Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vlieg er eens uit...

wimlexpistKoningin Beatrix heeft weer eens gelijk. Het openbaar vervoer is voor plebs. De auto is leuk, maar dat is meer iets voor Bernard en die is dood. Blijft over de boot om op 20 juni een staatsbezoek te brengen aan België (een land ver weg, over de Nederlandse grens). Maar ja, de boot duurt zo lang. Dus heeft Bea gekozen voor het vliegtuig. Jawel, met een oude afgeragde Fokker 70 gaat mevrouw+aanhang+familie op staatsbezoek naar het verre Belgenland: "Het is exact 125 kilometer en 120 meter van Huis ten Bosch naar de Grote Markt in Antwerpen." Kosten van deze paar minuten vliegen: ruim 10.000 euri. Maar dan mag Wim-Lex wel even de knuppel vasthouden. Beatrix had het wat te druk, dus namens haar bedanken we u voor uw gulle giften die deze fantastische rondvluchten mogelijk maken. Oh ja, ook nog bedankt voor die 400.000 euri die onze Oranjefamilie in staat stelde de afgelopen jaren het thuisfront te ontvluchten om een aantal zeer belangrijke privevakantievluchtjes te maken. Dank, dank!

Reaguursels

Inloggen

NOU EN!!!!! Ik woon vlakbij roosendaal en als ik naar Antwerpen wil ga ik ook met het vliegtuig vanaf Seppe, duurt maar een kwartiertje dan. Iets mis mee? Die F70 is om mee te vliegen, niets meer en niets minder...

En het is België, daar wil je zoveel mogelijk de wegen mijden, en per slot van rekening ligt het vliegveld midden in de stad Antwerpen. Dus vliegen zou voor mij de meest logische keuze zijn...

Boeing | 30-05-06 | 08:17

opdoeken die handel, koningshuis dient nergens voor en kost alleen maar geld

Daisy Bouterse | 29-05-06 | 16:38

Zucht. En weer die neporanjes in het nieuws.... leve de republiek. Die poppenkast heeft toch geen toegevoegde waarde. Het is net zoiets als aapjes kijken in het gaia park.
Maak die mensen toch gewoon heerser van flopsaland,dan zijn we er tenminste van af en het geld dat we uitsparen kan nuttiger gebruikt worden.genoeg problemen hier.

salonsocialist | 29-05-06 | 11:51

Ach, het bestaan van het koningshuis is wel mooi de reden dat we Koninginnedag hebben. Doen ze toch nog *iets* goed. Wat mij betreft mag het afgeschaft worden, zolang heel Nederland zich nog wel massaal mag kapotzuipen in 020.

Scientifiq | 29-05-06 | 09:36

Vlieg Bea, VLIEG !!
Eurobuck 29-05-06 @ 02:15
*
LOL Eurobuck, LOL!!
Met dit soort teksten bij z'n ontbijt is de GeenStijlert toch weer de vrolijkste straks in tram, trein, bus of file.

Maagzuur | 29-05-06 | 07:31

D'r invalideparkeerkaart is in belgie niet geldig. Logisch toch?

gilles de la tourret | 29-05-06 | 03:53

Wat zijn we toch een klein, bekrompen, stom volk.
We hebben allerlei commentaar op een konegin die 10.000 spandeerd aan vliegen voor een Staatsbezoek. Ziek zooitje hier op Geenstijl. Gewoon geen stijl .

Eurobuck | 29-05-06 | 02:19

"Prof" Hoxtra, wees blij dat we nog steeds een monarchie hebben en geen dictatuur. Van mij mag Bea een beetje rondvliegen op onze kosten, uiteindelijk is zij een konegin. Bush en Castro vliegen heel wat meer op kosten van hun belastingbetalers. Vlieg Bea, VLIEG !!

Eurobuck | 29-05-06 | 02:15

Duitse helm 29-05-06 @ 00:05
"slimme bea" kan ook zelf de stop uit het bad trekken, hoeven we dat gestuntel met WA niet mee te maken

TheOne48 | 29-05-06 | 01:38

Is dat menneke pis die 'fap fap fap' doet of is dat gewoon een slecht foto van Rogier Havelaar die 'fap fap fap' doet ?

Prikker | 29-05-06 | 00:56

En als wij vinden dat Bea zich te veel met de politiek bemoeit, dan betekend dat alleen maar dat onze politici te zwak in hun schoenen staan om daar tegen in te gaan. Bea is na 25 jaar in dienst namelijk iets slimmer dan menig parlementslid. En dat is wat deze mensen zo steekt. Iets slimmer dan jij...? Ophangen! En zo is het volgens mij goed dat Bea er is, zij kan nog eens tegen domme gedachten ingaan. Alleen jammer dat WA niet zo snugger is. Zo wordt het probleem koningshuis misschien vanzelf opgelost. WA zal zich niet met de politiek bemoeien omdat hij daar eenvoudig weg niet capabel voor is. En als hij aan de macht is, zal zijn macht stilletjes aan worden ingeperkt tot linten knipper. Regeren is vooruit zien...

Duitse helm | 29-05-06 | 00:05

En wat zullen die Belgen wel niet denken? Komt WA mee...? Dat kan een sloot drank kosten. En als WA lekker los gaat met dat mokkel van hem (ook al zo'n party moppie) dan kan dat de Belgen aardig wat centjes kosten. Zo heeft alles een keerzijde. Slaap lekker...

Duitse helm | 29-05-06 | 00:00

Het is en blijft een nare familie.

Gemeen Mosje | 28-05-06 | 22:55

prima, geld moet rollen, ook op elitair niveau ....

GrijpgrageGraaierd | 28-05-06 | 22:34

@Feuer Frei: Bea en WimLex kunnen zich beter bezig houden met fotomateriaal voor Story en Privé leveren, kunnen ze ook nog wel van rondkomen. Als we een president hadden, kon er ten minste elke vier jaar een nieuwe baas gekozen worden. maar helaas, nu is de kans op President Rita of Wouter (of net wie je leuk vindt) wel heel klein, zolang wij dat voorrecht aan één bepaalde familie voorbehouden. Is natuurlijk wel een uitkomst voor mensen die niet kunnen kiezen, als het al bij geboorte van een kroonprins bekend is wie de volgende gaat worden.

Zeurders | 28-05-06 | 22:33

@Feuer Frei: Kunnen we ook gewoon als het koningshuis op een uitkering in Kapelle aan de Ijssel in een rijtjeshuis woont.

En misschien zou een echte PM kiezen een keer een goed idee zijn.

MiRRoRMaN | 28-05-06 | 22:20

Argumenten gevraagd, lees ik net. Okee, mijn argument, waarom doet een allochtone vrouw zoiets in godsnaam op onze kosten? Antwoord: omdat ze niet anders gewend is, dan de volgende vraag, waarom denkt ze dat dit normaal is? Nou, omdat het smurvenvolkje al decennia meer zeuren over een verdwaalde afrikaan als over onze koninklijke Duitsertjes. Conclusie; Wie is er nou gek?

bubka | 28-05-06 | 22:08

Hee, geen gezanik over het koningshuis hier, en al helemaal niet van een Telefout redactie. Wees blij. Ons konigshuis onderscheid ons edelgermanen van barbaren als de Fransen en de Duitserts. Stel je toch eens voor dat Balkje P.R.E.S.I.D.E.N.T. zou zijn.... Nu kunnen we tenminste nog naar het buitenland ophouden dat Bea Boss is.

Feuer Frei | 28-05-06 | 21:37

Voor de grap maar eens onderaan de discussie begonnen met lezen.
Was erg vermakelijk, geweldige scheldpartijen, maar tot 17:00 nog geen argument gelezen. Das toch al zo'n slordige 3 uur lang een discussie zonder argumenten. En dan zijn er nog mensen die de lol van GS niet snappen.

King of controversy | 28-05-06 | 19:57

@Blind Houdini: Ja en zeiken is ook een vak apart. Ik zou zeggen ga eens langs de chirurg om die stok uit je anus te laten halen.

MiRRoRMaN | 28-05-06 | 19:53

Jullie denken toch niet dat de keunigin vanuit Nederland met het vliegtuig net over de grens naar Belgie vliegt.
Dat zou een duur zakske fritten worden.
Die komt zogenaamd vanuit Nederland, maar in werkelijkheid vanaf een of ander buitenlands vakantieadres aanvliegen.
Is het jullie nooit opgevallen dat telkens als er in Nederland iets gebeurt (bv. De Bijlmer of Enschede), dan moet de keunigin terugkomen van haar vakantieadres.
Als ze al terug komt (wat moet ze tenslotte ook komen doen; in de weg lopen met dat been).
Meestal laat ze zich op de hoogte houden.
In Bobbejaanland hebben ze trouwens nog een koningin nodig.
Zou ze op sollicitatiegesprek gaan.
Als bijbaantje, nu de sigarettenprijs alweer omhoog gaat.

wachtmeester de bruy | 28-05-06 | 19:36

De pleps. Trix schaamt zich rot voor haar volk. Pak de metro eens in Rotterdam of Amsterdam. Moet je die stomme koppen zien staan als het deurtje van de metro opengaat. Te onbeschoft om mensen eerst uit te laten stappen. Zo snel mogelijk naar binnen en dan maar krantje lezen. Hele wagons vol domme mensen die een gratis krantje zitten te lezen. Te bespottelijk voor woorden. Ik heb Amerikanen met hun ogen wijd open staan turen naar ons volk.

doktersnuggles | 28-05-06 | 19:27

@ doktersnuggles

Rabarbeke mag dan wel een irritante betweter zijn, ook dat is volgens mij nog steeds toegestaan op GS. Zeg gewoon wat je er van vindt of hou je kop.

Je verkapte dreigement prive gegevens te posten is een beetje zielig en, nog veel belangrijker, de korste weg om door Joris met een IP ban om je oren geslagen te worden.

Brusselmans | 28-05-06 | 19:22

Hulde Rabarberke!

El PiS | 28-05-06 | 19:12

Tsk. Lutsers. Ik vlieg in m'm F-22 voor 8x dat bedrag naar Limburg, aarmoedzaaiers... haha... pleps.

HyBriD VorTeX | 28-05-06 | 19:07

Die lui hebben echt schijyt aan ons plebs.... optiefen met dat hele oranje geneuqs. Dat ze maar naar Argentinië gaan, zijn ze weer lekker samen met al die andere misdadigers. vooral die heroïnehoer Mabel en haar randdebiel... en die blonde bimbo, dochter van een sullige idiote k*tminister.., en alle andere oranjesletjes en pooiers die ik ben vergeten.. KOTSVOLK. LEVE DE REPUBLIEK... kunnen we dan ten minste schelden op een president...

Lachende Scheerkwast | 28-05-06 | 19:01

Der Icebear
Je moet blij zijn dat mevrouw uberhaupt nog baas wil zijn van dit klootjesvolk. Ik was allang gevlucht. Het merendeel van onze medeburgers is te dom om te poepen. Laat staan dat ze in staan zijn voor zichzelf te zorgen. Luiervolk.

doktersnuggles | 28-05-06 | 18:52

of was het Beavis?

Fatwabuster | 28-05-06 | 18:52

Rabarberke 28-05-06 @ 18:41
Het opleidingswoord is weer gevallen. Er bestaat wel degelijk een wet van Godwin, en die heeft niets met WO II te maken maar alles met het terugvallen op argumenten die zijn gebaseerd op iemands opleiding of de afwezigheid daarvan. Bah.

Der Icebear | 28-05-06 | 18:51

@Rabarberke 28-05-06 @ 18:41
Inhoudelijk valt hier ook niet veel over te zeggen lijkt mij........ een typisch geval van non-topic maar zo te zien maak jij je er vreselijk druk om (70 reacties van jouw kant!!??)
Gewoon doorgaan Butthead

Fatwabuster | 28-05-06 | 18:50

hemaworstje 28-05-06 @ 18:17
Goed gezegd, maar dat maakt het nog niet smerig. Smerig is de godvergeten arrogantie die er van uit gaat. Die minachting van het klootjesvolk dankzij hetwelk mevrouwtje haar wodka en sigaretten op kosten van kan consumeren. De reden van bestaan is de afkomst en die blijkt telkens dubieus te zijn. De reden om Benno jaren te betalen was zijn huwelijk met J., welk huwelijk al veertig jaar minder voorstelde dan het pikkie van Ron Brandsteder. Etc etc.

Der Icebear | 28-05-06 | 18:49

leve de republiek!

Grote Kater | 28-05-06 | 18:44

@hondelul

oh ik dacht dat ie echt iets had.

@fatwabuster

Ken je beavis en butthead?

Rabarberke | 28-05-06 | 18:42

@fatwabuster

Je hebt geen case. Je heb niet eens je lagere school afgemaakt.

Hemaworstje post een inhoudelijk relevante bijdrage op zijn manier. Dat heb ik van jou (zonder w) nog niet gezien hier.

Rabarberke | 28-05-06 | 18:41

@Rabarberke 28-05-06 @ 18:37
Hé truttebolleke......... net als of jou gepeop ergens over gaat, dit GS ..... je weet toch......... pffffffff, zit je in je periode ofzo........ uhhhhhh, dom lachen doe ik zowiezo wel, met of zonder jou(w) geblaat

Fatwabuster | 28-05-06 | 18:40

@rabarber,

ziek in z'n hoofd.

hondelul | 28-05-06 | 18:39

@doktersnuggles

pfff... weet je niets beters dan mijn 'echte naam posten' sukkel. Maar je doet dat vaker en ik ben dan weken weg? Link eens naar zo'n postje dan?

@fatwabuster

De boodschap ging nergens over, want ik heb geen astra. Trix heeft wel een F70 en jij kent het verschil tussen jou en jouw niet. Blijf lekker dom doorlachen.

@hondelul

Wat is er met pannie?

Rabarberke | 28-05-06 | 18:37

@hondelul 28-05-06 @ 18:31
Dat lijkt me een mooie afsluiting van dit topic.......... I rest my case ;-)

Fatwabuster | 28-05-06 | 18:35

@Fatwabuster 28-05-06 @ 18:28,

mja, toch moeilijk te zeggen van een mevrouw die klaarblijkelijk toch al alle dagen lek is

hondelul | 28-05-06 | 18:31

@hondelul 28-05-06 @ 18:26
Heb het gelezen.......... iets voor Rabarberke?

Fatwabuster | 28-05-06 | 18:28

@Fatwahufter 28-05-06 @ 18:23,

neen, laxeer is uit, zie ruud dil voor meer info, naar het schijnt is glijmiddel voldoende garantie voor een dagje of drie klismaen.

hondelul | 28-05-06 | 18:26

@hemaworstje 28-05-06 @ 18:17
Zo dat is er ook weer uit........ laxeer gehad? en nee, je hoeft niet verder te gaan..... je komt luid en duidelijk over, of het ergens op slaat is een ander verhaal

Fatwabuster | 28-05-06 | 18:23

@Maagzuur,

inderdaad, hulde (ik had dit item even over het gezien alsvanwege ernstige spam door Rabarbeke)

hondelul | 28-05-06 | 18:19

en dat ook nog eens gebaseerd op een bastaard familie , ik heb net zoveel koninklijk bloed als Bea , opa kón niet eens meer neuken om bea te verwekken.
Onze Kunstliefhebster , braak , zelf spul kopen van tig miljoen ,Fuchsfertig. en de winnaars van de BEA kunstprijs kregen 1500 euri ter verdere ontwikkeling.. Alex op kosten vd staat aan zijn jaarlijkse verplichte vlieguren kan komen ( welke shitkid krijgt de luxe om uren te draaien in de grotere vliegtuigen..)
Het kan zo maar zijn dat W.A. uw piloot is als u op vakantie gaat ( martinair) , nou fok it , ik neem wel het volgend vliegtuig , van enige neerbuigendheid heb ik de laatse 40 jaar niets gehoord , ieder fucking treinstation heeft een koninklijke plee en restroom .
55 familieleden en geen een homo in al die jaren , statistisch geproken een wereldwonder , maar met inteelt weet je het nooit zeker natuurlijk.
maar afijn we hebben toch een koningin nodig , anders krijgen we een republiek en zo'n vent kost ook geld blabla , tuurlijk maar die heeft geen hofhouding ter grootte van een kleine stad , 133 marechaussees ter bewaking ende vermaeck , dat is meer politie dan in Deventer.
ach en zo kan ik nog wel even doorgaan .

hemaworstje | 28-05-06 | 18:17

@ hondelul @ 18:07
De Finnen? *proest!*
Die had ik er @ 15:30 al met de haren bijgesleept!

Maagzuur | 28-05-06 | 18:15

Fatwabuster, maagzuur
Je moet haar maar een beetje laten razen. Als het weer te erg wordt plemp ik altijd haar echte naam neer en is ze weer pleitor voor een aantal weken.

doktersnuggles | 28-05-06 | 18:15

@Rabarberke 28-05-06 @ 18:11
hahahaha......... het gaat om de boodschap lieverd..... oh ja, had ik nog even vergeten.... iets met altijd het laatste woord hebben en succes met je Astra 1.4 ;-)

Fatwabuster | 28-05-06 | 18:15

haha feldmeister je valt door de mand...

Rabarberke | 28-05-06 | 18:14

@ Rabarberke @ 18:02
Bevestiging op bevestiging. Nog even flink trainen voor het Nederlands Kampioenschap Conclusies Trekken, Rabarberke! Word je misschien net geen laatste. Maar ik zal het je verder niet moeilijk maken en reageer wel even op jouw niveau: doei!

Maagzuur | 28-05-06 | 18:11

@fatwabuster

Als jij nou het verschil tussen een persoonlijk en bezittelijk voornaamwoord gaat uitzoeken ga ik wel even fileparkeren oefenen.

Rabarberke | 28-05-06 | 18:11

@doktersnuggles 28-05-06 @ 18:05,

is dat de bron van uw nogal onsmakelijke picca ?

hondelul | 28-05-06 | 18:09

@doktersnuggles 28-05-06 @ 18:05
Volgens mij is dat een typisch vrouwelijk trekje......... ;-)

Fatwabuster | 28-05-06 | 18:08

@Maagzuur 28-05-06 @ 18:02,

in orde, ik mis alleen nog de Finnen in dit onderwerp, want pas dan is de (kont) circel weer rond .

hondelul | 28-05-06 | 18:07

Te koop: mijn encyclopedie collectie. Sinds de aanwezigheid van rabarberke op GS heb ik 'm niet meer nodig. Zij weet toch alles beter.

doktersnuggles | 28-05-06 | 18:05

@maagzuur

Ja alle meekijkertjes staan nu door het hele land buiten op straat te vieren dat jij hier je overwinning hebt behaald op inhoud. Jouw onsterfelijke bijdrage van 15:56 prijkt op menig uithangbord en eeuwige roem zal je ten deel vallen.

Voor je grote schare fans quote ik 'm nog even.

[quote]@ Rabarberke @ 15:53
Jij hebt geen boodschappenwagentje?
Maagzuur 28-05-06 @ 15:56[/quote]

Werkelijk onsterfelijk. Hulde.

Maar je punt is duidelijk. Jij vindt dat ik niet moet zeuren dat de overheid met geld smijt. Prima punt. Doei.

Rabarberke | 28-05-06 | 18:02

@ hondelul @ 17:57
Pannie is er, meen ik, door Rabarberke bijgehaald. Niet door mij iig. Ik sleep Rogier erbij ( met de haren, zo je wilt) ter illustratie van de grootte van het leedvermaak om Rabarberke. En jij hebt er ook weer een comment uit weten te slepen!

Maagzuur | 28-05-06 | 18:02

@Rabarberke 28-05-06 @ 17:55,

ene meneer Adam Paay heeft daar toch een chopper(t)service voor ..

hondelul | 28-05-06 | 18:01

@Rabarberke
Volgens mij heeft Bea personeel om boodschappen te doen....... heb ze de F70 niet voor nodig maar de door jou gewenste landingsbaan is natuurlijk wel makkelijk om jou Astra 1.4 zonder al te veel schade te parkeren......

Fatwabuster | 28-05-06 | 18:00

@Maagzuur 28-05-06 @ 17:52,
wat is dit nu weer voor een toestand, eerst de zieke Pannie en nu weer die kontenbonker van een Rogier er met de haren bijslepen ??!

hondelul | 28-05-06 | 17:57

@fatwabuster

Nu nog wat landingsbanen bij de Aldi in Den Haag erbij en mevrouw kan er zaterdags ook boodschappen mee doen. Uitermate geschikt voor de korte afstanden zo'n Fokker 70.

Rabarberke | 28-05-06 | 17:55

@ Rabarberke @ 17:46
Nee, ik ga het niet nog eens proberen. Meer bevestiging van m'n reaguursel @ 17:39 hebben de meekijkertjes overal in het land en ik niet nodig. Genoeg leedvermaak voor vandaag. Ben jij toevallig de vriendin van Rogier Havelaar?

Maagzuur | 28-05-06 | 17:52

gaan we zelfs over dit onderwerp over de rooie? Volgens mij hebben we een paar dagen geleden ook al liggen soebatten of we al dan niet een koningshuis zouden moeten hebben............ whats new? Oh, er is gevlogen met een F70 dor Bea en consorten...... so what? Dat ding gaat zo moeilijk over het spoor......... pfffffffff, wat een heisa om niets

Fatwabuster | 28-05-06 | 17:50

lol@ snuggles,
ben gelijk weer genezen.

hondelul | 28-05-06 | 17:49

- edit bah -

doktersnuggles | 28-05-06 | 17:47

@vanrechts

Psies, kan iedereen weer aan het werk, want dat soort reisjes moet ergens van betaald worden.

@maagzuur

oh was dat inhoudelijk bedoeld. try again.

Rabarberke | 28-05-06 | 17:46

@crixus 28-05-06 @ 16:14:
-edit floep?? Wie is floep nou weer? Kan al dat nieuwe lognazi personeel zich niet eerst even netjes voorstellen alvorens te gaan hakbarren?

crixus | 28-05-06 | 17:45

@doktersnuggles 28-05-06 @ 17:41,

Trix, Toppers??, neuh, doe maar kontneuqen.

hondelul | 28-05-06 | 17:44

Ik constateer dat er flink weggejorist wordt dus ik hou het netjes. Snap ook echt de verontwaardiging niet. 't Is weer typisch kleinzielig en vooral kleingeestig denkend Nederland. Waar we ons hier wel niet druk om maken. Het staatshoofd gaat per vliegtuig naar het zuidelijke deel van ons land. Nou en? Bush vliegt zelfs wekelijks naar 'n buitenhuis. Paul de Leeuw vliegt elke week naar de regenboog en persoonlijk vlieg ik daglijks van hot naar her. Jeezus wat een gezeik. Gelukkig is het morgen weer maandag en kan iedereen weer aan het werk. Die vier vrije dagen zijn de meesten in hun werinige hersens geschoten lijkt het wel. Hoxha voorop.

vanrechtsheeftvoorra | 28-05-06 | 17:42

hondelul
Je mag kiezen. Trix of de Toppers?

doktersnuggles | 28-05-06 | 17:41

@ rabarberke @ 17:31
Ik verschuil me niet achter een posting van Zeven, maar verwijs indirect, vals bescheiden als ik ben, naar m'n eigen reaguursel @ 16:06. Maar ook Maagzuur @ 15:56 is inhoudelijk bedoeld. Dat jij dat niet begrijpt, omdat er geen semi-intellectueel ouwehoerverhaal omheen hangt, is jouw tekortkoming, niet de mijne. Maar ach, ik weet je reactie al: "so what?" en "flutverhaal". Wel verfrissend om te zien dat je van semi-intellectueel even makkelijk switcht naar straatschoffiesniveau.

Maagzuur | 28-05-06 | 17:39

@Rabarberke 28-05-06 @ 17:31,
-weggehondeluld-

hondelul | 28-05-06 | 17:38

Der Dicke vliegt er (bijna) zelf uit...

Der Dicke | 28-05-06 | 17:36

@doktersnuggles 28-05-06 @ 17:28

ene meneer Ruud Dil wil hiervan het naadje van de Bil weten..

hondelul | 28-05-06 | 17:31

@maagzuur

Het argument dat het nog geen euro per burger is?

En het is nog geen eurocent per nekhaar nee. So what?

En het is een flutargument, want zonder koningin kunnen we ook een nationale feestdag organiseren. Alsof de koningin 15M aan koninginnedag uitgeeft.

Trouwens, kom zelf eens met wat inhoudelijks ipv je achter postings van anderen te verschuilen.

Rabarberke | 28-05-06 | 17:31

-edit een ban kan ook-

Der Dicke | 28-05-06 | 17:31

@doktersnuggles 28-05-06 @ 17:28:
Heaumeau!

crixus | 28-05-06 | 17:31

@Maagzuur 28-05-06 @ 17:21:
En olifanten kunnen zoals bekend niet vliegen... Tenzij ze Dombo heten.
Of Jumbo. Of Prins Wim-Lex. (om on topic te blijven)

crixus | 28-05-06 | 17:30

Laat die focking familie van trix toch lekker vliegen. Het zal me een rotzorg zijn hoeveel het kost. Trix is een prima afvaardiging. Samen met mijn man proost ik elke avond op haar. Hoezee hoezee hoezee.

doktersnuggles | 28-05-06 | 17:28

-weggejorist-

Der Dicke | 28-05-06 | 17:23

@ Rabarberke @ 17:17
Kom maar op!
Begin maar eens met een inhoudelijke reactie op Zeven @ 16:15 en het comment waar hij op reageert. Je eindeloos geouwehoer van vanmiddag staat in de vakliteratuur bekend als "van een mug een olifant maken".
Je comments van 17:02 en 17:17 als "vluchtgedrag".

Maagzuur | 28-05-06 | 17:21

Toch maar weer Windows XP nemen.

Rabarberke | 28-05-06 | 17:20

-edit niet leuk genoeg voor een off topic-

the_w | 28-05-06 | 17:19

-weggejorist-

Rabarberke | 28-05-06 | 17:19

-edit het onderwerp was Trixie-

Rabarberke | 28-05-06 | 17:17

@Rabarberke 28-05-06 @ 17:02:
Wat! Je gaat me toch niet vertellen dat zowel Pannie als Maagzuur scriptjes van jouw zijn? Het moet niet gekker worden....
end //
}

crixus | 28-05-06 | 17:11

@ Rabarberke @ 17:02
Tja, op reacties die de kern raken reageer je toch niet...

Maagzuur | 28-05-06 | 17:09

@Brussels, Ik probeer gem. 3x per jaar een thuiswedstrijd te zien op Highbury, met name wanneer het waarschijnlijk was dat Bergkamp in de basis zou staan. Helaas zijn beide volgens seizoen history.
*snikt zachtjes op de schouder van Rabarkerke*

Lekker Belangrijk© | 28-05-06 | 17:05

open(file,"craplist.txt");
while(<file>);do
print $_ . ", kom er maar in!";
sleep 300;
}

Rabarberke | 28-05-06 | 17:02

BlijeBelastingBetaler, kom er maar in!

Maagzuur | 28-05-06 | 16:59

@echo
Tijdens dat projectje leg je toch verantwoording af aan een stuurgroep die in de gaten houdt of alles naar behoren verloopt? Noem me raar, maar zo zijn projectorganisaties doorgaans. Niet bij de overheid inderdaad, waar men wel a priori budgetteert, maar vervolgens aanmoddert en zelden tot verantwoording geroepen wordt als het budget verkwanseld danwel overschreden is. Het is maar taxpayers money tenslotte.

Rabarberke | 28-05-06 | 16:56

wat heeft de zieke Pannie hiermee te maken ..?

hondelul | 28-05-06 | 16:55

@ Rabarbeke

In dat geval denk ik dat Lisp 90% van de GS reaguurders van comments kan voorzien.

Brusselmans | 28-05-06 | 16:55

@brusselmans

Dat botgrapje is oospronkelijk niet eens een grapje. perlbot b.v. (perlbot.org) kan geconfigureerd worden als AI botje en je zult dan inderdaad weinig verschil met pannie merken. Artificial Intelligenc met perl is wel moeilijk. Lisp zou een betere taal zijn. Ik denk dat je met Lisp makkelijk een IQ van 20 kunt nabootsen. Voor een botje als Pannie of holtor moet dat ruim voldoende zijn.

@japanner

We zullen wel zien.

Rabarberke | 28-05-06 | 16:51

Rabarberke 28-05-06 @ 16:27

Ben ik nou gek, of beschrijf je in een budget, wat je nodig hebt en waarvoor?
Als ik een projectje doe, plan ik een budget. Daarin beschrijf ik precies hoeveel ik nodig heb en waar ik dat aan uit ga geven. Vervolgens krijg ik dat geld ter beschikking, maar alleen om dat te doen, dat ik van te voren aangegeven heb.
Noem me raar, maar ik vind dit een beter systeem dan eerst uitgeven en dan verantwoorden...

ECHOO! | 28-05-06 | 16:44

@ rabarbeke

Ach, wie zal het zeggen. Binnen tien jaar lijkt me dat echter niet een reeel beeld. Uiteindelijk gaat de economische groei in China wel vooruit, maar wel steeds minder. Verder lijkt me de huidige vorm van Kapitalisme in china me momenteel te karig om te voldoen aan ej toekomstbeeld. Vooralsnog lijkt me China meer iets waar bijv. Nederland veel geld aan kan verdienen.

Overigens, het reaguurdersbotgrapje vindt al wat langer z'n weg op het internet totdat jij met die giller over Pannie op de proppen kwam.

Brusselmans | 28-05-06 | 16:39

Brusselmans... excuses... rabarbeke bedoelde ik natuurlijk...

de Japanner | 28-05-06 | 16:37

@Brusselmans: waarschijnlijk ben je nog te jong, of heb je nooit opgelet op school, want dat van de chinese dachten ze bij de Japanners ook (^^) en dat kan ik weten... Maar waar hebben we het getverderrie over, ze mag een aantal keren per jaar op kosten van het neederlandsche volk gebruik maken van het neederlandsche staatsvliegtuig, wees blij dat ze haar strippenkaart afstempeld voor een kort vluchtje, ipv voor een reis om de wereld.

de Japanner | 28-05-06 | 16:35

@brusselmans

Naja zodra de chinezen zelf de rotzooi kunnen marketen en verkopen die ze maken, liggen wij er uit.

Rabarberke | 28-05-06 | 16:29

@ LB©

Begrijpelijk, ook wat mooie plaatjes van Highbury geschoten neem ik aan?

Brusselmans | 28-05-06 | 16:28

@echoo

Ik zei dat het bij Bea wel anders lag dan bij de amerikaanse president, die over elke cent verantwoording vooraf en achteraf moet afleggen.

Bea dient een budget in, dat wordt goedgekeurd en vervolgens geeft ze het geld naar believen uit. En niemand kraait er naar als er een keer met geld gesmeten wordt.

Zo is dat niet alleen bij het koningshuis, maar bij elke provincie en gemeente. Budgetteer kosten voor het volgende jaar, neem het geld en smijt er naar believen mee. Want als je het niet opmaakt krijg je volgend jaar minder.

Rabarberke | 28-05-06 | 16:27

@ Crixus

Rabarbeke minder geloof ik

Brusselmans | 28-05-06 | 16:24

@Brusselmans 28-05-06 @ 16:21:
Ik weet het, daarom moest ik er ook zo om lachen.

crixus | 28-05-06 | 16:22

-weggejorist-

Charon | 28-05-06 | 16:22

Slechts een minuut te laat, dat kan er mee door op zondagmiddag.

Brusselmans | 28-05-06 | 16:22

LOL @ Rabarbeke

Rustig maar, ik deel je wantrouwen jegens Majesteit en ranzige oplichter uit het bedrijfsleven. Zoals je weet geloof ik alleen niet dat Nederland over tien jaar failliet is zoals jij. En wat dan nog, de failliete inboedel wordt wel weer overgenomen en dan modderen we rustig weer een eeuw verder.

@ crixus

Mijn aangeboren eerlijkheid noopt me te vermelden dat ik het botgrapje van Rabarbeke zelf ontleende. Ze kan zelfs geweldige scriptjes schrijven

Brusselmans | 28-05-06 | 16:21

@brusselmans

Dat reageerbotje concept heb ik geintroduceerd nalv de reacties van Pannie. Als je zelf ook eens origineels verzint, laat het dan ff weten.

Rabarberke | 28-05-06 | 16:20

@Rabarberke 28-05-06 @ 16:17:
Er was in die tijd vast ook iemand nodig om emmertjes stoom te sjouwen, bougievonken op te vegen en nippeltjes van naafjes op boutjes te schroeven.

crixus | 28-05-06 | 16:19

@ Zeven @ 16:15
Laat Rabarberke het maar niet lezen!

Maagzuur | 28-05-06 | 16:19

@Brussels en ook niet van mijn gezicht. ;-)

Lekker Belangrijk© | 28-05-06 | 16:18

@brusselmans

Ja ik kan natuurlijk ook gewoon net als jij glazig naar het scherm zitten kijken zodat het lijkt alsof ik wat belangrijks te doen heb.

Je kunt we zien dat Frans Swarttouw zijn mensen niet zelf aannam in die tijd, anders had holtor er nooit gewerkt.

Rabarberke | 28-05-06 | 16:17

LOL @ Brusselmans 28-05-06 @ 16:13

Rabarberke de logbot, queen of the klei.

crixus | 28-05-06 | 16:17

@Brusselmans
Jes mate, een reageerbot. Rabarberke weet zeer goed onder woorden te brengen dat zij niets te melden heeft.

holtor | 28-05-06 | 16:16

Rabarberke 28-05-06 @ 16:11

HAHA, je snapt het echt niet! Inburgeringscursus niet gehaald ofzo? De koningin is onschenbaar zolang ze zich binnen de wet blijft.
Dat zij verantwoording moet afleggen over haar budget is wettelijk geregeld. Verder moet zij een begroting indienen die door de kamer wordt gekeurd. Daarin specificieerd zij de uitgaven die zij denkt te maken aan personeel (he, werkgelegenheid), onderhoud (he, nationaal erfgoed), autopark, staatsbezoeken enz. enz.
Die begroting is voor de uitgaven die zij denkt te maken. Daarnaast krijgt zij nog een gedeelte "salaris". Ik weet niet precies hoeveel dat is, maar dat kun je opzoeken in de stukken van de 2e kamer. Het is namelijk openbaar.
Dus: gebruik deze zondag eens om jezelf wat te leren en wat wijzer te worden. Dan hoef ik naast al die belasting die ik betaal ook niet nog eens tijd te investeren om de minder opgeleiden in dit land op te leiden.

ECHOO! | 28-05-06 | 16:16

@Maagzuur 28-05-06 @ 16:06

Het Koningshuis kost maar een enkele euro per burger per jaar. Maar daar krijg je dan wel een super feest als Koninginnedag voor terug!

Zeven | 28-05-06 | 16:15

LOL @ LB

Die grijns is zeker een hele maand niet van z'n gezicht afgekomen?

Brusselmans | 28-05-06 | 16:15

-edit floep-

crixus | 28-05-06 | 16:14

@ holtor

Rabarbeke is een reaguurdersbot die, sinds GS voor 3.6 miljard een meerderheidsdeel aan de Televaag heeft verkocht, overuren draait op regenachtige zondagmiddagen, je weet tog?

Brusselmans | 28-05-06 | 16:13

Weg met de monarchie!

blikjegrolsch | 28-05-06 | 16:13

@ crixus @ 16:09
Ga je gang jongen, ik geef weer gelegenheid?
www....

Maagzuur | 28-05-06 | 16:12

@echoo

Interessant. De koning(in) is onschendbaar en we kennen in dit land ministeriele verantwoordelijkheid. Ik ben benieuwd naar jouw bron waarin staat dat de koningin verantwoording aflegt aan b.v. minister Zalm. Is het je duim?

Rabarberke | 28-05-06 | 16:11

Dit staatsbezoek dient geen Nederlands belang. Alleen Vlaams Belang.

aivd | 28-05-06 | 16:10

Jij begrijpen?

holtor | 28-05-06 | 16:10

@Maagzuur 28-05-06 @ 16:06:
Wil je van de koningin af moet je SP stemmen. Wil je van de bijstand af moet je VVD stemmen. Dus wil je van allebei af: wat moet je dan?
Democratische keuzes? HA!

crixus | 28-05-06 | 16:09

@Rabarberke
En hoe zit dat per passagierkilometer?

holtor | 28-05-06 | 16:08

O jee, GS krijgt last van het "Jan met de Pet" syndroom...

Plonk | 28-05-06 | 16:08

Tering, wat een hoop postjes @Rabarberke. Heb jij dienst hier, aantal reacties uitmelken omdat GS-redactie zondag viert?

holtor | 28-05-06 | 16:07

crixus 28-05-06 @ 16:03

Ja, rabarbeke lult een beetje slap. Zo netjes ging dat namelijk niet.. Eerst weigerden ze om belasting te betalen, toen begonnen ze te heulen met de vijanden van Engeland en uiteindelijk hebben ze een complete burgeroorlog uit moeten vechten (nee, niet die met noord zuid, een eerdere) waarin kolonisten knokten tegen Engelsen... Was vast heel gezellig. Het heeft daarna nog tig jaar geduurd voordat alle belangrijke kolonisten dat ding tekenden trouwens...
1 voordeel: Nederland heeft sloten met geld verdiend met het bewapenen van de kolonisten, de Engelsen en de FRansen..

ECHOO! | 28-05-06 | 16:07

Of je hebt een Koningshuis, en dan is het dokken. Of niet.
Of je hebt Uitkeringsgerechtigden (ook met een hoofdletter dan maar), en dan is het dokken. Of niet. Allemaal democratisch gemaakte keuzes en volgend jaar mogen we weer.

Maagzuur | 28-05-06 | 16:06

@holtor

Nee de krooprins moet met de auto. Een 747 zuipt in absolute zin veel meer dan een Fokker 70. Maar een volle 747 is zuiniger PER PASSAGIER dan een Fokker 70 PER PASSAGIER. Jij begrijp?

Rabarberke | 28-05-06 | 16:06

@Maagzuur 15:55
Dus daar is die klep voor? Voor de volgende keer dan.

sjaakdeslinksesul | 28-05-06 | 16:06

Hij is niet zo oud hoor, die Fokker 70. Heb hem zelf gebouwd zien worden toen ik er werkte, bij de Koninklijke Vliegtuigfabriek Fokker. Voordat ze hem in gebruik namen zagen we regelmatig de oranje F-28 opstijgen, en dat was geen gezicht 1993.

holtor | 28-05-06 | 16:04

Rabarberke 28-05-06 @ 15:55

Ja die legt verantwoording af aan de minister president, de minister van financien en de minister van BZ..

ECHOO! | 28-05-06 | 16:02

Rabarberke 28-05-06 @ 15:53

Aso, aso... Ik werk er gewoon hard voor hoor. En vergeet niet dat als ik en anderen die veel verdienen niet zoveel belasting zouden betalen een hoop anderen zonder zorg/uitkering/hulp of wat dan ook zouden komen te zitten omdat het rijk minder binnenkrijgt.
Zonder eindjes valt er namelijk helemaal niets te knopen.
Denk daar eens over na als je om 5 uur in je luie stoel zit te wachten tot je eten klaar is. Ik ben dan nog op kantoor, maar als ik zo rond 9 uur thuiskom (met een beetje mazzel), dan zal ik ook eens aan jou denken.
ps. de boeing van Bush heeft zo'n 40 pasagiers en bemanning aan boord. Soms 80 als het journaille mee mag. De fokker neemt 30 mensen mee. Reken nog is...

ECHOO! | 28-05-06 | 16:01

@ Crixus
Dat brengt me op een idee,
*belt de aivd om die Fokkert te reserveren voor a.s. zomervakantie*

Ms.K. West | 28-05-06 | 16:01

@crixus

De VS heeft zich op nette wijze ontdaan van de engelse koning. De declaration of independence is leuke leesstof.

Koningen zijn van vroeger. Zolang de koningin koningin is horen we allemaal achter haar te staan, maar het zou beter zijn voor het land als ze afscheid nam.

Rabarberke | 28-05-06 | 16:00

@Rabarberke
Aha. Jij wordt hier betrapt op het verkopen van halve waarheden. Moet de Kroonprins dan per B747 naar Antwerpen vliegen om kosten uit te sparen? Een Koninklijke Fokker lust minder brandstof tijdens het opstijgen dan een 747.

Heb jij ook hobbies?

holtor | 28-05-06 | 16:00

@DuB_Vee 28-05-06 @ 15:57:
Die kist is dus helemaal niet van de familie, maar van ons! Die ouwe Fokkert is eigendom van de Staat der Nederlanden.

crixus | 28-05-06 | 15:59

Nou, leuk voor ze. Ik zou ook een privé-jet aanschaffen als ik zoveel erfgeld had. Nu alleen het vliegtuig nog ff oranje verfen... Pimp My Plane.

DuB_Vee | 28-05-06 | 15:57

@Rabarberke 28-05-06 @ 15:53:
Precies... van dat bedrag kun je niet eens "geen seksuele relatie hebben" met een stagaire, dat moet je er later allemaal weer bij-schnabbelen.

crixus | 28-05-06 | 15:57

@ Rabarberke @ 15:53
Jij hebt geen boodschappenwagentje?

Maagzuur | 28-05-06 | 15:56

Bovendien moet GWB voor elke uitgave verrantwoording afleggen aan het congres en bij Bea ligt dat wel anders.

Rabarberke | 28-05-06 | 15:55

@ sjaakdelinkselul @ 15:48
Er in Sjaak, er in.

Maagzuur | 28-05-06 | 15:55

@echoo

een fokkertje is per passagier minder zuinig dan een 747. Het meeste zuipt een vliegtuig tijdens het opstijgen. Dwz dat korte afstanden volstrekt onrendabel zijn.

Jij houdt zat over maar een hoop mensen niet, aso. Die moeten de eindjes aan elkaar knopen terwijl madam met geld smijt.

GWB is geen koning van een constitutionele monarchie die er voor spek en bonen bij zit met een dergelijk budget. Van dat budget bestuurt hij actief het land. En 400k is een schijntje van wat Bea meeneemt.

Rabarberke | 28-05-06 | 15:53

Rabarberke wilde vroeger altijd Koningin worden.

Maagzuur | 28-05-06 | 15:51

vette lol @holtor 28-05-06 @ 15:48

Lekker Belangrijk© | 28-05-06 | 15:51

@crixus

ja precies, staatsbezoek amehoela

Gewoon thee drinken, bezoek aan een belgische chocoladefabriek, schieten met de nieuwe FN Minimi (modelletje al zarqawi), vlaams blokje om in het oude centrum en dan weer lekker naar huis.

Rabarberke | 28-05-06 | 15:50

Rabarberke 28-05-06 @ 15:46

Nee, ze graaien bij mij, maar ik houd zat over hoor. Wist je al dat GWB $400k betaald kreeg en en het 10 voudige aan budget heeft voor adinistration expenses... Goede keuze zo'n president. veel goedkoper.
En oh ja... wat gebruikt er meer denk je? een fokkertje of een 747?

ECHOO! | 28-05-06 | 15:49

@ardie 15:31
En WC's zijn er om op te poepen. GS niet.

sjaakdeslinksesul | 28-05-06 | 15:48

@Rabarberke.
Ja nou. Tsjonge inderdaad. Nee, nou zeg.

*Krabt eens aan zijn zak*

holtor | 28-05-06 | 15:48

Bijten in de Blote Billen van Beatrix.
Dat lijkt me pas lekkerrr!

Vossie | 28-05-06 | 15:47

@Brusselmans
uit alles blijkt dat u uw klassiekers kent. :-)

Karel Kruizenruiker | 28-05-06 | 15:46

@Rabarberke 28-05-06 @ 15:42:
Ja, maar daar heeft Bea natuurlijk wel gelijk in... Gewoon je tong uitsteken naar Albert. "Kijk eens Appie, mijn zoon kan lekker een vliegtuig sturen, en jouw Flupke... tsja wat kan jouw Flupke eigenlijk? Niet eens een lekker wijf uitkiezen!... Nana nana na! En kom nou maar op met die borrel, ik heb dorst!"
Zo gaat dat in die kringen.

crixus | 28-05-06 | 15:46

@echoo!

Nee ik heb nu eenmaal niet de beschikking over de mogelijkheid een jaarlijkse graai uit de staatskas te doen. Jij wel?

Rabarberke | 28-05-06 | 15:46

Duur kopje thee.

aivd | 28-05-06 | 15:44

Rabarberke 28-05-06 @ 15:42

jij hebt zeker geen eigen vliegtuig?

ECHOO! | 28-05-06 | 15:43

he man jonge, steek er wat* van op

Maagzuur | 28-05-06 | 15:43


@holtor

Ik weet niet of jij behalve in andermans hol ook wel eens in een vliegtuig hebt gezeten, maar de tijd die het duurt om naar antwerpen te vliegen is ongeveer de tijd die het duurt om op te stijgen en te landen. Het verbruik van zo'n kist op deze korte afstand ligt ruwweg tussen de 20x en de 40x hoger dan dat van een trein. En met zijn hoevelen vliegen ze dat er een Fokker 70 voor nodig is, met de hele hofhouding en hun aangetrouwde inteelt?

Als het maar met een paar leden van het Konlinklijke Huisch is, dan gaat er per lid wel heel veel brandstof doorheen.

Een beetje zonde vind je ook niet? Temeer omdat het geen fuck uitmaakt of madame nu per trein, bus of vliegtuig reist qua reistijd. Het maakt niet uit qua effect van het bezoek en het heeft geen reet met veiligheid te maken.

Mevrouw wil gewoon goede sier maken met het vliegtuig.

Rabarberke | 28-05-06 | 15:42

Ondertussen ween ik om Bergkamp.

Lekker Belangrijk© | 28-05-06 | 15:41

Het is Juist GOEDKOPER..... in Antwerpen kunnen ze niet gratis parkeren zoals in amsterdam.. en het vliegtuig is aftrekbaar.... Duh simpel rekensommetje en juist besparing voor de eigen beurs.. zou ik ook doen..

Pascal1977 | 28-05-06 | 15:41

@ Commandini
Nee jij hebt alleen maar aan de thee gezeten?

Ms.K. West | 28-05-06 | 15:36

Een protestsong lijkt me meer van toepassing voor de gevestigde media die deze 'franje van oranje' doorgaans afdoet als 'niet interessant genoeg' maar gewoonweg de ballen ontbeert Majesteit eens flink door de mangel te halen.

'Meneer de hoofdredacteur, slaap zacht!'

Brusselmans | 28-05-06 | 15:36

@ardie 28-05-06 @ 15:31, Hoe doe je dat nou? Door het FOK! filter glippen?

Lekker Belangrijk© | 28-05-06 | 15:36

Heeft iemand er btw over nagedacht wat een teringzooi het geeft als we voor het tripje de a4, de a13, de a20 en de e19 moeten afzetten tot de caravaan voorbij is? Ik vind dat ze met het vliegtuig MOET! Zodat de rest van ZW Nederland gewoon de weg kan gebruiken...

ECHOO! | 28-05-06 | 15:35

Er is welhaast een overdosis voor nodig voordat je JP gaat aanspreken met "Meneer de President".

Lekker Belangrijk© | 28-05-06 | 15:33

Ik weet dat Telegraaf een belang heeft in geenstijl, maar het zo letterlijk overnemen van krantenberichten gaat toch ook wel erg ver. Het is al zo breed uitgemeten in de pers en dan komt geenstijl er nog even overheen. Afgelopen dagen te hard gezopen jongens?

Commandini | 28-05-06 | 15:33

@crixus
Een tsunami veroorzaken in een zwembad, en daarna naar de onderwaterbarkruk zwemmen en een drankje bestellen. Dat is pas des konings.

holtor | 28-05-06 | 15:33

maagzuur jonge, steek er nog eentje* op!

hé man | 28-05-06 | 15:32

Lang leve de Republiek der Nederlanden!

inquisitra | 28-05-06 | 15:32

-edit fok! dicht?-

ardie | 28-05-06 | 15:31

@superjan 28-05-06 @ 15:28:
Stilte voor de storm... klik link @ 15:30....

crixus | 28-05-06 | 15:31

@Rabarberke
We? Jij en ik?

holtor | 28-05-06 | 15:30

Pa van Maxima tegen Willem Alexander:
flink oefenen met vliegen, jongen. Jeweettog?
*
Watermanagement = GeenStijljargon voor Finnen uit vliegtuigen in de oceaan dumpen.
*
Dussss... finnenhaterts: niet zeuren dat er niks nuttigs met je belastinggeld wordt gedaan.

Maagzuur | 28-05-06 | 15:30

@Rabarberke 28-05-06 @ 15:14:
Zoiets? Al kan ik niet garanderen dat de zanger geheel drugsvrij was. (eh nee, ik ben de zanger niet.)
www.yousendit.com/transfer.php?action=...

@holtor 28-05-06 @ 15:23:
Ik geef niks uit aan een tsunami. Ik ga er 1 veroorzaken, lijkt me veel leuker.

crixus | 28-05-06 | 15:30

@holtor

Mooi en wat voor betaald werk verrichten ze met die studies die we als samenleving hebben bekostigd?

Rabarberke | 28-05-06 | 15:30

Wiet! Wiet voor ieder die zich drukmaakt over een vlucht naar Antwerpen.

holtor | 28-05-06 | 15:30

Het klinkt ook als een klok.

Ik voorzie een duo met Armand.

Brusselmans | 28-05-06 | 15:29

@echhoo!> een mooie post!
@crixus> wat is t stil rond DD?

superjan | 28-05-06 | 15:28

Rabarberke & Drugs?? Het moet gezegd, 'tis wel een stijlloze combinatie.

Lekker Belangrijk© | 28-05-06 | 15:27

Matigjes, Rabarbeke. De X factor ontbreekt enigzins :)

Misschien moet je toch eens drugs overwegen. Dat heeft die andere protestszangers ook een eind op weg geholpen.

Brusselmans | 28-05-06 | 15:25

Te genânt voor woorden, 120 km en dan met het staatsvliegtuigje, pleur ff lekker op, dat idiote mens is meer tijd kwijt om van en naar met de staatslimo naar het vliegveld te rijden, dan dat ze aan het vliegen is.

Karel Kruizenruiker | 28-05-06 | 15:25

@ maagzuur
*bedenkt betere dingen die met mijn centjes kunnen worden gedaan*

Ms.K. West | 28-05-06 | 15:25

Jongens, jongens... zeik dat koningshuis nou niet zo af.... We weten allemaal wat er in Nederland gebeurd als we gaan stemmen bij verkiezingen; dat verneuken we en we kiezen een lul!
Denk je eens in dat we dat iedere 4 jaar moeten gaan doen om een president te kiezen... Dat is wordt een RAMP!
Nee, een koningin is niet ideaal, maar wel makkelijk en bovendien weet je 25 jaar lang waar je aan toe bent en je kunt ook vast wennen aan de volgende. Bij een president moet je altijd maar afwachten... Straks krijgen we er nog één die besluit België te annexeren zodat ie niet op staatsbezoek hoeft en omdat ze daar goed bier maken... Nee hoor lekker laten zitten die royals. Nogmaals, als je nederlanders laat kiezen..........(vul maar in)

ECHOO! | 28-05-06 | 15:24

PWA heeft al een tijdje z'n brevet, hij mocht al een beetje rondscheuren toen z'n opa nog leefde en Fokker nog een koninklijke vliegtuigfabriek was. Zijn broertje heeft nog vliegtuigbouw gestudeerd in Delft.

Met ons koningshuis nix mis. Denk in ieder geval niet dat ze eindeloos zitten te posten over hoeveel Rabarberke en crixus enzo uitgeven aan wat voor tsunami dan ook.

O land van kleine Kut. Van vuilen kouden regen.

holtor | 28-05-06 | 15:23

Misschien naast de fotofuck een protestsongfuck.

Vlieg er eens uit.... (Tekst Rabarberke, muziek de Motors)

Airport! Geef mijn die knuppel aan
Airportttt, laat ons naar Belgie gaan
Vlieg er eens uit, vlieg er eens uiiihuiiit
Willem, 't is toch andermans poen
Maxima, 't is ons om het volk te doen
Vlieg er eens uit, vlieg er eens uihuittt

Rabarberke | 28-05-06 | 15:22

Resumerend; Watermanagement is dus een (te) duur woord voor Manneken Pis?

Lekker Belangrijk© | 28-05-06 | 15:22

*is blij dat er ueberhaupt wat wordt gedaan met z'n belastingcenten*

Maagzuur | 28-05-06 | 15:20

waar maken jullie je druk over ? ga eens een kijkje nemen op Zaventem, vanuit de vertrekhal kan je het militaire gedeelte van de luchthaven zien, en daar zie je de privéjet van de regering regelmatig over en weer pendelen, het is een publiek geheim dat die jet ook voortdurend voor vertragingen zorgt, het luchtruim wordt namelijk afgesloten voor alle vliegverkeer zodra er een minister of iemand van de koninklijke familie aanwezig is. Laatst had m'n vlucht 45 min. vertraging omdat Prins Filip net terugkwam van skivakantie, en zijn privé-vliegtuig heeft uiteraard voorrang ...

wolliejean | 28-05-06 | 15:20

The Times They Are A-Changin, reken maar!

Brusselmans | 28-05-06 | 15:19

Oké afschaffen die handel.
We smelten koninginnedag gewoon om tot een andere leukklinkende feestdag, en we bekronen het dan met een leuke naam. Ideeën zijn welkom, reaguurderts.
Want wat hebben we nou aan die ouwe taart (dit is geen persoonlijke belediging; ik bedoel ook juliana, emma, wilhelmina..) die de hele dag geenstijl.nl zit te refreshen? Niks toch? Neuh.
We zijn meer verbonden met elkander door zo'n elftal mannen in Duitsland.

hé man | 28-05-06 | 15:16

Het wordt tijd voor een goede protestzanger in Nederland. Onze muzikanten theezakjes, nichten en l'art pour l'art adepten. Ohja en drugsgebruikers.

Rabarberke | 28-05-06 | 15:14

ah mam, kunnen we met de fokker gaan, ah ah ah, is maar 10000 euries, kan ik nog een keer vliegen, nee mam, ik wil geen treintje leren rijden, nee mam, ben bang voor de bus, zodadelijk donderen we nog naar beneden van een berg, nou dan koop je toch een berg voor me, zodat we niet met de bus hoeven, ah toe mam, nee niet met de auto, ik rijd altijd de greppel in, ja mag het dus, ja ja , oh je hoeft die 10000 euries toch niet te dokken, dat doet het plebs wel...

topcat | 28-05-06 | 15:13

@Rabarberke
... en ook zij leven in de gratie van de plebs!

manna | 28-05-06 | 15:12

@crixus

Psies, een databank met de zwarte CV's van directeuren, ministers, hoge ambtenaren, justitie etc. J'accuse!

Rabarberke | 28-05-06 | 15:11

@crixus
de autochtone bevolking bedoel je....

manna | 28-05-06 | 15:10

@Gemeen Mosje 28-05-06 @ 15:07:
Elk volk krijgt de staatshoofden die het verdient. Wij zijn een naar volk.

crixus | 28-05-06 | 15:09

@Rabarberke

Waar denk jij dat Wim-Lex mee bezig is, als IE geen staatsbezoek moet afleggen ? Of op vakantie is, Of met Maxima bezig is ? Dan is IE aan het vliegen.... OP ONZE KOSTEN.
De watermanager gaat op 'werk-bezoek' in het buitenland. Bla,bla,bla, flink snavelen en weer naar huis vliegen(hobby). Nou hier in Nederland hebben we water zat, dus wat hij in het buitenland moet zoeken is een raadsel.
Het is een nare familie

Gemeen Mosje | 28-05-06 | 15:07

@Rabarberke 28-05-06 @ 15:00:
Wat mij betreft zou dat een fijne en welkome aanvulling op GeenStijl zijn.
Name and Shame.
www.corporatecunts.com is ook nog vrij overigens.

crixus | 28-05-06 | 15:06

Trix gaat niet met d'automobile want er zijn zoveel files, aldus de RVD.

Ik wil die weddenschap wel aangaan. Ik vertrek op hetzelfde moment als al die gepantserde Fordjes, alleen rij ik niet eerst naar een vliegveld, maar direct naar de Grote Markt in Antwerpen. Ik denk dat ik al drie Duvels achterover heb geslagen op een terras aldaar voordat Trix arriveert.

Neon | 28-05-06 | 15:02

@ Rabarberke

GS gooit Dirk van de Broektassen die aan de deurknop hangen nooit weg hoor.

Brusselmans | 28-05-06 | 15:01

Eigenlijk moet er een website komen, een publieke schandpaal voor dat soort gasten. Ik voeg daar graag de oplichter Cees van Luijk van Coopers en later Getronics aan toe.

Rabarberke | 28-05-06 | 15:00

@Rabarberke 28-05-06 @ 14:47:
Ik ben het helemaal met je eens, behalve dan dat ik moreel gezien gradaties van klootzakkerij aanbreng. Van der Hoeven en Boersma zijn qua klootzakkerij een graadje of wat erger dan Van der Most, wat mij betreft.
Als was het maar omdat ik over Van der Most ook nog wel wat positiefs kan bedenken en over andere lieden eigenlijk niet. Mag ik de naam Tjibbe Joustra ook nog even laten vallen? (We hebben het nu toch over klootzakken, in de ruimste zin van het woord, naar aanleiding van de profiterende Oranje-klootzakken, dus het is geheel on-topic)

crixus | 28-05-06 | 14:54

Trouwens sinds wanneer mag PWA zo'n kist besturen? Heeft ie 't brevet en de benodigde vlieguren wel??

Rabarberke | 28-05-06 | 14:49

@crixus

Ik scheer ze over één kam. Boekhoudfraude is verboden en illegalen onverzekerd aan't werk hebben ook. Period.

Als jij je huis zwart laat verbouwen ben je gigantisch de lul, als zo'n prick mensen illegaal en onverzekerd aan 't werk zet en ze vallen dood nee mag ie met de minister knuffelen.

Als je als werknemer iets verduistert word je op staande voet ontslagen, als je als CEO fraudeert, dan krijg je 250000 boete. Met een gouden handdruk van 6 miljoen is dat een vreselijke straf.

En dan hebben we het nog niet over Boersma gehad die zijn zakken vult ten koste van het volk dat de energieprijzen in 10 jaar verdubbeld heeft zien worden terwijl gasreserves goedkoop aan het buitenland worden verkocht.

Dit land is over tien jaar helemaal failliet.

Rabarberke | 28-05-06 | 14:47

Wat zijn die reclames hier erg zeg. Wat een dag. Kom je eerst het hoofd van Fleischbaum tegen in Volkskrant magazine, en dan dit...

raimondkranenburg | 28-05-06 | 14:42

Belachelijk zo een staatsbezoek.
Flink snavelen en belangrijk doen op onze kosten.
En idd. kan prins H2O lekker zijn hobby bedrijven.
Voordeel is natuurlijk dat Wim Lex goed kan praten met super domoor prins Albert (hahahaha wat een sukkel is dat zeg). Dus dat zal wel passen.

Kost bakken met geld. Bovendien is het een nare familie.

Laat ze maar met de Groene Dreack gaan (past ook aardig die naam. Laten we hem omdopen tot Oranje Draak.
En dan hopen dat ze windkracht 11 krijgen als ze op zee zijn.

Gemeen Mosje | 28-05-06 | 14:41

HonderdZeventig postjes over Willem van Buren die met de staatsbak naar Antwerpen mag vliegen. En o, wat hebben wij een heilig vuur in onze toetsenvingertjes. Nee, mijn belastingcenten dit. Nou, maar mijn monarchiegedachten zus.

Het is maar goed dat de rest van de wereld dit niet kan lezen omdat wij de enigen zijn die Nederlands kunnen.

*Gaat aandachtig in zijn neus peuteren*

holtor | 28-05-06 | 14:41

@Brutus68, zelfs het verlangen om Maxima als centerfold in de penthouse te zien is reeds lang verleden tijd.

Lekker Belangrijk© | 28-05-06 | 14:40

Tsjonge, tsjonge, met het vliegtuig naar Belgie, je moet maar durven. En dan ook nog een grote bek durven te hebben over het milieu in de een of andere lullige kersttoespraak. Het geeft maar weer eens voor de tig zoveelste keer aan dat het koninglijk huis een volstrekt achterhaald instituut is, als je denkt met dergelijke dingen weg te komen. JP houdt natuurlijk z'n muil, bang als ie is voor z'n meesteres in het Noordereind. Het is natuurlijk te bezopen voor woorden dat in een tijd dat iedereen wordt geacht de broekriem aan te halen, en rekening te houden met het milieu, dat mevrouw op kosten van de belastingbetaler een dergelijk tochtje maakt. Maar zoals gewoonlijk zal ook dit wel weer met de mantel der liefde bedekt worden, want de koninglijke familie is tog leuk?? Voor mongeaulen, bejaarden en andere gehandicapten misschien, maar niet voor een modern land anno 2006. Willem Bier mag van mij nog wel koning worden, maar daarna moet die poppenkast maar eens opgedoekt worden. Het hele verhaal dat die familie een bindend element is voor de Nederlandse samenleving is zo langzamerhand ernstig achterhaald, het is zo langzamerhand meer apies kijken geworden, dan de monarchie een nuttige functie heeft, sterker nog het is meer een geld verslindend nutteloos obstakel.

brutus68 | 28-05-06 | 14:29

Een staatsbezoek aan Belgie??? Ik kan me voorstellen dat de monarchie zich te pletter verveelt maar ik wist niet dat het zo erg was.

Lekker Belangrijk© | 28-05-06 | 14:17

@Rabarberke 28-05-06 @ 14:06:
Ja die bedoel ik... Ik ben net wakker, excuus. Ik verhapsel de naam van die laaienlichter, maar je hebt 'm juist geidentificeerd.
Ik kan me over dat soort tuig iets meer opwinden dan over een boerenslimme Van der Most die met z'n eigen handjes bedrijfjes opbouwt en aan een hele regio een goede boterham kan bieden. Daar heb ik dan iets meer respect voor dan voor lieden die als directeur-werknemer een eeuwenoud familiebedrijf op de rand van de afgrond brengen en dan nog verontwaardigd doen als ze er op aangesproken worden.

crixus | 28-05-06 | 14:17

De CIA bied gratis First Class vluchten aan in een Gulfstream G550 (verzorgen geen non-stop vluchten).

geenstijve | 28-05-06 | 14:17

Hoe het ook zij, ik zit lekker vanaf m'n door belastingontduiking en zwartgeld verkregen balkonnetje naar de F-1 te kijken. Au revoir........

schaamstreek | 28-05-06 | 14:14

@Rosario

_o_

Ed Cetera | 28-05-06 | 14:07

@crixus

Bedoel je Cees vd Hoeven?

Verdonk deugt idd voor geen meter, maar het is goed dat dat ook te onderbouwen is.

Rabarberke | 28-05-06 | 14:06

@schaamstreek
Dat is geen reden om nu alsnog genoegen te nemen met ongeloofwaardige beleidsbepaler.

Blind Houdini | 28-05-06 | 14:05

@Rabarberke 28-05-06 @ 13:57
Prima stellingname, wel ietwat naief. Graaf in de verleden tijd van de politiek en je zult zien dat ongeloofwaardige politici niets nieuws onder de zon zijn.

schaamstreek | 28-05-06 | 14:04

@Rabarberke 28-05-06 @ 13:57:
Ach, het is sjacheraar, een handige jongen, een echte ondernemer. Zonder Van der Most was Slagharen niet meer dan een paar boerderijen, stond er een miljarden ruine in Calcar en was er nu geen pracht van een restaurant in de oude watertoren aan de A28. En Verdonk deugt ook zonder Van der Most voor geen meter. Als we het over gajes hebben, dan heb ik het Verhoeven c.s., de directeur-werknemers die zichzelf ondernemer durven noemen en graaien in de kassa van het bedrijf waar zij werken onder het mom van "marktconform salaris".

crixus | 28-05-06 | 14:03

@ Rabarberke
Helaas zijn Nederlanders niet intelligent genoeg een eigen mening te vormen. Geloofwaardigheid, oprechtheid en daadkracht -op alle fronten- zijn niet van belang. Liever wordt gehecht aan loze voornemens -symptoombestrijding-, huichelarij en onkunde. Als het máár rechts is.

Blind Houdini | 28-05-06 | 14:03

@ Blind Houdini 28-05-06 @ 13:58 ik hou nu eenmaal van grote vrouwen, lol

Wouter Z | 28-05-06 | 14:00

@schaamstreek

Ik volg het niet. Ik stel vast dat Verdonk zich laat feteren door een ondernemer die in opsraak is gekomen doordat hij illegale arbeiders aan het werk heeft gehad waarvan er eentje ook nog is verongelukt.

Met dat soort gajes hoor je je als minister niet in te laten.

Lijkt me.

Of je laat je er wel mee in en wordt dan volstrekt ongeloofwaardig.

Rabarberke | 28-05-06 | 13:57

@Rabarberke 28-05-06 @ 13:48
Daar doelde ik niet op, illegalen te werk stellen is voor eigen rekening (van der Most), of je het er mee eens bent of niet. Ik ging in op jouw vraag van 13:30: de link Verdonck versus van der Most. Hoe hun "relatie" zich verhoudt zal me een worst wezen, daar mag je persoonlijk een mening op na houden.

schaamstreek | 28-05-06 | 13:54

@ Blind Houdini 28-05-06 @ 13:36 1 woord, Maxima

Wouter Z | 28-05-06 | 13:52

Zolang er tijdens de vlucht geen dissidenten het vliegtuig uitgelazerd worden is er niets aan het handje.

Godslasteraar | 28-05-06 | 13:51

@schaamstreek

Oooh dat is van een andere orde dan wat?

De minister die illegalen zonder pardon uitzet laat zich feteren door een ondernemer die illegale buitenlanders onverzekerd aan het werk heeft?

Van welke orde is dat dan?

Rabarberke | 28-05-06 | 13:48

Waarom gaan ze niet gewoon op de fiets eigenlijk? Het is best te doen op een dag. Gewoon bijtijds weg, een paar thermoskannen koffie mee, een rugtas vol broodjes, onderweg picknicken aan de Amer bij Lage Zwaluwe, lekker tegen de Moerdijk. En dan gezellig via Zundert en Wuustwezel naar Antwerpen. Amalia bij pappa voorop in het zitje aan het stuur, de kleine Alexia bij mamma.
Of allebei in zo'n kek karretje achter pappa's fiets, met zo'n mooie oranje vlag.
Kan prima. Een beetje voortpeddelen zijn ze ruim op tijd voor de mosselen met frieten op de Grote Markt in Antwerpen.
Is nog gezond voor ze ook. Als Wim-Lex de Elfstedentocht kan schaatsen is dat stukje fietsen een peuleschil.

crixus | 28-05-06 | 13:46

@Rabarberke 28-05-06 @ 13:37
Dat is van een andere orde en ook hier voor geldt dat van der Most geen uitzondering is, dit gebeurd op grotere schaal.

schaamstreek | 28-05-06 | 13:43

En de grootste uitkeringstrekkers zijn.......

Koningshuis is zooooo achterhaald en van geen enkele toegevoegde waarde , laat ze maar lekker gaan werken voor al die centen en priveleges

Psyshobitch | 28-05-06 | 13:41

Dezelfde Van der Most die de PVDV steunde natuurlijk...

Rabarberke | 28-05-06 | 13:39

@schaamstreek

Die voorliefde voor de denkbeelden van verdonk weerhoudt hem er niet van om illegalen aan 't werk te zetten.

Rabarberke | 28-05-06 | 13:37

@Wouter Z
Nou Wouter, als jij vindt dat een monarchie 'meer schwung' heeft dan een republiek dan wens ik je voor volgend jaar 30 april veel regen tijdens het koekhappen toe en natuurlijk ongezien de tyfus. Hoe, in godsnaam, kan het je ook maar één godvergeten kudt interesseren dat een koningshuis schwung heeft?

Blind Houdini | 28-05-06 | 13:36

Ooh oke, uit Tubantia.

'Rita Verdonk is in haar element. Ze ziet er ontspannen uit. Uiterlijk wijst niets op een beschadiging. Ze praat uit de losse pols, speelt met het publiek en reageert gevat: ‘Ik ben vanavond naar Hardenberg gekomen in een helikopter. Heel Nederland lag aan mijn voeten.’ Ze geniet van de een-tweetjes met de zaal. ‘U ziet er vanavond beter uit dan op de foto op de voorpagina van De Telegraaf’. Verdonk had die plaat, waarop ze staat afgebeeld met een gezicht als een oorwurm, ook gezien: ‘Ja, zo zie je eruit na negen uur debatteren. Ik heb die krant snel weggelegd.’

Gewoon verkiezingsgedoe. En Van der Most betaalt die heli natuurlijk gewoon zelf in ruil voor het feit dat Rita een oogje dichtknijpt als hij weer illegale buitenlanders onverzekerd aan het werk zet en er weer eentje naar beneden kukelt en doodvalt.

Rabarberke | 28-05-06 | 13:34

@FiatPanda
Fout! Fout! Kudtargument, foute aanname! Dat kleine beetje aanzien wat Nederland geniet in het buitenland dankt het aan Kim Holland en wij dragen allemaal klompen.

Blind Houdini | 28-05-06 | 13:32

@superjan

Wat deed ze in de heli van van der most dan?

Rabarberke | 28-05-06 | 13:30

met het vliegtuig naar belgië? het kan niet hollandser zeg, opdoeken dat hele koninklijke gezeik. Wat levert het op? niets, wat kost het? Juist, een hele hoop. Laat ze dat geld in onderwijs steken, of gewoon lekker wat meer asfalt zodat er minder files zijn!!

spoiler | 28-05-06 | 13:29

Lnag leve de koningin: Hoera!... Hoera!... Hoera!

tomato__killah | 28-05-06 | 13:28

@MiRRoRMaN
Nuanceverschillen kunnen evengoed grote verschillen zijn, beste man.
Ik zal je maar in de waan laten.

Blind Houdini | 28-05-06 | 13:28

@ Henk Hunk 28-05-06 @ 13:21 en toch heeft een koningshuis meer schwung dan een president

Wouter Z | 28-05-06 | 13:25

@ Wouter Z
Beschaving begint niet met gelikte woorden maar met daden.
Maar zie, ook jij begrijpt dat generalisaties argumentatief niet kies zijn.
Je laatste bericht komt al een heel eind in de richting. Evengoed, refereren aan Das Bild komt je doel niet ten goede. We hebben het hier niet over Idols en ik neem aan dat jij niet uit de breezerdoelgroep komt. Onthoud, als wij geld inleggen voor hun stedentripjes dan mag 'het Koningshuis' daar ook aantoonbaar evenredig veel voor teruggeven.

Blind Houdini | 28-05-06 | 13:25

Dat kleine beetje aanzien wat nederland geniet in het buitenland komt door het koningshuis.

FiatPandaVR6 | 28-05-06 | 13:25

@Wouter Z 28-05-06 @ 13:17
Van duitsers is algemeen bekend dat ze buitengewoon veel interesse tonen in alles wat met Koningshuizen te maken heeft, daar ze er zelf geen hebben. Dit verklaart hun kennis over en van Beatrix. Vraag de gemiddelde duitser of ze ook weten wie JP is en je krijgt hetzelfde effect als aan een hollander gevraagd wordt wie de president van de bondsrepubliek is.

schaamstreek | 28-05-06 | 13:24

@mirrorman: een oertrut zijn heeft niks te maken met Nederland, die heb je overal

Henk Hunk | 28-05-06 | 13:22

@Wouter Z: Richt een vereniging op en benoem iemand koning, voor je rapportage in de Bild. Laat de belastingbetaler alleen, voor de rapportage in de Bild. Slechtste voorbeeld ooit van nut van het koninghuis. Met je Bild!

Henk Hunk | 28-05-06 | 13:21

@Blind Houdini: "'Geboren en getogen Nederlander,' wees er trots op. Een traditie van kaas, klompen en tulpen, elkaar ongezien de tyfus toewensen en jezelf omhoogneuken." *snif* ik ben ontroerd, zo mooi. En ik kan alleen maar antwoorden met JA! JA ik ben er TROTS OP!!!!

Verder lijfstraffen voor kutmarokkaantjes, nou dan zitten we toch op dezelfde golflengte?

MiRRoRMaN | 28-05-06 | 13:20

Werkt Bea nog steeds niet mee aan het genetisch onderzoek waaruit zou kunnen blijken dat de hele familie helemaal niet afstamt van de Oranjes?

Henk Hunk | 28-05-06 | 13:19

Heeft iemand trouwens het interview met Steenhuis gelezen in de NRC, wat een lul is dat.

Wouter Z | 28-05-06 | 13:18

Ja hoor, en een president vliegt niet... Die gaat wel op de fiets. Dat geeft een goede impressie van NL aan het buitenland.

ECHOO! | 28-05-06 | 13:18

@ Blind Houdini 28-05-06 @ 13:13 beschaafd is anders, maar goed. Feit is wel dat rond de geboorte van het nieuwe koningskroost en het huwelijk Das Bild er weken over heeft bericht. over de Duitse president (of de franse for that matter) hoor je echt niet veel. Ik vind het koningshuis een mooie traditie om in stand te houden. Laat haar gewoon reizen in stijl.

Wouter Z | 28-05-06 | 13:17

@rabarberke> liefje, duifje relax nou ns.

10 K voor een staatsbezoek is niet veel.
die heli was van henny van der most.
over de staat van het nederlandse ambtenarij deel ik je zorg helemaal. Nederland stikt van de corrupte/ decadente ambtenaren en overbetaalde graaiers. Gelukkig is GS er om deze types in de gaten te houden.

superjan | 28-05-06 | 13:16

".. Powder your face with sunshine
I put on a great big smile
Make up your eyes with laughter
Folks will be laughing with you in a little while.."

www.theovangogh.nl/welkekrant.html

Brusselmans | 28-05-06 | 13:15

@superjan

pardon? vliegt rita in van der most zijn heli? Deze van der most?

"Van der Most kwam in 2003 in opspraak, nadat een illegale lasser uit Kazachstan van een steiger viel en kwam te overlijden."

Rabarberke | 28-05-06 | 13:15

@Wouter Z
Wat een kudtargument! Hoe, in fuck sake, weet jij dat 'iedere Duitser JOUW Bea' kent? Wonen ze allemaal in je achtertuin? Toettoet, wakker worden Wouter.

Blind Houdini | 28-05-06 | 13:13

@superjan

Het gaat om het principe van geldsmijten. De ene keer is het 10k euro voor een reisje van 125km, de andere keer is het 1500 euro voor een heli die Verdonk naar het strand brengt om te wandelen, de limousine van Dato Steenpuist met chauffeur, de PC van Joost Tonino met een extra harde schijf om al die dikke rapporten digitaal in op te slaan, de feestjes en partijtjes van hoge ambtenaren, de oprotpremies van burgemeesters en ga zo maar door. Het is het principe van het graaien en het smijten wat mij tegenstaat.

Maar goed, zolang mensen als hun geld bij de overheid graag zien verdampen schieten we geen moer op.

Rabarberke | 28-05-06 | 13:12

@rabarberke> dat was de kist van henny van der Most. dus geen staatsgeld.

superjan | 28-05-06 | 13:10

"Waar de aars vól van is..."
Die vol is natuurlijk wel essentieel.

Blind Houdini | 28-05-06 | 13:10

@rabarberke> het slechtste wat ons verkankerde landje kan gebeuren is een republiek.
(ja majesteit u bent ook maar gewoon hoor, net zo gewoon als ik, ook al ben ik boekhouder en woon ik in lelystad)
Je moet niet alles willen nivelleren naar opel astra maat.
Dat we daar goed in zijn hebben we wel tijdens het Ayaan debat gezien.

superjan | 28-05-06 | 13:09

Rabarberke 28-05-06 @ 13:05 Koningin heeft veel meer aanzien dan een president. Iedere Duitser kent onze Bea, maar hoeveel weten hier de naam van de Duitse president? En nee, dat is dus niet Merkel

Wouter Z | 28-05-06 | 13:09

@hondelul
Kontneuqen was ik nog vergeten.
'Waar de aars van is...'

Blind Houdini | 28-05-06 | 13:09

@theodoric

Heeft iemand het over een fiets dan? Het is goddome Antwerpen, om de hoek. Als ze naar Lelystad met het vliegtuig gaat voor 10 ruggen is dat zeker ook normaal.

Verdonk laatst ook in een heli even uitwaaien op een strandje. Kost 300 per uur zo'n kist.

Maar goed, al die opbrengsten van die 3km-te-hard-verkeersboetes moeten ergens naar toe nietwaar.

Rabarberke | 28-05-06 | 13:08

monarchie moet doohood

ianz | 28-05-06 | 13:08

@superjan

Jij kunt het begrip president niet aan. Als miljoenen Duitsers en Fransen het begrip president hebben leren aankunnen, dan zal jou dat op een dag ook wel lukken. Wel eens van presidentsverkiezingen gehoord?

Rabarberke | 28-05-06 | 13:05

@rabarberke> ja maar 10.000 euro, waar hebben we het over? Dat geef ik per jaar aan fooien.

superjan | 28-05-06 | 13:05

Wat is het probleem hier? Andere staatsvormen kosten ook geld en zoals gezegt, je stuurt een koningin niet op de fiets naar een staatsbezoek.

Theodoric | 28-05-06 | 13:05

@Blind Houdini 28-05-06 @ 13:02,
u loopt alweer achter, kontneuqen is da bom op het moment

hondelul | 28-05-06 | 13:04

De koningin levert ook heel veel op, al die tripjes van haar leveren Nederlandse bedrijven veel contracten op. Ook doen ze nog steeds leuke dingen voor ons bij bijvoorbeeld de Bildergberg conferenties. Ik vind dat de koningin wel in stijl mag reizen. Maak me eerder zorgen over al die miljoenen die we aan ontwikkelinghulp verspillen

Wouter Z | 28-05-06 | 13:04

@tomahawk

Je snapt er echt geen biet van he.

Als ik zakelijk reis kan ik daar een bedrag fiscaal voor aftrekken. Het moet dan wel een zakelijk belang hebben en in verhouding staan met de reis. Het realiteitsbeginsel. Dat fiscale voordeel gaat ten koste van de gemeenschap, jou dus. Jij betaalt dan in zekere zin mee aan mijn zakelijke activiteiten, die echter als het goed is ook weer een gemeenschappelijk inkomen genereren in de vorm van belastingen. Kosten zijn aftrekbaar, opbrengsten zijn belast.

Zo zou het ook bij de koningin moeten zijn. Een zakelijke reis mag best op kosten van de gemeenschap, maar dan moet er een redelijke verhouding zijn tussen de gemaakte kosten en de reisafstand. En er moet natuurlijk een zakelijk belang zijn.

Of niet. Dan geven we de koningin carte blanche en doet ze met de centen maar wat ze wil.

Rabarberke | 28-05-06 | 13:04

bakken

superjan | 28-05-06 | 13:03

@MiRRoRMaN
'Geboren en getogen Nederlander,' wees er trots op. Een traditie van kaas, klompen en tulpen, elkaar ongezien de tyfus toewensen en jezelf omhoogneuken. Ik zeg evengoed -lijfstraffen voor kudtmarokkanen e.d. Het verschil tussen jij en ik is dat ik daadwerkelijk iets kàn onderbouwen mocht het nodig zijn en jij niet. Onredelijke domme mensen, mogen van mij, gesteriliseerd worden. Bewijs dat jij niet onredelijk en dom bent en breng zoiets als nuances aan of pleur, inderdaad, maar op.

Blind Houdini | 28-05-06 | 13:02

@daskapitalist> ze wordt geslacht. en gaat nu zoete broodjes ballen.

superjan | 28-05-06 | 13:02

@ Der Dicke

Wat is dat toch ? oude mensen en evenwicht?

Tomahawk33 | 28-05-06 | 13:02

@superjan
ik geloof dat hemmerechts haar jointje nog niet heeft gerookt.

daskapitalist | 28-05-06 | 13:00

@christine hemmelinks>OWNED w00t!!!!

superjan | 28-05-06 | 12:59

mw Helemaallek is nog aan het nadruppelen, zie vorig topic

hondelul | 28-05-06 | 12:59

Het is de levensles voor Bea, ze moet in dit leven gaan inzien dat ze net zo gewoon een mens is als "haar onderdanen"
Ja koningin van Nederland, je bent echt gewoon een mens je hebt alleen meer geld en een sociale status die je ge-erfd hebt.

Brederodekater | 28-05-06 | 12:59

Onder de guillotine die hoer!
Allons enfants de la Patrie!
Le jour de gloire est arrivé!
Contre nous de la tyrannie!
L'étendard sanglant est levé!

blawablawa | 28-05-06 | 12:59

@ kruisridder

Ja... en wij hebben het over 125 KM met het vliegtuig, terwijl die Koning met 12 helikopters naar het strand gaat (125 meter), waar ze al dagen van te voren met metaaldetectors aan het zoeken zijn naar mijnen en andere explosieven...... nooit gezien? Ik wel.....

Tomahawk33 | 28-05-06 | 12:58

Het is lekker drinken op de Grote Markt.
Eten ook. Mosselen met frietekes.
Prima te verhapstukken.

Verder stinkt België. Letterlijk. Zodra je de grens over bent, komt er een rotte lucht op je af, waar je U tegen zegt. Groot gelijk om dan even het vliegtuig te pakken.

Harige Bangmaker | 28-05-06 | 12:58

ot over buytenhof wat probeert die zielige Hemmelinks die andere lieve dame op trieste wijze in de ultrahoek te douwen zeg.

superjan | 28-05-06 | 12:57

@UuberJan,
ow, ik volg het niet meer Noordafrikaanse Poolse Finnen... tijd voor een dutje

hondelul | 28-05-06 | 12:54

@rabarberke> stel je dat presidentsdebat eens voor. Wordt het Johan Cruijff of toch Henny huisman. Of Gerard Joling? Wij kunnen het begrip president helemaal niet aan. want we hebben er geen.
Verder bestrijdt ik dat HKH met geld smijt. Ze is juist heel erg zuinig.
Onze koningin gaat met het vliegtuig... big mofu deal.

superjan | 28-05-06 | 12:54

@ Rabarberke
Tja, jij bent dan ook geen Koningin.... (patstelling?)

Tomahawk33 | 28-05-06 | 12:54

@Tomahawk
tsja, met één ding hebben die arabieren mazzel en dat is dat ze op de grootste olie bron van de wereld wonen.Die gasten kunnen zich alles permitteren.En dan op de staatsTV verkondigen dat je moet leven naar het woord van Allah,whoehahaha

kruisridder | 28-05-06 | 12:53

@Blind Houdini: LOL rot toch op man met je linkse kerkgebral. Iedereen WEET dat het kut is in Nederland. Niemand heeft een cent te besteden en je kan na 7 uur de stad niet meer in zonder lastig gevallen worden door marokkanen. Echt hou je salonsocialistische gebral maar voor je want we hebben er jaren, maar dan ook lettelijk decennia naar moeten luisteren.

Het interesseerd me geeneens wat zo'n slinkse laffe hond als jij te zeggen heb want ik weet dat je het diep inwendig zelf ook weet. Dus flikker maar lekker op en ga een neger pijpen of zo, want je geleuter raakt kant noch wal. En waarom zou ik, een geboren en getogen Nederlander het land moeten verlaten? Om die bruine uitvreters nog meer ruimte te geven? Rot toch op man, idioot.

MiRRoRMaN | 28-05-06 | 12:53

@superjan
De leden van koningshuis zijn een stel omhooggevallen plebejers. Punt.
Waar ik voor sta is gelijkheid en die conjo's weten alles aan te grijpen om omhooggevallen plebejers te blijven. Het gaat mij er om dat ik direct of indirect invloed kan hebben op de wijze waarop dat door mij betaalde belastinggeld wordt besteed. Ondermijning van 'dè democratie' is dit in feite.

Blind Houdini | 28-05-06 | 12:53

@tomahawk

Ja maar dan laat ik jou daarvoor niet betalen.

Rabarberke | 28-05-06 | 12:52

@tomahawk33>Ach t meiske kon der weinig aan doen... wel?
@hondelul>welke finnen :-)

superjan | 28-05-06 | 12:51

Er is niets mis met een staatshoofd dat 'groot' woont, wat privileges geniet en een flink salaris verdient. Maar een huis wat zoveel kost en dan ook nog eens met geld smijt is iets van de 18e eeuw, niet van de huidige tijd. Een president zal wel evenzoveel kosten, maar die heeft tenminste niet een hofhouding en een aangetrouwde familie van geldverslinders. En het voordeel van een president is dat je 'm er uit kan lazeren als ie 't niet goed doet.

Rabarberke | 28-05-06 | 12:51

@ superjan

Ja en de volgende is nog veel kewler..... Argentijnse Dictators dochters zijn lekker

Tomahawk33 | 28-05-06 | 12:49

Moet altijd weer lachen om die middeleeuwers die een koningshuis willen voor hun zwakke ziel of zo. Voeg dan de daad bij het woord en wordt lijfeigene kneusen. -Diz-iz-de-twen-tietfirst-century-joe-now-

Henk Hunk | 28-05-06 | 12:49

@Blind Houdini> dat doet ze al. (belastinggeld) en ik vind het prima. Wat zijn wij toch een volk van kleinzielige jaloerse mennekes. Dat artilkel over leaseoto's gelezen in de HP? Je collega z'n te gave auto via de ondernemingsraad afpakken, zo'n volk zijn wij.
De koningin is kewl.

superjan | 28-05-06 | 12:48

@ Rabarberke

Ja en ? Jij gaatr toch ook wel es bij de buurvrouw op visite zonder staatsbelang ??

Tomahawk33 | 28-05-06 | 12:48

@justme

Wat is het doel van dat staatsbezoek eigenlijk? Volgens mij is het gewoon en prive aangelegenheid. Enig staatsbelang kan 't niet hebben.

Rabarberke | 28-05-06 | 12:45

@superjan
Dan mag ze voortaan lekker wintersporten op jouw kosten.
nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Pils, over bindende factoren gesproken.

Blind Houdini | 28-05-06 | 12:45

let op, we gaan Vlaams Blok bashen op staatsTV 3!

superjan | 28-05-06 | 12:45

@ kruisridder

Natuurlijk.... het vrij nette Koningshuis onderscheid ons nog steeds van andere staatshoofden, zoals die Koning van Saoudie Arabië die elk jaar 100 tot 200 miljoen stuksmijt in Marbella aan dank, drugs, en west/oost Europese hoertjes, terwijl ze de rest van het jaar op de knieen in de Moskee het tapijt liggen te zoenen

Tomahawk33 | 28-05-06 | 12:43

@rollator

Het alternatief was met de auto of met de trein. Niet het afschaffen van de monarchie. Of kun je niet lezen?

Rabarberke | 28-05-06 | 12:43

Koninklijk escorte voor staatsbezoek = 6 motoragenten, 3 wagens inclusief inzittenden = ongeveer 10 personen die alleen de rit voorbereiding al 8 uur bezig zijn. Tel uit je winst....
Waarom zeiken over zoiets ... Laat onze koningin gewoon netjes zoals het hoort op staatsbezoek gaan weliicht hebben we ook wat eraan.
We kunnen ons beter druk maken over andere zaken.

JustMe27 | 28-05-06 | 12:42

@Tomahawk
Die negers mogen dan ook ongezien de tyfus krijgen. Genoeg andere hongernegers die die hulp wel verdienen. Méér dan die hopeloze arbeiders die uit principe VVD stemmen en het gek vinden dat de belasting zo hoog is. Kijk, dan nog bijna liever bodemloos dan hopeloos.

Blind Houdini | 28-05-06 | 12:40

@antini> nee zeg presidenten maken NOOIT gebruik van overheidsgeld, Zo ging berlusconi laatst nog op de step naar Brussel.

Bullshit. De koningin is een van de weinige bindende factoren in deze uithoek van groot duitsland. Zij levert ons land vele malen meer op dan zij kost. Majesteit vlieg er maar lekker op uit hoor!

superjan | 28-05-06 | 12:40

@kruisridder

Tsja als je gaat dweilen laat jij de druppels dan liggen?

Rabarberke | 28-05-06 | 12:40

Tomahawk33 28-05-06 @ 12:35
IDD laten ze in hun eigen land blijven en ons met een kilo goud om de nek oplichten. Dank voor je bijdrage. Topic al gelezen?

gevallenverstand | 28-05-06 | 12:39

Wat een zielig verhaal Hoxha.
Heb je een alternatief? een republiek met een president?... en die kost niks?? denk na man!

Rollator | 28-05-06 | 12:39

@holtor,
Finnen?

hondelul | 28-05-06 | 12:39

@Rabarberke
Er wordt in NL zoveel geld gegeven aan onzinnige dingen dat de kosten van het koningshuis slechts een druppel zijn.Maar de monarchie is en blijft RAZEND populair.En innen doen ze inderdaad zorgvuldiger als uitgeven

kruisridder | 28-05-06 | 12:38

@hondelul
hi, ha... wat zeg je?

holtor | 28-05-06 | 12:37

redden.... sorry

Tomahawk33 | 28-05-06 | 12:35

Mm. Ik denk dat de koningin het heel normaal vindt dat zij maar met 1 vinger hoeft te knippen om alle OranjeDweperts te activeren die óók vinden dat het haar aan niets ontbreken mag.
Daar lopen hier echt miljoenen van rond, dus waar hebben wij het over.

Jan Passant | 28-05-06 | 12:35

beatrix wie is dat

belangrijk | 28-05-06 | 12:34

Malle holtor, doe je naam is eer aan..

hondelul | 28-05-06 | 12:34

Nou nou..... Blinde Houdini..... daar hoef je geen kaalkopje voor te zijn hoor..... ik heb het ook niet zo op al die bodemloze putten in Afrika,

www.quotenet.nl/2006/05/23/140729.php

Die arme negerdts weten zich prima zelf te redeen zo te lezen.....(internetmiljonairs)

Tomahawk33 | 28-05-06 | 12:34

@tomahawk

Niemand heeft iets tegen de koninklijke familie. De vraag is waarom het van die big spenders moeten zijn. Als het koningshuis met geld smijt, dan is het het goed recht van het volk om daar vraagtekens bij te zetten. Immers, wij betalen als belastingbetaler het salaris van die mensen. En aangezien ik als belastingbetaler elke cent moet verantwoorden die ik verdien en prive reisjes niet zakelijk mag aftrekken verwacht ik dat van de overheid ook. Verder verwacht ik dat het rijk bij het uitgeven van mijn belastinggeld net zo zorgvuldig te werk gaat als bij het innen ervan.

Rabarberke | 28-05-06 | 12:33

Malle piepeltjes. Jengelen over tripjes met het staatsvliegtuig.

holtor | 28-05-06 | 12:32

Lang leve de republiek!

Antinl | 28-05-06 | 12:28

@MiRRoRMan
O, o, o, het is met recht 'zeau vreselijk' te noemen in Nederland. Ik zeg Koningshuis eruit, Oudhollandse gezelligheid eruit, laffe zeikerds zoals jij eruit. Als je dan toch wil beginnen met puinruimen. Weerwoordje is toegestaan, mits je iets nuttigs zegt. Géén kaalkopjespraat graag, maar een daadwerkelijke bijdrage aan het discours, met andere woorden: argumenten, lieverd. 'Waarom ook alweer eigen volk eerst?'

Blind Houdini | 28-05-06 | 12:27

Laat die mensen toch... wie weet haalt ze een mooie order voor het NLse bedrijfsleven binnen

kruisridder | 28-05-06 | 12:27

What's next ?
Met de straaljager ?

Moet niet gekker worden hier, ze krijgt al genoeg euri's van mij.

Bos Aap | 28-05-06 | 12:25

Ik word een beetje scheitziek van dat rooie gelul van kudtblaadjes als het Pa(Ri)ool en al die koningshuis-bahsers....... Laat die fucking Koningklijke familie eens met rust..... Nederlanders zijn zoooo vriendelijk en zooooo begaand met de medemens, en zo verwaand dat ze zichzelf gelijk stellen aan een Koningklijke familie..... en al gauw denken dat zij andermans pleziertjes moeten betalen, die zij een ander niet gunnen met zo'n zware taak, je hele leven.............. ga nou es gewoon dood, jullie ..... of terug naar het Riff-gebergte of zow

Tomahawk33 | 28-05-06 | 12:24

@Aussie,
dat zijn er dan 47 teveel inderdaad, een partij die volgezopen, zelfgenoegzame randdebielen ala, Tini Netelebos, Marcel van D, en nog een diversiteit aan mongeaulen naar voren schuift, is niet serieus te nemen.

hondelul | 28-05-06 | 12:19

Ik zeg het al jaren het koningshuis moeten ze gewoon opdoeken. Tevens moeten ze de lonen van het ministerie gewoon op het minimum zetten, mee lijden met het volk. Wat goed genoeg is voor het Nederlandse volk is goed genoeg voor hen. Tevens alle ontwikkelingshulp in het buitenland stoppen, alswel de stortingen aan die landen en eerst onze eigen puinhoop eens opruimen hier. Eigen volk eerst.

MiRRoRMaN | 28-05-06 | 12:17

Kijk dit hoort allemaal bij de show. Het is toch helemaal niet romantisch als je met vier motoragenten voor en achter je verlengde limo met 200 kilometer per uur (ook daar waar je maar 50 mag) richting Antwerpen raast, koning Albert een handje schut en na een uitgebreid en diepgaand bezoek door WimLex aan het schipperskwartier weer naar huis snelt. Over geld besparen gesproken: Sms'en, Msn'en en/of bellen is natuurlijk nog goedkoper.

Barbapoeppa | 28-05-06 | 12:16

@Aussie
Bruinsma, Bruinsma... Had die niet toevallig een leuk bootje waarmee ze ook naar Antwerpen kunnen tjoeken?
Anders gaat die Draak met d'r famielje toch lekker met de Groene Draeck?
Antwerpen heeft een haven met ruimte zat voor zo'n pruts bootje

paost712 | 28-05-06 | 12:13

@misti,
Trix roddelt niet *kuch* , ze heeft normen en *kuch, kuch* waarden, u weet tog..

hondelul | 28-05-06 | 12:13

@hondelul 28-05-06 @ 12:09

Nou ok dan, ik zie dat Bos (over anaal vertier gesproken) nog steeds op 47 zetels staat in de peilingen.

Aussie | 28-05-06 | 12:12

gaat trix daar een beetje roddelen over die sletprinses uit zweden

misti | 28-05-06 | 12:11

@Aussie,
Bruinsma, nog meer anaal vertier ?

hondelul | 28-05-06 | 12:09

@Aussie,
what's the difference??

fuckje | 28-05-06 | 12:09

En wat is er nou weer mis met lopen? Is ook nog eens KEI-gezond! (Ook voor de bodyba... guards)

Lintworm | 28-05-06 | 12:09

Belachelijk! Hoe is het mogelijk dat onze koningin in een oude aftandse Fokker 70 moet vliegen? Hoogste tijd dat ze een fatsoenlijk staatsvliegtuig krijgen!

Dr. Faustus | 28-05-06 | 12:08

@fuckje

Denk je dat je Mabel Bruinsma bedoelt;)

Aussie | 28-05-06 | 12:07

Is zeker niet goed voor het watermanagement! (Meer verbranding/CO2 uitstoot/Global warming/verhoging zeespiegel..) En Rita die uit Den haag naar Schubbekudtjeveen in een heli vliegt? Betalen wij dat ook?

gevallenverstand | 28-05-06 | 12:06

@Aussie,
neejoh! Johan Friso en zijn Louzewisa zijn geen lid meer van het "Huis".

fuckje | 28-05-06 | 12:04

De vraag is wat ze uberhaupt in Belgie te zoeken heeft. Het is gewoon een prive bezoek aan dat andere koningshuis. Welk staatsbelang dient dit?

Rabarberke | 28-05-06 | 12:03

Pff wat is nou 10.000 euro in deze... ik denk dat het nog altijd voordeliger is dan die Belgen hier te ontvangen, dus waar hebben we het over.

John McClane | 28-05-06 | 12:03

@fuckje

Kan Johan Friso wel weer lekker met z'n middelvinger omhoog zitten:) of gaat ie niet mee?

Aussie | 28-05-06 | 12:03

Ze willen gewoon duidelijk maken, dat ze een belachelijk zooitje zijn en blijven. Laat ze toch, zolang de meerderheid van ons volkje achter ze aan blijft hobbelen.
Rita for president?

BroodenSpelen | 28-05-06 | 12:02

Wat een stel slappe fuckers hier. Beatrix cum suis hebben een geschat vermogen van 270 miljoen dollar en nóg betaalt ze al die reisjes (staatsbezoekjes en de dagjes Efteling) uit een pot die wij vullen. Ik vind dat we dus op z'n minst mogen mee beslissen hoe zij reist. Ik zou zeggen: lekker met de trein, vanuit Den Bosch, overstappen in Roosendaal, railrunnertje voor de kleine Amalia, niet vergeten dat OV niet geldig is in het weekend en het buitenland en tot slot ongezien de tyfus namens één of andere kudtconducteur.
Van mijn part blijven ze in België.

Blind Houdini | 28-05-06 | 12:02

je hebt zondagsrijders en zondagsnieuws. voor dit laatste verwijzen wij u naar het bovenstaande artikel....

manna | 28-05-06 | 12:02

met de auto is dus ook niet gratis overigens... wat dacht je van al die snelheidsbekeuringen?? Nee de meerprijs om met het vliegtuig te gaan is misschien maar 10-20 euro... niets aan het handje dus,

GoedemorgenDezeMorge | 28-05-06 | 12:00

Niet zeuren, voor het representeren van de Nederlandse staat hebben we dat stel hautaine uitvreters zelf democratisch gekozen... Toch..?

Blue Snowball | 28-05-06 | 12:00

En terecht, een beetje in stijl op staatsbezoek. Zo hoort het! En die aftandse Scorpio moeten ze ook als de sodemieter inruilen voor een normale auto van de zaak, een Bentley, Aston, Maserati etc. Ik schaam me diep als ik Beatrix zie rijden in die verkapte invalidenwagen.

Gigantic Titanic | 28-05-06 | 11:59

@Aussie,
duidelijk ja! Daarom zeg ik, neem het bussie !

fuckje | 28-05-06 | 11:57

@fuckje 28-05-06 @ 11:52

Antwerpen kan onze koninklijke familie als buitenlanders zijnde beter even mijden.

Aussie | 28-05-06 | 11:56

@sammy de m,
Ja, Sammy!!! Ja !!

fuckje | 28-05-06 | 11:56

En is het nu de bedoeling dat ik verontwaardigd reageer?

sammy de moraalridde | 28-05-06 | 11:55

Maxima mag WA's knuppel vasthouden bedoel je zeker?

Knotje | 28-05-06 | 11:55

Nog steeds liever Beatrix en straks Wim-Lex dan Wouter de Boskabouter for president!

Motor-Muis | 28-05-06 | 11:54

Nu er in Nederland ophef is over de privileges van de Koninklijken, had het mij verstandig geleken dat ze dit keer de Koninklijke bus hadden genomen, al zijn de Blegische snelwegen natuurlijk wel helemaal ruk...

Zeven | 28-05-06 | 11:54

Wat zou de beveiliging wel niet kosten als ze met het openbaar vervoer / auto zou gaan. Gewoon lekker een dagje uit. Niks mis mee.

Nevermind | 28-05-06 | 11:54

LOL@Rosario

Aussie | 28-05-06 | 11:53

En die Koninklijke trein? Schijnt ingewikkeld te zijn omdat het statio in Antwerpen op de schop ligt.
Maar dan is er altijd nog de Koninklijke bus. Paar motoragentjes eromheen, en probleem opgelost.
Met het vliegtuig bewijzen ze weer eens hoe weinig begrip er bij de bevolking bestaat over hun privileges, net zoals die parkeervergunningen van de " prinsjes " en hun bijslapies.
Het is goedverdoemme België, Bix!!!

fuckje | 28-05-06 | 11:52

Zij doet tenminste iets voor haar uitkering.

Rosario | 28-05-06 | 11:50

Als ik de centen had ging ik ook vliegen, is nog altijd beter dan met je limeau over die waardeloze wegen in belgie gassen.

Specht | 28-05-06 | 11:45

Men gaat NAAR Belgie. Men brengt een bezoek AAN Belgie.
Ik dacht overigens dat die lui voornamelijk naar Argentinie gingen.

ShimoKura | 28-05-06 | 11:44

tgoh, mensen zeur niet zo, laat haar lekker vliegâh

wN.Dani | 28-05-06 | 11:44

Maar voor ut Menneke Pis meot je toch echt nog een stukkie verder over de Belgische A1. Die staat in Brussel. Lastig voor redacteuren die alleen all-inclusive aan de Turkse kust boeken, ik snap het...

fonz | 28-05-06 | 11:43

onder het motto 'laten we vandaag eens gaan lekker kommaneuqen omdat het zondag is en we toch niks beters te melden hebben'.... Een vliegtuig doet dat zo af en toe: vliegen.

poursuivant | 28-05-06 | 11:43

Je zal maar in 0031 koningin zijn. Maak je een rondvluchtje dan krijg je gelijk een hele natie over je heen. Zo een toertje moet kunnen in een tijd dat de voedselbanken op top kapaciteit draaien.

Erikje | 28-05-06 | 11:42

Zijn er nog wel onderdelen voor die F70? Met name de keilbouten van de raampjes willen wel eens lostrillen.

Rabarberke | 28-05-06 | 11:41

Die Fokker 70 kost meer geld als ie aan de grond staat.

Aussie | 28-05-06 | 11:40

neem eens de tweewielert.

vosje | 28-05-06 | 11:39

@of niet
tuurlijk maar een president wordt wel gekozen. Een koningshuis zoals wij dat hebben is achterhaald en ondemocratisch. Weg ermee! Geen probleem met een koningshuis zoals in Engeland, dus alleen voor de show en verder mogen ze zich nergens mee bemoeien.

DeRepubliekNL | 28-05-06 | 11:38

Ach, het vakantiegeld is waarschijnlijk binnen hè. Moet toch op.

Erikje | 28-05-06 | 11:38

bea zou gewoon zelf eens rationeel moeten uitleggen wat het volk krijgt voor die investeringen in het koningshuis. koninklijk jaarverslag

pieterjan | 28-05-06 | 11:38

Nou en, daar is die F 70 toch voor? Om te vliegen.

sjaakdeslinksesul | 28-05-06 | 11:37

Al die Belgen lachen natuurlijk als ze onze Oranje familie op een gezins tandem aan zien komen trappen.

BlitzFlicker | 28-05-06 | 11:37

Waarom gaat ze niet gewoon met de Gouden Koets?

aivd | 28-05-06 | 11:37

p.s. kan Bas ook dood?

de waus | 28-05-06 | 11:36

president is net zo duur...

of niet | 28-05-06 | 11:36

Kom op man.. je wil toch ook niet dat onze koningin op fiets op staatsbezoek komt? Net zoals dat geeikel over de chaufeurs van de ministers... geef die lui aub een limo met chaufeur, staan we niet helemaal voor lul

de waus | 28-05-06 | 11:35

Schandelijk, ze doen niks voor het volk

r3 | 28-05-06 | 11:35

And the problem is?

Kingeef1975 | 28-05-06 | 11:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken