Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ali Lazrak nu ook vrouwenmepper

Ali Bombarie zegt FUAli Lamzak, de voormalige spook-parlementariër van de SP woont tegenwoordig van zijn wachtgeld in Marokko en geeft leiding aan een lokaal radiostation. Waarom hij naar zijn vaderland is vertrokken vertelt het verhaal niet, maar wij gaan voor het gemak maar even uit dat hij op de vlucht is voor de Belastingdienst. Nederland heeft namelijk nog 25.000 euro van Lamzak tegoed en Ali weigert deze centjes terug te betalen. Dus nam Ali de wijk naar zijn vaderland en lult hij tegenwoordig vrouwtjes uit de kleren. Maar blijkbaar zijn die vrouwtjes een stuk geëmancipeerder dan de Marokkaanse variant in Nederland, want Ali heeft een serie aanklachten aan zijn broek hangen wegens aanranding en mishandeling. Misschien een ideetje voor de Belastingdienst om zijn wachtgeld per direct stop te zetten. Ali heeft namelijk een nieuwe baan. Tenminste, voor zolang het duurt...

Reaguursels

Inloggen

lekker hoor, eerst geld trekken van Nederland en dan weggaan, typisch gedrag. en dan maar zeuren over vooroordelen he

stieffie | 07-02-08 | 17:09

@Murdockyoufool 07-02-08 @ 10:20
Jan zou jou goed kunnen gebruiken bij de selectie.
Hm... Alle partijen eigenlijk.

Nonnes | 07-02-08 | 13:14

Maar zeg eens eerlijk, hadden we anders verwacht?

Van Poepheweeghen | 07-02-08 | 10:25

Lazrak is niet van de SP. Nooit geweest. Lazrak is een smerige Marokkaanse profiteur.

Murdockyoufool | 07-02-08 | 10:20

Dit bedoeld Doekle met bouwen en benoemen

docker | 07-02-08 | 09:25

Die Ali lijkt me juist prima ingeburgerd,het is in 0031 ook nooit goed he.

baggerboer | 07-02-08 | 09:17

Gelukkig kan ie met ons geld een dikke advocaat betalen

losert | 07-02-08 | 09:14

Ik zit me net te bedenken dat we voor 25 ruggen van hem af zijn.... koopje dus, dat zouden meer finnen moeten doen.

Karel Kruizenruiker | 07-02-08 | 09:10

940 ml dus eigenlijk.

Reverend Ray | 07-02-08 | 09:09

@Reverend Ray,yep ik ken dat! bij mij houd het op als het bier opraakt.

baggerboer | 07-02-08 | 08:56

Waarom beginnen verontwaardigde Marokkanen geen proces tegen deze criminele profiteur maar wel tegen de beste volksvertegenwoordiger van Nederland?

Dr. Faustus | 07-02-08 | 08:56

baggerboer 07-02-08 @ 07:33, geen idee maar ik houd het uren vol wanneer het moet. Ware het niet dat de benzine opraakt. laatste caguama. (liter)

Reverend Ray | 07-02-08 | 08:34

Wachtgeld is trouwens ook een aanmoediging om uit je functie te stappen, terwijl salaris een aanmoediging is om je mokkel een keer minder te nemen en je wat te focussen op de kudt baan die je beoefend. Dat deugt allemaal ook niet.

Reverend Ray | 07-02-08 | 08:28

Überhaupt triest dat je met een wachtgeld regeling de grens over kunt. Plenty landen waar corruptie nog hoogtij viert bijvoorbeeld, en het dus niet betrouwbaar controleren is of je werkt of niet. Een bij beunende stratenmaker met een aanhangertje op zaterdag wordt geschaduwd, maar een wachtgeld pauper kan geweaun vertrekken, terwijl daar nog even wat meer geld in omgaat. En buiten dat het ook nog eens niet terug vloeit.

Reverend Ray | 07-02-08 | 08:13

even voor de collegas, staal uiterraard. 0.2% enzo. even uit het hoofd.

Reverend Ray | 07-02-08 | 07:58

-weggejorist-

ddvvbb | 07-02-08 | 07:52

www.telegraaf.nl/binnenland/3233583/_F...

Lachen dit ook, door een kennis neer gehoekt omdat hij niet echt zin had de bullshit te beantwoorden. Die kennis met de nek tussen de deur en het kozijn harken en forse dicht trappen die deur. Geen slag beter dan Joran als hij al schuldig is. Dom volk, met de handjes praten, direct beantwoorden met een stuk ijzer rond 30.

Reverend Ray | 07-02-08 | 07:50

Is dat nog wat? een discussie met jezelf.

baggerboer | 07-02-08 | 07:33

Behalve de transito in Mexio – die hebben ook lasergunnen tegenwoordig godver… de godverrr… - die sukkels staan bijkans op de portieren te gunnen. Dus dat duurt gelukkig nog 5 jaar voor ze het door hebben.

Reverend Ray | 07-02-08 | 07:15

Ik snap überhaupt niet dat politieke nullen op wachtgeld hangen, schop ze achter een lasergun, dat kan elke lamzak met wat redelijke ogen wanneer hij niet teveel zuipt. en daar kunnen we er niet genoeg van langs de weg trappen.

Reverend Ray | 07-02-08 | 07:13

je bent weer goed bezig Ray. ja whatever.

Reverend Ray | 07-02-08 | 07:08

Kijk dit uitschot, of een connie bijvoorbeeld. Minder dan een stratenmaker, en die is niet min overigens. Die doet verdomme wat. Fuck op met dat wachtgeld. De hele politiek stelt geen ruk meer voor overigens, wat doen die gasten nog buiten wat met de vinger in de reet heffingen en beperkingen invoeren. Ze mogen bijkans blij zijn dat ze tijdens de functie wat vangen.
Dom ouwehoeren en op elkaar afgeven.

Reverend Ray | 07-02-08 | 07:07

Dat hele wachtgeld moet afgelopen zijn, het is geweaun een vak. Donder je op, zit je zonder centen. Kul idee waarom die politiek paupers vangen tijdens het niets uitvreten, en dan bedoel na de functie niet tijdens de functie daar er niet veel verschil is.

Reverend Ray | 07-02-08 | 07:01

Ow... I'm too late...

eeneind | 07-02-08 | 03:39

Nou... het vlot niet echt meer hier. Daarom sluit ik maar af....
Ali... weet je wat je moet doen... je zoekt het maar uit! Met dat gekudt van je... je moet gewoon betalen! Kun je nog wel zo'n sexy beast zijn en kunnen alle vrouwtjes nog wel voor je vallen maar dat betekent niet dat je niet moet betalen.... klaar!

Weltruste iedereen.

OneandOnly | 07-02-08 | 03:13

Laten we hopen dat er nog iemand komt die ons van wat gespreksstof voorziet, er zijn immers nog 358 stijllozen.

OneandOnly | 07-02-08 | 02:59

kudt......... uitgediscussieerd.... mee eens

overVecht | 07-02-08 | 02:56

Van mij mogen ze zoveel paspoorten hebben als ze willen.... als ze de boel maar niet lopen te naaien.

OneandOnly | 07-02-08 | 02:54

[email protected]

@One
zijn we volgens mij nog met zijn tweeen en hebben we geen discussie...

Ok, ughum, Wat vind jij.

Mogen mensen, zoals de megol van dit topic, gebruik maken van hun dubbele paspoort zolang het hun uitkomt?

overVecht | 07-02-08 | 02:52

@overVecht 07-02-08 @ 02:47
Hoezo... en nu?

OneandOnly | 07-02-08 | 02:49

slaaplekker en denk aan mij !!!!!!!!xxxxxxxxxxxxxx
griezels... brrrrrr

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:48

volgens het jargon moet ik je nu de tyfus wensen en een kudt nachtrust..... maarja.... slaaplekker! ;)

@OneandOnly
en nu?

overVecht | 07-02-08 | 02:47

ik d8 altijd dat je daar een super kerel voor nodig hebt,maar ok..
beginnersfout denk ik....

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:46

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 02:41
Weltruste vrouwke... en slaap lekker.... en koop es een fles bacardi 151, anders weet je nooit hoe het is om in trilfunctie te verkeren.

OneandOnly | 07-02-08 | 02:45

overVecht 07-02-08 @ 02:42
hyves van gs ,ik weet niet waar je het over hebt
zie je later wel.en dan knokken we verder ;-)

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:44

@Lekker
Ja zo komen we nergens he. Als je wilt kun je via de hyves van gs al zien dat ik heus nie zo ben als jij denkt dat ik ben. Hyves is trouwens best een triest iets maar dat terzijde

@One
dus eigenlijk had ie dat wel moeten doen!

overVecht | 07-02-08 | 02:42

trusten! lekker onder de dekens duiken!

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:41

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 02:32
Hé... wat jammer nou.

@overVecht 07-02-08 @ 02:33
Volgens mij heeft ie dat altijd vrijwillig gedaan... hij zal het niet met een pistool tegen zijn hoofd doen.

OneandOnly | 07-02-08 | 02:36

overVecht 07-02-08 @ 02:33
durft hier helemaal geen commentaar op te geven

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:35

@lekker belangrijk
nah, waar maak je, je dan nog zorgen om, maargoed.... dan niet

On topic:
Hoevaak zou de beste man een vrouw vrijwillig hebben knock out geslagen?

overVecht | 07-02-08 | 02:33

Nope

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:32

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 02:28
Heeft u Bacardi 151?

OneandOnly | 07-02-08 | 02:30

OneandOnly 07-02-08 @ 02:26
KOm jij maar es trillen hier

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:28

OneandOnly 07-02-08 @ 02:19
Gaan ze ook van in trilfunctie... kun je helemaal lachen!

OneandOnly | 07-02-08 | 02:26

Kan t nu ON TOPIC ?

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:25

En ik ben geen man,dus voor rede vatbaar... zelfs bij jou

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:24

overVecht 07-02-08 @ 02:20
Je kan me altiid bellen..

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:23

whoops

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:21

[email protected] 2:18
Wat neem je het toch zwaar man! Wil er een keer iemand wel vriendelijk naar je vragen kijken durf je ineens niet. Niet dat ik er behoefte aan heb maar het is altijd een goed middel om te kijken wie er wel of geen kloten heeft. Mensen als jij denken dat reaguurder letterlijk monsters zijn in een juppenpak ofzo. Gelukkig is de realiteit anders maargoed...

overVecht | 07-02-08 | 02:20

Tuurlijk,9 mm ook

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:20

OneandOnly 07-02-08 @ 02:11
Een fles Bacardi 151 schijnt dan heel handig te zijn... heb ik gehoord van die coño's.

OneandOnly | 07-02-08 | 02:19

proxy schat

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:18

@Lekker belangrijk
Kom es bij me op schoot..... Zal ik je even uitleggen wat het verschil tussen trollen, ondersteunend trollen, zeiken en realiteit is. Internet is gewoon niet zo anoniem als dat jij denkt!


wat heb je overigens een enorm irritant IP-adres........

overVecht | 07-02-08 | 02:15

*************exit female*****************

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:14

ik ga nix mailen gek.ik heb een meissie van 5 .
Doe maar lekker

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:13

\ik durf gvd nix meer te typen door zo'n overvecht tuup

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:11

OneandOnly 07-02-08 @ 02:09
Brengt me op een idee.... zet die Ali in een glazen huis met een aantal geylmakende vrouwtjes erbij.... dan kun je pas veel geld ophalen!

OneandOnly | 07-02-08 | 02:11

@Nonnes
ja zo is ie wel goed :)

@Lekker
je moet pas gaan zeiken op dingen als je het weet waar je het over hebt. Blijkbaar schop jij tegen alles aan maar als het er op aankomt weet je niet wat je met de realiteit cq real world aan moet. Daarom zeg ik al, je hebt zoveel vragen over hoe reaguurders nou in het eggie zijn dat ik denk, mail me maar, dan geef ik in ieder geval antwoord......

overVecht | 07-02-08 | 02:11

tjaaa
giel....

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:10

Giel Beelen werkt natuurlijk ook bij een radiostation.... dus waar hebben we het over.

OneandOnly | 07-02-08 | 02:09

enneuh
moet ik je nu gaan mailen of sow dan ?

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:08

@overvecht
ik ben geen gek of zo,hoor!
lees ook niet alles goed,maar wie wel?

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:07

@overVecht 07-02-08 @ 02:05
Als het zo niet goed is dan wil je geen mail... lijkt me.

Nonnes | 07-02-08 | 02:07

-weggejorist-

overVecht | 07-02-08 | 02:05

@lekker
Nee, helemaal niet agressief, hooguit dat ik vind dat je niet alles goed leest. Daarnaast zijn je reacties gewoon,zo lijkt het, alleen maar schoppend tegen alles wat met het GS jargon een beetje te maken heeft............. maar aangezien je vorige post en het feit dat je niet gemaild heb kan ik al een aantal conclusies trekken...

overVecht | 07-02-08 | 02:04

@overVecht 07-02-08 @ 01:58
Djiezuskreist probeerde ook op deze manier zijn mailadres aan l_b over te brengen vorige week. Je moet iets minder kryptisch zijn nu.
[email protected]

Nonnes | 07-02-08 | 02:03

batterijen bijna leeg van mijn toetsenbord

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:02

overVecht 07-02-08 @ 01:55
Ik begrijp jouw agressieve reactie niet.Wat heb ik geschreven (waarschijlijk onbewust) om bij jouw zo'n felle reactie uit te lokken?Dit is niet mijn be doeling.Maar als jij er over wil praten,geef ik je wel mijn nummer.

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 02:01

nog niks binnen hoor!

overVecht | 07-02-08 | 01:58

@lekker belangrijk
Ik ben gewoon oprecht benieuwd naar wat jou beweegredenen zijn op de manier hoe jij post, Ik wil dus best komen maar dan moet je mij dus even op dat adres mailen. Uiteraard even netjes voorstellen en normaal praten.

@Nonnes
kan me voorstellen gezien mijn posts over het algemeen hoor.Maar in dit geval helaas waar dus thanx!

overVecht | 07-02-08 | 01:55

Uhm.moet ik nu gaan vechten of zo?

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:53

@overVecht 07-02-08 @ 01:49
Ik wist het bij jou niet helemaal zeker, maar zoals gezegd: kudt. Sterkte.
En lekker_belangrijk blijft bij de vorige post hangen. Ook sterkte daarmee.

Nonnes | 07-02-08 | 01:52

overVecht 07-02-08 @ 01:49
uh
probleem ?
kom maar !

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:51

OneandOnly 07-02-08 @ 01:44
Gebruiksaanwijzingen.... die zijn vaak zo langdradig, dat je al klaar bent voordat je voorleesslaaf de hele gebruiksaanwijzing voorgelezen heeft.... heb je niks aan!

OneandOnly | 07-02-08 | 01:51

lekker belangrijk
stuur maar even een mail naar voor geen stijl bij gmail punt com. Ben benieuwd hoe je in real life kloten kunt tonen

overVecht | 07-02-08 | 01:51

@lekker belangrijk
Gelukkig bemerkte ik net op tijd dat je op mijn vorige post reageerde anders hadden wij denk ik een groot probleem gehad

@Nonnes
jup, is het zeker en gemeend!Ik zou het niet voor grap zeggen

overVecht | 07-02-08 | 01:49

Af en toe wil ik wel eens uit m'n krammen schieten omdat ik zie(lees) hoe het er aantoe gaat in NL. (the www is everywhere)ik kan het niet laten om opmerkingen te maken,maar ben toch blij dat ik hier woon.

Spanje that is.

DANNY3960 | 07-02-08 | 01:49

Ik lig dubbel hier............. echt...

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:48

overVecht 07-02-08 @ 01:42

2005!! realiseer ik me net.Jeeeeeeeeeeee,moet ik nu ook al jou posts gaan tracken ?Nee doe ik niet ,hoor..!!!!\maar goed,had jij toen ook al zo'n leuke posts?

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:47

@overVecht 07-02-08 @ 01:44
Dat is kudt Overvecht,

Nonnes | 07-02-08 | 01:46

overVecht 07-02-08 @ 01:42

Ik moet er weer om lachen,was al zo lang gele
den...

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:44

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 01:43
In de gebruiksaanwijzing.

OneandOnly | 07-02-08 | 01:44

@lekker _belangrijk 07-02-08 @ 01:42

ja, sommigen mensen tart het lot dat zijn vader of moeder minder oud zal worden als dat hij had gehoopt........... genoeg duidelijkheid?

overVecht | 07-02-08 | 01:44

@ koerbagh ® 07-02-08 @ 01:38
Dat moet haast wel.
(Nee nee, Bill werkt mee. Ik ben tussendoor met praktische zaken bezig. Plichtsbesef is de reden)

Nonnes | 07-02-08 | 01:43

OneandOnly 07-02-08 @ 01:42
Hoort niet ,waar staat dat ?

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:43

@lekker belangrijk

jij niet trouw dan aan een website?

Carbid schieten is idd categorie: "leuk en gezellig" Bij gebrek aan melkbussen, Til een riooldeksel uit de straat en u werpt een blokje carbid naarbinnen. Riooldeksel ff weer terugstampen en enkele minuten wachten totdat chemische reactie met pis van de buren haar werk heeft gedaan. Gebruik ontluchtingsgaatje in het midden van de deksel om de detonatie tot stand te brengen. (NIET met een aansteker maar met een kaars op een stok of zeau)Resultaat: Het gemeente eigendom bevindt zich binnen enkele seconden in een baan om de aarde. ;)

Lekker Belangrijk© 02-01-05 @ 18:09


www.geenstijl.nl/mt/archieven/003200.h...

overVecht | 07-02-08 | 01:42

wegens omstandigheden nog op ?staat er een file voor je bed ?

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:42

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 01:38
Ik ben altijd on-topic... dat hoort ook.

OneandOnly | 07-02-08 | 01:42

Zit ik aan de cola,kan ik het nog steeds niet volgen hier.

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:40

hmmm als je het dan echt wilt weten.
Ben 25, heb een leuke redelijk goedbetaalde baan, ben wegens omstandigheden nog op en ben zoals ik al eerder aangaf in dit topic niet echt te plaatsen qua politieke voorkeur. Dus?

overVecht | 07-02-08 | 01:39

Uhm trouw aan een website.............
Tjaaa...
Is niet mijn ding.

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:39

o wacht
Volgens mij is er iemand on-topic....

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:38

@Nonnes 07-02-08 @ 01:34:
Naïef... was dat ook een verzetskrant in WOII?
(NB: Heeft Bill weer eens problemen?)

koerbagh ® | 07-02-08 | 01:38

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 01:36
Ik had het niet over jou hoor. Ik bedoelde trouw aan GS.

Nonnes | 07-02-08 | 01:38

OneandOnly 07-02-08 @ 01:34
Hoo... wacht even... begrijp me niet verkeerd. Harry is natuurlijk ook een halfgod.... maar hij duldt waarschijnlijk geen tegenstand!

OneandOnly | 07-02-08 | 01:37

@Nonnes

Trouw wel..
Naief nuh........

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:36

@ Nonnes

Okay.

bottehond | 07-02-08 | 01:35

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 01:33
Of alleen maar trouw en naief. Dat kan natuurlijk ook.

Nonnes | 07-02-08 | 01:34

Ik geloof er niks van dat Ali Nederland nog zoveel geld moet geven! Waarschijnlijk moest ie gewoon weg van Harry van Bommel.... omdat ie teveel vrouwtjes inpikte!

OneandOnly | 07-02-08 | 01:34

@DANNY3960 07-02-08 @ 01:31
Ah. Lazrak kwam pas in 2002.

Nonnes | 07-02-08 | 01:33

@alle vrouwen hier

Kan niet anders dan heel slim,om hier stand te houden ,tussen al die
scherpe mannen...

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:33

Nonnes 07-02-08 @ 01:12

sinds 1997

DANNY3960 | 07-02-08 | 01:31

lekker_belangrijk 07-02-08 @ 01:29 op een enkele vrouw na, alleen maar. en allemaal flink geschapen en een lichaam als een jonge god, behalve botte, da's een jonge hond.

van dal | 07-02-08 | 01:30

overVecht 07-02-08 @ 01:28
Niets dus

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:30

En dan ga ik er gemakshalve van uit (bash me )
,dat er hier redelijke jonge ,intelligente mannelijke kerels zitten te typen achter hun laptop.

Of misschien ook wel werkloze bijstandstrekkers .

??Tell me!

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:29

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 01:24
wat weet jij van mij om mij zo over één kam te scheren?

overVecht | 07-02-08 | 01:28

van dal 07-02-08 @ 01:25

Cynici zijn altijd mijn grootste kritikasters. Ergeau: Voorspelbare reactie.

bottehond | 07-02-08 | 01:28

@bottehond 07-02-08 @ 01:26
Ja, ik wel.

Nonnes | 07-02-08 | 01:27

@van dal 07-02-08 @ 01:21:
Natuurlijk mag je tevreden zijn... Dat is het punt ook niet. Je kiest ervoor en dan is achteraf klagen over rioolrechten een beetje raar.
Dat neem je dan op de koop toe. Vandaar dat ik zeg: ik had in Nijmegen niet gekocht. Dat is de keuze. Je kunt ook tijdelijk, in afwachting van een huurhut in Nijmegen, elders je heil zoeken. Jij koos meteen te kopen (nogmaals, op basis van wat je zelf vertelt, andere omstandigheden ken ik niet).

koerbagh ® | 07-02-08 | 01:27

Nonnes 07-02-08 @ 01:22

Uhu. Zelfs Blondines hebben een gezamenlijke strategie en bijbehorend jargon. Het uitbuiten van het imageau. Hehehe.... Sommigen schijnen mij niet te durven mailen op het voorspelbaar mailadres. Jij wel, tog?

bottehond | 07-02-08 | 01:26

botte heeft door dat 'lekker belangrijk' een meisje in 'nood' is... en wat doet een reutje dan? die gaat kruizen ruiken...

van dal | 07-02-08 | 01:25

@van dal 07-02-08 @ 01:23
nwa, zij werd op haar vierde al ontmaagd........ ik iets later...

overVecht | 07-02-08 | 01:25

@overVecht 07-02-08 @ 01:21
Grappig.
@koerbagh ® 07-02-08 @ 01:19
Jij weet het. Mijn ervaring is anders. Maakt niet uit.

Nonnes | 07-02-08 | 01:25

overVecht 07-02-08 @ 01:21

Nee.

Maar relativeren is krachtiger dan je denkt.
En dan doel ik niet op al die macho-inkoppertjes van jullie,die
ik wel verwacht van de Nederlandse Jonge Knaap.
Die invulling tekent jullie beeld van de samen leving.

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:24

OneandOnly 07-02-08 @ 01:23
Dus ik zeggen.... waar denk je dat die bananen voor zijn.... en die komkommers.... die liggen er toch niet voor niks!

OneandOnly | 07-02-08 | 01:24

lekker_belangrijk 07-02-08 @ 01:20

Als je iets van mij begrijpt weet je dat ik iedere milimeter van mijn weg zelf kies. restecp voor je post, dus. Overigens lijkt zulks mij een basisvoorwaarde. Ethische integriteit, dus de harde werkelijkheid onder eaugen zien. Zelfs dat schijnt te moeilijk te zijn voor sommigen.

bottehond | 07-02-08 | 01:23

overVecht 07-02-08 @ 01:21 dat zusje van jou lijkt op je?

van dal | 07-02-08 | 01:23

Een vrouw uit de kleren lullen.... heb ik ook wel eens geprobeerd. Toen zei ze: "Maar.... we zijn in de supermarkt!"

OneandOnly | 07-02-08 | 01:23

@bottehond 07-02-08 @ 01:18
Mooie blonde resistent intelligente barbares that is.

Nonnes | 07-02-08 | 01:22

Ik had ooit een buurjongetje die op alles zei "lekker belangrijk" Later bleek dat hij dat zei om te verzwijgen dat hij structureel anaal verkracht werd door mijn zusje met een voorbinddildo...... is dat herkenbaar?

overVecht | 07-02-08 | 01:21

koerbagh ® 07-02-08 @ 01:19 je hebt gelijk, pistolen kwamen er inderdaad niet aan te pas. ik ben er tevreden mee, mag dat?

van dal | 07-02-08 | 01:21

bottehond 07-02-08 @ 01:18
Iedere orde heeft zijn volgelingen.......... Seek and destroy.

Maar ik loop liever mijn eigen weg,

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:20

van dal 07-02-08 @ 01:17

Jij ontwijkt steeds de inhoud deaur je te beklagen over de vorm. Deaurzichtige drogredeneringen bij gebrek aan weerwaeurd, pathetisch.

bottehond | 07-02-08 | 01:20

@van dal 07-02-08 @ 01:11:
Bull... Ik geef alleen alternatieven op basis van wat jij zegt. Niemand heeft met een pistool op je harses jou gedwongen om in Nijmegen een huis te kopen. Dat is alles wat ik beweer.

@Nonnes 07-02-08 @ 01:12:
Ik vind Arnhem geen vervelende stad. Ook niet geweldig, maar goed... Objectief vergeleken met Nijmegen... Tsja... Lood om oud ijzer. Nijmegen heeft een universiteit en dus wat meer studentenleven maar of dat zaligmakend is? Nee.

koerbagh ® | 07-02-08 | 01:19

lekker_belangrijk 07-02-08 @ 01:16

Een Broeder - en Zusterschap kiest haar eigen taal. Dat heaurt er bij. Ga sosjale spiegologie studeren, barbaar.

bottehond | 07-02-08 | 01:18

bottehond 07-02-08 @ 01:14 de anarchie die jij nalaat, daar zullen ze blij mee wezen. en de scheldwoordenschat, maar dat is ook de enige schat die jij nalaat.

van dal | 07-02-08 | 01:17

Neemt zich nu ook gelijk voor die K** taal van geenstijl niet aan te nemen.Vind dat wel iets voor doelloze mansfiguren.Dus geen reaguren en deaud e.d.
Bleh,,,,,,,,,,jullie blaten maar na......

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:16

@ Rustige

Go easy on Jeremia, vriend. Iyp.

bottehond | 07-02-08 | 01:15

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 01:13
Dat zijn goede berichten! Succes.

Nonnes | 07-02-08 | 01:15

De babyboomers hebben solidariteit georganiseerd en nu die onhoudbaar blijkt schaffen ze haar eigenhandig af. Velen van hen maken "de erfenis" op zodat men niets nalaat aan de kinderen. De ultiem geperverteerde generatie. Deaud aan de babyboomende generatie van van Dal!

* En leve de Maharishi! en die lekkere wijven van 'em *

bottehond | 07-02-08 | 01:14

bottehond 07-02-08 @ 01:11 hahahahaha zeeuwse babbelaar, of is het brabbelaar?

van dal | 07-02-08 | 01:14

*meldt zich aan bij AA *

En gaat zich voornemen andere reguurders niet af te rekenen op eerdere uitlatingen.

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:13

koerbagh ® 07-02-08 @ 01:06 maar een nijmeegse inwoner gaat echt niet naar arnhem, echt niet. als je nijmegen gewend bent is arnhem afzien hoor, bovendien is daar dezelfde situatie voor wat betreft wachtlijsten, het zit namelijk allemaal in het knooppunt KAN (knooppunt arnhem nijmegen)

van dal | 07-02-08 | 01:13

Wat lullen die vrouwen nu weer? Ik bedoel... laten we eerlijk zijn... de man heeft een godelijk lichaam!

OneandOnly | 07-02-08 | 01:13

@DANNY3960 07-02-08 @ 01:09
Ben je al zolang weg hier?
Welterusten.

Nonnes | 07-02-08 | 01:12

@Nonnes
Heb het even nagelezen.....................
Excusez moi..........
Je staat helemaal in je recht.
Carnaval en de voorbereidingen he.

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:12

@koerbagh ® 07-02-08 @ 01:06
Als je regionaal gebonden bent zou ik je een idioot vinden als je voor Arnhem gaat in plaats van Nijmegen. Ik heb er gewoond, jij ook?
Maar goed, dit leidt nergens toe. Laat ik het goede voornemen van lekker_belangrijk in praktijk brengen en naar bed gaan.

Nonnes | 07-02-08 | 01:12

van dal 07-02-08 @ 00:49

Slappe zak babyboomhooi.

bottehond | 07-02-08 | 01:11

koerbagh ® 07-02-08 @ 01:06 ja koer. jij weet het.

van dal | 07-02-08 | 01:11

heb een wijntje op,heb het gesprek gehoord,weet niet over wie het gaat,denk dat het goed is dat ik het heerschap niet ken.

Welterusten Nederland.

DANNY3960 | 07-02-08 | 01:09

@van dal 07-02-08 @ 01:01:
Ik baseer me op wat je zelf vertelt. Je omstandigheden die ik niet ken zijn dan irrelevant. Je wordt niet gedwongen om in Nijmegen te kopen, da's het hele punt. Je had ook, als je regionaal gebonden bent, naar Arnhem kunnen gaan. Of naar Oss. Of naar 0049... Ik noem maar wat.

koerbagh ® | 07-02-08 | 01:06

jullie hebben toch nix meer te doen.........

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:06

.http://www.youtube.com/watch?v=Qum7prooSxk

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 01:05

koerbagh ® 07-02-08 @ 01:01 niet? okee, het was mijn situatie maar jij weet het beter, ook goed.

van dal | 07-02-08 | 01:01

@Nonnes 07-02-08 @ 00:58:
Thommie is (weliswaar aangetrouwde-aangetrouwde) familie van me...
*beetje schaam*

@van dal 07-02-08 @ 00:58:
Dat zeg ik: is een keuze. Je was niet gedwongen.

koerbagh ® | 07-02-08 | 01:01

@van dal

Ja ik denk t ook....
Damn...

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:59

En ja,ik ben wel eerlijk (slooteerlijk)
.
Ik ben wel es beschonken .............

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:58

koerbagh ® 07-02-08 @ 00:56 heb ik in het krakerstopic gelezen ja... maar, daar waait het altijd, geef mij dan maar de bossen en de heuvels...

van dal | 07-02-08 | 00:58

@koerbagh ® 07-02-08 @ 00:56
Ik ken de burgemeester van Delfzijl goed. Liever De Graaf.

Nonnes | 07-02-08 | 00:58

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 00:56
nee hoor, we werken bij dezelfde pr0n firma en we moeten zo de set op....

overVecht | 07-02-08 | 00:58

lekker_belangrijk 07-02-08 @ 00:56 als je uitgaat van jezelf... wel.

van dal | 07-02-08 | 00:57

@Nonnes

Ha ha ha

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:57

@van dal 07-02-08 @ 00:51:
Nee hoor, in Winschoten en Delfzijl kun je zo terecht. Heb je morgen meteen woonruimte (ruime woningen, all mod-cons).

koerbagh ® | 07-02-08 | 00:56

@van dal
zitten hier nu echt allen maar nerds met pukkels en een bril te typen ?

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:56

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 00:52
Ah, dan zal ik je toch even laten lachen. Vorige week had je je ogen al in de slaapkamerstand en ontging het je ook, ik ben Miss Perfect. Net als jij dus eigenlijk. :-)

Nonnes | 07-02-08 | 00:55

lekker_belangrijk 07-02-08 @ 00:52 had nou toch maar gelezen....

van dal | 07-02-08 | 00:54

@Nonnes
Whoops,I did it again.
Jij bent natuurlijk mr.Perfect .Sterrebeeld Maagd of kwal or whatever.

Wanhopig zijn weer jouw woorden............

Catch the boomerang

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:52

@koerbagh ® 07-02-08 @ 00:49
Ik zou geen bedenktijd nodig hebben.

Nonnes | 07-02-08 | 00:52

ik hoef niet te betalen als een botte hond om iets te kunnen neuken.......... lekker belangrijk

overVecht | 07-02-08 | 00:51

koerbagh ® 07-02-08 @ 00:49 waar dan ook, overal moet je op de wachtlijst. en nijmegen is mooi hoor, en de omgeving ook.

van dal | 07-02-08 | 00:51

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 00:47
Nee hoor. Misschien herinner ik me die wanhopige actie van vorige week iets beter. Veel plezier dalijk.

Nonnes | 07-02-08 | 00:50

@van dal 07-02-08 @ 00:42:
Gedwongen in Nijmegen te blijven? Kan me niet voorstellen. Is een keuze.

koerbagh ® | 07-02-08 | 00:49

bottehond 07-02-08 @ 00:47 dus jouw eerste post aan mij was inhoudelijke repliek? sorry, niet als zodanig te herkennen. ik denk dat je zelf autistisch bent, dat het in je referentiekadertje zit, hoe klein dat ook is.

van dal | 07-02-08 | 00:49

@Nonnes
Dag

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:48

@overVecht 07-02-08 @ 00:47
Ja maar ze is ook heel mooi. En blont (sja, ik heb het niet bedacht). Probeer dat maar eens te weerstaan!
Oh jee. Gelukt.

Nonnes | 07-02-08 | 00:48

@Nonnes
Ik zoek nix om te neuken,das jouw interpretatie...

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:47

@spanarchist 07-02-08 @ 00:32:
Je zegt dat je niet geïnteresseerd bent, maar je ziet het wel... Voorbeeldje: in de jaren '80 werden plotseling boxershorts voor mannen populair. Het was een virus... Voor die tijd kon je alleen Y-front slips kopen, maar sluimerend zag je overal boxershorts. Hetzelfde kun je zeggen voor de shorts met korte pijpjes en alle rages in mannen-ondergoed. Slimme reclame geholpen door non-verbale communicatie in kleedkamers. Je ziet een vriend/kennis die je waardeert in de kleedkamer in dat spul en het is plotseling "salonfähig".
Onderschat dat effect niet.

koerbagh ® | 07-02-08 | 00:47

van dal 07-02-08 @ 00:34

Ben jij autisties, onnozelaar? Iemand inhoudelijk van repliek dienen heeft niets met het ontnemen van het Vrije Weaurd van doen. Dat jij dat steeds roept duidt op je wanstaltig gebrek aan inzicht, gezien je grote muil. Linksige Polikorslet.

bottehond | 07-02-08 | 00:47

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 00:46
Ja, laten we het daar dan maar op houden. Dag.

Nonnes | 07-02-08 | 00:47

Nonnes 07-02-08 @ 00:46 het zal er wel op neer komen dat ie hem zelf moet beetpakken.

van dal | 07-02-08 | 00:47

@Nonnes 07-02-08 @ 00:44
*zucht* dat we beiden nog de energie hebben op hem te reaguren........;)

overVecht | 07-02-08 | 00:47

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 00:45
Jij geeft snel op. Misschien heb je vanavond beet.

Nonnes | 07-02-08 | 00:46

Ja Nonnes
Hou van d e directe aanpak.Jij seikt er liever omheen,begrijp ik.

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:46

Ok!

Op naar de slaapkamer en dan maar zelf doen.
Heren,doe maar lekker seiken..
Ik ga hand werken.

*haalt lijntje weer op *

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:45

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 00:43
morgen eerste lesuren vrij?

overVecht | 07-02-08 | 00:45

@lekker_belangrijk 07-02-08 @ 00:43
Ben je nu alweer op zoek naar wat te neuken?
Het was niet echt succesvol vorige week hoor. Misschien ben je in de war met een ander lok.

Nonnes | 07-02-08 | 00:44

@koerbagh ® 07-02-08 @ 00:41
hehehe, nee. Wel al vier keer mannetje van vitens langs gehad omdat ik vind dat het niet mijn probleem is ;)

overVecht | 07-02-08 | 00:43

Deze bovenstaande topic met bijbehorende enorme interessante
reaguursels natuurlijk niet gelezen.... Sorry

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:43

koerbagh ® 07-02-08 @ 00:39 en als je gedwongen wordt tot kopen? in mijn geval was dat zo, na echtbreuk geen urgentie.... kopen of dakloos is de keuze, of huren in de vrije sector, kun je iemand anders zijn onroerend goed betalen... dan koop ik liever zelf, dan houdt je er tenminste nog wat aan over.

van dal | 07-02-08 | 00:42

@van dal 07-02-08 @ 00:40
jup! Het enige jammere is dat hij zelf nog steeds niet doorheeft dat hij, pak um beet, op stormfront meer thuis hoort

overVecht | 07-02-08 | 00:42

LOL @ overVecht 07-02-08 @ 00:32:
Kijk, dat zijn Problemen... met een hoofdletter P!
(Al eens aan een loodgieter gedacht?)

koerbagh ® | 07-02-08 | 00:41

BTW completely OFF-topic

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:41

is GS in slaap gevallen ???
*denkt aan een leuk ingestuurd filmpje*

lekker_belangrijk | 07-02-08 | 00:40

overVecht 07-02-08 @ 00:37 en als ie geen gelijk heeft scheldt ie je uit... we kennen hem ondertussen... zometeen staat hem het schuim weer op de bek, begint ie met dubbele SS-en te tiepen...

van dal | 07-02-08 | 00:40

@van dal 07-02-08 @ 00:33:
Het heet niet voor niets Havanna aan de Waal. Ik zou in Nijmegen ook voor geen goud kopen maar huren (overigens in heel NL niet, onroerend goed kopen in Nederland is gebakken lucht). Ik zou sowieso niet in Nijmegen gaan wonen, maar da's een ander verhaal.

koerbagh ® | 07-02-08 | 00:39

@spanarchist 07-02-08 @ 00:32
Wie niet?
Droom leuk!

Nonnes | 07-02-08 | 00:37

@van dal 07-02-08 @ 00:34
ja dat is ie gewend want hij heeft altijd gelijk hier!

overVecht | 07-02-08 | 00:37

@van dal 07-02-08 @ 00:27:
De wijze van showen is anders, het mechanisme is identiek. Vrouwen troeven elkaar af onder het mom van gezelligheid en pseudo-vriendschap en babbelen. Mannen door uiterlijk vertoon zonder woorden. Lees maar eens wat marketing- en psychologie-boekjes over sexe-verschillen in verbale en non-verbale communicatie. De uiterlijke verschijningsvorm is anders, de psychische processen in wezen hetzelfde. Strijd, aftroeven, kinnesinne...

koerbagh ® | 07-02-08 | 00:36

bottehond 07-02-08 @ 00:33 ah, de voorstander van het vrije woord wil weer eens dat iemand zijn mond houdt....

van dal | 07-02-08 | 00:34

Tweede kamerlid Lazrak had een speciaal een zaal in het "dure" Mariott afgehuurd speciaal om bobo's als politici en omroepvoorzitters te kunnen ontvangen. Deze kwamen niet opdagen.
www.ronhaleber.nl/ali.html
Vind dat wel erg opvallend dat er zoveel mensen verdwijnen in de buurt van zo,n hotellutjuh.Was het toevallig op een eiland Ali Bah Bah Lamzak?

hero_of_heaven | 07-02-08 | 00:34

van dal 07-02-08 @ 00:20

Linksige babyboomsnol. Opbokken, jouw soort is het probleem.

bottehond | 07-02-08 | 00:33

koerbagh ® 07-02-08 @ 00:31 hier in nijmegen is het het duurste wat er is, rioolheffing... gaat naar de waarde van de woning... ik schijt goud, volgens de gemeente, huurders betalen niets....

van dal | 07-02-08 | 00:33

Ben niet bijgelezen,maar wat hier rechtsboven staat ,doed men haeren weer den bergen reisen.

DANNY3960 | 07-02-08 | 00:32

@koerbagh ® 07-02-08 @ 00:31
Bij mij was het gewoon een doorlopende WC dit jaar

overVecht | 07-02-08 | 00:32

@ Nonnes 07-02-08 @ 00:23
Je moet toch een norm stellen, en dat is dan maar mijn mening, Ik sta open voor andere meningen, maar ben altijd blij als ik van iemand gelijk krijg.

@ van dal 07-02-08 @ 00:24
Ik zie mijn voetbalploeggenoten onder de douche en in de kleedkamer, zowel naakt als in hun ondergoed. Heb er alleen geen interesse in, hun ondergoed interesseert mij echt niet. Nogmaals, wel kunnen maar niet willen.

Ga naar bed, dromen van een mooiere, intelligente versie van Femke.

spanarchist | 07-02-08 | 00:32

@van dal 07-02-08 @ 00:23:
Nee, ze willen het per provincie regelen om er politieke invloed op uit te oefenen en het verbinden aan andere kwesties (muljeu, dierenwelzijn, sociale politiek etc.). Let op mijn woorden: wordt het waterschap ondergebracht bij de provincies gaan de rioolrechten en wat ooit waterschapsbelastingen waren met sprongen omhoog en is er een nieuwe graaipot voor de Herfkens en Duivensteijnen van dit land. Waterbeheer trekt zich niks aan van provinciegrenzen dus hoort het niet bij provincies, dat is het hele punt.

koerbagh ® | 07-02-08 | 00:31

@van dal 07-02-08 @ 00:27
Is het bij mannen niet ook gewoon wat minder interessant?
Ik show mijn sokken ook niet.
Vrouwen willen graag partners in naughtiness... of zoiets.

Nonnes | 07-02-08 | 00:31

koerbagh ® 07-02-08 @ 00:25 ja? stel, jij koopt nieuw ondergoed, en je hebt een heel erg goede vriend, die kom je tegen in de stad en je gaat samen koffie drinken... laat jij bij die gelegenheid je nieuwe slips zien? vast niet. vrouwen doen dat soort dingen wel.

van dal | 07-02-08 | 00:27

@koerbagh ® 07-02-08 @ 00:21
Helemaal mee eens. Ik heb de aanloop naar deze beslissing gemist trouwens.

Nonnes | 07-02-08 | 00:27

@spanarchist 07-02-08 @ 00:15:

Een samenleving is wel maakbaar. Dat het nog nooit echt gelukt is da's het gevolg van externe invloeden.

Met een nickname zoals die van jou zou ik je niet hoeven te verwijzen naar het anarcho-syndicalisme en omstreken. Erg maakbaar. Op kleine schaal. En niet erg houdbaar. Maar de theorie is één van de bruikbare theorieën die er zijn. Om maar eens iets te noemen ;-)

Reinaert | 07-02-08 | 00:25

@van dal 07-02-08 @ 00:20:
Bollocks. In een kleedkamer van een voetbalclub, sportschool etc. gebeurt niet anders. Er wordt niet over gepráát... da's wat anders. Maar het showen ervan gebeurt voortdurend.

koerbagh ® | 07-02-08 | 00:25

@van dal 07-02-08 @ 00:20
Daar heb je dan weer gelijk in van dal. Dat doe ik met plezier. Als het zo uitkomt.

Nonnes | 07-02-08 | 00:25

spanarchist 07-02-08 @ 00:22 kijk, dat bedoel ik. je noemt het geen behoefte, maar feitelijk is het zo dat je het niet kunt.

van dal | 07-02-08 | 00:24

@spanarchist 07-02-08 @ 00:20
Klinkt snel doordacht en intelligent he, als je het eens bent! Jezelf kietelen.
Nee, ik heb een hekel aan autorijden en kan slecht inparkeren.
De rest van je comment laat ik maar voor wat het is. En ik doe nog 1 slaapmuts in.

Nonnes | 07-02-08 | 00:23

Ik koop lekkere kook ingrediënten (dagelijks om lekker speciaal te koken) geregeld een bos rozen (doordeweeks, met één witte in het midden),kaarsjes (maandelijks, doe je een maand mee en is altijd leuker dan TL) Vakantie spontaan boeken naar een nog niet echt ontdekt oord (jaarlijks) om mijn gemoedsrust en van mijn vriendin gerust te stellen gewoon omdat ik van haar hou

overVecht | 07-02-08 | 00:23

koerbagh ® 07-02-08 @ 00:21 ik denk dat ze het per provincie willen regelen omdat niet elke provincie hetzelfde probleem heeft.

van dal | 07-02-08 | 00:23

@Reinaert 07-02-08 @ 00:14
Zolang er structureel verschillende opvattingen over het "zijn" bestaan, is een maakbare samenleving onmogelijk.
Het zou hoogsten een acceptatie van de aanwezigheid van de andersdenkende, op een van te voren afgebakend grondgebied zijn, een samenleving is het niet.

Herman Flipsen | 07-02-08 | 00:23

@ van dal 07-02-08 @ 00:20
Weet niet waar jouw interesses liggen en wat voor vrienden je hebt, ik heb geen enkele interesse om mijn vrienden mijn ondergoed te laten zien of die van hen te zien. Het is geen kwestie van kunnen maar van willen.

spanarchist | 07-02-08 | 00:22

@Nonnes 07-02-08 @ 00:13:
Nou, inderdaad... Dat is übermaf! Alsof er een liberaal, socialistisch of christendemocratisch standpunt in te nemen is over waterbeheer. Het gaat gewoon om pragmatische afwegingen van belangen en bijbehorende kosten van een waterstand in een gebied en het gezamenlijk belang van droge voetjes...
Tsja... wat daaraan is te politiseren ontgaat me volkomen.
Nou ja, ik snap het wel... men wil het verbinden met andere politieke kwesties... en dat moet nu juist NIET!

koerbagh ® | 07-02-08 | 00:21

@ Nonnes 07-02-08 @ 00:15
Begreep het al niet, dacht dat je bedoelde dat je op een hond leek.
Wouw, vond je comments intelligent en doordacht en je argumenten overtuigend, en dat voor een vrouw. Zou bijna mijn mening over vrouwen bij moeten stellen. Kan je ook nog goed autorijden? (Yep, seksistisch, ben man en vrij dronken op het moment)

spanarchist | 07-02-08 | 00:20

Nonnes 07-02-08 @ 00:17 weet je wat ook een heel leuk verschil is? vrouwen kunnen aan vriendinnen hun nieuwe ondergoed laten zien, al dan niet aan het lijf, mannen kunnen dat niet. hoe diep de vriendschap ook gaat, ze kunnen dat niet.

van dal | 07-02-08 | 00:20

Wanneer gaat Jan de peildiep vallende tomaat de islamkaart spelen? De toekomst zal hem huldigen als eerste linkse islambasher. Go, Jan!

bottehond | 07-02-08 | 00:18

Ali Klapzak..
Wat echt aan de orde van de dag is is toch zeer zeker wel het verbieden van de vissenkom!!! Dat vind ik van groter belang dan welke vorm van terrorisme, mishandeling, moord en/of financiële zaken waar ons land mee kampt.
Absoluut een dikke MIN 10 voor onze meest grote aanfluiting in de 2e kamer... wie heeft er überhaupt op die malloten gestemd?!?
________________________________________________________________________
www.goedvriend.nl

nijmbonami | 07-02-08 | 00:18

@van dal 07-02-08 @ 00:09
Nee. Maar je gaat mij vertellen wat de verschillen tussen mannen en vrouwen zijn terwijl het juist nu niet opgaat. Ik dacht dat het je was ontgaan.

Nonnes | 07-02-08 | 00:17

@ Reinaert 07-02-08 @ 00:14
Een samenleving is niet maakbaar, maar wel stuurbaar.

spanarchist | 07-02-08 | 00:15

@spanarchist 07-02-08 @ 00:12
Van dal weet dat wel hoor. Die wil het gewoon niet geloven.
Ja, vrouw. Gelukkig... Lijkt me vreselijk om als man met Femke Halsema geassocieerd te worden.

Nonnes | 07-02-08 | 00:15

@koerbagh ® 07-02-08 @ 00:08:

Een samenleving is wel maakbaar, alleen is dat een taak voor de burger en vooral niet voor de overheid.

Overheden die een samenleving denken te kunnen 'maken' vervallen in dictatoriale methodieken. Check - inderdaad - onze GristenRode regering - die spreekt ook over "Unsere Menschen" en snoert waar mogelijk het individu de mond.

Reinaert | 07-02-08 | 00:14

Nonnes 07-02-08 @ 00:10 zeg ik dat? heb ik het specifiek over jou?

van dal | 07-02-08 | 00:13

@koerbagh ® 07-02-08 @ 00:08
En ik vind het echt heel maf dat er bij de waterschapsverkiezingen dit jaar lijsten VVD, PvdA ea komen. Dat dient daar geen doel.

Nonnes | 07-02-08 | 00:13

Nonnes = vrouw?

spanarchist | 07-02-08 | 00:12

@van dal 07-02-08 @ 00:09
Lees nou eens wat ik schrijf! Ik heb dat niet. Echt niet.

Nonnes | 07-02-08 | 00:10

Nonnes 07-02-08 @ 00:07 het zijn de verschillen tussen mannen en vrouwen, dat 'iets kopen voor de gemoedsrust' is er één van.

van dal | 07-02-08 | 00:09

@CoJoNes 06-02-08 @ 23:49:
Er zijn wel goede redenen om een staat te hebben CoJo... en dat weet jij ook best. Primair natuurlijk om straf- en civiel recht goed en efficient te regelen. Duidelijke, eerlijke en goede vrijhandel is namelijk ook een juridische kwestie. Dat regelen is haar belangrijkste bestaansrecht. Maar er zijn nog wel wat redenen denkbaar en nog wel wat zaken die je het best en efficientste collectief kan regelen. Maar dat hoeft niet bij een staat ondergebracht te worden (wat we nu vrijwel automatisch doen). Waterschappen zijn een mooi model (en dat wil men godbetere nu onderbrengen bij provincies!) 1 gezamenlijk collectief probleem, (afwatering) 1 organisatie. Geen machtsconcentraties. Geen partijen. Geen Wouter Bossen met maakbare samenleving-idealen... Het kan heus.

koerbagh ® | 07-02-08 | 00:08

@van dal 07-02-08 @ 00:00
Jaja, hij is leuk.
Pff ik geef echt wel graag geld uit. Maar in tijden dat er wat minder te besteden is koop ik ook gewoon minder. En daar word ik helemaal niet ongelukkig van.

Nonnes | 07-02-08 | 00:07

Dat is nog het meest treurige, dat de Cu en de Cda de meerderheid vormen in een kabinet van een land waar het grootste deel van de bevolking in weze atheist is.

spanarchist | 07-02-08 | 00:05

@spanarchist 06-02-08 @ 23:49
Ja het is bijzonder he? En het zit wel in het kabinet van een modern westers land.

Nonnes | 07-02-08 | 00:01

Nonnes 06-02-08 @ 23:56 da's ook zoiets, geen geld hebben geeft een naar gevoel, vrouwen gaan geld uitgeven om het nare gevoel kwijt te raken... een vriendin van me is op reis, naar kopenhagen.. toen ik van de plannen hoorde zei ik al: "als het woord kopen er in zit zijn meisjes meteen óm".

van dal | 07-02-08 | 00:00

Binnenkort hopelijk Ali Platzak.

Whimpysinger | 06-02-08 | 23:59

@Nonnes 06-02-08 @ 23:56
Voilà! Het probleem.
Het vinexcomplex noem ik dat.

CoJoNes | 06-02-08 | 23:59

@spanarchist 06-02-08 @ 23:46
Owkee... Ik schijn er soms wat op te lijken. Sja...
@CoJoNes 06-02-08 @ 23:49
Jaa maar daar wil ik best overna denken! Maar weet je wat het is? Het is zo nutteloos. Sommige vrouwen gaan graag de stad in als ze geen geld hebben om iets te kopen. Ik niet, want ik vind dat nutteloos. Maar voor het vermaak zal ik nog eens buiten de doos proberen te denken.

Nonnes | 06-02-08 | 23:56

Naar goed Marokkaans gebruik...

da wizard | 06-02-08 | 23:56

Dit krijg je dus als een fatsoenlijke Marokkaan het gedrag van Nederlandse socialisten gaat kopieëren.

monfer | 06-02-08 | 23:51

*even met ernstige plaatsvervangende schaamte op de bank zit*

CoJoNes | 06-02-08 | 23:51

Jeetje

Dr.Dreetje | 06-02-08 | 23:51

overVecht 06-02-08 @ 23:45 het probleem met de partijen die nog niet betrapt zijn op enige vorm van diefstal is dat je ze anderszins ook niet hoort of ziet
we hebben kennelijk geen politiek talent meer in nederland. degene die het wel willen worden hebben de eurotekens al in de ogen staan bij aantreden, en dan begint het grote graaien, koenders met zijn vrienden, de deelraden met subsidies en vervoersmalversaties, en voor de rest zit men de tijd wel uit want daarna lonkt het wachtgeld. balkenende heeft absoluut geen ruggegraat anders deed hij er wel wat aan, ik verdenk hem ervan minstens medeplichtig te zijn. voor de mensen die roepen dat het hier geen bananenrepubliek moet worden... wakker worden, het is het al.

van dal | 06-02-08 | 23:50

@spanarchist 06-02-08 @ 23:44
Zo zie ik het ook. En laat maar komen!

Nonnes | 06-02-08 | 23:50

@Nonnes
Klopt, zolang zelfs relatief intelligente mensen als jij de overheid als een doel beschouwen en niet als een noodzakeljk kwaad, zal er niets veranderen. je zou eens na moeten denken over het opheffen van de parlementaire democratie en buiten de doos moeten denken.
Directe Democratie met een minimale overheid en marginale belastingen, da's een mooi startpunt als je de moeite wilt nemen.

CoJoNes | 06-02-08 | 23:49

@ Nonnes 06-02-08 @ 23:34
CU? Een partij die anno 2007 moet vergaderen over de vraag of homo´s ook leidinggevende functies mogen hebben binnen de partij, is per definitie ongeschikt om verantwoordelijkheid te dragen.

spanarchist | 06-02-08 | 23:49

@ Nonnes 06-02-08 @ 23:36
Aaagh. Teiltje graag. Wat een walgelijk wijf, ook zonder geluid. Ik zou mijn hond er niet van afschoppen omdat die er toch ook nooit op zou kruipen.

spanarchist | 06-02-08 | 23:46

@van dal 06-02-08 @ 23:42
D66 is steeds te niksig... Jammer, want er zijn grote mogelijkheden voor zo'n partij. Groen Links? Die maken van bijzaken altijd hoofdzaken. Logisch, daar kunnen ze soms wat winst behalen, maar het bepaalt mijn beeld. Gerommel in de marge.

Nonnes | 06-02-08 | 23:46

@van dal 06-02-08 @ 23:42
Huh? Wist niet dat jij met hetzelfde politieke probleem kampte!?

overVecht | 06-02-08 | 23:45

@ rocco101 06-02-08 @ 23:29
Ik denk dat we in de toekomst nog wel verrassingen kunnen verwachten. Ik heb de indruk dat de bevolking steeds meer politiek bewust wordt.
Wilders werd ondanks zichzelf populair, omdat niemand anders de problemen durfde benoemen. Direkt nadat Rita zich afscheidde verloor Wilders en won Rita, omdat mensen in deze nieuwe messias de oplossing zagen. Als er straks een charismatisch iemand opstaat met een redelijk alternatief, met gezond verstand en met een goed programma én die dat ook verkopen kan, zou het mij niet verbazen als deze nieuwe partij voor een verrassing gaat zorgen. De tijd is er in ieder geval rijp voor (of spreekt het alcoholexces van vanavond nu?)

spanarchist | 06-02-08 | 23:44

Nonnes 06-02-08 @ 23:34 d66 of groenlinks... de pvda zijn dieven gebleken, het cda.. nou ja, niemand zit te wachten op grijs vijf, en ik stem niet rechts dus geen pvv en geen vvd en zeker geen rita... dus het wordt heel moeilijk om een keuze te maken zeker omdat ik ook niet zit te wachten op de communistisch dictatuur van een gesjeesde lasser uit oss

van dal | 06-02-08 | 23:42

@rocco101 06-02-08 @ 23:37
Eens. Voor mij doet die lage stem het wel.

Nonnes | 06-02-08 | 23:41

@CoJoNes 06-02-08 @ 23:37
Sja en om dat probleem even te nuanceren: dat is ook meteen de charme. Iets dictatoriaals trekt me niet. En het besturen van een land is niet alleen wetenschap dus jouw oplossing is nooit DE oplossing. Die bestaat meestal niet.

Nonnes | 06-02-08 | 23:41

Ik vind charles groenhuijsen trouwens een topkerel, heerlijk om naar te luisteren

rocco101 | 06-02-08 | 23:37

@Nonnes
Nee, het probleem in dit land is de vergunningverstrekkers, de provincies, de bestemmingsplannen, de actiegroepen, de inspraakprocedures en het belastingstelsel.
Als je op die vlakken oplossingen gaat zoeken, lost het fileprobleem zichzelf op.

CoJoNes | 06-02-08 | 23:37

@spanarchist 06-02-08 @ 23:27
En toch kijk ik graag naar haar. Wel het liefst met de radio hard aan trouwens.

Nonnes | 06-02-08 | 23:36

@CoJoNes 06-02-08 @ 23:12
De oorzaak van die clustering moet je meenemen, je moet mensen overtuigen dat spreiding de oplossing is en het belangrijkste van alles: het is jouw oplossing, niet de oplossing. Hoe ga jij dit verkopen zonder nuances?
@ spanarchist 06-02-08 @ 23:12
D66 kan zoveel beter. ;-) Hun reden van bestaan is het gezond verstand. En ik zou willen dat dat weer zichtbaar was. En de VVD heb ik graag in de coalitie. Maar deze twee samen... met wat? De PvdA heeft een periode in de oppositie nodig om weer van waarde te kunnen zijn. Periode is oneindig, geen regeerperiode. GL denk ik niet eens over. SP gaat er nog niet aan beginnen en dat lijkt me slim... Wie weet verdubbelt de CU wel weer! Whaaaaaa! We zullen zien hoe de PVV zich verder ontwikkelt.

Nonnes | 06-02-08 | 23:34

@ overvecht
Wel schoenen uitdoen als ie dan in de wagen komt!

rocco101 | 06-02-08 | 23:32

had ook gewoon op een woonwagenkamp kunnen gaan wonen om de belasting te ontduiken....

overVecht | 06-02-08 | 23:32

@spanarchist 2327
Geflankeerd door haar evenknie Diederik S.

CoJoNes | 06-02-08 | 23:30

@ spanarachist
Maar wie wel, wie is wel daadkrachtig *ahum* en mans en nogwat genoeg om wel iets met dit land te doen. Ik vraag me ondertussen af wat er eigenlijk moet gebeuren om iedereen weer een beetje positiever te krijgen.

rocco101 | 06-02-08 | 23:29

De meest pedante, hooghartige en betweterige politicus, Femke Halsema, nu bij P & W. Die moet sowieso nooooit regeringsverantwoordelijkheid krijgen.

spanarchist | 06-02-08 | 23:27

*ff bier gehaald , heerlijk*
@ nonnes
naja leek mij wel interessant wat je ervan dacht.

rocco101 | 06-02-08 | 23:24

@23:12
.... ga je dus oplossingen zoeken voor een gevolg...
excuus.

CoJoNes | 06-02-08 | 23:24

Ali Lamzak, leek mij toch allang duidelijk dat we deze meneer zijn niet verdiende centen maar eens moesten terugvorderen. Afijn, welkom in Nederland het land waar de hardwerkende burger dagelijks in z'n kont geneuqt word door de eigen regering.
-
En dan maar de linkse kerk dit soort figuren de handen boven het hoofd houden.

.KicksAss | 06-02-08 | 23:14

@ Nonnes 06-02-08 @ 23:02
Denk dat we het wel eens zijn, zie alleen nog niet zo snel een oplossing. Gebalanceerde mix? Met welke partijen? SP en GL rennen hard weg voor elke regeringsverantwoordelijkheid, het is namelijk veel makkelijker om langs de zijlijn te schreeuwen. PvdA heeft zijn incompetentie uitvoerig aangetoond. CDA is een partij zonder programma, zolang JPB maar MP is. Wie blijven er dan over en in welke combinatie? VVD, D66? Ik zou het niet weten.

spanarchist | 06-02-08 | 23:12

@Nonnes 06-02-08 @ 22:56
Het probleem is niet de file, daar ga je dus al.
De file is een gevolg van een probleem. Als je te bang bent om het probleem te benoemen, dan ga je dus oplossingen zoeken voor een oorzaak (nuance). Het fileprobleem is onderdeel van een huisvestings/spreidings/infrastructureel probleem. Clustering is het probleem, spreiding is de oplossing.

CoJoNes | 06-02-08 | 23:12

@rocco101 06-02-08 @ 22:57
Weet ik echt te weinig van. Ik neig nu naar de vernieuwing, maar ik ken de bezwaren ook. Waarom?

Nonnes | 06-02-08 | 23:09

Ik wil mijn geld terug !!!

Nafetz | 06-02-08 | 23:08

Ik heb vandaag nog een naheffingsaanslag betaald over 2005 ! En Ali Lamzak kan er met 25K euri tussenuit naaien ?

Fijn land hebben we hier.

Ik vertrek ! Nog 3 weken !

Van Rechts | 06-02-08 | 23:07

lamzak.... priceless... helemaal goed GS!!!!

DasDude | 06-02-08 | 23:03

@ spanarchist 06-02-08 @ 22:53
Ik denk dat na een periode van goedpraten (want ze moeten het nog leren) de grote teleurstelling begint. En dat richt zoveel schade aan, dat weten we. Het zal over hooguit twee jaar toch echt een gebalanceerde mix moeten worden.
Ik heb van de overige PVVers nog te weinig gezien. En Rita? Daar vind ik eigenlijk niets van. Behalve dat ze waarschijnlijk nog steeds een goede gevangenisdirecteur zou zijn. Als ik haar was deed ik het.

Nonnes | 06-02-08 | 23:02

kom kom jongens van de belastingdienst. Nu even doorpakken graag, dat kunnen jullie bij mij ook heel goed. Die 4500 euri's krijgen jullie van me, maar haalt dit belastinggeld dan ook terug okay? iets met monniken en kappen ofzo..

gintonic | 06-02-08 | 22:58

@ Nonnes
Vraagje, Steenkolen of Kernenergie, en waarom?

rocco101 | 06-02-08 | 22:57

@CoJoNes 06-02-08 @ 22:39
Maar hoe zou je deze theorie toepassen op bijvoorbeeld het fileprobleem? Wat is het probleem; te veel auto's, te weinig asfalt? Wat is de oplossing; minder auto's, meer asfalt? Moet je het milieu/bebouwing nog ergens meewegen? Moet je nog denken over het gecontroleerd spreiden van bedrijventerreinen.
Ligt minder gevoelig dan de moslimisatie maar zwart/wit is het niet te krijgen lijkt me.

Nonnes | 06-02-08 | 22:56

Ali is van het padje af.
Welke mocro niet

BloedendMaandverband | 06-02-08 | 22:55

En toch was hij een goede 2e kamerlid voor de SP.

truly amazed | 06-02-08 | 22:54

@ Nonnes 06-02-08 @ 22:47
"Wilders en Verdonk samen in een kabinet, hun moederpartij er misschien bij"
Ik vermoed dat de kritiek na 2 jaar net zo hard zou zijn als nu op deze regering omdat ik weinig vertrouwen heb in het volk dat rond deze partijen hangt. Wilders is een goede debater, ook al overschreeuwt hij zichzelf vaak, maar van de overige leden van de PVV word ik echt niet vrolijk. Verdonk is nu nog alleen en, zoals bij alle nieuwe partijen, zal die partij ook weer overspoeld worden door opportunisten en nitwits. Maar het zou het waard zijn om het eens te proberen, al ben ik daar niet positief over.

spanarchist | 06-02-08 | 22:53

@ Nonnes
Net als Dikkie Dik, kijken wattie doet

rocco101 | 06-02-08 | 22:49

@rocco101 06-02-08 @ 22:41
Het was een vooroordeel he? Iedereen heeft het blijkbaar wel eens.

Nonnes | 06-02-08 | 22:48

@CoJoNes 06-02-08 @ 22:36
Nee, problemen zijn heel wat makkelijker uit te leggen dan de aanpak die voor het probleem wordt gekozen. Maar het waarom van die aanpak, vooral de dingen die ik over het hoofd zag, wil ik graag horen. Ook als het meer dan twee zinnen zijn.
@spanarchist 06-02-08 @ 22:36
Ik begrijp wel waarom het nu gaat zoals het gaat, maar ik kan niet bedenken waar het toe leidt.
We kunnen de proef helaas niet op de som nemen, als wake-up call. We hebben een simulatiemodel nodig... Wilders en Verdonk samen in een kabinet, hun moederpartij er misschien bij... Kijken wat er gebeurt.

Nonnes | 06-02-08 | 22:47

@ CoJoNes 06-02-08 @ 22:39
Zo dom ben je niet, mis huevos. Zwart en wit zijn uitersten, de oplossing van het gros van de problemen bevindt zich in het grijze gebied. Het probleem is dat het grootste deel van het electoraal alleen maar in het zwart-wit verhaal gelooft, vandaar ook de populariteit van de partijen die zich op de extremen bevinden. Extremisten hebben echter nog nooit een oplossing gegeven en versterken alleen maar de problemen.

spanarchist | 06-02-08 | 22:44

@ Nonnes en Span
mm nee, ik heb het idd verkeerd gelezen, sorry!

rocco101 | 06-02-08 | 22:41

*Nog even wat bloeddruk omhoog zien te krijgen.*
Wanneer de heer Ali Lazrat de grond in Marokko te heet onder de voeten wordt dan komt hij terug naar Nederland (want Nederlands paspoort) en vraagt direct een uitkering aan, die hem niet geweigerd kan worden.
Hij stapt direct naar een advocaat tegen zeer gereduceerd tarief en procedeert zich helemaal suf om van zijn schulden af te komen, danwel strafvervolging te voorkomen.
In het ergste geval zal hij een uurtje of 180 tuintjes moeten wieden en zal er beslag gelegd worden op zijn uitkering en dat mag slechts met een maximaal beslagbaar bedrag van zo'n € 80,-- per maand.
Hij gaat wat zwart bijklussen en waant zich God in Frankrijk.
*Ging hij daar maar naar toe, zucht.....*

Memento Mori | 06-02-08 | 22:40

aanvulling op 2236:
Een probleem is zwart en de oplossing is wit. In het grijze gebied tussen de oorzaak en de oplossing zouden dan nuances zitten die een oplossing onmogelijk maken. Gelul. Door de nuances aan te pakken verander je niks aan het probleem, laat staan aan de oplossing. Zoals Yogi Berra al zei: Als je niet weet waar je heen gaat kom je er niet.

CoJoNes | 06-02-08 | 22:39

@ rocco101 06-02-08 @ 22:33
Volgens mij was het geen aanval, zo zie ik het iiig niet

spanarchist | 06-02-08 | 22:38

@janssen 06-02-08 @ 22:07
WSNP lijkt mij hier niet mogelijk, dan zou hij zijn volledige inkomen via een nederlandse curator moeten laten lopen, lijkt me zeer sterk dat hij dat gaat doen. Vraag me ook af, of WSNP wel mogelijk is als iemand in het buitenland woont. Bovendien gaat het hier om onterecht verkregen gelden, de rechter beslist, maar je kunt goede argumenten aanvoeren dat er bij onterecht verkregen gelden (zoals hier) sprake was van fraude en dan is de WSNP ook niet mogelijk.

Tarak | 06-02-08 | 22:37

@Nonnes
Dat komt door de gepropageerde misvatting dat problemen nuances zouden hebben.

CoJoNes | 06-02-08 | 22:36

@ Nonnes 06-02-08 @ 22:31
Dat is wat ik bedoel, het loont om de zaken te simplificeren en instant-oplossingen aan te bieden. Maar het kan toch niet zo zijn dat zo´n groot deel van het volk zo dom is dat dit op de lange duur ook gaat werken, of ben ik al zo oud?

spanarchist | 06-02-08 | 22:36

@rocco101 06-02-08 @ 22:33
Welke aanval? Welke dooddoener? Wat alweer?

Nonnes | 06-02-08 | 22:35

@ Jos
slaap lekker
@ nonnes
Weer een aanval op iemand hier, en tegelijk weer een dooddoener

rocco101 | 06-02-08 | 22:33

rocco101 06-02-08 @ 22:25
Klopt. Ken de film die jij noemt. Twee kanten van een verhaal bekijken is echt ontzettend belangrijk! Dan weet je pas echt wat er speelt en wie er 'schuldig' is.
Maar ik ga mij nu niet weer kwaad maken over al Goor en kornuiten.
*Gaat eens een keer op tijd snurken*

JosVerbeek | 06-02-08 | 22:32

@spanarchist 06-02-08 @ 22:18
Als een partij zoals TON, zonder programma en alleen met simpele one-liners, in de peiling op 18 zetels staat, waarom zouden de politici dan moeite te doen om de verschillende aspekten van een zaak te belichten?
.
Ze nemen de moeite niet? Ze doen zichzelf de das om als ze verschillende aspecten willen belichten. Sinds 'ik zeg wat ik denk en doe wat ik zeg' vinden mensen elke uitleg en elke oplossing met meer dan twee zinnen wollig politiek gebrabbel, angst om keuzes te maken, 1 pot nat enz.

Nonnes | 06-02-08 | 22:31

CoJoNes 06-02-08 @ 21:38

Het gaat hier om aanklachten.

OT/ wat is die vBronckhorst slecht zeg; geen handelingssnelheid, veel balverlies, nooit geen risico in zijn spel bah...wat een kudtvoetballer is dat zeg. STOPPEN!
Overigens goede voorchecking van de middenvelders van het NE en balcirculatie.

azijnseikerT | 06-02-08 | 22:30

@count von ziegenpuss,
Goed idee, maar dan wel wat radicaler en minder lief en begripvol dan de PVV.

fuckje | 06-02-08 | 22:29

Mannen en vrouwen, zullen we dan maar niet samen een partij oprichten?

count von ziegenpuss | 06-02-08 | 22:27

Heb geheugendump dus ga eens de bios in.

=off.

beffje | 06-02-08 | 22:27

@ JOS
Ik neem aan dat je ook de global conspiracy (ben ff de naam vergeten) hebt gezien. Ik vond dat idd ook veel logischer allemaal. Maargoed, gaat ik nu niet ff te diep op in, maar wat wel interessant is is dat jij en ik ons hebben verdiept in beide kanten van het verhaal, en toen ons hebben teruggetrokken. Telkens wanneer 1 of andere lamlul begint over hoe slecht het is om te rijden in een Hummer oid, ga ik niet eens beginnen over die Priussen als je begrijpt wat ik bedoel

rocco101 | 06-02-08 | 22:25

OT:
Kroatië - Nederland 0-3
Marco & Nederlands elftal: Felici... Aardige pot voetbal voor een uitwedstrijd tegen Kroatië. Dank. (Mag ook wel eens gezegd worden)

koerbagh ® | 06-02-08 | 22:23

*baalt dat het bier op is en gaat zo naar de cafetario om meer te halen ha*
@ spanarchist
Wat jij zegt bedoel ik ook, natuurlijk snap ik en de gewone mens ook niet helemaal wat er in Den Haag gebeurd, maar het is belangrijk dat we ons niet laten leiden door wat de media ons voorschoteld. Het is namelijk niet altijd zwart of wit. En dat is wat jij of u probeerd te zeggen. En dan die TON, man ik heb al drie emmers volgekotst, de genantheid werd mij namelijk teveel. Ik ben het helemaal eens met wat je zegt.

rocco101 | 06-02-08 | 22:23

rocco101 06-02-08 @ 22:12
joer rait. Schapen zijn het, die keihard de NOS napraten, maar verder zich niet verdiepen in wat er nou werkelijk aan de hand is. Neem nou de zgn. 'global warming', daar heb ik me behoorlijk in verdiept, en daardoor heb ik geconcludeerd dat het een vette hoax is. Maar als je dat zegt, nou, dan kijken ze je aan alsof je een lijk bent dat weer tot leven komt... als je begrijpt wat ik bedoel.

JosVerbeek | 06-02-08 | 22:20

@ rocco101 06-02-08 @ 22:06
Links en rechts zijn begrippen die door de media en politiek in stand worden gehouden om de boel overzichtelijk te houden, maar met de huidige complexiteit werkt dit natuurlijk allang niet meer zo. Als ik vind dat er meer geld moet gaan naar zorg, politie en bejaarden, ben ik dan links? En als ik nu ook vind dat dat allochtonengezeik eens afgelopen moet zijn en criminelen keihard aangepakt moeten worden, ben ik dan ook rechts?
Gezond verstand is helaas in de politiek ver te zoeken, maar ik denk dat dat toch vooral de schuld van het volk is. Als een partij zoals TON, zonder programma en alleen met simpele one-liners, in de peiling op 18 zetels staat, waarom zouden de politici dan moeite te doen om de verschillende aspekten van een zaak te belichten? TON, maar ook de PVV, de SP en zelfs de PvdD laat tenslotte zien dat het loont om onrealistische zaken te beloven.
* neemt nog maar een glas wijn en is nu echt dronken *

spanarchist | 06-02-08 | 22:18

zeker ook van de pvda

bullterrier | 06-02-08 | 22:16

edit
poldermodel was toch bedacht door de maker van de teletubbies en ruud van big brother.. lekker knuffelen...

rocco101 | 06-02-08 | 22:13

Ach, wat zal de staat en in deze de balstingdienst die 25 ruggen bommen, opgeruimd staat netjes. Rare Finnen ook...

S. Lootwater | 06-02-08 | 22:13

@ Josverbeek
Ja kijk, ik ben blij dat je het met mij eens bent. Overal waar ik kom zijn er altijd mensen die een mening hebben, meestal gebaseerd op iets wat ze zelf vinden, maar die mening die ze hebben is gebaseerd op niets, ze wegen nooit de belangen van hetgene wat het belangrijkst is af. Het is niet meer van eerst denken en dan doen, nee het is andersom...

rocco101 | 06-02-08 | 22:12

In Marokko weten ze vast WEL raad met zulke misbaksels

Held op Sokken | 06-02-08 | 22:11

kudprinter 06-02-08 @ 22:05


U heeft zeker Hare Majesteit haar kerst boodschap zeker niet begrepen?

beffje | 06-02-08 | 22:10

rocco101 06-02-08 @ 22:06
Amen.
De €uro-middenweg. Zonder poldermodel en geen lieden met een IQ van -90, maar lieden die zeggen waar het op staat, en vervolgens doen wat ze zeggen te gaan doen. Hoera, dat zou fijn zijn.

JosVerbeek | 06-02-08 | 22:09

Tarak 06-02-08 @ 21:41

of hij gaat de wsnp in... iets met -10% en dan in marokko Mmmm

Janssen | 06-02-08 | 22:07

@ koekje
Dat zeg je vaker, maar volgens mij werkt een 2e kamer met alleen rechtse partijen ook niet. Als je het aan mij vraagt moeten er gewoon mensen komen met gezond verstand. En niet mensen die alleen dingen roepen om stemmen te winnen en standpunten nemen om vanuit een bepaalde positie te handelen. Wat dan met geen linkse partijen meer? Een 'rechts'staat? geen immigranten, geen km-heffing etc. Er moet een middenweg zijn. Rechts kan van links leren, en links van rechts, alleen doen die kloothommels dat niet in den haag omdat ze alleen luisteren naar wat ze zelf willen horen.

rocco101 | 06-02-08 | 22:06

Koekje-dr-bij? 06-02-08 @ 22:02
Links volgens Churchill (bekende kwoot i think) "Socialisme is de filosofie van de mislukking, gebaseerd op het evangelie van de afgunst"

Maar die linkse varkens zijn meer gelijk dan de andere varkens, dus zij mogen dat soort dingen wel doen. Helaasch.

JosVerbeek | 06-02-08 | 22:05

kop d'r af!

kudprinter | 06-02-08 | 22:05

Stigmatisering! Demonisering van allochtonen! GS speelt in op onderbuikgevoelens waardoor de polarisering alleen maar toeneemt!
Zo, volgens mij heb ik de meeste linkse stopwoorden wel weer gebruikt.

spanarchist | 06-02-08 | 22:03

JosVerbeek 06-02-08 @ 21:19`
Tja, als wíj zeggen dat dat cultuur is dan zijn we racisten, en struikelen de linksmenschen over elkaar heen om hitler ter sprake te brengen.
Links: het was nix, het is nix, en het zal ook nooit wat worden.

Koekje-dr-bij? | 06-02-08 | 22:02

Als je naar de hoeren gaat word je finaal afgebrand, maar ff 25000 eurotjes in je vakantie huisje cq familie steken is geen probleem. Sterker nog, waarschijnlijk nog aftrekbaar ook.

rocco101 | 06-02-08 | 22:00

Ja en dat alleen maar omdat Ali propaganda maakte via mocroradio De Geyt voor het anus bleken.

De mocro rechter zal ze wel tot zweepslagen veroordelen.

beffje | 06-02-08 | 21:58

Dit is de ware aard van de Canadeezz, zouden ze ook een leuke cartoon van kunnen maken en opsturen naar de scholen ter educatie van onze aanstormende(belasting) melkkoeien. Komt dichter in de buurt dan Adir.

No_way | 06-02-08 | 21:52

Na, de gekte is niet bij te benen.

Hammar | 06-02-08 | 21:51

doet ie anders nooit hoor!

zeiksmurf | 06-02-08 | 21:49

@CoJoNes 06-02-08 @ 21:38
Maar dat andere is lokale cultuur.
Moet je accepteren, in ieder geval van de PVDA.

Fuzzy-de-Bear | 06-02-08 | 21:47

@CoJoNes 06-02-08 @ 21:38
In Nederland zijn zelfs de Katholieken Calvinistisch. Koester dat! Dat is een volksaard! Daardoor voelen we ons met elkaar verbonden, daardoor voelen we ons betrokken bij elkaar, daarom voelen we ons Nederlander! Dat is het cement in een samenleving!

Al die pro-Europeanen begrijpen niet dat dat noodzakelijk is om met elkaar samen te kunnen leven, dat daar geen juridische argumenten maar emotionele argumenten nodig zijn om zich met elkaar verbonden te voelen, en dat daarom de EU uit elkaar zal vallen of gedurende een lange periode zeer zwak zal zijn. Maar goed, ik ga teveel off topic. :)

Tarak | 06-02-08 | 21:45

Koekje-dr-bij? 06-02-08 @ 21:15
Haha, de overheid kan je van wieg tot zelfs na je graf (successierecht) tot op het hemd uitkleden

JosVerbeek | 06-02-08 | 21:44

@lammelul 06-02-08 @ 20:48
Je kunt zelfs beslag op iemands pensioen / AOW leggen, het enige wat je hoeft te doen, is elke 5 jaar een briefje zenden om iemand aan zijn / haar openstaande vordering te herinneren. Over de vordering mag je tevens wettelijke rente rekenen. Het is dus meer een kwestie van lange adem om je vordering terug te krijgen, zeker als het gaat om een preferente vordering als de belastingdienst.

Of Lazrak moet voortijdig de pijp uit gaan natuurlijk, maar dan kun je nog beslag leggen op eventuele vrijkomende tegoeden in Nederland.

Tarak | 06-02-08 | 21:41

getild

CoJoNes | 06-02-08 | 21:39

Het feit dat hij de belasting heeft geteld weegt in de panelen zwaarder dan dat de man vrouwen aanrandt en mishandelt. Zal dat Calvinisme ooit uit de Nederlandse volksaard verdwijnen?

CoJoNes | 06-02-08 | 21:38

Gelukkig besteed de belastingdienst dit jaar extra aandacht aan het tweede huis.

Fuzzy-de-Bear | 06-02-08 | 21:35

Natuurlijk zal het succes van deze Ali veel finse mannen inspireren. Jong aanstormend talent met de SP als springplank.

linkslaf | 06-02-08 | 21:34

Hij is wel een goed voorbeeld! Hij is tenminste opgerot naar Marokko..
wel even de plukze wetgeving toepassen.

Vloekende Vlaming | 06-02-08 | 21:33

schuld afbetalen met alles dat meneer lamzak heeft daarna stenigen ofzo

voneichbosz | 06-02-08 | 21:31

leuker kunnen ze het niet maken, makkelijker wel......

imp.caes.avg. | 06-02-08 | 21:30

Wat wil je nog meer! Met zo`n belastingschuld zien we hem hier zeker niet weer.
Dat is ook wat waard.

azijnseikerT | 06-02-08 | 21:28

rush747 06-02-08 @ 20:45

Met een auto wel

Janssen | 06-02-08 | 21:26

Elisabeth2 06-02-08 @ 21:18
Moest zijn, meisje uit de grote steden van Marokko

Elisabeth2 | 06-02-08 | 21:21

Ik denk zelfs dat Osama bin Laden een probleem heeft als bekend wordt dat ie nog 1 euro 93 schuldig is aan de nederlandse belasting. (In het geval hij een blanke nederlanders is natuurlijk, want dan komen ze 'n thuis afhalen).
Meneer lamzak z'n radiostation verkopen en van de opbrengst daarvan z'n schuld maar vereffenen, hoe hij de problemen met de eigenaar an het radiostation op gaat lossen is zijn zaak.

Dezenaamhier | 06-02-08 | 21:21

Koekje-dr-bij? 06-02-08 @ 21:15
Als zo'n canadees/ fin zegt dat het 'koeltoer' is, dan zullen ze er nog bij applaudisseren ook!

JosVerbeek | 06-02-08 | 21:19

Tja, de meisjes in Marokko zijn een stuk geemancipeerder dan het rifraf spul uit het rifgebergte wat we hier hebben.

Elisabeth2 | 06-02-08 | 21:18

Ali Lastpak!

OversteKarremans | 06-02-08 | 21:17

Ali lult vrouwtjes uit de kleren? Moet je goed je best doen om die Burka eraf te halen. Het zijn gvd net mummis.

joyriders | 06-02-08 | 21:17

Die 25.000 euro's haalt de Belastingdienst maar bij de Marokkaanse gemeenschap op. Per slot van rekening betalen wij ook al jaren collectief de rekening van onze koloniale voorouders.

Angelica | 06-02-08 | 21:16

Een man naar mijn hart die Ali aanpakken die wijven eerst neuqen.
En owee als je aan zijn wachtgeld komt dan zit ie zo bij Mr Spong.


Verder Ali geen zorgen maken omdat je plaats alweer is ingenomen binnen de SP door een andere jonge en frisse geiteneuqert.


Oja Ali en Yildirim is via de Sp ook lekker terecht gekomen hoor in de eerste kamer en dus dollepret.


Jeuzus Jan jij begrijpt niet waarom je normale leden gillend weg lopen?

Nou Jan ik wel hoor maar ik heb dan ook niet een giga pak boter op mijn harses zoals jij.

Misschien heeft Harry nog wat advies voor geyle Ali met die besnorde moppies.

Toedeloe Jan.

beffje | 06-02-08 | 21:16

Ali Lazrat

ln1980 | 06-02-08 | 21:15

Dit land kan zoveel beter. Ik heb het idee dat Woutert en Maorijnissen in hun buik gestoken kunnen worden door zo`n canadees, en dan nog beweren dat het allemaal toffe jongens zijn.
Rare jongens die linkse politici.

Koekje-dr-bij? | 06-02-08 | 21:15

en gras is groen, nog nieuws?

HerrOttoFlick | 06-02-08 | 21:13

Ik krijg bijna een attaqué van al die topics over moslims die respect eisen, moslims die mohammedafbeeldingen van wikipedia willen moven, moslims die vrouwen meppen en zo kan ik nog wel even doorgaan! bah

JosVerbeek | 06-02-08 | 21:12

Mijn hemel, deze plaat is inmiddels zó grijs gedraaid dat de naald door de groeven zakt (voor de jongeren onder ons: zie Wikipedia voor "LP" of "elpee".

Dit is toch al zeker de 14e de afgelopen 14 dagen uit linksche hoek die de zaak flest.

Links lullen, rechts vullen

Van Rechts | 06-02-08 | 21:11

Op de vlucht, tilt de belasting, valt vrouwen lastig. Hij verloochent zichzelf in ieder geval niet.

Boze Buur | 06-02-08 | 21:11

Ik ben benieuwd hoe vaak mensen met dubbele paspoorten nog zullen gaan bewijzen, dat zij niet van twee walletjes tegelijk eten, maar slechts van de meest lucratieve gebruik maken... (De PvdA begrijpt dat vast wel).
* nu eerst even bloeddruk omlaag zien te krijgen*

Vigil | 06-02-08 | 21:09

Pak 'm, pa!!

superprincepeach | 06-02-08 | 21:08

Wat een lamstraal, uh, lamzak

toytoy | 06-02-08 | 21:05

zijn wachtgeld per direct stop te zetten....?

doe eens niet zo raar, dat zou gewoon te makkelijk zijn.

QB (ja die.....) | 06-02-08 | 21:02

In huize Brutus heet zo iemand een parasiet. Maarrrr, hoe zit het met beslaglegging op zijn wachtgelden cq uitkering? Elk nadeel hep zijn voordeel overigens, denk niet dat Ali zijn tronie nog laat zien in 0031...

brutus68 | 06-02-08 | 21:00

Ik had ook niet anders verwacht. Hij heet toch Ali?

grote haas | 06-02-08 | 20:59

Ali Lozrok.

de taptabernakel | 06-02-08 | 20:58

Tsjah, deze marokkaan gooit zo wel naam en faam van zijn gewaardeerde landgenoten te grabbel.
* gaat nu mond spoelen en keyboard reinigen *

fuckje | 06-02-08 | 20:54

ken je geen afspraak mee maken!vraag het onze lieve prem...

de zweever | 06-02-08 | 20:52

Ali Lastpak

JamesHuntLive | 06-02-08 | 20:51

-weggejorist-

Ratko | 06-02-08 | 20:48

-weggejorist-

wereldzenders | 06-02-08 | 20:48

Waarom legt de belastingdienst geen beslag op zijn wachtgeld? Gebeurd bij anderen ook, dus waarom niet bij die Lamzak (geen familie)

lammelul | 06-02-08 | 20:48

Met een belastingschuld kom je het land toch niet uit?

rush747 | 06-02-08 | 20:45

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken