Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ausweis bitte

Een kijkje op de redactieGoedemiddag kleuters. Mogen wij, alvorens jullie beginnen met lezen, even de paspoortjes zien. Jawel, sluit maar even achteraan. Ome Joris voorziet jullie bij het overleggen van een geldig le-gi--ti-ma-tie-be-wijs van een speciaal stempeltje dat julie in staat stelt de kleuterschool op legitieme wijze te bezoeken. Kleuterschool ja, want u bevindt zich momenteel op Neerlands meest oppervlakkige site, die slechts interessant is voor kleuters. En gegeven jullie reacties, blijkt dat ook onze voornaamste doelgroep. Zo 1-0 voor de Volkskrant. Jawel, Francisco van Jole is dood, lang leve GJ Bogaerts, chef internet van babyboomend Nederland. Meneer noemt het verwerpelijk, belachelijk en ongelooflijk klein en laf als mensen zich verschuilen achter pseudoniemen om veilig anderen te beschimpen en stoere politieke uitspraken te doen. Wanneer het aan GJB Hitlerman ligt, gaat het internet op slot. Normen en waarden zijn namelijk ver te zoeken in het digitale landschap. Bogaerts wordt hierin gesteund door Thom Meens, de ombudsman van de Volkskrant. Laatstgenoemde zou graag ten minste één spelregel willen toevoegen aan de regels van het blog: anonimiteit is onder alle omstandigheden verboden. Wie meedoet, doet het onder zijn eigen naam, voor iedereen controleerbaar. "En dan heb ik het niet alleen over gebruikers van een weblog, maar ook over reacties op bijdragen." Ja, de Volkskrant beweegt zich sinds kort op internet en dat zullen we weten ook. Over Marek van der Jagt (nom de plume van literair VPRO-coryfee Arnon Grunberg) schrijven ze euforisch hele kunstpagina's vol, maar op internet heeft iedereen zich te conformeren aan de regels van de Volkskrant. Kortom, even achteraan sluiten, Joris zou graag even jullie papieren inkijken. Oh en een extra bonus: iedereen die kan aantonen zijn of haar abonnement op de Volkskrant te hebben opgezegd ontvangt extragratis een GS-shirt. Stelletje kleuters!

Reaguursels

Inloggen

Komt omdat die idioot denkt dat ik een bende tegen hem heb geformeerd.

RobertEngel | 10-01-06 | 14:35

Als we toch bezig zijn; deze idioot denkt dat ik een heuse bende heb geformeerd om hem het leven zuur te maken. Doe hem de groeten van mij.

www.volkskrantblog.nl..

RobertEngel 09-01-06 @ 18:45

Nou ik probeer al een tijdje wat intelligente reacties daarzo neer te plempen maar helaas schijnt dit nogal moeilijk te zijn.

sigstein | 10-01-06 | 12:58

Wat een bagger site, hij opent niet meer.

Adam Smurry | 10-01-06 | 12:02

Respect! Een dag na jullie artikel over het VKblog ligt deze momenteel geheel plat! (En dan zijn er nog mensen die zeggen dat GS geen invloed heeft ;-)

BasIs | 10-01-06 | 11:21

Sinds wanneer heeft de Volkskrant wat zinnigs te melden?

Rizk | 10-01-06 | 10:07

Mijn naam is Moi, Minimoi.. En met dat IQ van mij.. mwah.. valt best mee, het komt iig boven de 100 uit.. Dus ik zal ook wel niet tot die zogenaamde doelgroep behoren?!

Minimoi | 10-01-06 | 09:56

Je krijgt bij de VK de titel "Intellectueel" reeds als je op de moederMOVEmavo gepromoveerd bent op het vak "Verhullend Onzindelijk Links Denken". De exponent van een dergelijke VK intellectueel is Youp v't H. immers hij deede de mavo als moedermove.

Ksi-Ziks | 10-01-06 | 08:52

@Roberto Fransisco
Mijn echte naam is Roberto Fransisco, allochtoon, heb een IQ van 143 (meting volgens de methode gebruikt in het Israelisch leger).

Conclusie: of ik behoor niet tot de doelgroep van GS, of de Volkskrant heeft het mis.

Soory even een open doel intrappen ............
"meting volgens de methode gebruikt in het Israelisch leger"
Daar door behor je niet tot de doel groep IQ te laag.......

Toolbar | 10-01-06 | 07:45

ik ben geen abonNEE van de volkskrant, ik heb wel vanavond een kwartiertje NOVA gekeken. En daar vertelde 1 of andere aanstormende pvda corivee dat de meerderheid van nederland TEGEN het omzagen van die jonge boompjes was in limburg. Getver kan nova niet achter de decoder of naar talpa.
Grappig vind ik trouwens dat de telegraaf meer dan 3 keer zoveel abonnees heeft dan de volkskrant, leuk is dat.

Onderbuik | 10-01-06 | 02:07

haha, lekker de concurrentie afzeiken, en maar klagen als die eens iets zeggen over gs. als ze bij de volkskrant geen anonieme scheldpartijen op hun site willen dan moeten ze dat lekker zelf weten.

selena | 10-01-06 | 01:10

rechts-handig, that is *ouch* one post to far

bd | 10-01-06 | 00:42

nee geintje, ik ben rechts

bd | 10-01-06 | 00:38

no, i'm left

bd | 10-01-06 | 00:36

p.s. @ Joris der Lognazi:
(en niet onder rembours, hé Kleaujeau?)

de Valse Messias | 10-01-06 | 00:36

@bd : yup, you're right.

TM | 10-01-06 | 00:34

@ Joris der Lognazi:
Stuur dat GS-shirt maar naar m'n IP-adres; die gegevens heb je schijnbaar toch al ;)

(ben overigens niet bang om gezien te worden met een roze GS-shirt door kaalkopjes in de Albert Kuyp; die zijn toch pro-GS, gezien de 'verrechtsing' van dezen blog, of vergis ik me daar weer lelijk in? Ben eerder bang voor Heaumeaux die op roze afkomen...)

de Valse Messias | 10-01-06 | 00:34

TM, doe eens goed lezen. "Want" begint is een woord uit een "quote" van "Quest magazine". "get it?" "ok" Wat ik doe? ik ontvlek

bd | 10-01-06 | 00:33

@ K1100 10-01-06 @ 00:15
ach ja, het is en blijft allemaal maar internet, hé?

de Valse Messias | 10-01-06 | 00:18

@de Valse Messias 10-01-06 @ 00:12
Wat mij betreft verdiend. Maar ik heb hier niets te zeggen.

K1100 | 10-01-06 | 00:15

Wat vermakelijk; al die anonieme reacties van evenzo anonieme reaguurders!

Maar onthoudt: Zonder Links, Geen Rechts; Zonder Gepeupel, Geen Intellectuele Elite; Zonder Bitter, Geen Zoet; Zonder Geytenwol, Geen Kaalkopjes; Zonder Bellers, Geen John v/d Heuvel; Zonder Kaffers (ongelovigen), Geen Hakbar; Zonder Kaf, Geen Koren; Zonder van Jeaule, Geen Internet; Zonder Internet, Geen Gartis Porno; Zonder Kleuters, Geen Stijl...

btw: Mijn echte naam is Dajjaal Hirsi Ali

64.233.183.104/search?q=cache:pNLoer4U...

(zeau, waar blijft m'n T-Shirt?)

de Valse Messias | 10-01-06 | 00:12

van jole is helaas niet dood
ik zag 'm vanavond nog in een cafe'tje in rotterdam :(

Mister Crabs | 09-01-06 | 23:57

@WillemIII 09-01-06 @ 20:16 : Los van je stelling heb ik nooit beweerd dat het 'beter' is maar dat IK het beter vind... Idols moet ook betaald worden door iemand. SMS-spelletje anyone?

@bd 09-01-06 @ 21:49 : Volgens het stijlboek mag je geen zin beginnen met 'Want'... Dus rechts ; ik verlies, en links; ik verlies ook...? ;)

@ouwedibbes : Hij(of zij) heeft wel een scherp inzicht. Porno heeft de opbouw van het internet betaald en is de enige stelselmatig winstgevende aktiviteit online... Makes you think, kan die Volkskr*nt niet een porno-sectie beginnen?

TM | 09-01-06 | 23:50

stelletje ouwe grijzen dakduiven moeten maar een met hun harses van het internet af! Want anders gaat het echt niet goedkomen, gewoon weer terug naar in "zelf in elkaar gezette" transistorradio met radio oranje erop en niet zeiken! we hebben als internet generatie al genoeg aan onze harses..... tree-huggerts for instance

LifeSucks | 09-01-06 | 23:48

Zelfs in het buitenland heeft men iets over weblogs te zeggen.... Wauw!

Anonymous said...

Oh my lord.

Not insulting your intelligence, but what the hell does anyone care what you personally think the top 50 videos are???

First of all, About 50 of those videos suck, both graphically and the choreography suck. And as far as the animated ones go, if you're gonna use cartoons to display your so called "art" draw the animations frames your own dumb self. And another 50 (guess which) of those videos are also, ironically, crappy songs.

Second issue I have. This is a blog. Every once in a while, I wander off to a crappy website, see the bullshit, notice random idiots praising some jobless asshole with comments like "nice cumpilation m8 =D lol XoX" I mean honestly, you're probably never gonna see that loser with horrible taste that walks around 5th street with a 25$ Mocchaccino Latte Frappe and an IPod Nano wearing what he believes is metrosexual streetwear and believes in his own visions of inspiration. Seriously, take a second, look at yourself, stab your eyes out with your 34$ pencil and get a real hobby.

Blogs are by-far the most overrated waste of internet bandwidth and CNN is really really pushing it, same with NBC news and FOX news. enough abotu my hate for blogs, I'm gonna use the best waste of internet bandwidth out there, FREE INTERNET PORN. I'm out

docopenhagen.blogspot.com/2005/12/top-...

ouwedibbes | 09-01-06 | 22:54

Ahh, ik zie dat de meeste hersenlozen hier al een naam hebben prijz gegeven. Nou, dan kan ik natuurlijk niet achter blijven. "als gij niet ziet wat u niet giet, doet een ander gieter het ook niet"

bd staat voor:

nee geintje, ga ik niet zeggen....

ok, dubbel geintje, tog wel: bd staat voor "Blue Dragon" En mij nou niet lastig vallen! Nee, serieus, NIET!

oja, mijn adres is B Drakenstraat 7, 0666 BD Drakenstijn (met ei)

bd | 09-01-06 | 22:48

@MvdS.
LOL. Heb ze eindelijk gezien, keek steeds over die 2 links heen, hij kan niet zeuren over portretrecht. "Stank voor dank" zeg ik gezien de treffende vergelijkingen.

MAXIMO | 09-01-06 | 22:26

Ach, je bent net zo'n kleuter als je überhaupt dit soort dingen schrijft. Hoe meer aandacht je eraan besteedt, hoe harder de feedback wordt.

Ieder zun ding toch? Oost, west, thuis heb je asbest. En zo is het maar net.

Ik wil geen slapende koeien uit de sloot halen, maar beter een vogel in de hand, dan geen hand. Toch? Ah, daar is mijn ritalyn

bd | 09-01-06 | 22:01

Ja ik ben dus echt geen kleuter he! Jemig, wat is die hoernalist stom! Als ik hem morgen op het schoolplein tegenkom, krijgt een knikker tegen z'n kop.
-
Shit, hoe laat is het? Moet alleen lang naar bed man!

Taaie | 09-01-06 | 21:53

@MAXIMO 09-01-06 @ 21:47

Zeker, ik pas wel op, maar Henny Selhorst kennen we inmiddels wel in Arnhem en d´r is vrij weinig om bang van de worden. Deze man is zelfs al uitgekost door de NVU, dan weet je zeker dat je als rechts-extremist een nobody bent. Voor de fotofucks even op de eerder vermeldde link klikken, ik het artikletje staat het verhaal en de links naar de CD-discussie, waar ook ergens de fotofucks instaan (durf de link naar Gladio.nl niet nogmaals te posten, anders wordt Arzu weer boos..... hehe)

MvdS | 09-01-06 | 21:52

Quest magazine Januari 2006

"Lange zinnen zijn dom

Wil je intelligent overkomen? Schrijf dan vooral eenvoudige teksten, gebruik klare taal en kies een simpel recht lettertype. Probeer dus geen ingenieuze, ellenlange volzinnen in elkaar te puzzelen. Want juist lange woorden die ook nog eens onnodig worden gebruikt, maken een tekst ingewikkeld. Zo blijkt, uit onderzoek van de psycholoog Daniel Oppenheimer van de universiteit van Princeton (VS)."

De rest lezen gullie en hullie zelf maar, overtypen is zoooo 20e eeuw.

bd | 09-01-06 | 21:49

@Arzu 09-01-06 @ 21:37
Qoute GeenStijl... `Meneer noemt het verwerpelijk, belachelijk en ongelooflijk klein en laf als mensen zich verschuilen achter pseudoniemen om veilig anderen te beschimpen en stoere politieke uitspraken te doen.`
Ik refereer aansluitend aan een zich achter een pseudoniem verschuilend kandidaat-raadslid van de CD, lijkt mij on-topic......

MvdS | 09-01-06 | 21:48

OT @ MvdS
Pas je op? Het is een lafhartig soort volk die nazitjes.
Problemen kunnen ze niet verbaal oplossen en dan worden ze agressief.
Ondertussen verwijten ze iedereen en nog wat dat hun telkens de mond wordt gesnoerd terwijl hun degene zijn die vooraan willen staan om de mond te snoeren van degene die een andere mening heeft.
BTW Laat zien die Fucks! Je leeft maar 1 keer!

MAXIMO | 09-01-06 | 21:47

Tja, een volkskrant vergt enige intellectuele vaardigheden. Deze vaardigheden zijn niet besteedt aan lezers van Geenstijl.nl, dat is duidelijk. Maar "kleuters" kunnen helemaal niet lezen, dus ik zou het eerder noemen.... jezus waar HEB ik het over? Nou waar is mij ritalyn.....

bd | 09-01-06 | 21:41

@MvdS 09-01-06 @ 21:21

Ga elders spammen, achterlijke gladio!

Arzu | 09-01-06 | 21:37

GJ Bogaerts klinkt eigenlijk ook wel een beetje pseudonamisch.. is dit niet gewoon Jole.. 't is weer net een voetbalwedstrijd. 10-0 achterstaan en tegen de tegenpartij zeggen dat ze niet kunnen voetballen.

The Next Subject | 09-01-06 | 21:36

"Sterf een end heen..."

Mooie uitdrukking...

blikjegrolsch | 09-01-06 | 21:22

-edit spamhoerrr-

MvdS | 09-01-06 | 21:21

Sterf een end heen Bogaerts met je dure achturnaem.

Mongeaul | 09-01-06 | 21:04

Typisch de Volkskrant.

Hebben ze net internet ontdekt, willen direct hun linkse politiek correcte censuur gaan opleggen. Je vraagt je af wannneer verdwijnt de oude DDR mentaliteit bij de Volkskrant.

Karel kwakbol | 09-01-06 | 20:43

@JongEnLui
LOL
Je zou er alleen wel op terugkomen als je mijn naam zou weten (hint: 100% Frysk).

DiagnosisTyphus | 09-01-06 | 20:41

De arrogantie om ons een stelletje anoniem postende kleuters te noemen getuigt van een gebrek aan eigenkennis want pleiten zij(de Volkskrant) immers niet voor vrijheid en recht van bestaan?Waarom vallen ze ons dan aan inplaats van ons te tolereren?Eigenlijk mag je dus stellen dat de Volkskrant ons discrimineerd(een primeur?)juridisch ingrijpen is dus mogelijk.. wat ook wel opmerkelijk is,waarom stemmen we eigenlijk in dit land anoniem(jaaah,scherp he?)

Het is trouwens al te zielig voor woorden dat een journalist zich met deze log bezighoudt,mischien tentoonspreidt hij wel de reden waarom de Volkskrant tenonder gaat,ze schrijven alleen maar over onderwerpen die eigenlijk niemand interreseerd,maar laat hem in godsnaam zijn baan behouden want anders mag ik hem ook weer een jaartje sponsoren als meneer op zijn uitkering teert(ja,zo;n mannetje ben je he?geef maar toe aan Mamaloe)

En ondertussen maar taal uitblaten terwijl de regenwouden worden gekapt om de persen van papier te voorzien,terwijl wij het electronisch doen,ok de "journalist"is een blogger maar werkt wel in dienst van deze "krant",dus dat maakt hem net zo'n hypocriet als de rest van de linkse vrienden(tegen schiphol maar wel met het vliegtuig op vakantie),ik ben dit soort mensen zo zat,hebben ze dan werkelijk geen enkele kijk op de realiteit of leven ze nog in 1975,Mamaloe zegt word eens wakker sufferds,het is fhuckingh 2006!

was getekend(zie onderstaand)

Mamaloe de 2de | 09-01-06 | 20:39

Ik zal het je nog sterker vertellen forgie: De Volkskrant heeft zelfs patent aangevraagd op het gelijk.

WillemIII | 09-01-06 | 20:27

Het is natuurlijk de schuld van links, dat sowieso.
Voor de rest hebben ze bij de Volkskrant volkomen gelijk.

forgie | 09-01-06 | 20:26

Of ben je mijn overbuurman van 87 die alleen door zich voor te doen als een seniele gek nog serieus genomen wordt? ... jajajaa ik ben warm he..?!

WillemIII | 09-01-06 | 20:26

Veest van Pim, vooruit met de geit, onthul uzelve. Bevestig mijn vermoeden dat je inderdaad mijn aan zoute haring met ui verslaafde wiskunde-leraar na 2 mavo bent!

WillemIII | 09-01-06 | 20:24

@blawablawa: wat bush ondertekent moet hij weten. Geldt bij mijn weten alleen voor US-citizens, wat jij noch ik zijn. Als een 'journalist' hier in de Benelux daarentegen op grond van helemaal niks, niet eens een parlementair voorstel of wat dan ook, wil gaan bevelen hoe wij het internet moeten gaan gebruiken, dan zeg ik daar wat van. Mag het?

veest van pim | 09-01-06 | 20:22

Dat zou ik niet te hard zeggen King. Zo is mijn echte naam Brutus de Holenbeer, en ik ben echt niet voor de poes. Tenzij het natuurlijk een nep-poes betreft. Dan ben ik zeer voor.

WillemIII | 09-01-06 | 20:20

Ben het met Mujahid eens, het gaat er niet om wie het zegt, waar om wat er gezegd wordt. Bovendien is een nick in sommige gevallen reuze handig om je mede reaguurder in te schatten. Ik denk in ieder geval dat mijn nick meer over mij zegt dan mijn echte naam.

King of controversy | 09-01-06 | 20:17

TM 09-01-06 @ 18:39
Als je denkt dat je beter hard kunt studeren om een HBO diploma te halen dan lui in je stoel hangen dan ben je inderdaad niet al te slim

WillemIII | 09-01-06 | 20:16

Kweenie, volgens ligt het volkskr*nt-blog er uit of is het retetraag... Wat zijn jullie nu weer aan het doen? "Kleuters"? *LOL*

TM | 09-01-06 | 20:03

Ik geloof dat dankzij de uitspraak van de meneer van VK de bezoekers aantallen toch wel zijn vertienvoudigt met het aantal geenstijllezers die het VK-blog ook eens een bezoekje gunnen. hij zou ons moeten bedanken! En vat het eens op als opbouwende kritiek... Misschien kan hij dan nog wat van zijn website maken! Niet dat ik het ooit nog een bezoekje gun.

boeyeah | 09-01-06 | 19:52

@Atheisme.nu: Al eerder in dit epistel genoemd (Mujahid 09-01-06 @ 16:30) maar niet minder waar: het gaat niet om wie het zegt, maar wat hij/zij zegt.
Veelbelovende nick trouwens ;)

HoerenSloep | 09-01-06 | 19:50

hahaa als ik G J Bogaerts was dan zou IK juist anoniem willen posten in de Volkskrant. Je zal jezelf maar teruglezen over twintig jaar en tot de ontdekking komen dat je vroeger achterhaalde conservatieve praatjes rondstrooide terwijl je ervan overtuigt was dat je lekker progressief en sociaal bezig was in je - inmiddels opgedoekte - krantje...
-
wat is de moderne tijd toch confronterend voor de links radicale veganistische volkskrant hoernalist.

WillemIII | 09-01-06 | 19:50

Ik ben al door zeker 3 mensen aangesproken die mij als Framoes kennen en me hier hebben zien posten. Het is mijn nickname in de breezertaal die ik samen met wat vrienden heb bedacht als geintje.
Mensen die me kennen, weten hoe ik echt heet.

Framoes | 09-01-06 | 19:47

hama 09-01-06 @ 18:43 : Ach joh, ik pleur gewoon den knuppel in het hoenderhok om ook eens een tikkie te stangen(GS doet niet anders) en ziet : Mooie parels, fijne parels van reakties. Wesp en gestoken en zo... ;)

@schmenzo 18:48 : Helemaal, zo is het maar net.

Het maakt toch allemaal al geen ene ruk meer uit; als een overheid of een andere orgaan je gegevens wil achterhalen dan is dat helemaal niet moeilijk. Dus waar lult de VolksKr*nt eigenlijk over?

Ik vind het veel slimmer wat GS doet. Eerst lopen zieken, dan bekritiseerd worden, daarna dat meteen zelf enigszins verontwaardigd op je website melden en vervolgens achterover leunen en kijken hoe de reaguurders voor je aan het werk gaan.

Slim. En typisch Geen Stijl volgens mij...

TM | 09-01-06 | 19:42

Haha, lekkere volkskrant met die grote van-jeaule vinger, 'echte' rooie rakkers die nog bezig zijn het volck te verheffen, links en rechts blauwe knopen uitdelend.
doodvermoeiend allemaal maar altijd nog beter te verteren dan het grote prenten blad, met her en der tussen de reclame door een onder- en/of bijschriftje en als hoogtepunt Wilma Nanninga.
*kan t-shirt nu wel vergeten*

vander F | 09-01-06 | 19:40

Om te voorkomen dat VK ook stijlloos wordt.

Spiegelbeeld | 09-01-06 | 19:33

VK pleitdus voor een soort internet Gestapo, typisch.

Levereter | 09-01-06 | 19:23

@veest van pim 09-01-06 @ 19:16
Bush wilde het ook en heeft zo'n wet vorige week juist ondertekend. Dus oogklepjes oplaten en blijf maar flink keffen tegen het schijtkrantje, gaat helpen.

blawablawa | 09-01-06 | 19:23

dus omdat de een of andere typmongool van een of ander schijtkrantje dat wil moeten wij allemaal onze eigen naam gebruiken of verantwoorden waarom we een pseudoniem gebruiken? Rot toch op.

veest van pim | 09-01-06 | 19:16

@schmenzo
Zie daar, een vlijmscherpe analyse van het statuut van de PVDA

CoJoNes | 09-01-06 | 19:08

Dat mevrouw von Amsberg von Lippe-Biesterveld - kleindochter van Von Mecklenburg-Schwerin - zichzelf majesteit laat noemen, daar wordt natuurlijk
in het gebundelde toiletpapier met de pakkende naam "Volkskrant" geen gewag gemaakt.

Bunt | 09-01-06 | 19:07

Volkskrant is een pseudoniem voor DDR-Zeitung. Die willen graag afwijkende meningen aan de schandpaal kunnen nagelen.

In de anonimiteit van de kroeg hoor je andere meningen dan de meningen van mensen op tv. In de veiligheid van een vriendenkring ook.
Op tv weet men dat heel het land je ziet en zorgt er dus voor dat er niet teveel 'fouts' gezegd wordt. In een krant wordt je naam er bij gezet, dus blijft het ook allemaal keurig politiek correct.

Ik mis de laatste tijd de Oltmansen, Van Goghen en van Rossums op tv. Van die lui die van die heerlijke dwarse standpunten konden hebben.
Je ziet ze steeds minder.
Hier op Geenstijl lees ik ze nog wel en hoewel ik het er net zo vaak niet als wel mee eens ben lees ik ze graag. Ik weet graag wat er leeft en niet alleen datgene dat door de volkskrant censuur komt. Het interesseert me echt geen hol wie het zegt, als het maar gezegd wordt.
Deze site is de uitlaatklep die veel mensen nodig hebben. Juist door die anonimiteit lees je hier onverbloemde meningen. Flink opgestookt af en toe, maar toch een goede zaak.

Atheisme.nu | 09-01-06 | 19:07

@blawablawa

Waarom verbaast het me niet dat juist jij mijn leefsituatie zo treffend probeert te omschrijven? Dank je voor je filosofische geheel correcte *kuch* kijk op de wereld!

schmenzo | 09-01-06 | 19:07

Ik zeg mijn oude media, dwz Volkskrant abo'tje tezamen met de Televaag, pas op indien GS mij van het nodige internationale nieuws kan voorzien (hint)...
Diepgang is daarbij een must, behalve als ik een kater heb, maar daar is de Televaag dan ook voor....
@hama.
Wat maak je me nou? Sta ik samen met Fuckje in je lijstje!
Maar alsnog, cool, Levereter, Klootoog, TM en Rabarberke staan er ook in dus zo erg is het ook niet. BTW jij staat ook in mijn lijstje van rechtgeaarde gasten ondanks je voorliefde voor die zwakzinnige muts uit Grunn, maar ook jij bent maar een mens...

MAXIMO | 09-01-06 | 19:06

@schmenzo 09-01-06 @ 18:48
Mensen die er iets toe doen, doen er iets toe omdat ze bij elkaar klitten met andere mensen die vinden dat ze er iets toe doen. Dat is in de wereld zo en dat is op GS niet anders. Zo vind jij in je SBS-wijkje weer dat mensen er iets toe doen omdat ze een gave auto rijden. Het is maar welke norm je hanteert.

blawablawa | 09-01-06 | 18:57

schmenzo. kijk en toen werd het weer leuk!

Levereter | 09-01-06 | 18:49

@ iedereen
Zo'n log als deze draagt natuurlijk geen enkel ander nut dan de mensen die in het dagelijks leven genegeerd worden omdat ze er niet toe doen, een spreekbuis te geven. Geenstijl is inderdaad zeer vermakelijk maar voor de rest er niets toe doende en zwaar overschat. Vergeet allemaal niet dat je niets meer doet dan het ordenen van nulletjes en eentjes en dat je mening op een platform als deze qua waarde niets meer voorstelt dan bijvoorbeeld de derde teennagel van de rechterpoot van Fikkie, de hond van Klaasje Grindtegel.

schmenzo | 09-01-06 | 18:48

hama 09-01-06 @ 18:29, ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar die VK klojo's happen nog niet echt.

Levereter | 09-01-06 | 18:46

hama heeft pret met de volkskrant

hama | 09-01-06 | 18:45

Als we toch bezig zijn; deze idioot denkt dat ik een heuse bende heb geformeerd om hem het leven zuur te maken. Doe hem de groeten van mij.

www.volkskrantblog.nl/pub/blogs/entry....

RobertEngel | 09-01-06 | 18:45

alles met 'volks' erin is te wantrouwen.

veest van pim | 09-01-06 | 18:45

@ TM laat je niet zo opnaaien door die Provo's.

hama | 09-01-06 | 18:43

NewsNetWire? haalt elk halluf uur het nieuws van de geenstijl-sites op, de volkskrant-rss staat niet eens in het lijstje! "Volkskrant, de papieren pvda!"

3*links=rechts | 09-01-06 | 18:40

LOL, een reactie op Sargasso op ditzelfde onderwerp:

"
#
Larie
January 9th, 2006 18:15
8

Deze kleuter is het geheel eens met Carlos #4.

Eens in het prille begin van GS een GS-shirt en later pet aangeschaft. Moet je niet op de Albert Cuyp dragen bleek me al snel, in elkaar geramd door kaalkopjes. Nu bewaard in de kast om later aan mijn kinderen proberen duidelijk te maken hoe dat was, zo in den beginne.
"

TRS | 09-01-06 | 18:39

OOOOOH, Een FLAME!!! Jawel!

Technique : Eerst even voor de goede orde. Jij schrijft aan mij in je eerste posting "@TM : Waarom pleeg jij geen zelfmoord?".
En JIJ heb het lef om nog te beweren dat je hersens hebt? Laat staan het fatsoen om niet persoonlijk te beledigen maar dat in de groep te doen? Tsk tsk tsk, nog onbeschoft ook.

@Technique 18:05 : Je komt niet echt duidelijk over. Wellicht dat wat spaties en zo goed zouden werken. Eigenaardig dat je dat juist mij voor de voeten werpt. In elk geval gebruik ik nog carriage-returns.

Ken ik je trouwens? Want je weet al meteen zo ongelofelijk goed wat ik denk dat ik je Jomanda kan gaan noemen geloof ik. Overigens is het wel fraai dat juist JIJ je zo aangesproken voelt. Want ik heb verder geen namen genoemd... Een geval van "Wie de schoen past" blijkbaar. Ik zou het verder ook niet weten.

1. Reaguurders zijn niet 'kinderachtig' omdat ze anders denken. Dat je dat soort onzin hier neerplempt tekent meer jouw eigen belevingswereld en jouw leesvaardigdheid dan die van mij. Het is een Enorm Domme Opmerking. Post maar even waar ik dat gezegd heb. Of houdt er anders je mond over want dan weet je gewoon niet waar je over praat en leg je me woorden in de mond.

2. Gebrek aan Humor? GEESTIG FORMULEREN? Ga toch alsjeblieft emigreren man! Alsof het hier zo stijf staat van de gave grappen... "Al die Marrokaanen motten opzaute en dan kenne ze metteen deadvalluh". Dat is dan dus blijkbaar 'humor'... Dat is blijkbaar de 150ste keer nog steeds reteleuk.

Nyeh, ik herinner me recentelijk nog een fantastische GS-dag, iets met een dode domino-mus. Erg leuk, maar daar was je wellicht niet bij. Maar je mag gerust denken dat ik geen gevoel voor humor heb hoor, kan ik ook nog eens lachen...

3. Neen prutser, als je discussieert dan moet je het wel goed doen. IK heb hier niets gezegd over 'intellectuelen' totdat hama kwam met een 'eend'-opmerking die ik niet snapte(so much for the intellectual part). IK heb mezelf daarna tot redelijke proporties teruggebracht door op te merken dat ik intellectueel een compliment vind voor iemand met mijn achtergrond(die van een middelbare schoolopleiding). Dat JIJ er in leest dat ik me daar over op de borst sla moet je zelf weten.

En ik ga er dan ook maar meteen even vanuit dat JIJ liever bij een domme groep hoort dan bij een intelligente groep. Anders zou je niet zo reageren op die opmerking, dan zou je de insteek wel begrijpen. Waar jij verder bij wilt horen dan moet jij he-le-maal zelf weten, daar ga ik niet over.

Ik BEN ondertussen ook een HBO-er jochie, daar heeft 20 jaar regelmatig studeren NA die Mavo wel voor gezorgd. Dat een ander in die tijd liever met zijn flikker in zijn luie stoel ligt, en met twee bier in de handen naar IDOLS ligt te kijken tsja, daar kan IK niks aandoen. En dat wil ik ook helemaal niet trouwens, ze doen maar.


Ik vind jouw opmerkingen t.a.v. mijn zogeheten intellectualiteit(waar of niet waar, doet er niets toe) bijzonder veelzeggend.

Want de enige mensen die ik tegenkom die kritiek hebben op mensen die slim willen zijn, zijn domme mensen.

Nog een prettige avond verder.

TM.

TM | 09-01-06 | 18:39

Wat heeft Richard Stalmann (foto) hier nou weer mee te maken?

veest van pim | 09-01-06 | 18:38

@ levereter,

Totdat de eenden weer klaar zijn voor een nieuwe portie comments van keurige GS bezoekers gaan we los op de volkskrant.
Heb je gezien van Rabarberke schreef?, ze vindt me lief!

hama | 09-01-06 | 18:29

Hoor zij eens roepen vanaf het zinkende schip genaamd, Volkskrant.

Maraka | 09-01-06 | 18:27

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
BUSH: DE VOLKSKRANT HEEFT GELIJK
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Die linkse rakkert uit de VS is het met de Volkskrant eens!
news.com.com/Create+an+e-annoyance%2C+...

blawablawa | 09-01-06 | 18:19

Wil de Volkskrant mij soms vertellen dat Fransisco van Jole GEEN pseudoniem is. Kom nou.

CoJoNes | 09-01-06 | 18:14

@TM
Het is goed te bemerken dat je een respectvolle houding aanneemt ten aanzien van een grootheid, zoals ik. Waar ik mij bij jou aan stoor, TM, is jouw irritant gortdroge schrijfstijl (niet kunnen formulerenm, en dan toch iedereen van alles aanmatigen - buitengewoon raadselachtig). Telt men hierbij jouw beweringen op - kort en goed: reaguurders zijn kinderachtig want ze vinden andere dingen dan TM en weten dit wél geestig te formuleren - dan krijgt men al een aardig beeld van de irritante bejaarde die je in feite bent. En wat ook zo fijn is, is dat je het zo fantastisch met jezelf hebt getroffen. Zichzelf schouderklopjes uitdelend vertrouwt TM de anderen toe "Ik heb nooit begrepen wat er zo leuk aan is om bij een groep domme mensen te horen. Liever elitair overkomen dan gewoon dom." Nou nou nou, pom pom pom. Kijk aan, meneer vindt zichzelf elitair - tamelijk knap voor de HBO-er die je in het diepst van je gedachten bent.
TM, laat ik het maar gewoon eerlijk zeggen: je bent een ego-trippende garnaal die van top tot teen uit ik bestaat. Heel het wereldgebeuren wordt bij jouw tot het millimeterformaat van je eigen persoontje teruggebracht. Jongen, als jij mij kinderachtig noemt, betekent dat alleen maar dat ik goed bezig ben.

TECHniQue | 09-01-06 | 18:05

ho h0o wacht even,pas op de plaats iedereen!Terug naar de basis

Laten wij ons gekmaken door een staatskrantje?
Trekken wij ons iets aan van sjekrokende,kolbert(met leerstuk)dragende linkse rakkers die waarschijnlijk langdurig werkeloos waren voordat ze die linkse,superachterhaalde 70-s taal gingen uitslaan bij dat krantje?

dacht het niet,leve internet,Geen stijl en anonimiteit!!

Word...

Mamaloe de 2de | 09-01-06 | 18:03

RobertEngel, bedankt voor de tip, weer een blog om te verneuken, heerlijk, zoals bv "Helena" met haar "blogje" over de discriminerende teksten van GS, vette pret!!

Levereter | 09-01-06 | 17:58

Diagnosis Typhus,

op 1 uitzondering na, als je in de behandelkamer van een arts zit lijkt mij het toch niet zo goed klinken, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.

JongEnLui | 09-01-06 | 17:58

Ohja, over m'n nick: DiagnosisTyphus klinkt gewoon vele malen beter dan m'n werkelijke naam.

DiagnosisTyphus | 09-01-06 | 17:55

Ook bij de VK blijkt men een mening te hebben, ik citeer:

"De 'redactie' van GeenStijl (een dubieuze website van bedenkelijk niveau) heeft de VK-weblogs ook ontdekt. Ze werden wakker na de artikelen van de ombudsman en dhr. Bogaerts. Hieronder de woorden die zij achter elkaar hebben weten te krijgen."

www.volkskrantblog.nl/pub/blogs/entry....

RobertEngel | 09-01-06 | 17:48

Is de inzet een foto van meneer Bogaerts? Die man is z'n eigen visuele psuidoniem, z'n hele gezicht zit verscholen achter een baert!!

jokari | 09-01-06 | 17:48

@JongEnDronken: Getuigschrift is onderweg

Jannes van der Wal | 09-01-06 | 17:47

Jannes van der Wal 09-01-06 @ 17:38

als ik deze test heb gedaan, is het dan officieel dat ik een alcoholist ben of wat?

JongEnLui | 09-01-06 | 17:45

'verrassing' dus. Excuus van deze intellectueel(speciaal voor Jannes!).

TM | 09-01-06 | 17:43

@Pagan Bastard 09-01-06 @ 17:24 : Dan moet je toch nog even verder lezen want mijn mening over nicks staat er wel degelijk bij. Wellicht in de posting daarna, ik kreeg(verassing!) nogal veel reakties... De kolonel heeft het dus bij het rechte eind.

@TECHniQue 09-01-06 @ 17:08 : Bingo!!! 2-0 En lezen kun je dus blijkbaar ook al niet want dan zou je niet zo dom reageren terwijl het antwoord al gegeven is. Overigens wist ik nog niet dat JIJ bepaalt waar GeenStijl voor is. Ik zal het in gedachten houden jongen. (*knoop in zakdoek* - Eerst aan Technique vragen, DAN pas posten).

@Jannes : je denkt toch niet dat dat 'interlektueel' een fout was he? *grijns*

@hama 09-01-06 @ 17:15 : ik 'voel met je mee'... *grijns*

TM | 09-01-06 | 17:42

@jongenlui,

neuh, wil nog wat langer mee als het mag..

hama | 09-01-06 | 17:41

Ze vatten die coup van de NVHJ-verkiezing nog wel zo goed op...
-
Maargoed GJB, zolang (cliché alert) je in NL nog om je mening geslacht kan worden, blijf ik lekker anoniem. Daarbij is het een voordeel dat je niet op de persoon gepakt kan worden of beoordeeld kan worden op daden / denkwijzen van familie en vrienden (ik begrijp dat dat frustrerend is, maar iedereen heeft het maar met mij en niemand anders te doen).
Ik denk daarom ook dat het verplicht onder eigen naam mening verkondigen mensen monddood maakt. Wat heeft een potentiële werkgever er bijvoorbeeld mee te maken wat ik van allerlei zaken vind / 10 jaar geleden vond? Even googlen en voila.

DiagnosisTyphus | 09-01-06 | 17:39

@ hama,
die heb ik dan weer gemist, ik ben nu wel erg nieuwsgierig,
*kijkt heel lief met aureooltje naar joris* aaaaaaah toe nog 1 keertje dan?
alsjebliefffffffffft??? toe toe toe toe?? aah toe? bitte?

JongEnLui | 09-01-06 | 17:39

@ kolonel klootoog: www.alcoholinfo.nl/. En onthoud: Jezus redt! Dus er is reden voor een joepie-stemming!

Jannes van der Wal | 09-01-06 | 17:38

@levereter 17.30

Inderdaad, een paar bannetjes doen wonderen.
Had er trouwens zelf net bijna 1 te pakken vanwege een te krachtig verwoord tegengeluid in de nieuwste topic, mwah, was achteraf ook wel terecht, liet me weer eens meeslepen...

@kolonel, 17.30

*pakt de glazen na eerst zijn handen in onschuld te hebben gewassen.*

hama | 09-01-06 | 17:37

En ik maar denken dat alleen Van Jole die mening kon hebben.

straaltje | 09-01-06 | 17:34

Als Volkertskrant belooft om de namen van bv MO B ook voluit te schrijven dan ga ik verder als Tim

verbatim | 09-01-06 | 17:33

@ hama 09-01-06 @ 17:30
..
*slikt verschrikt bij de gedachte*
..
je... bedoelt.. toch... niet... dat... *grijpt naar de flesch*

kolonel klootoog | 09-01-06 | 17:32

@TM: Interlektueel. Knap! Wat is dat? De Dikke van Dale kent dat woord ook niet hoor. Jij bent ook dom voor iemand met een bril!

@Geen R Aal Pardon: Cha 1s deaud, quanquermongeaul.

Jannes van der Wal | 09-01-06 | 17:31

Heb wel het idee dat er steeds minder "fuck you geiteneukers, vuile kuthoer en smerige tyfus kanker jood"" kleuters op GS posten.
Een positieve ontwikkeling.

Levereter | 09-01-06 | 17:30

@kolonel,

wie oh wie gaat er in s'hemelsnaam dan schuil achter de naam mevrouw Klootoog ;-)

@levereter, ach, als je er eenmaal aan gewend bent is het ook best grappig, zo nu en dan een luide plop als er weer een knapt. het is een beetje als een wind laten in de lift vol collega's.

@melkboer, dank u zeer.

hama | 09-01-06 | 17:30

@ Pagan Bastard 09-01-06 @ 17:24
..
ik geloof dat TM meenden dat pseudoniemen een goed idee zijn, en dat er 8 van de 10 keer op gs door waanzinnige kleuters gereageerd word. dat kreeg ik er van mee.

kolonel klootoog | 09-01-06 | 17:27

@hama
-
geniet ervan...!

de melkboer | 09-01-06 | 17:25

hama, dacht even dat het een aambei hoax was, zoniet kun je gratis bij Thuiszorg een opblaasband halen, en je zit tenminste weer lekker.

Levereter | 09-01-06 | 17:24

@TM

Die 'onderbuikreacties' zijn natuurlijk geen steekhoudend argument om alle reaguurders van GS over 1 kam te scheren. Cijfers, vergelijkingen en analyses wil ik zien! Ik kan me echter ook voorstellen dat je geen zin hebt om die te verzamelen maar dan blijft jouw commentaar ook een jammerlijke 'onderbuikreactie'.
Maar wat is nou je standpunt over pseudoniemen? Want daar ging je even aan voorbij in je antwoord.

Pagan Bastard | 09-01-06 | 17:24

@ hama
..
dank, het staat genoteerd in je dossier. ik wou ook even van de gelegenheid gebruik maken, nu we toch zo ongewoon open en eerlijk zijn tegen elkander (wie pakt er even wat olijven en sherry?), om te melden dat mevrouw klootoog niets maar dan ook niets met mijn persoon van doen heeft. het is een waanzinnige.

kolonel klootoog | 09-01-06 | 17:23

@ TM, Doen! Dan zeg ik ook wat ik in het echt ben. :P

Maar ff serieus, bij de Veaulkskrant moeten ze onmiddelijk stoppen met het boomknuffelen(dat is niet goed voor je hersens). Als iedereen niet-anoniem gaat loggen, krijg je van die politiek-correcte, smaakloze discussies. Dat wil toch niemand. Toch?

Nilus | 09-01-06 | 17:23

@kolonel, nu vergeet ik de harige bangmaker nog..

hama | 09-01-06 | 17:22

Lucasdelinkselul 09-01-06 @ 17:13 :

Nee Lucas, eerlijk gezegd lijkt mijn bril(want die draag ik als 'verklaard interlektueel' natuurlijk) meer op die van Wiegel... En nou niet meteen kotsend naar de wc lopen want in elk geval is mijn bril anders dan die van Balkie, en de rest van zijn kabinet... ;)

TM | 09-01-06 | 17:21

@melkboer, ze staan er vandaag weer prachtig bij, dus wat zal ik zeggen...

hama | 09-01-06 | 17:20

@kolonel Klootoog,

natuurlijk,

Tot mijn lijst van NIET-losers, rechtse kleuters en neo-nazi's behoren :

Natuurlijk het gezin klootoog, fuckje(twijfelgeval), k1100, maximo, levereter,rn1970, en soms TM en natuurlijk (met pijn in mijn hart), Rabarberke.

Voor alle overigen is 1 van de drie genoemde classificaties zeker van toepassing.

hama | 09-01-06 | 17:19

@hama
-
over die aambeien gesproken - heb je nog wat aan mijn advies gehad tijdens oud en nieuw??

de melkboer | 09-01-06 | 17:16

@TM 17.11

Ik profileer me als oude oorlogsverslaggever/huisjesmelker met een aambei-probleem en een links-rechtse visie en een zwak voor onze grunnse activiste, en zie waar het mij heeft gebracht.

hama | 09-01-06 | 17:15

@levereter
-
klopt!

de melkboer | 09-01-06 | 17:15

Alleen al het feit dat ze Lul van Dam als columnist hebben zegt al genoeg.
Trouwens die foto, was dat niet die alternatieve shrink uit Dennendal die de revolutie predikte.

Levereter | 09-01-06 | 17:14

@ hama 09-01-06 @ 17:09
..
mag ik dan van jou vanwege de staatsveiligheid een lijst met namen van diegene die jij uitlsuit van je kwetsende, lage en ongefundeerde beledigingen?

kolonel klootoog | 09-01-06 | 17:13

TM, draag je ook een bril met zwart montuur?

Lucasdelinkselul | 09-01-06 | 17:13

Hallo boze Buur, geef even aan bij welke gelegenheid we vrienden zijn, dan krijgt je een pilsje.

hama | 09-01-06 | 17:12

@TM
Helemaal mee eens. Ze zijn wereldvreemd op het internet.
De nieuwe generatie gaat het overnemen, daar kan geen hoofdredactioneel beleid tegenop.

SVEFF | 09-01-06 | 17:12

jajoh!

broomstick | 09-01-06 | 17:11

Ik heb op de Wiki Lucasdelinkselul van ex-columnist naar ex-ex-columnist verplaatst :)
broomstick 09-01-06 @ 17:06

Fideel van je man!

Lucasdelinkselul | 09-01-06 | 17:11

@nokid..
nee het is..
-
heaumeau en kudt !

de melkboer | 09-01-06 | 17:10

************************************************************************************

Thom Meens heeft net zoveel verstand van bloggen ("je mag niet anoniem bloggen") als Francisco van Jole (je kan op zijn blog geen comments plempen).

Juist déze twee ingrediënten maken een web-log juist wat het is!

************************************************************************************

broomstick | 09-01-06 | 17:10

Tot op zekere hoogte heeft de volkskrant natuurlijk gelijk, met uitzondering van mezelf en een enkeling zijn jullie natuurlijk ook allemaal losers, rechtse kleuters en neo-nazi's.

hama | 09-01-06 | 17:09

@hama
DAn ben ik inzake sommige zaken jouw vriend!

Boze Buur | 09-01-06 | 17:09

Ik weet nog goed in de jaren 80 van de vorige eeuw, hoorde je er pas bij als je abbonnee was van de volkskrant.... werd er toen gezegd, en alles wat ook maar een klein beetje naar rechts buigde, werd of neer gesabeld of ronduit belachelijk gemaakt en in hun tenenkrommende arrogantie dacht men de wijsheid in pacht te hebben ook al omdat er nauwelijks enige vorm van kritiek was op deze krant. En om eerlijk te zijn heb ik ooit 1x een volkskrant gekocht (jeugdzonde)...... er was werkelijk niet om doorheen te komen, alsof de hele familie Kouwes de redactie had bezet, een diaree van woorden werd over de lezer uitgestort, zonder echt iets te zeggen...(dus waar hebben we het over) Nu anno 2006 lopen de abbonnee's terug en krijgen de linkse rooibosthee drinkende boomknuffelaars opeens wel kritiek te verduren en dan blijkt dat ze maar weinig kunnen hebben... ik beloof plechtig dat ik nooit meer 1 volkskrant zal kopen... is dat ook genoeg voor een t-shirt? (maat XXL graag)

Karel Kruizenruiker | 09-01-06 | 17:09

Tjonge... Je echte naam gebruiken op het internet. hoe naïef kan je wezen. Vooral als je zo'n achternaam heb zoals ik. Mijn initialen en naam geven op www.nationaletelefoongids.nl precies een hit op, laat staan als je gaat googlen. Neeh de volkskrant is het spoor op het internet goed bijster.

bethundered | 09-01-06 | 17:09

@TM
Wat een slappe ouwehoer ben je toch ook, he? Wat die je hier eigenlijk, als je iedereen kinderachtig vind? Waarom ga je niet lekker met je Readers Digest op de pot zitten, ouwe zak. Wat ik wil is een beetje lachen. Dat doen we door zaken puntig, strak en als het kan origineel te formuleren. Discuseren kan in de Balie.

TECHniQue | 09-01-06 | 17:08

-weggejorist-

nokid | 09-01-06 | 17:08

Krant, krant. Wat is ook weer een krant?

Breinstein | 09-01-06 | 17:07

@jannes vd Wal,

vraag.1 nee, ik verdien er niets aan
vraag.2 Dat ik niets aan verdien impliceert dat ik geen schandknaap ben
vraag.3 was geen vriendje van Fortuyn, heb hem ooit nog eens bijna op zijn muil geslagen.

@boze buur, inzake sommige zaken denk ik rechts, soms links, maar altijd vol overgave.

@maximo, jongen wat ga je weer tekeer vandaag, als ik je kan bijstaan hoor ik het graag.

hama | 09-01-06 | 17:07

Ik heb op de Wiki Lucasdelinkselul van ex-columnist naar ex-ex-columnist verplaatst :)

broomstick | 09-01-06 | 17:06

@ nokid 09-01-06 @ 17:05
..
wat je wil lezen lees je, maar ik kan me de dag dat men het hier compleet eens was met michiel smit niet heugen.

kolonel klootoog | 09-01-06 | 17:06

-weggejorist-

nokid | 09-01-06 | 17:05

GS is net zo subjectief als het staatssjoernaal! En heaumeau schrijf je zeau, stinkJannes van der Wal 09-01-06 @ 16:53!

Generaal Pardon | 09-01-06 | 17:04

En als ik nu mijn abonnement op de Trouw opzeg, krijg ik dan ook een GS-Shirt

Bonzohondevoer | 09-01-06 | 17:04

Bij deze mijn naam: EAUeauEAU

OoO | 09-01-06 | 17:02

@ Generaal Pardon 09-01-06 @ 16:58
..
het enige wat ik van hama's sexuoze voorkeur weet is dat hij graag met het hoofd en de romp in de anus van fuckje zit. bi-sensueel lijkt me dus een geschikte kwalificatie.

kolonel klootoog | 09-01-06 | 17:01

@ TM

eend als in dagobert als in Coorballen als in Hoog-opgeleiden die het GS publiek bashen en voor Paupers/kleuters uitmaken.
.
Ik reageer natuurlijk op je uitspraak van 16.20, hoewel volkomen juist en goed verwoord, ontegenzeggelijk een hoog eend-gehalte.

hama | 09-01-06 | 17:00

Ik reageer enkel hier onder een pseudoniem aangezien je in dit land niet veilig bent voor de frusti LPF-achtigen als je er een andere mening op na houdt dan "Islam is achterlijk", "alle buitenlanders eruit", "Links is de schuld van mijn haaruitval en mijn eenzaamheid" en "Poldermodel stinkt".
GS bedankt voor de anonimiteit!!

MAXIMO | 09-01-06 | 17:00

1 uur en 10 minuten en dan al 112 reacties,
als de kleuteregootjes van de reaguurders wordt aangevallen zijn we met zijn allen nog feller dan als het over marokkaantjes(GODVERDOMME GEEN MARROCS, KANKER TOCH OP) gaat.

ik als in ikzelf dus, beschouw mij onderhand als een vaste reageerder, en ik probeer mij inderdaad te onthouden van comments als 'tja, het is wat', 'kutmarokkane' of andere linkse/rechtse domme opmerkingen.
een mening is nooit goed of fout zolang deze maar goed onderbouwd wordt, anoniem of niet.

JongEnLui | 09-01-06 | 17:00

De Volkskrant is een kutkrant, een kutkrant, een kutkrant, zong Joop Visser/Jaap Fischer reeds. En ffulpen is gewoon fast forward vulpen.

ffulpen | 09-01-06 | 16:59

Is Hama links of rechts ?

Boze Buur | 09-01-06 | 16:59

@ hama: verdien je eraan? Schandknaap! Vriendje-van-Fortuin! Scheidsrechtersballenjongen!

En ik wentel mij in anonimiteit. Derhalve.

Jannes van der Wal | 09-01-06 | 16:59

Hama is toch homo?

Generaal Pardon | 09-01-06 | 16:58

valt dichten ook onder de catogerie kleutergedrag..??

de melkboer | 09-01-06 | 16:57

@ TM 09-01-06 @ 16:53
..
ik kan me niet anders uiten dan met een oprecht en gemeend Bo!

kolonel klootoog | 09-01-06 | 16:57

@ kolonel 16.53
Het is toch zo!, veel beloven en niets doen bah!

@jannes
En waar heb ik dat nu weer aan verdiend?

hama | 09-01-06 | 16:57

hama 09-01-06 @ 16:50 : 'geen eend'? Sorry, ik mis vast wat. Ben natuurlijk ook niet zo slim. ;-)

TM | 09-01-06 | 16:56

Al die anonimiteit leukt de boel tenminste een beetje op. Door de originaliteit van de namen (uitzonderingen daargelaten) blijven de namen ook een beetje hangen. Maar misschien een leuk idee om verplicht met foto, maar zonder echte naam te moeten inloggen. Geeft misschien ook een leuk stukje herkenning op straat!

lariekoekjesmonster | 09-01-06 | 16:56

Vaak weet ik mn eigen naam niet eens meer.

Boze Buur | 09-01-06 | 16:55

De volkskrant is een uitstekende kwaliteitskrant waar ik elke ochtend weer naar uitkijk.
Hoogachtend,
Fleur Woudstra.

Lekker Belangrijk© | 09-01-06 | 16:55

"Oh en een extra bonus: iedereen die kan aantonen zijn of haar abonnement op de Volkskrant te hebben opgezegd ontvangt extragratis een GS-shirt."
Dat is flauw, want om op te kunnen zeggen moet je wel eerst een abonnement hebben, en wie heeft dat nou?

Days-Of-Wild | 09-01-06 | 16:54

Hama is een schuilnaam voor homo.

Jannes van der Wal | 09-01-06 | 16:53

@ hama 09-01-06 @ 16:42
..
ff dimme pannekoek, je hebt het hier wel tegen de Grote Kleuterleidster. kijk maar uit, anders moet je in de hoek.

kolonel klootoog | 09-01-06 | 16:53

Aaaaaah, daar komen de mensen die zich aangesproken voelen.

@anti-flag 09-01-06 @ 16:21 : Luister kleutert : ik zit hier nu pak em beet twee jaar mee te ouwehoeren. Ik weet niet hoe lang jij hier al rondhangt maar ik vind dat lang genoeg om mijn zegje te mogen doen. Jij mag dat ook, maar ga mij niet lopen te verwijten dat ik mijn mening niet onder stoelen of banken steek want dan kunnen we een topic over hypocrisie gaan beginnen. O.K.? Dank je hartelijk. En verzin in godesnaam eens een andere reaktie dan 'dan rot je toch op' want die heeft een baard van twee meter.

@Jannes van der Wal 09-01-06 @ 16:25 : Lol! Dank je wel. ;) (Let op antiflag ; zo kan het ook).

@Pagan Bastard 09-01-06 @ 16:28 : Ja hoor, maar dat kost me wel een uur of wat en die heb ik op dit moment niet. Dan moet ik een lijstje gaan maken van enkele wat 'minder diepzinnige postings'. En daar ben ik dan wel even mee bezig. Wat dacht je van beginnen met die reaguurders die strijk en zet met precies dezelfde reaktie komen zodra er iemand is mishandeld/vermoord/lastig gevallen? "Zal wel een kudt-marokkaan zijn", 'Laat ze oprotten naar hun eiland", enzovoort. Is toch best leuk om de reakties van de onderbuik van Nederland te lezen. Oppervlakkig krijgt een hele nieuwe betekenis in die threads.

@Der Icebear 09-01-06 @ 16:30 : Daar heb je gelijk in. Ik denk dat er inderdaad zo'n 100 tot 200 mensen regelmatig reageren. Maar goed : ik heb ook duidelijk gezegd "los van die 20 tot 30 mensen"... Want generaliseren mag niet op Geen Stijl *bwahahaaaaaaaa*

@SVEFF 09-01-06 @ 16:32 : I agree. Cross-media is het enige dat de papierindustrie die 'de krant' heet nog kan redden. Maar ik denk eigenlijk niet dat zij dat zullen gaan realiseren. Ik denk dat dat gaat afkomen van mensen die juist NIET vanuit de hoek van de papieren media komen. Ik denk dat het eerder gaat worden gevormd door echte internet-tijgers met enorme bookmarksfiles. Mensen die zich *echt* hebben ingelezen in het internet. En het niet in de eerste plaats beschouwen als een middel om financieel te overleven, maar die het zien als een manier om op een andere wijze te communiceren.

@TECHniQue 09-01-06 @ 16:37 : Dank je wel, je bewijst keer op keer mijn gelijk. I owe you one.

@allen die het vroegen : ik heb de nick TM al jaren en jaren, betekent 'Towelmaster'. As in 'A guy who really knows where his towel is'... En daarmee kun je het hele internet afzoeken op links naar spul van mij. Dus waarom de Volkskrant die anonimiteit slecht vindt: Ik weet het niet. Ik vind die nick wel handig. Niet iedereen is netjes opgevoed en die mensen ontloop is graag.

En ik dacht dat 'CAMU' ook een nickname is eigenlijk... En "Piet Grijs", "Stoker" en "Battus" ook...? Dus war lult de Volkskrant over? That is beside the point of my posting.
En zolang David Allen Jones zichzelf nog David Bowie mag noemen mag ik mezelf TM noemen. Ja toch?

TM | 09-01-06 | 16:53

@Mathijs 16.49, vanwege je verwijzing naar joods/christelijk fundament vinden we je hoe dan ook een kleuter.

hama | 09-01-06 | 16:51

Mijn eigen naam

Ik reageer hierbij onder mijn eigen naam. Kut-Volkskrant.

Apotheker | 09-01-06 | 16:51

@lariekoekjesmonster,

Gelukkig heb ik mijn Groenfront en mijn Indymedia Tshirts nog.
Laat die loosers van GS er maar fijn op gaan zitten.
Heb trouwens op TM na vandaag geen eend gezien hier in deze kleutertuin.
Trouwens, heb ook fuckje nergens kunnen bekennen, ze zal toch niet de aan het uitvechten zijn daar in breda?

hama | 09-01-06 | 16:50

Aanwezigen, Mathijs is wel degelijk mijn echte naam dus ik reken mezelf niet tot de bedoelde posters op de volkskrant site. Amen

Mathijs | 09-01-06 | 16:49

@Vinque, "geef mij maar Trouw"? Vergis ik me als ik zeg dat de volckscourant en trouw hetzelfde moeder bedrijf hebben?

Pauleau | 09-01-06 | 16:48

@hama
Vergeet de t-shirts van de kerstwedstrijd niet!
Moet je toch weer zelf aan de slag met je roze kledingverf en opstrijkletters!

lariekoekjesmonster | 09-01-06 | 16:47

GJ Bogaerts is een suffe nick

_nwanko_ | 09-01-06 | 16:43

kleu·ter (de ~ (m.), ~s)
1 klein kind in de leeftijd van vier tot zes jaar

En wie snapt er nou niet wat de werkelijke definitie is van een kleuter?
De vandale definieert altijd perfect wat ik werkelijk wil zeggen. Beste volkskrant loggers:
dom2 (bn.)
1 beperkt van verstand => bête, dommig, hij heeft het buskruit niet uitgevonden, hij is niet wijzer, oenig, onbenullig, onnozel, simpel, stom, suf, sullig; <=> slim
2 min of meer toevallig [Belg.]

MeaAnne | 09-01-06 | 16:43

@ fleischbaum,

Na je sprookjes-topic ben je volkomen ongeloofwaardig geworden v.w.b. het verstrekken van gratis t-shirts.
Mijn opzegging van de volkskrant blijft gewoon in mijn administratie mao.
Daar,

Dat zal je leren, lamstraal!

hama | 09-01-06 | 16:42

Ik snap niet wat het voor meerwaarde heeft als mensen hun echte naam gaan gebruiken... worden standpunten dan geloofwaardiger oid?

vieskleinrotventje | 09-01-06 | 16:42

Ik log al jaren annoniem, maar als je even je best doet kun je zo achter mijn naam komen. Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Ik wil inderdaad niet dat iedere "kleuter" die er op GS of de volkskrant-blog rondloopt mijn naw gegevens weet. Voor zover ik weet heeft annoniem schrijven geen directe correlatie met het IQ van de reaguurder... Het is wel leuk om te zien hoe dat subtiel tussen de regels door door de VK wordt gessugereerd... eigenlijk is dat een hele goeie vorm van negatieve propaganda, die al jaren wordt toegepast. Je noemt een groep mensen (GS publiek) je noemt annoniem posten (iets wat OVERAL gebeurt, niet speciaal op GS), vervolgens noem je het lage niveau van de reacties, en noemt geen ander voorbeeld dan GS. Een eenvoudige lezer denkt dan "GS" "annonien" "slecht niveau"... aha annoniem reageren zorgt voor een slecht niveau in de reacties... Maar dat staat NERGENS (en slaat ook nergens op...). Leuk he! Werkte in de jaren 30 goed in Duitsland, en nu goed in de VS (Axis of Evil, Terrorism, etc). Toch jammer van de VK dat ik dat van hun moet zien...

MDA | 09-01-06 | 16:41

Om het Wikipedia-artikel wat op te leuken, heb ik plaatjes van Hoxha en (waarschijnlijk) St*rfucker erbij gedaan. :-)

broomstick | 09-01-06 | 16:40

Lang leve de Völk(skrant)ischer Beobachter!

chameau | 09-01-06 | 16:38

@TM
Waarom pleeg jij geen zelfmoord?
@ Vinque
Hahaha, eigen productie? En op welke melodie?

TECHniQue | 09-01-06 | 16:37

De afgelopen dagen oogstte de ombudsman van de Volkskrant, Thom Meens, kritiek op de wijze waarop hij wil omgaan met posts op het Volkskrantblog die de fatsoensnormen in zijn ogen overschrijden. Vandaag ontvingen wij zijn reactie.

www.denieuwereporter.nl/?p=206#more-20...

PogingX | 09-01-06 | 16:37

Doe maar een zwarte...

net_goed | 09-01-06 | 16:37

Maar nog steeds niets nieuws wat de strip aangaat! "In november 2004 startte de weblog met een getekende strip waarin alter ego's een rol spelen. Volgens de redactie zullen de stripfiguren in de strip 'extreem geweld ten tonele spreiden en doodsbedreigingen nu ook eens uitvoeren'."

PogingX | 09-01-06 | 16:35

ik zou het helemaal geen probleem vinden om mijn echte naam te gebruiken, ik sta namelijk achter mijn standpunten en uitspraken, hoe extreem die soms ook mogen zijn, ik zal alleen nooit maar dan ook echt nooit mijn naam op het net dumpen, (AIVD)
want er zijn dan altijd weer van die VMBO-ers (check mijn comments bij alle marrokanen verzamelen)
die zich dan weer gekwetst, onbegrepen en dom voelen, maar bovenal een kutjeugd hebben gehad en daarom denken dat het gerechtvaardigd is om mijn ruiten in te gooien of mij in elkaar te slaan, dus als in 1 dag iedereen gewoon zijn eigen naam moet gebruiken is er niks aan het handje lijkt me zeau.

JongEnLui | 09-01-06 | 16:35

----Original Message-----
From: Haan, Tobias de on behalf of LSERVde Volkskrant, PCM
Sent: Fri 12/23/2005 7:26 PM
To: net_goed
Subject: RE: opzegging abonnement volkskrant

Geachte abonnee,

U heeft ons laten weten uw abonnement op de Volkskrant te willen beëindigen.

Met inachtneming van de opzegvoorwaarden ontvangt u de krant tot en met 28 Maart 2006.

Heeft u nog vragen of wenst u in de toekomst weer een abonnement dan kunt u contact met ons opnemen via het gratis nummer 0800-0561. Of via de website: <www.volkskrant.nl <www.volkskrant.nl/> >

Met vriendelijke groet,

Tobias de Haan

Lezersservice Volkskrant

net_goed | 09-01-06 | 16:34

Eigenlijk ben ik het wel met hem eens, denk dat ik juist wel een abo ga nemen! Vanaf nu niemand meer een nick!

Doorzon | 09-01-06 | 16:33

Nooit een abo op de volkskrant gehad dus kan hem niet opzeggen. verders heb ik weinig aan te vullen op de rest...

R. Ukker | 09-01-06 | 16:32

Meneer Bogearts maakt zich er gemakkelijk vanaf door iedereen die GeenStijl leest en er reageert uit te maken voor kleuters. Zijn eigen reagerende publiek heeft een stuk meer woorden voor hun reacties. En kwantiteit is absoluut geen kwaliteit in dit geval.

Misschien voelt meneer zich wel de verpersoonlijking van de toekomst van het internet, maar ik ben bang dat weblogs juist niet de potentie hebben om internetjournalistiek te vestigen bij groot publiek.

Crossmedia, daar gaat het om. 'Mash Journalism' heeft de toekomst. Hierin worden berichten/artikelen/reportages/interviews en welke andere bijdrage van welk traditioneel medium ook gecombineerd op één website. Dit biedt het meest complete beeld van een journalistiek onderwerp, omdat meerdere invalshoeken bij elkaar komen op één website.

De techniek voor crossmediale websites is er, maar niemand in Nederland heeft het tot nu toe aangedurft. Er worden wel "dossiers" aangelegd door NOS.nl en Nieuws.nl, maar het betreft dan slechts een (teleurstellend) chronologisch overzicht van de door hen gepubliceerde artikelen.

De Volkskrant heeft gewoon een nieuw speeltje. Laat ze lekker klooien met hun weblogs. Natuurlijk zijn ze populair, natuurlijk zijn weblogs zoals Geenstijl of Bieslog vermakelijk en interessant om te lezen. Maar het heeft met journalistiek weinig te maken, omdat er simpelweg subjectief geschreven wordt.

Censuur is jammer genoeg nodig omdat er altijd wel randdebielen rondlopen die misbruik maken van het anoniem reageren. Ga dus eerst bij jezelf te rade voordat je kwaad wordt over je zoveelste IP-ban.

SVEFF | 09-01-06 | 16:32

Jannes van der Wal 09-01-06 @ 16:30
Dus ...... zit de Volkskrant in het standaard ziektekostenpakket als alternatief middel tegen aambeien!

Roberto Fransisco | 09-01-06 | 16:32

Domme rukkerts daar bij de Volkskrant, in een debat gaat het nou juist *niet* om de persoon maar om de argumenten. En zolang je in NL, mede door media als de Volkkrant, wordt gedemoniseerd als je je niet conformeert aan de politiek correcte, maar feitelijk onjuiste, opvattingen is een anonieme discussie juist een heel geschikt medium om een goede discussie te voeren.

Dat ze dit bij de Volkkrant dus niet lijken te weten dat het niet om de poppetjes maar om de argumenten gaat maakt ze in mijn ogen nog veel dommer dan ik al dacht dat ze waren....

Mujahid | 09-01-06 | 16:30

wanneer is het speelkwartier en wie wil er met mij op de schommel, he kudt is koud dan maar weer een duplo kasteel slopen van die domme jongen daar..

hillbilly | 09-01-06 | 16:30

@ Roberto Fransisco: Nee, die aambeien trekken zich daar juist van terug in het kader van "daar willen we niks mee te maken hebben".

Jannes van der Wal | 09-01-06 | 16:30

@zinloosgekweld
Dat is nou precies dat zielige dat je vaak met rechtse politieke standpunten vermengd ziet (we mogen niet, we durven niet, we kunnen niet, allemaal de schuld van die linkse gemeneriken). Wees nou eens rechts en geen stumpert!

Generaal Pardon | 09-01-06 | 16:30

@TM
En hoeveel mensen reageren hier regelmatig? Ik schat hooguit 100. Het is toch heerlijk voor mensen als wij om ook eens boven de middelmaat uit te komen? Dat zou lastiger zijn bij 10.000 reaguurders. Denk je dat ik zonder een nick er een gewoonte van zou maken om tegen Bo van Erven aan te pissen of de helft zou schrijven van wat ik nu doe? Who cares, maar die nick is een gedeelte van de leut.

Der Icebear | 09-01-06 | 16:30

Der Volkischer Beobachter heet de krant van de heer Adolf,sufkoet.

hilter | 09-01-06 | 16:29

@TM

Fijn dat je zo'n lekker onderbouwd waardeoordeel weet te geven over de reaguurders hier. Kun je deze ongefundeerde, tendentieuze en buitengewoon kwetsende anayse ook staven?

Enneh..... wat is nou je standpunt over pseudoniemen?

Pagan Bastard | 09-01-06 | 16:28

OT:

-- Israeli PM Ariel Sharon moves right arm and right leg in response to pain stimulus tests, hospital director says.
Watch CNN or log on to edition.cnn.com for the latest news.

LOL.... hoe hoog kwam de arm?

TheRealShowstopper | 09-01-06 | 16:27

Jannes van der Wal 09-01-06 @ 16:25
Lezen jouw aambeien Die Volkische Nachtrichten?

Roberto Fransisco | 09-01-06 | 16:27

Misbruik nooit iemands naam.

was getekend,
Dolf. A. Hilter.

hilter | 09-01-06 | 16:27

Wij willen geen t-shirt, maar hebben wel de Volkskrant opgezegd. Mag dat?

Sjonnie en Anita | 09-01-06 | 16:26

Politiek correct, lekker naar elkaar kijken, doen alsof de wereld niet bestaat, elkaar de hemel in prijzen en zich de laatste week laten opnaaien door een Marokkaanse pot, die in de ogen van de politiek correcte gemeente onfatsoenlijke stukjes plaatst.

www.volkskrant.com/weblog/pub/blogs/bl...

Ik vraag me af waarom die dame al na een week in de papieren editie van de volksrant komt. Gaat nou net tegen de mores van GJB in.

Ondertussen zegt men op het VK blog dat ik met ene Ben R. deel uit te maken van een heuse bende. Ik wist dat ik een onuitwisbare indruk achterliet op dat blog, maar zo sterk?

RobertEngel | 09-01-06 | 16:26

jeweetwel, Ik wil vrij zijn, maar kan dus niet voor mijn mening uitkomen onder mijn echte naam, Zelfs niet in het o zo vrije *kuck* Holland.
Door de links radicale overheersing van de laatste decennia is de kans gewoon 100 procent dat ik namelijk meteen wordtdoodgeschoten, is het niet door joden en moslims, dan wel door een stel punkers, dierenliefhebbers of andere uitkeringstrekkers.
Het is best wel eng....

zinloosgekweld | 09-01-06 | 16:26

Als er 1 krant populistisch zou moeten zijn, dan is het de volkskrant (populus = latijn voor volk, heb ik wel eens in een boek gelezen op het gymnasium)...

Als ze niet volks willen zijn kunnen beter een andere naam kiezen (elitecourant, babyboomjournaille). Ofzeau.

Generaal Pardon | 09-01-06 | 16:26

Ik werk bij mn schuilnaam :P

Spetsnaz | 09-01-06 | 16:25

Violette

= Joop Visser van de cd de "zieken en zeevarenden"

vinque | 09-01-06 | 16:25

@ TM: Je mag wel in mijn nieuwe zandbak komen spelen hoor!

En wel leuk: waar iedereen wordt gewaarschuwd om toch maar zo veel mogelijk "anoniem" te blijven op het net gaat de volkskrant, de krant die ik altijd in stukken knip omdat hij zo prettig langs de anus glijdt na het poepen, lopen oreren dat we allemaal onder onze eigen naam moeten gaan leven. Hallo Volkskrant!!! Wakker worden!!!

*verder gaat met cammen*

Jannes van der Wal | 09-01-06 | 16:25

Volkskrantbloggers zijn mietjes die niet eens kunnen zuigen. Het parochieblaadje van links Nederland stelt geen ruk voor.
Oh en de Von is een onderdeel van mijn achternaam.

von_cicero | 09-01-06 | 16:24

Waarom eigen namen gebruiken? Als je de internetgestapo je zoekt weten ze je toch te vinden,...

Milosz | 09-01-06 | 16:24

Voortaan loggen met handschriftherkenning, dat zal ze leren! En bij elke post je banksaldo opgeven.
[email protected]

HoerenSloep | 09-01-06 | 16:23

Ik geloof niet in de Volkskrant of GS Tshirts.

Jan Passant | 09-01-06 | 16:23

Toch is het leuk om te constateren dat het herintreden van Lucas de productiviteit van Fleischbaum naar ongekende hoogten stuwt.

Conan de Rabarber | 09-01-06 | 16:23

Mijn echte naam is Roberto Fransisco, allochtoon, heb een IQ van 143 (meting volgens de methode gebruikt in het Israelisch leger).

Conclusie: of ik behoor niet tot de doelgroep van GS, of de Volkskrant heeft het mis.

Roberto Fransisco | 09-01-06 | 16:22

Dat is dan wel erg, want mijn echte naam is ADOLF H.

Dus kan ik het beter bij mijn pseudootje blijven houden die overigens voortkomt uit het dreigende gedrag van juist dit soort mensen en hun vingerheffen uit naam van de allesvernietigende links radicale dictatuur.

zinloosgekweld | 09-01-06 | 16:22

@tm
kom hier dan niet! ga lekker college geven in timboektoe..

anti-flag | 09-01-06 | 16:21

Ik lees de Volkskrant nooit. Lees nog steeds de Völkische Beobachter.
Ben niet helemaal bij geloof ik.
Heb wel gehoord dat de NRC ook uit is.

vinque | 09-01-06 | 16:21

@Xaio
Tsjeemig, jij bent ook niet oud!

Generaal Pardon | 09-01-06 | 16:21

en die zuigt vinque zo uit ze duim

Violette | 09-01-06 | 16:20

Wat loop je te zeiken, ik ben al meer als 3 maanden gecensureerd op Gamert, vanwege kritiek. Ga in je holletje kruipen

Elvis_Presley | 09-01-06 | 16:20

Die 'kleuter-opmerking' is toch gewoon volkomen waar : www.volkskrantblog.nl/pub/blogs/entry....

Deze site wordt zo langzamerhand gekaapt door rechts-racistische populistische kleuters met het IQ van een garnaal en het opleidingsniveau van een drol? Gekaapt door mensen die niet eens woorden kunnen lezen van meer dan twee lettergrepen?

Kom NOU! Op een aantal uitzonderingen na(en dat zijn er misschien pak em beet 20 tot 30) zijn de reaguurders hier nog te dom om een boek te lezen. (Wat zeg je? EEN BOEK! Zo'n ding dat je vroeger van school moest lezen, maar dan leuker...)

En dan die Fleischbaum : GBJ HiTlerman, GOD, ik Plof Uit Elkaar van het lachuhhhh. Wat een onvoorstelbaar hoog literair niveau, ik volg het gewoon niet meer...

Met excuses aan de uitzonderingen die ik hier mag ontmoeten : Kleuters, allemaal.

TM | 09-01-06 | 16:20

Groot gelijk die ombudsman !Hhet moet maar eens afgelopen zijn met dat geschrijf onder pseunoniem He Nescio, He Multatuli. Gewoon verbranden die puberale boekjes.

egwel | 09-01-06 | 16:20

Dit is ook mijn internet nick, niet blaten zou ik zeggen dit is iig niet anoniem want als je dan bij een profieletje kijkt dan staat daar voila een naam! :P

Xaio | 09-01-06 | 16:17

het blijft lachen met de Volkskrant... Legitimatieplicht!! Overal!! Daar gaat Nederland een beter land van worden... *barf*

MDA | 09-01-06 | 16:17

Eigenlijk heet ik SloerenHoep, niet zeggen hoor.
.
Ze hebben het in de comments van de volkskrant (lees: gepeupelknipsels) steeds over VK. En ik maar denken dat het VolkomenKut betekende. Duh!

HoerenSloep | 09-01-06 | 16:17

-edit nee-

anti-flag | 09-01-06 | 16:17

De Volkskrant, is dat niet die kudtkrant waar er iemand onder de nick JP Balkenende logt?

Conan de Rabarber | 09-01-06 | 16:16

Generaal Pardon is gewoon mijn nick in schietspellen. Maar ik heet niet Nick.

Generaal Pardon | 09-01-06 | 16:15

Ik ben Jane Doe en als zodanig, vooral in forensische kringen, over de hele wereld bekend. Hang vooral in de kroeg. Lijkbleek.

Jane Doe | 09-01-06 | 16:15

Het zit ze wel dwars huh

Multikuli | 09-01-06 | 16:14

linkse kutkrant... Leve de Telegraaf!!!

TheArcher | 09-01-06 | 16:14

@Pannie 09-01-06 @ 16:10
Zelfs de enige in Nederland...

da wizard | 09-01-06 | 16:13

en btw.. ik vind anti-flag beter klinken dan bartholomeus

anti-flag | 09-01-06 | 16:13

Volkskrantcommunisten.

Kroen | 09-01-06 | 16:13

@vinque
Trouw is zo mogelijk nog kudter!

Klukkluk | 09-01-06 | 16:13

Wordt al jaren niet meer met m`n geboortenaam aangesproken...

Dr.D | 09-01-06 | 16:11

da wizard 09-01-06 @ 16:08

Haha heb jij ook zo'n naam??

Pannie | 09-01-06 | 16:10

Flak Flak

De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant is een kutkrant en een plaag voor het gezin
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant wordt steeds dikker en d'r staat steeds minder in
Vroeger was 'ie katholiek, een pijler van bedrog
Nu is 'ie niet meer katholiek, maar toch maar toch maar toch
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant is een kutkrant, 't is mij niet gauw te dol
Maar als ik 'ns een krant lees, als ik 'ns een krant lees
Dan wil ik ook een krant en geen papieren drol
Waar de redaktie drijft op drank en zelfcensuur
Je krijgt de halve waarheid, maar wel twee keer zo duur
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant is een kutkrant, ik houd hem voor gezien
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant heeft geen mening, de Volkskrant heeft er tien
De Volkskrant is een pokkeblad, een geitenwollen-sokkenblad
Een jouno-ego-kokke-blad, het lijkt wel een riool
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant is een kutkrant, geef mij maar Trouw

vinque | 09-01-06 | 16:10

De Volkskrant is zooo 1967. Zo, en mag ik dan nu in de blokkenhoek?

Klukkluk | 09-01-06 | 16:10

@Generaal Pardon 09-01-06 @ 16:08

saai leven zeker?

anti-flag | 09-01-06 | 16:09

"ongelooflijk klein en laf als mensen zich verschuilen achter pseudoniemen om veilig anderen te beschimpen en stoere politieke uitspraken te doen. Dat is de praktijk bij Geenstijl; de ongelooflijke" En verder is het stilistisch gezien ongeleaufelijk lelijk om een bijvoegelijk naamwoord twee keer achter elkaar te bebruiken

broodjesbakker | 09-01-06 | 16:09

Oh ja, en hoeveel topics moet ik eigenlijk nog aanleveren voordat ik een t-shirt krijg, dames van de GS redactie?

TheRealShowstopper | 09-01-06 | 16:08

Als een naam hebt als de helft van klootjesvolk Nederland kun je je naam er best bij zetten. Dus voor alle Jan Jansens en Karel de Vriesen doe het!
Voor ieder die een naam heeft als de mijne: Nooooit op het net pleuren...

da wizard | 09-01-06 | 16:08

@anti-flag
Het is inderdaad heel veilig om anoniem de meest wilde en stoere uitspraken te doen. Maar in het echt doe ik ook geen gekke dingen.

Generaal Pardon | 09-01-06 | 16:08

en als mijn proef abo net een week of twee terug is afgelopen, krijg ik ook zeker geen shirt?

kolonel klootoog | 09-01-06 | 16:06

Mijn naam is haas

zwubu | 09-01-06 | 16:06

Pseudoniemen, mag je die ook gebruiken?

Wie is die baard? Zeau hippie...

Poffertje | 09-01-06 | 16:05

Ja, dat SGP gespuis heeft een grote bek, maar zodra ze hun naam en rekeningnummer moeten opgeven om eens een fatsoenlijke pornosite te bezoeken heten ze ineens allemaal Sjaak Trekhaak.

Dirk de Swaffelaar | 09-01-06 | 16:05

[b]Fleischbaum wrote:[/b][quote]Oh en een extra bonus: iedereen die kan aantonen zijn of haar abonnement op de Volkskrant te hebben opgezegd ontvangt extragratis een GS-shirt. Stelletje kleuters![/quote]

Balen.. Gold(t) het nu ook maar voor het Parool..

Mikey | 09-01-06 | 16:05

Ik ben echt de echte Real Showstopper. Staat er toch?! LOL

TheRealShowstopper | 09-01-06 | 16:03

@generaal.. wat is daar mis mee dan.. hier op GS zijn we veilig en doen we geen gekke dingen

anti-flag | 09-01-06 | 16:03

LOL @Generaal Pardon

CoJoNes | 09-01-06 | 16:01

@CoJoNes
Daar snap ik nou eens geen ene reet van! 16.00 uur en nu al stoned?

Generaal Pardon | 09-01-06 | 16:01

Volgens een columnist van de Telegraaf is de Volkskrant nauwelijks geschikt voor het opvangen van hondenstront.

Ksi-Ziks | 09-01-06 | 15:59

Als iedereen op GS nou eens net zo politiek correct was als de volkskrant, zou het geen probleem zijn toch. Ik vindt het persoonlijk erg prettig dat mijn militantere buurtbewoners niet weten dat Cojones op 184 woont. Komt m'n dochter ook nog eens van het dakterras af. 'Wat is dat Papa?" "Dat is gras, meisje. Dat is nou gras."

CoJoNes | 09-01-06 | 15:59

ga je naar mama .. die pakt de pestkoppen wel aan..

anti-flag | 09-01-06 | 15:58

[quote]Er zijn pareltjes, er is bagger, en er is heel veel middelmaat. Prima: dat krijg je als je een openbaar weblog inricht waar iedereen zijn zegje mag doen.[/quote]

In hoeverre is er dan verschil tussen het volkskrant geneuzel en de oppervlakkige berichtgeving van GeenStijl? Volgens mij kan deze mijnheer er gewoon niet tegen dat er hier 100 lezers per minuut meer komen dan op zijn site! Bovendien vind ik zijn kritiek ongefundeerd (dat moeilijke woord heb ik maar even weggehaald, dat is tenslotte niet geschikt voor kleuters) en buitengewoon kwetsend.

SanderB | 09-01-06 | 15:58

Toch is er niemand die zijn echte naam durft neer te zetten. Hept ie dan tog guleik?

Generaal Pardon | 09-01-06 | 15:58

en wat als ik met mijn echte naam geplaagt word?

de waus | 09-01-06 | 15:57

Ik ga nu een abonnement nemen en zeg gelijk weer op.
Krijg ik nu ook een GS shirt?

Mariska vd P. | 09-01-06 | 15:56

Woei! Ik ben al veel volwassener gezien mijn schuilnaam op mijn echte naam is gebaseerd. Mijn echte naam is Paulo. Niet dat het een ruk uitmaakt of dat iemand het kan schelen hoe ik echt heet, maar ja... Ennuh, DE VOLCKSCOURANT IS KLEAUTE!!!!

Pauleau | 09-01-06 | 15:55

Makkelijk scoren GS, welk normaal denkend mens heeft nu een abonnement op de volkskrant?
Zal jullie dus weinig roze t-shirts kosten....

godvergeten... | 09-01-06 | 15:53

"Oh en een extra bonus: iedereen die kan aantonen zijn of haar abonnement op de Volkskrant te hebben opgezegd ontvangt extragratis een GS-shirt."

Oh, ik dacht eerder een extra gratis IP ban hahahahha

TheRealShowstopper | 09-01-06 | 15:53

Telt het ook als ik nooit een abonnement op de volkskrant heb gehad?

Generaal Pardon | 09-01-06 | 15:53

Ben ik de enige die Joris een foto moest sturen voor inloggen mogelijk was?

Jane Doe | 09-01-06 | 15:52

Ik doe niet aan pseudoniemen, ik heet echt zo!

blikjegrolsch | 09-01-06 | 15:51

Maar sowieso een beloning voor mensen die gewoon nooit de Volkskrant op de mat kregen!

sjik | 09-01-06 | 15:50

Als je het abonnement op de Volkskrant al vijf jaar geleden hebt opgezegd kom je dan ook in aanmerking ?

ventus_aqualis | 09-01-06 | 15:49

geenstijl =]

Bonzohondevoer | 09-01-06 | 15:49

*Snicker* Ik zeg Piet Grijs....

CoJoNes | 09-01-06 | 15:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken