Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Verboden: De Drie Kleine Biggetjes

driebiggetjes.jpgHet sprookje met de drie kleine biggetjes, wie is er niet groot mee geworden? Weet je nog, die ene bouwde een huisje van stro, de ander van takken en de slimste werkte zich in het zweet en bouwde een stenen optrekje. Dit tot ergernis van de grote boze wolf. Welnu, over ergernissen gesproken: ook in Engeland zijn ze langzaam maar zeker aan het doorslaan wat betreft de aanpassing aan de multiculturele samenleving. Zo is een boekje gebaseerd op de drie kleine biggetjes overzee in de ban gedaan, omdat het wel eens moslims tegen het hoofd zou kunnen stoten. Varkens zijn nu eenmaal onrein, en voor je het weet blaast zo’n moslimkoter zichzelf op. Het besluit zet de deur open voor een verbod op Sneeuwwitje en haar zeven dwergen. We willen immers geen midgets tegen het hoofd storen. En voor alle eindexamenkandidaten alvast een extragratis tip: haal Animal Farm alvast maar van je boekenlijst, want de tolerantie gaat nu bijzonder hard in Europa. Het paard van Troje is nog wel toegestaan...

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Rickierick | 24-01-08 | 21:46

bier en tieten 24-01-08 @ 18:16
Nee, van mensen met een nick als die van jou moeten we het hebben hier.

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 21:30

a.u.b. zijn hier nog gelovigen in religies, tune in, ik heb een beetje weerstand nodig, voordat ik gelovigen sukkels verklaar !!!!

Papa is er niet meer | 24-01-08 | 21:12

Tjakkaa Emiel Ratelband is een profeet ! Niet meer niet minder !! ´TJAKAA

Papa is er niet meer | 24-01-08 | 21:04

Kunnen die muzellieden asjeblieft niet allemaal vertrekken richting Islamistan?
Dit wordt echt te gek.

kermitthefrog | 24-01-08 | 21:01

varkensvlees terror ?

jankerd | 24-01-08 | 20:26

In deze erger ik mij niet aan de mossels, maar aan de zelfislamisatieproces waar de westerse wereld zich aan over lijkt te geven.

Jeremia | 24-01-08 | 19:42

AuchtungPanzer 24-01-08 @ 18:02

Ik heb de site gechecked. Als weldedenkende muslims dit ook zullen doen, dan blijft er niet veel van islam over.

Sterker nog dan zal iedereen de profeet mohammed beledigen en Allah ( god. totem. vulkaan of wat voor geloof dan ook, de rug toekeren), als die bestond !

Hier kan Geert Wilders in 10 minuten niet tegen op !!

Zo goede gelovigen kijk (en click) als jullie durven ! I Dare you !

Papa is er niet meer | 24-01-08 | 18:54

persoonlijk ben ik die islam al heeeeeeeeeel lang meer dan beu. laat die fucking schapeneukers allemaal de tering krijgen a.u.b , in dat gore stinkland waar ze vandaan komen wel te verstaan. please geef ze all een enkeltje terug, desnoods met een kleine bonus dr bij, moeten we dan maar zien als 'investering'.
wilders 4 president!

bier en tieten | 24-01-08 | 18:16

www.thereligionofpeace.com/

check deze site elke dag, elke dag plezier :O

en nog iets anders. in The UK is t woord Moslim Terrorisme veranderd in Anti-Muslim Terrorist... komt bekend voor! lees eens 1984, Nieuwspraak?

AuchtungPanzer | 24-01-08 | 18:06

www.thereligionofpeace.com/

check deze site elke dag, elke dag plezier :O

en nog iets anders. in The UK is t woord Moslim Terrorisme veranderd in Anti-Muslim Terrorist... komt bekend voor! lees eens 1984, Nieuwspraak?

AuchtungPanzer | 24-01-08 | 18:02

Islamisering gaat bij stukjes en beetjes.
Ongeveer zoals je een levende kikker in een pannetje kookt. Overigens hoeven de enge baardmannen er nauwelijks zelf wat voor te doen. Alle arbeid wordt verricht door de polletieke partijen van de .. uh.. arbeid.

Jan Passant | 24-01-08 | 17:55

-weggejorist-

de grote boze wolf | 24-01-08 | 17:50

Verbijsterend... maar ik mag van Van Dal geen pizza's en shoarma meer eten. Dat schijnt te helpen.

Als ze in Engeland het verhaal nou eens "de wolf en de drie kleine sgapies" noemen?

Adriaantjeeeeeuh | 24-01-08 | 17:27

in een moslim land mag je onderhand meer als in europa

stijlloze1988 | 24-01-08 | 17:25

*bekeert zich maar tot de Islam*

Alluh hakbar! Stelletje infidels, varken ies haram!

liggend_streepje | 24-01-08 | 17:00

Laten we ook maar de wolf en de zeven geitjes verbieden. Het zou de moslims op verkeerde gedachten kunnen brengen.

Copernicus | 24-01-08 | 16:50

bwahaha 24-01-08 @ 10:29

Ik ben het eigenlijk nooit eens met bwahaha, maar nu even wel! De Britten zitten stom politiek correct te doen. Ik kan mij niet voorstellen (en het is ook niet zo) dat Moslims om een verbod van de 3 biggetjes hebben gevraagd. Uber-politiek-correct, die Britten.

Marcel van Dam | 24-01-08 | 16:38

"Waar ik op doelde is eigenlijk dat ik verwacht dat ze te maken krijgen met weerzin vanuit de islamitische wereld zelf."
Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 15:33
-
Dat kàn, maar dan praat je lange termijn, over een feestje dat wij niet meer gaan bijwonen. Hier komt het meesterlijke van de China-buitenlandpolitiek boven: waar wij ons door onze afhankelijkheid (van olie, van het multiculmodel, van biz in 't algemeen) in de nesten hebben laten werken, draait China het zaakje om. Vergelijk het met hoe Duitsland en Japan elkaar vonden nadat ze resp. uit de Volkenbond gezet werden en eruit stapten. China 'reikt een hand' aan Iran - en creëert daarmee Iran's afhankelijkheid aan haar, niet andersom. Zelfde verhaal voor Afrika. Dat maakt dat een partnership met China impliceert dat je niet op hoge toon dingen moet gaan eisen, en da' s een luxepositie waar wij enkel jaloers naar kunnen staren. En nu moet ik eruit, huiselijke plichten roepen weer.

v Maerlant | 24-01-08 | 16:14

Mohammed de grote boze wolf mag graag kleine meisjes in sexy rode pakjes aan stukken scheuren,
Je mag hem echter nooit afbeelden als iemand die graag varkens achterna zit (geitjes zijn natuurlijk wel halal)

fweddy | 24-01-08 | 16:03

Het politiek-correctisme ( is dat een goed woord?) heeft zich in Groot-Brittannie op een geweldige manier in de hersenpannen van de politieke leidinggevenden
genesteld.
Er waren, meen ik, ook al voorstellen om het Kerstfeest in Engeland soberder te houden in de toekomst om de moslims niet voor het hoofd te stoten.
Nou is Kerst heilig in Engeland dus als die politiek-correcte gekken gaan drammen in de toekomst, kan het nog wat worden in Albion.

delano | 24-01-08 | 15:40

v Maerlant 24-01-08 @ 14:45
Bedankt voor je uitvoerige posting. Ik ga het boek er nog eens bijpakken want de interesse in (toekomstige)houding van China is gewekt. Ik ben het helemaal met je eens waar je stelt dat de Chinezen de meester zijn in het bedrijven van realpolitik en geo politiek. Waar ik op doelde is eigenlijk dat ik verwacht dat ze te maken krijgen met weerzin vanuit de islamitische wereld zelf. En dan doel ik niet zo zeer op de corrupte regimes aldaar maar op de aanwezige extremistische groepen. Het blijft een vreemde cultuur voor ze en uiteindelijk verwacht ik dat ook de Chinezen irritaties zullen opwekken. Dat ze één lijn met ons zullen trekken lijkt inderdaad uitgesloten gezien de argumenten die je daar zelf ook voor geeft. Maar het blijft koffiedik kijken uiteraard.

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 15:33

@dutchcloggie 15:09:
Mee eens... Denk niet dat er veel lui ook maar mee kunnen zitten.
Een of andere lulhannes is hier gewoon bang geweest voor wijzende vingertjes, die 'm zouden verwijten dat 'ie niet genoeg rekening zou houden met de hele multiculti-poppenkast. T erge is dat je met dit soort overwegingen juist onbegrip in de hand werkt. In plaats van een situatie waarin 2 culturen in vrede naast elkaar kunnen bestaan, schep je een situatie van 'eten en gegeten worden'. Om één "kant" tevreden te stellen moet er iets van de andere kant kapot. Daardoor voelen mensen zich ineens wèl bedreigd, omdat er de suggestie wordt gewekt dat hun gebruiken niet te verenigen zijn met die van een andere bevolkingsgroep. Compleet wereldvreemd-links en compleet onnodig.

Vage_eddie | 24-01-08 | 15:15

Even puntje aanstippen: zoals meestal met dit soort achterlijke beslissingen was het niet vanwege een klacht van een Moslim. Nee, het was een Linkse Linzen-vreter die dacht dat het misschien wel eens zou kunnen dat Moslims het er niet mee eens waren. Moslims was niks gevraagd... Zouden dit soort lui door hebben dat ze meer kwaad dan goed doen wat betreft integratie? Eikels hier in Engeland.

dutchcloggie | 24-01-08 | 15:09

Nu nog iemand die de oprukkende islamisering in Europa nog in twijfel trekt?

Orwelliaanse voortekenen....

Beasts of England, beasts of Ireland,
Beasts of every land and clime,
Hearken to my joyful tidings
Of the golden future time.

''Two legs bad, four legs good"!

Claude Francois | 24-01-08 | 15:07

Wat een bullcrap... Tolerantie houdt ook in dat je de gebruiken van het land waarin je bent komen wonen - al is dat 2 of 3 generaties terug - respecteert.
Het christendom, en boerenkool met worst (VARKEN !!) zijn ook erg schokkend voor mensen die er graag andere gebruiken op nahouden.
Vrouwen in bikini ook maar afschaffen.
'T erge is dat de meeste moslims zelf waarschijnlijk niet eens problemen hebben met de 3 biggetjes, maar dat een politiek 'correcte' lulhannes even lekker betuttelend wil optreden, goedzo jongen, da's dé weg naar wederzijdse acceptatie :S. Op die manier gaan 2 culturen dus wel degelijk ten koste van elkaar, omdat je mensen voor een keuze stelt: gebruiken en tradities moeten oprotten, omdat ze zogenaamd niet naast een ander iets zouden kunnen bestaan. Aan het feit dat groepen bewust kunnen kiezen waaraan ze wel en niet deel willen nemen ga je dan voorbij.
De evolutietheorie is ook aanstootgevend voor sommige gelovigen, dus wees dan consequent en doe die ook de deur uit.
*Ik ga naar de evenaar emigreren, zodat er gezeurd kan worden door mijn nageslacht dat rituele slachting van schaapjes zielig is.

Vage_eddie | 24-01-08 | 15:05

Helloow luitjes
Er zijn ook mensen die geen moslim zijn, word daar nog rekening mee gehouden?

Hit | 24-01-08 | 14:53

tweede paragraaf voorlaatste regel moet nog 'zogezegde universele' tussen 'geproclameerde' en 'Westerse'

v Maerlant | 24-01-08 | 14:49

GodHandKiller 24-01-08 @ 14:24:
het is nog niet verboden sukkel...
hoewel alleen de discussie an sich al te belachelijk voor woorden is.

GodHandKiller | 24-01-08 | 14:48

-weggejorist-

Moozart | 24-01-08 | 14:45

Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 13:46

Ik heb me altijd moeten behelpen met het bibliotheekexemplaar en 't is alweer lang geleden dat ik het in huis had, maar de essentie blijft natuurlijk bij. Om Huntington's kernboodschap te vatten is het nuttig te vertrekken vanuit de antithese, Fukuyama dus, die na de val van de Berlijnse muur (het einde van de 'Hegeliaanse geschiedenis') meende dat de burgerlijke democratie, de Westerse maatschappij zich als hét wereldwijd te volgen model had opgeworpen. Huntington countert die visie en wijst erop dat die zo gewenste harmonie een illusie is die in-the-field wordt tegengesproken door etnische conflicten, de opkomst van nieuwe allianties, de groei van religieus fundamentalisme et tutti quanti.
-
The proof of the pudding is in the eating - de grote kracht van het vermetele werk van Huntington, dat zich nu, 12 jaar later, laat evalueren door de toets aan de praktijk. In werkelijkheid zien we dat die zogezegde (alleen door ons als zodanig geproclameerde!) Westerse waarden gecontesteerd worden en in plaats van meer, juist minder aftrek kennen.
-
China en de islamitische wereld vinden elkaar in hun afwijzing van Westerse regelgeving en denkpatronen als universeel. Ze zijn objectieve bondgenoten in zaken als de handel in wapens, het verzet tegen wat onder 'mensenrechten' valt, idem dito voor het concept 'democratie'.
-
Tegenover Westerse 'fatigue' en denataliteit staat een zeer hoog islamitisch geboortencijfer en Chinees zelfbewustzijn. Als er iemand de wind in de zeilen heeft, dan niet 'wij'. Dat zal de 'tegenpartij' niet tot mildheid stemmen.
-
In een poging om Huntington min of meer objectief te appreciëren is het verhelderend je af te vragen waarom China zich onthoudt in de VN-veiligheidsraad als het gaat om Iran. Waarom denk je? Of hoe China zich inkoopt met leningen in het snel islamitischer wordende Afrika - waarom denk je?
-
In dat licht is je opmerking: 'Uiteindelijk zal China zich toch ook niet kunnen blijven onttrekken aan deze problematiek' moeilijk anders als naïef te omschrijven. China doet aan geopolitiek en is daar een meester in. Nu verhoudt geopolitiek zich tot ethiek als een kat tot het water: liefst zo weinig mogelijk dus. Geopolitiek die het polderniveau ontstijgt is per definitie amoreel. Ethische overwegingen of, o hilariteit, het lot van de Europeaan op menselijk vlak zijn voor China zo relevant als de vraag naar de kip of het ei: het interesseert ze geen donder. Het is beter het ergste te verwachten dan op een illusie te hopen.
-
Als ik me niet vergis heeft Huntington hier zelfs een aparte afdeling aan gewijd, en zoniet, dan toch minstens enkele hoofdstukken. Overigens trok hij tussen de 8 (of 9?) fundamentele beschavingen die hij onderscheidde interrelationele lijnen waarvan de dikte de kansen op conflict symboliseerden, en die tussen China en de islamitische wereld, die waren toch echt van de dunste hoor.

v Maerlant | 24-01-08 | 14:45

Als jullie 1 boek verbieden aan kinderen al controversieel vinden, van vinden jullie dan over de verplichte blootstelling van 5jarigen met deze boeken?

www.cbc.ca/news/yourview/world/2007/04...
"A British research project is working quietly to insert gay-themed storybooks into selected elementary school libraries in hopes of reducing homophobic taunting among children."

1 boek niet voorlezen aan kinderen vind ik niet zo erg, dat kun je thuis als je een goede ouder bent nog zelf voor hun doen, al is de reden waarom het niet wordt voorgelezen best debiel.
Maar je kunt kinderen niet iets "ont-lezen".

=======

Als ouder moet je zelf de vrijheid hebben om je kind te kunnen opvoeden zoals jij wilt, met of zonder de 3 biggetjes of dat gay boek king & king.
School is voor het leren van vaardigheden zoals lezen en rekenen, niet voor ideologische indoctrinatie, dat is de taak en recht van de ouders aangezien zij ook de verantwoordelijkheid hebben voor hun kind wanneer het iets fout of goed doet.

Eye in the Sky | 24-01-08 | 14:35

is dit bericht echt geen hoax?
Dan is dit dus het zoveelste besluit wat polarisatie in de hand werkt. Want reken maar dat ik me nu beledigt voel nu een stukje van mijn cultuur in Engeland is verboden.

GodHandKiller | 24-01-08 | 14:24

En sneeuwitje dan!? Geen sluier, niet besneden en leeft met zeven baardtrollen onder één dak!

Megalomaantje | 24-01-08 | 14:18

Dat doet de deur dicht! Kutweer, smerig eten, hoge prijzen door die belachelijke pond, en nu dus deze angsthazige knieval voor de geitenn... Ik kom nooit meer op dat verrekte eiland!

The Green*Machine | 24-01-08 | 14:11

lol@fleischbaum's paard van troje-opmerking

cpt. nemo | 24-01-08 | 14:07

Hier weer zo´n achterlijk bericht over mossels uit Noord Afrika die zich denken te kunnen beroepen op discriminatie...

www.nu.nl/news/1405190/11/Marokkanen_w...

Schei toch aub uit, discrimineren is uitgevonden door de proleet M. zelf!

topleuning | 24-01-08 | 14:05

er waren eens 3 moslim varkens.
de een was een kei in het maken van bom gordels, maar had een huisje uit stro
De ander was een kei in het maken auto bommen, maar had een huisje van hout.

de derde, die was heel slim, die was een kei in het deud maken van gristenhonden, en had een stenen huisje.

Maar de grote boze wolf, genaamd Bush, liet een paar napalm bomen op alle drie de huisjes gooien, en wij konden allemaal rustig verder slapen.

teringtubbie | 24-01-08 | 14:05

3 little pokemons dan maar? Opdat wij geen afbeeldingen van dieren meer aanbidden.

de Kerstman | 24-01-08 | 14:01

v Maerlant 24-01-08 @ 12:17
Ik ga vanavond eens even zoeken want weet eerlijk gezegd niet meer precies wat hij daar over geschreven heeft. Uiteindelijk zal China zich toch ook niet kunnen blijven onttrekken aan deze problematiek. Ik kan mij niet alles meer herinneren maar stelde Huntington ook niet dat China zichzelf als kernbeschaving ziet en dat het de Chinezen buiten China als integraal deel van China zelf ziet ? Het is mijns inziens onvermijdelijk dat ze aanvaringen met de islamitische wereld moeten krijgen. Ik denk daarbij aan de aanwezigheid van Chinezen in Indonesië (die onder Soekarno ook ernstig onderdrukt werden) en in landen waar grondstoffen te halen zijn.

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 13:46

Of iemand zich aangesproken voelt of niet bij het lezen van een sprookje over 3 biggen zal me aan me raid roesten, dan is ieders eigen tekortkoming, iedereen moet kunnen incasseren, anders ga je maar op een onbewoont eil;and wonen. Maar wat me mateloos stoort is dat er randdebielen op deze aarde rondlopen die invloed hebben over andere mensen zoals het verbieden van boeken voor kinders. Kunnen die mensen alsjeblieft heel hard weggeschopt worden en iedereen met rust laten?

Super Watje | 24-01-08 | 13:44

Pat Condell zegt het helder en beschaafd. Wie kan het nog duidelijker zeggen?

Pat for president !!!

Papa is er niet meer | 24-01-08 | 13:27

Waar gaat dit heen. Het word steeds erger met die moslims

ln1980 | 24-01-08 | 13:17

Ik erger me aan moslims mogen die dan ook weg?

suuskeduus | 24-01-08 | 13:09

Dochtertje van vrouw met hoofddoek wilde in een snoepwinkel van die roze snoep-biggetjes in haar snoepzak scheppen, dat werd dus door ma verboden!!
Dat vond ik nou weer wat gortig...

Spijbelaar | 24-01-08 | 13:07

@isnooitonline 24-01-08 @ 12:34
'en ik denk niet dat er ook maar één moslim (of niet-moslim) te vinden is die het hier mee eens is'

'k Zou mijn leven er niet voor verwedden, als ik jou was...

Murdockyoufool | 24-01-08 | 12:47

Leuk al die grollen en grappen over het gevaar dat ons bedreigt. We zijn altijd te slap en onwetend geweest over de geheime agenda van de fundamentalistische moslims. Jaren geleden lachten Marokaanse jongetjes de agenten uit omdat ze het zulke slappe zakken vonden die toch niets deden. Ze zijn nu groter gegroeid die jongetjes en hebben ontdekt dat ook de politici niets doen. Dus kunnen ze ongestoord hun gang gaan. Nu weer een nieuwe moskee in Ede (gesubsidieerd uiteraard). Bang en laf om krachtdaddig op te treden en eventueel verouderde wetten aan te passen, kozen de politici voor de veiligheid van het pluche en het onderling verdelen van lucratieve baantjes. Voor we het weten zullen de spottende opmerkingen op Geen Stijl ook verboden worden.

hoogh | 24-01-08 | 12:43

Snappen jullie nou niet dat dit juist zo'n nazi actie tegen moslims is?

Net of het een echte moslim wat uit maakt of er een stel biggetjes in een boekje staan. Degene die dit heeft verzonnen wil er waarschijnlijk alleen voor zorgen dat iedereen weer kwaad word op alle moslims, voor wat voor reden dan ook. Dit is gewoon een belachelijk idee en ik denk niet dat er ook maar één moslim (of niet-moslim) te vinden is die het hier mee eens is.

isnooitonline | 24-01-08 | 12:34

kan iemand mij het verhaal van Mohammed de Boze wolf vertellen?

Patrick Zweedsey | 24-01-08 | 12:24

Wie van Huntington meer heeft gelezen dan alleen maar de inhoudstafel weet dat we van de Chinezen in verband met de islamfrage niet veel te verwachten hebben.

v Maerlant | 24-01-08 | 12:17

broers, godverrrdomme, niet boers. Kudt word, windows, microsoft, bill en wereld. Automatische woord verneuqing in word onder proofingtools, deugd geen ruk van. Drukt er bij tijden verdomd vage letter meuk tussen. Bill een keer bij de strot hebben, over die meuk van hem.

Reverend Ray | 24-01-08 | 12:14

@chameau 24-01-08 @ 12:06
Ali-baba en de veertig rovers is wat realistischer

overVecht | 24-01-08 | 12:12

Ik stel de prognose aangaande de uiteindelijke teloorgang en de onontkoombare rellen of eventuele burgeroorlog wat bij. Bij deze. Der moet toch zo langzamerhand limieten van deze en gene bereikt worden.

Jullie zijn vergeten te vertellen dat die twee luie donderdts van biggetjes er ook goed vanaf komen, opdat ze schuilen bij boers. Dat we niet meelezende kindertjes in de stress drukken hier. Overigens bijzonder onverantwoord om je kindertjes mee te laten lezen op .gs maar dat terzijde.

Reverend Ray | 24-01-08 | 12:11

Ik verwacht dat de zeven geitjes erg populair worden bij de moslim neuqertjes.

chameau | 24-01-08 | 12:06

@ rotterdam

ok.... zeg dan gewoon niks

achmed-de-terrorist | 24-01-08 | 12:06

Ik word knetterbek van die moslims. Het moet niet bekker worden.

rotterdam | 24-01-08 | 12:05

@Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 11:40
@wopper 24-01-08 @ 11:38
'k Geloof in het bestaan van oil for immigration, al zijn de huidige ontwikkelingen volgens mij niet aan dit geheimprogram te wijten. Dhimmigedrag komt veel voor in ambtenarenkringen, het lijkt alsof er sprake is van massaconditionering. Uiteraard zijn met name overheidsdienaars in landen met een koloniaal verleden er extra vatbaar voor. Gestart in de jaren zeventig met bemoederend gedrag over de 'arme negertjes', zijn nu de 'arme moslims' aan de beurt. De ambtenaren kunnen er niets aan doen, politiek correctheid is er immers zo ingeramd. Daarnaast is bemoedering van moslims inzet van een machtsspel. Niet alleen om 'de nieuwkomer' als stemmer aan zich te binden, ook om vooruitstrevendheid en een open mind te veinzen. Heel eng.

Murdockyoufool | 24-01-08 | 12:01

@ Bigi Bana Boy

ik snap wat je bedoelt... maar je kan het beter voorkomen dan er op gaan zitten wachten en zeggen "goh dit zagen we nou niet aankomen"

achmed-de-terrorist | 24-01-08 | 12:00

@ Sikkeneur 24-01-08 @ 11:53

Er zijn meer 'KIEL MIE' Ahmeds, hier nog niet echt heel bekend.

wopper | 24-01-08 | 11:58

HAHAHAHAAHAHAHA... Einde westerse cultuur! KUT!!!!!

AltijdStijl | 24-01-08 | 11:55

wopper 24-01-08 @ 11:21
ROFLOL (kende deze niet)

Sikkeneur | 24-01-08 | 11:53

Qubth ut Allah 24-01-08 @ 11:42
achmed-de-terrorist 24-01-08 @ 11:47

Ik begrijp wat jullie willen zeggen. In mijn ogen zijn massa's pas gevaarlijk als ze door de juiste personen in beweging worden gezet en als de gelegenhied daartoe wordt geboden. Dat is waar extremisten en dhimmy's hun kwalijke rol spelen. Dhimmy's door de ruimte te geven en extremisten door die vrijheid te gebruiken om de massa op te hitsen. Massa's zelf zijn doorgaans passief en komen niet zo maar vanuit zichzelf in beweging.

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 11:53

@topleuning 24-01-08 @ 11:44
Is je zusje nog steeds zo lekker strak?

overVecht | 24-01-08 | 11:52

@fuckje : de nick zegt voldoende : topdit-, werelddat- kingzus-volkszo- etc etc ad infinitum.

snuff | 24-01-08 | 11:51

@ DieVanHierNaast 24-01-08 @ 11:47

Die gaan in de verzameling.. thanks.
Mooi toekomstig project voor Thieme, als het hier zover is.

wopper | 24-01-08 | 11:50

Ik pleit voor een tegenactie: Ali Baba en zijn 40 rovers verbieden. Het sprookje heet alleen nu: Ali B. en zijn 1.000.000 rovers. Problemen opgelost. We hadden het allang kunnen weten.

cbrdrivert | 24-01-08 | 11:49

En wie de neuq mag @topleuning dan wel zijn?

fuckje | 24-01-08 | 11:49

@jan-lul-de-behanger 24-01-08 @ 11:13
wat een kudt verhaal

overVecht | 24-01-08 | 11:48

@ topleuning

ik hoop dat dat sarcasme was... zo niet GA ES DAUED!!!! EN SNEL EEN BEETJE!!!

achmed-de-terrorist | 24-01-08 | 11:47

@ Bigi Bana Boy

Ik wil niet zeiken hoor. Maar de rest van dat achterlijke volk huppelt er straks vrolijk achter aan.

achmed-de-terrorist | 24-01-08 | 11:47

Welke cultuur is nu achterlijker, vraag ik u af. De islamitische cultuur of een cultuur die willens en wetens de islam binnenhaalt?

Knuckle Sandwich | 24-01-08 | 11:46

@draaitafel demagoog 10:19
Moet wel eeerlijk toegeven dat ik de motivatie van de jury niet erg overtuigend vind. Het lijkt erop dat ze Moslims domme mensen vindt die zich te alle tijden gediscrimineerd zullen voelen. Die mensen zullen toch ook wel inzien dat het gewoon een kinderboek is?

cabanes | 24-01-08 | 11:46

fcuk joellie, ISLAM RULES THE WORLD!!!

topleuning | 24-01-08 | 11:44

@Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 11:40
Dat dachten we van de Duitsers ook!

Qubth ut Allah | 24-01-08 | 11:42

Murdockyoufool 24-01-08 @ 11:31
Je hebt gelijk en ik roep het al een tijdje, het gevaar zit hem in onze eigen dhimmy's en niet zo zeer in de grote massa moslims in het Westen, de groep extremisten uitgezonderd. De massa zelf is redelijk inaktief, zal dat altijd blijven en zal daarom niet direkt een gevaar vormen,

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 11:40

Wat overblijft, is het sprookje van de vredelievende Islam .........

thispissesmeoff | 24-01-08 | 11:39

@ Qubth ut Allah

lol :P

achmed-de-terrorist | 24-01-08 | 11:39

@spooky 24-01-08 @ 11:35
Ik heb ook niet zomaar gekozen voor mijn nick.

Qubth ut Allah | 24-01-08 | 11:38

@ Murdockyoufool 24-01-08 @ 11:31

Is Eurabia (het boek) een fantasie?
Daar moeten eens vragen over gesteld worden aan onze politici:
Waarom is na de olieboycot het project 'Oil for Immigration' opgezet, met welk doel? Waarom verzwegen?
Zelfs GW heeft dat bij mijn weten niet gedaan.

wopper | 24-01-08 | 11:38

@ young gun

tuurlijk hebben ze er tijd voor.... van al dat zand ga je je gauw vervelen :P

achmed-de-terrorist | 24-01-08 | 11:37

Zo langzamerhand kan je moslims als onreine dieren beschouwen, and stupid too.

Adalgar | 24-01-08 | 11:36

@Qubth ut Allah 24-01-08 @ 11:22
Jij bent echt precies Mahmoud Ahmadinejad van Iran!

spooky | 24-01-08 | 11:35

Tijd voor krantkapje, zwartsneetje, de drie imammetjes, doornburka en de gelaarsde allah....

lillendvleesch | 24-01-08 | 11:34

@Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 11:25

Ik houd van simpele oplossingen. Bovendien, het uitroeien van moslim oliestaten heeft nog een voordeel: gratis olie voor het westen.

Qubth ut Allah | 24-01-08 | 11:33


Ik word hier moedeloos van.
Als dit waar is wat doen we hier dan nog.
Ik zou zeggen onderkant van de aarde van de moslims en de bovenkant voor de rest.
Of willen de boedisten, mohamedanen en weet ik veel wat of ander geloof ook een stukje.
Waarom toch altijd dat ge-#$% met moslims.......

Get a life ze hebben ook tijd zat om zich over dit soort dingen druk te maken schijnbaar.

Young gun | 24-01-08 | 11:32

Engeland bewandelt het pad van de zelfislamisering al verder dan Nederland. In de lijst der dhimmi's staat die klote UK met stip bovenaan. Verder niets te melden, behalve dan dat ik terroristische neigingen krijg van dit verschrikkelijke politiek correcte gedrag. Er moet welhaast een grote groep met fantasieën over onderwerping bestaan; op een andere manier kan ik deze zelfkastijding niet verklaren.

Murdockyoufool | 24-01-08 | 11:31

Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 10:28

Daar gaat je idee van de chinese politiek die wat zou kunnen veranderen.
www.ad.nl/buitenland/article1099129.ec...
De Chinese staatszender CCTV heeft echter uit respect voor moslims reclame met varkens erin verboden en ook Indonesie heeft op de eerste postzegel ter gelegenheid van het Chinees Nieuwjaar toch maar geen varken gezet.

Het is echt wereldwijd dat haatzaaien tegen varkens. Dieren moeten rechten hebben, die ongebreidelde dierenrassendiscriminatie moet een halt toe geroepen worden.

spooky | 24-01-08 | 11:30

@ Wopper

SILENCE!!!! :P

@ Qubth ut Allah

mijn idee was een revolutie... maar jouw idee is ook aantrekkelijk :D

achmed-de-terrorist | 24-01-08 | 11:25

Qubth ut Allah 24-01-08 @ 11:22
GS ontwikkelt zich werkelijk tot de intellectuele rechtse denktank van Nederland. Het ene briljante idee na het andere !

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 11:25

Wordt het niet eens tijd dat we elke muzelman met z'n kop naar beneden van de daken afflikkeren. Een zooitje H-bommen op elke moslimstaat zou nog beter zijn. Dit kwaad moet met wortel en al uitgeroeid worden.

Qubth ut Allah | 24-01-08 | 11:22

@achmed-de-terrorist,
Ik doe mee, ik mep wel met mn paraplu en roep hard: BOE!

fuckje | 24-01-08 | 11:22

Dit is toch niet waar hé?

Hammar | 24-01-08 | 11:22

@jan-lul-de-behanger
Ik lig echt in een deuk, heel goed!

spooky | 24-01-08 | 11:22

Is dit echt? nee toch.. :?

'TrauMa | 24-01-08 | 11:20

@ Stir Glenfarclas II 24-01-08 @ 11:14

Idem Knorretje van (of en?) Winnie de Poe.

wopper | 24-01-08 | 11:18

achmed-de-terrorist 24-01-08 @ 11:13
Wat een grootse visie !
Hoera voor achmed-de-terrorist !

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 11:16

@Zeurders 24-01-08 @ 11:06,

Dit keer komt het geklaag niet van de mosselmannen zelf.Mind you... er zullen de komende tijd nog meer van dit soort van zogenaamd "intergratie bevorderende suggesties" komen.En ik verdenk de bedenkers ervan dat zij er op uit zijn om de irritatie jegens de mossels nog meer aan te wakkeren.
Is een kwestie van olie op het vuur gooien.

Boellie | 24-01-08 | 11:15

Het biggetje in sesamstraat moet binnenkort ook geruimd worden.

Stir Glenfarclas II | 24-01-08 | 11:14

Ik denk dat er maar eens een ware revolutie moet komen geleid door de Reaguurders. Want waar we nu mee bezig zijn op deze Aardkloot slaat helemaaaaaaal nergens meer op. Achterlijk volk die moslims.

Viva La Révolucion!!!

achmed-de-terrorist | 24-01-08 | 11:13

Uit de bundel "halal sprookjes" het sprookje Wilders en de 7 geitjes

Er was eens een moslima. Omdat ze een boerka droeg had haar man nog niet ontdekt waar zij allemaal voor gebruikt kon worden. En daarom had haar man via de Imam 7 geitjes gekocht. Als man moet je toch iets niet waar om je lusten op bot te vieren.

Op een dag moest de moslima naar de Albert Heyn om wat halal hamburgers te halen. Ze zei tot de geiten dat buiten de boze Wilders rondsloop, en die riep altijd dat alle geitjes "Deaud" moeten. Dus ze mochten beslist de deur niet open doen. Ze konden Wilders herkennen aan de blonde cavia die altijd op zijn hoofd zat.

Nadat de moslima als een wandelend fallussymbool richting de Appie was gegaan werd er geklopt. "Wie is daar?" Riepen de geitjes. "Ik ben het, Jan Peter Balkende." werd er geantwoord. "Wij geloven je niet" zeiden de geitjes. "Hou je cavia eens voor het raam". Het werd weer stil. En weer werd er geklopt. "Wie is daar?" Riepen de geitjes.

"Ik ben het, Ella Vogelaar, en ik kom de kozijnen schilderen en de schotel
antenne van vogelpoep ontdoen". Maar de geitjes geloofden het weer niet.

Wilders werd er buiten knettergek van. Hoe kwam hij binnen? Maar daar stond nog een vat met afgewerkte olie van de Ford Taunus 1300 model 1974. Wilders sprak nog "Sorry Thieme" en dompelde de cavia in de olie. Nu wassie zwart als een haram zwarte piet. En weer klopte hij, en nu hield hij de zwarte cavia voor het raam. "Hoi," riepen de geitjes, "daar is Job Cohen met thee en onze uitkering" en deden de deur open.

Wilders stormde naar binnen, deed de geitjes in een doos en stuurde ze zonder afzender naar het rifgebergte. En zo leefden ze allemaal nog lang en gelukkig.

jan-lul-de-behanger | 24-01-08 | 11:13

@ Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 11:08

Linky 2 opgeslagen, ga ik eens bestuderen. Thanks.

wopper | 24-01-08 | 11:12

Langzaam, heel langzaam worden we tot Eurabia. Heeft de libische kamelenbespringer toch gelijk als hij zegt dat de toekomst hier voor de de moslims is. Ze fokken sneller, de geitenwollensokken policors geven het gewoon aan ze weg en de rest is te soft/lui om er echt tegen in opstand te komen. Zolang ze op 2de kerstdag maar naar IKEA kunnen om een meubel voor hun flatscreen te kopen.
Om met Henk WEstbroek te spreken" Waar moet ik heen?"

middleoftheroad | 24-01-08 | 11:11

Serieuze aanslag op de westerse cultuur: Disney is een deel van je opvoeding, denk maar aan al die films. Wie is er niet groot mee geworden? Ik neem maar vast afscheid van Pluto en Goofy, dat zijn honden dus ook haram.

Animal Farm ftw!

WahWow | 24-01-08 | 11:08

@ Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 11:01

Dat zijn Extreme Gutmenschen, het ziet er zwart van.. ;)
Okee, ik houd erover op.

wopper | 24-01-08 | 11:06

Lachwekkend, er zijn er een paar goed de weg kwijt.
Zijn er eigenlijk al wel moslims die geklaagd hadden over het boekje, of waren het de onderwijskundugen zelf die zich bij voorbaat al zorgen maakten?

Zeurders | 24-01-08 | 11:06

@ Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 10:59

Pfff.. pak van m'n hart, ik hou heeelemaaal niet van schelden, laat staan van ad homs...
Maar serieus, er zou een onderzoek gedaan kunnen worden naar fundimosketen in Rusland, hoeveel zijn 't er? wordt daar net zo hard geappeased als hier = uitgezet, wapens, 'vreemde' lectuur?
Indien tijd ga ik eens goochelen.

wopper | 24-01-08 | 11:03

Jarenlang een huisvarken gehad, dat ik als biggetje met de fles heb grootgebracht. Was opvallend schoon en slim en stonk niet zoals de boerin waarnaar ze was vernoemd.Canidae zijn ook haram volgens de malloten. Uitroeien dus maar al die wolven, jakhalzen, vossen en talloze hondenrassen.

snuff | 24-01-08 | 11:01

wopper 24-01-08 @ 10:58
Ik ken overigens heel wat negerts die bepaald geen Gutmenschen genoemd kunnen worden. Bouta, Charles Taylor, Amin, Bokassa. Noemt dat maar policor Gutmenschen :-)

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 11:01

wopper 24-01-08 @ 10:58
Nee, het is al weer mooi geweest voor vandaag :-)

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 10:59

Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 10:55
Welnee, Wopper is het meisje met de rode haren dat op een Brussels terrasje van een dagje uit geniet.

Sikkeneur | 24-01-08 | 10:58

@ Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 10:55

Bigi, smerige Gutmensch negerT..

* oh shit, die is dubbelop *
Gaan we verder? ;)

wopper | 24-01-08 | 10:58

wopper 24-01-08 @ 10:52
Hehehe, ja dat is een goeie. Daar heb ik het niet van terug.
Nou voor één keer dan maar.
Wopper je bent een smerig bruinhemd !

* Nu jij *

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 10:55

spaghettimonster 24-01-08 @ 10:44
Dat van de Oegoeren is mij globaal bekend, al moet ik toegeven de details van dat verhaal nauwelijks te kennen. Ik zal mij er eens over inlezen. China is inderdaad niet zo fijngevoelig als het om dit soort konflikten gaat maar of het op de lange duur soelaas zal bieden betwijfel ik. Ze hebben nogal een harde kop die muselmannen namelijk. En overal waar ze als minderheid zorgen te voor gelazer, denk bijvoorbeeld ook aan de Filipijnen. Maar laat het een troost zijn om te bedenken dat wij Westerlingen er niet lang alleen voor zullen staan. India, China en Rusland zullen op den duur in toenemende mate hetzelfde gedonder krijgen.

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 10:54

Veel lol @ Paard van Troje :)

RauwKotsch | 24-01-08 | 10:54

Ow wee als ze aan 'Barbapappa' durven te komen, dan is het einde nabij..

rstyled | 24-01-08 | 10:52

@ Bigi Bana Boy 24-01-08 @ 10:49

Gutmenschen, Gutmenschen...
Nu jij met je favoriete Bruinhemden..

wopper | 24-01-08 | 10:52

@DiagnosisTyphus 24-01-08 @ 10:47:
Catalogus van de Openbare Bibliotheek Teheran.

koerbagh ® | 24-01-08 | 10:50

wopper 24-01-08 @ 10:29
Dat vindt jij wel een mooi woord dat Gutmenschen ?
Zeg het nog eens een paar keer ?

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 10:49

Weet iemand nog een leuke naam voor de nieuwe index librorum prohibitorum?

DiagnosisTyphus | 24-01-08 | 10:47

@bwahaha 10:29: Precies, bovendien gaat het niet om een ban, maar om uitsluiting voor een of andere flauwekulprijs. Het is een stel verdwaaste policors die dit werkje van deelname hebben uitgesloten.

Hoewel, verdwaast? 'The judges criticised the stereotyping in the story of the unfortunate pigs: "Is it true that all builders are cowboys, builders get their work blown down, and builders are like pigs?" Wij doorgaans redelijke mensen weten dat normale kinderen in een gezonde school geen moment een dergelijke absurde conclusie zullen trekken uit een vermakelijk verhaaltje. Maar anders is het als je meent dat de scholen een verlengstuk van de culturele propagandamachine moet zijn, als je die scholen hebt ingericht om bij kinderen ieder lesuur de "juiste"denkbeelden er in te rammen, en als je de kinderen hebt opgedragen te allen tijde alert te zijn op "foute" uitingen. Dan zou dit soort "vervuild" materiaal gepresenteerd in een schoolse setting inderdaad een verkeerd beeld kunnen wekken bij de gehersenspoelde slachtoffertjes.

Muxje | 24-01-08 | 10:46

Ik bedoel het westen van het land.

spaghettimonster | 24-01-08 | 10:45

@Bigi Bana Boy@10:28
China heeft al veel Chinese moslims in het oosten van het land. Ze leven vrij geisoleerd van de rest van China maar voelen zich in de eerste plaats Chinees. China zegt alle geloven te respecteren, maar houdt de moslims er wel flink onder. Ze hebben er al ervaring mee. Strijd om onafhankelijkheid van islamitische Oeigoeren wordt keihard onderdrukt, vergelijkbaar met wat Servisch leger in Kosovo deed - alleen dan zonder VN interventie. Wel vormen de moslims de enige groep in China die is vrijgesteld van de eenkind-politiek, ze mogen er maarliefst twee.

spaghettimonster | 24-01-08 | 10:44

@fuckje 24-01-08 @ 10:41
Ja precies! ......... kudt denen

overVecht | 24-01-08 | 10:43

Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, desnoods tegen een hoge prijs onder de tafel *handenwringend naar boekenstellingen kijkt*
Overigens hebben deze juryleden het ethisch besef van een pinda en zouden zich nog eens achter de oren mogen krabben aangaande grondwettelijk geregelde rechten op vrijheid van pers.
Dit muisje gaat dus nog een staartje krijgen en met een sisser aflopen.

Sikkeneur | 24-01-08 | 10:43

@overVecht@10:38,
Die bijnaam" finnen"vond ik altijd al ongepast en verwarrend. Noem de schoften bij hun echte naam!

fuckje | 24-01-08 | 10:41

I huff and I puff and I blow your schoolbus away

sjaakdeslinksesul | 24-01-08 | 10:41

Ik was laatst in Finland en daar doen de finnen gewoon keihard mee met zuipen, feesten en neuqen. Ik begrijp dan ook niet waarom ze elders zo moeilijk doen. Wel vreemd dat ze in eigen land allemaal blond zijn, maar dat terzijde.

overVecht | 24-01-08 | 10:38

Wat een bullshit!

Maelstrom | 24-01-08 | 10:36

*vind knipoog naar paard van troje een briliante steek onder water van Fleischbaum*

JAroen | 24-01-08 | 10:36

@Bigi Bana Boy@10:28,
Bovendien zijn Aziatische soldaten veel beter, harder, sterker, en kijken niet op een mensenleven.

fuckje | 24-01-08 | 10:34

Zou ons grote probleem zijn opgelost,wanneer alle Nederlanders i.p.v. een hond
of kat een varkentje als huisdier nemen?

lokeend | 24-01-08 | 10:30

@nduss Wat er aan de hand is? Dat wij onze ideeen over varkens blijkbaar moeten herzien, en niet de mensen die geschriften uit het jaar nul voor zich laten denken zonder dat zelf te doen. Dat is er aan de hand, en dat vind ik verontrustend.

puddingbrood | 24-01-08 | 10:29

Geen moslim die om de ban vroeg... Als je het iemand wil kwalijk nemen, doe je het maar de Engelsen zelf. Geitewollensokkendragers. Het lijken wel Nederlanders.

bwahaha | 24-01-08 | 10:29

@ kwarkoo1 24-01-08 @ 10:25

Niet-Gutmenschen mogen alles...

wopper | 24-01-08 | 10:29

fuckje 24-01-08 @ 09:31
Nou daar zeg je eens wat. Ik loop al aan tijdje met het gevoel rond dat China en India binnenkort wel eens een rol zouden kunnen gaan spelen in dit hele verhaal. Met hun groeiende economieën en de daar bij behorende groeiende invloed in de wereld is het onontkoombaar dat ook zij steeds grotere problemen zullen krijgen met de moslimwereld. Waarschijnlijk zullen zij er anders in staan dan de VS omdat ze niet zo'n behoefte eraan zullen hebben om hun ideeën op politiek en economisch aan de rest van de wereld te willen verkopen, maar tocht ... zeker China zal zijn economische macht om willen zetten in politieke macht, al is het maar om hun behoefte grondstoffen en energie veilig te stellen. Daarmee is het niet te voorkomen dat ook zij vroeg of laat bij dit konflikt betrokken zullen worden. India en Rusland zitten er al lokaal midden in met de problemen die ze hebben met respektievelijk de Kaukassus en Pakistan en het noorden van India.

Bigi Bana Boy | 24-01-08 | 10:28

Goed idee... Iedere overheidsbemoeienis is sowieso iets waaraan een bepaalde bevolkingsgroep aanstoot zou kunnen nemen.
Dus moet de overheid ook helemaal geen prijzen voor schoolboeken gaan verlenen, dat is de deur openzetten naar politiek-correcte bemoeienissen..

Die hele 'Becta' welke die bett Awards uitreikt is dus per definitie een nutteloos instituut:
"Becta, the government funded agency responsible for technology in schools and colleges.."
Oplossing, heel dat overheidsbureau opheffen en gewoon scholen zelf laten kiezen welke boeken ze bij uitgevers afnemen voor onderwijsdoeleinden.

Natuurlijk, als er zoveel behoeft is aan instituut dat allerlei definities gaat geven over wat #goed' is of wat opeens niet meer zou mogen... is dat ook prima door de vrije markt te laten regelen...

Geenstijl zelf is bv prima een voorbeeld van een politiek-correcte vingertje-wijs-site (hooguit een andere soort van politiek-correctheid dan die van de huidige politieke elite) die voor zijn bezoekers-doelgroep bepaald wat wel of niet zo mogen, zònder dat dat hen belastinggeld kost

RM-rf | 24-01-08 | 10:28

Heb ik die linksen niet ooit heel hard horen bleren over 'boekverbranding' en 'einde democratie'? Waarom blijft het nu zo stil aan het rode front?

alex69 | 24-01-08 | 10:26

@ConfuZor 24-01-08 @ 10:17

Ja, de meeste Europeanen zijn wakker zij zien dat de moslims hun eingen soort op een vreselijke manier ombrengen, mishandelen, martelen, verkrachten, stenigen, vermoorden, bombarderen, onderdrukken. Ik wil nog wel ff doorgaan hoor maar dan ben ik over een half uur nog bezig. Gelukkig zijn er ook moslims die dit ook zien maar dat zijn de geschoolde moslims of in elk geval met een normale waarneming van aardse zaken. Mensen zoals jij hadden meteen geaborteerd moeten worden na het constateren van de zwangerschap, ik heb medelijden met je.

Banketstaaf | 24-01-08 | 10:26

Dat is nou wat je noemt 'Zelf-Islamisering'... En de BBC en de NOS gaan kloeck en moedigh voorop in deze linkse drang tot zelfvernietiging

Azamat Bagatov | 24-01-08 | 10:25

wopper 24-01-08 @ 10:23

Linkje gesaved. Maarre, mag dat nog wel?

kwarkoo1 | 24-01-08 | 10:25

@ mezelf,

herstel: pliesie Calgary/mensenrechtenorg. Alberta

wopper | 24-01-08 | 10:25

@ ezralevant.com/2008/01/whats-this-all-...

Ezra Levant publiceerde 2 jaar geleden de Mo-cartoons in zijn blad, haatbaard vroeg de pliesie Levant te arresteren, ving bot en begaf zich naar de mensenrechtenorganisatie van Calgary, werd daar ondervraagd, mocht geen opnames maken, heeft dat wel gedaan > video's > grote ruchtbaarheid wereldwijd.
De mondsnoertactiek. Als je tijd hebt bekijk de video's.

wopper | 24-01-08 | 10:23

JULLIE OVERDRIJVEN ALLEMAAL (zei de blinde dove)

stoorZENder | 24-01-08 | 10:20

Lezen is best moeilijk he Weesie. Tis allesbehalve verboTen. Het boek mag alleen niet mee doen aan de Bett Awards. Wat natuurlijk ook moeilijk te verkroppen is voor jullie. Jullie zijn natuurlijk al jaren fan van de Bett Awards (alsof er hier ooit maar 1 iemand van gehoord heeft)

Draaitafel Demagoog | 24-01-08 | 10:19

wopper 24-01-08 @ 10:17

Nee, ken ik niet. Vat even samen. Wil je?

kwarkoo1 | 24-01-08 | 10:18

*zet DVD collectie van de Muppetshow op Marktplaats*

Klukkluk | 24-01-08 | 10:18

Shalome 24-01-08 @ 09:51
Er is trouwens een link tussen een van de grootste vulkaanuitbarstingen van de laatste 50.000 jaar en het ontstaan van de islam. Krakatao in Indonesie ontplofte in 535 AD (zesde eeuw) en overal op de wereld ontstonden grote volksverhuizingen en oorlogen vanwege extreme kou en misoogsten.
Ook in Europa: Germaanse stammen zijn vanuit zuid-Zweden naar het zuiden getrokken, onder meer naar Nederland. Romeinse rijk viel mede onder druk van de Germanen uit het noorden en de Tartaren uit het oosten die de kou waren ontvlucht. Voor die tijd spraken we hier geen Germaanse taal. Feitelijk markeert 535 ook het begin van de Middeleeuwen.
Arabie had ook gigantische oorlogen, en daar kwamen in de 7e eeuw verschillende legerleiders op om orde op zaken te stellen. Moslims hebben het soms over pre-islamitische barbarij, ze bedoelen de chaos van na de vulkaanuitbarsting.

spaghettimonster | 24-01-08 | 10:17

Wolah dit is alleen maar goed. Oprotten met die onreine troep!

Eindelijk wordt Europa wakker, eindelijk zien ze in wat de waarheid is.

ConfuZor | 24-01-08 | 10:17

@ kwarkoo1 24-01-08 @ 10:12

LOL! * de hulde schichtig in ontvangst neemt *

Ken je btw de Ezra Levant case al?
ezralevant.com/2008/01/whats-this-all-...

Het inperken gebeurt in sneltreinvaart.

wopper | 24-01-08 | 10:17

*haalt schouders op en knoopt mevr. koekie hoofddoek om*

Koekje-dr-bij? | 24-01-08 | 10:16

@Ari Gold

Zou je een ander woord kunnen gebruiken "BIGGELEN" vind ik niet gepast in deze situatie

Emiegreerdoor | 24-01-08 | 10:16

Wanneer je leest/hoort van: verhalen over biggetjes die geschrapt moeten worden, halal-hypotheek, en halal hapjes op schoolfeestjes en meer van dat soort zaken, dan roept dat weerstanden op bij grote delen van de autotochtone bevolking.
En van die weerstanden zijn de bedenkers van dit soort "goedbedoelde" suggesties en aanpassingen goed op de hoogte.
Ik zeg kwade opzet en meer niet!

Boellie | 24-01-08 | 10:15

@fuckje 24-01-08 @ 10:08
Met dank aan de Amsterdamse politie die dit al VIER jaar onder de pet (hoofddoek?) houdt!!!!

Ratko | 24-01-08 | 10:14

Ik word echt lichtelijk depressief van dit soort zaken of beledig ik nu alle mensen die een depressie hebben?Wat een achterlijk gedoe zeg, geen beertje met de naam Mohammed want dan verdien je de doodstraf, geen drie biggetjes meer, geen Sinterklaas want de Pieten zijn discrimerend voor de donkerhuidige mensheid, geen Wilders film, haatzaaiende en rascistische zandnegerts in onze regering die alles mogen zeggen en doen, uitkeringstrekkers, lees Marokkanen en ander moslim ges***s die lekker een kwartaaltje op vakantie mogen what's next? Paris die pleegmoeder wordt van Nicole's dochtertje? Vreselijk, het einde is naderbij.

*Gaat in foetushouding liggen wachten op het einde der tijden*

Banketstaaf | 24-01-08 | 10:14

Overigens pleit ik voor een tegengeluid! Ik ben beledigd. Mijn cultuur wordt aangetast! Misschien dat we Disney moeten vragen om de film opnieuw uit te brengen.

Spyrograaf | 24-01-08 | 10:12

wopper 24-01-08 @ 10:06

Dank je. Uit jouw toetsenbord klinkt dat als een waar compliment. Hulde!

kwarkoo1 | 24-01-08 | 10:12

Dus daarom is het Q-Music varken gemoldtt...................

wILL | 24-01-08 | 10:11

het Varken heeft ons eeuwenlang geholpen de winter te overleven en is traditioneel het meestgegeten dier in Nederland en Duitsland! dit dier verdiend wat meer respect!

nnnnnnnn | 24-01-08 | 10:10

VERBOTEN!!! GENAU AUSRADIEREN... Beetje moe van die linkse moslim-knuffel gestapo...

Chauvinistische Hond | 24-01-08 | 10:10

De wolf en de 7 geitjes wordt zeker de vervanger?

Spyrograaf | 24-01-08 | 10:08

@ mezelf 09:41

Oh ja, knor'an.

No-Life | 24-01-08 | 10:08

Maar de moslims zijn wel eerlijk: De Amsterdamse moskee El Tawheed wil in Nederland een islamitische staat vestigen.
De AIVD weet ervan, dus gaat U allemaal rustig slapen!
( bron: voorpagina Telegraaf )

fuckje | 24-01-08 | 10:08

Ik vrees voor Miss Piggy.. Arme Kermit.

BroncO | 24-01-08 | 10:08

Wat de politiek correcte beleidsmakers ook met ons voor hebben; de oorspronkelijke nederlandse bevolking kiest toch wel voor uitingsvormen en evenementen waar men zich Nederlander voelt; Kijk maar eens naar de populariteit van nederlandstalige piratenfeesten, regiosoaps, evenementen het Zwarte Cross festival en Boer Zoekt Vrouw. Prima wat politiek correct nederland met ons voor heeft, we kiezen zelf toch. Het Nederlands bleod kruipt waar het niet gaan mag!

treo650 | 24-01-08 | 10:07

@ kwarkoo1 24-01-08 @ 10:02

Gutmenschen.
En daar horen jij en ik als xenofobe fascistische racisten niet bij.

wopper | 24-01-08 | 10:06

Unilever zoekt aanstormend talent in de paarse broeken branche om haar Knorr merk volledig te rebranden....

Geweldloos verzet | 24-01-08 | 10:05

Paard van Troje is ook niet toegstaan: het Paard was van hardhout gemaakt en dat is dus kewtsend voor de bomen.
Zucht... draven we niet een béétje te ver door in deze onzin?

looprekje | 24-01-08 | 10:05

Joodkapje is ook erg fout.

Gier | 24-01-08 | 10:04

HAAHAHAHA WAT EEN MONGEAULEN. Dit verzin je toch niet ?

Als ze al een boek moeten verbieden is het die VIEZE Koran met dat smerige gevuilbek op vrijwel elke pagina.

Ze zouden mensen die een Koran in het bezit hebben moeten vervolgen wegens Godslastering, om dit soort rotzooi als de woorden van God te bestempelen

Elk fatsoenlijk mensch zou z´n reet er nog niet mee af willen vegen.

DieVanHierNaast | 24-01-08 | 10:04

En weten jullie wat nou zo ontzettend leuk is? Nee? Het wordt alleen maar erger! Eenieder die zich er tegen verzet (Wilders, Verdonk, Fortuyn, Janmaat) verdwijnen van het toneel.

Lying Dutchman | 24-01-08 | 10:03

Asterix en Obelix mogen nu ook geen everzwijn meer eten....

Quichegerechtigde | 24-01-08 | 10:03

@Ari Gold 24-01-08 @ 09:58:

Kan ik me voorstellen. Ik zie Nederland ook volledig ten gronde gaan, en dat alleen maar uit een ongegronde angst. Hier in Zwitserland trekt men zich de teloorgang van de Westerse cultuur tenminste wel aan:

minarette.ch/

Balsaq | 24-01-08 | 10:03

Knettergek !

Tobi | 24-01-08 | 10:02

wopper 24-01-08 @ 09:58

Gooien we deze ook nog maar een keer in de ring.................

Tot 5% moslims in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.
5% tot 10% moslims --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% moslims --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer moslims --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.

En zo gaat het op de hele wereldbol, overal waar de moslims als sprinkhanen neerstrijken gaan hele samenlevingen kapot.
Nu is de vraag: welk weldenkend mens gaat met dit kankergezwel in dialoog?

kwarkoo1 | 24-01-08 | 10:02

Hier is een islamitisch sprookje, dat goedkeuring geeft voor homeau's travestieten. Een vissersjongen krijgt een vriend die een vrouwelijke geest blijkt te zijn.
www.beleven.org/verhaal/de_betoverde_v...

BralV | 24-01-08 | 10:02

Geert Wilders schijnt in zijn film de analogie van de wolf en de drie biggetjes te gebruiken. Drie keer raden wat de wolf voorstelt.... ;-)

Quichegerechtigde | 24-01-08 | 10:02

Mijn biggetjes wat doen ze...

Surveillance-Fiets | 24-01-08 | 10:02

gvd blijf van onze sprookjes af of rot op naar je geliefde land

Vonkentrekker | 24-01-08 | 10:00

Waar zijn de Duitsers als je ze nodig hebt?

Lying Dutchman | 24-01-08 | 10:00

Wat is er aan de hand? Het boek staat niet op de lijstje van een of ander lullig verkiezinkje. Dit omdat de jury van mening is dat dit leidt tot 'cultural issues'.

Een idioot besluit van de jury maar verder is er niks aan de hand.

nduss | 24-01-08 | 09:58

@ kwarkoo1 24-01-08 @ 09:53

... en willen graag nog een tijd meeliften voordat ze gechopt worden.. hoewel ze zich daar niet van bewust zijn.. zolang Prada-pislamisten als T. Ramadan en Van Koningsveld hun oren volschetteren met zoete kamelenpeop likken ze verzaligd de ster van de RoP.

wopper | 24-01-08 | 09:58

*voelt dikke tranen van verdriet en onmacht over zijn wangen biggelen*

Ari Gold | 24-01-08 | 09:58

Ik moet schijten, mag ik van de overheid mijn reet nog afvegen of brengt dat Moslims van hun stuk?

Pilsvogel | 24-01-08 | 09:57

Hoe komt het dat wij westerlingen ons naar de slachtbank laten leiden, zoals de Joden dat toelieten 70 jaar geleden? Mensen denken dat de moslims de nieuwe Joden zijn (they wish), maar niets is minder waar. Moslims zijn de nieuwe Nazi's met hun wetten en misselijkmakende moraal.

Mokum Kosher | 24-01-08 | 09:57

@Mokum Kosher:

De reden dat varkens als onrein worden gezien is dat hun biologie heel sterk op die van mensen lijkt: en.wikipedia.org/wiki/Pig#Health_issue...

Dat heeft als gevolg dat veel varkensziektes "compatible" zijn met mensen.

Het verbieden van varkensvlees zal in de 6e eeuw, en zeker in het gebied waar de Islam ontstond, zeker zinvol zijn geweest. Met de hygiene van vandaag de dag, is zo'n verbod echter niet meer zinvol.

Balsaq | 24-01-08 | 09:56

Shalome 24-01-08 @ 09:51
Ies siempel. Woestijnvolkeren horen thuis in de woestijn. Voor iedereen de beste oplossing. Alleen, wie brengt ze er heen?

Bertus Betonsloper | 24-01-08 | 09:56

Shalome 24-01-08 @ 09:51

Zevende eeuw. Verder lees ik je stukjes graag, daar niet van.

spaghettimonster | 24-01-08 | 09:55

Poten af van Miss Piggy!

wopper | 24-01-08 | 09:54

@ Shalome 24-01-08 @ 09:51

Kek verhaal. Tongen?

kolonel klootoog | 24-01-08 | 09:53

Nog maar een keer dan.

Geloof is het struikelblok voor de op religie gebaseerde partijen in Nederland en Europa. Ze weten onderhuids wel dat de islam een verkeerde bij in de korf is, maar kunnen niets doen zonder zichzelf te steken.

kwarkoo1 | 24-01-08 | 09:53

en ondertussen kan je zoveel varkensvlees bestellen als je wilt hier in het M-O, er staat wel een waarschuwing bij, dat dan weer wel...

ed.. | 24-01-08 | 09:52

Wie gaat dit varkentje wassen? Is er trouwens een ISBN-nummer bekend van dit literaire stukje werk? Ga ik die persoonlijk wel importeren in die Middeleeuwse bende daar!

DoeHetZelf | 24-01-08 | 09:51

Als iedereen nou eens met z,n dikke reet achter z,n toetsenbord vandaan komt en z,n ongenoegen laat blijken op 26/1 op de Dam ,zou dat niet een stukkie schelen?
*scheert hoofd en poetst kistjes met varkensvet*

Ratko | 24-01-08 | 09:51

azijnseikerT 24-01-08 @ 09:39
In de 6de eeuw is de islam gevormd als een strijdreligie: het zit bij de islamitische woestijnvolkeren in het systeem om de confrontatie op te zoeken. Da's geen moreel oordeel: zo worden ze gewoon opgevoed. Het past ook bij hun mentaliteit, en dat heeft weer te maken met het leven in de woestijn, anders hadden ze wel een andere religie geadapteerd want indertijd stierf het van de profeten. Het oorlogsgeraaskal van Mohammed de Proleet viel blijkbaar in goede smaak.
Zo zijn er wel meer historische facts & figures die precies verklaren waarom de woestijnmoslims zijn zoals ze zijn (want ik laat bijv. de Surinaamse en Indonesische moslism graag buiten deze discussies). En het is ook een feit dat de islamtiische woestijnvolkeren niet van verandering houden. Met al die woestenij in hun hoofd moet de buitenwereld strak afgebakend worden met onveranderlijke dogma's en overzicht, anders raken ze helemaal het spoor bijster.

Shalome | 24-01-08 | 09:51

Ik vind moslims onrein..... Komt daar nu ook een verbod op???

ijsklont | 24-01-08 | 09:50

We zijn door de moslims eh, sorry ratten besnuffeld dat we ons dit laten zeggen.

chop46 | 24-01-08 | 09:47

2008 gaat een warm jaar worden met al die boekvebrandingen

Fimbulvetr | 24-01-08 | 09:46

Ik ken ook een sprookje. Over de wolf in schaapskleren en de zeven geytenneuqers. Helaas niet met een happy ending.

steven paul | 24-01-08 | 09:45

Nee idd, voor dat soort gekken kunnen we beter kinderporno uitbrengen!

Curse of the Scorpio | 24-01-08 | 09:45

@ azijnseikerT 24-01-08 @ 09:39

Omdat het altijd van die trieste clowns in beige truien zijn die witte sportsokken dragen in hun sandalen en alles sinds 1953 altijd heel 'gers' en 'kiks' hebben gevonden. Van die goedesmaaknazi's wiens enige contact met de jeugd bestaat uit het stiekem en onbevredigend vingeren van hun nichtje in een golfslagbad. Losers die als laatste gekozen werden met voetbal, omdat kinderen dondersgoed weten wie een loser is en altijd een loser zal blijven. Want die kneuzen hebben zitting in die commissies, die clowns maken de wereld stuk. Geloofsgehandicapten kunnen er niets aan doen, die zijn nu eenmaal gehandicapt. Het zijn die kuthonden die onder het motto 'vrijheid blijheid, alles moet kunnen' alles verbieden. Ik hoop dat ik er vandaag een voor de wielen (twee) van mijn halftrack krijg. Tyfuslijers.

kolonel klootoog | 24-01-08 | 09:45

Mag je onreine mensen ook verbieden?

Pigha Lal | 24-01-08 | 09:44

Roodkapje zag dit aankomen...

p0rn0 | 24-01-08 | 09:43

Ik voel mij beledigd door een boek waarin een kleuterneuqende epilepticus het woord van de duivel voor het woord van god verward. In de ban met dat boek!!!

(Kan ff niet op de naam van het betreffende werkje komen)

No-Life | 24-01-08 | 09:41

Varkens zijn helemaal geen onreine dieren. Varkens zijn slimme, sociale beesten met een hoge hygienische factor. Alleen mensen zijn weer zo ziek en dom om een schepsel natuurlijk of goddelijk onrein te vinden.

Mokum Kosher | 24-01-08 | 09:41

Varkens zijn helemaal geen onreine dieren. Varkens zijn slimme, sociale beesten met een hoge hygienische factor. Alleen mensen zijn weer zo ziek en dom om een schepsel natuurlijk of goddelijk onrein te vinden.

Mokum Kosher | 24-01-08 | 09:41

Het ergste is nog wel dat die boekjes wel gewoon in de winkel mogen liggen!! Je zou er als nietsvermoedende moslim maar langs lopen. Je schrikt je het varkenszuur.

Teen | 24-01-08 | 09:40

En wat vinden de kindjes er zelf van? Als pa en ma ze nou eens niet wijsmaken dat varkentjes aanstootgevend zijn is er niks aan de hand.

puddingbrood | 24-01-08 | 09:39

kolonel klootoog 24-01-08 @ 09:32

En dan vraag je je meteen af hoe het mogelijk is dat diezelfde broekpoeperTs op die posities in onze samenleving zitten dat ze deze beslissingen mogen/kunnen nemen. Dat verbaast mij nog het meest.

Verder is het uitgangspunt dat een moslim altijd boos is. Dat verongelijkte, dat haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan.

azijnseikerT | 24-01-08 | 09:39

Het gaat te feur

Heldt | 24-01-08 | 09:38

WTF! echt, What the FUCK!

We zijn met z'n allen echt helemaal knettergek aan het worden.
Dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar ik denk dat Wilders er weer een stem bij heeft de volgende verkiezingen.

Litheran | 24-01-08 | 09:37

Who's afraid of the big bad prophet?

Dr Mastermind | 24-01-08 | 09:37

@ fuckje 24-01-08 @ 09:34

Haha, ja, dat heet stoom afblazen...

wopper | 24-01-08 | 09:37

triest... dat de regering er ook echt gehoor aan geeft!
laat die paar extremisten toch oprotten, nu is het wel mooi geweest

zaqje | 24-01-08 | 09:37

Maak je er toch de drie kleine geitjes van:
Je weet wel, de een had een bordeel van gras.....

Lifecanbesimple | 24-01-08 | 09:36

dat krijg je ervan als je voor verboden bent. Burka's verbieden, biggen verbieden, zodirect is Bigi aan de beurt.

Maaier | 24-01-08 | 09:35

@redactie:
ff gezellig offtopic, maar:
KEN DIE KUTCOMMERCIAL WAT ZACHTER?
Bij voorbaat dank.

Don'on soul'Simmons | 24-01-08 | 09:35

@ ViagraFalls 24-01-08 @ 09:25

De UK begon ermee, dat Down Under meegaat in deze absurditeit spreekt vanzelf.
Nog een waar gebeurd verhaal:
Britse woont al jarenlang in een straatje waar aan het eind een moskeet staat. Veel geschuifel van baarden langs haar raam. Op haar vensterbank prijkt haar verzameling porceleinen varkentjes. Mossels boos. Pliesie verbiedt haar de uitstalling vanwege belediging.

wopper | 24-01-08 | 09:35

Heerlijk topic, zo op de vroege morgen, schrijf alle frust maar van je af!

fuckje | 24-01-08 | 09:34

Even half off-topic:
Weten ze ondertussen al in welke hoek ze de moordenaars van the notorious B.I.G. moeten zoeken?

Henkiemaardannietgek | 24-01-08 | 09:34

Ik begin te geloven dat we zelf ook een achterlijke cultuur aan het worden zijn. Politiek-correct achterlijk... dat dan weer wel.

Inert | 24-01-08 | 09:34

@fuckje 24-01-08 @ 09:28
Weinig vrees ik. Ik zou je studie maar omzetten naar geologie, daar heb je daar meer aan.

Hellsmurfje | 24-01-08 | 09:34

Eeehhhhhhh, Whats up doc ?????

Fapdrol | 24-01-08 | 09:33

Ordnung muss sein!

E.M. Cioran | 24-01-08 | 09:33

ze zijn knettergek geworden daar ...

increment | 24-01-08 | 09:33

Geert en de PVV mogen wel eens wat vaker van zich laten horen!
Parbleu!
Te droes!

fuckje | 24-01-08 | 09:32

Stop de islamisering!

Dr. Faustus | 24-01-08 | 09:32

Oh! My! Fucking! God!

In plaats van, bijvoorbeeld, Hans Liberg een kogel door die maniakaal grijnzende plofkop van hem te janken wegens het constant terroriseren van mensen die wel gevoel voor humor hebben gaat de wereld te onder aan een soort knuffeltruttigheid die me doet kotsen. Staat er dan niemand bij stil dat ik, als prakkiserend atheïst, me wel eens heel erg in de zak getast kan voelen door reliclowns die op basis van een sprookjesboek menen te moeten verkondigen dat mij een eeuwigheid van pijn en verdoemenis te wachten staat als ik niet precies doe wat in hun sprookjesboek staat. Als of het zo fucking geloofwaardig is dat een of andere kuthippie (die tegelijkertijd zijn eigen pa én een spook was) over water kan lopen. De wereld is gegijzeld door mensen zonder voorstellingsvermogen. Laffe broekpoepers. Mietjes. Als je je moet verschuilen achter een boek en de walgelijke en absurde ideeën die daar in staan ben je echt niet goed bij je hoofd. En je bent al helemaal achterlijk als je dan die mongolen nog serieus gaat nemen ook. En het nog extra ziek omdat het Cheert en zijn kneuzenleger weer een extra steen geeft om mee te gooien. GATVERDEFUCKINGDAMME.

/rant/d/td/dt

kolonel klootoog | 24-01-08 | 09:32

Ik vrees voor de varkensindustrie. Hoe lang mag er nog vlees verkocht worden in de winkels, slachthuizen bestaan, varkenstransporten plaatsvinden en niet te vergeten de varkenshouderij?

Van twee kanten in het nauw: De Partij voor de Dieren en de Islamisering.

J.B. van Heutsz | 24-01-08 | 09:31

*luistert Green Jelly nu het nog mag*

Elegast | 24-01-08 | 09:31

Is er ergens nog een goed getraind leger wat even goed orde op zaken kan stellen in Europa?
Noord Korea? Rusland?

fuckje | 24-01-08 | 09:31

Der kulturkammer hat gesprochen. Das ist verboten!!
Dit is duidelijk lectuur die zich afzet tegen het heersende regime, stel je voor zeg dat mensen denken dat biggetjes echt huizen bouwen! De geitenneukers zouden maar bang worden.

Henko | 24-01-08 | 09:31

Geert, ik vind je te radicaal tegenover moslims, maar maak van je film maar meteen een trilogie ter compensatie van ieder biggetje

Desoeverein | 24-01-08 | 09:30

Nwe titel:


3 Blinde Infideltjes
3 Martelaartjes
3 Mollahtjes

Trouwens, is er iets wat die verrekte fundimossels niet beledigt?
Met dank aan de volslagen absurde policnor idioten.
Sterph, moeltiekoelers, sterph.

wopper | 24-01-08 | 09:30

Some animals are more equal then other animals.

de honden blaffen... | 24-01-08 | 09:30

Bend over please !

Ratko | 24-01-08 | 09:29

* Vraagt zich af wat ze op IJsland moet beginnen met een studie Nederlands*

fuckje | 24-01-08 | 09:28

Dat wordt straks leuk voor de Chinezen als ze onze oorlogen overnemen. Chinezen zijn DOL op het verhaal de drie biggetjes. Die luie bouwt een huis van riet, de ander van hout, en de laatste van steen. En dan komt die vos, of wolf, wat is het. Die toch? Ja die bedoel ik, leer een paar Chinezen kennen, ze kunnen het je uitvoerig vertellen, en dat er ook een moraal in zit enzo. En ze eten er het liefst nog een biggetje bij ook.

spaghettimonster | 24-01-08 | 09:28

LOL @ Henkiemaardannietgek 24-01-08 @ 09:22

jaded | 24-01-08 | 09:27

Soms denk ik wel eens dat jullie dit soort berichten met een joint in de hand bij elkaar fantaseren. Helaas is het de realiteit. Vaarwel Knorretje.

pollito | 24-01-08 | 09:26

Een spaarvarken was ook al haram, evenals Piglet (Knorretje)

Morrizz | 24-01-08 | 09:26

@wopper 24-01-08 @ 09:21 - Dat was toch in Australie?
.
OT, scherp stukkie, Fleisch. Ik vraag me al tijden af hoever het nog moet komen voordat bepaalde ongewassen wortelknagers eindelijk hun ogen openen.

ViagraFalls | 24-01-08 | 09:25

Gelukkig staan er in de sprookjesboeken ook verhaaltjes die vast wel mogen van de islam. Blauwbaard kan verwacht ik wel op bijval rekenen... :(

Zijdezacht | 24-01-08 | 09:25

Godstamebij. Wanneer dringt het nou eens in de botte koppen van die politiek correcten door dat WIJ hier ook een cultuur hebben! Dat ze op die manier ONZE cultuur door het slijk halen!
Slijk waarin varkens graag liggen te wroeten, dat dan weer wel.

Eucalyptas | 24-01-08 | 09:24

ze hoeven het tog niet te lezen.
de halauitgave: dire kleine lammetjes.
zo ik kruip nog even op mijn scaap

cooleman | 24-01-08 | 09:24

Ze verliezen hun verstand in Brittain ook al...

Simon Sez | 24-01-08 | 09:24

Exit Knir Knar en Knor.

Elegast | 24-01-08 | 09:22

Ack... Van den vos Reynaerde mag toch nog wel?

Ranja Drinker | 24-01-08 | 09:22

Ik gooi meteen mijn beertje collargol-mok weg voordat deze illegaal wordt

ijsklont | 24-01-08 | 09:22

Het is ook behoorlijk hard als je erachter komt dat zelfs een lui varken harder werkt dan de gemiddelde moslim.

Henkiemaardannietgek | 24-01-08 | 09:22

@ Fleisch,

Bedankt voor het oppikken (that is van dit bericht).
Misschien kun je er even bijzetten dat de banken in de UK geen spaarvarkentjes meer mogen geven aan kinderen.
Het UK-varken is in de ban gedaan.. dat lukt de appeasers hier nooit.. want welke lutser gaat de Brabo-economie nou om zeep helpen.

wopper | 24-01-08 | 09:21

Hopelijk waait het niet over de zee.

DatDus | 24-01-08 | 09:21

@ Fleischbaum
Als je geen midgets voor het hoofd wilt stoten moet je ze vooral zo noemen...
/Policor modus off

Patrick Bateman | 24-01-08 | 09:20

Alles Verboten!!

rocco101 | 24-01-08 | 09:20

Niet alleen wij zakken in de stonDT zie ik ...

Vitamine C | 24-01-08 | 09:19

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken