Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Marokkaanse kloodtzakjes: er was niks aan de hand

lekker togWatjes zijn het, die ambulancebroeders. Allemaal paniek om niks. Wanneer een Marokkaan zegt dat ie je dood gaat maken, dan is dat vriendelijk bedoeld. Gewoon een aansporing van Abdullah je werk beter te doen. Snappen jullie dat dan niet? Ja, de familie van de dreig-Marokkanen is ontzet. Nou zeg maar gerust woedend. Want wat is er nou eigenlijk nu helemaal gebeurd. Ja, hun 15-jarige Salah liep in 020-Gaza in een mes. Maar de ophef erna is overdreven. Zoals die dreigende staking van het ambulancepersoneel en die stigmatiserende woorden van burgemeester Cohen. Hallo, zoiets gebeurt nu eenmaal in het heetst van de strijd. Dat zijn gewoon emoties. "Waarom zouden we het ambulancepersoneel hinderen? Ze zijn er toch om te helpen?" Ja toch, niet dan. Er was pas een probleem geweest, wanneer Salah het niet had gehaald. Maar Salah eet inmiddels alweer pap door een rietje, dus zand erover. Ook Robin de Bood, voorzitter van de stadsdeelraad, is begonnen met het downplayen en waarschuwt voor het eenzijdig aanwijzen van Marokkanen. Nederlanders zijn net zo goed klootdzakjes. Alsof alle Marokkanen zo zijn! Geen namen bij het verhaal hè. Anders maken we je dood... Update:Broertje van slachtoffer heeft zijn excuses aangeboden voor zijn gedrag in het AT5 Nieuws. "Ik was erg emotioneel, kan me het niet meer goed herinneren, maar als ik dat allemaal gezegd heb, sorry, dan bied ik mijn excuses aan", zei Abdullah. De hulpverleners probeerden zijn 15-jarige broer te helpen die waargewond was door een steekpartij.

Reaguursels

Inloggen

wat is cohen voor: de verkeerde begrepen!Want de extremisten en radicalen zullen ervoor verantwoordelijk zijn aard als bestaan.Er is extremisme met zijn de documentair affaire in je extremisten verwisselend als de radicalen bezighouden.

Die begrepen zijn we dat overtuiging.

M.H. | 08-09-08 | 12:11

Wat is job? als maar doet enige verkeerde kant als goed overtuiging,toch simpelen.

M.H. | 08-09-08 | 11:58

Nou jongens: Zand erover... Over die Marokaantjes dan he ..............

qweras74 | 07-09-08 | 14:49

Het zijn ook zulke lieverdjes hè?

deFiscus | 07-09-08 | 12:01


Tjonge, die Cohen,

Na decennia waarschuwingen, knuffelen, subsidieverstrekken en liefdevol uitkeringen uitdelen roept mijnheer met een stalen bakkes dat het afgelopen moet zijn.

Tikkie te laat, heer Cohen,

Dat had je veel eerder moeten roepen, nu is het een (generatie) te laat.

Hoep | 06-09-08 | 15:58

Het lijkt me dat een strafzaak nog zal volgen want het lijkt me erg sterk dat de ambulancebroeders geen aangifte hebben gedaan. Ik ben benieuwd of we hier ooit nog eens van horen hetzij via de conventionele media, hetzij via GeenStijl.

de tandarts | 06-09-08 | 14:10

Tuurlijk.. klinkt lekker logisch om diegenen met de dood te bedreigen die proberen het leven van je broer te redden. Typeert met wat voor soort hersenloze idioten we hier te maken hebben.

Dames en heren van de ambulance: volgende keer gewoon wegrijden en die kudtmarokkanen lekker deaudt laten bloeden. Ga maar iemands leven redden die er blij mee is..

Een beetje sorry zeggen achteraf maakt alles zeker weer goed?? Tieft toch lekker een pleuris end op man, of ga zelf 's ff lekker deaudt!

Tam Tam | 06-09-08 | 13:55

Meteen het land uitgooien, ik word zo moe van deze bevolkingsgroep... laten we er geen geld en energie meer insteken, maar gooi ze aub het land uit.

Malibu Stacy | 06-09-08 | 13:34

Salah mag voorlopig allen na zonsondergang door een rietje eten en zijn broer kan zich vast niets meer herinneren door vitaminen gebrek om dezelfde reden.

2tolerance | 06-09-08 | 13:32

Als alle marokkanen in Nederland worden opgehangen zijn er veel problemen opgelost. Maar dat mag je niet zeggen en daarom doe ik het niet.

Flap Drol | 06-09-08 | 12:14

Raoul, waar heb je het in Mozesnaam over?
Wat een kuttekst en wat een kutartikel zeg. Laat het de volgende keer maar aan Brusselmans over.

O.Nobunaga | 06-09-08 | 10:43

Jolly Jumper | 06-09-08 | 01:11

Het zijn duidelijk intelligente jongens, en als jij bij jouw broertje het bloed uit het lichaam ziet spuiten en dood lijkt te gaan dan kan jij ook gekke dingen zeggen.

ssoass | 06-09-08 | 06:37

Okm Ik begin een beetje pissed te raken nu, al dat gezwam over ik weet het niet meer enzo, en dan heb je ook nog mensen, zoals die gek op TV die het verzwakt, het loopt de spuigaten uit.
Ik durf best op nationale televisie te zeggen dat het nu echt afgelopen is met dit soort incidenten, en ik wil het ook wel herhalen na een dag, echt.
Wat er echt nodig is is iemand die erbij is als zoiets gebeurd, en kan optreden met harde maatregelen, gelijk aanpakken die hap.
(wat hoorde en zag ik, bedreigde jij iemand die jou/iemand te hulp kwam??? BAM BAM gelijk vloeren en afvoeren, dat zal ze leren, AANPAKKEN)
Laten we alsjeblieft afstand nemen van hoor en wederhoor, want dat staat een hoop gerechtigheid in de weg.

DR. H. Lecter | 06-09-08 | 02:56

Het is best wel ziek als mensen die je broer proberen te redden zelf met de dood bedreigd. Dan ben je toch behoorlijk het spoor bijster. Eigenlijk heel goed dat zoiets gebeurt in deze situatie, want er moet heel wat gebeuren wil men de ogen openen. Natuurlijk, als het ambulancepersoneel betreft krijgt het ineens heel veel aandacht terwijl heel veel gewone mensen al jarenlang geterroriseerd worden. Heel goed verwoord door Alana. Het is alweer een paar jaar geleden dat ik ergens las dat er in Amsterdam 65.000 Marokkanen woonden. Dat is toch al bijna 10 % van de bevolking. En als je dan nagaat wat een groot deel van de gemeenschap overlast veroorzaakt en dat de gemeenschap alleen maar groeit, is dat genoeg reden tot zorg, maar vooral de linkse politici (waar ik mezelf ook wel enigszins toe reken, alhoewel met steeds meer moeite) wordt de kop hardnekkig in het zand gestoken. Wat dat betreft ben ik blij met Geen Stijl die hardnekkig de dingen bij de naam blijft noemen, al is het soms misschien een beetje eenzijdig want er is natuurlijk een hoop hypocrisie meer dan alleen van Linkse en van Christelijke politiek.
Natuurlijk kan het allemaal een draai ten goede krijgen als het slachtofferachtige eens een beetje uit de cultuur verdwijnt en men is kritisch naar zichzelf leert kijken en de opvoeding een beetje van de grond komt en de gelijkheid van man en vrouw. Maar dat is nog maar weinig gelukt binnen een paar generaties. Het lijkt soms of het alleen maar erger wordt.

rioolrat | 06-09-08 | 02:45

Hallo allemaal,

ik ben een tijdje weggeweest, een winterslaap zeg maar, het lijkt erop dat ik eens met die marokaanse jongen moet "praten", misschien kan ik het probleem wel oplossen.

groet, H.

DR. H. Lecter | 06-09-08 | 02:30

@ ssoass | 05-09-08 | 23:47 Ohw ja, doen of je een ernstige vorm van amnesia hebt komt heel overtuigend over en die koppies maken het niet veel beter.
Als je doet alsof je niet weet dat je het gedaan hebt hoef je geen excuses aan te bieden en kun je volstaan met "als ik het gedaan zou hebben dan deugt het niet" In onze koeltoer doen hele kleine kinderen dat in andere koeltoers ontstijgen ze dat niveau niet...

Jolly Jumper | 06-09-08 | 01:11

Ah joh kom op, betuig even spijt. Het komt de rust in het land ten goede, en jij kan even lekker chillen met je matties in Casablanca .
Oke, sorry dan........

ketel1 | 06-09-08 | 00:37

Haha, prachtig optreden van die jongens (broer en vriend) bij AT5 nieuws, ze hebben 100% gelijk.

Ze hebben Cohen en de aandachtsgeile media zwaar voor paal gezet.

Geenstijl als je zo stoer bent zet dan ook dat interview met die jongens erbij... maar nee, dan zit er opeens een gezicht op die relschoppers en dan is het niet leuk meer.

ssoass | 05-09-08 | 23:47

Weet iemand trouwens of ze het slachtoffer een infuus hebben aangebracht... want het is en blijft wel gewoon rammadan natuurlijk.

roger3913 | 05-09-08 | 23:24

* eenzijdig marokkanen aanwijst *

1sokkie | 05-09-08 | 23:20

Wees gewaarschuwd: de linkschmens komt onze maatschappij veroveren met thee, koekjes, en mooie woorden! Barricadeer de deuren, timmer de ruiten dicht, en trek ten strijde!
[/Wilders mode off]

Prof. Cor Rupt | 05-09-08 | 23:04

Ach, het kleine teringleiertje kan alweer door een rietje eten...... Jammer

st9v | 05-09-08 | 22:49

Tjesus net gelezen dit bericht. OK marokkaantjes van NL ik zeg het jullie nog een keer : geweld in NL is nog steeds niet gangbaar maar ga zo door en het wordt de norm , gesteund door de PvdA/ GL en SP also gedoogd door het CDA en de CU .
Jullie zijn goed bezig hoor ! Mensen die net zulke zwarte poep door het riool spoelen flink intimideren is COOL !
Jullie aanpak wint terrein .. ga zo door... meer auto's in de fik meer blonde dames aan de pik en meer oudjes euthenaseren. Marokkanen zijn de bom in NL ... ik wil meer Marokkanen . Wat een slappe hap deze regering ... MEER immigratie van vooral Mrokkanen is gewenst. Meer subsidie en meer politici die zich wellustig in policor lakens wikkelen. Linkse snollen en linkse pooiers - loverboys ! Welkom !

Jokkebrok | 05-09-08 | 22:40

Een aansporing om je werk beter te doen..... handig. Ga ik voortaan ook maar eens proberen in de winkel.

"Kom mij eens snel helpen, anders maak ik je dood!"

OneandOnly | 05-09-08 | 22:35

Weet zeker dat de ouders van deze Addullah echt geintregeerd zijn en hem zwaar zullen straffen.... een week geen zakgeld voor hem.
Wat een sukkel. Verbaasd zijn als mensen heftig reageren die net met de dood zijn bedreigd.

roger3913 | 05-09-08 | 22:28

Maar goed zwakke mannetjes(of in jouw taal mennekes)zullen er alles bij halen om ons de grond in te boren.
Allahuakbar | 05-09-08 | 14:52

Nee, dude, dat is niet zo. Daar heb je geen Nederlandse mennekes voor nodig. Dat doen jullie toch echt geheel zelf. Diegenen die dit soort dingen doen boren jullie de grond in, en alle smoezentappers, strontafschuivers, ja-maaërs en jijbakkers eromheen maken het nog veel erger.

Waarom is bij jullie alles altijd de schuld van een ander?

campion | 05-09-08 | 22:09

Nou, goed dat een van de broers zijn excuses heeft aangeboden: "Het spijt me dat u deaud moet"....

RoyalFlusher | 05-09-08 | 20:58

Dit soort mensen (of moet ik zeggen beesten) hebben geen bestaansrecht. Het enige wat ze doen en waar ze goed in zijn is het leven van andere mensen ondragelijk maken. Dit is de derde generatie Marokkanen. Waar in andere landen andere culturen integreren, desintegreert deze groep. De linkse politiek in ons land en de daardoor beperkte mogelijkheden van onze politie versnellen de vicieuze cirkel van geweld en macht. Stop deze tereur.

Dirkkie | 05-09-08 | 20:53

111 Teletekst vr 05 sep
***************************************
Excuus aan ambulancepersoneel A'dam

***************************************
` Een van de twee broers die betrokken
was bij een incident met een ambulance
in Amsterdam,heeft op de Amsterdamse
tv-zender AT5 zijn excuses aangeboden
aan de ambulancebroeders.

Woensdagavond legde ambulancepersoneel
in Amsterdam voor een paar uur het
werk neer.Het was een reactie op de
dreigende sfeer die ontstond toen
ambulancebroeders een slachtoffer van
een steekpartij te hulp kwamen.

Een van de broers van het slachtoffer
zegt nu dat hij zich niet alles kan
herinneren,maar dat hij zijn excuses
aanbiedt als het waar is dat hij het
personeel met de dood heeft bedreigd.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport

--> --> --> -->

Permanent | 05-09-08 | 20:23

Het grote falen van de ouders is nu wel echt bevestigd. Daar hoeven wij niet op te rekenen. Dan maar langs andere weg opvoeden. Open de poorten maar!

ZouteZeeuw | 05-09-08 | 20:19

Nou, inmiddels heeft één van de jongens zn excuses aangeboden... zozo... nounou.. poehpoeh....
Zou dat zn straf al zijn geweest??
Agent: "Als jij nou je excuses aanbiedt aan het ambulancepersoneel is het verder in orde"....

Steve7490 | 05-09-08 | 20:03

En ooit is Marokko Marokko genoemd omdat er Marokkanen wonen. Hou dat in ere, vrinden!

pennestront | 05-09-08 | 19:56

OK guys, vrindelijk bedoeld: GA EENS DEAUD!

pennestront | 05-09-08 | 19:55

Rob de Bood moet maar eens een paar dagen als derde man meedraaien op de Ambulance, hij is er toch al tegen 'gewapend'?
Kijken of die dan nog zo'n grote bek opzet...

Rooieluit | 05-09-08 | 19:52

Ik denk dat knokploegen nu de enige oplossing zijn om de veiligheid van vrouwen en homo's die uitgaan in stacentra te garanderen. De politie en de politiek doet niets... Eigen rechter spelen om voor je recht op te komen is nog nooit zo dichtbij geweest in het o zo vrije Nederland

barbera75 | 05-09-08 | 19:25

@mezelf @ 19,00.
kleine correctie op 'dat hielp',
eigenlijk geen idee of het hielp maar men nam in iedergeval nog de moeite het probleem open aan te kaarten.

vander F | 05-09-08 | 19:14

Job Cohen had gewoon gelijk.
En als die slachtoffer agressief werd. Laat hem dan maar dood bloeden, meer verdient zo iemand niet. Kent geen respect naar de mensen die hem wouden redden.... uitschot oprotten uit dit land.

Airbender | 05-09-08 | 19:11

Ik weet dat het fout is en ik weet dat je geen eigen rechter mag spelen, maar ik ben nu een voorstander van knokploegen in uitgaansgebieden die meisjes, homo's en ander volk beschermd die deze kakkerlakken het leven onmogelijk maakt.

Deze mensen zijn gewoon tuig en dienen ook zo behandeld te worden.

barbera75 | 05-09-08 | 19:11

Tsja, het Parool. De spreekbuis van de Linkse Kerk die in Amsterdam al zoveel mooie resultaten kan laten zien. Wat wil je ook als de PvdA al tientallen jaren ongebreideld haar onzinnige maatschappelijke visie kan botvieren.

Eikenhout | 05-09-08 | 19:08

@MAD1950 | 05-09-08 | 16:52 ,
vroegah ging gewoon de zweep erover bij (autochtone) klootzakjes,
pak op hun sodemieter konden ze krijgen als ze zich niet op een enigszins acceptabele wilden aanpassen aan de op dat moment heerschende normen in stad en ommelanden.
Als het moest werd het ergste losgeslagen gajes in een woonwijk gestopt met dagelijks toezicht en opvoedkundige ondersteuning (verplichting) om het zakie in het gareel te krijgen.
Streng doch rechtvaardig.
En dat hielp.

De knuffelaars vonden het eind jaren 60 niet meer van deze tijd om zo problematiek aan te pakken want paternalistisch etc.,
dat ging op dat moment nog.
Vervolgens laat men een zooi immigranten binnen met een flinke groep slecht opgevoede, vrijwel analfabete ouders en cultureel 'vreemd' gedachtengoed.
Dit mocht ongecorrigeerd de maatschappij instromen.
Weg was de harde doch rechtvaardige hand van vadertje staat,
men hoopte op een spontaan aanpassen aan de normen in een vreemd land,
nou, dat spontane vond dus niet plaats en intussen wordt de 3'e generatie verkloot door die fantasie van spontane aanpassing aan de heerschende normen.
Donder er wat geld in en wees liev, en dan opebnaart zich het koninkrijk God's spontaan ofzo, oftewel zoek het maar uit.
Achteraf gezien een totaal asociale opstelling van de zittende macht.

Godverdomme, dat werkte vroegah al niet spontaan bij autochtoon gajes,
laat staan bij de meer cultuurvreemde import.

vander F | 05-09-08 | 19:00

Iedereen werkt mee aan het doodzwijgen van de wantoestanden die de rif-bewoners veroorzaken. Neem het AD.nl van vandaag, de reactie rubriek bij het artikel over het samenscholingsverbod in de Edense wijk Veldhuizen is al na de kortste keer gesloten. Zelfs de media zijn al bang voor reacties.
Laat je niet foppen over de stijging van de zeespiegel, het schip nederland zinkt harder dan je denkt.
Kan het orkest vast naar het achterschip?

Vix707 | 05-09-08 | 18:56

Blij dat ze nog twee paspoorten hebben.

ditkannietwaarzijn | 05-09-08 | 18:55

Iedere keer als immigranten, in het bijzonder, Marokkanen zich misdragen ,komen er politiek-correcte Nederlander aanhollen om dat gedrag, goed te praten, of te relativeren. Vermoed dat zij zich daarmee moreel willen onderscheiden. Wat zij in hun domheid niet begrijpen is dat het eigenlijk heel kleinerend is, alsof het om kleuters gaat. Wanneer gaan zij nu eens Marokkanen als volwaardige mensen zien, met een eigen verantwoordelijkheid ?

Ploos | 05-09-08 | 18:51

Dus als ik zou zeggen dat Robin de Bood doodgemaakt moet worden, dan moet hij dat niet letterlijk nemen. (Als de dader het maar begrijpt?)
Hé, das makkelijk. Kunnen we hier weer allerlei mensen met de dood bedreigen. Je moet het namelijk niet letterlijk nemen, je weet toch.
.
Wat is die vent een ongelooflijke lul met vingers... Ik zou het nog bijna gaan roepen ook.

pleurtop | 05-09-08 | 18:45

Eurotokkie | 05-09-08 | 17:58
Nou, ze hadden wel zeker een antwoord.
Doch de "wij zijn zo lief tegen niet-blanke allochtonen" politiek is doorgegaan met hun rampzalige knuffelen.
Als men bv. naar Drees of zelfs Janmaat had geluisterd zaten er nu niet 900.000 moslims in dit land waarvan het grootste gedeelte niets bijdraagt maar alleen neemt.
Laat staan dat we deze lieden allemaal maar een NL paspoort hadden gegeven waardoor we nu een (juridisch) probleem hebben.
Het zal voor mensen als Wilders, Verdonk of wie dit probleem ook moet oplossen een enorme kluif worden de puinzooi van de zichzelf "weldenkend" noemende politiek ( PvdA, GL, CDA en VVD ) op te ruimen.
-
En dit zal zeker niet zonder grof geweld gebeuren.
Kijk maar naar Bosnië of Gregorië waar natuurlijk de pleuris uitbreekt tussen de diverse bevolkingsgroepen.
Maar daar kan je niet de toekomstige politici verantwoordelijk voor maken maar wel de huidige, want die veroorzaken het probleem met hun geknuffel.

Moi2 | 05-09-08 | 18:26

-weggejorist-

okseltumor | 05-09-08 | 18:25

Ze moeten die lui met zo'n grote bek gelijk terug sturen naar het zand van herkomst,met d'r hele familie.binnen een week loopt al dat schorrie morrie in de pas.

fleurtje | 05-09-08 | 18:20

Op die Nederlandse kloodtzakjes is waarschijnlijk het gezegde van toepassing dat wie met pek omgaat, ermee wordt besmeurd.

Angelica | 05-09-08 | 18:01

-weggejorist en opgerot-

R.B.Scott | 05-09-08 | 18:00

Moi2 | 05-09-08 | 17:50

Janmaat, Fortuyn en nu Wilders waarschuwen er al jaren geleden voor.

Dat klopt maar een antwoordt hebben ze ook niet gehad voor
dit probleem, het moet toch echt van de burgers zelf komen.
Verder is die multikul gewoon doorgeschoten en dat is wel jammer
aangezien een beetje variatie wel leuk is.

Eurotokkie | 05-09-08 | 17:58

Voortaan gewoon wachten tot er een ambulance van "de rode halve maan" uit Marokko komt.......

laardepul | 05-09-08 | 17:58

Abdululah is dat geen West-Friese naam?

Martijn12345 | 05-09-08 | 17:50

MAD1950 | 05-09-08 | 16:52
Al jaren loopt de "weldenkende" politiek te roepen hoe mooi multikul met moslims is.
Al heel snel werd het duidelijk dat deze multikul helemaal niet mooi is maar een regelrechte ramp.
Mensen als Drees, Janmaat, Fortuyn en nu Wilders waarschuwen er al jaren geleden voor.
Het is nu duidelijk dat de visie van deze lieden allang de naakte werkelijkheid is geworden en de roze ongefundeerde pro-multikul visie van de "weldenkende" politiek werkelijk nergens op slaat.
-
Men probeert nu al jaren het falen van hun fijne multikul te verbergen door alle problemen ludieke naampjes te geven of ieder probleem met moslims te downplayen.
Vandaar dat o.a. Marokkanen steeds maar weer in bescherming worden genomen.
Liever dit land naar de kloten dan dat een politicus die zal toegeven dat zijn jarenlange stokpaardje, die onzinnige multikul, een ramp voor NL is.
Balkenende gaat zelfs zover dat hij beweert dat wij "trots zijn op onze tolerantie"
Ik ben niet trots om door buitenlanders belazerd en bedreigd te worden.
Maar Multikul zal en moet als iets "moois" verkocht worden.
-
Dus verwacht niet dat deze problemen door dit kabinet, of enig ander kabinet waar CDA, PvdA of GL in zit, opgelost zal gaan worden.

Moi2 | 05-09-08 | 17:50

wat bedoelen die kudt marokjes dan als ze voetballen met kransen ?

M0USE | 05-09-08 | 17:49

Duindorpertje | 05-09-08 | 17:01

Ok eten met een rietje maar poepen met een vacuümpomp is geen
pretje dacht ik zo.

Eurotokkie | 05-09-08 | 17:42

Ik weet niet of thee drinken alles goed kan maken want Cohen heeft zijn vrienden
behoorlijk laten vallen door het woord Marokkaan te gebruiken en dat
is hard aangekomen in Gaza.

Eurotokkie | 05-09-08 | 17:40

Pestlijers!
Ik zeg: Bij dit soort calamiteiten een waarschuwingsschot afvuren...

.... in de hartstreek.

Maar zonder gekheid, het is te triest voor woorden. Het viel allemaal best mee....
jaja... vreemd dat het voor de hulpverleners écht de druppel was nu.... de emmer was zo goed als vol en rara door wie dat komt..... juist....

Steve7490 | 05-09-08 | 17:38

Gvd, mensen snap het nou eens !!!!!

Rooibos is geen thee !!!!!! rooibos heeft nooit aan een theeplant gezeten ! Thee komt van een theeplant, rooibos is een kruidendrank !

Anarki | 05-09-08 | 17:24

Het word hoog tijd om die graftakken eens flink hard aan te pakken.
In Ede begint het gemeentebestuur eindelijk actie te ondernemen tegen die wantsen en stelt een samenscholingsverbod in.
Mischien staat er binnenkort een soort Charles Bronson op die net als in zijn "Deadwish" films het tuig met harde hand gaat uitroeien, vigilante heaven...

NahUnd? | 05-09-08 | 17:18

-weggejorist-

Duindorpertje | 05-09-08 | 17:10

ja maar ik ben oook boos... het ambulance personeel en het ziekenhuis personeel heb nog te goed hun werk gedaan. als die alweer pap eet door een rietje ...

Duindorpertje | 05-09-08 | 17:01

Als die jongens vinden dat de ambu broeders overdrijven zijn die gasten nog verder ontspoord dan iedereen al dacht. Weer een kansloze groep.

Remington.223 | 05-09-08 | 16:58

Geweldig, Bij het AD wordt vandaag elk Marokaans item binnen 20 reactie's gesloten. Zullen die ook bedreigd worden ?
Over de ambulance broeders en nu weer over de reltrappers in Ede van je raadt het al afkomst.

Krokoklaas | 05-09-08 | 16:56

Om over na te denken:
.
Als een Marokkaan een mes trekt, beginnen er meteen een hoop mensen, Marokkanen en Nederlanders, te roepen:
1. Er zijn ook Nederlanders die een mes trekken. (Ja hoor, helemaal waar.)
2. Niet alle Marokkanen trekken een mes. (Ook waar, en ik ken zelf ook een hele aardige Marokkaan die dat nooit zou doen.)
.
Maar hoe komt het nou dat niemand dat roept als een Hongaar een mes trekt?
Of als een Vietnamees een mes trekt? Of een Ier? Waarom staan er altijd hordes mensen klaar om Marokkaanse misdrijven te vergoelijken en worden mensen van andere nationaliteiten nooit in bescherming genomen?
Wie weet het antwoord?

MAD1950 | 05-09-08 | 16:52

Van Hyves ('Stop het geweld tegen ambulancepersoneel'); de hoofdletters zijn van mij:
"De jongens vinden allemaal dat het ambulancepersoneel zwaar overdrijft als ze zeggen dat de broers en vrienden van Salah zo agressief hebben gereageerd toen ze woensdagavond Salah in de Vredeman de Vriesstraat in Geuzenveld wilde helpen. 'Ik was er zelf bij. Zo is het echt niet gegaan,' vertelt één van de jongens, DIE NIET MET ZIJN NAAM IN DE KRANT WIL."
.
Heel vroeger, echt jaaaaaren geleden, heette zoiets anoniem lasteren, en vonden we zo'n jongen een lafbek.

MAD1950 | 05-09-08 | 16:44

kunnen beter alle militairen terughalen uit het buitenland, zijn hier hard nodig zodat mensen normaal hun werk kunnen doen.
Hoe lang nog en waar gaat het heen met NL?

Bassie B | 05-09-08 | 16:31

Nou, overdreven, ambulancebroeder 'Ron' kwam echt niet als een overdrijver over. Hij deed zelfs na dit en dat het niet de eerste keer was, nog ontzettend zijn best om geen opruiend verhaal te doen. Wat voor reden zou hij hebben om te overdrijven? Je zag aan hem dat hij net als iedereen wilde dat het anders was. Maar dat is het niet.

campion | 05-09-08 | 16:31

Bedreigingen aanpakken, wie het ook doet. Straffen, meteen! Goeie vernederende taakstraf in de eigen buurt, wat mij betreft (celstraffen verhogen blijkbaar alleen maar de 'street cred' van de dader).

Maar...

Haatreaguurders die meteen maar een hele bevolkingsgroep over een kam scheren (80% van het Geen Stijl volkje) opzouten. Stelletje lutsers.

Neauneauneauneau | 05-09-08 | 16:29

het was stil aan de overkant, maar er klinkt nu wat geluid van gene zijde, de inhoud van de boodschap bevestigd alle voorgaande commentaren van reaguurders op deze site.
alleen blijken we bij nader toch weer te soft te zijn geweest.

De Briemusketier | 05-09-08 | 16:21

Standaard een politie auto met een uitruk meesturen.
Maar ik denk dat de funktie eisen straks omhoog gaan voor ambulance personeel.

wiers | 05-09-08 | 16:16

Slissen naar vrouwen, handtasjes rammen, aanrandingen in zwembaden, ambubroeders bedreigen, eftelingarchitectuur neerpleuren = verrijking van onze cultuur.

LJBrinkhorst | 05-09-08 | 16:12

Dat downplayen begint standaard met: ja maar, hollanders zijn ook niet allemaal lief, of tussen hollanders heb je ook rotte appels. Ja, maar daar hebben we het NU niet over, stelletje mooi weer spelende lutsers!!!

Eagle_Eye | 05-09-08 | 16:10

Robin de Bood? Dat is toch dat linksmensch die zichzelf op kosten van het stadsdeel trakteerde op een tripje naar Finland om daar "de banden aan te halen"?
www.elsevier.nl/web/politiek/stadsdeel...

Aussie | 05-09-08 | 16:07

koekuhbakkah | 05-09-08 | 15:52

Dan krijg je waarschijnlijk een familie reunie

Ikdus | 05-09-08 | 15:55

wat gaat er gebeuren als een paar skinheads een vrouw van een schapenkraagje nafluiten???

koekuhbakkah | 05-09-08 | 15:52

Het was al hetzoveelste geval.
En ineens loopt de emmer over.
Het was de laatste druppel.
Oud Nederlandse spreekwoorden en gezegden.
Wordt niet bij een inburgerings cursus behandeld.
Krijg fijn een trap van een kameel.

wiers | 05-09-08 | 15:51

Waar waren de cops? Hoe kan zo'n logge Amerikaanse Chevy-van vanuit de garage nou wél ter plaatse zijn, terwijl de Hermandad nog ergens koffie zit te lurken? Nadat ze in Haarlem een tiener van de sokken reden omdat ze geen sirene en zwaailicht voerden, want anders hoorden ze niet wat er over de mobilofoon werd gezegd, hebben ze die mobilofoon zeker ook maar uitgezet?
Zou het ook uit de klauw zijn gelopen als die schildknapen er eerder waren geweest dat die ziekenbroeders in hun truck?

JeMoeder!!! | 05-09-08 | 15:49

@ Allahuakbar | 05-09-08 | 15:14

Wil je het nou niet begrijpen?

Nou vergelijk je de bedreiging aan het adres van de ambulancebroeders weer met de enkele "ga eens deaud" die hier tegen je geroepen wordt.

Echt... een slachtoffer ben alleen als je iets aangedaan wordt, je bent niet per definitie een slachtoffer omdat je marokkaan bent.
Leer dat nou toch eens af.

Ikdus | 05-09-08 | 15:49

GeinPonempie | 05-09-08 | 15:22
dank u zeer en een prettig weekend!

DenLangel*l | 05-09-08 | 15:42

@GeinPonempie...

Ik denk dat je allahhakbar uit het veld geslagen hebt :)...

BarneyBoner | 05-09-08 | 15:41

"Ik maak je dood!" is gewoon Fins voor "Alles goed?"

Aussie | 05-09-08 | 15:41

"Ja toch, niet dan. Er was pas een probleem geweest, wanneer Salah het niet had gehaald."

Doet mij denken aan die keer dat een paar finnen mijn fietsslot stonden te 'inspecteren'.

"Ja maar je fiets is toch niet gestolen, kaaskop!!!" werd er naar mij dreigend geschreeuwd.

barry8719 | 05-09-08 | 15:39

Uit onderzoek is gebleken dat de ambulancebroeders te weinig respect hebben betoond aan de marokkaanse omstanders. Nu zijn ze daar erg gevoelig voor, ies koeltoer enzo. Dus pleisterplakmensen, eigen schuld, dikke Cohen!

Warhoofd | 05-09-08 | 15:33

@ GeinPonempie | 05-09-08 | 15:22

-\
Hear Hear

yuck-fou | 05-09-08 | 15:28

Abdullah, als je niet ga gaat werken ga ik je dood maken.
Dit om je aan te sporen om te gaan werken en daarna zeg ik het nog een keer om je werk beter te doen.

Captain Diehard | 05-09-08 | 15:22

Dit soort tuig zijn ontheemde Marokkanen die ook een NL paspoort hebben. Naar mijn mening ten onrechte. En dus niet zoals Allahuakbar | 05-09-08 | 13:20 het stelt: "het zijn Marokkaanse met Nederlandse afkomst. En als ik elke keer als een Nederlander mij doodwenst een euro zou krijgen dan zou ik schatrijk zijn." Die tweede zin is weer zo lekker typisch; de pot gaat de ketel verwijten dat hij zwart ziet. Meneer 't kleingeestige mohammeddaantje draait alles weer helemaal om, hij is zielig, hij is het slachtoffer, want hij wordt door ons NL'ers dood gewenst, terwijl hij toch zo een grote aanwinst en verrijking voor onze samenleving is.
Het is de hoogste tijd om het koren van het kaf te scheiden door dit soort klootzakken met een enkeltje Marokko te belonen en hen de NL nationaliteit te ontnemen en tevens een levenslang visum verbod voor de toekomst. Dan zijn die kleine ??% procentuele minderheid van de Marokkanen (waar die dan ook mogen zijn, horen doe je ze vrijwel nooit, ik kom er heel sporadisch wel eens één tegen, ze bestaan dus wel!) die er wel gewoon wat van willen maken misschien over 10 jaar ook eens verlost van het stigma waar ze allemaal zeggen last van te hebben. Een stigma (ja steek je stoere mes nog maar eens in de borstkas van je mattie) dat ze aan zich zelf te danken hebben en ook zelf zo in stand houden.

Door de 'duidelijke' taal van Cohen werd ik aangenaam verrast gisteren, echter ik weet wel beter, want hoewel 't lijkt als of het licht bij Job is gaan schijnen, heeft hij alleen te diep in z'n 'thee' glaasje gekeken en zal er verder niks veranderen.

Er verandert alleen iets wanneer we weer naar de stembus mogen, mits dat ook resulteert in een andere politieke wind die er landelijk gaat waaien ten aanzien van het integratie vraagstuk. Dit soort onaangepaste gasten niet alleen geconfronteerd worden met hun wangedrag maar er ook de gevolgen van gaan ondervinden i.p.v. de rest van de samenleving zo als nu het geval is.
Er duidelijk en deugdelijk beleid komt en wordt gevoerd over welke vormen van het mohammedanisme wel beleden kunnen worden in NL, en voor welke stroming(en) c.q. interpretaties geen plaats is in Nederland. De overheid al die hijad en taqiyya practiserende anti-westerse 'contra-hegemoniserende' (met dank aan die idioot:Faizal Enait) islamofascisten en die imperialistische door Saoudi's gefinancierde moskeeen waar ze samen komen, eens keihard aan gaan pakken.
Geen tolerantie naar de intoleranten toe. Vrijheid i.p.v. onderdrukking, de tyfus voor al die islamitische dogmatisten die hier in Europa van 'dar alhab' 'dar al islam' willen maken.

GeinPonempie | 05-09-08 | 15:22

Allahuakbar | 05-09-08 | 15:14
tuurlijk, als jantje mij met de dood mag bedreigen mag ik dat bij ambulancepersoneel ook doen. man flikker toch een eind op...

DenLangel*l | 05-09-08 | 15:20

Totaal gestoord als je de redders van je broertje met de dood bedreigd. Volgens mij moet je dan ook opgehaald worden, maar dan naar een ander soort ziekenhuis. Hoe ziek kun je zijn!

Renos2 | 05-09-08 | 15:15

Jaja, zoiets als "zij is vies, vet en ziek" en dat je het dan niet over een obesitas-vadsig hebt, maar over een lekker wijf? Durf duidelijke taal te vragen en bezigen!

ramses snaptnie | 05-09-08 | 15:15

@Ikdus | 05-09-08 | 15:07

Oke, misschien niet vergelijkbaar, maar feit blijft(lees de reacties er maar op terug) dat ik heeel vaak met de dood bedreigd wordt.
Wat er met de ambulance broeders gebeurd is kan ook niet, is ook niet goed te praten, maar kennelijk als ze mij op een of andere manier allerlei dingen toewensen wordt dat door iedereen afgedaan als: tja.... shit happens.

Allahuakbar | 05-09-08 | 15:14

-weggejorist en opgerot-

kabrito | 05-09-08 | 15:14

jammer dat onze samenleving al zover is dat dit gedrag maar ontstaat en verder escaleert.

anne-roos | 05-09-08 | 15:13

@Allahuakbar

Het is toch niet normaal dat dit soort gedrag en bedreigingen nu al zo normaal zijn geworden dat je je daar niet meer door laat intimideren? Luister naar je eigen woorden en besef dan; ZOVER IS HET AL GEKOMEN!

Alana26 | 05-09-08 | 15:13

Ook aardig om te weten is dat de, ik meen Libische, eigenaar van de sigarenwinkel direkt naast de bewuste pizzeria, twee jaar geleden neergestoken is door een ......
Dat we dat ook niet vergeten. Die Libier was overigens een geweldige aardige vent en in tegenstelling tot de genoemde groep wél een aanwinst voor de buurt en voor Nederland.

Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 15:09

Bigi Bana Boy > Ja, maar dat ies dus wel koeltoer!

ic3y | 05-09-08 | 15:08

@Allahuakbar | 05-09-08 | 14:56

Dus jij wilt beweren dat je iedere dag, terwijl je je werk probeert te doen en het leven van iemand probeert te redden, door de vriendjes en famile van het slachtoffer even gezellig met de dood wordt bedreigd?

Jij wilt beweren dat je iedere dag een Hollander tegenkomt die je even toefluisterd dat ie je wel even dood gaat maken?

Misschien weet je het verschil niet helemaal. Die broeders konden niet weg, hoe graag ze het waarschijnlijk ook wilden. Ik denk dat ik veilig kan aannemen dat jij ten alle tijden je om kan draaien en weg kan komen na "met de dood te zijn bedreigd"

Probeer je eigen situatie niet te vergelijken met die van de ambulance broeders.

Ikdus | 05-09-08 | 15:07

Overigens ook leuk om te weten dat het bejaardenhuis recht tegen over de pizzeria waar het incident plaats vond, enige tijd geleden vaak in het nieuws was om dat onze Mocro vrienden er die arme oudjes voortdurend terroriseerden.
Eea om het even in het juiste perspektief te zetten.

Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 15:06

-weggejorist-

yuck-fou | 05-09-08 | 15:04

BarneyBoner > Excuus ies voor homo's en homo's ies niet koeltoer.

ic3y | 05-09-08 | 15:03

@ Allahuakbar | 05-09-08 | 14:56
Tegen iemand aanlopen is natuurlijk wat anders, ik probeer ook niet goed te praten wat die mensen gedaan hebben.
Ik wil alleen maar aangeven dat ik dat soort bedreigingen ook elke dag naar mijn hoofd geslingerd krijg en als ik dat dus allemaal serieus moet nemen ik me ook vreselijk bedreigd zou moeten voelen.
-
-
Ok, We gaan dus nu afzwakken en je begint te begrijpen wat er wordt bedoeld ??
Want dat is waar het uiteindelijk hier om gaat !!

yuck-fou | 05-09-08 | 15:02

Ik neem aan dat Abdullah, Salah, Mohammed, Fatima, S., K., M. en al die gasten al excuus hebben aangeboden ivm hun in eerste instantie veel te grove en emotionele handelen en schreeuwen? Bloemetje er bij voor het ambulancepersoneel en het gebeurt nooit meer?

BarneyBoner | 05-09-08 | 14:58

@Joris :

Mogen we, in het kader van de vriendschap, alleen vandaag en strikt binnen dit topic, elkaar dan voor één keer dood wensen zonder een ban te krijgen ?
Ik denk ik vraag het maar even want ik zie de weggejoristen om mijn oren vliegen ?

Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 14:58

dit lijkt me een volledige bekentenis van een doodsbedreiging. 2 minuten cel?

PockyMaster | 05-09-08 | 14:57

@Ikdus | 05-09-08 | 14:50
Tegen iemand aanlopen is natuurlijk wat anders, ik probeer ook niet goed te praten wat die mensen gedaan hebben.
Ik wil alleen maar aangeven dat ik dat soort bedreigingen ook elke dag naar mijn hoofd geslingerd krijg en als ik dat dus allemaal serieus moet nemen ik me ook vreselijk bedreigd zou moeten voelen.

Allahuakbar | 05-09-08 | 14:56

Ik wil meer Marokkanen op straat. Gezellie!

DeRuk2008 | 05-09-08 | 14:54

Smoesjescultuur. Lopen ze daar met hun bondkraagjes rond alsof ze Don Corleone himself zijn. Meenemen en in de zandbak dumpen, kijken of ze daar ook zo'n grote bek hebben.

ic3y | 05-09-08 | 14:54

Robin de Bood...... Sjoris mag ik 1 neqschotje uitdelen? ahtoeee...

lounge01 | 05-09-08 | 14:53

@yuck-fou | 05-09-08 | 14:46

Nee jij begrijpt het allemaal zo lekker...... als je ons geloof er maar bij kan halen dan is het allemaal wel goed.
En een beetje zielig van je dat je er taalgebruik en spelling bij haalt als je het over intergratie gaat hebben.
Maar goed zwakke mannetjes(of in jouw taal mennekes)zullen er alles bij halen om ons(Nederlanders) de grond in te boren.

Allahuakbar | 05-09-08 | 14:52

Natuurlijk... en het spugen naar ambulance personeel is ook een aanmoeding?

Gaz21 | 05-09-08 | 14:52

Dit is natuurlijk ook mensonterend wat ik lees. Marokaantjes moeten tijdens ramadan pizza's bezorgen. Ik zou ook gek worden.

basset hound | 05-09-08 | 14:52

ik ga niet proberen om daar grappig op te reaguren, over die achterlijke uitspraken kan niemand heenkomen. ik zou ook woedend zijn..... als vader van zo'n kudtjong dat ambulancemedewerkers aanvalt (op mijn kroost welteverstaan)

DenLangel*l | 05-09-08 | 14:51

' Allahuakbar | 05-09-08 | 14:43

Loop jij tegen mij aan zonder uit te kijken en zonder pardon te zeggen, dan is de kans groot dat je iets in de trant van; Sterf, lul! te horen krijgt van me.

Ik denk echter dat dat op jou iets minder bedreigend overkomt dan wat de heren ziekenbroeders is overkomen (Als hij doodgat, gaan jullie ook dood) . Een roedel overspannen Marokkaantjes waar er al een een mes tussen de ribbetjes heeft gehad lijkt me minder gezellig dan de doorsnee "doodswens" van een Hollander.

Ikdus | 05-09-08 | 14:50

En de Marokaanse gemeenschap doet net of hun neus bloed en komt zoals gewoonlijk weer met allerlei voorbeelden aan waarin autochtonen zich onbehoorlijk gedroegen. En natuurlijk is dit ook het geval, maar hoe blind/ dom/ stom/ achterlijk moet je zijn om niet in te zien dat dat maar voor hooguit 20% geldt en dat de rest toch echt af te schuiven is op de k*tmarrokaantjes. Waar ook in Nederland. En natuurlijk snappen diezelfde k*tmarrokaantjes deze nieuwe ophef niet. Waarom zouden ze ook? Als ze het bij burgers doen is er ook niemand van de overheid die hen daarvoor straft. Waarom zou het nu opeens anders zijn? Ze komen toch altijd overal mee weg? Wat dat betreft hebben die k*tmarrokaantjes wel gelijk: ze behandelen iedereen gelijk en maak je bij de een geen ophef, moet je dat ook niet opeens gaan doen wanneer het overheidsmensen betreft.

Alana26 | 05-09-08 | 14:50

Inderdaad, blanken zijn ook klootzakken net als Turken, Polen enz.
Maar we hebben het nu even over de Marokboys en hun achterlijke houding jegens hulpverleners...

da wizard | 05-09-08 | 14:49

@ Allahuakbar | 05-09-08 | 14:43

Volgens mij begrijp jij niet geheel wat ik bedoel menneke !!!
Doe trouwens eens iets aan je spelling en taalgebruik !!!
Geïntegreerd ??? NEE DUS !!!

yuck-fou | 05-09-08 | 14:46

Jammer dat deze figuren zo zielig doen. Er zijn ook genoeg 'normale' Marokkanen hier in +31

Zo'n groep teringlijers verzieken het altijd voor de rest. Deze schoften verdienen het niet om nog langer te mogen genieten van onze diensten in dit prachtland. Als je onze helden loopt te bedreigen en loopt te sissen dan regel je zelf maar dat je vriendjes in het ziekenhuis komen!

Martinus_van_Oranje | 05-09-08 | 14:46

Ik zie niet meer zo gauw een oplossing voor dit probleem, het is n.l. al veel te ver gegaan want er is niet op tijd ingegrepen. Er is niet op tijd met harde maatregelen duidelijk gemaakt dat dit gedrag onacceptabel is.

Vroeger woonde ik in west, bij de Ten Kate markt/ Kinkerstraat. Dat was toen een leuke buurt met een paar luidruchtige Antilliaanse families, en een paar Turken, gewoon gezellig........ als ik er nu kom ken ik mijn eigen stad niet meer want ik waan mij in de Magreb.

Tante Eulalie | 05-09-08 | 14:45

@Nee, gek hé ??
Per slot van rekening wonen "wij" Nederlanders nog steeds in ons eigen land.
Jullie (pigment-gehandicapten) zijn hier aan komen waaien en denken hier ff de boel te komen regelen met jullie "focking" zogenaamde religie.
Werkschuw en lui tuig zijn jullie!!!!

yuck-fou | 05-09-08 | 14:29

Dat heeft er niets mee te maken, ik woon ook in mijn eigen land..... met Nederlands pappoort enz. En met religie heeft het helemaal niet te maken.
Alleen als een "Nederlander" die jij bedoelt mij doodt wenst dan is er niets aan de hand, maar als een pigment-gehandicapten dat doet dan is het een ramp.

Allahuakbar | 05-09-08 | 14:43

gewoon 5000 euro boete geven, doen ze het nooit meer.
tevens goed voor de staatskas.

Donkey Bong | 05-09-08 | 14:42

-weggejorist en opgerot-

Curious Person | 05-09-08 | 14:41

-weggejorist en opgerot-

Piemelpus | 05-09-08 | 14:40

-weggejorist en opgerot-

Prins Soonius | 05-09-08 | 14:36

Op nrc.nl kunt u stemmen over de openheid van Job. Wel of niet goed. Aan u de keuze.

" Zou graag willen dat iedereen zich verenigde en samen een rechtzaak aanspande tegen overheid om bescherming burgers op te eisen * Ik blijf erbij; nu het opeens overheidsmensen zijn, gaan de k*tmarrokaantjes te ver. Terwijl wij burgers al jaren geterroriseerd/ verkracht, beroofd en uitgeroeid worden door dezelfde k*tmarrokaantjes! Hard om te zeggen maar ik zeg het toch; Nu weten ze tenminste wat wij dagelijks meemaken! *Begrijpt niet waarom niemand van die overheidsinstellingen (ook cohen) niet de link ziet hiertussen? Waarom zegt niemand van hen; "Moet je nagaan aan wat voor gevaar wij onze burgers blootstellen door onze vertroetelmentaliteit. Als die k*tmarrokaantjes dit soort dingen bij overheidsmensen uithalen, wat doen ze dan wel niet allemaal met onze burgers? En wat doen wij om ze te beschermen? En dan heb je nog van die bekrompen geesten die durven te zeggen; onder dit soort jongeren is er weinig tot geen vertrouwen in overheid. en dus hebben ze HET RECHT zich zo te gedragen. Altijd maar slachtoffertje spelen. Ze zouden allemaal een oscar moeten krijgen voor dat toneelspelletje van ze!

Alana26 | 05-09-08 | 14:31

Kijk maar eens op Opsporing Verzocht; 90-95 % van de daders heeft een "Noord-Afrikaans uiterliijk"

Onderduiker | 05-09-08 | 12:57

Ben gelukkig niet de enige die dat opvalt.
We maken er tijdens de uitzendingen een weddenschap van!

Magilla_Gorilla | 05-09-08 | 14:31

dat downplayen is ooit ingezet door de stichting sire. kwam een conoknakker in beeld die tegen een autochtoon riep.... heee vuile kankerlijer, geef mij g.v.d de zout eens effe aan.... De voiceover verduidelijkte deze zin. die cabrietenneuker bedoelde... wilt u zo vriendelijk zijn mij even de zout aan te geven??
we hebben er maar heel kort van kunnen genieten.

meerendonk | 05-09-08 | 14:30

-weggejorist en opgerot-

Serieus Hert Bal In | 05-09-08 | 14:30

-weggejorist en opgerot-

yuck-fou | 05-09-08 | 14:29

Kunnen we niet een real life programma krijgen van een doorsnee Marokkaans gezin? Wordt gek van de vooroordelen!

NoMinister | 05-09-08 | 14:25

Permanent | 05-09-08 | 14:11

Klinkt als indirect racisme. De wet he, ook al is het met huidige pliessie- en OM-beleid een dode letter.

NoMinister | 05-09-08 | 14:24

Misschien moeten we inderdaad niet te veel polariseren en zeggen dat het marokkaantjes waren. Maar feit blijft dat er iemand met de dood bedreigd is en dat daar dus iemand even een cel- of geldstrafje moet krijgen!

Taurus NL | 05-09-08 | 14:23

Permanent | 05-09-08 | 14:11
Niet zeuren, allemaal koeltoer. Tis maar een klein groepje hoorde ik van de week. Niets om je druk te maken .

hero_of_heaven | 05-09-08 | 14:19

Wat mij betreft zou ambulancepersoneel dezelfde middelen / bevoegdheid als politie mogen hebben... Gewoon je werk kunnen doen en als er een klootzak met een mes voor je neus staat hem even preventief in z'n arm schieten. Daarna even gaasje met jodium erover en weer doorrijden. Educatie waar de ouders falen.

Vage_eddie | 05-09-08 | 14:16

Joost Maghetweten | 05-09-08 | 12:40
"Ik had al aan Rutger van Geenstijl uitgelegd dat ik die ochtend erg veel rooijbos had gedronken en dus niet helemaal helder meer was"
.
U kunt niet goed luisteren.
Hij zei helemaal niet dat hij veel théé had gedronken, hij zei dat hij 's ochtends ál véél had gedronken.
En met zulke burgers is het niet zo verwonderlijk dat je aan de drank raakt.

ADO-Le-Cent | 05-09-08 | 14:15

Laten die niksnutten maar iets aan het file- en parkeerprobleem doen in de Randstad!

Bakito | 05-09-08 | 14:13

103 Teletekst vr 05 sep
***************************************
Ede voert samenscholingsverbod in

***************************************
` In de Edese wijk Veldhuizen is vanaf
morgen een samenscholingsverbod van
kracht.Dat heeft de Gelderse gemeente
bekendgemaakt.Ede hoopt zo een einde te
maken aan de overlast en criminaliteit
van een groep Marokkaanse jongeren.

De jongeren richten vernielingen aan en
intimideren voorbijgangers.Dit weekend
werden drie auto's in brand gestoken.De
overlast is teruggedrongen met hulp van
jongerenwerkers,maar een kleine groep
blijft voor problemen zorgen.

Eerder stuurde Ede Marokkaanse ouders
undercover mee op buslijnen.Dat moest
voorkomen dat chauffeurs en passagiers
beschimpt en bespuugd zouden worden.

Permanent | 05-09-08 | 14:11

Nogmaals blijf met je poten en je bek vol emoties van onze hulpverleners af! Lukt dat niet, oprotten dan aub. Ik wil namelijk gewoon geholpen worden als ik bij de EHBO aankom of een ambuilance voor mij moet uitrijden. Ik heb geen behoefte aan 'emo's' die dat versjitteren.

Zuma | 05-09-08 | 14:09

Hee, geen slim, pakkend pop-up onderschrift bij de foto van Marokkaanse jongeren op ambulance.
Helaas heb ik geen humor, maar ik zou iets als 'overdrijf niet zo.jpg' doen. Of: 'dat zijn gewoon emoties joh'.

Verdamper | 05-09-08 | 14:05

Ik word hier zo verschrikkelijk ziek van. Donder die kleautzakjes er gewoon uit. Waarom? Gewoon, omdat het kan. Wij Nederlanders zijn veel te tolerant!

Geert redt ons in deze bezeten wereld. Alleen gij kunt ons van de ondergang redden.
*pakt uit voorzorg zijn koffer*

zaadlipke | 05-09-08 | 14:04

one word BATMAN

f_jacobse rules | 05-09-08 | 14:04

Goed, daar gaan we nog een keer. Alle hangmarokkaantjes kunnen van mij deaudsterven maar om iedereen met een moslimachtergrond te kruisnagelen is triest, dom, whatever...

zooishettoch | 05-09-08 | 14:01

Is er al thee?

RechtsTuigje | 05-09-08 | 14:01

Mensen maak je toch niet zo druk. Het heeft geen enkele zin meer, wij zijn de Randstad al kwijt aan "hardwerkende" medeburgers. Tijd om een ander thuisland voor de autochtone bevolking te zoeken wat we van de grond af kunnen opbouwen totdat onze achterachterkleinkinderen het kunnen overdragen aan een nieuwe groep parasieten.

Krokoklaas | 05-09-08 | 14:00

Amazing_Boogaloo | 05-09-08 | 13:57
Rrrrrrrriinngggggg, wakker worden!! U droomt!

Ikdus | 05-09-08 | 13:55

Dat dacht ik dus ook! LOL!

NoMinister | 05-09-08 | 13:59

-weggejorist en opgerot-

Amazing_Boogaloo | 05-09-08 | 13:57

Mmmm. Dat de pliesies niet in hun wijk mogen komen daar kan ik me wat bij voorstellen zeker als de politiek dit toelaat. De politiek zal de pliesies zeker niet steunen. Geen steun geven aan hulpverleners zoals ambulancepersoneel geeft iets weer van deze politici. Toch zullen ook deze politici die verantwoordelijk zijn voor de huidige situatie in 0031 eens verantwoording moeten afleggen.

Contra | 05-09-08 | 13:57

Boris Poepnagel | 05-09-08 | 13:53
Ja, die 2 zijn goed samen. Moet vaak denken aan Kraaykamp en de Gooyer in hun beste dagen.

Jan Doppie | 05-09-08 | 13:40
Waarschijnlijk toekomstmuziek of louter fantasie?

hero_of_heaven | 05-09-08 | 13:56

De verziekte maatschappij dat zijn zij

StonedTrooper | 05-09-08 | 13:56

Oh, laat het alstublieft gebeuren dat een van die kansjongeren een keer het mes op de keel van De Bood zet en zijn mobieltje wenst over te nemen. Die bedreiging moet hij dan ook maar niet zo letterlijk nemen en zich er tegen wapenen.

Wat een ongelofelijke kruiper, gadverdamme! Djeez, wat heb ik een hekel aan dat soort types.

*zich vreselijk opwindt en smijtneigingen krijgt*

Deipnosophist | 05-09-08 | 13:55

Uit het parool:
De dader van de steekpartij is nog voortvluchtig. (JASPER KARMAN EN HANNELOES PEN)

Ik geloof er geen reet van dat die 2 het hebben gedaan.

Ikdus | 05-09-08 | 13:55

@ Andriesch Knevelmans |

loooool

StonedTrooper | 05-09-08 | 13:54

Met name het komische duo Allah & Mohammed maken het keer-op-keer weer erg bont...

Boris Poepnagel | 05-09-08 | 13:53

Flikker nou toch ff gauw op. Die knaap heeft die ambulancebroeders dus wel bedreigd. Achteraf misschien niet zo bedoeld, maar dan ga je met je aars en twee bossen bloemen die kerels opzoeken en je excuses maken. Dit verhaal, is het verhaal van een stuk tuig dat niet wilt weten dat hij wel eens in de fout gegaan kan zijn. Je maakt mij ook niet wijs dat hij de enige is die zijn bek open getrokken heeft. 1 schreeuwend familielid maakt een stel amsterdamse ambulancebroeders toch niet overstuur?

Achterdocht | 05-09-08 | 13:53

@bakito,nou das dan mooi meegenomen kunnen ze die ook niet meer overvallen en leegroven

vlieggenmepper | 05-09-08 | 13:52

Misschien wordt het tijd om Blackwater in te huren. Die weten wel raad met deze kanslozen en figuren als Robin de Bood erbij. Cohen zegt een keer wat goeds, was door de slechte rooibos pissed off dan heb je er weer zo`n cultuurrelativerende goedprater als de Bood bij. In Mocroland flikken ze dit soort geintjes ook niet. Dat wordt het schavot of een enkeltje woestijn.

Getinte | 05-09-08 | 13:52

Ennuuhhh waarom was die ambulance ook alweer nodig..? O ja, knulletje struikelde en viel in zijn zakmesje. Gewoon tijdens het knikkeren en tollen.Dat kan gebeuren. Mooi kudt marokkanen, zo krijgen jullie nog een slechte naam ook.


Kan ik nog het woord geitenneukers gebruiken in de comments of word dat een ban cq arrestatie ?

StonedTrooper | 05-09-08 | 13:51

C. W. Moss | 05-09-08 | 13:46

Misschien is dat ook wel onbegrijpelijk voor ze: wel in het paradijs verkeren maar niet deaud zijn. Zielig toch, die verwarring? Moet wat aan gedaan worden vinnik.

NoMinister | 05-09-08 | 13:48

die ambulance broeder bij knevel zei vannacht dat zeker 80/90 % van de gevallen marokanen zijn.
ga er maar vanuit dat hij dit zeker niet overdrijft dus in de pratijk 99%

SjakieV | 05-09-08 | 13:47

Inderdaad, nu het zeg maar overheidsdienders betreft schijnt alles bij naam genoemd te mogen worden. Waarom hoor ik Cohen nu nooit roepen dat die klote Marokkaantjes met hun poten van u, mij en van onze bezittingen moeten afblijven. Juist overheidsdienders (lees pliesie, justiesie etc.) dienen die Berber poten op te vangen voor dat ze mij raken. Ongelofelijk by the way dat die ziekenbroeder gisteren bij K&VdB nog de moeite kon opbrengen om bij het woord "Marokkaan" niet spontaan te gaan kotsen.

de directeur | 05-09-08 | 13:47

Ik stel voor om de ambulance in west te vervangen en voortaan een oude pick-up of een oud koreaans bestelbusje met een rode halve maan erop, eventueel inclusief uit de deuren en ramen hangende baarmannen om het gevoel van drama voor onze medelanders te behagen.

Andriesch Knevelmans | 05-09-08 | 13:47

En het wordt nog veeeel fijner. Deze bontkraagjes gaan zich ook weer voortplanten (al dan niet met een vrouw die daarin toestemt) en zij gaan een rolmodel voor hun kindertjes zijn.
Wat die kinderen dan gaan leren?
Vmbo-drop out zijn is cool! Het is immers simpel om aan een uitkering te komen. Uiteraard kun je daarnaast lekker bijbeunen met de verkoop van hasj! Brabbelen in een microfoon is cool, vooral als je de Nederlandse taal niet beheerst! Lekker rappen, een verrijking van onze verheven straatcultuur. En o ja... Nederland is kut, ook al zijn er een boel blonde vrouwen om over de kling te jagen, en voor hoer uit te schelden.

Ja, het gaat nog veel leuker worden.

C. W. Moss | 05-09-08 | 13:46

Van de ongevraagdadviesgroep(tm):

Beste Job,
Is het niet een idee om een paar van die rifjongens op te leiden tot ambulancebroeder?
Kunnen we ze mooi inzetten in 020 gaza.
Ze zijn bekent met de cultuur, schudden dit soort bedreigingen zo van zich af, weten hoe ze zich moeten verweren tegen dit soort gastjes.
Mogen de autochtone ambulancebroeders gewoon weer lekker pleiseters gaan plakken in oud-zuid, iedereen blij.
Probleem opgelost!

oag | 05-09-08 | 13:45

Het waren, zijn en blijven kudtmarokanen

deuZige | 05-09-08 | 13:44

@Fimbulvetr

LOL

StonedTrooper | 05-09-08 | 13:44

Gewoon ook een vigilante dienst opzetten van ex-ambulancebroeders. Ambulance een beetje verbouwen ala A-team en gaan.

Pablo's ijscocar | 05-09-08 | 13:44

@ Allahuakbar | 05-09-08 | 13:40
Waar kan ik mijn euro inleveren?

Teen | 05-09-08 | 13:43

Allahuakbar | 05-09-08 | 13:33

Volgens mij begrijp je me niet... Maar dat schijnt wederzijds te zijn. Misschien waren het wel linksmensen die zich aan je cultuur hebben geprobeerd aan te passen?

Ik weet het niet. Ik wens dat je rechtvaardig behandeld word.

NoMinister | 05-09-08 | 13:42

Ook Judith Sargentini heeft een punt, volgens haar heerst bij deze jongens een groot wantrouwen ten opzichte van de overheid. ''Dat is niet zomaar op te lossen''. Gelijk heeft ze hoor, de meeste criminelen hebben een aversie tegen uniformen. Ook komen steek en schotwonden in sommige circuits meer voor dan bij mij op kantoor. Heel raar is dat. Ik werk trouwens wel eens met een Marokaan, maar dat is geen echte, die spreekt vloeiend arabisch, frans en nederlands en draagt een pak. Hij heeft ook geen mes, nou ja soms, tijdens de lunch. Hij zegt ook wel eens 'schiet nou eens op' om collegae aan te sporen, maar nooit 'iek maak jou dood'. Raar, dat zo'n jongen zijn eigen cultuur zo overboord gooit...

Fimbulvetr | 05-09-08 | 13:42

Wanneer gaan wij nou ons nou eens aanpassen !!!
Stelletje kuttekoppen dat we zijn

StonedTrooper | 05-09-08 | 13:42

@ fuckje | 05-09-08 | 13:17

nederlanders met marokkaanse afkomst... zolang ze een marokkaans paspoort hebben zijn het wat mij betreft marokkanen!

Davy25 | 05-09-08 | 13:42

*dankt voor het begrip*

Alana26 | 05-09-08 | 13:40

Oh, nou begrijp ik het. Nou, sorry hoor Marokkanen!!! Wij begrijpen jullie ook nooit he.....??? Is het misschien een ideetje om ze voorlopig even niet meer op te halen met ambulances? Dan lost het probleem zich misschien vanzelf op!

rotjeknor1835 | 05-09-08 | 13:40

Alana26 | 05-09-08 | 13:26

Je hebt wederom helemaal gelijk en ik zit er ook mee. Maar bedenk dan dat de wet slechts papier is. Als je genaaid wordt is de vraag wie er wat aan doet en niet of de wet en haar uitvoerders (want door hen is de wet een dode letter die wij dienen te aanbidden) er wat aan wensen te doen. Mensen als C. begrijpen gewoon niet hoe fout ze zijn. Ik meen het als ik zeg dat een nazi voor mij helemaal niet erger is dan C.. De ellende die ze aanrichten is in beide gevallen immens. En ze zijn er blind voor. Helaas. Denk dus aan WO II en haar verschrikkingen en dan maar hopen dat het ooit eindigt...

NoMinister | 05-09-08 | 13:40

"de werkelijkheid is dat de rechter alleen kijkt naar hoe uw 'slachtoffer' zich voelt en niet hoe u uw doodsbedreiging instak."

De aanpak van het probleem is dus eenvoudig:

1) hulpverlener doet aangifte
2) OM vervolgt
3) rechter doet uitspraak
4) Jongelui ondergaan een louterende heropvoeding op kosten van Justitie.

Jan Doppie | 05-09-08 | 13:40

doskabouter | 05-09-08 | 13:36

Zo doen wij dat ja.... en terwijl we dat doen wensen we iedereen doodt.

Allahuakbar | 05-09-08 | 13:40

Ze hadden natuurijk liever zelf met 4 man rennend over straat elk een arm of een been vasthoudend, deze gewonde in een oud busje willen pleuren en dan met open deuren en hangend uit de achterkant naar het ziekenhuis willen rijden. Ik begrijp dat wel.

doskabouter | 05-09-08 | 13:36

Zie je wel ik wist het, die broeders zijn gewoon Geert aanhangers die zijn altijd zo kortzichtig. Ik ben om.

Kudtkapper | 05-09-08 | 13:35

vlieggenmepper | 05-09-08 | 13:31
Wil jij zulke klootzakjes in je bedrijf hebben?

Boomschade | 05-09-08 | 13:35

Gheh, -een

Murdockyoufool | 05-09-08 | 13:34

@ cy | 05-09-08 | 13:32

Of het nou Marokkanen of Turken of iets anders is dan Nederlander,
het zijn en blijven pigment-gehandicapten die niet
(Op deze manier zoals ze zich gedragen) in Nederland thuis horen!!

yuck-fou | 05-09-08 | 13:34

vlieggenmepper | 05-09-08 | 13:31

Als iedereen zou werken, dan kunnen ze de winkels overdag wel sluiten...

Bakito | 05-09-08 | 13:34

Mwahaha, lachen weer met die bondkraagjes.

Lepo | 05-09-08 | 13:33

NoMinister | 05-09-08 | 13:31

Tuurlijk, Marokkanen wensen elkaar op die manier ook altijd een fijne avond.

Allahuakbar | 05-09-08 | 13:33

-weggejorist en opgerot-

Murdockyoufool | 05-09-08 | 13:33

Als dat zo door gaat, krijg je net zoals in de US of A, waar alles eerder gebeurt dan in Nederland, no-go areas, waar geen politie, geen brandweer en geen ambulance zich laat zien. Pim, je had zo gelijk, zo gelijk.

Curacao | 05-09-08 | 13:33

Het is weer duidelijk, wij als Nederlanders hebben ons te weinig aangepast aan onze prachtimmigranten die de ambulancebroeders bedreigd hebben. Duidelijk, het is onze schuld.

Naar mijn weten zijn alle Marokkanen in het buitenland nog gewoon Marokanen volgens de Marokaanse regering en hebben ze ook nog een Marokkaans paspoort. De daders (de broer in dit geval) direct terug sturen naar Marokko en zo alsjeblieft een signaal afgeven. Hier heerst de Nederlandse cultuur, niks geen straatcultuur, niks geend downplayen, je hebt je aan de wet te houden en mensen te respecteren, en zeker hulpverleners te respecteren.

Hockey | 05-09-08 | 13:32

Het zijn niet alleen Marokkanen, vorig keer waren het Turken.

cy | 05-09-08 | 13:32

Allahuakbar | 05-09-08 | 13:25

Misschien een troost: het kwam volgens mij uit een goed hart.

NoMinister | 05-09-08 | 13:31

overheid moet gewoon alle uitkeringen aan die klootzakjes en hun fam.stopzetten gaan ze maar werken voor de poen hebben ze ook geen tijd om dit soort dingen te doen

vlieggenmepper | 05-09-08 | 13:31

-weggejorist en opgerot-

Blanchefort | 05-09-08 | 13:31

LOL @ Fimbulvetr | 05-09-08 | 13:24

NoMinister | 05-09-08 | 13:30

Pssssssst Salah, ik maak je dood.
(marokkaans complimentje en een aanmoediging in 1 zin)
En ook nog beterschap toegewenst natuurlijk.

hero_of_heaven | 05-09-08 | 13:30

@alana26
helemaal gelijk. ik kan ook geen kant op als ik met jongste kind in buggy en puberdochter over straat ga, behalve snel de andere kant uit kijken, naar de overkant van de straat gaan, of uiteindelijk, gewoon maar thuisblijven of alleen met meneer ingalls naast ons de stad in.
nu ik het opschrijf zie ik pas hoe achterlijk dat is.

Laura Ingalls | 05-09-08 | 13:30

Oftewel de "blanke" Nederlander wenst ook iedereen dood, maar daar hoor je meneer de burgemeester niet over.

Allahuakbar | 05-09-08 | 13:29

Nou dan mag Job wel eens op zn knietjes zijn excuses aanbieden, we hadden hun cultuur gewoon niet begrepen.... ies heel normaal om mensen die je komen redden met de dood te bedreigen toch?

de ridder o h paard | 05-09-08 | 13:28

moe de loos | 05-09-08 | 13:17

DOEKLE!!!!

Kom eens effe benoemen jongen!!! We hebben iemand nodig die kan benoemen!

Het is zo ontzettend onduidelijk wat het probleem is...

PLEASE!!!

NoMinister | 05-09-08 | 13:28

Zeg Joris, al een mailtje van het MDI ontvangen?

Fimbulvetr | 05-09-08 | 13:27

PVDi propaganda machine kicks-in

QB (ja die.....) | 05-09-08 | 13:27

Deze pigment-gehandicapten moeten voor eens en
voor altijd het zwijgen worden opgelegd !!!!!

yuck-fou | 05-09-08 | 13:27

<p>@ worm | 05-09-08 | 13:23 </p>
<p>Dienstplicht is nooit afgeschaft, alleen de opkomstplicht. Dit kan dus vrij snel gerealiseerd worden, nee moeten.</p>

Prof. Drs. Klavan | 05-09-08 | 13:27

Het is al zover dat ze al vertroeteld worden op basisscholen hier in Gelderland! Meisjes van 7/8 jaar die bedreigd en aangerand worden door die kleine k*tmarrokaantjes omdat ze dat van hun grote broer zien en wat gebeurt er wanneer jij je kind getraumatiseerd thuis krijgt en het ook nog eens toegegeven wordt door schoolbestuur en dergelijke? "Ja, we hebben gezorgd dat de kinderen psychologische begeleiding krijgen, maar nee, we kunnen deze jongen niet van school sturen." Ouders die vechten om deze jeugdcrimineeltjes uit de buurt te houden van hun kinderen (waarvan ze dachten dat ze veilig op school zaten) krijgen te horen dat het zinloos is en dat er niets tegen gedaan kan worden omdat het kind minderjarig is en zogenaamd moeilijke jeugd heeft. Het enige dat zij te horen krijgen is; "We houden hem scherp in de gaten. U hoeft niet meer bang te zijn!" Maar intussen zit je kind wel bij zo'n k*tmarrokaantje in de klas op een plek waarvan zij het gevoel moest hebben dat ze veilig was. Waanzin... En waarom? Omdat dit soort lui zich altijd kunnen verbergen achter de 'vertroetermentaliteit' en oh wee als iemand zich daartegen durft te verzetten. Ze denken dat ze heer en meester zijn en het wordt alleen maar erger en erger en erger, want er wordt niets aan gedaan!

Alana26 | 05-09-08 | 13:26

Permanent | 05-09-08 | 13:22

LOL & Tsja, inderdaad, goed punt :-))

NoMinister | 05-09-08 | 13:26

Superior Bastard | 05-09-08 | 13:22

Kijk..... daar heb je er weer een.

Allahuakbar | 05-09-08 | 13:25

-weggejorist en opgerot-

krienspen | 05-09-08 | 13:25

Onze R. de Bood heeft ook hyves

rdebood.hyves.nl

berichtjes achterlaten kan altijd

Dejive | 05-09-08 | 13:24

Alana26 | 05-09-08 | 13:19

Alle begrip en sterkte toegewenst. Je hebt helemaal gelijk. Mij viel het ook op dat Job C. het alleen over overheidspersoneel had dat toch 'alleen maar goed doet'. Job is dus een zwaargestoorde linkse idioot. Maar dat wisten we al en neemt jouw zorgen niet weg.

Hij beschermt zijn personeel trouwens ook niet hoor, mind you. Zijn 'daadkracht' bestaat uit het onderzoeken van de mogelijkheid om anoniem aangifte te doen. Tel uit uw winst.

Het is eng, wordt enger en zal heel erg eng en gewelddadig worden in NL door types als Cohen. Teringlijers lopen namelijk overal maar een burgermeester als C., die heb je alleen in Amsterdam. Kut-Cohen, ik gun hem uit mijn hart het slechtse toe. Omdat hij dat mijns inziens verdient.

NoMinister | 05-09-08 | 13:24

Alana26 | 05-09-08 | 13:19
Je ziet het echt helemaal verkeerd. Je moet je inleven in de cultuur van die jongens en je zult moeten accepteren dat ze wat harder zijn in hun bewoordingen en je zult moeten leren wanneer een bepaalde bedreiging een aanmoedig is en wanneer het serieus is. Het zijn jongens van de straat, de straat is van hen en als jij dan zonodig een stap buiten de deur wilt zetten, zul jij je toch echt aan hen moeten aanpassen. Jij hebt een leuke baan, een inkomen, een huis, zij hebben dat niet. Begrijp je dat echt niet?

Fimbulvetr | 05-09-08 | 13:24

<p>@ Alana26 | 05-09-08 | 13:19 </p>
<p>*met je meeleeft, en hoopt dat er niks met je en je dochter gebeurt door deze kudtfinnen*</p>
<p>*thee inschenkt*</p>

Prof. Drs. Klavan | 05-09-08 | 13:23

@Allahuakbar | 05-09-08 | 13:20

LÖL Weet je echt zeker dat je die uitspraak nu wil doen?

KaiserSoza | 05-09-08 | 13:23

Ik heb de oplossing:

Opnieuw invoeren dienstplicht voor alle ingezetenen > 18 jaar. Dit kan, denk ik, ook geen kwaad bij de autochtone jeugd. Hoofddoel dienstplicht: bijbrengen maniere, verantwoordelijkheidsgevoel en respect.

En nu komt het: voor al die autochtone hufters die proberen onze maatschappij te ontwrichten uitzenden naar de meest gevaarlijke broeinesten op deze aardklootd.

Win/win/ win:
1) Wij brengen de jeugd manieren bij;
2) Wij komen vanzelf van de autochtone hufters af;
3) Wij maken goede sier in de wereld door altijd voorop te lopen bij "vredesmissies"

Zo nu ga ik een nieuwe politieke partij oprichten, want zelfs Wilders is te coulant!

worm | 05-09-08 | 13:23

Allahuakbar | 05-09-08 | 13:20
Ga es deaud.
*Twee euro ernaast flikkert*

Superior Bastard | 05-09-08 | 13:22

Robin de Bood = Ook PvdA.
Dus een linksch-mensch zonder hersens.

Boomschade | 05-09-08 | 13:22

Beetje eenzijdig das GS. Altijd dat gelul over Scandinavische probleemjongeren. Nooit over Chinese, Indiase en joodse probleemjongeren of de harde kern daarvan.

Permanent | 05-09-08 | 13:22

Helaas geen vroege vrijmibo voor joris en g-unite.

zum kotzen | 05-09-08 | 13:21

Cohen zal, na het maken van excuses, de Marokkaanse gemeenschap in A'dam Zuid Oost verzoeken om het geweld jegens hulpverleners tot een minimum te beperken.

Superior Bastard | 05-09-08 | 13:20

Nee, het zijn Marokkaanse met Nederlandse afkomst.
En als ik elke keer als een Nederlander mij doodwenst een euro zou krijgen dan zou ik schatrijk zijn.

Allahuakbar | 05-09-08 | 13:20

fuckje | 05-09-08 | 13:17
NL paspoort afpakken en dan zijn het weer Marokkanen, en je kan ze probleem loos naar land van oorsprong sturen.

krumel | 05-09-08 | 13:20

Zand er over inderdaad..... en aanstampen...

Behangdelul | 05-09-08 | 13:19

Fimbulvetr | 05-09-08 | 13:17

Dan zou ik ook mijn hele leven zwanger zijn... Vandaar.

NoMinister | 05-09-08 | 13:19

Feit; nu het opeens overheidsmedewerkers zijn, mag het probleem wel opeens een naam krijgen; k*tmarrokaantjes die de buurt terroriseren. Maar hoeveel burgers zijn er al niet slachtoffer geworden van dezelfde k*tmarrokaantjes? Ik heb een 3-jarig dochtertje en ik ben als de dood voor haar veiligheid voor nu en in de toekomst! Vooral ook omdat er niets aan gedaan wordt om haar veiligheid te garanderen omdat deze k*tmarrokaantjes zonodig vertroeteld moeten worden! En mijn veiligheid dan? En die van mijn kinderen? Wij werken niet voor de overheid? Wij krijgen geen extra bescherming, want niemand durft er iets aan te doen, bang om voor racisten uitgemaakt te worden! We zouden allemaal met 1 advocaat de staat aan moeten klagen wegens nalatigheid tegenover zijn burgers met betrekking tot dit soort volk. Wij moeten het allemaal zelf maar zien op te lossen; blijf uit de buurt 's avonds, geef geen grote mond, neem het allemaal niet zo serieus als ze met z`n tienen om je heen staan te dreigen... Ik word al praktisch getraumatiseerd door alles wat ik om me heen hoor en lees!

Alana26 | 05-09-08 | 13:19

Het zijn niet eens Marokkanen, het zijn helaas Nederlanders van marokkaanse afkomst.

fuckje | 05-09-08 | 13:17

ZUM KOTZEN

peer79 | 05-09-08 | 13:17

Waar is Doekle Terpstra nou???

moe de loos | 05-09-08 | 13:17

NoMinister | 05-09-08 | 13:15
Zieken, zwangeren en krankzinnigen mogen wel eten, dus eigenlijk mogen alle moslims eten, het is tenslotte een krankzinnig geloof....

Fimbulvetr | 05-09-08 | 13:17

'Het grootste deel gaat om jonge Marokkaantjes' aldus Job. Jonge Marokkanen. Hier is een kelk en die gaat niet voorbij. Face the music!

Einde van de Domheid | 05-09-08 | 13:15

Mag dat wel van Allah? Het is g.v.d. wel Rammadan! Weg dat rietje!

NoMinister | 05-09-08 | 13:15

matzerath | 05-09-08 | 12:44

Democratie?

NoMinister | 05-09-08 | 13:14

Mag je ze wel Marokkaan noemen? Dit zien ze (linksch) toch ook weer als discriminatie?!
Vond slisFin wel weer een mooier woord.

überbrain | 05-09-08 | 13:14

Tegen niet-gelovigen mag je liegen, dus doen deze klootzakken dat ook.
Gelukkig, zal niemand er wat van geloven (op wat subsidieclubjes en linksmensen na natuurlijk).

Hodja | 05-09-08 | 13:14

Oke, oke, laten we het nu eens een keer grondig aanpakken. Er zijn dus blijkbaar nog steeds heel veel onduidelijkheden mbt de finse gebruiken. "ik ga je doodmaken" is dus slechts ter motivering bedoeld en "tssssss, hoerrrrr" betreft een een compliment. Dat wisten wij in 0031 dus niet, vandaar de intergratieproblematiek.
Als we hier nu eens een handig zakwoordenboekje van maken, zo eentje in de hoe wat waar-reeks, dan wordt het voor ons allen misschien wat duidelijker en stukken veiliger op straat.
Graag input. Ik ga alvast op zoek naar een uitgever. Maar eerst natuurlijk een kopje thee bij Job, want ik voel een subsidie van een paar ton aankomen....

poldergeiz | 05-09-08 | 13:13

-weggejorist en opgerot-

DeDerdeKamer | 05-09-08 | 13:12

<p>@ one-san | 05-09-08 | 13:07</p>
<p>Zou een reden kunnen zijn, maar ik denk echt dat je dit elders moet zoeken.</p>
<p>Meer iets in de richting van opgevoed op straat en dus zonder respect voor anderen.</p>
<p>En dan denk ik meteen aan een Nederlandsch spreekwoord. "Wie niet horen wil, moet maar voelen".</p>
<p>Dat wordt dus een agentje mee op de ambulances die risicogebieden in gaan/moeten.</p>
<p>De vraag welke gebieden dit zijn is makkelijk te beantwoorden.Dit zijn Volgelaers pracht/kanswijken</p>

Prof. Drs. Klavan | 05-09-08 | 13:12

En als ze hoerrr sissen is dat ook een compliment. Zouden ze het vuurpeleton ook als compliment ervaren. We willen ze alleen wat dichter bij Allah brengen!

Fuck toch op met die onzin zeg!

NoMinister | 05-09-08 | 13:12

matzerath | 05-09-08 | 12:44
wat een kudtpoll.

ranqneuzeKleinburger | 05-09-08 | 13:12

@ Robin de Boot: Ga eens nuttige dingen doen in ptaals van totaal ongenuanceerde onzin uit te kramen.

Om in termen van Wilders te praten: Robin ben je nou helemaal knettergek geworden?

Ik wist overigens niet dat mensen met een negatief IQ (zo komt hij tenminste over op mij) bestuurder kunnen worden.

worm | 05-09-08 | 13:12

Tievus met je niet zo bedoeld. Ze moeten blij zijn dat ik geen ambulance personeel ben had die lul van de brancard af gelazerd en weggereden. en dan wel in ze achteruit over die bondkraagjes heen.
-
Als het echt niet zo bedoeld was begin dan maar eens met een excuus brief te maken inplaats van gelijk pissig zijn omdat je acties veroordeeld worden.
Zou het weleens willen zien een mocro die ze eigen fouten erkent.

Barkruk | 05-09-08 | 13:11

/me neemt aandelen in Pickwick, de thee gaat er weer met kilo's tegelijk doorheen.

Achiel | 05-09-08 | 13:10

Kijk, ik woon in West en eerlijk is eerlijk er wonen ook een paar Tokkies die net zulke klootzakkies zijn, beetje whiggers maar toch. Kortom kan me eigenlijk niet schelen waar je vandaan komt met je poten van onze Scrubs afblijven.

Mossad | 05-09-08 | 13:10

Maar die lieve Salah is ondanks alles toch maar mooi voor de maatschappij behouden gebleven dank zij die ambulancebroeders.

*nadenkt of dit nu goed of slecht nieuws is*

uwesbeki | 05-09-08 | 13:09

Misschien een bloemetje aan de man met je excuses dat je het niet zo bedoelde? Desnoods stuur je het op?

Bah, tuig.

ConfuZor | 05-09-08 | 13:08

Laura Ingalls | 05-09-08 | 12:59
Je weet toch, een LeipeMocro die zegt 'iek maak jou dooT', bedoelt dat niet zo, want als hij dat wel wilde, dan lag je ook met een open buik naast zijn mattie. Een reaguurder die zegt 'platgooien die handel', die discrimineert. Het gaat er om, dat de brave minderheid, zich onvoldoende kan inleven in de asociale minderheid, niet de nuance ziet in een bedreiging en dat levert spanning op. Het is de schuld van de brave hardwerkende burger, want die neemt de tijd niet om te ervaren hoe het is om voortijdig het VMBO te verlaten, werkeloos op straat te hangen en rovend en dealend een 5 jaar oude 325i bij elkaar te sparen en je zolang je dat levensdoel nog niet bereikt hebt op een gestolen scooter moet voortbewegen.

Fimbulvetr | 05-09-08 | 13:08

*aan zoon van 3 het sprookje van Intergatiebaba en de 40.000 rovers vertelt* uit het boek van 1000 maal per nacht.

illuvatar | 05-09-08 | 13:08

Geef ons maar weer de schuld........ terwijl de broeders hun werk gewoon moeten doen.

Allahuakbar | 05-09-08 | 13:08

''. Overheidspersoneel moet zich daartegen 'wapenen' " lijkt me een strak plan, er is gisteren toch voor een miljoen aan hoogwaardige handwapens gevonden in islamsterdam?
Uit delen aan de ambulancebroeders, kost de gemeenschap niets en heeft de Bood ook zijn zin.

krumel | 05-09-08 | 13:08

@Joost Maghetweten | 05-09-08 | 12:49
Dat wist ik wel, maar het idee om een goed gedrag regel in te voeren is nog steeds best wel haalbaar lijkt me. Dan hebben we in ieder geval een middel om nieuw tuig buiten de deur te houden. (Overigens heeft dat 2e/3e/4e generatie tuig vaak een dubbel paspoort, dat schept ook mogelijkheden mijn inziens)

Hellsmurfje | 05-09-08 | 13:08

Volgens Judith Sargentini hebben deze jongens een groot wantrouwen tov de overheid dat niet zomaar op te lossen is. *kots*
Muts, waar heb je het over? Het was ambulance-personeel, en daar heb je gewoon met je fikken vanaf te blijven! Toch jammer dat hun staking niet door is gegaan; ik raad ze een langzaam-aan-actie richting bepaalde wijken aan.

Laura Ingalls | 05-09-08 | 13:08

allemaal een lage bloedsuikerspiegel door de rammadan?

one-san | 05-09-08 | 13:07

-weggejorist en opgerot-

worm | 05-09-08 | 13:07

ja gewoon dat zooitje op pakken en in werk kampen stoppen

ijzerehand | 05-09-08 | 13:06

Lekker ook om te weten dat de doodsbedreigers uit zo'n gezellige grote familie bestaan.
@ Fimbulvetr | 05-09-08 | 13:00 Spot on!

Willem VanDer Decken | 05-09-08 | 13:06

ISCHNIETSGEBEURD!
Ik zeg: zet n pliesiemeneer in ambulances die de urban jungle in moeten. Als dr iets gebeurd, hup neerknuppelen of peppersprayen (of eerst pepperssprayen en dan neerknuppelen, das lachen want dan zien ze niks HAHAHA, goed) als dergelijk verderfelijk gedrag wordt vertoond. Typische is dat dan weer een ambulance voor het zojuist weggewerkte onkruid komen.... zien jullie de vicieuze cirkel!

Flowers | 05-09-08 | 13:05

Ik wist het wel, er moet eens een wet komen tegen hufterige hulpverleners!
*schenkt een nieuw kopje thee in...*

Magic Jack | 05-09-08 | 13:05

"Joden zijn net zo goed kloodtzakjes"

@ODF | 05-09-08 | 12:49
Van mij mag joe dat gerust zeggen hoor!
*zegt: "bwoah"! veegt stofje van schouder en bereidt zich voor op de Shabbat*

Ahasveros | 05-09-08 | 13:05

@superjan | 05-09-08 | 13:03
Er is afgesproken geweld en berdreigingen tegen hulpverleners (extra zwaar) te bestraffen....... in plaats van 1 x foei dus 2x

illuvatar | 05-09-08 | 13:05

@Eduardo1735 | 05-09-08 | 12:53
Finnen opsluiten die hulpverleners met de dood bedreigen zijn pas hip.
De ambulancebroeder had moeten luisteren naar Abdullah, Salah in de handen van zijn agressieve broer moeten laten sterven en zichzelf in veiligheid moeten brengen, is dat hip?

DonQ. | 05-09-08 | 13:05

Waar dit heengaat is dat hulpdiensten die bepaalde buurten gewoon gaan negeren. Eigen schuld dikke bult, zeg ik dan.

Tabula Rasa | 05-09-08 | 13:04

Nederlanders blazen alles op als het met Marokkaantjes te maken heeft. "... ies toch heel gewaun man dat je met een mes rondloop weetja. En af en toe moet je steekah weetja. Kijke of mes nog scherp is. Ja toch man..." (...) "... en als je ieman steek man, heb je niks gedaan weetja. Ech niks man. Dah weetje ook... en jau familie ook..."

grote haas | 05-09-08 | 13:04

@ matzerath | 05-09-08 | 12:44

WTF @ die pol?! niet te geloven?!?!??!!!

zwitser | 05-09-08 | 13:03

Dus zand over Salah.

monaco | 05-09-08 | 13:03

De hamvraag: waarom is er nog geen wet die hulpverleners beschermt middels groteske straffen.

superjan | 05-09-08 | 13:03

<p>Hallo Robin de Bood, gebruik jij bedorven drugs, of ben je gewoon "een beetje dom"? (vrij naar Maxima)</p>
<p>Job ziet eindelijk het licht (lees probleem), en een stadsdeelvoorzitter gaat alles lopen afzwakken. Da's zo fout.</p>
<p>kunnen die ambulancebroeders hun defibrialotors niet ombouwen naar een hoger voltage, om zo deze relfinnen van het lijf te houden.</p>
<p>Keihard aanpakken dit mocro tuig.</p>
<p>En aan het feit dat het MDI mee leest heb ik schijt. Feiten liegen niet, mensen wel</p>

Prof. Drs. Klavan | 05-09-08 | 13:02

Zie je nou wel !!
Marokkaantjes doen nooit wat , dacht ik al.
Stoute mijnheer Cohen toch !!

homeron | 05-09-08 | 13:02

Ik blijf het toch wel knap vinden, dat deze gemeenschap het voor elkaar krijgt om zelfs Cohen het probleem te benoemen.

krumel | 05-09-08 | 13:01

Als je slisfin sist, moet ie toch geplakt worden...

KaiserSoza | 05-09-08 | 13:01

-weggejorist-

Bike7711 | 05-09-08 | 13:00

Ik snap het trouwens echt niet, de moet-kunnen-cultuur, het toestaan dat asocialen de norm zetten hoe anderen met hen om moeten gaan - waarom wordt dit gedoogd? Straatcultuur? My ass! Straat is openbare ruimte, in de openbare ruimte gelden normale fatsoens en gedragsregels. Maar Links kiest voor de nuance en GroenLinks loopt weer met Robin de Bood voorop om te zeggen dat er met twee maten gemeten moet worden.

Oh wat was GroenLinks boos toen Spithorst in een ironische collumn opriep het huis van Femke Halsema in de fik te steken, maar een ziekenbroeder, die een lekgestoken Mocro probeert te plakken moet maar accepteren dat hij met de dood bedreigt wordt? Robin de Bood, ik wens jou van harte toe dat jij ook eens o zo leuk multicultereel de dood bedreigt wordt door een groepje emotionele straatjochies terwijl je er iemand aan je voeten leeg ligt te lopen, daar ben jij mentaal best wel tegen gewapend toch? Ies KULtHOER!

Fimbulvetr | 05-09-08 | 13:00

jappertje | 05-09-08 | 12:58
Zo vet. Heb je nu een stijve piemel?

Boze Buur | 05-09-08 | 13:00

We snappen die cultuur gewoon niet; dat is alles. We begrijpen niet dat een doodsbedreiging ( en dat is het toch echt als je zegt: 'hij dood, dan jij ook dood') bedoeld is als een aanmoediging om je werk als ambulance-man goed te doen; eigenlijk is het dus een managementtool. Waar zouden ze dat geleerd hebben?

Laura Ingalls | 05-09-08 | 12:59

ziekebroeder | 05-09-08 | 12:57

Daarom hebben ze geen tijd om te werken natuurlijk!

amiga | 05-09-08 | 12:59

Mogen ze hem tijdens ramadan eigenlijk wel van nieuw bloed voorzien?

En wat is er mis met Salah op straat deaud te laten bloeden, en iedereen die de ambulancebroeders heeft gehinderd in hun werk te vervolgen voor deaud door schuld?

Ben je in een klap van een handvol etters af.

Win/win-situatie.

thenummer | 05-09-08 | 12:58

Hey dit topic picca heeft GS ooit van mij gekregen!

jappertje | 05-09-08 | 12:58

-weggejorist-

Hermelijnen Rev. | 05-09-08 | 12:58

Dit is het zoveelste bewijs dat we de marrokaanse jeugd niet eens hoeven te demoniseren, zij doen dat al voor ons.

TaLoN.NL | 05-09-08 | 12:57

Doodwensen is net als sissen eigenlijk een compliment en in ieder geval heel cultureel. Deze mensen zijn namelijk altijd en per definitie cultuurliefhebbers. 24-uur per dag cultureel bezig. Das pas wat.

ziekebroeder | 05-09-08 | 12:57

DrKaasschaaf | 05-09-08 | 12:56
ja, zo'n ding om je hart mee onder stroom te zetten.

van dal | 05-09-08 | 12:57

Al die andere keren (volgens de ziekenbroeder uit Knevel/Brink 95-98 % van de gevallen !) zijn het de kut-mocro's die geweldadig reageren. RESPECT-jongen. Natuurlijk zegt Guusje ter Dorst opnieuw: "Dit kan niet, we moeten praten" whahahahaha.
Feit is gewoon: die gasten maken onze samenleving kapot. Kijk maar eens op Opsporing Verzocht; 90-95 % van de daders heeft een "Noord-Afrikaans uiterliijk"

Onderduiker | 05-09-08 | 12:57

ofwel defibrillator

DrKaasschaaf | 05-09-08 | 12:56

"ik maak je dood" een aanmoediging? effe proberen als ajax weer eens voetbalt.. "winnen of we maken jullie dood".. maar je moet het als een aanmoediging zien.. an offer you can't refuse..

van dal | 05-09-08 | 12:56

De ziekenbroeders van tegenwoordig zijn watjes, vroegah kreeg je gewoon een stomp voor je muil met een opgeladen defribilator als je een grote bek had.

DrKaasschaaf | 05-09-08 | 12:56

van dal | 05-09-08 | 12:53

Oh is dat een uitburgeringscursus? Zie je nou, ik begrijp er echt niets meer van!

amiga | 05-09-08 | 12:55

Beetje ouderwets ODF, MDI heeft een blinde plek voor profetische jodenhaat

Multikuli | 05-09-08 | 12:55

-weggejorist en opgerot-

Jabo | 05-09-08 | 12:55

Weer die Finnnen...
Is dat hip ofzo Finnen bashen?

Eduardo1735 | 05-09-08 | 12:53

amiga | 05-09-08 | 12:53 uitburgeringscursus...

van dal | 05-09-08 | 12:53

naardeklote | 05-09-08 | 12:49

Ik denk dat ik mij maar ga opgeven voor zo'n inburgeringscursus, want ik begrijp er niets meer van!

amiga | 05-09-08 | 12:53

Ongelofelijk...

De Vrije Apeldoorner | 05-09-08 | 12:53

naardeklote | 05-09-08 | 12:49 en "hoer" roep je naar een lekker ding...

van dal | 05-09-08 | 12:52

Ambulance broeders lokken het vaak wel uit. Lopen ze heel link in jouw buurt met zo`n infuusje. En maar stoer doen met dat ze hartmassage kunnen geven. Nou tof hoor. En altijd heel hard komen aanrijden he...

Boze Buur | 05-09-08 | 12:52

Pap door een rietje?!!
Het is toch Ramadan?

wijnjunkie | 05-09-08 | 12:52

@Hellsmurfje | 05-09-08 | 12:45,
Daar zie ik wel brood in! Als ik dan iemand op de grond zie liggen hoef ik alleen maar een bedreiging onder mijn baard te mompelen en hopla, deaudt is ie! Dat kan zomaar een nieuwe volkssport worden

Joost Maghetweten | 05-09-08 | 12:52

Naar Marokko voor een heropvoedingscursrus graag.

Vogelbeest | 05-09-08 | 12:50

-weggejorist-

Sauruz | 05-09-08 | 12:50

Voor Sargentini "Ik vind het lastig" is waarschijnlijk heel veel erg lastig.

Jabo | 05-09-08 | 12:50

Om de grote filosoof Mazuras Asrafali, voorzitter van de Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie even te parafraseren:
"Veel ambulancebroeders ervaren het als bedreigend en negatief. Als je het niet kent is het misschien wat vreemd. En dat komt omdat veel ambulancebroeders niet weten hoe het werkt."

Schoorsteenveger | 05-09-08 | 12:49

Ik durf het bijna niet te zeggen maar hier gaat ie : "Joden zijn net zo goed kloodtzakjes"

SHIT, MDI en CIDI staan al op de stoep.

ODF | 05-09-08 | 12:49

Dus als ik het goed begrijp is pssst een compliment voor een meisje en "ik maak je dood" een aanmoediging. We moeten nog veel leren

naardeklote | 05-09-08 | 12:49

@Hellsmurfje | 05-09-08 | 12:41,
In je onwetendheid leg je meteen het probleem bloot.
De probleem-mocro's zijn juist tweede generatie jongeren. Pa en Ma lopen hier ergens, veelal in een soepjurk en gedragen zich voorbeeldig. Hun kinderen zijn compleet ontspoord. Dus je immigratiewet werkt hier net echt. Die jongens zijn hier geboren en dus gewoon nederlander. Maar je kunt natuurlijk wel de wetten wat strenger naleven. Dit sorrt shit durven ze echt niet thuis in Marocco te den want daar hakken ze je vinger eraf als je een ambulance nawijst (bwvs)

Joost Maghetweten | 05-09-08 | 12:49

-weggejorist en opgerot-

Gianluca | 05-09-08 | 12:49

Over 50 jaar staat 020 6 meter onder water volgens Veerman. Dus dan is dit probleem opgelost. Kunnen de finnen naar casablanca terug zwemmen.
Daar wordt ambulance personeel trouwens nooit bedreigd. Is er namelijk niet.
Verkeers slachtoffers worden daar achterop de brommer naar het ziekenhuis vervoerd. Zelf gezien , niet van horen zeggen.

Polletje Piekhaar | 05-09-08 | 12:48

Hellsmurfje | 05-09-08 | 12:45 juist, een hulpverlener bedreigen? dan met onmiddelijke ingang geen hulp meer. in de regels voor het toepassen van EHBO staat op regel 1: "zorg voor je eigen veiligheid."

van dal | 05-09-08 | 12:48

Op zich heeft Brood wel een punt, overheidsmedewerkers moeten zich beter wapenen tegen de hardheid van de straatcultuur - sterker nog, ik denk dat we overheidsmedewerkers moeten opvoeden in de straat cultuur. Ik zie het al helemaal voor me; 'ik maak je dood sist Hassan'. Bam, een hollow point tussen de ogen, schouders op halen en door gaan met je werk, kijk ambtenaren, dat is wat GroenLinks voor staat....

Fimbulvetr | 05-09-08 | 12:47

Australiërs zijn net zo goed kloodtzakjes.
Altijd weer de Marokkanen de schuld geven.
Lekker makkelijk Job!

p0rn0 | 05-09-08 | 12:47

Aan alle stomme Marokkanen (niet de leuke): JULLIE ZIJN STOM!

Pilsvogel | 05-09-08 | 12:47

''Er is hier veel Marokkaanse jeugd, dus het is niet zo raar. Bij de straatcultuur schijnt een harde opstelling te horen''. Nou dan is het vast ook niet gek als je een harde opstelling terug krijgt toch meneer Bood?

His Goofness | 05-09-08 | 12:47

islam is lief.
haatbaarden zijn lief.
Terrorisme is ok.

Je zou haast zeggen de onze regering stiekem zich tot de islam bekeerd hebt, om zo de intergratie van de haatbaardjes goed te praten.

teringtubbie | 05-09-08 | 12:47

Salah..

Is dat een soort Sala(h)de?

VriendAppelmoes | 05-09-08 | 12:45

De eerst volgende keer bij geweld of bedreiging, spullen pakken en wegrijden. Laat het slachtoffer maar doodbloeden. Zeker als de familie aan het dreigen slaat. Nadat ze 15 neefjes zijn verloren leren ze het misschien wel een keer.

Hellsmurfje | 05-09-08 | 12:45

Zal d'r wel op uitdraaien dat één of andere soof gaat downplayen dat we hier maar mee moeten leren leven in zo'n diverse maatschappij. Als autochtone bevolking moet je je eigen cultuurvisie achterstellen voor culturen van buitenaf want die zijn toch superieur. Lang leve de multikultimaatschappij!!! Ies koeltoer!!!

ODF | 05-09-08 | 12:44

Job zal wel van zichzelf geschrokken zijn bij het zien van zichzelf terwijl hij zulke infame racistische taal uit zijn botten sloeg. Hij weet dat het aantal mocro kiezers vele malen hoger is dan het aantal ziekenbroederstemmen.

Willem VanDer Decken | 05-09-08 | 12:44

-weggejorist-

matzerath | 05-09-08 | 12:44

"Er was pas een probleem geweest, wanneer Salah het niet had gehaald.

Hadden ze het ambulance personeel dan wel doodgemaakt?

krumel | 05-09-08 | 12:44

"Ook de 'asociale Nederlander' maakt zich schuldig aan agressie. Er is hier veel Marokkaanse jeugd, dus het is niet zo raar. Bij de straatcultuur schijnt een harde opstelling te horen. Overheidspersoneel moet zich daartegen 'wapenen' en niet elke bedreiging letterlijk nemen''. (Robin de Bood)
.
Nou, ben benieuwd of de Bood bedreigingen aan zijn adres ook zo opvat. Kommaaarrrr....

Don Knieschot | 05-09-08 | 12:43

HAHAHAHA wat een humor hebben die mensen.
Laten we nu de straffen eens flink ophogen als je met je poten aan hulpverleners zit zodat het ook afschrikt als je wat uithaald. Het is hier in dit land ook te soft wat dat betreft. Als je buitenlander bent word je met fluwelen handschoentjes behandeld en kom je overal mee weg. Wil wel eens zien als die gasten in d,r eigen land een hulpverleren bedrijgen denk dat ze eerst klappen krijgen van de politie en dat er misschien daarna gepraat word. Maar ja dit is Hollandistan en daar mag je gewoon alles doen wat je wil. Kankerland!!!!

marco8888 | 05-09-08 | 12:43

Mensen met de dood bedreigen is misschien normaal in Casablanca, maar niet in NL! En het schokkende is dat de ouders er niets van snappen, dus op die generatie hoeft NL niet te rekenen om dit porbleem op te lossen blijkt wel.

De Stramme Kabouter | 05-09-08 | 12:43

Nee niet alle marrokanen zijn zo, maar 98% en ik vind het ongepast om die 2% zo te stigmatiseren....
Gewoon een wetje 15 jaar goed gedrag na immigratie invoeren, kan je je niet gedragen, dan is het DOEI inclusief complete familie.

Hellsmurfje | 05-09-08 | 12:41

Vogelaar: "We maken echt grote sprongen in het ingezette traject aangaande het integratie-beleid."
*kuch*

oakie | 05-09-08 | 12:41

Juist, waar 2 vechten hebben 2 Finnen schuld! Niet 1!!

Blake Bier | 05-09-08 | 12:41

Toch jammer zo'n Robin de Bood...

Eon | 05-09-08 | 12:41

Hé kudt, ik dacht dat het eindelijk tot links doorgedrongen was.. maar helaas is er dan altijd weer die harde kern...

Mastermattie | 05-09-08 | 12:41

Oh noyu dan is het goed... Of kan ik nog meer voorvallen bedenken waarin Finnen een hoofdrol spelen? Hmm JA! Genoeg!

Doc Damage | 05-09-08 | 12:40

Zucht, ik word hier echt misselijk van hè..

amor in aeternum | 05-09-08 | 12:40

Tssssss.. ies koeltoer!

amiga | 05-09-08 | 12:40

Volkskrant van morgen:
Job Cohen:" Ja, zo had ik het niet bedoeld, mijn woorden zijn uit het verband gerukt. Het was een lange dag met veel emotie en dan roep je wel eens wat, dat geld voor onze Mocro's en voor mij ook. Trouwens, ik had al aan Rutger van Geenstijl uitgelegd dat ik die ochtend erg veel rooijbos had gedronken en dus niet helemaal helder meer was"

Joost Maghetweten | 05-09-08 | 12:40

.. laat onsch toch zoeken naar de sociaal normaal functionerende marokkaan. Hij bestaat, althans, velen zeggen dat continu en geen koe zo bont of er zit een vlekje an.
*zet de kliko op z'n kop*

Jan Passant | 05-09-08 | 12:40

Ja toch, je weet toch. Niets aan de hand. Grapjes ies cultuur.
Gele koektrommels tegenhouden ies slechts spelletje. Ziekenbroeders moeten niet huilie huilie doen. Ja toggggggg

WaitingLine | 05-09-08 | 12:39

Kijkt uit met de waarheid, het MDI is onder ons!

Kets22 | 05-09-08 | 12:39

Zouden ze wel weten dat ambulance broeders varkensvlees eten? Misschien een idee voor cohen om dat ook maar even aan te pakken.

blaffer | 05-09-08 | 12:39

-weggejorist en opgerot-

Simon Sez | 05-09-08 | 12:39

"Overheidspersoneel moet zich daartegen 'wapenen' en niet elke bedreiging letterlijk nemen" aldus De Bood. Stuur die man met de Zwarte Rutger de straat op!

Annonico | 05-09-08 | 12:39

*s(l)isssst even naar zusje(s) en nichtje(s) van Salah*

oakie | 05-09-08 | 12:38

Je zou je haast afvragen waarom de desbetreffende ambulancebroeders nog niet op non actief gesteld zijn ?

SwaY | 05-09-08 | 12:38

Ik wil ook best wel tweezijdig marokkanen aanwijzen

zwitser | 05-09-08 | 12:38

thee, plas, was

Predjee | 05-09-08 | 12:37

Job is al nieuwe thee aan het kopen, komt allemaal goed mensen.

ODF | 05-09-08 | 12:37

Oooooww, dus het eigelijk de schuld van die ziekenbroeders.
Oke.... duidelijk.

De Glunderende Gluur | 05-09-08 | 12:36

Zet 'm op Job, NU doorpakken !!!

oakie | 05-09-08 | 12:35

tuurlijk, met die bevolkingsgroep is nooit niks aan de hand

Ch1nnY | 05-09-08 | 12:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken