Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen

keel moet kelen zijn. of worden moet wordt zijn sorry

Ella | 06-02-08 | 11:02

koerbagh ® 04-02-08 @ 23:58
Waarom staat de p.v.d. dieren wel vooraan als biggen onverdoofd
gecastreerd worden en niet als schapen onverdoofd de keel worden
doorgesneden? Weet jij dat?

Ella | 06-02-08 | 11:00

Ik wil een verbod op domme blondjes...
sjongejonge..

Ga toch boeven vangen ofzoiets..

Fred Koedam | 05-02-08 | 18:16

Mevrouw Thieme, wat denkt u van de met uitsterven bedreigde schaamluis, nu het een hype is dat iederéén zich onthaard.........

R. Abbit | 05-02-08 | 17:43

Thieme je bent geboren facist, maar net als een twijfelachtige homo, durf je er niet voor uit te komen. Wie misbruikt de dieren. Kijk in je spiegel.

BernieLaPlant | 05-02-08 | 13:26

De vorm van de kom zorgt er voor dat er te weinig zuurstof in het water komt.
Zo'n vis hoe simpel ook snakt zijn hele leven naar adem.
Vraag aan astma patienten hoe dat voelt.
Dus wat voor zin heeft het zo'n vis verplicht naar adem te laten snakken.
En de voorbeelden zijn allemaal al voorbij gekomen. katten vogels noem maar op.
Voor vogels die in mijn optiek het simbool zijn van ultieme vrijheid in een kut kooitje stoppen en hun leven lang gevangen houden moet ook verboden worden.

Mamoetus | 05-02-08 | 11:24

@mjuh 05-02-08 @ 08:10
Mjah ik snap de heissa ook niet zo, vind het zowiezo een goed punt om die kom af te schaffen al is een stuk glas verbieden wat raar mischien en die andere partijen hoor ik er niet over dus...
Het enige leven dat de gemiddelde GS'er houdt zijn waarschijnlijk de schimmels in de yoghurt.

'TrauMa | 05-02-08 | 10:17

Er moet een verbot komen op Thieme. Dat ze geen kleding meer mag dragen.

monaco | 05-02-08 | 08:53

Zo ongeveer net als met Wilders: er wordt alleen maar iets gemeld als er sensatie uit te halen is. Uit vele voorstellen of standpunten wordt er eentje gelicht die in het belachelijke kan worden getrokken om de reeds vooringenomen mening over de persoon/partij te onderstrepen.
De PvdD heeft een heleboel zinnige dingen te zeggen over dierenwelzijn en -mishandeling, net als Wilders een heleboel zinnige dingen te zeggen heeft over onze samenleving.
Ik heb GS wel eens hoger ingeschat dan, net als de rest van mediaschijtend Nederland, te gaan voor makkelijk scoren op voor de hand liggende onderwerpen...

En nu ff on-topic: ja, zo'n kom is inderdaad de pleuris, je kunt beter een rechte bak of een aquarium nemen als je zo nodig vissen moet houden. Probeer jezelf eens voor te stellen dat je de hele dag door een soort van vergrootglas met de vorm van een lachspiegel de wereld in moet kijken...

mjuh | 05-02-08 | 08:10

Ik ben ook tegen voedermuizen voor slangen. Schande! Zielige levende muisjes die bij de dierenhandel worden verkocht als slangenvoedsel. Die muisjes zijn namelijk veel beter te gebruiken. Verzuipen in wijn, villen, slachten, vullen met paté en op de barbecue. Mmmm....

koerbagh ® | 04-02-08 | 23:58

een ronde vissenkom kan elke goede dierenwinkel/aquariumshop je niet aanraden,er zit geen filter in en een goudvis (een goudvis kan er geeneens in want goudvissen zijn vijvervissen) schijt binnen 1 dag zo'n kom al vol,is na een halve week hetzelfde als wij die zwemmen in het riool... en zo'n goudvis in zo'n klein rothokje is zowat hetzelfde als kippen in legbatterijen,zowat geen ruimte om te bewegen,bij mij zitten de goudvissen lekker in de vijver en de andere soort vis zit lekker in een 1 meter lange bak...

Necramonium | 04-02-08 | 23:54

ze natuurlijk, pardon

zwarteslang | 04-02-08 | 22:58

raar dat je die thieme nooit hoort over katten, zou je er misschien zelf ééntje hebben?

zwarteslang | 04-02-08 | 22:57

t picavisje kijkt wel erg treurig daar in die kom...

Abugreip | 04-02-08 | 22:13

leve marianne thieme!!!... helemaal goed dat mens... stomme lui die mensen met een vis in een kom... jezus zeg, waar slaat dat op... en daar wil je ook nog lol aan beleven.... he een tip voor die vissenkomlui....2 vissenkommen naast elkaar in de vensterbank... sneue symmetrie!!!..... ook al zo debiel van de gemiddelde nederlnader.... oprottu met vissen in een sneue kom..... als ik een vis was werd ik liever door de plee gespoeld dan de hele dag naar jullie stomme koppen te moeten kijken

irrieo | 04-02-08 | 21:44

De meeste mensen maken zich druk om de raarste dingen.bv oorlog in Afganistan ,vekiezingen in usa of onze eigen Joran.
Dus waarom niet om goudvssen in een kom.
Als ik het zie walg ik er altijd behoorlijk van.

Tommaso | 04-02-08 | 21:38

K3: klein geel visje...
Waar moet ik dan mijn goudvis huisvesten?
Die oranje gloed is wel mooi.

Medium-Tali-BAN | 04-02-08 | 21:18

Das dat wijf aan me guppies komt doe ik er wat! Wat een debiele snol zeg. Omg een verbod op een vissekom?! Come onnn! Doe liever wat aan die kolere zwijnen op de veluwe muts ipv van de gup en de goudvis te bannen..

StijlvolRechts | 04-02-08 | 21:16

Wist je dat Marianne en haar vriendjes gewoon overheids geld krijgen om dit soort onzin uit te kramen? Nog erger dan de VARA.

HJdeT | 04-02-08 | 21:11

Visuele Communicatie verbieden? Wat een onzin.

Don Quichote | 04-02-08 | 20:32

ben net begonnen met het trainen van goudvissen
schijnbaar deden dat de jappen al eerder :S

www.zelan.be/zelan/filmpjes/2169/Getra...

* mompelt iets mijn goudvis heet joran das pech hebben hopla door de plee *

erwin666 | 04-02-08 | 20:32

Nog even en ze roept de vlieg uit tot beschermde vogel.

pepie | 04-02-08 | 20:30

Ik wil een verbod op de PvdD

Frostu | 04-02-08 | 20:22

Dat wijf is levensgevaarlijk, die gaat hele bedrijfstakken naar de kloten helpen.

[[[Mad.doC]]] | 04-02-08 | 20:19

-weggejorist-

Violator[xL] | 04-02-08 | 20:09

Zou het toch jammer vinden als goudvissen straks niet meer als huisdier gehouden kunnen worden. Dan missen we straks verhalen zoals in Kill Bill 2 over het lot van de goudvis Emillio. "I accidentally stept on him."

HJdeT | 04-02-08 | 19:51

joran waarom heb je Thieme niet verzopen??

dreumerroel | 04-02-08 | 19:43

There are three things in the world that smell like fish
One of them is fish

dr.spin007 | 04-02-08 | 19:16

@JensDensen 04-02-08 @ 19:08:
Het gaat even over het punt dat 'ie maakt mbt Suburbia USA. Dat kun 1 op 1 transplanteren nar Vinex NL.

koerbagh ® | 04-02-08 | 19:12

Wie stemt er op een partij die de visssenkom wil verbieden? Waar gaat dit over!!

dirky | 04-02-08 | 19:12

Mijn goudvissenkom staat boven op de euromast, want ik gun die beesten wel een mooi uitzicht. Zo ben ik dan ook wel weer.

jatochnietdan? | 04-02-08 | 19:09

@Koerbach, mee eens, maar volgens mij is die James Howard juist een groot fan van die verheffende facsistiche architectonisch verantwoorde vinex meuk (Of bedoel je dat ook ?) Of hij weet wat 'ie wil maar hij wil het gaan 'plannen' (nog aan het kijken) (hij praat teveel in 'wij' termen en nou heeft 'the board room' het gedaan..) Hij heeft op zich gelijk maar als je hem z'n gang laat gaan dan krijg je van die geplande nep meuk. Ik ken dat, in Ede heb je nu ook zo'n gepland 'gezellig' winkelcentrumpje in zuid. Oh en by the way: www.youtube.com/watch?v=kCgbfPIshiM (Geyl!)

JensDensen | 04-02-08 | 19:08

Gelijk heeft ze! Willem Duys was een grote dierenbeul!.

Knip | 04-02-08 | 18:56

Zou dat nou moeten om de komst van de messias te bespoedigen?

de honden blaffen... | 04-02-08 | 18:54

Het gaat om prioriteiten. Als een partij met politieke invloed, hoe klein ook, zich drukker maakt om vissekommen dan om de al eerder genoemde problemen, als de prioriteit gelegd wordt bij de goudvissen i.p.v. b.v. de aanpak van de criminaliteit en het dichtgeslipte wegennet, dan vind ik dat volkomen onzinnig.

spanarchist | 04-02-08 | 18:54

OEI Marianne!
*verkoopt aandelen vissen.com*

Foxy | 04-02-08 | 18:52

Als vissekom bezitter en niet behorende tot de zevende dag advententisten wordt ik binnenkort ook verboden door Marianne

Loromits | 04-02-08 | 18:51

Ik wil meteen een vissenkom!!!

Heeft iedereen die op haar gestemd heeft al spijt van hun vergissing?

Ik weet het beter | 04-02-08 | 18:51

Maar vooruit iets simpeler dan: als andere mensen iets vinden wie ben jij dan om ze dat niet te gunnen en het voor onzinnig uit te maken?
De grote van de partij doet er blijkbaar niet toe want ik heb zo het idee dat de massa hier ook tegen Neerlands grootste "CDA" is..
Dus CDA is ook onzinnig? in mijn ogen wel, maar als er zoveel mensen zijn die dat niet vinden wordt de partij toch automatisch niet onzinnig?

'TrauMa | 04-02-08 | 18:44

@spanarchist 04-02-08 @ 18:34
Je kan het best doen, maar denk niet dat je er vrolijk van wordt.
Het enige wat je te doen staat is op een andere partij te stemmen..

'TrauMa | 04-02-08 | 18:38

Ik bewaar mijn vissen altijd in de waterkoker.... dat gaat wel eens fout maar hij zit tenminste niet in zo'n verschikkelijke vissenkom!

OneandOnly | 04-02-08 | 18:35

@'TrauMa 04-02-08 @ 18:28
Dus als er duizenden mensen worden vertegenwoordigd moeten hun punten mij niet meer uitmaken? De CDA is de grootste partij, dus hun standpunten moeten mij daarom helemaal niet uitmaken?
Snap de redenering niet.

spanarchist | 04-02-08 | 18:34

@spanarchist 04-02-08 @ 18:24
Dus toch nuttig want er worden zoveel duizend mensen vertegenwoordigd.
Wat kan jou het dan verder schelen wat hun punten zijn?

'TrauMa | 04-02-08 | 18:28

Wat een verspilling van belastinggeld zeg...

Harm1985 | 04-02-08 | 18:24

@'TrauMa 04-02-08 @ 18:17
"als je echt onzinnig bezig bent krijg je geen stemmen"
Ja wel hoor, genoeg voor 2 zetels zelfs.

spanarchist | 04-02-08 | 18:24

Laat die muts zich druk maken over volksergenis numero uno: loslopende katten...
en nu beginnen er gelijk een aantal mensen (zgn. kattenliefhebbers) te zaniken. Aaah , das zielig als mijn poesje de hele dag thuis moet zitten. NEE! trut... weet je wat zielig is? Die loslopende poezen die: overreden worden, vergiftigd worden, verscheurd worden, overhoop geschoten worden!!

stoutklein_kutkonijn | 04-02-08 | 18:21

Om te laten zien wat er nog moet gebeuren, las Marianne 90 moties. Eén daarvan ging over het verbod op vissenkommen. Tja, waarom niet. Roken verboten dan ook vissenkommen verboten - zoiets. Wel grappig dat ook Esther Ouwehand van de PvdD is. Ik zeg: opheffen dat Ouwehand's dierenpark, gemenerd.

Marcel van Dam | 04-02-08 | 18:21

Kleine aanvulling;
Zelf verklaar ik iedereen die op een partij met een "C" in de naam stemt voor gek en dat zijn er helaas nog veeeel meer :|

'TrauMa | 04-02-08 | 18:20

Kom? Waar is dat plastic zakje dan voor?

G-unite | 04-02-08 | 18:19

@spanarchist 04-02-08 @ 18:12
Nee, we hebben er maar 2 he; Wilders voor de integratie en PVDD voor de dieren.
Kan ze beide waarderen omdat de andere partijen zich alleen druk maken om paddestoelen en het vooral niet aanleggen van snelwegen enzo..

En ja, wil best toegeven dat de ziekenhuis vergelijking van ver kwam, maar toch; baat 't niet dan schaadt 't niet en als je echt onzinnig bezig bent krijg je geen stemmen denk ik zo..

'TrauMa | 04-02-08 | 18:17

Fokking hell, is ze nu echt blond cq kunstmatig intelligent?

Gripzz | 04-02-08 | 18:14

@'TrauMa 04-02-08 @ 18:00
Dus de PvdD zijn specialisten op het gebied van dieren? En de PvdA is specialist op het gebied van integratie? En D66 op het gebied van onderwijs?
Wat een domme redenering en wat een onzinnig vergelijk.

spanarchist | 04-02-08 | 18:12

Ook de vliegenmepper gaat op de helling. Weg met die partij. Miereneuqen mag wel en vissekommen niet.

Gatsie | 04-02-08 | 18:06

de honden blaffen... 04-02-08 @ 18:03
Volgens mij zei ik iets van "niet meer dan nodig is"

'TrauMa | 04-02-08 | 18:05

'TrauMa 04-02-08 @ 17:58
Leef je je ook in in alle insecten die om het leven komen bij het graven van een bouwput?
Verschrikkelijk.
Ook maar verbieden.

de honden blaffen... | 04-02-08 | 18:03

@spanarchist 04-02-08 @ 17:56
Ja ik vind er niks mis mee eigenlijk; in het ziekenhuis heb je ook overal een specialist voor.
Ik zie de gemiddelde Nederlandse politicus nou niet echt aan voor volk wat 'overal' verstand van heeft.

'TrauMa | 04-02-08 | 18:00

Ze horen gewoon thuis in hun natuurlijke leefomgeving!
ironman 04-02-08 @ 17:46

Een goudvissenkom is de natuurlijke leefomgeving voor de goudvis.

van Kloten | 04-02-08 | 18:00

Ik doe mijn vis alleen maar uit de vissekom als marianne de plaats van de vis inneemt...

1oog | 04-02-08 | 18:00

texels schaap 04-02-08 @ 17:51
Prachtig, maar na de vissenkom de aquaria, en dan de vijvers.
De strijd gaat door.

de honden blaffen... | 04-02-08 | 17:58

@captainobvious 04-02-08 @ 17:51
Waarom moet je simpel zijn om niet meer dierenleed te willen veroorzaken dan nodig is?
Ik dacht dat met intelligentie juist ook wat inlevingsvermogen kwam?

'TrauMa | 04-02-08 | 17:58

Marianne met een vis bij de dokter
Dokter: ik zie het al!
uit de kom

donderop | 04-02-08 | 17:57

@'TrauMa 04-02-08 @ 17:49
"Voor alle andere issues heb je die andere partijen toch?"
Geweldig, één issue per partij, alle andere issues moeten "de anderen" maar oplossen. Heerlijk als je wereld zo klein en overzichtelijk is.

spanarchist | 04-02-08 | 17:56

@Nifelheim 04-02-08 @ 17:42

Ze moeten jou die vissekom over de oren trekken. Horen we je ook niet meer dom lullen.

vanrechtsheeftvoorra | 04-02-08 | 17:53

moo is mooier

texels schaap | 04-02-08 | 17:52

Het is lief, een kom is geen omgeving voor vissen, maar dat er een partij voor is is iets dat mij oprecht blijft verbazen, en dan vooral het feit dat er genoeg simpele zielen rondlopen in dit land die er op willen stemmen.100% zeker zijn dat voor 85% gewoon mensen die wel een kippetje of stukje vlees eten wat onder omstandigheden is gegroeid die op zijn zachts gezegd niet optimaal zijn voor het welzijn van de diertjes in kwestie.

Hypocriet afkopen van schuldgevoelens, of gewoon struisvogelgedrag?

captainobvious | 04-02-08 | 17:51

Dit is toch veel moohttp://www.youtube.com/watch?v=49wS7hlh9eM&feature=userier ,

texels schaap | 04-02-08 | 17:51

@Nifelheim 04-02-08 @ 17:42
Ik heb er eens over nagedacht, maar je hebt wel een punt. Het is echt sneu voor die lieve, oranje gladjanussen. Geef ze de ruimte, allemaal in de Hofvijver ofzo. En dan al die uitkeringstrekkers dagelijks de vijvers laten uitbaggeren.
En dan kunnen ze gelijk zorgen dat de goudvissen niet allemaal opgegeten worden door die nare, gemene reigers.

straight-flush | 04-02-08 | 17:49

@spanarchist 04-02-08 @ 17:41
Voor alle andere issues heb je die andere partijen toch?
Als die vissen zouden moeten wachten tot alle menselijke sores is opgelost zitten ze over 2000 jaar nog in zo'n kom.
Of ben je dan echt zo egoistisch dat je dat echt helemaal niks kan schelen?
kleine moeite om het even op te lossen imo.

'TrauMa | 04-02-08 | 17:49

Goed zo Marianne, laat maar zien dat je volslagen gestoord bent.
Dan zullen die twee zetels bij de volgende verkiezingen naar een partij gaan die de belangen van burgers behartigd.

de honden blaffen... | 04-02-08 | 17:49

pakken mag ook met 2 k's

weedo | 04-02-08 | 17:48

@Nifelheim
jij bent niet wijs. geen zin om met argumenten te komen. hopelijk paken ze je stemrecht af.
straks moeten de vossen nog de cel in omdat ze konijnen mishandelen en opeten.
sukkel

weedo | 04-02-08 | 17:47

Ze horen gewoon thuis in hun natuurlijke leefomgeving!

ironman | 04-02-08 | 17:46

Goed initatief van haar. Een vissekom is domweg dierenmishandeling. Ik vind dus wel dat het zin heeft. Ik geef liever geld aan zoiets dan geld aan mensen die niet willen werken en daarvoor bijstand krijgen

Nifelheim | 04-02-08 | 17:42

Een verbod op Marianne Thieme, kan dat ook?

p0rn0 | 04-02-08 | 17:42

Ik zou graag een oproep willen doen aan Midas Dekkers om met een tegen-motie te komen. Waarom is die vent niet lid van de PvdD... Omdat hij weet dat het idioten zijn!

Midas for PvdD president en we hebben er nooit meer last van!

His Goofness | 04-02-08 | 17:41

En toch heeft deze partij 2 zetels. Ruim 100.000 mensen hebben dus op een partij gestemd die zich drukker maakt om vissekommen dan om, pakweg, een aankomende recessie, de immigratieproblematiek, het gebrekkige onderwijs, de bejaardenzorg, de afbraak van de sociale welvaart, etc., etc.
Dat Thieme niet weet waar haar prioriteiten liggen zij haar vergeven, radicalen hou je altijd, maar zo veel mensen die op haar stemmen? Onbegrijpelijk.

spanarchist | 04-02-08 | 17:41

Die Thieme heeft dus echt helemaal niets te doen, laat 'r beter borden gaan wassen bij mn oma in het bejaardenhuis.

draekje | 04-02-08 | 17:39

Het moet toch %^$%%^b niet erger worden. Zo meteen gaat die Thiema nog over op het verbieden van ramen in huizen, omdat muggen er anders met hun kop tegenaan zouden kunnen vliegen.

draekje | 04-02-08 | 17:38

heeel goede aktie Weg met vissenkommen..... met vissen er nog in natuurlijk.
Die ellendige kommen kreeg ik toch nooit door de wc

Ali Fal Salarm | 04-02-08 | 17:37

'TrauMa 04-02-08 @ 16:38
Hoe weet je nou dat vissen dat niet fijn vinden? Hebben ze je dat gezegd, oude vissenfluisteraar.
Wat een gelul allemaal. Ik neem wel aan dat dit voor het linkse gepeupel voldoende reden is om bij de volgende verkiezingen even na te denken.
Zijn vissen trouwens Halal??

straight-flush | 04-02-08 | 17:37

Bemoei je er niet mee trut, ga wat zinnigs doen.

vbit | 04-02-08 | 17:37

Dit nieuwsbericht is een grap, mag ik hopen ?

duimelaar | 04-02-08 | 17:30

Misschien word het tijd dat wijf is op date te sturen met ene J. Van der Sloot.
Kanni `m eerst in d`r kom proppen en daarna vrijlaten.

der maupmeister | 04-02-08 | 17:29

marian zonder moties is als een vis zonder KOM!

JudgeJuly | 04-02-08 | 17:27

"Sorry Sharky, maar het mag niet meer"

*Goudvis overgiet in borrelglas*

Iko Nal | 04-02-08 | 17:24

ik eet vanavond gebakken goudvis

rioolguurder | 04-02-08 | 17:23

Ja vooral die vissen die er al 100 jaar in zitten zijn zielig. En dan het etiket nog andersom zodat ze alleen maar een witte achterkant zien.

Walgelijke dierenmishandeling!

www.foodnieuws.nl/images/producten_nie...

Rabarberke | 04-02-08 | 17:23

Zometeen gaan ze de kibbeling in knoflooksaus ook nog verbieden.

Duismann | 04-02-08 | 17:23

Stuur haar met jorin naar aruba en dan naar het strand gaan met een wiskom
En 2 mijl uit de kust bumpen

gerrit5042 | 04-02-08 | 17:18

vroegah zei mama al dat vissen niet in ronde voorwerpen kunnen zwemmen, want dan worden ze gek. Net als Joran. Maar daar hoor je straks ook niemand meer over.

JudgeJuly | 04-02-08 | 17:17

@rezel 04-02-08 @ 16:34

Goudvis kost 1,56
Kom kost 24,99
Plant kost 2,50
stenen kost 2,00
--------
Samen 31,05

Conclusie, je kunt een vis al in huis hebben voor 31 euro en 5 cent!
Het voer haal je maar ergens bij iemand weg..

painkill1 | 04-02-08 | 17:17

Zo'n beest heeft toch een geheugen van 5 seconden ofzo? Die denkt toch telkens 'hé, hier ben ik nog niete geweest!'

merlinn | 04-02-08 | 17:16

Ik doe zelf aan sportvissen, en stop dan dooie vissen in een emmer. Is dat niet veel ''erger''?

Harris Huizingh | 04-02-08 | 17:16

ze heeft weer recht van spreken als ze eerst even de hondenstront bij mij in de straat komt opruimen

RotteKies | 04-02-08 | 17:14

is goudvis goed te eten?

timmer1 | 04-02-08 | 17:14

Sorry Goldie, maar je mag niet meer zwemmen in je vissenkom.
* vissenkom leeggooid in wc, nog één keer zwaait en snel doortrekt *

Mikey70 | 04-02-08 | 17:11

Dierenpoes bambificeert alles dat schubben, stekels en voelsprieten heeft. Tijd voor een therapietje.

van Kloten | 04-02-08 | 17:08

ik ben tegen rode schoenveters, maar daar hoor je niemand over...

weedo | 04-02-08 | 17:07

Waar zit hier de knop "Annuleer vrouwenkiesrecht " ?

Tyler-Durden | 04-02-08 | 17:06

ik ben het er mee eens, mensen met zo'n goudvis zijn te arm of te lui voor een echt aqaurium

davus | 04-02-08 | 17:05

goudvissen hadden toch slechts 'n geheugen die 5 minuten ver gaat ? Leuk leven lijkt mij opzich in zo'n kom.

Ahiraz | 04-02-08 | 17:05

En wat heeft deze draad te maken met Joran en Petorrrrr?

*aluhoedje opzet en link vissen - haai - water - bootje - lijk legt*

Spinal Fap | 04-02-08 | 17:05

Straks gaat ze nog het voetbal verbieden omdat de grasprietjes te veel last hebben van het geluid van de tribunes.

Tyler-Durden | 04-02-08 | 17:05

Thieme gaat de prostitutie nog een keer verbieden... per slot van rekening houden die van beftekkels en worst....

Westheimer | 04-02-08 | 17:04

Fijn te weten dat we in Den Haag nog politici hebben die weten wat echt belangrijk is.
Stel je voor dat ze in Den Haag problemen zouden gaan oplossen !
-
Wie stemt er nu op dit soort puberale kinderclubjes ?
Geen wonder dat Nederland in het buitenland niet meer serieus genomen wordt.
Het wordt hoog tijd de kiesleeftijd weer naar 21 jaar te verhogen.

Moi2 | 04-02-08 | 17:03

Vind je het opwindend als ik tussen de goudvissenkom?

Reddio6331 | 04-02-08 | 17:03

Naast een exquisiet menu met Moslims en Christenen heeft Chez Nederland nu ook de zeer vermaarde Dierenrechtenfundamentalisten. Met deze nieuwe aanwinst kan Chez Nederland haar gasten op diverse fundamentalistische kortzichtigheden trakteren. Probeert u ook eens het PNVD-voorgerecht of de veelbesproken Wilders special.

Wij wensen u een prettige avond Chez Nederland.

Terra-jin | 04-02-08 | 17:02

Partij van de miereneukers! Inderdaad verbieden

hetluis | 04-02-08 | 17:02

Het korte termijn geheugen van de goudvis is ook een fabeltje trouwens.

De Lachende 3e | 04-02-08 | 17:02

Vissen die in het wild leven zoals haaien moet je af te toe bijvoeren met onwel geworden Amerikaanse teenagers.

hekkesluiter | 04-02-08 | 17:00

Het komt erop neer dat een vissenkom te weinig wateroppervlak heeft, waardoor er te weinig uitwisseling van zuurstof in het water plaatsvind, waardoor de vis een constant tekort aan zuurstof heeft...

De Lachende 3e | 04-02-08 | 17:00

animals = human entertainment, toch? Paard rijden op muziek van Bach en Mozart..., Apen in kooien voor medische experimenten... hoezo dierenleed..

undutchable | 04-02-08 | 17:00

weer een mooi voorbeeld van hoe de politiek zichzelf te kakken zet. En dan vragen ze zich in 070 maar af waarom er zo weinig draagvlak in de gemeenschap bestaat......

need i say more | 04-02-08 | 16:59

Is er ook nieuws over Treble?

Medium-Tali-BAN | 04-02-08 | 16:57

Als ze maar niet de schaamluis gaan verbieden.

CoffeePatch | 04-02-08 | 16:56

Waarom druk maken over de nationale problematiek als je over vissenkommen kunt praten..

- teruggejorist - | 04-02-08 | 16:54

och jee die gristennhonden en thieme zijn echt 2 poten op 1 buik. alles wat leuk is moeten zij weer verpesten

weedo | 04-02-08 | 16:53

Potverdorie wie heeft die dieren dan ook stemrecht gegeven?

alpha_mannetje | 04-02-08 | 16:52

@grote haas 04-02-08 @ 16:47
.. met dierlijke opsluitng heeft u ervaring?

naiefje | 04-02-08 | 16:52

Ik heb zo'n mooi toilet met een vermaler er achter, waar ik die twee goudvissen eens doorheen zal spoelen. Dat is inderdaad een stuk diervriendelijker dan die kom waar ze nu in zitten. Stomme huppelkudt heb je niks beters te doen? 0031 is nu definitief aan het doordraaien volgens mij *zucht*

need i say more | 04-02-08 | 16:52

kommetje daar is wel wat aan de kleine kant

Multikuli | 04-02-08 | 16:51

-weggejorist-

Violator[xL] | 04-02-08 | 16:51

@ grote haas 04-02-08 @ 16:47

Er is een vijfmans doodseskader van duivenmelkers en vissekomhouders naar u onderweg.

Spinal Fap | 04-02-08 | 16:51

Als je het echt niet meer weet, roep je gewoon iets over een vissekom, wat een geestelijke armoe.

Karel Kruizenruiker | 04-02-08 | 16:50

nee, Marianne Thieme heeft echt het probleem van 2008 gevonden en heeft een oplossing bedacht...
Ik owrdt zo nog spontaan een christenhond, en ga nog geloven in de operbaringen. Het einde der tijden bestaat toch...

naiefje | 04-02-08 | 16:50

Die vrouw (?) maar eens doorspoelen.
Over stereotiepje gesproken.

jankerd | 04-02-08 | 16:49

ik heb al een keer vermeld hier op GS, zij mag nog steeds aan mij pimol sabbelen.

predman | 04-02-08 | 16:48

-weggejorist-

Violator[xL] | 04-02-08 | 16:47

Dacht Natalee ook, vlak voor ze in die boot werd gehezen. " Als ik maar niet bij die vissen kom"

Boze Buur | 04-02-08 | 16:47

Vissen horen niet in een kom en vogeltjes niet in een kooi. Mensen willen ook vrijheid maar ketenen "hun" huisdier.

grote haas | 04-02-08 | 16:47

Ik heb een aquarium in de vorm van een vissenkom, mag dat wel?

dagrunge | 04-02-08 | 16:46

Mw. Thieme,

Ik moet binnenkort zo'n stomme vliegtaks betalen omdat ik met het vliegtuig op vakantie ga. Wanneer mogen wij uw voorstel tegemoet zien dat ook de kanaries hun deel gaan betalen ?

met de daartoe gepaste achting,

Dhr. T. Durden
Alkmaar

Tyler-Durden | 04-02-08 | 16:46

*het verbieden zou verboden moeten worden...*

Bertus Betonsloper | 04-02-08 | 16:45

Een vissekom in haar kont kan ze krijgen.

Gier | 04-02-08 | 16:45

Waar moet je die goudvissen dan in stoppen? En daarbij, een goudvis heeft toch niet eens in de gaten dat-ie rondjes zwemt, omdat-ie een geheugen van zo'n twee seconden heeft?

Stickert | 04-02-08 | 16:45

... ik heb haar verleden week in "debat" gezien in Buitenhof. Wat een zelfingenomen intolerant stuk vreten is dat wijf zeg, Gatverdamme! Die Morele superioriteit die ze ten toon spreidt, daar kan de gemiddelde moslimextremist nog een puntje aan zuigen! Het zijn gevaarlijke zelfingenomen extremisten bij de PvdD. Ongelofelijk dat zoveel BNers zich hebben laten strikken als lijstduwer van dit enge clubje radicalen.

Comrade | 04-02-08 | 16:44

Misschien kan ze ook een voorstel doen dat potentiële honden bezitters minimaal 50 ha. eigen grond moeten hebben om dat rotbeest uit te laten...

Patrick Bateman | 04-02-08 | 16:43

@ Spinal Fap

Je hebt gelijk, dit staat gelijk aan zelfmoord.
Don't fuck met Veni Vidi Vissie........

* met camera naar mediapark voor scoop snelt *

Tyler-Durden | 04-02-08 | 16:43

he thieme: lees dit:
vissen hebben, net zoals jou, een geheugen van 3 seconde.
_hee waar is de uitgang_BLUB_hee waar is de uitgang_BLUB
Zoiets dus.
Dus hoe haal je het in je DOMME KOP om hierop een verbod te verzinnen..
Serieus mens laat je nakijken, al die domme verzinsels van jou zijn bullshit, met je leren schoenen en dierproefvriendelijke stinkmakeup op je harses.... De politiek KOST jou alleen maar geld, een daadwerkelijk nuttige bijdrage heb ik van jou nog nooit gezien. Echt droevig om jou politiek actief te zien.

Michiel van den Berg | 04-02-08 | 16:42

LOL @ " Benieuwd wanneer we La Thieme aantreffen met een gefrituurde pinguïn in haar reedt"

Bisschop Gijsen | 04-02-08 | 16:42

-weggejorist-

Violator[xL] | 04-02-08 | 16:42

Wat wil de vis dan?!

wokkiewok | 04-02-08 | 16:42

Stel je nou eens voor dat je in een volgend leven terugkomt als vis en je wordt gedwongen in een vissenkom rond te zwemmen zonder geheugen... Dan ga je vanzelf links stemmen...

hansnijhuis | 04-02-08 | 16:41

Wie is de gekste:

[] Rouvoet die vrouwen achter glas wil verbieden.
[] Thieme die vissen achter glas wil verbieden.

Tyler-Durden | 04-02-08 | 16:40

Om een stuk glas te verbieden door de doorgaans verkeerde toepassing ervan vind ik wat ver gaan, maar snap niet waarom mensen zonodig zo'n vis in zo'n kommetje willen stoppen terwijl ze weten dat die vissen dat niet fijn vinden..

'TrauMa | 04-02-08 | 16:38

als visjes met zn 2en zitten is het toch goed?

the0roger | 04-02-08 | 16:38

Stroopwafel 04-02-08 @ 16:31
•aandelen bloemenvaas koopt*
Zelfde model, zelfde fabriek.

Schoorsteenveger | 04-02-08 | 16:38

Ohja. en waar moet de kat dan mee spelen.

Dachthetwel | 04-02-08 | 16:38

Oei. Nu komt Marianne op gevaarlijk terrein. Nu gaat ze zich bemoeien met de reactionaire silent majority van duivenmelkers, aquariumhouders en parkietenkwekers. En God weet dat dit überenge, levensgevaarlijke sujetten zijn. U kent ze wel: man, +40, beetje verdwaasde blik, blank, blauwe of grijze stofjas, sjekkie tussen de lippen, Wilders-stemmer.

Benieuwd wanneer we La Thieme aantreffen met een gefrituurde pinguïn in haar reedt.

Spinal Fap | 04-02-08 | 16:37

Alles wat zij en haar collega's zeggen is weggegooid belastinggeld. Die hele partij is een grote grap. Iedereen maar roepen dat Pim, Wilders, etc een grote grap is. Wat denk je van dit dan. Die partij kost ons een aantal ton per jaar. En zij maar laggen, onzin uitkramen, en slapend rijk worden.

Daan8059 | 04-02-08 | 16:37

linkse stemmerts bedankt!

OpenDeur | 04-02-08 | 16:37

Blup

Mr.SunTzu | 04-02-08 | 16:36

Dit gaat nog lang niet ver genoeg. Je zou ook geen carnaval mogen vieren in de buurt van water want daar hebben vissen ook last van. En ik zou ook graag iedereen die een mug doodslaat een taakstraf zien uitvoeren. Trouwens grassprietjes hebben ook stress als je op hun loopt, dat moet ook maar eens afgelopen zijn met dat op het gras lopen overal. Belangrijke dingen mensen!

Robert Irving III | 04-02-08 | 16:35

lekker kansloos weer.

Fruitcake | 04-02-08 | 16:35

Vissenkom verleden tijd: Vissenkwam...

Patrick Bateman | 04-02-08 | 16:34

En waar moet ik mijn verse kreeften dan laten?
*zet het vuur alvast aan*

great bay | 04-02-08 | 16:34

One soul swimming in a fishbowl,year after year.

ViciousDick | 04-02-08 | 16:33

En terecht. Een snoek bijvoorbeeld is een extreem verlegen beest en raakt zwaar in de war van die constante aandacht, die zo'n prostituerende kom biedt.

Biff Eagleburger | 04-02-08 | 16:33

Linkse kiezer, wederom bedankt!
Uche...

Reez | 04-02-08 | 16:33

hoe zat het nu met het geheugen van een vis ?

Eurotokkie | 04-02-08 | 16:32

Moeten we huisdieren in het algemeen maar gaan verbieden dan?

petje af | 04-02-08 | 16:32

*aandelen in vissenkommen verkoopt*

Stroopwafel | 04-02-08 | 16:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken