Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NS concurreert nu echt met de auto

Wat nou kromme rails, whooo!Hallo anonieme lafbekjes! Wij, de NS, blijven immer communiceren. Zo bellen wij alle media, inclusief GeenStijl, die negatief over ons schrijven met de vraag: Kan dat niet eens wat minder? Kwaliteit leveren kunnen wij niet, maar manipuleren en propaganda voeren des te beter. Wij NS maken jullie daarom graag attent op het volgende: wij concurrreren nu ook qua ongevalsrisico met de auto! Zoals het een echt wereldbedrijf betaamt wordt reizen met onze Gele Hel per jaar onveiliger. Dat komt door een teveel aan blaadjes, kattenruggetjes, poedersneeuw, suicidalen, krimpende wissels, uitzettende wissels, doorgerot en achterlijk materieel, niet functionerende conducteurs en slecht werkende beveiliging. Zo is een ritje in een van onze stabakken niet alleen te duur, irritant en immer vertraagd maar net zo avontuurlijk en uitdagend als autorijden. Volgt nu nog een dienstmededeling (*ding dong*): het reizen van Amsterdam naar Zandvoort is de komende dagen GRATIS! Ons personeel is namelijk niet in staat zich door de als runderen opeengepakte strandgangers te bewegen dus controleren zit er voorlopig niet in. Op tijd rijden trouwens ook niet, muhahahaha. Veel strandplezier en psychotische groeten, de NS/Joost Ravoo

Reaguursels

Inloggen

@ gentlemens agreement
Genieten van het leven is heel erg maatschappelijk verantwoord ;-)

File Sofia | 05-07-06 | 14:29

ik pak de fiets wel is veel makkelijker :P

tbs-patient | 05-07-06 | 09:40

@ File Sofia 04-07-06 @ 16:49 "En het heet cognitieve dissonantie"

zo heet dat dus NIET. Het positieve redenen/argumenten zoeken bij de (eerder) gemaakte keuzes is het VOORKOMEN van cognitieve dissonantie (dissoneren is "afwijking vertonen"). Je wil dat de eerder keuze in overeenstemming blijft met wat je zelf (en je omgeving) vindt dat "goed" is.

Verder: Prima stukkie. Ben het met je eens hoor. Wellicht begin ik over een tijdje met een andere baan, verder weg van mijn woonplaats. Ik sta of dagelijks in een afgrijselijke file, OF 1.25 minuten treinen... Ik denk ook dat ik kies voor het laatste... Al bewaar ik mijn cabriolet sportwagen wel om op geweldig mooie zomerse dagen zoals vandaag, om lekker mee te cruisen langs heerens wegen ;) Vast niet maatschappelijk verantwoord, maar wel erg leuk.

gentlemens agreement | 04-07-06 | 21:38

@edit Q-einheit 13:25
Ohja excuses voor de kritiek. Ik was het Geenstijl 'love it or leave it' motto even vergeten. Als iemand vind dat een topic zuigt mag hij dat niet zeggen natuurlijk. Ik zal mijn neusrichting weer even conformeren aan de richting van jullie neuzen.

Q-einheit | 04-07-06 | 20:43

stelletje biggen bij de ns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bij een rit van 5 kwartier van den haag naar Ede-wageningen, 40 minuten vertraging, en het reizen wordt dan wel duurder, alleen voor Airco/Ventilatie zorgen, neehoor.

met 20 man op elkaar staan, en malloten erdoorheen willen omdat ze tóch denken nog ergens een plekje te kunnen vinden..

trouwens, geen stijl wordt beroemd..
paar finnen noemden me een racist toen ik" dit is geen stijl.nl pakken jou aan, vlakken je uit of gaan achter je vrouw aan" enz..
aan het neuriën was...

the_w | 04-07-06 | 20:07

Dat wordt 1 groot Marokkanenfestijn van amsterdam naar zandvoort. ies gratiesch!
En bedankt he NS?

MiRRoRMaN | 04-07-06 | 18:15

NS.. kan het eens wat minder?!?!? GVD'tjes nog aan toe zeg, elk jaar gaat het minder met de NS, met uitzondering van de prijs. Minder service, minder comfort, minder lijnen, minder goede dienstregleing, minder veiligheid, minder beleefdheid, minder zitplaatsen.. minder minder minder.

Nogmaals de tip: ga eens in Japan kijken, kun je wat van leren. Daar rijden de meeste treinen op 1 spoor 1 kant op, scheelt weer een hoop wissels(storingen), ideetje misschien???

de Japanner | 04-07-06 | 17:50

In de auto rij je als sardientjes in een blik, je hebt het meest kans op (dodelijke) ongelukken, er zijn 'dagelijkse files' en ook nog onverwachte files - de een levert nog meer vertraging op dan de ander. Ben je eindelijk lekker op weg moet je een pitstop maken om te tanken, je betaalt je blauw bij het tankstation, kom je aan op bestemming, dan moet je zoeken, zoeken, zoeken naar een parkeerplaats. Heb je een gevonden, dan betaal je je ook daar blauw, reparaties kosten je een rib uit je lijf, ga je stappen, dan mag je niet drinken, en je maakt de allergrootste omwegen om van a naar b te komen vanwege de vele eenrichtingswegen.
Iedereen maakt z'n eigen keuze en om die keuze te kunnen rechtvaardigen kijk je met name naar de positieve uitwerkingen van die keuze. Da's logisch, daar is niks mis mee, en iedereen doet het. En het heet cognitieve dissonantie.
Zet je beide keuzes naast elkaar, dan kunnen we vast een hele bladzijde volschrijven over de voor- en nadelen van de auto en ook één over alle voor- en nadelen van het Openbaar Vervoer.
Maar, op breed maatschappelijk niveau is er waarschijnlijk meer te zeggen voor Openbaar Vervoer dan voor autorijden... En dus slaat de wijzer voor mij uit naar het OV. Maar als het even kan, grijp ik de fiets. Daar kan niks tegen op!

File Sofia | 04-07-06 | 16:49

Alsof Joost Ravoo en de NS het allemaal gedaan hebben. Let er weer een of andere mongeaul niet op bij een spoorwegovergang, boem knal trein erop en gelijk plaats delict. Politie kan dan een halve dag gaan onderzoeken wat de oorzaak was en het treinverkeer ligt dan dus ook 3 kwart dag plat. Vroeger voor de privatisering was dat allemaal veel makkelijker en kon de trein nadat het hele gezin in een halfuur van de rails geschraapt was weer verder rijden.

Problemen aan de rails: Hier kan de NS natuurlijk vrij weinig aan doen, Prorail (geen onderdeel van de NS) is verantwoordelijk voor het onderhoud en daar heeft zij flink wat steken laten vallen. Mede hierdoor is het Nederlandse spoorwegnet in zo'n slechte staat dat in de zomer (verbuiging van het spoor en wissel- en seinstoringen), herfst (blaadjes) en winter (wissel- en seinstoringen) er elke dag wel een paar problemen zijn.

Verder is de bijsturing (NS en Prorail) bagger, met calamiteiten (van een koe op het spoor tot 3 treinen die op mekaar botsen) is deze vrij snel waardeloos. Machinsten worden met hun treinen op verkeerde sporen gezet, moeten onnodig lang voor niks wachten en treinen worden onnodig of te laat opgeheven.

Zo, dat was het weer voor vandaag, ik stap nog steeds net zo lief in de trein als in de auto!

Tuindert | 04-07-06 | 16:36

@ Amsterdammer: Verhoudingsgewijs rijden de treinen hier volgens mij prima op tijd.

Verhoudingsgewijs op tijd...... in verhouding met de verbinding Cuba - Jamaica of zo zeker. Als je bijvoorbeeld naar Der Schweiz kijkt, daar rijden de tjoek tjoeks nog wel op tijd:

Citaat: Pünktlichkeit (2005): 96,99% der Züge verkehrten mit höchstens 5 min Verspätung
Kan de NS nog wat van leren met hun 80 procentjes

Gait-man | 04-07-06 | 16:04

@gentlemensagreement. Lol, ik zeg ook niet dat het een goed idee is maar als het gratis wordt is zeiken erover tenminste overbodig.

gainsteel | 04-07-06 | 15:49

Vroegah kon je in de trein nog fijn kopjes roken, maar nu zeuren ze als je met je bong in de trein zit.

Onno Thuis | 04-07-06 | 15:47

Conducteur zijn is dat te vergelijken met een vmbo'r ???
Want ze vallen niet op in de treinen die neem.

bad to the bone | 04-07-06 | 15:41

hebben ze ook gezegd wat voor auto? Want ik heb grote twijfels over de concurrentiekrachten van de ns tegenover mijn a4..
ns-audi
heet+zweet - climatecontrol
niet op tijd - wanneer ik maar wil
zeiklui met zuigmuziek - mijn muziek
wazige omleidingen - navigatie (met lievezwoelevrouwenstem)
klotebankjes - lederen zetels
nooit controle - altijd controle (ok die is voor de ns)
wel betalen,geen service - eerst service, dan betalen
wachten, wachten, wachten - *draai*, *vroem*
enzenzenz

ECHOO! | 04-07-06 | 15:40

@gentlemens agreement: hoe gratis is gratis denk je? De belastingbetaler betaalt hoe dan ook. En in dat geval betaal IK de autowegen en stoplichten, waar ik zelf never gebruik van maak. IMHO is autorijden een HEEL slecht idee.

blikjegrolsch | 04-07-06 | 15:35

@ gainsteel
hoe gratis is gratis denk je? De belastingbetaler betaalt hoe dan ook. En in dat geval betaal IK de trein, waar ik zelf never mee rijd. IMHO is een gratis trein een HEEL slecht idee.

gentlemens agreement | 04-07-06 | 14:57

LOL @ Post

japper | 04-07-06 | 14:53

Als de trein gratis wordt, stop ik met zeiken over de NS en niet eerder.

gainsteel | 04-07-06 | 14:38

ik weet het niet, ik rij al jaren niet meer met de trein. maar als ik vrienden naar het station breng zijn er altijd wel problemen; of dat ze hier moeten overnachten omdat vanuit het zuiden de randstad niet meer bereikbaar is, als er iets op het spoor gebeurt. maar NS ga ook lekker deaud!¬

ganzo | 04-07-06 | 14:25

@RedScorpion, heb ook zoiets gehoord. Ontevreden utrechtse NS-personeel enzo. Storing bewust. Storing voor meer loon. Plaag storing. Aandacht trekken "storing."
Utrecht, STORINGSSTATION!

Xtra | 04-07-06 | 14:12

je vergeet de goede regeling van de gebruiker betaald. Meteen 35 euro aan je kont te hard de trein in loopt, ff flitsen op de A2 met 10 km/h is slechts €30

Suspension Goose | 04-07-06 | 14:06

@Xtra 04-07-06 @ 14:01
ja komt omdat we nog steeds de ns boycotten...
lopen nog elke dag op het spoor enzo...
maar goed waar de meeste diensten bij elkaar komen...
zijn ook de meeste fouten...
lijkt me logisch dus...

RedScorpion | 04-07-06 | 14:04

veiligheid te danken aan de NS?
Ja voor de privatisering zeker...

RedScorpion | 04-07-06 | 14:02

En, bij en rond Utrecht is er ALTIJD een of andere (vreemde) "storing." Altijd maar dat Utrecht. Merkwaardig. Zucht.......

Xtra | 04-07-06 | 14:01

Amsterdammer 04-07-06 @ 13:48
Zeau, nou als iemand het een beetje hoog in de bol heeft...
Eerlijk gezegd denk ik wel dat ze wat te makken hebben maar verkeerde budgetstrategie hanteren. Het gezeur (verzoek, scheld met de griep ofzeau) is terecht, als het goed zou gaan hoor je niemand.

Gl**fkl**t*r | 04-07-06 | 13:53

Ik heb tijdens mijn studie 5 jaar met de trein mogen reizen en heb me 5 jaar groen en geel geergerd aan de incompetentie van de NS... Heb nog nooit zo'n droevig genootschap slecht gemotiveerde zweetlullen bij elkaar gezien... Van het management tot de zero tolerance conducteurs... Als ze nou eens toegeven dat ze problemen, correctie, veel problemen hebben.. met verouderd materiaal werken en nooit op tijd rijden... Nu ga ik mijn groene broek aantrekken die Nostradamus vrij goed stond; "Binnen nu en 5 jaar vindt er een grote treinramp plaats met meerdere doden. Er zal een parlementair onderzoek ingesteld worden en de uitkomst zal zijn dat de Neanderthalers betere treinen tot hun beschikking hadden dan de duur betalende forensen van nu. Verder zal de NS als bedrijf rot bevonden worden...". Zo die open deur is ook weer ingetrapt...

bribon^ | 04-07-06 | 13:51

@Jan-Joris-etc. 13:45

Het is werkelijk een schande!!!!

Een tientje maar liefst??

donald_fuck | 04-07-06 | 13:50

privatiseren heeft het verneukt, hadden jullie allemaal maar niet VVD moeten stemmen. Die partij maakt autorijden ook niet goedkoper. Verhoudingsgewijs rijden de treinen hier volgens mij prima op tijd. Dat ze geen geld hebben kan de je de NS niet kwalijk nemen. Het gekanker op de NS is goedkoop en humorloos. Het zijn ook altijd boeren in de trein, die werken in de randstad, wonen in een gehucht waarvoor ze vijf keer moeten overstappen, dat is dan ook de goden verzoeken. Ravoo lacht zich dood want die trekt elke maand 5000 euri uit de pinautomaat misschien is iedereen daar gefrustreerd over.

Amsterdammer | 04-07-06 | 13:48

Gisteren zat ik nog in de trein. Kaartje 1e klasse gekocht om rustig te kunnen zitten. Zitten ging wel, maar het was niet rustig in de 1e klasse coupé vol met schreeuwende jong volwassen Turken en Marokkanen zonder kaartje maar wel met ghettoblaster. De één wist van een meisje van 13 die je kan neuken voor een tientje, een ander kende een meisje van 15 die het gratis doet als je haar eerst dronken voert. Enkelvoudige dus korte trein, rit van 45 minuten, maar uiteraard geen conducteur die langskwam.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 04-07-06 | 13:45

Z.K.H.Prins Carnaval 04-07-06 @ 13:39
Hahaha, oh nou je meent het.. Ik bedoelde waarom niet hoeven doen?

Gl**fkl**t*r | 04-07-06 | 13:45

@Ziurdt 04-07-06 @ 13:19
uuuhm geen idee, waarschijnlijk zie je er dan niet gevaarlijk uit... Zie mensen bijvoorbeeld nooit dat soort vragen stellen aan een groep opgeschoten finse jeugd.

Hellsmurfje | 04-07-06 | 13:44

waar zouden we zijn zonder de ................

Zwarte Ray | 04-07-06 | 13:44

Suske en Wiske en de Jolige Joris

Traag | 04-07-06 | 13:43

Verhaal over NS verbaasd me niet. Maar dat er mensen zijn die in Zandvoort, of all places, naar het strand gaan. DAT gaat er bij mij niet in!

de visser | 04-07-06 | 13:41

@Gl**fkl**t*r
zie nu sterretjes waar eerder twee eu's en een e stond?

Z.K.H.Prins Carnaval | 04-07-06 | 13:39

Lucas, wat haatdragend. Ben je soms gepakt voor zwart reizen?
-Edit: gepakt? Was het maar zo, ik heb nog nooit een conducteur gezien.-

Met Zondergulp | 04-07-06 | 13:38

the revenge of the loekas

Baron von Proxy | 04-07-06 | 13:37

@Ziurdt Hehehe concureren met de afschrijvingstermijn van een auto kunnen ze in ieder geval wel!

1974.... EN soms zelfs materieel uit 64...
Een auto op die leeftijd voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd...
Schijnbaar een trein wel?

Echt hoor, als je zo met je klanten omgaat dan ben je echt niet de knip voor de neus waard.

.HLD | 04-07-06 | 13:35

Blij dat ik motor rij.

Zippy | 04-07-06 | 13:34

@Ziurdt: ... en dan is er koffie... :)

@superjan: lol, da's een LPF-achtige simplistische oplossing.

JackRandom | 04-07-06 | 13:32

Zo af en toe heb ik de onbedwingbare neiging tot zelfkastijding. Een paar uurtjes waarin je jezelf heerlijk pijnigt, zodat de geneugten van het dagelijks leven weer gewaardeerd worden. Op zulke momenten neem ik de trein....

koyt | 04-07-06 | 13:30

Z.K.H.Prins Carnaval 04-07-06 @ 13:13
Por que?

Gl**fkl**t*r | 04-07-06 | 13:30

Opeens weet je het....

Opheffen al die treinen en alsfalteren die spoorlijnen. Heb je gelijk mooie doorgaande wegen tot in het centrum van de stad. En geen last van blaadjes, katteruggen, blikseminslag, krimp etc..

scrutinizer | 04-07-06 | 13:30

@ Xtra 04-07-06 @ 13:24

Groot land ???
Klein bekrompen kutkikkerlandje zijn we !

Aboriginal | 04-07-06 | 13:29

@jackrandom
En dan?

Ziurdt | 04-07-06 | 13:29

Alle sporen asfalteren.... alle files opgelost.

superjan | 04-07-06 | 13:28

Xtra 04-07-06 @ 13:24
Als het CDA het heeft over werken in het weekend, dan bedoelenze natuurlijk werken op zaterdag, want zondag is de dag des HEEREN, en dan wordt er natuurlijk niet gewerkt hè, loogies tog.

Ziurdt | 04-07-06 | 13:28

@Ziurdt: Je kunt ook, zoals ondergetekende, ambtenaar worden. :)

JackRandom | 04-07-06 | 13:28

tief nou es op met dat NS 13 in een dozijn nieuws GS. Compleet uitgemolken onderwerp.
-Edit: tief zelf lekker op! www.volkskrant.nl-

Q-einheit | 04-07-06 | 13:25

@mennie
Dat komt inderdaad door het privatiseren mennie. Het is bekend dat Prorail na die privatisering jarenlang alleen noodzakelijk onderhoud heeft uitgevoerd in plaats van het gebruikelijke preventieve onderhoud. Het zal jaren kosten om dat in te halen. Investeringen in materieel van de kant van de NS zijn uiterst summier gedaan, en dan nog alleen nadat enkele jaren geleden de halve dienstregeling werd geschrapt wegens tekort aan materieel. De helft van het wagenpark stond bij de reparateur! En, wat meer is, nu rijdt diezelfde brakke zooi opgelapt en wel gewoon weer rondjes, totdat het echt van allende uit elkaar pleurt.
Ja, privatiseren is een zegen voor de moderne maatschappij.

Ziurdt | 04-07-06 | 13:25

Op zondagochtend moet men ook niet proberen om met de trein reizen. De treinen beginnen pas na 9 UUR normaal te rijden!!!!!!
Na 9 UUR, na 9 UUR. En dit, in een CDA "WERK"-tijdperk.
Het CDA wil van de 9-5 werkmentaliteit af, en ook dat men meer in het weekend gaat werken. Hoe wil het CDA dit gaan realiseren als er op de zondagen bijna treinen rijden voor 9 uur? Ja, om het uur gaat er een!
Waar een groot land klein in kan zijn……

Xtra | 04-07-06 | 13:24

@ Ziurdt
Je vergeet de chagarijnige kop en de alures die die blauwe apen hebben.

Lof aan de conducteur:
- Die niet chagarijnig is
- Die nog eens een grap maken
- Die niet zijken als je netjes een krant onder je schoenen hebt (die
natuurlijk op de bank ertegenover gepositioneerd zijn)
- Die je geen 35 euries boete geeft als je te laat was voor de trein en daarom geen tijd meer had om een kaartje te kopen

100% harderwieker | 04-07-06 | 13:23

-Edit: laatste waarschuwing. We zijn je fukking schoothondje niet.

crixus | 04-07-06 | 13:23

Auto zuigt. File, herrie, stress, niet kunnen lezen. Trein ook niet geweldig, maar alles beter dan auto, zelfs de benenwagen. Aan mijn lijf geen auto.
-edit: Herrie? Moet je eens investeren in een goede muziekinstallatie!-

Mindset | 04-07-06 | 13:23

@JackRandom
Daarom: werpt de ketenen van het loonslavendom ver van u, en neem een degelijke baan! Of beter, begin voor jezelf. Uurtje of 11 uit je nest, beetje hangen, beetje F5-en, werken wanneer je wilt en kunt, en met een flauwe glimlach de fileberichten aanhoren.

Ziurdt | 04-07-06 | 13:22

Ik kan een hele lijst met voordelen van de auto opnoemen, maar ik denk dat het volgende altijd wint:
In de auto heb je geen last van Finnen....

Weeraanmelden | 04-07-06 | 13:21

ik vraag me af of die slechte service bij de NS zo is gekomen door het privatiseren of dat het altijd al zo'n bagger bende was

mennie | 04-07-06 | 13:20

Je bent als forens hoe dan ook de lul. Of staan in een overvolle, hete, vertraagde trein met andere forensen die stinken. Of stilstaan in de file, in een auto waarvoor je alles zelf moet betalen (want OV betaalt de baas) tussen verhitte automobilisten met korte lontjes en te laat op je werk komen.

JackRandom | 04-07-06 | 13:19

@hellsmurfje
Warempel, je hebt gelijk! Maar waarom vragen die 27 schijndoden dat dan aan mij? Ik lijk nog in de verste verte niet op een conducteur. Zo heb ik bijvoorbeeld geen pens van astronomische proporties en ook geen snor.

Ziurdt | 04-07-06 | 13:19

Tja, de treinen naar Zandvoort zijn van hetzelfde brakke ontwerp jaar 1974 als die achterlijke Sprinter zonder airco en met @#$@#stoelen, zelfs in de 1e klas.
Serieus, een ellendige krakkemikkige veewagon!!!
Daar KAN je geen geld voor vragen.

.HLD | 04-07-06 | 13:18

De NS, het typische Neerlandsche voorbeeld van een bedrijf dat zich keer op keer voor L*L laat zetten, en bijdraagt aan het prachtige beeld wat men in de rest van de wereld al van Nederland heeft.

SplitFaction | 04-07-06 | 13:18

HOAX!
Ik heb het volle vertrouwen in Joost! Kijk maar naar de blik in zijn ogen!

Traag | 04-07-06 | 13:17

-Edit: nu stoppen met spammen offtopichoer of je kunt de rest van je leven alleen nog virtueel zetelen in je dromen.-

crixus | 04-07-06 | 13:17

@Ziurdt 04-07-06 @ 13:09
"uit te leggen dat deze trein inderdaad naar Amsterdam gaat zoals op alle borden met toch tamelijk leesbare letters staat aangegeven"
-
Dat is dus geen enkel bewijs van dat de trein ook daadwerkelijk daar naar toe gaat. Regelmatig meegemaakt, dat de borden wat anders aangeven dan de eindbestemming van die trein.

Hellsmurfje | 04-07-06 | 13:16

* rolt over de grond van het lachen *

ali-chemicali | 04-07-06 | 13:15

Op last van joost, pica veranderd?

Hellsmurfje | 04-07-06 | 13:13

@Gl**fkl**t*r
Zelfcensuur? Hm, had je niet hoeven doen....

Z.K.H.Prins Carnaval | 04-07-06 | 13:13

Het enige wat de trein voor heeft op de auto is dat je je niet hoeft te ergeren aan al die mongolen die hun rijbewijs bij twee rollen mariakaakjes hebben gekregen, hun gaspedaal niet weten te vinden, de voorrangsregels niet kennen en menen dat ze in de 80-kilometerzone bij Rotterdam Kleinpolderplein 65 moeten rijden omdat ze anders een prent krijgen.
Maar verder! Breek me de bek niet open. Enige aanvullingen voor Lucas: in de auto werkt de airco wel, krioelt het niet van de immer krijsende kinders, kan je je stoel in een comfortabele positie zetten, hoef je niet mee te luisteren met een cohort telefonerende medemensen of ruziemakende bejaarden, hoef je niet bij het instappen aan 27 schijndoden uit te leggen dat deze trein inderdaad naar Amsterdam gaat zoals op alle borden met toch tamelijk leesbare letters staat aangegeven, mag je als bijrijder gewoon je poten op het dashboard leggen, komt de conducteur niet 's avonds vier (4!) keer langs om datzelfde fucking onbetaalbare stukkie geel papier te bekijken en zo kan ik nog wel even doorgaan, wat ik niet doe in verband met de heersende concentraties ozon in de atmosfeer.
Joost, kom er maar in!

Ziurdt | 04-07-06 | 13:09

@ Xtra 04-07-06 @ 13:06

Juist denk in oplossingen niet in problemen... zoemmmmm
*blaast joga matje op*

coal | 04-07-06 | 13:09

Jeeeezus, logisch nadenken blijft moeilijk he joost?

Gl**fkl**t*r | 04-07-06 | 13:08

Elk jaar alweer zijn de treinen naar Zandvoort OVERVOL! In plaats om langere en ook MEER treinen in te zetten op dat trayect, blijft de NS modderen met een tuf tuf treintje. Ga dan niet zitten klagen dat de treinen overvol zijn en je dat inkomsten misloop, doordat je geen kaartjes durft te kontroleren door de drukte. Problemen zijn er om OPGELOST te worden en niet om te verschuiven op de treinreiziger!
Typisch NS. Zucht...

Xtra | 04-07-06 | 13:06

Wat zal ik blij zijn op de dag dat ik een rijbewijs in handen krijg.

Burgemeester Kiesman | 04-07-06 | 13:06

Hahaha, die Rav00
Gratis naar Zandvoort....
Wat dacht je van betaald naar Amsterdam met airco?

.HLD | 04-07-06 | 13:05

Shell - NS, NS Shell..?

photto | 04-07-06 | 13:05

In de auto kan je heerlijk ongegeneerd scheten laten. Probeer dat maar eens in de trein!

elpielo | 04-07-06 | 13:05

Vette grijns, Lucas

Karel Kruizenruiker | 04-07-06 | 13:04

Hahahaha een van de leuker geschreven stukken van de laatste tijd!

Blauw | 04-07-06 | 13:04

dj sexual innuendo is 'in' the 'house'

indiase fietstaxi's ftw.

Merrick | 04-07-06 | 13:02

khad laatst wel iemand in het blauw aan mijn autoraam staan. Hij was niet op zoek naar een kaartje

boom boom | 04-07-06 | 13:01

Het klinkt ook als een auteau... De Ravoo.

Worm van der Waarden | 04-07-06 | 13:01

Schaf gewoon een paard aan. (geen hengst)

groezel | 04-07-06 | 13:01

Goh, jij ook al... Raampje open lekker muziekje aan. Geen enkel probleem mee.

Hellsmurfje | 04-07-06 | 13:00

kben blij dat ik elke dag in de file mag staan

boom boom | 04-07-06 | 12:58

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie
Online Casino | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Nederland | Casino bonussen