Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Waarom zijn de bananen krom

Hoi EllaAttentie GGD, PRIO 1, er is een minister in de war. Nou zijn dat er doorgaans wel meer, maar deze mevrouw is echt volledig aan het doordraaien. U kent haar wel, die van dat ONTLUISTERENDE interview. Die bewindsvrouw ook die in een van haar eerste mediaoptredens riep dat een boerka moet kunnen. Welnu, de miscast van dit kabinet heeft zojuist aangekondigd te gaan onderzoeken WAAROM vrouwen (tenminste, we nemen aan dat er vrouwen in zo'n tent zonder haringen wandelen) eigenlijk een boerka dragen. We gaan nu dus tientallen ambtenaren inschakelen die gedurende een half jaar moeten gaan onderzoeken of je van water nat wordt. En dan zal ergens eind 2008 Ella onder het genot van wat smakelijke halalhapjes de resultaten presenteren. Waar blijft die spelerswissel, deze vrouw is nu echt knettergek geworden...

Reaguursels

Inloggen

stofzuiger

UnaaitOnSSteeds | 25-04-08 | 23:53

Laat ik nou toch echt gedacht hebben, dat we het met Vogelaar niet nog dommer, idioter en belachelijker zouden kunnen meemaken... hopeloos!!!

antje2 | 25-04-08 | 13:32

het kabinet zal spoedig vallen; de onvrede, zelfs binnen de coalitie, begint te groeien. deze mevrouw, en je hebt er nog een (die met zo'n extreem zwak stemmetje --> huizinga van verkeer) zijn TOTAAL incapabel voor hun werk.

jemoeder_ | 25-04-08 | 12:05

ROFLMAO@ stukje! Geweldig! :'-D

Stevie_Ray_Vaughn | 25-04-08 | 11:47

Die ambtenaren moeten bij hun onderzoek natuurlijk wel in de burqa worden gehesen; Anders komt er helemaal niets uit.
Voor een kabinet dat moet bezuinigen natuurlijk weer een bezopen idee.
Wie bedenkt in hemelsnaam zo iets?

Jee-eL-Wee | 25-04-08 | 11:28

lijkt me volkomen onnodig om uit te zoeken waarom er burka's gedragen worden.

lijkt me ook typisch gevalletje van persoonlijk 'vrijheid' of je zo'n ding aantrekt.

oplossing is dan ook simpel: de burka mag, behalve op plaatsen waar dat de veiligheid in gevaar brengt of noodzakelijke communicatie hindert.

dus niet in: bank, rechtszaal, school, ziekenhuis.
wel op straat, in het OV, in de supermarkt.

laat maar lekker genieten van hun permanente in-de-tent-op-de-camping ervaring, geen tijd aan de waarom-vraag besteden lijkt me beter.

Ballenman | 25-04-08 | 11:10

Ik wil ook wel onder een boerka zoeken.

vliegende knorrepot | 25-04-08 | 11:01

Er zijn soms van die dagen dat ik twijfels heb over de geschiktheid van deze bewindsvrouw

Multikuli | 25-04-08 | 10:39

Het gaat om 100-150 boerka dragende vrouwen... Daarom zie ik maar eens in de zoveel tijd een boerka voorbij komen.

tja.... | 25-04-08 | 10:05

@Omnivoor 24-04-08 @ 23:37
toch slagen ze er met zijn tweeen P&W nog niet in om die kabouter plop even stil te krijgen zodat markoesh ook iets kan zeggen, dat is wel een gemiste kans moeten ze de volgende keer beter doen.
Ook zwak dat kabouter plop niet antwoord op de vraag van witeman waarom hij na 15 jaar nog geen nederlandsch spreekt, ook hier een gemist kans voor P&W gewoon meer druk op de ketel door die terechte vraag nog eens te stellen...
.
Leuke goede vrouw die aktie voert voor die 25 braziliaanse meisjes, die heeft tenminste wél gezond verstand.
.
die andere gast vond ik nogal vreemd, ook omdat hij het niet over Joden heeft maar consequent over Zionisten, zijn ouders waren fout in de 2e W.O. en *kuch* tuurlijk heeft dat er niet mee te maken...

Onderbuik | 25-04-08 | 09:15

Wanneer wordt dat mens nou echt uit haar leiden verlost? Wanneer wordt de PvdA van haar verlost en wanneer worden wij van de PvdA verlost?

Granaatappel | 25-04-08 | 09:07

Volksgericht........................

qweras74 | 25-04-08 | 08:44

Gewoon laten doormodderen, die Ellah. Iedere week dat ze langer op het pluche blijft zitten, kost de Pvdi minimaal een zetel..

Aktivist | 25-04-08 | 08:39

mooi klusje voor een aan de pvda-gelieerd onderzoeksburo :(

oudere jongere | 25-04-08 | 07:28

IK zie hwet toch verkeerd hè, dat Fleish nou vor de 14e keer hetzelfde "interview aanhaalt. Verder ben ik in het algemeen vóór onderzoek en tegen ministers die dingen uitstellen. Ook ben ik tegen een burkaverbod.Maar dat is logisch.

Maaier | 25-04-08 | 03:56

Wat weer een ontzettend nutteloos onderzoek! Wat boeit mij het nou waarom? Het enige waar ik mee zit is dat het er niet uit ziet...

Doc Damage | 25-04-08 | 03:44

NL is al lang moslimland! Ik snap de commotie niet zo goed... Met dank aan onze gristelijke vrind J.P. B-end (e)... Bravo!

miereneukert | 25-04-08 | 02:50

ik praat niet tegen tenten, straks denken ze nog dat ik gek ben.

css.... | 25-04-08 | 02:34

Goh wat waanzinnig interessant! Misschien kan ze daarna onderzoeken waarom gympen vaak wit zijn.

Brandje | 25-04-08 | 02:14

bel nu even met elaine. die weet wat er tijdens het bpo vanavond is besproken over vogelelaart. achternaam van elaine is de boer.

BjdeB | 25-04-08 | 01:49

Zonder gaasje is het een niqaab. Misschien toch iets om rekening mee te houden als je een boerka-verbod invoert.

Flodder | 25-04-08 | 00:14

Ies leuk! Beetje aan die burka dames snuffelen en onder de rok kijken. Moet kunnen. Ies cultuur!

Draaitafel Demagoog | 25-04-08 | 00:12

Ella past de tactiek van haar nazislamitische bondgenoten toe.Ze zwijgen als ze worden aangesproken op hun ideologie. Als Ella nog wil weten waarom ze een boerka dragen,dan moet ze de Koran even lezen,dat domme wijf. Als die bitches zonder boerka lopen,krijgen ze klapjes van hun mannen.......

Groene Leeuw | 24-04-08 | 23:45

BTW ook wel grappig om Fawaz nu hulpeloos te zien zitten... proberen niet te kijken naar die joodse vlag op de achtergrond. De vertaling zal inmiddels wel gestopt zijn dus hij zit er nu echt voor lul!

Omnivoor | 24-04-08 | 23:39

@Agent327 24-04-08 @ 21:16
---
Zo ongeveer wel ja lol.

Gripzz | 24-04-08 | 23:39

@ zum kotzen
Gelukkig namen P&W ook een beetje stelling tegen die Fawaz, da's ook voor 't eerst dat ik ze moeilijke vragen hoor stellen bij zo'n onderwerp. Marcouch zal wel niet lang bij de PvdA blijven lijkt me zo, want hij verzet zich naar hun maatstaven veel te sterk tegen oa Fawaz en de zijnen...

Omnivoor | 24-04-08 | 23:37

Ja nou weten we het wel met dat ONTLUISTERENDE interview van jullie... Zucht, niks nieuws te vertellen?

Polonium 210 | 24-04-08 | 23:25

Goedverdoemme zit er iemand naar P&W te kijken nu? Marcouch die Fawaz Jneid volledig ontmaskert.

zum kotzen | 24-04-08 | 23:20

Wanneer onderzoeken ze nu eens of die moslima's iets dragen onder die boerka? Daar ben ik nu wel eens benieuwd naar.

tapklaas | 24-04-08 | 22:41

daar gaat je belastinggeld

wazabi | 24-04-08 | 22:29

JOngens, gaat niet lukken dat wippen van die minister. Kap er nou maar mee.

poursuivant | 24-04-08 | 22:25

Shalome 24-04-08 @ 21:57
Yep. De ene helft van de mensheid is er op uit om de andere het leven zuur te maken. Zo is het altijd al geweest.

Tiscali | 24-04-08 | 22:16

Shalome 24-04-08 @ 21:57

Yup, die onnozele sociale eksperimenten konden alleen uitgevoerd worden omdat ze voortkwamen uit de verplichte multikuldoctrine die toen de politieke elite al lang overwoekerd had. Het is geinstitutionaliseerde waanzin.

bottehond | 24-04-08 | 22:08

@ bottehond
-
Sun Tzu zat al in m'n rugzakje, de info achter die reauze lettertjes nog niet. Thanks!

Bertus Betonsloper | 24-04-08 | 21:59

Tss bronzen nagels, net het stenen tijdperk uit en gelijk al praatjes.

knutsel | 24-04-08 | 21:57

bottehond 24-04-08 @ 21:50

Maar toch is het zo dat de bulk van deze ellende in het zadel blijft omdat dit allemaal mensen zijn die nog geen dag overeind zouden blijven in het bedrijfsleven. Dus ze houden hun banen in stand en gaan op oude voet voort omdat ze anders aan hun eigen bestaan morrelen. En vergeet de ouwe garde niet: die zouden al met één poot in het graf moeten toegeven dat ze missers hebben gemaakt dus hun leven in de leugen hebben geleefd. Die gaan zich echt niet opofferen omwille van de realiteit, want dergelijk altruïsme is te veel gevraagd. Het is allemaal mensenwerk en mensen zijn zwak.

Shalome | 24-04-08 | 21:57

Vraag het Willem-Wever! Misschien krijg je nog een gratis reisje naar Teheran van Jochem van Gelder!

Mantis | 24-04-08 | 21:56

Mensen als Vogelaar slopen de PVDA van binnenuit. Zolang mogelijk laten "functioneren" dus...

superjan | 24-04-08 | 21:53

Tiscali 24-04-08 @ 21:46
Het is niet echt herhaling: Vogelaar presteert het om haar stompzinnigheid met de dag te overtreffen. Ik blijf het beslist nieuwswaardig alhoewel ook betreurenswaardig vinden dat deze domme, incompetente vrouw in deze tijd op deze positie is gezet. De ernstigste kwestie sinds de inval van de nazi's en wij krijgen Vogelaar. Hoe bestaat het.

Shalome | 24-04-08 | 21:51

Shalome 24-04-08 @ 21:48

Like I said: wie in die droom geloofd heeft en de parameters niet begrijpt uit onkunde klampt zich in verwarring vast aan de oude vormen en gedachten. Ies logisch, heur. Daarom zoeken ze en masse een uitweg, maar ze verzanden steeds in halve analyses en oplossingen bij gebrek aan ethisch lef. Ze komen er van zelf achter.

bottehond | 24-04-08 | 21:50

@bottehond 24-04-08 @ 21:46
"En nu, net als zijn vriend en mentor Tariq Ramadan, heeft hij zijn bronzen nagels in schapenwol gewikkeld."
Ephimenco voelt dus ook haarfijn aan waar de Tariq Ramadan aanhangerTs ons heen willen leiden. Sylvain is een lichtpuntje in de policor duisternis.

Aussie | 24-04-08 | 21:50

bottehond 24-04-08 @ 21:42
Maar wat is dan toch die hardnekkige weigering om de feiten onder ogen te zien?

Shalome | 24-04-08 | 21:48

CoJoNes 24-04-08 @ 21:39

O lala! De createur d' autombiles ies wakker keworden. Als íj het zo helder gaat uitleggen ies het kedaan met 'et ontkennen! Koed nieuws!

bottehond | 24-04-08 | 21:46

Shalome 24-04-08 @ 21:41
O gelukkig, ik dacht dat ik de enige was...
Overigens vind ik dat GeenStijl weer eens meer van dit soort topics moet brengen i.p.v. in herhaling vallen met Vogelaar

Tiscali | 24-04-08 | 21:46

Soms is het gewoon zo simpel.

Shalome 24-04-08 @ 21:35

Soms ook niet. Het gaat dieper dan dat. Het gaat bij die luiden om existentiele angsten. Om verlies van identiteit en waarden- en normenstelsel. Dat die lui dachten dat hun peace and happiness and equality fantasie stand zou houden is me een raadsel. Massapsychologie, I am sure.

bottehond | 24-04-08 | 21:42

Tiscali 24-04-08 @ 21:36
Ik zag het ook in het journaal. Nou nou nou; verontwaardiging alom. Blanke en joodse gezinnen en homostellen worden aan de lopende band belaagd en/of weggetreiterd; het mysterie rondom de joodse man uit de Rivierenbuurt die is omgekomen in de vlammen omdat zijn huis in de hens was gestoken, is niet eens onderzocht. Dit soort zaken laat de gemeente stilletjes lopen, maar als er een Liberiaans gezin de lul is haalt het opeens het 8-uursjournaal. Waanzin ten top.

Shalome | 24-04-08 | 21:41

Bertus Betonsloper 24-04-08 @ 21:29

Om je vraag te beantwoorden: gewoon de juiste vragen stellen. Mot je als interviewer natuurlijk wel weten waar je het over hebt. Anders lukt dat nooit. Drom zeg ik: laat mij de vragen maar eens stellen aan knabbel en babbel (oftewel hippe baardman en stramme baardman).

bottehond | 24-04-08 | 21:40

oeps! racisme that is..

Tiscali | 24-04-08 | 21:38

Bertus Betonsloper 24-04-08 @ 21:29

Sun Tzu: "onderschat nooit uw tegenstander"

Nog twee voor zijn credentials:

'ga geen strijd aan die u niet kunt winnen'
‘winnen zonder strijd is altijd het beste’.

Goed lezen, deze link, Bertus. Vertrouw er niet op dat de MSM je deze info geven. Dat mot de Burger zelf uitvogelen.

www.frontpagemag.com/Articles/Read.asp...

bottehond | 24-04-08 | 21:37

Nu er toch niet meer op deze topic wordt gereaguurd het volgende. Dat hele (media)circus n.a.v. het 'rascisme' onder een paar jongeren naar een Liberiaans gezin toe dat daardoor moest verhuizen is aangegrepen om de politieke correctheid van Nederland te propageren. Maar hoe reageerde Nederland ook alweer op die bontkraagjes in de Diamantbuurt in 020, die een Nederlands echtpaar hebben weggepest? Zelfde vergrijp zou je denken (hoewel wat eieren niet te vergelijken zijn met honkbalknuppels en messen). Het verschil ligt al in de woorden 'wegpesten' en 'discrimineren'. Autochtonen dicrimineren, autochtonen pesten....

Tiscali | 24-04-08 | 21:36

bottehond 24-04-08 @ 21:20
Gemakzucht en gezichtsverlies, denk ik. Het is hopeloos uit de klauwen gelopen en een koerswijziging toont aan dat ze toegeven dat ze al 40 jaar een krampenbeleid voeren t.a.v. de islam. Het zou hun hoge hypotheekaflossing in gevaar kunnen brengen, de dure paardrijlessen voor de kinderen, hun golfclublidmaatschap en de drie luxe vakanties per jaar. Soms is het gewoon zo simpel.

Shalome | 24-04-08 | 21:35

bottehond 24-04-08 @ 21:20
-
Zou er echt geen strategie te verzinnen zijn waarbij ''door invloed van buitenaf'' (*kuch* even niet nader omschreven) de taqiyya uit de (geveinste)verdeeldheid wordt gehaald?

Bertus Betonsloper | 24-04-08 | 21:29

Bertus Betonsloper 24-04-08 @ 21:16

Vergeet het maar, vriend. Allemaal voor de Bühne en om prada-islamisten ook te bedienen. Ik bloijf me verbazen over de arrogante westerlingen die de strategische brille van de islamisten niet doorzien.

bottehond | 24-04-08 | 21:20

@Shalome
Ja dat tot snot geslagen worden ken ik helaas ook... Schampte 1 van die figuren hun jassie, dus ze besloten r dan met zn 4-en maar wat aan te doen. 'Gelukkig' bij gekneusde ribben en kapotte lippen gebleven.

jeroener | 24-04-08 | 21:19

De bananen zijn krom omdat Leen dat had gewild.

De Vlaardinger | 24-04-08 | 21:16

bottehond 24-04-08 @ 21:07
-
Aan interne verdeeldheid, al dan niet gevoed van buitenaf, zijn al heel wat bedrijven, organisaties (huwelijken *hehehe*) kapot gegaan...

Bertus Betonsloper | 24-04-08 | 21:16

@Gripzz 24-04-08 @ 21:12
André van Duin, 30 jaar geleden

Agent327 | 24-04-08 | 21:16

Waarom zijn de bananen krom???
Dat lijkt mij heeeeel simpel.
Waren ze recht dan passen ze toch niet in het schilletje?

Gripzz | 24-04-08 | 21:12

Het meest irritante van somige huidige politici (en hoogleraren) in het algemeen en Vogelaar in het bijzonder is dat platte accent waarmee ze hun onzin ten gehore brengen. Maar ook dat hebben we aan de PvdArrogantie te danken door maar iedereen tot een universiteit toe te laten. Zowel studenten als docenten.

Tiscali | 24-04-08 | 21:04

bottehond 24-04-08 @ 20:52
Vanavond mag Fawaz krijsen tegen Marcouch bij P&W; Fawaz verwijt hem heulen met de vijand-gedrag. En dat is nou precies wat ik bedoel met die islamitische territoriumdrift. Morons als Fawaz hebben in Nederland de ruimte gekregen en die geven ze nooit meer prijs. Als er nu wordt gewezen op verantwoordelijkheid en fatsoen, krijsen ze tegen de klippen op omdat ze dat als 'onderdrukking' ervaren, en dat voelen ze ook zo. Is ingegeven door hun waardenstelsel. Maar we zitten serieus opgescheept met een lamgeslagen overheid & gemeente die van toeten noch blazen weet, en er heus van uitgaat dat zo'n Fawaz en aanhang op een gegeven moment wel bijdraaien. Wat moeten we daar nou mee, Botte? Er valt hen op geen enkele manier bij te brengen dat die islamorons gelijkgesteld kunnen worden aan zwaar geschifte pedofielen; die zijn ook niet na kopjes thee en dialoog genezen van hun lekkende erectie bij de speeltuin.

Shalome | 24-04-08 | 20:59

strangmatter@20:38 dit land heeft iets opgebouwd het is zeker wel een belangerijk iets dit soort barbaarsheden horen we ons allemaal tegen te verzetten.
Die burka is een symbool van onderdrukking en je komt er niet mee weg om te zeggen ach het komt niet zo vaak voor dus lekker belangerijk.
je laat namelijk op dat moment je naaste medemens compleet barsten hoe kan jij als overheid met goed fatsoen de mensen erop aanspreken dat ze voor elkaar moeten zorgen en elkaar respecteren als je dit soort wantoestanden toestaat ?Dat men er zo behoedzaam mee omgaat is puur omdat men bang is voor stemmen verlies ,walgelijk eigenlijk als je bedenkt dat er zoveel mensen zijn omgekomen voor de vrijheid .&en nog walgelijker als je bedenkt dat je hierover in nederland niks hoord van de mensen die in de jaren 70 voor gelijkheid van man en vrouw hebben gedemostreerd .

van de kraats | 24-04-08 | 20:59

@Sikkeneur 24-04-08 @ 20:54

En tot de volgende keer maar weer... komen we vast nog wel op een paar issues terug.

bello | 24-04-08 | 20:57

Heee, een ontluisterend filmpje, 'k ben benieuwd....

JeGrootmoeder | 24-04-08 | 20:55

bello 24-04-08 @ 20:28

Ik denk dat je mijn eerste post niet goed gelezen hebt, namelijk dat door het 'beleid' van de lokale overheden gettowijken ontstonden en geef ik daar nog enkele factoren bij die daar mede debet aan waren.
Reden ook waarom Den Haag met plannen kwam om daar verandering in aan te brengen.

Geheel mee eens en woningcoöperaties treden ook harder op door de ruimte die ze in de Wet hebben gekregen.

Vooringenomenheid en speculatie doordat je brengt alsof alle leden van die bevolkingsgroepen dit gedrag vertonen en dat is niet waar.
Kan je ook tal van voorbeelden geven die het tegenovergestelde aantonen.
Het ging me om nuancering bij feiten, maar dank voor je reacties.

Is out verder *KLIK*

Sikkeneur | 24-04-08 | 20:54

LibertasSimplex 24-04-08 @ 20:45

Koos Albers versie"

"Is het je boerka
Is het je stem? "

bottehond | 24-04-08 | 20:53

Shalome 24-04-08 @ 20:45

Bij rondom 10 zat een week of wat terug ook zo'n "buurtwerkster" (zwaar gesluierd en fanatiek als een hitsige korhoender) uit Al Slo- Tervaart. Die klapte per ongeluk uit de school over een zware mishandeling door straatjihadi's van een agent die werkelijk helemaal de tyfus geschopt en geslagen was. Die haatbaardin wist te melden dat deze zaak in de doofpot van ome Job gestopt was. Niets meer over gehoord in de MSM. Go figure!

bottehond | 24-04-08 | 20:52

Chiant 24-04-08 @ 20:46 Weet ik. Zie Ohja 24-04-08 @ 20:23

Ohja | 24-04-08 | 20:51

@strange matter 24-04-08 @ 20:38
Nou ja last, ik schrik er weer elke keer van, t is een beetje eng. Maar de laatste week zag ik er 2 of drie irl.

AntiSoof | 24-04-08 | 20:49

Anyway ik heb er dus geen totaal ongenuanceerde mening over. Ik heb zowel zeer positieve als zeer negatieve ervaringen. Mijn ervaring is ook dat opleidingsniveau een grotere invloed heeft als huidskleur. Als ik naar mijn opleiding kijk dan lopen daar bovengemiddeld veel irritante mocro's in het gebouw rond. Deze zijn allemaal van MBO1 en hooguit MBO2. Zielige Moslimvrouwtjes hebben we niet. Alleen per individu bovengemiddeld veel geluid producerende grofgebekte hoofddoekloze extreem irritante types. Dat overmatig geluid produceren geldt overigens ook voor het manvolk, aangevuld met op de grond roggelen, dit is een anaalplug van 30cm loopje en kudtmuziek bij hun en sissende geluiden bij mensen van het andere geslacht binnen een straal van 10 meter.
-
Tegelijkertijd heb ik ook positieve ervaringen. Beverwijk (de markt) is al jarenlang een groot multicultureel succes. Ik heb in een wijk gewoont waar veel buitenlanders woonden en heb dat niet als negatief ervaren. Waarmee ik niets wil afdoen aan andermans ervaringen want ik weet dat er buurten zijn waarvoor dat niet op gaat.
-
Zou het misschien helpen om koop en huurwoningen en duur en goedkoop door elkaar te zetten? Dat lijkt me de enige effectieve manier om samenklitten van bepaalde bevolkingsgroepen tegen te gaan. En daarmee wederzijds onbegrip en grote verschillen tussen buurten tegen te gaan. Plus dat de buurt makkelijke 1 fout gezin kan corrigeren dan dat 1 gezin een hele buurt zou moeten kunnen corrigeren. Maar anderszijds kan ik me voorstellen dat een duur huis naast een extreem goedkoop huis op die manier ook een minder duur huis zal worden en het dus misschien best lastig uitvoerbaar is. Weet ik veel ik probeer ook maar gewoon mee te denken...

Ohja | 24-04-08 | 20:49

Er wordt dus weer enorm veel geld besteed aan een onderzoek, terwijl er maar 150 tenten rondlopen in Nederland. Lekker nuttig...

DuComte | 24-04-08 | 20:49


Mezelf 20.46u.

"mopet" moet zijn "moet

delano | 24-04-08 | 20:48

Gewoon oogkleppen voor en doorgaan. En het gepeupel ? Die bestaan niet. Dit heeft al die jaren daarvoor ook gewerkt. Tegenstanders worden fascisten genoemd. Natuurlijk moet voor dit belachelijk gedoe fors betaald worden. Allerlei vriendjes worden ingeschakeld. O, ja en Herfkens ... daar praten we liever niet over. Snel op vakantie en daarna op de oude voet verder.

Boven het Maaiveld | 24-04-08 | 20:46

strange matter 24-04-08 @ 20:38

Wordt wat anders als zo'n boerka jouw mopet gaan verplegen.
En als het dan zo'n onbenulligheid is, waarom dan niet gewoon een verbod?
Je mag toch ook niet met een bivakmuts over straat omdat je een gevoelige huid hebt.

delano | 24-04-08 | 20:46

@Ohja 24-04-08 @ 20:35
Dat weet ik. Zie ook Captain Orange 24-04-08 @ 19:06

Chiant | 24-04-08 | 20:46

Ik heb niks tegen je boerka. Alleen tegen het uitwassen van je boerka.

LibertasSimplex | 24-04-08 | 20:45

delano 24-04-08 @ 20:42
Topje van de ijsberg. Een vriend van me is strafrechtadvocaat en een andere zit bij de recherche. Je wilt echt niet weten wat er allemaal angtsvallig buiten de media wordt gehouden.

Shalome | 24-04-08 | 20:45

@strange matter 24-04-08 @ 20:38

Niet mee eens. het is geen non-issue, het is BELANGERIJK dat wij hier waarden verdedigen die cruciaal zijn voor een integere samenleving die gelijkheid voor vrouwen en een fatsoenlijke, dagelijkse omgang waarborgt.

bello | 24-04-08 | 20:44

@Sikkeneur @20:24
Inderdaad, eindelijk iemand die ons eens met de neus op de feiten drukt! Dank daarvoor, want ik had de strop al gereed gehangen in het trappengat.
Zo stond ik vanmorgen en vanmiddag ook niet in de file. Ook was mijn fiets niet gejat 2 weken geleden. De BTW-verhoging alsmede de verhoging van de OZB met 23% bleek uiteindelijk slechts een nachtmerrie. Om nog maar te zwijgen van een denkbeeldig horrorscenario van een kabinet CDA/PvdA/CU onder leiding van Balkenende. De Marokkanen in de buurt blijken bijzonder goed geïntegreerd: zij stelen niet, hebben geen schotel aan de muur en spreken voortdurend vloeiend Nederlands. Dat alles met dank aan ons huidige kabinet, dat uitblinkt door daadkracht, duidelijkheid en zuinigheid. De overheid besteedt onze taxpoet uiterst verantwoord. Dat geldt voor alle overheden, het Rijk, de Provincies en de Gemeenten. Men beweert wel eens dat er instanties bestaan die gevangenissen heten. Schijnt een soort van mensonwaardig instituut te zijn waar ze onschuldigen opsluiten en martelen. Gelukkig is dat niet zo en is in dit land iedereen braaf, productief, meewerkend, sociaal en meelevend. Stel je toch eens voor zeg!
Laatst hoorde ik ook op een feestje dat men beweert dat milieuterroristen verantwoordelijk zijn voor de meeste vervuiling van onze aarde, omdat ze kerncentrales tegenhouden en de files in stand houden door stelselmatig vergunningsaanvragen te molesteren en frustreren. Hilarisch! Wie bedenkt zoiets!

Nee, gelukkig zien jij en ik de realiteit onder ogen.

Chargeren is een kunst, de ogen sluiten voor realiteit echter ook.

Chiant | 24-04-08 | 20:44

Ik wil straks wel even verantwoord zien hoeveel dat onderzoek heeft gekost. Dat delen we dan even door 150 en laten we door de haatzaaibaarden die bij die tenten horen betalen. Ies koeltoer, gaat over joelie, does niet zeuren.

Neon | 24-04-08 | 20:42

strange matter 24-04-08 @ 20:38
Het is geen non-issue: het is een van de talloze voorbeelden die aantoont dat de islam zich op een krankzinnige manier in Nederland aan het manifesteren is. Als je dat niet begrijpt, moet je maar sabbelend op een lolly naar Sesamstraat kijken en je voorhouden dat de echte wereld er zo uitziet.

Shalome | 24-04-08 | 20:42

Shalome 24-04-08 @ 20:34

Hebben we het nog maar niet over die Mocro-gek die een paar terug een bejaarde vrouw had vermoord in de Kinkerbuurt en in een keukenkastje had gepropt. Of het vrouwtje dat haar AOW ging halen in de Derkinderenstraat en beroofd werd door zo'n bontkraagje die een stuk van een stoeptegel op haar hoofd sloeg.
Het is al weer wat jaartjes terug maar het komt niet uit een duim.

delano | 24-04-08 | 20:42

Het is een non-issue, laat het gewoon zitten.

strange matter 24-04-08 @ 20:38

Neen, onnozelaar. Het zijn strijddossiers tegen de islamisering. Je snapt er niet bijster veel van, is het wel? De religieuze pliesie op fiets van Marcouch hoeft van jou vast geen hand te geven, right?

bottehond | 24-04-08 | 20:42

@ f@pzwans 24-04-08 @ 20:36

Ah, ok, thanx for that. Gaan we zekerT kijken.

bello | 24-04-08 | 20:41

Hioe zou Nederland er uit zien als iedere marokkaan met strafblad, uitkering of islamisme het paspoort afgenomen zou worden en bij lichte recidive teruggetransponerd zou worden naar riffijnië?

bottehond | 24-04-08 | 20:40

Boerka uit. Altijd lastig.

LibertasSimplex | 24-04-08 | 20:40

Lees de opmerking op Spitsnieuws: 150 mensen die een boerka dragen: 0,001 procent van de nederlandse bevolking. Oftewel 1 op de 100.000 Nederlanders. Waar hebben we het over?

Wie heeft er wel eens last gehad van iemand met een boerka? Niemand die GS leest durf ik te wedden. Laten we ons asjeblieft niet voor politieke karretjes spannen, niet van Vogelaar, niet van Wilders, niet van Marijnissen.

Weten jullie dat er op dit artikel al meer reacties zijn gekomen dan er boerka dragers in Nederland zijn?

Het is een non-issue, laat het gewoon zitten.

strange matter | 24-04-08 | 20:38

dr.spin007 24-04-08 @ 20:33

Ja en dan moest in de 4e klasse West 1 van de KNVB daar nog eens de wedstrijd Zwanenburg-Sporting Maroc worden gespeeld.
Dat liep nog net goed af maar de verhoudingen zijn *kuch* gespannen.

delano | 24-04-08 | 20:37

OT
Rutger morgen in dwdd...

f@pzwans | 24-04-08 | 20:36

Ik wil ook weleens een boerka onderzoeken.

LibertasSimplex | 24-04-08 | 20:36

Tsja ik weet het niet. Ik ben ook in een 'multiculti'buurt opgegroeid, maar bij ons was het best gezellig. Surinaamse buurvrouw kwam af en toe Roti brengen en ik paste op haar kinderen, met suikerfeest werden wij ook uitgenodigd. Er gebeurde wel eens wat. De ex van mijn zus werd van zijn scooter getrokken omdat het zijn buurt niet was. Heeft hij niets ernstigs aan over gehouden. Zijn pa en vrienden hebben vervolgens iedereen met een kleurtje in de buurt neergemept, ijzeren kettingen en al. Nooit meer gebeurd. Wat ik daar dus kut aan vond was dat degenen die er niets mee te maken hadden dus ook klappen kregen. Verkeerde moment, verkeerde plek, niets gedaan. Maar wat ik zeg, nooit meer gebeurd.
-
Ik denk dat je gek bent als je een kopje thee met ze wilt drinken. Dat werkt bij mensen die zich anders ook wel normaal zouden gedragen misschien, maar iemand die ernstig gedrag vertoont moet ook ernstig benaderd worden. Geen geneuzel met slechte jeugd gehad dit en dat. Ik heb ook een zat mee gemaakt maar ik zou nooit beweren dat mijn hele jeugd daar door slecht had en de enige discussies waarbij ik het als argument of schild inzet zijn die om mee aan te tonen dat het dus NIET zo hoeft en dat ze peop praten met hun eens zielig altijd zielig. Die mensen hebben geen liefde nodig die mensen hebben het nodig om volledig op zichzelf terug geworpen te worden en de realiteit eens te voelen zoals die is.
-
Chiant 24-04-08 @ 20:21 Dat is niet zo.

Ohja | 24-04-08 | 20:35

ja eh, goeie vraag?

porno-utopia.com | 24-04-08 | 20:34

Zuster01 24-04-08 @ 20:26
Grapje, zeker.

Elisabeth2 | 24-04-08 | 20:34

delano 24-04-08 @ 20:30
Volgens airheads als Sikkeneur is zo'n misdaad óf niet waar óf het is mijn schuld.
(gruwelverhaal trouwens. Schande. Verschrikkelijk. En een van de vele, vele slachtoffers).

Shalome | 24-04-08 | 20:34

@ broomstick

Mocht je lezen.... ONTLUISTEREND ...... NEED I SAY MORE ???

@ superjan

Ben je nu eindelijk bereid je ongelijk te bekennen .... Lutser

Voor als je je snapt waar het over gaat .

Zie mijn comment "WeirJack 23-04-08 @ 22:08"
alhier :http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1276331.html#comments

WeirJack | 24-04-08 | 20:34

Zwanenburg is een dorp in de gemeente Haarlemmermeer, in de provincie Noord-Holland met (in 2006) 7800 inwoners.

dr.spin007 | 24-04-08 | 20:33

Heel Zwanenburg... woei

dr.spin007 | 24-04-08 | 20:32

Sikkeneur 24-04-08 @ 20:24
Lees ik dat nu goed? Wil je nou echt mij de schuld van geven dat die achterlijke, ongeletterde berberapen overal waar ze zich vestigen mensen beroven, het ziekenhuis inslaan, wegtreiteren, vermoorden en terroriseren?

Shalome | 24-04-08 | 20:31

Shalome 24-04-08 @ 20:15

Heel Zwanenburg kan die Mocro's wel schieten sinds in 2004 de eigenaar van een sierbestratingsbedrijf in die gemeente voor de ogen van zijn dochter werd doodgeschoten door twee Mocro's.
Het grote taboe in dit land is nog steeds het feit dat heel veel, veelal blanke autochtonen het slachtoffer zijn geworden van het geweld van Mocro's.

delano | 24-04-08 | 20:30

@ Sikkeneur @ 19:48

Ben het met je eens dat lokale overheden beter het spreidingsbeleid moeten regelen, maar dat gebeurt dus niet. Waar is dan dan 'beleid' waar je het over had, de regels die dat kunnen afdwingen? Niets meer dan een paper tiger, inhoudelijk word er erbarmelijk weinig mee gedaan.
Het moge zo langzamerhand duidelijk zijn dat als je toestaan dat 'bepaalde bevolkingsgroepen' , gaan 'samenklonteren', je gegarandeerd problemen krijgt. Doe er dan wat aan, in plaats van er alleen maar over te ouwehoeren, want dat schiet niet op.

En over dat andere punt: Huurders zouden duidelijke gebreken aan een woning nog voor het betrekken daarvan moeten fotograferen en melden aan de corporatie ( stukje verantwoordelijkheid weer), zou een hoop gesodemieter voorkomen, voor alle partijen.

En wat betreft je opmerking over 'zelfingenomenheid en speculatie', dit is nix geen speculatie , dit zijn voorbeelden uit de praktijk, de realiteit. Dat je mij zelfingenomenheid verwijt mag natuurlijk, deert mij niet.

bello | 24-04-08 | 20:28

bottehond 24-04-08 @ 20:21

Hoi Botte, kom je ook een duit in het zakje doen.... enne pssssssttt .....

Ik ben geen Jeaudenhater, niet van die rare praatjes ophangen dude.

Sikkeneur | 24-04-08 | 20:27

Dat mens is compleet de weg kwijt. ik hoop dat ze gigantisch wordt afgebrandt in de kamer, tot ze jankend haar functie neerlegt, wat een debiel.

Wouther | 24-04-08 | 20:26

bottehond 24-04-08 @ 20:20

RUG als in Rijksuniversiteit Groningen? Wist je dat deze organisatie half onder "curatele" staat? Omdat ze geen Europesche aanbestedingen doen.

azijnseikerT | 24-04-08 | 20:26

ha Elisabeth, maar hadden jouw vrienden dan niet Oom Agent de WijkAgent ingeschakeld?

Zuster01 | 24-04-08 | 20:26

Shalome 24-04-08 @ 20:15

T'is dat ze al dood is, anders zou ik zweren dat jij Moeder Theresa bent, zoveel ellende jij in je omgeving aantreft.

Blijf ver uit mijn buurt voor ik ook het slachtoffer wordt van alle misère die jij aantrekt.

Sikkeneur | 24-04-08 | 20:24

LOL @ Captain Orange 24-04-08 @ 19:06

Ohja | 24-04-08 | 20:23

Elisabeth2 24-04-08 @ 20:04
Klote. Mijn vrienden zijn vertrokken uit hun voorheen erg leuke huis in de Rivierenbuurt omdat het Riffijnse gespuis in aantal toenam. Eerst zó'n leuke straat, toen niet meer; dat geteisem treiterde alles wat niet Riffijns was gewoon weg. Ze gooiden rotzooi bij ze in de tuin, gooiden keer op keer de ramen in, er werd voortdurend ingebroken, het was een herrie van jewelste met al dat losgeslagen kroost voor de deur. Dus zijn ze op een gegeven moment ook maar weggegaan. Niemand die dat schorem tegenhoudt, niemand die ze stopt, en van de woningbouwvereniging kregen ze ook het advies om maar niets tegen die Riffijnen te zeggen anders konden ze niet voor de gevolgen instaan. Kudt he?

Shalome | 24-04-08 | 20:23

Fitna II: !Ella!
dit onderwerp wordt zo breed uitgemeten gewoon. De schok van haar daden die zelfs mijn cavia (als ik er één had gehad) beter zou doen is nu wel weg. de enige vraag is nog: wanneer rot ze op?
er zou eens iemand op moeten staan die ergens voor staat maar niet zoon populistische schreeuwer is als rita of wilders.
ik wil alleen maar zeggen dat Ella Vogelbekdier precies doet wat de hele nederlandse politiek doet... NIETS VAN BELANG

WaaromOokNiet | 24-04-08 | 20:21

Sikkeneur 24-04-08 @ 19:56

Hey, de gesublimeerde Jeaudenhater is uit zijn hol gekropen!

bottehond | 24-04-08 | 20:21

Bananen zijn krom omdat ze aan de ene zijde meer zonlicht ontvangen dan aan de andere. Daardoor groeit de banaan aan de ene zijde harder dan aan de andere en groeit de banaan dus krom.

Chiant | 24-04-08 | 20:21

Jezus. Alles wat ik heb gezegd ter relativering of uit medelijden neem ik bij deze terug. Wat een achterlijke takketrut.

Ohja | 24-04-08 | 20:20

OT, ow nee

Iemand al gemeld dat de RUG vindt dat er slechts 200.000 moslims in Nederland zijn?

bottehond | 24-04-08 | 20:20

Heb ik als enige heel de dag last dat ik niet de dumpert op kom?

Sjeik de Friemel | 24-04-08 | 20:19

@Flooks: Kijk, dat schiet op...

manulounge | 24-04-08 | 20:17

@manulounge: Omdat het kan...

Fleauxe | 24-04-08 | 20:15

jeroener 24-04-08 @ 19:53
Tja kerel: feit op feit op feit op feit en mensen als Sikkeneur weigeren categorisch de realiteit onder ogen te zien. Spijtig voor de moeders die hun tot snot geslagen zonen in ziekenhuizen moeten opzoeken; maar dat zijn blanken, dus die zijn blijkbaar niet belangrijk. Het is wel belangrijk voor de moeders. Ik kwam er laatst nog een tegen in het Oosterpark; ging op bezoek bij haar zoon in het OLVG die door 4 Marokkanen een dwarslesie was getrapt. Weet je waarom? Omdat hij ze bij de telefooncel vroeg of ze geld konden wisselen. Die moeder was ten einde raad. Ik vind het schrijnend dat wij zoveel lui in Nederland hebben rondlopen die deze feiten afdoen als 'bestaat niet' omdat het blanken zijn. Ik heb veel te veel gedupeerde, mishandelde mensen gezien en het druist in tegen elke vorm van fatsoen en ethiek en menselijkheid om deze feiten ronduit te negeren. De zoon van een collega van me is trouwens zó hard mishandeld door mocro's dat hij z'n leven lang geestelijk gehandicapt zal blijven. Het wordt me kil om het hart als ik eraan denk, en nog killer als ik bedenk dat het zoveel mensen niet kan schelen.

Shalome | 24-04-08 | 20:15

Gezien het incompetentieprofiel waar Vogelaar aan heeft moeten voldoen om in Nederland minister te mogen worden stel ik het establishment voor om na de volgende verkiezingen een ministersploeg bij elkaar te gaan zoeken op de werkvloer van sociale werkplaatsen en op ziekenhuisafdelingen waar de zwaar comateuze patienten worden verpleegt. Bovendien zijn er nog wat kansen gemist. Waarom geen analfabeet op onderwijs (de moslimprofeet Mohammed kon ook niet lezen en schrijven dus wat is het probleem?), iemand zonder rijbewijs op verkeer, een crackhoer op gezondheidzorg enz.
www.youtube.com/watch?v=XbJ1zEgR7g8&am...

Jeremia | 24-04-08 | 20:15

off-topic:
Waarom is het dat alle filmpjes op geenstijl.tv geblokkeerd zijn door een uitermate storende axe-banner..? iemand een idee?

manulounge | 24-04-08 | 20:14

@Bertus: Dat lijkt mij wat scherp gesteld maar ik moet toegeven dat de Islam wel eerder, laat ik zeggen opzienbarende prestaties heeft laten zien. En los daarvan, verbod of geen verbod, wie neemt zo'n wandelende lap nou serieus? Iemand?

Fleauxe | 24-04-08 | 20:14

Waarom staan er moskeeen in Nederland, waarom praten Limburgers met een dialect. Hoe kan een vrouw als Vogelaar op zo een plek zitten, waarom reageer ik. Dezelfde soort vragen heb ik dus ook. Simpel antwoord, omdat het KAN (?)

datisookwat | 24-04-08 | 20:13

bel even met elaine de boer de nieuwe woordvoerder van ella!

BjdeB | 24-04-08 | 20:11

Wordt het niet tijd voor een uitgebreid onderzoek naar de verstandelijke vermogens van mevrouw Vogelaar?
Ben benieuwd wat een psychiater van haar zou vinden...

delano | 24-04-08 | 20:11

lekker multiculti met Plassterken, neem nog een kopje muntthee

Programma Theaterzaal MultiFestijn >

donderdag
1 mei vrijdag
2 mei zaterdag
3 mei zondag
4 mei maandag
5 mei




14.00 Inloop met speciale muziek

15.00 Welkomstwoord door de voorzitter van SABEN,
de heer A. Kose NL

15.10 Openingsspeech NL

15.20 Cabaretvoorstelling ‘Theatergroep de Regenboog’ – NL

15.50 Officiële start van het Multifestijn 2008 door
Minister R. Plasterk

16.00 Uitreiking plaquettes en rondleiding

19.00 Cabaratier Anuar– NL

20.00 Einde programma in de Theaterzaal

* Doorlopende workshops en voorstellingen
op de Kunst- en Cultuurparade


Zuster01 | 24-04-08 | 20:09

Iedere reaguurder, onderzoekers enz hebben zijn of haar mening al uitgebreid uit de doeken gedaan.
Iedereen heeft een mening over religieuze fanatici.
En mevrouw "knettergek" wil een onderzoek?
Graag nu wel een motie van afkeuring aub...

da wizard | 24-04-08 | 20:09

Ik lach me ziek om die herhaling; in ieder stukje tekst weer die link naar dat interview. Weer een paar duizend mensen die het zien. Ik hoop dat Geenstijl redactie zichzelf wel bewust is van de macht die ze inmiddels heeft. In het stemhokje worden volksvertegenwoordigers gekozen, niet in de media. Maar die vogelaar is echt goed ruk...

HetVrijeWoord | 24-04-08 | 20:06

Ik geef ze nog 1 maand, dan is ze wellicht opgerot.

buik | 24-04-08 | 20:05

Het is weer tijd om te kamperen in die tenten

Zuster01 | 24-04-08 | 20:05

Fleauxe 24-04-08 @ 19:57
-
Binnen de islam is het een koud kunstje de sociale druk in korte tijd zeau hoog op te voeren dat die 2.500 zomaar 500.000 zijn geworden...
-
*Never underestimate the destructive powers of islam*

Bertus Betonsloper | 24-04-08 | 20:04

@Shalome 24-04-08 @ 19:14
Heb dat ook meegemaakt dat een mooie flat in een paar maanden tijd door slechts één Moroc gezin veranderd werd in een hell hole. Vrouwtje Moroc werd regelmatig alle hoeken van de flat doorgejenst, snoeiharde geiteneukers muziek om haar gegil te overstemmen. En er werd gewoon niet opengedaan als we met een aantal bewoners kwamen vragen wat er nu weer aan de hand was en of het wat rustiger kon. We hebben ook nog wel geprobeerd vrouwtje wat te steunen maar die was als de dood. Op het laatst trok broertje Moroc ook nog in en hebben we het opgegeven.

Elisabeth2 | 24-04-08 | 20:04

Vanavond bij P&W Ahmed Marcouch en Jneid Fawaz, misschien kunnen zij Ella's vragen beantwoorden.

Cesar Millan | 24-04-08 | 20:04

DeDerdeKamer 24-04-08 @ 19:58

Dat ze je lekker mogen smaken onder het opzetten van een boom.
Een prettige avond.

Sikkeneur | 24-04-08 | 20:01

AntiSoof 24-04-08 @ 19:57
Ah een academicus is het niet!

roachie | 24-04-08 | 20:00

En weer 1 in de categorie volslagen zinloze voor je uitschuif tactiekjes om maar vooral geen controversieel besluit te hoeven nemen. Zoals gewoonlijk kost dat de belastingbetaler alleen maar weer geld en komt er niets zinnigs uit. Ministers zitten op die plek om beslissingen te durven nemen, niet om elk kenmerk van beleid of regeren angstvallig uit de weg te gaan. Dit kabinet heeft nog niets bereikt, heeft nog niet geregeerd. Zo droevig is het na WOII nog niet geweest.

religion is war | 24-04-08 | 19:59

@Sikkeneur 24-04-08 @ 19:52
hey veel plezier met je theorietjes over hoe we allemaal met bloemetjes in ons haar kunnen samenwonen, ik ga lekker een biertje happen.

DeDerdeKamer | 24-04-08 | 19:58

@DeDerdeKamer: Was grapje. Ten eerste lopen de schattingen uiteen van 500 tot 2500, dat vind ik niet zo veel bezien op een groep van één miljoen. Ten tweede zou ik liever wat meer aandacht zien voor het feit dat het eerste voorgenomen debat tussen Imams en Geert Wilders (die deze debatten ook heeft geïnnitieerd heeft) niet kan doorgaan omdat de Imams op hoge poten eissen dat Wilders zijn kritiek op de Islam 'anders formuleert'.

Fleauxe | 24-04-08 | 19:57

@roachie 24-04-08 @ 19:52
Boeken zijn boeken. Wie schrijft die blijft.

AntiSoof | 24-04-08 | 19:57

DeDerdeKamer 24-04-08 @ 19:51

Je hebt feiten en feiten, maar de conclusie kan ook weleens het zelfde zijn, PIK!

Sikkeneur | 24-04-08 | 19:56

@Shalome 24-04-08 @ 19:14
Amen!(weet niet hoe ze dat in t jiddisch zeggen hoor...)
Woon zelf (helaas) in Oost. Tot ik hier woonde had ik niet veel tegen riffers, maar nu ik ze van dichtbij meemaak kan ik niet wachten tot mn woning in IJburg opgeleverd wordt. Zoals je al omschreef zijn de riftuinen en balkons 1 grote bende, net als de gemeenschappelijke ruimte van mn woning. Mn bovenbuurman kan zn voordeur soms amper bereiken door de zooi die in de hal gestapeld staat, en mij maken ze gek doordat die kids de hele dag(en nacht want gaan elke nacht steevast pas na 1en pitten terwijl ze 8 en jonger zijn ) als dolle rondrennen. En maar doorfokken want 3 zoons was blijkbaar niet genoeg, dus net nog n 4e ter aarde geworpen...
De overlast netjes bespreekbaar maken lukt ook niet want hakbarbovenbuur spreekt na 10 jaar nog geen Nederlands en schreeuwt dus alleen wat in het marokkaans terug. Ja Prachtwijk hierzo!! Oja parkeer je auto hier ook maar niet want de kids mollen em vakkundig en hun oudere neefjes halen em leeg.

jeroener | 24-04-08 | 19:53

DeDerdeKamer 24-04-08 @ 19:35

Mijn alwetendheid...? en ik maar denken dat de beste stuurlui van Nederland op GS vertoeven of zeg ik nu iets verkeerds?

Sikkeneur | 24-04-08 | 19:52

En Ella graaft zichzelf dieper.... en dieper... in de nesten. Goh! Woordgrapje.

die ene van daarzo | 24-04-08 | 19:52

AntiSoof 24-04-08 @ 19:34
Ik doelde meer op jouw suggestie dat het dragen van een hoofdoek een vorm van cultuur is die al voor de Islam aanwezig was, dit is volgens mijn inziens ook juist. Moslims beweren echter dat god via zijn openbaring in de koran heeft opgeroepen tot het dragen van hoofdoeken (Hoewel in geen enkele soera expliciet wordt opgeroepen tot het dragen van een sluier, dit is dus een interpretatie van moslims zelf)
Dus als jij beweert dat het dragen van een sluier voortkomt uit 'oudere' vormen van cultuur, wek jij de suggestie dat je van mening dat de koran niet het woord van god is, maar menselijke creatie. Dit is naar mijn mening ook het geval, maar dat terzijde.

mijn mening:
De hoofdoek onstaan uit praktische overwegingen A long time ago in a galaxy far, far away! vervolgens abusievelijk gekoppeld aan relegie, de boerka is een daaruit voortkomende hersenspinsel van krankzinnige geesten.

roachie | 24-04-08 | 19:52

@Sikkeneur 24-04-08 @ 19:49
een feit is een feit PIK .... de conclusie die je aan dat feit koppelt kan alleen verschillen.

@Fleauxe 24-04-08 @ 19:49
fijn voor je !

DeDerdeKamer | 24-04-08 | 19:51

Sikkeneur 24-04-08 @ 19:07

Die wijken zijn niet slecht geworden door achterstallig onderhoud.
Veel wijken zijn slecht geworden omdat allochtoon tuig er introk.
Voorbeeld: de Bijlmer.
Waren keurige woningen tot de eerste lichting Surinamers erin trok.
Alles werd vernield: liften, bergingen, verlichting noem maar op. Mensen werden beroofd in de liften en vuilnis van 9hoog naar beneden gesmeten in de bosjes.
Banne Buiksloot in Amsterdam-Noord idem dito.
De hele Overtoomse Veld/Slotervaart is verpest door de Mocro's.Mensen bij het August Allebeplein waar de wat duurdere woningen zaten, zijn weggetrokken omdat ze geen leven hadden.
Huizen die nu gesloopt worden, worden gesloopt om de mensen er uit te krijgen. Niet omdat ze zo slecht zijn. Oude truc van de overheid is dan om te zeggen dat de fundering zo slecht is. Omdat de zittende bewoners geen geld en know-how hebben voor een contra-expertise, laten ze zich eruit zetten.
Daarna kunnen dan koopwoningen gebouwd worden om zo'n buurt gemeleerder te maken.

delano | 24-04-08 | 19:50

Schoorsteenveger 24-04-08 @ 19:34
Dat is ook al zoiets. Onze regering (!) die 100 dagen het land in moet om te kijken wat er speelt. Die mensen komen dus niet op die positie op basis van wat ze weten; ze moeten zich eerst gaan oriënteren. En dat moet ons land regeren! En neem zo'n Tofik Dibi, die eerst een functie krijgt en zich vervolgens moet gaan bewijzen; dat doet hij door 9 maanden lang over een slecht geschreven broddelwerkje te doen dat ook nog eens niets nieuws of zinnigs te bieden heeft. Die jongen had éérst die paper in moeten leveren en dan hadden ze - mits een regering goed wil functioneren - kunnen concluderen dat hij aantoonbaar ongeschikt was voor deze positie. Helaas. Hij zit er nu is hij niet meer weg te vegen.
Daar hoef je in het echte leven niet mee aan te komen. Daar word je niet aangenomen voor de Donald Duck om vervolgens een tekencursus te krijgen om te leren tekenen. Het is waanzin wat er allemaal gebeurt. Knettergekke waanzin.

Shalome | 24-04-08 | 19:50

Zo'n onderzoek duurt wel even en stelt de noodzaak van een besluit weer even uit. En geld uitgeven aan nutteloze zaken is aan Vogelaar ook goed besteed.

Angelica | 24-04-08 | 19:49

@DeDerdeKamer: Ja

Fleauxe | 24-04-08 | 19:49

Shalome 24-04-08 @ 19:45

Jouw feiten zijn de mijne niet, oké?

Sikkeneur | 24-04-08 | 19:49

@Shalome 24-04-08 @ 19:45
nee ik pleit voor het volgende: "VIVA LA REVOLUCION" fuck democratie

brain damage | 24-04-08 | 19:48

@Fleauxe 24-04-08 @ 19:46
jij hebt ze geteld ?

DeDerdeKamer | 24-04-08 | 19:48

bello 24-04-08 @ 19:31

Punt 1 geef ik al weer in het woningtoewijzingsbeleid van de lokale overheden die dus mede debet zijn aan gettovorming.
Huurprijzen spelen echter ook een rol in relatie tot inkomensniveau, opleidingsnivaeu en maatschappelijke kansen.
Daar zijn de betreffende bevolkingsgroepen zelf ook op aan te spreken wbt hun integratie etc.

Punt 2 lijkt een kip/ei verhaal: woont de bewoner een woning uit die al groot achterstallig onderhoud vertoond of ontstaat achterstallig onderhoud omdat bewoners hun woning toch uitwonen?
Je laatste zin riekt mij teveel naar speculatie en vooringenomenheid, maar er zullen zeker gevallen voorkomen die het zullen staven

Punt 3: tja. zie hierboven.

Sikkeneur | 24-04-08 | 19:48

@Mocrosoft: Heb je wel een punt. Ik ben absoluut tegen een Burka in de openbare ruimte, maar gezien de omvang van de doelgroep ben ik van mening dat het wel erg veel belangstelling krijgt. Er zijn belangrijkere zaken binnen de Moslimgemeenschap die meer aandacht verdienen.

Fleauxe | 24-04-08 | 19:46

Sikkeneur 24-04-08 @ 19:28
Je kunt kwelen wat je wilt, maar dat verandert niets aan de feiten.

Shalome | 24-04-08 | 19:45

Bij elke andere minister had ik HOAX geroepen, maar bij deze....

Blake Bier | 24-04-08 | 19:44

Dan zijn er meer onderzoeksambtenaren dan burkadraagsters in het land.

Mocrosoft | 24-04-08 | 19:44

je kan wel de messenger shooten, maar t is natuurlijk wel een interessante vraag. Er zijn zoveel redenen te verzinnen.
-oerlelijk
-anders mishandeling door man
-anders mishandeling door broer
-anders mishandeling door oom
-anders mishandeling door neef
-anders mishandeling door vader
-anders mishandeling door opa
om er maar een paar te noemen

je postbode | 24-04-08 | 19:44

Sjongejonge, wat een trut.

whatisup? | 24-04-08 | 19:41

überkudt..

yep.

vander F | 24-04-08 | 19:41

@ de anus van GS
-
Ja, inderdaad..... Hoe zie jij nou het geldverslindende islamprobleem verdwijnen ?

Bertus Betonsloper | 24-04-08 | 19:37

@Sikkeneur 24-04-08 @ 19:28
weet niet wie je bedoelt met 'de onderbuik' maar als je daarmee mij bedoelt, dan ben jij toch zeker de anus van GS.

Zo te horen ben jij alwetend, dus misschien zou je je licht ook over ons willen laten schijnen. Hoe zie jij 'het geldverslindende islamprobleem' verdwijnen ?

DeDerdeKamer | 24-04-08 | 19:35

Sikkeneur 24-04-08 @ 19:30
We zitten met z'n allen aan de kant met verbijstering gade te slaan hoe er een club regeerders eerst honderd dagen nodig zegt te hebben om erachter te komen wat er zoal speelt in het land, om vervolgens niet te gaan regeren. Op onderwijs gebeurt dan nog wat, maar dan hebben we het bijna al hélemaal gehad.

Schoorsteenveger | 24-04-08 | 19:34

@roachie 24-04-08 @ 19:17
Ik bedoelde 1 ivm hun verleden, toen was dat zo.
Ik las de koran, maar weet niet van deze kleding. Moet t nog eens lezen.

AntiSoof | 24-04-08 | 19:34

@Sikkeneur 24-04-08 @ 19:07

Ben het toch op een paar punten niet helemaal met je eens.

Wijken verpauperen ook mede door het allooi wat er woont. Speiden dus, die sosjaal zwakkeren zoals jij ze noemt en niet toestaan dat er ghetto's ontstaan. Mensen die gewoon een 'normaal' huishouden runnen passen een beetje op en wonen hun pand niet uit. Een vriend van mij is huismeester geweest bij een grote corporatie hier in 010 en je zou zijn verhalen eens moeten horen, niet normaal meer.

Achterstallig onderhoud is natuurlijk de verantwoordelijkheid van de corporaties, en de overheid dient in te grijpen als die er niets aan doen. Kost allemaal veel geld, maar er is ook veel geld. No problem.
Ik ben dus voor een boeteclausule ( een heftige) in huurcontracten voor de sosjaal zwakkeren , dat als ze het pand uitwonen, de rekening volgt. Gewoon normaal met je gehuurde huis omgaan, want het is niet van jou, je huurt het van iemand anders. Niet heel raar lijkt me. Iets dergelijks bestaat natuurlijk al, ( bezemschoon opleveren bij verhuizen etc.), maar die regel wordt heel vaak door de vingers gezien, vooral als het om allochtone gezinnen gaat, want die zijn extra zielig.

Meer verantwoordelijkheid naar de huurders toe dus. Ben je al een stuk op weg om het leefklimaat te verbeteren. Nu is het vaak zo dat panden half worden afgebroken , kan ze niet schelen, want de corporatie gaat toch wel betalen, anders gaan we met 3 dreinende kinderen es effe op bezoek, ZO gaat dat dus. Als je een auto huurt en je levert hem compleet uitgewoond af, krijg je ook een rekening. Klaar. Scusi voor de lap tekst. Kon even niet korter.

bello | 24-04-08 | 19:31

Er moet een mogelijkheid zijn om jullie op termijn te laten inzien dat je niet alle berichtjes dubbel hoeft te laten zien. Enfin, here goes. Kostat? Welk PVDA-communicatiebureau gaat dit onderzoeken? Ik leg het u in een gesprekje van 10 seconden uit.

count von ziegenpuss | 24-04-08 | 19:31

Schoorsteenveger 24-04-08 @ 19:28

Ik had je enig beschaving toegekend, maar je mag het ook op een andere manier proberen, hoor! Succes.

Sikkeneur | 24-04-08 | 19:30

Shalome 24-04-08 @ 19:21

Nee, jij hebt je ivoren toren op het GS-platform gevonden met je kokerkijkende oogjes.
Je hebt een roeping als dramaqueen voor de onderbuikjes..

Sikkeneur | 24-04-08 | 19:28

Sikkeneur 24-04-08 @ 19:23
Wat doe je toch sikkeneurig. Dus we moeten voortaan de straat op om een regering vriendelijk te verzoeken onderhand eens een beetje te gaan regeren?

Schoorsteenveger | 24-04-08 | 19:28

@ fuckje 24-04-08 @ 19:21
Is dat ooit anders geweest?
Ze laten elkaar echt niet vallen.... helaas

Mikey70 | 24-04-08 | 19:27

@fuckje 24-04-08 @ 19:21
Angst is het cement dat dit kabinet bij elkaar houdt. Ze hebben allemaal veel te veel te verliezen om de stekker eruit te trekken. *neemt meteen een goed glas wijn*

Aussie | 24-04-08 | 19:26

waaaaarom doet vogelvrouw niet onderzoeken waarom ze zelf geen boerka draagt?

emanresuym | 24-04-08 | 19:26

@Shalome 24-04-08 @ 19:21
ik sluit me VOLLEDIG bij jouw mening aan ... tijd voor praten is van mijn part nu ook voorbij. Er moet WAT gebeuren, te beginnen met een immigratiestop voor niet-westerse emigranten.

DeDerdeKamer | 24-04-08 | 19:25

Schoorsteenveger 24-04-08 @ 19:15

Joh, organiseer een demo om je frustraties kenbaar te maken.
Onder de reaguurders zijn er vast heel veel te vinden die met je de straat opwillen, anders toch nog even wachten tot de volgende verkiezingen.

Sikkeneur | 24-04-08 | 19:23

Sikkeneur 24-04-08 @ 19:19
Ik oreer niet vanuit een ivoren toren, zoals jij, maar houd mijn ogen open en baseer mijn conclusies op basis van realiteit, you moron. Er is niets anders dan de realiteit als basis om beleid te maken. Ze proberen het al 30 jaar op basis van dagdromen en ideologie, en die idioterie heeft al talloze slachtoffers geeist.

Shalome | 24-04-08 | 19:21

VVD en PVV kregen geen poot van de grond in het Chinezen- en Burkadebat.
De coaltie is zo enorm gesloten, één dom front, uit angst voor nieuwe verkiezingen.

fuckje | 24-04-08 | 19:21

Ik dacht dat ze inmiddels weggejorist en opgerot was.

Karel Kruizenruiker | 24-04-08 | 19:21

Schoorsteenveger 24-04-08 @ 19:15
Er is geen kennis in de TK. Ik zie ze fout op blunder stapelen vanwege een compleet gebrek aan inzicht met wat voor soort lui ze te maken hebben. Halstarrig blijven ze doordrammen dat dat hele woestijngespuis uiteindelijk allemaal wel op z'n westers overstag gaat, maar ze hebben geen idee, geen enkel idee. Het is niet voor niets dat ex-politiemensen, ambtenaren vd burgerlijke stand (die al die nephuwelijken moesten inzegenen) en ex-immigratie-medewerkers zich aansluiten bij de PVV.

Shalome | 24-04-08 | 19:20

Shalome 24-04-08 @ 19:14

Ja, ja, jij kent wat mensen en allemaal hebben ze het zo slecht getroffen.

Enfin: als jij je bekrompen stokpaardje maar van stal kan halen heb je ook weer een goede dag, niet?
Zo zie je maar weer; elk nadeel hep een voordeel.....

Sikkeneur | 24-04-08 | 19:19

Shalome`19:07;
Waarom zou je dat sloopproces van die pvdI vertragen door Vogelaersch vroegtijdig te willen lozen?
Iedere dag dat dit crapuul regeert kost immers zetels?
In de wetenschap dat ze inderaad zo verknipt als een banaan, en wie is dat niet ondertussen daar niet mee eens, zou ik zeggen: Go, Ella, go!

The eimer | 24-04-08 | 19:19

Kunnen we voor Ella geen Gouden Vogelaarkooi bouwen?

JamesHuntLive | 24-04-08 | 19:18

AntiSoof 24-04-08 @ 19:12

1. Zandstormen?? We hebben het over boerka's in Nederland! De enige plaatsen in Nederland waar veel zand is te vinden is het juist een trend om zo min mogelijk lichaamsbedekkende kleding aan te doen.
2. Dit is ofwel of onjuist of jij verwerpt de fundamenten waar Islam op gebasseerd is.
3. Is inderdaad juist, al sluit deze redenatie aan bij de titel van het bericht.

roachie | 24-04-08 | 19:17

Misschien dat het nieuwe boek van Hans Jansen haar wat verhelderende inzichten kan verschaffen. Is helemaal geen duur onderzoek van een incapabele minister voor nodig.

Aussie | 24-04-08 | 19:17

fuckje 24-04-08 @ 19:13
christal

brain damage | 24-04-08 | 19:16

Ze doet het erom. Ze weet dat haar dagen geteld zijn als *kuch* parlementariër. Niemand kan een dergelijk wanbeleid willens en wetens voeren. Althans dat hoop ik....

FreshClash | 24-04-08 | 19:16

roachie 24-04-08 @ 19:11

Ja, die ken ik... zal echter een voorbode betekenen van een totale verbodsstaat.

Sikkeneur | 24-04-08 | 19:16

Shalome 24-04-08 @ 19:07
Als dit niet geregisseerd is door de lui die nu om haar heen cirkelen, met het doel om mevrouw te redden van de ondergang dan wel versneld het moeras in te laten zakken, dan is de hele ministersclub, de club dus die nu via het parlement het mandaat van de mnederlandse kiezer heeft om gezond beleid te maken, minstens zo incapabel als zij en worden we inmiddels door imams geregeerd.
Het woord is aan het parlement om hier vierkant te gaan ingrijpen. Als dat niet gebeurt stel ik een volksopstand voor. Er wordt godverdomme helemaal niet meer geregeerd in dit land, de eerste kamer zit op een houtje te bijten omdat er niks aan wetgeving langskomt, terwijl de boel langzaam uit elkaar begint te vallen. Hoe lang kunnen we dit nog tolereren?

Schoorsteenveger | 24-04-08 | 19:15

@Big Ern 24-04-08 @ 19:13
met die Vogelhaar, die ranzige gedachte kwam dus echt NO-WAY in mij op...*delete van bep. herinneringen*

brain damage | 24-04-08 | 19:15

Laten we eens gaan onderzoeken waarom mensen eigenlijk moorden plegen. Daarna (over een jaar of drie) kunnen we een discussie gaan houden over de vraag of moord misschien wel ongewenst gedrag is. Als we het daarover eens zijn (over een jaar of zes) kunnen we eens bekijken of moord niet in het Wetboek van Strafrecht zou moeten.

MAD1950 | 24-04-08 | 19:15

d=t

Big Ern | 24-04-08 | 19:14

Sikkeneur 24-04-08 @ 19:07
Op je eerste punt val je al af. Ik heb hier voor mijn ogen in Amsterdam Oud Zuid en de Rivierenbuurt vele tiptop woningen die extreem gewild waren, vol zien stromen met die barbaren uit de Rif en ze maken er meteen een puinhoop van en hun kroost loopt de straten te terroriseren.
In Oost heb ik een vriendin in een gemengd appartementenblok (ze is na 5 jaar vertrokken; ze hield het niet meer uit) mogen aanschouwen; hoe de Hollanders hun duurbetaalde woningen met tuin prachtig onderhielden. De sluiers en baarden die exact de zelfde woning kregen maar dan natuurlijk gratis, plus uitkering plus torenhoge huursubsidie plus 365 vakantiedagen per jaar, stapelden hun tuinen vol met teringzooi en maakten er een puinhoop van. De Hollanders werkten allemaal maar hielden hun have en goed netjes in hun vrije tijd, die islamitische woestijnvolkeren hadden alle tijd van de wereld en waren nog te bescheten om hun eigen tuinen schoon te houden. Vier tuinen naast elkaar volgestouwd met troep: het was alsof de Hollanders naast een vuilnisbelt woonden. Een en al rat en strontvlieg en stank.

Shalome | 24-04-08 | 19:14

tsjong tsjonge tsjonge zeg... laat haar maar die boerka zelf dragen... ervaren hoe het zelf is... eindrapport van haar zelf zou net zo nutteloos als dat eindrapport van die ambtenaren... bespaart wel geld zo.... Dit soort onderzoeken horen thuis in Saoedie-Arabie.. Dat Nederland zich zo opstelt tegen deze kwestie is gewoon al achterlijk. Geen boerka hier, Punt UIT... its thats simple.. bla bla bla, gelijkheid / vrijheid bla.. niks te.. Reden veiligheidsrisico, communicatie belemmering.. Weg ermee.. Iedereen tevreden. Zo niet, dan draag je hem maar thuis. En op straat kun je gewoon je godgeschapen, of allahgeschapen figuur laten zien.

Import-Turk | 24-04-08 | 19:14

@brain damage 24-04-08 @ 19:08
Achterkamertjes liefde bedrijven bedoeld ze.

Big Ern | 24-04-08 | 19:13

@Cesar Millan, braindamage
Duidelijkheid scheppen!
Nu kletsen ze over wel of geen burka's in de gezondheidszorg, wel of niet in plaats A of in plaats B, enz.enz.
5 Ministers hebben hier vandaag drie uur over vergaderd!!
Onder duidelijkheid versta ik: Burka's thuis? ok! Burka's buiten de deur?
Niet ok! Net als intergraalhelmen , maskers, en bivakmutsen.
Daadkracht!
Maar dat is in Balk 4 ver te zoeken.

fuckje | 24-04-08 | 19:13

Men loopt in zo een gewaad om een aantal redenen.
1. In de woestijn is het heet en zijn er zandstormen, dan helpt dit kleding stuk goed, denk aan onze zuidwester of winterjas met capuchon.
2. Er is een cultuur waar deze kleding onstaan is en zo, na verloop van tijd abusievelijk gekoppeld aan religie, denk aan de klederdracht in Holland, lange zwarte rokken met dito kousen, of de Zeeuwse klederdracht.
3. Er zijn dan verder nog mensen die met zo een kledingstuk hun identiteit vorm geven, hun evt jalouzie doen uitten en gewoon, gewoonte, denk ook aan de kledingsgewoontes voorgeschreven door de manntejesmakers ed. Nou is dit een beginnetje?

AntiSoof | 24-04-08 | 19:12

Sikkeneur 24-04-08 @ 19:07
Garreth Weldon weet wel raad met deze problemen!

roachie | 24-04-08 | 19:11

@me

Aanvulling: het CDA roert ook de trom met een voorstel gelaatsbedekkingen te verbieden in de Zorg.
Het gaat nergens over, maar regeren is vooruitzien......, toch?

Sikkeneur | 24-04-08 | 19:11

fuckje 24-04-08 @ 19:06
nou wat dan?

brain damage | 24-04-08 | 19:08

Kan toch best nog een aardig onderzoekje worden. Dan dient wel de eerste vraag te zijn; waarom wilt u toch hier blijven?

mark twain | 24-04-08 | 19:08

Captain Orange 24-04-08 @ 19:06
....... aldus kapitein sinaasappel

roachie | 24-04-08 | 19:08

fuckje 24-04-08 @ 19:06
Hier ook...
Hoe zou jij deze kwestie oplossen dan?

Cesar Millan | 24-04-08 | 19:08

Schoorsteenveger 24-04-08 @ 19:04
Vogelaar heeft een denktank nodig (dat weet ik; kennis van me zit erin). Ze heeft adviesbureaus nodig en omdat ze het dermate gortig maakt heeft ze nog spindoctors nodig ook. En nóg presteert ze het om de ene stomme fout op de andere te stapelen. Rampzalig, catastrofaal en onvergeeflijk slecht, deze überkudt.

Shalome | 24-04-08 | 19:07

bello 24-04-08 @ 18:49

Misschien even terug naar het beginpunt.
- wijken waren/zijn aan het verpauperen door slechte staat woningen en samenklontering van sociaal zwakkeren
- gemeenten en woningcoöperaties waren hier mede debet aan door achterstallig onderhoud, woningtoewijzing en gebrekkig beleid kansen te bieden om een negatieve spiraal te doorbreken
- dit Kabinet als eerste heeft aangekondigd die negatieve spiraal te willen doorbreken met beleid
- bij aanvang al stuitte op weerstand bij de coöperaties om hun gespaarde gemeenschapsgelden te willen investeren en lokale overheden ook niet al te enthousiast wilde meewerken als er geen grote zak met geld uit Den Haag kwam
- maanden van onderhandelingen zijn gevoerd om alle neuzen de zelfde kant op te krijgen zonder opgelegde maatregelen uit Den Haag

Tot slot: minister Vogelaar maakt geen sterke mediagenieke indruk en dus kwetsbaar is om een sitting duck te zijn voor linksbashers.
Op dat punt had een meer daadkrachtiger en mediagenieke minister gewenst geweest, aan het dossier veranderd het echter niets en zijn de problemen er ook nog niet mee opgelost.

Sikkeneur | 24-04-08 | 19:07

Waarom zijn bananen krom? Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Als de trossteel ondersteund wordt zodat de trossteel toch recht overeind blijft, blijven de vruchten gewoon recht. Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken.

Captain Orange | 24-04-08 | 19:06

De hele Allahganse dag wordt er in Den Haag geluld over Islam en over Moslims............
Ik zou het wel weten.

fuckje | 24-04-08 | 19:06

Die überkudt zit nou al anderhalf jaar op integratie allerlei beslissingen te nemen terwijl ze van toeten noch blazen weet over haar onderwerp. Weet die überkudt niet dat elke millimeter die is prijsgegeven aan moslims nooit meer terug wordt gegeven? Eens islamitisch, altijd islamitisch, dat is hun adagium. Weet die überkudt natuurlijk ook niet - en de rest ook niet.
.
Kudtkabinet - verdiep je toch eens wat beter in deze religie en hun waardenstelsel.

Shalome | 24-04-08 | 19:05

Wat we ons natuurlijk nu wel af moeten vragen is, waarom juist nu dit naar buiten komt. Mevrouw was onzichtbaar, had een spin doctor nodig, en nu plots gaat het over boerka's. Wat in elk geval bereikt wordt is dat Vogelaar zichtbaar gemaakt wordt door de onzichtbaarheid van boerkadragers in het zicht te brengen. Ik vertrouw het niet.

Schoorsteenveger | 24-04-08 | 19:04

@roachie 24-04-08 @ 19:01
jij discrimineert mij, lol

brain damage | 24-04-08 | 19:03

of, om met andere woorden te spreken Yetz:
(Clinton / Truman quote)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

dr.spin007 | 24-04-08 | 19:03

Moeten ze daar een onderzoek naar doen?
Heel eenvoudig toch? Ies koeltoer...
Die tent past die Ella trouwens ook.
Voor sommigen zou het verplicht moeten zijn...

copy2devnull | 24-04-08 | 19:03

-weggejorist-

Marco1245 | 24-04-08 | 19:02

brain damage 24-04-08 @ 18:57
Nee, dat is mijn geloofsovertuiging. Mijn geloof staat het niet toe om mijn vriendin te verbergen onder een jutenzak met een kijkvenstertje. Daar moet jij respect voor hebben.

roachie | 24-04-08 | 19:01

Grondig empirisch onderzoek is doodeenvoudig niet mogelijk omdat die onderzoekers geen ongedwongen antwoorden kunnen ontfutselen aan die waggelend wigwams. Die geven alleen maar wenselijke antwoorden.

dr.spin007 | 24-04-08 | 18:59

koerbagh ® 24-04-08 @ 18:46
Wij hebben dus een minister op integratie (!) die dit soort parate kennis niet eens in huis heeft. Die niet eens weet waarom burka's en chadors en sluiers worden gedragen. Schande; terwijl ze op een post zit waar het nijpende vraagstuk van de islam in Nederland domineert.
.
Dat doet de deur dicht. Shalome gaat een aanklacht indienen tegen dit terminaal stupide stuk onbenul dat nu al anderhalf jaar mijn sekse te schande zit te maken met haar stompzinnigheid en onkunde.

Shalome | 24-04-08 | 18:58

roachie 24-04-08 @ 18:40
dus jij dwingt je vriendin om GEEN boerka te dragen? Das onderdrukking...

brain damage | 24-04-08 | 18:57

Zo zo, daar zijn ze snel mee...

"Juist vanwege het maatschappelijke belang van het onderwerp heeft de commissie in weerwil van het krappe tijdstraject (de opdrachtbrief werd op 22 augustus 2006 verzonden, terwijl afronding medio november voorzien was) toch besloten de opdracht van de Minister te aanvaarden.Gezien dit tijdstraject zijn de deskundigen evenwel niet in staat grondig empirisch onderzoek te (doen) verrichten, waardoor het hen onder meer aan (empirische) gegevens ontbreekt omtrent het aantal boerka-dragende vrouwen in Nederland; inzake de beweegredenen om een gezichtsbedekkende sluier te dragen; en bovenal ten aanzien van de mogelijke maatschappelijke effecten van een verbod op gezichtsbedekkende sluiers." [pdf-file] www.justitie.nl/images/rapport%20Overw...

3 november 2006, wist men dus al, dat er te weinig gegevens bekend waren over- en te weinig onderzoek gedaan was naar het dragen van een boerka in Nederland.
Mevrouw Vogelaar, heeft dus ruim anderhalf jaar (en vele vergaderingen) nodig, om een onderzoek erna te willen starten.
Wederom, een brevet van onvermogen, waarmee zij (wederom) aantoont ongeschikt te zijn voor de functie van Minister.

Herman Flipsen | 24-04-08 | 18:56

Nee dit geloof ik niet! zeg me dat het een grap is, of droom ik?

Jopie Peerhoofd | 24-04-08 | 18:55

Wellicht een idee voor onze ella om zelf een paar dagen in zo'n tent te gaan lopen? Scheelt veel geld; en ze weet het dan zonder ruis uit eerste hand als echte ervaringsdeskundige. Testparcour1: (K)anaaleneiland (ut), Testarea2: Schilderswijk (dh), testTrack 3: Bos en Lommol (at)

SCHEIT Reigah | 24-04-08 | 18:54

Het erge is: straks krijgt ze een koninklijk wachtgeld tot haar dood, of wordt ze feestelijk burgemeester van Kanswijk (N-H).

OhJee | 24-04-08 | 18:53

Marco1245,24-04-08@18:35,ja genoeg maar die zijn zo slim om niet in de politiek te gaan.

snoes | 24-04-08 | 18:53

@Yets 24-04-08 @ 18:40
"Haar zwijgzame ontmoeting met Rutger heeft mij geleerd dat, niet spreken, beter functioneert."
Houdt dan ook je bek!

sjaakdeslinksesul | 24-04-08 | 18:53

Het is allemaal heel eenvoudig:
Er zijn ongeveer 150 *kuch* vrouwen die een burka dragen.
Ella gaat elke dat eentje bezoeken, en over *kuch* haar een verslagje schrijven.
Na 150 dagen komt ze terug in Den Haag.
Wilt U haar de komende 150 dagen NIET storen?

fuckje | 24-04-08 | 18:53

Waar praten we helemaal over? Hoe vaak kom je überhaupt een boerka tegen?

tafkaFM | 24-04-08 | 18:52

@Yets 24-04-08 @ 18:40

Functioneren.... tja. Laat dat nou net zijn waar hier de schoen wringt. Ze functioneert NIET. Ze doet haar werk erbarmelijk, ze ondermijnt haar eigen partij met haar gekwezel en geouwehoer en in het bedrijfsleven was ze never nooit zelfs maar door haar proeftijd heengekomen. Dus we kunnen haar simpelweg niet serieus nemen, en dat heeft ze helemaal aan haarzelf te danken.

bello | 24-04-08 | 18:49

Laat dat wijf in godsnaam eens iets nuttigs voor de samenleving doen :'(

Is er nog niet genoeg belastinggeld verspild aan die niksnut?

Lorenz0 | 24-04-08 | 18:48

@Yets 24-04-08 @ 18:40:
Dan kunnen we haar ministerie net zo goed "Onoplosbare Zaken" noemen. De vraag is dan: waarom hebben we eigenlijk zo'n minister? Alleen voor de stemverhouding in het coalitie-kabinet? Opdoeken en weg ermee.

koerbagh ® | 24-04-08 | 18:46

@Fleisch: zijn je ballen nu nog niet leeg van al dat egogefap over een ontluisterend interviewtje met 2 dieptrieste hoofdrolspelers: Rutger en Vogelaar.

Sikkeneur | 24-04-08 | 18:46

doe eens een stukje schrijven over de taliban van de lage landen....
www.nu.nl/news/1540982/122/SGP_wil_pop...

*edit* doe jij eens wat vaker geenstijl lezen spuit 11

zoon van het licht | 24-04-08 | 18:45

Kan Ella V. niet in die Boerka?

Keaning_Radboud | 24-04-08 | 18:45

Zullen we nu stoppen met Ella bashen? Ik ben het al bijna evenveel zat als die film van Geert.

MeesjowPwnage | 24-04-08 | 18:45

Aan WouterT:

Wanneer je Ella de zak geeft, doe er dan ook gelijk een boerka bij, kan ze lekker rondbanjeren in 'haar' prachtwijken en helemaal versmelten in haar natuurlijke omgeving.

bello | 24-04-08 | 18:43

Nee hè. Ik denk dat er zich nu al een paar bekeerde melkmuilen warm aan het lopen zijn om te gaan verkondigen dat ze in die tenten rondlopen omdat wij ontspoord zijn, en dat het allemaal met Ieslam-ies-vrede te maken heeft en dat wij kufars allemaal kwaad denken kwaad spreken en kwaad doen. En een aantal imams verkneukelen zich nu al, omdat ze beseffen dat dit hen prima in de kaart speelt en ze weer een tandje bij kunnen schakelen.
Misschien dat ze ook eens kan onderzoeken waarom een moslim de koran pleegt te lezen. Kan in één moeite door. Weten we dat ook meteen.
Ik begrijp overigens dat dit kabinetsbeleid is. Het wordt structureel inmiddels, slapende honden wakker maken, ruimte scheppen aan de moslim-in-nederland om weer een stapje naar voren te doen. Eerst stond Balkenende van de daken te schreeuwen dat er wellicht een film aan zat te komen die beledigend kan zijn, nu gaat vanuit dezelfde ploeg het signaal uit dat er nog alle ruimte is om te gaan lopen soebatten over het dragen van een boerka. Kat op het spek binden, zou ik zeggen.

Schoorsteenveger | 24-04-08 | 18:43

Nog even en mevrouw Ella heeft zelf 'n boerka nodig om nog 'normaal' over straat te kunnen...

jeroener | 24-04-08 | 18:42

Knettergek !

Tobi | 24-04-08 | 18:41

Waarom moet dit onderzocht worden, is toch uit geloofsovertuiging (al dan niet gedwongen door de echtgenoot). Ik zou niet eens willen dat mijn vriendin er 1 zou dragen, als je vriendin een lekker wijf is wil je er toch met je kin omhoog en borst vooruit naast lopen.

roachie | 24-04-08 | 18:40

Beste Kuttekoppen,

Ella neemt haar taak serieus, maar in een schijndemocratie heeft ze geen kans, net als de inwoners van die wijk. Haar zwijgzame ontmoeting met Rutger heeft mij geleerd dat, niet spreken, beter functioneert. Haar taak is onuitvoerbaar!
Zij weet dit inmiddels maar u moet dat nog leren begrijpen. Of u wist het al, dat kan ook. Ella heeft gevoel voor de zaak en moet kiezen voor uw braaksels of een oplossing. Sorry Rutger, goeie scene, maar haar zwijgen was ook goed. HET is onoplosbaar, als we Ella serieus blijven nemen, en waarom niet?

Yets | 24-04-08 | 18:40

Vraag het gewoon aan de mokkels van halal die weten het wel.

doskabouter | 24-04-08 | 18:39

al dat geloof komt me zo m'n strot uit dat ik bijna zweer bij anarchie of communisme en ella, flikker alsjeblieft op naar een moslim land als je zo pro-islam bent

brain damage | 24-04-08 | 18:39

Een harde trap onder haar reet heeft ze nodig. Lijkt me een mooi klusje voor Ronald Koeman, die heeft toch tijd over tegenwoordig.

patat - generatie | 24-04-08 | 18:37

'In Ned. dragen ca. 100-150 vrouwen een boerka' Werkelijk de moeite v/h onderzoeken waard! Verdiep u eens in het Salafisme, vrouwtje Vogelaar..

-Strotgrondel- | 24-04-08 | 18:37

-weggejorist-

Marco1245 | 24-04-08 | 18:35

Weg met die vrouw, for God's sake please!

Aussie | 24-04-08 | 18:34

Iemand wedje leggen?
Ik denk dat ik een aap met een munt (Kop/Munt) kan omtoveren tot een nuttigere minister dan Ella.
En zo niet, dan wil ik nog even melden dat die vrouw.. KNETTERGEK is, en dat zij miljoenen verkwist. En dat als zij haar positie blijft behouden in het kabinet, dat ik dan een bedrijf begin die klusjes doet voor een aantal miljoen, om de portiekjes van onze (allochtone) bewoners in de achterstandswijken op te poetsen.

murv=nl | 24-04-08 | 18:33

Waarom neemt niemand binnen de PvdA of het kabinet dit vrouwtje tegen zichzelf in bescherming?? Het wordt zo langzamerhand een beetje tragisch...

brutus68 | 24-04-08 | 18:32

Zorgt wel voor werkgelegenheid.

Wappelflap | 24-04-08 | 18:31

Ik ben blij dat ik dat met mijn belastingbijdrage mede mogelijk heb kunnen maken.

flowert | 24-04-08 | 18:30

Nog ergerlijker vind ik trouwens meisjes onder de 12 met hoofddoekjes. Zeker als je weet waarom moslima's de hoofddoek moeten dragen.

CoJoNes | 24-04-08 | 18:29

... gaan ze strax ook onderzoeken waarom vrouwen eerst kletsen en dan denken, als ze dat überhaupt kunnen ... Ella (wtf)?

Austria Calling | 24-04-08 | 18:28

Hej, een ontluisterend filmpje! Eerste dat ik daar van hoor; Snel ff kijke.

Cesar Millan | 24-04-08 | 18:28

Ontluisterend in de overtreffende trap.

CoJoNes | 24-04-08 | 18:28

-weggejorist en opgerot-

opiejopie | 24-04-08 | 18:27

-weggejorist-

Marco1245 | 24-04-08 | 18:26

zo gek als een deur dat mens.

Mikey70 | 24-04-08 | 18:26

Vijf ministers, en een kluitje kamerleden hebben hier vandaag DRIE UUR over vergaderd.......... dat zegt genoeg.

fuckje | 24-04-08 | 18:26

Omdat ze dat zelf willen uit pure liefde voor Allah? Geez, Ella Umbrella, wat zijn we weer mensen in een hoekje aan het drukken!

Henry Hondenlul | 24-04-08 | 18:26

Ik dacht zo onderhand dat ze al weg zou zijn...

Leipe strontvlieg | 24-04-08 | 18:26

Nu weten we het wel hoor, met Ella

BrtM | 24-04-08 | 18:24

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino