Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dag Valentijnsdag

dagvalentijnsdag.jpgHakbars van de radicale islamitische Jamiat Ullamai partij protesteren in Karachi te Pakistan tegen... Valentijnsdag... Dit omdat het volgens de islamisten een christelijke feestdag is, genoemd naar ene sint Valentijn. Ja, ze hebben het er maar druk mee. En jullie hebben nu een goed excuus om niet aan die onzin mee te doen, is gevaarlijk voor de volksgezondheid namelijk. dagvalen1.jpg

Reaguursels

Inloggen

Wie zegt dat moslims geen humor hebben?

RightOfMind | 17-02-08 | 22:31

@ chemo_doctor 15-02-08 @ 16:05
Dat zullen wel feestje zijn waar veel vuur aan te pas komt..
die lui steken \echt alles in de fik..
In plaats van een keer aardieg te zijn voor mama the vrouw lopen ze weer op straat met hunh kleine leuters.
..

900RR | 16-02-08 | 04:22

He wat leuk...!! Een moslim - smurf met ditto rode muts
Dan is er nog hoop...

okidobi | 15-02-08 | 20:16

Na 2012 is dit niet de enige 'Gristelijke' feestdag die verboden wordt, hoor... Kerst, Pasen en Pinksteren zullen er ook aan moeten geloven.

Maar we krijgen er veeeeeeeeeeel leukere feestjes voor terug als het aan het
(s)linxe kamp in 0031 ligt...

chemo_doctor | 15-02-08 | 16:05

Dit moet je in 0031 eens proberen met 'saukerfaaisj'...

Dan gaat niet alleen je kop eraf, je wordt ook nog eens door ome Job en consorten tot persona non grata verklaard...

Nee, we zijn lekker bezig in eigen land... (binnenkort dus lekker weg UIT eigen land!)

chemo_doctor | 15-02-08 | 16:03

Tactisch van de aardbol nuken.

skafloc | 15-02-08 | 15:52

Wat een mafkezen zeg. Zoek een baan ofzo, vind je t gek dat die hangjongeren uit dat soort landen komt... Die ouders geven ook niet echt het goede voorbeeld. En wat betreft dat verbranden, wij vieren dat het CO2-verdrag is getekent gaan die barbaren en proleten daar een beetje illegaal lopen vuurtjefikke....

FrenkDD | 15-02-08 | 15:02

Jeeezus...ik "vier" ook geen Valentijnsdag omdat ik m'n lief elke dag verwen (hihi) maar mensen die hun tijd verdoen met demonstraties tegen een feestdag waar ze niet aan hoeven deel te nemen verdienen het gewoon om langzaam te verhongeren en voor eeuwig in de middeleeuwen te verblijven.
Gatver....laten we die baardo's lekker allemaal in een afzetting drijven, dik vet slot op de "gate", sleutel weggooien en dan kunnen ze daar lekker doen waar ze zin in hebben.
Vervelende hypocrieten!!
Ik maak zelf wel uit wat ik vier of niet daar heb ik hun "toestemming" niet voor nodig.
En dan nog wat, als Atheist zijnde wens ik alleen door "God" bestraft te worden mocht het na mijn dood blijken dat ie toch bestaat, ook daar hebben die baardo's geen moer mee te schaften. Allah is toch almachtig?? Wanneer klopt ie aan mijn duer dan?
De groeten!

EenNederlander | 15-02-08 | 15:00

Apenlanden...

Tobus | 15-02-08 | 13:29

Ja, de Islam is een vredelievende religie, behalve als het om de liefde gaat.

dat ze zich maar eens liefdevol met hun eigen Burkahoeren bemoeien, www.dumpert.nl/mediabase/34443/5e7ee8b...
maar die hoeven ze geen kaartje te sturen want die liggen thuis aan de ketting

wij maken zelf wel uit hoe wij onze vrouwtjes in de watten leggen.

Love is the message

Fapstar | 15-02-08 | 13:29

Moeten wij hier in Nederland is doen over ook maar iets dat met de Islam te maken heeft. Dan staat de hele Arabische wereld op zijn kop. Mafketels

javi | 15-02-08 | 13:19

LOL, 1e reactie is HOAX maar met dit soort mongolen zou het zo maar eens waar kunnen zijn.

BassieNietAdriaan | 15-02-08 | 13:15

Mijn god. Ik kan me blijven verbazen of die fanatieke rotsmoelen bij elke demonstratie tegen stripverhaaltjes, boeken, valentijnsdag etc. Stelletje primitieve bavianen.

Opse Hontjus | 15-02-08 | 12:46

Voor wat betreft Valentijsdag hebben ze helemaal gelijk. Aalsmeers trukkje is het. Voor de rest zou ik zeggen; Hek er omheen en allemaal afkn...

Stijn Geel | 15-02-08 | 11:20

Wat moest er ook alweer in de cake om mensen het zwijgen op te leggen?
Accepteren maar weer ...net zolang totdat accepteren geen keuze meer is.

krokostil | 15-02-08 | 10:29

Laat ze maar in hun eigen sop gaarkoken daar. Ik pleit voor separatisme. Over 100 jaar kijken we nog wel eens hoe de zaken er binnen de Islamitische wereld voor staan. Grote kans dat door gebrek aan olie-inkomsten en wapenleveranties uit het Westen de dictatoriale regimes niet langer in staat zijn om zichzelf in stand te houden. Het is de vraag wat daar voor in de plaats zal komen.

mr_atheist | 15-02-08 | 10:15

Begon het verbranden van dingen als een vorm van protest ook niet in het westen?

Alcoholic | 15-02-08 | 10:14

Het moet niet gekker worden met die hakbars. Eerst bepalen zij wat wij wel of niet in onze kranten zetten (de mohammed cartoons). Nu willen zij ook nog even gaan bepalen dat wij geen valentijnsdag mogen vieren (toch een teken dat liefde en respect bij hakbars iets vreemds is). Nog even en zij gaan ook nog eens bepalen dat wij geen kerst of pasen meer mogen vieren. Zullen wij ook eens gaan bepalen dat zij geen suikerfeest meer mogen vieren.

petermeter | 15-02-08 | 10:00

Als je goed kijkt zijn al die borden en doeken door 1 persoon gemaakt, zelfde typo en handschrift. Zal me niks verbazen als die zogenaamde angry demonstranten een paar doekoe krijgen om voor de camera weer boos te doen en borden te burnen. Vast een initiatief van een radicale organisatie. Al dit soort protesten gaat er bij de wereldwijde pers in als koek. En het westen maar banger en banger worden want oh jee, HUN valentijnsdag...

razorbitch | 15-02-08 | 10:00

Moeten die mensen nou nooit werken ofzo?

frenkdetank | 15-02-08 | 09:57

wat vindt Doekje?

Babeuf | 15-02-08 | 09:41

Hadden we hen iets gevraagd?

HJdeT | 15-02-08 | 09:34

Allahhh hakbar Allahhh Hakbar.....

Kneusjes

Jan Gordelroos | 15-02-08 | 09:32

Misschien nog even ten overvloede voor al die cultuurrelativisten die het weigeren van een hand niet zo erg vinden:
In onze westerse cultuur wordt zo iets beschouwd als een belediging.
Laat daar geen misverstand over zijn.

delano | 15-02-08 | 09:23

@ willem1957 15-02-08 @ 00:53

dat is een misverstand, het zijn zevenenzeventig druiven...
omdat die woorden nogal op elkaar lijken is het een keer verkeerd vertaald...

wel lachen als je jezelf opblaast en dan wordt opgescheept met een trosje druiven! Moehahaha!!!

Sjakie Snel | 15-02-08 | 09:18

Je kan inderdaad je tijd beter besteden aan het tekenen van grappige cartoons...

Sjakie Snel | 15-02-08 | 09:14

Hoezo slecht voor de gezondheid, ik heb gewoon lekker geneuqed en dat is ontzettend gezond.

Zuma | 15-02-08 | 08:54

Valentijn is de dag van de begeerte voor de hoeksteen van de samenleving.

Deport | 15-02-08 | 08:35

Volledig mee eens. Valentijn is een dag voor en van de commercie. En voor de hypocrieten natuurlijk ook even doen alsof je van je partner houdt.

hirudinea | 15-02-08 | 08:20

Het heet niet voor niets 'Burning Love'!

**stijlvol** | 15-02-08 | 08:10

Ik vraag me af wat er gebeurd als we bordjes met daarop "suikerfeest" gaan verbranden in NL...

Pieter Bas | 15-02-08 | 07:43

Ik mag hopen dat JP al woedend heeft gereageerd

Mach10 | 15-02-08 | 05:56

religieus moet dat zijn, mijn excuus!

Fleauxe | 15-02-08 | 05:28

@lobstar: Nee ik zeg, laat hen zonder hart maar branden! En waarom doen we ineens zo preuts over het feit dat we graag een slaatje slaan uit evenementen? Kerst is in die zin net zo religeus als op geld berust Maar het gaat om 'onze' vorm van geluksbeleving! En dat doen we op ONZE manier, lucratief of niet, FUCK onze geestelijk gehandicapte vijanden!

Fleauxe | 15-02-08 | 05:25

@fleauxe 03:15
Ik zat vandaag in de Valentrein (geen grap).
Heeft helemaal niks te maken met liefde.. Geld.
Laat dit feestje inderdaad maar fikken

lobstar | 15-02-08 | 03:40

Valentijnsdag is de dag waarop we een poging wagen onze prille affectie voor de ander te tonen, vaak anoniem uit angst voor de gevolgen van deze uiting van liefde! Plaats dat nu tegenover Islamieten, een liefdeloos volk op zoek naar angst in de harten van haar tegenstander! Het idee dat deze mensen ook maar een hart in hun handen houden is verderfelijk, het past ze niet te oordelen over dat wat ze nog nooit ervaren hebben!

Fleauxe | 15-02-08 | 03:15

Hoe triest. Iedereen weet toch dat het een commerciële feestdag is...

Ik weet het beter | 15-02-08 | 02:02

En volgend jaar gewoon met een vliegtuig overvliegen
en miljoenen valetijnskaarten over hun donder uitstrooien.

von sokkenstopfen | 15-02-08 | 01:50

-weggejorist-

rintelman | 15-02-08 | 00:55

Sorry vergat me eige zwoele soort. Homowerpdag/feest. Heb er ook een passenden text voor die ze bij de vara zo kunnen overnemen:
Werp een homoo van den tooren,
dan zijn u zevenenzeventig maegden beschoren!

willem1957 | 15-02-08 | 00:53

Nou we moeten toch werken aan onze Islamietiesche Heilhijsstaat hoor, dus Stenigingsdag/feest, Hijskraandag/feest, Onthoofdingsdag/feest, en ja deze schattige baardjes doen t al voor?: ook een verbrandingsdag/feest. We moeten echt integreren, niet? Leuke hakbarkaartjes gevuld met steentjes, kaartjes met gakgetouwtjes, kaarjes met doe t zelf mesje voor de nekjes van de christenhondjes, ook leuk ter opvoeding van onze moezliemmkindertjes, want die kunnen dan makkelijker met een plastic sleuteltje de bomveldjes ingestuurd worden, want lieve kindertjes: dit is de sleutel tot DE poort de Heils...

willem1957 | 15-02-08 | 00:44

Er heerst anarchie op GS. De recentste topics zijn zeker niet noodzakelijkerwijs de boeiendste.

bottehond | 15-02-08 | 00:38

Ik ben vandaag een nieuw geloof opgestart dat gebiedt om alle mensen die Job Cohen heten van een torenflat te gooien.
Als teken van respect he.

kuttekrap | 15-02-08 | 00:35

beetjestijl 15-02-08 @ 00:21

Hoezo? Deze regering is net zo socialistisch en islamofiel als de vorige. Ik zou het christendom niet met de islam willen vergelijken. Overigens ben ik zelf ook een christen.

Ignatius van Loyola | 15-02-08 | 00:32

Die Paki's kunnen ook nog niet eens behoorlijk Engels. "Valentine day not accept," is de evenknie van het overbekende Mohammed-Rabbae-Nederlands(Wai niet akseptier).

Ignatius van Loyola | 15-02-08 | 00:28

ikke denk de media heeft uitgelokt deze foto!
media altijd op de juiste plaats op de juiste tijd,
we missen alleen de brandende vlag van de VS nog!
hadden natuurlijk niet genoeg dollars bij zich voor deze schaapneukende horde.

supertreiber | 15-02-08 | 00:27

@ignatius: klopt wel. de regering van dit moment denkt het k't gristendom weer in te voeren. en kijk dan naar hakbarrenland wat er van komt

beetjestijl | 15-02-08 | 00:21

beetjestijl 15-02-08 @ 00:06

Zij lopen juist voor! Over 50 jaar zijn wij net zo ver als zij nu. Allemaal dankzij onze sociaal-democratische politici die dit een geweldig progressieve cultuur vinden.

Ignatius van Loyola | 15-02-08 | 00:12

-weggejorist-

Lizzard | 15-02-08 | 00:11

over 300 jaar zijn ze net ze ver als wij nu. ze lopen een BEETJE achter daar in het hakbar werelddeel.

beetjestijl | 15-02-08 | 00:06

-weggejorist-

Lizzard | 15-02-08 | 00:05

nattebever 15-02-08 @ 00:01
Truste schat. Ik ga ook onder zeil. Zullen we lepeltje-lepeltje doen vandaag? Van Frikschoten geeft Uri Geller wel een beuk voor z'n bek voor we elkaars ruggengraat breken.
*zwaait naar Cojones on her way out*

Shalome | 15-02-08 | 00:03

CoJoNes 14-02-08 @ 23:58
Een dieptepunt. Ik zie die gast nog voor me, die het over 'allochtoonse mensen' had die gewend waren hun eten uit de bomen te plukken. Gut oh gut, wat een droevige vertoning was dat.

Shalome | 15-02-08 | 00:01

-weggejorist-

Lizzard | 15-02-08 | 00:00

CoJoNes 14-02-08 @ 23:55
Ja Jezus, ze waren er wel eerder. Uiteindelijk komen we allemaal uit Afrika.
Buiten dat, de wereld is vergeven van enclaves. Op 't niveau van continenten, landen, steden. 't Is dat niet overal een hek omheen staat, maar dat komt nog wel, fysiek of anderszins.

nattebever | 14-02-08 | 23:58

[email protected]
Ik had dat bos verdrongen, het zou echt hilarisch zijn als het niet zo intens treurig was.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:58

nattebever 14-02-08 @ 23:56
Daar zeg je wat. Hoe is het toch met het Smulbos afgelopen.

Shalome | 14-02-08 | 23:57

@Shalome 14-02-08 @ 23:50
Nee, je volgt het nog helemaal hoor. Eerst klappen voor de bek geven en dan hand geven. Met kop en oren er bij slepen noemen we dat in mijn cultuur. Dat is een soort tegenstroming van het bouwen en benoemen....

VanFrikschoten | 14-02-08 | 23:56

Waarom kunnen in NL bepaalde bevolkingsgroepen niet onder Staatsbosbeheer vallen? Of Rijkswaterstaat, mocht er dijkverzwaring nodig zijn?
Gehgehgeh.

nattebever | 14-02-08 | 23:56

@nattebevert
Waarom zou hij? De Maori's zijn niet de oorspronkelijke bewoners, itt de aboriginals in Australië. De gasten komen allemaal uit Nieuw Guinea enzo.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:55

-weggejorist-

Lizzard | 14-02-08 | 23:54

CoJoNes 14-02-08 @ 23:47
We zijn vreemdelingen en bijwoners op deez' aard'.
No worries, 'k had het liever anders gezien, maar 't is vrijwel overal op de wereld zo dat de rijken/welgestelden bij elkaar wonen en de pauperTs ook.
Kun je leuk vinden of niet, anders wordt het er niet door. Ik spreek je nog wel als je de MP van NZ z'n excuses hoort aanbieden aan de Maori's - zonder dat er ene klote verandert.

nattebever | 14-02-08 | 23:51

VanFrikschoten 14-02-08 @ 23:46
Vrouwen aanraken was toch uit den boze? Of snap ik het nu niet: mij een hand geven mag niet, mij op mijn bek slaan mag wel. *heh*

Shalome | 14-02-08 | 23:50

CoJoNes 14-02-08 @ 23:46

Dat wordt puin. Het zijn vrijwel uitsluitend VMBO-ers, drop-outs, uitkeringstrekkers, ongeschoolde analfabeten of ze hebben een gedoogbaantje in de zieligheidsindustrie. Hoe moet dat dan met monumentenzorg, infrastructuur, business parks, nou ja, the works die nu eenmaal bij een stad komen kijken. Dat kunnen die gasten helemaal niet.

Shalome | 14-02-08 | 23:49

@bevert
Enclavedenken heet dat. Veel plezier.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:47

@Shalome 14-02-08 @ 23:45
Kan je evengoed een klap voor de bek voor krijgen...

VanFrikschoten | 14-02-08 | 23:46

@Shalome 2343
Stel je de situatie eens voor, dat de hoofdstad van Nederland een moslimmeerderheid kent. Brrr, als dat geen signaalfunctie heeft.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:46

CoJoNes 14-02-08 @ 23:39
't Ligt er een beetje aan wat je allemaal tot 020 rekent. Een Parijzenaar rekent de banlieu ook niet tot Parijs. 't Is in 020 niet anders. Of je moet kiezen voor een Amerikaanse situatie waar de welgestelden in de voorsteden wonen en buitenwijken en de pauperTs in de binnenstad. Dat laatste zie ik in 020 niet gauw gebeuren. Ook niet op de eilanden en IJ-burg, Oud-Zuid etc.
Prijzen stijgen meer dan het landelijk gemiddelde. Ik zeg, goeie belegging, als je niet in de verkeerde buurt woont. Maar hee, wat is verkeerd? 't Worden allemaal prachtwijken.

nattebever | 14-02-08 | 23:45

@Lizzard 14-02-08 @ 23:43,
Wow!

vander F | 14-02-08 | 23:45

VanFrikschoten 14-02-08 @ 23:42
Geen zorg. Ik ben bij mijn volle verstand en beschouw al die religieuze idioterie als een onbegrijpelijk psychotisch curiosum van verwarde, labiele mensen.

Shalome | 14-02-08 | 23:45

says it all

vander F | 14-02-08 | 23:43

-weggejorist-

Lizzard | 14-02-08 | 23:43

CoJoNes 14-02-08 @ 23:39
En net als met het door de PvdA totaal verknoeide onderwijs komt er straks een rapport over het door de PvdA totaal verknoeide Amsterdam. En dan zitten ze er sip bij te kijken maar zeggen nogmaals dat ze de beste bedoelingen hadden.

Shalome | 14-02-08 | 23:43

CoJoNes 14-02-08 @ 23:39

Gelukkig is Amsterdam gebouwd op palen. Omkappen en afzinken dan maar.

No-Life | 14-02-08 | 23:42

@Shalome 14-02-08 @ 23:38
Jij bent voorstander van handweigeraars? In mijn cultuur bakken we er elkaar meteen één voor de bek soms. Kennismaken?

VanFrikschoten | 14-02-08 | 23:42

@unknown2505 14-02-08 @ 18:01,
ROFLOL!

vander F | 14-02-08 | 23:41

Sikkeneur 14-02-08 @ 23:29
Situatie in huize Sikkeneur:
Hee duffe doos, haal eens even wat bier! Ja, ik weet wel dat het niet mag van de profeet, maar jij moet de imbeciele bek houden want je bent een waardeloos vod en staat net boven een aap! Wist je dat niet, vrouwmens! En sodemieter nu als de donder naar je keuken en kom me daarna pijpen of ik zal je nog verder anaal openscheuren.

Vrijzinnigheid en zo. Reduceer die shit maar tot cultuurverschilletjes, alsof Arabijers ook maar in de verte zijn te vergelijken met Japanners of Chinezen. En vergeet je vrouw niet te vertellen dat ze eens drie weken in d'r eentje op vakantie moet gaan naar Jemen. Malle debunker.

nattebever | 14-02-08 | 23:40

@nattebever 2335
Hoewel ik het heel vervelend vind om je dit nieuws te brengen, voel ik het als mijn dure plicht: Amsterdam is opgegeven. Er is daar een demografische trend ingezet die onomkeerbaar is, er wonen nu al meer allochtonen in 020 dan autochtonen.
Je kunt twee dingen doen, of je zegeningen tellen of je huis verkopen nu het nog wat waard is. Het sterft van de Cohennen in beleidsmakend Nederland en iedereen weet dat Abouthaleb Cohen zal opvolgen.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:39

Sikkeneur 14-02-08 @ 23:35
Best, de vrouw een hand weigeren te geven is natuurlijk een compleet geïsoleerd op zichzelf staand incident in de immer vreedzame, aangepaste moslimpopulatie. Wat zijn we toch intolerant.

Shalome | 14-02-08 | 23:38

nattebever 14-02-08 @ 23:35
En dat dan graag in het Latijn.

Shalome | 14-02-08 | 23:36

Shalome 14-02-08 @ 23:32
Je bent een karikatuur van jezelf.
Verspilling van tegeltjes, 1 gelezen allen gelezen.

= OUT *KLIK*

Sikkeneur | 14-02-08 | 23:35

Kyokushinkai 14-02-08 @ 23:34
Ik ben absoluut pro import kannibalen en dan voet bij stuk houden dat we dat moeten respecteren.

Shalome | 14-02-08 | 23:35

Sorry, je kunt aan het slot van elk comment natuurlijk ook het bekende 'En overigens ben ik van mening dat Cohen een incompetente lafbek is die zo snel mogelijk naar Marokko moet emigreren' toevoegen.

nattebever | 14-02-08 | 23:35

-weggejorist-

Lizzard | 14-02-08 | 23:35

-weggejorist-

Lizzard | 14-02-08 | 23:34

@Sikkeneur 14-02-08 @ 23:21> De Japanners die jij bedoelt zullen als ze zich zo ook in NL gedragen hier ook niet geaccepteerd worden. Het gaat erom dat je je een beetje aanpast aan de gewoontes in het land waar je leeft. Het kan in een bepaald land wel van respect getuigen iemand een linkse hoek te geven, hier wordt dat toch anders ervaren.

Kyokushinkai | 14-02-08 | 23:34

@Sikkeneur 14-02-08 @ 23:29
Wat zeg je nou dan?
's Lands wijs 's lands eer. Heeft niets met vrijzinnigheid te maken maar alles met beschaving.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:33

't Lijkt mij wel een goed idee als er op GS wat meer topics zouden worden geopend over de burgervader van 020, zodat we die waardeloze, totaal incompetente lafaard het graf in kunnen bashen zonder offtopic te raken.

nattebever | 14-02-08 | 23:33

-weggejorist-

Lizzard | 14-02-08 | 23:32

Sikkeneur 14-02-08 @ 23:29
Tja, want moslims zijn zeer aangepaste mensen en hebben nooit problemen veroorzaakt. Nu opeens komt er iets over een handje geven en hopla, al die aardige, lieve, hardwerkende mensen krijgen meteen xenofoob Nederland over zich heen. Ach gut.

Shalome | 14-02-08 | 23:32

Shalome 14-02-08 @ 23:25
Nee , jij trekt volle zalen... om neanderthalerig terug te vallen op schelden.

Sikkeneur | 14-02-08 | 23:31

-weggejorist-

Lizzard | 14-02-08 | 23:31

VanFrikschoten 14-02-08 @ 23:28
En hij liegt dat het niet beargumenteerd werd. Probeert de aandacht te vestigen op het 'onnodig grievende'. Maar goed, P&W zaten weer te slapen.

Shalome | 14-02-08 | 23:30

-weggejorist-

Lizzard | 14-02-08 | 23:30

CoJoNes 14-02-08 @ 23:24
Een japanner heeft traditioneel/cultureel/religieus gezien geen problemen met het geven van een hand. Het klapzoenen waar wij zo gecharmeerd van zijn, kennen ze weer niet...
De vraag is terecht of jij banale zaken als een hand wel/niet geven gaat opleggen aan mensen die daar anders over danken. Vrijzinnigheid enzo...

Sikkeneur | 14-02-08 | 23:29

Cohen zegt in P&W het grievend te vinden dat iemand zegt dat hij een lafaard is en dat zou polariseren en haat oproepen.
@Meneer Cohen
Ja, Ik haat uw beleid en zal de dag prijzen dat u uw ambt neerlegt en er eens iemand met verstand orde op zaken stelt in 020! Anders kunnen we bovenstaande foto's in 020 nemen in de toekomst!

VanFrikschoten | 14-02-08 | 23:28

Knettergek niet beargumenteerd?
Het was de slotzin na een hele reeks punten, Job Cohen. Jou kwalificieren als een slechte, naïeve burgemeester was de slotzin na een hele reeks argumenten.

Shalome | 14-02-08 | 23:28

@Fapfap 14-02-08 @ 22:55> Wat hebben 'linksmensen' nu met dit artikel en mijn reacties te maken? Kan hier nou nooit eens gereageerd worden zonder op elke reactie Geenstijl na te mekkeren met 'links is fout, allemaal de schuld van link blaa blaah'. Doe eens lezen en zelf nadenken (en verzin ook eens een naam die je niet van GS nagemekkert hebt)

Kyokushinkai | 14-02-08 | 23:27

Sikkeneur 14-02-08 @ 23:24
*gaap* Jij-bak. Humorloze lul.

Shalome | 14-02-08 | 23:25

@Sikkeneur
De japanners die ik in Nedeland heb ontmoet gaven mij gewoon een hand. Een typisch lulkoek argument, beste Sikkeneur.
BTW:
Job Cohen zou zijn finest hour hebben beleefd, als ie Anne Frank uit het achterhuis had weten te praten om zich maar vrijwillig aan te geven.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:24

Shalome 14-02-08 @ 23:23
Nee, dat laat ik aan jou over en gezien al je comments heb je het daar erg druk mee.

Sikkeneur | 14-02-08 | 23:24

Sikkeneur 14-02-08 @ 23:21
Uit respect? Het islamitische respect voor de vrouw? Zeg eens, melk jij wel eens muggen om ijs van te maken?

Shalome | 14-02-08 | 23:23

CoJoNes 14-02-08 @ 23:15
Maak je daar gvd niet zo druk om man. Wat zal het jouw interesseren dat ze uit respect een vrouw geen hand willen geven. Japanners knikken ja en bedoelen Nee, ook cultuur uit respect om een ander niet te willen beledigen.

Sikkeneur | 14-02-08 | 23:21

CoJoNes 14-02-08 @ 23:15
Natuuuuuuuuuuurlijk is het respectvol naar de vrouw toe. Aan alles zie je hoe hoog het respect van de moslim is voor de vrouw. En Job heeft dat natuurlijk hartstikke goed ingezien.

Shalome | 14-02-08 | 23:20

De vraag of Nederlandse waarden vóor de islamitische waarden gaan, is een vraag voor de PVV, aldus Cohen.
Hiermee aangevend dat de PvdA zich aan de kern van het integratiedebat wenst te onttrekken. Waarvan (nogmaals) akte, Job.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:18

knight03 14-02-08 @ 23:14
't Zal vooral die onthoofding zijn geweest die is blijven hangen in baardaapcountry.

nattebever | 14-02-08 | 23:18

De NSDAP was ook maar een heeel klein partijtje vroeger....

VanFrikschoten | 14-02-08 | 23:16

CoJoNes 14-02-08 @ 23:13
Bravo, en woorden van gelijke strekking.
Met pek en veren de stad uit donderen, die godvergeten loser!

nattebever | 14-02-08 | 23:16

@Shalome
Maar vrouwen worden niet als mindere behandeld, het is juist respectvol naar de vrouw toe!

CoJoNes | 14-02-08 | 23:15

nattebever 14-02-08 @ 23:12
Wat je zegt. There's something rotten in the state of Holland.

Shalome | 14-02-08 | 23:14

Op zich hebben de geitenneukers gelijk.
Er doen vele verhalen de ronde over het ontstaan van Valentijnsdag en de 14e februari maar de oorsprong van deze dag der liefde is volgens de meest betrouwbare bronnen te vinden bij priester Valentinus. Hij leefde in de derde eeuw na Christus in Rome. Hij verzorgde bejaarden, zieken en behoeftigen.Toen hij de blinde pleegdochter van Asterius, stadhouder van Rome, genas, bekeerde deze stadhouder zich tot het Christendom en liet alle gevangen Christenen vrij. Dit was de druppel die de emmer deed overlopen voor keizer Claudius II.
Op 14 februari 270 werd Valentinus gemarteld en onthoofd.
Valentinus werd later door de kerk heilig verklaard en 14 februari werd een feestdag, die vooral in het Victoriaanse Engeland bijzonder populair was.
Openlijke liefdesuitingen waren in deze preutse tijd 'not done'.
Maar op 14 februari konden huwbare jongens en meisjes hun geliefden ongestraft verrassen met (anonieme) cadeautjes, brieven en gedichten.

knight03 | 14-02-08 | 23:14

"Dat moet je van elkaar weten..."

Dat MOET ik helemaal niet, Job. Niet in MIJN land, smerige landverrader.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:13

Meer respect voor een onstoffelijke tovenaar dan voor de vrouw.
Dag Job.
Kutvent.

Shalome | 14-02-08 | 23:13

Iedereen fijne valentijnsnacht wenst, met veel bier en horizontaal plezier!

*out*

JosVerbeek | 14-02-08 | 23:12

Shalome 14-02-08 @ 22:59
Geen afbeeldingen hè, staat in boekieboekie. 't Lijkt me wel een mooie tijd om het hele land te versieren met de gewraakte cartoons. Ik vind de Denen helden, zei het al eerder - NL mag daar een voorbeeld aan nemen. Een Rasmussen die gewoon als ieder weldenkend mens pal staat voor de vrijheid van meningsuiting. Vergelijk dat eens met een Balkenende of Cohen. Ik ben Deen 'par l'esprit'.

nattebever | 14-02-08 | 23:12

Die lui protesteren zonder enige expressie in hun gezicht.
Het gaat hen uiteindelijk niet om Valentijn, de meeste weten waarschijnlijk
niet eens wat het betekent.
Het is meer een soort kippen gedrag , van kijk ik doe mee dus ik ben een
goede moslim.

Haloef | 14-02-08 | 23:11

nattebever 14-02-08 @ 23:09
Toch ben ik wel benieuwd naar dat ene ding wat je hier niet kan posten ;-)

JosVerbeek | 14-02-08 | 23:11

Nou, daar zal je 'm hebben...

VanFrikschoten | 14-02-08 | 23:11

Shalome 14-02-08 @ 22:58

Scherp lezer, bij het teruglezen was ik niet zo tevreden over "karakter" liever had ik daar gedrag gezien. Maar goed, misschien moeten we inzien dat het ook karakter kan zijn. Niet voor niets dat daar zoveel geesteszieken vandaan komen.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagghhhhhhh Ik ben Cohen-moe! Wat is ie weer belerend bezig.

azijnseikerT | 14-02-08 | 23:10

@undutchable 14-02-08 @ 23:06
Guttegut, de pedante yank weer. Leer je nog eens Nederlands na al die jaren of voel je je daar nog steeds te goed voor?
Ondertussen benje er goed in opm iedereen voor bekrompen en simplistisch uit te maken, terwijl de gemiddelde burkadragende importbruid het nederlands na 4 maanden beter beheerst dan jij.
Of je bent een arrogante luie flikker, of je bent te dom om de taal van je gastland te leren. In beide gevallen: Tief eens op.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:10

CoJoNes 14-02-08 @ 23:06
Maar het werd duidelijk dat de PvdA als een steile idioot (conform baardaap op de pica) hun zin doordramde terwijl iedereen tegen was. Het was vernietigende tv; Dijsselbloem werd zo klein als een kabouter.
Maar zo zijn er wel meer idiologietjes die de PvdA tegen beter weten in doordramden (zie baardaap op pica). Daar geeft Jobje zometeen ook weer een voorbeeld van.

Shalome | 14-02-08 | 23:10

Jaapioooo 14-02-08 @ 23:08
U formuleert buitengewoon helder en duidelijk.

JosVerbeek | 14-02-08 | 23:09

CoJoNes 14-02-08 @ 23:02
Als ik zoiets lees, en ik las het, dan denk ik maar één ding. Iets wat je hier niet kunt posten.
Wat ik daarover nog wel kwijt wil is dat ik die godvergeten kruiperigheid en lafhartigheid van Cohen zo totaal verafschuw dat ik hem het liefste...en dan komen er dingen die een ieder zelf wel kan verzinnen. Jezusgristus, wat een zak stront!

nattebever | 14-02-08 | 23:09

Tegen offensief met zun alle het suikerfeest verstoren.
Hoort ook niet bij onze cultuur.
kut finnen

Jaapioooo | 14-02-08 | 23:08

CoJoNes 14-02-08 @ 23:02
Gelijk heeft ie: straks word je nog verplicht naar Nederlandse traditie tot 3 klapzoenen op de wangen van vrouwvolk die je niet of nauwelijks kent... brrr

Sikkeneur | 14-02-08 | 23:07

@righteousness 14-02-08 @ 18:02
Bitch... three man with beards don't make a culture. Same way a Theo-tje and a Pimme-tje don't make the Dutch culture, and you bitch... just speak for yourself, and a couple of candy ass's like yourself on this site. Begrepen? Goedzo.

undutchable | 14-02-08 | 23:06

'k Vind allemaal wel een beetje bekrompen. Zelf het vooruitzicht hebben tot in alle eeuwigheid plezier te mogen maken met 72 maagden en dan ons, vervloekte kaffurs, zelfs ook maar niet 1 dag per jaar gunnen dat we op Valentijnsdag een ode aan de liefde brengen.

dawg | 14-02-08 | 23:06

@Shalome 14-02-08 @ 23:03
tsja, 'mijn' burgemeester, Jacques 'amice' Wallage heeft daar een zeer bedenkelijke en destructieve rol in gespeeld. Ik schat de man in voor een miljard of 100 aan gederfde staatsinkomsten. And counting.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:06

Ik zou ook tegen valentijn zijn met zo'n kop, al hou ik ook niet van die poppenkast en cadeautjes kopen who gives a fuck speciaal hoor zo'n dag uhum maarja om nou posters te maken en in de fik te steken is beetje zonde van hun tijd kunnen ze ze beter geitenmelk produceren

tisnietwaar | 14-02-08 | 23:05

CoJoNes 14-02-08 @ 22:59
Ik zie dat heel genuanceerd. 't Is gewoon domweg onze olie; ze mogen blij zijn dat er iets als het Westen (en nu ook Azië) bestaat dat belangstelling heeft voor die drabberige brij. Zijn er alternatieve energiebronnen voorhanden of rendabel, dan zinken die landen weg en verwordt de hele populatie tot moeras-Arabier. Iets wat het nu in geestelijke zin natuurlijk al is, met bijbehorende putlucht en kwalijke dampen daar helemaal graties bij.
Verder, in het kader van de memenpolitiek: kleine overheid, law & order, efficiënte remigratiepolitiek.
Hee-uh, en natuurlijk wel op het CDA stemmen hè!

nattebever | 14-02-08 | 23:05

tjeemig 14-02-08 @ 23:00
Qua inburgering zitten ze al aardig op GS-nivo.....

Sikkeneur | 14-02-08 | 23:04

CoJoNes 14-02-08 @ 23:02
Vandaag bij het gesprek Dijselbloem tot gehakt vermalen zien worden over de sloop van het onderwijs door de PvdA. Gehakt. Kolere. Maar terecht. Goed bedoelde maar bezopen ideologie. Daar zal Job zometeen ook wel weer een staaltje van geven, de pannekoek.

Shalome | 14-02-08 | 23:03

Al met al kunnen we concluderen dat DE boodschap van 2008 is: zeg het met vlammen!

JosVerbeek | 14-02-08 | 23:03

Dhimmi's in het nieuws: Job Cohen bij Paul en Witteman.
Cohen: Geen hand geven op Valentijnsdag moet kunnen.

CoJoNes | 14-02-08 | 23:02

Ik geloof er niets van dat die bebaarde geitenneuqers op die foto die borden zelf hebben gemaakt, ze hebben trouwens wel gelijk maar dat wil niet zeggen dat ze overal over moeten zeiken.

tjeemig | 14-02-08 | 23:00

Die met die grijze baard op de tweede foto lijkt op Harry Slinger!

VanFrikschoten | 14-02-08 | 22:59

nattebever 14-02-08 @ 22:53
Zouden ze het niet heel leuk hebben gevonden als er een innige liefdeskaart voor de Proleet was gemaakt?

Shalome | 14-02-08 | 22:59

VanFrikschoten 14-02-08 @ 22:50
Dus jij zit achter die onopgeloste moordzaken....;-)

Sikkeneur | 14-02-08 | 22:59

@bevert 2253
MAD FTW!
Zou nu ook moeten gelden, alleen worden we gegijzeld door Saoudische olie en marokkaans straatgeweld.

CoJoNes | 14-02-08 | 22:59

azijnseikerT 14-02-08 @ 22:52
Mo Benzakour zei na een weekje vakantie in de Rif (met extreem veel geweld) dat het wellicht tijd wordt dat de berbers eens serieus naar hun volksaard gingen kijken.

Shalome | 14-02-08 | 22:58

Ze komen zeker uit Pyromanistan

Sardirod | 14-02-08 | 22:56

Kyokushinkai 14-02-08 @ 21:53
Volgens mij geven linksmensen juist geen ruimte aan andersdenkende, behalve aan gelijk links gestemden.

Fapfap | 14-02-08 | 22:55

jovus 14-02-08 @ 22:46
Dus je was in de jaren tachtig al halfdebiel? Ik ken niemand die zich in de jaren tachtig gek liet maken door een ophanden zijnde kernoorlog, behalve retards als Harry Mulisch en aanverwante dwepers met totalitaire regimes.
Leve Ronald Reagan!
PS Kijk nog eens goed naar de pica's en proef het gedachtegoed dat daaraan ten grondslag moet liggen en dat ook in NL voet aan wal krijgt. 't Is vrij zinloos om te denken dat er nooit meer oorlog of conflicten zullen ontstaan.
*Gaat nog eens uitgebreid naar de cartoons kijken*

nattebever | 14-02-08 | 22:53

jovus 14-02-08 @ 22:06

Er zijn wel een aantal onderzoeken geweest waar het onderzocht is of religie (Islam) een factor was in het crimineel karakter van Marokkaanse jongeren. In de meeste onderzoeken was dat niet het geval. Cultuur schijnt een wel een factor te zijn. Ik heb zelf nog geen onderzoek gezien waar het verband tussen cultuur en religie is bestudeerd. Maar wat ik wil zeggen, er is genoeg op internet (wetenschappelijk onderzoek) over te vinden. Dus als je je mening wilt vormen kijk dan naar de resultaten hiervan.
Houdt daarbij ook rekenening met *kuch* objectieve onderzoekers die in met bepaalde politieke kleur onderzoek doen.

azijnseikerT | 14-02-08 | 22:52

@Sikkeneur 14-02-08 @ 22:46
Nou, dan heeft dat joch net zo'n pech als degenen die ik als voorbeeld nam. Einde familielijn.

VanFrikschoten | 14-02-08 | 22:50

@Daan8059 14-02-08 @ 22:34> Omdat wij (uitzonderingen met wit Amadeus haar daargelaten) niet zulke domme idioten zijn als hun daar.

Kyokushinkai | 14-02-08 | 22:47

Wel voor heksen en hellekatten.

Elisabeth2 | 14-02-08 | 22:46

VanFrikschoten 14-02-08 @ 22:34
Frik, het is lullig, maar sommige mensen trekken nu eenmaal het kwade aan.
Dat het je mening vormt kan ik me wel voorstellen, maar wat doe je er aan...?
De volgende keer is het opgeschoten, blanke knaap met een familielijn die terugloopt tot 1632.

Sikkeneur | 14-02-08 | 22:46

Ha, ha! Pas maar op dat je baard niet in de fik vliegt!

VanFrikschoten | 14-02-08 | 22:46

@jan_joris-jaap-joop

goed punt dat je maakt ,van die Duitsers.

Als Duitsland na WO1 niet zo in het nauw was gedreven(verdrag van versailles,herstelbetalingen etc..) was Hitler nooit aan de macht gekomen.

IK heb me in de jaren tachtig behoorlijk gek laten maken met de dreiging van een kernoorlog met de soviets.dat was onafwendbaar zo heette het.
nu laat ik m'n leven niet meer vergallen door doemscenario's en angsten.

jovus | 14-02-08 | 22:46

Die brandende poppen zie je ook in madam tussauds staan, niks moeilijks aan....HOAX..

Mr_Pikibelly | 14-02-08 | 22:45

Erg, hoor! Openbare brandstichting mag toch helemaal niet meer?

VanFrikschoten | 14-02-08 | 22:43

Nu moederdag nog. Ies voor vrouw. Ies Haram.

Obelix | 14-02-08 | 22:43

goede aktie hoor valentijnsdag is kut

doodhoofd | 14-02-08 | 22:40

Hebben die mensen geen werk? Dan kunnen ze hen tijd eens nuttig besteden. Wij gaan toch ook geen opstand veroorzaken als ze suikerfeest hebben!

wokkiewok | 14-02-08 | 22:40

dit is grappig, deze keer doen ze wat ik denk hahaha
ik denk dat er toch een stukje wederzijdse integratie is ontstaan.

beninhet2 | 14-02-08 | 22:40

k zag laatst een fillumpie, no room for old people ofzoiets, en daarin schoot een gast pijlen af. Cupido deed dat ook, maar deze dude had wat dynamiet aan die pijl gebonden..een dergelijk schoot zou wel op zijn plaats zijn om hun wat liefde bij te brengen.

Abugreip | 14-02-08 | 22:38

Veritas 14-02-08 @ 22:30
Ben het uiteindelijk wel met Jovus eens (zie hierboven). Er wordt een beetje massahysterie aangewakkerd.

Elisabeth2 | 14-02-08 | 22:34

@@jovus 14-02-08 @ 22:06
Terugkomend op de vraag die ik je stelde:
Ja, Ik ben ook door boeren belaagd. Omdat we in de kroeg op het boerenland de pijpen vol hadden en er een meningsverschil was. Kom je er niet meer uit dan ga je kleunen.
Die Turk volgde mij zonder aanleiding en wilde me na het uitstappen overhoop steken om niets. (Wat dacht hij van mij? Was het de roze boa?)
Zo ook de Antillianen die de ramen open gooiden van hun auto bij een stoplicht. Ik ken die mensen niet eens...
Ook die Marokkaan met zijn pipa in de broekband niet die toen het niet meer leuk was deze subtiel even liet zien...
Moet ik nog even doorgaan?
Tja, en dan ga je jezelf zomaar een mening vormen, he?

VanFrikschoten | 14-02-08 | 22:34

Dus wat ze eigenlijk zeggen is dat Christenen slecht zijn. Maar als zij dat zeggen waarom accepteren wij dan de moslims hiero nog.

Daan8059 | 14-02-08 | 22:34

BigFoot 14-02-08 @ 22:29
Vast wel, maar dan zeggen ze dat het een joodse aansteker was.

Shalome | 14-02-08 | 22:32

Jammer dat die fik niet in de baard slaat van die hoornbril dragende prediker.

Steiner | 14-02-08 | 22:32

@ Elisabeth2 14-02-08 @ 22:24
Maar zijn nuances altijd nodig dan? In dit land wordt altijd alles genuanceerd, tot vervelens toe. Zwart/wit levert uiteindelijk een stuk meer duidelijkheid op, hoe vervelend dan ook..

Veritas | 14-02-08 | 22:30

vliegt nou nooit eens zo'n baard in de fik, als ze dit soort rituele verbrandingen doen?

BigFoot | 14-02-08 | 22:29

Elisabeth2 14-02-08 @ 22:24
'Er zijn meer nuances dan zwart wit'

Tjôh!?

*en vraagt zich af welke nuance zwart wit is*

Jan-Joris-Jaap-Joop | 14-02-08 | 22:28

@Wilianus

Heb jij toevallig een atoombom in je garage staan?
Of ik die mag lenen enzo.

roood | 14-02-08 | 22:28

Jan-Joris-Jaap-Joop 14-02-08 @ 22:15
Er zijn meer nuances dan zwart wit.

Elisabeth2 | 14-02-08 | 22:24

VanFrikschoten 14-02-08 @ 22:18

*uitgestoken hand graag en driftig schudt: ies óense koeltoer!*

v Maerlant | 14-02-08 | 22:22

Jongens, genoeg geouwehoerd. Wat gaan we eraan DOEN?

Willianus Wortelus | 14-02-08 | 22:21

@v Maerlant 14-02-08 @ 22:17
*schud hand*

VanFrikschoten | 14-02-08 | 22:18

@jovus 14-02-08 @ 22:06
[X]Geschikt antwoord
Het probleem ligt namelijk in de cultuur besloten van die éénhersencelligen.

Wel is het opvallend dat zowel de Islam en het Katholicisme er nogal stigmatische en hypocriete regels en gedachten op na houden wat ze zelf onder de noemer religie schuiven terwijl dit onrechtmatig is volgens hun eigen leer.
St. Valentijnsdag is bijvoorbeeld zo'n, door de Katholieke kerk, uit een heidens geloof gekaapt fenomeen.

VanFrikschoten | 14-02-08 | 22:17

jovus 14-02-08 @ 22:06

Welwel, je leert snel. Ik wilde je ook niet 'ontmaskeren'. Over wat je zegt aan het adres van van Frikschoten: het gaat om een combinatie van religie en cultuur:

www.nrc.nl/opinie/article73236.ece

Extra gratis nog een Vlaamsch spreekwoord, ben de beroerdste niet:
'Lachende mondjes, bijtende hondjes'

v Maerlant | 14-02-08 | 22:17

jovus 14-02-08 @ 22:06

De meeste moslims zijn uiteraard lieve, aardige, goede mensen maar dat waren de meeste Duitsers zo'n 70 jaar geleden ook. En reken maar dat er jaren geleden ook niets mis was met de meeste Hutu's in Rwanda bijvoorbeeld.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 14-02-08 | 22:15

brandende liefde......

sprx | 14-02-08 | 22:14

Het is te triest voor woorden.. Maar zulke mensen mogen van mij gewoon dood. Simpel as that.

StijlvolRechts | 14-02-08 | 22:14

Bigi Bana Boy 14-02-08 @ 22:05

Mmmh... we worden ouder Bigi, en dat geldt ook voor Gerrit Krol:
.
‘Dat komt door de reclameborden langs de weg, de winkels die ’s avonds zo lang open zijn, de mensen die op een stoeltje langs de weg zitten, het stukje zand tussen het erf van het huis en de straat en ook door de aard van de mensen’. ‘
-
Spijtig, maar dat is voorbij, beetje raar dat je deze passage in zo'n jonge recensie vindt. De mensen op een stoeltje langs de weg... diezelfde mensen uit dezelfde straat samen 's avonds in de zomer aan de grachtkant... het komt niet meer terug. De lepe marketeers achter dit ontwapenend aanbod mikten vast op sentimentele ouwe zakken zoals wij, en het lukt ze nog aardig ook. Tot slot: een Surivlaams wereldrijk (uit de bespreking): ze mogen wel vaart maken of we missen het feestje nog.

v Maerlant | 14-02-08 | 22:13

dat die bebaarde snikkelgezichten ueberhaupt Engels kunnen is me al een wonder!

S. Lootwater | 14-02-08 | 22:09

@ van frikschoten;
ik ben een keer in elkaar geslagen, door Arnhemse jongens
ben een keer net op tijd weggekomen,toen waren het overijsselse boeren
en ik ben een keer overvallen door een surinamer

ik weet heus wel dat er onevenredig veel gajes tussen bv marokkanen zit,ik ben niet naief en ook niet soft.maar het klopt simpelweg niet om dat aan hun religie te koppelen.de grootste messentrekkers zijn antilianen,maar de link met hun katholieke geloof heb ik nog nooit iemand horen maken.

@v Maerlant

ik dacht laat ik me ook eens bedienen van de stijlvorm overdrijving,die hier zo in zwang lijkt te zijn...

verder is wat je zegt niet in tegenspraak met wat ik zeg: namelijk dat het beeld wat hier van moslims wordt geschetst ver afstaat van het beeld dat ik ontleen aan m'n dagelijks leven.

jovus | 14-02-08 | 22:06

v Maerlant 14-02-08 @ 22:01
Hehe, ik moest vanmorgen ook meteen aan jou denken toen ik deze box in de krant zag staan :-) Toch mooi vind ik.
Wél moet mij van het hart dat het wel een beetje liedjes uit de oude doos zijn, zowel de Vlaamse als de Surinaamse. Evenzogoed mooie en leuke deuntjes hoor maar er wordt in beide landen inmiddels wel iets andere muziek gemaakt dunkt mij.

Bigi Bana Boy | 14-02-08 | 22:05

Nu al die vlaggen verbranden en dan over 20 jaar lopen zeiken dat door die CO2 het halve land onder water staat.

Iko Nal | 14-02-08 | 22:04

Bigi Bana Boy 14-02-08 @ 21:57

Da's een héle mooie Bigi, en die retrostijl is om van te snoepen. Er staan bovendien een aantal favo's van me bij waar ik heel nostalgisch van word. Kortom, ik beraad me over aanschaf van dat ding. Als het zover komt zal ik bij het beluisteren aan je denken, zij het niet op z'n Valentijns.

v Maerlant | 14-02-08 | 22:01

HOAX. Toch ??? Toch ??? Toch???

lustgeenthee | 14-02-08 | 21:53

@hoteldebotel 14-02-08 @ 20:45> We hebben het hier over Pakistan, dr snugger. Maar voer jij maar lekker een vrijheidsstrijd tegen de islam ten behoeve van islamitische mensen in een islamitisch land die een islamitische staat willen. Jij bevestigt mijn stelling nog eens: deze idioten bevechten hun idelogogische vijand in hun eigen land precies hetzelfde als idioten (zoals jij kennelijk) hun ideologische vrijand in ons land bevechten: door andersdenkenden geen ruimte te geven. Alleen maar een constatering overigens, ik heb er nergens een waardeoordeel over gegeven, dus houd je voorspelbare schuimbekkende Geenstijl namekkerij (ik niet eens met wat je zegt dus jij fout, fout is links dus jij links) ook maar voor je.

Kyokushinkai | 14-02-08 | 21:53

ik zie max. 6 actievoerders. Lekker boeiend!

ouwe dibbes | 14-02-08 | 21:52

v.d. geilaard is back...mijn excuses aan de gasten die ik eergister gekwetst heb.....

v.d.geilaardson | 14-02-08 | 21:51

Bigi Bana Boy 14-02-08 @ 21:48
.
Ja, inderdaad, net nog een reportage over stammenoorlog in Kenia min of meer gevolgd. Ik zeg dan ook helemaal niet dat het een exclusief is van islamitische bevolkingsgroepen.Wél zie ik de koran als een 'amplifier' voor dit soort gedoe.

v Maerlant | 14-02-08 | 21:50

@Veritas 14-02-08 @ 21:21
Ah. U heeft het verschijnsel 'beroeps-baard' ontdekt. (ook de paus is er een hoor, maar is dus meer een soort naaktslak eigenlijk, mogelijk zelfs vorm van mimicry)

zak_arme_turf | 14-02-08 | 21:49

v Maerlant 14-02-08 @ 20:23
Je hebt helemaal gelijk maar dat verschijnsel kan zich in no time tussen elke twee min of meer ethnisch verschillende groepen "goede buren" voordoen. Zie Kenia, Ruanda, Timor, Irak enz enz.

Bigi Bana Boy | 14-02-08 | 21:48

Hebben ze groot gelijk in die haatbaarden. Afschaffen Valentijnsdag. Ik kwan goddomme mijn huis niet meer in van de postzakken vol met kaarten en de boeketten bloemen. Moet je met die rotzooi.

Elisabeth2 | 14-02-08 | 21:47

'jij ziet 'm in gedachten al je vrouw en kinderen de keel doorsnijden.'
jovus 14-02-08 @ 21:25
-
Kan jij in mijn hoofd kijken? Nee? Leg me dan ook geen woorden in m'n mond.
.
Mijn punt is dat verschillende zienswijzen tussen bevolkingsgroepen en de loyauteit aan de eigen groep op bepaalde momenten zwaarder kunnen - zeg maar zullen - wegen dan de zogezegde opgebouwde relatie op basis van een groet en een praatje. Niets meer, niets minder. Anders gesteld: die aardige man kan best een aardige man zijn, maar in tijden van spanning doen ook aardige mannen vreemde dingen. Tegenover elke enge man in een leger staat wel een aardige; zéker als het gaat om burgerjongens die gemobiliseerd zijn. Toch is de kogel uit die aardige jongen z'n loop even dodelijk als die uit de loop van die enge.

v Maerlant | 14-02-08 | 21:43

The real IRA erop af sturen???

killermiller | 14-02-08 | 21:39

@jovus 14-02-08 @ 21:25
Ben je wel eens door een Turk met een mes belaagd?

VanFrikschoten | 14-02-08 | 21:38

Die verlichting kan niet gauw genoeg voor ze komen.

realiteitswaanzin | 14-02-08 | 21:34

@ van Maerlant:

wat is je punt? dat iedereen met wie je goed omgaat op een dag je vijand kan worden?

Als ik een praatje maak met een aardige turk,zie ik gewoon een aardige man,
jij ziet 'm in gedachten al je vrouw en kinderen de keel doorsnijden.
ik benijd je niet

jovus | 14-02-08 | 21:25

De God van Empel 14-02-08 @ 19:37
lekker sarcastisch, inderdaad; f*ck it!

het is een commersjeel circus, maar ik heb net wel een lief cadeautje gehebt!
en die baarden zijn TBS-rijp.
overigens vindt ik dat die al die hofstadgroeptypes gewoon in een gesticht moeten worden opgesloten.

ranqneuzeKleinburger | 14-02-08 | 21:23

Morgen waarschijnlijk tegen de vrijdag = visdag.........

Veritas | 14-02-08 | 21:21

Nou wil het geval dat Sint Valentijn op 14 februari 269 (na chr) is onthoofd. Misschien dat iemand dat die hakbars eens moet vertellen wellicht maken ze er dan wel een Islamitische feestdag van...

en.wikipedia.org/wiki/Saint_Valentine#...

Gotthard | 14-02-08 | 21:21

Laat die hakbars toch gewoon een ei gaan leggen! Zonder baan, zonder toekomst, zonder scholing, ach wat sneu allemaal. Je kunt dan weinig anders dan full-time demonstrant zijn om je zinloze leven toch een zinnige invullig te geven. Of het nu 13 of 14 februari is, ze verzinnen elke keer wel iets om tegen te demonstreren.....

Veritas | 14-02-08 | 21:21

Verrek. Door die krijsende haatbaarden weet ik nu dat Valentijn een gristelijke geschiedenis heeft. Geen wonder. In de islam bestaat er natuurlijk geen dag van de liefde.

Shalome | 14-02-08 | 21:20

Ik vind dat ze met dat kruis door het Valentijns-hart de westerse wereld behoorlijk provoceren. Laten we de straat opgaan. Alhoewel, het is 3 graden en er is voetbal op TV. Laat maar dan...
Maar ik ben wel op mijn pik getrapt, dat wel hoor!

inkvip | 14-02-08 | 21:19

Een hele beroerde fotosjop.

Apotheker | 14-02-08 | 21:17

-weggejorist-

Henkieeee | 14-02-08 | 21:14

Ze hebben eigenlijk gewoon gelijk, valentijn slaat gewoon nergend op....

Henkieeee | 14-02-08 | 21:13

Beginnen we nu alweer? Letterlijk alles wat op dit onderwerp gezegd wordt...is gezegd, enkele nuances daargelaten...

Strotgrondel | 14-02-08 | 21:13

Behead those that insult Saint Valentine !

Bigi Bana Boy | 14-02-08 | 21:03

thispissesmeoff 14-02-08 @ 18:03: Jazeker. Tot max. 30 Mt op Kleine Brogel af te halen.

Vitaly Chernobyl | 14-02-08 | 20:59

Zijn dat nou die varkens, waar we zo van MOETEN houden??

sterretje | 14-02-08 | 20:58

Deze lui zijn years behind.....
Elke poging tot begrip voor de achterlijke godsdienst die deze fanaten aanhangen is geestelijke zelfvernietiging en politiek masochisme.
Een verstandig mens moet niets hebben van elke vorm van geloof, die collectief beleden waanzin, dus zeker niet van de islam.
Als er al verstandige moslims zijn dan zweren ze onmiddelijk hun geloof af.
Amen.

delano | 14-02-08 | 20:56

Wat een mooie foto's van schreeuwende baardjurken! Wat moeten die toch trots zijn op hun mooie koeltoer!

Hammar | 14-02-08 | 20:54

Ja op zo'n dag als vandaag zou ik me ook niet met iets belangrijkers bezighouden...

Paulien | 14-02-08 | 20:49

Kyokushinkai 14-02-08 @ 20:15

Misschien ben jij wel islamomaan..

delano | 14-02-08 | 20:48

Wat laat op het feestje, maar altijd leuk om te zien dat de hakbars weeeeer een nieuwe invalshoek hebben gevonden om vlaggetjes te verbranden. Zo houden ze elkaar lekker bezig joh. Is toch leuk, die kneuzen te zien rommelen met wat spulletjes en dingen brullen die ze met hun onopgeleide harses niet eens zelf begrijpen? Laat ze zichzelf maar weer es voor lul zetten, keer op keer weer... Tsssssssssss

bello | 14-02-08 | 20:46

Doen deze xenofoben in hun land niet precies hetzelfde wat xenofoben als Wilders en Geenstijl nalopertjes in dit land willen doen?

Kyokushinkai 14-02-08 @ 20:15

Slappe ondermaatse en dus islamitisch of linkse vergelijking! Om je vraag met een vraag te beantwoorden: Was de strijd van de geallieerden tegen de fascisten van dezelfde ideologische aard, als die van de nazies? Zo verzetten wij ons ook, nu nog vredig, tegen het beest van het islam-fascisme.

Onze vrijheidstrijd tegen een walgelijke sectarische ideologie vergelijken met de moslimfascisten die alles wat mooi en zuiver is willen vernietigen, is als kraaien vergelijken met paradijsvogels! De beelden spreken voor zich.

hoteldebotel | 14-02-08 | 20:45

Weten ze zelf waar ze de brand insteken? Valentijn! Nooit van gehoord, meneer daar gaf ons geld en we moesten zo op foto.......da, da, misterrr Bush.

Megalomaantje | 14-02-08 | 20:43

En maar alles in de fik steken, en maar lopen schreeuwen. Wat een randdebiele volk zeg.

koekdeeg | 14-02-08 | 20:39

Goh of ze nu lachen of schreeuwen, ze stralen gewoon van de vrede. Ze doen mij ook wel een beetje denken aan de nieuwe Nederlanders! Raar toch hoe dat volk allemaal op elkaar lijkt. Anyway, deze beelden nu ook straks in de Nederlandse straten. De ultieme natte droom van de Halsema en Doekle-wezels. Dan hebben we pas echt een echte multi-culturele-samen-leving!

hoteldebotel | 14-02-08 | 20:33

bebaarde sukkels dat volk heeft geen tijd om te werken

ookio | 14-02-08 | 20:33

Hmm die kerels hebben zeker tijd teveel??

Nifelheim | 14-02-08 | 20:33

Die linker HZB uit de bovenste pica heeft 't spiraaltje van z'n dochter nog in z'n baard hangen. Als dat geen liefde is!

Hutspotentieel | 14-02-08 | 20:32

ag, het zijn gewoon lutsers die geen vriendin kunnen krijgen.

glödlampa] | 14-02-08 | 20:31

Het is al langer bekend dat de gemiddelde Islamiet een verlaagd IQ heeft grenzende aan amoebes.

Het_leuke_zuiden | 14-02-08 | 20:27

8 uur Journaal...WAT N TOP reportage weer van onze Marga van Praag,en wat n niveau.

Torquemada | 14-02-08 | 20:25

@ Jovus

In voormalig Joegoslavië slachtten mensen die een week daarvoor nog vredig leken samen te leven en netjes elkaar gedag zegden elkaar meedogenloos af. Misschien dat je je even kunt verdiepen in hun ervaringen.

v Maerlant | 14-02-08 | 20:23

Iedereen weet toch dat lekkere mokkels lange wilde baarden verafschuwen.
Zelf hebben ze thuis natuurlijk een lelijk mormel zitten. Gehuld in een stoffen vuilniszak wordt ze af en toe uitgelaten door de sultan van flat 23-67. Mongeaulen. Sorry voor de belediging Corky Thatcher.

Steiner | 14-02-08 | 20:18

Doen deze xenofoben in hun land niet precies hetzelfde wat xenofoben als Wilders en Geenstijl nalopertjes in dit land willen doen?

Kyokushinkai | 14-02-08 | 20:15

jovus 14-02-08 @ 19:53
Mee eens.

Elisabeth2 | 14-02-08 | 20:15

Zullen wij dan tijdens het suikerfeest snoep verbranden omdat dat een moslim feestdag is?

Haaimans | 14-02-08 | 20:13

LibertasSimplex 14-02-08 @ 20:05
Hou een sop met top die kop.

LibertasSimplex | 14-02-08 | 20:12

stelletje achterlijke pyromaantjes

ddvvbb | 14-02-08 | 20:12

@ The eimer 14-02-08 @ 19:24
*banger is van gristenhonden in kabinet met macht dan van bijstandsmoslims in Rotterdam met mes*

Timooooo | 14-02-08 | 20:11

tja je moet wat met je zwart hart als moslim zijnde. allemaal ongelukkigen in de liefde. zielig...

Patrick Zweedsey | 14-02-08 | 20:11

@Fapfap 14-02-08 @ 20:06
Ja hoor, ze staan aan de achterkant van de bijenkorf in a'dam.

J.J. de Bom | 14-02-08 | 20:09

Gezien het oprukken van de moslims in de grote steden heb ik net een nieuwe carnavalskraker geschreven met als titel "Er staat een baard in de gang".
Ik ben ineens bang dat ze die ook zullen verbieden.

zebikboss | 14-02-08 | 20:07

Lieve bebaarde medemens met rode fez en gehoornde bril in de tweede foto, wil jij mijn valentijn zijn?

Timooooo | 14-02-08 | 20:07

amen

azijnseikerT | 14-02-08 | 20:07

jovus 14-02-08 @ 19:53

Shoes begon al goed. Verder heeft GS zijn eigen dynamiek, dat heeft zijn tijd nodig om te doorgronden. Dan begrijp je bepaalde reacties beter van bepaalde personen en kun je daar beter een waarde aan toekennen.
Verder probeer zo weinig mogelijk je te laten beinvloeden, vorm je eigen mening.
Maar steek hier ook wat op!

azijnseikerT | 14-02-08 | 20:06

Ach jongens, nou niet hypocriet lopen doen, alsof wij het wel de moeite vinden. Boycot het samen met mijn vriendin al jaren, ga liever een andere keer met haar uit eten. Dan is de rozenprijs ook niet zo apart.

Guantanamo Airways | 14-02-08 | 20:06

Ik zal ook 's op de dam gaan staan met een anti-suikerfeest-spandoek... Ik wil geen zoete rommel verkocht zien worden want ik voel me daardoor aangevallen in m'n persoonlijke opvattingen.
Commerciëel als de pest ook trouwens, die bakkers kloppen het geld uit je zakken zonder dat je het doorhebt.
Jammer dat die jurken niet van C&A zijn trouwens, dan zouden die vlammen wat makkelijker overslaan.

jeanmondo | 14-02-08 | 20:06

Als je op de bovenste foto klikt zie ik alweer 5 maal een contradictie.
1. Links een hand met een horloge (westerse uitvinding)
2. De meneer met het rode hoedje heeft een bril op. (westerse uitvinding)
3. 2. De meneer met het rode hoedje heeft een Hindoestip op zijn hoofd. (Moslim met hindoe tekenen? Ies haram!)
4. Naast de meneer met het rode hoedje zie ik een megafoon (westerse uitvinding)
5. De verf van de spandoeken komt van DuPont. (Westers bedrijf)
En zo zal er ook wel een man met een gouden tand rondlopen...

Ik wacht met spanning andere foto's af. Kan hier geen wedstrijd van gemaakt worden? Wie de meeste contradicties ziet?

Fapfap | 14-02-08 | 20:06

Die Joran en dat broertje Valentijn (on topic!) lijken trouwens behoorlijk op elkaar. Hm, oh, Valentijn, one more thing..

LibertasSimplex | 14-02-08 | 20:05

ach ja, misschien hebben ze wel gelijk die jongens. gisteren toch weer op de valreep ingelogd bij de online-bezoergbloemist en voor 30 euri rozen laten aanrukken voor vriendinlief op kantoor. ik weet het.. maar blij dat ze was!

Scherprechter | 14-02-08 | 20:05

Zeker geen kaartje gehad.

LibertasSimplex | 14-02-08 | 20:01

Staat de Pakistaanse ambasade nog niet in de hens?? Beetje onze dingetjes bespotten...

Gripzz | 14-02-08 | 20:01

wie moet ik nou geloven,geenstijl of m'n eigen ervaring ??
jovus 14-02-08 @ 19:13

Vanwaar die twijfel?

de honden blaffen... | 14-02-08 | 20:00

Moslims = geweldig.

Reethaarklont | 14-02-08 | 20:00

Haram:

Dancing.
Singing and listening to it.
Visiting nightclubs, discos, etc.
Manufacturing, buying, selling, or using musical instruments.

De God van Empel | 14-02-08 | 19:56

Haram in islam:

Looking into the houses of neighbours without permission.
Sitting at a table where wine is served.
Prevention of good deeds and charitable works.
Sitting with people who make innovations in religion.
Reaching power by unlawful means (in accordance to Islamic law).
Extracting confessions through torture.
Playing chess.
To work as a pimp.

www.shirazi.org.uk/haram.htm

De God van Empel | 14-02-08 | 19:55

goed azijnzeiker, ik ben een volbloeds Nederlander.
Ik kom in mijn dagelijks leven heel veel moslims tegen en een groot deel van hen is echt heel goed te pruimen.

en ik MEEN het hoor... ik zeg het niet omdat ik ,uit politiek correcte overwegingen, vind dat ik dat moet zeggen.

jullie zitten elkaar in een soort van massahysteriepsychose dinges te praten.

jovus | 14-02-08 | 19:53

wanneer begint de overheid met het uitdelen van wapens aan autochtonen? cohen kan mijn veiligheid toch niet garanderen.

zoalshetis | 14-02-08 | 19:53

Robert [email protected] 19:22:
Ben je niet aan het dromen geweest?
Hoofddoek af en die koran moet je met een korreltje zout nemen?
Kunnen we dan niet een paar mammoettankers met zout naar die mosselllanden sturen?
Wel is het zo dat die nieuwe Deense cartoons geen doden of ambassadebranden tot gevolg heeft gehad. Dat vind ik uiterst vreemd en verdacht.
Een beetje islamofascist moet zich nu toch op zijn besneden geslachtsdeel getrapt voelen?

The eimer | 14-02-08 | 19:52

Islam is liefde.

chrisdebom | 14-02-08 | 19:52

Valentine mag niet, maar geiten neuk wel.. raar volk.

Haarlemmer-Olie | 14-02-08 | 19:51

ze zijn wel fanatiek aan het kleuren geweest

ijsmannetje | 14-02-08 | 19:47

Iesjlham iesj flaijdeh.

De God van Empel | 14-02-08 | 19:45

Die Alie Snackbars hebben ook altijd overal wat tegen. Als ze iets niet zint...hopla dan maar lekker wat fikkies steken tijdens het protesteren of iemand onthoofden. Triest volk echt. Laat ze zichzelf maar in de fik steken.

PimPamPetje | 14-02-08 | 19:44

Hebben die gasten niks te doen ofzeau dat ze de hele dag op straat boe kunnen roepen? Ik moest vandaag bijvoorbeeld de hele dag werken. Ik bedoel maar..

Weanie_GS | 14-02-08 | 19:44

Tjonge wat een stel trieste rukkers, get a life goatbangers!

NahUnd? | 14-02-08 | 19:42

@De God van Empel: Islam is like shit, eat it!

Fleauxe | 14-02-08 | 19:41

Ik dacht dat ik wat te fappen zou krijgen hier, maar tis gewoon de allerdaagse sleur maar dan in valentijn thema...

'TrauMa | 14-02-08 | 19:39

"Islam ies liefde!"

*Steekt nog een papieren hart in de fik en kust zijn burkavrouwtje onder het afwassen*

KlunsJohannus | 14-02-08 | 19:39

Zeker allemaal werkloos?
Is er ooit wel eens iemand, buiten mijzelf , op het idee gekomen om alles daar plat te gooien met bommen en er een mooi zwemparadijsje van te maken?
Ineens meerdere problemen opgelost , zou ik zo denken.
En verder, zulke imbecielen wonen dus ook hier.

FidelFabstro | 14-02-08 | 19:39

Hebben ze geen bomaanslagen te plannen ofzo?

Maserati | 14-02-08 | 19:38

Robert Irving III 14-02-08 @ 19:22

Het Jeugdjournaal : de hersenspoelmachine voor jeugdig Nederland.
De politiek-correctheid van dat programma is om van over je nek te gaan. Pure propaganda in DDR-Stijl door ONZE staatstelevisie

delano | 14-02-08 | 19:37

jovus 14-02-08 @ 19:35

Omdat dat relevante info is bij je comment.

azijnseikerT | 14-02-08 | 19:37

Islam is a way of life, try it.
Islam is a gift, accept it.
Islam is a journey, complete it.
Islam is a struggle, fight for it.
Islam is a goal, achieve it.
Islam is an opportunity, take it.
Islam is not for sinners, overcome it.
Islam is not a game, don't play with it.
Islam is not a mystery, behold it.
Islam is not for cowards, face it.
Islam is not for the dead, live it.
Islam is a promise, fulfill it.
Islam is a duty, perform it.
Islam is a treasure (the Prayer), pray it.
Islam is a beautiful way of life, see it.
Islam has a message for you, hear it.
Islam is love , love it.

De God van Empel | 14-02-08 | 19:37

Waar om doen die lui dat ??? . Dat komt om dat er in die grijze massa tussen hun oren(die blijkbaar ook niet werken) niet veel zit alleen maar tirannnie en haat. Dus naar naar mijn inziens zijn het maar rare mensen.

jantjetrein | 14-02-08 | 19:36

</theekransje> moest er nog bij..

zmooc | 14-02-08 | 19:35

nee azijnzeiker ik ben geen moslim,waarom vraag je dat ?

jovus | 14-02-08 | 19:35

Ja, is toch logisch, Valentijnsdag is een dag waarop geliefden elkaar extra aandacht geven met cadeautjes, bloemen, of kaarten.
Dat past helemaal niet in die cultuur.

de honden blaffen... | 14-02-08 | 19:35

Wellicht moeten we dit zien als de verbranding van anti-Valentijnsdag vlaggen en protesteren ze dus eigenlijk tegen protesteren tegen Valentijnsdag.
</theekransje>

zmooc | 14-02-08 | 19:35

Kijk enorm uit naar de Nationale Heidenen Dag. Zoiets als carnaval, maar dan zonder achterliggende geloofstraditie. Lekker alles en iedereen in de maling nemen. Soort van koeltoer waarin dat moet kunnen, want daar hebben we wel traditie in?

De Regeering | 14-02-08 | 19:32

Rabarberke 14-02-08 @ 19:00

Jouw cultuurrelativisme is mij zo langzamerhand bekend. Die christenen zie ik de wapens nog niet oppakken.

delano | 14-02-08 | 19:31

Het is 1 grote sekte!

Erectus Enormus | 14-02-08 | 19:31

Rabarberke 14-02-08 @ 18:55

Dus als ik het goed begrijp, hebben die moslims milieuvriendelijk wapens....

delano | 14-02-08 | 19:29

@ Jovus 19:13:
Nou, ik zou zeggen, ga eens een tijdje in S.A. wonen en zie met eigen ogen hoe het daar aan toe gaat.
Kom dan terug in Rotterdam en kom tot de conclusie dat diezelfde figuren hier ook rondlopen.
Alleen beseffen die gasten hier dat bepaalde gewoonten hier uitdragen niet kunnen, maar ook dat het een kwestie van tijd is dat dit wel kan.
Cohen voelt dat dondersgoed aan als hij zegt dat gemeenteambtenaren geen hand aan vrouwen hoeven te geven.
Sluipend krijgen ze overal hun zin in.
Kortom, over een paar jaar zie jij geen verschil meer tussen het gedrag van moslims hier en in het M.O.

The eimer | 14-02-08 | 19:24

Valentine is een dag om ienand die je graag mag eens leuk te verrassen. blijkbaar mag dat niet van allah,
volgens mij begint islam een soort kankergezwel te worden eentje van het ergste soort

protonplof | 14-02-08 | 19:24

Niets aan de hand luitjes, gewoon het dagelijkse foto-moment van het ministerie van haat, morgen weer een nieuw thema......

QB (ja die.....) | 14-02-08 | 19:24

Hmm ze werken niet,maar hebben wel geld voor zo'n dure dag, papier,verf,kwasten en aanstekers kopen,zullen ze wel van hun familie baard in holland hebben gekregen,uitkering is toch handig, oftewel van ons zuurverdiende geld,denken alleen aan zichzelf...egoistische geiteneuqers.

KingofQueens | 14-02-08 | 19:23

vossejongk 14-02-08 @ 19:18
Dat 'jongk' staat er ws niet voor niets in je nick, weleens gehoord van Brigatta Rossa, Rote Armee Fraktion, Army of God etc.......?

Sikkeneur | 14-02-08 | 19:23

Ik zag net in het Jeugdjournaal Valentijnsdag op een school in Amsterdam: Allemaal moslima meisjes in groep 7 die roze hoofdoeken droegen en toegaven verliefd te zijn en te flirten. Volgend jaar de hoofddoekjes ook af. En imams die vertellen dat je de Koran niet letterlijk moet lezen maar met een korreltje zout. Misschien komt het allemaal nog goed.

Robert Irving III | 14-02-08 | 19:22

jovus 14-02-08 @ 19:13

U is zelf moslim?

azijnseikerT | 14-02-08 | 19:22

Helemaal gek

Boer Harms | 14-02-08 | 19:22

Hier worden moties ingediend tegen vissenkommen, daar wordt gedemonstreerd tegen valentijnsdag.
Moet kunnen... kopje thee en een jeugdhonk erbij en de wereld is weer een betere plek geworden

Vleeschmans | 14-02-08 | 19:20

dom dom dom dom dom bom

Diederdick | 14-02-08 | 19:18

Niet alle moslims zijn terroristen

Maar alle terroristen zijn wel moslim !

vossejongk | 14-02-08 | 19:18

Ga lekker uit van je eigen ervaring. De reaguurders op GS hebben de gewoonte alles een beetje aan te dikken. (ik dus ook)

hannes de boender | 14-02-08 | 19:18

@ Gristus 14-02-08 @ 19:15
Doe allemaal maar. Zekerheid voor alles !

Mikey70 | 14-02-08 | 19:17

Vind ik ook, pyromanen dag is veel cooler, weg met die onzin!

proats | 14-02-08 | 19:17

Als we nu eens als tegenprestatie de offer en suikerfeesten ook eens in de fik steken.

Karel Kruizenruiker | 14-02-08 | 19:16

Allejezus, en met dat soort mensen moeten we dan op 1 planeet wonen!?!?

Ik heb mezelf altijd als zeer gematigd beschouwd, maar onderhand begin ik toch serieus te denken dat de ideale wereld een grote stap dichterbij is als al die achterlijken deaud / naar de maan gekatapulteerd (alhoewel, nooit meer volle maan daarna...) / in de zon geteleporteerd / onvruchtbaar gemaakt / geassimileerd zijn.

Onderstreep vooral uw voorkeur.

Gristus | 14-02-08 | 19:15

jovus 14-02-08 @ 19:13

Vertrouw op je eigen ervaring, maar steek wel een beetje op van de reaguurslels alhier. Er zitten echt wel waarheden tussen.

shoes | 14-02-08 | 19:15

en als we hun vlag in de fik steken blazen ze weer een toren op of zo ?

DeSteef | 14-02-08 | 19:15

@koerbagh ® 14-02-08 @ 19:12
Erectus zou teveel eer zijn, ja. Homo opportinucus misschien, maar dat eindigt op -cus en dat sluit weer teveel aan bij valentijnsdag.

De Regeering | 14-02-08 | 19:14

Zal wel een grote partij zijn waar ik bang voor moet worden?
Enfin: ik vind Valentijnsdag ook niks, flauwekul!

Sikkeneur | 14-02-08 | 19:14

't is zo gek he,als ik geenstijl een beetje volg zou ik zweren dat moslims een soort van kwaadaardige diersoort zijn.
maar het overgrote deel van de moslims die ik in het dagelijks leven tegenkom is vriendelijk,rustig,behulpzaam,spreekt keurig nederlands etc (ik woon in hartje Rotterdam)

wie moet ik nou geloven,geenstijl of m'n eigen ervaring ??

jovus | 14-02-08 | 19:13

@De Regeering 14-02-08 @ 19:08:
Homo Sapiens zou al een goede stap in de juiste richting zijn.

koerbagh ® | 14-02-08 | 19:12

hero_of_heaven 14-02-08 @ 18:54

Ey dat zijn mijn uitspraken, jatter.

clint | 14-02-08 | 19:10

De tering voor ze. Als er in een Scandinavisch landje een paar tekeningen worden gepubliceerd schreeuwen ze moord en brand, maar onze normen en waarden mogen wel in de fik. Stelletje hypocriete middeleeuwse teringapen zijn het; wanneer kunnen we nou eens massaal over op kernfusie-energie zodat ze zonder olieinkomsten zitten en doodrotten? Gaat de wereld stukken op vooruit.

The Green*Machine | 14-02-08 | 19:10

@koerbagh ® 14-02-08 @ 19:03
Toch nog evolutie? Homo humanitas/seculiras/atheistas. Iets met -tas in elk geval.

De Regeering | 14-02-08 | 19:08

Wel een goed gemaakte fotofuck, zou zo maar echt kunnen gebeuren met die mensen...

Andre Rouvoet | 14-02-08 | 19:05

@UltimateMarcel 14-02-08 @ 19:01
Ok, fair enough!
En Koninginnendag?

J.J. de Bom | 14-02-08 | 19:05

@Erectus Enormus 14-02-08 @ 18:55:
Laten we daarbij vooral niet discrimineren tussen religieuze sektes.

koerbagh ® | 14-02-08 | 19:03

VALENTIJNSKAARTEN=NEE - NEUQEN=JA

valdhaute | 14-02-08 | 19:02

ma.. ma... maar.. ies liefde!

frickY | 14-02-08 | 19:02

Tendentieussss. Lekker.

Louis Renault | 14-02-08 | 19:02

@j.j. de bom. Inderdaad heb ik ook geen kerstboom, alhoewel dat niet eens een christelijk idee is, maar een heidens idee, wat voor het gemak door de westerse religies is overgenomen

UltimateMarcel | 14-02-08 | 19:01

Kots! krijg allemaal de pestpokke stelletje zieke baardapen ga lekker je vrouw vernederen ofso maar laat ons met rust met je allah gehaktbal infantielen geloof

zoeperman | 14-02-08 | 19:01

Verdomd gelijk hebben ze! Valentijnsdag is niets meer dan commerciele rotzooi. En ja ik heb een vriendin!

Naldje | 14-02-08 | 19:00

@Rabarberke 14-02-08 @ 18:55
Als ze de technische kennis hadden zouden ze het zeker ook gebruiken.

bethundered | 14-02-08 | 19:00

@delano

Dat is geen relativisme , dat is de feitelijke situatie. Die lui protesteren gewoon tegen Valentijn omdat het daar gevierd wordt. Lekker achterlijk, maar dat is hun goed recht.

Hier nog wat relativisme, daar zou ik me meer zorgen over maken dan een paar apen in Karachi.

www.google.com/search?hl=nl&rls=co...

Rabarberke | 14-02-08 | 19:00

@dr.spin007 14-02-08 @ 18:32
Neu, maar kon zo snel niets anders verzinnen

Hellsmurfje | 14-02-08 | 18:57

Die jongens stellen geen grenzen, die meten enkel terrein winst.

@ Reverend Ray 14-02-08 @ 18:34

Jawel. En kijk eens hoeveel wij westerlingen inmiddels al van die maanziekte en zijn aanhangers af weten. Nou onze overheid nog.

Shalome | 14-02-08 | 18:55

Het is een in en in ziek volk. Ze willen iedereen hun 'gelijk' opdringen. Deze zieke geesten preventief ruimen. Save the world!!!

Erectus Enormus | 14-02-08 | 18:55

@hero

Naja fundamentalistische moslims gebruiken tenminste geen verarmd uranium in hun munitie zodat hun soldaten niet ziek worden.

Rabarberke | 14-02-08 | 18:55

schijt en schijtziek begin ik hier van te worden

hero_of_heaven | 14-02-08 | 18:54

Worden jullie onderdrukt met valentijn??
'' d-d-dat moet je aan me man vragen''

geenstijlsteengeil | 14-02-08 | 18:54

Overigens betreft het hier een paar extremistische randdebielen in Karachi. De overgrote meerderheid van de moslims viert daar gewoon Valentijnsdag.

Rabarberke 14-02-08 @ 18:41

Aha, daar is het relativisme weer......

delano | 14-02-08 | 18:54

Goed gekozen dagafsluittopic. Ik gok op ... 300+ reaguursels. Kenne we de nach mee door.

De Regeering | 14-02-08 | 18:54

@ mezelf - vindT

duit in het zakje | 14-02-08 | 18:54

@ UltimateMarcel 14-02-08 @ 18:52

Dus jij heb ook nooit een kerstboom?

J.J. de Bom | 14-02-08 | 18:53

Als dat echt een christelijk feest is???? waarom doen dan zoveel hypocriete nederlanders er ook aan mee???? Het is gewoon weer een commerciele bende in de wereld. Alu Hakbar, fik het maar af

UltimateMarcel | 14-02-08 | 18:52

We moeten dat complete midden-oosten gewoon negeren en autonoom maken. Zij bemoeien zich met hun zaken, wij ons met de onze. Als je iemand een eikel vind prive, ga je toch ook niet iedere dag bij 'm op de thee? Gaan we over 150 jaar weer eens kijken of er wat raakvlakken zijn inmiddels.

duit in het zakje | 14-02-08 | 18:51

-weggejorist-

rifkicker | 14-02-08 | 18:51

Achterlijke geitenneuqerts

monaco | 14-02-08 | 18:50

Google geeft de resultaten van de protesten van 2007, oud nieuws?

Lieve Meneer | 14-02-08 | 18:50

Jammer dat de evolutie gestopt is. Doorgang van het eliminatieproces zou mooi zijn als deze schreeuwbaarden zich deze emocultuur niet zouden overleven.

De Regeering | 14-02-08 | 18:49

De Minister 14-02-08 @ 18:45
Mooie comment! argumenten svp..

vermijd | 14-02-08 | 18:49

ach volgende week is het donald duck ,laat maar betijen en maak je niet te druk ;-)bar

r00nus | 14-02-08 | 18:49

@cabanes 14-02-08 @ 18:34:
Dinsdag is uitgevonden de heidense Germanen genoemd naar de god Odin. Odin's dag... en Wodan's dag - Woensdag, Thor's dag - Donderdag, Frya's dag-Vrijdag. Zaterdag is een Romeins invloedje, naar Saturnus; Zon- en Maandag zijn evident... kortom, bij het benoemen van de dagen kwam geen gristen kijken.

koerbagh ® | 14-02-08 | 18:48

-weggejorist-

rifkicker | 14-02-08 | 18:48

Deze harde werkers hebben een dag verlof moeten nemen uit hun zuur verdiende verlofdagen met als reden 'valentijnsdag bestrijding'. Dat wordt dus 1 dag minder op de Mecca camping dit jaar voor ze.

St. Varken | 14-02-08 | 18:47

Brandende liefde, ieslam ies vrede.
Mijn hart staat in vuur en vlam.
Ik zal maar geen brandende vraag stellen hierover.

ADO-Le-Cent | 14-02-08 | 18:47

Het is de laatste tijd alleen maar dit islam, dat islam.
ik denk dat ik maar in invalidewagens ga investeren......

Mikey70 | 14-02-08 | 18:47

Er staat een baard in de gang,
Jaja, een baard in de gang, ....

gentle giant | 14-02-08 | 18:46

@Alle domme rukkers
Jullie zijn domme rukkerTs !!!

De Minister | 14-02-08 | 18:45

Als ik last heb van mieren in de tuin gooi ik er spiritus op en steek ik dat aan. Zou ook voor andere problemen een oplossing zijn.....

Kill Le Boek | 14-02-08 | 18:45

@De Kleine Generaal 14-02-08 @ 18:42
Geef ze 500 jaar dan beginnen ze over de koran te zeiken...

bethundered | 14-02-08 | 18:45

Love & Peace.

Doucebag | 14-02-08 | 18:45

Reverend Ray 14-02-08 @ 18:34
Die laatste zin mag je wat mij betreft inlijsten

duit in het zakje | 14-02-08 | 18:44

aparte hobby

azijnseikerT | 14-02-08 | 18:44

Okay laten wij dan hier die Islamitische feesten verbieden..... voor de zoveelste keer: ze leven daar in de middeleeuwen!

Keaning_Radboud | 14-02-08 | 18:43

Als ze zo doorgaan blijft er straks wel héél erg weinig over om over te kunnen zeiken...

De Kleine Generaal | 14-02-08 | 18:42

dat ze daar elke dag de straat maar op kunnen om dingen te verbranden... moet er niet gewerkt worden?

the0roger | 14-02-08 | 18:41

Eerst een kleurplaat over valentijn maken, en 'm dan in de fik zetten...

Het houd je wel bezig...

-1

DWAEZ | 14-02-08 | 18:41

Ok, in schrijf mij in voor de volgende demonstraties tegen: ramadan, suiker en slachtfeest.. Wie volgt?

Ommezwaai | 14-02-08 | 18:41

Overigens betreft het hier een paar extremistische randdebielen in Karachi. De overgrote meerderheid van de moslims viert daar gewoon Valentijnsdag.

Rabarberke | 14-02-08 | 18:41

kaperS

dr.spin007 | 14-02-08 | 18:40

Hakbars van de radicale islamitische .... zegt genoeg.

lichtpunt | 14-02-08 | 18:39

stop onnodige uitstoot van co2 smerig hakbar milieu vernielend tuig........
greenpeace bind je daar maar eens aan vast...........

geef die "S" eens terug!

dr.spin007 | 14-02-08 | 18:39

6 hakbarren die van het padje zijn... hoeveel doden kan dat geven?

*kaper 9/11 telt*

dr.spin007 | 14-02-08 | 18:39

Die hadden we nog niet gehad..

Shellypower | 14-02-08 | 18:38

oke, in nederland zitte al die vmbeau hakbars te zeuren over dat ze hier willen blijven en hun eigen cultuur willen behouden en vervolgends steken ze onze cultuur zegmaar in brand... lekker.

deric1 | 14-02-08 | 18:37

Het zal ook eens niet. Zit er in het midden oosten adrenaline in de grond ipv aardolie?
*vermoeid de schouders ophaalt en een bord friet gaat kanen*

JosVerbeek | 14-02-08 | 18:37

@dr.spin007
Voor sommigen wel. Maar zoals uit de valentijnactie van de hakbars blijkt, maken ze sowieso weinig onderscheid tussen heiligen en gewone mensen. Trouwens, die koninginnedag is voor veel mensen in Nederland ook 'heilig'.

KarlMarx | 14-02-08 | 18:36

voor de liefhebberTs: brandhout in de aanbieding

www.marktplaats.nl/

dr.spin007 | 14-02-08 | 18:35

Ik zeik ook wel eens op dit en dat, wel op alles eigenlijk wel. Met dit verschil dat er geen fysieke middelen, ik noem bijvoorbeeld benzine, bij komt kijken.
Daarom zeg ik, kort houden, die jongens zijn niet bij machte om grenzen te stellen.
Kohan doet het al weer prima door het handschud gebeuren te gedogen, moet je niet doen, dat is enkel op naar het volgende treetje.
Die jongens stellen geen grenzen, die meten enkel terrein winst.

Reverend Ray | 14-02-08 | 18:34

denk niet dat er overal op de aardebol Moslims United stonden om tegen Valentijnsdag te protesteren....dit lijkt meer op een handjevol idioten....next.

Lebowski Achiever | 14-02-08 | 18:34

Dinsdag is ook uitgevonden door de christenen! Ook afschaffen!

cabanes | 14-02-08 | 18:34

Rare jongens die moesliems.....

tinustraveler | 14-02-08 | 18:33

Kansleauze actie weer van die Hakbars. Op een of andere manier doen die proleten er alles aan om maar in het nieuws te komen. Wat als we nou gewoon totaal geen aandacht meer besteden aan het onderwerp Islam. Zouden ze dan geweaun weer es gaan werrrrukken?

LJBrinkhorst | 14-02-08 | 18:33

Alleen Allah is ware liefde! Sterf! stelletje westerse honden! Sint Valentijn zal Allah's toorn voelen! Sterf kufars!

GodHandKiller | 14-02-08 | 18:33

Staat Klunshof er al tussen? Geradicaliseerd door zijn afgang?

Shalome | 14-02-08 | 18:32

KarlMarx 14-02-08 @ 18:32

Is Bea ook goddelijk dan?

dr.spin007 | 14-02-08 | 18:32

Hellsmurfje 14-02-08 @ 18:29

Heb je daar een excuus voor nodig dan?

dr.spin007 | 14-02-08 | 18:32

juist!!! BURN LOVE, spread HATE and FEAR. sukkels

je weet het | 14-02-08 | 18:32

@dr.spin007
Of konijnen ritueel slachten...
Zolang ze maar niet gaan kutten met koninginnedag... Alhoewel ik me nu bedenk dat zo'n portretje van Bea...

KarlMarx | 14-02-08 | 18:32

Wat een achtelijk volk is het toch ook, ga nu ff me kont afvegen met de koran.
Geert kom er maar in.......

Martin9339 | 14-02-08 | 18:31

@Rabarberke 14-02-08 @ 18:27, Ik heb nog niet een keer een hakbar ooit een bijbel in de fik zien steken,dus een koran affikken zou ongepast wezen(wel lachen natuurlijk) maar dat terzijde.

baggerboer | 14-02-08 | 18:31

@ Rabarberke 14-02-08 @ 18:27
Met pasen zoeken ze naar eieren om te stenigen.

Satanachist | 14-02-08 | 18:30

...ik heb hier maar 1 woord voor: ZJALOERS!!! Je hebt er gewoon de pik in dat je nooit een kaartje van Abdulina heb gehad, lelijken baardmansch! Scheer je (baard) weg!

Comrade Enver Hoxha | 14-02-08 | 18:29

Ik ben christelijk maar die sint valentijn zegt me helemaal niets. Dacht dat het een commercieel excuus was om
a: geld uit je zak te kloppen (uit eten te gaan, bloemen, kaartjes aan geliefde)
b: een excuus om te neuken met je vriendin.

Hellsmurfje | 14-02-08 | 18:29

CoJoNes 14-02-08 @ 18:27
U is kennert?

vermijd | 14-02-08 | 18:28

en ondertussen geven ze wel zelf geld uit aan die rotzooi...

Dagh! | 14-02-08 | 18:28

Even afwachten wat ze voor pasen in petto hebben. Misschien gaan ze wel kruizen in de hens steken. Moet kunnen, is vrede, weet je. En maar achter die achterlijk Mo aanlopen.

dr.spin007 | 14-02-08 | 18:27

Die democaravaan tegen Valentijn gaat de wereld rond. Vorig jaar was het Indonesie www.indonesiamatters.com/1106/valentin...

Ik ben benieuwd of zo'n demonstrant het goed vindt dat we hier tegen het suikerfeest protesteren en een paar korans in de hens steken omdat de islam hier een vreemde cultuur is.

Rabarberke | 14-02-08 | 18:27

@vermijnd
Islama's prakken is niet mijn favoriete bezigheid op Hallmarkday, maar de frustratie druipt van de gezichtjes van deze besneden penopauzisten. Prakken willen ze, anaal ook liefst, dat is nou eenmaal SOP in moslimlanden zodat zelfs de ongetrouwde hoeren maagd kunnen blijven.

CoJoNes | 14-02-08 | 18:27

Ze hebben vast geen bloemetje gekregen

G4ns | 14-02-08 | 18:27

Nu die hakbars onze 'heiligen' in de brand steken, vinden ze het vast geen probleem als er ergens in Nederland een portretje van een zekere Mohammed in de fik gaat. Het wordt deze dagen 's nachts namelijk -5 en dan is een vuurtje wel lekker.

KarlMarx | 14-02-08 | 18:25

bekijk het positief.. blijkbaar is het onder de baardloze bevolking een behoorlijk populaire feestdag geworden.. toont des te meer aan dat de (radicale) Islam kansloos is tegen de 'zegeningen' van het westen.

Rhun | 14-02-08 | 18:24

Onnodig CO2 uitstoot op deze heidense dag van vleselijke lust.

Satanachist | 14-02-08 | 18:24

@Reverend Ray 14-02-08 @ 18:23
Je bent 'beleving' vergeten aan het eind van je laatste zin.

CoJoNes | 14-02-08 | 18:24

Kunnen ze zichzelf niet ritueel in de fik steken als protest?

Mikey70 | 14-02-08 | 18:24

Wat is dat toch een onoverbodig volk.
Als die lui niet meer op onze planeet zouden ronlopen zou het er echt alleen maar beter op worden.

Tremor | 14-02-08 | 18:24

@CoJoNes 14-02-08 @ 18:21
Je moet niet lopen bagateliseren.

Dit is het beste voorbeeld van de haat tegenover mensen die niet in de islam geloven. Dit gevoel van verwerping zit in elke islamiet in elk land. Alleen geven deze schapeneukers op de feauteaux er uiting aan.

BloedendMaandverband | 14-02-08 | 18:24

Kan me haast niet voorstellen dat dit de eerste keer is.
Dit hadden ze 10 jaar geleden ook al prima kunnen doen.

René B. | 14-02-08 | 18:23

CoJoNes 14-02-08 @ 18:21
Dat is jouwn kijk op Valentijnsdag? Moslima's prakken?

vermijd | 14-02-08 | 18:23

Dit krijg je wanneer je ze de ruimte geeft. We hadden ze direct kort moeten houden, maar nee, discusieren over of bijvoorbeeld spotprenten kunnen. Zie hier een stukje resultaat.

Reverend Ray | 14-02-08 | 18:23

Tsja als je maar iets hebt om over te kankeren en hakbarren.

Brandje | 14-02-08 | 18:21

Jongens, het zijn 6 hakbarretjes van middelbare leeftijd. Als viagra niet haram was geweest hadden deze halfbejaarden met graagte een islamohoertje liggen prakken in dowtown Karachi.

CoJoNes | 14-02-08 | 18:21

Ze blijven leuk die Hakbarrrs, maar elke keer na het zien van dit soort taferelen zou ik bijna willen zeggen tijd om de boel maar eens plat te gooien daar. En met plat bedoel ik gewoon gooien met multi-megaton nucleair speelgoed.

.KicksAss | 14-02-08 | 18:21

Stuur deze hakbars een valatijns kaartje

gerrit5042 | 14-02-08 | 18:20

Je blijft wel lachen met die gasten, hoax of niet.
Valentijnsdag zuigt

baggerboer | 14-02-08 | 18:18

Sintels zijn misschien ook christelijk.....

Jesus Christus, Job Cohen, realiseer je wel dat er in het Amsterdamse wapen drie Sint Andrieskruizen staan?

Sint-Job- in -het Goor? Naamsverandering, snel!

Sint--Vitusdans, minister van gezondheidszorg, grijp in!

delano | 14-02-08 | 18:18

want MAFKETELS en dat zijn het . die maken het helemaal kapot . en dan heb ik het niet over de jostieband .

likmegaties | 14-02-08 | 18:17

Mensen... Respect voor deze hakbars.. Het is een waardeloze commercie dag die zijn doel volledig is voorbij geschoten.

vermijd | 14-02-08 | 18:17

HOAX of niet ...ik lach me te barste

otto maan | 14-02-08 | 18:16

Op zich had ik wel mee willen lopen als gelegenheids-Hakbar.
Valentijn is haram! Dood aan de kufar! Valentijn is haram! hahaha lol

GodHandKiller | 14-02-08 | 18:16

Feauteau fuck deez'vrijdag?

Opdracht: verzin een affiche waar mannen met baarden tegen kunnen zijn.

Bijvoorbeeld erwtensoep (varkensvlees), bumper stickers (te Amerikaans), nylon (grondstof voor sexy beenmode) of het gebruik van lachende mensen in advertenties (ernst is geboden, nix is grappig).

G. Temmes | 14-02-08 | 18:15

Ik ben ook niet voor valentijnsdag, maar laat dan toch de mensen gerust die er wel voor zijn.

Het is gewoon een fetisj van islamieten om alles wat Westers is neer te halen. Het begint met pamfletten neerbranden en eindigt met bommen.

Jullie mogen de regering allemaal bedanken voor deze slechte import.
Nee ik heb niet slecht gelezen, dit protest is in Pakistan.
Maar als ze zich zelfs misdragen in de landen van herkomst, wat moeten ze dan goedverdoeme komen doen in NL of BE?

BloedendMaandverband | 14-02-08 | 18:15

Dr staan daar 6 man met een paar posters en een aansteker.

J.J. de Bom | 14-02-08 | 18:15

Elke keer als ik denk dat de haatbaarden de bodem van de absolute bespottelijkheid hebben bereikt, weten ze me toch weer opnieuw te verrassen. Knap.

Shalome | 14-02-08 | 18:14

hahahaha ik zeg HOAX!
Maar ze hebben op zich wel gelijk, valentijnsdag moeten ze gewoon verbieden.

GodHandKiller | 14-02-08 | 18:13

hoor

Jan Passant | 14-02-08 | 18:13

Als dit geen HOAX is .. ;-0

dr. tikshit | 14-02-08 | 18:13

ze hebben eindelijk gelijk, BURN!!!!!!

neger des heils | 14-02-08 | 18:13

Vermoedelijk zijn dit niet die gematigde moslims waar ik zo veel over.

Jan Passant | 14-02-08 | 18:13

@De Minister 14-02-08 @ 18:09

Schizo!

J.J. de Bom | 14-02-08 | 18:13

Als ze maar schreeuwend de straten op kunnen.. Stelletje dwazen daar.

Stickert | 14-02-08 | 18:12

groot gelijk hebben ze, valentijnsdag zuigt

hermanus | 14-02-08 | 18:11

Christelijke feestdag?? Ik dacht dat de Amerikaanse marketingmachine deze commerciele poep tegen de ventilator had geslingerd

duit in het zakje | 14-02-08 | 18:11

Mafketels

rechtserukker | 14-02-08 | 18:11

Onderontwikkelde zandapen zijn het!

snapjedat | 14-02-08 | 18:11

is kudt voor ze, weer een dag dat andere wel geile neuqsecks hebben maar hun niet.

Stolker | 14-02-08 | 18:10

Hoog tijd dat we Valentijn hier verbieden! De Grootboefti van Islamsterdam, Job C, bekijkt as we speak de juridische mogelijkheden. Islam ies Vrede!

PreventiefRuimen | 14-02-08 | 18:10

Zeker zelf geen kaartje ontvangen...

Arond | 14-02-08 | 18:10

Zijn maar druk met posters maken daarzo. Jaloezie is wat ik hieruit opmaak.

VOC-mentaliteit | 14-02-08 | 18:09

@ De Minister 14-02-08 @ 18:06
Je hebt gelijk. Vaak duren dit soort taferelen slechts enkele minuten. Regelmatig vooraf besproken met de westerse journalisten. Soort markteting, zodat de journalisten weer wat kunnen verkaufen aan ons... Triest :-(

De Minister | 14-02-08 | 18:09

Ok mensen we moeten voorkomen dat we onze Moslimbroeders tegen het zere been stoten steeds door ze continue te confronteren met onze cultuur. Het is pure geestelijke marteling voor ze en ze zijn al zo labiel. Dus laten we met zn alle de Islam omarmen en dan kunnen we vervolgens onze broeders de kop in slaan zoals het de Islam betaamt. Om vervolgens zandkasteeltjes te maken. Het schijnt dat ze een grote zandbak hebben.

Kniftig | 14-02-08 | 18:09

Nog effe en ze verbranden anti-VrijMiBeau borden.
Waar houdt dit op ?

Tyler-Durden | 14-02-08 | 18:08

Schaf Sinterklaas, Sint Maarten en Sint Juttemis ook meteen af!
Voordat die muzelmannen daar ook de fik in steken.........

delano | 14-02-08 | 18:08

@thispissesmeoff 14-02-08 @ 18:03

Jahoor, de Tsar Bomba.

El Gouda | 14-02-08 | 18:08

@ urbietorbi 14-02-08 @ 18:06
Je bent me net voor.

Mikey70 | 14-02-08 | 18:07

Geachte heer Al Gore,

Schakel die fikkie-stekende moslims uit en het probleem van de opwarmende aarde is opgelost.

kusjes,

Tyler

Tyler-Durden | 14-02-08 | 18:07

De zelfontbrandende valentijnskaarten zijn het helemaal in 2008.

J.J. de Bom | 14-02-08 | 18:07

Maar laten we vooral in dit land het Suikerfeest vieren....

Murdockyoufool | 14-02-08 | 18:06

Die mensen hebben gewoon een punt.

Toine Rorije | 14-02-08 | 18:06

Staat die baard van die valentine terrorist nou in de brand?

urbietorbi | 14-02-08 | 18:06

George Bush nog snel erover met een bommentapijtje. Kan nog net voor de verkiezingen.

Conan de Rabarber | 14-02-08 | 18:06

hadden ze vrij vandaag of zo ?? of vrij genomen om lekker met elkaar fikkie te stoken.

imp.caes.avg. | 14-02-08 | 18:05

Vandenburg: "This burning heart of mine"

pikkienoga | 14-02-08 | 18:04

zullen we dat hier tijdens het suikerfeest ook maar doen .

likmegaties | 14-02-08 | 18:04

*ambassades van Pakistan en Saudia besteauken gaat met Valentijn e-cards*

Ahasveros | 14-02-08 | 18:03

Als ik geen leven had zou ik misschien ook wel de hele dag demonstreren tegen dingen uit het leven van mensen die wel gelukkig zijn. Lang leve Allah!

Hertog van Waterland | 14-02-08 | 18:03

Is er geen verdelgingsmiddel waarmee we de wereld kunnen ontdoen van al die brullende hakbars?

thispissesmeoff | 14-02-08 | 18:03

IES KOLTOER ! Voor de 260.000e keer.

righteousness | 14-02-08 | 18:02

daarom zal er nooit vrede zijn daaro..

unknown2505 | 14-02-08 | 18:02

Ik vind Valentijnsdag anders altijd de perfecte dag om lopende relaties te beeïndigen.

KarlMarx | 14-02-08 | 18:02

Als die gasten zich over dit soort onzin druk beginnen te maken, hebben ze het veel te goed.

Pierre van Hook | 14-02-08 | 18:02

als ze maar wat kunne affikke!

unknown2505 | 14-02-08 | 18:01

REAGEER OOK