Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Studentenvereniging met Dutrouxkelder

Oooh, wat zijn we toch leuk! Wat is dat toch met die kudtstudenten, en met name die van Minerva Leiden. Dit keer hebben de JOVD-leden zich schuldig gemaakt aan ernstige mishandelingen en aanranding van een 18-jarige scholiere (zoek het slachtoffer). Dat is natuurlijk geen nieuws bij die club, wel dat dit nieuws voor het eerst naar buiten komt. Normaal gesproken wordt zo’n beetje elk strafbaar feit intern door een inteeltclubje afgehandeld. Maar ook nu is tegen de daders van een aanranding in de Minerva-Dutrouxkelder geen aangifte gedaan. De zaak wordt door de interne rechtspraak onderzocht. U begrijpt natuurlijk dat de pappa's het weer druk hebben met het zoeken naar kantoorbriefpapier voor dure brieven aan de slachtoffertjes. Maar goed, als over een aantal maanden nieuwe zieltjes geronseld moeten worden zal uiteraard blijken dat het excessen zijn en dat het vooral komt door negatieve berichtgeving van die stigmatiserende pers. Iemand een hersenschudding slaan, ribben breken en eerstejaars aanranden kweekt gewoon een band! Instant-update: zoek de daders. Oh, kijk, privé-foto’s achter een wachtwoord...

Reaguursels

Inloggen

@ Natte Twat

Waarschijnlijk begrijp je mijn post verkeerd (hij is ook vaag geformuleerd, maar ja... het was al laat op de avond). Ik zet me af tegen alle onzin die hier wordt gepost dat leden bij corpora en verenigingen kuddedieren zijn, vroeger last gehad van pesterijen en geen contacten kunnen leggen.

Dat zij klassieke voorbeelden van dom g'lul.

Dr_Jack | 11-03-06 | 18:51

Dr. Jack: haarfijne analyse. (Lees: klassiek voorbeeld van "dom gelul").

Natte Twat | 11-03-06 | 17:03

links zijn dood

Pie.R | 11-03-06 | 14:17

Hallo knorren en azijnzeikers,

wat leuk dat jullie allemaal de moeite hebben genomen om een enorme lading stront op het web te posten over een studentenvereniging waar jullie he-le-maal niets vanaf weten. Zelf lid geweest in Amsterdam en daar gebeurde ook wel eens wat inderdaad. Net als in de kroeg. Of op straat. Of op kantoor. Of op en langs de sportvelden. Overal dus eigenlijk.

Wat jammer voor jullie dat er alleen maar gegist kan worden naar wat voor dingen daar eigenlijk gebeuren he? Het is natuurlijk ook reuzespannend allemaal, van die geheime toestanden en mensen die blijkbaar veel plezier met elkaar hebben...

En oei! Wat een jaloezie dat er corpsballen zijn die uiteindelijk hoog in de boom terechtkomen... Maar ja, soms zit er inderdaad wel eens een rare snuiter tussen. Net als in de kroeg. Of op straat. Of op kantoor. Of op en langs de sportvelden. Overal dus eigenlijk.

Misschien moeten jullie een eigen vereniging gaan oprichten. Mag ik vast een schot voor de boeg geven voor wat betreft een naam?

L.O.S.E.R.

Veel plezier met het vol afgrijzen en afgunst reageren op dit -in jullie ogen ongetwijfeld bijzonder treurige- bericht!

jungle | 11-03-06 | 12:26

@Zeiksnor 11-03-06 @ 03:35:
joopxiv wilt een punt maken. Hij hebt namelijk gelezen dat de 3e pers. enk.v. stam plus T is. En hij kant niet anders dan de regeltjes toepassen, want dat hebt hij geleerd op het corps.
Hij kant niet niet nadenken.

crixus | 11-03-06 | 11:51

Jammer joop de veertiende (02:40). Erg jammer.
3e persoon enkelvoud van willen is 'wil' en NIET 'wilT'.
Zie ook oase.uci.kun.nl/~ans/e-ans/02/03/06/04...
Als je het nou echt nodig vindt mensen af te zeiken over hun taalgebruik... et cetera.

Zeiksnor | 11-03-06 | 03:35

@fuckje: hetzelfde geldt voor jou, "wilt" is 3e pers. enkelv. van het werkwoord willen, de groep wilt jou niet is dus prima taalgebruik, zoals je holmaatje Lucas dat trouwens ook bezigt, probeer maar eens Ctrl-F.

Als je het nou echt nodig vindt mensen af te zeiken over hun taalgebruik, wees dan niet zo stom om te proberen wat recht is krom te lullen. Daar hebben jullie linkse rakkers sowieso nogal een handje van...

joopxiv | 11-03-06 | 02:40

@Murdockyoufool: houdt is gebiedende wijs, meervoud. Houdt je bek geldt niet alleen voor jou, maar ook voor Lucas en al die andere lulletjes die niet kunnen stoppen met huilen

joopxiv | 11-03-06 | 02:13

@ Lucas:

<quote>Ik vermoed dat de meesten hier het nogal als frsutrerend ervaren dat corpsballen blijkbaar ongestraft hun gang kunnen gaan.</quote>

Moet ik hieruit opmaken dat jij ook graag meisjes wilt aanranden, en het je frustreerd dat jij dat niet ongestraft kan doen? Viespeuk...

joopxiv | 11-03-06 | 01:55

Werkelijk, wat wordt er hier voor een onzin gepost door vele mensen. Studenten die ergens lid zijn hebben vroeger last gehad van pesterijen, zijn eenzaam, kunnen geen contacten leggen, zijn kuddedieren etc. Bij deze raad ik deze lui een studie psychologie of sociologie af. Blijf maar fijn op het amateurniveau.

Dr_Jack | 11-03-06 | 01:16

t was geen 1e jaars maar een scholier

mlvhte | 10-03-06 | 21:41

stelletje claeutzakken

Onhipperd | 10-03-06 | 14:48

@Jägermeister 10-03-06 @ 12:16:
Ja, is waar ook, scholieren en boeren mogen op Zaterdag zuipen.
Geloofwaardiger bronnen? Je broertje of zusje die in Leyden studeert zeker, en lid is van het corps zeker. Dat zijn lekker objectieve en betrouwbare bronnen, inderdaad.

crixus | 10-03-06 | 14:04

Zouden Joran en zijn pappie lid zijn van Minerva ?

Feuer Frei | 10-03-06 | 13:14

crixus 09-03-06 @ 23:30
nee, het is niet verstandig als je voor een landelijke top hockey wedstrijd je je een kater aanmeet. zuipen komt pas zaterdagavond. En vergeet niet, ik zit nog niet in mijn studenten tijd, als je mijn vorige posts had gelezen wist je dat ik nog een scholier ben en in groningen woonachtig ben.
En wat Mare betreft, dat is en blijft ook een media middel en zal ook niet altijd de waarheid vertellen. Mijn bronnen zijn toch wat geloofwaardiger.

Jägermeister | 10-03-06 | 12:16

vet mooi stukje knoop

en verder; laat iedereen kappen met drukmaken. uiteindelijk is het corps ook maar een veredelde kroeg, ook zo met zn vechtpartijen. Als je het niet trekt, ga je er niet heen of bemoei je er niet mee.

En dat gezanik over bij een groep willen horen; dat is toch hetzelfde als wat hier gebeurt? Heb in de tijden dat ik niet zoveel te doen had ook regelmatig hier gekeken en de reacties zijn vaak van dezelfde mensen.

Maar goed, IK heb geen zin om me om deze onzin op te winden. Laat ze het lekker uitzoeken, en krijg allemaal de taffes.

Natte Twat | 10-03-06 | 10:42

@Ksi-Ziks 10-03-06 @ 09:29:
Met andere woorden: een corps is een sekte.

crixus | 10-03-06 | 10:31

@ Knoop: Damn, kan dat taalgebruik nog iets archaïscher??

Gawie | 10-03-06 | 10:02

concentreren in kampen

Tarno | 10-03-06 | 09:55

Jezus wat zitten hier nog veel van die Corps losers.

supah | 10-03-06 | 09:46

Waarom is er niet een knokploeg die even langs gaat bij die klootzakken? In moeder Rusland zouden de arbeiders wel even bij gaan.

Rasputin | 10-03-06 | 09:33

Overal ter wereld zoeken studenten de vrijheid van handelen en doorgaans gaat dat goed. In mijn tijd waren de dames vooral op zoek naar echtgenoten maar soms gierden ook bij hen de hormonen en dan liep het ook voor zo'n goed georganiseerd provinciestadje als Tubingen regelmatig gierend uit de klauw.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat de excessen strafrechterlijk werden afgedaan: ouders, studenten en overheden wisten dat een *lichte* vorm van geestelijk en lichamelijk geweld bij het studentenleven hoorde, je werd er hard van. Softies werden geen corpsbal en als je geen corpsbal ben geweest dan ben je een onbekende in het netwerk, vooral omdat men dan niet weet hoe hij/zij zich zal gedragen in bijzondere omstandigheden.

Mensen met een babyface, zoals b.v. Bos of uit sociaal zwakkere millieus of die op eerdere scholen vaak gepest waren geweest, komen bij een echte vereniging doorgaans niet door de ballotage, ze maken immers vaak stennis als ze hun op gelijkwaardigheid gebaseerde gelijk niet krijgen.

Ksi-Ziks | 10-03-06 | 09:29

Superjan is van akkastam

ulrici | 10-03-06 | 04:08

Ach aanranding. Een beetje voelen heet meteen al aanranding. En de rest stelt natuurlijk al helemaal niets veur, geen enkele reden om iemand ook maar een seconde voor te schorsen. Knorren moeten sowieso hun smoel houden over dingen die bij keurpera gebeuren, zelfs als dat in Leiden is, en de rest van hun leven moeten ze ook hun smoel houden.

ulrici | 10-03-06 | 03:52

L.S

Het doet mij goed dat er in dit land nog iets is dat de gemoederen enigszins bezig kan houden. Dat daarvoor echter een willekeurig 17-jarig hockeymeisje uit de kast moet worden getoverd doet mij de wenkbrauwen fronsen.
Laat mij, als iemand die bij elkaar opgeteld enige etmalen heeft doorgebracht met het achter de "dug-out" vingeren van dergelijke sujetten op provinciale hockeyfeestjes, mijn licht op deze ronduit ordinaire materie doen schijnen.
Dat deze jongedame met louter promiscueuze bedoelingen naar societeit getogen is, is wat mij betreft boven alle twijfel verheven. Dat zij in de open armen van een stel hondsgeile leden van een jaarclub waarschijnlijk luisterend naar de naam "wiebraltdaar" , " baco juniors" of ''bruyne ster Belgrado" wandelde, zal haar hoogstwaarschijnlijk niet hebben ontmoedigd in het uitvoeren van enkele obscene bewegingen met haar "dita alu" ( een aluminium hockeystick die de nouveau riche aan zijn ongetalenteerde kroost placht te schenken). Kreten als " laat mij die bever maar even dicht kitten met mijn puddingbuks" en " die ken ik nog wel van Sneekweek" waren die avond waarschijnlijk niet van de lucht.
Rest ons nog de schuldvraag. Komt het omdat de meisjes in Leiden deze naar alle waarschijnlijkheid kleurloze jongeheren geen blik waardig gunnen?
Waarschijnlijk wel. Want gelooft U mij maar, lieve lezer, dat een beetje zichzelf respecterende rover er op het moment dat hij zijn eerste rasse schreden op een dergelijke vereniging zet, hij er in dit segment al een tiental op zijn palmares heeft staan. Nodeloos hier te benadrukken dat een winnaar van dit kaliber een dergelijk naief en door hormonen gedreven meisje links zal laten liggen en met een gevoel van walging zijn jaargenoten zich op deze onervaren prooi zal zien storten. U zult, naar ik mag aannemen, niet met Uw oren zitten te klapperen wanneer ik U op het hart druk dat dit gevoel mij absoluut niet vreemd is. Ik pleit dan ook voor de zwaarste straf die mij op dit moment te binnen schiet. Het is duidelijk dat deze jongens hard aangepakt moeten worden. De reciprociteit eist van ons dat deze jongens aan een soortgelijke mensonterende behandeling moeten worden blootgesteld als het " slachtoffer". Mijn voorstel is dan ook deze delinquenten te veroordelen tot een 12 dagen durende dodenrit over de Duitse snelwegen achter in de sleurhut van de vader van het slachtoffer, waarbij het deze besnorde accountant vrijstaat gedurende de gehele vakantie de jongens te trakteren op zijn pedagogische filosofie. Dezelfde overigens die, zo wil de ironie, zijn dochter zo fataal is geworden.
Rest mij nog alle betrokkenen sterkte te wensen in deze affaire, die mijns inziens alleen maar verliezers telt. En omdat ik het esthetisch verantwoord acht om U met een pakkend citaat een goedenacht te wensen nog even het volgende: " De deelneming der meeste mensen bestaat uit een mengsel van nieuwsgierigheid en gewichtig doen" - Marie von Ebner-Eschenbach.
Laat duidelijk zijn dat ik, noch allen voor en na mij, hierop een uitzondering vormen.

Hoogachtend,

Dana van den Tonnenkreek

Knoop | 10-03-06 | 01:27

@Jägermeister 09-03-06 @ 23:08:
Waarvan akte...
Ik zou echter niet zeker willen stellen dat er niks gebeurd is, anders zou het Leidse Universiteitsblad Mare het niet op haar webzijde hebben vermeld.
Maar moet je jezelf niet eerst even een kater zuipen voor dat hockyen? Ik kan me uit mijn studententijd geen nuchtere donderdagavond herinneren.

crixus | 09-03-06 | 23:30

crixus 09-03-06 @ 17:56

Maar ja, als je achter de kudde aanloopt heb je dikke kans dat je in de stront van anderen stapt.

Ten eerste loop ik niet achter de kudde aan, ik sta totaal los van het corps leven. Ik woon zelf in Groningen en ik weet als tijdelijke stadjer hoeveel overlast je 's nachts van brallende studenten kan hebben, andere stadjers hebben er ook een handje van om 's nachts zo hard mogelijk door de straten te schreeuwen.
Ik zou het graag willen goed praten, maar er is niks gebeurd dus valt er weinig goed te praten. Leuk dat jullie er hier over discussieren en ik doe ook graag mee.
En begrijp me: ik ben geen corpsbal, maar er 1 in spé.
Nu heb ik er genoeg van voor vanavond. Morgen weer vroeg hockeyen.

Jägermeister | 09-03-06 | 23:08

Grote kans dat als je je prostaat laat controleren, dat je je laat vingeren door een voormalig lid van het Corps. Je afschuw van het Corps laat je dus het beste blijken als je doc er nog maar met een vinger in zit, als je een echte stijlloze met ballen bent.

Duitse helm | 09-03-06 | 23:03

Als ze nou eens een studie zoals rechten zou stopzetten in Leiden, heb je meteen 50% minder van die korpsballetjes. Als er één studie is waar je niks hoeft te doen behalve veel bier drinken dan is het wel rechten. Ik snap nog steeds niet waarom dat niet gewoon een Hbo studie wordt.

baviaan | 09-03-06 | 22:31

wat een stelletje mongeaulen daarzo, mij zouden ze nog met geen studentenvingertje moeten aanraken, krijg hier alleen maar agressieve gevoelens van, behalve dan van dat meisje, damn die is toch wel lekker hoor

precisiebommetje | 09-03-06 | 22:17

knor

Koreaflyfisher | 09-03-06 | 22:11

Eindelijk weer eens een leuke discussie! Jaaa! een linkse! Oei.. een rechtse! En Pierre, wat hebben ze gewonnen? Een roze minervabiggetje met teveel vet?

Wat opvalt in de discussie: de "gewone" GS-ers gaan in op de inhoud. De minerva GS-ers spelen op de man (ala Wiegel zeg maar). Geen inhoud. Hoeft ook niet, want met lekker lullen kom je er ook.

Zeg,volgens mij is die minervasite down. Teveel reaguurders.

Ja! | 09-03-06 | 22:06

kutstudenten, hier in utreg ook veel last van

Onno Thuis | 09-03-06 | 21:13

Crixus, hulde. Na het lezen van alle reacties kan ik maar 1 ding concluderen: jij steekt met kop en schouders boven idereen hier uit. Sjapoo.

libertine | 09-03-06 | 20:48

@dr snuggles> we gaan een keer op vrijdag k?

superjan | 09-03-06 | 20:16

mirror?

Femke_Halsema | 09-03-06 | 20:15

Er zitten heel veel homo's bij het corps. Van die ranzige sex tegen de tap aan.

doktersnuggles | 09-03-06 | 20:13

@lucas> pcies.

superjan | 09-03-06 | 20:10

@Superjan: oooooooooooooooooooh, daarom heb je die functie! Dankzij je netwerk!

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 20:07

@fuckje> ja maar die kunnen niet dasjevechten.

superjan | 09-03-06 | 19:59

@lucas> beide mijn waarde, beide. Uiteraard ben ik nu reunist, maar heb wel degelijk een oorlogsverleden, met functies en al.

superjan | 09-03-06 | 19:58

Lucasdelinkselul 09-03-06 @ 19:55
Nee schoffelen moeten ze, net zoals de rest van de aanranders in Nederland.

Dömper | 09-03-06 | 19:57

Lucasdelinkselul
Blijf eens van mijn das af.

doktersnuggles | 09-03-06 | 19:57

18+ is natuurlijk amper een meisje. in de middeleeuwen werden vrouwen gemiddeld zo oud.

superjan | 09-03-06 | 19:57

@superjan,
als geboren en getogen Grunnse hoef ik niet ingewijd te worden bij wat voor studentenvereniging dan ook. In mijn jaargroep heb ik genoeg leuke mensen ontmoet.

fuckje | 09-03-06 | 19:56

Superjan is geen lid. Hij heeft hooguit een lid.

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 19:56

Kijk biertje is dus geen corpstaal. Een beetje stoere 3e jaars +, heeft het uiteraard over pils.

superjan | 09-03-06 | 19:55

Het interne tribunaal: "U heeft een 18-jarig meisje aangerand? Schande! Wij veroordelen u tot 30 dagen schorsing. verder doen wij geen aangifte van deze misdaad en zorgen wij dat dit geheim blijft. Verder krijgt u van onze gesjerpte bestuurslden een tik in het gezicht met de vlakke hand en mag u gedurende drie maanden het Io Vivat niet meer zingen."
Nee, zo'n tribunaal wordt node gemist inderdaad... Eigenlijk moeten we gewoon ophouden met mensen voor de rechter te brengen en "een tribunaal" uitspraak laten doen.

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 19:55

Er wordt weer goed geglijd...

doktersnuggles | 09-03-06 | 19:54

... Biertjûh?

Hill | 09-03-06 | 19:54

@fuckje> ik ben ook lid. Maar vind jullie ook lief. Zou ik als een soort bruggenbouwer kunnen fungeren? Dat ik jou leer dasjevechten en galamossen. Terwijl ik die nare corpslummels wat respect voor een mooie kritiese grunnse dame bijbreng?

superjan | 09-03-06 | 19:53

Geh... Die Minervanen zijn net zo grappig als Vindicaters.

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 19:52

Lucas wijst fijntjes op misstanden bij een vereeniging. Het is niet meer dan een verzamelplek om veel bier te zuipen. Net zoals voor voetbalwedstrijden. Gezellig naar het Rembrandtplein. En alcohol gebruik gaat, jammer genoeg, nu eenmaal gepaard met agressiviteit. Waar ook ter wereld. Maar, het interne tribunaal zoals dat van het corps, wordt node gemist als de zogenaamde supporters weer eens op bezoek gaan bij de collega's.

doktersnuggles | 09-03-06 | 19:52

Het is godsgeklaagd dat sommige van mijn mede-leden dit soort ernstige excessen durven goed te praten. Ik ben ook lid en reken maar dat hier nog niet het laatste woord over gezegd is. De daders, inmiddels bij half Nederland bekent, zullen op z'n minste geroyeerd worden.
Iedereen mag van een corpsbal vinden wat hij/zij wil, maar met dit soort idioten willen wij niets meer te maken hebben.

Mohikaan | 09-03-06 | 19:51

crixus 09-03-06 @ 19:47
Lullo ;-)

Dömper | 09-03-06 | 19:48

@crixus,
:-):-)

fuckje | 09-03-06 | 19:48

fuckje 09-03-06 @ 19:45
Ja?

Dömper | 09-03-06 | 19:47

@fuckje 09-03-06 @ 19:45:
Om on-topic en in stijl te blijven: Afpilsen en neuqen... :-)

crixus | 09-03-06 | 19:47

Hugo Van Den Loonsch 09-03-06 @ 19:24
corpslui zijn niets anders dan vieze socialisten.

daskapitalist | 09-03-06 | 19:46

Goed, nu we weer gezellig onder elkaar zijn.......

fuckje | 09-03-06 | 19:45

@Dömper 09-03-06 @ 19:40:
Tja, het schijnt dat je stokslagen krijgt als je als feut te laat komt bij het opdienen van de lauwe macaroni bij de jaarclubmentor.

crixus | 09-03-06 | 19:44

Hugootje werd bang en terecht........

rosalie | 09-03-06 | 19:42

@crixus
Hugo is al drinken met z'n "vrienden".

Dömper | 09-03-06 | 19:40

@Hugo Van Den Loonsch 09-03-06 @ 19:30:
Slecht lezen en nog slechter nadenken. En blijkbaar meteen een vooroordeel klaar. Ik ga mijn banksaldo en bezittingen niet openbaar maken, het zou je maar jaloers maken. Geld en bezit maakt een mens niet rijk, maar daar kom je nog wel achter.
En waarom ik mezelf vernoemd heb naar een vrijgevochten slaaf zou je ook in overdrachtelijke (lees: geestelijke) zin kunnen beschouwen. Maar je hebt al voldoende aangegeven dat nadenken niet je sterkste punt is.

crixus | 09-03-06 | 19:38

Dag Hugo Van Den Loonsch de mensenkenner.

Dömper | 09-03-06 | 19:34

bah zeg, heb ik me daar toch aanrandingen en mishandelingen gemist.

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 19:34

Maar helaas moet ik gaan wegens een afspraak met vrienden... iets dat jij blijkbaar hebt gemist in je studententijd...

Het was me een genoegen!

Ave!

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 19:32

crixus 09-03-06 @ 19:28

Moet jij nodig zeggen, wie noemt zichzelf nou crixus?? Blijkbaar iemand met kinderachtig commentaar, en altijd iedereen die rijker is dan hij/zij zelf slecht vinden. Zwak hoor, zoek het probleem eens bij je voorouders die blijkbaar harder aan hun kapitaal hadden moeten werken zodat jij OOK rijk had kunnen zijn.

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 19:30

@knorrige Bert
Je hebt wat gemist lullo...

doktersnuggles | 09-03-06 | 19:29

@Hugo

Minerva, zegt je wel wat? Denk nu maar eens verder na......'k ga het je niet te makkelijk maken, dat weet je.

rosalie | 09-03-06 | 19:28

@Hugo Van Den Loonsch 09-03-06 @ 19:24:
Je kunt niet lezen en nog slechter nadenken, dat bewijs je maar weer eens.
Ik heb nergens beweerd dat corpsleden slecht zijn. Maar als jij je verder uitlaat in brallerige persoonlijke beledigingen maak je jezelf belachelijker dan mij.

crixus | 09-03-06 | 19:28

Juist.... bij Rosalie en Hugo clikt het . Ze gaan vast neuqen. Why can't we all just get along?

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 19:27

rosalie 09-03-06 @ 19:25

Graag, dan weet ik waarmee ik te maken heb.

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 19:27

@Hugo Van Den Loonsch 09-03-06 @ 19:25
Ok, je suggereert op z'n minst dat daar wat mis mee is.

Dömper | 09-03-06 | 19:26

Hugo 19:19 uur,

't Is maar goed dat je niet weet wie ik ben wat ik doe, i.i.g. niet een Van Den Loonschmedewerker.....wil je het echt weten?

rosalie | 09-03-06 | 19:25

@Wolff
Ben jij dat Robert? Lekkere rooie wentelteef van me. Ouwe drollendraaier!

doktersnuggles | 09-03-06 | 19:25

Dömper 09-03-06 @ 19:22

zeg ik dat er wat mis mee is dan? Ik vraag alleen of ze schoonmaakster is...

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 19:25

Crixus je bent een pauper zonder potentie, en waarschijnlijk ben je nog te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Dus kom nou eens met goede argumenten waarom mensen die in een corps zitten, slecht zijn.

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 19:24

Hugo Van Den Loonsch 09-03-06 @ 19:21
Wat is er mis met schoonmaaksters?

Dömper | 09-03-06 | 19:22

Hoe is dat nou als Minervaan over een jaar of 8. Getrouwd met een Only-spijkerbroekdragende corps vriendin. Op een dispuutsavond praten al je mededispuutleden over jouw vrouw als dat hertje van de kroegcommissie, terwijl ze voor jou altijd een flesje is gebleven. Iedereen heeft haar al op een gruwelijke manier uitgewoond, daarna kon jij met 'r trouwen.
Terwijl Annegien naar een hockeytournooi is, zit jij thuis met je 2 gebobkapselde kids in hilfiger overhemdjes, op de bank kabouter Plop te kijken. Wetend hoe het er aan toe gaat, tijdens zo'n tournooitje. Lekker gemengd het hertje spelen, en jij denkt met warme gevoelens terug aan die schitterende tijd in Leiden. Stakkers.
GENIAAL!
Dat ga ik bewaren en ophangen...

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 19:22

@Hugo Van Den Loonsch 09-03-06 @ 19:08:
Dankzij mijn in- en uitlopen bij vele groeperingen en niet slechts gekluisterd te zijn aan mijn eigen kleine jaarclubje heb ik (nog steeds) een groot netwerk.
Het is ook zeer vermakelijk te lezen dat je je eigen domheid rechtvaardigt met het argument dat het er niet om gaat wat je kent maar wie je kent.
Ik had bij elke vereniging lid kunnen worden. Het ging er niet om dat de groep mij niet wilde (integendeel, er is van alle kanten aan me getrokken), maar dat ik de groepen niet wilde. Dat is een subtiel maar significant verschil.
@ 19:12 & 19:14:
SIEG HEIL... De laarzen staan al klaar, APEJONG!

crixus | 09-03-06 | 19:21

rosalie 09-03-06 @ 19:19
Heb jij geur-internet? Cool.
Hugo Van Den Loonsch 09-03-06 @ 19:19
Als jij het zegt

Dömper | 09-03-06 | 19:21

@Rosalie: nee Rosalie.... je ontwijkt mijn vraag...... beltegoed hebben?

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 19:21

Dömper 09-03-06 @ 19:17

Nog sterker wou je zeggen?

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 19:19

't Begint hier wee te stinken...teveel corpsballen aanwezig waarschijnlijk...ik had altijd al een hekel aan die figuren, maar nu helemaal!

rosalie | 09-03-06 | 19:19

Rosalie ik houd van je.... beltegoed hebben?

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 19:19

Uiteindelijk zit het nou eenmaal zo inelkaar dat gestudeerde mensen betere banen krijgen, daarom kost het je ook geld, en tijd. Het is al eeuwen zo, en dat kan je weten. Of je bent te dom om te studeren of te lui, anders niet zeuren dat je zelf niet bij een corps zit.

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 19:18

Hugo Van Den Loonsch 09-03-06 @ 19:15
Sterk argument (NOT)

Dömper | 09-03-06 | 19:17

@Hugo blabla, dat vroeg ik niet, ben trouwens alleminst in jouw waardeloze menig geïnteresseerd. Ik wees jou slechts op jouw allerbelabbertse taalgebruik.

fuckje | 09-03-06 | 19:17

rosalie 09-03-06 @ 19:13
Zeer gelukkig, thanks for asking.

Dömper | 09-03-06 | 19:16

GROUPHUG en daarna een rondje breezahz

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 19:16

@ Domper

Zozo, meneer is zelf wel een mensenkenner? (NOT)

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 19:15

@fuckje: Driewerf? Ben jij zo'n lief klein ufje fuckje? Balletjes stuiteren of rollen overigens meestal.

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 19:15

@Hugo Van Den Loonsch 09-03-06 @ 19:12
Wat ben jij toch een mensenkenner (NOT).

Dömper | 09-03-06 | 19:14

@fuckje

Zo zit het in mekaar, je kan niet zomaar een volledig lid worden, je moet eerst aantal testen doorgaan, zowel fisiek als mentaal. Blijkbaar lukte crixus het niet, en wou de groep hem niet...

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 19:14

@Domper: ja en jij ook voor de rest?

@lekkerlezenindetrein 18:54: jij hebt het begrepen!!

rosalie | 09-03-06 | 19:13

@Hugo nog wat...
" de groep wilT jou niet".... kan je nagaan wat jij voor een omhooggevallen balletje bent, driewerf GATSIE!! voor jou !!

fuckje | 09-03-06 | 19:12

Crixus is gewoon teleurgesteld in zichzelf, dat hij nooit de potentie heeft gehad om zich aan te sluiten bij een groep... Oftewel, hij heeft hard gefaald in zijn leven...

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 19:12

crixus 09-03-06 @ 19:03
Why bother, hij heeft het toch niet begrepen.
Maar sektarisch? Mensen zijn sociale dieren en zoeken elkaar, in al dan niet georganiseerde vorm, op.

Dömper | 09-03-06 | 19:09

@Crixus

Zeg, apejong, uiteindelijk gaat het erom WIE je kent, niet WAT je kent... en via een corps leer je een beetje te lobbyen... dat zeer handig kan zijn later. Dus Cut the bullshit over dat je geen groep om je heen wilt, want de groep wilt jou niet!

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 19:08

Kun je volgende keer eerst 'komptiedanhe' zeggen voorat ik me stukbijt op zo'n lap tekst?

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 19:06

@Funske 09-03-06 @ 18:48:
Waarom zou ik je nog verder moeten afkraken als je dat zelf al zo prachtig doet?

En natuurlijk is het "fokking laag" wat hier wordt geschreven en gepost. Dit is namelijk Geen Stijl. Ik schrijf het nog maar eens: Alles op deze site is per definitie ongefundeerd, tendentieus en nodeloos kwetsend. Dat vindt jij namelijk ook leuk als het over andere mensen en groepen gaat, anders kwam je hier niet naar toe surfen en jezelf als reaguurder registreren.
En uiteraard vindt 99% van de corps-leden zulk gedrag verwerpelijk. Ik zou me pas werkelijk ernstig zorgen gaan maken als dat niet zo zou zijn. Daarom moet je je er ook niet zo over opwinden. Morgen is alles vergeten, staat dit stukje in het GS archief en wordt het hooguit weer eens opgeduikeld als er weer eens gewonden vallen bij de ontgroeningsrituelen in Augustus.

Neemt niet weg dat ik wel blijf denken dat studentenverenigingen sektarische groeperingen zijn. Als iets er uitziet als poep, voelt als poep en ruikt naar poep, is naar alle waarschijnlijkheid ook poep. Dat is niet erg verder, de mens is van nature geneigd naar sektarisme, of het nu de Katholieke Kerk betreft, de Bhagwanbeweging of de vrijmetselaarij. Het is een hele natuurlijke behoefte om deel uit te maken van een groter geheel, het biedt veiligheid en verlost van de dwang om zelf na te denken. Dat laatste is namelijk best moeilijk.

crixus | 09-03-06 | 19:03

discussie?

henkstubbe | 09-03-06 | 19:03

[email protected] 09-03-06 @ 19:01
Deaud moeten ze, deaud zeg ik je.

Dömper | 09-03-06 | 19:03

Waardevolle toevoeging aan de discussie Henkstubbe, scoor je punten mee

Funske | 09-03-06 | 19:01

Corpsballen zijn gewetenloze kleaujeau's, die later mooie baantjes inpikken dankzij hun "relaties".
Door "normale" studenten worden ze uitgekotst, en terecht!

fuckje | 09-03-06 | 19:01

@Funske BRAVOgel

leidsche bierkoning | 09-03-06 | 18:54

Rosalie kan alleen over zij praten, rosalie heeft geen vrienden in de buurt, rosalie is een individu, zij loopt niet mee, alles wat zij doet is uniek, rosalie kan ook niet knikkeren, rosalie kan wel goed generaliseren, daarom is rosalie cool.

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 18:54

rosalie 09-03-06 @ 18:52
Maar voor de rest ben je wel gelukkig? *zucht*

Dömper | 09-03-06 | 18:53

Dat leidsche bierfiguur KAN alleen maar denken vanuit een jullie en ons-positie, zo zit dat corps in elkaar. Ze zijn geen individu meer en daarom zielig. Die corpsen moeten meteen uit de samenleving verdwijnen wil er nog iets goeds en individueels voortkomen uit afgestuurdeerde "jongeren".

rosalie | 09-03-06 | 18:52

@crixus : en jij bent een individu die deze psychologische analyse helemaal zelf heeft samengesteld? Crixus=Freud. (he, leeftdienog?)

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 18:51

@Funske 09-03-06 @ 18:48
Maar voor de rest ben je wel gelukkig? *zucht*

Dömper | 09-03-06 | 18:51

@CoJoNes 09-03-06 @ 18:46
Gelukkig niet allemaal ;-)

Dömper | 09-03-06 | 18:49

Royement en niet namokken onder het afdakje van nr.50 als het regent. Wie zijn anus brandt moet maar een zacht kussen kopen.

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 18:48

@lekkerlezenindetrein 09-03-06 @ 18:34:
Nogmaals, Geen Stijl is er niet, ik herhaal: NIET voor de nuance. En inderdaad, je bent een soort allochtoon (iedereen is altijd wel ergens een soort allochtoon) met een eigen naam en misschien ook je eigen gedachten. Dat laatste kan ik slechts opmaken uit wat mensen zeggen en schrijven (ik ben Robbert van den Broeke immers niet) en met deze post laat je een glimp zien van je eigen geestelijke vermogens. Daarvoor bralde je vooral mee met de gedachten van het corps.

crixus | 09-03-06 | 18:48

CoJones gaat met mevrouw Jones een happie doen in de stad. Het was mij een waar genoegen heren.

CoJoNes | 09-03-06 | 18:48

@crixus Jij bent ongetwijfeld veel intelligenter dan dat k ben dus k ga niet eens proberen mezelf op intellectueel niveau met jou te vergelijken. (zoals je zult merken is ook mn spelling niet optimaal maar wees niet te streng, k doe dan ook alleen maar een cursus wetboek lezen). Je zegt dat wij (corpsballen) niet moeten zeuren als men ons aanspreekt als groep wanneer het gaat over een aanranding al dan niet. Maar vind je dat niet wat erg kort door de bocht. Ik bedoel we zijn met 1400 man bij Minerva en zoals de Havenarbeider al aangaf vind 99% van de leden een aanranding verderfelijk, dus heeft die 99% procent het recht zich beledigd te voelen. Ik zeg niet dat het jaloezie is maar mensen zijn vaak wel bang voor het onbekende en dus zie je nu veel mensen die een beetje laf op internet tegen het corps gaan staan aanschoppen. Misschien zijn het mensen die gefrusteerd zijn omdat ze hun eigen studententijd verneukt hebben door een beetje lafjes op hun kamertje rond te hangen, k weet het oprecht niet maar wat nu gebeurt is gewoon fokking laag. En bravo dat jij met meer meisjes (of jongens) naar bed bent geweest dan de meeste leden, wat een mooie lul ben jij. En dan die afsluiting "neerbuigend... dat zeker". Ken jij mij, weet jij wie k ben, denk t niet, dus HOU GEWOON JE SNATER, en loop niet zo indolent te doen. Kijk, k weet dat er zometeen een reactie komt op deze post waarin je me helemaaf afkraakt maar dat zal mij niks doen en dat is niet omdat k me beter voel dan jij maar doordat jij jezelf verlaagd met opmerkingen als "Lid worden van een sektarische groepering is altijd een teken van geestelijke zwakte en/of geestelijke armoede." Ik kots van jou en k denk alle mensen die in Leiden of elke andere studentenstad lid van een vereniging (corps of niet) het volkomen met mij eens zijn. En hiermee eindig k deze onsamenhangende en grammaticaal waarschijnlijk volkomen incorrecte post.

Funske | 09-03-06 | 18:48

Het blijven een stel stakkers Dömper *zucht*.

CoJoNes | 09-03-06 | 18:46

Havenarbeider en Bierkoning wonen wel in het mooiste huis van Leiden ja, dus ze hebben sowieso gelijk... een kritische blik op onze societeit zou zeker niet overbodig zijn, maar dat zal zeer binnenkort ook gebeuren. Sancties zullen worden uitgedeeld en een royement zal hopelijk niet uitblijven voor de schennisplegers.

Generaliseer nooit!

90 % van de leden kotst sowieso al van de mensen die deze delicten plegen, laat staan na het plegen van dit delict!

Môguh

Nupa | 09-03-06 | 18:46

@leidsche bierkoning 09-03-06 @ 18:41
sarcasme is jou vreemd?

Dömper | 09-03-06 | 18:44

@leidsche bierkoning
oh ja hahaha, wat stom van me zeg. Ironie? ooit van gehoord, feutje?

CoJoNes | 09-03-06 | 18:43

Dignus est intraere!

Nou Jae zaeg! Kaerel nog an toe!
Inderdaed stigmaetizegend dit begigd! belochelijk... Ik bedoel maejg, Waejgom gaen ze niet geweun op tegogiste jaegen in plaets van op ons, de niuewe elite dezer naetie!

Wocht maejg Geen Stijl lullo's totdot wè de mocht haebbe! We zulle jullie eens dugtig aenpokken! Sodebille ik wogt niet bièn!

Ahasveros | 09-03-06 | 18:42

@Cojones. Sterker nog. Ik was eens bij een Corps bruiloft en toen hadden "zijn" dispuutgenoten een lied gemaakt waarin alle verhalen rond "haar" uitgebreid aan bod kwamen. Tot en met de bij "haar" opgelopen SOA's. Ik moest wel lachen om te zien hoe haar famille krampachtig probeerde de grijns in de plooi te houden Tja, van je "vrinden-voor-het-leven" moet je het hebben.

BASinnic | 09-03-06 | 18:42

@CoJoNo dat doe jij niet!!!! HAHA met HET CORPS

leidsche bierkoning | 09-03-06 | 18:41

@leidschebierkoning
jullie ? Niet zo generaliseren man. Vindt niemand leuk.

CoJoNes | 09-03-06 | 18:40

@CoJoNo dat is waar jullie op geilen... comments en topics

leidsche bierkoning | 09-03-06 | 18:39

katsjing!!!

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 18:38

@Lucas
Moet toch een lekker gevoel geven, 200+ comments op een 15 uur topic over Minerva. Chapeau

CoJoNes | 09-03-06 | 18:37

@ crixus : goed punt. Je hebt gedeeltelijk gelijk. Ik zou het echter wel fijn vinden wanneer niet ingewijden 'nieuws' dan ook wat genuanceerder brengen en niet een collectief aanspreken. Ben ik nu ook een soort allochteaun dan anders dan dat ik een eigen naam en eigen ideeen heb?

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 18:34

Eindelijk worden die corpsballen aangepakt en dat mede dankzij Lucas; goed van je Lucas! Dat die corpsen nog bestaan is alleen al zooo beyond 1800, werkelijk een aanfluiting voor elke universiteit in Nederland!

rosalie | 09-03-06 | 18:32

Leuke feitjes: bekende reunisten van Minerva zijn Pechtold, Opstelten en o ja: ene B. van Oranje Nassau en diens zoon W.A.......

grafstank | 09-03-06 | 18:31

Als je een hell's angels cluphuis binnenloopt weet je ook wat je te wachten staat.

fuckje | 09-03-06 | 18:31

1726 geweest, daar doorkletsen.

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 18:27

WHOE OEEEH ENG, onderkotsen, Havenarbeider =louter Clubgenootje!!!! niet die 'Joran'. dat is een mooie oudere jaar

leidsche bierkoning | 09-03-06 | 18:26

Blaten over je lidmaatschap is triest.

Dömper | 09-03-06 | 18:26

Havenarbeider 18:04: (nu met feauteau) Ziehier het uitgewoonde Breezahtje en de Joran ïk heb niets gedaan" met zweetplekken, tevens CLUBGENOOTJE van je. img228.imageshack.us/my.php?image=35li... Kots maar onder zou ik zeggen. Sukkel

empe04 | 09-03-06 | 18:26

@Co : gaan we toch gewoon eerste zuipen....

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 18:25

@CoJoNes 18:12: LOL om je beschrijving. Je vergeet iets: Oud-corps MILFS (aka Annegiens) scheren de poes niet. Echt waar. Dat is tegen de mores. (En erg vies). Daarbij (geheel iets anders) worden die poten zo dik van al die jaren hockey. Dikke poten, oerwoud down there. Daaraan herken je ze. Believe me, op het schoolplein zie ik ze dagelijks en ik prijs me dagelijks gelukkig dat ik er niets mee hoef (praten, aanraken, neuqen)

empe04 | 09-03-06 | 18:24

@leidsche bierkoning, Wolff, Jägermeister, Hugo Van Den Loonsch, lekkerlezenindetrein, havenarbeider, Funske en alle andere Leidse (en andere) corps-lidjes:

Dat jullie lid van een corps is natuurlijk jullie goed recht, maar je moet niet zo zielig gaan zeuren als jullie als groep worden aangesproken op bepaald gedrag. Toen ik studeerde werd ik heel bewust geen corps-lid omdat ik geen groep nodig wilde hebben om iets van mezelf te maken. Lid worden van een sektarische groepering is altijd een teken van geestelijke zwakte en/of geestelijke armoede.

Ik heb in Groningen (waar Vindicat trouwens hooguit een hinderlijk randverschijnsel in de studentenwereld was, en nog is) een wereldtijd gehad tijdens m'n studie. Ik heb niet het idee dat ik er minder bier heb gezopen en minder meisjes heb geneuqt dan een corps-bal. Ik denk zelfs meer.
Ik zoop bij de Friezen van Bernlef, bij de slimme jochies van Cleopatra, bij de boeren van Albertus en heel af en toe ook bij de balletjes van Vindicat.
Dus jalouzie? In het geheel niet. Wel neerbuigend... dat zeker.

crixus | 09-03-06 | 18:23

SLECHT VERHAAL

Funske | 09-03-06 | 18:22

@lekkerlezenindetrein 09-03-06 @ 18:14
Zal vervelend voor je worden man, als je bij mij komt solliciteren.

CoJoNes | 09-03-06 | 18:22

zo rond 1970 was een bekend vrijdag of zaterdagavond vermaak voor hagenezen het zogenaamde balletje meppen in leiden
eerst thuis wat bier dan de gele rups
ik zie nog de koppen van die arrogante klootzakken voor me als ze erachter kwamen dat het haags prole harder en gemener vocht

dereiger | 09-03-06 | 18:21

Havenarbeider: Ziehier het uitgewoonde Breezahtje en de Joran ïk heb niets gedaan" met zweetplekken, tevens CLUBGENOOTJE van je. Kots maar onder zou ik zeggen. Sukkel

empe04 | 09-03-06 | 18:20

@ YerOldeNewspaper, ben jij t Melvin????

Funske | 09-03-06 | 18:18

Het is nog erger Co, het kijken naar kabouter plop delegeer je. Zelf ben je nog aan het werk om haar 'mazzeltje' te bekostigen. Veel plezier met je dreads en de 626

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 18:14

lol @ CoJoNes,
Hoogmoed komt voor de val... toch? :)

OoO | 09-03-06 | 18:13

oeps, Limburgse met hoofdletter, wat ben k toch een domme corpsbal, zeker al mn hersencellen weg gedronken.

Funske | 09-03-06 | 18:13

Hoe is dat nou als Minervaan over een jaar of 8. Getrouwd met een Only-spijkerbroekdragende corps vriendin. Op een dispuutsavond praten al je mededispuutleden over jouw vrouw als dat hertje van de kroegcommissie, terwijl ze voor jou altijd een flesje is gebleven. Iedereen heeft haar al op een gruwelijke manier uitgewoond, daarna kon jij met 'r trouwen.
Terwijl Annegien naar een hockeytournooi is, zit jij thuis met je 2 gebobkapselde kids in hilfiger overhemdjes, op de bank kabouter Plop te kijken. Wetend hoe het er aan toe gaat, tijdens zo'n tournooitje. Lekker gemengd het hertje spelen, en jij denkt met warme gevoelens terug aan die schitterende tijd in Leiden. Stakkers.

CoJoNes | 09-03-06 | 18:12

en Limburgse

Funske | 09-03-06 | 18:10

Braveau havenarbeider. Twentse boeren kotsen met je mee.

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 18:08

ik kom van een boerderij, ik praat met mn vrienden uit zeeland plat zeeuws, mn ouders bijten al bijna hun gehele leven op een houtje, en ik ben lid in leiden. damn proud of it! ik ben er naar toe gekomen om jeukend veel bier te drinken en een mooie tijd te hebben, en met mij velen. en even voor de goede orde, op de mensen die zulke delicten plegen wordt door velen op societeit gekotst. dus voor al die mensen die denken dat ze er ook wat van af weten: kijk en denk eens verder dan je neus lang is.

havenarbeider | 09-03-06 | 18:04

Dat alle paupers hier balen dat ze niet bij Minerva zitten is hun eigen probleem, geef de schuld aan je voorouders, die niet hard genoeg hebben gewerkt aan hun kapitaal. Alsnog dus geen reden om mensen die wel rijk zijn zwart te maken met gewauwel over pappie's die alles betalen.

Hugo Van Den Loonsch | 09-03-06 | 18:03

gebeurd al Hodja... dan vragen we.... moet ik deze rij Nibits ook spiegelen meneer?

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 18:03

Wel prettig dat Frank pro(v)oost (geen moge Frank?afgehaakt?) zo'n eerlijke, nuchtere, kritische, Nederlandse, waarheidslievende, bij de bron checkende, correcte vent is. Sla maar wat poep uit en hoop dat je door grote en belangrijke mensen van het NRC wordt gebeld. Frank is moving up in the world! Hiep hiep voor Frank.

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 18:01

Willen al die brallende corps-eikels niet zo neerkijken op de rest. Ik weet zeker dat jullie me in het dagelijks leven nederig met meneer aan zullen spreken.

Hodja | 09-03-06 | 17:59

@Lucasdelinkslul, Goedemorgen, heb je weer een leuk artikeltje gevonden Bert? (Aka LucasdelinkseLul, Aka Prittstift ofzo) Dit artikel is warempel gebaseerd op 5!!! Jawel 5!!! anonieme getuigen! en dit over 5 meer dan serieuze zaken, het artikel staat aan elkaar geknoopt van onwaarheden en geruchten, doe is even denken Bert!!

@YerOldeNewspaper, Hahahaha, ik ben een hardwerkende autochtone Leidenaar, doe is normaal man! waar is je eigenwaarde? Jezelf zo naar beneden halen om jezelf betrouwbaar te maken! Schande!

Junkie XL | 09-03-06 | 17:58

Jägermeister 09-03-06 @ 17:48:
Er wordt in het topic, noch in één van de links een naam genoemd van iemand die zijn onschuld zou moeten bewijzen. Bovendien hoef je in dit land je onschuld niet te bewijzen, dat ben je tot je schuld is bewezen.
En natuurlijk is het vervelend voor je dat een slag volk waar jij bij hoort wordt afgezeken op deze site, naar aanleiding van berichten op internet die de redactie van deze site verzamelt (GS noemt zich namelijk de stofzuiger van het internet).
Maar ja, als je achter de kudde aanloopt heb je dikke kans dat je in de stront van anderen stapt.

crixus | 09-03-06 | 17:56

@Murdockyoufool Uithuilen bij pa? neehoor, hij lacht krul in ze lul door deze onzin!!

leidsche bierkoning | 09-03-06 | 17:52

oude krant..... Leiden IS de studenten. Laat mensen bewijzen dat er een broek is uitgetrokken (daar is toch auk plisie voor?) en als het waar is: hard aanpakkuh. Tot die tijd, lekker smoelen!

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 17:51

@Yerold: laten we de hakbars buiten deze discussie laten, ik vind het zo al ingewikkeld genoeg... NB: Onze gefrustreerde studentjes zijn stil... Zou de server van de universiteit beetje down zijn?

empe04 | 09-03-06 | 17:50

@leidsche bierkoning, Wolff en ander wauzen van het corps

Lachen man als allochtonen, heaumeau's en de Femster gebasht worden. Maar nu is het jullie beurt en dat doet pijn. Ga maar uithuilen bij pa.

Murdockyoufool | 09-03-06 | 17:49

mmmm reveille, lekkah! lag net te dutten

lekkerlezenindetrein | 09-03-06 | 17:49

Cpt. Hook 09-03-06 @ 17:41
Hook, ik ben het volledig met je eens. Maar alleen als dat meisje werkelijk is misbruikt en dat is ze niet.
Crixus, ik wil alleen maar melden dat het vervelend is als je onschuld niet kan bewijzen. Meer niet jongen. Ik wil alleen iets mededelen. En ik heb net al lekker gescheten en Vrij Nederland dwaalt nu ergens door de riolering.

Jägermeister | 09-03-06 | 17:48

@leidsche bierkoning 09-03-06 @ 17:41: Zoals je misschien al doorhebt; ik ben een hardwerkende autochtone Leidenaar die flink de balen heeft van de aanwezigheid van al dat dronken corpstuig die denken dat de binnenstad van hun is.

Wat dan wel weer opvallend is, want als puntje bij paaltje komt, zijn ze nergens te bekennen. Of is 3 oktober "eng" voor studentjes want ineens moet je je staande zien te houden tussen de volledige autochtone bevolking vergezeld van onze rijke, gemengde en gezellige gemeenschap Turken, Marokkanen, Antillianen etc.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 17:45

@Crixus: Slijpsteen voor den geest...

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 17:43

@Leidse bierkoning: dat is een CLUBGENOOTJE van je kerel! Openlijk mede-leden afzeiken vind ik (zonder T) behoorlijk tegen de mores...

empe04 | 09-03-06 | 17:42

@LdL @ 17:40: Maar ja, als je later dokter of tandarts wordt, heb je ook makkelijk de mogelijkheid om je vingers ff naar binnen te schuiven als je dat blieft. Duzze, linksom of rechtsom is slaan het begin van hun rijke sexuele uitingen.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 17:42

@YerOldeNewspaper En jij bent?

leidsche bierkoning | 09-03-06 | 17:41

@leidsche bierkoning, Jägermeister en Wolff
Ongeacht of dit aanrandingverhaal waar is. Stel dat er echt een verkrachting plaats vind, en het meisje stapt naar de politie. Dan is ze lid af?

Dat kan toch echt niet. Dan heeft crixus gelijk: dan komt het akelig dicht bij georganiseerde misdaad.

Cpt. Hook | 09-03-06 | 17:41

@Jägermeister 09-03-06 @ 17:38:
Hoe heet deze site ook alweer? En wat is het motto ook alweer?
Als je nuance wilt ga lekker het NRC of Vrij Nederland op de wc lezen.

crixus | 09-03-06 | 17:41

De dame is geen breezah, en de gast een mooie lul

leidsche bierkoning | 09-03-06 | 17:40

"Slaan schept een band..."
En jij wilt een aanbeveling na je studie?
Ik ga even een hoekje zoeken om te kosten.

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 17:40

@leidsche bierkoning 09-03-06 @ 17:35: nog zo'n grapjas die denkt ergens bij te horen maar ondertussen kan je die "boomhut" aan de Bree gewoon binnenlopen bij jullie. Lekkere sociale controle/broederschap/sekte.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 17:39

@Jagermeister. Eens. Zou ook knap nerveus worden van zo'n boobs. Kijk nog maar es goed naar die foto van de verkrachte BreezaH img228.imageshack.us/my.php?image=35li... en de Joran die erbij zit. Het zweet gutst uit zijn oksels, en dat nog voor de daad....

empe04 | 09-03-06 | 17:38

frustrerend als de massa niet weet wat er gebeurt is. dutroux kelder gaat te ver.

Jägermeister | 09-03-06 | 17:38

@empe04 17.34 Zo, niets beters te doen???

leidsche bierkoning | 09-03-06 | 17:37

@emre:
1) Kofschip 2) gebiedende wijs 3) dt-problematiek. Wolff heeft nog wat meer probleempjes dan alleen z'n achterstand

OoO | 09-03-06 | 17:37

Ik geloof dat u allen jaloers bent, en wat wolff zegt; ook deze mensen worden eerlijk berecht.
Studententijd=Minerva, mooiste tijd

leidsche bierkoning | 09-03-06 | 17:35

er is niks aan de hand. het meisje wilde het zelf, en er is dus ook geen aanklacht ingediend. Van Persie niveau. GeenStijl heeft het soms ook mis.

Jägermeister | 09-03-06 | 17:34

@Wolff 17:27 Zou es beginnen met lesje Nederlandsche taal mijn jongen. KOFSCHIP

empe04 | 09-03-06 | 17:34

@Capt. Hook: als een lid naar een andere autoriteit stapt, wordt dat gezien als verraad en verbreken van broederliefde binnen het corps. Dus kom je in de problemen; want bij een clubje als Minerva ben je lid voor het leven en zal je elkaar nooit op- / aan-geven.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 17:33

@Wolff 17:19: LOL Wat een sukkel. 3 Things are sure in life. Wolff is 1. lelijk 2. dom en 3. zeer onzeker. Dit soort minne bralaapjes worden later afdelingshoofd, zwetende oksels en een broodtrommeltjeslucht om zich heen. Thuis een wijf met sjaaltje, geruite rok en een ongeschoren poes.

empe04 | 09-03-06 | 17:33

@Bret Gaart 09-03-06 @ 17:13
Of je het nu over maffia of corps hebt, de principes en psychologische processen zijn exact hetzelfde. Of je het nu omerta of mores noemt: exact hetzelfde. Ik kon zo gauw geen NL of EN tekst vinden, dus je duits maar even oppoetsen.

www.sgipt.org/gipt/entw/bindung/path_1...

crixus | 09-03-06 | 17:31

@Wolff
Elkaar slaan schept een band? Wat is dat voor voetbalsupporter taal!! Begrijp ik het goed dat je toegeeft dat als een lid naar de politie stapt dat hij dan in de problemen komt intern? Waarom in godsnaam? Wat is dat voor vrijstaat? Lijkt de vinkenslag wel.

Cpt. Hook | 09-03-06 | 17:31

@FonyTonie: ik ben niet braaf maar ik ben ook geen randfiguur. Mijn normen en waarden liggen blijkbaar een stuk hoger dan van het corps; de laatste keer dat ik iemand heb verkracht, geplet tussen deuren/tafels of anderszins vernederd (zie eerstejaars-inwijding) is... euh... oh ja, nog nooit gebeurd. Terwijl het in Leiden schering en inslag is onder de "universitairen" tussen de 18 en 30 jaar.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 17:29

@Wolff: lekker dictatuur. Als je als Minervaan iets wordt aangedaan door je corps-genoten en je stapt naar de politie, dan lig je eruit zonder aanbeveling na je afstuderen. Stap je niet naar de politie, dan is het een vrijbrief om nog x aantal keer over je heen te laten lopen.

YerOldeNewspaper 09-03-06 @ 17:24

wat ik heb geleerd is dat je dan ook niet over je heen moet laten lopen, gewoon keihard terugslaan. dat leer je als lid en dat schept ook die band die je er aan overhoud na je studententijd.

Wolff | 09-03-06 | 17:27

@Wolff 09-03-06 @ 17:19

'houdt je bek en laat ons doen waar we goed in zijn'

Pfffffmmwhoehahaahahahahhaa

Ten eerste 'houd je bek' is gebiedende wijs, dus 'houd' zonder t. Ten tweede: je hoort goed te zijn in studeren, maar zie bovenstaande zin.

Murdockyoufool | 09-03-06 | 17:25

pigbag heeft het dus duidelijk niet begrepen. mindewaardigheidscomplexje?

en wen er maar vast aan want de iedereen die hier reageerd wordt bestuurd door leden dus.......

Wolff | 09-03-06 | 17:25

@YerOldeNewspaper: ik zal het ook zeker niet voor de jan-diederik-willems opnemen, maar was jij vroegah het braafste jochie van de klas? Waarschijnlijk niet. Of plukte je madeliefjes voor je moeder toen je 20 was...

FonyTonie | 09-03-06 | 17:24

@Wolff
Wat zul jij over een jaar of 10, na het teruglezen van je reactie en met de herinneringen aan je corpstijd, met het schaamrood op je kaken staan. In de grote mensen wereld gaan dingen toch echt anders. Het zal er mee beginnen dat je dat rare corps dialectje moet gaan afleren, omdat anders niemand je serieus neemt. Schrikken hè?

CoJoNes | 09-03-06 | 17:24

Lucasdelinkselul 09-03-06 @ 15:58

Stoppen met leugens verspreiden is nooit zinloos. Moeilijk voor linserts maar nooit zinloos

derks | 09-03-06 | 17:24

@Wolff: lekker dictatuur. Als je als Minervaan iets wordt aangedaan door je corps-genoten en je stapt naar de politie, dan lig je eruit zonder aanbeveling na je afstuderen. Stap je niet naar de politie, dan is het een vrijbrief om nog x aantal keer over je heen te laten lopen.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 17:24

Corpsballen... Dat zijn toch van die jongens die zich eerst helemaal klem zuipen om het vervolgens bij afwezigheid van hun eigen moeder te doen met vrouwen die er verdomd veel op lijken? "Ju kreunt pecies az mu moederrrr. Geil Oilily-sjaaaltje trouwez."

Pigbag | 09-03-06 | 17:23

Ik heb ook meegemaakt dat er tussen de Minervanen eikels zitten, dat krijg je al snel bij zo'n grote vereniging. Maar wantoestanden als deze heb ik nooit meegemaakt. 20 dagen schorsing is dan ook veel te laks. Ze moeten gewoon voor eeuwig worden verbannen. Maar goed, het clubje zal wel zijn aangesloten bij Completa of Maandverband, hofleveranciers van Wallon bewoners en de Bestuursgang. Oftwel, inderdaad, doofpot.
Wat een zielige zooi, gelukkig heb ik er wel goede vrienden aan overgehouden.

stuyterkuycken | 09-03-06 | 17:22

dan moeten mensen naar de politie stappen. zo simpel is het. op het corps en ook in de burgerij

Wolff | 09-03-06 | 17:22

@Wolff: lul niet, met je wetten. Van de afgelopen 3 incidenten bij Minerva, is er daadwerkelijk maar eentje onderzocht door de politie. De andere twee zijn intern in de doofpot gestopt en als "pietluttig incidentje" uiteindelijk op pagina 5 van het LD belandt.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 17:21

laat het corps gewoon het corps. als je niet lid bent wil je, mag je en hoef je niks te weten wat wij doen. de wet geld ook voor ons en zal ook wanneer er feiten op tafel liggen en een aanklacht ook op ons worden toegepast.
dus knorren der gehele aarde, houdt je bek en laat ons doen waar we goed in zijn. als je commentaar hebt, prima maar wees goed ingelicht. wat ik niet denk als ik de reacties zo lees.

veel plezier. en gegroet!

Wolff | 09-03-06 | 17:19

Dagmenu's nog onbekend... Zullen nu daadwerkelijk vrouwen serveren?!

Petje af! | 09-03-06 | 17:16

crixus
Heeft niets met maffiosi te maken hoor. Jaarband! Mores!

Bert Graat | 09-03-06 | 17:13

@crixus 09-03-06 @ 17:05

Dat bedoel ik. Dus als iemand een keer die door de alcohol aangetaste voortandjes eruit trapt, krijgen ze lik op stuk. Nu ja, het is een begin.

Murdockyoufool | 09-03-06 | 17:12

@FoonyTonie: jij zou ook "mep-gevoelens" ontwikkelen als je je fiets op de Bree parkeert; 10 minuten later terugkomt, geen wielen meer terugvindt en er staan 20 van die eerstejaars heel stoer te gniffelen. En ja, dat soort gasten pak ik aan; het is een soort van integratie-beleid... dat je uit Verweggistan in Leiden komt studeren, betekent niet dat Leiden van jou is met je hockeystick, aardappel en Gant-shirt.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 17:12

@Gert Braat 09-03-06 @ 17:09:
Omerta... Het zijn net maffiosi inderdaad. Zelfs de vrijmetselarij is openhartiger.

crixus | 09-03-06 | 17:11

@de linkse knor
Op die mail kan je nog wel ff wachten. Corpsleden lekken niet zo snel, en dat heeft niets met die paar weken schorsing te maken. Het is een code die maar zeer weinigen breken. Doe je dat wel, dan ben je deaud.

Bert Graat | 09-03-06 | 17:09

@LucasLL: de wedstrijd was: "Zoek het slachtoffer" En dit was de lekkerste (ondanks haar siliconen-boobs)
@CoJoNes: bij mij zit er niets wits op die foto's hoor... Tissue?

empe04 | 09-03-06 | 17:08

@Murdockyoufool 09-03-06 @ 17:00:
Het probleem is nu juist dat ze er wel mee weg komen. 30 jaar geleden deed dat soort volk niks anders, en velen daarvan zitten nu in de regering, zijn top-ambtenaar bij justitie zijn dure advocaten of verdienen sloten geld als specialist in een ziekenhuis.
Het wordt allemaal met de mantel der liefde bedekt, want ach.. ze zijn maar 1 keer jong en er was drank in het spel. Zo erg is het niet. Pappa deed ook rare dingen in zijn studententijd. En dan wel de pimpjes in de Bijlmer die bReEzAh sletjes kapotscheuren in kelders voor een hamburgertje en beltegoed veroordelen.

crixus | 09-03-06 | 17:05

Het zal me jeuken wat je frustraties zijn, het zit je blijkbaar zo hoog dat je wil gaan meppen - duidelijk een brevet van onvermogen

FonyTonie | 09-03-06 | 17:05

@r00tie & FoonyTonie: makkelijk he, als je zelf wordt aangevallen als "student" om dan anderen ook maar over een kam te scheren?

De essentie van het verhaal is, en dat willen studenten niet geloven, dat zowel de stad Leiden, de economie en de leef-sfeer enorm wordt verpest door de jaarlijkse intocht van studenten. Ik kan je meerdere straten in Leiden aanwijzen waar men niet blij met jullie is. Waarom? Omdat de huizen, die zijn gekocht door contributie of door de ouders, worden bewoond door losgeslagen schoffies die denken op andermans zak 8 jaar lang op een universiteit te mogen rondhangen. Maar ondertussen geen sociale omgangswaarden hebben met andere mensen dan jullie eigen soort, te pas en te onpas uitermate vervelend bezig zijn en er gedragscodes op na houden zodat er maar zo min mogelijk naar buiten komt over inauguraties en dergelijke.

Eerlijk gezegd zou ik best zo'n mooi pandje aan het Rapenburg willen bewonen (en daar heb ik het geld ook voor; dus stratenmaker ben ik niet) maar ik laat het wel uit mijn hoofd omdat ik een investering in een huis niet over een paar jaar in rook op wil zien gaan. De huizenprijs op sommige plekken is dusdanig verrot omdat jullie zo graag met 30 man bij elkaar willen wonen voor 2 kwartjes. En ondertussen de fietsen en vuilniszakken bij de advocaat of hotels (de buren) neerzetten. En als een weldenkende bejaarde naar Oudheden wil, kan die met rollator en al de stoep af omdat de corpsballen willen barbequen op de stoep en geen zin hebben im hun Chesterfield tactischer neer te zetten.

Je kan me veel en weinig vertellen over jullie leefwijze; de afgelopen 15 jaar heb ik een algemene aversie gekregen tegen de studenten die in Leiden wonen. Waarom kan het in Den Haag of Rotterdam wel gezelliger blijven? Omdat de concentratie studenten/vierkante kilometer veel minder is en daardoor dat domme kudde-gedrag minder snel zal optreden.

Ben allang blij dat mijn ouders en veel bekenden buiten de Singels wonen; kan ik tenminste met een gerust hart mijn auto parkeren als ik op bezoek ga, zonder dat ik 'm ondergekotst terugvindt of 20x mag steken tussen 500 aan elkaar geknoopte fietsen.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 17:04

@empe
ik krijg witte blokjes over de gezichten... Het is net of het allemaal Wilhelm Schippers zijn zo.

CoJoNes | 09-03-06 | 17:04

@Lucas
Als je studenten en hun feestjes niet leuk vindt (te zien aan je al je studenten-bash postings hier) moet je misschien eens carnaval gaan vieren. Vind ik meer iets voor jou.

foolkert | 09-03-06 | 17:02

FonyTonie 09-03-06 @ 16:47

Wat een drol op een stokje ben jij. Ik ben zelf ook student geweest en heb ook niets tegen studenten. Het gaat om bepaalde corpsballen. Van die gasten die denken dat de wereld van hun is en bij wie pa altijd de 'probleempjes' oplost met zijn chequeboek. Die lui moeten een keer leren dat het niet zo werkt in de grote menschenwereld. Wie een grote bek heeft op straat, mensen belachelijk maakt en meisjes aanrandt, mag grote stoten verwachten. Ze hoeven niet overal mee weg te komen.

Murdockyoufool | 09-03-06 | 17:00

@r00tie 09-03-06 @ 16:43:
Si tacuisses, philosophus manisses

Donderman | 09-03-06 | 16:59

Empe, hoe weet je zeker dat zij het is?

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 16:58

empe04 09-03-06 @ 16:51

Dank u ...

nopedope | 09-03-06 | 16:54

@YerOldeNewspaper 09-03-06 @ 16:36

Boffert! Op de een of andere manier lieten ze mij altijd met rust Waarschijnlijk omdat ik er als een mocro uit zie. Ze zijn veel te bang dat ik mijn familie ga halen en hun pathetische clubhuis in de fik steek.

Murdockyoufool | 09-03-06 | 16:52

SPIEGELTJE???

nopedope | 09-03-06 | 16:49

NEUQEN? waren de dabobertjes soms uitgenodigd?

Weautjuh | 09-03-06 | 16:49

@r00tie 09-03-06 @ 16:43:
Je bent hier op Geen Stijl, remember? Je laat je wel heel erg zien nu... Lange teentjes, kort lontje. Het is altijd leuk als het over een ander gaat, nu gaat het eens een keertje over jou, of liever jouw soort. Geen Stijl doet gewoon wat het altijd doet: Het scheert over 1 kam, is ongefundeerd, tendentieus en nodeloos kwetsend. Als je om anderen kan lachen (en dat kan je, anders was je hier geen reaguurder) moet je dat ook een keer over jezelf kunnen.

crixus | 09-03-06 | 16:49

Dat is hoort toch bij hun studielast? Hoeveel sbu's zou dit nu weer opleveren?

stupor mundi | 09-03-06 | 16:47

@ Dömper : Dat is minderwaardig volk waar de wet wel voor geld

doorduiker | 09-03-06 | 16:47

En JAAA van de aangerande dame heb ik ook nog een screenshotje. HIERRRRRRRR img228.imageshack.us/my.php?image=35li... Excuus voor de low-res pic, maar... mij moet van het hart dat de dronken corpsballen wel smaak hebben.. Wat een neuqbare BreezaH zeg ! 10 kudo's van mij!

empe04 | 09-03-06 | 16:47

@YerOldeNewspaper & Murdockyoufool: je hebt mazzel dat ik niet meer studeer, anders had ik je eens lekker in je bek gescheten - ik heb het genoegen gehad om types zoals jullie tegen te komen met dezelfde ideëen, ze zijn vandaag de dag nog te herkennen aan hun voorzetgebitje

FonyTonie | 09-03-06 | 16:47

@r00tie 09-03-06 @ 16:43
Wat is er mis met een dakdekker of een stratenmaker?

Dömper | 09-03-06 | 16:46

@YerOldeNewspaper: Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat jij een afstammeling bent van Gerrie Ruijmgaart, de tering zeg wat ben jij ongefundeerd, tendentieus en buitengewoon kwetsend bezig! Je bent gewoon een gefrustreerde sjaak met een te groot vooroordeel over studenten, ik ben zelf geen Minervaan, wel student en ook nog lid! (Niet eens bij één van de corpora) Maar als jij er voldoening uithaalt om een dronken student in elkaar te trappen op zijn voortanden zoals je zo dapper stelt, dan ben ik van mening dat jij net als diegenen die het meisje hebben aangerand gewoon in een trein op transport mogen naar syberië ofzo, neqschoten mogen immers niet meer, zelfs niet digitaal. En een klap valt overal wel hier en daar, maar wij zijn studenten, wij doen niks met ons leven op zuipen na en nieuwe studenten/aspirant leden kleineren etc. volgens jou en daarom wordt het weer breed uitgemeten in de media. Mag ik trouwens een gokje doen wat je beroep is? Dakdekker of stratenmaker?

r00tie | 09-03-06 | 16:43

Ze hebben de fautaux meteen offline gepleurd. Jammer, want van dat postzegelformaat op image shack kon ik wel zien dat er wat neukbaars tussen zat. Studentes = altijd dikke tieten!

MiRRoRMaN | 09-03-06 | 16:41

Sletje Annegien is vandaag jarig. home.hetnet.nl/~gueux/huischgenooten.h... Erg lelijk, dat wel, dus wellicht dat ze naast felicitaties van reaguurders wat troost wil horen (geen pr0n aub), en wil horen dat het in het leven niet om uiterlijk gaat??
-edit: niet doen, das verboden!-

empe04 | 09-03-06 | 16:40

Corps servert doet prut prut.

blt | 09-03-06 | 16:40

@fuckje 09-03-06 @ 16:35:
Is goed voor zijn therapie, fuckje... Herbeleven, herbeleven en nog eens herbeleven. Je moet een patiënt altijd weer met zijn pijnlijke verleden confronteren, dan pas kan het genezen.

crixus | 09-03-06 | 16:39

@crixus
zo dood als een pier die link...

Lof der Zotheid | 09-03-06 | 16:38

Ach was ik maar bij moeder thuis gebleven.....

\obscuur

Eddee | 09-03-06 | 16:36

@Murdockyoufool: dat genoegen heb ik al 3x mogen hebben. Tot tweemaal toe in de Harmonie (goeie ouwe tijd) en 1x gewoon op de Haarlemmer op zaterdag. Ik kan er heeeel slecht tegen als je in je eigen tijd de stad in gaat en je komt zo'n heaumeau tegen die zwaar bezopen op weg is naar zijn nest en dan denkt dat je graag een gesprek met 'm wil.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 16:36

Laat de lui toch.....
Hartstikke leuk dat Corps, en wat betreft dat geweld, ik denk dat er meer geslagen en geschopt wordt bij een willekeurige zaterdag amateur voetbalclub in de provincie.

o.g. | 09-03-06 | 16:35

@crixus,
om 16.14 u. sprak hij al over zijn frustraties, dus waar hebben wij het hier nog over.

fuckje | 09-03-06 | 16:35

@havana
Minderwaardigheidscomplexje?

Lof der Zotheid | 09-03-06 | 16:34

Je zal het straks als collega krijgen of erger nog.... chef.... politicus.....
Meteen aangifte doen en straffen dat gajes.

PalmTree_1234_ | 09-03-06 | 16:33

@YerOldeNewspaper 09-03-06 @ 16:23
Goed plan. Die gasten halen het slechtste in me boven. Zo'n blinde woede bezorgt geen enkele groep me. 'k Heb helaas nooit het genoegen mogen smaken om er bij eentje z'n voortanden in te trappen. Wat niet is, kan nog komen. Dat stelletje mongeaulen kijkt op alles en iedereen neer. O nee, ik vergis me, pa en z'n collega's op het notariskantoor zijn heilig.

Murdockyoufool | 09-03-06 | 16:32

En waarom laat iedereen ze voor eigen rechter spelen? Ze plegen strafbare feiten, in Nederland moet je dan nog altijd volgens het Nederlandse strafrecht berecht worden!
Zeker in het geval van de aanranding moet justitie optreden.

Ariel | 09-03-06 | 16:32

Pak ze Lucas, pak ze...

da wizard | 09-03-06 | 16:32

Helaas @ Alex3305.. OOk hier geen feauteau meer te zien...

Conjeau | 09-03-06 | 16:31

@Lucasdelinkselul 09-03-06 @ 16:27:
Ben je een beetje jaloers dat ze op de BoerenHogeschool in Wageningen geen Corps hadden voor geyle neuqsex? Is ook wel lastig met alleen getuinbroekte lesbiennes als studentes natuurlijk.

crixus | 09-03-06 | 16:31

Ik weet niet of dit dezelfde foto's zijn maareh foto's van [url=http://www.lsvminerva.nl/scholieren/index.php?pagina=fotos]Minerva[/url]

Have phun !

Alex3305 | 09-03-06 | 16:30

@JackRandom: zo slecht heb je het dus niet als ambtenaar...... Ik kan me herinneren dat jij slechts Aldi bier kon betalen i.p.v. naar de kroeg en geen flikker verdiende.
Waar geef jij je geld dan aan uit?
Wellicht kan er toch nog wat worden bezuinigd op het ambtenarenvolk.

o.g. | 09-03-06 | 16:29

Het gebeurt door een corps, en diréct komen superlatieven tekort.
En terecht...

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 16:27

Anderhalf keer modaal? Jemig, dat heb ik met mijn mavo en ik kan nog steeds F5'en. Na de mavo overigens goed verdiend aan die corps-kleuters. Dat sommige corpssnuiters geen verkrachters zijn klopt. Maar goed, betaalde seks bij je buurvrouw (vaak studentes) is ook niet iets om trots op te zijn als JOVD'er...

St-Eenmans | 09-03-06 | 16:26

Door oostenwind spoelden wij hier aan, de tegenstroom trots doorstaan.
Het kwallenjaar vol van kwaliteit, fundament van de Societeit enzo....

Blauwe potlood, deurwacht, knorrenbusje, indikken, zoemen, mooie baas, zuur, tent, escalatie, rouwband, bleu band, io vivat, gaudeamus, Joeri Oudshoorn, Beekman, jaarclub Code (hahaha), Isengrin, Twalok, lalalal

Rik-tik-rikketitk, eerste societeit der Nederlanden

Feuten en poeten

Dit is een loflied, want wie Marie die kent die boft niet

Lang lid geweest, en kan maar een conclusie trekken:
MINERVA IS KUT

Therapist | 09-03-06 | 16:24

De intercorporale internet commissie vind de aandacht blijkbaar niet echt heel leuk.. zie minerva.corps.nl/ Altijd lachen met de corpsballen..

Conjeau | 09-03-06 | 16:24

@Murdockyoufool: wat dacht je van vanavond, rond 22:00 bij Moksi? Gaan we daarna lekker de stad in en "gezellig integreren met studenten".

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 16:23

"Alle corpsballen zijn dikke verkrachters, VVD-stemmers en hebben rijke pappa's."
Ja dus? Misschien bij Catena niet ,maar dan houdt het ook wel op. Enfin, bovenstaande documenten tonen maar weer eens aan wat een leuk volk dat studentikoze topkader toch is. Hopelijk gaat de Uni Leiden nu echt eens wat ondernemen tegen dit tuig.
@Empe: ja doet es mirror!

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 16:23

@ havana: Hoezo mogen we opeens niet meer generaliseren ?

doorduiker | 09-03-06 | 16:22

Iemand een mirrortje? Site is down.

FastForward | 09-03-06 | 16:22

@ Lucas: aanvulling: [zoals al eerder aangeven door anderen]: dit soort praktijken - hoe stuitend ook- zijn aan de orde van de dag, in alle studentenverenigingen, feestjes, sportverenigingen, etc, etc. Het gaat me -nogmaals- om de manier waarop het geframed wordt. Het gebeurt door een corps, en diréct komen superlatieven tekort.

[havana] | 09-03-06 | 16:22

Een biertje met Jan-Diederik, van bil met Madelene... Ben zelf student geweest, maar ik heb zo'n vieze vuile gore pleurishekel aan corpsballen. Als ik iemand wil sidekicken, als een Chuck Norris, dan is het een veel te dikke nepstudent van Minerva.

Murdockyoufool | 09-03-06 | 16:22

@[havana] 09-03-06 @ 16:19
Op zo'n manier wordt elke groep hier afgeschilderd.

Dömper | 09-03-06 | 16:21

@CoJoNes 09-03-06 @ 16:08:
Toen ik studeerde (principieel geen corps-lid) was er een onderscheid tussen: kistjes, koetjes, gleufjes en nog een aantal van die vrouwvriendelijke termen, als ook termen om hun specialiteit aan te geven. Een flesje (pijpje dus) was goed in pijpen, een hertje (reetje dus) was in voor anaal, een broodje (sandwich dus) wilde wel dp... etc etc...

crixus | 09-03-06 | 16:21

@ultralinx Geef het volk brood, spelen, een krat bier en een Halfords 4weg uitlaatsplitter.

razi aquab | 09-03-06 | 16:21

En zo krijg je OvJ's als Joost Tonino, die overdag strafeisen uitspreken tegen zedendelinquenten, en 's avonds 27 nieuwsgroepen afspeuren naar lekkere jongetjes.

Fijn om te weten dat dit soort ruggegraat- en gewetenloze huftertjes straks de 'boven ons gestelden' worden.

zum kotzen | 09-03-06 | 16:20

@Lucas: schuif die Mare maar in je achterkant, want dat is gewoon een slap aftreksel van een week Leidsch Dagblad, afgewisseld met studenten-geneuzel en "het relatie-verhaal". Wat er vandaag in staat wordt volgende week net zo makkelijk in de doofpot gestopt.

En zoals ik al eerder aangaf; de Leidse sfeer is gewoon verpest. Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen waren en gerust een dozijn van die studenten te vinden op de kieslijsten en met flinke druk van hun oudere collega's. Nog 4 jaar en de studenten houden de politici een hand boven het hoofd en andersom.

Voor de mensen die willen weten hoe Minerva zich gedraagt; binnenkort weer openbare dance-feestjes in hun (los van het clubhuis liggende) disco. Extra-fijn afreageren op goede muziek (dat dan weer wel) en corpsballen met bierpens en hete aardappels.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 16:20

o.g.: Integendeel. Door mijn studie kan ik als ambtenaar zijnde de hele dag F5-en en uit het raam kijken voor 1,5x modaal. Betaald door jullie, waarvoor mijn dank. :)

JackRandom | 09-03-06 | 16:19

@ Lucas: ik ben het met je eens dat het belachelijke feiten zijn, die bestraft moeten worden. Het gaat me meer om de manier waarop het gebracht wordt. Alle corpsballen zijn dikke verkrachters, VVD-stemmers en hebben rijke pappa's. Dáár moet jij / men eens vanaf. Het klopt namelijk slechts voor een bepaald deel.

[havana] | 09-03-06 | 16:19

Iedereen die zelfs alleen maar de introductieweken in een willekeurige studentenstad heeft meegemaakt weet dat zulke dingen gebeuren. Corpsbal-vrijstaat. Je weet waar je aan begint als je zo'n pand binnenstruikelt.

fuckje | 09-03-06 | 16:18

Lukas, even niet zo haastigh tijpen svp.

o.g. | 09-03-06 | 16:18

De studentjes hebben het door.. Alles URL's geblokt!
Ff wat screenshots uploaden dan maar.. zal zo een mirrortje geven

empe04 | 09-03-06 | 16:17

Je gaat me toch niet vertellen dat er niemand is die een mirror heeft gemaakt!

Ariel | 09-03-06 | 16:16

Kemerkend: snel weer de boel in de doofpot stoppen. beneiuwd wanneer de "intercorporale" rondzendmail uitlekt waarin leden wordt gewaarschuwd "niet met de pers te praten op straffe van schorsing".

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 16:16

@Havana: wat hebben mijn frustraties precies te maken met "mishandeling, zware mishandeling en aanranding van een 18 jarige scholiere"? Ik vermoed dat de meesten hier het nogal als frsutrerend ervaren dat corpsballen blijkbaar ongestraft hun gang kunnen gaan. Verder is het niet echt veel moeite om kwad te laten schijnen over een organisatie die dat over zichzelf al doet. Enfin, ik heb artikel in Mare niet geschreven. Was het maar zo. Hulde voor Mare!

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 16:14

jammer dat de links naar minerva down zijn
mischien ook het beste wat hun konden doen!

LifeSucks | 09-03-06 | 16:12

Weinig verrassend, studentenverenigingen zijn net zoals de echte wereld, lopen vrij veel malloten en mongolen rond, alleen zijn ze daar zelf nog niet echt achter.

Opvallend dat ze praten over "onze wetten" in het stukje. Grappig, nu heb je dus drie soorten wetten, wetten van de straat, wetten van deze eppo's en de wetten waar niemand zich aan houdt.

dyslexieman | 09-03-06 | 16:12

@havana mee eens...

JuuLes | 09-03-06 | 16:11

*maakt diepe buiging voor JuuLes die zonder schaamte zijn dubieuze verleden onthult. Dat zouden meer mensen moeten doen*

St-Eenmans | 09-03-06 | 16:11

Jammer Lucas, dat je van Geenstijl een verlengstuk maakt van Studenten.net, waar je ook al uitgekotst werd. Waarom wil jij toch de hele wereld laten zien dat je zo gefrustreerd bent dat je een knor bent? Waarom vind jij die myterieuze wereld van het corps eigenlijk zo interessant? Het lijkt haast een obsessie voor je te worden om zo veel mogelijk kwaads te schrijven over de corpora, een instelling waar jij denkt veel vanaf te weten maar in werkelijk slechts van droomt. Laat je in godsnaam behandelen voor dit minderwaardigheidscomplex, waarmee je al zo lang rondloopt.

[havana] | 09-03-06 | 16:11

heyyy, http-fout! Er worden wat fotootjes verwijderd denk ik

OoO | 09-03-06 | 16:09

@JackRandom: ondanks je "harde" werken is het niets met je geworden.
Dan beter vrijblijvend studeren op Pappie's kosten niet waar?

o.g. | 09-03-06 | 16:09

Jezus Gristus... Bij Minerva zijn ze ook wakker. Website is uit de lucht....

bribon^ | 09-03-06 | 16:08

@LdL ik ben zowel bij Minerva als bij de JOVD geweest en het zijn totaal andere mensen en het heeft geen reet met elkaar te maken. Dat huidige Minverva leden later VVD zullen gaan stemmen klopt over het algemeen wel..

JuuLes | 09-03-06 | 16:05

@r00tie: Neuh, niet speciaal. Ik ben gewoon een autochtone Leidenaar die gewoon zijn hele stad en sfeer naar de tering heeft zien gaan in de afgelopen 15 jaar. Het zal dan ook niet verwonderlijk zijn dat veel bekenden van me zeer graag naar de buitenwijken verhuizen waar de studenten in principe niet rondhangen.

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 16:03

Zulke dingen gebeuren altijd ,overal, niets nieuws onde de zon. En als dat meisje idd 18 was had ze beter moeten weten. Iedereen met een IQ meer dan van een garnaal weet dat je je verre van zo'n soos moet houden.

fuckje | 09-03-06 | 16:03

ghi hi ik kom er nu pas achter dat wanneer je je muis op de fotootjes doet op geenstijl, je een leuk tekstje krijgt! hi hi.

jiha | 09-03-06 | 16:02


Wat eten we vandaag?
Menu 1: Niet bekend
Menu 2: Niet bekend
.
Zal wel weer de Golden Acres worden, of de varkensrasp van de importkok

OoO | 09-03-06 | 16:02

Ik kan die foto's hier niet geladen krijgen, maar iets zegt me dat ik daar blij om moet zijn... Verder verdien je niet beter dan een zware mishandeling als je je vrijwillig aanmeldt bij een club corpsballen. Altijd al een bloedhekel gehad aan studenten die vrijblijvend studeren op kosten van pappa, terwijl ondergetekende hard heeft moeten werken om de studie te betalen.

JackRandom | 09-03-06 | 16:00

@bert Graat>lol. Daar staat me vaag iets van bij, ja.

superjan | 09-03-06 | 15:58

ach CoJoNes
Ik ben misschien wel meer geinteresseerd of 'Dominique' een jongetje of een meisje is, of misschien wel van allebei een beetje.

OoO | 09-03-06 | 15:58

iemand een mirror server is dood

Typical me | 09-03-06 | 15:58

Eh... Ik suggereer juist dat je als Minerva-lid JOVD-er bent. Ontkennen is zinloos.

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 15:58

En straks verdient dat tuig 800K per jaar door alleen hun secretaresse te neuken op het bureau. En dat kan omdat de rest van de afgestompte bevolking een minderwaardigheidscomplex heeft en tevreden is met een Halfords 4weg uitlaatsplitter en een krat bier.

ultralinx | 09-03-06 | 15:57

Leuke, linkse dwaas, dat jij suggereert dat als je studeert, je automatisch lid bent van de JOVD. Dan laat zich raden bij welke partij de dropouts zitten.

derks | 09-03-06 | 15:56

oh shit...
.
"Gebruik van gegevens van deze site is verboden"
.
Krijg ik nou een boze papa aan m'n broek?

OoO | 09-03-06 | 15:55

Annegien, mijn neuqende hemel. Je hoeft niet eens een foto van dat mokkel te zien om te weten dat een pot Viagra de klus niet zal klaren.

CoJoNes | 09-03-06 | 15:55

De JOVD heeft nog stees geen reet met het corps te maken....

JuuLes | 09-03-06 | 15:53

Vandaag jarig:
Dominique
Annegien

Lang zullu zu laife Lang zullu zu laife Lang zullu zu laife
In deh gleuriah In deh gleuriah In deh gleuriah

OoO | 09-03-06 | 15:52

Is dat wachtwoord al gekraakt? Ook geinteresseerd in "bangbus"-foto's...

QStel | 09-03-06 | 15:51

Superjan
Weet je nog dat we de staart van mijnheer Sorko, president van Vindicat, hebben afgeknipt op de toko?

Bert Graat | 09-03-06 | 15:51

@ YerOldeNewspaper : Dat ze het Leidse accent proberen na te doen is inderdaad schandelijk. Iedereen met zo'n irritant kut accent zouden ze moeten opknopen, of het nou echt is of wannabe.

Barry Slinger | 09-03-06 | 15:50

He Lucas Lul die gozerts van jouw cluppie maken gewoon de wet. Net als straks in het echt als jij en je maten de nieuwe Wiegeltjes aan de macht hebben geholpen.

ultralinx | 09-03-06 | 15:49

Tsja, het soort scholiertjes wat vrijwillig naar Minerva-feestjes gaat wil ws lid worden dus die zal wel geen aangifte doen,. Daarbij begreep ik uit het document dat ze een bekende vanw as dus er zal veel op dr ingepraat zijn. Honderd keer helaas, dit soort scheve rechtspraak is te ziek voor woorden.

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 15:49

Mirrors please. De Minerva jeugd leest geenstijl ook aandachtig. (het zou me niks verbazen als sommige vaste reaguurders Minervanen of ex-Minervanen zijn)
De site ligt plat.

Maar er komt verder niks van. Er is altijd een pappa van een Minervaan Officier van Justitie of Rechter (en ex-Minervaan)
De "heren" mogen gewoon hun studie vervolgen, moeten elk weekend bardienst draaien.... en dat is het dan.

crixus | 09-03-06 | 15:48

@Lucasdelinkselul @ 15:40
Helaas kunnen alleen slachtoffers aangifte doen op grond van wetb. v. strafr.... Maar allicht staat papa's bankrekening garant voor een fijne doofpot-schikking. met een strafblad is het lastig aan een goed betaalde baan te komen met n rechtenstudie, zelfs voor voor n corpsbal.

Lodewijkje | 09-03-06 | 15:47

@Mucky: is dacht dat SSR meer de D66 was...

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 15:45

Huftertjes... maar ja, tot er iemand aangifte doet bij oom Spee is er natuurlijk niets aan het handje. Hop, deurtjens van de societeit dicht, gordijntjes toe en je hersencellen lekker slopen. Laag volk...

Oorlof | 09-03-06 | 15:41

Wat Lodewijkje zegt. Aangezien er geen aangifte is gedaan tegen aanranding kunnen we dat best alsnog doen.

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 15:40

@Lucasdelinkselul

Augustinus is niet een echt een corps... Meer een soort D66 onder de studentenverenigingen... Quintus is inderdaad wel weer wanabee....

Mucky | 09-03-06 | 15:38

Vervang "Leidse Studentenvereniging Minerva" door Marokkaanse Studentenvereniging Khmisa en Nederland was compleet in rep en roer, voorpagina grote ochtendbladen en Netwerk. Nu alleen in Mare en msschien pagina 7 van de Volkskrant....

"Strafmaten staan beschreven in onze wet en om beter op zaken van dit formaat in te kunnen spelen zijn wij bezig met het aanpassen van de wet.? (...) zegt voorzitter Cohen Tervaert.
Wet? WET? We hebben de NL strafwet al, streng aanpakken die lullo's.

Lodewijkje | 09-03-06 | 15:38

@Lucasdelinkselul 09-03-06 @ 15:31
Maar je moet begrijpen dat dat een hele *zware* straf voor ze is, een schorsing.
Buitengesloten worden van een inteeltclub verwerk je niet zo snel!
Duurt misschien nog wel langer dan een aanranding verwerken...

Waarschijnlijk is opknopen toch wel een beter alternatief ja.

et voilà | 09-03-06 | 15:35

75% van de regering heeft bij dergelijke verenigingen gezeten, ja eauk die rooie rakkers van de PvdA en die pluizen van GL

FonyTonie | 09-03-06 | 15:35

iemand al spiegeltje? want zo te zien trekken ze het niet :+

popo | 09-03-06 | 15:35

Ik bespeur enige afgunst bij YerOldeNewspaper, volgens mij zou jij maar wat graag weer studeren, wonen in een studentenhuis wat pappie heeft gekocht, leven van de IB-Groep en van do t/m zo lekker brallen onder het genot van een koude heer.

r00tie | 09-03-06 | 15:33

Nee dit is het VVD tuig waar Lucas en zijn maten straks op gaan stemmen.

ultralinx | 09-03-06 | 15:33

Wanneer die studenten net zo snel leren als dat hun site opend , dan gaat NL zekers naar de klote

harry de leipe | 09-03-06 | 15:33

@et voila: normaal gesproken mag de gemiddelde Jan Lul ook gevierendeeld en gecastreerd worden als hij een meisje heeft betast, ik zie niet in waarom :30 dagen schorsing" bij dit soort sujetten voldoende is. Gewoon opknopen aan hun poloshirtje lijkt mij eens tuk redelijker. Het lijkt potdorie wel alsof die verenigingen buiten de Nederlandse wet vallen.

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 15:31

Het is pas de zoveelste keer dat die gasten over de schreef gaan. En de enige oorzaak is dat Leiden teveel steunt op de minimale koopkracht die die gasten tentoonspreiden al dan niet aangevuld met de extra-dikke IBG-uitkering die ze trekken.

Kan me nog goed herinneren dat een tiental jaar geleden Minerva nogal populair dacht te zijn; totdat je er een paar hardhandig de deur uit werkt in de (toenmalig) populaire tenten. Brallen doe je maar lekker in je eigen achterhuis en niet tussen de echte Leidenaren; tegenwoordig denken ze dat ze Leidenaren zijn en is het zelfs cool als je het lokale accent kan reproduceren.

Minerva, Quintus, Augustinus en overige toko's; ga eens studeren en rot binnen 4 jaar weer op uit Leiden. Niet alleen houden jullie kostbare en mooie woonruimte bezet maar de stank van alcohol van donderdag t/m zaterdag hoef ik niet meer te hebben in de Bree en op de Beestenmarkt!

YerOldeNewspaper | 09-03-06 | 15:30

@lucas> waar zijn mijn tissues??? bedankt voor de tip makker.

superjan | 09-03-06 | 15:30

Ach Superjan, voor dat soort meisjes kun je het ebste bij de wanabe-corpsen terecht: Quintus, Augustinus etc. Op www.waardeleden.nl vind je een mooi overzicht. Tip: neem vooral de dispuutssites en studentehuizen, die hebben vaak de foutste foto's.

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 15:28

Er is trouwens veel veranderd. 20 jaar geleden kon je die minervianen met z'n 1400 en zo achter het behang plakken. Van die keurige balletjes.

Deze aanklachten zien er heftig uit. In Amsterdam werd vroegahh nog wel eens iemand gewurgd of zn tong afgebeten, maar meiskes aanranden... dat was voor t laatst in 84 en die gast is met pek en veren de stad uit gejaagd.

superjan | 09-03-06 | 15:28

die uiterst stigmatiserende pers heeft er ook voor gezorgd dat corpsballen zich genoodzaakt hebben gezien om hun knusse huis SSn te noemen: "en SSn dames en heren staat voor slapen, studeren en vult u die n zelf maar in", letterlijk opgenomen uit een toespraak, laatst op een andere uiterst trieste gebeurtenis, een begrafenis. lachen man die gasten.

neuzel | 09-03-06 | 15:28

Een klap in het gezicht is goedkoper dan een breezher en big mack

harry de leipe | 09-03-06 | 15:28

Wat is nu het probleem?
Ze hebben een eigen rechtsorde die er dus voor zorgt dat aanranders een schorsing krijgen. Prima, alles goed geregeld.
De bengels worden bestraft en het leven gaat (al meisjesbetastend) weer vrolijk verder.

et voilà | 09-03-06 | 15:27

Die knor had het gewoon verdiend, Minerva is gewoon baas!

Traag | 09-03-06 | 15:27

VIVE La Confrérie!
Io Vivat is zwak!

Back on-topic: Gaat imo wel te ver

r00tie | 09-03-06 | 15:25

@lucas>ja maar je komt er zo heerlijk op klaar. (die blonde hockeymeisjes dan) En ik heb even geen vergadering dus....

superjan | 09-03-06 | 15:25

Mirror van wat? het zijn gewoon foto's bvan dronken ballen en blonde hockeymeisjes. De jingens zien er uit als Guus Meeuwis, de meisjes als te dikke roze biggetjes met teveel babyvet. Whats new?

Lucasdelinkselul | 09-03-06 | 15:24

@Andreas B. 09-03-06 @ 15:21
Dan komt Minerviaan Van Baalen aanrijden met zijn Sturmgeschütz.

daskapitalist | 09-03-06 | 15:24

kanslozen,
ik hoop dat dat wicht er een flink trauma aan overhoudt.
prachtig.

vosje | 09-03-06 | 15:23

spiegel spiegel aan de wand

Frankos | 09-03-06 | 15:22

Lucas doe eens ff een mirror?!

superjan | 09-03-06 | 15:22

Ik zou wel eens willen weten wat ik me moet voorstellen bij de privefoto's onder de kop "bangbus" ???

Andreas B. | 09-03-06 | 15:21

Doood.

flipjevandejam | 09-03-06 | 15:21

Zoals gewoonlijk zal het verhaal wel weer opgeblazen zijn. Meestal wordt de soep niet zo heet gegeten bij de corpsen.

Lucifer | 09-03-06 | 15:20

Tss dat het bestuur "corrigerende tikken" uit mag delen. Bij mijn vereniging zou dat richting rellen en afbraak van de societeit gaan, als dat aan mij ligt. Je laat je toch zomaar niet slaan, ook niet door het bestuur. Zou toch verwachten dat een bestuur wel wijzer is dan dat... Schrale bedoeling, dat Minerva...
@ lijn5
Zeker Io Vivat ja, leve de corpsballen

Sumimasen | 09-03-06 | 15:20

Joh, fucking traag. M'n wachtwoord per e-mail komt ook maar niet over.

Barry Slinger | 09-03-06 | 15:19

Ik was wat voorbarig.
Website doet het wel, maar zoals brederodekater als zei, server is erg traag.

Pietah21 | 09-03-06 | 15:17

Stuk voor stuk naar Iran sturen en melden dat ze homofiele christenen zijn

VeteraN | 09-03-06 | 15:17

Linkies doun ut neit.

monaco | 09-03-06 | 15:16

En de Minerva-website is down....
Of ligt dat aan mij?

Pietah21 | 09-03-06 | 15:15

Die server is traaaag... kan iemand die site ff een spiegeltje geven.

Brederodekater | 09-03-06 | 15:14

@Biebel: Ah, dus kudtstudentjes zijn gewend om met de vlakke hand een corrigerende tik te krijgen. Mooi dat ik dat weet... gheghe, ik ga zo wat corrigeerwerkzaamheden uitvoeren.

pieterjan | 09-03-06 | 15:14

uit een van de documenten:"... Normaal mag het bestuur tijdens ?het zaalleven? met de platte hand ?corrigerende tikken? uitdelen..." en dan zijn er dus van die Jan-Willems, of Pieter klaas of Frederik pieters die dat toestaan? De fik erin in die homotoestand!

Biebel | 09-03-06 | 15:13

Wiegel, Zalm, Rutte, niets lekkerders dan studentenkutte...

libertine | 09-03-06 | 15:12

Login voor de website is:
login: LucasdeLL
Wachtwoord: JOVD

Roberto Fransisco | 09-03-06 | 15:12

Io vivat

lijn5 | 09-03-06 | 15:11

Is er al een computernerd die de foto's onder het kopje 'bangbus' heeft kunnen openen? Ben zeer benieuwd.

Barry Slinger | 09-03-06 | 15:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken