Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Max Mosley in nazi-orgie

maxmosley.jpgMax Mosley is voorzitter van de de internationale auto federatie FIA. Dat betekent dat je je tijdens de Formule 1 seizoen vooral laat omringen door lekkere wijven maar je verder de tiefus verveelt. En wat doe je dan? Inderdaad: dan snuit je vijf hoeren vol in nazi-kostuum. Want nazi’s zijn kewl, net als hoeren. Die voorliefde voor nazi’s is Max overigens met de paplepel ingegoten. Zo was zijn vader Oswald een groot bewonderaar van Adolf Hitler ten tijde van WOII. Met die achtergrond is het dan ook niet slim van de FIA-president om je als kampbeul te laten vastleggen in een vijf uur durend sm-rollenspel. Oliedom is het wanneer je feestje ook nog eens lardeert met wat Duitse bevelen én laat filmen. What about the good news Herr Flick? The good news is there is no more bad news. Volgend weekend gewoon weer de grand prix van Bahrein. Achtung - Fertig - Los!

Reaguursels

Inloggen

Als (pre-)WO2 er zo uitzag, was de bevolking wel toegnomen i.p.v. afgenomen.

Maar van mij mag er veel. Het is echter wel een teken aan de wand dat deze man opgewonden raakt van nazi-fetish. Effe paar maandjes concentratiekamp en kijken hoeveel zitvlees hij dan nog heeft. Maar het zal wel bij sex-spelletjes blijven voor deze meneer.

Vreemde vent.

NoMinister | 01-04-08 | 09:40

Of je nou een racepaard bent of een Engelse prins, nazi-sympathieen kom je overal tegen. Jammer.

[Vraagt aan vrouw hardop mee te tellen tijdens de daad. EINS, TZWO, DREI...]

Chiellie | 31-03-08 | 22:08

Hoop toch niet dat we terug gaan van V10 naar V8 en nu naar Fuck 5

Lange | 31-03-08 | 21:24

zoals al door Elisabeth2 30-03-08 @ 23:01 is aangegeven is hij een zoon van Diana Mitford. Een van "the Mitford sisters" die(net als een zus) de grootste nazi's waren in de UK.

Laika_spacedog | 31-03-08 | 19:57

@ Orang Oetlul 31-03-08 @ 11:26

Jij hebt vast niet veel met hem te maken zakelijk. Maar verder... wel de beste instelling.

Nonnes | 31-03-08 | 13:36

ach man wat kan mij het bommen dat het openbaar wordt gemaakt, ik zal de beste man er niet meer of minder om respecteren, ik snap de ophef niet zo...

Orang Oetlul | 31-03-08 | 11:26

Ik krijg er een gore smaak van in mijn bek dat steeds meer mensen het nodig vinden zoiets in de openbaarheid te brengen en zo iemand voor de rest van zijn leven te beschadigen. Er bestaat toch wel zoiets als innerlijke beschaving? En misschien ontbreekt het Mosley daar aan, maar als je iemand in het openbaar zo venijnig mogelijk wilt vernederen heb je het zeker niet. Het is zijn zaak. Nou ja, verkeerde site om over innerlijke beschaving te lullen waarschijnlijk gha.

Nonnes | 31-03-08 | 10:41

Uhm hoe zou het met Ad Melkert gaan eigenlijk?

Orang Oetlul | 31-03-08 | 10:35

is gewoon opdracht uit het spel Partnerlink....

Patrick Zweedsey | 31-03-08 | 10:20

@ badermeinhof 31-03-08 @ 07:44

Hoe bedoel je "geschikt"? Jij hebt toch iets tegen al die zakkenvullende exponenten van het kapitalisme? Nou, dit is er eentje.

kolonel klootoog | 31-03-08 | 10:12

hij doet geen vlieg kwaad en betaald het uit eigen zak, het leven is al stressvol genoeg, beetje stoom afblazen kan erg gezond zijn...

Onderbuik | 31-03-08 | 09:31

-weggejorist-

Dissonante | 31-03-08 | 08:42

dat is tenminste een pit stop .

r00nus | 31-03-08 | 08:38

zo zie je maar, die exploitanten van hoerenkasten filmen alles. en ben je bekend, dan komt de rekening vanzelf... aan het verschijnen van de film is te zien dat de man in kwestie niet heeft willen betalen, en zich niet chantabel opstelt. kennelijk is de vernedering van het verschijnen van het filmpje minder dan het buigen voor, en betalen aan een chanteur.

van dal | 31-03-08 | 08:30

Helaas Pindakaas voor onze Max. Zijn carriere kan ie ad acta leggen. (Ofschoon je het in Engeland nooit weet. Maar dat terzijde.)

Hij heeft de mogelijkheid gehad zijn fantasie uit te leven en daar is m.i. niets mis mee. Nee, de film zegt iets over degene die hem gemaakt heeft en gepubliceerd. Erg verrot om dat te doen. Ik denk dan ook dat er meer speelt. Zelf vermoed ik dat het gaat om wraak.... wie weet.

VonHierbisGinder | 31-03-08 | 08:19

[x] geschikt
[ ] ongeschikt

badermeinhof | 31-03-08 | 07:44

@twents neuqkevertje 31-03-08 @ 05:44:
Ik vind het filmpje van Max Mosley ook veel beter dan Fitna. Maar ja, ik vind ook dat de oceaan zout is, dus wie ben ik om te oordelen.

Wat overigens wel schandalig is van die webzijde is dat gepreek in de wij-vorm. "Het spijt ons Nederlanders"... Hoezo?! Iedere Nederlander? Het spijt mij helemaal niet, het interesseert me geen ruk. Ik heb het filmpje niet gemaakt, dus het is ook niet mijn verantwoordelijkheid. Nochtans ben ik het met de inhoud niet heel erg oneens. Dus hoezo "het spijt ons"?? Spreek voor jezelf! Ik wens niet door zo'n boodschap over 1 kam geschoren te worden...
En dan: "Dat de maker zijn vrijheden misbruikt om zijn oneerlijke, op angst en haat gebaseerde boodschap te verspreiden." Pardon? Wie is er begonnen oneerlijk angst en haat te verspreiden? De islam zelf toch zeker?
Verder: "Dat hij geen respect kent." Religie verdient ook geen respect. En die al helemaal niet.
En dan weer de wij-vorm: "Wij wíllen door hem niet gered worden. Wij schamen ons voor deze man." *zucht* ... Wie "wij"? De makers van de site maken zich niet eens bekend, wie zijn die wij? En dan wordt Geert door sommigen verweten laf te zijn? Kom op zeg. Rot op met je onzin.

koerbagh ® | 31-03-08 | 06:58

Ik zie het probleem niet zo. Het is die man zijn privédinges en iedereen die er aan meedoet doet is volwassen en eigen vrije wil. Typisch voor die tabloids om iets privé's te onthullen en er dan verontwaardigd over doen alsof die man het zelf op straat gegooid heeft om mensen mee te kwetsen.
Die man is de zoon van de bekendste fascisten ooit van Engeland. Zijn leven lang al wordt hem kwalijkgenomen niet alleen wat zijn vader was maar ook waar die mee geassocieerd wordt. En tegelijkertijd is iedereen jaloers op hem vanwege zijn geld. Ik vind het niet zo heel raar dat je dan een innerlijk leven, kuch, opbouwt waar dit soort fantasieen een rol speelt.

De familie Mitford zitten wel een hoop briljante mensen in, zoals de schrijfster Nancy, maar ja, engelse adel, behoorlijke inteelt, of zoals nancy het uitdrukte: 'Insanity doesn't run in our family, it gallops'.

En tot slot laten de meeste britse upperclass mannen zich graag eens bewerkten met de birch rod enz. Heeft ook nog met kostscholen en formatieve jaren te maken enz.

Man heeft zich zelf toch nooit in het reguliere leven een racist of fascist betoond?

campion | 31-03-08 | 06:50

tja... je kunt ook postzegels verzamelen....

aliehakkenbar | 31-03-08 | 05:06

geef hem eens ongelijk

pseudopsycho | 31-03-08 | 04:18

Ik speel momenteel drankorgel maar hanteer ook wel eens de noodklok

Iko Nal | 31-03-08 | 04:07

bedtijd...

dr.spin007 | 31-03-08 | 04:06

dus?

dr.spin007 | 31-03-08 | 04:06

@ Liber
Ik speel de sax. Ga jij voor de viool?

-Strotgrondel- | 31-03-08 | 03:58

"Kijk. GS-Reaguurders is een soort zeventig man orkest."

LibertasSimplex | 31-03-08 | 03:26

@predman 31-03-08 @ 02:24:
Het enige immorele is het lekken van dit filmpje en jouw zogenaamd "morele" oordeel over 's mans gedrag.

koerbagh ® | 31-03-08 | 02:58

Anyway, trustuh

*out*

Deipnosophist | 31-03-08 | 02:27

Herman Flipsen 31-03-08 @ 02:12

wettelijk gezien je hebt gelijk.

ik kan me niet aan een indruk onttrekken dat 'moraal van het verhaal' anders is dan jouw wettelijk correcte benadering.

predman | 31-03-08 | 02:24

LibertasSimplex 31-03-08 @ 02:20

Van nazi-sympathieen naar nazisme op zijn minst dan ook...

Deipnosophist | 31-03-08 | 02:23

LibertasSimplex 31-03-08 @ 02:20
Hang die maar boven je bed, want nou ga je slapen.

LibertasSimplex | 31-03-08 | 02:23

Deipnosophist 31-03-08 @ 02:17
Naar nazisme is het nog zes keer de wereld rond in stapjes verder.

LibertasSimplex | 31-03-08 | 02:20

@LibertasSimplex 31-03-08 @ 02:06

Nee, simple, het ging, zoals jij ook wel weet, een stapje verder dan dat.
Moet 'ie op zich lekker zelf weten, maar zorg er dan wel voor dat het niet op het www terecht komt.

En terzijde: ik heb niks met shoarma noch zionisme.

Deipnosophist | 31-03-08 | 02:17

triootje ook niet

spanarchist | 31-03-08 | 02:16

spanarchist 31-03-08 @ 02:11

Al heel lang niet meer. 'k Begon die vreemde lichaamshoudingen, rare geluiden en slijmerige lichaamssappen nl. een beetje te missen.

dawg | 31-03-08 | 02:16

@ koerbagh ® 31-03-08 @ 02:12
Ik ben er wel vrij zeker van, na het een keer of honderd voorgesteld te hebben, dat een triotje er niet in zit.

spanarchist | 31-03-08 | 02:15

@predman 31-03-08 @ 02:05
Kwestie van persoonlijke voorkeuren...
Nogmaals, mijn smaak is het ook niet, maar om gedrag wat niet mijn smaak is, te bestempelen als fout, zou ik niet durven.

Herman Flipsen | 31-03-08 | 02:12

LOL @ spanarchist 31-03-08 @ 02:09
Wie weet wil ze wel mee.

koerbagh ® | 31-03-08 | 02:12

Het leukste is natuurlijk elkaar met kaasfondue in te smeren en dan een olijvengevecht te houden....

VanFrikschoten | 31-03-08 | 02:12

@ dawg 31-03-08 @ 02:10
Al lang getrouwd?

spanarchist | 31-03-08 | 02:11

LibertasSimplex 31-03-08 @ 02:01

eerlijk gezegd, heb ik filmpje niet gekeken (eerste 30sec wel)

de rest laat zich raden. En nee, net als herman, niets voor mij dit.

predman | 31-03-08 | 02:11

Trouwens, of de doordeweekse reguliere strakke wip zo verheffende vertoning is. Vreemde lichaamshoudingen, rare geluiden en slijmerige lichaamssappen.

dawg | 31-03-08 | 02:10

koerbagh ® 31-03-08 @ 02:03
Mee eens, maar zal voor de zekerheid maar geen second opinion hierover aan mijn vrouw vragen.

spanarchist | 31-03-08 | 02:09

@bottehond 31-03-08 @ 02:01

Hehehe, het was gewoon interesse, niks meer, niks minder.
Was (aangenaam) verrast dat u Dalrymple ter sprake bracht.

En dan nu maar "af & blijf!" ;-)

Deipnosophist | 31-03-08 | 02:08

En hoeveel doen wel niet, vermomd als Wouter Bos, mee aan bare gangbangs.
Ik wou me er verder niet mee bemoeien...

LibertasSimplex | 31-03-08 | 02:08

@Teen 31-03-08 @ 02:05
Heb ik ook niet.

Herman Flipsen | 31-03-08 | 02:07

Laat hem lekker, ieder z'n hobby. Hoeveel PVDA sympathisanten zijn er wel niet met al dan niet verborgen sympathie voor Hitler.

Feixer | 31-03-08 | 02:07

Deipnosophist 31-03-08 @ 02:04
Die gast wordt geil van een duitsknauwend dominant wijf. En dat noem jij nazi-sympathieen.
Laat me raden. Broodjes shoarma zijn zionistisch.

LibertasSimplex | 31-03-08 | 02:06

Herman Flipsen 31-03-08 @ 01:59

ik kan je niet ongelijk geven, duidelijk is dat wij hierover van mening verschillen

predman | 31-03-08 | 02:05

@ Herman Flipsen 31-03-08 @ 01:55
Wat mij betreft is er niets fout aan. Maar ik zie hem als een zo intelligent persoon dat hij moet weten dat als een soort filmpje uitkomt hij problemen krijgt/ Je hoeft dus geen medelijden met hem te hebben.

Teen | 31-03-08 | 02:05

Voor Romeinse bacchanalen zijn Marokkaanse schandknapen overigens weer ideaal als figurant....

VanFrikschoten | 31-03-08 | 02:05

@Teen 31-03-08 @ 01:57

Mee eens. Mijn bezwaar (beetje groot woord in dit geval) zit 'm ook niet in het feit dat hij sexuele escapedes heeft, maar wel dat hij schijnbaar stevige nazi-sympathieen heeft. Als publiek figuur speelt dat wel degelijk met betrekking tot verantwoordelijkheden.

Deipnosophist | 31-03-08 | 02:04

@spanarchist 31-03-08 @ 02:01:
Dat is een nette zakelijke overeenkomst op basis van vrijwilligheid, daar is ook helemaal niks mis mee.

koerbagh ® | 31-03-08 | 02:03

en om in dezelfde sfeer te blijven komt op 2 november het volgende filmpje: The Boys from Brazil

Weest gegroet | 31-03-08 | 02:03

@predman
Je bent toch niet de hele tijd al serieus he. Of zijn het de pakken die ze aanhebben. Die je niet trekt.

LibertasSimplex | 31-03-08 | 02:01

@ koerbagh ® 31-03-08 @ 01:54
Wishful thinking. Ben tevreden met mevr. spanarchist, ook al is die ietsje meer dan iets ouder. 18-jarigen willen mij alleen nog op de Max-manier (tegen betaling).

spanarchist | 31-03-08 | 02:01

Deipnosophist 31-03-08 @ 01:59

Wat jij wilt, dude.

* mand *

bottehond | 31-03-08 | 02:01

@bottehond

Mijn interesse werd vooral gewekt door het feit dat u uw professie in verband bracht met Dalrymple, nou niet bepaald een algemeen bekende nadenkert.

Hoe dan ook, zó belangrijk vind ik het ook weer niet, dus ik ga, gezien uw niet nakomen van eerdere uitspraken, maar uit van de veronderstelling van dawg ;-)

Deipnosophist | 31-03-08 | 01:59

@predman 31-03-08 @ 01:49
Zolang het seks op basis van volledige vrijwilligheid en binnen de kaders van de wet betreft, heb ik geen behoefte het te veroordelen.

Herman Flipsen | 31-03-08 | 01:59

In sommige kringen wordt dit experimenteel toneel genoemd.

nadenkeniseenkunst | 31-03-08 | 01:57

@ Deipnosophist 31-03-08 @ 01:47
Het zijn geen verantwoordelijkheden,maar eerder logisch nadenken. Het interesseert mij niets wat hij privé uithaalt, maar als intelligent persoon moet je weten dat je opmerkingen over krijgt en medelijden hoef je dan niet te hebben.

Teen | 31-03-08 | 01:57

Volgende film gaan de 'gevangenen' heel spannend eerst op zolder zitten.

LibertasSimplex | 31-03-08 | 01:56

@Sikkeneur 31-03-08 @ 01:54:
Nou precies, dat is de werkelijke schande. Zijn we het ook een keertje eens.

*in opperste verwarring is*

koerbagh ® | 31-03-08 | 01:56

@Teen 31-03-08 @ 01:44
Klopt, maar ik reageerde vooral hier op:
"Max is fout, kan niemand om heen, ik stoor me een beetje aan jullie vocabulaire gevecht hier, net als er niets aan de hand is...."
predman 31-03-08 @ 00:15

Daarom wilde ik wel eens weten wat er zo "fout" was, dat het mogelijk schadelijke consequenties voor Max heeft, weet hijzelf waarschijnlijk beter dan wie dan ook.
Al vind ik persoonlijk, dat zolang het functioneren niet in het gedrang komt, iemand zijn sexleven zo mag invullen, zoals het hem belieft.

Herman Flipsen | 31-03-08 | 01:55

@spanarchist 31-03-08 @ 01:50:
Als zij jou wil: van mij wel. Have fun. Ik heb de dames persoonlijk liever iets ouder, dan zijn ze iets meer ervaren weten beter wat ze moeten doen en vooral laten, en zijn ze wat prettiger in de omgang. Maar goed, da's allemaal persoonlijk natuurlijk.

koerbagh ® | 31-03-08 | 01:54

Deipnosophist 31-03-08 @ 01:47
Meer bijzonder vind ik dat een privé filmpje in het openbaar komt, aannemende dat dat hij er niet zelf voor gezorgd heeft......
Zegt m.i. iets over hoe de maatschappij vandaag de dag in elkaar steek.

Sikkeneur | 31-03-08 | 01:54

(Gotisch)
"Ick fal den byflaap voor U beveelen!
-"Ach meefter laat my uwen maliënkolder licken!"

VanFrikschoten | 31-03-08 | 01:53

Ik wed dat de heer Mosley de complete verzameling DVD's van 'Allo 'Allo op zijn nachtkastje heeft liggen.

Iko Nal | 31-03-08 | 01:50

@ koerbagh ® 31-03-08 @ 01:48
En als predman niet wil, mag ik dan?

spanarchist | 31-03-08 | 01:50

Herman Flipsen 31-03-08 @ 01:40

menselijke perversiteit in omgangsvormen:
-afgaan trouw 11 jaarige
-max laat zich naaien door nazi's
-geiten neuken
-predman met een 18 jarige.......

predman | 31-03-08 | 01:49

@predman 31-03-08 @ 01:29:
Wie ben jij om te oordelen, en more to the point: op welke grond? Meneer heeft z'n seksuele fantasie uitgeleefd, de dames zijn betaald, alles op basis van vrijwilligheid. win-win. En als jij een 18 jarige wil neuqen dan mag dat, als zij door jou geneuqt wil worden is er niks aan de hand. Gewoon doen.

koerbagh ® | 31-03-08 | 01:48

@Teen: het blijft natuurlijk bijzonder dat hij toe heeft gestaan dat er filmopnamen werden gemaakt. Foutje, bedankt?
Maar inderdaad, bij bepaalde maatschappelijke functies horen nou eenmaal dito verantwoordelijkheden.

Deipnosophist | 31-03-08 | 01:47

Deipnosophist 31-03-08 @ 01:28

Denk dan maar na over de vraag waarom dat Uw interesse prikkelde, ja?

OT

Bij Buitenmof vandaag de ultieme 0031 denktanks aan het woord. De WRR en het SCP minachten de Burger. Ze verslijten hem voor een onnozele onderbuik opgehitste ipv een kritische Burger. De WRR roept in Buitenhof zelfs op tot een "Sterke Man". De elite is in volledige paniek. Gevaarlijk. Zeker nu de premier het meest in paniek is en volgens Dijsselbloem en Verhofstadt een dictatuur wilde vestigen met censuurplegerT kereltje "10 seats" pechtold, de ultieme Gutmensch policus. Tijd voor een echt Vrijzinnige partij met ruimte veur gristenMenschen en sociaalvoelenden

bottehond | 31-03-08 | 01:46

@ Herman Flipsen 31-03-08 @ 01:27
Tuurliijk is het één privekwestie, maar gezien de positie die hij heeft moet hij weten wat voor gevolgen dit filmpje voor hem heeft. We hebben het niet over één of andere breezersnol.,

Teen | 31-03-08 | 01:44

Die plastic zwaarden die bij die ridderpakjes horen kunnen ook zo lekker flexibel kletsen...

VanFrikschoten | 31-03-08 | 01:43

@ Frik
Ow? Smeer dan nu labello op uw aarsch..

-Strotgrondel- | 31-03-08 | 01:42

@VanFrikschoten 31-03-08 @ 01:33

Dan is uw bed waarschijnlijk nog rianter dan dat van mij ;-)
Ik ondervind al erg veel moeite met het naspelen van Slag op Donkersbank met 2 eh, figuranten....

Deipnosophist | 31-03-08 | 01:42

@predman 31-03-08 @ 01:38
Bemoeienis met het sexleven van een individu, dan denk ik al snel aan Rouvoet....

Herman Flipsen | 31-03-08 | 01:40

Wat is hier eigenlijk bijzonder aan? Gewoon een verkleed sm spelletje, s what? Die man doet niemand kwaad ermee, laat 'm met rust. Tsjonge jonge get a life!

TonyM | 31-03-08 | 01:39

predman 31-03-08 @ 01:29

"Ik denk ook welles een meid van 18 te nueqen, maar dat doe ik niet omdat ik weet dat ik te oud ben"

Wellicht maakt Max een andere keus, maar wil het feit, dat jij andere maatstaven hebt betekenen dat een keus die niet de jouwe is, per definitie fout is?

Herman Flipsen | 31-03-08 | 01:39

Herman Flipsen 31-03-08 @ 01:33

maar wel een van de bekendste mannen ter wereld, maar ok, we komen er niet uit

Vraagje, hoe kom je aan dat naam Andre?

predman | 31-03-08 | 01:38

@Teen 31-03-08 @ 01:28

*Hint* Vrouwen weten niet wat ze willen

Iko Nal | 31-03-08 | 01:37

@predman 31-03-08 @ 01:16

Geeft niets. Botte is van de afdeling holle frazen. Vraag hem maar eens hoe het kan dat op een mooie dag met lekker weer in Brussel zijn SIOE met moeite 30 man op de been krijgt, terwijl hun erbfeinden van de internazi's het lukt om op een regenachtige dag 35 maal meer mensen op de Dam te krijgen.

El Gouda | 31-03-08 | 01:35

lol@dawg, maar ik schat bottehond iets hoger in
*op tenen loopt*

Deipnosophist | 31-03-08 | 01:35

@predman 31-03-08 @ 01:29
Max heeft geen publieke functie, de Fia is een non-gouvernementele non-profit organisatie.
Hij is een voorzitter van een club auto-liefhebbers, niet meer, niet minder.

Herman Flipsen | 31-03-08 | 01:33

Ik speel meestal de 80-jarige oorlog na in bed met 4 aziatische schandknapen...

VanFrikschoten | 31-03-08 | 01:33

@ Teen 31-03-08 @ 01:28
Ook mannen zonder humor scoren niet erg weet ik uit de praktijk (spreek uit de laatste 20 jaar).

spanarchist | 31-03-08 | 01:30

Deipnosophist 31-03-08 @ 01:25

Cipier.

dawg | 31-03-08 | 01:29


Herman Flipsen 31-03-08 @ 01:15

"Het is je eigen
voyeurisme geweest die daar verantwoordelijk voor is"???!!!
Ah zo fout geschreven. Je bent toch de baas over je eigen gevoelens, vooral als je publiekelijk fungeert.

Ik denk ook welles een meid van 18 te nueqen, maar dat doe ik niet omdat ik weet dat ik te oud ben. Ik controleer mijn gevoelens. Doen en denken is anders. Hij doet het en denkt niet na.

predman | 31-03-08 | 01:29

@ spanarchist 31-03-08 @ 01:23
Ik heb besloten om niet meer grappig te zijn. Vrouwen zeggen altijd wel dat ze een man met humor zoeken, maar dat valt in de praktijk ( spreek uit vanavond) erg tegen.

Teen | 31-03-08 | 01:28

@bottehond: het was deze zin "Ik bezig mijn professionele vaardigheden deels in de Dalrymple klasse om op aarde te blijven" die mijn nieuwsgierigheid (meer is het namelijk niet) wekte.

Deipnosophist | 31-03-08 | 01:28

@Teen 31-03-08 @ 01:20
Inderdaad heeft hij de gevolgen te dragen, maar dat is dan wel aan de verantwoordelijken die daar over gaan (sportbonden en automobielverenigingen), om te beoordelen of het zijn functioneren in de weg staat.
Wat mij betreft, is het gewoon een privé kwestie.

Herman Flipsen | 31-03-08 | 01:27

Deipnosophist 31-03-08 @ 01:25

Dat wil ik best mededelen, maar vanwaar Uw interesse?

bottehond | 31-03-08 | 01:26

@bottehond 31-03-08 @ 01:09
Ik ben een echt rechtsmens (dat stempel krijg je althans als vrijdenkend liberaal) en kan Dalrymple ook behoorlijk waarderen.
Ben overigens erg benieuwd naar uw professie...

Deipnosophist | 31-03-08 | 01:25

Desanne van Brederoo (nomen non est omen) is een naargeestige weaurdkunsteNaar opzijn rabarberkes. Overigens. Neurotisch wijf dat nodig bijgeschoold dient te worden in de mariniersgangbang- wetenschap.

bottehond | 31-03-08 | 01:25

@Teen 31-03-08 @ 01:20
Drie zinnen, inhoudelijk commentaar en niet zoals gebruikelijk om te lachen? Alcohol heeft een slecht effect op jou.

spanarchist | 31-03-08 | 01:23

reeskever
de groete van ikke o/

Junkie Jantje | 31-03-08 | 01:22

media.nrc.nl/weblogs/newyork/dubai2.pd...

Deze most ik even kwijt, met excuses voor de opdringerige off topicheid.

predman 31-03-08 @ 01:16

Dalrymple klasse zegt je niets? Oeps. Dan heb ik je te serieus genomen. Ken je Theodore Dalrymple niet? De ultieme spiegle des vaderlands. WSchaf je pronto een abbo op Opnio aan. Het beste blad van 0031. Daar publiceert gevangenis- en achterbuurtpsychiater vrijwel wekelijks. Wie opinio niet leest kan niet serieus genomen worden.

bottehond | 31-03-08 | 01:22

@ Herman Flipsen 31-03-08 @ 01:15
Er is niets fout aan. Maar je kunt van hem aannemen dat hij weet dat een dergelijke handeling in bepaalde kringen aanstootgevend is. Mij maakt het niets uit maar als hij hier problemen mee krijgt, dan heeft hij dit aan zichzelfaan zichzelf te danken.

Teen | 31-03-08 | 01:20

Fransman Jean Todt is net weg bij de Ferrari-stal. Boze stemmen beweren dat hij News of the World betaald zou hebben voor dit filmpje zodat hij de opvolger kan worden.

doedeljantje | 31-03-08 | 01:18


bottehond 31-03-08 @ 01:09

weer leuk geschreven, vooropgesteld dat ik een boerenlul ben, dit woord "Dalrymple klasse??, hier heb ik geen kaas van gegeten.

predman | 31-03-08 | 01:16

@predman 31-03-08 @ 01:06
Hij heeft de film zelf online gezet?
Lijkt mij niet, dus is hij er niet verantwoordelijk voor dat jij het hebt mogen aanschouwen. Het is je eigen voyeurisme geweest die daar verantwoordelijk voor is.
Natuurlijk is het geen passant die zich erin heeft laten luizen, het is een man die zijn fantasie tot leven heeft laten komen... so what?

"Overigens, ik zou het ook een keer willen doen, maar allen in een andere outfit"
Zoals ik al zei, mijn smaak is het niet, maar wat is er fout aan?

Herman Flipsen | 31-03-08 | 01:15

Correctie @ X4I 01:09
@ zelf: Doet eens honderd keer op het bord schijven: "F5 is friend"
@ rest: Excuses, beschouw voorgaande als ongepost.
Goede nacht.

X4I | 31-03-08 | 01:13

Live life to the Max

jeroener | 31-03-08 | 01:11

Heb in '02 de *kuch* eer gehad Mr. Mosley te ontmoeten. Ofschoon hij bijzonder amicaal was, heb ik altijd een raar gevoel overgehouden aan deze ontmoeting. Dit bericht verklaart een hoop...

Deipnosophist | 31-03-08 | 01:11

@ Predman
Okay, heb me niet verlezen dus.
Jammer.
*doet zuchten, nog een vodkaatje en gaan slapen doen*

X4I | 31-03-08 | 01:09

predman 31-03-08 @ 00:55

dan kunnen we mekaar de hand schudden. Ik bezig mijn professionele vaardigheden deels in de Dalrymple klasse om op aarde te blijven. Verhelderend en inspirerend. Ik zei al eerder dat ik een echte LinkschMensch ben, maar dan zo ver doorgedacht dat het libertair wordt. Ik vind de links/rechts tegenstelling dan eauk kleuterniveau. De Mensch en zeker de moderne Mensch is gemakkelijk te organiseren op voor haar/hem relevante thema's, zoals Vrijheid voor ieder. Het CDA gaat daar aan voorbij en dat is een ernstige fout en buitengewoon slecht Rentmeesterschap voor Nederland.

bottehond | 31-03-08 | 01:09

@modahfokah 31-03-08 @ 01:04

over krukjes gesproken

modahfokah | 31-03-08 | 01:07

Herman Flipsen 31-03-08 @ 00:52

@predman 31-03-08 @ 00:39
"Max is fout omdat we vanavond zijn fantasie hebben mogen beschouwen."
Volgens mij is dat niet zijn keus geweest....

Arme Max, hij had zich als een louter passant in laten luizen daar.
Overigens, ik zou het ook een keer willen doen, maar allen in een andere outfit

predman | 31-03-08 | 01:06

@modahfokah 31-03-08 @ 01:03

hoopt dat er een r op het kroonkrukje zit

modahfokah | 31-03-08 | 01:04

miko 31-03-08 @ 00:58
U zult alles krijgen wat ik wil.

Teen | 31-03-08 | 01:03

@Teen 31-03-08 @ 00:55

normaal gesproken dink ik niet na 01:00, maar laat me de tijd niet opleggen door de politiek. *plop* proost op uwer en ieders gezondheid

modahfokah | 31-03-08 | 01:03

Zegt zijn gebedje op aan de almachtige teen en gaat slapie doen. *out*

miko | 31-03-08 | 00:58

X4I 31-03-08 @ 00:47

foutje, publiekelijk bedoeld ik

predman | 31-03-08 | 00:56

@ modahfokah 31-03-08 @ 00:53
Ssst!!

Teen | 31-03-08 | 00:55

bottehond 31-03-08 @ 00:41

Bedankt voor je uitleg. Jammer dat bij jou een beeld is ontstaan dat ik iets met god heb. Integendeel!

Sociaal gevoelig is een betere omschrijving van mijn zelf.

predman | 31-03-08 | 00:55

miko 31-03-08 @ 00:52
Het is u vergeven. Ik en Rutger zullen nadenken over een passende maatregel.

Teen | 31-03-08 | 00:54

@Teen 31-03-08 @ 00:49

Mooie omschrijving van ladderzat zijn?

modahfokah | 31-03-08 | 00:53

"Sie kunnen sich daar auf verlassen. Dass wir Mosley nehmen werden"

LibertasSimplex | 31-03-08 | 00:53

@predman 31-03-08 @ 00:39
"Max is fout omdat we vanavond zijn fantasie hebben mogen beschouwen."

Volgens mij is dat niet zijn keus geweest....

"Max is een openbaar figuur, hij moet op zij gedrag aangesproken kunnen zijn."

Wat maakt het uit, dat het een openbaar figuur is, hij heeft geen publieke functie.
Of de sportbonden en organisaties verbonden aan de FIA iets aan te merken hebben op zijn gedrag en het als reden zien voor het mogelijk moeten aftreden van hem, moeten zij beoordelen.
Het lijkt mij niet dat een willekeurig persoon met een ANWB pas op zak, enig recht van spreken heeft, om Max aan te spreken wat betreft het afleggen van verantwoording voor zijn gedrag.

Herman Flipsen | 31-03-08 | 00:52

Teen 31-03-08 @ 00:49
Dank u voor uw aandacht, GOD.
*gaat door met wc's poetsen*

miko | 31-03-08 | 00:52

spanarchist 31-03-08 @ 00:48
Nee,ik ben degene die de wc's bij dat bedrijf schoonmaakt.
freelancer zeg maar!

miko | 31-03-08 | 00:50

@ miko 31-03-08 @ 00:47
Je begrijpt mij niet omdat ik van een hoger niveau ben.

Teen | 31-03-08 | 00:49

koerbagh ® 31-03-08 @ 00:47
Bovendien deed hij het niet openbaar dus kwetste hij er niemand mee. Was weer anders geweest als hij er een circus op Piccadilly van gemaakt had.

miko | 31-03-08 | 00:49

@ miko 31-03-08 @ 00:43
Inderdaad.
Btw, ben jij niet die jongen die bij mijn bedrijf de wc´s schoonmaakt?

spanarchist | 31-03-08 | 00:48

@ Predman
Typ je nou echt wat ik denk dat ik lees?
Als je buiten de norm bestaat mag je dus of niet bekend worden?
Dus openbaar figuur = openbaar toilet (aka, bedoeld om ondergezeken te worden)?
Hoop toch dat ik me verlezen heb.

X4I | 31-03-08 | 00:47

Teen 31-03-08 @ 00:45
vervlut ,luchtzinnig?? *breekt zijn hoofd over de clue*

miko | 31-03-08 | 00:47

@predman 31-03-08 @ 00:39:
Iedereen is een openbaar figuur. Flikker toch op.

koerbagh ® | 31-03-08 | 00:47

modahfokah 31-03-08 @ 00:33

ik heb ook lol hier, zo erg is het ook weer niet.

predman | 31-03-08 | 00:46

Als je een publieke functie vervlut kan je hier niet luchtzinnig mee omgaan. Er zijn zo veel mensen die je hier mee kunt kwetsen.

Teen | 31-03-08 | 00:45

Herman Flipsen 31-03-08 @ 00:24

Ik denk al. waar blijft de sensueel-Vrijzinnige par excellence?
Neem jij de gehaktmolen even over?

bottehond | 31-03-08 | 00:44

modahfokah 31-03-08 @ 00:18
Dat is dan een koopje!

miko | 31-03-08 | 00:43

Sodemieter Predman, die man schíjt geld, verveelt zich .... dan doe je vanzelf gekke dingen. Enige fout is filmen.

@ dawg terwijl Laura stond te filmen

Rammstein | 31-03-08 | 00:42

Verder vindt ik dit zeer schandalig. We wetenn allemaal hoe het is afgelopen in de jaren dertig.

Teen | 31-03-08 | 00:41

predman 31-03-08 @ 00:28

Yup. Twee zoons, drie stiefdochters en een heleboel jongeren die zeer gesteld zijn op me. Vertel mij niets over jongere Menschen, vrind.
Ik zal jou eensch iets vertellen. Ik ben zelf Zeaun van de Hoer van babylon, als je weet wat dat betekent. Ik ben zeer fel anti abortus en vindt euthanasie een zwaktebod dat de Menschelijke aard en uitdaging ontkent. Tegelijkertijd heb ik een diep respect voor het maatschappelijk contract tussen religieuzen en secularisten in Nederland. Ik heb daarmee de garantie dat ik kan zijn en denken en leven zoals ik ben. Het centrale probleem van gristenen als jij is dat zij niet begrijpen dat een ander iets opleggen gelijk staat aan het ultieme verraad aan de Menschheid. Een ieder dient Vrij te zijn haar/zijn eigen wensen en geweten te volgen. Niemand heeft een hoeder nodig, besef dat heel goed, gristenMensch. Uiteindelijk wordt een ieder individueel beoordeeld. Jij onderwaardeert de individuele verantwoordelijkheid en daarmee Rechten. Je bent kortzichtig en uiterst gevaarlijuk bezig. Tijd dat de gristenen begrijpen wat ze aan het doen zijn.Ze graven een graf voor de seculieren en humanisten, maar graven daarmee hun eigen graf. Hoe dom. En dat allemaal uit rancune omwege het verlies van maatschappelijke suprematie. Bah!

bottehond | 31-03-08 | 00:41

@ modahfokah 31-03-08 @ 00:37
None taken, ik denk dat er goed te leven valt van de rente van zijn bankrekeningen, zelfs na de scheiding.

spanarchist | 31-03-08 | 00:40

Herman Flipsen 31-03-08 @ 00:24

Max is fout omdat we vanavond zijn fantasie hebben mogen beschouwen. Ik ben geen moraalridder, ik heb het ook een keer met twee grieten mogen doen (foei).
Max is een openbaar figuur, hij moet op zij gedrag aangesproken kunnen zijn. Als jij het deed, geen haan wie erom kraait.

predman | 31-03-08 | 00:39

@Rammstein 31-03-08 @ 00:34

haha ja ben zelf ook een tikkie van slag

modahfokah | 31-03-08 | 00:39

Leen werd de laatste keer door 50 nazihoeren onder handen genomen, maar hij gaf geen kik. Ze moesten 'm na afloop zelfs wakker maken.

dawg | 31-03-08 | 00:38

@spanarchist 31-03-08 @ 00:32

No offence intended, denk dat Max meer ophaalt dan het collectief aan reaguurders hier. goed voor hem me dunkt

modahfokah | 31-03-08 | 00:37

Mein Schwanz.

CoJoNes | 31-03-08 | 00:36

Swaffeln macht frei!!

Teen | 31-03-08 | 00:34

@modahfokah zal de zomertijd wel zijn (frustratie)

Rammstein | 31-03-08 | 00:34

Heil piemel!!!

Teen | 31-03-08 | 00:33

@predman 31-03-08 @ 00:28

je kan ze natuurlijk ook proberen een gezonde dosis humor bij te brengen ofzo

modahfokah | 31-03-08 | 00:33

@ modahfokah 31-03-08 @ 00:18
Ik wou dat ik het per maand verdiende (nee, ben geen LTS-er, denk alleen dat 5 uur met 5 hoeren in die kringen, ook vanwege hun *kuch* discretie, flink zal kosten)

spanarchist | 31-03-08 | 00:32

Whooeeee, nazi-orgie!!!!

Teen | 31-03-08 | 00:31

Excuus@gimiller 31-03-08 @ 00:01

CoJoNes | 31-03-08 | 00:31

Ach, als je de hele dag vanuit je saaie skybox naar die pitpoezen moet kijken die om die coureurs heenhangen dan kan ik me voorstellen dat je tussen twee bloedstollend saaie vergaderingen door toe bent aan een neurologische storm tussen de oren

Iko Nal | 31-03-08 | 00:31

@Rammstein 31-03-08 @ 00:26

dat zou zomaar kunnen natuurlijk, mijn grootvader kleutahfokah bv was generaal in het verzet destijds maar dat terzijde. de link panzerfaust in dit topic is natuurlijk snel gemaakt. en begrijp je frustratie niet zo

modahfokah | 31-03-08 | 00:31

bottehond 31-03-08 @ 00:20

ik probeer juist mijn kinderen voor ongevoeligheid te bewaken

ik vraag me af hoe jij het doet? (mocht je kinderen hebben)

predman | 31-03-08 | 00:28

@predman 31-03-08 @ 00:15:
De man houdt er, naar burgerlijke maatstaven, perverse seksuele fantasieën op na. Nou en? De man heeft wellicht, maar dat is helemaal niet zeker, verachtelijke politieke ideeën, maar die staan er helemaal buiten. Als blijkt dat hij actief lid is van de KKK, die organisatie met miljoenen steunt en binnen de FIA een racistisch beleid voert: kijk, dán hebben we iets om ons over op te winden, maar dat is helemaal niet aan de orde.

koerbagh ® | 31-03-08 | 00:28

@modahfokah als het een romeinse toga party was geweest halen ze hier vaak nog 40-45 in de kast. Alsof ze allen afschtammen van Verzetsch menschen.

Rammstein | 31-03-08 | 00:26

@predman 31-03-08 @ 00:15
Hallo André
Leg eens uit waar Max fout is.
Het is niet mijn smaak, maar wat is er fout aan een sexuele uitspatting met vijf gekostumeerde dames?

Herman Flipsen | 31-03-08 | 00:24

geweldig en daar ging m'n winamp playlist :\

sef | 31-03-08 | 00:24

@Herman Flipsen 31-03-08 @ 00:14:
't Is inderdaad gewoon een "nette" zakelijke transactie. Seksuele dienstverlening. Als meneer Mosley de dames met Zyklon B had vergast en daarna in zijn oven had verast dan lagen de zaken ietsjes anders. Maar dit is gewoon het bevredigen van een seksuele behoefte en daar netjes voor betalen. Tsja... Ik zie het probleem niet. Vooropgesteld, uiteraard, dat de dames in kwestie geheel vrijwillig die dienst verlenen.

koerbagh ® | 31-03-08 | 00:23

@ predman 00:15
Buiten een uitzonderlijk ongelukkige keuze in stijl, wat is er precies foudt aan?

X4I | 31-03-08 | 00:23

modahfokah 31-03-08 @ 00:18

daar redt ie het niet mee, ik schat duizendje of 5

predman | 31-03-08 | 00:22

De enige die zich hier werkelijk verontwaardigd om mag voelen is zijn vrouw. Een sensationeel verhaal weliswaar, maar het blijft een privé kwestie.

Infidel Castro | 31-03-08 | 00:22

predman 31-03-08 @ 00:15

Je lessen klinken als die van een kleuter die zijn zekere wereldbeeld mededeelt aan zijn ouders.

bottehond | 31-03-08 | 00:20

Laat die man, als dat nou zijn fantasie is.

bakoenin | 31-03-08 | 00:20

@spanarchist 31-03-08 @ 00:17

uw maand salaris + gok ik

modahfokah | 31-03-08 | 00:18

Je kan lullen wat je wil, maar deze gast weet alles van "pole position". The right man for the job i'd say

+ 1 kudos

Andriesch Knevelmans | 31-03-08 | 00:18

@Rammstein 31-03-08 @ 00:15

de context van bericht gebied eea dusss

modahfokah | 31-03-08 | 00:17

Maar nu de echt belangrijke vraag: vijf hoeren gedurende vijf uur, kostuums, huur van de lokatie etc., wat zou dat kosten?

spanarchist | 31-03-08 | 00:17

bottehond 31-03-08 @ 00:08

Max is fout, kan niemand om heen, ik stoor me een beetje aan jullie vocabulaire gevecht hier, net als er niets aan de hand is.

dat ik jullie twee graag lees is een feit, maar sla niet door

predman | 31-03-08 | 00:15

Valt me toch op hoe vaak 40-45 aangehaald wordt hier. De gemiddelde reaguurdersleeftijd is nou niet echt zodanig dat er getraumatiseerde 40-45ers tussen zitten.

Rammstein | 31-03-08 | 00:15

Een kerel in zo een positie leeft buiten de werkelijkheid, en de mensen met wie hij omgaat eveneens. Verder is hij geen politiek figuur dus heeft hij niets met plebs te maken. De mensen om hem heen zullen hun eigen sexfantasieen ook uitleven.
Het maakt allemaal niets uit, storm in een glas water. Hij heeft het geld om een stel hoeren voor 5 uur lang te betalen en geniet daarvan op zijn eigen manier. Wat is het probleem?

Mjollnir | 31-03-08 | 00:14

@bottehond 31-03-08 @ 00:11
Maar om nou v.d. Vlies te gaan stemmen...............
Nee dn liever mijn museumoptie eerst maar eens uitwerken.

Cookie v. eigen deeg | 31-03-08 | 00:14

@koerbagh ® 31-03-08 @ 00:11
Nog een verschil, -oh ironie- hoewel het hier SM betreft, is er van mogelijk machtsmisbruik geen sprake (inzoverre het legale/vrijwillige prostitutie betreft natuurlijk).

Herman Flipsen | 31-03-08 | 00:14

@Cookie v. eigen deeg 31-03-08 @ 00:10

kan in dit verband wel aanraden je te laten doen door een kipje dat slikt. ben nl een keer op de bon geslingerd voor vervuiling van openbare ruimte

modahfokah | 31-03-08 | 00:13

vraagstaart 31-03-08 @ 00:05

Je wordt op je wenken bediend. Tis after midnight en de Domini Canis zijn on the loose. Ze mogen weer, he. Let's give ém hell! Hehehehehe....

www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?T...

DE enige gristenen die écht trouw zijn aan de Grondwet en de natie staan op. Islamwatchers versterkt met de mannenbroeders.
@ Redactie: voortaan wat meer restecp voor de zwartrokken. Die waren in 40 -45 ook oververtegenwoordigd in het Verzet. The times are a changing.....

bottehond | 31-03-08 | 00:11

@CoJoNes 30-03-08 @ 23:59:
Tsja, dit is niet in een overheidsgebouw, meneer heeft geen politieke baan (hoewel er uiteraard ook in een sport-organisatie politiek speelt) en heeft vanuit zijn baan verder geen voorbeeldfunctie. Ik vind dit in de categorie Stefan Postma. Privézaken in de privésfeer. Dat lag bij de Paulen Depla en Tang wel ietsjes anders.

koerbagh ® | 31-03-08 | 00:11

En wat is nu het probleem ? Hij is volwassen, die meiden zijn volwassen, hij betaald er blijkbaar keurig voor, wat zijn vader heeft gedaan was al bekend, hij doet niets strafbaars of schadelijks voor anderen... dus , wat kan mij het nou schelen wat hij in zijn vrije tijd doet... next topic !...

Plonk | 31-03-08 | 00:10

PS@Cookie v. eigen deeg 31-03-08 @ 00:09
Wel in een museum met schilderijen en beelden of zo bedoel ik. Niet in een oorlogsmuseum met een Duits uniform aan.

Cookie v. eigen deeg | 31-03-08 | 00:10

ik benieuwd hoe Freud dit complexje noemt

dolle mina | 31-03-08 | 00:09

@modahfokah 31-03-08 @ 00:08

right !!

geen sprake dan dus

modahfokah | 31-03-08 | 00:09

Je laten pijpen in een fietsenkelder is idd niet chique. In een museum daarentegen weer wel. Dat vind ik nou nog eens een aanrader.

Cookie v. eigen deeg | 31-03-08 | 00:09

predman 31-03-08 @ 00:05

Call in the Inquisition and burn us! Is het aan jou te bepalen wat CoJoNes en ik "vinden kunnen". Ben je waanzinnig of zeau?

bottehond | 31-03-08 | 00:08

@predman 31-03-08 @ 00:05

van vervaging kan gesprake zijn als er überhaupt geen grenzen zijn

modahfokah | 31-03-08 | 00:08

Toch vind ik dit chiquer dan je laten pijpen in een fietsenkelder.

CoJoNes 30-03-08 @ 23:59

Hehehehehehe... en in de CDA fractiekamer? Jij vond die Mei Li Vos tog lekkah?

CoJoNes 30-03-08 @ 23:46

En dat drieste.Dat lijkt me belangrijker om op in te gaan dan je onbekendheid met de geneugten van de wereld van de Marquis de Sade (gekverklaard en geinterneerd) en Leopold von Sacher- Masoch. Overigens een uitstekend literator, die omwege zijn voorkeuren nooit de status bereikt heeft die hem opvedienste toekwam. Mede door reacties zoals je jouwe.

bottehond | 31-03-08 | 00:07

CoJoNes 30-03-08 @ 23:59

afgepijpt worden in een fietsenkelder is toch iets anders.

lijkt wel dat het bij jou en bottehond de grens over wat kan en niet totaal vervaagd is

predman | 31-03-08 | 00:05

een jodenhater (Oswald Mosley) die zijn zoon Max noemt? Typisch!

Milosz | 31-03-08 | 00:05

Way to go Max. En heb vooral sch... t aan wat "men" vindt. Vooral ais het degenen zijn de zich afzetten tegen de bekrompen wereldbeschouwing van, noem eens iets, moslims - en blijk geven van dezelfde smalle tolerantie. "Alles wat ik niet zou doen is bah". kom er maarrrrrr in, Staphorst.

vraagstaart | 31-03-08 | 00:05

Doe nu nog es geloofwaardig overkomen....

panpata | 31-03-08 | 00:04

CoJoNes 30-03-08 @ 23:34
Tjongejonge... ik begrijp dat sarcasme niet jouw ding is... misschien heb je daarvoor ook keiharde straf nodig ;)

gimiller | 31-03-08 | 00:01

Haha, cool... Wat mij betreft doet die man niets wat een volwassen man niet zou mogen doen...

Doc Damage | 31-03-08 | 00:01

tja...

Whore Whisperer | 31-03-08 | 00:00

Toch vind ik dit chiquer dan je laten pijpen in een fietsenkelder.

CoJoNes | 30-03-08 | 23:59

Jeugdzonde...

da wizard | 30-03-08 | 23:57

Nou... en zo eindigt dan je carriere.
Vrouw gaat natuurlijk weg. Publiekelijk afgevoerd in pek en veren... Op feestjes wordt je angstig vermeden.. voor zover je wordt uitgenodigd. Je Porsche is inmiddels ook maar een betrekkelijk ding. Sta je dan met je Oxford, je cashmir maatpak, je te dure Rolex, je lidmaatschap van de club, je import sigaren en geimporteerd antiek.
Eigenlijk triest. Maar goed, de karavaan trekt verder.

Masturwasbeer | 30-03-08 | 23:56

Blijft toch een privé business die ons geen, al dan niet gespankte reedt, aangaat. Bovendien doet de hele upperclass van het perfide Albion aan dit tijdverdrijf. En dan na afloop lekker een kopje thee.

dawg | 30-03-08 | 23:56

Niet handig van Max en dergelijke feestjes zijn niet mijn smaak, maar wat heeft hij nu exact misdaan..?

Herman Flipsen | 30-03-08 | 23:50

Amateur !

Draaitafel Demagoog | 30-03-08 | 23:48

DANNY3960 30-03-08 @ 23:35

bij nader inzien (fotos van zijn vrouw) verbaas me niet dat hij agressieve neigingen vertoont.

predman | 30-03-08 | 23:47

@botte
Sommige dingen verbijsteren mij. Dat iemand een college geeft in de Kaste verschillen binnen de SM wereld is zo'n ding. Heb je gewoon niet in de rechtdoor geyle neuqsex wereld.

CoJoNes | 30-03-08 | 23:46

Daar sta je dan op Geenstijl,... en op internet. :P
Het_leuke_zuiden laat wijselijk gekke dingen achterwege vanuit het oogpunt dat de waarheid zo snel is als een baksteen.

Het_leuke_zuiden | 30-03-08 | 23:44

CoJoNes 30-03-08 @ 23:40

Beter om geen mening te hebben over zaken die je niet kent, CoJo. Dat staat snobbisch en ondergraaft je puike geloofwaardigheid. Als jij dat drieste nou eensch kwijt raakte zat je zo in de TK.

bottehond | 30-03-08 | 23:43

Slechte jeugd gehad. Zijn moeder, Diana Mitford zat jaren onder erbarmelijke omstandigheden in de gevangenis door haar liefde voor Mosley.

Elisabeth2 | 30-03-08 | 23:42

www.smclubdoma.nl/nl/

De zaak die Ad Melkert frequenteert. Hoe vaak komt die sub eigenlijk bij zijn Domina?

bottehond | 30-03-08 | 23:41

@ bottehond 23:36
Amen

X4I | 30-03-08 | 23:40

@botte
Vuistneuqen is ook voor fijnproevers. Het gepeupel dat glijmiddel gebruikt of nodig heeft kan worden beschouwd als de proletariërs van de vuistneuqers.

*waar hébben we het in godsnaam over. Elitaire perversiteitjes*

CoJoNes | 30-03-08 | 23:40

Consenting adults, except when they have a public function...

Sikkeneur | 30-03-08 | 23:36

BDSM is voor fijnproevers. Het gepeupel dat grof geweld gebruikt of nodig heeft kan beschouwd worden als de proletariërs van de BDSM. De LTS-ers van Van Gaal.

bottehond | 30-03-08 | 23:36

Die is goed kapot gemaakt

JP Balkenbrij | 30-03-08 | 23:36

Ik vraag me af hoe hij dat aanpakt om aan "the misses" uit te leggen?
Hier trouwens wat bewegende beelden en...... een pica van z'n wederhelft gna gna!

www.newsoftheworld.co.uk/3003_nazi_org...

DANNY3960 | 30-03-08 | 23:35

zelfmoord nu?

Ali Fal Salarm | 30-03-08 | 23:34

zOMG!1 SecRET NAZI CONSPIRACY!!1!:O

Nils Hogerson | 30-03-08 | 23:34

@gimiller 30-03-08 @ 23:27
Garistus, waar hebben ze jou vandaan getrokken?

CoJoNes | 30-03-08 | 23:34

Over fanatasieen gesproken dames:
Grote negert bij Jensen ! ;)

Hobbykip | 30-03-08 | 23:33

Raar toch dat bij de uppercrust Engelsen dat Nazi geheul zo blijft zitten.

Elisabeth2 | 30-03-08 | 23:33

Hetze Haatstra 30-03-08 @ 23:29
Latex burka's ?

MichieldeMuiter | 30-03-08 | 23:31

Volgende week Bahrein? Nou, dat komt dan mooi uit; de islam is ten slotte ook fascistisch.

Hetze Haatstra | 30-03-08 | 23:29

Ik vind het wel geil. Geef die kerel groot gelijk dat ie zijn fantasieen uitleeft.

Mjollnir | 30-03-08 | 23:29

@Picca: Even Apeldoorn Bellen

Iko Nal | 30-03-08 | 23:28

Seine frau hat es nicht gewusst......

MichieldeMuiter | 30-03-08 | 23:28

Echt gelul, vrienden, dat Mosley zelf mag weten wat hij doet in zijn vrije tijd! Dit gaat alle moraliteit te boven, en hij verdient er dikke straf voor!

gimiller | 30-03-08 | 23:27

@koerbagh: Exactly!

sr69 | 30-03-08 | 23:26

Exit Max van de FIA.
Beetje jammer van die sensatiebeluste Engelsen, dat niemand zich afvraagt waar die video vandaan komt. Een voormalig staatssecretaris in NL met een voorliefde voor bondage werd nooit gefilmd, maar zijn "hobby" was een publiek geheim. ...

boasatlas | 30-03-08 | 23:26

50 x (JP + Bos) = 1.5IQ

sr69 | 30-03-08 | 23:25

Im Westen nichts Neues
Nur ein Hitler-freund der fünf Huren fickt

Tobi | 30-03-08 | 23:24

Flodder 30-03-08 @ 23:03

Niet mee eens, een functie draagt verantwoordelijkheid. In bedwang houden iets wat je van je zelf weet dat het niet kan is een must
hij is 50 keer groter dan onze JP en Bos samen. Dat ie zich zo heeft laten naaien, ongelooflijk!

predman | 30-03-08 | 23:24

Ach, laat die man toch. Als die hoeren het niet erg vinden en hij niet... Who f*cking cares? Consenting adults, en zo.

koerbagh ® | 30-03-08 | 23:23

Ik kijk voortaan anders naar pitspoezen.

Mikey70 | 30-03-08 | 23:20

miko 30-03-08 @ 23:16
Igna ,Sorry!! Tja die paste.
Joris kun je dat effe weg editen??

miko | 30-03-08 | 23:17

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 22:58
Can you cum in my formula one PKW

miko | 30-03-08 | 23:16

heb even SMakelijk zitten lachen .. maar inderdaad zoals meerdere hier opmerken.. die man heeft z'n hobby en doet 't met plezier.... wat maakt 't verder anderen uit wat hij in zn vrije tijd doet.. Je moest eens weten wat voor "hobby's " sommige mensen er op na houden in hun eigen "geheime" vrije tijd.

Lol @ Zebikboss trouwens

hrothgar | 30-03-08 | 23:16

De Zak van Max zet ik voortaan met een vreemde bijsmaak aan de weg....

MichieldeMuiter | 30-03-08 | 23:16

Bizarre familie, o.a. Churchhill hoorde daarbij. Was geloof ik wel de koude kant.

Elisabeth2 | 30-03-08 | 23:15

Oh prachtig weer..
Het cliche weer eens bevestigd. Hey Max bedankt.
Met zo'n achtergrond kies je toch effe een ander thema voor je scene, domme hufter.

X4I | 30-03-08 | 23:12

Bigi Bana Boy 30-03-08 @ 23:06

For sure. Ik wacht nog steeds reikhalzend op het moment dat Dr. Phil betrapt wordt met een lading kiddieporn, oid.

Flodder | 30-03-08 | 23:11

Kopje thee na afloop. Weten jullie zeker dat het Max Mosley is en niet Job Cohen?

zebikboss | 30-03-08 | 23:10

van dal 30-03-08 @ 23:07
John Holmes is er anders beroemd mee geworden.

Bigi Bana Boy | 30-03-08 | 23:09

Bigi Bana Boy 30-03-08 @ 23:06 als je je maar niet laat filmen als je zo lacht dan.....

van dal | 30-03-08 | 23:07

maar, waarom lekt zo'n filmpje uit? wat zou de prijs geweest zijn?

van dal | 30-03-08 | 23:07

Flodder 30-03-08 @ 23:03
Zeker ieder zijn ding, maar ik lach altijd mijn lul uit mijn broek als het van die ultrarechtse gristelijke moral majority types zijn zoals die veel in VS voorkomen. Moeten ze maar niet zo'n grote muil hebben.

Bigi Bana Boy | 30-03-08 | 23:06

Jammer dat het Adje Melkert niet is....

MichieldeMuiter | 30-03-08 | 23:05

Oorlogstrauma? Therapie met rollenspel.
(Trouwens prima 'british accent' die nazi's)
LOL!

Schaar | 30-03-08 | 23:04

rollenspel, gaat het helemaal worden in 2008

van dal | 30-03-08 | 23:04

Ouch. Powned. Maar je ziet wel vaker bij mensen in hoge functies dat ze een bizarre zucht naar SM-sex hebben. Ieder zijn ding.

Flodder | 30-03-08 | 23:03

Zijn piemel bracht de Hitlergroet.

Invictus | 30-03-08 | 23:03

Duidelijk een trauma, is die man niet aan te rekenen.

miko | 30-03-08 | 23:02

Tsssk, je mag ook niks meer tegenwoordig. Laat die vent toch lekker in een padvinderijpakje op blote bipsen meppen. Dat zegt toch helemaal niks over z'n werk.
* bivakmuts opzet en zweepje alvast tevoorschijn haalt - bijna bedtijd *

Cookie v. eigen deeg | 30-03-08 | 23:02

Ach, Max is de zoon van Diana Mitford.

Elisabeth2 | 30-03-08 | 23:01

Wir haben ein Englishmann verprugelt....... kruzifix!

Big Ern | 30-03-08 | 22:59

OversteKarremans 30-03-08 @ 22:53

Hoe gaat het met je kinderen?

azijnseikerT | 30-03-08 | 22:59

Wie dacht ie wel niet dat ie was? Hermann Hoering?

Boris Poepnagel | 30-03-08 | 22:58

Es is nicht leicht ein Gott zu sein

Rammstein | 30-03-08 | 22:58

Holy f*ck!

Deze man heeft een vet probleem. Leuk! Ik hoop dat die Hoerrren hem gaan aanklagen onder het mom van: "ja, hij dwong ons!"

Mahahaha!

Boris Poepnagel | 30-03-08 | 22:58

So Max, tell us where is the Madonna with the boobies.....

MichieldeMuiter | 30-03-08 | 22:58

Voor een F1-official vind ik zijn rondetijden aan de lange kant.

vast goed | 30-03-08 | 22:57

Laat die man lekker, hij knuppelt tenminste iets anders dan C-honden.

Big Ern | 30-03-08 | 22:57

@Auke 30-03-08 @ 22:35

Lol @ edit

modahfokah | 30-03-08 | 22:55

Live life in the fast lane Max!

JamesHuntLive | 30-03-08 | 22:54

Hahah! Geweldig! Die man staat wel effentjes voor lul! En dan ook nog een lekker koppie thee drinken met de meisjes die het doen voor geld!! hahah! +1

bram55 | 30-03-08 | 22:53

Nu we de holocaust mogen vergelijken met Gaza (H. de Winter) bijvoorbeeld, zou ik eerder willen zeggen dat die uniformen meer op Gaza-uniformen lijken.

Mokum Kosher | 30-03-08 | 22:53

@hfakker: Dat rooibos theedrinken komt me bekend voor................. inderdaad heel pervers.

OversteKarremans | 30-03-08 | 22:53

Formule SM .....

MichieldeMuiter | 30-03-08 | 22:53

geyl mang, beter belt ie me volgende keer ff

Soundwave | 30-03-08 | 22:52

Ik wil dit toch niet weten mensen...
En dat ie daar na nog thee met ze drinkt, walgelijk... ordinair.... pervers.... thee... met hoeren

hfakker | 30-03-08 | 22:52

Garret Weldon: your head, my plate, you have until 0900 tomorrow

B0kito | 30-03-08 | 22:51

Ultieme SM.... vernedering en public.

Artwido | 30-03-08 | 22:49

dit doet Leen al jaren

rioolguurder | 30-03-08 | 22:49

Hoeren of niet, lekker waren ze wel! Geile neuqsex

Henkieeee | 30-03-08 | 22:48

Oeps..... En ik dacht dat 125 over de snelweg al een grof schandaal was.

-=PyP=- | 30-03-08 | 22:48

Ich bin der Reiter, du bist das Ross
Ich steige auf, wir reiten los.....

Tomatenketchup | 30-03-08 | 22:47

Kost Harry de Winter wel 10.000 Euri dit soort geintjes...

Molly-Bolly | 30-03-08 | 22:47

Had ik altijd al gedacht.

Turbonathan | 30-03-08 | 22:46

Ouch ... leg dat maar eens uit aan je vrouw.

Dikr | 30-03-08 | 22:45

Horror Skopie 30-03-08 @ 22:39

ook zo'n zieke freak!?

predman | 30-03-08 | 22:45

hoe lang zou hij over z'n pik-stop doen?

rioolguurder | 30-03-08 | 22:45

Einde carrière voor hem ;)

Coby de Vogel | 30-03-08 | 22:43

Foei Max!
Voor straf: Klysma met hogedrukspuit !!!

Hobbykip | 30-03-08 | 22:42

+1 voor het kopje thee wat ze achteraf drinken

ijsmannetje | 30-03-08 | 22:42

Hilarisch dit! Toch blijf ik het bijzonder vinden dat mensen dit soort dingen nog filmen in het digitale tijdperk. Persoonlijk pas ik wel op.

harl | 30-03-08 | 22:40

Pfff... lekker belangrijk. Maar ach, hier smult geraniumminnend Engeland natuurlijk weer volop van. Wat heb ik te schaften met die man en zijn fantasieën? Ik ben blij voor hem dat-ie lekker los kan gaan in zijn vrije tijd. Zouden anderen ook eens moeten doen.

Horror Skopie | 30-03-08 | 22:39

Als je met vijf hoeren neuqt, heb je wat te verbergen (peter r. de vries)

Jazz87 | 30-03-08 | 22:38

Herr Flick flikt het toch maar.

de voorzitter | 30-03-08 | 22:38

lol... en het geheel duurt ook nog eens 5 UUR!

liggend_streepje | 30-03-08 | 22:37

Oke dan, nogmaals MotoGP welkom in mijn leven.

F1 "sucks" (Dit bevestigd het nogmaals).

Sporty | 30-03-08 | 22:36

Iedereen heeft recht op een hobby, laat em lekker

modahfokah | 30-03-08 | 22:36

OMFG.... way to get caught with your pants down!

liggend_streepje | 30-03-08 | 22:36

verveeld = verveelt

Auke | 30-03-08 | 22:35

Und Frau Nina B.?

HP de Tijd lezer! | 30-03-08 | 22:33

Ich habe das nicht gewust

GSpot | 30-03-08 | 22:31

Met zo'n vrouw zou ik zelfs een Simpson orgie nog overwegen..

Pinjataaa! | 30-03-08 | 22:31

Oh, zit dat zo.

De R. | 30-03-08 | 22:29

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com