Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Russen massaal aan het generaal pardon

arshavintong.jpgNou, we zijn weer mooi gefopt met zijn allen. Blijkt namelijk dat het generaal pardon het meest gebruikt is door mensen uit de voormalige Sovjet-Unie. Schijnt namelijk echt een super gevaarlijk land te zijn, waar iedereen met een Kalashnikov over straat loopt en schiet op alles wat beweegt. Ook de combi wodka en kernkoppen schijnt verre van ideaal te zijn. Ja, dat hebben ze toch knap gedaan, die 26000 gezichten tellende propagandamachine. Want terwijl vooral werd ingezoomd op zielige ondervoede Afrikaanse hongerbuikjes en Irakese handtasjes, werd in alle stilte de Russische maffia ons land binnen geloodst. Het gat dat Willem Holleeder heeft laten vallen, moet immers toch worden opgevuld. Op nummertje twee van Generaal Pardonners staat het voormalig Joegoslavië. U pikt ze er zo uit: die typische Balkan koppen die voor 10k iemand in een vat beton gieten en laten afzinken. En werken, ho maar! Een geruststelling: ongeveer zesduizend vreemdelingen kreeg geen paspoort, onder meer omdat ze een bedreiging vormden voor de openbare orde of diverse malen hebben gelogen over hun werkelijke identiteit. Nou ja. Beter een Rus in de keuken dan een raket in de tuin.

Reaguursels

Inloggen

Je bent er "mooi" mee in de aap gelogeerd.
Met die moslims.

wachtmeester de bruy | 03-09-08 | 05:11

Wat een wishful thinking gepraat over dat het misschien wel moslims zouden zijn uit Tsjetsjenië of Bosnie!! Spannend!! Zelfs bij een bericht dat niet over moslims gaat weten de obsessieve geenstijlers er een moslimbash topic van te maken. Toch knap.

Als ik de reacties op deze site lees zou ik bijna denken dat Nederlanders allemaal bevooroordeelde apen zijn (er is geen monopoly op het aap zijn door Noord-Afrikanen dus bij deze) .. Zeg maar wat jullie denken over moslims. Maar goed,ik ben niet dom dus dat gaat niet gebeuren. Toedels!!

Uhh | 02-09-08 | 11:19

Is al bekend uit welke gebieden van de voormalige Sovjet-Unie en Joegoslavië die Generaal PardonnerTs vandaan komen ?
Doet een gok:
Moslims uit Tsetjenië en moslims uit Bosnië.

wachtmeester de bruy | 02-09-08 | 06:53

hah nu zijn het de russen ,maar als het een beetje tegen zit hebben we hier in over een halfjaar te maken met waarschijnlijk bulagaren en roemenen .en daar worden we ook heeeeeel blij van :):)

1972jackass | 02-09-08 | 00:25

.

G-unite | 01-09-08 | 21:34

Een geruststelling, ongeveer 6000 duizend kregen er géén paspoort omdat ze o.a. een bedreiging vormen ! Dus lopen ze nu zonder paspoort door de grote steden
in ons land ?

de paspop | 01-09-08 | 18:50

Met dank aan links Nederland.
Betalen jullie ook even voor de toekomstige gevolgen? Graag uit eigen zak.

van Heutsz | 01-09-08 | 18:25

Wat lopen we nu te klagen? Kijk eens goed naar de foto, dit ziet er toch uit als zo'n goedopgeleide medelander? Ze komen echt niet voor die uitkering hoor, dit zijn mensen die zoooooooooooo graag willen werken. Ze zijn super gemotiveerd, kijk maar naar de uitslagen van de inburgeringscursus.

thorgal | 01-09-08 | 16:19

powermix6471 | 01-09-08 | 14:19
Er zijn weinig reaguurders die mij zouden kunnen bewegen om het NSB-knopje te gebruiken [!]. Gefeliciteerd, jij komt in de buurt. Je mag d e a u d.

Zeddegeizot | 01-09-08 | 15:47

Fimbulvetr | 01-09-08 | 15:28

Het lijkt wel of men lui en bang is in D-H. En die Christenen denken dat ze ook verheven zijn en doen niets zolang hun machtsbasis in stand blijft. Als er een God is brand ie ze de ballen af t.z.t..

Partijvernieuwing, mislukt bij de VVD of nieuwe partijen. Als we het willen oplossen moeten we maar door de oude, onveranderde, verpakkingen heenkijken en de inhoud aanpassen of inderdaad op nieuwe partijen kiezen. Op hoop van zegen.

NoMinister | 01-09-08 | 15:32

Captain Amsterdam | 01-09-08 | 15:00
Met uitzondering van Paars, is het CDA en haar voorlopers zo´n beetje sinds WOI aan de macht, soms met de PvdA een beetje potverteren, soms met de VVD om het huishoud boekje weer kloppend te maken en op de een of andere manier wordt altijd de coalitiepartner van het CDA door de kiezers gestraft. Paars was eigenlijk zo gek nog niet, hoewel de PvdA en de VVD van nature jeuk van elkaar krijgen, zo´n beetje als ik jeuk krijg van antroposofische meisjes, ze ruiken een beetje muffig, zien er niet sexy uit, maar man, eenmaal uit de kleren en je een beetje door die oerbossen heen kijkt.....

Fimbulvetr | 01-09-08 | 15:28

Captain Amsterdam | 01-09-08 | 15:00

Housop!!! Ook al ben ik er erg bang voor dat je helemaal gelijk hebt.

NoMinister | 01-09-08 | 15:16

Even pauze tijdens mijn werkdag, ik zet de PC aan en zie dit bericht. En opeens weet ik weer waar mijn belastingcenten naartoe gaan.... Zet de PC maar weer uit.

... En over een paar jaar stemmen we allemaal weer gewoon Groen$links of de partij van Windvaan Wouter... En het CDA, weer helemaal terug in het centrum van de macht, vind het allemaal maar best, zolang ze niet de schuld krijgen en geen verantwoording hoeven te dragen of af te leggen aan het plebs.

Kennelijk krijgen we de leiders die we verdienen...

Captain Amsterdam | 01-09-08 | 15:00

Fleauxe | 01-09-08 | 14:08

Dat is te weinig. Dat wordt 'sorry' en glas, plas, was. Want het oplossen vergt heel wat moed, probleemoplossend vermogen en zelfs lef. Dat heeft links niet, die eerste twee.

Ze moeten om, zeg maar hun eigen denkbeelden willen aanvallen. Er zijn er ZOOOO veel in allerlei besturen die NIETS willen doen en maar policor blijven blaten. Eigenlijk ben ik nog nooit een wethouder of politicus tegen gekomen, behoudens een Wilders, die tegen de eerdere lijn is die ook door hen is ingezet.

Net als in Zuid-Afrika: de grote verzoening. Links krijgt vergeving mits ze de problemen even z.s.m. en def. helpen oplossen. Maar dat helpen oplossen voelen ze als capitulatie en als je het ze zelf laat doen gebeurt het gewoon niet. Te lui en te laf.

NoMinister | 01-09-08 | 14:59

@powermix6471 | 01-09-08 | 14:19: Flikker op met je tyfus-spam!

Fleauxe | 01-09-08 | 14:35

powermix6471 | 01-09-08 | 14:19
U werd vroeger gepest? Dan kan ik je vertellen, aan Joris heb je ook geen goede...

'Beter een Rus in de keuken dan een raket in de tuin.'
Die houden we erin. *schuilkelder weer opbouwt, en wapens in vet zet*

Prof. Cor Rupt | 01-09-08 | 14:33

-weggejorist-

powermix6471 | 01-09-08 | 14:19

-weggejorist-

powermix6471 | 01-09-08 | 14:19

@NoMinister | 01-09-08 | 13:56: Met dank aan heren als Faizel- Clairy is Wilders- Enait kan de linkse kerk ook niet anders dan toegeven dat er het één en ander niet klopt aan hun overtuigingen.

Fleauxe | 01-09-08 | 14:08

NoMinister | 01-09-08 | 13:49
I will... Heb zelf ook nog niet besloten of ik het als religie zie of als levensovertuiging. De straatschoffies van 12 zie ik als straatschoffies, de vrijdagse moskeeganger als praktiserend moslim, en de witte-jurk-met-lange-baard-dragende-salafist als militant. Wat me echter wel opvalt is dat na het gebed op vrijdag alles en iedereen rond gaat crossen in busjes en roestbakken of extreem luxe Benzen cabro, irritant rondhangt en net iets te overduidelijk aanwezig is. Alsof ze willen zeggen: wij mogen hier zijn van Allah, en jullie zijn minderwaardig. Dan vraag je je toch af wat ze horen van zo'n imam...
En dit heb ik ervaren in zowel grote steden als in een stadje van niet meer dan 10000 inwoners...

Tim | 01-09-08 | 13:59

Fleauxe | 01-09-08 | 13:52

Yep. Niet om vrolijk van te worden. Hoop zelfs dat het gebeurt. Met de huidige media en huidige alomaanwezige policor bestuurdersmentaliteit, zie ik geen ander weg. Nog geen begin. Maar als het ondergronds gaat, dan weet ik ook niet of het gaat slagen. Het wordt dan bijna een staatsgreep. Geen prettig vooruitzicht.

Rest mij de policor mensen en alle media die mededen en -doen aan policor-agitprop te bedanken voor hun belangrijke bijdrage.

NoMinister | 01-09-08 | 13:56

@Shalome | 01-09-08 | 13:30: De vraag is dus in welke hoedanigheid de veranderingen zullen worden ingezet. Aangezien één verkeerde blik als individu jegens de collectivistisch denkende islamitische straatterrorist al dodelijk kan zijn- laat staan een onwelgevallige mening verkondigen op tv of als politicus- verwacht ik dat er een ondergrondse vorm van verzet zal ontstaan. De tijd is daar in ieder geval wel rijp voor. Wat mij opvalt is dat mijn mening omtrent dit vraagstuk steeds vaker met geknik aangehoord wordt. Je ziet de segregatie hoogtij vieren waar je ook gaat of staat. Geweld lijkt welhaast een allochtone specialiteit te worden en nog nooit eerder hoorde ik van een groep mensen die zo in en in slecht zijn dat we bejaarden achter een hek moeten stoppen om ze er tegen te beschermen. Wat dringend nodig lijkt is meer sociale cohesie onder Nederlanders en meer vormen van media zoals GeenStijl. De rest borrelt vanzelf wel op, met alle gevolgen van dien. Wat betreft de doden die zullen vallen en gevallen zijn kan ik niets anders zeggen dan dat mijn gedachten naar hen uitgaan. Het is pijnlijk om te zien hoe je eigen volk zo in de steek wordt gelaten omdat een paar geytenwollensokken niet kunnen wennen aan het idee dat hun natte multiculturalistische droom een drama is geworden. Diep triest zelfs.

Fleauxe | 01-09-08 | 13:52

Maaier | 01-09-08 | 13:49

Goed - gaaaaap - opgemerkt, Maaiertje!

NoMinister | 01-09-08 | 13:50

Ja Maaiert, zo lopen de hazen nu eenmaal.

fuckje | 01-09-08 | 13:50

Tim | 01-09-08 | 13:46

Ik zou willen zeggen: verdiep je eens in de islam. Dan kom je er wel uit denk ik.

Is GEEN cynisme. Maar het is wel kennis die je moet hebben om de situatie goed in te schatten.

NoMinister | 01-09-08 | 13:49

Zo, toch knap als een topic waarin staat dat het voormalige USSR en joego-mensen zijn die ene verblijfsvergunning hebben gekregen, binnen 100 reacties het zoveelste -gaap- islamtopic wordt.

Maaier | 01-09-08 | 13:49

Fleauxe | 01-09-08 | 13:34
Eensch... Dit hangt er inderdaad vanaf of je de islam puur als religie ziet, of als levensovertuiging. Zie je het als het eerste, dan laat je die lekker thuis achter de voordeur. Zie je het als levensovertuiging, dan flikker je inderdaad maar op met je militante ideologie.

Tim | 01-09-08 | 13:46

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 13:40

Laat ook maar. Je reactie is onzinnig en onbeschoft. En nu weer onbegrijpelijke onzin. Zoek het maar uit maar als iemand zoals ik wat intelligents roep over correlatie, hou je dan afzijdig. Je begrijpt er geen jota van en begint meteen allerlei oordelen te vellen en ethisch te neuzelen terwijl je dat juist zo schijnt te verafschuwen. Ga eens werken aan je eigen snelle oordelen in plaats van anderen die daar geen last van hebben daarvan te beschuldigen. Lullootje.

NoMinister | 01-09-08 | 13:44

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 13:40

Que?

NoMinister | 01-09-08 | 13:41

Nominister:
Waarheid.
Reaguursel gold shaw meer dan jou.

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 13:40

Oh, ja , die zielige vluchtelingen die nu gewoon weer in eigen land op vakantie gaan.

ziekebroeder | 01-09-08 | 13:38

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 13:32

En je gebruikt wel erg grote woorden voor je inhoudsloze reactie. Het is zo erg dat ik dat nog even aan je moet meegeven. Zielige schreeuwerd die je bent!

NoMinister | 01-09-08 | 13:37

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 13:32

Ik zeg toch ook niet dat je moet oordelen? Ik zeg alleen dat er een correlatie is. Statistisch. En het zou eerder heel vreemd zijn als dat niet zo was.

NoMinister | 01-09-08 | 13:35

@Tim | 01-09-08 | 13:26: Als je de Islam slechts ziet als een religie dan zou ik het met je eens zijn. Maar het is zo veel meer dan dat. De islam is een goed geoliede oorlogsmachine. Als vrijheid je een lief ding waard is dan moet je juist deze mensen die vrijheden niet gunnen. Je schreef: " zolang je je levensovertuiging maar thuis laat als je gaat werken of op andere wijze in contact komt met de maatschappij." Maar veris je niet, een moslim gaat de maatschappij niet in, hij ziet een land vol ongelovigen, walgt en wenst ons te bekeren. De moslim haat ons tot in het diepst van zijn vermeende ziel, het is gepast om hem terug te haten.

Fleauxe | 01-09-08 | 13:34

Nominister:
Het is gewoon een domme manier van denken, waar ik me graag van distantieer.
Bovendien zetten mensen die zo redeneren zichzelf weg als racisten, en maken hun terechte bezwaren tegen zieke aspecten van de islam ongeldig.
En dat zelfs door islam vergiftigde mensen tot andere inzichten kunnen komen heeft Ayaan overtuigend bewezen.
Het gaat om werking van hersens.
Oordelen op kleur is nog dommer dan de foute islam ideologien.

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 13:32

@ Fleauxe | 13:20
Die niet-westerse allochtonen hebben het al gruwelijk voor zichzelf verpest. Wij zijn alleen nog te beschaafd om in te grijpen. Wat er gaat gebeuren, is te somber voor woorden: er zullen eerst nog veel meer doden en gewonden moeten vallen voordat er iets essentieels wordt ondernomen om ons te beschermen. Dat lukt natuurlijk wel met ons militaire apparaat, alleen komt zo'n actie pas van de grond als er tig grafzerken zijn verrezen met treurende nabestaanden eromheen. Allemaal doden die voorkomen hadden kunnen worden.
Of de regering moet er gewoon eerlijk ervoor uitkomen dat wij de problemen houden maar dat we dat maar hebben te accepteren. Er is alleen nog niet één politicus die mij duidelijk heeft weten uit te leggen waarom ik dat moet accepteren. Ik heb ondertussen allang door dat die lui niks anders van ons willen dan onze euro's en onze verworvenheden en verder geen enkele solidariteit met ons hebben. Het schijnt beschaving te zijn om solidariteit te blijven behouden voor degenen die mij het liefst zouden opsluiten, beroven, slaan, onderdrukken of een kogel tussen m'n ogen pompen. Dat is dus typisch illusoire politiek van politici die geen enkele weet van geschiedenis of de mensheid hebben.

Shalome | 01-09-08 | 13:30

CoJoNes | 01-09-08 | 13:09
Inderdaad, nog zo'n punt van ergenis: die grijze muizenmentaliteit. Ik was dit weekend voor het eerst van m'n leven in Woonmall Alexandrium (ik geloof dat het zo heette) en ik heb me kapot gelachen: wat zijn we allemaal toch een stel sneue en veel te dikke mensen die willen consumeren maar totaal geen ambitie hebben! DebiteurenCrediteuren ten top!
Iedereen met hersens kan hier met steun van de staat naar de universiteit, maar wat gebeurt er: de echte talenten gaan weg uit Nederland (zie het om me heen gebeuren) Rararara hoe komt dat?!

@ Flooks @ 13;12
Dat met die partijen bedoelde ik meer figuurlijk, ik doelde op een brede rechtse partij met de kenmerken van die partijen. En de islam verbieden.. tja. Wat mij betreft mag je achter je eigen voordeur geloven wat je wil, voor mijn part in het Flying Spaghetti Monster, zolang je je levensovertuiging maar thuis laat als je gaat werken of op andere wijze in contact komt met de maatschappij.

Tim | 01-09-08 | 13:26

Wat vol =vol, allemaal een beetje inschikken dan kan de 2e groep generaal pardonners erbij

kutjemuf | 01-09-08 | 13:25

Shalome | 01-09-08 | 13:02

Ergens geloof ik daar niks van. Waarom weet ik niet.

Als wij niet zo hard zijn dat we de zwaarste verantwoordelijkheid bereid zijn te nemen, dan staan we van begin af aan zwak. Zij zijn dat namelijk wel en zullen net zolang pushen totdat wij gedwongen worden te buigen of te handelen. Als we dan een sfeer hebben van 'we regelen het wel netjes want we zijn toch zeker geen barbaren', dan is die optie maatschappelijk al van alle draagvlak ontdaan en gaat het alsnog mis.

Ik ben namelijk voor 'zeker' en eigenlijk gewoon een hele koude verschijning als het er om gaat mijn kinderen zekerheid te bieden. We moeten z.s.m. weer met de vooruitgang aan de gang en niet met de bestrijding van deze ramp.

NoMinister | 01-09-08 | 13:23

@NoMinister | 01-09-08 | 13:15: Niet zo defaitistisch, we hebben een sterke landmacht. Ik geloof er heilig in dat de niet Westerse allochtonen het vanzelf voor zichzelf zullen verpesten. Kijk maar eens naar hun hooghartige houding tegenover autochtonen. Op een zeker moment is de mens te veel getergd en kiest hij voor radicale oplossingen. Ik kan niet wachten!

Fleauxe | 01-09-08 | 13:20

Nederland is een prima land, vaste gast op alle top 10 OESO-lijstjes qua onderwijs en welzijn, en een politiek klimaat waar men zich het kan veroorloven wekenlang te steggelen over een inbraak van 25 jaar geleden. Nee, heel terecht dat we klagen over Georgiërs, Uzbeken en wat dies meer zij die hier binnen zijn gekomen.

Maaier | 01-09-08 | 13:20

@ Bigi Bana Boy
Het is maar de vraag hoe lang de Nederlandse belastingbetalers zich het vel over de oren laat trekken om die hordes 'af te kopen'. Het besef begint door te dringen dat al die miljarden die we ertegenaan gooien, nergens toe leiden behalve tot meer uitvreterij. We beginnen te begrijpen dat het geen tijdelijke problematiek is, maar een die voortaan vast onderdeel van onze samenleving zal uitmaken.
We blijven dus gewoon op grote schaal emigreren zoals we nu doen, omdat Nederlanders beschaafd willen blijven. En met de achterblijvers gaat het uiteindelijk hartstikke mis, want Nederlanders zijn ook maar mensen.

Shalome | 01-09-08 | 13:20

Fleauxe | 01-09-08 | 13:02

Weinig keus, maar Shalome heeft desalniettemin gelijk.

NoMinister | 01-09-08 | 13:15

@Tim | 01-09-08 | 13:05: Ik denk dat deze partijen beter afzonderlijk van elkaar kunnen werken, anders kibbelt dat elkaar binnen de kortste keren de tent uit. Overigens, men moet de Islam niet willen bashen maar gewoon verbieden.

Fleauxe | 01-09-08 | 13:12

@Tim, Shalomé en Blinde Kip,
Noem het appeasement, noem het afkopen, noem het pappen en nathouden maar het is tot dusverre relatief rustig gebleven in NL, Slotervaart uitgezonderd, terwijl het hier minstens zo'n kruitvat is als in Parijs.

Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 13:12

Ik heb liever een raket in de keuken dan een Rus in de tuin, behalve als die Rus 6 feet under ligt.

cy | 01-09-08 | 13:10

@Shalome
Je hebt gelijk. Eigenlijk zou je alle Nederlanders aan de haren door de voordeur moeten trekken. "Kijk maar eens hoe mooi je land is. Al die open mensen op hun rare fietsen met fietstassen van Kitsch Kitchen. Al die kindertjes met zijwieltjes aan hun K3 fiets, die kleine middenklasse auto die we allemaal maar accepteren, terwijl de overheid het meest verdient van iedereeen aan die auto.

De idioot nette straten, met die keurig gesnoeide bomen. 3 staatszenders voor 16 miljoen mensen. Sinterklaas en overal kun je naar binnen kijken. Nou ja, bijna overal.
Nederland is een mooi land, pretentieloos vooral. En dat nekt ons.

CoJoNes | 01-09-08 | 13:09

Shalome | 01-09-08 | 12:58
Nederland is nooit zachtaardig geweest. Wellicht was dat je 'point of reference' toen je nog een kleine jongen was. (Belgische oorlogsvluchtelingen werden massaal teruggepest omdat ze 'onze vrouwen het hof maakten en onze banen steelden'.0

Einde van de Domheid | 01-09-08 | 13:07

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 12:25

En dat heeft een sterke correlatie... toch??!! Maar dat mogen we niet zeggen. HET IS WEL ZO NATUURLIJK. Statistisch, niet causaal fysiek natuurlijk.

NoMinister | 01-09-08 | 13:06

@NoMinister | 01-09-08 | 13:00: Dat vrees ik ook, maar als het al zou gebeuren dan is nu toch wel het moment. Links is thans haar foute verleden aan het verwerken en kan er even geen sores bij hebben. Daarbij valt er een hoop te regelen met particuliere beveiligers.

Fleauxe | 01-09-08 | 13:06

CoJoNes | 01-09-08 | 12:53
lol!
Fleauxe | 01-09-08 | 12:58
Toch wil ik liever de democratische weg blijven bewandelen. Anders zijn we net zo als de Duyvendakjes c.s. Daarom pleitte ik om 12.25 in dit topic al voor een brede en fatsoenlijke rechtse partij. Met de sociale kant van Fortuyn, met het taboebrekende islam-bashen van de PVV en met de steun voor het bedrijfsleven van TON, evt. aangevuld met VVD'er Charlie Aptroot. (en geen Van Baalen, gezien zijn geflirt met Glimmerveen vroeger, om Duyvendakse situaties later te voorkomen)

Tim | 01-09-08 | 13:05

Shalome | 01-09-08 | 12:20

Waar gaan die dan heen?

NoMinister | 01-09-08 | 13:04

CoJoNes | 01-09-08 | 12:17

Ik voel geheel met u mee. Maar waarheen leidt die weg?

NoMinister | 01-09-08 | 13:03

Mmmm. Tja als er oorlogmisdadigers hier mogen verblijven dan maken die paar duizend Russiese maffiosie ook niets meer uit.

Contra | 01-09-08 | 13:02

@ No Minister | 12:57
Zo gek hoeft het ook niet te zijn: je begint gewoon met het uitzetten van de recidivisten, extremisten en notoire werkweigeraars. Dan is het in no time afgelopen met dat getreiter en de straatterreur, want ondanks hun nationalistische gezanik zijn ze voor één ding doodsbang: teruggestuurd worden naar die zandbak waar ze vandaan komen.

Shalome | 01-09-08 | 13:02

Shalome | 01-09-08 | 12:15

Dat bedoel ik ook eigenlijk. Je zult je tot de methoden van de tegenstander moeten verlagen, of heeeeel erg sterk zijn. Zelfsoverschatting ligt dan op de loer. En anders morele verloedering. Lang leve de multi culti shit.

NoMinister | 01-09-08 | 13:02

@Shalome | 01-09-08 | 12:58: De enige reden waarom er niets gebeurt is het verschil in samenstelling per volk. Wij zijn de individualistisch. Maar ik verzeker je, één aanslag op een moskee en de bevolking heeft er weer vertrouwen in. Je kunt wel blijven volharden in je standpunt dat geweld tegen deze groepen van bedenkelijk niveau zou zijn, maar oorlog is oorlog.

Fleauxe | 01-09-08 | 13:02

Wij in Nederland hebben het goed, we moeten openstaan voor mensen die hulp echt nodig hebben, er zal af en toe iemand misbruik van dat gegeven maken, maar ik ben liever naief dan cynisch, ik heb idealen.

Fimbulvetr | 01-09-08 | 13:01

Fleauxe | 01-09-08 | 12:13

Zo iemand wordt geheid opgesloten of helemaal kapotgeprocedeerd. Lukt het om te opverleven dan wordt hij/zij vermoord. Ben ik van overtuigd. Het linkse kerkgoed is te verheven om dat toe te laten. Ze denken namelijk echt dat ze heilig zijn. Zie Volkert van der Graaf.

NoMinister | 01-09-08 | 13:00

Konden ze nou niet een paar jaar wachten tot Rusland ook feestelijk wordt toegalaten tot de USSE danwel dat de EU een provincie van Rusland wordt?

Frederik Puntdroad | 01-09-08 | 13:00

@Tim | 01-09-08 | 12:53: Het gaat niet om beschaving maar om het landsbelang, de veiligheid van vrouwen en kinderen. Het terugwinnen van vertrouwen van de burgers en het teruggeven van hun eergevoel.
@CoJoNes | 01-09-08 | 12:53: Volgens mij ben ik vrij duidelijk geweest!

Fleauxe | 01-09-08 | 12:58

@ Cojones | 12:55
Maar ook dan; dat is niet het zachtaardige Nederland dat ik ken. Hoe je het ook wendt of keert, Nederland is voorgoed verkloot. We blijven onszelf en worden onder de voet gelopen, of we verlagen ons tot het niveau van de barbarenivasies en zijn dan geen haar beter.
En de exodus van hoogopgeleide jonge autochtonen die zichzelf willen blijven, gaat onverminderd voort.

Shalome | 01-09-08 | 12:58

Shalome | 01-09-08 | 12:11

Ja, da's het mooist. Maar als ze zich verzetten en met bootjes, reken maar!, voor onze kust liggen? En toen?

Bereid je maar voor op onprettige zaken. Ze gaan echt niet weg noch passen zich aan.

We zijn echter wel verplicht ze die mogelijkheden te bieden, uit ethisch oogpunt. Als ik een wens mocht doen, dan wist ik het wel. Maar ik ben niet links zeg maar.

NoMinister | 01-09-08 | 12:57

Heeft de maan al een dampkring.
Zucht.

wiers | 01-09-08 | 12:56

De enige manier om dit probleem op te lossen, is als de bevolking haar recht op zelfbeschikking opeist. Geen geweldsmonopolie bij de overheid meer, moet je eens opletten.

CoJoNes | 01-09-08 | 12:55

@ Blinde kip | 12:53
Het is vooral een regering die decennia non-stop kwaakt over de minderwaardige Jan-met-de-Pet en die het gajes voortdurend het gevoel geeft dat ze superieur zijn en respect verdienen.

Shalome | 01-09-08 | 12:55

@@Fleauxe | 01-09-08 | 12:50
Beetje laf, flooks, zeg het dan..

CoJoNes | 01-09-08 | 12:53

Fleauxe | 01-09-08 | 12:50
Ik hoop dat ik je begrijp als ik zeg dat je uitzetten bedoelt? Die gesuggereerde 'Endlösung' vind ik namelijk evenmin beschaafd..

Tim | 01-09-08 | 12:53

@Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 12:36
De enige reden dat dergelijke wantoestanden hier (nog) niet gebeurd zijn, is omdat onze regering de onrust afkoopt met uitkeringen, voorzieningen, woningen etc.
Misschien wel de verstandigste keuze voor zo'n klein landje maar ergens klopt het natuurlijk voor geen meter.

blinde kip | 01-09-08 | 12:53

@ Tim
Never mind: je hoeft het niet eens te spellen. Overal waar dat gajes zit, is het hommeles. Dat is wereldwijd zo, alleen hebben wij politici die pretenderen de oplossing te hebben voor dat eeuwenoude probleem.

Shalome | 01-09-08 | 12:53

@Tim | 01-09-08 | 12:45: We weten allemaal wat er gedaan moet worden met deze 'mensen'. Een ander land met dat vuil opschepen is niet beschaafd en detineren kost te veel geld! There, I've said it!

Fleauxe | 01-09-08 | 12:50

Okee. ik geef het op. Ik word gecensureerd ofzo :S

Tim | 01-09-08 | 12:50

Ik hoor iedere keer de naam van deze Generaal. Is hij de opvolger van Generaal D. Berlijn ofzo?

Prof. Drs. Klavan | 01-09-08 | 12:50

huh? ik mis de helft van mijn comment??

anyway:
(...) zelfs in het gehucht waar mijn moeder woont (<10000 inw.) is er overlast van die types. Met de huidige bevolkingsgroei onder allochtonen (een veelvoud van de groei van autochtone gezinnen) gaat dat - samen met leerachterstanden, belasting van het sociale stelsel en alsmaar toenemende vergrijzing - heel veel problemen opleveren.
Nederland is daarom gewoon te vol om dit vol te kunnen houden, en daarom is elk ander west-europees land beter.

Tim | 01-09-08 | 12:49

Dan valt het allemaal nog mee.

wiers | 01-09-08 | 12:49

Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 12:36
Je hebt gelijk dat er daar ook problemen zijn, maar relatief gezien zijn dat allemaal grote steden in veel grotere landen. Ook het aantal Roma-criminelen is in een land als Spanje of Italië veel groter dan die anderhalve accordeonist bij je locale Appie.
Maar toch, als je nagaat wat een problemen er zijn met de homo mocrovaginalis in een klein stadje als Ede. En zelfs in het gehucht waar mijn moeder woont (<10000 inw.) heb je overlastveroorzakende types. Nederland is gewoon vol. (inderdaad Urft @ 12.33) Probleem is daarnaast nog dat een autochtone familie gemiddeld iets van 1,4 kind per gezin krijgt, en een allochtone familie een veelvoud daarvan. Tel daarbij op de leerachterstand, de enorme belasting van het sociale stelsel en de toenemende vergrijzing en tel uit je "winst."
Nederland is gewoon te klein en te vol, en daarom is het in elk ander land in West-Europa beter toeven.

Tim | 01-09-08 | 12:45

@Teeuwen
wat lul je nou over angst?
Wat heeft dat met pokkefinnen te maken?

vander F | 01-09-08 | 12:45

Toen de leider van lijst Pim Fortuyn (niet echt links) chef was bij de IND zijn er diverse beulen het and ingekomen. (oja Matt herben) Legitieme asielzoekers herkenden hun voormalige beulen die in Nederland vertoefden omdat in de Wet staat dat ze mogen blijven als in het thuisland de doodstraf dreigt.

Einde van de Domheid | 01-09-08 | 12:44

@ Teeuwen
Als je haatzaaiers wilt zien en horen, had je de afgelopen decennia in de moskeeën je oor te luisteren moeten leggen. Dáár vind je de staaltjes haatzaaien waar de honden geen brood van lusten. En nou opbokken met je achterhaalde policor-geraaskal.

Shalome | 01-09-08 | 12:43

@Teeuwen | 01-09-08 | 12:40
Vertel dat aan een blanke/zwarte vrouw van 23 in een minirok in Overvecht.

CoJoNes | 01-09-08 | 12:43

@ Bigi Bana
Exact: daar zijn ze niet zo policor bezig als hier. De Nederlander is decennia lang non-stop ingepeperd dat onbeschaafde, wrede, intolerante, bekrompen, kleingeestige, analfabete woestelingen een 'verrijking' zouden zijn van de Nederlandse cultuur. Met andere woorden: Nederlanders zijn een wel érg min volkje dat deze barbaarse invasie als verrijking zouden moeten beschouwen.
Met zulke minachtende teksten hoef je bij de Italianen, Fransen of Spanjaarden niet aan te komen: die zijn erg trots op hun eigen cultuur. Nederlanders hebben evenveel recht om trots te zijn, alleen zijn wij ten eerste sobere mensen die niet zo hoog van de toren blazen, en ten tweede is ons op alle fronten aanspraak op identiteitstrots ontnomen. Dát is wat er -ook- flink mis is in Nederland, noch afgezien wat ik zo-even opnoemde.

Shalome | 01-09-08 | 12:42

Good Night, and Good Luck... een film die iedereen zou moeten zien.Edward R Murrow de grote journalist en hoofdpersoon in de film die heel duidelijk maakt wat je men met angstzaaien bereikt..."We will not walk in fear of one another"

Teeuwen | 01-09-08 | 12:40

@ Teeuwen
BS. Er is haat ontstaan jegens allen die hier naartoe zijn gekomen om onbeschaafd, wreed, onaangepast, onverschillig, potverterend en crimineel bezig te zijn. De eerste lichtingen allochtonen konden er niet over uit hoe vriendelijk en gastvrij en warm ze door de Nederlanders werden ontvangen, maar door het gedrag van de hordes proleten, kampers en randdebielen is die Nederlandse instelling omgeslagen.

Shalome | 01-09-08 | 12:38

Shalome | 01-09-08 | 12:30
Het spijt me maar het is niet waar. Parijs, Londen, Berlijn, Madrid en Rome zitten met precies dezelfde shit en dan noem ik er maar een paar en dan nog alleen de hoofsteden ook. Misschien dat men daar niet zo polcior is als hier maar de problemen zijn er niet minder om. Sterker nog, toestanden als in Parijs (rellen) en andere Franse steden hebben we hier nog niet gehad. Verder noem ik nog Camino Real bij Madrid en de bidonvilles rond Rome.

Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 12:36

Goh zijn we voorgelogen over het generaal pardon? Ik kan het bijna niet geloven, nee echt te dol!

ExtremeExtremist | 01-09-08 | 12:36

@Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 12:31
Da's ook toevallig: Blijft Nieuw Zeeland over, laat dat nou net het land zijn waarvan ik de emigratie shit in huis heb.

CoJoNes | 01-09-08 | 12:36

Mc Carthynisme... de tijd waarin we leven.... angst en haatzaaien tegen alles wat anders is,en het enige wat we ermee bereiken is dat we er op het eind al onze vrijheid mee opleveren!

Teeuwen | 01-09-08 | 12:35

Nog 1 keertje dan:
Www.overbevolking.nl

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 12:33

@Tim | 01-09-08 | 12:25: Met de verhoudingen die we nu hebben kan er ook een mooie coalitie ontstaan, ik zou echter gelukkiger zijn met nog een partij erbij. Bij voorkeur rechtser dan Wilders. De kiezers van vandaag de dag zijn in mijn optiek klaar voor de 'rechtse lente'. Hoewel men nog altijd begint met de zin "ik ben geen racist" volgt daarna steeds vaker kritiek op het multiculturalisme van vandaag de dag. Links heeft het verpest en geloof me dat ze dat zelf ook dondersgoed weten.

Fleauxe | 01-09-08 | 12:33

CoJoNes | 01-09-08 | 12:27
Ik heb in Sydney anders hele andere geluiden gehoord. Daar zijn ook problemen genoeg met allochtonen, al zijn het daar Grieken, Aziaten en Libanezen. Wat er exact aan schort weet ik niet, wél dat de autochtone Aussies steen en been klagen.

Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 12:31

@ Bigi Bana
Elk land is beter dan Nederland; niet dat ze in andere West-Europese landen hun problemen niet hebben, maar je wordt daar tenminste niet zo in de zeik genomen als hier. De agitprop spuwt berichten uit over cultuurverrijking en meer van dat soort BS, terwijl iedereen in de praktijk weet dat dit klinkklare onzin is. De handelswijze van Cohen is een fokking gotspe. Komt nog bij dat je elders meer ruimte hebt dan in NL: hier word je voortdurend met je neus op lui gedrukt die je helemaal niet wilt zien - en vice versa. Dat gescheld van dat volk ben ik ondertussen ook wel moe.
Tel daarbij op dat we hier een belastingklimaat hebben waardoor we zo ongeveer in een veredeld Singapore zouden moeten wonen, maar niets is minder waar. Verloedering en loslopend gajes alom. Het is heel eenvoudig, Bigi Bana Boy. Als je naar een peperdure deli gaat, weet je dat je flink moet betalen voor een malse sirloin steak; dat accepteer je. Maar dan moet je niet thuiskomen met een groengrijze gehaktbal waar de maden uitkruipen: en zo is het in Nederland.

Shalome | 01-09-08 | 12:30

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 12:25
Ies evolutie ;-)

Tim | 01-09-08 | 12:28

@Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 12:24
Australie en Nieuw Zeeland.

CoJoNes | 01-09-08 | 12:27

@fuckje | 01-09-08 | 12:17: Die wonen nu in Zaandam of Almere, de rest zie ik niet zo snel in actie komen. De truc is om zo veel mogelijk informatie te blijven geven aan de massa, langzaam maar zeker ontstaat er heimelijk steun voor kleine clubjes met fatsoenlijk rechtse mensen. Je ziet bijvoorbeeld dat een groep als 'voorpost' zich ook meer en meer laat gelden. Dat is een teken des tijds, het zal niet langer dan twee jaar duren of er gaat een moskee in de fik of iets van gelijke strekking. Inshallah zullen we maar zeggen!

Fleauxe | 01-09-08 | 12:26

Fleauxe | 01-09-08 | 12:13
Ik realiseer me dat terdege. Punt is alleen dat hiervoor niet alleen een brede en fatsoenlijke rechtse partij noodzakelijk is, maar vooral dat er gewerkt moet worden aan een mentaliteitsomslag bij de kiezers. Het ironische neveneffect van dit soort berichtgeving is uiteindelijk dat de rifaapjes en collectivistische politici zelf voor deze omslag zorgen, zonder dat ze het doorhebben.
Jammer alleen dat het zo langzaam gaat...

Tim | 01-09-08 | 12:25

Shaw:
Kleur is niet boeiend. Werking van hersens wel.

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 12:25

CoJoNes | 01-09-08 | 12:17
Shalome | 01-09-08 | 12:20
Noem mij maar landen waar het niet speelt dan ?
Waar zijn jouw vrienden dan naar toe gegaan ?

Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 12:24

Zou het toegestaan zijn te stellen dat het absorptievermogen overschreden is qua mohammedanen, of zou dat een godwinnetje provoceren?

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 12:22

`en werken ho maar` even een bericht aan iedereen: hoe blanker en christelijker hoe meer werklust en bereidwilligheid iets te máken van die kans - een verblijfsvergunning - in plaats van er iets van te willen maken door systemen en mensen uit te buiten. Jammer, maar huidskleur speelt ook hier weer een rol. Ies evolutie

Shaw88 | 01-09-08 | 12:22

`en werken ho maar

Shaw88 | 01-09-08 | 12:21

@ Cojones | 12:17
Prima plan. Om die reden heb ik onlangs 2 dierbare vrienden gedag gezegd, die het vertikten om hun kind in deze teringzooi op te laten groeien. Dat is al het derde koppel uit mijn vriendenkring. Volgende week afscheidsfeestje van familieleden die 'm ook smeren uit dit onherkenbare land.

Shalome | 01-09-08 | 12:20

In het artikel op Spits gaat het om mensen uit 'de voormalige sovjet-unie'. Dat zijn dus niet alleen Russen. Ik gok dat er bij die groep generaal pardonners wienig russen zitten, wel tsjetsjenen, abchaziers, oezbeken, etc.

Troelstra2.0 | 01-09-08 | 12:18

@ Urft Oechelboechel | 12:13
Ik heb de kranten helemaal niet nodig voor mijn informatievoorziening. In Amsterdam wonen en veel mensen kennen is al meer dan voldoende. Plus nog wat insiders bij de pliesie en advocaten strafrecht, plus nog de indirecte contacten, en voilá, het plaatje van de berberse aanwezigheid in Mokum komt fantastisch fraai uit de bus. Maar niet heus.

Shalome | 01-09-08 | 12:17

*plop*

Is dit het borrel topic?

*wat vodka en bloedworst uitdeelt*

@ Shalome | 01-09-08 | 12:11

Hey! Je vergeet antisemitisme!

*proest*

Had ik niet van je verwacht. Dat je in je standaard riedeltje over de vuige buitenlander plotsklaps antisemitisme zou vergeten.

kolonel klootoog | 01-09-08 | 12:17

@Fleaxe@12:13
Ik hoop nog steeds dat autochtone Amsterdammers eens massaal grote schoonaak gaan houden, of wonen die niet meer in Amsterdam?

fuckje | 01-09-08 | 12:17

@NoMinister
je stelt het vrij duidelijk, het is dan ook de reden dat mijn vriendin en ik vastbesloten zijn onze kinderen niet in deze baggerput op te laten groeien.
Noem het laf, noem het vluchten, ik denk dat het onverantwoord is om je kinderen in dit zieke multicul expiriment als proefkonijn beschikbaar te stellen aan een megalomane overheid.
Nivellering en collectivisme zijn misdaden tegen de menselijkheid.

CoJoNes | 01-09-08 | 12:17

@ Bigi Bana
Een beschaafd antwoord op een onbeschaafde invasie, bedoel je? Dat heeft nog nooit gewerkt in de hele geschiedenis van de mensheid niet.

Shalome | 01-09-08 | 12:15

@Tim | 01-09-08 | 12:07: Dat moeten we niets al burgers prive doen, het is hoog tijd voor een politieke partij die harde maatregelen niet uitsluit en niet zo soft is op dit punt als Wilders.

Fleauxe | 01-09-08 | 12:13

Shalome: kranten staan juist vol komkommernieuws omdat hoernalisten ons menen te moeten beschermen tegen dit soort nieuws.
Met als gevolg dat je bij veel psycho-gedrag meteen aan voorbibsberbers denkt.

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 12:13

Agh het probleem lost zichzelf op. Als we dadelijk op hetzelde 3e wereld niveau zitten als Rusland komen ze niet meer ook.

Porrello | 01-09-08 | 12:13

Shalome | 01-09-08 | 12:00
Niks, ik betreur het alleen dat de ruimte op rechts in Nederland iedere ingevuld wordt door types als die uit de PVV en ToN, waar mij lijkt dat er een keer een beschaafde conservatieve partij zou moeten komen.

Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 12:12

En waar zijn ze nu gebleven, die zesduizend(!) uitvreters die aantoonbaar een bedreiging vormen voor onze openbare orde? Hallo!

de Conciërge | 01-09-08 | 12:11

@ No Minister
Van mij hoeven ze niet dood: wel terug. Die hele berberse vechtkluit mag voor mijn part geëvacueerd worden als New Orleans. Een ontstellend hoog aantal is te lui om te werken en een ontstellend hoog aantal maakt z ich schuldig aan criminaliteit, intolerantie, homofobie, intimidatie, onderdrukking; en die groep die het zogenaamd goed doet kijkt de andere kant op want zijn te onverschillig naar de Nederlanders toe om er wat aan te doen. Zo zitten ze niet in elkaar, dus van mij mogen ze allemaal opbokken want die pokkementaliteit hoort helemaal niet thuis in Nederland.

Shalome | 01-09-08 | 12:11

@Shalome | 01-09-08 | 12:06: Wanneer worden we verlost van het gif dat de moslim in onze samenleving spuit met haar, in onschuldig bloed gedompelde slagtanden? Deze maand vangt de Ramadan weer aan, zitten alle bejaarden stevig achter slot en grendel? www.geenstijl.tv/2007/09/rutger_bij_he...

Fleauxe | 01-09-08 | 12:10

Fleauxe | 01-09-08 | 12:05
Als jij weet waar die daders zijn wil ik best even alle ziekelijk-geweldadige gedachten die bij mij tijdens het lezen opkwamen uitvoeren op deze cultuurverrijkers hoor!

Tim | 01-09-08 | 12:07

@ Tim | 12:04
Het waren weer die verachtelijke ratten uit de Rif. Dit is overigens een bericht dat zó cru is dat het de headlines haalde. Maar die struikrovers zijn voortdurend op oorlogspad; je zou dagelijks een krant kunnen vullen met wat ze allemaal flikken.

Shalome | 01-09-08 | 12:06

@Tim | 01-09-08 | 12:04: Hij heeft liever snoep denk ik. Een executie-video van de daders lijkt me ook een mooi geschenk.

Fleauxe | 01-09-08 | 12:05

@NoMinister@11:59
Inderdaad. Kinderen en andere slachtoffers van misstanden en misdaden hebben geen bescherming meer, voelen geen veiligheid meer; de daders zijn en blijven te vaak onaangetast, en het zal niet lang meer duren totdat men het "recht" in eigen hand gaat nemen. Niet goed, wel logisch....

fuckje | 01-09-08 | 12:05

@Creaguurder | 01-09-08 | 12:00 *pinkt een traantje weg om deze mooie wijze woorden*

Eagle_Eye | 01-09-08 | 12:05

Als je dacht dat het niet erger kon: Islamitische Russen!

Remington.223 | 01-09-08 | 12:05

Shalome | 01-09-08 | 11:57

Dan hou je nog twee opties over. Sommigen roepen dan dat H. dat ook deed met Joodse mensen. Maar als ik de optie 'up or out' (of aanpassen en gedragen!) moet uitvoeren, zou ik daar geestelijk denk ik (je weet het nooit als je ervoor staat) geen problemen mee hebben.

Als je je omgeving wilt verzieken en misbruiken dan moet je gewoon niet raar opkijken dat die omgeving zich tegen je verweert en maatregelen neemt die passend zijn. Zo simpel is dat en dan mag iedereen roepen wat hij of zij wil, maar als je het daar niet mee eens bent, dan sta je dit soort mensen met dit soort gedrag dus gewoon toe. Er is geen middenweg (meer).

Dat de linksmens dus bezorgd is is terecht. Alleen lijkt het die koppen niet in de rammen dat ze daar zelf hee; hard, heel structureel en heel fanatiek en buitengewoon moraliserend aan hebben bijgedragen. Het is wel traditie dat als links het voor het zeggen heeft dat het dan een puinhoop wordt. Dus verbaasd mag ik eigenlijk niet zijn. De zelfvoldaanheid en stuitende arrogantie van het linkse gelijk zoals dat door linksmensen word uitgedragen, verbaasd mij echter wel steeds en frustreert enorm. Door die windkracht 10 demagogie en propaganda moet je namelijk eerst heen voordat je aan inhoud toekomt.

Amen.

NoMinister | 01-09-08 | 12:05

wtf, ik lees nu pas het verhaal over de cadeautjes van klasgenoten voor een terminaal zieke 15 jarige jongen die zijn afgepakt. www.telegraaf.nl/binnenland/1813804/__...
Misschien kunnen we als reaguurders iets voor deze jongen betekenen zodat hij alsnog iets van steun krijgt? Massaal bloemen en kaarten laten bezorgen ofzo?

Tim | 01-09-08 | 12:04

Even voor de goede orde en juiste cijfers:

Die 26000 gezichten waren eigenlijk 347.000 + gezichten.

Gezichten overigens waarvan 93 procent crimineel zijn, fraudeur en/of oorlogsmisdadigers. Gezichten ook, die keer op keer gelogen hebben in de miljardenkostende procedures die wij ook betalen voor hen, die er voor kiezen niks te doen en louter aan het uitvreten en herenigen slaan tot hun dood.

We gaan ten onder aan deze beschamende 'zielige mensen' import industrie.
Hele stichtingen inclusief websites en duizenden linkse zielige mensen die de leugenaars helpen en rausen uit de overdadige subsidiepot die oneindig aangevuld wordt door Bos en zijn honderden verschillende nieuwe en verhoogde belastingen.

Het kost ons niet alleen miljarden, maar ook onze trots, identiteit en veiligheid in het openbare leven. Het is niet voor niets dat veel bedrijven ervoor kiezen weg te gaan uit Holland met zijn absurd kromme belastingklimaat en onveiligheden.

Onderwijs is naar een verschrikkelijk laag niveau gebracht om zelfs de domste allochtone leugenaar een diplomaatje te kunnen toe stoppen. Gezondheidszorg is gewoon niet eens meer mogelijk. De voornamelijk allochtone gevangenen hebben mooie hotelkamers en onze bejaarden zitten met 10 man in een piskamertje dood te gaan na een leven hard werken en betalen voor al het gespuis dat nu naar binnen wordt getrokken door die PVDA-ers en ander linkse facistisch tuig.

Wees kritisch en je wordt opgepakt.... Het wordt eng in Nederland!

En het meest rare van alles is dat we dit allemaal toelaten.
Ons eigen kabinet laten we hiermee wegkomen, met intimidatie, roven en alles binnen een regeringsperiode echt naar de knoppen te helpen. Zij worden er rijk van en niemand anders.

Creaguurder | 01-09-08 | 12:00

@ Bigi Bana
Wat is er hoogbegaafd aan een generaal pardon en het faciliteren van een nieuwe instroom? We hebben er al 2 miljoen te verstouwen gekregen in no-time en de problemen rijzen de pan uit.

Shalome | 01-09-08 | 12:00

De keuze tussen baardapen en Russen is een heel lastige. Hmmm, militante pychoten of pschotische militanten, hmmm?

Murdockyoufool | 01-09-08 | 12:00

Krassimir ouwe balkanbutcher, kom er maar in met je huilverhaal dat GS iedereen van de balkan over een kam scheert... Ik zei het al bij een vorig topic, feiten liegen niet en zijn niet, ik herhaal, NIET generaliserend.

thenummer | 01-09-08 | 12:00

Als je als allochtoon niets te vreten hebt kun je altijd nog snoepgoed jatten van terminale patiëntjes.

Fleauxe | 01-09-08 | 11:59

fuckje | 01-09-08 | 11:48

Het trieste is, naast de frustratie die het oproept, dat ik inmiddels probeer in te schatten wie dit overkomt en dan pas iets erg vind of niet.

Zou het Woutertje zijn, dan zou ik zeer genieten. Jobs vrouw voor hoer uitgemaakt, uit haar rolstoel gekieperd en beroofd? 'Poetic justice' zou ik grimlachend denken. Femke anaal gevisiteerd zonder uitnodiging door een groepje kansrijke minderjarigen? Ik word kotsmisselijk en euforisch tergelijkertijd. Eindelijk gerechtigheid en de shit op de plek waar hij thuishoort. DUS NIET BIJ ONZE KINDEREN!!!

Maar nee, het zijn weer kinderen die worden geterroriseerd. Ik roep als decennia dat die jongeren straks de basis gaan vormen voor de afrekening met links op een heel heftige manier. Want je moet dit hebben meegemaakt om je grenzen te verleggen.

En die leraar is vast een overtuigd PvdA-er of CDA-er of zo. Daar heb ik geen enkel medelijden mee. Wel met die kinderen. ONZE kinderen!!!

NoMinister | 01-09-08 | 11:59

Shalome | 01-09-08 | 11:55
Dat zou een pracht alternatief voor die zwakbegaafden van ToN en PVV zijn, een partij gebaseerd op de denkbeeld van Dalrymple. Geen grapje ... lijkt mij geweldig.

Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 11:58

@ No Minister | 11:53
Aanpassen gaat niet gebeuren. Aanpassen betekent veranderen dus toegeven dat je het daarvoor verkeerd deed. Zulke inzichtelijke zelfreparatie is niet bepaald de meest in het oog springende kwaliteit van de gemiddelde islamitische woestijnhapper.

Shalome | 01-09-08 | 11:57

Als je de Russen beter leert kennen spreken we voortaan ook over een warme oorlog. Onbekend maakt immers onbemind.

Pinocchio | 01-09-08 | 11:57

Zelfs als er nu echt niemand meer binnen zou komen, bereiken de islam middeleeuwers toch wel kritieke massa door stug door te fokken.
En ook de 4e generatie integreert niet, want dat mag niet van alla.

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 11:57

Ach, oto moje piwo..

plastic zakje | 01-09-08 | 11:56

* Voorstelt om NoMinister een verbod te geven om diesel en kunstmest te kopen en tevens er voor pleit genoemde persoon te verbieden zich met bestelbusjes binnen 500 meter van de partijkantoren van linksche partijen op te houden *

Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 11:56

@ No Minister | 11:49
Het is Theodor Dalrymple ten voeten uit. Alleen heeft dat linkse tuig in Den Haag geen enkele boodschap aan de praktijk noch enige mensenkennis. Ze dromen al 50 jaar hoe mooi het zou zijn als, en gooien miljarden over de balk omdat ze hun dromen niet met de praktijk willen laten botsen.
Erger nog: ze zorgen ervoor dat de legendarisch tolerante, gastvrije en vriendelijke Nederlanders een pesthekel aan buitenlanders ontwikkelen.

Shalome | 01-09-08 | 11:55

Shalome | 01-09-08 | 11:51

Ze zijn wel te corrigeren. Moet je de wet even aanpassen en mij de verantwoordelijkheid geven. Dat wordt dan up or out, een welbekend HRM-principe, zal ik maar zeggen. Tenzij ze zich aanpassen natuurlijk. Dat mag ook.

NoMinister | 01-09-08 | 11:53

Poetin heeft trouwens een circustijger verdoofd die een cameraploeg aanviel. Wat een held! En totaal niet georkestreerd hoor.
www.vesti.ru/videos?vid=147810&cid...

sjaakdeslinksesul | 01-09-08 | 11:53

fuckje | 01-09-08 | 11:48

Stage Siberië? Oude stijl (daar houden ze wel van, van oude gewoonten).

Sommige dingen zijn toch heel anders, afhankelijk van wie er verkeert.

NoMinister | 01-09-08 | 11:51

@Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 11:47
Bijkomend voordeel is dat door toenemende concurrentie de prijzen om iemand weg te werken zullen dalen.

blinde kip | 01-09-08 | 11:51

@ No Minister | 11:43
Ik had het bericht ook gelezen: typisch iets voor die op geweld beluste ratten uit de Rif om er een hele bende bij te halen zodat ze in de meerderheid zijn. Laffe honden. Ik las bij de reacties nog iets over 'waarom de omstanders niet ingrepen'. Huh; moet je vooral doen. Dan worden er honderden kakkerlakken extra opgetrommeld met sms'jes; dat door Job Cohen beschermde schorem is met geen mogelijkheid te corrigeren.

Shalome | 01-09-08 | 11:51

Maar ja, Roosevelt en Churchill moesten zonodig met Stalin in zee, he ?

Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 11:50

Zouden Australie of Nieuw Zeeland pardonregelingen, uitkeringen, urgentie op de woningmarkt, huursubsidies, en kinderbijslag hebben voor Nederlanders die het regime willen ontvluchten?

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 11:50

Shalome | 01-09-08 | 11:40
Only in the Netherlands...

Mastermattie | 01-09-08 | 11:49

Shalome | 01-09-08 | 11:40

Je moet toch contact kunnen houden met het thuisfront en Russiche pron is toch ook de beste?! Logisch verzoek.

Hoogopgeleide aanwinsten moet je immers motiveren en de ruimte geven!

NoMinister | 01-09-08 | 11:49

@NoMinister@11:43
Dat was het eerste dat ik las, over dat doodzieke jongetje, voorpagina Telegraaf.
Wel een onderzoekje waard naar de daders, en veel publiciteit.
Dat soort schurftige jongens mogen van mij....... ja?

fuckje | 01-09-08 | 11:48

Tell me something new. Een staatsgreep zullen we moeten uivoeren om onze toekomst nog enigszins in de hand te houden.

alex4allofyou | 01-09-08 | 11:48

Gdzie jest moje piwo?

plastic zakje | 01-09-08 | 11:48

Noem het maar geen werken. Wel eens geprobeerd een oliedrum vol beton over de reling van de IJsselbrug te tillen ?

Bigi Bana Boy | 01-09-08 | 11:47

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 11:44

De gelijkheidswens van de linksmens vindt zijn ultieme invulling d.m.w. de dood. Dat is dan ook iets dat menig linksmens prima weet te waarderen (Mao, Stalin, Pol Pot). Zelfs Pim is door hen weer op het juiste niveau gebracht.

NoMinister | 01-09-08 | 11:47

Uit het voormalig joegoslavie.

Laat me raden. Bosnische moslims die hier de moslim gelederen komen versterken.
Albayrak die ze de sleutel geeft.

solidstate | 01-09-08 | 11:47

@ Tim | 01-09-08 | 11:25
Die andere helft is weer ondergedoken in afwachting van een financieel betere pardonregeling.

F. von Zeikhoven | 01-09-08 | 11:45

Volgens mij zijn linksmensen pas gelukkig als zij via hun communicerende vaten de "welvaart" hier op oostblok of 3e wereld niveau hebben weten te brengen.

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 11:44

AGE moet zijn GARBAGE

NoMinister | 01-09-08 | 11:44

En ondertussen lacht Abcoude in zijn vuistje.

Teen | 01-09-08 | 11:43

Superior Bastard | 01-09-08 | 11:35

Dat we zo worden voorgelogen, d.w.z. door de politiek maar ook door de kranten en TV ('de media'), dat blijft ten hemel schreiend.

Zonder informatie geen goed besluitvorming. GARBAGE IN GARBAGE OUT. In dit geval INFORMATION AGE IN, PEOPLE GARBAGE ENTERED.

O nee, het zijn wel hoogopgeleide mensen die het beste met NL voorhebben. Iets andes kan ik natuurlijk nooit bewijzen. En daar gaat het om. Kunnen roepen dat je 'goed' bent en zorgen dat de 'slechte' gevolgen onbewijsbaar of niet-strafbaar zijn.

Zeg maar niet keihard optreden tegen Marokkanen (of 'allochtone jongeren', dus het kunnen bijvoorbeeld ook Russen zijn geweest!) maar wel huilen als je door twaalf jochies op weg naar een terminaal jongetje in het AMC de metro uitgeslagen wordt en je cadeautjes en brieven worden afgepakt. Dan ben je goed en hebben anderen het gedaan.

Stem eens fatsoenlijk rechts en zeik eens niet als er keiharde arbitraire maatregelen worden getroffen tegen dat soort gasten, achterlijk verschrikkelijke linkse medespecies. Vroeger, niet heel lang geleden hoor, was het adagium 'de goeden lijden onder slechten' de normaalste zaak van de wereld. En niet als 'laisser faire'-politiek maar indien er maatregelen werden genomen.

Ik haat links steeds meer. Zum kotzen dat volk.

NoMinister | 01-09-08 | 11:43

Achjee, alweer zo'n bericht. KUDLAND!!

Benman | 01-09-08 | 11:43

A google Ads:
Bloedmooi Russisch Vrouw
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk. 340000 Leden 100% Gratis!

Joh, er komen er nog veeeeeel meer aan! Graties!

F. von Zeikhoven | 01-09-08 | 11:42

Beter russen dan moslims. Valt het religie gezeik alweer af

Het_leuke_zuiden | 01-09-08 | 11:42

Krijgen de jaren ´80 vredesactivisten toch nog hun zin....

Fimbulvetr | 01-09-08 | 11:41

Ja, nee en het OSL wordt ook steeds kleiner... Liggen de dijken eigenlijk niet aan de verkeerde kant van het land? Een nieuwe Prins Maurits nl.wikipedia.org/wiki/Maurits_van_Oran...) zit er voorlopig ook niet in...

F. von Zeikhoven | 01-09-08 | 11:41

Jah... stond tijdje geleden een interview met zo'n Oostblokker in NRC. Ze had een compleet ingericht huis gekregen in Den Haag, zat op een uitkering en haar 2 zonen van 20 en 22 wilden niet werken want hadden ook een uitkering. Ze hadden een TV, koelkast en wasmachine gekregen, en eisten nu ook een PC met 24/7 internetverbinding.

Shalome | 01-09-08 | 11:40

Linksmensch 1: 'Hey! Het gaet ietsje te goed hiewr. Ons ledentol loopt tegug...'
Linksmensch 2: 'Hm, laeten we nog maejg een paej prachtkanslozen hierwheen haelen, kunnen we ze hellepe!'

Ahasveros | 01-09-08 | 11:40

Cholera! Chc&#281; piwa!

plastic zakje | 01-09-08 | 11:39

Links wordt bedankt. NOT.
@Bos&consorten: Hoe zijn jullie in hemelsnaam aan een diploma lagere school gekomen? Zeker via een zwaar gesubsidieerd ondersteuningsprogramma? Iedereen kon op een kilometer afstand zien aankomen dat generale pardons alleen maar tot problemen leiden. Hou nou es op zijn met lief zijn voor buitenlanders. De landen waar ze vandaan komen zjn niet voor niets drama's. Onthoud nou eens dat een land niet draait op subsidie's en overheid. Een land draait op het bedrijfsleven en zij die daarin werken.

Vogelbeest | 01-09-08 | 11:39

holle vaten klinken het hardst

redicn | 01-09-08 | 11:39

angst voor het onbekende
wat de boer niet kent die vreet ie niet.

redicn | 01-09-08 | 11:38

*zucht*

Doe-eens-rustig | 01-09-08 | 11:37

Albarack moet zijn Albayrak of zo, onze s.s. van moslim en Russisch/Joegoslavische zaken en AMA's.

NoMinister | 01-09-08 | 11:36

sjaakdeslinksesul | 01-09-08 | 11:32
Dat klopt, uiteindelijk was het Pardon ook voor die doelgroep bedoeld.

Superior Bastard | 01-09-08 | 11:35

-weggejorist-

NoMinister | 01-09-08 | 11:35

Het is ook een verschrikkelijk gebied waar deze vluchtelingen vandaan komen. Een afbraak-economie waar een zeer klein deel van het NBP wordt aangewend om
wegen te onderhouden en oh, wacht...

blinde kip | 01-09-08 | 11:35

Dus 80% zit in de bijstand, terwijl een kwart sowieso al uit kinderen bestond.
Nou, geslaagde aktie!

John McClane | 01-09-08 | 11:33

Nee! Nee! Nee! Al die 26.000 vluchtelingen zijn rechtstreeks uit de oorlog in Irak hier naar toe gewandeld met al hun huisraad op het hoofd. Het zijn ook allemaal zwangere vrouwen en kinderen waarvan de mannen/vaders bruut verkracht zijn door de handlangers van Bush. En hoogopgeleid zijn ze ook allemaal.

sjaakdeslinksesul | 01-09-08 | 11:32

Superior Bastard | 01-09-08 | 11:30
[Veaugelaar mode on]
In ieder geval qua kleding en eten
[Veaugelaar mode off]

Tim | 01-09-08 | 11:32

Lompe Russen en moraalloze Joego's zijn een verrijking voor onze cultuur.

Superior Bastard | 01-09-08 | 11:30

Gewoon de andere kant opkijken en stug voor jezelf volhouden dat je toch goed doet en zeker je best hebt gedaan en dat het ook nog eens allemaal niet te bewijzen is dat Russen slecht zijn en Joegoslaven ook?, pfff wat een vooroordelen.

Terwijl links slaapt in haar dronkenschap van zelfvoldaanheid wordt ons land, lees: de toekomst van onze kinderen, genadeloos verpatst aan criminelen en hoerensissers.

Links, u staat er weer op.

NoMinister | 01-09-08 | 11:30

Dit gaat de verkeerde kant op.
Geloof je hebt liever een moslim die je huis schoonmaakt dan zo'n wodka zuipende rus
sucka blet

handrem2bier | 01-09-08 | 11:30

Waanzin! Het immigratiecircus slaagt er meer dan 25 jaar in Nederland met loze beloftes een rad voor ogen te draaien. Ieder jaar opnieuw laten we weer tienduizenden kanslozen binnen die we tot hun dood toe zullen moeten onderhouden. Gelukkig mogen die dan ook hun oma, moeder enzovoort laten overkomen. Ieder jaar donderen wel miljarden over de balk aan gezondheidszorg, huisvesting, scholing, justitie enzovoort. Wanneer stopt dit?
Ik wil niet op Geert of Rita stemmen maar er blijft mij geen keus.

Eikenhout | 01-09-08 | 11:27

Straks zijn die Russen hier een officiële minderheid en dan begint het zelfde gezeik als in de Baltische staten.

Inferi0r | 01-09-08 | 11:27

Raar begrip van het CBS, 'voormalige Sovjet-Unie'. Dat was ongeveer de halve wereld. Hebben we het over de altijd geestige Kozakken, de oergezellige Kyrgiezen, of de wat moeizaam in de omgang Tsjetjenen?

de laatste man | 01-09-08 | 11:25

Even naar aanleiding van het bericht op Spitsnieuws (www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland... )

Kan ik nou niet rekenen of gaat men ervan uit dat de gemiddelde bezoeker van SN het IQ van een stoeptegel heeft?
Daar gaan we: een kwart van de 26000 gezichtjes is minderjarig, dat zijn er dus 6500 waarvan de etniciteit niet eens vaststaat. Dan zijn er nog 3000 Joego's en 4000 ex-SU'ers. Optelsom: dit berichtje gaat maar over 13500 gezichten. (waarbij ik er dus vanuit ga dat de 6500 AMA's níet afkomstig zijn uit ex-joegoland of ex-Sovjetunie, anders was het natuurlijk nóg misleidender.

Om dit bericht dan de kop "'Pardonners' voornamelijk Oostblokkers" mee te geven is natuurlijk een drogredenering uit het boekje! Bovendien: wie zijn die (tenminste) 12500 andere gezichten?
Gokje: hoogopgeleide ingenieurs en rocketscientists uit Oceanië???

Tim | 01-09-08 | 11:25

-weggejorist-

Nee dus! | 01-09-08 | 11:23

liever een oostblokker dan weer een islamiet

preston spears | 01-09-08 | 11:23

Nou zeg, een keer geen muzelman of hongerneger, is het nog niet goed.

blinde kip | 01-09-08 | 11:22

En nou moeten we zeker blij zijn dat het dit keer niet alleen mohammedanen zijn?
Vol is vol.
Of moet je druk is druk zeggen?

Urft Oechelboechel | 01-09-08 | 11:22

Dat IJzeren Gordijn was zo gek nog niet. [vervelio]

kapotte_stofzuiger | 01-09-08 | 11:22

De PvdA begrijpt dat voor echt trouw kiezersvolk je in de voormalige Sovjetunie moet wezen.

Iko Nal | 01-09-08 | 11:21

En Albayrak zag dat het goed was.

fuckje | 01-09-08 | 11:20

Wat dachten we van een immigratieSTOP. Of de 43% verdelen over de rest van de EU aangezien ze blijkbaar allemaal op -3% zitten.

chewhakbar | 01-09-08 | 11:19

@CoJoNes@11:17
Dat komt door de bijzonder goede betrekkingen die Turkije met het oostblok heeft.

fuckje | 01-09-08 | 11:19

dit maakt een einde aan de GS-hetze tegen deze onfortuinlijke groep. 80% zit niet thuis, maar is zwart aan het werk of zit in de criminaliteit....

Octavianus | 01-09-08 | 11:18

O mèèèn, I hate fucking Russians. Komen als al halve psychopaat uit een Sletlanakut gelubberd en gedurende hun leven wordt 't er niet beter op.

Murdockyoufool | 01-09-08 | 11:18

Rusland is groter dan je denkt.

Knul de Behanger® | 01-09-08 | 11:17

Hoe is het godsmogelijk dat deze mensen ueberhaupt een procedure in konden?

CoJoNes | 01-09-08 | 11:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken