Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Super Tuesday!

gastemmen.jpgVannacht was het Super Tuesday in de VS. Dat betekent dat Amerikanen in meer dan twintig staten naar de stembus gingen om hun favoriete presidentskandidaat te kiezen. Hoe het precies gaat, leggen de pornosterren wel uit. Inmiddels zijn de stemmen voor 95% geteld. En het is eigenlijk een beetje saai, want er zijn geen overduidelijke verliezers. Afgaande op de polls gaat John McCain als presidentskandidaat verder bij de Republikeinen. De race tussen Hillary Clinton en Obama eindigde in een gelijkspel, dus zullen we doorgaan. Gelukkig hebben een nieuwe poll en kunt u zelf kiezen. De resultaten sturen we op naar CNN. Want het schijnt dat Nederland een hele grote invloed heeft op het kiesgedrag van Amerikanen. ZO ontzettend groot dat Balkenende wil dat Bos voortaan zijn mond houdt over Obama...

Reaguursels

Inloggen

Koebagger, dat is zijn leeftijd (i.e. 72 jaar). Hij draait al een tijdje mee. Hij is er ook even tussenuit geweest (RP heeft een dokterpraktijk)
vreemd dat jij dat niet snapt. Kwartje niet horen gevallen zie ik.
--
Op de man spelen is een heel leuk argument, maar jij bent hier diegene die met pochen en zelfingenomenheid jouw "academische" (*KUCHE*) kwaliteiten tentoonspreid door flutopmerkingen, slecht tot geen onderzoek, demonisaties aan het adres van RP.
Koebagger, nog altijd ben ik hier diegene die de url-links-post. Aantoonbare feitelijkheden die je gewoon netjes kan kontroleren worden in jouw wereld QUOTE ("beetje internet browsen") genoemd.
Waar loop ik te schermen met `academische´ titels? Waar gebruik ik machtsargumenten? Waar loop ik te liegen? Voor dit soort zaken moet je toch echt in de spiegel kijken beste.

Dr Doom | 07-02-08 | 11:06

@Dhr Dom 07-02-08 @ 09:07:
6 termijnen is niet 72 jaar.

"Het zou je sieren als je een keer gewoon inhoudelijk en vooral FEITELIJK reageert ipv je toevlucht te zoeken in allerlei elitaire prietpraat en machtsargumenten."
*Jijbak alert*
En dat zeg jij, die nog geen enkel inhoudelijk comment hebt geplempt en je toevlucht zoekt tot drogreden na drogreden en alleen op de man speelt?
Zwaktebod.

koerbagh ® | 07-02-08 | 09:16

PS: Sinds wanneer worden uitkeringstrekkers aangemerkt als "zelfstandige"?

Dr Doom | 07-02-08 | 09:09

Leugen NR 2:".. Dat jij je kritisch denkvermogen uitschakelt bij iedereen zich opportunistisch Libertariër.."
--
Opportunisme? Das wel erg cru gesteld voor iemand die ene loopje neemt met de feitelijkheden.
--
Maar om je 2e leugen te ontkrachten.:
Ron Paul is een 6-term congresman (72 jaar) en onderstaande link behandelt zijn "voting record"
liberalvaluesblog.com/?p=2371
--
Dat je een 2e leugen gebruikt om de eerste af te dekken is gewoon triest! Het zou je sieren als je een keer gewoon inhoudelijk en vooral FEITELIJK reageert ipv je toevlucht te zoeken in allerlei elitaire prietpraat en machtsargumenten.

Dr Doom | 07-02-08 | 09:07

@ 08:56
ik *ben* m'n eigen baas...

koerbagh ® | 07-02-08 | 08:57

@Mr. Dom @ 08:26
Je kan niet lezen, was al bekend.

"Jouw gezeik gaat van:
1.".. hij is een nazi..",
Dat staat dus nergens. Feitelijk onjuist.
2. afgezwakt tot ".. is niet zo verstandig .."
Niks afgezwakt, staat al @ 09:40 (het mag)
3. ".. foutje... MAARRRR zijn verweer (=FUCK EM) is niet zo sterk..".
Nee, ik de fout die ik toegeef is de eerdere bewering dat hij zich er niet over heeft uitgelaten. Dat is onwaar.

Dat jij je kritisch denkvermogen uitschakelt bij iedereen zich opportunistisch Libertariër noemt zonder te kijken of die persoon de feitelijk principes wel in de praktijk brengt, en niet kunnen toegeven dat je niet kan lezen is jouw zwakte.
Wanneer ik reaguur moet ik helemaal zelf weten, ik m'n eigen baas, geen loonslaafje in Zwitserland.

koerbagh ® | 07-02-08 | 08:56

@Koebagger,
--
LOL, als ik jouw een "kontedraaier" en "leugenaar" noem is dat ten eerste een feitelijke vaststelling. Je poging Ron Paul als gaskraanbediener van het 3e rijk neer te zetten is duidelijk niet gelukt. Academici zijn doorgaans wel voorzichtig in hun conclusies, behalve misschien de linksdraaiende melkzuurnalisten en alfa-deeltjes.
--
Maar koebagger loopt meteen laf weg als de MSN weer eens schijt uitkakt over lieden als Wilders/Ron Paul/ QUOTE("... was RP afgeschreven voor me..."). Overduidelijk aangetoond dat (zelfs na 10 jaar) intellectueeltje spelen, op kosten van de overheid, niet bijdraagt tot enige vorm van reserve.
--
Jouw gezeik gaat van:
1.".. hij is een nazi..",
2. afgezwakt tot ".. is niet zo verstandig .."
3. ".. foutje... MAARRRR zijn verweer (=FUCK EM) is niet zo sterk..".
--
Die beste RP heeft $500, van de totaal van $20.000.000, (tel even het aantal nullen koebagger) van Mr Black gekregen. "Take the Money and FUCK-EM". Vooral ook niet teruggeven, Mr Black (stromfront) heeft nu weer $500 minder te besteden om zijn haat te spuien.
--
En inderdaad ventje, internet en webblogs (zoals GS) zijn heel vervelend voor lieden die de MSN pijpen en het niet zo nou nemen met feitelijkheden. Dat machtsargument "ik ben een academicus, ik weet waar ik over praat" is zon beetje je laatste strohalm, over zwak gesproken.
--
Ik zou zeggen stap in de echte wereld en zoek een baan. Ik vind het niet normaal dat je om 3 uur nog sochtends reakties formuleerd. Triest.

Dr Doom | 07-02-08 | 08:26

@Mr Dom 06-02-08 @ 23:43:
Ok, hij heeft zich er wel over heeft uitgelaten. My bad. Sinds ik er een paar maanden geleden van hoorde was RP afgeschreven voor me en heb ik het verhaal verder niet gevolgd. Hij heeft zich er wel over gesproken. Da's dan het enige puntje dat ik je geef. Inhoudelijk is het natuurlijk niet sterk.
"Take the money and fuck 'em". Ik vind het geen sterk verweer, jij blijkbaar wel.

"liegen ook in dat straatje thuis?"
Luister pik, terwijl jij een beetje surft en onzin bedenkt over wat het libertarisme inhoudt heb ik me daar 10 jaar lang academisch mee beziggehouden. Denk je wat je wilt. Nogmaals, je interpreteert wat je wilt lezen. Met libertarisch objectivisme heeft het soort nonsens geouwehoer wat jij hier al maanden meent te moeten plempen niks, maar dan ook helemaal niks te maken.

koerbagh ® | 07-02-08 | 03:02

Nog een reaktie van RP inzake zijn steun van neo-nazis.
(Youtube Fox News)
tinyurl.com/3y4tzk

Nog meer leugens koebagger?

Dr Doom | 06-02-08 | 23:57

koebagger:"... hij heeft zich er geheel niet over uitgelaten. .."[Over de neonazi donaties]
--
Je zit echt aantoonbaar de kluit te belazeren kerel, Ron Paul heeft zich zeeer duidelijk over deze kwestie vele malen uitgelaten (youtube link) tinyurl.com/34fpdf
Duidelijker kan het echt niet

--
koebagger:"... Oh, en ik weet waarschijnlijk heel wat beter wat het Libertarisme inhoudt als jij.."
--
>>LOL, hoort liegen ook in dat straatje thuis?

Dr Doom | 06-02-08 | 23:43

@Dr Dom 06-02-08 @ 22:38:
Bewezen: Je kan NIET lezen. Ja, dat waren mijn woorden. En ik sta er geheel achter. Het is aantoonbaar waar dat Ron Paul pro-creationisme (en pro-equal time) is en niet principieel pro-SOCAS en het is bewezen dat hij geld heeft aangenomen van neo-nazi's. Inderdaad, dat laatste is niet zijn schuld, maar hij heeft geen afstand genomen van die donaties toen dat naar buiten kwam; hij heeft zich er geheel niet over uitgelaten. Hoeft ook niet, maar het is politiek niet handig. Dat is wat ik heb geschreven. Leer lezen.

"Dat impliceerde je eerst helemaal niet en dat weet je best."
Datr impliceerde ik wel. Lees @ 09:40: "naast dubieuze neo-nazi financiering - maar goed, dat mag"
Daar is geen woord Spaans bij. Het mag. Ik zou als politicus opgaand voor het witte huis geen donaties van Stormfront en KKK willen, juist om die schijn van "guilty by association", het ad bacalum-argument uit de handen van de tegenstander te halen. Het is niet handig om geld uit die hoek aan te nemen. Dat is geen kontendraaierij, het is een verduidelijking.

Ja, ik weet dat RP in '88 voor de LP kandidaat was. Toen was niet bekend waar hij feitelijk stond mbt evolutie-creationisme debat (het speelde toen nog niet eens) en in het SOCAS-debat (speelde toen ook niet). Ik WEET toevallig dat er, mede door die opstelling van hem vraagtekens binnen de LP bestaan over hem en of ze hem wel moeten vragen als kandidaat na de Republikeinse voorverkiezingen (dat was wel oorspronkelijk de bedoeling, maar staat wel op losse schroeven, lees bijv.: www.lp.org/yourturn/archives/000716.sh... (comment: a_r_k at December 7, 2007 03:29 AM; en ik weet dat de kwestie op de agenda staat bij de komende conventie van de LP.)
Oh, en ik weet waarschijnlijk heel wat beter wat het Libertarisme inhoudt als jij.

Geef nou gewoon even toe dat je maar wat ins Blaue hinein interpreteert. Dat scheelt mij gewoon zoveel typewerk.

koerbagh ® | 06-02-08 | 23:17

@koebagger, QUOTE:"... Pro-creationisme niet principieel pro-SOCAS en geld aannemen van neo-nazi's. Dan toch liever de Libertarians..."
--
Bovenstaande zijn toch jouw woorden, ofniet? Zaun rijtje onwelriekende feiten nietwaar, waarde koebagger zich niet in kan vinden. Zeker dat zinsdeel over nazisme: ".. Guilty by association.." beste Koebagger. Die trukjes kennen we nu wel een beetje, alsof Ron Paul de tijd heeft om al zijn (de tikker staat op 576.000+ www.dailypaul.com) donaties door te ziften. Tja volgens koebagger getuigd dat van "onzorgvuldigheid" nietwaar. Wel leuk die impliciete verwijten om daarna terug te komen met "dat bedoel ik niet". Lering getrokken van de kersttoespraak van Beatrix mbt Wilders? Lijkt er wel op!
--
QUOTE:".. Zij mogen geld doneren en RP heeft het recht om die donaties niet te weigeren. .."
--
Yeah right! Dat impliceerde je eerst helemaal niet en dat weet je best. Om even later weer te kontedraaien en deze laten omslaan in een vorm van (KUCHE) bezorgdheid...(QUOTE) "niet zo verstandig"... is wel het toppunt van kontendraaierij.
--
Oh, en voordat je de www.lp.nl als antipool gaat gebruiken. Ron Paul IS een libertarier (volgens mij weet je niet eens wat dat betekent). In 1988 was hij kandidaat namens de Amerikaanse libertarische partij.

Dr Doom | 06-02-08 | 22:38

omissie @ 21:56:
Ik ben er geen voorstander van *maar* Sikkeneur.

koerbagh ® | 06-02-08 | 21:57

@Dr Dom 06-02-08 @ 19:15:
Je interpreteert maar een beetje ins Blaue hinein. Waar heb ik gezegd dat ALLE donaties aan RP van Neo-nazi's afkomstig zijn? WAAR O WAAR??
Ik heb slechts gezegd dat RP donaties heeft ontvangen van bekende neo-nazi's (en ja daarnaast ook van 100.000en anderen).
Wie scheert er nu over 1 kam. Jij. En je leest slecht, of interpreteert mijn woorden een beetje naar inzicht. Ik beweer helemaal nergens dat ik freedom interpreteer als newspeak voor neo nazisme dat maak jij er van, ik beweer dat RP donaties heeft ontvangen van bekende Neo-nazi's (met name Don Black en Will Williams en neo-nazi organisaties (te weten Stormfront). Als ik iets opschrijf ben ik vrij nauwkeurig in wat ik bedoel. Ik doe niet aan socialistische policor-taal.
www.americanthinker.com/2007/11/the_ro...
lonestartimes.com/2007/10/25/rpb1/
Ik heb er ook onmiddellijk bij gezegd dat het mag. Zij mogen geld doneren en RP heeft het recht om die donaties niet te weigeren. Ik denk er het mijne van: namelijk dat het niet verstandig is donaties van dat soort lieden te accepteren, omdat dat je gaat achtervolgen in politieke zin, ook al is er principieel niks mis mee.
Enfin... Je interpreteert maar wat. Je weet helemaal niet wat ik denk, waar ik sta.

"als de aantal stemmen een maat is voor validiteit en bestaansrecht van een politieke partij dan wens ik je nog veel success in Nederland met de laatste linkse overwinning. Niet zeuren dus, je hebt gekregen wat je hebt besteld."

Waar beweer ik iets dergelijks? Waar o waar? Alweer: je kan niet lezen. Ik reageer op Sikkeneur die insinueert dat het Libertarisme niks voorstelt omdat de libertarische partij in de VS geen stemvolk trekt. Dat is natuurlijk een redenatie van Jan KONT en die pareer ik met partijen die ook geen stemmen trekken en stromingen vertegenwoordigen waar Sikkeneur een warm voorstander van is, het socialisme. Ik ben er geen voorstander van Sikkeneur.
Je bent DOM. Heel dom. Hersenverweking opgelopen in Zwitserland?

koerbagh ® | 06-02-08 | 21:56

@Fapslikker,
--
Over je nick: homos slikken fap. En op dit moment zijn er echt geen grotere lafbekken dan de politici in 031. Met uitzondering misschien de burgemeester van 020.

Dr Doom | 06-02-08 | 20:09

LOL-
--
Fapslikker: Wat mij voornamelijkopvalt is dat er redelijk veel Nederlanders hier wonen, een beetje eng eigenlijk. En echt rechts libertarisch zijn ze nou ook weer niet. Het zijn een soort moslims, ze komen af op de vetpotten en de lage belastingen, maar ondertussen nemen ze wel die achterlijke linkse (multi) cultuur mee. Ik snap waarom moslims zo goed thuisvoelen in 031. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen, zeker wat betreft gedrag.
--
Als Nederland nou een beetje libertarischer wordt dan neemt die vluchtelingenstroom richting Zwitserland/Amerika wellicht af. Aan de andere kant zijn er ook positieve aspecten aan de multicul. Als iedereen die zijn eigen schoenveters kan strikken vetrekt wie gaat dan de dijken onderhouden? Dat zijn toch zeker niet de moslims, misschien werkt die grote SP bek wel om het water tegen te houden. Je kan het proberen.

Dr Doom | 06-02-08 | 20:06

Dr Doom 06-02-08 @ 19:51
Fapslikker? Jij hebt je mond er aardig vol van. Latente wensen soms?

Sikkeneur | 06-02-08 | 20:04

Fapslikker: Geen tegenargumenten zie ik. Als ik mijn achternaam op internet intik gaat deze terug naar 1620 (Leiden). Ik ga geen wedstijdje autochtoon spelen maar sinds wanneer maak jij uit wat ik moet vinden over Nederland?

Dr Doom | 06-02-08 | 19:51

Dr Doom 06-02-08 @ 19:15
Beste man, wat maak jij je druk vanuit het fantastische Zwitserland.
Vooral daar blijven. Jij blij, ik blij. Ta-ta.

Sikkeneur | 06-02-08 | 19:29

Aanvulling:

Zwitserland is een "near" libertarisch (GS newspeak voor racisme, lol) paradijs. En dat merk je ook aan de vele reakties over dit land van de ambtenaren die bij de NOS werken. Net moslims eigenlijk, kankeren op de USA of Zwitserland, maar ondertussen zouden ze graag mijn fapsel slikken voor een greencard. Melkert (salaris $600.000), Hefkens ($250.000) , wonen toch graag in manhatten waar ze het breed kunnen laten hangen.

Dr Doom | 06-02-08 | 19:27

@Koebagger, Er is ook een partij in Nederland die het woord "vrijheid" in zijn naam heeft staan en hiervoor continue vereenzelfigt wordt met neo-nazis en racisten door de politiek correctie theedrinkende goeigemeente.
--
Niets nieuws onder de zon lijkt me.
--
Ik weet verder niet hoe groot je intellect moet zijn om deze "newspeak" correlatie (freedom=neo nazisme) blind en kritiekloos, van enerzijds de theedrinkende lafbekken (jegens Wilders) of anderzijds de neocons en democraten/socialisten (jegens Ron Paul) voor zoete koek te slikken. Vergeten we even dat Ron Paul het meeste donaties heeft opgehaald van alle politieke kandidaten (totaal $26 miljoen), de meeste donaties komen trouwens van oorlogsveteranen en Irak gangers. Niet echt rijke mensen maar toch gemiddeld $100 geven per persoon hebben geschonken.
--
Inderdaad, allemaal nazis volgens koebagger! Meer dan 200.000 individuen hebben geschonken aan de RP revolutie. Dat er nog zoveel nazis zijn in het land "van de grote Satan" is echt niet verbazend te noemen, de moslims roepen dit immers al jaren toch?
--
@Fapslikker: ".. Libertarians maken idd geen enkele kans en dat in het Land of the Free!.."
--
Ik zie dat de intellectuelen op GS hun historische kennis uit de Volkskrant halen. Libertariers hebben "Amerika" nota bene uitgevonden en deze hun grondwet gegeven. Daar is "Freedom of speech" artikel 1. In Nederland komen ze niet verder dan politiek correcte gelijkheidsdrek: "alle bomen in het bos zijn even hoog". En de eigenwijze bomen wordt een lesje geleerd met zaag en bijl. (Theo van Gogh, Pim Fortuyn).
--
En tot slot koebagger, als de aantal stemmen een maat is voor validiteit en bestaansrecht van een politieke partij dan wens ik je nog veel success in Nederland met de laatste linkse overwinning. Niet zeuren dus, je hebt gekregen wat je hebt besteld.
--
De groeten uit Zwitserland (ook zaun smerig racistisch land).

Dr Doom | 06-02-08 | 19:15

koerbagh ® 06-02-08 @ 18:26
Dat er in het Land of the Free maar 2 partijen de macht uitmaken.
De rest speelt in de marge een bijrol als het gaat om lobbyen voor het eigen belang. Nuttig als het uitkomt om steun te verwerven voor regeringsbeleid.

Sikkeneur | 06-02-08 | 19:05

@Sikkeneur 06-02-08 @ 17:56:
Er is ook een socialist party en een socialist workers party en een green party... met minder leden dan de libertarians. Wat zegt dat over die stromingen?

koerbagh ® | 06-02-08 | 18:26

Libertarians maken idd geen enkele kans en dat in het Land of the Free!
Het zou eigenlijk genoeg moeten zeggen over deze politieke stroming.
Enfin: de poll spreekt zich nu weer uit voor Obama.....???
Overigens wel boeiend om te zien dat Obama de meeste staten heeft gewonnen, Hillary daarentegen de rijkste.
Zou er een verband bestaan tussen armoe, afkomst, gelovigheid, inwonersaantal, verspreiding en behoefte aan verandering en/of minder overheidsbemoeienis?

Sikkeneur | 06-02-08 | 17:56

@klapvee 06-02-08 @ 12:17:
Bullshit. Er staan veel meer namen op het stembiljet in November dan Clinton of Obama en McCain.
en.wikipedia.org/wiki/United_States_pr...
Als de Amerikanen willen kunnen ze best een ander kiezen.

@Dr Dom 06-02-08 @ 14:07:
*Kuch*
Over Ron Paul hebben we het verder in het draadje al gehad. Pro-creationisme niet principieel pro-SOCAS en geld aannemen van neo-nazi's. Dan toch liever de Libertarians. www.lp.org/ Maken net als Ron Paul ook geen schijn van kans, maar zijn een stuk helderder in hun principes.

Laat je niet zo in je lege brein kijken man... Zo zielig. Een beetje een ander afzeiken en zelf verder geen enkel inhoudelijke mededeling doen. Heel sneu.

koerbagh ® | 06-02-08 | 15:27

Koebagger:"... De macht van gristelijk-rechts is voorbij (eindelijk).
Hiep hiep hoera!..."
---
>> Neocons stinken nog altijd meer naar communisme dan naar conservatisme. Koebagger snapt we weer geen fuck van:www.ronpaul.com

Dr Doom | 06-02-08 | 14:07

Ron Paul.

NeefSteef | 06-02-08 | 13:55

Ik weet niet of het zo gunstig is voor Obama als Bos zich voor hem uitspreekt. De Amerikanen voelen zich al genoeg uitgekleed. Gelukkig voor hem kennen de Amerikanen Bos toch niet.

knurfie | 06-02-08 | 13:08

@ klapvee 06-02-08 @ 12:17
Dat is volgens mij de taktiek die de republikeinen volgen; ze zijn bank voor Clinton, dus willen ze het liefst Obama als tegenkandidaat, in de hoop dat men dan toch voor de republikein stemt.

PisFinger | 06-02-08 | 12:24

Wie geen vrouw of negert als president wil, die kan niet anders dan op een
republikein stemmen. Dat is dan weer een nadeel van het Amerikaanse systeem.

klapvee | 06-02-08 | 12:17

Goldameir 06-02-08 @ 10:01

Goldameir for President.

NoMinister | 06-02-08 | 12:09

@ koerbagh ® 06-02-08 @ 11:48
Liever goedkoper en objectief (als zoiets al bestaat) als gekocht en als Televaagmeuk of SBS-shit over de toonbank gaan.
Oftewel, GS zal dat niet vragen. Is te diepgaand en niet meer oppervlakkig.

PisFinger | 06-02-08 | 12:06

@PisFinger 06-02-08 @ 11:30:
Ik regel niks. Als de GS-redactie er behoefte aan heeft dan weten ze me wel te vinden. Maar waarom zouden ze? Ik ben als reaguurder goedkoper voor ze.

koerbagh ® | 06-02-08 | 11:48

Balky is een slecht luisterend ventje dat bovendien de zaken niet juist interpreteert!

Boris Poepnagel | 06-02-08 | 11:46

@ koerbagh
Regel ff een eigen collum (op GS), zodat we een beetje op de hoogte blijven van je interessante feiten en een enig inzicht krijgen in de US-politiek.

PisFinger | 06-02-08 | 11:30

Nonnes 06-02-08 @ 10:51
Ik begrijp wat je bedoelt en je hebt ook wel gelijk ware het niet dat we het in dit geval over de VS hebben. Ik weet niet hoe goed het archief in je bovenkamertje is maar ik kan mij nog een aantal incidenten herinneren waarin de VS openlijk met forse tegenmaatregelen dreigden indien de zaken niet zo verliepen als zij zich dat voorgesteld hadden. Ik noem hun houding bij de instelling van het Internationale Oorlogsmisdadentribunaal in Den Haag en rond de beslissing van de verlenging van onze inzet in Afghanistan. Let wel dit waren meningsverschillen met een meer dan bevriende natie ! In het eerste geval werd er met evt inzet van het Amerikaanse leger gedreigd, in het tweede met handelsmaatregelen. Het geeft een beetje aan hoe er gedacht wordt in de VS en ook hoe wij, als "bevriende natie" geacht worden te doen wat men in Washington bedenkt.
Als we dit even als vaststaand feit nemen én als we onze macht vergelijken met die van de VS dan moeten wij volgens het doctrine van de realpolitik de yanks te vriend houden. Wraakzuchtig en overheersend als ze zijn geeft het dan geen pas alvast de nieuwe ambassadeur tegen ons in het harnas te jagen door uitspraken over onze voorkeur te doen. Had het nou nog zin dan had ik het nog wel begrepen, maar het is een zinloos gebaar.

Bigi Bana Boy | 06-02-08 | 11:25

Allright...

SkivdeVisser | 06-02-08 | 11:16

@ oude man 06-02-08 @ 10:59

net zoals de Bush corrupt zijn... zo kan je nog wel even doorgaan...

je komt alleen aan de macht in Amerika als je het politieke spelletje goed kan spelen.... is corrupt zijn ook een onderdeel van...

Flipski | 06-02-08 | 11:07

Leuk stukje over de corrupte Clintons:
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=5354&titel=Bill_Clinton_ontmaskerd%3A_Links_Amerika_loopt_over_naar_%93Vast_Right-Wing_Conspiracy%94

oude man | 06-02-08 | 10:59

@ koerbagh ® 06-02-08 @ 10:47

zo'n voorverkiezing is een stuk leuker met zo'n politiek verslaggever. :)

Flipski | 06-02-08 | 10:59

@monaco 06-02-08 @ 10:49
Nou ja, ik denk dat Balk jouw eigen mening wel met rust laat hoor.

Nonnes | 06-02-08 | 10:53

@Bigi Bana Boy 06-02-08 @ 10:42
Juist met zo'n beeld in je hoofd zou je tegen die kleurloosheid moeten zijn. Het kabinet heeft geen standpunt in te nemen in deze en ik vind jouw bezwaar niet zo zwaar wegen. Het kleurloze en overdreven correcte staat me tegen.

Nonnes | 06-02-08 | 10:51

Dus je mag van die dwarsBalk geen eigen mening meer hebben.
Val deaud Balk. Lijkt @home wel daar word je ook om een eigen mening weggeklikkert.

monaco | 06-02-08 | 10:49

@Flipski 06-02-08 @ 10:30:
Het gaat om ongeveer 2000 gedelegeerden van de partij-afdelingen bij de Democraten, en ze zijn nu over de helft. Hillary heeft er nu ca. 700 gewonnen, Obama ca. 600. Hillary moet er dus nog iets meer dan 300 bij winnen. Maar dan hebben de Democraten nog een 850 zgn. "super-delegates", partijbonzen. Wie zijn dat? Nou, Bill Clinton is er eentje als ex-president. Al Gore ook als ex-VP, Jimmy Carter, en alle leden van het huis van afgevaardigden, senaat als ook gouverneurs en leiders van de fracties in de parlementen van de 50 staten.
Die stemmen "meestal" mee met de leden/gedelegeerden, maar mogen afwijken. Daarom is de Democratische conventie ook altijd veel spannender, dramatischer en veel politieker beladen dan die van de GOP.
Er zijn dan ook mooie films over gemaakt... www.imdb.com/title/tt0057883/

koerbagh ® | 06-02-08 | 10:47

Murdockyoufool 06-02-08 @ 10:37
Ik betwijfel of dat de reden is (zie Bigi Bana Boy 06-02-08 @ 10:17) maar ik vergeet nooit dat beschamende bezoek van Balkenende en Djeep-the-Hoop Scheffer aan Bush meer. Die stijve formele polder refokop naast macho yank Bush.

Bigi Bana Boy | 06-02-08 | 10:42

Natuurlijk tikt Balk Bos op de vingers. Balk blijft namelijk graag de bitch van Bush.

Murdockyoufool | 06-02-08 | 10:37

Gaat het Amerikaanse leger onder Obama dan ook over op drive by shootings in Irak?

Vloekende Vlaming | 06-02-08 | 10:33

@vermijd 06-02-08 @ 10:29
Ach troost je, fuck ging goed.

Nonnes | 06-02-08 | 10:31

@ koerbagh ® 06-02-08 @ 10:28

dank.... ben niet zo thuis in die voorverkiezing shit

maar als ze gelijk opgaan dan gaan de bobo's dus beslissen? is de kans groot dat die voor een negert gaan dan?

Flipski | 06-02-08 | 10:30

koerbagh ® 06-02-08 @ 10:15
Fuck.. Daar ga ik met mijn VMBO engels.. Dank meester koerbagh

vermijd | 06-02-08 | 10:29

@Flipski 06-02-08 @ 10:14:
Obama heeft meer staten gewonnen, maar minder gedelegeerden. Bij de Democraten gaat het niet om overall winnen, maar om per district winnen en gedelegeerden winnen. Hillary heeft meer gedelegeerden gewonnen dan Barack.
Ze ging Super Tuesday in met een voorsprong en heeft die uitgebouwd. (Zij het marginaal). Maar het is nog steeds nek aan nek. Wellicht weten we pas bij de conventie wie de Democratische kandidaat wordt. Maar veel maakt het niet uit, beiden zijn in staat om het Witte Huis te winnen.

koerbagh ® | 06-02-08 | 10:28

Bos had inderdaad zijn mond moeten houden over zijn voorkeur. Het heeft mogelijk slechts één effekt en dat is een negatieve. Zoals welleicht bekend wisselt bij een neiuwe president van een andere partij doorgaans ook het hele diplomatieke corps. Eea houdt in dat ook NL te maken zal krijgen met een vriendje van de nieuwe president. Dit soort baantjes in rustige en/of onbelangrijke landen wordt namelijk gegund aan mensen die de campagne financieel gesteund hebben, dwz dat het een vriendendienst is een dergelijk ambassadeurschap. Als Obama het niet wordt krijgt de NL regering dus te maken met een ambassadeur uit het andere kamp die de voorkeur van Bos bepaald niet vergeten zal zijn. Lijkt mij geen handige situatie gezien de lopende zaken die wij met de VS hebben (denk aan Afghanistan e.d.)
Dat én omdat de mening van Bos en NL er niet toe doen maakt dat hij inderdaad beter niets had kennen zeggen.
Balkenende heeft derhalve helemaal gelijk.

Bigi Bana Boy | 06-02-08 | 10:17

@vermijd 06-02-08 @ 10:13:
Koop een een woordenboek. Of ga je schoolgeld teruggeld terughalen en doe een cursus Engels. Alien = vreemdeling. (Lees: illegale immigrant.)

koerbagh ® | 06-02-08 | 10:15

Hoezo een gelijkspel... die obama lijkt toch wel meer te krijgen...

Flipski | 06-02-08 | 10:14

"Social Security for Americans Only Act (H.R. 190) ends the drain on Social Security caused by illegal aliens seeking the fruits of your labor."
Tekst van Ron Paul.

aliens?

vermijd | 06-02-08 | 10:13

Niet voor Jan 06-02-08 @ 09:57
Da's wat ik ook al zei. Dat kabinet dondert eerdaags in elkaar, gewoon omdat de een geen flauw idee heeft wat de ander doet. Da's nog kwalijker dan slaande ruzie. Bos heeft zijn eigen 'gesprek met bijna-de-minister-president' en verkondigt daar dingen waarvan hij 'geen flauw idee' heeft of dat dingen zijn die zouden passen in het 'gesprek met-de-minister-president' op die andere zender. Wauw!

Schoorsteenveger | 06-02-08 | 10:13

Kent Hovind for president! Het mag gek klinken, maar de gemiddelde GS reaguurder zal het met zijn denkbeelden over de staat eens zijn. Die moet zich wat hem betreft overal buiten houden. Zo wil hij bijvoorbeeld het openbaar onderwijs afschaffen, heeft een diep wantrouwen tegen alles wat met ambtenaren te maken heeft en is er tegen dat iedere Amerikaan een ziektekostenverzekering krijgt. Hij heeft namelijk geen zin om een premie te betalen zodat mensen die ongezond leven geholpen kunnen worden. Goed, hij is een van de bekendste bestrijders van de evolutietheorie, maar dat zou een rationeel ingestelde evolutionist er niet van hoeven te weerhouden op zo'n man te stemmen. Het enige dat hij tegen heeft is dat hij de fiscus opgelicht heeft en daarvoor op dit moment vast zit.

Jeremia | 06-02-08 | 10:12

Klinkt wel OK: a black man in the white house (al is ie niet echt zwart, maar een beetje donkerder uit de melting pot gekomen).

Vloekende Vlaming | 06-02-08 | 10:11

Ohbana.

Bigi Bana Boy | 06-02-08 | 10:11

Maakt niet uit wie er wint, als ik maar met een amerikaans vlaggetje kan wapperen en heel hard kan schreeuwen: U... S... A etc.

ijsklont | 06-02-08 | 10:11

@CoJoNes 06-02-08 @ 10:04:
Tja, in de kieswijzer kom ik ook op hem uit, maar daarin worden niet paar puntjes die ik noemde niet meegenomen. Maar goed, 't is een hypothetische discussie, Ron Paul is kansloos. Evenals elke kandidaat van de LP. www.lp.org/

koerbagh ® | 06-02-08 | 10:09

Obama doet mij een beetje denken aan de serie 24 trouwens

overVecht | 06-02-08 | 10:07

@thispissesmeoff 06-02-08 @ 10:01:
En we stammen allemaal af van 1 gemeenschappelijke oermoeder in Afrika.
www3.nationalgeographic.com/genograph...
Flikker toch op met je genetische conspiracy-nonsens.

koerbagh ® | 06-02-08 | 10:05

@koerbagh
En toch word ik hier erg blij van. www.ronpaul2008.com/issues/
Maar goed, water onder de brug. Een Nederlandse Ron Paul zou ook niet begrepen worden, omdat het libertarisme altijd wordt geïnterpreteerd vanuit de status quo. Ben al te vaak tegen die turbobetonnen plaat voor het hoofd van mensen aangelopen.

CoJoNes | 06-02-08 | 10:04

@Tyler-Durden 06-02-08 @ 10:02
ahh, vandaar dat we hier zitten. Wij kunnen de hele dag wel twee dingen tegelijk, f5-en en werken +goed resultaat..... das dan wel weer het voordeel

overVecht | 06-02-08 | 10:04

Nu nog graag wat uitleg over de betekenis van "super dinsdag"... De commentatoren konden het vannacht niet eens worden wat de uitslagen betekenen voor het stemgedrag op de conventie zelf, vanweges de ingewikkelde regels.
Dus what's the big deal, als de uitslag pas enigszins zeker is over een paar maanden?

JumboXL | 06-02-08 | 10:04

Als Rita Verdonk nou nog het truukje van Hillary onder de knie krijgt om op commando een traantje te produceren, dan is ze binnen. Bijvoorbeeld als het Wilhelmus klinkt, of als ze naar een klompendans kijkt, of als de vissersvloot het ruime sop kiest.

Wordt naturlijk wel ongemeen spannend, die race tussen een zwarte en een vrouw. Eén slipe of the tongue, één verkeerde beweging, één flater en je ligt er uit. Eén kwinkslag, één rake one-liner, één goed gebalanceerde vernietigende opmerking en je wipt de ander. 'Read my lips' lijkt mij bijvoorbeeld voor Clinton geen beste uitspraak.

Schoorsteenveger | 06-02-08 | 10:03

@ overVecht

Wist je niet dat de blanke hoogopgeleide man tussen de 25 en 40 jaar de meest kansarme stakker op deze aardkloot is ?

Tyler-Durden | 06-02-08 | 10:02

Allemaal poppenkast: Billary Clit-on wint. Verder maakt het niet uit welke kandidaat er wint: de machtselite wint altijd.
Genealogical sources, like the New England Historical Genealogical Society and Burkes Peerage, have shown that 33 of the 42 presidents to Clinton are related to Charlemagne and 19 are related to England's Edward III, both of whom are of this bloodline.

thispissesmeoff | 06-02-08 | 10:01

Fuck vrijheid van meningsuiting voor bos. Stel je voor dat deze kruisridder voor de rechtvaardigheid dat doet met Iran/Rusland. Als er dan een verkeerde hakbar/KGB'er aan de macht komt kunnen wij de olie op onze buik schrijven. Bos heeft zijn bek te houden, nog afgezien van zijn abjecte mening. De enige reden dat hij een neger, (want dat is Obama, kijk maar naar de Kerk waarvoor HIJ ZELF HEEFT GEKOZEN) in het wittehuis wil is dat hij een schuldgevoeletje heeft over de slavernij en/of dit een mooie "afstraffing" van de "amerikaanse arrogantie" vindt. Wordt nog leuk als de VS zich straks in hun streven naar "gelijkheid" afkeren van het wereldtoneel. Het gaat daar met obama (kijk naar het verkiezingsprogramma) Zuidafrikaanse tafereeltjes opleveren, wacht maar als het niet meteen gebeurd dan wel bij zijn tweede termijn. Maar Bos vindt zuidafrika vast het toonbeeld van zwarte emancipatie en een lichtend voorbeeld voor de rest van de wereld. Fuklinks

Goldameir | 06-02-08 | 10:01

wat is dat toch tegenwoordig. Vrouwen en Negerts die president worden. Een blond meisje dat verdwijnt op een eiland met heel veel donkere mensen maar toch is een blanke hoofdverdachte. Finnen de krachten samen bundelen om één geluid te laten horen. Ik snap het niet meer en vind het eng

overVecht | 06-02-08 | 10:00

pffff.......... doe mij Walter Mondale maar.

Tyler-Durden | 06-02-08 | 10:00

@Louis Renault 06-02-08 @ 09:41:
Aha... maar in de Republikeinse partij geldt: Winner takes all. Dus al wint McCain een staat met maar 35% van de stemmen: hij krijgt alle gedelegeerden voor de conventie. En hij staat nu heeeel ruim voor. In de resterende staten (de extreem-christelijke staten zijn nu geweest) zullen zowel Romney als Huckerbee nooit winnen.

koerbagh ® | 06-02-08 | 09:58

Bos zei 'geen flauw idee te hebben of hij kabinets-standpunt uitdroeg' ?! WTF ?! Dat is zo absurd dat ik het ergens anders dan in de Telegraaf nog 'es wil lezen voordat ik het geloof.

Niet voor Jan | 06-02-08 | 09:57

Holland hates Hillary!
Obama is koning!

LoL @ Sévèke | 06-02-08 | 09:56

@ 09:53:
foutje: staat *zelfs* niet principieel
(SOCAS = Seperation Of Church And State)

koerbagh ® | 06-02-08 | 09:54

@CoJoNes 06-02-08 @ 09:45:
Nee Ron Paul staat zelf niet principieel voor SOCAS.
In zijn eigen woorden: The notion of a rigid separation between church and state has no basis in either the text of the Constitution or the writings of our Founding Fathers. On the contrary, our Founders’ political views were strongly informed by their religious beliefs. Certainly the drafters of the Declaration of Independence and the Constitution, both replete with references to God, would be aghast at the federal government’s hostility to religion.
dmiessler.com/blog/5-ron-paul-quotes-t...

Blijkbaar heeft hij bijv. de briefwisseling Jefferson-Madison over de constitutie nooit gelezen.

koerbagh ® | 06-02-08 | 09:53

-weggejorist-

KaKeL Kees | 06-02-08 | 09:51

@De Vrolijke Kaafir© 06-02-08 @ 09:41:
Maar dan nog ... stel het extreme onwaarschijnlijke geval dat McCain het dankzij die stemmen wél haal in November (en geen enkel teken wijst daarop, al was het maar door de campagne van Obama om voordien ongeregistreerde kiezer door zich wel te laten registreren en te stemmen - dat is feitelijk de oorspronkelijke machtsbasis van Obama, zo heeft 'ie zich ook ooit vanuit Chicago omhooggewerkt in de partij - en die nieuwe kiezers stemmen hoe dan ook democratisch, niet McCain), maar stel dat... dan is McCain altijd nog 100x dan Bush. Maar hij wordt het niet. De stemming in de VS kantelt naar Democratisch. Je ziet het aan alle voorverkiezingen waar onafhankelijke (dus niet als Dem. of Rep. geregistreerde) kiezers mochten meedoen: in overgrote meerderheid deden mee met de Democratische voorverkiezingen. Dat is een belangrijke indicatie voor de stemming van de onafhankelijke kiezer.

koerbagh ® | 06-02-08 | 09:49

moge toch duidelijk zijn dat als Bos voor Obama gaat, dat die gast niet zuiver is?

Denk dat ijsklont nog de beste argumenten heeft voor deze verkiezing...

ExtremistischAtheïst | 06-02-08 | 09:47

@koerbagh ® 06-02-08 @ 09:40
Ach, iemand die een zeer strikte scheiding van kerk en staat voorstaat en die zelfs het overheids gereguleerde onderwijs wil afschaffen, mag van mij privé denken wat ie wil. Voor het gemak ga je er even aan voorbij dat st*rmfrnt in de US juist heeft gesteld dat Paul een gevaar is voor de white supremacy, omdat ie o.a. het immigratieverbod wil afschaffen.
Ook Theo van Gogh staat in het (mini)boekenkastje van menig rechtsextremist in Nederland.

CoJoNes | 06-02-08 | 09:45

@ijsklont: LOL

Vloekende Vlaming | 06-02-08 | 09:45

koerbagh ® 06-02-08 @ 09:40

Ik denk dat pro-choice beter is dan pro-abortus voor die groep. At the end of the day, zoals ze zelf zo mooi plachten te zeggen, stemmen rechtse christenen gewoon McCain, ook al denken ze dat ook hij waarschijnlijk zal branden in de hel. Uit twee kwaden kiezen heet dat geloof ik. Not my opinion though.

NoMinister | 06-02-08 | 09:43

Toch vreemd dat blank-rechts (ruime meerderheid op GS) stemt voort zwart-links!

Vloekende Vlaming | 06-02-08 | 09:43

CoJoNes 06-02-08 @ 09:29
Je zou toch verwachten dat PVV en VVD voor Ron Paul zouden zijn?
Zelf vind ik hem wel een goede. McCain moet een agressief karakter hebben, beetje opvliegerig.

Het_leuke_zuiden | 06-02-08 | 09:42

Overigens zou je Obama ook makkelijk als gristenfundi kunnen wegzetten, met een blacksupremacy tintje zelfs.

CoJoNes | 06-02-08 | 09:41

@koerbagh ® 06-02-08 @ 09:22
Maar onderschat die engerds daar in 'God's Country' (alsof Jezus daar ooit is geweest) niet. Wat je zegt, 4 jaar geleden waren zij het die Bush aan z'n tweede termijn hielpen. Voor hen is het alternatief dit jaar (een neger met een sterk islamitisch ruikende achternaam of een vrouw) erger dan verschrikkelijk. Ze zullen dan ook alles in het werk stellen om welke Republikeinse kandidaat dan ook in dat ovale kantoor te helpen. Van de andere kant: hoe erger zij zich dit jaar aanstellen, hoe meer de noodzaak duidelijk wordt om die neocons voor een lange tijd uit te sluiten van het Witte Huis, het congres én de senaat.

De Vrolijke Kaafir© | 06-02-08 | 09:41

@koerbagh ® 06-02-08 @ 09:22
Ik ook 'oera. Maar vlak de gristenen niet uit. Huckabee is toch ook een (ex) dominee, voor veel gristenmensen een reden genoeg om op hem te kiezen. Het verschil tussen Romney en Huckabee is ook niet zo groot, Romney wint 6 staten, Huckabee 5.

Louis Renault | 06-02-08 | 09:41

De 18-jarige Abdoel Al Riszk uit Emmen is door de rechtbank in Assen veroordeeld tot anderhalf jaar cel, waarvan drie maanden voorwaardelijk. De man heeft met zes anderen op het station van Emmen een 16-jarig meisje verkracht en drie meisjes van 14 en 15 jaar aangerand.

Kinge7 | 06-02-08 | 09:40

@CoJoNes 06-02-08 @ 09:29:
Nee, want McCain is pro-choice. Dus voor de extreme minderheid is dat genoeg reden om hem als moordenaar te zien. McCain zal er niet in slagen om én het midden (die hij nu wel aanspreekt) én extreem-rechts aan te spreken - wie de running mate ook is.

Ron Paul heeft (naast dubieuze neo-nazi financiering - maar goed, dat mag) nog een schaduwkantje: godbegone.blogspot.com/2007/12/ron-pau...

koerbagh ® | 06-02-08 | 09:40

Hellsmurfje 06-02-08 @ 09:31

Als jij dat zo graag wil, at your service. Done. Klaar nu?

NoMinister | 06-02-08 | 09:37

Tyler-Durden 06-02-08 @ 09:30

En gaat Obama onder de zonnebank of mijdt hij de zon juist? Hilary en Obama, wat een schatten en wat een leuke gedachten krijg ik toch bij ze. Iemand enig idee waar die mensen voor staan behalve dat ze genetisch tot groepen behoren die zichzelf veelal achtergesteld vinden en nooit eerder President van de VS zijn geweest? Pas moi. Van McCain weet ik het wel en van Bush helemaal.

NoMinister | 06-02-08 | 09:36

@sjaakdeslinksesul 06-02-08 @ 09:32
Je hebt gelijk, het hamantwoord zou wel eens bedroevend kunnen zijn.

CoJoNes | 06-02-08 | 09:35

@CoJoNes 06-02-08 @ 09:29
Ik denk ook dat tegen stemmen een goede reden is voor chr.rechts om wel te gaan straks. Koerbagh, waarom denk jij van niet?

Nonnes | 06-02-08 | 09:32

CoJoNes 06-02-08 @ 09:29
De hamvraag is natuurlijk: kent u Ron Paul? geeft direct een mooi beeld van de buitenlandkennis van tweede kamerleden.

sjaakdeslinksesul | 06-02-08 | 09:32

@NoMinister 06-02-08 @ 09:19
Bekijk de grondwet eens even...

Hellsmurfje | 06-02-08 | 09:31

Inside information:

ik hoor net dat hilary 2 uien heeft laten inplanten om zo permanente op scherp te staan voor een paar waterlanders

* trekt regenjas iets hoger op *

Tyler-Durden | 06-02-08 | 09:30

@koerbagh 0922
Een kanttekening. De mogeljkheid bestaat, dat de gristenfundi's wél op McCain gaan stemmen als ze anders het risico lopen een vrouw of negert als president te krijgen.
OPvallend was trouwens dat bij 'schaduwverkeizingen' in de Tweede kamer niemand zijn voorkeur uitsprak voor Ron Paul. Geeft een mooi beeld van de staat van het liberalisme in 0031.

CoJoNes | 06-02-08 | 09:29

Ik wil ook 'change', maar dan in 0031..

BroncO | 06-02-08 | 09:25

Ik kan me amerika niet voorstellen met een zwarte president...

Broterhood 28 | 06-02-08 | 09:24

Hellsmurfje 06-02-08 @ 09:17

Ik lees je reactie nogmaals: kostelijk! Misschien moet Bos als persoon, niet als onderdeel van de Regering (...) zich over nog wat zaken uitlaten. Is Carla Bruni echt een lekker wijf? Is Poetin en de manier van macht uitoefenen voldoende transparant om een echte democratie te mogen heten? Worden de Chinese gevangen netjes behandeld? Effe lekker je hart luchten en voor je uit l*llen, als PRIVEPERSOON. Hahahahahahahahaha! Sukkel die Bos.

NoMinister | 06-02-08 | 09:23

De race Obama/Hillary is feitelijk oninteressant. Wat veeeeeel interessanter en belangrijker was vannacht: Huckabee heeft McCain aan de nominatie geholpen (nou ja, bijna...) door de extreem-gristenrechtse stemmen te trekken in het zuiden, daarmee Mitt Romney uitgeschakeld en voor November betekent dat grote groepen gristen-rechts niet komt stemmen want die stemmen niet op John McCain, en die gaven voor GW Bush de doorslag 4 jaar geleden (met dank aan Karl Rove). Kortom, er komt een Democratische president in November, wie het ook wordt bij de Democratische conventie in Augustus.
De macht van gristelijk-rechts is voorbij (eindelijk).
Hiep hiep hoera!

koerbagh ® | 06-02-08 | 09:22

-weggejorist-

jajoh? | 06-02-08 | 09:22

Ik ben voor Mccain, want die heeft van die lekkere dikke frieten.

ijsklont | 06-02-08 | 09:20

Hellsmurfje 06-02-08 @ 09:17

Ik vat je opmerkingen maar op als humor, toch?

NoMinister | 06-02-08 | 09:19

@ Presidentskandidaten, succes met je land dat aan de rand van de afgrond staat.

kneuterzak | 06-02-08 | 09:18

@NoMinister 06-02-08 @ 09:15
IS het dan verboden om je mening als persoon te geven als je in het kabinet zit. Als hij spreekt namens het kabinet moet ie zijn kop houden en in de pas lopen. Echter als prive persoon moet hij zelf weten wat hij vindt of zegt.

Hellsmurfje | 06-02-08 | 09:17

In Amerika wachten ze met spanning op de mening van Gonny van Oudenallen

Klukkluk | 06-02-08 | 09:15

Hillary gooit er desnoods NOG een huilbui tegenaan.

G-unite | 06-02-08 | 09:15

Tsja, Bos moest zijn kop houden maar deed het niet. En nu? Het is gewoon een onvolwassen ventje dat onderdeel van de regering uitmaakt en niet schroomt met zijn frustraties en voorkeuren NL te belasten. Not done, maar toch gedaan. Bos = eikel.

NoMinister | 06-02-08 | 09:15

@ Schoorsteenveger 06-02-08 @ 09:08
Ja, wel een flauw idee. Daar denken ze verschillend over. Ik zou het pas echt raar vinden als een kabinet van CDA, CU en PvdA het daar direct over eens is.

Nonnes | 06-02-08 | 09:12

Beeeeh angsthazen! ZEG toch gewoon eens iets. Ze zijn zo bang dat er weer een relletje ontstaat, bergen kamervragen enz. Veel te voorzichtig.

Nonnes | 06-02-08 | 09:11

Doe mij die McCain maar, die weet tenminste uit eigen ervaring hoe je dissidente elementen moet elimineren (hoop ik dan)

JosVerbeek | 06-02-08 | 09:10

"Het kabinet is nog altijd verdeeld over een boerkaverbod."
Geen flauw idee.

Schoorsteenveger | 06-02-08 | 09:08

-weggejorist-

KaKeL Kees | 06-02-08 | 09:07

"Hij zei verder 'geen flauw idee' te hebben of hij het kabinetsstandpunt uitdroeg."
Dit is het kabinet ten voeten uit. Geen flauw idee, ze doen maar wat, ze zeggen maar wat, en ze fluiten maar wat terug. Er is niks maar dan ook niks dat die lui bindt, behalve dan de honger naar macht en het verlangen het volk te knechten en hun wil op te leggen. Plasterk jongen, je had er nooit aan moeten beginnen.

Schoorsteenveger | 06-02-08 | 09:05

Goed zo JeePee. Nooit een voorkeur uitspreken voordat er iemand gekozen is. Je zou eens de verkeerde kont kunnen likken.

steven paul | 06-02-08 | 09:04

Overigens, ik denk dat Billary het tegen McCain wel kan vergeten.

Obama zat tenminste in Indonesie toen McCain kevers vrat in het Hanoi Hilton, Clinton zat schouder aan schouder met Hanoi Jane...

Quadrifoglio | 06-02-08 | 09:04

Het is mij Kudt om Dirck.

fuckje | 06-02-08 | 09:00

Kan Bos sowieso niet voortaan zijn mond houden?

Ratko | 06-02-08 | 09:00

The day after..."Joran is... Obama"...

goeiemoggel GS!

sieb13 | 06-02-08 | 09:00

Obama lijkt te winnen in kleinere staten in het Midden, en Hillary in de grotere staten aan de kusten.

Een blik op de kaart doet vermoeden dat Obama de beste papieren heeft.

news.bbc.co.uk/2/hi/in_depth/629/629/7...

Quadrifoglio | 06-02-08 | 09:00

Ik mis in de poll de optie: maakt mij geen fuck uit!

kwarkoo1 | 06-02-08 | 08:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken