Crisisberaad op het stadhuis te Nijmegen. Burgemeester Thom de Graaf heeft alle fractievoorzitters ontboden voor een gezellig onderonsje met het het college van B&W. Inzet van het spoedberaad is de
fietsenhok-affaire van wethouder Paul Depla. Het crisisberaad is om 18.00 uur begonnen. Een woordvoerder van de gemeente Nijmegen wil slechts kwijt dat De Graaf eerst wil praten met Depla en daarna met de fractievoorzitters. Depla's positie staat onder druk na de onthulling van ons dat De PvdA-wethouder in de fietsenkelder van het stadhuis de VVD op de knieën kreeg. Het betrokken VVD-raadslid Van Veluw stapte gisteren al op vanwege het incident. Depla heeft echter al een vluchtplan in werking gezet. Zo behoort hij tot de laatste negen kandidaten voor de
burgemeesterspost in Eindhoven. Ofwel dames opgepast...
Update: Spoedberaad is afgelopen, woensdag volgt een
'openbaar debat' over de kwestie.
Reaguursels
InloggenDepla; de coming man van de PvdA
@koerbagh
Zoiets had ik inderdaad al verwacht, De GS-Servers staan zonder al
af en toe te bakken.
@Lizzard
Tja... Terwijl je s,nachts om kwart voor 5 de laatste druppels uit een lege fles whiskey knijpt, moet eigenlijk ook geen meer linken gaan plempen.
@Haloef 24-11-07 @ 04:42:
Zolang de muziek maar deugt maakt het mij niet uit hoe de mannekes die het maken eruit zien. Dat is een criterium voor pubermeisjes.
Enfin, dat je geen tags kan plempen is een bescherming van het moveable type programmaatje van GS zodat je geen rotzooi kan plempen en kwaadaardige codes kan invoeren zodat de site in de soep loopt, zoals je vroeger bij Wordpress en Blogger -inmiddels ook niet meer- kon doen. Oneindige zelfverwijzende lusjes maken enzo. Dat kan hier op GS dus niet, alles tussen HTML haakje openen en HTML-haakje sluiten wordt automatisch gefilterd. Daar helpt geen spatie aan.
-weggejorist-
Complot van de VVD om Paul D ten val te brengen?????
En de URL zonder : er achter:
z.nu.nl/tabid/136/hmod/detail/news_id/...
z.nu.nl/tabid/136/hmod/detail/news_id/...
"De Nijmeegse wethouder Paul Depla veroordeelt het inhuren van persoonlijke coaches. 'Het lijkt op een vorm van acquisitie op kosten van de belastingbetaler. Dat past niet bij mijn openbare taak.'"
Dus ze deed in het ieder geval voor niks.
WTF.. Zelfs tags met de nodige spaties zijn niet zichtbaar.
@ Koerbagh
Ik doelde eigenlijk op de < b> en </ b> tags
Maar leuk om te zien dat u ook een Pink floyd fan bent.
Alleen jammer dat ze net als iedereen vergangkelijk zijn.
Check link 1
youtube.com/watch?v=3DXCHa9BYfE
En nu de dikke, grijze, kale oude mannen van nu
video.google.nl/videoplay?docid=-25789...
@Haloef 24-11-07 @ 02:50:
Nee hoor, je kunt gewoon linkje plempen, beginnend met http en dan wordt het vanzelf roze en opklikbaar. Hoef je niks aparts voor te doen, geen ingewikkelde HTML tags voor te gebruiken, gaat helemaal vanzelf. Zo dus:
youtube.com/watch?v=mieg2Vox-So
De Graaf adviseer ik om hetzelfde exuus als mij te gebruiken.
"I've got some bad news for you sunshine
Pink isn't well he stayed back at the hotel "
<b>Bron Pink floyd </b>
HTML zal waarschijnlijk wel kudt zijn hiero.
Hij is gescheiden, of nee getrouwd, of nee samenwoonende(telegraaf)
Wat is het nu?
Gescheiden van tafel en bed EN samenwoonende?
Wat een ramptoerisme wederom...
Volgens mij hou je van me koerbagh.
Kusje.
@toody 24-11-07 @ 00:01:
Ja, behalve als jij er bent.
-weggejorist-
Sikkeneur 23-11-07 @ 22:09
Zo knap is dat niet, ik heb het van daskapitalist afgekeken, die als eerste met een link kwam. Je kunt gewoon zoeken op trefwoord. Gewoon zoeken op Randstad en Nijmegen, dan blijft er niet veel over
@sijtje boes 23-11-07 @ 23:03:
Soppen. www.4shared.com/file/19282731/861c90a9...
*Gaat ff aan de asperge soep en glaasje witte wijn*
Slaap lekker allemaal
Sikkeneur 23-11-07 @ 23:10
Bah dat klinkt goor
fappen klint wel geyl op een of ander vage manier
flappen totaal niet
sijtje boes 23-11-07 @ 22:55
Trakteert Bigi op Euroshopper Sherry en Baka Bana.
@ Sikkeneur
Ow jullie zijn pas bij een smintje *knipoog* have fun vanavond
sijtje boes 23-11-07 @ 23:03
Flappen?
sijtje boes 23-11-07 @ 22:52
Mw Sikkeneur heeft al d'r tandjes nog en zelfs als heks niet te versmaden.
Een eerdere blowjob met een smintje gaf al een tintelende dimensie en ik ben benieuwd wat er nu op de dieetlijst staat. *KLIK*
Ja das wel een lekkere mevrouw die Manon...
Misschien eens over fantaseren dat zij hier langs komt.
Zucht.
@ Allen...
Als mannen fappen ... wat doen vrouwen dan eigenlijk?
nadenkeniseenkunst 23-11-07 @ 22:33
* buig ende kluyf *
@sijtje boes
Hehehe, jij bent duidelijk niet in het bezit van een bana.
Gewoon naar het plafond staren en denken dat het Manon is die aan je ding-dong lurkt.
Wat een gelul van Dales; "ik ben 55 en moet er niet aan denken dat ik niet meer aan het arbeidsproces kan deelnemen". Met zijn baantjes niet, nee!
LOL@bottehond 23-11-07 @ 22:49
Ja en jij als getuige zeker...
bierrrrrr en bitterballen
@kuttekrap 22:44
Als vent zou ik hem nog liever op sterk water zetten dan een blowjob door een heks zonder tanden laten doen. Das pas echt ranzig.
@ Bertus Betonsloper 23-11-07 @ 22:45
Yeah, sax it to me baby!
Prachtig, thanks.
sijtje boes 23-11-07 @ 22:48
Wat jammer, jullie zouden het eerste GS bruidspaar worden. Hehehehehhe...
@ botte
ondanks dat het leuk klinkt gaat dat hem niet worden
Sijtje heeft der eigen Bigi al.
Fred V 23-11-07 @ 22:40
Fred, huiver..... www.nytimes.com/2007/08/14/science/14t...
Pijpende, lelijke, Linkszaadgeyle overjarige VVD neuqsletjes in fietsenhokken... Nepotistische, corrupte rechtse brabbelbekjes volblaffende schuinsmarcheerders met een vluchtplan...
And Miles said: SO WHAT
*Voor de liefhebberts, oogjes dicht en genieten*
www.youtube.com/watch?v=U4FAKRpUCYY
@ Fred V 23-11-07 @ 22:35
Fred, koop voortaan de echte peterselie - de grofbladige- als je die kunt vinden. Vaak op markten. Da's de echte peterselie. Die andere smaakt niet en is slechts voor de sier.
Ook nog een goede avond toegewenst.
Wat het blaaskarwei-gebeuren aangaat, ik kan het iedereen aanraden.
Desnoods door een heks zonder gebit (geyl) , maar geblazen zal er worden.
Fred V 23-11-07 @ 22:40
@men, broeder.
@Lizzard 23-11-07 @ 22:28:
U is abuis. Crixus is verre familie van Vercingetorix die is verslagen bij Alesia (al heb ik geen idee waar dat ligt).
@Fred V 23-11-07 @ 22:35:
"Ik ben niet zo bijgelovig."
Alle geloof is bijgeloof. Als gristen ben je dus extreem bijgelovig. Maar dat geeft verder niet.
@ sijtje & bigi (klinkt best leuk)
Tenslotte dan:
www.youtube.com/watch?v=Ec82-krTX9M
bottehond
Indrukwekkend filmpje, niet helemaal mijn muziek. Het raakt me te zien hoe wij mensen elkaar beschadigen en hoeveel haat er in de wereld is. Ik hoop op het koninkrijk van God, al is er zoveel ellende, toch zijn er ook regelmatig lichtpuntjes.
@ VanFrik... ik ook... warm lopen dan he bedoel ik.
*heeft maagzuur van die vette bitterballen en dat schrale bier*
@sijtje boes 23-11-07 @ 22:30
Dat had 'ie mooi gedacht... Frank Zappa - "Tinsel Town Rebellion" [1981]
Stond Prince zich nog warm te lopen...
Lizzard
Het peterselie-gebeuren zegt me weinig, behalve dat het soms een lekker kruid is voor bepaalde gerechten. Misschien weten de new-agers onder de reaguurders er meer van, of moeten we inderdaad Asterix en Obelix er op naslaan. Ik ben niet zo bijgelovig.
-Wens iedereen een goede avond toe-
@ Sikkeneur
Leipe shit, ouwe!
One good turn deserves another:
nl.youtube.com/watch?v=XwXZgSy5ZQw
OT
Ik heb die stink Geert kaleis nog niets horen zeggen, maar ik raad dat hij Wiegel gaat kielhalen. Geert Dales: de vleeschgeworden nepotist, establishment as they come. Kan iemand die man uit ons lijden verlossen? Sik, @ Rustige, Bigi.... wie?
Wie denkt dat het alleen maar een sex affaire is zou zich wel eens kunnen vergissen. Depla behoort tot een zelfbenoemde elite die meent dat gewone regels voor hen niet gelden. liegen is voor hen een gewoonte en dewerkelijkheid verdraaien hun natuur. En wanneer zij fouten maken verkondigen ze dat dit niemand en mallemoer aangaat. Ze nemen geen tot zelden hun verantwoordelijkheid en laten de gemeenschap betalen voor hun over het algemeen tamelijk dwaze en veelal nutteloze plannen.Als ze dan in een affaire tegen de lamp lopen omdat ze zichzelf volledig voor schut zetten is dit best wel gezond en reinigend. En by the way het " slachtoffer"blijft lelijk en kan waarschijnlijk beter gaan verhuizen.
@ VanFrikschoten
Ik dacht dat de titel "His Royal Darkness" reeds aan prince vergeven was.
@Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 22:21
Nu niet gaan terugkrabbelen, Bigi.
*Ow ik zie het al: Bounty mode*
Dus er heeft een spoedoverleg plaatsgevonden zodat elke fractievoorzitter aanstaande woensdag precies weet wat hij moet zeggen in het openbaar debat. Leven we nog in een democratie? Zelfs de schijn van democratie wordt niet opgehouden.
d..(kan daar niet één letter voor komen?)
-weggejorist-
@ Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 22:25
Steve heeft de titel "His Royal Darkness" niet voor niets verdient.
en fietsenhokgate was geboren, spuiten en slikken is de kwestie.
ze had het over een openbaar debat waar de kwestie op tafel komt.
willen we dat ?
van mij mag ie zijn "corpus delicti" gerust in z'n broek houden hoor.
en wat betreft Eindhoven; moeders, sluit uw dochters op !
partijen die bewust en gericht liegen, bedriegen, manipuleren, machtmisbruik en propaganda tot kunst hebben verheven mogen van mij mij best met de billen bloot.
maar dan wel enkel figuurlijk, dat is.
@ botte ....
dat nummer van zappa das zoooooo lekker
bottehond 23-11-07 @ 22:12
Ik heb Steve Vai recentlijk in de Melkweg gezien en ik zeg het niet snel maar die man komt van andere planeet. Gaf mij het gevoel niets maar dan ook absoluut niets op een gitaar te kunnen.
@Lizzard 23-11-07 @ 22:16:
Ik ken de verwijzing, maar zowel Asterix als Obelix als Assurancetourcix -en dus niet Kakofonix- (de meningen over hem zijn verdeeld, hijzelf vindt zichzelf een genie, de rest van het dorp niet) zijn heidenen. Dus voor Fred wellicht minder geschikt. Bij Toetatis!
www.sintermeerten.nl/projecten/geschie...
kuttekrap 23-11-07 @ 22:17
/bounty mode aan
Het lijkt allemaal leuk, maar die Creoolse mentaliteit is zo ontzettend laakbaar en slecht voor kinderen. Al die één ouder gezinnen kan nooit goed zijn.
/bounty mode uit
Niets is meer wat het is geweest of toch: nl.youtube.com/watch?v=oUbGLVvfB7Y&...
@tjongejongejonge 23-11-07 @ 21:43
Sorry voor de late reactie, maar ik heb net een sinterblaaskarwei van mw. Kuttekrap (geloof ik) gekregen.
Tsjek @Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 20:17, hij vindt het iig stoer dat een man een buitenvrouw heeft, leer mij die suri's kennen. Tof gepeupel.
@ bottehond 23-11-07 @ 22:12
Van Geel vind ik een mysterie, qua 's mans voorkeur dan. Er is over hem privé ook heel weinig bekend op internuts.
@ Bigi
One for good measure. Van de Meester himself:
www.youtube.com/watch?v=-T5ZdbRbacQ
Ik ga weer anger- management kijken. 4 sterrenbeweegpica voor de kenners.
-weggejorist-
Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 21:51
Echte mannen? Tsjek deze latente nicht dan:
www.boerderij.nl/upload/641489_661_118...
zie je wie die fielt is?
En deze is spesjaal voor you (en voor Fred V.)
www.youtube.com/watch?v=s8rEn8mFWBw
Knap dat vanHofstadgruppe die 2 geanonimiseerde linkjes op zoeken.rechtspraak wist te vinden. Waar goegle je op? Anoniem/anoniem/uitzendburo/gemeente/bestuurder?
Overigens nog steeds geen bewijs (maar dat kan ik gemist hebben) gezien over regelen van huisvesting.
Het kort geding en Hoger Beroep mbt een vermeend onrechtmatige beëindiging van het detacheringscontract van een ex-bijneuqertje maken me ook niet veel wijzer.
(Maar ja, ws linkse rechters, toch?)
Anyhow: de politieke kleur doet er niet toe en als idd waar blijkt te zijn wat m.i. hierover wordt gesuggereerd dient Depla op te stappen.
Aan GeenPrivé de moralistische taak de jacht op frauderende en/of corrupte ambtenaren en/of politici zonder aanzien des persoon of kleur verder op te drijven....
Misschien valt er ook nog het een en ander boven water te krijgen van topondernemers.
Mogelijk vertrek Depla als voorzitter Wethoudersvereniging
Deestenaar Nico Verlaan, in het dagelijks leven werkzaam als wethouder in de gemeente Duiven, is benoemd tot bestuurslid van de Wethoudersvereniging.
Deze vereniging is in 2004 opgericht en heeft als doel het bevorderen dat de wethouder als onderdeel van het lokaal bestuur een optimale bijdrage kan leveren aan een verdere verbetering en professionalisering van het lokaal bestuur.
Naderend vertrek Paul Depla verwacht
Het bestuur van de Wethoudersvereniging wordt voorgezeten door de Nijmeegse wethouder Paul Depla, die deze week in opspraak geraakte na een incident met een VVD-raadslid in het fietsenhok van het stadhuis. In Nijmegen gaat het gerucht dat dit incident politieke consequenties zal hebben.
Of de komst van de jurist Nico Verlaan (CDA) ook een voorbode is van het naderend vertrek van Paul Depla bij de Wethoudersvereniging kon niet worden bevestigd vrijdagavond.
Bron: www.nieuwsuitmaasenwaal.nl
Het is uitstraling echt ... en graag een echte man... niet zo een watje. En een die voor zijn mening durft uit te komen en eerlijk is. Verzorgd en goed gekleed. Beetje goed gebekt (anders kan ie mij nooit aan) en intellect graag, dan is de rest niet eens zo belangrijk. Niet te dik ook en niet te klein. Wel graag met haar zelfs al is die kop kaal geschoren, geen patertjes met randje haar. Ow en borst haar en verzorgde handen en voeten en gebit.
Nou dat was het wel zo ongeveer.
Lizzard 23-11-07 @ 21:54:
Banaan werkt beter. (Volgens Ernie dan... youtube.com/watch?v=_azDvJdRC2Y )
En anders kun je 'm altijd nog ergens anders in steken.
En bovendien is de banaan natuurlijk de ultieme doodsteek voor evolutietheorie. youtube.com/watch?v=9zwbhAXe5yk... Oh nee, toch niet. youtube.com/watch?v=yArPNtiQDcM
@ Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 22:00
No worries. De Bijlmer hebben we wel gemeen, da's toch heel wat, man!
@Fred V 23-11-07 @ 21:52:
Dat "wij" slaat dan op jij en je vrouw, neem ik aan? Ik voel me althans niet aangesproken. En erg blij ben ik er ook niet mee.
Ik geef het op :-) Hehehe.
Echt ik begrijp er helemaal niks van klaarblijkelijk.
@LibertasSimplex 23-11-07 @ 21:52:
Wat zeg je nou...?! Jeroen Pauw is heaumeau?
Oh nee, wacht.... *even reaguursel overlezende*
Ja, ik heb 'm. Fijne foute opmerking van Pauw inderdaad. Die kan het Landelijk Platform Slavernijverleden in z'n zak steken.
@ Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 21:51
Hahaha, nee Boy, d'r zit niks fout tussen mannen en vrouwen, tenminste waar we 't over hadden/hebben. Verschil van 'zienswijze' of whatever.
Dickie ziet er liev uit, maar is imo te vrouwelijk.
Vigo/Steve bekeken, no.
Gaat 't om stoer? I dunno, Bigi, het is het geheel plus nog wat.
Tering Bigi je hebt geen smaak
koerbagh ® 23-11-07 @ 21:45
Dat laatste is niet waar. Gerrit Zalm. Altijd leuk om die te zien in gezelschap. Prachtige vent vind ik dat. No matter wat dat stel heaumeaux hier daar allemaal van vindt.
-weggejorist-
Koerbagh
Inderdaad, wij zijn christenen. Daar ben ik zeer blij mee!
Zeg die de Graaf, is die eigenlijk gekozen tot burgervader of niet?
koerbagh ® 23-11-07 @ 21:45
Ik dacht als zn vrouw op Umberto Tan valt zal het ook wel homo zijn. Moest denken aan die imo priceless grap gisteren van Jeroen Pauw. Werd er gezegd zoiets als "Jeroen, jij bent toch een beetje metro-man, je kunt goed winkelen met Umberto Tan", replied Pauw "Want dan kan -ie mn kleren voor me dragen." Schitterend abstract racistische grap, puur als grap. Schitterend. Was ook het enig leuke aan dat schijtprogramma.
@wopper
Er zit inderdaad iets fundamenteel fout tussen mannen en vrouwen, dat blijkt maar weer. Dickie Berlijn vrouwelijk ? Die vloog vroeger F16's for fuck sake !!! Hoe stoer kun je zijn ?
Vigo :
images.google.com/images?svnum=10&...
En Steve /vai dan ? :
images.google.com/images?svnum=10&...
ha ha ha LOL @ bigi .... die is dan ook eng die Umberto
Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 21:47
hahaha
@ Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 21:39
Bigi baba, dat heeft niks met 'geen enkele smaak' te maken, hetero mannen denken dat de mannen die zij aantrekkelijk vinden ook opgaat voor vrouwen.. no sir, vrouwen hebben heel andere maatstaven, een man mag best lelijk, dik of wat dan ook zijn, als hij maar humor, charme en weet ik veel heeft..
Who the f'*ck is Vigo? Dickie, hmm, te vrouwelijk, Sander, te jong.. Bos, gimme a break..
LOL
Fred V 23-11-07 @ 21:42
Umberto Tan lijkt op Japie Krekel met die mooie pakken en die kale knikker van hem. Google maar eens op Japie. Als dat eenmaal in je hoofd zit kom je daar nooit meer vanaf.
bottehond
Hier alles over 'het verraad van links'
home.hetnet.nl/~c.brendel/
Zal er eens in neuzen.
@ Fred V 21:42
Als uw vrouw dit van u gaat zeggen, zal ik me maar zorgen maken.
Buitenmannen enzo..
@LibertasSimplex 23-11-07 @ 21:43:
Nee, maar wel een gristen. Net als Yvette Lont.
Tsja Bigi ik val op joodse koppen zoals die ene gast in de amsterdamse klezmer band of op gekleurde heren. Dus je noemt precies de verkeerde.
@tjongejongejonge 23-11-07 @ 21:35:
Dat beweer ik niet... maar in je comment @ 21:07 sluit het ene het andere natuurlijk niet uit. Dat bedoelde ik er maar mee te zeggen.
Fred V 23-11-07 @ 21:42
Is je vrouw ook homo.
kuttekrap 23-11-07 @ 21:35
nogmaals draadje gelezen maar kan nergens terugvinden dat Bigi zegt dat elke man een buitenvrouw moet hebben. Maar goed, hij zal het absoluut bedoelen, tog??
Bigi Bana Boy
Even mijn vrouw gevraagd. Ze vindt de door jou genoemde mannen niets voor zover ze die kent. Wel vindt ze Umberto Tann een knappe kerel, maar dan weer natuurlijk niet zo knap als mij ;-).
bottehond 23-11-07 @ 20:56
Ik doe mijn best, maar toch ben ik in al die jaren net zo goed pussy whipped geworden. Echt waar, ik hoor mijzelf soms dingen zeggen waarvan ik tegelijkertijd denk "hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik zo'n softe lul ben geworden". Maar ik heb mijzelf tegelijkertijd wijsgemaakt dat ik het allemaal zelf ook wil en dat maakt het dan weer dragelijk.
kuttekrap 23-11-07 @ 21:17
Je vergeet dat heel veel Nederlandse vrouwen ook tamelijk vooruitstrevend zijn op dat punt. Dus dat buitenechtelijke herkennen ze wel hehehe.
@Sijtje : dank voor je mening over Paul. Hij komt er niet best vanaf als de dames en wopper mag geloven. Zo zie je maar weer dat hetero mannen geen enkele smaak hebben. Mij leek hij namelijk wel aardig. Een laatste poging dan ... Vigo Dwaas ? Mooie Dickie Berlijn ? Sander de Busiiejone ja die inderdaad ? En Wouter Bos (ik heb het nu alleen over zijn uiterlijk he ..) ?
Zijn die wel wat of heb ik echt geen enkel idee ?
@ Botte
Nou?
Mekker 23-11-07 @ 21:31
Een eerdere reactie van mij over vrouwen en politiek was als grap bedoeld. Wel is het zo dat de politiek waarin heren en dames betrokken zijn, nu een 'normale' werkomgeving is geworden met mannen en vrouwen met allerlei soap-toestanden als gevolg.
koerbagh ® 23-11-07 @ 21:32
ja want zo onnozel ben ik inderdaad wel. *slaat zichzelf voor blonde hoofd*
Fred V 23-11-07 @ 21:31
Grappig dat je dat vraagt. Heb je "het verraad van links" van Carel Brendel al gelezen? Doen, dude. Het zal veel helder maken.
@ mekker
hi :-))))
@tjongejongejonge 23-11-07 @ 21:29
Een binnenvrouw stemt er niet mee in, die heeft het maar (on topic) te slikken.
En dat 'ooit' is volgens mij nog in deze draad.
@tjongejongejonge 23-11-07 @ 21:07:
Misschien is het juist daarom wel dat tweede...
@ Botte 21:20
Zijn reactie om 21.02 wel,maar wb vrouwen en politiek..?
bottehond
Die kortzichtigheid bij dit soort partijen is eigenlijk aandoenlijk, doch ook gevaarlijk. Oudkerk zou ik daarentegen wel wat meer invloed binnen de pvda gunnen. Zou Oudkerk een pvda-er zijn zoals de pvda eigenlijk oorspronkelijk bedoeld was? Hij lijkt me een man met 'ballen'.
Completely OT
www.telegraaf.nl/binnenland/2599994/Pr...
De balk en die huichelachtige megalomane trol bea van de oranje usurpateurs worden vet gedisst bij felix smeurders.
kuttekrap 23-11-07 @ 21:17
Jij pikt er nu iets uit wat bigi ooit eens gezegd heeft. Hij zegt wel meer, allemaal stoer praat, daar heb ik het niet over, zo praten mannen. Maar hij zegt meer. En dat deugt. En die eerlijkheid zie ik weinig hier. En een buitenvrouw is ook niks mis mee, mits binnenvrouw er mee instemt.
wopper 23-11-07 @ 21:24 @LibertasSimplex 23-11-07 @ 21:21
Wat natuurlijk een goed ding is. Een kwaliteit. Daar dan zn rendement van. Zal geen kwaad woord willen reppen over mn broeder Bigi 'Binnenbrandblusser' Bana
@ wopper ... macramee is zoooo 70ties en nethemden zie je alleen nog op wasteland en meer van dat soort feesten.
Overigens zei ik dat van de week al toen dit onderwerp voor het eerst tersprake kwam. Boeie dat die vent zich heeft laten cunullingessen.. beide zijn volwassen en er is nix zo spannend als verboden sex in het openbaar of op andere opzwepende plaatsen. Misschien is die veluw een beetje dom dat zij zich heeft laten gebruiken en die ja, die vent een schoft omdat hij getrouwd is.
Waar ik mij wel aan erger is idd het flatje voor de uitzendkracht zo een gast mag van mij aan de schandpaal en met goed lange nagels ook.
LOL! LibertasSimplex 23-11-07 @ 21:21
Hij draagt ook eigengemaakte nethemden: plastisch gezien een veeltietig wezen, je ziet de vetrolletjes erdoor heen puilen... heerlijk!
wopper 23-11-07 @ 21:19
Spintol? Die gast haakt tonijnnetten met zn eigen breinaald I tell ye.
Fred V 23-11-07 @ 21:02
Je begint aardig op steaum te komen, vriend.
Lizzard 23-11-07 @ 21:13
Het één sluit het ander niet uit. Ik juich iedere beweging in de goede richting toe. Azijn, stroop. Wij zouden een mooi duo zijn als voorzitters van het "multikulpolikor drama", ons eigentijdsch Nürnberg (in theaters hier te lande in 2010). Jij de compromisleauze en ik de vergevingsgezinde. Good judge, bad judge. Haha. Ik denk niet dat men ons gaat vragen, Lizz.
Lizzard 23-11-07 @ 20:09
Ha. Schitterend!
@ sijtje boes 23-11-07 @ 21:14
Kan me niet voorstellen dat Bigi net als Hans Spekman achter het spintol zit en z'n eigen jurken in elkaar macrameet.
@tjongejongejonge 23-11-07 @ 21:07
Bigi vind dat alle mannen een buitenvrouw moeten hebben (mee eens).
Maar dat jij, als (nederlandse?) vrouw, daarmee instemt verrast me positief.
Hulde!
Paultje Puddingbuks kan zich alvast inschrijven voor de Bukkake Vierdaagse.
tsjongejongejonge 23-11-07 @ 21:07
Pas op hoor: once you go black you never turn back. En the blacker the berry the sweeter the juice. Ja die Bigi has a way with words :)
Overigens ben ik allang een fan van Bigi hoor dus no worry's.
-weggejorist-
@ bottehond 23-11-07 @ 21:10
Bottertje, Sijtje Boes was de 1e Markense vrouw die een eigen toeristenwinkeltje had..
sijtje boes 23-11-07 @ 21:09
@ yer service, sijtje bos, heheheheh
@ wopperT
Überlol!
@ wopper ... jaaaaa die engerd ja
-
@ botte... ff geen idee het ging een beetje langs mij heen je kent het wel dat gekabbel van een beek zoiets, was afgelopen donderdag ochtend iig.
ow enneh graag geen bush meneer de bottehond. Daar gaan mijn nek haren van overeind staan.
-weggejorist-
sijtje boes 23-11-07 @ 20:47
Het valt mij op dat juist Bigi een van de weinige mannen is op GS die heel mooi over vrouwen praat, realistisch en vol respect. Heeft misschien met leeftijd te maken, of met truukjes waar wij blanke vrouwen intrappen. Ik denk het eerste.
@ sijtje,
Alleen Hans Spekman draagt gewaden
www.pvda.nl/download.do/id/320064408/
@ Lizz dear
www.geenstijl.nl/mt/archieven/1076951....
@ sijtje bush
waar ging dat debat over en wat die grijze wolvin daar dan?
Net als de homo- en islamknuffelende partij D66. Weer zo'n bizarre tegenspraak.
Op zich wel pikant dat iemand van een islamknuffelende partij een sexuele misstap begaat. Als het aan de PvdA ligt, voeren we hier zo snel mogelijk de sharia in. Dan zou zo'n iemand slachtoffer van zijn eigen beleid zijn .......
LOL@wopper
Geen idee schat hij was DIK dat weet ik wel.
@ sijtje boes 23-11-07 @ 20:57
Spekman?
helaas hij is gay :)
@ sijtje boes 23-11-07 @ 20:51
Ben blij, nooit gezeik aan je kop..
@ botte...
Zat van de week wel met de bek open naar het debat met albayra te luisteren/kijken. Zij richtte het woord tot iemand en ik was net te laat met herkennen, maar die gast had een soort van harlekijns tent aan. Ongelovelijk... ik dacht echt ff dat we naar cirque du soleil zaten te kijken, ware het niet dat die gast het figuur van shamu the wahle had.
Lizzard 23-11-07 @ 20:09
Wat ben je toch compromisleaus. Geef die Menschen even de tijd, hee.
Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 20:17
De laatste man? What does that make you, BBB?
@ Lizzard 23-11-07 @ 20:50
Zal eens op die strakke zuinige bekkies gaan letten dan. Coque heeft er ook een.
Cda-ers hebben meer uitstulpende vleesbekken: Balk/ Lubbers.
Enfin, óp naar het echte nieuws.
sijtje boes 23-11-07 @ 20:47
Hebt U nog commentaar op het links lebberale uniform, de stropdasloosheid?
geweldig!!!!!!
Dank u wopper :) vond die ene van die bearforce er wel lekker uit zien... maar ja helaas hij is gay :)
-weggejorist-
En nee Bigi die Depla is niet mijn smaak.
@Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 20:27
Wij zijn calvinisten, jeweettog.
Of wil je dat we de mores van de rest van het verderfelijke europa (of Suriname, hehehe) gaan overnemen?
Monogamie is een deel van de Nederlandse identiteit, ook al doe ik er niet aan mee.
@ sijtje boes 23-11-07 @ 20:47
LOL, sijtje, hier zal Bigi blij mee zijn.
Mee eensch trouwens.
@ Bigi ...
persoonlijk vind ik politica het meest lelijke soort vrouwen dat er rond loopt. Of het zijn aangeklede nijlpaarden of van die getailleerde stopnaalden waar je een bezem aan geeft met de boodschap ... vlieg jij nog maar een rondje om de kerk.
Die ene die er wel uit ziet is dus die spreek woordelijke uitzondering.
De hoedjes parade geeft al aan wat voor idiote wansmaak die mutsen hebben want er is der haast geen een die er werelijk met klasse gekleed uit ziet. Ok ok misschien rita dan.
De heren in de politiek zijn, indien mogelijk, nog onsmakelijker. Enge bleke griezels die er, of als een zurige gristen uitziet, of als een soort overjarige hippie. Allen even rot geknipt en vaak nog een lelijk gebit ook.
Zo bent u nu voldoende geinformeerd door een vrouw?
@ Lizzard 23-11-07 @ 20:44
Dat magere afgezogene koppie van die De Plaa, alhoewel mijn Adje wat vleziger was..
Dat we er hier lol om hebben kan ik inkomen, maar spoedberaad?
Ik zie zelfs termen als chantabel voorbij komen, kom op zeg: nog effies en Volkert van der Graaf wordt vrijgelaten!
-weggejorist-
wopper 23-11-07 @ 20:38
Ook prima, als het maar een mening is die van iemand komt die gheyl van mannen wordt. Mij leek het wel een knappe vent. Wat jij Sijtje ?
Hahaha wat een heerlijk stel zeikerds hier.... bitterballen en bierrrrrr zeker verkeerd gevallen?
Tsja af en toe het vet vervangen heh... en wel het oude vet op een correcte manier weggooien en niet stiekum in de kliko pleuren of door het afvoerputje laten lopen.
@ Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 20:37
Een dame of een homo, who cares... evil grin..
wopper 23-11-07 @ 20:35
U is ook dame ? (Serieus, want dat wist ik nog niet )
Vrouwen in de politiek, tsja, dat geeft ellende .......
@ BBB,
De Plaa = geen aantrekkelijke man.
Hij heeft een ordi kop, waarschijnlijk oud-Spaansch kermisvolk.
Lizzard 23-11-07 @ 20:31
Ik ben niet zo'n PvdA basher maar ooooooooooooooooooh wat irriteerde dat mens mij (en nog als ik haar zie). Alles wat fout in die partij zat in één mens verenigd, hoe krijg je het voor elkaar.
Elisabeth2 23-11-07 @ 20:28
Hee dat komt goed uit, een vrouw. Net wat ik nodig heb.
Zeg eens vind jij die Paul Depla niet een aantrekkelijke vent ?
Imho zet hij er wel goed uit maar ik ben geen vrouw en ook geen Bear.
Volgens mij zit hem daar de sleutel tot dat volksgericht hier.
-weggejorist-
Bigi Bana Boy 23-11-07 @ 20:17
Helemaal mee eens, zulke mannen maken ze niet meer tegenwoordig. Depla en Oudkerk en consorten zijn centenknijpende hufterts daarbij vergeleken.
-weggejorist-
Lizzard 23-11-07 @ 20:21
Dat is waar, maar dan nog blijft het een typisch Nederlandse spruitjes affaire. Denk je dat ze er in de rest van Europa (behalve dan in het totaal sexueel verknipte Verenigd Koninkrijk) zich ook maar twee minuten druk zouden maken om zo iets ? Het spijt me maar de Hedy D'Ancona's en de Joke Smitssen in dit land hebben jullie mannen in NL definitief verslagen.
-weggejorist-
Neem een voorbeeld aan Frankrijk waar iedereen gemakshalve aanneemt dat de meeste mannen en maitresse hebben. Sterker nog, waar je een soort kneus bent als je er geen één hebt. Niemand die daar problemen maakt als een president een buitenechtelijk kind verwerkt en bovendien op kosten van de staat een peperduur appartement in Parijs voor zijn neuqpopje laat kopen.
Wat laten jullie je allemaal weer van jullie meest benepen, kleinburgelijke kant zien. Word eens wakker en zie de realiteit onder de ogen. Pussy whipped kapot geemancipeerde Viva janjurken zijn jullie.
Denk gvd eens aan die goeie ouwe Prins Bernard. Met hem is de laatste echte man gestorven. Vliegen, een kroonprinses trouwen, buiten de deur wippen, zuipen, jagen, steekpenningen aannemen, oorlog voeren. Dat was een echte man. En jullie je maar verkneukelen over slappe aftreksel van de Prins zoals Rob Oudkerk en Paul Depla.
Benieuwd of die Pla de pijp aan Maarten geeft.
James Ulrich 23-11-07 @ 20:11
*Trekt dezelfde conclusie en gaat uit plaatsvervangende schaamte rechts in een hoekje zitten.*
@ bogus @ 20:07
"Biculturele kansjongeren" zijn zielig, dus die krijgen geen klappen met gummistokken, maar een kop thee op visite bij Job Cohen. Hetzelfde geldt doorgaans voor gewelddadige krakers en rellende "antiglobalisten". Autochtone scholieren zijn volgens de linkse heilsleer daarentegen tuig van de richel.
-weggejorist-
Hé Depla, politieke dwerg, ga nu 'ns doohoood!
Ernstig off-topic : Zag daarnet op Staatsstelevisie dat leerlingen behoorlijk klapjes krijgen met de gummistok. Dat zal ze leren voor zichzelf op te komen! Zal mij benieuwen wat er gebeurt als de vmbo-erts in de kansenwijken de straat op gaan.
@ bottehond @ 20:04
Aansluitend op jouw observatie:
www.bbrussen.nl/2007/11/09/voorgedrage...
inquisitra 23-11-07 @ 19:42
Maar Oudkerk komt terug. Mark my words: de hardliners en islam-watchers in de PvdI gaan de boel overnemen. Het kader van de PvdI is inmiddels zo vermolmd en de facto non existent, dat hun gerichte coup zonder meer succesvol zal zijn. De vastberadenheid van de Carel Brendels (lezen dat boek!) van de pvda maakt dat ze het met gemak zullen winnen. Boeiende tijden, de Linkschmensch is wakker aan het worden.
Hier valt als publieke omroep toch niet tegenop te concurreren?
Over de PvdA gesproken:
home.hetnet.nl/~c.brendel/Tussenbalans...
Waarschijnlijk gebeurt dit veel vaker en zien we enkel het topje van de ijsberg. Het is triest, triest voor de gezinnen van deze politici.
@The eimer 19:46: Ik zei helemaal niets. Klopt uw verhaal nog niet hoor. Maaruh, ik vind het nu al saai dus laat maar. Ik gaat aan de borrel!
zucht....... en wat kost dit grapje weer??.... laat die mensen toch... sex is nog steeds taboe in ons vrije land dus...... kijkt ff zn vriendin aan en knoopt zn broek los
Willem H. 19.41:
Geen panische angst, aub, voor mijn mogelijk uitleg.
Maar wat zou het effect zijn geweest als Rutte werd gepijpt door Halsema, meneer?
Onmogelijk zegt U? Oh.
Zie de motivering van de uitspraak in hoer beroep onder 4.2
b- Randstad heeft voortdurend naar het pijpen van de gemeente gedanst en heeft daarmee de belangen van [appellante] volledig uit het oog verloren;
Via de 1e link in het bericht kom ik op een pagina van Omroep Gelderland gedateerd "01-01-70 01:00" met de belangwekkende informatie "0"... Heel informatief...
Oudkerk moest optiefen toen hij iets uitvrat met een hoer. Depla moet dan ook oprotten en niet weggesluist worden via de nepotistische linkse kanalen voor een of ander belastingcentenopvreetbaantje.
De man is chantabel en daarom voortaan ongeschikt voor welke openbare functie dan ook. Dure pijpbeurt voor Depla.
@The eimer 19:30: Euh nee. Maar ik krijg zo'n angstig vermoeden dat u het uit gaat leggen. Sarcasme? Grapje? Paddos?
Als Eindhoven dan toch een PvdA-burgemeester moet krijgen, waarom dan niet die Van Gijzel, die zich niet liet tichelaren?
Paul 19;34:
Ze stond er in ieder niet bij met een bek vol met tanden.
De relevantie van dit incident.
-
Rechts pijpt lekker. Links smaakt goed.
-
Heel leerzaam.
En dit is dus de zaak die ze verloren heeft
zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?...
"In het midden kan worden gelaten of Randstad [..] wist van de relatie van [appellante] met een bestuurder van de gemeente, of deze relatie voor de gemeente reden was om de detachering van [appellante] te beëindigen, zoals [appellante] meent, en of Randstad dat wel of niet wist."
Eindelijk een VVD'er die volmondig en met volle overtuiging ja knikt als een PVDA'er een boom opzet.
Paul voor president, wordt het tenminste nog leuk in dit land
De gemeente Havana aan de Waal heeft het Depla-neukertje ook nog eens een trap na gegeven door haar zwart te maken bij een nieuw uitzendbureau en haar als 'stalkster' neer te zetten, tenminste als je haar moet geloven
zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?...
Ze is door de rechter in het gelijk gesteld en heeft een schadevergoedinkje gekregen
DeGriek 23-11-07 @ 19:11
Wat een ambtelijk gezeik. Ik snap de strekking. Zijn er hier onder de reaguurders veel mensen die zich met dat langdradige spul beizg moeten houden. Wat een vreselijke manier om je geld te moeten verdienen.
Willem H. 19:26:
Hetzelfde advies.
En , begrijp je hem nu?
@The eimer 19:25: En lees het nou nog eens.
Ach, zolang rechts door links wordt gepijpt is het allemaal nog te overzien.
Andersom zou het een onsmakelijke daad van geperverteerden zijn geweest.
Op zijn persoonlijke website van de PVDA is te lezen dat hij de woningnood wil aanpakken. Een woning regelen voor een uitzendkracht die je neukt valt daar toch zeker wel onder??
@koerbagh 18.28
Inderdaad, dat gerotzooi in dat fietsenhok is niet zo relevant, het heeft hoogtens wat amusementswaarde. Dat andere gedoe met die chick van Randstad, dat is pas boeiend. Zei ik corrupt? Yep, ik zeg corrupt. En dat voor iemand die mede het PvdA-progamma heeft geschreven....
JUIST !
Nijmegen, proeftuin voor een nieuwe Heilstaat. Guusje, Thom de Graaf, zijn benoemde vader, PvdA, Groen Links. De Oranjes, Afluisterpraktijken, de AIVD... Belastingbetaler, die weer eens de klos is..... WEGWEZEN
ES: "Volgens burgemeester De Graaf, die de zaak al in juni heeft laten onderzoeken, is er geen sprake van strafbare feiten, seksuele intimidatie of misbruik van een machtspositie. Het publieke belang is volgens hem niet geschaad door de affaire. Daarmee is voor De Graaf de kous af. "Over privézaken ga ik niet."
kiezen, benoemen, onschadelijk, crisis... Hij kan zo weer in de TK
Waar links aan de macht komt verdwijnt het fatsoen!
@daskapitalist 19:11: Hulde!
brutus68 23-11-07 @ 18:41
Bedoel je nou deplatje of jezelf, als medescribent van dat program?
@daskapitalist
Er wordt gesproken over een medewerkster afdeling grondgebied, en rondgoogelen leert dat dit inderdaad Depla's portefeuille was
@daskapitalist
Goeie vondst!!
Al laat ie zich pijpen door jan-en-alleman, het gaat er om dat ze er voor het volk zijn . Ow ja dat is waar daar zijn ze allang niet meer voor. Neqschot
INTEGRITEIT ALS BESTUURDER
Nou die kan in Nijmegen ook weer het putje in.
Vroeger werd een corrupte bestuurder die zijn macht misbruikte tenminste gewoon fatsoenlijk eruit gegooid. Nu moet geenstijl eraan tepas komen om het deksel van de beerput in Moskou aan de Maas eraf te halen.
Wedden dat hij binnen twee maanden de reserve nationaal coordinator terrorisme wordt, met een jaarsalaris van 500 K ?
zou deze zaak www.rechtspraak.nl/ljn.asp?ljn=AT7607 er iets mee te maken hebben?
@Alice D. 18:24: Kreeg al eerder die indruk maar nu weet ik het zeker; U bent mevrouw Veluw hè? Zal het niet verder vertellen hoor! Oh btw er zit iets op uw mondhoek.
Het gaat hier om geloofwaardigheid, aanvaardbaarheid en respecteerbaarheid.
-
Stel dat in mijn gemeente, twee bestuurders nota bene, als een stelletje apen (bonobo's) liggen te seksen, wens ik nimmer door hen gerepresentateerd te worden.
-
Derhalve opteer ik een enkeltje bonobo-kolonie-eiland.
Hoewel een meerderheid met functionerende geslachtorganen wordt geboren, kan niet van iedereen gezegd worden, dat ze hun ... kruis, waardig dragen ..... if you have to be a human, at least show some style.
Korreltje Zout 23-11-07 @ 19:08
www.geenstijl.nl/mt/archieven/1098651....
Ik denk dat bij nader inzien Thom de Graaf ernstig gefrustreerd is ook niet door juf van Veluw te zijn gepijpt.
Ik hoop dat mevrouw depla haar puntschoenen aanhad toen ze meneer gisteren die keiharde trap in zijn ballen gaf.
@ VanFrikschoten 23-11-07 @ 19:05
aan het neukertje of het pijpertje?
koerbagh ® 23-11-07 @ 18:28
Juist koerbagh, daar gaat het om. Dat gepijp moeten ze allemaal zelf weten. Maar misbruik van macht, daarvoor moeten ze die klootzak keihard aanpakken.
Burgemeesterspost; hij moet zich kapotschamen
Leuk voor de inwoners van Nijmegen te weten dat er 30.000 Euro van hun zuur betaalde gemeentebelasting word betaald aan het ex-neukertje van Depla nadat hij haar aan stukken had gescheurd...
Schoorsteenveger 23-11-07 @ 18:37
Het is paparazzo
Het D66 mes gaat in de nek van Depla. As we speak. Thom komt vanavond met bebloede handen naar buiten. Sex buiten het huwelijk is prive, maar niet als je dat doet als politicus, in een openbare ruimte en ook nog eens misbruik maakt van je macht, en de dames wel hun functie kwijtraken en meneer niet. Laat dat hoofd van Depla maar rollen.
Ik zeg ontslag voor al die veel te dure politieke uitvreters. Wat doen ze nu eigenlijk?? Gaan ze nu werkelijk een "spoeddebat over pijpschandaal" Houden? Daarna zeker een lekkere vrijdag middag borrol waar men overuren en onkosten-schrijvend kan "debatteren" onder genot van een verrukkelijk wijntje en idem dito snackjes van "Van Lunteren" op kosten van ons.
Ik zeg automatiseren de hele politiek! Elke avond gewoon iedereen via internet stemmen over de (lokale) issues van de dag en hopla! Instant democracy! Ik denk dat we opeens een heleboel geld over zullen houden als als die politicians er niet meer zouden zijn!!
Sorry als ik zuur klink trouwens, dipdagje
Ik zou werkelijk niet weten wat er, behalve de locatie, op tegen is als een wethouder zich door een raadslid laat afslurven, ook al zijn die twee van verschillende politieke denominatie- zoveel verschil is er nou ook weer niet tussen VVD en PvdA. Dat onderscheid is in gemeenten sowieso futiel.
Wel geestig dat die vergadering plaatsvindt onder voorzitterschap van een niet-gekozen burgemeester, die zijn hele partijpolitieke leven dus heeft lopen huichelen.
Wat kun je van zo'n kwal verwachten? Dattie ook van vrouwtje Van Veluw een beetje 'oral pleasure' krijgt?
Ik zeg: Depla moet blijven. 't Zelfde irrelevante geouwehoer als destijds met Oudkerk. Wat heeft seks met politiek te maken? Ik heb gehoord dat Thom de Graaf zich heeft laten pijpen door Depla - who cares? En dat Geert Wilders zich met enige regelmaat laat verwennen door een kaakklem-achtige, ook politiek aktief.
Ist ja alles doch scheiss egal.
Duidelijk een aanzuigende werking dat geenstijl
koerbagh ® 23-11-07 @ 18:28
Dat flatje gedoe werd in De Telegraaf wel een beetje omhangen met een opgezegd contract met Randstad en een afkoopsom voor het meisje in kwestie van een sullige 30.000 Eurie (belastinggeld, duur wippertje die D.). Nou ja, helft toch terug naar de belasting, TENZIJ dat zwart betaald werd? Oh, oh. Onderzoekje waard?
Guusje ter Horst, kom er maar in...
@koerbagh ® 23-11-07 @ 18:28:
Nepotisme aanpakken in Nijmegen, Havana aan de Waal?
Dan mot je wel van verdomd goeden huize komen om daar iets voor elkaar te krijgen. Nepotisme en het Oud-Stalistisch Nijmeegsch Stadsbestuur zijn inherent aan elkander.
-
Ien "Flodder" Dales zette de trend, Guusje Nadorst hoef ik niet ééns te noemen, en nu heeft men een gekozen burgemeester benoemd.
-
Reken er maar niet op dat er openheid van (PvdA-) zaken gegeven zal worden. Affaires houdt men onder de soosjalistiese pet. Ook de 30 mille die aan de ex-lover / uitzendkracht is uitgekeerd berust op een misverstand.
Guusje heeft betaald, alleen niemand weet er iets van in Havana a/d Waal. Zelfs de rijksaccountant niet. Don't worry. Alles is afgedekt.
Niet zo ingewikkeld doen in Havanna aan de Waal. Doe gast dient op te krassen en pronto. De man is een nepotist en meent dat macht ontastbaar maakt. Typische PvdI- regentenmentaliteit. En anders sturen we het Haagsch Janhagel wel met de trein.
toch maar knietjes van gemaakt he? mr vleeskroket
Dat worden weer slapeloze nachten dit weekend voor bijtertje Fleischbaum... Hoe zal 't verder gaan, ik ben benieuwd?
Thats right! op de KNIEN!
@koerbagh 18.28
Inderdaad, dat gerotzooi in dat fietsenhok is niet zo relevant, het heeft hoogtens wat amusementswaarde. Dat andere gedoe met die chick van Randstad, dat is pas boeiend. Zei ik corrupt? Yep, ik zeg corrupt. En dat voor iemand die mede het PvdA-progamma heeft geschreven....
@ Schoorsteenveger 23-11-07 @ 18:35
Mee eens.
Opvallend is ook dat de meeste lui die hij interviewt lachen voor de camera. Behalve gisteravond in Havanna, oei wat een stel zuurpruimen.
Die camera's moeten dus gewoon weg uit die kelder. Want dat kan zo niet langer.
Oei, voordat men mij niet verstaat, het is paparazzi, niet paparrazi...
Maar het is wél Rutger die ik bedoel.
Paul Depla was gewoon bezig met de voorbereidingen van een politieke doorbraak: de linkse Nijmeegse coalitie op termijn vervangen door een paarse coalitie. Hij had daarover dus een oraal akkoord met de VVD, maar D66 wilde daar - in de persoon van Thom de Graaf - niets van weten.
Staat de Graaf weer voor het Anne frank huis?
wopper 23-11-07 @ 18:33
Die Rutger heeft inmiddels toch wel wat status opgebouwd als GS-paparrazi. Ik weet nog dat zijn komst door de reaguurders hier met hoongelach werd begroet!
Jammer voor kereltje Pechtold, daar gaat die 0.29 D'66 zetel die ie gisteren gewonnen had in het ontslagrecht-debat alweer...
Het zal er heet aan toe gaan, daar in het zwoele Havanna a/d Maas!
Is Rutger er al?
koerbagh ® 23-11-07 @ 18:28
Nou, wat hier natuurlijk speelt is de Arbo-wet. Ik heb het sterke vermoeden dat het fietsenhok niet op alle punten door de instanties is goedgekeurd als reguliere afwerkplek, en dat men dit kost wat kost onder de pet wil houden.
Maar je hebt wel gelijk. Amerikaanse toestanden: overal mee weg komen, behalve met zaken die niks met politiek te maken hebben.
Het blijft toch een non-item zonder dat filmpje.
koerbagh ® 23-11-07 @ 18:28
Absoluut waar. Laten we ons daar maar eens op concentreren. Lelijke machtswellusteling.
Tja: ik wist niet dat de pvda het begrip apparatski zo letterlijk nam.
Nou, dat fietsenhok-pijp incident kan me niet schelen, ik ben vooral benieuwd naar dat eerdere incident met de ontslagen medewerkster voor wie hij een flatje had geritseld. Dát is ontslag-waardig. Niet dat fietsenhok-gerommel met mevrouw de Veluw. Dat is hooguit voor mevrouw Depla een reden om van hem te scheiden, maar hoeft politiek geen consequenties te hebben.
Het valt me op dat overal de nadruk ligt op het fietsenhok gedoe, ook in de Televaag en Gelderlander, maar dat is toch slechts een aanleiding om de eerdere nepotistische en corrupte schuinsmarcheerderij van Paultje te onderzoeken. Maar daar heeft bijna niemand het over. Opvallend.
komkommertijd... gaaap.
"Met terugwerkende kracht treedt ook Thijs Wöltgens af als fractievoorzitter van de PvdA in de Tweede Kamer", aldus het lokale suffertje (Kerkraads Dagblad). "Dat Jeltje van Nieuwenhoven, Elske ter Veld en Eveline Herfkens zich in Wöltgens' Haagse appartement lieten uitwonen, vindt een PvdA-commissie onder leiding van Ad Melkert niet toelaatbaar. Wöltgens wil slechts kwijt dat het - in tegenstelling tot de affaire-Depla - een interne PvdA-aangelevenheid is."
Bron: www.kerkraadsdagblad.nl
ff OT van dal al weer bekomen van de greve en zijn reisje parijs?
Thom de Graaf: Fatsoensrakker, gatverdamme, wat een vuile hypocriet!!!
Ow kut, het is Nijmegen. Sorry,
Het gaat natuurlijk om de gebruiksvergunning voor het fietsenhok.
Soosjalisties gesproken gaat het dus om de papiertjes en de dossiers, stempeltjes, leges, en dat drie keer en dan nog een keer terug.
Fietsenhok óf afwerkplek. Géén dubbele bestemming. Dat mag niet!
idioot dat we nu in een land leven waar je je niet meer mag laten pijpen.
Echt waar! En GeenStijl helpt een handje bij deze ruk naar fatsoenlijk conservatisme.
Walgelijk
Was het niet gezellig bij de bovenburen GS-redactie??
Laat me raden: het fietsenhok wordt na vandaag uitgerust met airco, jacuzzie en champagnekoelinstallaties?
De fluwelen lippen van Jolanda van Veluw...
REAGEER OOK