Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Slachtpartij op Amerikaanse Universiteit

degunkam.jpgEen Amerikaanse student heeft volgens Sky ruim 18 studenten en medewerkers van een Amerikaanse universiteit neergeknald. Het gaat om de Northern Illinois University. Hoewel de gunman zichzelf inmiddels heeft neergeschoten kun je nog live meekijken op de campus via Foxnews of live via CNN. Volgens ooggetuigen ging het weer eens om een skinny white guy die volledig in zwarte kleding gehuld was:"a student walked into Cole Hall carrying a shotgun, went absolutely crazy" Nog een quote "A viewer who e-mailed CBS 2 said that her brother was in the lecture hall where the shooting happened. ‘He says that the gunmen was a white male dressed in all black. He kicked the door in and opened fire. My brother dove under the desk, and popped his head up to see the gunmen was reloading. He grabbed his girlfriend’s hand and ran to the library where they been in lockdown since.’” Morgen hebben we dus ongetwijfeld zijn Youtubefilmpjes, zijn Wow-profiel. Update: De schutter, die inmiddels zelfmoord heeft gepleegd, was gewapend met een shotgun en een pistool. Check ook het ooggetuigeverslag van ruim zeven minuten en eerste helibeelden.

Reaguursels

Inloggen

-czak

Prze***walski | 15-02-08 | 16:30

Steven Kazmiercak, 27

Prze***walski | 15-02-08 | 16:30

Ach een land waar iemand met een downsyndroom het tot president kan schoppen vraagt om onvoorwaardelijk rEspekT. Ongelukjes gebeuren nu eenmaal. Zeikerts.

oplichter | 15-02-08 | 16:02

127 Teletekst vr 15 feb
***************************************
Schutter doodt zes studenten in VS

***************************************
` Op een universiteit bij Chicago heeft
een man zes studenten doodgeschoten.
Zestien mensen raakten gewond.De dader
pleegde vervolgens zelfmoord.

De dader had aan de universiteit een
tijdje sociologie gestudeerd.Hij kwam
met drie vuurwapens een collegezaal met
geologiestudenten binnen,ging op het
podium staan en schoot op de studenten.
Over zijn motief is niets bekend.

De laatste tijd is er een groot aantal
schietpartijen in onderwijsinstellingen
in de VS geweest.De meeste doden vielen
in Blackburg,in Virginia.Een student
schoot daar vorig jaar 32 medestudenten
dood.
***************************************

Stir Glenfarclas II | 15-02-08 | 15:05

18 down, 300.000.000 to go.

(C) Copywrong | 15-02-08 | 14:12

als die leerlingen en leraren op die universiteit nu ook wapens hadden gedragen was het dodental vast minder als 18 geweest

camiziodeltoro | 15-02-08 | 13:08

wat een gelul over dat right to defend yourself, dat als mensen wapens mochten dragen dat 't dan heel anders was geweest, als je wil kan je altijd wel mensen overhoop knallen namelijk.
gewoon wapens verbieden, dan is de drempel een stuk hoger voor zo'n psycho.

kleurling | 15-02-08 | 13:00

GavrilloP 15-02-08 @ 10:44 Leer ironisch schrijven, dan komt de ironie ook beter uit de verf.
-
Anyhow, ik schat dat psychische problematiek een kenmerk is dat iets meer binding heeft met de realiteit. Slechte sociale omstandigheden heb ik ook wel eens gehad. Geen vriendjes. Vet zielig enzo. Maar daar werd ik verder niet moordlustig van ofzo. Alleen heel verdrietig. (Hep nu hele lieve vriendjes dus tis allemaal goed gekomen). Dus ik denk echt dat er dan wel méér aan de hand is met iemand.

Ohja | 15-02-08 | 12:30

@Ohja 08:24
U is van de gothic? Nu niet gelijk om je heen beginnen te maaien. Zoek eerst ironie op in je prisma woordeboekje.
Men heeft elke moderne muziekstroming weleens de schuld heeft gegeven van de maatschappelijke misstanden en anders roepen ze wel dat het aan computergames of de tv ligt. Wat deze zgn springkillers werkelijk beweegt is moeilijk te bevatten want ze uiten het niet totdat het te laat is en dan kan men geen vragen meer stellen. Een persoonlijkheidsstoornis, publieke vernedering of een slechte smaak voor muziek, het blijft gissen.

GavrilloP | 15-02-08 | 10:44

the shotgun. The very best there is. When you absolutely, positively got to kill every motherfucker in the room, accept no substitutes.

baggerboer | 15-02-08 | 10:33

Heel vet, ik was gister de live beelden aan het volgen op internet, de helicopterview was meesterlijk! Wanneer gaan we in Nederland eens live beelden uitzenden van incidenten. Live moet de trend gaan worden, cut en paste is uit!

Wel erg natuurlijk wat er nu weer is aan gericht door een of andere volgespoten stink coño.

beninhet2 | 15-02-08 | 10:26

@ NoMinister 15-02-08 @ 10:00
Heb je het gevoel dat iemand je serieus gaat nemen ofniet? Stomme redneck.

Bredase Sjonnie | 15-02-08 | 10:14

En ik vergeet dat de natuur dan niet zo belabbert ervoor zou staan, immers Hitler vond het behouden van natuur zeer belangrijk.
Het is dus allemaal relatief gezien.
Overigens ben ik pro-joods, dus wil niet pleiten voor Hitler. Nu de joden gedecimeerd zijn gaan we terug naar de middeleeuwen door de achterlijke Christelijke cultuur( die onterecht bepaalde vooruitgangen claimed) en de Islamitische cultuur, dan nog eens gekatalyseerd door het internationaal socialisme en andere zelf-vernietigings mechanismen.
.
Ik stel zelfs voor om Joden een fockpremie te geven van 100.000 euro per kind.

Het_leuke_zuiden | 15-02-08 | 10:14

Lewis 14-02-08 @ 23:49
Als de USA er niet was geweest, was Europa wat leger, maar niet Islamitisch aan het worden.
Als de USA er niet was geweest, was iedereen nu vegatarier. Hitler was immers tegen vlees eten.
Als de USA er niet was geweest, was Job Cohen nu geen burgemeester geweest van Amsterdam.
.
Vooral dat laatste is de belangrijkste rede :P. Wat een ellendeling is die vent toch. Is er nog geen reserve Volkert vd G te vinden, maar dan tegen dat soort figuren?

Het_leuke_zuiden | 15-02-08 | 10:10

Iedere debiel met een pistool kan veel schade aanrichten. Als de leraren ook gewapend waren, was het zo afgelopen geweest. Maar in de linkse kerk maatschappij mag je alleen wapens hebben als je pliessie bent (en dan liever nooit gebruiken op straffe van jarenlange procedure en mogelijke veroordeling) of in het leger (heeeel FOUT volgens links) zit. Maar eenvoudige burgers moeten gewoon slachtoffer worden van criminelen die wel wapens hebben. Logica? Is er niet, is links. ZEIK DAN NIET ALS ER ONSCHULDIGE DOOIEN VALLEN!

NoMinister | 15-02-08 | 10:00

geen commetaar.. ben benieuwt hoelang het duurt voor de volgende toeslaat

PAS_OP!! | 15-02-08 | 09:43

@ Kyokushinkai 14-02-08 @ 23:56
namekkeraartjes???
Iemand galgje doen?

KingCrapper | 15-02-08 | 09:37

Bij dilemma’s ga ik liever van mijn eigen uit, in de regel.

Reverend Ray | 15-02-08 | 09:25

Wanneer je kudt koter met je wapen het de school binnen loopt ben je er dus niet klaar voor, aan de andere kant, wanneer de overheid je kudt koter de school laat binnen lopen met een wapen zijn zei er ook niet klaar voor. En daar sta je dus voor een dilemma.

Reverend Ray | 15-02-08 | 09:23

Een andere reden waarom ik denk dat men een wapen zou mogen bezitten is dat de overheid niet voorkomt dat men een wapen bezit. De verkeerde individuen bezitten een wapen, in mijn ogen zou een iedereen derhalve het recht moeten hebben een wapen te bezitten. Enkel wanneer je er vanuit gaat dat de overheid alles in de hand heeft, en dan op voorhand, enkel dan kun je bij je eigen zeggen ik hoef dat niet. Ik ga daar echter niet vanuit.

Heb ik dat goed gezegd?

Laat ik het anders zeggen dan, je legt of je rotzooi in de handen van lutser of je regelt het zelf. Echter regel je het zelf, neem dan verantwoording over je wapen...

Reverend Ray | 15-02-08 | 09:20

Tja dat krijg je er van als je elkaar cultuur niet respecteert. Lang leven de zogenaamde vrijheid !

Draaitafel Demagoog | 15-02-08 | 09:14

In Nederland trek je je niet los van de maatschappij om het zo maar te zeggen, in de US wil dat best. Om wapenbezit in de stad toe te staan is discutabel in mij visie, maar wapen bezit op zich is prima. Wat dat aangaat regelt Mexico het beter, woon je in de stad dan is wapen bezit een probleem, enkel wanneer er ettelijke keren ingebroken is kun je een vergunning krijgen, en dat is dan meestal wanneer je dus welgesteld bent daar er dan ingebroken wordt… of wanneer je een ranch bezit buiten de stad, daar het dan nagenoeg wel noodzaak is. Echter niet elke pauper kan een wapen bezitten, hoewel dat in de regel wel het geval is :-)

Reverend Ray | 15-02-08 | 09:07

Kipz0r 15-02-08 @ 08:44 Ik denk dat die omschrijving wel klopt maar daar wel de nuance bij dat het dus niet zo is dat iedere 'non-joiner' nu dus potentieel gevaarlijk is. Er zijn ook nog mensen/jongeren die simpelweg de behoefte niet hebben aan onderdeel van een bepaalde groep zijn maar daar wel vrede mee hebben en zich gelukkig voelen. Er zijn ook mensen die zich ongelukkig en depri voelen en toch een ander nooit wat aan zouden doen (hooguit zichzelf, misschien) en last but not least, er zijn ook mensen die op school bijvoorbeeld geen aansluiting zoeken, maar dat elders wel doen. Kortom, ook daarbij schuilt weer een gevaar dat een bepaalde groep mensen als potentieel gevaarlijk word gezien zonder dat dat terecht hoeft te zijn.
-
Misschien zou er meer moeite gedaan moeten worden deze mensen te helpen, maar misschien gebeurd dat al, misschien stond er een heel team voor ze klaar. Ook dát is niet bekend. Niet iedereen is te helpen en soms kun je je afvragen of helpen wel helpt, of je ze daarmee niet bevestigd in hun slachtofferrol. Dan moet je dus wel goed nadenken hoe je dat brengt, denk ik. Je kunt je afvragen of zoiets wel te voorkomen is. Ik denk dat mensen dit niet willen weten - maar volgens mij zitten sommige mensen zo enorm vast in zichzelf dat dat gewoon nooit goed komt. Marilyn Manson zegt soms best wijze dingen maar veel mensen hebben hun oordeel al klaar voordat ze weten over wie ze het eigenlijk hebben.

Ohja | 15-02-08 | 09:04

azijnseikerT 15-02-08 @ 08:56

Ik ben net wakker,maar bij de naam Dijkshoorn word ik alweer slaperig.

DANNY3960 | 15-02-08 | 09:00

Reverend Ray 15-02-08 @ 08:55

I agree.

DANNY3960 | 15-02-08 | 08:58

Ik moest tijdens het geluidsmoment aan Dijkshoorn denken. Zou er na een minuut van in slaap kunnen vallen.

azijnseikerT | 15-02-08 | 08:56

oops mijn laatstse post was voor Twinsister bedoeld.

DANNY3960 | 15-02-08 | 08:56

twinsisterjoyce 15-02-08 @ 08:42, er zijn nog zat plekken waar je beter een wapen in je keet kan hebben en dan niet voor de jacht... kun je ook op me woord aannemen... ook in de US. Valt in Nederland wel mee, echter dat kun je niet vergelijken met een achteraf stuk grond in de US bijvoorbeeld. Daarom zei ik, het probleem ligt bij de eigenaar.
Overheid kan op bepaalde gebieden geen overzicht houden, te dun bevolkt, en dan ben je redelijk op jezelf aangewezen.
De verantwoording over je wapens daar ligt het probleem in de US.
Waarschijnlijk kijkt een Hollander daar anders tegenaan, maar dat ligt in het feit dat je de feiten niet kent

Reverend Ray | 15-02-08 | 08:55

DANNY3960 15-02-08 @ 08:47, Mexico..............

Reverend Ray | 15-02-08 | 08:50

Reverend Ray 15-02-08 @ 08:40

Je hoeft niet rechtsminded te zijn om conclusies te trekken dacht ik .

DANNY3960 | 15-02-08 | 08:50

Reverend Ray 15-02-08 @ 08:40

U woont in the USA??En indien ja mag ik weten in welke State?

DANNY3960 | 15-02-08 | 08:47

@DANNY ik heb het idee dat de meeste mensen die tunnel visie hebben mbt tot moslims van de rechse hoek komen. Zodra hier iets gemeld wordt over misdaden door moslims wordt er heel hard geroepen dat dat komt door mensen die links stemmen.

twinsisterjoyce | 15-02-08 | 08:44

Ohja 15-02-08 @ 08:24
Oké, oké, het was de schuld van Marilyn Manson.

Let maar op, dat gaan ze weer roepen.

Wat ze niet snappen is dat dit soort mensen niet in een puber subcultuur passen. Geen Goths, geen emo's, geen hardcore gabbertjes, dit zijn gewoon de kinderen die vaak gepest worden, kinderen die zielig in een hoekje wegkwijnen etc. Die kleden zich ook vaak in het zwart, gewoon om niet op te vallen, zwart is namelijk de makkelijkste kleur kleding daarvoor.
Kijk voor de lol weer eens naar Bowling for Columbine, wat me namelijk opvalt is dat Marilyn Manson zelf daar de meest nuchtere is bij de vraag "What would you say to these kids?", hij antwoord: "I wouldn't say a single word to them; I would listen to what they have to say, and that's what no one did."

Dat is er mis in dat land, alles moet maar eruitzien alsof het fantastisch is. en bij sommige mensen gaat dat verkeerd.

Kipz0r | 15-02-08 | 08:44

hirudinea 15-02-08 @ 08:37 Gaan we weer. Ben je nu echt zo dom en kortzichtig of lijkt het maar zo? Ik zit net nog uit te leggen dat kenmerken benoemen geen zin heeft en waarom niet. Doe dat dan ook niet.

Ohja | 15-02-08 | 08:42

klopt reverend en de meeste geweren zijn daar voor de jacht. Helaas kan elke idioot met en stevige persoonlijkheidsstoornis er ook aan komen. Dat dan weer wel.

twinsisterjoyce | 15-02-08 | 08:42

Ik ben benieuwd wie ze de schuld gaan geven? Word het Rap-muziek? Video-games? Of toch Marelyn Manson?

Het feit dat elke mongool in dat land wapens kan kopen heeft er waarschijnlijk niets, maar dan ook niets, mee te maken. Oh U S A...

nooitgrappig | 15-02-08 | 08:42

twinsisterjoyce 15-02-08 @ 08:30

Ik wil het niet opnemen voor rabarberke,maar leg dat rechtse eens uit.

DANNY3960 | 15-02-08 | 08:41

twinsisterjoyce 15-02-08 @ 08:34, een pistool of geweer in de keet kan best handig zijn in sommige contreien dat weer wel dan. Het er mee omgaan, daar ligt het probleem een beetje. Wapenbezit ben ik zelf niet zo op tegen, er zijn omgevingen waar het eenvoudigweg rustiger meurt zeg maar, en geloof me daarin op mij woord. Het probleem ligt bij de acces tot die wapens. En dus de verantwoording van de eigenaar… zeg ouder.

Reverend Ray | 15-02-08 | 08:40

@hirudinea your point being ???

Rammstein | 15-02-08 | 08:39

massa moordenaar 2e wereld oorlog: White guy
mordernaars scholen. universiteiten US: overwegend white guys
pedofielen in Azie: overwegend white guys
pedofielen NL bible belt: overwegend white guys

hirudinea | 15-02-08 | 08:37

@BYO

Yup.

twinsisterjoyce | 15-02-08 | 08:36

@twinsisterjoyce 15-02-08 @ 08:34
ook bowling4columbine gezien...??

BYO | 15-02-08 | 08:35

@ohja:
absoluut waar. Laten ze maar eens die pistolen en geweren verbieden. Je krijgt daar bij het afsluiten van een bankrekening(!) al een gratis (ongeladen, das wel weer handig) pistool/geweer. Niet eens een grapje nee echt waar.

twinsisterjoyce | 15-02-08 | 08:34

yanks = vrij wapenbezit = dooie pupers.
Leer er verdomme mee leven en val er geen wereld burger mee lastig.
Doe het lekker in het plaatselijke suffertje plaatsen.

Reverend Ray | 15-02-08 | 08:33

@ rabarberke: nee maar dat zal ook niet gebeuren vermoedelijk. Ging om een blanke man. Beetje rechtse afwijking?

twinsisterjoyce | 15-02-08 | 08:30

Beetje hetzelfde gelul als een zes sprong kruising aanleggen met dubbele rijbanen… zonder verkeerslichten… godverdomme een aanrijding. Nee verdomme je meent het?! Beetje jammer het te melden in de televaag zeg maar, wanneer we op de 2500ste aanrijding zitten.

Reverend Ray | 15-02-08 | 08:27

GavrilloP 15-02-08 @ 06:35 Wat is dat nou weer voor bullshit? Ten eerste is het niet bekend óf dit een gothic was, ten tweede ken je het genre over praat blijkbaar niet echt dus moet je sowieso je vooroordelende bijdehante onwetende bek houden (cybergothic heeft geen jankmuziek en zelfmedelijden). De 'zielige gothic' zijn meestal meisjes en jongetjes van 12 tot 17 jaar oud. Pubers. En doorgaans niet degene die dit soort moorden plegen, aangezien ze het veel tre druk hebben met zielig zijn en zichzelf niet als mogelijke dader zien maar als fulltime slachtoffer. Dit is echt een enórm kleine groep mensen - die aangevuld word met emo's en alternatief volk.
-
Cybergothic, bezoek eens een feest zou ik zeggen, is een totaal andere subcultuur, met een totaal andere mentaliteit. Ik heb daar nog nooit iemand in zichzelf zien snijden, horen vertellen hoe kut de wereld is en hoe depri ze zijn en hoe slachtoffer van dit alles. Dan zijn er nog tig gothic vormen, metalgothic/within temptation/after forever etc. (zware stem + blehrwijf) relatief veel jankerds, cybergothic/industrial/noise (leuheuk, ga s mee uit dan), evanescense/linkinpark etc fans die er ook gothic uit zien (veeeel jank), emo's (zie eerder GSbericht, bijzonder treffend omschreven) en alternatiefjes die vinden dat ze nergens bij horen (zowel jankerds als niet jankerds). Onder metal liefhebbers (die qua uiterlijk vaak evengoed voor gothic doorgaan) zou k zeggen 40jank/60nietjank. Anyway, dan hoor je het van iemand die wél weet waar ze over praat, misschien ook welles leuk! (Ik kom op festivals/feesten/gothic uitgaansgelegenheden en fora, ken een groot aantal bandleden, 'ben cybergothic' gaat te ver maar ga daar wel eens uit en das echt totaal anders)
-
'Nuff said wat gothic betreft. En nogmaals. Je kan geen toekomstige moorden uitsluiten, door toevallige kenmerken als schuldig aan te wijzen. Ik snap best dat mensen op die manier wat overzicht proberen te krijgen, maar er spelen zoveel factoren in mee en de meeste daarvan zitten IN het hoofd van de dader en niet OP het hoofd van de dader.

Ohja | 15-02-08 | 08:24

whatever de aanleiding was, of het nu een fles soda zonder de kolere prik was of een wijf dat niet doorslikte, het wordt tijd dat we vrij wapen bezit niet verbieden.

Wat echt schandalig is, is het wereld nieuws maken van een puber die wat andere pubers omlegt in een puber gelegenheid, in een land waar wapenbezit vrij eenvoudig is.
Daar verveel je me echt mee.

Reverend Ray | 15-02-08 | 08:23

Zouden ze nou niet eens überhaupt gaan nadenken over het verbannen van wapens?
Hoe vaak komt het nou in andere landen voor dat een of andere emo/wrak zich vol hangt met semi automatische en automatische wapens en om zich heen begint te schieten?

Ik begin een beetje moe te worden van berichten waarbij een of andere scholier het nodig vindt om maar zoveel mogelijk schade te doen omdat niemand zijn myspace accountje leuk vindt.

@Wowzers Eén comment, één regel en twéé keer zitten zeiken. Wow.

Kipz0r | 15-02-08 | 08:19

a student walked into Cole Hall carrying a shotgun

volgens mij gaat hier iets mis.. kweenie hoor.

gewoonweg | 15-02-08 | 08:16

Heeft de islamitische gemeenschap haar excuses al aangeboden of hult men zich weer in stilzwijgen?

Rabarberke | 15-02-08 | 08:13

Eén tikfout en twee spelfouten in het Engelse gedeelte. Wow.

Wowzers | 15-02-08 | 08:11

Jezus wat hebben die lui toch? Alweer zo 1!

Ohja | 15-02-08 | 08:08

@mezelf 08:04

Engeks... had natuurlijk engels moeten zijn. Goeiemorgen.

twinsisterjoyce | 15-02-08 | 08:05

even een lesje engeks: Gunmen suggereert dat er twee of meer schutters waren. Had gunman moeten zijn. Verder natuurlijk wel weer kut dit.

twinsisterjoyce | 15-02-08 | 08:04

'ging het weer eens om een skinny white guy'? betrof het de vorige keer geen aziaat dan?

Demonische Eend | 15-02-08 | 07:56

Wat heeft grunge of muziek of Gothic er nou weer mee te maken. Als hij van Celine Dion houdt, hield, hoor je niemand, er dat zou nog een reden zijn. Gewoon de zoveelste idioot. Zijn er nog veel meer van.

Rammstein | 15-02-08 | 07:45

GavrilloP 15-02-08 @ 06:35

Ik dacht dat "GRUNGE" wel het ergste was wat we gehad hebben(denk aan Kurt Cobain).
Doe mij de Sixties maar.

DANNY3960 | 15-02-08 | 06:56

triest weer

S. Lootwater | 15-02-08 | 06:52

Iedere maatschappij krijgt de criminaliteit die het verdient.
Zo luidt het gezegde, maar een dieper liggende oorzaak is natuurlijk de gothic cultuur. Vroeger had je punk en rock en daar kon je je negativisme lekker op uitleven. Vandaag de dag, luisterend naar jank muziek , wentelend in zelfmedelijden bekrast en prikt men zichzelf lek en als al het gevoel weg is gaat men verder bij anderen die nog wel iets kunnen voelen.
Het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn, zoals te hoge prestatiedruk, jeugdtrauma's, slechte drugs of een gebrek aan goede sex, etcetera; maar ik zeg het u, gothic maakt sociopaten van de jeugd.

GavrilloP | 15-02-08 | 06:35

tummes 15-02-08 @ 05:45

Het buikschuiven van Rutger slaat alles tot nu toe.

DANNY3960 | 15-02-08 | 05:55

Dan kijk ik toch liever Rutger in de sneeuw.

tummes | 15-02-08 | 05:45

koerbagh ® 15-02-08 @ 04:05

U spreekt over communisme dacht ik zo!

DANNY3960 | 15-02-08 | 05:45

@solidstate 15-02-08 @ 03:34:
Voor het uitbuiten van de technische mogelijkheden zoals de complot-idioten vrezen, is een data-analyse team nodig 10x groter dan de hele wereldbevolking (en da's een conservatieve schatting) die de hele dag niks anders doet dan het natrekken van alle bewegingen van individuen... maar dat zijn ze dan dus zelf en dus is er geen enkele beweging na te trekken, want iedereen zit de godganse dag een ander na te trekken die ook slechts iemand anders zit na te trekken achter een computer. De hele propositie is nonsens. Zolang de databases van staat en commercie niet gekoppeld worden (en dat mogen ze niet eens, middels de privacy wetgeving) is er niks aan de hand ook al sta je in 10.000 databanken.

koerbagh ® | 15-02-08 | 04:05

Boooooooooooring news ondertussen, kun je goffedomme nix ander verzinnen dan je volledig oninteressante klasgenootjes af te knallen? Ontvoer ze bijvoorbeeld eens een voor een, en martel ze dan in een ondergrondse kelder waarbij een hondertal stemmen contact met elkaar hebben maar wel geketend zijn in afzonderlijke cellen bla bla

Zillion | 15-02-08 | 04:00

binnenkort ook bij u in de buurt

lobstar | 15-02-08 | 03:35

@ koerbagh ® 15-02-08 @ 03:17

Het zal wel bullshit zijn. Ik ben eauk geen conspiracy nut.
Echter het opkomen van de technische mogelijkheden maken dit soort zaken helemaal mogelijk dus helemaal bullshit is het niet.

solidstate | 15-02-08 | 03:34

CoJoNes 15-02-08 @ 01:18
Beter laat dan nooit.
Liever goed gewelddadig zonder wapen, als je dat maar een beetje kunt zijn met. Hopend zonder te doden, dat is.
Ik bedoel, haal een trekker over en je doodt. Trek een kutgast van zn brommer, rough him up a little, en hij zal het nooit meer doen.
Vang je mn drift?

LibertasSimplex | 15-02-08 | 02:52

@ koerbagh ® 15-02-08 @ 02:37

Had je die film nog gecheckt?
Niet geheel onrealistisch behalve dan de rapture gedeelte, natuurlijk.
Leuke chicks, dat dan weer wel.
Voor een deel met een merkteken, chip of iets degelijkse zie ik in onze levensdagen nog wel gebeuren, dus helemaal niet ver gezocht eigenlijk.

www.higherpraise.com/ProphecyDefault/A...

solidstate | 15-02-08 | 02:49

Was het al iemand opgevallen dat ook deze uni "gun-free" was? Fuck de anti-wapenwetten.

Arjan | 15-02-08 | 02:45

-weggejorist-

Lizzard | 15-02-08 | 02:39

Nou k vind dit allemaal erg anti- american................... En hoor niemand echt klagen over de 5 doden,t lijkt verd. wel of ze t verdienen.
Now this : no one not ever ever has the right to kill.
Gij zult niet doden...............
Poor five................

willem1957 | 15-02-08 | 02:24

-weggejorist-

Lizzard | 15-02-08 | 02:22

-weggejorist-

Lizzard | 15-02-08 | 02:14

-weggejorist-

Lizzard | 15-02-08 | 02:11

-weggejorist-

Lizzard | 15-02-08 | 01:58

Toch 5 doden inclusief schutter, nog geen motief en geen scholier.

Rammstein | 15-02-08 | 01:52

Geboren '80, Doorzetten.. DANNY. that's life.

Strotgrondel | 15-02-08 | 01:48

@DANNY3960 15-02-08 @ 01:38
Voor een 47-jarige ben je welerg snel moe, of ben je de Danny3960-boer die nog steeds vrouw zoekt.

stekelige | 15-02-08 | 01:44

@ leeftijdgenoten.......... geboren tussen 55 en 60,ben ik dan de enige die een beetje moe word..........???????

DANNY3960 | 15-02-08 | 01:38

Miss geen valentijnskaartje gehad en dan een paar wapens thuis liggen..
You do the math boii!!

Ouweschool | 15-02-08 | 01:34

@CoJoNes 15-02-08 @ 01:18:
Dat kan ik me ook nog wel voorstellen... NL is dichter bevolkt. Teveel ratten in een kooitje, die worden agressief. Ik denk dat je die statistiek dus niet zonder meer , zonder de juiste variabelen kan vergelijken. Bevolkingsdichtheid, demografie etc...
Als je dat zou willen dan zou je het moeten doen met een vergelijking tussen (bijvoorbeeld) Nederland - New York (tri-state area). Dat zou al een eerlijker vergelijking zijn.

koerbagh ® | 15-02-08 | 01:22

koerbagh ® 15-02-08 @ 01:13
Het is of dat of ze kunnen niet richten. En het is dunbevolkt he dus je vindt niet zo snel iemand om af te knallen. Maar ik hou het op jouw stelling.

zooishettoch | 15-02-08 | 01:19

@koerbagh 0116
Mijn punt exact. Als er een correlatie zou bestaan tussen vuurwapenbezit en gewelddadigheid, dan zijn Nederlanders gewelddadiger.

CoJoNes | 15-02-08 | 01:18

PFFFFF kom net thuis en krijg dit onder ogen........ auto thuis gelaten om borrel te drinken... even geen woorden voor.

DANNY3960 | 15-02-08 | 01:16

@CoJoNes 15-02-08 @ 01:12:
We hebben het over vuurwapens. In Nederland wordt waarschijnlijk relatief meer met messen en andere wapens gemoord. Vandaar dat het een correlatie heet en geen lineair verband. De moordzucht zal in beide landen wel ongeveer hetzelfde zijn, maar het is met een pistool iets makkelijker en sneller iemand om te leggen dan met een mes (of ander instrument dan vuurwapen)

koerbagh ® | 15-02-08 | 01:16

plop
ivm met vroeg opstaan voor sgoolprojectje voor scheikunde van ons Aldo
"Class room chain bomb 2008"
Als verzorgers moet je een stukje naar zo'n kind toe inleven....

VanFrikschoten | 15-02-08 | 01:13

"Eigenlijk heeft alleen Nieuw Zeeland een hoog percentage wapenbezit en een laag aantal doden"
@zooishettoch 15-02-08 @ 01:01:

Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met een heel goed onderwijs-systeem en (dare I say it, as a libertarian...) een goede, rechtvaardige sociale zekerheid. Dat laatste moet niet onderschat worden (ook niet in een libertaire samenleving). Een van de problemen van de VS is het ontbreken van beiden en dan zijn het georganiseerde religies die het educatieve en charitatieve gat induiken. En dat heeft in de afgelopen 40 jaar toch voor een groot deel bijgedragen aan de debilisering/verkerkelijking (is feitelijk hetzelfde) van de samenleving van de VS, denk ik.

koerbagh ® | 15-02-08 | 01:13

Het merendeel van de Amerikanen (en dat zijn er inderdaad ongeveer 200 tot 250 miljoen) beschouwt zichzelf als christen. Ruwweg de helft van alle Amerikanen gelooft in het eind der tijden in hun eigen leven (met rapture, het nieuwe Jerusalem en de hele santenkraam) en zijn dus eigenlijk volgens elke redelijke defintie geestesziek

koerbagh ® 15-02-08 @ 00:34

-----------------------------------

Ik liep hier tegenaan. Dit is waar ze in geloven.
Gezien de recente ontwikkelingen op technisch sociaal en politiek vlak zijn deze voorspellingen in openbaringen niet zo gek on realistisch.
Hoewel deze film fictie is is het wel gebaseerd op openbaring en ook nog wel voor te stellen ook.

www.higherpraise.com/ProphecyDefault/A...

solidstate | 15-02-08 | 01:09

@LibertasSimplex 15-02-08 @ 01:04
"Ja, gezien het gemiddelde had ik toch echt wel dood moeten zijn, hoor..."

VanFrikschoten | 15-02-08 | 01:07

@Urby
Gelukkig maar, dat je dat niet gelooft.
En nu ga ik pitten. Bis morgen, iedereen.

Lewis | 15-02-08 | 01:06

VanFrikschoten 15-02-08 @ 01:00
"Hoeveel zijn er nu relatief dood gemiddeld, en dan bedoel ik echt relatief dood gemiddeld?" vroeg de reporter.

LibertasSimplex | 15-02-08 | 01:04

Lewis 15-02-08 @ 00:50
Nee heb het ook zeker niet helemaal gelezen en nee ik geloof ook niet dat 9 v/d 10 Amerikanen een wapen hebben. Las net wel dat er zo'n 260.00.000 geregistreerde wapens zijn in de vs. Dus daar zal dat cijfer wel op gebaseerd zijn.

@CoJoNes 15-02-08 @ 00:49
Dat kan.

Urby McFluffin | 15-02-08 | 01:02

koerbagh ® 15-02-08 @ 00:53
Ha, feiten! Dank Koerbagh. Deze grafiek laat zien dat de top drie landen met het meeste wapenbezit (USA, Switzerland, France)ook procentueel veruit het grootste aantal doden door wapens heeft. Eigenlijk heeft alleen Nieuw Zeeland een hoog percentage wapenbezit en een laag aantal doden.

zooishettoch | 15-02-08 | 01:01

@LibertasSimplex 15-02-08 @ 00:58
Het aantal relatieve doden ligt dan ook ver onder het gemiddelde....

VanFrikschoten | 15-02-08 | 01:00

Bij wapens werkt het wel, en bij drugs werkt het niet, 'control'.

LibertasSimplex | 15-02-08 | 01:00

wekelijks laat ik div personen thuis brengen gelukkig woon ik net om de hoek van m'n stamkroeg.

DANNY3960 | 15-02-08 | 01:00

@solidstate 15-02-08 @ 00:54:
Je moet niet zo stotteren/in herhaling vallen.

koerbagh ® | 15-02-08 | 00:59

Je maakt mij niet wijs dat er in de USA minder wapens per wat je wil zijn dan in Nederland. Hoewel dit in het noorden was, en daar hebben mensen geen wapen in huis. Daar is dan ook meer guncontrol. Relatief en gemiddeld natuurlijk.

LibertasSimplex | 15-02-08 | 00:58

-weggejorist-

de grote boze wolf | 15-02-08 | 00:57

@Lewis 15-02-08 @ 00:56
Nee, net zo min als dat iedere Nederlander 1,8 kinderen heeft.

CoJoNes | 15-02-08 | 00:57

@Urby McFluffin 15-02-08 @ 00:48:
Die statistieken zocht ik niet, die kan ik zelf ook wel vinden. Ik zocht naar de statistieken van wapenbezit uitgesplitst naar religie in de VS.

@solidstate 15-02-08 @ 00:48:
Sorry, I am. One and the same.

koerbagh ® | 15-02-08 | 00:57

@CoJones
Maar dan is het wel wat suggestief. Uit Urby's post kun je toch wel concluderen dat 90% der Amerikanen een gun draagt, of niet soms?

Lewis | 15-02-08 | 00:56

@ koerbagh ® 15-02-08 @ 00:53

Waar komt die ® toch vandaan?
Jij bent niet DE koerbagh.
Ze zouden je moeten kicken van de GS

solidstate | 15-02-08 | 00:54

@VanFrikschoten 15-02-08 @ 00:50
Wij moeten eens even praten morgen, Aldo...

VanFrikschoten | 15-02-08 | 00:53

@Nijluus'n 15-02-08 @ 00:49
Zal wel weer Rammstein worden of Marylin Manson.
Of de Beatles. Achterstevoren.

kuttekrap | 15-02-08 | 00:53

@Lewis 0050
Dat staat er ook niet. Er staat dat er in Amerika 90 wapens per 100 amerikanen zijn. Als 1% van de bevolking 90 wapens in de kast heeft...

CoJoNes | 15-02-08 | 00:52

Urby McFluffin 15-02-08 @ 00:48
Twente 0,002

LibertasSimplex | 15-02-08 | 00:50

@urby
kun je even een samenvatting geven? Dat ga ik op dit uur echt niet meer lezen...
enne... het is gewoon niet wáár dat 90% van de Amerikanen een wapen heeft, sorry.

Lewis | 15-02-08 | 00:50

Heel fideel dat hij zich zelf er ook bij heeft omgelegd. Anders had ik zijn nagelaten statement, wat vast en zeker nog gaat volgen, ook niet serieus genomen...

VanFrikschoten | 15-02-08 | 00:50

Liever hun dan ik..

Fin | 15-02-08 | 00:49

@Urby McFluffin 15-02-08 @ 00:48
Niet boeiend. Eén Canadees kan heel goed minder wapens hebben dan één Amerikaan.

CoJoNes | 15-02-08 | 00:49

Hmmm, afwachten welke rapper/rocker dit op zijn bord krijgt...

Nijluus'n | 15-02-08 | 00:49

@ koerbagh ® 15-02-08 @ 00:45

Waar komt die ® toch vandaan?
Jij bent niet DE koerbagh.
Ze zouden je moeten kicken van de GS

solidstate | 15-02-08 | 00:48

@Lewis 15-02-08 @ 00:41:
De grondwet en Bill of Rights van de VS is de mooiste in de wereld, dat heb al vaak betoogd, dat hoef ik niet te herhalen. Dat neemt weg dat ik een groot deel van de Amerikanen wel een stel achterlijke hillbillies kan vinden.

koerbagh ® | 15-02-08 | 00:48

@ koerbagh
U wil statistiek? Hier leesvoer

www.smallarmssurvey.org/files/sas/publ...

Overigens
guns per 100 residents
United States 90
Yemen 61
Finland 55
Switzerland 46
Iraq 39
Serbia 37.5
France 32
Canada 31.5

Urby McFluffin | 15-02-08 | 00:48

@ boze buur
inderdaad... en dan te bedenken dat ik voor twaalven al had willen gaan pitten... zucht...

Lewis | 15-02-08 | 00:47

@de grote boze wolf 15-02-08 @ 00:38:
Nee, Jefferson had het ook zeer specifiek over de tirannie van de eigen staat.
"The strongest reason for the people to retain the right to keep and bear arms is, as a last resort, to protect themselves against tyranny in government."

Waarbij wel moet worden aangetekend dat tirannie van de staat/overheid in de ogen van Jefferson slechts die is die buiten de grenzen van de (mede door hem geschreven) grondwet treedt tegen de vrijheid van haar eigen burgers.

koerbagh ® | 15-02-08 | 00:45

Dertig jaar na de invoering van de Constitution, legden de Nederlanders de macht in handen van een koningshuis. Nederlanders hebben geen enkel recht van spreken. Geen enkel.

CoJoNes | 15-02-08 | 00:45

de grote boze wolf 15-02-08 @ 00:43
Nou, I rest your case.

zooishettoch | 15-02-08 | 00:44

Hij wist wel de lokatie uit te kiezen, die doerakker... Had hij het in Baghdad gedaan dan stond het op pagina 6....

VanFrikschoten | 15-02-08 | 00:44

-weggejorist-

de grote boze wolf | 15-02-08 | 00:43

CoJoNes 15-02-08 @ 00:40
Misschien, misschien.
*mysterieus blijft*

Stroopwafel | 15-02-08 | 00:43

de grote boze wolf 15-02-08 @ 00:39
Ja, minder doden dan in Amerika, maar nog steeds veel maar dan in landen waar wapens verboden zijn. Toch, Koerbagh? Heb je daar geen statistiekje van?

zooishettoch | 15-02-08 | 00:42

@koerbagh
Eh, volgens wiens 'redelijke definitie' dan? Ik beschouw mezelf als een zéér 'redelijk' persoon, maar ik sluit zeker niet uit dat het door jou geschetste 'eind der tijden' tijdens mijn eigen leven plaatsvindt.

En verder: wat is dán jouw #1 land in de wereld? Ik zeg niet dat de USA volmaakt zijn (was het maar waar), maar wat is jouw alternatief?

Lewis | 15-02-08 | 00:41

zit net dat CNN stukje te kijken.... 1 van de kijkers reacties:

" if students and teachers were allowed to lawfully carry guns this could have been stopped sooner" (of iets vergelijkbaars in deze trant)

Die gasten zijn GETIKT #@$#% worden 18 man neergeschoten en stelt voor om meer wapens te dragen aarghhhhhhh

blech....

ruitenwisser | 15-02-08 | 00:40

Het heeft wel iets gezelligs, zo`n nachttopic.

Boze Buur | 15-02-08 | 00:40

@zooishettoch 15-02-08 @ 00:37
Wat is de relevantie?

CoJoNes | 15-02-08 | 00:40

Hehe ik ben het ook eens met koerbagh eens.

Bredase Sjonnie | 15-02-08 | 00:40

@ koerbagh ® 15-02-08 @ 00:34

Waar komt die ® toch vandaan?
Jij bent niet DE koerbagh.
Ze zouden je moeten kicken van de GS.

solidstate | 15-02-08 | 00:40

@Stroopwafel 15-02-08 @ 00:36
Eye of the beholder, stroopwafel. Je vindt Amerikanen wel dom, dat staat vast.

CoJoNes | 15-02-08 | 00:40

-weggejorist-

de grote boze wolf | 15-02-08 | 00:39

Scoop netjes houden:
gunmen=gun man

VanFrikschoten | 15-02-08 | 00:38

-weggejorist-

de grote boze wolf | 15-02-08 | 00:38

CoJoNes 15-02-08 @ 00:29
Lewis 15-02-08 @ 00:30
Als jullie uitgekust zijn.... Dus volgens jullie is er geen enkele relatie tussen vrij wapenbezit en het aantal doden door wapens, al dan niet per ongeluk?

zooishettoch | 15-02-08 | 00:37

CoJoNes 15-02-08 @ 00:18
Uuhh, wat? Als u zo'n verhaal wilt ophangen, prima, maar ga niet mij quoten :-)
Ik vind het knap als u uit mijn verhaaltje kan afleiden 'dat ik de Nederlanders superier vind'.

Stroopwafel | 15-02-08 | 00:36

1 lunatic op de 25.000 valt nogal mee, maar misschien kan VanFrikschoten hier wat meer duidelijkheid in verschaffen.

kneuterzak | 15-02-08 | 00:35

@Lewis 15-02-08 @ 00:21:
Het is geen mening, het is keiharde data, statistiek. Jij hebt het over 240 miljoen Amerikanen, het zijn er ongeveer 300 miljoen. Het merendeel van de Amerikanen (en dat zijn er inderdaad ongeveer 200 tot 250 miljoen) beschouwt zichzelf als christen. Ruwweg de helft van alle Amerikanen gelooft in het eind der tijden in hun eigen leven (met rapture, het nieuwe Jerusalem en de hele santenkraam) en zijn dus eigenlijk volgens elke redelijke defintie geestesziek.
En dan komen we bij het wapenbezit in de VS, dat statistiekje heb ik niet gegeven, maar hier is 'ie dan: www.harrisinteractive.com/harris_poll/...
Ik geef 't toe, die 240 miljoen met wapens was een overdrijving. Er is helaas geen statistiek die het wapenbezit naar religieuze overtuiging uitsplitst (ik kan het niet zo snel vinden althans) maar politieke voorkeur en regionale demografie zijn wel een indicatie.

koerbagh ® | 15-02-08 | 00:34

Dat ik 'Life on Mars' boeiender vind dan een live verslag op CNN is veelzeggend, overigens.

CoJoNes | 15-02-08 | 00:32

Gaat diezelfde kerel staan lullen met een groepje. Ze hebben pauze denk ik.

LibertasSimplex | 15-02-08 | 00:31

tsja. sorry... M.
Kussen figuurlijk bedoeld, oké?

Lewis | 15-02-08 | 00:30

Daar gaat m'n reputatie als 'undead rogue'.

lichtpunt | 15-02-08 | 00:30

@Lewis 0024
Erg vriendelijk verder maar even voor mijn beeldvorming naar het eventuele ontwijken van de genegenheid toe: F of M?

CoJoNes | 15-02-08 | 00:29

Winterdepressie? Wat een klote weer daar!

beninhet2 | 15-02-08 | 00:28

@midas @ 00:26
Hè, gelukkig, en dán herken ik GeenStijl weer....

Lewis | 15-02-08 | 00:27

Het probleem USA lost zichzelf op....

adtheist | 15-02-08 | 00:26

Er staat een vent met een cowboyhoed te kijken en te peinzen naar de sneeuw. Vast een sherrif.

LibertasSimplex | 15-02-08 | 00:26

Van een gele roos zou ik ook niet blij worden.

Ethicus | 15-02-08 | 00:26

-weggejorist-

de grote boze wolf | 15-02-08 | 00:26

Morgen maar eens even flink als copy cat 18 fietsbanden lek steken bij de Gereformeerde school en daarna die van mijzelf.....

VanFrikschoten | 15-02-08 | 00:25

guns don't kill people, people do...

van dal | 15-02-08 | 00:25

@CoJoNes
Nóg een kus,sorry... ;-)

Lewis | 15-02-08 | 00:24

CoJoNes 15-02-08 @ 00:20 toen mijn moeder vroeger de koektrommel niet meer in de kast zette, maar op tafel liet staan at ik ineens veel minder koekjes....

van dal | 15-02-08 | 00:24

/kwoot

For those that don't know him, Major General Peter Cosgrove is an
"Australian treasure!"
General Cosgrove was interviewed on the radio recently. You'll love his reply to the lady who interviewed him concerning guns and children.

Regardless of how you feel about gun laws you gotta love this! This is
one of the best comeback lines of all time. It is a portion of an ABC
interview between a female broadcaster and General Cosgrove who was about to sponsor a Boy Scout Troop visiting his military headquarters.

FEMALE INTERVIEWER:
So, General Cosgrove, what things are you going to teach these young boys when they visit your base?

GENERAL COSGROVE:
We're going to teach them climbing, canoeing, archery and shooting.

FEMALE INTERVIEWER:
Shooting! That's a bit irresponsible, isn't it?

GENERAL COSGROVE:
I don't see why, they'll be properly supervised on the rifle range.

FEMALE INTERVIEWER:
Don't you admit that this is a terribly dangerous activity to be
teaching children?

GENERAL COSGROVE:
I don't see how. We will be teaching them proper rifle discipline before they even touch a firearm.

FEMALE INTERVIEWER:
But you're equipping them to become violent killers.

GENERAL COSGROVE:
Well, Ma'am, you're equipped to be a prostitute, but you're not one, are you?

The radio went silent and the interview ended.

/ontkwoot

CoJoNes | 15-02-08 | 00:22

De dader voelde zich vast niet thuis tussen de andere 3000 leerlingen....

VanFrikschoten | 15-02-08 | 00:22

@ koerbagh @00:15

Ik volg GeenStijl al heeeel lang (véél langer dan ik hier actief ben), dus ik heb je hoog zitten en ken mijn plaats... (echt!), maar déze stelling van je is echt onzin.

Lewis | 15-02-08 | 00:21

Ter overweging:
Een veel gehoord argument is ook, dat ondanks de vrije verkrijgbaarheid, het softdrugsgebruik in 0031 veeeeeel lager is dan bijvoorbeeld in Duitsland en Frankrijk.

CoJoNes | 15-02-08 | 00:20

@Stroopwafel
Ik vind het altijd leuk om te zien dat mensen het onderwijs naar de kloten laten helpen, decennia lang. Meer dan de helft van hun inkomen afstaan aan de belastingdienst. Het geweldsmonoploie bij een gebleken incompetente staat laten, de vrijheid van meningsuiting vrijwillig inperken en om de lieve vrede te bewaren liever buigen onder een fascistisch juk dan te vechten voor hun vrijheid.
Slagroom op de taart is dan ook nog eens dat ze zichzelf als godsgeschenk voor de democratische vrije wereld zien, terwijl ze geregeerd worden door een corrupt nepkoningshuis dat hier ooit een staatsgreep pleegde.
Nee, stroopwafel, de Nederlander is ver verheven boven die domme Amerikaan.

CoJoNes | 15-02-08 | 00:18

Ik gok een gefrustreerde nerd (blank), die populaire jongens/meisjes haat en geen aandacht kreeg op valentijnsdag.

Flixy | 15-02-08 | 00:18

@CoJoNes 15-02-08 @ 00:09:
Het feit dat de wet principieel deugt betekent nog niet dat de bevolking onder die wet ook deugt, natuurlijk.

koerbagh ® | 15-02-08 | 00:17

Steeds meer ´unmarked´ politiewagens coming in, zeggen ze.

LibertasSimplex | 15-02-08 | 00:14

"and the silicon chip inside her head, can switch to overload"
Gelukkig ligt het niet aan de wapenwet, want het verkrijgen van wapens is wel extreem moeilijk in de u.s.

Hellsmurfje | 15-02-08 | 00:14

@Lewis
Gewoon, ik vind het altijd grappig om te zien hoe Amerikanen de supermakrt voor de rechter slepen als hun 10-jarig kind GTA kan kopen in die winkel, maar ze wel van jongs af aan opgroeien met échte wapens.

Stroopwafel | 15-02-08 | 00:14

Chris Rock: "we don't need guncontrol, we need some bulletcontrol"

Rammstein | 15-02-08 | 00:13

alc.5% 15-02-08 @ 00:09: mietje!!

LoL @ Sévèke | 15-02-08 | 00:12

Ik kijk er niet eens meer van op

Mali | 15-02-08 | 00:12

-weggejorist-

supertreiber | 15-02-08 | 00:12

ach ja dat krijg je als er meer moeite gedaan moet worden om een fles Vodka te kopen dan een wapen te bemachtigen.....

QB (ja die.....) | 15-02-08 | 00:10

Kus voor CoJoNes

Lewis | 15-02-08 | 00:10

*trekt aanvraag studeren in de USA snel in*

alc.5% | 15-02-08 | 00:09

@Stroopwafel
Ja, en?

Lewis | 15-02-08 | 00:09

Voorspelbare nonsens weer in de panelen. Het komt allemaal omdat Amerikanen dom zijn en omdat wapenbezit is toegestaan.
Niemand die wil zien hoeveel dom het is om het wapenmonopolie bij de staat te leggen.
Slaap lekker jongens. Die Yanks zijn hartstikke gek, wij doen het allemaal veel beter, slimmer en beschaafder.
(Cohen gezien bij P&W?)

CoJoNes | 15-02-08 | 00:09

Tien piek dat ze er weer games bij betrekken.

Stroopwafel | 15-02-08 | 00:08

@DeArmeStudent 15-02-08 @ 00:06
Ja, ik heb mijn valentijnsboom ook al weer afgetuigd na dit nieuws....

VanFrikschoten | 15-02-08 | 00:08

Druk weekje daar in de U S of A

Notre Dame Elementary shooting - February 7, 2008
Louisiana Technical College shooting - February 8, 2008
Mitchell High School shooting - February 11, 2008
E.O. Green Junior High School shooting - February 12, 2008
McNair High School shooting - February 12, 2008
Northern Illinois University shooting - February 14, 2008

Urby McFluffin | 15-02-08 | 00:06

@Stijlloos.Superieur 15-02-08 @ 00:01
De generatie die duitsers 'mof' noemden is allang overleden.
Heb je je bakje voor de overblijf al klaar?

ImmerWiederSonntag | 15-02-08 | 00:06

Mijn hobby is het niet.

kuttekrap | 15-02-08 | 00:06

Dit geeft valentijnavond wel weer een bittere nasmaak... was het geen iranier?

DeArmeStudent | 15-02-08 | 00:06

@Immer... @23:59
Tuurlijk , alle 240 miljoen Amerikanen zijn christenen met pistolen. Goh, dat ik dat zelf niet had ingezien...

Lewis | 15-02-08 | 00:02

goed voorbeeld doet volgen. zeg maar. in de states daar.

beetjestijl | 15-02-08 | 00:02

-weggejorist-

Stijlloos.Superieur | 15-02-08 | 00:01

Wel erg slecht dat niemand op die uni een wapen bij zich had, dan hadden ze zich tenminste kunnen verdedigen tegen die gast... Ik denk dat de wapenwet versoepeld moet worden in de US of A

ExtremistischAtheïst | 15-02-08 | 00:01

Waar zijn de beelden????

LoL @ Sévèke | 15-02-08 | 00:01

had ie nou maar lekker geneukt, dan doe je zoiets niet...

Bisschop Gijsen | 15-02-08 | 00:00

-weggejorist-

de grote boze wolf | 14-02-08 | 23:59

@Kyokushinkai 14-02-08 @ 23:56,
tsss...

vander F | 14-02-08 | 23:59

@ K-enz.
bla bla bla, jij stelt je hier zelf op als linksmens, ik niet, dus speak for yourself.

Lewis | 14-02-08 | 23:59

@Lewis 14-02-08 @ 23:49
Go get 'em boy!
Leve de USA, achterlijke christelijke idioten die met pistolen rondlopen
Hurray
en fuck you too Lewis

ImmerWiederSonntag | 14-02-08 | 23:59

Laat me raden:
Sociaal verwaarloosde onbegrepen uitzondering...

VanFrikschoten | 14-02-08 | 23:58

@Kyokushinkai 14-02-08 @ 23:56
Logisch... Tog?

bethundered | 14-02-08 | 23:58

@Chinezennaam
Ga eens snel naar indymedia, vuile anarchist met je palestijnensjaal.

De God van Empel | 14-02-08 | 23:57

Gewoon een lelijke puber die het niet kon hebben dat anderen om hem heen wel bloemen en chocolade kregen voor valentijn

DonJoe | 14-02-08 | 23:57

Lewis 14-02-08 @ 23:49
Niet schieten, niet schieten!

zooishettoch | 14-02-08 | 23:57

@ bulk
18 mensen dood... wat vind je zelf?

@ De G van E
....

Lewis | 14-02-08 | 23:57

He. Nu komt de brandweer aankakken.

LibertasSimplex | 14-02-08 | 23:57

@Lewis 14-02-08 @ 23:49> Dat is waar Geenstijl voor staat: als een deel van iets rot is, dan is dat iets volgens Geenstijl en alle namekkeraartjes hier helemaal rot en moet het compleet uitgeroeid/uitgezet/hard gestraft worden (liefst doodstraf of lijsfstraffen) of moet er een hek erom heen. Dat is namelijk stoer. En als je het daar niet mee eens bent dan ben je een soft linksmens die tegen vrijheid van meningsuiting is. Logisch, nietwaar?

Kyokushinkai | 14-02-08 | 23:56

Wilde net naar bed
*Plopt nog een biertje open en zet favoriete programma op*

Urby McFluffin | 14-02-08 | 23:55

Zo'n saai nieuws dat ik tenminste in slaap kan vallen, bedankt GS!

De God van Empel | 14-02-08 | 23:55

Gaap .. Is dit nog nieuws?

bulk | 14-02-08 | 23:54

Dit zijn pas oplossingen...*kots*

VanFrikschoten | 14-02-08 | 23:51

Wat een schok..

- teruggejorist - | 14-02-08 | 23:50

kom maar met dat wapenverbod dit kan niet langer :(

Bedumer | 14-02-08 | 23:49

Krijgen we gelijk dat achterlijke commentaar hier weer... zélfs op GeenStijl... luister nou, als de USA er niet was (geweest), was deze planeet er een stuk beroerder aan toe, punt uit. PRima om misstanden aan de kaak te stellen, maar trek niet dat hele land in twijfel, lutsers!!!

Lewis | 14-02-08 | 23:49

Kudt Amerikaenen

BiT | 14-02-08 | 23:48

NRA, NRA, NRA, NRA !
Yeaaah!

vander F | 14-02-08 | 23:47

Zo wordt valentijns dag toch nog een zwarte dag, slaap lekkerrr ..

dr. tikshit | 14-02-08 | 23:47

Misschien had 'ie geen lief.

Turrukje | 14-02-08 | 23:46

-weggejorist-

Stijlloos.Superieur | 14-02-08 | 23:46

Another day, another massacre...

zooishettoch | 14-02-08 | 23:46

dichtlassen dat hek om de states...

kippepik | 14-02-08 | 23:44

@Faaz71 14-02-08 @ 23:39
Ja, is weer eens wat anders dan een gedwongen plofkip of opblaasmongeaul.

Alex J | 14-02-08 | 23:44

Skinny white guy says it all... had ie maar meer moeten eten.

bethundered | 14-02-08 | 23:41

Deel hoeveel is dit eigenlijk al weer...

da wizard | 14-02-08 | 23:41

Thats the US of A baby yeaaaaah!!!! The land of the brave..... or stupid

halve_haan | 14-02-08 | 23:39

-weggejorist-

Faaz71 | 14-02-08 | 23:39

Magere witte mensen plegen statistisch gezien vaker dit soort misdrijven dan andere mensen. dusssssssss ALLENAAL HARD AANPAKKEN, ALLEMAAL UITZETTEN, KAPPEN MET DAT SOFTE LINKSE GEDOE!

Kyokushinkai | 14-02-08 | 23:38

Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down
(Nancy Sinatra)

artbrut | 14-02-08 | 23:38

Ik denk nog ff kijken voor het slapen gaan, krijg je dit weer... niet meer normaal hoor, stelletje freaks allemaal... nou weltrusten...

Watcher | 14-02-08 | 23:38

zeker teveel WOW gespeeld

rocco101 | 14-02-08 | 23:37

Wat een fijn nieuws om deze prachtige dag mee af te sluiten.

Dick Luyenlomp | 14-02-08 | 23:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken