Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

John de Mol: terug die poen!

ruudje.jpgOorlog in het land van de radiogekkies. Praatbrutaaltje Ruud de Wild heeft zich namelijk nogal stellig uitgelaten over John de Mol, zijn voormalige werkgever. Radio DJ's zeggen namelijk gewoon wat ze denken over reality tv en dat klinkt ongeveer zo: "De mensen die het verzinnen, de John de Mollen dus, zijn net zo debiel als de mensen in het huis zelf. (...) De ultieme natte droom van de producent is natuurlijk dat er ooit een keer iemand doodgaat. Alles voor de kijkcijfers. Daar rukken ze zich bij af, dat vinden ze fantastisch. (...) Ik vind dat wat De Mol maakt zó niet kunnen, en ik wilde dat van dichtbij meemaken." En in die laatste zin zit het hem. De enige reden waarom deze voor de hand liggende borrelpraat (onmogelijk om het niet mee eens te zijn) namelijk interessant is, is omdat Ruud voor John de Mol heeft gewerkt. Voor het presenteren van Big Brother 5 ontving Ruud 40.000 euro (prrrft!) en dat wil John nu TERUG. Storten op naam van De Mol in Hilversum, dan komt alles goed met je gewetensnood Ruud. Ruud?

Reaguursels

Inloggen

Ruud? Ruud die niet eens Tatum kon laten klaarkomen? Die Ruud? Moewhahahaha.

Dr R. Clavan | 18-08-08 | 04:14

@gz | 16-08-08 | 16:10
Ben je even vergeten dat mensen zich omhoog kunnen werken ?
Dat noemen ze ondernemen en je nek uit durven te steken,
Die man heeft zich uit de naad gewerkt ( doet hij nog hoor )
Rot op gek !
Hij heeft meer mensen in dienst dan jij en steekt regelmatig met nieuwe projecten zijn nek uit.
Of ben jij zo iemand dat elk hoofd wat boven het maaiveld uitkomt er maar afgehakt moet worden ?

in de regenjas | 17-08-08 | 09:29

„Ik vind het prima om aan de schandpaal genageld te worden, maar niet op deze manier. Ik ben gepakt op mijn letterlijke uitspraken.”

Hinderlijk blijven volgen, die rat. Hij moet z'n bek houden, die opportunistische rat, met z'n 'links lullen, rechts vullen'-mentaliteit. Wat een eikel.

Von Münchhausen | 16-08-08 | 21:18

Ruud Duyvendak

Ervin Laszlo | 16-08-08 | 18:36

Die omhooggevallen kabel-sjouwer John de Mol moet niet zitten zeuren. Die de Wild heeft gewoon z'n werk gedaan. Dat voorstel om dat maar terug te storten voor een goed doel, als die de Mol kritiek krijgt is maar machthebbend gedrag en kinderachtig, hij kon dat sowieso uit zichzelf, voordat die kritiek kreeg van die de Wild, al doen. Die Mol wil populair doen en even laten zien dat ie vrijgevig is, terwijl het gewoon een geldwolf is.

gz | 16-08-08 | 16:10

Ruud got pwned

New_Utero | 16-08-08 | 14:44

Ha, ha, ha! Goeie actie van John de Mol (wiens programma's mij overigens zelden bekoren, maar goed, er is een publiek voor kennelijk)! En De Wild doet nu al huilie-huilie. Wat zijn die zichzelf altijd zo fantastisch vindende linkse gutmenschen toch een stelletje slappe zakken als puntje bij paaltje komt. Geen mensen om bij onder te duiken! Ik zit liever bij Wilders dan bij Cohen als de oorlog uitbreekt!

lekker wijf | 16-08-08 | 13:07

Kan niet anders zeggen dat Capacocha zijn gesprekspartners pwnt.
Maak ik niet veel vrienden mee. maar ja "I'm not here to make friends.".

R. Knight | 16-08-08 | 11:11

ik denk dat ruud nu gaat bewijzen wat een enorme scheitfiguur hij eigenlijk is .. lekker roepen en als hij dan de mogelijkheid om iets goeds te doen voor een groot deel met iemands geld .... wahaha wat een nep figuur zeg , dat er nog mensen zijn die naar zijn Qont verhalen luisteren .
bla bla ik vind het niet kunnen.. daarom probeerde ik het maar uit ... hoe ziek is hij verder , wat denkt hij over diefstal , mishandeling , verkrachting , moord moet hij dat ook van nabij meemaken ?

sparrow | 16-08-08 | 10:14

Beter koopt John even dat zielige radiostation over en ontslaat hij Rudi...

Tommygunner | 16-08-08 | 08:11

Ruud is een simpele zakkenvullerT.
Wel emotioneel overigens, dus laat 'm nu geen enge film zien. Issie weer maanden zoek.
* faces of death 4 videoband uit kist gaat stoffen *

Houtbar | 16-08-08 | 06:07

Wel geestig toch? Die De Mol actie dan.

Ruud de Wild heeft nog nooit iets controversieels gezegd. Goedkoop mannetje is dat. Nouja, duur als je hem wilt hebben als presentator van Big Brother, zo blijkt.

\ | 16-08-08 | 05:39

Nieuw vriendinnetje bezwangert die natuurlijk heel poitiek correct is. Klantje Oerol-met-vpro-gids-en-pak-shag-mee zeg maar. Zusje Van Jole?

Jolly Jumper | 16-08-08 | 01:25

Ik mag die De Mol niet. Maar sta nu als een blok achter hem. Die Ruud de Wild met zijn onnozele -oh wat ben ik toch populair- kop mag je van mij zo door de plee trekken.

grote haas | 16-08-08 | 00:57

bloedjelink is beetje rare mens

natuurlijk krijgt de afnemer geen inspraak
als ik een product maak en t wil verkopen zal ik onderzoekje doen misschien naar de markt

maar inspraak voor de consument?
richt dan lekker je eigen bedrijfje op
dat maakt wat jij wilt
en bemoei je niet met mijn zaken
keej?
rare ideeen ventileer je maar aan de borreltafel

commentaarderer | 15-08-08 | 22:00

Haha ,wat De Wild zegt is waar maar vind de stunt van De Mol beter. +1

cooleboel | 15-08-08 | 20:29

hoezo salaris terug, de mol moet niet zeiken.
het is de waarheid wel een goed betaalde

romax | 15-08-08 | 19:59

Zakkenwasser !!


Oefffff dat was een duur interview !!
.

Ervarings_deskundige | 15-08-08 | 19:04

Als je met tegenzin je werk doet moet je ermee stoppen of er je kop over houden maar niet achteraf lullen. Anderzijds is het onredelijk om van een klager zijn salaris terug te vragen, er heeft immers een prestatie tegenover gestaan. Als die Molleman alleen steun wil geven aan die stichting op voorwaarde dat ie RdW een hak kan zetten bewijst ie zelf dat ie een grote zakkewasser is.

Crusher | 15-08-08 | 19:01

@Miss Helen @18:14

Goed lezen. Ik ben niet tegen het privaat financieren van allerlei zaken. Dat betekent NIET noodzakelijkerwijs dat de betaler gaat bepalen. Ik pleit voor inspraak en medezeggenschap van de afnemer.
Het wiens brood men eet, wiens woord men spreekt principe huldig ik geenszins.
Onafhankelijkheid bestaat. Zelfs tegen een prijs.
Met dank voor de aanmoediging: I will GO.

bloedjelink | 15-08-08 | 18:39

sjon, de pionier der verheffing des volks..

pridsdivd | 15-08-08 | 18:23

Het is inderdaad grappig hoe je hier commercie aanmoedigt en op het nieuwe topic bestrijd. You go girl!

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 18:14

@Miss Helen @17:20

Dan heb ik een andere interpretatie gelezen of de interpretatie niet willen begrijpen. Ik las toch echt dat een evenwicht tussen de drie een goede zaak is.
Als ik nu zeg: JA ik wil commerciele omroep MAAR met zeggenschap van de kijker dan ben ik niet ongelukkig met die ja-maar score.
.
Grappige insight. Oh jee. Nu moet ik oppassen. Grappig verbinden aan mij is een hellend vlak.
Ik neem genoegen met de aanmoedingsprijs. Vandaag. Morgen nieuwe kansen.

bloedjelink | 15-08-08 | 18:05

Twee schilderijen van deze slissende Rembrandt en hij koopt die hele toko van de Mol op. Pas maar Johnny.

Kudtkapper | 15-08-08 | 17:52

Achteraf kritiek hebben is zoooooooooo stoer

der_Tim | 15-08-08 | 17:47

Leuk bedacht van de Mol maar de kudos gaan naar Ruud voor het hardop uitspreken wat iedereen met een beetje verstand denkt.

eis | 15-08-08 | 17:41

You showed me your's. Dan is het ook eerlijk om je de mijne te laten zien.

Ja-en: 36 punten
Nee-want: 37 punten
Ja-maar: 24 punten
Totaal: 97 punten

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 17:27

Een fraai evenwicht tussen de drie is niet zo mooi! Je Ja-en en Nee-want moeten in evenwicht zijn. Ja-maar is precies dat wat je bestrijd in je commentaar! Gewonnen? Een grappige insight in je eigen ik.

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 17:20

@Miss Helen @16:56

Hahaha. Dank je.
Het zit wel goed denk ik.
Een totaal score van 89 en een fraai evenwicht tussen de drie: 26 - 33 -30.
Vooral nee-zeggen lukt me goed. :)
Wat heb ik gewonnen?

bloedjelink | 15-08-08 | 17:05

wel eerlijk invullen!

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 16:58

@Miss Helen @16:11

Het sociale gelijkheidsbeginsel.... dan heb ik meteen gegeten en gedronken.
Er is namelijk geen sociale gelijkheid en die hoeft er wat mij betreft ook niet te zijn of te komen. Sociale gelijkwaardigheid is voldoende.
Mensen zijn niet gelijk. Niet in ras of geloof, maatschappelijke positie, niet in intellectuele capaciteiten of culturele voorkeuren en ga zo maar door. Het is in mijn ogen een ondankbare en onnodige taak om gelijkheid na te streven als die er niet is en niet zou moeten zijn. Zet je pijlen liever op gelijkwaardigheid en het recht om je ongelijkheid te mogen etaleren.
.
Ik hou niet zo van overheidsbemoeienis en al helemaal niet waar het de "cultuur" betreft. Als je het publieke bestel durft los te laten zal het even lastig zijn om een nieuwe balans te vinden maar de ervaring leert dat die er komt. Ik ben niet bang voor een vervlakking of afstomping. Je kunt allerlei formats bedenken die een grote inspraak van kijkers/leden meebrengen. Adverteerders en kijkers zijn op een zelfde frequentie af te stemmen.
.
Ben ik naief om het streven naar het onderste uit de kan als positief te zien?
Liever voluit gaan dan je met net-niet tevreden stellen.
Ik weet niet of het negen van de tien keer om meer van minder gaat. Ik kijk dan toch nog liever naar die ene keer waar het lukt en waar het resultaat spectaculair is. Zulke momenten/gebeurtenissen beklijven. De net-nieters zijn als de krant van vandaag waar morgen de vis in gaat.

bloedjelink | 15-08-08 | 16:41

@bloedjelink | 15-08-08 | 15:49
Omdat dat het sociale gelijkheidsbeginsel is waar NL op gestoeld is. Dat wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben, meer een beantwoorden van je vraag.
.
'De publieke' doen het slechter dan de commerciele, das waar. Waarom een publiek bestel, omdat ik me niet totaal wil uitleveren aan de adverteerders. Daarom niet. Omdat ik het principe wie betaald die bepaalt een prima principe vind in een opdrachtgever opdrachtnemer relatie. Ervaring leert dat je als consument of abonnee van kabel tv minder invloed hebt dan de adverteerders. Wat logisch is want die brengen een veel groter gedeelte van de inkomsten binnen.
.
Het omroep bestel hier in NL mag wat mij betreft op de schop. Of we het dan over moeten laten aan de markt weet ik zo net nog niet.
.
Dat het onderste uit de kan niet per definitie meer van minder hoeft te zijn ben ik met je eens. Maar hier ben jij dan naief. Want het mondt er negen van de tien keer wel op uit dat het gaat om meer en niet om beter.
.
C=O?

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 16:11

bloedjelink | 15-08-08 | 15:49

Waarom moet er überhaupt belastinggeld naar iets?
Er zijn altijd wel lui die er niets aan hebben, niets voor voelen of gewoon tegen alles zijn.

Waarom zowiezo belasting betalen?

Vragen, vragen, vragen!

Sikkeneur | 15-08-08 | 16:05

@Miss Helen @15:31

Het een sluit het ander niet uit. Het onderste uit de kan is niet per definitie meer van minder. Bovendien is bagger een zeer persoonsgebonden kwalificatie. Het blijft perceptie.
.
Ik pleit voor het afschaffen van de publieke omroepen. De overheid hoeft mij op mijn kosten niet te vertellen wat "goed" en "educatief" voor mij is.
Commerciele zenders gaan niet alleen voor die grootste gemene deler programma's. Althans dat is de trend in het buitenland.
.
Kijk eens naar een HBO of Showtime, naar AMC of FX op de kabel. Daar kun je geweldige documentaires bekijken en dat zijn uitzendingen die geen moneymakers zijn maar die wel worden uitgezonden omdat die zenders verder denken dan het pretpakket.
Natuurlijk moet er geld verdiend worden maar een deel van dat geld wordt bewust gebruikt voor de minder commerciele uitzendingen.
.
Waarom moet de belastingbetaler meebetalen aan een voorkeur van enkelen?
Waarom moet er belastinggeld naar een publieke omroep?

bloedjelink | 15-08-08 | 15:49

@ bloedjelink | 15-08-08 | 15:10
Omdat door deze ether vervuiling (dat is mijn persoonlijke mening) bijna niets meer te kiezen valt. Het is een en al reality soap wat de ether vervuilt. Dus valt er voor mij als ik een keer tv wil kijken bijna niets meer te kiezen. Er zit een knop op je tv, eens. Maar waarom word ik veroordeeld tot de tv uitzetten omdat de ene na de andere zender bagger uitzend?
Niet altijd het onderste uit de kan willen hebben Nederlandse mentaliteit? God zij dank zou ik zeggen! Laten we eens streven naar beter in plaats van meer.

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 15:31

John de Mol is een koning!
Geniale actie!

FCDH83 | 15-08-08 | 15:28

Hey ga eensch werken!

De StoorZenDer | 15-08-08 | 15:23

@Miss Helen @14:52

Waarom is hetgeen je met plezier op een terrasje aan je laat voorbijtrekken ineens vervuiling als het op de tv te zien is? Je wordt niet verplicht te kijken. Vraag en aanbod. Het getuigt van snobisme als je eigen normen en waarden aan anderen wenst op te dringen als de enige geldende normen en waarden.
Leven en laten leven wat mij betreft.
.
Sommige koeien produceren opmerkelijk veel melk en blijven ook produceren. Een goede boer kiest de juiste koeien.
Ik zie geen lid op de neus van De Mol. Het is een opmerkelijke carriere met hoogte- en dieptepunten maar onder de streep nog steeds een zeer positief resultaat.
.
Eerlijk gezegd vind ik het juist zo tekenend voor de Nederlandse mentaliteit dat we NIET het onderste uit de kan willen en genoegen nemen met iets minder.
Ondernemen is durven nemen en willen nemen.

bloedjelink | 15-08-08 | 15:10

Het zou Ruudje sieren als hij nou eens 80 ruggen overmaakt en dan zou het sjonnie weer sieren als hij dat evengoed zou verdubbelen. Ze hebben allebei genoeg dus geef is wat weg van dat geldspul.

Geert W | 15-08-08 | 15:06

bloedjelink,
Niets leuker dan mensen kijken eens. Lekker op een terrasje doen, verder de ether niet mee vervuilen. En een boer die zijn koe tot de laatste druppel uitmelkt en die melk vervolgens goed verkoopt, komt er al snel achter dat de koe minder melk gaat produceren. Een slechte boer dus. Wie altijd het onderste uit de kan wil, krijgt uiteindelijk het deksel op zijn neus. De carriere van J de Mol in een notendop.

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 14:52

@Miss Helen @14:28

De Mol heeft wel meer eieren in het mandje dan het BB format alleen.
Bovendien, waarom niet uitmelken tot de laatste druppel? Als je meer melk uit een koe krijgt dan wie dan ook en je kunt die melk goed verkopen dan ben je een succesvolle boer.
.
Er is geen sprake van geld terug EISEN. De Mol heeft een voorstel voor Ruud de Wild. Noem het ludiek of niet. Ik moet er hartelijk om lachen maar ik heb dan weer geen gevoel voor humor. Misschien moet ik eens bij De Mol solliciteren?
.
Grootste Gemene Deler afkeer? Dan moet je niet in Nederland blijven wonen.
Democratie is de tyrannie van de GGD.
Als je de marktwerking op de kunst loslaat kan iedereen (in samenwerking met anderen en met sponsoring) een museum beginnen. Dan is er Kunst in alle soorten en maten.
.
Ik kijk graag naar reality series en schaam me daar geenszins voor.
De mens observeren is een schitterende bezigheid. Verveelt nooit.

bloedjelink | 15-08-08 | 14:40

bloedjelink | 15-08-08 | 14:24

Ik begrijp wel wat je probeert te zeggen en daarmee maak je bereikbaarheid van kunst tot iets voor de happy few. Mensen die het kunnen betalen om het thuis aan de muur te hangen.
Het klootjesvolk moet het doen met het 'werk' van J. de Mol

Sikkeneur | 15-08-08 | 14:40

@bloedjelink
Musea krijgen nog maar een heel klein deel overheidssubsidie. En dat deel is vaak bedoeld voor het in stand houden van hun collectie, restauratie werkzaamheden en dergelijke. Zij moeten al jaren de eigen broek (in ieder geval de linkerpijp en de kont) ophouden.
De marktwerking die jij hartstochtelijk bepleit is mooi als het om kopen gaat, maar dat is niet het doel van een museum. Het doel is kunst toegankelijk te maken voor een groot publiek.
Hoe denk jij dat een galeriehouder reageert als jij met een schoolklas zijn galerie binnenkomt en doet aan de oud Hollandsche volkssport nummer 1, ´kijken kijken niet kope´? De man ziet je aankomen.

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 14:35

@azijnseikerT @14:16

Ik schuif niks op het "domme volk" af. Het is een feit dat er een waar offensief tegen Talpa op poten werd gezet. Het tv wereldje was in rep en roer en het liep diverse producenten en publieke zenders dun door de broek.
.
De Mol heeft inderdaad geen succes gehad met zijn voetbalformat. Hij heeft dat erkend, er conclusies aan verbonden en gaat vervolgens weer verder met iets anders. Ik zie en hoor hem nergens huilie doen. Dat hij wellicht wat verbolgen is geweest over de kinnesinne houding van het Nederlandse tv wereldje kan ik me voorstellen en dat is hem ook gegund.

bloedjelink | 15-08-08 | 14:30

- u in musea

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 14:29

De Mol heeft een neus voor formats. Big Brother 1 was vernieuwende tv. Inhoudsloos, ranzig, plat, maar nog nooit gedaan dus vernieuwend. Voortborduren op één format noem ik geen briljant zakendoen.
Verder is het gewoon erg kleinzielig als je opeens geld terug eist omdat iemand je een zakkenvuller of lul noemt. Niet zeiken, maar slikken is dan het devies.
.
Ik verheug me nu al op museau die vol hangen met kunst bepaald door de grootste gemene deler. Van huisvlijt tot Delftsgroen. Daarnaast natuurlijk ook op de prachtige tv programma's die dezelfde grootste gemene deler gaat opleveren. Spanning en sensatie, op jacht naar de boef, wie neukt de buurman, gluren bij de buren, help ik verzuip mijn kind, de stakende stalker, verneuk je baas. Daarnaast natuurlijk de terug naar de jaren 50 thema's. Hoe word ik een goede huisvrouw, bidden en slikken, de grote anti-euthanasieshow.

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 14:28

hahaha RUUD wordt nu keihard gepwnd door de mol, met zo'n ethisch verantwoord voorstel.
.
terug naar onze principes man ruud..

Frenky D. | 15-08-08 | 14:27

@Sikkeneur @14:12

Ik snap het prima maar jij mist mijn punt. In een galerie heb je marktwerking.
Er hangt werk van "kunstenaars" en het publiek beslist of ze er geld voor over hebben en het als Kunst ervaren.
In een museum hangen over het algemeen werken die met belastinggeld zijn gefinancierd en door "deskundigen" als Kunst worden aangemerkt. Het volk heeft daar weinig over te zeggen gehad.
.
Cut out the (overheid) middleman. Daar gaat het mij om. Het is een rare constructie dat ik de overheid moet financieren om mij kunst te tonen. Ik heb liever de directe link met de kunstenaar en een galerie is zo'n mogelijkheid.
Ik ben niet tegen musea maar het is niet noodzakelijkerwijs een overheidstaak en het hoeft niet met belastinggeld te worden gefinancierd.

bloedjelink | 15-08-08 | 14:24

bloedjelink | 15-08-08 | 14:02

Weer die hinderlijke Nederlandse mentaliteit om alles wat mislukt op het domme volk af te schuiven. De Mol dacht tot twee keer toe de Nederlandse voetballiefhebber te kunnen bevuilen met zijn manier van presenteren. Dat is dus tot twee keer toe mislukt. Datzelfde volk heeft dus evenzoveel hinder gehad van zijn speeltjes, terwijl hij wist dat ze daar geen zin in had. Gegokt en verloren, dan niet huilie doen.

azijnseikerT | 15-08-08 | 14:16

Heeft E. Kerfkens inmiddels al betaald...??

Rest In Privacy | 15-08-08 | 14:16

@bloedjelink | 15-08-08 | 14:02: Daar zeg je wat. Het is lastig om te bepalen of het format gewoon slecht was of dat een groot deel van het verlies te 'danken' is aan de - in mijn ogen ook zeel actieve- anti-Talpa lobby. We zullen het nooit weten. Amerikanen hebben meer oog en bewondering voor grote zakenmannen en vrouwen. Dat heb je goed gezien.

Fleauxe | 15-08-08 | 14:13

bloedjelink | 15-08-08 | 13:55

Laat marktwerking los op de kunstwereld, is wat musea/galerieën al enigszins doen door kunst aan het grote publiek te tonen. Wie had anders ooit gehoord van Mondriaan, Appel, Klein, bewegingen als Cobra en der Blaue Reiter of stromingen als Kubisme, Dada, Surrealisme en Futurisme gehoord. Snap je het nu?

Sikkeneur | 15-08-08 | 14:12

@Grijskijkert @14:07

Hij is harmlos. Windbuilerige blaaskaak.
Misschien zou hij het eens als DJ moeten proberen.

bloedjelink | 15-08-08 | 14:11

Wil de apothekert die vanmiddag het herhaalreceptje van Capachocha inwilligt, deze keer een wat zwaardere dosis meegeven ?. Wordt het raaskallende lawaaipapagaai typje misschien effies wat rustiger van...

Grijskijkert | 15-08-08 | 14:07

Yo GS doe ook es ff die foto van De Wild vervangen, zo ziet ie er al veertien jaar niet meer uit.

Sproetsel | 15-08-08 | 14:07

*Off-topic*

Geen Stijl moet toch altijd zo vreselijk hard lachen als er de "oude media" weer eens in het nauw zit? (De Pers, HP/De Tijd enz.)
Waar blijft het lollige arikel over de 425 gedwongen ontslagen bij de Telegraaf Media Groep ?
" Wat de TMG-top betreft moet ook de grootste krant van Nederland inkrimpen - enkele tientallen van de ongeveer 280 banen op de redactie van De Telegraaf zouden moeten worden geschrapt."

Zeker niet zo grappig nu de ondertekenaar van jullie eigen salarisstrookjes in de problemen zit?

Pasquale Paoli | 15-08-08 | 14:07

De Mol als je een vent bent doe je ook ff een mailtje naar Duijvendak, als D. zijn 700 K die hij de komende 6 jaar ons aan belastingpoet gaat kosten aan de Kico overmaakt leg je er ook 700 K bij, deal ?

Uw Verzekeringsadvis | 15-08-08 | 14:06

@Fleauxe @13:48

Dat Talpa mislukte heeft ook te maken met de hinderlijke Nederlandse eigenschap van matennaaien. Het incestueuze Nederlandse tv-wereldje heeft er alles aan gedaan om Talpa het leven te zuur te maken. Er was een waar "charme offensief" om de Talpa kijker als randdebiel te kenschetsen.
.
Wie in Nederland de kop te hoog boven het maaiveld uitsteekt komt de zeis tegen. Het lijkt wel of concurrentie in Nederland een vies woord is. We mogen ons niet aan elkaar meten, het moet allemaal gezellig samen en dan de poet verdelen. De Mol houdt van competitie en is in zijn businessmentaliteit eerder een Amerikaan dan een Nederlander.

bloedjelink | 15-08-08 | 14:02

@Sikkeneur @13:42

Hij is innovatief en creatief ook door de juiste mensen op de juiste plek te zetten. Daar moet je ook talent en inzicht voor hebben. De man heeft het mediagevoel in de vingers.
De huidige generatie DJ's/talkjockeys met hun sidekicks vind ik weinig innovatief of creatief. Noem me een ouwe zeurdoos maar ik denk met weemoed terug aan de tijden van Frits Spits en Joost den Draaijer. Met name Frits Spits heeft meer voor de Nederlandse taal betekend dan menig auteur.
.
Waar ga ik mank? Kunst is kunst omdat iemand het kunst noemt. De kunstenaar kan zijn produkt als kunst verkopen maar als niemand het als bijzonder of als kunst ervaart zal het niet als kunst gelden. De subsidiebonzen doen hun uiterste best om het volk te doen geloven dat hetgeen nu in musea hangt als Kunst moet worden beschouwd. Ik zeg: dat maken we zelf wel uit.
Laat het marktmechanisme maar los op de kunstwereld.

bloedjelink | 15-08-08 | 13:55

@bloedjelink | 15-08-08 | 13:39: Toch is dat tegenstrijdig met elkaar. Men smult van hem, maar hij weet geen zender te vullen? Enfin, ik moet je nageven dat hij wel een talent heeft voor het ontwikkelen van concepten waar de laagst geschoolden onder ons enig plezier aan beleven. Maar om hem daar nu zo voor te eren, ik weet het niet.
@Rammstein | 15-08-08 | 13:40 : Tuig is het....

Fleauxe | 15-08-08 | 13:48

Okee John de Mol is een lul maar dit is een hele goeie van hem. Idd ruud stort die centjes maar terug hahahaha

Boodschappentrut | 15-08-08 | 13:48

Beetje een Story en Prive onderwerp.

ren-forrest-ren-e | 15-08-08 | 13:48

ik zie het hem nog terug storten ook. heeft toch poen zat met die uitmuntende kunst van hem. ha.

GeenKwijl! | 15-08-08 | 13:46

"De mensen die het verzinnen, de John de Mollen dus, zijn net zo debiel als de mensen in het huis zelf."
-
Moet het trouwens niet Johnen/Johns de Mol zijn?
Klinkt nog veel stommer, maar dat hou je toch een beetje.

-LoKi- | 15-08-08 | 13:44

bloedjelink | 15-08-08 | 13:32

de Mol is een slimme zakenman, die door andere bedachte formats op een zender flikkert en daar rijk mee is geworden. Niks mis mee, maar de vraag of hij zelf zo innovatief en creatief is?
Durft zijn nek uit te steken en dat durft de Wild ook met zijn programma' s gelardeerd met muziek van anderen.

Als die subsidiebonzen hun nek niet durfde uit te steken wbt kunst, hingen de musea idd vol met Walt Disney, maar je snapt zelf wel waar je mank gaat, hè?

Sikkeneur | 15-08-08 | 13:42

@Fleauxe 13:32 Dat heb je hè, met die kunstenaars.

Rammstein | 15-08-08 | 13:40

@Fleauxe @13:32

Talpa was in concept een goed idee maar het pakte in Nederland verkeerd uit. Kan gebeuren. You win some, you lose some. Dergelijke risico's durft alleen een groot zakenman te nemen.
.
De Mol is de meest succesvolle Nederlandse producent en zijn programma's (niet alleen Big Brother) zijn overal op de wereld te zien. Ik zie zijn naam hier in de States regelmatig op de aftiteling en dan denk ik: dat heb je toch maar mooi voor mekaar. Good for you. Of ik het programma nu mooi vind of afzichtelijk, hij heeft een goed zakelijk instinct voor succes en daar krijgt hij van mij een pluim voor.
Uiteindelijk bepalen we met elkaar of hij dat succes kan krijgen.

bloedjelink | 15-08-08 | 13:39

@Sikkeneur @13:27

Wat ik enigszins gechargeerd beweer is dat Ruud bij lange na niet zo innovatief en creatief is als John de Mol. Hij mag een goede plaatjesdraaier zijn maar dat neemt niet weg dat hij goede sier met materiaal van anderen maakt.
.
De musea hangen niet vol met Walt Disney omdat de subsidiebonzo's dat tegenhouden. Kunst is namelijk overheidsbusiness. Het volk heeft naar de mening van mensen die ons belastinggeld verkwisten geen verstand van kunst. Daarom.
.
De Mol heeft geen lange tenen, hij heeft een lange adem.
De Wild is een hypocriet.

bloedjelink | 15-08-08 | 13:32

@bloedjelink | 15-08-08 | 13:12: Nou nou nou, je kunt ook overdrijven. Hij heeft een geniale vondst gedaan met het concept van Big Brother en daar weet hij steeds weer een nieuwe entourage omheen te bouwen. Maar met Talpa is toch wel bewezen dat hij niet echt een oog heeft voor wat de mens als werkelijk vernieuwend ervaart.
-
@Rammstein -13:16: Ik heb een tijdje in dezelfde straat als hij gewoond in Oud-Zuid. Hij spoort echt niet, loop laat in de avond als een zombie over straat en is of super aimabel of zo autistisch als een deur. Het wou nog wel eens verschillen.

Fleauxe | 15-08-08 | 13:32

Duikduivel | 15-08-08 | 13:22

Ah, je vat 'm.

Sikkeneur | 15-08-08 | 13:30

Lees net op Marketingfacts.nl dat Geenstijl niet meer van GS is! Was me helemaal ontgaan. Dus de heren zijn weer terug in loondienst?

Ridiculous Thoughts | 15-08-08 | 13:28

bloedjelink | 15-08-08 | 13:12

Kul.

De Wild zijn radioprogramma's scoren ook, anders kunnen ze elke lul of kudt wel achter een draaitafel zetten.

Kunst bestaat niet enkel bij de gratie van het Publiek, anders hingen de musea wel vol met het werk van Walt Disney.
J. de Mol reageert met lange teentjes naar een ex-werknemer door met flappies te zwaaien, die hem netto niks kosten.

Met je eigen snobisme krijg je draai om je oren.

Sikkeneur | 15-08-08 | 13:27

Ze zijn allebei egocentrische klootzakken, maar john de mol heeft een vermogen van 5 miljard en komt er dus mee weg.

Framoes | 15-08-08 | 13:26

Gelukkig zijn beide heren een stel kneuzen dus wat voor probs ze ook met elkaar hebben, lekker boeiend allemaal!

Geld terugvragen omdat iemand slecht over je spreekt is nogal kinderachtig. Maar ditzelfde geldt voor sommige uitspraken van meneer de Wild. Conclusie: gewoon beide heren negeren en extra gas geven indien je de heren tegenkomt op het zebrapad. (alleen extra gas geven he, niet doodrijden! Anders heb ik het weer gedaan.)

Martinus_van_Oranje | 15-08-08 | 13:24

Ruud ziet zichzelf graag als 'de onbegrepen rebelse artiest met sjaaltje' die door artistiek Nederland serieus genomen wilt worden, en zich om die reden genoodzaakt ziet zich tegen zijn oude werkgever te keren omdat commercieel succes in artistieke kringen viesssss is. Ruud is echter een een volkomen talentloze flapdrol die door niemand serieus wordt genomen, op enkele 13 jarige 538 luisteraartjes na, en ja, John de Mol een ongekend succesvolle zakenman.... +10 de Mol! Strakke actie

Simon Raespik | 15-08-08 | 13:23

@Sikkeneur | 15-08-08 | 13:19

U zegt het!

Duikduivel | 15-08-08 | 13:22

Duikduivel | 15-08-08 | 13:08

GS als 'behoeder' van het vrije woord is niet een kliklijn.

Sikkeneur | 15-08-08 | 13:19

@Fleauxe 13:07 Mijn hekel aan die songtekst jattert is nét iets groter. Hij schildert iets, en vervolgens gooit hij daar andermans kunst op. Dat JdM daar meteen VvM bij moet halen, dat is weer jammer. Hij had het gewoon zo moeten stellen: grote bek ? Geld terug, verdubbelen en goed doel. Hij geeft nu een stok om mee te slaan. Money, mouth usw.

Rammstein | 15-08-08 | 13:16

Gedane zaken nemen geen keer ! Dikke vette pech John :(

Roetfilter | 15-08-08 | 13:13

@Capacocha @alle posts

Zeg trol, ga es dood. Als het effe kan heel pijnlijk.
Je doet me aan een zekere mislukte PC krabbelaar denken die hier eerder de panelen vervuilde.
.

John de Mol heerscht. Of de programma's nu kunst of kitsch zijn, daar gaat het niet om. Hij is een briljant zakenman en weet als geen ander steeds weer een niche in de markt te vinden.
.
Ruud de Wild is een plaatjesdraaier. Kom op mensen, hij is geen uitvoerend artiest, hij componeert niet, hij draait (op verzoek van platenmaatschappijen) plaatjes en vult gaatjes met praatjes. Je bewondert de valet jongen toch ook niet om de mooie auto's die hij parkeert?
.
Wat? Hij schildert en maakt Kunst? Dan zou HIJ toch moeten begrijpen dat Kunst slechts bestaat bij de gratie van een publiek. Er is niet zoiets als goede smaak of klasse. Dat is elitair snobisme. Je eigen waardeoordeel als maatgevend opvoeren.
Je kunt iets mooi vinden of niet en daar houdt het mee op.
De Mol's programma's scoren. Deal with it.
.
Briljante aktie van John de Mol.

bloedjelink | 15-08-08 | 13:12

@Sikkeneur | 15-08-08 | 13:07
U bedoelt?...

Duikduivel | 15-08-08 | 13:08

Duikduivel | 15-08-08 | 13:06

Wat ik begreep als jullie AllerJoris weer op zijn rechtse zetel zit..

Capacocha | 15-08-08 | 13:07

@Rammstein | 15-08-08 | 13:00 : Mensen die roepen: "De vrijheid van meningsuiting in ons land is een groot goed, maar de keerzijde is dat mensen straffeloos van alles en nog wat mogen roepen.” die zijn niet leuk. Maar Ruud de Wild daarentegen ook weer niet met zijn aanklacht tegen GS om die rap weer in te trekken op het moment dat hij een beetje promotie kan krijgen voor zijn abominabele schilder-klieder-kunst. Moeilijk hoor om positie te bepalen...

Fleauxe | 15-08-08 | 13:07

sjaakdeslinksesul | 15-08-08 | 13:03
Je bent nog vergeten om op 43 willekeurige plaatsen het woordje 'euh' in te voegen. Verders heel herkenbaar.

-LoKi- | 15-08-08 | 13:07

Duikduivel | 15-08-08 | 13:06

En die van jouw....!

Sikkeneur | 15-08-08 | 13:07

Wanneer verdwijnt de huillie van Capacocha?

Duikduivel | 15-08-08 | 13:06

Prutser heerscht over prutser. Is de komkommertijd al voorbij?

Tobus | 15-08-08 | 13:05

"En dit Ruud, wat is dit?"...."O die. Ja daar heb ik wat songteksten van K-3 op een oude wasmachine gezet." "Speciale wasmachine? " "Nee, gewoon mijn oude. Ja dus eigenlijk wel een speciale wasmachine." "Goh, dat maakt het wel meteen interessant he, als er een verhaal achter steekt?" "Ja... ja.. dat probeer ik ook altijd te doen in mijn kunst." "Wat, een verhaal vertellen? " "Nee songteksten op iets zetten. Maar ja, van dat verhaal dat bedoel ik dus ook."

sjaakdeslinksesul | 15-08-08 | 13:03

C. W. Moss | 15-08-08 | 12:59

Kijk een medestander. Ondanks het feit dat uw naam een Jiddisch voorkomen heeft verwelkom ik u van harte...

Capacocha | 15-08-08 | 13:03

Dit soort opzichtige domheid zou verboden moeten worden. Daaag Ruud.

zum kotzen | 15-08-08 | 13:01

+ 1 voor de reactie van John de Mol. Maar alleen voor zijn reactie in deze natuurlijk

lutger | 15-08-08 | 13:00

@Fleauxe 12:58 Ik vind het een goede actie. En met een goed doel maak je toch alles do-able ? Ik heb niet veel met JdM maar dit mag ik wel.

Rammstein | 15-08-08 | 13:00

Capacocha

Prachtige stukjes proza, die krankzinnige hersenspinsels van jou. Kan niet wachten tot er wat novellen van je in de boekhandel liggen. H. Brusselmans kan zijn borst vast bevochtigen.

C. W. Moss | 15-08-08 | 12:59

@Capacocha -->
Aandachtstroll bekt wat minder lekker dan attentionwhore maar het dekt uw lading verassend goed.

breinpulp | 15-08-08 | 12:59

Wat een trieste actie van de Mol zeg, natuurlijk is voor 'debiel' uitgemaakt worden niet het leukste wat er is maar om er nou zo zwaar aan te tillen.

Fleauxe | 15-08-08 | 12:58

Geld stinkt niet als je werknemers bevraagt over hun ex-werkgevers.

Voor de Mol is 40k niet meer dan een leuke aftrekpost.

Sikkeneur | 15-08-08 | 12:58

Ze hadden Ruud de Wild nooit weg moeten laten gaan uit Paviljoen 3.
Ehhh, sorry, bij 3FM natuurlijk.

-LoKi- | 15-08-08 | 12:57

Rammstein | 15-08-08 | 12:55

3 minuten

Capacocha | 15-08-08 | 12:57

Horen jullie ook een lama schijten ? Het lijkt de radioshow van RdW wel !

Rammstein | 15-08-08 | 12:55

Links lullen, rechts vreten.

De StoorZenDer | 15-08-08 | 12:54

Rammstein | 15-08-08 | 12:52

Maar zoals jezelf merkt ( hoe hard je ook ertegen vecht ) je doet er wel aan mee...

Capacocha | 15-08-08 | 12:53

@Claude: nog 6 minuten...

Broccemaeker | 15-08-08 | 12:53

Aha, het is een roep om aandacht van kaputti, net als Ruud de Wild. "Kijk naar mij, ik schreeuw net zo lang tot je naar mij kijkt !"

Rammstein | 15-08-08 | 12:52

Broccemaeker | 15-08-08 | 12:48

Waar zitten we hier op dan?

Capacocha | 15-08-08 | 12:52

azijnseikerT | 15-08-08 | 12:47

Volgens mij begin ik jullie held te worden...
Dus komop kinders, op die knietjes, armpjes naar voren uitstrekken en roep in monotome toon; "Ra.... Ra.... Ra... en dan komen we vanzelf weer bij die GroenLinkse Terrorhond terecht.... Links genoeg om een vriend van Volkert te zijn.... Volkert -bruggetje- Pim..... Pim- bruggetje - Ruud.... On Topic

Capacocha | 15-08-08 | 12:50

Nou dan Ruudje, maak eens een mooi expressionistisch kliederwerkje met het bloed van JdM. Dan koopt dagrunge het wel voor 40000+1 Euries. Jij blij, dagrunge blij.

dagrunge | 15-08-08 | 12:49

@Capacocha: is de teletubbiesite soms uit de lucht?

Broccemaeker | 15-08-08 | 12:48

@Capacocha, moet jij niet op je gitaar gaan pingelen, one man band met ballen?

Claude Jacque | 15-08-08 | 12:48

Capacocha | 15-08-08 | 12:43

Als hij een vriend van je is jorist hij je comments weg. Alhoewel je jezelf nu al onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt.

azijnseikerT | 15-08-08 | 12:47

zozozo GeenStijl nu 100% van de Telegraaf !

Hoxa al een nieuwe auto uitgezocht ?

Djeffo | 15-08-08 | 12:47

John staat zó ver boven Ruud dat dit natuurlijk eigenlijk geen battle is. Wel grappig, dat dan weer wel.

/\/\addog | 15-08-08 | 12:46

@Kaputdoch 12:43 Jou opa's waren allebei fout in de oorlog manneke.
@Labao 12:44 Ja, maar dáár mocht niks over gevraagd worden. Want hij is nog in denial ?

Rammstein | 15-08-08 | 12:46

Ruud de Wild, Ruud de Wild,

Oh Ja!!
Die doet iets op de radio, bleek na de moord op Pim

Labao | 15-08-08 | 12:44

Zo te zien zijn jullie allemaal fan van Joris....
Tijdens WOII was er een grote kans dan jullie proviandkastje uitpuilde van de dikke vette Duitsche worsten...

Maar goed, kijken of Joris ook een vriend van mij is

Capacocha | 15-08-08 | 12:43

@Kolonel Mosterd 12:42 En daar is hij weer. Wat doet U hier dan ?

Rammstein | 15-08-08 | 12:43

@Kolonel Mosterd Jij hebt lekker vakantie?

Claude Jacque | 15-08-08 | 12:43

Grote klasse zoals meester John het onderkruipseltje de Wild fftjes de les leest +10

RechtsTuigje | 15-08-08 | 12:43

Dat hele interview is trouwens blarentrekkend. Hij geeft nog wat mensen en dingen een goeie trap (na) en laat steeds merken dat hij er eigenlijk tegen zijn zin geïnterviewd wordt door dames van een byzonder dom blad maar ja ........... niemand heeft interresse in de "ik doe net of ik niet oud word" diedjee, dus daarom zit hij daar maar.
Heeft hij in ieder geval weer eens goed gegeven.

Rammstein | 15-08-08 | 12:42

-weggejorist-

Kolonel Mosterd | 15-08-08 | 12:42

@Broccemaeker Even wachten tot Joris terug is van zijn broodje zalm.

Claude Jacque | 15-08-08 | 12:42

Ik vind het altijd wel lekkere ontspanning, realityshows.

Teen | 15-08-08 | 12:41

@Claude: zal het lukken voor 13:00 uur? Wacht ik nog even met lunsjen.

Broccemaeker | 15-08-08 | 12:40

@capotja or whatever
Ga lekker je eigen nest bevuilen.

100%JERZY | 15-08-08 | 12:40

silence i kill you!!!!!!!!!

BermBom | 15-08-08 | 12:40

Ik wil ook gewetensnood

sick basterd | 15-08-08 | 12:40

Capacocha is bezig met zijn werkstuk voor groep 8. Hij is aan het onderzoeken wat je moet doen om een 'weggejorrist en opgerot' te krijgen.

Claude Jacque | 15-08-08 | 12:38

Nieuw format: Big Battle. Twee BN'ers pakken elkaar tijdens de uitzending (lees: live) keihard aan en we zenden het niet uit. Iedereen gelukkig toch!?

100%JERZY | 15-08-08 | 12:38

Rammstein | 15-08-08 | 12:32

Met mijn moeder valt geen discussie te voeren, simpelweg omdat het een vrouw is. Slechts geschapen om misbruikt te worden.

Capacocha | 15-08-08 | 12:37

@Kaput ja 12:30 Adds: Je moet weer terug naar isoleer. Daar zie ik Ruud de Wild ook nog wel eens terecht komen, om even on topic te blijven.

Rammstein | 15-08-08 | 12:36

@ azijnseikerT | 15-08-08 | 12:16
U bent mijn accountant?

Duikduivel | 15-08-08 | 12:36

Capacocha: je proefverlof is al afgelopen. Doet eens gauw terug in je TBS hok kruipen.

Broccemaeker | 15-08-08 | 12:35

breinpulp | 15-08-08 | 12:25

Aan zelfkennis uwer zijde geen gebrek merk ik gezien de titel die je draagt..

Knaapje

Capacocha | 15-08-08 | 12:35

Ruud heeft hierin volkomen gelijk! De verloedering van Nederland begon op hetzelfde moment als de televisieprogramma´s van John de Mol!

kommabijmebinnen | 15-08-08 | 12:33

@Capacocha, carport? Ik woon op een flatje driehoog achter.. jeweetog?

Claude Jacque | 15-08-08 | 12:32

@Capacutjah 12:30 Praat je ook zo tegen je moeder ? Je kijkt zeker te veel van die goddeloze programma's ? Ga eens fijn weg, kssssht.

Rammstein | 15-08-08 | 12:32

*gaat iemand poot uittrekken om de schade te dekken...* plop

VanFrikschoten | 15-08-08 | 12:31

Claude Jacque | 15-08-08 | 12:23

Hou een sop? Betrap ik hier een huismoeder die weer in de startblokken staat om als een dolle windhoos 'r Vinexwoning schoon te krijgen voordat manlief met zijn lease Golf de carport weer oprijdt?

Laat je man zijn computer uit en pak de Viva, smerig huismoedertje....
En nu maar weer wachten tot die lekkere postbode door de straat is gelopen waarna ze weer met 'r ogen dicht en luisterend naar de cd van Jan Vayne, achtjes kan draaien op 'r Auping

Capacocha | 15-08-08 | 12:30

Zo, al vast eens even flink een voorschotje toegestopt. Kunnen zich al wat vliegers en een voetbal uitzoeken bij Bartje... want van de beloftes van dit soort kwakdozen kunnen ze geen vakantie vieren...

VanFrikschoten | 15-08-08 | 12:29

Veertigduizend (40.000) euro? Peanuts voor die gast. Next please.

Sproetsel | 15-08-08 | 12:28

Ruud verdient zijn geld met bot, lomp, sexistisch en onbeschoft zijn op de radio. Hij past dus precies in het het plaatje van die debielen. Snap niet waar hij zich druk overmaakt als hij 40 K euries voor de presentatie van dat kudt programma heeft gehad.

Squartaq | 15-08-08 | 12:28

Mocht ruud de wild op TV? Radio is toch uitgevonden om lelijke mensen van de buis te houden

ijsklont | 15-08-08 | 12:28

waarom zou RdW terug moeten betalen?
Als iedereen in nederland die walgt van waar hij mee werkt niet betaalt hoeft te worden dan weet ik niet wie alle vieze klusjes gaan doen...

Kerby | 15-08-08 | 12:27

voor Capacocha is het glas niet half vol maar half leeg.

Claude Jacque | 15-08-08 | 12:25

@Capacocha 12:23 Wat lul jij nou ineens (nog) slap(per) ?

Rammstein | 15-08-08 | 12:25

Om de komiek George Carlin te paraphraseren:

De gemiddelde burger is degene die mee doet aan dit soort shows (Jerry Springer, Big Brother etc). De echte debielen zijn de mensen die elke avond voor de TV zitten te kijken wat deze gemiddelde Nederlanders doen.
Geen reality TV meer? Kijk het dan gewoon niet!

peer79 | 15-08-08 | 12:25

@ Capacocha | 15-08-08 | 12:10

Jij weet het zo goed uit te leggen dat ik tot de conclusie kom dat JIJ het vuilnis bent, zij het met gebrek aan zelfkennis.

breinpulp | 15-08-08 | 12:25

Het niveau van BB-5 was niet al te hoog, het niveau van deze "presentator" lag nog een stukje lager...

James Lost | 15-08-08 | 12:24

Oh wat heerlijk als dit soort mensen zichzelf voor lul zet. Echt zalig. Ik hoop dat 'ie weer net zoveel trammelant gaat maken als indertijd met dat akkefietje met Luuk Koelman (overigens ook een lul van een gozer, maar in de strijd zijn alle middelen geoorloofd).

Opa Bangepoep | 15-08-08 | 12:23

Hij kan beter die 40 rooien op mijn bankrekening storten, dan halveer ik het en stort ik de rest naar een goed doel !

Ben van de Kaart | 15-08-08 | 12:23

Rammstein | 15-08-08 | 12:19

Correct, of wilde je beweren dat het toeval was dat de kindertjes die bezig waren met zo'n geile vossenjacht in het Boekelse Bosch allemaal op hetzelfde tijdstip onwel werden. Dan kan de brandweer snuffelen wat ze willen op de plek des onheils maar GHB vind je niet in een bos maar waarschijnlijk eerder in een goed verstopte koffiekan van 1 der begeleiders

Capacocha | 15-08-08 | 12:23

god god.. alsof het vroeger zoveel beter was met de honeymoonkwis en de pats boem show.. hou een sop!

Claude Jacque | 15-08-08 | 12:23

Wow, slecht die laptop advertentie! Op het eerste gezicht een bericht maar als je wat langer kijkt zie je dat het reclame is. Hiermee doet GS me een beetje denken aan Tel Sell.

ren-forrest-ren-e | 15-08-08 | 12:22

Is er geen nieuws meer over Duyvendak ?

Bazooka Joe | 15-08-08 | 12:22

Kijkcijfers..... ahhhhhhh

sjaakdeslinksesul | 15-08-08 | 12:21

Als de huidige generatie kijkbuiskindertjes kwaliteitstelevisie zou wensen, kan dergelijke pulp de digitale buis niet eens halen. Het is een kwestie van vraag en aanbod.

Johnny Senior is geweaun een goeie zakenman, en in zijn reactie PWND hij Ruud die ook echt niet vies is van een centje....

de uiteindelijke winnaar is toch het goede doel.

Swaffelkip | 15-08-08 | 12:20

Dit is nu humor.

Bazooka Joe | 15-08-08 | 12:19

@ Capocha 12:10 Je weet er anders meer van dan ik !

Rammstein | 15-08-08 | 12:19

.... en dan nog wat Ruud de Wild: een beetje man (maar dat heb je een paar jaar geleden al dramatisch af laten weten) stort dat geld ook terug.
Put your money where your ugly mofomouth is, you hypocrite slut.

Rammstein | 15-08-08 | 12:17

Geweldige zet van John de Mol. Nu staat die nichterige radioglibber schaakmat.

Generaal P. | 15-08-08 | 12:17

Je bent idd een debiel als je Ruud de W. 40K betaalt voor zijn ongewassen rotkop. Voor de Mol op zich ook weer peanuts, in de VS is net het tiende seizoen van Big Brother begonnen.

prachtig | 15-08-08 | 12:16

Duikduivel | 15-08-08 | 12:15

Die paar luizige centen die jij verdient, daar zijn we niet in geinteresseerd.

azijnseikerT | 15-08-08 | 12:16

fouter | 15-08-08 | 12:14

Klopt, daarom is het ook strafbaar

Capacocha | 15-08-08 | 12:16

Ik heb ook commentaar op mijn vorige werkgever.
Moet ik nu ook mijn salaris terug gaan betalen?

Duikduivel | 15-08-08 | 12:15

Capacocha | 15-08-08 | 11:56

Nu noemt U een van mijn betere vriendinnen pedofiel.. Dat word niet erg op prijs gesteld!

fouter | 15-08-08 | 12:14

Ik heb ook een hekel aan wilde mollen

ijsklont | 15-08-08 | 12:13

40.000 euro netto is nog altijd een kleine 90.000 euro bruto heur. Dan val je wel in de 52% belastingschijf. Vind ik, voor een beetje in een microfoontje praten, nogal wat geld. Het is in ieder geval meer dan wat ik op jaarbasis verdien met waarschijnlijk meer inspanning, inzet en uren.

Eagle_Eye | 15-08-08 | 12:12

precies Rammstein!

Claude Jacque | 15-08-08 | 12:11

Dat noemen : Links Lullen, en Rechts de Zakkenvullen.
Ruudje is zo'n zogenaamde wereldverbeteraar.
Het enige waar hij voor "zorgt", is dat zijn zakbundel goed gevuld is.
Hij nog is jong, en moet nou snel zijn poen verdienen.
Naar een oude lul luisteren "jonge" mensen niet graag.
Dus Ruud, nog effe lekker populair doen, en dan maar genieten van je welverdiende rust.

ip | 15-08-08 | 12:11

Het valt mij trouwens op dat hier veel fans van Adolf de Mol zitten. Er werd zelfs gesproken over het feit dat Adolf de Mol's programma's wel een goede kwalitatieve kern MOETEN hebben omdat de formats wereldwijd verkocht worden. Mijn God, zet GODVERREDOMME die kast eens aan en kijk wat er voorbij komt. Een stoombezem die ook in de hoeken schoonmaakt dankzij het gepatendeerde driehoekssysteem, dan hebben we daar een chemopsych die met zijn Kees Clicheshow sloebers voor de camera haalt om te vertellen waarom hij zo goed is en zij niet, een vrouwelijke Obama die wel even zal bepalen wel boek de vingerende huismoeders moeten kopen en als klap op de vuurpijl 4 mensen die allemaal een avond in de keuken staan om de A.H.Allerhande culinair te kopieren waarna men moet raden wie de chefkok is....
Oh w8, ook kunnen we meekijken met uitgebluste koppels die hun huis verbouwen, een van Dam die met 'r gordelroos bloemenstalletjes afstruint, André van Duin en Ron Astma Brandsteder waar iedereen maar zit te wachten wanneer Ron nou 's een hartaanval op de buhne krijgt, en een slissende kk kok die laat zien dat koken en in de keuken staan niet alleen iets is voor niet afgestudeerde huismoeders...

Jullie zijn en kijken naar vullis....

Capacocha | 15-08-08 | 12:10

Goede actie John!

Dirkmans | 15-08-08 | 12:09

lol @ cram :)

Pizzapunt | 15-08-08 | 12:09

John heeft gelijk.

superjan | 15-08-08 | 12:09

Nee, je kind Toy Travis noemen, dat is normaal.

cram | 15-08-08 | 12:08

Ruud de Wild is een (laffe) hoer, die dus zijn kut verhuurt voor het "juiste" bedrag.
En als niemand naar de Mols ideeën zou kijken, zat hij gewoon thuis. Want iedereen heeft commentaar maar er wordt dus toch massaal naar zijn programmas gekeken.

Rammstein | 15-08-08 | 12:07

Niemand die het verhaal nog weet? Stichting de voorpost? Vroegtijdig afgebroken vakantie omdat de acommodatie niet aan de verwachtingen voldeed? Gratis vakantie, en dan lopen zeuren? Ach ja, zal wel teveel augurkennieuws de revue gepasseerd hebben.

OBSdeTriangel | 15-08-08 | 12:06

Ruud 40.000 euro = x% van zijn inkomen, dan John ook x% van zijn inkomen.
Eens kijken hoe het dan ligt.

Wappersla | 15-08-08 | 12:06

Ach fuck it, had een heel verhaal geschreven, maar ik wil niet teveel tijd steken in deze twee mediageile kuthaantjes.

lalo | 15-08-08 | 12:06

Goed gezegd, Ruudje. Laat je nie gak maken!
De programma's worden idd steeds platter en a-creatief om maar kijkers te winnen (maar aangezien de gemiddelde kijker ook plat en a-creatief is, ontkom je er bijna niet aan).
Ik zou zeggen; stort die 40 mille met als voorwaarde dat Ruud zelf een format mag bedenken en uitvoeren.

C. Titulaer | 15-08-08 | 12:05

@Baron de laclou | 15-08-08 | 12:01
Pak je 65+kaart uit je (mannen)handtas, stap op de trein en ga thuis uitrusten, suflul.

Lying Dutchman | 15-08-08 | 12:05

John de Mol zal het dan verdubbelen en overmaken aan de Stichting Kico in Veldhoven. Deze vrijwilligersorganisatie verzorgt vakanties en leuke weekenden voor Nederlandse kinderen die daar, bijvoorbeeld vanwege geldgebrek van hun ouders, anders niet aan toekomen.

Ge-wel-dig. Giel zou het doen. Ruud niet. Loser.
Mooie actie van John de Mol.

Woldo | 15-08-08 | 12:04

@mezelf: vindt = vind (schaam)

Pizzapunt | 15-08-08 | 12:04

VanFrikschoten | 15-08-08 | 11:55
ik doe er 2 bij! yeah

exCluSive | 15-08-08 | 12:03

@redactie
Als de Wildt betaalt. Wat doet GS er dan bij?

azijnseikerT | 15-08-08 | 12:03

De Wild is een praatzieke eikel die sinds maart mijn dagelijkse halfuurtje filerijden via de FM vakkundig om zeep heeft geholpen. Van Inkel was lachen. De Wild is ronduit zielig en voornamelijk heel erg gek op zichzelf. Zou me niets verbazen als hij 's avonds in slaap valt met zijn eigen stemgeluid. Kortom: EtherNarcissus. Afgezien van het feit dat De Mol bijzonder foute televisieprogramma's op zijn naam heeft staan vindt ik dit toch een actie van hem waarvoor ik zeg: R.E.S.T.E.P.C.!

Pizzapunt | 15-08-08 | 12:03

Barkruk | 15-08-08 | 11:44
Nou, ik vond het volgende item toch beter.

count von ziegenpuss | 15-08-08 | 12:03

Had eigenlijk allang een reactie van Ruud verwacht. Hij is immers normaal heel erg snel om zijn mening te verkondigen.........
Het zou hem sieren als hij hierop ingaat........ Maarja.... Aan de andere kant heeft hij patent op dingen doen die hem niet sieren!

L.T.B. | 15-08-08 | 12:02

Ze zijn beiden eigenlijk, ieder op hun unieke manier, ongeloofelijk irri!!
maar in dit geval; Ruud -1 / John +1

M@rco | 15-08-08 | 12:02

Ruud de Wild is een hoer die tegen betaling zijn - kennelijke - principes verkwanselt... Dan heb je lekker recht van spreken. Als Ruudje een beetje ruggegraat heeft dan neemt hij de handschoen van John op.... maar dat zal de laffe hond wel niet doen. Links lullen, maar wel rechts vullen. Ruudje is een hondelul...

Mr. Mouskovic | 15-08-08 | 12:02

HAHAHAHAHAHAHAH , de MOL is goed ! geweldig.
wat een lul is die Ruud de WIld toch , een vreselijke kwal , een ontzettende eigen dunk , onuitstaanbaar type.
stemt vast ook links of zoiets.
Overigens iedere DJ uit deze tijd vind ik ronduit vervelende kwallen.
waar zijn de Joost de Draaijers ! gebleven. of Kees Schilperoort ! dat was lache.
Ouderwetse echte radio.
Heb ooit eens een Ruud de Wild intevieuw gehoord , meneer voelt zich enorm verbonden met BONO .. wie ?? ja die ! BONO .. eigenlijk met niet zoveel woorden wilde hij zeggen dat hij ook een BONO is , als BONO en bijna BONO elkaar aankijkten op een hotelkamer in groningen .. dan snapte ze elkaar zonder wat te zeggen.
Heeft die de Wild letterlijk zo gezegd.
de man is rijp voor een inrichting.
John de Mol , grijp die kerel .. laat hem dokken ! HAHAHAHAHA goeie zet !

Baron de laclou | 15-08-08 | 12:01

Kico... een stichting als de Voorpost :S 80,000 ekkies daar naartoe?!
Natuurlijk zou onze lieve Ruudt het zoizo niet doen, maar als het ook nog naar zo'n vermeend 'goed' doel gaat, zou ik een eigen site oprichting, antidemol (als het al geen medicijn is) punt nl. Elk lid krijg natuurlijk gewoon 10 ekkies, heb je zo 8,000 leden die tegen De Mol zijn. :)

OBSdeTriangel | 15-08-08 | 12:00

Ik zou ook klagen als ik maar 40k zou krijgen om zo'n kutprogramma te presenteren.

Daricho | 15-08-08 | 12:00

Sinds Ruud de Wildt weer de ochtendshow bij Q music presenteert.. luister ik 's ochtends naar 3FM in de ochtend.

-BARNI- | 15-08-08 | 11:58

Zelf heb ik niet zoveel met Ruud op. Maar wat John nu doet is pure manipulatie.

Dr. Dragan Dabic | 15-08-08 | 11:58

Haha.. al die mensen die het eens zijn met Ruud zitten wel elke dag voor de tv angstvallig de gebeurtenissen in het Big Brotherhuis te volgen!

Claude Jacque | 15-08-08 | 11:57

Die Ruud doet me denken aan ene Jack (10) Hoe-heet-ie-ook-alweer: Links lullen en vooral rechts vullen.

Grasgriezel | 15-08-08 | 11:57

Nou eens kijken of Ruud ook de volgende stap durft te nemen, mooie actie van de Mol om niet alleen het geld dan weg te geven maar ook nog eens te verdubbelen.

Ongelofelijke Boer | 15-08-08 | 11:57

Ja Ruud John heeft wel een . maak schoonschip en geef hem dat geld terug. Dan kom je geloofwaardig over.

monaco | 15-08-08 | 11:56

Lijkt me een goede deal. John vraagt € 40.000, retour die dubbelt hij dan tbv een goed doel.
Dus als dat doel hem nu even € 40.000 leent en ze delen de winst is iedereen blij.

robterdam | 15-08-08 | 11:56

Wat zitten hier voor gasten op de site man. Geld geven aan kindertjes die een laf produkt zijn van werkschuwe ouders zodat het inferieure kroost op een gezellig kinderkamp op de veluwe kunnen zitten waar vrijwillige pedofiele begeleiders de jongens en meisjes laten zien dat papa en mama niet de enige zijn die op hun speciale manier liefde voor de jeugd tonen....

Capacocha | 15-08-08 | 11:56

Kom terug naar 3FM Ruud, neem desnoods die relnicht mee, dan vergeet ik al je misstappen. En dan kunnen die Coen & Sander mooi ophoeren naar puberFM, op het niveau waar ze thuis horen.

drijflijk | 15-08-08 | 11:55

Ruud de Wild maakt goede schilderijen. Verder is hij ook erg grappig. Wat mij vooral opvalt is het feit, dat voordat GS Ruud ging bashen, niemand een oordeel over Ruud velde. Nu wel. Dat toont het meeloperige, eigen-identiteitloze, meninglozekarakter van de gemiddelde reaguurder. En dat is treurig.

Lying Dutchman | 15-08-08 | 11:55

Als Ruud dat geld terugbetaald en John het verdubbeld aan die stichting geeft doe ik er 100 bij. Kom op, mannetje van de radio...!

VanFrikschoten | 15-08-08 | 11:55

tuut tuut tuut de groetjes van ruud.

Joeper de poeper | 15-08-08 | 11:55

Ik vindt dit echt een super acrtie van John de Mol!!! effe een Reality uit poepen hier over John. Een show maken waar je iederen OWNED als ze jou uitschelden door ze onder druk te zeten met die Miljarden van jou.
-
--
-
@Grijskijkert | 15-08-08 | 11:39
Ruud Don't talk the talk if you can't walk the walk

McCain | 15-08-08 | 11:54

Het zou John de Mol wel sieren als hij, ook indien Ruud de Wildt het geld niet terugstort, toch 40.000 euro zal overmaken naar Kico. Hij schept nu bepaalde verwachtingen bij die club. En John bulkt van het geld, voor hem is het een habbekrats.

koffiemuts | 15-08-08 | 11:52

+1 van de Mol!!
Ruud als je een kerel ben stort je die 40 rooitjes terug naar de JdM, en maak je een hoop arme kinderen gelukkig met de geld dat hij er dan ook nog bijstort!

Roto | 15-08-08 | 11:51

Reactie JdM + 1
RdW omdat ie RdW is -1000

RdW is niet meer dan een publiciteitsgeil kereltje die het nodig vindt om anderen af te zeiken... Schijt niet op het bord waar van je eet, ruud

AltijdEenMening | 15-08-08 | 11:51

Fimbulvetr:

Weinig, behalve dat ik die GODVERREDOMDE KUT KLOTE KUBUS van Rubik nog nimmer tot een bevredigend eind wist te dirigeren..
Maar ik heb namelijk gelijk. John is een Überlul en als Adolf de Mol een bak geld weggeeft om zo 1 kutprogramma aan elkaar te lullen dan ben je toch wel een linkse heaumeau als je nee zegt.

Voor 10 ruggen sta ik lachend voor de poorten van Auswitch met een vlaggetje in mijn hand om in John's nieuwe vakantieprogramma 'Mocro's Mania' te presenteren. Een reallife soap waarin het ondervolk met stokslagen een kamp in wordt geleid waarna men met korte groepsgevechten een uiteindelijke winnaar zak kiezen die als beloning een button "KaPo" op zijn borst mag plakken.

Misschien niet ethisch maar ik kan mijn inflaterende boodschappen wederom halen en ik heb daar nog de tijd van mijn leven ook....

Capacocha | 15-08-08 | 11:51

kan iemand mij zeggen waar je die de wild kan horen op de radio en hoe laat ?
Ik ben na curry&van inkel afgehaakt ooit
effe luisteren vanmiddag (als dat dus gaat)op weg naar huis of ie ballen heeft

StonedTrooper | 15-08-08 | 11:49

De Wild heeft als een straatschoffie een grote bek en de Mol reageert daarop als een zielige pooier die alles in geld uitdrukt.

Megalomaantje | 15-08-08 | 11:49

€40.000,- om je ziel te verkopen aan een format als BB.... tjeeesss... heeft Ruktor dan soms voor een "roze mic" en iris cheque van 10 euro de finale van het gouden hok gedaan?

Snap wel dat de Mol rijk is, schijnbaar verdient tv minder dan veel mensen denken... ;-)

webcrew | 15-08-08 | 11:48

*mompelt iets van links lullen en vullen aan de andere kant...*

JohnDoe | 15-08-08 | 11:48

T zijn net 2 heaumeaux die knokken..... lekker gemeen en harentrekken.......

Captain Orange | 15-08-08 | 11:47

ik vermoed dat ze dit bij Kliko angstvallig volgen

StonedTrooper | 15-08-08 | 11:47

Ach, Ruudje is gewoon een beetje in de war.. Maar ben benieuwd of ie de ruggegraat heeft die 40.000 Euro uit zijn ouwe sok te peuteren...

brutus68 | 15-08-08 | 11:46

Kan er geen Duyvendak actie op die de WIld uitgevoerd worden
10 dagen exit

StonedTrooper | 15-08-08 | 11:45

Geniale zet van John! Chapeau, Wild staat in de hoek. Hoop dat Ruud hier sportief mee omgaat en inderdaad 40.000 euro stort. Dat hoeft niet eens via John, maar kan ook rechtstreeks naar Kico. Dan stort Johnnyboy zelf ook nog ff 40 K, is deze ruzie uitgesproken, iedereen blij!

John is hoe dan ook, zoals Fimbulvetr al zei, de Sheriff... een dure les voor je uitspraken, Ruudje!

de razende chileen | 15-08-08 | 11:45

@count von ziegenpuss | 15-08-08 | 11:41
Goeie vraag....

Barkruk | 15-08-08 | 11:44

Kejjenagaan wat zo'n natte scheet als de mol verdient.

pridsdivd | 15-08-08 | 11:43

Ruud trek eens aan mijn vinger.

kneuterzak | 15-08-08 | 11:43

Ik geleauf dat Ruud even alle perspectief heeft verloren. Hij is een plaatjesdraaier, John is een mediamiljardair. Welke formats die wereldwijd kijkcijferrecords hebben gebroken heeft Ruud verzonnen dan? Nou dan.

zooishettoch | 15-08-08 | 11:43

Wat en eikel die Ruud!!!!!!!
Laat hem oprotten en de krant gaan bezorgen s'morgens

linda4960 | 15-08-08 | 11:43

Muahaha denk niet dat Ruud dat gaat terug storten..

Wanneer zouden de producenten nou is een keer snappen dat wij die reality tv helemaal niet leuk vinden.. en dat we niet houden om naar patricia paay te kijken met een of ander laf programma.. doe eens wat nieuws verzinnen

Neen, ranking (vul maar in) is niet iets nieuws meneer de Mol

vinny-diablo | 15-08-08 | 11:43

John de Mol p@wned keihard terug. Verdubbelen van geld en geven aan een goed doel zet de Wild voor een dilemma.... LOL

azijnseikerT | 15-08-08 | 11:42

Dus als ik zeg dat mijn vorige baas een lul was en dat ik er alleen maar werkte om te zien hoe klungels opereren moet ik al mijn salaris terug geven? Dacht het niet.

Robert Irving III | 15-08-08 | 11:42

Mooi man, lekker rellen.

Teen | 15-08-08 | 11:42

Ach die John de Mol, hij kan die 80000 euro ook zo storten, deze reactie is er alleen maar om RdW nog even lekker zwart te maken. Iedereen weet dat de reactie van RdW klopt, inclusief JdM, dus care. En alsof er nog nooit iemand hier, van de mensen die werken, achteraf geklaagd heeft en toch betaald heeft gekregen, kom nou. JdM moet niet zeiken en accepteren dat hij alleen maar pauper op TV uitzend, alsie kindertjes wil helpen doet ie dat maar lekker in z'n eigen tijd, wat heeft RdW of de rest van Nederland daar mee te maken. Zoals Capacocha al zei, gewoon een heel triest zwaktebod.
RdW is overigens ook gewoon een retard eerste klas, maar dat ter zijde.

Zwap | 15-08-08 | 11:42

Briljante aktie van De Mol.
Laat nou maar 'ns zien dat je ballen hebt De Wild. Hypocriete zak.

dekeurslager | 15-08-08 | 11:41

Zet het hele verhaal er 's bij Mutsaars. Dan zien alle niet op links klikkende reaguurders wat voor briljante zet het van John de Mol is..
chapeau sjon

Swedish Chef | 15-08-08 | 11:41

Barkruk | 15-08-08 | 11:34
Precies. Maar wie is John de Mol?

count von ziegenpuss | 15-08-08 | 11:41

@McCain | 15-08-08 | 11:34

Ruud de Wild heeft genoeg fuck you money om niet meer te hoeven werken. Dus die 100K bruto kan rustig retour afzendert.

El Gouda | 15-08-08 | 11:40

Ruud is fake!

jonescrusher | 15-08-08 | 11:40

HEEEEEEEEEY DIT WORDT LEUK!!!!!
----
GEENSTIJL jullie vergeten te vermelden dat John de Mol die 40 duizend zou verdubbelen als de Wild het aan hem terug overmaakt en dan maakt de Mol het dubbelen over aan een goed doel!!!!
-
Ruud de Wild moet nu wel effe komen met ze groote mond!
PUT your money where your mouth is RUUDJE!!!
-----
Ruud de Wild 0 - 1 John de Mol. (Halve Time)

McCain | 15-08-08 | 11:40

Ruud, verkoop een paar schilderijtjes; verdubbel dat bedrag weer!

krienspen | 15-08-08 | 11:39

Ruud is de Jack spijkerman van de radio

erg blij met zich zelf, dubbel moraal, en het IQ van een pepernoot

StonedTrooper | 15-08-08 | 11:39

+1 voor John de Mol om het geld te verdubbelen en aan een goed doel te geven !!!

webcrew | 15-08-08 | 11:39

Capacocha | 15-08-08 | 11:37
Wat is er in jouw jeugd fout gegaan dat je zo vreselijk gefrusteerd reaguurt...?

Fimbulvetr | 15-08-08 | 11:39

en de Mol blaten: "wat ben ik toch sociaal, ik geef het aan een goed doel" Vervolgens bij de belastingdienst een fap-fap-post opvoeren. Dus *wij* mogen betalen voor de goede sier die J. de Mol maakt in de media.

DubbelzouteSalmiak | 15-08-08 | 11:39

Nou Ruudje: You talk the talk... Do you walk the walk ???

Grijskijkert | 15-08-08 | 11:39

Mocht hij toch over de brug komen, dan betaalt... zucht, jaren ´80 op school gezeten, les gehad van Linksche AKTIE voerders.....

Fimbulvetr | 15-08-08 | 11:38

John is een gefrustreerd dictatortje die als een Idi Amin links en rechts (vooral rechts) om zich heen slaat als dingen wederom niet lopen zoals ze in zijn frusty Noord-Hollandsche kutkop lopen moeten. Ruud heeft meer dan gelijk, 9,5 van de tien programma's die uit de Führerbunker komen zuigen nog erger dan Rebecca Loos op een mediafeestje. Daarbij is zijn aanbod m.b.t. de zielige kindertjes een zwaktebod en een goedkope manier om zieltjes te winnen.

Je bent een lul John, je zus een goedkope midlife hoer met 'r boy band koorknaapje en je zoon snuift teveel sos.....

Capacocha | 15-08-08 | 11:37

Als die Ruud een beetje ballen heeft en meent wat hij zegt stort hij dat geld terug zodat die stichting er iets nuttigs mee kan doen.
Maar waarschijnlijk is Ruudje net zo'n lutser als al die andere radio eikeltjes.

überbrain | 15-08-08 | 11:37

wel mooie reactie van de Mol: als het zo vreselijk slecht is, geef je vergoeding terug dan verdubbel ik het en geef het aan een goed doel. Geweldige pown! Ruud de Wild gaat dat echt niet doen. Mocht die over de brug komen, dan betaald de Mol die andere 40k lachend en is hij nog steeds de sherrif!

Fimbulvetr | 15-08-08 | 11:36

Mooi staaltje weer van "Links lullen, Rechts vullen".
Eerst geld graaien en dan kritiek hebben op het programma. Ruud kan zo bij de PVDA.

The NerdHunter | 15-08-08 | 11:36

hoezo? Heeft Ruud zich niet aan zijn contract gehouden dan?

Bandieter | 15-08-08 | 11:36

Tís en blijft de winterschilder.

Onderduiker | 15-08-08 | 11:36

Ik dacht het al daar komt die Wild echt niet mee weg.
-
John de Mol is de BAAS van Hilversum als je met hem gaat vechten ben je daar zeker je baan kwijt!

McCain | 15-08-08 | 11:34

Ik geef Ruud gelijk, maar als hij ook maar het ethisch besef van een cashewnootje heeft, stort hij dat geld terug! Gaat uiteindelijk naar het goede doel meneer de Wild...

fouter | 15-08-08 | 11:34

"John roept Ruud daarom op het door hem verdiende netto bedrag van 40.000 euro voor de presentatie van Big Brother in 2005, terug te storten naar Talpa. John de Mol zal het dan verdubbelen en overmaken aan de Stichting Kico in Veldhoven."
Hahaha vind het een mooie actie van John.

Barkruk | 15-08-08 | 11:34

Met Ruudje eens, maar slimme zet van John, als je er niet eens mee bent en er van walgt, accepteer dan ook niet die centjes.

ik kom van rechts | 15-08-08 | 11:33

Nou eens kijken uit wat voor hout RdW gesneden is.

uninvited guest | 15-08-08 | 11:33

Ruud de FARIZEEER!!!!

Rambo John J | 15-08-08 | 11:33

Presentatoren zijn net hoeren. Indien niet goed dan pech geld weg.
Dus John? Jammer dan.

Captain Diehard | 15-08-08 | 11:33

Helemaal mee eens, maar ga er dan niet werken.

Karel Kruizenruiker | 15-08-08 | 11:32

Ruud de Wild, het ultieme voorbeeld van een salonsocialist.
(Ook onmogelijk om het niet mee eens te zijn)

Superior Bastard | 15-08-08 | 11:32

pot, ketel, zwart, hypocriet

liger | 15-08-08 | 11:32

Oh die Ruud. Die kon toch ook al niet schilderen?

Biff Eagleburger | 15-08-08 | 11:32

Ik ben het anders flink met Ruud eens!

Bredase Sjonnie | 15-08-08 | 11:32

Ruud is een lul. Maar negeren is het beste. John heeft wel gelijk maar die 40k is gewoon niet de issue.

NoMinister | 15-08-08 | 11:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland