Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Limburg staat op springen

We gaan naar de maan 2.0Duizend bommen en granaten. Hoogste staat van paraatheid. Limburg staat op ontploffen. Wat wil het geval? In Blerick, onder de rook van Venlo, is een bom aangetroffen, die ieder moment kan afgaan. Of sterker nog: het betreft een Duitsche raket uit WO II. (We noemen: een V2, een Wasserfall, een Enzian of een Rheintochter.) As we speak wordt de anti-paniek website crisis.nl aangeslingerd en is een speciaal telefoon- nummer in het leven geroepen waar verontruste buurtbewoners met correlatie kunnen praten. Op dit moment wordt getracht de raket naar een afgelegen industrieterrein te vervoeren. Mocht het onstabiele explosief tijdens transport niet ontploffen dan zal deze morgenochtend vroeg door de EOD worden opgeblazen. Geen paniek mensen, het is maar Limburg... UPDATE: Omdat crisis.nl last heeft van een technische storing, willen wij Limburg graag via deze weg laten weten dat raket de wijk uit is. U kunt weer terug naar huis, het gras is groen voor de haas...

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

dicx | 18-01-08 | 22:02

gewoon een simpele duitse wurfmine, type middel. Niks bijzonders. V2 werd ook uit overijssel en drente afgevuurd o.a. op Antwerpen

blaeu1962 | 18-01-08 | 20:41

Gotthard 18-01-08 @ 09:22
Goed werk. Dat het geen V2 was begon al duidelijk te worden. En in de regio Venlo zijn ze inderdaad flink te keer gegaan dus een Nebelwerfer is het meest waarschijnlijke.

koerbagh ® 18-01-08 @ 01:19
Kom zeg, waar zie je mij voor aan ? Een beetje smaak heb ik wel hoor.
Bistrot de la Place op de Plaats, vlakbij de macht in Nederland.

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 10:37

Hek er omheen. entree vragen en tadaaaa: museum!

Pablo's ijscocar | 18-01-08 | 09:29

@boeksbal
Amen

hebben we direct het fileprobleem opgelost daar

pykenike | 18-01-08 | 09:22

Lekker laten springen. Houdt Belgie ook vanzelf op te bestaan. (Ben Eerst Limburger Geweest)

Fappen is leuk | 18-01-08 | 08:58

Beste nieuws van de dag: de tekstschrijvers gaan weer aan het werk in Hollywood.... de productie van pornofilms kan weer verder....

Captain Orange | 18-01-08 | 08:55

GS, kap eens met dat kinderachtige Limburg bashen.... Triest hoor!

El Niño78 | 18-01-08 | 08:32

Je lacht je toch kapodt om dat crisis.nl? Elke keer als er wat gebeurd dat zeer lokaal enigzins als crisis opgevat kan worden, gaat die site plat wegens meer dan 100 bezoekers. Alleen dat wijf in dat spotje van pb51 was wel ok, voor de rest weer zo'n typisch overheidsproject dat heel duur was maar 0,0 oplevert.

Tobus | 18-01-08 | 08:15

@Wowzers 18-01-08 @ 07:29
Komt pas om 9 uur

Agent327 | 18-01-08 | 07:31

Doe eens een nieuw berichtje. Ben ik een keer op tijd wakker...

Wowzers | 18-01-08 | 07:29

Heb gehoord dat de raket vandaag richting Noord Holland wordt geschoten. Geloof richting Amsterdam. Zijn we gelijk van die Kut stad af, die denkt dat Holland op houd buiten de Randstad. Hoopte eigenlijk dat die 'raket' in het duingebied lag, en daar door een demontage foutje was afgegaan... Durf te wedden dat jullie heel blij zijn met Limburg, Holland verzuipt en de Limburgers lachen.... Jezus wat een kut volk zijn toch die HOLLANDERS

boeksbal | 18-01-08 | 04:51

Klim weer oor my fokken draad dan kak julle!!
*Doet roze boa om en gaat naar de uitgang...*

VanFrikschoten | 18-01-08 | 03:14

@Willianus Wortelus 18-01-08 @ 03:05
Lekker slaap...
Hoe een draad toch weer zijn eigen richting koos....überplop

VanFrikschoten | 18-01-08 | 03:08

Truste dan maar VF.

Willianus Wortelus | 18-01-08 | 03:05

@vander F 18-01-08 @ 02:29
Ons volkies noem dat grasvreet in die depressie jare...

VanFrikschoten | 18-01-08 | 02:33

Ek ga maar my rug regt rek.

vander F | 18-01-08 | 02:31

Hierdie boek gaan my help om my taalkundig reg te ruk!

vander F | 18-01-08 | 02:29

Maar goed, ze vraten ook koeietongen dus waar hebben we het over,
truste.

vander F | 18-01-08 | 02:29

@vander F 18-01-08 @ 02:24
NO KIDDING! Rof maar nie onbeskof..

VanFrikschoten | 18-01-08 | 02:29

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 02:23,
en staarten,
vlezige varkensstaarten, die mijn grootvader dieptevreden kon afkluiven,
zuigen eigenlijk want door oma zachtgekookt en 24 uur op het balkon gerijpt.

vander F | 18-01-08 | 02:27

Ik ga nog even in mijn Donald Duck pak badderen in een ijskoud bad en dan ga ik ook maar eens naar bed. Wel eerst even mijn 178 planten water geven anders moet ik dat morgen nog doen.
Weltruste alvast.

OneandOnly | 18-01-08 | 02:27

Dat wordt knallen met carnaval.

deeljehuiswerk | 18-01-08 | 02:26

Morgen maar eens flink met fietstassen vol varkenspootjes naar 020-west om ze aldaar lessen snertkoken te onderrichten....

VanFrikschoten | 18-01-08 | 02:23

@vander F 18-01-08 @ 02:18
Jij kan heel die taal niet spreek nie.

VanFrikschoten | 18-01-08 | 02:20

als jullie dat nou konden ruiken en voelen hadden we er allemaal wat aan

vander F | 18-01-08 | 02:20

Afijn even on topic,
waar waren we gebleven?
Juist, ik ging naar bed.

vander F | 18-01-08 | 02:19

Wiens punt ik dan wel weer zie is van die Dries! Hoeregod wat een kloppend met bloed doorlopend monument van uitspattende vreugde is dat met altijd bijpassend shirt!
www.youtube.com/watch?v=WJO5-Nvbstw

VanFrikschoten | 18-01-08 | 02:15

@Koerbagh,
een opstand light,
vetarm en CO2 neutraal uiteraard.

vander F | 18-01-08 | 02:15

@vander F 18-01-08 @ 02:11:
Jaaaa ja.... *gematigde rellen dus*

koerbagh ® | 18-01-08 | 02:13

@koerbagh ® 18-01-08 @ 02:10,
woon je langs de Maas of zo, wijsneus.

vander F | 18-01-08 | 02:12

@koerbagh ® 18-01-08 @ 02:04

Het mogelijk uitbarsten van te verwachten gevoelens in een blijkbaar voorzienbare toekomst doen de autoriteiten mogelijk grijpen naar onvermoede activiteiten ten einde een onvoorziene situatie preventief te voorkomen.

vander F | 18-01-08 | 02:11

@koerbagh ® 18-01-08 @ 02:07
Oh.... Rutger. Ik wil niet weten wat voor film dat wordt!

OneandOnly | 18-01-08 | 02:11

ROFLOL @ VanFrikschoten 18-01-08 @ 02:08
Nee, dat was bij dat verdrag in 1992 zo...
En Zalm maar blij zijn... Er zit geeneens zalm in de Maas.

koerbagh ® | 18-01-08 | 02:10

@koerbagh ® 18-01-08 @ 02:06
Sorry, ze zien je punt vermoedelijk niet.....

VanFrikschoten | 18-01-08 | 02:08

@OneandOnly 18-01-08 @ 02:05:
Rutger.

koerbagh ® | 18-01-08 | 02:07

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 02:04:
Het mannenkoor met glaucoom en/of cataract? Wat heeft die er mee te maken?

koerbagh ® | 18-01-08 | 02:06

@koerbagh ® 18-01-08 @ 02:04
Woont Dries Roelvink in Venlo?

OneandOnly | 18-01-08 | 02:05

@koerbagh ® 18-01-08 @ 02:00
Dat is de vraag.... de Maastricher staar?

VanFrikschoten | 18-01-08 | 02:04

@vander F 18-01-08 @ 02:00:
Tsja, ik ben ook vóór gewoon "knettergek" benoemen (en bouwen), maar ja... het schijnt dat je met gevoeligheden en mogelijke gekwetstheid te maken hebt.

*Begrijpt daar het fijne ook niet van, maar de Nederlandse regering en de ambassades wel, gezien de reacties op de nog te verschijnen film van inwoner van Venlo met blonT kapsel*

koerbagh ® | 18-01-08 | 02:04

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 01:59:
Even voor een goed begrip: Het verschil tussen beiden is?

koerbagh ® | 18-01-08 | 02:00

@Koerbagh,
en is er mis met zwakzinnig?
Doe ik nog m'n best met zwakbegaafd.

vander F | 18-01-08 | 02:00

Ik vind het net goed voor die Duitsers en ook voor Limburg!

VanFrikschoten | 18-01-08 | 01:59

@vander F 18-01-08 @ 01:54:
Zwakbegaafd? Nee, dat is zooooo politiek incorrect...
"Mensen met een intellectuele uitdaging", heet dat.

koerbagh ® | 18-01-08 | 01:58

@nattebever 18-01-08 @ 01:53,
vreselijk irritant inderdaad,
maar zolang ik er mensen mee kan irriteren zonder dat ze het in de gaten hen hebben ,
en ik er lol aan beleef, zet ik nog even door.

vander F | 18-01-08 | 01:57

Btw what's wrong with Limburg???

*weet dat Brand niet te pruimen is*

DANNY3960 | 18-01-08 | 01:54

@koerbagh ® 18-01-08 @ 01:51,
terwijl een beschaafd mens zich inhoudt bij een zeg zwakbegaafd iemand, maar nee hoor...

vander F | 18-01-08 | 01:54

vander F 18-01-08 @ 01:49
Subtiliteiten zijn niet aan mij besteed. Verstoort mijn wereldbeeld.
Sleep well.

nattebever | 18-01-08 | 01:53

@nattebever 18-01-08 @ 01:45
Ja, die hebben soms een eigen wil. Zie jezelf dan maar eens in te houden als je bloedgeyle 16 jarige nichtje in een kort rokje voor je staat. Maar nee.... dat begrijpen mensen dan weer niet.

OneandOnly | 18-01-08 | 01:52

OneandOnly 18-01-08 @ 01:46 uiteraard.

vander F | 18-01-08 | 01:52

@OneandOnly 18-01-08 @ 01:46:
Nou, *vrij naar Hans Teeuwen* die joden waren ook geen lieverdjes hoor...

koerbagh ® | 18-01-08 | 01:51

*Gaat palindroom opzoeken*

nattebever | 18-01-08 | 01:50

@nattebever 18-01-08 @ 01:44,
nee, dat waren de Nazi Duitsers,
subtiel verschil.

vander F | 18-01-08 | 01:49

@nattebever 18-01-08 @ 01:44,
ho ho, ik suggereerde slechts keiharde fijne op-z'n-hondjes seks,
Nonnes was geen onderdeel van die prima fantasie ja!?

Ik lig in bed en heb geen behoefte aan ijlende onrust.

vander F | 18-01-08 | 01:48

"Nein, Sie gaan helemaal nicht een kuil graven op het strand von Zandvoort! Erst mal Limburg und dan de hele weg da hin, ja?"

VanFrikschoten | 18-01-08 | 01:47

Duitse nazi's..... waren die niet fout in de oorlog?

OneandOnly | 18-01-08 | 01:46

OneandOnly 18-01-08 @ 01:39
Dat is zeer in je te prijzen, dat je hier bent om mensen over belangwekkende zaken te informeren.
Ik doe ook niet anders, al neemt af en toe m'n pik het toetsenbord over.

nattebever | 18-01-08 | 01:45

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 01:43,
maar wel 1 voor 1 graag,
...

vander F | 18-01-08 | 01:44

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 01:38
Ik vind deze opmerking een beetje kwetsend tegenover Duitse nazi's.

OneandOnly | 18-01-08 | 01:44

Nonnes 18-01-08 @ 01:35
Luister, slechtlezende. Ik was daar niet, in die post. Je was daar alleen met VanderF en misschien nog een paar slechte minnaars.
Zie verder 01:41. Ik heb nog een heel mooi parelkettinkje. Iets voor jou? 'k Wil het je graag geven.

nattebever | 18-01-08 | 01:44

Deutsche gründlichkeit ten top! Graaf ze maar op!

VanFrikschoten | 18-01-08 | 01:43

En dan die pixels maar tellen...

vander F | 18-01-08 | 01:42

*loop je zomaar een beeldschermfobie op*

vander F | 18-01-08 | 01:41

vander F 18-01-08 @ 01:33
'Fraai moet je praten en geschenken aanbieden
wil je de liefde van een vrouw winnen
prijs het lijf van het stralendste meisje
hij slaagt die kan vleien.'

Zo werken die dingen, VanderF - de oude Nordische volkeren wisten nog hoe het moest. Kan je er de lectuur van aanbevelen.

nattebever | 18-01-08 | 01:41

Kent u al het ingebouwde dekbedtoetsenbord?

vander F | 18-01-08 | 01:40

@koerbagh ® 18-01-08 @ 01:31
Dat maakt het spel wel spannender.... met een psychopaat. Misschien een idee voor een tv-format: 'Golfen met een psychopaat'
Met bekende Nederlanders uiteraard.

@nattebever 18-01-08 @ 01:32
Daar ben ik hier ook voor. Niet om flauwe grappen te maken maar om mensen te informeren over belangwekkenden zaken.

OneandOnly | 18-01-08 | 01:39

Wat een waardeloze bom moet dat wel niet geweest zijn!

VanFrikschoten | 18-01-08 | 01:38

Maar goed,ik lag al in bedt enzeau.

vander F | 18-01-08 | 01:38

@Koerbagh: reanimatie geslaagd denk ik.

Nonnes | 18-01-08 | 01:36

@nattebever 18-01-08 @ 01:30
Vander F? Who's he?
Bever, als ik naar het plafond lig te staren betekent dat dat jij me ook links/rechts laat liggen. Daarom mijmer ik liever over het zinderend genot dat mij al geschonken is. Als ik me daar niet meer mee kan vermaken zijn we alweer in een naoorlogse periode.

Nonnes | 18-01-08 | 01:35

@nattebever 18-01-08 @ 01:30,
en terecht, billen omhoog, knieen zacht gestut, en langzaam maar zeker keihard batsen.
Niks links of rechts, in bed praat ik weinig.

vander F | 18-01-08 | 01:33

OneandOnly 18-01-08 @ 01:31
Weet je, zo gaat er geen avond voorbij of ik steek wel wat op bij een GS-topic.
Tnx.

nattebever | 18-01-08 | 01:32

vander F 18-01-08 @ 01:25
Het je 't al gehoord? Je mag niet meedoen.

nattebever | 18-01-08 | 01:31

@nattebever 18-01-08 @ 01:28
Die mensen wilden eigenlijk gaan diepzeeduiken maar er was geen diepe zee in de buurt dus daarom gaan ze maar golfen.

OneandOnly | 18-01-08 | 01:31

@OneandOnly 18-01-08 @ 01:25:
Ja precies... doodgaan op de golfbaan... met een stompzinnige pet op je kop.
youtube.com/watch?v=VuT12_bPla8

koerbagh ® | 18-01-08 | 01:31

@wiebje 18-01-08 @ 01:29,
pardon?

vander F | 18-01-08 | 01:31

Nonnes 18-01-08 @ 01:25
't Komt helemaal aan op de kwaliteiten van de deelnemers. VanderF mag er natuurlijk niet bij zijn, want die laat jou links of rechts liggen en ja, daar lig je dan naar het plafond te staren, denkend aan de tijden van weleer en mijmerend over het zinderend genot dat nattebever je kan schenken.
Zo gaan die dingen kind, ik weet waar ik het over heb.

nattebever | 18-01-08 | 01:30

Huh..

camoeflage werdt pas een serieuze Issue tijdens het Interbellum!!

wiebje | 18-01-08 | 01:29

OneandOnly 18-01-08 @ 01:25
Is dat de reden dat ik op de golfbaan steeds vaker mensen met zuurstofflessen zie, halve dooien zeg maar? Waarom gaan die niet gewoon rustig thuis dood? Dit schreeuwt om kabinetsmaatregelen!

nattebever | 18-01-08 | 01:28

@wiebje 18-01-08 @ 01:24
Dat zegt niets over de kleurstelling van die tanks die perfect aansloot bij de pakjes van de soldaten.... duh!

VanFrikschoten | 18-01-08 | 01:27

@Natte,
ongoing struggle,
but I seem to be on the upperhand

vander F | 18-01-08 | 01:25

@nattebever 18-01-08 @ 01:21
Precies, ik denk dat ik ook maar eens stop met ademen en iets anders ga doen. Golfen ofzo.....

OneandOnly | 18-01-08 | 01:25

@nattebever 18-01-08 @ 01:23
Hmm, laat ik me uit de tent lokken voor een flesje mezcal?
Ja, dat doe ik.
You're damn wrong my friend.
Knapte ik er helemaal van op? Nee.

Nonnes | 18-01-08 | 01:25

piquant 18-01-08 @ 01:21
Je hebt gelijk. Ik moet geen dingen zeggen die jij pas na een halfuur gaat zeggen.

nattebever | 18-01-08 | 01:24

De Russen hadden (in hun ontwerpen) altijd hun (externe) Bezine Tanks aan de buitenzijde!! How STOEPIET ken joe Bie!!

Zelufs bai de T55..

wiebje | 18-01-08 | 01:24

@Nonnes 18-01-08 @ 01:20:
Over pseudo-mannen/vrouwen gesproken...
Bill Gates deaud?

koerbagh ® | 18-01-08 | 01:23

@vander F 18-01-08 @ 01:22
Negeren vander F. Dat is de oplossing.

Nonnes | 18-01-08 | 01:23

Nonnes 18-01-08 @ 01:20
Zo nauw kijk ik niet. Nu jij weder.
Volgens mij knap je er helemaal van op, want ik wil wedden (fles mezcal) dat je zoiets nog nooit gedaan hebt.

nattebever | 18-01-08 | 01:23

*gaat met Befje piemel in gedachten naar bed, je kunt niet alles hebben...*

vander F | 18-01-08 | 01:22

@ nattebever 18-01-08 @ 01:18

ho ho ,niet uit mijn naam praten als ik er niet bij ben.

piquant | 18-01-08 | 01:21

Soms denk ik wel eens dat het leven uit meer bestaat dan alleen maar doorgaan met ademen. Zou dat de reden zijn dat ik rook?

nattebever | 18-01-08 | 01:21

@nattebever 18-01-08 @ 01:18
No thanks.
Niet schrikken als de kleren uitgaan hoor... Beffje is volgens mij een man.

Nonnes | 18-01-08 | 01:20

@Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 01:11:
Restaurant M. aan het Groenewegje? Daar heb ik 200 meter vandaan gewoond. Klote- (pardon) kansen-buurt, maar goed... Wel veel goede eet- en drinkgelegenheden in de buurt. Dat dan weer wel.

koerbagh ® | 18-01-08 | 01:19

@wiebje 18-01-08 @ 01:12
Ja, Leopard 2A6(D)... Maar de Russen zijn mooier qua kleur en vormgeving....

VanFrikschoten | 18-01-08 | 01:19

Nonnes 18-01-08 @ 01:13
Piquant en Beffje zijn wel in voor een threesome, al moet Beffje nog even haar vooroordeeltjes opzij zetten. Opzij, moehahahaha.
Care to join?

nattebever | 18-01-08 | 01:18

@Nonnes 18-01-08 @ 01:16,
rechts dan maar, just for the sake of it.

vander F | 18-01-08 | 01:18

Wordt tijd dat die Frikschoten verzameling eens tegengas krijgt,
wat moet de AIVD wel niet van ons denken?

vander F | 18-01-08 | 01:17

Lieve Fleischbaum.. Limburg is al lang een ontplofd gebied van NL

dweilstijl | 18-01-08 | 01:16

@vander F 18-01-08 @ 01:13
Zeg toch wat je bedoelt of laat me links liggen.

Nonnes | 18-01-08 | 01:16

VanFrikschoten 18-01-08 @ 01:10
Nee van Frikschoten ! Het is niet juist. Het hoort niet. Het hoort niet.

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 01:14

@Nonnes 18-01-08 @ 01:13,
haha!

vander F | 18-01-08 | 01:13

@vander F 18-01-08 @ 01:12
Zit ik je dwars?

Nonnes | 18-01-08 | 01:13

vander F 18-01-08 @ 01:06
'Tot de werkelijk volkomene wendt zich alles.'
Wat doe je er aan?

nattebever | 18-01-08 | 01:12

@Nonnes 18-01-08 @ 01:10,
slijmspoor...

vander F | 18-01-08 | 01:12

koerbagh ® 18-01-08 @ 01:08
Hele goeie verklaring. In Frankrijk eten ze nog steeds wilde zwijnen. En zeker in de Elzas zullen die ruim voorradig zijn (geweest). Ik heb het zelf wel eens gegeten in een Frans restaurant in Den Haag.

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 01:11

@nattebever 18-01-08 @ 01:06,
damn, dit moet Pierre Wind werkelijk aanspreken

vander F | 18-01-08 | 01:11

@Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 01:08
Indien gedecoreerd met augurkjes en atjar tjampur op een bedje van veldsla zou ik niets anders willen....

VanFrikschoten | 18-01-08 | 01:10

@nattebever 18-01-08 @ 01:04
Wil ik niets tegenin brengen.
En dat is zeldzaam voor een vrouw van alle tijden.

Nonnes | 18-01-08 | 01:10

wiebje 18-01-08 @ 00:58
Misschien heb ik iets gemist, maar over wie heb je het eigenlijk?

nattebever | 18-01-08 | 01:08

@Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 01:05:
Zo heet dat in mijn recepten-schriftje. Geen idee waar de naam vandaan komt. Ik denk dat oorspronkelijk geschoten wild everzwijn is gebruikt in plaats van Cassler rib van de slager.

koerbagh ® | 18-01-08 | 01:08

VanFrikschoten 18-01-08 @ 01:04
Begin er niet aan wiebje. Voor je weet lig je vastgebonden met een zakdoek in je waffel in de babyolie op bed.

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 01:08

een ultralinxe Hund zei ooit eens.. DREIKWART van deze bevolking bestaat overwegend uut RANDDEBIELEN!! Nu geef ik linxen nie vaak gelijk....

.. maar IN dit geval (heeft Maarten van Rossem) wel...

ehh..

GELIJK!!!

wiebje | 18-01-08 | 01:07

Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 00:58
In plaats van de Marowijne zou hier het Amsterdam-Rijnkanaal uitstekend dienst kunnen doen. Drukbevaren en de doorboorden worden door scheepsschroeven vermalen tot gefillte Fisch, die dan weer door Koerbagh wordt opgevist.
Een win-win situatie.

nattebever | 18-01-08 | 01:06

@nattebever 18-01-08 @ 01:01'
uiteraard,
maar dat hou je toch.

vander F | 18-01-08 | 01:06

Ik heb zojuist mijn Duitse overbuurman in elkaar getieft! Een beetje bommen in Limburg onder de grond verstoppen..... wat denkt ie wel? Dat gaat zomaar niet!

OneandOnly | 18-01-08 | 01:05

koerbagh ® 18-01-08 @ 00:51
Nu ik het nog eens na lees - met rommelende maag - toch één kritische kanttekening. Waar is het jacht aspekt gebleven ? Of jagen ze nog op runderen in de Elzas ?

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 01:05

@wiebje 18-01-08 @ 00:58
♥♥♥
Wil jij aankomende zaterdag mijn verzameling schaalmodellen van Russische tanks eens zien? ;-)

VanFrikschoten | 18-01-08 | 01:04

@Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 01:00:
Volgende keer... Ik heb voor morgen al mee-eters. Maar je bent, met aankondiging, verder altijd welkom Bigi. Als je weer eens deze kant opkomt om de WOII restanten in het landschap te onderzoeken, dan moet je het maar zeggen. Je bent welkom.

koerbagh ® | 18-01-08 | 01:04

Nonnes 18-01-08 @ 00:57
We leven dan ook in een vooroorlogse tijd.
Je kunt rustig zeggen dat ik zeer avant-gardistisch bezig ben.

nattebever | 18-01-08 | 01:04

@Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 00:58,
heel verstandig

vander F | 18-01-08 | 01:02

vander F 18-01-08 @ 00:56
Het grote Tau is zeer vlak,
Maar het volk mint de zijpaden.

nattebever | 18-01-08 | 01:01

@nattebever 18-01-08 @ 00:55:
Het klinkt als een klassieke goed-functionerende ouderwetse relatie, dat is zeldzaam in deze tijd. Enige jaloezie mag u van mijn kant aanvaarden.
Maar ik klaag ook niet hoor... In kan in elk geval bepalen wat ik zelf in mijn mond stop qua voedsel en van welke kwaliteit dat is.

koerbagh ® | 18-01-08 | 01:00

koerbagh ® 18-01-08 @ 00:51
Doe es Bigi uitnodigen. Godverdomme bloedkanker, dat klinkt allemaal lekker zeg !

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 01:00

Haaah! Mooi!! wederom iemand die angst voor mij heeft!!:: Ik ben Geck op Leute die angst vorhr mai hebben!!

Das macht mir Gross!!

Dat geschrift zoon invloed ken hebben!Sjappoo! Geenstijl! Sjappoo!

wiebje | 18-01-08 | 00:58

nattebever 18-01-08 @ 00:30
En geen hond die er eind 19e eeuw naar kraaide. Toen zijn dorpsgenoten er achter kwamen wat hij geflikt had hebben ze het lijk van die missionaris in de Marowijne rivier geflikkerd. Tegen de tijd dat hij bij Albina langskwam was hij al nauwelijks meer als mense herkenbaar.

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 00:58

@Nonnes 18-01-08 @ 00:57
En dan had je de 00.55 post nog niet eens gezien!

Nonnes | 18-01-08 | 00:58

Hitler had gelijk! Na 1000 jaar vinden we nog sporen van Das Reich!

VanFrikschoten | 18-01-08 | 00:58

@wiebje 00.33.
Tussenvoegsel , de , avec un petit d , duidt in belgie op een adellijke herkomst, heel verrassend als je een " de " als tussenvoegsel hebt en als NL er in Brussel werkzaam bent.

Uw Verzekeringsadvis | 18-01-08 | 00:57

@bever, als je niet zo'n geyl knaagdier was zou ik je kwalificeren als vrouwenhater. In huize Bever is de taakverdeling volgens mij nog vooroorlogs.

Nonnes | 18-01-08 | 00:57

@nattebever 18-01-08 @ 00:48,
ben ik nog aan het uitwerken,
maar het vermoeden is reeds aanwezig.

vander F | 18-01-08 | 00:56

koerbagh ® 18-01-08 @ 00:51
Ik zou je graag vertellen wat ik morgen ga eten, maar mevrouw nattebever doet de cooking en zij is reeds te bedde.
Wat je zegt, een klassieke relatie, waarin de vrouw de (eervolle) plaats krijgt die zij verdient. En ook nog de mezcal inschenken, waar vindt u dat nog meneer?

nattebever | 18-01-08 | 00:55

@Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 00:44,
toch hadden we 20 jaar geleden een witte neger,
geadopteerd geval uit Soedan, in z'.n een tje tussen 19.000 germanen.
Als hij achter je stond te lullen hoorde je een Drenth,
als je je omdraaide zag je een Bigi swartman.
ROFLOL.
Onze Drentse neger.

Deed het goed bij de dames moet ik zeggen.,

vander F | 18-01-08 | 00:55

piquant 18-01-08 @ 00:49
Konsidder it donn.
Neem jij dit keer een koffer mee zodat we weer van alles uit dat hotel mee kunnen slepen? Zet ik het wel op marktplaats.

nattebever | 18-01-08 | 00:52

@Reykjavik 18-01-08 @ 00:51

Knappe woordspeling voor een Ijslander.

piquant | 18-01-08 | 00:52

@nattebever 18-01-08 @ 00:27:
Ja. laten we recepten gaan uitwisselen. Ik maak morgen een jachtschotel met zuurkool, aardappelen, uien, runderstoofvlees, Cassler rib, witte wijn (Gewürztraminer uit de Elzas) en druiven. Een aanrader. (Er kan ook nog bock- of rookworst bij, maar dat vind ik vaak net "too much")

koerbagh ® | 18-01-08 | 00:51

Limbombwe...

Reykjavik | 18-01-08 | 00:51

@ nattebever 18-01-08 @ 00:47

Ik kom in mijn bromscooter, reserveer je een plaatsje?

piquant | 18-01-08 | 00:49

vander F 18-01-08 @ 00:46
Die indruk begon ik al een beetje te krijgen.
Helpt het als ik je vertel dat het in de 7e dimensie niet veel beter wordt?

nattebever | 18-01-08 | 00:48

Aha.... bomberjacks

OneandOnly | 18-01-08 | 00:48

Als er in Afganistan zoveel consternatie was over een bom lag het hele land plat.....

VanFrikschoten | 18-01-08 | 00:48

piquant 18-01-08 @ 00:45
Yep.
Doe je weer die guitige korte zwarte laarsjes aan?
Doe ik m'n snorkel om.

nattebever | 18-01-08 | 00:47

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 00:38:
Nee, maar "The cracked vase with the big daisies" by Van Gogh wel.
Maar ja... geen tieten.

koerbagh ® | 18-01-08 | 00:47

Wat hebben jassen nou weer met een bom te maken?!

OneandOnly | 18-01-08 | 00:47

*het is eenzaam in de 6'e dimensie*

vander F | 18-01-08 | 00:46

@ nattebever 18-01-08 @ 00:44

Wist ik al. We hebben toch al een nieuwe afspraak?

piquant | 18-01-08 | 00:45

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 00:38
Hoor je dat allemaal, Aldo? En nu naar boven....

VanFrikschoten | 18-01-08 | 00:44

piquant 18-01-08 @ 00:41
Helaas heb ik morgen geen tijd voor een threesome. Count me out.

nattebever | 18-01-08 | 00:44

vander F 18-01-08 @ 00:35
Negers komen niet in Drenthe (Bigi uitgezonderd) want negers weten helemaal niet wat Drenthe is.

@van dal
Brada Botte is een boel maar geen racist. Ik heb de schurft aan echte racisten en zou zeker ruzie met hem hebben gezocht had ik het idee dat hij er één was.

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 00:44

De draden theorie boeit me niet.
Ha!

vander F | 18-01-08 | 00:44

Zeg het dan

vander F | 18-01-08 | 00:43

@vander F 18-01-08 @ 00:41
Zitten vast met een touwtje door de mouwen....

Herman Flipsen | 18-01-08 | 00:42

*waarom?*

vander F | 18-01-08 | 00:42

@ beffje 18-01-08 @ 00:20

Ik zie het te laat. We zien elkaar morgen? Waar?

piquant | 18-01-08 | 00:41

@ Frik,
en vergeet je wantjes niet.

vander F | 18-01-08 | 00:41

@VanFrikschotens
Jassen aan....

VanFrikschoten | 18-01-08 | 00:39

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 00:38,
wil je dit nooit weer zeggen...

vander F | 18-01-08 | 00:39

Bottehund is ook weer wakker!! Fain!! BT neem jai effe de Token over.

wiebje | 18-01-08 | 00:39

@Bigi,
Troelstra ook, heeft hij nog life aangehoord,
zegt mij minder, hem alles.

vander F | 18-01-08 | 00:38

Hoi, met Aldo!
Is "The Fallen Madonna with the Big Boobies" door Van Clomp teruggevonden?

VanFrikschoten | 18-01-08 | 00:38

@wiebje 18-01-08 @ 00:33,
reken je niet rijk.

vander F | 18-01-08 | 00:36

@Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 00:27,
volgens mij heeft mijn opa nog nooit face-to-face met een neger gepraat.
(wat geen verdienste is in zuid-west Drenthe)

Vond ie maar raar volk,
echt een hekel had ie aan Joop, Joop den Uyl ,
god, wat had mijn opa de pest aan die man.

vander F | 18-01-08 | 00:35

Nonnes 18-01-08 @ 00:28

Geen stekels hier, heur.

bottehond | 18-01-08 | 00:35

@van dal 18-01-08 @ 00:29
Je kan (al dan niet terecht) veel op botte tegen hebben, racistisch is hij zeker niet!
Dat jij dat, als *kuch* GS deskundige niet ziet, is jouw tekortkoming.

Herman Flipsen | 18-01-08 | 00:34

van dal 18-01-08 @ 00:29

De ware van dal, botte een racist (sic) noemen. Verschil: jij bent wél een dhimmie.

bottehond | 18-01-08 | 00:34

@ Shalome: Werner von Braun enzoo!!?? De tussen-titel: VON..

Is/was het bewijs van/voor aristocratische afkomst!! Zoo zie je maar weer: het is de oude adel die de dienst uutmaakt!! In wetenschap & politiek! dat stuit mij nu zo tegen de borst: Wu worden geregeert door neo-democratische Mongolen!! WiE zij dat ook al weer zo mooi: we zijn een NOMINALE DEMOCRATIE?

Eén Reaguurder kwam met deze conclusie/uitspraak??

wiebje | 18-01-08 | 00:33

@van dal 18-01-08 @ 00:29,
moet jij zo nodig zeggen,
tsss.

vander F | 18-01-08 | 00:31

Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 00:27
Dat doorboren van missionarissen (en aanverwante rommel), hoe kon die folklore ooit verdwijnen! Ben sterk voorstander van herinvoering.

nattebever | 18-01-08 | 00:30

Afzagen die geloven,
vlak boven de enkels.

vander F | 18-01-08 | 00:30

bottehond 18-01-08 @ 00:20 dat heet on-topic blijven rascistje...

van dal | 18-01-08 | 00:29

@bottehond 18-01-08 @ 00:06
Haal die stekels naar beneden, no need. Wat is de concrete vraag? Als je het nog weet, een half uur later.

Nonnes | 18-01-08 | 00:28

vander F 18-01-08 @ 00:24
Zeker. Mijn overgrootvader heeft nog een missionaris met een speer doorboord. Ik heb mij laten vertellen dat wat ze ook tegen hem zeiden, het hem maar niet aan zijn verstand te peuteren was dat de slavernij echt was afgeschaft en dat die blanke hem niet alsnog weer kwam ophalen.

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 00:27

koerbagh ® 18-01-08 @ 00:22
/Wijvenmodus aan
Zullen we recepten gaan uitwisselen?
/Wijvenmodus uit

nattebever | 18-01-08 | 00:27

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 00:18
Zeg maar "Süß" of "Milli Gürüs"... vooral die R gaat het 'm doen....

VanFrikschoten | 18-01-08 | 00:25

@Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 00:09,
gek he, normaal mensch zijn?
Ik durf te wedden dat jou en mijn overgrootvader met hun muilen wijd open zouden staan aanschouwende dit digitale smorgasbord.

vander F | 18-01-08 | 00:24

@nattebever 18-01-08 @ 00:17
Scusi... Acquired.
Maar goed, ieder z'n smaak. Ik zal er niet over twisten. Ik ben een visliefhebber, dus ik vind dat prima te eten. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen het niet lekker vinden. Zelfde geldt voor artisjokken, olijven, spruitjes, knoflook, curry, mosselen, slakken en kreeft. Ach ik ben een omnivoor. Ik vind bijna alles lekker. Behalve rode bieten... maar zelfs die zijn lekker te maken met boerenjongens of -meisjes erdoor.

koerbagh ® | 18-01-08 | 00:22

bottehond 18-01-08 @ 00:16
Ligt eraan hoe je het dossier formuleert. Ik vind het joodse geloof niet verdienstelijker worden doordat er nog achterlijker en, inderdaad, veel agressiever varianten van een godsgeloof bestaan.
That's all.

nattebever | 18-01-08 | 00:20

piquant 18-01-08 @ 00:15

Nee juist heel gemakkelijk links onderin start/bureau enz.
suc6

Ga je morgen zien groetjes iedereen.
=off.

beffje | 18-01-08 | 00:20

van dal 18-01-08 @ 00:17

Opbokken, dhimmie.

bottehond | 18-01-08 | 00:20

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 00:14
"Ja, dat komt nu wel goed uit he? Die U umlaud in jullie taal dat zo'n fijn tuitebekje vormt..."

VanFrikschoten | 18-01-08 | 00:18

@piquant 18-01-08 @ 00:15:
Nee hoor, vorig jaar nog geweest. New management, dat wel, maar wel joods.

koerbagh ® | 18-01-08 | 00:17

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 00:14
max. hoogte 1,54 cm...

scusie.

vander F | 18-01-08 | 00:17

koerbagh ® 18-01-08 @ 00:12
Aquired?
Of het een zoet- of een zoutwatervis is, maakte voor mijn smaakbeleving weinig uit - 't was te goor voor woorden. Armemensenvoer, zoiets. Alsof de graten waren meegekookt.
Anderhalf uur.
Nee, dan liever eten bij de door jou genoemde Ben Cohen of Ben Cohen-achtige.

nattebever | 18-01-08 | 00:17

bottehond 18-01-08 @ 00:14 't is ook nét of het altijd regent in venlo hé?

van dal | 18-01-08 | 00:17

nattebever 18-01-08 @ 00:11

Dat is jouw evaluatie gebaseerd op ervaring. Van geen enkel belang op dit dossier. Het gaat tenslotte om het kolonialistisch expansief karakter van "religies" anno 2008. Life is all about priorities.

bottehond | 18-01-08 | 00:16

@gentle giant 18-01-08 @ 00:06
d
Duitsers zijn gedomesticeerde Tijgers,
zij torsen het leed der Aarde op hun schouders.
De sufferds.

vander F | 18-01-08 | 00:16

@ koerbagh ® 18-01-08 @ 00:13

Moet me sterk vergissen, als ie al niet een jaar of 20 dicht is.

piquant | 18-01-08 | 00:15

koerbagh ® 18-01-08 @ 00:09
Ehm De Clerqstraat ? Kan dat ?

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 00:15

Gladgeschoren olieworstelaars met een plat achterhoofd waar je een asbakje op kan zetten voor je sigaar: Daar houd ik van!

VanFrikschoten | 18-01-08 | 00:14

@piquant 18-01-08 @ 00:10:
Da's waar... maar goed, ik kom er graag.

koerbagh ® | 18-01-08 | 00:13

@nattebever 18-01-08 @ 00:08:
Makreel is een aquired taste... Maar de echte gefillte Fisch is natuurlijk met zoetwatervis, zoals Gentse waterzooi, karper dus...
www.chefkoch.de/rezepte/31696111331653...

koerbagh ® | 18-01-08 | 00:12

@ Shalome 18-01-08 @ 00:11

Pagina 166 e.v van Bette Meier.

piquant | 18-01-08 | 00:12

bottehond 18-01-08 @ 00:08
'k Was niet aan het vergelijken, maar 't is een relatieve verpozing. Een groep mensen die zich in wezen willens en wetens afsluit van de rest van de mensheid omdat hun moeder een moeder had die een moeder had etc., vind ik nou ook niet gelijk een positief fenomeen. Waardeloos zelfs.

nattebever | 18-01-08 | 00:11

piquant 18-01-08 @ 00:09
Mooi hoor: uit het filosofische kookboek?

Shalome | 18-01-08 | 00:11

@ koerbagh ® 18-01-08 @ 00:09

Tot 1965. Maar toen kreeg hij concurentie.

piquant | 18-01-08 | 00:10

nattebever 18-01-08 @ 00:08 ach, met korting gekocht smaakt het wel iets beter...

van dal | 18-01-08 | 00:10

nattebever 18-01-08 @ 00:08
En die kanarie erbij natuurlijk. Wel eerst snaveltje afhakken.

Shalome | 18-01-08 | 00:09

@ Shalome 18-01-08 @ 00:06

Sorry, ik zag het te laat, maar voor een goy, weet je er wel weer veel van.:) Spiegel altijd bij je hebben. Voor onverwachte haren, maanzaad en niet te vergeten, die voor het hoofd van een ander te houden, zoadt we er zelf niet in hoeven te kijken.

piquant | 18-01-08 | 00:09

@Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 00:07:
Vergeet Ben Cohen niet, de beste shoarma van 020.

koerbagh ® | 18-01-08 | 00:09

vander F 18-01-08 @ 00:04
Bij een bepaalde soort blanke milfs inderdaad wel, verder ervaar ik dat enorme voordeel niet zo eigenlijk in de dagelijkse praktijk.

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 00:09

*slaperig wordt*

Shalome | 18-01-08 | 00:09

koerbagh ® 18-01-08 @ 00:05
Soms zijn dingen een kwestie van smaak. Gefillte Fisch is werkelijk het goorste dat ik ooit voorgezet heb gekregen.
Dan kun je net zo goed makreel uit blik, sateh-saus en karbonade in een blender donderen en... smullen maar.

nattebever | 18-01-08 | 00:08

nattebever 18-01-08 @ 00:06

Het essentiele verschil is dat zij geen claim op de Menscheid leggen. Een aangename verpozing vergeleken met sommige andere monotheisten.

bottehond | 18-01-08 | 00:08

nattebever 18-01-08 @ 00:06
Niks met dieren? Man, alle gesprekken gaan over hun hondjes en katjes en pets.

Shalome | 18-01-08 | 00:08

Dikke zwarte negers: Daar hou ik van... maar eerst onder de douche en daarna in de olie zetten...

VanFrikschoten | 18-01-08 | 00:07

* Is broodjes van Sal Meijer vergeten .... maar bij deze dus *

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 00:07

@piquant
challe, heet dat. En hou er een spiegeltje bij want die maandzaadjes kunnen verdomde onflatteus staan tussen je tanden.

Shalome | 18-01-08 | 00:06

Nonnes 18-01-08 @ 00:04

Wees eens concreet ende transparant. Tis hier niet voor mietjes.

bottehond | 18-01-08 | 00:06

duitsers zijn stom

Japie_yo | 18-01-08 | 00:06

Shalome 17-01-08 @ 23:59
Typische jodenstreek die jij daar met die onschuldige mijnkanarie wilt uithalen, wist je dat? Heb je dat uit Spinoza?
Joden hebben niks met dieren, trouwens ook bar weinig met niet-joden. Begrijp niet goed waarom ze dat malle geloof niet aan de wilgen hangen - in dat opzicht zijn ze werkelijk totaal knettergek.

nattebever | 18-01-08 | 00:06

@ Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 00:03

Doe ik de viskoekjes en de maanzaad galle.
Voor alle zekerheid een granaat appel,maar wel een met exact 361 vruchtjes.

piquant | 18-01-08 | 00:05

@VanFrikschoten 18-01-08 @ 00:02:
Gefillte Fisch daarentegen is weer prima te eten... Toegegeven, met een paar gebakken spekjes is het nog lekkerder.

koerbagh ® | 18-01-08 | 00:05

Wel een beetje trage GS-avond hoor. 't Lijkt wel een Franse cultfilm.

Shalome | 18-01-08 | 00:05

Zwart is onderhand een pré,
how the world turns

vander F | 18-01-08 | 00:04

Botte, is het naar aanleiding van de discussie gisteravond?
@Piquant: je kunt Bottes vraag op twee manieren lezen he...

Nonnes | 18-01-08 | 00:04

lol@ frik

Shalome | 18-01-08 | 00:03

* Zet gefilte fisch, Van Leeuwen tafelzuur en kesause mangelen op tafel *

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 00:03

En vermeid u zich niet met historicisme,
of denkt ge werkelijk dat de Duitscher uit z'n stupor ontwaakt?

vander F | 18-01-08 | 00:03

Ik heb bewust geen joodse vrienden. Die wijvents dragen een pruik op hun kaalgeschoren knar en dat gaat me gewoon te ver... Daarnaast krijg ik nog geld van ze...

VanFrikschoten | 18-01-08 | 00:02

@ Bigi Bana Boy 18-01-08 @ 00:00

ik dek me ook vast in ,je weet nooit welke kant het uit gaat.
Ik heb ook zwarte vrienden....

piquant | 18-01-08 | 00:02

koerbagh ® 17-01-08 @ 23:57
Bij al die vissenpraat moet ik vooral aan de Staatsloterij denken. Komen we alweer uit bij nattebever en zijn 06-waarzeggerij. Misschien heeft die arme eenzame jongen toch een punt.

Shalome | 18-01-08 | 00:01

@Nonnes 17-01-08 @ 23:59

Wordt een kort lijstje:)

piquant | 18-01-08 | 00:01

bottehond 17-01-08 @ 23:58
Laat ik het standaardbezwering gebruiken : "ik heb zelfs Jeaudse vrienden".
Daarna mag je alles zeggen uiteraard.

Bigi Bana Boy | 18-01-08 | 00:00

@bottehond 17-01-08 @ 23:58

Dat hebben we gisteren al gehad. Rabarbeke en Shalome a bitch fight.

piquant | 17-01-08 | 23:59

@bottehond 17-01-08 @ 23:58
De lijst 'wie niet' vind je niet interessant neem ik aan?

Nonnes | 17-01-08 | 23:59

nattebever 17-01-08 @ 23:57
Een uitstekende gids, de mijn kanarie. Olijftakje in het snaveltje geklemd, dan zit je geramd. En als de verdesboodschap is afgeleverd kan ie een deuntje fluiten. En daarna gooi je 'm in de koekepan.

Shalome | 17-01-08 | 23:59

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:56

Okay: GS Jeaudsche avond: wie vrezen de Jeaudsche reag(l)uurderTs?

bottehond | 17-01-08 | 23:58

@Shalome 17-01-08 @ 23:49:
I think fish is nice, but then I think that rain is wet, so who am I to judge?

koerbagh ® | 17-01-08 | 23:57

Shalome 17-01-08 @ 23:53
Volg ik allemaal niet zo. Ik volg vooral m'n eigen eenzame onbegrepen weg en gebruik af en toe (botte noemt het tragische diertje) een mijnkanarie om me door de woeste golven van het leven te beuken.

nattebever | 17-01-08 | 23:57

Eindelijk een keer een goed initiatief van die Duitsers en dan lukt het niet! Jammer.... maar je weet het nooit met die gasten, misschien dat ie in de laatste minuut nog afgaat.

OneandOnly | 17-01-08 | 23:56

piquant 17-01-08 @ 23:54

No, it's not. Denk er eerst eens over na. Ies van belang.

bottehond | 17-01-08 | 23:56

bottehond 17-01-08 @ 23:52
Ik heb wel eens gehoord dat als de Jeauden hem smeren, het tijd is om hem zelf ook te smeren.

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 23:56

PaX
Nonnes.

vander F | 17-01-08 | 23:56

@van dal 17-01-08 @ 23:54
Dat hou je erin he? ;-) Net als het voor slechts 35% bedorven vlees.

Nonnes | 17-01-08 | 23:55

@bottehond 17-01-08 @ 23:52,
en scherp hè, die knaries.
Maakt de saeck wel eens troebel, kaalkopjes en andere amoeba's.

vander F | 17-01-08 | 23:55

@ bottehond 17-01-08 @ 23:52

Was het maar zo easy, maar zoals alles in het leven, is dit ook weer ietsje gecompliceerder dan het lijkt.
* zucht*

piquant | 17-01-08 | 23:54

Nonnes 17-01-08 @ 23:53 hai nonnes

van dal | 17-01-08 | 23:54

nattebever 17-01-08 @ 23:52
Al met al was de bom dus niet voor Wilders bedoeld, begrijp ik.

Shalome | 17-01-08 | 23:53

Wat een vredig kabbelend draadje hier. Snorkelles?

Nonnes | 17-01-08 | 23:53

piquant 17-01-08 @ 23:48

Easy: je herkent ze aan hun Jeauden- haat. Kaalhoofdigen, linksen en islamieten. Once you realize it, it's obvious. De Jeauden als eigentijdsche mijnkanaries.

bottehond | 17-01-08 | 23:52

Shalome 17-01-08 @ 23:44
Niet als ik de ballotage doe. Dat man/vrouw gedoe is erg achterhaald in het rijk van de nattebevers - agge maar leut het, zoals ze het in Venlo misschien wel zeggen.

nattebever | 17-01-08 | 23:52

@Shalome 17-01-08 @ 23:48,
'laten' lieverd.

vander F | 17-01-08 | 23:51

nattebever 17-01-08 @ 23:48
Nee nee, haaien zijn lief tegenwoordog, na de 'fish is friend'-therapie.

Shalome | 17-01-08 | 23:49

@bottehond 17-01-08 @ 23:46

Ik sluit mij helemaal bij je opmerking aan.
Maar ik denk niet dat ze ooit zijn weggeweest en je kan maar beter wel weten wie het zijn en waar ze zijn.

piquant | 17-01-08 | 23:48

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:43
Tropisch water is niet zo koud. Of heb jij wel eens zeepaardjes zien zwemmen in de IJ-haven?
Bovendien, mogelijk dat je zelfs HAAIEN tegenkomt. Wat wil een mens nog meer, dan oog in oog met de dood doodgaan aan zuurstoftekort, want je ademt je de tyfus als je bang bent. Daar moeten die haaien altijd erg om lachen (ik ken die beesten een beetje, 't zijn klootzakken, sadisten zelfs, maar dat mag je natuurlijk niet zeggen van mevrouw Thieme die ik, nu ik het toch over haar heb, best wel eens zou willen uitwonen - ik dwaal af, sorry).

nattebever | 17-01-08 | 23:48

@van dal 17-01-08 @ 23:47
Dat schrijf je met überletters: Herr Schütze...

VanFrikschoten | 17-01-08 | 23:48

Klaus Schulze.

vander F | 17-01-08 | 23:48

bottehond 17-01-08 @ 23:46
ps - you have mail

Shalome | 17-01-08 | 23:48

bottehond 17-01-08 @ 23:46
Mijn pa heeft tijdens zijn eerste zeetochtjes ook wel eens bommen naar boven gehaald. Die ruige zeebonken lieten ze gewoon van hoog uit de mast op het dek ploffen, hahaha...

Shalome | 17-01-08 | 23:48

VanFrikschoten 17-01-08 @ 23:44 ene herr schülze....

van dal | 17-01-08 | 23:47

Shalome 17-01-08 @ 23:23

Sommige monsters blijken 65 jaar na dato plots weer springlevend.

bottehond | 17-01-08 | 23:46

CoJoNes 17-01-08 @ 23:45
Bij P&W ook. En Mutsaerts probeerde meteen een doelgroep erbij te scoren
:-S

Shalome | 17-01-08 | 23:46

@piquant 17-01-08 @ 23:42,
uiteraard,
het begrip 'collaterale damage' was destijds nog niet in zwang,
fantasie opmerking ook,
get real.

vander F | 17-01-08 | 23:45

caps lock ik wil helemaal niet duiken /caps lock

Shalome | 17-01-08 | 23:45

Over Venlo gesproken en bommen, waarom besteedt Nova zoveel aandacht aan die film van Wilders denk je, Bigi?

CoJoNes | 17-01-08 | 23:45

piquant 17-01-08 @ 23:43
Volgens mij hebben wij drie attributen te veel en één attribuut te weinig voor de toelatingsballotage.
Maar ik raadpleeg even nattebever en zijn 06-abracadabra. Bever?

Shalome | 17-01-08 | 23:44

Heeft de eigenaar zich al gemeld?

VanFrikschoten | 17-01-08 | 23:44

vander F 17-01-08 @ 23:43 wel de eerste koude persing dan

van dal | 17-01-08 | 23:44

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:42
Hee BBB, kun je niet een linkje plempen van die club? Ben altijd wel in voor malle dingen. Vraag ik Shalome mee en die krijgt dan heel zoete duiklesjes van nattebever.
Wat wordt de wereld toch mooi hè, zo?

nattebever | 17-01-08 | 23:44

nattebever 17-01-08 @ 23:36
Je kan op de Wii ook leuk duiken. Hoef je dat kouwe kolere water niet in.
En nog via WiFi connectie met een online buddy ook. Even better than tha real thing.

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 23:43

@ Shalome 17-01-08 @ 23:41

Misschien wel weer een leuk adres voor ons:)

piquant | 17-01-08 | 23:43

plantaardige olie...
hmmm

vander F | 17-01-08 | 23:43

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:42 ah, wél leuk dus.. dan ga je toch nóg een keer?

van dal | 17-01-08 | 23:43

Jammer, was een goede mogelijkheid om van limboland af te komen.

KingB | 17-01-08 | 23:42

@vander F 17-01-08 @ 23:41
Dan heb je het toch hoop ik alleen over de materiele schade he? Ik vraag het maar.

piquant | 17-01-08 | 23:42

van dal 17-01-08 @ 23:40
Verpest mijn smakelijk verhaal nou niet :-)

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 23:42

wiebje 17-01-08 @ 23:35
Zie Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 21:02
Antwerpen en Luik. Daar ging het ze om.

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 23:41

Nee, niet iedereen.

v Maerlant | 17-01-08 | 23:41

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:38
Dus voortaan weet je dat je rechtsomkeert moet maken als je roze duikerspakken ziet en mannen die zich tot aan hun ellebogen invetten voor ze op je aflopen. Griekse vereniging?

Shalome | 17-01-08 | 23:41

@wiebje 17-01-08 @ 23:35'
ter uwer informatie,
men schoot 3x zo hard terug.

De oorlogsschade in Nederland is toch echt toe te wijzen aan het grof oprukken van de destijds geallieerden,
niet aan de verdedigende Duitschers.

(overigens terecht dat die moffen hun plaats gewezen werd)

vander F | 17-01-08 | 23:41

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:38 decompressietijd... in een zwembad?

van dal | 17-01-08 | 23:40

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:28
Je gaf haar je octopus dus.

miko | 17-01-08 | 23:40

CoJoNes 17-01-08 @ 23:34

Niet iedereen deelt de sense of urgency. Dat niet iedereen die deelt. Die sense of urgency.

v Maerlant | 17-01-08 | 23:39

CoJoNes 17-01-08 @ 23:34
Vrijwel alles na jouw post 22:54 illustreert die post - je moet het beeldend zien.

nattebever | 17-01-08 | 23:39

nattebever 17-01-08 @ 23:36
Nee, had ik net al gezegd. Ik weet dat er prachtdingen te zien zijn onder water, maar dat kan ik ook zien via Blue Planet (da's mooi). Dan eet ik er wel een visje bij, voor de entourage.

Shalome | 17-01-08 | 23:38

Shalome 17-01-08 @ 23:29
Ik heb één keer een proefduik gemaakt in een zwembad. Maar die mannen vonden het een beetje te leuk in die rubberen pakken naar mijn zin. Mij werd te verstaan gegeven dat het een hele leuke duikvereniging was, waar je als man samen met andere mannen in rubberen pakken kon rondlopen en dat je eigenlijk helemaal niet persé in dat water hoefde als je dat niet wilde. Echt begrijpen deed ik het allemaal niet maar intuitief voelde ik dat het misschien niet nodig was geweest om mij helemaal met babyolie te laten insmeren door de hele vereniging na het duiken.

Maar goed, wat ik er wel geleerd heb is dat je altijd samen met een andere duiker (buddy) moet duiken en dat hoe je in geval van nood samen één ademautomaat moet delen. Niet geheel onbelangrijk als je niet meteen naar boven kan vanwege de decompressie tijd.

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 23:38

Toch heeft die V@ ook wel weer geleid tot de Spoetnik dus de ruimtevaart. Konden die Limbo's toch mooi in hun zak steken.

Shalome | 17-01-08 | 23:36

Shalome 17-01-08 @ 23:28
Ik zeg, een waardevolle tip! Zal Sulfuric eens vragen iets te ontwerpen, want die kan geloof ik goed fotoshoppen, al heb ik daar weinig verstand van.
Duik jij trouwens wel eens, ik bedoel 'in het eggie'? Leuk, naar allerlei visjes kijken en zo? Zeepaardjes? Ach, 't is zo'n wonderlijke wereld, daar onder water. Harpoen mee en je verveelt je geen minuut.

nattebever | 17-01-08 | 23:36

Ik was er toch van overtuigd dat de Mof die dingen op Engeland hericht had ennafschoot?? Blijkt maar weer: Limbabwe vond de Mof dus net zo gevaarlijk als Albion! Dat kwamp misschien omdat zu daaro Deutsch spreken!! 5e colonne enzo!! Angst vohr infiltratie in Mofrika enzo??

wiebje | 17-01-08 | 23:35

@Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:13
Ik kan me sterk vergissen maar volgens mij laat ik jullie...

CoJoNes | 17-01-08 | 23:34

nattebever 17-01-08 @ 23:32 ja, en dat was nog een flinke tegenvallerT, eerst vonden ze hier het wiel uit, daarna zeilden ze de zeven wereldzeeën over om er aan de andere kant van de wereld achter te komen dat ze het daar al hadden... sta je dan met je uitvinding.

van dal | 17-01-08 | 23:34

piquant 17-01-08 @ 23:27
Ben jij gek! 't Was maar een vraag. Ik weet ook niet elke dag wat ik zal gaan doen en dan is het wel eens handig om een ander te vragen of een kleine stap van een nattebever niet in een giant leap for mankind zou kunnen ontaarden. Je weet nooit. Het wiel is tenslotte ook uitgevonden. Heeft duizenden jaren geduurd, allemaal omdat mensen geen vragen durfden te stellen.

nattebever | 17-01-08 | 23:32

@ stokhanteerder 17-01-08 @ 23:29

Het ultieme carnaval gevoel lijkt me. Je bent zo bezopen dat je het alleen maar raar vindt als je alleen met je eigen kop staat te praten.

piquant | 17-01-08 | 23:31

@nattebever
Desalniettemin, als je via een omweg je 06-nummer wil geven, bel ik je wel hoor. Code 'tarot'.

Shalome | 17-01-08 | 23:31

En dan die NegerTs!

vander F | 17-01-08 | 23:30

JosVerbeek 17-01-08 @ 23:23
Zou je wel gaan slapen ? Straks staat de regering bij je voor de deur.

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 23:30

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:28
Nee! Ik ben Steenbok, weet je: ik klim tegen bergen op, da's mijn ding. Onderwaterzichten kijk ik op dvd of door een glazen bodem van een boot. Jij wel duikert?

Shalome | 17-01-08 | 23:29

@ Shalome 17-01-08 @ 23:28

Grote ringen met gekleurde stenen en om elke vinger minimaal 2.
Veel kohl om de ogen.

piquant | 17-01-08 | 23:29

carnaval gaat eruit met een klapper.
Leuk man. Sta je te zuipen met je rare hoedje en zit er een of ander zat wijf tussen je benen met je lid in haar mond.
Ben je ineens je lichaam kwijt als er een bom af gaat.
Echte duitse degelijkheid die bommen, dat ze nu nog goed zijn!!!!

stokhanteerder | 17-01-08 | 23:29

nattebever 17-01-08 @ 23:26
Wel een foto erbij met van die Bollywood-glittertjes om je hoofd en een bikinilijn op je kin, zwartgeverfd indien nodig. Dat verhoogt de geloofwaardigheid, geloof ik.

Shalome | 17-01-08 | 23:28

Shalome 17-01-08 @ 23:26
Hoho, ik zei ademapparaat. U is geen duikert ?

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 23:28

@ nattebever 17-01-08 @ 23:26
Dit heet spammen.:)

piquant | 17-01-08 | 23:27

joden?
Iemand?

vander F | 17-01-08 | 23:27

@Shalome 17-01-08 @ 23:23,
boeie!!

vander F | 17-01-08 | 23:27

Shalome 17-01-08 @ 23:23
Wat denk je, zal ik briefjes in brievenbussen gaan doen met daarop teksten als 'Medium, helderziende, internationaal georiënteert, brengdt geluk in uw leven, verzoendt u met uw vijanden, maakt relaties weer goed, zorgt ervoor dat u heel rijk wordt en voortaan een heel fijn leven hebben gaat', en dan met m'n nulzes erbij?

nattebever | 17-01-08 | 23:26

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:25
Dank, amice. Eerst die rib, nu nog je adem ook. Het kan niet op met de wonderen der schepping.

Shalome | 17-01-08 | 23:26

Gotthard 17-01-08 @ 23:23 duitsers? dat moeten dan türisten zijn.... die praten nooit anders dan duits namelijk.

van dal | 17-01-08 | 23:25

Shalome 17-01-08 @ 23:23
Ademapparaat onmiddelijk deelt, in a good buddy style.

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 23:25

@van dal 17-01-08 @ 23:23:
flikker op

koerbagh ® | 17-01-08 | 23:24

Ik was in onderduik voor de onderbuik en ook voor die Limburgse vlaaienbom natuurlijk. Issie al ontploft?

Shalome | 17-01-08 | 23:23

*gaat dromen over bommen en granaten, ontsnapte tbs-ers en chemische castraten*
*out*

JosVerbeek | 17-01-08 | 23:23

koerbagh ® 17-01-08 @ 23:21 oh, jaha? heb je met hem gevochten om de laatste met korting te verkopen karbonade? 35% joh, géén kattedrek.

van dal | 17-01-08 | 23:23

@ van dal 17-01-08 @ 23:20
Hebben ze er weer een grindgat bij, kunnen de Duitse touristen hun jacht mooi afmeren. Een soort win-win situatie, eigenlijk.

Gotthard | 17-01-08 | 23:23

*plop*
Mijn tank is leeg!
*naar adem hapt*

Shalome | 17-01-08 | 23:23

Krijsende wijven in een duikerspak met een lege zuurstoftank, die heb ik een tijd niet meer gezien. Je zult zien dat er dadelijk één opduikt.

nattebever | 17-01-08 | 23:21

van dal 17-01-08 @ 23:20
Met zo'n bom: 'all you need is a bodybag' ;)

JosVerbeek | 17-01-08 | 23:21

@van dal 17-01-08 @ 23:12:
Tweede hand. Zo oud ben ik namelijk niet. Maar de restanten kun je nog gewoon in het landschap zien. En er hebben zich in deze contreien inderdaad wilde taferelen afgespeeld... Ik noem een Jacob Luitjens.

koerbagh ® | 17-01-08 | 23:21

maar goed, blerick dus, de sneltrein naar venlo stopt er ook en daardoor mis je in venlo nét je aansluiting... zo'n bom in blerick zou dat probleem mooi oplossen...

van dal | 17-01-08 | 23:20

@ Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:13
Je bent goed geïnformeerd, zeker wat betreft WO2; ik heb je tot nu toe nog nooit op onjuistheden kunnen betrappen.

@JosVerbeek 17-01-08 @ 23:16
Snap ik, het blijft behelpen zo'n democratie

Gotthard | 17-01-08 | 23:19

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:13
Jouw post over die islam, ja, die had ik wel zien aankomen. 't Moet rond 23:12 zijn geweest.

nattebever | 17-01-08 | 23:18

Gotthard 17-01-08 @ 23:13
Met je eens, je kan idd beter dit zootje ongeregeld hebben dan een dictatuur. Ken die uitspraak van Churchill, net zoiets als "socialisme is de filosofie van de mislukking en het evangelie van de afgunst". Maar ik word af en toe behoorlijk droevig van de politieke ontwikkelingen, en dan krijg je dit soort uitspraken.

JosVerbeek | 17-01-08 | 23:16

VanFrikschoten 17-01-08 @ 23:13
Nu we 't toch over begrip hebben. Heb jij in je schuurtje nog plek voor een Moderne OnderduikerT?

nattebever | 17-01-08 | 23:16

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 23:13 je hebt een tik.... een tik.... een tik.... een tik.... (kratschj) in je plaat.

van dal | 17-01-08 | 23:15

@nattebever 17-01-08 @ 23:0
Ik weet dat we richting volle maan gaan en dat daardoor van alles verzuurt...
begrip all over vanaf deze kant... over... beep...

VanFrikschoten | 17-01-08 | 23:13

@Gotthard, Vander F, Koerbagh
En ik maar denken dat ik goed geinformeerd was.
Thnx voor de tips. Heb ik weer wat te doen de komende dagen.

@CoJoNes, oye tu ... laat ons nou ff voor één keer op dit topic, macho.
Ik bedoel heeft er nooit iemand een deja-vu ervaring hier met al die moslims topics ? Ik bedoel heeft er nooit iemand een deja-vu ervaring hier met al die moslims topics ? Ik bedoel heeft er nooit iemand een deja-vu ervaring hier met al die moslims topics ?

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 23:13

Nu we 't toch over de oorlog hebben - ik had toen als één van de zeer weinigen géén onderduikers in huis.
Zal wel zijn omdat ik toen nog niet geboren was.

nattebever | 17-01-08 | 23:13

@ JosVerbeek 17-01-08 @ 23:03
Nee, tegen je zuster...

Natuurlijk, tegen de coup; totaal ongrondwettelijk lijkt mij. Als jij wilt dat er iets veranderd in Den Haag dan moet je dat maar via de democratische weg doen. Dat is héél vervelend natuurlijk maar zoals Churchill al zei: "It has been said that democracy is the worst form of government except all the others that have been tried." Leer er maar mee leven en ander kun je nog altijd emigreren naar landen waar het allemaal wat strakker is geregeld (maar niet per se plezieriger).

Gotthard | 17-01-08 | 23:13

koerbagh ® 17-01-08 @ 23:11 of je doet alsof, maar over die duitsers in drenthe.. uit de eerste hand hé?

van dal | 17-01-08 | 23:12

van dal 17-01-08 @ 23:10
koerbagh is een trol van de wikipediaservert

JosVerbeek | 17-01-08 | 23:11

@van dal 17-01-08 @ 23:10:
Op deze pagina's wel.

koerbagh ® | 17-01-08 | 23:11

@kürbach... weet jij écht alles?

van dal | 17-01-08 | 23:10

@nattebever 17-01-08 @ 23:02:
Eh... zou niet helemaal correct zijn, want er zaten ook Oostenrijkers, Tsjechen, Polen, Bohemers en zo meer bij. En het is niet erg om in die historische periode over moffen te spreken. Pas na 1945 spreken we weer van Duitsers.

koerbagh ® | 17-01-08 | 23:07

@koerbagh ® 17-01-08 @ 22:58,
so what, wie weet nog van die bezetting.
Uiteindelijk hebben ze het zo gedraaid dat zelfs w.ij, Hollanders, een politieke overgrote dildo ongevraagd in oze reedt geschoven kregen

vander F | 17-01-08 | 23:06

CoJoNes 17-01-08 @ 23:04
Vielen dank für die erklärung, es ist mir ganz deutlich!

JosVerbeek | 17-01-08 | 23:06

VanFrikschoten 17-01-08 @ 23:03
Oh, ik dacht dat daarmee de gelovigen teruggeschoten werden naar hun land van herkomst. Zouden die dingen er werkelijk alleen maar voor de 'sier' staan?

nattebever | 17-01-08 | 23:06

vander F 17-01-08 @ 23:00

Hola, Murdockyoufool heeft dat beargumenteerd en je kunt niet zeggen dat dat zever was. Militantisme prima, maar vrijheid-blijheid ook.

v Maerlant | 17-01-08 | 23:05

van dal 17-01-08 @ 23:00 en altijd uit op koopjes hé? neem nou dat vlees van de appie, ligt pas drie dagen in de koeling en dan 35% van de prijs af... die stickerjongen komt altijd op een vast tijdstip.. dan staan ze op hem te wachten hoor.

van dal | 17-01-08 | 23:04

VanFrikschoten 17-01-08 @ 23:03
Zou anders wel mooi zijn, ipv een minaret op elke hoek een Titan IV raket, hoppa, alle moslims naar de (halve) maan!

JosVerbeek | 17-01-08 | 23:04

Ik zou maar eens met ontzag in die kuil kijken. Deze rakettechnologie staat wel aan de basis van de huidige ruimtevaart. Zulks kan je niet zeggen van de nog op te richten raket in 020-west...

VanFrikschoten | 17-01-08 | 23:03

@ van dal 17-01-08 @ 22:54

Gezien de gedateerde crappy foto's op google earth kan je wel eens gelijk hebben dat je wat ziet.

beninhet2 | 17-01-08 | 23:03

Gotthard 17-01-08 @ 22:56
Welk verzet? Tegen de coup?

JosVerbeek | 17-01-08 | 23:03

CoJoNes 17-01-08 @ 23:00
u zegt? ik niet begrijpen :(

JosVerbeek | 17-01-08 | 23:02

koerbagh ® 17-01-08 @ 22:58
'Moffen', 'herrenvolk' - waarom schrijf je niet gewoon 'Duitsers'? Of heb je oorlogswonden?

nattebever | 17-01-08 | 23:02

dikkeboehoe 17-01-08 @ 22:58
geen commentaar

JosVerbeek | 17-01-08 | 23:01

vander F 17-01-08 @ 23:00 bom, tweede wereldoorlog, 150 huizen ontruimt, alweer klaar... hoe krijg jij dat on-topic naar de demo in amsterdam?

van dal | 17-01-08 | 23:01

@Jos Verbeek
TANSTAAFL

CoJoNes | 17-01-08 | 23:00

koerbagh ® 17-01-08 @ 22:58 er zit nog steeds van dat 'herrenvolk' in drenthe...
erg hoor, menen alles te weten, en wie ze tegenspreekt.... die is nog niet jarig.

van dal | 17-01-08 | 23:00

26 januarie gaan we even op de Dam staan zwaaien.
Ik ook, gewoon omdat het even MOET.

En dan haken grootmuilen als Murdockyoufool al weer af.
Et vous?

vander F | 17-01-08 | 23:00

@vander F 17-01-08 @ 22:55
Tsja, dat heb ik nou met een niet ontplofte bom in Venlo.
Who gives a flying f*ck.

CoJoNes | 17-01-08 | 22:59

@vander F 17-01-08 @ 22:51:
In Noord-Drenthe zat ook veel van dat herrenvolk hoor. Bigi heeft gelijk. Ook in 't Bunnerveen zat een stelling, en achter Smilde, waar nog steeds oefenterrein is, hebben ze van alles uitgespookt.

koerbagh ® | 17-01-08 | 22:58

JosVerbeek > Dan moet ik je complimenteren met je argumentatie. Echt hoor, heel sterk.

dikkeboehoe | 17-01-08 | 22:58

Er gebeurt nog even (heel lang even) niets.

vander F | 17-01-08 | 22:56

VanFrikschoten 17-01-08 @ 22:51
Dat (wederzijds) onbegrip - er zijn oorlogen om minder begonnen.
Ik zeg: herkansing voor VanFrikschoten.

nattebever | 17-01-08 | 22:56

@ JosVerbeek 17-01-08 @ 22:39
Een coup? Dan gaat deze jongen direct in het verzet.

Gotthard | 17-01-08 | 22:56

van dal 17-01-08 @ 22:54 als dan toch iedereen google earth opstart, kijk dan meteen ff waar steve fossett gebleven is...

van dal | 17-01-08 | 22:56

van dal > Vriend. Doe mee.

dikkeboehoe | 17-01-08 | 22:56

@CoJoNes 17-01-08 @ 22:54,
nou en?!

vander F | 17-01-08 | 22:55

dikkeboehoe 17-01-08 @ 22:54
Ik heb zelf geen belang bij gratis schoolboeken, maar ik wil geweaun ff aangeven dat er in denhaag een stelletje kloothommels zitten

JosVerbeek | 17-01-08 | 22:55

@Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 22:42:
Ja hoor, zat een heel zwikkie moffen in de kazernes in Assen en Zuidlaren en die hebben daar geoefend en stellingen gebouwd (ook om geallieerde vliegtuigen die naar Bremen, Hamburg, Kiel en Berlijn vlogen af te schieten, d'r zijn behoorlijk wat neergehaald boven Drenthe).
Drenthe is bezaaid met Duitse overblijfselen uit WOII. Laatst hebben ze vlakbij me in Peest (waar een militair vliegveld was) nog een stel bommen opgeruimd.
Balloërveld is mooi inderdaad.

koerbagh ® | 17-01-08 | 22:54

gaan we nou allemaal google-earthen om te kijken waar er ooit een bom is afgegaan?

van dal | 17-01-08 | 22:54

Goeddoeme wat een weergaloos topic, bijna net zo sterk als het RTV NH topic, ook zo'n dijenkletser. Een raket uit WOII in een woonwijk, tsssss, da's volgens mij nog nooit eerder gebeurt, toch?

Het feit dat NOVA de laatste paar dagen niets anders doet dan de reacties op de film van Wilders af te tasten, kijk, dat is nieuws. 10 tegen 1 dat Nova die film gaat uitzenden met het volgende commentaar van Kleerie:
'We hebben er al veel over bericht en de ophef en verontwaardiging waren al zeer groot, nog voor de film af was en iemand wist waar de film over ging. Om het beeld compleet te maken en in te kunnen schatten of de bezordheid terecht was laat Nova de film integraal zien."

Dan volgt een discussie met Doekle en Hans Jansen, die Jansen op knock-out wint. Vervolgens breekt de pleuris uit.
Maar goed, een neit ontplofte bom in Limburg dus, die geen enkel gevaar voor de bevolking oplevert, het is.

CoJoNes | 17-01-08 | 22:54

JosVerbeek > De regering is foei. Even geen gratis schoolboeken. Echt schandalig. Hoe met het nu met dit land?

dikkeboehoe | 17-01-08 | 22:54

@ Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 22:42
Fliegerhorst Venlo is ook goed te zien op Google Earth. Een echt ongelofelijk landschap, werkelijk bezaaid met stellingen uit de Iran-Irak oorlog, kun je vinden tussen Basra en Khorramshahr. Het gebied in en rond Grozny is ook de moeite waard.

Gotthard | 17-01-08 | 22:53

Stel voor om die V2 alsnog naar de kust te transporteren :-)

Kwispel | 17-01-08 | 22:52

@Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 22:42
momentje, geef ik je Havelte
(rond de hunebedden, verhaal apart, belachelijk interessant Havelte e.o , al een 3000 jaar)

vander F | 17-01-08 | 22:51

@nattebever 17-01-08 @ 22:48
Dat was ook niet de insteek...

VanFrikschoten | 17-01-08 | 22:51

Die soldaat op de foto van crisis.nl is de echte reden van de ontruiming, hij heeft namelijk een scheet gelaten dat zie je aan z'n ogen.

beninhet2 | 17-01-08 | 22:48

VanFrikschoten 17-01-08 @ 22:42
I am not amused.

nattebever | 17-01-08 | 22:48

@Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 22:35,
hahaha,
Deventer is voor 70% in puin gegooid,
door de geallieerden.

En maar bommen smijten vanaf 5000 meter op die spoorbrug (boven het Flak uit)
En maar missen.
(het kreng was na de Nederlandsche vernietiging herbouwt uit hout, de bommekes vielen vrijelijk tussen het houten latwerk door)

De woonwijken rond de brug waren des te bevreesd.
Het zoemde ook rond in Deventer,
wil je een bombardement van de Engelsen overleven, is de veiligste plaats Onder de brug.

Achteraf correct, de Yanks en Britten hebben de halve stad in puin gelegd, en die hele brug nooit geraakt.

vander F | 17-01-08 | 22:47

Blerk, de Bijlmer van Limburg.

Lepo | 17-01-08 | 22:46

vander F 17-01-08 @ 22:30
Met Google Earth kun je ook nog Duitse loopgraven vinden in Drenthe in het natuurgebied Balloërveld. Overigens zijn er ook middeleeuwse veldwegen te zien, grafheuvels en hele oude akkers (zgn Celtic Fields) Fascinerende shit. Ik wist helemaal niet dat er uberhaupt Duitse stellingen in dat gebied waren gebouwd.

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 22:42

Wie een kuil graaft voor een ander vindt een bom...

VanFrikschoten | 17-01-08 | 22:42

vander F 17-01-08 @ 22:38

Zeg even in 2 zinnen waar het over gaat, ik lees het morgen.

bottehond | 17-01-08 | 22:41

@all
Het is sowieso de moeite waard om wat over WO2 te lezen. De vrijheid van NL is toen met bloed, zweet en tranen bevochten, en tot nu toe hebben alle opeenvolgende regeringen er alles aan gedaan om die vrijheid zo snel mogelijk weer te verkwanselen! Dat dit tot nu toe niet helemaal is gelukt, ik weet niet hoe het komt, maar volgens mij is het hoog tijd voor een coup om die incapabele klerelijers dwars door Den Haag over de duinen de Noordzee in te schoppen. *stoom bij oren vandaan wappert*

JosVerbeek | 17-01-08 | 22:39

vander F > Lees je ook elke avond voor uit de Koran?

dikkeboehoe | 17-01-08 | 22:39

@bottehond 17-01-08 @ 22:20,
heb je overigens m'n link van Alexander Doegin gevolgd?
eurosiberia.blogspot.com/2006/10/het-e...
Hier dus iets online, ik las het overigens in filosofie magazine.
www.filosofiemagazine.nl/

(koop dat blad mensen, scherp uw geest!)

Ontzettend geyle bladen, ik ben blij dat zelfs m'n plaatselijke AH dit aan mij presenteert.

vander F | 17-01-08 | 22:38

@ bottehond 17-01-08 @ 22:35
Ligt eraan tegen wie het verteld; mijn vriendin is een andere mening toegedaan.

Gotthard | 17-01-08 | 22:38

Gotthard 17-01-08 @ 22:33

Stel je niet aan, da's heel nuttige info.

bottehond | 17-01-08 | 22:35

vander F 17-01-08 @ 22:09
Thnx. Interessant verhaal. Ik ga mij toch wat meer inlezen over die V2's.
Ik weet dat er een paar in NL naar beneden gekomen zijn maar kende alleen het verhaal van Rijswijk enigzins. Daar zijn geloof ik ook doden bij gevallen. Verder is er ook nogal wat ellende in Den Haag geweest omdat de Britten lanceerinstallaties probeerden uit te schakelen die in het Haagse Bos stonden en daarbij de iets ten zuiden daarvan gelegen woonwijk Bezuidenhout (hee dat is ook toevallig dat die wijk zo heet hahaha !) met de grond gelijk maakten. Daarbij zijn ook nogal wat burgers om het leven gekomen.

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 22:35

@vander F 17-01-08 @ 22:30
Krijg ik kippenvel van vander F.

Nonnes | 17-01-08 | 22:35

[betweter mode]
Wasserfall, Enzian, Rheintochter? Hoogstonwaarschijnlijk aangezien deze types volgens mij nooit verder zijn gekomen dan het prototype stadium. V2 zou kunnen, maar is ook niet echt waarschijnlijk, of het moet echt een onnoemelijke afzwaaier zijn geweest. Gezien het feit dat er eind 1944 fel gevochten is in en rond Blerick zet ik mijn geld op de een of andere Nebelwerfer-variant (= meervoudige raketwerper)
www.metacafe.com/watch/231289/world_wa...
[/betweter-mode]

Gotthard | 17-01-08 | 22:33

Jammer dat ie niet meteen boem zei.

Plurity | 17-01-08 | 22:33

vander F 17-01-08 @ 22:30

Indrukwekkend, van der F. Zeer indrukwekkend.

bottehond | 17-01-08 | 22:32

Hey botte, doe nog eens zo'n scherp essay.

dikkeboehoe | 17-01-08 | 22:32

@bottehond 17-01-08 @ 22:20,
yep, DFe oorlog is mij met de paplepel ingegoten,
de oudere zus van m'n vader, 10 in 1940, zegt nog immer dat ze zich wat schaamt,
ze vond De oorlog ge-wel-dig, superspannend, dooien langs de kant van de weg, moffen pesten, Lord of the Rings real life.

M'n andere opa baalde intussen omdat hij bij de arbeideinsatz in zuid wet Drenthe Flughaven Havelte moest aanleggen, bedoeld voor de Me 262.
Om de haverklap rennen vooiir je leven als de Amerikanen of Engelsen weer eens gingen bombarderen.
Op GooGle Earth zijn de bomkraters aldaar nog steeds zichtbaar.
Ik heb m'n zoontje die tegenwoordige kuilen en vennetjes laten zien,
kijk zoon, bomkraters, tientallen, meer dan 60 jaar oud,
dat wordt ook jouw deel, oorlog.
Reken je niet Rijk.

vander F | 17-01-08 | 22:30

@ wijsvinger 17-01-08 @ 22:24

Lutser!
Mais non, niet overal klinkt dat wat duitsige door heur, dat hoor je vooral in Heerlen en die contreien. En de opstand/weerstand/pesterijen tegen de moffen waren groot (familieverhalen enz.).

wopper | 17-01-08 | 22:28

@ Wopper: gezien die taal van jullie zouden de limbabwianen dat ding toch moeten koesteren?

wijsvinger | 17-01-08 | 22:24

Wat is dat trouwens voor ontstellend vreemd gedrag dat men na het vallen van de avond nog aan het graven is... Zijn de mijnen weer geopend?

VanFrikschoten | 17-01-08 | 22:24

@ van der F

Jij bent dus een produkt van de duitsche bezetting, begrijp ik.

Overigens: het is bij SStaatSSnova na een lichte verbetering weer helemaal mis. klierie van de jeaudsche raad heeft het weer over "wilders". Je mot er eensch op letten. We worden compleet gehersenspoeld door de SStaatSSomroep. Niets over Jami, niets over die op bevel van taqqiya tarik hoofddoekloze islamiste in chalois, niets over die grootmoefti. Capisce? Het wordt almaar gekker. En dan te bedenken dat ze ongelijk hebben.

bottehond | 17-01-08 | 22:20

Is het een aanslag op Wilders?

adtheist | 17-01-08 | 22:19

Het weiland is groen voor de haas, niet het gras.
Prutsers.

gekkemallerd | 17-01-08 | 22:19

Net op tijd mijn wasgoed binnen kunnen halen...

VanFrikschoten | 17-01-08 | 22:16

@Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 21:34,
oei, moet ik even opzoeken, maar volgens mij staat die lanceer installatie aan de oerdijk tussen Deventer en Colmschate (soort bijlmer 0570) richting Epse.

Mw. vander F's halfzus was een jaar of 4 toen een weigerachtige V1 ter hoogte van de Ceintuur baan in Deventer een voortijdige plof opzocht.
Zij speelde een nog geen 100 meter van de plof en werd door schrapnel getroffen, vlak onder de knie, ging net goed, ze wandelt nog immer straf rond.
Een oudoom werd nog in het ziekenhuis opgenomen omdat het woonkamer raam in z'n smoel uit elkaar barste.

Een aantal Deventer burgers hebben die afzwaaier met de dood moeten bekopen,
een klein monumentje herinnert aan die dag.

M'n vader werd intussen Arnhem uitgeschopt door de Moffen omdat de geallieerden er aan kwamen.
In een oorlogsgebied lopen burgers alleen maar in de weg.
Moet je achteraf die Duitsers toch toegeven.

vander F | 17-01-08 | 22:09

Bicycle_Repairman 17-01-08 @ 21:57

wat bedoel je daar nou mee, fietsman?

bottehond | 17-01-08 | 22:08

Of ik hoor onweer, of ............

gentle giant | 17-01-08 | 22:06

@ bigi
Maar dan vast niet in de buurt van Blerick. het enige mooie daar is de Maas.

*speelt nu met eigen leven wegens al eerder aangegaan huwelijk met local native*

Bicycle_Repairman | 17-01-08 | 22:04

Off topic (er is toch niks meer aan de hand)
Chileen heeft Google ads bij GeenStijl aangekocht?

"Chantage of afpersing
U zit er midden in en zoekt een discrete en blijvende oplossing?"

King of controversy | 17-01-08 | 22:03

-weggejorist-

KaKeL Kees | 17-01-08 | 22:03

Heb liever zo'n bom in mijn tuin als een limburger

gebruiker | 17-01-08 | 22:01

Wat gebeurt er nu met mijn vlaaien? naja als ze dat niet meer hebben mag België het wel hebben :P

Hardias | 17-01-08 | 21:58

crisis.nl ligt er al uit als geenstijl haar benoemd? wat nou als er echt iets gebeurd...

Marv007 | 17-01-08 | 21:58

F*ck mijn buurman is een NSB-er......

Bicycle_Repairman | 17-01-08 | 21:57

@Aanhanger
Waarom een voetbalveld?
Er is geen enkele limburgse voetbalclub die fatsoenlijk voetbalt,
als we er nu eens een mooi circuit aanleggen met een grote grindbak hoeft
verstappen ook niet meer zo ver te rijden.

Henkiemaardannietgek | 17-01-08 | 21:57

Bicycle_Repairman 17-01-08 @ 21:44
LOOK, IT'S .....

Ja eigenlijk wel, maar ik meen het echt. Ik heb er een korte tijd gewoond en vond het echt geschikte lui.

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 21:57

@ brutus68 17-01-08 @ 21:48

Och, je voelt je aangesproken? Geeft niet dat je het niet verstaat, je doet er ook geen moeite voor. En wat heeft de randstad ermee te maken?

wopper | 17-01-08 | 21:56

Behangdelul 17-01-08 @ 21:53
Ik meen me te herinneren dat die dingen in Londen hele stratenblokken wegvaagden

JosVerbeek | 17-01-08 | 21:56

En het gras is groen voor de haas, kortom; dit was ook geen topic.

fuckje | 17-01-08 | 21:53

er is 100m afgezet rond de bom.... die V2 is volgens wel een stukje sterker.... this could be fun

Behangdelul | 17-01-08 | 21:53

Hij is de stad uit...??? waar is die nu dan :p

mr.gekkie | 17-01-08 | 21:52

En nu maar hard hopen dat er een stevig stuk Limburg verandert in voetbalveld.

Aanhanger | 17-01-08 | 21:50

Oei, vandaag nog langsgekomen... Was vanuit de kroeg verdwaald :(

JosVerbeek | 17-01-08 | 21:49

*gooit een apenstaart naar boven*

DrogePoepSteek | 17-01-08 | 21:48

@wopper 21.43

Flikker toch op, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is. "Mooie zachte taal??" , alleen jammer dat het niet te volgen is. Geeft niet, maar dan loop dan niet te zeuren over de grote boze Randstad.

brutus68 | 17-01-08 | 21:48

@ bigi
retorische vraag, nietwaar?

Bicycle_Repairman | 17-01-08 | 21:44

Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 21:41
Ja ;)

DrogePoepSteek | 17-01-08 | 21:44

@ Bigi Bana Boy 17-01-08 @ 21:41

Dank voor compliment.. zegt een rasechte Limbo.
Mooi land, vooral het zuiden, aardige mensen, mooie zachte taal, een genot te horen na dat gerochel en geschraap van het Ollandsch..

wopper | 17-01-08 | 21:43

Weet nog wel een palestijn die dat ding wil kopen.

beffje | 17-01-08 | 21:42

Ben ik erg raar als ik zeg dat ik Limburg erg mooi vind, blij ben dat ze bij ons horen en dat ik Limburgers door de bank genomen wel geschikte lui vind ?

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 21:41

@ vander F

euhmmmmm.... misschien doelde de heer De Geus op de crisis.nl site (u weet wel, linkje).
Daarop staat inmiddels door de koffiejuf gemeld dat het explosief vervoerd is: geen boem, geen slaapzakken in de lokale sporthal, nadah.

BTW waar rond 0570, welukkuh monumentenlijst?

Bicycle_Repairman | 17-01-08 | 21:39

Tsja, die Von Braun was geen domme jongen, de NASA heeft nog veel profijt van deze man gehad. Het hele Apollo-project was zonder hem nooit van de grond gekomen. Tis gek maar waar, Kennedy is eigenlijk Hitler (hoewel het voor beiden posthuum is geworden) veel dank verschuldigd dat Armstrong als 1e op de maan stond. Of sla ik nu een beetje door?

brutus68 | 17-01-08 | 21:38

IK ZOU ZEGGEN,ONDERGRONDS AFSCHIETEN RICHTING VENLO.
HEB JE METEEN EEN BEGIN VOOR DE METRO.

boeskool.49 | 17-01-08 | 21:36

Tja, wij zijn alvast die dingen aan het opgraven zodat wij niet met lege handjes hoeven te staan...

Voskos | 17-01-08 | 21:36

@De Geus 17-01-08 @ 21:24.
vrijgemaakt discuzeurders is hier uw deel,
laat het u niet verontrusten.

Wij testen slechts de randen van het hedendaags betamelijke.

Gelukkig lijken de Jorissen dat ook in te zien.

vander F | 17-01-08 | 21:34

vander F 17-01-08 @ 21:12
Doe es verder vertellen vander F ? Interessant verhaal. Dat zal er dan wel een vanuit Hellendoorn/Dalfsen zijn geweest. Wat is er precies gebeurd ?

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 21:34

Wederom lekker belangrijk nieuws! Krijg de tering is wat ik roep.

Dr.Dreetje | 17-01-08 | 21:33

@ vander F 21:31
(hehehe, ik die me af zit te vragen wat er dan eng is aan Marx, behalve dat hij lang haar heeft, net zoals Jezus, en dat jij dan die opmerking moet maken)

King of controversy | 17-01-08 | 21:32

Toen ik heel klein was kreeg ik van mijn oom (een fanaat) een klein schaalmodelletje van een V2. Het loden ding pastte maar net in mijn kleine knibbel knabbel knuistje. Ik heb hem zojuist uit de kast gehaald maar zal jullie de verwensingen besparen die er op stonden geschreven aan het adres van de Limbo's.

dikkeboehoe | 17-01-08 | 21:32

Kuifje naar Limburg???

DrogePoepSteek | 17-01-08 | 21:32

King of controversy 17-01-08 @ 21:25
Er zijn hele goeie websites over V1's en V2's en alle andere vergeltungswaffen waar het allemaal goed op uitgelegd staat. Ik weet wel het eea maar niet tot in detail. Volgens mij zat er soort gyroscoop in de neus van de V2 dus een bepaald soort besturing zat er wel degelijk in. Maar misschien had dat wel alleen met de stabiliteit tijdens de vlucht zelf te maken. Er staat mij inderdaad ook iets van bij dat de lanceerinrichting zelf een grote rol speelde en dat het toch een min of meer ballistische raket was (dwz zoals een gewone granaat of kogel).

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 21:31

@King of controversy 17-01-08 @ 21:23,
maakt me geen fuck uit, als het maar cum laude is,
en je inziet dat Marx even eng is als Jezus.

vander F | 17-01-08 | 21:31

@ BBB
Besturing?
Het was gewoon een kwestie van afschieten, en wachten tot de brandstof op was voordat dat ding weer naar beneden kwam. Viel verder niks aan te sturen. De besturing was de lanceerinstallatie.

King of controversy | 17-01-08 | 21:25

Het meest verontrustend is nog het taalgebruik op de site. Vermoedelijk is de koffiejuffrouw hiervoor vrijgemaakt.

De Geus | 17-01-08 | 21:24

@ vander F 21:21
Zolang jullie nog belasting betalen zie ik geen enkele, maar dan ook geen enkele reden om snel af te studeren. Sterker nog, ik ben zojuist overnieuw begonnen met geschiedenis aan een andere universiteit. Kan ik lekker Cum Laude af studeren ;-)

King of controversy | 17-01-08 | 21:23

Rhun 17-01-08 @ 21:04
Mooie kaart. Ik wist niet meer precies waar in Duitsland al die lanceerplaatsen waren en deze kaart geeft het mooi weer. Overigens ligt Venlo prachtig op de route naar Antwerpen en Luik imho. Ik was ook vergeten dat Luik inderdaad ook nog een aantal van die dingen te verstouwen heeft gehad. Maar voor wat die afwijking betreft, de besturing kwam uit het pre-GPS tijdperk en navigatie in het algemeen was een hachelijke zaak. Voor geallieerde bommenwerpercrews maar uiteraard ook voor robotbommen als de V2. Ook kwamen ze af en toe al tijdens het lanceren naar beneden bijvoorbeeld in Rijswijk ZH.

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 21:23

@King of controversy 17-01-08 @ 21:19,
ben je nou nog niet klaar met je studie?

vander F | 17-01-08 | 21:21

Limburg is zo duitsland.

Dr.Dreetje | 17-01-08 | 21:20

Als je er maar niet naast ligt als ze in ene toch actief worden,
zo gezien lijkt een slapende werkeloze wel wat op ein Vergeltungswaffe 1.

vander F | 17-01-08 | 21:20

@ wopper 21:12
temper je enthousiasme over die examens een beetje, oke?! (alsjeblieft?)
*dubbeltje op straat ziet liggen en het opraapt, zodoende de Dikke Bertha mist*

King of controversy | 17-01-08 | 21:19

Nou, alleen de standaard pagina op www.crisis.nl en nix op teletekst van de staatsomroep. Nix op nu.nl en zelfs niet op nieuwnieuws.nl
Mis ik iets of is het nieuws zo brekend dat GeenStijl.nl de eerste is die het meld???

Stropdasje | 17-01-08 | 21:16

Ze willen zelfs de resten van de V1 basis net buiten 0570 op een of andere monumentenlijst plaatsen.
Prima hoor.

vander F | 17-01-08 | 21:14

Een pakketje kindersiervuurwerk....

Dr.Dreetje | 17-01-08 | 21:13

@ King of controversy 17-01-08 @ 21:11

LOL, ouwe! Hoe is 't met je examens? In februari?
* Dikke Bertha op King afschiet *

wopper | 17-01-08 | 21:12

Ach, die rotzooi ligt hier bij Deventer ook nog her en der onder een graspol.
De oudere zus van Mw. vanderF heeft nog een leuk litteken van een centimeter of 30 op haar been staan van een niet geheel Londen bereikende V1.

vander F | 17-01-08 | 21:12

Oeh. Vrij heftig bommetje dan.

Lexis | 17-01-08 | 21:12

Opblazen dat Limburg en asfalteren.

Postzegel | 17-01-08 | 21:12

@ wopper
Ja, dat is tè. Ik ben verdomme niet oud. ;-)

King of controversy | 17-01-08 | 21:11

Laat maar komen, we moeten er toch mee leren leven.

v Maerlant | 17-01-08 | 21:11

Ik vind het geyl de zachte G..

Flamey | 17-01-08 | 21:11

@ King of controversy 17-01-08 @ 21:08

Nee heur, je bent en blijft een ouwe nazi..
(of is dat té?)

wopper | 17-01-08 | 21:10

Als de kades van de Maas door de ontploffing maar niet doorbreken, want dan loopt de rest van Nederland onder water.

bortor | 17-01-08 | 21:09

Pff al die heisa, het is alleen maar de dildo van Erika Terpstra hoor..

MDE | 17-01-08 | 21:09

nou, waren die nazi's toch nog ergens goed voor...
(of is dat tè?)

King of controversy | 17-01-08 | 21:08

Mooie kans om van Limboland af te komen lijkt me zo.

Finzouwnt | 17-01-08 | 21:07

@RTLNieuws 17-01-08 @ 20:56:
Ik hoop dat je je 'raad van elf' pak aan hebt anders kun je het wel vergeten..

Jan Vlag | 17-01-08 | 21:04

Prutswerk die VI en II, die kun je zo demonteren. Beetje interresant doen met containers ervoor enzo. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Schijnheilig boontje | 17-01-08 | 21:04

Terugschieten naar het zendadres, bitte..
En Fleisch, niet zo lullig doen over Limboland, knul, wij hebben altijd de mijnen nog..

wopper | 17-01-08 | 21:03

E'n advies: flink schudden voor gebruik a.u.b.

Dr Pepper | 17-01-08 | 21:03

boemisho

bidlip | 17-01-08 | 21:03

@ negen, er zijn ook V2's op antwerpen geschoten.

florist | 17-01-08 | 21:02

negen 17-01-08 @ 20:56
Ehm, grotendeels wel maar niet exclusief. Aan het einde van WOII werden ze ook vanuit de Eifel richting Antwerpen afgevuurd. Die haven was immers in geallieerde handen en was de enige grote zeehaven die nog bruikbaar was. De Duitsers handen er dus alle belang bij de aanvoer van de geallieerde legers te verstoren door Antwerpen voortdurend te bestoken in een laatste poging de opmars naar het hart van Duitsland te verstoren. Deze raket in Limburg is er vrijwel zeker één uit die periode, als het een V1/V2 is tenminste Vanuit Duitsland richting Antwerpen derhalve.

Bigi Bana Boy | 17-01-08 | 21:02

Limboland doet boem!

RTLNieuws | 17-01-08 | 21:01

Boem is ho!! Venlo.... woont ons Geert daar niet.... Oh jee, dit is een terroristische aanslag!!! Wie zit hier achter??

W@tikzeggunwil=diDt | 17-01-08 | 21:00

Mijn gebeden zijn verhoord, dank u God!

OneandOnly | 17-01-08 | 20:59

Dat wilde ik net gaan zeggen; het is maar limburg...

liberanaal | 17-01-08 | 20:56

Ojee. Ik zit op dit moment in de trein opweg naar Limburg maar ben mijn paspoort vergeten, kom ik er dan nog wel binnen?

RTLNieuws | 17-01-08 | 20:56

V2 raketten werden vanaf de kust gelanceerd... richting Engeland.

negen | 17-01-08 | 20:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken