
Degene die er nog aan twijfelden weten het nu zeker: Jan Jaap van der Wal is 100% goedgekeurd door de Volkskrant. Dat zit zo. Jan Jaap is namelijk een Fatsoenlijke Cabaretier. Heel belangrijk vinden ze dat bij de Volkskrant, fatsoen. 'Recensent' Patrick van den Hanenberg lichtte deze visie vanochtend graag toe:
"Jan Jaap van der Wal kan soms behoorlijk uithalen, maar toch is hij een kunstenaar van het fatsoen. (...) Van der Wal heeft een goede opvoeding gehad en wil, zonder een megalomane indruk te maken, zijn publiek met spitse grappen naar een betere samenleving loodsen." En een betere samenleving, wat is dat dan precies? Nou in ieder geval eentje zonder Rita Verdonk en haar gevolg. Want Jan Jaap spreekt dan wel zijn vertouwen in de mensheid uit, maar
"Gelukkig is Van der Wal niet consequent in zijn stelling over vertrouwen, want hij zet Rita Verdonk neer als een (enigszins) gevaarlijk hol vat." Pfoe, gelukkig maar! We schrokken al, want wat is een Jan Jaap van der Wal nou zonder zijn linkse betweterige vrijblijvende flutmeninkjes. Patrick, mogen we je nog even herinneren aan Jaap's zeer fatsoenlijke grap over de niet meer bestaande clitoris van Ayaan Hirsi Ali? Helaas niet terug te vinden in het centrum beeld en geluid van de NPO, maar wel zorgvuldig
beschreven en van commentaar voorzien door Leon de Winter. Dit is dus het soort fatsoen waar de Volkskrant zo dol op is. Toch Patrick?
"Nederland wordt er echt een beetje aangenamer door als Jan Jaap zijn mond opendoet."
Reaguursels
Inloggenjan jaap, gaat ie nou weer oudjaar vergallen met zijn compleet niet grappige conference? Echt niet fijn om naar te luisteren die gozer, laat staan naar te kijken...
.. Nederland heeft nog steeds veel linkse beterweters als cabaretier. Jan Jaap is er 1 in een dozijn van 13. Zonder publieke omroep en andere overheidsinstellingen zou het droog brood zijn voor deze fatsoensrakkers.
Jan Jaap is een pedant jongetje dat 't heel fijn vindt om bij de grote mensen te horen. Hij denkt het allemaal zo goed te weten dat ie overal met z'n vingertje naar mag wijzen. Die jongen gaat nog eens een keer zo hard op z'n gezicht. En dan ga ik pas echt om hem lachen.
Jan Jaap, weer een van die over het paard getilde comedytrain zeikers. Jan Jaap leuk ? Welnee. Wel precies de juiste hoeveelheid domheid en gebrek aan zelfinzicht om te denken dat hij zo ongeveer de grootste denker van de 21e eeuw is. Wat een megalomaan mannetje. Getalenteerd of intelligent, welnee. Echt alleen maar inbeelding, welke met geld, goederen en blabla gevoed wordt door de linkse pers, die hem gewoon gebruiken. Extra zielig punt: hij denkt echt enorm intelligent te zijn. Bij Pauw en Witteman werd duidelijk dat hij niet tegen de werkelijkheid kan, Pauw drukte net niet genoeg door om Jan Jaap echt te confronteren. Zo enorm ingebeeld en neerbuigend maak je zelden mee. Waarschijnlijk een IQ van 80 of zo.
Jan Jaap laat de lip niet hangen, de lep hangt hem zeker niet op het derde knoopsgat, een goede grap zweeft hem op de lippen, zijn moeder zij altij waar de lippen werken, daar rusten de handen, maar als kleinkunstenaar wist hij wel beter, een publiek dat hem aan de lippen hangt, brengt geld in het laatje, dus hop, nog een grap, de gemutileerde lippen van een publiek persoon, altijd leuk, de vinger op de zere plek, het zout in de wonde, ze is bekend en rechts en daarmee mag het. Ayaan, grolt hij, .....
tothemax | 10-10-08 | 11:12
Je hebt gelijk, Jan Jaap van der Wal heeft een gezicht als de vagina van Ayaan Hirschi Ali, dat is echt kut voor hem, over verminkingen zou je eigenijk geen grapjes moeten maken....
-weggejorist-
Iemand nog een geintje over besneden lippen?
Bij onze veelal linkse cabaretiers weet je al van te voren wat ze gaan zeggen en is er dus geen bal aan. Ze willen vooral laten zien hoe "goed" ze zelf zijn met afgezaagde grappen over Verdonk en Wilders. Ik vind het een beetje een zielige club gesubsidieerde stumpers. Dat geld kan veel beter worden besteed, denk ik iedere keer als zo'n lummel zijn voorspelbare riedeltje afdraait.
-weggejorist-
tothemax | 10-10-08 | 11:12
Ach beetje stiff upper lip, een echte vent kan daar wel tegen, zo tussen de clitorisgrappen door.
Ik vond zijn oudejaarsconference niet goed.
Met name die zielige intonatie de hele tijd.. dat meelijwekkende toontje.
Doe mij dan maar Youp.
Tsss... vind GS en veel reaguurders wel erg sneu worden door alles wat maar enigszins linkse symathieen heeft maar bij voorbaat af te fakkelen. En helemaal natuurlijk als de Volkskrant ook nog eens zo iemand een pluim geeft.
Heb JJ zelf gezien vorige week en het was inderdaad erg sterk. Als je hem nog nooit gezien hebt, kun je al helemaal niet oordelen. En anders moet je eens luisteren wat hij te melden heeft. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar hij denkt in ieder geval ergens over na. Weer eens wat anders dan peop en pies grappen wat blijkbaar meer het niveau is van de meeste reaguurders hier. Al kan ik een fijne dosis Teeuwen op zijn tijd ook waarderen.
GS wordt steeds sneuer de laatste tijd. De scherpte is eraf. Alleen nog maar makkelijk scoren. Grote vette schreeuwende koppen met populistische teksten. Halve feiten, of meningen als feiten presenteren. Het lijkt de Televaag wel. Wacht eens even... hm...
Nou, ik vind die Jan Jaap maar een sneue gast...
@alle reaguurders die JJ een sneer geven daarbij refererend aan zijn hazelip
Krijg erge ziektes in al jullie organen
gekke gerrits | 10-10-08 | 10:08
De Volkskrant. Als ze er niet uitkomen (wat heel zelden gebeurt) checken ze het even bij de Vara.
De Winter zegt dat Jan Jaap zegt dat Hirschi Ali besneden is. Oh nee, en het was in een vraagstelling, en de context is compleet onduidelijk. Tot zover de feiten. Wat is nou helemaal het probleem? Overigs vind ik heel die Jan Jaap niet grappig, maar dat terzijde.
wie bepaalt er eigenlijk wat er wel of niet fatsoenlijk is?
Jan Jaap is het prototype van een inhoudsloze drammer die uit de staatsruif kan graaien omdat-ie a) zelf braaf door de denkpolitie goedgekeurde meninkjes ophoest met de bijbehorende dosis gespeelde verontwaardiging b) zo duidelijk de underdog is: niet knap, niet slim, niet grappig, ongelukkig geboren. Door voor zo iemand te klappen kan de gemiddelde Vara-kijker de eigen okee-heid onderstrepen en dat voelt natuurlijk heel erg lekker. Maar lieve Jan Jaap, verwar medelijden niet met waardering.
Die Jan Jaap is natuurlijk dol op kinderoperaties.. Als ze zijn beck niet hadden dichtgenaaid als kind hattie niet eens kunnen spreken..
.
Ik vind JJ over het algemeen heel grappig, maar met die opmerkingen over AHA heeft hij toch echt een grens overschreden. Excuses waren op zijn plaats geweest. Waarom kunnen dit soort grapjes wel, maar als je een moslimgrap maakt gaat heel nederland over de rooie..
Geenstijl, dat je der völkskrant wil bashed, prima. Maar ga dan niet werkelijk elke linkse rakker slaan.
Jan Jaap is niet bijzonder goed, ik lig er niet van in een deuk, maar het is ander soort vermaak. gewoon vanwege de scherpte van zijn opmerkingen. Persoonlijk hou ik meer van de mindfucks van theo maassen.
Maar komop er worden zoveel schuine bakken vertelt in die shows. Dus een grap over ayaan moet kunnen.
Ik vind het al knap dat het 1 van de weinige cabaretiers is die niet iedere zin vol hoeft te stampen met een hoopvleeswaren en gvd's.
Niet dat ik er vies van ben. Maar het wordt wel vaak erg makkelijk.
Leuk stukje opzich, maar het is wel in de categorie "een stok zoeken om mee te slaan". Dan kunnen we wel van iedereen in de beeldbanken gaan graven wat hij of zij ooit gezegd heeft.
En bedenk wel, het is niet Jan Jaap die het stuk schrijft maar iemand van de volkskrant. Dus je weet niet eens of Jan Jaap het met hem eens is.
JJ zuigt (voor zover dat mogelijk is)
Ik zie liever Youp van 't Hek of (en hiervoor krijg ik vast een ban van Joris) Clairy Polak!
Die vrouw is lief en ik zou haar graag doen, desnoods tijdens de uitzending!
Yessss!
Patrick, je bent echt viiiieeeessssssssss...
DJee Djee van der Wal verkeerd ook in de veronderstelling dat de criminele kudtmocro'tjes een soort ondeugende padvindertjes zijn.Hij viel in P&W Leatitia Griffith aan(niet aanwezig)die korpschef Stikvoort uitgelegd had dat er weldegelijk iets niet klopt met deze treitermocro's terwijl die Stikvoort toch maar precies uitgelegd had dat het allemaal wel meevalt met deze kansenjongeren uit Noord-Afrika. En dit alles in een tijd dat de kamervoorzitster vraagt om meer Restepc in de kamer.Hup Gertie!Hup Volkskrant en hup hup Jan Jaap!
Ik zie een haas!
Huh, waar?
Ja, op je lip!
Jan
jaap is in een prachtige omgeving opgegroeid. Leeuwarden waar normen en waarden hoog in het vaandel staan (behalve op zaterdagavond in de binnenstad)
Toch blijf ik me irriteren...
Die Kultuurkamer-mentaliteit (wie Links genoeg is mag blijven, de rest wordt geelimineerd) van de Volkskranten en consorten steekt gewoon wéér de kop op.
De Nederlandse Pers is onverbeterlijk en gaan met een staal gezicht door!...
Alsof 'artiesten' uberhaupt blij moeten zijn verder door het leven te moeten met het stigma van: Goedgekeurd door de Nederlandse Onafhankelijke Pers.
(OK je bent wél verzekerd van een boterham de eerste 10 jaar).
Kortom, de Linkse Kerk bedient zich weer ouderwets van Newspeak, en noemt dat nu: Fatsoen. Deze subsidie-afhankelijke kaste zijn ongetwijfeld eerdaags pleiten voor een 'Ministerie van Fatsoen'.
J. Jaap is dringend op zoek naar een donor-kringspier (gebleekt graag) om een gelaatscorrectie mogelijk te maken. Jan J. praat al poep... dus das mooi meegenomen.
Zolang hij zijn oren laat hangen naar de links-culturele zelf-bedienende politiek-correcte elite, die de normen van alle Nederlanders naar Hun evenbeeld willen scheppen, zal hij Van der Wal In der Sloot geraken. Zij die oren hebben hore!
Jan Jaap iedere letter eraan besteed is zonde
Ongeveer 10 minuten van zijn oudejaarsconferènce gezien, en toen weggezapt. Wát een zooi.
Die links populisten die sinds enige tijd GS aan het bezoeken verlagen de sfeer en het niveau. Dat is natuurlijk precies waar ze op uit zijn. Wanneer zij het met argumenten niet kan winnen gaan ze generaliserende en beledigende opmerkingen maken.
Dit toont echter alleen hun eigen simpelheid aan. Wanneer je niet in hun bekrompen denkbeeld past dan deug je niet en mag je voor alles uitgemaakt worden. Bovenal moet het je belet worden om nog de klank van jouw mening kenbaar te maken.
Het gaat niet werken. Ons tegengeluid wordt alleen maar sterker. Jullie semi-socialistische luchtbel is geknapt.
-weggejorist-
-weggejorist-
@ redactie
Willen jullie er rekening mee houden dat er ook mensen zijn die ontbijten achter de computer. Dus gelieve geen foto's plaatsten van ella vogelaar haar poes...
Voor de rest.. Ga zo door!!!!
Of heeft mevrouw jan jaap een hazeschaamlip?
De "grap" eauver de weggesneden clit van AHA schoot hem zeker te binnen toen hij zijn bikinilijn ging trimmen.
De clit van Ayaan hangt nu toch onder JJ zijn neus of ben ik nu verkeerd geinformeerd?
Jan Jaap is niet intelligent genoeg om leuk te zijn.
Die hazelip van JJvan derW is volgens mij wel geschikt om de links culturele
elite goed te pijpen. Misschien moet Gregorius Nekschot hier iets mee doen.
Hangplek | 10-10-08 | 01:32
ad 2: om niet te zeggen: inkijkje. Er zijn uiteraard altijd smoelen die best opknappen van zo''n burka.
JJ is overigens een smerige windbuil.
1 Volgens mij heeft Jan Jaap en hazenlip...
2 Ik ben bang dat de hazenlip ons een reële kijk op een weggesneden klit geeft.
[zinkt fijn stukje mee]
Hoe krijg je eigenlijk zo'n Hazes-lip? Bierflesjes met je mond openmaken?
@mark twain | 10-10-08 | 01:15
Het is een bepaalde vorm van levenskunst. Noem het "dat of een staatsgreep".
@Quadrifoglio 01:03
Diep zinken is ook een kunst.
Dit soort dingen - samen met het rookverbod, de hysterische Margreet Haenen op Goedemorgen Nederland, de "filevrije dag" en de Goudse klucht - heeft ervoor gezorgd dat ik vrijwel zeker iets ga doen dat de mij omringende cirkel van academici diep zal schokken.
Ik ga bij de eerstvolgende verkiezingen op de PVV stemmen. En ik ga dat aan iedereen kenbaar maken ook.
Het is nu fucking mooi geweest.
Bij dit was het nieuws leek Jan Jaap mij best grappig. Na een show van hem te hebben gezien ben ik echter voorgoed genezen. Het was één lange bekrompen tirrade, op een zeurderige toon, over hoe het leven er volgens hem uit zou moeten zien. Beetje jammer...
Niet echt een smakelijke foto, al vind ik hem wel altijd heel grappig.
@Shalome 00:04
Stop toch eens met dat larmoyante gezever.
@ Shalome 00:04
U heeft gelijk! Ik kijk vrijwel nooit geen tv meer.
Misschien een persoonlijke vraag, bent u Joodse?
@ Mekker | 23:55
Het kostte me weinig moeite om me in te leven in wat Ayaan heeft moeten doorstaan. En dan is ze niet eens in die achterlijke cultuur gebleven, maar ze heeft zich ontwikkeld tot een intelligente, zelfstandige, krachtige vrouw. Dat maakt die foltering die ze heeft moeten doorstaan nog veel erger.
JJ zou zich diep, diep moeten schamen als hij ook maar een flintertje empathie bezat. Maar nee. Dus elke keer als ik die versneden kop van die klootzak op tv zie zap ik weg. Hij heeft die gore, grove opmerking geplaatst en hij is er nooit meer op teruggekomen. En dat alleen maar omdat ze uit het PvdA-kamp is gestapt. Oh wat is dat vals en laag van JJ. Ik veracht die man intens.
Geenstijl is van scherp naar zielig en inspiratieloos gegaan. Bye bye
@ Shalome 23:46
U bent en blijft ten alle tijde fel.
Ach ja.
Jan Jaap.
De Dominee der Linksche Kerck.
Het feit dat iemand van een dergelijk kaliber tegenwoordig het door het establishment zo geminachtte volk in het gareel en binnen De Kerck moet houden zegt eigenlijk al genoeg.
@ Mutsaerts
Klasse, Mutsaerts, dat je die smerige 'grap' van Jan Jaap ophaalt over Ayaan. Ik heb de uitzending niet gezien (suffe rip-offs kunnen me gestolen worden) maar ik heb indertijd wel gehoord over die opmerking. Vieze rauwe klote-opmerking was 't. Je zou wensen dat een of andere malloot de eikel van JJ eraf sneed met een bot mes om hem in te laten zien wat voor vetgebuikt welvaartssmerige rotopmerking dat was. En het is al helemaal zum Kotzen om te weten dat JJ zoiets nooit zou hebben gezegd als Ayaan bij de PvdA was gebleven en de moslims had gelauwerd. Had iemand uit het andere kamp dan zo'n opmerking over Ayaan geplaatst, dan had JJ er een hele avond 'cabaret' aan gewijd om zijn afschuw erover uit te spreken.
Maar Ayaan had kritiek dus Ayaan mocht op die manier worden beschimpt. Ik ben er nog altijd ontsteld nijdig over, dus hulde dat je dit niet in de vergeethoek terecht laat komen van die lul die niet eens Zaltbommel kan zeggen. Zaltvovvel. De hufter.
.Gs wil nog wel eens wat afzeiken dat ik zeg van, Mmm zo slecht is het niet, gebeurd zelden overigens.
Maar in dit geval, allemachtig, wat een lulletje.
Iets heeft hem in de armen gesloten dat kan niet anders.
Ken de gast niet, heb hem 20 minuten ge-youtubed, die gast is verdomd slecht.
Of er staat enkel bagger van hem op youtube dat kan ook uiteraard.
Dikke 6 minuten Marco afbranden, en dat humor noemen, niet goed ook nog.
Camera ploeg eruit wippen, en niet op humor zoals een beetje cabaretier had gedaan.
Brabanders wegzetten als geen humor, hoe de fuck weet hij dat, we hebben het over humor. En die gast heeft iets gewonnen? Doe me eens linken waar hij wel goed is dan?
Dat Amtrak incidentje maakt het er ook niet beter op.
Ik vond hem zielig bij p&w.
Een zielige bedweter.
Wat is vertouwen?
De grappen bij 'Dit Was Het Nieuws' zijn soms keihard. Kan mij niet hard genoeg zijn. En ik lach net zo hard om clitorisgrappen als om grappen over kutmarokkanen. Jan Jaap maakt goeie grappen maar is helaas wel een betweter. Soms denk ik hem te betrappen op enig relativerend vermogen ten opzichte van zijn eigen arrogantie. Als ik dat goed zie pleit dat voor hem. Voor de rest kan hij beter niet te veel praten over 'vertrouwen in de mensheid' en vooral veel harde grappen maken.
Cabaret met een boodschap.
Een grote of een kleine dat is de vraag.
ethan_joy | 09-10-08 | 23:15
Say what??
Hoe noem jij Carel Brendel?!
dlseth2 | 09-10-08 | 23:16 van der wal heettie, van ehm je weet wel als je een tsunami van ongenoegen van voorheen arbeiders maar tegenwoordige tokkies over je heen krijg dan werp je een wal op om het gevaar te keren, zoiets moeten de heren en dames boven ons gestelden gedacht hebben, toch eveliene?
dlseth2 | 09-10-08 | 23:16 van der wal heettie, van ehm je weet wel als je een tsunami van ongenoegen van voorheen arbeiders maar tegenwoordige tokkies over je heen krijg dan werp je een wal op om het gevaar te keren, zoiets moeten de heren en dames boven ons gestelden gedacht hebben, toch evelien?
dlseth2 | 09-10-08 | 23:16 van der wal heettie, van ehm je weet wel als je een tsunami van ongenoegen van voorheen arbeiders maar tegenwoordige tokkies over je heen krijg dan werp je een wal op om het gevaar te keren, zoiets moeten de heren en dames boven ons gestelden gedacht hebben, toch evelien?
Broxy | 09-10-08 | 23:08
Oei, die is scherp zeg...
Jan Jaap van de wie?
home.hetnet.nl/~c.brendel/Condell.htm hier t relaas van een verrader van links
Mijn naam is haas, ik weet van niks.
Net nog even dat stukje bij Elvsevier gelezen.
Woutertje moest heel hard lachen om het clitoris-grapje.
Als verdediging voor dat alles zei hij dat hij later gevraagd had dat deel niet uit te zenden.
Erger kan het toch niet worden; foute dingen doen, dat dan proberen te verdoezelen voor het publiek door te vragen het niet uit te zenden, en dan als verdediging voor dat gedrag aan te brengen dat hij gevraagd heeft om dat fragment niet uit te zenden. VOLLEDIG IDIOOT!
Ik ga dan maar morgen een bank overvallen, lachen naar de camera, en als ik dan gepakt ben en voor de rechter moet verschijnen vraag ik gewoon of ze even het filmpje willen wissen, had ik een paar dagen later ook al aan de bank gevraagd.
Is waarschijnlijk toen door personele problemen en gestresste werk-omstandigheden vanwege de crisis er even bij in geschoten :-).
Die ouwejaars conference was overigens inderdaad erg slecht. Dat dan weer wel.
@"überbrain"
alleen de newbees zijn positief over JJ omdat de meeste mensen met een beetje gezond verstand het niveau van jouw comments al snel zat is en zijn/haar heil elders zoekt..
fatsoen? ik blijf 't niks vinden die v.d. Wal.
Is Mutsaerts zijn vriendin afgepakt door Jan Jaap ofzo?
Jan Jaap +1
Niet lullen Milco: Jaap is gewoon een fatsoenlijk mens en eindelijk eens iemand die het niet van hol geschreeuw moet hebben...
-weggejorist-
Die Janjaap is helemaal niet leuk. Is maar een irritant mannetje
Ik wens JanJaap een akelige marteldood toe.
Om van die kansloze nederlansche versie van "Never mind the Buzzcocks" nog maar te zwijgen, maar dan wel met Mark Lamarr, daarna was het ook dik minder.
Elke redenering die er vanuit gaat dat de mens in princiepe goed is en gelooft in een wereld zonder oorlog, armoede en weet in niet wat de linkse kerk nog allemaal uit zijn hoed tovert is een foute redenering en geen enkele aandacht of discussie meer waard.
Als dat zo zou zijn hadden we geen burenruzies over hegjes of schuttinkjes die 10 of 20 cm teveel op het grondgebied van de buurman zouden staan.
Dat hele verhaal is allemaal linkse propaganda. Ze maken de mensen wijs dat de mensheid, en de kiezers vooral, goede mensen zijn.
Dat willen ze allemaal graag horen/ geloven, terwijl ze met de buurman aan de linkerkant niet meer spreken vanwege de heg die 10 cm over de grens hangt en aan de rechter kant op de muur slaan met de rubber hamer omdat er teveel kabaal is 'savonds na 22:00 en dan ook zelf hun tegnemaatregeltjes bedacht hebben.
Jaap de Paap | 09-10-08 | 22:48
Omdat ze trieste middelmaat menschen zijn die denken een upgrade op de haveau te krijgen door linksch te zijn.
*achterover leunt en een slok bier neemt*
@Officer Barbrady 22:39 Mag ik je aanraden een keer naar "Have I Got News for You" te kijken op de BBC, dan zie je het verschil.
Jan Jaap is best oké en Edens is erg goed, maar ingedamd. Maar het haalt het niet bij de engelse versie.
überbrain | 09-10-08 | 22:43
Omdat ze de pijn van het afkeuren der oldbees nog niet hebben geproefd wellicht?
*tong slijpt*
Vind het toch wel typisch dat enkel de newbees positief zijn over JJ. Hoe zou dat nou toch komen?!
Ad Rectum | 09-10-08 | 22:37
De Winter heeft zeer zeker meer toe te voegen dan jij met je &#* comments.
Ik vind Jan Jaap eigenlijk best grappig. Dit Was Het Nieuws is toch soort van mijn lievelingsprogramma op TV.
Die van der Wal heb ik nooit, maar dan ook nooit één keer leuk horen zijn.
Wel korrekt en moreel behoorlijk superieur. Dat wel.
Leon de Winter en z'n vrouw *proest* Als die stukjesplempers hier maar geen column krijgen...
Het was een erg zijige recensie ja, en een beetje de Volkskrant onwaardig. Begrijp niet goed dat de hoofdredactie zo'n stuk heeft laten doorgaan.
Die gozer wordt nog wel eens gepakt door een maar 'medelanders' en dan sluit hij zich wel aan bij Prem en Jörgen.
Ik vind die Jan Jaap erg irritant
Jan Jaap is geen fatsoensrakker, Jan Jaap is een populistische moraal ridder die iedereen naar de mond praat. Verdonk is stom, alle mensen in Nederland zijn lief en dan vooral de multikulti mensen en de hippies die dit leuk vinden.
Mijn naam is haas....
Jan Jaap: leuk
deze recensie: aarslikken 1e klasse.
Er bestaat geen magie.
De sint is vroeg in het land gekomen dit jaar.
is = ik 22:21
(raar comment, dit)
JosVerbeek | 09-10-08 | 21:48
Ja. Profvoetbal heeft van een aardig spelletje een perverse bezigheid gemaakt. Geldt voor de rest ook.
Ben ik niet dol op. Ik weet wel dat de verdeling van arbeid ontaard is in allerhande stompzinnige bezigheden, maar om dat nou ook nog te gaan doen met vrijetijdsdingetjes vind is te ver gaan. Zo'n Lance Armstrong bijvoorbeeld, al wint hij 85 keer de Tour op rij, dat vind ik een grote sukkel. Geef mij maar Reinier Paping of zoiets.
Iemand die voor geld leuk loopt te doen is het laagste van het laagste. Dat weten de meeste lachkomieken ook wel, vandaar dat ze altijd zo'n miserabele indruk maken; de besten houden er op tijd mee op, de allerbesten beginnen er niet eens aan, uit schaamte.
Alle andere wetten blijven geheim.
Ach, een clitorisje minder, wat maakt het uit; het wemelt er immers van!
persconferentie van bos op staatsomroep2
@ nattebever
150 jaar geleden zou Jan Jaap een hofnar zijn geweest die na afloop van zijn optreden afgerost zou worden door de soldaten ven hun heer en buiten de poorten van het kasteel gegooid zou zijn om te verrekken van ellende.
Een loosert tot en met dus.
@Rooieluit | 09-10-08 | 22:01
Je vergeet de ticker die nog een paar minuten doorloopt.
transacties die een minuut voor slot gedaan zijn moeten ook nog verwerkt worden.
Kijken of Jan Jaap v der Kwal hier ook om kan lachen?
Zijn lip hangt niet rechts en niet links,
maar zichtbaar in het midden
om een politieke correctie te bidden!
Nee nu even zonder flauwekul
Jan Jaap wat ben je een enorme domme ...!
8,579.19 slot van de dow jones, wordt weer een bloedbad morgen op het oude vertrouwde beursplein 5.
Zet morgen lekker de wekker om naar RTLZ te kijken met een hete kop thee.
@titsme |
:)
ik ben kewl
Wat heeft die vent toch een gratenbek zeg.
Je zou er potverdomme bang van worden.
pardon, ik lees selectief :p
@titsme |
dat zei ik dus op 20.30
de romeinen keilde ze gewoon van de rotsen
st0mpie | 09-10-08 | 22:01
Klopt, maar vergeet niet dat er toen veel meer baby's 'toevallig' van de trap vielen met de dood tot gevolg.
JosVerbeek | 09-10-08 | 21:58
Ja, kopje thee en gevulde koeken met een amandeltje er bovenop en daarna overleggen welk kutkeffertje ze de volgende ochtend op gaan eten.
Dow 8.666,24 slot
@Elisabeth2 |
dat komt omdat hij nog van de generatie ertussen was, als er tegenwoordig een baby met een hazelip is, dan ligt dat koter na zn eerste voeding even op chirurgie en bij de 2e voeding heb je em weer, nix aan de hand.
in zijn tijd was je veroordeeld tot de hoofdprijs, een misvormde kop
Elisabeth2 | 09-10-08 | 21:57
Zijn ouders besloten dat hij prachtig was zoals hij was :')
romax | 09-10-08 | 21:32 neehee solidstate | 09-10-08 | 21:31 kan m ook grappig uitbeelden
Karlskrona | 09-10-08 | 21:56
Lees even dan begrijp je het. Of heb je alleen naar het plaatje gekeken...
Dow maakt forse stappen
Bos en Wellink gaan nu een officiele mededeling doen
Elisabeth2 | 09-10-08 | 21:51
Vet cool, veel dank voor deze wijze overlevingsles. De vissen gaan om 16:00 uur theedrinken vermoed ik.
Ik ken JJ vd W niet, maar als hij nu nog een hazenlip heeft... In de zestiger jaren van de vorige euuw waren daar al mooie hersteloperaties voor mogelijk. JJvdW spreek je ouders eens aan.
Down syndroom USA -450 points
waar windt GS zich nu eigenlijk over op?
JanJaap is een lul, maar vrouwen zonder clit zijn gevaarlijk.
jan jaap was dat niet dat ventje met die hazelip, zo cono die zal gepest zijn op school vroeger, daar kan dat meisje in die topic hieronder nog een puntje aan zuigen
JJ is de nageboorte, de baby is met het badwater weggegooid.
nattebever | 09-10-08 | 21:42
Oja, zijn dit jouw eerste drie wetten toevallig? nl.wikipedia.org/wiki/Thermodynamica
Scheisse65 | 09-10-08 | 21:35
JJ kiest gemakkelijke doelwitten en is derhalve een laffe zak stront.
Satire ter zake zou anno 2008 een heel verschil maken voor zijn publiek, de politiek correcte bangerikken.
www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1...
JosVerbeek | 09-10-08 | 21:22
Ha ha, nee, die leert alleen maar een parodie op mijn moeder, "ik zei, ik zeg tegen die vrouw, ik zeg" Brrrr. Doodslaan. Ik kom trouwens net uit de sloot met mijn stukje zeep. Heb ik geleerd in Suriname, gewoon in een riviertje wassen en de hapgrage vissen zijn na 16.00 uur verdwenen. Gaan ze slapen of zo.
@titsme |
dat is het dus denk ik, komt er zoon zooi visite even binnendenderen en bij iedereen die die gast dan voor het eerst ziet schaamt dat wijf zich de pleures. ze heeft al 5 dokterbezoeken achter de rug omdat ze zich eerst afvroeg waar die gruwelijke smoel vandaankwam, en vervolgens gaan die mensen dan zeggen van "jaaaaaa, hij is wel lief hoor, en zijn moeder zei dan,hij is ook grappig hoor, en zo is t een beetje gekomen met jj. een beetje ziekig misvormd ding dat de schaamte van zn moeder van zich af laat lachen
nattebever | 09-10-08 | 21:42
Snif, ben het zo met je eens!
nattebever | 09-10-08 | 21:42
Een en ander is dus volgens jou het gevolg van 'de aap een kunstje leren'.
*benieuwd is naar de 5e en 6e wet*
"Nederland wordt er echt een beetje aangenamer door als Jan Jaap zijn mond opendoet."
Die mond hoeft hij niet eens open te doen. Ik lig al in een deuk als ik die politiek-correcte hazenlip zie....
Scheisse65 | 09-10-08 | 21:35
Newbe, wil je het gezicht van JJ redden?
Soms -heel soms maar hoor, bijna nooit- vind ik GS ietwat te veel doorslaan. Ik vind J.J. v.d. W. absoluut niet grappig. Maar bovenstaand stukje vind ik bijna gefrustreerd. En als je zo doorslaat is dat erg jammer.
st0mpie | 09-10-08 | 21:40
Ik denk ook dat ouders in casu niet zo hoog van te toren hebben geblazen aangaande hun productie. Om maa rniet te spreken van de visite: 'goh, wat een ehh.. lief kindje'
@fuckje | 09-10-08 | 21:41
-6.11 % voorde DJIA om fuckje haar optimisme te fucken.
Wat betreft het on topic van fuck, helemaal mee eens!
Vera keur, kom er maar in met je misstappen.
Ik probeer me wel eens voor te stellen wat zo iemand als die Jan Jaap een 150 jaar geleden zou voorstellen. Hij zou boerenbruiloften opleuken, misschien af en toe op een verjaardag een mop vertellen, lid zijn van de lolcommissie van een of ander dispuut en ja, dan heb je 't wel zo'n beetje gehad.
Zonder media niks, dan in 't echt ook niks. Da's de 4e Wet van Bever. Loop het rijtje topvoetballerTs, presentatoren, lachkomieken etc. maar eens na. Vrijwel zonder uitzondering omhooggevallen retards die zonder aanwezig publiek een volmaakt leeg leven leiden waar geen enkele hersenactiviteit te bespeuren is.
De eerste 3 Wetten zijn trouwens geheim, dus vragen kan, maar is zinloos.
Je zou van het GS-publiek ook kunnen vinden dat die 150 jaar geleden allerlei onnozele dingen gedaan zouden hebben. Dat zal wel, maar dan toch niet zo onnozel als die hiervoor genoemde leeglopers. Not even close. 't Wordt tijd dat die kleinkunstacademies gesloopt worden. Het enig leuke daaraan is het volkomen misplaatste gebruik van het woord 'academie'. Dat iemand zich daar inschrijft - dan moet je toch wel totaal ziek in je hoofd zijn. Sorry, ik dwaal af.
*spam*
Euhhhh het gaat nu ongeveer 1% naar beneden per 3 minuten....
DJI: 8,685.60
*spam*
OT1.
Hang Seng +3,31 %, om even optimistisch te zijn.
OT2.
Ijsland vraagt Nederland te helpen, omdat ze die 20.000 p.p.niet kunnen betalen.
.
On Topic,
Ik hoop op een gigantisch schandaal bij de VARA, waardoor die hele omroep verboden gaat worden.
die moeder van janjaap heeft toch ooit bij die wieg vannem gestaan en zich vol afgrijzen realiseerde dat die kop van die gast niet klopt. moederliefde is blind, maar jezus, ik zou me de tyfus schrikken
@Conan de Rabarber | 09-10-08 | 21:35
lol
JJ is saai, soms, heel soms leuk bij "Dit was het nieuws" maar ik zou schijten op de kaartjes die ik zou krijgen voor een show van hem.
DJI: 8,784.84
Cijfers zijn zo mooi.
Maar ik blijf bij mijn voorspelling voor over 2,5 week. 7000, mark my words.
Hij is van een leeftijd die nog niet geaborteerd werd bij hazelip.
Jan-Jaap is misschien best een aardige knul, maar ik hoop dat hij nooit cabaret gaat doen, of iets vergelijkbaars wat dat betreft.
Heb nog nooit een geslaagde grap van die JJ gehoord maar dat komt omdat ik'm niet kan verstaan.
Niet zeiken, Jan-Jaap is de enige die problemen als Marco Borsato, Ali B en ander liefdadigheids-tuig openlijk durft aan te vallen en neerzet als de geldbeluste rakkers die ze ook werkelijk zijn. Kijk nog maar eens naar BSUR, zijn voorlaatste show. Heerluk!
niet echt mijn favoriet verders aardig joch.
(down - 4.29%,alvast fellies voor degene met zakken puts)
Een schitterend voorbeeld van het stiekeme en schijnheilige karakter van de linkse establishmentskerk.
Vermomd als weldenkendheid ranzige agitprop in de hersenen van lezers en kijkers manipuleren.
Geef mij maar GS, zeker wat dat betreft.
@BeunDeHaas | 09-10-08 | 21:29
*pakt vast bestek*
U prikt ook gezellig een vorkje mee terwijl we naar de teloorgang van het economisch stelsel kijken?
flippo
dus ij bent diegene die jan jaap leuk vind
Hij werkt gewoon op je schuldgevoel. Een freakshow die je dus grappig móet vinden.
Weet je wat grappig is?
Jan jaap die een kaars probeert uit te blazen.
Hirshi ali is okee.
Fatsoen is opstaan voor oude omaatjes in de tram, en alles dat daarop lijkt.
Is het nu zo moeilijk, potverrrdriedubbeltjes.
Nog eventjes en deze schandvlek op de schepping wordt zonder verdere plichtplegingen van de vaderlandse treurbuis getrapt.
ff wachten sjaak , we werken het rijtje van onderaf af.
we zijn via spits, reumer en giel nu bij jj zal nog een weekie of 6 duren voor we bij leon zijn, maar dan gaan we ook op ramkoers
@ OetjatDiePoetJat
Nu: 'Iedere dag, gehaktdag!'
@fuckje 21:26 Ik zeg het: Nederland staat daarin op eenzame hoogte.
Big Ern | 09-10-08 | 21:13
Danke schön.
OT:
Dow Jones onder de 9,000 punten, onder de 8,900 zelfs !!
3.91 % eraf, as we speak.
Wordt morgen weer een leuke dag voor de beleggers in den lande.
Je zult maar jood én Leon de Winter zijn.
Hebben ze bv in Belgie of Duitsland ook van die stomvervelende kudtkranten en eigenwijze zogenaamde lolbroekjes, of is Nederland daar ook alweer uniek in?
Jan Jaap is een held en bovendien echt leuk. En helemaal geweldig toen hij de echte waarheid over de commerciele hoer Carolien Tensen vertelde. Blijf met je poten van Jan Jaap af, GS.
Fatsoen is een door moraalnarcisten gekunstelde norm om een tomeloze drang tot het ventileren van het ethisch superioriteitsgevoel tevens met pseudo-richtlijnen te kunnen funderen.
Elisabeth2 | 09-10-08 | 21:14
Tsk tsk, bij jou moet je geen papagaai laten logeren. Die sloot van jouw zal trouwens wel een waar snoekenparadijs zijn, met al die lijken.
-weggejorist-
Vreselijk die Volkskrant!!! Jan Jaap was ook tijdens zijn hopeloos vervelende oudejaarsconference plotseling een of ander iemand volledig, en niet-functioneel, aan het afkammen, ene Moskovitz geloof ik. Daar was iets mee... Niet dat ik nou een fan ben van die pleitgozer, maar grof op de man spelen heb ik een Hans Teeuwen bijvoorbeeld nog niet zien doen. Fatsoen? tsssssssss.................
@ CoJoNes | 09-10-08 | 21:10: Ik keek net nog even in m'n glazen bol en voor de 27ste staat de Dow op 7000. Goud staat dan op $1350. (Geen beleggingsadvies btw).
@Big Ern :)
maar we hadden het over janjaap, ikzelf weet nooit of ik een muurkast of een wandkast moet nemen
Fatsoen is een mythe.
@ The Evil One
Sorry voor het misplaatste gebruik van uw nickname.
Ik bedoelde inderdaad T.v.d.B.
Onze hele oudejaarsavond is verpest door die kwal... voor 12 uur lagen wij al in bed. De oliebollen hebben we maar weggegooid... tegen de ramen van de overburen want dat zijn marokkanen...
Iemand al gerefereerd aan het feit dat Johan Remkes mede ondertekend heeft?
U weet wel, die Remkes die daders "een rotschop" wilde geven?
Overigens de zoveelste nogal doorzichtige poging van het establishment pvda, vvd en cda om Wilders de wind uit de zeilen te nemen. How lowwwww can you go?
_ILT_ | 09-10-08 | 21:11
Fatsoen met de grote F is gekaapt door een clubje nitwits dat meent Moreel Superieur te zijn.
Gelukkig houdt Moreel Superieur zijn niet automatisch in dat je daadwerkelijk Gelijk hebt, dat is iets heel anders.
Elisabeth2 | 09-10-08 | 21:14
Om over de schoenen maar te zwijgen.
@CoJoNes 21:10 Aaaaaargh.
JosVerbeek | 09-10-08 | 21:06
Nou da's toevallig, ik zei laatsts nog tegen de buurvrouw, buuf, zeg ik, ik zeg, je hebt nooit kasten genoeg. Nee zei zij, meid, je kan geen genoeg kasten hebben. Ja, zei ik, ik zeg, meis, want waar stop jij al die lijken in. Toen was ze even stil en keek me slinks aan. Het grote woord kwam eruit, in de sloot hierachter. Oh, ik zei komen daar al die grote vissen vandaan, en dat gillen van die hondjes die langs het pad lopen.
JosVerbeek | 09-10-08 | 21:10
st0mpie | 09-10-08 | 21:10
=
allebeide
retekewl
repctes
@Mr. Bator: Evil wie, u bedoelt Ties van den Brink, ik ben het wel hartgronsig eens met uw betoog overigens....
Jan Jaap is een lispelen nitwit en bontkraagjeslovert.
Waarom heb ik toch het idee dat Fatsoen (met de grote F) slechts een nieuw synoniempje is voor spetterpoep? Loop ik weereens achter ofzo?
@CoJoNes | 09-10-08 | 21:10
8k to go
@Big Ern
jos is kewl
Btw en OT
Dow onder de 9000
Big Ern | 09-10-08 | 21:09
Zie st0mpie | 09-10-08 | 21:03
DatTF, u snap.
JosVerbeek | 09-10-08 | 21:06
Ik bedoel natuuelijk:
@JosVerbeek | 09-10-08 | 21:06
WTF??
@Elisabeth2 | 09-10-08 | 21:05
zeg, Eucalypta... waar zijn wij mee bezig? Het gaat hier over Jan Jaap Van Dal, ja?
Heeft Jan Jaap wellicht een neef nicht relatie met Thomas, Tomess from the Dump?
WTF?
@ st0mpie & elisabeth2
Tip van de dag, voor jullie extragratis en voor niks: Kasten heb je nooit genoeg!
Jan Jaap v.d.W, Thomas v.d.D., Evil & Knevil, P&W, Twan H., Boomsma, Meisjes Polak & Groente- & Grunneman & Carrazo, etc, etc, zijn allen lid/werknemer van de Publieke Omroepen. Voor ettelijke zilverlingen hebben ze allemaal bij hun P.O.-Contract een gedragscode moeten ondertekenen: bijv. "Wij beloven tijdens een interview alles af te
kappen dat in de richting gaat van "religie en geweld, allochtoon en criminaliteit,
links en klaploperij, zielig en subsidie-verspilling, solidariteit en eenrichtingverkeer,etc." En dat afkappen houden we vol, ook als de geschiedenislessen en feiten een andere waarheid/realiteit laten zien."
Er moet toch onder de reaguurders minstens één ex-hilversummer rondlopen, die bereid is om als "klokkenluider" uit de kast te komen en hier te citeren uit zijn/haar solicitatiegesprek met Vera Keur cs. over die selectieve gedragscode?
eej rammie, alles flex?
@StUmpert 20:57 Nee, jij.
Big Ern | 09-10-08 | 21:01
Ja, echt. Ik moest een emmertje onder hem houden en zijn kopje vasthouden, en hij beloofde om het nooit, nooit meer te doen. Hoe leuk de poesjes er ook uitzien.
C=J?!?
fette sjit auwe!
Ook wel heel toevallig dat van dal in deze draad schittert door afwezigheid... Ik had het al wel langer gedacht...
@Elisabeth2 |
ja geweldig, heb je veel poen? zal me een pleureszootje allimentatie kosten, 2 koters en een kooplustige vrouw, trouwen daartegen kan je niet vaak genoeg doen
Begrijp alleen niet waarom Jan Jaap elke die hazenlip opplakt als hij optreedt. Zal wel een soort imago zijn, net zo als Giel Beelen met zijn petje.
CoJoNes | 09-10-08 | 20:59
Het is niet iedereen gegeven zo ver door te denken als jij doet.
st0mpie | 09-10-08 | 20:58
Me here, 87. Trouwen?
Elisabeth2 | 09-10-08 | 20:59
Één keer en nooit meer zeggen ze...
Maar die blik in zn ogen hè...
-weggejorist-
keizeradmiraal | 09-10-08 | 20:57
Nee omgeving Lutjegast.
tja die jan jaap met sen linkse gelul. Zegt ook wel weer iets over de azijnbode
Tijd voor een nieuwe politieke wind door NL
gr van een GEERT donateur
@thijs04 | 09-10-08 | 20:52
Hey, Thijsepijs, denk je dat het misschien iets te maken heeft met de opmerking tijdens Schisis en Circumcisis over Ayaan?
Zomaar een ideetje, thijsemans.
Big Ern | 09-10-08 | 20:57
Brrrr, grrr, van De Rooie.
@Elisabeth2 |
47 :)
@ jan-joris-jaap-joop(damn dat zijn veel namen, wassenaar?)
Absoluut niet, oh wacht je bedoeld niet jezelf....
@rooimachine | 09-10-08 | 20:40
"GeenStijl staat volgens directeur Weesie rechts van het midden."
nl.wikipedia.org/wiki/Geenstijl
@thijs04 | 09-10-08 | 20:52
Net zo simpel als een grap over een vrouw die een clitoris mist.
@JosVerbeek |
zeker zoiets ja, moet er niet aan denken, waar ik zelf voornamelijk van gruwel bij die gozer is dat ie altijd zo quasi over die desk hangt als zo'n aangereden hert langs de weg.
nee, leuke gozer, vond dat linkie van omroep braband youtube wel tekenend, afserveren die kwal.
wie morgen ? winston gerstanoovik
JosVerbeek | 09-10-08 | 20:52
Die rooie kwam toevallig gisteren al schuimend binnen met een naaktslak in zn bek, maar dat terzijde.
*schuinweg knipoogd naar Lies*
Ach, ik erger me al jaren aan de linksche fatsoen rakkers die normaal gesproken een totaal gebrek aan humor hebben en enkel hun vieze lachje tonen als het hun linksche standpunten op een kinderachtige manier onderbouwd.
Het zijn trieste rimpel hoofden (let maar eens op zo herkent u iemand die linksch is) opgetrokken wenkbrauwen, blik op verontwaardigd en rimpels in het voorhoofd...
keizeradmiraal | 09-10-08 | 20:53
Jan-Jaap for president dan maar?
Jan Jaap is het resultaat van de sperma-cocktail van Duyvendak die bij Ella is ingebracht.
JosVerbeek | 09-10-08 | 20:52
Right, en vandaar gillend van angst door je bed gieren. Stompie is nog jong denk ik.
Big Ern | 09-10-08 | 20:52
Nee, slechts een belangstellende vraag.
*zich afvraagt hoeveel soorten vragen er wel niet bestaan*
dat ie niet grappig is ok, maar zeg nou zelf Verdonk aan de macht wordt ook een drama, Ze weet werkelijk niks van economie af; ja mevrouw beweert kennis te hebben van immigratiewetten. Zie het succes; allemaal praatjes geen inhoud.
Verdonk heeft te vroeg gepiekt, NEXT.
st0mpie | 09-10-08 | 20:50
Alhoewel ik als man zijnde het nooit zeker kan weten (en dat ook niet weten wil) zal zoiets waarschijnlijk voelen als een aanval van een reusachtige naaktslak...
JosVerbeek | 09-10-08 | 20:50
Is dat een strikvraag?
Lekker simpel hoor al die opmerkingen over iemands uiterlijk! Maar ja dat komt waarschijnlijk dan ook van simpel volk.
Net als de opmerking bij het plaatje, echt geweldige humor geenstijl! Te makkelijk!
@dr.drees | 09-10-08 | 20:03
Ik denk ik help je even op weg: GS pretendeert helemaal niet fatsoenlijk te zijn!
VK en links "weldenkend" Nederland grossieren in het verdraaien van de waarheid, andere betichten van zaken waar zij zelf continue schuldig aan zijn. Ik blijf het knap vinden maar ergens ook best wel eng dat je zo vast kunt zitten in je eigen "gelijk" dat je gewoon blind wordt voor de feiten...
Jaap roeleert!
't zit nog anders, vrouwen bv vinden het soms ook lekker om oraal bevredigd te worden , moet je jezelf nou eens als vouw voorstellen dat je gierend door je nest gaat en dat er daarna zo'n zwabberlip boven de dekens komt.
denk dat je voor je leven genezen bent
Big Ern | 09-10-08 | 20:37
Waarom is mijn aanwezigheid noodzakelijk?
Het is inderdaad een walgelijk Linkse Moralist die 'rechts' weer ouderwets de maat wil nemen. Links als de Maat der Dingen.
Een kwezelige drammer. Maar ook een overleveraar...
Eén met een lange tong die zich makkelijk inlikt bij een oude linkse eliteclub:
de Gedachten Politie.
Hij heeft zich in ieder geval als hun woordvoerder verzekerd van een vast baantje bij de kliek, en dus bij de NPS/NOS...; gefeliciteerd slijmerd.
rooimachine | 09-10-08 | 20:40
Dat ligt aan jou.
Wij noemen hem thuis de wandelende neusfluit.
WTF=SN?
Schisis is een van de weinige mensen die op moet passen op een zebrapad.
Hypocriete hond.
*Heimwee naar vervlogen tijden krijgt*
@BK
Hoe is t in Ljouwerd nowadays?
Nog steeds achtergesteld?
Die Jan Jaap heeft zo'n scheve bek, kan daar niet eens iets aan gedaan worden?
hohohohoh maar dit is boodschapper: Patrick van den Hanenberg redacteur cabaret Volkskarant, volgens mij deugen zowel hij als Gna Gna van der Wal niet
*z'n cursus thelepathie bij deze verlengt voor een jaar*
Wat is die jongen lelijk, en dan nog een naam hebben als Lambert Jan. Die ouders hadden wel een beetje beter op kunnen passen.
Ligt het aan mij of profileert Geenstijl zich steeds meer als een rechts weblog?
Welke Nederlandse cabaretier is wel fatsoenlijk? Juist, GEEN! Alleen het is asociaal om 1 individu dusdanig proberen te raken. Een duidelijke misser dus. Meestal heeft hij wel iets leuks te vertellen...
Als ze die gast z'n mond nou eens dicht naaien, dan komt er maar aan een kant shit uit. (zei een reaguurder op SN een paar dagen geleden)
Waar is Jos Verbeek als je m nodig hebt?
JJ is een irritante, niet grappige prutbek!
Hij is bovenal niet grappig.
lol @ frik
@The Teflon Don | 09-10-08 | 20:28 Ja, zo is JJ
@superjan | 09-10-08 | 20:25
Klapp'n hebben?
'Een kunstenaar van het fatsoen zonder megalomane trekjes. Die niemand tot de veters afbrandt'
J.J , ik hoop dat die recensent 'n oude lul is die ze niet meer op een rijtje heeft.
want dit is een belediging voor elke kleinkunstenaar.
@nuckin*futs |
ja, fritzl spits, door sommigen ook wel fritzl spitss genoemd, nuance verschil.
ook zo'n jankmuil dus
BoBu, na al die doelloze draadjes, kollems en hersenspinsels, wil je me nu toch niet duidelijk maken dat je het licht gezien hebt?
st0mpie | 09-10-08 | 20:27
fritzl spits?
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd? Wacht, nee. Ik weet het antwoord al.
@titsme | 09-10-08 | 20:26, excuus, wond me wat op over die kudt scheet van 20:14.
Toen Jan Jaap nog een Japie was kwam hij eens thuis van school en zei tegen zijn moeder,mam! weet je waarom ze mij konijntje noemen in de klas?
Nee zei z'n moeder.
Omdat ik zo hard kan lopen!
Jan Jaap is gewoon een suk#el: www.youtube.com/watch?v=nHe_OfhG-7w
In dit filmpje is ook geknipt, want hij zei zoiets als: de camera eruit of ik eruit, en iedereen 'tegen jan jaap bedoelt' houdoe en bedankt ole ole. Want zo te zien zat het vol met Brabanders. En de regionale zender 'omroep Brabant' heeft zeker wel humor, kijk maar eens naar olifantendoders. Laat hem maar lekker zielig in zijn hoekje zitten, hij verdient de aandacht echt niet, zelfs niet op GS.
Jan Jaap die een douche nadoet: zesenzestig
zoalshetis | 09-10-08 | 20:24
Als tegenhanger van Raoul "kots braak" 't heertje moeten wij hem onvoorwaardelijk steunen in het onschadelijk maken van het "' 't heertje geslacht"
is zo'n gozert waarvan je hoopt dat er ooit zo'n filmpie als van die haagse doelman van hem op youtube komt. weden dat ie dan net als fritzl spits gaat zitten janken.
KorsouGanger | 09-10-08 | 20:24
We hebben het wel over de Volkskrant, he meneertje newbie.
Moet ineens aan hutspot denken. Sjla derbij
En die clitoris van Ayaan, dat is toch ook wat, dat die hier zo op tafel komt te liggen.
@ titsme | 09-10-08 | 20:20
Jan Jaap die een konijn nadoet: 'What's up, Doc'
Hanneke Groenteman, die zo lang de vorm en omvang van een planeet heeft gehad, dat ze blijkbaar is gaan denken dat het hele universum om haar draait (hulde en dank aan Peter Breedveld voor deze prachtige omschrijving), is ook een groot fan van Jan-Jaap: www.hannekegroenteman.nl/archive/2008/...
gentle giant | 09-10-08 | 20:19
Ayaan en JJ zijn beide besneden aan hun lip. En dat zal vast weer dichtgenaaid zijn ofzo :p (ik doe een poging er nog wat van te maken)
na...
www.youtube.com/watch?v=L2r3aQ3RAb4
... de meest afschuwelijke Nederlander.
Toch, als Big Ern zegt dat ie leuk is, dan vergissen wij ons misschien wel met z`n allen.
@Boze Buur | 09-10-08 | 20:19
Triangel is al bezet, dwarsfluit is het helemaal voor japjaan.
Jaap Jan is behoorlijk gevat en vindingrijk in snelle comments, maar zijn voorgekookte oneman-shows zijn bedroevend.
goh dat het gs en reaguurders pijn doet, dat ze minder dan gemiddeld nivo hebben. kop op jongens, jullie mogen straks weer op die plunjezak met krulspelden. en daarnaast: 1 boek per jaar lezen en je hebt het nivo van de volkskrant en die jjvdw
Gewoon zeiken om het zeiken
Big Ern | 09-10-08 | 20:19
nee eigenlijk niet. ook deze volkskrantparasiet is een ehhh... parasiet. ok, hij heeft dan misschien wel een geestig lipje, als parasiet zijnde.
Wouter Boslim | 09-10-08 | 20:20
... met afstotingsverschijnselen.
Jaap krijgt gewoon nog geld van Patrick, is dat nou zo erg?
als jan jaap zijn bek op tv laat zien krijg ik enorme trek in winterpeen.
Leon de Winter, die heeft geen voorhuid meer, hè?
LOL@titsme
Kan hij waarschijnlijk zelf ook nog wel om lachen.
@Bill Cook | 09-10-08 | 20:19, met een beetje mea culpa zijn we al tevreden.
titsme | 09-10-08 | 20:20
Nee domme lul, dat is raf raf...
De bovenlip van Jan Jaap is de gemuteerde clitoris van een Somalische heroine hoer
O, ik heb verwachtingen gewekt. Nee helaas, ik heb dit ook niet op audio. Maar Wel iets anders waar jullie je weer even mee kunnen vermaken, kostelijk gewoon:
www.wodc.nl/images/jv0303_artikel%2003_tcm44-...
Jan Jaap die een hond nadoet: 'Naf naf'
-weggejorist-
Flauw dit zeg zo'n gast op 1 slechte grap afrekenen.
Hij is best geinig soms.
Vreselijke gast met z'n niet leuke moppen, weet nooit hoe snel ik door moet .. zappen als ik z'n kop op tv langs zie komen..
zoalshetis | 09-10-08 | 20:17
Dáárom!
Begrépè?!
@titsme | 09-10-08 | 20:16, waarom lippen dichtnaaien?
Jan-Jaap zou niet misstaan met een triangel in de Jostiband.
Al was het alleen maar om die mongolen te laten zien dat het met hun lelijkheid nog best meevalt.
Er zijn tegenwoordig twee groepen van publieke figuren: lieden die zich cabaretier noemen, maar het eigenlijk niet zijn en lieden die zich politicus noemen, maar eigenlijk cabaretier zijn. De laatste groep vind ik meestal het leukst.
Lang leve de economische verslechtering! Des te sneller de ondergang des te sneller de linkse droom uiteenspat. Kapitalisten zijn hebzuchtige egoisten, maar linkse socialisten zijn parasieten van het ergste soort.
Zonder gastheer(het kapitalisme), geen parasiet!
Big Ern | 09-10-08 | 20:16
en dat is waarom?
@perpetuele zucht | 09-10-08 | 20:14, Waarom zou je een mond dichtnaaien?
Hé mudderfukkers!
JJ=OK
ik ken een ex van jan jaap, ze heet roos.
Ik dacht die andere leon de winter.
Bij Jan Jaap z'n besnijdenis is er iets mis gegaan gezien zijn lip.
@ Mutsaerts 19:59
Wat is dit nou weer? De fatsoensredactie van GeenStijl becommentarieert de fatsoensredactie van de Volkskrant? Moet jij niet naar korfballes?
Waarom wordt zo'n Jan Jaap nou niet eventjes ritueel moslimitsich op zijn fietsje afgemaakt? Ik mis Theo van Gogh nog steeds.
@ perpetuele zucht | 09-10-08 | 20:14
Haar verkeerde lippen :p
Of Jan Jaap zijn mond nu opendoet of niet maakt geen verschil.
Jan Jaap zou eigenlijk Jan zijn
maar na de te diepe keizersnee
werd het Jan Jaap
kuttekrap | 09-10-08 | 20:14
Dan zal hij toch zijn lippen goed moeten tuiten. Wat overigens geen goed idee is. Want dan is het hout van de blokfluit meteen zo vochtig van zijn kwijl dat het spontaan in zakt.
JanJaap stelde overigens alleen maar een vraag over Banaan-eerst-hier-Ali toch? Het was toch geen grap? Rover Bos moest er om proesten.. Toen werd het pas een grap!
Met Oudjaar was hij op TV, ik heb alleen maar kunnen lachen toen mijn hond een scheet liet.
Die oudejaarsconference van hem was zo verschrikkelijk tenenkrommend slecht. Met een zeurderig jankstemmetje vertellen hoe de wereld in elkaar hoort te steken, en dat zonder één grap tussendoor. Zelfs onze dominee maakt grappiger preken.
Jaap Jan kan beter in een panfluitband gaan spelen. Wát een jankbal.
Ach ja.
Bij Ayaan is de verkeerde mond dichtgenaaid zal ik maar zeggen.
de romeinen hadden nog enig normbesef, die keilden mensen met een hazelip gewoon van de rotsen, wij zitten noodgedwongen naar die prutser te kijken terwijl hij p.kouwes grappies op zit te dreutelen
Wat zit zijn bovenlip raar, zou hij ziek zijn?
Wat een schijnheil is die de Winter
Hij moet zijn mond houden.
Hij laat zijn zoon nl ook besnijden.
Wat een schijnheil
is het fatsoenlijk om keihard te lachen om jan jaap?
Bestaat die Jan-Jaap dan echt?
Ik dacht dat het een typetje van Andre van Duin was.
Met een goedkoop lelijk masker, dat dan weer wel.
Niets mis met Jan Jaap. Geen goede cabaretier, maar verder een prima jong.
Ongelofelijk dat ik zo lang geabbonneerd ben geweest op de volkskrant. Ze stampen tegenwoordig hard mee in het eliteleger van de politiek correcten die menen dat fatsoen, normen, moraliteit en ethiek moet trickle-downen alsof het rechts geld was.
JanJaap is kewl. Linksch. en toch kewl.
"Deze grap werd vrijdag bij P&W opgerakeld omdat de makers van Dit was het Nieuws een DVD hebben uitgebracht waarop ook deze fantastische opmerking van Van der Wal staat." www.elsevier.nl/web/leondewinter/oppor...
Niemand deze dvd in de kast staan?
www.google.nl/search?hl=nl&q=jan+j...
*Googelt lustig met Jan Jaap mee*
Noem iemand maar kewl met een dubbele voornaam, pretentieuze lul is het.
Hij snapt het tenminste. Linkse mensen hebben fatsoen, rechtse ballen zijn egoistische, onfatsoenlijke eigenheimers.... oh ja, ze hebben ook geen gevoel voor humor blijkbaar....
+3 voor de omschrijving van het plaatje (cursor over het plaatje heen houden om te zien, voor de dummies).
Een doorsnee haas zou d'r jaloers van worden..
Beetje vreemd bericht, Jan Jaap +1
Nederland wordt er echt een beetje aangenamer door als de redacteuren van de Volkskrant geen vingers meer hebben voor het typen van bullshit.
Er gaat niets boven Seth Gaaykema.
@gewoononbekend een Hyves vriendschap met Rutger
Fatsoen. Met dit kabinet ?
Jan-Jaap is als cabaretier net zo goed als Idol-Herman als zanger.
Herman is wel een stuk aantrekkelijker om te zien.
Jan Jaap +1
@gewoononbekend 20:04 Dump die link, ik weet nu dat je hem hebt.
Fatsoen? Dat zou ik niet over mijn lip kunnen krijgen
Het is toch net waar je zin in hebt ? Soms kijk je naar van der Wal, dan weer Teeuwen, net hoe je pet staat. Of mag dat ook weer niet van de Volkskrant.
Wat is de prijs voor de eerste die dit stuk wel op audio heeft?
Jezus, wat een schijnheilig stuk van Mutsaers ! Alsof G.S. zo "fatsoenlijk"is.
J.J. is cool, idd.
Jan Jaaps mond is altijd al een soort van 'open'
Go Jaap! Go!
niet lullen, jaap is koel!
REAGEER OOK