Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bert Koenders overtreedt opnieuw de wet

Ik geef geld weg aan vrindjesMinister Koenders heeft maar liefst 4 ton belastinggeld geïnvesteerd in een film, die nooit wordt uitgebracht. De film van regisseur Paul Ruven is gemaakt om jongeren tussen de 12 en 18, die zich geen bal interesseren voor Afrika, een ander beeld van Afrika te geven. Dus werd een sterke cast aangetrokken met onder meer sterren uit Zwartboek, Hotel Rwanda, Tsotsi en American History X. Kost een paar centen, maar dan heb je ook niks. Want het grote publiek zal de film, waarvoor ondermeer ook Plan Nederland, de Postcodeloterij en Llink (PDF) hun portemonnee trokken, nooit te zien krijgen. Geen distributeur die de film Mafrika namelijk in de bioscoop wil brengen. In Den Haag wordt de film daarom al gekscherend Sofrika genoemd. Dit vanwege de 400.000 euro weggegooid belastinggeld. Nog een aardig weetje: de film had Europees aanbesteed moeten worden, maar dat is natuurlijk niet gebeurd. Bert Koenders, die op dit moment bij het IMF in Washington de kredietcrisis probeert op te lossen heeft namelijk een pleuris hekel aan aanbesteden. Liever gunt de neger-Sinterklaas vriendjes een leuk zakcentje, want hij is minister en een minister staat nu eenmaal boven de wet.

Reaguursels

Inloggen

Nou Koenders, prima gedaan, terwijl we hier in Nederland nog voedselbanken hebben ga jij lekker een fillumpie over arme afrikaantjes maken, nou gefeliciteerd hoor, das je geld pas goed besteden. Kunnen we het ambt "Minister van ontwikkelingssamenwerking" niet gewoon opheffen, zonde van t geld, je moet lekker alles naar het buitenland loodsen. Die fatsoenridders uit Den Haag doen het weer goed.

loenatic | 13-10-08 | 10:37

@ necrosis | 11-10-08 | 09:27
“wijzend op een continent dat niet in staat is om zelfs met een hoop soepsidie de bevolking te vreten kan geven.”
.
Je kunt je afvragen waarom de Aziatische landen er wel in slagen om ten langen leste een fatsoenlijke economische groei te creëren en waarom men hier niet in slaagt in de Afrikaanse landen.
In de laatste decennia zijn er genoeg miljarden aan “ontwikkelingshulp” naar toe gebracht om elke afrikaan bijkans miljonair te maken.
De gemiddelde economische groei is eerder gedaald dan gestegen in de Afrikaanse landen.
De gedachtegang en de insteek van de NGO’s wordt tamelijk duidelijk gemaakt in;
video.google.nl/videoplay?docid=-30958...
Men heeft geen enkel belang erbij dat deze landen zich echt ontwikkelen, integendeel.

said_fred | 12-10-08 | 19:14

Natuurlijk staan ministers boven de wet, dat weten jullie toch wel? Dus waarom lopen jullie die mensen nou de hele tijd te pesten en op hun vingers te tikken. Ze weten echt wel wat ze doen hoor, daar in Den Haag. Het zijn namelijk allemaal hele geleerde en slimme mensen die heel goed weten hoe ze met ons gemeenschapsgeld om moeten gaan. Kijk maar naar Bos, van der Hoeven en dat soort ikonen. Ik vind het dan ook ongepast dat jullie ze telkens weer de les proberen de te lezen. Ministers STAAN boven de wet, dus ze mogen dit gewoon allemaal. Hadden jullie maar minister moeten worden, dan had je ook geld uit mogen geven zonder verantwoording af te hoeven leggen. Rutger..?

Prof. Zweistein | 12-10-08 | 17:35

"Hij won een Oscar: Academy Award for Best Foreign Student". En hij is er nog trots op ook... ::Proest::
Ofwel hij heeft nog niks gepresteerd en probeert het nu via de kant van oplichting??

Booka | 12-10-08 | 15:54

ongelooflijk dat wij nederlanders deze regering blijven pikken!!!!!!!

averst | 12-10-08 | 11:35

@ Eelcontrast | 12-10-08 | 01:09
1+1=2 wordt dan ook een mening ?
Velen lijken hier ook al problemen mee te hebben.

said_fred | 12-10-08 | 11:07

@ome gijs 9:06
4 ton is niks?
Ik zal mijn bankrekening sturen, dan mag je 2 ton overmaken (dat is slechts de helft van niks)
Lutser!!!!

necrosis | 12-10-08 | 09:54

pff ontwikkelingssamenerking.. das allemaal weggegooid geld, of het nu aanbesteed is volgesn de regels of niet..

Frenky D. | 12-10-08 | 09:08

dat is ook maar een mening.

Eelcontrast | 12-10-08 | 01:09

@ Eelcontrast | 11-10-08 | 16:45
Amen,
Maar niet alleen voor voor de kritische denker die eens een 5 minuten heeft besteed om eens te kijken waar het nou eigenlijk over gaat maar ook voor jou !
Kortom, toch wel pluriform en veelzijdig, iedereen kan zijn zegje doen.
Er verdwijnen volgens mij geen complete artikelen of reaguursels waarin onwelgevallige meningen worden geventileerd.
Mot je eens proberen bij een "democraat" als een Meulenbelt bijvoorbeeld.

said_fred | 11-10-08 | 21:05

Bert is zo'n softe lul, zo'n lutser zouden wij in reel-life zakelijk tot het bot fileren...(en eigenlijk doen die Afrikaanse potentaten dit natuurlijk ook al...)

Bordeaux | 11-10-08 | 19:58

Onze regering is geinfiltreerd door buitenaardse wezens die ons van binnenuit langzaam kapot willen maken. Ze doen dat door steeds meer van ons geld af te pakken en te vernietigen. Ziet niemand dat dan?

Slomo | 11-10-08 | 17:06

@Said_Fred

Maar gelukkig hebben we nog altijd GS als platform voor de kritische denker, zullen we maar zeggen.

Eelcontrast | 11-10-08 | 16:45

-weggejorist-

poliiek=liegen | 11-10-08 | 16:07

als zijn periode afgelopen is,is hij dan niet aan te geven voor wanprestatie,hij gooit toch geld over de balk dat niet van hem,word hij niet gecontroleerd ? Kan ditallemaal maar zo .Ikbegrijp erniets meer van,wie keurtdit goed.Dan krijgt hij zelfs nog wachtgeld mee.. Kan iemand daar iets van uitleggen.

omas | 11-10-08 | 15:45

Ik heb de film toevallig gezien, en het is mi ook volkomen begrijpelijk dat geen enkele distributeur er ook maar 1 cent insteekt.
Vergeleken met deze onzin is bv Het Wapen van Geldrop nog leuker . ( en die had bv wel een distributeur )

Deodorant020 | 11-10-08 | 15:34

@ Eelcontrast | 11-10-08 | 12:35
Dat "neo" gedoetje is al een inkoppertje.
"neo-conservatieve/lliberale applauspubliek komen redden" al helemaal.
.
Voor iemand die nergens ook maar iets vanaf weet of ook maar een flauw benul heeft waar het over gaat is het al genoeg om eens een minuutje te kijken naar een Koenders die weer eens een onzinnig kant-noch-wal verhaal aan het afsteken is. Dit is al genoeg om te weten hoe de vlag erbij hangt.
.
Dit gaat echter wel betekenen dat je een klein moment kritisch moet nadenken en dat simpele iets is schijnbaar voor veel mensen al een brug te ver.
Wat natuurlijk de deur wagenwijd openzet voor intriganten, leugenaars, oplichters en anderen van bedrijf list & bedrog.
.
Je hoeft daarvoor enkel maar eens naar een willekeurig Hoernaal te kijken die bijv. vrolijk de Russische propaganda napraat en daarbij de werkelijkheid, de feiten compleet negeert.
De socialist Goebbels kan er nog een puntje aan zuigen.

said_fred | 11-10-08 | 14:48

Wat maakt dat nou uit dat geld? Die paar miljard ontwikkelingshulp was nl. a priori al weggegooid geld. Het wordt nu niet weggepist naar hulpverslaafde negerts, maar naar een lolletje van een paar Nederlanders.

JanRap | 11-10-08 | 14:18

Er is maar één Nederlandse politicus die ooit een goede film gemaakt heeft, en daardoor is deze politicus nu ook de enige politicus die wereldberoemd is!
Geert rules the world!

Frederik Puntdroad | 11-10-08 | 13:28

da wizard | 10-10-08 | 22:37
Kijk, hebben ze in Zuid-Afrika de euro ook al?
Enne, in die soapserie 'isidingo' speelde MANDINGO daar ook niet in????

Frederik Puntdroad | 11-10-08 | 13:26

Toch heb ik het idee dat neo-conservatieve/liberale politici, bankiers & speculanten die grotendeels verantwoordelijk zijn voor de biljarden dollars verlies momenteel, op GS minder hard worden aangepakt dan linkse politici die over de schreef gaan ...

... en als de nood dan hoog aan de man is, moeten links geörienteerde politici als Bos, Merkel en Brown wel weer de spaarcentjes van het neo-conservatieve/lliberale applauspubliek komen redden ... dat dan weer wel.

Kortom: links of rechts, boeien ... de mens is een hypocriet, egocentrisch, hebzuchtig kuddedier!

Eelcontrast | 11-10-08 | 12:35

Ontwikkelingssamenwerking is de beste sponsor voor links Nederland.

max_laadvermogen | 11-10-08 | 11:12

Koenders verkoopt zichzelf altijd maar weer als de grote weldoener van de westerse wereld. Op de een of andere manier kan hij mij niet overtuigen.Een soort Herfkens maar dan met andere hormonen.

Kingeef1975 | 11-10-08 | 09:33
.
We zijn allemaal jong geweest, nietwaar ?

Niet voor Jan | 11-10-08 | 10:33

Waarom blijven we maar door gaan met het sluizen van grote hoeveelheden geld en voedsel naar Afrika terwijl al heel lang is aangetoond dat de ontvangers er van er alleen maar luier van worden?
Op vruchtbaar land word nu al niets meer aangeplant omdat ze weten dat ze toch wel geholpen worden als het eten op is.

2voor12 | 11-10-08 | 10:09

Ik wil gvd die film zien, al ist alleen maar om te zien hoe mijn belastingpoen er weer op een ongehoorde manier doorheen gebrast wordt :|

Abugreip | 11-10-08 | 10:07

staat Koenders boven de wet?

succesvol | 11-10-08 | 09:59

.. Plan Nederland, de Postcodeloterij, linkse ministers en Llink. Dan heb je ook precies de oplichters bijelkaar die ernaar streven zoveel mogelijk geld uit Nederland naar de gapende gaten in afrika te lozen.
Al die weggeeforganisaties hebben ook nog eens vette en "marktconforme" salarissen, maar dat is een gegeven waar Nederlanders braaf mee leerden leven.

Jan Passant | 11-10-08 | 09:54

Onzin dit Vleesboom. Agnes van Ardenne heeft deze subsidie gegeven.

doorduiker | 11-10-08 | 09:46

En weer is de neger de gebeten hond...

Doodziek Aapje | 11-10-08 | 09:45

Wedden dat Koenders na zijn ministerschap een dikbetaalde baan krijgt aangeboden bij één van de extreemlinkse subsidieclubs die hij miljarden heeft toegeschoven? Voor wat hoort wat in salonsocialistische kringen.

Avant | 11-10-08 | 09:44

@Cojones
Yep, stel je nou toch eens voor dat er in tijden van crisis een sterke leider als Haider op zou staan. Dat moet natuurlijk ten alle koste verhinderd worden....

koolteer | 11-10-08 | 09:34

@Niet voor Jan | 11-10-08 | 09:25

Klinkt als ervaring ermee hebben...

Kingeef1975 | 11-10-08 | 09:33

"De dienstauto van Haider schoot bij de plaats Klagenfurt door nog onbekende oorzaak van de weg en sloeg daarna over de kop. Daardoor liep Haider, die alleen in de auto zat, zware verwondingen op aan zijn hoofd en borstkas. Korte tijd later overleed hij."

Het is toch wat, net als Maarten van Traa.

Ook zo toevallig, vlak voordat de 'Grote Coalitie' in Oostenrijk rond was.

CoJoNes | 11-10-08 | 09:28

@Ome Gijs
je meent toch niet serieus dat je een film wil zien die achter je rug om is gemaakt, met jouw belastingcenten en wijzend op een continent dat niet in staat is om zelfs met een hoop soepsidie de bevolking te vreten kan geven.
Ik heb wat dat betreft mijn buik al vol van k*t landen als Zimbabwe, Ethiopië, Somalië, Soedan, Marokko, Mauretanië en noem het maar op.
Ik opteer voor vriendjespolitiek met Poetin of Chavez, die hebben tenminste wat te bieden.

necrosis | 11-10-08 | 09:27

Jongens, wordt eens wakker - Palin is schuldig en Haider is dood ! Tijd om de onderbuik uit het eenpersoonsbed te tillen, de tissues met zaad naast het bed te vertrappelen en je naar de moderne typemachine te begeven. Stukjes schrijven gvd.

Niet voor Jan | 11-10-08 | 09:25

@ Mezelf

Jorg Haider.

Kingeef1975 | 11-10-08 | 09:21

FF Of topic; Jorh Haider is dood?

Kingeef1975 | 11-10-08 | 09:21

Die PvdA-ers zijn godverdomme net gristenen.

oplichter | 11-10-08 | 09:20

Ik word een beetje bang van Nelleke Noordervliet!

gentle giant | 11-10-08 | 09:11

@CoJoNes |09:00
Zelfs Doekle vindt het beleid van Koenders zinloos, hij stelt een denktank voor.
( papieren Telegraaf van vandaag , de digitale slaapt nog, die weet nog niet eens van het overlijden van Haidert )

fuckje | 11-10-08 | 09:09

Toch zou ik die film wel willen zien. Op tv uiteraard.
4 ton is niks.

Ome Gijs | 11-10-08 | 09:06

*opent link naar andere GS topic over Koenders*
He ja, waar is Traag eigenlijk gebleven binnen de burelen van GSHQ?

broomstick | 11-10-08 | 09:05

van dal | 11-10-08 | 01:22
In principe klopt het wat je zegt. Daarom geven nu ook de grote banken (voorzichtig) hogere rentepercentages op spaarcenten. Ze hebben nl. allemaal geld nodig.
Toch zie ik (niet alleen uit eigenbelang, maar ook uit macro-economisch oogpunt) belastinggelden - if so, het is nog lang niet zeker dat de belastingbetaler hiervoor opdraait - liever naar gedupeerde icesave-spaarders gaan, die uiteindelijk ook het slachtoffer zijn van falend toezicht op de financiele markt, dan naar de vrindjes van Koenders t.b.v. policor propaganda.

Aktivist | 11-10-08 | 09:03

Conclusie na 260 reacties is dus dat niemand ook maar een flauw idee heeft waarom Bert 'Sinterklaas' Koenders aanschuift bij de besprekingen.
Mag die man gedwongen opgenomen worden?

CoJoNes | 11-10-08 | 09:00

Wat lees ik, maken ze een vervolg op American History X ?
Zullen die kaalkopjes blij mee zijn zeg.

linksstijl | 11-10-08 | 08:42

Wat is nou 4 ton?
Daar lacht men om op de golfbaan

reperman | 11-10-08 | 08:23

VanFrikschoten | 11-10-08 | 08:11
Hehe, met een beetje geluk leest men mee.....

Captain Orange | 11-10-08 | 08:13

@Captain Orange | 11-10-08 | 08:02
Daar werkt nog maar één journalist en die zal zo rond half negen het Parool uit hebben...

VanFrikschoten | 11-10-08 | 08:11

Bij de krant van "wakker Nederland" slapen ze nog...

Captain Orange | 11-10-08 | 08:02

Nogmaals @DeRuk2008
Goed onderbouwd verhaal levert bijzonder weinig goede reacties op.
Het Kabinet bestaat nog steeds uit paupers en oplichters.
Waar blijft die "Hollanders" mentaliteit om die sukkels naar huis te sturen, tenslotte heeft de bevolking gekozen maar is gezien het aantal ook in staat om die lutserts weg te werken.
Bos maakt goede sier (op onze kosten), balkie is afwezig (vanwege familie problemen) en de rest hoor ik niet, waar is Wilders of Agnes Kant wanneer je ze nodig hebt.
Wat mij betreft mag heel Bakellende 4 naar huis en éénieder die denkt het allemaal beter te weten en te kunnen mag zich spontaan aanmelden.
Slechter dan dat het nu gaat is volgens mij onmogelijk.
Dus: paupers met verstand van zaken, kom onder uw steen vandaan en DOE iets.
En haatbaarden hoeven niet te reageren, die moeten bij wet verboden worden.
Misschien dat ikzelf maar eens een gooi naar de macht ga doen, Ijsland inlijven, bontkraagjes eruitsmijten, verbod op kopvodden en baarden en de VOC mentaliteit verplicht op elke school!
Éénieder die hierop wil schelden, doe je best!
Ik wacht op jullie!

necrosis | 11-10-08 | 07:54

paul ruven is een vakman en een superleuke vent. Dat wou k toch even zeggen.

superjan | 11-10-08 | 07:37

"De dienstauto van Haider schoot in de plaats Klagenfurt door nog onbekende oorzaak van de weg en sloeg daarna over de kop."
A conspiracy theory is born...

VanFrikschoten | 11-10-08 | 07:31

Auto ongelukje

Agent327 | 11-10-08 | 07:00

@IJzervreter | 11-10-08 | 06:10
Klopt Heb het net gelezen, 58 en pieremotje. Zou het bijna erg vinden. Niet echt natuurlijk.

Agent327 | 11-10-08 | 06:52

ff off-topic :
Haider schijnt dood te zijn.

IJzervreter | 11-10-08 | 06:10

@DeRuk 2008
Volkomen mee eens, dankzij Robin (Bos) Hood stijgt de PvdA weer in de peilingen.
Ik vraag me alleen af waarom, omdat ze mooi weer spelen met andermans geld?
Het heeft nog geen fuck opgeleverd want de AEX staat lager dan laag!
En dan die film van Bert Koenders, 4 ton belastinggeld in een film stoppen die geen hond wil zien, is hij een neef van Thijs Römer?
Dat is heel wat anders dan Fitna, Geert Wilders (plus vrienden en familie?) lappen wat geld en kwamen met een filmpje waar de hele wereld maanden op zat te wachten!!
Niet eens in de bioscoop geweest, maar bekend over de hele wereld!
De reacties op Fitna zijn verdeeld, maar Fitna tot op het bot afbreken betekend in ieder geval dat de schrijver heeft zitten kijken, en dat is juist het probleem met die film van Koenders, ik ben niet geïnteresseerd dus ga ik niet kijken!
Ik kijk liever naar "low budget" films zoals Made in Brittain (met Tim Roth), dat is heftige shit.
Ik heb echter geen zin in een film over Afrika, er komt alleen maar rottigheid uit die contreien, dictators, peniskokers, rifapen, stammenoorlogen, geweld tegen blanken in Zuid Afrika, etc.
Dus Koenders: rot op of doe je werk maar ga geen film maken!

necrosis | 11-10-08 | 06:10

Dit kabinet bestaat uit paupers en oplichters. We doen er niks aan en als we naar de peilingen kijken gaan we er ook niks aan doen.

DeRuk2008 | 11-10-08 | 04:06

Ja inderdaad, je bent de laatste.

Fleauxe | 11-10-08 | 03:42

zal wel de laatste zijn, i.p.v. een fipo dan maar en lapo.

DANNY3960 | 11-10-08 | 03:38

Nee hoor, ik neem hier ook geregeld een kijkje!

Fleauxe | 11-10-08 | 03:15

kijkje

DANNY3960 | 11-10-08 | 03:14

Ben ik dan toch de enige die zit te zuipen en hier af en toe een kojkje neemt?

DANNY3960 | 11-10-08 | 03:13

Man ******* toch op met je ***items

links tuig | 11-10-08 | 02:55

Bos en Bert: Allebei goed met andermans pecunia.

Zeddegeizot | 11-10-08 | 02:45

@van dal | 11-10-08 | 02:20: Nee, eigenlijk niet. Dom ben je of je bent het niet.

Fleauxe | 11-10-08 | 02:23

dominee Trilveer | 11-10-08 | 02:05


Ha, sudoku's, ik mag graag een kruiswoordraadsel oplossen, een cryptogram ga ik ook niet uit weg, maar een sudoku, daar krijg ik de kriebels van.
Laatst zat ik op een vlucht naar Nederland met een oudere dame naast me die druk doende is met een sudoku, zegt ze ineens , goh meneer houd u van deze puzzels, want ik kom er niet uit. Tuurlijk mevrouw, geef maar en ik schrijf dat ding vol binnen 2 minuten, waarop ze zegt seau, seau daar bent u goed in, mag ik eens kijken? waarop ik zeg, sorry mevrouw, maar wanneer ik er 1 oplos houd ik hem voor mezelf. Puzzel uit blaadje gescheurd ( oplossing kompleet kul ) en in binnenzak gestopt. Verder rustige vlucht gehad mag ik zeggen.

DANNY3960 | 11-10-08 | 02:22

Fleauxe | 11-10-08 | 02:16 en andere spellen? dammen, schaken? deed je dat wel goed?

van dal | 11-10-08 | 02:20

Nonnes | 11-10-08 | 02:17 tsss..

van dal | 11-10-08 | 02:19

@van dal | 11-10-08 | 02:15
Daarin word ik nooit zo bedreven als jij dus relax.

Nonnes | 11-10-08 | 02:17

@van dal | 11-10-08 | 02:12: Ik werd gewoon al-tijd ingemaakt, altijd. Stratego is voor mij het equivalent van falen.
@dominee Trilveer | 11-10-08 | 02:13: Oke dan.

Fleauxe | 11-10-08 | 02:16

Nonnes | 11-10-08 | 02:11 vals kreng.

van dal | 11-10-08 | 02:15

Fleauxe | 11-10-08 | 02:11
Ja!

dominee Trilveer | 11-10-08 | 02:13

Nonnes | 11-10-08 | 02:11
Weer een ander? Wat een nonnes!

spanarchist | 11-10-08 | 02:13

Fleauxe | 11-10-08 | 02:11 jij ook? de tegenstander had altijd meer bommen als ik, én geen vlag.

van dal | 11-10-08 | 02:12

@van dal | 11-10-08 | 02:08
In de ochtend? Het meisje dat je hielp met je steunkousen aantrekken?

Je klinkt heel oud nu.

Goede nacht van dal e.a. Er ligt iemand op me te wachten.

Nonnes | 11-10-08 | 02:11

van dal | 11-10-08 | 02:11
Dat is nog veel gemener.

spanarchist | 11-10-08 | 02:11

@van dal | 11-10-08 | 02:04: En Balkenende maar kasten timmeren.
@22:05: Een bevoogdende neukpartij?
@dominee Trilveer | 11-10-08 | 02:05
@dominee Trilveer | 11-10-08 | 02:05: Stratego is een kutspel, of zou ik dat slechts vinden omdat ik altijd verloor?

Fleauxe | 11-10-08 | 02:11

spanarchist | 11-10-08 | 02:09 nou dat viel wel mee, we wonen nog steeds samen..

van dal | 11-10-08 | 02:11

van dal | 11-10-08 | 02:08
En besprak ze daar je bedprestaties? Geef toe, wel een zoete wraak.

spanarchist | 11-10-08 | 02:09

spanarchist | 11-10-08 | 02:06 vrouwen en internet..
vroeg ik ooit een meisje in de ochtend of ik nou in heur dagboek voor ging komen.. had ze niet, zei ze..


een weblog, godbetere het....

van dal | 11-10-08 | 02:08

van dal | 11-10-08 | 02:05
't wordt tijd dat de grote Koerbagh een standbeeld krijgt... naast Juliana

dominee Trilveer | 11-10-08 | 02:08

Nonnes | 11-10-08 | 02:06 je hebt al een naam hier, we zullen je nonnes noemen.

van dal | 11-10-08 | 02:07

van dal | 11-10-08 | 01:59
Wees blij. Zelfs op internet moeten vrouwen niets van me hebben. Irl is nog te begrijpen, maar ik heb niet eens een webcam.

spanarchist | 11-10-08 | 02:06

@van dal | 11-10-08 | 02:02
Ik ken het, van dal. We kunnen elkaar een hand geven.
Doen we niet, want dan moeten wij ook nog eens een kamer nemen en voor je het weet heb ik een naam hier.

Nonnes | 11-10-08 | 02:06

Fleauxe | 11-10-08 | 02:03 neen. het was de grote koerbagh die meende dat ie opvoedend te werk moest gaan..

van dal | 11-10-08 | 02:05

Fleauxe | 11-10-08 | 02:01
DANNY3960 | 11-10-08 | 02:02

Als ik eerlijk ben snap ik die sudoku's ook niet, zei de maker van stratego..

dominee Trilveer | 11-10-08 | 02:05

Fleauxe | 11-10-08 | 02:01 en bos is momenteel een beetje van de lijkenzaken.

van dal | 11-10-08 | 02:04

@van dal | 11-10-08 | 01:59: Bedoel je de dik-bebilde blonde kwart-godin?

Fleauxe | 11-10-08 | 02:03

@Nonnes | 11-10-08 | 01:59:
Goed plan. Ik zal alvast het ontbijt voorbereiden..

koerbagh ® | 11-10-08 | 02:03

Nonnes | 11-10-08 | 02:00 álles blijft bij mij goed hangen.. het is een fenomeen waar ik soms last van heb maar veel vaker, veel plezier. een goed geheugen is goud waard.

van dal | 11-10-08 | 02:02

dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:57

Laat maar komen, in mn wilde jaren deed ik aan kopstoten.

DANNY3960 | 11-10-08 | 02:02

@dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:51: Oude schoolvrienden zakenlijke contacten enz. Een echte studie heb ik nooit genoten, ik ben meer van het zakenlijke.

Fleauxe | 11-10-08 | 02:01

spanarchist | 11-10-08 | 01:54 maar, met room.. is dat niet een beetje kinky?

van dal | 11-10-08 | 02:01

@van dal | 11-10-08 | 01:59
Wat blijft dat toch goed hangen.

Nonnes | 11-10-08 | 02:00

spanarchist | 11-10-08 | 01:54 nou, zoals ooit een reaguurdert zich tot mij wende.. neem msn, wissel telefoonnummers uit, huur een kamer en neuk elkaar te pletter.. over al te veel kout tussen mij en nonnes.. en moet je nou eens kijken.

van dal | 11-10-08 | 01:59

@koerbagh ® | 11-10-08 | 01:56
Dat is dan wel gebruikelijk he?
Ik ben vast naar bed.

Nonnes | 11-10-08 | 01:59

Moest even scrollen om topic te kalibreren. Bert "focking niet normaal die koning van Swaziland" Koenders als gewetenfilter. Ocherm, waar heeft Bert het aan verdiend om zo z'n best te doen terwijl de schoolarts duidelijk adviseerde niet aan karate te gaan doen omdat ventje tegenstanders gek maakte door oeverloos gezwets.

dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:57

LOL @Nonnes | 11-10-08 | 01:50
Touché! Neuqen?

koerbagh ® | 11-10-08 | 01:56

Koerbagh/Nonnes
get a room

spanarchist | 11-10-08 | 01:54

Zit me suf te peinzen om hier een leuke kwoot te plempen, 't is bijna niet te geloven, maar ik moet passen.

* keuken gaat en borrel inschenkt *

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:51

Fleauxe | 11-10-08 | 01:46
Studie vriendenontwikkeling of een pagina op hyves?

dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:51

@koerbagh ® | 11-10-08 | 01:48
Het betekent voor jou blijkbaar geen reet om tot mijn vrienden/kennissen/vage kennissen te behoren. Daar kan ik het dan weer mee doen.

Nonnes | 11-10-08 | 01:50

@Nonnes | 11-10-08 | 01:43:
Oh dus... dat je mij leuk vind heeft verder ook geen reet te betekenen...
Nou, daar kan ik het weer mee doen dan.

koerbagh ® | 11-10-08 | 01:48

@Nonnes | 11-10-08 | 01:19: Na und? Pvda'ers zijn geen (leuke) mensen.
@DANNY3960 | 11-10-08 | 01:20: Vrienden zijn leuk, maar het merendeel is kennis.

Fleauxe | 11-10-08 | 01:46

@koerbagh ® | 11-10-08 | 01:39
Het ging over vrienden/kennissen/vage kennissen. Dan heb je het precies over die definitie van leuk. Zeg maar.

Nonnes | 11-10-08 | 01:43

@spanarchist | 11-10-08 | 01:38
De PvdA achterban? Nee, ik denk juist dat de interesse voor Terstalls visie daar niet groot is.

Nonnes | 11-10-08 | 01:41

Fleisch heeft deel twee toch wel gezien mag ik hopen?

dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:40

@Nonnes | 11-10-08 | 01:26 :
Ok prima, maar da's dan wel een definitie van "leuk" waar de rest van Nederland niks mee kan. Dat je dat even weet, zeg maar.
nl.youtube.com/watch?v=H6cUojDMh10

koerbagh ® | 11-10-08 | 01:39

Boris Poepnagel | 11-10-08 | 01:32
Nonnes | 11-10-08 | 01:34
Achteraf huilie, tsja.. Wel opvallend dat fleisch nogal fel is qua icesafe, eh euh tsja.. The Meltdown..

dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:38

Nonnes | 11-10-08 | 01:36
Domme mensen dus die er keer op keer weer intrappen. Inderdaad, de pvda-achterban.

spanarchist | 11-10-08 | 01:38

@spanarchist | 11-10-08 | 01:33
Dan hebben we het daar over 243 jaar nog eens over. Bij de mensen om wie het hem te doen is groeit de interesse nog.

Nonnes | 11-10-08 | 01:36

dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:34
Werken? Ik ben toch niet voor niets getrouwd?

spanarchist | 11-10-08 | 01:35

spanarchist | 11-10-08 | 01:32
ah, dat wordt wennen kerel, werken enzo..

dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:34

@dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:29
Nee. Terwijl ik vind dat ik best in aanmerking kom, als hardwerkende downplayer. Ik wist niet dat ze pas subsidie gaven als er ook iemand luistert.

Nonnes | 11-10-08 | 01:34

Nonnes | 11-10-08 | 01:31
Eén keer maakt indruk, tweede keer eventueel ook, na 243 keer is het toch iets minder effectief.

spanarchist | 11-10-08 | 01:33

@dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:29

Jij snapt het!
Oók de gehele redactie van GS dan maar bestempelen als soepsiediesjpons?

Boris Poepnagel | 11-10-08 | 01:32

dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:29


We hebben een secretaresse die de telefoon aanneemt om de klanten af te wimpelen.

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:32

dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:29
Veel geld verdiend, tegen een hoge rente in IJsland gestald, dan hou je tijd over.

spanarchist | 11-10-08 | 01:32

@spanarchist | 11-10-08 | 01:26
Zo nu en dan de druk opvoeren kan best effectief zijn. Ik ben blij dat hij de daad niet bij het woord voegt. You tell them Eddy!

Nonnes | 11-10-08 | 01:31

Overigens snap ik niet waar de gemiddelde reaguurder de tijd vandaan haalt om de hele dag allerlei fapsel op dit log te plempen.. Heb niet eens tijd het allemaal te lezen. Reaguurders subsidiesponzen?

dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:29

koerbagh ® | 11-10-08 | 01:25
LOL
Good 1.

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:28

spanarchist | 11-10-08 | 01:26 wat? alweer?

van dal | 11-10-08 | 01:27

Nonnes | 11-10-08 | 01:23
Er zijn geruchten dat hij gedreigd heeft zijn lidmaatschap op te zeggen, maar die zijn tot nu toe niet bevestigd. Terstall is daar zelf zeer discreet in, met iets dreigen en daarna niet doen zou ongeloofwaardig overkomen.

spanarchist | 11-10-08 | 01:26

@koerbagh ® | 11-10-08 | 01:24
Leuk is iemand die ik graag zie, geen cabaretier.

Nonnes | 11-10-08 | 01:26

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 01:23
Goodnight! Ben ook weg. Zlaap

überbrain | 11-10-08 | 01:25

@DANNY3960 | 11-10-08 | 01:24 :
Ja, die was wel leuk. Vooral als hij Wim Kan imiteerde.

koerbagh ® | 11-10-08 | 01:25

@Nonnes | 11-10-08 | 01:23:
Die is niet leuk. Iets minder dom dan het gemiddelde PvdA-lid, maar leuk?

koerbagh ® | 11-10-08 | 01:24

koerbagh ® | 11-10-08 | 01:21


Den Uijl was toch altijd lachen.

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:24

Nu alleen nog ff dat "vriendjes" in dit geval ook onderbouwen en dan hebben we warempel een echt hoernalistiek stukje.

Mongoose | 11-10-08 | 01:23

Nonnes | 11-10-08 | 01:19
noem er 3..., noem er 2..... één?

hetluis | 11-10-08 | 01:23

@koerbagh ® | 11-10-08 | 01:21
Terstall. Jawel, hij is nog lid.

Nonnes | 11-10-08 | 01:23

@überbrain 0:11
Okay, ik geef me over. Ik ga me nu maar bezighouden met de vraag hoe ik het beste mijn spaarpotje kan besteden.

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 01:23

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:18 vanavond in pauw en flauw zat een oudtopman van de ing die zei wat ik hier thuis ook al zei, maar dan weken geleden, als een bank ineens veel rente gaat geven op je spaargeld is er iets mis, dan hebben ze cash nodig. alles wat een procentje hoger ligt dan het normale houdt een risico in.
en icesave begon vorige maand ineens met 5.5%.. waar je bij de rest hooguit, en lang vast 4.5% zou kunnen krijgen.

van dal | 11-10-08 | 01:22

Verdulleme nog an toe weer 80 uur gewerkt om m'n multinational draaiende te houden, gaat het talent van de week met de hoofdprijs strijken.. Ik doe iets niet helemaal goed geloof ik..

dominee Trilveer | 11-10-08 | 01:22

@Nonnes | 11-10-08 | 01:19:
Leuke PvdA-er ??! Noem eens ÉÉN ...

koerbagh ® | 11-10-08 | 01:21

Fleauxe | 11-10-08 | 01:15


Oh, jij hebt vrienden. Hou ze vast dan want dat is iets unieks.

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:20

@Fleauxe | 11-10-08 | 01:15
Jij wilt alles linkser dan de VVD mijden alsof ze TBC hebben toch? Daar heb ik geen last van. Ik ken leuke PvdAers.

Nonnes | 11-10-08 | 01:19

van dal | 11-10-08 | 01:14

Ja, ik volg sinds een week of drie de teloorgang via internet-news, maar die in IJsland zag ik niet eens aankomen.

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:18

@ van dal | 11-10-08 | 01:13
Sitges. En die vriend van je broer is alleen maar een goede vriend, daar moet je verder niets achter zoeken?

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:13
Yep, de grootste kapitalen kunnen nu verdiend worden. En de rijken worden weer rijker, wat op zich niet erg is als ik ook tot die categorie zou behoren.

spanarchist | 11-10-08 | 01:16

van dal | 11-10-08 | 01:13
Sitges ,.... daar gaan ze om ...." een broodje van Kootje " :P

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:15

@Nonnes | 11-10-08 | 01:10: En zo hoort het!
@van dal: Vrienden komen op je verjaardag, kennissen bellen en vage kennissen sturen een sms.

Fleauxe | 11-10-08 | 01:15

@van dal | 11-10-08 | 01:12
Kennissen zijn voor mij mensen met wie je te maken hebt maar niet per se meer contact wil. Is kennissen dan te close? Gelukkig gebruik ik het woord niet.

Nonnes | 11-10-08 | 01:14

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:13 precies, die het niet naar ijsland brachten..

van dal | 11-10-08 | 01:14

spanarchist | 11-10-08 | 01:03
Diegene die NU over cash beschikken kunnen gouden zaken doen.

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:13

Big spenders daaro.

Klisjeemannetje | 11-10-08 | 01:13

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:10 te ver.. mijn hongerige familie zit in sitges.

van dal | 11-10-08 | 01:13

Nonnes | 11-10-08 | 01:10 die gradaties.. vriendenkring, verre vrienden, kennissenkring en de vage kennissen ..

van dal | 11-10-08 | 01:12

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 01:08
Nee omdat het onzin is. Zelfs cult films brengen veel geld op en verkopen goed. Maar in Nederland zijn er blijkbaar die nog steeds 'slecht' met cult vergelijken. Cult staat hier totaal los van.

überbrain | 11-10-08 | 01:11

van dal | 11-10-08 | 00:50

Spanarchist zit aan de verkeerde kant, ik zit ongeveer 200km. ten zuiden van Benidorm alwaar er 2x per week geleverd wordt, zoals, Hollandse nieuwe, kroketten, Remia whatever saus, Trappist, Duvel enz.enz.

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:10

Lol @Fleauxe | 11-10-08 | 01:05
Die PvdAers bestaan, bedoelde ik. Niet in mijn vriendenkring. daarvoor schuiven we op naar de kennissenkring. En zo heb ik het graag.

Nonnes | 11-10-08 | 01:10

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 01:08 fritz the cat.. run chicken run.. om er maar een paar te noemen.

van dal | 11-10-08 | 01:09

@überbrain 00:55
Uhm.... ik kan er niet zo een twee drie een bedenken maar ik dacht aan de zogenaamde cultfilms. In de popmuziek is het trouwens wel degelijk zo. Namen: Joy Division, Prefab Sprout, The Band enz.

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 01:08

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:02
Ben in de streek een vakantie-appartament of huisje aan het zoeken voor een vriend van me. Je kan het je haast niet voorstellen, vraagprijs appartament €300.000, na 2 weken gezakt tot €210.000 en nog steeds "negociable". Nu is het een goede tijd om iets te kopen, er zijn veel bijzonder goede aanbiedingen en als je maar lang genoeg zoekt en praat tegen waanzinnig lage prijzen. En inderdaad, een goede investering voor de langere termijn.

spanarchist | 11-10-08 | 01:08

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:04 bij scrabble had ik het afgekeurd..

van dal | 11-10-08 | 01:08

OT/ondertussen heeft tina t wel een truttig kapsel op zdf maar het is wel lekkere muziek voor de vrijav

hetluis | 11-10-08 | 01:07

@Nonnes
Vraag: Je gaat toch niet met PVDA'ers om? Dat zijn moslims zonder boek.
Antwoord: Ja, die zijn er. Maar daar hoef je geen knal van te verwachten.
-
Maar goed, het geeft niet iedereen heeft foute figuren in zijn kring. Je moest eens weten wat er allemaal bij bij naar binnen is gegaan.

Fleauxe | 11-10-08 | 01:05

Pffffff letter gemist hier en daar, maar het moge duidelijk zijn.

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:04

van dal | 11-10-08 | 01:01
Kleinkunsttheaters hebben we hier veel, alleen noemen ze het clubs. Wel goede entertainment (van horen zeggen, hé).

spanarchist | 11-10-08 | 01:03

@ Spanarchist Van Dal

Tot een jaar geleden was het nog de executiewaarde, pand wordt getaxeerd op 300.000,-€.... vraagprijs 210.000,- 80 % hypoteek =240.000,-..... no problem. Ik moet btoegeven dat ik bij tijd en wijle een klote verkoper was omdatb ik tegen mn klanten zei dat ze beter konden huren daar ze zichzelf in de problemen zouden storten. Heb er nu geen spijt van, bij veel klanten, die ondertussen vrienden zijn schuif ik regelmatig de benen onder tafel daar ze me uitnodigen voor een gezellig avondje. Ook buitenlanders die hier komen kijken en willen kopen heb ik in de wachtkamer gestopt, die zitten nu te wachten om toe te alaan. Is iets van geld verdienen op termijn.

DANNY3960 | 11-10-08 | 01:02

@Fleauxe | 11-10-08 | 01:01
Wie z'n vrinden?

Nonnes | 11-10-08 | 01:02

@van dal | 11-10-08 | 00:57: Slappe hap?
@Nonnes | 11-10-08 | 00:57: Meer een corrigerende tik en een wijk vol reljeugd. Van je vrinden moet je het maar hebben.

Fleauxe | 11-10-08 | 01:01

van dal | 11-10-08 | 00:50
150 m2, met 50 m2 terras. Nadeel voor jouw business is wel dat er haast geen Nederlanders in de streek wonen en geen spanjaard drop vreet. Nederwiet zou wel weer kunnen, maar coffeeshops zie je hier weinig.

spanarchist | 11-10-08 | 00:58

@Fleauxe | 11-10-08 | 00:54
Ja, die zijn er. Maar daar hoef je geen knal van te verwachten.

Nonnes | 11-10-08 | 00:57

Fleauxe | 11-10-08 | 00:56 lullige schilderijtjes...

van dal | 11-10-08 | 00:57

Welja, Koenders voegt nog weer eens een (kostbare) voetnoot toe aan de lange, lange lijst van dikke koeiepoep initiatieven die vooral nergens over gaan, totaal onzinnig dan wel erg stompzinnig zijn.
Al een goede 3 decennia is in tig onderzoeken en rapporten aangetoond dat hun uitbundig bejubelde "ontwikkelingshulp" niet echt het effect heeft dat zij als dominees vanaf de kansel al decennia preken.
De lijst is verder eindeloos
..
De laatste tijd hebben we dan de totaal stompzinnige verhalen over hun koolzuurgas en dat we het weer kapot maken.
volgens de luitjes is het dus blijkbaar mogelijk het weer kapot te maken.
.
Indertijd is de kwikthermometer verboden omdat er dus kwik inzit.
Vervolgens hebben een kraaiende Kramer die vol trots een oud model spaarlamp toont in de kamer en kraait dat heel Nederland deze moet gaan gebruiken.
Maar wat grijze duif even weglaat is dat er in de spaarlamp kwik zit en als heel Nedeland nu eens deze had gebruikt en vervolgens in de klikko had gemikt na gebruik, betekent dat dan niet een grote bult chemisch afval ?
Is dit dan niet slecht voor ons milieu, grijze duif ?

said_fred | 11-10-08 | 00:56

@van dal | 11-10-08 | 00:55: Of een lul.

Fleauxe | 11-10-08 | 00:56

Nonnes | 11-10-08 | 00:53 naakten doen het altijd wel hoor, en een naaktschilderij is per definitie van een kutschilder.

van dal | 11-10-08 | 00:55

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:50
Hoog gewaardeerd?
Was je dat ook op school terwijl je slechte punten haalde? Geld komt uit de lucht vallen of zo? Welke film werd hoog gewaardeerd die slecht bezocht of gekocht werd? Ben erg benieuwd.

überbrain | 11-10-08 | 00:55

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:50 shift " en daarna de letter waar ie op moet komen.

van dal | 11-10-08 | 00:54

@Nonnes | 11-10-08 | 00:50: Je gaat toch niet met PVDA'ers om? Dat zijn moslims zonder boek.

Fleauxe | 11-10-08 | 00:54

@deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:50
En de Bijenkorf moet ook allerlei kutkleding van kutontwerpers in de winkel hangen? En een museum kutschilderijen van kutschilders? Gewoon... omdat het ooit wel iets kan worden?

Nonnes | 11-10-08 | 00:53

ADO-Le-Cent | 11-10-08 | 00:48 na een aantal reacties.. en niet denken dat je dan op je lauweren kunt rusten.. bij stilstand in de reaguur komt ie weer terug. vraag maar aan armageddon. (die er weer één heeft, LOL)

van dal | 11-10-08 | 00:51

@Fleauxe | 11-10-08 | 00:48
Ik ken er een paar die terugslaan, so don't push it.

Nonnes | 11-10-08 | 00:50

@uberbrain 00:42
(sorry, maar ik weet de umlaut niet te vinden)
Dat een film weinig mensen zal trekken en waarschijnlijk ook trekt wil niet zeggen dat het een slechte film is. Handelaars (distributeurs dus) kijken alleen naar de opbrengst. Het is wel vaker voorgekomen dat een slecht bezochte film achteraf hoog gewaardeerd werd.

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:50

spanarchist | 11-10-08 | 00:47 jajaja, en hoe groot? want ik denk dan aan handel.. een winkel in hollandse meuk. want als wij naar de familie in spanje gaan heb ik altijd overgewicht vanwegen de dropjes, hagelslag, pindakaas, ingevroren hollandse nieuwe, en meer van die typisch hollandse meuk.
dus, als ik dat nou eens per palletvracht daarheen stuur, en mijn schoonzus in die winkel zet...

van dal | 11-10-08 | 00:50

@Nonnes | 11-10-08 | 00:45: Een Melkertje? Het zit er diep ingebakken bij de PVDA-jongens hoor.

Fleauxe | 11-10-08 | 00:48

Ik heb nog niet helemaal door of je nu van dat kinderhoofdje afkomt na een bepaalde tijd of pas na tig keer reageren.
In het eerste geval is misschien het op voorhand aanmaken van nicknames als voorraadartikel hier wel aardig en dan kan je hem overnemen met wachtwoord voor een leuk bedrag zónder kinderhoofdje.

ADO-Le-Cent | 11-10-08 | 00:48

Hoe is het toch mogelijk dat we het in dit rijke en mooie land presteren continu amateurs op ondoorzichtige en wazige plekken te zetten. Juist op dit soort posten heb je rechtlijnige en weldenkende mensen nodig. Mensen die keihard kunnen zijn tegen foute leiders, maar ook tegen goedbedoelde maar kansloze initiatieven. Koenders is gewoon net aan goed genoeg om af en toe "onthutst" te reageren als kamerlid op iets wat na een week volledig uit het nieuws en het collectief geheugen is verdwenen. Koenders is absoluut incompetent om over miljoenen aan belastinggeld te beschikken. Net als Vogelaar en nog een aantal andere niet nader te noemen PvdA bestuurders, maar dat is inmiddels wel duidelijk.

chr!!s | 11-10-08 | 00:47

Costa Azahar, 80 km boven Valencia aan de kust, unieke opportunity, doe je het niet krijg je er spijt van. Wel snel zijn want op is op. Dat er nog meer panden te koop staan is een momentopname, niet op letten.

spanarchist | 11-10-08 | 00:47

Nonnes | 11-10-08 | 00:45 met de streken die koenders uithaalt verwacht ie het gewoon, de masochist.

van dal | 11-10-08 | 00:46

@Fleauxe | 11-10-08 | 00:43
Misschien kan dat wel met wederzijds genoegen.

Nonnes | 11-10-08 | 00:45

spanarchist | 11-10-08 | 00:43 waar in spanje?

van dal | 11-10-08 | 00:44

Van die Koenders krijg ik kotsneigingen, z'n kop staat me niet aan. Het is één van de weinige mensen die ik wel zou willen slaan. Niet lang of zo, maar een pets met de vlakke hand lijkt me wel opluchtend.

Fleauxe | 11-10-08 | 00:43

van dal | 11-10-08 | 00:39
Leuk voor je. Ik heb mijn huis 14 jaar geleden gekocht, toen ze nog praktisch weggegeven werden. In het kader van integratie ben ik echter ook gaan speculeren met onroerend goed net als al mijn buren, wat een leuke vakantie, de helft van een nieuwe auto, een aanbetaling op een ander pand en nu een pand dat ik aan de straatstenen niet kwijt kan heeft opgeleverd.
Btw, wil je een leuk winkelpandje in Spanje kopen?

spanarchist | 11-10-08 | 00:43

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:38
Jij snapt marktwerking niet heel goed he?! Wil je ook nog uitleg waarom porno aanslaat? Porno is platte neuqsex film voor geil gevoel dier mens zin hebbuh.
Daarnaast heb je goede kwaliteits films die ook voor geld zorgen. HERHAAL: goede kwaliteits films. Die Afrika film is dus RUK! Klaar. Geen porno, geen neuqsex, geen goed verhaal, geen goede regie, geen goede acteurs. Wat zou de reden moeten zijn om dit dan in de distributie te gooien?!

überbrain | 11-10-08 | 00:42

@deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:38
Hoeveel worden er gemaakt en hoeveel komen er in de bioscoop?

Nonnes | 11-10-08 | 00:41

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:38
ah, korte uitleg..
lalalalala geld!

van dal | 11-10-08 | 00:40

spanarchist | 11-10-08 | 00:38 ik ben nu in ieder geval blij dat we bij het kopen van het huidige optrekje anderhalve ton onder het maximaal haalbare zijn gebleven.

van dal | 11-10-08 | 00:39

@van dal | 11-10-08 | 00:37
Je hebt gelijk.

Nonnes | 11-10-08 | 00:39

@van dal 00:33
Bedankt voor de uitleg. Wel gek dan dat pornofilms erdoor komen.

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:38

@deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:34
Er moet toch wat op te verdienen zijn. Deze komt gewoon op TV. VPRO Afrikathemaavond, is dat wat? Kan Koenders best regelen.

Nonnes | 11-10-08 | 00:38

van dal | 11-10-08 | 00:35
Zes jaarsalarissen van beide partners tesamen, en als je zei dat je 25% "en b" verdiende werd dat ook geaccepteerd.

spanarchist | 11-10-08 | 00:38

Nonnes | 11-10-08 | 00:35
ervaring met oudererijperevrouwen... meer uitleg is altijd noodzakelijk.

van dal | 11-10-08 | 00:37

Ach woutertje….interessant om te zien dat de populariteit van een partij van 1 persoon kan afhangen

Badeendje | 11-10-08 | 00:37

KUDT atoetsenboardT

überbrain | 11-10-08 | 00:37

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:34
Die babykop kom je voorlopif niet vanaf met zo'n kinderlijke visie.

überbrain | 11-10-08 | 00:36

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:34
diescrieminasie! Schande, doe er wat aan!

spanarchist | 11-10-08 | 00:36

spanarchist | 11-10-08 | 00:35 bekende namen doen het altijd goed. de naam van een kansenkind in een gesubsidieerd kreng is niet echt een aanbeveling, katja op zich is dat wel.

van dal | 11-10-08 | 00:36

@van dal | 11-10-08 | 00:33
Hee, jij kunt het in veel meer woorden uitleggen.

Nonnes | 11-10-08 | 00:35

spanarchist | 11-10-08 | 00:33 én.. nog maar viereneenhalf á vijf jaarsalarissen als maximum te vertrekken hypotheek, dat was twee jaar geleden nog makkelijk zes jaarsalarissen.

van dal | 11-10-08 | 00:35

van dal | 11-10-08 | 00:33
En waarom haalde die film van Thijs Römer dan wel de bioscoop? Daar gaat je theorie. Of heeft Katja de distributeur een blowjob gegeven?

spanarchist | 11-10-08 | 00:35

n

überbrain | 11-10-08 | 00:35

Hoxha zegt net tegen me, die baby is nu weg. Zal wel even moeten synchroniseren. ;-)

Armageddon | 11-10-08 | 00:35

Nonnes 00:25
Waarom zou er niemand op afkomen? Het niet distributeren vind ik eigenlijk een vorm van censuur. Die distributeurs willen niet dat we de film over Afrika zien.

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:34

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:18
Misschien heb jij een ander idee over intelligentie. Waarom zou een distribiteur de film nou niet willen distribueren?! Denk even na. Waarom wil een slager geen bedorve worst verkopen? Ben je een klein kind of zo?

überbrain | 11-10-08 | 00:34

test

Armageddon | 11-10-08 | 00:34

DANNY3960 | 11-10-08 | 00:29
Het grootste probleem hier is dat er nog wel kopers zijn, maar de banken haast geen hypotheken willen verstrekken. Twee jaar geleden was een 20% hogere taxatie geen enkel probleem, nu blijven ze zo aan de veilige kant dat ze standaard minimaal 20% onder de verkoopprijs taxeren en de zekerheden die ze vragen haast niet op te brengen zijn.

spanarchist | 11-10-08 | 00:33

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:25 komt ie, de distributeurs van films hebben heel deskundige mensen in dienst die (in tegenstelling tot een minister) wél weten wat aan zal slaan in bioscopen en filmhuizen. de makers van de film nodigen die mensen dan ook graag uit om de film in een besloten pre-view te komen kijken. en dan nemen ze hem of niet, als ze hem niet nemen is het bagger, en als ie zelfs niet in de filmhuizen komt is het helemaal bagger wat zo'n filmmaker afgelevert heeft.

van dal | 11-10-08 | 00:33

spanarchist | 11-10-08 | 00:23

Ik denk dat het ermee te maken heeft dat hier in ZO Spanje de mrkt nog een beetje beweegt, btw die bankjongens onder mekaar moeten de standaard hooghouden, vandaar dat ik met wat vrienden ons hebben rotgelachen.

DANNY3960 | 11-10-08 | 00:29

@paniekzaaiers: Nederland koopt Ijsland, Frankrijk, de VS en doet een bod op GB en nog zijn er twijfelaars. Jongens, NL dreigt langzaam maar zeker het rijkste land van Europa te worden. Met Dirk als president, dat dan weer wel.

handsomedevil | 11-10-08 | 00:28

@ Captain Orange 00:05
Weesi en werken. Af en toe een keer wat onzin neerpleuren en dat noem jij werken.
Vermoedelijk vind jij het ophalen van je uitkering ook werk.

mark twain | 11-10-08 | 00:27

Wie stopt deze crimineel??

echt_links | 11-10-08 | 00:26

@van dal 00:19
Ik blijf nog wel even. Vertel!

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:25

@deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:18
Normale en zelfs intelligente vraag?
Ik kan er alleen een voor de hand liggend antwoord op bedenken: omdat ze verwachten dat er geen kip op afkomt. Dat bedoel je zeker niet?

Nonnes | 11-10-08 | 00:25

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:18

Sorry hoor, ik ben niet ingelezen, doch ingedronken wil ik u graag helpen met het ontworstellen van uw probleem. Ik zou zeggen... SHOOT, btw ik kan wel tegen een stootje, dus ga tekeer.

DANNY3960 | 11-10-08 | 00:25

DANNY3960 | 11-10-08 | 00:20
Niet mijn ervaring. Je moet ze eens om geld vragen, dan hoor je hoe slecht het er voor staat. Dat is helaas wel mijn ervaring. Btw, goedkoop winkelpandje kopen? Heb er toevallig één in de aanbieding.

spanarchist | 11-10-08 | 00:23

spanarchist | 11-10-08 | 00:20 wel zelf eten meenemen, in ijsland is alles op behalve die stokvis, en die eetje zowiezo vier keer.

van dal | 11-10-08 | 00:21

van dal | 11-10-08 | 00:13
Leuk, kunnen al die meester-investeerders goedkoop de bank die hun geld niet terug wil geven bekijken.

spanarchist | 11-10-08 | 00:20

spanarchist | 11-10-08 | 00:07
Die barbabbel is geen lulkoek, boys van Banesto, Caja General De Granada, Unicaja en enkele van Caja Murcia........... staan we gezellig te peuzelen en glaasje nippen op een receptie van een te openen restaurant, iemand zenuwachtig, welnee. Otra Copa, salud............. En gelijk hebben ze.

DANNY3960 | 11-10-08 | 00:20

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:18 nou, ik had je vraag wel willen beantwoorden, maar als je toch naar bed gaat..

van dal | 11-10-08 | 00:19

ditkannietwaarzijn | 10-10-08 | 22:49

geestige linkse stinkkarbonkel. ik had het over het geld waar ik belasting over betaal en dat zomaar 46% AFGENOMEN WORDT!

zoalshetis | 11-10-08 | 00:19

Sorry hoor!! Maar ik heb nu al twee keer een heel normale en zelfs intelligente vraag gesteld waar ik van niemand een antwoord kan krijgen. De hele tijd maar blèr blèr en jankie jankie doen over de linksen maar zelf niet met een behoorlijk antwoord komen. Rechtse wentelzeikerds!
En GS, waarom staat nog steeds dat kinderkopje naast mijn naam?? Ik post bijna elke dag zeer spitsvondige en onderhoudende comments, kijk maar naar de uren durende discussie gisteren over de fokkerijen! Verdomme, ik ga naar bed!

deoudererijperevrouw | 11-10-08 | 00:18

Captain Orange | 10-10-08 | 23:53 die is de enige met een platinum membership, wordt dan ook redelijk met rust gelaten zo valt mij op.

van dal | 11-10-08 | 00:15

advertentie gezien vandaag, reykjavic, retourtje voor 199 euri's omdat het zo trendy is om naar reykjavic te gaan. cheaptickets.nl als je er nog heen wil.

van dal | 11-10-08 | 00:13

DANNY3960 | 10-10-08 | 23:57
Vandaag een aanbieding in de krant: Nu een cruise bestellen voor 2009, 50% korting! Vraag is alleen of de touroperator in 2009 nog bestaat.

spanarchist | 11-10-08 | 00:07

Zet gewoon een download online, dat deed Micheal Moore ook volgens mij.

Mongeaul | 11-10-08 | 00:06

@mark twain | 11-10-08 | 00:01
er zijn gelukkig te weinig banken in nederland voor wouter bos om te 'redden', dus premier worden kan hij voorlopig wel vergeten.

daskapitalist | 11-10-08 | 00:06

mark twain | 11-10-08 | 00:01
Weesie werkt voor zn geld... althans... dat denk ik.
Bos is een links product wat alleen kan spenderen... of partijgeld of overheidsgeld.

Captain Orange | 11-10-08 | 00:05

links houdt ervan om geld te spenden, met name het geld van anderen. Zo was het, zo is het en zo zal het altijd blijven. Geringe mazzel nog dat die SP honden niet aan de macht zijn.

Dikke Worst | 11-10-08 | 00:01


PvdA zwaar in de plus. Bos wordt uiteindelijk toch premier van Nederland.
Al het bashen van Wouter blijkt uiteindelijk volstrekt nutteloos en nodeloos
geweets te zin. GS ga zo voort. Weesie - al eersteklas zakkenvuller - verdient ook niks beter.

mark twain | 11-10-08 | 00:01

Nogmaals: waarom wil geen enkele distributeur deze film uitbrengen? Daarom is ie toch geflopt?

deoudererijperevrouw | 10-10-08 | 23:58

Holland is een paniekland, maar dat wisten we al, reeds, toch?? Net terug van tapa vreten en borrels slurpen met enkele sub-directores van één en andere bank. Hey mannen , hoe gaan we? No pasa nada.( Spaanse beurs -10% vandaag)

Doorlopen, vakantie boeken en uitkijken naar kooopjes in het zonnige zuiden .

kusje.

DANNY3960 | 10-10-08 | 23:57

liggend_streepje | 10-10-08 | 23:56
*gaat verder met bonen tellen en zich kapodt zuipen*

heb je nou weer strafwerk?

Captain Orange | 10-10-08 | 23:57

@Cunard | 10-10-08 | 23:40
Zijn het er 36 ja? Ik was te lui om ze allemaal op te gaan tellen... zegt ook wel wat.
*gaat verder met bonen tellen en zich kapodt zuipen*

liggend_streepje | 10-10-08 | 23:56

lekker wijf | 10-10-08 | 23:47
Om Bertje Koenders hangt al vanaf het begin een geur van vriendjespolitiek en corruptie, hij heeft ook carriere in het weggeefwereldje gemaakt. Met Herfkens en Booij en van Bruggen bevestigt hij die geruchten, ben je vriendjes met Bert dan is alles mogelijk.
En zijn moeder zal best wel blij met hem zijn, het zal best wel aangenaam vertoeven zijn in zijn Franse villa.

spanarchist | 10-10-08 | 23:54

van dal | 10-10-08 | 23:51
Hoe meer rubbish hoe hoger de score, Wouter Bos is alltime premium member van de GS-herenclub

Captain Orange | 10-10-08 | 23:53

4 ton om de komende 10 jaar op elke middelbare school jaarlijks 2 lessen maatschappijleer te vullen is natuurlijk geen geld.
Collega Bos pakt het iets beter aan, die pakt groot uit om ons "op bijna brutale manier een genuanceerder en realistischer beeld van IJsland te geven".

Weest gegroet | 10-10-08 | 23:52

400.000 is niet 20.000.000.000. Waar praten we over!

Niertje | 10-10-08 | 23:52

Armageddon | 10-10-08 | 23:41
meer typen.. frikschoten bijvoorbeeld redt het met overwerk des nachts.. hele tegels tegelijk. anders kom je er niet.

van dal | 10-10-08 | 23:51

Blaaskaak Koenders was nergens voor geschikt. Daarom hebben ze hem neger-sinterklaas gemaakt. En zelfs daar issie niet geschikt voor. Allejezus, ik heb een sterk vermoeden dat zelfs zijn bloedeigen moeder zich rotschaamt voor verkwistende Bertje. Salonsocialisten: een ander voor jouw uitgaven laten opdraaien. Dat noemen ze solidariteit maar is gewoon pure diefstal.

lekker wijf | 10-10-08 | 23:47

Het is het betere soort manipulatie. mensen houden niet van zo'n babyface in hun naam.. naja dan maar 1 minuut per dag reageren he. toch? Ping ping voor de telegraaf jongens.

Cunard | 10-10-08 | 23:45

ff checken

pofoko | 10-10-08 | 23:43

@Armageddon | 10-10-08 | 23:38

omdat ze de minimum posts opschuiven naar mate de tijd vordert, dat zorgt ervoor dat jij actief blijft en anders word je maar een baby!!!!
iets met geld verdienen door ads.

Cunard | 10-10-08 | 23:41

@ da wizard: Ha! oud gediende!

Armageddon | 10-10-08 | 23:41

4 ton... een lachertje. das niks. 36 miljard. das pas n bedrag. staatsloterij eat your heart out.

Cunard | 10-10-08 | 23:40

4 ton door de drain met Koenders,
Herfkens schrijft/smijt er op los,
Miljoenen pompen in hopeloze prachtwijken,
20 Miljard zuur verdiend belastinggeld van jou en mij waarvan we nog maar moeten afwachten wat ervan overblijft.
De PVDA...... omdat het zoveel socialer moet...... jhajha. *kots*

Rest In Privacy | 10-10-08 | 23:40

Hé Armageddon newbie?...

da wizard | 10-10-08 | 23:39

Waarom heb ik godverdomme een baby achter mijn naam? Ik was user id 400 op GS. Een oldbie dus.

Armageddon | 10-10-08 | 23:38

Waarom wil in vredesnaam geen enkele distribiteur dit in eem bioscoop uitbrengen? Daarom is de film geflopt.

deoudererijperevrouw | 10-10-08 | 23:38

Afrika, één groot zwart gat.

Armageddon | 10-10-08 | 23:36

@spanarchist | 10-10-08 | 23:23
Yup. 5 miljard per jaar of 20 miljard in één dag. Punt is dat we misschien van die 20 nog iets terug gaan zien, in het beste geval zelfs winst op gaat leveren. Die 5 miljard daarentegen kun je wel op je buik schrijven.

liggend_streepje | 10-10-08 | 23:33

Maar 4 ton verkwist.. ik zeg hulde!

Captain Orange | 10-10-08 | 23:30

Koenders heeft geen gevoel van prioriteit. En al helemaal geen gevoel van integriteit. Dit is gewoon weer een slechte PvdA-minister. De zoveelste in een rij...

inquisitra | 10-10-08 | 23:29

@ vanguster
Geeft een kopstoot. En 'n schouderklopje.

-Strotgrondel- | 10-10-08 | 23:27

Ik ben alleen op de wereld

vanguster | 10-10-08 | 23:23

Concerten organiseren, filmpjes maken, Bertje heeft het maar druk.
Aan de andere kant, 4 ton verkwisting is peanuts, hij heeft nog lang te gaan voordat hij kan concurreren met Bos, baas boven baas.

spanarchist | 10-10-08 | 23:23

Nog een film die de top 500 nooit gaat halen.

de modelburger | 10-10-08 | 23:22

afvoeren die man, net als de rest van het Haagse zootje. Ik word goedverdoemme helemaal gek van de Haagse kloojoos. Alles kan met onze centen, behalve als ik er wat mee wil. Eerst de rest en dan ik. GRRRRRRRRR stikgek word je ervan.

Gatsie | 10-10-08 | 23:21

Ik heb iets tegen socialisten.
Hoe zou dat komen?

Sidi Tammentis | 10-10-08 | 23:18

De PvdA peilingen lijken op de beurskoersen. Gisteren dankzij Bos +5, vandaag dankzij Koenders weer 3 eraf.
.
Dat heeft natuurlijk alles te maken met de paniekerige reactie van de stemmers, want de intrinsieke waarde van deze Partij voor het welzijn van Nederland is NUL.

de.grote.vergeler | 10-10-08 | 23:14

Ach ja, keer op keer wordt bewezen dat 90% ontwikkelingsgeld 0 resultaat heeft, maar Nederland pompt het er maar heen.
En nee, natuurlijk krijgt die film geen subsidie. Nederland dient te betalen aan Europa, niet te ontvangen! Hoe moeten die Italianen anders hun wanbeleid betalen?

Officer Barbrady | 10-10-08 | 23:12

Iedereen die Koenders hier een beetje afzijkt heeft makkelijk lullen, Koenders doet ontwikkelingssamenwerking en is daardoor gewend geraakt om met corrupte despoten te dealen. Natuurlijk ga je dan geen lullige aanbesteding doen, kom op zeg, dan word je toch niet meer serieus genomen door een Mugabe. De enige minister die in de derde wereld een beetje aanzien heeft in de contrijen waar Koenders klust is Erns Hirsch Balin, al zou hij niet alleen vrije denkers moeten vervolgen, maar ook een beetje moeten martelen. Gelukkig heeft ons koningshuis het wel door, Opa nam steekpenningen aan, WimLex doet het met de dochter van iemand die zijn politieke tegenstanders vanuit een vliegtuig in zee donderen en zelf zit hij in het IOC, een wereldwijde club voor zakkenvullers. Kijk, dat soort mensen maken nog een beetje indruk....

Fimbulvetr | 10-10-08 | 23:12

4 ton, daar kan je een Wijnand Duyvendak 4 jaar voor op wachtgeld laten zitten, of een jaartje Herfkens in NY houden, of een winterseizoen lang Paul de Leeuw betalen, je kunt zoveel nuttige dingen doen met dat geld....

Fimbulvetr | 10-10-08 | 23:06

bottehond | 10-10-08 | 22:36
Deze plucheklevert, arrogante gladjanus, naieve gevaarlijke gek, belastinggeld verslinde idioot weet niet eens wat het gewone leven is.

Friend of the family | 10-10-08 | 23:05

"Ach, had ik maar films die niet werden uitgebracht"
(T. Römer)

Jan Aaldrik | 10-10-08 | 23:02

bij de pvda zitten veel slechte menschen...

Onderbuik | 10-10-08 | 23:02

Bertje 'Gekke Bertje' moet goed achter zich gaan kijken als ie op vakantie gaat...

Boris Poepnagel | 10-10-08 | 23:02

Eén vraag is nog niet beantwoord. Waarom zou het nodig zijn om jongeren een ander beeld van Afrika te geven? Het beeld dat ze hebben - bodemloze put, grenzeloze corruptie, burgeroorlogen, dictators met vette bankrekeningen in Zwitserland, Westerse 'hulp'-verleners die de gebraden haan uithangen met hun nieuwe Landcruisers - dat beeld klopt toch helemaal?

Zündapprijder | 10-10-08 | 23:01

ff meer broeikaseffect, monarchie afschaffen en we mogen onszelf letterlijk een bananenrepubliek noemen, figuurlijk zijn we dat natuurlijk al een tijdje....

Fimbulvetr | 10-10-08 | 22:59

@Adalgar | 10-10-08 | 22:51
Lumineus Koenders-idee, geld geven aan een doelgroep die niet gemotiveerd is.

liggend_streepje | 10-10-08 | 22:56

Hee, die trailer is eigenlijk best okee!
Jammer dat ik niet durf te investeren met de huidige crash enzo, anders had ik best een miljoentje of 10 willen bieden.

flame_me | 10-10-08 | 22:54

Lumineus Koenders-idee, een film produceren voor een doelgroep die niet geïnteresseerd is.

Adalgar | 10-10-08 | 22:51

Maar hij kan toch nog wel in de dumpert??

flame_me | 10-10-08 | 22:51

Best geinige trailert hoor.

knutsel | 10-10-08 | 22:51

Boeiend. 4 ton...20 miljard, binnenkort gaan we toch allemaal naar de klote! In GB zijn bij de banken al rellen uitgebroken.
*gaat "De dag dat de Dollar valt" nog maar eens kijken"

liggend_streepje | 10-10-08 | 22:50

OK dan. Kamervragen, Wilders, debat, stemmingmakerij, stemming, Koenders doen oprotten, kabinetscrisis, nieuwe verkiezingen. OK?

pennestront | 10-10-08 | 22:49

@ zoalshetis | 10-10-08 | 22:30
Zo dus jij verdient 6667 tot 100000 euro per uur. Wat moet je daar voor doen?

ditkannietwaarzijn | 10-10-08 | 22:49

Pvda desondanks populair in de peiling. En terecht, want die Bos is de laatste weken enorm in vorm.

niet voor de hond | 10-10-08 | 22:49

hoe kunnen kneuzen elke keer weer geld weggooien? hebben ze dan helemaal geen geweten of zo? is dit een linkse manier van het vergelden van ooit gepest te zijn geweest?

zoalshetis | 10-10-08 | 22:49

filmfondsen zijn een goeie belegging. uw private banker bij de staatsbank kan u meer info geven.

ganzo | 10-10-08 | 22:47

Tyisch Nederlandse film. Lekker verantwoord en wij zijn zogenaamd lekker grof tegen afrikanen. Heb je de gemiddelde Nederlander op tv wel eens tegen mensen uit Afrika zien lullen?

überbrain | 10-10-08 | 22:47

Oh is het weer zover, kwijlende sinter-bertje moet zn vriendjes wel tevreden houden zodat ie na de pvda toch een baantje krijgt nietwaar.

de ridder o h paard | 10-10-08 | 22:46

Bertje is gewoon een arrogant stuk vreten
Maar ja, what else is new

Tobi | 10-10-08 | 22:46

Dat wordt een motie van wantrouwen door VVD en PVV als ze ruggegraat hebben. 2 keer dezelfde fout is onvergeeflijk.

zum kotzen | 10-10-08 | 22:46

Ach, ook Bert Koenders gaat gelukkig een keer dood. Da`s dan weer een fijne gedachte.

Boze Buur | 10-10-08 | 22:39

Gelukkig, Koentje weet in ieder geval hoe hij de boel moet besodemietren. en wij, arm klootjesvolk staan erbij en klappen er voor.

Behalve ik dan.

Anti-links | 10-10-08 | 22:38

Koenders? Dat is toch de tafelheer van Pauw & Pauw?

Aussie | 10-10-08 | 22:38

Xandra
Ashley Callie
Was de populairste televisie
actrice van Zuid-Afrika dankzij
haar rol in de soap serie ‘Isidingo’.
Ze overleed door een autoongeluk
in Johannesburg in
februari 2008
---
Lullig in een land waar je elk moment vermoord kunt worden voor 1 Euro...

da wizard | 10-10-08 | 22:37

een vreselijk pedant manneke , de 2e Jan Pronk in het slinkse kwadraat
hij weet het echt altijd beter.

Baron de laclou | 10-10-08 | 22:37

Deze smeerlapperige dandy dreigde met opkomend fascisme als er niet pronto extra cash naar de arme negerTs gestuurd zou worden.
Zo'n intellectuele lichtgewicht kan beter vervangen worden door de eerste de beste bilgesplete bouwvakker uit Almere.
Wég met die beroepspluchekleverT! Die zou geen week overleven in het echte leven.

bottehond | 10-10-08 | 22:36

LOL @ laatste grap.
Meteen op de tv gooien, dan kijk hem wel op Nederland 3...

da wizard | 10-10-08 | 22:34

Koenders, de bijslaap van Herfkens, Bah!

fuckje | 10-10-08 | 22:34

Politici moeten geen films maken.
Rita had trouwens toch ook een keer met veel bombarie in de Fietsfabriek een geldverslindend integratieplan gelanceerd?
Horen we ook niets meer van.
Oja Koenders, Waarom kreeg Herfkens die 4 miljoen voor de UN?

Einde van de Domheid | 10-10-08 | 22:33

Politiek. Is dat voor de mens, of ten koste ervan?

wisselend | 10-10-08 | 22:31

Bertje Koenders denkt:
"Laat ik de kredietcrisis eens effe een extra zetje DOWN geven!!!"

Boris Poepnagel | 10-10-08 | 22:31

Europese aanbestedingen zijn KUT. Vaak met belachelijke eisen zoals: aanbieder moet een omzet draaien van minimaal 10 miljoen euro. Kan geenstijl de film niet hosten op dumpert? ;)

jorgenhorstink | 10-10-08 | 22:30

wat gaan mensen toch makkelijk om met geld waar ik 40 tot 60 uur per week hard voor moet werken.

zoalshetis | 10-10-08 | 22:30

Lekker kampvuurtje wel ....... 4 ton geldverbranden. Ze zitten er blijkbaar warmpjes bij.
Het is weer geweldig .....

Koudguipje | 10-10-08 | 22:30

Ik moet kotsen als ik die pedante rotkop zie.

el mero mero | 10-10-08 | 22:26

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken