Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gangbangen in Geldrop, het mag echt!

Waar tienertoer al niet goed voor isLet op, onze eerdere uitgevaardigde instructies voor het plegen van BrEeZahgroepsseks blijven van kracht. Weet u nog, een 15-jarige Nijmeegse sma ging op tienertoer naar Geldrop en werd gepakt door een groepje eveneens minderjarige kudtventjes. Na de seks deed de dame aangifte en de ventjes gingen de cel in. Maarrr... De rechtbank in Den Bosch heeft de verkrachters vandaag vrijgesproken, omdat mevrouw niet duidelijk genoeg 'NEE' had gezegd. Tenminste, geen van de aanwezigen heeft haar iets horen zeggen. Is ook een lastig verhaal als je vantevoren wel vrolijk mee gaat om een familiepak condooms te halen natuurlijk. De zes verdachten zijn wel veroordeeld voor het plegen van ontucht met een minderjarige, maar dat kan de beste overkomen. De hoofdverdachte, de jongeman die zeg maar het pad effende voor de rest, krijgt extragratis daderhulptherapie. U begrijpt dat dit nieuws in Rotterdam Zuid met net zoveel enthousiame is ontvangen als de wereldtitel in Italië...

Reaguursels

Inloggen

Klefbeer 11-07-06 @ 08:12

Precies randdebielen zijn het die denken dat ze een meid mogen verkrachten omdat ze er sexy uitziet.

Hoe komen we hier eigenlijk bij?Er staat nergens dat die meid er sexy uitzag!!

Ik geloof trouwens niet dat de meeste verkrachters het veel uitmaakt hoe betreffende meid/vrouw eruit ziet,huilend en schreeuwend zijn we allemaal lelijk...

BlonsT | 11-07-06 | 09:34

@BlonsT 10-07-06 @ 23:52
Het probleem is niet dat de meeste mannen echt wel weten dat uitdagen niet meteen tot een partijtje wippen leidt. Ik behoor overigens zelf ook tot die 'meeste mannen', laat dat duidelijk zijn.
Het probleem is dat er tegenwoordig steeds meer mannen lijken te zijn die dat niet schijnen te weten. En dat je daar als meisje dus zelf rekening mee dient te houden, en niet de hele dag als een stoephoer over straat moet tippelen. Tenminste, als je niet verkracht wilt worden.
Verder prima als je er wèl als een prostituee bij wilt lopen, het is immers een vrij land. Maar ga dan niet huilen als je door bepaalde randfiguren ook als een prostituee behandeld wordt.

Klefbeer | 11-07-06 | 08:12

Op deze manier kun je Dutroux ook meteen vrijspreken. Zijn slachtoffers zeiden ook niet allemaal duidelijk en ge-ar-ti-cu-leerd NEE...

brrkah | 11-07-06 | 07:07

-weggejorist-

shentef | 11-07-06 | 01:39

@ Klefbeer 10-07-06 @ 20:52

over een paar seksueel gefrustreede kereltjes die hun vieze takken niet thuis konden houden..

Kleine Elmo | 11-07-06 | 01:38

Klefbeer 10-07-06 @ 20:52

jeetje wat denk jij bekrompen zeg...

Ben blij dat de meese mannen echt wel weten dat uitdagen niet meteen tot een partijtje wippen leid.

Hoe en wat in deze zaak kan ik niet beoordelen,maar kan me voorstellen dat als er 6 jongens om je heen staan het rvij moeilijk word ergens tegenin te gaan.

En welke leeftijd dan ook Nee is Nee,geld trouwens ook adersom als een man om wat voor reden dan ook afknapt en geen zin meer heeft houd het op.....

BlonsT | 10-07-06 | 23:52

Tuurlijk.... dit kan ook alleen weer in Nederland... geen duidelijke NEE... dus het beste wat een verkrachter kan doen is een vrouw een doek om de mond snoeren want dan zegt ze niks meer :S ????? Er is nu wel een meisje wat voor het leven getekend is... En die smerige hufters komen er mee weg... DAN maar castratie !

Kris | 10-07-06 | 23:42

Ze kan zo lid worden van Domoren '66, Ja zeggen maar Nee bedoelen.
Eerst een breezuh fles daarna een LUL of zes.

Johannes Gerbrand | 10-07-06 | 23:08

Ze zei geen "nee"zal ook moeilijk gaan met een aantal piemeltjes in je mond, bovendien zal de dame wel thuis geleerd hebben om niet met volle mond te praten

de Japanner | 10-07-06 | 22:38

@Kleine Elmo 10-07-06 @ 20:49
Nou dat merken we! :o
Waar denk je eigenlijk dat dit bericht over gaat?

Klefbeer | 10-07-06 | 20:52

@ Klefbeer 10-07-06 @ 20:46

aangzien de mens al zover ontwikkeld is is dit bij de mens niet meer het geval

Kleine Elmo | 10-07-06 | 20:49

@Kleine Elmo 10-07-06 @ 20:28
Maar wist je dat het biologisch gezien ook gewoon onderdeel is van het spel dat het vrouwtje, na het mannetje urenlang uitgedaagd te hebben, al dan niet vrijwillig de beentjes spreidt?

Klefbeer | 10-07-06 | 20:46

@Kleine Elmo 10-07-06 @ 20:28
Jahoor lieverd da's gewoon het spel. :X

Klefbeer | 10-07-06 | 20:41

kunnen ze in Geldrop voortaan onbeperkt los gaan; doen ze normaal alleen met carnaval (behalve de ouwe viezertjes langs de snelweg in de bosjes)

fransje | 10-07-06 | 20:36

@ Klefbeer 10-07-06 @ 16:47

dat is het spel nou eenmaal tussen jongens en meisjes. Dat gaat al jaren zo. En dan omdat meiden met de mode meelopen vragen ze er gelijk om om genomen te worden..
en er zijn genoeg meiden die depresief zijn vanwege het feit dat ze al jaren gepest worden.. en die hadden ook heel graag gehad dat ze niet werden gepest hoor. dus ze kunnen en niet echt veel aan doen nee

Kleine Elmo | 10-07-06 | 20:28

@de grote Anti 10-07-06 @ 19:26
Natuurlijk is het de omgeving die de grootste rol hierbij speelt. Dieptriest natuurlijk. Maar ik en m'n zus zijn zelf ook opgegroeid in een 'mindere' omgeving, en toch is het goedgekomen. Veel hangt dus ook van jezelf af.
Een beetje zelfrespect en verantwoordelijkheidsgevoel voor je eigen acties kan in elk geval geen kwaad, en dat krijg je meestal van je ouders mee. Maarja, als die elkaar liggen uit te wonen over een crackpijp, moet je niet raar opkijken als er van die kinderen ook weinig terechtkomt. En sommige kiddies worden ook gewoon veel te vrij gelaten, ook al komen ze uit een 'goed' nest. Het zijn heus niet alleen de arme stakkers die zich door de lokale capo laten doorsmeren voor een McKroket.
Anyway, als sommige ouders hun dochters er zo bij willen laten lopen, dan moeten ze dat zelf maar weten. Maar kom dan niet later bij mij uithuilen als het misgaat. Ik doe het in elk geval anders.

Klefbeer | 10-07-06 | 20:23

@Klefbeer

En toch,ondanks alles,is er de omgeving die een rol speelt...
Sommige BreEzaHs groeien op in een wijk/school/stad/dorp waar het de norm is je op een sletterige manier te gedragen.Terwijl ze wellicht graag een paard hadden gehad ipv een paardenl*l.
Sommige van die meisjes kunnen best slim zijn,maar door de "anderen" meegesleept worden.Buitenbeentje zijn kan ook gevaarlijk zijn in een apenkooi.Ik heb ooit gezien hoe de minst geaccepteerde chimpansee in een gezamelijke ruimte met een stok werd bewerkt door de anderen.
Gelukkig was het in mijn schooltijd nog redelijk normaal... pff.

de grote Anti | 10-07-06 | 19:26

@de grote Anti 10-07-06 @ 16:51
LOL :D zo is het inderdaad. Lekker tov je weet tog doen met de pipo's en hun pipa's op straat, maar als ze zesdubbel volgeblaft de straat opgetrapt worden, beginnen ze ineens te mekkeren dat ze verkracht zijn. Ik kan er in elk geval geen medelijden mee hebben, moeten ze zich maar fatsoenlijk gedragen en navenant kleden, en de juiste kerels uitkiezen om mee om te gaan.
Een beetje eigen verantwoordelijkheid mag je ook van een BreEzaH wel verwachten, zeker als ze zonodig de volwassen pimpslet wil uithangen.

Klefbeer | 10-07-06 | 18:45

@marth: idd, ken een advocaat persoonlijk die veel met dit soort zaken te maken heeft. Die zegt precies hetzelfde

pietje ruk | 10-07-06 | 18:21

@marth 10-07-06 @ 17:53
Kom je nog langs in mijn kelderbox op Zuid? Er zijn hier nog wat mooiboys die graag kennis met je willen maken. Kan er wel een beetje ruig aan toe gaan.
P.S. Hoe weet jij dat trouwens zo goed van die dadertherapie? Eigen ervaring?

sjaakdeslinksesul | 10-07-06 | 18:20

intrigerend, wat zou die daderhulptherapie inhouden? Don Quichote 10-07-06 @ 14:05
--
Dan zeggen ze dat je ziek bent of fout was en dat je geen seks mag hebben met personen onder de 16 omdat die de gevolgen niet kunnen overzien en lichamelijk misschien wel rijp zijn maar geestelijk niet en trauma's krijgen van alles wat met seks te maken heeft, i.i.g. met een ouder iemand. Dat ze geen nee durven zeggen et cetera. Vaak wil een meid wel iets maar later noemt men haar een slet en ouders zijn boos en dan is aangifte doen en slachtoffer zijn wel aanlokkelijk. Dit zeg ik terwijl ik de zaak niet ken maar vaak zijn zulke gevallen geen verkrachtingen zoals de media ons vaak willen doen geloven. Dat krijg je met leeftijdsgrenzen, dan zijn ouders en overheid de baas over de jeugd. Beter is het als je kijkt naar de situatie en niet alleen naar leeftijd.

marth | 10-07-06 | 17:53

Ik zwik mijn enkels steeds op die krengen..

G-unite | 10-07-06 | 17:35

zelfjoris

G-unite | 10-07-06 | 17:35

@De grote anti

nee ik ben geen fin of woestijnvolk... Maar ik zie wel dat nederlandse meisjes erg makkelijk zijn daarin... te makkelijk... geen respect meer voor zichzelf...
het zijn allemaal vieze afgelikte boterhammen. Ik hoef ook echt geen nederlands meisje... todas putas...

schapie_schapie | 10-07-06 | 17:33

@De grote anti

nee ik ben geen fin of woestijnvolk... Maar ik zie wel dat nederlandse meisjes erg makkelijk zijn daarin... te makkelijk... geen respect meer voor zichzelf...
het zijn allemaal vieze afgelikte boterhammen. Ik hoef ook echt geen nederlands meisje... hoertjes...

schapie_schapie | 10-07-06 | 17:30

@ G-unite 10-07-06 @ 17:01

Hoezeau? Lopen ze niet lekker? :D

ShadowBMX | 10-07-06 | 17:07

@ BlonsT 10-07-06 @ 16:58

U resideert niet in 010 gok ik? Ik zag een tijdje terug een meisje van nog geen 10 in dezelfde hoeriesloerie-outfit als dr hooguit 25-jarige moeder... kniehoge zwarte laarzen, rokje van net boven de venusheuvel tot net onder de zeester (model 'smalle riem') en matchend topje... Ik zweer het je Ad had spontaan een vlek in zn broek gehad! BAH! Smerige (l/m)oeder!

ShadowBMX | 10-07-06 | 17:03

@BlonsT 10-07-06 @ 16:58

Over mode gespreauken..
Welke mongeaul heeft bedacht dat sleehakken modieus zijn.

G-unite | 10-07-06 | 17:01

Het valt mij vooral op dat de pipo's die het hardst om alles 'respect man! Je moet respect hebben' schreeuwen het het minst van allen hebben.
Mijns inziens hoeft een rechter daar ook geen respect voor te hebben 'Jeugdrecht? Als je oud genoeg bent om te doppen ben je oud genoeg om een jaartje te brommen!' en dan heeft het een strafblad, en in geval het nog geen 12 jaar (dacht ik, ben niet 100% op de heagute van de regels daaromtrent) een 0031 paspoort heeft kan dat paspoort afgenomen worden, Donkie, kom er maar in! :)

ShadowBMX | 10-07-06 | 16:59

Als 25 jarige volg ik de mode ook nog redelijk mee,maar zo bloot vind ik het niet,op dit moment zijn capri broeken en rokken tot aan de kni(klokmodel) helemaal in..... niet bepaald aanstootgevend.
Tijdens het uitgaan betrap ik ook weinig blote buiken,het is stukken minder bloot dan in de jaren 90(toen ik zelf zo een jong middelbareschool meisje was) en in de jaren 80 toen de madonnalook in was,ook niet bepaald conservatief.

BlonsT | 10-07-06 | 16:58

@Klefbeer 10-07-06 @ 16:47
"Je kunt niet op voorhand van iedere jongen verwachten dat hij exact dezelfde grenzen in acht neemt als jij, zeker niet als je er zelf bijloopt als iemand die zich weinig aan enige grenzen op sexueel gebied gelegen laat liggen."
Da's precies de reden waarom moslima's een hoofddoek op moeten en een burka moeten dragen. Omdat "men" van de man niet kan verwachten dat hij den lul in den broek houdt.
Ik zie dat u zich daarin prima kunt vinden en dat zelfbeheersing en respect iets voor mietjes is.
Als je met 6 man rond een meisje van 15 gaat staan en ze durft geen nee meer te zeggen is het nog steeds VERKRACHTING. Ik hoop dat je zelf eens in zulk een situatie komt. Je gaat met een leuk meisje mee en hela, Ma Tokkie gaat ook meedoen, en als je je mond opendoet kijkt ze je vuil aan. Dus durf je geen nee te zeggen, dus (jouw redenering volgend) vond je het leuk en heb je er zelf om gevraagd. Held.

vergruizer3 | 10-07-06 | 16:57

Ach de BreEzaHs vinden het allemaal wel spannend,die aandacht van coole gasten met hangerige blik in hun ogen..... Tot ze volgeblaft op de bank liggen,en zich "gebruikt" voelen.Visueuze cirkel,coole gasten sporen BreEzaHs aan tot dit gedrag,meisje voelt zich ook "cool"... ze wordt gepaald,coole gasten hebben hun doel bereikt,op naar de volgende.Met nieuw verworven sletje als neuqpop voor wanneer ze niets anders hebben.

de grote Anti | 10-07-06 | 16:51

@Kleine Elmo 10-07-06 @ 16:35
Och arme, de meisjes worden gepest als ze er niet als een straatprostituee bijlopen, het is me allemaal wat! Buiten het feit dat ik er niks van geloof dat pesten door de intrede van de huidige mode veel vaker voor zou komen dan vroeger, vind ik dat toch echt gewoon het probleem van die meiden zelf. Misschien moeten die onderling eens afspreken dat erbij lopen alsof je rechtstreeks van de Keileweg geplukt bent 'niet oké' is.
Magoed, als ik het goed begrijp vind je de aandacht van de jongens maar al te leuk, maar verandert dat ineens als die aandacht een beetje te 'persoonlijke' vormen aan begint te nemen. Da's dus precies dat 'spelen met vuur' waar ik het eerder al over had. Je kunt niet op voorhand van iedere jongen verwachten dat hij exact dezelfde grenzen in acht neemt als jij, zeker niet als je er zelf bijloopt als iemand die zich weinig aan enige grenzen op sexueel gebied gelegen laat liggen.

Klefbeer | 10-07-06 | 16:47

@ Klefbeer 10-07-06 @ 16:23

De kleine kans? pesten is op dit moment een erg groot probleem. Er zijn ook genoeg meiden die te weinig zelfvertrouwen hebben en dan maar met de rest mee gaat doen omdat ze bang zijn gepest te worden, deze meiden hebben ook niet genoeg lef om voor hun zelf op te komen.
Ik kan uit ervaring spreken. ik heb nooit met de mode mee gelopen en ben daar veel door gepest. gelukkig had/heb ik genoeg lef en trek me er niks van aan. maar weet dat genoeg meiden dat wel doen.
En als je een lekker avondje gaat stappen ga je er niet van uit dat je even genomen word door een paar seksueel gefrusteerde kereltjes. en een meisje vind een beetje aandacht van een jongen echt wel leuk hoor. dus ja als je in je trui met lange mouwen aankomt en je broek die je al een paar jaar hebt aankomt is er geen jongen die je ziet staan hoor

Kleine Elmo | 10-07-06 | 16:35

@BallroomRay 10-07-06 @ 16:24
Ja, jij ziet zo'n halfnaakt minimeisje het wel opnemen tegen zes wannabe thugs?
En dan heb ik het nog niet eens over de sociale druk. Het is niet voor niks dat die breezers tegenwoordig hun maagdelijkheid verliezen nog voor ze hun veters kunnen strikken.
Ik vind het allemaal prima hoor, moet men allemaal lekker zelf weten. Zolang het mijn dochter maar niet is.

Klefbeer | 10-07-06 | 16:32

BallroomRay heeft geen kinderen.
BallroomRay komt regelmatig op een scholengemeenschap van vmbo tot vwo of hoe het dan ook heten mag tegenwoordig en is dus absoluut niet wereldvreemd en weet echt wel hoe iedereen eruit ziet daar..... En nee die school staat niet in een achterafdorp op de veluwe maar gewoon in Den Haag. En ja, die meiden zien en misschien dan wel g**ler uit dan ze zelf weten en toch blijf ik erbij dat dat nooit uitlokking zal kunnen zijn....

-- en bij de weg.... er zijn ook echt meiden die een hoop gasten uit de klas/van de school fysiek aan kunnen hoor.... zeker als ze weten waar de tere plekken zitten --

BallroomRay | 10-07-06 | 16:24

@Kleine Elmo 10-07-06 @ 16:04
Wat heb je eigenlijk liever? De kleine kans lopen om gepest te worden, of vroeg of laat gegangbanged worden door 6 homies?
Met dat pesten zal het ook zo'n vaart niet lopen. Zat meiden die de laatste mode absoluut niet op de voet volgen (lees: die er niet als een stoephoer bijlopen) en die van pesterijen toch niet of nauwelijks last hebben. Is gewoon een kwestie van een eigen willetje en een beetje lef hebben. En ouders die je daarin stimuleren.

Klefbeer | 10-07-06 | 16:23

@BallroomRay 10-07-06 @ 15:58
Probleem is gewoon dat jij teveel jezelf als uitgangspunt neemt. Misschien moet je zelf eens gaan kijken in zo'n achterstandsbuurt en op de aldaar gelegen VMBO-school of zelfs lagere school, ik denk dat je dan echt met al je zintuigen staat te klapperen.
En je kunt moeilijk die jongens en meisjes zelf de schuld geven van hun sexueel nogal uitdagende gedrag. Ze doen voornamelijk de TV en hun omgeving na, daar zijn het immers tieners voor. Maar die jonge meiden hebben (nog) niet door dat ze met een gevaarlijk spelletje bezig zijn, en dat ze als puntje bij paaltje komt fysiek sowieso altijd aan het kortste eind trekken.
De taak van de ouder dus om die meiden dat besef wel bij te brengen, en zoniet dan niet. Maar dan moet je ook niet raar opkijken als je bloedeigen BreEzaH vroeg of laat kapotgescheurd in de berm ligt.

Klefbeer | 10-07-06 | 16:17

hoe heet die pedopartij ook alweer?

W3a7herman | 10-07-06 | 16:14

*Groep van 6 kleurrijk uitgedoste malloten vormt een halve circel om je heen..."He man,kan ik 50 euro lenen,mn moeder ies ziek"... Ehh,nee,ik ken je niet eens.."Wat,jij viend het niet erg dat mien moeder ziek ies!!?" Groep komt dichterbij..* Zeg je dan Nee,en ze hebben weer een bakje koffie bij de pliessie gewonnen nadat ze uitgelegt hebben dat je zn moeder zat te dissen.
Zeau gaat dat tegenwoordig,dat meisje zal wel doodsbang zijn geweest.

de grote Anti | 10-07-06 | 16:11

@ Klefbeer 10-07-06 @ 15:50

wat je opvoeding ook geweest is, het is algemeen bekent dat verkrachten niet is toegestaan en ook niet normaal is.
En het is tegenwoordig in de mode bij meiden om korte rokjes en truitjes te dragen. doe je het niet hoor je er nou eenmaal nietbij. hoor je er niet bij. word je gepest. dus meisjes zullen het heel snel doen. en het maakt ze vaak ook nog zelfverzekerder. maar dat is dan nog geen reden om er eens even lekker op te duiken.

Kleine Elmo | 10-07-06 | 16:04

Val_Deaud 10-07-06 @ 15:54

haha das mischien de oplossing allemaal in een burka.

Of we kunnen gewoon stoppen met ons te ontharen op te maken,geurtjes te kopen enfin alles wat we doen om er mooi uit te zien.... kijken of de mannen dna blij worden.

BlonsT | 10-07-06 | 16:01

niet normaal groepsverkrachting stomme sukkels wat het zijn en zei laat het toe ze is dus ook een slettt!!!
allebei de kanten kut volk dus!!!!!!!

sanderheeftgeenstijl | 10-07-06 | 15:59

@Klefbeer
Ben blij met je verhaal Klefbeer. Nu weet ik in ieder geval dat onze eindstandpunten gewoon hetzelfde zijn. Over het hoe wat en waarom denk ik dat wij het samen nooit helemaal eens zullen worden, maar dat hoeft natuurlijk ook niet. Belangrijk is voor mij dat we de actie in ieder geval veroordelen en ik was ff bang dat dat niet zo was.....

BallroomRay | 10-07-06 | 15:58

@BallroomRay
Magoed, BallroomRay, ik vind het allemaal prima hoor. Laat jij je dochter er maar gewoon geheel volgens de nieuwste mode als een straatprostituee bijlopen, dan houd ik die van mij intussen liever aan een wat strakker lijntje.
Ik spreek je wel weer een keer als die van jou ook een paar dikke negerlullen te verwerken heeft gekregen, eens kijken of je het dan nog zo met me oneens bent.

Klefbeer | 10-07-06 | 15:58

Welcome to the world

a la flamande | 10-07-06 | 15:57

@Breinstein
Oh ja.... laten we vooral comclusies gaan trekken op basis van een spelfout, dan gaan we leuke gesprekken krijgen. Ik weet uberhaubt al niet waarom en hoe ik door de mand gevallen zou zijn, maar als je het echt wil weten.. Ik ben gewoon een oer-hollandse saaie kaaskop van 31 jaar die overigens de aangehaalde mocrotaal al helemaal niet machtig is (en niet wil zijn).
Over spelfouten gesproken.. moeilijk wel heh een naam overtypen..?

BallroomRay | 10-07-06 | 15:55

verplegers outfit maakt bij sommige ook wat los hoor... en plassex schijnen sommige ook leuk te vinden... ach straks moeten wij ook in burka over straat...
*zoekt op internet een geschikte burka*

Val_Deaud | 10-07-06 | 15:54

@BallroomRay 10-07-06 @ 15:37
Nee, BallroomRay, ik zeg nergens dat het goed is dat die meiden zonder toestemming 'gepakt' worden. Verkrachting is wat mij betreft nooit OK. Ik zeg alleen dat je niet moedwillig de kat op het spek moet binden en dan achteraf klagen dat er geen spek meer over is. Snappie?
Jij hebt waarschijnlijk gewoon een degelijke opvoeding gehad, zodat je je poten wel thuishield, maar voor veel van deze jongens (en voor die meiden net zo goed) geldt dat bepaald niet. Tevens was de mode in 'onze' tijd (ik ben ongeveer van dezelfde leeftijd) echt wel een flink stukkie minder bloot dan tegenwoordig op het VMBO, en ook begonnen de meiden zich pas op latere leeftijd uitdagender te kleden. En ach, die ene keer op het strand kon je je dan nog wel inhouden. Niet echt te vergelijken dus.
Als je als meisje (veel) minder kans wilt lopen om gegangbanged te worden, dan moet je er natuurlijk niet bij gaan lopen alsof zo'n gangbang, zoals die op MTV de hele dag gepropageerd wordt, je wel zou bevallen. Zo simpel is het gewoon. Maar dit neemt natuurlijk niet weg dat zulke jongens hiervoor gewoon gestraft zouden moeten worden.

Klefbeer | 10-07-06 | 15:50

Trouwens als ik me verplaats in een 15 jarig meisje en er zijn 6 jongens die hebben besloten dat ze sex met me willen,en je denkt dat het mischien een grapje is,blijkt niet zo te zijn maja wat doe je zou niet veel durven...

Ik heb trouwens voor mezelf besloten dat als ik ooit verkracht word(fiets om 23.00 uur naar huis 5 km na me werk(jaja zoek het op bla bla) in verpleegsteroutfit overrigens niet bepaald schaarsgekleed,ik ga plassen ik pies die gast helemaal onder wahaha als dat geen duidelijke nee is...

BlonsT | 10-07-06 | 15:50

Meiden zien er ook tegenwoordig al vroeg ouder uit. ze zijn 15 maar kleden zich en zien er uit als 17. kon zijn dat ze dr leeftijd niet wisten...

*heeft alvast een honkbal knuppel achter in de auto gelegd voor het geval dat..*

Val_Deaud | 10-07-06 | 15:50

@BallroomGay 15:33: een gezondE brein? Da's mocrotaal, dus hierbij ben je door de mand gevallen!

Breinstein | 10-07-06 | 15:50

@schapie_schapie 10-07-06 @ 15:22

99% van de Nederlandse meisjes zijn domme sletten volgens jouw.. Oja,ik hoef niet eens te vragen wat je afkomst is..
Naief wel,en niet wetend hoe ze met een woestijnvolk om moeten gaan als ze pas net hun teddybeertjes in de kast hebben gestopt.
Het zijn in elk geval geen manwijven,die zullen het wat makkelijker hebben.

de grote Anti | 10-07-06 | 15:46

BallroomRay 10-07-06 @ 15:37

niks te danken hoor,je hebt gewoon gelijk en ikke ook :)

Vrouwen hebben mannen al eeuwen geprikkeld en het is echt onzin als je omdat je je mooi maakt je dus een vrijbrief geeft van neuk me,daarbij ik zou de wereld een stuk minder leuk vinden als alle vrouwen onopgemaakt met kort haar en hoog gesloten kleding rondliepen...

BlonsT | 10-07-06 | 15:45

@Klefbeer
Dus is het volgens jou toch zo dat wanneer je een stukje bolling van een tiet of een dij ziet je die meid daar dan ook maar gelijk moet kunnen pakken... of erger....? Nou sorry hoor.... ik ben zelf nu 31 en ook toen ik op school zat waren de rokken bijzonder kort en de topjes af en toe ook bijna niet aanwezig... (OK piercings waren nog niet in). En ja.... ook ik kon en een lekker gevoel van krijgen... Ook als we met een club van school een dag op schevningen lagen en de meiden topless gingen.. Natuurlijk... ik ben ook niet van steen. Het gaat mij er alleen om dat dat nooit een reden/vrijwaring/'groen licht' mag zijn om dan maar tegen haar zin sex met haar te hebben.... kom op nou.... ff blijven denken please.....!!

BallroomRay | 10-07-06 | 15:37

@zum kotzen 10-07-06 @ 15:34
HEHEHEH :D lekkere bimbo's! :P Lijken trouwens m'n buurmeisjes van 12 en 13 wel!

Klefbeer | 10-07-06 | 15:36

AlCapsones 10-07-06 @ 15:30

Je moeder.

Romanov | 10-07-06 | 15:34

@Kleine Elmo / @BlonsT
Dank voor de bijval, ik was al bang dat ik 1 van de zeer weinigen met een gezonde brein was :-)

BallroomRay | 10-07-06 | 15:33

@ Chinuk: Dom je heb het niet over je voorouders pankoekoe Ga is deaud

AlCapsones | 10-07-06 | 15:30

Als jongen doe je ook meestal gel in je haar om er leuk uit te zien. mieden doen er alleen wat meer aan hun uiterlijk om er leuk uit te zien. Das nog geen reden om er gelijk boven op te springen. En ook al gaat ze mee om condooms te kopen.. dat hoeft nog geen reden te wezen dat ze wilt dat het voor haar gebruikt word.

Kleine Elmo | 10-07-06 | 15:29

@BallroomRay 10-07-06 @ 15:13
"De mode is wat minder bedekkend dan vroeger", laat me toch ajb niet lachen. Waar je even volkomen aan voorbijgaat is dat die jonge jongens waar we het hier over hebben op die leeftijd letterlijk strakstaan van het testosteron, en ook nog niet de levenservaring hebben noch de degelijke opvoeding gehad hebben om hun eigen driften een beetje in toom te houden.
Tevens zien ze op MTV (diezelfde zender waar de meiden hun nietsverhullende ledingvoorschriften vandaan halen) dat het volkomen normaal is om zo'n grietje als een gangbangprostituee te behandelen. Et voilà: de ideale omstandigheden voor een potje gezamelijk breezerbeuken.
Dan kun jij wel aankomen met het cliché dat die jongens hun poten moeten thuishouden, wat wettelijk natuurlijk ook gewoon zo is, maar dat 'poten thuishouden' zou toch een stuk makkelijker gaan als die jochies niet de hele dag noodgedwongen met een stijf pikkie rond zouden moeten lopen, omdat ze letterlijk bij Shaniqua tussen de borstjes en zelfs in het kruisje kunnen kijken, hetgeen door die meiden zelf ook nog eens aangemoedigd wordt.

Klefbeer | 10-07-06 | 15:28

Kleding is eigenlijk niet zo belangrijk. Een beetje tiener pakt alles met een hartslag, als ie de kans krijgt. Ongeacht nationaliteit.

Montgomery Burns | 10-07-06 | 15:26

@BlonsT 10-07-06 @ 15:20

Meiden moeten ervan bewust zijn dat er jongens rondlopen die zich vereenzelvigen met de gorilla-, eh ik bedoel, hiphop/R&B cultuur, en als zodanig elke meid als verbruiksvoorwerp zien, zeker als ze net zo gekleed zijn als de snollen in de eerste de beste Snoop Dogg-clip. Dus ja, als je als meisje er zo bijloopt, dan moet je er tegenwoordig rekening mee houden dat er jongens zijn die jouw outfit als goedkeuring voor een gangbang aanzien. Triest, maar waar.

zum kotzen | 10-07-06 | 15:25

Hahaha altijd maar weer de "buitenlanders" de schuld geven hier. Dom volk. Finnen!! Dat waren Antelianen. Pfff Fuck jullie domme nerds, ga zelf eens neuken ofzo.

Chinuk | 10-07-06 | 15:24

echt weer zo'n typische nederlandse domme slet zoals 99% hier kwa meiden is dit echt het zieligste land van de wereld... totaal geen respect voor jezelf en jezelf aan de eerste de beste geven.... maar wat wil je ook met break out bladen en programmas als spuiten en slikken vlak na sesamstraat.... ze heeft het er zelf naar gemaakt waarschijnlijk en dan achteraf zeiken... Nederland is op dit gebied echt het allersneuste land van de wereld

schapie_schapie | 10-07-06 | 15:22

Sta trouwens te kijken van simmige denkwijzes van de heren,dus als meisjes er sexy uitzien moeten ze er niet van staan kijken dat ze ooit tegen hun wil sex zullen hebben?

Je kan ook denken ach plezier voor het oog en dan thuis er mischien nog eens aan denken als je sex hebt met je partner(ne das niet zielig ook zij fantaseert wel eens over een ander als ze met je bezig is)

BlonsT | 10-07-06 | 15:20

smerige kleine slikheks is het gewoon..

zakje pinda´s | 10-07-06 | 15:20

BlonsT 10-07-06 @ 15:17

EXACT. En derhalve is deze groep niet schuldig aan verkrachting.

Romanov | 10-07-06 | 15:19

Romanov 10-07-06 @ 15:14

Tja maar je besloot toch naar binnen te gaan om te werken,op dat punt kon je omdraaien ook al was je met de trein erheen gekomen.

BlonsT | 10-07-06 | 15:17

Wel ja kreunen en geen nee schreeuwen vuile snol !

AlCapsones | 10-07-06 | 15:17

zum kotzen 10-07-06 @ 15:15

Nationaliteit? Nederlandse waarschijnlijk. Dat heb je met een Nederlands paspoort.

Romanov | 10-07-06 | 15:17

@de grote Anti 10-07-06 @ 15:06
Die doet het inderdaad goed tegenwoordig, is weer zo'n zegening van de multicultuur. Tijdens mijn studietijd scholden we elkaar continu voor heaumeau uit als iemand zich als een heaumeau gedroeg. Maar tegenwoordig schijnt dat wegens veelvuldig aanwezige gekrenkte islamitische egootjes een absolute vrijbrief te zijn om er eens even flink op los te rammen. Het ideale motief dus als je iemand voor een afranseling op het oog hebt.

Klefbeer | 10-07-06 | 15:16

niet meer wil moet er nog tussen!

BlonsT | 10-07-06 | 15:16

Nationaliteit van de daders al bekend? Lameraduh, Antillianen?

Overigens geef ik Klefbeer 10-07-06 @ 15:03 groot gelijk, moest laatst voor m'n werk op een scholengemeenschap zijn (onderbouw), en je gelooft je ogen niet als je ziet hoe meiden van 13, 14 jaar erbij leaupen. Ik heb (nog) geen dochter maar als ik er één zou hebben, zou ik haar toch wel een bindend kledingadvies opleggen tot ze op z'n minst 16 was.

zum kotzen | 10-07-06 | 15:15

Ik heb trouwens hier en daar stapjes in de swingerwereld gezet,en daar is heel duidelijk als iemand op welk moment dan ook word er onmiddelijk gestopt.

BlonsT | 10-07-06 | 15:14

BlonsT 10-07-06 @ 15:13

Ik wilde vanochtend eigenlijk ook niet naar mijn werk. Ben ik nou ontvoerd door die grote gele trein waar ik toch in ben gestapt?!

Romanov | 10-07-06 | 15:14

OKe,maar dat kun je natuurlijk apart bekijken;

ze gaat condooms kopen omdat ze de illussie heeft alleen met hem sex te hebben, en eenmaal aangekomen in het gangbang hok vertellen ze aan haar dat er een paar vrienden meedoen?

geen idee,ik probeer even in televen in het domme gansje?

Behangdelul | 10-07-06 | 15:14

@Klefbeer
... en dat zijn dus precies de opmerkingen die ik niet snap.!!
Dus het is toch zo dat als je er leuk uit wil zien je er dan om vraagt om zonder toestemmong genomen te worden..? Wat een onzin. Het is nu eenmaal zo dat de mode wat minder bedekkend is dan vroeger.... Enkel en alleen omdat iemand een kort rokkie en een toppie aanheeft wil nog niet zeggen dat ze maar door Jan en alleman genomen moet worden...
Ik ben zelf een man en toch heb ik de insteek dat nee nee is (dus ook een zacht NEUH, een hoofd-schudden en/of het weghalen van een hand voordat men hier weer over gaat beginnen !!), ook al ga je samen condooms kopen en lig je al naakt op elkaar te zoenen en frutselen....!!!

-- sorry trouwens voor die lange epistels van mij, maar ik wordt hier een soort van link van zeg maar... --

BallroomRay | 10-07-06 | 15:13

@scrutinizer/@BallroomRay

Bedankt voor de informatie!
(Ben namelijk opzoek naar de allerergste zwembaden van Nederland)

annetje-horlepiep | 10-07-06 | 15:13

hmm word heel makkelijk zo,mondje dichtplakken en gewoon zeggen goh... heb der geen Nee horen zeggen hoor!!

Die lijn zal altijd heel vaag blijven,ik vind dat als je op welk moment dan ook bedenkt het afgelopen moet zijn,of je nu vrouw of man bent,al is er 1 die op 1 sec na moet klaarkomen,afgelopen is afgelopen.
Dus ondanks dat ze comdooms gekocht heeft,toen het puntje bij paaltje kwam wou ze niet meer en dan toch doorgaan... ja das verkrachting.

BlonsT | 10-07-06 | 15:13

@BallroomRay 10-07-06 @ 14:32

Ik denk wel na..... en ik irriteer me ook..... aan al die meisjes die wel geil en sexy willen zijn om mannen te versieren, maar als betreffende man buiten de doelgroep valt , dus geen schatje, lieverdje, mooie jongen, lekker ding etc etc is in hun ogen, kunnen ze de pleures krijgen en als je niet uitkijkt zit je achter de tralies omdat mevrouwtje het niet aanstaat...... ja zeg, kom nou.... opzouten..... geef dan de commerciële zenders maar de schuld met hun geile ronsel-praktijken op TV na 11 uur s'avonds....... je kunt niet zappen of je ziet wel weer een geile snol over de beeldbuis kronkelen..... nee je moet een paar opgeschoten tienerjongens opzadelen met een strafblad voor de rest van hun leven...... aan de ene kant ermee overstelpt worden, en aan de andere kant je pik niet een keer laten steigeren zeker.......
Ik zal nooit een verkrachting goedpraten..... maar in dit geval geef ik de rechter gelijk...... condooms zijn nou eenmaal niet om op te blazen en mee te voetballen.....

Tomahawk33 | 10-07-06 | 15:12

@ Behangdelul
Nee, dat was niet in me opgekomen omdat er in dat bericht staat dat die gast van te voren had uitgelegd dat hij samen met z'n vriendjes aan de slag wilde. Dus ze wist (als we het verhaal even voor waar aannemen) voordat ze condooms ging kopen wat er zou gaan gebeuren.
Nee is inderdaad nee; maar dan moet je het wel zeggen natuurlijk.

glyce | 10-07-06 | 15:10

@Behangdelul: 'Hij maakte haar van tevoren duidelijk dat hij en zijn vrienden daar seks met haar wilden hebben.' staat er...

zakje pinda´s | 10-07-06 | 15:07

Ze zijn wel slim he,tegenwoordig,het is alsof ze weten wat wel en wat niet een gevangenis-straf opleverd.Ook zo'n goede:Als je iemand een pak slaag wil geven,ram hem op zijn bek,en verklaar achteraf dat hij je een heaumeau noemde... Kopje koffie bij de pliessie,en klaar.Niemand die het tegendeel kan bewijzen.

de grote Anti | 10-07-06 | 15:06

@Karel K.
Och, dat valt best mee. Met 15 jaar is het allemaal nog redelijk flexibel. Denk aan een binnenband van een fiets. Een verse is nog lekker rekbaar, maar een oude fietsband wil nog wel eens verkruimelen. En dat is pas goor...

Montgomery Burns | 10-07-06 | 15:06

Dit noemen ze tegenwoordig een Leeuwardertje geloof ik.
Zwijgen is toestemmen en wie zeurt krijgt een beurt.
De rechters in dit land lussen er zelf oook wel pap van.
Verbaast me niets dit soort uitspraken.
Mooie zaak dat de vrouwen steeds minder rechten krijgen.

De Intrigant | 10-07-06 | 15:05

@glyce,het was nog niet in je opgekomen dat ze misschien wel dacht dat ze met die ene jongen alleen sex zou hebben? het kind haalt tenminste nog condooms, dus zo dom was ze blijkbaar ook nog niet...

Behangdelul | 10-07-06 | 15:05

die SOA-campagne heeft iig zijn vruchten afgeworpen aangezien ze wél eerst kondome gescoord hebben..

zakje pinda´s | 10-07-06 | 15:04

@ Draaitafel Demagoog
Neem het altijd op voor deze kinders, maar dit vind ik wel zo'n raar verhaal... Wel condooms halen, maar dan ACHTERAF nee zeggen.
Beetje mosterd na de maaltijd.

glyce | 10-07-06 | 15:03

@BallroomRay
Een ouderwetse z*k zou ik je niet willen noemen, maar misschien wel een beetje (erg) naïef. We hebben het hier niet over kleine meisjes met bloemetjesbikini in het zwembad, maar om tienersloeries die er vaak op hun twaalfde al als volwaardige prostituees bijlopen.

Zulke meisjes weten dondersgoed wat voor invloed zij met hun schaarse kledij en sexy gedragingen uitoefenen op (jonge) jongens, ze kijken imnmers ook naar MTV. Verkrachting is natuurlijk nooit OK, maar je kunt er gewoon op wachten een keer 'gepakt' te worden als je er zo bijloopt.

Klefbeer | 10-07-06 | 15:03

op naar geldrop!!

pac pac hoogkert | 10-07-06 | 15:03

@Draaitafel Demagoog 10-07-06 @ 15:00

je weet zeker dat je niet het lijdend voorwerp was van een gangbang door 6 gasten? :P

Behangdelul | 10-07-06 | 15:01

@glyce .. je kan ook 30 zijn en supernaief zijn .. zie een aantal reacties hier ! hahaha .. en dan heb ik nog niet eens over 30 jarige supernaieve vrouwen .. want ja ook die bestaan! ;)

Draaitafel Demagoog | 10-07-06 | 15:00

Ik weet het niet, meisje 15 jaar oud en dan al gang-bang? trouwens lijkt me ook niet erg fris voor die jongens... stel, je bent nummer 5 of 6 is dat arme kind helemaal uitgescheurd en uitgewoond en dan moet jij er nog eens overheen.... eet smakelijk.

Karel Kruizenruiker | 10-07-06 | 14:59

@scrutinizer / @annetje-horlepiep
Gaat inderdaad over Leidschendam en inderdaad over dat bad ja. Alleen het helemaal sluiten weet ik eigenlijk niet. 'k weet alleen uit eerste hand dat er dus selectief publiek binnen gelaten is. Wat mij betreft dus juist absoluut de verkeerde groep buitengehouden maar daar schijnen we aan te moeten gaan wennen.....??

BallroomRay | 10-07-06 | 14:59

Chinuk 10-07-06 @ 14:57

Dat bedoel ik!! :-D

Romanov | 10-07-06 | 14:58

Ik denk dat ze condooms haalde omdat ze sex met die betreffende jongen wilde, en niet met de hele stam, maar goed, dat was nog bij niemand opgekomen geloof ik :S

Behangdelul | 10-07-06 | 14:57

Hellsmurfje 10-07-06 @ 14:54

Ik denk dat hij zijn dochters wel beter opvoedt.

Romanov | 10-07-06 | 14:57

Als dat mijn dochter was kreeg ze van mij ook nog een klap in der domme bek.

Chinuk | 10-07-06 | 14:57

Moeilijke kwestie dit.
Heb ook een beetje het gevoel dat ze achteraf spijt kreeg. Als je condooms gaat kopen nadat je nadrukkelijk de plannen uitgelegd zijn; lijkt me logisch dat het dan ook gebeurd als je geen nee zegt.
Zou dit meisje misbruik maken van haar positie als vrouw? Als vrouw kunnen je het na "vervelende" sex altijd op een accoordje met justitie gooien; da's ons privilege.
Maar als je 15 bent kun je natuurlijk ook gewoon super naief zijn!
Hmmm, wat ik al zei, moeilijke kwestie.

glyce | 10-07-06 | 14:57

Is er toevallig een familieverband tussen de rechtert en de verdachte... oh sorry onterecht ex-verdachte!?

***haalt shotgun uit 't vet ***

bad to the bone | 10-07-06 | 14:56

@scrutinizer 14:37
en vergeet de Happy Meal niet.

Montgomery Burns | 10-07-06 | 14:55

scrutinizer 10-07-06 @ 14:48

Aah.. Uitgebreide berichtgeving met extreem diepzinnige posts daaronder. Geniale site dat stormfront. Ik hoop niet dat het gemiddelde IQ van de bezoekers represent is voor hetgeen zij het superieure blanke ras noemen.

Romanov | 10-07-06 | 14:55

@Chinuk 10-07-06 @ 14:51
Roep je dat ook nog als het jou dochter is, sukkel!

Hellsmurfje | 10-07-06 | 14:54

@Captain Diehard .. een gangbang impliceert gewoon 4 mensen of meer .. dat jij dan meteen gasten voor je ziet zegt meer iets over jouw perceptie van een gangbang vrees ik .. :P

Draaitafel Demagoog | 10-07-06 | 14:54

annetje-horlepiep 10-07-06 @ 14:40:
Tropicana in R'dam heeft ook ooit een tijdlang regelmatig zulke akkefietjes gehad met mocro's die in het zwembad en in de kleedhokjes BrEeZaHs aan stukken scheurden. Zijn ze zelfs een tijdlang om gesloten geweest.

poktor | 10-07-06 | 14:51

Onzin dus, ze wilde wel knallen met de hoofdverdachte. Die zal wel een mooie jongen zijn geweest. Eenmaal in de flat bleek dat de rest van de gang niet zo mooi was. En dus huilen.
.
Zelf schuld dus, goed dat die jongens vrij zijn gekomen. Ze is gewoon een domme goedkope hoer.

Chinuk | 10-07-06 | 14:51

Zo zie je maar weer wat er gebeurt als HBO'ers met een pretpakket wat te zeggen hebben in deze maatschappij. Het is toch te ziek voor woorden dat het tuig dat op de Middelbare school alles waarbij je moet nadenken en tellen heeft laten vallen, een dergelijke invloed op de maatschappij kan hebben?!
En ja, rechten is feitelijk een HBO-studie, want het is niet wetenschappelijk.

Rechten zou een bijvak voor ingenieurs moeten zijn. Alleen dan heb je mensen die analytisch na kunnen denken i.p.v. deze mongolen die niet eens weten hoeveel hoeken een driehoek heeft. Kelly (ja, die ja) zou het nog beter weten.

Vroegâh waren de rechters nog de wijze mannen van een dorp of stad. Tegenwoordig zit het vol met onwetende, op geld beluste rukkers en blonde wijven. Compleet wereldvreemd en net in staat om te bladeren in een dik boek. Bah...

Der Lehrer | 10-07-06 | 14:48

Kutdwijf!!

Cateringmannetje | 10-07-06 | 14:47

volgens mij is het nog altijd nee is nee, maar ben misschien wel een ouderwetseklootz*k

de schopper | 10-07-06 | 14:47

@Reykjavik .. hehehehe .. kijk hier nog eens over hoe ik er echt over denk: www.geenstijl.nl/mt/archieven/014329.h... ... je denkt toch niet dat ik voor 1 gat te vangen ben he ? ( mooie woordespeling trouwens .. zeker in dit topic .. hahahah !!)

Draaitafel Demagoog | 10-07-06 | 14:43

@BallroomRay
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar waar/wat bedoel je met LSD in:

Zo werden (ik weet niet of het nog zo is) in LSD mooie, blonde, blanke meiden niet toegelaten op bepaalde tijden in een zwembad omdat er clubjes jongen ('k ga er verder niet over uitwijden) 'zich niet konden gedragen'.

En kun je mij misschien ook vertellen om welk zwembad dat ing?

annetje-horlepiep | 10-07-06 | 14:40

Draaitafel Demagoog 10-07-06 @ 14:09
Nee want ik hou niet het frotten in opgerekte gaatjes waar andere geilaards me al voor zijn geweest. Met of zonder condoom. Word ook niet echt opgewonden van die lelijke koppen tegenover me wanneer ze klaarkomen.
Jij wel?

Captain Diehard | 10-07-06 | 14:40

Als die gasten veroordeeld zouden zijn ok, maar dan moet die breezah ook die gsm en die 2 gram coke terugbetalen, lijkt me wel zo eerlijk.

scrutinizer | 10-07-06 | 14:37

Kan de reactie van Draaitafel Demagoog even worden weggejorist. te triest voor woorden man, je hebt het echt niet begrepen.

Reykjavik | 10-07-06 | 14:34

@Draaitafel Demagoog 10-07-06 @ 14:09

JAJA lekker hoor beetje klooien met 6 dudes

nee geef mij maar een mokkel
heb je ook achteraf geen verwarring Ehmmm sorry
ik dacht dat jij haar was :-(
groepsex is 1 kerel met 6 mokkels
6 kerels en 1 mokkel dat zijn gewoon flikkers

GrandWanker | 10-07-06 | 14:32

@Tomahawk33
Misschien ben ik dan een ouderwetse z*k hoor, maar wie geeft wie dan ook het recht om een meid/griet/vrouw of van mijn part een gozer/gast/man lastig te te vallen enkel en alleen omdat ze wat van zichzelf laten zien...??? Kom op zeg..... toevallig zelf aanstaand lid van PNVD ofzo...? Denk us na

BallroomRay | 10-07-06 | 14:32

Kutdwijf!!

Cateringmannetje | 10-07-06 | 14:32

Ach, Sandra K is ook zo begonnen

MadeGo | 10-07-06 | 14:32

@Draaitafel Demagoog 14:19
Dubbel reaguren en dan doen alsof je nog aan het werk bent ook, is verdomd lastig. Maar het is echt waar, garagebox van 4 bij 5 en ik heb ook nog een doos vervalste strippenkaarten boven liggen. beetje osselen om de verhoogde ziektekostenpremie op te vangen. En ik heb een fiets met versnellingen en dat vinden de chica's helemaal de Bomb tussen Lomba en Bivera.

sjaakdeslinksesul | 10-07-06 | 14:31

Als ze zelf meegaat om condooms te halen??!! Gewoon een slet dus. En dan maar zielig doen.

Maar inderdaad, echt iets voor de PNVD. Kinderen jonger dan een jaar kunnen ook nog geen nee zeggen, dus een gouden kans voor Adje en zijn boevenbende.

Boer Harm uut Twente | 10-07-06 | 14:28

Flikkert op zeg..... tegenwoordig weten de meeste tienermeisjes maar al te goed hoe ze jongetjes op kunnen geilen...... bloot buikje..... navelpiercinkje..... beetje draaien met de kont..... tietjes naar voren.... geile toespelingen maken...... en op het moment supréme de domme doos uit gaan hangen en nog condooms halen ook ?!
EIGEN SCHULD..... en nou je mond spoelen met zeep !!

Tomahawk33 | 10-07-06 | 14:27

da's toch nat-te gleuven!

SoepKip | 10-07-06 | 14:26

Goed nieuws! Ik houd ook wel van zo'n geile breezert op z'n tijd, alleen hield dreiging van straf me tot nu toe toch tegen. Nu dat allemaal veranderd is, is het dus tijd om me weer naar Hollywood te begeven!

Klefbeer | 10-07-06 | 14:25

Kutdwijf!!

Cateringmannetje | 10-07-06 | 14:25

@Romanov & vergruizer
Dat is dus de uitspraak en ervan uitgaande dat de rechtert goed is geinformeerd zitten we hier weer heerlijk te speculeren zonder de benodigde achtergrondinfo.

Don Quichote | 10-07-06 | 14:24

Jezus, ik vind dat er echt maar 'ns een keer een Nederlands stel Boondock Saints moet komen die al die ploerten naar het hiernamaals knalt.

Kvltlord | 10-07-06 | 14:23

* Hangt een doos condooms aan het haakje van z'n hengel en werpt uit *

KaiserSoza | 10-07-06 | 14:23

vergruizer3 10-07-06 @ 14:17

Volgens mij ben je een erg selectieve lezer.

Romanov | 10-07-06 | 14:21

Uit het vorige topic hierover, van 27 juni: "Ik weet niet wat de bedoeling van dit artikel is, maar gezien de overwegend domme reacties ken je het wel raaien. Die rechtert moest ze kennelijk VOOR NU vrijlaten. Maar die rechtert heeft nog helemaal geen uitspraak gedaan. Heeft alleen aangegeven dat het bewijs lastig is nu, en dat ie het daarom niet kan maken ze voor veroordeling langer vast te houden. Jezus, zijn jullie blinde homo's of zeau? Of gewoon echt dom. Zal toch nie

LibertasSimplex 27-06-06 @ 13:38"

Beste LibertasSimplex: oke. En wie is hier nu dom? Blinde heaumeau!

Breinstein | 10-07-06 | 14:20

@sjaakdeslinksesul ... laat me raden .. het pimpen van je fahrad is misslukt en nu probeer je ego op te krikken door je als de pimp van Zuid te presenteren ?? .. en wat zeg je dan tegen die kipjes ? maar ik heb een ruime kelderbox ! en strippenkaarten ! hahahahaha :P

Draaitafel Demagoog | 10-07-06 | 14:19

De uitspraak door"trekkend" kunnen we dus stellen dat meneer de rechtert hiermee heeft bepaalt dat ieder meisje/dame/vrouw die ooit wel eens condooms heeft aangeschaft/is gaan winkelen vogelvrij is?
Knap werk meneer de rechtert. Daar zijn ze in Italie jaloers op. Daar moet het slachtoffer in kwestie in ieder geval nog een strakke spijkerbroek aanhebben.

vergruizer3 | 10-07-06 | 14:17

@Don Quichote .. joris vind me best lief !
@Behangdelul .. weet ik veel .. ik lul ook maar wat .. maar het is weer grappig hoe dit nu weer uitgelegd wordt door meerdere reagluurders hier .. maar het blijft gewoon eigen verantwoordelijkheid .. we blijven niet de handjes boven het hoofd van dit soort dozen houden .. ;)
-edit kuzzie! -

Draaitafel Demagoog | 10-07-06 | 14:16

Draaitafel mag altijd graag de meest ernstige misdrijven wegwuiven onder de noemer: Bij ons is dat heel normaal en jullie zijn niets gewend.

Voor zover het allemaal te lezen valt natuurlijk.

Felix Laband | 10-07-06 | 14:16

wat een snol zeg. eerst lekker op de palen dansen en later nadenken over haar 'reputatie' en dan in snikken uitbarsten.

donek | 10-07-06 | 14:15

Don Quichote 10-07-06 @ 14:11

Sja, je bent je dan dus wel bewust van wat er gaat gebeuren. En als je dus zulke voorzorgsmaatregelen neemt en vervolgens ook nog eens instemt met het feit dat er 6 dudes sex met je gaan hebben.. Hoe kun je dan ooit iemand veroordelen wegens verkrachting?!

Romanov | 10-07-06 | 14:15

@Draaitafel Demagoog 10-07-06 @ 14:09
Dus jij was het toch in die kelderbox hier op Zuid. Sorry dat we je lieten zitten zonder geld voor de taxi terug naar Noord, makker. De volgende keer krijg je een strippenkaart mee.

sjaakdeslinksesul | 10-07-06 | 14:15

Als je je dochter goed opvoed dan weet ze dat ze niet met vreemde mannen mee moet gaan. Laat staan met 6 tegelijk!!!
Deze dame dacht er zeker veel breezhers en hamburgers voor te krijgen, toen dat niet het geval was kwam er spontaan een aanklacht...

da wizard | 10-07-06 | 14:14

Beetje raar dat ze wel condooms haalt en dan vreest dat die jongens seks met haar willen hebben. Maar blijkbaar wilde ze dat niet, dus dan is het verkrachting. Slechte zaak dus, deze uitspraak. Maar ja als ze het inderdaad niet duidelijk heeft aangegeven, dan wordt het moeilijk te bepalen voor de rechter waar de grens ligt. Achteraf is het makkelijk oordelen.

Yellowflower | 10-07-06 | 14:13

@Draaitafel Demagoog 10-07-06 @ 14:09 Ligt er aan... als het vrijwillig is met een paar beauties... gerne idd.... maar door 6 gasten, nee ik sla over,is niet iets om jaloers op te zijn... Tenminste jij zegt wel jaloers en muahahha... maar ben je zelf dan wel lijdend voorwerp geweest van een gangbang met 6 gasten?

Behangdelul | 10-07-06 | 14:12

Dus als het kan schommelen mag het tegenwoordig ook wippen.. ?

smart S | 10-07-06 | 14:11

@DD, pas op Joris
@Romanov
dus als je condooms koopt en vervolgens groepsverkracht wordt is dat legitiem?

Don Quichote | 10-07-06 | 14:11

Zo zie je maar weer dat alleen NEE zeggen alleen kan werken terwijl je er een paar flinke knietjes bij uit aan het delen bent. T' is toch echt diep triest hier in dit land af en toe..... Je mag je eigen huis en haard al niet verdedigen als er iemand denk het recht te hebben de spullen uit je casa te komen jatten midden in de nacht en ook in dit soort gevallen is alleen het slachtoffer de l*l. Zo werden (ik weet niet of het nog zo is) in LSD mooie, blonde, blanke meiden niet toegelaten op bepaalde tijden in een zwembad omdat er clubjes jongen ('k ga er verder niet over uitwijden) 'zich niet konden gedragen'. Soms kan ik zo boos worden.... al is het daar eigenlijk te warm voor...

BallroomRay | 10-07-06 | 14:11

@Romanov... hmmm neuh,mijn dochter zou uberhaupot geen seks tot der 21ste hebben omdat ik haar binnen laat :P j/k

Behangdelul | 10-07-06 | 14:09

Daar heeft good old Dennie Christiaan eens een mooie Schlager over geschreven. De tekst luidt: " 'Nee is ja' als ze lachend naar je kijkt, lachend naar je kijkt, lachend naar je kijkt"
Heerlijk nummertje trouwens. Dennie Christiaan rokt!

kaiser_cas | 10-07-06 | 14:09

hehehehe de meeste hier zijn gewoon jaloers .. nog nooit een gangbang meegem aakt dus .. hahahaha

Draaitafel Demagoog | 10-07-06 | 14:09

Iets voor de PNVD? Als je geen nee kan zeggen, dan kan die leeftijdsgrens wel helemaal afgeschaft worden.... NL is triest, heel triest....

smartist | 10-07-06 | 14:08

Behangdelul 10-07-06 @ 14:06

Of zelfmoord plegen omdat je je dochter niet goed opgevoed hebt.

Romanov | 10-07-06 | 14:08

@Don Quichote 10-07-06 @ 14:05

waarsschijnlijk helpen ze hem met zijn zere piemeltje, of leggen ze hem uit dat dit niet zo lief is....

Of op de PvdA manier; we geven hem een uitkering een baan en een huis.... want ja hij is waarschijnlijk zo zielig...

Behangdelul | 10-07-06 | 14:08

vergruizer3 10-07-06 @ 14:05

Sja, als die chick zelf een familiepak condooms haalt. Waarom zijn die dudes dan schuldig?!

Romanov | 10-07-06 | 14:07

Het zal trouwens je dochter zijn..... ik denk dat ik de heren 'ballers' even bekend zou maken met het middeleeuws martelen... maar goed...

Behangdelul | 10-07-06 | 14:06

Niet te geloven ....

Freaky Fries | 10-07-06 | 14:06

intrigerend, wat zou die daderhulptherapie inhouden?

Don Quichote | 10-07-06 | 14:05

daderhulptherapie. DADERhulptherapie. Hij is dus DADER. Hij heeft het dus wel gedaan. Dank u meneer de rechtert. Voor dit sterk staaltje rechtshandhaving. U vindt het nog steeds gek dat steeds meer nederlanders eigen rechtert gaan spelen?

vergruizer3 | 10-07-06 | 14:05

Tja, dan vraag je er ook om...

Traag | 10-07-06 | 14:05

lekker neuken, niet betalen

Montgomery Burns | 10-07-06 | 14:04

*Pakt zijn banaan op zoek naar een onrijpe ananas

De Fruitmand | 10-07-06 | 14:04

en wij hebben weer een hoogtepunt in Nederland *triest*

Behangdelul | 10-07-06 | 14:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken