
Het gaat slecht met het De Leugen Regeert. Het media- programma van de VARA verloor in een week tijd 100.000 kijkers. Was de score vorige week nog 632.000, afgelopen vrijdag zakten de kijkcijfers naar een all time low van 537.000. En daarmee is DLR wederom het zorgenkindje van de VARA. Stond het programma vorig jaar al op de nominatie te verdwijnen, dit seizoen lijkt het doek definitief te vallen. Joyce Graanoogst, die namens het bedrijf AdMediaTotaal de commercials rond DLR verzorgt, beaamt de problemen.
"We bemerken enige aarzeling bij onze klanten wat het betreft adverteren rondom DLR. Zelfs toen we Albert Heijn een free ride voor hun Smurfen-commercial aanboden reageerde Zaandam negatief. Dat zegt wel genoeg. We zetten er nu maar wat campagnes voor Wereld Natuur Fonds en Greenpeace er omheen, zodat het toch wat lijkt." Bert van der Veer, voormalig programma-directeur van RTL heeft wel een verklaring voor de neergang van het programma.
"Het enige goede aan De Leugen Regeert is de titel. Voor de rest zijn het onappetijtelijke mensen met onappetijtelijke verhalen in een onappetijtelijk decor op een onappetijtelijk tijdstip. Daar zit geen fatsoenlijke Nederlander op de vrijdagavond op te wachten. Misschien leuk voor mediamasochisten met een abonnement op De Journalist, maar niet voor Mien met de bloemetjes jurk die wil ontspannen. Over bloemetjesjurken gesproken. Steeds maar weer die Cisca Dresselhuys in de MediaRaad, hoe armoedig." Volgens Henri Beunders, hoogleraar hoogleraar Geschiedenis, Media en Cultuur kent het programma teveel wegzapmomenten.
"Neem nou die zenuwachtige meneer in Peek&Cloppenburg-outfit die elke week column-achtige tekstjes oplepelt, met een cameraman die dan gaat inzoomen als er iets benadrukt moet worden. Anno 2008 prikken kijkers moeiteloos door dergelijke Riefenstahl-foefjes heen." Een medewerker van DLR, die anoniem wenst te blijven, bevestigt de interne chaos bij het programma.
"Het is een al haat en nijd, hier. Ik werk dan wel voor een zogenaamde arbeiders omroep, maar ondertussen zit ik hier al vier jaar op een lullig tijdelijk contractje. Als je er wat van zegt, sta je meteen op straat." Zowel Felix Meurders als Vera Keur wilden niet reageren.
Reaguursels
InloggenIk koop voor mijn man altijd pakken bij Peek en Cloppenburg.
Is daar nu iets mis mee?
Het was alleen maar een kwestie van tijd hè, GS. Die actie van Van Jeauleau, die konden jullie natuurlijk niet over je kant laten gaan.
@Jan F. (de) 02-03-08 @ 23:59
Jan de F. van het kloonsduo Jan de F. & Volkert van der G.? Was dit een open sollicitatie voor de DLR, waar overigen de leugen regeert?
Bij de VARA regeert de leugen al JAAAAAAAREN.
Vroeger waren het Rooie Rakkers
Nu zijn het ROZE Heaumokakkers !!
Rare jongens dat wel, die roze
GS verliest ook veel reaguurders. Maar daar hoor je niemand over.
Er wordt nauwelijks meer gereageerd hier, over de hits wordt niet meer
gerept, de landelijke pers wordt al helemaal niet meer gehaald.
(ja tenzij het de eigen -fout in de oorlog-Telegraaf betreft)
GS is over the hill, geef het maar toe, is heel niet erg, been there done that.
Marokkaantjes pesten, was heel even hip. Maar die tijd is geweest. Pim is deaud.
Wilders is niet ieders smaak. Rita zit liever bij meaudesjoosh. Het is over. En uit.
nee dan Bert van der Veer als je die kop al ziet ga ja al over je nek
Dit stukje kent ook teveel wegzapmomenten.
Behangdelul 02-03-08 @ 14:34
Kassa is i.d.d erg ja.
Het meest trieste vind ik nog wel dat dat dikke linkse varken (Paul de Leeuw) tegenwoordig iedere avond air-time heeft gekregen. Aan de hoogste boom ermee!
Lap tekst, dus waar hebben we het over..
Behangdelul 02-03-08 @ 14:34
Ik moet zeggen dat ik toch aan de buis gekluisterd zit als de jaarlijkse obligate test van potjes pindakaas zich weer manifesteert en dan eens te meer weer wordt aangetoond dat de duurste pindakaas niet de lekkerste hoeft te zijn, en de goedkoopste niet de smerigste. Dan leer je nog eens wat.
koerbagh ® 02-03-08 @ 14:59
Net zo bijzonder als dat Betty Serveert een bekende popgroep is: inteelt.
@ Bernhard Bang 02-03-08 @ 14:33
Je bent wel een echte GSer geworden, valt me op. Waar blijft je fameuze distantie en je kleurrijke blik op zaken?
@Bernhard Bang 02-03-08 @ 14:33
klopt, en zelfs in een programma als per seconde wijzer komen er uit het niets enge politiek geladen opmerkingen uit de mond vallen van deze meneer, het lijkt me iemand met foute duitse wortels...
-weggejorist-
-weggejorist-
Van Jojo heeft zijn sporen verdiend bij De Wereld Draait Door. Dat programma wist hij - voordat de Vara hem eruit flikkerde - week na week te verstieren door dom in de camera te loeren wanneer er wat gezegd moest worden, door door jingles heen te lullen, door vragen te stellen waarvan zojuist het antwoord gegeven was en de namen van zijn gasten te vergeten. Dat was Van Jollobol op zijn best. Daarmee heeft hij zijn roem vergaard. Als bekende Nederlandse klungel dus, Van Heaumeau!
Hehehe... Mooi stukkie Pritt. Ik heb stomtoevallig vrijdagavond die uitzending gezien omdat er even niks anders op was dat de moeite waard was, maar zelfs ijsdansen met C-sterren is aantrekkelijker om naar te kijken.
Ik vraag me wel eens af hoe zo'n Van Jolo, met gratuite meninkjes waarvan er 144 in een dozijn gaan en het charisma van een beschimmeld borrelnootje dat je na een jaar onder de kussens van de bank vind, nou in vredesnaam de status van bekende Nederlander kan krijgen. Dat soort lieden ontstijgt toch normaliter niet het niveau van nachtportier bij Van der Valk. Heel bijzonder.
De vraag rijst, zijn draak en van Jeauloo eender?
-weggejorist-
Pleur Kassa ook gelijk van de buis, kut programma..... Kassa is er alleen maar om bedrijven aan te pakken op BS... afgelopen weekend ook:
Thema, drink geen water uit flesjes, maar uit de kraan, dat is veel goedkoper.... ARGH!
Driehuis, onthoud die naam. Nee, niet als begraafplaats van Pim... hoewel. Kees Driehuis. Die van per seconde wijzer. Dat is het echte hoofd personeel bij de VARA. Deugt voor geen milliseconde. Continu bezig om nieuwe leugens te verzinnen. Journalistieke integriteit is een indicator voor ontslag. Ga maar vragen aan wie er nog werkt.
BTW: DLR wordt bij mij in psychedelische kleuren weergegeven. Iemand een ideetje? Verkeerde plugin?
Net nog ff die column van afgelopen vrijdag van Van Jole gezien, maar ik zie niet waarom en hoe hij GS te pakken neemt. Die blik van 'm op het einde verraadt enkel zijn persoonlijke afkeer van deze website. Boeiend, next.
Ha! GS wordt in DLR terecht te kakken gezet door Van Jole, dus je kon erop wachten dat er hier een stukje over DLR zou verschijnen in een krampachtige poging DLR terug te pakken. Maar eerst nog even een poll lanceren over Van Jole zelf, waarin je 'm zo'n beetje voor elke diersoort die deze planeet rijk is kunt uitmaken. Hoe treurig voorspelbaar.
draak 02-03-08 @ 10:39.
Zoals de grote diGter Cohen al sprak: U *hoeft* hier niet te lezen.
De commentaren van FvJ zijn voor mij altijd weer het heaugtepunt van de televisieweek. Zo "Fair an Balanced" is er niemand. De VARA is een waardige evenknie van Fixed News.
@Doe-eens-rustig 02-03-08 @ 13:13
die twee dingen staan los van elkaar: ik houd ook niet vn idols, kansarme moslims op het ijs, e.d. toch kijk ik niet naar übermensch Fransisco van Jole.
Je hebt toch wel meer zenders op je tv mag ik hopen?
Felix, Nodig Wilders uit in het programma in een coproductie met Al Jazeera. Dan scoor je meteen genoeg kijkcijfers voor de rest van het millennium.
@Lizzard 02-03-08 @ 13:13
ook dat, veel antisemieten inderdaad, gek genoeg vrijwel zonder uitzondering mensen die het socialisme een warm hart toedragen.
@Ratko 02-03-08 @ 13:13
Over Geert wilders,bedoelde ik
die van jole is een onstellende leugenaar. in elke 'column' laat hij zijn linkse eenzijdigeheid en hypocretie zien. echt tenenkrommend. misschien dat die man een fijn stukje in siberie kan kopen om nooit meer iets uit zijn verzuurde smurk mondje te hoeven horen.
@MAXIMO 02-03-08 @ 13:07,
je bedoelt die types die eenregelige opmerkingen maken zoals 'alle Duitsers het land uit'?
Ja, daar sterft het hiervan.
Of dat allemaal racisten zijn is overigens nog maar de vraag.
In ieder geval niet als je kijkt naar de definitie van het begrip 'ras'.
Ik heb aardig veel gereisd en het valt me op dat er vooral in Nederland ontzettend weinig gediscrimineerd wordt.
Juist goed dat dit soort programma's er zijn, ik ben het type dat niet zit te wachten op Dancing Queens on Ice. En ook de column van Francisco mag ik graag zien. Dus....
-weggejorist-
De Vara kent wel vaker wegzapmomenrjes: gisteravond Mooi weer de Leeuw:
Die dikke pisnicht presteerde het om in het begin van zijn"show"in 2 minuten 3 hatelijke opmerkingen te maken!! ,
vander F 02-03-08 @ 13:01
Zie het nieuwe topic hierboven.
Daar zie je dat ik niet de enige ben die het serieus neemt.
Maar goed, jij vind blijkbaar dus niet dat racisten hier oververtegenwoordigd zijn...
Willen jullie en die van Jole de slepende vete achter de schermen uitvechten.. het begint een beetje te vervelen.
MAXIMO neemt GS poll serieus?
Aha, het hoofd van Van Joleaux op een zilveren schaal. Het werd tijd. Die man moet dood.
@Willem van Ockham 02-03-08 @ 11:09
@hannes de boender 02-03-08 @ 11:30
Ook voor jou een gemiste kans, kijk eens op de volgende URL en deel je bij een van de groepen...
www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?g....
Ik dank U.
Dat kan allemaal wel zo wezen...
Toch had van Jole gelijk met zijn laatste column over GS.
artikelen bij GS worden ook met de dag voorspelbaarder....
Ondertussen breekt bij de PvdA in 020 een opstand uit,
3 raadsleden in Slopervaart dreigen op te stappen als Cohen niet rap ophoudt met theedrinken.
En ze zijn z'n despotische trekjes zat
Waarom weer over die Van Jole beginnen.. Vindt GS hem blijkbaar toch nog interessant, laat toch línks liggen die hap. En wat een gejank over 'parasieten' pff.
Toch bekruipt me het gevoel dat 4 x onappetijtelijk de lading niet helemaal dekt...
Nou het lijkt me raar als elke week een programma precies dezelfde kijkcijfers heeft. Het zal een beetje schommelen ja. Oooh is GeenStijl op de pik getrapt na het stukje van van Jeauleau? Ik vond het wel een leuk stukje. Parasieten was natuurlijk met een knipoog, dat dan weer wel.
Was Bert van der Veer niet de man die het avondje Veronica terugbracht? Wat hem overigens uitstekend was gelukt, pfff.
...... maar Van Jole had Geenstijl TOCH bij de ballen!!!
De VA!2A is een rare kudt-omroep aan het worden met despote trekjes!
Maar ach, iedere standvastige anarchist is een dictatorT!
CU, doe GS eens verbieden.
-weggejorist-
-weggejorist-
... de ooit weggestucte scheuren in de vesting van politiek correct Nederland worden met de dag zichtbaarder... van Ieuwkerk, Meurders, nou de Leeuw nog...
het was natuurlijk vanaf het begin al raar en vooral ook erg brutaal dat juist een omroep als de VARA! een programma maakt met de titel: de leugen regeert. Ben blij te horen dat types als marcel van dam, en naar blijkt nu ook felix meurders al jaren dood zijn.
Het grote verschil tussen DLG en GeenStijl is natuurlijk de pretentie.
Wat DLR onverteerbaar maakt is die houding, die arrogantie die ons vertelt dat het mogelijk zou zijn een meta-niveau in te nemen van waaruit te beoordelen zou zijn wat 'het geval' is. Jeauleau spant hierbij dee kroon. De typering van Beunders is meesterlijk, beter dan alle GS-aanvallen op Jeauleau bijeengeraapt. Dodelijk die ontmaskering, want dat is er natuurlijk mis aan Jeauleau. Hij kan best wel eens een punt hebben, en misschien wel eens een paar punten op een rij, maar elke keer verknoeit hij het weer grandioos als hij de waarheid claimt. Een goed columnist vertelt eens lekker de waarheid, natuurlijk, maar een goed columnist zegt er impliciet altijd duidelijk bij dat het zíjn waarheid is, lekker zwart-wit, kort door de bocht, recht in het kruis, op de man, of hoe de aanval ook is gekozen. Zo niet bij Jeauleau, die de waarheid opeist en alle leugen aan die waarheid wil onderwerpen. En daarom past-ie zo goed in het programma, want de formule gaat mank aan te veel, veel te veel pretentie. Dat dat uiteindelijk uit mekaar valt, ja dat verbaast ons niet. Je hebt een ego, een talent en een doorzettingsvermogen van een Marijnisse nodig om zo veel pretentie en zo veel claims op de waarheid overeind te houden.
Flodder en Lizzard,
"Parasieten" is geweaun erg leuk. Humorloze reaguurders.
Felix is toch deaud ?
Het zit de GS redactie wel een beetje dwars dat optreden destijds ... de frustratie spat weer van het scherm !
Eat that Francisco van Jeaudelahittee !
Wat is jullie probleem nu helemaal met dit programma.
Het enige wat het programma aantoont is dat veel, de meeste?, zogenaamde journalisten door de mand vallen. Het laat met name de dommigheid zien van voormalige mbo studenten, laat zien hoe propaganda werkt. Verder had Jole helemaal gelijk mbt het allochten stemmingsstukje. En dan moeten jullie inderdaad niet zelf een dikke boehoe doen, lutsers
Leuke anonieme reaguurder van de arbeidersomroep maar als hij niet ieder seizoen 3 maanden op non actief is gezet mag hij/zij naar P&O lopen en een vast contract eisen. 3 tijdelijk contracten met een maximale looptijd van in totaal 3 jaar is toegestaan. Dus het 4e tijdelijke contract is een vast contract!
*zet nog maar een kopje koffie*
-weggejorist-
Alex J 02-03-08 @ 11:29
Jep, dikke Boehoe.
Wat laat GS zich ongelofelijk kennen, of haar ware gezicht zien.
-weggejorist-
azijnseikerT 02-03-08 @ 11:41
Dus ik ben bekrompen en humorloos omdat ik de benaming parasiet voor allochtoon niet grappig vind. Kijk handophouder vind ik dan nog leuker. Verder heb je gelijk. Het is meer dat ik een bloedhekel heb aan racisten en de wetenschap dat er eikels zijn geweest die in hun haat serieus voor parasiet gekozen hebben, stoort mij. Is dus een persoonlijke ergernis. Eigenlijk had het interessant geweest als untermensch erbij had gestaan om het kaf van het koren te scheiden.
@cojo
ach ja, allemaal een crew-cut en aan de hollandia, mooi sikseltje op de bomber en thunderdome 635 uit de boxen! buitenlanders raus, vol is vol en klaar is klara... ehm... vara
Felix Meurders is het vierde dogma
Straks weer lekker ergeren aan mw. Hamer van de PvdA in het linkse boevennest Buitenhof.
Jammer als dat programma zou verdwijnen. Ik houd juist wel van een wat kritische blik op de journalistiek. Zou GS ook eens moeten doen, ipv alleen maar goedkoop Jole-bashen.
Flodder 02-03-08 @ 11:33
"Vond juist de optie parasiet redelijk humorloos" dat was precies wat ik schreef -
bekrompen en humorloos
verder Flodder, je loopt hier al wat langer mee en ik acht je verstandig genoeg om het kaf van het koren te scheiden.
Ik denk dat maximaal 1% van de GS bezoekers vaak genoeg een comment plaatst om de nick te kunnen onthouden. De andere 99% zou best racistisch kunnen zijn maar wie geeft een neuq.
-weggejorist-
azijnseikerT 02-03-08 @ 11:23
Vond juist de optie parasiet redelijk humorloos. Ik chargeer natuurlijk een beetje. Maar vind wel dat als je daar parasiet aan hebt geklikt je echt kansloos bent of een racistische inslag hebt. En dat was een hoog percentage, dus vind wel dat van Jole een puntje had.
Maar goed, ik wist al langer dat er een hoop kansloze, gefrustreerde, xenofobe telegraafdebielen GS frequent bezoeken.
De peiling van vandaag staat duidelijk onder invloed van de commotie die sinds donderdag is uitgebroken over de aangekondigde film van
Wilders. Omdat onder de CDA-kiezers een deel achter Wilders en zijn film staat heeft het optreden van drie CDA-politici de afgelopen
dagen de electorale trouw voor het CDA verder doen verminderen
www.peil.nl/?2429
@Flodder 02-03-08 @ 11:17,
belachelijk, aan de hand van zo'n onzin GS pol iets willen 'bewijzen'
GS laat al jaaaren zien dat internet polls een volstrekt onbetrouwbaar instrument zijn.
ik kijk er in ieder geval graag naar,ze zijn de enigen in hun soort,een programma dat incomplete of soms zelfs volkomen onjuiste berichtgeving in de media onder de loep legt
o,en mien met de bloemetjesjurk wil het niet zien?? big fucking deal zeg.
laat mien lekker naar de tros kijken.
echt heel zuur en kinderachtig hoe geenstijl altijd weer op van Jole zit,het bewijst eigenlijk voornamelijk hoe serieus ze hem nemen.
@draak weggesmurfd
Dus hier is u boos over?
...
"Een voorbeeld van doodgezwegen nieuws is ook de manier waarop het nederlandse leger sinds kort recruten werft. Daarbij maakt ze ook gebruik van een website: Geenstijl."
*filmpje van rutger al schietend in de sneeuw*
"En één van de handelsmerken van Geenstijl is een afkeer van allochtonen. Deze week vroeg de website zijn bezoekers om een alternatief voor die term : Allochtonen. En winnaar werd met 30% van de 20.000 stemmen: Parasieten. Andere favorieten waren Uitvreters en Handophouders. Het is natuurlijk maar een geintje. Maar ja, het middel van de grap is dan ook een populaire methode om rascisme te verpakken."
...
"Is het een goed idee om mensen met dit soort humor te werven voor het leger? Parasieten, Kakkerlakken. Voor je het weet begint iemand over de grote schoonmaak."
*Fragment uit Hotel Rwanda:* "Als mensen me vragen waarom ik alle Tutsi's haat, dan zeg ik: lees onze geschiedenis. Het zijn kakkerlakken. Moordenaars. U luistert naar RTLM Hutu power radio."
"Het nederlandse leger werft recruten temidden van humor die walmt van rascisme. Niemand zegr er iets van, en dus is het ook geen nieuws."
FvJ afgelopen vrijdag in DLR, om 17'11''
player.omroep.nl/?aflID=6575852&md...
-weggejorist-
@fuckje 02-03-08 @ 11:23
Linkje lukt niet. Peil.nl, klikken op grafiek, grafiek wordt groter, eerste regel onder grafiek aanklikken.
-weggejorist-
Flodder 02-03-08 @ 11:17
Racisten zijn die gasten met die witte puntmutsen die negertz achter de auto plakken en gas geven.
Denk dat veel GS-bezoekers gemengde vriendengroepen hebben, maar dat met parasieten ook word bedoeld de gemiddelde uitkeringstrekker die 3 keer hertrouwd om telkens weer een nieuwe parasiet de landsgrenzen binnen te krijgen en waarbij je eenmaal een westerse waarde oplegt ze schreeuwen dat we inbreuk doen op hun cultuur.
draak 02-03-08 @ 10:39
jammer voor jou.
en nu weer terug naar FOK!
Wel... ik ben een van de kijkers en er zitten soms aardige discussies in. Het moet gewoon op een later tijdstip en wellicht niet op vrijdag. Zondag klinkt beter. In het DLR-format zitten wel teveel van die 'items' waardoor het soms meer lijkt op een programma waar Meurders wat homevideo's aan elkaar kletst + Van Jole heeft een radiohoofd/lichaam. ZIjn stukjes snijden soms hout... maar op tv ziet het er behoorlijk knullig uit. Dat komt nooit goed.
Het is belangrijk dat de publieke omroep een serieus mediaprogramma heeft... helaas gaan ze altijd kapot, net als kunstprogramma's.
Meurders Methode, Zoekplaatje, Gesodemeurders.
Flodder 02-03-08 @ 11:17
Dus als ik daar parasiet had ingevuld was ik een rscist geweest? Wel een beetje bekrompen wereldbeeld zonder humor heb je dan.
@Willem, doe 's een linkje?
OT: CDA verliest 2/9 van haar aanhang aan PVV of TON. Peil.nl
@kneuterzak 02-03-08 @ 11:15
Kan je nagaan wat een modern pak dat is
vander F 02-03-08 @ 11:09
Nou, hij had natuurlijk een punt dat er onder de bezoekers van GS een hoop racisten zitten, gezien de uitslag van de poll over een andere benaming voor allochtonen.
Felix Meurders viel al door de mand toen 'ie in al zijn *kuch* muziekwijsheid met lange Vader Abraham-baard weigerde om de Slijpers met het fantastische nummer 'Puntje d'r in, Puntje d'r uit' te draaien in de Nationale Hitparade. Weggooier die man
Bestaat Peek&Cloppenburg nog?, Ik dacht dat die firma al sinds de 80 er jaren opgedoekt was.
Echt zondag, de stilte voor de storm.
lol @ Henri Beunders commentaar
van jole bashing is zo 2007...
@ GS Editorial: wereld heerschappij bereik je niet door telkens dezelfde vijanden aan te blijven vallen, zeker als je ze al verslagen (beweert te) hebt(en).
So what dat een uitzending over u wat minder kijkbuiskindertjes trok dan normaal. Dat is nog geen overwinning. Over Riefenstahl-trucjes gesproken.
@Dundunbanza 02-03-08 @ 11:06,
van jeauleaux en gelijk?
Moehahahaha.
Moehahaha ! Staat draak even voor lul.
Het zou de GS-redactie sieren om af en toe eens tactvol de grote bek te houden. Met de laatste DLR kregen jullie er flink van langs. Van Jole had namelijk voor het eerst een keer echt gelijk over GS. En nu gaat de GS-redactie kinderachtig terugschoppen.
*
Puberaal gedrag van GS! Jammer.
Als de ontlasting van uitmuntende kwaliteit is, heeft men geen papier nodig.
Iets met vezels enzo.
felix meurders bashen.. w00t!
@ Boze Buur 02-03-08 @ 11:00
En dan zeker weer het zwembad uitgestuurd worden.
Teen 02-03-08 @ 10:59
Onder de douche poepen is dan vaak bij mij thuis een geliefde optie.
Ik ben gewoon kort van stof.
Ik moet poepen en er is geen papier meer.
Heerlijk, Leni Riefenstahl, de VARA en van Jeauleaux in 1 adem genoemd.
@draak 02-03-08 @ 10:49
Eerlijk is eerlijk, die heb je goed gelezen, nu de tweede spelfout nog...
Nodig lange frans uit, die had ook wat leugens gedetecteerd.
draak 02-03-08 @ 10:49
"Zelfde niveau dàn ik" ?
Beetje jammer.
@0611bellert@10:53
Ik vind uw vraag redelijk offtopic, en bovendien mis ik uw motivatie.
Rtl4,5,6,7,8 enzovoort,enzovoort,enzovoort,komen niet verder dan het uitzenden van tieten vanaf een uurtje of elf in de avond.
De zendtijd die nog over is wordt nietsverhullend volgeplempt met Amerikaanse bullshit.
-weggejorist-
De VARA en haar medewerkers zijn zelf de grootste leugen die er bestaat. Misselijk clubje omhooggevallen televisie- en radiomakers is het.
Kijkcijfers, zijn er echt nog mensen die geloven in dat bedrog ?
Hahahah.
sinds wanneer hebben fatsoenlijke mensen een bloemetjes jurk aan?
@Boze Buur 02-03-08 @ 10:46
Kijk dat is een klassiek instinker van Draak, ik ga er vanuit dat U het zelfde niveau hebt dan ik. Helaas voor U een gemiste kans.
Een weblog zonder links is geen weblog.
Het is de wind, mijn kind....
draak 02-03-08 @ 10:43
Nee, je hebt gelijk. Ik reaguur nu ook op mezelf. Waanbeelden en dergelijke.
al 4 jaar wachten op een vast contract? Ik dacht dat je elk jaar een contract verlenging krijgt en dat er na 2x een vast contract moet worden geboden.
Bron van dit alles? Of heeft GS zowaar een journalistiek-achtig stukje willen schrijven?
@Fuckje, Hallo Fuckje long time no see...
@ Boze buur, waarom denkt U dat ik niet meer reaguur?
Nou, als Felix en Vera niet willen reageren doe ik het wel even.
Wie dat programma uit kan zitten, verdient staand applaus, afgelopen vrijdag tijdens het zappen kwam ik terecht waar die hocus pocus trut [Liesbeth van het zesde zintuig??] aan het uitleggen was dat Beau van Erven er op los had gelogen in de krant over haar drankgebruik. Dat mens zat steeds met haar tong heen en weer in een duidelijk droge mond, en een ogen, en een houding... ze kreeg steun van die verzuurde Cisca, en toen was de titel van het programma bewaarheid, want dat wijf was duidelijk aangeschoten.
Wat? Waar gaat dit over?
Ik lees eigenlijk in de eerste zinnen alleen maar een klachtverhaal, een zielugdoe stukje..
-weggejorist-
draak 02-03-08 @ 10:39
Hmm.. Oh, oke.
Doei dan he?
Dag Draak;-)
TV? Is dat een soort youtube?
PFFFFFFF, GS weet weer niet verder te komen dan over Felix Meurders, van Jeauloo en de andere 'linkse' medewerkers van DLR te zeiken.
Als GS nou eens net zo zou zeiken over Wilders, VVD, Rita Verdonk, de SP dan zou het nog ergens op lijken.
GS wordt steeds meer het uithangbord van de neo conservatieven die door haat, onrust etc. terug wil naar een feodale maatschappij.
Waarvan akte.
Conclusie.... GS wordt steeds meer een zeur rubrriekje dan een weblog die zuigt sinds de Telegraaf echt een belang heeft.
Het lijkt wel het verschil tussen Kopspijkers (elke week wel een keer lachen) en Spijkers met koppen (geen donder meer aan, kijkers zapte allemaal weg)
Is dat het lot van GS, ik denk het wel... Jammer een gemiste kans.
Mien is toch al jaren de vrouw van Jan met de pet?
De leugen regeert gelukkig niet bij Geenstijl: ik ben er zeker van dat al deze citaten oorspronkelijk zijn.
Mien sopt hier de kozijnen @azijnseukerT, jeweettttoch?
Oh over de inhoud van die onderbuikstukjes van die zenuwenlijder in z'n confectiepakkie ging het dus niet.... of misschien toch?
Ik trek dat Bulldogbekkie van Cisca ook niet.....
Iedereen schijnt Mien te kennen.
Het laat mij denken aan een beeldenstorm. De mensen pikken de onzin niet meer en laten dit nu merken. Wel nog subtiel.
"Neem nou die zenuwachtige meneer in Peek&Cloppenburg-outfit die elke week column-achtige tekstjes oplepelt, met een cameraman die dan gaat inzoomen als er iets benadrukt moet worden. Anno 2008 prikken kijkers moeiteloos door dergelijke Riefenstahl-foefjes heen."
Payback is a bitch.
Bron? Of is dit een simpel stukje bashen? Verder: wat B. v.d. Laar zegt. Wie zit te wachten op RTL4 of bv SBS6??
Als de oh-zo-commercie-geile Smurfen zelfs al een dikke (kleine) vinger gaan geven, is er toch iets goed mis.
Ik hoor het moppersmurf al zeggen:" Ik haat de Vara"
Ja Boer Harms, daar ben jij voorlopig niet.
"Henri Beunders, hoogleraar hoogleraar Geschiedenis, Media en Cultuur"
So hé, die is hoog man!
who gives??
Hahaha, Henri heeft het over Van Jole, hihihihihi!
GnaGna!
Felix Meurders is toch al 10 jaar deaud?
En waarom is dit een topic hier? Wekelijks programma's zat die kijkers verliezen en vervolgens geleidelijk verdwijnen.
Nee dan RTL4 daar zitten fatsoenlijke mensen op te wachten ...
REAGEER OOK