbaar stellen). Doordat de dealer het verkoopt heb je meer kans op harddrugs verslaafden ( cijfers bewijzen dit in andere landen) deze moeten vervolgens stelen om in behoefte te voorzien, ofwel nog meer criminaliteit.

De misdaad organisaties betrokken bij de teelt los je op door LEGALISATIE.
Tevens zijn deze organisaties veelal ook betrokken bij distributie van harddrugs ( en harddrugs is verboden.... helpt dat dus.... NEE)

Heb een hekel aan mensen als jou KORTZICHTIG en ONDOORDACHT

Quasistatistiek | 09-11-08 | 09:43

500

Einde van de Domheid | 09-11-08 | 09:21

Softdrugs zijn erg schadelijk. Verbod zou een goede zaak zijn voor de portemonnee , levens- en arbeidskwaliteit en de netwerken van toekomstige verslaafden.
Het PvdA argument heeft een baard en biedt geen enkele verklaring voor de 50 georganiseerde misdaad organisaties die nu betrokken zijn bij de handel en distributie van legale softdrugs.

Einde van de Domheid | 09-11-08 | 09:20

klaphark | 09-11-08 | 08:54

"kleinschalige handel is het gebruik in belangrijke mate genormaliseerd, terwijl aard en ernst van het
problematische gebruik niet hoger zijn geworden dan in de ons omringende landen."'

Statistisch gezien doen we het juist beter. In Belgie gaat het richting legalisering en in Engeland blijkt na diverse proeven dat gedogen / legaliseren werkt.

In Frankrijk is men strenger met alle problemen van dien.

Ofwel landen die verbieden daar gaat het slechter.

Ik begrijp dan ook niet hoe oa. het CDA op basis van gevoel ( zoals mijn ouders) iets willen verbieden. Als je vraagt omgumenten zijn deze gelijk aan die van mijn ouders namelijk:

Drugs is slecht en moet verboden worden

Als je tegenargumenten aanbrengt is het antwoord nog steeds dat drugs slecht is en dit gewoon moet verbieden.

Dat alcohol veel meer problemen met zich meebrengt en ook nog slechter is wordt vervolgens afgedaan als onzin of " iedereen drinkt toch"

CDA regeert en beslist op basis van gevoel of ideale denkbeelden en niet op basis van realiteit of statistische informatie.

Quasistatistiek | 09-11-08 | 09:13

-edit linkje will do -

klaphark | 09-11-08 | 08:54

Sprak gisteren een gozer die dealt.
Hij hoopt op een sluiting van de coffeeshops.

Hij dealt coke en heroine en de regering handhaaft dit verbod niet eens.
En de straf in Nederlands ongeveer een maand:

( 90 dagen als je ook gepakt wordt voor heling en witwassen geld:)

www.brabantsdagblad.nl/regios/tilburg/...

In Belgie zijn ze juist richting gedogen aan het gaan en is er ook onderscheid tussen hard en softdrugs:

www.londerzeel.be/files/CMS/Meerderjar...

Ofwel verbied je softdrugs dan:

Kopen kinderen van 16 de drugs bij de dealer
( of denk iemand dat iedereen gaat stoppen en kinderen niet meer experimenteren)

Gaan kinderen eerder aan de harddrugs
Toename criminaliteit
Meer verslaafden en overlast

Coffeeshops voldoen nu aan strenge eisen, door te dreigen met sluiting houden ze zich aan de regels, geen overlast, minder verslaafden.
drank: Doden door drank, overlast, ongelukken, vandalisme, hersenbeschadiging, et etc. ( hoe noemen we de regering dan HYPOCRIET)

Quasistatistiek | 09-11-08 | 08:04

zak_arme_turf | 09-11-08 | 02:01

Absoluut, vaag tot en met. Zo werkt de besluitvorming in de EU bij uitstek. Maar al die documenten maken wel duidelijk dat een euro-meditterane unie wellicht toch meer is dan een hersenschim. Er wordt steeds nadrukkelijker en ook steeds meer onverhuld nagedacht over integratie.

dawg | 09-11-08 | 02:57

D. G. Narrator | 09-11-08 | 01:59

Radeleauze stumperts die met een beroep op een Suske en Wiskementaliteit
beweren leiding te kunnen geven.

bottehond | 09-11-08 | 02:19

dawg | 09-11-08 | 01:31
Maar allemaal zo vaag als dikke peop. Ik wil juridische verdragen zien, directe strafmaten, uitwisselingsmogelijkheden, die gein. Naks.

zak_arme_turf | 09-11-08 | 02:01

@bottehond
ik vind het een grappige topic. Maar het is eigenlijk tragisch dat we een regering hebben die de klok/kalender 50 tot 1500 jaar wil terugzetten en in de naam van d vrijheid steeds meer verbiedt. Het is geen wonder dat ze de islam omarmen het is van hetzelfde laken een pak. en inderdaad de PvdA die erachteraan strompelt en niet weet hoe ze moeten draaien en konkelen om iedereen tevreden te stellen. Maar goed, ik hou er over op. Het zaterdagmiddagkringgesprek is wat uitgelopen.

D. G. Narrator | 09-11-08 | 01:59

zak_arme_turf | 09-11-08 | 00:37

Huh??? Op de pagina uit m'n plemp van 23.27 staan bij mijn weten links naar officiele EU-beleidsdocumenten. Ze gaan voor zover ik heb gezien over beleidsvoornemens met betrekking tot de integratie van de EU en de landen rond de Middellandse Zee. Teksten van het soort waar jij naar verwijst ben ik niet tegengekomen.

dawg | 09-11-08 | 01:31

Van Geel is net zo als veel CDA-ers het contact met de gewone mensen verloren. \\\dit komt meer voor bij mensen die opeens meer gaan verdienen dan waarvoor ze geleerd hebben. Maar via een spelltje wat ze spelen, lid worden van een partij en dan af en toe iets 'leuks' zeggen, komen ze in de gratie en worden ze toch nog 'iets' of 'iemand'!
In feite heeft deze persoon echt alle contact verloren met de gemiddelde\doorsnee burger!!!
De burgemeester van Maastricht heeft nog enigszins kijk op de werkelijkheid~
God behoede ons voor het CDA en de slaafse CU!

Frederik Puntdroad | 09-11-08 | 01:15

@gasaanstekert

Hier hetzelfde laken een pak, ook ik rook thuis op zijn tijd een lekkere ketser :-)

AllochtoonZiek | 09-11-08 | 00:48

dawg | 08-11-08 | 23:27
Met alle respect, ik zit die meuk nou al een uur te lezen, maar ik kom niet echts iets behalve beetje huilie verhalen over hoe ze gediscrimineerd worden, WANT lage sociale status, dus is alleen schuld van de maatschappij, nooit hunzelf. En allemaal veroorzaakt door anti-terrorisme angst post-9/11.
Enige echt duidelijke uitspraak:
'A distinction must also be made between attitudes and actions against Muslims
based on unjust stereotypes and criticism of Muslim beliefs that can be seen as
undermining fundamental rights. The common fundamental principles of the
European Union and its Member States under Community law, the Charter of
Fundamental Rights of the European Union and the European Convention for
Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms, must be respected.
Dus als Ernst zich daarop wenst te beroepen, dikke pisvinger voor hem.

zak_arme_turf | 09-11-08 | 00:37

dawg | 08-11-08 | 23:27

De Vrije Burger maakt klaarblijkelijk zijn eigen nieuws. Hulde.

bottehond | 09-11-08 | 00:09

Stel kloot en kudthommels in Den Haag!!! Die gristenen zijn van god los, die plant groeit in de natuur, daar hoef je niks voor te doen. Alcohol moet gestookt worden, dat groeit nergens op een akker, dus als je het woord van god als uitgangs punt neemt is dit door hem geschapen, dus mag je het ook gebruiken toch? En ja! Ik ben een tevreden roker ervan, er gaat niets boven een damppertje op zijn tijd. Het is met tabak roken ook zo schijnheilig gesteld, want ze verkopen het overal, je mag het nergens meer gebruiken, maar wel de staatskas spekken. Wees dan consequent, verbied het roken en verkopen dan helemaal, dan ben je pas recht door zee. Het is net benzine, je mag wel tanken maar niet met je volle tank in de file staan ....

AllochtoonZiek | 09-11-08 | 00:08

zak_arme_turf | 08-11-08 | 23:00

Misschien is deze pagina met links een goed startpunt:

ec.europa.eu/external_relations/eurome...

Als Eurabia geen mythe is maar een scenario wat ons daadwerkelijk te wachten staat dan is het vrije verkeer van personen het Paard van Troje dat voor de poort staat.

dawg | 08-11-08 | 23:27

dawg | 08-11-08 | 22:12
Zal trouwens eens gaan kijken wat er aan officieel EU-leesvoer is op dat gebied, ik zie steeds dezelfde teksten, niet officieel, beetje hoaxig luchtje zelfs.
En dan nog snap ik niet helemaal wat de EU zou willen met een blowverbod in Holland en een miljard beroeps-blowerts ten zuiden van de Mediterannee erbij. Logica?

zak_arme_turf | 08-11-08 | 23:00

En dit komt vast niet uit de koker van de EU?

Overigens: je leest er nauwelijks iets over in de MSM, maar de EU groeit lekker door. Nu richting Noord-Afrika.

gatesofvienna.blogspot.com/2008/11/def...

dawg | 08-11-08 | 22:12

Niet voor Jan | 08-11-08 | 21:02

Goed denkwerk, maar dan zal geen bestuursrechter meer mogen verwijzen naar gelijkheidsbeginselen jegens buitenlanders die hier kopen.

bottehond | 08-11-08 | 22:03

D. G. Narrator | 08-11-08 | 20:39

Je bent aardig op dreef, vertellerT.

bottehond | 08-11-08 | 22:01

Daarom Balkenende is als Columbus maar de slaventijd is voorbij Christoffel Balkenende! Jou Babylonische tereur zal vallen!
En het volk zall roken van het gras dat Salamon liet groeien zodat hun ogen open gaan en dat wij Mount Zion zullen zien!

En Welke bijbel lees jij Cristoffel Balkenende jij leest niet de King James versie jij Lucifer uit de krochten van de Hel!

Maar Jah Rasta Fari Zal genada op je hoofd schenken ten tijde dat de Blackstarliner Binnenvaart jij Witte proviteur van de Duivel!

DeventerMaffiaClick | 08-11-08 | 21:58

Zie je wel, ze liggen al op de loer.
/vlucht naar Frontaal Na.... Nee, dat nooit. dan liever een syteemcrash. Niet mee spotten trouwens.

D. G. Narrator | 08-11-08 | 21:08

Omdat het een lokaal probleem lijkt te wezen, moet je het dan ook maar onder lokale regelgeving laten vallen. Makkelijk zat toch ? We hebben hier welliswaar geen staat version natie o.i.d., en we kunnen op provinciaal niveau geen wetten uitvaardigen, maar we hebben wel APVs. Doe gewoon een wet maken die gebruik legaal maakt, en die teelt en verkoop afhankelijk maakt van APVs.

Niet voor Jan | 08-11-08 | 21:02

@D. G. Narrator | 08-11-08 | 20:51 ,

*duivelse lach*

vander F | 08-11-08 | 21:00

@magirus
Ik heb al eens gevraagd wanneer die babykuifjes weggaan, maar dat schijnt een van de stijlloze mysteries te zijn. Terwijl dit toch niet echt een plek is voor tere kinderzieltjes. Het enige wat ik heb begrepen is dat als het babyhoofdje verdwijnt, dat je dan tot de Geenstijlgeneratie behoort. Dit is een verschrikkelijk lot. Je IPnummer wordt op iedere site geblokt, en je bent gedoemd de rest van je internet leven door te brengen tussen een meute valse wolven, die alles en iedereen wat/die ze zien aan stukken scheuren. Bovendien word je door de (linkse, volgens GS) maatschappij uitgekotst en voor weet ik wat allemaal uitgemaakt.

Het babyhoofdje bewaart je voor dit lot, dus koester het zou ik zeggen.
(waarop meteen babyhoofdje verdween)

D. G. Narrator | 08-11-08 | 20:51

excuus, instabiele wifiverbinding

D. G. Narrator | 08-11-08 | 20:41

dat excuus van blowende jeugd altijd... dat is een kleine minderheid die helaas opvalt omdat ze 't op straat doen en niet thuis waar moeders het niet mag weten.

ik heb een fatsoenlijke baan, kom elke dag op tijd en ben nooi tziek. Nooi tstoned op m'n werk of iets en als ik 's avonds thuis kom vind ik zo nu en dan een jointje fantastisch. Lekker ontspannen en ik val er niemand mee lastig want ikd oe het gewoon thuis op de bank.
gaan ze dit nu ook van me afnemen?? ik werk hard, betaal belasting en overtreed geen wet..

gasaanstekert | 08-11-08 | 20:40

Het probleem met de coffeeshopoverlast komt omdat België, Frankrijk en Duitsland strengere wetten hebben en het dus in Nederland makkelijker te krijgen is. De coffeeshops zijn niet het probleem, maar de wetten in onze buurlanden. Zij maken het bijna onmogelijk voor Nederland om wiet te legaliseren. De problemen die wij aan de grens ondervinden worden dus veroorzaakt door buitenlanders. Moeten wij daarvoor opdraaien? In Frankrijk, België en Duitsland is door de wetgeving geen verschil tussen hard en softdrugs. Sluiten van Coffeeshops zal er alleen toe leiden dat de handel ondergronds gaat, niet meer te controleren is en het verschil tussen de handel in wiet en de handel in harddrugs zal vervagen, met als gevolg dat we in de toekomst weer net zoveel problemen met heroine/speed/crack gaan krijgen als in de jaren 70/80, of net zoveel als in onze buurlanden op dit moment. In het geval van drugs zijn het vooral de wetten die de slachtoffers maken, niet de middelen. Als iedereen er niet zo panisch over zou doen, zou het al een hoop schelen. Goede voorlichting over wat wat is en niet alles op 1 hoop ("drugs") gooien zou al een hoop schelen.

D. G. Narrator | 08-11-08 | 20:40

Het probleem met de coffeeshopoverlast komt omdat België, Frankrijk en Duitsland strengere wetten hebben en het dus in Nederland makkelijker te krijgen is. De coffeeshops zijn niet het probleem, maar de wetten in onze buurlanden. Zij maken het bijna onmogelijk voor Nederland om wiet te legaliseren. De problemen die wij aan de grens ondervinden worden dus veroorzaakt door buitenlanders. Moeten wij daarvoor opdraaien? In Frankrijk, België en Duitsland is door de wetgeving geen verschil tussen hard en softdrugs. Sluiten van Coffeeshops zal er alleen toe leiden dat de handel ondergronds gaat, niet meer te controleren is en het verschil tussen de handel in wiet en de handel in harddrugs zal vervagen, met als gevolg dat we in de toekomst weer net zoveel problemen met heroine/speed/crack gaan krijgen als in de jaren 70/80, of net zoveel als in onze buurlanden op dit moment. In het geval van drugs zijn het vooral de wetten die de slachtoffers maken, niet de middelen. Als iedereen er niet zo panisch over zou doen, zou het al een hoop schelen. Goede voorlichting over wat wat is en niet alles op 1 hoop ("drugs") gooien zou al een hoop schelen.

D. G. Narrator | 08-11-08 | 20:39

Lees ik het goed of heb ik weer eens teveel geblowed? je kan er echt paranoia van worden he.

klojo | 08-11-08 | 20:35

Ja, en we gaan neuqen voor het huwelijk ook verbieden. Geyten zullen dus wel duur worden binnenkort.

pennestront | 08-11-08 | 20:29

Kut kabinet, kut gristenen, kut EU, kut excuses, en tiefesvolk dat het er nog mee eens is ook omdat ze ook een of ander achterlijk misvormd beeld in hun kop hebben gebaseerd niks.

yiNXs | 08-11-08 | 20:25

@wopper al een poosje niet meer gezien, hoe zou het gaan met die ouwe lastpak?

Miretra | 08-11-08 | 20:10

D. G. Narrator | 08-11-08 | 17:21
Mooie solo !
*draagt eigen newbee insigne met trots*

magirus | 08-11-08 | 19:58

Dit wil nederland niet.. De EU zit hier achter... ;)

cobain94 | 08-11-08 | 19:50

@Ongelikte Beer | 08-11-08 | 19:24
Lekker ongenuanceerde mening ventileer je daar.

Naalden, bloed en stront hebben helemaal niets met coffeeshops te maken.
je moet wel heel naïef zijn om te denken dat dat verdwijnt als je de cofeeshops massaal gaat sluiten.
Naalden coke, speef, pillen, xtc en heroïne, en aanverwante junks en verloedering worden namelijk al niet gedoogd in Nederland.

jachtbitter | 08-11-08 | 19:48

Syk | 08-11-08 | 18:06

Je eigen handeltje opzetten. Alle andere vormen van verkoop en teelt is dan immers verboden.

Chinuk | 08-11-08 | 19:46

Uit protest tegen deze waanzin om koffieshops te sluiten ga ik zo lekker een jonko roken.

BlackDeathMetal | 08-11-08 | 19:45

Alleen drugs verkopen aan mensen met NL-paspoort, ook in amsterdam! Is het nou zo moeilijk?

Bibberbalk | 08-11-08 | 19:45

Ongelikte Beer | 08-11-08 | 19:24

Dude, het gaat hier om koffieshops.
En die junks en drugsrunners zullen zeker blijven na sluiting van de shops.
Heeft hoegenaamd niets met elkaar te maken.
Alleen aan Nederlanders of locals verkopen is slimmer.
En jullie burgervader is het niet met van Geel eensch.

bottehond | 08-11-08 | 19:31

Volledig mee eens: dicht met die tyfuszooi! Jammer dat de PvdA weer eens dwarsligt, zeikpartij met soft allochtonen en drugsbeleid.

@Sgt. Woods: zijn we het weer niet eens knul :)

e-disco | 08-11-08 | 19:30

-weggejorist-

Ongelikte Beer | 08-11-08 | 19:24

Mag er eigenlijk nog wel IETS in dit vernaaide kloteland? *pakt spullen en vertrekt naar Canada, daar word blowen teminste legaal* Legaliseren die zooi! is nog goed voor de ondergrondse economie ook!

Sgt. Woods | 08-11-08 | 19:12

D. G. Narrator | 08-11-08 | 17:21

Geniaal en Helemaal Waar !!!

Mijn complimenten. Prachtig verwoord. En voor dat BESEF heb je wel een blowtje nodig in deze indoctrinerende fascistische samenleving!

*Neemt nog een paar hijsjes*

fromwalking | 08-11-08 | 18:47

piquant | 08-11-08 | 18:17

Je weet toch wel dat de partij van jouw vrinden in de persoon van Ton Heerts (die van die martelhoax in Iraq) volop heeft meegewerkt aan dat wetsvoorstel inzake artikel 137?
En kijk een naar het topic hierboven? De pvdI is nu ook al geinfecteerd met die verbodsfetisj van de gristenhunden. Wie met pek omgaat wordt er kennelijk mee besmet.

**

Syk | 08-11-08 | 18:05

@ yer service, dude.

**

D. G. Narrator | 08-11-08 | 17:58

Dikverdiende hulde.

bottehond | 08-11-08 | 18:44

Een tevreden roker is geen onruststoker. Nou, daar krijgen ze er ongeveer een half miljoen absolute wereldklasse zeikerds bij. Je kunt als politicus natuurlijk ook gewoon een buks leegschieten op je rechtervoet, als je dacht dat je 'handhavend' bezig was, denk ik dat je van een koude kermis thuiskomt. Heren statistici, staat u allen klaar?

zak_arme_turf | 08-11-08 | 18:43

Sjezus... Hoeft niks meer van de sharia te vrezen.
Tegen de tijd dat die wordt ingevoerd heeft Gristelijk Nederland namelijk toch al alles dat leuk is en enig gevoel van vrijheid geeft afgeschaft...

Vage_eddie | 08-11-08 | 18:41

Van Gijzel (Burgemeester Eindhoven) heeft het ook weer voor elkaar. sluit die de 2 netste wiettenten in Eindhoven, omdat ze wiet in voorraad hadden. Het moet niet gekker worden. Van Gijzel moet opgesloten worden voor wereldvreemdheid.

tipo | 08-11-08 | 18:36

Wie is Stockton?

WaitingLine | 08-11-08 | 18:24

(R)evolutie | 08-11-08 | 18:15
Die fuckers zijn "gewoon" uit den dode herrezen or what? LoL

Syk | 08-11-08 | 18:21

Ik vind dat chocolade en alcohol ook verboden moeten worden. Allemaal maar genotsmiddelen. Nergens goed voor en o ja doe alle rookwaren er ook maar meteen bij.

Getver wat een engerds die Gristenen.

piquant | 08-11-08 | 18:17

Syk | 08-11-08 | 18:08
LOL Bizar dat ze nog steeds bestaan he... die monsters.

(R)evolutie | 08-11-08 | 18:15

Muxje | 08-11-08 | 16:21
Helemaal mee eens, waar is de vrijheid gebleven over je eigen leven te beslissen. Nowhere, Christelijke monsters pakken de zaken weer in en straffen omdat je de lijn van HUN geloof niet volgt. Monsters!

Syk | 08-11-08 | 18:08

hammerbrain | 08-11-08 | 17:54
Ik ken zat moslims die blowen hoe verklaart u dat?

(R)evolutie | 08-11-08 | 18:06

Chinuk | 08-11-08 | 16:12
Strafbaar? waarvoor?

Syk | 08-11-08 | 18:06

bottehond | 08-11-08 | 16:01
Thanks bro!

Syk | 08-11-08 | 18:05

Bloost en maakt buiging

D. G. Narrator | 08-11-08 | 17:58

Blowers doen niemand iets
moslims daarentegen

maar jah.. :
"met mensen die in sprookjes geloven aan het roer, word het leven zuur"

gelovigen proberen u te sturen en manipuleren. De overheid helpt ze daarbij: de overheid bestaat namelijk : uit gelovigen (dan wel moslimvrinden)

hammerbrain | 08-11-08 | 17:54

Kabouter Klop | 08-11-08 | 16:42
Hopelijk werkt die mentale reflex ook weer de andere kant op.

harry pikkel | 08-11-08 | 17:48

bottehond | 08-11-08 | 16:43
LOL * kleine JP voorbijfietst en dikke boekentas van bagagedrager schopt*

sjaakdeslinksesul | 08-11-08 | 17:45

D. G. Narrator | 08-11-08 | 17:21
+1 voor post.
+1 voor zondagsschoolkwezel.

harry pikkel | 08-11-08 | 17:36

D. G. Narrator | 08-11-08 | 17:21
Wat Miretra zegt!
Helemaal waar.

(R)evolutie | 08-11-08 | 17:33

Gedoogbeleid als overweging...

Geen enkel beleid heeft het "gewenste resultaat" bereikt: controle over de als "criminele activiteit" beoordeelde handelingen rondom drugs succesvol onderdrukken.

Beter handhaven dus: het UNIEKE beleid om de verkoop van "softdrugs" te tolereren.

Het gewenste resultaat zal nooit bereikt worden! Marihuana is een natuurprodukt. Deze oorsprong is het grote verschil met alle andere drugs, alcohol incluus.

Het is een waarheidserum. Het verheldert je belevingswereld.

fromwalking | 08-11-08 | 17:31

... dus geen lulverhaal.

Miretra | 08-11-08 | 17:25

D. G. Narrator | 08-11-08 | 17:21
Helemaal raak.

Miretra | 08-11-08 | 17:24

@(R)evolutie
Aan de ene kant bange burgers ja, want dan kan de staat ze voor hun eigen bestwil beschermen, maar vooral burgers die SCHULDIG zijn of zich in ieder geval al of niet terecht schuldig VOELEN. Lukt het niet meer door mensen vanaf de geboorte de erfzonde aan te praten (je weet wel, de hele mensheid is nog steeds schuldig en leeft in zonde doordat een verzonnen persoon een wormstekige appel aan iemand anders gaf met het verhaal dat die zo lekker was), dan moet het maar met alle onschuldige gedragingen van mensen te verbieden. Schuldige mensen zijn makkelijk te manipuleren. Stel je voor dat er iemand een blowtje rookt en opeens inziet, dat al die lulverhalen sprookjes zijn, dat er geen god is die zich druk maakt of jij wel of niet een sigaretje rookt. Stel je voor dat iemand een blowtje rookt en plotseling beseft dat hij/zij VRIJ is, dat niemand hem hoeft te vertellen wat goed of slecht is, omdat hij/zij een volwassen mens is, met een normaal stel hersenen, die niet onderdoet voor welke omhooggevallen zondagsschoolkwezel ook, sterker nog, daar ver boven staat. Dat zou verschrikkelijk zijn, als er vrije, verantwoordelijke mensen zouden bestaan, want dan heeft de overheid geen reden van bestaan meer, omdat mensen zelf mans /vrouws genoeg zijn om hun leven te leiden zoals ze dat het beste achten. De grootste angst van machthebbers is die voor vrijheid en dan volgt die voor democratie, want stel je voor als de gewone, arm- dom- en schuldiggehouden zijn ketenen verbreekt en zelfstandig gaat redeneren en beslissen over zijn/haar eigen leven! Dat moeten we met zijn allen niet willen. Zo gaan we niet met elkaar om. Verbieden die hap. Vraag: als ik na een dag hard werken op de bank een blowtje wil roken, wat heeft die zondagsschoolkwezel van een bakkellende daarover te vertellen? Inderdaad zijn dat van die types die op school werden uitgejoeld en uitgekotst om hun slijmerige en hypocriete rechtschapenheid. In de volwassen variant van het schoolplein: Met pek en veren bedekken en achterstevoren op een ezel het land uitsturen voor het konstant bemoeien met het leven van vrije burgers.

Als dit een lulverhaal is, dan zeggen jullie het maar hoor. Ik heb net een blowtje op en dan zit er geen kop of staart aan mijn verhalen. In ieder geval beginnen de meeste zinnen met een hoofdletter. Dat is al heel wat.

D. G. Narrator | 08-11-08 | 17:21

Ik heb niks tegen wietrokers, maar ik word wel een beetje zout van die nieuwe rijken, die rijk geworden zijn door de ontdekking "hoe wis je inkomsten en de daar aan gekoppelde overwinsten uit wiet en andere drugs wit".
Die hebben namelijk in de gaten gekregen dat de pakkans klein is, het veroordelingsniveau laag en voelen zich daardoor soms god op aarde.
Even een tip:
- Marktverkopers
- Café's, kroegen en restaurants
- Verhuurbedrijven
Kortom, alle handel waar veel contant geld in om zou kunnen gaan.
Wat mij betreft wordt alles gelegaliseerd (onder begeleiding, want inmiddels zijn er partijen die heel veel zouden kunnen verliezen bij legalisatie)

Ulle Ruttelflut | 08-11-08 | 17:17

bottehond | 08-11-08 | 17:05
Gadver de gadver.
Niet echt toch?

(R)evolutie | 08-11-08 | 17:13

(R)evolutie | 08-11-08 | 16:51
Wietroken en HRA, op de een of andere manier past het niet.
Met bang bedoel ik angst om spulletjes kwijt te raken en angst voor mondsnoerwetjes.
God doet er niet toe, niemand neemt die shit nog serieus.
Godsdienst is groepsconformisme.

Miretra | 08-11-08 | 17:11

Een oplossing zou ook kunnen zijn dat iedereen gewoon zijn eigen wietje mag verbouwen. Dan is het probleem ook opgelost.
Van 1 vierkante meter oogst kan een gemiddeld mens gewoon dik een jaar blowen.
En het kost je voor 1 oogst ongeveer 150 euro stroom. (500 wat lamp een paar maanden gemiddeld 8 uur per dag laten branden, bij kweek op aarde)

Dan is het op grote schaal kweken door criminelen die illegaal stroom aftappen ook niet meer nodig.

Maar dat een stelletje brave christen burgermannetje's gaan bepalen of ik wel of niet na een week hard werken een blowjte op mag steken is natuurlijk absurd.

jachtbitter | 08-11-08 | 17:10

bottehond | 08-11-08 | 17:05
Ga je lekker?

Miretra | 08-11-08 | 17:06

vander F | 08-11-08 | 16:58

Uhu. En sommigen van die vieslellen vraten hun uitgekenepen puisten op.
Gedverse vieze testosteronleauze halfnerds.

bottehond | 08-11-08 | 17:05

bottehond | 08-11-08 | 16:43
:) Balkenende is een 1ste klas lulletje rozenwater en ik weet precies wat je bedoelt

(R)evolutie | 08-11-08 | 17:02

vander F | 08-11-08 | 16:58
de hele week de bosatlas mee.

magirus | 08-11-08 | 17:01

Ik ben een gelukkige recreatie roker en doe nooit een vlieg kwaad. Het is reeds 10 jaar geleden dat ik Coke probeerde bij een huisdealer. Als ik straks weer naar de huisdealer moet, kan ik ook weer eens coke proberen!
Goed idee hoor.
Schoolboeken gratis, wat niet werkt, een ov pas die niet werkt, een generaal pardon wat niet werkt, file oplossingen die niet werken, rook verboden die niet werken, een vliegtax die niet werkt, een investering in een nieuw straalvliegtuig wat niet werkt. Kom op mensen, denk na...
Is dit het beleid waar jij op gestemd hebt?

King Wasimoo | 08-11-08 | 17:01

@bottehond | 08-11-08 | 16:43 ,
en een bril.

vander F | 08-11-08 | 16:58

Ach, als ze 't verbieden moeten ze noodgedwongen door alle bekende gezeik die daardoor ontstaat, de coffeeshops weer opengooien, en dan kunnen ze de 'vergunningen' voor monsterbedragen kwijt. Welk probleem?

zak_arme_turf | 08-11-08 | 16:54

Miretra | 08-11-08 | 16:39
Waaraan passen ze ze niet aan?
En je hebt helemaal gelijk over dat het CDA bange burgers wil (net als elke geloofsbeweging)
Geloof=angst en met angst heb je macht

(R)evolutie | 08-11-08 | 16:51

(R)evolutie | 08-11-08 | 16:35

De rancune druipt er inderdaad van af. Wie kent die destijds puisterige halfnerds die nu CDA-erT zijn niet? Neem zo'n Balkenende. Ik zie hem al fietsen met zijn bruine ouwelullenschooltas onder de snelbinders en natuurlijk een postelastiekje om de rechter broekspijp. Van die types die nooit een leuke chick scoorden op een feest en meestal als muurbloempjes samengeklit met de andere gebrilde puistenkoppen langs de kant. Ken je ze nog? En dat crapuul denkt de Vrije Burger te kunnen beteugelen. Never nooit niet!

bottehond | 08-11-08 | 16:43

Leve het kabinet!
en dat meen ik!

relatief | 08-11-08 | 16:43

Wel frappant,
Het is nu de generatie van vlak na de flowerpower die loopt te drukken dat het eruit moet. In die politieke familie bolwerken was dat natuurlijk ook zo en die ouders zullen hem wel flink uit de broek hebben laten hangen. Kinderen pissed off. Het is dus eigenlijk niets anders als een mentale reflex op gebeurtenissen uit hun eigen verleden.

Kabouter Klop | 08-11-08 | 16:42

Ik wilde nog wat schrijven maar dat ben ik vergeten.

tochmaarniet | 08-11-08 | 16:40

Het het een keer geprobeerd met de bijbel (oude testament), maar dat geeft me een partij scherpe rook.

tochmaarniet | 08-11-08 | 16:39

(R)evolutie | 08-11-08 | 16:35
Het gaat veel verder, wietrokers passen zich niet aan.
Wiet sloopt conditionering zoals Vinkenoog opmerkte in zijn MoederGras boekje.
Het CDA wil gehoorzame bange burgers.
Het lukt ze aardig.

Miretra | 08-11-08 | 16:39

demonizer | 08-11-08 | 16:29
LOL

(R)evolutie | 08-11-08 | 16:37

misswhateverdude | 08-11-08 | 14:55

Ademen bvb.

Oh, dat mag nog steeds?

DANNY3960 | 08-11-08 | 16:37

De CDA'ers waren vroeger vast jaloers op de gezelligheid van de wietrokers en daarom willen ze dat nooit meer iemand zoiets vreselijks meer meemaakt.

(R)evolutie | 08-11-08 | 16:35

Het is al jaren geleden dat ik een joint tussen m'n lippen had, maar als het illegaal wordt wil ik het wel weer eens gaan proberen. Spannend in een donkere steeg een grammetje scoren, ik heb er nu al zin in!

kom hoe heet ie | 08-11-08 | 16:34

Welnee, we gaan gewoon weer terug naar de goeie ouwe tijd, hasj & weed in donkere keldertjes. Heeft ook wel iets spannends eigenlijk en je komt nog eens wat interessante mensen tegen waar je anders toch met een enorme boog omheen gegaan was.

Kabouter Klop | 08-11-08 | 16:32

het remt de ontwikkeling van jongeren...
.
Nee, religie verruimt de geest...

demonizer | 08-11-08 | 16:29

CDA is fascisme.

Miretra | 08-11-08 | 16:24

@ bottehond | 08-11-08 | 16:16
Da's dan eauck weer zeau.
-
Was een leuk zaterdagmiddagkringgesprek, nu weer tijd veur de fokking zaterdagmiddagboodschappen.
* uit *

Houtbar | 08-11-08 | 16:24

keihard legaliseren.ook de kweek

st0mpie | 08-11-08 | 16:23

@D. G. Narrator 15:55: Shhht! Straks verbieden ze dat ook nog.

Begin het een beetje zat te worden. De politiek (vrijwel allemaal), daarin gesteund door een groot deel van de bevolking, krijgt tegenwoordig een harde plasser bij het idee "iets te kunnen regelen". Verbieden, gedogen... zolang zij zich maar met de zaken van anderen mogen bemoeien. Terwijl de overheid *niets* te maken moet hebben met wat wij slikken, spuiten, snuiven of roken, tenzij het gebruik van een stof grote schade of overlast veroorzaakt bij misbruik, en ("en"... niet "of") gebruik van de stof niet gemakkelijk overslaat in misbruik. Dat is bij wiet zeker niet het geval. De overlast rond een paar koffieshops is een zeer beperkt symptoom, en dat komt niet eens door de wiet zelf maar van de nog bestaande regels die de verkoop aan banden leggen. Zelfde verhaal voor illegale kwekerijen.

Aan een verbod, welk verbod dan ook, moeten *zeer* zwaarwegende maatschappelijk problemen ten grondslag liggen, en zelfs dan zou de overheid de plicht moeten hebben om te zien of die problemen ook op een andere manier aangepakt kunnen worden, zonder verbod. In het geval van drugs (en drank, vet, roken, noem het maar op) is dat allemaal niet het geval. Handen af dus.

En weer wordt Nederland een stukje minder vrolijk, saaier, onvrijer. De politiek in dit land begint te verworden tot een grote welstandscommissie... machtswellustige bemoeials, betuttelaars en fatsoensrakkertjes bij uitstek.

Muxje | 08-11-08 | 16:21

Bigi Bana Boy | 08-11-08 | 15:23
Zou je hier eens moeten komen kijken, van heren in pak tot wannebe ali b's.
(en een paar alcolisten)

(R)evolutie | 08-11-08 | 16:18

Hobbykip | 08-11-08 | 16:11

Fantastische Jeaudsche hiphopreggae jongeling.

**

Houtbar | 08-11-08 | 16:04

Ieder voordeel hep ze nadeel.

bottehond | 08-11-08 | 16:16

Een reggae jood in trationele rabbi kledij, leuke combo.

Zeaui | 08-11-08 | 16:13

Syk | 08-11-08 | 14:32

Dan ben je dus strafbaar! En dan ga je nat. Inkomensraming, belastingdienst, celstraf etc etc.

Chinuk | 08-11-08 | 16:12

Matisyahu Live @ Red Rocks 8/20/05, na een kwartier weet ie het toch weer op te pakken, mischien is het begin wat zwakjes.

* reikt uit naar vloei en tips*

Kabouter Klop | 08-11-08 | 16:12

Matisyahu ??
Wat is dat ?
Kan je dat roken ?

Hobbykip | 08-11-08 | 16:11

Wiet is niet goed voor jonge mensen die nog B na A willen kunnen zeggen. Ouderen hebben daar al minder last van, en verder is het aantoonbaar minder schadelijk dan wel toegestane stoffen die nooit verboden zullen worden. Leeftijdsgrens, en legaliseren. Die ene op de zoveel duzend die er echt niet tegen kan ivm andere problemen uiteraard direct behandelen, en die krijgt dan als een van de weinigen wel een blow-verbod, maar waarschijnlijk nog wel een paar andere ook.

zak_arme_turf | 08-11-08 | 16:06

@ bottehond | 08-11-08 | 16:01
Inderdaad, geen verbranding, geen nicotine, geen teer, just thc.
Maar ja, het is dan wel weer erg ongezellig roken met zo'n verfstripperT.

Houtbar | 08-11-08 | 16:04

Maar Matisyahu is best netjes heaur...

Zeaui | 08-11-08 | 16:04

Het CDA. Ik zou m'n hond er nog niet eens op loslaten. Kunnen we alstjeblieft weer terug naar gewoon 10 gram halen? Is ook mileutechnisch beter. Anders moet ik 2x rijden. Please give us more topics to BASH het CDA.
Dit kabinet heeft terroristische trekjes gekregen. Scheiden? Alleen als je de behandeling hebt doorstaan van een psychologisch onderzoek?
---
Hoever wil kan de arm van Jan Peter in je achterste?
Nog best een behoorlijk stukje...
Wist iemand al dat de sigaretten met 40 Eurocent omhoog gaan?
Krijgen we daar de 20e sigaret mee terug?
Krijgt de bevolking een overlevingspakket?
Dacht het niet.
---
Volksopstand. Dat is zeau 2009.

wisselend | 08-11-08 | 16:04

D. G. Narrator | 08-11-08 | 15:55
Accijnzen mijn waarde. Alc. levert veel op. Eigenlijk gaan ze over lijken. Ja, de hypocrisie druipt ervan af.

-Strotgrondel- | 08-11-08 | 16:03

*denkend, die Matisyahu gaat toch aardig vervelen na zo'n 2 uur*

Kabouter Klop | 08-11-08 | 16:03

Legaliseer softdrugs en alle problemen er omheen zijn in één klap opgelost.......... gaat dan nog eerder op denk ik .........

Hobbykip | 08-11-08 | 16:01

Syk | 08-11-08 | 15:54

Dan kun je een Vaporizer overwegen, dude.

bottehond | 08-11-08 | 16:01

honderden verkeersdoden per jaar, mishandeling binnen het gezin en zinloos gelal en geweld op straat. Alcohol is een zwaar vergif dat je lever naar de klote helpt, gezinnen verwoest en het maatschappelijk leven ontregelt. Dronken mensen kunnen niks en de volgende dag(en) zijn ze niks waard. De slachtoffers die door alcohol vallen hebben in de meeste gevallen zelf niet gedronken (verkeersslachtoffers en slactoffers van geweld) Vraag je nu eens af waarom dat wel allemaal toegestaan is, en een kruid waar mensen ontspannen en lacherig van worden zo nodig verboden moet worden? Het is gewoon politieke willekeur.

D. G. Narrator | 08-11-08 | 15:55

Per dag 1 of 2 joints (avond) gaat me goed. Maar meer zou een directe invloed op mijn dagelijks leven hebben (werk bv).
Wiet (THC) blijft +/- 20 dagen zichtbaar in je bloed. Meer vet betekend langer zichtbaar (>100KG persoonlijk gewicht) zelfs tot 30 dagen. Met 2 gram kan ik 7 dagen een joint of 2 pd roken en er van genieten. Meer lijkt mij gevaarlijk als het op de longen aankomt, die kunnen dit niet zo snel "verwerken". Hoesten en uiteindelijk stikken is met wiet en Hash toch echt wel een mogelijkheid zeker wanneer je die 5 gram per dag gaat roken.

Syk | 08-11-08 | 15:54

Houtbar | 08-11-08 | 15:46
Kon je wel eens gelijk in hebben. Ken een vrachtwagenchauffeur die wel eens een slof Marlboro voor me meeneemt. Goed te roken, maar zit inderdaad een iets ander smaakje aan.

Succes met de handel!

harry pikkel | 08-11-08 | 15:53

@ pollens | 08-11-08 | 15:45
Ja gewoon verbieden dan betaat het niet meer...
Denk toch eens na man. Sorry hoor.

Houtbar | 08-11-08 | 15:48

tegenwoordig is blowen in de meeste landen niet echt een zware misdrijf .. beginnen de stoethaspels in den haag weer het wiel opnieuw uit te vinden tsss ..
Ik denk als je wiet en hash verbied zeg je daarmee automatisch alcohol is gezond . Want anders hadden we het jullie wel verboden ...

of wat zit er nu achter dat je de ene slechte stof wel tot je mag nemen en de andere niet ??

sparrow | 08-11-08 | 15:47

van dal | 08-11-08 | 14:34
Rook jij maar eens 5G op 1 dag en tracht dan nog eens "gewoon" adem te halen.

Syk | 08-11-08 | 15:46

@ harry pikkel | 08-11-08 | 15:39
Zaken doen met polen lijkt lucratief echter hou ik het toch liever bij de eigen heimat. Vraag me trouwens meteen af of dat wel echte Marlborootjes zijn die ze dan meebrengen, ik ken die z.g. merksigaretten uit Turkije enzo... dus ben sceptisch.

Houtbar | 08-11-08 | 15:46

CDA is voor, PvdA wil zóver niet gaan. Dat wordt natuurlijk weer hilarisch: er moet een waarschuwingstekst op komen !

magirus | 08-11-08 | 15:46

Voor ik het vergeet:

Dé oplossing voor die grensplaatsen is om klanten een Nederlandsch paspoort te laten zien. Shophouders die aan Belgen, Fransen of Moffen verkopen pronto de vergunning afnemen.
Helaas blijkt ook hier weer dat monsterlijke "anti discriminatie beginsel" een sta in de weg om problemen effectief aan te pakken. Een rechbank (kan ook het europeesch hof zijn) heeft deze puike methodiek afgeschoten. "Dat ies discriminasie", volgens die rechterT.

bottehond | 08-11-08 | 15:45

Dit is een van de zeldzame keren dat ik het met het CDA eens ben.
Gewoon verbieden die troep, en alle huilende blowhersens een week onderdompelen in koud water. Dat gezeik over drugs heeft al lang genoeg geduurd.

pollens | 08-11-08 | 15:45

Blowen is voor losers. Toch moet de overheid zich niet bemoeien met de hobby's van den burgerT, tenzij deze hobby's strafbaar zijn en/of schade doen aan de rechtsstaat. Opzouten.

bello | 08-11-08 | 15:44

Tot mijn grote blijdschap heel veel luiden die deze gristenjunta doorzien en (heel verstandig) het gedogen willen gedogen, terwijl menigeen tegelijkertijd (terecht) aangeeft dat legaliseren veel en veel slimmer is.
Afgezien van dat het slimmer is staat kennelijk voor de meesten de EIGEN KEUZEVRIJHEID nog hoog op de agenda. De ghristenhunden krijgen de Vrije Burger er niet onder.
Pazzop met dat Christen Dhimmi Appel. Tuig van de richel met dictatoriale neigingen. Rentmeesterschap my ass!

bottehond | 08-11-08 | 15:42

@ Kudtkip | 08-11-08 | 15:28
Precies, goeie post.
Bedankt voor de muziek !

Houtbar | 08-11-08 | 15:41

@magirus
Hopelijk geen pijamabroek met olifantjesopdruk? Want dan zal er echt ingegrepen moeten worden, gedegenereerde!

D. G. Narrator | 08-11-08 | 15:41

Wij vinden dat ook alle kerken moeten sluiten. Er zijn kerken die zeer beroerd werken op de geestekijke gezondheid van mensen. Is het niet van Geel en andere christelijke kloot of spleet janussen.

jonjo | 08-11-08 | 15:39

Houtbar | 08-11-08 | 15:35
Tip: neem wat Polen in dienst. Salaris heb je er al uit als ze iedere keer een paar sloffen sigaretten meenemen bij terugkomst uit de Heimat.

harry pikkel | 08-11-08 | 15:39

Ze kunnen het wel over de verkiezingen heen tillen, maar als ik om me heen kijk is de consensus dat dit kabinet weg moet, en dat de 3 regerende partijen niet op stemmen kunnen rekenen.
Helaas is dat alleen mijn omgeving en is een groot deel van Nederland Gristelijk Grijs. En die stemmen nog wel op de fundamentachristen.

Framoes | 08-11-08 | 15:38

D. G. Narrator | 08-11-08 | 15:21
Dan ben je mooi te laat. Eén van mijn 2,4 kinderen was je voor, aangezien ik op hun computer reaguur. Je heb foutief geklikt en dat wordt niet over het hoofd gezien. Ik ren in mijn pyamabroek door het weiland en zie nog nét dat mijn huis al afgebrand wordt.
Liberation!

magirus | 08-11-08 | 15:36

We blijven toch smoken wat ze ook doen Zigggiiii!!

Sublime | 08-11-08 | 15:36

@ harry pikkel | 08-11-08 | 15:21
Ik ga balen shag en een vacumeermachine kopen. Tevens ga ik ook wiet telen, huisdealen wordt weer helemaal in!
Kan ik meteen wat overdreven afgedragen belasting en accijns terughalen.

Houtbar | 08-11-08 | 15:35

Dat waren nog eens tijden! stuf kopen in achterafsteegjes, louche donkere kroegen, of in geblindeerde huiskamers waar je kunt kiezen uit heroïne. speed, cocaïne, xtc en wat voor rotzooi er op dat moment ook voorhanden is. Opengedaan worden door een junkie met pistool in zijn broeksband en als je buitenkomt, ontbijtkoek van 10 euri per gram in je handen hebben. Romantisch hoor.

D. G. Narrator | 08-11-08 | 15:32

(15:20) Houtbar, vandaar ook de handleiding die ik postte om 15:01.
Alles van A tot Z. Ook manieren om het niet te roken, maar te drinken bijvoorbeeld.
Homeweed, puur natuur. Met THC is niks mis.

Verder eens dat goede voorlichting ook belangrijk is.
Nah, en voor the fun of it, some reaggae nl.youtube.com/watch?v=37Qih7SX25g

Kudtkip | 08-11-08 | 15:28

Bigi Bana Boy | 08-11-08 | 15:23
Yep, en binnenkort staan ze bij je buurman de huisdealert op de stoep.

harry pikkel | 08-11-08 | 15:25

harry pikkel | 08-11-08 | 15:21
Die was voor Houtbar | 08-11-08 | 15:05

harry pikkel | 08-11-08 | 15:24

Als ik zie wat er doorgaans uit coffeeshops komt lopen dan is dat niet bepaald de bloem van de natie maar eerder een kollektie klaplopers en andere succesnummers.

Bigi Bana Boy | 08-11-08 | 15:23

Op de trein zetten naar Staphorst!

cognitieve dissonant | 08-11-08 | 15:23

Sla dan ook vast een paar sloffen sigaretten in. Die worden deze week weer 50 cent duurder.

harry pikkel | 08-11-08 | 15:21

@magirus
Je gedrag getuigt niet van de ware VOC-mentaliteit, is abject en maatschappij-ondermijnend. Ik heb net de kliklijn gebeld en ze zijn onderweg. Je kunt jezelf misschien nog redden, door alle erotische plaatjes van je harde schijf af te gooien en je geschiedenis te wissen. Pak maar vast een koffertje met schoon ondergoed, want voorlopig ben je onder de pannen.

D. G. Narrator | 08-11-08 | 15:21

@ de vleesgigant | 08-11-08 | 15:06
Dat jongeren naief zijn daar geef in je gelijk in echter, de meesten weten heus wel dat wiet in de meeste buitenlanden verboden is alwaar er overigens niet minder geblowd wordt! Wat de jeugd vaak niet weet is dat de huidige wiet uit de meeste shops chemisch bewerkt is en daar moet je wat aan doen en is goed mogelijk vanuit een legale situatie. Die informatie kunnen ze op scholen verschaffen maar dan moet je het niet verbieden want dan wordt die info voor de scholen taboe toch?

Houtbar | 08-11-08 | 15:20

van dal | 08-11-08 | 14:33
En dat in combinatie met 'wij' en 'samen' en 'respect'.

harry pikkel | 08-11-08 | 15:20

Laten ze in Den Haag kappen met die onzin discussies, als men 20 miljard vrij zou maken voor de verbetering van het wegennet ben ik eerder thuis en stress ik minder waardoor ik niet hoef te blowen...
Dan stopt de handel vanzelf wel.

comaoma | 08-11-08 | 15:19

D. G. Narrator | 08-11-08 | 14:43
*cyaankalipil uitspuugt en witte en groene flessen willekeurig in de glasbak smijt*

magirus | 08-11-08 | 15:15

LucasdeLinkseBert heeft de 5'e colonne der Kruisvaarders ook weer eens flink op de korrel genomen vandaag.
www.bbrussen.nl/

vander F | 08-11-08 | 15:14

Ruikt een kans!

*laat www.weedbay.nl nl alvast vastleggen*

TotDeSchijtOnsDoodt | 08-11-08 | 15:12

"Psssst hasjies keaupen?"

widtvoet ® | 08-11-08 | 15:09

@ neemjemoederindemali | 08-11-08 | 14:16
Dat moet er voor zorgen dat hasj / weed gebruik niet de norm is. Jongeren weten niet of nauwelijks dat hasj / weed gebruik in andere landen verboden is. Het is normaal geworden. "als het echt slecht zou zijn zou het wel verboden zijn" is een opmerking die ik recent hoorde. Met andere woorden, koffieshops werken sterk drempelverlagend en hebben een aanzuigende werking op, een flink hoog aantal jongeren die zich door hasj / weed te gebruiken niet volledig kunnen ontwikkelen. Ben niet anti drugs, maar de huidige regelgeving slaat helemaal nergens op en is daardoor niet langer vol te houden.

de vleesgigant | 08-11-08 | 15:06

Het dringt langzaam door fuckje. Langzaam en pijnlijk.
* genotsmiddelen hamsteren gaat *

Houtbar | 08-11-08 | 15:05

Deze jas heb ik, idioterie ten top, gemaakt van door de EU gesubsidieerde vezelkweek die uiteindelijk in Canada tot eindprodukt wordt gemaakt.
Absurdistan...
www.rawganique.com/Images/Mens/rg714-0...

suffie63 | 08-11-08 | 15:05

*Geachte klant,
Deze gecontroleerde onstpanningswinkel heeft zijn deuren gesloten.
U kunt vanaf vandaag terecht bij een van onze (niet gecontroleerde)
huisadressen.

De directie bedankt haar klanten voor de jaren lange trouwe klandizie*

Houtbar | 08-11-08 | 15:03

Gristen Unie, aktie ! ... of moet god er ook nog een tijdje over nadenken ?

Onderduiker | 08-11-08 | 15:03

@Houtbar |14:56
Eigenlijk wonen wij in Noord- Korea, alleen, wij weten het nog niet.

fuckje | 08-11-08 | 15:02

Gewoon vijf stuks zelf planten.
Bij controle beleefd aangeven dat de hennepheg, zonder bestrijdingsmiddelen (!), ook nog andere gewassen beschermt.
Hoofdstuk 4.1 oa., maar de rest is interessanter :)
tiny.cc/EJZf2
Oja, en een paar toppen aanbieden om ze gemoedelijk te stemmen.

Kudtkip | 08-11-08 | 15:01

Bob of Matisyahu, allebei cool.

kweettzeker | 08-11-08 | 15:01

TotDeSchijtOnsDoodt | 08-11-08 | 14:50
Ik hoopte meer op een 'Thomas a Beckettje'.

sjaakdeslinksesul | 08-11-08 | 14:58

@ fuckje | 08-11-08 | 14:48
Een vechter voor hennepteelt heeft hier in Haarlem enige jaren geleden het "Global Hemp Museum" geopend waar allerlei nuttige produkten zoals spijkerbroeken, touw, brandweerslangen enzo tentoongesteld werden om aan te geven hoe veelzijdig de hennepplant is.
Uiteraard heeft de gemeente dit al vrij snel gesloten...

Houtbar | 08-11-08 | 14:56

Ach, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

@vander F
Nee geen zin in t is weekend ga ik lekker alles doen wat niet mag van de kerk, god en regering.

misswhateverdude | 08-11-08 | 14:55

"Sorry meneer maar vanaf vandaag is onze voordeur gesloten. Loopt u even achterom aub."

widtvoet ® | 08-11-08 | 14:53

@Jeremia | 08-11-08 | 14:37 ,
ik vat 'm hoor, was wat snel.
Ik doe het even overnieuw:

[email protected],

zie het als een CU ontmoedigingsbeleid.
Cannabis verbieden op grond van 'het gedoogbeleid heeft gefaald'?! is een gotspe,
gewoon redelijk organiseren, maar dat zal wel niet mogen van de EUSSR.
Maar het verbieden zit deze regering gewoon in het bloed,
waarom regeren en actie ondernemen als je het gewoon kan verbieden?
leest U even mee?
www.lucaswashier.nl/?page_id=5534

vander F | 08-11-08 | 14:52

Aangezien dit geen juridische of wetstekst is, maak ik voor de volle 100% zelf uit hoe ik woorden schrijf. Dat heet VRIJHEID. maar dat snappen (N)nederlanders niet, die denken dat het hele leven voor ze uitgestippeld moet zijn.

D. G. Narrator | 08-11-08 | 14:52

Misschien is het wat om geweaun alle aanstekers te verbieden...

widtvoet ® | 08-11-08 | 14:51

"Het slachtoffer had het aan zichzelf te wijten. Had hij maar een schoon overhemd aan moeten doen".

D. G. Narrator | 08-11-08 | 14:50

hahahahhaha wat is het toch een poppenkast deze regering. Ga is nadenken joh Christenen, dit kan je toch nooit meer terug draaien.

kutchris | 08-11-08 | 14:50

@ sjaakdeslinksesul | 08-11-08 | 14:38

Voor een geeltje wiet zal ik erover nadenken!

TotDeSchijtOnsDoodt | 08-11-08 | 14:50

@Tobi
Hoor ik hier het badinerende domineesstemmetje en zie ik het opgestoken vingertje? Wie is die "we" waar je het over hebt? typisch hoor, aan de boodschap voorbijgaan en klagen over een typo

D. G. Narrator | 08-11-08 | 14:49

@TotDeSchijtOnsDoodt | 08-11-08 | 14:14 Maar dan moet wel de kostprijs van je drugsingredienten in een categorie liggen alszijnde je een fles jenever koopt. Kun je dit niet betalen en je gaat over op Aldi bier is dat qua alcohol niet dodelijk maar met drugs volgens mij wel. Maar dat is eigenlijk een risico van de gebruiker zelf. Ik ben het ermee eens dat legaal in en verkoop van drugsingredienten zal leiden tot minder criminaliteit mits de kosten op het niveau van drank gaan zitten. Wel heb ik nog vragen. Hoeveel alcoholisten zijn er die niet kunnen werken door hun drankprobleem en hoeveel junks zijn er die niet kunnen werken door hun drugsprobleem? Ben een voorstander van het feit dat als je genotsmiddelen gebruikt ok, maar werk er zelf dan maar voor om deze te kunnen betalen.

Ovideandfriends | 08-11-08 | 14:49

Hoe kan een Grristelijke Partij een Natuurproduct, door Allah ons gegeven, verbieden? Tsssssss....

fuckje | 08-11-08 | 14:48

En al die mensen die al die kleine verbodjes en betuttelnigen toejuichen: Op een morgen word je wakker en leef je in een totalitaire politiestaat. Zoals we nu al in een burocratische dictatuur leven, met ambtenaren die de mensen tot van alles verplichten, maar zelf niet aanspreekbaar zijn.

D. G. Narrator | 08-11-08 | 14:47

@ D. G. Narrator / 14:43
Nederlanders schrijven we hier nog steeds met een hoofdletter

Tobi | 08-11-08 | 14:47

Chinuk | 08-11-08 | 14:27
Staatswiet hebben we toch al eerder gehad. Max Havelaar Fair Trade zaadjes, ambtenaren met orthopedische schaartjes, dampafzuiging en luchtwasser, peperdure groene stroom, bruto salarissen, vakbond erbij, secundaire arbeidsvoorwaarden, bedrijfshulpverleners, sprinklerinstallatie, gewone- en cluster vergaderingen. Resultaat was een soort zaagsel waar je een ontembare dorst van kreeg.

magirus | 08-11-08 | 14:44

alcohol verbieden, koffie en thee verbieden, tabak verbieden, het gaat de goede kant op. Mensen moeten gewoon naar school, werken, trouwen en nieuwe schaapjes fokken. Niet roken of drinken, niet vloeken, scheten laten of boeren. Gezond eten. De straat is er alleen om van de ene plek naar de andere te komen. Stoppen en praten met mensen is overbodig en gevaarlijk. Geen samenscholingen, dat is gevaarlijk. Nergens over praten, dat kan de burger toch niet en men zou wel eens rare ideeën kunnen krijgen. Belasting betalen en zondags naar de kerk. De zondagsrust moet terug. Boterkoek bij de slappe koffie. Nieuws en cartoons moeten vrolijk zijn en luchtig. werken mensen, werken voor de kost. En in de vrije tijd spullen kopen die we niet nodig hebben. Laat de burger het liefst grote schulden hebben, want de erfzonde begint te slijten en mensen moeten geen grote mond gaan opzetten omdat ze vrij zijn. Identificatieplicht en cameratoezicht zijn goede stappen vooruit, maar nog niet genoeg. Er moet een algemene identiteitschip komen, waar alle persoonsgegevens opstaan, uitgavenpatroon, reisbewegingen etcetera, met ingebouwde cyaankalipil die automatisch actief wordt bij de 65e verjaardag. Niet door rood licht lopen. Niet je hond los laten lopen of met meer dan 2 personen oflanger dan een kwartier op 1 plek vertoeven. Zwervers en junkies zijn geen mensen. Die moeten verbannen worden, maakt niet uit waarnaartoe. Ja, we gaan de goede kant op, maar er is nog niet genoeg verboden. Er zijn best nog veel anarchistische trekjes in het gedrag van potentieel misdadige burgers. We stemmen al eens in de 4 jaar als makke schapen om de democratie weer voor 4 jaar af te schaffen, dat is nog eens democratie! En de ideale vriujheid is er als al het gedrag verboden is. Supervrijheid. En die vrijheid moeten we aan andere landen opleggen, dat is een missie, waarvoor we graag de bloem der natie laten sneuvelen.

Dames en heren, we zijn genaaid. We zijn verkocht, ingepakt en afgemarcheerd. Arme nederlanders. Wat is er met je land gebeurd? Voor de wolven gegooid en bewust afgeserveerd door de regeringen van de afgelopen twintig jaar. Wil de laatste het licht uitdoen?

D. G. Narrator | 08-11-08 | 14:43

Het zou het CDA sieren een fatsoenlijke uitleg te geven aangezien tot kwekerij omgebouwde zolders niet binnen het gedoogbeleid vallen.
Die zijn namelijk NU al verboden.
Wil het CDA nu een heksenjacht op (bijvoorbeeld) medicinale gebruikers die het voor hun geschikte wietje zelf telen ?
Net als bij koffie zijn er ook bij wiet vele soorten en smaken. Een andere vergelijking kun je maken bij bijvoorbeeld bier. Iemand die graag een pilsje drinkt is ook niet automatisch een liefhebber van sterke drank. Sterker nog: men mag gewoon thuis een eigen biertje brouwen. Pak de georganiseerde misdaad aan maar maak niet van iedere kweker een crimineel.
Menig liefhebber kweekt voor eigen gebruik wiet, die bijvoorbeeld smaakt naar bosbessen of citroen, ofwel bepaalde eigenschappen heeft die niet in de coffeeshop te verkrijgen is.
Veel liefhebbers kweken zelf wiet omdat ze een heldere high verkiezen boven de verlammende stoner die de cs verkoopt. Zonder bestrijdingsmiddelen of "boosters" die gebruikt worden door de grote jongens.
De hobbyist is juist diegene die z`n zaakjes WEL op orde heeft, veiligheid voorop stelt en z`n energie rekening braaf betaalt. Mensen die nu gewoon een bijdrage leveren aan de maatschappij, werken, belasting betalen en bijvoorbeeld ouder zijn van kinderen. U zult versteld staan van de mening van deze mensen over de "wiet-maffia" waarmee men nu geassocieerd wordt. Verhoog de leeftijd voor het betreden van een cs naar 21 jaar bijvoorbeeld.
Het beeld van de blowende jongere die z`n toekomst vergalt door MISBRUIK domineert de discussie over het gedoogbeleid terwijl de volwassen GEbruiker, die misbruik door jongeren erkent en veroordeelt, doelbewust, om propaganda redenen (?), het zwijgen wordt opgelegd. Hij/zij is immers staatsgevaarlijk en bij voorbaat crimineel. Meld misdaad anoniem wordt dankbaar gebruikt door mensen die met de hobbyist nog een appeltje te schillen hebben, men hoeft immers geen verantwoording af te leggen.
De wietkweker die 5 plantjes verzorgt en oogst moet immers KEIHARD duidelijk gemaakt worden dat hij een gevaar vormt voor de samenleving, zowel voor het kweken op zich alswel voor z`n open, alternatieve visie op de hedendaagse samenleving !

:vape:

suffie63 | 08-11-08 | 14:42

Eerst de koffieshop laten investeren om hun personeel rookvrij te laten werken en dan direct sluiten. Werknemers staan op straat tussen... de rokers!

T1NKY | 08-11-08 | 14:40

10 euro aan wie Van Geel of een andere hooggeplaatste CDA'er omlegt.
.
om·leg·gen legde -, h -gelegd
1 om iets heen leggen
2 anders leggen: een weg ~
3 (inform) doodschieten

sjaakdeslinksesul | 08-11-08 | 14:38

aan de andere kant, volledig terecht!.... Bannen die shit of minimale leeftijd opkrikken naar 30!

Rattenvanger | 08-11-08 | 14:37

vander F | 08-11-08 | 14:30
Snapte je de dubbele bodem niet? Een hoer van 52 is in haar branche behoorlijk op leeftijd. Dat het CDA dit onderwerp belangrijker schijnt te vinden dan pak hem beet de vrijheid van meningsuiting is voor mij al weer een reden om mij verre van die club te houden. Persoonlijk lig ik er niet zo wakker van. Zolang het maar goed geregeld wordt zoeken ze het met die wiet maar uit.

Jeremia | 08-11-08 | 14:37

De onderwereld wrijft alvast in zijn handjes over de vette winsten die ze straks weer kunnen gaan maken als dit CDA plan uitgevoerd gaat worden. Handel in wiet wordt zo weer winstgevend voor een kleine groep. En tasjesrovende finnen/junkies/etc zullen overuren moeten gaan draaien om dit nog te kunnen bekostigen.

Hanky74 | 08-11-08 | 14:36

Het gristentuig doet de maatschappij in hoog tempo criminaliseren.

vander F | 08-11-08 | 14:35

Syk | 08-11-08 | 14:32 5 gram is niks, willen ze me dood hebben? [/kooskoetsmodus]

van dal | 08-11-08 | 14:34

De softdrugshandel is op dit moment voor een groot deel in handen van mensen die zich aan de wet houden (aparte rokersruimte in een coffeeshop ftw), belasting betalen etc. En straks maar weer aan het hoofd krabben waarom de drugscriminaliteit is verviervoudigd en de overlast niet meer te reguleren.

DiagnosisTyphus | 08-11-08 | 14:34

gaat toch niet door.. andere partijen zijn er niet blij mee met verbod..
en dat sommmige mensen niet met wiet/hasj kunnen omgaan wilt niet zeggen
dat de hele NL bevolking ook maar niks meer mag roken.

en verbod zorgt alleen maar voor meer illegaliteit.. dus algemeen verbod heeft geen enkele zin...

wanneer zijn er weer eens verkiezingen,.,. want eerst rookverbod, nu dit gezeik.. wat dadelijk... wordt tijd dat andere partij aan de macht komt..

RaMoNsTeR | 08-11-08 | 14:34

@ Chinuk | 08-11-08 | 14:27
Juist ! Tevens graag strenge controle op de kwaliteit. Geen chemische troep, geen haarlak. Alleen bio wiet.

Houtbar | 08-11-08 | 14:33

Reggae is zo jaren 70 er is wel betere muziek om op te blowen. Ze pakken me geld dan wel af maar van me jointjes blijven ze af!

misswhateverdude | 08-11-08 | 14:33

een cda-ert is altijd te herkennen aan zijn taalgebruik, ze spreken uitsluitend verbiedenderwijs.

van dal | 08-11-08 | 14:33

Chinuk | 08-11-08 | 14:27
Klinkt redelijk goed. Als daarmee de toestroom van buitenlandse wietliefhebbers gestuit kan worden heb ik er geen probleem mee.

Jeremia | 08-11-08 | 14:32

Chinuk | 08-11-08 | 14:27
5 gram per dag? Dat is genoeg om zelf een handeltje op te zetten. Lol

Syk | 08-11-08 | 14:32

Zij die niets terugdoen, niet naar geweld grijpen, zijn het makkelijkst aan te pakken.

DiagnosisTyphus | 08-11-08 | 14:31

Tja van dal, blij dat ik opgegroeid ben op straat. Mobieltjes en internet zijn funest voor de jeugd... erg jammer.

Houtbar | 08-11-08 | 14:31

Hup. Alles over een kam.
Dit Griezelkabinet is van een stuitend laag niveau. De CDA narren proberen de GGChristen pierlala's van het CU en de foute clowns van de PvdA te overtreffen in onbenul.
Ondertussen verrot het land dankzij 'onze cultuurverrijkertjes' in gezwind tempo verder door tot we rijp zijn gemaakt voor het kalifaat van de islam fascist Fawas Njeit c.s.

Hasjhies? | 08-11-08 | 14:31

*doet nieuw muziekje aanzetten* Ziggi - High Times

boinzor | 08-11-08 | 14:30

Chinuk | 08-11-08 | 14:27

u hebt redelijke argumenten

neemjemoederindemali | 08-11-08 | 14:29

Als Van Geel en z'n Gristenhonden nu gewoon gaan Bidden om die coffeeshops te sluiten
Dan weten we tenminste zeker dat er nix van terecht komt

Tobi | 08-11-08 | 14:29

vander F | 08-11-08 | 14:27
Wat ben jij een ouwehoer.

Jeremia | 08-11-08 | 14:29

*leeftijd prostitutie verhoogd naar 52 jaar*

vander F | 08-11-08 | 14:27

Hier oplossing:

* Weed en hasj legaliseren
* Gereguleerde coffeeshops in daarvoor aangewezen grondgebied. Niet bij scholen en niet in woonwijken.
* Alleen weed te krijgen met een NL paspoort/identkaart
* per persoon niet meer dan 5gram per dag.
* Coffeeshops krijgen een vast teel adres dat ook wordt gereguleerd door de overheid.
* Coffeeshops gaan belasting betalen.
* Alle andere teel en aanbod van weed en hasj is strafbaar.

Chinuk | 08-11-08 | 14:27

ff voor de duidelijkheid, ik ben geen weed reaukert maar ik ben zwaar voorstander van coffeeshops, zoals ik ook voorstander ben van hoeren en hoeren kasten, ook door het verbieden en moeilijk maken van sexclubs en deregleijke zien we nu al dat de hele boel ondergronds gaat en dat er totaal geen controle meer mogelijk is, stomzinnige actie's het sluiten van hoerenkasten en ramen op de wallen. Het wachten is nu op meer ongelukken zoals we bvb hebben gezien in grunn met de homo scene, niet dat dit een gevolg is van maar dit soort dingen gaan we dus straks wel meemaken, hiv besmette mensen die besmet zijn door hoeren die niet meer gecontroleerd werden door de ggd, tnx cda, zo komen we wel van de hoerenlopers af

neemjemoederindemali | 08-11-08 | 14:27

Matisyahu schopt kont!

Blab | 08-11-08 | 14:26

Houtbar | 08-11-08 | 14:24 rotfl.. heel herkenbaar.

van dal | 08-11-08 | 14:25

*ze

knutsel | 08-11-08 | 14:25

Ik krijg dan altijd een beetje het gevoel alsof het stiekem niet eens zijn met een gedeelte van de schepping.

knutsel | 08-11-08 | 14:24

@Ollie Williams | 08-11-08 | 14:23 ,
en daar wordt aardig meer gerookt ook,
kan ik uit ervaring vaststellen.

vander F | 08-11-08 | 14:24

Na de onschuldige paddo moet ook het onkruid eraan geloven? Dit is vermomde tirannie uitgevoerd door zogenaamde "zalvende zieltjes".
Het einde aan openlijk practiseren van welk geloof dan ook zou eerder een gedoogstop verdienen, die maken een uniek land kapot.

Syk | 08-11-08 | 14:24

@ de vleesgigant | 08-11-08 | 14:13
Welnee, dat komt door internet enzo. Dat moeten ze verbieden tot het 21e levensjaar. De straat op moeten die koters ! Net als vroegah rondhangen, beetje kattekwaad uithalen. Wegrennen voor de pliesie als ze fik hebben gestookt. Pak slaag van pa krijgen als de wijkagent thuis is langs geweest. Dan worden ze weer zelfstandig. Maarja er is veel verneukt door de pappende maatschappij.

Houtbar | 08-11-08 | 14:24

Mijn favo shops in Eindhoven zijn gesloten :(

Lidiaaaaaaaaaa | 08-11-08 | 14:23

Legaliseren die handel. Heeft het CDA uberhaupt een idee hoe dit in het buitenland gaat? Canadezen, Amerikanen, Fransen, noem het maar op, er wordt daar net zo goed wiet en hasj gerookt als hier. Maar daar moet het allemaal stiekem omdat je er voor opgepakt kunt worden.

Ollie Williams | 08-11-08 | 14:23

Zo hebben die hasjspuiters ooit weed in mijn koffie geflikkerd en sinds dien ben ik nog steeds een speeltuin. Ik ben bij als in morgen ochtend weer naar de kerk kan.

TurboJügend | 08-11-08 | 14:23

@ de Bree | 08-11-08 | 14:03
Ach, het was toch al niet meer dan een pinda....

F. von Zeikhoven | 08-11-08 | 14:22

V V Matisyahu kamp sluit hier beneden aan. V V

Waarbenik? | 08-11-08 | 14:21

volgens mij is de cannabis indica toch echt in het spiegbeeld van god gecreeërd.

daskapitalist | 08-11-08 | 14:20

*Geeft um ff door*

fender05 | 08-11-08 | 14:19

** Sluit zich aan bij kamp Bob ...

KaiserSoze | 08-11-08 | 14:18

Die kudtgristenen worden steeds brutaler,
lekker de moslims de boel laten opfokken, niks aan doen,
en vervolgens schreeuwen dat er verboden en gegeseld moet worden, vuile flikkers.

vander F | 08-11-08 | 14:17

-weggejorist-

jokololo | 08-11-08 | 14:17

Ik vraag mij af welke conclusies naar boven zullen komen als het gedoogbeleid van de afgelopen 35 jaar geëvalueerd wordt. Zullen ze ook de vergelijking maken met ons omringende landen en de US of A?

Als de geschiedenis ons één les heeft geleerd, is het wel dat regulering een betere oplossing is dan verbieden en de handel de illegaliteit in te drijven.

Doe-eens-rustig | 08-11-08 | 14:16

de vleesgigant | 08-11-08 | 14:13

en dat keihard aanpakken leidt tot?

neemjemoederindemali | 08-11-08 | 14:16

Ze zijn gek.

Tyfus | 08-11-08 | 14:16

*Steekt er nog maar eentje op nu het nog mag.*

fender05 | 08-11-08 | 14:15

Op naar de 0 zetels? Gristenen zijn de vijand van de vrijheid.

cultheld | 08-11-08 | 14:14

dikkert| 08-11-08 | 14:13 met verbieden breng je het terug naar de straat. moet je niet willen.

van dal | 08-11-08 | 14:14

Politie agenten krijgen pistolen op hun kop, kinderen die met lampionetjes door de buurt lopen worden geterroriseerd, Oma's worden bij hun voordeur in elkaar getikt en bus chauffeurs zijn schietschijven en boksbalen geworden en waar hebben we het nu over.....
.
Tis wel weer duidelijk waar de prioriteiten liggen!
.
Ik zeg allen voor pampus met een joint erbij, dan is iedereen te suf om een ander nog het leven zuur te maken.
.
Legaliseren die handel en op iedere hoek een coffeeshop, is nog goed voor de integratie ook!

TotDeSchijtOnsDoodt | 08-11-08 | 14:14

Het hele hasj /weed verhaal is niet meer zo romantisch als 30 jaar geleden. Ik kom veel kids tegen die geen normaal leven op kunnen bouwen door die rotzooi. Verbieden en handhaven. Ooit in eu verband regels versoepelen, maar tot die tijd keihard aanpakken.

de vleesgigant | 08-11-08 | 14:13

Er is nog lang niet genoeg verboden en gereguleerd in dit land.

*verwacht jaarlijkse tuininspectie op stoute plantjes*

vander F | 08-11-08 | 14:12

Broxy | 08-11-08 | 14:10 altijd als ze het hebben over een "straatwaarde" vraag ik het me weer af: wélke straat?

zo is de kalverstraat bijvoorbeeld met een hotel absoluut niet meer te betalen...

van dal | 08-11-08 | 14:12

Welke overlast? Ik vind die blowers altijd wel relaxed in tegenstelling tot het zuipende, slikkende en snuivende volk.

Houtbar | 08-11-08 | 14:12

Nou dan stop ik er maar mee maar dan weet ik ook geen comments meer te verzinnen

dorpsidioot | 08-11-08 | 14:12

Ik kan er maar niet aan wennen, "kan je" (de boel controleren). Doe mij maar weer de oude spelling: "kun je". Lijkt het tenminste niet alsof er een fin aan het woord is.

Ultrakul | 08-11-08 | 14:11

Gedogen is onzin. Of vrijgeven of compleet verbieden. Vrijgeven is voor mij geen probleem mits...
1) ... de andere landen van de EU dit ook gaan doen zodat wij hier niet zo straks met alle hersendood geblowde Duitsers, Engelsen en Fransen opgescheept zitten.
2) ... er in het verkeer naast alcohol ook gecontroleerd wordt op eventueel softdrugsgebruik. Want als je zo zat als een aap of zo stoned als een garnaal bent ben je een gevaar op de weg.

Jeremia | 08-11-08 | 14:11

Ik mag niet blowen en zij mogen wél religieus lopen doen? Wie trekt er alsjeblieft de stekker uit dit horrorkabinet?

plastic zakje | 08-11-08 | 14:11

*ruikt gouden handel, begint tuintje aan te harken voor poot van hennep en koopt ketels voor zelf stoken van jenever*

neemjemoederindemali | 08-11-08 | 14:11

Heb coffeeshop in de straat heb er geen cent last van. Als de regering de criminaliteit terug wil brengen moet ze het gewoon bestrijden, agenten van hun luie reet en linksrechters vervangen met mensen die wel eens buiten komen.

Multikuli | 08-11-08 | 14:11

psssst....... merry you anna?

van dal | 08-11-08 | 14:10

Als meneer de handel weer terug wil brengen naar de straat, hoop ik dat ze bij hem in de straat beginnen!

Broxy | 08-11-08 | 14:10

En wat dan als al die weet rokers in een keer moeten stoppen en allemaal hun vredelievende roes verliezen ? Total Mayhem !!
En ook dit laten we weer door ons strot duwen. Alles wordt alvast islam fähig gemaakt: hoeren weg, cannabis op slot.
Oh en alcoho's .... you are next.

Rammstein | 08-11-08 | 14:10

Ja nou, 't is werkelijk een oplossing om de blowers maar hun wietje te laten kopen bij de malafide straatdealers, de overlast zal er werkelijk door dalen heur...
stelletje sukkels!

-Strotgrondel- | 08-11-08 | 14:09

Bijbels uitdelen mag toch ook? Als wiet verboden wordt, dan moeten Jehova's de gevangenis in. Het liefst naast Joran van der Sloot. ghehehehe

Niertje | 08-11-08 | 14:09

Opium VAN het volk.

de Bree | 08-11-08 | 14:08

Er is maar 1 oplossing tegen het cda, revolutie!

Duderoo | 08-11-08 | 14:08

Een plant verbieden, alsof ze God zelf zijn.

knutsel | 08-11-08 | 14:08

Hoe zat het nou ook alweer, godsdienst is opium voor het volk....?

F. von Zeikhoven | 08-11-08 | 14:07

Bob jij, of ik?

Kartoffels | 08-11-08 | 14:07

ah, onze creationistische vrienden weten wat goed voor ons is, gelukkig maar. Misschien dat we het beste kunnen beginnen met de allergrootste harddrug ter wereld, te weten alcohol, een of andere mafketel schijnt 2000 jaar geleden een heel zooitje water verandert te hebben in wijn, toen hebben ze die gek gekruisigd, alleen jammer dat ze de alcohol hebben behouden, die maakt miljoenen slachtoffers heden ten dage. In de gristelijke tempel word die zooi nog steeds gepromoot, misschien alle tempels afbreken en sluiten?

neemjemoederindemali | 08-11-08 | 14:06

ach je kan nog altijd wiet halen bij de buurtdealer, die heeft by the way ook nog heroine en cocaine... hmmm kan ik dat ook misschien proberen.

eppy | 08-11-08 | 14:06

Iedereen kan wel afgeven op het CDA nu, maar ze zijn tenminste duidelijk. Voor mij is de PvdA kop van jut, gatverdamme wat een halfzachte lamlendigheid weer. Verbied het gewoon, of legaliseer het.

Saloukoning | 08-11-08 | 14:05

Blowen = vrijheid.
Als dat niet inziet dan moet je ook niet huilen over drinkverboden, rookverboden en zelfs een neukververbod.
Het is een plantje dat in de achtertuin groeit...

da wizard | 08-11-08 | 14:05

de Bree | 08-11-08 | 14:03 mark twain zal dan wel een stevige blowert zijn..

van dal | 08-11-08 | 14:04

Mozes Kriebel!

fuckje | 08-11-08 | 14:04

Ik vraag me af waar de heren- en dames-Parlementariërs denken het geld voor extra criminaliteitsbeheersing vandaan gaan halen! Bovendien, waar is het draagvlak vanuit de bevolking?

Boris Poepnagel | 08-11-08 | 14:03

just legalize it...

saintinel | 08-11-08 | 14:02

Het eindresultaat van de vooringenomen gristies in het kabinet, resulteerd in
in het verplicht neuqen, alleen op zaterdagavond.

verfsmijter | 08-11-08 | 14:01

Weed moet mogen zolang drank ook mag.
Geen discussie mogelijk het is alles of niets.
Ik wil die politici wel eens droog zien staan kijken of z dan nog van die praatjes maken.

Wat betrefd criminaliteit, dat los je alleen op met legaliseren, een goed voorbeeld daarvan was de drooglegging in Amerika.

Beëlzebul | 08-11-08 | 14:01

Die kloottzakken hebben niks geleerd van de Drooglegging.

Crusher | 08-11-08 | 14:01

koos koets, kom er maar in!

van dal | 08-11-08 | 14:00

Waarom verbaast me dit niets?

Herr Erik | 08-11-08 | 13:57

Jeejjjj,... New Wave en The Pink in Eindhoven nu ook gesloten.....

Calibl | 08-11-08 | 13:57

Die godverdomme gereformeerde ook! Wat een verschrikkelijk kabinet is dit toch..

Spijkertje | 08-11-08 | 13:57

Tjeemigdepeemig!!!

redrooster130977 | 08-11-08 | 13:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken