Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KRO-weblogger gaat los op tienermoeder

saami.jpgGisteren is bij de KRO een nieuw seizoen van Puberruil gestart. Het adolescenten-ruilprogramma waarin dansnichten met probleemwijk-rappers, en studenten met bouwvakkers wisselen van leefomgeving. Altijd lachen, en om de boel wat op te leuken heef de KRO dit keer vier webloggers ingehuurd om de uitzendingen te recenseren. Polemiek, je weet tog. Nou, die kunnen ze krijgen. Zo laat de 16-jarige ondernemer Saami vandaag zijn gedachten gaan over aflevering 1, met kasteelmeisje Romy en tienermoeder Priscilla. Vooral over die laatste heeft Saami aka 'het kleine korporaaltje' wel wat te zeggen. Want die Priscilla, die had gewoon abortus moeten laten plegen op dat kind van d'r! De kleine is voortgekomen uit platte geilheid in plaats van echte liefde, heeft geen goed milieu om in op te groeien en waar is de vader eigenlijk? Zomaar wat vragen die Saami wel durft te stellen, in tegenstelling tot zijn collega-loggers die voornamelijk respect voor alles en iedereen hebben. Trouwens, waarom heeft mevrouw Priscilla niet gewoon een neukrubber gebruikt? Heeft ze al die overheidsspotjes op tv soms niet gezien? 'WAAR BESTEDEN WIJ ONZE BELASTINGCENTEN AAN UIT?!' aldus Saami als een echte reaguurder. Tot slot heeft hij ook nog een tip voor Priscilla: ga-weer-naar-school, in plaats van een beetje rond te hangen in een winkelcentrum. Vuile hangjongere! Dit was Saami voor de KRO, volgende week weer een nieuwe column.

Reaguursels

Inloggen

@Laarrr:
A) wellicht schreef ik het mét r omdat hij me aan een bepaald figuur doet denken.
B) haar uitspraken in de uitzending doen niets af aan het feit dat ze al in de planning heeft weer met school te beginnen.

kortom, jullie kunnen beiden beter jullie geweldige adviezen/tips voor je houden aangezien ze op onjuiste veronderstellingen zijn gebaseerd.

Demonische Eend | 20-03-08 | 13:03

@ Demonische eend.

A) Hij heet Saami. Dus jij zal toch ook eens beter moeten lezen!^^
B) In de uitzending geeft ze toch écht zelf toe dat ze niet op school zit, niet werkt en een uitkeringtrekker is.
Bovendien kan dat profiel altijd later geplaatst zijn.

Laarrr | 20-03-08 | 01:01

player.omroep.nl/?aflID=6715329&md...
Op 7:55 Vader van Romy over het kind van Priscilla "Jezus wat is jou overkomen en hoe is dat BEVALLEN" super opmerking

albert136 | 19-03-08 | 21:33

saamir is een drol die niet weet waar hij over praat. van profiel priscilla: 'In september ga ik weer naar school, een opleiding in de beveiliging.'

Demonische Eend | 19-03-08 | 20:49

Het is een feit, bij de KRO hebben ze een Melkertbaantje gevonden om alle reacties te lezen en te beoordelen, alware hij God en Allah zelve. Kortom er is sprake van: Censuur.

Hooijstra | 19-03-08 | 20:47

Ga je luier ff vol schijten lutser

kutjemuf | 19-03-08 | 20:34

Na de alleszins intellectuele Ali B krijgen we binnenkort een ELABORATE conversatie tussen Saami en Balkenende op TV voorgeschoteld. Ugh, wat verafschuw ik Nederland. Ik kan niet wachten tot ik ben geemigreerd. (H)

LordLapraS | 19-03-08 | 19:01

LordLapras, wat een idioot ben je! Snap je het dan nog steeds niet?! Zij hebben hem aangenomen omdat zij al van tevoren wisten dat hij zo was. En dat hij flink wat publiciteit zou kunnen opleveren...
Je hoort bijvoorbeeld niets meer over die andere bloggers. Die zijn volledig weggevaagd door o.a. jouw reacties.
Die 'MOCRO' heeft het blijkbaar goed aangepakt. Mensen volgen nu zéker zijn verhaal! We krijgen er gewoon een nieuwe 'knuffelmarokkaan' bij.

Laarrr | 19-03-08 | 18:51

Het is een blog, mag je toch wel verwachten dat er geen tenenkrommende taalfouten in zitten. Hij werd geselecteerd door de KRO om te 'bloggen'. Ik vraag me af wat zij in die MOCRO zagen.

LordLapraS | 19-03-08 | 18:39

Haha, oeps. 'schrijft' :)

donek | 19-03-08 | 18:31

Wat een gezeur om zijn proza. Hij schrijgt geen boek hoor! Lef dat ie het zo doet. Chapeau.

donek | 19-03-08 | 18:31

Het geeft maar weer blijk van de kwaliteit van het onderwijs. 5vwo en het dan presteren om zinnen te formuleren als 'Waar besteden wij onze belastingcenten aan uit?!'. Het is te komisch voor woorden.

LordLapraS | 19-03-08 | 18:26

@ meijker soms is er wat meer aan de hand dan alleen school dit gebeurt vaker dan je denkt.
Dat ze niet wilt werken is 1 maar ga niet dingen roepen waar je de ballen niet van weet.

Haas82 | 19-03-08 | 18:11

hahaha mooie column! recht voor z'n raap!

Von_Dutch | 19-03-08 | 18:11

Zie je dat kasteel? Ja dat is Limburgs, zie je dat krot? dat is Rotterdams.
Dus hou gewoon je moel over Limburg. Onsuccesvol KudtVolk.

montana_ | 19-03-08 | 18:06

Die eerste alinea bijvoorbeeld loopt werkelijk voor geen meter voor een 5vwo'er. Ik weet in dit geval precies wat representatief is want ik zit er ook op.

"Ik heb het weer eens gezien hoor. Altijd is het weer leuk om dit te kijken. Het blijft een leuk programma!"

Anders zeg je gewoon 3x hetzelfde.

Inferi0r | 19-03-08 | 18:03

@Blaffer
--
Bingo, zowieso zijn meisjes van 16 niet volwassen of wilsbekwaam, dus het is totaal onzin dit soort gedrag te aan te sporen door het te belonen met "gratis geld" waartegenover geen prestatieverplichting staat (afmaken school e.d.).
--
TRiest, wat wel verklaard dat de geitenwollensokkenbrigade en de gehele zieligheidsindustrie in het algemeen dit probleem nooit zou willen oplossen, om de doodeenvoudige reden dat hun knusse "banen" (is dat wel werk eigenlijk) op de tocht zouden staan.

Dr Doom | 19-03-08 | 17:27

Groot gelijk, ze moeten hier gewoon die achterlijke bijstandsregeling afschaffen. Na 2 weken krijgen dit soort ratten honger, en gaan ze wel aan het werk.

blaffer | 19-03-08 | 17:03

Leeftijdgenootjes Saami kennu niet leezu geloof ik.

StonedTrooper | 19-03-08 | 16:49

damm wat is die saami een stijlloos hoerenjong... 5 VWO tja eh wat zou je nou doen jochie als je beiden zei kunnen neuken... eh ik weet het wel die precilla es ff pakken... lol

sharkdog | 19-03-08 | 16:49

Saami, ik zou zeggen ga zo door!

Draexin | 19-03-08 | 16:44

Tsja, niet helemaal in de lijn met hoe Rome over abortus denkt zou ik als KRO denken. Maar ja, ik ben geen KRO.

Bigi Bana Boy | 19-03-08 | 16:26

@mijker
Als dat kind dan over 15 jaar zijn moeder terugziet, kan het waarschijnlijk toch de context niet plaatsen. Klootjesvolk werpt klootjesvolk. Gelukkig maar, anders stapelen de vuilniszakken zich op in straten, raken alle bedrijfspleepotten verstopt en moet ik zelf m'n screaming-orgasm-cocktail aan de bar gaan halen.

Fonald Fuck | 19-03-08 | 15:02

@Joshua 19-03-08 @ 12:42

www.meervrijheid.nl/?pagina=804

Thomas Sowell schreef over sociale mobiliteit in de V.S.: "... studies die bepaalde individuen volgden door de tijd hebben aangetoond dat de meeste Amerikanen niet in een inkomensgroep blijven gedurend hun leven of zelfs voor tien jaar. Zowel de top 20 procent die meestal aangeduid worden met "de rijken" als de onderste 20 procent - "de armen" - vormen een constant veranderende groep individuen. Een studie naar inkomensbelasting toont aan dat meer dan viervijfde van de personen in de onderste 20 procent van diegenen die in 1979 hun belastingformulieren inleverden niet meer in die groep zaten in 1988. Net iets meer mensen hadden de topgroep bereikt in 1988 dan er onderaan bleven. Zeker is dat individuen na verloop van negen jaar ook negen jaar ouder zijn en waarschijnlijk ervaring, vaardigheden, senioriteit of promoties hebben opgedaan." (Uit The Vision of the Anointed, pagina 44)

--
Ik had het niet helemaal goed met 1 jaar en niet met 90%, maar 80%. Strekking blijft wel ongeveer gelijk. Vrijwel niemand hangt daar zijn hele leven in de vangnetten. In tegenstelling tot hier...

Rest In Privacy | 19-03-08 | 14:04

@BloedendMaandverband 19-03-08 @ 13:46
Goh, je leven komt zeker overeen met die van Priscilla.
whahahahahha

Ronnie M. | 19-03-08 | 14:04

-weggejorist-

BloedendMaandverband | 19-03-08 | 13:46

@Fruitcake
zet zelf eens de spellingchecker aan met je "misschien is"

en verder.... who cares.

Kerby | 19-03-08 | 13:33

Doe die Saami eens gauw een paar klasjes terugzettten. 5 VWO? Aan zijn slechte Nederlands is het niet te merken. Tenzij natuurlijk elke 5 VWO'er zo slecht schrijft; dan is Saami het toppunt van integratie en ga ik nu online shoppen voor een enkeltje naar een ver en vreemd land.

Hetze Haatstra | 19-03-08 | 13:33

Heheh, eindelijke iemand die zegt waar het op slaat, niet dat meeloop gelul van kijk hoe zielig dat meisje is met haar kind, het is haar eigen verantwoordelijkheid,

en ja mede reageerders nu niet gelijk zo negatief reageren over zijn mening en taalfouten, het gaat om de inhoud. In Nederland heeft iedereen dezelfde kansen, iedereen kan bij de IB-group 800 eurootjes per maand lenen om te studeren. Voor iedereen is het mogelijk om bijvoorbeeld een universitaire studie af te ronden.

Dat er dan mensen zijn die te dom en te lui, alleen maar op korte termijn aandacht geilen, prima, maar dan moet je niet gaan zeuren dat je zo'n zwaar/hard leven hebt.

DutchLion | 19-03-08 | 13:29

Geef die boer een stoel! Of, geef Saami hier eens ruimte voor een stukkie tekst. Ben wel benieuwd wat dat gassie over Wilders en andere zaken te zeggen heeft.

FriescheHengst | 19-03-08 | 13:27

Verder heb ik lekker gelachen om Saami. En er zit een zekere waarheid in zijn tekst Go Saami!

GodHandKiller | 19-03-08 | 13:26

TV: Ik kijk veel. Wat een held, je weet.

WoudAap | 19-03-08 | 13:26

Moeder Priscilla, met zoontje Delano. Alleen al die 2 namen zijn voldoende voor de beeldvorming.

GodHandKiller | 19-03-08 | 13:25

@Balsaq--Het type Moslim dat golf speelt vormt normaal gesproken geen probleem, net zomin als het type Moslim met een Ph.D. op zak dat bij een hightech-bedrijf werkt.---

tenzij het een ph.d. is in kernenergie..

RussiaKoot | 19-03-08 | 13:25

Helemaal mee eens! Go Saami!

FapLord | 19-03-08 | 13:17

Chappeau, respect voor sami zo kan het dus ook

me_paranoia | 19-03-08 | 13:08

@Joshua 19-03-08 @ 12:42
Klopt. Maar het vangnet bevindt zich echter ver onder het sociaal minimum.
Bill Clinton's plannen voor hervorming kwamen indertijd niet door het congres – die republikeinse checks and balances waren weer eens de nekslag.

Pa Cartwright | 19-03-08 | 13:02

Zojuist heb ik maar besloten om mijn studiedag even af te wisselen met een uitzendingemist van dit programma.
Een aantal punten:
1. Waarom word ik weer getergd door het zien van uitkeringstrekkers die wel in staat zouden moeten zijn om 'iets' te doen?
2. Hoe kan het dat ik lees dat er hier bij GS daadwerkelijk mensen zijn die Priscilla steunen?
3. Waarom wordt die Romy zo beschermd opgevoed dat ze niet eens weet wat je dagelijks in kranten, of op internet, kan lezen?
4. Knap dat het dagelijks ritueel van Priscilla is uitgebreid met schilderkunst en klassieke muziek naast baby verzorgen en winkelen.
5. Geen opleiding afgerond en niet in staat om twee zinnen Frans te voorzien van repliek. Desnoods: Je ne parle pas francais.
6. Kunnen we Rutger ook een ruilen met Clairy Polak? Geen puberruil, maar reporterruil.
enz.
Het programma is kat op het spek binden voor reaguurders.

Hooijstra | 19-03-08 | 12:55

@Balsaq 19-03-08 @ 11:37

verhongerd? Sorry hoor, maar de uitvinding voedselbank komt, zoals zo veel prima uitvindingen, uit de USA. In de USA heb je ook zelfs bijstand en medical care. Dat vewrongen beeld dat je in de USA dood kan gaan van de honger is redelijk kort door de bocht werk als je het mij vraagt.

@DT71 19-03-08 @ 12:02

heb je misschien ook een bron voor dat getal van 90%. Die zou ik dan graag in mijn arschief willen stoppen :)

Joshua | 19-03-08 | 12:42

@superjan 19-03-08 @ 12:38
hahaha bot he! Ooit gaat dat kindje later die aflevering terugkijken zovan; toen was mamma op tv... Oeeii

mijker | 19-03-08 | 12:41

Saami El Salami

DenLangel*l | 19-03-08 | 12:41

@Haas82 19-03-08 @ 12:16
Wat bedoel je nou te zeggen, dat iedereen wél een opleiding kan doen of niet? je punt ontgaat me een beetje..
Naar mijn idee moet iedereen zijn mavo af kunnen maken. Als het niet lukt, neem je maar bijles! Een professor word je ook niet na 1 nachtje slapen, daar moet veel tijd en moeite in gestoken worden. Het is mogelijk dat mavo een beter niveau is voor bepaalde mensen maar dat moet wel af te maken zijn.
Ik begrijp trouwens niet dat Romy geen kritisch woordje heeft gewisseld met de moeder van Priscilla. Ik zou het in haar plaats moeilijk vinden mijn mond te houden over het belachelijk luie leven dat zij leiden..

mijker | 19-03-08 | 12:39

Nick van Saami is " het kleine korporaaltje..." Bismarck noemde Hitler ook zo.
Voor de rest niet echt een slecht verhaal hoewel het oproepen van Abortus op een reeds levende vrucht wel wat ver gaat.

superjan | 19-03-08 | 12:38

Alleen nog een beetje leren spellen, Saami!

Woods | 19-03-08 | 12:26

Saami schreef:
Als laatste vind het, net zoals Romy, raar dat Priscilla niet naar school gaat. Opleiding te moeilijk?! Niet waar, alles kan, als je maar wilt.

Dat is wel grote bullshit als iedereen elke opleiding kon waren we allemaal drs. geweest.
Saami moet eens opgroeien kan wel zien dat ie 16 is.
Daarnaast een internet bedrijfje kom op man elke mafkees kan een internet bedrijfje beginnen en vooral die internet bedrijfjes die door die peuters zijn gemaakt zijn de bedrijven waar het goed fout kan gaan.

Haas82 | 19-03-08 | 12:16

Heeft Saami wel door in welke zuil de KRO zich bevindt?

Count Ochnipov | 19-03-08 | 12:14

@synchronicity 19-03-08 @ 12:10:

Eensch, maar wat heb je liever: 6 maanden in een depressie vanwege een abortus (ik weet --wat depressie betreft-- waar ik over praat), of de rest van je leven een kutleven hebben _en_ je kind een kutleven geven?

Balsaq | 19-03-08 | 12:13

Abortus doe je echt niet voor je lol. Niet te lichtzinnig over doen imho (net als het moederschap trouwens). Voor de rest heeft Saami natuurlijk wel een punt...

synchronicity | 19-03-08 | 12:10

Saami, de popi knuffelmarok die ondertussen maar verzwijgt dat hij zelf het product is van zijn moeder en oom die net zo goed aangemerkt kunnen worden als zijn oma en broer. Natuurlijk heeft hij gelijk dat dat werkschuwe tuig uit charlois gewoon het beste af is aan een galg. Maar bewijs eerst maar eens dat je zelf wat doet met je straks behaalde diploma, anders dan nog meer familie aan onze staatsruif zetten.

meq | 19-03-08 | 12:07

he he he

Pa Cartwright | 19-03-08 | 12:04

In een darkroom zou 'ie wel anders piepen...

VanFrikschoten | 19-03-08 | 12:03

@Balsaq 19-03-08 @ 11:37:
Klopt; Armoede in de States is er in ergere vorm. Echter... 9 v/d 10(!) mensen die daar aan het begin van het jaar aan de bedelstaf zijn geraakt zijn dat na een jaar niet meer. 90% heeft dus, met wat hulp van wat vrijwillige organisaties/ familie/ community/ enz., binnen een jaar zijn of haar leven weer op de rit.

Kunnen we hier heel wat van leren.

Rest In Privacy | 19-03-08 | 12:02

"Waar besteden wij onze belastingcenten aan uit!!!1"

klinkt bijna als een kamervraag van de PVV, een van de zinnigere dan.

RM-rf | 19-03-08 | 12:01

Moet ie eerst meerderjarig worden

Eucalyptas | 19-03-08 | 11:58

@Eucalyptas 19-03-08 @ 11:52
Wat denk jij? Eenmansfractie?

Pa Cartwright | 19-03-08 | 11:56

@Tyler-Durden 19-03-08 @ 11:51
Contradictio in terminis, Saami.
Maar een uurtje Latijn is er kennelijk op zo een vwo ook niet meer bij.

Pa Cartwright | 19-03-08 | 11:55

@MarinusWA 19-03-08 @ 11:50:

Dat is niet eensch zo'n gek idee: elke maand je uitkering komen halen, maar alleen als je ook je prikpil laat zetten/controleren.

Een andere oplossing zou zijn om mensen die van belastinggeld leven (de publieke sector, uitkeringsparasieten) hun stemrecht af te nemen.

Balsaq | 19-03-08 | 11:54

Altijd als er iemand vermoord is, zie je een briefje ''waarom''.

Zoiets heb ik nu ook. Waarom moet al dat klote geld nou uitgerekend naar dit soort mensen. Zodat zij zebra hakken kan kopen!

Joshua | 19-03-08 | 11:53

Die blijft niet lang bij de pvda, met zulke opvattingen

Eucalyptas | 19-03-08 | 11:52

@ Pa Cartwright 19-03-08 @ 11:46

Ik ben nu in verwarring:

Hij is van de PVDA en hij klaagt dat *kuch* "onze belastingcenten" zomaar nutteloos worden uitgegeven ??

Saami - je zit in een identiteitscrisis, ga lekker een potje schaken man:

www.sgs.schaakbond.nl/toernooien/pjk20...

Tyler-Durden | 19-03-08 | 11:51

@ [-InFiDeLz!-] 19-03-08 @ 11:38

Wat sta je weer dom te blaten. De enige ,uit deze "relatie", waar we 100% zeker de huidskleur van weten is blank. Tienerzwangerscahppen is met name een kwestie van de lagere sociale klasse ( geen geld voor abortus, matig voorgelicht, geen ouders die met raad en daad bijstaan etc.) en daar zijn de allochtonen natuurlijk wel goed in vertegenwoordigd.

J. Trajkovic | 19-03-08 | 11:51

Het probleem met zulke mensen is dat als je ze geen uitkering geeft ze crimineel worden. De echte oplossing is dan ook om alle parasieten met het gezicht naar beneden in een ondiepe poel brak water te leggen. Maar ja, dat mag niet.

Dus ik zeg dan, steun trekken de rest van je leven? Prima, maar dan wel, STERILISATIE. En niet een dergelijke familie die van generatie op generatie op de maatschappij teert zoals ook hier weer overduidelijk gedemonstreerd wordt.

MarinusWA | 19-03-08 | 11:50

@ConfuZor 19-03-08 @ 11:46
ga eens turven

Egerius | 19-03-08 | 11:49

@J. Trajkovic 19-03-08 @ 11:45
kónden we die belastingcenten maar uitbesteden....

Pa Cartwright | 19-03-08 | 11:48

@Egerius: Leesvaardigheid is ook niet meer wat het geweest is. Ben je zo selectief aan het lezen dan dat je vooral lofuitingen leest? Ooh wacht: "je zo selectief aan het lezen dan dat je vooral lofuitingen leest?"

Anders lees je d'r nog overheen...

ConfuZor | 19-03-08 | 11:46

Teen 19-03-08 @ 11:44
Zoals altijd overstijgt uw wijze blik onze troebele.
Heil Teen.

Koekje-dr-bij? | 19-03-08 | 11:45

@ Giles 19-03-08 @ 11:37

Nou nee. Je hebt minstens 1 medestander. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met zo'n simpel wereldbeeld slechts 1 schooljaar van de universiteit verwijderd is. Wat 'n sneue levensfilosofie ( iedereen moet wel eens schijten of wil iets doen) en op zeer eloquente wijze geuit. Ik geloof graag dat de verhalen over ( het gebrek aan )niveau van de eerstejaarsstudenten en hbo-leerlingen niet te veel overdreven zijn . Besteden we daar onze belastingcenten aan uit.........

J. Trajkovic | 19-03-08 | 11:45

@CoJoNes 19-03-08 @ 11:43:

Het type Moslim dat golf speelt vormt normaal gesproken geen probleem, net zomin als het type Moslim met een Ph.D. op zak dat bij een hightech-bedrijf werkt. Ik spreek uit ervaring.

Balsaq | 19-03-08 | 11:45

We hebben het hier wel over twee vrouwen. Die horen sowieso niet te werken.

Teen | 19-03-08 | 11:44

Hobbies: Golfen

Goedver, zelfs golf is niet meer islamvrij.

CoJoNes | 19-03-08 | 11:43

Delano? Charlois? Geen zorgen, met papa gaat het prima. Hij stond laatst nog met een paar home-boys naast me in de metro rond Slinge. Volgens mij heeft hij zijn leven weer prima op de rails want hij was behangen met sieraden, nieuwe schoenen, strak petje en hij is van plan flink te gaan vreten want zijn trainingspak ( blauw met groen/goude dollartekens ) was flink te groot. Gezellige gozer wel, te horen aan de caribische hiphop uit zn telefoonspeakertjes. Ik snap dus ook niet dat hij een traantje onder zijn oog heeft laten tatoeëren. Rotterdam de gekste!!!

Koekje-dr-bij? | 19-03-08 | 11:41

Hee is dat Meki niet?

Conan de Rabarber | 19-03-08 | 11:41

@ConfuZor 19-03-08 @ 11:39
Hoezo? Ik lees vooral lofuitingen aan het adres van Saami.

Egerius | 19-03-08 | 11:41

Doe es uitleggen hoeveel belastinggeld wordt uitgegeven aan voorlichting en preventie tegen tienerzwangerschappen? In ieder geval niet genoeg, dunkt me. En nee, vrome onthouding is geen optie.

knutsel | 19-03-08 | 11:41

Ben benieuwd wanneer we hem bij Jensen op de bank terug zullen zien..

Trouwens... "Kinderen nemen??"

Johnplayer | 19-03-08 | 11:40

Saami klinkt aardig ingeburgerd... Zie je wel dat het kan.

StijlvolRechts | 19-03-08 | 11:40

Wat een kutreacties melkzakken! Is er een wel goed geintegreerd, gaan jullie nog zo tegen hem tekeer.

Nee! Deze gast moet je knuffelen! *knuffelt*... lekker Saami knuffelen!

ConfuZor | 19-03-08 | 11:39

Lekker bezig die Saami.
.
Off topic: lekkere 'sponsors' hebben jullie. Zoals die 'Cashbob' die je een lening geeft a 330% 'kosten' op jaarbasis. Loan Sharking heet dat in een bekend land waar dit soort zakenlieden in de gevangenis belanden (aan de andere kant moeten hun klanten maar niet zo dom zijn)...

Haarlemmerolie | 19-03-08 | 11:39

Saami heeft gelijk, nu nog aan zijn zinsopbouw werken en hij kan losgelaten worden in de reaguurpanelen.

Egerius | 19-03-08 | 11:38

Priscilla...
Delano...
Met zulke namen weet je al wel met wat voor een milieu te maken hebt. Een milieu waarin meiden hun eigen naam niet eens kunnen spellen en daarom maar een gouden ketting omhebben zodat ze het niet vergeten. Een milieu waarin sprookjes nog wel bestaan: Zo heel af en toe vind je nog een vader die het WEL leuk vindt om een kind te hebben met een 17-jarig VMBO-ertje. Zullen we nog een gokje doen naar de kleur of is dat over de schreef?

[-InFiDeLz!-] | 19-03-08 | 11:38

@DT71 19-03-08 @ 11:34:

Dat is een direct en logisch product van een verzorgingsstaat. In Amerika waren ze allang of verhongerd, of --meer waarschijnlijk-- aan het werk gegaan. En ja, moeders ook; Nederlandse vrouwen zijn toch ineens ooh zo zielig als ze een kind uitgescheten hebben -- Ik mag het niet horen! Aan het werk! En snel!

Balsaq | 19-03-08 | 11:37

Ben ik de enige die Saami een domme mongool vindt?

Giles | 19-03-08 | 11:37

Charlois is de goeiste wijk van Rotterdam

Octavius | 19-03-08 | 11:36

Is dit nou onderdeel van de imago verbetering van moslims, waar die gekke arabieren onlangs een confrentie over gehouden hebben?

solidstate | 19-03-08 | 11:35

Kudo's voor Saami. Ik heb het ook gezien trouwens. Priscilla doet de hele dag NIETS. Moeders en zij hebben beide een uitkering en doen NIETS. Alleen sigartjes reauken. Moeders past overdag op de kleine terwijl dochterlief op straat of in het winkelcentrum hangt tot 18:00 uur ipv naar school te gaan of een baan te zoeken. Uiteraard kan ze van de uitkering iedere zaterdag naar discotheek Hollywood en koopt ze regelmatig nieuwe kleding en schoenen voor zichzelf en de smurf.

Verder zit de baby de hele dag in de sigarettenrook van oma en dat is natuurlijk ook helemaal super. Het huis is te smerig om beet te pakken. Ondanks dat 2 mensen 24 uur per dag geen reedt te doen hebben komt het nooit in ze op om het huis eens schoon te maken.

Met grote verbazing zitten kijken.

Rest In Privacy | 19-03-08 | 11:34

VWO, he....

Alex J | 19-03-08 | 11:32

@Fruitcake 19-03-08 @ 11:25
Is dit dan wel goed Nederlands: "Misschien is de spellchecker aanzetten?" ?

Qubth ut Allah | 19-03-08 | 11:31

ROFL:

"... Delano heeft geen speelruimte later, kan niet goed opgroeien en is momenteel nu niet echt omgeven van een ‘goed milieu’. Priscilla zelf moet immers bijvoorbeeld wachten om TV te kunnen kijken....."

Niet directe toegang tot TV = kindermishandeling !

* VWO is ook niet meer wat het geweest is *

Tyler-Durden | 19-03-08 | 11:30

en zo is t

krem | 19-03-08 | 11:29

'Iedereen moet wel eens schijten'
Ontzettend opmerkzaam Saami. Abstractievermogen een vwo'ertje waardig.

Pa Cartwright | 19-03-08 | 11:27

Beetje een open deur (zou je denken).

Noscum | 19-03-08 | 11:26

Bij het profiel van Romy:

Bijbaan: Helpen in de Horica

Misschien is de spellchecker aanzetten?

Fruitcake | 19-03-08 | 11:25

ik kan mij wel vinden in het commentaar van Saami......

DualDenz | 19-03-08 | 11:24

En gelijk heeft ie.
*kuch*

cram | 19-03-08 | 11:22

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com