Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Extreem links meets extreem rechts

demozwollemongolen.jpgLeuk, matten! Plaats van handeling: Zwolle, waar extreem links in discussie ging met extreem rechts. Zoiets werkt natuurlijk niet en dus gingen beide partijen elkaar met stenen en skateboards (WTF?) te lijf. In totaal werden tien Neanderthalers aangehouden en als we Indymedia mogen geloven zitten daar in ieder geval een aantal actievoerders uit de jaren 80 tussen. Dus volgt er om 21.30 uur een lawaaidemo voor het pliesiebureau van de hanzestad. Misschien dat de kaalkopjes dan ook wat herrie kunnen maken om hun aangehouden kameraden een hart onder de riem te steken opdat ze elkaar opnieuw de hersens in kunnen slaan. Tip voor de burgemeesters in dit land: sta demo’s als deze voortaan alleen nog maar toe in een weiland. Hek erom heen en verder niet meer naar om kijken. Hadden die 160 (!) pliesies vandaag ook gewoon lekker van het mooie weer kunnen genieten...

Reaguursels

Inloggen

Met een skateboard kun je, met wat oefening en richtingsgevoel, behoorlijk meppen hoor..

Alcoholic | 01-09-08 | 12:28

Daar op Indymedia zijn ze wel heel erg overtuigd van hun eigen gelijk.

Nietvoordekat | 01-09-08 | 07:35

@CoJoNes | 11:38
Buiten dat ik het met je eens ben dat geloven in een hogere macht niets voor een weldenkend mens is, ben ik het niet met je eens. Als iemand wil geloven en daar niemand mee lastigvalt (en ja, die bestaan echt), dan is dat niet extremistisch. Het probleem is dat je daar niets van hoort op tv, in de kranten, etc.

k3 | 31-08-08 | 22:09

Die steen op het einde kwam duidelijk van links.

dekijker | 31-08-08 | 20:43

Pff 160 maar bij ons in oss waren het er 500 ongeveer was leuk geweest 160 man hier haha

jeud | 31-08-08 | 19:08

Wel mooi dat zowel links als rechts vredig op een houseparty kunnen gedijen!!
de rest van Nederland kan leren van Assen.

Bakito | 31-08-08 | 17:00

Links-rechts troe-lala...3 maal in de ronte voordat ik erop sla-sla!

Handy-Harry | 31-08-08 | 14:47

Allemaal laten schoffelen...

Rest In Privacy | 31-08-08 | 14:34

Ik heb een hekel aan de ME

profitboy666 | 31-08-08 | 14:24

@profitboy666 | 31-08-08 | 14:05
Ik heb de oplossing voor je :
Ga bij de ME dan kan je je agressie op beide tegelijk uiten ...... ;)

Hobbykip | 31-08-08 | 14:20

Ik zou er best aan mee doen als het in de buurt was, enige nadeel is dat je op het journaal dan jonge communist genoemd wordt, het idee alleen al.
Ik maak al adrealine aan aan als ik het woord lees, laat staan als ik er een zie.
Mijn aanwezigheid zou dan op ruzie met deze commies uitdraaien, waarna ik fascist genoemnd wordt , dus blijf ik maar weg bij dit soort demonstraties.
Wat me helemaal opfuckt is zo,n firm van zo,n boerenclub, die ik in negentiger jaren de hele marathon heb laten rennen.

profitboy666 | 31-08-08 | 14:05

@Fleischbaum
geloven zit daar in ieder geval een aantal actievoerders uit de jaren 80 tussen.

nederlandsismoeilijk | 31-08-08 | 14:02

@soep de meeste studenten zijn links!? Misschien maar hopelijk niet, talentvolle bèta studenten, je weet wel die studenten die ook werkelijk iets hebben toegevoegd, zijn in ieder geval NIET in meerderheid links! Vandaar dat ik er best trots op ben, ja, een rechtsreactionair zoals ook Theo was, te zijn. Kom maar op met je geschiedenisl... eh, geschiedvervalsing!
en @cojones ook jij bent weer te vooringenomen, ik ben 20 en dus ehhh ja! van 1988!

Welterusten jongens

Shaw88 | 31-08-08 | 14:01

Die randdebielen en nep wereldverbeteraars van Kafka en co kunnen het niet laten en nooit leren. Elke keer zorgen ze er met hun stompzinnige acties ervoor dat er onnodig veel heisa komt en dat een kleine demonstratie "wereldnieuws" wordt in Nederland.De denkbeelden van clubs als de NVU zijn al ongeveer een eeuw bekend. Laat ze nou gewoon demonsteren, doen ze iets strafbaars dan zijn zij ook aan de beurt maar.

nadenkeniseenkunst | 31-08-08 | 13:56

CoJoNes | 31-08-08 | 13:32

HaHa

Kaalkopjes en linksche verdwaasden hebben dezelfde agenda, op wat detalis na.

bottehond | 31-08-08 | 13:35

@Shaw88 | 31-08-08 | 12:54
Weten we ook meteen waar die 88 voor staat.

CoJoNes | 31-08-08 | 13:32

@ shaw88... jammer joh. Over het algemeen wordt mijn beeld van minderjarigen hier helemaal waar... steun betuigen aan hun lotgenoten die of voor de extreem linkse of voor de extreem rechtse kant hebben gekozen, omdat zij zich niet verdiepen in politiek en het stoer vinden om mee te praten met hun soortgen.. uhm vrienden.

Overigens is Zwolle (en de rest van die streek) een bolwerk van het rechts-geaarde christentuig, die zonder enig schroom onze iets minder rechtse medemens aan het kruis nagelen. Daar komt dan bij dat de meeste studenten links zijn en hun gemak niet kunnen houden. Tel dat bij elkaar op en je krijgt een speelse orgie van rellende christenhonden en waterpijp-rokende vega-hippies.

Soep | 31-08-08 | 13:19

Nee, je moest die stoet mensen eens langs zien komen door mijn straat.

Rij ''tegendemonstranten'', rij politiepaarden, rij ME, rij ME om de lui van de NVU heen, NVU zelf omringd door ME busjes, ME achter de NVU, politiepaarden, 50 ME busjes, 50 politie busjes, politie op fiets, en hier en daar normale politieagenten, en 100 man die ze de hersenen wou inslaan :).
En waarom: skateboards (WTF?), het park wat je ziet heeft ook de, bijna, enige skatebaan in heel Zwolle.

Maserati | 31-08-08 | 13:19

+1 kaalkopjes -1 linkstuig wat al jarenlang overbodig is en alleen nog de eigen portomonee beschermt drinkt en blowt

Shaw88 | 31-08-08 | 12:54

@k3 | 31-08-08 | 10:45
Religies zijn zonder uitzondering extremistisch: Geloven in een niet bestaande entiteit kan ik onmogelijk anders duiden.

CoJoNes | 31-08-08 | 11:38

links /rechts, neem het gemiddelde en alles is goed :-)
maar wanneer begon het geweld..... ?

beninhet2 | 31-08-08 | 10:59

@theo4116
Rechts denken is inderdaad niet extremistisch. Links denken is ook niet extremistisch. En ook islamitisch denken is niet extremistisch. Toch wordt dat vaak anders gezien.
En in al deze groepen zitten extremistische figuren.

k3 | 31-08-08 | 10:45

Het idee achter ramadan is niet verkeerd. Het is net als met al die religieuze dingen, na een aantal jaar is de maatschappij zo veranderd dat het niet meer werkt.

Ook het christendom heeft een vastenperiode van 40 dagen, vanaf net na carnaval tot pasen. nl.wikipedia.org/wiki/Vastentijd Misschien dat hier en daar op de veluwe nog gevast wordt, maar in de loop der tijd is het 'vasten' voor de christenen iets soepeler geworden.

k3 | 31-08-08 | 10:41

De amoeben houden ook periodiek een soort Ramadan. Algemeen wordt dat gezien als een genetisch defect, dat bij de moderne mens doorgaans onder de memetische afwijkingen wordt gerangschikt. 't Is een vrij hardnekkige afwijking onder mensen, hoewel het meer en meer een ceremonieel karakter krijgt. Men eet en drinkt vrolijk door, zij het op rare tijdstippen. Je zou van hypocrisie kunnen spreken, een gesteldheid die men de amoebe in het algemeen niet toedicht.
*Onvermoeibaar doorgaat met het gestarte GSA-onderzoek*

nattebever | 31-08-08 | 10:27

-weggejorist-

theo4116 | 31-08-08 | 10:22

Jammer van de politie ter plaatse, anders had een bom er op een mooie uitkomst geboden.

Koud flesje Alfa | 31-08-08 | 09:34

Van 1260 tot 1962 hadden ze pauze?

VanFrikschoten | 31-08-08 | 09:34

"Voor moslims is weer een bijzondere periode aangebroken: de jaarlijkse Ramadan. Een maand van vasten, maar ook van bezinning, gemeenschapszin, liefde en tolerantie."

Yeah, right.

CoJoNes | 31-08-08 | 09:21

OT
Agnes Jongerius is die dikke lesbische pot die de baas is van de FNV.
Ze is knettergek geworden.
De ramadan staat volgens haar "dicht bij de uitgangspunten van de FNV".
www.ramadanfestival.nl/index.php?nav=n...

Lewinsky | 31-08-08 | 09:16

NVU is ook extreem links en zeker niet rechts, lees hun
programma maar eens ....

DannyV | 31-08-08 | 08:34

Zowel de nazi's als volkskrantlezerts zijn neanderthalerts

moddertje | 31-08-08 | 08:26

Zwakbegaafden op de vuist met zwakbeschaafden.

Harrydegraaf | 31-08-08 | 08:19

Zwolle weer.... het zal ook niet zo zijn...

petje-af | 31-08-08 | 08:16

-weggejorist-

stoly | 31-08-08 | 05:53

Links zijn is het smerigste wat een mens maar kan doen!

Fleauxe | 31-08-08 | 05:21

die kudt mongeualen van extreem links en rechts, ze snappen het niet. Ze willen iets anders en staan als een stel pubers op elkaar in te meppen. Dat ze elkaar de kaken maar verrot mogen slaan.

Intellect is verbaal, en zeker niet fysiek.
Dit volk is pauper, om het even draaien ze links en rechts om, maakt geen flikker uit, rotzooi willen ze.

Reverend Ray | 31-08-08 | 04:52

-weggejorist-

Taxi is kwaad | 31-08-08 | 04:42

Ja Fleisch, je cynisme zal eens in je eigen gezicht slaan.

pek en veren | 31-08-08 | 04:32

Ik zou er op los rammen. Ja, noem mij maar rechts. Links in elkaar tremmen is altijd al een geheime wens van mij geweest. Jullie hebben mij jarenlang gesard met je principes, je moralistische gelul, je superieure uebermensch ideeen, je regenteske gebabbel. GUTMENSCHEN, jij Goebels, jij lelijke marxistische communist. Jij met je zogenaamd mooie ideeen, fascisten dat jullie zijn !
Een klap in je gezicht en ik zal je eens hartelijk UITLACHEN. Losers. Geloof me, paybacktime! HA! Ik heb niks met extreem rechts, maar ik mag toch hopen dat nu het ware gezicht van links getoond wordt.

Masturwasbeer | 31-08-08 | 04:05

-weggejorist-

Sauruz | 31-08-08 | 04:01

CoJoNes | 31-08-08 | 02:03

"Quincy Jones en Michael Jackson hebben absolute muziekgeschiedenis gemaakt: Over 200 jaar zit een nieuwerwets concertgebouw, ver weg van het Europese vasteland, mudvol met bezoekers voor een uitvoering van werken van Jones/jackson.
In de UIER is die muziek dan allang verboden."

En in een verlaten industriepand, twee blokken verwijderd van het concertgebouwe, luisteren ze naar dit: www.youtube.com/watch?v=7fdesO8CdC8

harry pikkel | 31-08-08 | 03:37

*truste zegt*

vander F | 31-08-08 | 03:16

*te bedde gaat*

CoJoNes | 31-08-08 | 03:15

Lamaargaan CoJo

*momentje*

vander F | 31-08-08 | 03:12

sorry, 1200 zie ik net. Nog best veel.

CoJoNes | 31-08-08 | 03:10

@vander F | 31-08-08 | 02:58
Niet echt nodig, d'r zat een hele hoop obscure shit tussen. Cuba kwam dus net voorbij, alles bijelkaar zo'n 2500 liedjes.

CoJoNes | 31-08-08 | 03:08

@Mongoose | 31-08-08 | 02:46:
Same shit everywhere... Ehm... ik bedoel dus: Même merde partout. ;-)

koerbagh ® | 31-08-08 | 03:04

@CoJoNes | 31-08-08 | 02:56 ,
wonderlijk toch weer,
wil je er over praten?

vander F | 31-08-08 | 02:58

@vander F | 31-08-08 | 02:54
Heb ooit een keer zo'n 6 gig disco/funk torrent gedowned, en daar zat ie dus net tussen, stomtoevallig. Wist niet eens dat die gasten de Gibsn Brothers heetten.

CoJoNes | 31-08-08 | 02:56

@CoJoNes | 31-08-08 | 02:44 ,
en dat heb jij dus in je playlist!

*gnuif*

"Weer een Jood geboren' ,
zou mijn grootvader zaliger zeggen.

vander F | 31-08-08 | 02:54

@koerbagh ® | 31-08-08 | 02:30

Putain de Merde, c'est Sarkozy!!!!!
*Was bliij geemigreerd naar Frankrijk te ziijn*

Mongoose | 31-08-08 | 02:46

@vander F | 31-08-08 | 02:40
Dat is eng, Die heb ik dus net in een playlistje spelen in iTunes. Een disco/funk dingetje, net na deze : nl.youtube.com/watch?v=j3OxhCmCQ6c

CoJoNes | 31-08-08 | 02:44

"Meisje, ik ben een zeehond.

CoJoNes | 31-08-08 | 00:36"
Godverdomme. Ze zouden er nog voor vallen ook.
'Hij kijkt zo lief om.'
Gatverredamme.

LibertasSimplex | 31-08-08 | 02:41

Terusten allen, geloof dat ik nu wel ruzie heb met alle grote jongens uit de klas.
Onbedoeld overigens maar wel weer leuk. nl.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w

Houtbar | 31-08-08 | 02:41

@koerbagh ® | 31-08-08 | 02:30 ,
ik zou het niet zo zeggen,
maar sluit me van harte bij je uitspraak aan.

vander F | 31-08-08 | 02:32

@CoJoNes | 31-08-08 | 02:21 :
Raadsleden met door de eigen gemeente gesubsidieerde betaalde nevenfuncties?
Dat is inderdaad een verrassing. Je zou zeggen dat dat niet kan in een beschaafd land.

...

Oh wacht... de crux zit 'm in dat woordje "beschaafd". Het is hier al jaren een onbeschofte boevenbende natuurlijk.

koerbagh ® | 31-08-08 | 02:30

@vander F | 31-08-08 | 02:27
Stond op news.google nota bene.

CoJoNes | 31-08-08 | 02:29

@CoJo 02:21,

"Almost no one dares raise this issue with each other", she told Het Parool at the time. "It's a personal consideration, but that's not good enough for Amsterdammers".

Yep,
they're scared.

vander F | 31-08-08 | 02:27

Ben je hem nu gewoon gesmeerd studiebollend bevertje van me?
Yepp, CU
Niet links eehh rechts eehh, recht door zee.. eeh, hoe was het ook al weer?
nl.youtube.com/watch?v=7V4jyExo5AE
Voor de volhouder...

Houtbar | 31-08-08 | 02:27

@CoJoNes | 31-08-08 | 02:21 ,
heerlijk.

*bookmarkt*

vander F | 31-08-08 | 02:22

@vander F | 31-08-08 | 02:19, merde!

gentle giant | 31-08-08 | 02:22

God wat een toestanden toen Peters
's leren hoed werd gejat...

vander F | 31-08-08 | 02:21

@ seven | 31-08-08 | 01:54

Dank voor het sentiment...

DreqNeqSchot | 31-08-08 | 02:19

@bottehond | 31-08-08 | 02:15 ,
absoluut

vander F | 31-08-08 | 02:18

@gentle giant | 31-08-08 | 02:13 ,
Moeha!

vander F | 31-08-08 | 02:17

Iemand vroeg tog of het nou de moeite waard is om hier des nachts rond te hangen. Vink wel. Een seaurt heren damessocieteit op het Internet. Staat het je niet aan? Free to leave. Maar amusant is het altijd.

bottehond | 31-08-08 | 02:15

@nattebever | 31-08-08 | 02:12
Ah, Tom Waits.
Christmascard from a hooker in Minneapolis, het enige liedje dat ik nog steeds moeilijk met droge ogen kan uitluisteren.

CoJoNes | 31-08-08 | 02:15

*muziek op is iemand?*

vander F | 31-08-08 | 02:11

@ nattebever | 31-08-08 | 02:02
Ok, dacht dat ik even een hele lijn hierin las en ja, al weer even geleden. Betekend niet dat ik je laat rondlopen in je bevertenue.
Overigens ben ik er de man niet naar om zaken in mijn reedt te schuiven, dat laat ik aan de moederpopo's over... schrijf dat maar in je studieboek drol.

Houtbar | 31-08-08 | 02:09

UIER is de Unie van Islamitische Europese Republieken, waar de EU de voorloper van was en die na de uitspraak van het Europees Hof in de zaak Enait/Staat der Nederlanden definitief vorm zal krijgen.

CoJoNes | 31-08-08 | 02:08

@gentle giant | 31-08-08 | 02:05 ,
van m'n 15'e tot m'n 19'e heb ik Meppel mogen ondergaan als inwoner.

vander F | 31-08-08 | 02:08

CoJoNes | 31-08-08 | 02:03
Denk het ook. Ik weet trouwens nog steeds niet waar 'UIER' precies voor staat, al heb ik natuurlijk wel een idee. Kun jij wat bijschijnen?

nattebever | 31-08-08 | 02:06

@vander F | 31-08-08 | 02:00, wat is er gebeurt in Meppel dan?

gentle giant | 31-08-08 | 02:05

@nattebever | 31-08-08 | 02:01
Quincy Jones en Michael Jackson hebben absolute muziekgeschiedenis gemaakt: Over 200 jaar zit een nieuwerwets concertgebouw, ver weg van het Europese vasteland, mudvol met bezoekers voor een uitvoering van werken van Jones/jackson.
In de UIER is die muziek dan allang verboden.

CoJoNes | 31-08-08 | 02:03

Houtbar | 31-08-08 | 02:00
Even fyi, het gaat al enige tijd niet meer over amoeben. 't Onderzoek wordt in stilte voortgezet.
En dat huggen kun je denk ik maar beter in je reet steken.

nattebever | 31-08-08 | 02:02

CoJoNes | 31-08-08 | 01:56
Veel van z'n songs zullen blijvertjes blijken. Hij meende wat hij deed, als 'menen' het juiste woord is.
Dat zie je niet zo gek veel meer.

nattebever | 31-08-08 | 02:01

Ben er weer (half nog even).
Ik ga helemaal voor de groepsknuffel en de studie.
Kom, vorm een kring, pak elkaars hand en geloof in de amoebe.

Houtbar | 31-08-08 | 02:00

@gentle giant | 31-08-08 | 01:55 ,
mijn God.... Lord Nelson, Meppel....

vander F | 31-08-08 | 02:00

@nattebever | 31-08-08 | 01:57 ,
gelukkig maar.

vander F | 31-08-08 | 01:58

vander F | 31-08-08 | 01:55
Dat staat je dan niet zo fraai.

nattebever | 31-08-08 | 01:57

@nattebever | 31-08-08 | 01:54
Het is 's mans verjaardag geweest. Een man van mijn leeftijd met een redelijke dansvaardigheid heeft een boel te danken aan MJ. Hence.

CoJoNes | 31-08-08 | 01:56

Ik stel een knuffel voor, . .

AntiSoof | 31-08-08 | 01:54

CoJoNes | 31-08-08 | 01:50
Jij bent goddomme echt in de Heer hè!

nattebever | 31-08-08 | 01:54

dat = of

CoJoNes | 31-08-08 | 01:53

vander F | 31-08-08 | 01:50
Nou ja, misschien waardering, in welke vorm ook.
't Is natuurlijk een beetje getikt als je je best doet en ijverig bent om waardering te krijgen.
Kun je beter dood wezen.

nattebever | 31-08-08 | 01:52

@koerbagh ® | 31-08-08 | 01:48
Vrouwen kunnen een kunstje (eet dat Obama!), ze kunnen langzaam werken terwijl het lijkt dat ze druk bezig zijn. Mannen kunnen dat niet, die gaan F5-en.

CoJoNes | 31-08-08 | 01:52

@koerbagh ® | 31-08-08 | 01:48 ,
sinds werklust gelijk staat aan het aantal uren wat je besteed aan registreren oftewel aan een toetsenbord hangen,
wordt het alleen maar erger.

vander F | 31-08-08 | 01:52

@nattebever | 31-08-08 | 01:46 ,
welnee, allemaal persoonlijk streberig gedoe,
heeft geld niets mee te maken.

vander F | 31-08-08 | 01:50

Elisabeth2 | 31-08-08 | 01:37
Zoenen?

boeglul | 31-08-08 | 01:49

@vander F | 31-08-08 | 01:42:
Ow...? Ben ik dan de enige die die luie donders tegenkomt?

koerbagh ® | 31-08-08 | 01:48

Houtbar | 31-08-08 | 01:46
Ook jij, dank voor je bijdrage.

nattebever | 31-08-08 | 01:48

gentle giant | 31-08-08 | 01:45
Wie heeft er niet gehuild bij die song?

nattebever | 31-08-08 | 01:47

Sail on, gentle giant, samen met brick house het enige nummer dat er toe doet van the Commodores. Easy, ook.

CoJoNes | 31-08-08 | 01:47

Ben er zeau hoor natte allemansbeverT, geen zorgen. Target locked by amoebe

Houtbar | 31-08-08 | 01:46

vander F | 31-08-08 | 01:42
Misschien denken ze dat ze daardoor loonsverhoging krijgen.
Da's natuurlijk een grote vergissing.

nattebever | 31-08-08 | 01:46

@vander F
Ik weet wel waarom Agnes Jongerius dat doet. A de Gereformeerde medemens heeft geen hug nodig die redden zichzelf wel en juist de zieligen moet gered worden
B De gereformeerde medemens wordt eerder lid van het CNV, daarentegen de moslims zijn een doelgroep voor de FNV. Dat is ook de reden waarom de witte onderklasse geen gehoor krijgt bij bv. de PvdA, die is namelijk kleiner dan de niet-westerse allochtone groep, dus zet de PvdA alle kaarten op deze laatste groep. Een kwestie van rekenen.

websenior | 31-08-08 | 01:46

@Laat iedereen maar lullen. t Ware leven is dichtbij.

AntiSoof | 31-08-08 | 01:45

CoJoNes | 31-08-08 | 01:39
Right. Heel wat beter dan die hiphoppende randdebielen, eerder op de avond.
Gets your mojo workin'.

nattebever | 31-08-08 | 01:44

@nattebever ,
vrouwen zijn zelfs walgelijk ijverig,
de meeste dan.

vander F | 31-08-08 | 01:42

Thnx CoJo,
you're damn right.

vander F | 31-08-08 | 01:41

@campion
even tussendoor, ik mag jou wel van mij mag je bij GSA

saiwttvotsod | 31-08-08 | 01:40

macrosoft | 31-08-08 | 01:36
Een goudmijn voor de amoebenonderzoekerT, die pont.

nattebever | 31-08-08 | 01:40

@websenior,
ik zie Agnes Jongerius nog niet gloeiend van spiritualiteit de Gereformeerde medemens op de Veluwe omhelzen en liefdevol spreken van achterliggende waarden die dicht bij de FNV staan.
Hmm?

vander F | 31-08-08 | 01:39

@Biomassa. Yeah,

AntiSoof | 31-08-08 | 01:39

@AntiSoof Zal wel meteen de laatste keer dit jaar zijn vrees ik.

Rammstein | 31-08-08 | 01:39

Het Ramadan Journaal op AT5.
Een terugkerend programma-onderdeel is “Zeg ken jij de Moslim al?” waarin presentator Mimoun Ouled Radi met vijf moslims in een busje door Amsterdam trekt, op zoek naar niet- moslims die nog nooit een moslim ontmoet hebben.
www.ramadanfestival.nl/index.php?nav=n...

Lewinsky | 31-08-08 | 01:39

En uiteraard veel tijd vrijmaken voor de studie van amoeben.

nattebever | 31-08-08 | 01:38

Wij hadden hier vroeger nog wel eens eens een groepshug......

Elisabeth2 | 31-08-08 | 01:37

@Cojones
Ok ik vind Steve Hackett leuk, maar daar wilde ik jullie eigenlijk niet mee lastig vallen.

websenior | 31-08-08 | 01:37

De vrouwenemancipatie is een groot succes in het Westen. Voortaan genieten vrouwen ook van een onderbetaald loonslavenbestaan en kunnen intussen ook nog eens de vaat doen. Vooruit, d'r zijn een paar uitzonderingen. 'k Zou toch liever op m'n reet thuis zitten dan de hele dag met lege ogen achter de kassa van de Appie, of als academica te werken bij een groot kantoor waar je doorgaans kunt oprotten als je zwanger wordt.
De mannen hebben een groot deel van de kutbaantjes goed weten uit te besteden aan 'de andere kunne'. Mijn ervaring is overigens dat vrouwen veel ijveriger zijn dan mannen (doorgaans luie donders die de hele dag aan seks denken), zonder dat je nou precies begrijpt waarom ze nou zo ijverig zijn. Of dat allemaal winst is, waag ik te betwijfelen.

nattebever | 31-08-08 | 01:36

Je kunt ook gewoon op zaterdagavond tussen 00.00 en 01.00 naar de pont over t IJ in Amsterdam gaan, ook een leuk inkijkje in de "samen"leving

macrosoft | 31-08-08 | 01:36

Lewinsky | 31-08-08 | 01:30
Als het weer meezit, speklapjes op de bbq, dubbelop..

BroncO | 31-08-08 | 01:35

@CoJoNes | 31-08-08 | 01:32
De BBQ is een heel sterk wapen tegen de ramadan.

Lewinsky | 31-08-08 | 01:35

@websenior | 31-08-08 | 01:33
Jantje Smit maakt kudtmuziek maar ik wil benadrukken dat er ook veel goede muziek wordt gemaakt door mannen.

CoJoNes | 31-08-08 | 01:35

@1:22 campion
Nou voel ik me bijna verplicht hier de islam te verdedigen. Als religie militant politiek wordt en hun regels aan anderen wil opleggen, ja dan wordt elke religie verwerpelijk. Maar er zijn ook miljoenen gelovigen die gewoon willen leven en anderen helemaal niks willen opleggen. Van een film als Jesus Camp wordt je ook niet vrolijk. Elke godsdienst heeft zijn fanatici.

websenior | 31-08-08 | 01:33

heb ik al welterusten gezegd? ach ja nattebever de geslaagde aanmelding bij GSA houdt me wakker. nou ik moet het toch proberen. Nou bij deze dan maar, welterusten aan iedereen fanatieke reaguurders, onthoud niet schelden dat is niet netjes anders klopt de GSA ook bij jouw aan de deur.

saiwttvotsod | 31-08-08 | 01:33

@campion | 31-08-08 | 01:31
Water drinken op straat overdag is ook goed. Een flesje spa volstaat!

Lewinsky | 31-08-08 | 01:33

@campion | 31-08-08 | 01:30, buigt.

gentle giant | 31-08-08 | 01:33

Antisoof @ 01:15
Het leven is liefde inderdaad, maar op dit moment zou ik al die Ajax-spelers (inclusief Van Basten) het liefste allemaal voor hun bek slaan vanwege het leveren van een wanprestatie..!
Wie weet is het "leven" niet alleen maar liefde, maar doorgaans veel meer bepaald door emotie... Theoretisch ben ik het met jouw stelling eens, maar zolang emoties de boventoon voeren, dan zal de dagelijkse werkelijkheid steeds weer het bewijs leveren dat jouw stelling maar al te vaak "onbegrepen" blijft!

Biomassa | 31-08-08 | 01:32

@Lewinsky | 31-08-08 | 01:30
Wij hebben een schaap gekocht en 30 zakken houtskool. Iedere middag om 4 uur, gaat er een stuk schaap op de barbie. Maak ze gek!

CoJoNes | 31-08-08 | 01:32

ff tussendoor, ik hoop dat t morgen, net zoals vandaag weer warm en zonnig zal zijn.

AntiSoof | 31-08-08 | 01:32

@campion | 31-08-08 | 01:28
Een knieval dwing je pas af, als de tijd rijp is.

CoJoNes | 31-08-08 | 01:31

Lewinsky | 31-08-08 | 01:30 Ik hou niet van eten op straat. Anders zou ik het doen.

campion | 31-08-08 | 01:31

AGNES JONGERIUS

Laten we hopen
dat tijdens de ramadan
althans tijdens het daglicht
wat minder Dinkameisjes
worden verkracht
in Sudan

campion | 31-08-08 | 01:30

Lunch op straat! Laat in september zien dat je niet meedoet met de ramadan!

Lewinsky | 31-08-08 | 01:30

De vrijwillige knieval dus?

campion | 31-08-08 | 01:29

CoJoNes | 31-08-08 | 01:26 Hmm... schuldgevoel of nadenkendheid. Als je opteert schuldgevoel, wil je daarmee aangeven dat er geen emancipatie mogelijk is zonder dat vijftig procent ervan de knieval van, zeg maar, de schuldige partij is?

campion | 31-08-08 | 01:28

nattebever | 31-08-08 | 01:25
Ik dacht al dat je iets aan eencelligen had,

Elisabeth2 | 31-08-08 | 01:28

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:44
Zolang het gezellig is heb ik natuurlijk geen bezwaar. (Gewoon links)

boeglul | 31-08-08 | 01:28

Elisabeth2 | 31-08-08 | 01:23 Ja maar je vindt neem ik aan niet dat mensen die niet van die lichtjes houden eigenlijk dood moeten, wel, of stiekem toch n beetje?

campion | 31-08-08 | 01:26

@campion | 31-08-08 | 01:25
Vooruit: Emancipatie is het kind van opportunisme en schuldgevoel.

CoJoNes | 31-08-08 | 01:26

Uit de bundel Agnes de gedigt Ramadan

RAMADAN HEEFT OOK EEN STERKE SOCIALE EN SPIRITUELE KANT

Ach Agnes Jongerius,
dus ramadan
heeft ook een sterke sociale en spirituele kant
zeg jij
tegen die
honderdduizenden
vrome moslims
die in algerije
sinds 1992
zijn afgeslacht
door andere
vrome moslims
die zeiden ramadan
heeft ook een sterke sociale en spirituele kant

www.telegraaf.nl/buitenland/1724071/__...
www.ramadanfestival.nl/index.php?nav=n...

Lewinsky | 31-08-08 | 01:26

Elisabeth2 | 31-08-08 | 01:23
Da's wel weer een geschikte aanvulling op mijn 'basismateriaal'. Dank daarvoor.

nattebever | 31-08-08 | 01:25

CoJoNes | 31-08-08 | 01:22 Ja, maar eenoudergezinnen ontsporen vaak. Opportunisme mag de moeder zijn, nadenkendheid is de vader.

campion | 31-08-08 | 01:25

boeglul | 31-08-08 | 01:18
Als jij ook bedoelt met blijf dom om in een sprookje van Kerstmis te blijven geloven, dan heb je gelijk. Elk jaar kijk ik uit naar de Kerst met de mooie lichtjes overal en vooral het samen zijn met vrienden en familie.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 01:23

@vander F | 31-08-08 | 01:20
H e l e m a a l mee eens!

piquant | 31-08-08 | 01:23

vander F | 31-08-08 | 01:20
On de kontrarie. Het socialisme is ook niet meer dan een religie en even abject. Dit verbaast mij nu dus in het geheel niet.

nattebever | 31-08-08 | 01:23

websenior | 31-08-08 | 01:17 De islam is helemaal geen gewone religie. De islam is een politieke doodscultus.

campion | 31-08-08 | 01:22

@vander F | 31-08-08 | 01:20
Opportunisme is de moeder van emancipatie.

CoJoNes | 31-08-08 | 01:22

Socialisten die religies huggen zijn volstrekt van de pot gerukt en flink de weg kwijt.

vander F | 31-08-08 | 01:20

stekelige | 31-08-08 | 01:12
Hij heeft het niet altijd makkelijk gehad, maar laat wel wat na. Hij had natuurlijk dood moeten gaan op z'n hoogtepunt. Normale mensen doen dat (Jimmy H., Jim Morrison etc.).
www.youtube.com/watch?v=YbzvSYLCSo0

Dood in de ogen, fraai. Of knetterstoned, dat is me niet helemaal duidelijk.

nattebever | 31-08-08 | 01:20

@Lewinsky | 31-08-08 | 01:14 ,
LOL,
'De achterliggende waarden staan dicht bij de uitgangspunten van de FNV' !

vander F | 31-08-08 | 01:19

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:44
Je krijgt ze nu twee keer, wees blij en blijf dom. Doe ik ook.

boeglul | 31-08-08 | 01:18

Soms heb ik gewoon het idee dat Agnes Jongerius en consorten dit doen om mensen te pesten. Islam is gewoon een religie, maar die zalvende marketing van de islam door mensen die zelf helemaal geen moslim zijn, dat staat me tegen.

websenior | 31-08-08 | 01:17

Al het leven is liefde, ook Gij reaguurdertjes... Vergeet dit nimmer, jullie sofie.

AntiSoof | 31-08-08 | 01:15

@Lewinsky | 31-08-08 | 01:08, was lid van de FNV in de jaren 80, nuff said.

gentle giant | 31-08-08 | 01:15

Lewinsky | 31-08-08 | 01:14 Ja, hou maar op. Ik geloof het wel.

campion | 31-08-08 | 01:15

campion | 31-08-08 | 01:11 Yep, hele domme vrouw. Maar ach, wie kan dat beter onder woorden brengen dan Achnes J. zelf? Nog maar een citaatje dus:
.
"De Ramadan gaat niet alleen over vasten, maar heeft ook een sterke sociale en spirituele kant. De achterliggende waarden staan dicht bij de uitgangspunten van de FNV".

Lewinsky | 31-08-08 | 01:14

boeglul | 31-08-08 | 01:08
Humpfh. Er klopt iets niet aan jouw theorie. Van wie krijg ik dan al die cadeautjes en de Rooie ook, Ja, nou, nou nouw.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 01:14

Lewinsky | 31-08-08 | 01:10 Dat is heel fijn, maak je zelf ook een goeie kans, sterke genen zeker. Moet je niet tot norm willen verheffen. En ik denk zo dat ze goed gehuisvest, goed gevoed en omgeven door welwillenden zijn. Geldt niet voor alle bejaarden helaas. En ik vermoed dat het daar over ging.

campion | 31-08-08 | 01:13

Ben dan ook geen lid van de FNV

websenior | 31-08-08 | 01:12

@nattebever | 31-08-08 | 01:10
Meer een kameleon die vergeten is hoe 't moet, misschien.

stekelige | 31-08-08 | 01:12

Lewinsky | 31-08-08 | 01:08 Gemeenschapszin, meuh, voor welke gemeenschap, heh. Domme vrouw.

campion | 31-08-08 | 01:11

stekelige | 31-08-08 | 01:04
Daar heb ik een zwak voor. Vitaliteit spreekt mij aan en ik beoordeel anderen doorgaans naar hun hoogtepunten. Daar komt bij dat ik met een mooie dame ooit enorm geyl gedanst heb op Billy Jean.
www.youtube.com/watch?v=Dzp0JETG0Pw

Hij is zeker geen amoebe.

nattebever | 31-08-08 | 01:10

@campion | 31-08-08 | 01:05 Ja, in mijn familie veel 80-plussers en 100-plussers. Allemaal vermijders van overbodige artsenij.

Lewinsky | 31-08-08 | 01:10

stekelige | 31-08-08 | 01:07 Hm, die Cora, die werd bekend door Mora. Melkunie is er tijdig mee gekapt, en AH idem dito Cora, en die zijn neutraal genoeg om ook nog wat anders te doen. Hoogstens denk je een keer, hé de bedrijfsleider, als ie een juut zou spelen of zo. Maar die Wouterrr, daar kun je alleen nog maar Wouterr in zien.

campion | 31-08-08 | 01:09

@gentle giant | 31-08-08 | 01:05
De FNV is helemaal voor de ramadan!
Agnes Jongerius: "Een maand van vasten, maar ook van bezinning, gemeenschapszin, liefde en tolerantie." www.ramadanfestival.nl/index.php?nav=n...

Lewinsky | 31-08-08 | 01:08

-weggejorist-

Pl4tium | 31-08-08 | 01:08

@Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:44
Ik moet toch even bezwaar maken. De Kerstman bestaat echt niet. Het is wetenschappelijk bewezen dat de evolutie theorie geen theorie meer is: Darwin had gelijk. De menselijke fantasie kan óók emigreren naar een ver buitenland en neemt dan bijvoorbeeld Sinterklaas mee op die reis. Op het moment dat de wereld kleiner is zul je zien dat een oude fantasie weer terug komt in Europa en dan blijkt dat Sinterklaas geevolueerd is tot een kerstman. We zien ze nu als twee verschillende figuren. Zo is het in de echte natuur ook met konijnen en hazen gegaan: ooit waren het dezelfde dieren maar na een langdurige scheiding herkenden ze elkaar niet meer.
Is helemaal gratis deze doordenker...

boeglul | 31-08-08 | 01:08

@piqant
ff kijken . . .
nee hij (je mag haar ook zij noemen) is nog steeds rosé.

@natte
Ik heb t leven en de dood aanschouwd.

AntiSoof | 31-08-08 | 01:08

@campion | 31-08-08 | 01:04
Net als bij Mora, Melkunie en AH.

stekelige | 31-08-08 | 01:07

Lewinsky | 31-08-08 | 01:03 Nee, dat dénken ze, omdat dat ooit zo was. Helaas moeten ze dat heel vaak heel erg bezuren, en hun omgeving ook. Veel ervaring met hoogbejaarden?

campion | 31-08-08 | 01:05

@nattebever | 31-08-08 | 01:01
Wat te denken van de 'King of Pop' ?

stekelige | 31-08-08 | 01:04

AntiSoof | 31-08-08 | 01:02
Heb jij, even vraagje tussendoor, gestudeerd aan de 'school die het leven heet'?

nattebever | 31-08-08 | 01:04

stekelige | 31-08-08 | 01:03 Ja, tuurlijk, ze moeten het zelf weten, maar ik kan dat niet begrijpen. Ik denk dat ze dachten dat het eenmalig was, en daarna bleef de poen lonken ofzo.

campion | 31-08-08 | 01:04

@AntiSoof | 31-08-08 | 01:02

Sorry voor de intieme vraag, maar is je piemol vandaag verbrand op het naaktstrand?

piquant | 31-08-08 | 01:04

@campion | 31-08-08 | 00:57
Je bedoelt het goed. Maar ouderen weten dat het mijden van dokters de regel moet zijn, als je oud wil worden.

Lewinsky | 31-08-08 | 01:03

CoJoNes | 31-08-08 | 00:56
'Cryptoflikkers' is al even mooi als laatst je 'terlenkabroek'.

nattebever | 31-08-08 | 01:03

@campion | 31-08-08 | 01:01
Hebben ze toch echt zelf voor gekozen.

stekelige | 31-08-08 | 01:03

Sorrie, nogmaals. Als de kennis groeit, dan groeit het bewustzijn, dus veel kennis is goed. Totdat het optimale punt is bereikt. De natuur is namelijk zo geregeld dat, als er een bepaalt punt van ontwikkekling is bereikt, dat er dan een soort rem in werking treedt. En verder schijnt elk pad dat een mens bètreedt al vastgesteld te zijn. M.a.w. leef en geniet, er zit nix anders op, behalve een wijs mens te zijn, dat kan ook.

AntiSoof | 31-08-08 | 01:02

stekelige | 31-08-08 | 00:59
Die ken ik niet. Wel is het zo dat Karen Carpenter een boeiende amoebe is.

nattebever | 31-08-08 | 01:01

stekelige | 31-08-08 | 00:59 Bah, wat is dat een verkwisting van twee ooit goede acteurs. Eeuwig zonde. Zul je nooit meer in iets serieus kunnen nemen

campion | 31-08-08 | 01:01

@nattebever | 31-08-08 | 00:55
Doet me denken aan Wouterrr, van de Lleidsche....... onderwijs instelling.

stekelige | 31-08-08 | 00:59

nattebever | 31-08-08 | 00:55
Godverdomme, Bever, die mooie stem voor eeuwig weg. Zonde.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:57

Lewinsky | 31-08-08 | 00:45 Helemaal terecht om bij ouderen aan ziektepreventie te doen. Waar het mens het over heeft, zijn betere monitoring voor het onstaan van de geeikte ouderdomsziekten, om een hoop ellende een tijdje verder te voorkomen. Vaatproblemen bijvoorbeeld. Of staar. Oude mensen blijven lang rommelen, omdat ze bang zijn voor operaties, maar een tijdje later kan het al niet meer. Dan kunnen ze nog lang meegaan, maar dan moet iemand elke dag een steunkoos komen aantrekken tot het niet meer gaat van de open wonden, of is iemand blind. Dat soort dingen.

campion | 31-08-08 | 00:57

@gentle giant | 31-08-08 | 00:51
Vreselijk, ik haat mezelf er weleens om, maar ik vind dat dus een verdomd lekker mopje muziek van die cryptoflikkers van Duran Duran.

CoJoNes | 31-08-08 | 00:56

saiwttvotsod | 31-08-08 | 00:37 Zo erg is het niet. Wat moet je met die kaalkopjes. Maar mocht je om een of andere duistere reden per se deel uit willen maken van een radikale scene, en ter e-linkerzijde willen volhouden: Je kunt ze in erg geval erg zenuwachtig maken met wat parate Israel- en Palestinakennis. Ik heb wel wat vaste, acute verwarringsscheppers voor je, mocht je daar behoefte aan hebben. Het is helemaal geen slechte hobby. Ze zijn toch altijd een beetje bang om iets antisemitisch te zeggen, door de David Icke-laag ben je zo heen, en dan is het gewoon klappen uitdelen.

campion | 31-08-08 | 00:53

oops van ie lenven moet zijn 'iets kennen'

AntiSoof | 31-08-08 | 00:52

saiwttvotsod | 31-08-08 | 00:46
Joods of niet-joods is voor het GSA irrelevant, zoals je hebt kunnen lezen.

Laat nog eens wat van je horen, zodat het GSA geen nodeloze vertraging oploopt. De planning is dat e.e.a. voor juli 2009 afgerond is.

nattebever | 31-08-08 | 00:52

@saiwttvotsod | 31-08-08 | 00:46
Dan antwoord ik"'Kennis is bewustzijn. Als je kennis groeit je bewustzijn, dus de waarde van le lenven, dat is het béleven.' Dus zo een chat is best wel ok, ijn normaal nederlands.

AntiSoof | 31-08-08 | 00:50

@saiwttvotsod | 31-08-08 | 00:46
geloof het of niet (shht) maar ik multitask wat af op zo'n avond, ik ben echt een trut wat dat betreft.

CoJoNes | 31-08-08 | 00:49

AntiSoof | 31-08-08 | 00:41
Verdraaiingen in de geest is bij amoeben een veelvoorkomende klacht, al blijft het moeilijk om in deze context van 'geest' te spreken. De 'geest' moet je in dit geval meer zien als de eindeloos lege ruimte waarin geen gedachte tot ontwikkeling kan komen.

Da's wel zo rustig voor de bezitter ervan en voor mij natuurlijk razend interessant.

nattebever | 31-08-08 | 00:48

het wordt wat saai zonder een fraai stukje jaren 80 muziek. In het kader van het topic zat ik te denken aan The Human League, je wilt toch niet gebanned worden om een linkje.
nl.youtube.com/watch?v=2OHPRtRWqWg

CoJoNes | 31-08-08 | 00:47

@nattebever | 31-08-08 | 00:42
ik dank u zeer en even voor de record dat joods zijn, is misschien niet waar
(maar shht).
slaapt lekker allen, veel plezier met de discussies/gepraat en niet lullig bedoeld maar kijk even de hele comment lijst door en vraag je zelf is af ben ik hier voor wakker gebleven. ach ja het is zondag morgen.

saiwttvotsod | 31-08-08 | 00:46

AntiSoof | 31-08-08 | 00:38
As is is op dit moment. Ik studeer van alles, doorgaans de dingen die me boeien, al moet gezegd dat ik me redelijk snel verveel. Hoe dan ook, dingen die me niet boeien, die bestudeer ik niet.

Op dit moment doe ik mijn GSA en blijf daar nog even mee door gaan, zij het natuurlijk niet de hele nacht. 't Is iets dat je elk moment weer kunt oppakken, dat is er wel aardig aan.

nattebever | 31-08-08 | 00:45

@campion | 31-08-08 | 00:43 Wat bedoel je met helemaal terecht?

Lewinsky | 31-08-08 | 00:45

@campion
Ik hoorde dat de mens eeuwen oud kan worden, als ie maar gezon leeft.

AntiSoof | 31-08-08 | 00:45

boeglul | 31-08-08 | 00:39
De Kerstman bestaat wel en hij woont in Lapland. Zelf gezien. Rudolf met zijn rode neus is ook geen sprookje. En wat die herdershonden betreft, allemaal een euthanasiespuitje.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:44

Lewinsky | 31-08-08 | 00:42 Gaat over ouderen. Helemaal terecht. Hoewel 'ziektes en klachten' natuurlijk bijzonder krukkig geschreven is.

campion | 31-08-08 | 00:43

@Elisabeth
Ja, die.

AntiSoof | 31-08-08 | 00:43

BloedendMaandverband | 31-08-08 | 00:05 Laat me raden: Deze ervaring heb je opgedaan tijdens een daterape in 1992 en you ain't had nothing since?

campion | 31-08-08 | 00:42

saiwttvotsod | 31-08-08 | 00:37
Al eerder typte ik dat amoeben er ook op religieus gebied zo hun eigen 'gedachten' op na houden. Nu zijn niet alle joodse amoeben religieus, maar dat dondert niet. Ik discrimineer natuurlijk wel, maar dan in de oorspronkelijke betekenis van het woord, dus zonder die pejoratieve connotatie weetjewelweetjeniet.

Welkom dus.

nattebever | 31-08-08 | 00:42

@campion | 31-08-08 | 00:39
Wat dacht je hiervan: "We moeten zorgen dat we via reguliere controles zoveel mogelijk ziektes en klachten opsporen, voordat de persoon er last van krijgt".
Echt links of nep? www.amsterdam.pvda.nl/nieuwsbericht/55...

Lewinsky | 31-08-08 | 00:42

@CoJoNes | 31-08-08 | 00:38
oops
zo zie ja maar weer dat mijn geest de waarheid manipileert! Je hebt gelijk denk ik, dat is nog veel mooier. Raar hè? van mij? ff aan Natte vragen,

@Nate
Raar hè, zo een verdraaing der feiten door mijn geest? (voor in je proefschrift)

AntiSoof | 31-08-08 | 00:41

@Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:38
Je bedoelt Nymfo?

stekelige | 31-08-08 | 00:41

@CoJoNes | 31-08-08 | 00:25
waar gebrek aan openbaar vervoer al niet goed voor is.

daskapitalist | 31-08-08 | 00:41

@Lewinsky | 31-08-08 | 00:34
Dit is toch wel zorgwekkend....

Veel mensen, ook in België, lopen erg warm voor Obama. Ze zouden er allemaal op stemmen. Dit is een soort van ziekelijke linkse politieke correctheid die volledig absurd is. Ze weten niet eens het verschil tussen zijn programma en dat van McCain. Nee, Obama heeft het van iets anders. En dat is walgelijk.

BloedendMaandverband | 31-08-08 | 00:39

CoffeePatch | 30-08-08 | 23:41
Spijt me zeer, maar ik had je NVU blurbjes toch echt nooit voor SP kunnen aanzien. Het is de typische stijl waarmee rabiaat rechts links imiteert. Het is hoe rechts denkt dat links schrijft. ´Verzorgingsstaat van wieg tot graf´ is een voorbeeld, vooroorlogse commie-én nazipraat die later tot metastijlvorm is verheven, en ironisch gebruikt bij borrelpraat tot de NVU het ontdekte als 'mooigeschreven'. Bovendien is het zo gezwollen. ´Iran mag van ons...´ dat het lachwekkend is. Puur poloshirtjesproza. Niet te verwarren.

campion | 31-08-08 | 00:39

De herdershond schijnt het meest rechtse dier te zijn wat op deze aardkloot rondloopt; ik begrijp dat een 1 cellig diertje vooral aan links doet denken? Misschien heb mij nog niet goed ingelezen maar wist u dat de Kerstman eigenlijk niet bestaat?

boeglul | 31-08-08 | 00:39

AntiSoof | 31-08-08 | 00:35
Ja, Nemo.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:38

@AntiSoof | 31-08-08 | 00:35
*zucht*
Z'n bemanning had de oren dichtgesmeerd met was, Odysseus was vastgebonden aan de mast, zonder was in de oren, omdat hij de sirenen wilde horen.

CoJoNes | 31-08-08 | 00:38

@nattebever | 31-08-08 | 00:34
Soms is mijn stemming botter. Maar welk vak doe je noe?

AntiSoof | 31-08-08 | 00:38

@nattebever | 31-08-08 | 00:31
dank je wel ben weer wat wijzer geworden, maar mag ook bij het groepje horen?(zeg ja, ALSJEBLIEFT ) Ik heb nog nooit ergens bij gehoord. Extreem rechts wil me niet omdat ik een jood ben en Extreem links ook niet omdat ik zeer positief ben over Israel. ik kan nog doorgaan maar het is laat wil vandaag nog bevestiging van GSA

saiwttvotsod | 31-08-08 | 00:37

CoJoNes | 31-08-08 | 00:35
Maakt het voor de krakeritis iets uit of een pand leegstaat? Da's nieuw voor mij. Sorry, af en toe heb ik een break nodig, 't onderzoek is slopend.

nattebever | 31-08-08 | 00:37

Meisje, ik ben een zeehond.

CoJoNes | 31-08-08 | 00:36

@ Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:32,.. LOL
Krijg ineens trek in eten.
* koelkast gaat inspecteren *

Houtbar | 31-08-08 | 00:36

@Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:32
Ja, maar hij, die zichzelf niemand noemd was slim en vol goddelelijke inzichten, dus liet hij zich vastzetten aan de mast met zijn oren dichtgemaakt met was, die slimmerik.

AntiSoof | 31-08-08 | 00:35

nattebever | 31-08-08 | 00:30
Was ik al bang voor. Ik ga die kleine hufters te lijf met mijn stofzuiger.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:35

Zeegroene ogen !

Rammstein | 31-08-08 | 00:35

@stekelige | 31-08-08 | 00:31
Je hebt gelijk, ben in de war met Paleis het Loo.

CoJoNes | 31-08-08 | 00:35

AntiSoof | 31-08-08 | 00:29
Ben je nu al dankbaar, wist je dat? Meestal is onderzoeksmateriaal wat weerbarstiger.

nattebever | 31-08-08 | 00:34

piquant | 31-08-08 | 00:26 Bzzzzzzzzzzzz. Tok. Bziewbziewbzieuw. Bzzzzzzzzzzzzzz.

Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:32

AntiSoof | 31-08-08 | 00:29
Zij, die met die zeegroene ogen. Een sirene die je de rivier in lokt.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:32

saiwttvotsod | 31-08-08 | 00:30
Had gekund, maar nee. Zie 00:14.

nattebever | 31-08-08 | 00:31

@CoJoNes | 31-08-08 | 00:29 Ik geef het op

Lewinsky | 31-08-08 | 00:31

@CoJoNes | 31-08-08 | 00:29
Ik denk zo'n 80.

stekelige | 31-08-08 | 00:31

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:27
Jazeker, 't zijn en blijven rakkers, die amoeben.

nattebever | 31-08-08 | 00:30

@nattebever | 31-08-08 | 00:24
Genetic Sexual Attraction ?

*hapsi*

saiwttvotsod | 31-08-08 | 00:30

Krakers vandaag wèl rellen en de voetbalboefjes niet eens?

JamesHuntLive | 31-08-08 | 00:30

De Godin van de Liefde, Venus, Afrodite en andere lieflijke namen geheten en zij, die van de drift, zij die met de zeegroene ogen, zij...

AntiSoof | 31-08-08 | 00:29

@Lewinsky | 31-08-08 | 00:28
Je zit er een kilometer of 30 naast.

CoJoNes | 31-08-08 | 00:29

@CoJoNes | 31-08-08 | 00:25, van Soestdijk blijf je af!

gentle giant | 31-08-08 | 00:28

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:20 Vroeger in de kerk zei de pastoor het al: stemt KVP. En dat blijven ze braaf doen.

Het CDA. Een der laatste stuiptrekkingen van het katholicisme.

Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:28

@CoJoNes | 31-08-08 | 00:25 Paleis Soestdijk?

Lewinsky | 31-08-08 | 00:28

nattebever | 31-08-08 | 00:24
Doen amoeben ook mee met dat feestvieren in je bed met die onzichtbare griezels.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:27

Gnostiek. Sophia.

AntiSoof | 31-08-08 | 00:27

@Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:24
daar staat de pabo-catalogus mee vol. ook allemaal slaapkamer-apparaatjes.

Laura Ingalls | 31-08-08 | 00:27

@willianus
Laetitia Griffith ook zo iemand

websenior | 31-08-08 | 00:27

AntiSoof | 31-08-08 | 00:25
Keep the good work up! You go girl!

nattebever | 31-08-08 | 00:27

@Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:24

Een echte Willie Wortel dus. Welk geluid maakt een pantoffeldiertje?

piquant | 31-08-08 | 00:26

Houtbar | 31-08-08 | 00:19
AntiSoof is mijn favoriete object van studie.

nattebever | 31-08-08 | 00:26

@natte
Kennis is bewustzijn... denk ik nu.

AntiSoof | 31-08-08 | 00:25

websenior | 31-08-08 | 00:20 Ik heb iets soortgelijks, maar dan met Fleur Agema.

Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:25

Over een vrijstaand kraakpand gesproken, midden in de bossen op een AAA locatie, dichtbij uitvalswegen, echt een schitterend pand; Staat al 2 jaar leeg, luxe interieur, zeer ruime keuken en volop parkeergelegenheid.
Krakerstuig weet godzijdank niet waar het ligt maar anders...

CoJoNes | 31-08-08 | 00:25

saiwttvotsod | 31-08-08 | 00:20
Ook bij het GSA-onderzoek betrokken. Graag nog wat typsels.

nattebever | 31-08-08 | 00:24

Ik heb ooit een apparaatje gebouwd wat de beweging nabootste van een pantoffeldiertje. Het bestond uit een motortje, 3 wieltjes, een servo en wat electronica. Het bewoog zich langzaam vooruit. Botste het ergens tegenaan dan maakte het een linkerbocht achteruit en reed vervolgens weer verder, haaks op de eerdere richting. Zo reed dat ding de hele slaapkamer door tot de accu op was.

Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:24

Ik weet een kraakpand zijn, niet ver van een uitgaansbuurt.
Als je om 23 uur langsloopt, op weg naar de uitgaansbuurt, hoor je wat gepraat en luide muziek. Als je om 5 uur terug naar huis wandelt, staat de muziek nog altijd aan maar is het er verder doodstil. Dan ligt al dat kraaktuig waarschijnlijk volledig stoned en waus op de grond. Oh ja, de muziek is meestal R&B, rap en die dingetjes.

BloedendMaandverband | 31-08-08 | 00:22

AntiSoof | 31-08-08 | 00:14
Hou dat niveau even vast. Vooral dat van die liefdesverhouding, dat zijn aspecten die een gewone sterveling maar al te makkelijk over het hoofd ziet.

nattebever | 31-08-08 | 00:21

@WW
Zo moet ik me altijd voorhouden niet op de Dierenpartij te stemmen vanwege Marianne Thieme

websenior | 31-08-08 | 00:20

Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:18
Dat kan niet waar zijn!

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:20

@piquant
dat zijn ze denk ik ook, letterlijk en figuurlijk.

AntiSoof | 31-08-08 | 00:20

ach ja negatief en negatief maakt positief-> gooi ze samen (extreem rechts, zeg maar die domme kale en extreem links, die antifacista roepen, behalve dit youtube filmpje van hun geniaal gewoon,http://uk.youtube.com/watch?v=8PG3JOJYSg8) en hopsa tuig elkaar af, zijn er wat minder idioten. Zijn net finnen.

saiwttvotsod | 31-08-08 | 00:20

@Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:18
Die leeft toch van z'n charisma?

stekelige | 31-08-08 | 00:19

@ nattebever | 31-08-08 | 00:14
Ik weet het en je bent niet de enige. Antisoof is hier ook al mee aan de slag en heeft vanacht zelfs een oproep gedaan om te loggen.
Whoehaha, Misschien doen jullie wel goed aan een samenkomst...
Haha...

Houtbar | 31-08-08 | 00:19

CoJoNes | 31-08-08 | 00:13
Het spijt me jou te moeten teleurstellen, maar je valt niet binnen de doelgroep. Je weet dat ik graag on-topic blijf, dit keer met een wat kinderachtige metafoor, maar ja, het kind in je eiguh hè, niet te stoppen.
Ik verwacht dan ook dat Joris mij niet zal storen bij m'n onderzoek, omdat hij heel slim is en wel inziet wie er wel en niet on-topic zijn. Dat 'heel slim' zeg ik natuurlijk om te slijmen, en dit weer om te kijken of hij echt slim is. Enfin, zo kan ik nog uren doorgaan met typen, zoals de overigens ook buiten de doelgroep vallende VanFrikschoten het altijd zo beeldend weet uit te drukken.

nattebever | 31-08-08 | 00:19

Pantoffeldiertjes, klinkt heel erg huiselijk; aandoenlijk bijna.

piquant | 31-08-08 | 00:18

stekelige | 31-08-08 | 00:16 Een uitzondering vormt Balkenende. Er worden cursussen gegeven in bejaardenhuizen hoe correct op deze man te stemmen.

Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:18

@Natte welke richting is jouw vak?

AntiSoof | 31-08-08 | 00:17

@Paulusdebosbouter | 31-08-08 | 00:12
nou ja, ik ben in ieder geval blij dat wij vandaag die linkse en rechtse jongens en meisjes in staat hebben gesteld weer eens lekker te rellen. *kuch*

Laura Ingalls | 31-08-08 | 00:17

Onderschat het pantoffeldiertje niet, lees bv. maar eens Konrad Lorenz De weerzijde van de spiegel op blz.17, ja ja vertel mij niks over pantoffeldiertjes

websenior | 31-08-08 | 00:16

nattebever | 31-08-08 | 00:12
Nou we horen het wel als je gaat promoveren op dit onderwerp.

Jeremia | 31-08-08 | 00:16

@Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:13
Uiteraard. Anders had Verdonk nooit 620.000 stemmen gekregen (kuch)...

stekelige | 31-08-08 | 00:16

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:14
-j +z

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:15

VanFrikschoten | 31-08-08 | 00:12
Hij neemt je in de maling, je hebben schijnvoetjes.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:14

We zijn al van afhankelijk en leven er al miljoenen jaren mee samen in een liefdesverhouding, nl bacteriën. Bijv.: iedere menselijke cel bevat een soort ''bacterën, die gemuteerd zijn en mitochondriën heten. Ook onze darmen floren dank zij ontelbare microorgansmen zoals o.a. bacteriën. Ook onze mond gedeidt dank zij 10 tallen soorten microorganismen enz. enz. We zíjn 'alles' al, zoals ik al reeds zei. (Lichamelijk én geestelijk bedoelt)

AntiSoof | 31-08-08 | 00:14

@stekelige | 31-08-08 | 00:13
Duh, overheid en subsidievretende instellngen, wat denk je nou?

CoJoNes | 31-08-08 | 00:14

Whahaha 30+ linkse opgepakt.

Bofbips | 31-08-08 | 00:14

@nattebever | 31-08-08 | 00:12

Een aspect hoef je niet te onderzoeken, ze zijn zonder uitzondering rechts (amoebes). Geen verklaring voor te vinden, is al vaak onderzocht.

piquant | 31-08-08 | 00:14

Houtbar | 31-08-08 | 00:08
Vergis je niet, je maakt al deel uit van mijn onderzoek, in de wandelgangen kortweg GSA genoemd (het GeenStijlAmoeben-onderzoek). 't Had ook GSAO kunnen heten, maar dat bekt niet zo lekker.

nattebever | 31-08-08 | 00:14

websenior | 31-08-08 | 00:07 Daar hebben we hier in Brabant een heel mooi woord voor. Jeugdsentiment.

Ik durf te stellen dat ruim driekwart van alle stembureaugangers stemt op een leuke kop/persoonlijkheid en niet op een partijprogramma.

Vul die stemwijzer maar eens in. Tien tegen één dat je de uitkomst negeert en gewoon weer stemt wat je toch al van plan was.

Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:13

@nattebever | 31-08-08 | 00:12
Die amoebes toch.

CoJoNes | 31-08-08 | 00:13

@websenior | 31-08-08 | 00:07
Mag ik vragen in welke sector?

stekelige | 31-08-08 | 00:13

Er zit hier trouwens net een huilende Emoebe op mijn toetsenbord... net op het linker pootje van de L... Oh! Kudt!

VanFrikschoten | 31-08-08 | 00:12

Jeremia | 31-08-08 | 00:07
Nee, ook het pantoffeldiertje zal alle aandacht krijgen die het verdient. Wist je trouwens dat je amoeben ook kunt onderscheiden naar religie? Ze 'denken' er niet allemaal hetzelfde over, maar dat zal je niet verbazen. Ook dit aspect zal ruimschoots aan bod komen.

nattebever | 31-08-08 | 00:12

@ Laura Ingalls | 31-08-08 | 00:06 Ik ben van '61, dus het kan wel, maar je wordt inderdaad kritisch bekeken.

Paulusdebosbouter | 31-08-08 | 00:12

@websenior | 31-08-08 | 00:08

Gevaarlijk zoiets te roepen op GS:)

piquant | 31-08-08 | 00:10

@websenior | 31-08-08 | 00:07
Dat is stemvee dat zit laat vangen door het eeuwige gelijk van links en de bijbehorende retoriek.

BloedendMaandverband | 31-08-08 | 00:10

@websenior | 31-08-08 | 00:07
Vrouwen, je zegt het. Zo typical, iedereen die op GL stemt is in wezen een wijf.

CoJoNes | 31-08-08 | 00:10

nattebever | 31-08-08 | 00:08
Is dit een Phase II onderzoek? Of ben je al verder.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:10

Ik bedoel netheid is niet gebonden aan politieke overtuiging

websenior | 31-08-08 | 00:08

zelfverwennende mz zichzelfverwennende

AntiSoof | 31-08-08 | 00:08

Het niveau ligt erg hoog deze zaterdagavond.

Houtbar | 31-08-08 | 00:08

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:04
Jij bent, zoals Amerikaanse cosmetisch chirurgen het zo mooi weten te zeggen tegen werkelijk elke 'patiënt', zeker 'a candidate' voor mijn amoebenonderzoek. Groot voordeel voor jou is dat je er zelf niets van hoeft te weten en er ook overigens geen last van zult hebben.

Later krijg je natuurlijk wel heel gedetailleerd te horen 'hoe of dat het allemaal zit'.

nattebever | 31-08-08 | 00:08

@Willie Wortel en Tampon
Ik heb in mijn vriendenkring keurige carrierevrouwen die Groen Links stemmen

websenior | 31-08-08 | 00:07

@Rammstein | 31-08-08 | 00:03
Leg ze op een ontbijtbordje naast de overgebleven kipsateetjes. Morgenochtend even 60 seconden nuken op 1000 watt, kop koffie erbij: Powerrrrr ontbijt.

CoJoNes | 31-08-08 | 00:07

Rammstein | 31-08-08 | 00:03
Hi, Rammstein, dus het was wel een lekker barbeque.... Ja, worstjes zijn goedkoop.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:07

nattebever | 31-08-08 | 00:04
Vergeet je in je onderzoek de pantoffeldiertjes niet mee te nemen?

Jeremia | 31-08-08 | 00:07

-weggejorist-

br00djeaap | 31-08-08 | 00:07

@Paulusdebosbouter | 31-08-08 | 00:03
moet je als veertigplusser ( en niet eens zo veel plus) eens proberen om ergens in loondienst te komen... no way josé (uitzonderingen daargelaten natuurlijk, voordat iedereen over me heen valt)

Laura Ingalls | 31-08-08 | 00:06

@nattebever | 31-08-08 | 00:02
Ja, Uv is de pest voor de virussen, ik weet t, maar eind augustus van 3 tot 6 op t strand moet kunnen, was bovendien een blootstrand, dus das extra lekker, behalve die zich stiekum zelfverwennende gluurders dan, dat was nog meer extra.

AntiSoof | 31-08-08 | 00:06

Ach, sex met linkse meisjes is wel goed.
Je mag altijd goed hard beuken raggen en rossen. Lekker aan het haar trekken en billen rood kletsen. Linkse meisjes doen allemaal aan deepthroat. Condoom hoeft niet want in een zure ongewassen qudt kan sperma niks aanvangen. Het lost op in het niets.

BloedendMaandverband | 31-08-08 | 00:05

@ Jeremia | 31-08-08 | 00:01
Goed man, ik ook maar wie interesseerd dit iets? Zoals geschreven, je hebt gelijk inzake de kwestie oke?

Houtbar | 31-08-08 | 00:05

nattebever | 30-08-08 | 23:54
Amoebes zijn zeer interssante celligen. Ik heb het tien minuten geleden op Wikipedia even gezien en meteen vergeten.

Elisabeth2 | 31-08-08 | 00:04

Jeremia | 31-08-08 | 00:01
Niet ook nog een beetje een amoebe? Zou mij helpen bij m'n onderzoek.

nattebever | 31-08-08 | 00:04

Waarom toch altijd braadworsten ...... iedere BBQ weer ..... er blijven hopen braadworsten over.

Rammstein | 31-08-08 | 00:03

@ Laura Ingalls | 30-08-08 | 23:59 Ik ben weer naar loondienst overgestapt; toch fijn hoor als alles gewoon geregeld wordt: opdrachten, declaraties, auto en pensioen. Levert wel iets minder op, maar wel veel meer uren vrij.

Paulusdebosbouter | 31-08-08 | 00:03

BloedendMaandverband | 30-08-08 | 23:56 ik heb diverse festivals bezocht in een grijs verleden en daar kwam ik noodgedwongen ook binnen een straal van een meter bij dat soort spul terecht.

ik wil de lucht meer gefiniëren als een zure speklucht gedrapeerd in een stoffige kattenpissaus op een bedje van zure zult, omwikkeld met een natte hond.

Willianus Wortelus | 31-08-08 | 00:03

CoffeePatch | 30-08-08 | 23:57
Door wie? De geest van Anton Mussert?

boeglul | 31-08-08 | 00:02

AntiSoof | 30-08-08 | 23:58
Wat moet een mens op het strand? Genieten van de groei van huidkankercellen?

nattebever | 31-08-08 | 00:02

@ mezelf: te pas- en te onpas.

Houtbar | 31-08-08 | 00:01

Houtbar | 31-08-08 | 00:00
Ik ben geen jood maar christen.

Jeremia | 31-08-08 | 00:01

Eigenlijk zouden ze nu gezamelijk rond het kampvuur horen te zitten met zang en dans liederen aanheffen over de utopische verzorgingstaat...

VanFrikschoten | 31-08-08 | 00:01

@ Jeremia | 30-08-08 | 23:52
Zeker heb je kern van waarheid en waardeer ook best dat je buiten het topic gaat, dat doe ik ook regelmatig. Echter valt het op dat sommigen die ene kwestie in het midden oosten te pas- en onpas laten klinken. Tezamen met je nick roep je iets op en dat bedoelde ik dus.

Houtbar | 31-08-08 | 00:00

@nattebever | 30-08-08 | 23:51
je zult 't maar als verjaardagscadeau krijgen.....

stekelige | 30-08-08 | 23:59

@Willianus Wortelus | 30-08-08 | 23:54
tja, dat gevoel ken ik, maar troost je, je bent niet de enige. ik ken zoveel collega-middenstanders die zich een slag in de rondte werken voor... ja voor wat eigenlijk? hard werken voor jezelf is helemaal niet erg, maar er gaat naar mijn mening toch echt teveel richting dat kantoor met die blauwe enveloppen.

Laura Ingalls | 30-08-08 | 23:59

@thnx Co

AntiSoof | 30-08-08 | 23:59

@Natte ik bemerk dat ik me ff moet inlezen, momentje. btw vandaag naar t strand geweest... zooo heeeerlijk

AntiSoof | 30-08-08 | 23:58

boeglul | 30-08-08 | 23:49
"Nu hebben we volgens mij een onderwerpje om de avond te vullen",
Juist, maar helaas ik word weer weg geroepen.

CoffeePatch | 30-08-08 | 23:57

kameraadje...
*zucht*

CoJoNes | 30-08-08 | 23:57

Die linkse meisjes....
Sandalen, breed loshangend tafelkleed als broek, rare windsels rond het hoofd, vies haar en zure oksels. Maar wel met een scheermesje de genitaliën kaal scheren, dat dan weer wel. Hypocriete dellen. Nooit meer.

BloedendMaandverband | 30-08-08 | 23:56

CoJoNes | 30-08-08 | 23:52
Begrijp de achtergrond daarvan niet, maar soit. 't Is een heerlijk verhaal over Florrie. Die was als amoebe haar tijd ver vooruit.

nattebever | 30-08-08 | 23:56

kammeraadje...

AntiSoof | 30-08-08 | 23:56

En het lijk van Mussert ontvreemd,
verbaast me eigenlijk al niet meer.

vander F | 30-08-08 | 23:54

Elisabeth2 | 30-08-08 | 23:37 We zijn bij Inter Scaldes geweest. Prima voer. En inderdaad, de declaratieboeren haal je er zo uit. Vaak een slechte combi tussen schoenen, broek, overhemd en sokken. Wel willen maar niet kunnen. Aleen zitten die vaker te lunchen en kom je ze 's avonds niet tegen.

Laura Ingalls | 30-08-08 | 23:36 Ik heb af en toe het gevoel dat ik in mijn eentje de hele Nederlandse economie aan het draaien houd.

Willianus Wortelus | 30-08-08 | 23:54

AntiSoof | 30-08-08 | 23:52
Ik vind jou wel een interessante amoebe en dikke kans dat ik een uitgebreide studie van je ga maken. Dat kan ik dan mooi combineren met m'n tegeltjeshandel.
Wat zeg je, 50-50 & you're my nigger?

nattebever | 30-08-08 | 23:54

VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:49
Klopt, net als deze ergens op de NVU website die zo van de SP had kunnen zijn:
"Wij willen een Staat scheppen die mensen verzorgt van de wieg tot het graf. Weg met de aanvullende pakketten op de zorgverzekering. Het huidige stelsel heeft tot gevolg dat mensen die het niet meer kunnen betalen gaan bezuinigen op de zorg, wat resulteert in een slechtere gezondheid voor deze groep."

CoffeePatch | 30-08-08 | 23:53

@Houtbar | 30-08-08 | 23:51
ja, dat vroeg ik een half uur geleden ook al, maar niemand schijnt het te weten.

Laura Ingalls | 30-08-08 | 23:53

@DeventerMaffiaClick ,
ik dacht dat ze je pauperflat aan de Maasstraat hadden afgebroken,
maar ik zie dat je tijdig bent ontsnapt.

vander F | 30-08-08 | 23:53

@nattebever | 30-08-08 | 23:51
Dat soort linkjes klik ik niet op een macbookpro(topic impuls) van de zaak.

CoJoNes | 30-08-08 | 23:52

O, wat heerlijk dat er nog jonge geesten zijn die illusies koesteren, ook al spelen ze liever met hun kleinere kammaraatje, maar dat terzijde, lang leve de altoos jongeren van geest, Halleluja

AntiSoof | 30-08-08 | 23:52

Houtbar | 30-08-08 | 23:47
Dit is GS newbee. Ik kan hier wel zeer genuanceerd gaan ouwehoeren en mij nauwkeurig aan het topic houden, maar het is leuker om af en toe eens wat te roepen. Er zit altijd wel een kern van waarheid in wat ik schrijf, maar hou best wel van overdrijven. Israël ligt gevoelig bij beide groeperingen. Voor de rest heeft het er niets mee te maken. Maar je kunt er wel gezeik mee krijgen als je in een topic als deze iets over Israël roept. En dat is leuk.

Jeremia | 30-08-08 | 23:52

Btw, al enig nieuws over de geluidsaanvaal van neo-krakertjes aangaande het betreffende buro waar louter geweldige mensen vastzitten?

Houtbar | 30-08-08 | 23:51

CoJoNes | 30-08-08 | 23:48
Werd jij hier ook altijd zo geyl van?
www.nvu.info/overl.html

nattebever | 30-08-08 | 23:51

@nattebever 2348
Amoebes hebben vaak zinniger weerwoord.

CoJoNes | 30-08-08 | 23:50

CoJoNes | 30-08-08 | 23:48
Dat hebben beide groepen inderdaad gemeenschappelijk.

CoffeePatch | 30-08-08 | 23:49

CoffeePatch | 30-08-08 | 23:41

"Een andere specialiteit van de VMO-leider was het clandestien ontgraven en herbegraven van lijken van bekende nationaal-socialisten. Zijn bekendste stunt was Operatie Brevier in 1973, toen een commando onder leiding van Eriksson het stoffelijk overschot van priester-dichter Cyriel Verschaeve vanuit Oostenrijk naar Vlaanderen overbracht. Vijf jaar later volgde een gelijkaardige actie toen het lijk van VNV-leider Staf De Clercq van het kerkhof van Leerbeek werd weggehaald en herbegraven in Asse. En in 1997 werd de stunt nog eens overgedaan, ditmaal onder de codenaam Wolfsangel, met het lijk van de NSB leider Anton Mussert. Het lijk van Anton Mussert ligt ergens begraven waar alleen een aantal intimi en kameraden van af weten."

Is de bovenstaande "hobby" van extreem links of rechts?

Nu hebben we volgens mij een onderwerpje om de avond te vullen.

boeglul | 30-08-08 | 23:49

Ben er nog niet uit of ik me nu verder zal verdiepen in het tegelgebeuren of me zal gaan bezighouden met de amoeben.

Klein leed, wat u zegt meneer!

nattebever | 30-08-08 | 23:48

@CoffeePatch | 30-08-08 | 23:41
Eeuuhh... extreem dom?

CoJoNes | 30-08-08 | 23:48

@ websenior | 30-08-08 | 23:39
Ik reaguur slechts vanaf een verlaten vuilnisbelt terwijl ik met potscherven mijn etterende zweren open krab...

Dirkstra | 30-08-08 | 23:47

@ Jeremia | 30-08-08 | 23:37
Ik zeg niet dat daar, hoor je daar een probleem is. Maar waarom trek je dit hier naartoe? Dat vraag ik me af. Hebben we hier niet de handen vol aan eigen binnelandse problemen. En geloof me, ik sta aan de Israelische kant in jou geval en de US ook. Kankerjood roepen zegt geen ruk in dit land net als kankermoslim of christenhond. Allemaal bombarie.

VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:42
Makkelijke reactie kerel!

Houtbar | 30-08-08 | 23:47

@CoffeePatch | 30-08-08 | 23:41
Al stenen afzinkend links door zee...

VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:44

@ websenior | 30-08-08 | 23:39 een echte anarchist levert zijn paspoort in, maar daar ben ik dan toch net weer te rijk voor.

Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 23:44

LOL@websenior | 30-08-08 | 23:39

Elisabeth2 | 30-08-08 | 23:42

Vroeger, nu misschien nog wel, had je JR a/d Amstel. Daar kon je voor een grijpstuiver elk tegeltje kopen dat je wilde.

nattebever | 30-08-08 | 23:42

@Houtbar | 30-08-08 | 23:39
Nou, ga maar even wat voor jezelf typen dan...

VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:42

Zijn de volgende uitlatingen van extreem rechts of extreem links?
.
Israël lapt al tientallen jaren allerlei VN resolutie aan zijn laars als het gaat om de rechten van de Palestijnen
Wij streven naar een onafhankelijk Palestina voor de Palestijnen.
Geen bezet Iran door de VS en zijn NAVO bondgenoten, wat te denken van de duizenden doden en gewonden door zo’n bezettings oorlog.
Stop de Amerikaanse agressie en bezettingspolitiek in het Midden-Oosten.
Wij streven een wereldvrede na, geen oorlogen door de Amerikaanse imperialistische politiek in Iran, Irak of Afghanistan.
Op basis van gelijkwaardigheid en dialoog willen wij Iran betrekken in de wereldpolitiek.
Iran mag kernenergie gebruiken voor vreedzame doeleinden.

CoffeePatch | 30-08-08 | 23:41

@websenior | 30-08-08 | 23:39
jaja, wrijf het er nog maar eens in! ik weet zelf ook wel dat ik ergens iets verkeerds heb gedaan *proest!*

Laura Ingalls | 30-08-08 | 23:41

@Willem Wortel en Rachel Ingalls
Kinderen, wat doen jullie jezelf aan, ik ben loonslaaf en zit zaterdagavond met rijke anarchisten te bloggen op GeenStijl

websenior | 30-08-08 | 23:39

@ VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:29
Voor mij een kind die schreeuwt. Kinderen hé.. tja die moeten ook gewoon volwassen uitspraken doen. Weet je waarde, een knul van een jaar of 18 die daar reageert op deze manier tegen een kleine man. Dat vind ik nu kudt en zegt veel over zijn opvoeding en wat te wachten staat ook.

Houtbar | 30-08-08 | 23:39

Willianus Wortelus | 30-08-08 | 23:33
Welk restaurant was dat? En nee, natuurlijk zie je daar geen ongewassen linkschmensen, maar wel die linkerds die zich voor de gelegenheid in nette kleertjes hijsen en alles kunnen declareren. Zo zijn ze ook wel weer.

Elisabeth2 | 30-08-08 | 23:37

diegene die het hardst roepen zijn vaak de mildste
Houtbar | 30-08-08 | 23:33
En waar baseer je deze tegeltjeswijsheid op? Het Israël Palestina conflict is hier niet direct aan de orde. Maar het zal je ongetwijfeld niet verbazen dat ik er geen enkel probleem mee zou hebben als alle palestijnen Egypte en Jordanië ingedreven werden, alwaar ze ongetwijfeld een zeer hartelijke ontvangst door hun moslimbroeders zullen krijgen.

Jeremia | 30-08-08 | 23:37

Overigens ben ik van mening dat je niet alle extremen over één (hane-)kam moet scheren.
Je zou met evenveel gemak kunnen volhouden dat een niet-extreem leven niet de moeite waard is.

nattebever | 30-08-08 | 23:37

@Willianus Wortelus | 30-08-08 | 23:33
en die op zaterdagavond hun boekhouding en administratie zitten bij te werken na een werkweek van minstens 50 uur. hier ook zo'n dummy.

Laura Ingalls | 30-08-08 | 23:36

Ik weet echt niks zinnigs te zeggen. Heb een 8 gangen menuutje op inclusief wijnarrangement in een 2 sterren-toko dus dan weet je het wel. Buik vol.

Weining linkschmenschen gezien. Dat dan weer wel. Gelukkig. Alleen hardwerkende middenstand. Je weet wel. Van dat volk dat gemiddeld 7 allochtonen, 2 linkschmenschen, één student, één bejaarde en één gehandicapte meedraagt op zijn rug.

Willianus Wortelus | 30-08-08 | 23:33

@bottehond | 30-08-08 | 23:27
Links staart zich blind op huidskleurtjes.
Iets met een kleurtje kan niet nooit never fascistisch zijn volgens hun.
Ze denken dat rechts kijkt naar een huidskleur en denkt van "ooh, dat kleurtje past niet goed bij ons interieur, weg ermee". Nee, het gaat over etnische eigenheden.
Cultuur. Religie.

BloedendMaandverband | 30-08-08 | 23:33

@nattebever | 30-08-08 | 23:31
Dat is wel zo ontspannend inderdaad....

VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:33

@ Jeremia | 30-08-08 | 23:25
Je draaft door, diegene die het hardst roepen zijn vaak de mildste, Ga nu niet het Israelisch-palesijns conflict naar hier brengen... Ring a bell?

Houtbar | 30-08-08 | 23:33

@ Laura Ingalls | 30-08-08 | 23:28 Goede beat eronder en je hebt weer een indie punk singletje.

Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 23:32

VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:29
Dat was idd nogal FO (Fuckin' Obvious). Triest, in wezen. Kun je beter amoeben bestuderen.

nattebever | 30-08-08 | 23:31

Die 160 moet je er niet tussen zetten, maar er omheen...

da wizard | 30-08-08 | 23:30

@Houtbar | 30-08-08 | 23:27
Nee, een papegaai die z'n ouwe heer na praat...

VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:29

is die lawaaidemo eigenlijk wel doorgegaan? ik las 'ergens' dat de laatste linksert om 21.15 is vrijgelaten. ook sullig; sta je lawaaidemo-en zonder reden...

Laura Ingalls | 30-08-08 | 23:28

@DeventerBoekmarkt
Uw eloquent relaas verraadt een grote eruditie

websenior | 30-08-08 | 23:28

Het tragische van deze zogenaamde antifascisten is dat ze een clubje neonazi met een gezamenlijk IQ van 75 hun volle aandacht geven en de echt gevaarlijke en inmiddels in groten getale de rijen sluitende bebaarde fascisten uit de wind houden. Ziets verzin je niet. Kafka zou er een boek over schrijven.

bottehond | 30-08-08 | 23:27

@ VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:26
Een kind...

Houtbar | 30-08-08 | 23:27

@Houtbar | 30-08-08 | 23:22
Even de kerk in het midden laten, ja? Wie kwam er scheldend aanlopen..?

VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:26

KoerbagH sletje het enige hier wat wit is is jou anus lelijke nerd.

DeventerMaffiaClick | 30-08-08 | 23:25

Houtbar | 30-08-08 | 23:20
Nou ik denk dat het helemaal niet meevalt. De AFA leden zullen wel niet in een rassenleer geloven, maar ieder keppeltje moet natuurlijk wel af en vervangen worden door zo'n palestijnensnotlap. Hele enge mensen die AFA en volgens mij nog steeds zwaar onderschat.

Jeremia | 30-08-08 | 23:25

CoJoNes | 30-08-08 | 23:04
Ach so. De amoebe wordt zwaar onderschat.

"Een eencellige amoebe mag misschien een nietig schepsel zijn in de natuur, hij is wel in staat om, bijvoorbeeld in bosgrond, stoffen op te speuren die hem naar zijn voedselbron (bacteriën) leiden. Dit proces wordt chemotaxis genoemd. Het chemotaxis-mechanisme gebruiken de amoeben ook om in tijden van voedselschaarste bij elkaar te komen. Een belangrijke proces dus, maar hoe het precies werkt is nog lang niet duidelijk. Wel werd al 25 jaar geleden ontdekt dat de cel een voor dit proces belangrijke signaalstof bevat: 'cyclisch GMP'. Maar daarvan weten we alleen dat de cel razendsnel cyclisch GMP maakt, zodra een stof wordt gedetecteerd waar de amoebe naartoe kan kruipen. Wat cyclisch GMP vervolgens precies doet, is niet bekend."

Boeiende schepseltjes, die amoeben. Lijkt me wel wat om later in het café te snoeven dat je bent gepromoveerd op een onderzoek naar amoeben.
Zie verder www.rug.nl/fwn/archief/archief2004/Nie...

nattebever | 30-08-08 | 23:23

@ VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:13
Neem alvast een lidmaatschap. Kun je ook met een meerderheid in groep autochtonen bashen.

Houtbar | 30-08-08 | 23:22

Extreem rechts.... Muhahaha. Blijft lagen die gassies. Leuk altijd, zo trost op Nederland... en dan vraag je ze waarom? "gewoon daarom". Altijd een sterkte onderbouwing. Fantastisch. Triest gedoe, overigens fuck zowel extreem rechts als extreem links en al die andere extreme blaters. Zucht.

Smokum | 30-08-08 | 23:22

@ Jeremia | 30-08-08 | 23:09
Al kijk ik nog zeau diep, ik zie het niet.
Wat niet betekend dat deze groeperingen beide ongenuanceerde uitspraken doen en uiteraard dusdanige uitspraken doen. Met de jodenhaat, uitgezonderd hooligans die uitspraken doen jegens ene voetbalclub en dus onbelangrijk zijn valt het hier wel mee denk ik zomaar.

Houtbar | 30-08-08 | 23:20

@DeventerMaffiaClick | 30-08-08 | 23:07 :
Ach goss... je kunt geen meisje krijgen door al die nare allochtone macho jongens.
Nou ja, dan maar matten met de Zutphen-Zuid-Bloods.

koerbagh ® | 30-08-08 | 23:18

@campion | 30-08-08 | 23:10, sterk spul he, die kruidenbitter.

gentle giant | 30-08-08 | 23:17

Ooh Nou ja 't had gekund, je weet maar nooit. Bottehond plempt daar ook wel eens stukjes, vandaar!

GeinPonempie | 30-08-08 | 23:16

@VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:13

Ik vond het stiekem ook wel geestig. Maar het blijft natuurlijk nog wel een kut allochtoon........

StijlvolRechts | 30-08-08 | 23:16

GeinPonempie | 30-08-08 | 23:12
Nee, dat is een ander.

Jeremia | 30-08-08 | 23:14

@ Elisabeth2 | 30-08-08 | 22:37
Die vent met die fles deed het uitstekend. Hij bleef in zijn rol, was bij vlagen geestig, spontaan en liet zich niet verleiden tot de platvloersigheden waar dat kleine ettertje zich van bediende. Persoonlijk had ik die dwerg al lang een fiets om z'n nek gevouwen en de hele weg terug naar zijn moeder getrapt. Nee, dan die fles..."rtl5.nl slash allochtonen, want die nemen rtl5 over". Geweldige uitsmijter. Die gast komt er wel...

VanFrikschoten | 30-08-08 | 23:13

@ Jeremia | 30-08-08 | 23:09
Ben jij toevallig ook auteur bij het vrije volk?? Indien ja, dan hulde.
Heb laatst nog een paar artikelen aldaar van je verslonden.

GeinPonempie | 30-08-08 | 23:12

Zo, nou u ziet toch allemaal eerder wat u geloof ik verwacht had te zien op deze beelden, dat is toch frappant. Allemaal menen ongewassen krakerts van heinde en verre te ontwaren, en afaknokkerts. Maar wat ik verneem en ook op het filmpje zie is lokale jeugd. Voor hun komen die NVU´ers allemaal uit de grote stad en uit Helmond en zelfs Duutslaaan om een beetje door hun stad te gaan lopen marcheren en stoken. En daar houdt Zwolle niet van. De tegendemonstratie zijn gewoon scholieren van de Capelle enzo en een paar commie langharige studentjes.
Skateboard ook gelijk verklaard.

campion | 30-08-08 | 23:10

Houtbar | 30-08-08 | 23:06
Als je even nadenkt dan had je kunnen weten dat beide lowlife groeperingen als overeenkomst hebben dat ze de joodse staat het liefst gisteren nog vernietigd hadden willen zien.

Jeremia | 30-08-08 | 23:09

Probleem met die allochtonen is denk ik dat als de Pvv of Rita ooit echt groot worden ze bijkans alle Hollandse meisjes kaal kunnen scheren net als na de oorlog.

DeventerMaffiaClick | 30-08-08 | 23:07

@ Jeremia | 30-08-08 | 23:05
Ook een prettig leven gewenscht waar je comment dan ook op gebaseerd is...

Houtbar | 30-08-08 | 23:06

O ja, voordat ik het in dit topic vergeet: Leve Israël!

Jeremia | 30-08-08 | 23:05

@nattebever | 30-08-08 | 22:58
Zo dus, door een youtube verstrooiinkje te plaatsen.
Maakt niet uit verder, dacht alleen dat het voor de toeschouwers wel aantrekkelijk zou zijn als er een muzikaal behangetje zou hangen bij een matpartijtje van intellectuele amoebes.

CoJoNes | 30-08-08 | 23:04

@ nattebever | 30-08-08 | 22:59 Different strokes for different folks

Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 23:04

De 'discussie' is geheel volgens de regels van beide fascistoïde groeperingen gevoerd. Als je het mij vraagt zijn er heel wat zogenaamd aangepaste beschaafde linkschmensen die diep in het hart bewondering hebben voor dat AFA (Achterlijke Fascistisch Afval) tuig.

Jeremia | 30-08-08 | 23:04

@ spooky | 30-08-08 | 22:53
Het jochie heeft gewoon goed opgelet in de klas en weet waar zijn roots liggen.
Goed gedaan knul!

Houtbar | 30-08-08 | 23:02

@ Elisabeth2 | 30-08-08 | 22:37
Zag je z'n broer die rifaap gen uitnodigen om 1x te schoppen tegen andere broeder?
Deze rifaap durfde dat toch net niet aan. Met z'n vijven waren ze nog wel, typisch gedrag... Hulde voor het manneke inderdaad!

Houtbar | 30-08-08 | 23:00

Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 22:55
Ik ook niet, vind het iets voor verongelijkte a-muzikale debielen.

nattebever | 30-08-08 | 22:59

Enige vertroosting, wel een beetje vrij interpreteren. Wel kudtmuziek, maar 't doel heiligt ALTIJD de middelen. The Clash.
Wat hep een mens anders aan een doel?
www.youtube.com/watch?v=16u0wwCfoJ4

nattebever | 30-08-08 | 22:58

Dat doe ik niet GeinPonempie, ik zij toch dat die 2 extremen elkaar in stand houden. Ik hoor bij geen een van die clubs.

DL3B | 30-08-08 | 22:57

het matten begint waar het verstand eindigt ....

pastoor Lanckohr | 30-08-08 | 22:56

@ nattebever | 30-08-08 | 22:52 Joris houdt niet van hiphop.

Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 22:55

CoJoNes | 30-08-08 | 20:22

Vraag me toch af hoe ze dit terrein zijn opgekomen, een paar weken geleden stond ik voor een dicht hek (ff voorbij de verkeerstuin). Is volgens mij een leuk terrein om met de noppenbrommer om te ploegen. Wellicht niet goed genoeg gezocht naar een opening, als men er geluidsinstallaties op kan rijden moet toegang per motorfiets een eitje zijn.

Bo Dreksma | 30-08-08 | 22:55

Owjah ... een geluidsdemo :D is zo knettertriest. Pleur dan een paar ramen door stelletje schorem.

Luliezer | 30-08-08 | 22:54

Elisabeth2 | 30-08-08 | 22:37
Verbaas me over de intolerante opmerkingen van klein kind, van iwe hoort een kind dat. Alle mensen met een buitenlandse ziekten moeten ze wegsnijden in dit land. Behoorlijk extreem fout. Waarom valt jou alleen die domme allochtoon op?

spooky | 30-08-08 | 22:53

CoJoNes | 30-08-08 | 22:04
Geh, weggejorist. Nog nooit gezien bij jou, al zie ik natuurlijk niet alles.

Werkte je disclaimerT niet naar behoren of gaat het internetbankieren wat moeizaam?

nattebever | 30-08-08 | 22:52

Ik heb het gezien en het zag er niet uit.

Frits Juppenklooster | 30-08-08 | 22:52

zSjade .. ik lees et nu pas. Anders was ik er zeker wel gaan kijken .. Was leuk geweest. Beetje matten op elkaar :D

Luliezer | 30-08-08 | 22:50

@ DL3B | 30-08-08 | 22:43
Dat is wel duidelijk dat je (gezien je reaguursels) voor dat soort figuren en de totalitaire extremistische haatdragende ideologieën die zij belichamen heel veel sympathie hebt. Als je dan zelf ook mee naar binnen marcheert, vind ik het helemaal toppie.

GeinPonempie | 30-08-08 | 22:50

Uuh, dit ging toch over Sinterklaas ?

Crazy Horse | 30-08-08 | 22:50

GeinPonempie, ah nee!, die lui vind ik nou juist zo leuk, doe mij maar moslim extremisten en Amerikaanse havikken bij alkaar in een gesloten ruimte.

DL3B | 30-08-08 | 22:43

Nou tandarts dat kan mij niks schelen, mij boeit het totaal niet wat er zich in het midden oosten afspeelt. Dat bedoel ik nou met dat saaie klootjesvolk dat meestal aan de kant van Israël staat. Er leven zoveel mensen op de wereld, 6 miljard om nou zo moeilijk te doen over zo´n klein volkje, bijna de helft van de wereld krepeerd zowat van de honger.

DL3B | 30-08-08 | 22:41

Bruinhemden en hamer&sikkel aanbidders, allemaal één pot nat. Als al die extremisten eens ff lekker bij mekaar opgesloten worden in één of andere (van bigbrother camera's voorziene) sporthal voor een weekje, heeft de john (Ende)Mol een nieuwe sensationale wereld hit. Zet ik misschien ook eens de TV aan voor zo'n programma. Ooh ja, maar dan wel onder de voorwaarde dat geen van de deelnemers het pand verlaat zonder te matten, of beter nog: niemand komt eruit, tenzij weggedragen op brancard of in een dichtgeritste zak.

GeinPonempie | 30-08-08 | 22:37

Kijk eens hier naar een kleine dappere jongen en verbaas je over het domme gelach van een inteeltachtige

nl.youtube.com/watch?v=hREHBHeoG8M

Elisabeth2 | 30-08-08 | 22:37

het is communistisch Rusland tegen fascistisch Duitsland. Niets nieuws onder de zon.

Pietje Pukje | 30-08-08 | 22:37

Pietje Pukje | 30-08-08 | 22:03

Helemaal mee eens. Beide groeperingen heulen met vijanden van Israel en de Joden.

de tandarts | 30-08-08 | 22:30

DL3B | 30-08-08 | 22:27 als ze elkaar tegenkomen houden ze kennelijk alleen nog maar van bont en blauw..

van dal | 30-08-08 | 22:30

Lijkt me leuk als in Nederland nou alleen maar extreem links en rechts zou zijn, allemaal hakenkruizen en hamers en sikkels en, zolang maar geen van die clubs aan de macht komt, dat houd elkaar wel mooi in stand, beter dan die grijze massa. Ik houw van de kleuren zwart rood en geel.

DL3B | 30-08-08 | 22:27

@Spooky 22.20
Meas culpa domme tweede link, verkeerde datum.

spooky | 30-08-08 | 22:22

De NVU heeft een eigen youtoukanaal met allemaal fimpjes op een rij.
nl.youtube.com/user/nvuvoorzitter
ook weg met de neoliberalen dus aldus die man die vroeger zo'n leuk snorretje had.
nl.youtube.com/watch?v=VeqrwHVmrME
En ja hoor bestaande spanningen ten volle uitbuiten voor de eigen shit rondspuien. Vervolgens geen woord meer reppen over de beurtproblemen oid. Niet vragen maar lopen. (Had dit ook van de AFA kunnen schrijven maar die zie ik nog niet fimpjes op youtube zetten. ) En iedereen die van de jaren 70 tot nu enigszins links is wordt geciteerd. Toch wel lief van hem al die aandacht voor al die mensen. Wat een graftak die man.

spooky | 30-08-08 | 22:20

Je kunt er gewoon niet onderuit om te concluderen dat linkschmensen enorm intolerant zijn ten opzichte van andersdenkenden.

Elisabeth2 | 30-08-08 | 22:20

Pietje Pukje | 30-08-08 | 22:03
Klopt jah, Tijdens geschiedenis hebben wij ooit een cirkel gemaakt met alle partijen van links naar rechts. Geen rechte lijn dus, want onderaan komen rechts en links weer min of meer bij elkaar.
En waarom ze rellen? Tja, enig verstand ontbreekt simpelweg bij deze mensen.

Siebrandt | 30-08-08 | 22:20

Mooi, hoe de linksmensen altijd de aandacht krijgen als superrrechts ergens over probeert te demo'en.
Nazi'tjes meppen, en dan komt er politie bij, kun je die ook gelijk leuk meppen.

HaggH | 30-08-08 | 22:17

-1 voor Super De Boer tas

Rekel_83 | 30-08-08 | 22:14

Door dit soort losers wordt geen enkele demonstratie meer serieus genomen. Demonstreren associeren we met hane(n)kammen en zweterige oksels. Jammer, want demonstreren had meer kunnen zijn. Nu zou ik mij doodschamen om te gaan demonsteren. Bedankt enge menschen van Indimedia.

Niekname | 30-08-08 | 22:11

vanEL
Houd die headschoten bij je wil je.

spooky | 30-08-08 | 22:05

-weggejorist-

CoJoNes | 30-08-08 | 22:04

het grappige van dit alles is dat die 2 groepen helemaal niet ver van elkaar afstaan. Fascisme is eigenlijk ook gewoon extreem links: nationaal-SOCIALISME, oftewel beiden tegen individuele ontplooiing, maar voor de dictatuur van de groep, welke dat ook mag wezen. Ik snap dan ook niet zo goed waarom ze oorlog voeren, waarschijnlijk allebei intoleranten op zoek naar macht.

Respect voor individuele ideeen, eigen verantwoordelijkheid, e.d. ontbreekt bij deze groepen.

Pietje Pukje | 30-08-08 | 22:03

Dit is 100% de schuld van links.
Zij willen de confrontatie aangaan en amok uitlokken om rechts onder de knoet te krijgen. Alles is goed om rechts in een slecht daglicht te plaatsen.
Als ze de NVU nu gewoon lieten begaan dan was het een rustige demonstratie geweest. Maar links hervalt elke keer in zijn fascistische methodes.Geen haan die erover kraait.

BloedendMaandverband | 30-08-08 | 22:03

BOEM, Headshot!

vanEL | 30-08-08 | 22:00

En toch blijft het altijd extreemlinks die op ondemocratische wijze demo's van extreemrechts (notabene goedgekeurd door betrokken gemeenten) verstoren. In een rechtstaat zouden de gevolgen dan logischerwijs voor eerstgenoemde moeten zijn.

Mjölnir_NL | 30-08-08 | 21:55

@koerbagh en Paoli
In navolging van de discussie van ff geleden..
Journaal nog gezien? Doorspoelen naar 2:45 dan hoor je.
Netten over de zeebodem slepen//Dat speelt zich allemaal af in een natuurgebied wat beschermd is maar waar vissen overigens wel is toegestaan..

Ik dacht al (net als Koerbagh) elke wet, beloftes of niet aan europa, moet eerst door de eerste kamer en gepubliceerd worden.
cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/nos/jou...

seven | 30-08-08 | 21:55

-weggejorist-

CoJoNes | 30-08-08 | 21:54

CoJoNes | 30-08-08 | 20:22
En je mocht er natuurlijk ook lekker een peuk opsteken wat in de disco niet meer is toegestaan.
Hulde voor dergelijke initiatieven!

Frederik Puntdroad | 30-08-08 | 21:53

-weggejorist-

klauwkikker | 30-08-08 | 21:51

@Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 21:46
Holy shite!
Die jongeman kan krabben.

CoJoNes | 30-08-08 | 21:48

-weggejorist-

Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 21:46

-weggejorist-

CoJoNes | 30-08-08 | 21:42

@ merkava_mk4 | 30-08-08 | 21:03
Je bent goed op de hoogte. Mooi. Nooit geweten dat – en ik citeer – "Extreem-rechts zeer netjes is in het demonstreren en protesteren".

Maar nemen jullie dan ook vegers en sneeuwschuivers mee of zo als jullie uit demonsteren gaan?

Pa Cartwright | 30-08-08 | 21:41

-weggejorist-

Dr.Zeldenrust | 30-08-08 | 21:40

@DeventerMaffiaClick | 30-08-08 | 21:32
Bestaat die nog wel? Die hoerenbuurt onder de brug? Anders ga daar maar hangen.

vanrechtsheeftvoorra | 30-08-08 | 21:39

-weggejorist-

LibertasSimplex | 30-08-08 | 21:36

Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 21:27

De idealisten van vandaag, zijn de politici van morgen...

Sikkeneur | 30-08-08 | 21:35

DeventerMaffiaClick | 30-08-08 | 21:32
Ga es deaud in die hoerenbuurt van je.

LibertasSimplex | 30-08-08 | 21:34

@Cojo
Ik vind dit dus ook goed. Over originelen gesproken. Zo improviserend. Biggie Smalls, "My slow, flow, 's remark able."
Opname not so good.

LibertasSimplex | 30-08-08 | 21:34

Ze gaan naar Zwolle want ze weten in Deventer woont de maffia!
Fuck Zwolle en fuck hippie's !

DeventerMaffiaClick | 30-08-08 | 21:32

@websenior | 30-08-08 | 21:28 :
Je verwart archaïsch en anarchistisch, denk ik zo.... Hoewel het natuurlijk wel een socialistische bende is, die Kelly Family. www.youtube.com/watch?v=eTurZeM4eck

koerbagh ® | 30-08-08 | 21:32

websenior | 30-08-08 | 21:28
Hahaha schitterend.

LibertasSimplex | 30-08-08 | 21:30

De gemiddelde GS-reaguurder vindt de Kelly Family al onverdraaglijk anarchistisch

websenior | 30-08-08 | 21:28

Ik krijg er wel allerlei deja vu dinges bij, bij de laatste weken. Al dat jaren 80 gedoe op beeld; ME, knokpartijen. Ik begin al bijna weer traangas te ruiken *hoest vies*

Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 21:27

Joden? Ze hebben het altijd maar over de joden, maar die duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!

Dr.Zeldenrust | 30-08-08 | 21:27

@Dr.Zeldenrust
Maar het probleem is dat Geert eigenlijk gewoon LINKS is. Progressief klootzakje met een liberaal economisch beleid. Wel protectionistisch naar het binnenland. En van alle politici in Nederland staat hij het dichtst bij Obama kwa programma. Maar dat is natuurlijk maar mijn mening he

Het_leuke_zuiden | 30-08-08 | 21:27

CoJoNes | 30-08-08 | 21:24
All Cops Are Beautiful (gnifgnif)

LifeCatcher | 30-08-08 | 21:26

Waarom vechten ze? Ze hebben zoveel overeenkomsten... een hekel aan democratie, vrijheid van meningsuiting, joden etc.

zum kotzen | 30-08-08 | 21:26

@LifeCatcher | 30-08-08 | 21:21
Always Carry A Bible?
Tsja, die CU heeft een positieve invloed op het volk.

CoJoNes | 30-08-08 | 21:24

StijlvolRechts | 30-08-08 | 21:14
Onze Geert vind ik dus precies stijlvol genoeg. Die hakkenklappers kunnen wat mij betreft verder ongezien allerlei nare ziektes krijgen, maar het liefst de eeuwige jeuk en lamme klauwen.

Dr.Zeldenrust | 30-08-08 | 21:23

Ik schreef 't al op SN, en ik plemp 't hier ook neer:
-
Altijd hetzelfde: waar 'rechts' een (legale) demonstratie houdt, komt 'links' voor de rotzooi zorgen.
Waarom werd er niet met scherp geschoten op dat 'linkse' tuig dat a-l-t-ij-d maar met geweld, illegale acties en terrorisme zijn 'gelijk' moet halen?
-
Waarmee ik dus niet wil zeggen dat ik DUS een NVU aanhanger ben...

Bert M. | 30-08-08 | 21:23

die kaalkopjes wilden die stinkhippies ff de oren wassen

DenLangel*l | 30-08-08 | 21:22

@ CoJoNes | 30-08-08 | 21:20 Ben ook de jongste niet meer enzo...

Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 21:21

Ik tattoo minstens 2 x per week ACAB op mensen, dus gaat de goeie kant wel op!

LifeCatcher | 30-08-08 | 21:21

@ Bigi Bana Boy | 30-08-08 | 21:18 Vooruit dan: doen we er eentje echte old school:
www.youtube.com/watch?v=cpo11TxSdVg
Hebben geen beatbox nodig.

Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 21:20

Overigens interessant te zien dat extreem links vrijheid van meningsuiting voor mensen met ongeveer dezelfde domme ideeen hoding maar dan aan de rechterkant, helemaal niet zo leuk vind. Die mensen lijken wel een pieper bij zich te hebben voor iedere rechtse bijeenkomst. Alsof er iemand dood gaat als ze daar niet zijn. En je zal als linksert maar een hobby hebben. Tennis op zaterdag zal er niet inzitten, met die bardienst enzo. Voor je het weet organiseerd een kale kop ergens een pannekoekenrestaurant bijeenkomst. Moet de linksmens weer opkrassen. Reactionair volkje die linksextremisten, gek genoeg. En maar schelden op zogenaamde nazi's (in feite zijn het wat ADHD versies van de gemiddelde CDA-er natuurlijk)

Je-Zus Redde | 30-08-08 | 21:20

@Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 21:17
Hehehe, was dus net 3 minuten sneller. Ik f5 vaker, omdat m'n vriendin naar audities voor een of andere musical zit te kijken.

CoJoNes | 30-08-08 | 21:20

CoJoNes | 30-08-08 | 21:15
Ja, so sind die kaboutern mit ihren strapatzen.

Bigi Bana Boy | 30-08-08 | 21:18

@Bertus
Zo geef ik ook altijd les

websenior | 30-08-08 | 21:17

@ CoJoNes | 30-08-08 | 21:15 Point taken

Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 21:17

@Paulusdebosbouter | 30-08-08 | 21:13
Ja, wie sag ich das denn jetzt?
Spritze Elf?

CoJoNes | 30-08-08 | 21:15

Ik vind die extreem-linksmensen altijd toch een stukje enger dan die extreemrechtsers. Vandaar ze zichzelf hardnekkig de ' goeierikken' moeten noemen op indymedia. Zodat we het wel onthouden

Je-Zus Redde | 30-08-08 | 21:14

@Dr.Zeldenrust | 30-08-08 | 21:12

Daarom vallen die eauk onder extreem rechts en niet stijlvolrechts. Er is niet mis met nationalitische trots je moet het alleen niet overdrijven toch.

StijlvolRechts | 30-08-08 | 21:14

CoJoNes | 30-08-08 | 21:10
Ik weett. Human beatbox. Mooi man.

LibertasSimplex | 30-08-08 | 21:13

websenior | 30-08-08 | 21:06
Helaas, ik kan mijn nationale trots (volgens mij denken de meesten bij die woorden alleen maar aan dat stomme voetbal) bepaald niet ontlenen aan het zien van deze frisse, jongens en meisjes, die dan zogenaamde vaderlandsliefde voorstaan. Zoveel vaderlandsliefde, dat ze 68 jaar geleden hoogstwaarschijnlijk massaal naar onze vijand waren overgelopen. Bahbah.

Dr.Zeldenrust | 30-08-08 | 21:12

Geweldig,...... idealistische hooligans.
Ajax versus Feyenoord, dat snap ik tenminste.
Adrenalineeeaaaaeaaae....!

Verlichtdespoot | 30-08-08 | 21:12

Ik ben tegen links en rechts tuig. Dus uuhh, mat er maar lekker op los hoor.

T@ Riest | 30-08-08 | 21:08

Jaha. Clustermunitie ! Clustermunitie !

Bigi Bana Boy | 30-08-08 | 21:08

CoJoNes | 30-08-08 | 21:04
Goed Koos! We likes teparty.
http://www.youtube.com/watch?v=2d2UFfuMRow

LibertasSimplex | 30-08-08 | 21:08

Welke standpunten probeerden beide partijen nu eigenlijk te verdedigen? Maakt ook niet uit met dit warmtefront. Word je gewoon hitsig van en heb je geen vrouwtje, dan maar meppen.

Hypocritus | 30-08-08 | 21:07

@merkava_mk4 | 30-08-08 | 21:03

De kaalkopjes hebben zelfs nog wat geleerd van de linksmensen!
Taarten in het gezicht drukken is de nationale sport onder links en rechts geworden...

Ommezwaai | 30-08-08 | 21:07

@spooky | 30-08-08 | 21:03
Volgens mij ben je niet alleen de draad kwijt. Ik wil niet beweren dat je stront in de ogen hebt (alhoewel), maar jouw comment slaat wel op stront.

stekelige | 30-08-08 | 21:06

@Dr. Zeldenrust
U heeft mij helemaal begrepen ! De jongens en enkele meisjes van de NVU zijn frisse blanke vaderlandslievende jongeren die onze nationale trots hoog willen houden en daarentegen zijn onze bezorgde idealisten die niet cynisch achter de toetsenbord maar zich daadwerkelijk willen inzetten voor een betere wereld en die ons een attractief schouwspel tonen van maatschappelijke betrokkenheid waar vindt je dat nog, zeg ik met Duyvendak.

websenior | 30-08-08 | 21:06

ze zijn alweer vrij

fweddy | 30-08-08 | 21:06

@Pa Cartwright | 30-08-08 | 20:55

Welja stop me maar gelijk in het hokje samen met die rechtse demonstranten. Zegt meer over jou als over mij. Maar wat ik dus bedoelde te zeggen is dat stel nou dat die linkse clubs dit gewoon links had laten leggen. Hadden de rechtsen een paar uurtjes boe geroepen door de straten en weer huiswaards gekeerd. Geen vuiltje aan de lucht. Maar nee die linkse clubs had zoiets van ja heej demonstreren? Dat mogen wij alleen! Stel je voor dat mensen de waarheid horen en we ineens moeten gaan werken!. Wij gaan wel ff zorgen dat het zooitje niet doorgaat! Ze gaan er heen provoceren de boel de pluris breekt uit en hoppa bad publicity voor rechts en zogenaamde roem voor links. Flikker toch op met die onzin. Het word tijd voor een andere wind in dit land....

StijlvolRechts | 30-08-08 | 21:05

La-di-da-di, we like to party
We don't cause trouble
we don't bother nobody

CoJoNes | 30-08-08 | 21:04

@Pa Cartwright | 30-08-08 | 20:55
Ach, linksch tuig is erger... Self-proclaimed intellectuelen. Bovendien is Extreem-rechts zeer netjes in het demonstreren en protesteren, en ze kraken of slopen andermans eigendommen niet.

merkava_mk4 | 30-08-08 | 21:03

Zijn dit niet gewoon de toeterweken bij Super de Boer ?

faprika | 30-08-08 | 21:03

stekelige | 30-08-08 | 20:56
Nee maar als je Limburger bent dan helpt het wel. Wepsenior gaf ook een goede. Limburger met alzeheimer, dat is het beste. Ik heb in Boekarest kinderen in het riool zien wonen, dat is onbewoonbaar. Je bakt lucht en ik heb zo mijn twijfels of je zelf met dit probleem van doen hebt.

spooky | 30-08-08 | 21:03

Vlak bij Beverwijk kan je nog een knolleveldje huren.En lekker dichtbij het brandwonden centrum.Dus steek mekaar maar in de fik.

ViciousDick | 30-08-08 | 20:59

LibertasSimplex | 30-08-08 | 20:56
Daar zat dus geen pliesie Elburg bij omdat dat mietjes zijn. ME uit Zwolle was het.

LibertasSimplex | 30-08-08 | 20:58

websenior | 30-08-08 | 20:52
Hulde aan de actievoerders..? Idealen..? Vechten..?
Slappe, verwende, ongedisciplineerde zakken stront zijn het!
nl.youtube.com/watch?v=t8Nf1MK7lts&...

Bertus Betonsloper | 30-08-08 | 20:58

StijlvolRechts | 30-08-08 | 20:55
Helemaal mee eens hoor!

Dr.Zeldenrust | 30-08-08 | 20:56

@spooky | 30-08-08 | 20:53
Moet je Limburger zijn om geen stront in je ogen te hebben?

stekelige | 30-08-08 | 20:56

De pliesie Zwolle heeft het maar druk de laatste tijd. Is het niet tegen onze jongens van de goeiste stad op de Veluwe, http://www.telegraaf.nl/binnenland/1745086/__Aanhoudingen_na_rellen_Elburg__.html , dan is het wel tegen voorposttuig en stinkerds.

LibertasSimplex | 30-08-08 | 20:56

Nou, websenior, als je stenen gooien en andere vormen van geweldpleging politiek engagement noemt dan vind jij dat inbraakje van Duyvendakje natuurlijk ook een robin hood actie om de arme onwetende burgers bekend te maken met de snode plannen van de Grote Boze Overheid?

Dr.Zeldenrust | 30-08-08 | 20:56


Wat is dat toch met die linksmensen die alles en iedereen ons land binnen willen trekken. Krijgen ze soms per asielaanvraag betaald?

Die kaalkopjes zijn altijd mediageil, dat is genoegzaam bekend, geen aandacht aan besteden is het devies.

Ommezwaai | 30-08-08 | 20:55

@Dr.Zeldenrust | 30-08-08 | 20:52

Dan liever een buitenlander die netjes huur gas en electra betaald dan een krakert die het steelt.

StijlvolRechts | 30-08-08 | 20:55

@websenior | 30-08-08 | 20:52
Altzheimer?

stekelige | 30-08-08 | 20:55

@ StijlvolRechts | 30-08-08 | 20:49
Ah, jij was door omstandigheden was verhinderd. Welnu, ik heb weinig op met die zelfverklaarde idealisten, maar als ze jou en jouw trawanten een ordinaire volkstocht onmogelijk proberen te maken, hebben ze iig mijn steun.

Pa Cartwright | 30-08-08 | 20:55

@stekelige
U bent Limburger?

spooky | 30-08-08 | 20:53

En als je nou moest kiezen tussen een krakert en een buitenlandert?

Dr.Zeldenrust | 30-08-08 | 20:52

Ik vind dit positief. Deze jongeren zijn politiek geëngageerd, zij hebben nog idealen waarvoor zij willen vechten, dit in tegenstelling tot bah laffe anonieme toetsenbord warriors met gemakkelijke commentaren, hulde actievoerders en waar waren jullie (dat zullen onze kinderen vragen) een beetje in de zon liggen !

websenior | 30-08-08 | 20:52

@Einde van de Domheid | 30-08-08 | 20:44
Omdat die stad voor normale bewoning allang niet meer geschikt is. Wil jij tussen krakerstuig wonen of de kans lopen dat het huis naast of tegenover je gekraakt wordt?
Het stadsbestuur heeft de panden domweg in handen van de misdaad gespeeld door lafhartig en lankmoedig gedrag.

stekelige | 30-08-08 | 20:50

En alweer worden de belachelijke acties van extremistisch links openlijk vergoelijkt. Geen extreem-rechts, geen extreem-links. Punt.

Sangoni | 30-08-08 | 20:50

CoJoNes | 30-08-08 | 20:46
Het begint een beetje te lijken ofdat de anti-krakers de mafia de kaarten toespelen.

Einde van de Domheid | 30-08-08 | 20:49

Als die linkse nou eens niet het alleen recht op demonstratie's opeisen door iedere keer als een rechtse club ergens tegen demonstreerd, had er helemaal geen reet aan de hand geweest. Maar nee dat ongewassen tuig denkt weer zelf voor rechter te moeten spelen door te gaan provoceren en uitdagen. Ja dan moet je niet raar opkijken als je ineens een steen op je muil krijgt.

StijlvolRechts | 30-08-08 | 20:49

@ stekelige | 30-08-08 | 20:46
Ik zie de analogie niet. Jij wel?

Pa Cartwright | 30-08-08 | 20:49

@stekelige | 30-08-08 | 20:46
Dat 'tuig' in Assen heeft niets te maken met krakersschimmel.
Het zijn hedonistische vrijzinnigen die een feestje vieren, vrij van enige vorm van overheidsbemoeienis. Een beetje zoals een feestje bedoeld is, zeg maar.

CoJoNes | 30-08-08 | 20:48

Ik ben wel voor een waterwerper met pepperspray. Kunnen al die huilebalkjes eens effe lekker echt, lekker spontaan en lekker hartgrondig snotteren. Spelen ze eens een keer geen toneel. Wie ik bedoel? Wat mij betreft beide partijen.

Dr.Zeldenrust | 30-08-08 | 20:47

@Einde van de Domheid | 30-08-08 | 20:44
Van welk verhaal?

CoJoNes | 30-08-08 | 20:46

Cohen krijgt 't nu wel verdomd lastig. Zwolle hakt erop in, Assen ook al en nu Tilburg? Hij moet nu dat tuig wel uit de Schoolstraat meppen, anders gaat ie af als een gieter.

stekelige | 30-08-08 | 20:46

Vandaag voor het eerst de film Green Street Hooligans gezien... kunnen ze nog een lesje van leren.

liggend_streepje | 30-08-08 | 20:44

IVM het slordige berichten over 'jaren 80 actievoerders, maar vooral IVM het aloverheersend 'wijhebbengelijkbesef'' het volgende: Uit een artikel uit de Groene: ' Inmiddels is, blijkens recente justitiële rapporten (WODC 2006), maar liefst veertig procent van het onroerend investeringsgoed binnen de Amsterdamse ring in handen van de georganiseerde misdaad, en zelfs tot zeventig procent waar het verwaarloosde ‘aanschrijfpanden’ betreft.'
D
Dat is een andere kant van het verhaal.

Einde van de Domheid | 30-08-08 | 20:44

Kaalkopje:AFA - 40:200 man.

spooky | 30-08-08 | 20:39

@driebierennogtwee:
+1

m4ppet | 30-08-08 | 20:39

Ik zag ook een foto met een tekst van kraak of kraken ofzo.
Had natuurlijk alles te maken met een wandeling.

wiers | 30-08-08 | 20:39

Maar het gebeurt in Tilburg op dit moment!

Carchamel | 30-08-08 | 20:38

Fascisten vs. Fascisten. Die lui verdienen elkaar...

Muxje | 30-08-08 | 20:36

Broederliefde...

DreqNeqSchot | 30-08-08 | 20:33

Pfff. Ik weiger nog langer mijn belastingcenten te verspillen aan het beschermen van beide partijen. Beiden partijen hebben nog geen enkele NUTTIGE bijdrage aan de samenleving geleverd. Gooi ze in een weiland, hermetisch afsluiten, bier voor een euro voor de toeschouwers en raggen maar. Degene die overblijft preventief neerknuppelen.

driebierennogtwee | 30-08-08 | 20:33

@CoJoNes | 30-08-08 | 20:22 :
Ah, dat verklaart een boel. Dank.

koerbagh ® | 30-08-08 | 20:31

Ja en wie heeft er nu gewonnen ??

Antipode | 30-08-08 | 20:31

Wel leuk dat Indymedia haar eigen boeroeperts DOMonstranten noemt.

Aussie | 30-08-08 | 20:23

Ondertussen in Assen www.tvdrenthe.nl/761e2b9b-2602-4484-98...
Geweldig, helemaal dat dit dan gebeurt in Assen natuurlijk. De staat is woest vanwege alle gemiste belastinginkomsten op de entreegelden en drankjes.

CoJoNes | 30-08-08 | 20:22

Kan niet even uitgezocht worden wie die fles tegen het hoofd van die agent aan streept? Lijkt me rechtvaardiger.

fles | 30-08-08 | 20:22

Helemaal geen gek idee Fleisch om ze dit in een weiland te laten uitvechten. Tribune er omheen, entree heffen, kunnen we er ook nog wat aan verdienen aan dit linksdragende en rechtsdragende tuig

puthôake | 30-08-08 | 20:19

Tegendemonstranten??? Toegegeven, leuk verzonnen term. Voor de rest kunnen zowel die hippies als de kaalkopjes ongezien te tiefus krijgen, 10 arrestaties vind ik aan de karige kant,,,,

brutus68 | 30-08-08 | 20:18

Steeds die lawaaidemo's. Probeer eens met een bloemetje.

G-unite | 30-08-08 | 20:18

ah fock kon wel ff kijken met de trein anders ;(

fap | 30-08-08 | 20:17

Gek zeg. Kom er maar in met die teasers..

Stolker | 30-08-08 | 20:17

kunnen jullie ze niet in een kooi opsluiten?

jehova de bosneger | 30-08-08 | 20:15

o ik snap het al! het zijn toeterweken bij super de boer. handig voor die lawaaidemo!

Laura Ingalls | 30-08-08 | 20:14

Een lawaaidemo?
Ik stel voor: een rap, door Lange F, Baas B, en Ali B.
Daarna graag oppakken en opsluiten.

fuckje | 30-08-08 | 20:14

-weggejorist-

cabaretier | 30-08-08 | 20:13

Wat een leipo's. Helemaal naar Zwolle (het De Haag van Overijssel) om te matten

Klukkluk | 30-08-08 | 20:13

Lol, BUMFIGHT! Stelletje middeleeuwse lutsers

Het_leuke_zuiden | 30-08-08 | 20:13

die tas van super de boer! heftig! *proest!*

Laura Ingalls | 30-08-08 | 20:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken