Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Patty, Pechtold en Abu Hakbar!

Iek ben tegen joden, awel zulle Razende Ronnie van het CIDI (die club die altijd beledigd is), heeft verloren. De discussie vandaag met intellectueel Patty Brard, Hakbar Abu Jahjah en excuusminister Pechtold gaat gewoon door. Volgens Ronnie moet het niet mogen: " Toch vinden wij het ronduit afkeurenswaardig dat u als minister, op de dag waarop gevierd wordt dat Nederland van de nazi's werd bevrijd, de degens meent te moeten kruisen met een man die Israel wil opheffen en bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet." Ach Ronnie man, dat gaat lachen worden! Patty -ik scheur je kop van je romp- Brard gaat vuistdiep in op de poolitiek in Needurland, Abu zal uitleggen waarom Israel kapot moet en Pechtold, tja Pechtold...

Reaguursels

Inloggen

@rabarberke
ach,och, belgen leveren ook chocola aan rabarberke, ik schat 100kg per jaar. dus rabarberke mag bij ali baba boven gaan wonen in borgerocco, 032.
vrees echter dat ali baba meer is geinteresseerd in mannelijke klysma's.

wachtmeester de bruy | 07-05-06 | 05:49

Ondanks dit alles was iedereen van het pad af in 0317, zelfs pechtold en jajah.

F'Shizzle | 06-05-06 | 13:53

Ach belgen leveren ook wapens aan Al Zarqawi, dus waarom geen paspoort aan Abu Jajah

Rabarberke | 06-05-06 | 10:36

neeh neeh tegen jah jah!
deze " nepbelg" liep juichend naar zijn "vriend", toen hij hoorde van de aanslagen op 9/11 (net als zijn finse kransenvernielers in 0031).
toen hij uitgezet dreigde te worden, heeft hij een naief belgisch meisje zo gek gekregen om met hem te trouwen.
voila: een belgisch paspoort.
daarna is hij van haar gescheiden.
deze linke gladjanus zou 5x daags tijdens het gebed naar meeeeekka een klysma moeten krijgen van patty brard.
eigenlijk zou hij helemaal doorgespoeld moeten worden!!

wachtmeester de bruy | 06-05-06 | 05:21

@kruisridder
Omdat het een Belg is?

Norman N. Warden | 06-05-06 | 03:03

Off topic
Er wordt weer gevoetbald met kransen in 020........ Heerlijk die multiculturele samenleving

kruisridder | 06-05-06 | 02:40

Geef eens 1 goede reden om abu jahjah zijn paspoort niet af te nemen!!

kruisridder | 06-05-06 | 02:31

bestaat die Abu Hakbar nog?

Zvonk! | 06-05-06 | 02:14

@Levereter 06-05-06 @ 00:28
Vertel eens, wat voor geheime info heb jij over joden?

Norman N. Warden | 06-05-06 | 01:01

Toch zijn joden een klein beetje anders.

Levereter | 06-05-06 | 00:28

@ristretto 05-05-06 @ 19:55

Wat begrijp je niet? "White power" is de strijdkreet waarmee Onno Thuis opstaat en naar bed gaat, of beter gezegd, waarmee hij de hele dag in bed ligt te ruften, want werken doet het lamlendige kaalkopje niet. Het is de enige kreet waar de weinige overgebleven neurotransmitters in zijn birdbrain nog op reageren. Voor alle andere signalen is hij immuun. Discussieren met Mr. Airhead heeft hier dus geen zin dus ga ik mee in zijn niveau.

Norman N. Warden | 06-05-06 | 00:22

onno thuis 15:44@ 05-05-06 ongelooflijk, het bestaat, een moderne adept van het meest zinloze, destructieve en akelige gedachtengoed van Adolf Hitler. En ik maar denken dat ik het toppunt van zinloosheid al had gezien...

Conan | 05-05-06 | 23:44

-weggejorist-

Roku | 05-05-06 | 22:13

Wat mij betreft kunnen ze die tweeëneenhalve malloot (Pechtold neem ik nog enigszins serieus) niet vaak genoeg met elkaar laten discussiëren.
Altijd goed om te zien hoe een bejaarde BrE3zAh de inhoudsloze mening van ons Kuddevolk verkondigt, een gevaarlijke gek ons weer eens laat weten waarom er zoiets als de viering van 5 mei is en één onzer politici dit nauwelijks serieus te nemen gekeuvel aangrijpt om weer wat oppervlakkige publiciteit voor zichzelf te genereren.

Chiant | 05-05-06 | 21:36

@Vossie 05-05-06 @ 18:28
Luister niet naar Onno Thuis, fouter zijn er niet veel.
Maar met alle respect voor jouw opa, als hij tot zijn oksels bij de kampbeul erin zat. Of op een andere manier zichzelf redde, zou hij dat jou dan verteld hebben?
Je kan niemand iets kwalijk nemen in zo'n situatie, daarom is Onno zo fout, die denkt dat de slechten het overleefd hebben, als een soort bacterietheorie. Walgelijk gewoon. Ik zou weleens willen zien hoe hij zich zou gedragen, wat een hypocriet.

ffberg | 05-05-06 | 21:25

@Shareholder
Je zou gelijk kunnen hebben. Ronnie heeft vannacht eigenhandig die kransen in het water geflikkerd, om vandaag extra zielig te kunnen doen tegen Abu neehe.

ffberg | 05-05-06 | 21:06

Wie weet wordt Subsidie Ronnie zelve wel opgepakt. Keep an open mind folks ;)

Shareholder | 05-05-06 | 20:03

Norman N. Warden 05-05-06 @ 19:13
Leg eens uit... ik snap het geloof ik niet zo goed...

ristretto | 05-05-06 | 19:55

Dat van die kransen, zou ik even mee wachten alvorens de Finnen te beschuldigen. Pliesies vmbo-ers doen nu van den klopjacht & zoekerij. Het heaure er helaas bij.

Shareholder | 05-05-06 | 19:54

De meeste mensen hebben de tweede wereldoorlog niet bewust meegemaakt. Hieruit volgt weer dat wij ook niet meer echt weten wat vrijheid waard is. Om daar achter te komen zou het goed zijn om naar de verhalen te luisteren die de echte vluchtelingen die in ons midden wonen ons te vertellen hebben. En die echte vluchtelingen komen meestal uit landen waar de islam de dienst uitmaakt.

Je hebt gelijk barbapoepa, ik vrees echter dat het weer zal moeten gebeuren wil 1 of 2 generatie(s) zich er van bewust worden enz.. enz...

Rubberen regenburka | 05-05-06 | 19:46

Onno Thuis 05-05-06 @ 15:44

White power!

Norman N. Warden | 05-05-06 | 19:13

pechtold heeft meer verstand in zijn pink dan wie dan ook hier........

Amsterdammer | 05-05-06 | 18:32

"Ook in auswitz overleefden de grootste husslers...' zegt Onno Thuis hierboven.
Maar dat is onzin. Mijn schoonvader, van nature zachtaardig en geheel niet assertief, overleefde Auswitz. Ik vroeg hem eens hoe en hij zei dat het puur geluk was, toeval. Je kon je overlevingskansen niet met vechten en ellebogenwerk en slimmigheden vergroten. Zijn verhaal: www.nederlands.nl/nedermap/proza/proza...

Vossie | 05-05-06 | 18:28

Finnen weer bezig met vernielen van herdenkings kranzen?

Vossie | 05-05-06 | 18:09

@Conan
De mensen kregen geld in afghanistan als ze iemand aanwezen.

gaatnat | 05-05-06 | 17:23

Bwahaha 05-05-06@17:16 Anonieme tip? Klinkt als poepverhaal, bron?

Conan | 05-05-06 | 17:20

Overigens had Hitler het concept genocide van de (semi-)hakbars, te weten de Turken (bondgenoten van de Duitsers in WOI). Op een opmerking uit zijn omgeving dat hij niet een heel volk kon vernietigen antwoordde hij lakoniek: "Ach wie herinnert zich de Armeniërs nog..."

Conan | 05-05-06 | 17:16

@conan, jaja, du habe es nicht gewusst... Jammer, ik breng het even onder je aandacht. Meer dan een paar honder zitten daar. En in meeste gevallen rederlijk willekeurig dat men daar zit. Op zeer vage verdachtmakingen als een anonieme tip.

bwahaha | 05-05-06 | 17:14

Krut 05-05-06@15:29: Ten aanzien van WOII beschouw ik mezelf als erg belezen. De laagste serieuze schattingen van het aantal Joodse slachtoffers van de Holocaust bedragen 4.2 mio en de hoogste schattingen lopen op tot ruim 7 mio. 5 à 6 mio in Wikipedia is dus vrij reëel. De essentie ligt echter niet in aantallen, maar in het industrieel en systematisch vernietigen van mensen op grond van ras/religie.
Bwahaha 05-05-06@15:39: de Afganen (en degene die bij hen werden aangetroffen) zijn onschuldig aan wat? Ze zijn in elk geval schuldig aan symphatieën met de Taliban (en/ of Al Qaida) aangezien ze in hun gezelschap zijn opgepakt. Het vergelijken van een twijfelachtige bewaarplaats van een paar honderd gevangen Hakbars met de Nazi-vernietigingskampen waar tienduizenden volstrekt willekeurige mensen per dag werden vernietigd, is zaken dermate uit hun verband trekken en abstraheren dat dat niet serieus valt te nemen.
Ten aanzien van CIDI: there's no business, like Holobusiness (Finkelstein, een inmiddels bijna vergeten, maar groot (Joods) denker..)

Conan | 05-05-06 | 17:02

Je hebt een ster, ffberg, bewijs genoeg...

kierewietje | 05-05-06 | 16:57

@veest van pim...

laat dat limboschaap ook zn muil dichthouden dan! Veel plezier met je veestje morgen.

kierewietje | 05-05-06 | 16:56

@Krut
Maar je zegt met zoveel stelligheid dat ik Jood ben, dan zal het wel waar zijn.
Ik zal niet om bewijzen vragen, dat wordt zo vermoeiend.

ffberg | 05-05-06 | 16:40

@kruT
Ik dacht al, waar blijft ie.
Wat moet het vermoeiend zijn als je achter elke boom een Jood ziet.

ffberg | 05-05-06 | 16:33

Dat zeg ik liever zelf, meneer Pritt Stift: het CIDI. Centrum voor Informatie en Documentatie over Israël. Ik vind uw pseudoniem trouwens tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend. En uw bericht eveneens. Ik was namelijk helemaal niet beledigd, ik was gebelgd. U legt mij als vertegenwoordiger van een bepaalde bevolkingsgroep standpunten in de mond die ik helemaal niet heb ingenomen. Ik constateer dat u het nodig vindt in uw schuilnaam te refereren aan de producten die het resultaat waren van het lot dat een bepaalde bevolkingsgroep op een bepaald moment in het verleden te beurt is gevallen. Dat is onacceptabel. U zegt eigenlijk: prima lijm maakten ze van die joden, ik hoop dat het morgen weer gebeurt. Ik wens hier geen seconde langer op te reageren. En dan zal u nu wel weer zeggen Ronnie Naftaniël kan niks hebben, Ronnie Naftaniël verdedigt Israël koste wat het kost, Ronnie Naftaniël betrekt altijd alles te pas en te onpas op de holocaust, Ronnie Naftaniël heeft problemen met de vrijheid van meningsuiting, Ronnie Naftaniël dit, Ronnie Naftaniël dat! En dan komt die meneer Abou Jahjah hier een beetje de vernietiging van joodse vaderland bepleiten. U bent een christenhond, ik ben een vies varken, en dat moet ik allemaal maar horen! (R. Naftaniël - CIDI)

Als Geert Wilders zn scheur open mag trekken, waarom dan Dyab Abou Jahjah niet? Over het moslimextremisme zijn ze het eens.

veest van pim | 05-05-06 | 16:29

@ffberg
Ik heb het door. Je bent Joods! Wat stom van me...

kruT | 05-05-06 | 16:21

(en gezond verstand natuurlijk)

ffberg | 05-05-06 | 16:18

@ffberg
Anders jij wel. Veel zinnigs komt er bij jou ook niet uit. Op verlichte ideeën heb ik je nog niet mogen betrappen.

kruT | 05-05-06 | 16:16

kruT
Blijkbaar hebben ze niet zoveel geleerd???
Het wordt tijd dat jij eens een lezing in Yad Vashem gaat geven. Ik denk dat het Joodse volk over de hele wereld wel iets van jou kan leren met je verlichte kritische blik en beargumenteerde onderbouwing.

ffberg | 05-05-06 | 16:12

kruT
Nee wetenschappers die beweren dat de aarde niet 4,57 miljard jaar geleden is ontstaan hebben geen gelijk. 4,57 miljard jaar is namelijk een wetenschappelijk onderbouwde schatting, net als die 6 miljoen slachtoffers van de holocaust.

Ik zal er wel overheen hebben gelezen maar ik heb nergens die bewijzen van je kunnen vinden. Maar je bent inderdaad een groot kritisch denker met een enorm gezond verstand.

En Patty Brard ook.

ffberg | 05-05-06 | 16:08

@kruT
Shalom...
ps ik ben geen jood.

bethundered | 05-05-06 | 16:06

@bethundered
Je bent vrij dat te denken. Verder haat ik Joden niet, zeg ik ook nergens. Ik kan alleen niet ontkennen dat mijn mening wat gekleurd is door de gebeurtenissen in Israel en Palestina en vind ik het jammer dat er een volk onderdrukt wordt door een ander volk, dat zelf ooit onderdrukt (understatement) is geweest. Blijkbaar hebben ze niet zoveel geleerd.

kruT | 05-05-06 | 16:00

@brusselmans: ik ga denk ik ook muiten hier. Mn werkgever zit gvd met vakantie en ik mag als enige het fort bewaken. Ik ga mn bevrijdingsdag vieren.

Maar over Guantanamo - Auswitch. Natuurlijk kan je er onderscheid in maken. Uiteraard zijn er verschillen. Iedere megool met IQ > 20 kan zien dat er bijv. veel minder mensen zitten in Guantanamo, en dat ze niet worden vergast. Maar gaat het daar wel om!? Het gaat mij eerder om de _overeenkomsten_. Het ophokken van een grote groep mensen, gemotiveerd door haat. En het mishandelen,oneerbiedig behandelen en in sommige gevallen zelfs doden/vermoorden van die mensen. Het feit dat we NIETS van de geschiedenis hebben geleerd.

Ik denk nog altijd aan die film, The Siege (denzel washington, bruce willis). Een voorbode aan 9/11 en guantanamo bay. Iedereen die die film gezien zou hebben op 9/10 zou je een link naar WO II hebben getrokken. imdb.com/title/tt0133952/

bwahaha | 05-05-06 | 15:58

@ KruT

wat bethunderd zegt

Brusselmans | 05-05-06 | 15:58

@Brusselmans
Als je geen munitie meer hebt hebt is het lastig schieten, dus verlaag je jezelf tot ongefundeerd schelden, lekker laag. Over middelmatigheid gesproken. Lekker biertje?

Geniet maar van de zon hoor lutsertje II

kruT | 05-05-06 | 15:57

@kruT
Mijn gezond verstand zegt dat jij joden haat en daardoor alles probeert te weerleggen mbt de joden terwijl je niet eens je feiten op een rijtje heb.

bethundered | 05-05-06 | 15:54

Die lul Abu Jaja moet eens een keer gecordonned sanitaired worden.
Die histige zak met zn zaagsel hoofd krijgt ieder keer een stijve als hij ergens het woord krijgt. Echt een typische mislukte macho uit de Levant.
Weg met hem!!

vinque | 05-05-06 | 15:54

Ach ja, radicale joden en radicale moslims. Het blijven Ferengi en Klingons.

LuftBalloon | 05-05-06 | 15:54

@ Bwahaha

Nu ja, het mooie weer noopt me niet te lang meer achter de PC te zitten dus een uitveorige discussie over de Us zit er ff niet in. Ik meen toch een wezenlijk verschil te zien tussen Guantenamo en - pak em beet - Auschwitz of Bergen Belsen. Dat onderscheid kan ik ook nog steeds maken tussen Bush en Hitler.

@ KruT

Wanneer middelmatige opperknuppeltjes al jij zich beroepen op hun verstand is de lokroep van het koude bier in de zon nog onweerstaanbaarder dan het al was.

Dag lutser.

Brusselmans | 05-05-06 | 15:50

@ffberg
Ik blijf bezig ja. Men vroeg om bewijs, die heb ik geleverd. Er zijn wetenschappers die beweren dat de aarde niet 4,57 miljard jaar geleden is ontstaan. Hebben deze wetenschappers dan ook meteen gelijk?

Verder mag jij me vertellen waarom die documenten uit Bad Arolsen zo angstvallig stil worden gehouden (onder Joodse invloed)? Misschien staan er wel dingen in die de Holocaust-theorie ontkrachten? Ik weet het niet. De tijd zal het leren. En nogmaals ik ben geen Holocaustontkenner, maar slechts een kritisch denker.

kruT | 05-05-06 | 15:49

Het is niet zo moeilijk te begrijpen dat er figuren zijn die het aantal joodse slachtoffers uit WO II naar beneden wil bijstellen. Dat maakt namelijk dat de haatpropaganda naar de joden toe alleen maar sterker staat. Opvallend hierin is dat er anti-zionisten zijn (b.v bwahaha) die geen enkele moeite hebben met de feiten rond de holocaust.

Barbapoeppa | 05-05-06 | 15:46

@Der Icebear 05-05-06 @ 14:28

o nu is het weer religie, wees dan eens duidelijk, germaanse christenen, arabische moslims, en joodse joden? en goddienst is misschien wel voor veel mensen normaal, maar zowel het jodendom, christendom als de islam vind zijn wortels in de joodse leugens. Was de reden dat mozes god zag dat ie hem zag of dat ie een andere manier moest vinden om zijn volk te bevrijden. Met geweld kon het niet dus is de jood begonnen met liegen om zijn zin te krijgen. En zo hebben ze ook het Romeinse rijk in de vernieling gebracht en misbruikt om door het hele rijk te infiltreren. Het is beangstigend hoeveel 'toevalligheden' overeenkomen met complot theorien, alleen geloof ik niet dat de joden zo slim zijn dat ze zulke dingen doen. Tenzij ze dat zijn gaan doen sinds Egypte en er nooit mee gestopt zijn, spirituele parasieten kunnen ontstaan indien er een natuurlijke selectie ontstaat. Ook in auswitz overleefden de grootste husslers nou jij weer of er genetische aanleg voor bedrog kan zijn en of de joodse geschiedenis de overlevingskans van joden met die aanleg verhoogd heeft. Het is een akelig idee, maar dat betekent niet dat het niet zo is, wij zijn als mensensoort in zijn geheel zelfbewust geworden door selectie van collectiviteitscapaciteit. Samenleving beloonde het individu, en als de geschiedenis klopt zou je haast denken dat de grootste bedriegers het het beste hadden binnen de joodse samenleving en nu nog met hun amerikaanse infiltratie.

Onno Thuis | 05-05-06 | 15:44

@kruT
Je blijft bezig he?
Een schatting kan ook wetenschappelijk zijn, als je niet alle gegevens hebt moet je wel schatten.

Zo is de aarde naar schatting 4.57 miljard jaar geleden ontstaan. Ook al wil jouw gezonde verstand mischien liever geloven dat dat 2006 jaar geleden was, anders waren ze wel eerder begonnen met tellen toch?

ffberg | 05-05-06 | 15:42

@brusselmans
Democratie zonder rechtstaat bestaat niet.
Dus laat die huidige fascistische VS regering eerst de democratie in eigen land (terug) brengen.
En niet zoals in Patriot Act 2 staat dat ze hun eigen burgers zomaar mogen oppakken, zonder rechtspraak of bewijzen. Ook hoeven ze niemand hiervan op de hoogte te stellen dat deze mensen zijn opgepakt of wat er met ze gebeurd.
yeah democratie!

gaatnat | 05-05-06 | 15:39

@brusselmans: Het overgrote deel van de gevangenen op Guantanamo is onschuldig. Dat weet de gevangene, ik, jij, zijn bewakers, hun verantwoordelijke, bush etc. Maar uit een gemakszucht en het feit dat er geen prioriteit ligt bij het loslaten van onschuldigen, blijven die mensen daar zitten tot ze 'plotseling als verdwenen' de boeken ingaan. Martelingen zijn er aan de orde van de dag. (God behoede alleen al die foto. Dat zelf is al marteling, als je jaren achter elkaar zo wordt behandeld.)

De gevangenen in Guantanamo doen boete voor iets dat aan de andere kant van hun wereld was gebeurd, terwijl ze er niets mee te maken hadden. Velen zitten er om simpele redenen als dat hun buurman hun aangaf voor een lulverhaal, simpelweg omdat hun buurman hen niet mocht.

De gemakzucht en tekort aan prioriteit om onschuldigen vrij te laten komt enkel voor uit HAAT. Guantanamo IS een concentratiekamp. Dus als concentratiekamp on-topic is, kom ik hier mee aanzetten.

Maar brusselmans; ik ook van jouw ;)

bwahaha | 05-05-06 | 15:39

@Brusselmans
De nuance bevalt me vooral omdat ik mijn gezond verstand gelijk kan geven. Vanaf nu ga ik het niet meer natrekken ook. Ik heb toch gelijk!

kruT | 05-05-06 | 15:38

@ Krut

nee ik ben niet Joods, maar wat dat er nu mee te maken heeft is mij een raadsel.

Verlicht mij, zou ik zeggen.

Brusselmans | 05-05-06 | 15:36

@ Krut

En bevalt 'ie een beetje, die nuance?

Brusselmans | 05-05-06 | 15:35

@Brusselmans

Wie draait er nu om de hete brei heen? Ik vraag gewoon of je Joods bent en jij begint een heel epistel. Ben je nou wel of niet Joods?

kruT | 05-05-06 | 15:33

Die lui van de CIDI zitten er ook altijd met hun "NEUS" bovenop!

Nonose | 05-05-06 | 15:30

@iedereen die hier vindt dat zes miljoen een vaststaan feit is:
Ik citeer Wikipedia.

Het totaal aantal vermoorde Joden wordt geschat op getallen tussen de vijf en de zes miljoen.

Is dat nou die wetenschappelijke onderbouwing?
@Brusselmans
na lang zoeken heb ik mijn bron. Wikipedia kan ook niet met zekerheid zeggen hoeveel het er waren. Ze geven slechts een schatting:
nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust#Revisi...

Alinea Statistieken
In mijn optiek is dat niet wetenschappelijk onderbouwd.

kruT | 05-05-06 | 15:29

He bah, bwahaha. Nu begon ik je net aardig te vinden.

Jij weet ook wel dat deze verlichte vrijheidstrijders niet in de ovens van Guantenamo verdwijnen, net zo min als elke andere moslim het risico loopt middels pogroms naar Allah geholpen te worden.

Dat past natuurlijk wel in de zelfverkozen beeldvorming van zieligste muurbloempje van de klas, dat wel natuurlijk.

Brusselmans | 05-05-06 | 15:28

@Bwahaha
Pas op, die habesnichtgewusst vindt je lief.

ffberg | 05-05-06 | 15:26

@ kruT

Als je Joods moet zijn om tegen ongenuanceerd gebral van middelmatige ballonnenvouwers te kunnen ageren.

Ja, dan ben ik net zo Joods als Guggenheimer in eigen persoon.

Brusselmans | 05-05-06 | 15:25

Ondertussen op Aarde: www.telegraaf.nl/common/jsp/directpopu...
Waar is centrum informatie en documentatie islamieten? Deze gevallen die uiteindelijk netzoals de vele anderen zullen "verdwijnen" zullen in de toekomst waarschijnlijk toch nooit naar boven komen.
Floep. Wir haben es nicht gewusst.

bwahaha | 05-05-06 | 15:24

@kruT
Wie is in godsnaam die "Men" die dat zegt , jouw gezond verstand weer zeker ?? ??? Ik kan nog wel wat fotootjes opsporen, maar die moeite bespaar ik mezelf.

ffberg | 05-05-06 | 15:24

@Brusselmans
Jij bent niet toevallig Joods?

kruT | 05-05-06 | 15:22

Brusselmans 05-05-06 @ 15:15
Je punt was helder en ik was het met je eens. Het was meer een aanleiding voor mij om ook eens slim te lijken.

Der Icebear | 05-05-06 | 15:21

@bwahaha
Jij begrijpt me tenminste een beetje :)

kruT | 05-05-06 | 15:21

@ kruT

Je moet niet zo om de hete brei heendraaien, flapdrol. Als jij stelt dat je je twijfels hebt bij het aantal uitgeroeide joden is het heel normaal dat men vraagt waar je die wijsheid vandaan denkt te halen.

Als je je vervolgens beroept op je gezonde verstand als bron pakt men je aan. Gek he? Om het vervolgens te gooien op de zgn nuance die hier op GS immer zou ontbreken is gewoonweg pathetisch.

Lazer op naar stromfront als je lekker ongenuanceerd over de Joden wilt brallen, vorte lutser!

Brusselmans | 05-05-06 | 15:20

@ffberg
Men zegt dat dat foto's zijn van dode Russen en niet van Joden. Ik zeg niks. Oh ja en Corleone had al duidelijk gemaakt dat Wikipedia van de Joden is en dat dat dus in zijn optiek niet als bewijs mag dienen. Hoe hij daarbij komt weet ik niet.

kruT | 05-05-06 | 15:20

Nee, kruT is gewoon een omgekeerde Turk :)

bwahaha | 05-05-06 | 15:17

Is krut een anagram van Kusters?

ffberg | 05-05-06 | 15:16

@vander F
Ik twijfel niet aan de holocaust, ik vind dat getal alleen zo ongeloofwaardig (ik zeg er niet mee dat er geen Joden zijn afgeslacht).

Maar goed we draven inderdaad door, en om het onderwerp heen. Ik zal me in het vervolg wat genuanceerder proberen uit te drukken. Niet te geloven dat ik dit moet zeggen op een site als geenstijl. Waar gaat het heen met de wereld.

kruT | 05-05-06 | 15:16

@ Icebear

Ik moet die dag ziek zijn geweest op school.

Maar mijn punt t.o.v. KruT's vluchtgedrag was wel duidelijk toch?

Brusselmans | 05-05-06 | 15:15

Bah! Ik verveel me. Ik snap niet waarom ik vandaag moet werken. Zo om de haverklap is er een Christelijke feestdag en MOET ik vrij nemen. Nu moet ik doorwerken, terwijl dit een Nationale feestdag is. Alleen is er door de overheid bepaald dat werkgevers op 5/5 maar eens in de 5 jaar vrij moeten geven. Andere landen geven zelfs dag van de arbeid vrij!

bwahaha | 05-05-06 | 15:14

Ik denk dat KruT hevig aan het bellen is geslagen met Constant Kusters

Brusselmans | 05-05-06 | 15:13

Aan de andere kant kan Krut gelijk hebben...
Er was 1 of andere Griekse filosoof die de hele wereld in twijvel trok.
Misschien droomde hij wel dat hij wakker was. En dat alles om hem heen 1 grote verbeelding van hemzelf was. Dus ook geenstijl.
(voor de simpelen onder u... Hij dagt dat de wereld 1 grote Matrix was)

Corleone | 05-05-06 | 15:12

Brusselmans 05-05-06 @ 14:48
De regel 'wie stelt moet bewijzen' is niet zo geldig als jij dat kennelijk denkt. Het is zelfs pertinent onjuist. De bewijslast rust uitsluitend op degene die bepaalde rechtsgevolgen wil effectueren. De gedaagde die wordt geconfronteerd met een vordering, behoeft alleen de grondslag van die vordering gemotiveerd te betwisten en hij draagt aldus niet de bewijslast voor zijn stellingen (mits die stellingen geen zelfstandig rechtsgevolg in het leven roepen).

Der Icebear | 05-05-06 | 15:12

Joepie!
weer een holocaust twijfelaar.
begin maar vast met kronkelen,
weet je wat, begin eens met de Nederlandse Joden,
allemaal prima gedocumenteerd.

vander F | 05-05-06 | 15:09

kruT 05-05-06 @ 14:38
Auschwitz was een vernietigingskamp en geen school voor ethiek. Er is geen reden de lat voor Israel hoger te leggen dan voor andere landen. Noch bij het Cidi, noch in Israel noemt iemand joden of Israel zielig. Dat maken gefrustreerde kleine luyden er van.

Der Icebear | 05-05-06 | 15:04

@Krut
nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust

Ik zal je ff voor zijn. Wiki is in handen van Israel en de joden...
Dus het is geen bewijs (zucht)

Corleone | 05-05-06 | 15:03

En ik sluit mij aan bij mijn steeds groter wordende vriend Bwahaha.

Welke goed onderbouwde en bestudeerde reden heb jij om aan dat getal van 6 mil. te twijfelen? En wat is het nut van het in twijfel trekken daarvan?

Brusselmans | 05-05-06 | 15:02

@kruT 05-05-06 @ 14:53

Jouw eigen verstand als enige bron, daar was ik al bang voor.
Je hebt natuurlijk het goedrecht om ongenuanceerd te zijn, van mij hoef je niets te bewijzen, maar je draaft door.
Dan komt alles opeens zooooo dom over.

ffberg | 05-05-06 | 15:01

@ Krut

Aangezien je het nodig vond aan te geven dat je ernstige twijfels hebt bij het getal zes miljoen vraagt Bwahaha - toch niet de grootste zionist hier op GS - waar je die twijfel vandaan haalt.

Vervolgens weiger je antwoord op de vraag te geven en gooi je het uiteindelijk op je gezonde verstand.

Dat dat verstand vervolgens net zo doortastend is als dat van een darmpoliep blijkt uit het feit dat je het verschil niet kunt zien tussen nazi's en de huidige Israelische regering.

Brusselmans | 05-05-06 | 15:01

@Brusselmans
Ik zeg ook niet dat "jouw goede vriend bwahaha" iets MOET of hoeft te bewijzen. Mijn bron is mijn gezond verstand.

kruT | 05-05-06 | 14:53

@bwahaha 05-05-06 @ 14:45

Kudt weer m'n lunch op het toetsenbord!

zum kotzen | 05-05-06 | 14:48

6 miljoen, 4 miljoen, 2 miljoen doet allemaal niets af aan de Holocaust. Wbt het CIDI, die club bestaat bij gratie van het collectief aanpraten van een minderwaardigheidscomplex.
Ik zou graag eens een goede definitie van Jood, willen zien, dat kan idd maar op een manier: generaliseren.

CoJoNes | 05-05-06 | 14:48

@ kruT

Wie stelt, dient in Nederland te bewijzen. Dus mijn goede vrind Bwahaha hoeft helemaal niets.

Brusselmans | 05-05-06 | 14:48

Waarom ontruimen we de Flevopolder niet, bouwen we een hek eromheen en dumpen we alle agro hakbars en zionisten niet daar? Freefight op provincie niveau. De groep die wint, blijft over. Geen gezeik meer en bovendien heeft de winnaar geen tegenstanders meer om zich over druk te maken.

Daikan | 05-05-06 | 14:47

Negationisme gaat het helemaal worden op bevrijdingsdag!

Brusselmans | 05-05-06 | 14:47

Bwahahaha. Ik google dus op Patty. En tref een open dir van een meissie met allerlei breezah-foto's. Tijdens het bekijken strompel ik op members.lycos.nl/linkdata/layla/IM0000...

bwahaha | 05-05-06 | 14:45

@bwahaha
:-)

ffberg | 05-05-06 | 14:44

Welke goed onderbouwde en bestudeerde bron, reden heb jij om aan te tonen dat het er 6 miljoen waren?

kruT | 05-05-06 | 14:44

@kruT: welke goed onderbouwde en bestudeerde reden heb jij om aan dat getal van 6 mil. te twijfelen? En wat is het nut van het in twijfel trekken daarvan?

bwahaha | 05-05-06 | 14:43

@kruT 05-05-06 @ 14:38

6 miljoen Palestijnen vermoord door Israël? Bron? Bij mijn beste weten is de grootste Palestijnen-moordenaar nog altijd wijlen koning Hoessein van Jordanië, die in september 1970 duizenden Palestijnen liet afslachten door zijn hashemitische strijders.

zum kotzen | 05-05-06 | 14:42

@Der Icebear enzow
Maar die Palestijnen in Israël dan? Zouden we hier dan niet een CIDP moeten oprichten aangezien er sinds 1945 wel meer dan 6 miljoen Palestijnen zijn vermoord door die altijd zo zielige Joden. Verder moeten ze dat CIDI een andere naam geven. Toen die 6 miljoen (ik tijfel overigens aan dat getal, maar dat terzijde) vermoord werden waren het nog geen Israëlieten, en Israël is toch een seculiere staat, of zie ik het nu verkeerd? Ik ken genoeg Joden die de staat Israël afkeuren en verafschuwen.

De Nazi praktijken passen zij nu toe op de Palestijnen. Beetje jammer, je zou denken dat ze het e.e.a. geleerd zouden moeten hebben, maar helaas.

kruT | 05-05-06 | 14:38

@godfried> tja en als hij zich even afwendt krijgt hij prompt een truffelolie klisma tussen zijn onbehaarde billetjes gepropt.

superjan | 05-05-06 | 14:35

@Onno Thuis 05-05-06
Nou Onno, ik heb gisteren naar Schindlers Lift zitten kijken...... kan je wel van alles zeggen over die Joden, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes !!
(Hans T.)

ffberg | 05-05-06 | 14:34

Het zal moeilijk worden voor Alexander de Grote om over de decibels van Patty heen te komen, mijn god.. Ik wens hem vanuit een zonnig 030 veel succes.

GodfriedV.Bouillon | 05-05-06 | 14:31

Mensen, mensen, Abu Jahja is niet het ergste wat er is. Het is gewoon een beetje zielig figuur, waarschijnlijl levend van wat giften van mensen, een incidentele schnabbel en allang blij als hij een keertje in de belangstelling staat.
En met zijn aanhang valt het ook wel mee, sowieso zijn er volgens mij weinig Turken die veel sympathie voor hem hebben.
Dus gun die man zijn verzetje

FNV-lidaf | 05-05-06 | 14:31

@Der Icebear: toch vind ik het jammer dat ik maar geen woord over Israel en Cidi kan zeggen, zonder dat alle Joden in de wereld in mn mond worden gelegd. Ik blijf er bij staan, hoewel ik echt niets tegen Joden heb: ISRAEL IS VOUDT. CIDI IS VOUDT.
En als ik moet kiezen: ik kies geen van beide. Maar een debat tussen Abu JahJah en Ronny Naftaniël, daar betaal ik entreekosten voor!

bwahaha | 05-05-06 | 14:31

@Onno T.
Je dicht mensen rare eigenschappen toe. Dat zegt meer over jezelf dan over de mensen die je beschrijft. Dat jij denkt dat je geen godsdienst kan hebben en tegelijkertijd Nederlander zijn.
@Bwahaha
Als ik moet kiezen tussen CIDI en Abou J, kies ik voor Cidi. Jij? Als er bij mij weer eens rare gedachten over moslims bovenkomen, denk ik altijd aan moslims die ik ken en soms ook aan jouw ideeën over bepaalde zaken die ik hier in de loop van de tijd heb gelezen. Die moslims en jij zijn niet radicaal, rustig en redelijk beargumenteerd. Ook nog vaak met humor. Dat zet mij weer op de plaats waar ik mij thuis voel, in een positie waar vriendelijkheid en niet de woede regeert. Ik krijg de indruk dat jij over het onderwerp joden en israel niet je best doet om je positie te bepalen met een zelfde welwillende houding.

Der Icebear | 05-05-06 | 14:28

@hellsmurfje: Dat doet ie toch al !?

bwahaha | 05-05-06 | 14:27

Gezellige discussie zal dat worden.

Framoes | 05-05-06 | 14:27

@fuckje 05-05-06 @ 14:24
Lijkt me wel leuk als lucas dan in discussie gaat met aboe tja tja.

Hellsmurfje | 05-05-06 | 14:27

Vanmiddag vrijmibeau op he CIDI?

de melkboer | 05-05-06 | 14:26

Ja Lucas, wat fuckje zegt...... waarom ga je niet? En daarna kan je bij die zandafgraving bij Rhenen afkoelen, 't is mooi weer.

FNV-lidaf | 05-05-06 | 14:26

Kan Lucas of zo daar niet even naartoe gaan met een camera, zodat wij mee kunnen " genieten"? Het is in Wageningen, daar is hij bekend, toch?

fuckje | 05-05-06 | 14:24

ach, is die Abou weer eens 300 euro rijker.
Dat vraagt hij namelijk per lezing..... heeft ie weer een schnabbel.

FNV-lidaf | 05-05-06 | 14:23

Abu Jahjah, het zalvende glijmiddel van de islam doet weer van zich spreken?
Hoe haalt Pechtsnolt het toch in zn domme aarsch om deze haatzaaiert überhaupt een kans te geven zn peoppraat tentoon te stellen aan de maatschappij? Neem de man tegen zichzelf, en beter nog, de maatschappij in bescherming en flikker ze samen lekker in de zandbak -Sahara- Kan Pechtsnolt gezellig alleen gaan luisteren naar Abu. Want die kan hele mooie verhaaltjes vertellen over de Profeet en zn rovers, en hoe hij Israël deaud gaat maken, hoe die alle heoren in nederland gesluierd over straat wil laten lopen, hoe de sharia de tijd een aantal eeuwen doet teruglopen, hoe geyten neuqen moet etc... etc.. echt enige verhaaltjes.. Het is zo'n vredelievend mens die Abu... misschien moesten we em toch maar een kans geven...
iemand..?

de melkboer | 05-05-06 | 14:21

PFP !!! (pechtold for president)

DenkZelfstandig | 05-05-06 | 14:21

Israel is niet echt een goed voorbeeld als je een vredelievend land wilt omschrijven, het is vooral om hun fascistoïde rol in het midden oosten dat ze wat uit te leggen hebben. CIDI doet dat op hun manier, vergoelijkend en bagatelliserend. De oorlog is hierbij een handig discussiemiddel om elke tegenstander het woord te ontnemen.

ffberg | 05-05-06 | 14:20

Jodenkoeken zijn ook koeken!

Igorus | 05-05-06 | 14:19

Het CIDI vind ik trouwens een zeikclub die bij het minste of geringste jammert. Maar, in tegenstelling tot de arabische propagandamachine, ze hebben hun feitenkennis wel op orde.

zum kotzen | 05-05-06 | 14:18

@fuckje: toch blijft het de schuld van Verdonk.

bwahaha | 05-05-06 | 14:18

Echt een Jodenstreek om die Hakbarr uit te nodigen.

fuckje | 05-05-06 | 14:16

@bwahaha> begrijp me niet verkeerd. Ik vind het goed dat je er bent. Maar zoek af en toe eens de nuance.

superjan | 05-05-06 | 14:16

En natuurlijk kan ik nog even verder gaan met de grootmoefti van Jeruzalem, bepaald geen vriend van het joodse volk...

zum kotzen | 05-05-06 | 14:14

Idd, je moet alleen discuzeuren met mensen die het met ons eens zijn !! Want straks zegt ie wat zinnigs en dat kan natuurlijk niet. En door dit soort lobbies helpt het CIDI de joden echt niet met de vooroordelen die er bestaan, eerder andersom. Rot op naar Isreal (bezet Palestina) of wordt Nederlander en laat je neus verbouwen want jullie zijn alleen maar bezig met je heilige jodenrijk van het heilige volk van god en als jullie dat niet terugnemen ga ik via jullie bewijzen dat het niet waar is, waar was god in auswitz dan toen de joden elkaars appeltjes gingen stelen en elkaar in de oven gooiden. Flikker toch op, jullie discrimineren jezelf zolang jullie het joodse volk als ubermensch zien, door jullie denken de moslims ook dat ze heilig zijn terwijl ze hun vrouw slaan en een eventuele schepper beledigen. De joden zijn of slachtoffer of ze zijn dader, kunnen jullie niet gewoon een keertje lekker chillen, tv kijken en gewoon een leuk leven leiden. Er moet altijd wel wat te zeiken zijn. Elke 'jood' in nederland moet maar eens een keuze maken, of hij is een jood en rot op of hij is nederlander. na 2000 jaar wordt het voor jullie zoiezo tijd om te integreren.

Onno Thuis | 05-05-06 | 14:14

@Der Icebear: jezus man. Hoor je bij het CIDI ofzo ?! Dit is wel een heel typische CIDI-streek. Ik zei dat CIDI macht had en misbruikte, niet Joden!

bwahaha | 05-05-06 | 14:14

Ik ben een slechte lezert, jazekers. Maar voor

@ Barbapoeppa 13:54

maakte ik graag een uitzondering. Die bijdrage geeft vorm aan dit topic wat mij betreft.
En natuurlijk moet dat CIDI niet zeveren met hun censuur. Laat Abu maar eens vertellen waar hij voor staat. Teveel weldenkende menschen kunnen - en willen - dat niet geloven.

Jan Passant | 05-05-06 | 14:13

@bwahaha 05-05-06 @ 14:06

Oei, gevoelige snaar geraakt dat je zo uitschiet? Lul toch niet zo stom, antisemitisme is geen Duits product, daar hebben wereldwijd nogal veel mensen last van (rechts-extremisten, moslimfundi's). In Europa en in de Arabische wereld was al lang voor de holocaust sprake van antisemitisme. Dreyfuss affaire rings a bell? En wat te denken van de Russen en Oekraïners die maar wat blij waren met Hitlers jodenhaat?

zum kotzen | 05-05-06 | 14:13

@superjan: je kan het op mij spelen. Maar je kan niet ontkennen dat het CIDI ALTIJD verontwaardig en beledigd is, en dat ze altijd maar misbruik proberen te maken van hun macht. En dat ze altijd op centjes uit zijn, en dat doen door met WOII en de holocaust te zwaaien. Schaamteloos zelfs.

bwahaha | 05-05-06 | 14:13

KruT, onder andere de idee van bwahaha dat joden ontzettend veel macht zouden hebben en die macht op een kwalijke manier zouden aanwenden. De schuld geven van het kapitalisme en het communisme, alsmede de slechte omstandigheden waarin veel moslims moeten leven. De schuld van 9/11 en alle oorlogen. Complotten en samenzweringen. Drinken van bloed van kinderen e.d..

Der Icebear | 05-05-06 | 14:12

Pechtold maakt vast achteraf z'n excuses - voor wat dan ook

Tobi | 05-05-06 | 14:12

@crixus
Denk niet dat ze daar aan mee gaat werken, alhoewel, Niceau Dijkshoorn is hier nu ook verleden tijd..

MAXIMO | 05-05-06 | 14:10

@bwahaha> ik zou je meer waarderen als je niet altijd een cliche van jezelf zou neerzetten. Dat kun je vast.

superjan | 05-05-06 | 14:10

Ja KruT, dat kan ik. Omdat er met name vanuit de arabische hoek nogal eens rare ideeën over Israel worden geuit. En omdat dat soort ideeën meer dan eens zijn omgezet in rare acties. Het CIDI beoogt een tegenwicht te bieden aan dergelijke informatie. Weinig andere landen of bevolkingsgroepen zijn dwangmatig over Duitsland en Duitsers aan het fantaseren en er vallen daardoor ook geen Duitse slachtoffers en er zijn geen boycotten van Duitse producten. Een CIDD is dus niet nodig.

Der Icebear | 05-05-06 | 14:08

@crixus> hmmmm. als openingsatractie van de ... partij verdwijnt ze met haar klisma in een levensgrote gehaktmolen. Dat wordt lachen.

superjan | 05-05-06 | 14:08

@superjan
Het is je vergeven..:-)

Karel Kruizenruiker | 05-05-06 | 14:07

@kruT: het is een organisatie ter bewaking van de eeuwige schaamte en schuldgevoel dat door de Duitsers is aangedaan aan de Joden, maar waar Nederland voor mag gaan betalen. In de hele wereld zelfs, daar je in bijna ieder land wel zo een Israel-clubje hebt. Ze hebben verregaande macht en misbruiken die ook van alle kanten, als het Israel maar uitkomt.

bwahaha | 05-05-06 | 14:06

@krut> ja. Dat komt omdat er nogal wat jeauden zijn omgelegd, waaronder nogal wat kinderen en vrouwen. 6 miljoen geloof ik. dat rechtvaardigt wel een uitzonderingspositie vind je niet?

superjan | 05-05-06 | 14:06

Laat die Brard die JaJa ter plekke afzuigen.

Professor Plons | 05-05-06 | 14:04

Waarom is er eigenlijk een CIDI? Er is toch ook geen CIDD(uitsland) of CIDT(urkije)? Kan iemand dat uitleggen?

kruT | 05-05-06 | 14:04

@karel K> tja het zet me wel lekker neer he... Ik heb vandaag de kinderen, dus ik was wat aan het zappen.

superjan | 05-05-06 | 14:04

@Zum kotsen
Klinkt beter inderdaad.
Het is te hopen dat hij niet boem doet en anderen eens een keer laat uitpraten, hij blaat er maar op los normaal.

Reez | 05-05-06 | 14:04

Hoeveel stemmen had Abu Jahjah ook al weer, minder nog dan de Minister van Feest toch

Traag | 05-05-06 | 14:03

@fuckje> ja je hebt gelijk alleen dat schattige biggetje stond zo heel enthousiast "eis" te verkopen als hint. En dat duurt maar een halve minuut, dus ik had geen tijd voor een spellingscheck.

superjan | 05-05-06 | 14:01

Die pooier van de profeet was bijna doodgebloed, nu dankzij een andere terminale patiënt d'66 weer fijn in het nieuws. Die Abou J. belichaamt de smerigheid van de arabische gewelddagigheid en propaganda. Echt iemand om eens mee te praten in het kader van de viering van de bevrijdingsdag. Als ik moet kiezen tussen Hitler en Abou, kies ik voor de eerste.

Der Icebear | 05-05-06 | 14:00

@Barbapoeppa
Heb je een opstel voor school gemaakt?

ffberg | 05-05-06 | 14:00

Overigens had ik al tijden niks meer van onze Libanese relnicht gehoord. Waarom geeft Pechtold hem de kans om weer eens in beeld te komen (en daarmee zijn onbegrensde ego te strelen)?

zum kotzen | 05-05-06 | 14:00

@Superjan
Het maakt mij niet echt veel uit waar jij naar kijkt, maar overdag naar sbs zitten kijken... we vervelen ons allemaal wel eens de thyfus, maar goed, eis en ijs, het is dus weer op camping niveau, over camping niveau gesproken, patty brard en die abu jahjah, dat matcht wel met elkaar, maar pechtold dicht ik toch wat meer intelligentie toe, ondanks dat hij van D66 is.

Karel Kruizenruiker | 05-05-06 | 14:00

@superjan,
geeft niet joh, maar je had het over taalblundertjes...
@Barbapoeppa,
Ja! Mensen als Ayaan Hirsi Ali. Helemaal mee eens.

fuckje | 05-05-06 | 13:59

@Reez 05-05-06 @ 13:56

En ik hoop dat die gek Jah Jah helemaal voor aap wordt gezet.

zum kotzen | 05-05-06 | 13:58

@reez> tja dan valt ie nog niet op naast girly-baboon brard.

superjan | 05-05-06 | 13:58

Een life webcast van dit gebeuren stil ik overigens wel op prijs...

bwahaha | 05-05-06 | 13:56

Ik hoop dat die aap jah jah helemaal voor gek wordt gezet.

Reez | 05-05-06 | 13:56

@fuckje> mijn excuses, ik heb een 12 inch en een 16 inch (geloof ik) appel. daardoor tik ik steeds mis.

superjan | 05-05-06 | 13:55

Het is nu meer dan 60 jaar geleden dat het Nederlandse volk bevrijd werd van de nazi’s. Het vrijheidsbesef nam in de jaren 80 al af toen de babyboomers de maatschappij vorm begonnen te geven. Zij waren geboren in de jaren net na de oorlog en hadden de bezetting dan ook niet meegemaakt. Maar omdat de ouders van deze generatie dat wel hadden drukte de tweede wereldoorlog wel een stempel op de opvoeding. Vanaf het moment dat ze konden kruipen hoorden ze dat nazi’s de ergste mensen op aarde waren. Maar omdat de babyboomers zelf niet geleden hadden onder het fascisme bleef werkelijk begrip uit en werd alles wat in hun ogen slecht was als fascistisch bestempeld. Een beetje overdreven zou je kunnen zeggen dat als een babyboomer niet van honden hield hij deze dieren fascistisch vond. In de politieke discussie werd derhalve tot op de moord van Pim Fortuyn door ‘links’ de tweede wereldoorlog gebruikt om duidelijk te maken hoe verdorven en slecht de ideeën van andersdenkenden waren. In wezen werden daarmee de lessen die we kunnen leren uit de opkomst en ondergang van Adolf Hitler en zijn derde rijk ontkracht. Het is nu zelfs zo dat er een wet van Godwin bestaat die zegt dat degene die in een discussie als eerste over de nazi’s begint automatisch het debat verloren heeft. Daar ben ik het slechts gedeeltelijk mee eens. Maar het bestaan van ‘Godwin’s law’ geeft wel aan hoe de overwegend ‘linkse’ babyboomers met al hun onbegrip het voor elkaar hebben gekregen om de tweede wereldoorlog te ridiculiseren.
.
De meeste mensen hebben de tweede wereldoorlog niet bewust meegemaakt. Hieruit volgt weer dat wij ook niet meer echt weten wat vrijheid waard is. Om daar achter te komen zou het goed zijn om naar de verhalen te luisteren die de echte vluchtelingen die in ons midden wonen ons te vertellen hebben. En die echte vluchtelingen komen meestal uit landen waar de islam de dienst uitmaakt.

Barbapoeppa | 05-05-06 | 13:54


Dat ronnie zich ff lekker druk gaat maken om Patty, die vind ik een stuk enger dan die mafkees van een Abujaja

CumGranoSalis | 05-05-06 | 13:53

-weggejorist-

Erikje | 05-05-06 | 13:51

@superjan,
ze duldt??
-on topic,
Rogier van Boxtel is daar ook aanwezig, hij wil een algemeen pardon.
Gelukkig zullen we vanaf mei '07 niets meer van D66 vernemen.

fuckje | 05-05-06 | 13:51

t is juist heel goed dat anussander p de strijd aangaat met die libanees. Dan moet ie wel winnen. Maar wat doet het levende brok kankerverwekkend frituurvet brard ertussen ?

superjan | 05-05-06 | 13:50

Goh... Wou Ronnie CIDI Naftaniël op bevrijdingsdag nog wel de vrijheid van meningsuiting inperken? Lef hoor... En dan nog schijnheilig dezelfde bevrijdingsdag aanhalen. Wat een D-E-B-I-E-L!

bwahaha | 05-05-06 | 13:49

@Superjan
Bedankt, nu ga ik bellen. Je deelt uiteraard mee in de prijs als ik iets win

die hofstadtgruppe | 05-05-06 | 13:48

Patty Brard is toch die ranzige hoer?

Ouwe | 05-05-06 | 13:47

ot``. er is weer een sletje aan het blunderen nu op sbs 6 ze duldt op het woord eis
oftewel snoep.

superjan | 05-05-06 | 13:46

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken