Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Waar is Aarnout Zegers?

volvov70.jpgZojuist in Opsporing Verzocht is het kenteken + plaatje van een zwarte Volvo V70 getoond. De auto behoort toe aan Aarnout Zegers, de vader van de vermoorde Lidewij en Pepijn. Waarom geen fotoo van Aarnout zelf? Welnu, het is geen TBS-er (nog niet) en Nederland stikt sinds The Coño Tapes van de Patrick van der Eempjes. Allemaal van die triggerhappy vigilanten, met dollartekens in de ogen. Dus ga niet zelf politionelen. Mocht u Papa Spookrijder signaleren, bel de pliesie. Oh, en zo'n Volvo V70 is een echte kilometervreter. Dus hardwerkende Nederlanders in den vreemde ook even uit de doppen kijken.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

hetwordniets | 28-02-08 | 20:38

Willen de machinisten van nederland ook even opletten de komende weken?

zeiksmurf | 27-02-08 | 21:59

Basisschool Pr Frederik Hendrik
Glacisstraat 1, 4551AM, Sas van Gent

Pipo zat hier op school, misschien bij familie ondergedoken?

Persoonlijk zou ik -familie of niet- eerst opknopen en dan pas aangeven.

dzjonnie | 27-02-08 | 16:05

Juist ja, iemand willen opsporen aan de hand van een tamelijk onopvallende oto, met kentekenplaten die zeker nooit niet zijn te verwijderen en te vervangen voor een ander stel nummertjes en lettertjes. Briljant.

Nee, geniaal om - in het tijdperk van opgeslagen beeltenissen, muziek die zomaar uit uit doosjes komt, dna-profielen... - het over een andere boeg te gooien en de boef louter aan de hand van zijn koekblik in de netten van het volk trachten te strikken.

Adalgar | 27-02-08 | 12:01

Ik weet waar ie zit.
Bij Abraham Moszkowicz op kantoor.
Zag net op de Herengracht iemand snel wegrennen bij zo'n Volvo vandaan met een laptop in zijn handen......
Hij rende de Spiegelstraat in, waar ik hem al na 20 seconden niet meer kon zien, dus dat betekent maar 1 ding.... De deurklink was nog warm trouwens. De gordijnen gingen vrijwel meteen op een kier, en ik zag 1 oog gluren, onder een grijs kapsel met een zwart plukje haar.......

Jan Gordelroos | 27-02-08 | 11:21

Als je in een Volvo rijdt ben je al heel, heel ver heen. Al die opgekropte mannelijkheid vierkant ingeblikt in een stuk gezinsstaal, uiteindelijk gaat het net als met vulkanen: des te langer hij rustig is, des te dodelijker de eruptie.

Overigens valt het me wel op dat veel van die gezinsmoordenaars iets in de ICT of andere consultancy sectoren lijken te doen. Ik stel voor dat we vanaf heden Microsoft verbieden, samen met gewelddadige games en seks voor de lol.

AnoHuf | 27-02-08 | 11:06

@Reverend Ray 27-02-08 @ 04:06

Helemaal mee eens. Ik zou eigenlijk ook liever achter het aanrecht staan en de boel gezllig maken, netzoals moeders dat voor de oorlog deden, maar in plaats daarvan zit/zat ik aan een stomme carriere te werken. Vroeger was ik geindoctrineerd dat dat moest en tegenwoordig ben ik wel wijzer geworden en doe ik het alleen, omdat er brood op de plank moet.

clara de k. | 27-02-08 | 10:25

Ik heb alleen maar medelijden met die kids en hun moeder.

in de regenjas | 27-02-08 | 09:46

Waarom geen foto? Om zijn privacy in de hel te waarborgen? Die laffaard leeft echt niet meer.

Granaatappel | 27-02-08 | 09:34

-weggejorist-

KaKeL Kees | 27-02-08 | 09:02

-weggejorist-

KaKeL Kees | 27-02-08 | 08:59

Steen naar de kit gooien en je staat als voetbalsupporter op internet en je komt ook nog ff fijn op tv maar bij zoiets dan laten ze de foto maar weg...

010waus | 27-02-08 | 08:56

FHH 27-02-08 @ 07:01

Does effe nadenken!

dr.spin007 | 27-02-08 | 08:54

Een geluk, het is een Volvo rijder. Binnenkort moet de wagen zijn eerste beurt hebben. Volvo rijders slaan die nooit over. Gewoon bij elke Volvo dealer posten.

corsleutel | 27-02-08 | 08:45

hoax. De kinderen zijn ontvoerd met een ruimteschip en de regering wil het onder de pet houden door een zwarte piet te zoeken.....

Ali Fal Salarm | 27-02-08 | 08:45

Hmm, meestal betreft het ouwe C, E of S klasses met dit soort dingen...

Hoop dat ze hem pakken. Maar ben ook benieuwd wat er nou precies is gebeurd.

Fred Koedam | 27-02-08 | 07:27

18-XH-VB is natuurlijk in West Nederland tussen alle leasebakken ondanks de voorjaarsvakantie helemaal niet te vinden !!!
Er zijn er gewoon te veel van, dus.
Wat een klötenontwikkeling.
In Roosendaal gonst het van de geruchten omdat het een jong gezin is, een villa betreft met een Volvo V 70. Alles voor mekaar !!!
En allemaal maar gluren bij de buren en het bankstel staat bij Mien en haar dressoir met plastic rozen...

FHH | 27-02-08 | 07:06

-weggejorist-

FHH | 27-02-08 | 07:01

Stel nu eens dat de moeder de dader is.
Man omgebracht-/om laten brengen (rij de auto een kanaal in en het word over 12 jaar wel weer eens gevonden) vervolgens de kids om zeep, gespeelde onschuld ach en wee.
Schone lei opnieuw beginnen met lover.

Stel dat het zo is?

ADHDtje | 27-02-08 | 06:42

@Reverend Ray
Take it easy dude.. breath in breath out
Ik zag laatst weer een paar blondines in het *kuch* openbaar vervoer zitten.. alledrie apart en alleen dus.Stappen er een paar *jeweetwels* in,en die staan natuurlijk helemaal perplex dat de drie blondines single zijn.. hmmm.Je mag zelf invullen hoe het afliep.

de grote Anti | 27-02-08 | 04:18

de grote Anti 27-02-08 @ 04:02
Nee nee nee, ik zat niet te hopen op een ramp. De aarde vergaat niet zomaar hoor.
Gewoon. Groot nieuws. Iedereen wakker in Engeland. 'The biggest I've ever felt shaking. It was a good one' zou een Engelse hebben gezegd.
En je moet er naar zoeken. Ik vind dat gek.

LibertasSimplex | 27-02-08 | 04:08

Feminisme, vrouwen die niet enkel niets pikken (terecht) maar ook teveel willen. Rotzooien op het werk, thuis niets op orde, alles scheef en kapot. Gemaakt knus, maar niet echt. Dan krijg je deze rotzooi. Vrouwen willen er niet meer zijn voor de kerel, maar meedoen. Vrouw mist dus niets, kerel wel. De Natuur naar de kloten. Bij de één escaleert het wat beter dan bij de ander. Geeft niets, het is een manier van leven, je verder niet te druk om maken. Jammer voor de kinderen, maar aan de andere kant is hen de hele meuk gespaard gebleven. Leuk met blokken gespeeld, en nog net echt in de rotzooi gestaan.

Reverend Ray | 27-02-08 | 04:06

@Libertas
Ojee.. nu gaan de aardbevingingen ons verwoesten.Ach ik heb het simpel samengevat allemaal:'blijf vooral technologisch bezig,maar sommige rampen kun je gewoon bar weinig tegen doen en b: ze zijn niet altijd (vaak niet) te voorspellen.

Maar zal ik voor de schoolkinders morgenochtend toch even ter geruststelling garanderen dat deze aardkloot nog heel wat milleniums te gaan heeft..(oftewel,jij en je nageslacht zijn dan allang deaud,so dont worry)

de grote Anti | 27-02-08 | 04:02

Ik weet niet wat te zeggen op dit onderwerp. Dit is zo erg. Dat is het enige dat ik weet.
Maar even off topic. Naar de Engelse Aardbeving moet je gewoon zoeken, op internet om iets te weten te komen. Op GoogleNews kwam het uren niet vanzelf op de voorpagina. Nieuw Nieuws ook niet.
Terwijl Kazinform hem allang heeft. Net als CNN did. Een paar uur terug.
http://www.inform.kz/showarticle.php?lang=eng&id=161033

LibertasSimplex | 27-02-08 | 03:48

Zijn vrouw moet hem wel héél erg het bloed onder z'n nagels vandaan hebben gehaald, om tot zo'n daad te komen....

LuftBalloon | 27-02-08 | 03:45

@Koerbagh
Stukje bartok.. voor de rest is janine wel een lekker wijf enzo,maar dit stukje sprak me toevallig wel aan.(alleen storend dat er ook af en toe hippies in beeld komen,dat wel)
youtube.com/watch?v=4uYnpJAkLjQ

de grote Anti | 27-02-08 | 03:40

Tja in andere landen koesteren ze hun kinderen.Alle 30.

de grote Anti | 27-02-08 | 03:34

Ja, het is een beetje oneerlijk verdeeld in de wereld qua familiedrama....
We moeten het daar maar mee doen zeker.... nou, mooi niet dus!

VanFrikschoten | 27-02-08 | 03:26

Nou,ik denk dat ik wel een kans maak bij het kassameisje.. dan ben ik mijn ex zo vergeten.Bla..*neemt nog een slokje william lawsons.. spuugt*

de grote Anti | 27-02-08 | 03:19

Morgen maar eens even flink met een paar emmers haringen bij de plaatselijke kleutersgolen langs in het kader van de publieke opinie....

VanFrikschoten | 27-02-08 | 03:15

@campion 27-02-08 @ 03:03:
Ja, dat klopt wel... Ik neem de schuld wel op me, zelfs als het mijn schuld niet eens echt is. Dat neemt niet weg dat ik van sommige relaties uit het verleden ook nog steeds denk: "I want her back"... Maar ja... ach, niks wat een flesje mout-destillaat uit Schotland niet kan verhelpen. Voor eventjes.

koerbagh ® | 27-02-08 | 03:10

@Habibi 27-02-08 @ 03:08
Je moet niet zo in je eigen patroon denken, schatje....

VanFrikschoten | 27-02-08 | 03:10

@campion 27-02-08 @ 03:03
Zoek toch gewoon een wijf wat bij je past, man...
Die gewoon een kerel wil en gelukkig wil zijn. Haar taken doet. Jij geld verdienen. Beetje dit en dat op zaterdagavond. Je weet toch?

VanFrikschoten | 27-02-08 | 03:08

VanFrikschoten 27-02-08 @ 03:00
Leuk dat je niet meteen goededacht hebt gewenst!
Ik wens je een goede nachtrust toe.

Voor zover dat nog mogelijk is op dit tijdstip.

Habibi | 27-02-08 | 03:08

He mijn toetsenbord gooit alle leestekens door elkaar. Mijn laptop is moe.
AT lizzard dus, welterusten, sweet dreams.

AT Habibi 27-02-08 @ 02:56 Pfoei, dit als uitwas van een individualiserende maatschappij, als ultieme persoonlijkheidsmanifestatie... da´s wel een hele sombere conclusie. Die neem ik maar mee ter overpeinzing....

Truste all, nu echt...

campion | 27-02-08 | 03:07

koerbagh ® 27-02-08 @ 02:54 Ja, het is erg. Maar ik denk dat je ook als de omstandigheden wel zo geweest waren, niet in zo´n situatie had kunnen belanden. Het belangrijkste dat de nietloslaatman zoals ik het dan maar noem, kenmerkt, iets dat ze werkelijk allemaal gemeen hebben, is dat ze nooit, maar dan ook nooit, zichzelf als oorzaak of medeoorzaak kunnen zien, dat ze zichzelf onmiddellijk buiten de situatie geplaatst hebben. Ook niet aan hun ex trouwens, die is altijd in hun optiek een soort willoze lappenpop die tussen anderen verscheurd is, niet iemand die keuzes gemaakt heeft, op basis van hun niet meer moeten, nee. De oorzaak in hun optiek is bijna altijd extern. Het ligt aan haar moeder. Het ligt aan haar vriendinnen. Het ligt aan haar baas. Het ligt aan de nieuwe man. Het ligt aan haar verleden.
Zo zou je nooit kunnen denken omdat jij, ik ook, duidelijk opgevoed zijn met een primair besef van puur eigen verantwoordelijkheid voor alles. Zelfs ws voor dingen die echt buiten je vermogen liggen om te veranderen, zoals het onrecht in de wereld ofzo. Maar hier hoor ik altijd het effect van nooit maar dan ook nooit de waarheid te horen hebben gekregen, of geleerd mee om te gaan. Waarschijnlijk ook omdat men altijd bang voor de reactie geweest, zijn relaties beeindigd met smoezen, zijn bezwaren ingekleed, is altijd alles verzacht en ingepakt voor ze. Tot ze denken dat wensen en willen en bewerkstelligen hetzelfde is. Zij willen dat ze terugkomt, dan moet ze dat toch gewoon doen. Als de storende factoren maar opgeruimd zijn.

campion | 27-02-08 | 03:03

@wijweer 27-02-08 @ 03:01
*hand voor mond*
Oooh.. een typo....

VanFrikschoten | 27-02-08 | 03:03

@mezelf
REAguursels ... lambal

wijweer | 27-02-08 | 03:01

@koerbagh ® 27-02-08 @ 02:58
lees 1 van de 10 geaguursels zie je dat er maar 1 a 2 over het echte topic gaat
-
* verhipjes betrap me zelf er nu ook op nou ja ga maar slapen *

truste..........

wijweer | 27-02-08 | 03:01

@Habibi 27-02-08 @ 02:56
Gelukkig heb jij daar helegaar geen last van...?

VanFrikschoten | 27-02-08 | 03:00

@Lizzard 27-02-08 @ 02:56:
Truste Liz.
PS: jij bent ook leuk hoor.

koerbagh ® | 27-02-08 | 02:59

@wijweer 27-02-08 @ 02:54:
Wie hakt op wie? En ik vind dat we toch vreselijk on-topic bezig zijn. Dit draadje is toch een heel slecht voorbeeld van off-topic geouwehoer @ 3 AM

koerbagh ® | 27-02-08 | 02:58

@campion 27-02-08 @ 02:51
Jah dat snap ik ook wel.. maar om terug te komen op dat mensen te veel emotie hebben,het begint vaak met servies en ander meubulair gooien.. wie weet wat de overtreffende trap is.

de grote Anti | 27-02-08 | 02:56

-weggejorist-

Lizzard | 27-02-08 | 02:56

campion 27-02-08 @ 02:49
Ik ga zowiezo nooit meer uit van de basale goedheid van de medemens.
Kijk naar die gasten die met de mobiele telefoon filmpjes maken van anderen die bezig zijn een onfortuinlijke het leven pijnlijk te maken.
We gaan terug naar de bestialiteit van 30.000 jaar geleden, ik zweer het je.
Emoties zijn het enige waar nog een zweem van persoonlijkheid aan kleeft.
Als je je eigen persoonlijkheid niet meer kan doen gelden, dan ben je tenslotte nog alleen maar een onderdeel van de massa?
Personality is alles. Je moet je doen gelden.
Geldt net zo hard in de Kanaleneiland-cultuur als in het up-and-coming gezinsleven in Roosendaal.
Om je personality veilig te stellen moet je soms acties uitvoeren die door de omgeving misschien niet helemaal worden geaccepteerd.
Is dit een symptoom van de individualiserende maatschappij?

Habibi | 27-02-08 | 02:56

wijweer 27-02-08 @ 02:54 Au contraire, er wordt niet gehakt en het is veel meer ontopic dan doorgaans op dit uur.

campion | 27-02-08 | 02:54

@campion 27-02-08 @ 02:44:
Oef... dan zit je dus vaak nog dichter bij het vuur dan ik... Ik hoor die verhalen vaak pas als het vuur al is gedoofd en de as is neergedwarreld. Maar het is treffend inderdaad. Het stemt ook niet erg vrolijk over de aard van de mens.
Vooral niet als ik bedenk dat ik zelf ook makkelijk in zo'n situatie terecht had kunnen komen... en dan? Wat zou ik doen?
Ik ben vaak genoeg "gedumpt", maar dat was allemaal zonder verregaande consequenties, we hadden geen gezamenlijk bezit, geen kinderen, geen gedoe... Dat was wel emotioneel altijd vreselijk heftig, pijnlijk en vervelend genoeg. Ik moet er niet aan denken hoe het is als je dat allemaal wel hebt opgebouwd samen en uit elkaar moet trekken. Nu ben ik nog een tamelijke goedzak die dan waarschijnlijk maar toegeeft en het verlies neemt met alle negatieve depressieve consequenties van dien, maar ik ken genoeg mannen die dat niet kunnen of willen of dat een aantasting van hun "manlijkheid" zullen vinden. Zoals gezegd: banaal allemaal.

koerbagh ® | 27-02-08 | 02:54

wel lache dat de "reaguurders" weer op elkaar inhakken ...
niks meer on topic puur offtopic gebrabbel...
ach zal wel weer zijn omdat het rond 0300 loopt

wijweer | 27-02-08 | 02:54

Ga nu echt naar bed. Nog een peuk dan.

campion | 27-02-08 | 02:52

@Habibi 27-02-08 @ 02:48
Tu parles Francais? Bon soir, C'est moi: Henrique. L'Italiene...
Pour les autres: Le Mort...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:52

de grote Anti 27-02-08 @ 02:46 Mensen die met serviesgoed naar elkaar gooien vermoorden elkaar zelden. Mensen die opkroppen, inhouden en tandenknarsend hatend vol proberen te houden, die gaan op een gegeven moment echt door het lint.

campion | 27-02-08 | 02:51

kijkt naar eigen auto mooi nee kenteken klopt nie heb ik weer even mazzel

wijweer | 27-02-08 | 02:51

@VanFrikschoten 27-02-08 @ 02:45
Ja, Hikko nog ev'n hier. Ons kerkhof wil wetholder ook ondersteboven kieper'n...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:49

Lizzard 27-02-08 @ 02:40 Echt wel. Ik ben alles, althans dat menen ze te weten, dat de gemiddelde reaguurder hier liefst persoonlijk zou opknopen, afschieten of ofknopen, of alledrie, als ze dat tenminste durfden. Ik zou zeggen, creeer een alter ego dat links, vrouwelijk en aandachtsaanzuigend is, reaguur een tijdje als zodanig en je zult nooit meer uitgaan van de basale goedheid van de medemensch, als je dat al deed.

campion | 27-02-08 | 02:49

VanFrikschoten 27-02-08 @ 02:46
Ummm... ik werd eerder al doodgewenst. Nu moet ik afsterven?
En waarom neem je je hoedje voor me af?

Habibi | 27-02-08 | 02:48

@Habibi 27-02-08 @ 02:44
Nou, sterf nu maar af, dan.... chapeau, hoor!

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:46

@koerbagh ® 27-02-08 @ 02:34
Ik zou meer feiten moeten weten,maar dat scenario klinkt idd aannemelijk..
Het trieste is alleen dat het ook mogelijk is dat ze gewoon van dag op dag leefden,plotseling ruzie kregen over wie de zuurkool aan had laten branden,vrouwlief een beker tegen hoofd van manlief gooide,asbak werdt geretourneerd,vrouw met de kinderen bij haar ouders introk,en ze een paar jaar later weer gingen samenwonen terwijl de man
inmiddels jarenlang wraakacties had zitten bedenken.Je weet het gewoon niet,niet iedereen is even bijster.

de grote Anti | 27-02-08 | 02:46

@VanFrikschoten 27-02-08 @ 02:44
Ja, op het kerkhof hopelijk...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:45

@VanFrikschoten: ik ken Koerbagh niet zo goed. Of liever: ik heb in de afgelopen jaren zijn commentaar wel voorbij zien komen, maar heb hem/haar nooit echt gevolgd. Wel weet ik dat hij/zij in staat is om met onverwachte, snedige en grappige commentaren uit de hoek te komen. Zeker als het laat is. Zoals nu.

Habibi | 27-02-08 | 02:44

@Habibi 27-02-08 @ 02:40
Leuk dat je een plekje hebt gevonden, trouwens...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:44

@Habibi 27-02-08 @ 02:41:
Ja. Je moet minimaal 1x zijn deaudgewenst om er bij te horen.
Dus eh... Ga eens deaud!

koerbagh ® | 27-02-08 | 02:44

koerbagh ® 27-02-08 @ 02:34 Jep, klopt helemaal. Lach me maar uit, maar in het kader van de participerende journalstiek leg ik dus de kaart op een van die waarzeglijnen die als paddestoelen uit de grond schieten. 80% van de vragen aldaar betreft relaties en wel in de fase die je beschrijft. En dan, ja soms is het griezelig want proef je bijna een op handen zijnde familiedrama, heb je voornamelijk te maken met die gevallen waar het niet lijkt goed te komen met gewoon scheiden en omgangsregeling. Ik dacht eerst dat het vooral vrouwen zouden zijn die niet los kunnen laten als het eenmaal voorbij is, maar dat geldt bij vrouwen vooral bij kortdurende, heftige affaires. Denkt hij nog aan mij en zo ja wat dan is dan de vraag. De mánnen die bellen zijn zonder uitzondering gedumpte family men die het, soms na jaren, nog niet kunnen en willen aanvaarden dat het echt, echt voorbij is. De vraag is dan niet, komt ze nog terug, of wat kan ik doen dat ze terug komt, nee, die is, heel tekenend WANNEER komt ze terug. Dan wordt het al snel eng. Als je zegt, mijnheer, het is een gepasseerd station, ze komt helemaal niet terug worden ze niet zelden woedend.

campion | 27-02-08 | 02:44

@Habibi 27-02-08 @ 02:40
Is Koer weer in zo'n bui?

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:42

Is het doodwensen een soort rite d'initiation hierzeau?

Habibi | 27-02-08 | 02:41

@campion 27-02-08 @ 02:37:
Mooi fenomeen hè, dat GS... nou ja, heel internet, GS is niet uniek daarin. Ik vind het ook vreselijk boeiend, juist daarom... het mooiste en het lelijkste in de mens zie je gewoon omhoog borrelen. "Voer voor psychologen"...

koerbagh ® | 27-02-08 | 02:41

-weggejorist-

Lizzard | 27-02-08 | 02:40

@Lizzard 27-02-08 @ 02:38
Ik kan dit beter hebben dan het vorige topic...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:40

@VanFrikschoten: ik kan niet wachten. Echter, zoals heer Koerbagh reeds aangaf, er is meestal een zeer banale reden voor een incident als het hierboven beschrevene en ik sluit mij daarbij van harte aan. Alle Agatha en Alfred romannetjes ten spijt. Volgens mij heeft de moeder het gedaan. Pooltje doen?

Habibi | 27-02-08 | 02:40

-weggejorist-

Lizzard | 27-02-08 | 02:38

Lizzard 27-02-08 @ 02:33 Nou ik ben hier in de laatste twee weken toch al snel veertig, vijftig keer deaudgewenst, enkele malen met gedetailleerde fantasiën van hoe dan wel, door mij volstrekt onbekenden, wegens het vertolken van een onwelgevallige mening. Onder andere. Da's niet om huilie-huilie te doen, dat is een droge constatering die aan het denken zet hoe groot de ingehouden agressie over de hele linie is, en dat die geuit wordt zodra men weet ermee weg te komen.

campion | 27-02-08 | 02:37

@Habibi 27-02-08 @ 02:24
Mijn naam is Hendrik... ik zou willen dat ik Haas heette...
Waar wil u naar toe? Dat leken met wichelroedes het oplossen?
Ik typ zo nog 56 scenario's. Geen probleem. Het lijkt me beter dat je eens een geheel vrijblijvend kopje koffie bij ons (Von DAS VonFrikschoten Lösungs Buro; VFLB) komt drinken... Neem wel even afscheid van de famielje voordien....

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:35

@campion: bonne nuit.

Habibi | 27-02-08 | 02:34

@de grote Anti 27-02-08 @ 02:20:
De werkelijkheid van mensen is vaak heel erg "down-to-earth" en vreselijk banaal. Ja, ik ga wat kort door de bocht, maar in wezen komt het daar in de twee basis-scenario's die ik schets wel op neer. Zo gruwelijk is het vaak.
Let wel, in het scenario van dit gezin (nr.1 dus) is de vader 41 met een gezinnetje met kids van 4 en 6. Dus die gozert heeft 8 jaar over z'n studie gedaan... een beetje flierefluiten en van het leven genieten, 10 jaar een baan en vrijgezel zijn en flink cashen... dan een vrouwtje tegen het lijf lopen waarvan 'ie denkt: nou... daar hou ik wel mee uit tot m'n 80e en die kan er wel een paar kids voor me uitpoepen. Done deal. Dat vrouwtje dacht: Zoooo leuke gozer, verdient een paar een centen, die kan een mooi leven voor me betalen, die is het wel. Zo banaal is het. En dan komen ze na 7-8 jaar in een sleur en een van tweeën wordt verliefd op een ander om wat voor reden dan ook...
Tsja... het is allemaal weinig verheffend, maar zo banaal is het vaak.
Ik heb het in mijn directe omgeving veel gezien, gehoord, meegemaakt.
En ik ben van een leeftijd dat ik tegenwoordig voornamelijk met gescheiden vrouwen (al dan niet met kinderen) omga en ik ken al die verhalen en dit is een vrij algemeen scenario hoor. Het eindigt vaak gewoon in scheiding en omgangs-regeling dan wel co-ouderschap, maar als de gemoederen iets te hoog oplopen dan is zo'n kindermoord niet onvoorstelbaar.

koerbagh ® | 27-02-08 | 02:34

@Habibi 27-02-08 @ 02:32, Oh, is dat zo, dan wacht ik nog heel even, kan een indicatie zijn van brekend nieuws. Vader gevonden, bijvoorbeeld. Papieren Telegraaf wordt as we speak gedrukt, dus...

campion | 27-02-08 | 02:34

-weggejorist-

Lizzard | 27-02-08 | 02:33

Waarom is het Roosendaal item nu niet meer zichtbaar op de TG homepage? Zijn Michael Jackson en dat al wat oudere itempje over Natalee Holloway nou opeens belangrijker geworden?

Habibi | 27-02-08 | 02:32

Oké, de sponde roept, welterusten allen.

campion | 27-02-08 | 02:32

Habibi 27-02-08 @ 02:24 Even terug naar reality, serieus, ik zou niet weten hoe rationeel/ logisch ik zou reageren als ik mijn kinderen doodachtig zou aantreffen...

campion | 27-02-08 | 02:30

Lizzard 27-02-08 @ 02:26 Leg wat uit? Het was een sweeping statement waar niet veel aan uit te leggen is, tog?

campion | 27-02-08 | 02:28

@campion: vieeees man!

Habibi | 27-02-08 | 02:28

@Habibi 27-02-08 @ 02:24. Of de buren hebben het met zijn allen gedaan. Verveelden zich de pleuris in die wijk en waren jaloers op modelgezin waar nooit ruzie en financiele problemen waren....

campion | 27-02-08 | 02:27

-weggejorist-

Lizzard | 27-02-08 | 02:26

@VanFrikschoten: die zweep klinkt interessant. Moeten we het een keer over hebben. Zoals al een paar keer eerder gesteld is het mogelijk dat de man het gedaan heeft, de omstandigheden spreken niet in zijn voordeel. Maar de vrouw zou net zo goed de dader kunnen zijn. De vrouw heeft op emotionele wijze de indruk gewekt dat zij de lijken van de kinderen ontdekt heeft. Een normale reactie zou zijn: pak de telefoon, bel 112 en wacht bij de kinderen tot hulp komt. Waarom rent ze nou zo de straat op? Er zijn 3 mogelijke scenario's die kunnen worden gemapt op het gedrag van de vrouw: 1. ze is labiel en weet niet wat ze aan moet met haar emoties. Ze doet dus maar wat. Kun je je afvragen of zo'n labiele vrouw niet in staat zou zijn geweest om haar eigen bloedjes te icen. 2. ze is oprecht in de war en schreeuwt om hulp. Maar welke moeder laat haar zieltogende bloedjes zo liggen? (de kinderen leefden nog, tenminste, volgens de media). 3. Ze speelt toneel en heeft met voorbedachte rade haar kids om zeep geholpen.

Anyway, dit verhaal veronderstelt kwade opzet van de vader of de moeder. Het zou net zo goed een derde kunnen zijn geweest die zich toegang heeft verschaft tot de slaapkamer(s) van de kinderen.

Het feit dat de buren al aangaven dat het een gezin was met problemen, met ruzies, soms tot op de straat uitgevochten, spreekt in het nadeel van het laatste.

Wat jij?

Habibi | 27-02-08 | 02:24

Hoi, met Aldo!
Wiebje en ik zijn net thuisgebracht, na een DivX tietenfilm, door een aardige meneer in een Volvo V70! Wreed, man!

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:24

@de grote Anti 27-02-08 @ 02:20. Het innerlijk leven van de meeste, zeker gemiddelde burgers is een giertank. Dat sommige reaguursels hier op GS nog de meest onschuldige uitlaatklep zijn, toont wel aan dat onder de brave facades van de plichtsgetrouwe loonslaaf allerlei haat, rancune en moorddadige waanzin kolkt.

campion | 27-02-08 | 02:24

@koerbagh
Hitchens is een wijs man..

de grote Anti | 27-02-08 | 02:24

@koerbagh ® 27-02-08 @ 02:06
Jezus,jij denkt echt dat de gemiddelde burger zo in elkaar steekt? hehe,desalnietemin mooie profile-schetsen.

de grote Anti | 27-02-08 | 02:20

@de grote Anti 27-02-08 @ 02:17:
Damn right. Om Hitchens te parafraseren: Onze hersencortex is te klein en onze adrenalineklieren zijn te groot.

koerbagh ® | 27-02-08 | 02:20

@koerbagh ® 27-02-08 @ 02:17 Toch maar niet, lijkt me ook niet leuk, en thrillers niet mijn genre. Wel eens geprobeerd, was 3x nix.

campion | 27-02-08 | 02:19

@Teen 27-02-08 @ 02:10
Wij hebben hier ook hartelijk geschuddebuikt...;-)

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:18

Probleem is in twee woorden uit te leggen : Mensen zijn te Emotioneel

ik heb al teveel vermoeiende troep erover gelezen om een pagina te vullen en stroop te roeren.
*schopt tegen jukebox omdat dumpert weer niet wil slikken*
youtube.com/watch?v=823DSImRVsc

de grote Anti | 27-02-08 | 02:17

@campion 27-02-08 @ 02:13:
Oh, maar... die dooie kindertjes is maar 1 scene in het boek/film; de rest kun je wijden aan het voorspel van de teloorgang van het gezin, of aan de nasleep cq. reconstructie van de detective (afhankelijk van de vorm/genre die je kiest natuurlijk).

koerbagh ® | 27-02-08 | 02:17

Damn internal errors vandaag....

campion | 27-02-08 | 02:15

@Habibi 27-02-08 @ 02:11 Aha, SEZ WHO? De media?

campion | 27-02-08 | 02:15

@Habibi 27-02-08 @ 02:11 Aha, SEZ WHO? De media?

campion | 27-02-08 | 02:15

@Habibi 27-02-08 @ 02:05
Lieverd, luisterdt.
"Vermoorden" in dezen neem je te letterlijk. Als jij iemand wil zijn waar ik van houd dan mot je niet gaan inkakken maar jezelf overstijgen en ik zal je verbaal met zweepslagen die berg op jagen desnoods. Daarnaast ben ik niet snel onder de indruk van mensen. Laat maar zien. Dat van die Marguerita's is dan weer iets waar van ik zeg... muoh... hum.. ja...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:13

@koerbagh ® 27-02-08 @ 02:10 He, bleh, nee, lijkt me vreselijk om je maandenlang in die breinen en zo'n nare bende te moeten verplaatsen. Niet gezond. Ben met veel leukere dingen bezig, zonder dooie kinderen.

campion | 27-02-08 | 02:13

@campion 27-02-08 @ 02:10:
Tsja... Misschien was zij net niet thuis toen hij het gezinnetje wilde afslachten... Even naar de C1000 om een pond gehakt, of een netje uien... Van die mondaine dingetjes. Toeval speelt ook altijd een rol in dit soort verhalen.

koerbagh ® | 27-02-08 | 02:13

@campion: hij was eerder thuis.

Habibi | 27-02-08 | 02:11

LOL@Sjaak

Teen | 27-02-08 | 02:10

@campion 27-02-08 @ 02:06:
Jij hebt te veel thrillers gelezen. Maar het is een mooi verhaal. Er zit een boek/film in. Ik zou zeggen... maak er wat van.

koerbagh ® | 27-02-08 | 02:10

@Koerbagh: ik ga voor scenario 2. Iedereen wil leven als Paris Hilton. Amerikaanse economie bijvoorbeeld staat inmiddels op wankelen door de AMEX cultuur. Over een paar maanden neemt het zelfmoordcijfer met 12000% toe. Zeker als de Chinezen dollars gaan dumpen.

Habibi | 27-02-08 | 02:10

koerbagh ® 27-02-08 @ 02:06 Maar in beide gevallen: Waarom dan alleen die kinderen dood? Waarom niet inderdaad de hele handel, om te beginnen zij dood?

campion | 27-02-08 | 02:10

VanFrikschoten 27-02-08 @ 02:03 Heheheh, zuurpruim...

campion | 27-02-08 | 02:07

@Sikkeneur 27-02-08 @ 01:13:
"Iemand eigenlijk al een (wetenschappelijke) verklaring voor de vele kindermoorden de laatste pakweg 5 jaar?"

Ja. Er zijn twee basis-scenario's.

Scenario 1.: Vrouwen die niet gelukkig zijn met een vent die alle cash binnen brengt voor materiële welvaart maar die juist daarom nooit thuis is, niet gelukkig zijn met een vent die daarom te moe is om haar een goede beurt te geven, en onderwijl haar vrijgezelle vriendinnen (die allemaal stinkjaloers zijn op haar, haar man en huis enzo) ziet rondneuken 10x per jaar op vakantie ziet gaan en denkt dat er méér uit het leven te halen is... En dan wil scheiden, de kids wil houden en fikse alimentatie... die vent pikt dat niet, want die denkt ook: ja kut, godverdomme, daar heb ik me niet 10 jaar voor uitgesloofd. Dat gezin is de reden dat ik iets op wilde bouwen. Geen gezin, geen gelul, dan maar dood die handel.

Scenario 2: Man-vrouw, allebei niet van de snuggersten, maar een baantje en gezinnetje en een rijtjeshuis... maar willen meedoen met de iets snuggerder vrienden/kennissen/familie... koophuisje/autootje/plasmaTV/3 vakanties per jaar... Niet te doen van het salris van beiden, maar goed... Dirk Scheringa brengt uitkomst. Eerst een dubbele hypotheek, de overwaarde cashen, alle wit en bruin-goed op afbetaling (à 25% rente per jaar, maar goed, dat zijn de kleine lettertjes, who cares?), persoonlijke leningen, rekeningen laten liggen...
Kortom na 5 jaar op te grote voet leven er achter komen dat je 50.000 tot 100.000 euri schuld hebt en de deurwaarder inmiddels bij de voornaam kent. Tsja... dan maar dood allemaal, hoef je ook niks meer af te betalen. Kwijtschelding bij overlijden, niewaar?

Kortom: allebei zijn welvaartsziektes die de maatschappij elkaar aanpraat. Het is een discrepantie tussen "het hoort zo" en "ik voel het niet zo" of "wat 'zo hoort' is onbetaalbaar".

koerbagh ® | 27-02-08 | 02:06

Of wat dacht je van deze: Moeder heeft het gedaan. Laat eerst vader met kinderen achter. komt terug, drogeert of vermoord vaders en sleept hem naar zwarte volvo, rijdt volvo ongezien weg, dumpt vader en volvo ergens. Gaat terug naar huis, brengt kinderen om en rent gillend de straat op dat kinderen vermoord zijn. Moeders is vrij, innocent bystander van drama, emigreert naar subtropisch oord met Adonis.

campion | 27-02-08 | 02:06

@VanFrikschoten: dat is enorm geconflicteerd (is dat een woord?). Je wilt degenen om wie je geeft misschien vermoorden, maar er niet bij zijn? Dus je droomt gewelddadige dromen? Wat je lief hebt wil je kapot maken? De mensen van wie je het meest onder de indruk bent, daar ga je altijd tegenin tot verwijdering volgt? Klinkt een beetje als bindingsangst of anders misschien een inferioriteitscomplex? Damn. Enter Dr. Freud! Misschien moeten we aan de Marguerita's en een en ander eens nader bespreken!

Habibi | 27-02-08 | 02:05

-weggejorist-

Lizzard | 27-02-08 | 02:03

@campion 27-02-08 @ 01:59
It takes a criminal to solve a crime... Hulde!

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:03

campion 27-02-08 @ 01:59
Oww, dies eng! Kopiepasta van film?

Habibi 27-02-08 @ 01:48
Inhaleren doe je zo? Neuh, slechts wat drank op. *viert dat het bijna woensdag is*

Blowfish | 27-02-08 | 02:02

@Habibi 27-02-08 @ 02:01 dat kan. Ik dacht dat ik het net zelf bedacht had, maar plagiaat ligt snel op de loer vandaag de dag, hoeveel thrillerplots neemt een mens wel niet tot zich zo in een jaar ofzo.

campion | 27-02-08 | 02:02

@campion: mooie theorie! Volgens mij heb ik een film gezien die dat als plot had, weet alleen niet meer welke. Zal wel lang geleden zijn.

Habibi | 27-02-08 | 02:01

@Habibi 27-02-08 @ 01:57
Maar ik vind je wel liev hoor. Maar ik schep er een ongekend genoegen in alleen diegenen waar ik om geef op de kast te jagen en misschien wel te vermoorden maar dat laatste daar wil ik niet bij zijn...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 02:00

Of, voortbordurend op de VanFrikschoten suggestie: [Thomas Ross mode aan]] Stel moeders had een geheime vriend (gehad) Iemand die al langer wilde dat ze man zou verlaten, steeds geobsedeerder en drammender deed om haar een nieuw leven met hem te laten beginnen. Maar: Zij zou nooit kinderen verlaten, en vader zou nooit toestaan dat enge vriend zijn kinderen zou gaan bestieren (zie Rowena Rikkers-zaak). Dus: Kinderen sta in de weg voor doorgedraaide vriend/exvriend. Kinderen moesten dood, vader moest verdwijnen, in diens plan, dan zou zij helemaal alleen voor hem zijn....

campion | 27-02-08 | 01:59

Misschien hebben die kinderen een simultaan-hartstilstand gekregen en is die moeder al jaren met vreemd geroep de straat op gegaan en die vader op vakantie? Ik ga echt niet op zoek naar die auto hoor....

VanFrikschoten | 27-02-08 | 01:58

@VanFrikschoten: waarom voel je je nou opeens zo aangevallen? Ik reageerde alleen op een eerdere post van jouw hand waarin je op nogal hautaine wijze insinueert dat ik mij er niet van bewust ben dat de vader het niet gedaan heeft. Je leest gewoon niet goed.

Habibi | 27-02-08 | 01:57

@campion 27-02-08 @ 01:54
Ja! Was je er bij...?

VanFrikschoten | 27-02-08 | 01:55

Misschien heeft vader niet goed opgelet, en hebben de kinderen iets opgedronken of gegeten dat niet de bedoeling was. Vader -al vaker beschuldigd van niet goed opletten, kinderen laten waaien, met andere dingen bezig zijn- denkende dat ze al dood waren, vluchtte in paniek weg.

campion | 27-02-08 | 01:54

@ piquant

de naam klinkt wel goed ja, zal er eens over nadenken,oke?

Mekker | 27-02-08 | 01:53

@campion 27-02-08 @ 01:46
Dat is tenminste redelijk denkwerk op dit uur...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 01:52

@Habibi 27-02-08 @ 01:46
Wij bepalen zelf wel of en van welke torens wij hoog willen afblazen, ja?
Dat is ons lust en ons leven, ja? Moet je eens leren tegels lezen, ja?
En hoe weet jij dat die moeder niet weet wie het heeft gedaan?

VanFrikschoten | 27-02-08 | 01:51

@Habibi 27-02-08 @ 01:46
[quote]We weten tenslotte allemaal heel goed dat niets zeker is tot er iemand heeft bekend.[unqoute]

Of degene die "bekend" moet later zeggen dat zijn "bekentenis" een leugen was?

Blowfish | 27-02-08 | 01:50

@Blowfish: zeg, dat spulletje wat jij aan het inhaleren bent, waar heb je dat gekocht? Dat wil ik ook wel uitproberen!

Habibi | 27-02-08 | 01:48

Misschien zijn aliens de woning binnengedrongen, hebben zij een elixer uitgetest op de kinderen en is dit een beetje misgegongen. Om het goedje te verbeteren hebben zij de vader in een vrachtruimteschip, type V70, ontvoerd. De moeder was getuige, maar aangezien zij haar niet konden gebruiken als proefbunny, heeft men besloten haar geheugen te modificeren.
Oòk een mogelijkheid!

Blowfish | 27-02-08 | 01:47

@VanFrikschoten: "... We hebben alleen een dame die schreeuwend de straat op is gerend..." - volgens de media dan.

Habibi | 27-02-08 | 01:47

Van Frick add: Indien hij het mogelijkerwijs gedaan heeft, en niet ontvoerd is, dan.

campion | 27-02-08 | 01:46

@VanFrikschoten: niet zo hoog van de toren blazen jij. Iedereen weet dat de media feiten rapporteren en dat wij, media-addicts, ons eigen oordeel vellen. Waarom ga jij er zo gemakzuchtig van uit dat iedereen op dit panel de vader inmiddels al heeft veroordeeld? We weten tenslotte allemaal heel goed dat niets zeker is tot er iemand heeft bekend. Hoe graag we ook zouden willen dat het een klip en klare zaak is. Dat is het niet. We hebben alleen een dame die schreeuwend de straat op is gerend. Zij weet ook niet wie het gedaan heeft.

Habibi | 27-02-08 | 01:46

de grote Anti 27-02-08 @ 01:41 Ik ook, maar ik denk dat hij niet levend gevonden wordt. Ik vermoed ook dat hij al ergens met Volvo en al in de plomp ligt. En maar beter zo, dan.

campion | 27-02-08 | 01:44

@Habibi 27-02-08 @ 01:41
Nee. De man kan vermoord zijn of wellicht ontvoerd. We weten het niet.

VanFrikschoten | 27-02-08 | 01:43

Hoor en wederhoor. Altijd onthouden *ramt kop tegen tafel*.

Habibi | 27-02-08 | 01:43

Habibi 27-02-08 @ 01:41
Gesteld dat, idd, excuus!

Blowfish | 27-02-08 | 01:42

@Habibi 27-02-08 @ 01:38
Televaag:
"De politie vraagt de 41-jarige zakenman Aarnout Z. zich te melden. Hij wordt OFFICIEEL verdacht van de dood van zijn 6-jarige dochter Lidewij en 4-jarige zoontje Pepijn in Roosendaal."
En daar wordt hij in de MEDIA(lees) reaguurpanelen voor veroordeeld.
@campion 27-02-08 @ 01:38
Ok. Nou ja... dus...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 01:42

Blowfish 27-02-08 @ 01:38 Ja, maar als hij nou bijv. eerst zijn vrouw had vermoord, en, zoals in zulke gevallen wel eens het geval schijnt te zijn, dan realiseert: Moeders döt, ik draai ws de bak in, mijn kinderen komen alleen te staan of komen in een tehuis ofzo terecht, dan die ook maar weg, om ze het leed te besparen, enz. dan zou dat met bovenstaande te verklaren zijn. Klinkt wat cru, maar vermoord dan eerst háár, zou je zeggen. bij wijze van spreken, natuurlijk

campion | 27-02-08 | 01:42

@campion 27-02-08 @ 01:31
Oftewel,of het nu een nieuw millenium is of kikkers die uit de lucht vallen of een dreigende echtscheiding,er zijn altijd al mensen geweest die vinden dat ze iemand 'helpen' door hem/haar uit het 'lijden' te verlossen.Behoorlijk arrogante instelling eigenlijk..'denken dat jij het beste voorhebt hebt met iemand door ze te vermoorden.. het gebeurt namelijk meestal niet uit haat.Ik zeg:TBS.

de grote Anti | 27-02-08 | 01:41

@Blowfish: fysiek misschien wel, emotioneel is een ander verhaal. Misschien is ie inmiddels een ravijn ingereden. Gesteld natuurlijk dat hij de dader is (@VanFrikschoten: tevreden?)

Habibi | 27-02-08 | 01:41

@VanFrikschoten 27-02-08 @ 01:36
Ja, nu heb je het alweer verklapt...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 01:38

campion 27-02-08 @ 01:31
Zijnde een vrouw moet ik tot mijn schaamte toegeven dat vrouwen over het algemeen goed in staat een man het bloed onder de nagels te halen. Ondanks dat het onder geen enkel voorwaarde goed valt te praten, is het niet verbazingwekkend dat een man zo buiten zinnen dat hij tot moord in staat is.

In dit geval is het wèl opvallend dat de vader spoorloos is verdwenen... alsof je daar ooit mee wegkomt, het doden van je kinderen..

Blowfish | 27-02-08 | 01:38

VanFrikschoten 27-02-08 @ 01:36 Ach zo. Ja. Inderdaad. Ok

campion | 27-02-08 | 01:38

@VanFrikschoten: ... dat een man (vermoedelijk) zijn eigen koters ...

Wel goed lezen he.

Habibi | 27-02-08 | 01:38

de grote Anti 27-02-08 @ 01:29 Ik las ergens dat in de laatste jaren voor het millenium nogal wat mensen eigenlijk niet voorbij de milleniumwisseling konden kijken, denken of voorstellen, en eigenlijk in hun systeem hadden dat het dan eigenlijk afgelopen zou zijn. En dat er van die mensen nu nog best veel zijn die het gevoel hebben 'op extra tijd' te leven nu, vergelijkbaar met wat overlevers van rampen of ziekten vaak hebben. Daar was een of ander onderzoek naar gedaan. Dus dat strookt wel met wat je zegt. Hmmm.

campion | 27-02-08 | 01:37

@campion 27-02-08 @ 01:33
Iedereen gaat uit van wat er in de media word verteld. Daarom ageren wij daar tegen. We weten niet wat er is gebeurd. Simpel, toch?

VanFrikschoten | 27-02-08 | 01:36

VanFrikschoten 27-02-08 @ 01:29 Care to elaborate? leg uit, svp?

campion | 27-02-08 | 01:33

*UNKLIK*
@HAbibi ik begreep wel tussen de regels door wat je bedoelde, vandaar ook dat mijn eerdere vraag nog onbeantwoord (vooralsnog) is.
De Mensch is tot rare dingen in staat, het waarom????
Wist je trouwens dat kunstheupen en schedelplaten ook gerecycled worden, beetje poetsen en boenen en hop in een nieuw lichaam..
Wordt echter niet als 2e hands op de factuur gezet, waarom????? (hoewel ik deze vraag ws beter weet te beantwoorden)

Truste *KLIK*

Sikkeneur | 27-02-08 | 01:33

@Habibi 27-02-08 @ 01:24
Ja, mijn broer kan het mooi zeggen, vinden wij ook thuis, maar onderbouw dan die blinde woede eens? Was jij er bij? Waar was jij Zondag 24 februari?

VanFrikschoten | 27-02-08 | 01:32

Sikkeneur 27-02-08 @ 01:13 Het is wel veel langer al dan 5 jaar aan de gang is en dat er golfbewegingen in te ontwaren zijn. Volgens mij is de term 'familiedrama' voor een soortgelijk geval gecoined sinds ca. 1994/95. In de theorieën dat ze elkaar aansteken geloof ik niet echt, ook niet bij zelfmoord trouwens. Ik heb geen wetenschappelijke verklaring, maar alleen de niet helemaal uitgeformuleerde theorie dat eea met de enorm grote verwachtingen heeft die mensen tegenwoordig hebben van het leven. Waar eigenlijk alles gebaseerd is juist op dat je de keuze hebt, is de dwang tot perfectie ook groter. Vroeger deden mensen maar wat omdat ze ook weinig keus hadden of dat je gewoon dingen deed omdat iedereen dat deed, trouwen en kinderen krijgen inclusief. Een beetje ongeluk namen ze ook wel op de koop toe. Nu is het alleen aan jezelf te wijten als het mis gaat. Je neemt pas bepaalde stappen als je zeker meent te weten dat het 'perfect' zal zijn. Des te groter en soms onverkroppelijker als het wel mis gaat. Als iemand voor een ander kiest bvb. Dat kán niet, want je had voor elkaar gekózen. Zoiets.
Let wel, dit is geen verzachtende omstandigheid ofzo, alleen een poging tot een verklaring.

campion | 27-02-08 | 01:31

@campion 27-02-08 @ 01:24
Knap. U onderschreef zojuist onbedoeld mijn punt.

VanFrikschoten | 27-02-08 | 01:29

@Sikkeneur 27-02-08 @ 01:13
Zomaar een theorie,maar sommige 30/40 ers met psychische problemen hoopten misschien dat er met het nieuwe millinium iets zou verbeteren..?
Of eindigen? Want de laatste 5-8 jaar lijkt het idd erg populair om niet alleen jezelf op te hangen.hmm...*steekt nog een cubaan op..* 'stribbelt weer tegen..

de grote Anti | 27-02-08 | 01:29

Psst... is de kust veilig?

Ik kan alleen maar dit zeggen: vrouwen, als je weg wilt bij je vent, zorg dat je goed voor jezelf en je kinderen kunt zorgen, niet afhankelijk bent van baan/inkomen (ex-)man en/of allimentatie. Regel zelf je eigen zaakjes, dat is immers jouw leven. Wat je eventueel krijgt/ wordt toegewezen is mooi meegenomen, maar WEE GODVERDOMME EENS ZELFSTANDIG!

Bij een echtscheiding ruzie maken om geld, belachelijk! En alles over de rug van de kinderen!

Zelf heb ik gewoon een goede baan gezocht, een leuke woning gevonden en daar een fijne thuishaven van gemaakt voor mezelf en mijn kinderen. Geen gezeik, geen dreigementen, gewoon ieder zijn eigen ding en verder gaan met je leven.

En iedereen leeft nog lang en gelukkig.

Blowfish | 27-02-08 | 01:27

@Sikkeneur: misschien had ik moeten nuanceren en het hebben over het idee alleen al dat iemand in staat zou kunnen zijn om kinderen te vermoorden.

Habibi | 27-02-08 | 01:26

@Sikkeneur: inderdaad. Daarvoor ben ik dankbaar.

Habibi | 27-02-08 | 01:25

@Dirkstra: leuke parafrase, aangepast aan de moderne tijd. Maar iets zegt me dat deze daad niet uit religieuze overwegingen is gepleegd. Eerder uit blinde woede.

Habibi | 27-02-08 | 01:24

@ frickschoten en elisabeth. Waarde Watson & Miss Marple. Wat betreft dat de moeder riep 'Mijn kinderen zijn vermoord' en niet 'hij heeft mijn kinderen vermoord' of 'de hufter heeft' enz.... overweeg: Zou hebben geroepen. jullie gaan hier uit van een correcte weergave van wat ze riep door de toehoorders/getuigen. Dit soort waarnemingen is vaak verre van accuraat (daar zijn eindeloos tests mee gedaan ook) Die mensen verwachtten natuurlijk niet dat er zoiets geroepen zou worden, en hebben geen idee wat er aan de hand is, dus wat ze hoorden was 'kinderen' en 'vermoord'. Daar maken ze dan van dat ze geroepen heeft 'mijn kinderen zijn vermoord'. Misschien riep ze wel 'Hij heeft de kinderen vermoord' maar is dat niet bij die mensen geregistreerd op dat moment. Ze geven weer wat ze haar hoorden roepen, en de algemene portee daarvan. Niet zo letterlijk en accuraat te nemen om conclusies uit te trekken....

campion | 27-02-08 | 01:24

Habibi 27-02-08 @ 01:20
Verdorie die goede ouwe tijd..... Vredig slapen gaat nu met het tuinpad van vaders in gedachten. *KLIK*

Sikkeneur | 27-02-08 | 01:24

@Sikkeneur: maar ik moet wel zeggen dat het me enorm tegen de borst stuit te lezen dat een man (vermoedelijk) zijn eigen koters van 4 en 6 heeft vermoord. Hoe, maar dan ook hoe in Godsnaam kun je je eigen vlees en bloed in koelen bloede omleggen? Zeg me hoe! Je gaat toch janken bij het idee alleen al, dat je kleine daar ligt en nooit meer pappa tegen je zegt. Jezus Maria en Jozef.

Habibi | 27-02-08 | 01:22

"En zo was het in die dagen dat Isaäc kermde en mekkerde tot in den treure tegen Abraham en het volk Abrahams. Zijn jalourse blikken wierpen zich op verloren zonen die alles maar konden flikken zonder straf. De dageraad openbaarde den oude Abraham een stem in zijn hoofd en deze riep tot hem:"ABRAHAM!" Waarop Abraham zijn handen over zijn oren deed en dramatisch in één zakte onder een heel sinister paars licht welke uit den hemelen hem ten deel viel.
De stemmen werden heviger:"Du must Tot machen, Du! Dein Sohn muß sterben!" Zo gezegt, zo gedaan. Kwiek ging den oude baas op pad met een trommel ongezuurde broden achter op de pakjesdrager; Isaäc voor op het stuur. Op naar de Verlossing. Na 40 dagen en 40 nachten kwamen zij aan op de berg. Toen ging plots de hemel open en regende het geitjes. Totaal ontredderd en de blaat-beestjes ontwijkend zwierden ze weer zigzaggend naar het dal. En daar stond Sarah al klaar met een bikke pan snert."
Ook den Heilige Bijbel heeft zijn Unox-momenten... bedoel ik maar...

Dirkstra | 27-02-08 | 01:22

@Sikkeneur: TV, internet, meer mensen, slap justitie-apparaat, bewustwording van mensen ten aanzien van strafrecht. Je kunt in dit land gewoon met heel veel wegkomen. Dat was vroeger wel anders denk ik zo.

Habibi | 27-02-08 | 01:20

zo tijd voor mn bedje

roo | 27-02-08 | 01:19

@ Mekker 27-02-08 @ 01:14

Wat vind je van de naam piquant?? Betekent "peperig"in het frans.

piquant | 27-02-08 | 01:17

@Elisabeth2: ik hoop dat je buikje morgen weer fijn aanvoelt. Welterusten.

Habibi | 27-02-08 | 01:16

@piquant 01:07

Consumptie? Nee dank je, de lucht van geitenvlees maak me al onpasselijk!
Ik ga Botte niet opeten..

Mekker | 27-02-08 | 01:14

Iemand eigenlijk al een (wetenschappelijke) verklaring voor de vele kindermoorden de laatste pakweg 5 jaar?

Sikkeneur | 27-02-08 | 01:13

Alle, sweet dreams.

piquant | 27-02-08 | 01:12

@ Elisabeth2
truste en beterschap

roo | 27-02-08 | 01:11

*Mijmert een beetje over roo en habibi* en gaat lekker naar bedje.

Elisabeth2 | 27-02-08 | 01:10

@ gentle giant 27-02-08 @ 01:07

Trusten . Niet op je rug gaan liggen!

piquant | 27-02-08 | 01:08

@ Habibi
smaak heb je zeker

roo | 27-02-08 | 01:08

@Mekker: misschien Haque als naam voor de 2e?

Habibi | 27-02-08 | 01:08

@ Mekker 27-02-08 @ 01:06

Gelukkig maar. Dus niet voor de consumptie hoop ik?

piquant | 27-02-08 | 01:07

*met inhalertje naar bed gaat*, morgen gezond weer op.

gentle giant | 27-02-08 | 01:07

@piquant 01:00

Kinderen? Nee dank je, gewoon mekkertjes (angora)

Mekker | 27-02-08 | 01:06

@roo: of dinsdagavond. Marguerita's!

Habibi | 27-02-08 | 01:06

@ Habibi
maandag avond happy hour?

roo | 27-02-08 | 01:03

@gentle giant 27-02-08 @ 00:59

Oooh, wat schattig,maar ik denk dat het "slachtoffertje"wel een jeugdtrauma heeft. (als ie niet voor de volwassen leeftijd sterft, maar dan scheelt het weer een trauma verwerking).

piquant | 27-02-08 | 01:02

@roo: inderdaad. Zwarte Zee toch? Ze zeggen dat het daar erg aangenaam kan zijn. Alleen een beetje veel maffiosi e.d.

Habibi | 27-02-08 | 01:02

Mekker 27-02-08 @ 00:58
Doe Piekie en Bets voor de geitjes.

Elisabeth2 | 27-02-08 | 01:01

@ piquant
uit veiligheidsoverwegingen kan ik daar niks over zeggen..

roo | 27-02-08 | 01:00

@Mekker 27-02-08 @ 00:58

Het zijn toch wel kinderen, ondanks dat je Mekker heet.

piquant | 27-02-08 | 01:00

Volvo for after-life?

wisselend | 27-02-08 | 00:59

@Mekker: oh ja, gefeliciteerd nog he. Meisjes of jongens? Scheelt een paar ton he.

Habibi | 27-02-08 | 00:59

@ Habibi
www.odessa.nl/ daar is het wel vaak gezellig

roo | 27-02-08 | 00:58

2 geitjes en een bokje

Bokje wil ik Botte noemen, voor de geitjes moet ik nog verzinnen

Mekker | 27-02-08 | 00:58

@roo 27-02-08 @ 00:57

Ik zag gisteren of eergisteren , uit mijn ooghoek, dat er een topic op GS was, over buitenaardse intelligentie, dus toch....?

piquant | 27-02-08 | 00:58

@Mekker: krijg je dan ook 3 jaar lang graties luiers van K'vat of P'tal?

Habibi | 27-02-08 | 00:58

Mekker 27-02-08 @ 00:53
Van harte!

Elisabeth2 | 27-02-08 | 00:57

@ piquant
Ten eerste beschikt dit geheime wapen van defensie over een roze microfoon, ook verdwijnen zijn camera mannen op mysterieuze wijze. Misschien is het wat voor Peter R?

roo | 27-02-08 | 00:57

@Dirkstra 27-02-08 @ 00:52

Zit er toch iets in ,in zo'n gebod. Maar ja in die tijden deed men ook nogal aan kindermoorden.

piquant | 27-02-08 | 00:57

@ Mekker 27-02-08 @ 00:53

Nou zeg, dat hoor je niet iedere dag. Gefeli!!!! Zijn jullie er blij mee? Alles oke?
Geniet nu nog even van GS. De komende 15 jaar geen tijd meer door.

piquant | 27-02-08 | 00:55

@ roo 27-02-08 @ 00:52

Gevaarlijke mannen, op een bepaalde manier dan, zijn niet eng. Wat heeft deze voor engs?

piquant | 27-02-08 | 00:53

Beetje offtopic, ik heb net een drieling gekregen!

Mekker | 27-02-08 | 00:53

Ja... waar ik dan als eerste aan denk is het 6e gebod...
"Eert Uw vader en uw moeder opdat zij u niet doodslaan"....

Dirkstra | 27-02-08 | 00:52

@OneandOnly 27-02-08 @ 00:51

Geen idee wie het is, maar goed dat ik mijn gevoel weer heb gevolgd.

piquant | 27-02-08 | 00:52

@piquant
nee, hij is gevaarlijk, leger training enzo hoorde ik..

roo | 27-02-08 | 00:52

@piquant 27-02-08 @ 00:47
Nee... beter van niet. Anders gaat ie waarschijnlijk vreemde vragen stellen.

OneandOnly | 27-02-08 | 00:51

@Sikkeneur 27-02-08 @ 00:43
Als ze in een volvo reed wel.

kuttekrap | 27-02-08 | 00:50

Sikkeneur 27-02-08 @ 00:43
Nee, jammer genoeg niet. Eucalypta loopt hier ook allang rond en overnacht af en toe in de schuur waar ik een bedje voor haar heb gemaakt. Maar ja, ook van nul en niets nieuwswaarde.

Elisabeth2 | 27-02-08 | 00:47

@ OneandOnly 27-02-08 @ 00:32

Die heb ik vanmiddag in het Vondelpark gespot. Had ik hem moeten vastpakken?

piquant | 27-02-08 | 00:47

Is iedereen aan het rochelen of naar bed?

piquant | 27-02-08 | 00:46

Ze hebben wel Carmen Electra gespot, maar daar hebben jullie niks aan, hè?

Sikkeneur | 27-02-08 | 00:43

IdealeStartpagina.nl 27-02-08 @ 00:31
Euh, euh, maar jij weet dus niets meer dan wij uit de media. Jammer.

Elisabeth2 | 27-02-08 | 00:42

Mocht meneer Zegers het hebben gedaan dan vermoed ik dat hij eieren voor zijn geld kiest want als vluchteling ben je in Nederland schijnbaar erg goed af. Het was een opwelling. Nee, na het eerste kindje een waas voor de ogen; Een Black Out... Doodslag. Geen moord. Des ondanks geheel toerekenings vatbaar.
@IdealeStartpagina.nl 27-02-08 @ 00:37
Verkoop dat beeld eens...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 00:42

LibertasSimplex 27-02-08 @ 00:39

Geen idee. Helaas ook niet naar gevraagd. Ik ontving het telefoontje ook niet op het meest ideale moment.

IdealeStartpagina.nl | 27-02-08 | 00:41

@piquant 27-02-08 @ 00:18:
Oh gelukkig maar... ik wil namelijk nergens bijhoren. Dat is toch wel het ergste wat je als mens kan wensen. "Ergens bijhoren"... gat-ver-dam-me. Ja, da's ziekmakend. Ik snap het.

koerbagh ® | 27-02-08 | 00:40

Ik loop achter, met de symptomen. Kom zo.

piquant | 27-02-08 | 00:40

IdealeStartpagina.nl 27-02-08 @ 00:27
Waarom is ie op non-actief gesteld?

LibertasSimplex | 27-02-08 | 00:39

gentle giant 27-02-08 @ 00:35

Ja, een soort Sales Manager.

IdealeStartpagina.nl | 27-02-08 | 00:37

@IdealeStartpagina.nl 27-02-08 @ 00:27, dank, een ingewijde.
Commerciele functie, i presume?
Vertel niet teveel, maar enige achtergrond is boeiend.

gentle giant | 27-02-08 | 00:35

OneandOnly 27-02-08 @ 00:13
Ze waren trouwens ook nog op zoek naar een man in een berenpak met een roze microfoon... maar goed, dat ging ergens anders over.

OneandOnly | 27-02-08 | 00:32

Das Vluchtauto.

LibertasSimplex | 27-02-08 | 00:32

@kuttekrap 27-02-08 @ 00:25
Zit holtwurm in...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 00:32

Mooi optrekje en de bak van Aarnout staat gewoon voor de deur geparkeerd! www.jaap.nl/huizen/#s=jakobijnberg&...

Aarnout schijnt bij een oude werkgever van mij gewerkt te hebben. Aangezien ik nog wat contacten heb overgehouden uit die periode bereikte dit nieuws mij vrij snel. Naar horen zeggen was er ook sprake van een scheiding. Kortom, Aarnout had even genoeg dingen om zich zorgen over te maken. But that's no excuse!

IdealeStartpagina.nl | 27-02-08 | 00:31

@IdealeStartpagina.nl 27-02-08 @ 00:27
Спам-nick, trouwens...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 00:31

IdealeStartpagina.nl 27-02-08 @ 00:27
Ha, inside information, daar houden we van. Vertel, vertel.

Elisabeth2 | 27-02-08 | 00:29

Aarnout is vorige week al door zijn werkgever (een kopieerboer) op non-actief gezet.

IdealeStartpagina.nl | 27-02-08 | 00:27

@VanFrikschoten 27-02-08 @ 00:15
Ha jo ik nog allegeare activitait'n gepland! Donders! Woarom motte jim huuskes platgooid wurre?

kuttekrap | 27-02-08 | 00:25

Mijne is blauw... ik heb die smurfen van de AH opgegeten... dat zou ermee te maken kunnen hebben.

OneandOnly | 27-02-08 | 00:23

CoJoNes 27-02-08 @ 00:21
Ja, lekker gevoel is dat. Het is zo, zo, hoe moet ik het zeggen, zo lekker.

Elisabeth2 | 27-02-08 | 00:23

@ Elisabeth2
de nieuwe Uri Geller?

roo | 27-02-08 | 00:22

@CoJoNes 27-02-08 @ 00:14
Nee, jong, dei raket is kapot spat tegen 't oetspansel...*spit* (pruimtabac)

VanFrikschoten | 27-02-08 | 00:22

Zeg die Meneer Aarnout Z. haalt mooi ons Nederlandse fokgemiddelde naar beneden.
Denk dat Rouvoet errug boos is nu!

Herr Manus | 27-02-08 | 00:21

@Elisabeth2 27-02-08 @ 00:20

En dat voelt dan alsof het vanachter je oogbol komt, toch?
Heb ik ook.

CoJoNes | 27-02-08 | 00:21

piquant 27-02-08 @ 00:16
Kun je dat er ook zo uittrekken, als je een beginnetje hebt? En dan komt er zo'n hele sliert achteraan, allemaal groen.

Elisabeth2 | 27-02-08 | 00:20

Bonkjes en geel.

gentle giant | 27-02-08 | 00:18

@ koerbagh ® 27-02-08 @ 00:03

Als je erbij wil horen wel.

piquant | 27-02-08 | 00:18

@ gentle giant 27-02-08 @ 00:15

De mijne is groen en dik en de jouwe?

piquant | 27-02-08 | 00:16

Ja, met Hikke oet Gaansdiek. Zeg, wie hebb'n wel wat aans aan de kop, ja?

VanFrikschoten | 27-02-08 | 00:15

@piquant 27-02-08 @ 00:00, hebben jullie ook dat slijm???

gentle giant | 27-02-08 | 00:15

LOL@VanFrikschoten 27-02-08 @ 00:06
En jij gelooft dat ze een sateliet hebben neergehaald?

CoJoNes | 27-02-08 | 00:14

Ik heb even naar dat nummer gebeld... en ze hebben hem nog niet gevonden. Dus blijf nog maar even zoeken, over een uur bel ik nog wel een keer.

OneandOnly | 27-02-08 | 00:13

@Elisabeth2 27-02-08 @ 00:04

Tja , dat symptoom is erger.

piquant | 27-02-08 | 00:12

@de nakketikker 27-02-08 @ 00:02, U is ambtenaar?

gentle giant | 27-02-08 | 00:10

Zo aan de foto te zien vliegt de auto in het heelal voor de Andromedanevel langs met een losse nummerplaat.... ik denk dat Europol naast het net gaat vissen, Koer...

VanFrikschoten | 27-02-08 | 00:06

piquant 27-02-08 @ 00:00
Ik zit al weer twee dagen ziek thuis met ongelooflijke darmkrampen en diarree. De kat is van ellende maar buiten gaan slapen. Maar kuchje, nee.

Elisabeth2 | 27-02-08 | 00:04

@CoJoNes 27-02-08 @ 00:01

GeVede, Ik hoor dat het zich niet alleen tot de arme landen en oost europa beperkt.
De chinees is de eerste die ik zou verdenken idd, tenzij je illegale polen aan het werk hebt.

piquant | 27-02-08 | 00:03

@piquant 27-02-08 @ 00:00:
Nee... moet dat?

koerbagh ® | 27-02-08 | 00:03

@gentle giant

Heeft u het nou over Aarnout Zeegers of over u zelf? Komt n.l nogal zielig over.

de nakketikker | 27-02-08 | 00:02

@piquant
Al een dag of 2, beetje koorts ook... Verdomme, het zal toch niet van de afhaalchinees komen?

CoJoNes | 27-02-08 | 00:01

@kuttekrap 26-02-08 @ 23:57

Niet echt leuk of is dat ook niet de bedoeling?

piquant | 27-02-08 | 00:01

Hebben jullie ook zo'n naar kuchje?

piquant | 27-02-08 | 00:00

@Herman Flipsen 26-02-08 @ 23:55
Ook de gouden burgertip, ten tijde van de Heineken-ontvoering, kwam tijdens het koffiedrinken binnen... moejenagaan!

VanFrikschoten | 26-02-08 | 23:58

@Elisabeth2 26-02-08 @ 23:55
Ik durfde niet te kijken, maar het klonk als een gruwelijke dood.

kuttekrap | 26-02-08 | 23:57

Overigens is het over 5 minuten 55 jaar geleden dat Crick & Watson de structuur van DNA hebben ontdekt. Reden om een goede fles open te trekken... Maar dit terzijde.

koerbagh ® | 26-02-08 | 23:56

Elisabeth2 26-02-08 @ 23:55 je kunt er daarna een tasje van maken...

van dal | 26-02-08 | 23:56

Ik weet niet wat er zich binnen die familie heeft afgespeeld, maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit, het feit dat die kinderen gestorven/vermoord zijn, is al erg genoeg.
Tevens weet ik niet, of de vader ook daadwerkelijk de dader is, hij wordt gezocht.

Wat mij stoort, is dat iedere burger met een belastingschuld/uitstaande boete tegenwoordig binnen "no time" van de straat geplukt kan worden door kentekenherkenning, maar het blijkbaar niet mogelijk is, om een Volvo met een gezocht persoon erin te herkennen...

Herman Flipsen | 26-02-08 | 23:55

kuttekrap 26-02-08 @ 23:53
Gaat dat een beetje, die katten villen. Ik heb wel eens gezien hoe een haas uit z'n jas gedaan werd. Paar sneetjes met een scherp mes, en dan het jasje uittrekken.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:55

HA!
Al onze olympisch sporters komen terug met ongeneeslijke TBC, da's ook erg.

CoJoNes | 26-02-08 | 23:55

@kuttekrap 26-02-08 @ 23:53
Dat is de kinderen gelukkig bespaard gebleven...

VanFrikschoten | 26-02-08 | 23:54

Dit drama lijkt anders dan de andere familiedrama's waarbij in heel veel gevallen langdurige geldproblemen een belangrijke rol spelen. De DSB's, Frisia's, Primeline's, Volva hebben mede bloed aan hun handen.

Flodder | 26-02-08 | 23:54

misschien is het het beste voor hem als hij zichzelf van kant maakt....

DenLangel*l | 26-02-08 | 23:53

Ik heb inmiddels een muur gebouwd hier voor op straat.... daar komt ie in ieder geval niet langs.

OneandOnly | 26-02-08 | 23:53

@VanFrikschoten 26-02-08 @ 23:47
Inderdaad. De bard is een kenner, die hoort meer dan wij leken.
Overigens zijn ze nu bezig een paar katten te villen.

kuttekrap | 26-02-08 | 23:53

Hij is allang dood vermoed ik. Misschien wordt hij wel nooit gevonden.

tasmaniandevil | 26-02-08 | 23:51

Ik wil onderhand ook wel eens weten waar ons Aldo blijft... en wie is die Wiebje? Wat is een DivX film...?

VanFrikschoten | 26-02-08 | 23:51

zo'n auto en die man kun je lang naar zoeken, die man zit bij zijn vriendin binnen en die auto staat in de garage...

van dal | 26-02-08 | 23:51

Prakkie79 26-02-08 @ 23:44
Ja, en, en.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:49

Waar hadden we Europol ook alweer voor?

koerbagh ® | 26-02-08 | 23:47

@kuttekrap 26-02-08 @ 23:44
Ja, en een muziekdeskundige wist er gelukkig bij te vertellen dat het nummer met een harp begon en dat er dan een orkest inzet. IK had het niet ontcijfert, hoor...!

VanFrikschoten | 26-02-08 | 23:47

de nakketikker 26-02-08 @ 23:17, weet jij hoe het zit? in ieder geval heeft hij als zelfstandig ondernemer geen recht op bijstand.
Verkoop je huis maar, ja maar, dat staat al te koop, en nu?
Ik ken het verhaal niet, maar de man heeft geen regeling zoals Eveline Herfkens heeft, wat ik wel weet is dat hij in de sociale zekerheidsstaat die Nederland zou moeten zijn, volkomen aan zijn lot overgelaten wordt, wat er ook speelt.

gentle giant | 26-02-08 | 23:45

Die man is wel slim.
Zoals jullie weten is Volvo namelijk een van de veiligste auto's.

Prakkie79 | 26-02-08 | 23:44

Toepasselijke muziek bij Paul en Pauw.
Heee's leaving home.

kuttekrap | 26-02-08 | 23:44

@ guinnessdude 26-02-08 @ 23:37
Vraag ff aan Copywrong wat benzine in Spanje kost, is die ook weer blij.

spanarchist | 26-02-08 | 23:43

Maar even serieus, ons Appelflapjereepje is nog steeds door het land aan het racen. Is er el een update? Ik wil me ook wel opwerpen als een soort van stopplaats met versnaperingen en een slokje water.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:43

bravvour 26-02-08 @ 23:41 ierland heeft nog wel de mooiste euromuntjes....

van dal | 26-02-08 | 23:42

guinnessdude 26-02-08 @ 23:37
Omdat je daar toch niet mee mag betalen

bravvour | 26-02-08 | 23:41

@ guinnessdude 26-02-08 @ 23:37

Omdat je het eiland niet af kan rijden. Wij kunnen met een tank benzine, Duitsland, Belgie, Luxemburg en N Frankrijk bereiken. Kost wat, maar heb je ook meer.

piquant | 26-02-08 | 23:40

piquant 26-02-08 @ 23:37
Ok. Vanguh!!!

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:40

@Herman Flipsen 26-02-08 @ 23:36

Goed antwoord!!!

piquant | 26-02-08 | 23:38

VanFrikschoten 26-02-08 @ 23:34
Grote grijns op het gezicht heeft en zit te ginffelen.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:38

@guinnessdude 26-02-08 @ 23:29 .. lekker .. ga weer shoppen dus !

Draaitafel Demagoog | 26-02-08 | 23:38

@ CoJoNes 26-02-08 @ 23:32
waarom is bij mij in ierland de benzine gewoon 1,14 euro ?

guinnessdude | 26-02-08 | 23:37

@ Elisabeth2 26-02-08 @ 23:31

jaha

piquant | 26-02-08 | 23:37

Rabarberke 26-02-08 @ 23:31 nee, een dik geworden zwolse die een burkini goed uitkomt... met heure vetrollen.

van dal | 26-02-08 | 23:36

@Boellie 26-02-08 @ 23:23
Wellicht is het, omdat in vele "blanke" gezinnen, door de kerk de gedachte er ingepompt wordt, dat het hebben van kinderen een verplichting is.
Dat door diezelfde kerk, scheiding als iets abjects gezien wordt en er in veel christelijke gemeenten niet gesproken kan worden over problemen, omdat dit het beeld van het ideale gezin zou verstoren...

Ik weet het niet zeker, maar het zou natuurlijk kunnen.

Herman Flipsen | 26-02-08 | 23:36

@CoJoNes 26-02-08 @ 23:24
♫ (Melodie Het Vrije Woord - Teeuwen)

"Wordt LID van de Islam! En doe je zwem-bur-ki-ni aan.
Wordt LID van de Islam! Stuur je cul-tuur uit de laan!
En dan heb je weer bekijks en ga je op je streepje staan;
Wordt LID van de Islam!" ♫

VanFrikschoten | 26-02-08 | 23:34

Ik heb zo'n ding net nog gezien! Kom op, hoe heet zo'n ding ook al weer?

Boris Poepnagel | 26-02-08 | 23:34

Mobiele kinderporno studio ? zouden ze hier op gs van smullen hoor ..

Draaitafel Demagoog | 26-02-08 | 23:32

@guinnesdude
Als je nou de olieprijs eens afzet tegen de euro, zie je dat die allang in euro's wordt afgerekend.

CoJoNes | 26-02-08 | 23:32

piquant 26-02-08 @ 23:28
Doet Piquant zakdoekjes geven. Zal ik een glas Whisky overbeamen?

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:31

Zit er een non aan tafel bij Pauw en Witteman?

Rabarberke | 26-02-08 | 23:31

@guinnessdude 26-02-08 @ 23:29

Daarom alleen in Euro landen speuren!

piquant | 26-02-08 | 23:30

CoJoNes 26-02-08 @ 23:24
Oh, je bedoelt Pauw?

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:29

# off topic #
euro boven de $1,50 !

guinnessdude | 26-02-08 | 23:29

@Boellie 26-02-08 @ 23:23
Sterf eens pijnlijk, laffe provocateur.
En als je toch bezig bent, hou eens op met dat quasi sentimentele medeleven van je, intrigantje.

CoJoNes | 26-02-08 | 23:28

@Elisabeth2 26-02-08 @ 23:26

Ja ja, Elizabeth ik weet het,maar jijmaakt het nog erger dan het al is met je beeldende uitspraken. * zit hier bijna te huilen*

piquant | 26-02-08 | 23:28

@ geenstijl repo team
in Dublin en wenen ook niet gesignaleerd

guinnessdude | 26-02-08 | 23:28

De blanke hardwerkende man zonder hobbies maar met volvo wordt weer genadeloos gedemoniseerd in dit topic. Terwijl het dit soort mannen zijn die in dit land voor een belangrijk deel zorgdragen voor de omzet van de volvodealer. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

vast goed | 26-02-08 | 23:27

@ CoJoNes 26-02-08 @ 23:24

Errug die gratis reclame. Ik heb op @ 23.20 al mijn zegje gedaan.

piquant | 26-02-08 | 23:26

piquant 26-02-08 @ 23:22
Ach, al zijn ze kaal, die grote nieuwsgierige ogen blijven ze houden. En ze zijn liev.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:26

/OT
Overigens irriteert die provocerende plofkop met dat zwakzinnige kudtlachje me mateloos bij Pauw en Witteman.

Het wordt tijd dat Jeroen Pauw van de televisie verdwijnt.

CoJoNes | 26-02-08 | 23:24

(C) Copywrong 26-02-08 @ 23:20
Doe je goed! In elk geval geen zwarte volvo daar. En welterusten.

OoO | 26-02-08 | 23:23

Neen maar er is iets met blanke kerels en kinderen...
Vooral niet te veel van die ukkie's op de wereld zetten, maar ze dan wel weer met bovengemiddelde aantallen onzedelijk betasten in Thailand of hen anderzins sexueel uitbuiten ten faveure van het weelderig bloeiende kinderpr0n netwerk op internet.
Alsof de hierboven beschreven ellende niet walgelijk genoeg is, blijkt doding van het eigen zaad niet geschuwd te worden.Ik blijf er bij.Er klopt iets niet!

Boellie | 26-02-08 | 23:23

@ (C) Copywrong
Fijn dat je zo blij bent dat je in Spanje woont, maar moet je dat nu echt bij elk topic zo duidelijk vermelden? Zo bijzonder is dat niet, lutser.

spanarchist | 26-02-08 | 23:23

Die V70 rijders altijd weer he, voelt zich teveel voor een Duitse auto maar ondertussen ...

Kwaaie Oom | 26-02-08 | 23:23

@ Elisabeth2 26-02-08 @ 23:20

Je laat je nu teveel meeslepen in sentimentaliteit. Misschien waren die kindertjes wel helemaal geen krullenbollen.

piquant | 26-02-08 | 23:22

Die rijdt allang niet meer in die Volvo.

**stijlvol** | 26-02-08 | 23:22

@Rabarberke 26-02-08 @ 23:19
Ik, als ondernemer, distantieer me van Zegers. Ik wil expliciet stellen dat dit soort acties geen usance is in onze groep en dat het recht moet zegevieren.

CoJoNes | 26-02-08 | 23:21

Gisteren bij de huisarts zag ik ook nog even zo'n kleine lieve krullebol, met zo'n open gezichtje en grote nieuwsgierige ogen die heel ontwapend Hallo zei, en wat heb jij? Ach. Als je het over je hart kan krijgen daar iets aan te doen en als het dan nog van jezelf is. Dat gaat mijn verstand te boven.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:20

*My

(C) Copywrong | 26-02-08 | 23:20

@Elisabeth2 26-02-08 @ 23:12
bah. Bij het woord "kermt" moet ik aan die kindertjes denken...
Wat een monstreus creatuur die dit op zijn geweten heeft... mijn bloed kolkt!

-advertentie-
Den Oude Frikschotense Boombinderij
Hoge bomen voor lage criminelen-deze week met 500% korting!

VanFrikschoten | 26-02-08 | 23:20

@de nakketikker 26-02-08 @ 23:17

Aaaah, heb ik niet gelezen. Ik kijk nu met open mond naar de burkini draagster.
Ik zie nu dat het echt beter is als zij een burkini draagt. Geen discussie over mogelijk.

piquant | 26-02-08 | 23:20

OoO 26-02-08 @ 23:16

I rest y case :)

and I go to bed... moet om 4 uur in alicante zijn :(

(C) Copywrong | 26-02-08 | 23:20

Heeft de Nederlandse mo... eh Volvorijdersvereniging haar excuses al aangeboden? Vast niet. Je hoort die lui nooit als volvorijders ergens bij betrokken zijn.

Rabarberke | 26-02-08 | 23:19

MANHUNT v2.0??

kippepik | 26-02-08 | 23:18

@ Neon 26-02-08 @ 23:14

Sorry, maar ik begreep niet dat je mijnheer in kwestie persoonlijk kent. Dan ligt het misschien iets anders.
Je weet dat het een VERWENDE en TEVEEL verdienende lamlul is ,die zijn eigen huwelijk niet eens overeind kan houden?

Vertel daar eens iets over? Dat hoor je weer niet.

piquant | 26-02-08 | 23:18

@piquant 23:10

Leg dat maar eens aan gentle giant uit. Want volgens hem/haar kan het wel eens met politici en centjes te maken hebben.

de nakketikker | 26-02-08 | 23:17

@neon

Zie mijn financiele analyse van zoeven. De man was waarschijnlijk aan de grond.

Rabarberke | 26-02-08 | 23:16

(C) Copywrong 26-02-08 @ 22:56

Cash, geld in 2008? Nee hoor, in die wijk, met zo'n auto, en met 2 koters met zo'n voornaam kan ik er bijna zeker van zijn dat plastic money 'tha bomb' is in 'their world', en dat ze waarschijnlijk nooit een fooi geven behalve als ze kennissen gespot hebben.

Dus no-cash (alleen 50 eurocent voor de winkelwagen van de Em-Té) en ik zou zelfs durven beweren dat hij nog nooit een geldbiljet in handen heeft gehad. Het is het ook haast niet voor te stellen, maar impulsieve handelingen met goedpraten achteraf is bij dat 'slag mensen' de gewoonste zaak van de wereld. Nabrallen, afpilsen en nooit meer over praten.

Ouders die hun kinderen 'Pepijn' én 'Liedewij' noemen vallen bij mij in een extreme categorie: ofwel zijn de namen verzonnen tijdens het madeliefjesplukken in een stadspark, ofwel zijn de namen verkregen op aanraden en advies van 'goede vrinden'. De Volvo geeft in dit geval de doorslag. En dan is plasticmoney een gebruikersgoed, en derhalve gemakkelijk te 'tracen'.

OoO | 26-02-08 | 23:16

Vraagje, weet iemand nog een Volvodealer in de buurt? En een eethuisje, ik krijg een beetje honger van al dat gezoek. Nou, ik stap weer op mijn autoped en race weer verder hoor!

Fruitreep_appel | 26-02-08 | 23:15

@kuttekrap 26-02-08 @ 23:14

Daar heb je gelijk in. Krijg je dat weer, alle Volvo's schuldig en de rijders verdacht.

piquant | 26-02-08 | 23:15

@Piquant: Flikker op. Er is GEEN ENKELE omstandigheid die het "goedpraat" of "te begrijpen" maakt dat een verwende teveel verdienende lamlul die zijn eigen huwelijk niet eens overeind kan houden zijn KINDEREN VERMOORDT. Maar dan ook GEEN ENKELE.

En als ik die volvo vindt, zorg ik eerst dat die klootzak door zijn eigen auto minimaal een verlamming neck-down oploopt, en dan pas bel ik de politie.

Neon | 26-02-08 | 23:14

@piquant 26-02-08 @ 23:08
Dat geldt ook voor jou. Houd je hoofd koel.
Als we nu maar niet alle volvo's gaan demoniseren door dit incident.

kuttekrap | 26-02-08 | 23:14

Als er geen beloning is uitgeloofd ga ik hem niet verraden natuurlijk. Ik ben geen NSB-er.

CoJoNes | 26-02-08 | 23:14

@cojones
Naja eerwraak richt zich doorgaans niet op peuters dunkt me, maar ik heb er dan ook geen verstand van. Het gaat hier om het vermoorden van hulpeloze kindertjes. Kindertjes die zitten te spelen, opkijken, lachen naar papa, wachten om een knuffel en even later dood zijn.

Dit is individuele acute gestoordheid. Maar ja, eigen bedrijf, veel geld geleend van de bank, scheiding op komst, tophypotheekje op de hut, hut in onderpand bij de bank, flinke overwaarde, de helft aftikken aan moeders de vrouw die een nieuwe vriend (neger) heeft, kortom - snel uitgerekend - acuut faillisement en hup de bijstand in.

Hij moet zoiets gedacht hebben: alles verliezen okay, maar niet mijn Volvo.

En wat heeft dat nu precies met eerwraak te maken?

Rabarberke | 26-02-08 | 23:13

Ik dacht, ik ben de stomste niet, ik ga naar een plaats waar ze heel veel Volvo's hebben, die Aarnout denkt natuurlijk dat hij daar niet opvalt. Dus ik naar de plaatselijke Volvo dealer geweest, stonden echt wel 4 V70's. Maar geeneen met het goeie kenteken. Da's wel weer een domper. Nu ga ik naar de volgende handelaar, misschien staat hij daar wel. Ik hou jullie op de hoogtem, ik ga hem vinden!

Fruitreep_appel | 26-02-08 | 23:12

VanFrikschoten 26-02-08 @ 23:09
Nee. Maar mijn kristallen bol! Ik heb de sleutels van de auto moeten verstoppen. Groningen! Groningen kermt hij maar steeds.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:12

@ de nakketikker 26-02-08 @ 23:08

Ik zou maar even afwachten wat er aan de hand is. Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets zomaar en bij je volle verstand, laat staan voor je lol doet. Altijd zit er een vreselijk leed achter. Niet goed te praten,maar ook niet zo gemakkelijk over oordelen.

piquant | 26-02-08 | 23:10

Neem eens pauze, laat de pc met rust, stap naar buiten en kijk omhoog....
Daar wordt iedereen vredig van :)

Monsieur Boezz | 26-02-08 | 23:10

@Elisabeth2 26-02-08 @ 23:01
Wat jij hier meer van?

VanFrikschoten | 26-02-08 | 23:09

@Gentle Giant 22:54

En dat vind jij een reden om je twee koters om te brengen? Lijkt mij nog stompzinniger dan eerwraak.

de nakketikker | 26-02-08 | 23:08

@ kuttekrap 26-02-08 @ 23:05

Fijn idee!

piquant | 26-02-08 | 23:08

@Rabarberke 26-02-08 @ 23:03
Ah ok.
Je hebt een punt, hoewel het in deze draad een beetje andersom ging, Boellie vroeg zich af waarom het altijd blanke vaders zijn die hun kroost vermoorden. Logisch dat eerwraak dan even wordt aangestipt, lijkt me.

CoJoNes | 26-02-08 | 23:07

Rare appelflap fruitreep. Ik zie dat helemaal voor me. Op je scootertje heel braaf het hele land door racen, alle verlaten parkeerplekken inspecteren met gillende bandjes rechtsomkeer maken en hup op naar Groningen.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:07

@lulletjerozewater

Psies, tenslotte vergiftigen we onze kinderen ook allemaal langzaam met al die rotzooi die we ze te eten geven.

Rabarberke | 26-02-08 | 23:05

@Neon 26-02-08 @ 23:00
Gooi het er maar uit. Praten is goed. De GS-hulplijnen staan de hele nacht tot uw beschikking.

kuttekrap | 26-02-08 | 23:05

*Pauw en witteman aanzet en liselotte Zeekoe vilt*
( wishfull thinking ).

gentle giant | 26-02-08 | 23:05

he jezus doe ff alsof excessen dagelijkse kost is. hoe belangrijk is dit nu eigenlijk? het juist de uitzonderlijkheid (dat het nooit gebeurt) dat dit zo opvalt. conclusioni: klopt, erg, maar gewoon doorlopen mensen, niets aan de hand.

lulletjerozewater | 26-02-08 | 23:04

@cojones

Naja ze zijn blank, doorgaans zijn hun vrouwen niet gesluierd, ze gaan niet naar de moskee, ze geloven niet in Allah en ze eten varkensvlees.

Ik bedoel het moet godverdomme niet gekker worden - iemand helpt vermoedelijk zijn kinderen om zeep en een paar pisnichten gaan dat weer linken aan de islam hier.

Rabarberke | 26-02-08 | 23:03

Die V70 was een V50, bleek later. En hij was meer grijs dan rood, maar dat is niet erg. Ik blijf gewoon keihard zoeken hoor, Super Fruitreep to the resque!!!

Fruitreep_appel | 26-02-08 | 23:01

VanFrikschoten 26-02-08 @ 22:57
Nee, mijn waarde Dr. Watson, nu ben je op een zijspoor gebracht.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 23:01

@Rabarberke 26-02-08 @ 22:57
Leg eens uit.

CoJoNes | 26-02-08 | 23:01

Ik kan niet naar de fotootjes van die kinderen kijken zonder ZO ontiegelijk KWAAD te worden. Ik ga er ook niks meer over zeggen.

Neon | 26-02-08 | 23:00

f5-en lul@mezelf @ CoJoNes. Niet zo boos zijn op jezelf als je griep hebt.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 22:58

Jajaja, ik heb net een V70 gezien. Een rode!

Fruitreep_appel | 26-02-08 | 22:58

@copywrong

Nee hoor, die kindermoordenaars voldoen meer aan het profiel van de mensen die hier altijd over moslims zeiken dan aan het profiel van moslims zelf.

Rabarberke | 26-02-08 | 22:57

Wat voor werk heeft de man? Ik vind dat ze wel wat meer informatie mogen verstrekken.
Meestal zijn vermoorde kinderen allang aangemeld bij Bureau Jeugdzorg, dus Jeugdzorg zal hier ook wel weer hebben gefaald.

juriste | 26-02-08 | 22:57

@Elisabeth2 26-02-08 @ 22:47
Misschien werd meneer al wel langer afgeperst of bedreigd en dat daarmee ook de relatie met de vrouw onder spanning stond...

VanFrikschoten | 26-02-08 | 22:57

OoO 26-02-08 @ 22:53

cash geld. welkom in 2008 !

(C) Copywrong | 26-02-08 | 22:56

Boellie 26-02-08 @ 22:47

misschien zijn al die kinderdoders wel wannabee-moslims ?!?

*sbs6-telefoonnummer opzoekt met idee voor nieuw spelprogramma*

(C) Copywrong | 26-02-08 | 22:55

@Boellie 26-02-08 @ 22:47, misschien een zelfstandig ondernemer, die erachter is gekomen, dat dat dank zij Kok, Balkenende, Jongerius, Melkert vuistdiep in Herfkens, Marijnissen, noem alle bureaucraten maar op, er geen enkele zekerheid is in Nederland, als je je kop maar een beetje boven het maaiveld hebt uitgestoken.
Wie weet.

gentle giant | 26-02-08 | 22:54

@peekaboo

Daar leggen ze tenminste publiek verantwoordig af voor die gruwelijke misstanden. Als een vader hier zijn gezin uitmoordt blijft het bij een krantenbericht.

Rabarberke | 26-02-08 | 22:54

f5-en lul@mezelf

@Boellie
Psychiatrisch ziektebeeld, beste Boellie. Of het nou om eerwraak of kindermoord gaat, je bent zo geschift als yoghurt als je dat doet, zonder uitzondering.

CoJoNes | 26-02-08 | 22:54

Kom op, wat is de actieradius van zo'n auto met een (onwaarschijnlijk) volle tank? Het gebied zal rondom de 600 km liggen denk ik. Verder pinpas en benzinepompstations screenen en je bent een heel eind.

Ik krijg trouwens echt jeuk van al die namen met een hoog pestgehalte. Volgens mij zit er heel wat onderdrukte frustratie in dat gemodelleerd gezinnetje.

OoO | 26-02-08 | 22:53

En net heb ik ook een Jeep Grand Cherokee gezien, ook een zwarte en weer in Amsterdam. Maar die zochten jullie ook niet he?

Fruitreep_appel | 26-02-08 | 22:53

Boellie 26-02-08 @ 22:47

Als je het toch zo`n interessante vraag vindt, ga dan eens zelf op zoek naar het antwoord. Internet ken je al.
Of ging het je alleen om de vraag stellen?

azijnseikerT | 26-02-08 | 22:53

@Boellie 26-02-08 @ 22:36
*kuch*eerwraak*kuch*

CoJoNes | 26-02-08 | 22:51

mooie auto, niet toevallig zo'n KLPD ding he? dat zou beetje dom zijn van de pliesie

Jazz87 | 26-02-08 | 22:48

@peekaboo 26-02-08 @ 22:41

Neen ... neen je snapt mij denk ik niet.
Een huwbare dochter vermoorden vanwege geschonden (familie) eergevoel is gruwelijk.Gruwelijk in Finland alsook in Istanbul.Nu NL.
Maar wat is dat nou met de minder gepigmenteerde vaders die zonder dat de (familie) eer geschonden is nou om de haverklap hun koters de dood in jagen?

Boellie | 26-02-08 | 22:47

VanFrikschoten 26-02-08 @ 22:24
Dat opent nieuwe perspectieven. Als je al in onmin leeft met je echtgenoot, dan roep je inderdaad, die vuile hufter heeft mijn kinderen vermoord, of die rotschoft, of noem maar op. Ha, Sherlock good thinking.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 22:47

Waar gaat dit over? Is dit soms zo'n bel spelletje die ik op SBS6 altijd in de pauze van het nederlandsch elftal zie?
Bel 0800 025 025 5, raad hoe diep de problemen van de eigenaar van deze aujto zijn en win GEGARANDEERD een geldkoffer, of als hoofdprijs deze zwarte volvo met 7 airbags, climate control en ABS!!!!

BYO | 26-02-08 | 22:45

Waarom doen voornamelijk blanke vaders hun kinderen vermoorden?

Omdat Turkse en finse vaders hun dochters eerst naar hun geboorteland lokken en pas daar vermoorden onder het mom van eerschennis. Geen haan die er naar kraait.,,

peekaboo | 26-02-08 | 22:41

Ouders moeten hun kroost beschermen in plaats van om te leggen.
Waar is de tijd gebleven dat vaders ludiek in een supermanpak op een gebouw klommen of elke dag een advertentie zetten?

kuttekrap | 26-02-08 | 22:39

Waarom doen voornamelijk blanke vaders hun kinderen vermoorden? Dit zoveelste geval van kindermoord kan geen toeval meer zijn.Er klopt iets niet.

Boellie | 26-02-08 | 22:36

2.4 liter benzine versie (125 kW), dus hij kan zich met 220+ het water in gestort hebben. Was geen diesel dus waarschijnlijk geen kilometervreter en een gewone leasebak (van 8 maanden oud) Bron: rdw.nl

Brakke Obama | 26-02-08 | 22:31

Ik heb er wel vrede mee dat de linkjes naar de kids niet werken, houden zo please, het is duidelijk genoeg, where's daddy?

gentle giant | 26-02-08 | 22:30

CoJoNes 26-02-08 @ 22:20

inclusief reuzegrote kofferbak om bewijsmateriaal te verbergen ! ik snap niet dat mafiossi nog steeds lancia rijden !

(C) Copywrong | 26-02-08 | 22:30

Ondanks het hele treurige gebeuren moest ik (ex-Roosendaler) wel even grinniken om de alt-tag bij de foto.

Ari Gold | 26-02-08 | 22:30

@drijflijk 26-02-08 @ 22:25
Aha... het is er dus zo één.

OneandOnly | 26-02-08 | 22:28

Aarnout is ondergedoken bij ene Jan-Diederik en ene Willemijn. Speld in een hooiberg dus.

Murdockyoufool | 26-02-08 | 22:26

Alleen maar Parasieten volgens de Poll in opsporings verzogd!!

Rozebips | 26-02-08 | 22:26

die ligt heus al een tijd ergens in de bosjes te rotten

drijflijk | 26-02-08 | 22:25

Oké goed dan.... ik zal niet zelf achter hem aan gaan. Maar als ik die auto zie gooi ik er wel een ei tegenaan..... of een tomaat..... of welk voedsel ik dan ook voor handen heb.

OneandOnly | 26-02-08 | 22:25

Ik heb net wel een zwarte BMW 5 serie stationwagen gezien, gewoon hier in amsterdam. Telt dat ook?

Fruitreep_appel | 26-02-08 | 22:25

De moeder riep: "Mijn kinderen zijn vermoord.", volgens de Televaag van 24-02.
Niet "Mijn man heeft mijn kinderen vermoord". Het kan dus nog best zijn dat hij is ontvoerd in zijn eigen wagen en die kinderen helemaal niet heeft vermoord. Het feit dat de echtelieden al enige tijd in onmin leefden doet daar niets aan af. Dat doen vele (echt)paren.

VanFrikschoten | 26-02-08 | 22:24

Zo zie je maar weer. Brabant.... Komt allemaal door carneval

Ali Fal Salarm | 26-02-08 | 22:23

Geen idee, ik kom nooit onder de rivieren.

azijnseikerT | 26-02-08 | 22:20

Volvo is natuurlijk een ideale en veilige auto voor mensen die alleen het beste voor hun kinderen willen.

CoJoNes | 26-02-08 | 22:20

@VanFrikschoten 26-02-08 @ 22:18
retour afzender; Was @Elisabeth2 26-02-08 @ 22:16

VanFrikschoten | 26-02-08 | 22:19

@superjan 26-02-08 @ 21:59
"Nee, hoor... zoiets zou pappa nooit doen. En nu maar lekker slapen.. muHaHaHAAA!"
* licht uit doet *

VanFrikschoten | 26-02-08 | 22:18

Diep tragisch.

Maar toch, liever dood door eigen geschifte pa dan na verkrachting door een van de vele loslopende pedo's. Maar hoe nou als pa dat ook is.....

Lepo | 26-02-08 | 22:18

Ja, en die hufters vergeten ook maar in de gauwigheid even dat andere kinderen zich nu erg onveilig voelen en met een scheef oog kijken naar hun eigen ouders.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 22:16

@ laatste link

waarom de neuk andorra ???

(C) Copywrong | 26-02-08 | 22:12

dat iemand zoiets zijn eigen kinderen kan aandoen..

druif | 26-02-08 | 22:11

Die vader is tbs-er en zijn ex erg nalatig.
.
Mijn moeder had dit nooit laten gebeuren!

LoL @ Sévèke | 26-02-08 | 22:11

Let's go people! Go go go !

B. de Laar | 26-02-08 | 22:11

@(C) Copywrong 26-02-08 @ 22:08

Mijn vader smsde me net ook al vanuit Spanje dat hij hem niet gezien had....

killermiller | 26-02-08 | 22:11

@superjan 26-02-08 @ 21:59
Waarom zou hij niet een smak geld hebben opgenomen met zijn credit card en nu ergens in het Schwartzwald in een slechtlopend pensionnetje zitten nagels bijten?

VanFrikschoten | 26-02-08 | 22:09

killermiller 26-02-08 @ 22:01


heb net nog door het raam gekeken, en geen volvo te zien hier... in spanje zit hij dus bijna zeker niet !

(C) Copywrong | 26-02-08 | 22:08

... en dan zeg ik het nog verkeerd. Kinderen... hoe haal je het in je hoofd.

Woerd | 26-02-08 | 22:08

stuur deze link door aan iedereen die u kent ook in het buitenland.
vluchten kan niet meer.

cooleman | 26-02-08 | 22:07

@Superjan: Dat bedoel ik ook. Helemaal met je eens: die auto zie je alleen als er een lijk uit wordt gehaald. De locatie verschilt.

Meer in het algemeen: hoe voel je je als je je kinderen hebt vermoord. In die zin zit er nog WAT verstand in de vaders die zichzelf meenemen in de daad. Als vader moet ik verder zeggen dat je wel heel diep gezonken bent als...

Woerd | 26-02-08 | 22:06

Het is wel opvallend dat in de meerderheid van de gezinsmoorden, degene die het op zijn geweten heeft, dat is de vader, niet dood is. Van mij mag die Aernout heel oud worden en elke dag en nacht geplaagd worden door nachtmerries en paniekaanvallan.

Elisabeth2 | 26-02-08 | 22:05

Die laatste link is wel heel flauw ...

Verrassing, volgens het register van het RDW is het een zwarte Volvo V70 ...
Half jaartje oud nog maar, 2.4 benzine, en aan de BPM te beoordelen niet zo heel goedkoop.

broomstick | 26-02-08 | 22:04

Zeau Pritt, nog laat aan het werk! Maar goed, kijk eens bij Muiden in het amsterdams rijnkanaal. Daar loos ik ook altijd de wagens waar ik vanaf wil.

pjm_de_vlaam | 26-02-08 | 22:04

Viessssss

allard112 | 26-02-08 | 22:03

Staat vast nog ergens in een file, of anders is ie wel geflitst.

Cesar Millan | 26-02-08 | 22:02

@superjan 26-02-08 @ 21:56
Hopelijk met Aarnout er nog in

cleauwn | 26-02-08 | 22:01

Zal wel ergens in Spanje zitten of heeft zichzelf van kant gemaakt. Ik hoop het laatste. Scheelt justitie weer veel werk. Kan hij gelijk een en ander aan zijn kinderen uitleggen.

killermiller | 26-02-08 | 22:01

0800 025 5? Nee niet mijn auto.

volksmenner | 26-02-08 | 22:01

@woerd> als je je kinderen dodelijk verwondt vlucht je nog maar een kant op en dat is richting de duivel. Daar kun je niet van weglopen. die gast is dood.

superjan | 26-02-08 | 21:59

@superjan: Ik denk Ardennen, midden in het bos.

Woerd | 26-02-08 | 21:58

die ligt allang op de bodem van de maas. good riddens.

superjan | 26-02-08 | 21:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken