Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Minimavreten voorzien van nepkaas

easue.jpgU vreet 'analoogkaas', maar u weet het niet. Zo is het gele plakje in een cheeseburger voor slechts 70% gemaakt van kaas, de rest is fantasie. En de kaas van diepvriespizza's, lasagnes én zelfs op sommige pizza's van de pizzeria is al helemaal geen kaas. Uit onderzoek blijkt dat zo'n beetje al het loservreten uit de supermarkt is voorzien van analoogkaas, een spulletje gemaakt van olie, vetten, geel en kleurstof. Soms wordt echte kaas versneden met deze neprommel zodat het wat minder opvalt. En blijkbaar werkt het, want niemand heeft ooit geklaagd over de nep-mozerella en al die andere varianten van namaak. Paupers weten gewoon niet beter dan dat het geen smaak heeft. Het leukste RVU-programma ooit, genaamd 'Keuringsdienst van Waarde' deed onderzoek naar de nepkazerij gedaan en zendt dit vanavond uit. Nederland is Nederland niet meer. Geen normen, geen waarden en u hebt uw kaas laten verkwanselen. Dus hoe nu de neppers te herkennen? Nou doe maar niet, want kwaliteit kost nu eenmaal geld en dat geeft de gemiddelde Nederlander liever uit aan benzine, flatscreens en tuinverlichting dan aan eten. Maar let op aanduidingen als 5% emmentaler (Want dat betekent 95% iets anders) en de aanduiding 'analoog'. Niet dat u het verschil proeft verder.

Reaguursels

Inloggen

In ieder geval is er niets nep aan kopkaas.

Zwavelzuur | 29-08-08 | 17:32

is er ook analoog bier ? of analoog wijn ? ik dacht dat tegen woordig alles digitaal moest ?

gaitman | 28-08-08 | 23:17

Niks mis met deze kaas! Hoorde dat het niet slecht voor je is dus er is geen probleem.

Af en toe scoor ik ook wel eens een pizzatje met deze zooi. Je hebt als hardwerkende Nederlander niet altijd zin om te koken.

Denk dat ik vanavond maar een pizzatje ga scoren. Zo'n lekkere Margarita van meneer Piekema (je weet wel, die goedgemutste manager van AH).

Martinus_van_Oranje | 28-08-08 | 10:45

Weg met die analoge kaas.... Ik haal mijn kaas altijd bij Leen, die is gegarandeerd digitaal

Black Jag | 28-08-08 | 09:20

ach joh, kaas is toch allang verdwenen van de schijf van 5. niets om je zorgen over te maken.

BlijeKleier | 27-08-08 | 22:31

Toch gek, mijn vrouw wil altijd zo graag naar de MacD. en iedere keer weet ik haar weer wijs te maken dat we daar nu geen geld voor hebben, haha, en dan snel naar huis om te eten natuurlijk. Of op vakantie, want daar is dan weer wel geld voor.
Je proeft trouwens wel verschil met de echte pizza, doe maar eens op vakantie gaan naar Italie en pizza bestellen in een restaurantje. Zo smaakt echte pizza.

ZSU-23-4 | 27-08-08 | 21:50

LOL @ Teen | 27-08-08 | 11:16

Dan ben je trouwens wel behoorlijk oud.

NoMinister | 27-08-08 | 19:43

Potverdrie... heb ik mezelf pontifikaal voor de TV geinstalleerd, compleet met chips en cola van een onbeduidend merk, komt er vanavond helemaal geen Keuringsdienst van Waarde. De uitzending is pas morgen. Donderdag dus.

Dysphemian | 27-08-08 | 19:27

Ik flikker altijd standaard wat geraspte Goudse over mijn diepvriespizza.
Weet nu dus ook waarom die troep zo smakeloos is...

vagehond | 27-08-08 | 18:49

Moet je eens een pizza nemen in Landal park Lommerbergen. Totaal geen smaak aan, zelfs aan de tonijn niet. Was zeer vreemd maar nu snap ik ook waarom. Genetisch gemanipuleerd voedsel. We zijn lekker buiten het park gaan eten voor de rest van de week.

Above | 27-08-08 | 17:33

Zwavelzuur | 27-08-08 | 16:17
Goed dat je het zegt. Ik zat helemaal verkeerd vandaag.

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 16:28

"heeft er al iemand opgemerkt dat de keuringsdienst van waarde niet vanavond maar morgenavond op tv komt."

Het is toch donderdag vandaag?

Zwavelzuur | 27-08-08 | 16:17

Ik heb geen zin om alle comments te lezen, maar heeft er al iemand opgemerkt dat de keuringsdienst van waarde niet vanavond maar morgenavond op tv komt.

in de regenjas | 27-08-08 | 15:55

@Willianus Wortelus

Dat is dus de link die je zelf postte, he.. For the record.

rehab | 27-08-08 | 15:45

@Willianus Wortelus

De eerste hit, de abstract daarvan: heb je die gelezen?

"Results: Case–control studies are heterogeneous and, on average, DO NOT PROVIDE EVIDENCE of association between total intake of total dairy products, milk, cheese or yoghurt and colorectal cancer risk."

www.nature.com/ejcn/journal/v57/n1/abs...

Q.E.D.

rehab | 27-08-08 | 15:34

Kaas is het rottingsproduct van melk. Het is niet bedoeld om op te eten, elk mens en dier ruikt dat. Iets dat naar de zweet-tenen van je oud-tante ruikt en smaakt stop je eenvoudigweg niet in je mond. Bah! Als God de mens kaas had willen laten eten, had 'ie koeien geen melk maar kaas laten geven. Melk verrotten tot kaas is een Zonde. Haram, haram!

Kortom: welk probleem met die nep-kaas?

Zwavelzuur | 27-08-08 | 15:23

Ik ga wel kijken. Keuringsdienst van Waarde is +1 programma. Komt het toevallig in plaats van de Obama-show?

T'o Malaak | 27-08-08 | 15:11

Patrick Bateman | 27-08-08 | 14:43
Maanzaad, tijgernootjes, gummibeerjes, katjesdrop en ga zo maar door.
En waar komt engelse drop vandaan? De hamburger, de frankfurter, wiener schnitzel, franse mosterd, japanse nootjes, russisch ei?

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 15:07

@ Willianus Wortelus | 27-08-08 | 14:41
Epidemisch bewijs, ies keloel dus...

Patrick Bateman | 27-08-08 | 14:45

@ Schoorsteenveger | 27-08-08 | 14:14
En babyolie?

Patrick Bateman | 27-08-08 | 14:43

Lachen toch?! In het grootste kaas land van de wereld (lijkt mij) vreten de inwoners chemische nep kaas..... mwoehaahhaha

En het mooiste is nog, ze weten het niet eens en proeven t ook nie.

haringhapper | 27-08-08 | 14:28

Ik begin nou toch wel echt te twijfelen. Hoe zit het met negerzoenen en met jodenkoeken? En zit er wel echt turks fruit in turks fruit? En pleegzuster bloedwijn? En wordt veterdrop wel van echte veters gemaakt? Gestampte muisjes?

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 14:14

ploet | 27-08-08 | 13:58
Zelfleggend kippetje, zijn er ook kippen dan die het leggen uitbesteden?

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 14:08

illusies worden er verkocht, kijk naar die zg gezondheidsmeuk met vezels/vitaminen/links en rechtsdraaiende cultuurtjes(verdomd het lijkt wel politiek) is allemaal dikke troep. vreet des smorgens maar een appel en een lekker zelfgebakken bammetje met roomboter en plak kaas. of een lekker eitje van zelfleggend kippetje zo uit het hok, zo doen wij dat. zit altijd met grote ogen te kijken naar al die vieze chemische fabriekszooi in de super. peperduur en het is allemaal flut. mensen zijn de basis kwijt. je zou er verdomme aan de schijt van geraken.

ploet | 27-08-08 | 13:58

Analoogkaas gemaakt van olie, vetten, geel en kleurstof.
Verrek, dat is het signalement van Wouter Bos!

Mr. van Scorel | 27-08-08 | 13:46

lui wijven vreten, pizza's!

CrazyTCB | 27-08-08 | 13:44

@Schoorsteenveger

www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4...

"Another thing with Viagra is that the guy can have a problem with the pop-shot, thus endangering the facial.

"What do you do then, Temptress?"

"You get some pina colada mix. The cock's in your mouth and you let it, like, ooze out around it."

Pina Colada dus.

rehab | 27-08-08 | 13:43

Gallisch | 27-08-08 | 13:39 was voor jou he: Schoorsteenveger | 27-08-08 | 13:18

Gallisch | 27-08-08 | 13:40

ik adviseer moslims altijd: begin nou eens met vijfmaaldaags GS F5-en en vijfmaaldaags knielen op je muismatje (wie heeft die tegenwoordig nog? juist...). doe dit een week lang. vervolgens sluit ik je op in een stalen kamer, tezamen met een minieme substantie uranium, verbonden met een hamermechanisme en een aanzienlijke substantie waterstofcyanide. na een uur doe ik de deur open. als je dan nog leeft praten we verder over onzekerheidsrelaties, Allah, fakefacials en andere grote vragen des levens.

Gallisch | 27-08-08 | 13:39

't Is niet vanavond op teevee , morgen!

LotteGenotte | 27-08-08 | 13:35

@Fimbulvetr

Mijn slager, die zelf ook zijn beesten houdt, die zegt dat steeds minder mensen bereid zijn om tijd te nemen om zelf te koken: Bijvoorbeeld zelf bouillon trekken, of zelf stoofvlees maken. Ik antwoordde dat iedereen toch 's avonds voor de TV zit? Tijd zat. Ik doe dat allemaal wel. Ik maak havermout voor de kinderen, trek zelf bouillon voor de soep. Eet gewoon groente, en drink gewoon melk.

Ik heb heel sterk het vermoeden dat ik me nergens druk over hoef te maken, qua gezondheid. Eet normaal en flikker alles uit een potje weg. Liever echt dan nep, om terug te komen op een vorige reactie.

rehab | 27-08-08 | 13:31

Die porno van tegenwoordig vertrouw ik ook niet meer.
Die cum shots zijn volgens mij hartstikke analoog en ik schat de gemiddelde facial op niet meer dan 20%.

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 13:31

@Prof. Hoxha | 27-08-08 | 11:11
Nep-mozzArella, geachte professor!

Brouhaha | 27-08-08 | 13:28

Joh du de kaas op een McDonalds hamburger is dus helemaal geen kaas? Straks ga je me nog vertellen dat er helemaal geen aarbeien in die roze McShake zitten!

Harry Turtle | 27-08-08 | 13:27

Gallisch | 27-08-08 | 13:04
Ik kan een eind met je mee. Als dat bordje wordt gezien als symbolisch, en dan uiteraard expliciet in post-Freudiaanse zin, waarbij als vanzelfsprekend wordt voorbijgegaan aan Adleriaanse connotaties, maar de Reichiaanse annotaties daarentegen integraal worden geïmpliceerd, dan heb je helemaal gelijk. Echter, de vooronderstelling van een rhizomatisch landschap duidt m.i. te sterk op inclusie van een meerdimensioneel waarnemen in een wereld die geacht wordt als door Allah als unidimensioneel geschapen stilleven en dus per definitie niet zonder meer tot een Euclidische werkelijkheid kan worden getransformeerd. Zelfs binnen een Newtoniaans kader zal de Koran niet tijdloos kunnen fungeren als middelpunt van een zwaartekrachtsveld, terwijl de quantummechanica voorspelt dat het niet tot de mogelijkheden behoort dat het onmogelijk is dat de Islam eigenlijk een zwart gat is, hetgeen uiteraard te betwijfelen valt aangezien niets zeker is. Maar zeker ben ik daar eigenlijk niet van. Het blijft ingewikkeld, dat geloof.

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 13:18

Waarom spreken van analoog?

Virtueel is een betere benaming.

solidstate | 27-08-08 | 13:15

Ach ja, Joris Driepinter,
3 glazen melk per dag...

Men moest toch iets doen om van die melkplas af te komen.

Een beetje mens die niet constant bijgevoerd wordt met melkproducten is als volwassene dan ook niet in staat dit te verteren.

Melk veroorzaakt allergieen, piepende luchtwegen en jeukende krabhuidjes, verklevingen van eileiders en meer van dat fraais.

Melk,
geniet met mate.

vander F | 27-08-08 | 13:12

@Cojones

Zoek nu eens informatie zonder die site aan te halen. Want als ik iets moet gaan geloven wat tegen de stroom ingaat, gebaseerd op een enkele internetsite die duidelijk maakt activistisch *tegen* melk te zijn, dan gaat bij het alarmlichtje van de scepsis af. En je hebt zo onderhand overal wel een site tegen. Tegen suiker, tegen vet, tegen koolhydraten, tegen vlees, tegen ROOD vlees; etc etc. Allemaal halen ze onderzoeken aan. Wat ze allemaal vergeten aan te halen is het opvolgonderzoek die controleert of e.e.a. te reproduceren is. En dan hebben we het nog niet over "confound factors", over interpretatie problemen enzovoort.

rehab | 27-08-08 | 13:12

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 12:43
inderdaad, dit moet gesneden koek zijn voor elke postfreudiaanse socioloog. nog één puntje ter overpeinzing: de even subliminale als confronterende de-noumenalisering van een post-coïtale fellatio is toch een fenomenale opportuniteit aangaande remedialisatiestrategiën in het huidige rhizomatische medialandschap. maar dat mag Rita op het bordje van Kay leggen.

Gallisch | 27-08-08 | 13:04

Ach ja, Joris Driepinter,
3 glazen melk per dag...

Men moest toch iets doen om van die melkplas af te komen.

vander F | 27-08-08 | 13:03

Dus de industrie probeert, zonder subsidie van Cramer, ook voor minima nog iets eetbaars te fabriceren, wat indirect ons allen helpt, aangezien het bijdraagt de uitkeringen laag te houden, en dan volgt er commentaar.........

hekkesluiter | 27-08-08 | 13:03

In 1998 werkt ik bij de BieBieCie in London; item gemaakt voor het superieure 'Kassa' meets 'Keruingsdienst van waren' van het Gemenebest: WatchDog (waakhond). Een watch dog is een soort inspecteur, klokkeluider, erbovenopzitter, private investigator, keurmeester.
Eén van de onderwerpen: Nepkaasmozzarella en andere kazen in de voedingsindustrie;
1 ies ongezonde troep
2 smaakt naar .... (niks)
3 ies oneerlijk, r staat op kaas, maar kaas heeft nog nooit koe van dichtbij gezien

mara wij makke lammetjes Hollanders, ach nou en, je gaat overal dood van, ook van een tram, ze vinden wel weer wat anders, ik voel het niet en eten, Appie Hein en Iglo zorgen toch goed voor ons?

hfakker | 27-08-08 | 13:01

Is het vandaag al donderdag ? Dan wordt Keuringsdienst van Waarde uitgezonden op Ned. 1, 21.55 uur.

bulk eraser | 27-08-08 | 12:56

Mr.Vampire | 27-08-08 | 12:43
Inderdaad. Leven is gewoon ongezond. Je gaat er dood aan.
Vanaf het prilste begin ben je al aan het oxideren, en daar helpt geen hemeltje lief tegen.

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 12:48

alles is slecht voor je lichaam punt

Mr.Vampire | 27-08-08 | 12:43

Gallisch | 27-08-08 | 12:23
Exact. In een postmodene apocalyptische communiteit die een perfide negatie etaleert van zowel pre-Kantiaanse als post-Nietzscheïaanse constructen vigeert GeenStijl quasi wysiwig maar in essentie contra-manifest. Dat zou op zich ethisch en aesthetisch evident moeten resulteren in een sine qua non-positie maar helaas moet ernstig worden getwijfeld aan de pars pro toto-signatuur die stelselmatig wordt geïnternaliseerd terwijl een immanente transcendentie toch voorondersteld kan worden hoewel een pejoratief 'an sich' een propositioneel 'für sich' als prognose zou kunnen impliceren. Daar zit het probleem en dat moet ook Rita begrijpen.

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 12:43

'k Heb zo'n zin in gefrituurde haai met Creoolse mayonaise.

Murdockyoufool | 27-08-08 | 12:42

@Fimbulvetr | 27-08-08 | 12:30
In de Jordaan; De koevoet in de Lindenstraat, Italianen in een oud bruin café, en de Vlaming op de Lindengracht, lekker eten eerlijke prijs.

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:40

@De Shark | 27-08-08 | 12:25
De schijfjes "tomaat" worden in plastic apart aangeleverd bij MacShit, maar goed dat fastfood rotzooi is dat wisten we al.
Dat de hele voedings-proces-industrie vooral middelmatige tiefuszooi voortbrengt is voor mij allang een gegeven. De keuringsdienst van Waarde is dan ook 1 van mijn fav. programmas. Iemand die gelooft dat "Verse Panga" ook echt "Vers" is terwijl die vis uit Vietnam komt is een moncheaul.

Lekker Belangrijk© | 27-08-08 | 12:35

Lekker Belangrijk© | 27-08-08 | 12:29
Probeer eens mediterraans te eten. Veel variatie, elke maaltijd uit elke schijf iets. Rauwkost, schapen- en geiten kaas, gegrild vlees en vis, zeevruchten en (rode) wijn en olijfolie. Alles met mate, smakelijk en gezond...

Fimbulvetr | 27-08-08 | 12:34

handig voor veganisten, kunnen ze gewoon de pizza's uit de super eten. Wordt steeds makkelijker, zo'n veganistisch dieet. Bovendien zal het vlees op pizza's ook wel geen vlees zijn, dus vegetariers ook blij...

@Haarlem | 27-08-08 | 12:34

CoJoNes|27-08-08 |11.34|Bedankt,*schud koelkast leeg*

snoes | 27-08-08 | 12:34

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:23
In Pijp zijn Trez, La Storia della Vita (Chinese eigenaren) en de Witte Uyl wel ok, de Jordaan ken ik niet zo, kwam ik alleen voor bier en bitterballen met collegae en de Nieuwmarkt waren Blauw aan de Wal en Greetje wel aardig.

Fimbulvetr | 27-08-08 | 12:30

@Cojones,
Ik ben een tijdje bezig geweest met een low-carb dieet, valt ook veel voor te zeggen maar om nu alle koolhydraten uit je eten te bannen gaat mij te ver, net zoals melk of melkproducten. Mijn adagium: Alles met mate.

Lekker Belangrijk© | 27-08-08 | 12:29

@Schoorsteenveger | 27-08-08 | 12:15
Gordon 'fucking' Ramsey can't hold a candle to the wicked Jamie!
www.youtube.com/watch?v=LB6WE-6fLZw&am... het water loopt me in de mond....

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:25

Stel je de enorme berg cheddar eens voor die dagelijks door heel Europa ( en de rest van de wereld ) tussen een ( MD) hamburger wordt gestopt. Soms wel twee plakjes per burger. Dat kan een Ierse koe nooit aanmelken. Cheddar mag alleen maar Cheddar worden genoemd als het ook uit ( Noord) Ierland komt.
Hoe gaat dat dan in z'n werk: Over heel Europa wordt dagelijks de restpartijen kaas ( van wat voor soort ook, dat maakt niets uit) opgekocht en per gekoelde trailers vervoerd naar Noord Ierland. ( Colloraine). Daar smelten ze de kazen (...), stoppen er een kleurstof en smaakstoffen bij. Rommelen nog wat met wat analoog spul en voila: daar is de Ierse cheddar van MD. Het geheel wordt nog in broden geperst en per plak gesneden. Daarna verhuist de kaas naar alle MD filialen in Europa. Toegegeven: de kaas smaakt ook nog ergens naar: naar Ierse Cheddar. Neem dus gerust een hamburger van MD. Niets mee aan de hand toch?

De Shark | 27-08-08 | 12:25

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:20
Ik ben opgegroeid tussen dat soort jongens, geloof me, daar is voldoende te vinden, alleen houdt men en op elkaar. Het motto. geef des keizers was des keizers en des heere wat des heere is en incest? Incest houden we binnen de familie.

Fimbulvetr | 27-08-08 | 12:25

@Fimbulvetr | 27-08-08 | 12:19
Hou op schei uit.Vooral in de Jordaan is het vreselijk.18 euro voor een pasta waar ze in Italie hun neus voor zouden ophalen.
Er zijn wel een paar juweeltjes te vinden in mokum ,maar je moet goed zoeken.
Maar zoals in Frankrijk of Spanje voor 12 euro een heerlijke 3 gangen lunch inclusief wijn.... forget it.

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:23

@cojones

"Ik baseer me alleen op dubbelblinde onderzoeken met significante uitkomsten, (zie notmilk) en ben subiet gekapt met zuivel."

Nee je baseert je op een schimmige website. *Serieus* onderzoek is nog niet door de peer review heengekomen. Men noemt het enkel en alleen aanhalen van onderzoeken die een gewenst beeld bevestigen in keurige Engels ook wel: Cherry Picking. Hoewel er misschien een verband met Crohn is (voor een zeer beperkt aantal mensen) is 't verband met kanker op z'n zachtst gezegd dubieus. En dan hou ik 't nog heel vriendelijk.

rehab | 27-08-08 | 12:23

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 12:01
aah, ik zie. kwestie van een ontoelaatbare devitalisering van een monopolaire wittemachtsconceptualisatie waarvoor nog geen schaamlap gevonden is.

Gallisch | 27-08-08 | 12:23

CoJoNes | 27-08-08 | 12:14
Donner stamt uit een geslacht van gereformeerde juristen!Als jij daar iets over weet op te rakelen zou ik het echt knap vinden.
Sterker nog, om binnen het topic te blijven; als jij iets carriere verwoestends over Donner boven tafel krijgt , kook ik een 3 gangen diner voor je.

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:20

Avignon | 27-08-08 | 12:07
Zo eens, alleen ben ik vaak in en rond Amsterdam en mijn mond valt open als ik voor realtief veul geld een bord voer krijg voorgeschoteld door een hip maar verveeld meisje die, als je haar een vraag stelt, niet verder komt dan ´dat weet ik niet, dat ga ik de KOK (niet chef?) vragen. Vaak betaal je dan dezelfde prijs waarvoor je in Frankrijk bij een restaurant met een ster of een sterambitie eet. Den Haag en Rotterdam zijn iets beter, Brabant en Limburg schuiven wat eetcultuur betreft al redelijk richting België.

Fimbulvetr | 27-08-08 | 12:19

C. W. Moss | 27-08-08 | 12:11
Je weet wat mannen zeggen van vrouwen die goed kunnen paardrijden?
Datzelfde zeggen vrouwen over mannen die goed kunnen koken.
Tel uit je winst!

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:17

Wat vindt Gordon 'fucking' Ramsey ervan? En Herman den Blijker?
Over eerlijke ingrediënten gesproken:
www.youtube.com/watch?v=_fBpPMndhGk

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 12:15

Fimbulvetr | 27-08-08 | 12:12

Fijn dat mensen zich heder dagen nog smaakvol ontwikkelen.

ouwelauwe | 27-08-08 | 12:14

@ redactie: Inderdaad donderdag dus: NED3 21:55, niet vanavond, dan is op NED2 om 20:50 het nóg leuker RVU programma Klootwijk aan Zee.

DavidC | 27-08-08 | 12:14

Gaan we Donner en Abouthaleb nog kapot maken, of hoe zit dat?

CoJoNes | 27-08-08 | 12:14

@CoJoNes | 27-08-08 | 12:10
Of toch een keertje naar de boerenmarkt, (magere) melk, nog in van die ouderwetse glazen flessen.Alleen dat onhandige aluminium sluitdingetje is tegenwoordig van plastic.

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:13

pips | 27-08-08 | 12:07
Smaak ontwikkelt zich, 10 jaar geleden proefde ik net aan het verschil tussen slecht en matig, nu waardeer ik het vershil tussen goed en zeer goed, hoewel de stap naar excellent voor mij nog te ver is en het ook eigenlijk niet mijn ambitie is. Als je het verschil niet proeft heeft het idd geen zin om meer uit te geven.

Fimbulvetr | 27-08-08 | 12:12

De mens staat tegenwoordig zo ver van de voedselketen af dat er zoveel dingen zijn waarvan we geen idee hebben wat er in zit. Alleen is dit soort nep kaas niet een enorme dikmaker? En als ik nou een piza eet bij de italiaan is dat dan ook Nep kaas?

ouwelauwe | 27-08-08 | 12:12

Kaas wordt helemaal niet van kaas gemaakt, maar van melk.
En die wordt weer van koeien gemaakt.
En die dan weer van gras..........

* nut niet inziet en dit wijvengezeik vindt *

Tyler-Durden | 27-08-08 | 12:11

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:06
Haha... ik vermoed dat mannen die de smaak van hun eten belangrijk vinden tevens hun ballen en oksels scheren, in jargon spreken, hun douchegel een cosmetisch produkt noemen en erectiestoornissen krijgen van een vrouw met weerwoord.

C. W. Moss | 27-08-08 | 12:11

CoJoNes | 27-08-08 | 12:10
Beetje soja, heel veel water.

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 12:11

@Baron de laclou | 27-08-08 | 11:53
De plaatselijke Albert Heijn is een oase van rust en gezelligheid vergeleken bij de Franse Casino, E. Leclerc of Match.... als je een ideetje wilt krijgen hoe de apocalypse er ongeveer uit moet zien, ga daar dan de volgende keer in Frankrijk eens op zaterdagmiddag naar binnen.

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:10

Er is een bekend spreek woord en die luid "Wat de boer niet weet eet hij toch wel"

@NL | 27-08-08 | 12:10

@Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:07
Klopt, Alpro meuk. gebruik ik voor de pannenkoeken voor m'n dochter.

CoJoNes | 27-08-08 | 12:10

als je het verschil toch niet proeft, waar gaat het dan over? wie is dan de looser, degeen die het goedkoopste kaasje haalt of degeen die zich 2,3 x meer geld uit de zak laat kloppen voor the real thing?

pips | 27-08-08 | 12:07

@CoJoNes | 27-08-08 | 12:05
Sojamelk!
Niet te zuipen ,maar wel gezond.

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:07

@Fimbulvetr 11:32

Inderdaad, welkom in bourgondisch nederland! In de grote steden moet een restaurant vooral hip zijn (pretentieuze kleine kutgerechtjes op een veel te groot bord), daarbuiten moet het vooral veel voor weinig zijn, smaak is onbelangrijk.

Het is echter in de zuidelijke provincies al een heel stuk beter!

Avignon | 27-08-08 | 12:07

@ C. W. Moss | 27-08-08 | 11:51
Relnichtenn?Tss.... de moderne metrosexueel is net zo thuis met zijn inductiepan als met zijn hamerboor

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 12:06

@Lekker Belangrijk© | 27-08-08 | 12:02
De heilzame werking van zuivel is op z'n zachtst gezegd nogal arbitrair.
Prostaatkanker, darmkanker, botontkalking, de hele enchillada lijkt toch steeds meer dat er een verband is.
Ik baseer me alleen op dubbelblinde onderzoeken met significante uitkomsten, (zie notmilk) en ben subiet gekapt met zuivel.

CoJoNes | 27-08-08 | 12:05

Patrick Bateman | 27-08-08 | 11:58
Point taken, maar zit in nogal wat Amerikaanse producten die hier verkocht worden en vaak staat het niet herkenbaar op de verpakking. Anyway, ik eet zo minmogelijk pre-fab meuk als ik zelf kook, maar moet bekennen dat ik veel buiten de deur eet en daar vreetschuren een gesloten keukens mijdt. In Europa is het trouwens minder slecht dan in de US, mijn god, wat krijg je daar een rotzooi voorgeschoteld als je niet oplet.....

Fimbulvetr | 27-08-08 | 12:05

Gelukkig kom ik nooit bij die mac etc, maar ik ga wel anders tegen mijn wekelijkse pizza aankijken, ben al mijn vertrouwen in de samenleving verloren..

el Rifle | 27-08-08 | 12:03

Da's het leuke van internet, je eigen waarheid bij elkaar googlen.
Vriend Koerbagh's favoriete hobby.

Lekker Belangrijk© | 27-08-08 | 12:02

Gallisch | 27-08-08 | 11:33
Is gehackt, net zoals die site van Faizal. Dat pornoplaatje dat er steeds doorheenflitst, daar kan de redactie niks aan doen. Joris zit ook met de handen in het haar. Naar alle waarschijnlijkheid wordt dit in casu vanuit India geïnstigeerd, en via Tsjechië, over ter plaatse vigerende servers geëntameerd.
De trotse GS-redactie heeft tot op heden niet toe willen geven het slachtoffer te zijn van een bende die het ook al gemunt had op die arme advocaten. Kwestie van desastreus en inacceptabel decorum-verlies van een pre-momentaan integraal pluriform opererende technocratisch georiënteerde entiteit.

Schoorsteenveger | 27-08-08 | 12:01

Het volgen van Keuringsdienst van Waarde levert op dat je weet dat je continu belazerd wordt. Neem de aardappels uit Keppel en Omstreken van AVIKO, maar in heel Keppel en Omstreken geen kartoffel te vinden. Of zeezout uit een berg in Duitsland.

sjim panzee | 27-08-08 | 12:00

@CoJoNes | 27-08-08 | 11:58
Ja, mijn volgende comp wordt waarschijnlijk een appel.

Murdockyoufool | 27-08-08 | 12:00

Nepkaas? Geeft niet. 'k Betaal namelijk ook met vals geld.

dawg | 27-08-08 | 12:00

Baron de laclou | 27-08-08 | 11:53
"omdat die het verdomd om zijn familie achter zo'n supermarkt karretje te laten lopen, echt armoedig ."
Armoedigheid van geest is u iig niet vreemd.
Overigens schrijven we verdomt in de tegenwoordige tijd met een -t-. Maar gezien uw hooghartige toon weet u dat waarschijnlijk zelf ook wel.

C. W. Moss | 27-08-08 | 11:59

Chemvo | 27-08-08 | 11:53
of die uitzending over abdijham en abdijbier. abdijham was volgens een telefoniste "ham van dijen gemaakt door Ab".

Gallisch | 27-08-08 | 11:59

@McLovin | 27-08-08 | 11:48
De PrivacyRemover.M64 in combinatie met de adware.virtumonde is vele malen lastiger.

Murdockyoufool | 27-08-08 | 11:59

Maarre, onder het randje van mijn penis, die kopkaas, is dat nou analoogkaas of echte kaas?

En als je analoog kaas hebt, heb je dan ook digitaal kaas? En is dat dan wel te vreten?

*er geen kaas van gegeten*

Geiteneuker | 27-08-08 | 11:58

@ Fimbulvetr | 27-08-08 | 11:38
HFCS 55 (het meest gevruikt) is ongeveer net zo zoet als suiker.
HFCS 90 is iets zoeter dan suiker maar zeker niet 300 x zo zoet
Bovendien wordt het (nu nog) vooral in de VS gebruikt en veel minder in Nederland...

Patrick Bateman | 27-08-08 | 11:58

Fimbulvetr | 27-08-08 | 11:54
draagkracht = daadkracht

Fimbulvetr | 27-08-08 | 11:56

Godverrrrrr, ik was er al bang voor! Altijd een blind vertrouwen gehad en nu dit!
Life Sucks

PeerB | 27-08-08 | 11:54

Kan iemand mij uitleggen wat nog wel lekker en/of gezond is?
Mag ik bier uit de fabriek wel lekker vinden?

pensionado | 27-08-08 | 11:54

Liever nep dan echt. Liever Maaslander dan echte boerenkaas. Liever Disney dan gebroeders Grimm. Liever politiek correct dan echte tradities. Liever een breed maatschappelijk draagvlak dan draagkracht. Liever mooi voetbal dan winnen. Liever porno dan sex.

Fimbulvetr | 27-08-08 | 11:54

@CoJoNes | 27-08-08 | 11:41
@Bazooka Joe | 27-08-08 | 11:42
Vorige week kreeg ik met de PrivacyRemover te maken, een ettertje dat je bureaublad, standby, systeemherstel, toetsenbord én videokaart kaapt. Kostte me uren om de virusverwijderaar die het aankan WIn32 tyfuslijers te verwijderen op te sporen. Hitman Pro en Windows Defender zijn in zo'n geval echt kansloos. Gratis programmaatje Malwarebytes bleek de job te klaren. Daarna nog een uur om uit te vinden hoe m'n videocontroller heette en die shit opnieuw te downloaden.
De nieuw aanval is nu reeds afgeslagen, maar ik ben er niet gerust op.

Murdockyoufool | 27-08-08 | 11:54

LOL @ "loservreten". Gelukkig eet de redactie van GS altijd in de beste restaurants (en schrijven er daarna nog betere recensies over...) ;-)

jimbrowski | 27-08-08 | 11:54

Briljant programma!

Al veel van dit soort onthullingen gezien over hoe het er aan toe gaat in de voedingsmiddelenindustrie. De uitzending over Bar-le-Duc drinkwater (of moet ik zeggen Utrechts leidingwater) was echt goed.
Sinaasappelsap "uit geconcentreerd sap", alle merken komen uit dezelfde fabriek en als je het gewoon in de koeling zet in de supermarkt en je plakt er het label "Coolbest" op dan is het opeens 2 x zo duur en iedereen stinkt erin...

Chemvo | 27-08-08 | 11:53

@cojones

Ja! Ik pak nog lekker een glaasje melk. Van de boer, dus ongepasteuriseerd.

rehab | 27-08-08 | 11:53

deze Baron eet uitsluitend biologisch , niet omdat die lang haar heeft , integendeel, maar omdat die het verdomd om zijn familie achter zo'n supermarkt karretje te laten lopen, echt armoedig .
En die keer dat de au pair van de Baron iets bij Albert Heijn haalt .. dan proef je altijd.. water in allerlei vormen en dikte's , kleuren en smaakjes.
ronduit smerig . Het gros van de Nederlanders hebben geen smaak , geen gevoel voor waarde , geen gevoel voor kwaliteit.
Het land van 6-

Baron de laclou | 27-08-08 | 11:53

Voedsel is brandstof, geen kunstvorm, zoals sommige zichzelf in culinair opzicht belachelijk serieus nemende GS-ers ons geregeld wijs willen maken. Boeie. Zolang je niet doodgaat aan nepkaas is dit een discussie voor relnichten.

C. W. Moss | 27-08-08 | 11:51

Ach ja, we worden, zoals gewoonlijk, verneukt door de voedselindustrie (een ander woord voor de combinatie zout en vet is 'voedselindustrie'), maar in dit geval is het toch niet zo slecht voor de gezondheid, want van kaas slibben je aderen dicht!

dré oudman | 27-08-08 | 11:51

Reinaert | 27-08-08 | 11:29 Zou je van moedermelk ook kaas kunnen maken?

Moederkaas. Ik voorspel nu al een succes.

Willianus Wortelus | 27-08-08 | 11:50

"Niet dat u het verschil proeft verder."

TYVM

haatbaard | 27-08-08 | 11:50

Bazooka Joe | 27-08-08 | 11:35
Koop altijd bij lokale kaasboertie, heerlijke kaas, ook de buitenlandse. Melk idem dito.

Lekker Belangrijk© | 27-08-08 | 11:50

@rehab | 27-08-08 | 11:47
Klopt.
Neem jij nog een lekker glaasje melk bij de lunch?
Lees ik nog een artikeltje over de vermeende relatie tussen zuivelconsumptie en de ziekte van Crohn.

CoJoNes | 27-08-08 | 11:49

Op Corisica hebben ze Brocciu, heerlijke schapenkaas, vooral lekker 'aux fines herbes'.
Stukje Frans stokbrood erbij, wijntje...
Nu begrijp ik waarom zo'n bolletje Brocciu 8 euro kost terwijl de Franse ,Italiaanse en Nederlandse varianten voor een paar euro te koop zijn.

Pasquale Paoli | 27-08-08 | 11:48

Ceci n'est pas de fromage. Kunstkaas met hoofdletter K

Weest gegroet | 27-08-08 | 11:48

Mijn kopkaas is wel 100% echt

die hofstadtgruppe | 27-08-08 | 11:47

@ Prof
"deed onderzoek naar de nepkazerij gedaan en zendt dit vanavond uit."
Mooie zin. - "gedaan" dan.

cbrdrivert | 27-08-08 | 11:47

@cojones

Je moet niet alles geloven wat je op het internet leest.

rehab | 27-08-08 | 11:47

Nieuwsflash: Dus prefab fabriekseten is rotzooi?

* Met mond vol tanden (en diepvriespizza) staat *

Patrick Bateman | 27-08-08 | 11:47

donderdag is de uitzending trouwens

respect | 27-08-08 | 11:46

Prof. Hoxha | 27-08-08 | 11:11
Juist! Wij zijn 'n stel smaakpapilloze kleautviolen zoals jij zeker.
De enige kaassmaak die jij kent is vast je k(n)opkaas.

-Strotgrondel- | 27-08-08 | 11:46

... iets met grondstoffen kopen en eten bereiden itt half- of eindfabrikaten kopen en dat dmv straling vewarmen...

Maar goed, als het niemand wat uit maakt dan bespaar ik me de moeite wel.

Geef het volk fabrieksbrood en videospelen!

/\/\addog | 27-08-08 | 11:45

LOL@tuinverlichting.

braadlap | 27-08-08 | 11:43

verpauperaar | 27-08-08 | 11:39
Hmmm, ik dacht dat de jaren ´90 hip digitaal hip was en nu juist weer analoog weer retecool was, maar misschien heb ik de jaren ´90 retro hype gemist en zit ik nog in verleden jaars jaren ´80 retro trend. Zo verwarrend, mode.....

Fimbulvetr | 27-08-08 | 11:42

@Murdockyoufool
lolllll, jij ook al.

Bazooka Joe | 27-08-08 | 11:42

@Murdockyoufool | 27-08-08 | 11:40
tsja, vooral geen appeltje kopen.

CoJoNes | 27-08-08 | 11:41

Ehm, maar is echte kaas dan veel meer dan olie, vetten, wat eiwitjes en kleurstof?
Als het plebs het maar vreet en niet meteen dood neervalt is er toch niets aan de hand?

Zeurders | 27-08-08 | 11:41

Fuck, fuck, fuck. Weer zo'n Trojaanse Win32 klootzak op m'n PC. Nu, dat wordt weer uren malwaresweepen.

Murdockyoufool | 27-08-08 | 11:40

lutsers, analoogkaas is zeau 2002, digitaalkaas, dat moet je hebben

verpauperaar | 27-08-08 | 11:39

@Fimbulvetr | 27-08-08 | 11:36
LOL
De socialistische rekenkamer.

CoJoNes | 27-08-08 | 11:38

Murdockyoufool | 27-08-08 | 11:34

Erger nog, veel suiker wordt vervangen door High Fructose Corn Sugar, 300x zo zoet als suiker en veel goedkoper omdat het van mais gemaakt wordt. Je lever schiet er van in de stress en het schijnt diabetes op latere leeftijd te veroorzaken, maar het zit in bijna alle gezoette producten.

Fimbulvetr | 27-08-08 | 11:38

Karel Kruizenruiker | 27-08-08 | 11:32
Kom kom, dat valt mee. Die 87 miljoen is minimaal 80% uurtje-factuurtje consultancy, dus daar heeft Wouter Bos dan weer ongeveer 50% inkomsten belasting van gegraaid.

Fimbulvetr | 27-08-08 | 11:36

je proeft geen verschil omdat de echte kaas tegenwoordig ook niet meer te vreten is.

Bazooka Joe | 27-08-08 | 11:35

@Kim Hartman | 27-08-08 | 11:33
notmilk.com/
Lees en huiver.

CoJoNes | 27-08-08 | 11:34

@Fimbulvetr | 27-08-08 | 11:32
Hence de suiker in vrijwel alle Nederlandse etenswaar. Iesj relatief goedkoop en vult.

Murdockyoufool | 27-08-08 | 11:34

Niet dat u het verschil proeft verder.

Nou dan als het lekker smaakt maakt het me niet zoveel uit zolang ik maar niet de prijs voor echte kaas betaal dan.

Hondelulz | 27-08-08 | 11:34

*Kaas van brood eet*

1sokkie | 27-08-08 | 11:33

Melk is puur Gif?

Leuk programma trouwens keuring diens van waarde.

Kim Hartman | 27-08-08 | 11:33

nou GS, voor den draad ermee: waarom is het baardman-rita-topic gesloten? en mogen we vandaag nog een keer losgaan op Obama'08? gisteren een tenenkrommend interview met een Fox News-republikeinse. Raajman: "It's a beautiful party [de democraten], don't you think so?" en verder ging het vooral over het feit dat zij een prachtige vrouw is, en wat doet die in hemelsnaam bij de republikeinen? uiteraard had ze haar woordje klaar: "It's the money".

Gallisch | 27-08-08 | 11:33

@CoJoNes heeft een punt over het UWV... € 87 miljoen door het putje gespoeld, valt het toch nog mee met Cramer.

Karel Kruizenruiker | 27-08-08 | 11:32

Na in Belgie, Frankrijk en in Spanje te hebben gewoond, schrik ik van het eten in Nederland. Salades van kassla, tomaten en komkommers zonder smaak, restaurants die industriele sauzen en halffabrikaten gebruiken. Er zijn pareltjes, maar er is veel meer troep. Heeft volgens mij te maken met een gebrek aan eetcultuur, liever veul voor weinig en snel, dan lang genieten van goed.

Fimbulvetr | 27-08-08 | 11:32

Wat Willianus zegt.
Melk/zuivel is puur gif. Dat die troep ook nog eens gesubsidieerd wordt is schandalig. Nog schandaliger is dat er onder het mom van 'gezond', schoolmelk wordt verstrekt aan de bloem der natie.

CoJoNes | 27-08-08 | 11:32

Je moet zowiezo geen kaas eten. Dat duurt 2 weken voordat het volledig verteerd is!

HetPhantom | 27-08-08 | 11:31

Vanzelfsprekend toch dat men het fabrieksvreten zo voordelig mogelijk in elkaar probeert te flansen! 1 eurocentje van de kostprijs van een pizza af maakt over 10.000.000 pizza toch weer 100.000 eurotjes extra winst.
Als je wilt weten wat je gaat eten dan zal je het toch echt zelf moeten maken en misschien ben je dan ook nog wel goedkoper uit!

Frederik Puntdroad | 27-08-08 | 11:31

Hou toch al niet van kaas.

Bazooka Joe | 27-08-08 | 11:31

Kwestie van de wetgeving rond voedsellabels aanpassen. Fabrikanten komen er mee weg omdat ze plantaardige olie, zetmeel en zouten vermelden wat op zich korrekt is, al betekent het nepkaas. Zo zie je maar weer dat wet- en regelgeving en een betuttelende (Europese)overheid soms best nodig is om die vrije jongens van de vrijhandelskerk in bedwang te houden.

Bigi Bana Boy | 27-08-08 | 11:31

@CoJoNes | 27-08-08 | 11:24
Neukend hellevuur, het zal de roverheid in combinatie met ICT weer 'ns niet zijn. Toch maar die BTW-verhoging dan... Bos?

Murdockyoufool | 27-08-08 | 11:30

Weer wat geleerd: analoog= nep. Ik dacht dat digitale sex nep was.

Weest gegroet | 27-08-08 | 11:30

Toevallig ging het hierover op de BBC een paar dagen geleden Rogue Restaurants.

Het grote probleem is dat het meestal gemaakt is van transvetten, je voelt als ware je aderen dichtslibben tijdens het eten...

breiz | 27-08-08 | 11:29

@Willianus Wortelus | 27-08-08 | 11:25:

Tot ons tweede levensjaar aan een echte borst, klopt. Daarna een tijdje pauze en vanaf - laten we eens conservatief doen - ons 18e levensjaar begint dat gesodemieter opnieuw. Alleen dan heeft het niets meer met melk te doen.

Oftewel: hoe je van een kunstkaastopic een tietentopic maakt!

Reinaert | 27-08-08 | 11:29

@jeroener | 27-08-08 | 11:27
Die vliegt soms z'n koks in uit Italië... en dat proef je...

VanFrikschoten | 27-08-08 | 11:28

Teen | 27-08-08 | 11:16
Tenenkaas?

Big Ern | 27-08-08 | 11:27

De term minimavreten is in haar geheel niet terecht. Ook veel tweeverdieners zitten na zevenen aan de apenkaas met pizza omdat er gewoonweg geen tijd is om zogenaamd kwaliteitsvoer te kopen -winkeltje kan pas om negen uur open en om zes uur dicht, hè, leve de vrijetijdseconomie van Nederland!- en te koken.

Murdockyoufool | 27-08-08 | 11:27

pizzais sowieso geen vreten!

CrazyTCB | 27-08-08 | 11:27

Eru goudkuipje spant de kroon; 0% goud wat ik je brom!

Lekker Belangrijk© | 27-08-08 | 11:27

*geeft het liefst niet al zn geld uit aan benzine,maar daar gaat t wel aan op*
En ach, enige plek waar ik pizza haal is Casa di David, dus weinig van doen met analoogkaas.

jeroener | 27-08-08 | 11:27

Ge-wel-dig

enwaaromdanwel | 27-08-08 | 11:27

Hoe kan je dan ook kwaliteit verwachten van een diepvriespizza van € 2,-

Big Ern | 27-08-08 | 11:26

Hahaha, inderdaad, de gemiddelde jan-lul koopt liever benzine dan echt eten.
Wat een armoedig bestaan heb je dan; bezuinigen op een eerste levensbehoefte.

Akabei | 27-08-08 | 11:26

En dan vraag ik me direct af: hoe zit het dan met de ham uit de Hamka's?

plaklul | 27-08-08 | 11:26

Echte cheddar plakt als de neten en dat is niet handig voor minderjarige acné patiëntjes die met hun grafnagels daar aan moeten pulken in de McDonalds assembly line...

VanFrikschoten | 27-08-08 | 11:25

Zuivel is zowieso voor Paupers. Hoort niet in je lijf thuis.

Melk is vloeibaar vlees voor koeienbaby's. Niet voor mensen. Wij horen aan echte borsten te zuigen tot ons tweede levensjaar. Niet ons hele leven aan een koeienuier. Tenzij je Gerrie Ruijmgaart heet.

Willianus Wortelus | 27-08-08 | 11:25

Ook wel apenkaas genoemd.

@CoJoNes | 27-08-08 | 11:18
Gaat dat over de Wajong of mis ik iets?

Murdockyoufool | 27-08-08 | 11:23

straks even een big double-digital mac naarbinnenschuiven

hetluis | 27-08-08 | 11:23

Zucht, blijkt Nederland nog achterlijker te zijn dan al was gedacht. Dit soort dingen zijn toch niets nieuws?!

überbrain | 27-08-08 | 11:22

ik geef idd t liefst al mn geld uit aan benzine..

ginsletje | 27-08-08 | 11:21

Na, und? Dit is wat de consument wil. Had hij echte kaas gewild dan had hij er wel voor betaald.

Zippy | 27-08-08 | 11:21

Ik vond die cheese op die cheese-burgers altijd al nep...

DeArmeStudent | 27-08-08 | 11:20

Donders! Nederland wordt hard Amerika........
Dat is de Vloek op de Overvloed, we gaan tenonder aan onze eigen drang rijker te worden, door de producten kaler te maken. Daardoor blijft er niets over, verkoopt niemand meer en gaan we onszelf weer voorzien van producten.--> Manu

Beau ter Ham | 27-08-08 | 11:19

5% emmenthaler en 95% fappende chinezen, eet smakelijk paupers.

sjaakdeslinksesul | 27-08-08 | 11:19

Verrassend hoor, dat mcdondals kaas geen echte kaas is. Leuk hoor van KvW, maar echt nieuws? Zodirect gaan ze nog beweren dat in diepvrieshamburgers niet alleen rundvlees zit.

Maaier | 27-08-08 | 11:19

LOL@CoJoNes@11:18

fuckje | 27-08-08 | 11:19

Hehe, net alsof Nederlanders ook maar een beetje smaak hebben. Beetje wijs doen dat je gisteren bij de Zwethheul hebt gegeten, terwijl je elke dag een andere kleur Hilfiger overhemd aan hebt. Net een maatje te groot en per 10 gekocht bij de outlet.

Biff Eagleburger | 27-08-08 | 11:19

Vrachtwagens vol vet heb ik laten rijden naar golden vale in roermond. Maar die zijn inmiddels dicht geloof ik. Echte mozarellakun je krijgen bij Kempico in Gierle (B)

Vogelbeest | 27-08-08 | 11:18

Ach, veel vrouwen hebben neptieten, maar het zijn dan wel (vaak) lekkere tieten...

SODE | 27-08-08 | 11:18

Gemiste kans trouwens Hoxha. Je had Piet Heijn Donner in de touwen kunnen jagen met het UWV nieuws en jij kiest voor nepkaas. Misschien is Brusselmans wel wakker genoeg.

CoJoNes | 27-08-08 | 11:18

En bij de Aldi bestaat toch alles uit conserveermiddel met smaakstoffen?

Marux | 27-08-08 | 11:18

Kaas zonder melk is toch veel gezonder dan kaas met melk?

CoJoNes | 27-08-08 | 11:17

Ik besta ook maar uit 3% teen.

Teen | 27-08-08 | 11:16

Komt er nog een eindverslag over het debat van Enait en mevr. Verdonk? Blijft aardig stil...

elkekeerweer | 27-08-08 | 11:16

-weggejorist-

Robin_v_G | 27-08-08 | 11:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken