Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dierenterroristen winnen in Venray

veganasshole.jpgKunnen we wel lachen om dat geklungel van die Vegan Streaker en zijn vriendjes, maar ondertussen zijn het wel gewoon ongewassen, anti-democratische, terroristische klootzakjes. Dankzij doodsbedreigingen, intimidatie, bekladden van huizen en andere acties is het de 'dierenrechtenactivisten' gelukt om de komst van Science Link bij Venray tegen te houden. De gemeente Venray is gezwicht als direct gevolg van de acties. Science Link zou een soort high tech dierproevencampus worden. Natuurlijk, niemand houdt van opengesneden katten en konijntjes, maar het was nog niet duidelijk wát voor soort activiteiten er plaats zouden vinden. En afgezien van het mogelijke dierenleed, lieden die terreur gebruiken om hun zin door te drijven, mogen wat ons betreft zelf eens flink geïntimideerd worden. De politie heeft nooit arrestaties verricht, laat staan dat er iemand ooit voor de rechter kwam inzake bedreigingen van wethouders en projectontwikkelaars te Venray. De vrijbrief voor meer geweld (zoals in GB al gebeurde) is binnen. Volkert van der Graaf kan trots zijn. Eens kijken wie er binnenkort neergeknald gaat worden... Update: De Tweede Kamer overlegt morgen met de minister van Justitie over het optreden van de dierenactivisten in Venray en de reactie daarop van de overheid.

Reaguursels

Inloggen

ha, de dieren hebben eens gewonnen! Het woord 'dierenactivisten' is enigszins zwaar uitgedrukt. Het zijn slechts enkelen die extreem zijn, maar die heb je ook bij het voetbal. De rest is gewoon tegen dierproeven, terwijl er veel betere, diervriendelijke alternatieven zijn. En de meesten zijn tegen geweld.
En al die poeha hier, diep in je hart wil je zoiets ook niet.

Mr. Wrong | 17-04-08 | 18:09

@ 9-buts 16-04-08 @ 21:10
Die vrijwilligers in Engeland zijn idd in eerste instantie door het oog van de naald gekropen. In 2e instantie hebben zij terminale kanker gekregen en gaan/zijn alsnog dood.
Iets wat overigens verholpen had kunnen worden door betere bioinformatica. Proefdieren hadden hier niet geholpen.

HJdeT | 16-04-08 | 21:31

dat er uitvindingen nodig zijn is logisch, niemand injecteert graag een hond met een dodelijk virus en al helemaal als dat niet hoeft, ook niet als dat voorkomen kan worden door een miljoen extra kosten, in china maakt dat wel uit denk ik dus hebben de dieren aktivisten hun eigen glazen in staan gooien. ik lees op de site van proefdiervrij dat twee procent van de stoffen die in proefdieren werken hetzelfde effect in mensen hebben, hoe worden die uitgetest? op mensen die toch opgegeven zijn? of geven de dierenteroristen zich daar vrijwillig voor op? ik kan me een dingetje in engeland herinneren waar deze vrijwilligers, ja ze bestaan, toch door het oog van de naald zijn gekropen,een pijnlijk oog. en als je echt de oplossing hebt mag je dat in nederland gewoon zeggen.

9-buts | 16-04-08 | 21:10

@ Kyokushinkai 16-04-08 @ 19:57
Ik baseer mijn mening louter op 1e hand ervaring, dat kun jij zo te lezen niet zeggen. (Dat wat dierenrechten organisaties naar buiten brengen noem ik geen objectieve informatie uit de 1e hand, dat heet 'van horen zeggen'). Dat je daar over toch een oordeel de wereld in strooit noem ik schreeuwen.
Het grote probleem met 'dierenrechten' activisten is dat zij misstanden als standaard beschouwen in de proefdierwereld. Iets wat zwaar overtrokken is. Een handeling word al snel een dierproef genoemd. Voor menig huisdier zou in het laboratorium een vergunning aangevraagd moeten worden.
Daarnaast vind ik het bijzonder storend dat dergelijke organisaties volledig voorbij gaan aan wat dierproeven opleveren en het gemak waarmee er gesuggereerd wordt dat er wel alternatieven zijn.

HJdeT | 16-04-08 | 20:51

@HJdeT 15-04-08 @ 23:09> Wie scheldt en schreeuwt hier nou? Gevoelige plek geraakt soms? Jij spreekt naief en blind vertrouwen uit over handhaving van dierenwelzijnswetten en ik wijs je op bewijs dat dit nogal eens flink tekort schiet. Alsof er bij dierproeven geen misstanden zouden zijn, en deze alleen in de veesector plaats zouden vinden. Punt is gewoon dat ik mensen die dieren beroepsmatig pijn doen voor geen meter vertrouw, en dat ik geen blind geloof heb in de controle en handhaving van het dierenwelzijn, gelet op misstanden in het verleden in andere sectoren van de dierenleed business. Mededelingen en gebagataliseer in dit verband uit de mond van mensen die zelf dieren voor hun werk pijn doen of daar ook maar enige verantwoordelijkheid voor dragen, daar hecht ik dus geen enkele en 0,0 waarde aan.

Kyokushinkai | 16-04-08 | 19:57

plastificeren die bol, weg met die stomme stinkbeesten op mijn beton

rottochop | 16-04-08 | 15:01

@ souty 16-04-08 @ 14:12
Martelen is doelbewust pijn doen van mensen of dieren. Het heeft geen ander doel dan pijn veroorzaken. Dit is bij dierproeven niet het geval. Dierproeven worden gedaan om medicijnen te maken voor mensen die pijn lijden. Iets wat 'dierenrechten' activisten nog wel eens vergeten. Lekker makkelijk protesteren als je kern gezond bent.

HJdeT | 16-04-08 | 14:30

Ik geloof dat een aantal figuren op deze site vergeten dat daar dieren worden gemarteld, maar dat is voor het verheven menselijk ras niet belangrijk.

souty | 16-04-08 | 14:12

lol, tot dat ze zelf kindere gaan make, en dat uit die misbaksels nog een groter misbaksel komt met een zeldzame variant van down. DAN verdwijnen die standpunte als sneeuw voor de zon. Die proefdier behuizingen zijn nog strenger bewaakt dan Guantánamo Bay, alleen al omdat er een debiel die zielige ratjes met ondertussen wel verschrikkelijk besmettelijke virussen wil vrijlaten. Lange termijn denken schijnt lastig te zijn.

Tiepuh0 | 16-04-08 | 11:26

HIER betaal ik belasting voor !!!voor dat tuig met bakfietsen. STop die uitkeringen en gebruik dat geld voor schadevergoeding

DE FRITS | 16-04-08 | 07:56

Protesteren....

Ga werken niksnutten....

Trala2355 | 16-04-08 | 06:03

@ captainobvious 15-04-08 @ 23:42
Sorry captainobvious, maar de testen die jij aandraagt zijn in Nederland niet meer toegestaan. Je suggereert dat dergelijk onderzoek daar in Venray zou plaats vinden. Zolang je niet precies weet wat voor onderzoek daar plaats had moeten vinden, vind ik niet dat je met ongefundeerde argumenten deze terroristen kunt steunen.

HJdeT | 15-04-08 | 23:47

Jammer genoeg heb ik ook eerste hand ervaring met proefdier bedrijven,en voor 1 keer sta ik voor 100% achter dit linkse tuig.
Het is echt misselijkmakend wat er gebeurt met dieren,zeker als het gaat om proefdieren die gebruikt worden voor niet noodzakelijk (levensreddend) onderzoek.
Het is gewoon van de gekke dat we nog steeds tolereren dat shampoo,make-up,verf,en allergene stoffen op dieren getest worden.
Prima zaak dat het "werkgelegenheidsproject" in Venray niet doorgaat.

captainobvious | 15-04-08 | 23:42

@ Kyokushinkai 15-04-08 @ 22:47
Schreeuwende flapdrol. In tegenstelling tot jou, heb ik gewoon wel ervaring met de wereld van proefdieren. Dat is dus geen naief vertrouwen, maar een op kennis gebasseerd oordeel.
Mensen demoniseren is lekker makkelijk argumenteren, want dan heb je altijd gelijk. Wordt de situatie iets genuanceerder, dan wordt een degelijke discussie met valide argumenten al wat ingewikkelder. Dat is aan jou dus niet besteed gezien je stellingen over biomedische bedrijven.
Veetransport is niet vergelijkbaar met proefdierbedrijven. Dat zijn andere bedrijven met een ander doel en missie. Je vergelijkt appels met peren.
Je bent gewoon lui omdat je geen zin hebt in een ingewikkelde discussie, dat het issue proefdiergebruik is.

HJdeT | 15-04-08 | 23:09

HJdeT 15-04-08 @ 19:51 Ik 'schreeuw' slechts mijn mening, en ik zal het idd niet altijd bij het juiste eind hebben. Hou gewoon van dieren en niet van mensen die ze pijn doen, vinnik niets mis mee. Maar jouw grenzeloos naief vertrouwen op naleving en handhaving van de dierenwelzijnswetgeving vind ik dan wel nogal misplaatst. Resultaten uit het verleden (zie ook laatst weer bij veetransporten en slachterijen) geven wat dat betreft wel een helder beeld van wat we in dat research martelcentrum hadden kunnen verwachten.

Kyokushinkai | 15-04-08 | 22:47

Belastingbetalers moeten nu maar zelf maatregelen nemen nu de staat het wederom volledig laat afweten.

jospeh6085 | 15-04-08 | 22:40

-weggejorist-

gnomidion | 15-04-08 | 22:06

Gewoon al die dierenterroristen inspuiten met Creutzfeldt-Jakob, daarna de keus geven of we moeten zoeken voor een medicijn of niet

repulse | 15-04-08 | 21:28

@ Nashwan 15-04-08 @ 20:53
Dit slaat als een tang op een varken. Het betreft hier proefdierbedrijven. Dat is van een hele andere orde dan boerderijen met dieren bestemd voor consumptie. Dat is massa productie. Bij proefdierbedrijven wordt er naar gestreefd om zo min mogelijk dieren te gebruiken.
Bij de vlees productie gaat het met name om kippen, varkens en koeien, bij de proefdier 'industrie' met name om ratten en muizen.

HJdeT | 15-04-08 | 21:04

Kan iemand deze man een brandende peuk in zijn bakkes drukken, kijken of hij dan nog ehhh zegt!!!

PsychoPedro! | 15-04-08 | 20:53

Ik heb wel respect voor die eikelige dierenactivisten eerlijk gezegd. Laten we eerlijk zijn, de misstanden in de veebranche en bioindustrie zijn groot. Je moet maar de moeite willen nemen om voor het welzijn van kippen en schapen jezelf in de nesten te werken.

Nashwan | 15-04-08 | 20:53

Mmmm, morgen naar de poelier, een goed idee.. konijn!

Joris Driepitter | 15-04-08 | 20:50

@Rammstein 15-04-08 @ 18:38

Helemaal niet kort door de bocht, ik heb een beetje me buik vol van die links draaiende linzensoepvreters, wat mij betreft krijgt dit soort mensen helemaal geen medicijnen meer die getest zijn op dieren, die het maar met een kruiden drankje van Klazien uit Zalk. (wie kent haar nog?)

Ik ben ook niet voor dierproeven maar als het niet anders kan dan moet het maar, als ik straks wat heb wil ik ook gewoon een medicijn hebben dat werkt.

Harry Mama1867 | 15-04-08 | 20:36

Toegeven aan terrorisme. Zwak.

Duplodus | 15-04-08 | 20:08

@inquisitra.
Je begint goed met je eerste volzin, maar wat je daarna raaskalt staat helemaal nergens op.
Wat hebben moslims met dit onderwerp te maken?
Ik vind dat zo typsich rechts gelul, alles komt via een u-bocht of via een jij-bak terug op de moslims.

Ensslinmahler | 15-04-08 | 20:02

Even ter samenvatting:
Dierproeven vormen nu eenmaal altijd een duivels dilemma. Niemand wil dieren laten lijden, op wat voor manier dan ook. Aan de andere kant willen WIJ niet lijden onder allerlei aandoeningen, waarvan de oplossing van tevoren moet worden getest op een levend organisme om te kijken of het werkt en veilig is. Dan ontkom je in sommige gevallen er gewoon niet aan om dat op dieren te testen. Gelukkig kan er inmiddels ook veel op andere manieren getest worden. Computersimulatie en dat soort dingen. Iets waar ik wel fel op tegen ben is het testen van cosmetica troep op dieren. Het testen van overbodige meuk vind ik onacceptabel. L'Oreal en dat soort bedrijven mogen daarin echt doodvallen. Ph waarde en dat soort dingen, daarvan kun je op een andere manier nagaan of het 'prikt' of irriteert.

RedBullshitter | 15-04-08 | 19:59

Terreur loont. Zeker met gemeentes vol slappe CDA, pvda en vvd- angsthazen.
Tip:

Vergeet de inspraakprocedure. Met rieken en hooivorken bereik je meer!!! Kijk naar de unterlinksmesch en de moslimvrienden. Die weten hoe het moet!!

inquisitra | 15-04-08 | 19:54

@ Kyokushinkai 15-04-08 @ 19:40
Jij bent al aardig in de dierenterroristen propaganda getrapt.
Het doen van dierproeven is strict gereguleert dmv uigebreide regelgeving. Dit betekent dat elk proefdier geregistreert en verandwoord moet worden. Daarbij hoort een nauwkeurige administratie die ten alletijde door een inspecteur gecontroleerd kan worden, net als de dieren zelf. Dit gebeurt ook. Misstanden vallen onder het strafrecht.
Dierproeven ten behoeve van cosmetica gebeurden al nooit in Nederland. Daarom was het ook zo makkelijk om het hier te verbieden.
Wat betreft de term Mega Research MacDonaldsachtige dierenmartelkelder; zo te horen heb je geen enkel idee over wat er precies gebouwd moest worden of uberhaupt wat er zich afspeelt in de biomedische wereld. Ik vind het dan ook intzettend dom om zo hard te schreeuwen zonder dat je over feitelijke kennis beschikt.

HJdeT | 15-04-08 | 19:51

Beetje jammer dat GS zoals wel vaker weer niet helemaal volledig is..

Niet alleen bedreigingen aan het adres van de wethouder speelden een rol. Ook voelt Heldens zich in de steek gelaten door de rijksoverheid na een brief van minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken).

Zij liet Venray weten dat de gemeente zelf moet opdraaien voor de kosten van de beveiliging tegen dierenactivisten. En die kosten kan een kleine gemeente als Venray niet dragen, zei Heldens.

Ensslinmahler | 15-04-08 | 19:42

En toch vind ik mensen die dieren pijn doen ook terroristen. Begrijp ook wel dat er soms proeven nodig zijn om medicijnen te ontwikkelen, maar vind dat dit pas moet gebeuren als het echt niet anders kan. En met zo'n Mega Research MacDonaldsachtige dierenmartelkelder geef je toch echt een verkeerd signaal af. En wie zegt mij dat daar geen dieren wordt gemarteld voor de cosmeticaindustrie?

Kyokushinkai | 15-04-08 | 19:40

@ LoudAndProud 15-04-08 @ 18:25
A) Ik heb je grappen opgestuurd naar het CERN maar het is nu wetenschappelijk: Ze zuigen.
B) Pim Fortuijn heeft hier alles mee te maken; hij is vermoord door een dierenterrorist. Zijn misdaad? Hij was niet tegen nerstfokkerijen.
C) Je zou niet moeten drinken met diabetes, stompje.

alpha_mannetje | 15-04-08 | 19:25

@ commentaarderer 15-04-08 @ 19:15
Het is maar wat je aandringen noemt. Bovendien vind ik je redenatie wel heel erg simplistisch en kort door de bocht. Met de aanleg van dit park creeer je niet meer vraag naar dierproeven. De regels voor het uitvoeren van een proef blijven hetzelfde.

HJdeT | 15-04-08 | 19:19

het voornemen tot de bouw van dit centrum gaat dwars tegen alle democratisch besloten beleid ter vermindering van dierproeven in.
lagere overheden die er voor kozen zich niets gelegen te laten liggen aan het nederlandse beleid hier in,

wie is er nu on-democrarisch?
de dieren-activisten hebben slechts aangedrongen op het nakomen van toezeggingen, beloften en intentie-verklaringen.
niks mis mee

commentaarderer | 15-04-08 | 19:15

Wilders heeft gelijk: de overheid is volstrekt onbetrouwbaar!
Is niet in staat op te treden tegen terroristen van welke snit dan ook. Ik heb Balkenende niets over een crisis horen zeggen, maar die is er wel degelijk. Want als de burgers niet meer beschermd en terroristen niet vervolgd worden, op wie moet je dan nog vertrouwen? Het heft (recht) in eigen handen nemen...?

anton haas | 15-04-08 | 19:05

@ LoudAndProud 15-04-08 @ 17:35
Hoeveel ervaring heb jij met proefdieren en experimenten met proefdieren?
Heb jij zelf misstanden gezien? Of heb je die alleen van horen zeggen?
Jij stelt de indicatie 'geen aanleiding' ter discussie. Jou reactie vind ik erg suggestief. Net als dat geschreeuw van dierenactivisten. Eenzijdig en bovenal gebaseerd op vermoedens en incidenten.

HJdeT | 15-04-08 | 19:02

denk maar niet dat een van deze lieden ooit voor de rechter komt. Het is altijd het zelfde liedje in nederland, ben je extreem links dan doen ze niks. In de jaren '80 was dat ook al zo. Toen was er een terreur groep genaamd RaRa die aanslagen pleegden op Makro(groothandel) vestiging in nederland. Dit deden ze omdat het moeder bedrijf SHV ook makro vestigingen in zuid-afrika had en daarmee het apartheidsregime zou steunen. Nu had mijn opa destijds de leiding over de Makro's van SHV. Toen ik een keer vroeg waarom zijn telefoonnummer niet in het telefoonboek stond, zei hij dat dat veiliger was ivm terroristen die misschien zijn huis in de fik wilde steken. Toen heeft hij het mij uitgelegt. Ik vroeg toen aan hem of die mensen ooit gepakt zijn voor hun daden. Maar dat bleek niet zo te zijn. Een van de ex-RaRa leden zit nu in de tweedekamer voor de SP. Zo gaat het dus al tientallen jaren lang. Ook vrienden van Volkert van der Graaf zitten in de politiek. Voornamelijk bij de SP. Links terrorisme wordt in nederland gewoon gedoogd ook al is het even fout als rechtsterrorisme. Iemand die een kraker in elkaar slaat of een moskee in de fik steekt is echter binnen 24 uur gevonden door de politie. Deze krijgt dan ook een fikse straf. Terwijl iemand die een winkel in de fik steekt nooit wordt opgepakt.

ksk | 15-04-08 | 18:43

Lekker kort door de bocht Harry

Rammstein | 15-04-08 | 18:38

Ik vind dat de mensen die tegen dierproeven zijn ook nooit meer medicijnen moeten krijgen dat getest is op dieren, heb je kanker? ga maar dood, heb je HIV ? ga maar dood, heb je MS? ga maar dood, heb je ....... whatever? als je medicijnen nodig heb die getest zijn op dieren krijg je ze niet en dan ga maar dood. Het zelfde als voor orgaan donoren, ben je tegen prima maar dan krijg je ook niets, wel principieel blijven hé?

Harry Mama1867 | 15-04-08 | 18:27

@alpha_mannetje 15-04-08 @ 18:13
Beste man ,noem jij dat " je gaat helemaal los op mijn 'intimidatie', wat slechts een schets is van het gevolg van je eigen krankzinningheid"?
één klein zinnetje heb ik er ,bij wijze van luchtige grap, aan gewijd.

Over mijn gezondheid moet ik jou en @diseth teleurstellen , ik ben nog kerngezond

En nee, ik drink geen biertje op Pim ,die heeft niets te maken met dit topic.Margreet Jonker mag wat mij betreft in de stront zakken,evenals Ferry de Vries.
Maar op jou en diseth zal ik zeker het glas heffen!
Proost!

LoudAndProud | 15-04-08 | 18:25

Typisch Nederland anno 2008 is de afwezigheid van politie waar ze weer eens nodig waren. Politie is broodje deaud in Nederland, de maffia is de baas, de milieumaffia, de staatsmaffia, pfff, sterf mensjes

Het_leuke_zuiden | 15-04-08 | 18:25

I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. ...

Nlz | 15-04-08 | 18:24

dat plantjesgevreet doet ernstige zaken met iemands geestelijke toestand

camiziodeltoro | 15-04-08 | 18:22

Ik hoop serieus dat LoudAndProud een langzame, pijnlijke, maar vooral natuurlijke dood sterft aan een ziekte die makkelijk kan worden genezen door middel van medicatie welke getest is op dieren.

dlseth | 15-04-08 | 18:17

@ LoudAndProud

ok de volgende keer als u wat te melden heeft zet het dan even in een comment graag dat leest een stuk makkelijker. En zo als "man on the edge" al zegt, zolang de PvdD nog geen meerderheid heeft is het experimenteren op dieren dus gewoon legaal. Kortom als iemand zijn argumenten zo nodig met geweld moet doorvoeren dan zie ik hem als een terrorist en mag hij van mij 10 jaar de bak in.

achmed-de-terrorist | 15-04-08 | 18:17

@ LoudAndProud 15-04-08 @ 18:04
Ja je diabetes stompje..

Kijk knul je gaat helemaal los op mijn 'intimidatie', wat slechts een schets is van het gevolg van je eigen krankzinningheid. Dat is heel typerend voor dierenterroristen, moord en brand roepen over geweld terwijl zij de aanstichters zijn.

Jammer voor die Watson dat hij een averijtje had, heel treurig drink je ook een biertje op Pim Fortuijn, Gladys Hall, Margreet Jonker, Ferry de Vries en velen anderen?
Strompel nou maar lekker naar buiten...

alpha_mannetje | 15-04-08 | 18:13

@LoudAndProud 15-04-08 @ 18:11
Ik heb er bij jouw op geklikt wat je bent off topic

man on the edge | 15-04-08 | 18:13

a propos ,sinds wanneer staan er van die kleine uitroeptekentjes rechtsonder iedere reactie ,en wat doen ze?

LoudAndProud | 15-04-08 | 18:11

Het gaat er niet om of dierenproeven nodig of zielig zijn.
Het gaat erom dat we in een democratie leven waarin de meerderheid van de stemmen bepaald. Zolang de PvdD nog geen meerderheid heeft zijn dit soort dierproeven de legaal. Iedereen die (met geweld) toch zijn eigen mening (tegen de meerderheid in) door probeert te drukken is een terrorist en mag van mij dus aangepakt worden.

man on the edge | 15-04-08 | 18:10

@chicozze 15-04-08 @ 17:41
Ik heb het ernstige vermoeden dat de "aanleiding" die de dierproefnemer "niet ziet" voornamelijk uit financiele overwegingen bestaat.
Verder zie ik niet wat er "vertekenend" is aan deze cijfers.
Behalve dat ze aantonen dat Nederland helemaal niet zo goed met dierproeven omgaat als men ons wil doen geloven.

LoudAndProud | 15-04-08 | 18:07

PS @achmed-de-terrorist 15-04-08 @ 17:57
Waarom zou het DBF langsgaan bij het huisje van een sympathisant?

LoudAndProud | 15-04-08 | 18:04

@alpha_mannetje 15-04-08 @ 17:38
Je laatste stukje heb ik maar weinig van begrepen.Wat bedoel je met "wat ga je doen ,me schoppen met je stompje"?en "moord en brand roepen"? waar heb je het over?
Ik ga helemaal niks doen beste jongen!
Ja, ik ga zo lekker een biertje drinken in de laatste zonnestralen ,en dan proost ik op de dierenactivisten die Sciencelink tegen hebben gehouden.En een tweede biertje proost ik op het DBF.

PS Een Greenpeace hippie is inderdaad nooit gedood door een Jap.Paul Watson (van de Sea Shepherd) is overigens een maand geleden wel neergeschoten vanaf een Japans schip, maar omdat hij een kogelvrij vest droeg niks ernstigs.

PSPSDat derde biertje drink ik op Paul Watson!

LoudAndProud | 15-04-08 | 18:04

@ raples

tijd dat het dierenrechtenactivistenbevrijdingsfront eens bij jouw huisje langs gaat.

achmed-de-terrorist | 15-04-08 | 17:57

Zwak van deze gemeente en hoop dat deze dierenrechtenactivisten 1 of andere ernstige ziekte krijgen, gaan ze vanzelf deaud...

just and only me2 | 15-04-08 | 17:51

Beste cognitieve dissonant. Heel scherp.

nadenkeniseenkunst | 15-04-08 | 17:50

geweldig nieuws! lang leve het dierenbevrijdingsfront!

raples | 15-04-08 | 17:47

@ LoudAndProud 15-04-08 @ 17:35
Beetje vertekend beeld hoor, deze cijfers.
Anesthesie lijkt mij niet nodig wanneer je een bepaald stof wilt inspuiten in een dier. Een proefdiernemer (zoals jij het noemt) zal hier inderdaad de aanleiding niet voor zien. Jij wel?

chicozze | 15-04-08 | 17:41

Hoe kan het dat er mensen dermate erg bedreigd worden dat ze van hun geplande activiteiten afzien en er geen arrestaties worden verricht? De politiek wordt wederrechtelijk gedwongen iets niet te doen, ik zou er terroristisch oogmerk opplakken (art 83a sr). Maargoed, je kan natuurlijk ook gewoon de andere kant opkijken en de kinderen van hardwerkende mensen laten bedreigen, wel zo gemakkelijk!

klubuusterbearke | 15-04-08 | 17:38

@ LoudAndProud 15-04-08 @ 17:29
Tuurlijk, tegen jou durf ik wel. Wat ga je doen? Me schoppen met je stompje?
Voor zover ik weet is er geen Greenpeace hippie ooit doodgemaakt door een Jap (en als het al zo was een stuk minder), kan ik helaas niet zeggen van agrarische ondernemers en dierenterroristen.
Jij begint al moord en brand te schreeuwen als ik je schets wat je over jezelf afroept, terwijl ik juist diegene ben die me in het kamp der bedreigenden plaats (hoewel jij vanuit je denkbeeldige morele ivoren toren dat even anders ziet).
Wel ironissch toch? Dat moet je kunnen waarderen: Jullie noemen ons onderdrukkers, maar wij lopen meer risico op ene geweldadige dood.
Dit is zoiets in de trant van "Iedereen heeft het wel over die Joden, maar die Duitser waren ook geen lieverdjes".
Maar goed humor hebben jullie ook niet, mierenneukertjes.
PS Ja, ik geloof science link eerder.

alpha_mannetje | 15-04-08 | 17:38

@chicozze 15-04-08 @ 17:31
Ten dele heb je denk ik gelijk, maar Nederland is ook niet echt een voorbeeld van diervrendelijkheid.
In Nederland wordt bijvoorbeeld veel en veel te weinig aan pijnbestrijding gedaan.Of gewoon helemaal niet.
Van de keuringdienst van waren komen deze cijfers:

Uit de gegevens bleek dat bij 393.482 (66%) proeven geen anesthesie toegepast werd omdat hier geen aanleiding voor bestond (let wel, die aanleiding wordt bepaald door de dierproefnemer). Bij 17.277 (3%) proeven werd geen anesthesie toegepast omdat dit onverenigbaar was met de proef of praktisch niet uitvoerbaar was.

Bij 502.772 (83%) proeven werd geen pijnbestrijding toegepast omdat hiertoe geen 'aanleiding' bestond. Bij 55.215 proeven werd geen pijnbestrijding toegepast omdat dit onverenigbaar was met de proef of praktisch niet uitvoerbaar was.

Bij 80.303 dierproeven was het lijden voor het dier ernstig. Bij het gros van de dierproeven was het lijden volgens de dierproefnemer gering of matig.

Uit de gegevens bleek dat de dierproeven zodanig waren opgezet dat 512.816 (86%) van de dieren dood zijn gegaan of gedood zijn tijdens de proef of ter beëindiging van de proef. 24.426 (4%) dieren zijn gedood na beëindiging van de proef omdat er geen passende bestemming was.

LoudAndProud | 15-04-08 | 17:35

Dierproeven is mijns inziens niet zoveel mis mee. Als ze door middel van op dieren geteste medicijnen een mensenleven kunnen redden, prima toch? Wel ben ik het met sommige reacties hier eens dat dat niet inhoudt dat dieren maar gemarteld moeten worden, maar op een... eh... humane wijze met dieren moeten omgaan. Onnodig pijn moet niet mogen. Zijn er eigenlijk alternatieven voor dierproeven?

DouweDabbert | 15-04-08 | 17:34

Niet zo zielig jongens. Worden we bang van een paar schreeuwende clochards met ongekamde haren en zwarte tanden? Wel erg zwak om weer naar het t-woord te grijpen.

Bijstandskoning | 15-04-08 | 17:32

@ LoudAndProud 15-04-08 @ 17:26
Die proeven komen er toch, en wanneer je mag kiezen. Gereguleerd in een land waar er regelgeving is mbt dierproeven of ongereguleerd elders.... zeg het maar... Ik weet waar het dier beter af is. Het is een noodzakelijk kwaad.

chicozze | 15-04-08 | 17:31

@alpha_mannetje 15-04-08 @ 17:25
Nee, en de woordvoerders van Science link ,die geloof jij natuurlijk wél gelijk, dat snap ik.
Die walvisvaart boten van de Jappen met de letters "RESEARCH" er op gekalkt , die doen ook echt alleen maar onderzoek toch?

Voor iemand die niet van intimidatie gedient is kan je er zelf aardig wat van trouwens ,met je ziekte verwensingen.

LoudAndProud | 15-04-08 | 17:29

Tijd voor proeven niet werkende altijd klagende linkse straatratten.

Die lui moeten eens inzien dat er niet altijd alternatieven zijn.. En als elk mens zo zou zijn als hen dan zouden ze kunnen fluiten naar subsidies of in ieder geval hun uitkering.

Kortzichtige linkse parasieten dat zijn het. Janken om een konijntje, maar ondertussen wel hele gezinnen terroriseren. Iedereen die zich opstelt zoals zij dat doen moet voor het leven medische zorg ontzegd worden, want veel kennis / medicijnen had er niet geweest ... ... ...

Held op Sokken | 15-04-08 | 17:28

@Hobbykip 15-04-08 @ 17:22
@chicozze 15-04-08 @ 17:23
Niet "hypocriet je eigen straatje schoonvegen" maar: de wereld verbeteren ,begint bij jezelf.Dus in je eigen land.
En internationaal is er meer dan genoeg samenwerking onder dierenactivisten.
Het argument dat dieren het elders nog slechter hebben ,is geen reden om er hier niks aan te doen.

LoudAndProud | 15-04-08 | 17:26

We hoeven hier toch geen ruzie over te maken?
Gewoon alle geregistreerde pedo's en vooral die van de pedo pagina Martijn naar die labo's en testen maar.
Daar doe je een een goed werk mee en je ruimt een hoop gajes op.

Walt Disney | 15-04-08 | 17:26

Ik zeg: voer die dierproeven uit op deze terroristjes: iedereen blij!

IJsboerke | 15-04-08 | 17:25

@paterke 15-04-08 @ 17:04

Oh, mijn excuses als ik je beledigd hebt, maar ik dacht na het lezen van je reaguursels, dat ik met een mongeaultje had te maken.... Excuus...

Lying Dutchman | 15-04-08 | 17:25

@ Hobbykip 15-04-08 17:01
Ik ben ook blij (Not!!!) dat Sciencelink er niet komt. Ik weet (uit ervaring) dat die diertjes heel wat beter af zijn in laboratoria in bijvoorbeeld China of Japan.
Hypocriet je eigen straatje schoonvegen noem ik het!

chicozze | 15-04-08 | 17:23

@LoudAndProud 15-04-08 @ 17:16
Die dierenproeven worden toch wel gedaan is het niet in ons land dan wel in het buitenland waar ze het echt VEEL slechter zullen krijgen ... geloof mij

Hobbykip | 15-04-08 | 17:22

Laat dat smerige tuig zelf maar eens een ziek kind hebben, dan staan ze te janken om op dieren beproefde medicijnen. Hypocriete viezerikken.

coho | 15-04-08 | 17:20

Ik snap dit nu weer wel; ze zijn met zoveel ook. Kijk maar op de foto's. Ik schat toch al snel een man of 15. Die kunnen natuurlijk wel een ontwikkeling van een heel werkgelegenheidsproject de das om doen. Lijkt mij allemaal heeel begrijpelijk. Maar waarom bekruipt mij het gevoel dat hier iets geheel en al anders aan de hand is....................

Ismir B. | 15-04-08 | 17:19

@ stekelige 15-04-08 @ 17:16
Distantieer ik me toch nog wat verder?

alpha_mannetje | 15-04-08 | 17:18

@alpha_mannetje 15-04-08 @ 17:13
Dank voor je hartelijke wensen!
Dat sciencelink medicinaal onderzoek ging doen is overigens door dierenactivisten altijd tegengesproken.Honderden "noodzakelijke" dierproef centra doen volkomen onnodige proeven op dieren ,alleen voor het financiee gewin.Er gaan miljoenen euros in om.
En dan durven ze het nog een "science" link te noemen.

LoudAndProud | 15-04-08 | 17:16

@alpha_mannetje 15-04-08 @ 17:13
Semi?? Goeie dag, zeg! Dit zijn ze van 't kwaadaardigste soort.

stekelige | 15-04-08 | 17:16

@Fimbulvetr 15-04-08 @ 17:07
En wat noem jij dan het voornemen om duizenden dieren dood te martelen?
Ik noem dat net zo goed gewetenloos geweld, en dus is de reactie van de dierenactivisten volkomen gerechtvaardigd.
Geen greintje medelijden met de zielige "geiintimideerden".

En nu door naar sluiting van het BPRC!

LoudAndProud | 15-04-08 | 17:13

@ LoudAndProud 15-04-08 @ 16:49
Gefeliciteerd LoudAndProud, ik wens je suikerziekte en dat ze maar een voet mogen afzetten omdat je varkensinsuline weigert. Hoewel je vast niet zo principieel bent dan opeens.

Mocht je dat wel zijn dan krijg je een dikke vinger van mij als je langsstrompelt op je stompje.
@ Lying Dutchman 15-04-08 @ 16:45
Gaat je tegenvallen, dieren staan bij mij echt een treetje lager. Zij zijn pas aan de beurt als ieder mens gevoed en vrij van ziektes is. Ik distantieer mij van semi terroristische organisaties, daar twijfel ik bij jou ernstig aan.

alpha_mannetje | 15-04-08 | 17:13

Hoezo beroepstuig?

stekelige | 15-04-08 | 17:12

Laffe honden zijn t. bij de overheid. Volgas uitelkaar knuppelen dat ongewassen werkschuwe tuig...

Bordeaux | 15-04-08 | 17:10

Voor mensen die het niet begrijpen:
Lees het boek PRO MENS - PRO DIER van Peter Singer!!

grote haas | 15-04-08 | 17:09

** paterke** 16.15
En u snapt er ook de ballen niet van.

grote haas | 15-04-08 | 17:08

@LoudAndProud 15-04-08 @ 16:49

Ik ben benieuwd of jij nog zo stoer praat als een pressie groep die anders denkt jou eens komt opzoeken. Praat toch geen onzin. Geweld in alle andere gevallen dan in reactie op geweld door anderen is nooit goed te praten.

Fimbulvetr | 15-04-08 | 17:07

@HJdeT 15-04-08 @ 16:50
proost!

LoudAndProud | 15-04-08 | 17:07

**LoudAndProud ** 16.49
Ben het volledig met u eens!

grote haas | 15-04-08 | 17:06

@Lying Dutchman 15-04-08 @ 16:57

Zie mijn post van eergisteren 10:25. Dat verklaart een hoop. Mocht het kwartje dan nog niet vallen, dan verwijs ik je naar mijn reacties van 7 april. Sukkel.

paterke | 15-04-08 | 17:04

Opsluiten in veel te kleine kooien die activisten !!!
En laat hun maar lekker sterven voor de (medische) wetenschap !

>Dierproeven zijn nodig en zullen dat nog lang blijven voor het ontwikkelen van nieuwe medicijnen en dergelijke.
> Een stop op dierproeven betekend een stop op de ontwikkeling van nieuwe medicatie tegen allerlei ziekten.
>Het is idioot dat die debielen de komst van een heel Science park dwarsbomen omdat er misschien een paar bedrijven komen die dierexperimenten MOETEN doen.

Hobbykip | 15-04-08 | 17:01

@paterke 15-04-08 @ 16:50
Nou, blijkbaar snap je het dan niet of stop je nu met stomme vragen stellen?

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:57

Terwijl we liggen te slapen:
"During the past decade we have witnessed dramatic changes in the nature of the terrorist threat. In the 1990s, right-wing extremism overtook left-wing terrorism as the most dangerous domestic terrorist threat to the country. During the past several years, special interest extremism, as characterized by the Animal Liberation Front (ALF) and the Earth Liberation Front (ELF), has emerged as a serious terrorist threat. Generally, extremist groups engage in much activity that is protected by constitutional guarantees of free speech and assembly. Law enforcement becomes involved when the volatile talk of these groups transgresses into unlawful action. The FBI estimates that the ALF/ELF have committed more than 600 criminal acts in the United States since 1996, resulting in damages in excess of 43 million dollars."
Bron: www.fbi.gov/congress/congress02/jarboe...

Femke en Thieme: Jullie programma's zijn geschreven in bloed, leugens en onnozelheid.

Zeddegeizot | 15-04-08 | 16:51

@ LoudAndProud 15-04-08 @ 16:49
Simpele ziel.

HJdeT | 15-04-08 | 16:50

Extra vlees eten en dierenactivisten aan het schavot op het dorpsplein. Elke zondagmiddag. Bekogelen met rauwe stukken dier.

Rooie Draak | 15-04-08 | 16:50

@Lying Dutchman 15-04-08 @ 16:45

Hou eens op met dat verwijzen naar je eerdere reacties man. Blijkbaar interesseert het niemand anders zou men wel direct reageren.

paterke | 15-04-08 | 16:50

@ cognitieve dissonant 15-04-08 @ 16:47
Eet jij ook al half om half gehakt omdat er tenminste 2 dieren voor zijn afgemaakt :p

HJdeT | 15-04-08 | 16:50


Mishandelde dieren kunnen niet voor zichzelf opkomen, daarom is het goed dat deze activisten dat voor ze doen.
En mensen die eindeloos dierenleed voor ogen hebben om daar financieel beter van te worden ,kunnen wat mij betreft niet hard genoeg geiintimideerd worden.

Gefeliciteerd dierenactivisten, en een dikke vinger voor sciencelink!

LoudAndProud | 15-04-08 | 16:49

@Fimbulvetr 15-04-08 @ 16:42
huh? bij een sterke overheid worden dit soort losertjes juist aangepakt toch? Bij een slappe overheid zoals hier in NL gedeien deze gefrustreerde idealisten.

HJdeT | 15-04-08 | 16:48

DOOD AAN ALLE DIEREN zoals een wijs man ooit zij; ik hou niet van vlees, maar ik eet het uit principe.. alle dieren zijn klootzakken

cognitieve dissonant | 15-04-08 | 16:47

@alpha_mannetje 15-04-08 @ 16:32

Ik denk dat we het in grove lijnen wel met elkaar eens zijn. Lees mijn post van 15.59 nog eens.

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:45

De Stramme Kabouter 15-04-08 @ 16:02
Begrijp ik goed dat jij geweld een natuurlijk middel vindt om aandacht te vragen voor een bepaalde zaak? Dus ik vind het verveldend dat sommige moslims meisjes besnijden, dus ik terroriseer net zo lang moskeeen tot dat Imaans openlijk besnijdenissen veroordelen? Ik vind het onjuist dat er werklozen zijn terwijl bedrijven naar mensen zoeken, dus ik bedreig iedereen zonder baan? Ik vind het asociaal dat mensen kraken, dus we gooien maar weer eens een knokploeg een kraakpand in? Ik vind het vreemd dat anti-globalisten/dierenproefactivisten/facisten het altijd legitiem vinden om geweld te gebruiken tegen anders denkenden en zich beroepen op anarchie. In een echte anarchie zijn dit soort lutsertjes als eerste de klos. Je denkt toch niet dat in een wetteloze samenleving, waar geweld de norm is, dit soort minderheden overeind blijven? Die worden gelijk fysiek de kop ingedrukt. Alleen in een beschaving, waar recht wordt gehandhaaft en het monopolie op geweld bij het leger en politie ligt kunnen dit soort loosers gedeien.

Fimbulvetr | 15-04-08 | 16:42

zijn er al niet genoeg proefdierencentra? Ook ik heb niet echt te doen met die projectontwikkelaars en die gasten in die knotsen van villa's. Wat m'nschoenen betreft ja hoor 'van leer'.. dus "roept U maar"...

flapstra | 15-04-08 | 16:35

@gentle giant 16:29
Die twee van mij zien er ook zo lief uit.
Tot ze boos worden................

man on the edge | 15-04-08 | 16:32

@ Lying Dutchman 15-04-08 @ 16:24
Itt een heleboel andere dingen, weet ik niks over heftrucks.
Kijk nou maar gewoon die link eens en alle delen daarna, praten we daarna verder ok? Dierproeven redden levens van mensen en in mijn referentiekader zijn die oneindigmiljoen keer meer waard dan die van niet mensen. Idioten die met nazi-praktijken aankomen als je het over kippen hebt, die moeten we laten inslapen.

alpha_mannetje | 15-04-08 | 16:32

Dit is een pijnlijke en zware capitulatie. Die zogenaamde activisten vieren feest en gaan nu op zoek naar nieuwe doelwitten. Als terreur, intimidatie en criminele praktijken het winnen faalt de rechtstaat en worden burgers en bedrijven overgeleverd aan willekeur.

De motieven van deze criminelen hebben niks meer te maken met het zogenaamd opkomen voor dierenrechten. Ze verzetten zich tegen de samenleving en kiezen voor criminele methoden. En nu geen woorden van excuses meer bij de verantwoordelijke bestuurders en politici. Beschouw het maar als een noodsituatie waarbij AIVD en politie speciale bevoegdheden moeten krijgen want anders ontstaan er nog meer wantoestanden en is het wachten op doden.

nadenkeniseenkunst | 15-04-08 | 16:31

@dré oudman 15-04-08 @ 16:23
He dreeke, ben maar blij dat er kapitalisten zijn. Dat zorgt namelijk voor vooruitgang. Als je er toch zo'n hekel aan hebt, dan ga je toch gewoon lekker in Cuba of ander communistisch land wonen.... Of misschien wil je zelf ook kapitalist worden alleen het wil maar niet lukken.... dat kan ook

paterke | 15-04-08 | 16:31

Deze lui snappen niet dat er 10 beesten gewoon afentoe een prik krijgen om 100e mensen te helpen. Als deze knakker er echt iets aan wil doen moet hij zich gewoon opgeven als test persoon. Probleem opgelost.

Ik ben er helemaal voor dat dieren afentoe als test subject staan zodat er niet medicijnen uitgegeven worden die schadelijk zijn voor mensen.

Wat pas echt erg is zijn medicijnen die na jaren pas slecht blijken te zijn.

Geen01 | 15-04-08 | 16:28

dré oudman 15-04-08 @ 16:23
Zij bouwen tenminste iets, ipv slopen.

HJdeT | 15-04-08 | 16:28

@ Lying Dutchman:
Ik hoop maar niet dat je een keer ziek wordt...... of ben je heel goed in "bushcraft" of zo? Ik neem aan dat je ook alleen maar water uit een put drinkt..... is je misschien ontgaan maar ons kraanwater zit ook vol chemicalien die, ja je raadt het al, uitgetest zijn/worden op dieren. Schijnheilige.

paterke | 15-04-08 | 16:27

dré oudman 15-04-08 @ 16:23
ook hoi, leg eens uit dan..... hoe zijn projectontwikkelaars terroristen? bedreigen ze mensen? bekladden ze huizen? bekrassen ze auto's? of erger?

DenLangel*l | 15-04-08 | 16:27

-weggejorist-

gnomidion | 15-04-08 | 16:27

@nnnnnnnn 15-04-08 @ 16:24

Wat stel je er tegenover? Dierenrechten?

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:27

Nijntje for president!

T@ Riest | 15-04-08 | 16:26

@alpha_mannetje 15-04-08 @ 16:19

Ach hell, je hebt gelijk. Niemand hoeft jou te overtuigen. Als er een keer een topic over heftrucks komt, laat ik mij door jou alles uitleggen, ok?

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:24

deze criminelen moeten keihard aangepakt worden, iedere dierenrechtenorgnisatie die gebruik maakt van bedreigingen e.d. moet eens beter gevolgd worden door de AIVD, vraag me af of dit wel gebeurd.. gevangenisstraffen lijken me op zijn plaats.. we moeten inderdaad zorgvuldiger omgaan met het milieu maar mensen die dat op deze manier willen bereiken zijn gevaarlijke gekken

nnnnnnnn | 15-04-08 | 16:24

Voor dit soort types bestaat de wereld uit 2 soorten: de ene soort is zielig en de andere soort dat zijn de machthebbers en kapitalisten. Zo simpel is het!

bidlip | 15-04-08 | 16:23

-weggejorist en opgerot-

dré oudman | 15-04-08 | 16:23

Wegens WEP, ledenbestand PVDD al op straat.
Bij gelazer: TO: Entire Internet CC: AIVD.

En nu koest blijven..

Vuilnis | 15-04-08 | 16:22

Het zijn toch van die dierenvrienden..... ik zal m'n rottweilers eens op ze afsturen. Kijken wie wie intimideert.

man on the edge | 15-04-08 | 16:22

Ik heb het niet zo op die dierenterroristen, maar het voorkomen van dierproeven is voor mij ook een erg belangrijke zaak.

Fruitreep_appel | 15-04-08 | 16:22

NL: verworden tot het land van bange broeders die op voorhand maar alvast opgeven....
.
slechte zaak dat deze terroristen niet snoeihard neergeknuppeld worden.

QB (ja die.....) | 15-04-08 | 16:22

ongelooflijk, wat een kudtland, dat ze zelfs tegenwoordig al capituleren voor bedreigingen van die klotevegan streaker met zn scheve incest-smoel. Kan Paul de Lul hier niks aan doen? De Rijdende Rechter? Iemand?

DouweDabbert | 15-04-08 | 16:21

Lying Dutchman 15-04-08 @ 16:15
nee hoor, alleen als hippie

DenLangel*l | 15-04-08 | 16:20

@ paterke 15-04-08 @ 16:18
Proefdieren gebruiken voor de cosmetische industrie is in Nederland al enkele jaren verboden.

HJdeT | 15-04-08 | 16:20

@paterke 15-04-08 @ 16:18

Haha, jou afzeiken is geeneens nodig!! Je doet hetzelf al. Jezus, dat maak je ook niet vaak mee. Triester heb ik ze nog niet gezien.

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:20

@ Lying Dutchman 15-04-08 @ 16:12
A) Ik kan je post niet lezen om 16:06 als ik zelf aan het posten ben.
B) Landen hebben nou eenmaal hun eigen standaarden van medicijnen en ben daar maar blij om anders zaten wij nu ook allemaal onder de antibiotica net als in de States. Met die standaarden gebeuren wel raardere dingen: Zo kan je in De US officieel HIV hebben en in Canada niet met dezelfde T-Cel waarde.
C) Lekker Boeiend! Liever goed getest dan een ongeval met een mens (Ik zou Penn en Teller helpen met het omdraaien van de nekjes van alle chimpansees om een zieke zwerver te redden, so blow me).
D) Ik scoor voortdurend hoef je me niet mee te helpen...
E) Ik denk dat ik een stuk bewuster ben dan een kereltje, dat nog vol in op in dierenpropaganda trapt, weet je moeder daar wel van?

alpha_mannetje | 15-04-08 | 16:19

wat is er nou weer mis met opengesneden konijntjes?

lammy | 15-04-08 | 16:19

lol @dutchman

'ach laat maar...... je bent waarschijnlijk toch te dom......'

sterke argumentatie, geen speld tussen te krijgen..
echt!

ik eiges | 15-04-08 | 16:19

Slappelingen.

waskuip-admiraal | 15-04-08 | 16:18

Wordt wel een beetje moet van al die slappe knietjes bij de overheid. Bang voor imago schade oid? Aanpakken die lui en hard ook!

HJdeT | 15-04-08 | 16:18

kom konijntje doe maar wiebelen wiebelen..... met je lippestift en mascara..... het zijn al van die geile beestjes en dan gaan ze zich ook nog een beetje opmaken om nog meer te....... brrrrrrrr

paterke | 15-04-08 | 16:18

Wat een onvolwassen gesnotter van Bodde en Behangdelul c.s. Dieren kunnen niet voor zichzelf opkomen dus zal een ander wezen dat moeten doen. Het opperwezen doet al helemaal niks dus moeten WIJ het toch doen ? Dus al die klootzakjes met hun onvolwassen en ongewassen piemeltjes: Volgende keer ook meedoen en al dat bloeddorstige en onnadenkende falderappes het land uit knuppelen ! De victorie begint te Venray !

Uitgleiertje | 15-04-08 | 16:18

Gewoon alles op de mensen testen,liefst pedo`s en het probleem is opgelost

Walt Disney | 15-04-08 | 16:17

Heb ik jullie al verteld dat ik ook TEGEN het gebruik van BONT ben???? Nee................ misschien doe ik dat nog wel een keer.

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:17

Ze mogen actievoeren, ik vind het prima, mits de dierenactivisten uitgesloten blijven van het gebruik van medicijnen voor de rest van hun leven , en mits ze geen geweld gebruiken of ermee dreigen.

Robert Irving III | 15-04-08 | 16:17

@ van dal 15-04-08 @ 15:56
Oke baas, zal eens informeren. Wat zal ie lusten dan?

Mucci | 15-04-08 | 16:16

@Snorry! 15-04-08 @ 16:12

Waarom ben je hypocriet als je gebruik maakt van reeds............ ach laat maar...... je bent waarschijnlijk toch te dom......

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:16

dieren snappen dat toch allemaal niet. Waar maken we ons nou druk over.

paterke | 15-04-08 | 16:15

@DenLangel*l 15-04-08 @ 16:11

Ja, precies. Dat is dus mijn punt. We ZULLEN uiteindelijk allemaal wat bewuster met dieren en het millieu moeten omgaan. Maar als je dat zegt wordt je gelijk als een crusty gezien. Ik gebruik liever de term groen-rechts.

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:15

@ bakoenin 15-04-08 @ 16:0
Niets is perfect. Maar daar moet je wel naar streven.
Vooralsnog sluit het ene het andere niet uit.
Wapenstok in de nek van dierenterroristen dus, en wel ZSM.

brulkikker | 15-04-08 | 16:14

@alpha_mannetje 15-04-08 @ 16:09

Lees mijn post van 16.06 nog een keer en let voortaan een beetje beter op.
Blijf het niet uitleggen. Ps: update: wat bewuster om je heen kijken in de wereld kan geen kwaad hoor, misschien scoor je dan ook een keer.

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:12

Als die eikels zich nu dan ook willen aanmelden om als proefkonijn te dienen, dan zou ik hun missie nobel vinden. Maar dat zullen ze vast niet doen!
Echter, als er iets met hen gebeurd, zullen ze wel aanspraak maken op de medicijnen die getest zijn op die diertjes.......
Met andere woorden: HYPOCRIETEN!!

Snorry! | 15-04-08 | 16:12

Lying Dutchman 15-04-08 @ 16:06
ik heb zelf bij twee bedrijven aan onderzoek naar implantaten meegewerkt, dat is onderzoek en ontwikkeling. van de gangbare stoffen/medicijnen zijn bijvoorbeeld de LD50 waarden bekend, dat is gewoon een keer vastgesteld en verder reproduceerbaar. voor ontwikkeling van nieuwe producten/medicijnen/chemicalien blijven dat soort dingen altijd nodig. en waarom dat in meerdere landen moet gebeuren: wat denk je van eisen voor toelating in een land? (ambtenaren)

DenLangel*l | 15-04-08 | 16:11

Als je niet met mensen in debat kunt, moeten er gewoon hardere maatregelen komen. Zo is de slavernij ook afgeschaft. Dieren zijn ook geen slaven. Dieren kunnen zich tegen de sadist die mens heet nooit verdedigen. Martelen/kwellen van dieren is zóóó zwakzinnig.

grote haas | 15-04-08 | 16:10

@deuZige 15-04-08 @ 16:06

Wow, jij bent gemakkelijk te beinvloeden. Ik mis nog de term "ongewassen".
Beetje triest, maar dat weet jezelf ook wel. Daarom wil er ook niemand met je praten, loserT.

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:09

@ Lying Dutchman 15-04-08 @ 15:59
Zielig! Geloof je die shit? Ik heb echt medelijden met jou... Dacht je echt dat zoiets complex als een levend lichaam zo makkelijk na is te maken? Je weet zelf ook wel dat we eigenlijk nog niks snappen van lichamen, dat kan je nog elke dag lezen onder medische wonderen en missers.

Voor jou deze link: www.youtube.com/watch?v=ZRk7ygbkA-c

alpha_mannetje | 15-04-08 | 16:09

Stramme Kabouter en Lying Dutchman:
Stelletje schijnheilige rakkers. Als je die mening bent toegedaan neem ik aan dat je zelf totaal niets met dierenproducten doet.... medicijnen en zo... Ga bij longonsteking lekker op een ganzetong kauwen. Of is dat ook beschouwd als plantenmoord.....

paterke | 15-04-08 | 16:09

Op het moment dat je geweld als middel gaat gebruiken mag je wat mij betreft vogelvrij verklaard worden in plaats van genieten van bescherming van de overheid. Met andere woorden staat het je dan vrij om afgetuigd te worden.

Vage_eddie | 15-04-08 | 16:09

@gentle giant 15-04-08 @ 16:03
Mee eens. Kan ook anders, daarom leg ik het hier wel uit op Geenstijl.

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:07

@DenLangel*l 15-04-08 @ 16:03

Mee eens, maar waarom moet elk land zijn eigen testresultaten hebben?
Test een medicijn eenmalig wereldwijd en trek je conclusies. Maar voor elk land gelden andere regels en dat staat de oplossing in de weg. Maar dat doet niets af aan het feit dat jij hetzelfde reageert op een medicijn als tobu de negert uit Zimbabwe.

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:06

opknopen dat dierenactivisten tuig! Ga werken Schorriemorrie!

deuZige | 15-04-08 | 16:06

.. de groente-nazi’s hebben altijd al een knipoogje gekregen bij de weldenkende menschen. Tis net dat de chauffeur van Fortuyn meneer Volkert bijna aan zijn broekspijp vasthield, anders hadden ze deze moordenaar ook weer lopen zoeken op de zolderkamertjes van extreem rechts.

Jan Passant | 15-04-08 | 16:06

Split beavers doen het altijd wel goed hoor, maar ja dat mag vast ook niet van die Tierenpolizei, want sex is leuk en leuk is moreel verwerpelijk zo werkt het toch?

alpha_mannetje | 15-04-08 | 16:04

Lying Dutchman 15-04-08 @ 15:59, misschien waar, maar mensen terroriseren
en bijvoorbeeld lijken roven, zo gaan we toch niet met elkaar om?

gentle giant | 15-04-08 | 16:03

@Klukkluk 15-04-08 @ 16:01
Ben ik met je eens, maar zonder middelen, geen opties.

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:03

Lying Dutchman 15-04-08 @ 15:59
what's in the name....
er zijn geen goede alternatieven.... en al kun je met simulaties en weet ik wat vanalles proberen, je zult het altijd moeten controleren op dieren voordat je op mensen gaat testen.

DenLangel*l | 15-04-08 | 16:03

Even afgezien van of de activisten gelijk hebben of niet, maar wat moeten ze anders gebruiken dan geweld? Op andere middelen wordt niet gereageerd namelijk. Het is zoals de Lying Dutchman al zei, dierproeven zijn passe.

De Stramme Kabouter | 15-04-08 | 16:02

brulkikker 15-04-08 @ 15:58
Voetbal terroristen krijgen gesubsidieerde clubhuizen en gratis pleepapier.
En mogen kosteloos binnensteden verbouwen.

bakoenin | 15-04-08 | 16:02

@Lying Dutchman 15-04-08 @ 15:59
Op deze manier axie voeren is zóóó holbewoner

Klukkluk | 15-04-08 | 16:01

@Brakke Obama 15-04-08 @ 15:44

BS en je weet het zelf ook.

Lying Dutchman | 15-04-08 | 16:00

Dierproeven zijn zooooo vorige eeuw. Inmiddels zijn er talloze alternatieven en iedereen zou genoegen moeten nemen met de testresultaten van een ander. Hierendaar de wet een beetje aanpassen en het grootste leed is geleden. Maar nee, er moet natuurlijk geld verdiend worden.

Ik ben dus blij met dit succesje en eenieder die zich daar niet ik kan vinden, stuur ik door naar www.proefdiervij.nl en huiver.

Lying Dutchman | 15-04-08 | 15:59

@ bakoenin 15-04-08 @ 15:48
Voetbal supporters schijnen zo nu en dan nog wel eens een wapenstok in hun nek te krijgen. Dat moet maar eens heel snel bij dit vuile tuig toegepast worden.

brulkikker | 15-04-08 | 15:58

Maar ehh..., ehhhh...., ortho eehhh..., orthodontie hoef je ehhh.., toch niet ehh.., af te wijzen.
( hoewel, een beetje oefenen op een paard geen kwaad kan ).

gentle giant | 15-04-08 | 15:58

Ze zullen die eeeeuhh eeeeeh vegan streakeeeeuhr vast niet als eeeeuh woordvoerder hebben.

neo2k | 15-04-08 | 15:57

het is ook weer een mooi signaal naar eenieder die middels terreur een en ander gedaan wil krijgen. Wie zijn de volgende? Varkenshouders, sexshops en slijters?

wijsvinger | 15-04-08 | 15:56

Mucci 15-04-08 @ 15:53 doe eens aardig, laat hem een pizzaatje of 30 bezorgen, wel zonder vlees hé?

van dal | 15-04-08 | 15:56

Dat word Kay wegens hoogverraad.

Inferi0r | 15-04-08 | 15:56

Hij stond pas hier in het dorp in de em-te, hoorde ook da hij hier in de buurt woonde, en dat blijkt wel. Pas weer een huis beklad met teksten als. Vlees=Moord en dieren moordenaars. Iemand zin om langs te komen?

Mucci | 15-04-08 | 15:53

Laat ze zich maar keren tegen islammers. Schaap de strot doorsnijden op het grasveldje is NIET goed voor het habitat van de korenwolf en paardebloem. Ik zie hier weer een bodem voor een nieuwe Nederlandse crisis. Balkenende, ga maar weer aan de Prozac.

paterke | 15-04-08 | 15:53

Waarom krijgt die Vegan Flikker toch zoveel aandacht elke keer... De heaumeau staat niet eens met zn leuter in de wind. Knieschot voor die jongen.

Rest In Privacy | 15-04-08 | 15:50

Maak je eens druk om voetbalsupporters, die wekelijks hele wijken terroriseren.

bakoenin | 15-04-08 | 15:48

daarom wassen ze zich niet..... schoonmaakmiddelen, zepen en shampoo zijn op dieren getest!

DenLangel*l | 15-04-08 | 15:46

OM en pliessie doen alleen policor wetshandhaving. De rest is zooooo fout, goed faut zeg maar, en dus goed, en niet fout, en ook niet faut. Rechtssysteem en democratie? Housop! Onderbuiker!

NoMinister | 15-04-08 | 15:46

Alle medicijnen worden blijkbaar verplicht op proefdieren getest, dus deze lieden NIET behandelen bij ziekte aub...

Brakke Obama | 15-04-08 | 15:44

lalalala W...... is de volgende lalala

rolgordijn | 15-04-08 | 15:44

Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen.

60CX | 15-04-08 | 15:42

Als die dierenterroristen geen opengesneden knijntjes willen zien moeten ze zelf maar als proefdier gaan fungeren. Dan heeft hun leven toch nog zin gehad.

JosVerbeek | 15-04-08 | 15:42

Ik neem vanavond eens een extra balletje gehakt.

Droge_Droom | 15-04-08 | 15:41

Mijn mening is eeeh ehhu het is eeeh allemaal de schuld van neeehh Moslims?

Service | 15-04-08 | 15:41

vraagt niemand zich dan af op wat voor schoenen die lui lopen? Volgens mij op schoenen die mede van leer zijn gemaakt....

Behangdelul | 15-04-08 | 15:41

gefeliciteerd nederland! stelletje mietjes

DenLangel*l | 15-04-08 | 15:41

Dierenrechten afdwingen met geweld ies koeltoer!

TheDeadDude | 15-04-08 | 15:40

Weigeren die werkschuwe stinkerds dan ook medicijnen die op dieren zijn getest?

prestodegekste | 15-04-08 | 15:40

Dierenterroristen zijn in Nederland een grotere bedreiging dan de Islam op dit moment....

Behangdelul | 15-04-08 | 15:39

da's vrij lullig hoor, maar wel een beetje te verwachten van een wethouder natuurlijk.
enne.. d'r moet toch echt wat meer gebeuren voordat ik medelijden ga hebben met een projectontwikkelaar...

ik eiges | 15-04-08 | 15:39

Die splintergroepen binnen de dierenrechtenbeweging zouden veel harder aangepakt moeten worden. Dezelfde maatregelen nemen als in Engeland. dat is effectief gebleken.

Bodde | 15-04-08 | 15:38

Capitulatie is geen optie meer. Nederland capituleert voor alles en iedereen.
Het enige dat je als individu nog kunt doen is zorgen dat je geen belasting meer betaalt aan dat (s)linkse circus. Vertrekken dus!

James Lastig | 15-04-08 | 15:37

Vegan ies vrede...!!

Flipski | 15-04-08 | 15:36

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl