Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Joehoe! We komen naar huis...

Oh Oh... Nog een kee nog een keeDat wordt nog druk in de vertrekhal van Schiphol. Want naast troetelallochtoon Taïda Pasic kunnen nu ook alle Iraanse handtasjes hun koffers pakken. Het onmens, beter bekend als Rita Verdonk, staakte het uitzetten vorig jaar, nadat de Tweede Kamer alarm had geslagen over de ophanging van twee jonge Iraanse heaumeaux. Verdonk schrijft nu in een brief aan de Kamer dat barebackers niet hoeven te vrezen voor een executie. Wel merkt zij op dat de doodstraf op homoseks staat, maar dat is natuurlijk geen reden voor een langer verblijf in 020. Bye bye zwaai zwaai. Oh en nu we toch bezig zijn. Ook christelijke asielzoekerts kunnen zich opmaken voor een enkeltje Iran. Christenen worden volgens Verdonk in Iran weliswaar gediscrimineerd, maar wie zijn geloof 'in stilte' belijdt zou hiervan nauwelijks problemen ondervinden…

Reaguursels

Inloggen

Fleischbaum, ga eens dead!

Motor-Muis | 05-03-06 | 10:52

ze heeft gelijk., waarom iemand steeds afzeiken die gewoon de regels naleeft?.

covergirl | 04-03-06 | 16:11

Volhouden Rita, volhouden... zo wordt Nederland weer schoon.
De enige minister met ballen!!
Rita for Queen!!

reservebelg | 04-03-06 | 11:29

Korosh Pashaei Majdi vluchtte Iran uit VOORDAT hij aangeklaagd was naar zijn oom in Nederland. Korosh vriend blijkt nu niet voor homoseks maar voor dranksmokkel opgehangen.
Gaan we nu ook alle Iraanse drugsdealers en kinderverkrachters op humanitaire gronden opvangen? Het COC beweert het originele doodvonnis voor Korish vanwege homoseks te bezitten, terwijl het tegelijketijd zegt dat Iran extra misdrijven verzint omdat het al die gematigde moslims in het buitenland niet voor het hoofd wil stoten. Korosh zal nu wel politiek vluchteling zijn. Wie had het ook alweer over Nederland als afvoerputje?

bromm | 04-03-06 | 09:26

Hebben we eindelijk een minister die niet Haags inconsequent is zijn er nog mensen ontevreden. Een aantal jaren terug riep bijna heel NL: iedereen terug naar hun eigen land. Hebben we eindelijk een politicus die doet wat zij zegt is het weer niet goed. Waren alle politici maar zo consequent als zij.

killermiller | 03-03-06 | 22:00

@Deense Postbode 03-03-06 @ 19:54
val deaud met je emo gelul.
Verdonk heeft 4000 zaken zakelijk bekeken en een verblijfvergunning verleend.
Jij loopt te emo schreeuwen, volgens jou mag de hele zooi blijkbaar opdonderen, over emotie gesproken.
Inhakend op jou blijkbaar 0,0 immigrantenpolitiek moet je ook de 1,2 miljoen Nederlanders die op economische gronden hun heil ergens anders op deze aardkloot hebben gezocht ook onmiddelijk terug deporteren naar Nederland.
Vang jij ze effe op?

vander F | 03-03-06 | 21:01

kunnen we die rita verdonk niet eens laten opsluiten. volgens mij kletst ze maar uit haar nek, je krijgt er haast nekkramp van

islamietje | 03-03-06 | 19:57

VanderF, het soort emo-politiek dat jij bedrijft, heeft ons land nou juist aan de rand van de afgrond gebracht.
Deze asieleisers hebben verkeerd gegokt.
In Iran hoeven die jongens niet te vertellen dat zij homo zijn.
Het is juist goed hen terug te sturen, want er wordt anders een precedent geschapen door hen hier te houden. De asieleisers hebben in de loop der jaren ons keer op keer bedonderd met hun zielige leugens en fraude.
Iemand heeft eens uitgerekend dat elke asielzoekert een ton kost.
Heb je drie ton? Krijg je van mij toestemming ze in je achtertuintje op te hokken.

Deense Postbode | 03-03-06 | 19:54

d'rin vinden ze wel leuk, d'ruit niet!!!
ha,ha,ha.

butthead | 03-03-06 | 19:44

@El diablito misterio 03-03-06 @ 17:32,
Verdonk legt het eerst aan de kamer voor,
zo simpel is het nou ook weer niet.

vander F | 03-03-06 | 17:49

@luctor 03-03-06 @ 17:25,
haha, goed stukje over dit borrellog!

vander F | 03-03-06 | 17:39

van der F kan rekenen, ohjee daar kan ik niet tegenop....

Maar me punt in de rest van het verhaal was blijkbaar duidelijk, want daar hoor ik je niet over...!

El diablito misterio | 03-03-06 | 17:32

@Kees de Jongh 03-03-06 @ 17:21,
jaaaaren geleden stroomden elk jaar 10.000'en gelukszoekers ons land binnen, niet gehinderd door enigerlei realistische wetten.
Onder Paars is er eindelijk een stevig wettelijk instrument gekomen en stromen de mensen niet meer binnen waardoor het eindelijk mogelijk is het kaf van het koren te scheiden en het nu mogelijk is individuele gevallen te beoordelen.
Met dank aan o.a. Cohen.

vander F | 03-03-06 | 17:31

@Tarak 03-03-06 @ 16:18,
de meeste reaguurders aldaar niet,
alleen die bekeerde Moslim dan.

vander F | 03-03-06 | 17:26

Gewoon goed dat Verdonk kijkt naar wie er wel en niet terug kan naar hun eigen land. Hadden we dat maar Jaaaren eerder gedaan. Al die PvdA-ers hebben dat tegengehouden. Wat laf!

Kees de Jongh | 03-03-06 | 17:21

In Iran gaat er bij lesbo's ook de zweep d'r over hoor.
Daar zijn ze dan weer consequent in.

vander F | 03-03-06 | 17:14

@El diablito misterio 03-03-06 @ 16:40,
daar zijn er nu dus nog geen 22.000 van over.
Die 4000 zaten tussen de 26.000,
en d'r loopt nog het een en ander aan zaken.
Maar droom gerust lekker verder jongen.

vander F | 03-03-06 | 17:13

Maar moeten wij de behoeften van homo's om openbaar elkaar aan stukken te trekken tot ons probleem laten maken.. Of leggen we de verantwoordelijkheid voor dit probleem bij de personen die ze veroorzaken??

En het nog eens nader bekijken van 4000 asielaanvragen getuigt eerder van secuur handelen en contstateren en herstellen van gemaakte fouten dan dat het van wanbeleid getuigt... Zolang ze die 26.000 gezichten maar buiten de deur houd....

El diablito misterio | 03-03-06 | 16:40

@harriedeparrie 03-03-06 @ 16:31
Alleen omdat er te weinig beveiliging was om de fans af te houden.

Framoes | 03-03-06 | 16:38

De "Geer en Goor Doen Iran" toernee is voorlopig opgeschort.

harriedeparrie | 03-03-06 | 16:31

Homoseksuele handelingen van mannen (niet van vrouwen) zijn in veel landen een misdrijf en kan met gevangenisstraf gestraft worden. 'Gewoon' homo zijn is bijna nergens verboden. Je moet er dus wel wat voor doen om opgepakt te worden. Ook in Engeland waren homoseksuele handelingen tot voor kort (of misschien nog?) verboden. Vaak kon men uit de gevangenis blijven door een hormonenkuur te ondergaan. Fijne tijd.

Over een poosje is het ook (weer) verboden in 0031 als onze imans hun zin krijgen, en worden ze met het hoofd naar beneden gelazerd. Waarom zouden ze anders moskeeën bouwen met hoge minaretten?

Kortom vluchten kan niet meer.

lijn5 | 03-03-06 | 16:27

Islammietjes

het witte schaap | 03-03-06 | 16:13

@mysterieuze duivel: onzin, dit is geen consequent beleid meer; het idee achter de wet is dat profiteurs zoals Taida worden teruggestuurd, zodat we wel plaats houden voor mensen die echt gevaar lopen in hun land van herkomst (Iraanse homo's) . En of jij nou liever Taida hebt dan een homo maakt dan weer niet uit.

Zeurders | 03-03-06 | 16:10

@kruT 03-03-06 @ 14:52
Of je nou homo hier of daar bent, moslims haten je toch wel.

Framoes | 03-03-06 | 15:57

en Iran zit ook niet vol moslim fundamentalisten en maakt geen kernwapens en verdonk is geen moordenaar! tuurlijk

Pie.R | 03-03-06 | 15:38

@El diablito misterio 03-03-06 @ 15:04,
ze heeft, heel consequent, reeds 4000 afgewezen asielzoekerts alsnog een verblijfsvergunning gegeven door per geval opnieuw te beoordelen.
wat nou keer op keer niet intrappen.

vander F | 03-03-06 | 15:22

Dat Taida gefraudeerd heeft en gewoon in het buitenland haar diploma kon halen.. maakt niet uit! Dat Kalou naast een goeie voetballer die bakken met geld verdient (waar de nederlandse economie buiten het hele kleine voetbalwereldje NIX van merkt) maakt niet uit..!

Dat de twee arme homo's ter dood gebracht zijn vanwege criminaliteit ipv homofiliteit.. maakt niet uit!

Dat wetten er zijn om nageleefd te worden en dat regels stellen bij voorbaat betekent dat er grensgevallen zijn die op emotie willen spelen.. Maakt WEL UIT!!

Verdonk is consequent en keer op keer blijkt dat niet zij maar de arme slachtoffertje liegen, erg hè dat we er keer op keer NIET intrappen...

El diablito misterio | 03-03-06 | 15:04

@yogo-yogo
Een oplossing zou kunnen zijn om Homo's hier ook maar weer te gaan discrimineren. Dan zoeken die Iraanse flikkers wel ergens anders hun heenkomen, probleem opgelost.

kruT | 03-03-06 | 14:52

@Framoes 03-03-06 @ 14:14
Gelijke monniken, gelijke kappen...

da wizard | 03-03-06 | 14:23

Stevig en consequent beleid prima, maar laat Rita dan een beetje eerlijk blijven en zeggen dat het haar geen ruk kan schelen wat er verder met die mensen gebeurt, in plaats van haar beleid met leugens te verdedigen.

Zeurders | 03-03-06 | 14:14

Dolf Jansen is best grappig: "Er komt ook een film over alle opgehangen homo's 'Brokeneck mountain'".
@da wizard 03-03-06 @ 14:02
En Amerika dan?

Framoes | 03-03-06 | 14:14

Mensen uitzetten naar een land waar de doodstraf nog uitgevoerd wordt is zo wie zo barbaars...

da wizard | 03-03-06 | 14:02

hoppa! go Ritta!!

Behangdelul | 03-03-06 | 14:02

te triest voor woorden.
rita verdonk is gewoon een smerige moordenaar.

NeoRetro | 03-03-06 | 13:58

Duivels als Boesh vinden Iran een onveilig en slecht land. Vanwege de olie, weetjewel.
Weldenkende menschen doorzien propaganda. Dus vrolijk op het vliegtuig met de handtassen.

Jan Passant | 03-03-06 | 13:55

@da wizard
Als Rita ditmaal de documentatie van het IND niet meegeeft, maken ze nog een kans. Misschien...

MAXIMO | 03-03-06 | 13:43

of raken we de feauteaux rolletjes gewoon weer kwijt....

Ca$h is King! | 03-03-06 | 13:38

Die zijn dood...

da wizard | 03-03-06 | 13:37

Mocht het onverhoopt misgaan met onze Iraanse vrindjes, dan niet roepen "wir haben es nicht gewusst"..

Coyote | 03-03-06 | 13:14

Maar goed,
verdonk gaat eerst nog even overleggen met de kamer.

vander F | 03-03-06 | 13:07

@MAXIMO 03-03-06 @ 12:59,
allemaal terugsturen,
wat denken ze wel niet.

vander F | 03-03-06 | 13:00

Moslims zijn niet homo. Gewoon 5 x per dag naar de moskee en de handtas kan aan de wilgen.

Jan Passant | 03-03-06 | 12:59

@wim schulte 03-03-06 @ 12:52,
die bedoel ik inderdaad.

vander F | 03-03-06 | 12:57

rita is nu eindelijk doorgedraaid. TBS, stel ik voor.

Amstel | 03-03-06 | 12:53

nee van der f.
Ik heb het over de plusminus 121000 Nederlander die om economische redenen in 2005 zijn geemigreerd. Maar als je deze mensen zo wilt noemen. Miijn zegen heb je

wim schulte | 03-03-06 | 12:52

Geen probleem dus voor de islamietjes?

Stut-t-t-tering | 03-03-06 | 12:49

:RESPECT: RITA :RESPECT:

Eindelijk een minister met ballen! Dat linkse gelul altijd, boehoe wat is het zielig allemaal. Kwestie van DOEI!!!!!!!!!!

cybernijntje | 03-03-06 | 12:47

@wim schulte 03-03-06 @ 12:41,
precies, allemaal vieze economische asielzoekerts,
tuig van de richel.

vander F | 03-03-06 | 12:46

Nooit gedacht nog eens een Lubberiaanse verkiezingsleus uit de mottenballen te moeten trekken: "Laat Rita haar karwei afmaken".
Over anderhalf jaar zijn we weer terug bij af.

ventus_aqualis | 03-03-06 | 12:45

@meistro 03-03-06 @ 12:41,
als de VS een uitleveringsverzoek doet aan Nederland om een Amerikaan uit te leveren die ergens van verdacht wordt en hij, als hij in de VS berecht wordt, de doodstraf kan krijgen.,
leveren we die persoon NIET uit.
Maar Iran is blijkbaar een tof land waar niets aan het handje is,
dus hup, uitzetten maar.

vander F | 03-03-06 | 12:44

ja uhm,
En dat zijn echt geen mensen die om hun leefstijl, of vervolging weg zijn gegaan.
Zouden ze het in andere landen financieel misschien beter kunnen krijgen.
Want om nu te zeggen dat het hier in Nederland zo slecht vertoeven is. Nou nee niet echt. Terugsturen naar land herkomst en dat is Nederland.

wim schulte | 03-03-06 | 12:41

Ben geen racist maarre........
We kunnen toch niet iedereen hosten. Bravo voor Rita... Wordt tijd dat er eens goed gekeken wordt of vluchtelingen ook echt vluchtelingen zijn. Bedoel in de US of A worden homo's ook het leven zuur gemaakt. Allemaal zwaar klote natuurlijk maar daarom hoeven wij het probleem toch niet op te lossen.... Same voor Taida, hoe triest ook allemaal, maar als je zelf loopt te fucken en met valse papieren het land binnenkomt (waarschijnlijk gekocht van de 7000 euro premie die zij en haar ouders hebben gekregen van de staat der Nederlanden) dan weet je wat de gevolgen kunnen zijn. Wie zichzelf brandt.... blaren etc... mooi spreekwoord voor de inburgering

meistro | 03-03-06 | 12:41

In ieder herkomstland van buiten het Schengengebied, weten nagenoeg alle autoriteiten wie van hun landgenoten zich in welk EU als asielzoeker heeft aangemeld. Vaak worden kansrijke asielzoekers zelfs met behulp van deze autoriteiten geselecteerd en geëxporteerd en reizen ze mee in de staf van ministers en muzikanten die hier op bezoek komen.

Veel asielzoekers mailen en bellen zich suf naar huis en doen geldzendingen naar de mensensmokkelaar. De mensensmokkelaars en de autoriteiten kijken vaak mee om te zien of deze activiteiten hun investeringen in de asielzoeker niet onnodig in gevaar brengen.

Ksi-Ziks | 03-03-06 | 12:40

@wim schulte 03-03-06 @ 12:36,
dat mag je aan de meeste reaguurders hier uitleggen.
Rita voert toch gewoon de wet uit?
wet is wet, befehl ist befehl.

vander F | 03-03-06 | 12:39

@MAXIMO 03-03-06 @ 12:36
Die zijn altijd verdeeld

VeteraN | 03-03-06 | 12:38

Uhm,
zijn er vorig jaar in Nederland niet meer mensen vertrokken dan er in kwamen?
migratiesaldo was toch negatief?

vander F | 03-03-06 | 12:37

@VeteraN @ 12:33
Daarover zijn, gelukkig, de meningen verdeeld.....

MAXIMO | 03-03-06 | 12:36

*Shit*
Lees nu pas vander F zijn comment van 12:28...

MAXIMO | 03-03-06 | 12:34

Ze past ze JUIST WEL goed toe.. das het grote verschil

VeteraN | 03-03-06 | 12:33

@VeteraN
Grote onzin, juist in de gouden tijd van Paars zijn de door Rita gebruikte wetten door Cohen gemaakt. Dat zij ze niet juist weet toe te passen is een ander verhaal..

MAXIMO | 03-03-06 | 12:32

@vander F 03-03-06 @ 12:28:
90% van die ambtenaren zit er nog steeds...

crixus | 03-03-06 | 12:31

@vanderf
wat lopen die linksen hier dan te zeiken?\
Als ik me niet vergis is Job Cohen 1tje van de PvdA en dat zijn momenteel juist degenen die het meest lopen te k*nk*r*n op Verdonk (GL ff niet meegerekend).

VeteraN | 03-03-06 | 12:31

Als Rita ook maar 1 keer die gore apenkop van Ahmadinejad aanschouwd heeft en eens gekeken heeft naar optochten van de fanatieke moslimhordes, dan zou toch overduidelijk moeten zijn dat je daar geen mensen naar terug stuurt als ze gevaar kunnen lopen? Want dat die fanatieke islamitische zandratten de daad bij het (koran)woord voegen hebben ze meermalen bewezen.

Als Rita dus mensen terug wil sturen zal ze toch eerst even moeten regelen dat die hele fundamentalistische kankerkliek in Iran wordt weggevaagd. Even met Bush overleggen. Kan dat niet? Jammer, maar dan ook geen vluchtelingen terugschoppen.

zum kotzen | 03-03-06 | 12:31

@VeteraN 03-03-06 @ 12:26.
lul niet Rita's wet die ze , nogal debiel, uitvoert is gemaakt onder Paars,
hij is zelfs opgesteld door Cohen en z'n ambtenaren.

vander F | 03-03-06 | 12:28

@The Tankcommander 03-03-06 @ 12:20,
lees er eens wat wetgeving op na,
met name die over asiel verlening.
Volgens een boel gasten hier kun je alleen asiel aanvragen als je aantoonbaar reeds vermoord bent.

vander F | 03-03-06 | 12:26

@MDA
Valt me wederom op dat je de mentaliteit bezit van: ach het zal allemaal wel meevallen.
Let dan even hierop: Het paars kabinet heeft bijzonder veel dingen toegelaten onder het motto van ach het zal wel meevallen.
En waar is het politiek gezien echt misgegaan? Juis bij Paars.
En Verdonk is alleen maar bezig om dat wegslippen van Nederland tegen te houden

VeteraN | 03-03-06 | 12:26

@Vetran: Ik vind het persoonlijk jammer, en IK zou het niet doen... Maar als Kalou dat nou eenmaal graag wil? Net als Bart Veldkamp? En hoeveel Nederlandse schaatsers zijn er nou Belg geworden intussen? Nou? Hoeveel schapen zijn er al over de dam?? Nee, gelul! Het gebeurt niet vaak, en het gaat ook niet vaak gebeuren. Die ene keer is prima, niemand last van, Klaar! Dat jij liever niet hebt dat Kuijt zich Brits laat maken heeft daar toch niets mee te maken?

MDA | 03-03-06 | 12:23

En zo zakt Nederlander dieper weg in het reactionaire VMBO-moeras.

vander F | 03-03-06 | 12:23

Ach, het is toch al heel lang gedaan met 0031. Wil iemand het stoppie er even uittrekken.

lijn5 | 03-03-06 | 12:23

Behalve natuurlijk als je kan balletjetrappen dan mag je blijven. Of zo'n lekker geil Yoegosletje die ook.

ultralinx | 03-03-06 | 12:21

Verdonk heeft gelijk en dat komt vooral door de linkse advocatuur. Wat zij simpelweg probeert te voorkomen is presedentwerking. Sta je de een wat toe, dan staan er over een maand 1000 met hetzelfde verhaal. (zie Bijlmerramp in 1993, illegalen kwamen vanuit Frankrijk hierheen)
Als je iedere door zijn geloof of aard of mening bedreigde persoon hier moet toelaten is het gedaan met Nederland.

The Tankcommander | 03-03-06 | 12:20

En daarop doorgaande (ook @ Deense Postbode) Hoeveel Iraanse homo's vragen hier jaarlijks asiel aan? Nou? Als je dat nou eens zou weten, dan zou je mee kunnen praten over de omvang van de groep vluchtenlingen, en dus over of dat wel of niet mogelijk is in nederland. Dat algemen gevouwel "oeh, en dan komen ZE ALLEMAAL hier" is echt te makkelijk en redelijk dom... Ja, DOM!

MDA | 03-03-06 | 12:19

@MDA
ik vind het van Kalou in- en intriest dat hij een ander land de voorkeur geeft boven zijn eigen land (zoals zijn oudere broer niet doet).
Vertel mij dan eens wat jij er van zou vinden als Dirk Kuyt in Engeland ging voetballen en hey.. mooi land. Hier wil ik in het Nationale Elftal voetballen.
Ik zou me kapotschamen dat zo iemand uit mijn land kwam.
Het gebeurd inderdaad (vrijwel) nooit, maar je ken het gezegde:
als 1 schaap...

VeteraN | 03-03-06 | 12:19

Al

ultralinx | 03-03-06 | 12:18

@VeteraN: Nee, dit is helemaal On-Topic: Vertel jij mij eens: Hoeveel van al die afrikaanse voetballers die hier al in Nederland spelen, of hebben gespeeld, hebben verzocht te worden genaturaliseerd? Nou? Kone? Trabelsi? Is George Weah Italiaan geworden?? Het gebeurt BIJNA nooit. En Kalou wil dat graag wel... nou mooi toch?

MDA | 03-03-06 | 12:15

Het is ook volkomen hypocriet dat we Iran beletten een atoomwapen industrie op te zetten.
Dat gezeur van al die linkse geytewollendragende Jeaudenliefhebbers ook.
Ik zeg: Kernbommen voor Mahmoud Ahmadinejad!

vander F | 03-03-06 | 12:15

Bookie heeft gelijk!: laat ons alle drie miljard relnichten en hongerigen uit de derde wereld onderdak geven in ons gezellige kikkerlandje!
Btw. Is er iemand in de zaal die verstand heeft van hoog- en dan bedoel ik hoog-bouw? In combinatie met diep-bouw? Anders redden we het niet.
En oh ja, hebben we nog ergens een blik Melkerts leggen?
kopje Jasmijn, iemand?

Deense Postbode | 03-03-06 | 12:13

@poepslet 03-03-06 @ 12:08

maar ik vind m'n onrein varkenslapje gewoon lekker

swift1.6 | 03-03-06 | 12:13

@MDA
over Kalou, waar wil je dan eindigen?
Meteen Trabelsi en nog veel meer voetballers ook neutraliseren, omdat ze kunnen voetballen?

Maar goed.. dit was off topic.. terug naar heaumeaufiele moslims

VeteraN | 03-03-06 | 12:12

Wellicht kent Rita de datum van aanstaande Amerikaanse invasie van Iran. Dat zou misschien ook het een ander verklaren. Is het nog niet veilig, dan wordt het dat wel... misschien... of niet...

crixus | 03-03-06 | 12:12

@Roberto F: Hoeveel homoseksuele Iraniers, van dat miljoen, geven toe dat ze homo zijn?? en hoeveel daarvan kiest nou net Nederland uit? Hoeveel willen er uberhaupt vluchten naar een ander land vanwege hun geaardheid?? Kom op zeg, wat een gelul!

MDA | 03-03-06 | 12:11

Neem je d'r gisteren nog in bescherming, doet ze vandaag zoiets. Ik kan me niet voorstellen dat het een pretje is als homo of gristen in de islamistisce heilstaat. Vraag blijft hoe de IND kan vaststellen of een asielzoeker homo is of niet, even bukken voor de dienstdoende ambtenaar?

sjaakdeslinksesul | 03-03-06 | 12:11

In WInterswijk is er naast het geleur met Taida, nu ook een Iranier gestopt met vreten. "Als iek trug moet naar Iran, wordt dat mijn dood"
-
Tja, niet vreten wordt uiteindelijk ook je dood.....

KABAAL | 03-03-06 | 12:10

dus daar moet je je geloof maar in stilte beleiden en als homo in een erg grote, diepe kast blijven zitten (je zou er een darkroom van kunnen maken) maar als je hier als bedrijf een ruimtre hebt waar je moslimwerknemers door de knietjes naar mekka kunnen, dan doe je aan keiharde, ongeoorloofde diskreminazi.

swift1.6 | 03-03-06 | 12:10

1. IRANIAN DECREE RESTRICTING CHURCH WORSHIP AND MEMBERSHIP
About two years ago, the late Bishop Haik Hovsepian Mehr and the denomination he represented, the Assemblies of God, were ordered to comply with the following directives:

"No church service must be conducted in Persian language (the language of the people) all members must be issued with membership cards and their admittance to the services would be on production of the appropriate card.

Photocopies of these cards and appropriate membership lists with their addresses to be given to the competent authorities.

Sunday meetings were to be for members only. No meetings to be held on any other day, in particular Friday.

No new members to be admitted without informing the appropriate department of the Ministry of Information and Islamic Guidance."

Nog net geen geel kruis op de jas opgespeld gekregen.
Valt reuze mee???

vander F | 03-03-06 | 12:10

@Roberto Fransisco
Precies ja, net als wat ik zojuist al heb gemeld.
We zijn geen oplossing voor al die miljoenen 'probleemgevallen'

VeteraN | 03-03-06 | 12:09

Zullen we gewoon allemaal Moslim worden. Zijn we van alle problemen af, zit Al-Qaida zonder werk en dan kunnen we die homo's gewoon hier afranselen. Alle vrouwen een snor en iedereen een geyt zeg ik!!

poepslet | 03-03-06 | 12:08

Sorry hoor... ik vond verdonk overal de schuld van geven (brandje hier... dooie aziezoekert daar...) ietwat overdreven. Maar de laatste tijd is ze (helaas) toch echt een beetje doorgeslagen. We hebben een persoon die vanwege zijn geaardheid niet veilig is in zijn land (we hebben het voorbeeld van die twee jongens, PLUS het staat in de wet, en wel de doodstraf!!), en dat is NOG niet genoeg reden om hier te mogen blijven??? Wat next? We leveren toch ook geen verdachten uit aan de VS als ze daar de doodstraf zouden kunnen krijgen voor hun misdaad???? Waarom die ene iranier wel?
En dan nog iets: We hoeven echt niet bang te zijn voor hele stroooomen aan homoseksuele Iraniers die in Nederland asiel aan gaan vragen als we deze toelaten... Grootschalige economische migratie willen we voorkomen. Maar die ene homo? Wat maakt dat nou uit of hij nou toevallig mag blijven? Net als met Kalou, en die Taida. Hoeveel afrikaanse stervoetballers kunnen we nou in Nederland verwachten die graag genaturaliseerd willen worden?? Nou?? 1? misschien 2? Ons asielbeleid gaat echt niet drastisch onderuit gaan als we dit soort enkele gevallen gewoon toelaten. En daar gaat onze economie ook iet van achteruit (lees: Kalou verdiend een BAK met geld bij Feyenoord, en reken maar dat onze economie daar baat bij zou hebben als HIJ nou net genaturaliseerd zou worden...). Ik vond verdonk een geode bewindsvrouw, maar dat is intussen toch echt wel over...

MDA | 03-03-06 | 12:07

En daar gaan we weer:
Er wordt iets gedaan aan de moslims en christenen die via lulsmoesjes in ons land willen blijven en compleet links en fascistisch nederland haalt de woorden deportatie, rascist ed zonder nadenken weer tevoorschijn.
Wordt echt strontziek van zulke moslimknuffelaars.
Als alles nu nog steeds zou worden getolereerd zoals Paars heeft gedaan hebben we straks een moslimstaat midden in Europa en ik hoef niet te melden waar daar staatje dan ligt denk ik

VeteraN | 03-03-06 | 12:07

Dat er überhaupt nog diplomatieke betrekkingen zijn met Iran vind ik al ongehoord.

vander F | 03-03-06 | 12:06

@Wim: als er inderdaad geen gevaar is als ze hun bek maar houden, dan moeten ze terug.
Als je het daar niet mee eens bent... vind jij dan ook dat we politiek asiel moeten geven aan die David Irving, die veroordeeld is voor het ontkennen van de holocaust?

Muxje | 03-03-06 | 12:06

Best en wel, maar circa 5% van de mensheid is homo. Er leven miljoen homo's in Iran, een paar meer of minder daar maakt niet uit, of zullen we ze allemaal maar opvangen in Nederland dan?

Roberto Fransisco | 03-03-06 | 12:06

Wanneer je als Jood in de 2e wereldoorlog je ster niet opdeed had je ook niks geen last van de Mof!! Dumpen de BITCH.... NUUUUU!!!!!

Dayak | 03-03-06 | 12:03

@wim schulte 03-03-06 @ 12:00,
befehl ist befehl jongen.

vander F | 03-03-06 | 12:03

Geweldig, die minister mevr . Verdonk , niet zeuren maar doen !

Als de islammerts nou ook " in stilte " hier met hun kont omhoog op de vloer gaan liggen en de staatstelevisie ons niet bijna elke dag op die onsmakelijke beelden zou tracteren zou ik hier ook nauwelijks hinder van ondervinden.

y@joh | 03-03-06 | 12:02

Dat mens begint zo onderhand compleet door te draaien. Heerlijk teruggestuurd te worden naar zo'n lekker land als Iran. Geen gevaar als je je bek maar houdt.
En och, och wat is ze toch rechtvaardig en rechtlijnig. En wat is ze toch goed in het uitvoeren van regeltjes. Ja, regels zijn regels. Volgens mij kan ze zich beter bezig houden met allah's vriendjes die ervan houden treintjes de lucht in te jagen dan met deze onzin. In Nederland zit je alleen nog goed als je blank en hetero bent.
Over 20 jaar schaamt Nederland zich de ogen uit hun kop dat ze dit allemaal klakkeloos hebben geaccepteerd.

wim schulte | 03-03-06 | 12:00

/1939/
Sorry, maar Nederland is geen oplossing voor vervolgde Jeauden.
/einde 1939/

appendix:
bleek achteraf een correcte constatering.

vander F | 03-03-06 | 12:00

Dat wijf van jullie heeft tenminste ballen...
Als ze elkaar niet ophangen blazen ze elkaar wel op, liever daar dan hier toG? :)

zeveroare | 03-03-06 | 11:58

@VeteraN 11:51: Inderdaad, al was het alleen maar omdat ze hier tegenwoordig ook niet meer veilig over straat kunnen.

Muxje | 03-03-06 | 11:57

En beste marxistische rebellen zoals wannabecool: toch heeft ze gelijk.....
Maar misschien is het niet een goed idee. Das weer wat anders.

Spetsnaz | 03-03-06 | 11:55

@PiefPaf 03-03-06 @ 11:36,
daar sta je dan als gevluchte heaumeau op Schiphol,
je kunt alleen niet vertellen dat je heaumeau bent want anders ga je linea rectaal terug naar Iran,
dan maar een lulverhaal ophangen?
Kansloos dus.

vander F | 03-03-06 | 11:55

Hoezo 'christenen moeten hun geloof gewoon in stilte belijden'?!? Als je in Iran vanaf je geboorte christelijk bent, is er 'weinig' aan de hand. Ja, je wordt gediscrimineerd en een carrière zul je nooit maken, maar daar houdt het mee op. Als je je echter bekeert van moslim tot christen, dan heb je een groot probleem, want dan behoor je naar de islamitische wet ter dood gebracht te worden.

Rita bedankt!

zum kotzen | 03-03-06 | 11:54

@de melkboer
LOL! Ik weet niet of dat allemaal mogelijk is in de gristelijke parken maar op een of andere manier denk ik dat een clandestiene darkroom een beter idee is..

MAXIMO | 03-03-06 | 11:53

@daskapitalist 11:15
Met Wouter Bos
Nederland total loss!

Romanus | 03-03-06 | 11:52

@poepslet
interesse?

ed.. | 03-03-06 | 11:52

Alle iraneezen maar hierheen halen dan? En de homosexuele moslims uit de andere moslimlanden ook? Stel je voor dat ze ter dood worden veroordeeld terwijl ons kleine landje al die mensen makkelijk had kunnen opvangen..
Sorry maar Nederland is geen oplossing voor de homosexualiteit onder moslims..

VeteraN | 03-03-06 | 11:51

Oplossing: alle asielzoekers die beweren dat ze heaumeau zijn dat ter plekke op Schiphol laten bewijzen met een potje ferm reetneuken.

poepslet | 03-03-06 | 11:50

je kunt overdrijven in je regelhandhaving......

prestodegekste | 03-03-06 | 11:50

@VeteraN 03-03-06 @ 11:34,
nee, een beetje het bed opschudden heet dat.
Die paar Iranezen die ik ken zijn trouwens wel redelijk hoog opgeleid, spreken goed Nederlands en werken gewoon.
Dezen hebben trouwens wel een verblijfsvergunning.
Maar de Sharia gebied dat actieve Heaumeausexuelen ter dood worden gebracht of bij een wat minder 'vergrijp' een 100 zweepslagen, dit wordt in Iran ook uitgevoerd.
Christenen moeten hun bek houden, mogen niemand bekeren noch bekeerlingen accepteren, op afvallige Moslims staat de doodstraf.

vander F | 03-03-06 | 11:48

Go Rita Go Rita Go Rita... Begin maar eens een Rita FANSHOP

Sinnert | 03-03-06 | 11:47

@piefpaf
enkletje donkere kamer lijkt me dan op zijn plaats... pompen of verzuipen is dan het motto

ed.. | 03-03-06 | 11:47

zOw hiHi DiS eGt WeL GoEwD vAN r!tA!!

KoeWdOoWsH vOoR jOuW xXx

ScHurKz0R | 03-03-06 | 11:44

bookie 03-03-06 @ 11:37
zachte heelmeesters maken stinkende wonden, oftewel theedrinken is gezellig maar er zijn effectievere methodes.

Roberto Fransisco | 03-03-06 | 11:41

@empe04
van mij krijgt ze de volle mep = 20 hehe

VeteraN | 03-03-06 | 11:40

Als we daar nou eens toelaten om gewoon kerncentrales te bouwen en dat BOEM bommetje erop.. zijn we van al het gezeik af.. en van die dictator..

VeteraN | 03-03-06 | 11:39

10 kudo's voor Rita!

empe04 | 03-03-06 | 11:39

@maximo @11:31
Kunnen ze meteen een speciaal heaumeau park inrichten waar het uitoefenen van harde peopneuqsex en sodomie is toegestaan in alle veiligheid..? Probleem heaumeaux ook weer opgelost tog?

de melkboer | 03-03-06 | 11:38

@Roberto onder het genot van een kop thee kan je goed praten over vrouwenrechten.

bookie | 03-03-06 | 11:37

Vaak is het ook nog zo dat die asiel zoekers zeggen dat ze homo zijn. Om zo maar een verblijfsvergunning te krijgen... Dus...

PiefPaf | 03-03-06 | 11:36

@VanderF
jij gaat er dus van uit dat elke homsexuele Iraan een goed opgeleid en ingeburgerd persoon is... das nogeens oogkleppen op hebbe
hebben we hier een GL stemmer??

VeteraN | 03-03-06 | 11:34

Wanneer kunnen we dat aandachtorgel van een Rita Verdonk eens uitzetten?

Professor Plons | 03-03-06 | 11:34

Rita heeft ook in dit geval weer 's groot gelijk. In bijna alle Moslimlanden worden homo's gediscrimineerd. Allemaal maar hier naar toe halen dan? Mensen maar gewoon op hun woord geloven? Die mensen die in Iran/Irak etc. etc. wonen doen een moord om daar weg te komen.

yogo-yogo | 03-03-06 | 11:34

"maar wie zijn geloof 'in stilte' belijdt zou hiervan nauwelijks problemen ondervinden"
Kunnen we dit Moslims in Nederland ook niet opleggen?
Wel gelijk oversteken hè.

vander F | 03-03-06 | 11:33

Rita verdonk = een grote droge kut

The_instigator | 03-03-06 | 11:33

Alle heaumeaux mogen onderduiken bij superjan. als mn vrouw het goed vindt.

superjan | 03-03-06 | 11:32


Als hun leven niet in gevaar is is er geen reden om ze niet uit te zetten. Homoseks is daar verboden, aan houden dus.

Multikuli | 03-03-06 | 11:31

Dus Elian moet weg? Da's nou goed nieuws!!
Christenen hebben het sowieso niet zo slecht in Iran, zag ik laatst op een Belgische docu.
Ze mogen gewoon alcohol drinken en hun geloof belijden op de daarvoor aangegeven plekken. In de reportage zaten ze gewoon in een speciaal voor Christenen bestemd park in alle vrijheid wijn te drinken.

MAXIMO | 03-03-06 | 11:31

Kom op Rita, alle hoog geschoolden, prima nederlands sprekende en ingeburgerde mensen d'r uit!
Ik wil alleen nog maar aangetrouwd gespuis in dit land.
Vandaag gaat de Tokkie award met stip naar Verdonk wat mij betrefd

vander F | 03-03-06 | 11:31

Homoa sex ies geen sex, ies oefening voor het vrouwtje. Hoe domo moslims niet kunnen begrijpen. Gewoonte ies goed ingeburgerd.

Dalí | 03-03-06 | 11:30

Ik bedoel het terugsturen van homo's.

bookie | 03-03-06 | 11:29

die christenen moeten gewoon zeggen dat ze jehova- getuigen zijn. verhaaltje van rita gaat dan niet meer op!!!

manna | 03-03-06 | 11:29

@Roberto Volgens mij wordt er juist veel gestreden tegen inperking van rechten van vrouwen door mensen die nu klagen over homo's in Iran.

bookie | 03-03-06 | 11:27

Go Rita Go!
Far Far Far Away!

sjonnie | 03-03-06 | 11:27

@superjan
een begin is er.. en dat konden we onder paars niet zeggen..

VeteraN | 03-03-06 | 11:27

het mooie is dar Verdonk alle goed bedoelende types dr uit flikkert. terwijl het land aan de achterdeur helemaal volstroomt met nichtjes neefjes ooms tantes broertjes en zusjes tweede derde en vierde vrouwen, geiten en schapen uit het rifgebergte.

superjan | 03-03-06 | 11:26

Kom op IND, wet is wet,
befehl ist befehl.
uitzetten die hap.

vander F | 03-03-06 | 11:26

bookie 03-03-06 @ 11:22
Zoals ik het nu lees begrijp je geen bal van wat ik schrijf. Misschien dat je je vreemde poepstelling kunt verduidelijken

Roberto Fransisco | 03-03-06 | 11:25

2

De deportatie kan van start hoor jongens. Het begint hier echt steeds meer op vooroorlogs Duitsland te lijken. Wat wil je anders met een ex-gevangenisdirecteur als minister, hoe verzin je het.

kruT 03-03-06 @ 11:09

We zitten ook in een vooroorlogs land, en straks midden in een oorlogs land. Je kunt je echter afvragen wie straks de Duitsers zijn en wie de joden zijn. Ik zou ze vlug allemaal terug sturen als ik mocht kiezen...

trat | 03-03-06 | 11:25

Ik dacht dat homofiele een ziekte was en niet bestond onder moslims (van een welbekende imam gehoord)...
Allemaal terug inderdaad.. geen gezeik..
Stomme trucjes om hier te blijven komen me strot uit..
Rita Verdonk is de enige Minister in DH die op haar standpunten blijft staan en dat waardeer ik.

VeteraN | 03-03-06 | 11:23

@roberto je praat dus peop, want die mensen zouden ook de rechten van homo's willen inperken.

bookie | 03-03-06 | 11:22

Mooi, terug die bekeerde Moslims, vuile tiefus Christenen,
hahahaa, op afvallige Moslims staat sharia technisch de doodstraf, dus dat ruimt lekker op.
Toppie Rita....

vander F | 03-03-06 | 11:22

Sorry hoor, maar wat zoekt een Christen in een land waar geen kerk in velden of wegen te bekennen is. Beweert Verdonk nu dat in Iran vrijheid van godsdienst is?

kruT | 03-03-06 | 11:22

daskapitalist 03-03-06 @ 11:20
Schrijf ik dat? Zo ja, waar?

Roberto Fransisco | 03-03-06 | 11:21

Over een tijdje durf ik 's avonds echt weer over straat om vervolgens iemand te beroven bij de pinautomaat.

a.nekschot | 03-03-06 | 11:21

Ach jah. De Messias is al ter plaatste. (Alleen weet zij dit dat zij de Messias zelf is.) www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/03/ma...
Met een beetje geluk sterven de handtasjes niet vanwege hun geaardheid.

bwahaha | 03-03-06 | 11:20

Roberto Fransisco 03-03-06 @ 11:17
waarom zouden homo's meer rechten hebben dan ieder ander mens?

daskapitalist | 03-03-06 | 11:20

bookie 03-03-06 @ 11:18
Koran

Roberto Fransisco | 03-03-06 | 11:19

@Roberto Welk wetboek is dat?

bookie | 03-03-06 | 11:18

Er zijn dan wel mensen die klagen over de mensenrechten van homo's in Iran .... maar vaak zijn dat dezelfde mensen die NIET klagen over de beperking van rechten van veel vrouwen in Nederland ....

Roberto Fransisco | 03-03-06 | 11:17

mooi. allemaal achter wouter boslim aan.

daskapitalist | 03-03-06 | 11:15

Gelukkig maar! Anders word het hier straks een safe-haven voor alle Heaumeuax Moslims...

ThaCroW | 03-03-06 | 11:15

Zo ken ik er nog wel meer. Als je je onder een boerka verstopt denkt iedereen dat je een vrouw bent dus travestieten lopen daar ook geen gevaar.

en nu ff serieus | 03-03-06 | 11:13

Wat is de overeenkomst tussen Rita en een ruitenwisser?Ze piepen nooit als ze nat zijn!

monaco | 03-03-06 | 11:13

@kruT 03-03-06 @ 11:09
Zie mijn vorige post.

Framoes | 03-03-06 | 11:11

Het feit dat je graag uit Iran weg wilt lijkt mij al voldoende voor een asiel.

Traag | 03-03-06 | 11:11

En al die importbruidjes Rita? Wanneer trap je die es terug?

Klummie | 03-03-06 | 11:11

@kruT
Regels zijn regels...

de melkboer | 03-03-06 | 11:10

Christenen worden hier in Nederland tenslotte ook gediscrimineerd.
@bookie 03-03-06 @ 11:08
Nu al vergelijkbaar met nazi-duitsland:
-een dictator
-een volk dat niet zeker weet of ze hem goed vinden
-haat tegen Joden.
Et voila!

Framoes | 03-03-06 | 11:10

Moordwijf ... die Verdonk !

Prikker | 03-03-06 | 11:10

De deportatie kan van start hoor jongens. Het begint hier echt steeds meer op vooroorlogs Duitsland te lijken. Wat wil je anders met een ex-gevangenisdirecteur als minister, hoe verzin je het.

kruT | 03-03-06 | 11:09

wellicht Rita een keertje op vakantie sturen naar Iran en dan "per ongeluk" de hoofddoekjes mee vergeten te geven?

B*U*S*H | 03-03-06 | 11:09

Mensen we spreken over Iran.

bookie | 03-03-06 | 11:08


Het voorwenden van homofilie is een bekende truc waarmee men Nederland binnen probeert te komen. Eenmaal in het bezit van een paspoort ontpopt men zich als virulent breezahliefhebber. En ja: als homo's uit alle landen waar ze gediscrimineerd worden naar Nederland komen, dan kunnen we de Markerwaard vast inpolderen. Het houdt een keertje op, toch, het absorptievermogen van een overvol land?

Onbevlekt blazoen | 03-03-06 | 11:07

@bwahaha
Ik denk dat ze zonder die asielaanvragen ook al voldoende opvallen met hun hoge hakken en lippenstift..

de melkboer | 03-03-06 | 11:06

Ach, zolang het maar geen deportatie wordt genoemd.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 03-03-06 | 11:06

Verdonk heeft gewoon gelijk:

"Het departement heeft van de Iraanse autoriteiten gehoord dat de twee tienerjongens niet waren opgehangen vanwege hun homoseksualiteit, maar dat zij zich hadden schuldig gemaakt aan beroving, kipnapping en verkrachting van een minderjarige. "

Hakbarrr | 03-03-06 | 11:06

Rita is de held van Nederland!!

Go Rita GO

_0_ Rita _0_

Hakbarrr | 03-03-06 | 11:04

@bookie: Rita is een Loempia!

bwahaha | 03-03-06 | 11:03

Handtasje of niet. Het zijn en blijven Iranezen, niewaar? Weet je, Rita. Stuur maar ook de asielaanvragen mee naar Iran, weet de overheid daar gelijk dat het handtasjes betreft! Adequaat tot het bittere einde.

bwahaha | 03-03-06 | 11:02

Mogen we nog stteds niet Rita moordenaar roepen? Mensen terugsturen naar een islamofascistisch land is hetzelde als het vooroorlogse terugsturen van de joden naar Duitsland. En nee, dit is niet het doodslaan van een discussie en Rita is geen nazi

bookie | 03-03-06 | 11:02

homoslim

dus.. | 03-03-06 | 11:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland