Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Joran: het is hier fantastisch!

joranmetblowopmotor.jpgJa, het leven is zo slecht nog niet in Bangkok. Dikke villa onder je kont, beetje blowen op je shopper. Nee joh, het is hier gewoon fantastisch! Wijven zat, dus dat biedt kansen. Exportkansen! Alleen moet Joran binnenkort toch weer verkassen. Peturrr de Vries heeft onze Natalee stukmaker namelijk opnieuw bij z’n ballen. Joran handelt namelijk in seksslavinnen. Voor 10 K heb je er ook een in huis. Joran regelt een danseressen-visum. Eenmaal aangekomen in Nederland kunt u Tippi Wan echter gewoon voor andere doeleinden inzetten. Alleen dat mag niet volgens de wet. Iets met mensensmokkel, waarvoor je zomaar maandenlang kunt worden opgesloten tussen de Machiels Kuyt’s van deze wereld. En die gevangenissen in Thaliand zijn viesss...

Reaguursels

Inloggen

Ja kan echt niet dit, voor 10K wil ik er minimaal 2.

whitechocolateface | 09-11-08 | 05:40

Ondernemend typje idd

Fastlane | 08-11-08 | 20:00

we kunnen zeggen wat we willen, ma die joran is toch wel een ondernemer puur sang.

Frenky D. | 08-11-08 | 11:27

Die Joris is zo dom en peter slaat er weer een slaatje uit. Je zal bijna denken dat ze onder 1 hoedje spelen.

Fleischcow | 08-11-08 | 11:18

ik snap niets van het verhaal.
z'n thais meisje verdient ongeveer 2500 a 3000 euro per maand.
dan nog buitenlanders die elke maand geld stuuren naar de thaise omdat ze zo verliefd zijn geworden.

denk nooit dat joran voor 10.000 euro meiden verkopen kan.dat vinden die thaise H. veel te weinig geld.
ze sturen allemaal geld naar hun familie en in BKK zitten alleen de grootste gieren die er zijn in thailand, die laten ze echt niet strikken voor 10000 euro waar van joran zijn winst ook nog van af gaat en 800euro vliegreisje naar nederland en visum kosten
en de ambassade van nederland in thailand doet heel erg moeilijk over visums uitgeven.

Joran zit gewoon niet lekker in ze hoofd en doet aan grootheids waanzin
En meneer peter R de v pakt weer een stompzinnig primeur wat geen kanst maakt als je er over na denkt
gewoon uit je duim zuigen zeg maar.
Later pakt je die joran nog voor illegaal verkoop van moslim terroristen naar Nederland.
Joran moet opgenomen worden in eens goed doorgelicht in zijn hoofd

Johnv | 08-11-08 | 10:19

Ik ben blij dat het onverdoofd castreren nog niet verboden is in Nederland.

Pierus | 08-11-08 | 10:19

kakkerlak

wasbeerfan | 08-11-08 | 10:16

Freek is ook zo'n type dat je niet aankijkt als hij met zijn ongefundeerde kritiek komt - het was echt tenenkrommend. De Vries hield zich nog goed in vond ik, op zich had Freek best een beuk verdiend. Ik zal hem er eens op aanspreken als ik hem tegenkom bij Ajax - Sparta aanstaande zondag.

100%Isis | 08-11-08 | 09:44

@Suzanne42971925 | 08-11-08 | 00:02
ja, vervelende man die freek.
.
hij kreeg goed tegengas van Peter R. die had gewoon gelijk. Jammer dat de rest van de gastjes dominee freek niet openlijk durfden af te vallen.

Onderbuik | 08-11-08 | 09:14

Dat ie vuile van der sloot in bangcock Hilton maar eens hard in zijn poepèr wordt gepompt

moddertje | 08-11-08 | 08:50

He coño,

Mocht je gepakt worden en je straf in NL uit mogen zitten, kun je voor mij wat neppe shirtjes voor weinig meenemen uit het MBK center?

Snoekel | 08-11-08 | 08:03

Tsja... Joran. Blijkbaar heeft het mannetje een symboolwaarde? In Thailand, en nog wel wat andere plekken op onze wonderschone aardkloot, barst het van dit soort sociopaatjes die vrouwenvlees per kilo wegzetten. Of kindertjes.

Maar Joran heeft nieuwswaarde, blijkbaar.

Van mij mag-ie deaud hoor, maar zo zijn er nog wel een paar honderdduizend.

Misschien maar accepteren dat de wereld een abattoir is, behalve in Nederland, in ieder geval voorlopig, en daar blij mee zijn. Als je je dochter op 10 jarige leeftijd niet hoeft te verkopen aan pooiers als hij, ben je een rijk mens. Geniet er van.

vraagstaart | 08-11-08 | 01:03

dat ie dat verhaal over nathalee uit z'n duim zoog dat was misschien nog enigszins te geloven, maar nu is voor niemand meer te ontkenen wat een ongeloofelijke hufter die kerel is.

prostituees invoeren heb ik niet zo'n probleem mee als die vrouwen volwassen zijn en het zelf willen, maar dit is gewoon slavernij. ze verdienen meer geld als ze hier als illegale poetsvrouw aan de slag gaan. dus dan moet je echt niet gaan roepen dat die vrouwen dat zelf ook wel wisten, zoals zommiggen hierboven beweren.

dat Joran maar lang moge wegrotten in een thaise gevangenis.

******** | 08-11-08 | 01:00

@ Hakkepof | 08-11-08 | 00:01.
Ga naar Indymedia miezer.

Crusher | 08-11-08 | 00:53

Hmz, misschien moet ik mijn mening over Peter R de vries toch maar eens in positieve zin gaan bijstellen

Suupke | 08-11-08 | 00:42

het is onbegrijpelijk dat nog niemand deze aap van zijn brommer geschoten heeft.

Let eens op: freekje spreekt altijd over 'wij vinden' terwijl niemand het een fuck kan schelen wat deze linkse griezel te vertellen heeft.

Dikke Worst | 08-11-08 | 00:39

Een aantal jaren in een obscure tent in een miniscule tanga en op hoge hakken en netkousen laten paaldansen, dagelijks meerdere keren (zonder glijmiddel) uit laten wonen en minimaal één maal per week met een bullepees het naakte vlees van zijn reet rossen. Daarna twintig kilometer uit de kust in een matig warme zee dumpen - het laatste verlengt het lijden.
Uhm, ... ik ben eigenlijk ook tevreden met een levenslange opsluiting in een willekeurig Thais cachot. Schijnt niet minder onprettig te zijn dan het boven beschrevene. Zo, dat moest er even uit!

Alquin | 08-11-08 | 00:38

De geest van willem frederik hermans, waar bent u?

Horzel | 08-11-08 | 00:18

Nee 60% van de reaguurders blijft VMBO niveau behouden. Een zwart-wit schema in het hoofd van hier tot Tokio. Godverdomme, waarom ben ik als kaaskop geboren?
Kankerland, pleurisland, met een zeeuw als minister-president, wat een kankerland...

Horzel | 08-11-08 | 00:17

Hakkepof | 08-11-08 | 00:01
Jij bent dom. Meneer de Vries blijft het beste gevoel voor realiteit hebben.
Sukkel, lulhannes, of weet je eigenlijk beter? Doe je het erom?

Horzel | 08-11-08 | 00:13

Net Pw en Witteman gekeken. Echt belachelijk hoe Freek de Jonge tegen Peter R de Vries uitviel!!!

Suzanne42971925 | 08-11-08 | 00:02

Ooooh wat een miezerig mannetje is Peterrrrrr
En Freek +10000, heerlijk
In P&W . . Freek. zong/declareerde een echt mooi nummer..
Maar bij Peterrrrr kon er geen applaus vanaf.
Gadverdamme, wat een ego.
Heeft ie 't nog over awareness ook. Walgelijk goedkoop en wraakzuchtig.

Hakkepof | 08-11-08 | 00:01

eis | 07-11-08 | 20:22
En jij bent heel erg dom en simpel, met je reactie.
ff doordenken, alles is geestelijke en materiele afhankelijkheid(W.F. Hermans!).

Horzel | 07-11-08 | 23:16

En pappa was rechter in opleiding/ zeer hoog opgeleid, dat speelt een enorme rol. Want je eigen addergebroed verdedigen, dat is elke vader en moeder eigen.
Hulde aan Peter R. de Vries(wederom).

Horzel | 07-11-08 | 23:03

Het probleem is dat kinderen 2008 hun ouders ook compleet door hebben.
Maar deze jongen is compleet gewetenloos. Ik heb m'n kennis door het lezen van literatuur, W.F. Hermans(Freud).

Horzel | 07-11-08 | 22:59

wat is ie fout die van der sloot - en een beetje respect dwingt hij toch ook wel af.

100%Isis | 07-11-08 | 21:57

Is uitlokking ook niet verboden bij Wet, geachte heer de V.?

Sikkeneur | 07-11-08 | 20:49

Weer een goedkope stunt van de Vries om kijkcijfers te scoren. Bewijzen ho maar. Wat een flutjournalist.

eis | 07-11-08 | 20:22

@eis: Pfffff... wat een flutreactie... maar wel kijken he, zondag...

:0) lol

e-disco | 07-11-08 | 20:30

Weer een goedkope stunt van de Vries om kijkcijfers te scoren. Bewijzen ho maar. Wat een flutjournalist.

eis | 07-11-08 | 20:22

Ben benieuwd, wel vastbinden in Thailand en niet in 1 van de vele hotels hier in NL!

Swalmen | 07-11-08 | 20:21

Die gozert is zoooo fout. Maar als hij zo doorgaat istie binnenkort ook zoooo deaud.

CaligulaRotterdam | 07-11-08 | 19:41

Ik vind dat Joran met zijn initiatief op het juiste moment komt.
Juist nu Yab Yum verboden verboden is, moet je erkennen dat Joran weer het gat in de markt heeft ontdekt.
Heeft hij toch iets geleerd op die Hogeschool in Arnhem.

Pierus | 07-11-08 | 19:40

ik ben benieuwd

1+1 | 07-11-08 | 19:35

De vlegel! (ik heb de cola en borrelnootjes al klaar staan)

R.C. Williams | 07-11-08 | 19:34

Peter R.
Je weet toch dat het stalken van iemand verboden is.
Zeker als de vader een jurist is en de moeder zegt dat het zo'n lieve jongen is.

Pierus | 07-11-08 | 19:31

Ik vond het eigenlijk wel een goed idee van die Joran.
Om te gaan motorrijden zonder helm.

Pierus | 07-11-08 | 19:26

Dat Petertje achter joran aan loopt te rennen is puur uit eigen belang. Meneer heeft in de states de Media bereikt, een awardje aan zijn kontgekregen voor zijn geweldige repro *kuch*. Geld en mediageiligheid druipt van onze Peter af.Dat Joran zich niet aan de regeltjes houd wil niet zeggen dat de rest braaf is. Gewoon een slimme truc om de dames van "budget"plezier naar dit koude kikkerlandje te krijgen zoals "geluks"asiel zoekers via België toch in dit mooie landje legaal terecht kunnen komen.

lamoor | 07-11-08 | 19:26

Wordt tijd dat de meestercrimineel 'in de dop' eventjes 'in de kiem gesmoord wordt'. Wie legt 'm neer?

Koudguipje | 07-11-08 | 19:08

Zolang hij ze niet per boot verscheept moet dat gouwe handel zijn.

van Dam | 07-11-08 | 18:57

Wat een tuig is die gzoer.
Kijk maar eens op www.mfa.go.th. OF www.thaiconsulate-amsterdam.org
Hoop dat er hierrrrrrrr iemand wakker is en de lokale hermandad erop af stuurt.
En die zijn niet mals.......

Zo-ist | 07-11-08 | 18:35

Thaise politie hoort even voor de Nederlandse ambassade te gaan staan. Ken ie daar ook niet meer heen.

mememe | 07-11-08 | 18:23

Maar dit is een vrijwillig afgelegde verklaring met een ander accent, namelijk dat Joran niet weet dat er gefilmt is. Daarmee kan Joran onmogelijk mediageil zijn geweest.

Wie weet hoe het strafrecht daar in elkaar steekt? Het is aannemelijk genoeg en voor Thailand hoort het een reden te zijn, om Joran een tijdje op te sluiten.

mememe | 07-11-08 | 18:14

wat hebben jullie toch tegen joran?

JoeDoe | 07-11-08 | 18:07

Makkelijk zat gewoon een beetje harddrugs in zijn verblijfplaats en de politie tippen.
Dat wordt voor jaren brommen daar,en niet op
de motor

Jaapioooo | 07-11-08 | 18:07

*plop* | 07-11-08 | 17:15

Hoezo de lik in draaien? Is er al iets bewezen van een strafbaar feit dan. Het eerste wat wij leerde is dat een vrijwillig afgelegde verklaring van een verdachte meestal berust op een gebrek aan aandacht (mediageilheid) . En van de verklaringen die Joran heeft afgelegd is nog geen stukje bewezen door Justitie. Iemand op sentimenten veroordelen gaat wel wat erg ver!

Gonzo the Greath | 07-11-08 | 18:00

Joran, ga eens heel snel deaud!

Officer Barbrady | 07-11-08 | 17:44

Die Peter is wel erg zelfingenomen, ik word kots van hem.
Joran zou door een Thaise vrouwpimp als homohoer aangekocht kunnen worden.
Hij kent het klappen van de "zweep".

Iwmac | 07-11-08 | 17:42

En als hij verhuist naar het Bangkok hotel,sturen we hem een verhuiskaartje.

fleurtje | 07-11-08 | 17:22

Nu zal die kerel toch eindelijk de lik in draaien hoop ik toch?
Good Job Peter R. =)

*plop* | 07-11-08 | 17:15

Peter R. is een irritante kloodtzak. Joran is inmiddels een obsessie voor hem geworden.

soy | 07-11-08 | 12:45

soy soys soy... er zullen ongetwijfeld mensen op deze aardkloot rondlopen die jou een irritante vul maar in vinden.. maar die De Vries lost weleens een moordzaak op, haalt onschuldigen uit de bak en zorgt ervoor dat Joran de psychopaat geen Thaise meisjes naar NL brengt die hier hun kost als asbak mogen verdienen.

Presteren soy, presteren...

Je kijkt nooit naar peter? Zondagavond zit soy voor de tv.. borrelnootjes en kindercola in de aanslag :-)

@Ted Tedtedtedted | 07-11-08 | 13:53

couldn't agree with you more.Een vd weinige intelligente reacties van vandaag.

:=)

.

e-disco | 07-11-08 | 17:05

naldo62912816 | 07-11-08 | 16:32
En genoeg dozen die denken 'dat gebeurt mij niet, want ik begrijp hem', die geilen ook nog op een beetje spanning, tot ze luchtbellen boven zich zien en het licht permanent uitgaat.

zak_arme_turf | 07-11-08 | 16:36

coño, weer ontdekt

thefonz | 07-11-08 | 16:34

Zijn leven in Nederland is misschien goed verknalt, maar een man van de wereld zoals Joran zit daar niet mee! Hoeren neuken op Curacao, hoeren neuken en pimpen in Thailand; heel de dag blowen en zuipen in een dikke villa. Daar kunnen de meeste 21-jarigen alleen maar van dromen.
Je kunt veel zeggen over hem, maar stiekum denken veel mensen; die knakker heeft wel lef voor iemand met het syndroom van Down en legt zich tenminste niet neer bij het huisje-boompje-beestje verhaal gecombineerd met een 9-to-5 mentaliteit.

Als deze knul nou weer niet gepakt word door Peter R is het een ware cultheld

naldo62912816 | 07-11-08 | 16:32

Wel opvallend hoeveel mensen denken dat hij ongestraft is in Nederland.. Die jongen zijn leven is behoorlijk - en terecht - verknald.Ik ben erg benieuwd naar zondag,ik hoop dat die misselijkmakende Peter Joran's leven in Thailand ook goed naar de tyfus helpt!!Lijkt me aardig moeilijk in een land waar een vrouw minder waard is dan een kip maar wie weet.

Spikkel | 07-11-08 | 15:52

van dal | 07-11-08 | 15:40
U blijft hopen - dat siert U.

zak_arme_turf | 07-11-08 | 15:44

iemand al een keertje geplempt dat het thailand moet zijn in plaats van thaliand?

van dal | 07-11-08 | 15:40

Het barst daar ook van de Nederlandse criminelen in b.v. Pattaya kun je met je Nederlands goed terecht.
Nostra The Fly | 07-11-08 | 15:23
Allemaal jong, en steeds nieuwe. Gek zeg. Vraag gelijk even naar je pensioenregeling.

zak_arme_turf | 07-11-08 | 15:30

Ik vind dat die Joran het best goed doet en ik durf zelfs te zeggen dat ik jaloers op hem ben want in Thailand wonen gewoon heerlijk mooie en geile wijven. Ik ben er geweest en vond het een mooi en hartelijk volk. Het barst daar ook van de Nederlandse criminelen in b.v. Pattaya kun je met je Nederlands goed terecht. Ik word steeds jaloerser op die criminelen die een leven als god in Thailand genieten alleen om het feit dat ze crimineel geld verworven hebben. Wij suffertjes zitten achter onze computer en hebben kritiek en kankeren op alles en kiezen weer de gevestigde partijen die het goed voor criminelen voor heeft.
Ik baal er van om een brave burger te zijn en heb vele kansen laten schieten dombo dat ik was. Of we doen mee of we kijken toe en kankeren verder. Ik ga mee doen.

Nostra The Fly | 07-11-08 | 15:23

Thats it, I'm outta here

Rammstein | 07-11-08 | 15:22

Het verbaast me echt hoeveel mensen hier inside info over Thailand hebben. Is dat het nieuwe LLoret de Mar ?

Rammstein | 07-11-08 | 15:22

BarackOsama | 07-11-08 | 09:27

Maak daar maar 30 jaar van...

Gexto | 07-11-08 | 15:19

@Dr.Zeldenrust | 07-11-08 | 14:59
Bij het zien van zijn kop, drink en eet ik achterstevoren

soy | 07-11-08 | 15:16

Rammstein | 07-11-08 | 14:53

Veels te benauwd om langer dan één postje te blijven. Anonieme lafbekjes, haha!

bottehond | 07-11-08 | 15:11

Merlot | 07-11-08 | 15:05
Thaise Justitie mag vanaf 2004 de Asset Seizure Law toepassen voor Trafficking, en voor poen wordt alweer interessanter, natuurlijk. Geinig optrekje, en zo.

zak_arme_turf | 07-11-08 | 15:10

Jammer dat de Thaise justitie geen hol om vrouwen geeft die als seksslavin worden verhandeld.
Gaat Joran maximaal een boete van 40 dollar opleveren, geloof ik.
Kijk als, ze hem nou met drúgs pakken ... ja ... da's wat anders, vinden ze in Thailand.
Dan mag hij acrobatiek aan het slappe koord gaan doen.

Merlot | 07-11-08 | 15:05

Wat een koning is die Joran toch ook!

rotvent | 07-11-08 | 15:04

Ome Gijs | 07-11-08 | 09:15
"Ten eerste is er geen enkel bewijs dat hij iets met de verdwijning van Nathalie H. te maken heeft dus ik vind het nogal triest om te zien dat Peter zijn gelijk wil halen en deze jongen wil vernietigen."

Geen bewijs? Behalve dan die videos waarop hij meermaals in detail beschrijft hoe alles is verlopen. Je bent zeker zo'n jurist die geilt op vormfouten.

TonySoprano | 07-11-08 | 15:02

Ik heb niets met P. R. de Snies, vervelende stem maar tenminste iemand die Joran in de Sloot achterna zit.
Wat ik niet snap is dat een land als Amerika die Joran in de Sloot zo heeft uitgekotst toch wel een mannetje kan sturen die dit gewoon ff anders oplost????
Nu gaat het weerrrrrrrr over die sukkel!!!!!!

cyberbabe | 07-11-08 | 15:01

soy | 07-11-08 | 14:46
Dat heb ik nou ook, alleen al als ik die verongelijkte kwallekop van die man zie heb ik al weer gegeten en gedronken tegelijk.

Dr.Zeldenrust | 07-11-08 | 14:59

@Nee dus! | 07-11-08 | 09:14
"Dit is gewoon een persoonlijke vete tussen De Vries en Van der Sloot."

Yeah right coño. Ga eens lekker uithuilen op IndyMedia. Daar wemelt het van linksmensen die criminelen in de slachtoffer rol plaatsen.

TonySoprano | 07-11-08 | 14:56

bottehond | 07-11-08 | 14:33
Dat gebeurt me nou zo vaak .... dan zeg ik iets en je ziet ze nooit meer. Jammer.

Rammstein | 07-11-08 | 14:53

@Ted Tedtedtedted | 07-11-08 | 13:53
Dat Klopt.
1. Klopt ook.
2. Fout, ik vind hem alleen vreselijk irritant.
1. Heus niet. Ik zou heel rustig blijven en geloven in de rechtspraak. Dus daar heb je het dus al, verschillende mensen, verschillend gedrag.
2. Dat kan ik mij ook niet voorstellen. Aandacht, waar haal je dat toch vandaan?
3. Peter zal heus wel niet dom zijn, maar wel rrrrrrete irritant. Die stem, en dat smoelwerk, naar mannetje, bah!
4. Dat zal wel, ik kijk nooit naar Peter, ik vind hem nml. erg vervelend.

soy | 07-11-08 | 14:46

Joran is ziek in zijn hoofd

KHJblues | 07-11-08 | 14:41

Gewoon opsluiten in Thailand. Gezelling met 30 man (of meer) in een cel.
Bij gebrek aan vrouwen maken ze van Joran een echte ladyboy.

TonySoprano | 07-11-08 | 14:37

Die zit over een paar weken in de bwang kwang, de hottest prison on earth. Ik hoop voor um dat ie daar een lekkere pimp vind die hem uitleent aan zwaar gebouwde met HIV geinfecteerde bare back criminelen. Wat een hond die van der Sloot. Ik hoop echt dat die Peter R hem nu eens een flink oor aan naait.

hoeruhjongh | 07-11-08 | 14:34

Ukemochi | 07-11-08 | 14:20

Zo dan. Jij bent stoer. Zomaar peop roepen op GS.
Zelfingenomen kwast. Je bent niets meer dan iedere willekeurige reag(l)uurderT, heur.

bottehond | 07-11-08 | 14:33

@neemjemoeder 14:24 Foute man. U weet er wel verdacht veel vanaf.

Rammstein | 07-11-08 | 14:25

@ Ukiemochi | 07-11-08 | 14:20,

Campingzenderkijkers massaal hier ?
Het is bijna winter dodo.

Zeezwijntje | 07-11-08 | 14:25

Ukemochi | 07-11-08 | 14:20 U heeft wel de kennis over deze zaak van een campingzenderkijker.

Rammstein | 07-11-08 | 14:24

mensensmokkel? wat een gelul, zo'n beetje elk wijf in thailand speelt de hoer en ze willen stuk voor stuk niets lievers dan werken in europa.

Het probleem wat Joran heeft is dat de thais het niet fijn vinden om negatief in de publiciteit te komen, dat zal de enige reden zijn dat joran een probleem heeft. Ik weet dat die grieten zelfs willen betalen als iemand hun mee wil nemen naar het westen.

neemjemoederindemali | 07-11-08 | 14:24

Simpel, Joran roept straks gewoon heel hard dat hij helemaal geen vrouwen kan leveren. Dat hij het stoer vond om stoere praat te doen tegen een crimi uit het foute milieu. Peter R weer een succesvolle uitzending die niets opleverd en alle campingzender kijkers (die blijkbaar massaal hier komen) kunnen Joran weer uitmaken voor moordenaar en vrouwenhandelaar. Beide zaken niet bewezen.... zucht

Ukemochi | 07-11-08 | 14:20

Is er nu nog niemand gevonden die deze respectloze kwal omlegt? Gewoon omdat het kan. Gewoon omdat het moet, in naam van de mensheid.

Dr.Zeldenrust | 07-11-08 | 14:15

Wie draait er zulke doobees zeg....

Rammstein | 07-11-08 | 14:14

tja onbewust zet die joran peter r de vries goed voor lul,blowend jochie geniet met volle teugen van de soap,niks anders als een fantast die neergezet word als een zware jongen.Echte zware jongens vinden het prima en lachen zich rot dat peter r de vries hun nooit op zoekt.

poetsnoet | 07-11-08 | 14:10

Zou me niets verbazen als Joran binnen de korste keren opgepakt wordt of het zelfs al is, in afwachting van zondag. En als je te maken krijgt met de Thaise vrienden van justitie dan kom je in ieder geval minder makkelijk mee weg dan een stel amateurs op een eiland. En dan nog even over zijn ouders, die moeten zich diep schamen! Als mijn zoon later ooit zo in het nieuws zou komen, los van de vraag of hij schuldig is of niet. Dan zou ik ingrijpen en hier een einde aan maken. Ik krijg het idee dat pa en ma geld zat hebben en hem daarom ook deze kansen bieden. Als hij moest werken voor zijn geld zou zijn leven minder grenzeloos zijn.

AllochtoonZiek | 07-11-08 | 14:05

Hondsdolle beesten moeten worden afgeschoten... waarom heeft dit beest nog niet de kogel gehad??

Akky | 07-11-08 | 14:04

Stevie_Ray_Vaughn | 07-11-08 | 13:07
Tja, zo groot als je bent, Thailand heeft echt aso aantal pro muay-boxers op zo'n bevolking, die trappen je wel op je knietjes, en gaan met die banaan. En niet te hard steeds Conjo roepen, tandjes eruit vinden ze lekkerder nog.

zak_arme_turf | 07-11-08 | 14:02

Ben benieuwd naar de uitzending

811 | 07-11-08 | 14:02

Joran man.... Sukkellllllll..... Looserrrrrrt

NoStyle=AlsoStyle | 07-11-08 | 14:00

@soy: Oftewel jij denkt dat Joran eigenlijk helemaal niets fout heeft gedaan, iig niet betreffende Natalee en ook niet betreffende deze vrouwenhandel? Dus dat zegt het volgende over J&P:
1. Joran is wezenlijk onschuldig, maar een behoorlijke fantast die geilt op de aandacht.
2. Peter is ofwel te dom om dit niet te doorzien, ofwel compleet onethisch.

Ik kan het echt niet met je eens zijn om de volgende redenen:
1. Als je -echt- onschuldig bent, ga je heus wel keihard protesteren als je zoiets geflikt wordt. Ik zou helemaal gek worden en mijn naam koste wat kost willen zuiveren. (niet onschuldig)
2. Ik kan me niet voorstellen dat als de politie aan je deur komt over een verdwenen meisje dat je dan willens en wetens een zodanig verhaal ophangt dat er een redelijke kans is dat je veroordeeld wordt, alleen maar vanwege de aandacht. Hij is uiteindelijk nooit aangeklaagd, maar dat had best kunnen gebeuren, stel dat de kans daarop 10% was, dan nog ga je echt niet een gok van 10% kans op levenslang nemen. (geen fantast met aandachtstekort)
3. Hoewel Peter heus niet 1-2-3 een flinke differentiaalvergelijking oplost, zegt het feit dat hij verschillende moeilijke zaken tot een goed einde heeft gebracht genoeg over zijn intellectuele vermogens. En hij leeft ook nogsteeds tussen allerlei tuig, waarvan sommigen zijn bloed wel kunnen drinken, dus met z'n mensenkenning zal het ook wel goed zitten. (Peter is niet dom)
4. Hij heeft verschillende moordzaken tot een goed einde gebracht, waarvan de meesten hier hem niet de credits zullen geven omdat ze er nog nooit van gehoord hebben. En willens en wetens onzin verhalen publiceren over zulke serieuze onderwerpen zou wel zo asociaal zijn, dat is veel te out of character. (Peter is integer)

dus

Ted Tedtedtedted | 07-11-08 | 13:53

Huh....... Dat was zijn moeder toch die bij P & W verkondigde dat haar Jorantje een groot respect voor vrouwen heeft??
Daar kan je natuurlijk over discuseren ja..........

Jeetjemina | 07-11-08 | 13:47

De echte VOC mentaliteit waar balkellende het altijd over heeft, wordt perfect door Joran uitgevoerd, altijd en overal een handeltje opzetten, en dan vooral in slaven, de VOC ten top lijkt me.

Eigenlijk zou hij van balkellende een medaille moeten krijgen.

Borsstel | 07-11-08 | 13:43

Joran toont maar weer eens aan dat hij tuig van de bovenste richel is zonder enig mededogen of empathisch vermogen, voor de rest van zijn leven opsluiten dit tuig.

Pantheist | 07-11-08 | 13:40

het is te triest voor woorden dat dit zielige mannetje nog steeds niet in de bajes zit!!

sparrow | 07-11-08 | 13:38

En wat vindt papa Van der Sloot hier nu van? Ik vind dat de familie en Peter R. de Vries zich maar eens moeten komen verantwoorden bij Pauw en Witteman en zo.

*Doosje wijn voor aan gesprekstafel sturen gaat

Adriaantjeeeeeuh | 07-11-08 | 13:37

Johan zit te blowen op zijn chpper.

FF die pica vergroten en wat zie ik!
Die droplul verplaatst de hele wiet handel.
Die joint in zijn waffel... Duh.. huh.. daar past wel een maand voorraad in.
Die wijvenhandel is maar bijzaak.
In Thailand groeit dat spul toch ook ?
Ben benieuwd waar die net op die shopper vandaan kwam.

Zeezwijntje | 07-11-08 | 13:34

nientje85 | 07-11-08 | 13:26 ....... Joran ... ?

Rammstein | 07-11-08 | 13:33

Satan Loves You Too | 07-11-08 | 13:11 Joran ..... ?

Rammstein | 07-11-08 | 13:32

Peter R. de Vriessssch -82346348759

Ik bedoel, Joran is een moordenaar, zet m tussen 4 muurtjes klaar. Maar Peter, gooi die maar tussen 2 plankjes, mediageile omhooggevallen journalist. Pak die Emmy af en sla hem z'n harses ermee in, ik kan die kop niet meer uitstaan

nientje85 | 07-11-08 | 13:26

@Ted Tedtedtedted | 07-11-08 | 13:10
Ik denk dat Joran onder een hele andere categorie valt. De zgn. bevestiging van zijn daden die Peter R. op camera kreeg is bullshit. Is verzonnen, Joran is creatief en dat blijkt wel weer, hij is lekker aan het ondernemen.
Ik denk dat Joran genoeg uitgekotst is door iets wat hij blijkbaar niet heeft gedaan. Mensen reageren vreemd als ze ten onrechte veroordeeld worden.

soy | 07-11-08 | 13:25

@ R.B.Scott

Een persoon met geweten, regelt niet altijd wat te neuken,
ALTIJD..., kan een sleur worden hoor.

Zeezwijntje | 07-11-08 | 13:22

Het is natuurlijk een griezel zonder geweten,maar hij regelt wél altijd wat te neuken.

R.B.Scott | 07-11-08 | 13:14

Wat is zo gehoord heb op die clip is het allemaal gebakken lucht. Ten eerste zijn de bedragen veel te hoog en ten tweede hoef je voor dat deel van de vrouwenhandel niet erg moeilijk te doen. Meisjes genoeg, er gaan busladingen vol vrijwillig richting Japan. Het moeilijke deel zit in de laatste fase, d.w.z. Europa. En daar doet hij niets, tenzij PRdV beelden heeft van JvdS actief op schiphol.
Nee, het is leuk, maar alleen entertainment. JvdS heeft wederom niets te vrezen. Drugs en erg jonge meisjes kunnen hem de nek kosten, PRdV is geen bedreiging voor hem.

Satan Loves You Too | 07-11-08 | 13:11

"Hij is zo lekker ondernemend" "Die gast is lekker bezig, ze kunnen hem toch niks maken"???? Wat zijn dat voor kansloze opmerkingen. Als we aannemen dat het waar is wat Peter gaat uitzenden, dan hebben we het wel over mensenhandel! Dan kan je alles wel "lekker ondernemend" gaan noemen! Huurmoordenaars, die hele pedo-kinderhandel, echt daar wordt ik nu kotsmisselijk van. Ik ben helemaal niet voor overmatige regelgeving en repressie of wat dan ook, maar als je dit goedpraat dan ben je echt niet goed bij je paasei. Die bontkraagjes waar menigeen (ik ook) het hier te kwaad mee heeft, die de politie staan uit te lachen omdat "ze hun toch niks kunnen maken", dat is EXACT hetzelfde als wat er nu over Joran geroepen wordt. Beide slippen door de mazen van de wet, terwijl iedereen met 2 functionele hercencellen in z'n knar doorheeft dat 't niet in de haak is. Het is goed dat die mazen aangetoond worden, maar dat gedrag goedpraten vind ik toch echt afschuwelijk.

Ted Tedtedtedted | 07-11-08 | 13:10

Joran is een viespeuk

Erectus Enormus | 07-11-08 | 13:09

Player, player, bro!

J.N. de Kabelpen | 07-11-08 | 13:08

Hij geen gevoel voor schaamte, dat moet ik hem nageven!
Jammer voor hem dat hij volgens de thaise wet een gele klabanus in z'n poepert kan verwachten, misschien zelfs meer, aangezien ze daar niet 1 man in 1 cel stoppen zoals ze in de nederlandse hotels doen.
Als ik hem was zou ik bidden voor een uitleveringsverdrag met nederland.

Stevie_Ray_Vaughn | 07-11-08 | 13:07

Joran in een Thaise knast, geweldig idee!

Syk | 07-11-08 | 13:06

VERDACHT IN THAILAND !

Hulp aan Johan,

We krijgen er veel vragen over, Johan kunt u op 3 manieren helpen.
- Johan schrijven. Het nieuwe postadres staat hier op de website.
- Johan bezoeken. Dinsdag 14.30-15.30 uur of donderdag tussen 15.15-16.15 uur Meer informatie

vindt u hier. U bent echt van harte welkom
- Een bijdrage storten voor Johan ( op verzoek van diverse nieuwsbrieflezers )
[ Lees meer A.U.B.... , Please ..:-}]

Zeezwijntje | 07-11-08 | 13:06

@Yoober | 07-11-08 | 12:54
Inderdaad, netjes hoor 21 jaar en hij is echt aardig op weg. Ik heb wel respect voor die jongen.

soy | 07-11-08 | 13:02

@granaatwerper | 07-11-08 | 10:30
Dat is inderdaad alleen mogelijk wanneer een werkgever kan aantonen dat er in Nederland geen danseressen te vinden zijn. Aangezien ik me niet kan voorstellen dat er in Nederland geen danseressen te vinden zijn, lijkt het erop dat onze Peter in het ootje is genomen.

zaagt men planken | 07-11-08 | 12:58

@fleurtje | 07-11-08 | 12:52
Ow, ik begrijp het niet. Dus ik vind Peter R. niet irritant?

soy | 07-11-08 | 12:56

-weggejorist-

Yoober | 07-11-08 | 12:54

En weer kan hem niets gemaakt worden...
Deze gast lacht Peter echt uit.

En weet je? Ik vind het nog goed van hem ook. Iedereen weet dat hij dat meisje voor dood heeft achtergelaten, maar toch vrijuit gaan. heerlijk.

Peter, ga eens naar Afrika, Congo.
Dáár worden veel vrouwen vermist, verkracht en weet ik veel allemaal.
Los dat op en dan ben je pas een held voor mij.

potentieel terrorist | 07-11-08 | 12:54

@ megafarti,

Ja,

Joran is sinterklaas,
En Peter krijgt de zwarte piet.

Zeezwijntje | 07-11-08 | 12:54

@soy
Jij begrijpt het niet helemaal.Degene die irritant is ,is niet deVries maar Joran zelf,het wordt de hoogste tijd dat dit soort stront opgeruimd wordt.En van de rechtspraak in Thailand kunnen ze hier nog iets van leren.

fleurtje | 07-11-08 | 12:52

Peter en Joran zijn de Sinterklaas en Zwarte Piet van de 21e eeuw.

megafarti | 07-11-08 | 12:50

@tosk

Ben jij wel helemaal lekker ofzo? Deze jongen heeft een meisje laten afzinken, daarvoor gepakt maar niet gestraft. Om vervolgens in Thailand een beetje de mensenhandel in te gaan. Je kunt zeggen wat je wilt, maar dan spoor je niet helemaal volgens mij. Longstay of de kogel luidt het devies..

reaguurder20 | 07-11-08 | 12:49

Hij zit in ieder geval niet in Bangkok, maar in Cheng Mai, dat is bij de golden triangle. Daar zitten veel politieverklikkers (die de drugs leveren) en hij heeft daarom een grote kans tegen de lamp te lopen en de gevangenis in te gaan. Ik ben benieuwd.

Satan Loves You Too | 07-11-08 | 12:45

Peter R. is een irritante kloodtzak. Joran is inmiddels een obsessie voor hem geworden.

soy | 07-11-08 | 12:45

Hoop dat Joran te maken krijgt met de Thaise hulpverleners,ze komen alleen iets minder snel als hier in Holland,eerst 10-15 jaar een vriendelijk verzoekje indienen,en dan gaan ze het geval bekijken .Over 15-20 jaar is de ergste rottigheid er wel uit denk.Alleen is hij dan niet meer zo gek op Thailand.
Joran,het word tijd om af te vallen.Je gaat op langdurig dieet.Rijst met niks,en dat elke dag.Je krijgt wat je verdiend.

fleurtje | 07-11-08 | 12:39

Wie maakt joran af? Eerst een moord waar die gewoon mee weg komt en nu dit..

Decno | 07-11-08 | 12:38

Kom zeg die ouders van die gozer zijn toch net zo erg, dat soort gedrag komt niet zomaar uit het niets tevoorschijn.

Kets22 | 07-11-08 | 12:35

Paul de Leeuw heeft Adje.
Peter R de Vries heeft Joran.

Noaluna | 07-11-08 | 12:34

Respect voor Joran, dat is toch een ondernemend manneke in de door JPB zo gewenste VOC mentaliteit, de pittige handelswaar voor een prikkie uit de Oost halen en goed verdienen op de verkoop in Amsterdam....

Fimbulvetr | 07-11-08 | 12:32

ForrestGump | 07-11-08 | 11:12
whahahaha wat een gestoorde bende hehe... die Joran laat Peter vermoorden? denk t niet, die peter heeft zoveel contacten, zo'n neuspeuteraar van 21 maakt hem niks... (en anders hoort ie het wel op tijd) die Joran is wel een gestoorde etter.. lekker ook voor zijn pa, ik zou zijn zakgeld inhouden

donderkopje | 07-11-08 | 12:28

Peter laat me nou es met rust!

Dhr. van der Sloot | 07-11-08 | 12:28

@mcpp | 07-11-08 | 11:50

Precies.

Niekname | 07-11-08 | 12:19

Tsja Joran, je hebt een pitbull aan je enkels hangen. Eentje die slimmer is dan jij en die niet loslaat. Don't fuck with ome Peter....

Pieter Bas | 07-11-08 | 12:18

Ik ben benieuwd hoe zijn vader hier nu weer op reageert. "No hooker no case", denk ik.

Niekname | 07-11-08 | 12:17

Huh, zo te zien allemaal het filmpje uitgekeken dus!

Zeezwijntje | 07-11-08 | 12:09

*hoopt dat thaise justitie ook meekijkt zondag*
Die thai's nemen het toch niet zo precies met bewijslast-gezeur?

BigFoot | 07-11-08 | 12:08

Ik snap echt niet dat er mensen zijn die het nog voor Joran opnemen.

Pr0nfessor | 07-11-08 | 12:05

@ Rip-rip | 07-11-08 | 11:31
Niks onschuldig totdat het tegendeel bezewen is. Je bent schuldig als je het gedaan hebt, bewezen of niet.

mcpp | 07-11-08 | 11:50

Iets met ezel en steen...
Sukkel!

SmileOn | 07-11-08 | 11:48

mooie villa, gekocht met pokergeld?
ik denk dat Joran een grote fantasie heeft, en al snel doorhad dat Peter R achter dit zat en daarom mooie verhalen heeft lopen verkondigen.

Pter trapt er weer met beide benen in haha, wat een humor die joran

cassanate | 07-11-08 | 11:47

mooie villa, gekocht met pokergeld?
ik denk dat Joran een grote fantasie heeft, en al snel doorhad dat Peter R achter dit zat en daarom mooie verhalen heeft lopen verkondigen.

Pter trapt er weer met beide benen in haha, wat een humor die joran

cassanate | 07-11-08 | 11:47

@ Rip-rip | 07-11-08 | 11:31,

A, Nee, een eikel is daar beter in,
B, Nee dus, zia A.

Zeezwijntje | 07-11-08 | 11:40

Wat zorgt paps toch goed voor hem. Denk je niet?

wdalen | 07-11-08 | 11:39

Heeft iemand wel 's die pa goed nagechekt? Zo zoon, zo vader denk ik dan wel 's en als ik een foto van die kop zie, geloof ik gewoon nooit dat die ooit voor rechter in aanmerking is gekomen. Zwijnerij druipt eraf.

zak_arme_turf | 07-11-08 | 11:37

De hoogste tijd dat we Rutgert maar eens eventjes Bangekok sturen.

grapjasz | 07-11-08 | 11:34

kunnen we opsporing en recherchewerk niet beter over laten aan de mensen die daar voor aangenomen zijn, in plaats van door een zelfingenomen, arrogante, betweterige, sensatiebelsute eikel?

Onschuldig tot tegendeel is bewezen. Aangezien niemand hier de precieze FEITEN (dus niet alles wat PrdV verteld) kent, kan je Joran ook niet zomaar veroordelen, dan deed de rechter dat wel.

Rip-rip | 07-11-08 | 11:31

NaCl | 07-11-08 | 10:02
Handelt die gast ook in kleine jongetjes?

ouwelauwe | 07-11-08 | 11:31

Peter R. wordt ook nog eens met de dood bedreigt.
Gevalletje aangifte doen. O,nee doe maar niet. Haalt toch niets uit hier in Nederland.

Dostranamus | 07-11-08 | 11:29

Wat zullen zijn ouders trots op hun jongen zijn nu hij een succesvol ondernemer is. Ik hoop dat ze hem binnenkort kunnen opzoeken in een Taaise gevangenis om hem te feliciteren met zijn nieuwe carriere.

Kobus Kachel | 07-11-08 | 11:26

zo nu mogen ze voor mij part helemaal Joran in puin schoppen

wijweer | 07-11-08 | 11:26

-weggejorist-

Vonbunderen | 07-11-08 | 11:24

Toch nog een happy ending voor Joran.

Bigi Bana Boy | 07-11-08 | 11:24

Laat nu die hele prono industrie ook in handen van jorannekes.

Beertje Colargol | 07-11-08 | 11:19

hoe weten ze dit eigenlijk heeft hij Peter opgebeld en gezegt joh moet je eens horen ik zit tegenwoordig in de vrouwen handel of is dit soms weer zoo,n lul verhaal

ijzerehand | 07-11-08 | 10:48

@ijzerehand: lulverhaal? Mmm... om je vraag te beantwoorden:hij zal peter niet zelf opgebeld hebben.Nee, dat zal niet zo zijn.Die 2 liggen elkaar niet zo.Die optie kun je schrappen.Bij deze.Ik denk meer in de trant van observeren (met wie gaat ie om), aanspreken van prostituees die bij 'm in en uitlopen en dat wereldje infiltreren.Verder geen idee.. check het zondag zelf zou ik zeggen ;)

Peter R -1000 kan die vent echt niet zien op tv bah .
uchman | 07-11-08 | 09:04

@uchman: dat komt omdat De Vries in veel programma's zit (boulevard, knevel, pauw en witteman..) maar zolang ie zelf dit soort programma's blijft maken mag ie.Peter R bij deze dus +1000.

Hij zou voor peter ook een thai regelen.
Het maakt hem niet uit wat het kost zei ie,
toch wel een sympathiek gebaar van dat ventje.
Zeezwijntje | 07-11-08 | 10:44

humor:-)

Het zou mooi zijn als ie voor de bekendmaking vh materiaal naar de Thaise politie is geweest dan zal de Thaise politie daar zeker werk van maken.. Van de mai pen rai (ontkennen, vergeven, vergeten) mentaliteit zal er echt geen sprake zijn.Thailand heeft een hekel aan negatieve publiciteit en de respectloze manier waarop Joran zich in 't fragment uit.... Dutch cameracrew icm verborgen opnames, vrouwenhandel..... jongens, als Peter een gesprekje met de politie heeft gehad zullen ze 'm toch niet het land uit laten gaan naar ik aanneem... toch?

e-disco | 07-11-08 | 11:14

Rich people don't go to jail, zo blijkt maar weer eens.

Tobus | 07-11-08 | 11:11

Vader Joran; jij hebt het heel zwaar gehad zoon, je mag van mij op vakantie.
Joran; maar toch wel lang he.. pa?
Vader Joran, zolang als je wilt lieverd, desnoods koop ik er een huisje voor je.
Joran; goh pa dat zou me kunnen helpen, ik voel me nog steeds zo, uhh.... beschuldigd!
Vader Joran; Dat zijn alleen die televaag lezers, daar moet je boven staan schat.
Joran; Nou pa, ik ga daar denk ik maar als monnik leven.
Vader Joran; boefje van me, een biertje op zijn tijd mag best wel hoor.

Zeezwijntje | 07-11-08 | 11:07

@MysteryQuest
Om hem nou met grote maffiabazen te vergelijken...
Maar het kenmerkt wel de houding van de Nederlandse justitie, zodra je een houding aanneemt van 'pak me maar als je kan' laten ze je met rust. De belangrijkste les die Joran ons leert: zorg dat je niets te verliezen hebt en wees arrogant.

kapotte_stofzuiger | 07-11-08 | 11:06

Face it. Joran is de grootste crimineel van Nederland. De grootsten blijven altijd buiten schot. Willem Holleeder is maar een kleintje in de Nederlandse onderwereld. Joran is de "Capo di tutti capi" van de Nederlandse maffia en doet het ook nog eens allemaal zelf. Men kan hem immers toch niet aanpakken.

MysteryQuest | 07-11-08 | 10:59

"De (Thaise) gevangenis zal hij niet van binnen zien, genoeg Bahts om dat te voorkomen.

kapotte_stofzuiger | 07-11-08 | 10:45"

Niet als het veel media aandacht krijgt in Thailand, "voorbereidend mensenhandel" wordt zwaar bestraft in Thailand. Misschien is een Thaise gevangenis wel goed voor hem. Kan ie misschien Thriller introduceren in Thailand (www.youtube.com/watch?v=hMnk7lh9M3o)

ForrestGump | 07-11-08 | 10:56

snuff | 07-11-08 | 10:34

En hoe denk je dat de slachtoffers van Joran zich voelen?
Tijdens de ontvoering hebben Freddy en Ab het nog niet eens zo slecht gehad. Ja het lullig als je arm aan de muur vastgeketend zit, maar er zijn ergere dingen in de wereld.
Maar goed, ik voel een zinlose discussie aankomen.
Joran moet gewoon de bak in, dat is 1 ding dat zeker is.

Derechtselutser | 07-11-08 | 10:55

Volgens mij zat justitie ook in Thailand,
Die hele bungalow is al die tijd al afgeluistert.
Dunkt mij.

Zeezwijntje | 07-11-08 | 10:50

hoe weten ze dit eigenlijk heeft hij Peter opgebeld en gezegt joh moet je eens horen ik zit tegenwoordig in de vrouwen handel of is dit soms weer zoo,n lul verhaal

ijzerehand | 07-11-08 | 10:48

Misdaad loont. Joran is/wordt een rolmodel voor een hele generatie. In plaats van hard werken en centjes aan Wouter Bos geven, kan je ook genieten van het leven en nog steeds rijk worden.
De (Thaise) gevangenis zal hij niet van binnen zien, genoeg Bahts om dat te voorkomen.

kapotte_stofzuiger | 07-11-08 | 10:45

Hij zou voor peter ook een thai regelen.
Het maakt hem niet uit wat het kost zei ie,
toch wel een sympathiek gebaar van dat ventje.

Zeezwijntje | 07-11-08 | 10:44

T lijkt mij dat Joran solliciteerd naar een thais "Mieremetje"

Vonbunderen | 07-11-08 | 10:42

Tja.. je kan lullen wat je wil. Maar Jorannatje maakt sneller carriere dan een cum-laude afgestudeerde accountant..
Weliswaar in een ietwat andere business... maar toch...

Qwartel | 07-11-08 | 10:40

Is dit nu die door J.P. veel geroemde VOC Mentaliteit ?

Ad Viesheur | 07-11-08 | 10:39

Geen idee hoe het met de wetgeving in Thailand zit maar als het 1 en ander slechts bestaat uit 'ik kan eventueel wel wat voor je regelen' etc etc heb je naar mijn mening helemaal niks meer dan kijkcijfers. Dat is dan natuurlijk +1 voor die industrie in kwestie, whether you like it or not... Iemand op de hoogte van de wetgeving aldaar? Hebben we een heterdaadje nodig?

Rekeozeb | 07-11-08 | 10:37

Joran is Living La Vida Loca
Maar niet lang meer

viesssssssssssss

ComiC-Player | 07-11-08 | 10:36

Wat brengt zo een Thaise hoer eigenlijk op per maand.

Zeezwijntje | 07-11-08 | 10:35

Derechtselutser | 10:12 - Heineken zou tot zijn dood een schichtige man blijven, omringd door bodyguards. Doderer, die inmiddels 82 is, zou nooit meer de oude zijn geworden.
Denk even na voor u wat schrijft, wilt u ?

snuff | 07-11-08 | 10:34

Waarom zit die gast niet vast voor de verdwijning van Natalee? Was het allemaal niet duidelijk genoeg?
Justitie is SLAP! Hier kan ik me echt boos om maken.

KoningVanDeLach | 07-11-08 | 10:33

Vreselijke gefrustreerde man die de Vries. Gefrustreerd over zijn mislikte actie m.b.t Nathalie. Helaas Peter Joran komt er ook deze keer weer mee weg.

urst | 07-11-08 | 10:33

Kunnen ze hem daar niet gewoon 5 km buitengaats overboord gooien?
(liefst met haaien, cameraploeg, etc)
Weddenschappen kunnen nu worden afgesloten...

WaZovski | 07-11-08 | 10:32

@bovenste_plank | 07-11-08 | 10:18
Inderdaad, de de Vries gaat weer dezelfde boot in als met Nathalie. Geen enkel bewijs behalve de onnozele grootspraak van een labiele jongen.

open_deur | 07-11-08 | 10:31

Het is absurd, een villa bekostigen met verkoop van hoeren in zo korte tijd? Ik ben wel benieuwd naar gegevens van de immigratiedienst om te ondersteunen dat dit verhaal ook klopt. Volgens mij is het helemaal niet makkelijk om thaise danseressen in nederland te krijgen via schiphol.

granaatwerper | 07-11-08 | 10:30

Joran is gewoon een bedreven zakenmannetje.

Kartoffels | 07-11-08 | 10:29

Kan iemand aub die de Vries heilig verklaren?
Gelukkig is er nog één iemand die zijn werk doet...

da wizard | 07-11-08 | 10:25

Hij kan thee drinken met Cohen wel op zijn buik schrijven. Thailand is gelukkig strenger en hebben kakkerlakken als hij diep in een hol weggestopt :P

Niertje | 07-11-08 | 10:23

kanon*

Begrijp me niet verkeerd, peterr doet goed werk. Maar het is wel weer doorgegeven vanuit "sensatiezender" SBS

Majoor Klets | 07-11-08 | 10:23

UnKa | 07-11-08 | 10:12
LOL

BarackOsama | 07-11-08 | 10:22

Spanning en sensatie! Zondag word weer smullen!

rennevoorjevaderland | 07-11-08 | 10:22

Nathaliand? Of zo? Maar waar ligt Thaliand?

Joran en Peeeturr moeten samen maar een sitcom bedenken. In elk geval weer een reden erbij geen tv meer te kijken.... De prutsers.

Hoefter | 07-11-08 | 10:19

*vermoed dat ik nu kan fluiten naar mijn aanbetaling van 5000 euro bij Joran voor een prostitu... danseres*

The Anchorman | 07-11-08 | 10:19

Laat die Peter Rukker de Vries nou es een keer met bewijs komen.. Wanneer Joran met 3 Thaise Neukeressen aankomt op Schiphol met Valse papieren heb je goeie TV.

Wanneer een mannetje met grootheidswaanzin wat lult over wat ie allemaal wel niet kan regelen heb je gewoon regelrechte coffeeshop-dinsdagmiddag-3uur geneuzel wat de TV niet waard is..

Tjonge zeg.. hoeren in Thailand??? Het is toch niet te gleuven!"

bovenste_plank | 07-11-08 | 10:18

Wat is er nou mis met een reisbureautje? OK, Joran is waarschijnlijk niet aangesloten bij de ANVR en SGR maar verder is er niks mis mee hoor.

open_deur | 07-11-08 | 10:18

Kijkcijferkannon toch? Ik begrijp De Vries wel heur.

Majoor Klets | 07-11-08 | 10:17

Joran regelt helemaal niks,Joran heeft gewoon standaard een grote bek en heel veel fantasie.
Onbegrijpelijk dat de vries zo'n groot ego heeft dat hij hier een heksenjacht van maakt.

captainobvious | 07-11-08 | 10:16

Als Peterrrrrrrr R de Vries weer een dealende cokesnuiver als lokaas heeft gebruikt, blijft er natuurlijk weer geen moer over van het hele verhaal.
*twijfelt tussen aanschaf van Chevy Blazer of Taaise Hoer*

koolteer | 07-11-08 | 10:12

@BarackOsama | 07-11-08 | 10:07
het lullige is dat het geen cadeau was, ik moest het terug geven!

UnKa | 07-11-08 | 10:12

@ snuff | 07-11-08 | 09:52

Gast... Cor van Hout heeft nooit iemand vermoord, laat staan de intentie daartoe gehad. Tuurlijk, iemand ontvoeren is niet goed te praten, maar hij zou Freddy nooit wat aan hebben gedaan.

Joran daarentegen....
Peter, pak die smeerlap. Als hij inderdaad echt concreet handelt in jonge vrouwen mag hij van mij echt de kogel krijgen. Wat een ontiegelijke loser. Waar zijn je waarden man?

Derechtselutser | 07-11-08 | 10:12

Peterrrr en zijn obsessie.

m.donalds | 07-11-08 | 10:11

Lol Joran, goed bezig. Peter R gaat weer 1,5 uur de ether vervuilen met een programma zonder inhoud, en zonder dat er consequenties volgen voor Joran.

baca | 07-11-08 | 10:09

Wie riep hier VOC mentaliteit?

Kloekert | 07-11-08 | 10:09

Aangezien u hem tch blijft pakken :#

AN! | 07-11-08 | 10:09

Die gast moet echt is flink in z'n anuuz geneuqt worden!!

Vrijwilligers? U misschien Meneer de Vries?

AN! | 07-11-08 | 10:09

Zo'n gastje die zich blijkbaar totaal onkwestbaar waant.. Dat kan toch alleen als je een invloedrijke hand boven je dikke kop hebt.. Peter, verstop eens wat van die cameras' bij die vader!!

KabbelendKontwater | 07-11-08 | 10:07

NatriumChloride | 07-11-08 | 10:02
Les een voor wie het pad der misdaad wenst te betreden: laat nooit ergens sporen achter.

JosVerbeek | 07-11-08 | 10:07

UnKa | 07-11-08 | 10:02
Beetje lullig van je. Om zo met een cadeau van je tante om te gaan.

BarackOsama | 07-11-08 | 10:07

Above | 07-11-08 | 10:02

Van wat voor materiaal is de media gemaakt?

Maaier | 07-11-08 | 10:04

Ik heb het programma nog nooit gezien van Peter R., maar ik geloof echt dat deze man goed bezig is. Ik mag zo hopen dat ze v/d Sloot in Thailand een paar jaartjes vastzetten.

Grasgriezel | 07-11-08 | 10:03

Het zou mooi zijn als Joran alsnog in de nor zou komen. Thaise gevangenissen hebben weliswaar geen piepkleine visjes met weerhaakjes die zich in je plasbuis vestigen, maar heel veel scheelt het niet. Succes met zeepjes rapen kerel!

JosVerbeek | 07-11-08 | 10:02

Bizar hoe de mens toch leeft en afhankelijk is geworden van de media.
De mens wordt steeds meer materialistisch.

Above | 07-11-08 | 10:02

Peter RoxXx!
En Joran, ik hoop dat ze je daar in Thailand opsluiten en dat je meerdere malen in je k*ntje wordt genomen door 36 met HIV besmette Thaise kereltjes en dat je iedere dag die lekkere g*ile muaythai ballen mag masseren onder het genot van een lekkere shot heroïne voor de rest van je zielige bekrompen leventje! Karma zielig figuur, karma ! Ik heb het je nog laten weten tijdens ons telefoon gesprek weet je nog? Ik heb trouwens je boek thuis liggen, wat ik van me tante heb gekregen, ik heb de eerste 3 bladzijdes gelezen zonder te braken, knap hè? Verder lezen lukt me niet, wat een zielig liegwerk, heb het maar bij de vuilnis gedeponeerd, daar hoort dat zielige boehoe-verhaal van jou. Beheer je trouwens de muaythai? Ik hoop van niet, gaan ze jou daar wel bij leren na al dat lekkere st*ksl*bberen , en anders mag je mij wel even bellen voor een afspraak, ik wil het jou met liefde leren mr liegende lip.

UnKa | 07-11-08 | 10:02

Denk dat Joran ook nog wel verdwijnt. Er zijn meerdere en grotere spelers in de prostitutie-/mensensmokkelmarkt. De Thaise jungle is groot.

BarackOsama | 07-11-08 | 10:01

Geweldig Geenstijl en props voor meneer de Vries!

bananenfietsbak | 07-11-08 | 10:00

nou spannend hoor.
Joran weer op tv.
En na de uitzending blijkt ook dit keer weer onvoldoende bewijs: net zoals zijn bekentenis op nathalee. meneer loopt nog gewoon vrij rond.
die jongen is slim genoeg om aan alles te ontsnappen, zal dus nu ook wel weer zo zijn.

ik zeg aktie | 07-11-08 | 10:00

sjaakdeslinksesul | 07-11-08 | 09:50

*erbarmen voelt bij zo'n 'bestraffing'....*

Sikkeneur | 07-11-08 | 09:57

Hé, geen Holleeder-schermpje op zijn shopper? Duidelijk dus nog een crimineel in opleiding.

jullie ook hier? | 07-11-08 | 09:56

Als de ouders van Joran werkelijk om hem geven, geven ze hem geen geld om de gebraden haan uit te hangen in Bangkok, maar zorgen ze ervoor dat deze jongen tot het einde der dagen liefdevol verpleegd wordt in een mooie instelling ergens diep in de bossen. Deze jongen spoort niet, is in de war, en heeft totaal geen gewetensfunctie. Die vrouwenhandel is een spel voor grote jongens, en niet voor een jongetje als Joran. dus grootspraak of een knullige poging tot oplichting. Maar ga zondag zeker kijken, dat dan weer wel.....

brutus68 | 07-11-08 | 09:56

@diek
Dus, als er een verslaggever achter je aan zit om iets waarvan jij zegt dat het een uit de hand gelopen ongeluk is, dan is het logisch dat hij in Thailand de mensensmokkel in is (lijkt te zijn) gegaan?
.
Jij vind dit aannemelijk klinken?

De Donderaap | 07-11-08 | 09:52

Pieter Ar de Vee is een hypocriet eerste klas : dik verdiend aan de laffe ontvoering van Heineken en Doderer via zijn innige contacten met boezemvriend Cor van Hout. Zelfs dikke boehoe advertentie geplaatst na diens overlijden. Schaamteloze, opportunistische narcist, dat is Petur.

snuff | 07-11-08 | 09:52

@LifeCatcher | 07-11-08 | 09:50
En waar is Mieremet nu?

Agent327 | 07-11-08 | 09:52

geen klanten, geen hoeren = geen handel.

Sodommer | 07-11-08 | 09:51

@permafrost | 07-11-08 | 09:47

Oh, ik zeg ook niet dat hij niet achter dit sujet aan moet gaan. Maar aankomen met 'we hebben met hem gechat en zijn webcam stond aan, heusch!'... Doe het dan echt goed, wacht tot het he-le-maal rond is, en laat hem oppakken. Dit is weer zo half-half, zo net niet, terugtrekken voor het klaarkomen etc.

Thomas Chatterton | 07-11-08 | 09:51

@kanswaardig | 07-11-08 | 09:48
Idd........ dat dan weer wel ........
Is dit nu de VOC mentaliteit waar Jan Peter B. op doelde ??

Hobbykip | 07-11-08 | 09:50

Er zullen nog best wel véél meer Nederlandse knullen rondlopen op aarde die presies zo bezig zijn..
Was Miremet niet presies zo bezig?

LifeCatcher | 07-11-08 | 09:50

Sikkeneur | 07-11-08 | 09:48
Na de eerste sigaret en kop koffie komt er vlak daarna wel eens zo'n keiharde grote bruine snikkel uit en nee dank je, is niet voor herhaling vatbaar.

sjaakdeslinksesul | 07-11-08 | 09:50

't is wel een ondernemend type ...

kanswaardig | 07-11-08 | 09:48

Peter R. +1
Joran, wanna but never gonna be, crimineeltje ga es deaud!!

Hobbykip | 07-11-08 | 09:48

alpha_mannetje | 07-11-08 | 09:47
LOL, met de verborgen camera erbij

sjaakdeslinksesul | 07-11-08 | 09:48

@redactie

Fotofucken dan maar weer?

Boris Poepnagel | 07-11-08 | 09:48

sjaakdeslinksesul | 07-11-08 | 09:40

Of eigen latente verlangens...

Sikkeneur | 07-11-08 | 09:48

Zijn er nog steeds mensen die vinden dat je van blowen besluiteloos en minder ondernemend wordt?!

The Anchorman | 07-11-08 | 09:48

Het ergste van alles is nog wel dat er gewoon een markt voor is. Jonge vrouwen in de prostitutie.

BozeMan | 07-11-08 | 09:48

@diek
Wat mij betreft heeft die Joran gewoon GHB in dat meisje dr drinken gegooid en dat is misgegaan.... bovendien wist hij niet of ze deaud was of niet. Dat maakt het dus wel wat zwaarder. Maargoed, waar het om gaat: deze gast lacht de hele wereld uit. (ik had geblowd en wist niet wat ik deed... hahahaha...*lachkick*). Grappig is dat hij wel reden heeft om de hele wereld uit te lachen, omdat zij netjes (zoals jij) proberen te blijven.

dyzc | 07-11-08 | 09:48

en een doodsbedreiging er bij.....

Blue Leader | 07-11-08 | 09:47

Thomas Chatterton | 07-11-08 | 09:40
Nou, leg 's uit. Als je het mij vraagt, moeten we blij zijn dat er tenminste nog IEMAND achter deze randmongool aangaat. Niks persoonlijke vendetta, gewoon je tanden ergens inzetten tot 't doodbloedt. Klaar.

permafrost | 07-11-08 | 09:47

@ sjaakdeslinksesul | 07-11-08 | 09:40
Soort van twee vliegen in een klap, dus? "
"Goh, Joran is wel lastig"
"Laten we hem anaal verkrachten, dan draait hij wel bij. Dat heeft bij mij ook gewerkt."
"Goed idee, maar wie gaat dat doen? Ik heb een beetje buikpijn en jouw vrouw zag eruit alsof ze vannacht wel wat kon gebruiken"
".... negers!"
"Dat is jouw antwoord voor alles"
"Nee ik meen het: Negers, overal het algemeen hebben ze toch wel tijd, eenmaal naakt kunnen we ze 's nachts inzetten voor geheime missies EN ze willen heel graag, iets met repressie en 300 jaar, zijn we daar ook vanaf"
"Ajeto, buurman"

alpha_mannetje | 07-11-08 | 09:47

@ Ome Gijs | 07-11-08 | 09:15
Alles helemaal lekker in die stoffige bovenkamer van je?
Dat hij er 'slechts' een paar duizend euri aan overhoudt is nog het meest trieste aan dit verhaal ; vrouwenlevens kapot maken voor wat louzy centjes ... tijd dat die gast eens voor levenslange observatie bij Pieter Baan langs gaat. En misschien kun jij em nog een tijdje gezelschap houden?

Jezweetog | 07-11-08 | 09:47

Hoop dat de ouders van de o zo lieve Joran bij Peter aan de tafel zitten...

BarneyBoner | 07-11-08 | 09:46

*joran op zn hyves zet*

zooishettoch | 07-11-08 | 09:46


Waarom is Petorrrr toch zo boos op Joranneman?

Alleen Stijl | 07-11-08 | 09:45

Moord is niet als een meisje od-t op het strand. Dat zijn onbekende vriend zich van het lichaam heeft ontdaan is niet netjes... En zelfs strafbaar. Maar moordenaar, dat is ie niet. Joran is gewoon een lul. En Code geeft al aan dat de bewijzen tegen hem ontbreken. En mochten er bewijzen komen zal zijn straf in de zaak Nathalie niet groot zijn.
De mensensmokkel is natuurlijk andere koek. Maar ook daar.. De bewijzen ontbreken alsnog.

Ik vind dat Peter Joran de criminaliteit in duwt. Laat die jongen toch met rust. Peter heeft verloren. Nu boeven gaan vangen!

diek | 07-11-08 | 09:45

*gaat opzoek naar koophuis in Thailand*

dennisdemennis | 07-11-08 | 09:44


@ preston spears | 07-11-08 | 09:08
+5

Petrus de Vries
+50

Het is trouwens goed nieuws dag vandaag. Ik vind dit wel goed nieuws.
Ga het zondag zeker kijken... (euh opnemen want Peter R is wel traag op TV)

dappre__strijder | 07-11-08 | 09:43

@fleischbaum:
Ik tank, dus ik besta.

dyzc | 07-11-08 | 09:43

@ Fleischbaum: verkeert ge fysiek weerom in goede gezondheid? jaap hoopt dat je opgeknapt bent, zonder blijvend letsel e.d. Je schrijft als vanouds in elk geval: plezierig om dat te zien.

Jaap de Paap | 07-11-08 | 09:43

das makkelijk he..... De Media. Wat heeft Jomanda er nu weer mee te maken.

dyzc | 07-11-08 | 09:42

@ diek | 07-11-08 | 09:33
Ohhhh, het is zijn de MEDIA, altijd weer die fukkin' media.

alpha_mannetje | 07-11-08 | 09:41

Misschien dat pappie Sloot nu zijn handen van deze 'waste of space' aftrekt.

Louis Renault | 07-11-08 | 09:40

alpha_mannetje | 07-11-08 | 09:36
Alle negers dromen ervan om eens een witteman als vrouwtje te gebruiken. Wraak voor driehonderd jaar repressie u weet wel. Zelfs Bigi heeft wel eens zo'n onbewaakt moment.

sjaakdeslinksesul | 07-11-08 | 09:40

Peter R. draait doorrr. 't Zit hem niet lekker dat Joran niet vastzit na zijn uitzending, dat zou namelijk de kroon op zijn docu geweest zijn. Dit lijkt verdacht veel op een persoonlijke vendetta, en dat doet nogal kleinzielig aan. Peter R. schiet zich zo in eigen voet, hij staat op het punt zichzelf belachelijk te maken.

Thomas Chatterton | 07-11-08 | 09:40

Het goede van Thailand is dat er hier nooit een cellentekort is!!! Daar kan Nederland nog een puntje aanzuigen. Of er nou 10 of 11 man in 1 cel gaan, allemaal een beetje opschuiven en een plaatsje maken voor Joran svp.

@Multikuli
Nee, ze krijgen niet de kogel voor mensensmokkel, maar wel levenslang (25-30 jaar) en daar wordt niet op gekort bij goed gedrag.

Sebnalak | 07-11-08 | 09:39

@diek | 07-11-08 | 09:33 :
in mijn boekje is (mede)plichtigheid aan moord alsmede mensensmokkel toch echt een teken van serieuze criminaliteit.... Maar kan aan mij liggen..... kuch....

Joeper de poeper | 07-11-08 | 09:39

@diek
Peter duwt hem de criminaliteit in?
.
Als we hem nou eens gewoon met rust lieten.... Of niet? Heb je een ordertje bij hem lopen voor een 13 jarig treksletje en ben je bang dat je dealtje niet door gaat of zo?

dlseth2 | 07-11-08 | 09:38

@ Sikkeneur | 07-11-08 | 09:27
Jij ook al? Ik lees ook al een paar keer: 'Laten nemen door negers', en ik maar denken: Hebben die negers daar wel zin in? Zijn dat goedkopere werkkrachten in de seksindustrie, of is de slavernij nog niet afgeschaft? Is het gewoon hun beurt een keer?
Vragen, vragen, vragen...

alpha_mannetje | 07-11-08 | 09:36

@barackosama
hebben ze in Thailand ook een Praxis? Schijnt een goedkope toko te zijn.

dyzc | 07-11-08 | 09:36

We zullen maar weer kijken. Altijd zonde als je niet mee kan doen aan het gesprek van de dag. Vorige bananensplit met PeterR heeft juridisch niets opgelevert. Joran lulde maar wat in de rondte en er was geen tastbaar bewijs. Waarom zou die hier niet weer maar wat lullen. Heeft die überhaupt 1 vrouw illegaal de prostitutie in ge-exporteerd?? En wil die ene vrouw dan ook praten en getuigen?? Misschien geniet die gewoon van het spelletje met PeterR. Met z'n pa als adviseur kan die heel ver gaan in het spel. Vragen, vragen dus we kijken wel weer. PeterR gaat voor de volgende onderscheiding.

Code | 07-11-08 | 09:36

@diek
Volgens mij was hij in Nederland niet erg gefocust op zn studie. Maar dat is slechts een vermoeden van mijn kant....

dyzc | 07-11-08 | 09:35

Peter zocht gewoon een item om wraak te kunnen nemen op Joran, het zat hem blijkbaar toch niet helemaal lekker dat Joran er na die 'spraakmakende' uitzending nogal makkelijk vanaf kwam. Gelukkig wist Peter wel dat Joran een psychopaat van het ergste soort is met geen greintje respect voor vrouwen, dus dat hij 'fouten' zou maken was geen kwestie van of maar van wanneer. Wat mij betreft verdient Peter R. een pluim, want types als van der Sloot horen niet vrij rond te lopen in de samenleving.

Zwart gat | 07-11-08 | 09:35

@ weekend alcoholist | 07-11-08 | 09:17
Ja, die jongen zoekt zijn eigen weg. Ongeacht of dat nu in wiens ogen dan ook goed of fout is.

Misschien wil je nog even vertellen wat dat over mij zegt?

Tosk | 07-11-08 | 09:34

Joran heeft zwaar aan de drank en drugs niet geweten wat te doen toen een meisje od-t tijdens het sexen op het strand.. Vriend gebeld en die heeft de zaak opgelost. Niet netjes.... Maar om hem nu al een paar jaar zo te achtervolgen. Hij probeerde een opleiding te volgen in Nederland. Maar wat kan die jongen nu? Terugkomen naar Nederland? Peter duwt hem gewoon de criminialiteit in. Er zijn genoeg echte moordenaars en criminelen in Nederland.. Laat Peter daar achteraan gaan.

diek | 07-11-08 | 09:33

Joran in de schoenen van Mieremet.? Op dezelfde manier oplossen..!

Biels | 07-11-08 | 09:33

300 dollar? Is dat niet een beetje veel?

Falder Aldera | 07-11-08 | 09:33

Toch een erg ondernemende jongen, Deed hij er maar iets legaals mee.
Hoe dom kan je zijn... hij heeft toch ook internet, hij weet al maanden dat iedereen 'm in de gaten heeft.
Of de lokale plsie op de payroll

cjg | 07-11-08 | 09:33

Kan die Joran nie gewoan deaud?

PeerB | 07-11-08 | 09:32

Joh, hartstikke leuk al die media aandacht rondam Joran, en Peter met zijn kijkcijfers, maar ipv maanden voorbereiding en infiltratie, is een klein autoongelukje niet veel simpeler?
*Joran vd S rijdt zichzelf kapot op dikke batsbak van Peter RdV*

ODapperDapper | 07-11-08 | 09:32

Tis toch knap dat je jezelf twee keer zo laat naaien. Bovendien snap ik niet waarom die dit nou nodig vindt, heeft hij geen rijke ouders ofzo?

Komdan | 07-11-08 | 09:30

dyzc 09.16
jij hebt geen kinderen (meer)?

peaches & regalia | 07-11-08 | 09:29

mensensmokkel is volgens mij de kogel in Thailand

Multikuli | 07-11-08 | 09:29

Wat een mongool, om zich weer te laten betrappen.

Prof. Cor Rupt | 07-11-08 | 09:29

dyzc | 07-11-08 | 09:16
Dude!

BarackOsama | 07-11-08 | 09:29

@sikkeneur: komt door Obama (inkoppertje)

dyzc | 07-11-08 | 09:28

"Weet je wat ondernemen is? "

fuckje | 07-11-08 | 09:27

Zo'n Vila kost ongeveer 5000 euro daar in thailand, alles buiten de steden is spot goedkoop.

vostro | 07-11-08 | 09:27

nou nou wat een bad-boy die joran. -1

De Jood | 07-11-08 | 09:27

Interessant die obsessie met negers...

Sikkeneur | 07-11-08 | 09:27

@diek:
jij zegt dus eigenlijk dat Joran gewoon graag op televisie wil komen...?

dyzc | 07-11-08 | 09:26

Klinkt als een BULLSHIT verhaal, er zijn maar wat graag een aantal mensen die hem willen naaien natuurlijk. Kansloos ook dat geenstijl meegaat in een TELEVAAG bericht.

evert999 | 07-11-08 | 09:26

da's geen blow, da's een tampon.

permafrost | 07-11-08 | 09:25

Mag die gozer wel : eenentwintig jaar en in een nieuw land door de juiste VOC-mentaliteit zelf gezorgd voor een riante villa onder den reedt. Wat zeurt die Petur Err de Vee . Net alsof die Tippies wan,toe, trie zo naief zijn te geloven dat ze bij aankomst in NL deel zullen gaan uitmaken van de denktank van Ella Vaugelaer. Kom op zeg.

snuff | 07-11-08 | 09:25

Joran is ziek.. En Peter RRR de Vries duwt hem de criminaliteit in... Peter ga boeven vangen en val deze jongen niet meer lastig. In de US of A was Peter allang opgepakt wegens conspiracy to commit .....

diek | 07-11-08 | 09:24

"Joran: het is hier fantastisch!"
Zou heel dapper zijn als die uitspraak door Joran gedaan werd vanuit zijn verblijf in Bangkok Hilton.

lichtpunt | 07-11-08 | 09:24

Zo Fleisch.
Vandaag toch maar weer in je Audi truttenschuddertje naar het werk gegaan ?
Is wel zo veilig
Voor ons allemaal

Schreibmischane | 07-11-08 | 09:23

Die Joran denkt echt bij zichzelf dat beter is dan de mensheid. Hij pakt het overigens wel steeds net iets slimmer aan en wordt dus niet gepakt. Sjappo! ik vind, elk mens heeft positieve kanten.

dyzc | 07-11-08 | 09:23

Een ezel.......

Turbo Ray | 07-11-08 | 09:23

En als we Joran nu eens naar een nieuwe show lokken, en hem dan OMBOUWEN, en dan laten pakken door 3 negers.... 10 miljoen kijkers !

lempke | 07-11-08 | 09:22

Ik mag hem wel,........... die Joran

quutje | 07-11-08 | 09:21

Wat een eersteklas rasmongool ben je dan... Eerst op miraculeuze wijze vrijkomen na een (naar mijn idee) volledige bekentenis van de moord op Natalee om vervolgens i.p.v. op de blote knietjes en de handjes gevouwen te danken voor je vrijheid, het lot te tarten en je maar in Thailand bezig te houden met vrouwenhandel... Thailand of all places, het land dat bekend staat om zijn gezellige schone gevangenissen, en schappelijke straffen... Wat moet er dan toch van je terecht komen Joran?

Wee je Gebeente | 07-11-08 | 09:20

Die Peter R die heeft echt niks beters te doen dan achter die Joran aan te rennen om hem maar vast te krijgen , terwijl die in Bangkok zit. Laat hem in Nederland wat nuttigs doen ( Gouda? ). Het zou trouwens wel echt enorm stom zijn van Joran als hij dat echt deed, na heel die natalee-zaak ..

Valérie | 07-11-08 | 09:19

Het gerucht gaat dat Joran deze keer niet in een val met Patrick is gelopen, maar een van Spongebob.

Herman Saftleven | 07-11-08 | 09:19

Het is gewoon een jonge ondernemer. Zoiets moet je stimuleren.

BarackOsama | 07-11-08 | 09:19

Gezien het morele besef en het verleden van JvdS voorspel ik dat hij over 20 jaar in het kabinet zit voor de PvdA.

dlseth2 | 07-11-08 | 09:19

jappertje | 07-11-08 | 09:10

Bij wie?

Sikkeneur | 07-11-08 | 09:19

Kunnen we Joran niet gewoon verkopen....?

Heywood Jablomi | 07-11-08 | 09:18

Misschien een leuk idee voor een dagelijkse real-life-soap.

Stijlloze bezoeker | 07-11-08 | 09:18

@tosk
Normaal doen kan altijd nog.

dyzc | 07-11-08 | 09:18

@dyzc

Doe es effe normaal vent.

Tosk | 07-11-08 | 09:17

Tosk | 07-11-08 | 09:11

Zo jij mag dat wel..
Zegt iets over je dunkt me..

weekend alcoholist | 07-11-08 | 09:17

OoO | 07-11-08 | 09:14

Tis moeilijk praten met inteelt figuren. Spaar je de moeite.

kwark001 | 07-11-08 | 09:16

-weggejorist-

dyzc | 07-11-08 | 09:16

Coño

Gewoon_Normaal | 07-11-08 | 09:15

Ten eerste is er geen enkel bewijs dat hij iets met de verdwijning van Nathalie H. te maken heeft dus ik vind het nogal triest om te zien dat Peterr zijn gelijk wil halen en deze jongen wil vernietigen.
Je kan Joran veel domheid verwijten maar ondernemend is ie wel! Wat zou hij aan een transactie overhouden? Een paar duizend euro? Een gemiddeld maandsalaris van de gemiddelde reaguurder? Maar hij leeft wel! Niks file in een 8 jaar oude Astra, niks hypotheek, niks stijgende lasten, niks nare schoonfamilie.

Iets zegt me dat we Antillen gewoon moeten verkopen. Desnoods geld toe.

Ome Gijs | 07-11-08 | 09:15

Uit de reacties;
.
"ik snap niet waarom deze nlander achter de tralies zit wanneer krijgt deze gast nou eens zijn straf?? als het een buitenlander was was die al binnen een paar minuten aangehouden deze joran maakt zich schuldig hij heeft wel een misdrijf gepleegd
mohammed , schiedam | 07:16 | 07.11.08"
.
Kijk Mohammed, hier in Nederland gaan we wel eventjes achter de misdadigers aan die de naam van het land verdoezelen. Dat zou jouw thuisfront ook eens moeten doen.
www.telegraaf.nl/binnenland/2401941/__...
Loser.

OoO | 07-11-08 | 09:14

-weggejorist-

Nee dus! | 07-11-08 | 09:14

Geweldige symbiose tussen Peter en Joran!

KaiserSoza | 07-11-08 | 09:14

Moet je vooral Peter R. wijn in z'n gezicht gaan gooien en dan nog hopen dat je lekker als een halve gare crimineel in Thailand bij kan beunen. Een thaise cel is een mooi einde voor dat daar. Vastbijten Peter, vastbijten en nooit meer loslaten.

Honing met Bijsmaak | 07-11-08 | 09:12

JUIST Peter R.! En nu zorgen dat die wel vast komt te zitten!!

D3fix | 07-11-08 | 09:11

Volgens mij heeft Joran Peter R. bij de ballen... Anyway, het is natuurlijk fout (heel erg fout) wat die Joran allemaal doet maar toch.... hij heeft gewoon schijt aan de wereld en al helemaal aan Petertje R. Ik mag dat wel.

Tosk | 07-11-08 | 09:11

-weggejorist-

Nee dus! | 07-11-08 | 09:11

shopper? Chopper zul je bedoelen.

Hodja | 07-11-08 | 09:11

@60X: volgens mij had hij weer geblowd.... hij is de enige die ik ken die begint te ijlen als hij geblowd heeft.

dyzc | 07-11-08 | 09:11

Zakenmannetje, die Joran

Chop_Suey | 07-11-08 | 09:10

Nu pas begrijp ik het: ze spelen onder één hoedje! Joran verzint het, Peterrr filmt het! Sjonge jonge tegenwoordig wordt ook echt alles gedaan ter Uw entertainment.

Dol op Post | 07-11-08 | 09:10

@Herman Saftleven | 07-11-08 | 09:07
Noemen ze het Bangkok Hilton. Maar voor je het weet vraagt NL (bij monde van Bea) of hij de rest (?) van zijn straf hier mag uitzitten. Schiet je ook niks mee op.

Agent327 | 07-11-08 | 09:10

is hij trouwens niet meer netjes zijn studie aan het afmaken? Een echte self-made man aan het worden die Joran...

dyzc | 07-11-08 | 09:09

Komt het ooit nog goed met die gozer ?

Kets22 | 07-11-08 | 09:09

Zou het ms. kunnen zijn dat Joran gewoon de boel bij elkaar fantaseert? Want is Peter echt zo ver gegaan dat hij een meisje laat afleveren? Ben benieuwd, anders wordt het weer niks behalve een grote luchtballon.

60CX | 07-11-08 | 09:09

Tot nu toe komt JvdS er mee weg.

Lifecanbesimple | 07-11-08 | 09:08

-weggejorist-

Nee dus! | 07-11-08 | 09:08

ik hoop dat joran aids aan zijn anus oploopt tijdens zijn aankomend verblijf in het bangkok hilton

preston spears | 07-11-08 | 09:08

Hebben ze geen longstay daar in Thailand?

Herman Saftleven | 07-11-08 | 09:07

Het is ook gewoon niet zo verstandig ruzie te gaan lopen maken met Peter. Waarschijnlijk komt Joran er wel weer mee weg, door die twee slaafse ouders van hem, die hem weer een handje boven het hoofd gaan houden. Je kind teveel in bescherming nemen is volgens mij ook vragen om dit soort problemen.

alpha_mannetje | 07-11-08 | 09:07

Die gozer is echt zoooooooooo dom. Sluit hem op in de Thaise lik, misschien leert hij daar wat van (waarschijnlijk niet).

Koffie Dick? | 07-11-08 | 09:06

deze gast mogen ze wat mij betreft een spuitje geven. Onverbeterlijk. Na alles wat hij heeft meegemaakt. Heel Nederland kotst hem uit, bekend alles wat er gebeurd is, zegt dat hallicuneert van een beetje wiet, .... jezus christus... ik hoop dat peter R. deze stakker nooit met rust laat! wat een monchool is dit zeg. Maargoed, er lopen meer gekken rond het gekkenhuis, dan dat erin zitten...(schrale troost)

dyzc | 07-11-08 | 09:06

Iemand de nieuwe Joran merchandise al gezien ?

kogelbiefstuk | 07-11-08 | 09:06

Ik mag het natuurlijk niet zeggen, maar is een wat meer permanente oplossing voor dit geval niet een mogelijkheid? Bijvoorbeeld iets met een kogel en een nek ofzo.

Zou wel weer baanbrekende TV opleveren.

blackangel | 07-11-08 | 09:05

ken er iemand een gast die aan precieziebombardementen doet?1

paddostoel | 07-11-08 | 09:05

En dan nog zeggen dat de jeugd niet wil aanpakken

veel vaak en vet | 07-11-08 | 09:04

Peter R -1000 kan die vent echt niet zien op tv bah .

uchman | 07-11-08 | 09:04

Ik hoop zó dat ie de lik in gaat daar, de lefgozerT.

Pa Ling | 07-11-08 | 09:03

Hij zal wel denken, op zo'n motor hebben ze geen camera's of microfoons ingebouwd.

uninvited guest | 07-11-08 | 09:03

Peter R is goed!!!

Weer 7 miljoen kijkers?

TheDutch | 07-11-08 | 09:03

Ben benieuwd naar de uitzending as zondag... Alleen moet peter een keer echt zorgen dat hij voorgoed achter de tralies verdwijnt!!!!

Derckie | 07-11-08 | 09:02

-weggejorist-

Nee dus! | 07-11-08 | 09:02

Wat een kleaut. P&W, kom d'r maar in en laat die rode wijn maar zitten

Klukkluk | 07-11-08 | 09:02

-weggejorist-

Nee dus! | 07-11-08 | 09:01

Peter de Vries... respect! lol

Wel Flauw | 07-11-08 | 09:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken