Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mariniers bestraft voor Puppiegooierij

plubbie.jpgWeer een case closed. De twee Amerikaanse mariniers die begin maart wereldnieuws werden door hun puppiegooifilmpje op Dumpert zijn gestraft door Defensie. Het leger heeft 'disciplinaire maatregelen' tegen korporaal David Motari en sergeant Crismarvin Banez Encarnacion genomen. Begin maart van dit jaar dook een filmpje op waarop te zien was hoe de twee 'marines' een nog levende puppie in een ravijn gooiden. Op internet ontstond een klopjacht op de identiteit van de daders, die trouwens helemaal juist was. Het incident maakte wel de creativiteit los. Check de animaties, hond gooit marinier-spoof en een flash spelletje.

Reaguursels

Inloggen

Moge ze snel uit hun lijden worden verlost door een bermbom of de schutterij van de Taliban.

jacqueshooi | 13-06-08 | 18:57

Hoop dat ze die 2 net van een bepaalde hoogte gooien dat ze net niet dood zijn.
En dat ze dan 3 dagen met enorm veel pijn langzaam sterven.
Dan kunnen wij om hun laggen....

Smerige zieke achterlijke klote hersenloze kotsmisselijke kut Amerikanen.

Airbender | 13-06-08 | 12:37

@Ohja | 12-06-08 | 22:46
Precies, niks hypocriets aan.
Als je iets dood voor een bepaald doel is het een heel ander verhaal.
Om het voor de lol te doen is gewoon ziek.

'TrauMa | 13-06-08 | 11:26

Lol 600.000 doden en de wereld maakt zich druk om een puppie.

Tinus Trekveer | 13-06-08 | 10:44

Ps. voor iedereen die het zich afvroeg.
Hondevlees smaakt erg sterk, haast als wild. maar is heeel erg vet, zo'n dikke spekrand erop.

Dr Nobel Preiz | 13-06-08 | 07:44

Weet iemand de naam van die ouwe britse film waar ze bij de opnames echt een hele kudde schapen over een klif hebben gejaagd? Moesten ze die take nog twee keer ofzo overdoen.

Dr Nobel Preiz | 13-06-08 | 07:42

Pax | 13-06-08 | 02:24 Echt kap nou eens met die achterlijke vergelijkingen. Het slaat nergens op. Moeten we mensen die iemand verkrachten maar niet meer oppakken omdat er ook mensen waren die iemand verkracht én vermoord hebben?

Ohja | 13-06-08 | 06:33

Misselijkmakend. Vier mariniers die drie gezinnen uitroeien omdat ze die "zandnegers" zat zijn gaan allen vrijuit, maar smijt een puppie over de richel en ieder land waar honden geen gourmet cuisine zijn zit achter je aan.
Mediahoeren.

Pax | 13-06-08 | 02:24

Zonder gekheid. Wat denkt zo'n gozer? Hij weet dat hij gefilmd wordt en toch doet hij zoiets. En ik weet dat er duizenden van dit soort mensen over straat lopen, zelfs hier en iedere dag. Wreedheid blijft mij verbazen ook al wens ik het anderen soms toe. Misschien is het de willekeur van de enkeling die het verschil maakt.

President Babboe Bab | 13-06-08 | 00:07

@mlochem
maar wel morgenvroeg lekker douchen met producten die op dieren zijn getest, lekker eitje met spek voor je je reet parkeert in de lederen bekleding van je auto.
ja ik doe dat ook maar ik geef dat toe dat ik er geen moeite mee heb.
over hypocriet gesproken.

misswhateverdude | 12-06-08 | 23:13

mlochem | 12-06-08 | 21:56 Nee dat is het niet. Doelbewust een dier pijn doen, zonder dat dat tevens een ander doel heeft, is iets totaal anders dan ignorant meegaan in collectieve, aangeleerde menselijke gewoontes - die binnen de gangbare normen- en waarden vallen. Het eerste kost een normaal functionerend mens moeite om wél te doen het andere kost moeite om níet te doen, en binnen die context worden zulke acties dan ook beoordeeld.

Ohja | 12-06-08 | 22:46

stop ze maar in kollum onder de douche die yanks.

mikmug | 12-06-08 | 21:56

Hoe fucking hypocriet. Natuurlijk is het niet goed te praten, maar ieder stukje vlees wat in de avond op je bordje ligt is ook gewoon een levend dier geweest. En ook die dieren hebben een kutleven gehad en worden genadeloos afgemaakt.

Natuurlijk is dit een totaal achterlijke actie van die soldaat, het dient geen enkel doel en is daarmee puur zinloos geweld tegen een weerloos wezen. Dat het gaat om een lief klein hondje zorgt ervoor dat de helft van de mensen hier die soldaat in het ravijn wil gooien. Waarschijnlijk een uur of drie nadat ze zelf een stukje kip naar binnen hebben gewerkt. Of nog even de oksels een op dieren getestte Rexona-beurt gegeven? Het is allemaal heel erg en zeker terecht dat hij is 'ontslagen' maar het is ook zo hypocriet om zo verschrikkelijk over de zeik te gaan.

mlochem | 12-06-08 | 21:56

Kolonel Mosterd | 12-06-08 | 21:02 Nee. 'Ze' willen iemand in elkaar slaan die *zonder doel* dierenleed veroorzaakt. Ik wilde overigens helemaal niemand slaan. Ik zou het alleen niet erg vinden als ze er zelf achteraan geflikkerd waren. Dierenactivisten willen niet allemaal mensen slaan, maar degenen die dat wel willen, willen vaak mensen slaan die dierenleed veroorzaken mét een doel, omdat ze niet vinden dat het dier moet lijden voor dat doel. Echter, is in lang niet alle situaties waar zij tegen in actie komen, vastgesteld dat er sprake is van lijden.
-
Dan die redenatie, als je geen fundamentalist bent mag je helemaal geen mening hebben als het milieu-, dier- of mensvriendelijk gedrag betreft. Want je zal maar geconfronteerd worden met je eigen nalatigheid. Dat kén niet. Niets doen omdat je niet alles kunt doen vind ik nog steeds een zwak argument. Dat ik geen koei eet maar het te lastig vind om te vragen als ik op visite ben of de koffiemelk wel biologisch is, wil niet zeggen dat ik hypocriet ben. Ik geef gewoon net zo veel om de mensen waar ik bij op visite ga, als om je beesjes, en dan moet je soms dingen tegen elkaar afwegen ja. Dus nee. Ik doe niet ALLES wat ik kan doen en nee ik vind niet dat dat betekent dat ik dus beter niets kan doen. Dat ik geen 100 uur wil werken wil toch ook niet zeggen dat ik er geen 40 kan doen? Nou dan.

Ohja | 12-06-08 | 21:30

Abu Graaip revisited, sneu volk....

Ramses Sappie | 12-06-08 | 21:25

-weggejorist-

Kolonel Mosterd | 12-06-08 | 21:02

Als mariniers niets anders hebben te doen dan puppy's doodgooien wordt het tijd om de troepen naar huis te sturen.

Megalomaantje | 12-06-08 | 20:30

@Ohja
t is niet dat het zo moeilijk is, maar sommige mensen willen het graag moeilijk maken naja hun probleem t irriteerd alleen zo als ze zo blijven zeuren, vind ik dan

misswhateverdude | 12-06-08 | 20:15

misswhateverdude | 12-06-08 | 20:07 Ja. Jij snapt het.

Ohja | 12-06-08 | 20:09

Onderschepper | 12-06-08 | 19:54 Waaruit maak je dat precies op? Ik zou nog erger geschokt zijn als ze een onschuldige burger in het ravijn hadden geflikkerd. Bij een mens ga je eerder uit van een wisselwerking + dat mens tegen mens een gelijkwaardiger en daarom hoewel nog steeds kut wel eerlijker gevecht is, dan mens tegen puppy. Je kan eigenlijk geen goede reden hebben, om een puppy keihard DOOD te willen maken. Daar zijn gewoonweg geen goede redenen voor te bedenken. Een puppy heeft gewoonweg niet de capaciteit om te doen wat je zou moeten doen, om zoiets te verdienen. Waardoor de fout per definitie en geheel ondubbelzinnig, bij de mens ligt, waar dat met 2 mensen vaak genuanceerder ligt. (In principe vind ik dat niemand de dood verdiend, maar heb ik wel liever 1 dode dan 1000 doden).

Ohja | 12-06-08 | 20:08

@Onderschepper
ik was eigenlijk klaar met dit onderwerp maar nu ik jou commentaar lees wil ik nog wel even wat kwijt.
waar het hier omgaat is dat dit een totaal zinloze actie was tegen een weerloos dier en ja het is even erg als dit met een mens gebeurt man, vrouw of kind.
maar die werden in dit filmpje niet in het ravijn gegooi, en het gaat er niet om wat er dan wel allemaal op deze wereld voor slechts gebeurt maar t ging om dit filmpjeen deze gestoorde mensen.

misswhateverdude | 12-06-08 | 20:07

@Ohja | 12-06-08 | 19:49

Kortom, voor de lezers van GeenStijl is het leven van een puppy meer waard dan een mensenleven. Duidelijk.

Onderschepper | 12-06-08 | 19:54

Onderschepper | 12-06-08 | 19:36 Moraal kan niet anders als dubbel zijn want iedere medaille heeft nou eenmaal 2 kanten. Das toch logisch. Perfectionisme, das pas eng.

Ohja | 12-06-08 | 19:49

@Ohja | 12-06-08 | 19:31

Deze redenatie volgend zouden we elke huidige en toekomstige VS soldaat preventief moeten ruimen, omdat deze nou eenmaal ook onschuldige mensen doden.

Ik zeg niet dat het doden van zo'n beest goed is, maar ik word schijtziek van de dubbele moraliteit hier.

Onderschepper | 12-06-08 | 19:36

Btw. Niet dat ik doden met een doel helemaal ok vind. Maar goed, als zo iemand, door 1 terrorist kan voorkomen, dat die ene terrorist 1000 anderen dood, dan zie ik daar iets meer de noodzaak van in, dan wanneer een puppy zonder noodzaak, zonder reden, gewoon voor de lol een ravijn in geflikkerd wordt. Waar is dat voor nodig??

Ohja | 12-06-08 | 19:31

zielig voor dat beestje man

debully | 12-06-08 | 19:28

Onderschepper | 12-06-08 | 19:03 Dat vind ik ook erg, als ik er naar moet kijken in een filmpje. Visueel ingesteld. Een Irakees is voor mij meer dan een hond, maar dat neemt niet weg dat puppy's schattig zijn en dat zonder enige noodzaak een puppy een ravijn in flikkeren nogal een gestoorde indruk op mij maakt. Het verschil waar we over praten is doden met een doel en doden zonder doel, niet de mens/ andere diersoorten.

Ohja | 12-06-08 | 19:15

rapen zijn dus gaar, niet gaat

Onderschepper | 12-06-08 | 19:10

Juist... allemaal kankeren op de Afghanen, Irakesen, moslims in het algemeen, den doodt wensen, achter bombarderen staan, maar als er een puppy wordt mishandeld zijn de rapen gaat... STELLETJE LUTSERS!

Onderschepper | 12-06-08 | 19:03

Om dit soort nageboortes is een maat van me uit het leger gestapt. Guantánamo Bay materiaal deze lijers...

[WooKie] | 12-06-08 | 18:21

HetMes | 12-06-08 | 17:35 JIJ bent hypocriet. Niets doen omdat je niet alles kunt doen slaat fucking nergens op.

Ohja | 12-06-08 | 17:47

Allemaal vegetarier soms? Gewoon beetje lol met een beestje. Ach gut, dierenleed is alleen erg als de beestjes knuffelbaar zijn en je ernaar moet kijken. Dierproeven ook maar helemaal afschaffen? De medische wereld zou stil staan. Jullie zijn hypocriet!

HetMes | 12-06-08 | 17:35

Outdoor, indoor is voor mietjes.

G-unite | 12-06-08 | 17:30

Good for you motherfuckers! Hakbars omverknallen = ok maar geen onnodig dierenleed! (I love puppies)

ontploftemol | 12-06-08 | 17:28

Hey, is ouwelauwe al dood?

Niet?

*teleurstelling*

@ G-unite | 12-06-08 | 16:40

In- of Outdoor?

kolonel klootoog | 12-06-08 | 17:25

Puppies gooien is nooit grappig.

vlammetjuh | 12-06-08 | 17:24

-edit niet zo vloeken puppy -

sakkie | 12-06-08 | 17:21

Kan iemand me het meest optimale knip-patroon geven voor poedels? Hoe wordt de poedel het meest aerodynamisch en haalt meer dan de 3 turf 20 van de Mastino (G-unite 16:40 en Fleauxe 17:10)

YOU-trechter | 12-06-08 | 17:17

Ik heb het niet gezien en ik wil het niet zien.

'TrauMa | 12-06-08 | 17:12

@G-unite: 3 turf 20

Fleauxe | 12-06-08 | 17:10

Ik kan me er niet druk over maken. Stoute mariniers! Foei! Maar daar blijft het ook bij, geen gekke deaudbedreigingen hun kant op doen die je toch niet kunt waarmaken. Allemaal ver van me bed show. Als ik persoonlijk word geconfronteerd met mishandeling, of het nu dier of mens is maakt me niet uit, dan bemoei ik me er wel mee. Hoewel dat ook niet zo slim is want voordat je het weet heb je een mes tussen je ribben of een kogel door je kop tegenwoordig.

RoyalFlusher | 12-06-08 | 16:46

@ouwelauwe | 12-06-08 | 16:36
Ah nu komt de echte filantroop naar boven... steek die gerimpelde plasser van je toch in een dolfijn en ga dan fijn een stukje zwemmen. Liefst een paar honderd km van de kust vandaan. Josti.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 16:45

Wat was het record Mastino werpen ook al weer?

G-unite | 12-06-08 | 16:40

En dat opblazen van die dooie ezel dan, dat mag ook niet ongestraft blijven!

Zo jammer! | 12-06-08 | 16:38

Godverdomme zeg, maar of dat nou echt een granaat was. Maar hoe halen ze het godverdomme in hun hoofd. Hoe weinign hersencellen moet je dan hebben of hoe facking focked up moet je zijn om dit alleen al in je motha fucking hoofd te krijgen. Blaas die hele auto van die leiers op man. Ik hoop dat ze vroeg of laat in de eerste de beste bermbom, rijden en vrselijk aan hun einde komen.

ouwelauwe | 12-06-08 | 16:36

Give them the chair.

kingpin[|v|] | 12-06-08 | 16:35

@ouwelauwe
op de hele wereld gebeuren dit en ergere dingen we nemen er aanstoot aan vinden het erg maar we gaan door met ons leven, hoe hard het ook klinkt is nu eenmaal zo.
en ja ik vind het ook erg maar kan er niks aan veranderen het zij zo.
dus ga ik nu even met de hond uit het is net even droog en ga verder met me leven raad je aan dat ook te doen

misswhateverdude | 12-06-08 | 16:33

ouwelauwe | 12-06-08 | 16:23
Nee, geef die 20 voorbeelden maar.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 16:32

Agent327 | 12-06-08 | 15:35
Niet echt, ik zie dagelijks "sterf" of "ga dood" voorbij komen. Wordt bijzonder weinig gebanned.

Nietvoordekat | 12-06-08 | 16:31

Goh gezellig hier hoor.............. gaaaaaaaaaaaaaap...........

Iemand nog wat nuttigs te melden?

Trala2355 | 12-06-08 | 16:24

ouwelauwe | 12-06-08 | 16:05:

Maar nu zeg je dus weer dat ik niet opgefokt mag raken van dat filmpje omdat er dezelfde plek soldaten en burgers zouden omkomen. Dan kan ik dus ook wel weer tig voorbeelden noemen van zaken waarbij je dus ook niet opgefokt zou kunnen raken, omdat er op een andere plek wel weer iets veel ergers gebeurd. Maar dat zal ik je besparen.

ouwelauwe | 12-06-08 | 16:23

ouwelauwe | 12-06-08 | 16:05
Je hebt je scheve mond wel vol over relativeren, maar opgefokt raken door een filmpje over een weggesmeten hondje terwijl er op dezelfde plek soldaten en burgers sneuvelen is nou niet bepaald een schoolvoorbeeld van relativeringsvermogen. Om over het herkennen van ironie maar niet te spreken.
*gebrek aan taalvaardigheid en intelligentie erbij optelt*...... Bridget!

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 16:14

@ ouwelauwe | 12-06-08 | 16:05
gast... wordt jij niet moe van jezelf? Wij wel iig geval..

SwaY | 12-06-08 | 16:11

Lord Leto | 12-06-08 | 16:06:
Dat komt omdat de meest arrogante europeanen naar amerika gingen. Die dachten allemaal wij maken het daar allemaal wel even. En toen dat ook nog lukte was de arrogantie natuurlijk helemaal tot een ongekende hoogte gestegen.
De nuchtere europeaan maakten die stap niet.

ouwelauwe | 12-06-08 | 16:10

Zn vrouw verkrachten, zn ouders levend aan een paal verbranden en het soldaatje zo lang mogelijk uitdrogen en horizontaal vastbinden boven een bamboeveld (insiders snappen dat laatste wel).

Biga | 12-06-08 | 16:08

Achterlijk Volk Amerikanen Vol van hunzelf en kritiek snapppen ze niet.
Tenminste dat zijn mijn ervaringen met Amerikanen.

Lord Leto | 12-06-08 | 16:06

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:56

Gaan we nou zeiken over dat virusjes ook recht op leven hebben?
Als je zo gaat argumenteren kan je net zo goed er nu meteen een eind aanmaken, want door jouw ademhaling op dit moment sterven er bacterien in jou die ook recht hebben op leven. En doordat jij elke dag een potje loopt te schijten, dood je duizenden darm bacterieen, die er wel voor zorgen dat jij nu nog leeft. Daar mag je dus best wel is aan de denken de volgende keer als je die plee doorspoelt.
We zijn in feiten allemaal massamoordenaars, maar maakt dat Fitzl opeens een goede man. Nee dus, je kan niet alles weg relativeren .

ouwelauwe | 12-06-08 | 16:05

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:56 Wat wil je daarmee suggereren? Dat het heel normaal is na het mensen redden ter compensatie van je goede daden wat puppy's in ravijn te smijten? Newsflash; goeie acties hoef je niet te compenseren.

Ohja | 12-06-08 | 16:03

@ ouwelauwe | 12-06-08 | 15:51
*kijkt verontwaardigd.. *schud hoofd.. ik wist niet dat er zulke simpele zielen waren.. nogmaals... waaaaaaarom kom je hier dan ?!? gaat schouder zoeken om op uit te huilen.. boehoehoehoe..

SwaY | 12-06-08 | 15:58

@ouwelauwe | 12-06-08 | 15:51
Ja en het HIV-virus heeft toch ook recht op leven.... Wanneer jij je leven in de waagschaal hebt gesteld om mensen die vierduizend km verderop wonen een betere toekomst te bieden, praten we verder over dit onderwerp. Tot die tijd kun je beter je vlooienband wat strakker aantrekken.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:56

Er was slecht zicht en ze dachten dat het kleine talibaantjes waren.

acac | 12-06-08 | 15:52

SwaY | 12-06-08 | 15:48:

Als het op leed aan dieren aankomt kan ik gewoon niet tegen mensen die dat allemaal gaan relativeren , of doen alsof het niks is. Dan heb jij aan mij een taaie.

ouwelauwe | 12-06-08 | 15:51

@ouwelauwe
Misschien kun je je energie beter steken in egeltjes helpen oversteken op de snelweg, dierenvriend.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:48

@ ouwelauwe | 12-06-08 | 15:45
Ik geloof dat de url www.geenstijl.nl is.. wat de neuk doe jij hier? en omdat je denkt dat je hier bijdehand kan gaan lopen doen omdat je zo gefrustreerd bent omdat thuis de vrouw de broek aan heeft.. of on topic de hond.. ben jij de loser van de dag.. * reikt de puppyprijs uit *

SwaY | 12-06-08 | 15:48

.... Laatst nog iets gelezen over dat India 100.000 straathonden laat vergiftigen om bepaalde ziektes tegen te gaan.. plaats het eens in perspectief.

Defibrillator | 12-06-08 | 15:47

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:41:

Jij bent de loser van geheel geen stijl bij elkaar, en dat is de grootste overtreffende trap die er is. Dus uitgeluld.

ouwelauwe | 12-06-08 | 15:45

@ ouwelauwe | 12-06-08 | 15:38

Mis. Maar ik ben blij te zien dat jij een a-creatieve duflul bent die naar aanleiding van mijn nick de plank compleet misslaat. Gefeliciteerd, je bent met recht de loser van de dag.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:41

@ ouwelauwe | 12-06-08 | 15:38
O geloof me.. hij is veel beter dan dat.. :P:P:P:P

SwaY | 12-06-08 | 15:39

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:30:

Volgens mij ben jij zo'n gepensioneerde gefrusteerde oud soldaat die nu zijn heil zoekt in het kijken van dit soort filmpjes op internet, om nog dat laatse beetje adrenaline te krijgen in dat miserable leventje van je.

ouwelauwe | 12-06-08 | 15:38

In die linkjes van @kolonel klootoog zitten vervelende virussen, niet openen!!

fuckje | 12-06-08 | 15:35

@Nietvoordekat | 12-06-08 | 15:32
Als je dat graag wilt, ga gerust je gang. Levert je vanzelf een ban op.

Agent327 | 12-06-08 | 15:35

Agent327 | 12-06-08 | 15:28
Fijn om te weten. Gun anderen dat pleziertje wel, oké? Ben ik allang blij.

Superior Bastard | 12-06-08 | 15:27
Neuh, ook niet voor de hond.

Nietvoordekat | 12-06-08 | 15:32

"Ga roemeense zwerfhondjes borstelen in het park josti."

WHAHAHAHA!

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:32

@ kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:30

Kan het iets dieper..? er zit wat in mijn kies..

SwaY | 12-06-08 | 15:31

@ ouwelauwe | 12-06-08 | 15:23

Doe niet zo stoer vadsige pislaaf. Met je "als ik ze zie sla ik ze dood". Man, wat ben jij een duffe tokkie met je stoere gebral. Ik durf te wedden dat je van angst je hele binnenwerk door je anus naar buiten perst als er een marinier voor je staat.

@ Nietvoordekat | 12-06-08 | 15:24

Er zit niemand vuistdiep in mij. Vind ik niet geyl en onnodig. Ik zit wel vuistdiep in Sway, oraal wel te verstaan. Want zij vind dat wel geyl.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:30

gelukkig neemt iedereen elkaar hier serieus.. *masterlol*

SwaY | 12-06-08 | 15:29

Tuurlijk, rationeel gezien gebeuren er wel ernstigere dingen maar dit is zo totaal zinloos, zulk achterlijk gedrag. Ik zeg; gooi die mariniers er maar achteraan.

Ohja | 12-06-08 | 15:29

@kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:25
Ik click niet of nauwelijks op links. Vertrouw ze niet.

Agent327 | 12-06-08 | 15:29

@kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:56

Ik ben het met ouwelauwe eens dat je dit niet goed kunt praten... zitten heus vieze varkens tussen die mariniers... zit er zelf bij een op de kamer nu.

natjeeneendroogie | 12-06-08 | 15:29

@Nietvoordekat | 12-06-08 | 15:24
*, is het geoorloofd hem/haar een doodsverwensing naar z'n kop te smijten. Dat zijn hier de normen. Hoe lang ben je zelf reaguurder, als je dat al niet weet?*
Lang genoeg. Ik doe niet aan dood verwensingen.

Agent327 | 12-06-08 | 15:28

Nietvoordekat | 12-06-08 | 15:24
Wel voor de hond dus.

Superior Bastard | 12-06-08 | 15:27

ouwelauwe | 12-06-08 | 15:23
Ga roemeense zwerfhondjes borstelen in het park josti.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:25

Sjaakdeslinksesul
Heeft ie maar 1 tepel.. net als Bond?

Captain Orange | 12-06-08 | 15:25

Agent327 | 12-06-08 | 14:57
Dus? Doodsverwensingen zijn hier aan de orde van de dag, en als je het echt niet met iemand eens is, is het geoorloofd hem/haar een doodsverwensing naar z'n kop te smijten. Dat zijn hier de normen. Hoe lang ben je zelf reaguurder, als je dat al niet weet?

Daarnaast: Best dat je vuistdiep in Klootoot zit, maar anderen mogen hem nog steeds niks vinden.

For the record: Klootoog, je hoeft niet per se dood.

On topic: Mariniers, jullie wel.

Nietvoordekat | 12-06-08 | 15:24

Bijstandskoning | 12-06-08 | 15:19
Ga es staan... blijven staan...*klemmetjes aan bijstandskoning's tepel en balzak monteert*
Ok, wie wil er op het rode knopje drukken?

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:24

@ Agent327 | 12-06-08 | 15:22
dus?

SwaY | 12-06-08 | 15:23

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:56
Ik vindt het eerder zorgelijk dat je al zover bent dat dit soort beelden je niks meer doen, of dat je het allemaal maar relativeert van ja daar en daar sneuvelen ze met bosjes. Wat kan mij dat nou ballen , we hebben het nu hierover.
Kan ik et nu niet meer erg vinden als mijn hond dood gaat omdat ze ze in china elke dag met duizende opvreten . Pleur toch op man achterlijke imbeciel.

ouwelauwe | 12-06-08 | 15:23

*@ kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:20
* gaat in dr hoekje zitten..

SwaY | 12-06-08 | 15:21*
Zou haast denken dat sway een klapje lekker vindt.

Agent327 | 12-06-08 | 15:22

@ kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:20
* gaat in dr hoekje zitten..

SwaY | 12-06-08 | 15:21

*geeft Sway nog een mep*

Sletjes die vragen…

…worden met een hamer geslagen. Ik zou me bek houden als ik jouw was.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:20

@ kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:18
laat eens zien dan ? :p

SwaY | 12-06-08 | 15:19

@kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:16
Ahh, hergebruik. Milieu vriendelijk. Had niet gedacht dat je ietwat in de linkse hoek zat.

Agent327 | 12-06-08 | 15:19

Waterboarden met die kut-Amerikanen.

Bijstandskoning | 12-06-08 | 15:19

@ sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:16

Ik draag niet links, ik draag niet rechts, ik draag hem recht en fier tegen de gulp!

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:18

@ sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:16
-
wat een opluchting..

SwaY | 12-06-08 | 15:18

@SwaY
Maak je geen zorgen, fuckje valt niet op linksdragende mannen.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:16

@ sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:15

SUPERLOL

SwaY | 12-06-08 | 15:16

@fuckje: Mij vraag je nooit voor een bessejenevertje bij de drie gezusters!!!

Fleauxe | 12-06-08 | 15:16

@ Agent327 | 12-06-08 | 15:14

Ik gooi mijn honden NOOIT dood, ik ben een pro namelijk.

Ik denk wel, dat ik een flinke afstand kan halen in de grootste gewichtsklasse. Maar het heeft ook met de dag en de omstandigheden te maken.

@ Fuckje

Juist. En je zou me ook een geyle pica mailen. Ook niets van gezien.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:16

voelt jaloezie op komen..

SwaY | 12-06-08 | 15:15

@kolonel [email protected]:07
Wij zouden toch nog een keer afspreken? ;)

fuckje | 12-06-08 | 15:14

@kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:11
En hoever denk je te kunnen werpen? Zit er een echt WK afstand in of aleen een toernooi winst? Je gooit tog wel hard genoeg om ze dood te krijegen tog?

Agent327 | 12-06-08 | 15:14

Biff Eagleburger | 12-06-08 | 15:09
He, het was mocroschoppen geen hondenwerpen. En hij had vleugeltjes.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:13

@ Superior Bastard | 12-06-08 | 15:09

Blijven even on-topic. Dank je.

Ik heb net twee nieuwe colly's. Daar ga ik mee showwerpen op Enya's "sail away". Gaat een heel spektakel worden.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:11

Trouwens, de mensen die het hardst ageren tegen hondengooien zijn dezelfde die hun aapje het meeste kastijden.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:10

@ Ohja | 12-06-08 | 15:08

jij hebt ook geen humor.... kom op ies Leuk...

SwaY | 12-06-08 | 15:10

@sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:03

13 meter? RESTECP!

Biff Eagleburger | 12-06-08 | 15:09

Vliegende_Mocro | 12-06-08 | 15:01
"Amerikanen zijn moordlustige saddisten die totaal geen respect hebben voor welke levens dan ook"
-
Iin tegenstelling tot die lieve fundi's die vrouwen, kinderen, zwakzinnigen en dieren met een bomgordel om een markt vol onschuldigen opsturen en vervolgens op veilige afstand op de ontsteker drukken?

Superior Bastard | 12-06-08 | 15:09

@ kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:07
-
Kijkt gelukkig... dank u Kolonel..

SwaY | 12-06-08 | 15:09

@ Agent327 | 12-06-08 | 14:57
Dat is inderdaad een reden om je als een gevoelloze idioot te gedragen, ik geef toe dat ouwelauwe wel een beetje overdrijft.

Aldebaraan | 12-06-08 | 15:08

Fucking eikels. Van mij mogen deze kudt mariniers zelf in dat ravijn geflikkerd worden. Arme lieve puppybeesje.

Ohja | 12-06-08 | 15:08

@Biff Eagleburger
als je een dier doodmaakt voor te eten heb ik er weinig problemen mee,tenslotte staat de mens boven het dier in de voedselkring.
doodmaken gewoon omdat je je verveelt en/of omdat je dat leukt vind gaat mij te ver, ik zie daar wel degenlijk verschil in.

misswhateverdude | 12-06-08 | 15:07

*wordt oud*

Agent327 | 12-06-08 | 15:07

@ fuckje | 12-06-08 | 15:05

En ik dan?

*geeft tussen door Sway een flinke mep*

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:07

@fuckje | 12-06-08 | 15:05
Was die 2 ook vergeten.

Agent327 | 12-06-08 | 15:07

@ sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:02

Maar wat hebben we gelachen toen we Bridget uiteindelijk op het dak van de kantine vonden.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:05

@[email protected]:00
Toch ben ik af en toe wel blij hier, met ongenuanceerde botte honden en natte beverts;)

fuckje | 12-06-08 | 15:05

@Vliegende_Mocro | 12-06-08 | 15:01
Ben jij er nou ook weer?

Agent327 | 12-06-08 | 15:05

@ kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:02
-
Hondelul...

SwaY | 12-06-08 | 15:04

Het is misschien ziek en ongepast, maar ja dit soort dingen gebeuren nu eenmaal bij verveelde militairen die geen fuck te doen hebben en met ongewone spanningen leven.

Gebeurd in elke oorlog. Onze bevrijders vroegen waren geen haar beter (alle nationaliteiten). Plunderden wat ze konden etc. Hoort er allemaal bij zeg maar.

Nu is er alleen internet en worden dit soort dingen meer veroordeeld. :)

Sumz | 12-06-08 | 15:04

Vliegende_Mocro | 12-06-08 | 15:01
Ga es staan... blijven staan...*grote aanloop neemt en uithaalt*
Whoeiii, 13 meter! Zuid-Nederlands record.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:03

Persoonlijk zou het me gemakkelijker afgaan om zo'n fundabaard in het ravijn te gooien dan zo'n onschuldig hondje.

Superior Bastard | 12-06-08 | 15:03

@misswhateverdude | 12-06-08 | 14:47

Voor de fun of voor het geld, zie weinig moreel verschil moet ik zeggen.

Biff Eagleburger | 12-06-08 | 15:03

Heel veel grote bekken. Tot ze echt tegenover een marinier staan, eens zien of ze dan ook daadwerkelijk die grote bek kunnen/willen/durven waarmaken. Ik denk het niet.

Agent327 | 12-06-08 | 15:03

@ Agent327 | 12-06-08 | 14:57

Ik ben trouwens helemaal niet zo 'langer'. Ik ben van gemiddeld lengte. Mijn ego, however, is wél 195.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:02

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:56
Nee ik neem nooit een vreemde hond, slechte ervaringen mee. Bridget kwam eens langs met een reserveMaltezer en nadat ik mijn worp gedaan had, keek ik opzij en stond haar Maltezer gewoon naast me.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 15:02

En zie hier het levende bewijs waarom de verzetsstrijders in Irak en Afghanistan alle lof verdienen. Amerikanen zijn moordlustige saddisten die totaal geen respect hebben voor welke levens dan ook. Elk ademhalend wezen in die landen is een potentieel slachtoffer van hun wraakzuchtige en psychopatische drang om te moorden. Met zulke lieden heb je geen terroristen nodig. Maar goed, leve het verzet.

Vliegende_Mocro | 12-06-08 | 15:01

@ Treurig varken | 12-06-08 | 14:58

Misschien moet je met die andere *kuch* held, die Ouwe Lauwe een soort superhelden clubje oprichten die mensen graan straffen die niet zo aardig zijn tegen diertjes.

*pakt een kuikentje en trapt het uit*

Zo. Kom maar zatte dwaas. Ik ben benieuwd.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 15:01

@myself
Fuckje hoort daar ook bij

Agent327 | 12-06-08 | 15:00

@ Agent327 | 12-06-08 | 14:57

Hoefter ruikt naar FOK! en de Micro Gids met een snufje Wilders Jugend.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:59

Wat een mega klootzak. Als ik erbij was zou ik hem "per ongeluk" in zijn kloten schieten. Fuckface!

Treurig varken | 12-06-08 | 14:58

Eerst negerts, dan heaumeaux en vervolgens soldaatjes uit de U.S. of A. Waar blijft mijn mocro-fix?

blinde kip | 12-06-08 | 14:57

@Hoefter | 12-06-08 | 14:50
Ik weet niet hoelang u reaguurder bent, maar voor mij is klootoog één van de weinige, langere reaguurders die ik aprecieer.Gewoon omdat, net als BBB zijn coents vaak treffend en vaak grappig zijn.

Agent327 | 12-06-08 | 14:57

gaat puppy's uitdelen... wie wil?

SwaY | 12-06-08 | 14:56

@ sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 14:51

Die Ouwe Lauwe? Dat is een kwijlende rasspast, die is in zijn jeugd een keer aangerand door de Terrier van Tyler en verwarde dat met het ontvangen van echte liefde en klimt nu (hijgend en steunend vanwege een deffect aan zijn kromme pootjes) met open anus en een vage waas in zijn ogen op de barricades voor "de zielige hondjes".

Ik heb trouwens nog wel een leen bouvier voor je, als je behoefte hebt.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:56

Raoul Wallenberg heeft als klein jongetje wel eens een rietje in de reet van een kikker gestoken en hem toen opgeblazen. Dierenactivisten in Israel voeren nu campagne om alsnog zijn yad vashem onderscheiding in te trekken.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 14:55

@sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 14:51
Praten zal wel blijven lukken, kauwen zal iets moeilijker worden.

Agent327 | 12-06-08 | 14:53

Dit hondje had toch al geen lange levensverwachting of dachten jullie dat dat beestje elke dag netjes een bak voer krijgt zoals jullie hondjes? Niet dat ik dit goedkeur, dat is wat anders.

Agent327 | 12-06-08 | 14:51

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:44
Mijn st bernard zit momenteel in een kuuroord voor getraumatiseerde viervoeters. Op een onbewaakt moment is hij omringd door een stel mongolen die hem al kwijlend urenlang aaiden, tegen zijn zin natuurlijk. Wie dat gedaan heeft weet ik niet, maar de naam 'ouwe lauwe' schijnt gevallen te zijn. Als ik hem zie geef ik hem effe een paar gigantische stoten tot het praten hem vergaat

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 14:51

@ Hoefter | 12-06-08 | 14:50

Sterf zelf eens lekker af, nuffe fistelzuiger.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:51

@ Fleauxe | 12-06-08 | 14:46

En als zo'n baby oorverdovend aan het janken is, kan ik me blikje bier makkelijk in het bekkie kwijt. Typisch geval win-win.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:50

@ kolonel klootoog: ga's deaud.

Hoefter | 12-06-08 | 14:50

Enkeltje Guantanomo voor die smerige schoften. 24/7 met de ballen aan de electriciteitsmast.

@ 1oog: nee.

Hoefter | 12-06-08 | 14:49

O.k.. 24.919 ft. Das wel ver genoeg. Ik stop er (even) mee.

keauss | 12-06-08 | 14:49

Zalmneus | 12-06-08 | 14:46
Bertrand Poisson, en ik moet nog lachen ook LOL

Pilsvogel | 12-06-08 | 14:48

@ ouwelauwe | 12-06-08 | 14:43

Het is maar een hondje. In afrika kreperen dagelijks duizenden zo niet miljoenen negerkindjes. Doet mij ook niets. Ga je dáár dan druk om maken. Ik vind het zo zielig. Al dat gepiep en gejank om een hondje. Dikke pech, hondje re-incarneert als beuk en mag even een paar honderd gaan gaan overpeinzen waar het fout is gegaan. Ik ben trouwens, gezien de grote mate van ongastvrijheid die de Iraqi's ten toon spreiden behoorlijk blij voor GI Joe dat ie tot de tanden bewapend is.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:47

@Biff Eagleburger
nog niet misschien maar dit gaat me wel wat erg ver dieren dood maken voor de fun

misswhateverdude | 12-06-08 | 14:47

Vlieg! Kan ik niet! Te laat!

Zalmneus | 12-06-08 | 14:46

En goed te neuken ook, de kolonel is de moeilijkste niet.

Fleauxe | 12-06-08 | 14:46

En niet te vergeten het lachje op die kop van die soldaten. Godverdomme wat zou ik die bekken graag kapot slaan zeg.

ouwelauwe | 12-06-08 | 14:46

Als je kolonel klootoog op missie stuurt, pas dan op voor de baby's. Die zijn ook behoorlijk 'werpbaar'.

Fleauxe | 12-06-08 | 14:45

Wat de terreur van Marianne Thieme al niet teweeg brent. Er worden dagelijks in Irak mannen, vrouwen en kinderen slachtoffer van de oorlog daar en dat lijkt mij wel even belangrijker dan dit hondje. Ja, het is een slappe en laffe daad, maar wie vanavond weer eens aan de hamburger of frikandel zit bedenk dan ook even van welk dier je de (edele) delen tussen je tanden hebt zitten..

1oog | 12-06-08 | 14:44

@ sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 14:39

Doe hem de groeten van me en zeg hem dat ik op hem reken tijdens ThrowFest 08 in Tynaarlo. Jij komt toch ook? En neem je die Sint Bernhard van je weer mee?

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:44

Biff Eagleburger | 12-06-08 | 14:42
Zonder Aromat vreet ik geen puppies

Pilsvogel | 12-06-08 | 14:44

En 17.424 ft. Wat een rotzooi geeft dat!

keauss | 12-06-08 | 14:43

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:38:

Maar het gaat hier ook om het hele beeld. zo'n weerloos hondje wordt in een ravijn gegooid door een tot de tanden toe bewapende soldaat.
En dat beestje zal echt niet gelijk dood zijn geweest , die lag daar waarschijnlijk nog een aantal dagen in the middle of nowhere te creperen. En dan die arrogante vuile Amerikaanse smoelwerken erbij . NAh dan heb jij me wel boos hoor.
Godverdomme, laat ik ze nooit tegenkomen.

ouwelauwe | 12-06-08 | 14:43

@misswhateverdude | 12-06-08 | 14:41

Vegetariër?

Biff Eagleburger | 12-06-08 | 14:43

Dit soort halfgare idioten worden andere landen ingestuurd, en vervolgens kijkt men raar op als de bevolking de amerikanen haat.. Rare mongolen, die amerikanen...

Rottend Schaap | 12-06-08 | 14:43

Puppies zijn liev, maar daarentegen ook zeer smakelijk, mits kwalitatief goed bereid, met niet teveel knof dus.

Biff Eagleburger | 12-06-08 | 14:42

*mijmert*

Gelukkig is niet iedereen emotioneel nat en lauw als Fleauxe.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:41

bah bah ik wil het filmpje niet eens zien, als je al zo met dieren omgaat hoe sta je dan in het leven tegenover je medemens?
maar aan de andere kant ze worden ook opgeleid om meedogenloos te zijn dan kan je dit soort dingen verwachten, wie weet wat allemaal in de doofput terecht is gekomen waar niemand wat vanaf weet

misswhateverdude | 12-06-08 | 14:41

* grijpt klootoog bij nekvel en gooit hem ravijn in *

McLovin | 12-06-08 | 14:41

Ja. 15.006 ft.

keauss | 12-06-08 | 14:41

Ik zie toch liever geinige onthoofdingen met een bot mes en veel gegorgel.

black sparrow | 12-06-08 | 14:40

Ware we allemaal maar zo stoer en doortastend als matroos Klootoog.

Fleauxe | 12-06-08 | 14:39

14985 ft. Kan dat beter?

keauss | 12-06-08 | 14:39

Schijt, die gast stelt wel zijn leven in de waagschaal, omdat die vette yanks een president kozen die zonodig democracy in de zandbak moest brengen, en dan gaan ze massaal jammeren over een hondje. Ik denk dat ik die Motari maar een mailtje stuur waarin ik mijn steun aan hem uitspreek.

sjaakdeslinksesul | 12-06-08 | 14:39

@ ouwelauwe | 12-06-08 | 14:33

Niet om het een of het ander hoor, jankende poeplap, maar het is een hondje. Een klein hondje. Zoals ze bij honderden in China in de wok gaan. Dat jij daar heel bozig van op je geytenwollensokjes gaat staan trappelen is vermaecklyck ende amusant, maar je kan ook een beetje overdrijven. Je gedraagt je als een oversoannen FOK!-hippie en misschien is het tijd om, als je dit soort *kuch* gruwelijkheden niet aankan, een treintje te koppen. Het is slechts een geste, doe er mee wat je wil.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:38

^^ Beide

ouwelauwe | 12-06-08 | 14:36

ouwelauwe | 12-06-08 | 14:26
Een linkse hoek, of een directe rechtse??

Aldebaraan | 12-06-08 | 14:35

Maar laat het volk asljeblieft met deze mensen afrekenen. Ze verdienen het niet om hier met een 1 of andere dicipline strafje af te komen. Hups de straat er mee op en helemaal kapot trappen tot ze bijna dood zijn , en dan de kelder van fritlz in , waar fritzl ze af en toe even een bezoekje brengt. Kunnen ze daar de rest van hun leven blijven zitten, samen met die Fritzl
Hard straffen dit soort mongelen, dit is het genen afval van de huidige maatschappij!!!

ouwelauwe | 12-06-08 | 14:33

Hulde!
Het flash-spel is wel simpel. Heb hem nu al uit...

De Badtegelzetter | 12-06-08 | 14:32

Wat heeft minister Middelkoop hier tegen in te brengen?

Hyppo Kriet | 12-06-08 | 14:31

Grappig eigenlijk, al die burgers boeien me geen ene fuck maar die puppies. Daar kan ik nou wél boos om worden!

Fleauxe | 12-06-08 | 14:29

@ ouwelauwe | 12-06-08 | 14:26

Vanuit je rolstoeltje met je uitkering. Stoere knul hoor. Zo'n yank bijt met twee vingers in de neus en de andere hand achter zijn rug je strot er af en neukt je vrouw/dochter/moeder/oma tot ze er als een bloedende en uitgewoonde lappenpop bijhangt. Verdomme, ik dacht dat Sven een kneus was, maar jij krijgt de taart.

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:28

Ik wou dat ze die gast nu effe bij mij zouden afleveren , dan zou ik hem echt effe een paar gigantische stoten geven tot het praten hem vergaat.

ouwelauwe | 12-06-08 | 14:26

Helaas denken de meeste hier dat de soldaten allemaal nobele strijders zijn, en helaas blijkt maar weer eens dat hufters overal voorkomen. Het zinloos pijnigen van welk dier dan ook, dient gestraft te worden. En toch fijn dat hun eigen verwaandheid heeft bijgedragen aan hun 'disciplinaire maatregelen'

Mo™ | 12-06-08 | 14:26

Gewoon in erachter aan gooien...

Komputernurt | 12-06-08 | 14:26

tjaa..

CasperB112 | 12-06-08 | 14:25

@ Biff Eagleburger | 12-06-08 | 14:18

Ik heb net even met de Bond gebeld en we gaan in protest. Het is ongehoord dat iemand die in een verscheurd land met de Hondwerperij mensen tot elkaar wil brengen zo bruusk veroordeelt wordt. Het is een schande!

kolonel klootoog | 12-06-08 | 14:25

Beter gaan ze deze gasten effe helemaal dood martelen. Stelletje arrogante amerikaanse debielen.

ouwelauwe | 12-06-08 | 14:24

Dierenmishandeling getuigd van een slecht moraal m.b.t. levende wezens.
Maar ja, in het leger wil je dan ook geen mensen die menselijk denken...

da wizard | 12-06-08 | 14:24

Ga eens netjes Hakbars doodschieten zeg,
beetje hondjes mollen,
schande!

vander F | 12-06-08 | 14:22

NoMinister | 12-06-08 | 14:18
Dacht dat je weg moest? Of ging dat alleen over het topic? Je moest virtueel op weg naar een ander topic?

Pilsvogel | 12-06-08 | 14:22

The army, it's a dogs life...

LLox | 12-06-08 | 14:21

Yay! Gerechtigheid. Straf: jezelf in een ravijn gooien.

ZegMaar | 12-06-08 | 14:20

Hebben zij toevallig ook terloops wat bijen weggegooid?

Pilsvogel | 12-06-08 | 14:20

Klootoog, kom er maar in :-)

Biff Eagleburger | 12-06-08 | 14:18

Deze mensen zijn erg ziek! Kom op Taliban, doe er wat an.

Marco van Basteen | 12-06-08 | 14:18

Puppies zijn liev...

Voltea Terra Vitalis | 12-06-08 | 14:18

Zielig.

NoMinister | 12-06-08 | 14:18

Stelletje gore dierenbeulen, bodybag voor jullie!

Aldebaraan | 12-06-08 | 14:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken