Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Krakers willen Koningin ophangen

beaopgehangen.jpgDe Anarchistische Groep Amsterdam (AGA) strijdt voor zelfbestuur en een wereld zonder uitbuiting of onderdrukking waarin geproduceerd wordt naar behoefte en niet voor winst. Het centrale thema van de AGA is de strijd tussen arbeid en kapitaal. Voorbeelden van actiethema’s zijn (geïllegaliseerde) arbeid, kraken/wonen, mensen zonder papieren, antirepressie, antidetentie. Boycot, sabotage en staking zijn vormen van directe actie in deze strijd. Boycot tegen een bepaald bedrijf bestaat eruit de activiteit van dat bedrijf lam te leggen door de producten of diensten ervan niet te gebruiken. Stiptheidsacties, langzaam-aan-acties, blokkades en bezettingen zijn actievormen waarmee het productieproces wordt gesaboteerd. En als dat niet lukt hang je de koningin op. Gewoon omdat het kan. Hallo RVD, kijkt u even mee. Dinsdag is het feest, met veganistische hapjes, een klimaat neutrale infostand en een linksdraaiende deejay. Lijkt ons een mooie gelegenheid het ongewassen krakerstuig in te laden af te voeren met een detentieboot UPDATE: Hero Brinkman (PVV) wil spoeddebat naar aanleiding van dit bericht en toestemming het feestje eigenhandig in ME-kostuum te verstoren...

Reaguursels

Inloggen

Wat leven er in ons Nederland toch rare mensen met nog abnormalere ideeen. Dat is geen wonder met een overheid die alles maar gedoogt en het abnormale aanhangt en knuffelt. Dagelijks verwonder ik mij meer als ik het nieuws hoor en lees. Dikwijls schaam ik mij voor Nederlander te worden aangezien.

Jee-eL-Wee | 25-04-08 | 11:40

bakoenin 24-04-08 @ 23:49

Bottom up klinkt in theorie mooi, maar ik zie het niet voor me. Hoe groter een groep, hoe meer belangen. Dan zal er altijd iemand zijn die vanwege zijn overheersende persoonlijkheid (ervaring, kennis, charme, etc.) de leiding pakt. Hooguit zal er meer overlegd worden en zullen beslissingen minder autoritair worden genomen dan in het gemiddelde bedrijf. Maar een echt nieuwe visie op een organisatie kan ik niet uit die site afleiden.

harry pikkel | 25-04-08 | 09:14

Javello 25-04-08 @ 02:50

"echt dat meen ik helaas serieus"
Inderdaad: "helaas serieus"

hendrik jan langer34 | 25-04-08 | 08:44

Vieze ongewassen werkeloos pleuris tuig moesten zelf aan de hoogste boom worden opgeknoopt, ik heb echt een bloedhekel aan die linkse parasieten, verdelgen die gasten.

Harry Mama1867 | 25-04-08 | 07:24

@bakoenin 24-04-08 @ 19:28 (e.v.):
Prima, maar met anarchisme heeft dat allemaal geen reet meer te maken.
Noem je dan wat je bent: socialist. Geeft ook niks, maar ik hoef het niet.

koerbagh ® | 25-04-08 | 03:56

@ Zwavelzuur

Je opmerkingen over dat de Oranjes werkeloos tuig zijn slaan echt totaal nergens op! Waar staat het dat ze werkeloos zijn en dat het tuig is? En hoezo steuntrekkers? En waarom zijn het "tokkies", of waarom is "Bea" een trut danwel kankerhoer? Kom eens met EIGEN argumenten gebasseerd op feiten, en niet met dat lamlendig makkelijk voorgekauwde hypocriete gezeik van een ander! Want JIJ (Zwavelzuur) praat echt PEOEP! Je hebt werkelijk waar geen FLAUW idee waar je over lult, echt dat meen ik helaas serieus!

@ANARCHISTISCHE GROEP AMSTERDAM (AGA)

Veel succes met het het zelfgesponserde, en het gerichte eigen-benefiet concert! Een pakkend thema "dood aan de koningin". Maar wie is hier nu dood aan het gaan? De koningin? Of de ANARCHISTISCHE GROEP AMSTERDAM (AGA) die een benefiet concert voor zichzelf geeft c.q. organiseerdt?

Javello | 25-04-08 | 02:50

Lekker anarchistisch (lees ik op hun site): Boeken kunnen gratis worden geleend voor een periode van vier weken tegen betaling van een borg van €5,- die wordt ingehouden als het boek met schade (anders dan door lezen, bijv. waterschade) wordt teruggebracht. Telefonisch verlengen is één keer mogelijk. Bij zoekraken van het boek moet €20,- worden betaald om het boek te kunnen vervangen.

Wickie de Viking | 25-04-08 | 02:38

Als ze die bolle en de rest van de bloedlijn dan ook ophangen, scheelt dat wel een paar centen.

DeRuk2008 | 25-04-08 | 02:28

No Problem Champion. Blij dat je jezelf verbeterde.

Als ik me niet vergis is Vrankrijk in 1991 of 92 aangekocht door de stichting die het destijds gekraakt had.
-
Voor alle kraakhaters hier die denken dat de meeste krakers werkeloze linkslullende zuiplappen zijn: Dat is prima, maar ik wil je er wel op wijzen dat sowieso 80% van de samenleving uit mensen bestaat die we liever kwijt dan rijk zijn. En daaronder bevinden zich zowel rechtse ballerige VVD stemmers, haatbaarden, de PVV en no good for nothing krakers.
-
De kraakscene zelf ziet de panden slopende idioten ook liever gaan. Mijn medebewoners en ik studeren of hebben een goede baan. We wonen in een oude fabriek die de gemeente het liefst had laten instorten, maar dat nu op de lijst van nationale monumenten staat. Mede door ons jarenlange onderhoud, we hebben duizenden guldens in het pand gestopt zelfs voordat we wisten of we het zouden kunnen kopen. Voor een pand als Vrankrijk geldt dit zelfs des te meer. Even simpelweg de geschiedenis van dat pand googlen en dan leer je misschien dat er ook mensen zijn die uit liefde voor een gebouw kraken.

Van mij mag er een kraakwet komen. Maar dan moet er ook een goede leegstand wet komen, die er voor zorgt dat eigenaars hun panden onderhouden en niet als wegrottend speculatie object gebruiken. En een wet die er voor zorgt dat anti-krakers niet als hun basis huurrechten hoeven op te geven.

appels | 25-04-08 | 02:10

harry pikkel 24-04-08 @ 22:05
Maak eens een link naar het bedrijfsleven en stel je de professionele organisatie structuur voor.(adhocracy)
Bottom up besturing, met mutual adjustment.
Juist geen polderen, waarbij de benadering topdown is , en veeleer de divisie structuur van toepassing is.
Dus, beleid via overlegstructuren van bovenaf vastgesteld , en naar beneden doorgevoerd log en ondoorzichtig, geen antwoord aan de dynamiek van de samenleving

bakoenin | 24-04-08 | 23:49

De AGA,tsja,terroristen binnen onze grenzen zijn er ook. Ze zijn links & nazislamitisch, principeel werkweigeraars,dus bekend bij de SD,en ze behoren tot het maatschappelijk afval van ons land.

Groene Leeuw | 24-04-08 | 23:38

Zijn we er nu al over uit dat het werkloos tuig in deze de Van Ornajes zijn, off-eh, hoe zit dat? Burp! Oeps sorry.... (enne. om wat rechtse kneusjes op de kast te jagen (=altijd lache) *zei hij nadat 'ie van jullie uitkeringsgeld net 15 bier heeft gedronken in de stad*)

Zwavelzuur | 24-04-08 | 22:57

hendrik jan langer34 24-04-08 @ 22:14

Sla je niet iemand over, blinde?

bottehond | 24-04-08 | 22:45

@ Appels excuses, lees net het R.D. artikel, Brinkman zijn stommiteit waar je op reageerde.

campion | 24-04-08 | 22:43

appels 24-04-08 @ 21:08 Jij moet ook beter uit je doppen kijken, want feestje is niet in Vrankrijk, maar ergens in een embryopunkpand in de Pijp

campion | 24-04-08 | 22:36

gelukkig leven we in een vrij land waarin zij een poster mogen maken waarin de de koningin dood willen. Voor mijzelf geldt hetzelfde, maar dan ten opzichte van anarchisten, krakers en dierenactivisten, die toch heerlijk profiteren van het feit dat er mensen zijn die werken voor meer dan dat er feitelijk nodig is, zodat zij ook aan een uitkering komen.

moe de loos | 24-04-08 | 22:30

hendrik jan langer34 24-04-08 @ 22:14: de krakers hebben alleen een spuug hekel aan reptielen. Ik niet dus.

LoL @ Sévèke | 24-04-08 | 22:30

Nu de krakers eindelijk eens met een goed voorstel komen, vindt het merendeel van het klootjesvolk* van GS het weer niet goed.

*(daar vallen dus niet onder:
- Vinnie Jones 24-04-08 @ 21:02 en @ 20:45
- LoL @ Sévèke 24-04-08 @ 20:46
- DL3B 24-04-08 @ 19:41
- harl 24-04-08 @ 19:07
- Extravaganza 24-04-08 @ 18:34
- De Pruis 24-04-08 @ 18:08
- koerbagh ® 24-04-08 @ 17:47
- bakoenin 24-04-08 @ 17:41
- Zwavelzuur 24-04-08 @ 16:47 en @ 16:38
Het aantal verstandige reacties valt dus nog mee!)

hendrik jan langer34 | 24-04-08 | 22:14

bakoenin 24-04-08 @ 19:39

Naar aanleiding van uw link: hoe ziet die samenwerking er precies uit als leiding niet geaccepteerd wordt? Hoe komen beslissingen precies tot stand? Het hele verhaal komt op me over als een verkapt poldermodel.

harry pikkel | 24-04-08 | 22:05

raise your fist for the reptilian-humanoids!!!

LoL @ Sévèke | 24-04-08 | 21:21

krokostil 24-04-08 @ 17:01
Volkert de Man zou Hero van de PVV ook vast lief vinden.

Bijstandskoning | 24-04-08 | 21:16

Hero Brinkman moet voordat hij ontruimingen van kraakpanden aankondigt zorgen dat ie beter op de hoogte is van de feiten.

Vrankrijk is namelijk al heel wat jaren geleden aangekocht door de krakers van destijds.

Hij wil dus in feite huiseigenaren onteigenen omdat ze een anti-monarchisch feestje vieren.

appels | 24-04-08 | 21:08

Massaal in Oranje kleding en met opblaaskronen voorzien van grote stokken Sate en BigMacs het feestje bezoeken.

Fumando | 24-04-08 | 21:06

Idd, zo kan Raak Brinkman met de hele PVV handjes gaan schudden met Ahmadinejad en worden ze gewoon weer een rechtse reactionaire verbodskliek.

Kropotkin | 24-04-08 | 21:04

LibertasSimplex 24-04-08 @ 20:39

niet cynisch bedoeld btw..

tuttebelle | 24-04-08 | 21:04

LibertasSimplex 24-04-08 @ 20:39
Gawd, wat ben jij vaak vreselijk geestig op GS, het begint me op te vallen

tuttebelle | 24-04-08 | 21:03

@simplex, je haar al oranje geverfd, je oranje shirtje aangedaan, je jaarlijkse contributie aan je plaatselijke oranjevereniging al overgemaakt en aan het aftellen naar woensdag? en de derde dinsdag van september je jaarlijkse uitje naar 's-Gravenhage? get a life, lutser

oranje boven
oranje boven
leve de koningin
hoerrrrr hoerrrrr hoerrrrr

Vinnie Jones | 24-04-08 | 21:02

Kijk, op dit punt denk ik ook al heeeeel anders dan de PVV.

bottehond | 24-04-08 | 20:58

Vinnie Jones 24-04-08 @ 20:45
Ja. met je ballen in een elastiek.

LibertasSimplex | 24-04-08 | 20:48

De koningin is kudt, Bilderberg is kudt!
.
Maar The Brand and the Reptilians zijn mijn matties!!!

LoL @ Sévèke | 24-04-08 | 20:46

ik haat krakerts maar ik haat die uitvreters van het koningshuis nog vele malen meer, optiefen met beapix en die vetklep met zn argentijnse hoerrrrrrr!

het paleis moet plat, leve de republiek!

Vinnie Jones | 24-04-08 | 20:45

herstel
cudeau - cudeaux
Als in 'Hier. Heb je een cudeau. Of heb je deze cudeau al.'
Met meervoud vind ik nog een beetje te moeilijk

LibertasSimplex | 24-04-08 | 20:39

Hero Brinkman zou moeten pleiten voor vrijheid van uiting, en tegelijk moeten kotsen op zoveel geweld tegen onze koningin. Dus inderdaad moeten pleiten voor ontruiming van dat spul. Dan had ie geloofwaardig geweest en een kudeau in zn schrift verdiend.
De LVD (LibertasSimplex Voorlichtings Dienst)

LibertasSimplex | 24-04-08 | 20:35

Brinkman: wat je zegt moet je ook doen! Die gasten denken dat ze alles kunnen maken vanuit hun panden die niet eens van hun zijn, pak ze maar eens goed aan!

pieter88552137 | 24-04-08 | 20:34

Hero Brinkman ---> Koning

Ammenooitniet | 24-04-08 | 20:25

@koerbagh ® 24-04-08 @ 18:31
Als je geknipt wordt, kan je beter even stil blijven zitten, oude ongeorganiseerde anarchist.

Zeddegeizot | 24-04-08 | 20:01

gebeurd nooit maar dit is toch +1 voor de krakers

Andersom dag | 24-04-08 | 19:48

Ik vind 't gewelig die groep, wat is er toch zo op tegen, toch lekker stijloos? Ik heb niks tegen links niks tegen recht, wel politiek correctheid, ik ga er naar toe!

DL3B | 24-04-08 | 19:41

koerbagh ® 24-04-08 @ 18:04
en niet mijn bloedgroep maar wel duidelijk
www.anarchisme.nl/

bakoenin | 24-04-08 | 19:39

koerbagh ® 24-04-08 @ 18:04
Eh vast eentje, anarcho syndycalisme hmmm

bakoenin | 24-04-08 | 19:29

koerbagh ® 24-04-08 @ 18:04
dan moet je je wat beter inlezen, dat is namelijk wel een heel simpele voorstelling van zaken.
Wat jij voor ogen hebt zijn meer acsceten die iedere samnlevingsvorm afwijzen, maar goed, ik zal eens wat linkjes voor je plempen.
Wacht even

bakoenin | 24-04-08 | 19:28

Linksdraaiende deejay! PROPS Fleischbaum!

DeLuxe | 24-04-08 | 19:19

Ik ben het voor het eerst met krakers eens. Echter zou ik direct na de ophanging en afschaffing van het koningshuis die krakers ophangen. Of eigenlijk toch liever eerst die krakers.

harl | 24-04-08 | 19:07

Als je geen vlees eet, gaan je hersens raar doen...

En verder ben ik het met Koer eens... Yets...

dr.spin007 | 24-04-08 | 18:52

God save the Queen

and her fascist regime

Extravaganza | 24-04-08 | 18:34

@Yets 24-04-08 @ 18:17:
Wat is er mis met ouwe-jongens-krentenbrood? Dat hoeft helemaal niet opgeheven te worden, dat kan niet eens. Het is onderdeel van de psychologische en sociologische opmaak van de mens. Ik zeg alleen dat als je als individuele anarchisten organiseert je dan feitelijk de hoeksteen van het anarchisme al opgeeft en jezelf dus in redelijkheid geen anarchist meer kan noemen.

koerbagh ® | 24-04-08 | 18:31

Anarchisten zijn toch gewoon een linkse uitvoering van voetbalvandalen? Meestal afkomstig uit goede gezinnen zijn ze, na wat teveel joints, het spoor een keer kwijt geraakt en menen ze dat ze het leven van anderen zuur mogen maken voor hun duistere ideaal. Laat ze lekker in de kelder van hun gekraakte grachtenpand anarchistische krantjes stencillen, en zich niet bemoeien met mensen die wel een normaal leven willen leiden.

WaarDeWindWaait | 24-04-08 | 18:29

Kunnen we Be niet met pensioen sturen en een goede ayatolla over ons aanstellen?

een of andere hassan | 24-04-08 | 18:26

koerbagh ® 24-04-08 @ 18:04

U is onredelijk. Mensen vinden elkaar op een thema maar zodra dat is geschied, is het al weer verleden tijd. De aanloop is dus meer interessant en dient telkens weer zo lang mogelijk te duren. Elke vorm van ouwe jongens krentebrood dient opgeheven te worden, zoals daar zijn Moslims, Katho's, gerefo's en wat dies meer zij. De aanloop was OK maar het residu is niet HEILIG

Yets | 24-04-08 | 18:17

Vrijheid van meningsuiting!
Lekker fokking boeiend dit zeg.

Wat een gezeik, jullie hoeven er niet heen.

En die dildo van de PPV moet zijn bek houden. Ten eerste zijn ze behoorlijk anti-vrijheid (jaja, vrijheid inleveren om onze vrijheid te beschermen) en ten tweede zit hun leider vaak zelf op het randje.

ratherbedownthepub | 24-04-08 | 18:15

Krakerts ga's deaud!

Delphin | 24-04-08 | 18:12

Ophangen! D'r feauteau dan, aan een spijkertje bij mijn opoe in de schuur.
gisteravond op Radio 2 een interview met Hare Trixegeyt aan de vooravond van haar overname van de toko van haar moeder, ze hoopte op een halve middag in de week vrij om met de kiddo's te dollen, is daar wat van gekomen? En komt er van wat van met de kleinkiddo's? Wordt ze door de schoondochters ingehuurd via een oppasbureau als gastouder voor € 6,10 per uur? Enne ..... mist ze de uitmuntende uiensoep die Claus naar eigen zeggen kon bereiden? Vragen, vragen, vragen, en op haar antwoorden wacht ook al niemand!

De Pruis | 24-04-08 | 18:08

@Mr. S 24-04-08 @ 16:32
tsja ik zal m'n smoel wel ff houwe ;)

brain damage | 24-04-08 | 18:07

@bakoenin 24-04-08 @ 17:38:
Noem je dan geen anarchist. Elke organisatie-vorm is principieel anti-anarchistisch of a-anarchistisch. Collectief anarchisme is even onbestaanbaar als een atheistische kerk, een vegetarische luipaard of een seculiere moslim. Dan heb je gewoon 1 van beide concepten niet helemaal begrepen.

koerbagh ® | 24-04-08 | 18:04

En wat vindt Louis Sevekre daar van?

P. Lompzak | 24-04-08 | 18:02

Yets 24-04-08 @ 17:54
Chapeau

bakoenin | 24-04-08 | 17:56

Na het lezen van Bakoenin was ik ook ooit anarchist, maar ik kan wel zeggen dat ik de weg ben kwijtgeraakt. Ik ging twee keer linksom en dat blijkt een omweg als je een keer rechtsom maakt. Rechtsom is sneller dus. Maar er zijn heel veel rechtse anarcho's, onder andere hier op Geenstijl. Keurig geknipt, geparfumeerd en ordentelijke mensen, die twee keer per dag douchen. Dat is goed want het verwijderd vuil aan de buitenkant. Maar vuil aan de binnenkant, hoe krijg je dat nou goed weg. IDD door je af te zetten tegen mensen die eerst twee keer linksom willen?. Tarten die hap! Maar geen garantie dat u zelf deugt! Deze stinkende ano's hebben een functie, om u wakker te houden!! Laten we wel zijn, onze Koningin is inmiddels ook Koningin van bijna 1 miljoen Turken en Marokkanen en ze spreekt geen woord buitenland's voor deze onderdanigen, verder mag ze zo hard rijden als ze wil, rechts inhalen en ga zo maar door, zoals vissen zonder vergunning etc. Nee anarchisten zijn leuk, prikkelend, vernieuwend, stinkend, en voornamelijk erg jong. U zichzelf afzetten tegen deze hormonale bende heeft geen enkele zin. Zoek er eentje uit waar u uw gemoed insteekt. Hahaha
Chivas OK?

Yets | 24-04-08 | 17:54

nattebever 24-04-08 @ 17:45
Verder heb ik heel veel last van het koningshuis, omdat vrouwe bakoe geen enkele uitzending van blauw bloed wil missen, en ook nog alle andere koningshuizen heel interessant vind

bakoenin | 24-04-08 | 17:53

@ Zwavelzuur 24-04-08 @ 17:37
je klootoog-rethoriek maakt niet zoveel indruk, blaataap. 'president' en 'premier' zijn in veel republieken niet dezelfde persoon. als je te stom bent om te reaguren, doe dat dan niet.

baba4oog | 24-04-08 | 17:53

en wat nou als het mijn behoefte is om winst te maken?

Dirkmans | 24-04-08 | 17:53

koerbagh ® 24-04-08 @ 17:47
mag wel maar dat hoort niemand

bakoenin | 24-04-08 | 17:51

nattebever 24-04-08 @ 17:45
Jawel, opweg naar de eenheidsworst van het fatsoen, voorlopig heb ik meer last van het jakkerde petje op 1 meter van mijn achterspatbord met 140 , dan van een groepje maatschappelijk verdwaasden die niet voldeon aan de productie norm.

bakoenin | 24-04-08 | 17:50

@bakoenin 24-04-08 @ 17:38:
Waarom nou weer Duitsland? Voor zover ik weet is ze in Nederland geboren en heeft ze niet de Duitse nationaliteit. Merkwaardig genoeg wel de Britse. Gewoon abdicatie, als laatste daad de abdicatie-wet ondertekenen, ministers ontslaan en parlement ontbinden, nieuwe verkiezingen uitschrijven voor de invoering van de nieuwe republikeinse grondwet en dan naar huize Avondrood achter de gerania. Lijkt me voldoende. Je kunt zaken ook netjes regelen zonder bloedvergieten en geweld. Maar ja... dat mag je niet zeggen in dit land.

koerbagh ® | 24-04-08 | 17:47

koerbagh ® 24-04-08 @ 16:49
kinderachtig, waar staat te geschreven dat anarchisten zich niet zouden organiseren, het zijn alleen functionele organisaties, gericht op resultaat en met functioneel leiderschap, wat vervalt als de noodzaak daarvoor verdwenen is.
Het lijkt wel het bedrijfsleven.

bakoenin | 24-04-08 | 17:46

Anarchisten heb je in soorten en maten. Ik zie liever die werkschuwe nietsnutten aan de galg hangen dan Beatrix, hoezeer ik ook tegen de monarchie ben - is er iets onnozelers denkbaar dan een monarchie met een andere dan zuiver ceremoniële funktie?
Komt bij dat die Amsterdamse anarchisten in hoofdzaak provincialen zijn die het Noordoosten kwijt zijn - een reden te meer om die zooi per zinkend schip af te voeren.
En dat gedicht ('Het was geen vlucht die U deed gaan'), dat schrijf ik wel als het nodig is en ik het de moeite waard vind.
Verder is vrijheid in hoofdzaak een negatief begrip; geen last van anderen hebben en dus ook geen last veroorzaken. Ook in dat opzicht zijn die Amsterdamse anarchisten niet eens een nekschot waard.
Dat het maar even gezegd is, mensen.

nattebever | 24-04-08 | 17:45

Quote: "AID kom in aktie und schnell ein bisschen."

Van Duitschen bloed wellicht? Ik zeg: we hebben alle Duitsers er uitgetrapt op 5 mei 1945, waarom die Oranjes dan niet?

Zwavelzuur | 24-04-08 | 17:42

koerbagh ® 24-04-08 @ 17:03
Helemaal mee eens, maar helaas onhaalbaar.
Want de verwevenheid van de overheid in deze zaken is een garantie voor macht .

bakoenin | 24-04-08 | 17:41

koerbagh ® 24-04-08 @ 17:12
OK, dood niet, maar wel met pek en veren overladen terug naar Duitsland jagen dan ?

bakoenin | 24-04-08 | 17:38

campion 24-04-08 @ 17:31
Zullen we klompendansen?

LibertasSimplex | 24-04-08 | 17:37

@baba4oog 24-04-08, Quote: "en je zegt net zelf (@ 17:02), dat we geen president nodig hebben."

Mag ik hier 'de domste geenstijler van 2008' nomineren? Hij/zij haalt hier de President (Jan-Peter Balkenende) en de Koningin (Beatrix van Oranje) door elkaar. Knap stukje mongoloiditeit. Als je te stom bent om te reaguren, doe dat dan niet.

Even voor mensen op jouw niveau: die ene die op Harry Potter lijkt hebben we nodig, die andere die altijd die bespottelijke grote hoeden draagt op Prinsjesdag en al sinds de jaren 60 de spuitbus haarlak niet uit heur haar weet te krijgen is de overbodige trut.

Zwavelzuur | 24-04-08 | 17:37

Zijn die plaatjes niet strafbaar?!

Exa Clock | 24-04-08 | 17:36

Doe-eens-rustig 24-04-08 @ 17:02
Wat de koningin oplevert ?
Onderonsjes met Bilderberg vriendjes, beweren dat de Nederlander niet bestaat, en Nederland de EU in frommelen,
Verraders werden altijd al opgehangen toch !

bakoenin | 24-04-08 | 17:36

Dit tuig is nog erger dan moslimextremen. Uitroken en ophangen. Elk ander land zou niet alleen weten wat ze zouden moeten doen maar het ook al gedaan hebben.
AID kom in aktie und schnell ein bisschen.

knight03 | 24-04-08 | 17:36

Ze zijn net uit hun plakkende zure slaapzakken gerold.... ik kan ze ruiken....
*onder zijn schoenen kijkt*

Tony van Heemschut | 24-04-08 | 17:35

Gewone beagles zijn trouwens volledig gestoord, dus vegan beagles..., "tsja"
( zoals Frits Wester zei ).

gentle giant | 24-04-08 | 17:34

Alsof het voor het eerst is dat anarchisten dood aan de koningin roepen zeg.
Is net zo'n traditioneel terugkerend lenteritueel binnen onze cultuur als het eerste kivietsei en de klompendans.
Suffe burgerlulletjes die daar een schuimberoerte van krijgen ook niks nieuws.

@LibertasSimplex 24-04-08 @ 16:54 LOL

campion | 24-04-08 | 17:31

@gentle giant 24-04-08 @ 17:20
Nee nee, meneer de voorzichtige reus. U gaat mij niet in het linkse hoekje drukken.

Doe-eens-rustig | 24-04-08 | 17:30

Toegegeven, mijn bedrading is ook niet 100%. Bij wie wel eigenlijk?
Ik ben geen medicus, maar zelfs mijn voorhuid kan deze creatie niet echt waarderen. En dat is een understatement!

TrelosKornos | 24-04-08 | 17:24

@Doe-eens-rustig 24-04-08 @ 17:22
Ik doelde op ouders

Agent327 | 24-04-08 | 17:24

"Marjam, inwoonster van Venray en eigenaresse van beagle Joep"
Beagle Joep is trouwens een vegan beagle. ( dat u het even weet )!

gentle giant | 24-04-08 | 17:24

@gentle giant 24-04-08 @ 17:13

Akkoord, over die tekst kan ik het met u eens zijn.

@Agent327 24-04-08 @ 17:18
Had? Is!

Doe-eens-rustig | 24-04-08 | 17:22

@Tyler-Durden 24-04-08 @ 17:04, Quote:
"Totale begroting koninklijk huis = 6,1 miljoen, Inwoners nederland = 16,3 miljoen, Kosten per jaar per inwoner = 37 cent.
Die 37 cent betaal ik graag, ik heb er lol van.
Die uitkering die wij betalen voor Zwavelzuur, daar heb ik geen lol van en dat geld zou ik graag terug willen krijgen."

Neen. Je begrijpt er dus niets van (of waarschijnlijker: je wilt er niets van begrijpen). Al die bloedverstikkend irritante Oranje aanhangers drogredeneren hetzelde. Je moet die 6.1 miljoen Euri NIET door 16 miljoen Nederlanders delen, maar door de 10.000 mongolen die wel een Kongingshuis willen. Dan wordt het ineens een andere zaak. En van mijn uitkering heb je wel degelijk een hoop lol: ik heb nu immers tijd genoeg om je van het Ware Republikeins geloof te overtuigen. Iets waar jij, je kinderen en de rest van je nageslacht nog veel plezier van zullen hebben. En dat kunnen we nu juist weer niet zeggen van het Koningshuis. Hi hi. :-)

Zwavelzuur | 24-04-08 | 17:22

DOOD AAN DE KONINGING roepen mag blijkbaar in ons Nederland. Maar als we Wilders met de dood bedreigen wordt je vervolgd!!!! DOOD AAN DE ANARCHISTEN zou ik zeggen. Mogen deze zwakzinnige kutkrakers gauw uitsterven (bij voorkeur door AIDS).

Bominimo | 24-04-08 | 17:21

-weggejorist-

theo4116 | 24-04-08 | 17:21

"Dat is dan uw probleem. Vooral meelopen en -schreeuwen, dan blijf ik wel gewoon voor mijzelf denken".
@ Doe-eens-rustig 24-04-08 @ 16:57, vooral doen!
indymedia.nl/nl/2007/12/48960.shtml
Wat een typhus herrie was dat in Venray trouwens, was je erbij?

gentle giant | 24-04-08 | 17:20

Gaan ze weer. Heb net nawijn in me straat gespot. Bij pim en theo was het binnen een aantal dagen daarna over. Verder zeg ik niks behalve dat ik me nu char voel. Niet goed!

Draaitafel Demagoog | 24-04-08 | 17:18

@koerbagh ® 24-04-08 @ 17:12
Had koer, had.

Agent327 | 24-04-08 | 17:18

@ koerbagh ® 24-04-08 @ 17:12

"Wat is die obsessie met "dood" van die lui?"

Die gasten zijn diep en diep ongelukkig. Die kunnen niet genieten van het leven. Puur omdat het leven om hun heen ook niet van hun geniet. Het zijn hele trieste en emotioneel arme mensen, die je maar beter een kogel door de knieën kan jagen en ze op een zandbankje in de Waddenzee kan laten doodbloeden. Desnoods boven de de Oostvaardersplassen, in het kader van de wolven die ze daar los willen laten, uit een vliegtuigje gooien.

kolonel klootoog | 24-04-08 | 17:17

Hey een reageerdingetje. Waarom niet massaal laten weten hoe leuk ze zijn?

gozertje | 24-04-08 | 17:16

koerbagh ® 24-04-08 @ 17:12
lol - Mee eens, maar liet je bewust Bernhard uit dit verhaal?

Pilsvogel | 24-04-08 | 17:16

Goh, wat radicaal en vernieuwend zeg.
Dat wil ik m'n hele leven al!

Lucasje dus | 24-04-08 | 17:14

Tofu is trouwens ook vies.

Flowers | 24-04-08 | 17:13

Doe-eens-rustig 24-04-08 @ 16:57, "dood aan de koninging" blérren, vind ik wat ver gaan, we kunnen ook gewoon vragen of ze af wil treden.
Dit is zooo...... 80.

gentle giant | 24-04-08 | 17:13

Nou nou Beabitch, sue me!

dagrunge | 24-04-08 | 17:13

Waar ik mij overigens wel aan stoor is dat de krakerts het weer zo persoonlijk maken. Ik bedoel: "Dood aan de koningin", dat lijkt eerder een Jihad-tekst. Waarom niet gewoon: "Weg met het koningshuis/monarchie" ? Daar kan ik nog mee eens zijn, maar waarom moet Bea nou weer dood? Bea is ook gewoon maar een mens en vast een heel lieve moeder en oma. Wat is die obsessie met "dood" van die lui?
Het lijken wel moslims.

koerbagh ® | 24-04-08 | 17:12

Een wereld zonder winstoogmerk, daar plukt U de vruchten van!
Soya is vies= vleesch is goed.

Flowers | 24-04-08 | 17:10

@ Tyler-Durden 24-04-08 @ 17:04
maar hoeveel echte (dus geen steuntrekkerTs en ambtenaren) belastingbetalers zijn er in 0031 ?

baba4oog | 24-04-08 | 17:09

Het Wetboek van Strafrecht zegt sinds 1881 over majesteitsschennis:

Opzettelijke belediging van de Koning(in) wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie

Ik zou zeggen: openbaar ministerie, pak je kans.

Zoals de wind waait. | 24-04-08 | 17:09

@ Zwavelzuur 24-04-08 @ 17:03
en je zegt net zelf (@ 17:02), dat we geen president nodig hebben.

baba4oog | 24-04-08 | 17:06

Tyler,

Als je nou ff naar die kraakpannekoeken hun plok gaat en je klikkerdeklikt ff op me naam dan zien je waar ik een beetje mee bezig geweest bent weeje.

kolonel klootoog | 24-04-08 | 17:06

-weggejorist-

opiejopie | 24-04-08 | 17:05

"did you see him repressing me?"

Whahahaha! :p

hellohello | 24-04-08 | 17:05

Met onze bestuurders van de laatste 3 decennia lok je anarchisme wel heel erg uit...

NoMinister | 24-04-08 | 17:05

@ kolonel klootoog 24-04-08 @ 17:04

Gozert - tijdje op traingskamp geweest in de Huttenheugte ??

Tyler-Durden | 24-04-08 | 17:05

De wet biedt voldoende middelen om die gasten aan te pakken als ze over de scheef gaan. Alleen wordt het niet strikt en consistent uitgevoerd. Dit soort topics zijn er allemaal omdat die gasten teveel vrijheid krijgen om maar aan te kloten en hun eigen wereldje te creeren tussen de mensen die wel de algemene richtlijnen respecteren.

Pilsvogel | 24-04-08 | 17:04

Totale begroting koninklijk huis = 6,1 miljoen.
Inwoners nederland = 16,3 miljoen

Kosten per jaar per inwoner = 37 cent

Die 37 cent betaal ik graag, ik heb er lol van.
Die uitkering die wij betalen voor Zwavelzuur, daar heb ik geen lol van en dat geld zou ik graag terug willen krijgen.

Tyler-Durden | 24-04-08 | 17:04

Er is trouwens nog zat plek op dat plokje voor een lekkere domibo.

*plop*

kolonel klootoog | 24-04-08 | 17:04

Doe-eens-rustig 24-04-08 @ 17:02
Grappige onderkop in het DePers-artikel
'Balkenende vreest haar'

LibertasSimplex | 24-04-08 | 17:03

@bakoenin 24-04-08 @ 16:57:
Woningproblematiek is heel makkelijk op te lossen: De rijksoverheid moet zich er niet meer mee bemoeien. Niet met woningbouw, niet met grondpolitiek, niet met huursubsidie en HRA. Gemeenten moeten maar bepalen wie waar mag bouwen en wie wil bouwen op eigen grond moet dat in principe kunnen. Moet jij eens kijken hoe snel iedereen die zoekende is een dak boven z'n hoofd heeft en hoe snel er weer mobiliteit op de woningmarkt is.
Ok, om dat door te voeren gaat het wel even heel erg pijn doen voor iedereen in een Vinex-wijk met een aflossingsvrije top-hypotheek op twee bij elkaar gelogen ft-inkomens, maar ja, daar was men zelf bij.

koerbagh ® | 24-04-08 | 17:03

Bakoenin for president!

Zwavelzuur | 24-04-08 | 17:03

o ja da's waar ook! Tegenwoordig mag er niets meer in Nederland.
Joehoeoeoe! Kijk eens even wat die boze, enge krakerts doen!!
Waar blijven de kamervragen?
Het is toch wat!
En nu snel weer een lauwe heineken!

bidlip | 24-04-08 | 17:02

@baba4oog 24-04-08 @ 16:57:
Een vervanger voor de Koningin? Waarom in Godsnaam? Wat moet je er mee? In het buitenland worden we al vertegenwoordigd door mensen die daar uitermate geschikt voor zijn (want: daar op geselecteerd) en meestal ook een adellijke titel hebben: ambassadeurs.

Verder wil ik dan wel een keer per jaar in die Gouden Koets gaan zitten.

Zwavelzuur | 24-04-08 | 17:02

enkeltje noordkorea voor ze. Daar zoeken ze nog mensen die willen produceren naar behoefte (dat niveau hebben ze nu nog niet) en anti-kapitalisme is een pre.

je postbode | 24-04-08 | 17:01

Daar ga je Bijstandskoning! Veel succes en doe de groeten aan Volkert... ook al zo'n razend toffe knul!

krokostil | 24-04-08 | 17:01

@Captain Orange 24-04-08 @ 16:48

Wat scherp en origineel van je.............. niet dus...... Zal in jouw geval ook een unicum zijn.

Lying Dutchman | 24-04-08 | 17:01

Het beste argument tegen de monarchie is een gesprek van 3 minuten met WA over bijvoorbeeld water. Het beste argument voor de monarchie is een gesprek van 3 minuten met de gemiddelde kiezer die straks een president mag kiezen.

Zeddegeizot | 24-04-08 | 17:00

bakoenin 24-04-08 @ 16:57

Ff uitgaande van 10000 krakers in NL, uitkering, schade, lasten en last, zorg etc.
Wat kost dat per jaar?

Captain Orange | 24-04-08 | 17:00

baba4oog 24-04-08 @ 16:57
Presidentje zoals in Israel of Duitsland, mwah, die kosten niet zoveel.
En leveren nog wat op ook.

bakoenin | 24-04-08 | 16:59

Ze jorissen vooraf. So much for freedom.

LibertasSimplex | 24-04-08 | 16:59

Inderdaad geen slecht idee, hoe komen we anders van dat stelletje koninklijke parasieten af.
Voor het geld wat we daarmee vrijmaken kunnen we de hele woning problematiek oplossen, en is kraken ook weer overbodig.
Win Win situatie

bakoenin | 24-04-08 | 16:57

@Tyler-Durden 24-04-08 @ 16:52: Sulfuric-Acid? Nooit van gehoord. Schijnt dat er iemand hier ronddwaalt die zo heet. Misschien gebanned?

Zwavelzuur | 24-04-08 | 16:57

@ Zwavelzuur 24-04-08 @ 16:52
reken eens voor wat de oranjes per belastingbetaler kosten. en wat een vervanger zoals een president(e) o.i.d. zou kosten.

baba4oog | 24-04-08 | 16:57

@gentle giant 24-04-08 @ 16:43

U ziet geen nuancerend verschil tussen de kop "Krakers willen koningin ophangen" plus tekst en de nogal kinderachtige afbeelding van een bungelende Bea ten teken dat zij anarchistisch zijn?

Dat is dan uw probleem. Vooral meelopen en -schreeuwen, dan blijf ik wel gewoon voor mijzelf denken.

Doe-eens-rustig | 24-04-08 | 16:57

@ deuZige 24-04-08 @ 16:51, Quote:
"Dat tuig moet gaan werken of moet worden opgepakt, tewerkgesteld en nooooooit meer vrijgelaten worden. Stelletje terroristen!"

Daar ben ik het nau roerend mee eens. Ik heb het dan over de Oranjes. En jij? :-)

Zwavelzuur | 24-04-08 | 16:55

Anarchisme is prima, zolang het maar anarcho liberalisme is.
Dit tuig is nog repressiever dan welke overheid ook, winstmaximalisatie is ook een vrije keuze.

CoJoNes | 24-04-08 | 16:55

@Bijstandskoning 24-04-08 @ 16:25
Dat verbaasd helemaal niemand. Produceren naar behoefte is wat ze een paar decennia lang probeerden in de USSR en inmiddels begrijpt iedereen behalve een of andere mafkees in Noord Korea en de heer Bijstandskoning dat dat niet echt werkt.

Zeddegeizot | 24-04-08 | 16:54

Krakers. Dat komt van het geluid dat ze maken als ze zich een doodenkele keer in beweging zetten.

LibertasSimplex | 24-04-08 | 16:54

Tyler-Durden 24-04-08 @ 16:52
Heeft inburgeringscursus gedaan en heet nu Zwavelzuur

Captain Orange | 24-04-08 | 16:53

Krakers doodwensen omdat ze de monarch doodwensen..
Beetje hypocriet allemaal.

st_joris | 24-04-08 | 16:53

Waar is Sulfuric-Acid ?????????

Tyler-Durden | 24-04-08 | 16:52

@baba4oog 24-04-08 @ 16:44: Meerderheid van de Nederlanders niet voor een Republiek? Mijn argument is nu JUIST dat dit heeeeeeeel snel wel het geval is zodra iedere Nederlander aan het einde van het fiscale jaar gewoon een acceptgiro op de mat krijgt om dat stelletje werkloos gespuis van een Van Oranjes te financieren. Moet je eens opletten hoe snel die Vaderlandsliefde dan over is. Wedden?

Zwavelzuur | 24-04-08 | 16:52

Ff wat anders, een vriend van me gaat regelmatig naar de kraker, die kerel verdient een godsvermogen. Half uurtje, 75 euro

Captain Orange | 24-04-08 | 16:52

Dat tuig moet gaan werken of moet worden opgepakt, tewerkgesteld en nooooooit meer vrijgelaten worden. Stelletje terroristen!

deuZige | 24-04-08 | 16:51

sterf anarchisten! stervvvv

de aap | 24-04-08 | 16:51

Zijn vast principiële uitkeringsweigeraars. Want teren op de zak van een ander is niet "sosjaal", weetjewel.

uwesbeki | 24-04-08 | 16:50

@ ulk 24-04-08 @ 16:44

Ze doen niemand kwaad ?
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd ?

Heb jij dat tuig wel eens in een pand van je gehad dat dan 'gekraakt' is en die klerelijers willen er dan niet meer uit...........

Als ik besluit mijn pand leeg te laten staan, dan is dat MIJN KEUS omdat het MIJN PAND is. Dat tuig meent dat het 'zonde is van de leegstand' en neemt het in. Als je dan ook nog een corrigerend tikje uitdeelt ben je godbeterhet nog de klos ook........

ZOT !

Tyler-Durden | 24-04-08 | 16:50

Wat mij altijd opvalt aan dat soort "anarchisten" is dat ze opvallend goed georganiseerd zijn. Comme c'est curieux.

koerbagh ® | 24-04-08 | 16:49

Zwavelzuur 24-04-08 @ 16:47
De goede vrouw werkt, en woont in haar eigen huis. Bovendien vermoed ik dat zij zich wel wast.

LibertasSimplex | 24-04-08 | 16:49

Zwavelzuur 24-04-08 @ 16:47
Je moeder roept.... eten joh!!!

Captain Orange | 24-04-08 | 16:48

Verhangen trekt meer publiek als en Koekhappen!

12000ft | 24-04-08 | 16:48

@LibertasSimplex 24-04-08 @ 16:41: Heerlijk. Rechtse balletjes zijn zooooo makkelijk op de kast te krijgen. En ze snappen er ook niets van. Het Staatshoofd is de Premier (zegge: Jan Peter Balkenende). NIET die kuthoer van een Bea. IK heb haar niet gekozen, en dus niets met haar te maken. Maar ik moet haar wel betalen. En omdat zij meer gelijk is dan de anderen heeft zij:

a. Een hogere uitkering dan de rest.
b. Geen sollicitatieplicht.

Die krakers moeten tenminste nog solliciteren als ze een uitkering willen hebben (die zullen ze dus wel niet hebben).

Zwavelzuur | 24-04-08 | 16:47

De Vrije Bond. Ook zoiets.

LibertasSimplex | 24-04-08 | 16:47

Anarchisten Groep.
Paradox?

Darth Vedder | 24-04-08 | 16:46

@ Zwavelzuur 24-04-08 @ 16:38
[geytenwollensokken-mode]
zolang de meerderheid van het 0031 electoraat niet voor een republiek kiest heb je een probleem. kanaliseer je woede via de oprichting van een republikeinse partij.
[/geytenwollensokken-mode]

baba4oog | 24-04-08 | 16:44

ik heb geen bijzondere hekel aan die mensen.
spijt me zeer.
Ze ruiken een beetje raar.. doen verder niemand kwaad
van de enge keffertjes hierboven weet ik dat nog niet zo zeker.

ulk | 24-04-08 | 16:44

@Doe-eens-rustig 24-04-08 @ 16:30, je hebt gelijk, moet kunnen, weet je wat, we hangen het flyertje in een museum naast een foto van Homohammed, lachen!

gentle giant | 24-04-08 | 16:43

Zwavelzuur 24-04-08 @ 16:38

Mooi, dan kom ik jou er hoogst persoonlijk bijhangen, in je eerste alinea dacht ik ff dat je het over krakers had... al verderlezende begrijp ik dat je een iq van een gemiddelde vegetarier met een Down -syndroom hebt.

Captain Orange | 24-04-08 | 16:42

Jongens - hou eens op met zeiken over deze mensen. Ze doen gewoon waar ze in geloven en proberen dat op hun manier uit te dragen.
Ze maken gebruik van de vrijheden die hen geboden worden in dit überprachtige land van ons en er is niemand die ze tegenhoudt, dus kun je er vanuitgaan dat ze dus ook niemand kwaad doen.
Ze maken van hun hart geen moordkuil en doen gewoon dus waar ze zin in hebben en Tyler vindt dat goed.

Ik reken er gemakshalve op dat zij het ook goed vinden dat ik de vrijheid gebruik om mijn 4 chinese matten die ik nog heb liggen in hun kelder opsla. Nou schijnt het licht daar niet zo helder te zijn, dus neem ik een fakkeltje mee...............

Tyler-Durden | 24-04-08 | 16:42

Zwavelzuur 24-04-08 @ 16:38
Ja lekker. Het staatshoofd afschaffen en het geld aan ontwikkelingshulp. Ben je ontwaakt uit 1980 of zo.

LibertasSimplex | 24-04-08 | 16:41

Koningin wil krakers ophangen. Dat was nieuws geweest.

LibertasSimplex | 24-04-08 | 16:40

lutsers -1

klubuusterbearke | 24-04-08 | 16:39

Heeeeeeeerlijk! Weg met dat werkeloze tuig zonder sollicitatieplicht. Kanker tering Van Oranjes. Tuig is het, tuig. Ik wil de guillotine en De Republiek!

Jazeker mensen: officieel heet het geld waar mee wij ongevraagd de meest waardeloze Tokkies van Nederland onderhouden een u.i.t.k.e.r.i.n.g. Stelletje steuntrekkers zijn het. Zie: www.europa-nu.nl/9353000/1/j9vvh6nf08t...

Ik stel voor dat alle trieste zielige Oranje aanhangers zelf lekker al dat geld gaan betalen uit de contributie van de Oranjevereniging. Dan kunnen wij dt geld besteden aan onderwijs, de gezondheidszorg of ontwikkelingshulp. Alleen gaat dan de contributie van de Oranjevereniging (die dus nu hun kut hobby laten bekostigen van MIJN geld!) zo achterlijk omhoog voor die anderhalve paardenkop die [b]wel[/b] gecharmeerd is van die rosse kaaskoppen van de Van Oranjes, dat ik Beatrix over een week of vier hier om de hoek met de daklozen krant zie staan. Maar nog liever zie ik haar hangen op 29 april in de “Eigenaardig”, Verbindingsstraat 19 te Amsterdam. Goede zaak van die Anarchisten.

Zwavelzuur | 24-04-08 | 16:38

er moet echt een waarschuwingssticker komen op al dat 'vegan eten'
"langdurig gebruikt tast de hersenen en motivatie om te werken aan"

Dhr. de Wit | 24-04-08 | 16:38

Eerst zien en dan geloven! Geert for president ?

Boven het Maaiveld | 24-04-08 | 16:37

Come to think of it....
Bij mij in de gang hangt Bea tesamen met Claus....

Captain Orange | 24-04-08 | 16:37

in veel centrale delen van het afrikaanse continent kunnen ze krijgen wat ze hebben willen. dus als ze zichzelf een plezier willen doen, verhuizen ze naar zo'n walhalla. ipv nog langer de kwelling van verblijf in 0031 te moeten doorstaan. dat ze de resterende 99.9% van de 0031 bevolking óók nog een plezier doen door op te zouten kan als een win-win worden opgevat.

baba4oog | 24-04-08 | 16:35

"waarin geproduceerd wordt naar behoefte en niet voor winst"

Bah wat een saaie kut wereld zou dat zijn.
Ik haat links krakerstuig die altijd alleen maar roepen dat alles zo oneerlijk is en alleen maar klagen klagen klagen en nog eens klagen.
Huilebalken zijn het. ga es werken. dan heb je daar geen tijd voor.

En diegene die denkt in een tekening a-la nivo van een 10-jarige de koninging op te hangen mag van mij zo de bak in.
Ben helemaal niet nationalistisch of koningshuisgezind, maar hierop graag de strengst toepasbare straf op toepassen. gewoon vanwege de gore wansmaak.

nenny | 24-04-08 | 16:33

Fcuking beterweters! Anarchisten...... gegen die mauer

Rambo John J | 24-04-08 | 16:33

Leve de republiek!!

Rest In Privacy | 24-04-08 | 16:32

Wat zijn dit toch voor wereldvreemde subsidieslurpende leipo's? Als ook inderdaad deze luizebalen gewoon eens betaald werk zouden zoeken, kwam er weer meer woonruimte vrij voor de behoeftigen. Ga toch linzensoep vreten, tuig.

Spinal Fap | 24-04-08 | 16:32

@ braindamage

waar bemoei je je mee?!

Mr. S | 24-04-08 | 16:32

waarom laten die gasten niet gewoon andere met rust, iedereen die zich maar bemoeid met iedereen tegewoordig echt TEEEE irritant...

brain damage | 24-04-08 | 16:30

@redactie

Natuurlijk haten jullie dit soort links tuig. En terecht. Maar dit sensatiebericht slaat werkelijk nergens op. Een flyertje met een - in hun ogen - grappige afbeelding van een bungelende Bea, that's it!

Poehee, de RVD zal wel over zijn gegaan op code rood.

*moet bijkomen van dit heftige bericht*

Doe-eens-rustig | 24-04-08 | 16:30

Claude Jacque 24-04-08 @ 16:18 Hahaha met een kordon ME mee misschien...
Dit is het rotste van het rotste volk. Walgelijk. Leve de anarchie? Ze moeten die lui een vliegtuig in rammen en ze boven de zee eruit flikkeren. Ga daar maar lekker je anarchie houden. Wat een verachtelijk volk.

50Caliber | 24-04-08 | 16:30

Krijsen, serieus verongelijkt kijken, alleen maar anti, het systeem waarvan ze vreten verketteren en maar verontwaardigd zijn. Echte succesmensen dus, bah.

Superior Bastard | 24-04-08 | 16:30

Die lutsers zijn het levende bewijs dat vlees goed is voor de mens. Als je dat niet eet ga je vroeg of laat vreemde dingen doen..

dr. tikshit | 24-04-08 | 16:29

Bijstandskoning 24-04-08 @ 16:25

Nope, das asociaal want dan zijn er geen leegstaande (kantoor)panden en dan kan dat flikkerse tuig nergens wonen.

Captain Orange | 24-04-08 | 16:29

Volgens mij wilden ze aandacht.......
en nu???

(R)evolutie | 24-04-08 | 16:29

Ach schud gewoon je hoofd en reageer niet als anderen op een deense cartoon

Mr. S | 24-04-08 | 16:28

Knettergek.

24 | 24-04-08 | 16:28

keihard in de kont neuken = OK
Ophangen = Niet OK

maakniesaaknie | 24-04-08 | 16:28

@Pablo's ijscocar 24-04-08 @ 16:22
Al worden die lui duizend jaar (en dat worden ze niet met dat veganistische rotvreten van ze) dan zullen ze die principes nog niet snappen. Een idealist gaat namelijk altijd uit van een wereldbeeld waarin alle randvoorwaarden hun gelijk ondersteunen - terwijl dit in de praktijk natuurlijk nooit het geval is. "Het zou zo moeten zijn dat er geproduceerd wordt naar behoefte". Ja en iedereen zou een zwembad en tennisbaan in z'n achtertuin moeten hebben. "Iedereen zou eigenlijk boer moeten zijn", dacht Pol Pot in 1975 en moordde en passant een paar mijoen mensen uit.

De Vrolijke Kaafir© | 24-04-08 | 16:28

Kan die servert niet ff plat.... er mag gereaguurt worden!!!!!

Captain Orange | 24-04-08 | 16:26

Krijgen ze al subsidie van de PvdA?

Zwartbroek | 24-04-08 | 16:26

En bier natuurlijk

Rotzak84 | 24-04-08 | 16:25

Produceren naar behoefte, en niet naar winst. Dat vind ik eigenlijk niet zo beroerd klinken.

Bijstandskoning | 24-04-08 | 16:25

Lutsers

iTim | 24-04-08 | 16:25

Dat ophangen hebben ze afgekeken van hun iraanse kammeraden, de islammofascisten.

sprx | 24-04-08 | 16:25

kunnen die werkloze/nutteloze en bovendien stinkende luie flikkerds eindelijk worden opgepakt nu?

DenLangel*l | 24-04-08 | 16:24

DOOD aan die kudt krakers!

Fred Koedam | 24-04-08 | 16:23

En goeie snackbar en een metalband, dan ben ik zeker van de partij.

Rotzak84 | 24-04-08 | 16:23

Ik heb een leuke op 'geproduceerd naar behoefte en niet winst'. Ooit weleens van vraag en aanbod gehoord pislul? Er WORDT al geproduceerd naar behoefte!

Pablo's ijscocar | 24-04-08 | 16:22

Kunnen die lui niet gewoon een baan zoeken, werken als ieder weldenkend mens en hun creativiteit aan zinvolle zaken besteden?

Zo niet, dan mogen ze van mij part in een stoeprand bijten en schoppen we hen hard op het achterhoofd.

stuyterkuycken | 24-04-08 | 16:21

die gasten hebben ook niet in de gaten dat de onderdrukking juist door de consument in stand wordt gehouden

brain damage | 24-04-08 | 16:21

vega eten 'voor het goede doel'...

Rest In Privacy | 24-04-08 | 16:20

ziet er gezellig uit :P

De Linkse Lonsdaler | 24-04-08 | 16:20

Het is beter als we hun even ophangen, vaag tuig.

Reez | 24-04-08 | 16:20

Wat een leipo's. Het riool van de maatschappij, dat zijn zij

Klukkluk | 24-04-08 | 16:19

een wereld zonder onderdrukking... als wij zo onderdrukt worden waarom zijn er dan zulke kneusjes als dit die gewoon hun scheur kunnen optrekken en kunnen zeggen wat ze willen?

brain damage | 24-04-08 | 16:19

Wat is het toch een teringvolk, levend in een idealistische kutwereld.

whatisup? | 24-04-08 | 16:18

Wat voor Rutger om hier te gaan draaien?

Claude Jacque | 24-04-08 | 16:18

Krakers, ga eens deaud

hetgeleteken | 24-04-08 | 16:18

misschien is het ze niet duidelijk, maar Beatrix beledigen/bedreigen is toch de trend van vorig jaar?

DatDus | 24-04-08 | 16:17

Wat een nobele doelen en edele middelen hebben die lieftallige medemensen toch!

uninvited guest | 24-04-08 | 16:17

hijs de zeilen (h)

ProW | 24-04-08 | 16:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken