Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Brekend Maritiem Nieuws

Isse stuk!Ship ahoy! Denemarken heeft kennelijk keihard toegeslagen. Een Egyptische veerboot met aan boord 1300 moslimbroeders is vanochtend kopje onder gegaan in de Rode Zee. In het gebied, zo'n 62 zeemijlen van de Saoedische havenstad Dubah, zijn reddingsbootjes en lichamen gezien. De Salaam 98 (of 89 volgens Reuters), ronddobberend in de Rode Zee, verdween gisteravond van de radar en was op weg naar de haven van Safaga in Egypte. Aan boord bevinden zich vermoedelijk uit Mekka terugkerende pelgrims. De GeenStijl-chopper staat momenteel in de hangar voor onderhoud. Dus u moet het even met CNN doen. Update: Website van rederij opgedoken! Bootjes kijken kan hierrr.

Reaguursels

Inloggen

zal wel de wil van Allah zijn.......

Motor-Muis | 05-02-06 | 22:41

Helaas bleef de hulp van Mohammed uit,hij had het te druk met het lezen en bekijken van zijn spot-cartoons!
Ja een veerbootje waar een paar verdiepingen bovenop zijn gezet en dus meer dan 1500 passagiers vervoerde is vragen om moeilijkheden deze boot is gebouwd voor ten hoogste 500 passagiers!
Helaas deze puinhopen kom je alleen tegen in moslimlanden,als er 1 een scheet laat verklaren ze je al de oorlog!

nummertje | 05-02-06 | 09:52

Het is een milieuramp zoveel baarden naar de kelder. Van de zomer ga ik lekker duiken en kijken of er koraal is ontstaan in hun baarden.

Johannes Gerbrand | 04-02-06 | 18:09

@haasje over
Jou deelname aan de diskussie beperkt zich tot schelden of hollikkerij van schrijvers met een mening.
Ik geef mijn mening over de huidige situatie of je het er mee eens bent of niet.
Ik ben een heftige voorstander alle moslems uit te wijzen.
Ook belgie is begonnen, buitenlanders te dwingen taal cursussen te volgen.
Bij niet verschijnen een boete tot 5000?. weer niet verschijnen alle betalingen aan die mensen stop zetten. Ook duitsland is begonnen met lijsten door buitenlanders te laten invullen, vul je foute info in. eruit en terug naar de zandbak.
Ik ben niet de enigste die de asociale leefcultuur van die knakkers aan de kaak stelt.
Maar er zijn ook een heleboel mensen die kleine buitenlandertjes misbruiken en het daarom erg vinden dat er een einde aan komt.
Mijn mening is allemaal terug naar kamelenland.

slof | 04-02-06 | 10:38

@paranoia
dom gelul

slof | 04-02-06 | 10:25

Lord Jim revisited?

tichtus | 04-02-06 | 08:45

Wat hebben de Denen fout gedaan? Nix. Idd dont fuk with the Danish. Een attack op de Denen is een attack op Holland.

Zillion | 04-02-06 | 05:43

Don't fuck with the Danish

Dol op Post | 04-02-06 | 03:15

@slof:

Met enige vermaak zag ik je statistieken:

+4000 in New York
+100 in Madrid
+50 in London
en Theo

Maar indien ik goed heb opgelet op school, betekend dit dat het een aflopende zaak is. Immers indien er alleen maar kleinere resultaten te melden zijn, dan is al het ophef die er bij de grote netto resultaten was, momenteel overdreven.

paranoia | 04-02-06 | 02:28

Slof is eng en zonder hersens. een ieder die met zo'n zielig geval van mens in discussie gaat verdoet zijn tijd en is eigenlijk wel een beetje een sukkel. Toch vindt hij je denk ik lief Brusselmans, want anders had hij je allang de schuld van 9/11 gegeven. Madrid was mijn schuld, dat dan weer wel. In het geval van Slof ben ik bijna dankbaar voor de beschuldiging.

@ Pannie
Als dat zich vol water zuigt is er geen houwe meer aan.
Ik begrijp niet dat de moslimgemeenschap achter al die dodelijke slachtoffers rond te tocht naar Mekka elk jaar niet het idee ontwikkelt dat de hogere machten niet echt met hen zijn. Ze zouden het als een signaal op kunnen pikken, maar dat doen ze dan weer niet.

BTW dit is een logje om quasi bijdehand te doen en lullige opmerkingen te maken, maar de juichstemming bij sommigen hier over 1300 doden is eng, heeeeeeeel eng

haasje over | 04-02-06 | 00:31

Is natuurlijk ook moeilijk zwemmen in zo'n jurk.

Pannie | 03-02-06 | 23:21

Waarom worden die mensen niet gesaved door Allah?

Pannie | 03-02-06 | 23:19

Toedeledoki,
tot schrijfs..

vander F | 03-02-06 | 21:26

@targent 03-02-06 @ 20:29,
nou en?

vander F | 03-02-06 | 21:19

@targent
Ik struikel over de flessen Moët&Chandon Nectar Imperial voor iedere Hakbar die op de bodem van de Rode Zee permanent voor anker is gegaan.

President Babboe Bab | 03-02-06 | 21:19

gewoon realiteit independ.
doe eens je best dat te ontkennen..

vander F | 03-02-06 | 21:18

Targent beetje overtrokken reactie maar... Deze mensen zijn geen haar beter dan de mensen die aan het feesten waren tijdens de "politieke moorden". Zodra er iemand in NL wordt neergeknald is het meteen "is er al meer bekend over de huidskleur". Racisten zijn er overal. Trouwens je weet het toch vrijheid van meningsuitting is alleen bestemd voor het "witte" volk. zodra het een allochtoon betreft is het opzouten naar zijn eigen land. Wil wel zien wie mij wegkrijgt.

independ | 03-02-06 | 21:16

hey targent ben jij een hakbar? als jij feest gaat vieren als een van onze jongens in een zak terug komt ga ik jou in een zak stoppen. vieze rat rot maar op naar hakbar woestenij land en laat onze centen maar hier. ook dit is vrijheid van meningsuiting. mazzel!

Zillion | 03-02-06 | 21:08

Tering wat een reacties!!!!
bij de eerste beste lijkenzak via afganistan deze kant opkomt ga ik feest vieren!
een kwestie van vijheid van meningsuiting zeg maar.
stelletje nazi!s integreren mijn reet!!!!

targent | 03-02-06 | 20:29

Ja een boot van 50 jaar oud,meer roest dan staal!

nummertje | 03-02-06 | 19:59

Ik zei nog zo: niet met z'n allen aan een kant van de boot met je kont naar de andere kant. Gaat er per ongeluk cassettebandje spelen, doen ze het toch. Ongehoorzaam volk.

Made to last | 03-02-06 | 19:38

@ roberto fransisco

euhh.. nou dat is alleen als je een aanslag pleegt.. of ze plegen met 1300 man een aanslag op 1 boot zodat ze allemaal tegelijk doodgaan.. maar dat lijkt me ook sterk

alleen.. ze kunnen vrij weinig daaro in die moslimlanden.. schepen bouwen is nog teveel gevraagd..

allememachies | 03-02-06 | 19:14

Rozen verwelken en schepen vergaan,
Allah is groot en nu ben je dood

auteur:onbekend

President Babboe Bab | 03-02-06 | 19:01

DA WAS IK NIE, DA WAS EEN MOSLIM!!!
Moehahaha

Shalingoul | 03-02-06 | 18:56

Gooi maar Olie op het vuu....... sorry...... de golven.....!

Herman Brood | 03-02-06 | 18:12

(Aan boord van een volle boot): De schuimbevlokte imam aan bakboordzijde werpt prentje, voorstellende een Deense cartoonist, op het dek. Het geluid van aanstormende voeten zwelt alarmerend aan. Net zoals het rinkelen van bellen op de brug. Metertjes duiden zakelijk doch kil >60 graden slagzij.
.
De kapitein: "Dit is een dienstmededeling, iedereen in de boten. Mannen met baarden eerst."

Jan Passant | 03-02-06 | 17:25

@Duimdrop & Brusselmans.
LOL. Hij is fijn, maar al klinkt het gek, ook ik heb niks met het communisme...

MAXIMO | 03-02-06 | 17:22

SDI 03-02-06 @ 16:56
Vergeet de Israelis niet, die hebben het vast gedaan.. samen met de USA.!!

Moi | 03-02-06 | 17:09

Ik heb het recentelijk al geschreven, de woestijngod houdt niet van zijn kwezels.

Het is natuurlijk wel verschrikkelijk voor de nabestaanden want velen hebben grote schulden gemaakt om zich door die zandnegers in Mekka te laten beroven met woekerprijzen.

Ik ben benieuwd of de prijzen in de shoarmazaken en belhuizen nu omhoog gaan als support aan de nabestaanden van de slachtoffers.

Mogelijk dat de woestijngod woest was dat die Egyptenaar die Franse hoofdredacteur ontslagen had, want hij/zij/het moest zo vreselijk lachen om die spotprenten die immers de belachlijkheid van zijn kwezelige volgelingen zo treffend benadrukten.

Hij had immers aan Mo beloofd dat hij zijn laatste profeet zou zijn, maar Abou Bakir moest zo nodig de Koran op papier zetten en vervuilen met zijn eigen gedachtenspinsels. Daarop heeft de woestijngod alle volgelingen met eeuwige domheid geslagen en veroordeeld tot een voortdurende genetische degeneratie via inteelt zodat zij, sneller dan de andere mensenrassen, weer aan het begin van de evolutie van de mensapen zouden zijn.

Lelijkheid doet zeer en daarom lopen zoveel kwezels in de ziektewet en WAO !

Ksi-Ziks | 03-02-06 | 17:06

*Verklaart hierbij de oorlog aan alle Master Beertjes*
Brekend nieuws. Nederlanders verklaren de oorlog aan alle beren.

King of controversy | 03-02-06 | 17:06

Moslims verklaren ons wereldwijd de oorlog, maar wat hardcore smuilende kuikentjes, Geloven nog steeds in de goeje moslim. Ik vrees dat dat toch een gevalletje van naiviteit is.
Nou ja, er is vrijheid van godsienst tenslotte, dus zij mogen best in de 'onschuldige moslim' geloven tog?
De mohammedanen gaan alleen wel met honderdduizenden de straat op (zie nieuw topic 15.30) om de dood van alle ongelovige honden te eisen, in plaats van schande te spreken van die woedend reagerende moslims.
De 'onschuldige moslim' zit zeker nog in zijn korannetje te lezen om te zoeken wat hij ervan moet vinden. Boewahaha.

Master Beertje | 03-02-06 | 16:59

Hmm. Ik zie geen massa's uitgelaten westerlingen nu deze boot is gezonken.

Het wachten is nog op de eerste samenzweringstheorie, nl. dat de USA erachter zit.

SDI | 03-02-06 | 16:56

wow dat was wel een schitterend doelpunt van god!

mauzzer | 03-02-06 | 16:55

Hatjooo LB, ouwe stratenmaker op de rode zee!

Brusselmans | 03-02-06 | 16:55

Slofje is met gierende pantoffels door het FOK! filter heen geslipt.
Tijdje voor een biertje in Den Groene Kudt maar helaas is dit gezellige buurtcafe verworden tot een vale geytenwollensokken societeit.

Lekker Belangrijk© | 03-02-06 | 16:50

Hmm, gezien de regelmaat waarmee moslim pelgrims rampen overkomt en sterven begin ik te geloven dat Allah blijkbaar een hekel aan zijn gelovigen heeft.
-
Kortelings nog een paar honderd vertrapt, hotel met gelovigen ingestort etc.
-
Of zijn Fatwa's zoiets als een vervloeking met met boemerang effect?

Moi | 03-02-06 | 16:47

Opperknuppeltje, ik schrijf al 3 jaar op deze site wat ik van alles en nog wat vind, het moslimextremisme incluis.

Google ze!

Brusselmans | 03-02-06 | 16:36

Geeft niks. Moslims zijn toch allemaal lélijk!

Zoetzuur | 03-02-06 | 16:30

@Brusselmans
Heb je ook een mening over wat hier geschreven wordt.
Misschien is lezen niet zo jou sterkste punt.

slof | 03-02-06 | 16:29

@the_Tzar
Natuurlijk moet dat in de toekomst de weg zijn. Maar NU deze week, deze maand, moeten we samen staan en een blok vormen dat eerst alle gegijzelde uit de handen van deze fundamentalisten komen. Wanneer krijgen we beelden te zien van onze duitse vrienden die in gijzeling zitten?
En hoe zullen die beelden eruit zien.
Vaders van kleine kinderen die alleen maar naar het werk gingen.

Het woord en beeld. Dat is onze kracht.
;-)

slof | 03-02-06 | 16:27

@ Slof

Sheik al Yassin de 3e nou goed, ontzettende nitwit.

Je zegt maar wat je niet tussen je kaken weet te houden. Dat doe ik ook als je weer eens van die onzin uit je botten slaat en de dood van onschuldige mensen bejubeld.

Recht op vrije meningsuiting, mooi he?

Brusselmans | 03-02-06 | 16:26

@Brusselmans
Wie ben jij dan wel mij wat te moeten zeggen.
@the_Tzar heeft een mening over een onderwerp of ik het er mee eens ben of niet.
Jij hebt zo te zien helemaal geen mening buiten hier anderen te moeten weg sturen of het schrijven te willen verbieden.
Hoe rot het ook voor je is maar het is een diskussie en geen seminar.
Ook ik heb gezegt dat ik het een katastrofe vind maar niet voor mij, ik drink er een biertje op.
En met mij vele vele schrijvers hier.
Deze pelgrims hadden in Mekka de kans zich af te zetten tegen die fundamentalisten, maar nee.

slof | 03-02-06 | 16:20

Duimdrop ziet hoe maximo 18 jaar na het laatste partijcongres van de communistische partij van de ussr waarop het applaus meer dan 20 minuten duurde eindelijk zijn hart weer eens kan ophalen.

duimdrop | 03-02-06 | 16:17

en wat Brusselmans zegt in zijn post van 16:12, daar sluit ik me bij aan.

the_Tzar | 03-02-06 | 16:16

@slof. Volgens mij geef ik juist mijn mening, maar noem jij me om die reden een collaborateur, een vijand dus.
Ik vind mét jou dat moslimgemeenschappen zich uit moeten spreken tegen die hele absurde cartoonwar en voor de vrijheid van de pers om feiten te berichten, maar tegen de vier afschuwelijke feiten die jij plaatst, hebben ze dat al lang gedaan.
Wat mij opvalt is dat je niet kunt accepteren dat je ook op een andere manier moslim kunt zijn. Ik zou zeggen, kijk gewoon een paar keer naar de moslimomroep. Daar is een organisatie die tracht bruggen te slaan tussen de islam en het westen. Weliswaar slaan ze ook nog eens de plank mis, maar het mooie is juist, dat is hun goed recht.
Theo provoceerde wel graag, maar ook die wist tenminste dat je moslim kon zijn op een heel gezonde manier. Hij sprak tenminste ook met genoeg moslims. Hij was zelfs van plan om mét de MoslimOmroep een serie te maken over de moeizame intergratie van moslim-jongeren.
Ik zou graag verder met je willen discusseren, maar ik moet mijn eigen verjaardag halen. Ik hoop dat dat nog lukt na het publiceren van die cartoons :), maar ik kan ze altijd zeggen dat ik volgens jou één van hen ben, een collaborateur ;)

the_Tzar | 03-02-06 | 16:16

De eerste vrouwen die het gewaagd hebben om tegen het verbod van de profeet in toch te zwemmen zijn op het strand gestenigd.

duimdrop | 03-02-06 | 16:13

Dat zal allemaal wel zo zijn slofje, maar dat is nog geen reden om een debiel dansje te doen op het zeemansgraf van 1300 onschuldige burgers.

Verzin een goede grap - een harde voor mijn part, ga maar in de leer bij LB - of trek je schouders op en hou je bakkes dicht.

Niemand zit hier op je rabiate moslim haat te wachten.

Brusselmans | 03-02-06 | 16:12

ik wacht met smart op het stripje dat hierop gaat volgen... hehehe

hurkepisser | 03-02-06 | 16:09

@the_Tzar
Het grote goed van onze democratie is vrijheid van meningsuiting.
Vele journalisten hebben dat de laatste tijd geprobeert te gebruiken.
Ook ik doe daar aan mee.
Zolang niet de gehele Moslemgemeenschap de verschrikkelijke misdaden verafschuwt en openlijk stelling neemt behoren alle organen van onze democratie daarop gericht te zijn de Islam openlijk aan de kaak te stellen.
GEEN Diskussie, geen medelijden meer. Knalhard zeggen dat wij deze manier van geloofsbelijdenis door wie dan ook misdadig is. Geen pikkies afsnijden, geen kutjes dichtnaaien, geen vrouwen verkrachten en als die zich weren ter dood veroordelen. Geen vrouwen vernederen. geen kleine kinderen neuken, en geen medemensen van een ander geloof als heiden of nog erger bestempelen en zeker geen mensen vermoorden. Als jij denkt daar nog een verdediging in te zien ben je knap.
Nogmaals voor alle die mij nog niet hebben begrepen.
Het machtigste wapen van een democratie is het gesproken of het geschreven woord.
Als iedere Demokraat openlijk en ongezouten zijn mening zegt over het fundamentalisme en de regels van de Islam in het algemeen heeft dat meer werking dan welk leger ook.
Mietjes die denken de bink te maken met schrijven wat vroeger is gebeurt of een andere uitvlucht verzinnen zijn koren op de molen van voorstanders van een islamitische wereld.
Daarom, jij lult lekker, maar ik denk meer aan :

+4000 in New York
+100 in Madrid
+50 in London
en Theo

Jij bent een kollaborateur

slof | 03-02-06 | 16:04

Het niveau van Slof's primitieve redenatie ontstijgt die van de gemiddelde ongeletterde, ongeschoolde en geindoctrineerde Hakbar slechts op het nippertje..

Brusselmans | 03-02-06 | 15:55

*Gaat staan en applaudiseert luid voor The_Tzar*

MAXIMO | 03-02-06 | 15:45

@ Master Beertje 15:36
"Vuur moet je met vuur bestrijden"
Ik wil wedden dat als jouw huis in de fik staat, jij er niet liters benzine overheen gooit.

King of controversy | 03-02-06 | 15:42

Aan alle krokodillentranenhuilendebalken:
Vuur moet je met vuur bestrijden: fundamentalisme dien je dus uit te roeien met fundamentalistisch anti-fundamentalisme.
Elke goeje moslim is derhaleve een anti-moslim.
Wie dat nou nog niet doorheeft beschikt over een immense intellectuele leegte.
Wat is een onwetende moslim? Een doofstomme ( blind+doof) die niks weet van alle ranzigheden die er worden uitgehaald uit naam van zijn geloof wereldwijd? Die niks weet van de talrijke moslimorganisaties eveneens wereldwij, die ons de oorlog hebben verklaard nav. een paar stupide plaatjes?
Okay, hangen we die twee apart (let op dit is dus satyre! Passief afzinken is immers toereikend)
Ergens geen traan om laten wil nog niet zeggen dat je ze zelf vermoord hebt stelletje hiepokriedte kuikens!*
[url]http://www.brusselsjournal.com/node/747[/url]

Master Beertje | 03-02-06 | 15:36

Kopen een bootje voor weinig, en dan ff in hoogte ombouwen om zoveel mogelijk pax te kunnen herbergen. Wat dat betreft kan die rederij er wat van;
Al Salam 89 zusterschip origineel --> www.ferry-site.dk/picture/ferry/762796...
Al Salam 89 --> www.marine-marchande.net/groupe%20mar-...
Origineel van het gezonken schip -> www.marine-marchande.net/groupe%20mar-...
Het gezonken schip zelf; www.marine-marchande.net/groupe%20mar-...
Tsja, beetje te hoog, beetje wind, beetje kapseizen.

Lekker Belangrijk© | 03-02-06 | 15:33

@slof collaborateur bedoel je? Iemand die met de vijhand heult? Alleen omdat ik er wat nuance bij je in probeer te rammen? Omdat ik zeg dat je niet per definitie iemand slecht kunt vinden omdat hij moslim is? Omdat ik zeg dat genot over het leed van je vijanden net zo fout is als het zijn van de vijand zelf?
Hierover als intermezzo iets meer. Als ik Bin Laden tegen zou komen en ik zou geen garantie hebben dat ik hem bij een eerlijke rechtbank zou kunnen krijgen, maar ik zou wel zijn nek om kunnen draaien, zou ik dat doen. Ik zou echter niet vervolgens als een soort debiel van vreugde gaan dansen want een keuze voor het minst erge kwaad mag m.i. nooit vertaald worden naar een keuze voor iets goeds.
Vind je mij een collaborateur omdat ik je vergelijking met WOII outdated vind? Dat ik je dan ook maar wijs op het feit dat je op NL net zo min trots kan zijn? Geloof me, ik ben een groot voorstander van de vrijheden die we verworven hebben met onze verlichting. Ik ben een tegenstander van het fundamentalisme. In tegenstelling tot geenstijl heb ik wel degelijk de 11 plaatjes op het internet gezet. Als zipje weliswaar want ik vind ze wel provocerend en ik kwets niet graag mensen, maar ik ben voor volledige berichtgeving.
Echter, omdat ik het niet eens ben met jouw mening, ben ik een collaborateur? Wie is hier nu de fundamentalist?

the_Tzar | 03-02-06 | 15:26

Op de radio wordt gesproken over 'een van de grootse scheepsrampen in de geschiedenis'.
Bij de radio zijn ze kennelijk niet helemaal op de hoogte.
In februari 1945 werd, oa, het passagiersschip Wilhelm Güstloff, en von Steuben door een russische onderzeeboot getorpedeerd.
Beide schepen waren afgeladen met vluchtelingen voor het moordende en verkrachtende Russiche leger, afkomstig uit Oost-Pruissen.
Op de Güstloff bevonden zich naar schatting 7000 mensen, op de Steuben rond de 5000. Slechte een paar honderd man overleefde deze ondergangen.

Sir Kaus | 03-02-06 | 15:23

@Bwork,
100 overlevenden, volgens Conny Mus, RTL7.

fuckje | 03-02-06 | 15:05

Een ramp: Een boot zinkt met 1.400 moslims.
Een Catastrofe: 10 overlevenden.

Bwork | 03-02-06 | 15:00

En we gaan nog niet naar huis!

bribrab | 03-02-06 | 14:56

Allah heeft het zo gewild.

schuldige_omstander | 03-02-06 | 14:51

er zijn nog meer schepen,er is nog hoop!

lulsmurf | 03-02-06 | 14:39

Een lang antwoort had ik geschreven. maar weer weggehaalt.
Kan het kort maken.
Je bent een kollaborateur.

slof | 03-02-06 | 14:39

Misschien een zending zwemvesten verwisselt met andere vesten die voor Palestina bedoelt waren? Tijdens de zwemvesten demonstratie is er iets misgegaan. Nu is het wachten op de eerste Palestijnen die in een bus vol Israelis ineens met een opgeblazen zwemvest zitten.

theeleut | 03-02-06 | 14:35

Zo als de mos zelf zeggen.Alha is groot Alha is machtig het was zijn wil. Leuke God die Alha.Nou ja allaa dan maar.

monaco | 03-02-06 | 14:32

@slof. Mij heb je nergens horen stellen dat ik achter het allochtonenbeleid sta van de afgelopen eeuw. Gelukkig kan ik het ook daar niet mee eens te zijn zonder direct alle moslims over de hele wereld te moeten gaan haten.
Je stelling over de duitsers vind ik 60 jaar na WOII opmerkelijk. Misschien moet ik je er dan ook maar aan herinneren dat de meeste joden die uit Nederland zijn afgevoerd gewoon door Nederlanders zijn aangegeven. Dat Nederland zijn koloniën schandalig heeft behandeld. Dat Nederland één van de laatste West-europese landen was die slavernij afschafte, daar ook nog eens belachelijk mee geld had verdiend en na de afschaffing ook nog eens een jaar of tien vrolijk door ging met de slavenhandel.
Maar goed, het ging dus niet over de WOII.En het ging ook niet over Nederland. Het ging over "wat hebben jullie toch met die vergelijkingen".

the_Tzar | 03-02-06 | 14:31

@Fuckje
Eginejilk zniools wat je heir aan het deon bnet

slof | 03-02-06 | 14:27

'honderden dode mensen', that is

zum kotzen | 03-02-06 | 14:19

@alle reaguurders die nu schuimbekkend feestvieren over de drijvende lichamen van honderden dode lichamen

Een stijlloze opmerking, okee. Humor kan me niet snel te grof worden. Maar jullie bloeddorstig genoegen over deze ramp komt me toch erg bevreemdend over. Denken jullie nou echt dat ?de islam? een slag is toegebracht door de dood van deze mensen? Of hanteren jullie dezelfde moraal als moslimterroristen die het gerechtvaardigd vinden dat er westerse vrouwen en kinderen sterven omdat er duizenden kilometers verderop moslims onderdrukt zouden worden door westerse soldaten?

zum kotzen | 03-02-06 | 14:17

Danish submarine too marinebase: "THE ARE GOING DOWN< DOWN!"
Marinebase: "YOU DID A GREET JOB"
Danish submarine too marinebase: "JUST ONE TORPEDO"
Marinebase: WELL DONE< COME HOME FOR CUP OF THEA"
Danish submarine: "ROGER, ROGER, OVER AND OUT"

"we're red, we're white we're danish dynamite" tra,la,la,la,la,la, laa, la,laa!!

Johannes Gerbrand | 03-02-06 | 14:16

@slof,
MoslEms???????
Zijn dat ????

fuckje | 03-02-06 | 14:14

shit happens moet je maar niet de Titanic na spelen 1300 man voor op de boeg ken niet !!!!!!!!!

boelebas | 03-02-06 | 14:13

@the_Tzar
Wat hebben jullie toch met die vergelijkingen.
Ik wil niet vergeleken worden met die historisch vastgeroeste idioten.
En volwassen reageren wil ik ook niet meer, die tijd is voorbij. Begin 60er jaren zijn de eerste gekomen, spanjaarden en italianen. Ook wij vonden dat toen niet zo goed. Die mensen hebben zich aangepast een een hele reeks van industrieen in hun eigen land opgebouwd. Nu hebben we plotseling te maken met Buitenlanders die hun ideeen ons opdringen, en hoe.
Nogmaals.
Zolang de gehele Islamitische gemeenschap zich niet distancieert van de huidige gang van zaken blijft bij ALLE islamieten bloed aan hun handen kleven.
Niet alle Duitsers hebben zich schuldig gemaakt aan de verschrikkingen van Auschwitz, desalniettemin worden ze nog steeds daarvoor stigmatiseert.
Moslems moeten zich erop voorbereiden voorlopig als schoriemorrie verder door het leven te gaan.

slof | 03-02-06 | 14:05

De kapitein, 5 minuten voor het zinken van z'n schip:
"Hmm, volgens mij kaart moet ik nu het licht zien van de grootste vuurtoren ter wereld"

King of controversy | 03-02-06 | 14:00

Was volgens mij een noorse onderzeeer

hampeleman | 03-02-06 | 13:56

@slof 13:38

Hoef niet meer zoveel te reageren at heeft the_Tzar @13:40 al voor een groot gedeelte gedaan. Mijn dank daarvoor.
Als je reageert probeer dan ook eens normaal te redeneren, en niet met persoonlijke en emotionele argumenten te komen. Wat ook helpt als je je mengt in een discussie, is bij het onderwerp blijven en niet allemaal randzaken erbij te halen.

CumGranoSalis | 03-02-06 | 13:55

Ook een erg interessante naam voor een schip [url]http://www.elsalammaritime.com/mvdodo.html[/url]

(Dodo's... waren die niet al een tijdje uitgestorven?)

Fury | 03-02-06 | 13:53

@the_Tzar: je zou eens het meester werk van Samir a moeten lezen.

Hierin zie je al dat hij als mislukte moslim terroristje al moeite had om soortgenootjes te vinden.

Hij maakt onderscheid tussen in zijn ongelovige moslims, maten naaiende moslims, en moslims die wel moslims zijn maar alles dat tegen de staat Sauidie Arabie is verraden.
Uiteindelijk vonden een aantal mensen met een laag iq elkaar (zoals kaalkopjes door hun haardracht elkaar ook makkelijk weten te vinden) en kon men beginnnen met een negatief spiraal die niets rationeels inzich heeft.

Ik wil hier alleen mee illustreren, dat ook niet moslims mits ze maar over genoeg zelfsdestructie beschikken succesvol kunnen zijn in het "moslim" terrorisme.

Het is niet voor niets dat specialisten zeggen dat bekeerde Christenen fanatiekere moslims zijn.

paranoia | 03-02-06 | 13:53

The main activities of El Salam Maritime Transport Co include:
· Catering Execution for the whole onboard activities

Misschien heeft een van de akbars aan boord dit verkeerd begrepen...

Tilbostan | 03-02-06 | 13:47

Allah HAKBAR! :) ja in dat geval hebben ze pech dat kamelen niet kunnen zwemmen...

Antinl | 03-02-06 | 13:44

Gelukkig gaat iedereen die op weg van of naar of tijdens zijn Pelgrim sterft gelijk naar de hemel.

Kijk dat is nu waar voor je geld.

Zelfmoordenaar gaan naar de hel omdat ze kostbaar geschenk van God (ook bekend als Allah) ondankbaar hebben teruggegeven en hiermee het alleen recht van God (nemen van levens) met voeten getreden.
Dus het heeft geen zin indien je bewust een lekke bood richting Mekka neemt. (anders zouden alle zondaars deze route nemen.. toch Mo bee?)

paranoia | 03-02-06 | 13:44

@slof, ik wil het islamitische gevaar zeker niet bagitaliseren, maar als je willekeurig 1300 moslims pakt is de kans groot dat je niet alleen maar zieke fundamentalisten te pakken hebt. Dan heb je ook goede moslims, onwetende/slecht geïnformeerde moslims, niet zo heel erg overtuige moslims, niet zulke strenge moslims, etc, etc.
Daarnaast komt nog eens dat wij niet bij de fundamentalistische debielen horen. We mogen dus ook wel iets volwassener reageren. Ook tegenover onze vijanden. Of klopt het toch wel dat we uiteindelijk helemaal niet zo verschillen van de fundamentalisten, maar dat we "slechts" aan de andere kant van de lijn staan?

the_Tzar | 03-02-06 | 13:40

Volgens de verwarde Arabische logica zal hier ongetwijfeld de Zionistische imperialistische Mossad achter zitten.

Morrizz | 03-02-06 | 13:39

Danish Bluep

FonyTonie | 03-02-06 | 13:39

@CumGranoSalis
Ja, dat zegt genoeg. Ga jij lekker boeken voor zo een tripje in de rode zee.
niveau?
superieur?
Evenaren?
Ontstijgen?
Heb jij een koran gevreten of zo.
Ik ben geen van die dingen, en wil ook niet onstijgen, ik wil gewoon dat die Mulats ons met rust laten en oprotten. Wat zoeken die knakkers hier als toch alles klote is. Wat willen die afdwingen met die onthoofdingen en aanslagen. Nu komt er weer zo een idioot die wil een atoombom bouwen. Noo, ik zal niet schrijven wat ik daar van denk maar ik denk dat we het vuurwerk van oud en nieuw wat vroeger krijgen.

slof | 03-02-06 | 13:38

en iedereen maar denken dat dat haar eigen foto's waren... oude internet grap...

Bert Graat | 03-02-06 | 13:31

@empe04
ben ik niet

slof | 03-02-06 | 13:30

@Fuckje? Je was niet blij met die link maar wil je hem toch even nog een keer posten?

MasterAB | 03-02-06 | 13:29

@slof 03-02-06 @ 13:20 Sorry, wist niet dat je heaumeau was

empe04 | 03-02-06 | 13:26

Benieuwd hoeveel vrouwen tot de reddingssloepen zijn toegelaten door de barmhartige moslimbroeders. Straks even vergelijken met de overlevingsstatistieken van de titanic en we weten wie beschaafder is.

drieluik | 03-02-06 | 13:26

@MasterAB Fuckje reageerde een maand of wat geleden ergens bij een artikel, en een of ander mannetje heeft toen een link naar haar foto ge-upped. Ze was er niet blij mee. Overigens zeer spannende dame. Maar geen idee meer welk artikel... Vraag es lief anders aan Fuckje zelf?? Of een mede-fan van deze mooiste vrouwlijke reaguurder?

empe04 | 03-02-06 | 13:25

@slof,

Wederom een voorbeeld dank u wel.
En buiten het opblazen, (wat alle moslims tenslotte doen of niet) mij is het woord en intellectuele meer waard dan daden.
Als je hier al laat zien dat je niet superieur bent aan hun en hun niveau niet kan evenaren of ontstijgen hoef je niets meer te proberen want dan heb je al verloren.

CumGranoSalis | 03-02-06 | 13:25

Betekent dat je op de basisschool al niet op lette zegt genoeg over de rest van je....

MasterAB | 03-02-06 | 13:25

Altijd dat ge emmer over d of dt! gaap....

flapstra | 03-02-06 | 13:21

empe04 03-02-06 @ 13:15
Geyle foto's ? Waar is die link?

MasterAB | 03-02-06 | 13:20

@empe04
Ik heb met die gleufapen niks te maken.

slof | 03-02-06 | 13:20

@CumGranoSalis
Precies wij gebruiken feitelijk woorden. Wat zij doen kun je dagelijks hier of elders lezen.
Dat is het verschil in cultuur. En opvoeding natuurlijk.

slof | 03-02-06 | 13:18

Op een wat lichtere noot, wat ik wel jammer vind aan deze is de timing.
Ik had mijn Lee-Anfield al van de zolder gehaald om de vrije meningsuiting te verdedigen, maar die discussie zal wel weer op de achtergrond worden geplaatst...... zucht

CumGranoSalis | 03-02-06 | 13:17

Morgen in de Jyllands-Posten: "Moslims kunen ook al niet navigeren: Hakbarboot ziet Rode Zee voor Kattegat aan".

Kapitein Stijlvol | 03-02-06 | 13:16

@slof: bek dicht tegen fuckje. Is een lekker wijf. Die mogen meer.

empe04 | 03-02-06 | 13:16

@fuckje
Een mieernkueer neonem ze ziots, wddeen dat je aells nroamal lzeen kan.
idioot

slof | 03-02-06 | 13:15

Hey Fuckje! Ben nog steeds geyl van die foto van een maandje of wat geleden van je.

empe04 | 03-02-06 | 13:15

@NOYB 03-02-06 @ 13:06
LOL, blij dat ik je heb kunnen helpen!

pooface | 03-02-06 | 13:14

Heerlijk mensen, wat een "over the edge" reacties. En gebeurt iets en de ECHTE emoties van de reaguurders komen los. En dan maar zeggen dat we niet rechts zijn hier... Mwoehaa!! Pfff. Als Mohammed Bouyeri of zijn vriendjes hier es een kijkje neemt, stijgt Geenstijl als anti-hakbar site met stip naar de eerste plaats. Be warned, Ploffende hakbars binnenkort !

empe04 | 03-02-06 | 13:14

@fuckje
Een mieernkueer neonem ze ziots, wddeen dat aells nroamal lzeen kan.
idioot

slof | 03-02-06 | 13:14

@slof

Dat was nou juist mijn punt.... consequent blijven en niet afglijden naar hun niveau. Als wij niet vast blijven houden aan onze waarden,cultuur en civilisatie is het einde straks echt zoek.

CumGranoSalis | 03-02-06 | 13:13

@slog:
Een Carlsberg neem ik aan? proost.

Nash | 03-02-06 | 13:12

@slof,
behalve het feit dat je nogal oppervlakkig redeneert zou ik, als ik jou was, eens letten op je typwerk. Wanneer gebruik je een t, wanneer een d, en wanneer dt........

fuckje | 03-02-06 | 13:09

@the_Tzar
Ach dat aantal fokken die geyteneuqers er binnen een maandje weer bij.

Specht | 03-02-06 | 13:07

Doet me een beetje denken aan die schoolreisjes,
dat bij terugkomst iedereen moest bukken om net te doen alsof de bus leeg was...

pocoloco | 03-02-06 | 13:06

Meermaals heb ik gezegd, als de gehele moslimgemeenschap de diep tragische gebeurtenisse uit de voorbije toekomst niet veroordeelt, ga ik ervan uit dat deze groep zich in zijn geheel te kijk zet.
Twee duitse Ingeneurs zijn in de handen van uiterst gevaarlijke Moslims en zij en hun familie verkeren in een desastreuse toestand.
Meerdere buitenlanders worden in die landen vast gehouden en bedreigt alles onder het mom van de Islam. Denemarken wordt bedreigt, frankrijk en engeland ook, alleen maar voor het publiceren van een paar tekeningen.
Ik heb mijn neus vol van die idioten, en als een paar van die broeders op een lekke boot in moeilijkheden komen vindt ik dat verschrikkelijk.
Ik neem er een biertje op
proost

slof | 03-02-06 | 13:06

hakbarrr je hebt de deense krant niet gelezen he... de maagden waren al op.

TheLuggs | 03-02-06 | 13:05

De meeste woestijn bewoners hadden waarschijnlijk nog nooit zoveel water gezien en nu verzuipen ze er ook nog in. zwemmen is niet echt een moslim sport.

White-rabbit | 03-02-06 | 13:04

de berber boot heeft cuba dus nooit gehaald ...

de rotte appel | 03-02-06 | 13:04

Het blijven wel 1300 mensen.

the_Tzar | 03-02-06 | 13:04

Ok, even een draai aan het hele verhaal geven :

Van teletekst : "De meeste opvarenden zijn Egyptische arbeiders die in Saudi-Arabië werken"
Aangezien een groot deel in Egypte niet-moslim zijn... terroristische aanslag?

Pinho | 03-02-06 | 13:04

Salaam broeders, het was allah's wil

Bep Handicap | 03-02-06 | 13:03

Al Salaam Boccaccio 98. Boccaccio is dat geen hoerentent in Laren?
www.boccaccio.nl

klurksma | 03-02-06 | 13:02

Hebben de joden al de schuld gekregen vanuit het MO?

TheRealShowstopper | 03-02-06 | 13:02

@gentle giant 03-02-06 @ 12:57

ik zet in op een zusterschip van de 'Achille Lauro', maar al met al prachtige schijnbeweging van de Deense premier, eerst een beetje interviewtje doen op de huiszender van Al Quaida en dan keihard dat schip naar de kelder jagen, waarvoor hulde

exarchos | 03-02-06 | 13:00

Zie je nauw wel, zelfs Allah wil van dat fulles af!!
Wanneer gaan die moslimheidenen eens inzien dat ze zelfs uitgekotst worden door Allah.....

godvergeten... | 03-02-06 | 13:00

Teergevoeligheid hier is volslagen misplaatst, dit is feest, de hemel beleeft op dit moment een grote gigantische neuqpartij!
Deze hakbars zijn gelijk een raket het paradijs ingeschoten om aan kleine meisjes seksjuwelen voorlichting te mogen geven aangezien ze verongelukt zijn tijdens de pelgrimstocht (= gegarandeerd enkeltje kleuterbeffen).

Tefal | 03-02-06 | 13:00

Hallo, de salaam 89, lijkt mijn een blauw zusje van de Herald of Free Enterprise, welke topverkoper is daar bezig geweest.

gentle giant | 03-02-06 | 12:57

@CumGranoSalis 03-02-06 @ 12:50 Klopt, je hebt op zich gelijk, al vind ik het hier weer anti-hakbar humor van de bovenste plank allemaal (onze jezus kon over water lopen, het wedstrijdje van slof) tis weer smullen!!!

empe04 | 03-02-06 | 12:56

Nou ik ben benieuwt wie ze daar uit die bootjes vissen. ik neem aan allemaal mannetjes. Vrouwen en kinderen eerst (verzuipen).

slof | 03-02-06 | 12:54

Lijkt op het ongeluk met de Salem Express in 1991. Ook dat schip was op weg naar Safaga met Mekka gangers aan boord. Ik heb een aantal jaren geleden nog gedoken naar dat schip:

www.digischool.nl/bi/onderwaterbiologi...

Zag er zeer indrukwekkend uit... geen zaak om geintjes over te maken BTW.

Beetje ziekelijk van sommige commenters hier om weer de islam er bij te halen.

Dusssss

yumpie | 03-02-06 | 12:54

@kruisridder 03-02-06 @ 12:37
verrek ja zeg, ik voel het! Ik moet schijten.
@slof 03-02-06 @ 12:46
Tis een wedstrijd?!? Sorry, zo had ik het nog niet bekeken...

pooface | 03-02-06 | 12:52

Wat een kut geloof zeg, onze jezus kon tenminste nog over het water lopen.

slof | 03-02-06 | 12:52

@Temmink 03-02-06 @ 12:45

Nou ja, juichen, ik had het over stijlloze opmerkingen maken, met de bedoeling grappig te zijn. Da's heel wat anders. Het simpelweg toejuichen van 1.300 verzopen mensen vind ik ook niet zo heel OK.

zum kotzen | 03-02-06 | 12:51

@empe04

LOL...... Zei al dat ik er vrij weinig emoties bij het geheel heb, vind het alleen jammer dat mensen hier precies hetzelfde doen als in palestina dansende bomgordels...

CumGranoSalis | 03-02-06 | 12:50

Ik ga liever brommers kieken ipv bootjes.

SyClooS | 03-02-06 | 12:50

Schipper mag ik overvaren, ja of nee? Volgens mij is dit een slechte remake van de "titanic".

patatjeindisch | 03-02-06 | 12:49

De islam heeft zijn ware gezicht laten zien, wereldwijd, door die ranzige cartoon-klucht.
Mensen die nu nog durven beweren dat het zo'n vredelievend geloof is en het nog eens belijden ook, ondersteunen, direct dan wel indirect, de destructie van de ongelovige hond. En nee ik kan hier dus niet om huilen.

Master Beertje | 03-02-06 | 12:49

@Pinho
Jij gaat toch niet mijn dag verzieken he????

slof | 03-02-06 | 12:49

Dat krijg je als je al wilt gaan moorden over een paar komische cartoons. Ook allah straft onmiddelijk muahahahahahahakbar!

DeKeet | 03-02-06 | 12:48

Fatwah hier, Fatwah daar.
Daar raakt Allah ook een beetje van in de war natuurlijk !

Aboriginal | 03-02-06 | 12:48

@pooface 12:44
Doe niet zo gestresst... Relax... Adem in... Adem uit.... Zet je voeten op de grond.... En voel de kracht komen uit de grond... Voel je het?

Hakbarrr | 03-02-06 | 12:47

Mensen mensen, wie zegt dat ze allemaal dood zijn? De moslimcultuur is toch superieur dus natuurlijk hebben ze ook hyper-moderne reddingsboten en gaat alles via een strak georganiseerd reddingsplan. Of...?

Pinho | 03-02-06 | 12:46

@pooface
+4000 New-york +100 Madrid +50 London en Theo
4115 * gem 20 = 82300 in stress en de wereld in oorlog.... Nice
To the point, still 63,3076923 ships to go to get equal.

slof | 03-02-06 | 12:46

@CumGranoSalis.
"Waarom moet ik blij zijn voor die mensen, moet ik dan ook blij zijn voor je moeder of een ander familielid als die verzuipt???????????"
.
Nee, want ik geloof niet in Allah, dus ik zal branden als ongelovige in de hel. Maar die lui zijn wel gelovig, en krijgen 72 maagden!!

Hakbarrr | 03-02-06 | 12:45

@cumgranosalis: je zegt het goed:'enigzins tolerant". In Egypte worden de kerken niet meteen gesloten.....

luisindepels | 03-02-06 | 12:45

@zum kotzen 03-02-06 @ 12:36

Dan hadden we ook niet moeten zeuren dat kinderen zaten te juichen na 9/11

En dat is ongeveer het niveau van deze reacties, kinderen die niet beter weten

Temmink | 03-02-06 | 12:45

@CumGranSalis: RELAX! niet zo zwaar op de hand jongen.. Niet goed voor een mens. En al zeker niet 1300 te zware mensen op een hakbar-boot

empe04 | 03-02-06 | 12:45

@Hakbarrr 03-02-06 @ 12:10
stress is iets dat mensen zichzelf aandoen? Deels wel en deels weerniet. Tenzij je hersendeaud bent natuurlijk. Nevermind jij gaat het toch niet snappen.

pooface | 03-02-06 | 12:44

Allah macht frei!

Master Beertje | 03-02-06 | 12:42

@hakbarr,

Waarom moet ik blij zijn voor die mensen, moet ik dan ook blij zijn voor je moeder of een ander familielid als die verzuipt???????????
Nogmaals, ik heb er niet heel veel emotie's bij verder, maar blijdschap is een emotie die ik hier al helemaal niet bij heb.
Vind het alleen jammer dat een heleboel mensen hier niet het verschil laat zien tussen achterlijke middeleeuwse barbaar en geciviliseerd persoon.
Codewoord is consequentie, natuurlijk mogen er leuke grappige opmerkingen over gemaakt worden, maar dat is wat anders dan het toejuichen van 1300 dode mensen die niet eens allemaal moslim zijn, want egypte is een van de weinige landen die enigzins tolerant is tegenover andere geloven met zo'n 20 procent gristenen

CumGranoSalis | 03-02-06 | 12:41

Een opinie onderzoek op eigenhoutje.
Zijn er schrijvers in GS die dit ongeluk als
a-droevig, b-triest of c- als katastrofe ervaren.
Ik stel vast dat mijn keuze niet in deze lijst voorkomt.

slof | 03-02-06 | 12:39

@Spetsnaz 03-02-06 @ 12:33

In Afrika zinken geregeld schuiten omdat ze zwaar overbeladen zijn, zal hier ook wel het geval zijn.

zum kotzen | 03-02-06 | 12:37

@CumGranoSalis 03-02-06 @ 12:28

Humor werkt relativerend. De hardste grappen worden niet zelden door slachtoffers zelf gemaakt.

zum kotzen | 03-02-06 | 12:36

Hmm ik vind het veel gaver om me krom te lachen om cartoons van de proleet Mohammed met zijn dikke lul, maar ik kan niet lachen om lui die verzuipen. Als daarom een gewapend conflict ontstaat qua freedom of speech ben ik de eerste die me aanmeldt als vrijwilliger. Moeten we niet alle producten uit moslim landen gaan boycotten omdat zij ons beperkingen willen opleggen in de vrijheid van meningsuiting?

Zillion | 03-02-06 | 12:35

Zo'n boot zinkt toch niet van het ene op andere moment? Aanslag dus. Allah bedankt! *lol*

Spetsnaz | 03-02-06 | 12:33

@CumGranoSalis en Zillion
wat een gezeur. Juist jullie zouden blij moeten zijn. Want zoals je weet krijgen ze 72 maagden, en staan ze nu dicht bij Allah!!

Hakbarrr | 03-02-06 | 12:33

Ik ben diep geroerd; nu mogen deze mensen eindelijk de Grootheid van alla ervaren!
Alla weet best!

Master Beertje | 03-02-06 | 12:31

@zum kotzen,

Leedvermaak en grapjes maken over extremistisch en achterlijk tuig zijn mij niet vreemd, maar om naar het niveau af te glijden van menig geitencopulerende maniak is wat anders.

CumGranoSalis | 03-02-06 | 12:28

@ CumGranoSalis Wat je zaait, moet je oogsten.

Roberdinho | 03-02-06 | 12:26

@Zillion 03-02-06 @ 12:17

Het blijft GEENstijl, al heb je wel gelijk dat je dan ook consequent moet wezen: een stijlloze opmerking na een hakbar-aanslag moet dan ook kunnen.

zum kotzen | 03-02-06 | 12:23

@CumGranoSalis en Zillion
Hoe zou het nou komen dat hier om grapjes gemaakt worden?? omdat het zulke lieverdjes zijn... Nee, en het is des te grappiger als ze zelf alle rampen tegen ongelovigen als een straf van Allah zien.

Hakbarrr | 03-02-06 | 12:23

Dat wordt mooi wrakduiken :)

Mujahid | 03-02-06 | 12:21

Kudt, die hakbars moeten toch eens leren lezen... dachten ze dat ze op de Achille Lauro zaten ofzeau?

zum kotzen | 03-02-06 | 12:21

@hillbilly 03-02-06 @ 12:15

Yep, bootje is te klein voor 1300 jurken, daarkomt bij dat CNN zegt MEER DAN 1300, dus......................

Luckyluuk | 03-02-06 | 12:20

Blijft een groot drama, en aangezien het om (voor het grootste gedeelte) onschuldige mensen gaat vind ik de reactie's hier enorm de plank misslaan.
En maar commentaart geven op de moslims die bijv na 9/11 dansend de straat op gingen, zie niet veel verschil tussen hun reactie's en de meeste reactie's hier. En volgens mij is dat nou juist het verschil tussen barbaren en geciviliseerde mensen.........

CumGranoSalis | 03-02-06 | 12:19

Hij komt wel weer boven water!

speechless | 03-02-06 | 12:19

Jezus wat down dat lui hier zich verlagen om fun te maken van een ramp. Ik heb ook wel de tering an hakbar gasten maar als je dit gaaf vind ben je wat mij betreft ook wel een untermensch.

Zillion | 03-02-06 | 12:17

Is Mozes weer bezig geweest?

Kim Jong-il | 03-02-06 | 12:16

zou een van de hakbars misschien spontaan een 'wet-burqa' competitie hebben ingelast ??

Tilbostan | 03-02-06 | 12:16

was wel een lelijke boot en idd veel minder bedjes dan 1300. Vol=Vol kennen ze daar toch ook?

hillbilly | 03-02-06 | 12:15

Mag ik nu net zo hard juichen als die moslims op het moment dat het tweede vliegtuig zich in het wtc boorde?

McCool | 03-02-06 | 12:14

@duimdrop, Jawel alleen wanneer zij een gehele burqa aanhebben. Met eigen ogen gezien en het ziet er niet uit! Wat betreft dit schip, over een paar jaar weer een duikplek erbij.

Maraka | 03-02-06 | 12:14

@kabaal
wat mij betreft wordt heel Turkije uit Europa gebalst...

Onderbuik | 03-02-06 | 12:14

Beetje stenen gooien naar de duivel, he.....
-
En weer heeft de duivel gewonnen, eerst een paar honderd onder de voet gelopen dwazen in Mekka, en nu dit bootje omvergebalzen....

KABAAL | 03-02-06 | 12:12

was wel een lelijke boot me idd veel minder bedjes dan 1300. Vol=Vol kennen ze daar toch ook?

hillbilly | 03-02-06 | 12:11

@pooface 12:03
Aansteller. Stress is iets wat mensen zich zelf aandoen. Ze kunnen ook denken: Misschien zwemmen er wel hele mooie visjes rond die ze nu mooi kunnen bekijken!

Hakbarrr | 03-02-06 | 12:10

Beetje stenen gooien naar de duivel, he.....
-
En weer heeft de duivel gewonnen, eerst een paar honderd onder de voet gelopen dwazen in Mekka, en nu dit bootje omvergebalzen....

KABAAL | 03-02-06 | 12:10

1300? Op terugreis uit Mekka?

MOET ik dat nu echt erg vinden.......?

pocoloco | 03-02-06 | 12:09

blub blub
* zwemt rustig onderwater terug naar de kustlijn*

Luckyluuk | 03-02-06 | 12:07

de rode zee heeft mooi Koraal op de bodem, dat is dan misschien een pleister op de wonde... gna gna gna

Onderbuik | 03-02-06 | 12:07

die boot heeft geen eens 1300 plaatsen.. vind je het gek dattie zinkt..

anti-flag | 03-02-06 | 12:07

@duimdrop
Nee, zwemmen betekend benen wijd, dus dat is natuurlijk absoluut niet aan de orde. Watertrappelen!

Pinho | 03-02-06 | 12:04

Slechte humor hier en misplaatst ook. 1300 x gemiddeld 20= 26000 mensen in de stress. Leuk hoor.

pooface | 03-02-06 | 12:03

@ Lekker Belangrijk© 03-02-06 @ 11:57: extreem LOL!

weppo | 03-02-06 | 12:03

Moslim kompassen mogen niet naar het Noorden wijzen, maar moeten naar Mekka wijzen. Een navigatie-fout is dan snel gemaakt.

Willie Garvin | 03-02-06 | 12:02

@Lloyd: ik zat me hetzelfde af te vragen. Een jongetje van 8 uit Sneek die onder het ijs komt: verschrikkelijk, en dit voelt als humor. Strange world.

empe04 | 03-02-06 | 12:02

Lijkt me lastig zwemmen met al die jurken, sluiers, en weet ik wat ze allemaal nog meer aan hun lijf hebben. Daar had mo toch even geen rekening mee gehouden. Mogen vrouwen eigenlijk wel zwemmen?

duimdrop | 03-02-06 | 12:00

Nou dr zullen ook kindertjes tussen hebben gezeten. Iets minder cynisch mag wel . Vreselijk.

superjan | 03-02-06 | 11:59

Het is allemaal de schuld van Rita Verdonk

burnie | 03-02-06 | 11:59

Waarom raakt me dit helemaal niet?

Lloyd | 03-02-06 | 11:58

@Roberto Francisco: LOL!!!!

empe04 | 03-02-06 | 11:58

Krijg je met die weersveranderingen ijsbergen in de rode zee..
Of stond er een hele dikke hakbar voorop het schip te schreeuwen
dat hij "the king of the world" was...?

scar in face | 03-02-06 | 11:58

Waarom zorgt het gedrag van velen in de moslimwereld nu toch dat ik dit niet zo erg vind? Weer 1300 - x potentiele terroristen minder.

BlackMagic® | 03-02-06 | 11:57

Extra gratis vakantie tip;
Het wordt goed kreeft en krab eten in Hurghada de komende maanden.

Lekker Belangrijk© | 03-02-06 | 11:57

Vast en zeker weer de schuld van de perfide VS en de schurkenstaat Israel.

sjaakdeslinksesul | 03-02-06 | 11:57

volgens mij is het dus geen cruise maar een ferry... lijkt me sterk dat pelgrims oo cruise gaan. lol

Royale with Cheese | 03-02-06 | 11:57

Hebben ze een maand nodig om terug te komen. Miljaar.
Die hadj wordt steeds gevaarlijker. Heb je dat stenengooien en de stampedes overleeft zinkt je met je bootje op weg terug. Lijkt mij een duidelijk gevalletje van Allah die zegt dat men voortaan gewoon beter thuis kan blijven.

Days-Of-Wild | 03-02-06 | 11:57

En weer een toeristische attractie er bij

doorduiker | 03-02-06 | 11:56

Misschien was er een Hakbar aan boord in de verkeerde beaut

Hill | 03-02-06 | 11:56

Jaha, dat heb je met boten als er 1300 man tegelijkertijd richting Mekka gaan zitten.
Kloenk!

Huh..? | 03-02-06 | 11:56

Even snel rekenen: 1300 * 72 = 93.600 maagden.

Roberto Fransisco | 03-02-06 | 11:55

Nee dit een waarschijnlijk een typisch geval van obduction. Aliens willen natuurlijk de psyche bestuderen van een groep moslimpelgrims.

Barbapoeppa | 03-02-06 | 11:54

Je bedoelt met 500 jaar vertraging

burnie | 03-02-06 | 11:52

Tørpedø.....

SuperG | 03-02-06 | 11:51

God straft onmiddellijk, Allah met een maand vertraging.

Fowel | 03-02-06 | 11:51

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken