Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Brandstapel voor de buurtterrorist!

ga weg, ga weg of de brandstapelU wilt een maatschappij waar je eigen rechter mag spelen? U krijgt die maatschappij! Gewoon in Almelo in de Vloedbeldlaan gaan wonen. Want als de democratische middelen daar op raken (lees: als de gemeente die ene buurtbewoner niet ongezien uit d’r huis wil trappen) neemt u toch gewoon het recht in eigen hand? Je bent een bekrompen boer uit de achterhoek of niet. Dus hopsakee, met z’n allen s’nachts de bestede uut! Trekker start’n en terroriseren die bewoonster! Spandoek mee, zaklampen mee, sirenes en andere lawaaimachines mee, riek mee, pott’n en pann’n mee. Wie niet horen wil moet maar voelen, zo lossen wij dat op in carbidschiet-country. Wat zegt u? Dat zou wel weer zo’n pauperwijk zijn waar de ene Tokkie de andere verjaagt? Nou, nee. We spreken hier over nette, brave, blanke burgers, die op ouderwetsch-Servische wijze de straat maar eens gaan zuiveren. Het soort sociale burgers dat altijd met twee woorden spreekt, op zondag in de kerk zit en u altijd voor laat gaan bij de bakkert en slagert. Uw buren, zeg maar. Groet’n uuuuut Almelo!

Reaguursels

Inloggen

Hmm, kennelijk weten die westerse inhalige randdebielen weer eens niet waar ze het over hebben......

We schrijven Anno 2020 en heel West-Nederland staat onder water. Miljoenen Randdebielen (excuses... randstedelingen (Friezen, Groningers en Zeeuwen, voelt u zich aub niet aangesproken...) )
trekken als vlooien weg uit de polders. Op Nederduitsers (Drenthe/Twente/Achterhoek) en Bourgondiërs (Zeg maar Brabant/Limburg) wordt een beroep gedaan om gastvriendelijkheid en steun (Iets waar wij gespecialiseerd in zijn, zie bijvoorbeeld het Noaberschap).
Beeld je nu eens in, deze streken waren er niet, de Ratten zouden zijn verzopen.

Ie'j kunt better platt kuiern als vals proat'n (De welgemeende Twentenaar weet waar ik het over heb)

ElRutero | 14-02-06 | 20:25

Lekker wif zeg!

Coyote | 14-02-06 | 12:06

Ach, Lucas denkt 'Wacht Eens Even! Als Pritt een stukkie schrijft over provincialen dan doet dat het altijd best goed. Weet je wat? Laat ik OOK zo'n stukkie in elkaar zetten".

Jammer alleen dat ie niet echt kan schrijven. Maar ja, bakfiets-eigenaar he? Da's meestal toch niet het slimste volk.

TM | 14-02-06 | 11:51

@poppermotje:
Je hebt van die mensen die bij álles wat ze opmerken spitsvondig en creatief willen zijn. Bij wie ironie, scherts, scherpzinnigheid en onnozelheid samenvloeien in verbale incontinentie. Zo ook Lucas, die duidelijk moeite heeft met de vrijheid die hem op GS wordt gegund. Het maakt me niet uit dat de man een links fossiel is, maar hij is zo... zo vermoeiend. Hup, daar maakt ons bijdehante neefje weer een grapje, en hup - andermaal een kwinkslag. Ligt er bij De Slegte nog een exemplaar van de schriftelijke cursus 'Hoe krijg ik de lachers op mijn hand' van de rashumorist G. Cox?

Onbevlekt blazoen | 14-02-06 | 11:39

@ Jane Doe 01.24: Er zijn geen manden waar jij doorheen kan vallen. Ik wissel slechts met je van gedachten. Tot mijn genoegen.
@ onbevlekt blazoen: er zijn genoeg mensen die dit constateren, maar om in objectieve termen te omschrijven wat er mankeert aan de bijdragen van Lucas is nog best lastig. Voorzover ik het nu kan overzien tracht Lucas misstanden te signaleren die geen misstanden zijn en discussies op te starten die al zodanig gevoerd zijn dat er geen nieuwe inzichten zijn te verwachten. Het resultaat is een herhaling van zetten, en daar zijn al andere blogjes voor. Wat dan wel de beweegreden is van GS om LLL op te voeren is me niet geheel duidelijk, maar misschien is het wel de charme van GS om ondoorgrondelijk te zijn.

poppermotje | 14-02-06 | 10:42

Walgelijk slecht dit verhaal. Nog erger zijn de verdere reacties van LLL. Wat laat ie zichzelf kennen hier.

@Onbevlekt blazoen; Vanaf week 8 op GS, grappen, grollen, maar bovenal opiniërende verhalen van Gerard Cox.

piraat | 14-02-06 | 10:38

Blijkens het niveau van Lucas' kwinkslagen heeft GeenStijl ieder kwaliteiscriterium losgelaten. Kunnen we nu ook Tineke Schouten en Seth Gaaikema verwachten?

Onbevlekt blazoen | 14-02-06 | 10:08

Tollerantie is ver te zoeken in de buurt,oorzaak het zijn koophuizen doordat
deze vrouw een beetje voor lotje getikt is krijgt ze natuurlijk overal de schuld van!
Nee de buurtkinderen zijn allemaal lief of toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nummertje | 14-02-06 | 08:38

Naast wie van de political correcte jankerds mag die arme zielige weggepeste mevrouw hierna komen wonen??

burnie | 14-02-06 | 07:30

Wel fijn dat er ook in Almeloohhh zoveel saamhorigheid is, je moet t maar durven om welgeteld een bewoonster `s nachts te tergen en treiteren. Ik mis alleen nog witte puntmutsen en een brandend kruis (ook door syfillis te verkrijgen, overigens).

Flathead | 14-02-06 | 07:03

Kunnen ze wel met zijn allen tegen 1 vrouw. Ze wonnen daar al 40 jaar met plezier en deze vrouw woond er al 38 jaar. Rara hoe kan? Lijkt Zonnendaal wel.

monaco | 14-02-06 | 06:59

@ Grazert: op papier heb je gelijk, het zou zo kunnen zijn dat de hele straat uit randdebielen bestaat. Maar als je de mensen in kwestie gezien en gehoord hebt, dan kun je inderdaad de politiek correcte conclusie trekken dat er sprake is van mensen die er beschaafd uitzien maar het kennelijk niet zijn, of je kunt je gezonde verstand laten spreken en concluderen dat deze mensen precies zo beschaafd zijn als ze er uitzien, maar kennelijk over de grenzen van hun incasseringsvermogen zijn getergd.

poppermotje | 14-02-06 | 06:54

Die lui doen dat niet voor niks. Dan had de gemeente eerder moeten ingrijpen. Blanke bloedwraak.

Jacob von Geitz | 14-02-06 | 02:27

Ik vind het bijna jammer dat ik het deze keer met LdLL eens moet zijn, en hij maakt zich gelukkig ook meteen weer belachelijk in de comments, maar inderdaad: eigenrichting is fout, en het mag niet.
Kunnen we net zo goed alle wetten afschaffen, zo van, we komen er samen wel uit. Maar dat is dus niet zo, we komen er samen niet uit omdat het gros te kinderachtig is om zonder juf erbij braaf te spelen.
En al vinden 300 mensen dat ze weg moet, dan nog weet je niet zeker dat die 300 mensen niet stuk voor stuk randdebielen zijn. Daarom zuigt democratie ook zo hard, al is er weinig beters voorhanden. Urk anyone?

Grazert | 14-02-06 | 02:21

@poppermotje @20:28
Pamela Hemelrijk? Vrouw met ballen!!
Zeer verfrissend. Heerlijk tergend. Kennis van zaken. Prima schrijfstijl.
Val ik nu door de mand of heb ik je test bestaan. Wat heb ik eventueel gewonnen??

Jane Doe | 14-02-06 | 01:24

As West-Nederland straks onde woate stoat ist hie ok wa gut toefn.

Jacob von Geitz | 14-02-06 | 01:20

Twente is toevallig wel "the first line of defence" qua roofPolen dus.....

Freerider | 14-02-06 | 01:06

Het lijkt wel of iedereen opeens uit de achterhoek komt uit de comments te lezen. Zoals al eerder gemeld is Groningen de belangrijkste financier van de begroting van Nederland en is alleen daarom al ontzettend belangrijk voor Nederland. Dat kan van de achterhoek/twente niet gezegd worden, i.i.g. ziet, zo mogelijk, de toekomst er nog slechter voor hen uit. De BrEeZah generatie zuipt daar de hele dag maar door in die makkelijk brandbare ketens. Drenthe is overigens zo mogelijk nog erger daar speel ik wekelijks tegen met m'n voetbalteam en elke week wordt maar weer bevestigd dat die lui/kaalkopjes in hun hele trieste leven nog nooit een neger in het echt hebben gezien.

mid-rechts | 14-02-06 | 00:13

Lucas lutst. Zeer duidelijke zaak.

Shareholder | 14-02-06 | 00:02

Lucas ik vind je ook niet leuk meer, ik kom uit Twente. Daar waar men elkaar nog weleens begroet en zomaar een gesprek begint met een wildvreemde.
Nee dan liever het westen? Ik ril er al van als ik er aan denk...

mindflick | 13-02-06 | 23:51

@pannie,
Rabarberke roept je op het andere topic.

fuckje | 13-02-06 | 23:50

Lucas, mafkees, Twente is het op 1 na stedelijkste gebied van Nederland, dus wat nou boerendorpen??!

mindflick | 13-02-06 | 23:49

Lucas is consequent inconsequent.

fuckje | 13-02-06 | 23:42

Lucas blijft een lutser. Zoveel is duidelijk.

kezie | 13-02-06 | 23:41

Kris 13-02-06 @ 22:56

Dit was een orginele heavvy hoor, als ik het goed heb begrepen.

Pannie | 13-02-06 | 23:28

Is er een keer wat te doen in dat duffe stadsgedeelte de Haghoek is het weer niet goed...

Rirap | 13-02-06 | 23:24

Ik geef die mensen groot gelijk, dat wijf hoort in een gesticht. Ach, da's nou jammer die hebben we in Nederland niet meer. Gelukkig staat het hele land wel vol met TBS-klinieken waar al die onbehandelbare kinderneukerts zitten voor een paar ton per jaar.

Je zal d'r maar naast wonen en voor de derde keer wordt je raam ingegooid. Ik had bij de eerste keer al op d'r stoep gestaan met een flashbang. Van de straat dat wijf, leuke villa met 70 anderen in het bos en thee drinken maar. "Ja, is al goed mevrouw, hier komt de Prozac".

Lt. Winters | 13-02-06 | 23:21

Geweldig.. idd na 37 jaar pas achterkomen dat ze weg moet... DAT is pas tolerantie mensen haha.. 37 jaar vernielingen, bedreigingen en terrorrisatie is best wel lang! Toch heb ik een voorkeur als ze met voorbeelden aankomen... Wat vernield ze, Wie bedreigd ze en Hoe terrorriseert ze de buurt??

Kris | 13-02-06 | 22:56

Tukkers bint lekke nuchte da kuj ja met lache!

Jacob von Geitz | 13-02-06 | 22:23

@boerelul
Verdomme boerelul, dan bi'j hoast de oldste hier, verrekte olde sak :)

de bier | 13-02-06 | 22:20

Almelo duh gehkstuhh! We dachten nog zo dat hier nooit wat gebeurde.
Ik pak m'n hooivork alvast uit de schuur, over een paar weken is de gazastrook er niks meer bij hier.

Oh trouwens, ook gezellig: wandelingetje over de Kerkelanden en dan met een Deense vlag zwaaien.

pietjanheijn | 13-02-06 | 22:16

Euhh boerelul / olde sak, vanwaar die haat tegen mensen die niet in de Achterhoek wonen?

WillemIII | 13-02-06 | 22:16

Haha wat een gezellige straat lijkt me dat. Na 37 jaar overlast komen ze pas aan je deur kloppen om te vragen of het een beetje minder kan. Over langs elkaar heen leven gesproken.

WillemIII | 13-02-06 | 22:10

Leer in de Randstad eerst het verschil kennen tussen Twente en De Achterhoek.
Jullie leven zou rijker zijn als je in het Oosten van het Land zouden wonen. Ik ben blij dat ik een uur en een kwartier rijden van jullie Randstedelingen afwoon!
Oh ja, ik bun un olde sak van 64 jaar!

boerelul | 13-02-06 | 22:07

wtf kan niet reageren wat is dit????

deenigeechte | 13-02-06 | 22:05

@GodfriedV.Bouillon
Liever niet. Nog een Ad Melkert overleef ik niet!

de bier | 13-02-06 | 22:00

Lucas je moet de politiek ingaan, zoals jij vragen ontwijkt en onzinnige antwoorden geeft zou je geen gek figuur slaan.

GodfriedV.Bouillon | 13-02-06 | 21:49

Hehe, lijkt de Flodders wel :-)

Idiapka | 13-02-06 | 21:47

@ fuckje 20.08: over twisten valt dan wel weer te lachen. Vooral als ze in de Achterhoek een Kabeljauw vangen. Of in Twente.

poppermotje | 13-02-06 | 20:56

Oh dus in Oosten zijn het gelijk weer boeren! stelletje Amsterdamse hufters die dat schrijven. Voor jullie info. die buurtbewoner geeft al 20 jr ja je leest het goed twintig jaar overlast! mens is knettermesjogge

lara | 13-02-06 | 20:48

ach , Geen stijl heeft landelijke aandacht nodig , dacht een leuk topicje te vinden , smijt er een chiquita banaan er tegenaan , en heeft de benodigde aandacht gekregen , simple marketing pagina 21 rechts onderaan.
Lucas is nog een stagiare , iedereen die zijn eigen post gaat zitten te verklaren in de comments kan wat mij betreft zó onder de mestinjector voor een anale 8 bar test, grote bek maar geen eelt op de handen. dat soort volk.
En ja ik ben weer ongesteld. mien excuses daarvoor.

hemaworstje | 13-02-06 | 20:43

@ jane doe: de hartelijke groeten, ook namens mevrouw poppermotje. Laatste vraag: wat vind je van Pamela Hemelrijk?

poppermotje | 13-02-06 | 20:28

@crixus
Dank voor de info. Namens alle nieuwsgierigen hier. Ik zal dat D66 gedoe je niet euvel duiden. Hoewel...
Noordelingen hebben bij mij een streepje voor. Maar dat terzijde.
Ik moet nu helaas het topic verlaten. @allen: dank voor de discussie.

Jane Doe | 13-02-06 | 20:26

@gompie 13-02-06 @ 19:29
*een miljoen mensen, in Rotterdam en Amsterdam samen?? haha! zie je wel, randstedelingen zijn nogal wereldvreemd, geen idee wat er buiten hun regio gebeurd.. Alleen een stad als Hamburg heeft al 1,7 miljoen inwoners!*

Tip: lees voortaan eerst de andere topics voor je jezelf belachelijk maakt. Nutteloze informatie die je hier geeft, het draagt niets bij. Daarnaast, het was een voorbeeld. We spreken hier namelijk over een kwestie die in Nederland speelt. Totaal zinloos om dan Hamburg, of voor mijn part Londen (7 miljoen inwoners) aan te halen.

@sjaakdeslinksesul 13-02-06 @ 19:30
Ik let op alles tijdens het douchen. Wie er besneden is en wie niet, wie de grootste heeft, wie de kleinste, als ik buk of ik dan niet op mijn reet geslagen wordt, enzovoorts. Zou je ook eens moeten doen.

Insanire | 13-02-06 | 20:26

@Jane Doe 13-02-06 @ 20:09
Waarvan akte... het is gematriculeerd... ik zal me niet meer met jullie privé-zaken bemoeien ;-)
Maar je hebt gelijk, beetje achtergrond info over reaguurders kan soms verhelderend zijn. Aldus, ik: single, mens met XY chromosomen, jong belegen (30+), Noorderling met attitude, flexwerker, radicaal vrijdenker en ooit D66 stemmer (sic!). GS lid sinds eh... lang, meestentijds lurker, indien tijd over (zoals nu) reaguurder...

crixus | 13-02-06 | 20:20

@poppermotje @20:07
Zie meteen al waar jij het vrouwtje en ik het mannetje ben.
Terwijl jij nog fijn karmisch bezig zou zijn geweest had ik haar al in de dwangbuis gehad.
Praten moet hoor.. en invoelen ook... maar niet te lang :) en al helemaal niet als het gevaarlijk voor anderen wordt.

Jane Doe | 13-02-06 | 20:12

@poppermotje : daarom vroeg ik ook aan Lucas of hij het *gek* vindt dat zoiets gebeurt. Ik had het met opzet niet over het gebrek aan behandelingstijd etcetera.

Voor wat jouw voorbeeld betreft : yes, het helpt wellicht om de helpende hand toe te steken. Maar niet iedereen kan dat, wil dat of zou het moeten doen. Dat kan uiteraard ook helemaal verkeerd gaan.

TM | 13-02-06 | 20:12

@crixus @20:01
Dat maken we zelluf wel effe uit ja?? Krijgen we hier Twentse toestanden??
Hey Poppermot.... lees je mee.... we worden er hier zo meteen nog uitgeandrogynd.

Ik zal on topic blijven. Heb wat dat betreft mijn bijdrage toch al geleverd hier?
Bovendien is het wel aardig om af en toe wat meer over de vaste reaguurders te weten te komen. Ook voor de plafondhangers.
Referentiekader enzo.

Jane Doe | 13-02-06 | 20:09

..... Over humor valt te twisten...................

fuckje | 13-02-06 | 20:08

@ TM: lang geleden toen ik in een studentenflat woonde, was er eens een medebewoonster die in de war was. Psychoses. Deed hele rare dingen. Sommige van die dingen waren niet ongevaarlijk. Brand stichten bijvoorbeeld. Als ze in de war was liep ze vaak bij mij naar binnen. Hoe warrig haar verhaal ook was, ik luisterde en probeerde in haar belevingswereld te stappen. Misschien heeft al die moeite iets onzichtbaars gedaan op het karmisch/spirituele vlak. Misschien ook niet. Maar andere medebewoners die minder soft en meer praktisch waren ingesteld hebben uiteindelijk spijkers met koppen moeten slaan en een opname geregeld. Ik heb hard aan mijn praktische kant moeten werken, maar tegenwoordig begrijp ik de buurtbewoners van de Vloedbeldlaan heel goed. Hoewel iets in mij zich altijd af zal vragen wat die arme vrouw bezielt.

poppermotje | 13-02-06 | 20:07

Als Lucas DLL zegt: bommen er op! is ie ook niet links....maar stiekem rechts...

rosalie | 13-02-06 | 20:05

@Doortje : Hoe bedoel je: Vroeger? Lucas is Links! :)

TM | 13-02-06 | 20:03

@Jane Doe 13-02-06 @ 19:57:
Anders gaan jullie fijn kwartetten... Is ook leuq... ls je maar geen herrie maakt, anders krijg je de buren op je dak (beetje on-topic blijven!)

crixus | 13-02-06 | 20:01

lucas ben jij toevallig vroeger misbruikt?

Doortje | 13-02-06 | 19:59

@boer koekoekskoekskoe: Dit was juist die ene post die kwam inhoud en humor door de immer strenge ballotagecommissie heen kwam. Je hebt mijn andere 36 postjes over het boeren achterland uuuut Twent nog niet gelezen! Die zijn pas echt grappig! Over Wageningen heb je gelijk trouwens, laat maar lekker kapot vallen doe veehoudersopleiding. Bommen dr op zeg ik!

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 19:58

@crixus @ 19:53
Of John Doe...

Jane Doe | 13-02-06 | 19:57

@Jane Doe & poppermotje:
Nou nou... als dat geen geyle neuqseks wordt... Laat het mevrouw poppermotje maar niet lezen!

crixus | 13-02-06 | 19:53

@poppermotje 19:28
Dacht niet gelijk aan een genderdysforie. Maar poppermotje klinkt nu ook weer niet echt macho. En dat is wellicht bewust zo gedaan.
Zolang je je androgyn zijn niet in je uiterlijke verschijning aanbrengt, lijk je me geen kandidaat voor potenrammers...
Enige androgyn zijn is mij ook niet vreemd. In mijn denken althans.
Wars van penisnijd overigens. Geloof in the power of the pussy. Zijn hele beschavingen aan ten onder gegaan. Ik koester mijn testosterongehalte en mag graag verbaal afrossen.
Ik doe zo min mogelijk aan mainstream. Ben altijd een loner geweest. Hou niet van de kudde die de grootste gemene deler aanhangt. Maar ben geen recalcitrante oproerkraaier. Gewoon iemand die de weg door leven gaat op een manier die ze zelf wil.
Horoscoop? Tweeling.....
Hoeksteen van de samenleving? Gatver.
We mogen elkaar.... guttegut en dat een dag voor Valentijn.... als we niet oppassen wordt dit nog iets moois.

Jane Doe | 13-02-06 | 19:51

De wijzen komen uit het Oosten

ghettogangstah | 13-02-06 | 19:50

Beste Lucas, ik heb ooit eens wat gehad met een studente die in Amsterdam op kamers woonde. Daar achter woonde een volkomen geschifte persoon. Daar kon die man niks aan doen want hij werd de inrichting gewoon uitgegooid vanwege ruimtegebrek.

Resultaat : tientallen mensen die niet meer sliepen omdat meneer zodra de nacht viel begon met schreeuwen op zijn achterbalkon. Kindertjes de volgende dag gestressed naar school, pa doodmoe op werk en ma de hele dag met de brokken.

En jij vindt het dan gek dat de vlam een keer in de pan slaat?

TM | 13-02-06 | 19:33

@ insanire 18:26 Waar let jij op onder de douche.
.

sjaakdeslinksesul | 13-02-06 | 19:30

@bwahaha
Doen ze toch ook niet met rellende en gillende riffheaumeautjes?

de bier | 13-02-06 | 19:29

Insanire 18.40: een miljoen mensen, in Rotterdam en Amsterdam samen?? haha! zie je wel, randstedelingen zijn nogal wereldvreemd, geen idee wat er buiten hun regio gebeurd.. Alleen een stad als Hamburg heeft al 1,7 miljoen inwoners!

gompie | 13-02-06 | 19:29

@ Jane: jaargang 1964. Grappig dat je aan genderdysforie denkt. Laten we zeggen androgyn. Maar qua geno- en fenotype een man. Ik heb recentelijk nog het testament van mijn jeugd getokkeld op mijn gitaartje. De akkoorden voelden vertrouwd maar de tekst niet meer. Burgerman geworden, hoeksteen van de samenleving, belasting betalen. Nadere beschouwing van mijn horoscoop (pars fortunae met name) wees uit dat ik de zweverigheid aan de wilgen diende te hangen en de mores van de mainstream moest leren omarmen. Het Grofstoffelijke Poppermotje. Laat onverlet dat ik heel goed weet dat de eenling soms gelijk heeft en de massa ongelijk. Dus luister ik aandachtig. Mainstream of geen mainstream. Verder mag ik jou ook wel.

poppermotje | 13-02-06 | 19:28

@bwahaha 13-02-06 @ 19:23:
Welnee, Almelo is wel in het oosten maar het is nog geen Iran...

crixus | 13-02-06 | 19:25

OMFG... Als plisie behoor je dan toch gewoon die hele groep te arresteren? Of ben ik nou lijp?

bwahaha | 13-02-06 | 19:23

jaja, en net doen alsof ze zielig zijn als er een een zogenaamde pauper aan z'n riek heeft en dan een paar jaar de bak in moet. Omdat t toch zo'n brave jonge was haha.

MadMax | 13-02-06 | 19:14

Dat krijg je ervan als je overdag zuipt, laat het een waarschuwing zijn voor jullie allemaal.
Niet fokken met een dronken Almelo'er "Niet waar Emma" .....
Erg kansloos ook met je scooter alarm bij een voordeur midden in de nacht.

Alea iacta est | 13-02-06 | 19:13

beter een goede buur.....

Jaap Bonestaak | 13-02-06 | 19:08

@poppermotje
Ja, haal Boudewijn er gerust maar bij. En Armand ook.... Ben ik te min?
Mijn zachte kant? Het komt met de jaren dat je inziet dat er ook moed voor nodig is om tegen de stroom op te zwemmen. Ik mag het soms totaal niet eens zijn met iemand maar als die man of vrouw gepassioneerd en met argumenten zijn of haar visie weergeeft dan heb ik daar wel respect voor.
Rabarberke is op haar manier aandoenlijk. Ze heeft wel ballen en dat vind ik in een vrouw prijzenswaardig *voelt eens aan haar eigen ballen en grijnst om het formaat en stevigheid*
Rabarberke doet helaas vaak afbreuk aan haar positie door te schelden en door onbuigzaamheid te vertonen. Zij weigert mee te denken met welke andere gedachtengang dan ook. De ware oogst van een discussie ligt toch in het nader onderzoeken van je eigen stellingen door de inbreng van anderen.

Mag ik ook wat meer over Poppermotje weten. Is U man, vrouw, of gender in de war? Jaargang. Dat interesseert me wel. En nee, dit is geen onbeschaamde toenaderingspoging. Reaguurderbelangstelling.

Jane Doe | 13-02-06 | 19:08

Das een goeie actie man. Wie bint a begonn net de TBM (Twentsche Beuk Militie)

Jacob von Geitz | 13-02-06 | 19:05

@Jane Doe 13-02-06 @ 18:56:
Ik mijd allebei als de pest... Ook toen ik nog als student in de Stad rondzwierf irriteerde ik me mateloos aan de bralapen van met name Vindicat...
Albertus gaf nog wel eens goeie feesten in Huize Maas, maar nooit behoefte gehad me erbij aan te sluiten...

crixus | 13-02-06 | 19:02

@ Jane Doe: hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen tegen de wind zichzelf een weg baant. Maar vertel nog eens iets over die zachte kant van je. Zwaar bevochten zei je? Ik proef iets fijnstoffelijks hier.

poppermotje | 13-02-06 | 19:01

@LLL

Wat een armoede deze post. Je bent op geen enkel mogelijke manier een toevoeging aan GS. Almelo in de Acherhoek? En Amsterdam is toch een kerkdorp van Rotterdam? En wageningen? Hahaha. Ik zit nog liever in een Thaise gevangenis nadat ik betrapt ben op het smokkelen van een kilo heroine dan dat ik dat dorp aandoe.
Je bent gewoon weer een jammerlijk voorbeeld van de nieuwe generatie Amsterdam-import waar niemand baat bij heeft.
Ik veur liever stront op den oalekarre dan dat ik anoniem op mijn kamertje (excusez moi: studio a 700 euri per jaar) met een bril op de nederlandse bevolking belachelijk maak.
Je IQ staat gelijk aan je woonplaats; 020.

@Geenstijl-redactie

Tip: Stel eens een kleine jury in die berichten beoordeeld op kwaliteit, humor, relevantie en eventuele volwassenheid.

koekoekskoe | 13-02-06 | 18:57

@crixus
Euuh... ik vind die studentengezelligheidsverenigingsgasten (en dan vooral die van wat rechtse signatuur) op de irritatie-meter een stuk hoger scoren dan menig allochtoon. Van die dispuut heren en huppelkutjes die zichzelf zo superieur voelen maar uiteindelijk alleen uit gebakken lucht bestaan.
Het type dat op een kennismakingsuurtje aan een aankomend studente vraagt: en waar staat het tweede huis van je ouders?
Ik krijg nog spontane braakneigingen als ik er aan terug denk.
En niet denken dat de verenigingen van de linkse signatuur zoveel beter zijn... ook die voelen zich godsgeklaagd superieur. Dat zijn de DENKERS. En daar moet je ook voor oppassen.

Jane Doe | 13-02-06 | 18:56

mms://anpstream.datiq.net/43ff1c281f142be974972edbcf59c575_bb.wmv fur die feine mms-riepjah.

MiRRoRMaN | 13-02-06 | 18:53

@kniebelknuistje 13-02-06 @ 18:46:
Ja, in jouw beleving ligt het eigenlijk al Duitsland... of Polen of zeau...

crixus | 13-02-06 | 18:53

@Insanire 13-02-06 @ 18:44
Sorry, zo grof bedoelde ik het ook niet :).

de bier | 13-02-06 | 18:51

is goed , en denk er om , niet iemand lek prikken als ie je scheel aan kijkt he jochie

sephiroth | 13-02-06 | 18:50

@poppermotje
Het zal wel een foutje in mijn DNA zijn maar mijn Darwin-gen is zeer "ausgepraegt". Voel de roeping om de natuurlijk selectie een handje te helpen. Maar heb ook wel weer een teder gevoel voor de dwaas die tegen beter weten in toch schreeuwen dat het anders moet. Heb heel hard aan die zachte kant van mezelf gewerkt....

Jane Doe | 13-02-06 | 18:50

@sephiroth
Whahaha! Je bent zo grappig! Nou, kindje, ik ga even een hapje eten, Turks pizzaatje ofzo, ben ik over een uurtje weer terug! Veel plezier met je zus zometeen!

Insanire | 13-02-06 | 18:49

@Jane Doe 13-02-06 @ 18:45:
Dat doen ze nog steeds hoor... Alleen d'r loopt nu op zaterdagavond ook volk tussen dat aan vuisten niet genoeg heeft en liever wil prikken en snijden... En dat zijn geen Vindicat-studentjes Geneeskunde...

crixus | 13-02-06 | 18:49

Helemaal niks mis met eigen rechter spelen. Ben ik zelf een groot voorstander van. Gewoon oog om oog tand om tand, zo doen we dat in Twente. Beter dan dat Randstedelijke geouwehoer waar Cohen zich schuldig aan maakt.

quickshare | 13-02-06 | 18:48

@insanire
ach schuurfeesten zijn zo 1879, maar ja dat kun je natuurlijk niet weten aangezien je niet op de hoogte bent van de zaken die zich afspelen buiten de randstad he.
en wat dat kindje betreft , ik heb zo'n flauw vermoeden dat je een stukkie jonger bent dan ik maar goed dat hoeft niet perse zo te zijn.
tja , ik kan me eigenlijk best voor stellen waarom bijv de marocs in de randstad zo'n hekel hebben aan nederlanders , zou ik ook hebben als ik niet door die botte koppen van de randstedelingen zou kunnen komen.
werkt erg veel frustraties op denk ik , het verbaast me dan ook zeer dat het niet verder uit de hand is gelopen dan dat het nu al is.

sephiroth | 13-02-06 | 18:47

@Crixus. Het ligt in ieder geval ten oosten van Utrecht, dus dat vind ik al flink oostwaarts... maar je hebt gelijk. Ik geef ook niet op van mijn topografische kennis van Nederland.

kniebelknuistje | 13-02-06 | 18:46

Komt zelf ook uit de provincie. Weinig tot geen criminaliteit. Op zaterdagavond kwamen de boerenjongens rechtstreeks uit de klei naar de stad en dan werd er lekker gerost. Maar dat werd bij ons "folkore" genoemd.
Het ziet er nu iets anders uit... Maar of dat door import uit het buitenland of import uit andere delen van Nederland komt .... of door een foutje in het collectieve DNA van mijn provinciegenoten dat zich nu door de generaties heeft geworsteld.

Jane Doe | 13-02-06 | 18:45

@de bier
Het enige politiek correcte aan mij is dat ik in een multi-culti elftal zit. Zometeen zie je me nog aan voor een linkse rakker, dat moet ik niet hebben.

Insanire | 13-02-06 | 18:44

@ Jane Doe 18.21: Gij zult de simpelen van geest geen sociaal-darwinistische muilpeer verkopen. Ge weet toch.

poppermotje | 13-02-06 | 18:44

@kniebelknuistje 13-02-06 @ 18:37
Het is met jouw topografische kennis al net zo sneu gesteld als die van Lucas...
Maar ja, Ede ligt ergens ten oosten van Diemen, dus dat zal ook wel Achterhoek wezen...

crixus | 13-02-06 | 18:43

@kniebelknuistje
Dat was in Ede. Dat is het midden van het land, Vlak bij Wageningen!!! Waar lucas vandaan komt. Ook wel voor te stellen. Als moslim heb je het natuurlijk ook niet makkelijk zo tussen de grefo's op de Veluwe :).

de bier | 13-02-06 | 18:40

@sephiroth
Nee hoor kindje, ik voel me helemaal niet buitengesloten. Waarom zou ik? En of er nog relletjes geweest zijn? Weet ik niet, wij voetballen wel, maar vechten niet. En 70 Ajax-supporters wegen ook niet op tegen meer dan een miljoen mensen (bewonersaantallen van A'dam en R'dam een beetje opgetelt). Nog iemand doodgeslagen na het schuurfeest?

Insanire | 13-02-06 | 18:40

@kniebelknuistje
ja die zaten in het oosten ja.
en het westen
en het zuiden
en het noorden
mafketels heb je overal , so what where you saying ??

sephiroth | 13-02-06 | 18:39

Een stad is een conglomeratie van dorpjes, wijken, buurten. Je ziet een grotere dorpsmentaliteit in de grachtengordel in 020 dan in een willekeurig dorp in de provincie. Het gaat niet om stad of dorp. Het gaat om mensen die dicht op elkaar wonen en zich storen aan het gedrag van 1 individu omdat dat individu a-sociaal gedrag vertoont. Waarom ze dat doet is me nog niet geheel duidelijk.

Jane Doe | 13-02-06 | 18:37

@de bier: ik herinner me jubelende rifs na 9/11, die zaten toch in het oosten des lands? Ok dan!

kniebelknuistje | 13-02-06 | 18:37

@Kingeef
What's your point?

Insanire | 13-02-06 | 18:36

@Insanire
Zelfs de Turken en Marokkanen in het oosten van het land willen voor geen goud verhuizen naar de randstad. Hoor jij wel eens iets over rellende rifs uit bijv almelo? er wonen er genoeg. Toch leuk dat je zo'n multi-culti voetbalteam hebt. bel de Vara eens om er een lekkere politiek correcte voetbal comedy van te maken. Allstars is alweer een aantal jaar oud.

de bier | 13-02-06 | 18:36

@Kingeef1975 13-02-06 @ 18:31:
Zelfde dorp als ik? In de mijne hadden we ook 2 nationaliteiten: normale mensen en Friezen. Inmiddels zijn er een paar asielzoekers bij gekomen, maar die hebben het plat proat'n al aardig onder de knie...

crixus | 13-02-06 | 18:35

@Eekeek: ach ja. Toen ik klein was, woonde er boven ons (Amsterdam West) een zwaar psychotische vrouw, die natuurlijk niet gedwongen mocht worden behandeld, ook niet toen ze mij een keer de stuipen op het lijf joeg door op de overloop met een pan met kokende olie te dreigen. Uiteindelijk heeft ze via brandstichting haar zin gekregen: een eensgezinswoning met tuintje. Duurde wel tien jaar, en we mogen achteraf van geluk spreken dat de brand destijds niet is uitgeslagen.

kniebelknuistje | 13-02-06 | 18:34

Oh ja en Annie... rot op.

Kingeef1975 | 13-02-06 | 18:32

Laat je niet zo op de kast jagen!
LLL is dit jaar ingehuurd als knuffelgeitenharensok om GS-posters eraan te herinneren hoe het linkse denken er ook alweer uitzag: je nooit beroepen op de werkelijkheid, maar des te meer op dogma's, op kritiek zeker nooit inhoudelijk reageren maar afwimpelen met geweld, en als dit niet kan, met de vergeeflijke glimlach van de geredde ziel jegens de ongelovige.

kniebelknuistje | 13-02-06 | 18:31

@insanire

Ik heb 9 jaar in een stad gewoond met 120 nationaliteiten. Er was nergens zoveel criminaliteit als daar.

Ik ben geboren in een dorp met hooguit 2 nationaliteiten, er was nergens zoweinig criminaliteit als daar. Ik had nooit de voordeur op slot.

Samenvatting; als er een reservoir van kaffers is, is er een reservoir aan misdadigers.

Kingeef1975 | 13-02-06 | 18:31

@eekeek
*men spandoeken en herrie bereik je nix, da's gewoon laag neanderthaler gedrag*
Het is dat je het zelf zegt. Hulde aan het links gedachtengoed! Je weet wel, die Sévèkes die met spandoeken de straat op gaan. Groenlinks, FNV, SP, haha, wat maak jij me vrolijk zeg!

Insanire | 13-02-06 | 18:30

@fuckje 13-02-06 @ 18:23:
Ach wichie, laat ze toch lekker... Eev'n een potje neuq'n op zien Grunnegers?

crixus | 13-02-06 | 18:29

@heetmail
Omdat je een grote bek hebt gehad tegen een boer op een grote rode trekker deugt er nu niks meer van de streek waar je al tien jaar woont?

de bier | 13-02-06 | 18:29

@sephiroth
Je boerenverstand geeft al aan dat je nogal in hokjes denkt. Ik zit in een voetbalteam met: 1 Bosniër (moslim), 1 Albanees (moslim), 4 Marokkanen (moslims), 3 Turken (moslims) en twee Nederlanders (atheisten) waaronder ik. Ik blijf het knap vinden dat jij weet hoe een moslim eruit ziet. Ik zie het bij deze jongens namelijk ook niet, behalve bij het douchen. Enne, Turkse pizza: de getuige op mijn bruiloft was een Turk, een van mijn beste vrienden. Deze Turk heeft een eigen restaurant, dus ik zal je niet vervelen met de andere gerechten die deze jongen serveert, maar daar zul jij verbaast van staan. Turkse pizza. Haha, lekker origineel. Nooit iets anders geproefd nog? O ja, vast wel, shoarma, voor als je thuis komt na een schuurfeest. Kom eens naar de stad kindje, verbreed je horizon eens, kijk eens wat er te koop is in deze wereld.
En om bij het topic te blijven: dat achterlijke wijf moet opgesloten worden. Beter voor d'r zelf en beter voor de buurt.

Insanire | 13-02-06 | 18:26

JeemigdepeemigMozesKriebel!!!! Waartoe een dom stukkie van Lucas kan leiden.....

fuckje | 13-02-06 | 18:23

@poppermotje 18:04
Joelen mag (jij joelt behoorlijk schrander overigens) maar niet meteen gaan glijen he? :)

Waar blijft Rabarberke. Heb zin om een rondje te sparren.

Jane Doe | 13-02-06 | 18:21

Amsterdam?
Provinciaal pauperstadje, waar het laatste restje creativiteit en vrijheid de laatste jaren ook nog uitgeperst is.
Nou nog even de 'Wallen' sluiten en dan komer er alleen nog maar pensionado's oude schilderijen bekijken.
En natuurlijk zo'n spectaculaire rondvaart door de grachten niet te vergeten!

vander F | 13-02-06 | 18:20

Kijk maar uit, met de boertjes uit Twente!

gstijlloze.blogspot.com/

Verraders eigen rechters! En alles is van mien.
Ik woon nu 10 jaar in de streek, Maar hier kunnen de Duitsers wat van leren!

Wat een dom min volk.

heetmail | 13-02-06 | 18:20

JJa Insanire ik LEES...
Ik LEES dat de buurt volgens jou eist dat ze weg gaat.. dat is niet wat ik op het filmpje ZAG
eisen doe je in een rechtzaal... en da's precies wat ik bedoel
men spandoeken en herrie bereik je nix, da's gewoon laag neanderthaler gedrag

eekeek | 13-02-06 | 18:20

@ insanire
moslims zat hier hoor , weet precies hoe ze er uit zien , wonen er zelfs wat naast ons en ook schuins tegenover , relaxte mensen , we krijgen nog wel eens een stuk vlees of een gebakje ( zelf gemaakt natuurlijk ) van ze.
jij weet waarschijnlijk niet eens hoe bijv een turkse pizza smaakt.
en over dom gesproken , je randstedelijke arrogantie geeft al aan wie er hier dom is .

sephiroth | 13-02-06 | 18:19

De randstad voert in feite alleen maar uit wat de provincie ze aangeeft, meer niet. Maar zij vinden de uitvoerende taak belangrijker dan de aanvoerende taak. Dat is dus het probleem met die overgewaardeerde rand(stad)figuren en hun belang in het geheel.

rosalie | 13-02-06 | 18:13

@sephiroth
Hoe ziet een moslim eruit? Ook Rotterdam heeft boeren, dus ook melk, kaas, crackers, vlees, etc. Daarnaast: ooit weleens van de Rotterdamse haven gehoord? Importgoederen ..... zoals melk, kaas ..... zonde van mijn tijd eigenlijk dat ik jouw domheid zit uit te vergroten .....

Insanire | 13-02-06 | 18:12

ach ja , die gekke randstaddwaasjes ook he , vraag ze waar oostenrijk ligt en ze wijzen de noordpool aan.
als ik kijk naar het gestresste gedoe en de criminaliteit in steden als amsterdam of rotterdam ( waar leg da dan :-) ) dan ben ik blij dat ik in het door de randstedelingen zo verguisde ( maar broodnodige ) oosten des lands woon.
neem nou de allochtonen hier bijv , een heel stuk relaxter dan in de randstad , waar men elkaar al neer maait om het laten van een scheet.
sterker nog , heb ooit eens op een bedrijf gewerkt waar een moslim werkte die dermate plat praatte dat ik me toch ff een aantal malen achter de oren heb gekrabt en me af vroeg of hij nou wel echt een moslim was of een achterhoeker met een turks uiterlijk =).
ow en ff ter informatie van jullie westerlingen , zonder boeren ( domme oosterlingen dus volgens jullie ) geen eten , dus , geen melk , geen kaas geen brood geen krackers geen vlees etc etc etc .
jaja wat zijn de randstedelingen toch belangrijk.
het enige wat ze kunnen is zeiken op alles wat niet amsterdams , rotterdams of den haags is , maar wanneer puntje bij paaltje komt hebben jullie ons wel nodig want , net zoals fuckje zei , zonder bijv gronings aardgas kunnen jullie een hele hoop dingen niet meer doen , en zonder de boeren in de achterhoek en twenste hebben jullie maar verrekte weinig te vreten en te drinken.
kwestie van een meter dikke plaat voor de harses zou ik zeggen.
maar goed , ik zal het hier maar bij laten .
tied um te zoepen , te brekken en an te gaon :-)

sephiroth | 13-02-06 | 18:06

@ Jane Doe: Oh mag ik ook even mee joelen? Let op mensen, de underdog heeft altijd gelijk. Deze underdog is vrouw, alleen tegen velen, en kierewiet. Dus drievoudig underdog. Volgens elementaire progressieve logica heeft ze dus altijd drie keer zo veel gelijk als de fascisten die haar weg willen hebben. Xenofoben ook. En nazi's. Heel erg slechte mensen allemaal.

poppermotje | 13-02-06 | 18:04

@eekeek

en als er 38 jaar niets gedaan wordt en als ze (de buurt) al naar de pliesie gegaan zijn met klachten 2 jaar geleden....en er wordt niets gedaan.....welke manier is er dan nog? Ze was thuis, ze gaf geen sjoege....misschien is ze psychisch gestoord....maar dan nog? waarom doet de gemeente niet iets of laat van zich horen? Dat lokt vanzelf oproer uit, dunkt me.

rosalie | 13-02-06 | 17:59

Omdat Rabarberke afwezig is en LLL hulp nodig schijnt te hebben, neem ik haar fetish maar even over: Mensen, vrijheid van meninguiting, het in de grondwet verankerde recht om gvd,, fuckerdefuck (ja, moet wel authentiek rabarberisch zijn) je ongenoegen over je buurtbewoners te spuien. De arme vrouw heeft het gewoon slecht getroffen. Een hele buurt die niet deugt. Waarom ondersteunen we deze underdog niet?? Waarom altijd maar weer achter de massa aanlopen. Deze vrouwelijke profeet verdient een cartoon.

Jane Doe | 13-02-06 | 17:58

De mening van szol2001 om 17.06 tekent exact de randstedelijke arrogantie, niet verder te kijken dan je neus lang is. Randstad belangrijk voor onze economie? De grenzen zijn allang weg, de economie in bv. Duitsland is voor het noorden en oosten vaak veel belangrijker. Boodschappen, tanken, soms werken doe ik vaak over de grens.. Daar ben ik jullie niet voor nodig. En dan zijn er ook nog lieden die "boer" kennelijk een scheldwoord vinden. Is 't niet, al ben ik geen boer, je mag me best zo noemen, geen punt. En dan nog wat: uit een onderzoek bleek dat plattelandsbewoners gelukkiger zijn dan stedelingen. Kan kloppen, ik voel me nl ergelijk gelukkig.

gompie | 13-02-06 | 17:57

@eekeek: "Effe" is in dit geval enkele jaren. En ik gaf je nog de tip om eens goed te lezen, doe je het weer niet. Namelijk, een ruitje ingooien is in Nederland goed voor een boete of 10 minuten taakstraf. Dus, ook de politie zit met de handen in het haar. Er is dus zo goed als niets meer te ondernemen tegen deze vrouw. Nogmaals nr. 47: het arme asociale vrouwtje wordt niet gepest, de buren eisen dat ze uit huis geplaatst wordt, en in een inrichting. Daar waar ze thuis hoort, net als jij en net als Lucasdehondenlul. Dwaas.
@poppermotje: aha!
@Davitamon: Ooh. Oké. Nee, dan wijzig ik mijn koers en ga ik per direct pontcificaal achter Lucasdepokkelul en eekeek staan!

Insanire | 13-02-06 | 17:57

God schiep uit gouden korenaren eerst de drenthe en toen de twentenaren , uit het kaf en de resten schiep hij de mensen uit het westen.

Die buurtterroriste was vast iemand uit het westen !

Schwa | 13-02-06 | 17:56

Lucasdelinkselul 13-02-06 @ 17:37

LOL zou me op zich niks verbazen ;)

Pannie | 13-02-06 | 17:55

oja en rosalie..
iemand weghebben uit de buurt is één..
de manier waarop is twee en diep triest

eekeek | 13-02-06 | 17:52

Insanire, poep op deuren smeren, kinderen van de fiets slaan. Etc.. In de pluralistische samenleving die wij progressieven voorstaan is gedrag maar relatief. Daar mag je dus niet over oordelen. Dit zijn moedige uitingen van verzet tegen de verderfelijke burgerlijke maatschappij en het kapistalisme. De Overheid (vzmh) dient deze expressievormen in stand te houden en de slachtoffers van burgerlijke onderdukking te beschermen tegen de blanke burgers.

Davitamon | 13-02-06 | 17:51

@ Insanire: Davitamon is een supplement. Een verrijking dus. Geef ons heden ons dagelijks brood, met een davitamonnetje erbij. Voor de verrijking. Vooral in deze donkere dagen. Met name in de provincie.

poppermotje | 13-02-06 | 17:50

insanire:
"Deze vrouw is psychisch niet in orde, o.a.: ze gooit regelmatig de ruiten bij de buren in, ze bekrast auto's, slaat kinderen uit de buurt van hun fietsen, smeert stront op de deuren van de buren, enzovoorts. En dat al enkele jaren."

1. Als ze psychisch niet in orde is, zou ze dan ook weg gaan als je dr begint te pesten?
2. Als die feiten waar zijn, zijn ze allemaal op zich voor de politie reden genoeg om op te treden. Doen ze dat niet, dan is het 'heft in eigen hand nemen' dus niet de goede oplossing, dwaas. Dat is namelijk wat de Hofstadgroep ook meent te moeten doen. Fijn volk, die heft-in-eigen-hand-nemers.
3. Om nog maar ff te benadrukken dat er echt legio mogelijkheden zijn, om je doel te bereiken die wel Legaal en Legitiem zijn, ook als toevallig de plaatselijke politie ff niet mee wil werken

eekeek | 13-02-06 | 17:50

Is dat een verrijking voor onze burgerlijke samenleving? Ik vraag me namelijk af wie of wat Davitamon bedoelt.

Insanire | 13-02-06 | 17:47

@ de bier

Ahh dat verklaart veel....:)

rosalie | 13-02-06 | 17:46

@ Insanire: een verrijking is een soort buurtterrorist met veel geld, denk ik.

poppermotje | 13-02-06 | 17:44

Achterlijk? Ze pikken het gewoon niet dat iemand de buurt terroriseert. Dat saamhorigheidsgevoel is in de randstad toch ver te zoeken, daar is het toch meer 'samen voor ons eigen'.
http://www.deharmonie.nl/uitgave/uitgavedetail.asp?id=626
Wel lullig natuurlijk als die vrouw niks gedaan blijkt te hebben.

Zeurders | 13-02-06 | 17:44

Wat is een verrijking??

Insanire | 13-02-06 | 17:42

@rosalie
Het was Eekeek z'n ma. Dan kun je soms een beetje emotioneel reageren.

de bier | 13-02-06 | 17:41

Insanire, dat is toch allemaal een verrijking voor onze burgerlijke samenleving, of niet soms?

Davitamon | 13-02-06 | 17:40

"Achterhoek of niet, achterLIJK zijn ze daar in ieder geval TOCH wel. Dat lijkt me in ieder geval de conclusie van iedereen die dat RTV-filmpje heeft gezien.
Kom op zeg, wat een stel pisvlekken daar. Alsof één persoon - onee, één vrouw - een hele buurt kan terroriseren (wat dat dan ook concreet in mag houden)."

@Eekeek jij weet niet alles over die toestand daar, maar je oordeelt meteen. Als die mensen al 38 jaar last hebben van iemand en terecht ook nog, dan ben je niet achterlijk om zo'n iemand weg te willen hebben uit de buurt. En nee, ik kom niet uit die buurt, als je dat in je visie belangrijk vindt.

rosalie | 13-02-06 | 17:38

@ de bier: ik vind meneer Oudkerk lief hoor.

poppermotje | 13-02-06 | 17:38

Dat is inderdaad een contradictie. Links valt altijd in de rug aan.

Jacob von Geitz | 13-02-06 | 17:37

@Pannie: was dat onze Youp???

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 17:37

@Pannie
Precies. Of ze geven met een paar borrels op toe dat ze regelmatig een minderjarige heroinehoer kapotscheuren.

de bier | 13-02-06 | 17:36

@poppermotje
nee dûh! Ik ken je al langer dan vandaag. :-)
@rosalie,
ik wil niet zeggen dat Groningen een paradijs is, maar ik zou nooit en te nimmer ergens anders willen wonen. Je hebt hier alles wat je wilt hebben, en het is hier nog veilig ook.

fuckje | 13-02-06 | 17:35

@ rosalie @ 17:31
Mestoverschot hebben wij anders geen last van. Is jouw gierput al vol?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 13-02-06 | 17:35

Die LPF stemmerts hoef je niet bang voor te zijn.
Ik heb van die zogenaamd linkse politiek correcte grachtengordeldieren na een paar bier achter hun kiezen schuimbekkend horen verkondigen dat heel Marokko platgebombardeerd zou moeten worden.

Pannie | 13-02-06 | 17:34

@ fuckje: twijfel je daar aan?

poppermotje | 13-02-06 | 17:33

@fuckje

Die stukkies van Lucas bieden zeker een uitlaatklep......en das alleen maar goed ook. Die zgn. randastadnederlanders vinden zichzelf beter dan de rest van Nederland, wat in feite het stomste is wat ze kunnen zeggen. Maar ok, ergens op afreageren daar gaat het hier om. Dan is de aandacht van echte problemen weer afgeleid die vnl. dan in de randstad zijn.

rosalie | 13-02-06 | 17:31

@Brusselamns: Goed, Belgie dus... I rest my case.
Iemand in voor een pouderwetsch potje boren'n golf of een leuk spelletje bewonertje treiteren met een bij de NAtionale Alliantie geleende gastoeter?

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 17:31

@popje,
je leest wat je wilt lezen..... maar ik begrijp je. Snap je mij ook?

fuckje | 13-02-06 | 17:29

genoeg over Lucas, volgende topic!

Karel Kruizenruiker | 13-02-06 | 17:28

@eekeek

Om Rosalie even te ondersteunen zal ik een eerder gepost stuk herhalen: "Op de schijnbaar retorische vraag (eekeek 13-02-06 @ 16:50)
of één persoon een buurt kan terroriseren blijkt de kortzichtigheid van velen hier en het slechte vooronderzoekje van Lucasdelinkse-irritante-lul. Want ja, één persoon kan blijkbaar een buurt terroriseren.

Deze vrouw is psychisch niet in orde, o.a.: ze gooit regelmatig de ruiten bij de buren in, ze bekrast auto's, slaat kinderen uit de buurt van hun fietsen, smeert stront op de deuren van de buren, enzovoorts. En dat al enkele jaren.

Aangezien de gemeente, sociale diensten, politie en weet-ik-veel-wie-en-wat-nog-meer niets doen, neemt de buurt (veel te laat) zelf het heft in handen. En terecht.

Voortaan iets beter je bronnen raadplegen LLL. Kom je wellicht iets minder dom over dan je al bent."

Lezen eekeek. Beter lezen. En misschien zelf eens nadenken over bepaalde zaken?

Insanire | 13-02-06 | 17:28

Met een toeter die arme vrouw lastigvallen, hoe durven deze *burgers*. Zij is ongetwijfeld het slachtoffer het deze verdorven kapitalistische maatschappij. Asociaal gedrag is een verrijking, dat moet de Overheid (vzmh) koesteren en onderhouden.

Davitamon | 13-02-06 | 17:27

@ fuckje 17.21: Dat een kut een uitlaatklepje is weet ik, maar dat Lucas een stuk is geloof ik weliswaar niets van.

poppermotje | 13-02-06 | 17:27

@ Lucas

Vanuit mijn zetel is Gent een metropool gelijk Greta Smits billen in wedstrijdpak een Edammerkaas.

Brusselmans | 13-02-06 | 17:27

@Insanire: lering uit wat precies? Uit "Lucas kneus ga eens dood!" of "Ach man je bent zelf een achterlijke boer!" ?

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 17:26

@ProefopdeSom 13-02-06 @ 17:14:
Dat hangt er maar vanaf wat je onder "verder ontwikkeld" verstaat...
Als ik mezelf wel eens in Amsterdam West (Mercatorplein e.o.) verplaats, ben ik toch altijd blij dat ik in het onderontwikkelde Noord'n woon.

crixus | 13-02-06 | 17:26

-edit doe eens lief-

righteousness | 13-02-06 | 17:25

@rosalie
jij woont daar zeker ook in de buurt ofniet, met je frustraties.

Leg eens uit, waarom men het gedrag van deze stoere buurtbewoners dan niet af moet keuren...

eekeek | 13-02-06 | 17:25

Dubbel posten?? ;)

portal.overijssel.nl/nieuws/news/25954...

PS Ouderwetsch-Servische wijze ?? Nee de serven is niets aangedaan. Check de feiten en historie, dit zowel van de laatste jaren en ook het osmaanse tijdperk!!

Dominator | 13-02-06 | 17:23

@LLL

Beetje triest dat je zo geilt op negatieve aandacht. Trek er eens wat lering uit zou ik zeggen.

Insanire | 13-02-06 | 17:23

Korte lontjes die reserveduitsers.

sjaakdeslinksesul | 13-02-06 | 17:21

Ik voel mij door de Doortjes in deze prachtige samenleving toch weer enorm gesterkt om nog meer stukjes te schrijven en nog meer te reageren. Wat jij Brusselmans? Jij komt toch ook uit zo'n pisvlekken provincielandje?

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 17:21

Die stukkies van Lucas zijn weleswaar Kudt, maar bieden wel uitlaatklepjes.

fuckje | 13-02-06 | 17:21

Heerlijk al die reacties hier, waarin een klein land groot kan zijn ;) ROFL.

bethundered | 13-02-06 | 17:20

.... en de btereffende vrouw bleek niet thuis te zijn...

Behangdelul | 13-02-06 | 17:19

@ProefopdeSom,
deze discussie is al eerder gevoerd, maar dankzij 147 miljard Euri aan Gronings aardgas kan jij in die Randstad wonen, werken, en je verplaatsen.
Desalniettemin, Graag Gedaan!

fuckje | 13-02-06 | 17:17

@ProefopdeSom 13-02-06 @ 17:14
Bedenk zelf eens iets. Je lucas -imitatie komt niet over...

de bier | 13-02-06 | 17:17

@ mijzelf 17.06: zonder = zonden

poppermotje | 13-02-06 | 17:16

Doortje, doe jij ook aan brommers kiek'n?

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 17:16

met andere woorden schyzofreen figuur @JJJJ
ga een andere koe melken als je dat al kan.

rosalie | 13-02-06 | 17:15

Alles ten oosten van de Randstad is Duits!
Grote mond over het tuig en problemen in de Randstad.
Maar zonder Randstad geen (economisch) Nederland.
Vind hetzelf geen discussie waard, Randstad/Provincie.
Er leven dezelfde mensen, Nederlanders (neem ik aan), alleen is de Randstad wat verder ontwikkeld....

ProefopdeSom | 13-02-06 | 17:14

Zet gedurende een maand camera's op elke hoek van elke straat in die buurt en aanschouw de terreur ... einde discussie, klaar met alle kwetsende opmerkingen, veestempels, anarchie en elk gebrek aan relativeringsvermogen. Stelletje korte voorhoofdjes hier.

Doggystyle | 13-02-06 | 17:14

@poppermotje,
idd, een penis aqua slota zal nooit een penis aqua rosa worden.

fuckje | 13-02-06 | 17:13

@LucasDeLinksel*l: Het is beDstede. Geen moeilijke woorden gebruiken als je ze niet kunt schrijven. Wat een pathetische ironie verder in dit kotsepistel. Ik heb helemaal niets met Almelo, maar krijg bijna sympathie als gevolg van jouw afgrijselijke opsomming van clichés. Je steekt zeer schraal af tegenover de andere schrijvers en dat wil wat zeggen op GS.

kezie | 13-02-06 | 17:13

@ rosalie @ 17:11
*Ik mocht jou al niet, maar nu helemaal niet meer*
En je bent nog wel mijn favoriete koe?!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 13-02-06 | 17:13

@JJJJ

De wijze waarop een vraag gesteld wordt kan ook getuigen van kortzichtigheid (lees: eekeek 13-02-06 @ 16:50). En daarnaast, alle feiten die ik hierboven noemde staan in alle landelijke dagbladen. Bewijst eens te meer dat Lucasdelinkse-stinkendrottende-lul maar wat aanklooit.

Insanire | 13-02-06 | 17:11

@JJJJ

flikker toch op met je koetjes, is dat een voorkeur van je ofzo?
Ik mocht jou al niet, maar nu helemaal niet meer....
Denk en praat es normaal en met argumenten, a.u.b.

rosalie | 13-02-06 | 17:11

@de bier 13-02-06 @ 17:09
Dat hoor je mij ook niet beweren... Ik kan d'r wel van genieten

crixus | 13-02-06 | 17:11

@crixus
maar bij een lekker wijf is dat toch niet erg??

de bier | 13-02-06 | 17:09

@de bier 13-02-06 @ 17:05
Ja, die slikte alles ook zo mooi in, inderdaad...

crixus | 13-02-06 | 17:08

@ rosalie @ 17:04
Je mag mijn koetje zijn, Rosie 1.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 13-02-06 | 17:07

Wat nou?

Brusselmans | 13-02-06 | 17:06

Wat een kutverhaal, leer es schrijven man.

Zillion | 13-02-06 | 17:06

Overigens ben ik van mening dat wanneer morgen een meute aan mijn deur staat om mij te verjagen, de oorzaak mogelijk bij mijzelf dient te worden gezocht. In ieder geval ga ik dan verhuizen en mijn zonder overdenken.

poppermotje | 13-02-06 | 17:06

@rosalie: lijkt me verder onmogelijk....
@KABAAL: Daar zitten dus alle grijze muizen, ook z?n last van je prostaat?.
@Dikke tieten: Dat dan wel maar helaas geen....

En dan nog even voor alle boeren... die met met pijn aan hun lange tenen, achter de computer zitten... Ben je een boer, dan ben je een boer.. Kan je wel vinden dat het niet zo is...

Maar eerlijk, we weten allemaal dat het zo is. Dus hard roepen van niet!!! Verandert dus helemaal niets.

En nu niet allemaal tegelijk in dezelfde vlaai trappen, ;D

szol2001 | 13-02-06 | 17:06

En over een week doopt de plaatselijke burgemeester het de Bloedveldlaan ... Lintje knippen, lijkzak dichtritsen, borrelen met de buurtjes en gaan.

Doggystyle | 13-02-06 | 17:06

@Sceerschuim
Dat is waar. De hakbars praten er zelfs met een zwaar twents accent dus gaan dan ook niet graag op familie-bezoek in de randstad :). Zelfs die turkse Miss-World uit Twente had zo'n mooi accent!!!

de bier | 13-02-06 | 17:05

@ Insanire @ 17:02
Mensen die vragen zijn doorgaans juist niet kortzichtig. Overigens verder bedankt voor je bijdrage. Als je gelijk hebt werpt dat mogelijk ander licht op de zaak.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 13-02-06 | 17:05

Nou Brusselmans?

Dikke tieten | 13-02-06 | 17:04

Fijn dat geleuter over Lucas, maar wat heb die Almeloosche flepperk*t nou gedaan??????

Lepo | 13-02-06 | 17:04

Arme Lucas, een beetje overspannen misschien? ahhh gossie jongen toch, wordt het niet eens tijd dat je je ff helemaal laat uitknijpen door zo'n zieleknijper? geitenwollensokken-houtje-touwtje jastypje. Lijkt me echt iets voor jou. Ik las dat je al een vorkje mee prikte met Youp en Debbie... en de kiddo's... dus dat wordt weer ouderwets.. Tsjakkkaaaaa! veel sterkte jongen, je zal het nodig hebben.

Karel Kruizenruiker | 13-02-06 | 17:04

@Jan-Joris-Jaap-Joop 13-02-06 @ 17:01
Als ze niet snel actie hadden ondernomen dan was ze van ouderdom gestorven en dan krijg je natuurlijk nooit je wraak...

da wizard | 13-02-06 | 17:04

@ fuckje: Lucas is voor links wat Wilders is voor rechts. Semper idem, semper penis.

poppermotje | 13-02-06 | 17:04

@JJJJ

flikker zelf op met je ongenuanceerde uitspraken......die ik trouwens wel gewend ben van je.....ergens wel stom dat ik op jou reageer...maar soi

rosalie | 13-02-06 | 17:04

De Amsterdamse spreekwoordelijke arrogantie is tevens onwetendheid, want vergeleken met échte wereldsteden als Parijs of Londen stelt het helemaal niks voor. Het schijnt dat dé stad die er momenteel toe doet, Barcelona is. Helemaal hip blijkbaar. Dus Europees gezien ligt A'dam nogal in een uithoek..

gompie | 13-02-06 | 17:03

@LLL & eekeek

Op de schijnbaar retorische vraag (eekeek 13-02-06 @ 16:50)
of één persoon een buurt kan terroriseren blijkt de kortzichtigheid van velen hier en het slechte vooronderzoekje van Lucasdelinkse-irritante-lul. Want ja, één persoon kan blijkbaar een buurt terroriseren.

Deze vrouw is psychisch niet in orde, o.a.: ze gooit regelmatig de ruiten bij de buren in, ze bekrast auto's, slaat kinderen uit de buurt van hun fietsen, smeert stront op de deuren van de buren, enzovoorts. En dat al enkele jaren.

Aangezien de gemeente, sociale diensten, politie en weet-ik-veel-wie-en-wat-nog-meer niets doen, neemt de buurt (veel te laat) zelf het heft in handen. En terecht.

Voortaan iets beter je bronnen raadplegen LLL. Kom je wellicht iets minder dom over dan je al bent.

Insanire | 13-02-06 | 17:02

@Lucasdelinkselul 13-02-06 @ 16:42

Ehhh... vanuit jouw interpretatie wel ja. Maar jij vindt/denkt waarschijnlijk ook dat Helmond dichtbij Almelo ligt, het is immers niet in de randstad waar jij zo krampachtig deel van uit wilt maken, kansloos omdat je eigenlijk gewoon provincialen-import bent.

zum kotzen | 13-02-06 | 17:02

1 oud vrouwtje tegen de rest, nou nou stoer hoor...

da wizard | 13-02-06 | 17:02

Kun je niet wachten Brusselmans? Wat doe je dan ondertussen?

Dikke tieten | 13-02-06 | 17:01

@ doortje: mensen uit de randstad zijn pelikanen en mensen uit de provincie zijn papegaaien. Dat komt omdat forenzen een soort reizende orka's zijn (burgers) en de provincialen plaatsvast (boeren en buitenlui). Zulks heb ik daarstraks uiteengezet in het topic 'eigen neger eerst' (niet te verwarren met Almelo eerst).

poppermotje | 13-02-06 | 17:01

Doet me denken aan die gekke Groningers met de Oosterparkrellen..

MAXIMO | 13-02-06 | 17:01

@ rosalie @ 16:55
*tijd om actie te ondernemen*
Flikker toch op zèg! Als ze al 38 jaar gedogen hoeveel zich heeft het dan nog om een ondertussen oude vrouw uit haar huis te zetten? Hoe erg kan de terreur van een vrouw van ongeveer 70 jaar oud nu werkelijk zijn?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 13-02-06 | 17:01

@spooky; vergeet ook niet de vele hakbars in twente; ooit daarheen gehaald door de textielbarronnen en nu werkloos.
Is Almelo ook niet de hoofdstad van de syrisch-orthodoxe kerk in west-europa? ajb, mijn bijdrage aan je scriptie.

Scheerschuim | 13-02-06 | 17:00

Ik kan gewoon niet wachten tot Lucas' grote vriendin Rabarbeke zich in dit topic gaat mengen.

Brusselmans | 13-02-06 | 16:58

Beste Lucas,

God schiep uit de gouden korenaren
de allereerste twentenaren,
en uit de rommel en de resten
de mensen uit het westen

hurkepisser | 13-02-06 | 16:58

@eekeek
ga je es ergens liggen schamen ofzo....doe maar iets..

rosalie | 13-02-06 | 16:57

Gewoon het water in tossen dat wijf! Als ze blijft drijven is het een heks, als ze zinkt niet.

*Holy Gail- een scene staat me ervan bij...*

KaiserSoza | 13-02-06 | 16:57

Mensen uit de randstad zijn niet beter dan mensen uit de "provincie". Andersom zijn mensen uit de "provincie" ook niet beter dan mensen uit de randstad.

Helaas moet ik wel constateren dat de meeste mensen in Nederland beter zijn dan LLL.

Doortje | 13-02-06 | 16:56

@sjaakdeslinksesul 13-02-06 @ 16:53:
Ja, wij hebb'n hier in 't dörp guster nog aine hekse verbraand op de Brink...
Was laach'n man, en dat wief moar schreeuw'n... God wat hadt wie 'n lol... En doarnoa in de kroege hard zuup'n!

crixus | 13-02-06 | 16:56

Doortje, ik hou van je.

Dikke tieten | 13-02-06 | 16:56

[offtopic] Ach, de dames daar slikken in ieder geval alles in [/offtopic]

Je mag dit eigenlijk niet goedkeuren..... mag niet.... nee... maaaaaaaar..... gezien het matige optreden van het gemiddelde gemeentebestuur / politiekorps in dit landje zou het mij niets verbazen als in deze casus de Job Cohen School of Management is gevolgd, hetgeen de reactie wel begrijpelijk zou maken.

koyt | 13-02-06 | 16:56

@Doortje,
nice try, maar hij leest alleen wat hij wil lezen en reageert alleen maar waarop hij zelf wil reageren. Ik heb ervaring, helaas.....
En idd, ik begrijp ook werkelijk niet waarom hij hier mag schrijven. Ik mis Starf*cker wat dat betreft heel erg.

fuckje | 13-02-06 | 16:55

@Lucas DLL

Dit keer....sla je dus de plank volledig mis met je artikel: die mensen gedogen al 38 jaar! zo'n vrouw. Dus tijd om actie te ondernemen, lijkt me. En als jij de randstad alleen als Nederland ziet, ben jij nog bekrompender dan de provincialen!

rosalie | 13-02-06 | 16:55

Feit is trouwens wel, dat wij domme oosterlingen over het algemeen een gezondere en vooral langere levensverwachting hebben, ondanks het (volgens de randstedelijke, bemoeizuchtige overheid) grove drankgebruik......

KABAAL | 13-02-06 | 16:53

In Twente hebben ze tenminste nog het fatsoen om zo'n wijf de straat uit te jagen. In Drenthe of de Achterhoek waren ze meteen met een heksenverbranding gestart.

sjaakdeslinksesul | 13-02-06 | 16:53

De randstad is de tuigtuin van Nederland. De rest is oud Hollands mooi.
Arme LLL. Frustraties zo platonisch en doorzichtig. Zoek een hobby, stumpert.

Dikke tieten | 13-02-06 | 16:52

@rattekop
Thnx voor het serieuze antwoord, voor mijn afstudeerscriptie vroeg ik het me af en was het hier opeens ontopic. Dat katholieke had ik nog niet gerealiseerd.

spooky | 13-02-06 | 16:52

@ LLL

ik ben al tijden een geenstijl-lezer en heb nooit de behoefte gehad om mijn gedachten hier te spuien maar jij hebt me zover gekregen.

Met jouw bericht bewijs je alleen maar dat je het inlevingsvermogen hebt van een boerenlul in de klassieke zin. Dus niet de "boeren" waar jij het over hebt maar dan het resultaat van 10 generaties inteelt, levend in de middeleeuwen.

Je stukje is vanzelfsprekend erg slecht, dat ziet iedereen natuurlijk. Maar je reacties slaan echt alles. Hou nou maar gewoon op met reageren en hou alstublieft op met het schrijven van stukjes.

Doortje | 13-02-06 | 16:51

Prachtig dat Twents.

Eagle_Eye | 13-02-06 | 16:50

Randstad=frustratie+grote mond, maar dat wist de rest van Nederland + Belgie altijd al.

de bier | 13-02-06 | 16:50

maar als dat stelletje almelo-symphatisanten (of fobische LLL-haters) hier nou ook gewoon to the point komen in plaats van dat gezever over of het daar achterhoek genoemd moet worden of niet....
Achterhoek of niet, achterLIJK zijn ze daar in ieder geval TOCH wel. Dat lijkt me in ieder geval de conclusie van iedereen die dat RTV-filmpje heeft gezien.
Kom op zeg, wat een stel pisvlekken daar. Alsof één persoon - onee, één vrouw - een hele buurt kan terroriseren (wat dat dan ook concreet in mag houden). Er bestaat echt nog steeds de manier van het doodleuk aangifte doen tegen een persoon die zich 'onrechtmatig' gedraagd.

Laf?? In iedergeval wel stukken stoerder dan het op zn kleuterschools wegpesten (haha met die alarmtoetertjes van ze)

eekeek | 13-02-06 | 16:50

Goh Lucas, je geilt wel erg op je eigen berichtjes, gezien het aantal reacties dat je plaatst.

NOYB | 13-02-06 | 16:49

[On topic: vervelend, maar goed, moet maar even] Ik ben het helemaal met de buurtbewoners eens... Jaag het schorriemorrie de wijk uit! Of ze nu moslim zijn, Tokkie heten, of anderzins onaangepast en ongewassen tuig... Naar heropvoedingskampjes! [/on topic]
Zo, is mijn rechtse gebral er voor deze week ook weer uit...

crixus | 13-02-06 | 16:49

@spooky

In Twente wonen vooral katholieken, in de achterhoek niet. Verder zijn het allebei rustig en eerlijke mensen naar ik weet. Twente heeft daarbij een universiteit en redelijk wat industrie; misschien is het dus iets meer ontwikkeld.

rattekop | 13-02-06 | 16:46

Wat is iedereen hier in één keer gezind richting de oostkant van het land. Kunnen we niet gewoon doorgaan met afzeiken van alles wat niet in de buurt van de Randstad ligt? Dan volg ik het ten minste nog een beetje allemaal. Ik pas ervoor me elke keer aan te moeten passen...

Ayaan | 13-02-06 | 16:46

@St-Eenmans 13-02-06 @ 16:39:
Wacht maar tot de zeespiegel stijgt en duinen en dijken doorbreken... Dan willen jullie allemaal opeen droge voetjes...

crixus | 13-02-06 | 16:44

Hahaha
Stomme boeren ook...
Ben het totaal met je eens triple L

ProefopdeSom | 13-02-06 | 16:44

Hoi Lucas,

"Groet?n uuuuut Almelo!" moet zijn "Grut'n uutt Almeloooo(-Oooost?;-))!"

Kaan78 | 13-02-06 | 16:43

@Zum Kotzen: kom jij heel toevallig uit de buurt van Almelo?

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 16:42

@Lucasdelinkselul 13-02-06 @ 16:39:
Oh yeah, talk dirty to me baby...
Zijn d'r ook geyle feauteau's van je, dansend op een bootje bij de gay-parade?

crixus | 13-02-06 | 16:42

@Scheerschuim
Als ik de LLL topics lees over christenafzeiken dan moet ik serieus ook altijd aan Maarten 't Hart denken, zelfde soort frustratie.

spooky | 13-02-06 | 16:41

@Lucasdelinkselul 13-02-06 @ 16:33

Gaahaap... origineel ben je dus ook al niet.

zum kotzen | 13-02-06 | 16:40

teveel "gemaakt", ik weet het!!!

de bier | 13-02-06 | 16:40

Doet het ertoe waar Almelo ligt? Is er een reden om ooit in Almelo te komen? Nope, doe dan ook niet zo moeilijk over het geringe aanbod topografische cursussen dat wordt aangeboden in het westen van het land. En mochten we er toch een keertje naartoe willen, dan is daar altijd nog de Randstedelijke Tom-tom-uitvinding.

St-Eenmans | 13-02-06 | 16:39

Nog geen vrienden gemaakt met Jack Spijkerman gemaakt, aangezien jullie dezelfde carriere move hebben gemaakt, Lucas?

de bier | 13-02-06 | 16:39

@Crixus: Je moet mij eens in een satijnen pakje zien...

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 16:39

Ex-gereformeerden en moslims hebben geen gevoel voor humor + een heel kort lontje. Zo blijkt wel weer.

fuckje | 13-02-06 | 16:38

@Scheerschuim 13-02-06 @ 16:33:
Ex-gereformeerd zou ik niet weten, maar wel een travestiet waarschijnlijk. Zijn topografische kennis is die van een wijf in ieder geval.

crixus | 13-02-06 | 16:37

Kan iemand mij ff het verschil tussen de Achterhoek en Twente uitleggen. De grens die ken ik dat is Haaksbergen als je de Twenteroute richting Enschede rijdt, maar wat zijn de maatschappelijke verschillen?

spooky | 13-02-06 | 16:37

Vervloek ik grachtengropdelfiguren? Parbleu! Dat zijn mijn nieuwe vrinden! Ik ben van de week nog wezen tafelen bij Debbie en Youp (en de kids) en het was reuze gezellig. We zijn nog naar Parijs gelift.

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 16:37

@Vergruizer: ik heb de trekker en huifkar achtergelaten in Wageningen.
@Scheerschuim: indeed!

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 16:35

@vergruizer3
En woont waarschijnlijk net een paar jaar in Amsterdam en noemt zich waarschijnlijk ook al een echte Amsterdammer. Net zoals die grachtengordelfiguren doen, die hij zo vervloekt.

de bier | 13-02-06 | 16:35

@zum kotzen 16:22; LLL misschien ook ex-gereformeerd als maarten 't hart?

Scheerschuim | 13-02-06 | 16:33

"Maar, Lucas komt zelf uit Wageningen, dus ik denk dat zijn minachting voor provincialen vergelijkbaar is met Maarten 't Harts minachting jegens gereformeerden."
Ook, ook. mijn minachting voor gereformeerden is zo mogelijk nog groter dan die van Maartje 't Hart. (Ik mag Maartje zeggen.)
@gompie 13-02-06 @ 16:24: KLOPT! Waar de fok ligt Almelo? Nou in de provincie!

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 16:33

Lucast is jaloers. Hij wil ook zo graag enkele 'buurtgenoten' wegpesten, maar hij heeft:
1. Geen trekker.
2. Geen gelijksgestemde buurtgenoten met een trekker.
3. Geen lef.

Lucas is gewoon Youp van het Hek.

vergruizer3 | 13-02-06 | 16:32

Maar wat heb die toif dan gedaan?

Lepo | 13-02-06 | 16:29

@Onbevlekt blazoen 13-02-06 @ 16:25

Ik begin me nu af te vragen wie wie betaalt: krijgt Lucas geld van GS voor het neerplempen van dergelijk verheven proza, of betaalt hij juist om een breder publiek voor zijn schrijfseltjes te vinden? Wie het weet mag het zeggen

zum kotzen | 13-02-06 | 16:28

Die mensen gaan niet voor niks de straat op.. Gezien het feit dat de gendarmerie meestal niet thuis geeft, zal dit de laatste mogelijkheid zijn geweest.. Ik denk dat dit wel zo'n beetje dè manier is om lastpakken weg te krijgen.. En inderdaad, de Diamantbuurt in Amsterdam mogen ze wat mij betreft op dezelfde wijze aanpakken.. en zo weet ik er nog wel een paar te verzinnen.

TenderMaster | 13-02-06 | 16:27

Sie kriegt van mie un doem!

Jacob von Geitz | 13-02-06 | 16:26

We "luisteren", Lucas. Bedankt voor jouw wijze, relativerende woorden. Laat ik nu altijd hebben gedacht dat... ach laat maar zitten. Je bent een open boek geworden, en o zo voorspelbaar, jammer !
Leuk topic trouwens dat intervieuw van gisteren!

fuckje | 13-02-06 | 16:25


Krijgt Lucas de vrije hand om zichzelf te profileren op GeenStijl? Eerst kijken of je in een onderwerp je ideeën kwijt kunt, dan een item openen en je kunt je voorgekauwde grappen kwijt. Niveau Rayman. New balls please.

Onbevlekt blazoen | 13-02-06 | 16:25

@Lucasdelinkselul 13-02-06 @ 16:21

Jemig, de frustratie druipt er echt heel zwaar vanaf... misschien moet je toch eens met Maarten 't Hart over gaan praten jongen...

zum kotzen | 13-02-06 | 16:24

Tendentieus ongefundeerd en stigmatiserend om erbij te vertellen dat het blanken waren. Zo krijgen 'ze' nog een slechte naam.

Lucifer | 13-02-06 | 16:24

Ja, Almelo is leuk... dat vinden wij mooi de Achterhoek want daar gaan wij altijd heen naar familie, in Kampen, dat Noord'n is schitterend, en dat taaltje ook hè... Dat plat Drents... nee, Almelo Boppe!
(Vrij naar Herman Finkers)
Tja, Amsterdammers zijn de grootste provincialen van Nederland... Ze hebben geen idee hoe de wereld er buiten hun stadsgrenzen uitziet, laat staan hoe het heet. Is niet erg verder...

crixus | 13-02-06 | 16:24

LLL is zeker ook weer zo'n randstedeling die verschillende klokken in de rest van het land heeft horen luiden, maar geen idee heeft waar die verrekte klepel nou weer uithangt. T'is een vedomd eind rijden met je tractor vanuit de Achterhoek naar Almelo.. Ik zie LLL al denken voor-ie dit plaatste. Almelo.. waar ligt dat? ah... in Limburg. Maakt ook niet uit, het ligt in elk geval niet bij Amsterdam, en ik moet m'n stukkie tóch kwijt..

gompie | 13-02-06 | 16:24

Ja luccas, in de Randstad wonen normale mensen.
-
En Job Cohen
En Femke Halsema.
En Michiel Smit.
Enz.

KABAAL | 13-02-06 | 16:23

volledig terecht, als de politie te soft is om wat te doen,dan maar eigen rechter spelen

argh | 13-02-06 | 16:22

@Lucasdelinkselul 13-02-06 @ 16:14

Ach gut ja, Lucas heeft iets tegen alles wat buiten de randstad woont, want dat zijn 'boeren'... je weet wel, van dat volk dat de daad bij het woord voegt. En dat zijn ze in de randstad niet gewend.

Maar, Lucas komt zelf uit Wageningen, dus ik denk dat zijn minachting voor provincialen vergelijkbaar is met Maarten 't Harts minachting jegens gereformeerden. Uiteindelijk is Lucas zelf gewoon een provinciaal, hij wil het alleen niet toegeven.

zum kotzen | 13-02-06 | 16:22

Zouden ze meer moeten doen, ik heb hier in IJsselstein ook nog wel een adresje

GodfriedV.Bouillon | 13-02-06 | 16:21

Luister: Nederland is op te delen in een klein aantla regio's. De Randstad, waar normale mensen wonen, de provincie, inclusief Twente, Limburg en de achterhoek, daar wonen boeren, en Groningen, daar woont Fuckje.

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 16:21

Och wat zielig, een ettertje die geëtterd wordt.

Mister.Bagger | 13-02-06 | 16:19

1 vrouw tegen, 30 ouwe wijfen... Toch knap dat je in je upje de halve(of hele, wie weet) buurt achter je aan heb zitten? HULDE...
Wat nu, haar vlag verbranden?. Get a live, en doe is aangifte dan, als er echt iets gemold is.

(en niet gelijk zeggen, "aangifte doen, heeft geen zin!!"... Want je heb gelijk) ;D

szol2001 | 13-02-06 | 16:19

ssmhorigheid = saamhorigheid

KABAAL | 13-02-06 | 16:19

Erg voorspelbaar Lucas...

de bier | 13-02-06 | 16:17

Er is in Almelo tenminste nog sprake van ssmhorigheid onder de burgers. Kan ik in het westen van dit land niet vinden, jah, hooguit bij voetbal-hooligans en riffs.......

KABAAL | 13-02-06 | 16:17

Van gewest tot gewest,
Lucas op zn best.

fuckje | 13-02-06 | 16:17

Twente, achterhoek, een groot boerendurpengat daaro.

Lucasdelinkselul | 13-02-06 | 16:14

Je moest eens weten, beste Lucas, hoe lang het duurt voor een buurtbewoner die de boel terroriseert uit zijn huis wordt gezet. Hele bataljonnen welzijnswerkers bemoeien zich ermee, maar om half vijf is hun werkdag voorbij en begint de terreur weer. Als de overheid vanwege slappe knieën talnmt met ingrijpen (Almelo, Diamantbuurt Amsterdam, enz. enz.) dan heb je als oppassend burger twee keuzemogelijkheden: verhuizen of zelf actie ondernemen. Verhuizen is buigen voor terreur, dat willen we allemaal niet, dus dan maar zelf de handen uit de mouwen steken. Salonfähig links zal daar wel weer de Kristallnacht bij slepen, maar het zij zo: daar komt het realisme altijd wat later.

Onbevlekt blazoen | 13-02-06 | 16:12

Hey bekrompen Lucas, Almelo is Twente.....

KABAAL | 13-02-06 | 16:12

De gemeente weigert te reageren, wordt ziek van die houding!

spooky | 13-02-06 | 16:10

Als Lucas daar in de straat woonde had ie zelf vooraan gestaan...

klaarsz | 13-02-06 | 16:09

Lucas doet aan ouderwets linkse eenzijdige berichtgeving.
Het 'slachtoffer' heeft voor dit incident verschillende buurtbewoners bedreigd en vernielingen aangericht.
Geen tokkiebuurt, maar mevrouws voornaam zou best wel eens Hanna kunnen zijn. ..

vergruizer3 | 13-02-06 | 16:09

Hé, kunn'n ze ôôk 'n keer bie mie in'e straat langskoom'n?

Gentle | 13-02-06 | 16:08

Licht springt op rood
Licht springt op groen
In Almelo is altijd wat te doen.

Knip | 13-02-06 | 16:07

En wat is het probleem?

klaarsz | 13-02-06 | 16:07

Almelo is geen Achterhoek. Dus de rest van het verhaal zal ook wel weer aangedikt zijn...

de bier | 13-02-06 | 16:05

Tokkie's !

1Willem | 13-02-06 | 16:04

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl