Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Marokkanen gék op spioneren

spyspie.jpgAls we het Rotterdamse gemeenteraadslid Fouad El Haji mogen geloven beschouwt de koning van Marokko, Nederland als een soort vooruitgeschoven provincie van, jawel Marokko. De Marokkaanse overheid papt aan met hier woonachtige politici met als doel dat Marokkaanse kamerleden, provinciale statenleden, gemeenteraadsleden en bestuurders zich 'inzetten voor de Marokkaanse zaak'. Dat gaat van het promoten van de multiculturele samenleving, het behoud van het dubbele paspoort tot het laten arresteren van Marokkanen die vervelend zijn tegen Marokko. Deze kamerleden krijgen bijvoorbeeld regelmatig reisjes naar het moederland aangeboden, of een erebaantje. Soms doen die spionnen het blijkbaar zo ontzettend goed dat ze een officiele titel 'adviseur van de koning van Marokko'. Belangrijkste taak in zo'n geval is dat het kamerlid 'de Marokkaanse identiteit van Marokkanen in het buitenland moet bewaken.' Spioneren dus. Instant Update Het wordt tijd voor een meldpunt MeldMarokkaanseSpionnenAnoniem. We hebben weer een nieuwe aan de haak! Secretaris Brahim Bourzik van het Landelijk Beraad Marokkanen vind dat 'de discussie over Marokkaanse spionnen de verkeerde kant op gaat.' Integendeel, het gaat nu eindelijk ergens over.

Reaguursels

Inloggen


dré oudman [19-09-08] 11:54
Ik stel het ook niet op prijs dat u geheimen voor mij heeft dus kom ik bij u inbreken er moeten geen geheimen bestaan tussen ons laat voortaan de deur maar open kunnen anderen ook even kijken.

bijtieakumaai | 19-09-08 | 16:21

Spionage tussen staten is een uiterst zinvolle bezigheid! Je moet staten ALTIJD in de gaten houden, anders lopen ze over je heen. Daarom is inbreken zo af en toe ook gerechtvaardigd; ik stel het niet op prijs dat staten geheimen voor mij hebben! Het woord 'staatsgeheim' dient verboden te worden en in alle woordenboeken te worden geschrapt! Is dat duidelijk?!!

dré oudman | 19-09-08 | 11:54

Vroeger werd de regering ook gewaarschuwd voor de activiteiten van Hitler, en wat zei de regering "Ga maar rustig slapen, niets aan de hand" We weten allemaal wat er gebeurt is toen.
Het zal niet lang meer duren voordat er een Moslim partij komt, hun minister president zit al in de regering.

oudezeur | 19-09-08 | 10:13

Niets aan de hand, gewoon even een kopje thee zetten

oudezeur | 19-09-08 | 09:47


Bij de volgende verkiezingen zit er geen enkele moslim meer.
De kiezers zullen dat niet meer pikken.

bijtieakumaai | 19-09-08 | 00:04

-weggejorist-

EVIL CLOWN | 18-09-08 | 23:16

Spionnen heel normaal verschijnsel. Alle landen in principe spionnen in principe alle landen (toeristen). Landgenoten: waarom bang? Niet bang. Angst voor angst.

Volgens recente psychiatrische metatest uit VS huidige angstlevel equivalent aan 'psychotische' level op schaal van jaren '50 psychiatrische test.

Erlkönig | 18-09-08 | 22:40

Ben ook helemaal dol op Marokkanen.
Mo, AKA: Serieus tha virus...

Houtbar | 18-09-08 | 22:11

In de poel van troebele thee komt opeens van allerlei discutabels bovendrijven.

pennestront | 18-09-08 | 21:57

My name is Bond
Mohammed Bond

pennestront | 18-09-08 | 21:55

En nog even de inofficiële reactie op de kommotie vanuit marokko: "Het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland (SMN) vindt de infiltratiepogingen van de Marokkaanse overheid schadelijk voor de Marokkanen in Nederland. „De pogingen van de Marokkaanse overheid om informatie te verzamelen over Marokkaanse Nederlanders is niet alleen een bedreiging voor de personen over wie informatie wordt doorgespeeld, maar schaadt ook het toch al wankele vertrouwen dat een deel van de Nederlandse burgers heeft in de loyaliteit van Marokkanen aan de Nederlandse samenleving”, aldus het SMN donderdag."
Maar.... Vooral zo doorgaan

G. Patton | 18-09-08 | 21:00

En net zoals altijd wordt er geklaagd, gezeikt en vervolgens...... veranderd er niets.
We betalen alles weer op tijd en zijn net zoals de afgelopen 60 jaar geen collectief, wij, ons mooi volk is grijs en niets anders. Wij willen iedereen te vriend houden en de enige die daar van profiteert is de rest van de wereld.
Afgelopen 10 jaar; euro, ziektekostenverzekering, file's, koopkracht, kwartje kok enz.
Heb net buiten gekeken en ik zie geen uitzinnige meute, het grootste probleem van dit land zijn wij zelf. Zolang we dit niet willen inzien zullen we in ons bek gezeken worden, zowel in het binnen- als buitenland.

mauryn1673 | 18-09-08 | 20:59

@ openbaarminiserie | 18-09-08 | 20:21
LOL, en dat was ook nog eens oorlogstijd en de Duitsers waren de bezetters, nu gaan al de ongewenste werkelozen er met veel meer dan slechts fietsen vandoor :-D

G. Patton | 18-09-08 | 20:53

t wordt tijd dat ieder prominenticus met een publieke functie eens GOED tegen de x-ray wordt gehouden. T komt op mij over alsof een groot gedeelte van die figuren gewoon ontzettend fout zijn. DAAR wil ik dus wel wat extra belastingpoen voor betalen...

Abugreip | 18-09-08 | 20:22

G. Patton @20:05

Leuke variant op Duitsers om je opa's fiets te vragen.

openbaarminiserie | 18-09-08 | 20:21

Fijn om te zien vandaag, het staatsssjournaal. Hoog tijd om het hele marokkaanse corps diplomatique en iedere mocro 'hoogwaardigheidsbekleder' en ambtenaar eens grondig door te lichten, alsook de prominente zakenlui. Stront aan de knikker? Binnen 24 uur het land uit en nooit meer de EU binnen. Opzouten, en dan mogen ze hun verachtelijke sprookjeswezen op hun blote knietjes danken dat ze geen 30 jaar knijpers in elkaar hoeven zetten.

bello | 18-09-08 | 20:20

B'vo, diplomatische rel ontstaan hierdoor tussen Nederland en marokko.
Laten we maar eens goed duidelijk maken dat we daar helemaal niet van gediend zijn.

En als ons geld terug dat al die kant opgesluisd werd!!!

G. Patton | 18-09-08 | 20:05

Pietje Pukje | 18-09-08 | 19:49

Precies. De policor's hebben NIKS geleerd van de lessen van Fortuyn... het ouderwets verdraaien en woorden in de mond leggen is weer begonnen.. Alsof Geert iets zou hebben tegen alle !!! vreemdelingen.... Beschamend optreden van kaakklem, een politieke doodzonde! Zouden ze bij NOVA toch eens de ballen hebben om daar op in te gaan.... gebeurt natuurlijk niet, maar het zou zo mooi zijn !! Bij GL komt ze er sowieso wel mee weg, daar knipperen ze niet met de ogen van dat soort uitspraken... ook wel logisch met zo'n verleden als partij... Ik zou bijna de Azijnbode gaan citeren over dat clubje delinquenten.... Dat ze nog niet met het CD-partijprogramma is gaan zwaaien.. oh nee, stom, dat is natuurlijk nog altijd in bezit van Job Frieszo... bel hem even , Fem!

Houthakkert | 18-09-08 | 19:56

Fleauxe | 18-09-08 | 19:42
ik hoop dat die halalsema straks meeleest hier. Is een ongelooflijke sufk*t. Zegt dat de PVV alle vreemdelingen in een verdomhoekje plaatst. Femke, je begrijpt er werkelijk NIETS van. Dat doet Wilders niet, hij bekritiseert de islam. Dat dan weer wel. Maar ik heb hem toch echt niets horen zeggen over de ghanees, surinamer, chileen of chinees. Lijkt erop dat je echt dat verschil niet kan maken. En nog iets, mijn hoogblonde hollandse zus is ook moslima. Jammer alleen dat ze er, met dank aan de moskee, fascistische ideeen op nahoudt (bv: holocaust-ontkenning, etc). En dat mag je niet bekritiseren?

Pietje Pukje | 18-09-08 | 19:49

Kom, kom Flo, wie de bal kaats etc..

Sikkeneur | 18-09-08 | 19:49

Fleauxe | 18-09-08 | 19:42

Tja, de linkschen zèggen wel dat ze hebben geleerd uit het pro-multicultitijdperk, maar je ziet dus nu bijvoorbeeld bij femke kaakklem dat tussen zeggen en ook daadwerkelijk doen een heel groot verschil zit. Het wordt moeilijk en opeens is daar weer de oud-linksche reflex! Ben benieuwd wanneer Pechtold, naar goed voorbeeld van partijgenoot De Graaf, Anne Frank erbij gaat halen.... Zie ik hem wel voor aan.

Houthakkert | 18-09-08 | 19:48

@Sikkeneur | 18-09-08 | 19:45: Niet gelijk als een verontwaardigd kind naar de ander wijzen sikkie.

Fleauxe | 18-09-08 | 19:47

Fleauxe | 18-09-08 | 19:42

Flo, Wilders blonk dan ook uit in nuances, niet?

Sikkeneur | 18-09-08 | 19:45

Femke Halsema: "De PVV is niets meer dan een platform voor het vervloeken van vreemdelingen"
-
Zo de linkse aap is weer uit de mouw, geen inhoudelijk weerwoord dus dan maar de racisme-kaart trekken.

Fleauxe | 18-09-08 | 19:42

wat valt hier nou te bespioneren. Behalve dat het land baar de klote gaat.......... En dat is oud nieuws.

ikweettwel | 18-09-08 | 19:42

fuckje | 18-09-08 | 19:33

Volgens Wilders zijn er miljoenen en miljoenen Nederlanders die hun Trots op Nederland 'kwijt' zijn.
We shall see bij de volgende verkiezingen, zoals het in een democratie aan toegaat.

Sikkeneur | 18-09-08 | 19:37

Nederland doet niet meer ter zake.

P.C.M. Baas1309 | 18-09-08 | 19:37

De aanwezigheid van Marokkanen in dit land wordt met de dag minder wenselijk.

Fleauxe | 18-09-08 | 19:37

Elisabeth2 | 18-09-08 | 19:21
google maar even dan zul je het snel zien. het schijnen geruchten te zijn maar ik geloof het wel.

Amazing_Mark | 18-09-08 | 19:36

Veel mensen zullen er later ( of te laat ) achterkomen dat Wilders al jaren lang meer dan groot gelijk heeft.

fuckje | 18-09-08 | 19:33

Wilders is psychotisch, I kid you not.

Sikkeneur | 18-09-08 | 19:30

@bijtieakumaai | 18-09-08 | 19:22

*Kiek*

Verhagen spreekt Marokko aan op '17e provincie'
maandag 3 maart 2008 16:30

(Novum) - Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen (CDA) heeft zijn Marokkaanse ambtgenoot Abdelwahad Radi aangesproken op de uitspraak dat Marokkaanse migranten in Europa moeten worden beschouwd als een 'zeventiende provincie' van Marokko. Dat laat Verhagens woordvoerder maandag weten.

www.elsevier.nl/web/Artikel/Verhagen-s...

frenkie4allll | 18-09-08 | 19:28


Eindelijk word nederland wakker of is het al de 17 e provincie van marokkije?

bijtieakumaai | 18-09-08 | 19:22

Amazing_Mark | 18-09-08 | 19:09
Nee! Vertel. Hij is toch zo leuk getrouwd. Ja hij ziet er wel verdacht goed uit. Sjonge. Oh, meer, meer.

Elisabeth2 | 18-09-08 | 19:21

"Als we het Rotterdamse gemeenteraadslid Fouad El Haji mogen geloven beschouwt de koning van Marokko, Nederland als een soort vooruitgeschoven provincie van, jawel Marokko. "
Dat klinkt als een bezettingsmacht, moet ik hier nu uit concluderen wat de marokanen in oorlog met ons zijn, zo ja, dan weet ik wat ik moet doen. De bezetter eruit schoppen.
Wie weet hwet antwoord?

De Sjaaq | 18-09-08 | 19:15

@[email protected]:11
Dat hele D66 heeft de laatste 42 jaar niets gepresteerd, heeft alleen maar geld gekost. Nutteloze partij met zinloze mensen.

fuckje | 18-09-08 | 19:14

CoJoNes | 18-09-08 | 19:08

Voor een deel ga ik met je mee, ze is de op één na zwakste fractievoorzit(st)ter in de 2e Kamer.

Sikkeneur | 18-09-08 | 19:14

"Can we, who man this ship of state, deny it is somewhat out of control?"

CoJoNes | 18-09-08 | 19:12

sjaakdelinksesul 18:26
100% eens.
Door dat constante geouwehoer met de verkeerde moslim belangen groepjes ontkom je als moslim niet aan de islam. Moslims die de islam eigenlijk niet meer zien zitten, worden teruggefloten door de radicalen. Dat geouwehoer verergert de problemen alleen maar. De radicalen voelen zich gesterkt omdat ze al meer dan 20 jaar als serieuze gesprekspartner worden gezien door onze politieke linkse warhoofden. Vandaag nog mee stoppen!!!! Zodat moslims die geen trek meer hebben in de islam hun eigen weg kunnen gaan.

rapunzelklokje | 18-09-08 | 19:11

Kereltje Pechtold likt zich vast in voor het volgende kabinet met D66.
,,zich wassen gaat en mond gaat spoelen,,

Dostranamus | 18-09-08 | 19:11

Is Arib ook een soort spion voor de koning van Marokko? Ze ontkende het in maart, maar haar woorden krijgen achteraf toch een andere bijsmaak: „Alsof ik de spion ben van de Marokkaanse koning”, reageert Arib verontwaardigd. Het Kamerlid klaagt over de media die de feiten zouden verdraaien. www.nrc.nl/binnenland/article1775403.e...

Lewinsky | 18-09-08 | 19:09

ik zou als ik een marokkaan was ( wat godzijgeprezen gelukkig niet het geval is) zou ik niet graag adviseur voor de koning van marokko willen zijn, want deze meneer is namelijk Homosexueel.

Amazing_Mark | 18-09-08 | 19:09

Hamer is zwakzinnig. I kid you not.

CoJoNes | 18-09-08 | 19:08

tabee... het land heeft mij nodig

dr.spin007 | 18-09-08 | 19:05

+1 voor Spy vs. Spy!

Prof. Cor Rupt | 18-09-08 | 19:04

fuckje | 18-09-08 | 19:00
Mo kijkt wel beter uit om het uit de hand te laten lopen. Krijgt hij in het kader van een tweelingstad (er bestaat vast een tweelingstad van A'dam in Marokko) Cohen op zijn dak met rooibosthee.

Elisabeth2 | 18-09-08 | 19:04

Had jij dat ook door CoJ? Wat dacht je van de overdreven rol van Van Geel?

dr.spin007 | 18-09-08 | 19:03

Hoppa terug naar vroegere tijden waarin op spioneren de doodstraf staat.

Lang leven de staat der Nederlanden dood aan zij die ons bespioneren.

misterhandyman | 18-09-08 | 19:02

Goed plan Mosterdanus

dr.spin007 | 18-09-08 | 19:01

Misschien OT
Zit Pechtold in de kamer om gedoogsteun te geven aan het kabinet?
Waarom is het kereltje drukker bezig om de oppositie af te fakkelen dan zich te richten op een volkomen idiote begroting?

CoJoNes | 18-09-08 | 19:01

Laat het nu maar eens snel uit de hand lopen:
- Diplomatieke rel met koning mo,
- Burgerinitiatieven om de leef- woonomgeving veilig te maken,
- Eerst even eten, laterszsz!

fuckje | 18-09-08 | 19:00

Toch denk ik dat het wel zal helpen als we telkens dat er een mocro iets uitvreet Koning Mohammed de zesde daar verantwoordelijk voor te stellen.
Net zolang totdat hij er doodziek van wordt.
Het is het proberen waard, toch?

Dostranamus | 18-09-08 | 18:59

Ironisch of niet sjaakdeslinkselul. Ze zijn zo progressief dat ze werkelijk alles doen om een ultra-conservatieve stroming zich te laten nestellen. Baby-boomers, ze zijn verslaafd geraakt aan verandering omdat het voor hun generatie altijd ten goede was.

Multikuli | 18-09-08 | 18:58

Op de Marokkaanse koning kan je lang wachten, die heeft genoeg problemen.
Wij ook.

verger | 18-09-08 | 18:54

Sikkeneur | 18-09-08 | 18:40
Hangt er vanaf op welke wijze je succesvol interpreteert Sikkeneur.

dr.spin007 | 18-09-08 | 18:54

dr.spin007 | 18-09-08 | 16:32
Erg toch? Ik vind het niet normaal. En je hebt vast geen last van Nederlanders, heb ik namelijk ook nog nooit gehad. Een groep Nederlanders, loop ik rustig langs, maar een groep Mocro's.... Ik denk wel 2x na.

Danoontje | 18-09-08 | 18:53

Dostranamus | 18-09-08 | 18:47
Mo de zesde is zoooo blij dat hij van dat schorem af is, hij wil ze zelfs daar niet in de gevangenis hebben.

Elisabeth2 | 18-09-08 | 18:52

Ach, je weet maar nooit, misschien helpt het of brengt het iemand op een idee.

Dostranamus | 18-09-08 | 18:52

Dostranamus | 18-09-08 | 18:47
Duidelijk een minder succesvol Marokkaans project dit.

verger | 18-09-08 | 18:50

witwas | 18-09-08 | 16:42
En waar is dat? Mijn interesse is gewekt.
Als het ergste wat je kan overkomen een melkauto of trekker is.... Dat kan ik mijn kinderen wel leren.

Danoontje | 18-09-08 | 18:48

Ik eis excuus van mohammed VI, de koning van Marokko.
Ten eerste voor de spionage door een van zijn onderdanen.
Ten tweede voor de onaangepastheid die grote delen van zijn volk hier in een gastvrij Nederland uitvreten. Zij gedragen zich niet als gasten maar meer als misdadigers.
Verder eis ik van deze koning, en als hij nog een beetje fatsoen in zijn koninklijk lijf heeft zal hij het hiermee eens zijn, dat hij maatregelen treft dat als er een van zijn onderdanen hier in Nederland een misdrijf pleegt, dat dit sujet onmiddelijk op kosten van Marokko naar zijn vaderland wordt gestuurd om daar berecht te worden en daar ook zijn straf zal uitzitten. Voor elke misdadiger zal de koning zich apart excuseren.
Mohammed VI, kom er maar in.

Dostranamus | 18-09-08 | 18:47

dr.spin007 | 18-09-08 | 18:33

Spin, klopt mijn indruk dat je geen belang hecht aan succesvolle projecten wanneer het initiatief komt van een Marokkaan?

Sikkeneur | 18-09-08 | 18:40

@sjaakdeslinksesul | 18-09-08 | 18:26
Sterke tekst: onwetendheid, arrogantie en politieke correctheid.
Heel herkenbaar.

Lewinsky | 18-09-08 | 18:38

verger | 18-09-08 | 18:30
Joop was al dood maar had het zelf nog niet door.

dr.spin007 | 18-09-08 | 18:34

En hoe zit het met de rol van korpschef Aad Meijboom? Liet hij het niet bij, slechts, een intern-onderons-onderzoekje? En Aad's persoonlijke en (vriendschappelijke?) contacten met deze 007,5? Aad was m.i. zijn vroegere functie, staflid politie Gelderland-Zuid, al niet zo'n toppertje...?

James Lost | 18-09-08 | 18:33

Lewinsky | 18-09-08 | 18:28
Goed speurwerk. Nederlandse overheidsdienaren zijn modeldhimmi's...

dr.spin007 | 18-09-08 | 18:33

-weggejorist-

verger | 18-09-08 | 18:30

Je zult maar een liberale moslim zijn en graag willen integreren in dit land, onze overheid wijst je wel even de juiste weg...

sjaakdeslinksesul | 18-09-08 | 18:28

Marco Pastors zei zojuist op radio 1 dat Lemhaouli een vriend was van korpschef Meijboom. En ja: "Initiatiefnemers van het project zijn de heer Mr. R.H.J Wondolleck, directeur Rotterdam Airport, en de heer A.J. Meijboom, korpschef Politie Rotterdam-Rijnmond naar een idee van Ré Lemhaouli." www.rotterdam-airport.nl/nl/generalmen...

Lewinsky | 18-09-08 | 18:28

Lewinsky | 18-09-08 | 18:05
Wat zegt dat nog meer?
Nu, dat de Nederlandse politieke elite uit onwetendheid, arrogantie en politieke correctheid in dit soort kwesties steevast de verkeerde kant kiest en de hervormingsgezinde krachten binnen de Marokkaanse en Islamitische gemeenschap in de steek laat. Voor het LBM in dit geval, maar ik wil ook nog wel de Nederlandse Moslim Raad in herinnering helpen, die destijds om min of meer dezelfde redenen (overheidsbemoeienis en uitsluiting van de Amadiyyah) uit het Contactorgaan Moslim Overheid waren gestapt. Van Boxtel en Verdonk zagen liever dat alle moslims in één organisatie zaten, lekker makkelijk aanspreekbaar.
Of de radicalisering van de Nederlande Moslim Omroep, het opstappen van de leider van de Alewieten bij de PvdA vanwege toenemende Islamisering binnen de eigen partij, het geknuffel met (de nu weer in het nieuws zijnde door een gelekt rapport) Milli Gorus door Cohen, Al-Maktoum in Rotterdam en ga zo maar door. Je zal maar een liberale moslim en graag wil integreren in dit land, onze overheid wijst je wel even de juiste weg...

sjaakdeslinksesul | 18-09-08 | 18:26

Goede informatie. De oude media kunnen hier een puntje aan zuigen.
Vergeet ook de vetlederen medaille niet die Aboutaleb pas geleden kreeg van de koning van Marokko.

rkh | 18-09-08 | 18:24

Geert vs Balkenende....
Wat heb ik genoten,wat was Geert goed,de laffe applaus-roffel vanuit de bankjes voor Balkie klonk eigenlijk als muziek in m'n oren want zelfs door de radio droop de onmacht er vanaf.
Kwestie van tijd mits we nu adequaat en inelligent doorpakken.
Opgerot met dat tuig,ik wil m'n land terug.

R.B.Scott | 18-09-08 | 18:23

Socialisten en fascisten, zelfde shit.
Joop & Joop.

verger | 18-09-08 | 18:12

In het gesprek kwam Fouad El Haji ongeveer zo geloofwaardig over als Powell in de VN.

ui | 18-09-08 | 18:09

Eerzaad | 18-09-08 | 17:57
Je lult uit je nek met Nederland en Nazi Duitsland. Heb je vandaag de bel gehoord maar geen flauw idee waar de klepel hangt. Voortaan wel opletten in de klas.

Badeendje | 18-09-08 | 18:09

Waar blijft m'n kwartje, Joop?

verger | 18-09-08 | 18:09

Eerzaad, krijg jij eens even lekker de pleuris, N00B.

Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 18:08

Eerzaad | 18-09-08 | 18:03
je valt in herhaling jochie.......
"joooooooooooohris!!!!"

DenLangel*l | 18-09-08 | 18:08

Marokkanen in Marokko hebben nou eenmaal het vele geld (uitkeringen, aow, kinderbijslag, bijstand, drugsgeld, loverboygeld.. enz.) nodig uit 0031en de rest van Europa.
Bakken met geld gaan er naar dat land.
Dat is ook de enige reden dat zij willen vasthouden aan de dubbele nationaliteit. Het heeft allemaal alleen maar met geld te maken.
Dus Ik snap best dat de regering die geldstromen veilig wil stellen en de uitkeringen daarvan zo lang als mogelijk is wil rekken...
Een beetje investeren in wat spionage, om te kijken of de geldstroom goed op gang blijft is dan ook broodnodig....
Met een beetje geluk wil links ze daar ook nog wel financieel in steunen, het blijven immers slachtoffers...

Ma'arri | 18-09-08 | 18:07

"Infiltratie Marokkaanse overheid schadelijk voor Marokkaanse Nederlanders"
Dat kunnen jullie nu wel roepen, Samenwerkingsverband Marokkanen in Nederland, maar is het ook schadelijk voor Marokkanen?

Lewinsky | 18-09-08 | 18:07

Als je het nog één keer doet eerzaad, druk ik op het Auswitz-knopje...

dr.spin007 | 18-09-08 | 18:05

Joop Glimmerveen

verger | 18-09-08 | 18:05

Eerzaad | 18-09-08 | 18:01
Je PC een keer overnieuw opstarten, en dan is dat nazi duitsland, wat bij jou onder de F5 knop zit, ook verdwenen.

Elisabeth2 | 18-09-08 | 18:05

verger | 18-09-08 | 18:04
Joop Scheffer? Je krijgt een kwartje voor de juiste gok.

Eerzaad | 18-09-08 | 18:05

Zozo, het Samenwerkingsverband Marokkanen in Nederland, vindt het nu opeens handig om het te hebben over Marokkaanse Nederlanders.
Tja, jullie noemen jezelf Marokkanen in Nederland, dus hier met dat Nederlandse paspoort. www.smnnet.nl/persbericht.php?id=13

Lewinsky | 18-09-08 | 18:05

Eerzaad @17:57

Hoezo, spionneerden de Joden dan ook in Nazi Duitsland voor hun Joodse vaderland? Oh, wacht, er was toen nog geen Joods vaderland. Domme Ik.

Kijk, je hebt geluk dat Nederland nog niet formeel de 'War on Terror' heeft ingeluid omdat wij daar te schijterige politici voor hebben. In oorlogstijd word een spion namelijk gewoon standrechterlijk geexecuteerd. Da's niks Nazi Duitslanderig aan hoor, dat doen de meeste landen. Spionnen zijn namelijk het laagste van het laagste uitschot wat er bestaat op deze wereld, een soort pedofielen dus die het vertrouwen hun geschonken op de meest walgelijke manier schenden.

En tja, als de Marokkaanse regering dit sanctioneert dan zijn onderdanen van die Marokkaanse regering dus bij proxy van hetzelfde allooi, net zo erg of nog erger dan pedofielen.

openbaarminiserie | 18-09-08 | 18:05

Eerzaad | 18-09-08 | 18:03
Meer kan je niet meer blaten he !
last van kortsluiting of zo ?

jachtbitter | 18-09-08 | 18:04

Eerzaad | 18-09-08 | 18:03
Dag Joop.

verger | 18-09-08 | 18:04

Wilders mag ook best een keertje met een oplossing komen die wel toegepast kan worden in Nederland en niet in Nazi Duitsland.

Eerzaad | 18-09-08 | 18:03

@sjaakdeslinksesul | 18-09-08 | 17:58
Ik vond toen, en vind nog steeds, dat kamervoorzitter Verbeet afgezet moet worden wegens de censuur die zei toepaste.
Maar het is wel grappig dat je haar woorden nu herhaalt. Want die Rotterdamse brigadier heeft ook een eed of gelofte afgelegd. Verbeet denkt dat een eed helpt. Dom mens.

Lewinsky | 18-09-08 | 18:03

Eerzaad | 18-09-08 | 18:01
Nu zeg je het weer, volgens mij blijft je pauperverbinding af en toe hangen.
Misschien anders je <Enter> toets een keer na laten kijken

jachtbitter | 18-09-08 | 18:02

Eerzaad | 18-09-08 | 17:57
NSB, nazi-duitsland, je bent wel facisme-geil he?

DenLangel*l | 18-09-08 | 18:02

oog*

Koudguipje | 18-09-08 | 18:01

Wilders mag ook best een keertje met een oplossing komen die wel toegepast kan worden in Nederland en niet in Nazi Duitsland.

Eerzaad | 18-09-08 | 18:01

Nu weer een verongelijkte zeurneus van het "Landelijk Beraad Marokkanen". Hoeveel van dat soort clubjes zijn er in godsnaam? En waarom spionnen als we al over een complete manege van Trojaanse paarden beschikken?

Morgan le Fay | 18-09-08 | 18:01

Wat moet ik nu nog meer zeggen op dit onderwerp? Ik verwacht alleen nog maar dat ook dit onderwerp alweer langzaam maar zeker doodgezwegen gaat worden. Stop nu eens met afzeiken van Geert Wilders want dat is toch wel de gewezen persoon die dit soort onderwerpen scherp in het og houdt en ze dan ook zwaar bekritiseert.
Kom er maar in Geert ..... zorg dat ze eruit geflikkerd worden.

Koudguipje | 18-09-08 | 18:01

Wat een rare naam trouwens, 'eer zaad'. Bah.

openbaarminiserie | 18-09-08 | 18:00

Eerzaad @17:49

Nou sorry hoor maar de Nederlandse veiligheidsdienst heeft geen erg beste reputatie qua beveiligen. Ze staan namelijk nogal onder leiding van nogal onbetrouwbare louche types, politici geheten, die soms om politiek gewin de beveiliging soms even achterwege laten.

openbaarminiserie | 18-09-08 | 17:59

Ah, Eerzaad is ook weer eens onder z'n steen vandaan gekomen..... ik hoef al niets meer te zeggen, m'n lieve medereaguurdertjes doen dat al.

DenLangel*l | 18-09-08 | 17:59

Eerzaad | 18-09-08 | 17:57
Nazi Duitsland bestaat al 63 jaar niet meer, dus waar heb je het over.

jachtbitter | 18-09-08 | 17:58

steven paul | 18-09-08 | 17:07
-
Helemaal mee eens! Ik wacht nog steeds met smart op mijn Monegaskische paspoort!

azoturie | 18-09-08 | 17:58

Wat Lewinsky zegt, nog maar eens een oud krantenartikel erbij gepakt:

15 februari 2007 Kamer verbijsterd over motie Wilders.
De PVV diende gisteren een motie in, waarin de Kamer zou moeten verklaren het ’onwenselijk’ te vinden dat mensen met een dubbele nationaliteit tot het kabinet toetreden... Maar de motie werd door Kamervoorzitter Verbeet buiten de orde verklaard en na enige commotie weer ingetrokken.
De rest van de Tweede Kamer reageerde verbijsterd. De een noemde de motie ’schandalig’, de ander ’onkies’. Kamervoorzitter Verbeet wees de PVV erop dat een Kamerlid en wethouder een eed op de Koning, het Statuut voor het Koninkrijk en de Nederlandse Grondwet hebben afgelegd. Zij zullen dat opnieuw moeten doen als ze staatssecretaris worden. Aan hun loyaliteit jegens Nederland kan daarom niet worden getwijfeld.

En het was niet alsof Twan Tak, hoogleraar staatsrecht aan de Universiteit van Maastricht, hier niet voor gewaarschuwd heeft. Maar Tak had er natuurlijk geen verstand van, die 141 kamerleden wel. Dijsselbloem en consorten zouden hun bek moeten houden en hun excuses aan het Nederlandse volk moeten maken. Ze helpen Wilders zelf in het zadel, hij hoeft er niets voor te doen.

sjaakdeslinksesul | 18-09-08 | 17:58

LOL @openbaarminiserie | 18-09-08 | 17:56

jachtbitter | 18-09-08 | 17:57

Wilders mag ook best een keertje met een oplossing komen die wel toegepast kan worden in Nederland en niet in Nazi Duitsland.

Eerzaad | 18-09-08 | 17:57

"zodat iedereen weet wie betrouwbaar is"

huh? Dus een Marokkaan vind dat een andere Marokkaan namen moet noemen van andere Marokkanen die niet betrouwbaar zijn opdat wij Hollanders weer weten welke Marokkanen wel betrouwbaar zijn?

Rare jongens die Galliers.

openbaarminiserie | 18-09-08 | 17:56

@Niet te hard meneer Schaap, ik kan je helemaal van een kansenwijk horen!
Eerzaad | 18-09-08 | 17:48

Helaas begrijp ik je steenkolen taaltje niet.
Ga eerst maar eens leren schrijven.

jachtbitter | 18-09-08 | 17:54

Eerzaad | 18-09-08 | 17:49
Misschien zou het helpen als je reacties goed leest.

Elisabeth2 | 18-09-08 | 17:51

Eerzaad...
Dat heb je goed gezien!! :)
Geef mij de joden maar, niets mis mee.
En jij en nuances? Die heb je zelf niet..... alleen alles wat in dat grote dikke boek van je staat. Ik als ongelovige barst juist van de nuances. Ik kan mijn mening namelijk bijstellen als ik vind dat ik iets van de onredelijke kant bekijk. En dat is ook geen draaikonterij voordat je dat voor mn voeten werpt. Ik noem het voortschrijdend inzicht. En dat inzicht zegt me al een tijdje dat het genoeg is geweest met de islam in Nederland. Ik ga nu even eten.... een lekker stukje varkensvlees :)

rapunzelklokje | 18-09-08 | 17:50

Elisabeth2 | 18-09-08 | 17:45
Eigen beveiliging wordt geregeld door de mossad, dan?
Mooi vaderlands type dus.

Eerzaad | 18-09-08 | 17:49

jachtbitter | 18-09-08 | 17:44
Niet te hard meneer Schaap, ik kan je helemaal van een kansenwijk horen!

Eerzaad | 18-09-08 | 17:48

@Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 17:40
Tuurlijk is een enkel paspoort geen garantie.
Maar een land dat zichzelf en zijn soevereiniteit serieus neemt, dient geen dubbele paspoorten te verstrekken.

Lewinsky | 18-09-08 | 17:48

@Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 17:36
Je hebt gelijk dat de maatregelen die nu naar buiten gebracht worden door onze regering bedoeld zijn voor de bühne.
Maar het probleem loopt de regering uit de hand. In feite hebben ze de hele spionage-affaire lang onder de pet gehouden. Dat is stom. Nu eist de kamer terecht nog meer maatregelen - voor de bühne -, zoals het uitzetten van de marokkaanse ambassadeur, en komt er een debat.
Door de affaire niet meteen in de publiciteit te brengen, ontstaat toch het idee dat de regering het volk probeert te misleiden.

Lewinsky | 18-09-08 | 17:46

Eerzaad | 18-09-08 | 17:38
Doe eens niet zo onbehoorlijk zijn tegen rapunzelklokje. Als Wilders inderdaad de deur plat loopt bij de Israelische ambassade zou dat ook misschien kunnen zijn om iets te leren van de Mossad op het gebied van zijn eigen beveiliging.

Elisabeth2 | 18-09-08 | 17:45

Heb je altijd zo'n grote smoel eerzaad?

dr.spin007 | 18-09-08 | 17:45

Eerzaad | 18-09-08 | 17:38
Een keer reageren is ook goed hoor !
Je zit zeker achter zo'n traag analoog pauperlijntje ergens in een kansenwijk te f5en

jachtbitter | 18-09-08 | 17:44

@Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 17:40
Dan volgt statenloosheid, lijkt me.

stekelige | 18-09-08 | 17:42

Lewinsky | 18-09-08 | 17:33
Een enkel paspoort is geen garantie. Ik heb er ook maar één en zou desondanks best via mijn achtergebleven familie onder druk gezet kunnen worden ware daar redenen toe.

Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 17:40

Eerzaad | 18-09-08 | 17:38
Botervingers, Joop?

verger | 18-09-08 | 17:40

-weggejorist-

Eerzaad | 18-09-08 | 17:38

-weggejorist-

Eerzaad | 18-09-08 | 17:38

@CoJoNes | 18-09-08 | 17:32
Ook leuke bridgekroeg.

stekelige | 18-09-08 | 17:37

Eerzaad | 18-09-08 | 17:31
Doet "Gemeenschappelijke vijand" een belletje rinkelen ?

jachtbitter | 18-09-08 | 17:37

de Bree | 18-09-08 | 17:16
Same here, my dear. Ik loop ook achter de feiten aan te hollen als ik thuiskom.

Elisabeth2 | 18-09-08 | 17:36

Lewinsky | 18-09-08 | 17:06
Onder deze koning lijkt het minder erg dan onder z'n vader, maar je hebt gelijk van geduchte oppositie houden ze niet in Marokko. Wél is het zo dat ze voor islamisten pas echt bang zijn. Vandaar ook hun vergaande samenwerking met de inlichtingendienst van bijvoorbeeld Spanje.
Ik heb het al vaker gezegd vandaag maar ik ben er zeker van dat er ook tussen NL en Marokko op dat gebied wordt samengewerkt en in dat kader moet je deze affaire ook zien. Het wordt niet zo hoog opgespeeld, als de meida er niet bovenop waren gesprongen, omdat er nog meer zaken gedaan moeten worden met Rabat. Al dat gedoe wat je nu ziet is derhalve grotendeels voor de bühne.
En om gelijk een ander misverstand uit de weg te ruimen, levenslang geef je alleen aan spionnen van "de vijand" en niet aan agenten/informanten van een dienst waar je mee samen werkt maar dat wil maar niet doordringen tot de goegemeente hier op GS.

Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 17:36

Hee Duivendak, breek anders eens in in Marokko!

adminitor | 18-09-08 | 17:36

Eerzaad 17:31
Maar hij verdedigt het NEDERLANDSE belang dombo!!
Je dacht een punt te hebben maar je vergelijking slaat dus nergens op.

rapunzelklokje | 18-09-08 | 17:36

@steven paul | 18-09-08 | 17:07
Wat is het voordeel van een 2e paspoort?

Als jij een IslaMietjes Paspoort hebt, zoals Turks of Mocrokaans dan kom je al heel veel landen niet binnen. India bijvoorbeeld, laat je niet binnen als je met je Nederlandse Paspoort visum aanvraagt, want zij zijn wel zo slim om te denken waarom heb je een 2e paspoort (Nederlands) als je een Turk/Mocrokaantje bent.
Zij zien dan ook het 2e paspoort als een middel om terroristische daden te plegen.

Het is ook zo dat IslaMietjes landen het verbieden om je "nationaliteit" te verloochenen, het zijn ook vaak dezelfde landen waar inwoners zich zelf opblazen als ze hun zin niet krijgen. Toeval???

Alle IslaMietjes moeten NL verlaten, dan krijgen we dit soort kankerzooi niet. Verbied gewoon de Islam, gaan ze vanzelf weg hoef je geen harde maatregelen te nemen.

Laddoe | 18-09-08 | 17:33

@inquisitra | 18-09-08 | 17:30
Volkomen eens. Weg met de dubbele nationaliteit.

Lewinsky | 18-09-08 | 17:33

@stekelige
Marleen

CoJoNes | 18-09-08 | 17:32

Wilders loopt de deur plat bij de Israelische ambassade. Wat zouden ze daar bespreken? Over loyaliteitsconflict gesproken *heel hard lacht*

Eerzaad | 18-09-08 | 17:31

Houthakkert | 18-09-08 | 17:19

Dat is een indrukwekkende lijst, natuurlijk minimaal een miljoen per clubje per jaar
Tel uit je verlies

jachtbitter | 18-09-08 | 17:30

Marokkanen met die verfoeide dubbele nationaliteit waardoor ze overheidsfuncties mogen bekleden zijn bijzonder chantabel en corruptiegevoeilig. Zo'n dubbele nationaliteit blijven omarmen is en blijft buitenlandse mogendheden uitnodigen makkelijk te kunnen spioneren. En dit alles gebeurt in de politieke illusie dat dubbele nationaliteit hoort bij een OPEN samenleving. Nou, in dat geval hebben ze gelijk gekregen die linkse prutsers. Open is het in ieder geval ja! En dit is geen incident. Nu ben je aan deze staat verplicht om ALLE dubbele nationaliteitshouders in overheids en/of vertrouwensfuncties door te lichten. Doe je dat als overheid niet, dan ben je een stel naieve klootzakken die hetr landsbelang verkwanselen voor de utopie van de multiculturele samenleving. *ik krijg het woord nauwelijks meer uit mijn toetsenbord*

inquisitra | 18-09-08 | 17:30

Ook dit is weer allemaal de schuld van links.
Ze moeten zonodig overal marokkanen neerzetten zonder te kijken of ze betrouwbaar en capabel zijn.
Kijk maar naar al die dissidente marokkanen van linkse signatuur in de lokale politiek..... en dan hebben we het nog niet eens over spionage....
home.hetnet.nl/~c.brendel/

rapunzelklokje | 18-09-08 | 17:29

de Bree | 18-09-08 | 17:22

Geen idee wie die opgezet heeft. In soepsidie binnenslepen zijn de mocro's in ieder geval erg actief ja. Zoals ik eerder al zei: waarom beperkt de regering de soepsidie niet tot één organisatie voor alle mocro's, waarbij ze dan ook nog goed controleren wat er met het geld gebeurt??? Nu wordt het vooroordeel van de soepsidie-ijsberg alleen maar bevestigd!

Houthakkert | 18-09-08 | 17:29

*gaat alvast theewater opzetten, Minty Marocco*

Drs.Knevel | 18-09-08 | 17:28

Ik begin een beetje moe te worden van al het 'Marokkanennieuws'.
Marokkanen zijn echt IN hier in Nederland:
IN het nieuws
IN je huis
en als je niet oplet ook:
IN je vriendin.

StijlSchrijver | 18-09-08 | 17:27

Landverraders kan je de Nederlandse nationaliteit afnemen.

verger | 18-09-08 | 17:25

Edit @me

'altijd' dient geschrapt, is nodeloos kwetsend, niet waar en een overblijfsel uit een gewijzigde tekstopzet.

Sikkeneur | 18-09-08 | 17:24

@Houthakkert | 18-09-08 | 17:19
Zo inactief zijn ze toch ook weer niet of zijn deze organisaties opgezet door nuttige linkse geitewollen idioten ?

de Bree | 18-09-08 | 17:22

@von sokkenstopfen | 18-09-08 | 17:04
Hear Hear

Laddoe | 18-09-08 | 17:21

fuckje | 18-09-08 | 17:14
Ik kan me ook niet voorstellen dat Johan in een kroeg komt waar niet gerookt mag worden. Johan zonder shag...? Ik kan het me niet voorstellen.

dr.spin007 | 18-09-08 | 17:20

Als toevoeging op min reaguursel van 16:54

Zie hier, een aantal mocro-soepsidieclubjes... zullen ze vast wel niet allemaal zijn, maar dit dan als kleine indicatie...

www.smnnet.nl/links.php

Houthakkert | 18-09-08 | 17:19

stekelige | 18-09-08 | 17:08
De maatsschappij waarin we leven gaat hier en daar mank, dus daar kan mijn verhaal ook nog wel bij.

von sokkenstopfen | 18-09-08 | 17:19

jachtbitter 16:47
100% eens.
Niet rechts maar juist links is dom volk.
Of wat genuanceerder.... niet dom misschien maar geen gevoel voor wat er om hen heen gebeurd. Oogkleppen hebben ze ontwikkelt aan linkerzijde.... ze hoeven nooit na te denken want ze zijn toch altijd moreel superieur denken ze.

rapunzelklokje | 18-09-08 | 17:17

* diep zucht en nieuwe baan zoekt waar hij wel tijdens werktijd kan reaguren *

de Bree | 18-09-08 | 17:16

........ gestoord..............

aberratius | 18-09-08 | 17:16

@fuckje | 18-09-08 | 17:14
De Evenaar?

stekelige | 18-09-08 | 17:16

@Sikkeneur | 18-09-08 | 17:04
Dat het vaak marokkanen zijn, komt dat A: omdat ze zich eerder laten pakken? of B: er zijn er zoveel dat er hier en daar wel een door de mand moet vallen. Wat dat betreft zijn er betere geheime diensten in de wereld dan de Marokkaanse lijkt me, maar ik kan me vergissen natuurlijk. De vraag blijft: Hoever gaat dit?

D. G. Narrator | 18-09-08 | 17:15

Wat ik niet binnenkrijg aan boetes kan ik in Marokko weer declareren, begrijp dat dan !

Uitgleiertje | 18-09-08 | 17:15

@[email protected]:02
Nee nee, gewoon in de kroeg, en ja ja, daar wordt ook nog steeds gerookt.

fuckje | 18-09-08 | 17:14

de Bree | 18-09-08 | 17:11

Nee, want finnen zijn niet orgineel.

Badeendje | 18-09-08 | 17:14

PositiefRealisme | 18-09-08 | 17:05

Je hele reaguursel van 17:05 is offtopic; je had je die moeite kunnen besparen. Waar het mij om gaat is dat je in jeje reaguursel van 16:11 de casus spion wegzet als iets waar 0031 zich maar niet druk om moet maken, DAAR gaat het mij om!

Houthakkert | 18-09-08 | 17:13

@de bree 17:11 nee, want enkele weken geleden claimde je nog een zoon van Bernhard te zijn.

Rammstein | 18-09-08 | 17:13

Kom net thuis van m'n werk. Ben ik nog origineel als ik toegeef dat ik al twee maanden reaguur namens de Marokkaanse koning ?

de Bree | 18-09-08 | 17:11

Reageerders, ik zou maar oppassen met wat je hier dump, spionnen van de koning lezen ook GS, en voordat je het weet is er assasination squad onderweg.

Badeendje | 18-09-08 | 17:11

@Uitgleiertje 17:06 Aha.

Rammstein | 18-09-08 | 17:11

@Uitgleiertje | 18-09-08 | 17:06
Leg eens uit waarom je dat doorgeeft aan 070.

stekelige | 18-09-08 | 17:10

@von sokkenstopfen | 18-09-08 | 17:04
Beetje ongenuanceerd verhaal en het gaat hier en daar wat mank, maar ik begrijp je wel.

stekelige | 18-09-08 | 17:08

@ ADO-LE-Cent 16:57
Het komt niet door een vaderlandslievende kronkel, maar doordat Marokkanen en Turken met enkel een NL-paspoort geen visum krijgen voor Marokko of Turkije. Ze kunnen dus niet op familiebezoek. Het probleem ligt dus meer bij de regering van Turkije en Marokko. Ze hebben een wet die afstand doen van je eigen nationaliteit verbiedt.
Eigenlijk lost het twee paspoorten probleem zich vanzelf op als er maar genoeg generaties achter elkaar in het buitenland wonen.
Buiten dat is het hebben van twee paspoorten voor een geboren Nederlander ook erg fijn.

steven paul | 18-09-08 | 17:07

NonVincitNisiVeritas | 18-09-08 | 16:54
Google eens wat op Partij voor Rechtvaardigheid en Ontwikkeling (PJD)...

dr.spin007 | 18-09-08 | 17:07

Ik werk bij de politie in Gooi&Vechtstreek. Als ik een Maro tegenkom die wat verkeerds doet op de openbare weg spreek ik hem altijd netjes aan en probeer het zonder boetes op te lossen. Meestal lukt dat dan ook wel. Maar ik geef de naam van de persoon WEL op aan mijn vrienden op de ambassade in Den Haag !

Uitgleiertje | 18-09-08 | 17:06

@Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 15:39
Je vergeet één belangrijke groep. Het regiem in Marokko is natuurlijk geïnteresseerd in tegenstanders van dit regiem. Ook democratische Marokkanen zijn voor hen interessant, want het regiem in Marokko is niet democratisch.
Marokko is dus niet alleen geïnteresseerd in de islamistische oppositie, maar ook in de democratische oppositie.

Lewinsky | 18-09-08 | 17:06

@houthakkert: downplayen of zieltjes winnen is niet mijn streven, laat staan kulverhaaltjes verspreiden, dus je tip geef ik na mijn "eveningdump" een fijn plekje en laat ik dienst doen als toiletpapier... Wil wel wat doneren opdat u uw leesopleiding kunt voltooien... Mijn boodschapje is: er is TUIG en niet alleen met een mediterrean of zuidamerikaans voorkomen en dat moet aangepakt worden... en niet doen alsof wanneer we alle mocro's antillianen turken surinamers spanjaarden indo's (doe ze effe in volgorde van binnenstromen in NL, want als je toch bezig bent kan je net zo goed doorgaan met het uitwijzen van...) eruit hebben dan zal het weer mooi zijn in NL en knikkeren en hoepelen we weer gezellig met onze buren(die we dan wel kunne verstaan en zullen spreken) door onze buurten, zoals het was toen geluk nog heel gewoon was in onsch schoone niederland.... yeah right

PositiefRealisme | 18-09-08 | 17:05

Prof_Bukmaar | 18-09-08 | 16:25

Inderdaad. Hoe toevallig... Sterkt mij alleen maar in de gedachte dat de vijfde colonne geitenneukers veel te veel policorvriendjes heeft op zowel ambtelijk- als politiek niveau.. In geen enkel ander land (nou ja, in België is de policor nòg erger dan hier), zou een spionagegeval als dit zo gigantisch gedownplayed worden.. geeft heel erg te denken...

Houthakkert | 18-09-08 | 17:05

De secretaris van het "Landelijk Beraad Nederlanders" in Marokko geeft als advies het Marokkaanse paspoort in te nemen.

penis-aqua-rosA | 18-09-08 | 17:05

Als je in bepaalde wijken moet wonen en werken, en je durft daar voor en na zonsondergang niet meer te komen, dan wordt het eens tijd dat de rifapen die daar de boel terroriseren opgepakt worden en het land uitgeflikkert worden,
en elke "fatsoenlijke" marokaan die daar wat op tegen heeft meteen er achteraan sturen want die deugd dan ook niet.
De ware fatsoenlijke en geintergreerde marokaan die dan overblijft zal hier dan niets op tegen hebben, en dit soort maatregelen juist omarmen, want ook zij
zijn het zat om over een kam gescheert te worden. Ik denk dan alleen dat er dan maar heel weinig marokanen overblijven, maar dat moet dan maar zo, want het kan zo toch niet langer doorgaan met dat islamitische gezeik hier.
Verder dienen alle uitingen en symbolen van welk geloof dan ook in het openbaar verboden te worden, want het geloof is geen onderdeel van de maatsschappij
en het dagelijks leven, maar een privéaangelegenheid die niet verder mag komen dan de voordeur. Ook ongelovigen hebben rechten, en diens rechten worden nu met voeten getreden, en het grootste voorbeeld is dat een werkgever die zelf ongelovig is nu toch verplicht wordt om kopvodden binnen zijn bedrijf toe te staan, en dat is gewoon te belachelijk voor woorden, want sinds waneer gaat
de regering bepalen welk imago iemands bedrijf MOET uitstralen?
Wie heeft godverdomme bepaald dat je een geloof binnen je bedrijf MOET toestaan?
Dus moeten we niet alleen de islam een halt toeroepen maar alle vormen van geloof, en dan moeten ook alle overheidsdienaren die gelovig zijn uit hun functie
gezet worden, want die funties dienen door neutrale mensen vervult te worden, dus door ongelovigen, want elke besluitvorming dient geheel genomen te worden zonder daarbij het geloof te betrekken of te raadplegen, en dat gebeurt nu
dus wel, dus kunnen we niet spreken van scheiding tussen kerk en staat, en dat
MOET onmiddellijk aan banden gelegd worden, van mijn part door de grondwet
op de schop te gooien!

von sokkenstopfen | 18-09-08 | 17:04

@fuckje | 18-09-08 | 15:44
Vanuit de VVD-kadercursus?

stekelige | 18-09-08 | 17:02

De club die vindt dat de discussie de verkeerde kant opgaat noemt zichzelf Landelijk Beraad Marokkanen.
.
Let je op, Balkenende? Het is Landelijk Beraad Marokkanen en niet Landelijk Beraad Nederlanders van Marokkaanse Afkomst.
.
Het zijn dus Marokkanen en geen Nederlanders. Ze zeggen het zelf.
Pak ze het Nederlandse paspoort af.

Lewinsky | 18-09-08 | 17:01

Hebben wij er ook een paar in Marokko lopen? Of vallen die lange witte spionnen op crocs teveel op?

Pilsvogel | 18-09-08 | 17:00

tejootje | 18-09-08 | 16:50
Kinderen dienen te worden aangemeld bij het Marokkaanse consulaat in Rotterdam.
Als je dat dus gewoon niet doet, dan is dat kind gewoon Nederlands en verder niks.
Zelfde met Turkije. maar vanwege één of andere vaderlandslievende kronkel in hun hersens of vanwege de sociale controle wordt je gedwongen je kind aan te geven.
Als Turk ben je dan gewoon knettergek, want als het een jongen is, dan valt hij onder de Turkse dienstplicht en die moet je dan afkopen.

ADO-Le-Cent | 18-09-08 | 16:57

alpha_mannetje | 18-09-08 | 16:50
Ik ben er heilig van overtuigd, dat iedereen in NL die gewoon normaal doet en zich normaal gedraagt niets heeft te vrezen van het PVV gedachtegoed.
Ik vind zelfs dat Turken en Marokkanen die NL lief hebben juist PVV zouden moeten stemmen. Echter heel veel Turken zijn super nationalistisch (als ze al geen sympathieën hebben met de Grijze Wolven). En veel Turken en Marokkanen kijken neer op onze Westerse samenleving. Dus vanuit die hoek hoef je (een enkeling daargelaten) niet zo veel te verwachten. Ik weet dit omdat ik heel veel Turken en Marokkanen goed ken. Ze komen er gewoon openlijk voor uit. De Islam is superieur aan het Westen, dat is wat over het algemeen wordt gedacht. (wederom een paar enkelingen daar gelaten) Er wordt zelfs bewust gelogen en bedrogen om "de zaak" te dienen.

jachtbitter | 18-09-08 | 16:57

@jachtbitter | 18-09-08 | 16:47
Hulde.

stekelige | 18-09-08 | 16:57

BenhetZat | 18-09-08 | 16:02
Okee, dit weekend geen shoarma na het zuipen...

adminitor | 18-09-08 | 16:56

Toch gaat dit niet op initiatief van de 'spion'. Het werkt andersom. Ze worden gewoon onder druk gezet. Soms wordt fijntjes de familie erbij gehaald die nog in Marokko woont. Jij niet samenwerken? Dan wij jouw familie beetje lastig maken. Neemt niet weg dat het een grof schandaal is. Daarnaast kun je me niet wijsmaken dat de AIVD hier niets van weet. Volgens mij is het een een-tweetje tussen 2 koningshuizen. Die van ons en die van Marokko....

Rest In Privacy | 18-09-08 | 16:56

Het pro-marokkaanse gelul van marokkanen zelf was natuurlijk op geen enkele andere manier te verklaren ook.

Ariel | 18-09-08 | 16:56

Als die zogenaamde spionnen dan hun werk goed doen, zou de " koning" van marokko zich de ogen uit zijn kop moeten schamen voor het volk dat hij hier heeft rond lopen. Gelukkig zijn de nederlandse steden ook nog gesegregeert, en zijn er een soort berberklusters in wijken waar ik niet hoef komen.

vitaliserende cocos | 18-09-08 | 16:54

PositiefRealisme | 18-09-08 | 16:11

Het grote downplayen is weer begonnen zie ik.. wat een kulverhaaltje, zeker de passage over die collega met een paar streepjes meer.. rechtstreeks uit de policor-handleiding gehaald ??. Ga ergens anders, een plek waar ze die onzin wel nog geloven, je mocro-propaganda uitspugen; hier op GS geef ik je heel weinig kans om zieltjes te winnen.. T is maar een tip!

Ik laat me niet in de luren leggen door het argument dat het alleen maar zou gaan om de terroristen/islamisten in de gaten te houden. Ik verwijs in dat opzicht graag naar de reactie van dr.spin007 van 16:26

Trouwens dat Landelijk Beheer Marokkanen, is dat weer wat nieuws?? Waarom fuseren die niet gewoon met het Samenwerkingsverband Marokkanen Nederland ??? Is veel goedkoper i.v.m. soepsidie!! Hoeveel van die mocro-soepsidieclubjes zijn er wel niet?

Houthakkert | 18-09-08 | 16:54

@ dr.spin007 | 18-09-08 | 16:26

Zeker helder! Maar ik ben het niet met je eens. Ten eerste weet ik niet waar spioneren momenteel hoofdzakelijk over gaat (werk niet bij de AIVD) maar goed, je zou gelijk kunnen hebben. Ten tweede, marokaanse criminelen die voor de marokaanse zaak de boel leegroven lijkt me nogal tegenstrijdig. Als ze het voor de marokaanse zaak doen zijn het inderdaad infiltranten maar weer geen criminelen, meer een soort vijandig geheim agenten ;), en dat is nou weer iets teveel van het goede. De lui waar je op doelt doen het naar mijn idee gewoon uit eigenbelang, dat heeft niks met een hogere zaak te maken. Daarmee bij het derde punt gekomen, er is geen opdracht voor de marokanen die hier zijn. Dat geld terugpompen komt door de familiebanden en de grote schande die volgt als die verbroken worden, heeft niks met een grote opdracht te maken. En als laatst, als spioneren om geld en informatie stromen gaat, wat doet dat doorlaten van illegale waren er dan toe? Voor geld en informatie stromen moet je niet bij de politie of op schiphol zijn maar op internet of bij de aangewezen toezichthouders.

NonVincitNisiVeritas | 18-09-08 | 16:54

tejootje | 18-09-08 | 16:45
Of door slijmen... het doet het in 0031 al snel goed als je zegt dat je van plan bent je leven te beteren...

dr.spin007 | 18-09-08 | 16:53

en het is niet de eerste "ontmaskerde" spion. En nog wordt de regering niet wakker. Welterusten meneer de president

D. G. Narrator | 18-09-08 | 16:51

Net onze premier van zandbakellende gehoord maar die kletst alleen maar uit zijn nek.
Allemaal politiek correct geneuzel maar hij doet er vooralsnog geen moer aan.
Hoewel ik toch de indruk krijg dat het bij JP toch een beetje begint te dagen, al laat hij dat nog niet merken. En de rest van die baantjesjagers en slappelingen in dat vak K applaudisseerde zelfs.
Heel even leek het, dat ze een stalen pen in zijn hol hadden gestoken waardoor hij meende even over iets als van een ruggengraat te beschikken.

ADO-Le-Cent | 18-09-08 | 16:50

Dan zal er bij de burgelijke stand ook wel een spion zitten want hoe weet marokko anders hoe fatima haar kind noemt?

tejootje | 18-09-08 | 16:50

@ jachtbitter | 18-09-08 | 16:47
Ik respecteer Wilders zijn rol in het debat, maar ik ben het niet altijd eens met zijn M.O., ik vind wel dat er ruimte moet zijn voor alle Nederlanders (hoewel we achteraf gezien misschien te vrijgevig waren met die titel).
Wel ben ik blij dat hij sommige schandalige taboes doorbreekt, maar ik vermoed dat veel mensen op hem stemmen in overreactie.

alpha_mannetje | 18-09-08 | 16:50

Ik sta echt met mijn oren te klapperen. Nederland is dus geïnfiltreerd door de Marokkaanse geheime dienst en ambtenaren van de Marokkaanse koning. En hier zeggen we: De discussie gaat de verkeerde kant op. Als hier geen uitgebreid onderzoek naar komt, dan is de zaak nog erger dan gedacht en hebben veel meer mensen zich al dan niet bewust laten inpalmen door de mooie praatjes van deze Infiltranten, intriganten, propagandisten, spionnen en wie weet agent-provocateurs. Misschien ligt het daaraan dat er niet over marrokaanse problemen mag worden gesproken. Of men heeft boter op zijn/haar hoofd, of men beseft, dat ze zelf ingepakt zijn. Hoever gaat dit? Als hier geen uitgebreid onderzoek naar komt, de spionnen niet ontmaskerd en voor de landsrechter worden gebracht, dan is het duidelijk: Of we zijn als land en volk in slaap gevallen, of we zijn idd een volk van mietjes en anders is het idd al te laat en zijn we speelbal geworden van iedere natie die hier mensen heeft zitten. Bananenrepubliek of in dromenland. 1 van de 2.

D. G. Narrator | 18-09-08 | 16:49

alpha_mannetje | 18-09-08 | 16:41
Waar dacht je dat Wilders zijn electoraat vandaan haalt.
Er is momenteel markt voor zijn gedachtegoed. En dit zijn in tegenstelling wat links ons wil doen geloven echt geen tokkies of paupers, maar gewoon intelligente mensen die zelf goed zijn ingelicht en zelf kunnen nadenken.
De infiltratie en bemoeienis van het MO gaat op een hoger niveau nog veel verder, dit is slechts het topje van de ijsberg (zoals ik eerder in dit topic al aangaf)
Eurabie begint langzaam vorm te krijgen, en het domme pleps gelooft in de mooie idealistische praatjes van links. (of zijn financieel afhankelijk geworden van het linkse gepamper)

jachtbitter | 18-09-08 | 16:47

En weer had Geert gelijk, moet je bedenken dat Remkes moest zijn jenevergenootschap-pasje inleveren om iedere schijn van belangenverstrengelingen te voorkomen, maar goed wat een fijn land, wij de plichten zij de rechten, pvda bedankt.

Multikuli | 18-09-08 | 16:45

dr.spin007 | 18-09-08 | 16:26
.. en wat ik me dan weer afvraag:
hoe komt die man vervolgens aan een baan op de airport?
-heeft ie dat zelf aangegeven (in overleg met mo?)
-is dat 'm aangereikt (door weer een andere spy?)
vragen vragen

tejootje | 18-09-08 | 16:45

jachtbitter | 18-09-08 | 16:39

idd , en het kabinet maar denken dat ze de touwtjes in eigen hand heeft ,
het land wordt bestuurt van buiten Nederland.

Eurotokkie | 18-09-08 | 16:43

@Danoontje 16:27 Je hoeft niet eens zo ver hoor. In het dorpje waar ik woon kan je je achterdeur en auto de hele nacht open laten, hoef je nooit je fiets op slot te zetten en kan je dag en nacht veilig over straat. Wel uitkijken voor tractoren en melkauto's.

witwas | 18-09-08 | 16:42

@ jachtbitter | 18-09-08 | 16:39
Dude! Nog veel erger! De gemeente doet hier aan mee.. het is een grof schandaal. Marokko zou geen reet in te brengen moeten hebben.

alpha_mannetje | 18-09-08 | 16:41

Het was een excellente keuze van Dre om bij de politie te gaan werken en vandaaruit dossiers door te sluizen. UIt verhalen van politiemensen uit indirecte omgeving, weet ik dat ze het daar overall niet zo nauw nemen met de beroepsethiek.
Staat er een verdachte auto voor de deur? Een telefoontje en je krijgt de NAW gegevens van de bevriende diender.
Gezellig dansfeestje? De coke en pillen zijn al geregeld, door de merchandise van gefouilleerde arrestanten in de diepe hermandadse broekzakken te laten verdwijnen. Niet uit winstbejag, integendeel, het kost vreselijk veel tijd en moeite om ook nog eens een PV voor het bezit van verdovende middelen op te stellen.
Dienders hebben dan nogal eens de neiging deze anaeshtetica door het toilet te spoelen, tenzij de kwaliteit natuurlijk van een behoorlijk niveau is, dan wordt het simpelweg weleens vergeten.*

De politie-organisatie is ze lek als een mandje en ik durf er een fors bedrag onder te verwedden dat Lemhaouli een van de velen is, die een leuke timeshare heeft in Casablanca, uiteraard buiten het zicht van de vaderlandse Ontvreemdingsdienst.

*noot: van horen zeggen, laat dat duidelijk zijn. Ik ken geen namen.

CoJoNes | 18-09-08 | 16:41

Dacht even dat de zaak in de doofpot zou verdwijnen maar de politiek wordt
een beetje wakker, deze parasiet kunnen ze nu echt niet gebruiken nu
het vertouwen in het kabinet nihil is.

Eurotokkie | 18-09-08 | 16:40

Rammstein | 18-09-08 | 16:30
Zit in eerste instantie te denken aan een lichtelijk gereformeerde gemeente en bij voorkeur een dorp.
Als ik hier in Utrecht om me heen kijk, is er werkelijk niets meer van over. Alles verpaupert, en dat hoort tegenwoordig bij het wonen in een stad.
Als ik bijvoorbeeld in zeeland ben, en dat ben ik regelmatig, dan is dat werkelijk een wereld van verschil.

Danoontje | 18-09-08 | 16:40

Waar is de tijd dat als dit bekend werd de spion levenslang of doodstraf wegens hoogverraad kreeg en binnen een uur de ambassade uit het land verwijderd werd. Als Marokko actief bezig is met spioneren in Nl en daarmee geldstromen naar Marokko probeert te sturen dan zou het oorlog moeten zijn. Wat er vandaag gebeurt is een nieuwe vorm van kolonisatie door massaimmigratie, hoe meer migranten hoe groter de geldstromen van europa naar noord afrika. En het ergste is dat we te politiek correct zijn daar wat aan te doen.

keizerpierre | 18-09-08 | 16:37

Ik wacht met smart op de eerstkomende verkiezingen. En wat mij betreft is dat morgen al... WEG met die *** van een Balkenende! - WEG met Bos! - WEG met heel die gore linkse ******KLIEK!

Dr. Oplul | 18-09-08 | 16:37

Geert, help ons!

Hodja | 18-09-08 | 16:37

@ jachtbitter | 18-09-08 | 16:32
Als dat waar is is het verschrikkelijk, want net zo erg als dat oud-Marokkanen-en-nu-nieuwe-Nederlanders, want zo zou moeten zijn, in de eerste plaats de Nederlandse belangen moet verdedigen, vind ik dat Nederland moet opkomen voor zijn inwoners en geen bemoeienis moet dulden van een land dat geen aanspraak meer op hen zou moeten maken (dat tweede paspoort is een grote grote ramp).

alpha_mannetje | 18-09-08 | 16:36

Danoontje | 18-09-08 | 16:27
Af en toe durf ik nauwelijks mijn fotostudio in Utrecht Noord uit 's avonds. En dat komt niet omdat ik een schijtbak ben.

dr.spin007 | 18-09-08 | 16:32

En terwijl iedereen zich druk maakt om dit item en Wilders, gaat achter onze rug het grote graaien door. Het lijkt wel met opzet geregisseerd.
Ze gooien geven het plebs een multikul kluif en ondertussen halen ze de buit binnen.
De echte misdaden worden niet benoemd
Het kabinet maakt zich schuldig aan koopverkrachting, gelegaliseerde diefstal en dat alles in groepsverband. Eén grote criminele organisatie.

ADO-Le-Cent | 18-09-08 | 16:32

Wist jullie reaguurders dat Marokkanen als ze hun kind bij de gemeente aangeven, hun kind verplicht een Marokkaanse (Islamitische) naam moet geven. Als ze hun kind b.v. de naam Piet of Klaas zouden geven, dan krijgen ze gelazer met de Marokaanse geheime dienst. ZO DIEP ZIJN ZE AL IN NL GEÏNFILTREERD !!

Geloofd u dit niet ? Vraag het maar aan een Marokkaan zeg ik dan.

jachtbitter | 18-09-08 | 16:32

Laat lekker alle Mocro's naar hier komen. Gaan wij wel in Marokko zitten en bouwen de boel daar op. (wel met de grenzen potdicht natuurlijk, anders komen ze daar weer de boel verzieken)
Tis daar tenminste lekker warm, en we houden droge voeten als we na ons vertrek de dijken doorsteken.

Remington.223 | 18-09-08 | 16:31

@Danoontje 16:27 Wat leuk, welke planeet ga je wonen ?

Wellicht is deze beerput de oorzaak van de softe opstelling van het kabinet richting de kut-finnen.

Rammstein | 18-09-08 | 16:30

Nil desperandum | 18-09-08 | 16:18
Verzin jij eens iets anders, hol vat.

Bertus Betonsloper | 18-09-08 | 16:30

-weggejorist-

Danoontje | 18-09-08 | 16:30

Mijn man binnen de AIVD zegt dat het daar net zo'n kantoorzooitje is als op bij de NFI. Geef die gasten eens wat meer bevoegheid en mankracht. Zet er een iemand neer die absoluut alles wil weten van iedereen en dan wordt het ineens een heel ander verhaal als door de miljoenen telefoontaps, videoanalyses, afluisterapparaatjes, mollen, etc de helft van multiculti NL spion en landsverrader blijkt te zijn...

ConfuZor | 18-09-08 | 16:29

Waar doen wij nu zo moeilijk over? Nederlandse overheden geven al jaaaaren vrijwillig allerlei vormen van informatie aan Marokko -met medeweten en medewerking van ambtenaren, bestuurders en politici. Zo werden in de negentiger jaren van de vorige eeuw complete containers met (toen nog: papieren) administraties van VROM ( de toenmalige huursubsidieinstantie) van het NUFFIC en van SoZa (Sociale Zaken) in Den Haag naar Marokko gekard- en bij één keer zal het vást niet zijn gebleven....
Ik heb van een Marokkaanse (gemeente-)ambtenaar weleens begrepen dat het voor ambtenaren van Marokkaanse afkomst nogal standaard en gebruikelijk is om door iemand van een Marokkaanse informatie-/inlichtingendienst benaderd te worden met een verzoek om informatieverschaffing en medewerking - en dat Nederlandse Gemeentesectretarissen en soortgelijk spul bij het gevolg geven aan zulke verzoeken structureel even een andere kant uit kijken. Het zou mij niet verbazen als de strafrechtelijke- en uitkeringsinformatie van Marokkanen in Nederland beter toegankelijk blijkt te zijn vanuit Rabat dan vanuit Den Haag (ze hebben daar toch wat minder problemen met de privacywetgeving...) en dat ze precies kunnen uitvogelen welk 'Burgerservicenummer' (wálg!) bij welke Marokkaan hoort - EN bij welke Nederlander....

azoturie | 18-09-08 | 16:28

@ ivoren toren 16:18
nil desperandum is vast zelf een (groen) links mensch en voelt zich op zn piemeltje getrapt.

ibifa ho | 18-09-08 | 16:27

Het zijn inderdaad gewoon kolonisten (zoals Wilders het noemt).
Balkenende is erg slap in zijn uitspraken tegen Marokkanen.
Ik volg de boel al even, en binnen 12 maanden ben ik verhuisd, verhuisd naar een plaats waar de allochtoon-o-meter mijn hart gerust stelt, waar mijn kinderen veilig met de bus kunnen, waar ik niet hoef in te zitten of mijn auto radio in de auto ligt. Ik ben het zat. Als geboren Utrechtse houd ik veel van mijn stad, maar ik wil hier niet meer wonen. Twee wijken waar ik me enigzins veilig kan voelen, maar naar de koopavond in Kanalen eiland durf ik niet. Godverdomme.
En wie gaat mij nu vertellen dat Nederlanders in Kanaleineiland mijn koopavond verpesten????? Marokkanen zijn hufters en een onverschillig volk.

Danoontje | 18-09-08 | 16:27

@Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 16:23
Dat doe jij goed. En je houdt het al erg lang vol. A la botte: hulde.

Nonnes | 18-09-08 | 16:27

@ Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 16:18
Tja mooi dat ze dat met de mond beleiden, maar waarom krijgen hun kinderen dan ook een tweede paspoort? En waarom zouden ze dan geld over gaan maken op die schaal? Je moeder een presentje sturen dat snap ik wel, maar het land op grote schaal onderhouden, ruikt naar dubbele loyaliteit. In Turkije kan je er wel vanaf, doet (neem een) Albayrak dit? Ook niet.. mooie praatjes maar het klinkt als "naar de mond praten".
En kom op he, hoe kan jij jouw onderbuik gevoelens in deze (Wat dat zijn het) rijmen met spioneren voor het vaderland (waar je dus vanaf zou willen) tegen het land dat je onderhoudt (hint : rijmt op "donderd miljard euro").

alpha_mannetje | 18-09-08 | 16:26

NonVincitNisiVeritas | 18-09-08 | 16:05

Spionage gaat tegenwoordig vooral om het blootleggen van informatie- en geldstromen met het doel deze te frustreren. Infiltratie is eigenlijk een beter woord oin dit geval maar spionage klinkt veel smeuïger. Ik hoef je vast niet uit te leggen welke informatie er bij de Politie beschikbaar kan zijn over Marokkaanse criminelen die voor de "Marokkaanse zaak" de boel hier komen leegroven. Het zal jou ook niet onbekend zijn dat de belangrijkste opdracht van Marokkanen in het buitenland is om geldstromen richting Marokko te pompen...
Ik hoef je dan vast ook niet uit te leggen dat een infiltrant op een luchthaven, als hij eenmaal is doorgedrongen tot een andere functie (wegens voorbeeldig gedrag) gemakkelijk de kans kan zien om illegale waren, zoals drugs, wapens et cetera verder 0031 in te smokkelen. Dat zijn dan nog maar de eenvoudige voorbeeldjes. Helder?

dr.spin007 | 18-09-08 | 16:26

De Marokkanen komen! Breng de kanonnen in stelling. Before ze Mocro's get here.

Martinus_van_Oranje | 18-09-08 | 16:26

mick jagger | 18-09-08 | 16:21
de Marokkaanse zaak is niet meer, en niet minder dan het verspreiden van het Islam gedachtegoed, het oprichten van Moskeeën en het baren van veel kinderen ten doel de Islam wereldwijd te verspreiden en zo uiteindelijk een meerderheid te verkrijgen. Net zoals de Westerse Christelijke zendelingen vroeger deden (en ook nu nog steeds doen)

jachtbitter | 18-09-08 | 16:26

Het downplayen is behoorlijk mislukt... Vanmiddag vast-en-zeker crisisberaad in Den Haag want onze vrinden van het linksdraaiende justitie are up shit creek without a paddle. Maandag nog geen enkele reden om te vervolgen en kon meneer gaan werken op een vliegveld, nu zijn de eerste diplomaten terug richting Rabat..

Prof_Bukmaar | 18-09-08 | 16:25

@ Nil desperandum | 18-09-08 | 16:18
waar staat in bovenstaand bericht dat Links er debet aan is? Volgens mij richt Hoxha heel integer zijn pijlen op Rabat en zijn spionnen. Dat eeuwige gelul van links over dat de Telegraaf fout was in WOII, dát is pas goedkoop scoren.

Ivoren Toren | 18-09-08 | 16:25

.. of is dit marokkaansche spionnenverhaal alleen maar tegen het licht gebracht om de aandacht af te leiden van de linksche terroristen in onze regering?

Jan Passant | 18-09-08 | 16:24

Nonnes | 18-09-08 | 16:20
Mensen prikkelen tot nadenken lijkt mij een goede reden om te blijven.
Verheffing van het gewone volk ... mooie oude PvdA gedachte.

Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 16:23

volgens mij was, "Nil desperandum", dat meer dan 50 lees goed 50 jaar geleden!!
wel een beetje in deze eeuw blijven hè!

ibifa ho | 18-09-08 | 16:22

Ik snap werkelijk niet wat al die Marokkanen hier komen doen.
De zon schijnt daar, ze hebben allemaal een huis daar met een sinaasappelboomgaard, ze zijn moslims onder elkaar, geen reljongeren daar, een Koning waar ze trots op zijn, enzovoort.
Ga lekker terug, wees blij en wij zijn ook blij.
Of mogen ze niet terug van hun Koning?

mick jagger | 18-09-08 | 16:21

@Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 16:06
Goedbedoelde?
Sja. Ik vind het niets, het is angst voeden waar het maar kan. Altijd blijven zoeken naar hoe het in elkaar steekt staat me meer aan. Jaja, ik weet het, wat doe ik hier...

Nonnes | 18-09-08 | 16:20

.. oef, daar heeft meneer bourzik een punt. Welke marokkanen kan je nog vertrouwen en welke niet. Zeker nu blijken MAG dat de marokkaansche overheid wel degelijk onfrisse plannen heeft met deze polder. Waarom die spionnen? Vertrouwen ze hun hoofdsponsor niet meer in Rabat?
Vragen, vragen.

Jan Passant | 18-09-08 | 16:20

Wanneer dringt het nu eens door tot in de hoogste gelederen van onze regering dat muti-culti een utopia is en dat er met harde hand geregeerd moet worden in tijden van wanorde. De naïviteit van ons kabinet vandaag de dag is niet te geloven. Ze denken blijkbaar nog altijd dat het allemaal wel goed komt zolang we de "dialoog" houden. Pas je niet op in deze wereld dan wordt je zelfs in je eigen land waar veiligheid zo belangrijk schijnt te zijn, spreekwoordelijk in de kont genomen... struisvogelpolitiek is het juiste woord inderdaad

Bram86 | 18-09-08 | 16:20

Dit wordt een never ending story, dat geblaat over Marokko en mede-marokkanen woonachtig in ons land. Goedkoop scoren zo, en natuurlijk is Links debet.
Verzin eens wat anders, maak bv. eens openbaar hoe fout die vermalijde Telegraaf van jullie was in de W.O. II.
Stel dat ze toen Internet hadden..........!

Nil desperandum | 18-09-08 | 16:18

alpha_mannetje | 18-09-08 | 15:47
Dat niet van je Marokkaanse nationaliteit af kunnen komen past precies in het scenario dat ik al schetste. Een Nederlandse Marokkaan kun je niet echt meer onder controle houden en is dus eventueel gevaarlijk voor Rabat. Veel mocro's willen echt wel van hun oude paspoort af maar het probleem is de Marokkaanse overheid. De gelden van de mocro's vormen de 2e (!!!) bron van buitenlandse deviezen van het land.

Lees : www.wodc.nl/images/jv0105_voorwoord_tcm44-570...
en/of www.rechtopmigratie.be/teksten/migranten%20st...

Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 16:18

@ stekelige | 18-09-08 | 16:09

Nee, maar wees zo vriendelijk om het uit te leggen

NonVincitNisiVeritas | 18-09-08 | 16:15

Had die gekke geert 3 jaar geleden toch weer eens gelijk. Nee hoor politiek correct nederland. Lekker die peterselie in je oren laten zitten en doorgaan met de struisvogelpolitiek

Koets | 18-09-08 | 16:13

Beste Ome Arie Slob,

Hier Mohammed, alles haram?

Nog even en dan gaan we van plaats verwisselen, ouwe gristenreus. Ik heb het je al eerder verteld, het gaat nu echt gebeuren.

Onze spionnen hebben al een mooi plekje voor me uitgezocht, zo op jouw warme pluche zeteltje vertelden ze me.

Balkie en Bos zijn al benaderd door onze insiders, en ze stappen over (het zijn toch altijd al draaikonten geweest) naar Is-lammetje 2.0.

Wat zal dat gezellig worden! Lekker alleen nog sgapiesgapie vlees, suikerfeestjes, ramadan en natuurlijk de jaarlijkse bedevaart naar Mekka!
Mo kan niet wachten!!

Nou, ome Aar, We spreken elkaar snel. Misschien sneller als je zou willen.

(o ja, kan je misschien stoppen met bidden naar jouw god? Allah wordt er zo moe van om al die smeekbedes te moeten behandelen die doorgestuurd worden, thanx)

Groetjes aan je vrouw, kindjes en je maitresse.

Mohammed (groot is zijn gelul)

KlootViooltje | 18-09-08 | 16:12

bla bla bla... en als je hierover een eigenmening hebt doet een marokkaantje BOEM, in alle andere gevallen zal het wel weer afgedaan worden als discriminatie en hoppethee subsidiegeld erop flikkeren. Tadaa doen we nieuwebelasting en de tyfus, lekker vlindersvangen in de zandbak. Heeft een moeilijke jeugd gehad en kon er niets aandoen.

Zeiker | 18-09-08 | 16:12

We zijn verworden tot op sensatie beluste geepo's die elke scheet oppakken en deze tot kernbom proporties proberen op te blazen ... En zo verslaafd hieraan dat we telkens op jacht naar een nieuwe high.
Is het niet de nieuwe woning en het aantal kamers of soort parket van Jantje Smit en zijn Jolanthe, dan wel een "spion" ... elk, elk land in de wereld laat zijn/ haar ambassade in den vreemde contacten leggen en onderhouden met onderdanen die zich aldaar verstigen en een maatschappelijke positie verwerven... common sense... Nu "lekt" een anonieme klokkenluider van de politie naar de media dat er een collega, waar hij waarschijnlijk toch al een pleurishekel aan had omdat hij a. een mediterean uiterlijk en een paar streepjes meer had , pleite moest en zogenaamd hebben we een spion te pakken en moet de onderste steen boeven en is dit een bevestiging dat de mocro's en islam lovers NL aan het overnemen zijn ( al het kwaad is ooit een sklein begonnen) .... GET A LIFE.... en ik ook want zit hier nou toch op te reageuren..

PositiefRealisme | 18-09-08 | 16:11

Biff Eagleburger | 18-09-08 | 16:03

Gozer dat staat dus in dat boek, het hele verhaal inclusief officiële EU stukken.
Dus als je officiële documenten wil zien, lees het boek !! zou ik zeggen.
Ik kan misschien wel effe kijken of ik een torrent link voor je kan vinden als je niet bereid bent het te kopen.

jachtbitter | 18-09-08 | 16:11

@NonVincitNisiVeritas | 18-09-08 | 16:05
Zie je de belachelijkheid van jouw oplossing zelf ook?

stekelige | 18-09-08 | 16:09

@Mokum Kosher | 18-09-08 | 15:27: Ik lach Wilders nog steeds uit, en dat zal, met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, ook nooit meer stoppen. De heren en dames van de PVV hebben mij inmiddels wel duidelijk gemaakt dat ze over nog minder EQ en IQ beschikken dan een gemiddelde VVD-er.

Zippy | 18-09-08 | 16:09

Nonnes | 18-09-08 | 15:44
Ik word er wel een beetje moe van inderdaad hehe, maar ben verder gek op real politik en internationale affaires dus hou het nog wel even vol.
Maar de, overigens goedbedoelde, onnozelheid slaat je vanaf de GS pagina's tegemoet inderdaad.

Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 16:06

Wat een geleuter om niks. Wat valt er te spioneren dan? Delta-plannen stelen? Plannen om in Marakech prachtwijken te bouwen? En hetzelfde geldt voor alle tumult om de ambulance in Slotervaart. Bij iedere steekpartij zullen emoties komen kijken, maakt niet uit waar (en ga nou niet roepen dat alleen allochtonen mensen neersteken). Als er een ambulance bij een steekpartij komt moet daar gewoon politie bij zijn, probleem opgelost.

NonVincitNisiVeritas | 18-09-08 | 16:05

Is prins Pils ook niet heel dik bevriend met die Marokkaanse konink??

mmmmm,* ziet mogelijkheden voor het beeindigen van de monarchie....*

need i say more | 18-09-08 | 16:04

Het zijn ook altijd weer die klote pvdaérs..... PVDA is MRknse partij.........

Cunard | 18-09-08 | 16:04

@jachtbitter | 18-09-08 | 15:45
Ik vraag geen boekenlinkje. Ik wil weten wat er in die "verregaande plannen en draaiboeken" staat. Feiten wil ik. Keiharde documenten waar dat allemaal instaat. Jij schijnt daar heel veel van te weten, dus lijkt me wel zo fraai om dat te delen. Of lul je uit je nek? Kan hoor, in dit soort topics is 90% van de comments angstzaaiend gelul, dus kan zomaar.

Biff Eagleburger | 18-09-08 | 16:03

Shalome | 18-09-08 | 15:43
Hee dame, we zijn het een keer 100% met elkaar eensch.

* Champie opentrekt, voor je inschenkt en op je gezondheid proost *

Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 16:03

Is toch lastig: wat iemand in zijn privé tijd doet is zijn eigen tijd. Maar van publieke figuren mag je verwachten dat hun privé trijd gericht is op rust en de family en niet op nevenactiviteiten voor een andere staat. Of dat nu verraad is (doorspelen van geheimen) is maar de vraag maar bedenkelijk is het wel ivm de loyaliteit. Want als daar die 2 paspoorten voor zijn dan mogen ze van mij per direct in publieke fuuncties verboden worden.

Zuma | 18-09-08 | 16:02

STAKEN!!!!
Als we met zijn alle een vuist willen maken tegen deze regering moeten we masaal het werk neer leggen! Wie zijn er nou eigelijk de baas in dit land???

Staken! moet je kijken hoe goed ze dan luisteren.
We moeten ze raken in de staatskas, een andere weg zie ik niet.

BenhetZat | 18-09-08 | 16:02

@vikkie | 18-09-08 | 15:52
Maar ik geloof inderdaad dat je van Arib niets te vrezen hebt. De Aribs van Nederland zijn het goede voorbeeld voor de moslimvrouwen.
In Marokko zouden ze zich wel kapot lachen als ze de comments konden lezen. Marokko probeert een 17de provincie van Nederland te maken. Right.

Nonnes | 18-09-08 | 16:00

Het is echt niet alleen Marokko die actief de eigen burgers in het buitenland in de gaten houdt. China bijvoorbeeld kan er ook wat van. Lees het volgende artikel uit Wordt Vervolgd, het maandblad van Amnesty Nederland, van juni 2008.

Tot nu toe was het een ongeschreven verhaal: de Communistische Partij van China probeert kritische Chinezen die in het Westen wonen de mond te snoeren en te manipuleren. Dat zeggen vier Chinezen die in Nederland werken en studeren. De dissidenten tegen wil en dank vertellen over afluisterpraktijken en bedreigingen: 'Als ik had gedemonstreerd, zou dat mijn leven hebben geruïneerd.'
www.amnesty.nl/bibliotheek_vervolg/wv_...

Ivoren Toren | 18-09-08 | 16:00

Goede zaak GS, allemaal opsporen en deporteren!

MichaMicha | 18-09-08 | 16:00

Toen Arib het punt van Jet Bussemaker stond te verdedigen over stamcel-onderzoek deed ze het gewoon niet goed. Als kamerlid zou ze gerust vervangen mogen worden. Niet omdat ze Marokkaans is , maar omdat ze de kwestie niet goed uitverdedigde.

Einde van de Domheid | 18-09-08 | 15:59

@de laatste man | 18-09-08 | 15:54
Ligt echt aan jou.

stekelige | 18-09-08 | 15:58

2 reacties per minuut... Volgens mij is dit een hot topic

doediema | 18-09-08 | 15:57

de laatste man | 18-09-08 | 15:54
Naar Marokko?

Schoorsteenveger | 18-09-08 | 15:57

............. iemand een recept voor een smakeloze couscous?

the dark defender | 18-09-08 | 15:56

ZDEV | 18-09-08 | 15:29
Nadeel van die tante is wel dat ze de hele godvergeten familie meeneemt in het kader van gezinshereniging!

basset hound | 18-09-08 | 15:55

@vikkie | 18-09-08 | 15:52
Nee, ik bedoel dat het geen zin heeft om te drammen als je weet dat je niets verder komt.

Nonnes | 18-09-08 | 15:55

Ligt het aan mij? Nog maar half september en alweer zooo'n zin in vakantie.

de laatste man | 18-09-08 | 15:54

Marokkanen met een dubbel paspoort maken dus deel uit van een 17e Marokkaanse provincie? Honoreer dat en stuur gastjes die in de 17e over de schreef gaan, gewoon naar 1 van de andere 16 om te laten zien dat ze zich beteren. Niks nie kan nie.

stekelige | 18-09-08 | 15:53

ik wacht op de eensgezinde (lees vooraf geplande) afwijzing van de diverse fractieleiders en subsidiesponzen. want het zullen wel weer "incidenten" zijn en "een hele groep nederlanders *kuch* wordt in de hoek gedreven" FOUT, nederland wordt door importtuig in een hoek gedreven en langzaam maar zeker overgenomen. ook onze regering is al verloren. nederland een provincie van marokko? nooit van m'n leven!

DenLangel*l | 18-09-08 | 15:53

Uitzetten of gevangen nemen, in tijden van oorlog standrechtelijk executeren. Dat zijn zo'n beetje de straffen voor spionnen en hun opdrachtgevers toch?

Superior Bastard | 18-09-08 | 15:53

<p>Denk met weemoed trug aan my good old C64 en de spellen van toen.</p>
<p>http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/96/Spy_vs_spy.gif</p>

Prof. Drs. Klavan | 18-09-08 | 15:53

Nonnes | 18-09-08 | 15:47
Is dit sarcasme, of geloof je haar op haar woord?

vikkie | 18-09-08 | 15:52

Man en Paard noemen!
Pardon, Ali en Geit.

1sokkie | 18-09-08 | 15:52

Mede mogelijk gemaakt door Linksch.

MarV | 18-09-08 | 15:52

@ ZDEV | 18-09-08 | 15:29
Erg leuk, ik verwachte hem (haar) al maanden maar nu is tie er dan. Leuk.
Nlz® | 18-09-08 | 15:36
Als je een beetje van Nederland houdt (en dat doe je ongetwijfeld) dan moet je wel goed op de rijmvorm letten. 'Kamelen' rijmt dan niet op 'spioneren' ('elen' niet op 'eren)'. Sla er gerust 'het Rijmschap van Drs P. en Ivo de Wijs op na, een allervermakelijkst boekwerk dat regelmatig op Uw lachspieren zal werken.
www.literatuurplein.nl/boekdetail.jsp?...

Einde van de Domheid | 18-09-08 | 15:51

Vanaf het moment dat de Marokkanen met een 747 op Schiphol gingen vliegen hadden we al gewaarschuwd moeten zijn. Kennelijk heeft dit land nog veel meer aandacht van Mocro's dan we al vermoedden.

EminenceGris | 18-09-08 | 15:48

@vikkie | 18-09-08 | 15:44
Precies. Arib hebben ze aan de tafel gehad. Ze heeft verteld wat ze deed en past daarmee niet meer in het spionnenhoekje.

Nonnes | 18-09-08 | 15:47

@ Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 15:42
Alsof dat niet al erg genoeg is...
En hoe komt het dat ik je wil geloven, maar dat het woord 17de provincie in mijn hoofd rondgalmt? Het echte antwoord is dat noch Marokko noch de paspoortverzamelaars zichzelf in de eerste plaats als NLer zien.

alpha_mannetje | 18-09-08 | 15:47

Misschien kunnen we en deal maken, want St. Nicolaas gaat altijd met en lege boot terug en nou dacht ik zo…….

ADO-Le-Cent | 18-09-08 | 15:46

Belandde gisteravond tijdens het zappen bij Pauw en Wittemanhumor, waar Fouad El Haji te gast was. De heren presentatoren wilden van hem weten welke Kamerleden voor de Marokkaanse overheid werkzaam zijn, maar dat wilde de beste man niet zeggen. Zelf kwamen de Vara-bonsjes ook niet op het idee om de naam van Arib (PvdA) te noemen, die ze nota bene vorig jaar aan tafel hebben gehad vanwege haar werkzaamheden voor Marokko. Dat is wat je noemt een selectief geheugen hebben.

vikkie | 18-09-08 | 15:44

@Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 15:42
Onvermoeibaar Bigi?
Het helpt niet.

Nonnes | 18-09-08 | 15:44

Waar hebben we een koningin voor die over de honderd miljoen kost? Laat hare majesteit eens een vorkje prikken met haar collega-staatshoofd de koning van Marokko. Zo tegen de tijd dat het dessert geserveerd gaat worden moet een en ander toch wel geregeld zijn.

Schoorsteenveger | 18-09-08 | 15:44

@Mr. van [email protected]:35
U heeft peop in uw oogies, daar zit niet Johan Remkes, die ken ik maar al te goed, maar die PvdA-staatssecretaris die ons de Europese Grondwet door de strot heeft geduwd, ene Timmermans.

fuckje | 18-09-08 | 15:44

Ook Brahim Bourzik mag dus enkele reis met de tsjoeki-tsjoeki boot

Tobi | 18-09-08 | 15:44

Ontneem het staatsburgerschap van deze schaapneukers en stuur ze terug naar Afrika.

Pr0nfessor | 18-09-08 | 15:43

Met alle respect Bigi Bana Boy, heb gisteren ook P&W gezien maar zoals Bram M. terecht stelde, is het allemaal wel zo nobel? Als dat zo is, dan zijn er toch deels overeenkomsten te maken tussen de NL regering en de Marokkaanse overheid m.b.t. het uitwissel van gegevens van mogelijke terroristen die de veiligheid in Marokko in gevaar kunnen brengen. Waarom dan spionage?
Lijkt me verstandig om rustig te wachten op de brief van het kabinet die meer duidelijkheid zal (moeten) scheppen.

TheSmartAss | 18-09-08 | 15:43

jachtbitter | 18-09-08 | 15:34
Doe eens een voorbeelddocumentje van die plannen en draaiboeken plempen? Ben wel benieuwd wat me te wachten staat.

Biff Eagleburger | 18-09-08 | 15:43

Die mocro-koning is alleen maar geïnteresseerd in ons geld. Dat 'zijn onderdanen' daardoor een moeizamer leven hebben in de diaspora, zal hem een rotzorg zijn. Ik snap niet dat mocro's die hier wonen zich zo door die kwibus laten ringeloren en ons belastinggeld in dat apenland blijven investeren.

Shalome | 18-09-08 | 15:43

Denk nou eens na. Waarom zou Rabat controle willen houden over hun (voormalige) landgenoten ? Probeer eens te denken als een Marokkaanse overheid. Wat zou jou die gasten in het buitenland kunnen schelen ?
Wat nou promotie van de Marokkaanse zaak ? WELKE zaak dan wel ? Exporteren ze iets ? Moeten ze verder iets van ons ?
Het gaat om wat ik om 15:39 betoogde en niets anders.

Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 15:42

6 van de 7 werkbezoeken van Arib hebben betrekking gehad op marokko. Dit stinkt

Orange Yankee | 18-09-08 | 15:42

@GeenStijl
'Marokkanen gék op spioneren'

In iedere Marokkaan schuilt een Amerikaan.

Artois Arnhem | 18-09-08 | 15:41

-weggejorist-

is-lam-biggetje | 18-09-08 | 15:41

Nlz® | 18-09-08 | 15:36
Spioneren is de Marokkaanse manier van integreren. Stom dat we dat niet gewoon accepteren. *PvdA uitleg mode off*

ZDEV | 18-09-08 | 15:40

dat plaatje!!!
spy vs spy!
*denkt terug aan vroeger, och die eerste nintendo!*

Curse of the Scorpio | 18-09-08 | 15:40

sterf (spion)marokkanen sterf!

preston spears | 18-09-08 | 15:39

Hoxha : Luister nou eens even.

Er zijn TWEE hoofredenen voor spionage/beinvloeding vanuit Rabat :
1) Het veiligstellen van de geldstroom die vanuit NL in hun richting komt door de binding van 2e en 3e generaties met het moederland te bevorderen.
2) Het controleren en onder de duim houden van (islamisten) oppositie.

Dáár en alleen daar gaat het ze voornamelijk om !
Lezen jullie de reaguursels niet ?
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen ?

Bigi Bana Boy | 18-09-08 | 15:39

Soms doen die spionnen het blijkbaar zo ontzettend goed dat ze een officiele titel 'adviseur van de koning van Marokko'
Zoek het ontbrekende werkwoord ( Hoxha is van deelneming uitgesloten!)

arie-vlug | 18-09-08 | 15:39

Spy vs. Spy, nostalgie!

Speer Akker | 18-09-08 | 15:37

@ ZDEV | 18-09-08 | 15:29

Houdt dan op zijn minst het liedje een beetje in stand en maak van 'twee kamelen' ' hier spioneren'. Dat bekt wat lekkerder, maar het hept wel een zure nasmaak, typisch.

Nlz® | 18-09-08 | 15:36

hekkesluiter | 18-09-08 | 15:32
Hahaha geweldig. Maar even serieus, het lijkt wel of het nu eindelijk is uit de hand gaat lopen. Mocht ook wel.. Nederland heeft veelteveel toe laten staan! Maar daar komt verandering in! Leve de koningin! Hoera! Hoera Hoer a!

Polderboy | 18-09-08 | 15:36

Het lijkt mij alleen maar positief. Als de Marokkaanse koning hier de dienst uit maakt gelden de regels voor de Marokkanen en worden de Nederlanders gepamperd met subsidies.

witwas | 18-09-08 | 15:36

@tamer | 18-09-08 | 15:32
-
De belastingdienst is al een verloren zaak. Teveel ambtenaren daar die geen ene moer doen. Minstens 50% kan eruit, ook u!

TheSmartAss | 18-09-08 | 15:36

hekkesluiter | 18-09-08 | 15:32
Hahaha geweldig. Maar even serieus, het lijkt wel of het nu eindelijk is uit de hand gaat lopen. Mocht ook wel.. Nederland heeft veelteveel toe laten staan! Maar daar komt verandering in! Leve de koningin! Hoera! Hoera Hoer a!

Polderboy | 18-09-08 | 15:36

Spionnen weten zich altijd meesterlijk te vermommen. Zou dus Balkenende ook niet af en toe stiekem een brief met geheime informatie in de bus stoppen van de koning van Marokko?
Ik zie die Balk overal toe in staat.
OT Kijk naar de discussie in de Tweede Kamer en zie tot mijn verbazing natnek Remkes nog altijd achter de regeringstafel zitten. Weet Remkes al dat hij niet meer in de regering zit of laten ze dat gekke joch maar gewoon zijn gekke gang gaan? OT

Mr. van Scorel | 18-09-08 | 15:35

Dit is nog maar het topje van de ijberg.
Verregaande plannen en draaiboeken t.b.v. de islamisering van Eruopa liggen klaar om tot uitvoering gebracht te worden.
Zoek maar eens op google naar Eurabie of de Euro-Arabische Dialoog (ead).
Let maar op als Wilders de verkiezingen wint krijgt hij de macht NIET !!

jachtbitter | 18-09-08 | 15:34

Oeioeioei... dat gaat pijn doen bij sommige partijtjes...

Broccemaeker | 18-09-08 | 15:32

My name is Bond...., Achmed Bond(kraag)

hekkesluiter | 18-09-08 | 15:32

-weggejorist-

tamer | 18-09-08 | 15:32

Twee werelden, twee werelden beste regering.... Niks aan de hand! Gewoon doorlopen..

Tijdbom | 18-09-08 | 15:32

Hoe zit het nu met die Arib van de PvdA, waar vorig jaar het een en ander over te doen is geweest vanwege haar hand- en spandiensten voor de Marokkaanse overheid? Waarom valt deze naam nu niet meer.
www.wereldomroep.nl/actua/nl/nederland...
En wat te denken van de Turkse invloed in dit land. Bij de laatste verkiezingen kregen duizenden Turken in Nederland woonachtig een brief met als advies om op D66 te gaan stemmen, omdat deze partij niet over de Armeense genocide repte:
tweedekamer.blog.nl/verkiezingen/2006/...

vikkie | 18-09-08 | 15:32

Gaat idd de verkeerde kant op voor de bontkraagspionnetjes... straks gaat zelfs Nederland actie ondernemen tegen dit soort praktijken... Kan je nergens meer straffeloos infiltreren

Kratman | 18-09-08 | 15:31

Is het nu eens een keer afgelopen met die teringbende!

Kartoffels | 18-09-08 | 15:31

Joetse jatse, gekke fratse.... (zingen ze in Venlo)

Kloekert | 18-09-08 | 15:31

Opsporen en deporteren!

Bier-Sexueel | 18-09-08 | 15:30

werd gister nog gezegd door Wilders dat ze (mokro) het hier over gingen nemen, waarop geantwoord werd, wie organiseert dat dan?. Nou hier is je antwoord

bravvour | 18-09-08 | 15:30

De beerput gaat langzaam open... ik ruik het hier.
Geert kom er maar in!

RGB | 18-09-08 | 15:30

Ik heb een tante in Marokko en die komt (spioneren) hiep hoi!

ZDEV | 18-09-08 | 15:29

Ow. Ik dacht dat jullie iets nieuws ontdekt hadden.

Nonnes | 18-09-08 | 15:29

De wraak van Geert: 20 zetels! Trouwens, het begint mode te worden; zodra Geert gesproken heeft, reageert Balkende met een geregiseerd applaus.

Onderduiker | 18-09-08 | 15:29

En tegelijkertijd staat Balkie te bazelen in de tweede kamer dat we 'het samen moeten doen'. De arme man begrijpt er geen zak van.

Shalome | 18-09-08 | 15:29

u vergeet marokkaanse regeringsleden

hetluis | 18-09-08 | 15:29

-weggejorist-

Brynnar | 18-09-08 | 15:29

Foei Fouad! Nederland is een provincie van Duitsland. Wat die Mokro wel niet...

Zippy | 18-09-08 | 15:28

Volgens mij lachte iedereen Wilders uit toen hij zich openlijk afvroeg waar nou de prioriteiten, belangen en trouw van de multi-politici lagen. Maar als deze deksel van het couscouspannetje afgaat dan vergaat ons het lachen wel.

Mokum Kosher | 18-09-08 | 15:27

Ze nemen de macht hier over. Pas op!

Knul de Behanger® | 18-09-08 | 15:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken