Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen

> zum kotzen 15-02-08 @ 08:54
> karaktertrekken zullen Jorans populariteit en carrièrekansen weinig goed doen
.
Wat zitten jullie te zeuren over carrierekansen?! Die gast wil de wietteelt in, stelletje mongolen!

blawablawa | 16-02-08 | 13:25

Als hij straks 5 km/h te hard rijdt, pakken ze hem lekker wel hoor....

mr.Visser | 16-02-08 | 12:13

Arie62 16-02-08 @ 07:42
opvallend vond ik dat peter aars de vries vertelde dat hij justitie op aruba met de zijn onrechtmatige bevindingen had geconfronteerd voor wederhoor en niet joran - je zal maar zo'n maniak in je nek hebben - hij begint bovendien steeds meer gefrustreerd met de feiten te draaien nu zijn zelfbedachte arrestatiebevel niet wordt uitgevoerd - wat mij betreft mag het openbaar ministerie hem dagvaarden!

goeiemiddag | 16-02-08 | 08:26

Wat een onder de gordel poging tot een journalistieke afrekening met Peter R de Vries vrijdagavond in Pauw&Witteman.

Was het vanwege de betaling aan de familie van der Sloot die aan het licht is gekomen, of vanwege hun onkritische opstelling tegenover deze familie waar Peter eerder terecht kritiek op had ? Het opzetje met Spong en ook met de redactie van NOVA eerder die avond lag er wel duimendik bovenop. Hoezo aan de haal met de feiten om het eigen journalistieke straatje schoon te vegen ?

Zowel Spong als Ficq laten zich, in het kader van hun eigen PR, helemaal voor het karretje van de publieke omroep spannen. Beide strafrechtadvocaten beweren dat zij verbijsterd zijn door de inhoud van de Natalee uitzending omdat er geen juridische bewezenverklaring in is te zien dat Joran Natalee iets heeft aangedaan. Maar Peter heeft toch ook nooit beweerd dat dat het geval zou zijn ? Zijn enige claim was dat de zaak was opgelost en dat is gebeurd. Beide advocaten zijn in hun beperkte juridische belevingswereld alleen geinteresseerd in de wet, Peter in de waarheid. Een groot verschil. En de journalistieke integriteit van Pauw&Wittemand ? Laat me niet lachen. Als dat onze publieke omroep is dan hoeft daar geen cent belastinggeld meer naartoe.

Arie62 | 16-02-08 | 07:42

straks bij Pauw & Witteman komt peter aars de vries weer een sloot wijn halen

kijken of er dan eindelijk eens over excuses en wederhoor gesproken wordt ..

goeiemiddag | 15-02-08 | 22:33

Dan zat er misschien toch een kern van waarheid in dat verhaal van afgelopen week waarin beweerd werd dat Joran en Patrick samen die 25 K verdelen en gaan verbrassen. weblog.denattepoedel.nl/index.php?item...

Salem-e-Goochie | 15-02-08 | 22:30

feest voor alle GHB rapers

neger des heils | 15-02-08 | 22:27

het woord cono is de nieuwe goeiemoggel... kan dus ook al echt niet meer.

twinsisterjoyce | 15-02-08 | 21:09

ach hij komt er vast wel weer met een leugen vanaf.
lang leven Nederland :S

kipje14 | 15-02-08 | 20:53

Azamat Bagatov 15-02-08 @ 10:30
Wat een BULL
Blowers weten als geen ander te liegen......
Sowieso tegen hun ouders......
En kwekers moeten wel liegen om te kunnen kweken.

Hakkepof | 15-02-08 | 20:36

Even afgezien van het feit dat die van der sloot een oetlul is.(en waarschijnlijk ook een moordenaar)

Als journalist moet je onpartijdig en objectief de feiten/je bevindingen kenbaar maken aan het publiek.
En dus niet, zoals pr de vries, er een persoonlijke hetse van maken.

ik_was-hier | 15-02-08 | 18:59

Jean Bal-zac 15-02-08 @ 18:27
of joran wel of niet iets verkeerd heeft gedaan of uitgelegd interesseert me niet direkt en wees nou eens eerlijk en realiseer je dat wij daar gewoon niks van kunnen weten
wel vond ik het interview met joran en zijn ouders over deze zaak bij Pauw & Witteman inclusief het glas wijn een betrouwbaar waarheidsgehalte hebben
het fascisme, de holle kreten en prostitutie van peter aars de vries in deze en menig andere `zaak` dienen dringend aangepakt en verboden te worden - de man is erg kortzichtig en wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken en is louter uit op sensatie en winst

goeiemiddag | 15-02-08 | 18:54

@ NoMinister 15-02-08 @ 11:51
Heb ik de laatste tijd toch teveel yakult gehad. Maar misschien moet ik het maar eens een carriereswitch doen en linke advokater worden

Sunnygirl | 15-02-08 | 18:52

goeiemiddag 15-02-08 @ 12:16

Dus dat pleit de weerzinwekende opmerkingen van Joran vrij?! En plaatst hem nu zelfs in een slachtofferrol?
U past in het profiel van reaguurders waar ik eerder aan refereerde.
Walgelijk…

Jean Bal-zac | 15-02-08 | 18:27

Nou dan lijkt 't me nu tijd voor een vette schadeclaim van Joran aan Pieter Errr de Freeze !
Lijkt me dat dit méér dan gerechtvaardigd is nu 't officieel is dat al die illegale filmpjes van Pieter Errrrr geen enkel juridische basis hadden.
Uitkleden die Pieter Errrr de Freeze en graag ook een mediaverbodje d'r bij !

Prikker | 15-02-08 | 17:45

Statler en Waldorf 15-02-08 @ 17:12 fout: tunnelvisie schatjes!
Joran was volgens mij zo euforisch en fantastisch loslippig omdat hij na een overrompelende arrestatie zojuist met een definitief sepot terug was gekomen uit Aruba - de door de wol geverfde roddeljournalist peter aars de vries heeft Jorans privacy zo ernstig geschonden dat zelfs de ergste paperazzi er bleek van wegtrekken en hem bovendien zonder wederhoor in de SBS-poppenkast opgevoerd als moordenaar en verkrachter - laten we hopen dat de rechter precedentwerking van deze handewijze de kop indruk met passende maatregelen straffen en schadeclaims!

goeiemiddag | 15-02-08 | 17:39

Gezien het aantal reaguurders dat Peter R de Vries in het figuurlijke beklaagdenbankje zet vanwege zijn motieven en in één zucht van der Sloot probeert te zuiveren van blaam, is het slechter gesteld dan ik hoopte met een hoop leden in onze maatschappij.
De motieven van de Vries doen er niet toe. Hij is journalist, het is zijn werk. Het staat los van de bekentenis die vd Sloot deed. Dat ie weer iets anders vertelde dan tegen de politie is nogal logisch. Nu hoefde hij immers niet te vrezen dat hij zou worden gestraft. Het was immers zijn maat, tegen wie hij zij hart luchtte. Als er iets mis is, is het vanwege het feit, dat wij als maatschappij zijn gegijzeld door juridische regels die het welhaast onmogelijk maken een moordenaar achter tralies te krijgen zonder forensisch bewijs of bekentenis.
En wie vd Sloot slim vindt, is zelf enorm dom. Want v.d. Sloot had, indien ie onschuldig zou zijn, gewoon de waarheid moeten vertellen en dan was ie nu een onbekende Nederlander en vrij man, die gewoon zijn leventje kon voortzetten. Maar hij loog en kwam er mee weg, niet omdat ie slim was, maar omdat ie geluk heeft dat ie in rechtsstaat leeft, waar daders niet al te hard mogen worden aangepakt.
En als dader ie ie dom, omdat ie tegenover een relatief onbekende een moord opbiecht op een jong meisje. Moord op meisjes, daar zijn alleen gestoorden en dommerikken trots op. Hij is trots dat ie er mee wegkomt, zo trots, dat ie het liefst aan iedereen het zou willen vertellen, dat ie zo slim is en iedereen dom. En juist dat maakt hem dom, want hij loopt wederom risico's, alleen maar om zijn ego te bevredigen en om erkenning te krijgen. Één ding is zeker, zijn opvoeding is op gedenkwaardige wijze mislukt.
Alles wat hij gedaan heeft die bewuste avond was dom. De blondine dronken voeren en wellicht erger, haar verkrachtten toen ze toch twijfels kreeg. En het liegen tegenover de politie over wie hem thuisbracht die avond, en waarom hij zijn schoenen kwijt was.
Het enige slimme van hem is dat ie zijn pappie heeft ingeschakeld om de zooi op te ruimen en ,later, op zijn advies na zijn 2e arrestatie zijn mond heeft gehouden. Zodra zijn ouders de controle even laten varen op deze jongen is het een ongeleid projectiel, een gevaar voor zijn omgeving.
Maar hij loopt heus wel tegen de lamp. De persoon vd Sloot, krijgt wat hem toekomt en waarschijnlijk weer door eigen toedoen. Hij is namelijk narsistisch, egocentrisch en heeft een voorkeur voor criminele activiteiten. Dat breekt je op, als je dom bent.

Yoran is schuldig, hij is een moordenaar. Alleen juridisch kunnen we het niet bewijzen. Niet zijn slimheid houdt hem uit de bak, maar onze rechtsstaat.

Statler en Waldorf | 15-02-08 | 17:12

Hoe manipuleer je ruim 6 miljoen kijkers.

Eurotokkie | 15-02-08 | 16:12

Joran is echt slim.
Die gasten van de politie zijn Dom joh.
Let op : dit is een valstrik
Ze hopen nu dat Joran gaat praten, en dat ze deze gesprekken kunnen onderscheppen ( mobiel / internet /email )

ip | 15-02-08 | 16:05

Peter had beter onderzoek moeten doen. Waarschijnlijk is er nooit een telefoontje gepleegd die avond en waren die boten ook niet zo maar bereikbaar en zo waren er nog een paar dingen die in Jorans "bekentenis" niet klopten. Jammer dan Peter. Ik wil zowel Joran als Peter nomineren voor de hoax van het jaar 2008.

MysteryQuest | 15-02-08 | 15:15

Koning_poephoofd 15-02-08 @ 14:49
Joran is nix slim en overziet de gevolgen van zn eigen handelen niet echt - hij denkt wel graag dat ie slim is maar dat mag natuurlijk iedereen - aan zo'n boek verdien je maar weinig - hij is nog wel erg naïef en ook wel een gokker - wellicht kan ie stil gaan leven van een claim op peter aars de vries maar van zoiets word je nog niet zomaar gelukkig volgens mij ..

goeiemiddag | 15-02-08 | 15:09

think out of the box: is er geen hoger doel om joran vrij te houden, weet pa sloot niet van een nog smeriger zaakje af gepleegd door iemand van het OM aruba.. cono, nooit zou ik die gast verraden weet je. wordt het niet eens tijd om het OM daar door te lichten.. gaan mensen vanzelf praten..

interim_coach | 15-02-08 | 15:02

cono

Mr Sosa | 15-02-08 | 14:56

Slim is ie in ieder geval wel, een boek waaraan hij miljoenen verdient en niemand die hem strafrechtelijk kan vervolgen. Correct me if I'm wrong.

Koning_poephoofd | 15-02-08 | 14:49

tijd om de echte schuldigen te zoeken.
Het was me al van in het begin duidelijk dat het verhaal van Joran geen steek hield.
Miss Holloway en haar vriendinnen hadden zich heel de vakantie vol laten lopen met alcohol en drugs. (Lang voordat Joran in beeld kwam.)
Hiervan zijn vele getuigen. Het hotel van de meisjes heeft zelfs de Amerikaanse school hierover verwittigd.
De avond van de verdwijning in de disco was Natalee ook heel duidelijk dronken en onder invloed. Het was ook haar initiatief om Joran binnen te doen; (again, veel getuigen hiervan)
Stel dat het verhaal van Joran juist is.
Natalee gaat met hem naar het strand en daar sterft ze een niet geweldadige dood. (overdosis). Welk belang had Joran dan om haar in zee te dumpen?
Hij was immers de laatste die met haar was gezien. Is het niet gemakkelijker om een ziekenwagen te bellen en dan nadien te ontkennen dat jij de drugs hebt toegediend? Hoe dan ook zal de politie vragan stellen. Ofwel dump je het lijk en ben je verdachte in een moordzaak ofwel bel je een ziekenwagen en ben je een verdachte in een drugszaak.
Trouwens wat heeft een minderjarige zoon van een rechter op een klein eilandje te vrezen indien hij een ambulance belt?
Welke 17 jarige heeft een vriend die hij midden in de nacht kan bellen met de vraag een lijk te dumpen? En hier komt nog bij dat deze vriend de goede raad geeft aan Joran om onmidddelijk naar huis te gaan en voor alibi te zorgen (msn).
Ik zorg wel alleen voor het lijk.
Dit gelooft toch niemand.
Ofwel is het verhaal van Joran juist en is die vriend zijn vader die dan op het ongelooflijke idee kwam om toch maar geen ziekenwagen te bellen. (Dan is Joran een slachtoffer in dit verhaal) Dat zou ook verklaren waarom hij zoveel geld krijgt en waarom zijn vader zoveel energie in die schadevergoedingen steekt.
Maar again, ik denk dat de waarheid toch nog ergens anders ligt.
Misschien zou men toch iets dieper moeten graven in het verleden van Natalee en haar stiefvader.
De affiches en de snelheid waarmee ze na het onheilspellende telefoontje op Aruba waren, is op z'n minst merkwaardig.
Just my 50 cents

paradocx | 15-02-08 | 14:14

Dus eigenlijk PWND Joran Peter dus... Muahaha!

Goisz | 15-02-08 | 14:14

de moraal van dit verhaal:
wie een vader heeft die zo'n linkse rechter is; of wie genoeg geld heeft voor een dure advocaat - die is onschuldig.

Jan Passant | 15-02-08 | 14:07

ach peter kan altijd no geen stukje gaan varen met joran

cado | 15-02-08 | 14:06

tijd om de echte schuldigen te zoeken.
Het was me

paradocx | 15-02-08 | 13:58

jan-lul-de-behanger 15-02-08 @ 12:53 *doet zijn naam er aan*
ach ja - you naait t steeds - daar snappen ze het tenminste hahahahaha

goeiemiddag | 15-02-08 | 13:36

piquant 15-02-08 @ 12:01

Dat is geen correctie want dat beweer ik ook niet. Ik zou het trouwens net zo goed wel kunnen beweren, want wat is juridisch en wat niet. Maar zet je juridische bril af en lees mijn comment nogmaals. Niet alles is juridisch.

NoMinister | 15-02-08 | 13:04

Joran is er nog lang niet klaar mee. De Nederlandse justitie mag dan stijf staan van het onbenul, hij gaat ook de Amerikanen achter zich aan krijgen. En dan kan zijn vader in het corrupte boevennest (naar Hero Brinkman) echt niets meer voor hem regelen.
In de USA kun je iemand in dit soort gevallen namelijk ook civielrechtelijk aanpakken. Een goed voorbeeld is OJ Simpson. OOk hier kwam het bewijs strafrechtelijk niet rond, maar in een civielrechtelijke procedure gelden minder strenge bewijsregels. Dat ondervond OJ ook, en mocht toen 33 miljoen schadevergoeding betalen. Temeer omdat dat de publiciteitsgeile advocaten al in de rij staan in deze zaak
Ik ben net terug uit de USA en daar werden in het nieuws "realistische" schadevergoedingen van 50 tot 100 miljoen dollar genoemd in dit geval. Betaalt hij niet dan kan er uitlevering worden gevraagd en eerder is aangetoond dat NL inderdaad uitlevert aan de VS om de toekomstige leuke baantjes voor de leden van de regering niet te verspelen.
Gelukkig maar voor Joran dan de dollar zo laag staat.

jan-lul-de-behanger | 15-02-08 | 12:53

Hier is Peter R de Vries nog niet klaar mee. Hem wacht nog een zeer grote schade claim.

jaco | 15-02-08 | 12:52

Al met al is Joran veroordeeld door het merendeel van de bevolking. Maar niets wordt bewezen. Gevolg: je draait zelf voor deze onzin op. Misschien komt er een schadevergoeding. Aanklacht wegens smaad tegen PrdV? En dan betaald de overheid nog eens voor de beveiliging van Joran ook in Aruba want dat is NL grond gebied. Verwacht niet dat Joran ook Francaise wil worden.
Dus het kost ons allemaal geld. En met 20 jaar is het leven van Joran naar de knoppen. Daar had ie nog niet aan gedacht maar komt ie nu wel achter. Geen casino meer, niet meer stappen etc etc.
Dit is levenslang maar duurder dan 10 jaar cel.

Rooie Sien | 15-02-08 | 12:36

hij is toch al veroordeeld door de hele wereld, dus juridisch is ie dan niet de lul, maar ik hoop voor de rest wel. Als zijn verhaaltje niet compleet verzonnen is natuurlijk

Jazz87 | 15-02-08 | 12:26

Jean Bal-zac 15-02-08 @ 11:51
de ethiek van het drama is van onpeilbare ranzigheid doch dat is geheeel voor rekening van de premiejager peter aars de vries - joran is zelfs onterecht ernstig beschadigd door het kwaaie opzetje omwille van de sensatie

goeiemiddag | 15-02-08 | 12:16

Toch geen nieuws dat die vrijuit gaat. PRdeV is gewoon een mediageile lutser.
Je weet toch jongeh.

onderkant paal | 15-02-08 | 12:16

Ik zie die jongen niet in staat tot moord. Het gestorven meisje in zee begraven, okee, domme paniekerige tieneroplossing, maar meer is 't ook niet, lijkt me.

De Vries heeft er alles aan gedaan het jong te demoniseren - hoewel hij door laat schemeren zelf ook niet zozeer aan moord of doodslag te denken, komt ie dan wel nog op de proppen met het feit dat ze wellicht nog lévend in zee is verzonken. Maw, geloof je niet meer in de ene aanname, dan schreeuw je gewoon een andere de ether in, zonder ook maar een greintje bewijs, onder het mom van het-zou-kunnen-mensuh!

Intussen zijn er de nodige scherven: De Vries is bevestigd als pathologische ijdeltuit, Patrick van der Eems verleden slaat als een boemerang terug, openbaar aanklager De Mos staat voor paal...

Adalgar | 15-02-08 | 12:12

Jean Bal-zac 15-02-08 @ 11:43
peter aars de vries kraamt steeds grotere onzin uit op zijn weblog zonder wederhoor (een schoolvoorbeeld van tunnelvisie) - hij gaat voorlopig eerst maar eens de grote martelaar uithangen ..
vermoedelijk zal joran gelijk krijgen dat peter aars de vries niet genoeg karakter heeft om zijn ongelijk te erkennen en excuses aan te bieden - deze toezegging deed peter aars de vries overigens toen hij (te?) diep in het glaasje keek bij Pauw & Witteman ..

goeiemiddag | 15-02-08 | 12:11

@Getson 15-02-08 @ 09:14

hol hol hol hol awwwway

westbest | 15-02-08 | 12:10

Patrick inhuren: 25.000 euri
Reisjes naar Aruba met film crew: duizenden euri
Het OM horen zeggen dat ze er niets mee kunnen en Joram lekker vrij laten rond lopen: priceless!

Barry Balzak | 15-02-08 | 12:10

arnhems meisje 15-02-08 @ 11:43
Niets aan toe tevoegen

Flamey | 15-02-08 | 12:06

@ NoMinister 15-02-08 @ 11:54

Correctie. Peter RRR heeft juridisch NIETS aangetoond.

piquant | 15-02-08 | 12:01

Ik wil een Steve Brown filmpje zien.

Roy Orbitol | 15-02-08 | 11:58

Kan iemand mij vertellen wat 'journalistiek oplossen' is?

Doucebag | 15-02-08 | 11:57

Hoefter 15-02-08 @ 11:18

Waarom? Peter R. de Vries heeft heel veel aangetoond. Maar niet genoeg bewijs om juridisch tot veroordeling te komen. Und?

NoMinister | 15-02-08 | 11:54

Triest om te zien dat de haat voor Petertuhje Rrr zich bij sommige reaguurders lijkt te vertalen in adoratie voor Joran. Dit is kenmerkend voor een verloedering in het gezonde denken. Immers los van de gedachte of Joran nu wel of geen deel heeft in de verdwijning, het blijft een monsterlijke gegeven om over de situatie te praten zoals hij deed en is getoond in de beelden.

Jean Bal-zac | 15-02-08 | 11:51

Sunnygirl 15-02-08 @ 09:56

Je bent niet alleen links maar ook een juridische sukkel. Realiteit en het hele kleine stukje daarvan dat juridische werkelijkheid heet haal je door elkaar en daardoor begrijp je anderen mensen niet meer. Triest maar komt heel vaak voor bij mensen. En zeker bij juristen. En vaste prik bij linkse juristen.

NoMinister | 15-02-08 | 11:51

Well.... he can always become a journalist by GS..., of een presentator bij SBS6... Shownieuws! Voor alle funkties heb je lul voor hersen nodig. dus... you go boy...

undutchable | 15-02-08 | 11:48

wat een dom commetaar allemaal.Ik rook al jaren wiet maar het heeft er nog nooit voor gezorgd dat ik rare verhaaltjes ga vertellen.Wat wiet wel doet is dat je makkelijker praat over dingen,het haalt je grenzen weg.
Peter r heeft zijn werk goed gedaan het rechtssysteem klopt alleen van geen kant.

arnhems meisje | 15-02-08 | 11:43

@ Reverend Ray 15-02-08 @ 11:26
Tijd om de fles terzijde te schuiven en naar bed te gaan, vriend?!

Spinal Fap | 15-02-08 | 11:31

bodem niet verbrand, weke meuk...
De compy loopt achter...
Ja we duiken erin het wordt te moeilijk.

Reverend Ray | 15-02-08 | 11:31

Je zou toch verdomme een pizza in de micro gooien op de comment tijden en hem eruit slopen op de pc tijd, zit je mooi met een verneukte bodem te kudten. 3 minuten doorgebrand zeg maar.

Reverend Ray | 15-02-08 | 11:26

kudt microsoft, automatische synchronisatie met een kudt server. welke bakkes regelt die kloten synchronisatie dan verdomme. Wanneer je het zelf niet regelt… en zins wanneer deugt verdomme de tijden hier op .gs.

Hoefter 15-02-08 @ 11:18, 3. Joran vogelvrij heeft verklaart.

Reverend Ray | 15-02-08 | 11:22

De grootste lul in het verhaal is ex-bromsnor PRDV, door te gillen dat ie de zaak heeft opgelost zonder zich te realiseren dat die coño niet te pakken is op basis van dit materiaal. En daarmee 1. de moeder van Natalie ernstig heeft beschadigd hiermee en 2. de geloofwaardigheid van het democratisch rechtssysteem heeft aangetast in de ogen van de burgert. Maar wel zijn zakken heeft kunnen vullen. Hij moet zich schamen.

Hoefter | 15-02-08 | 11:18

hier, kijk dan, 3 minuten zitten erin, die kudt rotzooi van .gs is niet op orde.
ik gaat direct met een atoomserver bellen.
Zal me gelijk hebben ook.

Reverend Ray | 15-02-08 | 11:13

04.08, der klopt geen donder van me compy tijd of de tijd hier op .gs...
zal wel bij die jongens van .gs liggen die hebben nooit wat op orde.
Dat is wanneer dit comment geen 11.08 wegzet... en ik klik hem op 08

Reverend Ray | 15-02-08 | 11:11

@cloggie42
Ik zou jou wel eens willen horen piepen als het niet Nathalee Holloway was geweest, maar JOUW eigen zus, moeder, vrouw of dochter.. Kijken of je dan nog halve gare criminelen als Joran zo ferm verdedigt.. Ik kap nu met deze zinloze discussie, ik weet wie verantwoordelijk is voor Natalee's verdwijning en evt. dood, en dat is Joran van der Sloot. Ik geloof hem nl niet als hij ontkent tegenover de politie, pers en media, maar ik geloof hem wel als hij zegt dat ie t wel gedaan heeft, tegenover een van de mensen die hij het meest vertrouwt op deze planeet Call me foolish, bu I don't care.. Case closed.

Azamat Bagatov | 15-02-08 | 11:11

Ik zal je verdomme wat vertellen, Ik ben door me bier heen, me cola light is op, de whiskey is pleitvogelen, me laatste peuk in de keet hangt in me bakkes, het is godverdomme 04.03 zie ik net. Ik duik er verdomme in. Morgenvroeg me wagen ophogen, straks dus eigenlijk.

Ik hoor het wel wanneer Peter vast zit.

Reverend Ray | 15-02-08 | 11:09

-weggejorist-

Lik_me_balle_ma | 15-02-08 | 11:08

@van alles en nog wat 15-02-08 @ 10:57
Als je hem hoort praten zou je zweren dat hij zwart was

Mach10 | 15-02-08 | 11:05

-weggejorist-

Violator[xL] | 15-02-08 | 11:03

Als hij zwarts was geweest zat ie allanag vast.

Klassejustitie!!??

van alles en nog wat | 15-02-08 | 10:57

@ kolonel klootoog 15-02-08 @ 09:58

Iets met schedels, oogkassen en copulatie?

*blikken pilsch koudt zet, AC/DC afstoft en zich verheugt op Highway to Hell*

Spinal Fap | 15-02-08 | 10:55

@ Mach10 15-02-08 @ 09:18
O ja. De politie is er alleen maar om donuts te vreten en parkeer- en snelheidsbonnen uit te delen. Pfffffff.

Spinal Fap | 15-02-08 | 10:53

Het wetboek beschermt alleen de criminelen. Niet de 99% van de bevolking die zich aan onze regels houdt. Het oude gezegde gaat steeds meer z'n recht krijgen: MISDAAD LOONT....

crazyworld | 15-02-08 | 10:50

@Reverend Ray & Quichegerechtigde > jullie hebben zeker een punt.

Zelfs op geenstijl zijn er regels over het publiekelijk afmaken van personen (geen NAW gegevens enz.) . Maar iemand die stoer met zn vriendje aan het praten is op TV plempen mag wel.

Zo gaat die schadevergoeding snel de hoogte in.

PSZ-E | 15-02-08 | 10:42

@DANNY3960

PRdV heeft inderdaad iets gedaan. Alleen wat hij heeft gedaan is zo strafbaar als de neten. Inbreuk op de persoonlijke levenssfeer. Laster, smaad. Schending portretrecht. Publiceren van privéopnamen, die hij misschine zelf niet eens op deze manier had mogen maken. En nog een stuk of tien akkefietjes.

cloggie42 | 15-02-08 | 10:41

Dit hele gebeuren is een media circus waarin iemand moet hangen. Vertel me niet dat het niet zo is. We hebben het over één van de zoveel verdween meiden per jaar. En wanneer blijkt dat Joran onschuldig is, of wanneer Justitie werkelijk niets kan onderbouwen van wat Peter onder dubieuze omstandigheden voor eigen gewin heeft weten te trekken uit Joran, dan zeg ik, omwille van het circus, hang Peter. Circus is circus. The fucking show must go on, en geen hond doet er toe wanneer het op de show aankomt.

Reverend Ray | 15-02-08 | 10:41

Quichegerechtigde 15-02-08 @ 10:32
Inderdaad broddelwerk enzo - wellicht ligt er voor peter aars de vries nog een een aardige loopbaan in het verschiet om onthullingen te doen voorj Story of Privé nadat zijn criminele vermogen is geplukt en hij zijn straf heeft uitgezeten

goeiemiddag | 15-02-08 | 10:40

Alles is weer conform de Nederlandse wet gegaan. De misdadiger wordt tot het uiterste beschermd, het slachtoffer zegt niets meer. Zo werkt het recht in een maffiastaat nu eenmaal.

Hammar | 15-02-08 | 10:37

PRDV is ook niet mijn favoriet,maar is het -met of zonder winstbejag-dan ook niet zo dat hij er tenminste IETS aan heeft gedaan??

DANNY3960 | 15-02-08 | 10:37

@ Azamat Bagatov:

Laten we jouw huilverleden er even buiten laten en ons beperken tot de uitgangspunten van onze rechtsstaat. Heb je daar ook nog steekhoudende argumenten?

cloggie42 | 15-02-08 | 10:35

Patrick heeft het voor Nederland en Amerika gedaan, en Amerika was zo dankbaar dat hij u sa niet mocht binnen komen.
Joran is onschuldig

spoorman | 15-02-08 | 10:34

Oftewel, wanneer justitie Joran niet vervolgd en niets hard maakt, dient Peter de harde gevolgen te voelen. Wanneer justitie weerlegt wat Joran onder dubieuze omstandigheden heeft verklaart, dient Peter te zitten voor poging tot moord, of iets wat er voor doorgaat wanneer je een hele massa aanzet tot het lynchen van een individu, met medegenomen het eigen financiële en het carrière gewin van Peter in de zaak.

Gebeurd dat niet, dan zijn we weer klaar voor het publiek lynchen, zonder rechtstaat. enkel nu met de onderbouwing van tv en een wit gebit.

Reverend Ray | 15-02-08 | 10:33

@BarneyBoner: Ik hoorde dat ook. Joran had dat in een interview gezegd, dat hij zelfmoord had gepleegd.

Quichegerechtigde | 15-02-08 | 10:33

Journalistiek is ook niets opgelost. Peter R. heeft geen hoor en wederhoor toegepast. Hij had Joran moeten confronteren met de dingen die hij had gezegd in de auto. Joran was onder invloed van Drugs en Patrick. Hij had een band opgebouwd, keek tegen Patrick op als potentiële partner in crime. Een beetje psychologie van de koude grond kan al duidelijk maken dat Joran wellicht het één en ander zou kunnen aandikken om bij Patrick in een goed boekje te komen.

Als Peter R. dus journalistiek verantwoord bezig zou zijn geweest, had hij Joran gevraagd hoe hij tot die bekentenis was gekomen.

Het was journalistiek broddelwerk.

Quichegerechtigde | 15-02-08 | 10:32

Hoorde gisteren in een interview met Joran dat hij zelfmoord gepleegd had... Jongen, doe dat nu eens dan... Probeer eens een keer een echte kerel te zijn...

BarneyBoner | 15-02-08 | 10:32

@Azamat Bagatov:

Coverstory in VN vorige week was eigenlijk zeer verhelderend. Een cynische, doch psychologisch verantwoorde analyse van het alpha-mannetje Peter op jacht naar ..... (vul maar in).

cloggie42 | 15-02-08 | 10:31

@Quichegerechtigde
Die wiet maakt hem alleen maar nog schuldiger.. als zware wietroker kan ik nl beamen dat het je echt niet lukt om persistent te liegen als je stoned bent.. Je onthoudt je leugens nl niet als je stoned bent...
Maar ach, er schijnen hier weer een hoop leden van de Who-Killed-Kennedy school rond te hangen die precies weten wie niks met Natalee's verdwijning te maken heeft, en dat is natuurlijk onze arme Joran, die er schaamteloos wordt ingeluisd door die valse rat van een Peter R.

Azamat Bagatov | 15-02-08 | 10:30

@Azamat Bagatov: Peter R. is geen boef. Hij heeft alleen erg onhandig en dubieus 'bewijs' materiaal proberen los te peuteren. Als hij vantevoren beter had nagedacht, dan wist hij dat dit aan alle kanten rammelt. Juridisch, maar ook feitelijk. Iemand kan onder invloed van alles beweren. En al helemaal wanneer de Vries eerst onderschrijft dat alles wat Joran zegt gelogen is, is het ongeloofwaardig van de Vries om nu ineens alles voor waar aan te nemen.

Quichegerechtigde | 15-02-08 | 10:29

@Azamat Bagatov:

Soory, ik heb zeker iets gemist. Wat is het bewijs?

cloggie42 | 15-02-08 | 10:28

CoJoNes 15-02-08 @ 10:02
Zorgwekkend hoe PRdV de Nederlandse opinie heeft weten te bespelen en stug volhoudt de zaak journalistiek opgelost te hebben.
BTW: dat linkje is ook zorgwekkend na eerdere uitspraken van Erdogan.
De vraag is waarom er vanuit die kanten plots zo wordt gereageerd, reactie op het anti-Islam/moslimklimaat wat aan het ontstaan is?

Sikkeneur | 15-02-08 | 10:28

Het is vreemd dat Peter R. overal vragen bij had, Joran niet geloofde na al zijn verklaringen die nu eens werden ingetrokken en dan weer werden verdraaid en na eigen 'onderzoek' ineens de pathologische leugenaar geloofde toen die wenselijke antwoorden ging geven...

Quichegerechtigde | 15-02-08 | 10:27

@cloggie42
Ja hoor jongen, Joran is onschuldig en Peter R de Vries is een grote boef... Jij ziet de dingen echt scherp, bravo! Kun je geen commentator worden bij Radio 1 of zo? Zulke scherpe geesten zijn in short supply

Azamat Bagatov | 15-02-08 | 10:26

@Ultralord, we weten niet of Joran het was. Hij was onder invloed van wiet! Die jongen heeft een fantasie van jewelste. En na een blowtje wellicht een nog grotere...
En zoals mensen al eerder aangeven, je weet niet wat Patrick allemaal heeft gedaan voordat Joran hem vertrouwde. En misschien wilde hij wel Patrick imponeren. Patrick deed zich voor als gewetenloze crimineel, dus Joran dacht wel mooi te kunnen opscheppen over Natalee. Immers, iedereen verdacht hem en waarom zou hij dan niet met een sterk verhaal zijn criminele Mattie kunnen overtuigen van zijn competenties.

Peter heeft niets opgelost, hij heeft juridisch alles naar de klote geholpen.

Quichegerechtigde | 15-02-08 | 10:25

@ultralord 15-02-08 @ 10:19 "Nu weten we iig dat Joran het was. Of willen jullie zeggen dat hij idd loog in die auto?."
Geloof je het zelf?

Oordopje | 15-02-08 | 10:24

Wat toch al overduidelijk dat t juridisch geen hout sneed..? Maakt niet uit, we weten allemaal wat er is gebeurd in ieder geval.. May Joran rot in hell (helaas geen cell)

Azamat Bagatov | 15-02-08 | 10:24

LOL! Dacht dat Peterrrrr de zaak had opgelost.
Verder ben ik het eens met Reverend Ray.

MAXIMO | 15-02-08 | 10:23

Ultralord 15-02-08 @ 10:19 R.I.P

goeiemiddag | 15-02-08 | 10:23

cloggie42 15-02-08 @ 10:18
Yes! onder genot van een goed glas wijn - hier ligt een taak voor Pauw & Witteman

goeiemiddag | 15-02-08 | 10:22

Prive moet prive blijven, lekker makkelijk om met een verborgen coño camera 100 uur op te nemen en een paar minuten 'zogenaamd vreselijke bekentenissen' uit te zenden.

Ik zeg het nogmaals, die pa van Joran moet je volgen, die loopt achter de schermen veel te regelen voor zijn kleine jongen. Maar Peter weet dat het veel leuker is om naar een jongen met petje en rokertje te kijken. Dat trekt pas kijkers. Wat kan het Peter schelen wat de oplossing is, er verdwijnen zo veel mensen op de aardbol. Peter heeft last van het Henny Huisman Syndroom, wie het onderste uit de kan wil hebben krijgt wijn in z'n oog.

beninhet2 | 15-02-08 | 10:21

@ iedereen die Peter af loopt te zeiken:
Doe niet zo kinderachtig man! Als Peter zijn programma niet had gemaakt, waren we er nog niet achter wie het nou gedaan had. Nu weten we iig dat Joran het was. Of willen jullie zeggen dat hij idd loog in die auto?
Peter heeft gewoon goed werk geleverd. Dat die Antiliaanse autoriteiten er verder weinig mee kunnen (of gewoon te lui zijn :P), ligt niet aan Petertje.
Peter heeft de zaak (bijna helemaal) opgelost. We missen alleen nog een veroordeling, maar ja, dat soort dingen doet Petertje niet.
Ik rust mijn zaak.

Ultralord | 15-02-08 | 10:19

Zou Peter nu wel MANS GENOEG zijn om zijn EXCUSES aan Joran aan te bieden.

Geen bewijs. Geen veroordeling, zelfs geen heropening van het onderzoek. Onschuldig.

Als ik Joran was zou ik nu een hele dikke schadevergoeding gaan claimen, ik denk dat procederen hem niet veel geld hoeft te kosten.

cloggie42 | 15-02-08 | 10:18

"Gevangenissen in Nederland zijn net hotels."
@ _xD_ 15-02-08 @ 09:28
Weleens in gezeten?

Kees Maf | 15-02-08 | 10:18

Dat was onduidelijk, nog een keer…

Patrick heeft een tijd met die joran om gehangen, --- Patrick weet hoe je overkomt als jeugd verneukende drugs leverancier welke geen ruk om de medemens geeft en zeker niet deze welke zwak in de schoenen staan als je er zelf maar een grove cent aan verdiend en je dus eigenlijk allang in de palmen had moeten hangen alvorens je eventuele onterechte 15 minuten of fame te mogen beleven, maar dat terzijde --- Patrick is geen gespeeld crimineel, Joran ambieert de pauper carrière gelijke een crimineel als Patrick… hangt een forse tijd met hem om en ziet hem als kameraad en crimineel, wat wiet in het spel, en om het even dik je de rotzooi aan die men toch al van je verwacht. De gasten die er op verdienen nemen je eigen zeker niet in bescherming dus je hangt. Althans wanneer justitie het werkt niet professioneel zou doen… Doet justitie haar werk professioneel echter, dan is er iemand die per direct gehangen moet worden, daar hij een sufkudt tot een eventuele maar zeker niet uit te sluiten publieke terechtstelling heeft veroordeeld.

Reverend Ray | 15-02-08 | 10:18

... maar het is gewoon een ontzettend lekker ding die Joran. Stoere kop, heerlijke ogen en nog fantasierijk ook. Natte dromen en bedrog enzo... Lekkerrrrrrrrrrr

Oordopje | 15-02-08 | 10:17

dat wordt nu wel huilen voor Patrick van der Eem ..

goeiemiddag | 15-02-08 | 10:14

k heet v d sloot, ik heet joran joran v d sloot
en mn matties peet en pat zijn dood

ze hebbe van me cono-weed geblowd
ze dede nix meer en werden rood

ik vond me weed echt wreed lekkah viessss
en dus gaf k wat aan pat en p de vriesss

ze hebben iets te hard aan die jonkoe gezogen
daarom zullen ze nu voor altijd zwogen

k heet v d sloot, ik heet joran joran v d sloot
en me vader heb een eikehoute poot

.......

ik zeg dichtlassen die suv en dat eiland

kippepik | 15-02-08 | 10:12

De God van Empel 15-02-08 @ 10:04
deepak en satish die surinaamse broertjes bedoel je? ja als ik hun was zou ik werkelijk alle mogelijke dirt over jvds wereldkundig maken na zo genaaid te worden -en voor dom (doooom) versleten te worden. overigens denk ik dat natalee is overleden aan een overdosis ghb. voor de rest geen enkele clou..

Scherprechter | 15-02-08 | 10:12

Het was toch allang te verwachten dat deze zaak niet rechtsgeldig was. Peter R. heeft op oneigenlijke manier 'bewijsmateriaal' vergaard. Komt nog bij dat Patrick Joran voorzag van Wiet, dat ook gelijk tijdens de 'bekentenis' werd geconsumeerd.
Allemaal heel erg dom aangepakt door Peter R. de Vries, die alleen maar voor self-exposure en kijkcijfers gaat. Wanneer hij daarwerkelijk ging voor gerechtigheid, had hij de tapes alleen aan justitie laten zien, zodat die vervolgens verder onderzoek kon doen.
Nu weegt men ongetwijfeld in het niet-arresteren mee dat Joran al publiekelijk is veroordeeld wegens onrechtmatig bewijs. Eigenlijk heeft de Vries de rechtsgang belemmerd...

Quichegerechtigde | 15-02-08 | 10:11

CoJoNes 15-02-08 @ 10:02

Ik heb geen reden om PrdV te zien als een antisociale. Narcistisch ja, maar een antisociale? Ben benieuwd waar je dat op baseerd.

azijnseikerT | 15-02-08 | 10:10

goh... Wat een suprise. Het was toch al lang duidelijk dat ze die knaap niet kunnen pakken. Sowieso heeft HIJ volgens zijn bewering geen lijk zoekgemaakt. Zijn vriendje (lees vader) heeft het lijk gedropt. Valt hem niets kwalijk te nemen. Behalve dan dat die niet de pliesie heeft gebeld. Maar ja, als die wel had gebeld waren ze waarschijnlijk aan het staken of op gordels aan het controleren.

Ali Fal Salarm | 15-02-08 | 10:08

Case solved? Ehh, nee.
Case closed? Ehh, ja waarschijnlijk nu wel.
Schadeclaim kom er maar in...

Kabouter Pimpelmee | 15-02-08 | 10:07

Had Joran wel z'n gordel om, nee hè!? Die jongen is smerigggggg.

De God van Empel | 15-02-08 | 10:05

überbrain 15-02-08 @ 09:54
denk eens goed na en verbaas jezelf - het fascistische optreden van peter aars de vries dient mijns inzien nu te worden veroordeeld door de rechtbank

goeiemiddag | 15-02-08 | 10:04

Misschien kunnen tupac en tissue nu eindelijk uit de school klappen!

De God van Empel | 15-02-08 | 10:04

Peter is een kneus, Natalee een hoer en Joran heeft geen studie schuld.

iksuis | 15-02-08 | 10:03

Maar o wee als-ie 5 km te hard rijdt.

Henry | 15-02-08 | 10:03

@Sunnygirl 15-02-08 @ 09:56
Peterr leeft in een geheel eigen wereld, blijkt wel. Hij liegt, lokt uit, heeft last van een narcistische stoornis, is antisociaal....
Zie je de overeenkomsten?

CoJoNes | 15-02-08 | 10:02

Jeko 15-02-08 @ 09:55

Volgens mij is Peter niet dom, wel ijdel. Hij wil kijkcijfers en publiciteit, en dat heeft hij voor elkaar gekregen. Zelfs zijn boekje weet hij handig te promoten. Dus ik geloof niet dat hij dom is.

cabanes | 15-02-08 | 10:02

Als je voor liegen, bewijs verdonkeremanen en manipuleren zou worden opgepakt kun je de hele overheid wel in de bak gooien.

bloody honky | 15-02-08 | 10:01

Oh my gosh

kneuterzak | 15-02-08 | 10:00

Leuk en aardig om voor je carrière een gast onder invloed van wiet tot dat te bewegen wat jij wilt. Maar dat is geen bekentenis. Wanneer justitie hem 5 maand met een druppende kraan opgesloten had, kwam er ook wel uit wat je wilt horen. Wanneer Peter R zo een topper is dan had hij nooit met een wiet verklaring naar buiten moeten komen, echter deze hard moeten maken. In mijn ogen is het slap om een gast te drogeren. Kun je stellen dat hij enkel op het moment gedrogeerd was, maar zelfs wanneer hij niet gedrogeerd was, dan nog… vrienden onder elkaar, waarvan één professioneel crimineel, dat is opboksen. Daar kun je geen dead row injectie op bouwen. Desalniettemin is Joran vrij wild, Peter had dat kunnen voorzien, ik zeg nog steeds dat Peter vervolgd moet worden. Hier op .GS zijn jongens voor minder vervolgd, Peter heeft deze gast in een levensbedreigende situatie geplaatst zonder de zaak af te ronden. En zou ik Joran zijn dan ging ik ook voor de miljoenen die er door Peter gevangen zijn. Niemand heeft een idee wat er voorafgegaan is, wat heeft Patrick hem voor toekomst beloofd, wat is het fundament… voor nu kunnen om het even Patrick en Peter, joran een flink oor aangenaaid hebben, Joran is dan wel een ongelofelijk naïeve eikel natuurlijk, maar met genoeg wiet in je donder en de juiste kruiwagen naast je…

Anyway, komt justitie niet met ook maar de geringste onderbouwing, dan is het niet misplaats om Peter te vervolgen. Nog voor Joran door een debiel omzeep geholpen is.

\
En dat meen ik, of justitie doet er niet meer toe.

Reverend Ray | 15-02-08 | 10:00

CoJoNes 15-02-08 @ 09:36 achem, volgens mij slaapt Cor van Hout al bij de vissen...

van dal | 15-02-08 | 09:59

Per R was te snel. Waarschijnlijk was zijn afkeer van wijn belangrijker dan het onderzoek.
enne azijnseikerT 15-02-08 @ 09:00
en ed.. 15-02-08 @ 09:06

www.youtube.com/watch?v=06eqPLf6R60

bidlip | 15-02-08 | 09:59

De enige kans dat de familie Holloway gerechtigheid kunnen krijgen is om Joran een beurs aan te bieden in een staat waar ze veel blaffers op zak hebben. Of is dat een te cynisch grapje?

Sunnygirl | 15-02-08 | 09:58

*is Joran-moe*

Even iets belangrijkers, is er vandaag een leuk, kek ende inventief borreltopic?

kolonel klootoog | 15-02-08 | 09:58

Joran wordt door "hogere" machten geholpen en gaat bij alles wat hij doet vrij uit. Corrupte zooi. Maar gelukkig zijn er meer die Joran op de korrel hebben.

De Glunderende Gluur | 15-02-08 | 09:58

Thefreez aanhangers: En zijn jullie niet helemaal uit het veld geslagen? Is jullie wereldbeeld gekanteld. Ik ben blij dat justitie niet gevoelg bleek voor de media aanval van de Vries op een geesteszieke flapdrol, want dan was de rechtspraak er zeker niet beter op geworden.

@openluchtgevangenis 15-02-08 @ 08:56 & punter 15-02-08 @ 09:44
Net als JvdS heeft hij, denk ik, minimaal last van grootsheidswaanzin.

@ pleurispiet 15-02-08 @ 09:10

Die veren mag hij er wat mij betreft subiet weer uithalen.

@ Rabarberke 15-02-08 @ 09:12
Dus je zegt het levn van JvdS is verwoest. Stuur je nu aan op een flinke schadevergoeding voor JvdS?

@ CoJoNes 15-02-08 @ 09:19
Journalistiek oplossen? Bedoeld hij eigen rechter spelen wegens een glas wijn in het gezicht?

Sunnygirl | 15-02-08 | 09:56

Peter R de Vries is DOM. Het enige wat hij wil is kijkcijfers en pucliciteit. Wat is die Pet0r hier nou mee opgeschoten? NIKS en wat betreft Joran? Die is nog verder naar de tering.

Jeko | 15-02-08 | 09:55

Grappig om te zien dat bij de meeste reaguurders de haat tegen Peter r de Vries groter is dan hun vermogen om na te denken.
Iedereen heeft gezien dat hij heeft bekend. Dat justitie er niets mee kan is een ander verhaal. Maar om dan de vries maar elke keer neer te halen omdat de man dingen op tv brengt is niets meer dan kinderachtig.
Ik weet dat dat iets typisch Nederlands calvinistisch is om mensen die bove het maaiveld uitsteken de kop te snellen maar toch. De Vries maakt televisie, dat is zijn beroep en daar is hij klaar blijkelijk erg goed in anders zouden niet zo veel mensen naar zijn programma kijken. Maar blijkbaar willen de meeste mensen dit niet.

überbrain | 15-02-08 | 09:54

Ook al is hij schuldig,denk ik,en met mij velen,jammer genoeg ontbreekt de bewijslast.

DANNY3960 | 15-02-08 | 09:54

Bootje iemand? Crimineel talent zonder geweten JvdS zoekt eenvoudig schoon te maken boot met enkel gladde en harde oppervlakten ('slagersboot'). Is makkelijk als ik gevist heb edelachtbare! Echt waar swa. Hopelijk gaat ie snel zacht rusten bij de vissen. En heeeel zielig voor dat broertje van hem. Je zal maar zo'n sukkel als oudere broer hebben.

NoMinister | 15-02-08 | 09:54

Vrouwen vinden moordenaars altijd interessant.
Vooral vrouwenmoordenaars lijken veel belangstelling te krijgen.

Ahum | 15-02-08 | 09:54

Naar mijn idee zou men de gehele rechterlijke macht eens goed moeten doorlichten, net gelijk wat je leest over uitspraken, de rillingen lopen de burger over de rug.
Daar zou een nieuwe, jongere bezetting geen kwaad kunnen.
Het overgrote deel is links, PVDA, en met een leeftijd waar normaliter bejaardentehuizen mee zijn gevuld.

toytoy | 15-02-08 | 09:53

hoe zit t dan met SBS Teletekst, pag 107. over een gevonden GSM, waarover ook zijn broertje loopt te liegen?!

Spijbelaar | 15-02-08 | 09:53

persoonlijk ben ik de joran-hype wel zat nu. deze gast gaat zich in ieder geval een slag in de rondte naaien, er zijn op zeker zat chickies (die categorie ja) die dit wel diggen en 'm erg spannund vinden. wat mij betreft gaat ie homefree.. laten we ons liever druk maken om wat cojones ons meegeeft op 9:25

Scherprechter | 15-02-08 | 09:52

Mmmm. Super journalist Peter R de Frees komt er weer goed vanaf tot nu toe. Geen aanklacht tegen hem voor een aantal gepleegde misdrijven b.v. stalking, verstrekken van drug, heimelijk opnemen van enz.

Contra | 15-02-08 | 09:49

Tommygunner 15-02-08 @ 09:37

Hahaha... Ik denk toch dat hem dat eerder tot een verdachte maakt. Kijk maar naar de vader van Joran, een hoop mensen vertrouwen hem ook niet.

cabanes | 15-02-08 | 09:49

Wanneer komt Joran bij Ophra in de show?
Dan is het in ieder geval opgelost!

nez perce | 15-02-08 | 09:48

ziezo - en dan wil ik nu graag peter aars de vries achter de tralies en zijn crimineel opgebouwde vermogen verdeeld onder de slachtoffers van dit drama!

goeiemiddag | 15-02-08 | 09:47

Afgaand op de informatie die we hebben vergaard over de geestesgesteldheid van Joran, lijkt het me niet geheel onlogisch dat hij over een aantal jaar (als hij zich weer veilig waant) weer bij iets soortgelijks betrokken is. Zijn eerste criminele stappen waren al gezet, een bekend patroon bij anti-socialen.

azijnseikerT | 15-02-08 | 09:47

Gezocht: enkele potige bierdrinkers voor een Volksgericht. (Je moet ook alles zelf opknappen tegenwoordig)

Babeuf | 15-02-08 | 09:47

Morgen samen met mijn vriend Joranneke stappen.

We gaan naar zandvoort aan de zee en nemen genoeg GHB mee.

Wodco | 15-02-08 | 09:45

Die Joran moette ze z'n aars oprekken met een betonnen pijler van 50 cm doorsnee, denk ik.............................
Maar ja wat ik denk doet (vaak) niet ter zake

worm | 15-02-08 | 09:45

Straks duikt Natteali bij Oprah op.

Kardinaal Ton | 15-02-08 | 09:44

Voorop gesteld dat ik die Joran v.d.S ook persoonsgestoord vind om het netjes uit te drukken, is het narcisme en de kille arrogantie van Peter R. ook niet een teken van een ongestoorde persoonlijkheid. Achteraf blijkt dat hele bewijs dus een storm in een glas water geweest (los van de vraag of het terecht is).
Nu hoop ik toch dat die Joran van de Boot hem een enorme schadeclaim aan zijn kont smeert want hij is toch als filmster gebruikt die iedereen zich zijn hele leven lang (7 miljoen kansen) bij sollicitaties, vrienden, liefdes, zal blijven herinneren.Een schadeclaim minstens zo groot als alle extra reclame-injkomsten van SBS6 plus de gevulde zakken van Peter R. (kan beide namen niet meer door mijn strot krijgen.

punter | 15-02-08 | 09:44

Ik ben wel eens toe aan een kort weekje USA first Class met US Airways. Uhh, mensen. IK HEB DE ZAAK OPGELOST. Kijk aanstaande zondag om 21:30.

bakaka | 15-02-08 | 09:42

biedingen wie de volgende word??

PAS_OP!! | 15-02-08 | 09:39

Wacht maar af. Ik kom binnenkort met opzienbare onthullingen die een heel ander licht op de zaak zullen schijnen.

Teen | 15-02-08 | 09:38

Aangezien Jorañ worldwide inmiddels bekend staat als iemand die, wanneer-ie geluid maakt, snoeihard liegt, een Godcomplex heeft, het begrip narcisme van een geheel nieuwe, meer pathologische dimensie voorziet en een beperkt wannabe-gangsta-slang vocabulaire heeft zijn zijn kansen toch wat geringer dan voordat Pieter hem demaskeerde.. Misschien kan pappie nog wat geld lospeuteren van de belastingbetaler maar dat is het dan ook wel. Afgezien van een kortstondig rondje in het talkshow circuit en het telen van wiet zie ik weinig carriere kansen.

PreventiefRuimen | 15-02-08 | 09:38

@ mevrouw Jansen uit S 15-02-08 @ 08:59
Een civiele procedure? En dan? Wat is er voor bewijs? Die bekentenis van Joran bij Peter R? Helaas heeft een verklaring van een procespartij vrij weinig waarde in een civiel geschil als er verder geen enkele andere vorm van bewijs is. Joran maakt aanzienlijk meer kans hier geld uit te halen dan de familie Holloway.

pb.ning | 15-02-08 | 09:37

Zat er natuurlijk al in... In Nederland moet de rechter onderhand bij de moord aanwezig zijn geweest om iemand ervoor te pakken...

Tommygunner | 15-02-08 | 09:37

Schitterend, klap in het gezicht voor Peter R.

bertsje | 15-02-08 | 09:36

Peterrrr is ook vrienden geworden met Cor vanHout, ik zie nog een fijne relatie voor deze twee in het verschiet. Met verjaardagen en blokjes kaas enzo.

CoJoNes | 15-02-08 | 09:36

Onderzoek is toch nog niet gesloten hoop ik?

HJdeT | 15-02-08 | 09:35

Goh, geheel onverwacht. Eerst legt Peter R. de 'oplossing' in de mond van die psychopaat en dan taped hij exact hetzelfde verhaal.

Granaatappel | 15-02-08 | 09:35

Joran is nog een erg jonge vent, als hij gewoon een paar jaartjes 'verdwijnt' naar een of ander buitenland, dan is tegen de tijd dat hij terugkomt, bij iedereen deze zaak in de vergetelheid geraakt. Zo zou hij toch wel een soort van leven kunnen opbouwen.

cabanes | 15-02-08 | 09:34

Holland op zijn best.....

Martin9339 | 15-02-08 | 09:34

Hij heeft toch al geen leven meer !

DeSteef | 15-02-08 | 09:34

Joran is onschuldig tot schuld wordt bewezen. Dat is nu eenmaal onze rechtstaat. Moeten onderzoekers maar beter hun best doen.

Zuma | 15-02-08 | 09:33

@Dutch_Holland 15-02-08 @ 09:30
Kun je me uitleggen hoe jij zo zeker weet dat Van der Sloot Holloway levend in zee heeft gedumpt?
Ik vind dat fascinerende mechanismes, ik mis nogal veel in deze zaak schijnbaar.

CoJoNes | 15-02-08 | 09:33

Vrouwen die in de rij staan voor een puisterige dikharses onder het motto van "hij ziet er niet uit, maar hij is toch een Bekende Nederlander"...

Ik zal ze nooit snappen die wijven, en nu blijkt hij nog een kloon te hebben ook, maar daar horen we wel van over 3 jaar als íe 17 is voor Natalee II....

The Evil One | 15-02-08 | 09:33

Dit is gewoon een teringland!

Steve0510 | 15-02-08 | 09:32

@ Joran: sue Peter R, kleed hem uit tot aan zijn onderbroek.

kneuterzak | 15-02-08 | 09:31

@CoJoNes 15-02-08 @ 09:25
Ja, De Volkskrant opende er ook mee. Dat wordt weer een hele lange draad. Pff, ik ga maar weer aan het werk.

Nonnes | 15-02-08 | 09:30

Even kijken een vrouw die als held een gekleurde tasjesdief doodrijdt wordt wel vervolgd, maar Joran die keihard op tv bekend, Holloway levend (in coma) in de zee heeft gedumpt is een vrij man. Welkom in Nederland

Dutch_Holland | 15-02-08 | 09:30

Als deze danig in de war zijnde jongen al iets met de verdwijning van NH te maken zou hebben, dat heeft PrdV zelf de zaak in ieder geval grondig verziekt. Jammer voor al die primitieve schreeuwers, maar de brandstapel is al een tijdje geleden afgeschaft.

snuff | 15-02-08 | 09:28

Zijn leven buiten de cel is waarschijnlijk nog erger dan in de cel. Gevangenissen in Nederland zijn net hotels.

_xD_ | 15-02-08 | 09:28

Echt belachelijk! "De zaak is opgelost" zei hij nog...
Verschrikkelijk dom is het toch?! Half Nederland zat te kijken hoe PRDV zichzelf voor lul zette in zijn docu. Maar goed dacht ik nog, als het daarmee klaar is...

Moriaantje | 15-02-08 | 09:27

Peter is dus een leugenaar. Een hoax figuur.

bookie | 15-02-08 | 09:26

@Koekje-dr-bij? 15-02-08 @ 09:23
Het is dan ook een moord vent

Mach10 | 15-02-08 | 09:25

zum kotzen 15-02-08 @ 08:54
Dat is dus de grap: de vrouwen staan in de rij voor hem...
go figure.

Koekje-dr-bij? | 15-02-08 | 09:23

Het is tijd dat we over die hele zaak gaan zwogen

Klukkluk | 15-02-08 | 09:22

@CoJoNes 15-02-08 @ 09:19
ja, die is goed... Ik krijg er een nog viiieezere smaak van in mijn mond dan bij de uitzending twee weken geleden.

Nonnes | 15-02-08 | 09:21

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 15-02-08 | 09:20

Peterrrr net op BNR:
De zaak is journalistiek opgelost.

Houd daar dus rekening mee. Next.

CoJoNes | 15-02-08 | 09:19

@Spinal Fap 15-02-08 @ 09:06
Als je zelf je VMBO af had gemaakt wist je dat de politie alleen opspoort. Het OM is de verantwoordelijke voor de rotzooi, zij moeten de zaak hard maken

Mach10 | 15-02-08 | 09:18

Joran moeten ze aan de hoogste boom knopen!

Rik me Leet | 15-02-08 | 09:18

Oftwel: hele mediahype georganiseerd door meneer de freeze hemzelf en we zijn geen enkele stap verder...

Airwaver | 15-02-08 | 09:17

Mja... er zijn altijd mensen die slimmer zijn dan het rechtssysteem....

Kris | 15-02-08 | 09:16

ran ran ran ran, ran ran ran aweeeeee

Getson | 15-02-08 | 09:14

@ Peter R. de Vries:
Ga toch boeven vangen, lutser.

[-InFiDeLz!-] | 15-02-08 | 09:13

KindFleisch 15-02-08 @ 09:08

Ja, zo snap zelfs jij hem nog.

Deport | 15-02-08 | 09:13

Het OM op Aruba is gewoon een slappe vertoning.

Rabarberke | 15-02-08 | 09:13

-weggejorist-

Violator[xL] | 15-02-08 | 09:12

Gevolgen:

1. Joran moet naar Argentinie of Chili, wil hij een normaal leven leiden.
2. Aruba moet zich qua toerisme op pinguins gaan richten, want geen Amerikaan die daar ooit nog naar toe wil op vakantie.

Rabarberke | 15-02-08 | 09:12

Eerst noemt onze Peter RRRRRRRRRRRRR de Vries hem een pathologische leugenaar, om vervolgens te roepen dat HIJ en Alleen HIJ en zijn sidekick tonto, hem wel de waarheid hebben laten vertellen. Resume:
Peter rrrrr de Vries casht ff, Van der sloot weer in het nachtleven ( want iedereen is het moe) en Tonto terug naar zijn plantjes.
Dus Peter zoals gewoonlijk zelf de veren in je reet gestoken en er gebeurt NIETS.

pleurispiet | 15-02-08 | 09:10

zo zie je maar hoe ver je kan gaan bij moord/vermissing of wat dan ook voordat je gestraft kan worden.. echt te bizar gewoon. in amerika had hij al lang op de stoel gezeten

LTSzwakstroom | 15-02-08 | 09:08

@Deport:

Leuk dat je je grapje ook nog uit moet leggen...

KindFleisch | 15-02-08 | 09:08

Voor z'n hele leven opgesloten terwijl hij vrij man is!

Kecil | 15-02-08 | 09:08

Patrick, ik ga die schadevergoeding pakkennnnnnnnn!!!! Best knapmans van onze arm der wet. Twee keer oppakken, één grote chaos maken van dit onderzoek, vader Vd Sloot ondertussen de hele zaak laten vernachelen en dan tot slot nog een claim richting Staat omdat ze Joran niks kunnen maken en onterecht hebben vastgezet. Bwahahaha aan de VMBO'ers bij de pliessie. Jullie VERDIENEN helemaal geen loonsverhoging.

Spinal Fap | 15-02-08 | 09:06

@lepo&azeinseikert
pfff, na lepo's post had ik het nummer in mijn kop, en na het aanklikken van seikerts link weet ik dat ik de hele dag met het riedeltje gezegend ben.....
:)

ed.. | 15-02-08 | 09:06

typisch gevalletje van "speltip 12"

Baron Mc White | 15-02-08 | 09:06

ach, hij doet wat aan zijn uiterlijk en geen hond die hem over een maand nog herkent

MikeyMo | 15-02-08 | 09:04

Ze pakken 'm nog wel, als het achterlicht op fiets knippert, i.p.v. continue brandt. !

Deport | 15-02-08 | 09:03

Ik denk dat die jongen voor zijn eigen veiligheid beter achter slot en grendel kan zitten, dan dat hij vrij rond kan lopen. Hij heeft voorlopig geen leven in Nederland.

Zeven | 15-02-08 | 09:01

Nee, dat Peterr jammerlijk gefaald heeft met het "oplossen" van de Holloway zaak was duidelijk. Maar ja, dat was ook niet het doel van de operatie. Het doel was de "meest spannende" (moet dat niet zijn "spannendste" ?) aflevering te maken van zijn programma tot nu toe, met de hoogste kijkcijfers, en een gigantische exposure in de VS. En dat is hem helemaal gelukt.

Andreas B. | 15-02-08 | 09:01

Lepo 15-02-08 @ 08:56

Dank je voor de inspiratie. http://www.youtube.com/watch?v=92lmcRYy29Q&feature=related

azijnseikerT | 15-02-08 | 09:00

Ik rij alweer weken met Joran rond in een omgebouwde SUV. Wie weet wat voor spannende beelden dat oplevert...

Tiepfout | 15-02-08 | 08:59

Prima, strafrechterlijk was het toch een heel zwakke zaak. Als hij strafrechterlijk veroordeeld zou zijn betekent dat er geen civiele procedure tegen hem aangespannen kan worden door de fam. Holloway. Nu wel....

mevrouw Jansen uit S | 15-02-08 | 08:59

Waar is het reclame filmpje na dit bericht?
Iets met Bourne en iets met Ultimatum.
*Begint ontwenningsverschijnselen te krijgen na het te lang missen van dit filmpje*

IkbendeMol | 15-02-08 | 08:59

-weggejorist-

Sa_Kaba | 15-02-08 | 08:59

Tja, deze zaak maar over en sluiten.

Bopati | 15-02-08 | 08:59

Quest que cest

* | 15-02-08 | 08:58

Tja dan is het hopen dat hij binnenkort te hard rijdt.... Dat wordt tenminste wel bestraft...

Kollius | 15-02-08 | 08:58

Maar het was toch opgelost?

azijnseikerT | 15-02-08 | 08:57

Psycho Killah

Lepo | 15-02-08 | 08:56

Kunnen we nu Peter Deepfreeze opsturen naar Aruba om daar eens vrolijk in de cel uit te leggen waarom zijn ego belangrijker was dan waarheidsvinding? Bedankt nog misdadigerverslaggever. Maar ja met boeven vang je boeven dat is wel weer zo

openluchtgevangenis | 15-02-08 | 08:56

Ach, zijn leven is waarschijnlijk voorgoed verpest.

dr. obesitas | 15-02-08 | 08:56

Een avondje Holland Casino in Zandvoort of Scheveningen misschien?

NeefSteef | 15-02-08 | 08:55

mmm, gaan we nu patrick oppakken voor zijn weedhandeltje?

ed.. | 15-02-08 | 08:55

Niet te bevatten!

Spijbelaar | 15-02-08 | 08:55

Ik zei toch: hij is onschuldig! Groeten, Patrick.

Louis Renault | 15-02-08 | 08:55

Je kunt lullen wat je wilt, aan vrouwen en gratis drank geen tekort voor die jongen.

quutje | 15-02-08 | 08:55

Ach, het volksgericht heeft z'n werk gedaan, zijn overduidelijke psychopatische karaktertrekken zullen Jorans populariteit en carrièrekansen weinig goed doen.

zum kotzen | 15-02-08 | 08:54

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken