Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Je voelt je lekkerder in een Peugeot

jevoeltjelekkerderboem.jpgMaar nu even niet. Zo deed vanochtend op de rijksweg A13 ter hoogte van Delft een Peugeot 206 BOEM. En dan niet boem op andere auto, maar KABOEM. Toeval? Wij denken van niet. Afgelopen weekeinde werd in diezelfde gemeente ook al een explosief aangetroffen op de brug van de plaatselijke Peugeotdealer. De Explosieven- en Opruimingsdienst (EOD) wist de bom, geplakt onder een 307, onschadelijk te maken. Onduidelijk is nog of de bewuste klant na dit incident een leenwagen heeft meegekregen. Eveneens is nog onduidelijk of de bommenlegger het heeft gemunt op de bestuurder dan wel gewoon een hekel heeft aan deze Franse createur d'automobiles... UPDATE: En we hebben bewegend beeld. Wat doen die babypijltjes in de kofferbak. En jawel, de mannen in witte pakken zijn ook gearriveerd...

Reaguursels

Inloggen

Owja bijna vergeten was dit al de 4 de aanslag.

Nog 5 te gaan

schilderswijker | 09-01-08 | 13:37

Laffe honden.
Als ze lef hebben gaan ze even met hem kickboxen.
Als hij uit het ziekenhuis is.
Ze moeten hem ook altijd hebben.
Denk dat dit nog wel een staartje heeft.

Jerry kennende

schilderswijker | 09-01-08 | 13:36

Om te weten dat het niet om die gas exsplosie ging hoef je niet bij de politie te werken.
Als je de beelden heb gezien zie je dat het gas tijdens de brand ontsnap.
En bij een gas exsplosie is het gas ontploft, dus geen gas explosie.
Maar een bom aanslag.

Jerry sterkte in het ziekenhuis

schilderswijker | 09-01-08 | 13:27

hebben jullie al gezien wat gossep.nl over geenstijl.nl schrijft. kwam via google op een reactie van deze artiekel. ik denk dat we gossep eens op z`n plek moeten zetten.

groet

henki is altijd trots op holland no matter what

henki | 08-01-08 | 23:47

Weer een storing in het waardeloze Franse motormanagement....
van geen wonder dat ze in 1940 in vier weken tijd door de Duitsers in de pan werden gehakt, wat een baggermateriaal bouwen die lui toch.......

Heini | 08-01-08 | 19:44

Nog een paar honderdduizend van die 206-jes en dat probleem heeft zich ook opgelost!

Henkieeee | 08-01-08 | 19:09

ik heb een deuk in mijn Ka

R. Abbit | 08-01-08 | 17:51

.. en wat is de carbon footprint van dit incident?

Masturwasbeer | 08-01-08 | 17:42

Er zijn maar een paar organisaties/groepen in Nederland die de beschikking hebben over autobommen. Laat zich raden wie dit zijn. .

OlympianMaster | 08-01-08 | 17:25

ik rij citroen die ploft niet die perst

Peter297167548039 | 08-01-08 | 17:16

Je voelt je lekkerder in een Peugeot.

MAAR NIET ERACHTER!

Rij eens door, klojo...

sjonnie | 08-01-08 | 17:09

wie rijdt er dan ook in een peugeejot

aardt | 08-01-08 | 17:03

@seven

Pak dan de nieuwe lijst, daarin zijn de Franse merken sterk gedaald:
[url]http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=5651[/url]

Dreumel | 08-01-08 | 16:51

De bomauto die het afgelopen weekend werd aangetroffen in een garage in Delft, blijkt te zijn verhuurd door autoverhuurbedrijf Athlon uit Almere. aldus www.omroepflevoland.nl

Peter297167548039 | 08-01-08 | 16:38

@ bèhèhè 08-01-08 @ 15:46

Is waarschijnlijk correct, kleine rondje stipje naast achterlicht op de foto kan ook weinig anders zijn dan gasvulling.

hekkesluiter | 08-01-08 | 16:33

Mischien is deze serie in Pakistan gemaakt.....

soldier211 | 08-01-08 | 16:27

Frans is Frans, het is dan ook geen bom, geen Kaboem... maar une Bombe....
Peugeot, une bombe d'auto.
Die zal inslaan zeg!!

Nu ik hier toch ben. | 08-01-08 | 15:47

betrouwbaarheidslijst serieus nemen waarin Alfa Romeo niet onderaan staat
padjakker deluxe 08-01-08 @ 15:23
De Alfa 33 is al een tijdje uit de handel hoor.

Quadrifoglio | 08-01-08 | 15:46

gokje; babypijltjes ies overdrukventiel van gastank.....

bèhèhè | 08-01-08 | 15:46

Createur d'automobiles is van Renault.

zatlel | 08-01-08 | 15:25

@seven 08-01-08 @ 15:02
Juist ja, heb je ook gekeken hoe dat lijstje tot stand gekomen is? Is door 1 (een) persoon uitgevoerd en volgens mij niet bepaald betrouwbaar te noemen. Hoe kan je ooit een betrouwbaarheidslijst serieus nemen waarin Alfa Romeo niet onderaan staat, Jaguar bij de betrouwbaarste merken hoort, Nissan bij de middenmoot zit, Smart uberhaupt mee mag doen (met motorblokken in hun wagens die niet meer dan 50,000 km lopen en dan naar de klote gaan) en Renault hoger scoort dan de andere franse merken? Zelfs bij Renault zelf geven toe dat hun auto's onbetrouwbaar zijn door reclame te maken met extra garantie. Iets met een slechte naam die ze hebben opgedaan met de Laguna en de vorige generatie Megane.

padjakker deluxe | 08-01-08 | 15:23

Betrouwbaarheidsonderzoek van auto's
www.autointernationaal.nl/artikel.php?...

Nr. Merk AIDI 2005
1 Lexus 88
2 Honda 80
3 Toyota 79
4 Skoda 78
5 Porsche 77
Subaru 77
7 BMW 74
Volvo 74
9 Jaguar 71
Mazda 71
11 Audi 68
12 Mini 65
13 Mercedes-Benz 60
14 Mitsubishi 59
15 Lancia 58
Saab 58
17 Hyundai 57
18 Daihatsu 55
Volkswagen 55
20 Opel 51
21 Seat 50
22 Ford 49
23 Chrysler 47
24 Nissan 46
Renault 46
Suzuki 46
27 Kia 44
Smart 44
Alfa Romeo 44
30 Citroën 42
31 Chevrolet 39
32 Peugeot 38
33 Land Rover 37
34 Fiat 36
35 Jeep 33

seven | 08-01-08 | 15:02

@GormSuil 08-01-08 @ 14:56
U is gelukkige bastaard! U bewijst, uitzondering op de regel is mogelijk.

Victor | 08-01-08 | 15:00

@Victor.. nee hoor geen lease. 1e eigen autootje was een 205, 4 jaar in gereden en toen een 306 genomen. Heb ik nog steeds.

GormSuil | 08-01-08 | 14:56

Je zou er maar flak langs rijden en zo'n kerel laat zijn auto ontploffen. Dan zou ik toch wel even verhaal gaan halen!

OneandOnly | 08-01-08 | 14:55

@padjakker deluxe 08-01-08 @ 14:23
Laat ik er maar gelijk aan toevoegen dat ieder duits merk in de betrouwbaarheidslijstjes slechter scoort dan Peugeot. Dat zijn Audi, Mercedes, BMW en Volkswagen incluis. En Skoda en Seat vanzelfsprekend, want dat zijn gewoon Volkswagens.

Kan me altijd verbazen over het irrationele meelullen en op basis van sentiment en marketing uitspraken doen over de betrouwbaarheid van auto's. PSA (citroen en peugeot) al jaren op rij als meest betrouwbare Europese merken uit de bus komen. Leuk dat er ooit eens 1 of 2 van de allereerste serie 307's in noorwegen in de hens gegaan zijn (corrosie op stekkers door het vele pekel op de weg daar, idd een productiefout) en idd hadden de eerste 407's veel software problemen (zoals zo'n beetje elk nieuw type auto van elk merk tegenwoordig), dat soort incidenten leveren altijd prima borrelpraat op, maar statistiek is het alles behalve.

Kort door de bocht is er maar 1 zekerheid in auto-land en dat is dat de Japanners gemiddeld genomen de veiligste keus zijn. Alleen jammer genoeg zijn dat wel emotie-, en inspiratieloze, doorgaans lelijke en niet-comfortabele auto's.

padjakker deluxe | 08-01-08 | 14:43

Afgelopen vrijdag rond tussen 15uur en 16 uur stond er op de A1 (op de vluchtstrook met brandweer, inzittenden en politie erbij) ook een auto zomaar in de fik.. Helaas niet opgelet of het een peug was..

seven | 08-01-08 | 14:31

@Lange Neus 08-01-08 @ 12:07
Lul niet zo slap vent:
www.reliabilityindex.co.uk/man_index_2...
Voor de duidelijkheid: lager is beter...

Rij al sinds ik een rijbewijs heb (=meer dan 5 jaar) peugeot, met een korte tussenperiode (half jaar) volkswagen. Nog geen enkele keer stilgestaan met de Peugeot, de VW (polo) roestte weg waar je bij stond, schokdemper lek gehad, sloten naar de klote plus dat het gewoon in zijn algemeenheid een kudtauto was om mee te rijden.

padjakker deluxe | 08-01-08 | 14:23

sterke reclame stunt

Pluisju | 08-01-08 | 14:21

Lijkt Starship Enterprise wel met die plasmabrander. Toch vreemd dat de witte pakken erbij komen. Is het dat toch een UFO? Hmmmm...

Postzegel | 08-01-08 | 14:16

14:19 weer harde klap bij delft.
BOEM = HO.

Duke ACID | 08-01-08 | 14:15

@ tasmaniandevil 08-01-08 @ 12:50

Niets aan toe te voegen.

MrMartin | 08-01-08 | 13:59

ShadowBMX 08-01-08 @ 13:38
Ga ik hier niet en plein public ventileren ben ik bang. IP adres is bij redactie bekend, en voor mij is dat al erg genoeg haha!
Tipje van de sluier: iets ITerigs bij een internationale organisatie...

Quadrifoglio | 08-01-08 | 13:55

Voel je je wel lekker in je Peugeot!

Innocenti | 08-01-08 | 13:54

@ ShadowBMX 08-01-08 @ 13:45

Doe eeeeven normaal.

Nonnes | 08-01-08 | 13:47

Deze chauffeur kreeg duidelijk een warm gevoel van zijn Peugeot...

Patrick Bateman | 08-01-08 | 13:45

@ capo

En dan maar hopen dan ze de auto van een linkse lutser opblazen.

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:45

Hakbars zijn aan het oefenen voor de grote auto boem op het binnenhof.

capo | 08-01-08 | 13:44

@ Quadrifoglio 13:36

Hmmzzz... nu ben ik dan weer wel benieuwd wat u uitvoert :)

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:38

@ShadowBMX 08-01-08 @ 13:34
Lijkt er wel een beetje op qua omgeving, maar ik zit hier freelance :)

Quadrifoglio | 08-01-08 | 13:36

@ ShadowBMX 08-01-08 @ 13:35

Dat moge duidelijk zijn..

geen stijl-figuur | 08-01-08 | 13:36

@ Quadrifoglio

Als hobby? Dwaas! :P Aan de andere kant, jezelf blijven ontwikkelen blijft prettig. :)

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:36

@ geen stijl-figuur 08-01-08 @ 13:32

Ja, helemaal mee eens. Die zijn voor mensen die vroeger moeite hadden met de MAVO. Jammer is het.

Nonnes | 08-01-08 | 13:35

@ geen stijl-figuur

Robert Irving III kent dat gezegde wat begint met 'wat gij niet wilt dat u geschiedt' niet denk ik :)

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:35

@ShadowBMX 08-01-08 @ 13:32
Succes ermee in ieder geval! Moet zelf nog zo'n 2.5 jaar voor mn (deeltijd) bachelor en dan nog 1.5 a 2 jaar master. Gelukkig studeer ik als hobby :P

Quadrifoglio | 08-01-08 | 13:35

@ Quadrifoglio 13:33

Oh lul! Daar had je ook gewoon voor bij burgerzaken kunnen gaan werken... die doen ongeveer net zoveel. Betaald hoogst waarschijnlijk wel minder, dat dan weer wel.

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:34

@ Robert Irving III 08-01-08 @ 13:30

Ik dacht dat jij het zo erg vond wanneer iemand jou durft te verbeteren!?!
Hypocriet kereltje ben jij zeg!

geen stijl-figuur | 08-01-08 | 13:33

@ Robert Irving III 08-01-08 @ 13:30

Shhh... Volgens mij is hier iemand op kleine Robert Irving III getrapt.

Nonnes | 08-01-08 | 13:33

of beter: zit 30 uur per week te F5-en en de rest van de tijd in de koffiecorner

Quadrifoglio | 08-01-08 | 13:33

guerilla marketing gone wrong

r04dki11 | 08-01-08 | 13:32

@ Quadrifoglio

Ach, het staat wel leuk daar, gewoon laten staan! En natuurlijk, het ligt er ook maar net aan wat diegene met zijn of haar opleiding doet. En aansluit-masters zijn idd kudt met-zonder peren. Voor van die omhooggevallen MBO-ers die met veel pijn en moeite hun (Jaja Robert Irving III, hier is hij op zn plaats! bachelor hebben gehaald en denken er ook nog wel ff een master achteraan te kunnen prikken. Doet u mij maar 'gewoon' een volledige master, maar goed, eerst mn huidige studie (met-zonder verplichte HBO-colleges) ff afronden...

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:32

@Nonnes 08-01-08 @ 13:26
Natuurlijk, zwaardere HBO-studies zullen misschien wel net zoveel of meer energie en iq vereisen dan universitaire flutstudies als communicatiewetenschappen of bepaalde cultuurstudies. Echter op de HBO zijn ook dergelijke vlees-noch-visch studies te vinden, en die zijn echt van een belabberd niveau

geen stijl-figuur | 08-01-08 | 13:32

ed.. 08-01-08 @ 13:26
Nou nee, maar werk 40 uur per week...

Quadrifoglio | 08-01-08 | 13:31

geen stijl-figuur 08-01-08 @ 13:23
De afkortingen hbo en vwo dien je gewoon met kleine letters te schrijven. En in elk geval is het wel heel erg stijlloos om vwo dan wel met kleine letters te schrijven en HBO weer met hoofdletters. Maar jij volgt zeker pabo ofzo.

Robert Irving III | 08-01-08 | 13:30

LOL @ azijnseikerT 08-01-08 @ 13:26

Nonnes | 08-01-08 | 13:28

"dan" na "ik denk" kun je wegdenken, dat slaat nergens op

Quadrifoglio | 08-01-08 | 13:28

@ geen stijl-figuur

dat hangt natuurlijk wel af van welke opleiding je kiest.
Van die lekker 'vrijzinnige' (lees: wazige) opleidingen als vrijetijdskunde, wat moet je daar in godesnaam mee... Maar de meer exacte studies zitten toch op en boven vwo-niveau.

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:27

@ geen stijl-figuur 08-01-08 @ 13:23

En ik denk dat sommige HBO-studies net zoveel van je vragen als sommige universitaire studies. Maar ik moet toegeven dat ik die conclusie niet trek op basis van eigen ervaring.

Nonnes | 08-01-08 | 13:26

@knurfie 08-01-08 @ 13:24

Graag wel OT blijven.

azijnseikerT | 08-01-08 | 13:26

@quadrifoglio
dus je woont nog bij je ouders?
@shadow
ik weet het ook niet maar mij is altijd verteld dat als je niet verplicht naar de les moet, het studeren heet... en naar mijn weten hoef je alleen bij de universiteit niet verplicht te lessen (althans zo was het in mijn geval).. maar een master is toch gelijk aan een universiteitsopleiding?
@azijnseikert
ach ja, daarom ben ik nog gewoon drs. ipv master/vrijgezel of wat dan ook maar...

ed.. | 08-01-08 | 13:26

ShadowBMX 08-01-08 @ 13:20
Begrijp me niet verkeerd, ik loop al 11 jaar in het bedrijfsleven rond en als me iets is opgevallen in die periode, dan is het dat de term "academisch" nogal aan inflatie onderhevig is tegenwoordig. Dit blijkt vooral afhankelijk te zijn van de persoon die je voor je hebt.
Ik denk dan ook niet dat het niveau van de colleges zal verschillen (kan me maar weinig docenten voorstellen die zich moedwillig in Jip en Janneke-taal uitdrukken), maar verder kan ik van hieruit niet beoordelen of je met zo'n "aansluit-master" naast de (hoor)colleges niet een belangrijke achtergrond mist op bijvoorbeeld het gebied van zelfstandig onderzoek. Niet dat dat perse relevant is in de private sector, maar toch.

Quadrifoglio | 08-01-08 | 13:25

Ik heb ook een Peugeot 307 gereden en kan me heel goed voorstellen dat je die wilt opblazen. Wat een kudt-auto.

knurfie | 08-01-08 | 13:24

Tussen HBO en universiteit zit onmiskenbaar een groot verschil, ik denk dat het vwo nog moeilijker is dan HBO.

geen stijl-figuur | 08-01-08 | 13:23

@ Nonnes

Het schijnt dat de baas leren deepthroaten voor sommige van die lichten een studie an sich kan zijn.

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:23

@ Nonnes 08-01-08 @ 13:21

Ach, who cares voor wie het bedoeld is.

Nonnes | 08-01-08 | 13:23

@ azijnseikerT 08-01-08 @ 13:18

lol! Ooooooh is dat het :P

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:21

@Ah joh... je kunt HBO en Universiteit nu niet meer op die manier onderscheiden. Terecht. Maar goed, als ik iemand hoor zeggen dat ze nog studeert terwijl ze bedoelt dat ze naar het VMBO gaat dan frons ik ook. En daarna verder studeren voor secretaresse zeker...

Nonnes | 08-01-08 | 13:21

@ Quadrifoglio 08-01-08 @ 13:17

Ik bedacht me na het posten idd dat dat misschien niet zo'n goede woordkeuze was, net zoals de komma die er niet (meer) op zn plaats staat. had de zin eerder anders opgebouwd. Maar goed, let me re-phrase it.

Is dat dan opeens wel studeren, terwijl ik onder begeleiding van dezelfde docenten onderwijs geniet?

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:20

Robert Irving III 08-01-08 @ 13:17
De punt staat achter het sluitende haakje. Is wel lastig te zien met dit lettertype, geef ik toe. :)

Quadrifoglio | 08-01-08 | 13:19

ed.. 08-01-08 @ 13:07

Niets aan toe te voegen. Hoewel de uni ook erg hard achteruit is gegaan, is ook net school geworden.

ShadowBMX 08-01-08 @ 13:12

Hogeschool <> Universiteit
Maar dat maakt jou nog niet minder hoor, alleen anders.

azijnseikerT | 08-01-08 | 13:18

Fuk!
de eaurlog is begonnen.

Boris Poepnagel | 08-01-08 | 13:18

Meneertje, meneertje! Wat voor autootje rij jij?
*peugeot*

Paniekerige
En
Urinerende
Gore
En
Ontzettend
Trieste auto
BAM!

*Vrij naar Rooijackers, Kamps & Kamps 4

Robin Hood | 08-01-08 | 13:17

Is dat dan opeens wel studeren, terwijl ik van dezelfde docenten, les krijg?
ShadowBMX 08-01-08 @ 13:12

Als je les krijgt zit je op school... voor studenten heet zoiets college

Quadrifoglio | 08-01-08 | 13:17

Oh, wat sta ik voor lul zeg. hun/hen ze/zij... Jullie kunnen het niet zien maar het schaamrood staat op deze Master of science zijn kaken. Ik zie trouwens ook dat Quadrifoglio 08-01-08 @ 12:51 vergeet een punt achter zijn eerste zin te zetten!

Robert Irving III | 08-01-08 | 13:17

ed.. 08-01-08 @ 13:07
Je kunt overal studeren waar je wilt, maar je bent alleen student wanneer je op kamers of anderszijds zelfstandig woont in de stad waar je studeert, en dit full-time doet (of als zodanig staat ingeschreven). In ieder ander geval "volg je een opleiding". Heeft niks met niveau van de opleiding te maken maar Ies Koeltoer of zoiets.
Overigens volgt ondergetekende momenteel een academische opleiding, maar ik beschouw mezelf zeker niet als student...

Quadrifoglio | 08-01-08 | 13:16

Tankauto gemist?

Gezellig he? | 08-01-08 | 13:12

@ ed..

Even van jouw beredenering uitgaande, dan ga ik nog een jaartje of anderhalf, als het tegenzit twee naar school, maar voor daarna moet je me toch nog een beetje helpen... dan ga ik aan de Akademie van Bouwkunst Rotterdam studeren, onderdeel van de Hogeschool Rotterdam, maar wel een Master-opleiding. Is dat dan opeens wel studeren, terwijl ik van dezelfde docenten, les krijg?

Misschien gewoon alles 'onderwijs genieten' noemen, zijn we van het hele gezeik af, en het klinkt nog positief ook, dat genieten!

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:12

@sprokko 08-01-08 @ 12:53
Wachten??? Een minuut?????? WTF!

Victor | 08-01-08 | 13:10

@ Andreas B. 08-01-08 @ 12:42
Nee

BroncO | 08-01-08 | 13:10

Schat, ik kom vanavond wat later thuis....

Yo quiero taco bell | 08-01-08 | 13:08

@guapo/azijn/shadow
je studeert alleen op de universiteit, de rest is naar school gaan...
toch?

ed.. | 08-01-08 | 13:07

Gezien de kwalitiet van Peugeot, vraag ik me af of het een bom was of gewoon de zoveelste brakke kar. En als het een bom is, dan vraag ik me af wanneer we nu eindelijk eens van dat amateurisme af zijn. Geloof me, als mensen een aanslag willen plegen, dan wordt deze ook gepleegd. Dit amateurisme riekt naar hoax!

Eagle_Eye | 08-01-08 | 13:06

@ ed..

Ja, erg goed eten daar overigens! Ze hebben een jaartje terug even een dipje gehad in de kwaliteit van de vis, maar die is weer helemaal top! Oh... beetje oppassen voor ik voor spamhoer uitgemaakt wordt... Nee Joris, ik werk er niet! :)

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:05

Geheel OT/ AEX weer onder de 500 punten.

kwarkoo1 | 08-01-08 | 13:02

@shadow
aha, die lopende band bedoelt u...

ed.. | 08-01-08 | 13:01

El_Guapo 08-01-08 @ 12:56

Of hoeveel MBOers in de universiteitsbibliotheek zaten te studeren....

azijnseikerT | 08-01-08 | 13:00

@ El_Guapo

True, true. Maar goed, dat komt omdat dat kappersinternaat zichzelf tot 'akademie' heeft gebombardeerd, terwijl je er niet eens een volledig MBO-diploma kunt behalen. (iets met niveau 3 ipv niveau 4 ofzo)

ShadowBMX | 08-01-08 | 13:00

Gelukkig, ik dacht al waar blijven die new age mocro terroristjes. Je geeft ze een opleiding, ze monteren een bom onder je auto... Tuurlijk

Kopje thee iemand?

Hempieman | 08-01-08 | 12:59

Ik zie het al, ontsteking verkeerd afgesteld... dat heb je vaak met Peugeotjes, 't zijn net lekke kapotjes! Hebben ze de ANWB al gebeld? Dt geluid wat je hoort is de filmer zelf, die schijt in zijn broek van angst... (Zou ik ook doen, dus niet iets om je voor te schamen. Toch? Wel dan?)

Hyppo Kriet | 08-01-08 | 12:59

@ trivius

Daar zou ik niet al te zeker van zijn. Roetfilters kunnen flink warm worden. er wordt dan ook geadviseerd in de handleiding van de Transporters waar ik bij TNTpost (speciaal voor Wouterrrr Dirk Tang: ies bijbaantje) in rijd, staat dat je de auto na een langere rit niet in hoog gras moet parkeren ivm brandgevaar... misschien een verkeerd geplaatst retro-fit roetfilter?

ShadowBMX | 08-01-08 | 12:58

De Viking 08-01-08 @ 12:53
Als dat als een compliment was bedoeld wil ik je hartelijk danken.

tasmaniandevil | 08-01-08 | 12:58

waren de Ka's op

kwastinette | 08-01-08 | 12:57

Kudt. Die mag gewoon als dit gelezen worden. Guapo sukkel.

El_Guapo | 08-01-08 | 12:57

ShadowBMX 08-01-08 @ 12:28

Je hebt ook dames die er vaak een tikkie, hoe zal ik het zeggen,"common" uitzien die keurig aangeven dat ze studeren.
Je schrikt dan even van je eigen vooroordeel totdat het bevrijdende antwoord komt: "kappers academie."

On topic: Ik zit nog steeds met veel vragen omtrent die onderwerp.

El_Guapo | 08-01-08 | 12:56

Probeer Eens Uw Geluk En Ondervind Trammelant

Steen Geil | 08-01-08 | 12:55

@ ed..

Met knorren niets, althans, hooguit dat het voorkomt dat je maag gaat knorren. Met een lopende band des te meer. www.happysushi.nl

ShadowBMX | 08-01-08 | 12:55

geen stijl-figuur 08-01-08 @ 12:54
Scania maakt toch vrachtwagens? Da's ook wel een mooie suggestie om in te gaan rijden ja.

De Viking | 08-01-08 | 12:55

deze is zo te zien nog niet uitgerust met een roetfilter

trivius | 08-01-08 | 12:55

Dit is wel goed nieuws voor mensen die op zoek zijn naar een tweedehands 206je, aardige kans dat de prijzen daarvan wat gaan zakken als dit een technisch mankement is.

ShadowBMX | 08-01-08 | 12:54

@shadow
wat heeft sushi met knorren te maken?

ed.. | 08-01-08 | 12:54

Waren toch die Jos van der Meer autootjes die elke keer BOEM deden in Delft... is hij kleiner gaan rijden ?

Geckota | 08-01-08 | 12:54

De Viking 08-01-08 @ 12:53

En scania?

geen stijl-figuur | 08-01-08 | 12:54

Filmpjes doen het wel!!
je moet alleen een minuut wachte tot dat hij gaat spelen!

sprokko | 08-01-08 | 12:53

In een Volvo rijden ook geen mensen die bommen leggen. In een Volvo rijden ook geen mensen die bommen krijgen. Een Volvo is de 2de auto van ieder gezin met de "soccer mom". Lekker burgelijk dus. Geen kont aan. Dit is tenminste spannend.

De Viking | 08-01-08 | 12:53

@ Dirk Tang

Lopende band? Nee bedankt, vorige week nog sushi gegeten, moet je niet te vaak doen, dan wordt het 'gewoon'.

ShadowBMX | 08-01-08 | 12:52

Lange Neus 08-01-08 @ 12:07
Italianen geven tegenwoordig ook weinig problemen meer hoor
Feit is gewoon dast echt slechte auto's anno 2008 niet meer worden gemaakt, punt. Individuele uitzonderingen daargegelaten natuurlijk

Quadrifoglio | 08-01-08 | 12:51

Om ontopic te blijven: Peugeots staan inderdaad opvallend veel met pech langs de weg. Kies voor Scandinavische degelijkheid, kies VOLVO.

tasmaniandevil | 08-01-08 | 12:50

Tja, zo gaan die dingen Multikuli, misschien moeten we eens kijken hoe de verhouding landoppervlak - aanslag is in beide gevallen. Dan zou het misschien nog wel kunnen kloppen.

ShadowBMX | 08-01-08 | 12:49

@ShadowBMX 08-01-08 @ 12:45

Ga toch weer lekker aan de lopende band staan knor...;)

Dirk Tang | 08-01-08 | 12:48

Blijft een lastig taaltje ShadowBMX. We kunnen moeilijk verwachten dat ze de taal leren als ze zichzelf niet eens met succes op kunnen blazen. Amerikanen krijgen een prachtige actie met jumbojets en wij moeten het hier mee doen.

Multikuli | 08-01-08 | 12:47

Of een Hummer. Compleet in kogel- en explosiefvrij staal.

De Viking | 08-01-08 | 12:47

Ontopic
Dan heb ik toch liever een Ford Ka

Quadrifoglio | 08-01-08 | 12:46

@ Dirk Tang

En jij bent zo'n Wouterrrrr die denkt dat hij superieur is omdat hij z'n Bachelor in 3 jaar haalt en dan als 7e-jaars misschien eens z'n Master? Lul niet zo slap, bal!

ShadowBMX | 08-01-08 | 12:45

@ Robert Irving III 08-01-08 @ 12:36

Weet je zeker dat het geen 'zij' moet zijn?

Michael | 08-01-08 | 12:45

Het filmje doet het niet bij mij.

geje2 | 08-01-08 | 12:43

GormSuil 08-01-08 @ 12:17
Sorry hoor, maar
HAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHA
*snik*

Quadrifoglio | 08-01-08 | 12:43

@ Multikuli

Ik dacht voor ik die pagina ontdekte dat het ook alleen als bezittelijk gebruikt kon worden. Maar goed, dan nog klinkt het voor geen meter als onderwerp. Ik mijn ogen is het een beetje een woonwagen-woord :)

En was het misschien wel zo'n heeeele slechte bom als er ooit eens in een aflevering van Medisch Centrum West (jaja, wie kent het nog?) gebruikt is?

ShadowBMX | 08-01-08 | 12:43

@Robert Irving III 08-01-08 @ 12:20

Student? Je komt eerder op me over als een HBO'er; donder op, kudtscholier!

Dirk Tang | 08-01-08 | 12:43

is het geen 207 ?

Andreas B. | 08-01-08 | 12:42

Dit is toch een Ford?

Een Ford Ka(boem)!

Erwtensoep | 08-01-08 | 12:42

@ tasmaniandevil 08-01-08 @ 12:38
Maar hun ipv hen en hun ipv ze is geen GS jargon en dat zou ik graag zo willen houden. Lutser!

Pilsvogel | 08-01-08 | 12:41

hmm, apart verhaal... Laatst ook al een Ford K-moller.... Is het vernielen van een merk dat je haat de nieuwe trend van 2008 wellicht??

prestodegekste | 08-01-08 | 12:40

@ShadowBMX, gevalletje oeps. Niet zo oeps als deze hakbar maar toch. Wat een sufkut, als hij het overleeft en ze nemen de boel hier over stel ik voor hem bij het OM onder te brengen blijft alles toch nog een beetje hetzelfe.

Multikuli | 08-01-08 | 12:40

@ tasmaniandevil

Het geniet mijn voorkeur wanneer u, in dit geval, zelf uw ademhalingsproces staakt.

ShadowBMX | 08-01-08 | 12:40

@Robert Irving III
Is dat jou goeiste nederlansch?

Wat_nu_weer_?? | 08-01-08 | 12:39

Aan alle taalpuristen: Ga eens lekker deaud. (Deaud zul je niet in de Van Dale vinden, iesch GS Jarchon)

tasmaniandevil | 08-01-08 | 12:38

Owjee er zit een foutje in mijn post... 'hun' moet 'hen' zijn en de tweede keer 'ze'. Inderdaad. Volgens mij hoef je zinnen die eigenlijk geen zin zijn (geen onderwerp en werkwoord) ook niet met een hoofdletter te beginnen toch ? Kan ik sommigen ook terecht wijzen hier. leuk.

Robert Irving III | 08-01-08 | 12:36

Hier in de buurt slaan ze tenminste nog Ford Ka's kapot zonder bestuurder erin

WardSteiner | 08-01-08 | 12:35

Misschien was ie wel onderweg naar Brussel? Zullen (of zouden/kennen help me ff Robert Irving III) we het ooit weten?

De StoorZenDer | 08-01-08 | 12:35

@Alcoholic 08-01-08 @ 12:29

hij staat wel richting mekka.

ganzo | 08-01-08 | 12:34

@GormSuil 08-01-08 @ 12:17
Trek je lering uit vandaag

lptjah | 08-01-08 | 12:32

Zat Rob Scholte erin?

Shalome | 08-01-08 | 12:32

Lange Neus 08-01-08 @ 12:25

Rot op joh met je Japanse bende, das toch geen rijden!

geen stijl-figuur | 08-01-08 | 12:32

Ik zei nog zo: NIET naar de Ikea

Klukkluk | 08-01-08 | 12:31

LOL @ Willianus

Jij bent al bijna net zo goed in Neerlandsch dan hem!

ShadowBMX | 08-01-08 | 12:31

Tja... Delft. Daar werden in 1584 al terroristische aanslagen gepleegd.

Louis XIV | 08-01-08 | 12:31

hun is bezittelijk

Multikuli | 08-01-08 | 12:30

@Robert Irving III Hullie proberen jouw alleen maar uit de tent te lokken hoor. Je moet er gewoon niet op ingaan, leren zei het vanzelf wel af.

Willianus Wortelus | 08-01-08 | 12:30

@Lange Neus
Momenteel rij ik ter vervanging Japans, maar rij al jaren probleemloos in Peugeot..

kw_nl | 08-01-08 | 12:30

Random auto's opblazen, is weer een stapje verder dan in de fik steken.

Lobo | 08-01-08 | 12:29

@ Robert Irving III 08-01-08 @ 12:20
Wow dude, da's slecht Hollandsch

Pilsvogel | 08-01-08 | 12:29

@hendrik jan langer34 08-01-08 @ 12:26
Bedankt, hier leert hij idd meer van dan van mijn opmerking, maar het was sterker dan me...

MrMartin | 08-01-08 | 12:29

Is dit nou die speciale halal-auto?

Alcoholic | 08-01-08 | 12:29

In the film... everybody seems to be present at the scene... behalve de brandweer... lekker snel.

undutchable | 08-01-08 | 12:28

@ Robert Irving III 08-01-08 @ 12:20

Je bent student en je gebruikt hun op een dergelijke wijze? Ga eens een keuzevak Nederlandsch doen!

ShadowBMX | 08-01-08 | 12:28

Tsja, knooppunt Ypenburg he, dan krijg je dat...

Pilsvogel | 08-01-08 | 12:27

@Lange Neus 08-01-08 @ 12:25
U rijdt Japanners of een Japanse ? ?

Victor | 08-01-08 | 12:26

Robert Irving III 08-01-08 @ 12:20
Hen is vierde naamval, hun derde naamval. Het is dus: ik heb een keer ruzie gekregen met een paar van hen en het is zij (onderwerp) waren dronken en agressief

hendrik jan langer34 | 08-01-08 | 12:26

@Robert Irving III 08-01-08 @ 12:20
Student, jij???? "hun waren dronken en agressief" Wat studeer je dan? Pabo waarschijnlijk.

MrMartin | 08-01-08 | 12:25

@kw_nl 08-01-08 @ 12:22> Eh, als je goed had gelezen zag je: "Stelletje sukkels, pak gewoon een Japanner, of als je dan per se Europees wilt: Een Duitser."

Ik rijd Japans. Jammer dat u Frans moet rijden en nog in de ontkenningsfase zit.

Lange Neus | 08-01-08 | 12:25

Was een zware dreun, en in de wijde omtrek goed te horen.
Ies echt wel bommetje.

kachelfant | 08-01-08 | 12:24

Heftige filmpjes!

de peer | 08-01-08 | 12:22

@Lange Neus
Nee dude, de auto's die aan de kant staan zijn Italiaans, ligt een stukje verder op.

Maar begrijp ik dat u een fantiek Golf rijdert bent?

kw_nl | 08-01-08 | 12:22

@GormSuil 08-01-08 @ 12:17
Ja zo kan ik het ook!

Ieder halfjaar zeker een nieuwe onder je aars van de leasemaatschappij?!?!

Victor | 08-01-08 | 12:21

Holy shit, ik dacht dat dit soort brandjes en explosies alleen in Amrikaanse b-films voor kwam?

Pluizig Konijn | 08-01-08 | 12:20

@Boze Buur 08-01-08 @ 12:14
Ohke nou sorry hoor buuv! Dan doen ze het toch goedverdoemme wel man!!!
Moet niet gekker worden vandaag!

Victor | 08-01-08 | 12:20

Die automonteurs in Delft zijn schurken. sommigen dan. Ik heb een keer ruzie gekregen met een paar van hun, alleen maar omdat ik student was, verder niks. Dat was een raar verhaal, hun waren dronken en agressief. Ik denk dat ze gefrustreerd zijn omdat ze werk doen waar hun handen vies van worden en wat toch weinig verdiend... misschien stoppen ze uit jaloezie bommen in auto's van hoger opgeleiden, maar dat is wat ver gezocht, waarschijnlijk is het iets heel anders...

Robert Irving III | 08-01-08 | 12:20

Tuurlijk doen de filmpjes het wel. Veel valt er niet te zien. Laatste filmpje is wel leuk, zie je hoe een 307 een paar keer zijn laatste adem uitblaast.

Ik houd het idd op een Ka-hater die ff in de war is! Of niet. Beiden zijn spuuglelijk.

Willianus Wortelus | 08-01-08 | 12:19

Sodemieter op met je goedkope ongefundeerde en kwetsende Peugeot bashing. Bevooroordeelde nitwits! Rijd al zowat 10 jaar Peugeot in meerdere types, is nooit uit gevallen laat staan ontploft. Kruip es lekker in je Duitsche Grafbak.

GormSuil | 08-01-08 | 12:17

@drekzooi 08-01-08 @ 12:14> Kan ook, zolang het maar niet uit Frankrijk of nog zuidelijker komt.

Lange Neus | 08-01-08 | 12:17

IK WAS HET NIET!

kolonel klootoog | 08-01-08 | 12:17

RTV west heeft ook boem gedaan, maak maar een mirror, oh according to Druipsteen is dat niet nodig.

* | 08-01-08 | 12:17

Waarom staan zo fanatiek dat ding te blussen ? Ik zou zeggen, laat branden die handel, er is geen ruk meer van over. De weg moet sowieso gerepareerd worden. Of weten ze niet zeker, dat het een bom was ? Het kan ook de benzinetank zijn geweest, het is per slot van rekening een Franse auto, dàt heb ik nog nooit gehad met mijn Zastava.
Misschien reed die auto wel op gas, weet ik veel !

AbuTelfan | 08-01-08 | 12:16

De Dodger heeft een oorgetuigenverslag: ik hoorde Boem!

Verleden jaar zijn hier ook al een aantal auto's de lucht ingegaan, maar die waren leeg. Kennelijk hebben wat mensen ruzie.

the artful dodger | 08-01-08 | 12:16

De Peugeot is kapeau...
Filedruk vermindert dan TOCH in 2008 met zo'n 2,5 metertjes

EauEau | 08-01-08 | 12:16

-1 voor de filmpjes

Druipsteen | 08-01-08 | 12:16

die babypijltjes, zoals jullie het noemen, is volgens mij de gastank, die zo warm word dat de afsluiter, zo nu en dan gas vrijlaat, om druk te verliezen, ies standaard beveiliging tegen explosie's

oant moarn | 08-01-08 | 12:16

Ik zeg viral.

De StoorZenDer | 08-01-08 | 12:15

bij mij doen de filmpjes het ook niet, zal wel aan mijn genialiteit met nieuwe media liggen...

MrMartin | 08-01-08 | 12:15

@Lange Neus 08-01-08 @ 12:07
Pak jij maar lekker een Duitser dan hou ik het wel bij een scandinavische.

drekzooi | 08-01-08 | 12:14

Victor 08-01-08 @ 12:10
Bepaal jij niet!

Boze Buur | 08-01-08 | 12:14

Boem is ho...

moeilijke achternaam | 08-01-08 | 12:13

Je zou zulke acties verwachten van een Ford Ka(BOEM)

*padak tssjj*

Dirk Tang | 08-01-08 | 12:12

@OversteKarremans 08-01-08 @ 12:09
Oorlogsslachtoffers, Overste. Die waren al begroot voor de strijd.

Victor | 08-01-08 | 12:11

De slotervaart-jugend op schoolreisje??

ijsklont | 08-01-08 | 12:10

@Update

Fillempies doen het nieh....

Victor | 08-01-08 | 12:10

Vreselijk nieuws, ben benieuwd naar de achtergrond van deze laffe aanslag.

OversteKarremans | 08-01-08 | 12:09

Eh, bom? Peugeots vliegen standaard spontaan in de fik, gaan kapot, hebben storing in de boordcomputer of de wielkasten vallen eruit.
Let maar eens op langs de weg, volgens mij is 75% van de auto's met pech Peugeots. Dus het zou mij niet verbazen dat er geen bom in het spel is, maar gewoon Franse 'degelijkheid'.

En dan TOCH al die lease-rijders zo'n 'hippe' 407 rijden. Stelletje sukkels, pak gewoon een Japanner, of als je dan per se Europees wilt: Een Duitser.

Lange Neus | 08-01-08 | 12:07

Createur d'automobiles? Da's Renault.

H@PPY H | 08-01-08 | 12:07

Ah, de Ford Ka-hater is van merk en methode gewisseld in het nieuwe jaar.

donaldo | 08-01-08 | 12:07

Meesterlijke titel!

stupidico | 08-01-08 | 12:06

Franse troep. Koop eensch een echte auto!

Sjef Bef | 08-01-08 | 12:06

Sylvain Ephimenco ontkent alles.

blikjegrolsch | 08-01-08 | 12:05

Vragen, vragen, vragen.

El_Guapo | 08-01-08 | 12:04

lol, ja wat doe je eraan...

Liroy | 08-01-08 | 12:04

-weggejorist-

Hercules | 08-01-08 | 12:03

Zou het de gastank zijn geweest? Ik bedoel, de achteras ligt er helemaal uit.

kwarkoo1 | 08-01-08 | 12:02

terreur in Nederland

dragontje | 08-01-08 | 12:01

de peugeot 206 is een knallend succes

Platje | 08-01-08 | 12:01

-weggejorist-

Victor | 08-01-08 | 12:01

Ongelooflijk.

Zeven | 08-01-08 | 12:01

Proletenbak

Gier | 08-01-08 | 12:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken