Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

En de TON die viel in duigen

verdonkprammen.jpg Hoera! Eindelijk serieuze LPF-achtige toestanden bij Trots op Nederland. Geen zelfverstuurde dreigfaxen dit keer of pistolen tegen het hoofd. Rita Verdonk en haar beleggersvrinden verkeren momenteel in staat van oorlog met voormalig adviseurhomo Ed Sinke. Waar het allemaal om draait? Geld natuurlijk. Volgens IJzeren Rita heeft Sinke hoogspersoonlijk tienduizenden euro's aan campagneknaken weggemoffeld naar een persoonlijke rekening. In de Elsevier van deze week ontkent Sinke alle aantijgingen en beschuldigt hij juist mede-adviseur Kay van der Linde, spindokter, van het declareren van allerhande duistere zaakjes. Om dit te bewijzen zwaait Sinke met een accountantsrapport dat hem volledig vrij zou spreken. Volgens Verdonk heeft Sinke echter dat rapport eigenhandig geschreven, aangevuld en geaccordeerd. Voorts zou de Amsterdamse relnicht 'het lek' zijn naar diverse snedige publicaties over TON. Hoe dan ook. Het is weer ouderwets smullen geblazen aan de rechterflank. Zelfdestructie in uitvoering. Hoezeer Verdonk hem knijpt in deze kwestie blijkt wel uit DEZE persoonlijke nieuwsbrief die vandaag in Wassenaar e.o. in de mailbox plofte. Wij wensen alle overige partijen veel plezier langs de zijlijn. Iemand nog een bakje popcorn?

Reaguursels

Inloggen

Cindy1974 | 18-06-08 | 21:58

Mee eens, dat gebeurt dus overal.

doskabouter | 19-06-08 | 16:33

Beste Dorser,

ik heb meer levenservaring dan menig mens ooit zal krijgen. Ik voel mij goed en vrij in nederland en ik ben mij zeer bewust fan het gegeven dat alles dat ik achterlaat op het www ook terug te halen zal zijn, goed juist!
Ik sta sinds mijn jeugd al achter de VVD en zal dit blijven doen, het uitdragen van goede standpunten die onderbouwd zijn met échte oplossingen mogen mij mijn leven lang blijven volgen ;)

Verder strijd ik hard tegen het schenden van mensenrechten, dat is een vlak waar voorzichtigheid geboden is, daar ben ik mij zeer wel van bewust. Toch kan ik het niet nalaten om te blijven strijden voor allen die onderdrukt worden met naam én toenaam, waarom? Omdat anonieme berichten weinig serieus overkomen.

Ik sluit hier nu echt af, het heeft weinig meer te maken met GeenStijl, stel je voor dat hier échte discussies plaatsvinden die over meer gaan dan de tieten van Rita, dat kan toch gewoon niet :D Dat zou niet passen.

Cindy1974 | 19-06-08 | 15:58

Beste Cindy,
Bedankt voor je uitleg. Het voert te ver op deze heerlijk vrije stijlloze website verder te discussiëren. Ik zal eens naar liberaal1974@hyves gaan en/of naar je website.

Nog wel even 2 dingen:
1. " ... ik mag zeggen wat ik wil en hoe ik het wil". Dat is nog maar de vraag sinds ernstige aanslagen op de vrije meningsuiting (Theo van Gogh, Pim Fortuyn, Gregorius Nekschot). En de instrumenten van Herr Hirsch-Ballin knagen inmiddels ook al aan de deur van de Hoeiboei weblog. En vrijwel niemand legt ze een strobreed in de weg. De 2e Kamer is vooralsnog een tandeloze makke tijger. Wees voorzichtig, Cindy. Je bent nogal open en eerlijk. Dat betekent een kwetsbare opstelling. En weet dat zo'n beetje alles wat je op je keyboard intikt, weblogt of per email stuurt of ontvangt, minstens een jaar lang wordt bewaard. En als je aan de weg wilt gaan timmereren, zullen je politieke tegenstanders t.z.t. alles naar boven halen en je er mee om je oren slaan.
2. Je bent 33 en moeder van 4 kinderen. Dus ik begrijp dat je wat kribbig reageerde op NLCircle. Toch denk ik dat je er goed aan doet nog eens te overdenken wat de strekking is van NLCircle's woorden. Je voelt je nu wellicht erg zeker en bewust, maar ik kan je verzekeren dat je over pakweg 15 jaar vanuit de levenservaring die dan hebt opgedaan, anders tegen veel zaken zult aankijken.

Hartelijke groet,
Dorser

Dorser | 19-06-08 | 13:22

Omdat het hier een woordspeling betreft die redelijk is ingeburgerd mag ik het, net als velen, ook gewoon gebruiken om aan te tonen dat mijn inzet hoger is dan gemiddeld, of niet? In dat geval, mijn welgemeende excuses dat ik een woordspeling gebruik die totaal niet klopt maar desondanks wel begrepen wordt op de manier zoals bedoelt.

Cindy1974 | 19-06-08 | 12:05

@Cindy
Momentje.... dat stukje over gelijk krijgen heb ik dan toch even gemist tijdens het handjeschudden en kusjesgeven. Zonder de discussie opnieuw te voeren: 100 % is het maximum, ondanks dat de hele wereld het als 'matter of speech' hanteert. Fout blijft fout, maar het wordt je vergeven in dit geval omdat de hele wereld het fout doet. Dat maakt het uiteindelijk natuurlijk niet goed, maar dat snap je wel.

NLCircle | 19-06-08 | 11:46

Oei, arme Zalm, ik ben het oneens met je maar ben geen econoom en ben eigenlijk behoorlijk slecht met cijfers en interpreteer het op mijn eigen manier (wijst naar de 100% kwestie) en uiteindelijk krijg ik dan toch gelijk :D

Cindy1974 | 19-06-08 | 11:37

In dat geval, handjes schudden en gezellig verder ;)
Ik ben gek op discussies hoor, laat het graag hoog oplopen dat is mijn tweede hobby. Zoals Bolkestein ooit zei : " Zonder rel, geen debat".

Cindy1974 | 19-06-08 | 11:36

@Cindy
Weer te snel die Post knop ingeduwd. Wilde nog iets van 'excuses' roepen maar de bitjes vlogen al richting cyberspace. Of de VVD goed is met cijfers, is altijd nog te bezien. Vermoedelijk niet beter of slechter dan andere politieke partijen die gekleurde uitspraken doen over controversiele issues. In zo'n geval tellen de feiten/cijfers niet meer maar de interpretatie daarvan en dat kan enorm uiteenlopen.

NLCircle | 19-06-08 | 11:36

@Cindy
Je hebt gelijk: jij mag zeggen wat je wilt en ik moet niet zo neerbuigend doen. Was trouwens vriendelijk bedoeld zonder enige vorm van minachting ;-).

NLCircle | 19-06-08 | 11:33

NLCIRCLE, VVD en niet goed met cijfers? :)) Lollig.

Verder is het puur een woordspeling dat je je meer dan 100% inzet voor iets en is het muggenzifterig om mij daar op aan te vallen, ga liever op de inhoud.
Daar komt nog bij dat ik het recht heb om mij te verdedigen tegen het feit dat jij mij een kind noemt terwijl ik dat absoluut niet ben en daar haal ik bewijs voor naar boven.
Dat het jou niets kan schelen kan mij ook weinig schelen daar ik mag zeggen wat ik wil en hoe ik het wil.

Cindy1974 | 19-06-08 | 11:32

@Cindy,
Niet zo opgewonden, meissie (of mag dat ook al niet). Verder ben je net als vele (ex-)VVD-ers niet zo heel erg goed met cijfertjes. Je kunt je namelijk niet 'net iets meer inzetten dan eigenlijk mogelijk is'. Iets is mogelijk of niet en als je inschat dat je iets kan en je blijkt net iets meer te kunnen, dan heb je dus gewoon slecht voorspeld. In jouw voorbeeld heb je dus gewoonweg 7 uren om je in te zetten voor jouw partij, maar omdat het de VVD betreft zou ik me er ook gemakkelijk vanaf proberen te maken met 6 uurtjes of zelfs nog minder. Als dan blijkt dat dat niet goed genoeg is en je moet meer doen, dan was er dus vantevoren al meer mogelijk.... enfin, je begrijpt wel waar ik heen wil.

Verder: dat je 33 bent is gewoon een kwestie van op tijd geboren worden en blijven ademhalen, dan wordt je vanzelf 33 en mogelijk nog ouder. Ik zie niet helemaal in waarom ik zou willen weten of jij vier kinderen hebt. Daar was je zelf bij en heb je zelf iets aan kunnen doen indertijd, dus 'we don't care'...

NLCircle | 19-06-08 | 11:24

En kind? Ik ben 33 en moeder van 4 kinderen, dus kind mag je achterwege laten ;)

Cindy1974 | 19-06-08 | 11:17

@NLCIRCLE soms zet je je net iets meer in voor iets dan eigenlijk mogelijk is, dus het kan wél. Wanneer ik zo'n 6 uur per dag heb om mij in te zetten voor mijn partij en ik ga een uur later naar bed dan normaal om toch nog even iets extra te doen, er vanuit gaande dat 6 uur 100% is.. voilá

Cindy1974 | 19-06-08 | 11:17

@Cindy
Kind, wat ben jij fris en fruitig met je kijk op de mensheid en de VVD. Geeft niet, zolang mogelijk volhouden als je dat kan. Maar ik moet je wel even wijzen op je 'meer dan 100%' achter de standpunten van de VVD staan. Dat kan namelijk niet.

NLCircle | 19-06-08 | 11:03

Beste Dorser,

De lijn die de VVD volgde ten tijde van Wilders en Verdonk was ook een lijn waar democratisch door de leden voor gekozen was. Als 1 persoon die lijn niet wil volgen maar er juist lijnrecht tegenover gaat staan rest die persoon niets anders dan zijn/haar eigen lijn elders te gaan volgen. Daar komt bij dat Wilders en Verdonk beiden het gedachtengoed van Bolkestein zo aanhangen maar het uitdragen als een karikatuur van de oorspronkelijke gedachte. Zij zijn slechts splinters van wat de VVD was, is en zal blijven. Ik bedoel met die zin die jij aanhaalt dat de strijd nog lang niet is gestreden en mensen als Paul de Krom en ook Mark Rutte de politici van de toekomst zijn waar we nog veel van zullen horen.
Dat mensen fouten maken is normaal, dat hoort er gewoon bij. Een mens zonder fouten is niet echt. Fouten toegeven is geweldig, fouten neerleggen bij anderen om die van jezelf te verbloemen is schandalig.
De VVD is gewoon mijn partij, ik sta meer dan 100% achter de standpunten en draag ze met alle plezier uit. Het is een hobby ;)

Voor iedereen die verder wil praten liberaal1974 @ hyves

Cindy1974 | 19-06-08 | 09:52

@ Cindy1974 | 18-06-08 | 18:04
Ook die Nick van de kaarten.
Leuk dat je zo fijn meereaguurt, en ik bewonder je inzet voor principes. Maar, je zet VVD-prominenten nogal op een voetstuk. Doet een beetje eng aan ("... VVD prominenten waar ik zo gezellig mee op de foto sta nog veel op je netvlies zullen eindigen de komende jaren. ..."). VVD prominenten zijn ook gewoon mensen die af en toe maar raak blunderen, zoals de geschiedenis al heeft bewezen. Twee feiten die ik als strategische blunders beschouw: het niet binnen boord houden van Verdonk en Wilders.

Dorser | 19-06-08 | 08:52

Belangrijke les: vastgoedjongens (= huisjesmelkers in 3 delig-pak) zijn NOOIT te vertrouwen.

hirudinea | 19-06-08 | 06:47

@Pollemieke Telkamp 01:05

En nu naar bed.

mark twain | 19-06-08 | 01:18

Er is een tiet van komen en een tiet van gaan...

Polemieke Telkamp | 19-06-08 | 01:05

@us arsemann: dan wordt een vinger in je keel een nieuwe vorm van masturberen. Grensverleggend.

handsomedevil | 18-06-08 | 23:44

Een PICA om je HARD bij AF te TREKKEN!. Weet je dat ik gewoon misselijk van geylheid ben?

US Arsemann | 18-06-08 | 23:41

Hoe diep kun je sinke. Of is dat al gezegd?

handsomedevil | 18-06-08 | 23:40

Het gaat altijd om geld bij die VVd-ers...

da wizard | 18-06-08 | 23:28

@lourilex Ik heb een vrijwillige keuze gemaakt om mijn man iets harder te laten werken terwijl onze kinderen nog klein zijn. Aangezien de jongste na de zomer naar school gaat hou ik mijn ogen open voor een mooi baantje, mocht je iets weten, let me know ;)

En ik werk mij nooit in het zweet ik doe alleen die dingen die ik leuk vind en waar ik achter sta, zouden meer mensen moeten doen.. zich hard maken voor échte standpunten en échte oplossingen i.p.v. onder een schuilnaam hier andere gebruikers afzeiken kan je het niet uitstaan dat Verdonk sinkt uuh zinkt. Wen er nu maar vast aan dat die leuke VVD prominenten waar ik zo gezellig mee op de foto sta nog veel op je netvlies zullen eindigen de komende jaren. En ik wil je bedanken voor je getoonde interesse in mijn hyves pagina, laat eens een berichtje achter babbelen we verder!

Cindy1974 | 18-06-08 | 23:21

bottehond | 18-06-08 | 13:20

Niet weersproken door de schaarse TON-fan op GS, dus waar.
Compliment veur het Reaguurdersvolk. Kennelijk doorziet men in deze draden la Verdonque.

bottehond | 18-06-08 | 23:10

Rita grossiert in krukkige acties. Als ze nou gewoon aan haar partijprogramma had gewerkt, dan had ze meer bereikt dan met die TONnen kostende feestjes en campagnes, en bovenstaande foto levert ook wat aanwas van de Tokkie-achterban.

clara de k. | 18-06-08 | 22:06

Jammer dat je je zo in het zweet werkt voor een partij die je uiteindelijk zal laten vallen omdat je net niet de juiste vrienden op de juiste plekken hebt zitten.. ondanks leuke foto's met prominenten.
Doe het dus niet voor eigen gewin, maar voor een beter, liberaal nederland. Anders word je op een dag heel verdrietig wakker....

lourilex | 18-06-08 | 22:04

@cindy
je bent lekker bezig de laatste tijd? Geen baan ofzo???

lourilex | 18-06-08 | 22:00

En Nog wat Doskabouter, als mensen besluiten steekpenningen aan te nemen is dat hun eigen keuze en zullen zij zelf de verantwoording voor die keuze moeten dragen.

Cindy1974 | 18-06-08 | 21:58

@doskabouter ik heb slechts de nieuwsbrief in een weblog gezet. Noem het hoe je wilt, ik deel nieuws en dit IS nu eenmaal nieuws.

Ander nieuws... Volgens de accountant handelde Sinke rechtmatig www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artike...

Cindy1974 | 18-06-08 | 21:54

Je partij lanceren op een boot en dan met iemand met de naam Sinke in zee gaan in vragen om problemen.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 21:41

Volgens mij is Cindy1974 gewoon een bommenlegger. Hoe is het overigens met de VVD-er dhr Swane? Zit hij nog steeds vast?

Alsof de VVD geen slechten mensen huisvest. Duh!

doskabouter | 18-06-08 | 21:34

kudt server

hero4u | 18-06-08 | 21:02

BEDANKT VOOR het lekken van de foto Sinke... u cunt nu gaan en oprotteuhhh

hero4u | 18-06-08 | 21:01

BEDANKT VOOR het lekken van de foto Sinke... u cunt nu gaan en oprotteuhhh

hero4u | 18-06-08 | 21:01

EHHMMM Ritah = MILF !!

hero4u | 18-06-08 | 20:59

Zo, die Sinke is opgebokt. Zat me alleen maar in de weg.

vast goed | 18-06-08 | 20:52

en 15% van het stemvee denkt dat we hier beter van worden....

Bicycle_Repairman | 18-06-08 | 20:41

het gaat om de toekomst van onze kinderen en het behoud van het sinterklaasfeest, iedereen zou vandaag nog de toale kinderbijslag moeten overmaken op Rita's rekening

sef9836 | 18-06-08 | 20:20

ze kan niet eens de juiste mensen kiezen om samen te werken, hoe wil ze straks het land besturen. mischien doet ze wel een beroep op hirsi en alie en ayaan.
trouwens ik vertrouw die rita helemaal niet, ze kijkt altijd zow stout.

WAAROMIK | 18-06-08 | 20:20

Dan heeft Wilders het toch beter voor elkaar.

dr Rechts | 18-06-08 | 20:09

Mijn humeur is weer helemaal goed. Vanmiddag was ik nog wat down, maar met dank aan Rita..........
Perfect getimed ook. Het moet zo wel lukken om die hele beweging te marginaliseren voordat de volgende verkiezingen in zicht zijn.
Gniffel, gniffel,...... Broehahaha!

Cookie v. eigen deeg | 18-06-08 | 20:08

heeft dat wijf enge ogen vertrouw der voor geen meter

istawa | 18-06-08 | 20:08

Lurkert | 18-06-08 | 19:19
Kom, kom, discriminatie, vrouwen mishandeling en corruptie is koeltoer in Limburg.
Dus Dion verdient wel restepct.

miko | 18-06-08 | 20:04

@paintitred, nee hoor na het krijgen 4 kinderen staan die van mij nog fier overeind, trots ben ik op ze :)

Cindy1974 | 18-06-08 | 19:53

Cindy1974 | 18-06-08 | 19:18
Als ik naar uw pica kijk denk ik dat u gewoon een beetje jaloers bent op haar
standpunten!? Ik kan me vergissen, misschien een idee om een duidelijkere pica
te plaatsen op uw site zodat ik en meerdere reaguurders het beter kunnen beoordelen. Dat zwarte shirtje geeft geen goed beeld. Tip> armpjes aan de kant en schouders achterover trekken.

paintitred | 18-06-08 | 19:52

@ppeltaartislekker | 18-06-08 | 17:11
De PVV-ers eerlijke mensen?
Wel eens van Dion Graus gehoord misschien?

Lurkert | 18-06-08 | 19:19

huh? "er eerder zo" hoort er niet bij :s

Cindy1974 | 18-06-08 | 19:18

Ik wed dat die van Rita er eerder zo net zo hard leeglopen als haar beweging.

Cindy1974 | 18-06-08 | 19:18

de krikkemikker | 18-06-08 | 18:25
hero4u | 18-06-08 | 19:03
Vanwege die GROTE titten ?? Ik moet toegeven dat zijn 2 duidelijke standpunten.

paintitred | 18-06-08 | 19:06

Ik stem TOCH op haar !!

hero4u | 18-06-08 | 19:03

Aan TON en Rita gaat niets verloren. Onduidelijke standpunten, niet alert genoeg op de islamisering van 0031, te weinig partijgenoten die tot de verbeelding spreken, achterkamertjespolitiek, stil rondom het EU-debacle, financiële blunders, heeft vastgoedhandelaren en andere onbetrouwbaren, is afkomstig uit het establishment (en dus deel van het probleem). Noem maar op. Wie echt verandering wil doet er beter aan om met de PVV in zee te gaan ondanks het populistische gehalte van die partij.

de Conciërge | 18-06-08 | 18:54

Ik stem TOCH op haar !!

de krikkemikker | 18-06-08 | 18:25

Wat een dom gebrabbel Brusselman. Sinke is geen partijlid maar een zakenpartner. Wel een foute overigens.

Te vroeg gejuichd linksdraaiende hoernalist!

doskabouter | 18-06-08 | 18:09

@Dorser Sinke? Of die Nick van de kaarten?

Cindy1974 | 18-06-08 | 18:04

Verdonk schrijft dat ze de volledige financiële administratie nu zal overdragen aan een erkend accountantskantoor. Goed idee, en heel integer, maar die werken nooit voor niks. Wie zal dat betalen?

Dorser | 18-06-08 | 18:02

Ik wacht met smart op de reactie van Sinke!!! Kan ToN hopelijk inpakken.
Laat het schip maar Sinke.

Cindy1974 | 18-06-08 | 17:56

@appeltaartislekker | 18-06-08 | 17:11

Het probleem is, denk ik, dat ze sowieso al helemaal niets te besteden hadden en met alle macht 'investeerders' moeten aantrekken. Nu ze intern een klein bitchfightje hebben is dit niet echt aantrekkelijk voor een potentiële geldschieters en kon dit wel eens het begin van het einde zijn.

Biff Eagleburger | 18-06-08 | 17:38

Het is allemal de sguld van de pers en Rita wort ook gedemotisjeerd en hep ook al geen bevijlegin......

laardepul | 18-06-08 | 17:28

Whoaw ik wist niet dat onder dat mantelpakje zo'n lekker wijf zat. Wat een heerlijke tieten. Toch maar op Rita stemmen dan.

NickName69 | 18-06-08 | 17:18

Maar wat is het probleem nu ?

Oke, er is wat geld weg gesluisdtdtdtdt, maar dat veranderd toch niets aan haar politieke standpunten ?

Een paar rotte appels heb je bij de meeste politieke partijen wel, bij de PVDA is dat bijv. Wouter Bos, en bij het CDA JP Balkenende.
Het is intussen al een vast gegeven dat er in de politiek voornamelijk eigen belang zakken vullers zitten, meneer Ed was/is er -volgens Rita- ook zo 1.

Lijkt me opzich vrij ''normaal''

Noem eens een partij op waar geen zakkenvullers zitten ?
Behalve de PVV dan, dat zijn eerlijke mensen, zeggen wat ze denken, die laten het over aan de democratie, niet aan het geld.
TON geeft veel meer uit aan publiciteit, en de PVV volgens mij niet.
Die knokken voor hun bestaan, of het het er mee eens bent of niet.

Ik hoop voor Rita natuurlijk dat het lek boven water komt, het lek is immers gewoon een crimineel en die moet bestraft worden. Simpel lijkt me.
Rita geeft tenminste nog toe dat ze er -eigenlijk- ZELF verantwoordenlijk voor is, volgens mij heb ik Bos of Balkenende daar nog niet op kunnen betrappen, die weten niet hoe snel ze dingen af moeten schuiven. ( zie nu ook BOS die de woekerpolis gezeik min of meer afschuift op de AFM, over 1 jaar weten we het waarschijnlijk nog niet )
Hopenlijk kan TON gewoon weer verder als het opgelost is, zou zonde zijn als dat niet kon.

appeltaartislekker | 18-06-08 | 17:11

@Biistandskoning.
Reken je niet rijk. Rechts maakt er dan wel traditioneel een enorme puinhoop van (en dat gebeurde vér voor ToN, LPF, LN en de PVV ook al met CP, CP86, NVU en de CD) maar het electorale potentieel blijft gewoon. Er is een enorme onvrede in een bepaald groot deel van de maatschappij die echt niet verdwijnt omdat rechtse politici nu eenmaal querelanten van de ergste soort zijn.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 17:02

Hahaha! Dik 15 zetels aan stemmerTs trappen binnen 6 jaar WEDEROM in de fratsen van éénzelfde pauperproletenkliek als weylen LPF. Tijd voor een maatregel om dergelijke uitvretende matennaaiclubjes van het met burgerbelastingcenten betaalde politieke toneel af te houden. Laten ze mekaar in hun eigen tijd maar hard-Grieks-vanachterenen. Daar is de politiek niet voor.

Workingclass Heroe | 18-06-08 | 16:43

Rabarbie | 18-06-08 | 16:24
*gaat even een lekkerbekje kopen bij de slager*

T@ Riest | 18-06-08 | 16:30

Dit is echt grote onzin. De partner van Sinke is gewoon in dienst geweest van Verdonk, maakte enorm lange uren en rekende daar ook geld voor. De besten kosten geld en Verdonk wilde hem graag hebben. Het feit dat Verdonk nu zeurt over het feit dat het geld naar hun gezamenlijke rekening is gegaan, betekent niet dat dit geld voor Sinkes activiteiten was. Bovendien hoef je met Sinke geen medelijden te hebben, hij heeft een enorm bedrijf dat het goed doet, dus waarom zijn reputatie in de waagschaal leggen voor een (voor hem) schamel bedrag?

Creyfs_Interim | 18-06-08 | 16:28

Belangrijk verschil tussen TON en groep Wilders is dat de eerste slecht Verdonk is en de tweede ook Fleur Agema is. Ik ben geen rechtse stemmer maar gezondheidszorg is een goed verbreding op het islambashen en dat werk doet Fleur prima. Terwijl Verdonk iets vaags van plan is met bereikbaarheid en snelwegen is Fleur en Wilders aan het werk. Vervelende van PVV is Hero Brinkman, zijn manier van handelen is zo contraproductief en dommig.

spooky | 18-06-08 | 16:27

Van planet.nl: Volgens Verdonk heeft Sinke dit onderzoek zelf ingesteld. "Dat is een SLAGER die zijn eigen VIS keurt", licht Van de Linde toe.
En ik was al zo'n fan van Van der Linde, hij kan niet meer stuk ;-)

Rabarbie | 18-06-08 | 16:24

Wat een gezeik weer op rechts.
Verdonk moet zich los maken van dubieuze figuren als vastgoedjongens, zakenmannetje Ed Sinke, beroepsrat Kay van de Linde en graaister Nina brink. Dat volk denkt alleen maar aan geld. Daar wil je toch niet mee gezien worden???
Als Verdonk dit niet goed aanpakt, wordt het nooit meer wat. In de politiek heb je veel meer aan gemotiveerde vrijwilligers (of je moet een dwingelandig demogogisch typetje als SP's JM zijn, met volgzame 'gelovigen' die kicken op dat soort typetjes, en zelfs bereid zijn de partijkas vol te storten).
En ze moet niet zoveel tegelijk willen. Ze moet eerst eens normaal haar werk gaan doen als volksvertegenwoordiger in de 2e Kamer. Te veel hooi op de vork nemen en te snel groeien is een enkele reis richting ondergang. Heeft ze dan niets geleerd van het LPF-debacle?

Dorser | 18-06-08 | 16:23

@GeenStijl aangepast en link terug geplaatst eerlijk is eerlijk ;)

Cindy1974 | 18-06-08 | 16:13

.. oh, en de linkse media helpen natuurlijk ook niet mee aan de campagne

Jan Passant | 18-06-08 | 16:11

.. rechts wordt ernstig geplaagd door onervarenheid in de gevestigde praathuizen van de polletiek; eigenwijze zakkenvullers; en linkse sluipmoordenaars.

Jan Passant | 18-06-08 | 16:07

PVV is een blijvertje, goed rechts geluid om Nederland wakker te houden, ToN valt voor ze bestaat. Niet links, niet rechts maar voluit met kop tegen een harde muur.

Bolkestein krijgt weer gelijk, slimme man!

Cindy1974 | 18-06-08 | 16:03

TON-stemmers vinden dit helemaal niet erg, als ze het al kunnen onthouden.
TON 2 zeteltjes erbij in de volgende peiling, niks aan de hand.

Nekspek | 18-06-08 | 16:02

Bijstandskoning @ 15:43
Niet zo optimistisch, heb je -edit @ 15:30 niet gelezen? PVV heeft sinds 2006 negen zetels die hebben nog steeds geen TON-toestanden.

theedrinker | 18-06-08 | 15:58

Ja, ik ben druk op hyves, even verder kijken op mijn website kom je vanzelf een link tegen!! GeenStijl, link naar jullie staat elders op mijn website, weblogje is een klein deel in groot geheel. En trouwens mijn weblog bevat nog veel meer GeenStijl materiaal ;)

dan mijn mening over waarom Rita dit schrijft, Ed Sinke komt met het échte verhaal en Rita (lees Kay) wil hem voor zijn met een lul verhaal. Laat haar eerst maar eens aangifte toen tegen die vermeende oplichter over die 135.000 doet ze ook niet omdat dat een leugen is.

Cindy1974 | 18-06-08 | 15:56

De SP op sterven na dood, TON in de financiele problemen, en toen bleef er nog maar 1 populist over. Het worden drukke tijden voor Maurice de Hond vrees ik.

WaarDeWindWaait | 18-06-08 | 15:46

ROFLOL, populistisch rechts valt weer eens uit elkaar als een ontbindend lijk in een rattenhol. Is slechts een kwestie van tijd geweest.

Bijstandskoning | 18-06-08 | 15:43

Ja... Je kunt toch lullen over Geert wat je wilt, maar van dit soort praktijken op rechts is de PVV vooralsnog verschoont gebleven. Zal inderdaad wel te maken hebben dat de vastgoedboys zich niet met de PVV willen inlaten. Zo heb elk nadeel weer zijn voordeel.

-edit | 18-06-08 | 15:30

Holle tonnen klinken het hardst

GrofGeschut | 18-06-08 | 15:28

cindy ik heb je gemaild! tot hyves

Kris-Smis | 18-06-08 | 15:27

Een ToN vol met Bloedzuigers en Arschkruipers.
Komt nooit meer goed met dat toneel spelende tonnetje met tieten.
Denk dat ik maar links ga stemmen, PVV of zo.

paintitred | 18-06-08 | 15:25

@Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 14:44

Ik hoop dat je nu toch wat gezondere hobby's hebt :-)

Biff Eagleburger | 18-06-08 | 15:22

Voor mij blijft het dus toch Geert.

pennestront | 18-06-08 | 15:21

De randvoorwaarden voor een vruchtbare samenwerking met de Pvda van Wouter de Taxkabouter zijn al aanwezig..............ongebreidelde graaidrift.

pennestront | 18-06-08 | 15:20

Die graphic is dus gewoon bah.

ackZsel | 18-06-08 | 15:18

Leuk fotosoep bij de artikel... :)~

looranks | 18-06-08 | 15:13

Dus. Hoe hoog staat D66 ondertussen in de peilingen?

Rekeozeb | 18-06-08 | 15:12

@ Schoorsteenveger | 18-06-08 | 14:40
Rest uiteraard nog steeds de vraag of ze Hyves heeft.

@ Cindy1974
Hyves? En zo ja, adres?

Rene Freauger | 18-06-08 | 15:08

zo, daar gaan we weer.

topcat | 18-06-08 | 15:01

Oeps, wel op je spelling blijven letten Mulimans. Stront met een T natuurlijk.

Mulimans | 18-06-08 | 15:01

Lekkere vadsige, geyle pica!

Doet u Rita zo maar, ja.

Boris Poepnagel | 18-06-08 | 15:00

Kay is de reden waarom ik nooit op TON zou stemmen. Deze man is niet te vertrouwen. Ik zal nooit vergeten hoe hij Pim Fortuyn als een zak strond liet vallen indertijd bij Leefbaar Nederland.

Mulimans | 18-06-08 | 14:58

Geile pic..
Zo lust ik rita wel.

Varreke | 18-06-08 | 14:58

Recht door Zee!!
*blub blub blub blub*

Lekker Belangrijk© | 18-06-08 | 14:55

oh oh oh oh oh, wat zijn we weer zielig....
*proest*

911=>InsideJob | 18-06-08 | 14:52

34 is te doen maar zeker niet meer de jongste, laten we zeggen als er sprake is van inruilen zou je er niet veel meer terug krijgen.

Kris-Smis | 18-06-08 | 14:45

Biff Eagleburger | 18-06-08 | 14:11
Ik zeg je, geen smerigere porneau dan wat onze Oosterburen produceren. Wat een gore perverselingen zijn dat ....
Nog leuker dan Duitse porneautaal zijn echter die slecht uit het Duits vertaalde porneauboekjes. Even uit het blote hoofd : "Jaha, doe voort, doe voort", "zij lummelde hem de pijp" en "hij stopte zijn staart in haar".
True story here, geen woord van verzonnen. Té grappig.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 14:44

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TON moet aan de verkiezingen meedoen, zo veel mogelijk stemmen bij de PVV weghalen, en pas daarna instorten.

theedrinker | 18-06-08 | 14:41

En dat wil een heel land gaan regeren..
wuhahaha.

summerice | 18-06-08 | 14:40

Rene Freauger | 18-06-08 | 14:32
Nee, het was gisteren een beetje laat. Nou, 34 kan nog, gelukkig maar.

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 14:40

TON is een bak vol onzin. Populistisch kretologie, nostalgie en kale kak.

Ed71886710 | 18-06-08 | 14:38

Totaal onverwacht.... met dit soort sbs6 politica.

sjors_dobbeljoe | 18-06-08 | 14:36

In ieder geval is dit allemaal wél volgens de Oud-Hollandsche Sinterklaas-traditie die ze zo graag wil beschermen...

Patrick Bateman | 18-06-08 | 14:35

Ach gelukkig weer CABARET net zoals met PIM. Never e dull moment ====of zo iets
Zet hem op Rita pak die kl222zak aan

fris2000 | 18-06-08 | 14:33

@ Schoorsteenveger @ 14:24
Al laat aan het worden voor je? Zullen we Cindy maar 34 jaar noemen?

Rene Freauger | 18-06-08 | 14:32

Sinke is toch mevrouw (of meneer?) Huffnagel?
Huffnagel, die had toch iets met bonnetjes...

ykeltje | 18-06-08 | 14:32

Drie mensen waarvan ik nog geen tweedehands auto van zou kopen, wie moet ik nu geloven?
Die huilebalk van der Linden?
De grote roerganger die haar eigen partij niet op orde heeft?
Of die relnicht met teveel geld?

nasty6817 | 18-06-08 | 14:32

Kop op Rita, laat je door dit soort tegenslagen niet weerhouden.
Ga door op het door jou ingeslagen pad en maak ons weer trots op Nederland!
.
Negeer de laffe honden hier die met hun vette worstenvingers niet verder komen dan reaguren en neem het roer weer in handen!

KotzenjammerKid | 18-06-08 | 14:32

Alsof dit een verassing is. Veronk is een slecht gelukte kopie van Pim Fortuyn die haar partij financiert met geld van malafide vastgoedfraudeurs die per persoon meer belastinggeld wegmoffelen dan de uitkeringen van alle allochtonen die Verdonk bestrijdt bij elkaar.

Hommel | 18-06-08 | 14:31

Ze had gewoon bij de VVD moeten blijven ,nu is ze in handen gevallen van laaien lichters, dus is zij het zelfde lot beschoren als de LPF

kees2 | 18-06-08 | 14:31

Ari Gold | 18-06-08 | 14:14
Is uit 1974, dus zo'n 44 jaar oud....

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 14:24

@ Cindy1974 | 18-06-08 | 14:16
Je hebt helemaal gelijk, hyves?

Joan | 18-06-08 | 14:22

@Cindy1974.
Ik vind jou reuze aardig. Plaats maar een link op jou weblog naar ons weblog.
danke

Kris-Smis | 18-06-08 | 14:17

@Joan, dat doet ze zelf hoor, dat moeilijk maken.
@Ari Gold, huh?Wie?

Cindy1974 | 18-06-08 | 14:16

Cindy = fuckje? :)

Ari Gold | 18-06-08 | 14:14

Ik zit er echt over te denken om het plots ontstane gat op rechts in
te gaan vullen.

Slampamper | 18-06-08 | 14:12

Scheiße! Ik moet maar eens aan m'n purnoduits gaan werken...

Biff Eagleburger | 18-06-08 | 14:11

@ Cindy1974 | 18-06-08 | 13:37
Hoi Cindy dat delen vindt ik schittered eerlijk waar. Maar om het Rita direct al zo moeilijk te maken vind ik jammer. Elke start is nu eenmaal lastig. Het is hetzelfde als een bromfiets zonder kassamandje, alleen dan iets anders.

Joan | 18-06-08 | 14:09

Wat een lekkere grote jopen heeft ze in die foto. Eerst volgende verkiezingen stem ik op tieten ... eh Rita bedoel ik.

Romac34 | 18-06-08 | 14:08

't wordt zo zachtjesaan tijd voor een verlicht despoot aan 't hoofd van dit land.
*zig - tegen ruimhartige vergoeding - beschikbaar stelt*

baba4oog | 18-06-08 | 14:08

"Zeg mij wie uw vrienden zijn en ik zal zeggen wie u bent..."

Fleauxe | 18-06-08 | 14:04

Het boeven en lutsergehalte bij TON is nu al hoger dan bij de LPF toen de kale professor nog leefde. Maar ja, Fortuyn vertrouwde vooral op zichzelf en had zijn volgelingen (m.u.v. mensen als Pastors en Zeurensen) vooral nodig als vulling van de zetels. Verdonk ontleent haar visie en presentatie aan lichtgewichten als Sinke, Van der Linde en -4 real- Nina Brink, a.k.a. een van de grootste oplichters die Nederland ooit heeft gekend. Daaaaaag Rita.

LJBrinkhorst | 18-06-08 | 14:04

Getson | 18-06-08 | 13:58
Beweging, geen partij. En ze bewegen nu alle kanten op. Niet links, niet rechts en allesbehalve recht door zee.

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 14:01

Vanaf het begin al geroepen dat TON een ernstig hoog -sport 7- gehalte heeft.

QB (ja die.....) | 18-06-08 | 14:01

Rita zuigt

cabrão | 18-06-08 | 14:00

@ BBB 13.51
Mutti's geile fotze braucht ein schwanz.

kneuterzak | 18-06-08 | 13:59

We mogen Gode dankbaar zijn dat Wilders nooit met haar in zee is gegaan. Rapaille van het ergste soort, Sinke, Van der Linde cs.

Sendis | 18-06-08 | 13:58

Moeilijk hè, een partij besturen.

Getson | 18-06-08 | 13:58

Biff Eagleburger | 18-06-08 | 13:45
"Mit 60 jahre immer noch eine ficksau"

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 13:51

*maakt een symbolisch tientje over, o.v.v. whahahahaharoflol*

Jody Banaal | 18-06-08 | 13:50

Gehe.. Slinkse Sinke!

Claude Jacque | 18-06-08 | 13:50

oplosmiddel | 18-06-08 | 13:43
Kan de dieren partij ook meteen wat doen aan die beren, die Rita steeds op der weg tegenkomt.

miko | 18-06-08 | 13:46

BTW, als Rita er echt zo zou uitzien dan kan ze nog wel wat poen verdienen met ondeugende filmpjes voor de Duitsche markt, die houden daar wel van, schijnt.

Biff Eagleburger | 18-06-08 | 13:45

Gezien de huidige politieke prestaties van CDA, CU en andere zittende partijen en de berichtgeving rondom de SP en TON voorspel ik een kamermeerderheid voor De Dierenpartij. (Zijn we na de komende verkiezingen echt in de aap gelogeerd.)

oplosmiddel | 18-06-08 | 13:43

@Gezellig! | 18-06-08 | 13:38
Ze heeft helemaal geen beveiliging (meer) nodig. Geen politieke invloed, geen toekomst met TON. Dit stort als een kaartenhuis in elkaar. Kan ze weer fijn directeur van een lik worden.

Agent327 | 18-06-08 | 13:43

lol @ st joris... ANTON zal naast de Anti Christelijke Partij (ACP) hoge ogen gooien tijdens de volgende verkiezingen.

superjan | 18-06-08 | 13:42

@Cindy1974 | 18-06-08 | 13:37

No worries. Joan is wat in de war.

Biff Eagleburger | 18-06-08 | 13:42

Zelfs carnavalsverenigingen hebben hun zaakjes beter op orde. En dat zou
Nederland moeten gaan regeren!!

mark twain | 18-06-08 | 13:42

ik zou een onderzoek naar ethisch handelen laten doen door prof. Winny de Jong en dr. ing. Gerard van As.

misti | 18-06-08 | 13:41

Ehm ehm ehm... was te verwachten... geen gemis... toch maar een opportunistische wezel... knotsgeile plaat.

Murdockyoufool | 18-06-08 | 13:40

gevalletje 'wij wc eend adviseren: Wc Eend'

Claude Jacque | 18-06-08 | 13:39

(ingezonden mededeling)
Help mee met de beveiliging van Rita! Stort voor Rita's persoonsbeveiliging uw donatie via rekening nummer 47.76.38.384 ten name van Stichting Vrienden van Rita Verdonk (lees: een van Ed Sinke's BV's)
-
Bovenstaande staat werkelijk op die dotcom-site van d'r. Dat mens ontleent haar status aan de hoeveelheid beveiligings-logo's om haar heen.

Gezellig! | 18-06-08 | 13:38

... wat een heerlijke gezonde Hollandsche jongens op die Pica! Jammer dat t gesoept is, meid...

Comrade | 18-06-08 | 13:38

Joan, je kent mij niet eens? Ik ben heel aardig. Ik ben zelfs zo aardig dat ik het nieuws dat in mijn mailbox komt direct deel met de rest van NL, als dat niet aardig is :)

Cindy1974 | 18-06-08 | 13:37

Nog even wachten op de malversaties bij de PVV. Limburg is toch een grotendeels corrupt boeven nest.
http://www.sdnl.nl/aqua-t07.htm

miko | 18-06-08 | 13:36

Niet Trots op Nederland, maar langzaamaan Kots op Nederland.

Subtiel | 18-06-08 | 13:35

Zal mij benieuwen welke TON-ner over 2 jaar bij "Who wants to be a popstar" in zijn broek staat te zeiken.

Teen | 18-06-08 | 13:33

En bedankt voor de link naar mijn weblog, schrok me het apenzuur met al die bezoekers ;) Lees gerust verder allemaal :D

Cindy1974 | 18-06-08 | 13:32

Toeval bestaat niet.

Multikuli | 18-06-08 | 13:32

Woutertje Windvaan krijgt het wel heel gemakkelijk cadeau. Kan hij misschien gelijk de brandstofaccijnzen met 10 cent per liter omhoog gooien.

jezuszelf | 18-06-08 | 13:31

*Richt partij ANTON op (Absoluut Niet Trots Op Nederland)*

st_joris | 18-06-08 | 13:31

wat een memmen op die feauteau

MikeyMo | 18-06-08 | 13:30

Ah de pooier van Rita dus?

Joeper de poeper | 18-06-08 | 13:29

GO SP!

baaderraf | 18-06-08 | 13:28

Ik vind Cindy niet aardig...
Joan
(moe)

Joan | 18-06-08 | 13:27

Natuurlijk begint het al! De politieke pudding stort in voordat zij gerezen is.
Knap staaltje hollandse politiek, Rietje. What's new, baby?
Maar wat was zij nu eigenlijk van plan...

-Strotgrondel- | 18-06-08 | 13:27

Wel een goede verwoording van het Trots Op Nederland gevoel,
dit waardeer ik ook altijd zo in de Nederlander:
Heel veel graaien en lekker met dat vingertje de andere kant op wijzen...

f@pzwans | 18-06-08 | 13:27

Maakt mij allemaal niks uit, ik stem toch op de PVV. Een stabiele partij met duidelijke ideeën!

Keaning_Radboud | 18-06-08 | 13:26

De Haagse communist vertrekt en het schip TON begint te zinken...
Wilders for president!

Dommelsch | 18-06-08 | 13:25

Zalmneus | 18-06-08 | 13:22

Uhmmm.... Dat schreef ik nadrukkelijk niet, vrind.

bottehond | 18-06-08 | 13:25

Zalmneus | 18-06-08 | 13:22
Politiek is grotendeels een kwesties van poppetjes. En Pechthold komt blijkbaar goed over, net als Wouter tot op voor kort, om maar te zwijgen van Jan. En dan is je programma slechts een detail.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 13:25

Ik snap er niks meer van. Gaat het nu over ton of tonnen?

Marco van Basteen | 18-06-08 | 13:24

Hmmmm... VVD partijbaron Sinke een trojaansche pony van het establishment?
Og geweaun een valsche querulante narcistische beroepsnicht? Kan ook.
In bananenrepubliek Nederland verbaast mij niets meer.

bottehond | 18-06-08 | 13:24

Ach ja, net als de SP, die is nu ook wel zo'n beetje dood.

JosVerbeek | 18-06-08 | 13:24

Champagne knaken??
Rita opbokken!

miko | 18-06-08 | 13:24

"Tenslotte nog dit. Uiteindelijk ben ik – Rita Verdonk – eindverantwoordelijk voor alles wat er binnen Trots op Nederland gebeurt. Deze vervelende affaire is dus ook uiteindelijk mijn verantwoordelijkheid..... Daarvoor bied ik u mijn excuses aan, en de belofte dat ik er alles aan zal doen deze vervelende affaire zo snel mogelijk op te lossen...."
Wel een contrast met toen ze nog minister was natuurlijk, maar Rita heeft wel door waarom de kloof tussen burger en politiek er is, hoe je deze dicht en met welke taal. Vind ik best knap van haar, ofschoon ik nooit op haar zou stemmen.

sjaakdeslinksesul | 18-06-08 | 13:23

@ bottehond
Dit geeft zo mooi aan hoe treurig het gesteld is met de Nederlandse politiek, als je tot het besef komt dat D66 de beste keus blijkt te zijn.

Zalmneus | 18-06-08 | 13:22

Bestek | 18-06-08 | 13:20
true, true

DenLangel*l | 18-06-08 | 13:21

Ach, zeau leuk als met WInnie de Jong wordt het niet meer.

Maar serieus, het probleem op rechts is altijd dat dit soort bewegingen helaas de vrije (vastgoed) jongens aantrekken en dat die vanwege het geld ook nodig zijn.
Die types hebben doorgaans een karakterstruktuur die ze niet alleen voortdurend laat botsen met de overheid en, in hun ogen, "linkse" types maar uiteindelijk zelfs onvermijdelijk met hun geloofsgenoten op rechts. Zie hier het probleem van rechts.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 13:21

Nou nou wat een verassing. Onduidelijke nieuwe partij trekt dubieuze figuren aan en komt daardoor in de publiciteit.

Maar ik zal deze dame niet missen, eerlijk gezegd.

Achterdocht | 18-06-08 | 13:21

LOL. Het lijkt erop dat niemand wil betalen voor Rita's clubje en dat ze toch maar net gedaan hebben alsof en nu de rekening moet worden betaald is Ed S. de lul.

Biff Eagleburger | 18-06-08 | 13:20

Hier valt niks te zien, dit zijn gewoon standaard beginnerskuren, daar heeft iedere partij last van die net begint.
De verkiezingen zijn pas over een paar jaar, dus komt wel goed. +1

anti hippie | 18-06-08 | 13:20

Niets aan verloren. Geen islamwatcher, niet krachtig anti- EUSSR, slap jegens de gristenjunta, onichtbaar in het publieke debat. Kortom: deze valsche profeet kan wat mij betreft opbokken.

Echt, nadat Pechtold gisteren de gristenjunta "machtswelllustelingen" noemde, en nog wel bij herhaling, kan iedere islamiseringsontkennende VrijdenkerT geweaun op D66 stemmen.

bottehond | 18-06-08 | 13:20

Politiek is allemaal één pot nat.
Dat beeld wil je trouwens niet bij Rita hebben.

Bestek | 18-06-08 | 13:20

En weer een implosie op de rechtervlank...

Prof_Bukmaar | 18-06-08 | 13:19

Geile inzet!

Dommelsch | 18-06-08 | 13:19

Ik denk niet dat die van Verdonk nog zo goed "in shape" zijn...

Gentry | 18-06-08 | 13:18

waar kunnen we stemmen via de wiki?

maakniesaaknie | 18-06-08 | 13:17

oude politiek deugt niet, maar nieuwe politiek staat nog in de kinderschoenen...

Onderbuik | 18-06-08 | 13:17

goh... dit soort dingen gebeuren NOOOOOOIT bij Links... whatever.

Lebowski Achiever | 18-06-08 | 13:17

Kom op Rita, laat je niet verlagen tot dat niveau!

coho | 18-06-08 | 13:16

PvdA +26 zetels ("waar moet je anders dan op stemmen?")

kapotte_stofzuiger | 18-06-08 | 13:16

Het Grote Zwarte Piet Spel gaat nu beginnen!
... en de TON die viel in duigen, en de TON die viel kapooooot.

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 13:16

Overal waar die Kay is, is ellende.

Zeven | 18-06-08 | 13:15

Nieuwe Politiek. Ik ben er dol op!

Gezellig! | 18-06-08 | 13:15

kijk... das nog eens nieuws waar je wat aan hebt.. * gaat even keihard lachen*

SwaY | 18-06-08 | 13:14

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online Casino | Online Casino | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Nederland | Casino bonussen