Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Kabinet moet Deep Throat verbieden'

deeptroath.jpgDit land kan zoveel gekker. Terwijl de regering uit pure angst niet weet welke maatregelen ze moet nemen tegen de nog te verschijnen film van Geert Wilders, gooit de leider van de Poldertaliban nog maar eens wat olie op het vuur. Volgens SGP-frontman Bas van der Vlies moet het kabinet namelijk alles in werking te stellen om 23 februari de vertoning van Deep Throat van BNN/VPRO te VERBIEDEN. Jawel! We gaan weer oud-Chinees afwijkende cinema onmogelijk maken! Alles waar onze ouders sinds de jaren zestig voor hebben gevochten wordt door een kabinet om zeep geholpen. Geloofsbroeder Arie Slob van de GristenUnie gaf gisteren al een voorzetje door de klassieker weg te zetten als "schaamteloze seksuele uitbuiting en pervers winstbejag" en te wijzen op de ontberingen die hoofdrolspeelster Linda Lovelace tijdens het maken van de film heeft moeten ondergaan. Ja hallóóó! Aarde tot boekhoudershoofd. Alsof Jackie Chan de stunts in Shaolin Chamber of Death aan iemand anders kon overlaten! Je kunt nu eenmaal geen omeletje maken zonder een eitje te breken. Bovendien is hier helemaal geen sprake van een avondje ordinaire walgpr0n. Integendeel zelfs. Volgens de kenners is Deep Troath hooguit gedateerde cult die onder geen beding verboden moet worden. "Censuur. Dat is op het gebied van kunst en expressie natuurlijk nooit goed". Ofwel, Arie - 40 dagen zonder gezichtscreme - Boomsma kom er MAARRR in! UPDATE: Bye bye zwaai zwaai Arie met je hippe gristenunie ideetjes. Als het aan Andre Rouvoet ligt komt die film er NIET!

Reaguursels

Inloggen

Deep Throat? Is dat niet die film, met GristenUnie ex-Cokehour Yvette Lont?

Rozerakker | 31-01-08 | 16:41

Bigi Bana Boy 30-01-08 @ 11:04

Ja, zo te lezen ben jij wel het prototype van de homo betuttelupens.

delano | 30-01-08 | 18:17

@poepschep 30-01-08 @ 17:10
Is dat spotgirl, die geile internetgoera?

Egerius | 30-01-08 | 17:59

Bas vd Vlies moet Televisie producenten aanschrijven
dat ze die TV aanpassen, hopeloos verouderd medium,
zodat jezelf kan instellen wat je wilt zien,
kun je het al zappend niet per ongeluk wat je niet wilt tegenkomen,
iets interactiefs...
met een soort filter....
zelf zoeken......

DieVanHierNaast | 30-01-08 | 16:35

"Virtually every time someone watches that movie, they're watching me being raped." - Linda Boreman

En dat verschrikkelijke Rouvoettuig wil ons dat genot afnemen. Bah!!!

Bologna | 30-01-08 | 16:04

De wat leuk is mag niet partij. Ik heb zo'n hekel aan dat Rouvoettuig.

Albertjan87 | 30-01-08 | 15:58

We kunnen best nog even debatteren hoor RedBill

Doe-eens-rustig | 30-01-08 | 14:46

Hmmm... jammer dat ik geen tijd had om aan deze discussie deel te nemen.

RedBill | 30-01-08 | 14:43

@Rho'd Berth en andere azijnpissers.

Het verhaaltje van dat mevr Lovelace is gedwongen is pas later naar buiten gekomen. Na dat ze van Traynor was gescheiden heeft ze nog een aantal producties gedaan, die overigens geen succes waren.

Is het niet vreemd dat je later zegt 'onder'dwang in DT acteerde en na het verlaten van je dominerende echtgenoot nog een aantal vergelijkbare films er achteraan jast?

In haar biografie die tien jaar later kwam werd het aangestipt, volgens meer een handige zet en indoctrinatie door de vrouwenbeweging waar ze na haar gestrande film carriere lid van werd.

Bluto Blutarsky | 30-01-08 | 14:19

ronduit belachelijk dat dit verboden wordt,

ten eerste, die SGP'ers hebben niet eens een tv

ten tweede, er zijn op dat tijdstip genoeg andere dingen om naar te kijken

ten derde, de meeste mensen liggen toch al op 1 oor..

ten vierde, waarom voelen alleen gristen honden zich gekwetst? hebben zij een voorrecht om zich gekwetst te voelen?

hier linksaf slaan | 30-01-08 | 11:18

Wat mij opvalt is hoe zeer Nederlanders doordesemd zijn met het linkse hippie gedachtegoed. Zelfs zeer rechtse Nederlanders lopen te hoop tegen de CU over dit onderwerp. Weer blijkt dat echt conservatief rechts in dit land nauwelijks bestaat, anders dan in de Angelsaksische landen. Wat hier rechts als rechts geldt is of liberaal - wat ik in essentie ook als een progessieve beweging zie - of Wilders-achtig rechts. Zelfs bij Pim, Geert en Rita overheerst het vrijheid-blijheid denken. Want hoe er ook over ze geklaagd wordt af en toe, conservatieven zijn het allemaal niet maar rechtse progressieven. En het is dat verdomde progressieve hippe taboe doorbrekende dogma wat dit land op zijn knieën heeft gebracht.

Betuttelend. Dat woord is in het algemeen één van de meest erge beledigingen geworden. Want dat willen we allemaal niet. Betutteld worden of dat de overheid zich betuttelend gedraagd. Ik pleit daarentegen voor betutteling. Betutteling is goed voor de geestelijke hygiëne van een volk. Het is het gebrek aan regels, normen, waarden en voorbeelden die de maatschappelijke elite sinds de jaren 60 weigeren te geven die tot de ontsporing van dit land heeft geleid.
Jullie zijn over het algemeen meer linksmenschen dan jullie zelf beseffen of ooit zullen toegeven met dat vrijheid-blijheid hippie gedachtengoed.

Bigi Bana Boy | 30-01-08 | 11:04

Deep Treurig die van der Vlies.

Kan er niet een re-make komen van die film? Met in de hoofdrollen Linda Lovelace en Bas van der Vlies!
Een hristelijke pornofilm met een stichtelijke boodschap....

delano | 30-01-08 | 10:03

In navolging van de moslims gaan de christenen zich ook weer eens profileren en van zich laten horen.

Tremor | 30-01-08 | 09:32

Het wordt zaterdag middernacht uitgezonden dus mag hopen dat die gristenen dan al op hun bedje liggen. Straks ligt iedereen te slapen bij de ochtendmis.

RCT | 30-01-08 | 09:03

Waarom doen doen die Gristenhonden zo moeilijk? Als ze zulke morele bezwaren hebben tegen deze film, dan kijken ze toch lekker niet?!?!?!?!

Stuyff | 30-01-08 | 08:38

@Rho'd Berth
Tering wat een praatzieke moraalridder. Ken jij geen vrouwen die porno ook gewoon beregeil vinden? En voor de meeste porno geldt dat het gewoon door wijven wordt gedaan die hun gereedschap gewoon altijd bij zich hebben. En er rijk van worden.
Porrrrno hoort een beetje bij het leuven. Ik ga toch ook niet aan de hand van het Smurfenlied verkondigen dat alle muziek kut is!?

Kielzog | 30-01-08 | 08:26

Die film is geen zak aan. Ik kan het weten, heb hem zeker 10 x gezien

zakkenwasser | 30-01-08 | 05:20

Ik heb de fillum ooit als 14/15 jarige gezien in de bioscoop. Was destyds al een hot item, hahahaha vandaar dat ik het wilde aanschouwen met met eichen oogen. Ondanks het feit dat ik al met een stijf pieleke naar binnen liep in de zaal, had mij al een belletje moeten gaan rinkelen, De foto,s buiten waren al helemaal afgeplakt met stickertjes waarop stond "censuur".
toen de film begon bleek dus wat dat inhield. Telkens als Faye een iewat styf lid tot zich nam, hahahahaha , kwam er een filmbeeldje overheen met een of andere chick die daar een of ander kudtverhaal stond te vertellen hoe amerika , amerike was geworden. JA HE BOEIIIIIIIIIII ik wilde dat wijf zien pijpen, zien slikken, zien incasseren.

En nu mag het weer niet van de gristenuiek, damn , bedank he gristenhondjes, zo komt de Hero nooit van z,n jeugdtrauma af

hero_of_heaven | 30-01-08 | 02:44

verbaast

Bernhard Bang | 30-01-08 | 02:43

het leuke van pron is nou juist dat het niet hoeft
* zich verbaasd over op hoeveel manieren je het zelfstandig naamwoord 'hoeven' wel niet kunt vervoegen *

Bernhard Bang | 30-01-08 | 02:43

@-brulaap- 30-01-08 @ 01:53:
Derderangs Nederpop, of derderangs talkshows (P&W, Knevel etc.), derderangs documentaires, zesderangs soaps (eerste vijf rangen bestaan niet), derderangs amusement (hoer zoekt boer, slikken en stikken etc.) hoeven mij ook allemaal niet. Wat niet hoeft is nog geen argument voor een verbod.

koerbagh ® | 30-01-08 | 02:39

Derderangs porno hoeft van mij niet.

-brulaap- | 30-01-08 | 01:53

@Chiant 30-01-08 @ 00:09:
Waarom niet? Geef eens een steekhoudend inhoudelijk argument? Zijn pr0n-liefhebberts geen belastingbetalers? Het wordt na tienen uitgezonden dus het kinder-argument telt niet. Niemand wordt gedwongen te kijken, er zij nog 2 publieke zenders (3 als je de regionale meetelt) en een hele reeks commerciële en buitenlandse zenders om uit te kiezen. Als je het niet wilt zien, kijk je niet.
Wat is nu eigenlijk het argument? "Hoort niet" is flauwekul. Wat hoort er dan niet? Volgens welke moraal/ethiek? Wie bepaalt dat? De enige die het kan bepalen is de individuele kijker en jij HOEFT niet te kijken. Het is niet verplicht als je dat niet wilt. Het is hier geen Noord-Korea, maar de SGP wil dat er wel van maken.

koerbagh ® | 30-01-08 | 01:33

En weer eentje voor het lijstje...

da wizard | 30-01-08 | 00:11

Pr0n hoort niet op de televisor. En al helemaal niet op de publieke zendert.
Nu heb ik een intense hekel aan dit kabinet, maar dit kan mijn goedkeuring zeker krijgen. Nu ook nog die achterlijke sms-pr0n 's nachts op de commerciëlen verbieden.

+1 voor Rouvoet

Chiant | 30-01-08 | 00:09

rouvoet, dat klinkt al als een ongeschoren kôt !! wat een boerenlôl !! de tijden zijn weer shit, de katholieken worden geregeerd door een duitser en de nederlandse heidenen door een grefoo-dominee !!
en dan die film --> ongeschoren kôt'n uut het joar nul !!
daar kijkt dus geen (christen-) hond naar !!

E8311 | 29-01-08 | 23:44

@Lizzard 29-01-08 @ 23:13:
Zelfs dat kan, maar niet met het huidige model van Railbeheer en NS (in theorie 2 clubs, in de praktijk 1 en dezelfde). In de UK werkt het (na lange tijd geklooi overigens) vrij aardig. Maar ik ben het met eens: laat je de spoorwegen het door 1 club regelen krijg je een coherente structuur, die niet noodzakelijk duurder hoeft te zijn voor de consument, de DB bij onze oosterburen laten zien dat het best kan.

koerbagh ® | 29-01-08 | 23:36

Het kabinet van het verbod nu is het porno en gokken( Hirsch Ballin )die ook weer een domme scheet moest laten horen en het internet gokken gaat verbieden op de meest klungelige manier.

Wat een zakken hooi daar.

beffje | 29-01-08 | 23:17

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 23:17

Lizzard 29-01-08 @ 23:13
Herken ik in jou een vrije markt gelovige ?

Bigi Bana Boy | 29-01-08 | 23:16

Schitterend hoe die Job werd afgemaakt bij Nova.
U bent laf, naief en de slechste burgermeester van Nederland.

Steekt u deze maar even in uw zak.

beffje | 29-01-08 | 23:14

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 23:13

Lizzard 29-01-08 @ 23:11
QED

Bigi Bana Boy | 29-01-08 | 23:13

@Rabarberke 29-01-08 @ 23:02
Ik wens je succes bij de oprichting ervan, je weet nu in ieder geval hoe je concurrenten heten.
Ik vind beide niet verwerpelijk, zolang het meespelen niet gedwongen is.
Ik ben één van de (blijkbaar, gezien alle gefrustreerde reactie op diverse tv programma's van politici e.a.) weinige mensen, die weet hoe je een afstandsbediening moet/kan gebruiken.

Herman Flipsen | 29-01-08 | 23:13

Lizzard 29-01-08 @ 23:08
Als 't een rechtse spons was, zou ik het ook niks vinden. 'k Vind ons PO-systeem volkomen achterhaald. 't Zijn dingen die uitstekend door de markt geregeld kunnen worden.

nattebever | 29-01-08 | 23:11

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 23:11

Nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat Deep Throat niet het genre van Emmanuelle (Silvia Kristel) is, maar echte Porno met een grote P en dan staat de P niet voor de Publieke omroep. Er worden veel ontplofte mollen en zwerende paardenogen vertoont (Tiemen kom er maar in) Ik zie ouders nou niet zo snel met dochterlief gezellig met een zak chips naar Deep trhoat zitten kijken. Maar ja, dat in mijn mening.

naardeklote | 29-01-08 | 23:11

oh laat maar de bassist

Rabarberke | 29-01-08 | 23:10

Ok we hebben barry hay, karskens, slob - wie is die dakloze links?

Rabarberke | 29-01-08 | 23:10

Lizzard 29-01-08 @ 22:54
Je raaskalt. Ik kan er geen kaas van maken wat je probeert te zeggen, echt niet. Ik ben fervent anti-liberaal maar daar is niks links aan. Op economisch gebied moet ik dan ook niets van Bush hebben. Ik haalde hem aan om aan te geven dat conservatief zijn op sexueel en moreel gebied niet iets "communistisch" of links is (hoe kom je erop vraag ik mij af) maar eerder in het conservatieve/christelijke (of rechtse) domein thuishoort.
Het liberalisme is in essentie een progressieve stroming net als het socialisme en niet een conservatieve. Dat heb ik niet nu net verzonnen maar dat is een algemeen aanvaarde stelling. Lees je klassiekers er maar eens op na of google er maar eens op.

Bigi Bana Boy | 29-01-08 | 23:09

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 23:08

Arie Slob legt het bij Pauw en Witteman nog even uit.
En Arnold Karskens over oorlogsmisdaden in Afghanistan.
Tot zover -WatKijktNonnes-

Nonnes | 29-01-08 | 23:06

Allemaal geen onderwerp van gesprek als je de publieke omroep afschaft. Wat moeten wij in godsnaam nog met die gemummificeerde zuilenzooi? Weggegooid geld.
Al die omroepen kunnen morgen opgaan in de NOS (als je nog 1 kanaal wilt overhouden, that is) en de rest kun je overlaten aan de commerciële omroepen. 't Lijkt mij overigens geen staatstaak om porno uit te zenden. In feite zou die omroep aan een uur, of twee uur, zendtijd per dag meer dan genoeg hebben.
*Boer zoekt vrouw*

nattebever | 29-01-08 | 23:05

@herman

Nee, maar dat maakt ook niet uit. Het gaat om een publieke omroep die alleen maar porno uitzendt.

Porno is m.i. moreel minder verwerpelijk dan b.v. voetbal.

Rabarberke | 29-01-08 | 23:02

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 22:54

@Rabarberke 29-01-08 @ 22:46
Zeggen jou de namen "Playboy TV", "Hustler TV" en "Private Spice" iets?

Herman Flipsen | 29-01-08 | 22:53

Lizzard 29-01-08 @ 22:43
Huh ? Sinds wanneer is conservatisme op moreel en sexueel gebied links of communistisch ? Denk eens aan Bush en christelijk rechts in de VS. Ik vind het eerder aan de rechterkant thuishoren. Toegegeven niet bij liberaal rechts á la de VVD maar daar moet ik dan ook niks van hebben. Liberalisme is zo mogelijk nog maatschappij ontwrichtender dan het linkse gedachtegoed en lijkt er meer op dan dat de VVD ooit zelf zou durven toegeven.

Bigi Bana Boy | 29-01-08 | 22:49

Verbieden die hap, porno haal je maar van internet of DVD.
PVV, TON VVD, CDA wanneer sluiten jullie je aan bij het voorstel de SGP/CU?

Sendis | 29-01-08 | 22:47

Kom we stichten de Nederlandse Porno Omroep, met uitsluitend porno. Wat Wilders in de politiek lukt moet ook lukken in het omroepbestel.

Rabarberke | 29-01-08 | 22:46

Rabarberke 29-01-08 @ 22:42
Nogmaals, daar kan ik je alleen maar gelijk in geven.

Bigi Bana Boy | 29-01-08 | 22:43

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 22:43

@bigi bana boy

Ach nee, de CU'ers zeiken over incidenteel pornografisch niemendalletje terwijl de overheid verdient aan de verkoop van softdrugs en de vrouwenhandel (via IB op prostitutie) zich op elk ambtelijk niveau schuldig maakt aan enorme verkwisting, liegt en draait, persoonlijk winstbejag nastreeft en zo ga zo maar door.

Rabarberke | 29-01-08 | 22:42

Rabarberke 29-01-08 @ 22:34
Dat is zo, daar heb je gelijk in. Ik vind, en dat meen ik oprecht, dat bepaalde ideeën van de CU mij goed bevallen. Ik heb het niet zo op religie en die gristelijke grondslag van ze maar het werd tijd dat er eens een poging gedaan werd om de vrije val waarin we met zijn allen zitten te stoppen.

Bigi Bana Boy | 29-01-08 | 22:37

@bigi bana boy

Je kunt als overheid niet aan de ene kant voor een morele reconstructie pleiten terwijl je aan de andere kant verdient aan een morele verval (prostitutie, drugs etc.) dat je als overheid zelf in stand houdt.

Rabarberke | 29-01-08 | 22:34

Herman Flipsen 29-01-08 @ 22:25
Sorry Flipsen, ik was maar wat aan het geyten.

nattebever | 29-01-08 | 22:34

Rabarberke 29-01-08 @ 22:25
Ik zie het als een onderdeel van een veel groter proces wat al jaren aan de gang is en wat maar niet wil ophouden. Het is een beetje een stokpaardje van mij maar ik geef de intellectuele, veelal linkse, elite de schuld van het totale verval van waarden en normen en meer in het algemeen van de maatschappij. Alles moest op de helling van die hippe hippies uit de jaren 60. Als het maar vooral taboe doorbrekend was. Want dat is goed, taboes doorbreken. Dat ze daarmee de maatschappij totaal ontwricht hebben doet er even niet toe. Dat het een ramp is geweest voor die sociale klassen die wat minder toegerust waren voor die totale vrijheid is ook niet van belang. Kijk om je heen en aanschouw de puinhoop die je aan ze te danken hebt.
Waarom denk je dat de jeugd tegenwoordig zo rechts is ? Omdat ze doodziek werden van hun hippe linkse ouders. Ik zeg dat het tijd voor een ethisch reveille is.

Bigi Bana Boy | 29-01-08 | 22:32

@bigi bana boy

Nee Johan Remkes neemt het niet voor de VPRO of BNN op, hij neemt het op voor jouw vrijheid om deze film te kunnen zien. En als je dat niet wilt, kijk je niet. Wat Rouvoet, van der Vlies, Slob etc. willen is voor jou bepalen of jij deze film wel of niet mag zien op TV. Zij willen bepalen wat jij wel en niet mag zien. Op grond van een of andere moraal, een moraal waar jij misschien helemaal niets mee te maken hebt.

Rabarberke | 29-01-08 | 22:31

Rabarberke 29-01-08 @ 22:25
Johan Remkes neemt het voor BNN en de VPRO op, die ouwe 13 jarige Thaise ladyboys neukert. Dan weet je genoeg.

Bigi Bana Boy | 29-01-08 | 22:27

@bigi bana boy

Heeft porno dan een lagere morele standaard dan al die kutkwissen die men jarenlang uitzendt? Is een programma als big brother c.s. niet veel pornografischer dan een vleeschfilm?

Rabarberke | 29-01-08 | 22:25

@nattebever 29-01-08 @ 22:18
Hij ontneemt mij niets, ik kan die film kijken, voorlopig ook nog gewoon op TV. Daar kan Bas (in zijn eentje, of samen met zijn vriendjes van de SGP en de liberale *kuch* rakkers van de CU) niets aan verhinderen.

Herman Flipsen | 29-01-08 | 22:25

Werktitel voor film Wilders: "Deep Goat"

Montgomery Burns | 29-01-08 | 22:23

De VPRO is een clubje van verstokte ouwe babyboomers die maar niet wil inzien dat hun tijd geweest is. Dit is de laatste stuiptrekking van een generatie. En dan de generaties die na hun kwamen doodleuk de generatie niks noemen of de patat generatie. Wij die gevolgen hebben mogen dragen en nog dragen van hun hippe gedoe en hun gebroken huwelijken. Ik zeg de tyfus voor de VPRO en de tyfus voor die hippy vrije sex moraal van ze.
Porno op de buis. Ik voorspelde het jaren geleden al en kijk eens we zijn er al.

Bigi Bana Boy | 29-01-08 | 22:22

wat een gekken! waarom zou je het niet kunnen uitzenden??? als iemand het niet wil zien, DAN KIJK JE TOCH NIET!!!!

AFCA-TIEL | 29-01-08 | 22:22


... Lang leve het huidige kabinet... losers..
.. wij bepalen, het gepeupel volgt
. nog even en er is een ministerie van censuur...

deep throat... een film uit het jaar nul.. zielepietjes.. ga lekker caroline tensen kijken.. of die poedel met zijn vrienden..

Neemtookditserieuski | 29-01-08 | 22:21

Dat ik Bas toch mag eren met het 333e comment. Hij zal dat wel kunnen waarderen, denk ik.

nattebever | 29-01-08 | 22:19

Herman Flipsen 29-01-08 @ 22:13
Wou jij Van der Vlies het recht ontnemen om jou het recht te ontnemen bepaalde films te zien?

Dat is waar-ie zich druk over maakt. Eén van de Geweldigen uit de Voortijd, die Bas. Respect!

nattebever | 29-01-08 | 22:18

Kan niets anders zeggen: kudt regering! de fundies komen overal naar boven.

Common_Sense | 29-01-08 | 22:16

VVD @ nu.nl
De VVD begrijpt niets van de opstelling van Rouvoet. "Ministers en staatssecretarissen dienen zich bij dit soort zaken buitengewoon terughoudend op te stellen", aldus VVD-Kamerlid Johan Remkes. "Er zit gewoon een knop op de tv."
mwahahahahaha gogo Remkus

HJdeT | 29-01-08 | 22:15

Waar maakt Van der Vlies zich druk over?
Hij heeft niets eens een tv in huis.

"Op de Dag des Heren wordt door Bas van der Vlies niet naar de radio geluisterd noch naar de televisie gekeken en dus kan er die dag voor zijn SGP-visies geen transmis- sie van zijn stemgeluid zijn. Ook Het elfde Uur kan hij nooit zien want Van der Vlies heeft geen televisie in huis." www.katholieknederland.nl/andersdenken...

Herman Flipsen | 29-01-08 | 22:13

Make a contribution and you'll get a better seat... bow to leper Messiah,

Fendergear | 29-01-08 | 22:10

@Rabarberke 29-01-08 @ 21:52:
Ik weet het, de meeste van jouw reacties zijn dat... Maar ik nam het even als voorzetje om weer die briljante speech te plempen.

koerbagh ® | 29-01-08 | 22:03

Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
:-D

peekaboo | 29-01-08 | 21:58

benter 29-01-08 @ 21:47
Dat noem ik zonder voorbehoud zéér verstandige woorden!

nattebever | 29-01-08 | 21:54

@koerbagh

jaja dat was rhetorisch

Rabarberke | 29-01-08 | 21:52

Aan de Gristen-fundamentalisten,

Als je het niet wil zien, kijk je toch naar een andere zender. Dat doe ik ook als er weer van die Gristen-fundamentalistische propaganda wordt uitgezonden op de TV. En anders zit er nog een uitknop op de TV.

benter | 29-01-08 | 21:47

Elisabeth2 29-01-08 @ 21:44
Ja, dat zal wel, een luie klootzak. Neemt natuurlijk niet weg dat ik graag je bekje eens zou volblaffen.
Zo lui ben ik nou ook weer niet.

nattebever | 29-01-08 | 21:47

nattebever 29-01-08 @ 21:39
Nattebever is een luie klootzak. Zo, dat heb ik hier maar even helemaal op de zeit gezet.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 21:44

Elisabeth2 29-01-08 @ 21:35
Yep, al zou ik eerder denken aan een pijpfestijn, gelet op het topic. Vind ik trouwens ook prettiger, hoef ik zelf niet zoveel te doen.

nattebever | 29-01-08 | 21:39

the only good christian is a dead christian

bidlip | 29-01-08 | 21:38

nattebever 29-01-08 @ 21:34
Oh, ok, neuqen?

Elisabeth2 | 29-01-08 | 21:35

Elisabeth2 29-01-08 @ 21:31
Dat 'may be' klopt niet.
Maar zolang je 't allemaal neuriet is er natuurlijk niets aan de hand.

nattebever | 29-01-08 | 21:34

nattebever 29-01-08 @ 21:27
The future is not ours to see. Neuried verder.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 21:31

@Shalome 29-01-08 @ 21:23
Ironie. Bedoeld om aan te geven dat het ware gevaar schuilt in de vrijheidsbeperkende maatregelen van de instant-NSB, het strontvliegje met zes zetels en de partij van de dhimmi's.

Murdockyoufool | 29-01-08 | 21:31

CoffeePatch 29-01-08 @ 21:26
Nee, ga maar even lekker hakken met een scherpgeslepen Sabatier mes.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 21:29

Elisabeth2 29-01-08 @ 21:24
May be?

nattebever | 29-01-08 | 21:27

Elisabeth2 29-01-08 @ 21:19
Zal ik hem in stukjes snijden of wil je hem heel?

CoffeePatch | 29-01-08 | 21:26

Hammar 29-01-08 @ 21:22
Wat een mooie freudiaanse verspreking: Ik wil die film evenmin niet zien.
Ga nou maar lekker kijken, komt je onderbewuste ook aan zijn trekken.

nattebever | 29-01-08 | 21:24

Pim Pandoer 29-01-08 @ 21:17
Que sera, sera, whatever may be may be.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 21:24

Murdockyoufool 29-01-08 @ 21:19
Oh echt? Leg eens uit. Er was geen enkele sprake van gevaar, alles ging goed, maar toe kwam de blonde pruik en toen?

Shalome | 29-01-08 | 21:23

Ik wil die film evenmin niet zien. Maar niet om de reden van het kabinet natuurlijk. Het is gewoon een slechte rotfilm, daarom.

Hammar | 29-01-08 | 21:22

@Rabarberke 29-01-08 @ 21:03:
Bas van der Vlies denkt dat hij dat moet. Zoals Christopher Hitchens zegt: It may not be determined in advance what words are apt or inapt (...) and indeed one must suspect the motives of those who do so.
Enfin... omdat het één van de beste lezingen ooit is, nog maar eens...
video.google.com/videoplay?docid=63796...

koerbagh ® | 29-01-08 | 21:22

Maar goed... een geblondeerde limbo brengt u ALLEN in gevaar. Hmmm.

Murdockyoufool | 29-01-08 | 21:19

SGP en CU vinden het waarschijnlijk een kutfilm. Haha, 't gaat helemaal niet om de KUT!
Die film laat juist goed zien hoe moeilijk het is om te praten met je mond vol - een mooie metafoor voor het huidige tijdsgewricht, waarin de vrijheid van meningsuiting meer en meer onder druk komt te staan.

nattebever | 29-01-08 | 21:19

CoffeePatch 29-01-08 @ 21:14
Alleen als het de echte Hema worst is en dan, ja graag met een beetje mosterd.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 21:19

Daar gaan we weer.... gaap.. geeuw... waar een klein onbeduidend landje groot in kan zijn....
Ze hebben laatst ook een nieuwe uitvinding gedaan trouwens, wisten jullie dat al? nee? Radio heet het... Ben je van al dat geneuzel af.
* tv staat in huize Pim Pandoer nog maar zelden aan.. Alleen om in slaap te komen eigenlijk of een muziek zender tijdens de sex*
Waar maken jullie je toch allemaal druk om? Dit is een zwaar gedateerde kutfilm wat BNN alleen maar uitzend om hun wegzakkende jongeren *KUCH!* imago op te vijzelen..
Ach ja er wordt weer over gepraat he? Politiek enzo.. oh en zelfs GeenStijl doet mee.. Adverteerders zijn blij op ned 3. Wel stijlloos dat de politiek hier zich mee bemoeit trouwens... Gewoon negeren is het beste...
Doe Maar bezong dit fenomeen in de vroege jaren 80 al in Doris Day.....

Pim Pandoer | 29-01-08 | 21:17

@CoffeePatch 29-01-08 @ 21:14
Met of zonder velletje?

Nonnes | 29-01-08 | 21:16

Iemand zin in warme worst?

CoffeePatch | 29-01-08 | 21:14

@ Elisabeth2 29-01-08 @ 21:07

Gewoon eens per maand naar de Turkse barbier om de hoek, die zeept je flink in, trekt de kin straks en hoppa..

wopper | 29-01-08 | 21:14

@Rabarberke 29-01-08 @ 21:09
He he... Doe het niet 1 keer in de maand eens, dat is volgens mij een beter advies.

Nonnes | 29-01-08 | 21:12

kanalenkiezer.nl - afdeling erotiek..
heleboel ge-deep throat en ander bloot...
wie kijkt er nou nog ouderwets op de TV ????

hawaii-nld | 29-01-08 | 21:09

@lisabeth

Dan moet je het wat hygienischer doen zodat je in je haarzakjes geen infecties krijgt.

Rabarberke | 29-01-08 | 21:09

Oh via het ANP komt zojuist binnen dat de EO op zaterdagavond 23 februari de film van Geert Wilders utizendt.

Rabarberke | 29-01-08 | 21:08

Ben ik heel ouderwets als ik vind dat schaamharen weghalen enorme puisten teweegbrengt. Dit komt even door lwd75, heel verstandig.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 21:07

Rabarberke 29-01-08 @ 20:47

Eerste zin van mijn post was cynisch bedoeld. Had tussen Linkse geilaard mode on en Linkse geilaard mode off moeten staan.

Ik zie het als een wanhopige poging van een sleetse "grensverleggende" omroep en een kijk-ons-eens-stoer-zijn-jongerenzender om weer in beeld te komen. De discussie over de tieten van Phil Bloom gingen indertijd ergens over. Dit is goedkoop proberen te scoren. Het gaat hier alleen om de rel die hopelijk wordt veroorzaakt.

uwesbeki | 29-01-08 | 21:03

Het mooie van TV is dat je niet hoeft te kijken. En wie bepaalt voor een ander of ie iets mag zien?

Rabarberke | 29-01-08 | 21:03

@Rabarberke 29-01-08 @ 20:57:
Nou, die moffen waren in de jaren '80 niet zo preuts als het midden in de nacht werd uitgezonden. Midden in de nacht, op zaterdagen (in het tijdperk vóór de satelliet en "cultuurkanalen" als 3-sat en arte) kon je bij de ZDF de meest weirde films bekijken. Nachsynchronisiert, selbstverständlich aber eigeschränkt? Nein, das glaube ich nicht.

koerbagh ® | 29-01-08 | 21:01

Shit, hebben we es pron op TV, komt 't uit de 70's.

*laat schaamhaar staan voor de gelegenheid*

lwd75 | 29-01-08 | 20:57

@koerbagh

Eingedeutscht en veranstaendicht..

Rabarberke | 29-01-08 | 20:57

@Tarak 29-01-08 @ 20:48:
Caligula is een heel stuk ranziger dan Deep Throat. Maar ja, cultureel verantwoord. En die is wel uitgezonden op de publieke TV (maar hou me te goede... dat kan in Duitsland geweest zijn...)

koerbagh ® | 29-01-08 | 20:54

koerbagh ® 29-01-08 @ 20:48
Vlak mannen ook maar even niet uit.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 20:54

Heee vermakelijk draadje. (Zeker omdat het over sex gaat Nonnes? He? He? He?) Ik vond DT geen opwindende film maar het spreekt bij veel mensen tot de verbeelding en naakt is hier niet verboden dus... uitzenden. Bas zet 'm maar op een ander net. O nee, hij heeft geen tv. Zijn fans ook niet. Waar maakt die man zich eigenlijk druk om? Dat wij ongelovigen geobsedeerd raken door DT en dat het vervolgens de samenleving ontwricht? Ach ja... beleefd lachen naar Bas, punt voor de achterban is gemaakt en verder niet meer over hebben. Over de vermeende onvrijwilligheid zal die thema avond ongetwijfeld gesproken worden en dat maakt vast meer indruk.

Nonnes | 29-01-08 | 20:53

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 20:53

@tarak

Volgens mij is televisie op zich pornografisch in de ruimste betekenis van het woord. Dat je dan niet altijd ziet dat er geneukt wordt betekent niet dat men elkaar niet constant loopt te naaien.

Rabarberke | 29-01-08 | 20:51

@aanvulling op mijn vorige post, of het kabinet het uitzenden van Deep Throat moet en kan verbieden is dan weer een hele andere vraag.

Tarak | 29-01-08 | 20:49

@Elisabeth2 29-01-08 @ 20:41:
Vrouwen zijn de moeilijkste boeken die er zijn.

koerbagh ® | 29-01-08 | 20:48

Noem het truttig, maar ik vind het uitzenden van Deep Throat op een publieke zender ook niet bepaald een "hoogtepunt" in de Nederlandse televisie. Blote piemels, tieten en vagina's heb ik geen enkele moeite mee, maar porno hoeft van mij niet.

Een film met enkele "hardcore" sex scenes die een verhaal wil vertellen, zoals enkele films (vooral Franse films, kan even niet op de namen komen) uitzenden op de publieke televise, prima (mits na een bepaald tijdstip).

Maar Deep Throat is (met voorbehoud dat ik de film nooit gezien heb) pure porno. Ik weet niet of publieke televisie een omschreven doel heeft of dat publieke omroepen bepaalde statuten hebben, zo ja, dan zal Deep Throat waarschijnlijk niet in deze kaders vallen.

Tarak | 29-01-08 | 20:48

@uwesbeki

De regering mag helemaal geen uitzending verbieden. Alleen de rechter mag dat doen. Nou op basis van welke rechtsgrond dat zou moeten is mij een raadsel.

Rabarberke | 29-01-08 | 20:47

Koerbagh is weird. Ga je mee in de pool. Zwemmen?

Elisabeth2 | 29-01-08 | 20:47

@lisabeth

Wat voor lekker spulletje? Crystal meth?

Rabarberke | 29-01-08 | 20:44

<linkse geilaard mode>

Pure kunst natuurlijk deze "gedateerde cult". Verbieden vanwege een stel refo's? Nooit.

</linkse geilaard mode>

Maar stel, dat er een paar baardmannen deze film haram vinden. Zijn we dan nog zo stoer? Of is deze film dan ineens beledigend voor een substantieel deel van onze samenleving? En moesten we het gedrocht daarom maar niet uitzenden?

uwesbeki | 29-01-08 | 20:44

@koerbagh

Ik wist niet dat jij zo ingeburgerd was in de pornoindustrie. Gastrolletje ergens?

Rabarberke | 29-01-08 | 20:42

koerbagh ® 29-01-08 @ 20:29
En daarne met een moeilijk boek naar bed.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 20:41

koerbagh ® 29-01-08 @ 20:29
Ja, yum, alles lekker schoonschrobben, in een warm badje, lekker loom liggen met een lekker spulletje.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 20:38

@ Lizzard,

Ben vergeten te vragen WAAROM de rooie socioschizofrene pvdarmoede het land met opzet de hel in manoeuvreren.
Die nwe achterban kan 't niet zijn, die motten immers grotendeels vreten over onze ruggen, wij moeten dus gespaard blijven.

wopper | 29-01-08 | 20:37

Lizzard 29-01-08 @ 20:32
Misschien is Koerbagh daar niet zo van gecharmeerd.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 20:36

Nou mensen, jullie gaan kapot als je naar porno kijkt aldus de gristenh***d Arie Slob in Netwerk

HJdeT | 29-01-08 | 20:34

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 20:32

Hangt er wat in de lucht?
* lachkotsels van scherm veegt vanwege de laatste -tig comments *

wopper | 29-01-08 | 20:31

Elisabeth2 29-01-08 @ 20:25
Dat spreekt voorzich maar het zag er zo veel belovend uit.
ritst de gulp alweer dicht.

beffje | 29-01-08 | 20:31

@Elisabeth2 29-01-08 @ 20:25:
Niet alleen dat Liesje... Er zijn nog wel meer regionen van het lijf die brandschoon moeten zijn.

koerbagh ® | 29-01-08 | 20:29

beffje 29-01-08 @ 20:21
Je hebt het misschien allemaal een beetje gemist, en ik ga het ook niet uitleggen. Maar de stramme max moet altijd helemaal brandschoon zijn, net zoals trouwens bij de dames het doosje, roosje, kutje nou noem maar,

Elisabeth2 | 29-01-08 | 20:25

Elisabeth2 29-01-08 @ 20:08

Ja en dan?
Dan is stramme max schoon dat weet ik.

beffje | 29-01-08 | 20:21

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 20:15

rocco101 29-01-08 @ 20:09
Daaaag, tot morgen. Zelfmoordse nog.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 20:11

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 20:11

Ik ga nu zelfmoord plegen! Daaaaag

rocco101 | 29-01-08 | 20:09

!= betekent 'is niet', gekkie. Rho'd Berth is dus niet een moslim. Voortaan beter snappie snappie doen he, ouwe scheldproppenschietert.

Rho'd Berth | 29-01-08 | 20:09

Rho'd Berth 29-01-08 @ 20:04
Niks mee mee, zolang je het maar goed wast. Velletje even optrekken, sopje erover en afspoelen.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 20:08

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 20:07

Rho'd Berth != moslim (gewoon blonde hollandse vent)
En vrouwenbesnijdenis is idd gruwelijk. jongens besnijdenis is niet zoveel mis mee, al ben ik blij dat bij mij het zaakie er nog helemaal aan zit.

rocco101, zegt me niks.

Rho'd Berth | 29-01-08 | 20:04

Zucht.
Grondwet?
de politiek mag zich NOOIT en te NIMMER bemoeien met een uitzending van de PUBLIEKE omroepen.,..
NOOIT...

Weeraanmelden | 29-01-08 | 20:00

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 19:58

Laten we het kabinet verbieden?

Bouwvakkert | 29-01-08 | 19:55

Die van der Vlies speelde waarschijnlijk zelf in die film en denkt nou: "Ohjee....."

OneandOnly | 29-01-08 | 19:52

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 19:51

koerbagh ® 29-01-08 @ 19:45
Nee, dat is zo.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 19:50

Deep Throat is een goor vunzig 70-er jaren porno mislukkement.
Vies hoor naar dozen met 5 cm schaamhaaroelemetati kijken.

SGP helemaal goed, smaakvolle porno, Lily Thai, Jenna Jameson or whatever altijd goed..
De SGP gaat voor kwaliteit, kan je van Bart&#347;NerdNetwerk niet zeggen

Captain Orange | 29-01-08 | 19:50

@ Rho,
Het was ook wel een beetje dom om te zeggen tegen iemand met mijn nickname dat porno stom is, of niet :P

rocco101 | 29-01-08 | 19:49

@Rho'd Berth 29-01-08 @ 19:44:
Misbruik en onderdrukking komt overal voor. Neem de heiliger dan heilig gereformeerde Westlandse kas-boeren die met slavernij hun tomaatjes en paprika's oogsten. Ze besteden het dan uit aan koppelbazen, om hun handjes in onschuld te wassen, maar het blijft slavernij. Eet smakelijk.

koerbagh ® | 29-01-08 | 19:49

je zou er toch mee kappen Rho?

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:49

@overVecht
>Ik ben zelf ook gristelijk
Dat hoefde u niet te vermelden, dat volgt al min of meer uit uw opmerkingen, u lijkt uzelf net als de christenen die alles willen 'verbieden' niet goed raad te weten met uw sexualiteit. Ik vind dat u wel degelijk anderen lastig valt met u geloof, want dat is precies wat u ook meedeelt. Je noemt jezelf 'christen' maar je wilt jezelf wel distantieren van het doorgeschoten moraalfascisme van de eigen geloofsgenoten? Verbaast het u? Het lijkt me verstandig om daar eens goed over na te gaan denken als u uzelf op dat punt niet helemaal begrijpt. Bv. op welke partij heeft u gestemd? Bij een christelijke partij, heeft u voor mij geen excuus.

.HerNihilist | 29-01-08 | 19:48

@The eimer 29-01-08 @ 19:41
Helemaal met je eens. Maar daar gaat het hier niet over, het gaat over vrouwen die worden misbruikt, en waar mannetjes dan op zitten te fappen, die vervolgens twee vingertjes in hun oortjes stoppen en heel hard: "MORAALRIDDER" roepen als iemand daar van zegt. Daar gaat het over. Hele nette mannetjes, met nette baantjes en nette vrouwtjes. Alleen dus met twee vingers in hun oortjes, want oh nee, ze willen niet horen dat ze verkeerd bezig zijn. En anders kan je dat natuurlijk altijd gewoon glashard ontkennen. Dat slaapt namelijk stukken beter!

Nu ben ik echt weg!
Weltruste! Fapse!

Meneer de faprident, slaap zacht! Denk maar niet aan al die meisjes van wie het leven kapot is gemaakt! Draai je om en slaap zacht!

Rho'd Berth | 29-01-08 | 19:47

kuttekrap 29-01-08 @ 19:35

Dat is wel erg vaak. Dat van elke week natuurlijk. Faken doen ze nl. allemaal. Probeer het eens met elke maand

LoopseTeef | 29-01-08 | 19:47

@ Rhoo
Slaap lekker meid, niet teveel bewegen, dat doet pijn aan je polsen en enkels

rocco101 | 29-01-08 | 19:45

@Elisabeth2 29-01-08 @ 19:41:
Daar was ze zelf bij... Je kunt natuurlijk iets dat je zelf achteraf beschouwd als een "misstap" niet de schuld geven van alcohol/drugs-verslaving en een algeheel kut-leven. Lekker makkelijk.

koerbagh ® | 29-01-08 | 19:45

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 19:45

@redactie
Arie - 40 dagen zonder gezichtscreme
verwijzing naar Salo or 120 days of Sodom?

viezpeuken!

a_w | 29-01-08 | 19:45

@Shalome 29-01-08 @ 19:36
Dat doe ik. En niet alleen hier. Het is nog makkelijker om 'moralistjes' aan de kant te schuiven en lekker door te gaan op je eigen weggetje.

@rocco: no worries, ik heb DT nooit gezien.

@koerbagh ® 29-01-08 @ 19:35
Slaap zacht.

Ik kap ermee. Jullie kunnen dus weer verder gaan met jullie pleziertjes zonder dat deze nare meneer jullie herrinnerd aan die dingen die jullie helemaal niet willen weten, en dus gewoon maar ontkennen. Jullie kunnen lekker verder gaan, lekker gaan slapen, er zitten geen meisjes in hokken, tot ze er even uit komen om hun ding te doen. Er wordt niemand misbruikt. Er wordt geen misbruik gemaakt van zwakke meisjes, er is niks aan de hand. Slaapt u maar gewoon door, alles is mooi en fijn in de porno wereld! Het is eigenlijk gewoon een mooi sprookje! En ze leefden allemaal nog lang en gelukkig! Weltruste!

Rho'd Berth | 29-01-08 | 19:44

@ The eimer 29-01-08 @ 19:41

Nou, echt enorm leuk. Kom hier niet meer bij van het lachen. Niet.

Post Meridiem | 29-01-08 | 19:43

Verduiveld! Ben ik het voor de tweede keer in één jaar met de SGP eens. Iedereen die porno zo vreselijk normaal en leuk vindt moet vooral zijn dochters, vriendin en vrouw de pornobisnis in beuken. Lekker veel geld verdienen met neuken.

Eikenhout | 29-01-08 | 19:43

En dan nog: Lovelace werd door haar man gedwongen om mee te spelen, niet door de "filmindustrie". De grap is dat ze ook na haar scheiding doorging met acteren in pornofilms... Dus ja.. twijfels... twijfels...

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:42

Komt ie hoor!!!!:

jaaaa-la-la-la-laaaaaaa-la, jaaaa-la-la-la-laaaaaaa-la....

Er was eens een gristenminister
Die vond deep-throaten veels te sinister
We zijn nu van mening
Met een beetje meer training
Wordt hij vast wel een JPB-fister

jaaaa-la-la-la-laaaaaaa-la, jaaaa-la-la-la-laaaaaaa-la....

puntkomma?! | 29-01-08 | 19:42

@ Rho d Bert 19:18:
Laatst een leuk stukje van Joep van t Hek gelezen over hoe refo,s met sexuele driften omgaan. In dat stuk neemt hij de voortplanting van die groep op de hak. In hun zwarte pakken en lange rokken met hoedjes gehuld een kerk 2 x per zondag met stijve lippen bezoeken kon hij zich niet voorstellen dat die lui zich met enige passie zich konden voortplanten .
Het leek hem dat een onbevlekte ontvangenis voor hun het hoogste ideaal was om aan het smerige en ergste te ontkomen, doch dat dit een onbereikbaar ideaal zou zijn. In reactie daarop zetten refo,s alles op alles in om iedere sexuele uitspatting(?) van anderen, ook geen refo,s dus, ook als verwerpelijk en dus verboden te verklaren.
Voortplanten is voor gelovigen een ware cru, maar waarom zouden we daarin ook zulke grote tobbers als die halve garen?

The eimer | 29-01-08 | 19:41

koerbagh ® 29-01-08 @ 19:35
Is het dan wel waar dat die Jessica helemaal de vernieling in ging na deze film?

Elisabeth2 | 29-01-08 | 19:41

Hoe weet hij dat hij die film wil verbieden als hij hem nooit gezien heeft?

Grappig | 29-01-08 | 19:40

kuttekrap 29-01-08 @ 19:35
Is dat op de billenavond op woensdag, omdat donderdag de lakens verschoond worden? Gffinnik.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 19:39

@ koerbagh
prachtig gezegt!

rocco101 | 29-01-08 | 19:38

Deep troath is 30 jaar oud! Geen oude koeien uit de sloot halen komop man (ben je trouwens wel een man, of ben je een enge feminazi) Ik heb het over nu, ik vind DT trouwens een ranzige gore film, waarschijnlijk ben jij ooit opgewonden geraakt en daar zit je nog steeds mee...

rocco101 | 29-01-08 | 19:37

Rho'd Berth 29-01-08 @ 19:34
Spreek je vooral uit over misstanden, Don Quichotte. Dat is het makkelijkste wat er is. Probeer er eerst zelf maar eens naar te leven. Succes.

Shalome | 29-01-08 | 19:36

Ik heb 6oo+ pornofilms bestudeerd voor mijn hobby, en ben tot de conclusie gekomen dat 99% van de vrouwen hun orgasme faked.
Je kan mij een expert noemen op het gebied van orgasmefakende vrouwen, ik heb er wekelijks eentje onder me liggen.

kuttekrap | 29-01-08 | 19:35

@Lizzard 29-01-08 @ 18:24:
*sorry voor late respons, ik was even eten*
Je bent verdorven genoeg, die linkjes hoef je daarom niet te bekijken, maar ze zijn interessant en amusement voor iedereen.

@Rho'd Berth 29-01-08 @ 19:18:
Ga even ergens anders de moralist uithangen, please. De porno-industrie is een gewone business, de producenten betalen de dames uitstekend, die zijn er zelf bij en doen het geheel vrijwillig. Alle bedrijven in die sector dragen verdomd veel geld af aan de belastingdienst. Ik moet de eerste kerk die dat doet nog zien. Het voorbeeld van 1 vrouw die zich heeft laten gebruiken en niet voor zich zelf opkwam is niet exemplarisch voor een hele bedrijfstak. Dat gebeurt overal. Zet nu maar RTL 5 op, de Gouden Kooi... precies hetzelfde.

koerbagh ® | 29-01-08 | 19:35

Rho'd Berth 29-01-08 @ 19:29
Er is niets nieuws aan het onderdrukken van de vrouw in de islam. Als jij denkt dat de islamitische woestijnvolkeren hun vrouwen de grond intrappen als reactie op wat wij westerlingen doen, heb ik een nieuwe baan voor je. Bij 2babes.nl Ken je ze?

Shalome | 29-01-08 | 19:35

@Shalome, ik werp geen steen want ik ben niet onschuldig.
Wij in de westerse wereld zijn ziek, zoals ik al eerder zei. En dat jij mij een ouderwetse idioot vindt omdat ik mij uitspreek tegen misstanden is prima. Dan maar een ouderwetse idioot. Liever dan een moderne slimmerik die over lijken gaat om z'n pleziertjes maar te krijgen.

@Rocco: DT is een amerikaanse professionele porno productie. Reken er maar op dat DT niet het enige is.

Artikeltje over de wallen: www.amsterdam.pvda.nl/nieuwsbericht/25...

Rho'd Berth | 29-01-08 | 19:34

nou ja, alleen naar homo-erotische pisseks dan

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:34

@ ah daar ben je weer Rho
Zoals ik al zei, heb ik het over de amerikaanse industrie. OOk daar zitten zure appels tussen, maar ik denk heel heel weinig rotte, de industrie waar jij het over hebt is idd een heel vervelende. Maar ik wil je best een paar sites geven die ik af en toe bekijk, kan jezelf even kijken, en tegen mij zeggen of dit verkrachting is ja of nee

rocco101 | 29-01-08 | 19:33

Voor de goede orde Rho, ik kijk niet naar porno...

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:32

@ Mezelf

WorD

Post Meridiem | 29-01-08 | 19:31

Arie over DT: 'komische softporno'
Heb ik dezelfde DT gezien als Arie of heeft Arie alleen hedendaagse hardcore pr0n op z'n HD? Vieze Arie.. tsss

Ad Rectum | 29-01-08 | 19:31

@ rocco101 29-01-08 @ 19:30

Wat wordt je selectief opeens?

Post Meridiem | 29-01-08 | 19:31

Over seksueel misbruik gesproken: los van die zeilschoolfiespeuque, heeft van der Vlies al kamervragen gesteld over de schaamteloze en incesteueze pornografie op de bible belt?

Daar! Pak aan!

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:31

Rho'd Berth 29-01-08 @ 19:24
Er zijn een heleboel mensen die nadenken. Maar sommige mensen denken dat ze meer nadenken dan anderen en gaan kwelen over de grote lijnen.
Hou op met kwelen en begin bij jezelf. Ben jij een brave borst? Nooit gerukt bij tieten op een plaatje of een spuitkut op een filmpje? Altijd braaf geweest? Nooit je vriendin belazerd of zomaar een meid genaaid die meer verwachtte dan jij?
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Anders kun je krijsen over misstanden tot je een ons weegt, je maakt er jezelf alleen maar belachelijk mee. Het tijdperk van het rondbazuinen van hoe het beter moet omdat jij het weet is allang voorbij, ouderwetse idioot.

Shalome | 29-01-08 | 19:30

Volgens mij slikt Bas van der Vlies het niet.


Bovendien dacht ik ergens hier op GS gelezen te hebben dat grefo Arie geen tv had de vuile slet.

beffje | 29-01-08 | 19:30

@ rho
Ik wil nog 1 ding kwijt over die onderwerp, en dat is dat ik het over de professionele amerikaanse porno industrie heb, en niet over loverboys , verkrachters, etc. In die branche heersen strenge regels. En moet je ouder dan 18 zijn. Dat heeft voorderest niets met illegale prostitie te maken

rocco101 | 29-01-08 | 19:30

@ Shalome 29-01-08 @ 19:16

LOL! Wij hebben daar de boel ooit OPgebouwd als slaaf en als dank wordt onze boel hier VERbouwd.. hahaha, kostelijk, je zou bijna aan dubbele karma gaan denken.

wopper | 29-01-08 | 19:30

@dr.spin007 29-01-08 @ 19:21
Ik generaliseer niet, ik zeg dat er legale en illegale praktijken gebeuren in de porno industrie. (generaliseren: er gebeuren alleen maar illegale praktijken in de porno industrie). En de vraag aan jou is: weet jij zeker dat je alleen maar naar legaal spul zit te kijken, waar niemand tegen haar wil in is gebruikt?

@superjan 29-01-08 @ 19:22
Gelukkig ben jij goed ingelicht! Je doet zelf mee aan het misbruiken van jonge meiden, of ben jij slechts een van de financiers?

@rocco101 29-01-08 @ 19:23
Rocco, in de gouden eeuw deed iedereen aan slavenhandel. Nu vinden wij dat achteraf barbaars, en de mensen die daarbij betrokken waren ziek.
Het probleem is dat iedereen het doet omdat iedereen het doet.
In essentie zijn we ziek, letterlijk ziek. We zijn zo ziek dat we niet doorhebben hoe fout we bezig zijn. Dat is jou persoonlijk niet aan te rekenen, net zoals het de Duitsers uit WOII niet persoonlijk is aan te rekenen. Maar de westerse wereld heeft wel een ziekte. En daar mogen we best wel eens over nadenken.

En de islam reageert daar met een nieuwe ziekte op: we pakken de vrouwen in in burqa's. En zo is de ene ziekte nog zieker dan de andere ziekte. En Wilders mag niet zeggen dat de islamieten ziek zijn als ze hun vrouwen in tentzijl inwikkelen, en ik mag niet zeggen dat we ziek zijn als we vrouwen misbruiken, en dan met z'n allen gaan zitten fappen op de beelden.

En die 99% die volgens jou ok is is een wel erg positieve inschatting.
Maar zelfs als dat waar zou zijn, stel dat slechts 1 op de 100 meisjes misbruikt wordt, hoevaak heb jij dan op een misbruikt meisje zitten fappen?
En hoeveel worden er dan in totaal misbruikt op deze wereld? Gewoon in onze moderne samenleving.

Op de wallen werd, uit m'n hoofd, 20% van de vrouwen tegen haar wil aangezet tot prostitutie. Reken er maar op dat op het internet het % hoger is.

Rho'd Berth | 29-01-08 | 19:29

Er is iets mis bij Fortis

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:29

@ rocco101 29-01-08 @ 19:26

Lijkt me duidelijk dat er meer nadelen aanzitten. Maar je zegt dat het 'gewoon zo is' , die 99%. Waarom is het zo? Even geloofwaardiger antwoorden graag.

Post Meridiem | 29-01-08 | 19:28

-weggejorist-

rifkicker | 29-01-08 | 19:27

Puur uit mijn duim gezogen, nee die baseer ik op feiten die ik zelf zie en meemaak. (wat een interessant leven heb ik dan he!) nee maar het is gewoon zo, het enige nadeel aan porno is dat het vooral voor mannen zo vermoeiend is, vaak hebben ze op hun 32e al een burn-out, zielig he Post Meidiem?

rocco101 | 29-01-08 | 19:26

Gravin van Kippenbouth, kijkt u dit ook allemaal maar aan en denkt, gna gna die jongens toch allemaal. Altijd maar elkaar op de kast jagen en dan alsnog ruzie maken. Debatteren heet dat nu.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 19:26

@ Shalome 29-01-08 @ 18:58

Wat zich daar afspeelt is een stammenstrijd. Het blijft maar doorgaan in die landen.
Dat is onze schuld, met tekenlijnen dwars door stamgebiedlanden rauschen.. zegt men.. het ware waarschijnlijk beter geweest als we er nog zaten, maar dat is een taboe onderwerp, de NGO's doen 't daar beter * kuch *
Enfin, er komt een EU-vredesmacht in Tsjaad, met Frankrijk voorop en wij doen ook mee..
The world has turned mad.

wopper | 29-01-08 | 19:25

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 19:24

@ rocco101 29-01-08 @ 19:23

Waar baseer je precies die 99% op?

Post Meridiem | 29-01-08 | 19:24

@rocco101 29-01-08 @ 19:13
Tuurlijk is er ook een 'normale' kant in de porno industrie waar het allemaal heel legaal gebeurt. Mijn vraag aan jou: als je porno zit te kijken, weet jij dan welke vrouw uit het legale circuit komt, en welke uit het illegale? Welke ingevlogen is uit het oostblok en 's nachts in een hok wordt gestopt, en welke van d'r centen nieuwe kleren gaat kopen?
Je begrijpt nog steeds m'n punt niet he!

@dr.spin007 29-01-08 @ 19:16
Goed argument! Op andere plaatsen doen mensen ook stoute dingen, dus mag ik ook stoute dingen doen.
Bij DT is het aangetoond dat er een vrouw seksueel is misbruikt, en toch wil jij er naar blijven kijken.
Ik heb m'n hypotheek bij Fortis, en zodra ik erachter kom dat het bij Fortis mis zit sluit ik m'n hypotheek over. En met vastgoedhandelaren heb ik niks van doen.

@Shalome 29-01-08 @ 19:18
Ik wil niks regelen of in wetten gieten. Ik hoop gewoon dat wij moderne nederlandse mensen zelf eens gaan nadenken. Regels van boven hebben geen nut. Gewoon zelf 's nadenken over je eigen leven en wat je zelf doet. Maar, idd, wat er op de publieke omroep getoond wordt met belastinggeld, daar mogen best wat regels voor gelden.

Rho'd Berth | 29-01-08 | 19:24

@ Rho\
Maar toch ben je vermoeiend, ik snap wat je punt is. Maar je moet niet aankomen met dat iedereen die porno kijkt maar een ziek figuur is. Tuurlijk reken ik verkrachters op hun daden af. Maar je moet niet gaan generaliseren. 99% van de porno wordt gedaan om de money en om de fun. Tuurlijk zitten er rotte appels tussen, maar die zitten overal. Dat is een cliche. Maar jij ziet alleen de zwarte zijde van porno en komt aan met een voorbeeld van 25 jaar geleden. Tegenwoordig is er een grote regulering en wordt er zwaar gescreend.

rocco101 | 29-01-08 | 19:23

superjan 29-01-08 @ 19:22

O, je bent zelf schandknaapje?

Post Meridiem | 29-01-08 | 19:23

Slikken of Stikken

Bunker-Buster | 29-01-08 | 19:22

@rho> je bent wel amusant. dat weer wel. niet alle sex is misbruik hoor ook dat geldt ook voor commerciele sex. ben je soms nog heel jong want je weet niet veel. met respect. je weet weinig van de branche.

superjan | 29-01-08 | 19:22

Dat is inderdaad een schoolvoorbeeld van generaliseren Rho.

Ik fap niet, ik wordt gefapt. Lijdend voorwerp ben ik en dat wil ik graag zo houden.

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:21

@g unite> en russ meiers supervixen serie. die meiden zijn egt niet gedwongen i tell ya.

superjan | 29-01-08 | 19:20

"kom met je waldhorn tussen mijn alpen", briljante cameravoering.

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:19

@dr.spin007 29-01-08 @ 19:08
Genaraliserend is er veel mis in de porno branche. Als jij als je een avondje aan't rondfappen bent het verschil ziet tussen wat wel goed is en wat niet, dan vind ik dat knap van je. Daar gaat het om.
En als er zelfs in films als DT als sprake is van gedwongen seksuele handelingen, dan kan je er zeker van zijn dat het er in de hele porno industrie vol van zit. Zeker al die porno op het internet.

@rocco101 29-01-08 @ 19:09
Jij blijft wijzen naar die meiden die er wel veel geld aan verdienen en het wel met volle medeweten doen.
Daar heb ik het niet over. Ik heb het over die meiden die worden gedwongen. En als jij porno kijkt ben ik er van overtuigd dat jij die meiden ook hebt gezien. niet met een stikkertje op hun voorhoofd, maar gewoon omdat onderwerld en bovenwereld zich vermengen in de porno industrie.

En of ik je dan met een verkrachter kan vergelijken?
Dat weet ik niet. Wie is de moordernaar? Degene die de trekker overhaalt, of degene die het financiert?

En nee, haar leven is niet kapot gemaakt omdat ze geen geld heeft gezien, maar omdat ze een man had die haar seksueel misbruikte en dwong tot oa. DT.

@OhJee 29-01-08 @ 19:11
Tuurlijk, Ohjee, maak je er maar makkelijk van af! Rho lult uit z'n nek, en jij kunt rustiger verder fappen op meiden die verkracht worden! Veel plezier joh! En slaap lekker!

Rho'd Berth | 29-01-08 | 19:18

Rho'd Berth 29-01-08 @ 19:12
En jij wilt het allemaal gaan regelen, of wenst dat het gereguleerd wordt, yes?

Shalome | 29-01-08 | 19:18

Debby does Dallas. Prima verhaallijn. Aanradertje.

G-unite | 29-01-08 | 19:16

@Rho:
De onderwereld zit ook in het vastgoed, in de bancaire wereld, in de verdovende druks, in de autohandel en ga zo maar door. Toch woon je in een huis, leen je bij de bank en rij je in een auto. Dan zul je ook wel verdovende druks gebruiken en porno kijken.

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:16

Vanaf nu niet meer!!!

@ dr spin

rocco101 | 29-01-08 | 19:16

The eimer 29-01-08 @ 19:08
Het is een heikel punt dat de achterlijkste lui van deze planeet zijn neergestreken bij de meest tolerante, vooruitstrevende mensen van deze planeet. Nederland was beroemd om zijn tolerantie en vooruitstrevendheid. Zoals ik al zei: de bekrompen malloten hadden het hier al heel lang voor het nakijken. En nu zit we met de meest bekrompen malloten op aarde en zeggen politici dat we respect voor ze moeten hebben *heh*
Ach wat. We zien het elke dag; al hebben we zo'n achterlijke gek leren lezen en schrijven en een opleiding gegeven, er zit nog altijd geen beschaving dus ook geen tolerantie in.

Shalome | 29-01-08 | 19:16

Zeg rocco: is dat ook zo? sjor jij?

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:14

Als ze de wallen opheffen, stort Amsterdam in. Letterlijk en figuurlijk.

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:13

ik vond dallex beter trouwens. En miami spice eauk.

superjan | 29-01-08 | 19:13

@ ohjee en Rho
je zou idd eens met een vrouw moeten praten die in de bussines zit, die kan je misschien een andere kant laten zien, je ziet mij toch alleen maar als een vies ventje dat zich af loopt te sjorren op verkrachtingsporno...

rocco101 | 29-01-08 | 19:13

@ Lizzard 29-01-08 @ 18:58

*zucht* je hebt weer gelijk.. ook de EU zit er vol mee, dat wordt takkenbossen aanslepen of wachten tot de geldbom barst, maar voor die tijd aanbreekt zitten ze hoog in het door hun verguisde Amerika.
Blijf erover posten, Lizzy!

wopper | 29-01-08 | 19:13

@superjan 29-01-08 @ 19:04
Er zijn meerdere raporten verschenen na de legalisering van de prostitutie (opheffing bordeelverbod) waaruit blijkt dat ook in de wallen veel super mis zat. Ze zijn de wallen niet voor niets aan't opheffen.
Ken je de verhalen niet uit Rotterdam? Waar de meiden aan de coke werden gehouden en uitgebuid door hun pooiers?
Ken je de verhalen niet van de de loverboys?
Uit welk gat kom jij?
Ken je niet de verhalen dat uberhaupt 20% van de meiden tussen de 12 en de 17 seksuele handelingen tegen hun zin in hebben moeten doen?
Heb je niet de documentaire " de jungle van de tienerseks" (zembla) gezien?
heb je nooit gelezen in de krant dat er weer ergens een loods is leeggeruimd waar vrouwen tegen hun wil in werden misbruikt?
Tuurlijk doet een groot deel van de meiden het wel vrijwillig doet. Maar onder en boven wereld lopen gewoon in elkaar over. En als jij porno kijkt dan kijk jij ook naar meiden die het tegen hun wil indoen. Als je dat ontkent dan denk je echt alleen maar aan je eigen lol.
Ieder wel denkend mens weet dat in de porno industrie onder en boven wereld met elkaar verwoven zijn.

En als je verder kijkt dan zie je dat de meiden die het vrijwillig doen vaak in hun jeugd misbruikt zijn. (voorbeeld: Kim Holland.). En zoals je weet lopen meiden die misbruikt zijn seksuele schade op. Die kan je later makkelijk misbruiken. Dus zelfs als het vrijwillig gebeurd, dan vaak jusit die zwakken uit de maatschappij. Of drugsverslaafden.
En tuurlijk zit er een groep tussen, en misschien nog wel de meerderheid, die het wel naar de volle overtuiging doet. Maar kan jij die onderscheiden van die meiden die gedwongen worden?

Rho'd Berth | 29-01-08 | 19:12

@Rho Je lult uit je nek (doordenkertje!). Ze hebben op iedere blootfilm wel iets aan te merken.

OhJee | 29-01-08 | 19:11

Post Meridiem 29-01-08 @ 19:01
Nee uiteraard niet.

Shalome | 29-01-08 | 19:10

Xavira Hollander de oer hoer en Kim Holland kom er maar in.

Jaapioooo | 29-01-08 | 19:09

gvd, politici die iets willen verbieden omdat het in ANDERE landen verboden is!
hoe stompzinnig kunnen politici worden.
moet je straks aan welk willekeurig stom volk gaan vragen of HIER iets mag!
kun je de tweede kamer meteen afschaffen, SGP-ers zijn debielen!

bubbeltjeswijn | 29-01-08 | 19:09

Ooh tuurllijk Rho , ik geloof best dat haar hele leven kapot is gemaakt zij was nl 1 van de eerste die op tv zoiets deed.... en wat gebeurde er toen? toen kreeg de mafia de film in handen, heeft er vervolgens miljoenen na miljoenen op verdient, en wat is er gebeurd met die actrice? helemaal niets, en weet je waarom? omdat zij geen cent heeft gezien. Ik zou ook balen als ik me in mijn hol zou laten naaien en vervolgens geen cent zou zien. Waar is het bewijs dan dat ze is verkracht? die film? tuurlijk niet. En wil jij mij gaan vergelijken met een verkrachter? ben je wel helemaal goed snik? verkrachters zijn heeel anders dan mensen die voor hun plezier sex hebben voor de camera, om er vervolgens bakken geld mee te verdienen. Ik denk dat het vaak anders loopt. Die meiden doen het voor de camera, wordt veel geld aan beloofd, maar zien even later geen cent, tuurlijk zijn ze dan boos. En je weet het he, don't fuck with a women when she's angry...

rocco101 | 29-01-08 | 19:09

Wie sprak de historische woorden: "sterf gristenhond sterf"?

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:09

Yo, Rho!

Elisabeth2 | 29-01-08 | 19:09

Rho'd Berth 29-01-08 @ 19:04

Generaliseren is jou niet vreemd hè?

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:08

@Rho
Inderdaad, in die gevallen wel, in LL geval misschien, in alle andere gevallen neuuuhh.

@dr.spin007
quote van die zwitserse trein machinist? ¿WTF

Teevee sterft vanzelf, geef het nog 10 jaar.

DieVanHierNaast | 29-01-08 | 19:08

@ Shalome 18:58:
Wat maakt het allemaal uit. We zullen altijd en voor eeuwig bloeden voor achterlijken en onderontwikkelden en geloofsfanaten, omdat het niet verkocht kan worden dat ze geen onderlinge recht van de sterkste mogen uitvechten.
Waarom dat zo is, weet geen mens uit te leggen.

The eimer | 29-01-08 | 19:08

@ Bernhard Bang 29-01-08 @ 19:03

Baseer jij je maar op andere bronnen. Prima toch. Maar blijft staan dat je termen aanhaalt die voor iets anders staan dan jij probeerde duidelijk te maken. Dat was wat ik zei. Verder ben ik ook van mening dat de staat zich niet te veel moet bemoeien met de persoonlijke levens van mensen. Hoewel dat tot op zekere hoogte natuurljik onvermijdelijk is. Zet jij die 'meuk' lekker te kakken, het is maar waar je opgewonden van wordt. En die link die je aandraagt, ach ik ben meer conservatief. Had verder ook weinig met mijn en jouw post te maken mijns inziens.

Post Meridiem | 29-01-08 | 19:08

@rocco101 29-01-08 @ 18:59
Rocco, het gaat niet over wat vies is en niet mag. Het gaat over verkrachting. Maar dat wil niet in jouw oostindisch dove oortjes doordringen want jij wilt lekker fappen, en jij wilt niet horen dat je fapt op iemand die wordt verkracht. Ies niet fijn om te weten. Ies fijner om gewoon te fappen zonder dat je weet dat je over de rug van verkrachtte meisjes fapt. Dus ga je maar onzin roepen en zeggen dat Rho een moraalridder is. Want mensen die jou van je pleziertjes afhouden zijn niet liev, die zijn naar. Meisjes verkrachten moet toch mogen, jah toch? Is toch gewoon leuk!

Rho'd Berth | 29-01-08 | 19:06

behold, we have a holy man in our midst... his name is rho!

superjan | 29-01-08 | 19:05

@rho> pr0n tegen de zin van die meiden? graag bewijzen. doe maar wat linkjes.
zelfde verhaal over de wallen. Je hoort die meiden nooit klagen. t zijn altijd de dominees en de socialisten die met fastoen in hun blazoen wel even bepalen dat die vrouwen het slecht hebben. natuurlijk heb je loverboys en handel. dat is kudt. maar heel wat temeijers hebben gewoon dat werk gekozen of ze zijn dr ingerold. geldt ook voor pr0nacteurs. maar zoals gezegd... kom maar met bewijzen van die zielige boehoe misbruik van je.

superjan | 29-01-08 | 19:04

@rocco101 29-01-08 @ 18:52
Dat zei die verkrachter in het bos ook, 'ik ben een gezonde man die van naakte vrouwen houdt'. Gezonde mannen doen het met vrouwen die het zonder dwang doen. En in de porno industrie gaat heel veel gedwongen aan toe. In de hele seks industrie trouwens. En dan kan jij het irritant vinden dat ik je met je neus op die feiten druk, dat maakt het niet minder waar. Maar elke verkrachter heeft een smoesje in z'n hoofd die z'n acties goedpraat.

En ja, de actrice van DT heeft later aangegeven dat ze gedwongen werd mee te doen aan die scenes. Door anderen is dat bevestigd. Maar dat kan jij gewoon negeren hoor, als je gaat kijken. Dat haar hele leven kapot is gegaan kan jij ook gewoon negeren, als jij maar ff lekker kan fappen!

@dr.spin007 29-01-08 @ 18:56
Juist, dat is de enige juiste reactie! Gewoon puur uit het hart: "iedereen die mijn pleziertjes in de weg staat moet maar lekker dood". Goed nieuws voor je, ik ga vanzelf dood! Kwestie van tijd.

@Elisabeth2 29-01-08 @ 18:57
Ja, ik vond het ook altijd irritant toen m'n moeder zei dat ik m'n groeten op moest eten en op school op moest letten. En als een echte puberale mafketel ging ik daar lekker tegenin.
Gelukkig ben ik erachter gekomen dat m'n moeder eigenlijk gewoon gelijk had. Mensen die gelijk hebben zijn altijd irritant. Zeker als ze iets terrecht veroordelen (verkrachting) waar jij juist zo van geniet.

Rho'd Berth | 29-01-08 | 19:04

@ dr.spin007 29-01-08 @ 19:01

Niet helemaal nieuw, was een aantal keer niet tevreden over mijn gebruikersnaam. Maar heb nog niet zoveel gepost. Historisch? Dat zie ik er niet helemaal in, duidelijk wel.

Post Meridiem | 29-01-08 | 19:03

@ Post Mediocrum 29-01-08 @ 18:56
Als je het niet erg vind baseer ik mij op andere bronnen dan jouw posts, OK? Politiek is geen eredienst. Politici moeten in de touwen gehouden worden zodra ze zich met de persoonlijke levensfeer gaan bemoeien. Daar zijn ze niet voor. Als ik een dominee wil of biechten, dan zoek ik zondags m'n plekje wel op. Verder moet die hele Veluwse meuk die z'n lidmaten verbiedt om TV te kijken maar eens goed te kakken worden gezet. Alsof zij hun geslacht niet in hun nageslacht te drogen hangen...
Verder kan ik jou van harte de volgende discussie aanbevelen: waterlog.wordpress.com/2008/01/29/wild...

Bernhard Bang | 29-01-08 | 19:03

Dezelfde Bas v/d Vlies die ooit zei: Dacht ik dat mn zoon boven lekker aan het studeren was, was hij warempel uit het raam met een verrekijker naar vogeltjes aan het gluren.

Draaien die film!!!! En misschien kan het schaamhaar weg ge-shopt worden

Erectus Enormus | 29-01-08 | 19:03

Sex is vies! bah, mag niet.

Geloof me supermarkten van Nederland,heb genoeg keelpastilles in de schappen liggen de volgende ochtend

goodray | 29-01-08 | 19:02

Post Meridiem 29-01-08 @ 18:58

Niet constructief maar wel historisch en duidelijk. Nieuw hier?

dr.spin007 | 29-01-08 | 19:01

@ Shalome 29-01-08 @ 18:58

Quote: De mensheid zou zichzelf (en de rest wat leeft op deze planeet) een groot plezier doen door zichzelf op te heffen.

Die gast die in Finland begon te schieten in die school was het hier grotendeels mee eens.. Maar ik neem niet aan dat je dergelijke plannen aan het voorbereiden bent.

Post Meridiem | 29-01-08 | 19:01

mooie tijd jaren 70, toen had je nog kans dat je na het beffen haar tussen je tanden vandaan moest peuteren.

Jaapioooo | 29-01-08 | 19:00

@ elizabeth 2
Rho is niet liev, door rho krijg je die soort wantoestanden, van die mensen die van gekkigheid niet meer weten wat ze nu weer moeten zeggen, alles maar vies en slecht vinden. Bepaalde muziek mag niet, want dat is duivels, kledingsoort is ook belangrijk, want stel je voor dat andere mensen je eruit zien vinden als een hoer of weet ik veel wat. Door mensen zoals Rho zijn er regeltjes (niet wettelijk) ontstaan die nergens op slaan, maar een hoop fans hebben.

rocco101 | 29-01-08 | 18:59

wopper 29-01-08 @ 18:52
Kenia, ook al weer zoiets. Net als Cote d'Ivore zo'n ontwikkelingshulp-paradepaardje. 'Zie je wel dat het kan?' kwettert het Novib-volk dan vrolijk, en rammelt weer met de collectebus.
En nu? Puinhoop. Net als in Rwanda, waar die brave opbouwhulpjes zich wahopig afvroegen hoe het toch kon dat die lieve jongetjes met die mooie zwarte Socutera-oogjes zich opeens ontpopten tot idiote massamoordenaars die er als een gek met een machete op inhakten.
Nou ja, cosi fan tutte.
Nederland was ook een heel leuk land, en nu is het niet leuk meer omdat terminaal stupide idioten zonder enige beschaving zich als een terminaal stupide idioot gedragen. De mensheid zou zichzelf (en de rest wat leeft op deze planeet) een groot plezier doen door zichzelf op te heffen.

Shalome | 29-01-08 | 18:58

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 18:58

@ dr.spin007 29-01-08 @ 18:56

Constructief zeg.

Post Meridiem | 29-01-08 | 18:58

Rho'd Berth 29-01-08 @ 18:49
U had mijn moeder kunnen zijn, die begon ook altijd met "moet je 'ns luisteren" en dan kwam er ook zo'n aanklacht verhaal. Rho is liev.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 18:57

Rho'd Berth 29-01-08 @ 18:49
sterf zwijn, sterf

dr.spin007 | 29-01-08 | 18:56

@ Bernhard Bang 29-01-08 @ 18:53

Ook jij begrijpt niet wat de scheiding van kerk en staat precies inhoudt. Zie mijn post om 18:44. Verder is het idee om geen religieus geinspireerde stromingen meer in de politiek toe te laten niet realistisch omdat iedereen en elke partij zijn/haar eigen manier van geloven heeft en dit ook omzet in beleid. Zoals de liberalen, communisten, sociaal-democraten en ook christenen dat doen.

Post Meridiem | 29-01-08 | 18:56

En dan nog iets; kijk ik naar een vrouw die verkracht wordt, sjonge jonge laat me niet lachen. pff , ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Jij trekt je zeker af op dieren die elkaars nek eraf bijten, dat is zeker gewoon natuur?

rocco101 | 29-01-08 | 18:55

... enne, als ik zo'n ding in mijn keel kreeg, zou ik ook fonetisch gaan spellen (diew groow)

Bernhard Bang | 29-01-08 | 18:55

Voorstel: alle godshuizen sluiten, stoppen met het bijzonder onderwijs te financieren met belastinggeld, doorvoeren van een consequente scheiding van kerk en staat (i.e. geen religieus geïnspireerde stromingen meer in de politiek toelaten), en dan ook alle pron van de publieke omroep weren. Deal?

Bernhard Bang | 29-01-08 | 18:53

Lizzard 29-01-08 @ 18:47
Linksers maken één kardinale fout, en dat is dat ze er heilig van overtuigd zijn dat zij degenen waren die NL hebben gevormd tot een land dat af was. Dus ze blijven proberen iedereen door die verouderde mangel te trekken.
Ik heb al vaker gezegd dat ze dom zijn, die linksers. Het volk bepaalt, dat hadden de oude Grieken al in de gaten. De linksers niet want ik krijg niet de indruk dat ze zich serieus in zaken verdiepen. In belangrijke zaken als geschiedenis en de menselijke psyche, en antropologie *heh*

Shalome | 29-01-08 | 18:53

Jarenlang van die SGP sekte geen ene reedt gehoord, maar sinds de opkomst van een islam is het eindelijk gelukt alle SGPkoppen in islamreten te kunnen frommelen.
Samen de boel afbreken en kapotmaken is het motto.

The eimer | 29-01-08 | 18:52

@ Rho d Berth
Ben jij ziek in je hoofd ofzo> als je het niet bevalt dan kijk je toch niet!? en porno, ja tuurlijk zullen er mensen in meedoen die het niet leuk vinden, maar dat doe ik ook met mijn werk. Maar nu ff serieus. Van mensen zoals jij moet ik echt kotsen, verdiep je eens meer in porno, vrouwen verdienen verdomme dan mannen in de bussines, echtwaar. Ik ziek> ik ben een gezonde kerel die van naakte vrouwen houdt, BOEHOEHOEl

rocco101 | 29-01-08 | 18:52

@ Elisabeth2 29-01-08 @ 18:48

Dank, snotterdesnotter.. vertel maar niet, we hebben nu Kenia.

wopper | 29-01-08 | 18:52

Bas van der Maagdenvlies

dr Rechts | 29-01-08 | 18:51

Dit heeft niets met scheiding van kerk en staat te maken.

Dit is een publieke omroep die met belasting geld zonodig over de grens van goed fatsoen moet stappen. DAAROM verbieden.

Dit soort films horen bij de commercie thuis. Laat maar doorkomen. Een beetje (goede) porno op zijn tijd is nooit weg.

uncleben | 29-01-08 | 18:51

Zo en nou opgesodemieterd met die lamlullen daar in den haag. Geert Wilders (moe van ) etc etc. maar nu ben ik het zat. Een film verbieden van meer dan 20 jaar oud! Normaal maakt het me allemaal niet zoveel uit wat ze nu weer verzinnen, maar zodra ze aan mijn helden komen... Alles verbieden alles alles alles1 Wordt er helemaal hoorndol van, helemaal crazy!! RAAAH

rocco101 | 29-01-08 | 18:49

@ Lizzard 29-01-08 @ 18:47

Opzettelijk? Dat kan ik me niet voorstellen, Lizz, zo slecht kunnen die gutmenschen niet zijn.. als dat waar is gaan ze de waag en daarna de brandstapel op... wat zal dat branden!

wopper | 29-01-08 | 18:49

Moet je's luisteren, stelletje zieke gasten, die film is gemaakt met een 'actrice' die onder dwang seksuele handelingen moest verrichten. Dat heet gewoon verkrachten. En dat zitten al die zieke wannabe liberalen hier een beetje goed te kletsen. Zijn jullie ziek in je hoofd ofzo?
Als je porno zit te kijken kun je er zowieso vanuit gaan dat een groot persentage van de vrouwen die je ziet het tegen hun wil in doen. Seksslaven. Zelfs op de oh zo legale wallen zit een groot persentage gewoon gedwongen seks te hebben.

Maar omdat de moderne nederlandse man gewoon porno wil zien zal er ook porno gekeken worden. En met allemaal zieke gedachtenkronkels wordt het gewoon rechtgebogen. En en passant worden dan de christenen nog ff in de hoek gezet.

Ziek ziek ziek.
In de middeleeuwen gebruikten de kruisridders van die kolere smoezen om de Moren uit te moorden.
OBL gebruikt zieke kolere smoezen om amerikanen uit te moorden.
En jullie gebruiken zieke kolere smoezen om maar je porno filmpje te kunnen zien.
Denk maar bij elke vrouw die je ziet op welk scherm dan ook: Zal ze het expres doen, of zal ze worden gedwongen. Ben ik medeplichtig aan verkrachting, of ben ik gewoon alleen maar medeplichtig aan een meisje die haar leven vrijwillig de vernieling instuurt.

Maar gooi d'r nog maar een paar van die zieke wannabe liberale 'moraal' argumenten tegenaan hoor! en vanavond lekker fappen over andervrouws lichaam. Kan jouw het schelen, als jij maar lekker geniet he!

Ziek volk.

Rho'd Berth | 29-01-08 | 18:49

wopper 29-01-08 @ 18:44
Een zakdoekje geeft voor traantjes en een verschrikkelijk verhaal gaat vertellen over nog ergere martelmethoden.... Oh jee, niet meer traantjes, hoor. Ik stop al.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 18:48

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 18:47

Ik ben er wel voor om elders Nederland 2 op te richten

dr.spin007 | 29-01-08 | 18:46

superjan 29-01-08 @ 18:41
Nee hoor: we hebben die bespottelijke christenen uit het straatbeeld kunnen weren zonder dat ons de keel werd afgesneden. Maar ze hebben een Faustiaanse deal gesloten en liften mee op de pandjes van djellabahs. Maar wie vertrouwt op god denkt natuurlijk niet na over Pandora's Box.
Man oh man, land op tilt.

Shalome | 29-01-08 | 18:45

@ ruitenwisser 29-01-08 @ 18:40

Je kan je ook eerst even verdiepen waar de scheiding van kerk en staat ook al weer over gaat. Een veel voorkomend misverstand is dat hiermee bedoelt wordt dat een overheid 'neutraal' zou moeten zijn. De bewuste scheiding echter, duidt op een scheiding van de instituten als zodanig. Niets meer of minder dan dat.

Post Meridiem | 29-01-08 | 18:44

@ Lizzard 29-01-08 @ 18:33
@ Elisabeth2 29-01-08 @ 18:34

Nou ja, niet anders wat er nu aan martelmethoden in zwang is: zoals waterbaden, vierendelen door 4 paarden/jeeps, Spaansche kragen, bamboestokjes onder vingernagels, autobanden, gekerf met speren en machetes, vliegtuigjes boven zee, brandstapels, kruishangers, koppensnellerij, levend villen, lillende harten uitsnijden etc. etc. noem de hele gotvergeten kudttroep maar op van lui die zich mensch noem(d)en..
Het mensenras mag wat mij betreft optiephen, of het moet eindelijk bewustzijn krijgen..
* in snikken uitbarst *

wopper | 29-01-08 | 18:44

trouwens door al dat haar kun je geen kudt zien Arie!

superjan | 29-01-08 | 18:42

ja joh, laten we weer eens wat verbieden, deze week gingen wilde circusdieren en verrassingseitjes, deze rolprent voor. Vergis je niet europa de socialisten en de christenen zijn op zijn minst net zo eng als de engste moslims.

superjan | 29-01-08 | 18:41

Zijn ze bij de christelijke partijen soms bang voor een incest golf na het zien van de film.
Trouwens een goed chritenen heeft geen TV(boze oog).
En bij de huichelaars staat ie verstopt op zolder net als de computer.

Hypocrieten lui

Jaapioooo | 29-01-08 | 18:41

Preuts kut land begint het te worden.

BravoBAT | 29-01-08 | 18:41

Lizzard 29-01-08 @ 18:33

Ik heb de naweeën nog meegemaakt van een Nederland dat af was. Gelovigen netjes in een stoffige hoek weggestopt waar ze thuishoren, seculier straatbeeld waar excentriekelingen werden gewaardeerd, nichten onbekommerd konden tongen in het Vondelpark en wie bekrompen deed was een loser. Alles wat bekrompen was stond de vooruitgang in de weg. En tegenwoordig moeten we zogenaamd respect hebben voor de bekrompenheid. Tering.

Shalome | 29-01-08 | 18:41

Sex is vies volgens de gristenbruders.
Je vraagt je af hoe ze zijn ooit heengegaan en zich vermenigvuldigd hebben.

kuttekrap | 29-01-08 | 18:40

misschien moet bnn een film over koorknaapjes en een dominee uitzenden, is de CU en sgp ook weer blij..... stelletje geitenneukers....

Willen al die IDIOTEN nu eens ophouden met stemmen op Gristelijke partijen, zover ik me herinnner behoort kerk en staat GESCHEIDEN te zijn in een democratie.....

ruitenwisser | 29-01-08 | 18:40

@Elisabeth2@18:25,
Ook ik heb overVecht vergeven. Omdat hij nog zo'n schattig klein jonkie is;-)

fuckje | 29-01-08 | 18:39


Volgens mij kun je dan elke Nederlandse film verbieden...

heeft stijl | 29-01-08 | 18:38

@ Violator[xL] 29-01-08 @ 18:14

Ik heb jou daar anders weinigs interessants zien posten op beide draadjes, en wat niet is komt in dit geval niet meer, opgeblazen Neanderthaler..

wopper | 29-01-08 | 18:35

wopper 29-01-08 @ 18:30
De Inquisitie had af en toe wel heel goede sadistische straffen. Of ga ik nu weer te ver.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 18:34

Tsja, seks voor de SGP mag alleen binnen het huwelijk OF binnen de familie.

dlseth | 29-01-08 | 18:33

zit Elisabeth op Hyves? Woei. Heeft ze Sytze Vliegen daar nog niet ontdekt dan?

dr.spin007 | 29-01-08 | 18:33

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 18:33

Misschien moet Bas van der Vlies er eerst eens naar kijken. We mogen ook geen oordeel vellen over de film van Wilders aleer we hem gezien hebben.

MysteryQuest | 29-01-08 | 18:31

Als we nou in één keer gewoon ALLES verbieden zijn we ook van dit gezeik steeds af.

gfdhj | 29-01-08 | 18:31

@ Lizzard 29-01-08 @ 18:03

Isabella en Ferdinand: de mosselaars verjagers (huldo's) maar wel de oprichters van de inquisitie.. brrr

wopper | 29-01-08 | 18:30

Shalome wordt gaga van al die religie overal.

Shalome | 29-01-08 | 18:29

@Elisabeth2 29-01-08 @ 18:25
joepie!!!! Ps. we zijn nog steeds geen vriendjes op hyves!

ot:
Ik ben zelf ook gristelijk alleen schijt op mensen die anderen daar mee lastig vallen. Wel of geen god. Ik geloof wel een ander niet. Ik val niemand er mee lastig dus moeten mensen die niet geloven mij daar ook niet mee lastig vallen. Maar het irritante aan dit verhaal is, is dat mensen die wél geloven mij nu lastig vallen met het feit dat ik iets geyls niet mag zien! ???
begrijp het niet meer!!

overVecht | 29-01-08 | 18:28

-weggejorist-

rifkicker | 29-01-08 | 18:27

overVecht 29-01-08 @ 18:21
Het zij je vergeven, maar of fuckje daar ook zo over denkt?

Elisabeth2 | 29-01-08 | 18:25

@rifkicker 29-01-08 @ 18:22
eigenlijk een beetje netzo als mijn grapje alleen dan wat netter ingedekt. Dan nóg óók jij gaat je excuses nu aanbieden aan Elisabeth,fuckje je moeder en vader

overVecht | 29-01-08 | 18:25

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 18:24

Ik dank GoT op mijn blote knietjes dat ik Deep Throat een weekje of 5 geleden in een DVD-zaakje in Amsterdam heb gevonden. Hij zit nog in het celofaantje...

*ilegale vertoning aankondigt*

Kaartjes te koop, kaartjes te koop!

dr.spin007 | 29-01-08 | 18:23

*cursusje nederlands bestellend bj de Leiiiidddssccchhee Onderwijs instéllingen*

kudt reclame

overVecht | 29-01-08 | 18:22

-weggejorist-

rifkicker | 29-01-08 | 18:22

rectificatie overVecht 29-01-08 @ 18:18 en overVecht 29-01-08 @ 18:07

Ik heb het nooit zo bedoeld het was thans alleen een grapje die niet op feitelijke gronden gebasseerd waren en waarbij ik ook naar de mensen die ik mogelijk beledigd mijn welgemeende excuses wil aanbieden.

overVecht | 29-01-08 | 18:21

Vieze Overvecht.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 18:20

-weggejorist-

Violator[xL] | 29-01-08 | 18:20

Komt er eindelijk iets goeds op tv, een lekker filmpje die je saampjes kunt kijken, voor de echte romanticie, moeten die christenhonden weer roet in het eten strooien.

frankiec | 29-01-08 | 18:19

'Kabinet moet SGP verbieden.'

Aussie | 29-01-08 | 18:19

@overVecht,
Doe maar niet doen dat zo.

fuckje | 29-01-08 | 18:19

@ Mikey70 29-01-08 @ 18:17

Hoogstaand zeg.

Post Meridiem | 29-01-08 | 18:19

@Tikkietegek 29-01-08 @ 18:16
t´is hier geen 3fm! ;)

On topic:
Mijn moeder heeft het ooit gepresteerd om zowel mijn lul als die van mijn vader tegelijkertijd in haar bek te hebben.

overVecht | 29-01-08 | 18:18

@ koerbagh ® 29-01-08 @ 18:13
En aangezien de wollen sokken die hij draagt net zo harig zijn als de kudt van z'n vrouw hebbie kans dat hij tot op de dag van vandaag nog steeds het verschil niet weet

Mikey70 | 29-01-08 | 18:17

CDA & CU gluiperds en huichelaars. Als het niet "your cup of tea" is dan ga je toch de bijbel lezen. Verder niks aan de hand. Over geweld hoor je ze inderdaad bijna nooit. Vandaag is gebleken dat het CDA het geweld tegen dieren, o.a. de veetransporten legaliseert. Het rapport daarover, met voor het CDA onwelgevallige details bijv. varkenstransporten naar Spanje waarbij een groot deel van de dieren sterft door verdroging of stress, dit rapport verdween in een la. Maxime Verhagen zei niets te ondertekenen zoalnd Servie niet meewerkte aan de opsporing van de 2 oorlogsmisdadigers Mladic en Karadzjic. En wat doet hij? Hij tekent toch bepaalde documenten. Servie is nu op een haar na lid. De sjoemelaar kan dus trots naar Nederland terugkeren.

hoogh | 29-01-08 | 18:17

Zeiken over deep throat... - Is nooit grappig

Tikkietegek | 29-01-08 | 18:16

@Lizzard 29-01-08 @ 18:13:
Er waren genoeg anderen voor de goede zaak...

koerbagh ® | 29-01-08 | 18:16

@LOL@koerbagh!

fuckje | 29-01-08 | 18:15

Als ze dat echt verbieden, ga ik voor het eerst in mijn leven demonstreren. In mijn blote reedt, op het Binnenhof.

dr.spin007 | 29-01-08 | 18:15

-weggejorist-

rifkicker | 29-01-08 | 18:15

@nossukkel,
Licht uit, lange Jäger onderbroek op een kiertje, jeweettog?

fuckje | 29-01-08 | 18:14

-weggejorist-

Violator[xL] | 29-01-08 | 18:14

@nossukkel 29-01-08 @ 18:10:
Die kans is groot. Gereformeerden doen het alleen in het donker, met het licht uit en de sokken aan (heb ik me laten vertellen).

koerbagh ® | 29-01-08 | 18:13

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 18:13

Als die Slob Deep Throat al schokkend vindt vraag je je wel af of die man ooit een kudt heeft gezien... :)

nossukkel | 29-01-08 | 18:10

@Lizzard 29-01-08 @ 18:08:
Als je een machtige corrupte kerk hebt die je dom, arm en onderdrukt houdt heb je geen socialisten nodig.

koerbagh ® | 29-01-08 | 18:10

ik neem aan dat ze veel liever "Koorknaapjes Ontknaapt" zien.

zoalshetis | 29-01-08 | 18:09

Eindelijk weer eens nivau op de site.

jopi | 29-01-08 | 18:08

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 18:08

De BNN Leitwolf gaat als reaxie een dag lang keiharde porno uitzenden:

- Hot Gun;
- Driving miss Daisy crazy;
- Gordon's Greek holiday tapes: Cruising Mykonos;
- CSI: Cum Scene Investigation;
etc etc etc

El Gouda | 29-01-08 | 18:08

@Elisabeth2 en fuckje

niet lullen..... zuigen!!

*alvast excuses aanbiedend*

overVecht | 29-01-08 | 18:07

LOL@hetzuigt 29-01-08 @ 18:00

overVecht | 29-01-08 | 18:06

@Lizzard 29-01-08 @ 18:03:
Toen waren er nog geen gereformeerden... Scheelt ook wel.

koerbagh ® | 29-01-08 | 18:05

@VanFrikschoten 29-01-08 @ 17:59
Taxi zum Klo?! Gadverdamme, van Frikschoten! Maarja, ik toen ook gewoon niet kunnen kijken...

Mr. Plukhem Kael | 29-01-08 | 18:03

Kunnen die gristenhonden ook niet verboten worden ze zijn zeer omstreden.

Andersom dag | 29-01-08 | 18:03

IK ben het helemaal met @Elisabeth2 @ 17:51 eens!

fuckje | 29-01-08 | 18:03

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 18:03

@VanFrikschoten 29-01-08 @ 17:59
2 knoppen zijn verkeerd teruggezet na het schoonmaken...

VanFrikschoten | 29-01-08 | 18:01

Stelletje hypocriete lamzakken. De pornofilms zijn de enige filmsoort die op de Veluwe goed bekeken worden. Nu hoeven ze een keertje niet te betalen voor hun avondje fappen en dan moet het in 1 leer VERBOTEN worden.

Tomatenketchup | 29-01-08 | 18:01

ik heb mijn clit achter in mijn urinebuis zitten

overVecht | 29-01-08 | 18:00

Mevrouw Hetzuigt krijgt altijd een brok in haar keel als ze Deep Throat ziet.
*Brok is kwak en waar ik keel zei bedoelde ik strot - STOP DE TIJD. Geen jokers*

hetzuigt | 29-01-08 | 18:00

Dit is niet zomaar porno, dit is porno met een Verhaal : hoofdrolspeelster komt slechts tot Hoogtepunt dmv oraal ingebrachte grote leuter. Kijken dus! En voor alle fundamentalio's: Niet of stiekem kijken. Niks aan de hand dus.
Jaha, de analogie met de porno van ome Wilders ligt voor de hand...

Mr. Plukhem Kael | 29-01-08 | 18:00

Nou, dan ga ik wel "Taxi zum clo" kijken wat de vpro ongesencureerd mocht uitzenden. Heb 'm nog op VHS; Inclusief de pissexscene...
Nee, wacht.. ik ga de kabel hacken en 'm intergraal tijdens het NOS Journaal uitzenden in 020 en verre omstreken. Keje lache...

VanFrikschoten | 29-01-08 | 17:59

@ Violator[xL] 29-01-08 @ 17:55

Onze Jeremia is liev, atheïstische peopkwast.

wopper | 29-01-08 | 17:57

-weggejorist-

Violator[xL] | 29-01-08 | 17:55

Ik beloof het je bij deze; Bos komt met de Pr0ntax!!

Behangdelul | 29-01-08 | 17:53

De pron uit die tijd bestaat toch voornamelijk uit grote zwarte oerbossen rond de schaamstreek?

Hertogin v. Pauperen | 29-01-08 | 17:53

ziek ziek landje...

xvillain | 29-01-08 | 17:52

Arie Boomsma verbaast me ditmaal. Op een prettige manier nog wel.

sjaakdeslinksesul | 29-01-08 | 17:52

@ Lizzard 29-01-08 @ 17:47

Predestinazi is ruk(ken)!
Als ex-roomsch-katholieker weet ik niets over gereformeerden en andere clubs, daar gingen wij niet mee om, te streng, te vreemd, kortom, apartheid..

wopper | 29-01-08 | 17:51

fuckje 29-01-08 @ 17:07
Wat Fuckje zegt.

Elisabeth2 | 29-01-08 | 17:51

En dat terwijl Basjes jeugdige volgelingen op zondag na de kerkdienst in Maartensdijk massaal het bos in duiken om Deep Throath te imiteren. EN daar dan bij opgeteld het feit dat trouwe volgelingen niet eens een TV hebben, dus deze film niet eens kunnen zien! Wie wil Basje dan beschermen? Ik zou zeggen: hou ze jong, hou ze speels, geef ze Deep Throath!

Snorry! | 29-01-08 | 17:50

Ik wil aanvullingen op mijn verboten lijst, mijn lijst moet groter. Niet van dat zouden moeten ...... maar straffe maatregelen.

spooky | 29-01-08 | 17:49

Ik begrijp het niet. Het wordt zaterdagavond na 12 uur, dus zondagochtend uitgezonden. Dan mag je tog helemaal geen tv kijken?

Granaatappel | 29-01-08 | 17:48

@ Eric1968 29-01-08 @ 17:38
Geweld is goed, dat doet ze in verlangen terugdenken aan de kruistochten.

Mikey70 | 29-01-08 | 17:47

-weggejorist-

Lizzard | 29-01-08 | 17:47

Dat is voor de echte liefhebster natuurlijk wel even slikken......

Ja9594 | 29-01-08 | 17:45

Basje, je treurbuis de plomp in mieteren is ook een optie, we leven hier niet voor niets in het verderfelijke wilde Westen. En hou een sop je te willen meten met krijsende mossels. Beheers je, kijk die fillum, ga biechten en got vergeeft u.

wopper | 29-01-08 | 17:45

Het is gewoon een natuurfilm... veel harige apen die elkaar lopen te vlooien.

Maar natuurlijke een heerlijke soundtrack, zodat de blinden ook nog kunnen genieten

ijsklont | 29-01-08 | 17:44

Linda Lovelace

Papa is er niet meer | 29-01-08 | 17:41

Wie de SGP-frontman Bas van der Vlies eens nader bekijkt kan zijn orust best voor de geest halen.

De man is doodsbenauwd want stel je voor dat zijn kruis plotseling gaat rommelen bij het zien van enige seksuele handelingen.

Peter Siebelt | 29-01-08 | 17:40

Waarom hoor je de SGP nooit als er grof geweld op TV is? Volgens mij is er meer geweld te zien dan porno.

Eric1968 | 29-01-08 | 17:38

"Poldertaliban" die is goed , absoluut hilarisch...

Gifkikker | 29-01-08 | 17:38

Dit kabinet heeft een film fobie...

Alice | 29-01-08 | 17:38

Het lijkt meer op een opzettelijk gecreeërd "incident" door het establishment
om een de film van Wilders te kunnen verbieden omdat nu christenen gekwetst zijn en de uitzending uiteindelijk niet door gaat en het dus straks met de film van ome Wilders eauk kan.

Weer een bekende truc om twee totaal tegenstelde zaken met elkaar gelijk te trekken de reactie op op ene dan op de ander eauk toe te passen onder het mom van als de ene partij gekwetst is mogen we andere partij eauk niet kwetsen. Ondanks dat het appels met peren zijn blijft bij de meeste mensen een soort van rechtvaardiging hangen.

Moslims zijn in werkelijkheid zijn zo gekwetst bij de uitzending van deep throat maar je zal ze nu niet horen.
Zij bewaren hun verontwaardiging liever voor de film van ome Wilders om straks te kunnen zeggen zie je wel de uitzending van deep throat werd ook afgelast nu kan men eauk de film van ome Wilders ook aflasten.

solidstate | 29-01-08 | 17:38

Zulke lelijke mensen spelen in die film!
Zulke lelijke kleuren heeft die film!
Ik kan me voorstellen dat de SGP dit verboden heeft.

Zoltydog | 29-01-08 | 17:38

Vraag me af of Bas vd Vlies uberhaupt de amandelen van zijn vrouw weleens bekeken heeft.

cram | 29-01-08 | 17:37

Bah, ook de SGP krijgt weer praatjes nu onze weldenkende "leiders" zo laf de heilige herrie vrezen bij ongewenschte filmpjes en plaatjes.

En veel van die weldenkende menschen maakten zich zo sterk om God den Ezel via de rechter in zijn achterste te mogen nemen. Vroegah, toen dat nog ongevaarlijk was vanwege een moslim-vrije samenleving.

Jan Passant | 29-01-08 | 17:36

De verdraagzaamheid (komt dat woord niet voor in Het Heilige Schrift) is bij de CU en de SGP ver maar dan ook heel ver te zoeken. Gij zult geen prûn kijken, Bea mag niks doen op zondag, winkels moeten dicht op de Dag des Heeren, Gij zult niet aborteren (en al helemaal niet op zondag). Hou je toch aaasteblieff eens met jezelf bezig! Fundamentalistich Gristentuig!

hangborstzwijn | 29-01-08 | 17:35

Laat hem eerst maar die docu over deze film checken. Enzo niet nekschot voor deze Bas aub !

Draaitafel Demagoog | 29-01-08 | 17:31

@Elisabeth2 29-01-08 @ 17:24
Verdraaid, je hebt gelijk. Nu ik dat stukje lees zie ik wel dat mijn belevingswereld naadloos aansluit op die van GS.

Willem van Ockham | 29-01-08 | 17:29

De pron industrie een beetje de schuld geven Bas? Was het niet gewoon God die haar geboren liet worden met een clitoris in haar keeltje?

alpha_mannetje | 29-01-08 | 17:26

Wat is het standpunt van Nijmegen wethouder Depla?

Pigha Lal | 29-01-08 | 17:25

Ik zal alvast de clou verklappen: die clitoris bleek gewoon een ontstoken amandel te zijn. Zo....... tralala....... hoeven we allemaal niet meer te kijken.

Lying Dutchman | 29-01-08 | 17:25

Gristenen, inderdaad poldertalibaan, Wilders verketteren, maar ondertussen prediken over verboden, waar is de tolerantie, waar is de vrijheid, van uitbuiting kan geen sprake meer zijn bij deep throat, de porn industrie is sowieso aan het wegkwijnen door internet en thuiskopie, zo zie je maar alles reguleert zichzelf, laten we niet vergeten dat religie de oorzaak is van alle ellende op de wereld, makkers, vreest niet, maar bereid je voor, mede door dit soort acties en de opmerkingen van de voorlieden der Finnen zullen we spoedig weer tot de enkels in het bloed staan, bereid u voor..........

Stortkokert | 29-01-08 | 17:24

Willem van Ockham 29-01-08 @ 17:18
Je hebt een ietwat vertraagde reactietijd, m'n beste. BB item was gisteravond! Begin je nu al af te takelen?

Elisabeth2 | 29-01-08 | 17:24

Ik ben in ieder geval tegen. Wie porno wil scoren kan op genoeg andere plekken terecht dan de publieke omroep.

*Gotthard surft weer naar www.dikketieten.nl*

Gotthard | 29-01-08 | 17:23

Die SGP'ers hebben hun digitenne ontvangertje thuis zeker nooit op kanaaltje 23 staan (met pincode 0000)?

Schultenbrau | 29-01-08 | 17:22

Het niveau van Deep Throat gaat Geert Wilders alvast nooit halen!

Schoorsteenveger | 29-01-08 | 17:21

Overigens had Mw. Lovelace vooral achteraf problemen om in vergeten pareltjes als [url=http://www.imdb.com/title/tt0184673/]Dog 1[/url] en [url=http://www.imdb.com/title/tt0852990/]Piss Orgy[/url] te spelen.

Zo'n Duitse Herder en ochtendurine fetish staan achteraf gezien vaak toch een beetje slordig op je CV. Want mevrouw heeft nog wel een vervolg opgenomen op Deep Throat ná dat ze gescheiden was van de man die haar gedwongen zou hebben.

AnoHuf | 29-01-08 | 17:21

@CoJoNes 29-01-08 @ 17:14:
Kwaliteit is natuurlijk geen criterium om iets een klassieker te noemen.
Plan 9 from outer space van Ed Wood is de slechtste film aller tijden, maar desalniettemin wel een klassieker.

koerbagh ® | 29-01-08 | 17:21

Watergate is so babyboomer.

Knuckle Sandwich | 29-01-08 | 17:20

Mooie uitbuiting is niet lelijk.

ik heet joran | 29-01-08 | 17:20

en spuiten en slikken mocht wel en dat was nog eerder owja dat was wat met noemde begeleidende opvoedingskunst....

en laat die lutsers dan fijn ff naar rtl ofso gaan kijken op dat tijdstip

Mr.Vampire | 29-01-08 | 17:20

Of dat iedereen op Zondag z'n winkel moet sluiten omdat een klein clubje Nederlanders in een sprookjesboek gelooft.

CoJoNes | 29-01-08 | 17:19

Babyboomers zuigen grote tijd! Die gaan we toch niet lopen ophemelen. Zij zijn de oorzaken van veel problemen waar wij nu mee zitten. Slappe, egocentrische angsthazen zijn het.

Willem van Ockham | 29-01-08 | 17:18

godverdomme, moge het lot de gristenen vervloeken. Ik haat dat woord 'verbod' alleen al. Die mensen zijn gek, leluq en proberen anderen hun wil op te leggen. Ze zitten in een regering en gelijk een grote mond, hoe durven ze. Die partijen zijn tegen alles waar het woord vrijheid in voor komt..

Koninkrijk | 29-01-08 | 17:17

Ik ben ook TEGEN! Ik wil alleen maar moderne porno.

Lying Dutchman | 29-01-08 | 17:16

En terecht.
Deep Throat als een klassieker bestempelen is het zelfde als de Senseo koffie noemen.
De PO wordt gefinancierd met gestolen geld van de belastingafdrager, van alle bealstingbetalers dus, je zou er toch ook niet aan moeten denken dat ons Journaal niet objectief zou zijn maar zou hangen naar één partij of stroming.

CoJoNes | 29-01-08 | 17:14

een avondje passolini kan ook geen kwaad. salo o le 120 giornate di sodoma is aanrader.

ganzo | 29-01-08 | 17:12

@Rafey> Zie reactie @ mezelf, was overigens gewoon een typfoutje, it happens.

Lange Neus | 29-01-08 | 17:11

en een week later pruimenbloesem!!!
=eerste nederlandse pron filmpie

passie1973 | 29-01-08 | 17:10

hij begint om 0:10 en dan mogen de SGPers sowieso geen TV kijken

azijnseikerT | 29-01-08 | 17:10

Dat van dat uitbuiten enzo is wél waar, het is nooit meer goed gekomen met Linda.
had zij trouwens niet een clitoris in haar keel of zo ?

Andreas B. | 29-01-08 | 17:10

Throat dus..

LifeCatcher | 29-01-08 | 17:09

Gelijk hebben ze, er is betere en hardere pr0n...

No-Life | 29-01-08 | 17:09

Je zou bijna zeggen dat de film in de privé-collectie van Bas van der Vlies zit. Hij weet er verdomd veel van.

koerbagh ® | 29-01-08 | 17:09

Is Troath het geenstijle cool?

@ langeneus, dumdumdum, zie fipo maar dan zonder h aan't eind. (naab)

Rafey | 29-01-08 | 17:09

Of beter nog DEEP THROOD.

ViciousDick | 29-01-08 | 17:09

En dit mag wel???
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article499437.ece/Speelfilm_over_oud-premier_Den_Uyl

Patrick Bateman | 29-01-08 | 17:08

@mezelf> Maar met wel tussen de T en r lutsert!

Lange Neus | 29-01-08 | 17:08

Kabinet = Deep ROOD

ViciousDick | 29-01-08 | 17:08

" Laten we blij zijn met elkaar! "

fuckje | 29-01-08 | 17:07

Ik krijg zo'n tyfus hekel aan al die oraalridders!!

Religion is the root of all evil...

Dirk Tang | 29-01-08 | 17:07

@redactie: Pssst, Deep Troat zonder h!

Lange Neus | 29-01-08 | 17:07

Throath niet Troath.

G. Temmes | 29-01-08 | 17:06

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl