Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoi kereltje, moet jij niet werken?

Wat een pech, GeenStijl wegHé kereltje Pechtold, is het nou een keer afgelopen met dat geslijm. Dat je een van onze vaste bezoekers bent, weten we nu wel. Maar je kunt binnenlikken ook overdrijven. Natuurlijk begrijpen we dat je vanaf mei op wachtgeld gaat, maar hallo Alexander: wij beschikken over een extreem korte termijn geheugen. Slijmen vandaag, geeft je geen garantie op een roze toekomst. En als je jezelf dan toch wilt inlikken, doe het dan in de Viva, maar niet in het Financieel Dagblad. De hele dag worden we al lastig gevallen door figuren in driedelig grijs die van onze Joris willen weten wat *fapfapfap* betekent. En z’n standaard reply: “ga eens dood” wordt ook al niet op waarde geschat. Enfin, dank voor de bloemen, maar ga nu eerst maar eens ViezeLoes op haar nummer zetten, dan lullen we verder. Met vriendelijke groet: je waakhonden en provocateurs. PS: Bedankt trouwens voor het verlossende antwoord inzake die “kutwijf-kwestie” Staatssecretaris Van Hoof zal heel wat uit te leggen hebben...

Reaguursels

Inloggen

Ik vind D'66 volkomen ongeloofwaardig, maar Pechtold mag van mij nog steeds ff blijven. Hij schopt regelmatig tegen het politieke establishment aan en dat lijkt me reuze verfrissend voor figuren als Donnert, Balkie en niet te vergeten die achterbakse Maxime de Limburger Verhagen en wat dacht je van die CDA-europarlemetarier Camiel Eurlings? Om het maar helemaal niet over de populisten als Wilders, Pastors of Verdonk te hebben, want daar is elk woord dat je eraan besteed er eentje teveel! Dus Pechtold mag van mij nog een jaartje blijven, maar dan wel lekker nog een jaartje flink tegen die achterbakse volksverlakkers aan blijven schoppen, bijvoorbeeld om ze publiekelijk de vraag te stellen wat voor eikels hunnie eigenlijk denken te zijn.. en dan moeten ze de antwoorden niet door hun ambtenaren kunnen laten schrijven, maar ze met die vraag overvallen worden en daarna live uitzenden in het journaal op alle zenders!!

Trademark | 19-06-06 | 00:47

Pechtold gaat in zijn eentje het nieuwe d06 bouwen... ik voel het aan mijn water... onderschat hem niet... en hij gaat nog heel wat leuke konijnen uit zijn hoge hoed toveren... Pechtolds revolutie redt d66... hij is een vent met brains en visie... stemmen zal ik niet op hem tenzij hij een elegant deportatieprogramma ontwerpt... maar dat verwacht ik niet... Pechtold wordt het onredelijk redelijk alternatief...

bottehond | 17-06-06 | 23:22

Wanneer koopt pechtold nou eens zijn geenstijl shirt in roze en houd daarmee een interview

Bep Handicap | 17-06-06 | 14:38

Versta er de ballen van van dat artikel over Pechie

Beregoed | 16-06-06 | 21:43

@bottehond 16-06-06 @ 19:56:
U is van harte wellekome...

crixus | 16-06-06 | 20:29

crixus 16-06-06 @ 19:05

Damn... als ik dát nou eens inbreng bij coupe DD....

bottehond | 16-06-06 | 19:56

@bottehond 16-06-06 @ 18:56:
Dat lijkt me een prima gedachte. Een duidelijk signaal dat nimmer meer op een dergelijke wijze een politieke rivaal zullen behandelen. De media voorop.

crixus | 16-06-06 | 19:05

DiagnosisTyphus 16-06-06 @ 16:22

Psies... hij heeft het dan toch gezegd.

crixus 16-06-06 @ 16:15

Ik snap je redenering, maar het klimaat dat geschapen is waarin fortuin vermoord werd heeft vele vaders.... to name a few more: marcel van dam, job frieszo, willem breetveld... need I go on... In feite een drama van Shakespeariaanse allure... met die kale in de rol van zjuul C.....

Wat vind je van mijn voorstel voor een collectief mea culpa (ook al is het maar een beetje en waren er plenty nagels aan de witte doodskist)?

bottehond | 16-06-06 | 18:56

@ DT

Het maakt in ieder geval de tongen los, maar een minister hoort meer te doen dan alleen de tongen los te maken.

smartist | 16-06-06 | 17:00

@botte (15:54)
Dat zou ik ook graag eens zien. Natuurlijk heeft hij een paar interessante projecten lopen, maar het blijft veelal bij een onderzoek dat vervolgens verworpen wordt.
En over zijn uitspraken: hij brengt zaken aan het licht en stelt ze aan de kaak, maar niemand kan er vervolgens wat mee als hij het net zo snel weer intrekt. Dan kan je er wel je bedenkingen bij hebben, maar wat doet het er toe als het weer ingetrokken is?

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 16:22

@reaguurders.
Nou, nou, leuk hoor deze topic. maar ... NU ALLEMAAL WEER AAN HET WERK! En ook jij Francoise!

Jammer overigens dat www.fransweisglas.nl/ geen gastenboekje heeft. Zou toch ook nuttig zijn voor hem om eens te horen hoe er in het land over hèm en zijn kamer gedacht wordt.

mr. Frans Witglas | 16-06-06 | 16:17

@bottehond 16-06-06 @ 16:03:
Dat gaat me iets te ver. Volkert van Graaf is de moordenaar. Ad Melkert gaf het doorslaggevende motief. Om de rest van de treklijsters dan ook in 1 adem te noemen gaat een beetje te kort door de bocht.
En Pechtold mag natuurlijk van alles roepen. Alleen ik zou er wel van houden als 'ie dan ook man en paard noemt. (de hondedrol in de brandende krant, uit reaguursel @ 14:43).

crixus | 16-06-06 | 16:15

crixus 16-06-06 @ 14:23

Thom de Graaff is een moordenaar, dat wil zeggen: hij heeft een moord (mede) op zijn geweten. Die man heeft zichzelf als politicus en als mens volkomen gediskwalificeerd. Ik hoop dat hij voldoende fatsoen in zijn lijf heeft om ooit een collectief "mea culpa" te initiëren, samen met die andere driedelige janhagelaars, ad sm melkert, paul rosemaoller, klaas de vrieskist, hans dijksmal en zo nog wat van die "wie de schoen past trekt hem aan-ers" ... Hoezo mag pechtold niet zeggen dat 070 vuil en vunzig is?

bottehond | 16-06-06 | 16:03

En nou is het goffedomme afgelopen met dat gezeik tegen pechtolds' zere been. Is er een politicus die 070 kwalificeert zoals vrijwel iedere reaguurder hier: vunzig etc... die knuppels in hoenderhokken dondert en grensverleggend durft te denken... is het kennelijk nog niet goed. Pechtold is een oorspronkelijk denker, die niet vies is van een partijtje rellen... mooi toch? Roep maar een ministerie van experimenten in het leven en laat die man die tent runnen... een hoop nerds er in, een clubje weirdoos erbij en carte blanche geven om initiatieven te nemen zoals henzelf goed dunkt.... reken maar dat die pechtold dan zou laten zien waar hij toe in staat is. Dat hij zich ergert en verwondert over het haagse inteeltgebeuren zegt mij genoeg... BTW: ik stem beslist niet op D33!

bottehond | 16-06-06 | 15:54

@Mexicano 16-06-06 @ 15:23:
Nee Romanus is het niet. Als dat zo zijn heeft hij de ministerraad gemist die om 15:00 is begonnen. Niet dat Pechtold daar verder iets te zoeken heeft natuurlijk. Affijn, ik ga met Staatssecretaris Romanus meedoen met het vrijmibeau'tje.

crixus | 16-06-06 | 15:33

Mexicano
LOL! LOL!
Maar nu ga ik naar mijn VrijMiBeau.

Romanus | 16-06-06 | 15:27

Romanus is hem niet.

G-unite | 16-06-06 | 15:27

@Mexicano
Spreken is zilver, typen is brons.

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 15:25

Romanus 16-06-06 @ 15:20
U bent Pechtold, ja nu weet ik het bijna 100% zeker. Crixus, deel je mijn mening?

Mexicano | 16-06-06 | 15:23

@Mexicano
Dat heet discretie!

Romanus | 16-06-06 | 15:20

crixus 16-06-06 @ 15:10
Romanus 16-06-06 @ 15:12
Stelletje helden!!! LOL

Mexicano | 16-06-06 | 15:19

@Mexicano 13:50
Ja, maar ik sluit mij aan bij Crixus.

Romanus | 16-06-06 | 15:12

@Mexicano 16-06-06 @ 15:08:
Ja, maar die krijg je niet.

crixus | 16-06-06 | 15:10

@Iedereen
Niemand een antwoord op Mexicano 16-06-06 @ 13:50?

Mexicano | 16-06-06 | 15:08

-weggejorist-

Roku | 16-06-06 | 14:59

De minister van Onzichtbare Zaken en Leuter Beleid is ook staatssecretaris voor Interviews. Waarlijk een zware post en moeilijk combineerbaar met het kandidaat-lijsttrekkerschap. Het ware een schone zaak als hij Lousewous eens een draai om heur euren gaf en haar mede zou delen, dat D66 meer is dan gebral van Lousewous, nee dat D66 betr af is met het gekakel van Alex, of....
Nou ja, gelukkig komt er aan alles een eind, dus ook aan D66.

Romanus | 16-06-06 | 14:58

@King of controversy 16-06-06 @ 14:42, sterk spul die fisherman's friend.

Lekker Belangrijk© | 16-06-06 | 14:49

Alex is zeker niet dom, maar onder de plak van D66 (die graag haar plekje in de regereing wil behouden ipv haar idealen voorstaat) komt het er niet echt uit.
*Eventjes richting huis is*

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 14:44

@francoise smokeglass 16-06-06 @ 14:38:
Tsja... Ik zou het niet weten. Dat zou je aan iemand moeten vragen die hem het beste kent. Zijn moeder of zijn vrouw bijvoorbeeld.
Vooralsnog heeft Ozewiezewozelouzewies wel een beetje gelijk. Veel belletjes-trekken en hard weglopen... Het zou misschien beter zijn om dan ook een hondedrol verpakt in een brandende krant achter te laten op de stoep.
Dat is veel leuker.

crixus | 16-06-06 | 14:43

De kracht van D66 was altijd dat ze een genuanceerde mening hadden, waar zorgvuldiger over nagedacht was. Een mening bovendien die buiten het links-rechts verhaal paste, en waar beiden stromingen zich in konden vinden.
Met de deelname aan een kabinet, moet D66 zich voegen naar de standpunten van het kabinet/coalitie, en kan het haar grote kracht niet gebruiken. D66 gaat een hele grote partij worden, als zij haar blijft nuanceren en zorgvuldig blijft, maar ook vooral uit de coalitie blijft. De samenleving is behoorlijk verdeeld. Juist en partij als D66 kan in dat steeds groter wordende gat springen tussen links en rechts.
En als D66 het niet kan, gaat er een andere partij komen, ook zonder dogma's die wel die ruimte op het midden weet te benutten. Om in voetbal termen te blijven: Robben is een goede linksbuiten, maar ook hij ziet het doel in het midden van het veld.

King of controversy | 16-06-06 | 14:42

@ francoise

Nee ik kan me ook niet indenken dat Alexander dom is......

smartist | 16-06-06 | 14:41

@ crixus 16-06-06 @ 14:36
nú gaat het nog nergens over, maar geef die man een kans: straks gaat het vast wél ergens over. Zo dom zal Alexandertje toch ook weer niet zijn?

francoise smokeglass | 16-06-06 | 14:38

@ Diagnosis Typhus:
Jaaaaaaaaaah.. Dát lucht wel even op, ja. Terug naar de zaken van alledag.

de Valse Messias | 16-06-06 | 14:37

@francoise smokeglass 16-06-06 @ 14:32:
Hij krijgt zijn partij wel in het nieuws, maar het gaat alleen nergens over.

@BoBu:
Tip: gebruik Alexander... Kun je fijn op rijmen.

crixus | 16-06-06 | 14:36

@ DiagnosisTyphus 16-06-06 @ 14:29

op die leeftijd trekt dat écht niet meer bij, misschien moet ie dan eerst een bezoekje aan basisarts Schumacher brengen. Maar dan nog, dat wordt helemaal niets meer met HAFMO, hij drinkt te veel (samen met Connie) en is écht te oud.
Met Alexander zouden ze best weleens succes kunnen hebben. Hij zal de partij steeds weer in het nieuws krijgen (krijgt ie m.b.t. zichzelf ook voor elkaar, ook al bereikt ie helemaal niets, knap hoor).

francoise smokeglass | 16-06-06 | 14:32

crixus 16-06-06 @ 14:25
Tja eerst Ischa Meijer en toen Hans van Mierlo. De smaak van Conny is dubieus te noemen. Alleen al het leeftijdsverschil in aanmerking nemende.

Mexicano | 16-06-06 | 14:32

@de Valse Messias
Voelt goed? Mooi, terug naar de inhoud.

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 14:30

@crixus
Er zijn na het gedoe rond de gekozen burgemeestert wel wat extra rimpels en grijze haren bijgekomen, alsmede wallen. Wellicht is het weer wat bijgetrokken.

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 14:29

Heey Aa-Lik-Sander Pech-Hondt !!!!
Dit lees je vast, als reguliere GS-bezoeker... dus komt 'ie dan he?
----
"Paar-den-lul ! Heau-meau ! ! !"
-----
Zeau; dat is er uit....

de Valse Messias | 16-06-06 | 14:28

@BoBu
Weg-schold (wegschelden, verleden tijd etc. je weet).

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 14:27

@francoise smokeglass 16-06-06 @ 14:24:
Ik?? Hoe kom je erbij.... Ik moest plotseling even aan hem denken toen D.T. die bugemeestert-kwestie opwierp. Het was een hardop geschreven gedachte. Als het ware.

crixus | 16-06-06 | 14:26

@ Boze Buur 16-06-06 @ 14:24

pechtold: please hold.

francoise smokeglass | 16-06-06 | 14:25

@Mexicano 16-06-06 @ 14:21:
Alleen als ze Conny Palmen van hem af kunnen peuteren. Dat zal niet al te makkelijk gaan.

crixus | 16-06-06 | 14:25

@ Mexicano 16-06-06 @ 14:21
Ben ik met je eens, maar stemmenwinst zal het wel opleveren.

Mexicano | 16-06-06 | 14:24

@ crixus 16-06-06 @ 14:23
be je nou stiekum met name-dropping bezig?

francoise smokeglass | 16-06-06 | 14:24

.... weet iemand toevallig wat er op Pechtold rijmt? Ik zit effe vast.

Boze Buur | 16-06-06 | 14:24

@francoise (14.19)
En zo zijn er wel meer partijen die een beetje extra tijd wel kunnen waarderen...

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 14:23

@DiagnosisTyphus 16-06-06 @ 14:20:
Ik vraag me ineens af: hoe zou het gaan met Thom de Graaff?
Hopelijk gaat hij binnenkort naar Ierland voor de bruiloft van zijn achterneef. Dan zou ik het hem zelf kunnen vragen.

crixus | 16-06-06 | 14:23

@ Mexicano 16-06-06 @ 14:21
ach welnee, da's net zo iets als dat gedoe met Wiegel. Oude glorie = vergane glorie, moet je niet aan willen beginnen.

francoise smokeglass | 16-06-06 | 14:22

Als D66 nog bestaansrecht wil hebben moeten ze HAFMO van Mierlo als lijsttrekker terughalen. Ondanks het feit dat hij reeds 75 jaren oud is.

Mexicano | 16-06-06 | 14:21

@francoise (14.14)
Precies waar D66 toen de fout in is gegaan. Als D66 veel zwaardere eisen had gesteld en de poot stijf had gehouden, waren de andere twee partijen overstag gegaan of waren er waarschijnlijk nieuwe verkiezingen gekomen.
In dat laatste geval hadden ze dan door hun standvastheid waarschijnlijk zetelwinst behaald.
Want wat is er nu precies qua bestuurlijke vernieuwing gebeurd? Hetgeen waarvoor D66 bijna alle andere idealen voor overboord heeft gezet (de gekozen burgermeestert), is er nooit van gekomen.

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 14:20

Ik heb in het verleden mijn stem wel eens uitgebracht op D66, omdat ik het partijprogramma toen beter vond dan dat van andere partijen en niets is perfect dacht ik toen. Helaas komt er van het partijprogramma nooit een ene hol terecht. Eerst Thom de Graaf, nadien Boris Dittrich hebben zich ontplooid als boegbeeld van niet nagekomen uitspraken c.q. toezeggingen. Naar (mijn) verwachting wordt Pechtold nu de nieuwe opvolger en dat is in ieder geval wel beter dan die vieze hoer van de laan. Nu schrijft hij op zijn website "Mijn grootste opgave is structureel herstel van de partij". Ik denk dat dat inmiddels een onmogelijke opgave is geworden, desalniettemin wens ik hem succes, echter zonder mijn stem in de toekomst.

Mengeldwerg | 16-06-06 | 14:20

@ DiagnosisTyphus 16-06-06 @ 14:14

Maar dat is juist goed, laat ie bij een ruime overwinning zijn hand maar overspelen. Laat hem die hypotheek-rente-aftrek-kwestie maar regelen en voordat ie nog verdere ellende kan aanrichten: kabinetscrisis=nieuwe verkiezingen. D'66 kan zich ondertussen herstellen etc. etc.

francoise smokeglass | 16-06-06 | 14:19

@francoise smokeglass 16-06-06 @ 14:17:
Tsja, dat krijg je ervan als het land 4 jaar lang niet wordt bestuurd.
Dan blijken er opeens kwesties te blijven liggen die je allang had kunnen regelen, maar als het aflossen van de staatsschuld als prioriteit van je beleid neemt en verder nergens over na wil denken, dan krijg je dat.

crixus | 16-06-06 | 14:19

@redactie: Ik kan de cursus "hoe om te gaan met complimenten" van harte aanbevelen!

Overigens weet ik gvd zelf niet wat ik moet doen, ik ben helemaal van de kaart, mijn cursus gaat niet door, die van "hoe om te gaan met teleurstellingen"....

Modderfokkert | 16-06-06 | 14:19

@ crixus 16-06-06 @ 14:12
er komt nog meer:
hypotheek-kwestie
onderwijs-kwestie
integratie-kwestie
uruzgan-kwestie
als je hem mij vraagt, worden dit prangende kwesties in de toekomst.

francoise smokeglass | 16-06-06 | 14:17

@francoise smokeglass 16-06-06 @ 14:14:
Dat was voor D66 ook beter geweest. Lijkt me zo.

crixus | 16-06-06 | 14:15

@francoise smokeglass
Lol, zover denk ik dus niet dat het zal komen. Hij zal met een verkiezingsoverwinning weer denken dat hij alle troeven in hand heeft. Aan Alex of ViezeLoes de taak om D66 iig niet zo gemakkelijk mee te laten gaan als bij de VVD en het CDA afgelopen keer, mocht het zover komen.

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 14:14

@ DiagnosisTyphus 16-06-06 @ 14:10
Die onderhandelingen destijds, waren strategisch gezien zo gek nog niet. Kijk eens hoe groot pvda nú is. Vermoedelijk was ze dat niet gelukt als ze nu in de regering hadden gezeten. Ik vond het best slim om eerst eens een beetje de oppositie in te gaan.

francoise smokeglass | 16-06-06 | 14:14

@francoise smokeglass 16-06-06 @ 14:05:
Juist die AOW kwestie aansnijden was slim van Bos, over de rest moet je je bedenkingen hebben. Want hij heeft zich nergens over uitgelaten verder.
Die AOW kwestie wordt door het CDA en de VVD angstvallig vermeden, tot vlak na de verkiezingen en dan gaat het mes erin. Het is beter, eerlijker, opener en transparanter om CDA en VVD ver voor de verkiezingen uit te lokken om hun visie erop te geven. Stokken verzamelen om te slaan.
Want dat de betaalbaarheid van de AOW ter discussie komt te staan in een volgend kabinet is zonneklaar. Dus strategisch vond ik dat wel slim van Woutert.

crixus | 16-06-06 | 14:12

Bij de komende kamerverkiezingen zullen D'66 en de PNVD geen zetel behalen. Dat blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hondt. Beide partijen onder leiding van Alexander en Ad zoeken nu een mogelijkheid om te fuseren om tenminste 1 zetel te bemachtigen.

Mexicano | 16-06-06 | 14:10

@francoise
Dat denk ik dus ook. Zelfs al zou hij de PvdA tot de grootste partij maken (wat gezien de laatste tijd niet geheel te onderschatten is), we weten hoe hij het er een tijdje terug vanaf bracht bij de coalitieonderhandelingen met JPB.

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 14:10

DiagnosisTyphus 16-06-06 @ 14:01
Wat ik dus eigenlijk bedoel te zeggen, ik was een beetje vaag, is dat ik denk dat Kabouter best weleens wél premier zou kunnen worden.

francoise smokeglass | 16-06-06 | 14:07

@Mexicano 16-06-06 @ 14:02:
Ik ben het volkomen met u eens. Nieuwe spelling zuigt. Ook in Asterix en Obelix.

crixus | 16-06-06 | 14:07

@ DiagnosisTyphus 16-06-06 @ 14:01
Ook Kabouter Bos moet wel heel sterk in zijn schoenen staan, om de realiteit niet uit het oog te verliezen. Mensen die succes hebben, gaan zich vaak overschatten. Ik denk dat dat ook met Kabouter Bos gaat gebeuren. Je kan zeggen wat je wilt, maar Kabouter Bos heeft het tot nu toe best goed aangepakt (o.k. het is niet mijn partij, maar ik ben de lulligste niet, kan iets goeds van een ander best waarderen, ook al ben ik soms weleens jaloers). Maarrrr.... laat 't hem niet naar het hoofd stijgen (denk aan de AOW-kwestie recentelijk).

francoise smokeglass | 16-06-06 | 14:05

@King of controversy 16-06-06 @ 14:03

Hij kan beter idd aftreden als minister want zijn functie slaat toch nergens op, nu houd ie zich in over van alles. Als pechtold lijst-rukker wordt ga ik op hem stemmen, maar niet die valse hoer, die moeten ze de laan uitsturen

Onno Thuis | 16-06-06 | 14:04

In mijn vorige post refereerde ik uiteraard aan jouw opmerking "Ja, ik ket het gehele oeuvre van Goscinny en Uderzo uit mijn hoofd."

Mexicano | 16-06-06 | 14:04

De 'waakhonden' van GS moeten maar eens in het verleden van Pechthold in Leiden duiken. De lutser

verbatim | 16-06-06 | 14:04

Hoe sneu en charmant ik Pechtold ook vindt, ik zoek het liever bij iemand die niet inbindt!! ;)

King of controversy | 16-06-06 | 14:03

@mezelf
premierschap dus.

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 14:03

@crixus
Ik ook. Maar sinds Abraracourcix Heroix wordt genoemd en Assurancetourix Kakofonix vind ik er geen reet meer aan.

Mexicano | 16-06-06 | 14:02

ministerpechtold.nl hebt ie toen nog van mij gekocht voor 1500 stond ook in de metro :-)

Onno Thuis | 16-06-06 | 14:02

@francoise
Kabouter Bos heeft wat dat betreft wel geleerd van de fouten van Ad Melkerdt (niet te verwarren met pedeau Ad die zichzelf melkt). Maar het ministerschap zal hij niet binnehalen na paars 1 & 2.

DiagnosisTyphus | 16-06-06 | 14:01

@francoise smokeglass 16-06-06 @ 13:56:
Een soort van dame-offer? Hierna te noemen "Het PvdA-gambiet"?
Mogelijk. Het dergelijk kunstje is eerder geflikt (door Lubbers om Brinkman te wippen). Het toont des te meer aan dat de politiek wordt verziekt door mannetjesmakerij.

crixus | 16-06-06 | 14:01

@ crixus

Ga zelf eens deaud, waardeer de diepzinnige filmpjes van je moeder eens.

pimpadiddiehustlah | 16-06-06 | 13:59

@ crixus 16-06-06 @ 13:54
't was een erg slechte verliezer die de pvda liever kwijt dan rijk is, vermoedelijk en nu.... Kabouter Bos...

francoise smokeglass | 16-06-06 | 13:56

@Crixus, sorry las je laatste verhaal niet goed. Je hebt gelijk.

Mexicano | 16-06-06 | 13:55

@Crixus, sorry las je laatste verhaal niet goed. Je hebt gelijk.

Mexicano | 16-06-06 | 13:55

Mexicano
Alle zegen komt van uber... doe maar kijken...

Bert Graat | 16-06-06 | 13:54

@Mexicano 16-06-06 @ 13:50

Het lijkt me sterk dat er meer dan één reaguurder positief is over die leeghoofd, dusssss wie is er positief over pechthannes?

Hakbarrr | 16-06-06 | 13:54

crixus 16-06-06 @ 13:50
Nee ozewiezewalhalhallacrixus, dat is allang achterhaald. Het staat vast dat het een VVD-minister was.

Mexicano | 16-06-06 | 13:54

@francoise smokeglass 16-06-06 @ 13:47:
Dat heeft hij vooral zelf gedaan. Als hij Pimmetje na de gemeenteraadsverkiezingen toen pontificaal op de bek had gepakt en gefeliciteerd met een prima campagne en overwinning was er niks aan de geweest. Maar ja, het is een weinig amicale man.

Mexicano 16-06-06 @ 13:45: Ja, ik ket het gehele oeuvre van Goscinny en Uderzo uit mijn hoofd. @ 13:50: Ja, maar ik ben discreet.

crixus | 16-06-06 | 13:54

@pimpadiddiehustlah 16-06-06 @ 13:50
Koekje-d'r-bij?

Dömper | 16-06-06 | 13:53

@Mexicano 16-06-06 @ 13:45:
Als je eerst even het stukje van Fleischbaum leest (doet anders nooit zoveel terzake, dat snap ik... het gaat om de reaguursels) dan staat daar te lezen dat Staatssecretaris Van Hoof wordt genoemd als degene die Rita een "kudtwijf" heeft genoemd. Maar in het artikeltje in het AD staat dat Alex hem met een knikje/hoofbeweging in de ministerraad had geïdentificeerd. Dus ik vroeg mij af: zitten staatssecretarissen in de ministerraad?
Francoise gaf het verlossende antwoord: 's Ochtends wel, 's middags mogen ze bieren. Duidelijk zo?

crixus | 16-06-06 | 13:50

Pechtold bezoekt geen stijl iedere dag. Niet alleen om te lezen waarschijnlijk. Iemand een vermoeden van zijn nickname?

Mexicano | 16-06-06 | 13:50

crixus 16-06-06 @ 13:45
Maar die waren zo slim om daar niet over te praten... enne... is Vieze Adje (gut, het zit in de naam....) Melkert niet min of meer weggebonjourd?

@De Intrigant 16-06-06 @ 13:45
goed zo! mooi gezegd!

francoise smokeglass | 16-06-06 | 13:47

@francoise smokeglass 16-06-06 @ 13:41:
Ach, dat was voor Adje Melkert, Frits Bolkestein, Joop de Schaap Heffer en meer van die lieden ook geen bezwaar. Het treklijsterschap is wel vaker als opstapje voor een internationale betrekking misbruikt. Als je directe democratie zou hebben zou het ook geen moer uitmaken wie er nummer 1 op de kieslijst staat. Dan kun je het tenminste over dingen hebben waar het om gaat. Het landsbestuur bijvoorbeeld. Ik noem maar iets dat er tegenwoordig nogal bij inschiet.

crixus | 16-06-06 | 13:45

@Ozewiezewozewalhallacrixus
U leest Asterix en Obelix? Dat heeft mijn instemming. maar wie bedoelt u in uw post (crixus 16-06-06 @ 12:52) ?

Mexicano | 16-06-06 | 13:45

Pechtold is toch die grootsmoel die eerst lelijke dingen roept en er meteen weer zijn excuses voor aanbiedt?
Laat die mongeaul eens dood gaan met zijn trouwe hondenogen.
Hebben we net dat gezeikmet die VVD-propaganda op Amerikaans gechoeide leest gehad beginnen die hippies ook nog eens.

En wie wilt er nu zo`n dood kadaver als ViezeLoes.
D66 is zeauw 1966. Dus opzouten geitenwollensokkenrebels met je mislukte
reïncarnatie van James Dean.

De Intrigant | 16-06-06 | 13:45

@ crixus 16-06-06 @ 13:35

Kan best zijn, dat ze het grootste gelijk van de wereld heeft om internationaal belangrijk bezig te zijn, maar volgens mij is dat voor een kandidaat-lijsttrekker niet positief. Die moet andere belangen hebben, lijkt mij zo.

francoise smokeglass | 16-06-06 | 13:41

Lijkt wel een jonge 'Hans van wilgenburg' in dat vidje..

Mr.OFFBEAT | 16-06-06 | 13:39

@AlCapsones

Dan kan je ook niet weten dat een van ons tweeën het is.

Elvis_Presley | 16-06-06 | 13:38

@Bert Graat 16-06-06 @ 13:30:
Dat heeft ongetwijfeld in je voordeel gewerkt. Recht door zee werkte voor Mozes, niet voor de farao. Dus dat kun je maar beter niet roepen als je jezelf farao waant.

crixus | 16-06-06 | 13:37

@ Elvis_Presley als ik dat had geweten had ik je wel bij naam genoemd

AlCapsones | 16-06-06 | 13:37

@francoise smokeglass 16-06-06 @ 13:29:
Daar heeft ze toch helemaal gelijk in? En ik vind Ozewiezewozelouzewies een heel aardige dame die wel iets in haar bolletje heeft. In ieder geval meer dan Rita. Maar dat is zoals bekend een "kudtwijf". Rita is wel goed voor de regeltjes uitvoeren als ex-hoofdcipier, maar zelf iets slims bedenken komt er niet uit. En Ozewiezewozelouzewies schreef in haar eentje die D66 nieuwsbrieven uit Brussel vol die de leden elke 2 weken in de bus kregen toen ze in het EP zat. Daar stonden best leuke stukjes in. Nu heb je in het EP ook alle tijd om stukjes te schrijven natuurlijk. Dat is ook weer waar.
Maar van Rita heb ik nooit ioets belangwekkends gelezen.

crixus | 16-06-06 | 13:35

@AlCapsones

Ja en wie is nou de paardekop?

Elvis_Presley | 16-06-06 | 13:34

@Elvis_Presley en Euroboerrrt ....... Volgens mij is een van u heren de paardekop waar ik het over had

AlCapsones | 16-06-06 | 13:30

is het geluid niet hetzelfde als je een kaastosti op en dicht maakt? qua binnenkant is het hetzelde

/FLX | 16-06-06 | 13:30

crixus
Gelukkig was Kaj van der Linde haar strateeg. Inkoppertje.

Bert Graat | 16-06-06 | 13:30

Zou Viezelous - in casu Haagsche Mabel - ook met die Lange op das Boot gebivakkeerd hebben?

style.councillor | 16-06-06 | 13:29

dat was me al duidelijk, geef eens antwoord svp

snoeff | 16-06-06 | 13:29

@ crixus 16-06-06 @ 13:26
Nou ja, je hebt wel een heel hoge pet op van Louzje. Volgens mij wordt het helemaal niets met haar (uiteindelijk wil ze 'belangrijk in de EU worden', want het internationale trekt haar meer dan binnenlandse moddergooi-partijtjes).

francoise smokeglass | 16-06-06 | 13:29

@ Hakbarrr,

JA..... Ennuh Rita is dik.

Elvis_Presley | 16-06-06 | 13:28

@snoeff 16-06-06 @ 13:26:
De anderen zijn diegenen die de link gewoon kunnen openen.

crixus | 16-06-06 | 13:28

Pechthold is een lege populist, en is zelf nog vunziger dan de politici waar hij kritiek op heeft. Een grote scheinheil is het....

Hakbarrr | 16-06-06 | 13:27

@Bert Graat 16-06-06 @ 13:21:
Dat jij van Rita hebt gewonnen betekent nog niet dat Alex zo makkelijk van Ozewiezewozelouzewies kan winnen. Laatstgenoemde is van een heel kaliber dan Rita V. Miss vanderLaan kan zelf nadenken namelijk. Is een stuk lastiger.

crixus | 16-06-06 | 13:26

@crixus, hoezo ban, ? Wie zijn anderen? bvd

snoeff | 16-06-06 | 13:26

francoise smokeglass
Laat ze maar niet horen dat Alex alle fora afstruint op zoek naar wat lekkers!

Bert Graat | 16-06-06 | 13:26

@ crixus 16-06-06 @ 13:23
VrijMiBeautje voor Stasjes, vást wel, maar 's ochtends moet er gewerkt worden (en je een beetje laten vernederen in de Trêveszaal).

francoise smokeglass | 16-06-06 | 13:25

*fapfapfap*
&
*SopSopSop*

Dump | 16-06-06 | 13:25

@ Bert Graat 16-06-06 @ 13:21

Als ik actief in de politiek zou zijn, zou ik zéker Poezevies eronder kunnen krijgen, áls ik dat al zou willen...

francoise smokeglass | 16-06-06 | 13:24

@francoise smokeglass 16-06-06 @ 13:17:
Ah, en ik maar denken dat de staatssecretarissen op vrijmiddag gewoon op het terras een vrijmibeautje konden doen in plaats van dat gezeik van Donnert in de Trèveszaal te moeten aanhoren.
Weer wat geleerd.

crixus | 16-06-06 | 13:23

@AlCapsones
.
SP'er?

Elvis_Presley | 16-06-06 | 13:21

@ AlCapsones 16-06-06 @ 13:15
Hahahahaha, en dan wil jij met onze rooie rakkers het land weer "opbouwen"?
Kereltje ga toch lekker op Rottumerplaat zitten. Dan heb ik nog liever dat Pech hol.

Euroboerrrt | 16-06-06 | 13:21

@Bert Graat 16-06-06 @ 13:13:
U haalt me de woorden uit de mond. Ik bedacht me net: wat zou Frans Witglas hiervan vinden?
Als A.P. overigens nog informatie wil over 050 kan hij zich melden. Bij mij, fuckje, de dikke man of CoJoNes.... De beste kroegen voor het beste bier, makkelijke geyle neuqseks, de beste shoarmatenten, en de laatste roddels over Jacques Wallage...
De lijnen staan open.

crixus | 16-06-06 | 13:21

@DenkZelfstandig 16-06-06 @ 13:18
Oprecht naief zul je bedoelen.
Het gegeven dat P. verbaasd en geërgerd was door het politieke hoeren en snoeren zegt m.i. genoeg over zijn perceptie van de Haagsche realiteit.

style.councillor | 16-06-06 | 13:21

@ Bert Graat 16-06-06 @ 13:19

Je hebt wel een 'link' te pakken, maar niet helemaal...;-) soms is 1 + 1 = 2, letterlijk.

francoise smokeglass | 16-06-06 | 13:21

D66 waait weer mee: PNVD66.. zou me nog niks verbazen

nemo_rules | 16-06-06 | 13:19

Aha correctie. Frans Witglas=francoise smokeglass= ...

Bert Graat | 16-06-06 | 13:19

Pechtold is één van de zeer weinigen in het huidige kabinet waar ik enige oprechtheid en maatschappelijk verstand terugzie. Ik hoop dat zijn rug nu eindelijk eens sterker wordt.

DenkZelfstandig | 16-06-06 | 13:18

@Dömper 16-06-06 @ 13:14
Tja... tar tar tarzaaaan?

style.councillor | 16-06-06 | 13:18

crixus 16-06-06 @ 12:52

In de Ministerraad zitten: adviserende ambtenaren, staatssecretarissen, ministers én.... inderdaad De Minister-President'.

francoise smokeglass | 16-06-06 | 13:17

Gesus, wt een bloody heumeux...

basebox | 16-06-06 | 13:16

@snoeff 16-06-06 @ 13:13:
U heeft een ban op het log van Frans Weisglas. De link werkt prima voor anderen. mvg, de AIVD.

crixus | 16-06-06 | 13:15

@ Pechthold...; Whow ik wis nie da ie ook fan was joh.. 'k hey gelijk mu spelleing aangepas zodat ie mu ook kent verstoan want k'heb een belanrieke boodschap vur ie!!! nie alleen ie maar ook du heule partij van de meelooperts ( D66 ) moet DEAUD ! fuck de D66 fuck deze hele regering en fuck iedereen die denkt dat dit groepie Mongolieden dit land heeft geholpen. We staan voor lul in europa we staan voor lul in de wereld wat sterker nog de Belgen denken nu zelfs slimmer te zijn dan ons. Tieft ff lekker met dat KUT cluppie de grens over zodat we in Nederland weer aan de opbouw kunnen werken. En als je daar anders over denkt dan kunnen we altijd op een parkeerplaats afspreken. Godverdomme wachtgeld krijgen terwijl je lid bent van een partij die 6 mensen en een paardekop telt !!!( Ja wie zou nou de paardekop zijn ???)

AlCapsones | 16-06-06 | 13:15

@style.councillor 16-06-06 @ 13:11
Volgens Lesbeau's4ever: *vinger vinger vinger*, maar ja, wat weet zij daar nou van...

Dömper | 16-06-06 | 13:14

style.councillor 16-06-06 @ 13:11

Zoemmm

nemo_rules | 16-06-06 | 13:14

@ domper,
ik sluit me hierbij aan.
@traag.
U link werkt niet.
En wat A.P. betreft, gelukkig hebben we prullenbakken.

snoeff | 16-06-06 | 13:13

Zieltjes winnnen..
Bah..

TerraceCasual | 16-06-06 | 13:13

'K denk dat ie *fap fap fap* doet op dat stukkie in het FD.

nemo_rules | 16-06-06 | 13:13

*sapsapsap* ?

TommieOnline | 16-06-06 | 13:12

*fap*fap*fap* op Pechtold is pas voor heaumeaux.

watkijkikoptv | 16-06-06 | 13:12

Wat is eigenlijk het vrouwelijke GS equivalent van *fapfapfap* ?

style.councillor | 16-06-06 | 13:11

Heb opeens meer respect voor "excelentie" van Hoof!

NvdB | 16-06-06 | 13:08

Djeezz Alex!
Ga het je niet NOG eens uitleggen.
Je kan googelen, doe dat dan!

G-unite | 16-06-06 | 13:06

Hij zal toch niet op 29.270 voorkeurstemmen mikken?

gentle giant | 16-06-06 | 13:06

crixus 16-06-06 @ 12:52

Ministerraad niet verwarren met kernkabinet!

van Maerlant | 16-06-06 | 12:59

lol@pechtold

.grover | 16-06-06 | 12:56

LOL: ... die van Frans Weisglas, op www.fransweisglas.nl/ . Weisglas heeft er in zijn 'weekboek' nogal een handje van om met een geheven vingertje te zwaaien. Toen ik hem laatst op zo'n bijdrage aansprak, reageerde hij oprecht verbaasd dat ik het gelezen had, bijna alsof iemand stiekem in zijn dagboek had zitten neuzen. ...

Traag | 16-06-06 | 12:53

@redactie
"Zulke waakhonden en provocateurs hebben we nodig"
Zeg eens woef.

Dömper | 16-06-06 | 12:53

Vind ik nou óók! Ga poezepies maar eens op haar nummer zetten...

Tassie! | 16-06-06 | 12:53

Wat werken ? ben ik te lui voor wanneer die gek er problemen mee heeft, komt hij maar voer ik hem aan m'n koi's.

harry de leipe | 16-06-06 | 12:53

Sinds wanneer zitten staatssecretarissen in de ministerraad? Is dat nieuw?

crixus | 16-06-06 | 12:52

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino