Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

26000 kindergezichtjes

Niet huilen!Hallo kijkbuiskinderen. Met indoctrinatsie kan je niet vroeg genoeg beginnen. Daarom is het einde oefening voor de Happy Tree Friends, Nickelodeon-meuk en Bassie en Adriaan-herhalingen. We gaan straks naar zielige kinderen kijken. 26.000 Zielige kinderen welteverstaan. Want hoewel de publieken die 26.000 gezichten bij volwassenen naar binnen ramden, hielp het voor geen meter. Reisbureau Rita draait nog steeds overuren. Dus daarom vanaf deze week zielige kids (ach gossie, wat zijn het toch skatjes) en een bijbehorend lespakket om het geheel een beetje cachet te geven. En anders koop je toch gewoon het boek? Het wachten is op de T-shirts, de dopsleutelsetjes, de action figures en zo'n lief stemmetje voor in je TomTom.

Reaguursels

Inloggen

ey guys wat vinden jullie hiero van

www.vintagemp3s.com

laat me even weten

greeetzzzzz

tommy18rj | 14-03-06 | 15:19

Ben al aan het integreren gelsagen wegens het eten van Deense schimmelkaas, en ga een uitgeverijtje starten van cartoons, gespecialiseerd in Gevaarlijke Sekten. Gat in de markt.

Deense Postbode | 13-03-06 | 17:20

Ik moet idem dito verhuizen wegens te hoge huur; zie je mij ambassades in de fik steken, vlaggen verbranden, bejaarden en andere zwakkeren neersteken, en nog wat van die multiculturele vernieuwingen plegen?
Nee, ik krijs het hier een beetje uit en ga lekker emigreren, dat dan weer wel. Toedeledokie met je kudtland.
Het land van afa's en allo's, vaarwel!

Deense Postbode | 13-03-06 | 17:18

dat gezeik dat ze zo zielig zijn.... damn
kunnen we ons asjeblieft ff met andere dingen bezighouden????
Het feit dat ik tot een groep behoort die zn huur deze maand niet kan betalen gezien die nieuwe regelingen?????
En of dat egoistisch is?? Hell yeah!!!! Maar ik betaal geen belasting voor noppes, stelletje zakkenvullers

mereggie | 13-03-06 | 16:37

@Deense Postbode 13-03-06 @ 14:30
Ja, een Marokkaan is tegenwoordig een 'Minder bestand tegen de verleidelijkheid van criminaliteit' persoon.

Framoes | 13-03-06 | 14:42

Helaas gebeurt het omgekeerde zinloosgekweld.
De kindertjes wordt bijgebracht dat alle allochtoonse binnenzonderkloppertjes en hun pappa's en mamma's lief zijn, en dat zij een hoofddoek moeten dragen. En dat dat zo hoort dus voor hun GELOOF.
Denk hierbij aan de Multi Cultus verantwoorde illustratsies in de leerboekskies. Je mag als leerkracht bijna geen les overslaan bovendien, want dan krijg je problemen met de toetsen en heb je uiteindeljk beauze ouders, omdat de kinderen te lage cijfers halen. Aanpassen dus maar, en lezen van Liesje en Alie op bezoek bij ome mohammed die uit koran voorleest nadat hij heeft gebeden op zijn matskie, waarna hij weer een jengelplaat opzet de Liesje keigaaf vindt. Als zij later thuiskomt vraagt zij ook zo'n plaat aan haar ouders. Dat soort kul dus.
Als leerkracht begeef je je op glad ijs, als je de kinderen zelf leert nadenken.
Het gevolg van deze walgelijke lesmethoden gestoeld op dat krampachtige gedachtengoed der PC-Sekte, is dat de autochtoonse kindertjes het slachtoffer kunnen worden van straatterreur van de *kuch* liefe allogtoontjes, ipv. er zo ver mogeljk uit de buurt te blijven waar mogelijk.
Hun intuítie voor enge mensen wordt compleet kapot gepeeseet.
Vinden wij het niet allemaal normaal onze kinderen te waarschuwen voor de man die snoepjes of hondjes belooft aan het kind? De zogenaamde potentieel 'enge' man? Maar nee de allogtonen zjn aaaaalemaal lief, nog liefer dan wij allemaal bij elkaar zelfs, godallemachtig wat zijn ze tog liev, laten we hen lekker knuffelen.
Even iets anders, was het woord 'marokkaan' al afgeschaft btw?

Deense Postbode | 13-03-06 | 14:30

Misschien op alle scholen ook uitleggen wat de ware aard achter de islam is bijvoorbeeld, en waarom ongelovigen doodgemaakt dienen te worden en waarom vrouwen met de stok krijgen etc.
of grootschaliger: Waarom er door veel religies oorlog is, en dat dat de oorzak is dat sommige kindjes in de wereld het heel slecht hebben...
.
Nederland kan niet voor alles opdraaien en iedereen maar blijven opvangen, landen en religies die alles kapot maken zouden eens in het onderwijs flink onder de loep moeten worden genomen!

zinloosgekweld | 13-03-06 | 13:30

Reken maar dat in landen van herkomst enkele ambtenaren klaar zitten voor de TV om een paar duidelijke capfeauteaux van deze kids te maken, met alle tragische gevolgen vandien.

Heb dan ook de neiging de VPRO aan te klagen voor het opzettelijk in gevaar brengen van asielzoekerskinderen.
Maarja, ze "bedoelen het goed" , toch?

Ahasveros | 13-03-06 | 13:24

@deense postbode
Cynisme in de zin van; Levenshouding waarbij men afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift, nee het omgekeerde is waar. De naieviteit is er wel af met het inzicht in de complexiteit van het armoede en intergratie vraagstuk; de geestdrift ook aangezien je als wereldverbeteraar niet echt de wind mee hebt. Als ik dan toch cynisch ben ben dan is het bij gebrek aan optimisme en het niet zien van manieren waarop ik me in kan zetten, niet van harte of als bewuste levenshouding.

spooky | 13-03-06 | 13:11

Roberto Fransisco 13-03-06 @ 11:13

Op maandag 20-3 komt Saskia Gubbels, enz.

Jij wilde toch weten waar het links journalistiek geteisem hun Goebbelse kennis van de propagandakunde vandaan haalden en waar al die kinderen en kleinkinderen van die linkse landverraders naar toe zijn gegaan? Zij zijn na hun detentie gewoon naar de linkse "kwaliteits" media overgestapt.

Ksi-Ziks | 13-03-06 | 12:52

Gewoon de al aanwezige kinderen toelaten.
Met de aankomende vergrijzing die ons parten gaat spelen lijkt het me niet meer dan logisch de bevolking te verversen met deze jeugdige vluchtelingen.

MAXIMO | 13-03-06 | 12:43

Zeker als de PvdA volgend jaar wint zal het nog gekker worden.

kruisridder | 13-03-06 | 12:39

@gevallenverstand 13-03-06 @ 12:04

'... naarmate ze van economisch nut voor de maatschappij zijn.'
-
Yep. Absoluut mee eens. Daarom pleitte ik ook voor het hier houden van Taida. Een VWO'er, ongeacht waar ze vandaan komt, is nog altijd meer bruikbaar dan een VMBO'er. Er zijn mensen die zeggen: we hebben VWO'ers genoeg. I beg to differ. Het gros gaat naar de eenheidsworst VMBO, een schoolsysteem dat geen knip voor z'n neus waard is.
-

'liever Blof dan Destiny's child'
-
Doe eens de Top 100 albumverkopen op bol.com, Nederland. De Blofs van deze wereld vervuilen de hoogste regionen.

Murdockyoufool | 13-03-06 | 12:31

gevallenverstand: jij haalt nu hele andere dingen bij. Maar dat is volkomen normaal voor diegene die de 26.000 opportunisten zielig vindt.

von_cicero | 13-03-06 | 12:29

Gevallenverstand, "Achterlijke migranten zijn ook welkom, mits ze in aanmerking komen voor politiek asiel."
Ik heb je door, gauw je eigen straatje schoonvegen he.
Weet je zeker dat je niet op het achterhoofd was gevallen?

Deense Postbode | 13-03-06 | 12:29

Spooky 11.55 leuk die jeugdherinneringen! Ik ben nu dus heel benieuwd wat jij nou precies geleerd hebt; zou je dat ook nog met ons willen delen?
Komt het bv. in de buurt van cynisme waar dingetje het over had, of het tegenovergestelde, of nog iets anders?
Mijn cynisme is hiermee wel bewezen hahaha wat ben ik toch een lekkere cyneast! Maar ik heb wel twee zielige konijnen asiel verleend, dus zeg niet dak geen hart heb. Tot de kerst houd ik dat heus wel uit, ach en wie weet zijn zij dan ook nog wel te pruimen, reeds.

Deense Postbode | 13-03-06 | 12:25

De voice-over van dit programma zal wel Wouter Bos worden.

pro patria | 13-03-06 | 12:20

gevallenverstand: uw opiniepeiler, statistisch bureau en online bibliotheek.

drieluik | 13-03-06 | 12:12

Achterlijke migranten zijn ook welkom, mits ze in aanmerking komen voor politiek asiel.

gevallenverstand | 13-03-06 | 12:12

@gevallenverstand
Dat is de discussie volgens mij helemaal niet. Waar het om gaat is, of het opportuun is lagere schoolkinderen te indoctrineren met EEN opinie, onder het mom van een universele waarheid. Of vluchtelingen goed/slecht/geen mening zijn komt later vandaag vast nog wel voorbij.

CoJoNes | 13-03-06 | 12:12

idd gevallenverstand: economische en maatschappelijk nut. Trip vroeg toen of iemand met een VWO diploma van nut is, daar zette Verwaayen vraagtekens bij.
Slimme imigranten zijn welkom, achterlijke niet. Het punt is dat juist die achterlijke groep door 26.000 gz. aan ons als zielig opgedrongen wordt. Weg ermee!

von_cicero | 13-03-06 | 12:10

toen ik 10 was en mijn klasgenootjes gingen lopen om geld op te halen voor een of ander goed doel in india ofzeau, ging ik met onze nieuwe mileuvriendelijke kliko de deuren langs om ouwe kranten op te halen. ging extra veel in. en veel kranten leverden veel geld op. ik heb er mijn eerste videorecorder van gekocht. maar ook dan heb je gezeik. zo'n huisvrouw die dan bij de tweede keer langslopen de deur opendoet en roept: "he wat is dat, net liep je nog met nummer 21 langs!". zeikwijf.

neuzel | 13-03-06 | 12:08

26000gezichten het BOEK mhuhahahahaahaha.......... en zo kan ik nog heel lang door bulderen.
Kunnen al die VPRO-leden ook niet worden uitgezet dan zijn we meteen van dat rare culturele zondagmiddagprogramma af met die presentatrice met die krulletjes.

collapse | 13-03-06 | 12:06

Grosso Modo is de Nederlander racistischer geworden, over het algemeen passief. (Bij gelijke geschiktheid een witman, en wat muziek betreft liever Blof dan Destiny's child) Dat komt vooral door het breeduit ventileren van een minderheidsstandpunt -zoals ook vaak hier- maar vooral het promoten van meningen die beter niet gezegd kunnen worden. Degene die van dit veenbrandje een groot vuur heeft gemaakt is jullie aller PF, maar zelfs hij pleitte voor een pardon. Nou is het issue van integratie enorm onderhevig aan houdbaarheid. Voor de verkiezingen speelde het nauwelijks een rol. Ik constateer dat dit punt ijzerenheinig op de agenda gehouden word en dat met dit standpunt een waar looserscafe word geopend. Voor de hardnekkigsten onder jullie een fijne link: www.amazon.com/gp/product/1860646719/s... en denk dan ook nog eens aan wat Ben Verwaayen gisteren bij Buitenhof zei; De Britse regering heeft een regeling gemaakt waarbij het voor immigranten gemakkelijker word naarmate ze van economisch nut voor de maatschappij zijn. Een fijne week allemaal!

gevallenverstand | 13-03-06 | 12:04

@Arma

Dat moet je een keer normaal vreten en niet zoveel zuipen..:)

de bier | 13-03-06 | 12:03

Cojones,11.52. Dat kan je niet, die ' wereldverbeteraars' tot andere gedachten brengen, je moet dus zelf veranderen, en dat kan je door je kinderen op te voeden tot zelfstandig denkende mensen.
Het is vaak mijn generatie ook nog gotferdegortfer, die dit land naar se ratsmodee heeft geholpen.
*Bestelt sceptic tank, waar met gemak 3000 L kodts in kan*

Deense Postbode | 13-03-06 | 12:03

@ de bier: Zag net ook wat spetters maar niet op tv.

Armageddon | 13-03-06 | 12:01

knevelandries 13-03-06 @ 11:58
LOL; game, set, match!

Roberto Fransisco | 13-03-06 | 12:01

@ Deense Postbode: Was allang klaar hoor. Ben even met mijn nieuwe webzijde bezig. ;-)

Armageddon | 13-03-06 | 12:00

@CoJoNes
Wel ik ben bang dat het praktisch onmogelijk is ze hiervan te overtuigen,
Misschien hersenspoelen en opnieuw opvoeden. Doorgaans zijn deze lui maar te overtuigen van een ding - de wereld verbeteren - al wordt deze er doorgaans slechter op...

de melkboer | 13-03-06 | 12:00

@CoJoNes 13-03-06 @ 11:49
Toen ik een jaar of 9/10 was heb ik Spetters gezien. Die was inderdaad ook best confronterend met die homo-verkrachtingsscene. Die kans zit er gewoon in als de tv even onbeheerd aan staat met kinderen erbij...

de bier | 13-03-06 | 11:59

Over indoctrinatie gesproken bij kleine kinderen. Er is een tekenfilm op Foxkids (veronica) dat genaamd is de Tofu's. En ja je raadt het al het gaat over een milieu bewuste familie.... braak. En ik maar denken dat het jeugdjournaal al slecht was voor de objectiviteit van kinderen

finale_plank | 13-03-06 | 11:58

Superjan zegt... alle kindjes welkom.

we moeten minder nadruk leggen op vluchtelingen, die bedoelen het meestal goed.

Wel lullen ons de blaren op de tong over een kalou en een taida, enzeau, terwijl bij de achterdeur het land volstroomt met gezinsherenigingskaravaans en kuddes huwelijkskandidaten (verse nichtjes e.d.) uit turkije en marokko.

superjan | 13-03-06 | 11:57

Komt er ook een film over kleine kinderen die worden uitgebuit door zogenaamde goededoelen?

Rasputin | 13-03-06 | 11:57

@Deense Postbode
Ik weet nog heel goed dat ik een fimpje over hongersnood in Afrika diep onder de indruk was. Ik kon best een boterham minder eten en snoep had ik niet nodig. Ik had een doos gemaakt, voor Afrika en na een week alle snoep erin en de eerste boterhammen die een schimmellaagje kregen ontstonden de practisch problemen. Hoe kwam mijn doos in Afrika en mijn boterham was niet meer te eten. Wereld politiek in een notedop en erg leerzaam toen ik 6 was. Tweede actie was overstromingen Bangladesh, wij dus opa, oma, ouders e.d geld aftroggelen voor de collectebus. Dat schoot dus niet op bedacht ik me toen ik denk ik 9 was. Ik dus van een melkpak een collectebus gebouwd. Langs de deuren en allemaal mensen die over vergunningen begonnen. Geen idee, geld moest in de bus en ging ik de dag daarop aan de meester brengen. Vergunningen of het houden van het geld kwam niet in me op, ik deed alleen mijn best zoveel mogelijk aan de kindjes in Bangladesh te geven. De meester de volgende dag heel moeilijk doen over wetten en dat het verboden was. Dit was dus les twee als je de ambitie tot wereldverbeteraar hebt loop je tegen allerlei gedoe op. Nu jaren later gelden deze twee lessen nog steeds en denk ik; het was helemaal niet verkeerd om dat als kind spelenderwijs op naieve wijze geleerd te hebben.

spooky | 13-03-06 | 11:55

@Cojones
Wat verwonderlijk blijft is dat vele vormen van geweld op tv (al dan niet op milde wijze in beeld gebracht) zo normaal wordt gevonden, terwijl een potje vingeren als schandalig wordt ervaren. Als ik toch moet kiezen, dan houd ik mijn kinderen liever vrij van geweld dan vrij van sex op tv.

Der Icebear | 13-03-06 | 11:55

@spooky, dat was in het land van ooit .
Dit programma wordt om iets over 5 s"middags uitgezonden als Pa nog niet thuis is en Ma staat te koken, of andersom, of ze zijn er allebei niet.
Kinderen zitten alleen voor de t.v. gaan alleen op hun kamertje zielige gedichten maken.
En zich misschien nog schuldig voelen als door hun gedicht reisburo Rita niet dezelfde dag nog sluit.

missy impossible | 13-03-06 | 11:55

En dat wij ons allemaal maar flink schuldig mogen voelen wederom !

Deze radicale groepering moet maar eens naar zichzelf kijken. Als Verdonk één keer met gegevens komt dan zijn de rapen gaar, maar deze groep gaat gewoon al die mensen open en bloot op TV gooien met alle discussies van dien... Over privacy bescherming gesproken.

Misselijkmakende propaganda in mijn ogen.

CyberKookie | 13-03-06 | 11:53

@de melkboer
Dat weet jij, dat weet ik, maar hoe krijg je dat in Godsnaam in die botte koppen van de wereldverbeteraars (aars, ja) zelf?!

CoJoNes | 13-03-06 | 11:52

Armageddon kom is van die pot af, ben je nou nog niet uitgescheten.
Ben jij dr zoeen die met krantje op de doos zit.
gatfer.

Deense Postbode | 13-03-06 | 11:52

Hoeren zijn het! Dat zij lekker een langzame dood mogen sterven.

von_cicero | 13-03-06 | 11:50

@CoJoNes @11:45
Dat zijn volwassen mensen met een ziekelijk wereldbeeld en streven een volkomen idiote ideologie na... Helaas...

de melkboer | 13-03-06 | 11:49

@Der Icebear
Kan me nog een uitzending herinneren over het Holland Festival, waarin een naakt duits mokkel zichzelf aan het vingeren was, terwijl iemand uit het publiek zich aan het afberen was op het podium. Was vrij confronterend voor een 10 jarige.

CoJoNes | 13-03-06 | 11:49

spooky 13-03-06 @ 11:23
Ik heb ook herinneringen aan de VPRO, te weten de speelfilm 'taxi zum klo', die destijds rond half negen werd uitgezonden. Eine authentische Liebesgeschichte zwischen Männern. Onversneden barebacking op de plee van duitse homokroegen. Niet echt een familiefilm.

Der Icebear | 13-03-06 | 11:47

@crixus 13-03-06 @ 11:40
Klopt!! kijk de tekeningetjes die je op de lagere school gemaakt hebt maar eens na. (Ja, moeder bewaarde dat soort dingen). Had je weer een thema over afrika, tekende je weer een rood kruis door de Amerikaanse vlag. Ging het over je gezondheid, tekende je rode kruizen door een fles drank of sigaret. Sommigen blijven dan ook hangen in die fase en dat is best sneu...

de bier | 13-03-06 | 11:46

@spooky 13-03-06 @ 11:42
Ik hoor volwassenen zelfs zeggen, dat iedereen welkom moet zijn in Nederland, ongeacht land van herkomst. We moeten onze welvaart delen toch?

CoJoNes | 13-03-06 | 11:45

Sorry, per ongeluk gedrukt. Moet natuurlijk zijn .... die slechts worden veroorzaakt door een klein clubje machthebbers. ( lees: geldhebbers)

Deense Postbode | 13-03-06 | 11:45

Mssy mpossble, k ben het roerend met je eens dat je de kinderen net moet belasten met grotemensenproblemen.
Zag van de week een programma over lastige puber-etters.
Was een meisje van vijftien dat haar ouders het leven zuur maakte, omdat zij zo in haar maag zat met al die hongerige Afrikaantjes, met hun liefe knuffelbeertje in de hand, en dat zij daar niks aan kan doen omdat zij nog maar vjften is. En in wezen gaf zij haar ouders daarvan de schuld, iemand moet tenslotte boeten voor zoveel leed. Ik kan me dat goed voorstellen, dat de jeugd er al helemaal geen raad mee weet, als er grote groepen slinksen zijn die al niet helder kunnen denken hieromtrent.
Je maakt je eigen jeugd vleugellam door het te overvoeren met de wereldproblemen de worden veroorzaakt door sellechts een klein clubje machthebbers. ( lees: geldhebbers)

Deense Postbode | 13-03-06 | 11:43

Wat nou boek, ik wil WC papier!

KaiserSoza | 13-03-06 | 11:42

@de bier
Theo en thea hielden er alleen eerder mee op dan ik het ontgroeid was; of het de naaktscene was of de verslaving van Thea dat weet ik niet meer. Maar goed VPRO maakt goede programma's voor kinderen en ik weet nog goed dat ik het vaak keek samen met mijn ouders. En we spraken er daarna vaak over. Dat praten met kinderen dat gebeurd te weinig. En als er in de tv serie dingen gebeuren door het beleid van Rita die je niet aan je kind van 6-7 kunt verantwoorden dan is er ook een andere kant; soms is het beleid echt te hard. Kinderen zijn niet zo dom ze weten het verschil tussen goed en fout eerlijk en gemeen doorgaans goed te maken. Nu ik erover nadenk, het hoe en waarom kunnen uitleggen aan een kind van 7 is een best redelijke maatstaf van humaan intergratie beleid. Als het veel lastiger is om het te verantwoorden zou de complexiteit heel goed een excuus voor onszelf kunnen zijn een poging om recht te lullen wat krom is.

spooky | 13-03-06 | 11:42

Goedesmorgens, ben net wakker. lekker bericht weer om de dag mee te beginnen zeg. Ik moet even poepen.

Armageddon | 13-03-06 | 11:40

@missy impossible 13-03-06 @ 11:34:
Precies, om kinderen iets te leren over milieu kun je ze beter een vissekom laten verzorgen dan ze belasten met grote milieuvraagstukken. Om ze asiel beleid te leren kun je beter een poesje of hondje uit een dierenasiel voor ze halen en ze daar voor laten zorgen. Daar leren ze meer van dan wereldproblematiek waar ze niks mee kunnen en al helemaal niets aan kunnen doen. Daar worden ze cynisch van en gaan later op GS rechtse teksten posten. Ik weet er alles van, in de jaren '70 op de lagere school ben ik ook geindoctrineerd door wereldverbeteraars.
Het heeft letterlijk een averrechts effect. Dus het is eigenlijk ook wel weer goed.
Ik ben eigenlijk harstikke voor dit programma eigenlijk... *proest*

crixus | 13-03-06 | 11:40

Wees gerust, ook al kijken je kinderen niet naar dat soort programma's, op de openbare basisschool wordt eea. weer gecompenseerd met alle methoden die doordrenkt zijn met de Multi Cult-propaganda.
*Gu*ardhgueg* Of zou ik een maagzweer hebben?
Heb jij die al gehad Melkboer?

Deense Postbode | 13-03-06 | 11:34

@spooky, ik heb zelf met volle teugen genoten van loenatik,briljant!
Heb je op die kinderwebsite gekeken van 26000 gezichten?
Kinderen kunnen hier behoorlijk van onder de indruk raken en hebben geen enkele manier om invloed op het asielbeleid uit te oefenen.
En als ze dan suggereren dat het helpt als je een zielig gedicht schrijft of een rap over hoe triest het toch allemaal is vind ik dat volksverlakkerij.
Hier moet je kinderen toch helemaal niet mee belasten.

missy impossible | 13-03-06 | 11:34

@de bier. Ja zo komt het gif naar binnen toe. Het begint met De kleine pionier of Koenraad van de Arbeidsdienst. Staan de ruggetjes van Bob Eversdeeltjes te glimmen op het Tomado boekenplankje, gesigneerd omdat pappa óók bij de Waffen-SS was. Of heb je een erg ruim sterretje voor je leeftijd omdat pappa en mamma bij de KEN zitten. Opvoeden: Het zou verboden moeten worden.

bromm | 13-03-06 | 11:33

Het tuig dat misbruik maakt van het Nederlandse sociale stelsel zouden zich kapot moeten schamen. Want door hen zijn er minder geld, tijd en middelen beschikbaar voor de echte zielige mensen.

puddingbrood | 13-03-06 | 11:30

@Deense Postbode
Wees blij dat het bij jou alleen bij kotsen blijft...
Ik schijt er zowat ook al van..... *aaaahh shiiiitt*

de melkboer | 13-03-06 | 11:29

@spooky 13-03-06 @ 11:23
En toen je Theo en Thea ontgroeid was, keek je naar Koot en De Bie, Creatief met kurk... Heb toch vaak blauw van het lachen gelegen om die vpro programma's

de bier | 13-03-06 | 11:27

Kindermisbruik...
 

~Johan | 13-03-06 | 11:26

@spooky
Ik mocht de samsam nooit lezen van mijn ouders.

CoJoNes | 13-03-06 | 11:24

Inderdaad. Hoe meer er geforceerd leuke dan wel zielige allochs naar voren geschoven worden, hoe groter de zij-wij-kloof wordt.
*Ow help, ik moet alweer. **uuaarghah*
We zijn één der kleinste en volste landen ter wereld. Woehhaha, wat een kapsones, en allemaal van mijn belastingcenten g*&^%$#

Deense Postbode | 13-03-06 | 11:23

@missy impossible
Ik heb als kind met veel plezier naar de drie dikke vrouwen gekeken en goede herrineringen aan Theo en Thea en rembo en rembo. Niks mis mee

spooky | 13-03-06 | 11:23

Joke Kaviaar werkt nu ook al voor de VPREAU?

zum kotzen | 13-03-06 | 11:21

Ik wil al die zielen kopen!

voor 1 euro...

Gewoon voor de collectie weetjewel

poepdoos | 13-03-06 | 11:20

Kregen jullie vroeger niet de samsam op school, dat tijdschrift is net zoiets als die serie. En Tv voor kinderen; dan heb je als ouders de taak er met je kinderen over te praten. Alle gelegenheid dus eventuele eenzijdige berichtgeving te compenseren en een aanleiding voor een goed gesprek met de kinderen.

spooky | 13-03-06 | 11:19

ach, wie laat zijn kinderen nu VPRO kijken.

missy impossible | 13-03-06 | 11:18

Ach, dit lost zich vanzelf wel weer op. Hoe meer je met dit soort "info" wordt doodgooid, hoe meer het op het laatsts genegeerd wordt. Het kan bijv. niemand meer iets rotten wat er in Irak of Afganistan allemaal gebeurt. nou ja, behalve wannabecool en aanverwanten dan...

de bier | 13-03-06 | 11:18

[xtra-mega-onderbuikmodus]*Mag ik even lekker in je bek kotsen?*[/xtra-mega-onderbuikmodus]

Deense Postbode | 13-03-06 | 11:17

Behalve 0031 is mijn teiltje vol.

Deense Postbode | 13-03-06 | 11:15

Wat Roberto Fransisco zegt.

CoJoNes | 13-03-06 | 11:14

@ Boze Buur:

Gigantische nuttige post!

cApo Di tutI Cap0 | 13-03-06 | 11:14

Heeft iemand WO2 er al bijgehaald? Nee? Volgens mij is de idioot die dit verzonnen heeft een rechtstreekse afstammeling van de propagande idioot van de nazi's.

Roberto Fransisco | 13-03-06 | 11:13

Achzieligzoekertjes.

Jan Passant | 13-03-06 | 11:07

om uit te kotsen dit , willen ze nieuwe generatie hippies die het land nog harder naar de hel toe helpen...

Mr.Anthropy | 13-03-06 | 11:07

@crixus
Een nachtje doorslapen, zonder vieze luiers van dochterlief, doet wonderen voor de maandagmorgen.

CoJoNes | 13-03-06 | 11:06

bastyboy 13-03-06 @ 10:56
En daarmee een uitnodiging geven om in het levensonderhoud te voorzien dmv criminele activiteiten? Lijkt me niet echt een verstandige oplossing....

Lof der Zotheid | 13-03-06 | 11:05

Wqt een bitterheid allemaal. Is dat de maandagmorgen of zit het dieper?

Han | 13-03-06 | 11:05

@CoJoNes 13-03-06 @ 11:01
ÜBER-LOL - en dat op maandagochtend. U is goed uitgeslapen.

crixus | 13-03-06 | 11:03

Kunnen ze btw die zendtijd niet beter gebruiken om de bloem der natie beter Nederlands te leren praten? Het uberhaupt tout cours een bloody shame, dat de kids van tegenwoordig, de Nederlandse lingo niet meer diggen.

CoJoNes | 13-03-06 | 11:01

kinders kinders kinders waar zijn wij toch helemaal mee bezig, have a break have a kitkat chunky

schophetleven | 13-03-06 | 11:00

Goeie zet, ook richting het volwassen publiek. Ze zijn er achter gekomen dat frauderende Iraniërs bij het publiek niet op veel sympathie kunnen rekenen, maar frauderende scholiertjes wel.

Muxje | 13-03-06 | 10:58

Ik citeer: "De bijdragen van alle betrokkenen vinden plaats tegen geen of een gereduceerde vergoeding. Hiervoor is door het bestuur een heldere en passende norm opgesteld. Het project heeft op geen enkele wijze een winstoogmerk."
Waarom geloof ik daar geen zak van? Gaan die lui maanden lang zonder inkomen werken? Of met behoud van uitkering? Dan kost het ons dus wel poen.

crixus | 13-03-06 | 10:58

En dat wordt van mijn belastinggeld gefinancierd. Dit is toch ouderwetse volksmennerij? Een zendtijd van politieke partijen gericht op kinderen, het moet goedverdoemme niet gekker worden.

CoJoNes | 13-03-06 | 10:58

Van mij mag iedereen binnen. Een voorwaarde: afschaffen bijstand en privatiseren ww en wao

bastyboy | 13-03-06 | 10:56

Die Iraanse homo's worden ook steeds jonger zeg

supah | 13-03-06 | 10:56

Tja ,met indoctrinatie kun je niet vroeg genoeg beginnen .

Boze Buur | 13-03-06 | 10:55

Ja, natuurlijk die ultralinkse Vrijzinnige Protestantse Radio Omroep weer!
Wat doet een radio-omroep trouwens op de televisie? Is dat wel eens uitgezocht, mag dit wel?

fuckje | 13-03-06 | 10:54

Dit is dus iets anders dan de 4400?

Hellsmurfje | 13-03-06 | 10:54

Wat kost dat allemaal wel niet, die gezichten.

holtor | 13-03-06 | 10:54

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken