Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ze moeten de Antillianen weer eens hebben

De negers van GeenStijl groeten u"Noem mij alsjeblieft één cursus die je geslaagd kunt noemen en ik zou al gelukkig zijn. Maar die is er niet! De mentaliteit van Antillianen moet aangepakt worden. Ja, ik zeg dat over mijn eigen mensen. Antillianen zijn niet geëmancipeerd, ze kunnen geen verantwoordelijkheid dragen en ze vertrouwen elkaar niet." Was getekend, James Schrils, Antilliaans historicus. Samen met Ruben Severina, van het landelijk platform van Antilliaanse organisaties en dr. Aart G. Broek, socioloog en communicatiedeskundige stelt Schrils dat de 20 miljoen euro die door de overheid in Antilliaanse risicojongeren is gestopt, weggegooid geld is. Ofwel, ze moeten de Antillianen weer eens hebben. Daarom lanceert persona non grata Jacob Gelt Dekker vandaag een stappenplan om het IQ van de gemiddelde Antilliaan op te krikken. Opdat Hero Brinkman straks op zoek moet naar een nieuwe zwarte piet...

Reaguursels

Inloggen

tja zeg dat eens tegen je eigen Lands genoten.

"dat kun j van de meeste ned. niet zeggen"
waarom niet zeggen jelluie alltijd de meeste Antillianen :S :S
"dus scheer niet iedereen over een kam met dat gezeik"
hoe denk je dat ik voel over all het geziek over mij Landgenoten.

AwaMaN | 23-01-08 | 13:32

zo al dat commentaar zeg...
niet normaal!
ik ben een ned.
en mijn vriend is een anti en een verdomd goeie ook hij werkt hard voor zijn gezin en houdt zijn handjes thuis dat kun j van de meeste ned. niet zeggen!
dus scheer niet iedereen over een kam met dat gezeik!

liek_elevi | 22-01-08 | 16:50

"Godett kon geen premier worden."

Als een antillian kan ik je segen dat ik eenz ben.
Hij als een Premier = Geld weg. hij stopt meer in zijn zak dan in het volk :S :S.

"heel veel antillianen zijn ook gewoon lui, corrupt, crimineel, laag opgeleid, tienermoeder, werkloos en dom.. dus ja, antillianen moeten emanciperen."
Onwaar ik heb mijn scholen af en werk meer dan 8 uren per dag 6 dagen per week. wat je zegt is een klein gedeelte.
Nederland heef ook heel veel Werkloose, MEER Tiener moeders dan hier, well kleine curruptie maar met meer geld , ook lui, ook dom die zich met Drugz inent dus wij hebben iets met elkaar hey HETZELFDE PROBLEMEN

Niet te vergeten moet ik ook jullie vertelen hoe De Nederlanders op de antillen doet ? hoeveel geld ze onder de tafel uitgeeft. hoeveel nederlanders Junkies zijn ?
jullie zien of leest dat niet in het algemene dagblad of bij de NOS en wij moeten altijd goed praten of horen van de Nederlander ( pssss ech typisch Imago in de media: Antillen Drug Kapital met alleen Criminalen )

wat ik zeg is Als je iets smoelt en echt niet weet hoe het hier zit, toe maar niet bespaar je typ werk en bespaar je tijd

AwaMaN | 21-01-08 | 20:25

de zweever 20-01-08 @ 19:48
Godett kon geen premier worden.

miko | 21-01-08 | 17:56

Ha

Jullie praten ook te veel van onze Antillianen

Kijk eens
Smoeltjes over dat wij dom zijn is gewoon te lachen.
julie denken dat wij nogsteeds in houten fietsen rijdt, denk 2X erzijn verschillende soorten nederlanders. Homo's, Irietanten, Gek, Debiel en jij krijgt ook de goeies erin.

Het zelfde als wij. Wij zijn allemaal verschillend.
Ik moet zegen jullie smoelen soms te veel over ons "Antillen op het markt"
"Roversnest" "Kurupt"

Kijk het zelfde nederlanse die smoelt die hadden sinds 50 jaren geleden antillen op de markt te zetten om zijn eigen zakken te vullen.

Kijk goed in het geschiedenis Jochies.

Ik zie dat ik een ban krijgt doe maar
ik ben toch een verveelio

AwaMaN | 21-01-08 | 16:35

stappenplan voor Nederland:
1 wilders stemmen
2 verbrandt het rijksgebouw
3 demoniseer de alochtonen
4 kristalnacht organiseren
5 rails aanleggen
6 gaskamers bouwen
7 wildersjugend vakantiekampen organiseren
8 vergas iedereen die niet oerhollands is
9 hele land is een saaie boerenkool etende, patrickjumpende, onbevredigde vrouwen hebbende, vergrijzde, WASP samenleving geworden.
10 geenstijl moet helaas dicht want er zijn geen alochtonen meer om te beledigen (de joden dan maar WEER?).
Het gaat in ieder geval de goede kant op gezien nu ook Duitsland bezig is met radicaliseren kunnen jullie weer stiekeme bondgenoten zijn.
Hey, misschien weer de appartheid in Zuid Afrika herstellen (kudtnegerts)?
Ik zeg doen und schnell!!!

whogivesashit | 21-01-08 | 13:49

Ha, die beste James Schrils. Ik heb nog geschiedenis van die kettingrokende prachtvent gehad. Zijn lessen waren altijd interessant en hij leerde je kritisch na te denken. Misschien moet hij weer gaan lesgegeven om die emancipatie en verantwoordelijkheid er in te brengen?

sakiwebu | 21-01-08 | 00:30

@miko 20-01-08 @ 15:03
Nee, ze heet geen Jasmine, maar het doet me deugd dat er blijkbaar meer Antillianen zijn die zich verre houden van wat voor slachtofferrol dan ook.

Tarak | 20-01-08 | 23:46

hey, jullie hebben negers geschreven ipv negerts!
wat een -weggejorist-fout!
maarja, die anti's komen hierheen om hun iq wat op te krikken, kan je ze niet kwalijk nemen. en de hoge heertjes hebben niet zo'n hoog iq, want ze worden nog niet -weggejorist-

mar RUK! | 20-01-08 | 22:40

Het allerlaatste woord van Jacob Gelt Dekker zijn tekst had onderbegaafden ipv zwakbegaafden moeten zijn. Dan was de boodschap scherper en cynischer.

MadDieu | 20-01-08 | 22:20

heel veel antillianen zijn ook gewoon lui, corrupt, crimineel, laag opgeleid, tienermoeder, werkloos en dom.. dus ja, antillianen moeten emanciperen.

boerepatat | 20-01-08 | 20:11

mooie uitdaging zou ik zeggen!

heb dit lieve volk(niet sarcastisch) liever dan die religieuze mafkezen die voorbereidingen treffen om dit land op te eisen!
tuurlijk zitten er schoften tussen,maar het zijn geen bedriegende huigelaars die wat in hun mars voeren.

maar ja als iemand als anthony goddet premier kan worden,moeten we reken dat dit er een gaat worden vd lange adem.

de zweever | 20-01-08 | 19:48

Die Jacob Gelt: "Alle vormen van misdaad komen op de Antillen voor, en zo ongeveer in een mate, zes- tot tienmaal groter dan in West-Europa."
en even later "praktijk handelt het zich bij de misdaad voornamelijk om zwakbegaafden, randdebielen en psychopaten". Juist ja, 1 + 1 = 2...
Blijkt maar weer eens dat PVV-er Brinkman niet goed bij zijn hoofd is, te koop zetten op Marktplaats? Wie koopt er nu in hemelsnaam zo iets? Weggeven aan Chavez is beter, wij een probleem kwijt en hij een probleem erbij.

Stropdasje | 20-01-08 | 18:12

@ Nee, nooit geweest jammer genoeg. Ik heb een Arubaans maatje die altijd met de meest toffe verhalen komt na zijn vakanties, dus ik hoop ooit es te gaan.
Maar desondanks heb ik recht van spreken in deze, het gaat erom OT dat Nederland een oplossing gaat vinden voor de problemen die Antilliaanse jongeren veroorzaken in te perken. Zoals Miko terecht opmerkt zal afscheiding niet een complete oplossing zijn daarvoor, maar je moet ergens beginnen, en geld naar het probleem gooien heeft geen effect. Niet goedschiks? Dan kan het ook kwaadschiks.

bello | 20-01-08 | 18:03

Tsja, wat zal ik zeggen. Ik heb veel Antillianen in mn familie en vorige week was ik op een bruiloft. Meer dan honderd Antillianen aanwezig en drie ervan hebben een baan. De rest leeft van een uitkering terwijl ze beter Nederlands spreken dan de gemiddelde Marokaan of andere immigrant.
Het overgrote deel heeft een waardeloze mentaliteit en cultiveert een slachtofferrol. En voor de toekomst voorzie ik weinig goeds aangezien er talloze gezinnen met meerdere vaders zijn. Wel verwekken maar niet opvoeden.

Eikenhout | 20-01-08 | 18:02

Madcobra 20-01-08 @ 17:25
Ik hoop daarom dat de gemotiveerde antillianen dan hun eiland/landgenoten er eens op aan spreken. Verder moet men kritisch zijn op prestaties goed is niet goed genoeg. Maar die 6jes kultuur zullen ze dan wel weer van ons overgenomen hebben :)

bello 20-01-08 @ 17:27
Surinamers waren anders vroegerook veel meer vertegenwoordigt in de misdaad cijfers maar ze halen het u hard in (in de positieve zin)
"En hoewel ik het nobel vind dat je voor een betere geldstroom pleit, ben ik van mening dat het een keer op moet houden, de maat is een keer vol en het is tijd voor de Antillen om een grote jongen te zijn en zelf de broek op te houden'
De braindrain die er naar nederland is maakt dat zo goed als onmogelijk 80% van de opgeleide antillianen gaat niet terug.men kan immers meer verdienen in NL. ook dat is een grote belasting voor het eiland de mafkezen blijven zitten en goede betuurders zitten in nederland in het bedrijfsleven. grote kans trouwens dat mensen die jij rielekst vind zeggen dat ze Surinamer zijn om zo hun carriere niet in gevaar te brenegen. sad but true.

van dal.
ik heb het inderdaad vaak gezien dat een gemotiveerd persoon in no time carriere maakt bij een hotel of kantoor. De aanleg van Antillianen om verschillende talen te spreken komt ze ook vaak goed uit om in de diplomatie te werken. De wil tot , is vaak genoeg.

miko | 20-01-08 | 17:55

Apen zijn het!

snapjedat | 20-01-08 | 17:54

@bello

Vraag: weleens op de Antillen geweest?

Ik zal maar de detailles van die ene telefoon gesprek besparen. Maar toen wist ik, wat ik moest doen!!

get up stand up. En ik sta nu!

Madcobra | 20-01-08 | 17:39

@Madcobra 20-01-08 @ 17:19

Ik had al zo'n vermoeden ja. Beetje jammer. Er is natuurlijk ook het principe van ' de juiste man/vrouw op de juiste werkplek' , een beetje bonafide werkgevert zal zich niet laten afschrikken door een accent of een kleurtje, die kijkt naar wat een persoon in huis heeft en hoe die in zijn/haar bedrijf past.

Let dus goed op bij wie je solliciteert: een baas die alleen maar krijtjes in dienst heeft zit waarschijnlijk fout, een baas die alleen maar zwarte lui rond heeft lopen zit waarschijnlijk net zo fout.

bello | 20-01-08 | 17:35

@van dal

Makkelijk praten.

Maar nogmaals er zijn doorzetters!!

Madcobra | 20-01-08 | 17:34

miko 20-01-08 @ 17:19
precies, als je "wij krijgen nooit een kans" uitstraalt, krijg je inderdaad nooit een kans...
maar, als je uitstraalt "hier ben ik, en ik kom hier wérken"... dan.. ja dan zijn de mogelijkheden eindeloos... dat is hier in 0031 zo en dat zal daar niet anders zijn.

van dal | 20-01-08 | 17:28

Uiteraard, als morgen de onafhankelijkheid een feit gaat worden zijn er niet genoeg vliegtuigen om de bevolking van de eilanden hiernaartoe te brengen, omdat ze de bui zien hangen en dus rapido naar de moederkoek rennen, precies zoals met Suriname indertijd, zoals je correct illustreert. Is logisch ook: waarom zou je achterblijven in een pestzooi waar niets meer te halen valt. Daarentegen is dat bijvoorbeeld met India/ GB nooit gebeurd, weliswaar hebben zich daar een hele reut Indiers gevestigd na 1948, maar de halve bevolking? Ridiculous gewoon.

Niets ten nadele van Surinamers trouwens, wat doorgaans erg rielekste lui zijn en die zich ook niet overdreven profileren in de misdaadstatistieken. Helaas is dat met onze Antilliaanse neven een ander verhaal, en moeten we er gewoon voor zorgen dat in ieder geval de stroom van Antilliaanse boefjes naar NL gestremd, zo niet gestopt wordt. Met diegenen die hier al zijn en de boel lopen te verkloten is de rechter verplicht korte metten te maken.

En hoewel ik het nobel vind dat je voor een betere geldstroom pleit, ben ik van mening dat het een keer op moet houden, de maat is een keer vol en het is tijd voor de Antillen om een grote jongen te zijn en zelf de broek op te houden.

bello | 20-01-08 | 17:27

@miko

Daar heb je gelijk in. Ik praat uit eigen ervaring. De "wij krijgen nooit een kans' houding heb ik niet. Maar ik heb wel meegemaakt dat ik geweigerd was om achter de bar te staan, terwijl een Nederlandse vriend WEl die baan kreeg. Het doet er niet aan toe. Ik ben verder gegaan, gestudeerd en afgestudeerd en heb een topbaan.

Wat ik wil schetsen dat er WEL dat er veel doorzetters zijn. Maar natuurlijk zijn er een paar verotte appels tussen. Maar vaak wordt in NL alleen over die groep gesproken en niet de doorzetters. En dat kan me ergeren. Dat is de enige wou melden.

Madcobra | 20-01-08 | 17:25

Madcobra 20-01-08 @ 16:55
Ik ben waarschijnlijk een van de mensen die jij schetst maar ik heb wel een aantekening.

Ik krijg verzoeken voor een stage plaats uit nederland ongevraagd en op de Antillen moet ik naar de scholen toe om te vragen of ze nog mensen hebben.
Juist de houding van "wij krijgen nooit een kans' draagt er toe bij dat men in Nederland schijt ziek word van de antillen. En inderdaad als je solliciteert bij een Marriott hotel moet je niet aankomen met een viervinger ring en bek vol gouden tanden en een zonnebril op je neus.
Ik heb overigens op de antillen en in NL antillianen in dienst en ben er dik tevreden over ze zijn in ieder geval minder vaak ziek als Nederlanders (bij mij dan toch) Maar het schorremorrie waar de meesten hun opinie vandaan halen over antillianen zijn ook echt tuig met geen zelf reflectie.

miko | 20-01-08 | 17:19

@bello

Uhm gaat meer omdat we een accent hebben, en donker van huidskleur zijn. Daar heb ik het over.

@overVecht

Is goed heur.

Madcobra | 20-01-08 | 17:19

wopper 20-01-08 @ 17:01
"wel een 15 jaar oud artikel.."
Er is nog niets veranderd, het toont wel aan dat "pappen en nathouden" en "dweilen met de kraan open" het enige is dat de huidige overheid kan bieden.

de honden blaffen... | 20-01-08 | 17:17

@Madcobra 20-01-08 @ 16:55
"(sorry voor eventule tik & taalfouten)"

Eventuele kun je weglaten uit die zin heur.

overVecht | 20-01-08 | 17:11

de honden blaffen... 20-01-08 @ 16:49
Dat was de grootste hoax . Men heeft deze crimiminelen extra in de gaten gehouden velen zochten daarom ,inderdaad hun heil in nederland.

bello 20-01-08 @ 16:45
Het onafhankelijk maken van de antilen lost geen moer op.De meeste criminele antilliaanse jongeren wonen al lang in Nederland of zijn er zelfs geboren.Als de antillen morgen onafhankelijk worden dan mag iedereen zelf uitmaken of hij zijn nederlandse paspoort inlevert Wat denk je??Hoeveel gaan er dat doen?Zeker niet die kansarme criminele zakenvullers of politieke piraten.Denk maar aan 1975 met Suriname ging ook in eens de halve bevolking richting NL.En hier zit ook het probleem als de mensen daar hun paspoort behouden dan krijgen hun kinderen dat ook. De antillen onafhankelijk maar de overlast verdwijnt niet.
wat zou ik voorstelen? Als Nederland nu eens zijn poot stijf houd waar de hulp naar toe gaat. Betere justitie, beter onderwijs en betere infrastructuur en medische verzorging. De antillen lossen hun eigen schuld af want als je alleen de schuld overneemt begint de zaak weer van voor af aan want dat kun je de poitici hier wel toe vertrouwen.
Dat was ook de deal indertijd met Pourier maar die werd in de steek gelaten door de NL politiek waardoor juist de meest integere politici het veld moesten ruimen voor de populisten van de FOL.

miko | 20-01-08 | 17:02

@ de honden blaffen... 20-01-08 @ 16:49

*proest * wel een 15 jaar oud artikel..
Betreffende jugend is inmiddels deugdzaam volwassen geworden en heeft geheel in lijn met de traditie bij meerdere meisjes een koter geschopt, dat op zijn beurt misschien ook al in de weer is met z'n blingbling apparaatje.
Hoe doorbreek je die cyclus?
Door middel van projecten die mislukt zijn.
Maar we blijven positief en verzinnen nieuwe projecten..

wopper | 20-01-08 | 17:01

@Madcobra 20-01-08 @ 16:55

Hoewel ongetwijfeld goedbedoeld verwart je comment mij ietwat... Antillianen zouden geen baantjes kunnen krijgen omdat ze niet representatief genoeg zijn? Dat heeft alles te maken met de juiste kleding dragen voor op je werk en zorgen dat je er een beetje uitziet, is heel normaal. Dus wat bedoel je precies?

bello | 20-01-08 | 17:01

Eerlijk gezegd ik wordt een beetje moe van dat gezeur over de Antillen.

Ik zal een sitiuatie schetsen.

Iemand breekt been- wordt niet in gips gebonden maar geeft die persoon rolstoel- dokter denkt probleem opgelost- Is die been hersteld??

Nee wordt alleen maar erger. Wat ik wil zeggen, we kunnen elke keer zeuren of de feit dat de Antillen weg moet. We moeten probleem vanaf de wortels aanpakken.

Ik geef weer een schets. Veel bedrijven zijn overgenomen door Nederlanders (op d enederlandse Antillen). Wat gebeurt er, alleen NEderlandse stagaires die krijgen een baan. Waarom? Niiet omdat de Antilianen te lui zijn of boeven of wat dan ook. Maar het gaat puur om dat Antilianen niet repreentatief genoeg. Het is ECHT ZO. Als we nou iedereen een gelijke kans geven, en de jeugd GOED aan sturen, dan wee tik zeker dat het goed komt.

(sorry voor eventule tik & taalfouten)

Madcobra | 20-01-08 | 16:55

@miko 20-01-08 @ 16:33

Tuurlijk mag dat. Het moet gewoon een keer afgelopen zijn met dat gedram van de Antillen, laat ze maar eens hun eigen billen wassen, is best wat waard en over 100 jaar zullen ze er dankbaar voor zijn.

bello | 20-01-08 | 16:45

@miko 20-01-08 @ 16:40

Mijn topografie even van stal halen...
Maar klinkt jaloersmakend.

piquant | 20-01-08 | 16:43

piquant 20-01-08 @ 16:38
Ik verblijf regelmatig op de abc tjes. Maar ik woon zuidelijker

miko | 20-01-08 | 16:40

@ miko 20-01-08 @ 16:35

Welk eiland woon je,als ik zo vrij mag zijn?

piquant | 20-01-08 | 16:38

overVecht 20-01-08 @ 16:30
Mijn dank is groot!
piquant 20-01-08 @ 16:32
Ik verbreek geen contracten en had van jou niet anders verwacht :)

miko | 20-01-08 | 16:35

VanFrikschoten 20-01-08 @ 16:22
Als je er genoegen in schept om als een olifant etc... Dan ben je precies als Jaap!!
*boekt een ticket voor Frik*

bello 20-01-08 @ 16:23
Mogen we dan ook weer de belasting voordelen, offshore en de oude penshonado regeling terug invoeren??Moet je eens kijken wat een kapitaal vlucht je krijgt

miko | 20-01-08 | 16:33

@ miko 20-01-08 @ 16:25

Sluit me aan bij overvecht; kudo.

piquant | 20-01-08 | 16:32

@miko 20-01-08 @ 16:25
heeft al iemand tegen je gezegd dat ie het met je eens is??? zo niet bij deze dan!

overVecht | 20-01-08 | 16:30

rokershoest 20-01-08 @ 16:09
Grappig, In Oktober een nederlander aan genomen in November zijn vergunning gekregen zonder betalen.Mischien geef je zelf wat te snel onder tafel en zet je aan tot corruptie. Ik heb nog ooit voor een vergunning hoeven betalen en ben nooit gevraagd om dat te doen en heb tot op heden ze allemaal gehad. Mischien iets met integer zijn?

Wat betreft de drugstrade denk ik dat de antillen zijn zaakjes nu beter op orde heeft dan NL. Dat geeft de schaarste op de markt wel aan. En wat betreft drugshandel is het echt de pot verwijt de ketel.

miko | 20-01-08 | 16:25

@Shalome 20-01-08 @ 16:03

Als we het infuus weghalen bij de patient zal volgens mij de pleuris uitbarsten op de Antillen. Wie neemt hun schulden dan nog over? Waar kunnen ze hun criminelen nog kwijt? Welke andere ex-koloniale staat valt er dan nog te chanteren tot het einde der tijden met moralistisch geneuzel over slavernij?

Nee, dan zou het rapido einde verhaal zijn voor de ABC tjes, niemand meer die hen een genereuze hand boven het hoofd houdt zou resulteren in anarchie en bloedvergieten. Inderdaad not unlike Sierra Leone, Liberia etc.

En maar klagen bij Nederland, en wat een lijers zijn die smerige Nederlanders wel niet, maar onderhand kunnen ze zelfstandig nog geen spijker in een stukkie hout slaan.

bello | 20-01-08 | 16:23

@miko 20-01-08 @ 16:02
Als je 'm zo goed kent, mail hem dan maar dat VanFrikschoten beschikbaar is voor de functie. Mijn profiel komt wel overeen met dat van hem met dit verschil dat ik er een ongekend genoegen in schep om als olifant in een porseleinkast te fungeren...

VanFrikschoten | 20-01-08 | 16:22

Auke 20-01-08 @ 15:46 en rokershoest 20-01-08 @ 15:55
Antilliaanse vrouwen huwen liever een nederlander dat geeft status.Wat betreft die lutser volken .Ik geloof dat er de laatste twee jaar geen nieuwe vergunning meer is uit gegven voor een buitenlander uit de regio en de controles op illigalen zijn zeker niet flauw.Een illigaal word opgepakt naar de barrakken van koraal specht gebracht en gaat met het eerste vliegtuig terug naar land van herkomst. Behalve de Chinezen want die zijn te duur om terug te sturen.
rokershoest 20-01-08 @ 15:59
Noem de naam eens van de eigenaar van het casino van bijvoorbeeld het Hilton en waar komt hij vandaan ?

piquant 20-01-08 @ 15:58
Zeker nu met die aantrekkende pasaat en harde stroming.De landrotten dan toch

Shalome 20-01-08 @ 15:59
*geeft Shalome geld om een nieuwe douche te kopen nadat Auke hem voor zijn lobotomie gebruikt heeft*

miko | 20-01-08 | 16:19

@ Shalome 20-01-08 @ 15:59

Met of zonder douche, wij komen niet in aanmerking bij @Auke, jammer he???

piquant | 20-01-08 | 16:17

@ de honden blaffen... 20-01-08 @ 16:07

Maar dan blijf je met 'kansrijken' zitten.

wopper | 20-01-08 | 16:12

miko 20-01-08 @ 16:02
Een Nederlander kan alleen op de Antillen komen werken als er een verblijfsvergunning is afgegeven. En daarvoor moeten de Nederlanders eerst door de uiterst trage bureaucratische molen. Of.. wat onder tafel schuiven.. Dat helpt vaak ook goed. Ik ben trouwens veel beter geinformeerd dan je denkt. Ik weet waar de rotte appels zitten en welke US-maffiabazen die de casino's bestieren aldaar de deur plat lopen met welgevulde enveloppen. Vooral sint Maarten zit vol met amerikaanse maffia. En dan hebben we het nog niet eens over de drugstrade.

rokershoest | 20-01-08 | 16:09

Maar even serieus, de tientallen miljarden die in kansloze projecten voor kanslozen gestoken worden kunnen beter besteed worden aan belastingverlaging en verhoging van de aow voor diegenen die nu na een leven van hard werken afgescheept worden met een schamele 700 euro.
Het leger "welzijnswerkers" dat daardoor brodeloos wordt kan dan het werk gaan doen waarvoor nu Polen geimporteerd worden.

de honden blaffen... | 20-01-08 | 16:07

Als we nu al die criminele Antillianen terugschoppen (per slot van rekening heeft de Antilliaanse regering toegegeven dat ze jarenlang hun criminelen in Nederland dumpten). Financiële hulplijnen afsnijden, laat ze het maar uitzoeken. Zouden ze daar dan net zo'n wreed worden als in Liberia of Sierra Leone? Of zouden ze toch iets beschaafder zijn geworden dankzij de kolonialen?

Shalome | 20-01-08 | 16:03

Alle casino's worden gerund door de Amerikaanse maffia.

@ rokershoest 20-01-08 @ 15:59

Doet me denken aan Cuba voor Fidel.. misschien moet er maar eens een commie de scepter gaan zwaaien.

wopper | 20-01-08 | 16:03

rokershoest 20-01-08 @ 15:41
Als je niet geinformeerd ben moet je je mond niet opendoen.Een vergunning krijgen is alleen een formaliteit die van rijkswege toegekend word en dus nooit geweigerd kan worden. Elke nederlander kan op, de antillen komen werken. Vort terug onder je steen!

koerbagh ® 20-01-08 @ 15:42
Kunnen we dat gebazel over verkopen aan Venezuela achterwege laten??
Inderdaad moet het statuut op de schop dat had al veel langer gemoeten.maar zoals je weet zijn al drie eilanden overgegaan tot deze oplossing. Als nederland kan laten zien dat dat beter is voor de bevolking dan gaan op termijn de andere eilanden ook wel overstag.

VanFrikschoten 20-01-08 @ 15:43
Jaap heeft zijn kleurtje niet mee en ook niet zijn geaardheid. En dat speelt hier nog een hele grote rol jammer genoeg. Verder heeft hij het tact van een pilaar van de Zeeland brug. Dus een politieke carriere zit er niet in. Maar zoals van Dal al schreef hij heeft een compleet verwaarloosde wijk opnieuw op gezet(mischien dat Vogelaar daar haar idee vandaan heeft) en steekt nog steeds veel geld in projekten op het eiland. Maar als Jaap politiek kleur zo bekennen zou hij zich 'verdacht' maken de politiek is namelijk en roversbende van dieven en piraten.

miko | 20-01-08 | 16:02

piquant 20-01-08 @ 15:52
*naar Auke wijst*
Verdorie, heb ik net mijn vaginadouche uitgeleend.

Shalome | 20-01-08 | 15:59

overVecht 20-01-08 @ 15:48

Ik erger me mateloos aan de Antillen. Ik ken die roversnesten namelijk goed. Ik weet welke maffialeden het daar werkelijk voor het zeggen hebben op de achtergrond. Alle casino's worden gerund door de Amerikaanse maffia. En kennelijk mag dat allemaal van Balkenende en consorten. Ze hebben het hier te druk met het sluiten van een paar ramen op de wallen.

rokershoest | 20-01-08 | 15:59

@ VanFrikschoten 20-01-08 @ 15:56

Die prachtige zee en natuur, kotsmisselijk word je er op den duur van.

piquant | 20-01-08 | 15:58

Ook niet onbelangrijk is te vermelden dat het op de Antillen altijd waait. Daar word je op den duur ook wel een beetje raar van....

VanFrikschoten | 20-01-08 | 15:56

Auke 20-01-08 @ 15:46

Exact! Dat vele lutsers uit diverse andere piratennesten de kans krijgen om met hun holle boomstamkano op de Antillen te landen en daar ook moeiteloos kunnen verblijven en uiteindelijk LEGAAL weer in 0031 terechtkomen komt uiteindelijk ook weer door het grote gebrek aan leiderschap van onze eigen regering in den Haag. En uiteraard door de corrupte bosnegerpiraten die het op onze Antillen voor het zeggen hebben met de zegen van droplul Balkenende en diverse andere linkse politieke lutsers.

rokershoest | 20-01-08 | 15:55

@ Auke 20-01-08 @ 15:48

Ja en ALLE nederlandse mannen, vooral met een friese voornaam, zijn slechte minnaars.

piquant | 20-01-08 | 15:52

@Auke 20-01-08 @ 15:48
Crackhoeren die jij neuqt staan niet gelijk aan het gemmiddelde he!?

overVecht | 20-01-08 | 15:51

@van dal 20-01-08 @ 15:45
Als Gelt Dekker een politieke beweging in gang zet die met name de corruptie en de positie van jongeren aangaande werkgelegenheid en welvaart hoog op de agenda zet zou het mij niet bevreemden dat daar een electoraat voor aan te boren is onder dezen.

VanFrikschoten | 20-01-08 | 15:51

@Auke 20-01-08 @ 15:39
en ga nu maar weer verder met die potlood in je urinebuis te steken

overVecht | 20-01-08 | 15:50

@rokershoest 20-01-08 @ 15:41
een griepje te pakken ofzeau?

overVecht | 20-01-08 | 15:48

@piquant 20-01-08 @ 15:44
nog een kleine toevoeging: nederlandse vrouwen zijn vaak ook zeer onhygienisch, echte smeerkezen! brrr...

Auke | 20-01-08 | 15:48

@rokershoest 20-01-08 @ 15:41
Het probleem is dat Curacao een aanzuigende werking heeft op allerlei lutser volk uit de regio: Jamaicanen, Haitianen etc. Die huwen weer met Antillianen om zo indirect de Nederlandse nationaliteit te verkrijgen, en ja, je raadt het al, die zitten dan weer binnen de kortste keren in 0031.

Auke | 20-01-08 | 15:46

VanFrikschoten 20-01-08 @ 15:43
en dan? dan wordt ie eruit gegooid. dacht je nou werkelijk dat degene die daar nu via allerhande trucs zijn zakken vult, enige concurentie dan wel aantasting van zijn positie duldt?

van dal | 20-01-08 | 15:45

@Auke 20-01-08 @ 15:39

Ha, weer een nieuwe generalisatie!!
Klinkt heel erg overtuigend btw. Je hebt al een presentatief % van DE nederlandse vrouw, niet tot grote hoogte kunnen brengen?

piquant | 20-01-08 | 15:44

van dal 20-01-08 @ 15:33
Helemaal mee eens.Ik zal ook nooit zeggen dat ik niet generaliseer. Ik weet wel dat ik me daar af en toe over heen moet zetten. Anders had ik nog geen een vrouw in dienst gehad :)

VanFrikschoten 20-01-08 @ 15:35
Je hoeft niet gecorrigeerd te worden.
Maar niet alle afrikaanse afstammelingen hebben dit nodig.

miko | 20-01-08 | 15:44

@miko 20-01-08 @ 15:40
Als hij dan zo begaan is met de Antillen en de clou weet en ook nog ondernemend is lijkt me het geen onlogische overweging om daar dan ook aktief iets mee te gaan doen. Al was het maar voor zijn eigen gemoedsrust....

VanFrikschoten | 20-01-08 | 15:43

Om het plannetje van Gelt Dekker te laten slagen moet het Koninkrijks-statuut op de schop. Maak er gewoon een provincie van, de eilandjes gemeenten en dan kun je de boel uitmesten. Of verkopen aan Venezuela (of onafhankelijk laten worden, maar dan wordt het ook niks). Het huidige gerommel in de marge blijft een etterende wond.

koerbagh ® | 20-01-08 | 15:42

Nederlanders op de Antillen toelaten. En dan maar hopen dat de Nederlanders zich in de loop der tijd zullen vermengen met de huidige locale bosnegerpiraten. Over een eeuw of 2 zal het iq en de werklust van de toekomstig Antilliaan dan ongeveer vervijfvoudigd zijn en zullen de grootste problemen opgelost zijn. Maar helaas pindakaas worden Nederlanders niet toegelaten op onze fantastische koninkrijkseilanden. De corrupte bosnegerpiraten die het nu voor het zeggen hebben vinden de status quo en het gebrek aan enig leiderschap van Nederland meer dan geweldig!

rokershoest | 20-01-08 | 15:41

VanFrikschoten 20-01-08 @ 15:35 volgens mij heeft die Gelt Dekker (het is een dubbele achternaam) half curacao opnieuw opgebouwd en gerenoveerd van zijn eigen geld, dan mag hij er ook wel een mening hebben zou je denken... maar nee hoor, net als de nederlandse politici dat niet mogen, mag hij dat ook niet. er is wel vrijheid van meningsuiting op de antillen, het maakt echter wel uit wie er poep zegt.... over het algemeen wordt kritiek op het beleid aldaar als uitermate onvriendelijk ervaren.

van dal | 20-01-08 | 15:40

VanFrikschoten 20-01-08 @ 15:24
Jaap is niet verkiesbaar maar is zeker niet alleen een roepende langs de zijlijn. Investeerde in de Antillen toen het in een dip zat en is ook niet bang om zo af een toe een controversiele uitspraak te doen. Anders dan de held van de PVV is Jaap wel iemand die mee wil denken en doen.

miko | 20-01-08 | 15:40

Denk dat Tarak het bij het rechte eind heeft: klein gedeelte middenklasse, dat het hier in Nederland ook best wel goed doet; groot gedeelte vulles dat in de criminaliteit belandt.

Overigens kan ik NL mannen altijd de Antilliaanse vrouwtjes voor in bed aanbevelen. Beter dan de Nederlandse sexueel gefrustreerde kapsones vrouwtjes.

Auke | 20-01-08 | 15:39

Ergens bekruipt mij plots de indruk dat Dekker's geniale plan zich op het van oorsprong Afrikaanse deel der Antillianen toespitst.... Correct me if I'm wrong...

VanFrikschoten | 20-01-08 | 15:35

miko 20-01-08 @ 15:29 "ze in de antillen" je bent nét voordat je stelt dat het inderdaad niet mag, toch aan het generaliseren, ik bedoel er verder niks mee hoor, ik meld het je even..
maar je ziet wel hoe makkelijk het gaat hé?

van dal | 20-01-08 | 15:33

@[email protected]=diDt 20-01-08 @ 15:19
Ach, met je vakkenvuldiploma zul je nooit de kans krijgen om naar dat eilandengroepje te kunnen gaan, maar neem van mij aan dat het daar erg goed vertoefen is en dat de bevolking daar (neem bijvoorbeeld Aruba en/of curacao) een stuk vriendelijker is dan bij jou in Ermelo

@wopper 20-01-08 @ 15:18
Ja das waar, ik kan je helaas niet verder helpen! Ik denk inderdaad dat het een bodemloze put (weer!!) is.

overVecht | 20-01-08 | 15:30

@van dal @15:26,
Ach, hij is in ieder geval niet iemand die op GL zal stemmen, dat dan weer niet. Gelukkig maar, want elke stem telt ;-)

fuckje | 20-01-08 | 15:30

van dal 20-01-08 @ 15:22
Men zegt ook dat we gierig zijn maar geven toch 2 miljard aan de antillen. We hebben ook handelsgeest en draaien elk dubbeltje om.Maar we waren te stom om indertijd Pourier 72 miljoen te geven en er dan van af te zijn
We staan er ook om bekend dat afspraak een afspraak is maar daar hebben ze in de antillen ook andere ervaringen mee. je mag inderdaad niet generaliseren.

miko | 20-01-08 | 15:29

sjaakdeslinksesul 20-01-08 @ 14:48
Het heeft volgens mij met (gebrek aan) empathie te maken en het manipuleren van je moraal. Antillianen gooien het op slavernij, Marokkanen maken zichzelf wijs dat ze de Palestijnen helpen als ze een oud vrouwtje tegen de grond trappen en haar tas pakken. Als je alle smoezen op papier zet die misdadigers voor zichzelf verzinnen, kun je met al die A4tjes 5x de evenaar volleggen. Maar soms is het gebrek aan empathie ook gewoon aangeboren.

Shalome | 20-01-08 | 15:28

[email protected]=diDt 20-01-08 @ 15:19 en deze post van jou liep over van positivisme? wat een negatief stukje rotzooi zeg.

van dal | 20-01-08 | 15:26

Is Dekker verkiesbaar aldaar of betreft het roepen langs de zijlijn?

VanFrikschoten | 20-01-08 | 15:24

@sjaakdeslinksesul 20-01-08 @ 14:48

Goed betoog. Je hebt mijns insziens volkomen gelijk. Tuurlijk heeft het alles te maken met gemakszucht: waarom zou je immers je school afmaken en studeren, als je vanaf je 16 lekker kan beunen met het rondbrengen van '' pakjes'' op je brommertje? Of je pakt weer effe een tankstationnetje als je weer wat krap bij kas zit. Mocht je gepakt worden dan is het tik op de vingers en een donderpreek en je kan weer vrolijk verder. En lekker huilie doen dat het allemaal de schuld is van de samenleving dat je het verkeerde pad op gegaan bent uiteraard.

Tegen de tijd dat je 18 bent ben je waarschijnlijk al aardig doorgewinterd en gaan ook de deuren van de sociale dienst voor je open... dus waarom zou je in godsnaam een baantje zoeken? Laat die kazen maar werken, dat willen ze toch zo graag? En niemand die dit soort parasieten een strobreed in de weg legt, het kan en mag gewoon allemaal door-etteren.

NL is 1 grote speelplaats waar zelfs de hermandad en burgermeesters je actief steunen door je juist NIET aan te pakken. In het ergste geval sturen ze een jongerenwerker op je af in de hoop je met gezond verstand en goede bedoelingen op het juiste spoor te brengen, maar daar boodschap aan hebben is uiteraard gezichtsverlies, dus die bedreig je gewoon: taait ie vanzelf wel af, zo simpel is het. Mocht je een keer echt het bokje zijn en ze gaan ook daadwerkelijk vervolgen dan ben je er meestal met een paar maanden zitten weer vanaf, waarna een legertje hulpverleners en de soos weer voor je klaarstaan. En je hebt gelijk meer aanzien bij je criminele maatjes, bonus!

bello | 20-01-08 | 15:23

generalisatie: "alle hollanders lopen op klompen"...

en tóch, als er weer eens journaalbeelden zijn van een of andere demonstratie tegen wat dan ook, door de 'echte' hollanders, of het nou tegen wilders is of tegen buitenlanders.. nooit zie je er ook maar ééntje op klompen lopen hé?

oftewel: waarom je nooit moet generaliseren.

van dal | 20-01-08 | 15:22

Hou maar op, het komt door de honden:
2. In armoedewijken zwermt het altijd van de honden, katten en andere huisdieren die allen dragers zijn van parasieten; wormen, vlooien, luizen enz. Vooral bij kinderen blijkt dat infecties en chronische afwijkingen die deze parasieten veroorzaken, een zeer ernstige leervertraging veroorzaken. Vaak wordt daardoor een kind als zwakbegaafd of debiel bestempeld en het leerniveau aangepast waardoor later de achterstand niet meer is in te lopen. Een grondige aanpak van het parasietenprobleem heeft verrassend goed resultaten opgeleverd in menige achterstandswijk.

de honden blaffen... | 20-01-08 | 15:22

Afschuwelijke lui die Antillianen. Laat ze lekker op hun eilandengroepje blijven, profiteurs, parasieten en opvreters zijn het die links en rechts wat nakomelingen fokken, dealen en garant staan voor een schietpartijen met soms dodelijke afloop. Wat een vreselijk negatief volkje is dat. Gauw in de uitverkoop die Antillen. Laat ze het lekker zelf uitzoeken!!

@ overVecht 20-01-08 @ 15:09

Kwoot Televaag:
Zij maken hun opmerkingen omdat dit jaar de overheidssteun van 20 miljoen tussen 2005 en 2008 aan 21 Antillianengemeenten afloopt en het onzeker is of deze gemeenten nog financiële hulp krijgen en hoeveel.
Einde Kwoot.

.

Mijn vraag blijft staan.
Er rest me niets anders dan zelf te goochelen om te weten te komen om wat voor soort projecten het gaat, uit het Televaagartikel blijkt dat dit net zo'n bodemloze put is als ontwikkelingshulp enz. enz. enz.

wopper | 20-01-08 | 15:18

@wopper 20-01-08 @ 15:02
Ik weet het niet maar vind het vooral een probleem voor Rotterdam en 020 (moewhaha lekker gelijk gespeeld). Hier in 030 zie ik haast geen Antillianen rondlopen en als er sporadisch eentje opduikt dan is het voor de vuilnis.

overVecht | 20-01-08 | 15:09

Tarak 20-01-08 @ 14:32
Die eerste heet die mischien jasmine met haar voornaam?

lulletjerozewater 20-01-08 @ 14:40
Als je alle eilanden van de antillen bij elkaar op telt kom je op een heel hoog cijfer uit. Ik neem dus aan dat je eigenlijk niet weet wat de antillen zijn.
Shalome 20-01-08 @ 14:42
Sinds wanneer zijn antillianen allemaal negers? De eerste vrije Antillianen waren meestal blanken en ook nu nog zijn de oudste families op de eilanden blank. En inderdaad niets dan goeds over de amerikanen. Ze hebben ons immers bevrijd en anders zouden we duits gesproken hebben. Je eigen wel eens afgevraagd wie die brandstof leverde voor de tanks en vliegtuigen ??

miko | 20-01-08 | 15:03

Om hoeveel kansrijke Antilliaanse jongeren gaat het eigenlijk?
Weet iemand dat?

wopper | 20-01-08 | 15:02

@bulk eraser 20-01-08 @ 14:54
het gaat niet om zijn militaire pak of nationaliteit............ tgaat erom dat het een negert is.

overVecht | 20-01-08 | 14:56

@HP 20-01-08 @ 14:42
PVV is netzo irritant als een (kans)Antilliaan in je voortuin.........

overVecht | 20-01-08 | 14:55

Waarom staat er een foto bij van een zwaar gedecoreerd Amerikaans militair ?

bulk eraser | 20-01-08 | 14:54

Als je alle werkwoorden schrapt uit het Papiamentose woordenboek dan hou je een blaadje over ter grootte van de Donald Duck. Muhaha, lachen zeg.

dikkeboehoe | 20-01-08 | 14:51

Volgens Aart Broek heeft criminaliteit en agressie met schaamte te maken, schaamte over het gebrek aan opleiding, werkeloos zijn al crimineel op de antillen enz. Als schaamte niet tot schuldbesef leidt, krijg je volgens Broek vanzelf agressie, net als bij marokkanen. Leuk verhaal hoor, omdat je geweld uit de culturele context haalt en de schuldvraag bij zowel autochtoon (uitsluiting van allochtonen) als allochtoon (gebrek aan zelfkritiek en schuldbesef, slechte opvoeding) legt.
Maar Broek mag ook eens uit gaan leggen wat schaamte met de agressie van autochtone hooligans (dat voorbeeld haalt hij n.b. aan) te maken heeft, volgens mij doen ze het puur en alleen omdat ze het leuk vinden. En waarom gaan sommige antillianen en marokkanen beter met schaamte om dan anderen en waarom zie je onder hindoestanen en chinezen, waar de schaamtecultuur misschien wel sterker speellt, geen criminaliteit en agressie?
De volgende kromme verklaring voor het normafwijkend gedrag onder sommige minderheden, maar wel een die het debat de komende tien jaar gaat vervuilen (zie ook Fleur Jurgens met haar marokkanenprobleem). Het ligt allemaal aan de opvoeding en negatieve beeldvorming, dan gaan we daar miljoenen inpompen, maar echt helpen gaat het natuurlijk nooit.
Misschien wordt iemand wel crimineel omdat het de makkelijkste manier is om aan geld/status binnen de groep te komen of is iemand alleen maar agressief omdat hij daarmee zijn zin krijgt en de kans op represaille erg klein is? Zomaar een wilde gok hoor, het is niet alsof ik ervoor geleerd heb.....

sjaakdeslinksesul | 20-01-08 | 14:48

Van Suriname waren we in de jaren 70 ook in een jaar tijd af. Kan met de Antillen ook. Heeft niks met een of ander dekolonisatiestatuut van de VN te maken. Ze zijn daar gewoon als de dood om onafhankelijk te worden want dan moeten ze echt aan het werk. Typische houding van ex-slaven.

El_Rhialto | 20-01-08 | 14:47

Vragen van de leden De Roon, Brinkman en Fritsma (allen PVV) aan de minister van Justitie, de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en de minister van Wonen, Wijken en Integratie over falende aanpak van Antilliaanse criminele jeugd.
1.)
Heeft u kennis genomen van de berichtgeving dat de jarenlange extra financiële steun aan Antilliaanse "risicojongeren" volgens het landelijk platform van Antilliaanse organisaties weggegooid geld is (1) ?
2.)
Bent u het met ons eens, dat dit vernietigend oordeel vanuit de Antilliaanse gemeenschap een reden is om onmiddellijk te stoppen met deze geldsmijterij en dit geld voortaan te steken in de hulp aan slachtoffers? Zo neen, waarom niet?
3.)
Bent u het voorts met ons eens, dat de roep om nog meer geld vanuit de 21 Antillianengemeenten in ons land, moet worden afgewezen omdat volharden in een foute aanpak een blunder zou zijn? Zo neen, waarom niet?
4.)
Bent u bereid om recidiverende Antilliaanse criminelen uit Nederland te verwijderen en Antillianen met een strafblad het recht te ontzeggen om zich in Nederland te vestigen? Zo ja, wat gaat u doen? Zo neen, waarom niet?
.
(1) De Telegraaf, 20 januari 2008
.
www.pvv.nl/index.php?option=com_conten...

HP | 20-01-08 | 14:42

@piquant 20-01-08 @ 14:39
Generalisaties zijn not done zodra het om de islamitische woestijnvolkeren of negers gaat. Met het stigmatiseren van Italianen, Fransen, Russen, Nederlanders, Amerikanen heeft nooit iemand moeite.

Shalome | 20-01-08 | 14:42

het gemiddelde IQ van de antillen is toch de som van het aantal eilanden van de antillen?

lulletjerozewater | 20-01-08 | 14:40

azijnseikerT 20-01-08 @ 14:25
Als het een IQ-test is waarbij de normtests enkel op Antillianen zijn uitgevoerd, dan heb je gelijk ja. Heb niet het idee dat dit het geval is.

Schoorsteenveger | 20-01-08 | 14:40

@miko 20-01-08 @ 14:32

Generalisaties over afkomst, is sowieso een goede aanwijzing over en het intellect en het beschavingsniveau van de poster.
Superrioriteits gevoelens, komen voort uit insufficientie gevoelens.

piquant | 20-01-08 | 14:39

Antillen onafhankelijk! Geen Nederlands geld meer weggooien!!

Reethaarklont | 20-01-08 | 14:34

Het IQ van de Nederlanders dient verhoogd te worden.
Die stoppen al jaren miljoenen in een bodemloze put.

De God van Empel | 20-01-08 | 14:33

Ken twee Antilliaanse dames in mijn vriendenkring. Maar ik vrees niet al te representatief.
De ene gaat niet meer naar Antilliaanse feesten omdat er altijd gevochten wordt (om over steek- en schietincidenten maar te zwijgen). Ze wil per se een Nederlandse vent, wilde ten tijde van Fortuyn een politieke partij oprichten: "D'r uit!" (tevens haar mening over allochtonen die niet voldoende integreren) en zal vermoedelijk ook bij de verkiezingen vorig jaar nogal rechts gestemd hebben.

De andere komt uit een berucht Antilliaans slavenhoudersgeslacht.

Mijn persoonlijke ervaringen met Antillianen zijn dus eigenlijk wel positief.
Volgens mij is er ook een enorme scheiding tussen Antillianen die naar Nederland toekomen: Middenklasse die komt om te studeren en meestal blijft hangen, en echte paupers.

Tarak | 20-01-08 | 14:32

piquant 20-01-08 @ 14:25
Het is al een wonder dat de beste kerel weet hoe hij moet posten.Grappig dat zijn nick hawaii-nld is. De lokale bevolking in Hawaii krijgt de zelfde verwijten als de antillianen in NL .Lui, dom en crimineel. iets met afkomst of zo?

miko | 20-01-08 | 14:32

er is totaal al meer dan 500 miljoen in jongeren gepompt
als ze dat geld gewoon geven aan die jongeren dan waren ze verhuist naar de usa en waren wij er allang van af

vidamax | 20-01-08 | 14:29

IQ verhogen? Waarom? Heeft meer met mentaliteit te maken.

paaltje | 20-01-08 | 14:27

@mezelf
strAAtverbod

overVecht | 20-01-08 | 14:27

Is geen stappenplan voor nodig, je moet ze gewoon allemaal een stratverbod geven

@Verwilder(s)t Niet 20-01-08 @ 13:47
Doe es beter op letten a.s. maandag tijdens de nederlandsche les......

overVecht | 20-01-08 | 14:26

Het gemiddelde IQ van de Antilianen is natuurlijk 100, dus waar hebben we het over.

azijnseikerT | 20-01-08 | 14:25

@miko 20-01-08 @ 14:18

LOL. maar maakt je post ook weer overbodig; want hij moet het wel kunnen begrijpen.

piquant | 20-01-08 | 14:25

hawaii-nld 20-01-08 @ 14:14
Het gene wat bij jou ontbreekt

miko | 20-01-08 | 14:18

Vooral de laatste zin van Jaap staat me wel aan.

miko | 20-01-08 | 14:15

-weggejorist-

hawaii-nld | 20-01-08 | 14:14

@Peter_S 20-01-08 @ 14:06
Wel het gemiddeld IQ van de antilianen (door diegenen die onder de maat zijn "terug te gooien" of te "elimineren" -hoeft niet deaud te zijn hoor-)

Verwilder(s)t Niet | 20-01-08 | 14:09

inderdaad , ze zijn zo lui dat het gewoon pijn aan je hoofd doet

rocco101 | 20-01-08 | 14:07

-weggejorist-

Aussie | 20-01-08 | 14:07

Je kunt wel kennis opdoen, maar je IQ niet opkrikken!

Peter_S | 20-01-08 | 14:06

Wat me opvalt is dat iedere keer dat een PVV'er een uitspraak doet :

(1) heel politiek correct Nederland over hem/haar heen valt, en dan

(2) even later blijkt dat hij/zij gewoon gelijk heeft.

Jammer alleen van die 141 randdebielen met wie ze het parlement moeten delen.

Vitaly Chernobyl | 20-01-08 | 14:05

Geinig stukje van Gelt Dekker, maar kansloos. Heeft iets met "willen" te maken. Men wilt niet, heeft iets met de "cultuur" te maken. Is in zekere zin tragisch, maar wel een constatering. De "patient" wenst niet genezen te worden, en dus houdt het op. Het is een ziekte die daar overal in de regio heerst, en waarschijnlijk nimmer overwonnen zal worden.

brutus68 | 20-01-08 | 14:05

brutus68 20-01-08 @ 13:57
pas op anders geef ik ook u aan.

preston spears | 20-01-08 | 14:05

Volgens mij moet de PvdA er nog wat honderden miljoenen extra aan gratis geld naar toe sturen. En dat natuurlijk elk jaar opnieuw. Zo houden we onze luierende vrienden blij.

Sinar | 20-01-08 | 14:04

sijtje boes 20-01-08 @ 14:01 het is nu anders wel veel dollarvoordeel...

van dal | 20-01-08 | 14:02

ja of niet dan? ik moest ff goed nadenken of ik er 1tje ken, maar serieus. Allemaal coke-dealertjes. en dom dat ze zijn, tsjongejonge, ze weten niets van de maatschappij. Het klinkt misschien stom dat ik dit zeg. Maar die gasten weten bijv. niet eens wie onze minister president is. (niet dat dat iets is om trots op te zijn, maar toch )

rocco101 | 20-01-08 | 14:02

El_Guapo 20-01-08 @ 13:58
hahaha we zijn er nog steeds niet heen geweest. misschien volgend jaar.

sijtje boes | 20-01-08 | 14:01

Dat IQ-stappenplan is ook wel wat voor de Prachtwijken. Mevrouw Vogelaar?

Hodja | 20-01-08 | 14:01

rocco101 20-01-08 @ 13:57 ééntje... maar dat is van horen zeggen, dat wel.

van dal | 20-01-08 | 14:00

sijtje boes 20-01-08 @ 13:49
Dus als jullie op vakantie zijn stijgt het gemiddelde iq met 20 punten.

El_Guapo | 20-01-08 | 13:58

dat functioneren op hun maximaal IQ.. dat deden ze toch al?

van dal | 20-01-08 | 13:58

Trek die hand eens van dat derde wereld land.

Pluizig Konijn | 20-01-08 | 13:58

-weggejorist-

brutus68 | 20-01-08 | 13:57

IQ van Antillianen verhogen?! Kunnen ze niet leren vliegen als superman? Lijkt me makkelijker haalbaar.

meneerketser | 20-01-08 | 13:57

ik heb ook een stappenplan:
1: antillen verkopen aan hoogste bieder
2: criminele antilianen terugsturen na het zoveelste geweldsincident.
3: jan des bouvries succes wensen met de verkoop van z'n vakantiewoning aldaar

DeDerdeKamer | 20-01-08 | 13:57

sorry maar ik ken ook alleen maar antilianen die dealen, beetje rondhangen en de hele dag blowen. Ik ken geen 1 antiliaan die een serieuze baan heeft.

rocco101 | 20-01-08 | 13:57

Is dat stappenplan niet een beetje te hoog gegrepen? Hoe kom je erbij Willem, waarom ben je altijd zo negatief, bekijk het nu ook eens van de positieve kant en je zal zien dat zelfs de meest onrealistische plannen verwezenlijkt kunnen worden. Als je je er maar voor open stelt en uitgaat van de gelijkheid van alle mensen met bijbehorende gelijke kansen.

Willem van Ockham | 20-01-08 | 13:53

*bloedsuiker checkt*

Korreltje Zout | 20-01-08 | 13:52

niet de mentaliteit van de antiliaan moet aangepakt worden, de antiliaan moet aangepakt worden.

preston spears | 20-01-08 | 13:50

-weggejorist-

preston spears | 20-01-08 | 13:49

goh dan woon ik net met die ene geemancipeerde hoogopgeleide, over een redelijk hoog IQ beschikkende, niet wantrouwende antilliaan samen.

sijtje boes | 20-01-08 | 13:49

-weggejorist-

Bredase Sjonnie | 20-01-08 | 13:47

Sublieme oplossingen heeft die man.
(vooral de slotzin)

luisindepels | 20-01-08 | 13:47

kan Bredase Sjonnie een ban krijgen wegen OT reaguren?

preston spears | 20-01-08 | 13:47

stappenplan om IQ in de Antillen te verhogen met gegarandeerd suc6:
Uitwijzen van alle antilianen met (evt volgens Verdonk-methode):
1) IQ beneden 100, of
2) Strafblad, of
3) Geen inkomen boven nationaal minimum en oiuder dan 18 jaar en niet studerend, of
4) Werkzaam zijn in Atilliaans parlement.

Verwilder(s)t Niet | 20-01-08 | 13:47

-weggejorist-

Bredase Sjonnie | 20-01-08 | 13:45

ik had je ook kunnen vertellen dat die 20miljoen weggegooid geld is

DaLamaMan | 20-01-08 | 13:43

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken