Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Coño! Alweer een meisje loos..

Marlies is viesss....Links op de foto: Marlies van der Kouwe, 24 lentes jong. Het Nederlandse meiske fietste na een feestje in Kralendijk (Bonaire) terug naar haar fletje maar werd door een lokale Joran van haar fiets getrokken en sindsdien is het stil. De verdwijningszaak vond plaats op zondagochtend Nederlandse tijd. Inmiddels hebben de drie veldwachters op Bonaire de hulp ingeroepen van de Nederlandse autoriteiten, dus reizen nog deze week kustwacht, rechercheurs van het KLPD en het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) af richting het populaire vakantie-eiland. Maar aangezien de eerste 24 uur cruciaal zijn in een sporenonderzoek, kunnen we er nagenoeg vanuit gaan dat Marlies eenzelfde lot is beschoren als Natalee Holloway. Over Natalee gesproken... iemand Joran onlangs nog bij Karels gezien op één gymschoen en een rode terreinwagen...

Reaguursels

Inloggen

Nou miss moet je eens in de kelder van peter kijken, vind het langzaam wel verdacht.....

cracker | 26-09-08 | 18:20

Denk dat ze nu op dit moment goed uitgewoont wordt door een of meerdere negerts waarvan ze er met een of meerdere een relatie heeft gehad in een of andere kelder diep onder de grond. Als alle commotie straks is verdwenen, de zoektocht is gestaakt, dan laten ze haar wel zwemmen met de haaien.

Jan Salie | 25-09-08 | 16:31

GravityRobert | 24-09-08 | 21:16

Bonaire is niet ingesteld op....

Ga jij even de hand aan jezelf slaan, je lijkt Hennie Huisman! wel: er is niet eens een stoplicht op Bonaire. So what?

Zuster01 | 25-09-08 | 08:16

Alfa75: nouja, je hebt Cpt. Don er zitten die hele meuk aan resorts waar nog best veel mensen in- en uit gaan.

Woonde je ook in dat kleine appartementen complex op de hoek van de straat?

GravityRobert | 24-09-08 | 21:57

Amen @ vorige poster.

Doch ik heb ook op die plaats gewoond (WeB) de web plant maakt dusdanig lawaai,dat je eventueel geschreeuw om hulp wellicht slecht kunt horen..
Ook is het er erg donker..

Alfa75 | 24-09-08 | 21:32

Om te beginnen wil ik mijn medeleven aan de ouders tonen, erg jammer dat het gebeurt en hopen dat het ok voor het meisje afloopt.

Nou ben ik zelf goed bekend met het eiland, heb er familie wonen & kom er zelf regelmatig op bezoek en ben erg verrast dat dit nou op Bonaire kan gebeuren. Het is een erg 'mellow' eiland waar mensen weinig stress hebben en alles met een lekker rustig vaartje gaat. Nouja, als je 's avonds de armere wijken in gaat kan ik me voorstellen dat je je misschien geïntimideerd voelt maar dat is een soort van reactie wat je alleen maar in zo'n zuur & cynisch land als Nederland hebt kunnen leren. Het is echt geen droom-eiland en er zijn zo z'n problemen maar als het leven op een hele basic manier al best mooi is, wie doet er dan dit soort dingen? Behalve sociopaten dan.

Nou heb ik misschien nog wat nieuws, weet niet of het al bekent is maar het blijkt dat het meisje al een tijdje gevolgd werd door de/een mogelijke aanvaller op een scooter. Ik ben ook bekend met de omgeving (heb aan de overkant van de plek gewoond waar de aanval waarschijnlijk is geweest) en kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen zijn geweest die mogelijkerwijs de jongen richting het meisje zien gaan.

Verder hoop ik dat de rest van het eiland niet al te veel last ervaart van de gevolgen van dit allemaal. Bonaire is niet ingesteld op langdurige forensische onderzoeken dus dit zou als er niet snel keuzes gemaakt worden kan dit lang in het nieuws zijn en de gevolgen voor Aruba met zo'n mediacircus zijn wel duidelijk. Daarbij heeft dat hele gedoe ook geen reet opgeleverd behalve 2 uur semi interessante televisie, de kans dat ze Joran daadwerkelijk kunnen berechten voor het vergrijp is klein.

GravityRobert | 24-09-08 | 21:16

*denkt terug aan geweldige tijd bonaire, Karels beach bar & Bongo's*

RuperTTT | 24-09-08 | 21:15

-weggejorist-

Jokkebrok | 24-09-08 | 20:21

Hoezo Nederlandse?
Ze is toch op Curacao geboren?

Waarom noemen jullie witte mensen die op Curacao zijn geboren Nederlanders
en zwartjes die daar zijn geboren Antillianen?

Wat is de Nederlandse pers erg hypocriet.

Waarom worden zwarte kinderen die hier in Nederland zijn geboren Antillianen genoemd, en de witte Curacaose Nederlandse genoemd?

Wat is de opzet van de pers? De eilandbewoners in een slecht daglicht brengen?

Sabroso | 24-09-08 | 20:20

Ja, ze is verdwenen and so what? Dagelijks verdwijnen er blonde meiden in Nederland die trouwens ook ontvoerd worden door blonde mannen. Alleen omdat deze ontvoerd is in het buitenland en wel een Antilliaans eilandje, maakt het zeker een speciaal geval he? Laatst was er ook een Antiliaanse die in Nederland was verdwenen, maar geen enkel krant, geen enkel televisiezender heeft wat erover gezegd. Het moest via een mail rondgestuurd worden. Stelletje hypocrieten zijn jullie Nederlanders.

no_name888 | 24-09-08 | 19:59

Ok JvdS in Thailand.
Dus hebben we misschien wel een copy cat

Jaapioooo | 24-09-08 | 19:16

Blond in Bonaire is er om vragen.. Vrijspraak dus, zoals gewoonlijk.

--neus-- | 24-09-08 | 19:12

Peter R. de Viiiiiiieeeesssssss! Kom in actie!

Barry de Breker | 24-09-08 | 18:15

Zo'n mooi meisje moet je niet zoekmaken. Op die manier blijven er alleen nog maar horken over!
Eerlijkgezegd: FAP, ik zou 't er wel op doen (ben dan ook 22, dus aardig in de buurt).

Mastermattie | 24-09-08 | 18:01

@Niekname | 24-09-08 | 10:45 : Deze dame studeert farmacie, wordt dus apotheker. Ze is geen apothekersassistente.

Tapu | 24-09-08 | 17:32

coño nog een emmy voor Penis r de vries?

crode | 24-09-08 | 17:19

Karel's Bar is uit. Je kan beter naar Citybar gaan. Niet dat daar nu echt veel te doen is overigens.

Lafayette | 24-09-08 | 17:06

Pff kan iemand die dustangel of angeldust nu eindelijk eens uitleggen dat Peterrrr de Frips wél een Emmy kan winnen.
Ik kan er zó niet tegen dat iemand zo in de war raakt van het feit dat een nederlands programma een amerikaanse prijs wint.
En dat herhaalt, herhaalt, herhaalt en nog eens herhaalt zonder dat iemand even ingrijpt en geduldig de boel uitlegt!

Larissadepissa | 24-09-08 | 16:41

Stevie_Ray_Vaughn | 24-09-08 | 12:49
Ze lijken naiëf, daarom zijn ze juist kwetsbaar. En om dat te zien hebben wij het mannen-instinct. Die door die vieeezzze kids als Joran nog wel eens misbruikt wordt.

:-)

DumpendeDenn | 24-09-08 | 16:13

Ik vind dushiangel eigenlijk wel leuk. Ik hoop dat ze nog eens terugkomt.

Teen | 24-09-08 | 16:05

@ Jan Salie
Op een nick zal ik iemand niet zo snel veroordelen. Ik dacht bij Dushiangel ook niet aan iets blondts, daarvoor zit ze iets te veel in de slachtofferrol. Maar schermen met 'universitaire opleiding' en 'beta' en dan toch in zo'n beetje alle posts een taalregel overtreden is nogal sneu. Ik denk dan: of ze liegt over haar opleiding, of die opleiding zuigt grote tijd. Ik denk eerlijk gezegd het laatste. Ben wel benieuwd welke universiteit het is geweest waar ze al die jaren heeft doorgebracht. Maar dat krijgen we denk ik niet te horen.

Hannibeaul Lectuur | 24-09-08 | 15:51

@Hannibeaul Lectuur
Als ik aan het woord "dushi" denk en ik zie het woord in combinatie met het woord "angel" dan is een universitaire opleiding nou niet het eerste wat ik ermee associeer. Ik denk dan eerder aan: grote oorbellen, breezah's, blond, vmbo.

Jan Salie | 24-09-08 | 15:34

Voor iemand met een universitaire opleiding maakt Dushiangel schrikbarend veel spel- en stijlvaudten. Of vergis ik me?
on topic: Verschirkkelijk dat er weer een meisje zoek is. Hopelijk vinden ze haar in goede gezondheid terug. De geschiedenis leert helaas anders...

Hannibeaul Lectuur | 24-09-08 | 15:09

Stom. De dader had beter die rechter kunnen nemen. Veel lekkerdere tieten.

Zwavelzuur | 24-09-08 | 15:06

Wat is die dushiangel stil (Al meer dan twee uur).
Gaat het nog goed?
Zou jammer zijn als je nu niet meer zou reaguren, ik heb me rot gelachen vandaag.
Daarvoor nog dank.

Lifecanbesimple | 24-09-08 | 15:04

Wie geeft Dushiangel een oxzazepannetje?

henk jan S | 24-09-08 | 14:48

@dushiangel: je bent op GeenStijl, accepteer dat of blijf weg ipv de pot-verwijtende-ketel, snel aangebrande intellectueel uit te hangen.

Pikkestrijder | 24-09-08 | 14:19

@ alle eikels en mongoalen die het nodig vinden om hier steylloze grappen over te maken!
Het zou je eigen dochter/zus/familie maar wezen die zoiets verschrikkelijks overkomt (de nachtmerrie van iedere ouder).
ik hoop dat niemand van haar familie een bezoeker/reaguurder van GS is en toevallig dit artikel leest,leuk als je dan nog een ferme trap nakrijgt door toevallig ook de comments mee te lezen.

rompe-stomper | 24-09-08 | 14:00

Reageerders op deze site lullen de hele dag over andere bevolkingsgroepen en verkondigen daarover de grootste onzin en als 1 persoon (dushiangel) iets zegt over Nederland staat iedereen op hun achterste poten. Waarom zo defensief jongens en meisjes? Ik dacht dat alleen buitenlanders lange tenen hadden.

Ontopic: Hopelijk vinden ze het meisje alsnog terug alhoewel dit soort zoektochten jammer genoeg vaak niets opleveren.

Uhh | 24-09-08 | 13:49

hobbit | 24-09-08 | 12:57
Man man jij weet echt helemaal niks van dat eiland.
Als je drie dagen op bonaire bent ken je iedereen.Gevaarlijk???Mwoehahahaha

miko | 24-09-08 | 13:42

Echt de place to be dat Kralendijk.
Mooie witte stranden, helder groene voetbalvelden NOT!!!!
maps.google.com/maps?f=q&hl=en&...
Dan is het in 0031 toch een stuk slechter.

Lifecanbesimple | 24-09-08 | 13:28

@hobbit

Goh wel makkelijk he, alleen fietsen=erom vragen.. Zo gevaarlijk is bonaire niet en weet jij veel hoe klein het stukje was wat ze alleen fietste, dit is allemaal achteraf gelul en ontzettend makkelijk!!!!
Niemand weet wat de situatie precies was dus ga vooral niet de schuld bij marlies zelf leggen... Zij was verstandig en absoluut niet achterlijk.. Dus hou a.u.b dat soort onzin voor je! Leg de schuld liever bij die achterlijk creep!!!!

Parisienne lilou | 24-09-08 | 13:22

@Niekname | 24-09-08 | 11:04
Ik ben het met je eens dat omdat er in Nederland ook corruptie is, corruptie op Bonaire minder erg zou zijn. Maar zo wordt het niet gepresenteerd.
-
Het is onjuist Bonaire direct te associeren met corruptie, als je zelf ook niet zonder zonden bent. Bonaire heeft niet veel minder of meer corruptie dan heel wat Nederlandse gemeenten.
-
Ik ben opgegroeid in Lieshout (tegenwoordig Laarbeek). Iedereen weet dat gemeentepolitiek in dat soort dorpjes bestaat uit vriendjes pleasen en eigen belang. Aannemers die wethouder zijn en hun eigen gemeente-opdrachten krijgen, bouwvergunningen voor burgemeesters, nieuwe tennisbaan omdat de grootste ondernemer van het dorp graag wil sporten, voorrang bij kavelverdelingen, ga maar door.
-
Dat er van dergelijke gemeente weinig rapporten (subjectief) zijn, wil niet zeggen dat het er niet is. In die zin wordt Bonaire dus zwaarder onder de loep genomen dan veel Nederlandse gemeenten.

Lafayette | 24-09-08 | 13:19

@dushiangel | 24-09-08 | 11:01
Je hebt een punt. Ik kom zeker regelmatig op Curacao. Ik mag Bonaire niet vergelijken met de problemen waar Curacao voor staat. Er wonen ook 20x zo veel mensen op Curacao, op een gebied dat misschien 3x groter is dan Bonaire.

Lafayette | 24-09-08 | 13:08

Teen.... Je weet niet hoe heet het op de zon is, je hebt een idee van hoe heet het op de zon is...... Zo zit het ook met veel mensen in Nederland, ze hebben een idee van hoe het zit op de Antillen, ze weten het niet.....
En fietsen in Utrecht of Amsterdam 's avonds is ook om problemen vragen, zeker hier waar ik woon waar er al jarenlang een serialraper losloopt die ze nog steeds niet kunnen oppakken.....

dushiangel | 24-09-08 | 12:59

Als je gaat fietsen in de antillen vraag je er ook gewoon om. Fietsen is voor Nederlanders, de rest van de wereld rijd gewoon in een auto met goede reden...

hobbit | 24-09-08 | 12:57

Haha ze pakken de dader toch niet! Ook al krijgen ze hulp van een 'ex-crimineel' en een 'vieze bak' voorzien van een aantal camera's.

De jongen die ze hier voor pakken ontkent gewoon en alles is klaar. Misschien kan hij er zelfs nog wat centen uitslepen! Je weet wel, net als die andere coño.

Martinus_van_Oranje | 24-09-08 | 12:56

een aantal dingen:

1. Ontzettend klote voor de familie/vrienden en vooral voor haar! Heel veel sterkte.

2. Hoeveel van die geilballen met losse handjes lopen rond op dat eiland?

3. Waarom zijn het altijd blonde naiëf ogende meisjes?

Stevie_Ray_Vaughn | 24-09-08 | 12:49

Je hoeft niet op de eilanden geweest te zijn om te weten hoe het daar is. Ik ben nog nooit op de zon geweest maar ik weet dat het er heet is.

Teen | 24-09-08 | 12:47

Parisienne lilou.... Ik vind ook dat ze meer respect verdient, maar kom op kijk alleen maar naar de manier waarop dit artikel is opgebouwd.... Het enige wat ik doe is reageren op mensen die allemaal onzin uitkramen over MIJN geliefde eilanden, iets wat jij ook zou doen denk ik als ze onzin zullen uitkramen over jou geliefde land(als je die dan hebt).... Ik hoop natuurlijk ook dat dat meisje levend tevoorschijn komt; zekerrr...... Maar ik kan het ook niet laten om reacties te geven over nare dingen die gezegd wordt over eilanden waarvan ik zielsveel hou......

dushiangel | 24-09-08 | 12:47

Peter R. heeft een alibi, hij was in de USA voor een award.

Artois Arnhem | 24-09-08 | 12:44

@Dushiangel

Het ergert met enorm dat jij alleen maar over de abc eilanden kan praten, alleen maar kan praten over jullie soort vrouwen, taal en whatever. Ik heb niets tegen de eilanden of het volk, ik vind het heerlijk.
Maar ik weet wel dat onze marlies meer respect, liefde en hoop verdient! Dit commentaar op deze site gaat helemaal nergens over en doet mensen pijn..

Parisienne lilou | 24-09-08 | 12:44

dushiangel | 24-09-08 | 12:39
Ik hou gewoon meer van strak dan blubber, dat is smaak en geen vooroordeel. Je hoort mij niet zeggen dat alle Antilliaanse vrouwen blubberreten hebben, dat maak jij er van. Kruip je toch weer in de slachtoffer rol he.

BarackOsama | 24-09-08 | 12:44

BarackOsama... En jij hebt zeker geen vooroordelen he????
Zoals ik al tegen iemand zei, acties lokt reacties uit...... En in jouw laatste commentaar zie ik alweer zo'n vooroordeel over blubberrreet, jij hebt zeker ALLE antiliaanse vrouwen gezien he??? En zeker dat geen enkel Nederlandse vrouw een blubberreet heeft he??? Ze zijn allemaal zeker heel mooi strak....

00sp11... Ik weet dat het niet 100% op Curacao gaat, noem mij eens 1 land of eiland waar het wel 100% gaat..... En ik keer me niet tegen iedereen hier, maar tegen degenen die denken dat ze meer weten over een paar eilanden waar ze zeker nog NOOIT naartoe zijn geweest.

dushiangel | 24-09-08 | 12:39

@dushiangel
Mijn zegen heb je, grijp de macht als je dat kan en doe er iets positiefs mee.
Wellicht kunnen die Nederlandse politici er wat van leren of wellicht krijgen
de Hollandse burgers dermate genoeg van Bakellende dat we massaal de oversteek
maken naar jouw paradijs, dit is niet sarcastisch bedoeld, ik ben Nederland beu
maar weet niet waar het beter is.
Dus voorlopig blijf ik maar zitten waar ik zit......

necrosis | 24-09-08 | 12:36

Mijn vorige reactie was voor ons aller dushiangel uiteraard, excuses.

BarackOsama | 24-09-08 | 12:35

Op bonaire zijn veel meer plaatsen om iemand te verstoppen ,dan op Aruba dus laten we hoop houden..

Alfa75 | 24-09-08 | 12:34

Ik loop wel eens over paden in het bos, dikke paden heb ik nog nooit van gehoord. Jij zit hier de hele ochtend al te zeuren over Nederlanders met vooroordelen. Ondertussen zeg je dat vrouwen uit de carribean warmer zijn dan Nederlandse vrouwen. Lijkt me ook een vooroordeel. Doe mij trouwens maar een vrouw met een strakke kont in plaats van zo'n blubberreet met van diepe putten erin.

BarackOsama | 24-09-08 | 12:33

@dushiangel 11.29
Als ik dit lees wil ik maar 1 ding kwijt:
Ik ga niet naar de Antillen omdat het mij daar niet bevalt.
Als jij het hier allemaal maar waardeloos vindt.........
Morgen gaat er weer 1.
www.klm.com
Enkeltje vanaf €1200

Lifecanbesimple | 24-09-08 | 12:31

Nou ik ben in totaal 8 maanden op de antillen geweest en denk dat ik dus wel een klein beetje weet hoe het daar werkt, maar het valt me nog mee dat dit soort verdwijningen daar niet vaker voor komen!!!!
Ik kom zelf uit 070 en vind het hier een stuk gemoedelijker dan op veel plekken op de diverse eilanden ( om ff een indruk te geven )

Maar verder is het een erg trieste zaak, ik hoop dat er snel duidelijkheid in deze zaak gaat komen, al verwacht ik niet dat dit meisje nog levend terug wordt gevonden...

En @ dushiangel, je moet je niet zo tegen al deze mensen hier keren, want zo goed is het allemaal nou ook weer niet op curacao, buiten dat het erg mooi is daar en veel vrouwen daar zijn idd erg trots maar of ze dat nou echt zouden moeten zijn is ten 2e.....

00sp11 | 24-09-08 | 12:31

BarackOsama.... Noem het maar wat je wil, maar warmer zijn ze zekerrrrr dan Nederlandse vrouwen... En dat geldt niet alleen voor Antilianen, maar ook voor andere Caribeean eilanden en Latijns Amerikanen..... Hoeveel van de Nederlandse mannen zijn zelfs niet gek op die "dikke paden"??????? En jullie vrouwen doen er alles om op die "dikke paden" te lijken... Uren in de zon of onder de zonnebank, borsten vergroten, billen vergroten, lippen laten vullen, haren laten vlechten... Jaaaa jaaaa we got somn baby.....

dushiangel | 24-09-08 | 12:30

zucht... wat een gezeik weer.

Miss Dushi | 24-09-08 | 12:28

dushiangel | 24-09-08 | 12:03
"Een warmere carribean woman", een dikke pad dus.

BarackOsama | 24-09-08 | 12:26

dushiangel | 24-09-08 | 12:03

Je hapt wel lekker! Nog geen gierende hartkleppen tussen al die reaguurders?
Making overtime? lol. (is geen dialect maar een taal) is zooooooooo voorspelbaar.
Maar eh, succes verder he.

Nojodaaaaaaaaaaa | 24-09-08 | 12:23

Necrosis.... Ik ben bevriend met iedereen die weten wat respect voor een ander is.... En over de politici ik ben het met je eens, er MOET verandering erin komen, en als het eiland me ongeveer 5 jaar geeft dan zal ik desnoods voor die verandering zorgen.....

dushiangel | 24-09-08 | 12:19

wat zijn jullie focking lullig hebben jullie echt geen hart ik hoop dat niemand dit ooit mee maakt

radmer2214 | 24-09-08 | 12:18

@dushiangel
Welke actie lokt reactie uit, ik weet juist vanwege mijn leeftijd donders goed
dat de overlast van Antillianen, Marokkanen, Turken, Somaliërs en noem het maar op in Nederland veroorzaakt wordt dan inderdaad minder dan 10% van de respectievelijke bevolkingsgroep, racisme is mij vreemd en kaalkopjes met hakenkruizen
zijn ook mijn vrienden niet.
Schijnbaar is mijn enige "misdaad" mijn opmerking over het afzinken van ABC,
niet vanwege "endlösing", maar vanwege de enorme corruptie bij het bestuur.
Daarbij nog even de kanttekening dat het in Nederland niet veel beter is.
Ook hier kruipen de zakkenvullers over elkaar heen met de burger als slachtoffer.
Dus, dushiangel? vrienden?

necrosis | 24-09-08 | 12:16

dit bewijst dus ook weer dat Joran onschuldig is :P
nou Peter, inleveren die Emmy

brain damage | 24-09-08 | 12:11

@ dushiangel | 24-09-08 | 12:04
Dan ronselt Peterrrrr toch een Amerikaanse dader? Jij blij omdat je dan de Antillen niet meer hoeft te verdedigen en Peterrrrrrr blij met zijn tweede Emmy

ZonderNaam | 24-09-08 | 12:07

Voor de 10de keer, Peter zal hiervoor geen Emmy winnen, want het gaat niet over een Amerikaanse meisje.... Of delen ze nu in Nederland ook Emmy's uit......

dushiangel | 24-09-08 | 12:04

Nojoda..... Ten eerste is het geen dialect maar een taal... En ten tweede, als je idd 3 jaar op de antillen heb gewoond dan zou je weten dan angel ook een worrd is in dat "stomme dialect"...>En zoals ik zei een nuchtere, gezonde antiliaanse man hoeft niets van een blonde nederlander... Het zijn die mannen met minderwaardigheidscomplexen die denken dat hun status verbeterd wordt door een blonde vrouw( die ze alsnog verlaten voor een warmere caribbean woman).......
Dus ja, 3 jaar is 3 jaar, maar tegen 17 jaar kan je niet op he??? Wie kent nou de volk en de gewoontes beter?? Een voorbijganger of iemand die daar is geboren, getogen en opgegroeid.... PS Als jullie jullie blonde vrouwen konden geven wat ze nodig hebben, dan zouden ze niet achter onze gekleurde mannen lopen.

dushiangel | 24-09-08 | 12:03

@dushiangel.

Hé dushiangel (zoete engel) een stom dialect en één taal vermengt. Heb 3 jaar op de antillen gewoond. Ga mij niet vertellen det elke zwarte sukkel daar geen blonde meid wil naaien. Ik ken het volk en de gewoontes. Voel je jezelf aangesproken? Laat ons maar fijn macamba's zijn. voorlopig hebben jullie te vreten door onze belasting centen.

Nojodaaaaaaaaaaa | 24-09-08 | 11:59

Holloway d8 dat ze onzinkbaar was. Teveel naar Titanic gekeken wellicht. Deze dame voelde zich blijkbaar ook onaantastbaar. Dit was dus weer een sterk en onafhankelijk iemand. Ze denken zeker dat ze met hun mooie grote kijkers het gevaar weg kunnen kijken ofzo. In combinatie met de stank van poen zal het eerder gevaar aantrekken. Alles en iedereen gaat maar internationaal tegenwoordig.
Nou ja.... deze Marlies maakt mogelijk weer plaats voor een emmy.

GewiecksteWitte | 24-09-08 | 11:57

@dushiangel
Ik gaf aan dat niet elke Nederlander hetzelfde is, ik heb echter niets
gezegd over de Antillen, ik nam je woorden over dat de bevolking voor 50%
bestaat uit...
Kwestie van lezen.
En ja, wat je opsomt komt in grote mate voor in Nederland (gouden tanden,
abortus, criminaliteit (ook bij "witmensen").
Mijn directe buren zijn Antillianen en die heb ik laatst nog geholpen met
het leggen van vloerbedekking, gratis nog wel en wanneer ik hulp nodig heb dan staat
mijn Antiliaanse buurman klaar om mij te helpen.
Zo beter?

necrosis | 24-09-08 | 11:56

Teen.... En jij gelooft alle artikelen he.... Dus zal je morgen ook geloven als ze zeggen dat ze jou moeder op de Wallen hebben gezien...... Dat noem ik now narrowminded, geloof alles wat de media maar zegt, maar niet zelf eens een eigen mening weten te creeren....

Aan kleurling, ik heb ook heel veel problemen gehad met Surinamers hoor, maar zei het alleen niet, want het leek me niet ter sprake..... En het kan zijn dat je problemen heb gehad met Antilianen, want in elk bevolkingsgroep heb je de rotte appels, maar nou doen alsof die rotte appels de meerderheid zijn dat vind ik pas narrow minded.....

dushiangel | 24-09-08 | 11:55

Ik heb laatst een artikel gelezen over mannen op Curacao die meisjes van andere gezinnen "onderhouden", omdat hun ouders dat niet meer kunnen.

Teen | 24-09-08 | 11:51

madam, ik (als halve surinamer nota bene) heb met geen bevolkingsgroep zo vaak problemen gehad als antillianen(geweld, afpersing, intimidatie, diefstal etc.)...
Toch heb ik nog steeds antiliaanse vrienden, maar volgens mij gaat het daar niet om. Volgens mij is er geen niet-pedofiele NL-er die pedofilie goedkeurt. Maar als in Thailand zou bv zou blijken dat 50 procent van de pedofielen Nederlanders zijn, zou ik het terecht vinden dat ze daar een hekel aan NL-ers hebben. Er bestaat helaas ook nog zoiets als een collectief imago wat je hebt.

kleurling | 24-09-08 | 11:49

Necrosis... En dan mogen jullie wel allemaal onzin over de Antillen roepen???? Denk eraan mijn vriend, actie lokt reactie uit he.....

dushiangel | 24-09-08 | 11:45

@dushiangel
Je hebt een punt wat betreft armoede in Nederland ook al wordt dat
door velen ontkent maar je moet geen dingen schrijven dat het hele land bestaat
uit vieze oude mannetjes, die vind je doorgaans in allah landen waar volwassen mannen hun nichtjes neuqen

necrosis | 24-09-08 | 11:42

Tijd om die eilanden plat te gooien! Maar eerst al dat TUIG van hier op vakantie sturen daar heen! Verkopen aan venezuela voor wat olie mag natuurlijk ook!

Curse of the Scorpio | 24-09-08 | 11:41

PS Voor een man van 38 moet je zekerrr beter weten dan op zo'n site zulke opmerkingen te posten. Ik d8 dat alleen jongeren dit deden......

dushiangel | 24-09-08 | 11:40

Oke Necrosis, zoals jij het al zegt, dus niet alle Nederlanders zijn toch hetzelfde??? Waarom dan doen alsof alle Antilianen wel hetzelfde zijn? Weet je dat het gedeelte van de Antilianen die hier in Nederland voor problemen zorgen niet eens 10% is van al de Antilianen die in Nederland wonen???
Ik ben een puur Antiliaanse, Curacaosche om specifieker te zijn, ik ben 21 en geniet van een Universitaire opleiding, Beta opleiding ook nog..... Ik heb naast mijn studie een bijbaantje, ben net zo goed een modelburger, gebruik geen drugs, gebruik nauwelijks alcohol, heb geen goude tanden en geen tatttoo's en heb geen kinderen, ook nooit zwanger geraakt en een abortus gepleegd. En zoals mij ken ik er nog heel veel meer. Zijn nou alle Antilianen hetzelfde???

dushiangel | 24-09-08 | 11:38

@dushiangel.
Ik ben een echte Nederlander maar zeker geen 50 (ik ben 38) en lig liever onder een
Nederlandse vrouw van 48 met minimaal EE cup.
Verder hoef ik niet naar Thailand omdat alles wat ik wil hier aanwezig is.
Ik hou niet van kinderen dus ook niet in bed en wat pedo's betreft:
Daar mogen ze de kachel mee aanmaken!!

necrosis | 24-09-08 | 11:33

Alundy... Zal wel zo zijn, maar het is een feit dat er armoede in Nederland bestaat.... En niet alleen onder dat soort mensen wat je opnoemt.... Dus doe aub niet alsof Nederland een modelland is voor de wereld van dat is niet zo.... Nederland heeft ook genoeggggg dirty laundry.....

dushiangel | 24-09-08 | 11:32

@ dushiangel | 24-09-08 | 11:19
In nederland hoeft niemand arm te zijn, dat is een keuze. In andere landen is dat vaak anders. Er is momenteel overal werk in nederland, je moet alleen willen werken, en dat is vaak het probleem. Maar zelfs met een uitkering hoef je niet arm te zijn, gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Ik ken genoeg mensen die "arm" zijn, waar nooit iets te eten in huis is. Wel 7 pakjes shag in de week, digitale TV, 20 mb/s internet, €40 abbo van tmobile, nikes voor de kinderen en een nintendo wii. Geld voor vreten is er echter niet. Och wat zijn ze arm. Eerst eens een dak boven je hoofd en eten in de koelkast, en als dan geld over is, ga dan maar eens kijken of je dure tv, internet en merkschoenen nodig hebt. Gaat allemaal om keuzes maken.

albundy_33 | 24-09-08 | 11:29

Als Joran van kleine Thaise meisjes houdt is hij geen uitzondering op de vele Nederlandse ouwe pedofielen die jaarlijks met "vakantie" gaan naar Thailand om van die kleine meisjes te "genieten". Waarom doen jullie Nederlanders alsof jullie volk de beste volk ter wereld is terwijl jullie een stelletje perverts zijn. Dat mag zeker wel hen, een man van 50 jaar op een meisje van 9 jaar.... Heeeerrlijkkk of nie?????

dushiangel | 24-09-08 | 11:25

@lafayette.
Bonaire is dus NIET corrupt omdat er Colombianen, Venozolanen, Nederlanders en Amerikanen wonen
*hard lachen*
Trouwens, wat is het alibi van pa van der Sloot?
Zijn zoon heeft het vast niet gedaan want zijn door coke aangetaste hersens zijn vast dermate gekrompen dat hij niet eens op een driewieler kan rijden.
Wellicht zijn er wat Thaise kleine meisjes "verdwenen" maar dit heeft die mislukkeling
vast niet op zijn geweten.
ABC, ik zou het laten afzinken, incl. pa vd Sloot

necrosis | 24-09-08 | 11:22

dushiangel | 24-09-08 | 11:03
Daar heb je gelijk in. Incest is iets wat inderdaad alleen in Nederland voor komt. Het is ook een verbastering van "in-zus".

Teen | 24-09-08 | 11:21

Niekname... Alsof er in Nederland geen grote armoede is... Weet je hoeveel mensen in Nederland met een lege maag naar bed gaan? Weet je hoeveel mensen 's avonds bij supermarkten bij de achterdeuren gaan staan om bijvoorbeeld restanten brood mee te kunnen nemen? Je ziet het alleen niet zo snel omdat de gemeenten voor huizen zorgt, want als de mensen zelf voor hun huizen moesten zorgen dan had je hier ook net zoveel krottenwijken als in alle andere landen waar armoede voorkomt, van Europese landen to USA tot Aziatische en Afrikaanse landen. En als je niet van de hitte daar houdt dan hief je niet te gaan hoor, niemand die jou een pitsool aan je hoofd legt om ernaartoe te gaan. Ik ben wel dol op die hitte, beter dan de kou en al veel beter dan de zomerse benauwdheid hier.....

dushiangel | 24-09-08 | 11:19

@dushiangel@Lafayette
Moehwahaha, 't is d'r een financieele janboel, de algehele luiheid tiert welig en faxen is nog steeds ondoenlijk. Ach en wee, ik maak me geen zorgen hoor want zo is het 'mooie' Atlantis ook eensch ten onder gegaan.

Mout van Amstel | 24-09-08 | 11:18

110 + reacties en slechts 1 reaguurder te vinden die al doorhad dat je flat met een A schrijft?

albundy_33 | 24-09-08 | 11:17

@dushiangel | 24-09-08 | 11:10

1. Ja ik ben op de Antillen geweest. Ik duik namelijk qua diepzee. Mooie eilanden? Mwah. Sommige delen wel, zoals overal. Op Curacao zag ik veel armoede, tegelijk met enorme rijkdom. Veel decadente Nederlanders ook. Bonaire: minder armoede, maar ook een groot verschil tussen arm en rijk. En ook hier weer: veel decadente Nederlanders. En verder hou ik niet zo van de hitte aldaar. Beide eilanden: geen goed bestuur, veel vriendjespolitiek.
2. De Telegraaf lees ik niet.

Niekname | 24-09-08 | 11:15

Niekname.... Nederland wil toch van de Antillen af????
Wel by the time dat de moslims Nederland over nemen is Nederland hopelijk al van de Antillen af.... En dan niet iedereen naar de Antillen emigreren he???? Zoals er tijdens de WOII werd gedaan, toen de Duitsers hadden overgenomen.....

dushiangel | 24-09-08 | 11:14

Wat een vies banale reacties weer. Het gaat hier wel om een medemens met ziel, gevoelens, familie en toekomstplannen. Ik ken haar vader, en mij gaat al vanalles door het hoofd, laat staan wat hij allemaal moet denken. Ik wil jullie allemaal wel eens braaf elke avond een escort zien vragen als je een half jaar ergens stage loopt.

Pixelspin | 24-09-08 | 11:14

@ dushiangel | 24-09-08 | 11:07

Waar heb je in godsnaam het idee vandaan dat "onze" jongens van de eilanden liever een eigen vrouw hebben dan een blonde hollandse?
Je weet (als je echt van een eiland komt) net zo goed als ik dat een blonde vrouw een status symbool is.

captainobvious | 24-09-08 | 11:14

Jan Salie
Omdat dat misschien OVERAL staat. Heb je de nieuwsartikelen eens doorgelezen? Of heb je het nieuws alleen maar hiervandaan?

dushiangel | 24-09-08 | 11:12

@dushiangel | 24-09-08 | 10:57

Ik vind neger een prachtig woord., maar smaken verschillen. Stel dat de Moslims het hier overnemen, dan is het snel gedaan met de Antillen hoor. Dus wat dat betreft mogen de Moslims het hier morgen overnemen van mij. Weet je Dushiangel: er is een meisje verdwenen. Vermoeden: ze is vermoord. Vermoeden: de politie in Bonaire krijgt het niet voor elkaar om de dader op te sporen. En jij? Jij gaat met je domme hoofd de Antillen zitten verdedigen. Waar slaat dat op joh. Hoezo de Antillen verdedigen? Jij bent de Antillen toch niet? Wat een dommigheid allemaal weer. Bleh. Ik laat het er bij. En wat de Antillen betreft: pina colada maffia! Prachtig woord.

Niekname | 24-09-08 | 11:11

Niekname.... Ooit op Bonaire, Aruba, Curacao, Sint Maarten, Saba of St Eustatius geweest????? Of praat alleen maar dingen die je hebt horen zeggen of die je in het media heb gelezen??? Denk eraan dat media dingen altijdddd erger maken he, en nooit goeie dingen relateert. Vooral zekere kranten, zoals de telegraaf, maken fouten boven fouten, vooral in hun artikelen over de Antillen.

dushiangel | 24-09-08 | 11:10

@Dushiangel
Hoe weet jij dat Marlies geboren en getogen is in Willemstad?

Jan Salie | 24-09-08 | 11:09

sneu!

Fimbulvetr | 24-09-08 | 11:08

Lifecanbesimple... Joran is geboren en getogen in Arnhem, NEDERLAND. Marlies is integendeel geboren en getogen in Willemstad, CURACAO.... Beiden kunnen ze zeker het lokale taaltje spreken.... Dus Joran is meer Nederlander dan Marlies ok.... Dus Marlies is niet een van "jullie" meisjes, maar een van "onze"(lees Curacaosche) meisjes......

dushiangel | 24-09-08 | 11:07

@dushiangel | 24-09-08 | 11:03

Wat een sterk argument (NOT). Gaap.

Niekname | 24-09-08 | 11:05

@ Lafayette | 24-09-08 | 10:56

Corruptie Ameland en Corruptie Terschelling geeft geen hits. Vreemd hm. Corruptie Bonaire of Corruptie Antillen geeft heel veel hits. Vreemd hm.
Maar goed: stel dat de Waddeneilanden ook corrupt zijn (wat ik niet denk) dan maakt dat de corruptie op de Antillen (en dus ook Bonaire) niet minder erg. Ik vind dat altijd zo'n rare redenering: A doet iets, maar ja, B doet het ook, dus is het feit dat A het doet niet erg. Zo dus. Alsof het wiskunde betreft waar 2 x negatief weer positief is. Maar we doen hier geen wiskunde. Al die opheft over corruptie en de Antillen is er echt niet voor niets. En dat het restanten uit het verleden zijn? Ik weet het niet. Maar zelfs als het zo is, dan maakt ook dat het niet minder erg. Het gaat in Bonaire idd economisch beter dan op andere eilanden. Maar ook dat maakt het niet minder corrupt, toch? En er is een veel te groot verschil tussen arm en rijk. Bovendien is het bestuur errug slecht en onkundig en stelt de politie helaas niet veel voor. Dus dat. Ik ervaar Bonaire als een slecht georganiseerde vrijstaat. Maar jouw ervaringen zijn blijkbaar anders. Good for you.

Niekname | 24-09-08 | 11:04

Peter? vergeet je tandenborstel niet...

randemiel | 24-09-08 | 11:04

@dushiangel:
U is duidelijk voorzien van enige voorpolarisering.
Nergens in mijn reaguursel noem ik dat de antillianen van onze meisjes af moeten blijven.
Mijn opmerking is algemeen. Typisch trekje van de eilandbewoners, je zelf aangevallen of zelfs gediscrimineerd voelen zonder dat dat ook echt gebeurt. (Zielig zijn is kennelijk lekker)
Uiteraard moet Joran ook van de Amerikaanse meiden af blijven, maar het gaat mij te ver om hem nederlander te noemen. (Daar geboren, spreekt het lokale taaltje.)
Verder ben ik blij te vernemen dat jullie graag geile neuqseks hebben met die dikbillen. dan hoef ik het ten minste niet te doen.
PS, stoere nick.
PS, Stoere nick hoor.

Lifecanbesimple | 24-09-08 | 11:03

Teen.. Zoals altijd moet je het overdrijven. En als het al zo is, worden die kinderen wel tenminste niet misbruikt door hun eigen vader of moeder zoals er in Nederlandse families jaarlijks heel veeel gebeurt ok.

dushiangel | 24-09-08 | 11:03

@@Niekname | 24-09-08 | 10:48
Google je ook even op corruptie in Nederland? Van politie-agenten tot burgemeesters die zaakjes voor vriendjes en zichzelf regelen. Van rechters tot woningbouwverenigingen die het niet zo nauw nemen.

Lafayette | 24-09-08 | 11:02

Raar. Zo onveilig is Bonaire ook weer niet. Er zijn maar 14.479 inwoners. Vergelijkbaar met een groot dorp. Ik zou eens gaan zoeken bij die grote zoutbergen...

PSZ-E | 24-09-08 | 11:02

Wat leuk toch, lekker op vakantie naar de Nederlandse Antillen !

morpheus32 | 24-09-08 | 11:01

Lafayette..... Ik vind je wel een tikkie vals, ik als een Curacaose zit het op te nemen voor ons zuster eilandje Bonaire en jij maar akelige dingen over Curacao zeggen. Kom je weleens ook op Curacao? Dan zou je weten dat het er niet zooo slecht gaat alsof iedereen het wil laten blijken, ok sommige politici MOETEN spoedig weg, maar dat gebuert niet in 1 2 3. En wat armoede betreft onder de eigen populatie valt het ook reuze mee hoor.

dushiangel | 24-09-08 | 11:01

Geen lijk, geen zaak.

DiNozzo | 24-09-08 | 10:58

dushiangel | 24-09-08 | 10:41
Tja, als je vijf kinderen bij vijf vrouwen respect wil noemen.

Teen | 24-09-08 | 10:57

Alsof Nederland niet corrupt is.... Kijk eerst even naar wat er in je eigen huis gebeurt en lul daarna over andere landen ok. En ik heb een hekel aan mensen die het woord neger gebruiken, dat woord is een oeroude scheldwoord, maar ja op deze site mag toch alles he, behalve Nederlanders uitschelden. En dan zeggen dat Amerikanen racistisch zijn.
Nederland is zelf voor geen haar beter, ik hoop dat snel de moslims het hier over nemen.....

dushiangel | 24-09-08 | 10:57

@prof_Bukmaar
Zwart gat voor blondines, zwart gat voor Neerlands kapitaal. Wat is het volgende zwarte gat waarvoor de Antillen goed zijn?

Jan Salie | 24-09-08 | 10:57

@Niekname | 24-09-08 | 10:48
Ach dat valt allemaal wel mee. Niet meer dan heel wat gemeenten in Nederland.
Ik hoef niet te googlen op Bonaire want ik kom er meerder keren per jaar. Mijn ouders wonen er. Net als in een kleine gemeente in NL heb je op een klein eiland al snel belangenverstrengelingen.
.
Wat dacht je van Ameland of Terschelling.
Het is een feit dat Bonaire het veel beter doet dan de andere Antillen, er is minder armoede, minder criminaliteit en economisch gaat het er ook veel beter. Tuurlijk zijn er corrupte elementen op het eiland. Echter, dat zijn restanten uit het verleden, die worden sinds een paar jaar behoorlijk teruggedrongen door betere politici en ambtenaren. De keuze om een gemeente te worden van Nederland is daar een voorbeeld van.

Lafayette | 24-09-08 | 10:56

@ Lafayette:

Lees het Zwartboek Bonaire eens en vorm dan je mening over de corruptie en het nepotisme in Bonaire. Dat zwartboek is trouwens geschreven door de St. Behoorlijk en Deugdelijke Bestuur waarin mensen zitten die zelf van de Antillen komen. Bonaire niet corrupt? Dat is echt onzin hoor! Bonaire is hardstikke corrupt, net als Curacao trouwens.
Zwartboek hier: herobrinkman.web-log.nl/pvv/files/ZWAR...

Niekname | 24-09-08 | 10:54

@ Lafayette:

Uit het nieuws van april 2008:

Bonaire deels onder curatele. Reden: corruptie en vriendjespolitiek
Bonaire wordt door Nederland op bepaalde uitgaven onder curatele gezet. Reden hiervoor is dat de corruptie, belangenverstrengeling en vriendjespolitiek op het eiland moet worden aangepakt.
bonaire.web-log.nl/bonaire/2008/04/bon...

Simpel: even googlen op Bonaire en corruptie, dan vind je nog wel meer. Dus hoezo 'amper corrupt'. Die eilanden zijn allemaal corrupt. Een zegen voor Nederland als we er vanaf zijn.

Niekname | 24-09-08 | 10:48

De Antillen beginnen een zwart gat voor blondines te worden..

Prof_Bukmaar | 24-09-08 | 10:48

Ik hoop dat ze het meisje nog terug vinden, maar vreesch het ergste. Frappant: een meisje in de buurt waar ik woon liep stage in Suriname, ook apothekersassistente. Haar overkwam hetzelfde: verkracht door een grote zoewarte negert. Gelukkig heeft ze het overleefd, maar helemaal oké is ze niet meer. Angstaanvallen enzo. N=2 in dit geval, maar toch: vreemd toeval. Zou het aan de apothekersassistentes liggen?

Niekname | 24-09-08 | 10:45

@Mout van Amstel | 24-09-08 | 10:18
Jij weet dus helemaal niets van Bonaire. Het is er amper corrupt, niet meer dan Nederland. Bijna de helft van de bewoners is afkomstig uit Nederland, US, Columbia en Venezuela. Daarnaast gaat het hartstikke goed met Bonaire, zeker in vergelijk tot Curacao. Tief dus gouw op met dit makkelijk rascisitische gelul.

Lafayette | 24-09-08 | 10:44

@Sikkeneur | 24-09-08 | 10:18

Was wel degelijk een zaak waar een verdachte werd veroordeeld wegens de moord op zijn vrouw zonder dat er een lichaam gevonden was.

Volgens mij heette die zaak "moord zonder lijk". Maar ik kan mij vergissen.

Kingeef1975 | 24-09-08 | 10:42

Teen, tenminste laten die meiden met een bolle reet en gouden tanden zich niet ontvoeren, want ze dwingen respect af...... Dus moeten stomme Nederlandse jongesn die niet aan hun trekken komen, zoals Joran en nog veel meer, arme blonde meiden gaan ontvoeren, drogeren, verkrachten en daarna vermoorden.
PS. zeker nooit op de Antillen geweest he? Alleen in Rotterdam lopen geef je geen goed beeld van de Antillen, want meer dan de helft dan de Antilianen hebben GEEN goude tanden, maar wel zijn we trots op onze bolle reten, hebben we tenminste wat vrouwelijke rondingen en zijn we niet zo plat als een strijkplank.

dushiangel | 24-09-08 | 10:41

Bonaire staat nu niet echt bekend als party island. Het is er eigenljk rustig en er is geen ruk te doen. Heerlijk overigens.
Afijn. Verkrachters en moordenaars heb je overal. Dat het een keer op Bonaire (10.000 inwoners) moest gebeuren is gewoon een kwestie van statistiek.

Lafayette | 24-09-08 | 10:40

@Von Münchhausen

Misschien dat er dan eindelijk eens minder naief over sommige dingen wordt nagedacht (zoals over als blont meisje vertrekken naar een eiland en dan 's nachts alleen met je fiets naar je fletje fietsen ).

Jan Salie | 24-09-08 | 10:40

Dit is natuurlijk een ABC-tje: Pa van der Sloot. Want Joran is zijn hersenen met wiet en coke aan het bestuiven in Thailand, dus die had even geen tijd om de schoenen en de boot te regelen. Tja, die ABC wordt dodelijker dan de Bermuda driehoek. Die ligt trouwens "om de hoek" daar. Gauw vissen jongens, tot op de bodem om dat meiske boven water te krijgen. Fingers crossed.

web_krijter | 24-09-08 | 10:36

dushiangel | 24-09-08 | 10:25
Tuurlijk, alle mannen zijn dol op vrouwen met een bolle reet en gouden tanden.

Teen | 24-09-08 | 10:36

Wat een ronduit gore manier om over zo'n onderwerp te schrijven.

Von Münchhausen | 24-09-08 | 10:29

Heeft iemand het afzinken van die hele eilandengroep al voorgesteld?

Rabarberke | 24-09-08 | 10:28

Te hopen voor de ouders dat er snel een eind komt aan de onzekerheid en dat men hier met een beetje respect reageert. Als je haar geen MILF vindt is nog geen reden om zo idioot te reageren. Beetje terughoudenheid kan geen kwaad.

basset hound | 24-09-08 | 10:26

Mout van Amstel.... Wil je weten waarom? Omdat die makakenrots zoals jij het noemt veeeeeellllll leuker is dan jullie kut, kille, kikkerlandje, waar trouwens ook dagelijks meiden zoek raken. Waar ik woonde werden er letterlijk elke maand meiden van hun fiets gehaald en aangerand door een NEDERLANDER op een scooter, de serialraper van de buurt noemden ze hem. En gebuert het 1 keer in de normale zo rustige Bonaire willen jullie meteen onzijn gaan schreeuwen, terwijl ik zeker ben dat je nog NOOIT op 1 van ABC eilanden bent geweest.

dushiangel | 24-09-08 | 10:25

@ pete77 | 24-09-08 | 10:16
Ja en? Hier op mijn Zuidhollandsche Eiland weet iedere Bertha 2 ook dat je niet op Flakkee moet gaan werken, stage lopen of zelfs maar stappen...?

F. von Zeikhoven | 24-09-08 | 10:24

@ Lifecanbesimple | 24-09-08 | 09:18 Denk je nou echt dat een gezonde, nuchtere Antiliaanse jongen zo'n meisje zou willen???? Ze hebben betere smaken hoor, vallen liever op hun eigen vrouwen of latijns-Amerikaanse vrouwen dan zo'n saaie blondine....
En Nederlandse mannen moeten hun poten af houden van Amerikaanse meisjes(Joran-Nathalee case)..... PS Peter zal hiervoor geen Emmy winnen hoor, of delen ze in Nederland ook Emmy's uit?????

dushiangel | 24-09-08 | 10:23

erby | 24-09-08 | 09:18

Ik vind dit topic ook niet een geslaagde. Het zou je kind maar wezen die spoorloos is.

El_Guapo | 24-09-08 | 10:22

Weggejorand.....

Jaap Knasterhuis | 24-09-08 | 10:20

@Stijlvollemelk | 24-09-08 | 09:30
Ik heb gewoon niet zo veel met onfatsoen.

Cookie v. eigen deeg | 24-09-08 | 10:19

Waarom toch moeten naieve, Hollandse jongedames zo nodig stage lopen op die armetierige, corrupte Makakenrots? Mijn god, in mijn tijd liet je dat al uit je hoofd!

Mout van Amstel | 24-09-08 | 10:18

Kerby | 24-09-08 | 10:08

Even herlezen, dan zie je dat ik het heb over een bekentenis conform de wet, geen stoere mannenpraat onder invloed in een auto.

Out = Werken

Sikkeneur | 24-09-08 | 10:18

Even voor de duidelijkheid. Ze is geboren en getogen op Curacao en liep stage op Bonaire. Dus hou even rekening mee met de nationalistische uitlatingen.

pete77 | 24-09-08 | 10:16

superjan | 24-09-08 | 10:01

Dat lijstje kan ik je ook wel geven, maar staat niet in verhouding tot het aantal veroordelingen op jaarbasis en derhalve marginaal. Vervelend , zoniet zeer vervelend voor de betrokkenen, waarbij je m.i. een vinger mag wijzen naar het OM en Politie, die primair met een ontvankelijk geachte bewijslast zijn gekomen.
Om op je eigen woorden nog terug te komen: "In the states they fry 'm for much much less."
Mss toch maar blij zijn met het Nederlandse systeem?

Sikkeneur | 24-09-08 | 10:12

Sorry hoor.... maar welk meisje/vrouw gaat 's avonds fietsen op de Antillen?
Heel heel heel DOM!!!!
Het is geen NL, op de Antillen zijn er geen fietspaden en de wegen zijn slecht verlicht.
Ze heeft een groot risico genomen om te gaan fietsen in het donker.
Ik vind dit vreselijk! bha

Miss Dushi | 24-09-08 | 10:10

die rechter wil volgens mij ook wel van d'r fiets afgetrokken worden. ik vrees dat die niet veel aandacht krijgt in de kroeg met zo'n ratbakkus.

ThaTeddy | 24-09-08 | 10:09

@Sikkeneur
definieer de term 'bekentenis'.
die homevideo bevatte wat stoere praat van een onzeker mannetje met een reputatie die indruk wilde maken op een man met scheerproblemen. dan ga je niet de koorknaap uithangen... maar ben je stoere zware jongen...

Kerby | 24-09-08 | 10:08

Zit Joran dan toch op Bonaire? Dacht dat hij in Thailand zat, voor de kleine meisjes...

Count von Cunt | 24-09-08 | 10:07

Aan de stand van haar ogen te zien is het heel goed mogelijk dat mevrouwtje gewoon verdwaald is.

Ik vind dit stemmingmakerij van de eerste orde.

* zich afvraagt: Kunnen vrouwen niet een ingebouwde GPS-tracker krijgen ? *

Tyler-Durden | 24-09-08 | 10:05

@sikkeneur> hey manneke. niet zo tendentieus he, met je wilders.
Er zijn de afgelopen jaren vele langestraften vrijgekomen die onterecht zaten. (zal ik ze allemaal opnoemen?)

Ik zeg ook, het is MIJN mening dat hij een volledige verklaring heeft afgelegd. Jij en de OvJ mogen daar anders over denken. Tuurlijk.

superjan | 24-09-08 | 10:01

+ is

Sikkeneur | 24-09-08 | 09:57

Jan Salie, De dader zullen we vast wel onder het PVDA stemvee moeten zoeken, lijkt me ..

ongegeneerd | 24-09-08 | 09:56

superjan | 24-09-08 | 09:35

In NL worden niet constant 'onschuldigen' opgesloten, niet overdrijven ook al staat het leuk in tegeltje. Je lijkt Wilders wel.
Maar goed, terug naar de feiten; als J. idd een volledige bekentenis had afgelegd conform de Wet, had hij ook achter de tralies gezeten.
Daar verschillen jij en ik, maar ook Pjotr RdV en het Justitiële apparaat van mening over.
Wie het gelijk aan zijn zijde heeft, weet maar één man.... en dat J.

Sikkeneur | 24-09-08 | 09:56

Net als Natalee is ze nu een sex-slaaf in Zuid-Amerika

Kingeef1975 | 24-09-08 | 09:55

Zeker weer een actie van de Piña Colada-maffia?

Ommezwaai | 24-09-08 | 09:53

@edit, check die nick dan ghe.

Koud flesje Alfa | 24-09-08 | 09:52

@ Flippo

Jij stemt zeker ook voor de sharia hè?
De mannen hebben gewoon hun poten thuis te houden.

Jan Salie | 24-09-08 | 09:51

@ Kerby 9:18

helemaal met je eens. Geen idee wat het met GS is de laatste tijd.

Milosz | 24-09-08 | 09:48

Meisjes moeten 's nachts ook niet alleen over straat gaan. Hier niet en daar niet.

Flippo | 24-09-08 | 09:43

Er ligt toch wel een Nederlands marineschip in de buurt? Laat die gasten maar helpen met zoeken, zo groot is Bonaire nou ook weer niet.

Bier-Sexueel | 24-09-08 | 09:43

Dus, Joran onschuldig ?

0611 beller | 24-09-08 | 09:41

Peter R. de V(r)iieeeessss. Help!

Dirk Zijn! | 24-09-08 | 09:41

Smile, je staat op Geenstijl.

Voor de mannen is het wellicht beter dat het de linker is; de rechter is nl. best prima paalbaar. Afgaande op de pica, dan.

Sheik Yerbouti | 24-09-08 | 09:40

fletje...?

QB (ja die.....) | 24-09-08 | 09:39

ot, die doodgeschoten man was een leraar van het TEC college.

superjan | 24-09-08 | 09:38

@ Teen | 24-09-08 | 09:34

Het is ook over het algemeen de boedeling dat je, je troep achter je ConTjo opruimt.. ;)

SwaY | 24-09-08 | 09:37

@sikkeneur> ieder zijn mening. Maar als je jouw doctrine volgt, geldt in ieder geval...
"geen lijk geen zaak". want zelfs een volledige bekentenis geldt niet.

In NL sluiten we constant onschuldigen op, maar als iemand 100% duidelijk schuld heeft
aan een misdrijf, mag ie lekker naar de girlybars in Thailand.

superjan | 24-09-08 | 09:35

Verschrikkelijk, ook voor de familie.... Sterkte

JeGrootmoeder | 24-09-08 | 09:35

Hoe doen ze dat toch? Bij mij worden ze twee dagen later altijd weer gevonden.

Teen | 24-09-08 | 09:34

@Cookie v. eigen deeg | 24-09-08 | 09:28

U bent van geencommentaar.nl?

Stijlvollemelk | 24-09-08 | 09:30

superjan | 24-09-08 | 09:20

Ja, in de VS wel en daar ben jij hardstikke blij om, niet?
Deze jongen is maf, maar gelukkig ben je in NL onschuldig tot het tegendeel bewezen is en daar gaan het OM en de Rechter over. Geen lokwebjes en diens reaguurders of een commerciële speurneus.

Sikkeneur | 24-09-08 | 09:30

Eigenlijk zouden alle jonge meisjes een basiscursus (commando) krav maga moeten doen.

superjan | 24-09-08 | 09:30

Foute grappen en sidekicks in zowel het artikel als in de comments.
Schaamt u allen!

Cookie v. eigen deeg | 24-09-08 | 09:28

Blondt naief meisje dat naar een eiland gaat alwaar zij de droom zal zijn van elke negert. Alsof je als blondtje "neem me" op je voorhoofd schrijft met lippenstift en dan een willekeurige kansenwijk in gaat 's nachts hier in Nederland.

Jan Salie | 24-09-08 | 09:27

@ Sikkeneur | 24-09-08 | 09:16

Gast, heb je geen televisie of zo?

SwaY | 24-09-08 | 09:25

Die kerel moet wel heel erg dronken zijn geweest...

pwman | 24-09-08 | 09:22

@sikkeneur> wat een lekker gaaf antwoord. T is imho dwaling dat deze jongen na alle bekentenissen en aanwijzingen, nog niet veroordeeld is.

In the states they fry 'm for much much less.

superjan | 24-09-08 | 09:20

Die is viesssssssssssssssssssssss........

Deport | 24-09-08 | 09:19

poging om van iets triests een gevat artikel te stampen?
gs schiet met haar bijdehante gedoe de laatste tijd haar doel voorbij. ooit was het een leuk tegendraads geluid, nu meer en meer een karikaturale karikatuur.

Kerby | 24-09-08 | 09:18

Vind Natalee toch lekkerder.

Even serieus, blijf met je poten van onze vrouwen af.

Geert, is je speech al af?

Lifecanbesimple | 24-09-08 | 09:18

De kogel is door de kerk..... geen lijk geen zaak!!

Stanoniem | 24-09-08 | 09:18

dat ze snel en levend wordt teruggevonden

zoalshetis | 24-09-08 | 09:18

superjan | 24-09-08 | 09:14

Gelukkig hoeft van jou een veroordeling niet af te hangen van bewezen schuld, wel zo makkelijk vandaag de dag, niet?

Sikkeneur | 24-09-08 | 09:16

Die rechter is lekkerder.

Kotsende lama | 24-09-08 | 09:16

t zal toch godverdomme niet waar zijn, he. viespeukjes!

quackel | 24-09-08 | 09:14

@sKaBag> tuurlijk, Joran verdient alle rust, veilig in het huis van bewaring.

superjan | 24-09-08 | 09:14

Peter Roddel de Vries moet zijn mond dicht houden.

Tha Guano Ape | 24-09-08 | 09:14

Het is toch te triest voor woorden. Hoe je het ook bekijkt ze blijft zeer waarschijnlijk een slachtoffer van zinloos geweld, Mijn gedachten gaan uit naar de ouders en familie en vrienden van dit meisje. Who's next.....

SwaY | 24-09-08 | 09:14

Emmy in de kluis,factor'tje 15 in de tas,schone onderbroek mee en d'r op af,Peter!

R.B.Scott | 24-09-08 | 09:13

Die rechter is Joran verkleed als vrouw. Opgelost!

uninvited guest | 24-09-08 | 09:12

Moet die meid rechts geen balkje voor de ogen ? niet omdat ze dader zou zijn, maar ze kijkt zo raar.... brrr.

boermetlul | 24-09-08 | 09:11

It's not the size of the ship, but the motion of the ocean...

Dirk Tang | 24-09-08 | 09:11

J. vd S. is met zijn zelfgebouwde onderzeeboot van Thailand naar Bonaire overgestoken en deed wederom een grote verdwijntruc, waardoor Pjotr RdV volgend jaar wederom een Emmy wint en Fleischbaum cs meerdere topics aan hun al indrukwekkende oeuvre kunnen toevoegen.

Sikkeneur | 24-09-08 | 09:11

Als Peter R. nog in de USA is kan hij een tussenlanding maken op Bonaire.

doortrapper | 24-09-08 | 09:11

-weggejorist-

Koosalagoopagoop | 24-09-08 | 09:10

Volgens het radiojournaal is ze stagiaire in de plaatselijke apotheek.

doortrapper | 24-09-08 | 09:10

klote voor die familie en haar. nu zullen ze hier in Ned. natuurlijk weer gaan zeiken over hoe gevaarlijk het wel niet is daar...... Nederland is ook zo veilig ja!!! (Gouda...)

-edit: overdaad aan hoofdletters mogen achterwege blijven-

saKabaG | 24-09-08 | 09:09

Peter de Vries is de dader.

Siebrandt | 24-09-08 | 09:08

Iemand Peter R. al gebeld? De sporen zijn nu nog vers. 2e Emmy?

Vicks | 24-09-08 | 09:06

Joran zat toch in Thailand?
Zeker zijn broer.
Vieesssssssssssssssssssss man

I (8)You fokker | 24-09-08 | 09:06

Nu af te halen bij een portie rijst, je eigen joran costuum, vermoord ieder meisje en kom der zonder problemen mee weg.

Dorb | 24-09-08 | 09:06

Peter repelsteeltje de Vries, een tweede emmy misschien?

Ferdinandt | 24-09-08 | 09:06

Viieeeeessssssss!

Hyperkritisch | 24-09-08 | 09:05

Joran waar was je? En je pa?

Koud flesje Alfa | 24-09-08 | 09:04

Toch geen dochter van Kouwes?

Willianus Wortelus | 24-09-08 | 09:04

peter kom dr maar in.

superjan | 24-09-08 | 09:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken