
Ook bij het RTL Nieuws dient ieder item voorzien te worden van een stukje voxpop. Voxpoppen, dat is met een draaiende camera het centrum van Hilversum betreden en dan vragen wat de mensen van iets vinden. Altijd leuk, grappig en interessant, want de kijker kan zich zo aardig herkennen in de geïnterviewden. Een bejaarde + een jongere + Jaap van Deurzen met een microfoon = succes verzekerd, kan het simpeler? Nu Ahmed Aboutaleb de nieuwe burgemeester van Rotterdam wordt wil het RTL Nieuws natuurlijk ook dolgraag weten wat de man in de straat daar nou van vindt. Even vragen dan maar hè? Nou, men is dolenthousiast.
"De Rotterdammers die we op straat spreken zijn stuk voor stuk positief" aldus RTL. Maar is dat nou wel zo? NEE dus. De ondervraagden in
dit item zijn namelijk niet het volk, maar stuk voor stuk
topambtenaren (
mirror) van de gemeente Rotjeknor. Oftewel: de toekomstige onderdanen van Aboutaleb die zich alvast aan het warmlopen zijn. Helaas, opzetje mislukt. Voor de mening van de gewone Rotterdammer zullen we toch Rutger moeten sturen. En RTL Nieuws, stuur Jaap van Deurzen morgen maar weer gewoon naar een of ander zelfgemaakte chocoladepopjes proeffestijn in het Limburgse. Gaat vast stukken beter.
Reaguursels
InloggenIdd Fleurtje.. En om heel eerlijk te zijn mag wat mij betreft de pleuris uitbreken.
Media,je wordt er strontziek van,ze proberen met alle geweld die pleuris marocs door je strot te stampen.
Wat ze nooit gaat lukken.
Eén van de ondervraagde was Paul van de Laar, hoogleraar en werkzaam als directeur bij een multicultimuseum. Niet bepaald een gewone Rotterdammer, ook al woont hij wel in de stad. Kun je van veel ambtenaren niet zeggen.
Ik werd er al ziek van, in mijn vrienden en fam. kring heeft niemand positief gereageerd en op tv zie ik allemaal blije figuren.
Het is ziek, en dan gaan nu zelfs de commerciëlen dat linkse tuig promoten.
Rot op uit mijn stad, ga dat open riool in noord-holland dumpen.
oh kut het geld is daar op
Oooowww, dit gaat niet goed komen.
Ik wist niet dat RTL tegenwpprdig ook al een linkse mongolenzender was geworden... Hoe kan iemand nou positief zijn over het burgemeesterschap van die omhooggevallen excuus-marokkaan. Die had in eerste instantie al nooit een openbare functie mogen vervullen wat mij betreft. Geert, doe er wat aan!!!
@reperman
ja, het zal inderdaad helemaal goedkomen met nederland zonder de haven van Rotterdam.
En op deze:
reperman | 17-10-08 | 13:36
Ik moet hem inderdaad niet als burgemeester omdat het een buitenlander is. 2 paspoorten = buitenlander. En dat diskwalificeert hem als bestuurder van land of stad.
Dat ie zijn marokkaanse paspoort niet kwijt kan is zijn probleem. Niet het Nederlandse probleem.
Reperman, ik weet niet waar je woont, maar jouw Nederland wordt wel steeds kleiner. De problematiek is ook reeds in stadjes als Gouda, Arnhem, Eindhoven, Dordrecht, Den Helder, Almelo en talloze dorpen doorgedrongen.
Dan kunnen we allemaal onze kop in in onze kont steken, of hopen dat het wel overwaait, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
-weggejorist-
Nou, nou, nou. Niet zo laatdunkend over Jaap van Deurzen, heer Mutsaert, die man maakt met zijn speciale manier van interviewen vaak heel aardige reportages. Altijd anders dan andere verslaggevers. Zeker nooit z'n reportages vanuit (bijvoorbeeld) Afganistan gezien, want die waren echt héél bijzonder.
getergde kaasboer | 17-10-08 | 13:59
Je hebt inderdaad gelijk dat ik helemaal niet weet wat er speelt in Rotjeknor, of ik 020 wat dat aangaat.
Eerlijk gezegd boeit me dat ook niet, want die steden horen mijns inziens niet bij Nederland, dat zijn aparte stadstaten waar ons land alleen maar last van heeft, of het nu autochtonen of allochtonen zijn die er wonen, tis 1 grote poel van criminalteit, a-socialiteit, egoisme, en uberheblichkeit. Schorriemorrie van de bovenste plank, verhuizen naar Zuid Afganistan die steden zou ik zeggen..
Ambtenaren = Slijmjurken, Kontenkruipers, Kontenlikkers, Matennaaiers, Achterlijk,
Minderwaardig volk, Colleganeukers, Slijmballen, Raamhoeren, etc. etc.
@ CoJoNes @ 12:25
De liberalen zitten erg met de crisis in hun maag - zie ook het gedoe in de VS rond dat 'reddingsplan'. Dat komt vooral omdat het tegenwoordig helemaal niet populair is om te zeggen 'we doen niks, we bemoeien ons er zo min mogelijk mee'. Kiezers begrijpen dat niet meer. Die begrijpen alleen grote woorden, beloften en daden.
@reperman | 17-10-08 | 13:54
Voor burgermeesters posten kan iedereen soliciteren. De pest is dat we nooit zullen weten wie de geschikte niet politieke kandidaten zijn omdat deze tijdens de "selectie procedure" al te licht bevonden worden door de zittende machthebbers. Dus kandidaten die w.s. zeer geschikt zouden kunnen zijn komen nooit aan de bak en wij zullen het niet weten.
Kan zien dat je niet echt begrepen hebt wat er speelde in Rotterdam. Heb ook echt geen idee over welke crimineel je het hebt, de fraudeurs zitten in R'dam nl allemaal bij de pvda, net als in amsterdam.
Leefbaar wilde de keus gewoon aan de Rotterdammer overlaten, een open referendum weet je nog?.
getergde kaasboer | 17-10-08 | 13:53
Wie wil je dan?
Een Limburgse Herder? Een crimineel van Leefbaar Rotjeknor?
@ reperman
Nee hoor, wij vinden hem niet de geschikste kandidaat omdat hij:
- op veiligheidsgebied weinig ervaring heeft
- een jobhopper is
- 1 paspoort terug moet sturen
- een amsterdamse pvda-er is
En het NOS jhoernaal, met name Henrik-Willem Hofs, mag aan het gas met z'n domme rapportages.
Nu kunnen ze ook thee gaan drinken in 010 haha.
Helpt 010 helemaal naar de klote met stomzinnig gezeik, hard aanpakken is het enige wat in 010 helpt, niet dat softe gelul.
sjaakdeslinksesul | 17-10-08 | 13:44
RTL nieuws is het enige echt onafhankelijke nieuwsmedium van NL..
Je vergeet GS en de Telegraaf, alsmede het opinieblad Privé.
De grote 4 zeg maar ;-)
HaagscheMeester | 17-10-08 | 13:30
Uw commentaar op de rotterdamse gemeentepolitiek zuigt, maar hierin heeft u weer helemaal gelijk. RTL nieuws is het enige echt onafhankelijke nieuwsmedium van NL. Nu hopen dat de rechter ballen toont.
Daarom wordt je (witte boorden) ambtenaar, kruipen, likken en niet nadenken.
HaagscheMeester | 17-10-08 | 13:35
Toen hebben ze veel bereikt. Maar waarschijnlijk niet dat gene wat jij graag gezien had.
Waarom zegt hier niemand dat ze Aboutaleb niet willen omdat het een allochtoon is en dus niet welkom is?
Ben dan eerlijk en geef niet RTL de schuld..
De man heeft overigens wel degelijk kwaliteiten waar menig autochtoon een puntje aan kan zuigen.
@belly | 17-10-08 | 13:31
Ik stop na deze reacite deze onnozele discussie. Leefbaar is voor de verkiezingen aan de macht geweest, dus een meerderheid in de raad. Jij begrijpen? En toen hebben ze ook geen ruk gedaan.
@HaagscheMeester | 17-10-08 | 13:30
Ze zouden die WOB eens moeten gebruiken voor de gang van zaken betreffende de gemeente raad van Rotterdam en Aboutaleb. In plaats van een beetje meehuilen met de wolven door dit "voxpoppen"
@HaagscheMeester | 17-10-08 | 13:27
Dat zooitje van Leefbaar heeft inclusief CDA, VVD en Christen Unie/SGP nog steeds een minderheid tov de linkse raadsleden. Dus wat konden ze doen?
RTL heeft een WOB verzoek ingediend om helderheid te krijgen over het terreurbeleid. Grote waardering voor het RTL nieuws zou op z'n plaats zijn, maar in plaats daarvan doet Geenstijl grote boehoe.
Het StaatSjournaal zou nooit zo'n WOB verzoeken durven indienen.
@belly | 17-10-08 | 13:20
Net of dat zooitje van het LPF of Leefbaar Rotterdam dat 4 jaar in Rotterdam aan de macht is geweest het ook maar 1 haar beter heeft gedaan. Hou toch op.
RTL wil het staatsjournaal van de NOS overnemen
HaagscheMeester | 17-10-08 | 13:16
De politiek in Rotterdam is gegijzeld door PVDA ondanks overweldigende meerderheid anders denkenden. Dat heeft dus niets met Aboutaleb te maken. Gewoon keiharde partijpolitiek. Niets met Rotterdamse politiek te maken. CDA zal dus ook wel erg goed terug betaald worden voor dit kado aan de PVDA
@ mezelf
Lutser natuurlijk! Lutser!
@belly | 17-10-08 | 13:14
Ga toch poetsen, maar kom vooral niet lullen.
Omdat hij harde taal uit tegen mocro's en weet wat de oorzaken zijn van problemen die mocro's hebben. Hij is de man bij uitstek die zoiets zou kunnen oplossen.
Waar lees je dat het zo goed gaat? Hij heeft nog niets gedaan. Gelijk dat xenofobistisch gedrag. Je ziet men al denken: "Het is toch een zwarte". Aboutaleb is aan z'n uiterlijk te zien een afstammeling van Franse kolonisten gemixed met Marok. Dus zo zwart is hij niet eens.
HaagscheMeester | 17-10-08 | 13:06
Gelukkig eindelijk iemand die wel weer vertrouwen in de (Rotterdamse) politiek heeft gekregen...... Ga toch weg joh! Lutzer!
HaagscheMeester | 17-10-08 | 13:06
En hoe kom je aan die wijsheid dan, gaat het zo goed in 020 dan? volgens mij is het daar (overal in NL) alleen maar erger aan het worden, dus waar jij het vandaan haalt dat Aboutaleb "zeer goed" voor 010 zou zijn is mij een raadsel
Nou ik ben een Rotterdammer -in tegenstelling tot wat mijn nick doet vermoeden- maar vind de benoeming van Aboutaleb zeer goed. Juist hij weet wat er speelt tussen de mocro's en zo'n man kan problemen oplossen. Harde taal jegens de mocro's en aanpakken die handel. En dat kan Aboutaleb. Heb voor het eerst sinds tijden weer een beetje vertrouwen in de Rotterdamse politiek gekregen. Want die Pastors moet poetsen en niet lullen.
Wat een gezeik hier. Aboutaleb is ook gewoon een Nederlander hoor. Dat zeggen zelfs de Marokkanen.
Héél jammer RTL!
Leefbaar Rotterdam mag niets meer zeggen.. als het om de kMarokkanen gaat. Dat wordt een groot feest daar.
wILL | 17-10-08 | 12:52
Je bent nu nog steeds in de studio?
applaus/lachmachine.. Ik zie gelijk de wereld draait door voor me
Gelukkig hebben we nu internet om de macht van televisie te lijf te gaan.
Zo NOS van RTL
Hilarisch.......... alles maar dan ook alles is "gemaakt" wat je te zien krijgt op TV.
Ik ben een keer, 15 jaar geleden, bij een opname geweest van Rondom Tien. Na afloop stond iedereen spontaan op van de tribune en maakte aanstalte huiswaards te keren. Nou, ech nie. Stond afgesproken in het script...........
BNR kan er ook wat van. Die 'onthulde' dat de extreem-rechtse Oostenrijkse politicus Haider homo was (de man zou in een gaybar geweest zijn kort voor het fatale auto-ongeluk). Maar was is daar schokkend aan? Extreem rechtse mensen mogen toch ook homo zijn? Als zijn partij anti-homo zou zijn geweest, dan had BNR nog een punt kunnen hebben, maar die partij is daar niet tegen.
Hoe drinkt jullie Rut zijn koffie? Dan zorg ik dat het klaar staat bij Dudok. Het zal een lange dag voor hem worden, de meningen zijn 'wat' verdeeld.
Hier word ik nou echt spuug ziek van! ik zat het gister al te kijken met een raar gevoel in m'n maag maar nu weet ik zeker, rtl is minstens zo erg als de hele NOD bij elkaar....
zucht..
@ Miretra @ 12:43
"Gij zult betalen, zonder te klagen", aldus het Eerste Evangelie volgens de NOS-apostel Hans 'de spermadouche' Laroes.
De PvdA applausmachine (NOS) laat ook alleen blije mensen zien.
Godverdomme, wie verlost ons van die teringNOS?
Amen!
Creaguurder | 17-10-08 | 12:39
Frits Wester kritsiche noten over links???? Noem eens wat voorbeelden aub.
RTL is al een tijdje staatstelevisie met propaganda aan het worden, dat is al aan de gang sinds cda en pvda de macht namen.
En waarom? Om het simpele feit dat RTL toestemming moet krijgen om in Nederland uit te mogen zenden, en van wie krijgen ze die zendmachtiging?
precies... nuff said.
Ook de commercielen dansen gewoon naar de pijpen van dit helse regime, en vullen maar wat graag hun zakken met de optv-meer-allochtonensubsidie die wordt verstrekt.
Frits Wester zal daarom ook snel uitgefaseerd worden , daar Wester af en toe nog wel kritische noten laat horen in zijn, voor links, te objectieve verslagen.
@ Pierus @ 12:34
Inderdaad, maar dan moet Faizel wel netjes achter in de rij aansluiten, want Anja Meulenbelt had de sollicitatiebrief van haar echtgenoot Khaled Abu Zaid eerder verstuurd.
de journalist in kwestie zal wel stage hebben gelopen bij het cbs en goed zijn in het uitknippen van niet gezinde mensen
Altijd nog méér informatieve waarde dan wat in Het Gesprek in een paar uur bij mekaar geschraapt kan worden. Wat mij betreft mogen ze er een nieuwe zender van maken, Voxpop, met 24/7 commentaar van mensen van de straat. Een soort GS, maar dan met talking heads. En dat mensen daar weer commentaar op mogen geven dat met een ticker door het beeld heen komt.
Teen | 17-10-08 | 11:40
Het is donker in Rotterdam, heel donker
Voxpoppen = succes verzekerd. Eh... wat doen jullie bij GS.tv dan?
Ik kan wel minstens 1 persoon noemen die blij is met A(c)hmet.
En dat is onze Faizel Ali Enait (je weet wel van die geen handen).
Die kan nu meteen weer worden aangenomen als gemeente ambtenaar in Rotterdam.
Het gebruik van het middel voxpop wat in deze zaak inderdaad opmerkelijk. Meestal gebruikt RTL Nieuws dit middel alleen om resultaten van opinieonderzoek te ondersteunen. In dit geval werd het middel ingezet als een soort van opinieonderzoek. Maar ieder weldenkend mens weet dat het aanspreken van enkele mensen op straat nooit een representatief beeld van de heersende opinie kan geven.
@ CoJoNes @ 12:25
Dat was van de VVD te verwachten. Die partij is ook nauwelijks (meer) liberaal te noemen. Het is veel meer een sociaal-democratische partij met een scheutje liberalisme. En dat geldt zeker indien de VVD onder leiding staat van zeer linkse lieden als Ed Nijpels, Hans Dijkstal en Mark Rutte.
CoJoNes | 17-10-08 | 12:25
Ik ga mee in veel van je meningen maar moet hier toch onderscheid maken. Rutte heeft het over bankmanagers die door het nemen van (ongecontroleerde) grote risico's in staat zijn hun eigen portefeuille te spekken en daarmee tegelijker tijd de solvabiliteit van de bank op het spel zetten. Ik heb jaren lang in termijn handel gewerkt en kan dus meepraten over de enorme risico's die deze heren namen. De oplossing is inderdaad uitgestelde bonussen en dus meedelen in de risico's zodat de heren bankiers ook hun eigen zuur verdiende centjes op het spel zetten ipv alleen die van de "domme" spaarders. dat zou de wereld (achteraf) een hoop ellende bespaard hebben.
CoJoNes | 17-10-08 | 12:25
Dat moet je Rutte toch wel nageven. Elke keer als hij het goed lijkt te doen, zoals bij de laatste miljoenenbegroting, komt hij er daarna weer overheen met een statement die duidelijk maakt dat de VVD ook geen alternatief is.
Waar was Rutte trouwens tijdens de miljardenschenkingen? Als je van één partij een tegenstandpunt had mogen verwachten, of in ieder geval een eis tot meer inzicht en meer inspraak, was het de VVD wel. Zonde.
En we kunnen stemmen www.stand.nl/
Aboe was de enige uit het gekkenhuis balkenende IV die nog wel eens iets zinnigs zei. Verder is het natuurlijk gewoon een zakkevuller. Veel plezier met 'm 010, groeten uit 020.
Vanmorgen heb ik nog even naar het nieuws op de staatstelevisie gekeken.
Ook de NOS had beelden van jubelende Rotterdammers die de benoeming van Aboutaleb toejuichten.
Het vervelende was dat de gevraagde personen allemaal een on-Nederlands kleurtje hadden, er zat geen enkele echte Rotterdammer bij.
Een typisch staaltje van linkse belazerij dus.
Opvallende feitje is natuurlijk dat de Rotterdamse topambtenaren er gewoon uitzien als grijze muizen, alsof ze tot he echte klootjesvolk behoren. Ben niet elitair ingesteld ofzo, maar deze topambtenaren houden nieteens de schijn meer op een IQ te hebben. Oftewel bloedzuigende parasieten zonder gêne. Logisch dat dat he RTL Tageschau niet opvalt. En bij een NOVA/NOS Journaal zul je zo'n item nie aantreffen omdat die nu net de juiste neus hebben voor het ons-kent-ons.
Punten tegen Aboutaleb liggen voor de hand: Rotterdam heeft niets aan een politiek gedreven burgermeester van PvdA huize, en des te meer aan een persoonlijk die ideologisch leeg en pragmatisch is. Maar ja, burgermeesters schijnen in NL alleen uit/of gelieerd aan een politieke partij komen/zijn. Bah.
Rutger graag naar Hillegersberg ook sturen.
Hij weet de weg.
Wat doet de vader van Marcouch in de top van de Rotterdamse ambtenarij?
Morgen/vannavond hebben we een filmpje van RudgerT die in Zuid, west, kralingen en centrum wat rotterdammers vraagt wat ze van Abutaleb vinden?
En ondertussen in de socialistische Heilstaat Nederland, geeft ook de VVD volledige inkijk in het socialistisch gedachtengoed. Mark Rutte is voor inkomenspolitiek en regulering in de commerciele sector:
www.elsevier.nl/web/10207751/Nieuws/Po...
Dit land is doodziek.
Merkwaardig. Wat is hier de bedoeling achter? Terwijl juist een commerciële zender nu geweldig zou kunnen scoren met een rechtsgekleurde journalistieke rubriek.
@ CoJoNes @ 12:13
Bij BNR verwarren ze waarschijnlijk FPÖ-Führer Jörg Haider met Volkskrant-Feldwebel Thomas von der Dunk. Houdt die twee teutoonse nazi's maar eens uit elkaar. Moeilijk zat.
solidstate | 17-10-08 | 12:16
Inderdaad. Goebbels propaganda was kinderspel in vergelijking met de geraffineerdheid waarmee we nu vanuit alle media bestookt worden.
ik zie trouwens nog wel een voordeel. Waar je onder als Feyenoordfan onder Opsteltel kans had uit het publiek gevist te worden als je iets te hard aan het Hamassen was, verwacht ik dat Ahmed lekker mee doet.
edit:
Hulde voor smartteveee
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.smartrtv.nl doet er te lang over om te antwoorden.
Site ies dood
Sir Galahad the Pure | 17-10-08 | 12:15
Shit Sir Galahad, Ik was al behoorlijk ziek van dit item hedenmorgen maar die link die jij ons doorgaf maakt dat ik echt kotsmisselijk ben van die linkse idioten. Terwijl ik mezelf eigenlijk nooit echt als rechts gezien heb.
Wij hebben 2 smaken op NL TV: staatsTV en kempingzenders
Go Rutger !!
Ook bij het NOS hadden ze beelden van straat. Allemaal zogenaamde burgers waaronder de burger Weisglas.
Je weet wel de oud tweede kamer voorzitter...
De propanganda machine van goebbels lijkt het wel.
Dit is gewoon eng.
By the way: nu Ahmed Aboutaleb burgemeester van Rotterdam wordt, stijgen de kansen van Gaza (ook wel: Hamastan) om zusterstad te worden. "Allahu akbar!", zou Ahmed zeggen. Zie: www.elsevier.nl/web/10204544/Nieuws/Ne...
@meerendonk | 17-10-08 | 12:06
Het is in-triest dat jou conclusie zeer waarschijnlijk perfect weergeeft hoe het in elkaar zit. Puur eigenbelang van de redacteuren/journalisten.
Gevalletje WC-Eend...
Op BNR wordt Joerg Haider postuum nog even helemaal kapot gemaakt. Volgens BNR was een Haider een zware alcoholist en een stiekeme homo, die voor z'n ongeluk in een homobar is geweest. Bovendien reed Haider 184km/h binnen de bebouwde kom.
Wat is dat toch met BNR, dat ze radio 1 links inhalen? What a waste.
RTL likt zich alvast in voor het geval Aboutaleb de nieuwe premier word
Gouda, Amsterdam, Utrecht, overal waar de PVDA aan de macht komt schieten de probleemwijken als padestoelen uit de grond. Maak daar eens een reportage over.
tis allemaal heel simpel. de commerciele omroep is geen overheid dus je baantje is niet voor het leven. Word je oud, krijg je ongemakken of trek je niet genoeg kijkers, welnu dan kan je vertrekken, tis tenslotte commercie.
De beste methode om je baan en inkomen te verzekeren is dat je al tijdens je commerciele periode enigszins kontlikt bij de publieke omroep en dientengevolge hun woord begint te verkondigen.
uit goede bron vernomen dat binnenkort het rtl-nieuws gelezen gaat worden door twee nieuwslezers, 1 om de autocue aan te wijzen en de ander om de tekst te lezen.
@ Mazzeltov
Henk Kamp mocht daar geen burgemeester worden. De vvd krijgt binnenkort een burgemeesterplek in een witte pvda stad.
Henk Kamp is weggepromoveerd net als bolkenstein destijds.
Moeten ze eens bij mij in de straat komen. Lutsers.
Ahmed Aboutaleb groeide, als zoon van een imam (lees: haatprediker), op in het Rifgat Beni Sidel. Ik heb me laten vertellen dat in het kader van sociaal-democratische pelgrimstochten er al verschillende reizen daarheen zijn geboekt door Volkskrant-lezers. Vooral de zomermaanden zijn in trek, want dan dan is Ahmed er zelf ook aanwezig.
Fox News dan maar??
Je zou van RTL iets beters mogen verwachten, wat ook beter gaat is de aex en met name ING die staat op dit moment 22% in de min en gaat hard Fortis achterna.
RTL zal wel moeten in anders trekt Plasterk de vergunning in.
Ik vind het nog steeds te gek voor woorden dat een niet Nederlander (dat ben je in mijn ogen als je een marokkaans paspoort hebt) in Nederland de scepter kan gaan zwaaien over een hele stad. En dan ook nog eens een van de grote steden! Hier moet toch echt wat aan gedaan worden! En dat de 'gewone' Rotterdammer op een mocroburgemeester zit te wachten is klink klare bullshit. Als er over gestemd zou worden zou ie nog geen 10% van de stemmen krijgen. Zware onzin is dit. Die man moet weg, niet alleen uit 010 maar uit +31!
Had Henk Kamp daar maar Burgemeester gemaakt, inplaats van hem naar de Antillen te sturen.
Bruggen bouwen... En ja hoor, er komt weer een burgemeester die zich lekker bezig kan gaan houden met de marokkanen en voor de rest gebeurt er weer geen klap. Er gaat alleen maar tijd en geld in de achterstands idioten zitten terwijl het land voor de rest stil staat en wacht.
Beetje zoals het op school met het zwakbegaafde kindje ging die de hele klas omlaag trekt.
"bruggenbouwers", die kunnen ze wel gebruiken in Rotterdam !
Maar zo zie je maar weer hoe hard we collectief genaaid worden door die hoerige linkse kutmedia in dit land. ... Zo dat most er effe uit.
Ik had altijd een hekel aan FOX NEWS maar RTL heeft net zo'n hoog linkschmensch gehalte als de publieke dat je zou hopen dat SBS6 het gesundene Volksempfinden cq de onderbuik gaat vertolken met een Fox NEWs voor het noodzakelijke evenwicht.
Rotterdam is toch die plaats waar alle peop van Limburg uiteindelijk terecht komt
Commerciele die zich gaan gedaragen als publieke???
Damn... Waar gaat dit heen?
dit zou je eerder van de nos verwachten
@belly | 17-10-08 | 11:43
Juist CNN.
Weer een knap staaltje multikul. Er moet een burgermeester komen, oh doe dan maar een Marokaan aangezien we eigenlijk niemand hebben. Ik ben benieuwd hoeveel potentièle stemmers PvdA weer rood fistfuckt...
Wat dat betreft is de kredietcrisis een godsgeschenk voor de PvdA, ihb voor W. Bos. Die doet nu lekker stoer met onze belastingcenten. Als het aan P&W zou liggen zouden ze hem nu het liefst een week lang een avondvullende show geven. Deze move met Abouthaleb hadden ze nooit durven maken voor de kredietcrisis.
Teen | 17-10-08 | 11:40
Nee, schijnt wel ergens een pot met goud te liggen in een moskee.
Zag vanochtend het staatsnieuws. Aanstelling Aboutaleb positief ontvangen. Dat ze dat gingen zeggen hebben ze drie weken geleden al tijdens het plenaire overleg besloten.
SMART RTV ligt er al uit. Triest dat ik eerst een beetje meewarig constateerde dat de omroepen die door G.S. de Staatsomroep werden genoemd inderdaad wel heel erg links en/of gevestigde orde gekleurd nieuws brachten. Nog erger is dat ik nu ik er eenmaal op let ik eigenlijk geen nieuwsprogramma meer kan zien (inclusief de commerciele zenders en zelfs CNN!) zonder tot de zelfde trieste conclusie te komen.
stuur Rutger en ik wil de have arbeider voor de camera......
*wacht met smart op Rutger FIMPJE!*
"Er is alom enthousiast gereageerd op de keuze voor Ahmed Aboutaleb, "
Volgens dagblad "BN DESTEM"
Binnenkort krijgt links ook voorrang/keur in het wegverkeer.
Gezien er recent een onderzoek is gedaan dat kamelen zelfstandig kunnen denken,zou het fileprobleem in de toekomst opgelost zijn.
Slim Blontje luistert nu naar" Kamelen.kamelen van Huub Hangop"
Als iedereen nou even wacht, dan kan ik dat kudtfilmpje op SmartRTV zien...
Interessant natuurlijk, maar hebben ze in Rotterdam ook van die mooie regenbogen?
De man in de straat? *gaap*
site ies dood
"een of ander zelfgemaakte chocoladepopjes proeffestijn in het Limburgse"
Ja, of naar één of ander LEGO-steentjes dingetje, waar ik al drie dagen over hoor op de verkeersinformatie.
Dat de NPS zoiets flikt is te verwachten, maar van RTL had ik beter verwacht.
Storing
-De website is zo weer terug-
LOL
RTL gaat meer de kant op van BNN, met die burka. Was toen ook lekker objectief...
(zie www.elsevier.nl/web/10161523/Afshin-El... )
@Jazz87 | 17-10-08 | 11:32
RTL is een campingzender
Geniaal, er wordt een burgemeester aangewezen en Geenstijl heeft weer 3 dagen topics. RTL-nieuws zuigt, dat weet iedereen al. En ja, Rutger gaat vast idioten vinden in Rotterdam
*naar het filmpje uitkijkt
Heheh, Boetelep, de media regeert.
Volkskrant infiltreert bij RTL
RTL wordt ook een campingzender?
de boefjes
REAGEER OOK