achtergrond

Geenstijl

Dinand Woesthoff promoot kinderlijn

dienant.jpegWij begrepen het al niet helemaal, waarom maakte Dinand Woesthoff zich onlangs toch zo druk om dat weeshuis in Bulgarije? Wat heeft die jankstem van Kane toch te winnen bij zo'n actie, welk financieel belang speelt er mee? Welnu, we zijn er achter. Dinand is namelijk druk bezig zichzelf te profileren als 'de kleine kinderen man'. Hij moet de eerste persoon worden waar je aan denkt bij het woord 'baby' of 'kraambezoek', zo heeft men besloten. Dat Bulgarije-gedoe was eigenlijk nog maar het begin. Volgende week opent Dinand namelijk de '9 Maanden Beurs', een evenement van en voor zwangere vrouwen. Steekwoorden: blauw, roze en heel veel koopzieke hormonencocktails. En dan nu het grote WAAROM van dit nieuwe imago van de rockert: er moet wat verkocht worden. Dus toch. Kane heeft al weer enige tijd geen hit gehad en dus gaat Dinand nu de tekenfiguurtjes Woezel & Pip financieel uitbuiten. Guusje verzon deze karakters vlak voor haar dood en tot Dinands grote verbazing lagen er nog wat cd's, boekjes en speelgoed op zolder weg te rotten. Toch zonde, want business is business en babyrommel doet het altijd goed. Voor tips over borstvoeding, soorten luiers en de eerste stapjes kunt u trouwens hier terecht.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.