Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hirsch Ballin: Jami, doe het niet!

normen_en_waaden_ridder.jpgIedereen bij de koffieautomaat is het er inmiddels wel over eens: Fitna was slap, flauw, dunnetjes en niet vernieuwend. Alle ophef van Jan-Peter Balkenende blijkt achteraf onnodig te zijn geweest en als de vlam alsnog in de pan slaat is dat eerder aan het CDA dan aan Wilders te wijten. Dit alles is echter geen reden voor onze bewindslieden om niet onverminderd door te gaan met het uitgeven van Waarschuwingen en Noodsignalen. Scenario 1 ('Kijk mensen, Wilders maakt ons land kapot') is mislukt, tijd voor scenario 2. Gericht tegen jawel, onze favoriete ex-hetero Ehsan Jami. Stoute Jami komt binnenkort met een pikante rolprent waarin de profeet met een stijve piemel te zien is. Beeetje onnodig kwetsend zou je zeggen, en dus roept minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin vandaag: Doe het niet! ‘Doe alsjeblieft niet mee aan die valse beeldvorming die een wig drijft in onze samenleving’ sprak hij zojuist op radio 1. De film van Jami zou wel eens dezelfde gevolgen kunnen hebben als de film van Wilders tot nu toe niet had: een economische boycot, aanslagen op het Binnenhof en een nog grotere kloof tussen doodgewone moslims in Zaandam en de rest van Nederland. Maakt u zich dus op voor een surrealistische herhaling van zetten de komende tijd. Harry de Winter heeft zijn advertentieruimte alvast ingekocht.

Reaguursels

Inloggen

De kloof tussen moslims en niet-moslims kan wat mij betreft niet diep en breed genoeg zijn! Ehsan, draaien maar!

Brouhaha | 30-03-08 | 19:16

vanvadermeegekregen 30-03-08 @ 01:06
Mooie links geplaatst ook!

p0rn0 | 30-03-08 | 18:59

vanvadermeegekregen 30-03-08 @ 01:06
Hulde! Chapeau! Staande ovulatie!
Helaas is de moderne mens een schamele minderheid dezer dagen...

p0rn0 | 30-03-08 | 17:59

deze heeft ook een baard,maar dan anders:http://www.gregoriusnekschot.nl/hetvrijewoord.html

dodgepowert | 30-03-08 | 16:05

het probleem met mosselmannen is dat ze geen gevoel voor humor hebben ,de term"kwetsend"ligt n.l. bestorven in die bekrompen baardhoofden van ze.

dodgepowert | 30-03-08 | 15:38

Standaard reacties zijn binnen. Balk en zijn clubje ratten: onderzoek naar strafrechtelijke vervolging, alarmfase rood, promotiecampagne van 3 maanden voor dit filmpje staat in de steigers. Wientjes: schadeclaim. Eu: wij wijzen alles categorisch en unaniem af. MO: dood aan Yhzum Gemi !

PreventiefRuimen | 30-03-08 | 14:42

-weggejorist-

theo4116 | 30-03-08 | 13:33

Hierbij een artikel welke in beslag is genomen bij een inval. Hierin staat een stappenplan van de moslim broederschap over hoe men de wereld wil veroveren. ZEER VERHELDEREND!

antivenin.blogspot.com/2007_10_16_arch...

R32 | 30-03-08 | 12:13

Het is nu in dit land zo dat iedere moslima vrij haar hoofddoekje kan dragen zonder problemen te krijgen op straat.

Een jood die dat in Slotervaart/Overtoomse Veld probeert, wordt aangevallen of met stenen bekogeld(is dus al gebeurd!)
Joden (met name de orthodoxe) kunnen zich in bepaalde buurten in Amsterdam beter niet vertonen.
Ik zie Harry de Winter dus graag naar het Kanaleneiland in Utrecht of Amsterdam-Slotervaart verhuizen om daar ieder dag met z'n keppeltje op de verdraagzaamheid tusen joden en moslims aan te tonen. Dat natuurlijk wel een paar jaar lang.
Ook de volgevreten patjepeer Yoep van het Hek die gisteren in zijn column weer eens ZIJN relativiteitstheorie over de islam naar buiten bracht, wens ik een enkele reis Grachtengordel-Overtoomse Veld toe.
Doen joh!

delano | 30-03-08 | 11:58

MAXIMO

"Niemand weet namelijk of de versie die wij hebben gezien de beoogde versie was van Wilders, hij had ook nog erger kunnen zijn indien balkie hem gewoon zonder aandacht te schenken hem aan de slag had laten gaan met WindowsMovieMaker."

Je gaat weer eens van veronderstellingen uit. Even verder op in je gewauwel valt het woord "demagogie" weer eens.

Je komt blijkbaar nooit verder dan dergelijke woorden in je kretologie.
In een eerdere posting in dit draadje sleep je weer eens "de 2e WO en de Ewige Jude" erbij.

Zo lang jij het blijkbaar van die kreten moet hebben, zo lang blijf ik jou een links-fascistische inquisiteur noemen. Een beetje de variant van senator Mc Cartney uit het Amerika van de jaren vijftig.

Wordt het niet eens tijd om een goede psychotherapie te volgen die jou van dat eeuwige post-oorlogstrauma afhelpt?

delano | 30-03-08 | 11:47

@ekajana 30-03-08 @ 09:06
Het is nog altijd beter om uit frustratie eeb film te maken, dan een auto in de fik te zetten. Terwijl je met dat laatste vrijuit gaat en met dat eerste levenslang aan de beveiliging kan. De samenleving is niet meer volwassen, want het neigt naar barbarisme, waar elke kritiek met geweld wordt beantwoord. Denk daar eens over na, wil je?

tipo | 30-03-08 | 11:27

Ja, censuur is inmiddels een feit in Nederland. Goed voorbeeld uit de moslimwereld doet blijkbaar volgen door onze christenen en socialisten. Helemaal openlijk gaat het nog niet, dus verpakken onze ministers het nog als "klemmende verzoeken".
De inhoud van de broddelwerkjes van Wilders en Jami is trouwens irrelevant in deze discussie. Niemand bepaald voor mij wat ik wel of niet mag zien; geen gewelddadige moslims of christenen en zeker Hirsch Ballin niet.

ekimov | 30-03-08 | 11:09

Wanneer wordt Ehsan eeens volwassen? Hoh, zeg wat een meesterwerk zjn film: Mohammed met een pikkie. Ehsan werkt alleen zijn eigen frustraties uit, wat een kindje nog is dat mannetje.

ekajana | 30-03-08 | 09:06

Na het laffe gedrag van Balkenende cum suis met betrekking tot Fitna, pleit ik bij deze nogmaals voor volledige rehabilitatie en eerherstel voor sergeant Chris Meijer, die in de meidagen van 1940 als enige is gefusilleerd wegens vermeende desertie.
Na de Polen, verraden na de slag om Arnhem, nu ook eerherstel voor sergeant Meijer voordat deze zaak in de vergetelheid raakt !
Vergeleken met onze huidige politici is Meijer een held.

www.dodenakkers.nl/oorlog/meijer.html

wachtmeester de bruy | 30-03-08 | 08:34

Waarom dondert dit kabinet niet op?

DeRuk2008 | 30-03-08 | 06:05

@ vanvadermeegekregen 30-03-08 @ 01:06
Helemaal mee eensch.
Gelukkig heb ik ook zo'n vader gehad !

wachtmeester de bruy | 30-03-08 | 05:30

vanvadermeegekregen 30-03-08 @ 01:06
Heel goed stuk! Proficiat!

Pietje Pukje | 30-03-08 | 01:52

Zo, meneer Hirsch Ballin,
Dus u bent van plan een brief met eigen ideetjes (kuch, kuch) naar de Kamer te sturen om de verruiming van dat ellendige, stoffige apologiewetje voor te bereiden?

Bent u van plan meer bestaande wetgeving, zoals bv. de WID van 1 Jan 2005 (zonder tussenkomst van de wetgever, m.b.v. psychiatrische inrichtingen, teneinde burgers die niets op hun geweten hebben op te sluiten en te dwingen de identiteit bekend te maken!) te verruimen, meneer Hirsch Ballin? www.id-nee.nl
Denkt u echt dat niemand de gore praktijken van u en uw ondergeschikten doorheeft? Sinds wanneer worden gewone burgers gelijkgeschakeld met continu overlast-veroorzakend dan wel terroristisch tuig van allochtone komaf, meneer Hirsch Ballin? Maar dat terzijde. Nog steeds geen sikkepit opgestoken van het Ezelproces?
Wanneer krijgt u het samen met uw gristelijke clubje tussen de oortjes dat het onmogelijk is te bewijzen of god belasterd zou zijn?
Dat gegeven is juridisch waterdicht: god bestaat niet, kan niet als getuige worden gehoord, einde oefening. Het heeft ook geen zin om “overtreders” van dat apologiewetje te gaan vervolgen: dat god door Van het Reve als ezel werd beschouwd, was niet strafbaar. Immers, het honoreren van klachten/aangiftes inzake godslastering werkt alleen maar op de lachspieren. Vooral het irritante, plaatsvervangende geneuzel van moslims zodra hun woestijnideologie, hun maangod en profeet in hun beleving gekwetst of zelfs maar beledigd worden, is werkelijk om gillend van het lachen over de grond te rollen. Hou er maar rekening mee, meneer Hirsch Ballin: iedere advocaat zal in no time gehakt maken van om het even welke aanklacht/aangifte inzake overtreding van een(eventueel door u en uw ondergeschikten verruimde) apologiewet! Weet u, meneer Hirsch Ballin: u bent net als heel confessioneel Nederland- en dat legertje islamitische jurkendragers niet uitgezonderd- nog gekker dan het paard van christus en dat was een ezel.
Het is namelijk zinloos om uw weinig verheffende ideetjes ter verruiming van dat apologiewetje naar de Kamer te sturen, want er bestaat geen god of allah, er bestaat geen brahma, vishnoe of boeddah. Deze zijn net als hun bijpassende godsdiensten verzonnen. (onthoud: verzonnen zaken en goden verdienen geen hoofdletters)
Atheïsten, lees: niet-gelovigen tegemoet komen met een verruiming van die apologiewet is gebakken lucht. U kunt atheïsten alleen blij maken door ervoor te zorgen dat ze niet door de overbekende religieuze idioten met de dood worden bedreigd, sterker: u kunt alle niet-gelovigen van dit land alleen blij maken met de daadwerkelijke strafrechtelijke vervolging van idioten die hun zgn. “heilige boekje” inzetten als wapen tegen niet-gelovigen!
Voor dat doel dient de vrijheid van godsdienst ondergeschikt gemaakt te worden aan onze andere vrijheden, dit vanwege het onontkoombare feit dat alle godsdiensten door de mens werden verzonnen. Hiertelande kennen we al eeuwen gereformeerd en hervormd plus hun bekende varianten, katholiek, jehova’s getuigen, zevendedags-adventisten, enzovoort, godsdiensten die allemaal door de mens werden verzonnen. Wist u trouwens hoe ze aan het katholicisme zijn gekomen?
Het katholicisme is gebaseerd op een vertaalfout. Het Hebreeuwse woord voor jonge vrouw werd vertaald met het Griekse woord voor maagd. Dat kwam omdat het maar een klein beetje anders geschreven werd. Zo kwamen ze met de profetie dat de maagd een zoon zou krijgen. Het woord maagd trok dus de aandacht, het gebeurt niet iedere dag dat een maagd een zoon krijgt. Als je dat honderd jaar laat sudderen, ontstaat vanzelf de katholieke kerk. Het feit dat het op papier staat betekent niet dat het waar is. Het geeft (ze) hoop. Het doet er niet toe of het waar is of niet. Aldus, meneer Hirsch Ballin: als men ervoor had gezorgd dat de islam niet de gelegenheid had 1400 jaar door te sudderen, hadden we nooit de ellende op ons dak gekregen die we vandaag de dag op ons dak krijgen!
Voor de hand liggende vraag: wanneer wordt het gas onder die continu sudderende, penetrant ruikende en besmettelijke islamitische brij definitief uitgedraaid?
Niet voor niets betoogde Pierre Jacques Vinken in de Volkskrant van 22 sept 2007 dat alle godsdiensten achterlijk zijn en dat geloven duidt op verkeerd gebruik van de hersenfunctie. www.hetvrijevolk.com/?pagina=4500 Volledig interview van P.J.Vinken te vinden via: tinyurl.com/2hx7mb
De rationeel denkende mens sterft dus uit. Daarvoor in de plaats komen steeds meer religieuze idioten die niet instaat zijn om logisch na te denken, ze zijn zelfs binnen uw regeringscoalitie te vinden, ze proberen iedere dag om hun zieke waandenkbeelden te realiseren (films en popconcerten verbieden e.d.), hun invloedsfeer uit te breiden, ze kunnen het niet laten om de scheiding tussen kerk en staat op achterbakse wijze stukje bij beetje af te breken, sterker: steeds meer gristelijke dhimmi’s, lees: landverraders zoeken nota bene aansluiting bij het Nieuwe Fascisme! www.hetvrijevolk.com/?pagina=5521
Wist u, dat islamitische jurkendragers iedere dag hun taqiyya-smoesje herhalen dat onze scheiding van kerk en staat atheïsme is?
Dringt het tot uw eigenwijze, gristelijke brein door dat handhaving cq. verruiming van dat verdomde apologiewetje koren op hun molen is?
Want die islamitische maangod en zijn pedofiele schoenpoetser bestaan niet, of was dat aan uw aandacht ontsnapt, meneer Hirsch Ballin?
Kortheidshalve, meneer Hirsch Ballin: zolang deze wereld bestaat hebben niet alleen u en uw geloofsgenoten in de achter ons liggende eeuwen op alle mogelijke manieren getracht zieltjes voor verzonnen zaken en goden te winnen, zaken en goden die enkel in een bepaald aantal breinen bestaan, inclusief dat van u. Daar is het niet bij gebleven want uw weinig illustere CDA-(christenen dienen allah)achterban met zijn gezeur over minderheden die waarde hechten aan dat apologiewetje, houdt types de hand boven het hoofd die met gore plannen rondlopen! Ook die types kunnen het niet laten om 24 uur per dag te zeiken over hun verzonnen maangod en zijn pedofiele, niet-bestaande profeet die honderden joden eigenhandig afslachtte! Of bent u nu al vergeten dat het zwart op wit in de koran staat, dat zeer beslist niet alleen alle joden moeten worden gedood..?? Aanzetten tot moord (in een moskee, in het openbaar, waar dan ook in ons land) is een strafbaar feit, meneer Hirsch Ballin!
Beleeft Nederland het nog dat u daar vervolging op gaat instellen? Geen trek in een nieuwe bijltjesdag? Dan heel rap aan het werk! tinyurl.com/2whlun

vanvadermeegekregen | 30-03-08 | 01:06

Krijgt Jami toch nog zijn 15 minutes.
Als je het over zielige types hebt,kan hij als voorbeeld erbij staan.

captainobvious | 30-03-08 | 00:27

foei, Mohammed met een stijve piemel, klaar om zijn 9-jarige bruid te ontmaagden, en vele moslims volgen zijn voorbeeld... ach, het is maar een 'cultuur'....

koffieverkeerd | 30-03-08 | 00:10

Kunnen onze linksche hoernalisten nu niet eens al die haatzaaiende filmpjes uit het Midden Oosten gaan belichten alhier?

HP de Tijd lezer! | 30-03-08 | 00:02

Die kamerleden reageren gemakshalve maar níet op al die haatzaaiende filmpjes uit het Midden Oosten!

HP de Tijd lezer! | 30-03-08 | 00:00

Grote klasse Tipo. Jouw brief aan de kamerleden moet eigenlijk groot neergezet worden door de jongens van GeenStijl zodat het Grote Publiek dit óók kan lezen. Pouw und Wittmann zouden hem eventueel kunnen voorlezen!

HP de Tijd lezer! | 29-03-08 | 23:58

Jami heeft gewoon nog geen passende poeremetator gevonden.

Orang Oetlul | 29-03-08 | 23:29

de minister heeft volkomen gelijk ........... we moeten de islam niet over 1 kam scheren.
de islam in ons land is ANDERS. ik heb gehoord dat de eerste homosexuele imman in tiel het vrijdag-gebed gaat houden. en de moslims in heel europa oproept om gewoon lid te worden van de [ plaatselijke] visvereniging of om postzegels te gaan sparen.en om zijn afschuw uit te spreken over de moslims [in andere landen] die zich bezig houden met vlagverbrandingen. er komt in nederland een grote demonstratie [van moslims] tegen de uitvoering van de sharia in andere moslim landen. want hier houden ze beslist niet van eerwraak en stenigen en homo-ophangingen. nee ze gaan gewoon op zaterdag-avond uit eten met hun gezin en op zondag naar de efteling.
kortom de islam in holland is heel ANDERS.

john schipper | 29-03-08 | 23:27

jamin, daar kocht ik altijd mariakaakjes en jodekoeken, zouden ze ook moslimwafels hebben tegenwoordig?

rioolguurder | 29-03-08 | 22:48

@tipo 29-03-08 @ 22:25
Mooi, nu wachten op de reacties. Wordt hopelijk vervolgd.

bethundered | 29-03-08 | 22:42

bottehond 29-03-08 @ 21:32
De mail is verstuurd naar alle fractievoorzitters, 50 kamerleden en Frans Timmermans. Ik ben bang dat alleen Femke en Boris de boodschap begrijpen, maar ik laat me graag verassen.

tipo | 29-03-08 | 22:25

Iemand toevallig vanmorgen geluisterd naar Tros Kamerbreed op Radio 1? 3 imbeciele dhimmies, waaronder hirsch ballin, werden bevraagd door een volslagen dhimmi muts. Geen enkele journalistieke vraag en geen enkele inhoudelijke vraag of opmerking, kortom walgelijke anti-Wilders journalistiek.

Alsof er in Fitna geen opnames waren in Nederlandse gekkenhuizen waar een iman de meest vreselijke dingen zijn en geen enkele verdwaasd moslim schopte die iman de straat op. Extremisme zit zeer dicht onder de oppervlakte bij iedere moslim die een gekkenhuis frequenteerd.

Wilders had in Fitna na de eerste 10 minuten gewoon nog een uur lang preken uit de Nederlandse gekkenhuizen moeten plakken voordat de zultkoppen van de coalitie de ernst van het gevaar hadden gezien.

Het is jammer dat we in NL geen impeachment wetgeving zoals in Californie hebben, dan hadden we nieuwe verkiezingen kunnen afdwingen.

Prof. Dr. F.A. Hayek | 29-03-08 | 22:13

Ik begrijp er echt geen reet meer van. In plaats van dat de regering bang is dat de film van Wilders enorm veel anti-moslim sentimenten losmaakt en in plaats van dat er daardoor nu veel Wilders-gezinde jongeren de straat op gaan en achter de moslims aan is vanaf het begin door deze achterlijke, angstbroek regering de toon zogezet, dat het net allemaal andersom is: angst voor de moslimreacties en ze bedanken dat ze niet kwaad geworden zijn. Helemaal in de hol gekropen met zijn allen als Nederlandse regering van de islam-wereldleiders en dat nog wel als CHRISTELIJKE regering, dwz dat ze als individuen volledig antimoslim waarden aanhangen: vrede en wat u niet wilt dat u geschiedt... hetbt uw vijanden lief. In kan alleen maar concluderen dat onze regering volledig gegijzeld is door de antichrist: de OLIE en de CONSUMPTIEDWANG en daaraan alles ondeergeschikt maakt. Bah... ik hoop dat het zootje vanavond nog in elkaar stort.

punter | 29-03-08 | 21:43

@tipo 29-03-08 @ 21:17
idd, repsect

Big Ern | 29-03-08 | 21:42

tipo 29-03-08 @ 21:17

R*E*S*T*E*C*P*, vrind.

bottehond | 29-03-08 | 21:32

@tipo 29-03-08 @ 21:17
Kijk, dat zijn nog eens kamervragen waar je wat aan hebt!
Overigens geloof ik dat olie maar één aspect is van de huidige houding van Nederland en Europa.
Europa zou het nooit kunnen verdragen geen rol van betekenis meer te spelen in het Midden-Oosten in het algemeen en het Israëlisch-Palestijnse conflict in het bijzonder. Daarom probeert men al heel lang dictatoriale islamitische landen te vriend te houden.
Daarnaast is het aantal moslims in Europa inmiddels zo groot dat je als regering welhaast afstand móet nemen van elk anti-islam geluid omdat anders wellicht de pleuris uitbreekt. Daar helpt alleen het losweken van liberale moslims van hun landen van herkomst en het aansporen van die zelfde liberale moslims tot het afstand nemen van en stelling nemen tegen hun minder ontwikkelde geloofsgenoten.

Hetze Haatstra | 29-03-08 | 21:30

@ tipo 29-03-08 @ 21:17

Mooie brief, tipo. Hulde.

wopper | 29-03-08 | 21:19

Geacht Tweede Kamerlid,

Graag wil ik u bekend maken met de tentoonstelling 'Religion, Fleisch und Macht' van Alfred Hrdlicka, welke van 12 maart tot 10 mei 2008 in het Dommuseum te Wenen is te bezichtigen en in samenwerking met de Weense Domkerk is opgezet.

Hier is onder andere een voorstelling van 'Het laatste Avondmaal' te zien, als erotische homosexuele orgie met copulerende apostelen en Jezusfiguur. Tevens is de kruisiging van Jezus te zien, waarin hij zichtbaar opgewonden raakt door de geseling die hij heeft te ondergaan.

Mijn vraag aan u is natuurlijk:
- Heeft de Oostenrijkse regering aan de EU om een gezamelijk standpunt gevraagd over deze tentoonstelling?
- Heeft u van verhoogde staat van paraatheid gehoord bij de ambassades van Oostenrijk?
- Heeft de Verenigde Naties al op de tentoonstelling gereageerd?
- Is de Oostenrijkse regering de volgende ochtend in overleg met christelijke belangenbehartigers getreden?
- Is het woord 'crisis' al gevallen in Oostenrijk?

Nee, natuurlijk en dat is hier ook de normale gang van zaken in Europa van de 21e eeuw. Ik stel u deze (rethorische) vragen, om u er op te wijzen dat de ophef rond Fitna niks met religieuze gevoelens te maken kan hebben. Anders zou het scenario bij de Weense tentoonstelling net zo als bij Fitna zijn gelopen.

Ik wil u er graag op wijzen, dat de ophef rondom Fitna enkel om de belangenstrijd tussen vrijheid van meningsuiting en de toestroom van olie gaat. Zeg dat dan ook eerlijk, want anders worden verschillende religies gediscrimineerd. Het kan niet zo zijn de het Christendom meer kritiek mag krijgen dan de Islam van de EU, de VN en het OIC.

Wederom staat voor de poorten van Wenen onze vrijzinnigheid op het spel.

Ik hoop van harte dat u dat besef -in woord en geschrift - meeneemt in het debat van aankomende dinsdag.

Hoogachtend,
Tipo

Meer informatie:
www.dommuseum.at/ausstellungen.html#au...
de.gloria.tv/?video=yhy4ltzhyg58w8jahi...
www.kzwei.at/2128.htm
www.kathpress.co.at/content/site/infod...
www.kreuz.net/article.6911.html

tipo | 29-03-08 | 21:17

@Dandy 29-03-08 @ 20:47
Ik geloof dat we daar ook niet zo veel moeite mee hadden totdat ze twee vliegtuigen in een paar torens boorde en hoongelach van vele moslims rond de wereld te horen was.

bethundered | 29-03-08 | 21:13

@ Dandy 29-03-08 @ 20:47
Wij beledigen de islam niet, dat doen de islamieten zelf wel.
Als atheist wens ik gewoon niet lastig gevallen worden met andermans hersenspinsels inzake sprookjesfiguren.

Gravin v Kippenbouth | 29-03-08 | 21:12

relax, ik begrijp niet waarom wij de Islam dienen te beledigen. Als wij 'Christenen' kritiek op ons geloof hebben, horen wij niet de arrogantie te hebben om te verwachten dat andersgelovigen in onze voetsporen treden. Secularisatie in het westen betekent niet meteen secularisatie in 'niet-westerse'landen, streef dit dan ook niet na.

Dandy | 29-03-08 | 20:47

@ bottehond 29-03-08 @ 20:37

Heel soms heeft deze foute gazet goede artikelen. Zoals deze:
Kritisch over Mohammed
Pieter W. van der Horst
www.trouw.nl/deverdieping/letter-geest...

Of dit dezelfde Van der Horst is die toen het spreken is belet op een uni weet ik niet meer

wopper | 29-03-08 | 20:47

@Dendie
-Ga s gestenigd worden-

Big Ern | 29-03-08 | 20:38

de honden blaffen... 29-03-08 @ 20:24

Trouw ontpopt zich meer en meer tot de allerfoutste krant van Nederland. En dat voor een verzetskrant. Het kan verkeren.

bottehond | 29-03-08 | 20:37

Dandy 29-03-08 @ 20:33

Je spelt slecht. Je naam is dhimmi.

bottehond | 29-03-08 | 20:36

wanneer zo'n geflipte Wilders een kaasfilm wil uitbrengen is er tog een verschil met een allochtoon(Jami) die oorlogje wil voeren op 'ons'gebied. ga dat lekker ergens anders doen zo zijnt we tog auk niet ingeburgerd doentjes zijn...

Dandy | 29-03-08 | 20:33

tipo 29-03-08 @ 20:11

Tip: stuur je post incl link naar alle kamerleden en vraag ze om een reactie.

bottehond | 29-03-08 | 20:23

de.gloria.tv/?video=yhy4ltzhyg58w8jahi...
Het laatste avondmaal als homofeest en Jezus die opgewonden raakt bij de kruisiging - HRDLICKA, Wenen, 2008
.
Ik heb de EU er nog niet over gehoord, en terrecht.

tipo | 29-03-08 | 20:11

@bakoenin 29-03-08 @ 19:41
Omdat belofte schuld maakt.

bakoenin 29-03-08 @ 18:45
"Kunnen we het niet beter hebben over de Katholieke koorknaapschenders in the USSA, daar zijn er veel meer van."
Nee. Dat is ten eerste een totaal ander onderwerp, ten tweede zijn er daar niet meer van, ten derde is pedofilie niet iets typisch christelijks, sterker nog: iedere voorname persoon in Afghanistan, Pakistan, Iran, Toerkmenistan, en andere -stans meer dan 3500 km van 020 heeft een koorknaapje van jonger dan 14 jaar om aan zijn leuning te zuigen. Dit mag je gerust Googlen en bij deskundigen verifiëren.

"Verder is het door de eeuwen heen in Japan geen enkel issue geweest waar je je leuter in wou steken."
Hmmm. Best wel lekkere spleetjes nochtans!

"Meteen de handels betrekkingen verbreken, alle Japanners het land uit."
Whatever.

Chiant | 29-03-08 | 20:00

@ bakoenin

Win/win voor jou, verwarde linksche Gutmensch:

www.hetvrijevolk.com/?pagina=5783

Kom je nog over de brug naar de Vrijheidsminnenden of blijf je onderdeel van het probleem?

bottehond | 29-03-08 | 19:43

Chiant 29-03-08 @ 19:36
bakoenin 29-03-08 @ 18:45

Daar was de vraag , geef eens antwoord

bakoenin | 29-03-08 | 19:41

@bakoenin 29-03-08 @ 19:29
Argumenten, onderbouwingen, feiten, statistieken, waarheden, enzovoorts. Meer vraag ik niet. Beledigen en flamen kan ik ook. Dat weet je best. Ik wil het vandaag graag op niveau houden.

Chiant | 29-03-08 | 19:36

@bakoenin 29-03-08 @ 19:24
Oke helaas ben jij niet beter als een islam extremist.

bethundered | 29-03-08 | 19:34

Blijf het opvallend vinden dat de EU, de VN , de A Liga, kortom de komplete aardkloot zo pal achter Geert W staan. Zal hem goed doen.

*ziet terugtreden Wilders met de dag dichterbij komen*

Rekeozeb | 29-03-08 | 19:34

Chiant 29-03-08 @ 19:17
Shit, bespeur ik hier een MBO programmeurtje, zo een techneuzel, aangestuurd door MO's om gedetacheerd centjes binnen te slepen ?

bakoenin | 29-03-08 | 19:29

@bakoenin 29-03-08 @ 19:22
Kom dan goedverdoemme eens met argumenten, onderbouwingen en duidelijke stellingen. Nu verwijt je mij van hetgeen jezelf doet! Geef me een stelling en ik reageer!

Chiant | 29-03-08 | 19:26

bethundered 29-03-08 @ 19:20
LOL helaas de rol van martelaar is hem niet gegund, als onbetekenende grijsaard verdwijnen in de geschiedenis wel.

bakoenin | 29-03-08 | 19:24

Chiant 29-03-08 @ 19:11
niks is simpeler als de argumentatie van anderen als dogmatiek neer te zetten.
10- voor jou

bakoenin | 29-03-08 | 19:22

@bakoenin 29-03-08 @ 19:16
Ruik ik hier enigszins cynisme omtrent een mogelijke aanslag op z'n leven?

bethundered | 29-03-08 | 19:20

Day_0f_The_Triffids 29-03-08 @ 19:14
Je hebt helemaal gelijk, 't is ook weer even geleden. Net als de denkbeelden van bakoenin zullen we maar zeggen.
Het run commando werd inderdaad gegeven vanaf de prompt.

Chiant | 29-03-08 | 19:17

bethundered 29-03-08 @ 19:12
Je mag blij zijn als hij dat nog haalt.

bakoenin | 29-03-08 | 19:16

@ Chiant 29-03-08 @ 19:11

Hee, das c64-taal!

Big Ern | 29-03-08 | 19:15

@Chiant 29-03-08 @ 19:11
Vooral: 30 RUN is geniaal. 20 goes to 10 dus bij 30 komt hij nooit. Ik denk dat de omschrijving bij '10' op jezelf slaat (geen inhoud en overbodig).

Day_0f_The_Triffids | 29-03-08 | 19:14

@bakoenin 29-03-08 @ 19:09
Jajah en Wilders zou maar drie zetels krijgen, weet je nog?

bethundered | 29-03-08 | 19:12

bakoenin 29-03-08 @ 19:09
10 PRINT "ik herhaal mijzelf, verval in dogma's, heb geen inhoud en ben overbodig"
20 GOTO 10
30 RUN

Chiant | 29-03-08 | 19:11

Kortom.... gezien Fitna, gezin deze Jami....
Is dit nu werkelijk alles wat jullie hebben ?
Wat een leegte.

bakoenin | 29-03-08 | 19:11

@Day_0f_The_Triffids 29-03-08 @ 19:07
Het probleem is de moslims kennen geen verlichting de koran is het ware woord van Mohammed.

bethundered | 29-03-08 | 19:10

bethundered 29-03-08 @ 19:07
De realiteit is niet de moeder van de gedachte, of.... mischien in deze wel ?

bakoenin | 29-03-08 | 19:09

Chiant 29-03-08 @ 19:07
Leer eens lezen

bakoenin | 29-03-08 | 19:09

@bakoenin 29-03-08 @ 19:06
Het zinkende Wilders schip? Zou je wel willen hè?

bethundered | 29-03-08 | 19:07

@bakoenin 29-03-08 @ 19:00
Oké, tot zover de repliek op "ga eens deaud". Dan nu graag de repliek op "of draag iets bij."

Chiant | 29-03-08 | 19:07

De dingen worden weer eens niet in perspectief gezien. Ehsan Jami maakt een tekening van een Mohammed met een erectie die Aisa naar een moskee probeert te leiden om haar daar te ontmaagden. Gebruik nu eens je verstand en verplaats jezelf nu eens in de moslimgemeenschap. Denk je nu echt dat zij denken dat dit normaal gedrag is dat zij moeten nadoen? Probeer eens op 1 hand te tellen hoeveel moslims je kent die relaties erop na houden met 9 jarige meisjes. Je komt waarschijnlijk op nul uit als je uberhaupt wel eens met een moslim hebt gesproken. Als ik alle reacties hier zo lees begin ik te twijfelen wat ik enger vind: het groeiend aantal (meerendeels autochtone) moslims of het groeiend aantal fascistische autochtonen.

Day_0f_The_Triffids | 29-03-08 | 19:07

bottehond 29-03-08 @ 19:02
Ah hokjesdenken, synoniem voor diegenen die zich heden ten dage vrijdenkerts noemen
Dacht dat je al ten onder was gegaan met het zinkende Wilders schip, maar nee, nog steeds poneer je hier je digitale scheten.
Nog steeds zoveel vertrouwen in de PvdA ?

bakoenin | 29-03-08 | 19:06

@garos 18:56 : eiwitten zijn eiwitten

Bisschop Gijsen | 29-03-08 | 19:03

bakoenin 29-03-08 @ 19:00

moslimbasher? Verlicht ons, Oh Grote Swami. Sjongejonge. SP-onderbuikretoriek.

bottehond | 29-03-08 | 19:02

@Big Ern 29-03-08 @ 18:52
Yep dat is m'n moeder en en die komt naar je toe deze zomer;)
Pas maar op Bin Laden...

bethundered | 29-03-08 | 19:02

Chiant 29-03-08 @ 18:48
Ziehier het niveau van onze gemiddelde moslim basher.
Dood ga ik vanzelf wel, jij ook trouwens

bakoenin | 29-03-08 | 19:00

Bisschop Gijsen 29-03-08 @ 18:49

LOL

*Heeft vanmiddag bij de aldi geitenkaas gekocht en vraagt zich af of die kaas genetisch gemanipuleerd is door de mosselman. *

garos | 29-03-08 | 18:56

Meneer de endeldarmtoerist wil nu ook even zijn gram halen.Heeft inhoudelijk waarschijnlijk weer niets te melden behalve dat, homoseksualiteit niet geaccepteerd wordt binnen bepaalde culturen. NEXT PLEASE

boeit niet | 29-03-08 | 18:55

@ bethundered 29-03-08 @ 18:44
Tante Leen

Big Ern | 29-03-08 | 18:52

@ bethundered 29-03-08 @ 18:44: ik niet begraip

Bisschop Gijsen | 29-03-08 | 18:50

volgens mij staat in Soera 47 vers 8 dat je geen onbeperkt kleine muzelmannetjes moet maken, maar ik kan er ook een soera of wat naast zitten. BTW dat moslims geitenneukers zouden zijn is gebaseerd op een onjuiste vertaling. in het echt staat er eigenlijk dat een goede moslim een geite c.q. schapendarm over zijn kleine Rashid moet trekken, maar dan wel als het arme beest DOOD is. In feite kun je de mohammedanen dan ook zien als de uitvinders van het condoom, maar alleen de uitvoering in de praktijk liep stuk op deze cruciale vertaalfout.
*sucking this uot of his thumb being drunk*

Bisschop Gijsen | 29-03-08 | 18:49

@bakoenin
Ga eens deaud of draag iets bij.

Chiant | 29-03-08 | 18:48

-edit 29-03-08 @ 18:21 Ei.

Miretra | 29-03-08 | 18:48

Kunnen we het niet beter hebben over de Katholieke koorknaapschenders in the USSA, daar zijn er veel meer van.
Verder is het door de eeuwen heen in Japan geen enkel issue geweest waar je je leuter in wou steken.
Meteen de handels betrekkingen verbreken, alle Japanners het land uit.

bakoenin | 29-03-08 | 18:45

de_HOLLANDER 29-03-08 @ 18:43

Bah viezerik!

garos | 29-03-08 | 18:45

@Bisschop Gijsen
Weet je dat jij familie van mij bent? Noem eens een paar tantes.

bethundered | 29-03-08 | 18:44

-weggejorist-

de_HOLLANDER | 29-03-08 | 18:43

Ach jee , Geert is geflopt, nu word een nieuwe relnicht gelanceerd, immers waar moet GS anders aandacht vandaan slepen.

bakoenin | 29-03-08 | 18:41

Bisschop Gijsen 29-03-08 @ 18:31

Daar heb je een punt. Volgens mij mag de mosselman een condoom over kleine achmed trekken. Misschien dan maar gratis over het hele land condooms gaan uitreiken ipv 1 euro per stuk dan heb ik er ook profijt bij!

garos | 29-03-08 | 18:40

LOL at Flodder

Bisschop Gijsen | 29-03-08 | 18:37

@de_HOLLANDER 29-03-08 @ 18:34
Klopt dat gerucht nou dat jullie altijd in de ranja pisten?

Big Ern | 29-03-08 | 18:37

de_HOLLANDER 29-03-08 @ 18:34

kutcrimineel.

Flodder | 29-03-08 | 18:36

pronto 29-03-08 @ 18:26

Ja, als je zo'n ontiechelijke lading stront tegen het scherm spettert, is het raadzaam om even naar de dokter te gaan. Sterkte.

Flodder | 29-03-08 | 18:35

-weggejorist-

de_HOLLANDER | 29-03-08 | 18:34

pronto 29-03-08 @ 18:23

> middenmoot ook eens de kans om een huis te kunnen kopen in een goede finvrije wijk.

Dat vind ik nou het probleem. Stomweg capitulatie! Zodra er een fin in de wijk komt is er leegloop waardoor je steeds meer finrijke buurten krijgt. Laf gedrag dus! Eigenlijk zou iedereen zoals Pietje Pukje op zn plek moeten blijven dan zijn we van veel problemen af!

garos | 29-03-08 | 18:33

@ garos 29-03-08 @ 18:10: ja, they are here to stay. de fout is gemaakt in de jaren 70-80 met de gezinshereniging-flauwekul. boek: "Binnen zonder Kloppen" van Pieter Lakeman.
ik zeg visite en vis, blijft maar drie dagen fris. oud-hollands gezegde.
ik als bisschop pleit voor NA het zingen de kerk uitgaan om het *oei*autochtone gedeelte der samenleving evenredige tred te laten houden met de konijnen-hyperbool.
*in blind vertrouwen dat Koerbagh dit geheel onderschrijft*

Bisschop Gijsen | 29-03-08 | 18:31

@Miretra 29-03-08 @ 16:49
Dat waren nog es tijden. Toen werd er nog tegen lords opgekeken.

Wingwoman | 29-03-08 | 18:27

@Flodder, nogal in deze tijd van het jaar. Kan best gevaarlijk zijn zo'n griepje.

pronto | 29-03-08 | 18:26

@pronto 29-03-08 @ 17:52
Ik hoor je. Niets aan toe te voegen.

Chiant | 29-03-08 | 18:25

de_HOLLANDER 29-03-08 @ 18:20

Het wordt stil gehouden, maar 'de bajesen' zitten er vol mee. Een beetje een contradictie.

Flodder | 29-03-08 | 18:25

@ koerbagh ® 29-03-08 @ 18:03: ja een shoarma van varkensvlees, vinden die infidels lekker...

Bisschop Gijsen | 29-03-08 | 18:24

@Day_Of_The_Triffids 29-03-2008@ 18:06,..hahahhahah ja, die lutserts die 1000 euro per maand naar de finnen afdragen en het verder maar alleen moeten uitzoeken. Ga je prioriteiten stellen he. Ik heb best salaris van 2000 netto maar nog is het moeizaam. Dit komt omdat als ik in een normale wijk wil wonen veel huur betaal.

Ook weer zoiets, woensdag interessant debat in de tweede kamer over huurprijzen en koopwoningen. Pvv had ook weer goed argument dat daarin al het onderscheid wordt gemaakt tussen rijk en arm. Geef die mensen zoals ik, de middenmoot ook eens de kans om een huis te kunnen kopen in een goede finvrije wijk.

pronto | 29-03-08 | 18:23

Pietje Pukje 29-03-08 @ 18:15

Tip: Als je in een ghetto woont en je bent niet blij met je omgeving dan wordt tijd om te gaan verhuizen. Of ben je een soort last warrior?

garos | 29-03-08 | 18:23

Oh ja. Dat vergeet ik telkens. Vrijheid van meninigsuitting geldt niet als je Hirsh Ballin heet, maar alleen wanneer je filmpjes maakt.

-edit | 29-03-08 | 18:21

-weggejorist-

de_HOLLANDER | 29-03-08 | 18:20

pronto 29-03-08 @ 17:52

Onderbuikgriepje?

Flodder | 29-03-08 | 18:19

Rabarberke 29-03-08 @ 18:13

Same shit, different smell

garos | 29-03-08 | 18:16

Chiant 29-03-08 @ 16:44
Ik woon al 28 jaar in zo'n achterstands of 'prachtwijk'. En ja, ik ken vele moslims. En ja, ik heb hier op de trap een prettig contact met Surinaamse onderburen.......

Pietje Pukje | 29-03-08 | 18:15

@Rabarberke 18:13

Het Kerstreces?

widtvoet... | 29-03-08 | 18:15

Dat gezeik over de pedofiele trekken van mohammed is echt debiele infantiele aandachttrekkerij van Jami. De Griekse filosofen lusten ook wel pap van een strak leerlingenreetje; gaan we daar ook over vallen? De meeste problemen met pedofielen in Nederland komen toch echt voor de rekening van autochtonen.

Flodder | 29-03-08 | 18:14

Heeft iemand trouwens wel eens goed onderzocht wat het verschil is tussen een mild-islamitische staat en een CDA-PvdA-Christenunie kabinet?

Rabarberke | 29-03-08 | 18:13

-weggejorist-

de_HOLLANDER | 29-03-08 | 18:12

pronto 29-03-08 @ 16:31
" Daarnaast, wie van hier heeft zo'n contact met zo genoemde moslimvrienden?"

Ik heb dat (of liever gezegd had, ben een beetje afgeknapt, helaas...)

Pietje Pukje | 29-03-08 | 18:11

Bisschop Gijsen 29-03-08 @ 17:54

Dat is het hem. Pinguinnetjes met kinderwagens oftewel de ROB (Rate of birth)curve.. De etnische samenstelling van de samenleving verandert en niemand kan er meer wat aan doen, Wilders en al het andere gezeik hier ten spijt. We moeten maar het beste ervan maken vind je niet!

garos | 29-03-08 | 18:10

Het wordt gewoon tijd dat er moslims worden bedreigd! Dan piepen ze wel anders.

Gerrigje | 29-03-08 | 18:09

Chiant 29-03-08 @ 16:12
Applaus!

Pietje Pukje | 29-03-08 | 18:07

@pronto 29-03-08 @ 17:52
Welke lutser winkelt dan ook bij de Aldi.

Day_0f_The_Triffids | 29-03-08 | 18:06

pronto 29-03-08 @ 16:06
Applaus. Breek me de bek niet open....

Pietje Pukje | 29-03-08 | 18:05

koerbagh ® 29-03-08 @ 18:03
Zeer eens.
Er gaat niks boven langslopende dikke vrouwenkonten bij een goed broodje shoarma.

LibertasSimplex | 29-03-08 | 18:05

Waar is toch die tijd gebleven waar je rustig kritiek of de spot kon drijven met religie?
Meer islam betekend inderdaad minder vrije meningsuiting.
Geert Wilders heeft hier een sterk punt.

Bijstandtrekker | 29-03-08 | 18:05

Een mopje voor de linkse kerk die altijd voor vrouwen- en homorechten vocht.

Emanicipatie!!!!!!!!

Op een emancipatie-vergadering van de vrouwenbelangenvereniging !

Vrouw loopt naar de microfoon:
'Ik heet Truus en ben 30 jaar getrouwd met Leen Ik streek gedurende al die jaren trouw zijn overhemden, maar had daar geen zin meer in'.

Daverend applaus uit de zaal .

Ik zei vorig jaar:'Leen strijk jij die overhemden zelf maar. Ik heb er geen zin meer in.'

Weer luid geklap uit de zaal.

De eerste dag zag ik niets veranderen. De 2de dag ook niet,maar op de derde dag stond Leen ineens zelf z'n overhemden te strijken'.

De zaal staat op z'n kop van enthousiasme.

Een tweede vrouw loopt naar de microfoon:

'Ik heet Wil en ben 35 jaar getrouwd met Ad . Ad heeft enorme zweetvoeten en om die lucht eruit te krijgen moeten z'n sokken met de hand worden gewassen in Soda. Ik had daar geen zin meer in'.

Luid gejuich en gejoel uit de zaal.

Ik zei tegen Ad : 'Was jij je sokken voortaan maar zelf!'

De dames staan op de banken.

'De eerste dag zag ik niets veranderen, de 2de ook niet, maar op de derde dag stond Ad mooi zelf z'n sokken te wassen.'

De wave wordt ingezet.

Een klein vrouwtje grijpt de microfoon: 'Iek geet Fatima en iek 5 jaar getraut mit Mohammed.

Mohammed wil elke dag cous-cous eet. Iek altijd for hem gekook, maar gad geen sin meer en seg:

As jij wil eet cous-cous, ga maar lekker selluf maak.'

De zaal is niet meer te houden .

'De 1stedag iek sie nix,

De tweede dag iek sie nix,

Maar derde dag iek sie weer beetje met linkeroog!!!!!!!!


bethundered | 29-03-08 | 18:05

aan alle aanspreekpunten hierboven, dank u voor uw reacties, maar ik moet nu ophangen. ik moet namelijk nog privé-gegevens overhandigen aan big brother de belastingdienst voor de deadline... Die missie in afghanistan moet namelijk toch ook bekostigd worden op één of andere manier...

Bisschop Gijsen | 29-03-08 | 18:04

@Bisschop Gijsen 29-03-08 @ 17:54:
Dan moet je wat gaan eten. Shoarma of zo.

koerbagh ® | 29-03-08 | 18:03

Wilders for president

Zuster01 | 29-03-08 | 17:57

wat ik dmvm sarcasme wilde zeggen is: de islam is de laatste mediahype, en men zit a.h.w. te wachten, nee hopen op escalatie.
BTW ik werk en woon in amsterdam en kom meestal op plaatsen waar je bijna geen nederlander meer op straat ziet. wel pinguins met kinderwagentjes. en meisjes met dikke konten. maar ik ben geen racist, echt niet, echt niet hoor. maar die onderbuik hè, die blijft maar knorren...

Bisschop Gijsen | 29-03-08 | 17:54

koerbagh ® 29-03-08 @ 17:48

Dan is het tijd voor een gedichtje voor de moeselman.

Je vijand is je vriend
Hij kan onbewust geweldig zijn
Hij heeft je lief
Hij kan fluisterend brullen
Hij leeft al eeuwen
Je vijand is je vriend
Hij doet je pijn
Hij is een dief
Hij kan je geheimen onthullen
Hij leeft al eeuwen
Heb je vijanden lief als je eigen vrienden

garos | 29-03-08 | 17:52

@chiant, ik zit er nu ook en ik merk dat er helemaal geen Jan Kaas meer te bekennen is. Ik merk wel dat een hoofddoekmevrouw mij even de les wijst dat het niet normaal is dat ik mijn dochter naar het winkelcentrum laat gaan en haar dochters gaan dan mee. En s avonds komt manlief thuis. (Niet van het werk maar van zijn tweede huwelijk een wijk verderop) en die slaat die vrouw en dochters in elkaar. Vrouw komt tegen mij zeggen dat door mijn dochter haar dochters dit soort dingen doen. Ik ben best lief. Heel aardig en sociaal maar in deze kwestie ga ik niet mee. Ik heb de mevrouw ook duidelijk gemaakt: Of accepteren dat het in Nederland normaal is dat kinderen van 11 jaar ook boodschappen doen, of eigen verantwoording te nemen en haar dochters binnen houden (en daar ligt het knelpunt) of punt 3 en dat was zo makkelijk voor mij om te zeggen, gewoon teruggaan naar marokko waar haar ouders wonen. Daar zijn deze ondergrondse wetten normaal. Klaar. Dat laatste was geen optie omdat haar vader haar in elkaar zou meppen of zelfs doden als ze terug kwam omdat haar man van haar gescheiden was. Schijnt een schande te zijn in islamwereld. Geloof me, ik vind het echt zielig voor haar en met al het geweld probeert ze hier haar kinderen op te voeden zoals de islam dat eist zonder man. Hier heeft ze wel geluk dat ze geld krijgt. Het is voor mij ook heel dubbel. Ik verafschuw weer 1000 euro naar dit soort doeleinden van mijn salaris af te zien gaan. Ik heb daarnaast ook medelijden met die hoofddoek, en daarnaast heb nog meer zin om die kudtvent van haar eens goed de ballen blauw te schoppen. Maar mag niet. Ik weet donders goed waar ik politiek voor ben, waar ik voor sta en met mij nog veel meer mensen. Als PVV stemmer vertegenwoordig ik ook niet alleen maar kaalkoppen zoals dat heet. Ik vertegenwoordig hiermee ook heel veel alleenstaande moeders (nederlands) die als eersten keihard zijn aangepakt. Je moet werken (voor velen voor minimum loon) en daarnaast kinderopvang betalen (uit eigen zak wat finmoeders weer gratiez krijgen en nieteens werken) wat meer kost dan je verdiend. Het is niet gek dat al deze moeders zich kapot ergeren aan mama fin die gewoon wel uitkering krijgt, hele dagen bij haar kroost is en het nog niet op kan voeden tot goed bijdragende burgers. Mama fin mag zelfs zoontje fin niet slaan omdat hij man is (zoontje fin schopte zusje fin in haar knieholte en ik heb mijn hoofd geschud en gezegd: belachelijk zeg,..voed dat kind eens op, vervolg was dat papa fin mij wel ff zou laten zien wat man is en waar vrouw staat. Klap voor mijn kop gehad en goed hard ook trouwens. ) Aangifte gedaan, maar werd niets mee gedaan uiteraard.. (heb ik bij de aldi beleefd dit verhaal en commentaar van meneer fin erbij die daarna naar tweede vrouw ging). Dit hele gedoe heeft niets (of juist alles) met de grondwet te maken en met finwetten. En daar maakt ome Geert dan filmpje over, daar maakt ome Geert zich druk over en hele land overstuur. En ome Geert maar aanvallen op zijn visie. Als ome Geert het zelf niet doet of kan dan zijn er wel mensen zoals ik die graag in zo'n uitzending zouden willen zitten maar dan zonder geknip en geplak uitzenden. Dat zou een voorwaarde van mij en ongetwijfeld ome Geert zijn, maar dat krijg je dan weer niet voor elkaar. Dat is de pest.

pronto | 29-03-08 | 17:52

@Bisschop Gijsen 1736
Eminentie, heeft U soms HB en het kabinet bewerkt met een wijwaterkwast en een emmer water? Dan zou dat misschien iets kunnen verklaren...(?)

Vigil | 29-03-08 | 17:51

Helemaal vergeten dat 't vandaag Nationale Slaapdag is trouwens.

*slaapmutsje inschenkt*

widtvoet... | 29-03-08 | 17:49

"Ik ben voornemens anoniem een zinnetje op het web te plaatsen, waarin een man met mogelijk een baard zijdelings wordt genoemd." "Eigenlijk is het een aanklacht, als je het zo wil zien."

LibertasSimplex | 29-03-08 | 17:48

@Bisschop Gijsen 29-03-08 @ 17:36:
De islam heeft mij als vijand uitgekozen. Wezenlijk verschil.

koerbagh ® | 29-03-08 | 17:48

Bisschop Gijsen 29-03-08 @ 17:36
Het CDA is de vijand, niet de moslims.

tipo | 29-03-08 | 17:47

at captain orange: nova is om beeldmateriaal verlegen van een brandende moskee. kan jij daar even voor zorgen. graag nog aanleveren vóór het journaal van 20.00 uur.

Bisschop Gijsen | 29-03-08 | 17:47

MAXIMO 29-03-08 @ 15:23
hoe weet jij zo zeker dat deze toekomst er niet komt? Dansen we over 40 jaar allemaal gebroederlijk met elkaar? En was het niet zo dat Kok 20 jaar geleden trots vertelden dat politici hier onbeschermd over straat konden fietsen? En gaf hij toen die fietsen niet cadeau? En nu, welke trend is er? Politici met afwijkende meningen waren er vroeger ook, maar hoefden niet 24 uur bewaakt te worden, vrezend voor hun leven. Mag er geen aandacht zijn voor die afglijdende tendens?

Dat heeft natuurlijk volgens jou allemaal geen oorzaken met de islam! En dat die tendens in de toekomst doorzet is volgens jou de komende tijd allemaal flauwekul! Ja dat wordt al 30 jaar beweert, maar het wordt alleen maar erger.

En als die tendens niet doorgaat zetten, kom dan eens met voorbeelden waarom niet. Die zien een heleboel mensen nog niet, en je begrijpt nog steeds niet dat het ook voor jou een taak is om de mensen daar dan van te overtuigen, ipv je kritiek op Wilders. Want Wilders laat ook zien wat heel veel mensen beangstigd. En dat is al genoeg legitimatie!

Pietje Pukje | 29-03-08 | 17:47

Rabarberke 29-03-08 @ 17:35

Ja das een goeie en laten we alle moslimvrouwen verplicht burqa's dragen!

garos | 29-03-08 | 17:44

Bisschop Gijsen 29-03-08 @ 17:36
flikker op, islamieten zijn onze vijand niet, wij zijn de vijand van islamieten.

Captain Orange | 29-03-08 | 17:42

Kom op met die films!!! hup hup hup.

tre_qe | 29-03-08 | 17:40

Bisschop Gijsen 29-03-08 @ 17:36

Tja het geeft wel een identiteit in deze ontzuilde samenleving.

garos | 29-03-08 | 17:39

bottehond 29-03-08 @ 15:03
zo is het maar net! Bij mij is-ie ook welkom!

Pietje Pukje | 29-03-08 | 17:37

@Libertas 1729
Dat heb je goed gezien.

Vigil | 29-03-08 | 17:36

het volk heeft weer een gemeenschappelijke vijand gevonden: de islamieten.
Eerst was er het rode gevaar (de muur, nucleaire wedloop), toen zure regen, toen AIDS, toen het milieu, toen racisme, toen CO2 en opwarming aarde.
het zal mijn tijd wel duren en wel weer overwaaien, sprak hij oud en vermoeid.

Bisschop Gijsen | 29-03-08 | 17:36

De oplossing is een site met zwaar fundamentalistische islamlulkoek. Dan neem je ze de wind uit de zeilen.

Rabarberke | 29-03-08 | 17:35

Kniftig 29-03-08 @ 14:57
Nee, nooit oproepen tot censuur! Juist het omgekeerde, laat dit soort filmpjes juist aan zoveel mogelijk mensen zien!!!

Nog steeds veel mensen die niet weten! Wake them up!

Pietje Pukje | 29-03-08 | 17:35

De Islam is niet fout...... Het openstaan voor fantasie is foudt !

De Limburgse | 29-03-08 | 17:35

-weggejorist-

de_HOLLANDER | 29-03-08 | 17:34

Uit goed fatsoen zou meneertje Jami geen film moeten maken waarin de profeet staat afgebeeld met een stijve piemel. Je maakt me niet wijs dat er geen andere manieren zijn om je mening te verkondigen.

Wilders hield het gelukkig nog een beetje beschaafd. Dan kun je daarna tenminste de dialoog aangaan. Dat is immers toch het doel!
Jami gaat het doel voorbij.

limar | 29-03-08 | 17:33

Het wordt tijd dat er wat minder homoachtige figuren in het parlement terecht komen.

De Limburgse | 29-03-08 | 17:32

Als voldoende mensen kritiek uiten op de islam als inspiratiebron voor geweld, zullen de fundamentalisten iedereen moeten uitroeien om de kritiek te smoren. Dus laten we ons niet laten stoppen door Balkenende en de zijnen.

bidevi | 29-03-08 | 17:32

Die pruilbek alleen al !!!!!!!!!

De Limburgse | 29-03-08 | 17:30

Stop maar met Fitna, Finnen, regering, muslims, Limburgers en andere "noodzakelijkheden" want het schiet zo toch niet op.

De Limburgse | 29-03-08 | 17:30

Vigil 29-03-08 @ 17:25
U leek me al niet iemand die door instabiel buitenland cruiset met bolletjes where the sun don't shine.

LibertasSimplex | 29-03-08 | 17:29

Ik las net ergens een goede opmerking.
De letters CDA staan vanaf nu niet langer voor Christen Democratisch Appel, maar voor Christelijke Dhimmies Associatie.

Gravin v Kippenbouth | 29-03-08 | 17:28

Laf laf laf laf, het betreft een cartoonfilmpje: Mohammed in de kinderdierentuin.
Dikkie Dik doet er ook in mee. En de profeet, maar die heeft meer aandacht voor de kinderen. Waar maken we ons druk over.

Zo jammer! | 29-03-08 | 17:28

Ist das Hirsch Balin soms eauk een heaumeau???

Dundunbanza | 29-03-08 | 17:28

Hirsch Ballin is ernstig ziek. Daar moet je eigenlijk toch 'n beetje rekening mee houden. Eauk van hier zal de toon wat gematigder worden. Arme kerel...

cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/...

widtvoet... | 29-03-08 | 17:25

@garos 1716
In "moeilijke" buitenlanden hebben ambassades meestal noodplannen klaarliggen voor bepaalde situaties. En in sommige situaties organiseren verscheidene ambassades dat, waarbij zij dan verschillende rollen spelen.
Verder ga ik hier niet op in. Als je een beetje nadenkt kun je misschien begrijpen, hoe bepaalde scenario's tot stand komen.

Vigil | 29-03-08 | 17:25

whoehahahahah, alle ambassades zijn weer gemaild dat er nog een film aan gaat komen. En die is nog veel erger volgens het kabinet. Balkenende vraagt hulp aan de EU, Verhagen gaat de wereld rond, Abutaleb moet de Golfstaten masseren, We staan weer volledig op de agenda van alle dictaturen in de wereld. En de politie, brandweer en ME krijgen nieuwe draaiboeken.
Een CV van Afshan Jani wordt aan de hele wereldpers verstuurd door de afdeling Voorlichting van het Kabinet, uiteraard met de mededeling dat het kabinet heeeeeelemaal niets er mee te maken heeft en tegen de film is.
Zucht...

mick jagger | 29-03-08 | 17:25

tipo 29-03-08 @ 17:13

> Jami moet gewoon zijn reet afvegen met de Koran

Dat doet ie al en daarom heeft ie ook zo een jeuk aan zijn schrale kont.

* Jami wiebelt heen en weer bij het lezen van deze post*

garos | 29-03-08 | 17:23

-weggejorist-

de_HOLLANDER | 29-03-08 | 17:23

Kijk, Ballin, onderstaande radicale mosseldrol heeft het begrepen:

Omar Bakri, the Libyan-based radical Muslim cleric who is barred from Britain, did not think the film was very offensive. "On the contrary, if we leave out the first images and the sound of the page being torn, it could be a film by the [Islamist] Mujahideen," he said. [...]

www.jihadwatch.org/archives/020494.php...

wopper | 29-03-08 | 17:20

de_HOLLANDER 29-03-08 @ 17:19
U struint weilanden af?

LibertasSimplex | 29-03-08 | 17:20

-weggejorist-

de_HOLLANDER | 29-03-08 | 17:19

Vigil 29-03-08 @ 17:10

Je gaat me niet wijs maken dat als je problemen in het buitenland hebt als Nederlands staatsburger dat je dan maar beter naar de Duitse ambassade kunt lopen. Daar geloof ik dus niets van.

garos | 29-03-08 | 17:16

Dus nu weer 50 Jami topics???? Pfff....

Henkieeee | 29-03-08 | 17:15

Jami moet gewoon zijn reet afvegen met de Koran. Dat scheelt een hoop tekenwerk en zelfcensuur.

tipo | 29-03-08 | 17:13

Vigil 29-03-08 @ 17:07
Yup. Opdringerig zichtbaar.

LibertasSimplex | 29-03-08 | 17:13

Wat zou het toch mooi zijn als onze politici eens een keer van een echte dosis realiteit bediend zouden worden.

Graaf Fledermaus | 29-03-08 | 17:11

@garos 1709
Geheel bij het verkeerde eind, mijn beste! Beter tussen de regeltjes door lezen!

Vigil | 29-03-08 | 17:10

Vigil 29-03-08 @ 16:48

“Mijn eigen ervaring is bv., dat je als Nederlander in een (instabiel) buitenland veel meer hebt aan de Duitse, Zweedse of Amerikaanse ambassade dan aan de Nederlandse.”

Laat me raden. Je bent met een kilo bolletjes in je aarsch tegen de lamp aangelopen. Terecht, dan doet de nederlandsche ambassade niets.

garos | 29-03-08 | 17:09

@Libertas 1657
Weet je, die maden en wormen waren er altijd al, alleen zijn ze tegenwoordig zo zichtbaar.

Vigil | 29-03-08 | 17:07

OudeLul 29-03-08 @ 17:01

neit als de profeet naar sesamstraat kijkt.

Eurotokkie | 29-03-08 | 17:05

laffe kwezel.....

DenLangel*l | 29-03-08 | 17:04

Jeetje de aannemer is weer bij balkie geweest , balkie vond de
eerdere 20 meter niet diep genoeg voor zijn bunker , er moeten
er nog eens 20 meter bij aangezien de Film van Wilders niets heeft gebracht vreest Balkie dat de film van Jami wel eens voor
meer problemen kan zorgen.

Eurotokkie | 29-03-08 | 17:01

-edit 29-03-08 @ 16:46
Iemand die een ander vraagt of ie alsjeblieft zijn waffel wil houden is inderdaad een groot voorbeeld van waar vrijheid van meningsuiting voor staat.

brulkikker | 29-03-08 | 17:01

wat een sukkel is die jami toch. als hij de profeet wil beledigen moet hij hem juist met een slappe lul tekenen.

OudeLul | 29-03-08 | 17:01

van Kloten 29-03-08 @ 15:14
... mooie film,.. en slaat de spijker op zn kop. Inmiddels is het al enige tijd zo in Nederland,.... dat alles maar dan ook echt alles moet wijken voor de economie....! En zodoende moeten 'we' alles slikken. Wat mij betreft mogen ze -reeds gisteren- de olie kraan dicht draaien,...... dan maar geen autorijden.... en lekker op de fiets! Kunnen ze daar die olie op hun brood smeren,...'s kijken hoelang ze 't uithouden

@xel | 29-03-08 | 16:59

bottehond 29-03-08 @ 16:38

*Schudt bottehond wakker*

De film is al uit. De reactie is gedateerd.

garos | 29-03-08 | 16:59

dat is wel waargebeurde verhaal wat Jami wil maken, dat kan je niet ontkennen, Hij (Mohammad) is getrouwd met Aisja (nl.wikipedia.org/wiki/A%C3%AFsja)
toen zij nog 6 jaar oud was en toen zijh nog 9 of 10 was mocht zij naar slaapkamer van profijt om te vrijen.
Als dit geen pedofilie is, dan moet de heer Hirsch Ballin, dat moet hij pedofilie niet straafbaar stellen.
Ik vraag me af of een moslim zijn dochter op deze leeftijd (9jaar) laat trouwen!!!!!!!!!!!!!!!

spoorman | 29-03-08 | 16:58

Weten jullie waar ik zo bang van wordt? In Fitwa is er sprake van 500.000 moslims in 1990. In 2008 zijn het er al 1.000.000 die in Nederland leven. Tel hierbij nog eens al die andere alochtonen op en je komt op een bevolkingstoename van 100.000 allochtonen per jaar.

Dit zijn meestal mensen die voor het grootste gedeelte analfabeet zijn en werkgelegenheid voor analfabeten is al bijna in zijn geheel naar lagelonelande overgeplaatst.

Dit betekend dat als dit zo door blijft gaan we regelrecht een sociaal-economische ramp van ongekende proportie tegenmoet zeilen.

De schuldigen hiervan zijn de linkse partijen die jarenlang iedereen hier naar binnen gelaten hebben. Nadat de vorige regering probeert heeft deze stroom in te perken, hebben zij met behulp van het waardeloze CDA de deuren weer wagenwijd opengezet.

Je kunt deze mensen vergelijken met de machthebbers van de Inca's die de Spanjaarden naar binnen gelaten hebben.

Wat de Islam betreft, kan ik alleen zeggen dat het een godsdienst is waarbij je zelfs als je hem binneste buiten keert geen enkele positieve kant kunt ontdekken.

Mister N | 29-03-08 | 16:58

Vigil 29-03-08 @ 16:48
Zijn we lekker mee, zo'n overheid vol waarden en normen.

LibertasSimplex | 29-03-08 | 16:57

@bottehond 29-03-08 @ 16:38
Wanneer zou deze wetenschapper den mond gesnoerd worden... Alles wat hij zegt is de vaderlandsche pers & politiek onwelgevallig. Er is echter geen speld tussen te krijgen.

Chiant | 29-03-08 | 16:52

Ernst [Hirsch] Ballin doet tegenwoordig dus aan Weeralarm-Hoaxes

Tobi | 29-03-08 | 16:51

@-edit 16:46

Hoeveel peren gaan er in 'n kilo appelmoes?

widtvoet... | 29-03-08 | 16:50

Het enige waar ze zich druk om maken zijn "economische belangen". Oftewel, aandeeltjes, vriendjes met geld, baantjes enz enz. Is het niet een mooi baantje als "commissaris" dan is het wel weer een belang ergens in het buitenland. En dat was de reden dat Balkenende zich zo druk maakt, heel simpel: zijn eigen portomonnee en de baantjes voor zijn (CDA)vriendjes en niets anders.

Boven het Maaiveld | 29-03-08 | 16:49

-edit 29-03-08 @ 16:46
Zucht, ja, waar is de tijd gebleven dat de bevolking braaf luisterde naar de boven hun gestelden. Je zou er heimwee van krijgen.

Miretra | 29-03-08 | 16:49

@Libertas 1638
Plotsklaps maakt men zich druk over "de Nederlander in het buitenland". Terwijl vrijwel elke Nederlander in het buitenland, die wel eens "problemen" had, weet, dat de meestal arrogante bemanning van de ambassade zich daar meestal totaal niets aan gelegen laat liggen.
Mijn eigen ervaring is bv., dat je als Nederlander in een (instabiel) buitenland veel meer hebt aan de Duitse, Zweedse of Amerikaanse ambassade dan aan de Nederlandse.

Vigil | 29-03-08 | 16:48

@Timooooo(met heel veel o's). *zucht*, die oplossing waar Geert voor pleit moet wettelijk worden vastgesteld. Daarvoor heb je een meerderheid van de stemmen in de tweede kamer voor nodig om dat door te drukken. Daar hebben jij en ik wel een stem in (eens in de vier jaar en dat kan soms net iets te lang duren, dus achter de feitenaanloop verhaal) maar niet de (huidige, dus het NU) doorslag. Er zijn vanuit de linkse hoek ook zat mensen die vocabulair niet goed onderbouwd zijn, maar de media zal het zich nooit in zijn/haar hoofd halen juist deze mensen uit te nodigen bij een debat of discussie.
Snap je nu hoe het allemaal (politiek gezien) werkt in dit land en de invloed van de media? Ik hoop het in ieder geval.

Tot slot vraag ik me nog die associatie af van mij en links. Ik ben geen schreeuwer van buitenlanders dood en allemaal eruit, ik zie mezelf als rechtsstemmer die wel de situatie van mensen die worden bedreigd door geloofsgenoten te ondersteunen en zo mogelijk te helpen. Heeft niets met links te maken alleen maar met het feit dat rechts per definitie niet een kaalkop is die iedereen dood of het land uit wil. We moeten wel verder blijven denken dan de neus lang is he.

pronto | 29-03-08 | 16:46

Skitterd, dit. Doet er een minister een mening uitten, krijgt ie meteen van een stel roeptoeters - die zeggen pal voor het vrije woord te staan - te horen dat hij de vrijheid van meningsuitting omzeep helpt.

-edit | 29-03-08 | 16:46

Goh wat gingen er veel schouwburgen in de fik en wat werden er een hoop caberetiers omgelegd in binnen en buitenland toen Theo Maasen Jezus aan zijn kruis aflikte en zei: lekker profeetje met het strakke reetje...
Of nee dat gebeurde eigelijk helemaal niet.... misschien iets met gezond verstand en gedragsremmen?? Dus als de life of Brian en Jezus Christ superstar kan dan kan de life of Mohammed ook geen probleen zien. Gelijke monikken gelijke kappen heet zoiets. Maar flikker die vrijheid gerust overboord om de rust in de samenleving te bewaren Ernst het is waarschijnlijk toch niet jouw opa die een Duitswerkkamp heeft meegemaakt.
Laffe hond!

Graaf Fledermaus | 29-03-08 | 16:46

@pronto 29-03-08 @ 16:31
Ik heb in zo'n "achterstandswijk" (a.k.a. prachtwijk) gewoond. En dan leer je snel dat de gemiddelde Jan Kaas spreekt over Turken, Marokkanen, Surinamerts, Antillianen, Chinezen, enz. Als je daar een paar jaar woont en tussen die mensen leeft, met ze spreekt en verkeert, dan blijkt dat het verschil tussen die groepen enorm is.
Een Turk is zeker geen Antilliaan. Ook niet te vergelijken met een Marokkaan. En een Surinamer lijkt nog niet misschien op een Chinees. En dan heb ik het niet over het uiterlijk.
Frappant is wel te zien dat er wezenlijke verschillen zijn in de mate waarin deze diverse etnische groeperingen integreren.

Chiant | 29-03-08 | 16:44

LibertasSimplex 29-03-08 @ 16:38

idd , denk dat de meeste schade al is gemaakt door Balkie dus
kunnen ze daar niet aankloppen .

Eurotokkie | 29-03-08 | 16:42

LibertasSimplex 29-03-08 @ 16:38
Fijn, kan ik schade door immigranten verhalen op Aykotsbak.

Miretra | 29-03-08 | 16:42

Lieve Ernst, luister nou toch eens even naar een ander. Ik wil graag een wig in de Nederlandse samenleving. Juist om die door jouw verafschuwde valse beeldvorming te voorkomen. Een wig die de extremisten, zij het van christlijke, joodse of islamitische herkomst met hun respectievelijke "heilige"boeken scheiden van de rest van de samenleving.
Zodat we niet meer in de stank van hun dwangmatige paternalistische overheersingsdrift, in naam van welke type god dan ook, hoeven te leven.

Sterker nog, ik juich een revolutie toe die ze voorgoed de mond snoert.
Dat zou nog eens een voorbeeldige samenleving zijn!

Laat Jami maar de volgende klap op de wig geven.

Genootschap Voor Dem | 29-03-08 | 16:41

'Schade Arabische boycot verhalen op Wilders'
www.elsevier.nl/nieuws/laatste_24_uur/...
Wat een idioten. Als je op een gekke plaats gaat zitten ondernemen, is gekte nou eenmaal niet een helemaal onvoorziene omstandigheid.

LibertasSimplex | 29-03-08 | 16:38

@MAXIMO 29-03-08 @ 15:09

In plaats van te lopen huilen dat je van alle kanten geslachtofferd wordt kun je je ook even afvragen in hoeverre jij jezelf associeert met tierende haatbaarden die openlijk een totalitaire wereldheerschappij nastreven en psyhopatische sadisten die met veel plezier mensen van welke leeftijd dan ook op de meest gruwelijke manieren verminken en afmaken. Indien je tot de conclusie komt dat je geen haatbaard of psychopaat bent kun je je afvragen of de kritiek die je je zo aantrekt eigenlijk wel voor jou bedoeld is. Het antwoord kan vrij ontnuchterend zijn.

Bekijk Der Ewige Jude eerst eens voordat je vergelijkingen gaat trekken. In Fitna zijn haatbaarden en psychopaten te zien die geen blad voor de mond nemen. Authentieke beelden die voor zich spreken. Exact hetgene waar we niet op zitten te wachten. Voor de rest moet iedereen gewoon gezellig doen en laten en geloven waar ie zin in heeft. Dat mag hier namelijk. Heeft niemand een probleem mee. In Der Ewige Jude wordt een mensenras neergezet als van nature inferieur, levend tussen het krioelende ongedierte, epidemieverspreiders. Zelfs peuters worden geportreteerd als latente oplichters en moordenaars. Omdat het in hun bloed zou zitten. Die film werd van A tot Z in scene gezet met als doel grootschalige jodenvervolging en rassenzuivering mogelijk te maken. Totaal niet te vergelijken.

Stir Glenfarclas II | 29-03-08 | 16:37

@nattebevert@16:25
Waar is uw gevoel voor liefde, tolerantie en gezelligheid gebleven?

fuckje | 29-03-08 | 16:35

allemaal wel leuke en aardig Mr.Ballin maar ik zit nog steeds met 300 vlaggen,
en als die niet op gaan is dit schadelijk voor me onderneming.

Eurotokkie | 29-03-08 | 16:34

@pronto
Dat zou kunnen,ik ken de spelregels niet.
Het verwijt aan Wilders dat hij niet met oplossingen zou komen, vind ook ook altijd bezopen."Stop de immigratie van Moslims, en schop degene die niet willen deugen het land uit".Nog blij dat de regering erkent dat er een probleem is.

express | 29-03-08 | 16:32

"Mein Filmp"

LibertasSimplex | 29-03-08 | 16:32

Het is inderdaad al weer lang geleden dat die Jami een pak slaag heeft gehad.

ach en wee | 29-03-08 | 16:32

Mohammed met stijve pielemans? Geyl! Wie wil dat nou niet zien...
-
pronto 29-03-08 @ 16:06
[sarcasme]Ik heb de oplossing voor alle wereldproblemen: iedereen moet vriendjes worden, boeven moeten in de cel, CO2 moet je niet uitstoten en we geven iedereen een miljoen euro! Dus, kies mij als world president![/sarcasme]
Je komt dan wel op voor Wilders, je lijkt een GroenLinksert. Met je geitenwollensokken-oplossingen. Tuig haal je van de straat, uiteraard, maar hoe, dat is de vraag. Overigens kan men zich ook afvragen waarom er altijd mensen in de hoek van Wilders zitten die "vocabulair niet goed zijn onderbouwd."

Timooooo | 29-03-08 | 16:31

@garos, ik heb het geluk dat mijn werkgever een wildersaanhanger is. ik ben dat ook. Ik heb collega's die dat totaal niet zijn. Als het niet druk is dan hebben wij ook echt wel discussies met elkaar. Dat moet ook kunnen en ik zeg ook dat ik graag luister naar meningen van anderen en daar over na ga denken. Andersom is dat ook zo binnen ons bedrijf. Stuk voor stuk qua intelligentie goed opgeleidde mensen en qua emotioneel eq ook anders konden wij ons werk en ons bedrijf helemaal niet voortzetten. Er zijn ook intelligente mensen die door geen ervaringen met leven in een achterstandswijk zich geen voorstelling kunnen maken over hoe het nu werkelijk is. Waar las ik toch een opmerking, volgens mij hier, dat iemand schreef welke nederlander heeft nu echt een moslimvriend waar hij mee gaat stappen, waar hij op verjaardagen gezellig samenkomt inclussief aanhang en toch zijn eigen nederlande indentiteit behoud? Dat zijn vrouw rustig kan vertellen dat ze op stijldansen zit en met zo'n leuke vent danst die homo is en dat haar echtgenoot daar ook helemaal geen problemen mee heeft. Las ik dat hier?
Daarnaast, wie van hier heeft zo'n contact met zo genoemde moslimvrienden?

pronto | 29-03-08 | 16:31

@Chiant 1612
Zo denk ik er ook over. De vrijheid van meningsuiting hoort onbegrensd te zijn en ik vind, dat politici dan ook niet over vage begrenzingen daarvan moeten gaan beginnen.
Dat Wilders echt de Koran zou willen verbranden, daarvan ben ik niet 100% overtuigd. Volgens mij heeft hij dat geroepen, omdat Mein Kampf de facto ook verboden is en hij daarmee dus de hypocrisie wilde benadrukken. Hoe dan ook, ik ben tegen het verbranden van boeken, hoe slecht ze ook mogen zijn.

Vigil | 29-03-08 | 16:26

@pronto

"Waarom worden er altijd bewust mensen uit naam van aanhang van Wilders geplukt die vocabulair niet goed zijn onderbouwd?"

Dat viel me nou ook op. Het zijn altijd van die ontzettende randdebielen.

Maar het is wel zo dat ik de intelligentsia van Nederland ook niet zie verkondigen dat ze aanhanger zijn van de PVV. Zelfs op GS zijn er velen met enkele punten van Wilders eens maar over de hele linie wordt hij toch afgekeurd.

garos | 29-03-08 | 16:25

Ernst is momenteel dusdanig de weg kwijt dat zelfs de Heere Zelf hem niet meer op 't rechte pad krijgt. De man is volledig van god los. Gisteren nog met gestreken smoel doodleuk verklaren dat hij, als minister van Justitie, het OM laat onderzoeken waar Wilders aangepakt kan worden op zijn Fitna en vanochtend droogjes ongevraagd met de aansporing "Houd toch je bek!" komen irt. wat Jami voornemens lijkt. Deze man moet opgenomen worden. Help hem!

"Als het Vrije Woord verstomt rest ons slechts het zwijgen..."

widtvoet... | 29-03-08 | 16:25

Mijn genuanceerde mening over deze kwestie is dat die kwezelachtige kwallenbak van een Hirsch Balling z'n gore rotbek moet houden en een baan moet gaan zoeken als assistent-adjunct directeur van de gesloten afdeling van het eerste het beste gekkenhuis dat hem überhaupt wil hebben.

nattebever | 29-03-08 | 16:25

Chiant 29-03-08 @ 16:12
hulde

LibertasSimplex | 29-03-08 | 16:23

garos 29-03-08 @ 16:10
"Daarentegen laat de Nederlandse samenleving Jami koud."
Een samenleving waarin hij als afvallige homo vrij en veilig kan leven zal hem inderdaad volstrekt koud laten. Maar da's logisch.

brulkikker | 29-03-08 | 16:18

Daarentegen laat de Nederlandse samenleving Jami koud.
@garos 29-03-08 @ 16:10
Als jij het zegt zal het wel zo zijn, niet?

bethundered | 29-03-08 | 16:14

@express, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Zie mijn verwijzing naar onderlinge chantage en bedreigingen. Dit speelt ook alleen horen wij daar in onze linkse media niets tot weinig over.

pronto | 29-03-08 | 16:12

@Vigil 29-03-08 @ 16:04
En daarom pleit ik ook voor een onbegrensde vrije meningsuiting. Al is het maar omdat je daardoor ook de extremisten hoort en ze daardoor identificeerbaar zijn. Iedere gek mag van mij roepen of schrijven wat ie wil, hoe grievend of absurd ook. Het is vervolgens aan mijn eigen intelligentie wat ik daar wel of niet mee doe. Het gevaar van het verbieden van uitspraken, geschriften of meningen is dat deze ondergronds gaan en sluimeren.

Ik ben het dan ook zeer oneens met Wilders dat hij een verbod op de Koran wil. Net zoals ik het oneens ben met lieden die zijn film willen verbieden. Ik pleit zélfs voor het legaliseren van Mein Kampf. Niet omdat ik dat zo'n fantastisch boek vind of omdat het gedachtengoed mij zo aanspreekt, maar eenvoudigweg omdat ik vind dat iemand uit mag komen voor wat hij of zij vindt.

En dan kan ik het daar vervolgens mee eens of oneens zijn. Dat lukt niet als alles maar verboden wordt.

Chiant | 29-03-08 | 16:12

Die kondtfilm zal wel totaal butt zijn.

LibertasSimplex | 29-03-08 | 16:11

Hoe zal de EU grondwet eruit komen te zien, als Turkije in de EU komt?

Onze gematigde Moslims houden zich stil, totdat zij met genoeg zijn, een teken krijgen van de Groot-moeftie van Syrië om een Moslim-partij op te richen.
Eerst nog samen met de Christelijke partijen regeren (CDA is niet vies van de Sharia) en dan is het alleen een kwestie van tijd.Wie plant zich het snelst voort.
Eens een moslim, altijd een moslim en onze kerken lopen leeg.PVDA hing vroeger nooit een geloof aan, maar is nu een Moslim partij.Ik denk dat over 30 jaar alle vrouwen hier met een hoofddoek zullen lopen.

express | 29-03-08 | 16:11

Miretra 29-03-08 @ 15:58

Jami vecht en agiteert tegen zijn eigen cultuur en hij heeft niets met de Nederlandse samenleving. Wilders daarentegen wel. Dat zie je in het uiteindelijke resultaat van het filmpje van Wilders. Hij heeft de grenzen opgezocht maar is er niet overheen gegaan. Daarentegen laat de Nederlandse samenleving Jami koud. De oproep van Ballin is daarom totaal nutteloos.

garos | 29-03-08 | 16:10

pfffffffffffffffffffffffff, hele tijd, en toen en vroeger en kruistochten en toen,...daar gaat die hele film niet over. Die film gaat over nu. Die film gaat over het hedendaagse gepreek van radicale imams (en dan zeggen ze, dat is in het buitenland), maar,....ik weet dat het hedendaags ook in sommige moskees in Nederland wordt gepredikt. Die haatzaaierij. De opmerking van Wilders kan wel roepen en schreeuwen maar komt niet met oplossingen is ook zo'n gelul. Anderhalf jaar geleden kwam Wilders toch tijdens debat: "Voorzitter, al het tuig moet van de straat, en buitenlandstuig (wat dan veelal van marokaans en antiliaanse afkomst is) het land uit. Dat zijn gewoon oplossingen voor dit probleem. Weer wat ruimte in de cellen voor het nederlands tuig. (Vervolg is zwaardere straffen, maar das volgende discussie). Dus wat zeuren ze nu in Den Haag van hij heeft geen oplossingen?

Daarnaast MOET hij ook een debat aangaan met moslims. Ik weet uit persoonlijke ervaringen (het zijn er meerderen) dat dat niet mogelijk is. Ik kreeg in verschillende discussies antwoorden als jullie christenen (heel dom ook, jullie christenen,..ik ben atheist wat ik kenbaar had gemaakt en IK heb een discussie, ik praat niet namens heel nederland) maar jullie christenen willen weer een kruistocht doenz.

Hoe dom kun je het krijgen? Dit is toch geen debat? Dit is toch geen discussie? Jullie zaaien haat, jullie zijn racist. En alles tegen mij. Ik ben ik,..geen jullie.

Het verwijt dat Wilders generaliseerd moeten dit soort finnen dan maar eerst op zichzelf gaan beroepen.

Daarnaast ben ik mij bewust van het feit dat welwillende finnen gewoon gechanteerd worden door die radicale zooi. Of je doet met ons mee of we zullen eens even een aardig bezoekje brengen aan je familie.

Tweede wereldoorlog. Wilders als Hitler neerzetten terwijl de radicale kant zelf die nazipraktijken ten uitvoering brengt.

Tot slot, op tv, programma's van het linkse boevennest. Waarom worden er altijd bewust mensen uit naam van aanhang van Wilders geplukt die vocabulair niet goed zijn onderbouwd? En zit er eens iemand die dat wel kan dan komt ie amper aan het woord want worden zijn woorden afgekapt of verknipt.

Media moet je wat dat betreft ook niet van hebben.

Niet om te slijmen maar GeenStijl is in ieder geval een media wat alles openlaat en dat is jullie charme.

pronto | 29-03-08 | 16:06

Hert Ballijn doet niet anders dan, mede in naam van andere kabinetsleden, dreigen met het Wetboek van Strafrecht. De hele sfeer wordt zodanig beinvloed, dat wij wel vrijheid van meningsuiting hebben, maar je moet je wel drie keer achter het oor krabben om daar ook gebruik van te durven maken. Doe je dat toch, dan komen de media en komt de overheid je wel intidimeren. Ja, zelfs een kamerlid, dat de overheid moet controleren, wordt door diezelfde overheid geintimideerd.De laatste dagen is er een ongekend media-offensief tegen Wilders geweest (instructie, verzoek of orkestratie door de overheid?), waarbij de inhoud van Fitna totaal geen rol speelde. Een overweldigend offensief, waar Riefenstahl, Stalin en Putin nog het nodige van hadden kunnen leren. Zelfs BNR-heks Pijpers riep al tegen opbellers dat ze ongelijk hadden nog voordat ze hun verhaaltje gedaan hadden. Maar ja, vrijwel al die figuren in programma's verliezen hun baantjes als zij iets anders uitkramen dan policor praat.
En dit soort figuren praten over het gevaar van een splijtzwam. Dat ze zelf de grootste splijtzwam zijn, komt niet in hun christelijk-socialistische hoofd op.
De NL vlag wordt gestreken en de dure naamborden worden van de ambassades geschroefd. Dat zijn de NL normen en waarden van tegenwoordig. Ja ja, VOC mentaliteit! Je maintiendrai...
JP de Bibberaar en dat hele klunzenkabinet moet weg! Het is een belediging van het Nederlandse volk. Nieuwe verkiezingen!

Vigil | 29-03-08 | 16:04

@fuckje 29-03-08 @ 15:37
Dat is een goed punt, waarom hoor je het de linkse kerk hier niet over. Wat gisteren Joost Zwagerman in DWDD ook al melde.

bethundered | 29-03-08 | 16:03

Huhhh, is toch al lang bekend dat er in de ISlamwereld meer Gay's rondlopen dan hier, neefjes met nichten trouwen etc. Waarom denkt men dat Papa boos is als dochter van huis gaat? heb die zelf niks......... Mam zit immers altijd onder het tafelkleed

Voskos | 29-03-08 | 16:03

@wopper 15:45

Nope. Lijkt me 'n reele zorg. Dat hij zich maar goed realiseert dat zijn leven weleens definitief drastisch kan veranderen na een uitbrengen van zo'n tekenfilm. Zeker wanneer onze Ernsten nog even (ook internationaal) wat olie op 't vuur flikkeren. Moedig acht ik 'm zeker en als @Botte op vakantie is mag hij hier huizen. Ongeacht zijn door sommigen veronderstelde "diepere" drijfveren (eigengeyl etc.)...

Te bezopen voor woorden verder dat in Nederland anno 2008 een Minister (van Justitie godbetere) zich verlaagt mensen op deze manier op voorhand de mond te snoeren. Maar goed, Ernst heeft wat dat betreft zijn sporen al ruimschoots verdiend.

widtvoet... | 29-03-08 | 16:02

*klapt voor Chiant*

cloudoflogic | 29-03-08 | 15:59

Dat moet je echt niet doen hoor!

Megazand | 29-03-08 | 15:58

garos 29-03-08 @ 15:57 Precies, terroristen-likkers moeten we hier niet.

Miretra | 29-03-08 | 15:58

@Dinand 29-03-08 @ 15:53

Beter een pedo in de 7e eeuw, dan een vrijgezel in de 1e eeuw, en pedofiliepaters nu.

wildje | 29-03-08 | 15:57

Miretra 29-03-08 @ 15:50

De cultuur die Jami van thuis uit heeft meegekregen is bijvoorbeeld dat hij ging juichen bij zoiets als 11 september. Daar agiteert hij nu tegen. Als jij dat jouw cultuur gaat noemen be free!

garos | 29-03-08 | 15:57

"Laat ons het eten, ook al gaan we dood"
(Reacties op Ehsan Jami. De zoveelste Hans Kazan. Van het zeggen dat je een film aan het maken bent.)

LibertasSimplex | 29-03-08 | 15:57

wildje 29-03-08 @ 15:54 Van welke planeet kom jij?

Miretra | 29-03-08 | 15:55

Toen Nederland zich aan de christenen ontworstelde in de jaren 60, vonden ze dit soort provocaties helemaal niet nodig.

En je ziet nog steeds weinig cartoons met Jezus als pedofiel. ("laat de kinderen tot mij komen")

Er is dus toch wat meer aan de hand dan alleen zorg over islamfundamentalisme.

wildje | 29-03-08 | 15:54

Jokkebrok 29-03-08 @ 15:51
Een vaccin tegen chronisch islamisme.

Schoorsteenveger | 29-03-08 | 15:53

Iedereen weet toch dat die neppe mohammed een pedo was dus waarom mag daar geen cartoon over worden gemaakt?

Dinand | 29-03-08 | 15:53

Laten we standvastig zijn en gewoon vinden dat de rechter dat geprojecteerde broddelwerkje te zijner tijd maar moet toetsen aan de nederlandse wet. En dan enkel nog als dat op dat moment nog nodig wordt gevonden.
Schijt verder aan hoe de wereld over ons oordeelt.

Schoorsteenveger | 29-03-08 | 15:52

Hoe vaak gaan we dit nog krijgen... ik begin het nu wel een beetje zat te worden... al die aandacht die naar die moslims uitgaat. Hebben wij inmiddels niet iets beters te doen, zoals voortgaan met onderzoek naar medicijnen tegen .... vul maar in..... wat een verspilling van energie allemaal.

Het kan allemaal zoveel beter. Ik ben helemaal moslimmoe , ik pas vanaf nu ff.

Jokkebrok | 29-03-08 | 15:51

garos 29-03-08 @ 15:47
Onze cultuur is die van Jami, anderen verraden ons land.
De Jami's mogen blijven.

Miretra | 29-03-08 | 15:50

@van Kloten 29-03-08 @ 15:14
Thnxs

ADHDtje | 29-03-08 | 15:50

-weggejorist-

Doodziek Aapje | 29-03-08 | 15:50

Miretra 29-03-08 @ 15:41
jami wil slechts gefrustreerd rellen, lijkt me.
fuckje 29-03-08 @ 15:37

Wilders komt op voor het behoud van zijn eigen cultuur en Ehsan Jami agiteert tegen zijn eigen cultuur. De grens tussen agiteren en rellen is sneller overbrugd.

garos | 29-03-08 | 15:47

-=PyP=- 29-03-08 @ 15:45 We zullen je posts missen. Tot morgen.

Miretra | 29-03-08 | 15:46

@ widtvoet... 29-03-08 @ 15:40

Dan moet hij dubbel uitkijken. Jammer dat hij de publiciteit heeft gezocht. Hij zal itt GW niet bestand zijn tegen de druk van de uitverkopers, ben ik bang

wopper | 29-03-08 | 15:45

Zucht, *sluit Geenstijl en andere nieuwsbronnen af en is er voorlopig klaar mee*

-=PyP=- | 29-03-08 | 15:45

@Miretra 15:35

Het kruipen gaat hem (nog altijd) beter af idd.

widtvoet... | 29-03-08 | 15:42

jami wil slechts gefrustreerd rellen, lijkt me.
fuckje 29-03-08 @ 15:37
--
Zou het? Wat dan nog. Gelukkig bepaalt het SP Politburo nog niet voor ons wat maatschappelijk relevant is, al doet het CDA niet onder voor die vuile rotcommunisten.

Miretra | 29-03-08 | 15:41

@wopper 15:32

Tis idd. te hopen dat hij goed oppast. Hij is aanzienlijk kwetsbaarder dan Wilders en ik hoor nu al geluiden dat hij, wanneer hij zijn eigen hoofd zo op 't hakblok legt zélf ook maar op moet draaien voor eventuele bescherming.

widtvoet... | 29-03-08 | 15:40

Echt hoor. Mensen die naar de een of andere homosensuele film gaan zitten kijken, enkel omdat er een vent met een baard in zit, hebben vermoedelijk geen goed pornokanaal tot hun beschikking. En dat geeft verder niks.

LibertasSimplex | 29-03-08 | 15:39

@MAXIMO 29-03-08 @ 15:23
Een deel van de in Nederland levende moslims zullen dit inderdaad ook nastreven. Een groot (weldenkend) deel ook niet. Wilders heeft echter ook meerdere malen benadrukt dat het hem niet gaat om de mensen, maar om de ideologie van de islam. Uit deze ideologie komt veel extremisme voort. En ja, ik weet het, dat was in de middeleeuwen ook zo bij het Christendom. We leven echter niet meer in de middeleeuwen.
Bovendien zien we dagelijks om ons heen de tekenen van het minder weldenkende deel van de islamitische gemeenschap, die het eenvoudigweg verdomd om te accepteren dat wij hier niet in het Rifgebergte zijn. En dan heb ik het heus niet over het wel of niet dragen van een hoofddoek. Een burqa daarentegen neigt wat mij betreft al een stuk meer naar extremisme. En wat te denken van 3e of 4e generatie Nederlandse jongeren afkomstig van Marokkaanse immigranten (ja, ik noem ze zeer bewust Nederlandse jongeren) die zichzelf Marokkaan blijven noemen en niet in staat zijn om ABN te spreken? Die niet willen en mogen trouwen met een "Hollandsche"? Ik vind dat vreemd, want na 3 of 4 generaties mag je er toch vanuit gaan dat deze jeugd volledig vernederlandst is (geassimilieerd zo u wilt)? Of zou diezelfde ideologie daar dan wellicht toch iets mee te maken hebben?

Begrijp me goed, ik ben zeer liberaal en heb niets tegen welk geloof dan ook. En of iemand nu een tulband op z'n harsens wil zetten, of een keppel, of een mijter, het zal me werkelijk de bout hachelen. Maar als men mij wil beperken in mijn meningsuiting, dan heb ik daar zwaar problemen mee. Ik wil namelijk dezelfde rechten en plichten als ieder ander.

En voor wat betreft de vergelijkingen met der Ewige Jude of andere parallellen met het derde rijk: Als ik de zwartwit beelden van de links socialistische dictatoren zoals Hitler en Goebbels bekijk en ik zie vervolgens de beelden van een op dreef geraakte extremistische imam (ook in NL zijn daar voorbeelden van!), dan zie ik daar veel meer treffende gelijkenissen dan bij onze vaderlandse politici. Van welk pluimage dan ook.

Extremisten zijn per definitie gevaarlijk. Daar kan niet voldoende en indringend genoeg voor gewaarschuwd worden.

Chiant | 29-03-08 | 15:38

Hisch Ballin, minister van gekke loopjes....

Miretra | 29-03-08 | 15:37

Wilders heeft met Fitna weer twee items op de politieke agenda gezet, die "links" had laten vallen, namelijk de homo- en vrouwenemancipatie .
jami wil slechts gefrustreerd rellen, lijkt me.

fuckje | 29-03-08 | 15:37

widtvoet... 29-03-08 @ 15:34 ... met een raar loopje....

Miretra | 29-03-08 | 15:35

LoL @ Sévèke 29-03-08 @ 15:24

> als laatste wanhoopsdaad heeft Wilders een film gemaakt.

Insiders nieuws seveke? In ieder geval zag ik hem na de daad de mosselman prijzen!

garos | 29-03-08 | 15:35

Beter aan de media vragen om het niet te doen die zijn de mensen die hier de aandacht aan besteden...
Geenstijl valt hier ook onder.

Haas82 | 29-03-08 | 15:34

Hirsch Ballin: bestuurder, wetgever, aanklager, God en rechterT tegelijk. Wat zal z'n moeder trots zijn...

widtvoet... | 29-03-08 | 15:34

garos 29-03-08 @ 15:30: Wilders is gestegen. Die peilingen die jij bedoelt, zeiden ook dat Wilders met maximaal drie zetels de kamer in zou komen, bleken er achteraf negen te zijn.

LoL @ Sévèke | 29-03-08 | 15:33

De volgende hype in aantocht?

spinoza | 29-03-08 | 15:33

@ widtvoet... 29-03-08 @ 15:29

Arghhh, thanks widtvoet!
Moehaha, dat hij maar uitkijkt. Misschien willen ze eerst een interview en met cameralieden moet je uitkijken.. indachtig Shah Massood

Ehsan Jami is in gesprek met een omroep in het Midden-Oosten om er zijn anti-islamfilm uit te zenden. "Wat zou het prachtig zijn als daar een discussie kwam over normen en waarden en de grondrechten van de mens", zegt hij vrijdag. De oprichter van het comité voor ex-moslims wil verder niets kwijt over de zender.

wopper | 29-03-08 | 15:32

*Oproep aan Boris van der Ham*

Morgen met een snoeiharde column alhier komen waarin je aankondigt a.s. dinsdag een motie van afkeuring en wantrouwen tegen deze minister te komen.
Niet met gezeik achteraf komen over dat filmpje van Geert, dat is wel genoeg besproken. Tijd om te laten zien dat je kloten hebt, Boris.

koerbagh ® | 29-03-08 | 15:31

Uiteindelijk heeft de film van Wilders toch wat positieve effecten opgeleverd. PVV is in de peilingen met 2 zetels gedaald en je hoort nu wat meer uit moslimkringen van hoe ze in de samenleving staan. Zelfs Wilders steekt de moslims nu wat veren in de reedT.
Het enige negatieve is dat CDA behoorlijk in zetels stijgt. Ik vrees dat de film van het pubertje EJ voor alleen nog meer stijging in de peilingen van CDA gaat zorgen.

garos | 29-03-08 | 15:30

Weer een film die ik niet ga kijken. Heb het er maar druk mee.

LibertasSimplex | 29-03-08 | 15:29

Valse beeldvorming? Vast.

ADHDtje | 29-03-08 | 15:28

Herexamen voor het kabinet.
Zo te horen hebben ze niks bijgeleerd.

kuttekrap | 29-03-08 | 15:27

wopper 29-03-08 @ 15:15
Ik weet het, we kunnen alleen het feestje bederven.
Het referendum was erg belangrijk, nooit meer kunnen ze beweren de wil van het volk uit te voeren. Deze shapeshifter gaat komende tijd de landverraders lekker plagen.
*_*

Miretra | 29-03-08 | 15:25

MAXIMO 29-03-08 @ 15:23: Volgens mij heb jij het niet in de gaten, maar de westerlingen en met name Wilders zijn in de hoek gedrukt, als laatste wanhoopsdaad heeft Wilders een film gemaakt.

LoL @ Sévèke | 29-03-08 | 15:24

Daar gaan we weer... de zoveelste politieke poging tot staatscensuur. Laat die Jami toch lekker rotzooien. Hirsi Ali heeft gelijk.

lees dit: www.ravagedigitaal.org/2008/toestandfi...

vikkie | 29-03-08 | 15:24

Chiant 29-03-08 @ 15:14
Fitna legt met allemaal knip en plakwerk een suggestieve link tussen extremistisch terrorisme in den verre en onze moslims hier die, volgens die suggestie dus, dat hier in de toekomst ook allemaal zullen proberen.
Wilders drukt hiermee dus moslims in de hoek.
Net als Der Ewige Jude dat deed met joden doet fitna dus hetzelfde maar dan niet op zo'n expliciete manier..

MAXIMO | 29-03-08 | 15:23

Een achternichtje van 4 heeft 'n tekening gemaakt van enge mannen met baarden die haar moeder vorige maand voor haar gezicht om niets (ze had aan 'n stel moskeegangers gevraagd of ze voor het vrijdaggebed niet langer wekelijks met hun vieren haar portiek wilde annexeren) in mekaar stompten. Deze wil zij gaan uploaden naar haar netpagina op de www. van haar basisschool.

@Ernst ouwe rukdwaas, doe haar dat eens afraden.

widtvoet... | 29-03-08 | 15:23

Tja, alhoewel ik Jami in zijn missie steun denk ik dat 'ie zich met nuttigere zaken moet gaan bezighouden. Het is veel beter om een groep ex-moslims aan tafel te hebben bij de overheid dan de zoveelste Imam die denkt alle vluchtelingen uit islamitische landen te representeren.<br>
<br>

Op deze manier zet 'ie zichzelf alleen maar op voor marginalisatie en maakt 'ie het weer moeilijker voor zijn ex-moslim initiatief om iets te bereiken.

prsr | 29-03-08 | 15:21

Teen vroeg mij ook hem te helpen met een film, maar ik heb vriendelijk, maar duidelijk geweigerd.

fuckje | 29-03-08 | 15:21

Ben op zoek naar het artikel van vandaag waarin EJ zei dat hij in onderhandeling is met een nieuwszender in het MO om zijn filmpje uit te zenden.
Heeft iemand dat artikel paraat svp

wopper | 29-03-08 | 15:21

@bottehond 29-03-08 @ 15:05
Volgens mij ging die 56% over 'gevaar voor de Nederlandse levenswijze'. Op de nog krachtiger stelling 'Ziet u de Islam op den duur als een serieuze bedreiging voor Nederland?' zegt 43% ja en van de cda-achterban zelfs 48%! (bron www.peil.nl) Ons probleem zit dus duidelijk niet bij filmende 'pubers' als EJ maar bij de aanhangers van die epileptische profeet voor wie de grenzen nog altijd wijd open staan.

Hetze Haatstra | 29-03-08 | 15:17

Nooit, deze heisa komt goed van pas, niemand heeft het nog over het door CDA en PvdA gepleegde landverraad bij het instemmen met de Europese grondwet.

@ Miretra 29-03-08 @ 15:07

Over een paar jaar stemt het merendeel v/d meute gelukkig weer JPB & Co. En de Europese grondwet.. ach, daar doen wij niet moeilijk over.. die komt er en dat hou je tog, geen ruk meer aan te doen

wopper | 29-03-08 | 15:15

@MAXIMO 29-03-08 @ 15:09
Waarmee of waarom zaait Fitna haat? Doe eens concrete voorbeelden om dat te staven.

Chiant | 29-03-08 | 15:14

MAXIMO 29-03-08 @ 15:09: Balkie moet alles behalve gehuldigd worden. Balkie is echt een prototype NSB-er.

LoL @ Sévèke | 29-03-08 | 15:14

Er is weer een filmpje gemaakt, geen tegenfilm maar een 'meefilm'. Aardig stukje huisvlijt, sneller gemaakt en wellicht ook beter dan Fitna.

www.hetvrijevolk.com/?pagina=5783

van Kloten | 29-03-08 | 15:14

-weggejorist-

Vak G | 29-03-08 | 15:13

*Hirsch Ballin samen met Balkenende met 't angstzweet op hun voorhoofd over 't strand ziet rennen de komende vloed met emmertjes en duizenddingendoekjes te keren*

widtvoet... | 29-03-08 | 15:10

"en als de vlam alsnog in de pan slaat is dat eerder aan het CDA dan aan Wilders te wijten."
Da's de mening van de dommeren onder ons, helaas de een grote groep, die niet inzien dat Balkie met zijn uitlatingen Wilders binnen de grenzen van de wet dreef en met zijn uitlatingen naar het buitenlad ook een heleboel bullshit uit die landen, tot nog toe, pareerde.
Niemand weet namelijk of de versie die wij hebben gezien de beoogde versie was van Wilders, hij had ook nog erger kunnen zijn indien balkie hem gewoon zonder aandacht te schenken hem aan de slag had laten gaan met WindowsMovieMaker.
Ondanks dat ie wellicht binnen de wet bleef (wat ik nog maar moet bezien) betekent dat nog niet dat Fitna geen haatzaaiende propaganda-film is.
Nee, dit is gewoon van het kaliber Der Ewige Jude, een film die met een hoop demagogie van alles uit zjn verband rukt en enkel drijft op de angsten in de onderbuik en zodoende de waanbeelden van de anti-islamieten van voeding voorziet.
Ondanks dat ik Balkie doorgaans als president absoluut niet waardeer mag hij daarom van mij in dit geval wel gehuldigd worden en daarom is het goed dat ook Jami alvast op zijn verantwoordelijkheid, als burger van dit land, wordt gewezen.

MAXIMO | 29-03-08 | 15:09

Jaja, mooi om te zien dat het nu ineens Wilders' schuld is dat de pleuris niet uitbreekt, omdat hij zogenaamd een zwak, slap en aaneengemonteerd project heeft gepresenteerd. De man zelf heeft nog geen seconde reclame voor zijn film gemaakt en ook nooit beweerd dat hij hiermee kalveren of Oscars zou gaan winnen.
Hoogst kwalijk is het dan ook te zien dat alle ophef vanuit links-gristelijke hoek voorafgaand aan de film nu wordt geherrouteerd in forse kritiek op het uitblijven van ernstige gevolgen naar aanleiding van deze zeer gematigde film die NIET kwetsend is, want niet gericht tegen personen of geloof. Slechts gericht tegen de ideologie en volkomen terecht. Dat bewijst maar eens te meer de angsthazerij van de afgelopen weken en maanden.
Het lijkt wel of men nu voor de herkansing gaat, alsnog hopend op een fikse crisis, door de aangekondigde "film" van Jami wederom op voorhand breeduit en mondiaal te veroordelen.
Liever zag ik Hirsch Ballin zijn excuses in de wereld maken voor échte Nederlandsche wantoestanden. Maar dat zal vooralsnog een utopie zijn, omdat hetzelfde CDA voor een groot deel verantwoordelijk is voor deze wantoestanden.

Chiant | 29-03-08 | 15:07

Wanneer gaat dit kabinet eens stoppen met angstzaaien en starten met regeren?
B. de Bouwer 29-03-08 @ 15:01
--
Nooit, deze heisa komt goed van pas, niemand heeft het nog over het door CDA en PvdA gepleegde landverraad bij het instemmen met de Europese grondwet.

Miretra | 29-03-08 | 15:07

Laat Ballin zich maar druk maken over de doodsbedreigingen die Liveleak kreeg, door de haatbaarden.
wereldwijd wordt elke kritiek op de Islam gesmoord, berecht en vervolgd.

vander F | 29-03-08 | 15:05

Hetze Haatstra 29-03-08 @ 15:02

Hirsch beweerde gisteren wel 10 keer dat Fitna (en nu dus de beweegpica van EJ) een splijtzwam is. Ik heb de indruk dat 56 % van de Nederlanders een andere splijtzwam aanwijst.

bottehond | 29-03-08 | 15:05

Wat is de link met Zaanse moslims...?

JCK | 29-03-08 | 15:05

Er moeten zeker nog een film komen! We maken ze helemaal gek daar in den haag! +10

LoL @ Sévèke | 29-03-08 | 15:05

We hadden een verschrikkelijke oorlog nodig om ons te kunnen ontdoen van dictatoriaal en fascistisch geleide staten.

Nog één oorlog zal er nodig zijn om me het fenomeen religie te kunnen afrekenen. Na die oorlog zal religie zijn verworden tot een curieuze kantlijn in het boek van de menselijke geschiedenis.

Tot die tijd ben ik er een groot voorstander van om relgies zo vaak en zo hard als mogelijk te beledigen, te schofferen en zo "respectloos" als mogelijk tegemoet te treden.

Auke | 29-03-08 | 15:04

Ik ben het een beetje zat eigenlijk.

Als er op Bali een of andere onbenul roept dat toeristen in elkaar geslagen moeten worden, is onze JPB nergens te bekennen.

Vlaggen moeten er worden verbrand! Ambassades geplunderd en poppen opgehangen! Althans, dat schijnt de taal te zijn die "daar" begrepen wordt. In plaats daarvan ondergaan we het liever en denken dat het er bj hoort.

Generaliseren is een heel mooi goed. Voorbeeld: Alle reli-terror-extremisten zijn tuig.

Start nog eens een filmpje van een journalist die de keel wordt door gesneden.

Ik weet het beter | 29-03-08 | 15:04

Waar moslims het meest bang voor zijn in deze film is de enorme deceptie als blijkt dat mohammed maar een piepklein pikkie blijkt te hebben.

Want er moet toch op z'n minst een reden zijn waarom mo een 9 jarige het best bij hem vond passen.

Schout-bij-nacht | 29-03-08 | 15:03

Jami zal nog meer tegenwerking en afkeuring krijgen dan GW. Niet van mij, laat dat helder zijn. Maar ex moslims moeten kennelijk hun bek houden van de meeste Nederlanders. Vraag maar aan Ayaan.

Ik heb Jami een keer ontmoete en hem een compliment gegeven en hem échte Nederlander genoemd. Als het nodig is kan hij bij mij onderduiken. Dat zou de dure plicht van iedere Vrijzinnige en weldenkende moeten zijn.

bottehond | 29-03-08 | 15:03

fotosoepje van Jami die Mo in zijn billetjes neemt. Doet het vast goed.

miko | 29-03-08 | 15:03

@B. de Bouwer
Ze regeren ook wel, kijk maar eens naar uw salarisspecificatie.

kapotte_stofzuiger | 29-03-08 | 15:02

Het fragment uit de EJ film dient niet slechts om 'een wig te drijven' maar stelt een actueel probleem aan de kaak. Van de parallelle moslim-samenlevingen zoals die het meest in Engeland (maar in mindere mate ook bij ons) zijn te vinden is bekend dat - in navolging van De Profeet - zeer jonge meisjes worden uitgehuwelijkt aan vieze ouwe mannetjes. Europese regeringen zwijgen het liefst over deze sharia-wijken en faciliteren daarmee de komst van Eurabië.
Sorry voor de crosspost...

Hetze Haatstra | 29-03-08 | 15:02

Wanneer gaat dit kabinet eens stoppen met angstzaaien en starten met regeren?

B. de Bouwer | 29-03-08 | 15:01

Ernst zal zich misschien nog wel een warmer pleitbezorger voor de Vrijheid Monden te Snoeren betonen dan zijn heiland Jan-Pieter.

"U heeft het recht te zwijgen. Doe dat dan ook!"

widtvoet... | 29-03-08 | 15:01

OMG... waarom zoveel aandacht?! Laat ze nou maar gewoon doen, dan weet niemand er iets van.

Dr. IJSBEER | 29-03-08 | 15:01

Hirsch-Ballin is een lafaard. Net als iedereen die bij de SP, GroenLinks, CDA, PvdA en Gristenunie zit.

whatisup? | 29-03-08 | 14:58

De regering heeft het maar druk met werk waar de regering in feite niet mee van doen heeft. Kunnen ze niet eens een beetje gaan regeren, of begint het pas na de 100ste film te vervelen voor ze om maar voortdurend te vertellen aan iedereen hoe bang we zijn. Voor Ballin is het natuurlijk wel aardig: hij komt ook weer eens op tv, en dat vindt zijn RK moeder fijn.

lijn5 | 29-03-08 | 14:58

Kom op CDA, verbieden die hap, er zijn belangrijkere kwesties.
Is de Europese grondwet al geratificeerd?

Miretra | 29-03-08 | 14:58

Aaargh, kappen, allemaal!

Ari Gold | 29-03-08 | 14:58

Gedeelde smart is halve smart. Jami biedt Wilder gewoon indirekt aan 50% van de klaims voor zijn rekening te nemen. Best joviaal van 'm.

"Nijntje doet grote bah..."

widtvoet... | 29-03-08 | 14:56

Hirsch Balin nog zo'n ruggengraat

Laat maar lekker escaleren, graag ook een vrijbrief om huis en haard te mogen verdedigen. Voor de deur weer 4 auto's open getickt door een stel van die zandnegers. Voor je buiten bent zijn ze al weer weg...

Bluto Blutarsky | 29-03-08 | 14:55

Doe niet mee aan die Valse beeldvorming..
Nou die beelden van onthoofdingen,stenigingen,en bom-aanslagen zijn alles behalve Vals..

Rechtse_Roker | 29-03-08 | 14:55

Mutsaerts, je gaat me toch niet vertellen dat je niet beseft dat Fitna de cruciale discussies over onze Vrijheden op gang brengt? Fitna afdoen als een slap aftreksel getuigt bepaald niet van serieus inzicht in de zaak, Mutske.

bottehond | 29-03-08 | 14:54

Tsja, gewoon maken die tekenfilm Jami. Laat die moslims maar komen!

Rabarberke | 29-03-08 | 14:53

Wat bedoelt 'ie met: "valse beeldvorming". Het waren toch de "islam medestanders" die het minst bekend waren met dit gepeupel.

ronald2887 | 29-03-08 | 14:53

Ja, heel goed Ernst. Bel gelijk even Al Jazeera op om te melden dat de Vrijheids van Meningsuiting zo belangrijk is dat je gratis publiciteit geeft aan een onbetekenende afvallige dwaas. Als de regering niet zoveel aandacht zou geven aan dit soort dwazen, dan zou niemand ooit die suffe Fitna film gezien hebben.

OversteKarremans | 29-03-08 | 14:53

Ach, schandknaapje en ´wilders´ wannabuh cq. hirsi ali copy-cat, denkt ook weer es zijn mediageylheid te bevredigen...

niets aan de hand, gewoon doorlopen...

overVecht | 29-03-08 | 14:52

Geef het ventje geen (media)AANDACHT.

kneuterzak | 29-03-08 | 14:51

Kruipen zullen we!

widtvoet... | 29-03-08 | 14:50

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com